Sreda, 06.04.2022.

07:45

Jokić postigao 41 poen, ali Denveru i to malo

Denver Nagetsi poraženi su na svom parketu od San Antonija, 116:97.

Izvor: Z.K.

Jokiæ postigao 41 poen, ali Denveru i to malo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

DjanLuka Paljuka

pre 1 godinu

@ Koji bi narod jos sem nas toliko napljuvao svog igraca kad postigne 41 poen?


Slažem se mada treba biti pošten i reci da dobar deo tih komentara dolazi iz “lijepe njihove”

lukadoncic77

pre 1 godinu

Tu imamo komentar od @masi, koji je Jokića več prozvao za 2X MVP sezone.
Znate li koji 2x zaredom MVP sezone je 2x za redom (u toj sezoni) ispao iz plejofa u PRVOM krugu?
Da pomognem:
A Nikola
B Jokic
C Somborac
🤣🤣🤣🤣

maSi

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?
(lukadoncic77, 6. april 2022 12:51)

Da, najbolji na planeti. Jokić je i to samo do sada dvostruki MVP u NBA, igrač sa najvećim PER u istoriji NBA, a Luka u NBA može da dobije još samo nekih 20-tak kilograma i ništa više. Pratićemo Lukinu karijeru, mislim da će se na kraju obrukati više i od Hardena.

lukadoncic77

pre 1 godinu

@Lala
Po vecini to nisu negativni komentari, nego realni.
A istina nekad boli, a oni to ne žele. Mnogo više hoce komentare "Jokic najbolji u svemiru", Jokic oborio rekord... Ili komentar @Johnny, koji svaki put napiše samo "Jokić legenda" i dobije +200.
Budimo realni? Svakako 👍

Lala_Germany

pre 1 godinu

Svaki put kada gube gomila negativnih komentara. Jedno pitanje:
Koliko vas je igralo, igra, radi kao trener?
Ko ima veze sa košarkom, zna da se ne može uvek pobediti i igrati 100%.
Budite realni.

lukadoncic77

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?

maSi

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈
(lukadoncic77, 6. april 2022 08:57)

Luka i Jokić ne mogu nikako da se porede, čak ni da se pominju u istoj rečenici... Luke na donjem rangiranju nema ni među prvih 250 igrača...

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85
4. Magic Johnson* 7.54

7. Larry Bird* 6.89

15. Giannis Antetokounmpo 5.98
16. Kareem Abdul-Jabbar* 5.74

31. Kobe Bryant* 4.55
32. Dirk Nowitzki 4.54

79. Toni Kukoč* 2.84

Chris Jackson

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

Evo, covjek rekao istinu i dobio minuse, isto je radio i prosle godine na kraju sezone, pri tome stalno ponavljajuci kako ga "ne zanima MVP titula" i kako "Srbi ne odmaraju"...Nije iskren i to mi smeta, inace sam bio njegov najveci obozavalac do proslog ljeta a sad mi je samo jos jedan NBA igrac-ako cemo pravo najbolji ove sezone i zasluzeni MVP, ali nema potrebe da bude licemjeran...postoje stavke u ugovorima i bonusi za pojedinacne titule pa tako i za MVP nagradu i to je ok, zasto je ne uzeti kada je vec tako blizu ali ne pricaj onda da ti je svejedno i da ti nije stalo kada i mi imamo oci i gledamo utakmice, kako to bas sad "slucajno" da ispali 35 lopti a bilo je utakmica kada ga treba tjerati da uopste i pogleda na kos...P.S...savjet za kladionicare-Jokic iduce utakmice ide svaku na 35+, iskoristite sansu! ;)

Milunka Malina

pre 1 godinu

Prvi na Istoku 11 pobeda manje od prvog na zapadu. Prosto, Jokicevo 6.mesto na Zapadu je vrednije nego bilo koje Embidovo na Istoku.

KRUNSKA

pre 1 godinu

Potpuno sam siguran da je utakmica "predata" Gregu, starom prijatelju jer je S.Antoniju bila apsolutno neophodna zbog play in, i neka je! Odmaranje jednog Grina, pucacki orijentisan Jokic, bez gotovo ikakve ambicije za asistencijom itf. Vratice se sva ona promasena zakucavanja, patike u autu, greske i samo greske, pogotovu od vremena nakon All Star vikrnda. Mislim i da zadnje 2-3 utakmice bi bio jako korisno ubaciti nekoliko minuta i zaboravljenog Kampaca, ovaj mali i pretalentovani Bouns ima vidnih problema s prenosom lopte (sto su uocili i protivnicki treneri) i tu je pritisak po celom terenu, pa i Jokic dobija loptu tek oko 20 sek napada itd. Bitan poraz Minesote, mislim da ce nakantavanje LA u zadnjoj utakmici biti sasvim dovoljno za PO. I jos samo ovo, iz nekog razloga , zadnjih npr 20 tak utakmica Dencer izgeda mnooogo bolje kad igra na strani nego kod kuce... cudno

Mrki

pre 1 godinu

Kada citam komentare ne mogu da verujem i da shvatim da li komentarisu samo klinci jer koliko se loze na Denver i Atlantu,navijaju za te klubove,ne mogu da verujem,eeeej bre za tamo neki Denver i Atlantu samo zato jer tamo igra po jedan nas igrac,pa racunaju s kim ce igrati u plej ofu,mole se da jedni izgube kako bi izbegli neke timove... Strasno da smo tako lak narod koji zaboravi na sve sto su nam ti ameri radili,bitno je da tamo igraju Jokic i Bogdan da mozemo navijati za americke timove,ustajati u 3 nocu zbog njih...

Roki

pre 1 godinu

Baron

Hoćeš da kazes da igrači koji ih čuvaju namerno igraju lošu odbranu? A u evroligi bi ih pojeli kuzmic, papajanis, meli i poaje (ili kako se vec čita poirier)?

smeh

pre 1 godinu

E ovo se zove budženje statistike. Jokić je imitirao Vestbruka izgleda. Ovako uopšte ne treba da igra jer je baš loše za centra da postigne 40-ak poena iz 35 pokušaja. Ali eto došao je i taj dan da Jokić bude kao Vestbruk, barem na jednoj utakmici. Barem da ima ekipu iza sebe ali ne zna se ko je odigrao lošije. Možda će i neki sneg danas jer se Rivers upisao u listu strelaca a Jokić igrao poput Vestbruka i to sve na jednom meču. Teško da će se ovako nešto ponoviti u dogledno vreme.

Sve karte na jednog igrača

pre 1 godinu

"... a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva...

(Pera Ždera, 6. april 2022 07:58) "

Denver plaća cenu podređivanja igre jednom igraču.
Atipičnom centru koji voli da svaki napad ima loptu u svojim rukama.
Malo igra pleja, malo beka, a malo centra. A što se odbrane tiče ne igra uopšte. Džabe daš 40 pts, kada preko tebe ubace 60 pts. Ostali igrači su ovde samo ikebana jer im je takva uloga dodeljena. I na kraju se napadaju baš ti ostali igrači zbog učinka...
Denver zbog ovog sistema igre nikada neće videti prsten. Sve su podredili Jokiću kojem nestane goriva kada se stigne u PO.
A Jokić ako ikada bude prešao u bilo koji drugi tim nikada neće davati ovoliko poena niti imati ovakvu ulogu u timu.
Suprotno mogu da tvrde samo Jokini svedoci i nepoznavaoci košarke.
Ako već pratite košarku decenijama, onda ovo treba da vam je jasno.

Goran

pre 1 godinu

Ovo je vec druga utakmica koja bi im obezbjedila zavrsnicu da su pobijedili!! Jokic opet odlicna statistika ali i Embid "ubija" tako da ce mozda ovi porazi Denvera odluciti tko ce biti MVP!

