Utorak, 28.09.2021.

13:45

Stanojević o optužbama da je rasista, (ne)proslavljanju gola, ostavci, Sumi, tituli...

Trener Partizana Aleksandar Stanojević organizovao je otvorenu tribinu u Humskoj 1 na kojoj su mogli da prisustvuju svi navijači crno-blih.

Izvor: B92

Stanojeviæ o optužbama da je rasista, (ne)proslavljanju gola, ostavci, Sumi, tituli... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Covek od poverenja

pre 2 godine

Šteta što niko objektivan nije mogao ili smeo ući na ovu "tribinu". Džaba obezbeïenje, gluma čista. Sramota kakav trener i ovo s njim sad prevazilazi sve granice normale tako da vam je svima jasno verujem ko je njega zapravo vratio u Partizan.

SEXaS

pre 2 godine

прво, да си Партизановац и Гробар, не би онако дошао у Партизан.
друго, кажеш да волиш Клуб и да живиш за њега. зашто онда ниподаштаваш и малтретираш најскупље и најбоље играче. спушташ им цену пред трансфер и одричеш их се у бесцење. а Клуб их је скупо платио и на крају чак Клуб мора да плаћа и казне накнадно некима од њих, уместо да на њима профитира! зар игде мислиш да би у неком клубу дочекао сутра, када би клуб оштетио за било какав новац? ти си до данас оштетио Партизан минимум за преко десет милиона евра, можда и двадесет, дефетизмом и истеривањем из Клуба Садика, Филипа, Асана, Суме... али лако је са вазуром и вучелићем. и њима је дат Клуб да га растуре. нико ни за шта не одговара. са таквима си свој на своме.
треће, свако нормалан види да миљковић, јокић, холендер, јовић, су четири до шест играча мање на терену када су у игри, јер поред њих треба још пар наших играча да исправљају њихове грешке, а ти инсистираш на њима ко да су власници Клуба. ником нормалном не можеш продати причу да су они потребни Клубу. потребни су теби или твом газди који од њих имају материјалну корист.
укратко, ти си обична незналица, ухљеб и агент, који воли Партизан до последњег евра. који продаје приче о љубави према Клубу. ти треба да устанеш кад кажеш Мореира. тај и дан данас воли Партизан више од тебе.
напоље из Партизана!

Baljko

pre 2 godine

Svi treba da se dokažu u evropskim utakmicama,ali Jojić ne mora ni na našem pašnjaku od lige i tu je najgori! Natho ide na klupu kad se oporavi Pantić jer je on čuveno naše dete...preduslov za startera kod ovog trenera je da si propalo dete Partizana u inostranstvu i da te niko neće a ne fudbalski kvaliteti!

mister Deki, šerif od moldavije

pre 2 godine

Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..
(realan zvezdas, 28. septembar 2021

- pre par kola Katai je bio u ofsajdu u Subotici kad, hop, zakazao VAR, baš tad
- Boačijev "gol" je zatresao mrežu. nemoj da skroman iako je Stojke odbio bar pola metra ispred linije
- golovi posle gol auta
- penali posle odbitka od noge
- poništen gol zbog ofsajda koji nije postojao (150 derbi)
- produžavanje utakmice do 102 minuta u polufinalu kupa prošle godine

Milunović je napravio čist faul. golman je neprikosnoven

šajberovci, šajberovci ko vas ne zna...

realan zvezdas

pre 2 godine

mister Deki, šerif od moldavije, 28. septembar 2021 18:24

Kad pominjete Šerif od Moldavija trebalo bi da ustanete.. Izbacili dva favorita, mnogo skuplje timove(Zvezda i Dinamo). Taj Dinamo je prošle godine izbacio Totenhem, a vaš tako odrao(5:0),da je mene bilo sramota. U ligi šampiona već posle jedne utakmice imaju pobedu.

To vi niste ostvarili već pola veka.

xyz

pre 2 godine

Stanoje, ti koji te provociraju potpisani kao navijači Partizana sigurno to nisu. Samo napred, Parni valjak konačno ponovo melje i to im užasno smeta jer nisu računali na to da trener može biti vredniji od cele uprave koja leže na rudu kad god zatreba. Guraj svoju priču, ne pravdaj se nikome i uvek se ponašaj u skladu sa time da niko u upravi, na tribinama i od vas na terenu nije veći i značajniji od institucije Partizana!
Napisah lako proverljiv podatak o broju Zvezdinih šuteva na gol Partizana u derbijima tokom tvog prvog mandata i dobih više minusa od pluseva. To ti dovoljno govori ko piše i odakle dolaze gluposti kojima pokušavaju da te diskredituju.
Srećno i samo gazi dalje!

DžejAr65

pre 2 godine

Dva pitanja za Stanoja i grobare, da li je Suma dobio otkaz ili je on raskinuo ugovor i drugo da li je Iliev dao ostavku ili je još uvek sportski direktor

Enrico Pallazzo

pre 2 godine

Nestvarni su mi komentari grobara poput ovih dole. Pa ja kao zvezdaš vidim da je ovaj trener doveden da obezbedi Zvezdi titulu. Polgedajte samo rezultat njegovih godinu dana, 0 trofeja, 3 najbolja igrača oterana, od toga jedan (Sadik) prodat ispod cene, kod druge dvojice ozbiljan gubitak novca.
Dovoljno je samo videti kolika armija botova ga brani, informeri i slični....

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

realan zvezdas

pre 2 godine

ultrasrbin
Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..

Fenomen

pre 2 godine

Ovaj čovek ima mnogo problema...ali sa samim sobom. Pun je mržnje, na utakmicama je pod stresom koji je teško razumeti. Dovoljno je videti njegovo histerična ponašanje na aut liniju, razgoračene oči i neumesno reakcije na svaku sudijsku odluku...ako je dosuđen bezvezno aut protiv njegovog tima on reaguje na jedan teško razumljiv način. U prvom mandatu su ga oterali kao kera iz Partizana, a on je pokušao da izvrši puč u upravi organizujući grupu nezadovoljnih navijača što se završilo neuspehom. Tom čoveku treba pomoći. Nije on uopšte toliko bitan kao što sam o sebi misli. Ne može nijedan pojedinac biti iznad kluba, ali treba to neko da mi kaže.

Sale PFC

pre 2 godine

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

Sub013

pre 2 godine

Znači prvenstvo je regularno, jel tako?
(zapamtili smo šta si rekao, 28. septembar 2021 16:23)

Dok god su oni prvi, cim budu prosipali bodove protiv nekih poluamatera i cim zaostanu jedan bod bice neregularno, ako pak kojim slucajem opet zauzmu vrh tabele svi ce slaviti i ponovo ce postati regularno.

Bumerang

pre 2 godine

Zvezda ovo ono, bilo je neregularno, a sad je regularno, sumniv niz pobeda, nece nam dozvoliti da budemo sampioni, bla bla...o cemu prica jedan trener (??) vise politika, nego struka...
Da li ste ikad culi bilo kog trenera Zvezde da ovako prica? Pa ovako ne pricaju ni nasi iz uprave. A sta su nama radili. Partizan ne prozivljava ni deseti deo toga. Klub solidno stoji. I sam kaze da primaju plate redovno. Cela uprava uz vlast. Ali kuknjava za svaki slucaj. Drzte lopova po starom dobrom obicaju. Valjda im sad smeta sto Zvezdu sad niko ne sme da krade, sta li...?

ultrasrbin

pre 2 godine

(realan zvezdas, 28. septembar 2021 15:09)
Realni:
Evo malo realnosti
-kada je Zvezda zavrsila derbi sa igracem manje?
-koliko je godina proslo, a da Partizanu nije sviran penal?
-koliko je penala dobila Zvezda u medjuvremenu?
-stidis li se gola iz gol auta?
-a onog kada lopta nije presla liniju?
-imas li obraza posle ovog derbija da pricas o realosti. ne znam da li ej bio faul urosevica, ali ako je taj gol ponisten onda je faul nad Vujacicem mnogo veci i nikako nije smeo da se prizna gol Zvezde.

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?

Bla

pre 2 godine

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?
(ultrasrbin, 28. septembar 2021 17:25)
Partizan je osvojio titulu tako sto je dronnjak postigao kos iz auta. To je samo jedan primer a ima ih podosta.

Sub013

pre 2 godine

Hahahaha samo patetika i pljuvanje po Zvezdi i nista ne brinite, to sto Lola ima ogromnu platu a ne igra to nema veze, Asano? Koga briga, udri po Zvezdi i pusti po neku suzu i Grobari prezadovoljni, ako ako...

stevo

pre 2 godine

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.

Grobar

pre 2 godine

Nemački treneri: Taktika, sportska psihologija, fizička obuka.
Naši treneri: Saopštenja, deklaracije, otvorene tribine.

Nemci kad pobede Azerbejdžan sa dva gola razlike: Kakva bruka!!!
Mi kad izgubimo od Azerbejdžana: Pa šta, oni su kvalitetni.

Марко

pre 2 godine

У последњих 36 првенствених утакмица, Партизан има 33 победе, 2 пораза и 1 нерешен резултат. Један пораз и један нерешен резултат су у дербијима, што занчи да Партизан има само један пораз од мањих клубова, и то је пораз од Младости у потпуно небитној утакмици када је првенствно било решено. Како Станојевићу и осталим нереалним Гробарима није сумњив тај низ, него су сумњиве само Звездине серије победа у претходне четири сезоне? Да ли вам је сумњиво и то што је Звезда прошла 12 кола заредом у квалификацијама за европска такмичења. Да ли су вам сумњиви и два пласмана у Лигу шампиона и два пролећа у Лиги Европе?

