Subota, 25.09.2021.

08:00

Federer iznenadio sve VIDEO

Praktično glavni organizator Lejver kupa, Rodžer Federer, prisustvovao je prvom danu takmičenja u Bostonu.

Izvor: MT

Federer iznenadio sve VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Dule

pre 2 godine

Iznenadiće tebe Nole uskoro kad vas sve ostavi iza sebe u trci za najboljeg svih vremena. A deda Lejver nije bio bitan ni dok su Sampras i Agasi igrali. A sad je odjednom bitan lik jer eto, ima nešto što Novak nema. Da se čovek ispovraća.

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

Daca

pre 2 godine

Docekah da dobijem odgovor sta je to Federerseksualac. Ako je to u pitanju onda postoji i pojam Noleseksualac i mnogi spadaju u tu kategoriju. Verovatno ima i Nadalseksualac ali takvi verovatno najcesce izvlace pantalone iz...

@.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?
(., 25. septembar 2021 21:15) 

A ti si sasvim sigurno ovo naucio od oca alkosa koji je tako sa tvojom majkom razgovarao, a sada je i tebi normalno da svojoj majci govoris da je raspala, prljava kurva, pa ne vidis nista lose da se i drugima obracas kao majci.

.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?

Bl

pre 2 godine

@Anđela
Kad si tako bistrooka i o tenisu sve znaš, molim te da mi objasniš šta radi Đokovićev protivnik, dok Đoković samo prebacije i prebacuje i prebacuje lopticu preko mreže. Meni izgleda kao da i on samo prebaci lopticu, tj. vrati je na Đokovićevu stranu. Ali, šta ja znam.
Zašto taj protivnik vrlo često ne uspjeva skratiti poen nego se "upeca u prebacivanje loptice". Zašto kralj kratkih poena, Rodžer Feferer, to, takođe, često nije uspjevao?
Željno očekujem tvoje stručno objašnjenje.

@Daca

pre 2 godine

Jos cekam da mi se objasni sta se podrazumeva pod pojmom Federerseksualac.
(Daca, 25. septembar 2021 16:21) 

Tebi bas mora da se crta? To su oni sto kada cuju Federerovo ime refleksno se natrce i spustaju pantalone, a kada vide njegovu sliku igraju se sa pisom. I ne mogu da podnesu nikoga ko mu obara rekorde. To u njihovoj klinickoj slici dovodi do nemoci u svakom smislu. Otuda takav bes i vredjanje.

Vanja

pre 2 godine

Ahahahahha presmesni su sa ovim mandatornim spominjanjem Lejvera kao papagaji sada
(Klod Mone, 25. septembar 2021 14:10)

Sada??? Mialite da se svet vrti oko Noleta? Federer osnovao davno turnir i nazvao ga Laver cup. I kazes SADA ga spominje? Koji ste vi kompleksasi!

saša

pre 2 godine

@anđela
Odavno nisam pročitao veće gluposti! Ti si oličenje gluposti! A šta rade ostali teniseri plešu!? U tenisu se prebacuje loptica ili ne!? Daj prosvetli nas bilkode!

AirWick

pre 2 godine

Najgori ste portal ubedljivo. Pozdrav "moderatoru". Niste ni za pedalj bolji od informera. Voleo bih da imam za primer veće dno ali eto... Možda su Britanci izmislili žutu štampu (ne znam) ali vi ste je postavili na viši nivo.
A ovi, dežurni pljuvači, jel' to neko iz "redakcije" ili imate dil sa nekim "frilenserima" da iritiraju narod?
Ali ozbiljno, svet bi bio lepše mesto bez"novina" kao što su vaše.
Srdačan pozdrav

anfakbls

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.
(Andjela, 25. septembar 2021 12:49

Novak je kompletan teniser, Rafa i Rođa nisu, nemaju bekend. Prema tome oni igraju uvijek isto. Novak je pokazao ostalim teniserima da su Rođa i Nadal sa svojim stilovima igre pobjedivi. Novak je nepobjediv, jer je sposoban da svoju taktiku prilagodi protivnicima. Nekad igra dosadno, nekada napadački ali melje protivnike. Do ovog finala sa Medvedevim imao je osvojene: AO,RG,W i i finale UO. I Rođa umjesto da pohvali Novaka on govori da je to čudo. Čudo je to što Rođa odbija da se penzioniše.

razredni

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06

Što si veći komleksaš onda si za Federera.

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.
(@Tn, 25. septembar 2021 13:24)

Tako je!

Vanja

pre 2 godine

Jel dobio rodja tortu?
(zelena gora, 25. septembar 2021 11:07)

Kazu da su mu bili pripremili tortu za onu zurku koju je Nole bio najavio pred novinarima u NY, veli bice zurka velika iza turnira.
Ali eto nazalost, nije bila zurka, preracunao se nekako.

@Tn

pre 2 godine

Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.
(Tn, 25. septembar 2021 11:59) 
Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Koliko bodova na ATP listi će Federer dobiti za ovo pojavljivanje u Bostonu?
(Djido, 25. septembar 2021 11:55)

Maksimalan broj za umetnički dojam, i devetku za izvođenje obaveznih elemenata.

Šou Biznis

pre 2 godine

Pa ti treba da je napraviš i onda ja napravim neki štos i to bude to?
(Gunjoslav Seljaković, 25. septembar 2021 10:09)

Nije sporno da je napravim, nego sto ti ne znas da napravis stos...svaki put isto pises...

Andjela

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Dubioza

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre.
(Bravo6, 25. septembar 2021 10:47)

Da, istina, rivali moraju da se poštuju ali sve bi ovo bili validni argumenti da ta voljenost nije došla medijskim inžinjeringom i marketingom nego da se desila prirodno kao što je recimo slučaj kod Del Potra. O Federeru nikad nije napisan niti jedan tekst koji nije bio u superlativima i koji je kritički nastrojen, a imao je mnogo poteza o kojima se moglo pisati. Uostalom, on i recimo Rafa koji je zaluđen jahtama reklamiraju stil koji nije baš u duhu današnjeg vremena. Obojicu u nebesa dižu sponzori i mediji, kao da su zlatne krave i o njima ne sme da izađe niti jedna negativna informacija, a reklamirali su alkohol, kockanje, mnoge stvari koje ne zaslužuju mnogo hvale…

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?
(Milan Indjija, 25. septembar 2021 09:35

A ti si polavekovni ljubitelj i pratilac tenisa?? Ne lupaj bre, pratis tenis od 2017. kada je Federer imao poslednji trzaj u svojoj karijeri. Ubice te zloba, federeroseksualcu

