Utorak, 19.10.2021.

09:15

"Ne bih uložio u Zvezdu jer se pitaju navijači; sa Savom nisam imao komunikaciju"

Proslavljeni fudbalski biznismen Milan Mandarić, posle epizoda u Engleskoj, odlučio je da se oproba u Sloveniji gde je kupio Olimpiju iz Ljubljane.

Izvor: SS

"Ne bih uložio u Zvezdu jer se pitaju navijaèi; sa Savom nisam imao komunikaciju" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Mariborcan1970

pre 2 godine

Mandarić je stabilizovao poslovanje Olimpije pa je Olimpija, nakon dugo vremena, osvojila 2 titule prvaka. Ali... Bilo je tu previše čudnih poteza. Izmedju dvije sezone je više podsjećala na avtobusku stanicu. Takodje, zamjenio je bezbroj trenera i savjetnika, nije bilo očekivanog iskoraka u Evropi. Sve zajedno je izgledalo prilično neozbiljno, pogotovo za jednog iskusnog biznismena.

Tommy Gavin

pre 2 godine

Lik koji je za 1 mil € kupio državnu Razvojnu banku uz pomoć PDP kamarile, pa je preprodao NLB-u za 26 mil € u roku od 2 g. Naravno, sve "transparentno" i "po zakonu"... jer niko nikad nije istraživao koliki je bio mito članovima tada vladajuće partije u Republici Srpskoj.

Nbg

pre 2 godine

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.
(jednostavno, 19. oktobar 2021 14:25)
Onda je stvar vise nego jasna, ako tako gledas na to. Ta publika obezbedi budzet kluba za svaku sezonu, vraca svaki dug koji klub napravi, itd.... zasto bih ja koji placam porez na sve moguce stvari finansirao Crvenu Zvezdu ili bilo koji drugi klub? Lepo da se popisu svi koji zele da finansiraju Zvezdu, placate godisnju clanarinu i to ide u budzet kluba, zasto bi jedan jedini dinar iz drzavne kase isao u bilo koji fudbalski klub? Ako ne mozete da opstanete bez pomoci drzave, privatizacija ili stecaj, nema trece.

činjenica

pre 2 godine

... Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.
(Priče iz Nepričave, 19. oktobar 2021 11:14)

Današnje klubove je napravila država.

Privatnici mogu, ako baš žele, da naprave svoj klub.

Problem je što oni ne žele da naprave svoj, novi, klub,
već da opelješe imovinu klubova koje je napravila država.

Postojeće klubove treba ponuditi u franšizu, a ne u vlasništvo.

Možeš da koristiš pod jasno definisanim uslovima, da zarađuješ,
a ne možeš da prodaješ nekretnine i infrastrukturu, jer nisu tvoji.

To je odavno poznat model.

Navijačke grupe tu nemaju šta da traže, ali navijači sa plaćenim članarinama, sezonskim kartama, ... naravno da moraju da budu korektivan faktor.

jednostavno

pre 2 godine

Vlasnik imovine moze raditi sa njom sto god hoce,u okviru zakona.Ljubitelji sporta mogu odlucivati samo o svojoj imovini.
(Zoran, 19. oktobar 2021 12:10)

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.

nostalgija

pre 2 godine

Ma ovo apsolutno nije tacno, evo ja sam najveci Zvezdin navijac( neko moze isto da voli Zvezdu kao ja, ali vise sigurno ne), a nista se ne pitam kao i ostali navijaci. Ti koji se pitaju su Delije, a vecina njih uopste nisu Zvezdasi. Pisao sam toliko puta o ovome, ako nista da nas sve bar ne zovu Delijama, a svakako da sami sebe tako ne zovemo, pogotovo klinci, nema potrebe sinko, budi ponosan sto si Zvezdas, kakve crne Delije. Morace doci dan kada cemo mi da se organizujemo, i bez zelje da odlucujemo u klubu, nego samo da se klub zvanicno ogradi od Delija. Nakon toga, vecinu njih bi videli na tribini nekog drugog kluba, njima je vazno samo da su deo grupe, da se osecaju jakim, zato su i dosli na tribinu, a da vecina njih nije znala ni pravila fudbala, a pogotovo ne da vole Zvezdu.
Ista stvar je i sa Grobarima naravno, ali oni nisu nas problem.

Marinko

pre 2 godine

GOSPODIN MILAN MANDARIC JE STVARNO GOSPODIN I VRHUNSKI SPORTSKI BIZNISMEN MEDJUTIM PONAKADA MU SMETA "nase srce i dusa" PA NAPRAVI GRESKU U FINABSIJSKON SMISLU.

Veder

pre 2 godine

@abraxas89...

Koliko puta treba da vam se objasni jedna ista stvar da Borjan nije državljanin Srbije već Kanade, golman je kanadske reprezentacije. Ako nekim slučajem i jest državljanin Srbije opet ne može da brani za Srbiju jer već brani za Kanadu. Kako vama to nije jasno?!

HanSolo

pre 2 godine

Ovaj gospodin je sve objasnio vrlo jasno.. Naši tzv navijaći su šljam evrope.. I zato neće fudbal nilad ovde napredovati.. Živa žalost.

qwerty

pre 2 godine

Ne trebaju fudbalskim klubovima "navijaci", vec gledaoci.
Gledalac je mnogo vise nego navijaca ali ne zele da idu na staione bas zbog tih istih "navijaca".

jojufff

pre 2 godine

Gde god je bio taj klub je uništen posle njegovog odlaska, takva vrsta privatnih vlasnika nije potrebna.
(Delija, 19. oktobar 2021 10:47)

Pa reče poslije njegovog odlaska.
uzme covjek klub, ulozi u njega pare..podigne ga koju stepenicu gore i proda ga za vise para.
cist biznis, e drugi par opanaka je taj sto poslije njega ne znaju sta ce i kako ce.

abraksas89

pre 2 godine

Pozvao Savu jer ga posavetovao necak... A necak tipa neki lik koji ovde piše komentare poput: "uprava napolje", "što nije pozvan Borjan za reprezentaciju?", "Vukanovic i Gobelja se barem bore i daju sve od sebe" i slicno..

Priče iz Nepričave

pre 2 godine

Ovo što je Mandarić izjavio, jeste samo deo te žalosne priče. Te navijačke (u stvari kriminalne) grupe, produžena su ruka države i DB-a. Nisu oni pali s neba na severnu/južnu tribinu, već ih je neko instalirao tamo. Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.

alex

pre 2 godine

Daj se čovječe smiri imaš 80 godina. Kakav tvoj biznis i kupovina institucije kakva je Zvezda? Ti si cijeli život u biznisu na ivici legalnog, trange frange..