Нису Звездине победе у претходне четире сезоне сумњиве, већ је Партизан играо неозбиљно и просипао бодове. Ево неких примера:
1. У претходној сезони Партизан у Новом Пазару води са 2:1 до 70. минута и губи са 3:2
2. У претходној сезони Партизан у Новом Саду води против Војводине са 2:1 до 89. минута и губи са 3:2
3. У претходној сезони Партизан води против Металца са 1:0 и са играчем више прима гол и завршава се нерешено.
4. Пре две или три године у Београду Партизан води против Напретка са 2:0 и губи са 3:2.

Признајте Гробари да сте због оваквих ствари испадали из борбе за титулу, а не због Звездиних сумњивих победа. Ови резултати сада које Црвена звезда и Партизан остварују у првенству су реалност нашег фудбала, осим оног кикса Звезде против Војводине у првом колу. Ако обе екипе буду играле максимално, првенство ће се решавати у дербију. Просто к'о пасуљ!

marko992

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.
(smeh, 28. septembar 2021 15:45)

Slazem se sa tobom da se za Ilieva ne moze reci da je bio odlican igrac ,vec samo dobar klubski.Primer koji si naveo ne stoji,ako ti nik nesto govori i o godinama setices se jednog penala(mislim na Poljudu) kada je lopta zavrsila u korner zastavici.
Desavaju se razne situacije i one ne mogu samo po tome odredjivati kvalitet igraca.

aleksa

pre 2 godine

Napadali do 65 minuta. Dva puta pogodili okvir, dali jedan gol i taj gol ide Borjanu na dušu. Zvezda 5-6 puta pogodila okvri gola, prečku... Imala bolje prilike. Posle 65. minuta baterije se ispraznile. Kada da daju drugi gol, sa čime!? "Izduvali se" u prvom poluvremenu. Nerealni ste Stanojeviću.
I, da li je normalno ovo pumpanje gol razlike od strane i vas i Zvezde?
Da li je regularno ovo sklanjanje i stav "neka to Zvezda i Partizan sami rešavaju, nas to ne zanima"!?

xyz

pre 2 godine

Nisam sigiran čemu ovo (valjda ga prozivali na Tviteru pa ga pogodilo), ali o tome šta ovaj čovek zna i može treba reći samo jednu činjenicu:
ako neko ima snimke svih prvenstvenih derbija iz njegovog prvog mandata neka prebroji koliko je ŠUTEVA NA GOL imala Zvezda!
Nisam siguran koliko je utakmica odigrano, 6-7 čini mi se a u njima je Zvezda dala 1 gol (autogol je bio) i imala 1, slovima JEDAN šut u gol Partizana. Ko ne veruje neka odgleda te tekme.
Suma je za naše prilike odličan igrač, ali te gubi pasoš, te ga zarobili, te mu bolestan kućni ljubimac, te ovo, te ono. Da je igrač kao pokojni Maradona - mnogo je.

Jones

pre 2 godine

Da parafraziram, "Kad je Zvezda osvajala nije bilo regularno, a sada kada ja pobeđujem svaku utakmicu, sada je sve regularno i normalno.". Uopšte ne kriju svoje licemerje.

momo brko

pre 2 godine

Jako bistar ovaj trener gde je to sve naucijo Partizan treba da bude sretan da ga ima srečno dečko ali manje pričaj bićeš još bolji!!

marko992

pre 2 godine

na glasu.

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.
(stevo, 28. septembar 2021 16:25)

Njegova su briga, rezultati i igraci.
O kojoj ti upravi pricas,gde to jos ima?

Sale PFC

pre 2 godine

Podrska najboljem treneru Partizana, nasem velikom Aleksandru Stanojevicu. Svi pravi nsvijaci cene tvou privtzenost klubu. Zato, nastavi tako i ne obracaj paznju na zlobne komentare za koje znamo da iz Terziceve kuhinje dolaze. Ziv nam bio jos 1000 godina i dugo, dugo vodio klub koji iskreno volis.

Марко

pre 2 godine

Сумњив му је био мали број пораза Црвене звезде у претходне четири сезоне, а није му сумњиво то што у овој сезони Партизан још нема ниједан пораз, а ни претходног пролећа и већег дела јесени Партизан ништа није изгубио осим дербија и небитне утакмице против Младости. Зар му није јасно да Црвена звезда и Партизан, када играју озбиљно, немају од кога да избуге у домаћем првенству. Црвена звезда је у Европи прошла 12 кола кваливикација заредом, играла два пута Лигу шапиона, два пута стигла до пролећа у Лиги Европе, дошла до 42. позиције, на ранг листи УЕФА, па шта је онда чудно што не губи утакмице од клубова чији су играчки кадрови 5-10 пута јефтинији. Звзеда је добијала чак и небитне утакмице у моментима када је имала 20 и више бодова разлике у односу на Партизан. Било би добро да осим Звезде и Партизана имамо још неки квалитетан клуб, али земље некадашњег источног блока тешко да имају више од 2 квалитетна клуба, осим Русије. Није Србија случајно сада по клупском коефицијенту 12. на УЕФА ранг листи. Иза нас су Данска, Белгија, Хрватска, Грчка, Турска, Кипар, Шведска... Испред нас су земље које су или много богатије од Србије (Немачка, Енглеска, Шпанија, Холандија), или ако нису богатије, онда су много веће (Украјина).

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Потпуно је примерено да тренер нк плачизана непрестано плаче, цвили и кука, такав је то клуб, ни он га не воли али посао је посао...

Jugovic

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.

PFC

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Mene sramota ovog licemerja, a navijam za Parrizan.

aha

pre 2 godine

Isti likovi pljuju Stanoja i Stankelu.Jedino merilo vrednosti su rezultati,Partizan ih ima,LK,donaca liga.O Zvezdi i rezultatima Stankovica ne treba tositi reci.

View

pre 2 godine

Mnogo konfuzije u svemu. Kritikuje tim koji je on izveo na teren protiv CZ? Nisu dali, kako on kaže 800%. Pa ne može kad ti je prosečan nivo igre na 70% cele sezone da ga podignrš kad ti padne na pamet i to protiv najjačeg protivnika. Sumi je rekao da ne može da se uklopi u tim. Pa zar mu nije rekao - probaj, pomoću ti... Natha grdi što ne igra kako nu je rekai, a on baš postiže gol? Bolje da ništa ne priča....tek sad je napravio još veće zamešateljstvo.

Back in Black

pre 2 godine

Može da prica ko sta hoce ali taj Suma je za naše uslove bio ozbiljan igrac i verovatno najneiskorisceniji igrac ikada.Prosto je neverovatno da jedan takav igrac greje klupu nekim levacima.Razumeo bi ne znam igrace iz lige petice oni kupuju ne pitaju za cenu ali u Srbiji da ti imaš takvog igraca u timu a on da ne dobija pravu šansu to ne mogu nikako da razumem.Prvo doneo bi dosta sto se tice igre i sportskog dela,a kao drugo mogao bi dobro da se proda i da se na kraju višestruko isplati.
Ali menadzersko kumska mafija hara u našem fudbalu,mamini i tatini sinovi mora da igraju o ostale fore i fazoni.

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.
(Jugovic, 28. septembar 2021 15:05)
Koliko vidim,Suma bi mogao biti Ilijeva investicija.
Ilijev je bio odličan igrač,ali je uvek mnogo više mislio na sebe nego na klub.Bojim se da je isto i sad.
Kada sportski deo unese svu energiju u jednu ideju:slozan i jak Partizan pa sve ostalo tek onda,onda možemo očekivati i rezultat.

B.L.

pre 2 godine

Pa ovde nije bii nijedan navijač, ovde su dosli neki likovi i ovaj pričao sta je htio da prica, jel bio mozda neko da mu postavi neko pametno oiranje a ne naruceno???

lucky

pre 2 godine

U ovu konferenciju bi možda i poverovao da nije nameštena, da je recimo došlo do nekih varnica i svadja oko nekih pitanja.
Ovako, Stanoje, slabo da ti bilo šta verujem. Posebno sto branis Jojica i Miljkovića. Brate i ja volim Partizan do neba ali ne mislim da zbog toga zaslužujem da igram u Partizanu.
Isto tako sa tim rekordima u domaćem prvenstvu…samo nam je još trebalo da nas uvucete u taj Zvezdin mulj, pa da maltetiramo ove male klubove i da im branimo da se bore protiv nas.
Fudbal nikad neće ozdraviti ako radimo iste stvari kao i oni sa one strane brda.
Neka ne osvojimo titulu još 10 godina ali ne teraj nas klub u isto blato.
Valjda će se i moral njihovih navijača jednom probuditi.
Ako ništa onda bar tad kad im madjija zatvori klub pa otvore neku novu Vojvodina- zvezdu i budu se kleli da je to onaj isti klub sto je osvojio titulu u Bariju.