Ikac Jagodinac

pre 2 godine

Ovo stvarno neume svako... samo ljige, poput dzemperka... Kako mu je milo da spomene kalendarski slem... Borga, Mekinroa... a, teško mu je da kaže kako je najbolji teniser današnjice, pre samo 25 dana bio na domaku kalendarskog slema. Imaće Nole i taj rekord... živ ti nama bio i dočekao...

ako

pre 2 godine

@Dubioza
Sta ima da izadje o njima, kada su JAVNO reklamirali sve o cemu govoris? Nisi u stanju da shvatis da je to javno, sta tu ima dodatno da se pise? Da nisu mozda alkohol i kockanje zabranjeni? Nisu! Dakle, reklamiraju legalne aktivnosti i legalne firme.
Za razliku od Djokovica, koji u sred pandemije organizuje javna okupljanja, uzrokuje masovnu zarazu u Srbiji i smrt ogromnog broja ljudi, JAVNO promovise antivakserske stavove, promovise sekte i njegovog gura, pa zajedno pricaju o tome kako mislima moze da se ocisti zagadjena voda, dok istovremeno zagadjuje srpske reke (ne zapadne) i unistava srpsku prirodu.
Pogodi zenu lopticom jer ne ume da kontrolise svoju histeriju, a onda nju krivi, zarazi Dimitrova koronom, pa njega krivi sto nije sakrio istinu...
Niko ne pise negativne tekstove o Djokovicu, vec samo ISTINU.
Ti se lepo obrati nekom vracu ili guruu, idi na bosanske piramide i probaj da se pomiris s istinom, niko Djokovica ne voli i nikada nece biti priznat kao velikan tenisa.

Zoki

pre 2 godine

Moramo utuviti u glavu jednom za sva vremena. Federer je omiljena Djokovićeva mušterija. Od 8 velikih finala dobio je jedno i to pre više od 5000 dana. Od 3 finala završnog Mastersa ništa, od 3 finala Vimbldona ništa, od 4 polufinala AO ništa.. Ni jedan rekord osim onaj u Bazelu i Haleu. I on hoće sa Novakom u priču o GOAT u. Ne mere.

Dragana

pre 2 godine

@ anica velickovic
Ovde jedinu neistinu iznosiš ti. Nije tačno da Roda Lejvera niko nije pominjao, slabo su ga pominjali kod nas u medijima kao i rekord Džimija Konorsa u broju osvojenih titula a svi znamo zbog čega odnosno zbog koga je to tako. To valjda nije ničija sujeta? Lejver Kup je prvi put promovisan još 2016 godine i najavljeno je da će se prvi put odigrati 2017 u Pragu. U trenutku osnivanja Rodžer se oporavljao od operacije i još nije osvojio 18 GS niti imao 310 nedelja. Kasnije je to ostvario a na Lejver Kupu je igrao uvek a sada je i prisustvovao iako nije igrao i uvek je isticao Roda Lejvera kao legendu tenisa. A Novak? Igrao je samo jednom i videli smo da nije ostvario ni pobedu a nije se ni uklopio. Takodje Lejvera je slabo pominjao. To takodje nije sujeta?

ako

pre 2 godine

@chupavi
Pa za pocetak, konkurencija su mu bili neki od velikana tenisa, ukljucujuci onog ciji je rekord u Meburnu srusio Djokovic pre nekoliko godina, pa su mu se ovde pisali hvalospevi, kao da je srusio rekord najvece legende tenisa.
U svakom slucaju, nije osvajao protiv povredjenih staraca, nego protiv najboljih tenisera i to cak posto mu je cak 8 godina bilo zabranjeno da igra na GS turnirima.
Lejver je ubedljivo najdominantniji teniser u istoriji.
Lejver jeste osvojio kalendarski GS u Open eri, nego ti moras da se informises.
U Lejverovo vreme vise igraca je igralo takmicarski tenis, nego danas. Danas ima tek oko 1 000 profesionalnih tenisera na citavom svetu.
Od tog broja, 800 ne odigra vise od 10 meceva godisnje.
Profesionalni sport, neznalice, znaci da se smatra profesijom i da se zaradjuju vece pare. Jugoslovenska kosarka i fudbal bili su amaterski decenijama, pa je onda za takve poput tebe Dzajic amater.
Dakle, ne razumes se u sport, batali komentarisanje.

Mirko

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Slično se sličnom raduje

tt

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Ovo je kao kada lazov kaze:"Govorim istinu."

E8

pre 2 godine

Za ovo lejvera niko ne bi nikad ni čuo da Novak nije došao na korak od kalendarskog slema. Odjednom postade GOAT. Kakav bre lejver, čime se vi bavite.

Tn

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.
(Globtroter, 25. septembar 2021 08:56)
Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.

Deki ns

pre 2 godine

Tako je majstore, gospodin Lejver ce biti jedini sa kalendarskim slemom. Velika trojka ima po 3 osvojena tokom godine. Meda je sprecio sjajnu istoriju i zbog toga ce imati vecnu ljubav svih nas. Sprecio je nesto neverovatno, sto je celi svet gledao ali i rekao "dalje neces moci, placi Nolo". Bravo Medo majstore.

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Sunce ti kalajsano koji komentari Oo

Pojavljivanje RF na Lejver kupu je iznenadjenje, kao što bi bilo iznenadjenje pojavljivanje Noleta na Serbian openu.

Nije ni jedan od ove trojce zlato, niti je oličenje zla, i nula zbog toga što na drugačiji način gleda na tenis.

Nolomanija kao dijagnoza

pre 2 godine

@Anica Veličković
Tvoja drskost i nevaspitanje podsećaju me na one devojčure iz Zadruge, koje ponekad gledam i kao sociolog kulture proučavam.

A

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 )

Ja se to isto pitam za Federera. Cemu komentari o Federeru ispod svake vesti o Djokovicu?

Neko

pre 2 godine

Sad je Lejver najveci ikada, a do juce ga niko nije ni spominjao.
(Gaga

Spominjali su ga mnogo puta, i sam Federer godinama unazad. Ali toliko pratite tenis pa znate... da Nole nije najbolji ne bi ste znali sta je set a sta gem.

Bravo6

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre. Po statistickim parametrima(koje toliko isticete) on je ubedljivo najbolji. Ako racunate vec "sva vremena" racunajte i to njegovo vreme a ne samo selektivno. Covek je zasluzan za revoluciju u tenisu i za ovo sto danas imamo al sta vredi kad ga ovde i njega pljuju. A ovaj sto rece "dosao lejver u nyc da mu preda titulu najboljeg ikad" decko lejver svako finale dodje da gleda uzivo, toliko pratis tenis...
Za kraj, nebitno za koga navijate morate da postujete rivala, ali je mnogima to nezamislivo ovde.