Slobo

pre 2 godine

Ja ne znam u kom to klubu mozes da zaradis. Ako je veliki bogati klub kao npr PSG , ko moze da zaradi, kad svega nekoliko igraca platis skoro milijardu evra. To su velike pare i za manje drzave a ne klub. Ulazu Arapi koji ne znaju sta ce sa novcem pa se igraju igrica. To nisu biznismeni jer imaju novca i za bacanje.

nbc

pre 2 godine

Čovjek je u jednom intervjuu objasnio šta je glavni problem Srpskog fudbala. A ovi koji ga kritikuju i kao on hoće da izvuče pare, pa naravno. Šta vi mislite da bilo ko u svijetu ulaže pare u neki klub i svjesno ide da izgubi te pare? To možda mogu sebi priuštiti milijarderi iz Emirata ali ostali ulažu da bi zaradili ili barem da ne budu u gubitku. Mandarić i slični kao i on su dobro došli u naš sport ali kada se riješimo navijačkih grupa potpomognutih političkim partijama kojima trebaju.

Puh

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Nemas pojma koliko si u pravu.
Ali ako krenemo tako, onda bismo, cesljajuci jedno po jedno, i citavo drustvo i drzavu morali da vratimo na pocetak, jer trenutno i oni koji bi trebalo da sprovedu tvoju ideju, a i oni koji bi trebalo da je podrze, nalaze se u istom mulju. A to je druze moj vise od 50% nacije. Mislim, situacija je zabrinjavajuca. Ali eto, makar se nadje neki pojedinac poput tebe koji je sacuvao malo razuma, uprkos ovom ludilu.

JPR24

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

On je prodao Portsmut 2006. Tada su bili u premijer ligi, u top 10 2007 i 2008… a rasulo je pocelo 2010. On tu više nije imao nikakvu ulogu odavno. A on ulaze da bi zaradio ?? Pa šta rade drugi ? Ulazu onako zbog rekreacije posto im je dosadno ?

Zbezdas onaj stari

pre 2 godine

Tkzv. organizovani navijaci Zvezde i Partizana su mafijaski eksponent politike koja preko njih vrsi utucaj na masine za pranje novca kada im god zatrebaju. Naravno tu su i gomila dece i glupana sa malim IQ koji nemaju pojma sta se sve desava. Oni se loze i svadjaju sa komsilukom. Idealno za ove sto se pitaju.

Феф

pre 2 godine

Стално слушам приче о "трулом западу" и како све што је лоше долази одатле, за то време овде каубојштина и примитивизам на свим ниовима, човек је буквално назвао улагање у Србији "бацањем новца".

motač kabla

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

Fudbalski klub je bukvalno STR. Roba (igrači) je u izlogu, sve strane su u priči samo i isključivo zarad profita.

Liga šampiona

pre 2 godine

Jedini pravi, normalni, zdravi navijači u ovoj kvazi državi su navijači Partizana u košarci. Čak i tu hobotnica pušta svoje pipke što se videlo na ispraćaju Veličkovića. Ostalo su sve kriminalci iz Ultrakopa koji su poslati na zadatak u Partizan i ostale klubove. Što je još gore na ovu napisanu istinu će skočiti pola Srbije u zaštitu kriminalaca samo zbog svojih kompleksa da pogledaju istini u oči. Zvezda je simbol zla i propasti Srbije.

vlasta

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)
Nego sta je?

ko-ometator

pre 2 godine

Potpuno tacno!
(dragan, 19. oktobar 2021 10:02)
Nije tacno jer te navijace stiti neko i to radi iz sopstvene koristi. Taj neko ima vlast i odredjene strukture pod kontrolom posto svi znamo koje se pare vrte u fudbalu. Politicari su prisutni u srpskom fudbalu dugi niz godina i navijaci su jedan od njihovih instrumenata da to tako i ostane, tj oni su im nalogodavci. Klubovi ce normalno funkcionisati onog trenutka kada neka vlast bude htela da uvede normalan zakon o privatizaciji u sportu i ocuvanju celokupne imovine nekog datog kluba. Njima to nije u interesu jer onda ne mogu da se ugradjuju u razne sumnjive transfere. Cista zamena teza jer nece da se zameri Mandaric vlastima i politicarima u Srbiji koji se pitaju najvise u svemu tome.

Аца

pre 2 godine

Господин човек. Зна какав је муљ у српском фудбалу и да ту поштен човек не би имао шта да тражи. Све сами криминалци, лопови, сумњиви менаџери, бандити. Нема ту поштеног човека а ни држава не може да заштити евентуалног купца. Наши клубови би процветали уколико би се приватизовали, играли би Европу сваке године и то са великим успехом а не случајно као сада задњих пар година. Држави не одговара да се ствари у фудбалу реше јер одатле црпе много новца за своје странке и послове.

Naša idila

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Tačno. Ali prvo rasturiti "državu" i očistiti za 5 godina pa tek onda ulagati u sport.

alex

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.

Toza

pre 2 godine

Naravno, druže, ne treba ti ova palanačka divljina ovde gde se svakog vikenda steluju rezultati i gde bi ti horda huligana došla pred kuću posle 2 kiksa

zigezaga

pre 2 godine

Hhaahhaa, Savo trener koji vadi iz blata ...pa da je tako izvadio bi svoj PFC a on pobegao glavom bez obzira...znaci Savo = trener itison po kome se gazi...kao fudbaler dobar, kao trener nikakav. A kakvi sve interesi vladaju po klubovima na Balkanu jasno je da je gosn.Mandaric u pravu

DDDD

pre 2 godine

@Gde ja zivim

Baš tako...pade mi na pamet slučaj bivšeg vlasnika NBA tima LA Clippers-a. Uhvatili ga kad je u prepirci sa sopstvenom ženom nešto rasistički izjavio i naterali ga da proda klub. Čas posla...

Pedja

pre 2 godine

Stari Manda je odavno za penziju. U Sloveniji je totalno izgubijo kompas i neki renome. Mangupi su ga uvukli u poslove sa nekretninama i nije mogao da se iskoprca. Skoro svugde su ga blokirali i čekali da jednostavno odapne. Fudbal mu je bio samo sporedna stvar u svemu tome.

omladinac

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?

cool as a cucumber

pre 2 godine

Ne ulazim u lik i delo dotičnog, čovek je biznismen. Ali par stvari je ubo u centar - zna se ko se pita u Zvezdi, ovde nema biznisa, samo vaćarenje

Gde ja živim

pre 2 godine

Da se pitaju navijači, pravi navijači (imam ih u okolini, a jedan me je i napravio) bilo bi super. Za ove što se pitaju u našem fudbalu, ne samo Zvezdi, postoje drugi nazivi i pravne kategorije.

Nije Mandarić cvećka kao ni mnogi poput njega, ali je u pravu. Njegove su pare, ima pravo da gleda gde će i šta će. Mora da ima određenu kontrolu, da se zna šta i kako. Prvenstveno je čovek biznismen. Treba imati i određenu ljubav prema sportu. Država, sportski savezi moraju da raščiste sa kriminalom, da postave jasna pravila i smernice pa će onda neko doći. E onda i kad taj neko dođe ti mu postaviš stavke koje mora da poštuje.

