Subota, 22.01.2022.

12:57

Partizan hoće Tristana Vukčevića?

KK Partizan mogao bi dodatno da se pojača pod košem.

Izvor: MS

Partizan hoæe Tristana Vukèeviæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Bukvalista

pre 2 godine

Ma bolje dovesti Tristana Tompsona. Sjajan skakač, tako da ne bi više partizanovi protivnici hvatali mnoštvo ofanzivnih skokova

Novobeogradski Seltiksi

pre 2 godine

Partizan ima dobru volju (čitaj : pare), sada je Real na potezu (treba li uz preuzimanje Realove plate za Vukčevića , da Obradović i uprava garantuju minute provedene u igri)?
Tu bi moglo zapeti , jer Željko želi da Vukčević , Lesor i mladjani Koprivica igraju po njegovoj proceni( što je i normalno ) !
Kako Real gleda na tako nešto - videćemo. Generalno , dobra ( i pomalo preskupa ) ideja .

+41

pre 2 godine

Dečko ima samo 18 godina i svako ne može da bude u prvoj petorci.Ali može da odigra po 10. min. i da rastereti Koprivicu i Lesora,ili Ledeja i Smajlija,zavisi šta će igrati.Sjajan potencijal i prava sredina za njega.
Ukoliko PAR osvoji EC kojim slučajem,bila bi to najmlađa ekipa u istoriji sa Evro titulom.

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

panter pudlica

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.
(Mohikanac, 22. januar 2022 15:48)

Aha, znači loši igrači igraju za Partizan. Dobro si objasnio. Aj sad objasni i kako to da je svaki od njih po vama oko pola miliona, jedan od vas reče čak i da je Smajlagić oko milion. Znači nikakvi igrači, nisu za reprezentaciju, ali su zato papreno skupo plaćeni i to sa svojih 20 godina... To može da smisli samo panterski mozak.

Jovan

pre 2 godine

dalje...Види се из авиона да си велики дугогодишњи познавалац кошарке.Кажеш висок је 2013 а тежак 100 кг.А у којим то мерним јединицама је висок 2013.Као такав прецизви врсни познавалац кошарке,који не знаш ни правилно име и презиме тренера Партизана (елементарно непоштовање према њему),наведи ми само једног играча кога је бар из јуниора "створио као играча" тај твој žoc како га ти називаш,а човек се зове Желимир Обрадовић.Укуцај то на википедији па провери.Не мучи се,одговор је 0,нема таквог.Желимир није имао нерава и способности ,ни жеље,ни исплативости,да се бави развојем играча на почетку тренерске каријере,а сада ће када су му разни играчи и године покидали и оно мало живаца што му је преостало да се бави нечим што никад није знао,није,хтео,није му било исплативо финансијски.Човек се кроз живот обогатио својим радом и куповином врсних играча-скупих,и једина му је мука била да све те некако склопи у неку целину да не делују као залутала група грађана.На стварању играча раде тренери почетници,сиротиња,са пуно такта,нерава,трпељивости,истрајности,упорности.Поздрав.

dum

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.

Партизан '92.

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".

duledudule

pre 2 godine

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.
(dum, 22. januar 2022 15:03)
Au kakvu si foru bacio, jel si sam smislio ?

KKP

pre 2 godine

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici
(NY, 22. januar 2022 15:03) u pravu si, vi se ne pamtite apsolutno ni po čemu

deki 27

pre 2 godine

Partizan polako ali sigurno ulazi u ludilo sa pojacanjima.Malo je Panter i Ledej iz jedne od najbogatijih evropskih ekipa, malo Lesor, Madar, Mur....Jedan covek koji je odlucio da se investira u KKP, ako mu krene po zlu, moze da zavrne slavinu a onda sledi kolaps. Svi ovi koje sam nabrojao su potpisali na dve godine sto znaci da imaju jake ugovore.Rezultati do sada nisu na nivou ekipe i trenera, 3 poraza u ABA ligi i dva u EK gde su jos dve, tri utakmice visile. A vrlo su moguci problemi sa koronom kojih jos niste imali barem u meri kao drugi klubovi a onda slede odlaganja utakmica pa kasnije zbog nadoknadjivanja utakmica zestoki ritam i to u drugom delu sezone kada je najvaznije

NY

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

svaku vest o Partizanu masovno komentarisu kako je Obradovic los trener i onda kad im covek postavi pitanje da navedu samo jednog jako uspesnog trenera koji radi sa igracima koji su jeftini niko se ne oglasava. Naravno jer bolji trener ne postoji :)

marko992

pre 2 godine

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.
(Aleksej, 22. januar 2022 15:35)

Poenta je da me jako podsecate na ove sto su stalno izmisljali nove rekorde kada bi Novak sve stizao.
Partizan je SAMO u Beogradu najveci,najtrofejniji klub sa mnogo asova koje je iznedrio.
Ako sam nesto pogresio javi se slobodno,molim te, samo bez klinackih gluposti.

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

marko992

pre 2 godine

Jos jedna prilika,iako ih niko ne cima, da se jave oni sto vise mrze protivnicki nego sto vole svoj klub.
Misljenja sam da je ovo obicna novinarska patka, deco, ne palite se bez razloga.