Sremac

pre 2 godine

Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Kapira li neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Reč je o sukobu civilizacija. Srbi nikada nisu pripadali evropskom svetu, mržnja prema drugim narodima traje ovde vekovima, izolovani od svih pokreta u Evropi - humanizma, renesanse, prosvetiteljstva, ubijeni u pojam od Azijata, uvek u nekim ratovima, danas su ponovo oživeli feudalnu državu i poništili građansko društvo, od demokratije ni pomena, jednom reči jedna tužna balkanska priča.

Hmmm

pre 2 godine

Anica...
Kako niko nije pricao o Lejveru? Stalno ga pominju i stalno pricaju o njegovim uspesima, mozda ti nisi pratila pa zato ne znas. Pise ovde gomila ljudi da Lejver ima 11 razlicitih Mastersa, ali tome niko ne pridaje znacaj. Pisu i pricaju o mnogim rekordima, koji nisu vezani za Novaka, ali onda ispada kako ga Zapad mrzi, kao i teniseri koji su ostvarili te rekorde pre njega. Uostalom ako te tenis zaista zanima, proveris sve na netu i znas pravu istinu, a ne da se ljutis sto neko pominje Lejvera i njegove uspehe. Svi cute o Rafi i Agasiju o Zlatnom Slemu Karijere. Treba li oni da se nadju uvredjeni jer navijaci u Srbiji nemaju pojma sta je to ili sto smatraju da to nije bitno, posto Novak to nema?

chupavi

pre 2 godine

@ Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40

Aha, a koju je konkurenciju imao Rod Lejver onda kad sve znate?

Dali znate da tada tenis nije ni bio profesionalni sport i da su se tenisom bavili retki ljudi? Ne kaze se dzaba open era, a Lejver nije osvojio taj kalendarski slem u toj eri...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.
(stevo, 25. septembar 2021 08:45) Novak slem?! Hahahahahah

anica velickovic

pre 2 godine

Ima veze, jer kad je covek porodicno, zdravstveno i emotuvno ispunjen nema potrebu da u svakom intervjuu i komentaru potencira neistinu, dok je on bio sa 310 nedelja i 18 slemova niko doticnog gospodina Lejvera nije pominjao a sad kad Novak dosao gde je dosao sve suprotno. Mene ne zanima popularnost, ko je lepsi ja pricam o cinjenicama i postovanju.

Лаки

pre 2 godine

@аница величковић
Које неистине је изнео Федерер? Да ли је неистина да је Лејвер освојио два календарска ГС? Не, то је истина, а неистина је оно што пише у твом коментару.Када је Федерер имао највише недеља на врху и највише ГС, причало се о Лејверу, уосталом, у то време је и формиран Лејвер куп. Само што сте ти и теби слични тада игнорисали и број ГС и недеље, то сте омаловажавали и причали како је Ђоковић са 12 ГС и 150 недеља успешнији него Федерер са 20 и 310. Е, сада сте се сетили да су недеље важне. Па неће моћи, лицемерје неће проћи тек тако. Популарност је најважнија Новаку, сам је то признао у Њујорку, тако да је потпуно неважно шта је ту теби важно. Нико Лејвера не сматра најбољим у историји, али 90% људи сматра да је најбољи свих времена Федерер. И то ти не можеш променити. Ни ти ни Ђоковић. Једноставно, Новак је 14 ГС освојио од 2015 до данас. У том периоду Федерер старац 34-40 година, повређен, Надал повређен, Вавринка повређен, Мареј не игра јер је повређен, Дел Потро повређен, Нишикори такође... И онда овај против Циципаса и Тима осваја. Нема то тежину, не постаје се ГОАТ победама у конкуренцији повређених стараца од 40 година.

Daca

pre 2 godine

Volela bih da mi osoba koja se potpisala sa Nit volim Zvezdu nit Partizan objasni kakav je to pojam Federerseksualac. Takodje i da anica velickovic objasni kakve veze imaju zena i cetvoro dece sa sujetom i tim sto se Rodzer Federer pojavio na Lejver kupu na kome je ucestvovao od osnivanja? Unapred hvala. A svima bih rekla ovo: znate li u cemu je razlika izmedju Rodzera i Rafe i Novaka? Niko ne moze biti kao Rodzer i Rafa a kao Novak moze biti bilo ko, cak i ako osvoji jedan Grand slem a Novak i dvadeset pet. Kapirate?

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.
(@Milica, 25. septembar 2021 10:23)

Tako je!

da se razumemo

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40)

DA duze pratis tenis, znao bi da je ozbiljno treniranje pocelo negde od Ivana Lendla, tada su sve novine pisale da Ivan Grozni trenira po 4-5 sati dnevno. Pre toga je to bilo mnogo manje. A danas ljudi zive sa tenisom.
Kolicina potrebnog treninga je jedno od najboljih merila konkurencije i ozbiljnosti sporta, to je tako jasno - iz toga proizilazi da je deda Lejver (osim vrlo ogranicenog broja takmicara u to vreme) bio jedan dobar rekreativac po danasnjim kriterijumima treniranja i fizickim zahtevima.
I potpuno se slazem da je RF nije slucajno otisao tamo, on i Lejver su toliko slicni u svojoj iskompleksiranosti i zelji da potisnu Novaka u drugi plan - to samo pokazuje da su svesni da je Novak u stvari najbolji!

@Milica

pre 2 godine

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.
(Milica, 25. septembar 2021 09:37) 

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.

Eugen

pre 2 godine

Izgleda da ga koleno vise ne boli tako da nisu male sanse da sledece godine nastupi u Dohi gde ce da dogura do 1/8, ev. 1/4 finala. Za dedu bi to bio veliki uspeh.

Nikola PO

pre 2 godine

Sta uradi Novak sebi i nama. Lejver covek dosao u Njujork da mu preda titulu najboljeg ikada, a on se raspade na korak do cilja. Sada ce do kraja zivota morati da slusa kako je Lejver najbolji teniser ciji rekord niko ni sledecih 200 godina nece oboriti, niti dobiti sansu za to. Novak je svoju sansu na jadan, najjadniji nacin prokockao, toliko jadan nacin da su se nad njim cak i Amerikanci sazalili.

Milan Indjija

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?

lennox

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Kako sad Novak muskarcina? Zar nije onomad u Njujorku posle ponizavajuceg poraza protiv Medvedeva krokodilske suze ronio? Malo je falilo da i publika pocne sa njim da place.

pp

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Zanimljivo je da Novak isto place i salje srca publici. Al aj

123123

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si

Aksiom

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !
(NS oldtajmer, 25. septembar 2021 09:05)

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?

anica velickovic

pre 2 godine

Covek se rodi i bude jedan od najvecih svih vremena, dobra zena, 4 divne dece, bogat, zgodan, uspesan ali dzabe kad je uvek bio sujetan i njanjav.

NS oldtajmer

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !

