Petak, 15.10.2021.

18:00

Ledej obeležio "balkanski klasik", Partizan nepobediv VIDEO

Košarkaši Partizana trijumfovali su u "balkanskom klasiku" protiv Cibone u Zagrebu rezultatom 79:61 (22:11, 19:26, 16:13, 22:11).

Izvor: SS

Ledej obeležio "balkanski klasik", Partizan nepobediv VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

beogradski

pre 2 godine

Jel moguce da u 2021. godini postoje ljudi koji veruju da Zvezda ne postoji i da je to FMP? Jel se samo zezate ili vam je to kao neka navijacka prozivka ili stvarno verujete u to? Jer ako stvarno verujete u to, onda je to zabrinjavajuce stanje svesti jednog dela naseg naroda.

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Malo nervira sto sa prilicno iskusnim timom i trenerom Partizan
ne resava utakmice ranije.Previse je oscilacija i premalo kontrole kada se stekne prednost.Smailagic se mnogo trosi na petici i vreme je za centra.Kao sto se zaslepljenim ljudima ne moze objasniti zasto su ljudi bezali iz istocnog Berlina u
zapadni,tako i ovima ne moze da se objasni razlika Partizana u odnosu na ovo sto se sada zove kao Zvezda.
Pa valjda je svakome jasno da Partizan ne moze da se poredi sa Zvezdom u fudbalu,samo ovima sa sljake i iz Zeleznika ne mozes nista objasniti.

aca

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???
(samo pitam, 16. oktobar 2021 12:43)

taj lik ne vodi Zvezdu koja je ugasena vec ima svoj privatni klub.

samo pitam

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???

petar markovic

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.
(Pera, 16. oktobar 2021 11:24)

nije. partizan je 70ih osvojio 2 titule i 2 evropska trofeja. zvezda jednu titulu i jedan evropski trofej. e sad, mozda je 1 vise od 2 u paralelnom univerzumu navijaca zvezde

Pantere,bre

pre 2 godine

A jel neko primetio kakavje aplauz dobio Obradovic, a na kraju i cela ekipa Partizana? E to je lepa vest u ova sugava vremena...

Pera

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.

Uroš

pre 2 godine

pera

Lepo piše da sa Cibonom Jugoplastikom Bosnom Partizanom koji su bili prvaci Evrope zvezda ne može ni da primiriše ni blizu. Istina je da ima 10 titula prvaka od 1946-1955 kada je košarka igrana na šljaci tj. betonu posle bila prvak 1967 i još jednom početkom 70-tih. I Olimpija je svoje titule osvajala 50-tih i 60-tih. Kada se košarka razvila kao sport titule su osvajali Partizan Zadar Jugoplastika Cibona Bosna čak i Radnički fob je bio prvak države a IMT je uzeo kup. Ovih 5 ekipa su bile najpoznatije i najbolje u periodu ekspanzije prave košarke 1970-1991 kada je jugokošarka dominirala Evropom i tu nije bilo mesta za Zvezdu. Tada je bila 6,7 tim najjače lige u Evropi.

Joffrey

pre 2 godine

(Pera)
Vidi prijatelju,po toj logici, Liverpul koji nije osvojio titulu u PL celih 30 godina je znaci mali engleski klub?
Preporucujem ti da pratis fudbal ako volis Zvezdu,jer tu ste dokazano najjaci i van Srbije.

Pogan

pre 2 godine

Od 160 komentara, jedno 140 su "orginalne" sale i komentari o tome u kom gradu je koji klub. Da mi je vasa pamet na dva dana, da se odmorim od zivota...

petar markovic

pre 2 godine

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.
(Pera, 16. oktobar 2021 09:56)

iii evo nas opet... pa da, kljucno je tih 30 godina. to sto su posle osvojena 3 evropska trofeja, titula prvaka evrope... tja, sta je to. inace, partizan je bukvalno jedno leto bio u drugoj ligi. to je zvezdi jedan od najvecih trofeja u klupskoj istoriji, uz partizanov poraz u finalu jadranske lige 2014e. inace, cibona je u ex yu osvojila 3 titule, i siguran sam da bi navijacima zvezde bilo jako tesko da im klub ima istoriju kao cibona.

DžejAr65

pre 2 godine

Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu
(King, 15. oktobar 2021 22:06)
Izvini Fegeltija nismo te prepoznali

petar markovic

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

jel moguce da ti jos nisi hospitalizovan?

Pera

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.
(Igor, 16. oktobar 2021 08:24)

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.

Igor

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.

jevropa

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bas kao ni vi i Dinamo u istu fudbalsku recenicu sa Zvezdom!

MileR

pre 2 godine

Balkanski klasik. Dva kluba sa iste adrese, jedan kaže da uopšte nije na balkanu, drugi se preselio u Srbiju, a danas kažu da su balkanci.
Sa patlidžaom nikad nije dosadno!

Nemanja

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bitno je da je u tvojoj rečnici "ne može" napisano zajedno.

Arsen

pre 2 godine

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)


Aha, posebno se to vidi kad visis na nasim vestima. E moj ti…. Prigradski decace ?

to je taj klasik

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

Oni igraju "klasik Železnika" čuveni "derbi della Negro panters".

Doktor

pre 2 godine

Najpre cestitke za pobedu, a onda moram kritikovati kriticare Koprivice. Uopste nije lose, ali nedostaju mu minuti. Ni Prkacin ni Gnjidic ni bilo ko drugi ne bi mapredovali bez igre. Balsa je imao dve rampe, dva ofanzivna skoka gdje je nespretno reagovao, verovatno sto silno zeli da se nametne. Poentirao je iz bas lepe akcije a veoma mnogo je radio na blokovima aktivno ucestvujuci u igri. Pustite mladica. I on i Miletic mnogo vrede. Naravno da ce Smajli, Madar i Trifa imati koju minuticu vise..
Glas ce sigurno biti dobar...
Glavne igrace necu spominjati... Bice to dobro. Puno pozdrava mojim GROBARIMA,a nasem Partizanu mnogo srece u nastavku sezone.

igor

pre 2 godine

Uvek sam uživao čitati komentare mojih crno belih. Zašto? Zato što je uvek bilo više komentara iz zeleznika... Nikad neće u svoje dvoriste da gledaju, nego prepisuju od uspešnih hahahahaha

petar markovic

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

tako je! toliko o instituciji! prema ustavu srbije i povelji ujedinjenih nacija da bi klub bio veliki mora do 1974. da osvoji evropski trofej. ako vec par godina posle toga pretekne sampiona rolan garosa po broju evropskih trofeja, ako posle 74e igra 4 f4 evrolige i postane prvak evrope, i iznedri tamo neke kicanovice, dalipagice, danilovice, djordjevice...to nista ne vredi i to nije nikakva institucija. ipak je veca ona institucija sto ima 1 kpk kao najveci uspeh

Džoni

pre 2 godine

Ajte ljudi malo realnosti. Kakav derbi i kakvo veštačko stvaranje nečega što realno nije? Partizan je i sa mnogo skromnijim rosterima i trenerima svih ovi godina ovakve mečeve rutinski odigravao, sve ove pobede od početka sezone su i očekivane i normalne (zlo bi bilo da je bilo drugačije). Prošle godine je bio raspad u ekipi i nije ništa funkcionisalo, ali svih ovih godina niko se baš nije naigrao protiv Partizana, pa ni Zvezda. Uglavnom je to bilo na jednu loptu. Pravu snagu i potencijal ove ekipe videćemo kada počne EC i kada se u ABA sretnu sa ozbiljnijim ekipama. Ja iskreno mislim da je Partizan i pored svega prilično tanak. Biće tu nekih skalpova, ali nešto nisam ubeđen da će biti i titula. Čak šta više mislim da će sa ovakvim Partizanom Zvezda lakše izlaziti na kraj nego predhodnih godina, deluje mi Partizan kao dosta mekša ekipa u odnosu na ranije, nema tu neku čvrstinu koju su mu donosili Novica, Jaramaz, Mozli, pa i Janković u reketu, sad su poput CedOli predhodnih godina. Svi znamo da derbije igraju naši igrači i da oni vuku ekipu, a ove sezone Zvezda je možda i kao nikad pre baš u prednosti jer 90% ekipe čine domaći igrači koji znaju šta je derbi.

Pera

pre 2 godine

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.
(Aleksandar Bogićević, 15. oktobar 2021 22:41)

E to su sve cinjenice. Problem je kada neko prekraja istoriju, a ovo je sve tacno. I sa time niko normalan i realan ne moze da ima problem.

Aleksandar Bogićević

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.

Partizan=BBB

pre 2 godine

Zvezda igra klasik samo sa FMP1. TIm bes legendi, igraca, trofeja, rezultata, navijaca. Na posletku i bez tima.
(Zvezda osnovana u Zagrebu, 15. oktobar 2021 22:03)

Smatras ?

Realan

pre 2 godine

Dajte, ljudi, ostavite Zagorca na miru. Odkad mu je Zeljko uzeo slobodu u napadu, decko je jedan od najkorisnijih igraca. Gine za loptu, zatvara rupe u odbrani, igra na poziciji na kojoj treba u tom trenutku. Na protrcavanja i skok u napadu upise 8-10 poena po utakmici. Pa sta hocete vise?? Decko nije Lebron, nece nikada ni biti, ali prestanite vise sa kritikama po inerciji za plusice, igra kapitenski!

Pera

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.
(eto, i to sam vam resio, 15. oktobar 2021 21:55)

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.

Pa

pre 2 godine

...u to vreme Marijanović Mirka i Slavka ŠAjbera...kao državnih projekata pre raspada u Jugoplastici su igrali i Zorani Sretenović i Savić,Duško Ivanović...uz Božu

Grey

pre 2 godine

@Roy74

Naravno, tate deci pricaju price za laku noc. Verovatno je on zaboravio (ili ti) da su plakali svi igraci iz svih klubova, kao i u drugim sferama zivota. Neko na silu, neko iz straha sta ce biti dalje a verovatno i neko zbog emocija.

Tako da su sve ovo bratski derbiji (iz posvadjane porodice), bez razlike da je nekoga osnovala JNA, policija ili neki savez komunista ili njihove omladine.

Bilo bi lepo da je Jugoslavija postojala samo u sportskom i ekonomskom smislu a da je svako imao svoju drzavu i teritoriju. Bilo bi nas sveukupno bar duplo vise i ziveli bismo mnogo bolje.