U Americi možeš da budeš pun ko Krez, ali se tačno zna šta sve moraš da ispuniš, da poštuješ pravila, ligu, sport do izvesne mere da bi uopšte mogao da kupiš NBA, NFL, NHL tim. Da li ćeš ići na titule ili samo praviti igrače to je donekle na tebi. Ne smeš da prljaš sport kao takav. Ima i tamo muljatora i lopova, ali oni zato prave pare, dok kod nas uglavnom ima sitnih duša i secikesa koji bi na malo da zarade mnogo. To ne ide i nikad nije išlo.

samo svoj

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud
(Svaka cast, 19. oktobar 2021 09:32)

Vecim delom si u pravu, ali za deo i nisi... Sever se ne bavi igracima i nikada nisu bili menadzeri... Takodje firma se ne zove Ultra kop, vec si vrv mislio na butik delije koji ima drugi naziv. Imaju svoje prostorije, a ima li u Evropi da neki navijaci nemaju? Ne branim ih, ali ne iznosite nesto samo na osnovu babskih prica koje traju 30 god.

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Vrlo iskreno i precizno i na kraju krajeva realno. I sad zamislite kada on ovakvo iskustvo ima u Sloveniji kakvo li je onda tek realno stanje kod nas, dno je blaga rec. Zamisli zovu ga godinama razni lesinari da pomogne sto u Srbiji, Hrvatskoj ili Srpskoj, citaj da mu uzmu taj kes. Pa nije covek sisao vesla, ozbiljan poslovan covek.

Dragan

pre 2 godine

"delije" su uništile Zvezdu ... I što je najgore to su dobro naplatile i pune džepove.Mi Zvezdasi oterani sa tribina od plaćenika a ni otpor nismo pružili. To je naša bruka.A najveća odgovornost je naZvezdinim legendama koje ćute i uzimaju mrvice sa stola.ima ih i koji učestvuju u pljački kluba .

Biz

pre 2 godine

Navijaci se ne pitaju bas nista, kod nas su na tribinama prisutne organizovane kriminalne grupe dirigovane iz centara moci. Problem fudbala u Srbiji mogu da rese samo UEFA i FiFA ukidanjem finansiranja FSS i visegodisnjom suspenzijom klubova i reprezentacije.

Солскјаер

pre 2 godine

Звезда је клуб грађана а не тајкуна. Не треба је приватизовати, па таман играли бетон лигу.

Svaka cast

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud

Zokara

pre 2 godine

kupio Olimpiju iz Ljubljane.

pa nije je kupio, kao što ne može da kupi Zvezu pošto to nije moguče jer se radi o sportskom društvu. nego je bio vlasnik firme koja pod kapom drži igrače tog kluba.

Dejo

pre 2 godine

Kao neko ko zivi u Ljubljani i prati Olimpiju koliko god mogu,mogu reci za Mandarica da mu hvala za te dve titule jer pre Olimpija nije bila prvak 20 godina,ali sa druge strane on je i veliki mucak,nije bas med i mleko.Svake sezone je prodao sve sto je mogao i dovodio neke igrace za koje niko cuo nije,a da ne govorim da je u tih 6 godina promenio jedno 20 trenera,jedini koji je bio celu jednu sezonu bio je Igor Biscan koji je osvojio duplu krunu a Mandaric ga je svejedno oterao uz izgovor da nije forsirao mlade igrace,sto nema veze s vezom,jer da ih je forsirao nebi bio prvak.Sve u svemu niko u Ljubljani nece patiti za Mandaricem,iako je ovaj novi vlasnik tek neki veliki mucak sto ce se tek videti.Mandaric bar nije klub odveo u minus,a za ovog ne bi dao ruku u vatru nikako.Olimpiji se ne pise dobro!

maxx

pre 2 godine

Pa videli smo sta je bilo sa Olimpijom , propali klub ,koje ti si pare ulozio? ovakvi su najgori za privatizaciju, nemaju ni para za klub a i ne znaju ni da vode klub

petar markovic

pre 2 godine

"Sava poznajem i poštujem kao fudbalsku legendu. Znao sam ga kao igrača, a manje kao trenera. On je dobar čovek, ali i jako tvrdoglav. U svojoj karijeri nisam imao slučaj da nemam komunikaciju sa trenerom, kao što je to bilo sa Savom. Nisam nikad pomislio da mu se mešam u posao, sastavljam tim i slično, to je njegova obaveza. Želeo sam da imam povratnu informaciju, da znam šta se dešava, kakvi su igrači i slično".

ovakvo ponasanje je iz mog ugla gledano samo plus za milosevica

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Vrlo iskreno i precizno i na kraju krajeva realno. I sad zamislite kada on ovakvo iskustvo ima u Sloveniji kakvo li je onda tek realno stanje kod nas, dno je blaga rec. Zamisli zovu ga godinama razni lesinari da pomogne sto u Srbiji, Hrvatskoj ili Srpskoj, citaj da mu uzmu taj kes. Pa nije covek sisao vesla, ozbiljan poslovan covek.

Svaka cast

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud

omladinac

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?

Zbezdas onaj stari

pre 2 godine

Tkzv. organizovani navijaci Zvezde i Partizana su mafijaski eksponent politike koja preko njih vrsi utucaj na masine za pranje novca kada im god zatrebaju. Naravno tu su i gomila dece i glupana sa malim IQ koji nemaju pojma sta se sve desava. Oni se loze i svadjaju sa komsilukom. Idealno za ove sto se pitaju.

Biz

pre 2 godine

Navijaci se ne pitaju bas nista, kod nas su na tribinama prisutne organizovane kriminalne grupe dirigovane iz centara moci. Problem fudbala u Srbiji mogu da rese samo UEFA i FiFA ukidanjem finansiranja FSS i visegodisnjom suspenzijom klubova i reprezentacije.

Dragan

pre 2 godine

"delije" su uništile Zvezdu ... I što je najgore to su dobro naplatile i pune džepove.Mi Zvezdasi oterani sa tribina od plaćenika a ni otpor nismo pružili. To je naša bruka.A najveća odgovornost je naZvezdinim legendama koje ćute i uzimaju mrvice sa stola.ima ih i koji učestvuju u pljački kluba .

Феф

pre 2 godine

Стално слушам приче о "трулом западу" и како све што је лоше долази одатле, за то време овде каубојштина и примитивизам на свим ниовима, човек је буквално назвао улагање у Србији "бацањем новца".

JPR24

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

On je prodao Portsmut 2006. Tada su bili u premijer ligi, u top 10 2007 i 2008… a rasulo je pocelo 2010. On tu više nije imao nikakvu ulogu odavno. A on ulaze da bi zaradio ?? Pa šta rade drugi ? Ulazu onako zbog rekreacije posto im je dosadno ?

cool as a cucumber

pre 2 godine

Ne ulazim u lik i delo dotičnog, čovek je biznismen. Ali par stvari je ubo u centar - zna se ko se pita u Zvezdi, ovde nema biznisa, samo vaćarenje

Puh

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Nemas pojma koliko si u pravu.
Ali ako krenemo tako, onda bismo, cesljajuci jedno po jedno, i citavo drustvo i drzavu morali da vratimo na pocetak, jer trenutno i oni koji bi trebalo da sprovedu tvoju ideju, a i oni koji bi trebalo da je podrze, nalaze se u istom mulju. A to je druze moj vise od 50% nacije. Mislim, situacija je zabrinjavajuca. Ali eto, makar se nadje neki pojedinac poput tebe koji je sacuvao malo razuma, uprkos ovom ludilu.