Marija

pre 2 godine

U čemu je problem? To da je Lejver dva puta osvojio Kalendarski slem je činjenica. To što se to nekom ne svidja je druga stvar. Da Rod Lejver je osvojio to što je osvojio i to je istorija.
Ps. Lepe ovacije za Rodju! Jel vam to ulepšalo jutro kao i meni.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Federeroseksualac, cuti, znamo tvoje paćeničke i umobolne komentare po ovom sajtu. Pokrij se sa usima

Milica

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si
(123123, 25. septembar 2021 09:16)

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.

Misa

pre 2 godine

Milane, nisu to nikakvi poznavaoci, jedva da poznaju pravila igre, dok se nije proslavio djokovic nisu ni znali sta je tenis. A mozga nikad nisu ni imali.

Globtroter

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.

Bg

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.

Djido

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!

Kritična masa

pre 2 godine

Kako ima dobar PR.
Suptilno naglasio da Rod ima 2 kalendarska slema, a neko drugi nema pa ne može biti GOAT.
Cenim ga kao šampiona ali sve više tone u blato.

Čombe

pre 2 godine

Volim tenis kao igru i pratim još od vremena Borga i Konorsa. Sada normalno navijam za Novaka ali sam realan ljubitelj tenisa. Rodžer Federer ima magiju u rukama. Mene lično od te magije oduševljava njegovo kretanje po terenu. Ne razumem mržnju prema njemu od ostrašćenih navijača Novaka. To što ga publika voli je izbor publike a nju niko ne može da prevari. Deco navijajte za našeg Novaka ali ne vredjajte njegove rivale. Nema tu zavere ni politike. To je sport u kome se vrti veliki novac. To što svi vole Federera a ne Novaka ili Nadala to kao što rekoh radi lepote tenisa kojom čovek pleni.

lilly

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...

stevo

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.

lilly

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...

stevo

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.

Kritična masa

pre 2 godine

Kako ima dobar PR.
Suptilno naglasio da Rod ima 2 kalendarska slema, a neko drugi nema pa ne može biti GOAT.
Cenim ga kao šampiona ali sve više tone u blato.

Globtroter

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.

Čombe

pre 2 godine

Volim tenis kao igru i pratim još od vremena Borga i Konorsa. Sada normalno navijam za Novaka ali sam realan ljubitelj tenisa. Rodžer Federer ima magiju u rukama. Mene lično od te magije oduševljava njegovo kretanje po terenu. Ne razumem mržnju prema njemu od ostrašćenih navijača Novaka. To što ga publika voli je izbor publike a nju niko ne može da prevari. Deco navijajte za našeg Novaka ali ne vredjajte njegove rivale. Nema tu zavere ni politike. To je sport u kome se vrti veliki novac. To što svi vole Federera a ne Novaka ili Nadala to kao što rekoh radi lepote tenisa kojom čovek pleni.

Nikola PO

pre 2 godine

Sta uradi Novak sebi i nama. Lejver covek dosao u Njujork da mu preda titulu najboljeg ikada, a on se raspade na korak do cilja. Sada ce do kraja zivota morati da slusa kako je Lejver najbolji teniser ciji rekord niko ni sledecih 200 godina nece oboriti, niti dobiti sansu za to. Novak je svoju sansu na jadan, najjadniji nacin prokockao, toliko jadan nacin da su se nad njim cak i Amerikanci sazalili.

NS oldtajmer

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !

AirWick

pre 2 godine

Najgori ste portal ubedljivo. Pozdrav "moderatoru". Niste ni za pedalj bolji od informera. Voleo bih da imam za primer veće dno ali eto... Možda su Britanci izmislili žutu štampu (ne znam) ali vi ste je postavili na viši nivo.
A ovi, dežurni pljuvači, jel' to neko iz "redakcije" ili imate dil sa nekim "frilenserima" da iritiraju narod?
Ali ozbiljno, svet bi bio lepše mesto bez"novina" kao što su vaše.
Srdačan pozdrav

Eugen

pre 2 godine

Izgleda da ga koleno vise ne boli tako da nisu male sanse da sledece godine nastupi u Dohi gde ce da dogura do 1/8, ev. 1/4 finala. Za dedu bi to bio veliki uspeh.

Aksiom

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !
(NS oldtajmer, 25. septembar 2021 09:05)

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Federeroseksualac, cuti, znamo tvoje paćeničke i umobolne komentare po ovom sajtu. Pokrij se sa usima

Zoki

pre 2 godine

Moramo utuviti u glavu jednom za sva vremena. Federer je omiljena Djokovićeva mušterija. Od 8 velikih finala dobio je jedno i to pre više od 5000 dana. Od 3 finala završnog Mastersa ništa, od 3 finala Vimbldona ništa, od 4 polufinala AO ništa.. Ni jedan rekord osim onaj u Bazelu i Haleu. I on hoće sa Novakom u priču o GOAT u. Ne mere.

anfakbls

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.
(Andjela, 25. septembar 2021 12:49

Novak je kompletan teniser, Rafa i Rođa nisu, nemaju bekend. Prema tome oni igraju uvijek isto. Novak je pokazao ostalim teniserima da su Rođa i Nadal sa svojim stilovima igre pobjedivi. Novak je nepobjediv, jer je sposoban da svoju taktiku prilagodi protivnicima. Nekad igra dosadno, nekada napadački ali melje protivnike. Do ovog finala sa Medvedevim imao je osvojene: AO,RG,W i i finale UO. I Rođa umjesto da pohvali Novaka on govori da je to čudo. Čudo je to što Rođa odbija da se penzioniše.

Bravo6

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre. Po statistickim parametrima(koje toliko isticete) on je ubedljivo najbolji. Ako racunate vec "sva vremena" racunajte i to njegovo vreme a ne samo selektivno. Covek je zasluzan za revoluciju u tenisu i za ovo sto danas imamo al sta vredi kad ga ovde i njega pljuju. A ovaj sto rece "dosao lejver u nyc da mu preda titulu najboljeg ikad" decko lejver svako finale dodje da gleda uzivo, toliko pratis tenis...
Za kraj, nebitno za koga navijate morate da postujete rivala, ali je mnogima to nezamislivo ovde.

Sremac

pre 2 godine

Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Kapira li neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Reč je o sukobu civilizacija. Srbi nikada nisu pripadali evropskom svetu, mržnja prema drugim narodima traje ovde vekovima, izolovani od svih pokreta u Evropi - humanizma, renesanse, prosvetiteljstva, ubijeni u pojam od Azijata, uvek u nekim ratovima, danas su ponovo oživeli feudalnu državu i poništili građansko društvo, od demokratije ni pomena, jednom reči jedna tužna balkanska priča.