Istorija...

pre 2 godine

...Cibona je u ZG dovela i Ćosića..tada je reagovao Mirko Marijanović,koga su u svoje vreme klepali Popović Nebojša i drugari...i napravio je ...Partizan...silom
to su bili prvi znaci raspada SFRJ...ali ih je prešla Jugoplastika sa Božom,Duškom Ivanovićem,pa sa onim plejom iz Zvezde...

King

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.
(Tesla, 15. oktobar 2021 21:23)
Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu

Diletant

pre 2 godine

Polako se uigravaju akcije mada će i trebati dosta vremena. Vidi se da je mnogo novih igrača i trener i po tome što dobar deo napada završavaju u zadnjim sekundama napada. Lidej je stvarno ogromno pojačanje, mada se to znalo u startu. Panter večeras ispod svog nivoa ali biće to bolje protiv jače ekipe. Mur mi se nije svideo u startu ali deluje sve bolje i bolje,Ima ruku a ima i srce. Od domaćih igrača za sad Zagorac i Smajli dobri, mada smajli mora da nauci da se čuva faulova. Trifunović solidan, Koprivica i Miletić ipak zeleni za ovaj nivo košarke. Dangubić radi nešto u defanzivi u napadu mrljavi ali verujem da mi a čak i Zeljko ne očekujemo mnogo od njega. Avramović i Mađar gotovo identično igraju, brzaju, srljaju, gube lopte, upropaste napade. Razumem Madara, mlad je i neiskusan ali šta se dešava sa Avramovićem nije mi jasno. Mnogo sam više očekivao od njega, ipak je on reprezentativac a ne dolazi se do dresa reprezentacije tek tako. Deluje mi da je Željko na njega mislio kad je pričao o neinteligentim igračima, da je on taj koji je talentovan ali ne može da razume akcije, ne razume kretnje itd. Mislim da bi Avramoviću više legla uloga koju ima Panter ili Džordan Klarkson u Juti. Udje na nekoliko minuta,malo izdivlja na individualni kvalitet i ako ga krene dobro je ako ne na klupu.

Tesla

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.

nesa80

pre 2 godine

odbrana u pripremama bila mekana sad vec polako licimo na ekipu,mnogi ko da su i bili ugojeni kad su stigli a sad ulaze u fizicku formu,mur postaje polako plej lider,prvi put posle vise godina partizan ima trojkase koji ce iz nicega da izmisljavaju poene,to je zvezda imala godinama.sta reci za koprivicu-pa on ni sa svojim vrsnjacima iz cibone nije dominantan,mekan,lopta mu ispada...isti kosta perovic mozda i gori.vidi se pad u igri kad on udje,ispada u odbrani,u napadu beskoristan.ne znam sta bi strucnom stabu da ga dovede,pa nije on klinac a krupan je.ninasta to ne lici.zagorac je najbolji kad ide na siguricu i kad mora da sutne u poslednjoj sekundi a ono na silu da on glumi vodju to mu nestoji i onda se pogubi

ja

pre 2 godine

Ne vidim kako neko može da pobedi Partizan. Željko Obradović ima košarku u malom prstu. Za dve godine lagano uzima Evroligu. Ne trebaju ni pojačanja.

Heat

pre 2 godine

Necu mnogo o nasem Partizanu da komsije nesto ne ukradu :)
Vidi se da tim ide uzlaznom linijom, ali i da su rezerve jos uvek velike. Zeljko ce to dovesti do vrhunca. Samo strpljivo i bez velikog pritiska.

Cibona.
Dugo nismo imali prilike da gledamo neki tim na ovim prostorima sa ovakvim talentima. Prkacin me po lakoci pokreta i mekoci podseca na Kukoca iz mladjih dana, dok je Gnjidic (koji je takodje vanserijski talenat) jako slican Zoranu Planinicu, ali ima potencijal za vecu karijeru. Ima tu jos zanimljivih igraca, ali pomenucu i Gegica - da li se secate da je pre par sezona bio u Partizanu? Nije uspeo da prodje, ali vidi se da ima solidan kvalitet i da je napredovao. Takav profil igraca je vrlo zahvalan i drago mi je sto je uspeo da se izbori za svoje mesto.

eto, i to sam vam resio

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.

POP

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46) 

To je sasvim normalno, Zvezdu i Hajduk su osnovali Srbi za razliku od Cibone i Partizana koje su osnovali hrvati u Zagrebu, tako da se može slobodno reći da su večeras i jedni i drugi igrali na domaćem terenu kao prava braća!

zemunski kej

pre 2 godine

Na kraju ubedljiva pobeda ali daleko od toga da je bilo lako. Smailagic opet prebrzo napravi licne a veoma je vazan igrac, Posle je pohvatao neke vaze lopte ali nije smeo da igra agresivnije, Ima naviku da igra na loptu pa cesto udari i ruku protivnika,Nema jos timske igra vec vise indivdualno, nEsto im nedostaje, Ali kada ove sto ih nije islo proradi sut ,bice to ubedljive pobede,ipak je i do trenera .Ledejl ima ruku i osecaj .

Grobar-España

pre 2 godine

Korak po korak. Ekipa se polako uigrava. Biće to sve kako treba. Imali smo sreće sa rasporedom na početku. Taman da se malo posložimo pred jače utakmice. Biće tu oscilacija i poraza, ali ekipa je mlada i treba ih istrpeti bar ovu sezonu.
Legao bi nam jedan iskusan centar k'o budali šamar.

Zeljkologlou

pre 2 godine

Divno veče mi i CSKA.DIVNO.
(KK CZ 2011, 15. oktobar 2021 20:57
Čekaj zar niste vi sa interom, spletom i da ne nabrajam kojima sve ahahahahah

delboj

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.

kako to

pre 2 godine

@...kažu da je ovo bio klasik...al dok je Lokomotiva postala Cibona...u to vreme je Partizan bio ispao iz prve lige...čist klasicizam.
(Pa...., 15. oktobar 2021 21:34)

Ispali i vi iz ABA lige pa eto vas. Pa ona iz YUBA lige, poslednji na tabeli , pa slanje otvorenog pisma da se zvezda sacuva u ligi. I to je Partizanova pobeda nad vasim konkurentom za poslednje mesto ostavila vas u ligi. Zato ste i slali pisma. A onda vam PArtizna obezbedi kao drugima mesto u EL, tj. dva tima za Srbiju, vi ispadnete odmah i izgubite mesto. KOmedija sa vama uvek.

PAR

pre 2 godine

Smailagić mora da koriguje faulove, vrlo brzo ulazi u probleme. A mora da pokriva peticu, bar dok ne dovedemo centra, jer je Koprivica slab. Ne znam zašto Miletić nije bio u sastavu i nadam se da će biti u narednim mečevima. Generalno nismo loši, mada nismo ni imali teškog protivnika od početka sezone. Biće zanimljivo videti kako ćemo igrati u EK i protiv težih protivnika u ABA. Zvezda da sada deluje stvarno odlično, Igokea dobra, Budućnost me nije impresionirala za sada, kao ni Cedevita, ali ne znači da neće. Napred crno-beli, vole vas Partizanovci!

urke

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.
(delboj, 15. oktobar 2021 21:12)

Hahahaha da se malo i nasmejemo u ova teska vremena,hvala ti

Boža

pre 2 godine

Gani gledali Partizana, FMP igrao u Moskvi ali nebitno. Mnogo ih boli al ne znam zasto. Igraju EL, bolje da uzivaju sa svojim timom nego da pate na Areni 1.

zilijen

pre 2 godine

Malo se nerealno predstavlja Partizan. Potpuno nova ekipa, sa dva ozbiljna igraca (Panter,Lidej). Od ostalih niko nije igrao ozbiljnu kosarku, Kuruc i Smajli su talenti ali blejali u nba, Madar, Koprivica i Trifa zeleni. Vazno je da pobedjujemo, dok se uigravamo i napredujemo

Mladen

pre 2 godine

Cibona perspekrivan tim, Prkacin opasno dobar, ali nivo kosarke jako los...iskreno ovu Cibonu ozbiljan klub ce bez problema dobiti 20 razlike

Panter

pre 2 godine

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46)

Pa plakali jer su morali!

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)

Zato što se jadan preselio u Železnik. Prosto.

Pera

pre 2 godine

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.

JNA

pre 2 godine

@Srbi ce bolje ziveti ako Partizan bude šampion!
(Dejan Š..A(skojevska II grupacija), 15. oktobar 2021 21:37)

Uvek bilo brate. Ziveo Partizan!!!

terza1.

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)
Lako je Zagrebu. Pored Cibone ima i CZ IDEA Zagreb.

Mare

pre 2 godine

Mur,Panter i Ledej Ameri koji igraju u partizanu bez sumnje prave razliku na terenu zasad.

A sezona duga pa ih treba sačekati i videti kako će to izgledati protiv jači ekipa ne protiv Zadra, Studenata, Cibone i Splita. Očekivano pobeda večeras.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

toboparaliza@
u odnosu na onaj hrkljuš u Moskvi ovo u Zagrebu je prava kosarka panteru, ovi iz CSKA se smorili za medalju , ne igra im se protiv ovih panjeva..

Malo realnosti

pre 2 godine

Balkanski klasik, Partizan ima pakleni ritam jer pocinje EC itd kakvi spinovi za gadjenje. Ovo je klasik klubova koji cekaju predigo trofeje a pakleni ritam obdanistr za Zvezdu npr.

Mickey Stanic

pre 2 godine

@ sima strahota

"(Samo) Nekoliko godina pre raspada SFRJ KK Partizan bio dobar"?!?!

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!

idejicakomarovapetokraka

pre 2 godine

@klasik ?
nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

Hahha mala zvezda prve titule na shljaci i poslednje znamo kako. Izmedju toga 60 godina je nije bilo. Dva puta po 30 godina cekali trofej. Bukvalno 7,8i tim na ovim prostorima. I to sam ih castio. A sa druge strane, evropski prvak i 3 KOraca evropska. F4 necu spominjem.

Neo@

pre 2 godine

Auuu šta je Vlada Jovanović uradio od ove dece!?! Svaka mu čast!
Čitah letos intervju neki, sa Radjom ako se ne varam, gde hrvatskom portalu govori da je njihova košarka pala zato što nemaju trenere kao Srbi i da se čudi što neki njihovi klubovi i dalje izbegavaju da angažuju nekog srpskog trenera, koji će raditi sa njihovim mladim igračima.
Kad ono, Cibona kao da je to slušala i dovedoše Vladu. A Vlada bogami sa ovom decom radi već čuda!!!
Biće ovo baš zanimljiva sezona koliko vidim!

gremlin je dosao da kaze sta mu je na duši,plagijator može....

pre 2 godine

Kraj +18 upalila se mašina,LeDey i Mur ODLIČNI..počinje malo da dobija obrise igra,nije to loše,nije loše…BRAVO MOMCI!!!

