Petak, 21.01.2022.

18:12

Jokić prvi favorit za MVP nagradu!

Sjajnim partijama centar Denver Nagetsa Nikola Jokić skočio je na listi MVP kandidata u NBA ligi i sa druge je došao do liderske pozicije.

Izvor: SS

Jokiæ prvi favorit za MVP nagradu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

TribalCheif

pre 2 godine

@fargo dovoljno je procitati tvoje komentare i videti koliko si povrsan i da mrzis Jokica, ukoliko se ne secas, evo da te podsetim, Nikola Jokic je dve utakmice za redom imao dva pogodjena suta za pobedu preko ruke nekih od najboljih centara lige, a o ostalima tvojim nebulozama necemo da govorimo.

patriota

pre 2 godine

Mnogo smo moćna zemlja. Ponosan sam što sam Srbin i što živim u eri Jokića, Đokovića... Veliki smo narod braćo, nismo svesni toga.

milan

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.
(Konfučije, 21. januar 2022 19:20)
ili cetvrti ili treci ne znamo

Red Storm

pre 2 godine

@Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)
Jači komentar ovde dugo nije napisan svak čast.
Još treba dodati da bi Nikola imao mnogo više asistencija da nisu ovi teletabisi šuteri oko njega.

milan

pre 2 godine

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.
(fargo, 21. januar 2022 22:17)
Gober ne bi pravio razliku u evropi ...e sad si ga pogodio brat moi ...Nba je bila i ostala ubedljivo najjaca liga u svim parametrima

jovan

pre 2 godine

Bravo za Jokića!!!Legenda!!!Puni koševe, pravi rekorde!!
Novak da se ugleda na njega, vakciniše se kao i Jokić i
opet bude broj 1 u tenisu!!!

Bambi

pre 2 godine

Da, do sledece sedmice, ova lista se azurira na svakih 7 dana. Prerano se lozite, nismo jos ni do pola sezone stigli. Ali da momak igra za sve pare, to stoji. I koliko god da ga placaju, treba da ga plate najmanje dva puta toliko (znam da je nemoguce, ovo je knjizevna sloboda.)

fargo

pre 2 godine

(kako da ne, 21. januar 2022 22:57)

hahahaha
Tvoj komentar je za Ginisa.
Novicki bio bolji od Jokica samo u sutu za tri poena?
Kako da ne.
Novickom na EP aplaudirala cela hala, covek ubacivao svaku utakmicu po 30p sa lakocom, a cuvali ga po dvojica. Covek je uz Birda imao jedan od najboljih suteva u istoriji NBA, i to cepao sve preko ruke protivnika. Jokic nije u zivotu pogodio dva suta preko necije ruke.
Shek iz Orlanda je bio od Jokica jaci, brzi, skocniji, agilniji, daleko dominantniji.
Gasol je bio kompletniji centar od Jokica, mnogo bolji u odbrani i na postu.
Jokic van Denvera(reprezentacija,Mega) nema jednu veliku utakmicu u karijeri.
Jokic u playoffu nema utakmicu koju neko pamti, nema veliku utakmicu, kao Marej 20p u jednoj cetvrtini protiv San Antonia, ili 50p protiv Jute.
Jokic ima statistiku, ali sam u prethodnom komentaru objasnio koliko je statistika merodavna, pogotovu u lgi gde nemas jednog kvalitetnog centra.
A sto se Divca tice, ono sto je Divac osvojio u karijeri Jokic moze samo da sanja.

milan

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!
(Neo@, 21. januar 2022 19:21)
curry mnogo promasuje obara procente i poceli su da gube

fargo

pre 2 godine

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)

A ovo je ono kada komentarises sa istomisljenicima, dobijas gomilu pluseva za ovakve nebuloze a nemas nikakav argument protiv prethodnog komentara.

Ali evo,ja cu ti dati jos jedan argument u korist coveka koji je napisao da u NBA danas nemas kvalitetnog centra.

Arvidas Sabonis vs Domantas Sabonis
Razlika izmedju oca i sina je u klasi. Arvidas je bio daleko bolji igrac, to je neupitno.
Arvidas 0 triple double stats 12p 7.3sk 2.1as
Domantas 18 triple double stats 14.2p 9sk 3.5as

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.