Dejan

pre 1 godinu

Ja ne verujem sta sam procitao u dosta komentara ovde...
Oni su kao namerno izgubili da bi izbegli 5. mesto i potencijalni okrsaj sa Finiksom pre WCF. A to sto imaju jos dve utakmice gde su to mogli da koriguju, to nista? Valjda je logicno da prvo obezbede plejof pa da izgube poslednje dve ako treba, sad mora da pobede Memfis sto je jako tesko. A Jokica ne mogu odmoriti posle ovoga.

da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

Beba

pre 1 godinu

To je to, Nikola igra za MVP nagradu i očekujem da će da uzme sve šuteve u preostalim utakmicama i nabija statistiku. Nažalost izgubili su. Nikakvog nameštanja rezultata ovde nije bilo jer se i dalje ne zna da li ih čeka Dalas ili GS. Jednostavno su samo izgubili.

baron

pre 1 godinu

Liga gde Jokic i Embidd svako vece ubacuju 30-40p nije liga, to je cirkus.
Ni jedan ni drugi ne bi u Evroligi mogli 20p da ubace u bitnijim utakmicama.
Medjutim, u NBA toliko su zasticeni, toliko su odbrane nad njima blage i lose da mogu da rade sta pozele.

zvezdoprc

pre 1 godinu

Sećam se kad je Duci Simonović u derbiju protiv Partizana postigao 55 koševa a Zvezda izgubila meč sa 10 razlike i šta je tu čudno?

posmatrač

pre 1 godinu

Zaista se ne sećam kada sam poslednji put odgledao ovakav meč Denvera, gde osim dva igrača (Jokića i Gordona) baš niko drugi nije mogao da uradi ništa značajnije za ekipu. Jednostavno je sve vreme situacija prosto "vrištala" da nije moguće dobiti ovaj meč samo sa dvojicom, i još Tonijem Bradersom na terenu. Ono kako on i kolege tretiraju Jokića je zaista neverovatno, i ne znam da li iko može da zamisli Embida sa takvim tretmanom. Tek bi onda kukao posle svakog meča. Ne znam šta se dešava sa Morisom u poslednje vreme, i da li je neka povreda u pitanju, ali toliko je netipično očajan, i izgleda kao da igra bez ikakvog samopouzdanja.
Generalno za čitav Denver, prosto je neverovatno koliko je tu bilo promašaja, otvorenih šuteva, čak i dva kucanja, nekih laganih polaganja (i nekih Jokićevih). Ono je strašno izgledalo.
Ne znam da li zaista gađaju to 6-o mesto koje im verovatno najviše i leži, pogotovo uz ovaj neverovatan podatak da bolje igraju na strani, ali bez povratka Mareja (sa 60%), i ovako nekonstantni (bez obzira na Jokića), mogu biti samo najlepša želja svakom timu u PO. Sa druge strane, sa Marejem, mogu biti noćna mora mnogima. Iskreno se nadam da su to iznenađenje ostavili za kraj.

Ferrari 458

pre 1 godinu

Da li neko zna u kako Jokić može da ode u neku ekipu koja je favorit za titulu? Očigledno je da u Denveru jedino on nešto može da uradi. Ajde možda još Marej kada se oporavi.

Cicero

pre 1 godinu

Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.
(Realno, 6. april 2022 08:07)

Najbolje je kad ekipa počinje nešto da ubacuje. Barton i Gordon ove sezone, kao br.2 i br.3, nemaju ni 15p u proseku. Marej je imao bar 21p, a Porter 19. Velika je to razlika, naročito kada se poredi sa MVP kandidatima.

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

@milan Embiid neće sigurno biti MVP iz razloga što na poziciji na kojij igra ima bolji igrač po skoro svim statistikama osim u broju poena za malo i po broju slobodnih bacanja . Janis je jedini igrač koji ima šanse posle Jokića. A i pitaju se ljufi koji se razumeju u basket a ne ti . Jedva čekaju u SAD da izaberu dva puta za redom belog igrača jer im je dosta crnog rasizma koji je preplavio kontinent.

Dylan Dog

pre 1 godinu

Trebaju samo jos jednu da pobede, posto je i Minesota izgubila i to od Washingtona koji inace vec ispao. Ostali samo dugmici kako Washington odigrao.

Kaur

pre 1 godinu

Imao je ovoliko šuteva jer je video da ovi njegovi nebi bazen pogodili.Embid može biti MVP kada za slobodna bacanja budu nagrađivali,noćas 20.Jedino je Grk tu negde ali ima jaču podršku ekipe pa je zbog toga u startu manji favorit za nagradu.On bar uzima prstenje.

iki

pre 1 godinu

Šta radi ovaj momak Monte Moris?
U nedelju protiv Lejkersa 1 od 10 sada 2 od 9? Jokic je vidno umoran, biće teško skim god da igraju u pley offu.
Bojim se takodje da će dati Embidu titulu ako ubaci jos jednom 40+ u pobedi do kraja.

milan

pre 1 godinu

Posle ovog poraza Nikola treba odmoriti za playoff. Embiid je MVP, nece dati nagradu igracu s 6.pozicije.
(Rade, 06. april 2022 08:09)
pre ce biti Janis MVP

Miroslav

pre 1 godinu

Pitanje je dali je Denveru bilo bolje da izgubi sinoć.Ovim porazom definitivno izbacuju Lejkerse iz priče o plej ofu.Ekipa koja ima Dejvisa i Lebrona,sigurno može biti jako dobra u plej ofu.Zatim,ekipi Denvera mnogo više odgovara šesto mesto.Na taj način izbegavaju Finiks do eventualnog finala zapada.

Mladen

pre 1 godinu

Pa sta radi Denver,ovo je za Ginisovu knjigu!!!
Od prvog minuta utakmice se videlo da ce ovo glatko da izgube,kao da su potcenili SA + Toni Braders u full izdanju + Barton,Rivers i Moris u najbitnijoj utakmici za osiguravanje PO daju 21 poen zajedno uz nerealne procente suta..
San Antonio je pored Denverove odbrane izgledao kao onaj iz finala protiv Majamija,nista manje snazan.
Sreca da je Minesota izgubila,inace bi bilo drame,i to kakve!
Sada Memfis,koji ne popusta ni za pedalj,to ce biti na noz,ako pobede da bar odmori Nikola poslednju protiv staraca iz Los Andjelesa,da iskoriste play in kako valja,dozovu se,saberu i probaju da se potuku sa GSW najverovatnije...

Kanidja PG

pre 1 godinu

Ako ništa drugo poslao je lejkerse na odmor i bez plej ina.
22% šut za 3p zato je i stao na 4 asis.
Vec 1003 skoka, posle Mutomba i Markusa Kembija treci u istoriji Denvera sa preko 1000s.
Još 31p i do 2000p.
Sreca što je Minesota kiksala takodje, još 1 pobjeda fali Memfis ili raspušteni Lejkersi.
Vrlo je vjerovatno da treci bude Dalas imaju 3laka meča bolji medjusni sa ratnicima i sve je otvoreno.
Jokiceva sezona za anale bio ili ne MVP. Bez 2 i 3 igrača tima čitave sezone doci blizu 50 pobjeda u sezoni sve na njegovim ledjima je za poštovanje. 5čem u nizu 37+p i 17+s.

Dimsi

pre 1 godinu

Jednostavno slaba igra cele ekipe, procenti suta to i govore kao i broj asistencija Jokica-samo 4,zato je i on forsirao sa cak 35 upucenih šuta ka košu. Iskreno mislim da je Denver najpoželjnija ekipa u playoffu.

Fishermann

pre 1 godinu

aman ovi iz Denvera nisu normalni, rasprodaj sve sto imas dovedi jednog krstenog sutera, ostavi Gordona i Jokica i ostalo 3-4 radilice u odbrani, kakav Marej kakav Porter, sta ce ti plej pored Jokica plus Porter koji je na startu karijere vise povredjen nego sto igra, satrase Jokica nizasta ja da sam na njegovom mestu poludeo bi u svlacionici posle utakmice. Njima bi i Bogdanovic sa ovako nekonstantim sutem bio suvo zlato u odnosu na ovo sto imaju sada, moze da organizuje igru kad Jokic odmara, moze da pogodi kad ima normalne pozicije za sut sto igraci Denvera stalno imaju zahvaljujuci Jokivu, Bogdan u Atlanti malo malo uvale mu vruc krompir...

vince carter

pre 1 godinu

E evo je bila klasicna stat pading utakmica,al ozbiljno..sad vas ne podbadam kao inace :)) negde na sredini trece cetvrtine,vecina igraca Denvera je imala nekih 3 suta na mecu,sve je islo na Jokica,zato na kraju 18-35 i izgubljen mec. I Filadelfija je tako igrala,sve na Embida. Janis je jos jednom pokazao da ne juri statistiku,24 minuta u igri.

lukadoncic77

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈

Realno

pre 1 godinu

Poceo je Nikola forsirati, a to nije dobro za Denver. Lagan poraz, a SAS igrao bez najboljeg igraca. Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.