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!
(dalje, 22. januar 2022 15:27)

Upravo tako i razmišlja Željko.
Hoće osim Partizanu, posle njegove karijere da ostavi i Reprezentaciji jedan kostur kvalitetnih igrača...

marko992

pre 2 godine

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Ne sumnjam da ce tesko ici ali pokusacu da ti objasnim.Cibona, sve ukupno sigurno nije vece ime u kosarci od Partizana.Nekadasnja Lokomotiva je imala nekoliko dobrih kosarkasa,najpoznatiji Plecas, ali generalno osim te jedne titule vise nista drugo nemaju sto karakterise velicinu kluba.Igraci Knego,Nakic, Usic,A. Petrovic...i da ne nabrajam dalje su sve dobri igraci,samo Drazen i Cosic(mada se zna da je on legenda Zadra) su bili vrhunska klasa.Malo je to za velicinu jednog Partizana.Split je vec druga prica, vec 70'-tih su imali strasnu generaciju Solman,Dukan,Macura...tim sa tradicijom i uspesima.
Zasto su SVI sportski klubovi u generalno tezoj situaciji u Hrv.(osim Dinama) nego ukod nas pitanje je za njih ali i za nas.
Odakle nama toliko para za sport?

Mohikanac

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.

istina

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.
(Sinak, 22. januar 2022 15:08)
Hvala vam na glasu.
:) Razumi Saleta,to je vrh do kog moze da dobaci sa forama.

Aleksej

pre 2 godine

(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Napisah nedavno, nedostatak nikakve ideje ce proizvodi nove i nove kupovine, pozajmice, nebitno... Pa, ako se ubode, ubode, ako se ne ubode CIA, BIA, aparthejd...

dalje

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!

dark9

pre 2 godine

Pao sneg, partizai dovodi domaceg igraca
(Najveci budzet u evropi, 22. januar 2022 14:51) # Link komentara


Mi barem imamo svoj klub za koji navijamo a i nekoliko mladih igraca koje razvijamo za dobrobit nase reprezentacije. Reci mi jednog ( ne t razim vise ) igraca kog cete izbaciti za reprezentaciju u narednim godinama? Volio bih da mi odgovoris ali znam da neces jer nemate ni jednog. Sportski pozdrav

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

tristan je jednorog. visina za centra sa brzom motorikom i mekanom rukom.
kada bih ga uporedjivao rekao bih da je najslicniji sa mladim Veselim

bazinga

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Razvija covek igrace za svedsku reprezentaciju, Izraelsku, Slovensku..
(voxy, 22. januar 2022 13:07)

Smajlagić, Koprivica, Trifunović...
Ima i Izraelca kao i Slovenica. Tristan istina ima švedski, grčki i srpski pasoš, rođen je u Italiji, tako da može da igra gde god poželi, ali je logično već odabrao Srbiju. Tako da prijatelju ne brini ti za razigravanje reprezentacije, mi već imamo trojicu mladih, Tristan bi bio četvrti, a reci koliko tvoj klub mladih razigrava za budućnost reprezentacije?

Vlad

pre 2 godine

Milijasevic, Paunovic i Djuricic su jedini nasi talenti na bekovima, cak i jedini koji igeaju seniorsku kosarku
Tristan super pojacanje,kas ne bi bila guzva... Cale mu je igrao ZA Zvezdu

panter pudlica

pre 2 godine

Pazi što se panteri uplašili dovođenja jednog klinca od 18 godina u Partizan...
Vidim likovi iz predgrađa brinu o razigravanju neke strane reprezentacije. Ne znam čemu briga oko ovog dečka, on je odabrao srpsku reprezentaciju, tako da će svakako biti dobra investicija za nas u budućnosti.
Uz Smajlija, Koprivu, Trifunovića i ovog malog bilo bi to i više nego dovoljno.
Koliko zvezda takvih mladih razigrava?

Beogradjanin

pre 2 godine

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.
(čiča, 22. januar 2022 13:46)

Pa vidiš dečko i 17 mesto u EL je za ligu koji tvoji igraju NBA. Imali ste vi u toj ligi i skor 1/9. Niko kao pobednik EC se nije proslavio u EL. Evo ove godine Monako. Žalgiris je GSW za sve u EC. Eto odložili ste današnji meč sa Cibonom. Teško tri utakmice u nedelju dana zar ne. Mogli ste i tu da puknete

deki 27

pre 2 godine

Sinak 14:39@ pusti internet i mobilno bankarstvo, bolje je ovo sa bananama u CG, ovaj iz upravnog odbora KKP sto je pao sa 1,4 tone belog. Treba lova da se opere

panter pudlica

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

A ovaj dečko sa 18 godina je već po tebi formiran igrač, a i verovatno nenormalno skup...
Stvarno ste biseri vi panteri, neviđeni biseri...

Luka

pre 2 godine

Pitam. Zašto je odložena utakmica Partizan Cibona? Na sajtu KK Cibona ne piše da su zaraženi?
(Beogradjanin, 22. januar 2022 13:39) # Link komentara

Ne igra nam se kad pada sneg.

dd

pre 2 godine

Још само да нађу и Изолду. Шта ће Тристан без Изолде. Можда се избедачи, па не пружи све што се од њега очекује? Треба о томе мислити сад, да после не буде шта урадисмо, када све буде касно.

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.

aca

pre 2 godine

Још Леброн и Јокић...и можда добијете Мегу
(драганнн, 22. januar 2022 13:53)

sigurno bi, ali zato Lebron, Jokic,Doncic, Kari i Durent ne bi pomogli fmp-u 1 da dobije fmp 2

ja

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Kako da ne. U toku sezone doveo samo Lesora, a sad odjednom 15 igrača.

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

Gorski

pre 2 godine

Ova era Obradovića već sada preti da prevazidje eru Vujoševića po količini sipanja državnog novca u partizan. Očigledno da se nije odustalo od ideje Makabizacije Srpske košarke. Žalosno.

Sportski analitičar

pre 2 godine

Ovo već postaje bezobrazno i bahato.

Kao što je bilo od 1994. godine i dolaska Mirka Marjanovića pa dok doktor nije stavio tačku.

a?