Andjela

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.

lennox

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Kako sad Novak muskarcina? Zar nije onomad u Njujorku posle ponizavajuceg poraza protiv Medvedeva krokodilske suze ronio? Malo je falilo da i publika pocne sa njim da place.

Neko

pre 2 godine

Sad je Lejver najveci ikada, a do juce ga niko nije ni spominjao.
(Gaga

Spominjali su ga mnogo puta, i sam Federer godinama unazad. Ali toliko pratite tenis pa znate... da Nole nije najbolji ne bi ste znali sta je set a sta gem.

razredni

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06

Što si veći komleksaš onda si za Federera.

Bg

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.

anica velickovic

pre 2 godine

Ima veze, jer kad je covek porodicno, zdravstveno i emotuvno ispunjen nema potrebu da u svakom intervjuu i komentaru potencira neistinu, dok je on bio sa 310 nedelja i 18 slemova niko doticnog gospodina Lejvera nije pominjao a sad kad Novak dosao gde je dosao sve suprotno. Mene ne zanima popularnost, ko je lepsi ja pricam o cinjenicama i postovanju.

tt

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Ovo je kao kada lazov kaze:"Govorim istinu."

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Koliko bodova na ATP listi će Federer dobiti za ovo pojavljivanje u Bostonu?
(Djido, 25. septembar 2021 11:55)

Maksimalan broj za umetnički dojam, i devetku za izvođenje obaveznih elemenata.

Marija

pre 2 godine

U čemu je problem? To da je Lejver dva puta osvojio Kalendarski slem je činjenica. To što se to nekom ne svidja je druga stvar. Da Rod Lejver je osvojio to što je osvojio i to je istorija.
Ps. Lepe ovacije za Rodju! Jel vam to ulepšalo jutro kao i meni.

anica velickovic

pre 2 godine

Covek se rodi i bude jedan od najvecih svih vremena, dobra zena, 4 divne dece, bogat, zgodan, uspesan ali dzabe kad je uvek bio sujetan i njanjav.

pp

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Zanimljivo je da Novak isto place i salje srca publici. Al aj

Milan Indjija

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?

Daca

pre 2 godine

Volela bih da mi osoba koja se potpisala sa Nit volim Zvezdu nit Partizan objasni kakav je to pojam Federerseksualac. Takodje i da anica velickovic objasni kakve veze imaju zena i cetvoro dece sa sujetom i tim sto se Rodzer Federer pojavio na Lejver kupu na kome je ucestvovao od osnivanja? Unapred hvala. A svima bih rekla ovo: znate li u cemu je razlika izmedju Rodzera i Rafe i Novaka? Niko ne moze biti kao Rodzer i Rafa a kao Novak moze biti bilo ko, cak i ako osvoji jedan Grand slem a Novak i dvadeset pet. Kapirate?

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Milica

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si
(123123, 25. septembar 2021 09:16)

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.

Misa

pre 2 godine

Milane, nisu to nikakvi poznavaoci, jedva da poznaju pravila igre, dok se nije proslavio djokovic nisu ni znali sta je tenis. A mozga nikad nisu ni imali.

Лаки

pre 2 godine

@аница величковић
Које неистине је изнео Федерер? Да ли је неистина да је Лејвер освојио два календарска ГС? Не, то је истина, а неистина је оно што пише у твом коментару.Када је Федерер имао највише недеља на врху и највише ГС, причало се о Лејверу, уосталом, у то време је и формиран Лејвер куп. Само што сте ти и теби слични тада игнорисали и број ГС и недеље, то сте омаловажавали и причали како је Ђоковић са 12 ГС и 150 недеља успешнији него Федерер са 20 и 310. Е, сада сте се сетили да су недеље важне. Па неће моћи, лицемерје неће проћи тек тако. Популарност је најважнија Новаку, сам је то признао у Њујорку, тако да је потпуно неважно шта је ту теби важно. Нико Лејвера не сматра најбољим у историји, али 90% људи сматра да је најбољи свих времена Федерер. И то ти не можеш променити. Ни ти ни Ђоковић. Једноставно, Новак је 14 ГС освојио од 2015 до данас. У том периоду Федерер старац 34-40 година, повређен, Надал повређен, Вавринка повређен, Мареј не игра јер је повређен, Дел Потро повређен, Нишикори такође... И онда овај против Циципаса и Тима осваја. Нема то тежину, не постаје се ГОАТ победама у конкуренцији повређених стараца од 40 година.

Nolomanija kao dijagnoza

pre 2 godine

@Anica Veličković
Tvoja drskost i nevaspitanje podsećaju me na one devojčure iz Zadruge, koje ponekad gledam i kao sociolog kulture proučavam.

E8

pre 2 godine

Za ovo lejvera niko ne bi nikad ni čuo da Novak nije došao na korak od kalendarskog slema. Odjednom postade GOAT. Kakav bre lejver, čime se vi bavite.

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.
(stevo, 25. septembar 2021 08:45) Novak slem?! Hahahahahah

Dragana

pre 2 godine

@ anica velickovic
Ovde jedinu neistinu iznosiš ti. Nije tačno da Roda Lejvera niko nije pominjao, slabo su ga pominjali kod nas u medijima kao i rekord Džimija Konorsa u broju osvojenih titula a svi znamo zbog čega odnosno zbog koga je to tako. To valjda nije ničija sujeta? Lejver Kup je prvi put promovisan još 2016 godine i najavljeno je da će se prvi put odigrati 2017 u Pragu. U trenutku osnivanja Rodžer se oporavljao od operacije i još nije osvojio 18 GS niti imao 310 nedelja. Kasnije je to ostvario a na Lejver Kupu je igrao uvek a sada je i prisustvovao iako nije igrao i uvek je isticao Roda Lejvera kao legendu tenisa. A Novak? Igrao je samo jednom i videli smo da nije ostvario ni pobedu a nije se ni uklopio. Takodje Lejvera je slabo pominjao. To takodje nije sujeta?

Mirko

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Slično se sličnom raduje

ako

pre 2 godine

@Dubioza
Sta ima da izadje o njima, kada su JAVNO reklamirali sve o cemu govoris? Nisi u stanju da shvatis da je to javno, sta tu ima dodatno da se pise? Da nisu mozda alkohol i kockanje zabranjeni? Nisu! Dakle, reklamiraju legalne aktivnosti i legalne firme.
Za razliku od Djokovica, koji u sred pandemije organizuje javna okupljanja, uzrokuje masovnu zarazu u Srbiji i smrt ogromnog broja ljudi, JAVNO promovise antivakserske stavove, promovise sekte i njegovog gura, pa zajedno pricaju o tome kako mislima moze da se ocisti zagadjena voda, dok istovremeno zagadjuje srpske reke (ne zapadne) i unistava srpsku prirodu.
Pogodi zenu lopticom jer ne ume da kontrolise svoju histeriju, a onda nju krivi, zarazi Dimitrova koronom, pa njega krivi sto nije sakrio istinu...
Niko ne pise negativne tekstove o Djokovicu, vec samo ISTINU.
Ti se lepo obrati nekom vracu ili guruu, idi na bosanske piramide i probaj da se pomiris s istinom, niko Djokovica ne voli i nikada nece biti priznat kao velikan tenisa.