xd

pre 1 godinu

Denver od Jokica nista nije pametno uradio po pitanju igraca znaci od 2014/15 ili kad vec. Bukvalno mu duguju za sve uspehe, a to ni max ugovor ne moze da isplati, to samo moze prsten, a denver nije ekipa za prsten, zato je najpostenije da ga puste da ode kod nekog koji zaista ima igrace za njega

nekatamo

pre 1 godinu

Ocajna igra Denvera, medjutim, mozda su bili malo skloni tome da ne igraju najjace, ne bi li jos malo zakopali Lejkerse, sto podrzavam.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Na 43:34 Jokić ipak dohvata odbijenu loptu kao malo veštiji od igrača Spursa. Iz čista mira Toni Bradrs mu sudi nepostojeći faul. Daje loptu Spursima koje tada kreće serija srećnih poena. Od onog prvog isključenja Jokića od tog smrada sam vam rekao da će ovako biti do poslednjeg dana Jokića u NBA. Da ne postoji nikakav nivo, ugled, staž niti išta što će to da izmeni, ikada.
Jer?
Jer NBA je sport 10%, bitnije je novac, 30%. Ali prvo i pre svega bar 60% NBA je ideološka propagandna organizacija. Tobož promocija i "briga" za "ugroženu" crnačku manjinu radi inkluzivne agende jevrejske manjine - a da se Vlasi ne dosete. Tako jevreji iako malo vidljivi postižu svoj cilj, sve prevodeći ponajviše baš crne žedne preko vode. I rado tamnoputim "zvezdama" daju enormne pare - 90% njih će 90% da ih vrlo brzo posle karijere vrati.
(Sankcije nama i u sportu, akanje Novaka, decenije iživljavanja na Rusima, sada čak i u tenisu - u sportu "nema" politike samo dok oni najviše dobijaju tako, inače je ima itekako...)
Deo te opsene je što baš daju crncima da im je NBA domen džukelisanja. To ne da je opis posla sudija (da, i belih...) već je i kvalifikacioni uslov. A baš psiho Bradrs je nesputani plaćeni iživljavač Adama Srebra. Kada se meč završi oni se smeju srećni kako su ovog ili onog igrača razšrafili. Zašto bi prestao? Adam Srebro ga i plaća i štiti da se zna: oni kose, igrači vodu nose. Dok ne popije teške batine sa par slomljenih kostiju Toni će biti uvek veća NBA zvezda od Jokića.

Xp

pre 1 godinu

@Miroslav

Veliki timovi ( koji Denver nije) se ne bave takvim sibicarskim kombinacijama. Veruju u sebe, tim i formu. A to o Lejkersima je glupost; raspali tim, povredjeni matori Lebron , povredjeni Davis, ja bih rekao da bih njih svako pozeleo. Zato su tu gde jesu.

Gagi

pre 1 godinu

Svi košarkaši koji u NBA daju po 40 do 50 koševa u Evropi ne bi dali 15 koševa. NBA košarka se igra bez odbrane, košarkaš da 40 koševa ali zato šutira 200 puta u Evropi bi zbog toga sedeo na klupi.

darko

pre 1 godinu

Išli su na to da izgube, više im odgovara 6 pozicija za play off, sa druge strane osluškivali su rezultat minesote i kada su ukapirali da i oni gube to je bilo to.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Barton 9p 3/12
Moris 4p 2/9
Rivers 8p
Bouns 7p
Grin 0p
kazins 4p 1/7
Forbs 2p

a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva.

Sparsi za 3p 46,2%, Denver 26,2% (12>7)

Barton nakon odlicne partije, predvidivo, jedna od najgorih ove sezone. Moris, prvi kec, dvojka u timu (u odsustvu Mareja) 4 poena?! I onda se lako vidi koliko fali Marijevih pa i onih nekonstantnih partija sa 20ak, 15ak poena kada je za taj ucinak i Denveru sada cesto potrebno 3+ igraca.

Tony Brothers ovog puta stvarno briljirao. Znamo kako sudi Nikoli pa i Denveru generalno ali sinoc je bilo slucajeva za neki dokumentarac i ozbiljnu polemiku. Od nesudjenih neverovatnih batina na jednoj strani do sviranja fantomskih kontakata i faulova na drugoj. Ekstremno iritantno.

I kako Meloun da odmori Nikolu... Sinoc ga nekarskteristicno vracao brzo u 2/4 i 4/4 minut, dva ranije dok mu je 1/4 odigrao celu pa i umalo 3/4. I posle nejasan umor nekima ovde u POffu...

Slabiji timovi (na papiru ili ne) su ove sezone i "kostale" Denver bar poziciju, dve sigurnijeg plasmana. Sta reci kada im je bolji skor u gostima nego kuci, sto je prethodnih sezona bilo nemoguce. Uvek im je nekako domaci teren bio prednost.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ha ha 35 puta sutao, dao 41 kos od 97 koseva tima i izgubio.I nije statisticar ha ha .I opet kao i svaki put dao manje od Embida koji je dobio.

Tino

pre 1 godinu

Zabiti 41 poen kontrolirajuci vecinu posjeda protiv ovakvog protivnika bi zabilo vjerojatno jos 30 igraca u ligi. Vidjelo se da nema snage u zavrsnici. Spursi bez najboljeg igraca odrzali lekciju iz timske igre dok je Denveru ocito jedino vazno bilo da Nikola zabije sto vise koseva zbog MVP utrke.

Kanidja PG

pre 1 godinu

Ako ništa drugo poslao je lejkerse na odmor i bez plej ina.
22% šut za 3p zato je i stao na 4 asis.
Vec 1003 skoka, posle Mutomba i Markusa Kembija treci u istoriji Denvera sa preko 1000s.
Još 31p i do 2000p.
Sreca što je Minesota kiksala takodje, još 1 pobjeda fali Memfis ili raspušteni Lejkersi.
Vrlo je vjerovatno da treci bude Dalas imaju 3laka meča bolji medjusni sa ratnicima i sve je otvoreno.
Jokiceva sezona za anale bio ili ne MVP. Bez 2 i 3 igrača tima čitave sezone doci blizu 50 pobjeda u sezoni sve na njegovim ledjima je za poštovanje. 5čem u nizu 37+p i 17+s.

Mladen

pre 1 godinu

Pa sta radi Denver,ovo je za Ginisovu knjigu!!!
Od prvog minuta utakmice se videlo da ce ovo glatko da izgube,kao da su potcenili SA + Toni Braders u full izdanju + Barton,Rivers i Moris u najbitnijoj utakmici za osiguravanje PO daju 21 poen zajedno uz nerealne procente suta..
San Antonio je pored Denverove odbrane izgledao kao onaj iz finala protiv Majamija,nista manje snazan.
Sreca da je Minesota izgubila,inace bi bilo drame,i to kakve!
Sada Memfis,koji ne popusta ni za pedalj,to ce biti na noz,ako pobede da bar odmori Nikola poslednju protiv staraca iz Los Andjelesa,da iskoriste play in kako valja,dozovu se,saberu i probaju da se potuku sa GSW najverovatnije...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Barton 9p 3/12
Moris 4p 2/9
Rivers 8p
Bouns 7p
Grin 0p
kazins 4p 1/7
Forbs 2p

a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva.

Sparsi za 3p 46,2%, Denver 26,2% (12>7)

Barton nakon odlicne partije, predvidivo, jedna od najgorih ove sezone. Moris, prvi kec, dvojka u timu (u odsustvu Mareja) 4 poena?! I onda se lako vidi koliko fali Marijevih pa i onih nekonstantnih partija sa 20ak, 15ak poena kada je za taj ucinak i Denveru sada cesto potrebno 3+ igraca.

Tony Brothers ovog puta stvarno briljirao. Znamo kako sudi Nikoli pa i Denveru generalno ali sinoc je bilo slucajeva za neki dokumentarac i ozbiljnu polemiku. Od nesudjenih neverovatnih batina na jednoj strani do sviranja fantomskih kontakata i faulova na drugoj. Ekstremno iritantno.

I kako Meloun da odmori Nikolu... Sinoc ga nekarskteristicno vracao brzo u 2/4 i 4/4 minut, dva ranije dok mu je 1/4 odigrao celu pa i umalo 3/4. I posle nejasan umor nekima ovde u POffu...

Slabiji timovi (na papiru ili ne) su ove sezone i "kostale" Denver bar poziciju, dve sigurnijeg plasmana. Sta reci kada im je bolji skor u gostima nego kuci, sto je prethodnih sezona bilo nemoguce. Uvek im je nekako domaci teren bio prednost.