Fk Konfuzija

pre 2 godine

Stanoje,Vucela,Profa,Pantic,Vazura,Velja,Ivica samo vam jos fale Vujosevic i Koprivica da budete kompletni :) i naravnao Zeka&Bjeka Tjureta vise ne racunam on je mator... :)

zicers

pre 2 godine

Objektivno,ovaj Stanojevicev pokusaj da se opere je ispao prilicno neubedljiv.Dzabe suze i izlivi emocija.Suvise je ocigledno da je bio ljut kad je Partizan postigao gol u derbiju i ocigledno je da je blokirao Sumu,pogotovo u derbijima.Forsira igrace sumnjivog kvaliteta koji jos uz to nisu u formi...Sve u svemu Stanojevic nam je porucio da nece tako lako otici iz Partizana,pa makar svaki dan morao da plače na pres konferencijama.

Tragikomedija

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!
(deki, 28. septembar 2021 14:21) 

Stil igre da svi trče napred nazad i ginu na terenu. Ma koliko tehnički ograničeni bili Stanoju je najbitnije da svi igraju i napad i odbranu, u meri kolikoj mogu. Sećam se sprinta Jojića kod kontre Sočija na utakmici kod nas, istrčao pun sprint od njihovog kaznenog do našeg, znaš kad bi to Suma uradio? Nikad. Suma je tip igrača koji stoji napred i čeka loptu da pokuša da nešto uradi sa njom i kad je raspoložen onda upošljava saigrače i stvara šanse i za sebe i za druge, i navijači padaju u trans. Zato kad je neraspoložen igraš sa igračem manje, jer u odbrani je već kao čunj da si stavio a ako ga ni u napadu ne krene onda od njega nema ništa. Takvih utakmica je bilo dosta, samo se bolje sećamo dobrih. Slično kao Ozil pred kraj njegovog mandata u Arsenalu, samo se šetka i čeka loptu.

realan zvezdas

pre 2 godine

Neka mi neko objasni ponašanje Partizamnovih trenera. Kada se pogreši na štetu Zvezde sve je ok. Kada se neki put pogreši na štetu Partizana, pa makar i ako je aut u pitanju, oni sa penom u ustima trče na sudiju.. I nije samo Stanojević u pitanju. Ivana Tomica su morali da vezuju, Bata Mirković udara pesnicom u glavu pokojnog Kosanovica, o Duletu da nepricamo(preti javno i psuje sudije, stipa, udara...)Savo Milošević gadja sudiju iako je Vojvodina drastično oštećena.
Voleo bih i da takav repertoar pokažu i u Evropi. Ali znaju da ih tamo čeka drastična kazna za takvo ponašanje, pa su tamo manji od makovog zrna.
To je odlika malih i palanackih klubova..

Cerebro

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Pa da cim nije partizan nije prvi onda nesto nije u redu... kakvo odusustvo realnosti , cist bezobrazluk

Grr

pre 2 godine

Suma mu se ne uklapa u tim. A uklapaju se Lola, Miljković, Obradivić, Jojić, Ostojić, Lukač,...Suma je bio, pored Natha, jedini igrač koji može da napravi razliku. A to nema cenu za ovakvu ligu jer ti rešava utakmice kad timu ne ide, da ne kažem i derbi, koji često znači i titulu.

Miša

pre 2 godine

Trener koji je postavio igru tima tako, da više ne zavisimo od jedne sudijske odluke, nego na svakoj utakmici u prvenstvu po nekoliko komada, pa vi svirajte po 2 penala protiv nas, poništite nam svih 5 golova ako možete....I takav trener ne valja posle svega što gledamo godinama od odlaska Marka Nikolića? Pa kome može da ne valja? Samo onima koji njegovim rezultatima najviše gube i koji ne mogu tako olako da ....."a zna se ko ovde voli da ....." ("Ko to tamo peva"). Ovde ne mislim na čestite navijače CZ koji vole i navijaju za svoj klub nego na one sa Partizanovog Juga. Uz put, onako pride, izbacio u Evropi portugalskog i ruskog predstavnika i osigurao Partizanu jesen u Evropi, prihode, bodove za koeficijent i najverovatnije proleće. I ne valja? Pa ni meni ne valjaju Zvezdini treneri kad Zvezda poštenom igrom osvaja titule, mada, ne sećam se baš kada je to bilo posledji put.

smeh

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.

Utin

pre 2 godine

Zbog asana partizan je u problemu. Za godinu dva ce na svim vestima biti kako partizan mora da plati jos. Zbog toga je otisao stojkovic, oteran suma. Svi ihraci sa jakim ugovorima, da se ustedi

Zoran

pre 2 godine

https://hotsport.rs/2021/09/28/ti-si-znao-da-ces-otici-javio-se-jos-jedan-stranac-koji-je-imao-buran-odlazak-iz-partizan-i-ovo-porucio-sumi/

Pedja2206

pre 2 godine

Da je igrao Suma zadnjih 30 minuta sada bi imali 5 bodova prednosti. Kako lako se zaboravlja revanš protiv Santa Klare. Suma je odigrao 27 minuta bio najbolji na terenu dok se nije povredio. Tada je već bilo 2:0 za Partizan. Tada se izgleda uklapao u tim.

deki

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!

micky Ward

pre 2 godine

Pitaj te ga sta mu dodje onaj nesrećni Miljković sto ga forsira,prvo u prvom mandatu i sad opet,,dečko veze sa fudbalom nema,nadam se da ce te mi pustiti komentar!..Samo PFC??!..

boki_rs

pre 2 godine

što se mene tiče ne moramo da budemo ni prvi ni drugi ni da igramo tu evropu
ali bih samo volio da su u partizanu ljudi koji vole partizan i da ne sumnjam da li namjerno otpuštaju igrače, ne igramo derbije u najjačim sastavima. Da igraju najbolji ili bar mladi igrači a ne poput miljkovića i jojića.
Ovo je zasita patetično što radi stanojević sad kada su uhvaćeni u prevari.
sadik, stevanović, asaano, maki banjak, suma... i natho je bio planiran prošle godine za "odstrel"

deki

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!

micky Ward

pre 2 godine

Pitaj te ga sta mu dodje onaj nesrećni Miljković sto ga forsira,prvo u prvom mandatu i sad opet,,dečko veze sa fudbalom nema,nadam se da ce te mi pustiti komentar!..Samo PFC??!..

Pedja2206

pre 2 godine

Da je igrao Suma zadnjih 30 minuta sada bi imali 5 bodova prednosti. Kako lako se zaboravlja revanš protiv Santa Klare. Suma je odigrao 27 minuta bio najbolji na terenu dok se nije povredio. Tada je već bilo 2:0 za Partizan. Tada se izgleda uklapao u tim.

boki_rs

pre 2 godine

što se mene tiče ne moramo da budemo ni prvi ni drugi ni da igramo tu evropu
ali bih samo volio da su u partizanu ljudi koji vole partizan i da ne sumnjam da li namjerno otpuštaju igrače, ne igramo derbije u najjačim sastavima. Da igraju najbolji ili bar mladi igrači a ne poput miljkovića i jojića.
Ovo je zasita patetično što radi stanojević sad kada su uhvaćeni u prevari.
sadik, stevanović, asaano, maki banjak, suma... i natho je bio planiran prošle godine za "odstrel"

realan zvezdas

pre 2 godine

Neka mi neko objasni ponašanje Partizamnovih trenera. Kada se pogreši na štetu Zvezde sve je ok. Kada se neki put pogreši na štetu Partizana, pa makar i ako je aut u pitanju, oni sa penom u ustima trče na sudiju.. I nije samo Stanojević u pitanju. Ivana Tomica su morali da vezuju, Bata Mirković udara pesnicom u glavu pokojnog Kosanovica, o Duletu da nepricamo(preti javno i psuje sudije, stipa, udara...)Savo Milošević gadja sudiju iako je Vojvodina drastično oštećena.
Voleo bih i da takav repertoar pokažu i u Evropi. Ali znaju da ih tamo čeka drastična kazna za takvo ponašanje, pa su tamo manji od makovog zrna.
To je odlika malih i palanackih klubova..

PFC

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Mene sramota ovog licemerja, a navijam za Parrizan.

View

pre 2 godine

Mnogo konfuzije u svemu. Kritikuje tim koji je on izveo na teren protiv CZ? Nisu dali, kako on kaže 800%. Pa ne može kad ti je prosečan nivo igre na 70% cele sezone da ga podignrš kad ti padne na pamet i to protiv najjačeg protivnika. Sumi je rekao da ne može da se uklopi u tim. Pa zar mu nije rekao - probaj, pomoću ti... Natha grdi što ne igra kako nu je rekai, a on baš postiže gol? Bolje da ništa ne priča....tek sad je napravio još veće zamešateljstvo.

zicers

pre 2 godine

Objektivno,ovaj Stanojevicev pokusaj da se opere je ispao prilicno neubedljiv.Dzabe suze i izlivi emocija.Suvise je ocigledno da je bio ljut kad je Partizan postigao gol u derbiju i ocigledno je da je blokirao Sumu,pogotovo u derbijima.Forsira igrace sumnjivog kvaliteta koji jos uz to nisu u formi...Sve u svemu Stanojevic nam je porucio da nece tako lako otici iz Partizana,pa makar svaki dan morao da plače na pres konferencijama.

Jugovic

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.

Cerebro

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Pa da cim nije partizan nije prvi onda nesto nije u redu... kakvo odusustvo realnosti , cist bezobrazluk

Grr

pre 2 godine

Suma mu se ne uklapa u tim. A uklapaju se Lola, Miljković, Obradivić, Jojić, Ostojić, Lukač,...Suma je bio, pored Natha, jedini igrač koji može da napravi razliku. A to nema cenu za ovakvu ligu jer ti rešava utakmice kad timu ne ide, da ne kažem i derbi, koji često znači i titulu.