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?

Toliko

pre 2 godine

čekaj zar oni ne razvijaju matore strance?
(panter veverica, 22. januar 2022 12:58)

A šta vi razvijate osim Asvela ?
(JPR24, 22. januar 2022 13:04)

Recimo vas i to prilicno dugo...

čiča

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.

pfc

pre 2 godine

Nerealna priča. Tristan je zlatna koka Reala, Nba draft za top 10, zašto bi ga pozajmljivali Partizanu koji je sad prepun sa visokim igračima? Na kraju dana šta će nam Tristan značajno promeniti, ništa. Nikakve logike.

Rados

pre 2 godine

Ne vidim ništa loše u tome da se dovede. Daleko od toga da je gužva ispod koša, on uglavnom igra na četvorci. Pošto ne može da igra za Srbiju do 2023 ako sam dobro razumeo, dobro je da bude malo ipak u Srbiji, upozna te neke momke, svoje vršnjake i starije od sebe jer on bukvalno do sada nije imao neke dodire sa srpskom košarkom pa ne bi valjalo da te 2023 padne s marsa među ostale, naravno ako zasluži poziv.
Svakako, i da dođe u FMP ili Megu bi možda bilo i bolje za njega jer su to timovi koji ne jure rezultat nego razvijaju igrače, a njemu to treba.

Zbunjen, pametan

pre 2 godine

Bolje mu je da dodje u Megu ili eventualno Fmp. Covek bi igrao bez opterecenja, slobodno, sa velikim minutima. Nebi bio zrtva taktike i zagarantovanih minuta Amwrikanaca. Nemojmo biti neiskreni, ali iz Mege svi igraci igraju u dobrim klubovima. Dok mladi Partizanovci i Zvezdasi u 95% slucajeva nestanu kao voda u pesku. I sta ce biti sa reprezentacijom? Pa nista, u buducnosti ce biti sve manje i manje igraca vecitih mezimaca.

limenka

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)


Bas tako! Nije svako 9 puta prvak Evrope!

jonny deep

pre 2 godine

Znaci neki novinar kaže da partizan želi da ponudi, što znači da nije, a onda svi čekamo odgovor reala, na pitanje koje nije ni postavljeno. Ako sam dobro razumeo.

aco

pre 2 godine

Треба наше таленте брусити. Вукчевић сигурно може озбиљан играч, за репрезентацију. Имамо избиљне таленте на свим позицијама, осим на плеју.

jonny deep

pre 2 godine

Znaci neki novinar kaže da partizan želi da ponudi, što znači da nije, a onda svi čekamo odgovor reala, na pitanje koje nije ni postavljeno. Ako sam dobro razumeo.

Toliko

pre 2 godine

čekaj zar oni ne razvijaju matore strance?
(panter veverica, 22. januar 2022 12:58)

A šta vi razvijate osim Asvela ?
(JPR24, 22. januar 2022 13:04)

Recimo vas i to prilicno dugo...

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

svaku vest o Partizanu masovno komentarisu kako je Obradovic los trener i onda kad im covek postavi pitanje da navedu samo jednog jako uspesnog trenera koji radi sa igracima koji su jeftini niko se ne oglasava. Naravno jer bolji trener ne postoji :)

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Razvija covek igrace za svedsku reprezentaciju, Izraelsku, Slovensku..
(voxy, 22. januar 2022 13:07)

Smajlagić, Koprivica, Trifunović...
Ima i Izraelca kao i Slovenica. Tristan istina ima švedski, grčki i srpski pasoš, rođen je u Italiji, tako da može da igra gde god poželi, ali je logično već odabrao Srbiju. Tako da prijatelju ne brini ti za razigravanje reprezentacije, mi već imamo trojicu mladih, Tristan bi bio četvrti, a reci koliko tvoj klub mladih razigrava za budućnost reprezentacije?

limenka

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)


Bas tako! Nije svako 9 puta prvak Evrope!

Rados

pre 2 godine

Ne vidim ništa loše u tome da se dovede. Daleko od toga da je gužva ispod koša, on uglavnom igra na četvorci. Pošto ne može da igra za Srbiju do 2023 ako sam dobro razumeo, dobro je da bude malo ipak u Srbiji, upozna te neke momke, svoje vršnjake i starije od sebe jer on bukvalno do sada nije imao neke dodire sa srpskom košarkom pa ne bi valjalo da te 2023 padne s marsa među ostale, naravno ako zasluži poziv.
Svakako, i da dođe u FMP ili Megu bi možda bilo i bolje za njega jer su to timovi koji ne jure rezultat nego razvijaju igrače, a njemu to treba.

Zbunjen, pametan

pre 2 godine

Bolje mu je da dodje u Megu ili eventualno Fmp. Covek bi igrao bez opterecenja, slobodno, sa velikim minutima. Nebi bio zrtva taktike i zagarantovanih minuta Amwrikanaca. Nemojmo biti neiskreni, ali iz Mege svi igraci igraju u dobrim klubovima. Dok mladi Partizanovci i Zvezdasi u 95% slucajeva nestanu kao voda u pesku. I sta ce biti sa reprezentacijom? Pa nista, u buducnosti ce biti sve manje i manje igraca vecitih mezimaca.

aca

pre 2 godine

Још Леброн и Јокић...и можда добијете Мегу
(драганнн, 22. januar 2022 13:53)

sigurno bi, ali zato Lebron, Jokic,Doncic, Kari i Durent ne bi pomogli fmp-u 1 da dobije fmp 2

panter pudlica

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.
(Mohikanac, 22. januar 2022 15:48)

Aha, znači loši igrači igraju za Partizan. Dobro si objasnio. Aj sad objasni i kako to da je svaki od njih po vama oko pola miliona, jedan od vas reče čak i da je Smajlagić oko milion. Znači nikakvi igrači, nisu za reprezentaciju, ali su zato papreno skupo plaćeni i to sa svojih 20 godina... To može da smisli samo panterski mozak.

a?