Miroslav

pre 1 godinu

Pitanje je dali je Denveru bilo bolje da izgubi sinoć.Ovim porazom definitivno izbacuju Lejkerse iz priče o plej ofu.Ekipa koja ima Dejvisa i Lebrona,sigurno može biti jako dobra u plej ofu.Zatim,ekipi Denvera mnogo više odgovara šesto mesto.Na taj način izbegavaju Finiks do eventualnog finala zapada.

Fishermann

pre 1 godinu

aman ovi iz Denvera nisu normalni, rasprodaj sve sto imas dovedi jednog krstenog sutera, ostavi Gordona i Jokica i ostalo 3-4 radilice u odbrani, kakav Marej kakav Porter, sta ce ti plej pored Jokica plus Porter koji je na startu karijere vise povredjen nego sto igra, satrase Jokica nizasta ja da sam na njegovom mestu poludeo bi u svlacionici posle utakmice. Njima bi i Bogdanovic sa ovako nekonstantim sutem bio suvo zlato u odnosu na ovo sto imaju sada, moze da organizuje igru kad Jokic odmara, moze da pogodi kad ima normalne pozicije za sut sto igraci Denvera stalno imaju zahvaljujuci Jokivu, Bogdan u Atlanti malo malo uvale mu vruc krompir...

Realno

pre 1 godinu

Poceo je Nikola forsirati, a to nije dobro za Denver. Lagan poraz, a SAS igrao bez najboljeg igraca. Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.

Dimsi

pre 1 godinu

Jednostavno slaba igra cele ekipe, procenti suta to i govore kao i broj asistencija Jokica-samo 4,zato je i on forsirao sa cak 35 upucenih šuta ka košu. Iskreno mislim da je Denver najpoželjnija ekipa u playoffu.

nekatamo

pre 1 godinu

Ocajna igra Denvera, medjutim, mozda su bili malo skloni tome da ne igraju najjace, ne bi li jos malo zakopali Lejkerse, sto podrzavam.

Kaur

pre 1 godinu

Imao je ovoliko šuteva jer je video da ovi njegovi nebi bazen pogodili.Embid može biti MVP kada za slobodna bacanja budu nagrađivali,noćas 20.Jedino je Grk tu negde ali ima jaču podršku ekipe pa je zbog toga u startu manji favorit za nagradu.On bar uzima prstenje.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Na 43:34 Jokić ipak dohvata odbijenu loptu kao malo veštiji od igrača Spursa. Iz čista mira Toni Bradrs mu sudi nepostojeći faul. Daje loptu Spursima koje tada kreće serija srećnih poena. Od onog prvog isključenja Jokića od tog smrada sam vam rekao da će ovako biti do poslednjeg dana Jokića u NBA. Da ne postoji nikakav nivo, ugled, staž niti išta što će to da izmeni, ikada.
Jer?
Jer NBA je sport 10%, bitnije je novac, 30%. Ali prvo i pre svega bar 60% NBA je ideološka propagandna organizacija. Tobož promocija i "briga" za "ugroženu" crnačku manjinu radi inkluzivne agende jevrejske manjine - a da se Vlasi ne dosete. Tako jevreji iako malo vidljivi postižu svoj cilj, sve prevodeći ponajviše baš crne žedne preko vode. I rado tamnoputim "zvezdama" daju enormne pare - 90% njih će 90% da ih vrlo brzo posle karijere vrati.
(Sankcije nama i u sportu, akanje Novaka, decenije iživljavanja na Rusima, sada čak i u tenisu - u sportu "nema" politike samo dok oni najviše dobijaju tako, inače je ima itekako...)
Deo te opsene je što baš daju crncima da im je NBA domen džukelisanja. To ne da je opis posla sudija (da, i belih...) već je i kvalifikacioni uslov. A baš psiho Bradrs je nesputani plaćeni iživljavač Adama Srebra. Kada se meč završi oni se smeju srećni kako su ovog ili onog igrača razšrafili. Zašto bi prestao? Adam Srebro ga i plaća i štiti da se zna: oni kose, igrači vodu nose. Dok ne popije teške batine sa par slomljenih kostiju Toni će biti uvek veća NBA zvezda od Jokića.

xd

pre 1 godinu

Denver od Jokica nista nije pametno uradio po pitanju igraca znaci od 2014/15 ili kad vec. Bukvalno mu duguju za sve uspehe, a to ni max ugovor ne moze da isplati, to samo moze prsten, a denver nije ekipa za prsten, zato je najpostenije da ga puste da ode kod nekog koji zaista ima igrace za njega

Cicero

pre 1 godinu

Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.
(Realno, 6. april 2022 08:07)

Najbolje je kad ekipa počinje nešto da ubacuje. Barton i Gordon ove sezone, kao br.2 i br.3, nemaju ni 15p u proseku. Marej je imao bar 21p, a Porter 19. Velika je to razlika, naročito kada se poredi sa MVP kandidatima.

vince carter

pre 1 godinu

E evo je bila klasicna stat pading utakmica,al ozbiljno..sad vas ne podbadam kao inace :)) negde na sredini trece cetvrtine,vecina igraca Denvera je imala nekih 3 suta na mecu,sve je islo na Jokica,zato na kraju 18-35 i izgubljen mec. I Filadelfija je tako igrala,sve na Embida. Janis je jos jednom pokazao da ne juri statistiku,24 minuta u igri.

milan

pre 1 godinu

Posle ovog poraza Nikola treba odmoriti za playoff. Embiid je MVP, nece dati nagradu igracu s 6.pozicije.
(Rade, 06. april 2022 08:09)
pre ce biti Janis MVP

posmatrač

pre 1 godinu

Zaista se ne sećam kada sam poslednji put odgledao ovakav meč Denvera, gde osim dva igrača (Jokića i Gordona) baš niko drugi nije mogao da uradi ništa značajnije za ekipu. Jednostavno je sve vreme situacija prosto "vrištala" da nije moguće dobiti ovaj meč samo sa dvojicom, i još Tonijem Bradersom na terenu. Ono kako on i kolege tretiraju Jokića je zaista neverovatno, i ne znam da li iko može da zamisli Embida sa takvim tretmanom. Tek bi onda kukao posle svakog meča. Ne znam šta se dešava sa Morisom u poslednje vreme, i da li je neka povreda u pitanju, ali toliko je netipično očajan, i izgleda kao da igra bez ikakvog samopouzdanja.
Generalno za čitav Denver, prosto je neverovatno koliko je tu bilo promašaja, otvorenih šuteva, čak i dva kucanja, nekih laganih polaganja (i nekih Jokićevih). Ono je strašno izgledalo.
Ne znam da li zaista gađaju to 6-o mesto koje im verovatno najviše i leži, pogotovo uz ovaj neverovatan podatak da bolje igraju na strani, ali bez povratka Mareja (sa 60%), i ovako nekonstantni (bez obzira na Jokića), mogu biti samo najlepša želja svakom timu u PO. Sa druge strane, sa Marejem, mogu biti noćna mora mnogima. Iskreno se nadam da su to iznenađenje ostavili za kraj.

darko

pre 1 godinu

Išli su na to da izgube, više im odgovara 6 pozicija za play off, sa druge strane osluškivali su rezultat minesote i kada su ukapirali da i oni gube to je bilo to.

Lala_Germany

pre 1 godinu

Svaki put kada gube gomila negativnih komentara. Jedno pitanje:
Koliko vas je igralo, igra, radi kao trener?
Ko ima veze sa košarkom, zna da se ne može uvek pobediti i igrati 100%.
Budite realni.

Milunka Malina

pre 1 godinu

Prvi na Istoku 11 pobeda manje od prvog na zapadu. Prosto, Jokicevo 6.mesto na Zapadu je vrednije nego bilo koje Embidovo na Istoku.

maSi

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈
(lukadoncic77, 6. april 2022 08:57)

Luka i Jokić ne mogu nikako da se porede, čak ni da se pominju u istoj rečenici... Luke na donjem rangiranju nema ni među prvih 250 igrača...