Back in Black

pre 2 godine

Može da prica ko sta hoce ali taj Suma je za naše uslove bio ozbiljan igrac i verovatno najneiskorisceniji igrac ikada.Prosto je neverovatno da jedan takav igrac greje klupu nekim levacima.Razumeo bi ne znam igrace iz lige petice oni kupuju ne pitaju za cenu ali u Srbiji da ti imaš takvog igraca u timu a on da ne dobija pravu šansu to ne mogu nikako da razumem.Prvo doneo bi dosta sto se tice igre i sportskog dela,a kao drugo mogao bi dobro da se proda i da se na kraju višestruko isplati.
Ali menadzersko kumska mafija hara u našem fudbalu,mamini i tatini sinovi mora da igraju o ostale fore i fazoni.

Sub013

pre 2 godine

Hahahaha samo patetika i pljuvanje po Zvezdi i nista ne brinite, to sto Lola ima ogromnu platu a ne igra to nema veze, Asano? Koga briga, udri po Zvezdi i pusti po neku suzu i Grobari prezadovoljni, ako ako...

Jones

pre 2 godine

Da parafraziram, "Kad je Zvezda osvajala nije bilo regularno, a sada kada ja pobeđujem svaku utakmicu, sada je sve regularno i normalno.". Uopšte ne kriju svoje licemerje.

B.L.

pre 2 godine

Pa ovde nije bii nijedan navijač, ovde su dosli neki likovi i ovaj pričao sta je htio da prica, jel bio mozda neko da mu postavi neko pametno oiranje a ne naruceno???

Grobar

pre 2 godine

Nemački treneri: Taktika, sportska psihologija, fizička obuka.
Naši treneri: Saopštenja, deklaracije, otvorene tribine.

Nemci kad pobede Azerbejdžan sa dva gola razlike: Kakva bruka!!!
Mi kad izgubimo od Azerbejdžana: Pa šta, oni su kvalitetni.

Utin

pre 2 godine

Zbog asana partizan je u problemu. Za godinu dva ce na svim vestima biti kako partizan mora da plati jos. Zbog toga je otisao stojkovic, oteran suma. Svi ihraci sa jakim ugovorima, da se ustedi

Fk Konfuzija

pre 2 godine

Stanoje,Vucela,Profa,Pantic,Vazura,Velja,Ivica samo vam jos fale Vujosevic i Koprivica da budete kompletni :) i naravnao Zeka&Bjeka Tjureta vise ne racunam on je mator... :)

smeh

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.

stevo

pre 2 godine

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Потпуно је примерено да тренер нк плачизана непрестано плаче, цвили и кука, такав је то клуб, ни он га не воли али посао је посао...

lucky

pre 2 godine

U ovu konferenciju bi možda i poverovao da nije nameštena, da je recimo došlo do nekih varnica i svadja oko nekih pitanja.
Ovako, Stanoje, slabo da ti bilo šta verujem. Posebno sto branis Jojica i Miljkovića. Brate i ja volim Partizan do neba ali ne mislim da zbog toga zaslužujem da igram u Partizanu.
Isto tako sa tim rekordima u domaćem prvenstvu…samo nam je još trebalo da nas uvucete u taj Zvezdin mulj, pa da maltetiramo ove male klubove i da im branimo da se bore protiv nas.
Fudbal nikad neće ozdraviti ako radimo iste stvari kao i oni sa one strane brda.
Neka ne osvojimo titulu još 10 godina ali ne teraj nas klub u isto blato.
Valjda će se i moral njihovih navijača jednom probuditi.
Ako ništa onda bar tad kad im madjija zatvori klub pa otvore neku novu Vojvodina- zvezdu i budu se kleli da je to onaj isti klub sto je osvojio titulu u Bariju.

Sub013

pre 2 godine

Znači prvenstvo je regularno, jel tako?
(zapamtili smo šta si rekao, 28. septembar 2021 16:23)

Dok god su oni prvi, cim budu prosipali bodove protiv nekih poluamatera i cim zaostanu jedan bod bice neregularno, ako pak kojim slucajem opet zauzmu vrh tabele svi ce slaviti i ponovo ce postati regularno.

Марко

pre 2 godine

У последњих 36 првенствених утакмица, Партизан има 33 победе, 2 пораза и 1 нерешен резултат. Један пораз и један нерешен резултат су у дербијима, што занчи да Партизан има само један пораз од мањих клубова, и то је пораз од Младости у потпуно небитној утакмици када је првенствно било решено. Како Станојевићу и осталим нереалним Гробарима није сумњив тај низ, него су сумњиве само Звездине серије победа у претходне четири сезоне? Да ли вам је сумњиво и то што је Звезда прошла 12 кола заредом у квалификацијама за европска такмичења. Да ли су вам сумњиви и два пласмана у Лигу шампиона и два пролећа у Лиги Европе?

Нису Звездине победе у претходне четире сезоне сумњиве, већ је Партизан играо неозбиљно и просипао бодове. Ево неких примера:
1. У претходној сезони Партизан у Новом Пазару води са 2:1 до 70. минута и губи са 3:2
2. У претходној сезони Партизан у Новом Саду води против Војводине са 2:1 до 89. минута и губи са 3:2
3. У претходној сезони Партизан води против Металца са 1:0 и са играчем више прима гол и завршава се нерешено.
4. Пре две или три године у Београду Партизан води против Напретка са 2:0 и губи са 3:2.

Признајте Гробари да сте због оваквих ствари испадали из борбе за титулу, а не због Звездиних сумњивих победа. Ови резултати сада које Црвена звезда и Партизан остварују у првенству су реалност нашег фудбала, осим оног кикса Звезде против Војводине у првом колу. Ако обе екипе буду играле максимално, првенство ће се решавати у дербију. Просто к'о пасуљ!

aleksa

pre 2 godine

Napadali do 65 minuta. Dva puta pogodili okvir, dali jedan gol i taj gol ide Borjanu na dušu. Zvezda 5-6 puta pogodila okvri gola, prečku... Imala bolje prilike. Posle 65. minuta baterije se ispraznile. Kada da daju drugi gol, sa čime!? "Izduvali se" u prvom poluvremenu. Nerealni ste Stanojeviću.
I, da li je normalno ovo pumpanje gol razlike od strane i vas i Zvezde?
Da li je regularno ovo sklanjanje i stav "neka to Zvezda i Partizan sami rešavaju, nas to ne zanima"!?

Fenomen

pre 2 godine

Ovaj čovek ima mnogo problema...ali sa samim sobom. Pun je mržnje, na utakmicama je pod stresom koji je teško razumeti. Dovoljno je videti njegovo histerična ponašanje na aut liniju, razgoračene oči i neumesno reakcije na svaku sudijsku odluku...ako je dosuđen bezvezno aut protiv njegovog tima on reaguje na jedan teško razumljiv način. U prvom mandatu su ga oterali kao kera iz Partizana, a on je pokušao da izvrši puč u upravi organizujući grupu nezadovoljnih navijača što se završilo neuspehom. Tom čoveku treba pomoći. Nije on uopšte toliko bitan kao što sam o sebi misli. Ne može nijedan pojedinac biti iznad kluba, ali treba to neko da mi kaže.

Марко

pre 2 godine

Сумњив му је био мали број пораза Црвене звезде у претходне четири сезоне, а није му сумњиво то што у овој сезони Партизан још нема ниједан пораз, а ни претходног пролећа и већег дела јесени Партизан ништа није изгубио осим дербија и небитне утакмице против Младости. Зар му није јасно да Црвена звезда и Партизан, када играју озбиљно, немају од кога да избуге у домаћем првенству. Црвена звезда је у Европи прошла 12 кола кваливикација заредом, играла два пута Лигу шапиона, два пута стигла до пролећа у Лиги Европе, дошла до 42. позиције, на ранг листи УЕФА, па шта је онда чудно што не губи утакмице од клубова чији су играчки кадрови 5-10 пута јефтинији. Звзеда је добијала чак и небитне утакмице у моментима када је имала 20 и више бодова разлике у односу на Партизан. Било би добро да осим Звезде и Партизана имамо још неки квалитетан клуб, али земље некадашњег источног блока тешко да имају више од 2 квалитетна клуба, осим Русије. Није Србија случајно сада по клупском коефицијенту 12. на УЕФА ранг листи. Иза нас су Данска, Белгија, Хрватска, Грчка, Турска, Кипар, Шведска... Испред нас су земље које су или много богатије од Србије (Немачка, Енглеска, Шпанија, Холандија), или ако нису богатије, онда су много веће (Украјина).

Sale PFC

pre 2 godine

Podrska najboljem treneru Partizana, nasem velikom Aleksandru Stanojevicu. Svi pravi nsvijaci cene tvou privtzenost klubu. Zato, nastavi tako i ne obracaj paznju na zlobne komentare za koje znamo da iz Terziceve kuhinje dolaze. Ziv nam bio jos 1000 godina i dugo, dugo vodio klub koji iskreno volis.

