Petak, 14.01.2022.

07:48

Jokić punio kolone u okršaju sa Nurkićem – Denver na +32

Košarkaši Denvera ubedljivo su slavili protiv Portlanda 140:108 u "Bol Areni".

Izvor: B92

Jokiæ punio kolone u okršaju sa Nurkiæem – Denver na +32 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Aleks

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !
(JPR24, 14. januar 2022 09:56)

Dame je imao operaciju abdomena i rešava zdravstveni problem koji ga muči 4 godine unazad, ali se ove sezone pogoršao. Naravno da nije sav svoj i ovo mu je jako loša sezona. Ali koliko puta čovek treba da kaže da neće tražiti trejd da biste ga ostavili na miru sa tim "kao da više nije u Portlandu"?!

Strucnjak

pre 2 godine

To je mozda neki drugi "Strucnjak" pisao za Nurkica,ovaj sad Strucnjak je mnogo poznatiji pod drugim nikom. A Janis i Durant nije da su bolji od Jokica,nego klasa iznad.

jд123

pre 2 godine

Strucnjak, 14. januar 2022 08:22

Ха, ха, ха. Добро је да сада објашњаваш како су Јанис, Дурент итд. бољи од Јокића. До пре неку годину си давао стручну анализу како је Нуркић бољи и како он треба бити 1. центар Денвера а Јокића да трејдују. Прави стручњак, нема шта. Ха, ха, ха.

Bojan

pre 2 godine

(Srpce, 14. januar 2022 09:42)

Ti si Jokićev najveći fen boj, i kad igra s nekom od vaših košarkaša ti samo njega komentarišeš.

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Sve si u pravu, ali kome to ovde mozes da objasnis.
Oni misle da je Jokic neki veliki igrac.
Veliki jeste rastom, ali kosarkaski gledano jako limitiran centar.
Ne postoji bolja sredina za Jokica od danasnje kecerske NBA, u evroligi ga niko ne bi primetio.
Ja mu skidam kapu za sve sto je postigao, ali on je vise marketinska zvezda nego vrhunski kosarkas. Nisam voleo P.Gasola zbog dominacije nad nasom reprezentacijom, ali Gasol je za Jokica bio doktor kosarke na centarskoj poziciji.
Ja zaista ne pratim niti me zanima statistika, samo gledam NBA utakmice.
Ono sto vidim su ocajne odbrane, nezalaganje, nezainteresovanost, ravnodusnost. Playoff jeste bolji, ali mnogi u playoffu nastave po starom, igraju do prvog otpora. Zadnjih 5-7 godina NBA je dno dna, najgora i najlosija kosarka u zadnjih 30god.
Zapad je izjednacen, sve prosecne ekipe za NBA standard.
Moj GSW ocajni, a drugo mesto. Nikada nisu igrali losije, i imali slab roster kao sada, a vodeci tim Zapada.
Kakvi su onda ostali...

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Dzabe im objasnjavas.
Ovi sto glorifikuju Joku moraju i da brane 90% krseva od centara i krilnih centara trenutno u ligi kako bi Jokic izgledao velicanstveno. Atribut im je da je kosarka napredovala te C i PF sutiraju trojke.
Sutira i Jokic trojke, ali samo kada je sam kao duh. Preko ruke ne moze da pogodi, znaci kada bi se igrale dobre odbrane on ne bi trojku nikada ubacio, kao sto nije mogao ni u reprezentaciji, isto je i sa TD.
Triple double je najveca glupost u NBA i precenjena kategorija.
Razlog je taj sto od 10as u velikom slucaju 5as su pripisane radi statistike igraca. Jer kakva je asistencija urucivanje, ili kada vas udvoje vi bacite kome stignete obican pas, ili kao mnogo puta baci Jokic frljoku Bartonu ovaj predribla jednog, drugog uskoci sutne posle 20sek i Jokic dobije asistenciju.Niti on uticao na igru, niti sta pomogao Bartonu.
Ne znam ko na triple double moze da se lozi osim napaljene decurlije, koja vise kosarku i ne igraju, vec je dozivljavaju kroz statistiku i 2k serijal.
Oni ce normalno da bale na antisportistu, koji se dopinguje da bi istrcao obicnu kontru i koji se u svakom napadu bori za vazduh.
Njima ce on da izgleda kao heroj bez obzira sto udara druge igrace sa ledja, trci na inauguracije, ili nema vremena za reprezentaciju jer u njoj nema dolara.
A sto se pravog kvaliteta kosarke tice, meni su Skola, M.Gasol i evropska takmicarska kosarka merilo kvaliteta i znanja. Tu je mvp potonuo.

76er

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!
(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Ovaj komentar ili "kako da nam kazes da si glup, bez da nam kazes da si glup", sportski pozdrav.