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85
4. Magic Johnson* 7.54

7. Larry Bird* 6.89

15. Giannis Antetokounmpo 5.98
16. Kareem Abdul-Jabbar* 5.74

31. Kobe Bryant* 4.55
32. Dirk Nowitzki 4.54

79. Toni Kukoč* 2.84

Dejan

pre 1 godinu

Ja ne verujem sta sam procitao u dosta komentara ovde...
Oni su kao namerno izgubili da bi izbegli 5. mesto i potencijalni okrsaj sa Finiksom pre WCF. A to sto imaju jos dve utakmice gde su to mogli da koriguju, to nista? Valjda je logicno da prvo obezbede plejof pa da izgube poslednje dve ako treba, sad mora da pobede Memfis sto je jako tesko. A Jokica ne mogu odmoriti posle ovoga.

lukadoncic77

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈

Dylan Dog

pre 1 godinu

Trebaju samo jos jednu da pobede, posto je i Minesota izgubila i to od Washingtona koji inace vec ispao. Ostali samo dugmici kako Washington odigrao.

Xp

pre 1 godinu

@Miroslav

Veliki timovi ( koji Denver nije) se ne bave takvim sibicarskim kombinacijama. Veruju u sebe, tim i formu. A to o Lejkersima je glupost; raspali tim, povredjeni matori Lebron , povredjeni Davis, ja bih rekao da bih njih svako pozeleo. Zato su tu gde jesu.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ha ha 35 puta sutao, dao 41 kos od 97 koseva tima i izgubio.I nije statisticar ha ha .I opet kao i svaki put dao manje od Embida koji je dobio.

iki

pre 1 godinu

Šta radi ovaj momak Monte Moris?
U nedelju protiv Lejkersa 1 od 10 sada 2 od 9? Jokic je vidno umoran, biće teško skim god da igraju u pley offu.
Bojim se takodje da će dati Embidu titulu ako ubaci jos jednom 40+ u pobedi do kraja.

Sve karte na jednog igrača

pre 1 godinu

"... a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva...

(Pera Ždera, 6. april 2022 07:58) "

Denver plaća cenu podređivanja igre jednom igraču.
Atipičnom centru koji voli da svaki napad ima loptu u svojim rukama.
Malo igra pleja, malo beka, a malo centra. A što se odbrane tiče ne igra uopšte. Džabe daš 40 pts, kada preko tebe ubace 60 pts. Ostali igrači su ovde samo ikebana jer im je takva uloga dodeljena. I na kraju se napadaju baš ti ostali igrači zbog učinka...
Denver zbog ovog sistema igre nikada neće videti prsten. Sve su podredili Jokiću kojem nestane goriva kada se stigne u PO.
A Jokić ako ikada bude prešao u bilo koji drugi tim nikada neće davati ovoliko poena niti imati ovakvu ulogu u timu.
Suprotno mogu da tvrde samo Jokini svedoci i nepoznavaoci košarke.
Ako već pratite košarku decenijama, onda ovo treba da vam je jasno.

Roki

pre 1 godinu

Baron

Hoćeš da kazes da igrači koji ih čuvaju namerno igraju lošu odbranu? A u evroligi bi ih pojeli kuzmic, papajanis, meli i poaje (ili kako se vec čita poirier)?

lukadoncic77

pre 1 godinu

@Lala
Po vecini to nisu negativni komentari, nego realni.
A istina nekad boli, a oni to ne žele. Mnogo više hoce komentare "Jokic najbolji u svemiru", Jokic oborio rekord... Ili komentar @Johnny, koji svaki put napiše samo "Jokić legenda" i dobije +200.
Budimo realni? Svakako 👍

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

@milan Embiid neće sigurno biti MVP iz razloga što na poziciji na kojij igra ima bolji igrač po skoro svim statistikama osim u broju poena za malo i po broju slobodnih bacanja . Janis je jedini igrač koji ima šanse posle Jokića. A i pitaju se ljufi koji se razumeju u basket a ne ti . Jedva čekaju u SAD da izaberu dva puta za redom belog igrača jer im je dosta crnog rasizma koji je preplavio kontinent.

DjanLuka Paljuka

pre 1 godinu

@ Koji bi narod jos sem nas toliko napljuvao svog igraca kad postigne 41 poen?


Slažem se mada treba biti pošten i reci da dobar deo tih komentara dolazi iz “lijepe njihove”

Tino

pre 1 godinu

Zabiti 41 poen kontrolirajuci vecinu posjeda protiv ovakvog protivnika bi zabilo vjerojatno jos 30 igraca u ligi. Vidjelo se da nema snage u zavrsnici. Spursi bez najboljeg igraca odrzali lekciju iz timske igre dok je Denveru ocito jedino vazno bilo da Nikola zabije sto vise koseva zbog MVP utrke.

lukadoncic77

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?

maSi

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?
(lukadoncic77, 6. april 2022 12:51)

Da, najbolji na planeti. Jokić je i to samo do sada dvostruki MVP u NBA, igrač sa najvećim PER u istoriji NBA, a Luka u NBA može da dobije još samo nekih 20-tak kilograma i ništa više. Pratićemo Lukinu karijeru, mislim da će se na kraju obrukati više i od Hardena.

zvezdoprc

pre 1 godinu

Sećam se kad je Duci Simonović u derbiju protiv Partizana postigao 55 koševa a Zvezda izgubila meč sa 10 razlike i šta je tu čudno?

Beba

pre 1 godinu

To je to, Nikola igra za MVP nagradu i očekujem da će da uzme sve šuteve u preostalim utakmicama i nabija statistiku. Nažalost izgubili su. Nikakvog nameštanja rezultata ovde nije bilo jer se i dalje ne zna da li ih čeka Dalas ili GS. Jednostavno su samo izgubili.

KRUNSKA

pre 1 godinu

Potpuno sam siguran da je utakmica "predata" Gregu, starom prijatelju jer je S.Antoniju bila apsolutno neophodna zbog play in, i neka je! Odmaranje jednog Grina, pucacki orijentisan Jokic, bez gotovo ikakve ambicije za asistencijom itf. Vratice se sva ona promasena zakucavanja, patike u autu, greske i samo greske, pogotovu od vremena nakon All Star vikrnda. Mislim i da zadnje 2-3 utakmice bi bio jako korisno ubaciti nekoliko minuta i zaboravljenog Kampaca, ovaj mali i pretalentovani Bouns ima vidnih problema s prenosom lopte (sto su uocili i protivnicki treneri) i tu je pritisak po celom terenu, pa i Jokic dobija loptu tek oko 20 sek napada itd. Bitan poraz Minesote, mislim da ce nakantavanje LA u zadnjoj utakmici biti sasvim dovoljno za PO. I jos samo ovo, iz nekog razloga , zadnjih npr 20 tak utakmica Dencer izgeda mnooogo bolje kad igra na strani nego kod kuce... cudno

Gagi

pre 1 godinu

Svi košarkaši koji u NBA daju po 40 do 50 koševa u Evropi ne bi dali 15 koševa. NBA košarka se igra bez odbrane, košarkaš da 40 koševa ali zato šutira 200 puta u Evropi bi zbog toga sedeo na klupi.

da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

baron

pre 1 godinu

Liga gde Jokic i Embidd svako vece ubacuju 30-40p nije liga, to je cirkus.
Ni jedan ni drugi ne bi u Evroligi mogli 20p da ubace u bitnijim utakmicama.
Medjutim, u NBA toliko su zasticeni, toliko su odbrane nad njima blage i lose da mogu da rade sta pozele.

Mrki

pre 1 godinu

Kada citam komentare ne mogu da verujem i da shvatim da li komentarisu samo klinci jer koliko se loze na Denver i Atlantu,navijaju za te klubove,ne mogu da verujem,eeeej bre za tamo neki Denver i Atlantu samo zato jer tamo igra po jedan nas igrac,pa racunaju s kim ce igrati u plej ofu,mole se da jedni izgube kako bi izbegli neke timove... Strasno da smo tako lak narod koji zaboravi na sve sto su nam ti ameri radili,bitno je da tamo igraju Jokic i Bogdan da mozemo navijati za americke timove,ustajati u 3 nocu zbog njih...

smeh

pre 1 godinu

E ovo se zove budženje statistike. Jokić je imitirao Vestbruka izgleda. Ovako uopšte ne treba da igra jer je baš loše za centra da postigne 40-ak poena iz 35 pokušaja. Ali eto došao je i taj dan da Jokić bude kao Vestbruk, barem na jednoj utakmici. Barem da ima ekipu iza sebe ali ne zna se ko je odigrao lošije. Možda će i neki sneg danas jer se Rivers upisao u listu strelaca a Jokić igrao poput Vestbruka i to sve na jednom meču. Teško da će se ovako nešto ponoviti u dogledno vreme.