SEXaS

pre 2 godine

прво, да си Партизановац и Гробар, не би онако дошао у Партизан.
друго, кажеш да волиш Клуб и да живиш за њега. зашто онда ниподаштаваш и малтретираш најскупље и најбоље играче. спушташ им цену пред трансфер и одричеш их се у бесцење. а Клуб их је скупо платио и на крају чак Клуб мора да плаћа и казне накнадно некима од њих, уместо да на њима профитира! зар игде мислиш да би у неком клубу дочекао сутра, када би клуб оштетио за било какав новац? ти си до данас оштетио Партизан минимум за преко десет милиона евра, можда и двадесет, дефетизмом и истеривањем из Клуба Садика, Филипа, Асана, Суме... али лако је са вазуром и вучелићем. и њима је дат Клуб да га растуре. нико ни за шта не одговара. са таквима си свој на своме.
треће, свако нормалан види да миљковић, јокић, холендер, јовић, су четири до шест играча мање на терену када су у игри, јер поред њих треба још пар наших играча да исправљају њихове грешке, а ти инсистираш на њима ко да су власници Клуба. ником нормалном не можеш продати причу да су они потребни Клубу. потребни су теби или твом газди који од њих имају материјалну корист.
укратко, ти си обична незналица, ухљеб и агент, који воли Партизан до последњег евра. који продаје приче о љубави према Клубу. ти треба да устанеш кад кажеш Мореира. тај и дан данас воли Партизан више од тебе.
напоље из Партизана!

Zoran

pre 2 godine

https://hotsport.rs/2021/09/28/ti-si-znao-da-ces-otici-javio-se-jos-jedan-stranac-koji-je-imao-buran-odlazak-iz-partizan-i-ovo-porucio-sumi/

Bumerang

pre 2 godine

Zvezda ovo ono, bilo je neregularno, a sad je regularno, sumniv niz pobeda, nece nam dozvoliti da budemo sampioni, bla bla...o cemu prica jedan trener (??) vise politika, nego struka...
Da li ste ikad culi bilo kog trenera Zvezde da ovako prica? Pa ovako ne pricaju ni nasi iz uprave. A sta su nama radili. Partizan ne prozivljava ni deseti deo toga. Klub solidno stoji. I sam kaze da primaju plate redovno. Cela uprava uz vlast. Ali kuknjava za svaki slucaj. Drzte lopova po starom dobrom obicaju. Valjda im sad smeta sto Zvezdu sad niko ne sme da krade, sta li...?

Tragikomedija

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!
(deki, 28. septembar 2021 14:21) 

Stil igre da svi trče napred nazad i ginu na terenu. Ma koliko tehnički ograničeni bili Stanoju je najbitnije da svi igraju i napad i odbranu, u meri kolikoj mogu. Sećam se sprinta Jojića kod kontre Sočija na utakmici kod nas, istrčao pun sprint od njihovog kaznenog do našeg, znaš kad bi to Suma uradio? Nikad. Suma je tip igrača koji stoji napred i čeka loptu da pokuša da nešto uradi sa njom i kad je raspoložen onda upošljava saigrače i stvara šanse i za sebe i za druge, i navijači padaju u trans. Zato kad je neraspoložen igraš sa igračem manje, jer u odbrani je već kao čunj da si stavio a ako ga ni u napadu ne krene onda od njega nema ništa. Takvih utakmica je bilo dosta, samo se bolje sećamo dobrih. Slično kao Ozil pred kraj njegovog mandata u Arsenalu, samo se šetka i čeka loptu.

mister Deki, šerif od moldavije

pre 2 godine

Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..
(realan zvezdas, 28. septembar 2021

- pre par kola Katai je bio u ofsajdu u Subotici kad, hop, zakazao VAR, baš tad
- Boačijev "gol" je zatresao mrežu. nemoj da skroman iako je Stojke odbio bar pola metra ispred linije
- golovi posle gol auta
- penali posle odbitka od noge
- poništen gol zbog ofsajda koji nije postojao (150 derbi)
- produžavanje utakmice do 102 minuta u polufinalu kupa prošle godine

Milunović je napravio čist faul. golman je neprikosnoven

šajberovci, šajberovci ko vas ne zna...

DžejAr65

pre 2 godine

Dva pitanja za Stanoja i grobare, da li je Suma dobio otkaz ili je on raskinuo ugovor i drugo da li je Iliev dao ostavku ili je još uvek sportski direktor

Miša

pre 2 godine

Trener koji je postavio igru tima tako, da više ne zavisimo od jedne sudijske odluke, nego na svakoj utakmici u prvenstvu po nekoliko komada, pa vi svirajte po 2 penala protiv nas, poništite nam svih 5 golova ako možete....I takav trener ne valja posle svega što gledamo godinama od odlaska Marka Nikolića? Pa kome može da ne valja? Samo onima koji njegovim rezultatima najviše gube i koji ne mogu tako olako da ....."a zna se ko ovde voli da ....." ("Ko to tamo peva"). Ovde ne mislim na čestite navijače CZ koji vole i navijaju za svoj klub nego na one sa Partizanovog Juga. Uz put, onako pride, izbacio u Evropi portugalskog i ruskog predstavnika i osigurao Partizanu jesen u Evropi, prihode, bodove za koeficijent i najverovatnije proleće. I ne valja? Pa ni meni ne valjaju Zvezdini treneri kad Zvezda poštenom igrom osvaja titule, mada, ne sećam se baš kada je to bilo posledji put.

marko992

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.
(smeh, 28. septembar 2021 15:45)

Slazem se sa tobom da se za Ilieva ne moze reci da je bio odlican igrac ,vec samo dobar klubski.Primer koji si naveo ne stoji,ako ti nik nesto govori i o godinama setices se jednog penala(mislim na Poljudu) kada je lopta zavrsila u korner zastavici.
Desavaju se razne situacije i one ne mogu samo po tome odredjivati kvalitet igraca.

ultrasrbin

pre 2 godine

(realan zvezdas, 28. septembar 2021 15:09)
Realni:
Evo malo realnosti
-kada je Zvezda zavrsila derbi sa igracem manje?
-koliko je godina proslo, a da Partizanu nije sviran penal?
-koliko je penala dobila Zvezda u medjuvremenu?
-stidis li se gola iz gol auta?
-a onog kada lopta nije presla liniju?
-imas li obraza posle ovog derbija da pricas o realosti. ne znam da li ej bio faul urosevica, ali ako je taj gol ponisten onda je faul nad Vujacicem mnogo veci i nikako nije smeo da se prizna gol Zvezde.

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?

xyz

pre 2 godine

Stanoje, ti koji te provociraju potpisani kao navijači Partizana sigurno to nisu. Samo napred, Parni valjak konačno ponovo melje i to im užasno smeta jer nisu računali na to da trener može biti vredniji od cele uprave koja leže na rudu kad god zatreba. Guraj svoju priču, ne pravdaj se nikome i uvek se ponašaj u skladu sa time da niko u upravi, na tribinama i od vas na terenu nije veći i značajniji od institucije Partizana!
Napisah lako proverljiv podatak o broju Zvezdinih šuteva na gol Partizana u derbijima tokom tvog prvog mandata i dobih više minusa od pluseva. To ti dovoljno govori ko piše i odakle dolaze gluposti kojima pokušavaju da te diskredituju.
Srećno i samo gazi dalje!

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.
(Jugovic, 28. septembar 2021 15:05)
Koliko vidim,Suma bi mogao biti Ilijeva investicija.
Ilijev je bio odličan igrač,ali je uvek mnogo više mislio na sebe nego na klub.Bojim se da je isto i sad.
Kada sportski deo unese svu energiju u jednu ideju:slozan i jak Partizan pa sve ostalo tek onda,onda možemo očekivati i rezultat.

Baljko

pre 2 godine

Svi treba da se dokažu u evropskim utakmicama,ali Jojić ne mora ni na našem pašnjaku od lige i tu je najgori! Natho ide na klupu kad se oporavi Pantić jer je on čuveno naše dete...preduslov za startera kod ovog trenera je da si propalo dete Partizana u inostranstvu i da te niko neće a ne fudbalski kvaliteti!

aha

pre 2 godine

Isti likovi pljuju Stanoja i Stankelu.Jedino merilo vrednosti su rezultati,Partizan ih ima,LK,donaca liga.O Zvezdi i rezultatima Stankovica ne treba tositi reci.

Covek od poverenja

pre 2 godine

Šteta što niko objektivan nije mogao ili smeo ući na ovu "tribinu". Džaba obezbeïenje, gluma čista. Sramota kakav trener i ovo s njim sad prevazilazi sve granice normale tako da vam je svima jasno verujem ko je njega zapravo vratio u Partizan.

realan zvezdas

pre 2 godine

mister Deki, šerif od moldavije, 28. septembar 2021 18:24

Kad pominjete Šerif od Moldavija trebalo bi da ustanete.. Izbacili dva favorita, mnogo skuplje timove(Zvezda i Dinamo). Taj Dinamo je prošle godine izbacio Totenhem, a vaš tako odrao(5:0),da je mene bilo sramota. U ligi šampiona već posle jedne utakmice imaju pobedu.

To vi niste ostvarili već pola veka.

Bla

pre 2 godine

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?
(ultrasrbin, 28. septembar 2021 17:25)
Partizan je osvojio titulu tako sto je dronnjak postigao kos iz auta. To je samo jedan primer a ima ih podosta.

realan zvezdas

pre 2 godine

ultrasrbin
Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..

Sale PFC

pre 2 godine

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

marko992

pre 2 godine

na glasu.