....

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega

Марко 

pre 2 godine

Ма какав је ово дерби? Било би срамота за Партизан да му је ово дерби. Резултат представља реалан однос квалитета ова два тима. Па за Цибону је већ годинама успех кад изгуби од Звезде са мање од 20 разлике. Оставите ви то шта је било пре тридесет година.

Dekigrobar011

pre 2 godine

Gledam ovog Puntera i samo muka što mi ne pripadne.
Kakav galaktički promašaj baciti toliki novac na polupismenog, poluzainteresovanog i poluspremnog poluamatera u šetnji Evropom.
Nek se kazni sam ko ga je doveo,
A mi da se potrudimo da dovedemo Krštenog igrača jer ovo ne miriše na dobro.
Pohvala Koprivici na borbenosti i energiji, malog Madara sa nekoliko šamara naučiti neku akciju.
Zaboravih Avramovića kome takodje treba vaspitnih metoda da se unormali.
Željko po meni treba da forsira prvu petorku dok ne dobije jednu zdravu okosnicu ekipe, a tek onda i to u manje bitnim utakmicama da igra sa drugom ili trećom postavom odnosno da kombinuje postave.
IDEMO CRNO-BELI !

petar markovic

pre 2 godine

nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

da. od 1946. do 1976. je proslo 38 godina. jel ti sad lakse?

KarlaHajncRUMENIge

pre 2 godine

A dobro grobari,realno niste nikakva ekipa ni ove godine ali zato ove sezone imate ubedljivo najruznije dresove i posebno sorceve u svim evropskim ligama i to bez konkurencije,hahaha neprocenjivo

Comy SB

pre 2 godine

lepo..lepo...puno trcanja...agresivnost na nivou..u odbrani jos malo skripi...napad vise nego solidan..Dangubica i Zagorca sacuvati za kup...

Roy74

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!

Diletant

pre 2 godine

Ocekivana pobeda Partizana, mada na mišiće. Kakvo je pojačanje ovaj Lidej, opravdava svaki euro. Mur dobar, Smajli odsečen ličnim greškama, Zagorac solidan, Panter indisponiran a ostali će morati bolje.

basketica

pre 2 godine

@Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)

haha rece komarov mali i jos spominje komplekse, a oni su sinonim za kompleksase. Tesko je biti panter. 75 godina nabijanja kompleksa od JSD PArtizan mora da ostavi traga. Kosarka je samo mali deo.

ultrasrbin

pre 2 godine

(replika, 15. oktobar 2021 18:57)
I sta cemo sada?
Југословенско спортско друштво Партизан је основано 4. октобра 1945. године у Београду, под називом Фискултурно друштво Централног дома Југословенске армије Партизан.

Lex

pre 2 godine

Ледеј класа изнад свих.Рекао бих најбољи играч АБА лиге.Ту се негде он и Калинић.

Kimi

pre 2 godine

Ma vrhunska košarka! Obožavam ABA ligu, mome oku baš prija! Bez obzira ko će da pobedi bravo za obe ekipe na fajterskoj borbi i atraktivnim potezima. Samo da napomenem da komentar pišem na poluvremenu.

Admiral

pre 2 godine

Partizan je kvalitetnija ekipa to je ocigledno ali mi se ne svidjaju ovolike oscilacije u igri. Brzo naprave prednost i jos brze je izgube, tako se ne igra ozbiljna kosarka i tako se nece dobijati ozbiljni timovi. Drugo, nejasno mi je sto se Panteru daje tolika sloboda kao da je Dzordan. Covek solira uporno, sut mu ne ide, prodor jos slabije i on ne staje a Zeljko ga pusta da sili. Nadam se da nece biti promaseno pojacanje ali za sad jako bledo od njega. Trece, jos uvek igraci nemaju jasne uloge, preceste izmene, ne zna se ko je prvi ko drugi plej, krilo, pomalo mi sve to haoticno izgleda a cetvrto je kolo, krece i EK za par dana i moralo bi sve to mnogo bolje ako se zeli neki rezultat.

deniro

pre 2 godine

Stvarno da čovek ne poveruje na šta je spala hrvatska košarka.....gledam sad podatke,Jugoastika i Cibona su PET puta prvaci Evrope od 1985 do 1991!!!

marko992

pre 2 godine

Ovaj derbi je velika prilika za legendine sledbenike da nesto "pametno" kazu.
Nemojte je slucajno propustiti,iako znamo da su vam zavist i zloba osobine koje dominiraju vasim karakterom.

Iko

pre 2 godine

Paklen ritam...dvije utakmice sedmicno...Sta onda evroligasi igraju? Spin se nastavlja. Kapa dole Zeljku, ali ovaj Partizan treba da uzme koju titulu i zaigra dvije tri zapažene sezone u evropi pa da spinujete sa razlogom. Samo malo realnosti molim.

replika

pre 2 godine

Jugoslovensko sportsko društvo Partizan nema čega se stidi osim da se zna odakle je formiran pre nego što je prebačen zvanično u Beograd po naredbi generala i oficira tadašnji. Kasnije je osnovan navijači Južni front 1970 godine a pre toga zna se ko su bili u stvari navijači partizana i dan danas su to.

Inače sretno protiv Cibone mislim da će ih dobiti. Pogotovo što je Željko tu.

9 titula Evrolige

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.

9 titula Evrolige

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.

Roy74

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)

Zato što se jadan preselio u Železnik. Prosto.

deniro

pre 2 godine

Stvarno da čovek ne poveruje na šta je spala hrvatska košarka.....gledam sad podatke,Jugoastika i Cibona su PET puta prvaci Evrope od 1985 do 1991!!!

ultrasrbin

pre 2 godine

(replika, 15. oktobar 2021 18:57)
I sta cemo sada?
Југословенско спортско друштво Партизан је основано 4. октобра 1945. године у Београду, под називом Фискултурно друштво Централног дома Југословенске армије Партизан.

terza1.

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)
Lako je Zagrebu. Pored Cibone ima i CZ IDEA Zagreb.

Realan

pre 2 godine

Dajte, ljudi, ostavite Zagorca na miru. Odkad mu je Zeljko uzeo slobodu u napadu, decko je jedan od najkorisnijih igraca. Gine za loptu, zatvara rupe u odbrani, igra na poziciji na kojoj treba u tom trenutku. Na protrcavanja i skok u napadu upise 8-10 poena po utakmici. Pa sta hocete vise?? Decko nije Lebron, nece nikada ni biti, ali prestanite vise sa kritikama po inerciji za plusice, igra kapitenski!

Neo@

pre 2 godine

Auuu šta je Vlada Jovanović uradio od ove dece!?! Svaka mu čast!
Čitah letos intervju neki, sa Radjom ako se ne varam, gde hrvatskom portalu govori da je njihova košarka pala zato što nemaju trenere kao Srbi i da se čudi što neki njihovi klubovi i dalje izbegavaju da angažuju nekog srpskog trenera, koji će raditi sa njihovim mladim igračima.
Kad ono, Cibona kao da je to slušala i dovedoše Vladu. A Vlada bogami sa ovom decom radi već čuda!!!
Biće ovo baš zanimljiva sezona koliko vidim!

King

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.
(Tesla, 15. oktobar 2021 21:23)
Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu

petar markovic

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

tako je! toliko o instituciji! prema ustavu srbije i povelji ujedinjenih nacija da bi klub bio veliki mora do 1974. da osvoji evropski trofej. ako vec par godina posle toga pretekne sampiona rolan garosa po broju evropskih trofeja, ako posle 74e igra 4 f4 evrolige i postane prvak evrope, i iznedri tamo neke kicanovice, dalipagice, danilovice, djordjevice...to nista ne vredi i to nije nikakva institucija. ipak je veca ona institucija sto ima 1 kpk kao najveci uspeh

građanin opasnih namera

pre 2 godine

toboparaliza@
u odnosu na onaj hrkljuš u Moskvi ovo u Zagrebu je prava kosarka panteru, ovi iz CSKA se smorili za medalju , ne igra im se protiv ovih panjeva..

kako to

pre 2 godine

@...kažu da je ovo bio klasik...al dok je Lokomotiva postala Cibona...u to vreme je Partizan bio ispao iz prve lige...čist klasicizam.
(Pa...., 15. oktobar 2021 21:34)

Ispali i vi iz ABA lige pa eto vas. Pa ona iz YUBA lige, poslednji na tabeli , pa slanje otvorenog pisma da se zvezda sacuva u ligi. I to je Partizanova pobeda nad vasim konkurentom za poslednje mesto ostavila vas u ligi. Zato ste i slali pisma. A onda vam PArtizna obezbedi kao drugima mesto u EL, tj. dva tima za Srbiju, vi ispadnete odmah i izgubite mesto. KOmedija sa vama uvek.

Mickey Stanic

pre 2 godine

@ sima strahota

"(Samo) Nekoliko godina pre raspada SFRJ KK Partizan bio dobar"?!?!

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!

Lex

pre 2 godine

Ледеј класа изнад свих.Рекао бих најбољи играч АБА лиге.Ту се негде он и Калинић.

Pera

pre 2 godine

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.
(Aleksandar Bogićević, 15. oktobar 2021 22:41)

E to su sve cinjenice. Problem je kada neko prekraja istoriju, a ovo je sve tacno. I sa time niko normalan i realan ne moze da ima problem.

Doktor

pre 2 godine

Najpre cestitke za pobedu, a onda moram kritikovati kriticare Koprivice. Uopste nije lose, ali nedostaju mu minuti. Ni Prkacin ni Gnjidic ni bilo ko drugi ne bi mapredovali bez igre. Balsa je imao dve rampe, dva ofanzivna skoka gdje je nespretno reagovao, verovatno sto silno zeli da se nametne. Poentirao je iz bas lepe akcije a veoma mnogo je radio na blokovima aktivno ucestvujuci u igri. Pustite mladica. I on i Miletic mnogo vrede. Naravno da ce Smajli, Madar i Trifa imati koju minuticu vise..
Glas ce sigurno biti dobar...
Glavne igrace necu spominjati... Bice to dobro. Puno pozdrava mojim GROBARIMA,a nasem Partizanu mnogo srece u nastavku sezone.

igor

pre 2 godine

Uvek sam uživao čitati komentare mojih crno belih. Zašto? Zato što je uvek bilo više komentara iz zeleznika... Nikad neće u svoje dvoriste da gledaju, nego prepisuju od uspešnih hahahahaha

marko992

pre 2 godine

Ovaj derbi je velika prilika za legendine sledbenike da nesto "pametno" kazu.
Nemojte je slucajno propustiti,iako znamo da su vam zavist i zloba osobine koje dominiraju vasim karakterom.