Goran

pre 1 godinu

Ovo je vec druga utakmica koja bi im obezbjedila zavrsnicu da su pobijedili!! Jokic opet odlicna statistika ali i Embid "ubija" tako da ce mozda ovi porazi Denvera odluciti tko ce biti MVP!

lukadoncic77

pre 1 godinu

Tu imamo komentar od @masi, koji je Jokića več prozvao za 2X MVP sezone.
Znate li koji 2x zaredom MVP sezone je 2x za redom (u toj sezoni) ispao iz plejofa u PRVOM krugu?
Da pomognem:
A Nikola
B Jokic
C Somborac
🤣🤣🤣🤣

Ferrari 458

pre 1 godinu

Da li neko zna u kako Jokić može da ode u neku ekipu koja je favorit za titulu? Očigledno je da u Denveru jedino on nešto može da uradi. Ajde možda još Marej kada se oporavi.

Chris Jackson

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

Evo, covjek rekao istinu i dobio minuse, isto je radio i prosle godine na kraju sezone, pri tome stalno ponavljajuci kako ga "ne zanima MVP titula" i kako "Srbi ne odmaraju"...Nije iskren i to mi smeta, inace sam bio njegov najveci obozavalac do proslog ljeta a sad mi je samo jos jedan NBA igrac-ako cemo pravo najbolji ove sezone i zasluzeni MVP, ali nema potrebe da bude licemjeran...postoje stavke u ugovorima i bonusi za pojedinacne titule pa tako i za MVP nagradu i to je ok, zasto je ne uzeti kada je vec tako blizu ali ne pricaj onda da ti je svejedno i da ti nije stalo kada i mi imamo oci i gledamo utakmice, kako to bas sad "slucajno" da ispali 35 lopti a bilo je utakmica kada ga treba tjerati da uopste i pogleda na kos...P.S...savjet za kladionicare-Jokic iduce utakmice ide svaku na 35+, iskoristite sansu! ;)

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Ha ha 35 puta sutao, dao 41 kos od 97 koseva tima i izgubio.I nije statisticar ha ha .I opet kao i svaki put dao manje od Embida koji je dobio.

Tino

pre 1 godinu

Zabiti 41 poen kontrolirajuci vecinu posjeda protiv ovakvog protivnika bi zabilo vjerojatno jos 30 igraca u ligi. Vidjelo se da nema snage u zavrsnici. Spursi bez najboljeg igraca odrzali lekciju iz timske igre dok je Denveru ocito jedino vazno bilo da Nikola zabije sto vise koseva zbog MVP utrke.

Sve karte na jednog igrača

pre 1 godinu

"... a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva...

(Pera Ždera, 6. april 2022 07:58) "

Denver plaća cenu podređivanja igre jednom igraču.
Atipičnom centru koji voli da svaki napad ima loptu u svojim rukama.
Malo igra pleja, malo beka, a malo centra. A što se odbrane tiče ne igra uopšte. Džabe daš 40 pts, kada preko tebe ubace 60 pts. Ostali igrači su ovde samo ikebana jer im je takva uloga dodeljena. I na kraju se napadaju baš ti ostali igrači zbog učinka...
Denver zbog ovog sistema igre nikada neće videti prsten. Sve su podredili Jokiću kojem nestane goriva kada se stigne u PO.
A Jokić ako ikada bude prešao u bilo koji drugi tim nikada neće davati ovoliko poena niti imati ovakvu ulogu u timu.
Suprotno mogu da tvrde samo Jokini svedoci i nepoznavaoci košarke.
Ako već pratite košarku decenijama, onda ovo treba da vam je jasno.

Gagi

pre 1 godinu

Svi košarkaši koji u NBA daju po 40 do 50 koševa u Evropi ne bi dali 15 koševa. NBA košarka se igra bez odbrane, košarkaš da 40 koševa ali zato šutira 200 puta u Evropi bi zbog toga sedeo na klupi.

lukadoncic77

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈

Mrki

pre 1 godinu

Kada citam komentare ne mogu da verujem i da shvatim da li komentarisu samo klinci jer koliko se loze na Denver i Atlantu,navijaju za te klubove,ne mogu da verujem,eeeej bre za tamo neki Denver i Atlantu samo zato jer tamo igra po jedan nas igrac,pa racunaju s kim ce igrati u plej ofu,mole se da jedni izgube kako bi izbegli neke timove... Strasno da smo tako lak narod koji zaboravi na sve sto su nam ti ameri radili,bitno je da tamo igraju Jokic i Bogdan da mozemo navijati za americke timove,ustajati u 3 nocu zbog njih...

baron

pre 1 godinu

Liga gde Jokic i Embidd svako vece ubacuju 30-40p nije liga, to je cirkus.
Ni jedan ni drugi ne bi u Evroligi mogli 20p da ubace u bitnijim utakmicama.
Medjutim, u NBA toliko su zasticeni, toliko su odbrane nad njima blage i lose da mogu da rade sta pozele.

vince carter

pre 1 godinu

E evo je bila klasicna stat pading utakmica,al ozbiljno..sad vas ne podbadam kao inace :)) negde na sredini trece cetvrtine,vecina igraca Denvera je imala nekih 3 suta na mecu,sve je islo na Jokica,zato na kraju 18-35 i izgubljen mec. I Filadelfija je tako igrala,sve na Embida. Janis je jos jednom pokazao da ne juri statistiku,24 minuta u igri.

lukadoncic77

pre 1 godinu

Tu imamo komentar od @masi, koji je Jokića več prozvao za 2X MVP sezone.
Znate li koji 2x zaredom MVP sezone je 2x za redom (u toj sezoni) ispao iz plejofa u PRVOM krugu?
Da pomognem:
A Nikola
B Jokic
C Somborac
🤣🤣🤣🤣

lukadoncic77

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?

znanje-imanje

pre 1 godinu

Na 43:34 Jokić ipak dohvata odbijenu loptu kao malo veštiji od igrača Spursa. Iz čista mira Toni Bradrs mu sudi nepostojeći faul. Daje loptu Spursima koje tada kreće serija srećnih poena. Od onog prvog isključenja Jokića od tog smrada sam vam rekao da će ovako biti do poslednjeg dana Jokića u NBA. Da ne postoji nikakav nivo, ugled, staž niti išta što će to da izmeni, ikada.
Jer?
Jer NBA je sport 10%, bitnije je novac, 30%. Ali prvo i pre svega bar 60% NBA je ideološka propagandna organizacija. Tobož promocija i "briga" za "ugroženu" crnačku manjinu radi inkluzivne agende jevrejske manjine - a da se Vlasi ne dosete. Tako jevreji iako malo vidljivi postižu svoj cilj, sve prevodeći ponajviše baš crne žedne preko vode. I rado tamnoputim "zvezdama" daju enormne pare - 90% njih će 90% da ih vrlo brzo posle karijere vrati.
(Sankcije nama i u sportu, akanje Novaka, decenije iživljavanja na Rusima, sada čak i u tenisu - u sportu "nema" politike samo dok oni najviše dobijaju tako, inače je ima itekako...)
Deo te opsene je što baš daju crncima da im je NBA domen džukelisanja. To ne da je opis posla sudija (da, i belih...) već je i kvalifikacioni uslov. A baš psiho Bradrs je nesputani plaćeni iživljavač Adama Srebra. Kada se meč završi oni se smeju srećni kako su ovog ili onog igrača razšrafili. Zašto bi prestao? Adam Srebro ga i plaća i štiti da se zna: oni kose, igrači vodu nose. Dok ne popije teške batine sa par slomljenih kostiju Toni će biti uvek veća NBA zvezda od Jokića.

milan

pre 1 godinu

Posle ovog poraza Nikola treba odmoriti za playoff. Embiid je MVP, nece dati nagradu igracu s 6.pozicije.
(Rade, 06. april 2022 08:09)
pre ce biti Janis MVP

da se ne ljubimo

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

Realno

pre 1 godinu

Poceo je Nikola forsirati, a to nije dobro za Denver. Lagan poraz, a SAS igrao bez najboljeg igraca. Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.

Goran

pre 1 godinu

Ovo je vec druga utakmica koja bi im obezbjedila zavrsnicu da su pobijedili!! Jokic opet odlicna statistika ali i Embid "ubija" tako da ce mozda ovi porazi Denvera odluciti tko ce biti MVP!