kako da ne

pre 2 godine

@Methodmanwu
A, ti pamtis koju NBA? Hoces onu kada je igrao O Nil? Kada ne i Divac bio jedan od boljih centara. Znas sta je Jokic za Divca? Maradona basketa. Ako je Divac uspevao da igra sa O Nilom i to egal, zamisli Jokica. Ne bi stigao uopste da ga isprati O’Nil. Jokic je takav igrac da je ovakav u bilo koje doba bio bi najbolji. Jednostavno retko se radja igrac koji je 214cm visok i ima oko 130kg, a ovako sutira za 2 i 3 poena. Ovako dribla i pravi asistencije kao Mesi u fudbalu. Covek sa 214cm i 130kg cesto u ulozi pleja i lik pravi prodore i ide na polaganje…Imali smo slicne centre poput Novickog ili Gasola ali nisu nivo Jokica. Novicki je bio bolji u sutu za 3 i to je sve. Sve ostalo je na strani Jokica. Šak O Nila necu ni da pominjem jer jedino u cemu je bolji od Jokica su zakucavanja, tj nikada nije pravio specijalna zakucavanja ali je voleo da se zakači na obruc sto svi koji gledaju kosarku i vole to da vide. Sut mu je bio ne daj Boze hehe, nije mogao ni slobodno da pogodi. Jokic ako bude imao volju i odigra jos nekoliko godina ovako ide u kucu slavnih, povlace njegov dres i ko zna sta sve.

Lex

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.
(meda, 21. januar 2022 20:04)

Ne slažem se da je Jokić loš u pick and roll odbrani, nije najbolji, ali, mnogo je napredovao ove sezone. Pokretljiviji je. Zapravo, mnogi Američki portali pišu o tome kako je od očajnog postao Elitini odbrandbeni igrač...

David

pre 2 godine

Upravo sam pogledao da Kris Pol ima 10 asistencija u proseku u odnosu na Bokerovih 4,ima cak i vise skokova po mecu,bolji procenat suta,duplo vise ukradenih lopti,bolji je i defanzivac od Bookera a predpostavljam da aludiraju da je taj decko mvp u finixu ispred Pola koji je peti u mvp trci. Sto dovoljno govori vise od reci kakvi ovde ljudi komentarisu,kakve moralne grdosije koji tvrde da Jokic cini tim boljim svojim dodavanjima a najbolji asistent lige i jedan od najboljih asistenata svih vremena koji je trenutno cetvrti,za njega to ne vazi,covek koji je jedan od najgorih timova u Nba uveo u playoff 2020 sa duplo boljim skorom od Bukerovog Finixa. Ovde je koeficijent inteligencije u minusu ili je licemerstvo na najvisem nivou.

David

pre 2 godine

Prestao sam da citam kada sam video komentar sta ce Kris Pol tu,ni u svom timu nije mvp. Prvi asistent lige,top 3 u kradjama,najbolji skor lige,redjao pobede i kada je Boker bio odsutan,od Finixa napravio top tim,oni koji pricaju da su kliknuli u bablu,nek pogledaju Oklahomu pre i posle Pola. Taj komentar ima gomilu pluseva,a tako i Zadruga ima ogromnu gledanost,sto je najbolji pokazatelj da kada masa podrzava nesto ne mora da ima veze sa realnoscu i kvalitetom. Gordon je kaze bio u kanalu,decko je igrao za Orlando gde su svi u kanalu,tako mozemo reci da je Bizli bio u kanalu u Denveru a vaskrsao u Minesoti ili Grant.

Poznavalac

pre 2 godine

Jokić je i ove sezone najbolji, najkorisniji i najkonstantniji igrač-lider u NBA, ali MVP će dobiti samo ako mu tim bude u prva tri na tabeli Konferencije.

Joker

pre 2 godine

gordon ispade opasno sobar trejd. A i treba im neki bek da puca trice
(dezon, 21. januar 2022 20:05)

Evo stigao je ovaj Forbes,dobar šuter za 3 poena...visok procenat pogođenih trica a i osvojio je prošle sezone titulu,sigurno je da znači i u tom smislu..

Oki

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.
(jonny deep, 21. januar 2022 19:15)

Ne kažem da ne zaslužuje nagradu, nego mu džaba i da bude mvp ako ne ostvari mnogo sa svojim timom. Bilo bi mi draže, a siguran sam i njemu, da osvoji prsten, a ne samo mvp nagradu. O njemu sve najbolje, zaslužuje sve pohvale

ejs…

pre 2 godine

Vec 4. godina CONSISTANCY!!! nijedan super star nema takav score da od 80-100 utakmica u sezoni bukvalno nema vise od 1-2 lose partije… svi maju mesecno 1-2 lose a on nema toliko za godinu.

meda

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.

Pekar

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.
(tocka, 21. januar 2022 18:26)

Odlicna fora. :-)))))

Brzi voz

pre 2 godine

Dobar košarkaš ali loš čovek.
(qwert
__________
Zašto bi bio loš čovek? Zato što ne igra svako prvenstvo za reprezentaciju?
Koliko ja vidim, njegov trener je upravo oduševljen njegovim stavom prema timu. A za reprezentaciju što ne igra, pretpostavljam da želi da se odmori. Igra praktično svaki treći dan i to preko 30 min i uništava svoje zdravlje i onda treba još i svako leto dalje da trenira i igra... Kad uništi zglobove slaba će mu uteha biti, što ga neko smatra boljim čovekom.
Košarkaša prvenstva bi trebalo prorediti kao fudbalska i za našu reprezentaciju bi bilo bolje da Jokić ode u neki tim sa više dobrih igrača, da ne mora da igra više od 20-25 minuta po utakmici.