Strucnjak

pre 2 godine

@aco brate,pa ti jos nisi uhapsen zbog sinocne izjave? E i ova nasa milicija nije sto je nekad bila😅 Prvi u mvp trci,mvp finala i dvostruki mvp ima 28% suta za 3 i nemoguce je ostaviti ga samog iza linije za 3 poena😂 Ne postoje vise igraci koje ne smes da ostavis same,prosto svi pogadjaju🤣 Titulu 2021 osvojio Milvoki sa takvim igracem,2020 osvojili old school Lejkersi,2019 osvojili mid range Lenard,izvrsni suter Siakam. Baron je apsolutno u pravu da Toronto ne bi dosao do finala da je Valanciunas ostao i igrao umesto Mark Gasola. To je Golden Stejt osvajao trojkama jer je imao najbolje sutere ali i Greena,Igudalu top defanzivce i izvrstan protok lopte,nisu oni igrali samo na trojke vec na raznovrstan napad i njihovi centri nisu bili trojkasi,a defanzivno su bili jaki ili prljavi. Ostali bezmozgasi su shvatili da su oni titule uzeli trojkama pa su sve ekipe u ligi pocele da se ispucavaju a niti imaju sutere kao Golden stejt,niti protok,niti defanzivu,5 timova je 2016-2020 sutiralo vise trojki od njih a Hjuston cak 2 hiljade vise. Eto koliko ste plitki zajedno sa jos plicim analiticarima koji loptu u ruke nisu uzeli.

Strucnjak

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!

Srpce

pre 2 godine

@Baron, ili kad ga cuva pomalo gurkajuci ga u ledja, a ovaj vec okrenut kosu i ceka pas suprotno od Nurkica. Pa debil bi bolje razumio prostor. Bukvalno ga je gurao put kosa, a ne od kosa. Nema dva centra u ligi koji umiju box out da odrade.

baron

pre 2 godine

U ovom prvom klipu gde Jokic podize Nurkica na fintu, zatim iz dva koraka prolazi kroz prazan reket ogleda se cela danasnja NBA kosarka.
To je kosarka bez odbrana, u kojoj su isplivali mnogi mediokriteti kao all star igraci. Kukoc je jednom prokomentarisao ovakve situacije, rekavsi kako je to bilo nemoguce 90-ih, da svi posmatraju ravnodusno kako protivnicki igrac prolazi kao duh kroz reket.
Dobro, Portland je raspad od ekipe koja godinama ne igra odbranu, ali ono sto ne mogu da razumem je zasto im je startni centar od 12mil Nurkic?
Kome treba igrac kao Nurkic?
Koji su njegovi kvaliteti?
Da se ne lazemo, Nurkic tesko da bi mogao uspesno da igra u nekom evroligaskom klubu. Jednostavno je los centar. Kako je moguce da jedan NBA klub dozvoli sebi da mu takav jedan igrac bude startni centar?
I onda se cude kako ne mogu nista da urade u playoffu.
Ne bi ni GSW osvojili prve titule da nije bilo Boguta.
Ne bi ni Toronto da umesto Valanciunasa nije dosao M.Gasol video titulu, makar im igrala dva K.Leonarda.
Jednostavno, centar je najvaznija figura u kosarci, pogotovu u odbrani.
Titula se osvaja sa jakim reketom i odbranom, zato je van svake pameti upariti u odbrani loseg Nurkica sa u odbrani kardinalnim Lilardom.
Ko ce tu da igra odbranu.
Kao sada sto neznalice velicaju Chicago, a bilo koji tim sa Vucevicem kao prvim centrom je tesko limitirna ekipa u odbrani.
Kakvoj se tituli nadaju takvi timovi?

aco

pre 2 godine

@baron
Данас је немогуће да крилни центар стоји на линији за 3 сам као дух и да му нико не прилази, јер се подразумева да неће шутнути. То се дешавало деведесетих, још је линија за три била ближа кошу. Чак и данашњи центри би се надавали тројки у таквој ситуацији, али кошарка је озбиљно технички напредовала, а и правила су другачија.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Denver odličan i ofanzivno i defanzivno ali velike zasluge idu i katastrofalnom Portlandu za koji nisu igrala 4 ponajbolja igrača. Sve je bilo tečno i svi su dali doprinos. Kazins je u trening kampu i najverovatnije biće u rosteru za utakmice protiv LAL i Jute. Od njegovog dolaska Grin je proigrao. Nikola je igrao koliko je trebalo protiv raspalog Portlanda i bilo bi suludo da se više ,, trošio,,. Šteta za promašaj Hajlanda nakon akcije za špice Kampaca (ukradena živa lopta, pa dribling sa loptom kroz noge protivniku pa dodavanje iz trka) koji je posle najlošije odigrao najbolju utakmicu sezone.