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?

Sportski analitičar

pre 2 godine

Ovo već postaje bezobrazno i bahato.

Kao što je bilo od 1994. godine i dolaska Mirka Marjanovića pa dok doktor nije stavio tačku.

aco

pre 2 godine

Треба наше таленте брусити. Вукчевић сигурно може озбиљан играч, за репрезентацију. Имамо избиљне таленте на свим позицијама, осим на плеју.

čiča

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.

panter pudlica

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

A ovaj dečko sa 18 godina je već po tebi formiran igrač, a i verovatno nenormalno skup...
Stvarno ste biseri vi panteri, neviđeni biseri...

bazinga

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.

dum

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.

Партизан '92.

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".

panter pudlica

pre 2 godine

Pazi što se panteri uplašili dovođenja jednog klinca od 18 godina u Partizan...
Vidim likovi iz predgrađa brinu o razigravanju neke strane reprezentacije. Ne znam čemu briga oko ovog dečka, on je odabrao srpsku reprezentaciju, tako da će svakako biti dobra investicija za nas u budućnosti.
Uz Smajlija, Koprivu, Trifunovića i ovog malog bilo bi to i više nego dovoljno.
Koliko zvezda takvih mladih razigrava?

Gorski

pre 2 godine

Ova era Obradovića već sada preti da prevazidje eru Vujoševića po količini sipanja državnog novca u partizan. Očigledno da se nije odustalo od ideje Makabizacije Srpske košarke. Žalosno.

Luka

pre 2 godine

Pitam. Zašto je odložena utakmica Partizan Cibona? Na sajtu KK Cibona ne piše da su zaraženi?
(Beogradjanin, 22. januar 2022 13:39) # Link komentara

Ne igra nam se kad pada sneg.

Mohikanac

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.

KKP

pre 2 godine

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici
(NY, 22. januar 2022 15:03) u pravu si, vi se ne pamtite apsolutno ni po čemu

duledudule

pre 2 godine

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.
(dum, 22. januar 2022 15:03)
Au kakvu si foru bacio, jel si sam smislio ?

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!
(dalje, 22. januar 2022 15:27)

Upravo tako i razmišlja Željko.
Hoće osim Partizanu, posle njegove karijere da ostavi i Reprezentaciji jedan kostur kvalitetnih igrača...

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Napisah nedavno, nedostatak nikakve ideje ce proizvodi nove i nove kupovine, pozajmice, nebitno... Pa, ako se ubode, ubode, ako se ne ubode CIA, BIA, aparthejd...

marko992

pre 2 godine

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.
(Aleksej, 22. januar 2022 15:35)

Poenta je da me jako podsecate na ove sto su stalno izmisljali nove rekorde kada bi Novak sve stizao.
Partizan je SAMO u Beogradu najveci,najtrofejniji klub sa mnogo asova koje je iznedrio.
Ako sam nesto pogresio javi se slobodno,molim te, samo bez klinackih gluposti.

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

marko992

pre 2 godine

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Ne sumnjam da ce tesko ici ali pokusacu da ti objasnim.Cibona, sve ukupno sigurno nije vece ime u kosarci od Partizana.Nekadasnja Lokomotiva je imala nekoliko dobrih kosarkasa,najpoznatiji Plecas, ali generalno osim te jedne titule vise nista drugo nemaju sto karakterise velicinu kluba.Igraci Knego,Nakic, Usic,A. Petrovic...i da ne nabrajam dalje su sve dobri igraci,samo Drazen i Cosic(mada se zna da je on legenda Zadra) su bili vrhunska klasa.Malo je to za velicinu jednog Partizana.Split je vec druga prica, vec 70'-tih su imali strasnu generaciju Solman,Dukan,Macura...tim sa tradicijom i uspesima.
Zasto su SVI sportski klubovi u generalno tezoj situaciji u Hrv.(osim Dinama) nego ukod nas pitanje je za njih ali i za nas.
Odakle nama toliko para za sport?

Jovan

pre 2 godine

dalje...Види се из авиона да си велики дугогодишњи познавалац кошарке.Кажеш висок је 2013 а тежак 100 кг.А у којим то мерним јединицама је висок 2013.Као такав прецизви врсни познавалац кошарке,који не знаш ни правилно име и презиме тренера Партизана (елементарно непоштовање према њему),наведи ми само једног играча кога је бар из јуниора "створио као играча" тај твој žoc како га ти називаш,а човек се зове Желимир Обрадовић.Укуцај то на википедији па провери.Не мучи се,одговор је 0,нема таквог.Желимир није имао нерава и способности ,ни жеље,ни исплативости,да се бави развојем играча на почетку тренерске каријере,а сада ће када су му разни играчи и године покидали и оно мало живаца што му је преостало да се бави нечим што никад није знао,није,хтео,није му било исплативо финансијски.Човек се кроз живот обогатио својим радом и куповином врсних играча-скупих,и једина му је мука била да све те некако склопи у неку целину да не делују као залутала група грађана.На стварању играча раде тренери почетници,сиротиња,са пуно такта,нерава,трпељивости,истрајности,упорности.Поздрав.

Aleksej

pre 2 godine

(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.

pfc

pre 2 godine

Nerealna priča. Tristan je zlatna koka Reala, Nba draft za top 10, zašto bi ga pozajmljivali Partizanu koji je sad prepun sa visokim igračima? Na kraju dana šta će nam Tristan značajno promeniti, ništa. Nikakve logike.