Nikiton

pre 2 godine

Svaka mu cast,po prikazanom apsolutno zasluzuje nagradu i ove godine.Po odnosu prema dresu reprezentacije zasluzuje da ga sopstveni narod pamti ni po cemu.Jer sto kaze Dino Radja danasnja NBA liga je bleda senka neladasnje gde nema kontakata i svi igraju neki balet.Tako da slobodno moze da bude MVP baleta.Moj nije, niti ce biti, jer pamtim mnogo bolje igre u mnogo tezem vremenu.

Neo@

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!

Tassotty

pre 2 godine

E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.
(MethodManWu, 21. januar 2022 18:50)

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.

Madridista

pre 2 godine

Ko Kris Pola gura u ovu trku nije mi jasno, dobar je igrac al toliko boljih plejmejkera u zadnjih 20god a niko nije bio blizu mvp nagrade.

Konfučije

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.

Nikola

pre 2 godine

Ono po čemu je Nikola bolji od svih ostalih već 2-3 godine jeste konstantnost, naravno uz brojke. Niko nije konstantan kao on. Svi ostali upadnu u krizu, imaju dosta loših partija u toku sezone, povredjuju se stalno, a Jokić ništa od toga. I to sve radi sa ovakvim slabašnim i povredjenim Denverom već 2 sezone. To jo više pojačava utisak o njegovoj igri. Zamislite da ima bolje saigrače.. I pored toga njegove brojke su nerealne i njegova efikasnost je jedna od najboljih u istoriji.

jonny deep

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.

Lex

pre 2 godine

@Zum

Стеф је чини ми се 6/7 потпуно заслужено, игра много лоше већ преко месец дана.

Lex

pre 2 godine

Било је за очекивати, 49 поена и трипл дабл на националној телевизији, е то је нешто што се памти, зато и јесте први.Знате оно да сваки МВП мора имати онај тренутак у сезони кад људи кажу "е, он је стварно МВП" е баш тај тренутак је имао Јокић сада, проблем је рекорд наравно, али и наратив и статистика су на Јокићевој страни у овом тренутку.

MethodManWu

pre 2 godine

Stvarno nije normalan, sta je radio Zubcu pa to je neverovatno, a Zubac jedan od najjaci defanzivaca nba
(miko, 21. januar 2022 18:29)
E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.

tocka

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.

Lex

pre 2 godine

Било је за очекивати, 49 поена и трипл дабл на националној телевизији, е то је нешто што се памти, зато и јесте први.Знате оно да сваки МВП мора имати онај тренутак у сезони кад људи кажу "е, он је стварно МВП" е баш тај тренутак је имао Јокић сада, проблем је рекорд наравно, али и наратив и статистика су на Јокићевој страни у овом тренутку.

Lex

pre 2 godine

@Zum

Стеф је чини ми се 6/7 потпуно заслужено, игра много лоше већ преко месец дана.

Tassotty

pre 2 godine

E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.
(MethodManWu, 21. januar 2022 18:50)

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.

Nikola

pre 2 godine

Ono po čemu je Nikola bolji od svih ostalih već 2-3 godine jeste konstantnost, naravno uz brojke. Niko nije konstantan kao on. Svi ostali upadnu u krizu, imaju dosta loših partija u toku sezone, povredjuju se stalno, a Jokić ništa od toga. I to sve radi sa ovakvim slabašnim i povredjenim Denverom već 2 sezone. To jo više pojačava utisak o njegovoj igri. Zamislite da ima bolje saigrače.. I pored toga njegove brojke su nerealne i njegova efikasnost je jedna od najboljih u istoriji.

Brzi voz

pre 2 godine

Dobar košarkaš ali loš čovek.
(qwert
__________
Zašto bi bio loš čovek? Zato što ne igra svako prvenstvo za reprezentaciju?
Koliko ja vidim, njegov trener je upravo oduševljen njegovim stavom prema timu. A za reprezentaciju što ne igra, pretpostavljam da želi da se odmori. Igra praktično svaki treći dan i to preko 30 min i uništava svoje zdravlje i onda treba još i svako leto dalje da trenira i igra... Kad uništi zglobove slaba će mu uteha biti, što ga neko smatra boljim čovekom.
Košarkaša prvenstva bi trebalo prorediti kao fudbalska i za našu reprezentaciju bi bilo bolje da Jokić ode u neki tim sa više dobrih igrača, da ne mora da igra više od 20-25 minuta po utakmici.

ejs…

pre 2 godine

Vec 4. godina CONSISTANCY!!! nijedan super star nema takav score da od 80-100 utakmica u sezoni bukvalno nema vise od 1-2 lose partije… svi maju mesecno 1-2 lose a on nema toliko za godinu.

jonny deep

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.

tocka

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.