Аца

pre 2 godine

Господин човек. Зна какав је муљ у српском фудбалу и да ту поштен човек не би имао шта да тражи. Све сами криминалци, лопови, сумњиви менаџери, бандити. Нема ту поштеног човека а ни држава не може да заштити евентуалног купца. Наши клубови би процветали уколико би се приватизовали, играли би Европу сваке године и то са великим успехом а не случајно као сада задњих пар година. Држави не одговара да се ствари у фудбалу реше јер одатле црпе много новца за своје странке и послове.

Gde ja živim

pre 2 godine

Da se pitaju navijači, pravi navijači (imam ih u okolini, a jedan me je i napravio) bilo bi super. Za ove što se pitaju u našem fudbalu, ne samo Zvezdi, postoje drugi nazivi i pravne kategorije.

Nije Mandarić cvećka kao ni mnogi poput njega, ali je u pravu. Njegove su pare, ima pravo da gleda gde će i šta će. Mora da ima određenu kontrolu, da se zna šta i kako. Prvenstveno je čovek biznismen. Treba imati i određenu ljubav prema sportu. Država, sportski savezi moraju da raščiste sa kriminalom, da postave jasna pravila i smernice pa će onda neko doći. E onda i kad taj neko dođe ti mu postaviš stavke koje mora da poštuje.

U Americi možeš da budeš pun ko Krez, ali se tačno zna šta sve moraš da ispuniš, da poštuješ pravila, ligu, sport do izvesne mere da bi uopšte mogao da kupiš NBA, NFL, NHL tim. Da li ćeš ići na titule ili samo praviti igrače to je donekle na tebi. Ne smeš da prljaš sport kao takav. Ima i tamo muljatora i lopova, ali oni zato prave pare, dok kod nas uglavnom ima sitnih duša i secikesa koji bi na malo da zarade mnogo. To ne ide i nikad nije išlo.

nbc

pre 2 godine

Čovjek je u jednom intervjuu objasnio šta je glavni problem Srpskog fudbala. A ovi koji ga kritikuju i kao on hoće da izvuče pare, pa naravno. Šta vi mislite da bilo ko u svijetu ulaže pare u neki klub i svjesno ide da izgubi te pare? To možda mogu sebi priuštiti milijarderi iz Emirata ali ostali ulažu da bi zaradili ili barem da ne budu u gubitku. Mandarić i slični kao i on su dobro došli u naš sport ali kada se riješimo navijačkih grupa potpomognutih političkim partijama kojima trebaju.

Priče iz Nepričave

pre 2 godine

Ovo što je Mandarić izjavio, jeste samo deo te žalosne priče. Te navijačke (u stvari kriminalne) grupe, produžena su ruka države i DB-a. Nisu oni pali s neba na severnu/južnu tribinu, već ih je neko instalirao tamo. Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.

Dejo

pre 2 godine

Kao neko ko zivi u Ljubljani i prati Olimpiju koliko god mogu,mogu reci za Mandarica da mu hvala za te dve titule jer pre Olimpija nije bila prvak 20 godina,ali sa druge strane on je i veliki mucak,nije bas med i mleko.Svake sezone je prodao sve sto je mogao i dovodio neke igrace za koje niko cuo nije,a da ne govorim da je u tih 6 godina promenio jedno 20 trenera,jedini koji je bio celu jednu sezonu bio je Igor Biscan koji je osvojio duplu krunu a Mandaric ga je svejedno oterao uz izgovor da nije forsirao mlade igrace,sto nema veze s vezom,jer da ih je forsirao nebi bio prvak.Sve u svemu niko u Ljubljani nece patiti za Mandaricem,iako je ovaj novi vlasnik tek neki veliki mucak sto ce se tek videti.Mandaric bar nije klub odveo u minus,a za ovog ne bi dao ruku u vatru nikako.Olimpiji se ne pise dobro!

Naša idila

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Tačno. Ali prvo rasturiti "državu" i očistiti za 5 godina pa tek onda ulagati u sport.

ko-ometator

pre 2 godine

Potpuno tacno!
(dragan, 19. oktobar 2021 10:02)
Nije tacno jer te navijace stiti neko i to radi iz sopstvene koristi. Taj neko ima vlast i odredjene strukture pod kontrolom posto svi znamo koje se pare vrte u fudbalu. Politicari su prisutni u srpskom fudbalu dugi niz godina i navijaci su jedan od njihovih instrumenata da to tako i ostane, tj oni su im nalogodavci. Klubovi ce normalno funkcionisati onog trenutka kada neka vlast bude htela da uvede normalan zakon o privatizaciji u sportu i ocuvanju celokupne imovine nekog datog kluba. Njima to nije u interesu jer onda ne mogu da se ugradjuju u razne sumnjive transfere. Cista zamena teza jer nece da se zameri Mandaric vlastima i politicarima u Srbiji koji se pitaju najvise u svemu tome.

HanSolo

pre 2 godine

Ovaj gospodin je sve objasnio vrlo jasno.. Naši tzv navijaći su šljam evrope.. I zato neće fudbal nilad ovde napredovati.. Živa žalost.

zigezaga

pre 2 godine

Hhaahhaa, Savo trener koji vadi iz blata ...pa da je tako izvadio bi svoj PFC a on pobegao glavom bez obzira...znaci Savo = trener itison po kome se gazi...kao fudbaler dobar, kao trener nikakav. A kakvi sve interesi vladaju po klubovima na Balkanu jasno je da je gosn.Mandaric u pravu

jojufff

pre 2 godine

Gde god je bio taj klub je uništen posle njegovog odlaska, takva vrsta privatnih vlasnika nije potrebna.
(Delija, 19. oktobar 2021 10:47)

Pa reče poslije njegovog odlaska.
uzme covjek klub, ulozi u njega pare..podigne ga koju stepenicu gore i proda ga za vise para.
cist biznis, e drugi par opanaka je taj sto poslije njega ne znaju sta ce i kako ce.

motač kabla

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

Fudbalski klub je bukvalno STR. Roba (igrači) je u izlogu, sve strane su u priči samo i isključivo zarad profita.

Liga šampiona

pre 2 godine

Jedini pravi, normalni, zdravi navijači u ovoj kvazi državi su navijači Partizana u košarci. Čak i tu hobotnica pušta svoje pipke što se videlo na ispraćaju Veličkovića. Ostalo su sve kriminalci iz Ultrakopa koji su poslati na zadatak u Partizan i ostale klubove. Što je još gore na ovu napisanu istinu će skočiti pola Srbije u zaštitu kriminalaca samo zbog svojih kompleksa da pogledaju istini u oči. Zvezda je simbol zla i propasti Srbije.

petar markovic

pre 2 godine

"Sava poznajem i poštujem kao fudbalsku legendu. Znao sam ga kao igrača, a manje kao trenera. On je dobar čovek, ali i jako tvrdoglav. U svojoj karijeri nisam imao slučaj da nemam komunikaciju sa trenerom, kao što je to bilo sa Savom. Nisam nikad pomislio da mu se mešam u posao, sastavljam tim i slično, to je njegova obaveza. Želeo sam da imam povratnu informaciju, da znam šta se dešava, kakvi su igrači i slično".

ovakvo ponasanje je iz mog ugla gledano samo plus za milosevica

qwerty

pre 2 godine

Ne trebaju fudbalskim klubovima "navijaci", vec gledaoci.
Gledalac je mnogo vise nego navijaca ali ne zele da idu na staione bas zbog tih istih "navijaca".