+41

pre 2 godine

Dečko ima samo 18 godina i svako ne može da bude u prvoj petorci.Ali može da odigra po 10. min. i da rastereti Koprivicu i Lesora,ili Ledeja i Smajlija,zavisi šta će igrati.Sjajan potencijal i prava sredina za njega.
Ukoliko PAR osvoji EC kojim slučajem,bila bi to najmlađa ekipa u istoriji sa Evro titulom.

dark9

pre 2 godine

Pao sneg, partizai dovodi domaceg igraca
(Najveci budzet u evropi, 22. januar 2022 14:51) # Link komentara


Mi barem imamo svoj klub za koji navijamo a i nekoliko mladih igraca koje razvijamo za dobrobit nase reprezentacije. Reci mi jednog ( ne t razim vise ) igraca kog cete izbaciti za reprezentaciju u narednim godinama? Volio bih da mi odgovoris ali znam da neces jer nemate ni jednog. Sportski pozdrav

dd

pre 2 godine

Још само да нађу и Изолду. Шта ће Тристан без Изолде. Можда се избедачи, па не пружи све што се од њега очекује? Треба о томе мислити сад, да после не буде шта урадисмо, када све буде касно.

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

deki 27

pre 2 godine

Partizan polako ali sigurno ulazi u ludilo sa pojacanjima.Malo je Panter i Ledej iz jedne od najbogatijih evropskih ekipa, malo Lesor, Madar, Mur....Jedan covek koji je odlucio da se investira u KKP, ako mu krene po zlu, moze da zavrne slavinu a onda sledi kolaps. Svi ovi koje sam nabrojao su potpisali na dve godine sto znaci da imaju jake ugovore.Rezultati do sada nisu na nivou ekipe i trenera, 3 poraza u ABA ligi i dva u EK gde su jos dve, tri utakmice visile. A vrlo su moguci problemi sa koronom kojih jos niste imali barem u meri kao drugi klubovi a onda slede odlaganja utakmica pa kasnije zbog nadoknadjivanja utakmica zestoki ritam i to u drugom delu sezone kada je najvaznije

ja

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Kako da ne. U toku sezone doveo samo Lesora, a sad odjednom 15 igrača.

Beogradjanin

pre 2 godine

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.
(čiča, 22. januar 2022 13:46)

Pa vidiš dečko i 17 mesto u EL je za ligu koji tvoji igraju NBA. Imali ste vi u toj ligi i skor 1/9. Niko kao pobednik EC se nije proslavio u EL. Evo ove godine Monako. Žalgiris je GSW za sve u EC. Eto odložili ste današnji meč sa Cibonom. Teško tri utakmice u nedelju dana zar ne. Mogli ste i tu da puknete

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

tristan je jednorog. visina za centra sa brzom motorikom i mekanom rukom.
kada bih ga uporedjivao rekao bih da je najslicniji sa mladim Veselim

marko992

pre 2 godine

Jos jedna prilika,iako ih niko ne cima, da se jave oni sto vise mrze protivnicki nego sto vole svoj klub.
Misljenja sam da je ovo obicna novinarska patka, deco, ne palite se bez razloga.

NY

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici

deki 27

pre 2 godine

Sinak 14:39@ pusti internet i mobilno bankarstvo, bolje je ovo sa bananama u CG, ovaj iz upravnog odbora KKP sto je pao sa 1,4 tone belog. Treba lova da se opere

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

Vlad

pre 2 godine

Milijasevic, Paunovic i Djuricic su jedini nasi talenti na bekovima, cak i jedini koji igeaju seniorsku kosarku
Tristan super pojacanje,kas ne bi bila guzva... Cale mu je igrao ZA Zvezdu

dalje

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!

istina

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.
(Sinak, 22. januar 2022 15:08)
Hvala vam na glasu.
:) Razumi Saleta,to je vrh do kog moze da dobaci sa forama.

Novobeogradski Seltiksi

pre 2 godine

Partizan ima dobru volju (čitaj : pare), sada je Real na potezu (treba li uz preuzimanje Realove plate za Vukčevića , da Obradović i uprava garantuju minute provedene u igri)?
Tu bi moglo zapeti , jer Željko želi da Vukčević , Lesor i mladjani Koprivica igraju po njegovoj proceni( što je i normalno ) !
Kako Real gleda na tako nešto - videćemo. Generalno , dobra ( i pomalo preskupa ) ideja .

Bukvalista

pre 2 godine

Ma bolje dovesti Tristana Tompsona. Sjajan skakač, tako da ne bi više partizanovi protivnici hvatali mnoštvo ofanzivnih skokova

čiča

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.

Mohikanac

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.

Sportski analitičar

pre 2 godine

Ovo već postaje bezobrazno i bahato.

Kao što je bilo od 1994. godine i dolaska Mirka Marjanovića pa dok doktor nije stavio tačku.

a?

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?

Toliko

pre 2 godine

čekaj zar oni ne razvijaju matore strance?
(panter veverica, 22. januar 2022 12:58)

A šta vi razvijate osim Asvela ?
(JPR24, 22. januar 2022 13:04)

Recimo vas i to prilicno dugo...

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!
(dalje, 22. januar 2022 15:27)

Upravo tako i razmišlja Željko.
Hoće osim Partizanu, posle njegove karijere da ostavi i Reprezentaciji jedan kostur kvalitetnih igrača...