Konfučije

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.

kako da ne

pre 2 godine

@Methodmanwu
A, ti pamtis koju NBA? Hoces onu kada je igrao O Nil? Kada ne i Divac bio jedan od boljih centara. Znas sta je Jokic za Divca? Maradona basketa. Ako je Divac uspevao da igra sa O Nilom i to egal, zamisli Jokica. Ne bi stigao uopste da ga isprati O’Nil. Jokic je takav igrac da je ovakav u bilo koje doba bio bi najbolji. Jednostavno retko se radja igrac koji je 214cm visok i ima oko 130kg, a ovako sutira za 2 i 3 poena. Ovako dribla i pravi asistencije kao Mesi u fudbalu. Covek sa 214cm i 130kg cesto u ulozi pleja i lik pravi prodore i ide na polaganje…Imali smo slicne centre poput Novickog ili Gasola ali nisu nivo Jokica. Novicki je bio bolji u sutu za 3 i to je sve. Sve ostalo je na strani Jokica. Šak O Nila necu ni da pominjem jer jedino u cemu je bolji od Jokica su zakucavanja, tj nikada nije pravio specijalna zakucavanja ali je voleo da se zakači na obruc sto svi koji gledaju kosarku i vole to da vide. Sut mu je bio ne daj Boze hehe, nije mogao ni slobodno da pogodi. Jokic ako bude imao volju i odigra jos nekoliko godina ovako ide u kucu slavnih, povlace njegov dres i ko zna sta sve.

Poznavalac

pre 2 godine

Jokić je i ove sezone najbolji, najkorisniji i najkonstantniji igrač-lider u NBA, ali MVP će dobiti samo ako mu tim bude u prva tri na tabeli Konferencije.

Lex

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.
(meda, 21. januar 2022 20:04)

Ne slažem se da je Jokić loš u pick and roll odbrani, nije najbolji, ali, mnogo je napredovao ove sezone. Pokretljiviji je. Zapravo, mnogi Američki portali pišu o tome kako je od očajnog postao Elitini odbrandbeni igrač...

Madridista

pre 2 godine

Ko Kris Pola gura u ovu trku nije mi jasno, dobar je igrac al toliko boljih plejmejkera u zadnjih 20god a niko nije bio blizu mvp nagrade.

milan

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.
(Konfučije, 21. januar 2022 19:20)
ili cetvrti ili treci ne znamo

Bambi

pre 2 godine

Da, do sledece sedmice, ova lista se azurira na svakih 7 dana. Prerano se lozite, nismo jos ni do pola sezone stigli. Ali da momak igra za sve pare, to stoji. I koliko god da ga placaju, treba da ga plate najmanje dva puta toliko (znam da je nemoguce, ovo je knjizevna sloboda.)

Oki

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.
(jonny deep, 21. januar 2022 19:15)

Ne kažem da ne zaslužuje nagradu, nego mu džaba i da bude mvp ako ne ostvari mnogo sa svojim timom. Bilo bi mi draže, a siguran sam i njemu, da osvoji prsten, a ne samo mvp nagradu. O njemu sve najbolje, zaslužuje sve pohvale

Joker

pre 2 godine

gordon ispade opasno sobar trejd. A i treba im neki bek da puca trice
(dezon, 21. januar 2022 20:05)

Evo stigao je ovaj Forbes,dobar šuter za 3 poena...visok procenat pogođenih trica a i osvojio je prošle sezone titulu,sigurno je da znači i u tom smislu..

milan

pre 2 godine

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.
(fargo, 21. januar 2022 22:17)
Gober ne bi pravio razliku u evropi ...e sad si ga pogodio brat moi ...Nba je bila i ostala ubedljivo najjaca liga u svim parametrima

milan

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!
(Neo@, 21. januar 2022 19:21)
curry mnogo promasuje obara procente i poceli su da gube

Red Storm

pre 2 godine

@Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)
Jači komentar ovde dugo nije napisan svak čast.
Još treba dodati da bi Nikola imao mnogo više asistencija da nisu ovi teletabisi šuteri oko njega.

Nikiton

pre 2 godine

Svaka mu cast,po prikazanom apsolutno zasluzuje nagradu i ove godine.Po odnosu prema dresu reprezentacije zasluzuje da ga sopstveni narod pamti ni po cemu.Jer sto kaze Dino Radja danasnja NBA liga je bleda senka neladasnje gde nema kontakata i svi igraju neki balet.Tako da slobodno moze da bude MVP baleta.Moj nije, niti ce biti, jer pamtim mnogo bolje igre u mnogo tezem vremenu.

patriota

pre 2 godine

Mnogo smo moćna zemlja. Ponosan sam što sam Srbin i što živim u eri Jokića, Đokovića... Veliki smo narod braćo, nismo svesni toga.

MethodManWu

pre 2 godine

Stvarno nije normalan, sta je radio Zubcu pa to je neverovatno, a Zubac jedan od najjaci defanzivaca nba
(miko, 21. januar 2022 18:29)
E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.