Deda Tripko

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂
(Strucnjak, 14. januar 2022 08:22)


Prika,je l' tebi dobro jutros? Da noćas komovicom nisi presaugao? Ajde,čašu rasola,pa da mi se razdaniš u glavi.

Srpce

pre 2 godine

Šta se dešava sa kazinsom?
(markokrle, 14. januar 2022 08:06)
Desava se to da je Meloun najveci Jokicev fen boj. Ne voli da da sansu centrima koji bi smanjili Jokicu minutazu i samim tim statistiku. Kazins je prvi igrac ove sezone na 10-todnevni ugovor koji ni nece dobiti sansu da opravda taj ugovor. Uprava dovela, Meloun sabotirao. Prosle godine je MekGi bio prikovan za klupu jer da je igrao i zabijao 10 sa po kojom bananom i zatvaranjem reketa, ovaj ne bi imao opravdanje da igra Jokica po 38 minuta svako vece.

JPR24

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !

Strucnjak

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂

?Por qué no te callas?

pre 2 godine

Na kraju meča se lepo ispričali njih dvojica a skoro u intervjuu za arenu Jokic rekao da se druže i da su u dobrim odnosima. Samo da se zna za ove sto ce eventualno da hejtuju.

Offensive Rebound

pre 2 godine

(markokrle, 14. januar 2022 08:06)

Šta očekivati od lika koji je dobio desetodnevni ugovor i promenio pola ekipa u ligi. Cousins nije fizički spreman, za psihu svi znamo kakav je, nema od njega ništa. On je tu da popuni roster, apsolutno se od njega ništa ne očekuje.

Kiser

pre 2 godine

Citam juce kako ismevaju Gobera sto je visoko u mvp trci i da je Micel za njega igracina u Juti. A Juta ne znam dal je dobila jedan mec od kada Gober ne igra,Klivlend ih ubi u sred Jute lagano 15 razlike. Slazem se ipak da je Gober smesan igrac,posto je on jedina konkurencija Jokicu na zapadu u glasanju za all star,pa je Jokic zato i dobio ovoliko glasova,jer mu je cak i najblizi konkurent smesan,jel tako?

?Por qué no te callas?

pre 2 godine

Na kraju meča se lepo ispričali njih dvojica a skoro u intervjuu za arenu Jokic rekao da se druže i da su u dobrim odnosima. Samo da se zna za ove sto ce eventualno da hejtuju.

Deda Tripko

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂
(Strucnjak, 14. januar 2022 08:22)


Prika,je l' tebi dobro jutros? Da noćas komovicom nisi presaugao? Ajde,čašu rasola,pa da mi se razdaniš u glavi.

JPR24

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !

Offensive Rebound

pre 2 godine

(markokrle, 14. januar 2022 08:06)

Šta očekivati od lika koji je dobio desetodnevni ugovor i promenio pola ekipa u ligi. Cousins nije fizički spreman, za psihu svi znamo kakav je, nema od njega ništa. On je tu da popuni roster, apsolutno se od njega ništa ne očekuje.

Kiser

pre 2 godine

Citam juce kako ismevaju Gobera sto je visoko u mvp trci i da je Micel za njega igracina u Juti. A Juta ne znam dal je dobila jedan mec od kada Gober ne igra,Klivlend ih ubi u sred Jute lagano 15 razlike. Slazem se ipak da je Gober smesan igrac,posto je on jedina konkurencija Jokicu na zapadu u glasanju za all star,pa je Jokic zato i dobio ovoliko glasova,jer mu je cak i najblizi konkurent smesan,jel tako?

76er

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!
(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Ovaj komentar ili "kako da nam kazes da si glup, bez da nam kazes da si glup", sportski pozdrav.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Denver odličan i ofanzivno i defanzivno ali velike zasluge idu i katastrofalnom Portlandu za koji nisu igrala 4 ponajbolja igrača. Sve je bilo tečno i svi su dali doprinos. Kazins je u trening kampu i najverovatnije biće u rosteru za utakmice protiv LAL i Jute. Od njegovog dolaska Grin je proigrao. Nikola je igrao koliko je trebalo protiv raspalog Portlanda i bilo bi suludo da se više ,, trošio,,. Šteta za promašaj Hajlanda nakon akcije za špice Kampaca (ukradena živa lopta, pa dribling sa loptom kroz noge protivniku pa dodavanje iz trka) koji je posle najlošije odigrao najbolju utakmicu sezone.

aco

pre 2 godine

@baron
Данас је немогуће да крилни центар стоји на линији за 3 сам као дух и да му нико не прилази, јер се подразумева да неће шутнути. То се дешавало деведесетих, још је линија за три била ближа кошу. Чак и данашњи центри би се надавали тројки у таквој ситуацији, али кошарка је озбиљно технички напредовала, а и правила су другачија.