Djido

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!

123123

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si

da se razumemo

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40)

DA duze pratis tenis, znao bi da je ozbiljno treniranje pocelo negde od Ivana Lendla, tada su sve novine pisale da Ivan Grozni trenira po 4-5 sati dnevno. Pre toga je to bilo mnogo manje. A danas ljudi zive sa tenisom.
Kolicina potrebnog treninga je jedno od najboljih merila konkurencije i ozbiljnosti sporta, to je tako jasno - iz toga proizilazi da je deda Lejver (osim vrlo ogranicenog broja takmicara u to vreme) bio jedan dobar rekreativac po danasnjim kriterijumima treniranja i fizickim zahtevima.
I potpuno se slazem da je RF nije slucajno otisao tamo, on i Lejver su toliko slicni u svojoj iskompleksiranosti i zelji da potisnu Novaka u drugi plan - to samo pokazuje da su svesni da je Novak u stvari najbolji!

Ikac Jagodinac

pre 2 godine

Ovo stvarno neume svako... samo ljige, poput dzemperka... Kako mu je milo da spomene kalendarski slem... Borga, Mekinroa... a, teško mu je da kaže kako je najbolji teniser današnjice, pre samo 25 dana bio na domaku kalendarskog slema. Imaće Nole i taj rekord... živ ti nama bio i dočekao...

Vanja

pre 2 godine

Ahahahahha presmesni su sa ovim mandatornim spominjanjem Lejvera kao papagaji sada
(Klod Mone, 25. septembar 2021 14:10)

Sada??? Mialite da se svet vrti oko Noleta? Federer osnovao davno turnir i nazvao ga Laver cup. I kazes SADA ga spominje? Koji ste vi kompleksasi!

Dubioza

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre.
(Bravo6, 25. septembar 2021 10:47)

Da, istina, rivali moraju da se poštuju ali sve bi ovo bili validni argumenti da ta voljenost nije došla medijskim inžinjeringom i marketingom nego da se desila prirodno kao što je recimo slučaj kod Del Potra. O Federeru nikad nije napisan niti jedan tekst koji nije bio u superlativima i koji je kritički nastrojen, a imao je mnogo poteza o kojima se moglo pisati. Uostalom, on i recimo Rafa koji je zaluđen jahtama reklamiraju stil koji nije baš u duhu današnjeg vremena. Obojicu u nebesa dižu sponzori i mediji, kao da su zlatne krave i o njima ne sme da izađe niti jedna negativna informacija, a reklamirali su alkohol, kockanje, mnoge stvari koje ne zaslužuju mnogo hvale…

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?
(Milan Indjija, 25. septembar 2021 09:35

A ti si polavekovni ljubitelj i pratilac tenisa?? Ne lupaj bre, pratis tenis od 2017. kada je Federer imao poslednji trzaj u svojoj karijeri. Ubice te zloba, federeroseksualcu

Tn

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.
(Globtroter, 25. septembar 2021 08:56)
Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.

@Tn

pre 2 godine

Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.
(Tn, 25. septembar 2021 11:59) 
Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.

Deki ns

pre 2 godine

Tako je majstore, gospodin Lejver ce biti jedini sa kalendarskim slemom. Velika trojka ima po 3 osvojena tokom godine. Meda je sprecio sjajnu istoriju i zbog toga ce imati vecnu ljubav svih nas. Sprecio je nesto neverovatno, sto je celi svet gledao ali i rekao "dalje neces moci, placi Nolo". Bravo Medo majstore.

ako

pre 2 godine

@chupavi
Pa za pocetak, konkurencija su mu bili neki od velikana tenisa, ukljucujuci onog ciji je rekord u Meburnu srusio Djokovic pre nekoliko godina, pa su mu se ovde pisali hvalospevi, kao da je srusio rekord najvece legende tenisa.
U svakom slucaju, nije osvajao protiv povredjenih staraca, nego protiv najboljih tenisera i to cak posto mu je cak 8 godina bilo zabranjeno da igra na GS turnirima.
Lejver je ubedljivo najdominantniji teniser u istoriji.
Lejver jeste osvojio kalendarski GS u Open eri, nego ti moras da se informises.
U Lejverovo vreme vise igraca je igralo takmicarski tenis, nego danas. Danas ima tek oko 1 000 profesionalnih tenisera na citavom svetu.
Od tog broja, 800 ne odigra vise od 10 meceva godisnje.
Profesionalni sport, neznalice, znaci da se smatra profesijom i da se zaradjuju vece pare. Jugoslovenska kosarka i fudbal bili su amaterski decenijama, pa je onda za takve poput tebe Dzajic amater.
Dakle, ne razumes se u sport, batali komentarisanje.

Hmmm

pre 2 godine

Anica...
Kako niko nije pricao o Lejveru? Stalno ga pominju i stalno pricaju o njegovim uspesima, mozda ti nisi pratila pa zato ne znas. Pise ovde gomila ljudi da Lejver ima 11 razlicitih Mastersa, ali tome niko ne pridaje znacaj. Pisu i pricaju o mnogim rekordima, koji nisu vezani za Novaka, ali onda ispada kako ga Zapad mrzi, kao i teniseri koji su ostvarili te rekorde pre njega. Uostalom ako te tenis zaista zanima, proveris sve na netu i znas pravu istinu, a ne da se ljutis sto neko pominje Lejvera i njegove uspehe. Svi cute o Rafi i Agasiju o Zlatnom Slemu Karijere. Treba li oni da se nadju uvredjeni jer navijaci u Srbiji nemaju pojma sta je to ili sto smatraju da to nije bitno, posto Novak to nema?

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Sunce ti kalajsano koji komentari Oo

Pojavljivanje RF na Lejver kupu je iznenadjenje, kao što bi bilo iznenadjenje pojavljivanje Noleta na Serbian openu.

Nije ni jedan od ove trojce zlato, niti je oličenje zla, i nula zbog toga što na drugačiji način gleda na tenis.

saša

pre 2 godine

@anđela
Odavno nisam pročitao veće gluposti! Ti si oličenje gluposti! A šta rade ostali teniseri plešu!? U tenisu se prebacuje loptica ili ne!? Daj prosvetli nas bilkode!

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.
(@Tn, 25. septembar 2021 13:24)

Tako je!