Pekar

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.
(tocka, 21. januar 2022 18:26)

Odlicna fora. :-)))))

TribalCheif

pre 2 godine

@fargo dovoljno je procitati tvoje komentare i videti koliko si povrsan i da mrzis Jokica, ukoliko se ne secas, evo da te podsetim, Nikola Jokic je dve utakmice za redom imao dva pogodjena suta za pobedu preko ruke nekih od najboljih centara lige, a o ostalima tvojim nebulozama necemo da govorimo.

Neo@

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!

David

pre 2 godine

Prestao sam da citam kada sam video komentar sta ce Kris Pol tu,ni u svom timu nije mvp. Prvi asistent lige,top 3 u kradjama,najbolji skor lige,redjao pobede i kada je Boker bio odsutan,od Finixa napravio top tim,oni koji pricaju da su kliknuli u bablu,nek pogledaju Oklahomu pre i posle Pola. Taj komentar ima gomilu pluseva,a tako i Zadruga ima ogromnu gledanost,sto je najbolji pokazatelj da kada masa podrzava nesto ne mora da ima veze sa realnoscu i kvalitetom. Gordon je kaze bio u kanalu,decko je igrao za Orlando gde su svi u kanalu,tako mozemo reci da je Bizli bio u kanalu u Denveru a vaskrsao u Minesoti ili Grant.

jovan

pre 2 godine

Bravo za Jokića!!!Legenda!!!Puni koševe, pravi rekorde!!
Novak da se ugleda na njega, vakciniše se kao i Jokić i
opet bude broj 1 u tenisu!!!

fargo

pre 2 godine

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)

A ovo je ono kada komentarises sa istomisljenicima, dobijas gomilu pluseva za ovakve nebuloze a nemas nikakav argument protiv prethodnog komentara.

Ali evo,ja cu ti dati jos jedan argument u korist coveka koji je napisao da u NBA danas nemas kvalitetnog centra.

Arvidas Sabonis vs Domantas Sabonis
Razlika izmedju oca i sina je u klasi. Arvidas je bio daleko bolji igrac, to je neupitno.
Arvidas 0 triple double stats 12p 7.3sk 2.1as
Domantas 18 triple double stats 14.2p 9sk 3.5as

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.

fargo

pre 2 godine

(kako da ne, 21. januar 2022 22:57)

hahahaha
Tvoj komentar je za Ginisa.
Novicki bio bolji od Jokica samo u sutu za tri poena?
Kako da ne.
Novickom na EP aplaudirala cela hala, covek ubacivao svaku utakmicu po 30p sa lakocom, a cuvali ga po dvojica. Covek je uz Birda imao jedan od najboljih suteva u istoriji NBA, i to cepao sve preko ruke protivnika. Jokic nije u zivotu pogodio dva suta preko necije ruke.
Shek iz Orlanda je bio od Jokica jaci, brzi, skocniji, agilniji, daleko dominantniji.
Gasol je bio kompletniji centar od Jokica, mnogo bolji u odbrani i na postu.
Jokic van Denvera(reprezentacija,Mega) nema jednu veliku utakmicu u karijeri.
Jokic u playoffu nema utakmicu koju neko pamti, nema veliku utakmicu, kao Marej 20p u jednoj cetvrtini protiv San Antonia, ili 50p protiv Jute.
Jokic ima statistiku, ali sam u prethodnom komentaru objasnio koliko je statistika merodavna, pogotovu u lgi gde nemas jednog kvalitetnog centra.
A sto se Divca tice, ono sto je Divac osvojio u karijeri Jokic moze samo da sanja.

meda

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.

David

pre 2 godine

Upravo sam pogledao da Kris Pol ima 10 asistencija u proseku u odnosu na Bokerovih 4,ima cak i vise skokova po mecu,bolji procenat suta,duplo vise ukradenih lopti,bolji je i defanzivac od Bookera a predpostavljam da aludiraju da je taj decko mvp u finixu ispred Pola koji je peti u mvp trci. Sto dovoljno govori vise od reci kakvi ovde ljudi komentarisu,kakve moralne grdosije koji tvrde da Jokic cini tim boljim svojim dodavanjima a najbolji asistent lige i jedan od najboljih asistenata svih vremena koji je trenutno cetvrti,za njega to ne vazi,covek koji je jedan od najgorih timova u Nba uveo u playoff 2020 sa duplo boljim skorom od Bukerovog Finixa. Ovde je koeficijent inteligencije u minusu ili je licemerstvo na najvisem nivou.

Nikiton

pre 2 godine

Svaka mu cast,po prikazanom apsolutno zasluzuje nagradu i ove godine.Po odnosu prema dresu reprezentacije zasluzuje da ga sopstveni narod pamti ni po cemu.Jer sto kaze Dino Radja danasnja NBA liga je bleda senka neladasnje gde nema kontakata i svi igraju neki balet.Tako da slobodno moze da bude MVP baleta.Moj nije, niti ce biti, jer pamtim mnogo bolje igre u mnogo tezem vremenu.