Strucnjak

pre 2 godine

@aco brate,pa ti jos nisi uhapsen zbog sinocne izjave? E i ova nasa milicija nije sto je nekad bila😅 Prvi u mvp trci,mvp finala i dvostruki mvp ima 28% suta za 3 i nemoguce je ostaviti ga samog iza linije za 3 poena😂 Ne postoje vise igraci koje ne smes da ostavis same,prosto svi pogadjaju🤣 Titulu 2021 osvojio Milvoki sa takvim igracem,2020 osvojili old school Lejkersi,2019 osvojili mid range Lenard,izvrsni suter Siakam. Baron je apsolutno u pravu da Toronto ne bi dosao do finala da je Valanciunas ostao i igrao umesto Mark Gasola. To je Golden Stejt osvajao trojkama jer je imao najbolje sutere ali i Greena,Igudalu top defanzivce i izvrstan protok lopte,nisu oni igrali samo na trojke vec na raznovrstan napad i njihovi centri nisu bili trojkasi,a defanzivno su bili jaki ili prljavi. Ostali bezmozgasi su shvatili da su oni titule uzeli trojkama pa su sve ekipe u ligi pocele da se ispucavaju a niti imaju sutere kao Golden stejt,niti protok,niti defanzivu,5 timova je 2016-2020 sutiralo vise trojki od njih a Hjuston cak 2 hiljade vise. Eto koliko ste plitki zajedno sa jos plicim analiticarima koji loptu u ruke nisu uzeli.

Bojan

pre 2 godine

(Srpce, 14. januar 2022 09:42)

Ti si Jokićev najveći fen boj, i kad igra s nekom od vaših košarkaša ti samo njega komentarišeš.

jд123

pre 2 godine

Strucnjak, 14. januar 2022 08:22

Ха, ха, ха. Добро је да сада објашњаваш како су Јанис, Дурент итд. бољи од Јокића. До пре неку годину си давао стручну анализу како је Нуркић бољи и како он треба бити 1. центар Денвера а Јокића да трејдују. Прави стручњак, нема шта. Ха, ха, ха.

baron

pre 2 godine

U ovom prvom klipu gde Jokic podize Nurkica na fintu, zatim iz dva koraka prolazi kroz prazan reket ogleda se cela danasnja NBA kosarka.
To je kosarka bez odbrana, u kojoj su isplivali mnogi mediokriteti kao all star igraci. Kukoc je jednom prokomentarisao ovakve situacije, rekavsi kako je to bilo nemoguce 90-ih, da svi posmatraju ravnodusno kako protivnicki igrac prolazi kao duh kroz reket.
Dobro, Portland je raspad od ekipe koja godinama ne igra odbranu, ali ono sto ne mogu da razumem je zasto im je startni centar od 12mil Nurkic?
Kome treba igrac kao Nurkic?
Koji su njegovi kvaliteti?
Da se ne lazemo, Nurkic tesko da bi mogao uspesno da igra u nekom evroligaskom klubu. Jednostavno je los centar. Kako je moguce da jedan NBA klub dozvoli sebi da mu takav jedan igrac bude startni centar?
I onda se cude kako ne mogu nista da urade u playoffu.
Ne bi ni GSW osvojili prve titule da nije bilo Boguta.
Ne bi ni Toronto da umesto Valanciunasa nije dosao M.Gasol video titulu, makar im igrala dva K.Leonarda.
Jednostavno, centar je najvaznija figura u kosarci, pogotovu u odbrani.
Titula se osvaja sa jakim reketom i odbranom, zato je van svake pameti upariti u odbrani loseg Nurkica sa u odbrani kardinalnim Lilardom.
Ko ce tu da igra odbranu.
Kao sada sto neznalice velicaju Chicago, a bilo koji tim sa Vucevicem kao prvim centrom je tesko limitirna ekipa u odbrani.
Kakvoj se tituli nadaju takvi timovi?