Heat

pre 2 godine

Necu mnogo o nasem Partizanu da komsije nesto ne ukradu :)
Vidi se da tim ide uzlaznom linijom, ali i da su rezerve jos uvek velike. Zeljko ce to dovesti do vrhunca. Samo strpljivo i bez velikog pritiska.

Cibona.
Dugo nismo imali prilike da gledamo neki tim na ovim prostorima sa ovakvim talentima. Prkacin me po lakoci pokreta i mekoci podseca na Kukoca iz mladjih dana, dok je Gnjidic (koji je takodje vanserijski talenat) jako slican Zoranu Planinicu, ali ima potencijal za vecu karijeru. Ima tu jos zanimljivih igraca, ali pomenucu i Gegica - da li se secate da je pre par sezona bio u Partizanu? Nije uspeo da prodje, ali vidi se da ima solidan kvalitet i da je napredovao. Takav profil igraca je vrlo zahvalan i drago mi je sto je uspeo da se izbori za svoje mesto.

Boža

pre 2 godine

Gani gledali Partizana, FMP igrao u Moskvi ali nebitno. Mnogo ih boli al ne znam zasto. Igraju EL, bolje da uzivaju sa svojim timom nego da pate na Areni 1.

idejicakomarovapetokraka

pre 2 godine

@klasik ?
nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

Hahha mala zvezda prve titule na shljaci i poslednje znamo kako. Izmedju toga 60 godina je nije bilo. Dva puta po 30 godina cekali trofej. Bukvalno 7,8i tim na ovim prostorima. I to sam ih castio. A sa druge strane, evropski prvak i 3 KOraca evropska. F4 necu spominjem.

Diletant

pre 2 godine

Ocekivana pobeda Partizana, mada na mišiće. Kakvo je pojačanje ovaj Lidej, opravdava svaki euro. Mur dobar, Smajli odsečen ličnim greškama, Zagorac solidan, Panter indisponiran a ostali će morati bolje.

Kimi

pre 2 godine

Ma vrhunska košarka! Obožavam ABA ligu, mome oku baš prija! Bez obzira ko će da pobedi bravo za obe ekipe na fajterskoj borbi i atraktivnim potezima. Samo da napomenem da komentar pišem na poluvremenu.

Grobar-España

pre 2 godine

Korak po korak. Ekipa se polako uigrava. Biće to sve kako treba. Imali smo sreće sa rasporedom na početku. Taman da se malo posložimo pred jače utakmice. Biće tu oscilacija i poraza, ali ekipa je mlada i treba ih istrpeti bar ovu sezonu.
Legao bi nam jedan iskusan centar k'o budali šamar.

PAR

pre 2 godine

Smailagić mora da koriguje faulove, vrlo brzo ulazi u probleme. A mora da pokriva peticu, bar dok ne dovedemo centra, jer je Koprivica slab. Ne znam zašto Miletić nije bio u sastavu i nadam se da će biti u narednim mečevima. Generalno nismo loši, mada nismo ni imali teškog protivnika od početka sezone. Biće zanimljivo videti kako ćemo igrati u EK i protiv težih protivnika u ABA. Zvezda da sada deluje stvarno odlično, Igokea dobra, Budućnost me nije impresionirala za sada, kao ni Cedevita, ali ne znači da neće. Napred crno-beli, vole vas Partizanovci!

Aleksandar Bogićević

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.

ja

pre 2 godine

Ne vidim kako neko može da pobedi Partizan. Željko Obradović ima košarku u malom prstu. Za dve godine lagano uzima Evroligu. Ne trebaju ni pojačanja.

basketica

pre 2 godine

@Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)

haha rece komarov mali i jos spominje komplekse, a oni su sinonim za kompleksase. Tesko je biti panter. 75 godina nabijanja kompleksa od JSD PArtizan mora da ostavi traga. Kosarka je samo mali deo.

petar markovic

pre 2 godine

nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

da. od 1946. do 1976. je proslo 38 godina. jel ti sad lakse?

zilijen

pre 2 godine

Malo se nerealno predstavlja Partizan. Potpuno nova ekipa, sa dva ozbiljna igraca (Panter,Lidej). Od ostalih niko nije igrao ozbiljnu kosarku, Kuruc i Smajli su talenti ali blejali u nba, Madar, Koprivica i Trifa zeleni. Vazno je da pobedjujemo, dok se uigravamo i napredujemo

delboj

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.

JNA

pre 2 godine

@Srbi ce bolje ziveti ako Partizan bude šampion!
(Dejan Š..A(skojevska II grupacija), 15. oktobar 2021 21:37)

Uvek bilo brate. Ziveo Partizan!!!

Pantere,bre

pre 2 godine

A jel neko primetio kakavje aplauz dobio Obradovic, a na kraju i cela ekipa Partizana? E to je lepa vest u ova sugava vremena...

Igor

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.

Džoni

pre 2 godine

Ajte ljudi malo realnosti. Kakav derbi i kakvo veštačko stvaranje nečega što realno nije? Partizan je i sa mnogo skromnijim rosterima i trenerima svih ovi godina ovakve mečeve rutinski odigravao, sve ove pobede od početka sezone su i očekivane i normalne (zlo bi bilo da je bilo drugačije). Prošle godine je bio raspad u ekipi i nije ništa funkcionisalo, ali svih ovih godina niko se baš nije naigrao protiv Partizana, pa ni Zvezda. Uglavnom je to bilo na jednu loptu. Pravu snagu i potencijal ove ekipe videćemo kada počne EC i kada se u ABA sretnu sa ozbiljnijim ekipama. Ja iskreno mislim da je Partizan i pored svega prilično tanak. Biće tu nekih skalpova, ali nešto nisam ubeđen da će biti i titula. Čak šta više mislim da će sa ovakvim Partizanom Zvezda lakše izlaziti na kraj nego predhodnih godina, deluje mi Partizan kao dosta mekša ekipa u odnosu na ranije, nema tu neku čvrstinu koju su mu donosili Novica, Jaramaz, Mozli, pa i Janković u reketu, sad su poput CedOli predhodnih godina. Svi znamo da derbije igraju naši igrači i da oni vuku ekipu, a ove sezone Zvezda je možda i kao nikad pre baš u prednosti jer 90% ekipe čine domaći igrači koji znaju šta je derbi.

Iko

pre 2 godine

Paklen ritam...dvije utakmice sedmicno...Sta onda evroligasi igraju? Spin se nastavlja. Kapa dole Zeljku, ali ovaj Partizan treba da uzme koju titulu i zaigra dvije tri zapažene sezone u evropi pa da spinujete sa razlogom. Samo malo realnosti molim.

gremlin je dosao da kaze sta mu je na duši,plagijator može....

pre 2 godine

Kraj +18 upalila se mašina,LeDey i Mur ODLIČNI..počinje malo da dobija obrise igra,nije to loše,nije loše…BRAVO MOMCI!!!

eto, i to sam vam resio

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.

to je taj klasik

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

Oni igraju "klasik Železnika" čuveni "derbi della Negro panters".

POP

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46) 

To je sasvim normalno, Zvezdu i Hajduk su osnovali Srbi za razliku od Cibone i Partizana koje su osnovali hrvati u Zagrebu, tako da se može slobodno reći da su večeras i jedni i drugi igrali na domaćem terenu kao prava braća!

....

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega

zemunski kej

pre 2 godine

Na kraju ubedljiva pobeda ali daleko od toga da je bilo lako. Smailagic opet prebrzo napravi licne a veoma je vazan igrac, Posle je pohvatao neke vaze lopte ali nije smeo da igra agresivnije, Ima naviku da igra na loptu pa cesto udari i ruku protivnika,Nema jos timske igra vec vise indivdualno, nEsto im nedostaje, Ali kada ove sto ih nije islo proradi sut ,bice to ubedljive pobede,ipak je i do trenera .Ledejl ima ruku i osecaj .

petar markovic

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

jel moguce da ti jos nisi hospitalizovan?

Partizan=BBB

pre 2 godine

Zvezda igra klasik samo sa FMP1. TIm bes legendi, igraca, trofeja, rezultata, navijaca. Na posletku i bez tima.
(Zvezda osnovana u Zagrebu, 15. oktobar 2021 22:03)

Smatras ?

Diletant

pre 2 godine

Polako se uigravaju akcije mada će i trebati dosta vremena. Vidi se da je mnogo novih igrača i trener i po tome što dobar deo napada završavaju u zadnjim sekundama napada. Lidej je stvarno ogromno pojačanje, mada se to znalo u startu. Panter večeras ispod svog nivoa ali biće to bolje protiv jače ekipe. Mur mi se nije svideo u startu ali deluje sve bolje i bolje,Ima ruku a ima i srce. Od domaćih igrača za sad Zagorac i Smajli dobri, mada smajli mora da nauci da se čuva faulova. Trifunović solidan, Koprivica i Miletić ipak zeleni za ovaj nivo košarke. Dangubić radi nešto u defanzivi u napadu mrljavi ali verujem da mi a čak i Zeljko ne očekujemo mnogo od njega. Avramović i Mađar gotovo identično igraju, brzaju, srljaju, gube lopte, upropaste napade. Razumem Madara, mlad je i neiskusan ali šta se dešava sa Avramovićem nije mi jasno. Mnogo sam više očekivao od njega, ipak je on reprezentativac a ne dolazi se do dresa reprezentacije tek tako. Deluje mi da je Željko na njega mislio kad je pričao o neinteligentim igračima, da je on taj koji je talentovan ali ne može da razume akcije, ne razume kretnje itd. Mislim da bi Avramoviću više legla uloga koju ima Panter ili Džordan Klarkson u Juti. Udje na nekoliko minuta,malo izdivlja na individualni kvalitet i ako ga krene dobro je ako ne na klupu.

Pera

pre 2 godine

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.

Comy SB

pre 2 godine

lepo..lepo...puno trcanja...agresivnost na nivou..u odbrani jos malo skripi...napad vise nego solidan..Dangubica i Zagorca sacuvati za kup...

Марко 

pre 2 godine

Ма какав је ово дерби? Било би срамота за Партизан да му је ово дерби. Резултат представља реалан однос квалитета ова два тима. Па за Цибону је већ годинама успех кад изгуби од Звезде са мање од 20 разлике. Оставите ви то шта је било пре тридесет година.

Malo realnosti

pre 2 godine

Balkanski klasik, Partizan ima pakleni ritam jer pocinje EC itd kakvi spinovi za gadjenje. Ovo je klasik klubova koji cekaju predigo trofeje a pakleni ritam obdanistr za Zvezdu npr.