MethodManWu

pre 2 godine

Stvarno nije normalan, sta je radio Zubcu pa to je neverovatno, a Zubac jedan od najjaci defanzivaca nba
(miko, 21. januar 2022 18:29)
E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.

Neo@

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!

fargo

pre 2 godine

(kako da ne, 21. januar 2022 22:57)

hahahaha
Tvoj komentar je za Ginisa.
Novicki bio bolji od Jokica samo u sutu za tri poena?
Kako da ne.
Novickom na EP aplaudirala cela hala, covek ubacivao svaku utakmicu po 30p sa lakocom, a cuvali ga po dvojica. Covek je uz Birda imao jedan od najboljih suteva u istoriji NBA, i to cepao sve preko ruke protivnika. Jokic nije u zivotu pogodio dva suta preko necije ruke.
Shek iz Orlanda je bio od Jokica jaci, brzi, skocniji, agilniji, daleko dominantniji.
Gasol je bio kompletniji centar od Jokica, mnogo bolji u odbrani i na postu.
Jokic van Denvera(reprezentacija,Mega) nema jednu veliku utakmicu u karijeri.
Jokic u playoffu nema utakmicu koju neko pamti, nema veliku utakmicu, kao Marej 20p u jednoj cetvrtini protiv San Antonia, ili 50p protiv Jute.
Jokic ima statistiku, ali sam u prethodnom komentaru objasnio koliko je statistika merodavna, pogotovu u lgi gde nemas jednog kvalitetnog centra.
A sto se Divca tice, ono sto je Divac osvojio u karijeri Jokic moze samo da sanja.

meda

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.

tocka

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.

fargo

pre 2 godine

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)

A ovo je ono kada komentarises sa istomisljenicima, dobijas gomilu pluseva za ovakve nebuloze a nemas nikakav argument protiv prethodnog komentara.

Ali evo,ja cu ti dati jos jedan argument u korist coveka koji je napisao da u NBA danas nemas kvalitetnog centra.

Arvidas Sabonis vs Domantas Sabonis
Razlika izmedju oca i sina je u klasi. Arvidas je bio daleko bolji igrac, to je neupitno.
Arvidas 0 triple double stats 12p 7.3sk 2.1as
Domantas 18 triple double stats 14.2p 9sk 3.5as

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.

jovan

pre 2 godine

Bravo za Jokića!!!Legenda!!!Puni koševe, pravi rekorde!!
Novak da se ugleda na njega, vakciniše se kao i Jokić i
opet bude broj 1 u tenisu!!!

Brzi voz

pre 2 godine

Dobar košarkaš ali loš čovek.
(qwert
__________
Zašto bi bio loš čovek? Zato što ne igra svako prvenstvo za reprezentaciju?
Koliko ja vidim, njegov trener je upravo oduševljen njegovim stavom prema timu. A za reprezentaciju što ne igra, pretpostavljam da želi da se odmori. Igra praktično svaki treći dan i to preko 30 min i uništava svoje zdravlje i onda treba još i svako leto dalje da trenira i igra... Kad uništi zglobove slaba će mu uteha biti, što ga neko smatra boljim čovekom.
Košarkaša prvenstva bi trebalo prorediti kao fudbalska i za našu reprezentaciju bi bilo bolje da Jokić ode u neki tim sa više dobrih igrača, da ne mora da igra više od 20-25 minuta po utakmici.

Madridista

pre 2 godine

Ko Kris Pola gura u ovu trku nije mi jasno, dobar je igrac al toliko boljih plejmejkera u zadnjih 20god a niko nije bio blizu mvp nagrade.

David

pre 2 godine

Upravo sam pogledao da Kris Pol ima 10 asistencija u proseku u odnosu na Bokerovih 4,ima cak i vise skokova po mecu,bolji procenat suta,duplo vise ukradenih lopti,bolji je i defanzivac od Bookera a predpostavljam da aludiraju da je taj decko mvp u finixu ispred Pola koji je peti u mvp trci. Sto dovoljno govori vise od reci kakvi ovde ljudi komentarisu,kakve moralne grdosije koji tvrde da Jokic cini tim boljim svojim dodavanjima a najbolji asistent lige i jedan od najboljih asistenata svih vremena koji je trenutno cetvrti,za njega to ne vazi,covek koji je jedan od najgorih timova u Nba uveo u playoff 2020 sa duplo boljim skorom od Bukerovog Finixa. Ovde je koeficijent inteligencije u minusu ili je licemerstvo na najvisem nivou.