DDDD

pre 2 godine

@Gde ja zivim

Baš tako...pade mi na pamet slučaj bivšeg vlasnika NBA tima LA Clippers-a. Uhvatili ga kad je u prepirci sa sopstvenom ženom nešto rasistički izjavio i naterali ga da proda klub. Čas posla...

vlasta

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)
Nego sta je?

Toza

pre 2 godine

Naravno, druže, ne treba ti ova palanačka divljina ovde gde se svakog vikenda steluju rezultati i gde bi ti horda huligana došla pred kuću posle 2 kiksa

maxx

pre 2 godine

Pa videli smo sta je bilo sa Olimpijom , propali klub ,koje ti si pare ulozio? ovakvi su najgori za privatizaciju, nemaju ni para za klub a i ne znaju ni da vode klub

abraksas89

pre 2 godine

Pozvao Savu jer ga posavetovao necak... A necak tipa neki lik koji ovde piše komentare poput: "uprava napolje", "što nije pozvan Borjan za reprezentaciju?", "Vukanovic i Gobelja se barem bore i daju sve od sebe" i slicno..

nostalgija

pre 2 godine

Ma ovo apsolutno nije tacno, evo ja sam najveci Zvezdin navijac( neko moze isto da voli Zvezdu kao ja, ali vise sigurno ne), a nista se ne pitam kao i ostali navijaci. Ti koji se pitaju su Delije, a vecina njih uopste nisu Zvezdasi. Pisao sam toliko puta o ovome, ako nista da nas sve bar ne zovu Delijama, a svakako da sami sebe tako ne zovemo, pogotovo klinci, nema potrebe sinko, budi ponosan sto si Zvezdas, kakve crne Delije. Morace doci dan kada cemo mi da se organizujemo, i bez zelje da odlucujemo u klubu, nego samo da se klub zvanicno ogradi od Delija. Nakon toga, vecinu njih bi videli na tribini nekog drugog kluba, njima je vazno samo da su deo grupe, da se osecaju jakim, zato su i dosli na tribinu, a da vecina njih nije znala ni pravila fudbala, a pogotovo ne da vole Zvezdu.
Ista stvar je i sa Grobarima naravno, ali oni nisu nas problem.

Slobo

pre 2 godine

Ja ne znam u kom to klubu mozes da zaradis. Ako je veliki bogati klub kao npr PSG , ko moze da zaradi, kad svega nekoliko igraca platis skoro milijardu evra. To su velike pare i za manje drzave a ne klub. Ulazu Arapi koji ne znaju sta ce sa novcem pa se igraju igrica. To nisu biznismeni jer imaju novca i za bacanje.

alex

pre 2 godine

Daj se čovječe smiri imaš 80 godina. Kakav tvoj biznis i kupovina institucije kakva je Zvezda? Ti si cijeli život u biznisu na ivici legalnog, trange frange..

Pedja

pre 2 godine

Stari Manda je odavno za penziju. U Sloveniji je totalno izgubijo kompas i neki renome. Mangupi su ga uvukli u poslove sa nekretninama i nije mogao da se iskoprca. Skoro svugde su ga blokirali i čekali da jednostavno odapne. Fudbal mu je bio samo sporedna stvar u svemu tome.

Veder

pre 2 godine

@abraxas89...

Koliko puta treba da vam se objasni jedna ista stvar da Borjan nije državljanin Srbije već Kanade, golman je kanadske reprezentacije. Ako nekim slučajem i jest državljanin Srbije opet ne može da brani za Srbiju jer već brani za Kanadu. Kako vama to nije jasno?!

Zokara

pre 2 godine

kupio Olimpiju iz Ljubljane.

pa nije je kupio, kao što ne može da kupi Zvezu pošto to nije moguče jer se radi o sportskom društvu. nego je bio vlasnik firme koja pod kapom drži igrače tog kluba.

samo svoj

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud
(Svaka cast, 19. oktobar 2021 09:32)

Vecim delom si u pravu, ali za deo i nisi... Sever se ne bavi igracima i nikada nisu bili menadzeri... Takodje firma se ne zove Ultra kop, vec si vrv mislio na butik delije koji ima drugi naziv. Imaju svoje prostorije, a ima li u Evropi da neki navijaci nemaju? Ne branim ih, ali ne iznosite nesto samo na osnovu babskih prica koje traju 30 god.

Солскјаер

pre 2 godine

Звезда је клуб грађана а не тајкуна. Не треба је приватизовати, па таман играли бетон лигу.

alex

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.

Nbg

pre 2 godine

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.
(jednostavno, 19. oktobar 2021 14:25)
Onda je stvar vise nego jasna, ako tako gledas na to. Ta publika obezbedi budzet kluba za svaku sezonu, vraca svaki dug koji klub napravi, itd.... zasto bih ja koji placam porez na sve moguce stvari finansirao Crvenu Zvezdu ili bilo koji drugi klub? Lepo da se popisu svi koji zele da finansiraju Zvezdu, placate godisnju clanarinu i to ide u budzet kluba, zasto bi jedan jedini dinar iz drzavne kase isao u bilo koji fudbalski klub? Ako ne mozete da opstanete bez pomoci drzave, privatizacija ili stecaj, nema trece.

činjenica

pre 2 godine

... Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.
(Priče iz Nepričave, 19. oktobar 2021 11:14)

Današnje klubove je napravila država.

Privatnici mogu, ako baš žele, da naprave svoj klub.

Problem je što oni ne žele da naprave svoj, novi, klub,
već da opelješe imovinu klubova koje je napravila država.

Postojeće klubove treba ponuditi u franšizu, a ne u vlasništvo.

Možeš da koristiš pod jasno definisanim uslovima, da zarađuješ,
a ne možeš da prodaješ nekretnine i infrastrukturu, jer nisu tvoji.

To je odavno poznat model.

Navijačke grupe tu nemaju šta da traže, ali navijači sa plaćenim članarinama, sezonskim kartama, ... naravno da moraju da budu korektivan faktor.

Marinko

pre 2 godine

GOSPODIN MILAN MANDARIC JE STVARNO GOSPODIN I VRHUNSKI SPORTSKI BIZNISMEN MEDJUTIM PONAKADA MU SMETA "nase srce i dusa" PA NAPRAVI GRESKU U FINABSIJSKON SMISLU.

jednostavno

pre 2 godine

Vlasnik imovine moze raditi sa njom sto god hoce,u okviru zakona.Ljubitelji sporta mogu odlucivati samo o svojoj imovini.
(Zoran, 19. oktobar 2021 12:10)

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.