Beba

pre 1 godinu

To je to, Nikola igra za MVP nagradu i očekujem da će da uzme sve šuteve u preostalim utakmicama i nabija statistiku. Nažalost izgubili su. Nikakvog nameštanja rezultata ovde nije bilo jer se i dalje ne zna da li ih čeka Dalas ili GS. Jednostavno su samo izgubili.

smeh

pre 1 godinu

E ovo se zove budženje statistike. Jokić je imitirao Vestbruka izgleda. Ovako uopšte ne treba da igra jer je baš loše za centra da postigne 40-ak poena iz 35 pokušaja. Ali eto došao je i taj dan da Jokić bude kao Vestbruk, barem na jednoj utakmici. Barem da ima ekipu iza sebe ali ne zna se ko je odigrao lošije. Možda će i neki sneg danas jer se Rivers upisao u listu strelaca a Jokić igrao poput Vestbruka i to sve na jednom meču. Teško da će se ovako nešto ponoviti u dogledno vreme.

Chris Jackson

pre 1 godinu

Nikola je čudo od igrača ali nije baš iskren u mnogo stvari, nije mu bitno ovo, ono.. pa što igraš garbiđ tajm dečko ako ti ništa nije bitno.

Evo, covjek rekao istinu i dobio minuse, isto je radio i prosle godine na kraju sezone, pri tome stalno ponavljajuci kako ga "ne zanima MVP titula" i kako "Srbi ne odmaraju"...Nije iskren i to mi smeta, inace sam bio njegov najveci obozavalac do proslog ljeta a sad mi je samo jos jedan NBA igrac-ako cemo pravo najbolji ove sezone i zasluzeni MVP, ali nema potrebe da bude licemjeran...postoje stavke u ugovorima i bonusi za pojedinacne titule pa tako i za MVP nagradu i to je ok, zasto je ne uzeti kada je vec tako blizu ali ne pricaj onda da ti je svejedno i da ti nije stalo kada i mi imamo oci i gledamo utakmice, kako to bas sad "slucajno" da ispali 35 lopti a bilo je utakmica kada ga treba tjerati da uopste i pogleda na kos...P.S...savjet za kladionicare-Jokic iduce utakmice ide svaku na 35+, iskoristite sansu! ;)

Miroslav

pre 1 godinu

Pitanje je dali je Denveru bilo bolje da izgubi sinoć.Ovim porazom definitivno izbacuju Lejkerse iz priče o plej ofu.Ekipa koja ima Dejvisa i Lebrona,sigurno može biti jako dobra u plej ofu.Zatim,ekipi Denvera mnogo više odgovara šesto mesto.Na taj način izbegavaju Finiks do eventualnog finala zapada.

lukadoncic77

pre 1 godinu

@Lala
Po vecini to nisu negativni komentari, nego realni.
A istina nekad boli, a oni to ne žele. Mnogo više hoce komentare "Jokic najbolji u svemiru", Jokic oborio rekord... Ili komentar @Johnny, koji svaki put napiše samo "Jokić legenda" i dobije +200.
Budimo realni? Svakako 👍

maSi

pre 1 godinu

@masi

Meni mnogo vaznija lista osvojenih takmicenja, gde Jokića nema medju top 250 na svetu.
Dok Luka ima Euroligu, Europsko sa Slovenijom, NextGen sa Realom...
Jokic je osvojio šampionat osnovne skole. Hm
Najbolji na planetu?
(lukadoncic77, 6. april 2022 12:51)

Da, najbolji na planeti. Jokić je i to samo do sada dvostruki MVP u NBA, igrač sa najvećim PER u istoriji NBA, a Luka u NBA može da dobije još samo nekih 20-tak kilograma i ništa više. Pratićemo Lukinu karijeru, mislim da će se na kraju obrukati više i od Hardena.

darko

pre 1 godinu

Išli su na to da izgube, više im odgovara 6 pozicija za play off, sa druge strane osluškivali su rezultat minesote i kada su ukapirali da i oni gube to je bilo to.

Fan a ne Fen

pre 1 godinu

@milan Embiid neće sigurno biti MVP iz razloga što na poziciji na kojij igra ima bolji igrač po skoro svim statistikama osim u broju poena za malo i po broju slobodnih bacanja . Janis je jedini igrač koji ima šanse posle Jokića. A i pitaju se ljufi koji se razumeju u basket a ne ti . Jedva čekaju u SAD da izaberu dva puta za redom belog igrača jer im je dosta crnog rasizma koji je preplavio kontinent.

Fishermann

pre 1 godinu

aman ovi iz Denvera nisu normalni, rasprodaj sve sto imas dovedi jednog krstenog sutera, ostavi Gordona i Jokica i ostalo 3-4 radilice u odbrani, kakav Marej kakav Porter, sta ce ti plej pored Jokica plus Porter koji je na startu karijere vise povredjen nego sto igra, satrase Jokica nizasta ja da sam na njegovom mestu poludeo bi u svlacionici posle utakmice. Njima bi i Bogdanovic sa ovako nekonstantim sutem bio suvo zlato u odnosu na ovo sto imaju sada, moze da organizuje igru kad Jokic odmara, moze da pogodi kad ima normalne pozicije za sut sto igraci Denvera stalno imaju zahvaljujuci Jokivu, Bogdan u Atlanti malo malo uvale mu vruc krompir...

Kanidja PG

pre 1 godinu

Ako ništa drugo poslao je lejkerse na odmor i bez plej ina.
22% šut za 3p zato je i stao na 4 asis.
Vec 1003 skoka, posle Mutomba i Markusa Kembija treci u istoriji Denvera sa preko 1000s.
Još 31p i do 2000p.
Sreca što je Minesota kiksala takodje, još 1 pobjeda fali Memfis ili raspušteni Lejkersi.
Vrlo je vjerovatno da treci bude Dalas imaju 3laka meča bolji medjusni sa ratnicima i sve je otvoreno.
Jokiceva sezona za anale bio ili ne MVP. Bez 2 i 3 igrača tima čitave sezone doci blizu 50 pobjeda u sezoni sve na njegovim ledjima je za poštovanje. 5čem u nizu 37+p i 17+s.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Barton 9p 3/12
Moris 4p 2/9
Rivers 8p
Bouns 7p
Grin 0p
kazins 4p 1/7
Forbs 2p

a Nikola 41p (vise za skoro 10p od gore pomenutih u zbiru)

I kako pobediti? Nije slucajnih samo 4 asistencije Jokica. Izgubljenih je imao samo 2 sto upravo i znaci da je manji br asistencija posledica neverovatnih promasaja saigraca (a ne losih pasova, nesporazuma kao sto zna da se desava itd). Ko je gledao imao je cemu da se "krsti". Bilo je tu i promasenih zicera, polaganja, zakucavanja + tradicionalno promasenih totalno otvorenih suteva.

Sparsi za 3p 46,2%, Denver 26,2% (12>7)

Barton nakon odlicne partije, predvidivo, jedna od najgorih ove sezone. Moris, prvi kec, dvojka u timu (u odsustvu Mareja) 4 poena?! I onda se lako vidi koliko fali Marijevih pa i onih nekonstantnih partija sa 20ak, 15ak poena kada je za taj ucinak i Denveru sada cesto potrebno 3+ igraca.

Tony Brothers ovog puta stvarno briljirao. Znamo kako sudi Nikoli pa i Denveru generalno ali sinoc je bilo slucajeva za neki dokumentarac i ozbiljnu polemiku. Od nesudjenih neverovatnih batina na jednoj strani do sviranja fantomskih kontakata i faulova na drugoj. Ekstremno iritantno.

I kako Meloun da odmori Nikolu... Sinoc ga nekarskteristicno vracao brzo u 2/4 i 4/4 minut, dva ranije dok mu je 1/4 odigrao celu pa i umalo 3/4. I posle nejasan umor nekima ovde u POffu...

Slabiji timovi (na papiru ili ne) su ove sezone i "kostale" Denver bar poziciju, dve sigurnijeg plasmana. Sta reci kada im je bolji skor u gostima nego kuci, sto je prethodnih sezona bilo nemoguce. Uvek im je nekako domaci teren bio prednost.