Bl

pre 2 godine

@Anđela
Kad si tako bistrooka i o tenisu sve znaš, molim te da mi objasniš šta radi Đokovićev protivnik, dok Đoković samo prebacije i prebacuje i prebacuje lopticu preko mreže. Meni izgleda kao da i on samo prebaci lopticu, tj. vrati je na Đokovićevu stranu. Ali, šta ja znam.
Zašto taj protivnik vrlo često ne uspjeva skratiti poen nego se "upeca u prebacivanje loptice". Zašto kralj kratkih poena, Rodžer Feferer, to, takođe, često nije uspjevao?
Željno očekujem tvoje stručno objašnjenje.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah

@.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?
(., 25. septembar 2021 21:15) 

A ti si sasvim sigurno ovo naucio od oca alkosa koji je tako sa tvojom majkom razgovarao, a sada je i tebi normalno da svojoj majci govoris da je raspala, prljava kurva, pa ne vidis nista lose da se i drugima obracas kao majci.

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

@Milica

pre 2 godine

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.
(Milica, 25. septembar 2021 09:37) 

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.

Vanja

pre 2 godine

Jel dobio rodja tortu?
(zelena gora, 25. septembar 2021 11:07)

Kazu da su mu bili pripremili tortu za onu zurku koju je Nole bio najavio pred novinarima u NY, veli bice zurka velika iza turnira.
Ali eto nazalost, nije bila zurka, preracunao se nekako.

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

@Daca

pre 2 godine

Jos cekam da mi se objasni sta se podrazumeva pod pojmom Federerseksualac.
(Daca, 25. septembar 2021 16:21) 

Tebi bas mora da se crta? To su oni sto kada cuju Federerovo ime refleksno se natrce i spustaju pantalone, a kada vide njegovu sliku igraju se sa pisom. I ne mogu da podnesu nikoga ko mu obara rekorde. To u njihovoj klinickoj slici dovodi do nemoci u svakom smislu. Otuda takav bes i vredjanje.

A

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 )

Ja se to isto pitam za Federera. Cemu komentari o Federeru ispod svake vesti o Djokovicu?

Daca

pre 2 godine

Docekah da dobijem odgovor sta je to Federerseksualac. Ako je to u pitanju onda postoji i pojam Noleseksualac i mnogi spadaju u tu kategoriju. Verovatno ima i Nadalseksualac ali takvi verovatno najcesce izvlace pantalone iz...

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.
(@Milica, 25. septembar 2021 10:23)

Tako je!

.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?

chupavi

pre 2 godine

@ Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40

Aha, a koju je konkurenciju imao Rod Lejver onda kad sve znate?

Dali znate da tada tenis nije ni bio profesionalni sport i da su se tenisom bavili retki ljudi? Ne kaze se dzaba open era, a Lejver nije osvojio taj kalendarski slem u toj eri...

Šou Biznis

pre 2 godine

Pa ti treba da je napraviš i onda ja napravim neki štos i to bude to?
(Gunjoslav Seljaković, 25. septembar 2021 10:09)

Nije sporno da je napravim, nego sto ti ne znas da napravis stos...svaki put isto pises...

Dule

pre 2 godine

Iznenadiće tebe Nole uskoro kad vas sve ostavi iza sebe u trci za najboljeg svih vremena. A deda Lejver nije bio bitan ni dok su Sampras i Agasi igrali. A sad je odjednom bitan lik jer eto, ima nešto što Novak nema. Da se čovek ispovraća.

Nikola PO

pre 2 godine

Sta uradi Novak sebi i nama. Lejver covek dosao u Njujork da mu preda titulu najboljeg ikada, a on se raspade na korak do cilja. Sada ce do kraja zivota morati da slusa kako je Lejver najbolji teniser ciji rekord niko ni sledecih 200 godina nece oboriti, niti dobiti sansu za to. Novak je svoju sansu na jadan, najjadniji nacin prokockao, toliko jadan nacin da su se nad njim cak i Amerikanci sazalili.

Globtroter

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.

Marija

pre 2 godine

U čemu je problem? To da je Lejver dva puta osvojio Kalendarski slem je činjenica. To što se to nekom ne svidja je druga stvar. Da Rod Lejver je osvojio to što je osvojio i to je istorija.
Ps. Lepe ovacije za Rodju! Jel vam to ulepšalo jutro kao i meni.

Djido

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!

Bg

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.

Andjela

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.

Čombe

pre 2 godine

Volim tenis kao igru i pratim još od vremena Borga i Konorsa. Sada normalno navijam za Novaka ali sam realan ljubitelj tenisa. Rodžer Federer ima magiju u rukama. Mene lično od te magije oduševljava njegovo kretanje po terenu. Ne razumem mržnju prema njemu od ostrašćenih navijača Novaka. To što ga publika voli je izbor publike a nju niko ne može da prevari. Deco navijajte za našeg Novaka ali ne vredjajte njegove rivale. Nema tu zavere ni politike. To je sport u kome se vrti veliki novac. To što svi vole Federera a ne Novaka ili Nadala to kao što rekoh radi lepote tenisa kojom čovek pleni.

lilly

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...

anica velickovic

pre 2 godine

Covek se rodi i bude jedan od najvecih svih vremena, dobra zena, 4 divne dece, bogat, zgodan, uspesan ali dzabe kad je uvek bio sujetan i njanjav.

Aksiom

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !
(NS oldtajmer, 25. septembar 2021 09:05)

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?

Deki ns

pre 2 godine

Tako je majstore, gospodin Lejver ce biti jedini sa kalendarskim slemom. Velika trojka ima po 3 osvojena tokom godine. Meda je sprecio sjajnu istoriju i zbog toga ce imati vecnu ljubav svih nas. Sprecio je nesto neverovatno, sto je celi svet gledao ali i rekao "dalje neces moci, placi Nolo". Bravo Medo majstore.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?
(Milan Indjija, 25. septembar 2021 09:35

A ti si polavekovni ljubitelj i pratilac tenisa?? Ne lupaj bre, pratis tenis od 2017. kada je Federer imao poslednji trzaj u svojoj karijeri. Ubice te zloba, federeroseksualcu

Kritična masa

pre 2 godine

Kako ima dobar PR.
Suptilno naglasio da Rod ima 2 kalendarska slema, a neko drugi nema pa ne može biti GOAT.
Cenim ga kao šampiona ali sve više tone u blato.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Koliko samo bolesti mrznje pakosti i ko zna kakvih jos patoloskih poremecaja u tvom komentaru. Komentarima i drugih isto, unazad godinama, iz dana u dan, sve vise i jace.
Vi Nolomani ste tesko oboleli. Sta je vama zgresio u zivotu taj Federer, sta vam je kriv i duzan taj covek? On, Nadal, Kirijos, sad i Medvedev i Zverev, ranije Marej, sta su oni lose uradili vama? Prosto me nekad sramota da odgledam neko finale Djokovica i navijam za njega samo zbog vas. A da ne govorim o teorijama zavere koje konstruisete...
Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Jel kapira neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Federeroseksualac, cuti, znamo tvoje paćeničke i umobolne komentare po ovom sajtu. Pokrij se sa usima

stevo

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.