Zbunjen, pametan

pre 2 godine

Bolje mu je da dodje u Megu ili eventualno Fmp. Covek bi igrao bez opterecenja, slobodno, sa velikim minutima. Nebi bio zrtva taktike i zagarantovanih minuta Amwrikanaca. Nemojmo biti neiskreni, ali iz Mege svi igraci igraju u dobrim klubovima. Dok mladi Partizanovci i Zvezdasi u 95% slucajeva nestanu kao voda u pesku. I sta ce biti sa reprezentacijom? Pa nista, u buducnosti ce biti sve manje i manje igraca vecitih mezimaca.

Gorski

pre 2 godine

Ova era Obradovića već sada preti da prevazidje eru Vujoševića po količini sipanja državnog novca u partizan. Očigledno da se nije odustalo od ideje Makabizacije Srpske košarke. Žalosno.

marko992

pre 2 godine

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.
(Aleksej, 22. januar 2022 15:35)

Poenta je da me jako podsecate na ove sto su stalno izmisljali nove rekorde kada bi Novak sve stizao.
Partizan je SAMO u Beogradu najveci,najtrofejniji klub sa mnogo asova koje je iznedrio.
Ako sam nesto pogresio javi se slobodno,molim te, samo bez klinackih gluposti.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Razvija covek igrace za svedsku reprezentaciju, Izraelsku, Slovensku..
(voxy, 22. januar 2022 13:07)

Smajlagić, Koprivica, Trifunović...
Ima i Izraelca kao i Slovenica. Tristan istina ima švedski, grčki i srpski pasoš, rođen je u Italiji, tako da može da igra gde god poželi, ali je logično već odabrao Srbiju. Tako da prijatelju ne brini ti za razigravanje reprezentacije, mi već imamo trojicu mladih, Tristan bi bio četvrti, a reci koliko tvoj klub mladih razigrava za budućnost reprezentacije?

Jovan

pre 2 godine

dalje...Види се из авиона да си велики дугогодишњи познавалац кошарке.Кажеш висок је 2013 а тежак 100 кг.А у којим то мерним јединицама је висок 2013.Као такав прецизви врсни познавалац кошарке,који не знаш ни правилно име и презиме тренера Партизана (елементарно непоштовање према њему),наведи ми само једног играча кога је бар из јуниора "створио као играча" тај твој žoc како га ти називаш,а човек се зове Желимир Обрадовић.Укуцај то на википедији па провери.Не мучи се,одговор је 0,нема таквог.Желимир није имао нерава и способности ,ни жеље,ни исплативости,да се бави развојем играча на почетку тренерске каријере,а сада ће када су му разни играчи и године покидали и оно мало живаца што му је преостало да се бави нечим што никад није знао,није,хтео,није му било исплативо финансијски.Човек се кроз живот обогатио својим радом и куповином врсних играча-скупих,и једина му је мука била да све те некако склопи у неку целину да не делују као залутала група грађана.На стварању играча раде тренери почетници,сиротиња,са пуно такта,нерава,трпељивости,истрајности,упорности.Поздрав.

aca

pre 2 godine

Још Леброн и Јокић...и можда добијете Мегу
(драганнн, 22. januar 2022 13:53)

sigurno bi, ali zato Lebron, Jokic,Doncic, Kari i Durent ne bi pomogli fmp-u 1 da dobije fmp 2

limenka

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)


Bas tako! Nije svako 9 puta prvak Evrope!

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

svaku vest o Partizanu masovno komentarisu kako je Obradovic los trener i onda kad im covek postavi pitanje da navedu samo jednog jako uspesnog trenera koji radi sa igracima koji su jeftini niko se ne oglasava. Naravno jer bolji trener ne postoji :)

panter pudlica

pre 2 godine

Pazi što se panteri uplašili dovođenja jednog klinca od 18 godina u Partizan...
Vidim likovi iz predgrađa brinu o razigravanju neke strane reprezentacije. Ne znam čemu briga oko ovog dečka, on je odabrao srpsku reprezentaciju, tako da će svakako biti dobra investicija za nas u budućnosti.
Uz Smajlija, Koprivu, Trifunovića i ovog malog bilo bi to i više nego dovoljno.
Koliko zvezda takvih mladih razigrava?

duledudule

pre 2 godine

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.
(dum, 22. januar 2022 15:03)
Au kakvu si foru bacio, jel si sam smislio ?

bazinga

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.

panter pudlica

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

A ovaj dečko sa 18 godina je već po tebi formiran igrač, a i verovatno nenormalno skup...
Stvarno ste biseri vi panteri, neviđeni biseri...

panter pudlica

pre 2 godine

društvance iz predgrađa

Dajte bre ljudi ne sramotite se više...koji Trifunović, Koprivica, Smajilagić?

koja reprezentacija?

Vaš problem očigledan je NEBITNOST ove decenije...zato se prate Luča, usput šta je epohalno doneo Srbiji, onomad ste se polomili oko vređanja jelte "reprezentativca" pazi bez medalje za Srbiju, prate se Veseli, Vesterman, Berta bratina...uopšteno pratite nebitne stvari i iskazujete nemoć zbog toga što plovite od petog do osmog mesta.

9 godina dajete predloge raznih "reprezentativaca" Vanja, Gagić, Pušica, Jare, ZAGORAC NBA...jel uviđate koliko ste "tanki" koliko ništa ne znate?

Trifunović i Koprivica nemaju mesta ni u prozorima, Smajilagić možda...o prvenstvima da ne razmišljate da neko ima mesta ili da treba da predstavlja Srbiju.

To su basketare a ne školovani igrači košarke...muve bez glave uključujući Aleksu avramovića.