Tommy Gavin

pre 2 godine

Lik koji je za 1 mil € kupio državnu Razvojnu banku uz pomoć PDP kamarile, pa je preprodao NLB-u za 26 mil € u roku od 2 g. Naravno, sve "transparentno" i "po zakonu"... jer niko nikad nije istraživao koliki je bio mito članovima tada vladajuće partije u Republici Srpskoj.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Mandarić je stabilizovao poslovanje Olimpije pa je Olimpija, nakon dugo vremena, osvojila 2 titule prvaka. Ali... Bilo je tu previše čudnih poteza. Izmedju dvije sezone je više podsjećala na avtobusku stanicu. Takodje, zamjenio je bezbroj trenera i savjetnika, nije bilo očekivanog iskoraka u Evropi. Sve zajedno je izgledalo prilično neozbiljno, pogotovo za jednog iskusnog biznismena.

maxx

pre 2 godine

Pa videli smo sta je bilo sa Olimpijom , propali klub ,koje ti si pare ulozio? ovakvi su najgori za privatizaciju, nemaju ni para za klub a i ne znaju ni da vode klub

petar markovic

pre 2 godine

"Sava poznajem i poštujem kao fudbalsku legendu. Znao sam ga kao igrača, a manje kao trenera. On je dobar čovek, ali i jako tvrdoglav. U svojoj karijeri nisam imao slučaj da nemam komunikaciju sa trenerom, kao što je to bilo sa Savom. Nisam nikad pomislio da mu se mešam u posao, sastavljam tim i slično, to je njegova obaveza. Želeo sam da imam povratnu informaciju, da znam šta se dešava, kakvi su igrači i slično".

ovakvo ponasanje je iz mog ugla gledano samo plus za milosevica

Zokara

pre 2 godine

kupio Olimpiju iz Ljubljane.

pa nije je kupio, kao što ne može da kupi Zvezu pošto to nije moguče jer se radi o sportskom društvu. nego je bio vlasnik firme koja pod kapom drži igrače tog kluba.

Солскјаер

pre 2 godine

Звезда је клуб грађана а не тајкуна. Не треба је приватизовати, па таман играли бетон лигу.

samo svoj

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud
(Svaka cast, 19. oktobar 2021 09:32)

Vecim delom si u pravu, ali za deo i nisi... Sever se ne bavi igracima i nikada nisu bili menadzeri... Takodje firma se ne zove Ultra kop, vec si vrv mislio na butik delije koji ima drugi naziv. Imaju svoje prostorije, a ima li u Evropi da neki navijaci nemaju? Ne branim ih, ali ne iznosite nesto samo na osnovu babskih prica koje traju 30 god.

alex

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.

alex

pre 2 godine

Daj se čovječe smiri imaš 80 godina. Kakav tvoj biznis i kupovina institucije kakva je Zvezda? Ti si cijeli život u biznisu na ivici legalnog, trange frange..

Liga šampiona

pre 2 godine

Jedini pravi, normalni, zdravi navijači u ovoj kvazi državi su navijači Partizana u košarci. Čak i tu hobotnica pušta svoje pipke što se videlo na ispraćaju Veličkovića. Ostalo su sve kriminalci iz Ultrakopa koji su poslati na zadatak u Partizan i ostale klubove. Što je još gore na ovu napisanu istinu će skočiti pola Srbije u zaštitu kriminalaca samo zbog svojih kompleksa da pogledaju istini u oči. Zvezda je simbol zla i propasti Srbije.

Slobo

pre 2 godine

Ja ne znam u kom to klubu mozes da zaradis. Ako je veliki bogati klub kao npr PSG , ko moze da zaradi, kad svega nekoliko igraca platis skoro milijardu evra. To su velike pare i za manje drzave a ne klub. Ulazu Arapi koji ne znaju sta ce sa novcem pa se igraju igrica. To nisu biznismeni jer imaju novca i za bacanje.

Pedja

pre 2 godine

Stari Manda je odavno za penziju. U Sloveniji je totalno izgubijo kompas i neki renome. Mangupi su ga uvukli u poslove sa nekretninama i nije mogao da se iskoprca. Skoro svugde su ga blokirali i čekali da jednostavno odapne. Fudbal mu je bio samo sporedna stvar u svemu tome.

omladinac

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?

vlasta

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)
Nego sta je?

Svaka cast

pre 2 godine

Konacno da neko glasno kaze ono sto mi ovde u Beogradu skoro svi znamo vec decenijama,a to je: Da se u zvezdi pitaju navijaci,da su navijaci zvezde menadzeri igracima zvezde,da uzimaju procenat od prodaje,da imaju svoju firmu na severu (ultra kop),da po ceo dan provode tamo i imaju svoje kancelarije,da ti "navijaci" zvezde maltene rade sta hoce na Rajku,itd,itd.. Pa naravno da nece niko da ulozi svoju lovu u takav klub,pa nije lud

abraksas89

pre 2 godine

Pozvao Savu jer ga posavetovao necak... A necak tipa neki lik koji ovde piše komentare poput: "uprava napolje", "što nije pozvan Borjan za reprezentaciju?", "Vukanovic i Gobelja se barem bore i daju sve od sebe" i slicno..

Феф

pre 2 godine

Стално слушам приче о "трулом западу" и како све што је лоше долази одатле, за то време овде каубојштина и примитивизам на свим ниовима, човек је буквално назвао улагање у Србији "бацањем новца".

zigezaga

pre 2 godine

Hhaahhaa, Savo trener koji vadi iz blata ...pa da je tako izvadio bi svoj PFC a on pobegao glavom bez obzira...znaci Savo = trener itison po kome se gazi...kao fudbaler dobar, kao trener nikakav. A kakvi sve interesi vladaju po klubovima na Balkanu jasno je da je gosn.Mandaric u pravu

jednostavno

pre 2 godine

Vlasnik imovine moze raditi sa njom sto god hoce,u okviru zakona.Ljubitelji sporta mogu odlucivati samo o svojoj imovini.
(Zoran, 19. oktobar 2021 12:10)

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.

jojufff

pre 2 godine

Gde god je bio taj klub je uništen posle njegovog odlaska, takva vrsta privatnih vlasnika nije potrebna.
(Delija, 19. oktobar 2021 10:47)

Pa reče poslije njegovog odlaska.
uzme covjek klub, ulozi u njega pare..podigne ga koju stepenicu gore i proda ga za vise para.
cist biznis, e drugi par opanaka je taj sto poslije njega ne znaju sta ce i kako ce.

Marinko

pre 2 godine

GOSPODIN MILAN MANDARIC JE STVARNO GOSPODIN I VRHUNSKI SPORTSKI BIZNISMEN MEDJUTIM PONAKADA MU SMETA "nase srce i dusa" PA NAPRAVI GRESKU U FINABSIJSKON SMISLU.