Tesla

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.

aca

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???
(samo pitam, 16. oktobar 2021 12:43)

taj lik ne vodi Zvezdu koja je ugasena vec ima svoj privatni klub.

nesa80

pre 2 godine

odbrana u pripremama bila mekana sad vec polako licimo na ekipu,mnogi ko da su i bili ugojeni kad su stigli a sad ulaze u fizicku formu,mur postaje polako plej lider,prvi put posle vise godina partizan ima trojkase koji ce iz nicega da izmisljavaju poene,to je zvezda imala godinama.sta reci za koprivicu-pa on ni sa svojim vrsnjacima iz cibone nije dominantan,mekan,lopta mu ispada...isti kosta perovic mozda i gori.vidi se pad u igri kad on udje,ispada u odbrani,u napadu beskoristan.ne znam sta bi strucnom stabu da ga dovede,pa nije on klinac a krupan je.ninasta to ne lici.zagorac je najbolji kad ide na siguricu i kad mora da sutne u poslednjoj sekundi a ono na silu da on glumi vodju to mu nestoji i onda se pogubi

Pera

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.
(eto, i to sam vam resio, 15. oktobar 2021 21:55)

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.

Grey

pre 2 godine

@Roy74

Naravno, tate deci pricaju price za laku noc. Verovatno je on zaboravio (ili ti) da su plakali svi igraci iz svih klubova, kao i u drugim sferama zivota. Neko na silu, neko iz straha sta ce biti dalje a verovatno i neko zbog emocija.

Tako da su sve ovo bratski derbiji (iz posvadjane porodice), bez razlike da je nekoga osnovala JNA, policija ili neki savez komunista ili njihove omladine.

Bilo bi lepo da je Jugoslavija postojala samo u sportskom i ekonomskom smislu a da je svako imao svoju drzavu i teritoriju. Bilo bi nas sveukupno bar duplo vise i ziveli bismo mnogo bolje.

Admiral

pre 2 godine

Partizan je kvalitetnija ekipa to je ocigledno ali mi se ne svidjaju ovolike oscilacije u igri. Brzo naprave prednost i jos brze je izgube, tako se ne igra ozbiljna kosarka i tako se nece dobijati ozbiljni timovi. Drugo, nejasno mi je sto se Panteru daje tolika sloboda kao da je Dzordan. Covek solira uporno, sut mu ne ide, prodor jos slabije i on ne staje a Zeljko ga pusta da sili. Nadam se da nece biti promaseno pojacanje ali za sad jako bledo od njega. Trece, jos uvek igraci nemaju jasne uloge, preceste izmene, ne zna se ko je prvi ko drugi plej, krilo, pomalo mi sve to haoticno izgleda a cetvrto je kolo, krece i EK za par dana i moralo bi sve to mnogo bolje ako se zeli neki rezultat.

Panter

pre 2 godine

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46)

Pa plakali jer su morali!

Arsen

pre 2 godine

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)


Aha, posebno se to vidi kad visis na nasim vestima. E moj ti…. Prigradski decace ?

replika

pre 2 godine

Jugoslovensko sportsko društvo Partizan nema čega se stidi osim da se zna odakle je formiran pre nego što je prebačen zvanično u Beograd po naredbi generala i oficira tadašnji. Kasnije je osnovan navijači Južni front 1970 godine a pre toga zna se ko su bili u stvari navijači partizana i dan danas su to.

Inače sretno protiv Cibone mislim da će ih dobiti. Pogotovo što je Željko tu.

urke

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.
(delboj, 15. oktobar 2021 21:12)

Hahahaha da se malo i nasmejemo u ova teska vremena,hvala ti

Uroš

pre 2 godine

pera

Lepo piše da sa Cibonom Jugoplastikom Bosnom Partizanom koji su bili prvaci Evrope zvezda ne može ni da primiriše ni blizu. Istina je da ima 10 titula prvaka od 1946-1955 kada je košarka igrana na šljaci tj. betonu posle bila prvak 1967 i još jednom početkom 70-tih. I Olimpija je svoje titule osvajala 50-tih i 60-tih. Kada se košarka razvila kao sport titule su osvajali Partizan Zadar Jugoplastika Cibona Bosna čak i Radnički fob je bio prvak države a IMT je uzeo kup. Ovih 5 ekipa su bile najpoznatije i najbolje u periodu ekspanzije prave košarke 1970-1991 kada je jugokošarka dominirala Evropom i tu nije bilo mesta za Zvezdu. Tada je bila 6,7 tim najjače lige u Evropi.

Dekigrobar011

pre 2 godine

Gledam ovog Puntera i samo muka što mi ne pripadne.
Kakav galaktički promašaj baciti toliki novac na polupismenog, poluzainteresovanog i poluspremnog poluamatera u šetnji Evropom.
Nek se kazni sam ko ga je doveo,
A mi da se potrudimo da dovedemo Krštenog igrača jer ovo ne miriše na dobro.
Pohvala Koprivici na borbenosti i energiji, malog Madara sa nekoliko šamara naučiti neku akciju.
Zaboravih Avramovića kome takodje treba vaspitnih metoda da se unormali.
Željko po meni treba da forsira prvu petorku dok ne dobije jednu zdravu okosnicu ekipe, a tek onda i to u manje bitnim utakmicama da igra sa drugom ili trećom postavom odnosno da kombinuje postave.
IDEMO CRNO-BELI !

Mladen

pre 2 godine

Cibona perspekrivan tim, Prkacin opasno dobar, ali nivo kosarke jako los...iskreno ovu Cibonu ozbiljan klub ce bez problema dobiti 20 razlike

petar markovic

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.
(Pera, 16. oktobar 2021 11:24)

nije. partizan je 70ih osvojio 2 titule i 2 evropska trofeja. zvezda jednu titulu i jedan evropski trofej. e sad, mozda je 1 vise od 2 u paralelnom univerzumu navijaca zvezde

samo pitam

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???

Istorija...

pre 2 godine

...Cibona je u ZG dovela i Ćosića..tada je reagovao Mirko Marijanović,koga su u svoje vreme klepali Popović Nebojša i drugari...i napravio je ...Partizan...silom
to su bili prvi znaci raspada SFRJ...ali ih je prešla Jugoplastika sa Božom,Duškom Ivanovićem,pa sa onim plejom iz Zvezde...

Pa

pre 2 godine

...u to vreme Marijanović Mirka i Slavka ŠAjbera...kao državnih projekata pre raspada u Jugoplastici su igrali i Zorani Sretenović i Savić,Duško Ivanović...uz Božu

Pogan

pre 2 godine

Od 160 komentara, jedno 140 su "orginalne" sale i komentari o tome u kom gradu je koji klub. Da mi je vasa pamet na dva dana, da se odmorim od zivota...

KarlaHajncRUMENIge

pre 2 godine

A dobro grobari,realno niste nikakva ekipa ni ove godine ali zato ove sezone imate ubedljivo najruznije dresove i posebno sorceve u svim evropskim ligama i to bez konkurencije,hahaha neprocenjivo

Zeljkologlou

pre 2 godine

Divno veče mi i CSKA.DIVNO.
(KK CZ 2011, 15. oktobar 2021 20:57
Čekaj zar niste vi sa interom, spletom i da ne nabrajam kojima sve ahahahahah

Nemanja

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bitno je da je u tvojoj rečnici "ne može" napisano zajedno.

Mare

pre 2 godine

Mur,Panter i Ledej Ameri koji igraju u partizanu bez sumnje prave razliku na terenu zasad.

A sezona duga pa ih treba sačekati i videti kako će to izgledati protiv jači ekipa ne protiv Zadra, Studenata, Cibone i Splita. Očekivano pobeda večeras.

petar markovic

pre 2 godine

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.
(Pera, 16. oktobar 2021 09:56)

iii evo nas opet... pa da, kljucno je tih 30 godina. to sto su posle osvojena 3 evropska trofeja, titula prvaka evrope... tja, sta je to. inace, partizan je bukvalno jedno leto bio u drugoj ligi. to je zvezdi jedan od najvecih trofeja u klupskoj istoriji, uz partizanov poraz u finalu jadranske lige 2014e. inace, cibona je u ex yu osvojila 3 titule, i siguran sam da bi navijacima zvezde bilo jako tesko da im klub ima istoriju kao cibona.

DžejAr65

pre 2 godine

Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu
(King, 15. oktobar 2021 22:06)
Izvini Fegeltija nismo te prepoznali

Pera

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Malo nervira sto sa prilicno iskusnim timom i trenerom Partizan
ne resava utakmice ranije.Previse je oscilacija i premalo kontrole kada se stekne prednost.Smailagic se mnogo trosi na petici i vreme je za centra.Kao sto se zaslepljenim ljudima ne moze objasniti zasto su ljudi bezali iz istocnog Berlina u
zapadni,tako i ovima ne moze da se objasni razlika Partizana u odnosu na ovo sto se sada zove kao Zvezda.
Pa valjda je svakome jasno da Partizan ne moze da se poredi sa Zvezdom u fudbalu,samo ovima sa sljake i iz Zeleznika ne mozes nista objasniti.

jevropa

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bas kao ni vi i Dinamo u istu fudbalsku recenicu sa Zvezdom!

MileR

pre 2 godine

Balkanski klasik. Dva kluba sa iste adrese, jedan kaže da uopšte nije na balkanu, drugi se preselio u Srbiju, a danas kažu da su balkanci.
Sa patlidžaom nikad nije dosadno!

Pera

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.
(Igor, 16. oktobar 2021 08:24)

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.

Joffrey

pre 2 godine

(Pera)
Vidi prijatelju,po toj logici, Liverpul koji nije osvojio titulu u PL celih 30 godina je znaci mali engleski klub?
Preporucujem ti da pratis fudbal ako volis Zvezdu,jer tu ste dokazano najjaci i van Srbije.

beogradski

pre 2 godine

Jel moguce da u 2021. godini postoje ljudi koji veruju da Zvezda ne postoji i da je to FMP? Jel se samo zezate ili vam je to kao neka navijacka prozivka ili stvarno verujete u to? Jer ako stvarno verujete u to, onda je to zabrinjavajuce stanje svesti jednog dela naseg naroda.

9 titula Evrolige

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.

....

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega

POP

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46) 

To je sasvim normalno, Zvezdu i Hajduk su osnovali Srbi za razliku od Cibone i Partizana koje su osnovali hrvati u Zagrebu, tako da se može slobodno reći da su večeras i jedni i drugi igrali na domaćem terenu kao prava braća!