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.
(stevo, 28. septembar 2021 16:25)

Njegova su briga, rezultati i igraci.
O kojoj ti upravi pricas,gde to jos ima?

xyz

pre 2 godine

Nisam sigiran čemu ovo (valjda ga prozivali na Tviteru pa ga pogodilo), ali o tome šta ovaj čovek zna i može treba reći samo jednu činjenicu:
ako neko ima snimke svih prvenstvenih derbija iz njegovog prvog mandata neka prebroji koliko je ŠUTEVA NA GOL imala Zvezda!
Nisam siguran koliko je utakmica odigrano, 6-7 čini mi se a u njima je Zvezda dala 1 gol (autogol je bio) i imala 1, slovima JEDAN šut u gol Partizana. Ko ne veruje neka odgleda te tekme.
Suma je za naše prilike odličan igrač, ali te gubi pasoš, te ga zarobili, te mu bolestan kućni ljubimac, te ovo, te ono. Da je igrač kao pokojni Maradona - mnogo je.

momo brko

pre 2 godine

Jako bistar ovaj trener gde je to sve naucijo Partizan treba da bude sretan da ga ima srečno dečko ali manje pričaj bićeš još bolji!!

Enrico Pallazzo

pre 2 godine

Nestvarni su mi komentari grobara poput ovih dole. Pa ja kao zvezdaš vidim da je ovaj trener doveden da obezbedi Zvezdi titulu. Polgedajte samo rezultat njegovih godinu dana, 0 trofeja, 3 najbolja igrača oterana, od toga jedan (Sadik) prodat ispod cene, kod druge dvojice ozbiljan gubitak novca.
Dovoljno je samo videti kolika armija botova ga brani, informeri i slični....

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

Miša

pre 2 godine

Trener koji je postavio igru tima tako, da više ne zavisimo od jedne sudijske odluke, nego na svakoj utakmici u prvenstvu po nekoliko komada, pa vi svirajte po 2 penala protiv nas, poništite nam svih 5 golova ako možete....I takav trener ne valja posle svega što gledamo godinama od odlaska Marka Nikolića? Pa kome može da ne valja? Samo onima koji njegovim rezultatima najviše gube i koji ne mogu tako olako da ....."a zna se ko ovde voli da ....." ("Ko to tamo peva"). Ovde ne mislim na čestite navijače CZ koji vole i navijaju za svoj klub nego na one sa Partizanovog Juga. Uz put, onako pride, izbacio u Evropi portugalskog i ruskog predstavnika i osigurao Partizanu jesen u Evropi, prihode, bodove za koeficijent i najverovatnije proleće. I ne valja? Pa ni meni ne valjaju Zvezdini treneri kad Zvezda poštenom igrom osvaja titule, mada, ne sećam se baš kada je to bilo posledji put.

deki

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!

realan zvezdas

pre 2 godine

Neka mi neko objasni ponašanje Partizamnovih trenera. Kada se pogreši na štetu Zvezde sve je ok. Kada se neki put pogreši na štetu Partizana, pa makar i ako je aut u pitanju, oni sa penom u ustima trče na sudiju.. I nije samo Stanojević u pitanju. Ivana Tomica su morali da vezuju, Bata Mirković udara pesnicom u glavu pokojnog Kosanovica, o Duletu da nepricamo(preti javno i psuje sudije, stipa, udara...)Savo Milošević gadja sudiju iako je Vojvodina drastično oštećena.
Voleo bih i da takav repertoar pokažu i u Evropi. Ali znaju da ih tamo čeka drastična kazna za takvo ponašanje, pa su tamo manji od makovog zrna.
To je odlika malih i palanackih klubova..

Sale PFC

pre 2 godine

Podrska najboljem treneru Partizana, nasem velikom Aleksandru Stanojevicu. Svi pravi nsvijaci cene tvou privtzenost klubu. Zato, nastavi tako i ne obracaj paznju na zlobne komentare za koje znamo da iz Terziceve kuhinje dolaze. Ziv nam bio jos 1000 godina i dugo, dugo vodio klub koji iskreno volis.

Tragikomedija

pre 2 godine

Ali ja imam svoj stil igre u koji on (Suma) nije mogao da se uklopi. Ja sam mu rekao pre šest meseci, nakon što je napravio jedan problem, drugi treći. Ja sam na treći reagovao".



Alo kakav stil igre o cemu ti pricas???? Kazi lepo da stmo oterali Sumu zbog prevelike plate, ipak treba renovirati stan u Njujorku!
(deki, 28. septembar 2021 14:21) 

Stil igre da svi trče napred nazad i ginu na terenu. Ma koliko tehnički ograničeni bili Stanoju je najbitnije da svi igraju i napad i odbranu, u meri kolikoj mogu. Sećam se sprinta Jojića kod kontre Sočija na utakmici kod nas, istrčao pun sprint od njihovog kaznenog do našeg, znaš kad bi to Suma uradio? Nikad. Suma je tip igrača koji stoji napred i čeka loptu da pokuša da nešto uradi sa njom i kad je raspoložen onda upošljava saigrače i stvara šanse i za sebe i za druge, i navijači padaju u trans. Zato kad je neraspoložen igraš sa igračem manje, jer u odbrani je već kao čunj da si stavio a ako ga ni u napadu ne krene onda od njega nema ništa. Takvih utakmica je bilo dosta, samo se bolje sećamo dobrih. Slično kao Ozil pred kraj njegovog mandata u Arsenalu, samo se šetka i čeka loptu.

micky Ward

pre 2 godine

Pitaj te ga sta mu dodje onaj nesrećni Miljković sto ga forsira,prvo u prvom mandatu i sad opet,,dečko veze sa fudbalom nema,nadam se da ce te mi pustiti komentar!..Samo PFC??!..

boki_rs

pre 2 godine

što se mene tiče ne moramo da budemo ni prvi ni drugi ni da igramo tu evropu
ali bih samo volio da su u partizanu ljudi koji vole partizan i da ne sumnjam da li namjerno otpuštaju igrače, ne igramo derbije u najjačim sastavima. Da igraju najbolji ili bar mladi igrači a ne poput miljkovića i jojića.
Ovo je zasita patetično što radi stanojević sad kada su uhvaćeni u prevari.
sadik, stevanović, asaano, maki banjak, suma... i natho je bio planiran prošle godine za "odstrel"

zicers

pre 2 godine

Objektivno,ovaj Stanojevicev pokusaj da se opere je ispao prilicno neubedljiv.Dzabe suze i izlivi emocija.Suvise je ocigledno da je bio ljut kad je Partizan postigao gol u derbiju i ocigledno je da je blokirao Sumu,pogotovo u derbijima.Forsira igrace sumnjivog kvaliteta koji jos uz to nisu u formi...Sve u svemu Stanojevic nam je porucio da nece tako lako otici iz Partizana,pa makar svaki dan morao da plače na pres konferencijama.

marko992

pre 2 godine

na glasu.

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.
(stevo, 28. septembar 2021 16:25)

Njegova su briga, rezultati i igraci.
O kojoj ti upravi pricas,gde to jos ima?

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Потпуно је примерено да тренер нк плачизана непрестано плаче, цвили и кука, такав је то клуб, ни он га не воли али посао је посао...

lucky

pre 2 godine

U ovu konferenciju bi možda i poverovao da nije nameštena, da je recimo došlo do nekih varnica i svadja oko nekih pitanja.
Ovako, Stanoje, slabo da ti bilo šta verujem. Posebno sto branis Jojica i Miljkovića. Brate i ja volim Partizan do neba ali ne mislim da zbog toga zaslužujem da igram u Partizanu.
Isto tako sa tim rekordima u domaćem prvenstvu…samo nam je još trebalo da nas uvucete u taj Zvezdin mulj, pa da maltetiramo ove male klubove i da im branimo da se bore protiv nas.
Fudbal nikad neće ozdraviti ako radimo iste stvari kao i oni sa one strane brda.
Neka ne osvojimo titulu još 10 godina ali ne teraj nas klub u isto blato.
Valjda će se i moral njihovih navijača jednom probuditi.
Ako ništa onda bar tad kad im madjija zatvori klub pa otvore neku novu Vojvodina- zvezdu i budu se kleli da je to onaj isti klub sto je osvojio titulu u Bariju.

momo brko

pre 2 godine

Jako bistar ovaj trener gde je to sve naucijo Partizan treba da bude sretan da ga ima srečno dečko ali manje pričaj bićeš još bolji!!

aha

pre 2 godine

Isti likovi pljuju Stanoja i Stankelu.Jedino merilo vrednosti su rezultati,Partizan ih ima,LK,donaca liga.O Zvezdi i rezultatima Stankovica ne treba tositi reci.

Jones

pre 2 godine

Da parafraziram, "Kad je Zvezda osvajala nije bilo regularno, a sada kada ja pobeđujem svaku utakmicu, sada je sve regularno i normalno.". Uopšte ne kriju svoje licemerje.

Pedja2206

pre 2 godine

Da je igrao Suma zadnjih 30 minuta sada bi imali 5 bodova prednosti. Kako lako se zaboravlja revanš protiv Santa Klare. Suma je odigrao 27 minuta bio najbolji na terenu dok se nije povredio. Tada je već bilo 2:0 za Partizan. Tada se izgleda uklapao u tim.