činjenica

pre 2 godine

... Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.
(Priče iz Nepričave, 19. oktobar 2021 11:14)

Današnje klubove je napravila država.

Privatnici mogu, ako baš žele, da naprave svoj klub.

Problem je što oni ne žele da naprave svoj, novi, klub,
već da opelješe imovinu klubova koje je napravila država.

Postojeće klubove treba ponuditi u franšizu, a ne u vlasništvo.

Možeš da koristiš pod jasno definisanim uslovima, da zarađuješ,
a ne možeš da prodaješ nekretnine i infrastrukturu, jer nisu tvoji.

To je odavno poznat model.

Navijačke grupe tu nemaju šta da traže, ali navijači sa plaćenim članarinama, sezonskim kartama, ... naravno da moraju da budu korektivan faktor.

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Vrlo iskreno i precizno i na kraju krajeva realno. I sad zamislite kada on ovakvo iskustvo ima u Sloveniji kakvo li je onda tek realno stanje kod nas, dno je blaga rec. Zamisli zovu ga godinama razni lesinari da pomogne sto u Srbiji, Hrvatskoj ili Srpskoj, citaj da mu uzmu taj kes. Pa nije covek sisao vesla, ozbiljan poslovan covek.

Priče iz Nepričave

pre 2 godine

Ovo što je Mandarić izjavio, jeste samo deo te žalosne priče. Te navijačke (u stvari kriminalne) grupe, produžena su ruka države i DB-a. Nisu oni pali s neba na severnu/južnu tribinu, već ih je neko instalirao tamo. Klubovi su uvek bili zlatne koke za sve režime, te isti neće to da ispuste privatizacijom. U suprotnom, država bi lako rešila pitanje "nadležnosti" navijača u klubovima.

Аца

pre 2 godine

Господин човек. Зна какав је муљ у српском фудбалу и да ту поштен човек не би имао шта да тражи. Све сами криминалци, лопови, сумњиви менаџери, бандити. Нема ту поштеног човека а ни држава не може да заштити евентуалног купца. Наши клубови би процветали уколико би се приватизовали, играли би Европу сваке године и то са великим успехом а не случајно као сада задњих пар година. Држави не одговара да се ствари у фудбалу реше јер одатле црпе много новца за своје странке и послове.

HanSolo

pre 2 godine

Ovaj gospodin je sve objasnio vrlo jasno.. Naši tzv navijaći su šljam evrope.. I zato neće fudbal nilad ovde napredovati.. Živa žalost.

Dragan

pre 2 godine

"delije" su uništile Zvezdu ... I što je najgore to su dobro naplatile i pune džepove.Mi Zvezdasi oterani sa tribina od plaćenika a ni otpor nismo pružili. To je naša bruka.A najveća odgovornost je naZvezdinim legendama koje ćute i uzimaju mrvice sa stola.ima ih i koji učestvuju u pljački kluba .

Biz

pre 2 godine

Navijaci se ne pitaju bas nista, kod nas su na tribinama prisutne organizovane kriminalne grupe dirigovane iz centara moci. Problem fudbala u Srbiji mogu da rese samo UEFA i FiFA ukidanjem finansiranja FSS i visegodisnjom suspenzijom klubova i reprezentacije.

Naša idila

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Tačno. Ali prvo rasturiti "državu" i očistiti za 5 godina pa tek onda ulagati u sport.

cool as a cucumber

pre 2 godine

Ne ulazim u lik i delo dotičnog, čovek je biznismen. Ali par stvari je ubo u centar - zna se ko se pita u Zvezdi, ovde nema biznisa, samo vaćarenje

Dejo

pre 2 godine

Kao neko ko zivi u Ljubljani i prati Olimpiju koliko god mogu,mogu reci za Mandarica da mu hvala za te dve titule jer pre Olimpija nije bila prvak 20 godina,ali sa druge strane on je i veliki mucak,nije bas med i mleko.Svake sezone je prodao sve sto je mogao i dovodio neke igrace za koje niko cuo nije,a da ne govorim da je u tih 6 godina promenio jedno 20 trenera,jedini koji je bio celu jednu sezonu bio je Igor Biscan koji je osvojio duplu krunu a Mandaric ga je svejedno oterao uz izgovor da nije forsirao mlade igrace,sto nema veze s vezom,jer da ih je forsirao nebi bio prvak.Sve u svemu niko u Ljubljani nece patiti za Mandaricem,iako je ovaj novi vlasnik tek neki veliki mucak sto ce se tek videti.Mandaric bar nije klub odveo u minus,a za ovog ne bi dao ruku u vatru nikako.Olimpiji se ne pise dobro!

Puh

pre 2 godine

Jedino rešenje je zabraniti fudbal u ugasiti sve klubive na bar 5 godina, država u međuvremenu da proda stadone, pa lepo ispočetka. Napraviti baze podataka likova koji ne mogu prići bliže od 500m od bilo kog stadiona. Prosto, zar ne?
(omladinac, 19. oktobar 2021 09:28)

Nemas pojma koliko si u pravu.
Ali ako krenemo tako, onda bismo, cesljajuci jedno po jedno, i citavo drustvo i drzavu morali da vratimo na pocetak, jer trenutno i oni koji bi trebalo da sprovedu tvoju ideju, a i oni koji bi trebalo da je podrze, nalaze se u istom mulju. A to je druze moj vise od 50% nacije. Mislim, situacija je zabrinjavajuca. Ali eto, makar se nadje neki pojedinac poput tebe koji je sacuvao malo razuma, uprkos ovom ludilu.

ko-ometator

pre 2 godine

Potpuno tacno!
(dragan, 19. oktobar 2021 10:02)
Nije tacno jer te navijace stiti neko i to radi iz sopstvene koristi. Taj neko ima vlast i odredjene strukture pod kontrolom posto svi znamo koje se pare vrte u fudbalu. Politicari su prisutni u srpskom fudbalu dugi niz godina i navijaci su jedan od njihovih instrumenata da to tako i ostane, tj oni su im nalogodavci. Klubovi ce normalno funkcionisati onog trenutka kada neka vlast bude htela da uvede normalan zakon o privatizaciji u sportu i ocuvanju celokupne imovine nekog datog kluba. Njima to nije u interesu jer onda ne mogu da se ugradjuju u razne sumnjive transfere. Cista zamena teza jer nece da se zameri Mandaric vlastima i politicarima u Srbiji koji se pitaju najvise u svemu tome.

Toza

pre 2 godine

Naravno, druže, ne treba ti ova palanačka divljina ovde gde se svakog vikenda steluju rezultati i gde bi ti horda huligana došla pred kuću posle 2 kiksa

qwerty

pre 2 godine

Ne trebaju fudbalskim klubovima "navijaci", vec gledaoci.
Gledalac je mnogo vise nego navijaca ali ne zele da idu na staione bas zbog tih istih "navijaca".

Gde ja živim

pre 2 godine

Da se pitaju navijači, pravi navijači (imam ih u okolini, a jedan me je i napravio) bilo bi super. Za ove što se pitaju u našem fudbalu, ne samo Zvezdi, postoje drugi nazivi i pravne kategorije.