David

pre 2 godine

Prestao sam da citam kada sam video komentar sta ce Kris Pol tu,ni u svom timu nije mvp. Prvi asistent lige,top 3 u kradjama,najbolji skor lige,redjao pobede i kada je Boker bio odsutan,od Finixa napravio top tim,oni koji pricaju da su kliknuli u bablu,nek pogledaju Oklahomu pre i posle Pola. Taj komentar ima gomilu pluseva,a tako i Zadruga ima ogromnu gledanost,sto je najbolji pokazatelj da kada masa podrzava nesto ne mora da ima veze sa realnoscu i kvalitetom. Gordon je kaze bio u kanalu,decko je igrao za Orlando gde su svi u kanalu,tako mozemo reci da je Bizli bio u kanalu u Denveru a vaskrsao u Minesoti ili Grant.

Konfučije

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.

Tassotty

pre 2 godine

E zamisli u kakvom je kanalu NBA kad im je Zubac koji ne zna gdje je šupalj jedan od jačih defanzivaca. Ništa lično protiv Zubca, samo hoću da kažem da on, Dramond, Gober i slični imaju sreće što je NBA slabija nego ikad, jer da nije, ne samo da ne bi bili starteri i jedni od boljih centara lige (Zubac i Gober), nego ne bi mogli ni na klupu za rezerve.
(MethodManWu, 21. januar 2022 18:50)

Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.

patriota

pre 2 godine

Mnogo smo moćna zemlja. Ponosan sam što sam Srbin i što živim u eri Jokića, Đokovića... Veliki smo narod braćo, nismo svesni toga.

kako da ne

pre 2 godine

@Methodmanwu
A, ti pamtis koju NBA? Hoces onu kada je igrao O Nil? Kada ne i Divac bio jedan od boljih centara. Znas sta je Jokic za Divca? Maradona basketa. Ako je Divac uspevao da igra sa O Nilom i to egal, zamisli Jokica. Ne bi stigao uopste da ga isprati O’Nil. Jokic je takav igrac da je ovakav u bilo koje doba bio bi najbolji. Jednostavno retko se radja igrac koji je 214cm visok i ima oko 130kg, a ovako sutira za 2 i 3 poena. Ovako dribla i pravi asistencije kao Mesi u fudbalu. Covek sa 214cm i 130kg cesto u ulozi pleja i lik pravi prodore i ide na polaganje…Imali smo slicne centre poput Novickog ili Gasola ali nisu nivo Jokica. Novicki je bio bolji u sutu za 3 i to je sve. Sve ostalo je na strani Jokica. Šak O Nila necu ni da pominjem jer jedino u cemu je bolji od Jokica su zakucavanja, tj nikada nije pravio specijalna zakucavanja ali je voleo da se zakači na obruc sto svi koji gledaju kosarku i vole to da vide. Sut mu je bio ne daj Boze hehe, nije mogao ni slobodno da pogodi. Jokic ako bude imao volju i odigra jos nekoliko godina ovako ide u kucu slavnih, povlace njegov dres i ko zna sta sve.

jonny deep

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.

Poznavalac

pre 2 godine

Jokić je i ove sezone najbolji, najkorisniji i najkonstantniji igrač-lider u NBA, ali MVP će dobiti samo ako mu tim bude u prva tri na tabeli Konferencije.

milan

pre 2 godine

Ovo nema veze sa istinom!
Stef Kari je do juče vodio gotovo pa suvereno, odjednom ga sad nema nigde.
A Jokara se od 5-og volsebno penje na prvo mesto!?
Jel' novinar dobro preneo ovu vest ili šta već?!
(Neo@, 21. januar 2022 19:21)
curry mnogo promasuje obara procente i poceli su da gube

Lex

pre 2 godine

Било је за очекивати, 49 поена и трипл дабл на националној телевизији, е то је нешто што се памти, зато и јесте први.Знате оно да сваки МВП мора имати онај тренутак у сезони кад људи кажу "е, он је стварно МВП" е баш тај тренутак је имао Јокић сада, проблем је рекорд наравно, али и наратив и статистика су на Јокићевој страни у овом тренутку.

Lex

pre 2 godine

Prvi favorit je Janis, drugi Embiid, treći Jokić. Jokić bi bio ozbiljniji kandidat ako dovuće tim do ~60% uspešnosti, ali to će teško da ide.
Napredne statistike ne pomažu puno kod evaluacije igre u odbrani. Jokićeva odbrana pickandrolla je vrlo vrlo problematična, povlači se uvek pozadi (odatle i taj veliki napredak u skokovima u odbrani).