Malo realnosti

pre 2 godine

Balkanski klasik, Partizan ima pakleni ritam jer pocinje EC itd kakvi spinovi za gadjenje. Ovo je klasik klubova koji cekaju predigo trofeje a pakleni ritam obdanistr za Zvezdu npr.

replika

pre 2 godine

Jugoslovensko sportsko društvo Partizan nema čega se stidi osim da se zna odakle je formiran pre nego što je prebačen zvanično u Beograd po naredbi generala i oficira tadašnji. Kasnije je osnovan navijači Južni front 1970 godine a pre toga zna se ko su bili u stvari navijači partizana i dan danas su to.

Inače sretno protiv Cibone mislim da će ih dobiti. Pogotovo što je Željko tu.

urke

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.
(delboj, 15. oktobar 2021 21:12)

Hahahaha da se malo i nasmejemo u ova teska vremena,hvala ti

Tesla

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.

Dekigrobar011

pre 2 godine

Gledam ovog Puntera i samo muka što mi ne pripadne.
Kakav galaktički promašaj baciti toliki novac na polupismenog, poluzainteresovanog i poluspremnog poluamatera u šetnji Evropom.
Nek se kazni sam ko ga je doveo,
A mi da se potrudimo da dovedemo Krštenog igrača jer ovo ne miriše na dobro.
Pohvala Koprivici na borbenosti i energiji, malog Madara sa nekoliko šamara naučiti neku akciju.
Zaboravih Avramovića kome takodje treba vaspitnih metoda da se unormali.
Željko po meni treba da forsira prvu petorku dok ne dobije jednu zdravu okosnicu ekipe, a tek onda i to u manje bitnim utakmicama da igra sa drugom ili trećom postavom odnosno da kombinuje postave.
IDEMO CRNO-BELI !

Istorija...

pre 2 godine

...Cibona je u ZG dovela i Ćosića..tada je reagovao Mirko Marijanović,koga su u svoje vreme klepali Popović Nebojša i drugari...i napravio je ...Partizan...silom
to su bili prvi znaci raspada SFRJ...ali ih je prešla Jugoplastika sa Božom,Duškom Ivanovićem,pa sa onim plejom iz Zvezde...

Panter

pre 2 godine

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!
(Roy74, 15. oktobar 2021 20:46)

Pa plakali jer su morali!

Džoni

pre 2 godine

Ajte ljudi malo realnosti. Kakav derbi i kakvo veštačko stvaranje nečega što realno nije? Partizan je i sa mnogo skromnijim rosterima i trenerima svih ovi godina ovakve mečeve rutinski odigravao, sve ove pobede od početka sezone su i očekivane i normalne (zlo bi bilo da je bilo drugačije). Prošle godine je bio raspad u ekipi i nije ništa funkcionisalo, ali svih ovih godina niko se baš nije naigrao protiv Partizana, pa ni Zvezda. Uglavnom je to bilo na jednu loptu. Pravu snagu i potencijal ove ekipe videćemo kada počne EC i kada se u ABA sretnu sa ozbiljnijim ekipama. Ja iskreno mislim da je Partizan i pored svega prilično tanak. Biće tu nekih skalpova, ali nešto nisam ubeđen da će biti i titula. Čak šta više mislim da će sa ovakvim Partizanom Zvezda lakše izlaziti na kraj nego predhodnih godina, deluje mi Partizan kao dosta mekša ekipa u odnosu na ranije, nema tu neku čvrstinu koju su mu donosili Novica, Jaramaz, Mozli, pa i Janković u reketu, sad su poput CedOli predhodnih godina. Svi znamo da derbije igraju naši igrači i da oni vuku ekipu, a ove sezone Zvezda je možda i kao nikad pre baš u prednosti jer 90% ekipe čine domaći igrači koji znaju šta je derbi.

KarlaHajncRUMENIge

pre 2 godine

A dobro grobari,realno niste nikakva ekipa ni ove godine ali zato ove sezone imate ubedljivo najruznije dresove i posebno sorceve u svim evropskim ligama i to bez konkurencije,hahaha neprocenjivo

Roy74

pre 2 godine

Bratski derbi
(Mare, 15. oktobar 2021 20:27)

Pricao mi tata kako su fudbaleri Zvezde i Hajduka zagrljeni plakali za drugom Titom maja 1980. E to bese bratski derbi!

Марко 

pre 2 godine

Ма какав је ово дерби? Било би срамота за Партизан да му је ово дерби. Резултат представља реалан однос квалитета ова два тима. Па за Цибону је већ годинама успех кад изгуби од Звезде са мање од 20 разлике. Оставите ви то шта је било пре тридесет година.

Pera

pre 2 godine

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

toboparaliza@
u odnosu na onaj hrkljuš u Moskvi ovo u Zagrebu je prava kosarka panteru, ovi iz CSKA se smorili za medalju , ne igra im se protiv ovih panjeva..

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)

Zato što se jadan preselio u Železnik. Prosto.

Iko

pre 2 godine

Paklen ritam...dvije utakmice sedmicno...Sta onda evroligasi igraju? Spin se nastavlja. Kapa dole Zeljku, ali ovaj Partizan treba da uzme koju titulu i zaigra dvije tri zapažene sezone u evropi pa da spinujete sa razlogom. Samo malo realnosti molim.

Pera

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.
(eto, i to sam vam resio, 15. oktobar 2021 21:55)

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.

Partizan=BBB

pre 2 godine

Zvezda igra klasik samo sa FMP1. TIm bes legendi, igraca, trofeja, rezultata, navijaca. Na posletku i bez tima.
(Zvezda osnovana u Zagrebu, 15. oktobar 2021 22:03)

Smatras ?

MileR

pre 2 godine

Balkanski klasik. Dva kluba sa iste adrese, jedan kaže da uopšte nije na balkanu, drugi se preselio u Srbiju, a danas kažu da su balkanci.
Sa patlidžaom nikad nije dosadno!

Mladen

pre 2 godine

Cibona perspekrivan tim, Prkacin opasno dobar, ali nivo kosarke jako los...iskreno ovu Cibonu ozbiljan klub ce bez problema dobiti 20 razlike

ultrasrbin

pre 2 godine

(replika, 15. oktobar 2021 18:57)
I sta cemo sada?
Југословенско спортско друштво Партизан је основано 4. октобра 1945. године у Београду, под називом Фискултурно друштво Централног дома Југословенске армије Партизан.

Admiral

pre 2 godine

Partizan je kvalitetnija ekipa to je ocigledno ali mi se ne svidjaju ovolike oscilacije u igri. Brzo naprave prednost i jos brze je izgube, tako se ne igra ozbiljna kosarka i tako se nece dobijati ozbiljni timovi. Drugo, nejasno mi je sto se Panteru daje tolika sloboda kao da je Dzordan. Covek solira uporno, sut mu ne ide, prodor jos slabije i on ne staje a Zeljko ga pusta da sili. Nadam se da nece biti promaseno pojacanje ali za sad jako bledo od njega. Trece, jos uvek igraci nemaju jasne uloge, preceste izmene, ne zna se ko je prvi ko drugi plej, krilo, pomalo mi sve to haoticno izgleda a cetvrto je kolo, krece i EK za par dana i moralo bi sve to mnogo bolje ako se zeli neki rezultat.

terza1.

pre 2 godine

Zasto Beograd nema dva kluba u aba prvenstvu kao Zagreb????
(mahea, 15. oktobar 2021 18:42)
Lako je Zagrebu. Pored Cibone ima i CZ IDEA Zagreb.

igor

pre 2 godine

Uvek sam uživao čitati komentare mojih crno belih. Zašto? Zato što je uvek bilo više komentara iz zeleznika... Nikad neće u svoje dvoriste da gledaju, nego prepisuju od uspešnih hahahahaha

petar markovic

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

tako je! toliko o instituciji! prema ustavu srbije i povelji ujedinjenih nacija da bi klub bio veliki mora do 1974. da osvoji evropski trofej. ako vec par godina posle toga pretekne sampiona rolan garosa po broju evropskih trofeja, ako posle 74e igra 4 f4 evrolige i postane prvak evrope, i iznedri tamo neke kicanovice, dalipagice, danilovice, djordjevice...to nista ne vredi i to nije nikakva institucija. ipak je veca ona institucija sto ima 1 kpk kao najveci uspeh

King

pre 2 godine

"Balkanski klasik"?
Cibona na košarkaškoj mapi, ne Balkana, nego bivše Jugoslavije, ne postoji gotovo 20 godina, Partizan 10.
Trenutno najskuplji igrač Cibone košta kao najjeftiniji igrač Partizana.
A dobro, stavili ste navodnike, onda je ok.
(Tesla, 15. oktobar 2021 21:23)
Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu

jevropa

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bas kao ni vi i Dinamo u istu fudbalsku recenicu sa Zvezdom!

Lex

pre 2 godine

Ледеј класа изнад свих.Рекао бих најбољи играч АБА лиге.Ту се негде он и Калинић.

Mickey Stanic

pre 2 godine

@ sima strahota

"(Samo) Nekoliko godina pre raspada SFRJ KK Partizan bio dobar"?!?!

Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!

Zeljkologlou

pre 2 godine

Divno veče mi i CSKA.DIVNO.
(KK CZ 2011, 15. oktobar 2021 20:57
Čekaj zar niste vi sa interom, spletom i da ne nabrajam kojima sve ahahahahah

ja

pre 2 godine

Ne vidim kako neko može da pobedi Partizan. Željko Obradović ima košarku u malom prstu. Za dve godine lagano uzima Evroligu. Ne trebaju ni pojačanja.

kako to

pre 2 godine

@...kažu da je ovo bio klasik...al dok je Lokomotiva postala Cibona...u to vreme je Partizan bio ispao iz prve lige...čist klasicizam.
(Pa...., 15. oktobar 2021 21:34)

Ispali i vi iz ABA lige pa eto vas. Pa ona iz YUBA lige, poslednji na tabeli , pa slanje otvorenog pisma da se zvezda sacuva u ligi. I to je Partizanova pobeda nad vasim konkurentom za poslednje mesto ostavila vas u ligi. Zato ste i slali pisma. A onda vam PArtizna obezbedi kao drugima mesto u EL, tj. dva tima za Srbiju, vi ispadnete odmah i izgubite mesto. KOmedija sa vama uvek.

eto, i to sam vam resio

pre 2 godine

@Decace, prva vest vecernjeg TV dnevnika u jesen 1980-te je bila da je KK CZ dobila KK Parizan nakon DESET GODINA !!!
(Mickey Stanic, 15. oktobar 2021 20:55)

Jeste. Zvezda je sedamdesetih osvajala titule i evropski trofej, Partizan ispadao iz lige, ali zato u derbijima 20 pobeda u nizu... Kakve lazi vi pisete, i sto je najgore, vecina vas u njih i veruje.
(Pera, 15. oktobar 2021 21:35)

Nit trofeja nit pobede u derbijima. Nije RSB istina kao sto vama govore. Dzabe sve i dalje ste mali i nebitni. Pritom nama tada derbi nije ni bio sa zvezdom , vec sa drugim timovima. Vas od 50ih do 2010 nije ni bilo.

idejicakomarovapetokraka

pre 2 godine

@klasik ?
nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

Hahha mala zvezda prve titule na shljaci i poslednje znamo kako. Izmedju toga 60 godina je nije bilo. Dva puta po 30 godina cekali trofej. Bukvalno 7,8i tim na ovim prostorima. I to sam ih castio. A sa druge strane, evropski prvak i 3 KOraca evropska. F4 necu spominjem.