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Sve si u pravu, ali kome to ovde mozes da objasnis.
Oni misle da je Jokic neki veliki igrac.
Veliki jeste rastom, ali kosarkaski gledano jako limitiran centar.
Ne postoji bolja sredina za Jokica od danasnje kecerske NBA, u evroligi ga niko ne bi primetio.
Ja mu skidam kapu za sve sto je postigao, ali on je vise marketinska zvezda nego vrhunski kosarkas. Nisam voleo P.Gasola zbog dominacije nad nasom reprezentacijom, ali Gasol je za Jokica bio doktor kosarke na centarskoj poziciji.
Ja zaista ne pratim niti me zanima statistika, samo gledam NBA utakmice.
Ono sto vidim su ocajne odbrane, nezalaganje, nezainteresovanost, ravnodusnost. Playoff jeste bolji, ali mnogi u playoffu nastave po starom, igraju do prvog otpora. Zadnjih 5-7 godina NBA je dno dna, najgora i najlosija kosarka u zadnjih 30god.
Zapad je izjednacen, sve prosecne ekipe za NBA standard.
Moj GSW ocajni, a drugo mesto. Nikada nisu igrali losije, i imali slab roster kao sada, a vodeci tim Zapada.
Kakvi su onda ostali...

Strucnjak

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂

Srpce

pre 2 godine

@Baron, ili kad ga cuva pomalo gurkajuci ga u ledja, a ovaj vec okrenut kosu i ceka pas suprotno od Nurkica. Pa debil bi bolje razumio prostor. Bukvalno ga je gurao put kosa, a ne od kosa. Nema dva centra u ligi koji umiju box out da odrade.

Strucnjak

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Dzabe im objasnjavas.
Ovi sto glorifikuju Joku moraju i da brane 90% krseva od centara i krilnih centara trenutno u ligi kako bi Jokic izgledao velicanstveno. Atribut im je da je kosarka napredovala te C i PF sutiraju trojke.
Sutira i Jokic trojke, ali samo kada je sam kao duh. Preko ruke ne moze da pogodi, znaci kada bi se igrale dobre odbrane on ne bi trojku nikada ubacio, kao sto nije mogao ni u reprezentaciji, isto je i sa TD.
Triple double je najveca glupost u NBA i precenjena kategorija.
Razlog je taj sto od 10as u velikom slucaju 5as su pripisane radi statistike igraca. Jer kakva je asistencija urucivanje, ili kada vas udvoje vi bacite kome stignete obican pas, ili kao mnogo puta baci Jokic frljoku Bartonu ovaj predribla jednog, drugog uskoci sutne posle 20sek i Jokic dobije asistenciju.Niti on uticao na igru, niti sta pomogao Bartonu.
Ne znam ko na triple double moze da se lozi osim napaljene decurlije, koja vise kosarku i ne igraju, vec je dozivljavaju kroz statistiku i 2k serijal.
Oni ce normalno da bale na antisportistu, koji se dopinguje da bi istrcao obicnu kontru i koji se u svakom napadu bori za vazduh.
Njima ce on da izgleda kao heroj bez obzira sto udara druge igrace sa ledja, trci na inauguracije, ili nema vremena za reprezentaciju jer u njoj nema dolara.
A sto se pravog kvaliteta kosarke tice, meni su Skola, M.Gasol i evropska takmicarska kosarka merilo kvaliteta i znanja. Tu je mvp potonuo.

Srpce

pre 2 godine

Šta se dešava sa kazinsom?
(markokrle, 14. januar 2022 08:06)
Desava se to da je Meloun najveci Jokicev fen boj. Ne voli da da sansu centrima koji bi smanjili Jokicu minutazu i samim tim statistiku. Kazins je prvi igrac ove sezone na 10-todnevni ugovor koji ni nece dobiti sansu da opravda taj ugovor. Uprava dovela, Meloun sabotirao. Prosle godine je MekGi bio prikovan za klupu jer da je igrao i zabijao 10 sa po kojom bananom i zatvaranjem reketa, ovaj ne bi imao opravdanje da igra Jokica po 38 minuta svako vece.

Strucnjak

pre 2 godine

To je mozda neki drugi "Strucnjak" pisao za Nurkica,ovaj sad Strucnjak je mnogo poznatiji pod drugim nikom. A Janis i Durant nije da su bolji od Jokica,nego klasa iznad.

Aleks

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !
(JPR24, 14. januar 2022 09:56)

Dame je imao operaciju abdomena i rešava zdravstveni problem koji ga muči 4 godine unazad, ali se ove sezone pogoršao. Naravno da nije sav svoj i ovo mu je jako loša sezona. Ali koliko puta čovek treba da kaže da neće tražiti trejd da biste ga ostavili na miru sa tim "kao da više nije u Portlandu"?!