Mladen

pre 1 godinu

Pa sta radi Denver,ovo je za Ginisovu knjigu!!!
Od prvog minuta utakmice se videlo da ce ovo glatko da izgube,kao da su potcenili SA + Toni Braders u full izdanju + Barton,Rivers i Moris u najbitnijoj utakmici za osiguravanje PO daju 21 poen zajedno uz nerealne procente suta..
San Antonio je pored Denverove odbrane izgledao kao onaj iz finala protiv Majamija,nista manje snazan.
Sreca da je Minesota izgubila,inace bi bilo drame,i to kakve!
Sada Memfis,koji ne popusta ni za pedalj,to ce biti na noz,ako pobede da bar odmori Nikola poslednju protiv staraca iz Los Andjelesa,da iskoriste play in kako valja,dozovu se,saberu i probaju da se potuku sa GSW najverovatnije...

maSi

pre 1 godinu

Kada Luka postigne +40 p uz 35 šuteva svi ovde u stilu :"Jokić nikada u karieri nije uzeo 35 šuteva"!! Hahaha
Ako pogledate samo zadnje 2 sezone, Jokić ima 8 utakmica sa više od 30 šuteva u utakmici. Ako uzmemo i one pod faulom, ima 4 utakmica sa +40 šuteva u utakmici.
🤫🥈
(lukadoncic77, 6. april 2022 08:57)

Luka i Jokić ne mogu nikako da se porede, čak ni da se pominju u istoj rečenici... Luke na donjem rangiranju nema ni među prvih 250 igrača...

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85
4. Magic Johnson* 7.54

7. Larry Bird* 6.89

15. Giannis Antetokounmpo 5.98
16. Kareem Abdul-Jabbar* 5.74

31. Kobe Bryant* 4.55
32. Dirk Nowitzki 4.54

79. Toni Kukoč* 2.84

Dimsi

pre 1 godinu

Jednostavno slaba igra cele ekipe, procenti suta to i govore kao i broj asistencija Jokica-samo 4,zato je i on forsirao sa cak 35 upucenih šuta ka košu. Iskreno mislim da je Denver najpoželjnija ekipa u playoffu.

Kaur

pre 1 godinu

Imao je ovoliko šuteva jer je video da ovi njegovi nebi bazen pogodili.Embid može biti MVP kada za slobodna bacanja budu nagrađivali,noćas 20.Jedino je Grk tu negde ali ima jaču podršku ekipe pa je zbog toga u startu manji favorit za nagradu.On bar uzima prstenje.

nekatamo

pre 1 godinu

Ocajna igra Denvera, medjutim, mozda su bili malo skloni tome da ne igraju najjace, ne bi li jos malo zakopali Lejkerse, sto podrzavam.

iki

pre 1 godinu

Šta radi ovaj momak Monte Moris?
U nedelju protiv Lejkersa 1 od 10 sada 2 od 9? Jokic je vidno umoran, biće teško skim god da igraju u pley offu.
Bojim se takodje da će dati Embidu titulu ako ubaci jos jednom 40+ u pobedi do kraja.

Xp

pre 1 godinu

@Miroslav

Veliki timovi ( koji Denver nije) se ne bave takvim sibicarskim kombinacijama. Veruju u sebe, tim i formu. A to o Lejkersima je glupost; raspali tim, povredjeni matori Lebron , povredjeni Davis, ja bih rekao da bih njih svako pozeleo. Zato su tu gde jesu.

DjanLuka Paljuka

pre 1 godinu

@ Koji bi narod jos sem nas toliko napljuvao svog igraca kad postigne 41 poen?


Slažem se mada treba biti pošten i reci da dobar deo tih komentara dolazi iz “lijepe njihove”

Lala_Germany

pre 1 godinu

Svaki put kada gube gomila negativnih komentara. Jedno pitanje:
Koliko vas je igralo, igra, radi kao trener?
Ko ima veze sa košarkom, zna da se ne može uvek pobediti i igrati 100%.
Budite realni.

xd

pre 1 godinu

Denver od Jokica nista nije pametno uradio po pitanju igraca znaci od 2014/15 ili kad vec. Bukvalno mu duguju za sve uspehe, a to ni max ugovor ne moze da isplati, to samo moze prsten, a denver nije ekipa za prsten, zato je najpostenije da ga puste da ode kod nekog koji zaista ima igrace za njega

Ferrari 458

pre 1 godinu

Da li neko zna u kako Jokić može da ode u neku ekipu koja je favorit za titulu? Očigledno je da u Denveru jedino on nešto može da uradi. Ajde možda još Marej kada se oporavi.

KRUNSKA

pre 1 godinu

Potpuno sam siguran da je utakmica "predata" Gregu, starom prijatelju jer je S.Antoniju bila apsolutno neophodna zbog play in, i neka je! Odmaranje jednog Grina, pucacki orijentisan Jokic, bez gotovo ikakve ambicije za asistencijom itf. Vratice se sva ona promasena zakucavanja, patike u autu, greske i samo greske, pogotovu od vremena nakon All Star vikrnda. Mislim i da zadnje 2-3 utakmice bi bio jako korisno ubaciti nekoliko minuta i zaboravljenog Kampaca, ovaj mali i pretalentovani Bouns ima vidnih problema s prenosom lopte (sto su uocili i protivnicki treneri) i tu je pritisak po celom terenu, pa i Jokic dobija loptu tek oko 20 sek napada itd. Bitan poraz Minesote, mislim da ce nakantavanje LA u zadnjoj utakmici biti sasvim dovoljno za PO. I jos samo ovo, iz nekog razloga , zadnjih npr 20 tak utakmica Dencer izgeda mnooogo bolje kad igra na strani nego kod kuce... cudno

zvezdoprc

pre 1 godinu

Sećam se kad je Duci Simonović u derbiju protiv Partizana postigao 55 koševa a Zvezda izgubila meč sa 10 razlike i šta je tu čudno?

Milunka Malina

pre 1 godinu

Prvi na Istoku 11 pobeda manje od prvog na zapadu. Prosto, Jokicevo 6.mesto na Zapadu je vrednije nego bilo koje Embidovo na Istoku.

posmatrač

pre 1 godinu

Zaista se ne sećam kada sam poslednji put odgledao ovakav meč Denvera, gde osim dva igrača (Jokića i Gordona) baš niko drugi nije mogao da uradi ništa značajnije za ekipu. Jednostavno je sve vreme situacija prosto "vrištala" da nije moguće dobiti ovaj meč samo sa dvojicom, i još Tonijem Bradersom na terenu. Ono kako on i kolege tretiraju Jokića je zaista neverovatno, i ne znam da li iko može da zamisli Embida sa takvim tretmanom. Tek bi onda kukao posle svakog meča. Ne znam šta se dešava sa Morisom u poslednje vreme, i da li je neka povreda u pitanju, ali toliko je netipično očajan, i izgleda kao da igra bez ikakvog samopouzdanja.
Generalno za čitav Denver, prosto je neverovatno koliko je tu bilo promašaja, otvorenih šuteva, čak i dva kucanja, nekih laganih polaganja (i nekih Jokićevih). Ono je strašno izgledalo.
Ne znam da li zaista gađaju to 6-o mesto koje im verovatno najviše i leži, pogotovo uz ovaj neverovatan podatak da bolje igraju na strani, ali bez povratka Mareja (sa 60%), i ovako nekonstantni (bez obzira na Jokića), mogu biti samo najlepša želja svakom timu u PO. Sa druge strane, sa Marejem, mogu biti noćna mora mnogima. Iskreno se nadam da su to iznenađenje ostavili za kraj.

Dylan Dog

pre 1 godinu

Trebaju samo jos jednu da pobede, posto je i Minesota izgubila i to od Washingtona koji inace vec ispao. Ostali samo dugmici kako Washington odigrao.

Cicero

pre 1 godinu

Najbolje kad Jokic postigne do 25 poena a razigra ekipu.
(Realno, 6. april 2022 08:07)

Najbolje je kad ekipa počinje nešto da ubacuje. Barton i Gordon ove sezone, kao br.2 i br.3, nemaju ni 15p u proseku. Marej je imao bar 21p, a Porter 19. Velika je to razlika, naročito kada se poredi sa MVP kandidatima.

Dejan

pre 1 godinu

Ja ne verujem sta sam procitao u dosta komentara ovde...
Oni su kao namerno izgubili da bi izbegli 5. mesto i potencijalni okrsaj sa Finiksom pre WCF. A to sto imaju jos dve utakmice gde su to mogli da koriguju, to nista? Valjda je logicno da prvo obezbede plejof pa da izgube poslednje dve ako treba, sad mora da pobede Memfis sto je jako tesko. A Jokica ne mogu odmoriti posle ovoga.

Roki

pre 1 godinu

Baron

Hoćeš da kazes da igrači koji ih čuvaju namerno igraju lošu odbranu? A u evroligi bi ih pojeli kuzmic, papajanis, meli i poaje (ili kako se vec čita poirier)?