Pera

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.
(Igor, 16. oktobar 2021 08:24)

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.

marko992

pre 2 godine

Ovaj derbi je velika prilika za legendine sledbenike da nesto "pametno" kazu.
Nemojte je slucajno propustiti,iako znamo da su vam zavist i zloba osobine koje dominiraju vasim karakterom.

beogradski

pre 2 godine

Jel moguce da u 2021. godini postoje ljudi koji veruju da Zvezda ne postoji i da je to FMP? Jel se samo zezate ili vam je to kao neka navijacka prozivka ili stvarno verujete u to? Jer ako stvarno verujete u to, onda je to zabrinjavajuce stanje svesti jednog dela naseg naroda.

Mare

pre 2 godine

Mur,Panter i Ledej Ameri koji igraju u partizanu bez sumnje prave razliku na terenu zasad.

A sezona duga pa ih treba sačekati i videti kako će to izgledati protiv jači ekipa ne protiv Zadra, Studenata, Cibone i Splita. Očekivano pobeda večeras.

gremlin je dosao da kaze sta mu je na duši,plagijator može....

pre 2 godine

Kraj +18 upalila se mašina,LeDey i Mur ODLIČNI..počinje malo da dobija obrise igra,nije to loše,nije loše…BRAVO MOMCI!!!

JNA

pre 2 godine

@Srbi ce bolje ziveti ako Partizan bude šampion!
(Dejan Š..A(skojevska II grupacija), 15. oktobar 2021 21:37)

Uvek bilo brate. Ziveo Partizan!!!

Pera

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.

Boža

pre 2 godine

Gani gledali Partizana, FMP igrao u Moskvi ali nebitno. Mnogo ih boli al ne znam zasto. Igraju EL, bolje da uzivaju sa svojim timom nego da pate na Areni 1.

nesa80

pre 2 godine

odbrana u pripremama bila mekana sad vec polako licimo na ekipu,mnogi ko da su i bili ugojeni kad su stigli a sad ulaze u fizicku formu,mur postaje polako plej lider,prvi put posle vise godina partizan ima trojkase koji ce iz nicega da izmisljavaju poene,to je zvezda imala godinama.sta reci za koprivicu-pa on ni sa svojim vrsnjacima iz cibone nije dominantan,mekan,lopta mu ispada...isti kosta perovic mozda i gori.vidi se pad u igri kad on udje,ispada u odbrani,u napadu beskoristan.ne znam sta bi strucnom stabu da ga dovede,pa nije on klinac a krupan je.ninasta to ne lici.zagorac je najbolji kad ide na siguricu i kad mora da sutne u poslednjoj sekundi a ono na silu da on glumi vodju to mu nestoji i onda se pogubi

basketica

pre 2 godine

@Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)

haha rece komarov mali i jos spominje komplekse, a oni su sinonim za kompleksase. Tesko je biti panter. 75 godina nabijanja kompleksa od JSD PArtizan mora da ostavi traga. Kosarka je samo mali deo.

delboj

pre 2 godine

Gledam nesto, cak i jako losa igra Partizana. Ali ima dosta klase tu. Smailagic i Ledej su bas ubice. Za Mura sam i prije znao da je vrhunska pracka, a i najveci igrac Panter tek treba da bude dobar. Ako prorade Madar i Kuruks sasvim sigurno su ubjedljivo najaci u ABA, cak i u Evrokup.

Pera

pre 2 godine

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.
(Aleksandar Bogićević, 15. oktobar 2021 22:41)

E to su sve cinjenice. Problem je kada neko prekraja istoriju, a ovo je sve tacno. I sa time niko normalan i realan ne moze da ima problem.

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Malo nervira sto sa prilicno iskusnim timom i trenerom Partizan
ne resava utakmice ranije.Previse je oscilacija i premalo kontrole kada se stekne prednost.Smailagic se mnogo trosi na petici i vreme je za centra.Kao sto se zaslepljenim ljudima ne moze objasniti zasto su ljudi bezali iz istocnog Berlina u
zapadni,tako i ovima ne moze da se objasni razlika Partizana u odnosu na ovo sto se sada zove kao Zvezda.
Pa valjda je svakome jasno da Partizan ne moze da se poredi sa Zvezdom u fudbalu,samo ovima sa sljake i iz Zeleznika ne mozes nista objasniti.

deniro

pre 2 godine

Stvarno da čovek ne poveruje na šta je spala hrvatska košarka.....gledam sad podatke,Jugoastika i Cibona su PET puta prvaci Evrope od 1985 do 1991!!!

Comy SB

pre 2 godine

lepo..lepo...puno trcanja...agresivnost na nivou..u odbrani jos malo skripi...napad vise nego solidan..Dangubica i Zagorca sacuvati za kup...

Diletant

pre 2 godine

Ocekivana pobeda Partizana, mada na mišiće. Kakvo je pojačanje ovaj Lidej, opravdava svaki euro. Mur dobar, Smajli odsečen ličnim greškama, Zagorac solidan, Panter indisponiran a ostali će morati bolje.

petar markovic

pre 2 godine

nekoliko godina dobrog partizana prije raspada sfrj.
prije toga za 38 godina 0 titula.
(sima strahota, 15. oktobar 2021 20:23)

da. od 1946. do 1976. je proslo 38 godina. jel ti sad lakse?

Kimi

pre 2 godine

Ma vrhunska košarka! Obožavam ABA ligu, mome oku baš prija! Bez obzira ko će da pobedi bravo za obe ekipe na fajterskoj borbi i atraktivnim potezima. Samo da napomenem da komentar pišem na poluvremenu.

Doktor

pre 2 godine

Najpre cestitke za pobedu, a onda moram kritikovati kriticare Koprivice. Uopste nije lose, ali nedostaju mu minuti. Ni Prkacin ni Gnjidic ni bilo ko drugi ne bi mapredovali bez igre. Balsa je imao dve rampe, dva ofanzivna skoka gdje je nespretno reagovao, verovatno sto silno zeli da se nametne. Poentirao je iz bas lepe akcije a veoma mnogo je radio na blokovima aktivno ucestvujuci u igri. Pustite mladica. I on i Miletic mnogo vrede. Naravno da ce Smajli, Madar i Trifa imati koju minuticu vise..
Glas ce sigurno biti dobar...
Glavne igrace necu spominjati... Bice to dobro. Puno pozdrava mojim GROBARIMA,a nasem Partizanu mnogo srece u nastavku sezone.

aca

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???
(samo pitam, 16. oktobar 2021 12:43)

taj lik ne vodi Zvezdu koja je ugasena vec ima svoj privatni klub.

Neo@

pre 2 godine

Auuu šta je Vlada Jovanović uradio od ove dece!?! Svaka mu čast!
Čitah letos intervju neki, sa Radjom ako se ne varam, gde hrvatskom portalu govori da je njihova košarka pala zato što nemaju trenere kao Srbi i da se čudi što neki njihovi klubovi i dalje izbegavaju da angažuju nekog srpskog trenera, koji će raditi sa njihovim mladim igračima.
Kad ono, Cibona kao da je to slušala i dovedoše Vladu. A Vlada bogami sa ovom decom radi već čuda!!!
Biće ovo baš zanimljiva sezona koliko vidim!

PAR

pre 2 godine

Smailagić mora da koriguje faulove, vrlo brzo ulazi u probleme. A mora da pokriva peticu, bar dok ne dovedemo centra, jer je Koprivica slab. Ne znam zašto Miletić nije bio u sastavu i nadam se da će biti u narednim mečevima. Generalno nismo loši, mada nismo ni imali teškog protivnika od početka sezone. Biće zanimljivo videti kako ćemo igrati u EK i protiv težih protivnika u ABA. Zvezda da sada deluje stvarno odlično, Igokea dobra, Budućnost me nije impresionirala za sada, kao ni Cedevita, ali ne znači da neće. Napred crno-beli, vole vas Partizanovci!

Realan

pre 2 godine

Dajte, ljudi, ostavite Zagorca na miru. Odkad mu je Zeljko uzeo slobodu u napadu, decko je jedan od najkorisnijih igraca. Gine za loptu, zatvara rupe u odbrani, igra na poziciji na kojoj treba u tom trenutku. Na protrcavanja i skok u napadu upise 8-10 poena po utakmici. Pa sta hocete vise?? Decko nije Lebron, nece nikada ni biti, ali prestanite vise sa kritikama po inerciji za plusice, igra kapitenski!

Aleksandar Bogićević

pre 2 godine

E, neka si nam resio. Posto si ili provokator, ili imas 12 godina, napisacu samo istine radi... Zvezda je sedamdesetih igrala 3 finala Kupa pobednika kupova i osvojila trofej 1974. Igrala je i polufinale kupa sampiona i ispala od CSKA. A Partizanu je 30 godina od osnivanja bilo potrebno da osvoji prvi trofej. Broj reprezentativaca se mogao prebrojati na prste. Toliko o instituciji.
(Pera, 15. oktobar 2021 22:20)

Ali, od druge polovine sedamdesetih dolaze Kića i Praja i počinje period tokom koga Partizan igra final 4 kupa šampiona, osvaja par puta kup radivoja koraća, koji je u to vreme bio izuzetno jak evropski kup, a kao kruna dolazi titula evropskog prvaka 1992. u prvoj sezoni kada kup šampiona menja format u evroligu. Posle 1992. smo igrali još dvaput f4.
Sve u svemu, uz poštovanje Zvezdinih uspeha koji nisu za potcenjivanje, ovo su ipak visine do kojih Zvezda nikad nije došla.