Strucnjak

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂

Srpce

pre 2 godine

Šta se dešava sa kazinsom?
(markokrle, 14. januar 2022 08:06)
Desava se to da je Meloun najveci Jokicev fen boj. Ne voli da da sansu centrima koji bi smanjili Jokicu minutazu i samim tim statistiku. Kazins je prvi igrac ove sezone na 10-todnevni ugovor koji ni nece dobiti sansu da opravda taj ugovor. Uprava dovela, Meloun sabotirao. Prosle godine je MekGi bio prikovan za klupu jer da je igrao i zabijao 10 sa po kojom bananom i zatvaranjem reketa, ovaj ne bi imao opravdanje da igra Jokica po 38 minuta svako vece.

baron

pre 2 godine

U ovom prvom klipu gde Jokic podize Nurkica na fintu, zatim iz dva koraka prolazi kroz prazan reket ogleda se cela danasnja NBA kosarka.
To je kosarka bez odbrana, u kojoj su isplivali mnogi mediokriteti kao all star igraci. Kukoc je jednom prokomentarisao ovakve situacije, rekavsi kako je to bilo nemoguce 90-ih, da svi posmatraju ravnodusno kako protivnicki igrac prolazi kao duh kroz reket.
Dobro, Portland je raspad od ekipe koja godinama ne igra odbranu, ali ono sto ne mogu da razumem je zasto im je startni centar od 12mil Nurkic?
Kome treba igrac kao Nurkic?
Koji su njegovi kvaliteti?
Da se ne lazemo, Nurkic tesko da bi mogao uspesno da igra u nekom evroligaskom klubu. Jednostavno je los centar. Kako je moguce da jedan NBA klub dozvoli sebi da mu takav jedan igrac bude startni centar?
I onda se cude kako ne mogu nista da urade u playoffu.
Ne bi ni GSW osvojili prve titule da nije bilo Boguta.
Ne bi ni Toronto da umesto Valanciunasa nije dosao M.Gasol video titulu, makar im igrala dva K.Leonarda.
Jednostavno, centar je najvaznija figura u kosarci, pogotovu u odbrani.
Titula se osvaja sa jakim reketom i odbranom, zato je van svake pameti upariti u odbrani loseg Nurkica sa u odbrani kardinalnim Lilardom.
Ko ce tu da igra odbranu.
Kao sada sto neznalice velicaju Chicago, a bilo koji tim sa Vucevicem kao prvim centrom je tesko limitirna ekipa u odbrani.
Kakvoj se tituli nadaju takvi timovi?

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Sve si u pravu, ali kome to ovde mozes da objasnis.
Oni misle da je Jokic neki veliki igrac.
Veliki jeste rastom, ali kosarkaski gledano jako limitiran centar.
Ne postoji bolja sredina za Jokica od danasnje kecerske NBA, u evroligi ga niko ne bi primetio.
Ja mu skidam kapu za sve sto je postigao, ali on je vise marketinska zvezda nego vrhunski kosarkas. Nisam voleo P.Gasola zbog dominacije nad nasom reprezentacijom, ali Gasol je za Jokica bio doktor kosarke na centarskoj poziciji.
Ja zaista ne pratim niti me zanima statistika, samo gledam NBA utakmice.
Ono sto vidim su ocajne odbrane, nezalaganje, nezainteresovanost, ravnodusnost. Playoff jeste bolji, ali mnogi u playoffu nastave po starom, igraju do prvog otpora. Zadnjih 5-7 godina NBA je dno dna, najgora i najlosija kosarka u zadnjih 30god.
Zapad je izjednacen, sve prosecne ekipe za NBA standard.
Moj GSW ocajni, a drugo mesto. Nikada nisu igrali losije, i imali slab roster kao sada, a vodeci tim Zapada.
Kakvi su onda ostali...

baron

pre 2 godine

(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Dzabe im objasnjavas.
Ovi sto glorifikuju Joku moraju i da brane 90% krseva od centara i krilnih centara trenutno u ligi kako bi Jokic izgledao velicanstveno. Atribut im je da je kosarka napredovala te C i PF sutiraju trojke.
Sutira i Jokic trojke, ali samo kada je sam kao duh. Preko ruke ne moze da pogodi, znaci kada bi se igrale dobre odbrane on ne bi trojku nikada ubacio, kao sto nije mogao ni u reprezentaciji, isto je i sa TD.
Triple double je najveca glupost u NBA i precenjena kategorija.
Razlog je taj sto od 10as u velikom slucaju 5as su pripisane radi statistike igraca. Jer kakva je asistencija urucivanje, ili kada vas udvoje vi bacite kome stignete obican pas, ili kao mnogo puta baci Jokic frljoku Bartonu ovaj predribla jednog, drugog uskoci sutne posle 20sek i Jokic dobije asistenciju.Niti on uticao na igru, niti sta pomogao Bartonu.
Ne znam ko na triple double moze da se lozi osim napaljene decurlije, koja vise kosarku i ne igraju, vec je dozivljavaju kroz statistiku i 2k serijal.
Oni ce normalno da bale na antisportistu, koji se dopinguje da bi istrcao obicnu kontru i koji se u svakom napadu bori za vazduh.
Njima ce on da izgleda kao heroj bez obzira sto udara druge igrace sa ledja, trci na inauguracije, ili nema vremena za reprezentaciju jer u njoj nema dolara.
A sto se pravog kvaliteta kosarke tice, meni su Skola, M.Gasol i evropska takmicarska kosarka merilo kvaliteta i znanja. Tu je mvp potonuo.