Cerebro

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Pa da cim nije partizan nije prvi onda nesto nije u redu... kakvo odusustvo realnosti , cist bezobrazluk

xyz

pre 2 godine

Nisam sigiran čemu ovo (valjda ga prozivali na Tviteru pa ga pogodilo), ali o tome šta ovaj čovek zna i može treba reći samo jednu činjenicu:
ako neko ima snimke svih prvenstvenih derbija iz njegovog prvog mandata neka prebroji koliko je ŠUTEVA NA GOL imala Zvezda!
Nisam siguran koliko je utakmica odigrano, 6-7 čini mi se a u njima je Zvezda dala 1 gol (autogol je bio) i imala 1, slovima JEDAN šut u gol Partizana. Ko ne veruje neka odgleda te tekme.
Suma je za naše prilike odličan igrač, ali te gubi pasoš, te ga zarobili, te mu bolestan kućni ljubimac, te ovo, te ono. Da je igrač kao pokojni Maradona - mnogo je.

Bumerang

pre 2 godine

Zvezda ovo ono, bilo je neregularno, a sad je regularno, sumniv niz pobeda, nece nam dozvoliti da budemo sampioni, bla bla...o cemu prica jedan trener (??) vise politika, nego struka...
Da li ste ikad culi bilo kog trenera Zvezde da ovako prica? Pa ovako ne pricaju ni nasi iz uprave. A sta su nama radili. Partizan ne prozivljava ni deseti deo toga. Klub solidno stoji. I sam kaze da primaju plate redovno. Cela uprava uz vlast. Ali kuknjava za svaki slucaj. Drzte lopova po starom dobrom obicaju. Valjda im sad smeta sto Zvezdu sad niko ne sme da krade, sta li...?

Sale PFC

pre 2 godine

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

ultrasrbin

pre 2 godine

(realan zvezdas, 28. septembar 2021 15:09)
Realni:
Evo malo realnosti
-kada je Zvezda zavrsila derbi sa igracem manje?
-koliko je godina proslo, a da Partizanu nije sviran penal?
-koliko je penala dobila Zvezda u medjuvremenu?
-stidis li se gola iz gol auta?
-a onog kada lopta nije presla liniju?
-imas li obraza posle ovog derbija da pricas o realosti. ne znam da li ej bio faul urosevica, ali ako je taj gol ponisten onda je faul nad Vujacicem mnogo veci i nikako nije smeo da se prizna gol Zvezde.

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?

xyz

pre 2 godine

Stanoje, ti koji te provociraju potpisani kao navijači Partizana sigurno to nisu. Samo napred, Parni valjak konačno ponovo melje i to im užasno smeta jer nisu računali na to da trener može biti vredniji od cele uprave koja leže na rudu kad god zatreba. Guraj svoju priču, ne pravdaj se nikome i uvek se ponašaj u skladu sa time da niko u upravi, na tribinama i od vas na terenu nije veći i značajniji od institucije Partizana!
Napisah lako proverljiv podatak o broju Zvezdinih šuteva na gol Partizana u derbijima tokom tvog prvog mandata i dobih više minusa od pluseva. To ti dovoljno govori ko piše i odakle dolaze gluposti kojima pokušavaju da te diskredituju.
Srećno i samo gazi dalje!

SEXaS

pre 2 godine

прво, да си Партизановац и Гробар, не би онако дошао у Партизан.
друго, кажеш да волиш Клуб и да живиш за њега. зашто онда ниподаштаваш и малтретираш најскупље и најбоље играче. спушташ им цену пред трансфер и одричеш их се у бесцење. а Клуб их је скупо платио и на крају чак Клуб мора да плаћа и казне накнадно некима од њих, уместо да на њима профитира! зар игде мислиш да би у неком клубу дочекао сутра, када би клуб оштетио за било какав новац? ти си до данас оштетио Партизан минимум за преко десет милиона евра, можда и двадесет, дефетизмом и истеривањем из Клуба Садика, Филипа, Асана, Суме... али лако је са вазуром и вучелићем. и њима је дат Клуб да га растуре. нико ни за шта не одговара. са таквима си свој на своме.
треће, свако нормалан види да миљковић, јокић, холендер, јовић, су четири до шест играча мање на терену када су у игри, јер поред њих треба још пар наших играча да исправљају њихове грешке, а ти инсистираш на њима ко да су власници Клуба. ником нормалном не можеш продати причу да су они потребни Клубу. потребни су теби или твом газди који од њих имају материјалну корист.
укратко, ти си обична незналица, ухљеб и агент, који воли Партизан до последњег евра. који продаје приче о љубави према Клубу. ти треба да устанеш кад кажеш Мореира. тај и дан данас воли Партизан више од тебе.
напоље из Партизана!

mister Deki, šerif od moldavije

pre 2 godine

Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..
(realan zvezdas, 28. septembar 2021

- pre par kola Katai je bio u ofsajdu u Subotici kad, hop, zakazao VAR, baš tad
- Boačijev "gol" je zatresao mrežu. nemoj da skroman iako je Stojke odbio bar pola metra ispred linije
- golovi posle gol auta
- penali posle odbitka od noge
- poništen gol zbog ofsajda koji nije postojao (150 derbi)
- produžavanje utakmice do 102 minuta u polufinalu kupa prošle godine

Milunović je napravio čist faul. golman je neprikosnoven

šajberovci, šajberovci ko vas ne zna...

Fk Konfuzija

pre 2 godine

Stanoje,Vucela,Profa,Pantic,Vazura,Velja,Ivica samo vam jos fale Vujosevic i Koprivica da budete kompletni :) i naravnao Zeka&Bjeka Tjureta vise ne racunam on je mator... :)

aleksa

pre 2 godine

Napadali do 65 minuta. Dva puta pogodili okvir, dali jedan gol i taj gol ide Borjanu na dušu. Zvezda 5-6 puta pogodila okvri gola, prečku... Imala bolje prilike. Posle 65. minuta baterije se ispraznile. Kada da daju drugi gol, sa čime!? "Izduvali se" u prvom poluvremenu. Nerealni ste Stanojeviću.
I, da li je normalno ovo pumpanje gol razlike od strane i vas i Zvezde?
Da li je regularno ovo sklanjanje i stav "neka to Zvezda i Partizan sami rešavaju, nas to ne zanima"!?

Марко

pre 2 godine

У последњих 36 првенствених утакмица, Партизан има 33 победе, 2 пораза и 1 нерешен резултат. Један пораз и један нерешен резултат су у дербијима, што занчи да Партизан има само један пораз од мањих клубова, и то је пораз од Младости у потпуно небитној утакмици када је првенствно било решено. Како Станојевићу и осталим нереалним Гробарима није сумњив тај низ, него су сумњиве само Звездине серије победа у претходне четири сезоне? Да ли вам је сумњиво и то што је Звезда прошла 12 кола заредом у квалификацијама за европска такмичења. Да ли су вам сумњиви и два пласмана у Лигу шампиона и два пролећа у Лиги Европе?

Нису Звездине победе у претходне четире сезоне сумњиве, већ је Партизан играо неозбиљно и просипао бодове. Ево неких примера:
1. У претходној сезони Партизан у Новом Пазару води са 2:1 до 70. минута и губи са 3:2
2. У претходној сезони Партизан у Новом Саду води против Војводине са 2:1 до 89. минута и губи са 3:2
3. У претходној сезони Партизан води против Металца са 1:0 и са играчем више прима гол и завршава се нерешено.
4. Пре две или три године у Београду Партизан води против Напретка са 2:0 и губи са 3:2.

Признајте Гробари да сте због оваквих ствари испадали из борбе за титулу, а не због Звездиних сумњивих победа. Ови резултати сада које Црвена звезда и Партизан остварују у првенству су реалност нашег фудбала, осим оног кикса Звезде против Војводине у првом колу. Ако обе екипе буду играле максимално, првенство ће се решавати у дербију. Просто к'о пасуљ!

Enrico Pallazzo

pre 2 godine

Nestvarni su mi komentari grobara poput ovih dole. Pa ja kao zvezdaš vidim da je ovaj trener doveden da obezbedi Zvezdi titulu. Polgedajte samo rezultat njegovih godinu dana, 0 trofeja, 3 najbolja igrača oterana, od toga jedan (Sadik) prodat ispod cene, kod druge dvojice ozbiljan gubitak novca.
Dovoljno je samo videti kolika armija botova ga brani, informeri i slični....

Podrška najboljem treneru Partizana, našem velikom Aleksandru Stanojeviću. Svi pravi navijači cene tvoju privrženost klubu. Zato, nastavi tako i ne obraćaj pažnju na zlobne komentare koji dolaze iz Terzićeve kuhinje. Živ nam bio 1000 godina i dugo, dugo godina vodio klub koji iskreno voliš. Sa tobom, Partizan do nove titule.

realan zvezdas

pre 2 godine

mister Deki, šerif od moldavije, 28. septembar 2021 18:24

Kad pominjete Šerif od Moldavija trebalo bi da ustanete.. Izbacili dva favorita, mnogo skuplje timove(Zvezda i Dinamo). Taj Dinamo je prošle godine izbacio Totenhem, a vaš tako odrao(5:0),da je mene bilo sramota. U ligi šampiona već posle jedne utakmice imaju pobedu.

To vi niste ostvarili već pola veka.