Nemanja

pre 2 godine

Sa Partizanom i Cibonom ,Zvezda nemože u istu košarkašku rečenicu
(Realno, 15. oktobar 2021 23:18)

Bitno je da je u tvojoj rečnici "ne može" napisano zajedno.

Uroš

pre 2 godine

pera

Lepo piše da sa Cibonom Jugoplastikom Bosnom Partizanom koji su bili prvaci Evrope zvezda ne može ni da primiriše ni blizu. Istina je da ima 10 titula prvaka od 1946-1955 kada je košarka igrana na šljaci tj. betonu posle bila prvak 1967 i još jednom početkom 70-tih. I Olimpija je svoje titule osvajala 50-tih i 60-tih. Kada se košarka razvila kao sport titule su osvajali Partizan Zadar Jugoplastika Cibona Bosna čak i Radnički fob je bio prvak države a IMT je uzeo kup. Ovih 5 ekipa su bile najpoznatije i najbolje u periodu ekspanzije prave košarke 1970-1991 kada je jugokošarka dominirala Evropom i tu nije bilo mesta za Zvezdu. Tada je bila 6,7 tim najjače lige u Evropi.

samo pitam

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

A jel moguće da Zvezdu vodi lik, koji je pokrao Srbe sa KiM???

zilijen

pre 2 godine

Malo se nerealno predstavlja Partizan. Potpuno nova ekipa, sa dva ozbiljna igraca (Panter,Lidej). Od ostalih niko nije igrao ozbiljnu kosarku, Kuruc i Smajli su talenti ali blejali u nba, Madar, Koprivica i Trifa zeleni. Vazno je da pobedjujemo, dok se uigravamo i napredujemo

Grobar-España

pre 2 godine

Korak po korak. Ekipa se polako uigrava. Biće to sve kako treba. Imali smo sreće sa rasporedom na početku. Taman da se malo posložimo pred jače utakmice. Biće tu oscilacija i poraza, ali ekipa je mlada i treba ih istrpeti bar ovu sezonu.
Legao bi nam jedan iskusan centar k'o budali šamar.

Pa

pre 2 godine

...u to vreme Marijanović Mirka i Slavka ŠAjbera...kao državnih projekata pre raspada u Jugoplastici su igrali i Zorani Sretenović i Savić,Duško Ivanović...uz Božu

Igor

pre 2 godine

C zvezda je uvek bila prosečan klub u konkurenciji Cibone Partizana Zadra Jugoplastike i Bosne koji su bili najbolji klubovi JuGoslavije od 1970-1991. Dokaz je da je zvezda osvojila 10 od ukupno 12 titula u periodu od 1945-1960 kada se igralo na šljaci i kad je košarka bila nepoznat sport. Zadnjih pola veka zvezde skoro da u exyugi nije ni bilo. Jugoplastika 3x prvak Evrope Cibona 2x Partizan i Bosna po jednom. Zadar Partizan i Jugoplastika su osvajali kupove Koraća što je pandan kup UEFA u fudbalu dok zvezde nema nigde.

Joffrey

pre 2 godine

(Pera)
Vidi prijatelju,po toj logici, Liverpul koji nije osvojio titulu u PL celih 30 godina je znaci mali engleski klub?
Preporucujem ti da pratis fudbal ako volis Zvezdu,jer tu ste dokazano najjaci i van Srbije.

Heat

pre 2 godine

Necu mnogo o nasem Partizanu da komsije nesto ne ukradu :)
Vidi se da tim ide uzlaznom linijom, ali i da su rezerve jos uvek velike. Zeljko ce to dovesti do vrhunca. Samo strpljivo i bez velikog pritiska.

Cibona.
Dugo nismo imali prilike da gledamo neki tim na ovim prostorima sa ovakvim talentima. Prkacin me po lakoci pokreta i mekoci podseca na Kukoca iz mladjih dana, dok je Gnjidic (koji je takodje vanserijski talenat) jako slican Zoranu Planinicu, ali ima potencijal za vecu karijeru. Ima tu jos zanimljivih igraca, ali pomenucu i Gegica - da li se secate da je pre par sezona bio u Partizanu? Nije uspeo da prodje, ali vidi se da ima solidan kvalitet i da je napredovao. Takav profil igraca je vrlo zahvalan i drago mi je sto je uspeo da se izbori za svoje mesto.

DžejAr65

pre 2 godine

Vas zemljak nema već 10 godina ni na jednoj mapi, jednostvno nepostojite, nema vas, vi navijate za FMP, zvezde nema, samo pozajmljeno ime nekom drugom klubu
(King, 15. oktobar 2021 22:06)
Izvini Fegeltija nismo te prepoznali

petar markovic

pre 2 godine

Da odgovorim poslednji put svima. Cela prepiska je krenula od toga sto je neko napisao biser da je Partizan sedamdesetih deset godina uzastopno pobedjivao Zvezdu. To jednostavno nije tacno. Zvezda je sedamdesetih bila bolji klub od Partizana. Osvojila vise trofeja, dala vise reprezentativaca. Slavnic, Kapicic, Simonovic... Od kraja sedamdesetih se dolaskom Kicanovica i Dalipagica ta situacija promenila i Partizan je imao neuporedivo vise uspeha. Ali da ponovim jos jednom. Zvezda je sedamdesetih bila bolja od Partizana.
(Pera, 16. oktobar 2021 11:24)

nije. partizan je 70ih osvojio 2 titule i 2 evropska trofeja. zvezda jednu titulu i jedan evropski trofej. e sad, mozda je 1 vise od 2 u paralelnom univerzumu navijaca zvezde

Diletant

pre 2 godine

Polako se uigravaju akcije mada će i trebati dosta vremena. Vidi se da je mnogo novih igrača i trener i po tome što dobar deo napada završavaju u zadnjim sekundama napada. Lidej je stvarno ogromno pojačanje, mada se to znalo u startu. Panter večeras ispod svog nivoa ali biće to bolje protiv jače ekipe. Mur mi se nije svideo u startu ali deluje sve bolje i bolje,Ima ruku a ima i srce. Od domaćih igrača za sad Zagorac i Smajli dobri, mada smajli mora da nauci da se čuva faulova. Trifunović solidan, Koprivica i Miletić ipak zeleni za ovaj nivo košarke. Dangubić radi nešto u defanzivi u napadu mrljavi ali verujem da mi a čak i Zeljko ne očekujemo mnogo od njega. Avramović i Mađar gotovo identično igraju, brzaju, srljaju, gube lopte, upropaste napade. Razumem Madara, mlad je i neiskusan ali šta se dešava sa Avramovićem nije mi jasno. Mnogo sam više očekivao od njega, ipak je on reprezentativac a ne dolazi se do dresa reprezentacije tek tako. Deluje mi da je Željko na njega mislio kad je pričao o neinteligentim igračima, da je on taj koji je talentovan ali ne može da razume akcije, ne razume kretnje itd. Mislim da bi Avramoviću više legla uloga koju ima Panter ili Džordan Klarkson u Juti. Udje na nekoliko minuta,malo izdivlja na individualni kvalitet i ako ga krene dobro je ako ne na klupu.

petar markovic

pre 2 godine

Jeli moguce da za Partizan igra igrac koji ima drzavljanstvo Kosova ???
(Slobodan, 16. oktobar 2021 08:02)

jel moguce da ti jos nisi hospitalizovan?

petar markovic

pre 2 godine

Ako je Zvezda bila prosecan, onda je Partizan bio ispod proseka. U ex yu, slovom i brojem 4 titule i 3 kupa... Ispadao iz lige. Za 30 godina ukupno 0 trofeja. Tek poneki slucajni reprezentativac. Svaka cast za kraj sedamdesetih i osamdesete, ali do tada je Partizan bio smesan u poredjenju sa Zvezdom. I da. 4 evropska finala u ex yu i trofej KPK... Bas Zvezde nije bilo nigde.
(Pera, 16. oktobar 2021 09:56)

iii evo nas opet... pa da, kljucno je tih 30 godina. to sto su posle osvojena 3 evropska trofeja, titula prvaka evrope... tja, sta je to. inace, partizan je bukvalno jedno leto bio u drugoj ligi. to je zvezdi jedan od najvecih trofeja u klupskoj istoriji, uz partizanov poraz u finalu jadranske lige 2014e. inace, cibona je u ex yu osvojila 3 titule, i siguran sam da bi navijacima zvezde bilo jako tesko da im klub ima istoriju kao cibona.

zemunski kej

pre 2 godine

Na kraju ubedljiva pobeda ali daleko od toga da je bilo lako. Smailagic opet prebrzo napravi licne a veoma je vazan igrac, Posle je pohvatao neke vaze lopte ali nije smeo da igra agresivnije, Ima naviku da igra na loptu pa cesto udari i ruku protivnika,Nema jos timske igra vec vise indivdualno, nEsto im nedostaje, Ali kada ove sto ih nije islo proradi sut ,bice to ubedljive pobede,ipak je i do trenera .Ledejl ima ruku i osecaj .

to je taj klasik

pre 2 godine

Za ove što pišu da je gradski klasik, Partizanov grad je Beograd. Bio i ostao. Zapitajte se odakle je vas klub. A da, pa vi nemate klub, izvinjavam se.
(9 titula Evrolige, 15. oktobar 2021 18:50)

Oni igraju "klasik Železnika" čuveni "derbi della Negro panters".

Arsen

pre 2 godine

ne vas grad je zagreb, a imamo klub cim vi imate komplekse od njega
(...., 15. oktobar 2021 20:26)


Aha, posebno se to vidi kad visis na nasim vestima. E moj ti…. Prigradski decace ?

Pantere,bre

pre 2 godine

A jel neko primetio kakavje aplauz dobio Obradovic, a na kraju i cela ekipa Partizana? E to je lepa vest u ova sugava vremena...

Grey

pre 2 godine

@Roy74

Naravno, tate deci pricaju price za laku noc. Verovatno je on zaboravio (ili ti) da su plakali svi igraci iz svih klubova, kao i u drugim sferama zivota. Neko na silu, neko iz straha sta ce biti dalje a verovatno i neko zbog emocija.

Tako da su sve ovo bratski derbiji (iz posvadjane porodice), bez razlike da je nekoga osnovala JNA, policija ili neki savez komunista ili njihove omladine.

Bilo bi lepo da je Jugoslavija postojala samo u sportskom i ekonomskom smislu a da je svako imao svoju drzavu i teritoriju. Bilo bi nas sveukupno bar duplo vise i ziveli bismo mnogo bolje.

Pogan

pre 2 godine

Od 160 komentara, jedno 140 su "orginalne" sale i komentari o tome u kom gradu je koji klub. Da mi je vasa pamet na dva dana, da se odmorim od zivota...