Nije Mandarić cvećka kao ni mnogi poput njega, ali je u pravu. Njegove su pare, ima pravo da gleda gde će i šta će. Mora da ima određenu kontrolu, da se zna šta i kako. Prvenstveno je čovek biznismen. Treba imati i određenu ljubav prema sportu. Država, sportski savezi moraju da raščiste sa kriminalom, da postave jasna pravila i smernice pa će onda neko doći. E onda i kad taj neko dođe ti mu postaviš stavke koje mora da poštuje.

U Americi možeš da budeš pun ko Krez, ali se tačno zna šta sve moraš da ispuniš, da poštuješ pravila, ligu, sport do izvesne mere da bi uopšte mogao da kupiš NBA, NFL, NHL tim. Da li ćeš ići na titule ili samo praviti igrače to je donekle na tebi. Ne smeš da prljaš sport kao takav. Ima i tamo muljatora i lopova, ali oni zato prave pare, dok kod nas uglavnom ima sitnih duša i secikesa koji bi na malo da zarade mnogo. To ne ide i nikad nije išlo.

nbc

pre 2 godine

Čovjek je u jednom intervjuu objasnio šta je glavni problem Srpskog fudbala. A ovi koji ga kritikuju i kao on hoće da izvuče pare, pa naravno. Šta vi mislite da bilo ko u svijetu ulaže pare u neki klub i svjesno ide da izgubi te pare? To možda mogu sebi priuštiti milijarderi iz Emirata ali ostali ulažu da bi zaradili ili barem da ne budu u gubitku. Mandarić i slični kao i on su dobro došli u naš sport ali kada se riješimo navijačkih grupa potpomognutih političkim partijama kojima trebaju.

motač kabla

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

Fudbalski klub je bukvalno STR. Roba (igrači) je u izlogu, sve strane su u priči samo i isključivo zarad profita.

nostalgija

pre 2 godine

Ma ovo apsolutno nije tacno, evo ja sam najveci Zvezdin navijac( neko moze isto da voli Zvezdu kao ja, ali vise sigurno ne), a nista se ne pitam kao i ostali navijaci. Ti koji se pitaju su Delije, a vecina njih uopste nisu Zvezdasi. Pisao sam toliko puta o ovome, ako nista da nas sve bar ne zovu Delijama, a svakako da sami sebe tako ne zovemo, pogotovo klinci, nema potrebe sinko, budi ponosan sto si Zvezdas, kakve crne Delije. Morace doci dan kada cemo mi da se organizujemo, i bez zelje da odlucujemo u klubu, nego samo da se klub zvanicno ogradi od Delija. Nakon toga, vecinu njih bi videli na tribini nekog drugog kluba, njima je vazno samo da su deo grupe, da se osecaju jakim, zato su i dosli na tribinu, a da vecina njih nije znala ni pravila fudbala, a pogotovo ne da vole Zvezdu.
Ista stvar je i sa Grobarima naravno, ali oni nisu nas problem.

DDDD

pre 2 godine

@Gde ja zivim

Baš tako...pade mi na pamet slučaj bivšeg vlasnika NBA tima LA Clippers-a. Uhvatili ga kad je u prepirci sa sopstvenom ženom nešto rasistički izjavio i naterali ga da proda klub. Čas posla...

Veder

pre 2 godine

@abraxas89...

Koliko puta treba da vam se objasni jedna ista stvar da Borjan nije državljanin Srbije već Kanade, golman je kanadske reprezentacije. Ako nekim slučajem i jest državljanin Srbije opet ne može da brani za Srbiju jer već brani za Kanadu. Kako vama to nije jasno?!

Nbg

pre 2 godine

Potpuno ste u pravu.

Upravo zbog toga je NEPRIHVATLJIVO da klubovi budu privatne prćije,
pošto su klubovi predstavnici društvene zajednice, uže: lokalne, opštinske ili šire: gradske, pokrajinske, republičke.

Ko god želi biznis, neka napravi svoj klub, postoji jasno definisan pravni put.
Nema potrebe kupovati niti "privatizovati" nešto što pripada zajednici.

Osnujete lepo od svoje sopstvene imovine, od nule, pa polako iz poslednjeg ranga ka vrhu Evrope i sveta. Niko Vam nwe smeta.

Zašto bi kupovali nešto što ima publiku koja nije spremna da posmatra kako Vi radite šta hoćete sa svojom "privatizovanom" imovinom.
(jednostavno, 19. oktobar 2021 14:25)
Onda je stvar vise nego jasna, ako tako gledas na to. Ta publika obezbedi budzet kluba za svaku sezonu, vraca svaki dug koji klub napravi, itd.... zasto bih ja koji placam porez na sve moguce stvari finansirao Crvenu Zvezdu ili bilo koji drugi klub? Lepo da se popisu svi koji zele da finansiraju Zvezdu, placate godisnju clanarinu i to ide u budzet kluba, zasto bi jedan jedini dinar iz drzavne kase isao u bilo koji fudbalski klub? Ako ne mozete da opstanete bez pomoci drzave, privatizacija ili stecaj, nema trece.

Zbezdas onaj stari

pre 2 godine

Tkzv. organizovani navijaci Zvezde i Partizana su mafijaski eksponent politike koja preko njih vrsi utucaj na masine za pranje novca kada im god zatrebaju. Naravno tu su i gomila dece i glupana sa malim IQ koji nemaju pojma sta se sve desava. Oni se loze i svadjaju sa komsilukom. Idealno za ove sto se pitaju.

JPR24

pre 2 godine

Slazem se ali se isto tako slazem da ovaj covek u kojem god klubu da je bio ga je upropastio. Gde je danas Portsmut? On ulaze u fudbal ne sto ga voli nego da zaradi, sam je sad rekao a i rezultati to pokazuju. Nije fudbalski klub STR. da mislis da tako mozes da ga vodis.
(alex, 19. oktobar 2021 10:24)

On je prodao Portsmut 2006. Tada su bili u premijer ligi, u top 10 2007 i 2008… a rasulo je pocelo 2010. On tu više nije imao nikakvu ulogu odavno. A on ulaze da bi zaradio ?? Pa šta rade drugi ? Ulazu onako zbog rekreacije posto im je dosadno ?

Tommy Gavin

pre 2 godine

Lik koji je za 1 mil € kupio državnu Razvojnu banku uz pomoć PDP kamarile, pa je preprodao NLB-u za 26 mil € u roku od 2 g. Naravno, sve "transparentno" i "po zakonu"... jer niko nikad nije istraživao koliki je bio mito članovima tada vladajuće partije u Republici Srpskoj.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Mandarić je stabilizovao poslovanje Olimpije pa je Olimpija, nakon dugo vremena, osvojila 2 titule prvaka. Ali... Bilo je tu previše čudnih poteza. Izmedju dvije sezone je više podsjećala na avtobusku stanicu. Takodje, zamjenio je bezbroj trenera i savjetnika, nije bilo očekivanog iskoraka u Evropi. Sve zajedno je izgledalo prilično neozbiljno, pogotovo za jednog iskusnog biznismena.