Sub013

pre 2 godine

Hahahaha samo patetika i pljuvanje po Zvezdi i nista ne brinite, to sto Lola ima ogromnu platu a ne igra to nema veze, Asano? Koga briga, udri po Zvezdi i pusti po neku suzu i Grobari prezadovoljni, ako ako...

realan zvezdas

pre 2 godine

ultrasrbin
Pre par kola je Rikardo postigao gol glavom koji je sudija posle vara priznao. Mislim da je protiv Vozdovca(nisam siguran). Pogledaj taj gol i pogledaj gol Boacija u derbiju kada je Stojković završio metar ipo u golu. Samo to uporedi pa se javi.
Izvodili ste i geometra i arhitekture, vraćali pasoše i kukali mesecima...
Na nula nula ste poništiti regularan gol Milunovica.
Benu poništen regularan gol, a u istom derbiju vam priznat gol iz ofsajda. Meč završen 1:1 a trebalo da bude 2:0 za nas.
Mogu da pišem do jutra, al me mrzi..

Zoran

pre 2 godine

https://hotsport.rs/2021/09/28/ti-si-znao-da-ces-otici-javio-se-jos-jedan-stranac-koji-je-imao-buran-odlazak-iz-partizan-i-ovo-porucio-sumi/

Covek od poverenja

pre 2 godine

Šteta što niko objektivan nije mogao ili smeo ući na ovu "tribinu". Džaba obezbeïenje, gluma čista. Sramota kakav trener i ovo s njim sad prevazilazi sve granice normale tako da vam je svima jasno verujem ko je njega zapravo vratio u Partizan.

Марко

pre 2 godine

Сумњив му је био мали број пораза Црвене звезде у претходне четири сезоне, а није му сумњиво то што у овој сезони Партизан још нема ниједан пораз, а ни претходног пролећа и већег дела јесени Партизан ништа није изгубио осим дербија и небитне утакмице против Младости. Зар му није јасно да Црвена звезда и Партизан, када играју озбиљно, немају од кога да избуге у домаћем првенству. Црвена звезда је у Европи прошла 12 кола кваливикација заредом, играла два пута Лигу шапиона, два пута стигла до пролећа у Лиги Европе, дошла до 42. позиције, на ранг листи УЕФА, па шта је онда чудно што не губи утакмице од клубова чији су играчки кадрови 5-10 пута јефтинији. Звзеда је добијала чак и небитне утакмице у моментима када је имала 20 и више бодова разлике у односу на Партизан. Било би добро да осим Звезде и Партизана имамо још неки квалитетан клуб, али земље некадашњег источног блока тешко да имају више од 2 квалитетна клуба, осим Русије. Није Србија случајно сада по клупском коефицијенту 12. на УЕФА ранг листи. Иза нас су Данска, Белгија, Хрватска, Грчка, Турска, Кипар, Шведска... Испред нас су земље које су или много богатије од Србије (Немачка, Енглеска, Шпанија, Холандија), или ако нису богатије, онда су много веће (Украјина).

View

pre 2 godine

Mnogo konfuzije u svemu. Kritikuje tim koji je on izveo na teren protiv CZ? Nisu dali, kako on kaže 800%. Pa ne može kad ti je prosečan nivo igre na 70% cele sezone da ga podignrš kad ti padne na pamet i to protiv najjačeg protivnika. Sumi je rekao da ne može da se uklopi u tim. Pa zar mu nije rekao - probaj, pomoću ti... Natha grdi što ne igra kako nu je rekai, a on baš postiže gol? Bolje da ništa ne priča....tek sad je napravio još veće zamešateljstvo.

Sub013

pre 2 godine

Znači prvenstvo je regularno, jel tako?
(zapamtili smo šta si rekao, 28. septembar 2021 16:23)

Dok god su oni prvi, cim budu prosipali bodove protiv nekih poluamatera i cim zaostanu jedan bod bice neregularno, ako pak kojim slucajem opet zauzmu vrh tabele svi ce slaviti i ponovo ce postati regularno.

Bla

pre 2 godine

Ubacio si malo i kosarku pa mi navedi derbi gde su partizanu data 50+ bacanja ili dozvoljeni kljucni poeni iz cetvorokoraka?
(ultrasrbin, 28. septembar 2021 17:25)
Partizan je osvojio titulu tako sto je dronnjak postigao kos iz auta. To je samo jedan primer a ima ih podosta.

Djed Gavrilo

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.
(Jugovic, 28. septembar 2021 15:05)
Koliko vidim,Suma bi mogao biti Ilijeva investicija.
Ilijev je bio odličan igrač,ali je uvek mnogo više mislio na sebe nego na klub.Bojim se da je isto i sad.
Kada sportski deo unese svu energiju u jednu ideju:slozan i jak Partizan pa sve ostalo tek onda,onda možemo očekivati i rezultat.

Back in Black

pre 2 godine

Može da prica ko sta hoce ali taj Suma je za naše uslove bio ozbiljan igrac i verovatno najneiskorisceniji igrac ikada.Prosto je neverovatno da jedan takav igrac greje klupu nekim levacima.Razumeo bi ne znam igrace iz lige petice oni kupuju ne pitaju za cenu ali u Srbiji da ti imaš takvog igraca u timu a on da ne dobija pravu šansu to ne mogu nikako da razumem.Prvo doneo bi dosta sto se tice igre i sportskog dela,a kao drugo mogao bi dobro da se proda i da se na kraju višestruko isplati.
Ali menadzersko kumska mafija hara u našem fudbalu,mamini i tatini sinovi mora da igraju o ostale fore i fazoni.

Fenomen

pre 2 godine

Ovaj čovek ima mnogo problema...ali sa samim sobom. Pun je mržnje, na utakmicama je pod stresom koji je teško razumeti. Dovoljno je videti njegovo histerična ponašanje na aut liniju, razgoračene oči i neumesno reakcije na svaku sudijsku odluku...ako je dosuđen bezvezno aut protiv njegovog tima on reaguje na jedan teško razumljiv način. U prvom mandatu su ga oterali kao kera iz Partizana, a on je pokušao da izvrši puč u upravi organizujući grupu nezadovoljnih navijača što se završilo neuspehom. Tom čoveku treba pomoći. Nije on uopšte toliko bitan kao što sam o sebi misli. Ne može nijedan pojedinac biti iznad kluba, ali treba to neko da mi kaže.

stevo

pre 2 godine

Stanoje švajcarac- šuplja priča.
Suma je otjeran zbog velike plate. Braniš majstore neodbranjivo. Pričaš o moralu, pogledaj upravu Stanoje.

PFC

pre 2 godine

"Prvenstvo je generalno regularno. Ali činjenica je da u poslednje četiri godine nešto nij bio u redu"

Mene sramota ovog licemerja, a navijam za Parrizan.

Grr

pre 2 godine

Suma mu se ne uklapa u tim. A uklapaju se Lola, Miljković, Obradivić, Jojić, Ostojić, Lukač,...Suma je bio, pored Natha, jedini igrač koji može da napravi razliku. A to nema cenu za ovakvu ligu jer ti rešava utakmice kad timu ne ide, da ne kažem i derbi, koji često znači i titulu.

Baljko

pre 2 godine

Svi treba da se dokažu u evropskim utakmicama,ali Jojić ne mora ni na našem pašnjaku od lige i tu je najgori! Natho ide na klupu kad se oporavi Pantić jer je on čuveno naše dete...preduslov za startera kod ovog trenera je da si propalo dete Partizana u inostranstvu i da te niko neće a ne fudbalski kvaliteti!

Jugovic

pre 2 godine

Suma je pre svega poslovni fijasko Partizana. Preskupo placen kada je dosao a sada ovako bez veze oteran. Mozda se stvarno i nije uklopio ali mogli su ga staviti na transfer listu i kulturno prodati. Ispalo je kao u cirkusu.

marko992

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.
(smeh, 28. septembar 2021 15:45)

Slazem se sa tobom da se za Ilieva ne moze reci da je bio odlican igrac ,vec samo dobar klubski.Primer koji si naveo ne stoji,ako ti nik nesto govori i o godinama setices se jednog penala(mislim na Poljudu) kada je lopta zavrsila u korner zastavici.
Desavaju se razne situacije i one ne mogu samo po tome odredjivati kvalitet igraca.

smeh

pre 2 godine

@Djed Gavrilo

Iliev bio odličan igrač? Verovatno je jedini igrač ikada koji je uspeo da sa 18 metara ne samo promaši ceo gol već i celu korner liniju i loptu pošalje u aut. Za to treba ozbiljno umeće.

DžejAr65

pre 2 godine

Dva pitanja za Stanoja i grobare, da li je Suma dobio otkaz ili je on raskinuo ugovor i drugo da li je Iliev dao ostavku ili je još uvek sportski direktor

Utin

pre 2 godine

Zbog asana partizan je u problemu. Za godinu dva ce na svim vestima biti kako partizan mora da plati jos. Zbog toga je otisao stojkovic, oteran suma. Svi ihraci sa jakim ugovorima, da se ustedi

B.L.

pre 2 godine

Pa ovde nije bii nijedan navijač, ovde su dosli neki likovi i ovaj pričao sta je htio da prica, jel bio mozda neko da mu postavi neko pametno oiranje a ne naruceno???

Grobar

pre 2 godine

Nemački treneri: Taktika, sportska psihologija, fizička obuka.
Naši treneri: Saopštenja, deklaracije, otvorene tribine.

Nemci kad pobede Azerbejdžan sa dva gola razlike: Kakva bruka!!!
Mi kad izgubimo od Azerbejdžana: Pa šta, oni su kvalitetni.