Strucnjak

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!

Strucnjak

pre 2 godine

@aco brate,pa ti jos nisi uhapsen zbog sinocne izjave? E i ova nasa milicija nije sto je nekad bila😅 Prvi u mvp trci,mvp finala i dvostruki mvp ima 28% suta za 3 i nemoguce je ostaviti ga samog iza linije za 3 poena😂 Ne postoje vise igraci koje ne smes da ostavis same,prosto svi pogadjaju🤣 Titulu 2021 osvojio Milvoki sa takvim igracem,2020 osvojili old school Lejkersi,2019 osvojili mid range Lenard,izvrsni suter Siakam. Baron je apsolutno u pravu da Toronto ne bi dosao do finala da je Valanciunas ostao i igrao umesto Mark Gasola. To je Golden Stejt osvajao trojkama jer je imao najbolje sutere ali i Greena,Igudalu top defanzivce i izvrstan protok lopte,nisu oni igrali samo na trojke vec na raznovrstan napad i njihovi centri nisu bili trojkasi,a defanzivno su bili jaki ili prljavi. Ostali bezmozgasi su shvatili da su oni titule uzeli trojkama pa su sve ekipe u ligi pocele da se ispucavaju a niti imaju sutere kao Golden stejt,niti protok,niti defanzivu,5 timova je 2016-2020 sutiralo vise trojki od njih a Hjuston cak 2 hiljade vise. Eto koliko ste plitki zajedno sa jos plicim analiticarima koji loptu u ruke nisu uzeli.

Kiser

pre 2 godine

Citam juce kako ismevaju Gobera sto je visoko u mvp trci i da je Micel za njega igracina u Juti. A Juta ne znam dal je dobila jedan mec od kada Gober ne igra,Klivlend ih ubi u sred Jute lagano 15 razlike. Slazem se ipak da je Gober smesan igrac,posto je on jedina konkurencija Jokicu na zapadu u glasanju za all star,pa je Jokic zato i dobio ovoliko glasova,jer mu je cak i najblizi konkurent smesan,jel tako?

Strucnjak

pre 2 godine

To je mozda neki drugi "Strucnjak" pisao za Nurkica,ovaj sad Strucnjak je mnogo poznatiji pod drugim nikom. A Janis i Durant nije da su bolji od Jokica,nego klasa iznad.

Srpce

pre 2 godine

@Baron, ili kad ga cuva pomalo gurkajuci ga u ledja, a ovaj vec okrenut kosu i ceka pas suprotno od Nurkica. Pa debil bi bolje razumio prostor. Bukvalno ga je gurao put kosa, a ne od kosa. Nema dva centra u ligi koji umiju box out da odrade.

Deda Tripko

pre 2 godine

Kampaco sa 18p i 12 asistencija cinio svoju ekipu boljom haha! Ovaj Portland G liga tim,bez pola tima. A onaj @aca treba da ide u aps za sinocnu izjavu kako u Nba sada posle duze vremena postoji ubedljivo najbolji igrac lige a to je Jokic😱🤣 Greak Freak sinocnom partijom ucvrstio svoje prvo mesto u mvp trci,trenutni osvajac prstena i mvp finala,dvostruki dobitnik mvp nagrade tada nebitne regularne sezone kada je on osvajao,top 3 defanzivac lige i najbolji evropljanin u Nba ne veruje sta ljudi pisu😅 Da ponovim da Lebron ima najbolju statistiku od kad igra ovu Jokicevu saban poziciju,zato je tu statistika najprecenjenija,jer se stedis odbrambeno maksimalno,90% se ne napada preko centara. Pisu kao Jokic je najbolji jer vuce ovaj Denver,znaci Chris Pol je bio najbolji igrac kada je raspalu Oklahomu uveo u playoff a niko im nije davao sanse. A u realnosti Janis,Durant,Lebron,Pol,Kari,harden bi stvarno trebali da skoce u Misisipi kada ne bi bili ispred raspalih Oklahome,Hjustona,Pelikana,Kingsa,Spursa,Minesote,Portlanda bez glavnih zvezda,Klipersa bez glavnih zvezda,Dalasa koji gubi 30 razlike od Njujorka,ovih matorih Lejkersa..zaista strasna konkurencija,ma ovo nikad nije vidjeno😂
(Strucnjak, 14. januar 2022 08:22)


Prika,je l' tebi dobro jutros? Da noćas komovicom nisi presaugao? Ajde,čašu rasola,pa da mi se razdaniš u glavi.

aco

pre 2 godine

@baron
Данас је немогуће да крилни центар стоји на линији за 3 сам као дух и да му нико не прилази, јер се подразумева да неће шутнути. То се дешавало деведесетих, још је линија за три била ближа кошу. Чак и данашњи центри би се надавали тројки у таквој ситуацији, али кошарка је озбиљно технички напредовала, а и правила су другачија.