Sa druge strane net rating (sa igračem i bez igrača):
- Jokić 22.3 (sa +10.0, bez -12.3)
- Curry 18.8 (sa +14.7, bez -4.1)
- Janis 12.9 (sa +9.2, bez -3.7)
- Embiid 10.7 (sa +7.7, bez -3.0)
Mada to pokazuje ne samo koliko je neki igrač dobar, već i kakva mu je zamena i kakva je klupa tima, a Denver nema baš rezervnog centra.
(meda, 21. januar 2022 20:04)

Ne slažem se da je Jokić loš u pick and roll odbrani, nije najbolji, ali, mnogo je napredovao ove sezone. Pokretljiviji je. Zapravo, mnogi Američki portali pišu o tome kako je od očajnog postao Elitini odbrandbeni igrač...

milan

pre 2 godine

Realno igra bolje nego prošlu sezonu, međutim, nisam siguran da je realno očekivati MVP nagradu sa timom koji će završiti sedmi ili osmi.
(Konfučije, 21. januar 2022 19:20)
ili cetvrti ili treci ne znamo

Nikola

pre 2 godine

Ono po čemu je Nikola bolji od svih ostalih već 2-3 godine jeste konstantnost, naravno uz brojke. Niko nije konstantan kao on. Svi ostali upadnu u krizu, imaju dosta loših partija u toku sezone, povredjuju se stalno, a Jokić ništa od toga. I to sve radi sa ovakvim slabašnim i povredjenim Denverom već 2 sezone. To jo više pojačava utisak o njegovoj igri. Zamislite da ima bolje saigrače.. I pored toga njegove brojke su nerealne i njegova efikasnost je jedna od najboljih u istoriji.

ejs…

pre 2 godine

Vec 4. godina CONSISTANCY!!! nijedan super star nema takav score da od 80-100 utakmica u sezoni bukvalno nema vise od 1-2 lose partije… svi maju mesecno 1-2 lose a on nema toliko za godinu.

Pekar

pre 2 godine

Bice to do kraja neizvesno. Ja tipujem na Nikolu ili Fekete Janoša. Izmedju njih dvojice je najmanja razlika i u naprednim statistikama.
(tocka, 21. januar 2022 18:26)

Odlicna fora. :-)))))

milan

pre 2 godine

Neki klinac koji prati NBA od 2014.god, reci ce kako je Domantas bolji od nekog tamo Arvidasa, pogotovu jer sutira bolje trojke ima triple doublove. Eto koliko statistika nista ne znaci na prostom primeru.
Gober, Zubac su prosecni evropski centri, koji tesko da bi u Evropi pravili razliku. Ni jedan ni drugi ne znaju da igraju odbranu, a Gober je bio deanzivac godine, pa ti vidi koliko je NBA propala.
(fargo, 21. januar 2022 22:17)
Gober ne bi pravio razliku u evropi ...e sad si ga pogodio brat moi ...Nba je bila i ostala ubedljivo najjaca liga u svim parametrima

Joker

pre 2 godine

gordon ispade opasno sobar trejd. A i treba im neki bek da puca trice
(dezon, 21. januar 2022 20:05)

Evo stigao je ovaj Forbes,dobar šuter za 3 poena...visok procenat pogođenih trica a i osvojio je prošle sezone titulu,sigurno je da znači i u tom smislu..

Red Storm

pre 2 godine

@Ovakva slaba liga je idealna prilika za tebe da se prijaviš na draft i da im sledeće sezone, demonstriraš svoj raskošni talenat.
(Tassotty, 21. januar 2022 19:47)
Jači komentar ovde dugo nije napisan svak čast.
Još treba dodati da bi Nikola imao mnogo više asistencija da nisu ovi teletabisi šuteri oko njega.

Oki

pre 2 godine

Džaba mvp ako Denver jedva uđe u plejof
(Oki, 21. januar 2022 18:59)
U tom slučaju bas treba da dobije priznanje, ako je već u užem izboru. To bi značilo da su zbog njega ušli, inače bi bili na dnu. A ako je neka ekipa u samom vrhu, znači da ima više dobrih igrača, a tako je i lakše igrati.
(jonny deep, 21. januar 2022 19:15)

Ne kažem da ne zaslužuje nagradu, nego mu džaba i da bude mvp ako ne ostvari mnogo sa svojim timom. Bilo bi mi draže, a siguran sam i njemu, da osvoji prsten, a ne samo mvp nagradu. O njemu sve najbolje, zaslužuje sve pohvale

Lex

pre 2 godine

@Zum

Стеф је чини ми се 6/7 потпуно заслужено, игра много лоше већ преко месец дана.

Bambi

pre 2 godine

Da, do sledece sedmice, ova lista se azurira na svakih 7 dana. Prerano se lozite, nismo jos ni do pola sezone stigli. Ali da momak igra za sve pare, to stoji. I koliko god da ga placaju, treba da ga plate najmanje dva puta toliko (znam da je nemoguce, ovo je knjizevna sloboda.)

TribalCheif

pre 2 godine

@fargo dovoljno je procitati tvoje komentare i videti koliko si povrsan i da mrzis Jokica, ukoliko se ne secas, evo da te podsetim, Nikola Jokic je dve utakmice za redom imao dva pogodjena suta za pobedu preko ruke nekih od najboljih centara lige, a o ostalima tvojim nebulozama necemo da govorimo.