Znači...terate ovu nesuvislu priču "Željko sprema tri reprezentativca...." svašta.
(Mohikanac, 22. januar 2022 15:48)

Aha, znači loši igrači igraju za Partizan. Dobro si objasnio. Aj sad objasni i kako to da je svaki od njih po vama oko pola miliona, jedan od vas reče čak i da je Smajlagić oko milion. Znači nikakvi igrači, nisu za reprezentaciju, ali su zato papreno skupo plaćeni i to sa svojih 20 godina... To može da smisli samo panterski mozak.

ja

pre 2 godine

normalno, Obradovic se neće smiriti dok ne dovede jos 15 igraca ..Stručnjak kakvog nema
(pazi, 22. januar 2022 13:00)

Kako da ne. U toku sezone doveo samo Lesora, a sad odjednom 15 igrača.

dum

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.
(aca, 22. januar 2022 14:38)

Radonjic vodi uspesno KK Refleks iz Zeleznika sa malim budzetom od 12 miliona. Svake godine se plasira u top17. Eto ti jedan.

Партизан '92.

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".

KKP

pre 2 godine

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici
(NY, 22. januar 2022 15:03) u pravu si, vi se ne pamtite apsolutno ni po čemu

Aleksej

pre 2 godine

(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Пошаљи питање хрватским кошаркашком савезу,уз образложење да си презабринут за стање у Цибони и Сплиту. Можда су они и већи од Партизана али какве то има везе са твојим безначајним клубом? То личи на оно:"Мој тата је јачи од тебе".
(Партизан '92., 22. januar 2022 15:13)Poenta je da niste najveci u regionu ni u sportu u koji se kunete.

dark9

pre 2 godine

Pao sneg, partizai dovodi domaceg igraca
(Najveci budzet u evropi, 22. januar 2022 14:51) # Link komentara


Mi barem imamo svoj klub za koji navijamo a i nekoliko mladih igraca koje razvijamo za dobrobit nase reprezentacije. Reci mi jednog ( ne t razim vise ) igraca kog cete izbaciti za reprezentaciju u narednim godinama? Volio bih da mi odgovoris ali znam da neces jer nemate ni jednog. Sportski pozdrav

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Napisah nedavno, nedostatak nikakve ideje ce proizvodi nove i nove kupovine, pozajmice, nebitno... Pa, ako se ubode, ubode, ako se ne ubode CIA, BIA, aparthejd...

Beogradjanin

pre 2 godine

Mora da se radi ubrzano, treba nadoknaditi sve ove godine monopola osvajača 17 mesta...

Sto pre prihvatite da je novi šerif u gradu, da igrate zadnju sezonu u Evroligi i da ste spletom okolnosti blamirali ovu zemlju 6 godina, (od čega 3 bez titule ABA), to ćete lakše preboleti ono sto vam sledi.
(čiča, 22. januar 2022 13:46)

Pa vidiš dečko i 17 mesto u EL je za ligu koji tvoji igraju NBA. Imali ste vi u toj ligi i skor 1/9. Niko kao pobednik EC se nije proslavio u EL. Evo ove godine Monako. Žalgiris je GSW za sve u EC. Eto odložili ste današnji meč sa Cibonom. Teško tri utakmice u nedelju dana zar ne. Mogli ste i tu da puknete

jonny deep

pre 2 godine

Znaci neki novinar kaže da partizan želi da ponudi, što znači da nije, a onda svi čekamo odgovor reala, na pitanje koje nije ni postavljeno. Ako sam dobro razumeo.

NY

pre 2 godine

čekaj, što je vama čudno da klub koji je bio evropski prvak, učesnik f4, dao najviše evropljana u nba, na čijoj klupi sedi najtrofejniji evropski trener, ima veliki budžet?
(a?, 22. januar 2022 13:38)

Pa vi FIBA LŠ osvojiste pre 31 godinu. Ti se tada ni rodio nisi. I dalje trolate tu priču. Zamisli da ste osvojili KEŠ u fudbalu ali na sreću svih niste vi bi i tu kukurikali a bezmalo 60 godina prošlo. Učesnik F4? Ajde bez guglanja napiši ko je bio učesnik F4 pre tri godine. Pamte se i pišu samo pobednici

marko992

pre 2 godine

Cekaj…a zasto Split i Cibona koji su mnogo veci klubovi od tvog zajedno imaju budzet kojim ne mogu da dovedu jednog Pantera ili Lideja? Decko, svaka cast Partizanu na svemu tome, ali to je daleka istorija.
(bazinga, 22. januar 2022 14:02)

Ne sumnjam da ce tesko ici ali pokusacu da ti objasnim.Cibona, sve ukupno sigurno nije vece ime u kosarci od Partizana.Nekadasnja Lokomotiva je imala nekoliko dobrih kosarkasa,najpoznatiji Plecas, ali generalno osim te jedne titule vise nista drugo nemaju sto karakterise velicinu kluba.Igraci Knego,Nakic, Usic,A. Petrovic...i da ne nabrajam dalje su sve dobri igraci,samo Drazen i Cosic(mada se zna da je on legenda Zadra) su bili vrhunska klasa.Malo je to za velicinu jednog Partizana.Split je vec druga prica, vec 70'-tih su imali strasnu generaciju Solman,Dukan,Macura...tim sa tradicijom i uspesima.
Zasto su SVI sportski klubovi u generalno tezoj situaciji u Hrv.(osim Dinama) nego ukod nas pitanje je za njih ali i za nas.
Odakle nama toliko para za sport?

pfc

pre 2 godine

Nerealna priča. Tristan je zlatna koka Reala, Nba draft za top 10, zašto bi ga pozajmljivali Partizanu koji je sad prepun sa visokim igračima? Na kraju dana šta će nam Tristan značajno promeniti, ništa. Nikakve logike.

dd

pre 2 godine

Још само да нађу и Изолду. Шта ће Тристан без Изолде. Можда се избедачи, па не пружи све што се од њега очекује? Треба о томе мислити сад, да после не буде шта урадисмо, када све буде касно.