Offensive Rebound

pre 2 godine

(markokrle, 14. januar 2022 08:06)

Šta očekivati od lika koji je dobio desetodnevni ugovor i promenio pola ekipa u ligi. Cousins nije fizički spreman, za psihu svi znamo kakav je, nema od njega ništa. On je tu da popuni roster, apsolutno se od njega ništa ne očekuje.

76er

pre 2 godine

@Deda znam da te pogadjaju cinjenice i da ne znas sta drugo da kazes kada ti neko ovako vizuelno prezentuje koliko krsina od timova igra na zapadu. Znam takodje i da je smesna stvar kako je Jokic uverljivo bolji igrac od Janisa,Lebrona,Duranta,Pola ali eto i mi ostali trpimo vase nebuloze pa nista. Znate onu logiku,da Jokic igra sa ovim imao bi 20 asistencija u proseku,da igra za onaj tim imao bi 82-0. Zamislite da je Westbruk koji je vodio smesnu oklahomu 16/17 u playoff sa prvom triple dablom sezonom nakon 1961 koju je okoncao bas u Denveru trojkom sa zvukom sirene sa pola terena ima Duranta u svom timu? Pa on bi imao 20 asistencija u proseku i triple dabl svaki mec!! Cek cek,pa Westbruk je ustvari igrao sa Durantom i nikada nije imao triple dabl sezonu i 5x manje takvih ucinaka. Zao mi je Jolovi fanatici vi kosarku ne razumete,niti mozete da ukapirate kako je Westbrukova statistika bila bolja bez Duranta. Ograniceni ste i nemate pojma o kosarci!
(Strucnjak, 14. januar 2022 10:53)

Ovaj komentar ili "kako da nam kazes da si glup, bez da nam kazes da si glup", sportski pozdrav.

?Por qué no te callas?

pre 2 godine

Na kraju meča se lepo ispričali njih dvojica a skoro u intervjuu za arenu Jokic rekao da se druže i da su u dobrim odnosima. Samo da se zna za ove sto ce eventualno da hejtuju.

JPR24

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !

jд123

pre 2 godine

Strucnjak, 14. januar 2022 08:22

Ха, ха, ха. Добро је да сада објашњаваш како су Јанис, Дурент итд. бољи од Јокића. До пре неку годину си давао стручну анализу како је Нуркић бољи и како он треба бити 1. центар Денвера а Јокића да трејдују. Прави стручњак, нема шта. Ха, ха, ха.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Denver odličan i ofanzivno i defanzivno ali velike zasluge idu i katastrofalnom Portlandu za koji nisu igrala 4 ponajbolja igrača. Sve je bilo tečno i svi su dali doprinos. Kazins je u trening kampu i najverovatnije biće u rosteru za utakmice protiv LAL i Jute. Od njegovog dolaska Grin je proigrao. Nikola je igrao koliko je trebalo protiv raspalog Portlanda i bilo bi suludo da se više ,, trošio,,. Šteta za promašaj Hajlanda nakon akcije za špice Kampaca (ukradena živa lopta, pa dribling sa loptom kroz noge protivniku pa dodavanje iz trka) koji je posle najlošije odigrao najbolju utakmicu sezone.

Bojan

pre 2 godine

(Srpce, 14. januar 2022 09:42)

Ti si Jokićev najveći fen boj, i kad igra s nekom od vaših košarkaša ti samo njega komentarišeš.

Aleks

pre 2 godine

Portland je totalni raspad ! Jeste da ima fali nekoliko igrača ali i sa njima nisu ništa bili bolji. Lilard je povređen, ali i ono sto je igrao, kao da u glavi više nije u Portlandu. Denver odigrao u stilu i cigla bi ušla, to ih ne vadi za onaj poraz od Klipersa kad su se raspali posle vođstva od +25 !
(JPR24, 14. januar 2022 09:56)

Dame je imao operaciju abdomena i rešava zdravstveni problem koji ga muči 4 godine unazad, ali se ove sezone pogoršao. Naravno da nije sav svoj i ovo mu je jako loša sezona. Ali koliko puta čovek treba da kaže da neće tražiti trejd da biste ga ostavili na miru sa tim "kao da više nije u Portlandu"?!