deki 27

pre 2 godine

Partizan polako ali sigurno ulazi u ludilo sa pojacanjima.Malo je Panter i Ledej iz jedne od najbogatijih evropskih ekipa, malo Lesor, Madar, Mur....Jedan covek koji je odlucio da se investira u KKP, ako mu krene po zlu, moze da zavrne slavinu a onda sledi kolaps. Svi ovi koje sam nabrojao su potpisali na dve godine sto znaci da imaju jake ugovore.Rezultati do sada nisu na nivou ekipe i trenera, 3 poraza u ABA ligi i dva u EK gde su jos dve, tri utakmice visile. A vrlo su moguci problemi sa koronom kojih jos niste imali barem u meri kao drugi klubovi a onda slede odlaganja utakmica pa kasnije zbog nadoknadjivanja utakmica zestoki ritam i to u drugom delu sezone kada je najvaznije

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

dalje

pre 2 godine

ovo je sjajno! hajde sad bez pljuvanja.
dečko ima 18 godina, visok 2013 sa 100 kila.
igre bukvalno sve sem pleja. može da igra za našu reprezentaciju!
žoc može od njega da napravi novo čudo!

Crnobelac

pre 2 godine

Puna podrška za: Žoca,Zorana,Ostoju i sve igrače.Samo napred,sigurno sledeče takmićarske godine igramo Evroligu.Vukčevića,ako je moguće obavezno dovesti u PARTIZAN.

aca

pre 2 godine

Zoc nije ni t od trenera i to je jasno…

Pa druze napravi nekad nesto bez silnih miliona.
(Koliba, 22. januar 2022 14:19)

navedi jednog jedinog trenera koji godinama jako uspesno vodi neki tim a da ima skroman budzet. Ne moras vise od jednog.

+41

pre 2 godine

Dečko ima samo 18 godina i svako ne može da bude u prvoj petorci.Ali može da odigra po 10. min. i da rastereti Koprivicu i Lesora,ili Ledeja i Smajlija,zavisi šta će igrati.Sjajan potencijal i prava sredina za njega.
Ukoliko PAR osvoji EC kojim slučajem,bila bi to najmlađa ekipa u istoriji sa Evro titulom.

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

istina

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.
(Sinak, 22. januar 2022 15:08)
Hvala vam na glasu.
:) Razumi Saleta,to je vrh do kog moze da dobaci sa forama.

deki 27

pre 2 godine

Sinak 14:39@ pusti internet i mobilno bankarstvo, bolje je ovo sa bananama u CG, ovaj iz upravnog odbora KKP sto je pao sa 1,4 tone belog. Treba lova da se opere

Sinak

pre 2 godine

Bankomat ponovo radi...
(sale1907, 22. januar 2022 12:59)

Druze, bankomat nije vise u modi, ima dnevni limitiran iznos koji se moze podici. Sada se sredstva prebacuju na druge nacine. Cuo si za internet i mobilno bankarstvo. Prakticno i jednostavno, iznos sredstava je neogranicen.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

tristan je jednorog. visina za centra sa brzom motorikom i mekanom rukom.
kada bih ga uporedjivao rekao bih da je najslicniji sa mladim Veselim

Luka

pre 2 godine

Pitam. Zašto je odložena utakmica Partizan Cibona? Na sajtu KK Cibona ne piše da su zaraženi?
(Beogradjanin, 22. januar 2022 13:39) # Link komentara

Ne igra nam se kad pada sneg.

aco

pre 2 godine

Треба наше таленте брусити. Вукчевић сигурно може озбиљан играч, за репрезентацију. Имамо избиљне таленте на свим позицијама, осим на плеју.

Rados

pre 2 godine

Ne vidim ništa loše u tome da se dovede. Daleko od toga da je gužva ispod koša, on uglavnom igra na četvorci. Pošto ne može da igra za Srbiju do 2023 ako sam dobro razumeo, dobro je da bude malo ipak u Srbiji, upozna te neke momke, svoje vršnjake i starije od sebe jer on bukvalno do sada nije imao neke dodire sa srpskom košarkom pa ne bi valjalo da te 2023 padne s marsa među ostale, naravno ako zasluži poziv.
Svakako, i da dođe u FMP ili Megu bi možda bilo i bolje za njega jer su to timovi koji ne jure rezultat nego razvijaju igrače, a njemu to treba.

marko992

pre 2 godine

Jos jedna prilika,iako ih niko ne cima, da se jave oni sto vise mrze protivnicki nego sto vole svoj klub.
Misljenja sam da je ovo obicna novinarska patka, deco, ne palite se bez razloga.

Novobeogradski Seltiksi

pre 2 godine

Partizan ima dobru volju (čitaj : pare), sada je Real na potezu (treba li uz preuzimanje Realove plate za Vukčevića , da Obradović i uprava garantuju minute provedene u igri)?
Tu bi moglo zapeti , jer Željko želi da Vukčević , Lesor i mladjani Koprivica igraju po njegovoj proceni( što je i normalno ) !
Kako Real gleda na tako nešto - videćemo. Generalno , dobra ( i pomalo preskupa ) ideja .

Vlad

pre 2 godine

Milijasevic, Paunovic i Djuricic su jedini nasi talenti na bekovima, cak i jedini koji igeaju seniorsku kosarku
Tristan super pojacanje,kas ne bi bila guzva... Cale mu je igrao ZA Zvezdu

Bukvalista

pre 2 godine

Ma bolje dovesti Tristana Tompsona. Sjajan skakač, tako da ne bi više partizanovi protivnici hvatali mnoštvo ofanzivnih skokova