NS oldtajmer

pre 2 godine

Ovaj bas ne moze bez da mu se neko divi. Ako ne sa reketom u ruci mor'o je bar ovako da se nasladjuje. To ima cak i bolesnu konataciju - "evo Novace nisi uspeo da stignes Lejvera Roda, a ja sam, eto, dosao da mu odam pocast". Uf bolesti....bolesti !

Daca

pre 2 godine

Volela bih da mi osoba koja se potpisala sa Nit volim Zvezdu nit Partizan objasni kakav je to pojam Federerseksualac. Takodje i da anica velickovic objasni kakve veze imaju zena i cetvoro dece sa sujetom i tim sto se Rodzer Federer pojavio na Lejver kupu na kome je ucestvovao od osnivanja? Unapred hvala. A svima bih rekla ovo: znate li u cemu je razlika izmedju Rodzera i Rafe i Novaka? Niko ne moze biti kao Rodzer i Rafa a kao Novak moze biti bilo ko, cak i ako osvoji jedan Grand slem a Novak i dvadeset pet. Kapirate?

Ikac Jagodinac

pre 2 godine

Ovo stvarno neume svako... samo ljige, poput dzemperka... Kako mu je milo da spomene kalendarski slem... Borga, Mekinroa... a, teško mu je da kaže kako je najbolji teniser današnjice, pre samo 25 dana bio na domaku kalendarskog slema. Imaće Nole i taj rekord... živ ti nama bio i dočekao...

Лаки

pre 2 godine

@аница величковић
Које неистине је изнео Федерер? Да ли је неистина да је Лејвер освојио два календарска ГС? Не, то је истина, а неистина је оно што пише у твом коментару.Када је Федерер имао највише недеља на врху и највише ГС, причало се о Лејверу, уосталом, у то време је и формиран Лејвер куп. Само што сте ти и теби слични тада игнорисали и број ГС и недеље, то сте омаловажавали и причали како је Ђоковић са 12 ГС и 150 недеља успешнији него Федерер са 20 и 310. Е, сада сте се сетили да су недеље важне. Па неће моћи, лицемерје неће проћи тек тако. Популарност је најважнија Новаку, сам је то признао у Њујорку, тако да је потпуно неважно шта је ту теби важно. Нико Лејвера не сматра најбољим у историји, али 90% људи сматра да је најбољи свих времена Федерер. И то ти не можеш променити. Ни ти ни Ђоковић. Једноставно, Новак је 14 ГС освојио од 2015 до данас. У том периоду Федерер старац 34-40 година, повређен, Надал повређен, Вавринка повређен, Мареј не игра јер је повређен, Дел Потро повређен, Нишикори такође... И онда овај против Циципаса и Тима осваја. Нема то тежину, не постаје се ГОАТ победама у конкуренцији повређених стараца од 40 година.

razredni

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06

Što si veći komleksaš onda si za Federera.

ako

pre 2 godine

@Dubioza
Sta ima da izadje o njima, kada su JAVNO reklamirali sve o cemu govoris? Nisi u stanju da shvatis da je to javno, sta tu ima dodatno da se pise? Da nisu mozda alkohol i kockanje zabranjeni? Nisu! Dakle, reklamiraju legalne aktivnosti i legalne firme.
Za razliku od Djokovica, koji u sred pandemije organizuje javna okupljanja, uzrokuje masovnu zarazu u Srbiji i smrt ogromnog broja ljudi, JAVNO promovise antivakserske stavove, promovise sekte i njegovog gura, pa zajedno pricaju o tome kako mislima moze da se ocisti zagadjena voda, dok istovremeno zagadjuje srpske reke (ne zapadne) i unistava srpsku prirodu.
Pogodi zenu lopticom jer ne ume da kontrolise svoju histeriju, a onda nju krivi, zarazi Dimitrova koronom, pa njega krivi sto nije sakrio istinu...
Niko ne pise negativne tekstove o Djokovicu, vec samo ISTINU.
Ti se lepo obrati nekom vracu ili guruu, idi na bosanske piramide i probaj da se pomiris s istinom, niko Djokovica ne voli i nikada nece biti priznat kao velikan tenisa.

anfakbls

pre 2 godine

Nisam sigurna da će objaviti ali ću ipak napisati. Ovima što mrze tenis (Lejvera,Federera i &). Novak je u tenis uveo gradijatorstvo, antiferplej, pobeda po bilo koju cenu, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši.... imao je puno pobeda, da pa šta? Čim prestane da igra biće zaboravljen. Spominjaće ga sporadično samo kada govore o nekim rekordima (prosto mora da ga spomenu). To vam je kao u fudbalu, za se ko je bio Pele, Maradona, ljudi gledaju fudbal da bi bideli driblinge i golove. Tako i tenis publika dolazi da vidi "kako se gradi poen", "kako um caruje a snaga klade valja". A ne dolaze da gledaju kao će neko u beskonačnom prebacivanju loptice da pogreši.
(Andjela, 25. septembar 2021 12:49

Novak je kompletan teniser, Rafa i Rođa nisu, nemaju bekend. Prema tome oni igraju uvijek isto. Novak je pokazao ostalim teniserima da su Rođa i Nadal sa svojim stilovima igre pobjedivi. Novak je nepobjediv, jer je sposoban da svoju taktiku prilagodi protivnicima. Nekad igra dosadno, nekada napadački ali melje protivnike. Do ovog finala sa Medvedevim imao je osvojene: AO,RG,W i i finale UO. I Rođa umjesto da pohvali Novaka on govori da je to čudo. Čudo je to što Rođa odbija da se penzioniše.

Dubioza

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre.
(Bravo6, 25. septembar 2021 10:47)

Da, istina, rivali moraju da se poštuju ali sve bi ovo bili validni argumenti da ta voljenost nije došla medijskim inžinjeringom i marketingom nego da se desila prirodno kao što je recimo slučaj kod Del Potra. O Federeru nikad nije napisan niti jedan tekst koji nije bio u superlativima i koji je kritički nastrojen, a imao je mnogo poteza o kojima se moglo pisati. Uostalom, on i recimo Rafa koji je zaluđen jahtama reklamiraju stil koji nije baš u duhu današnjeg vremena. Obojicu u nebesa dižu sponzori i mediji, kao da su zlatne krave i o njima ne sme da izađe niti jedna negativna informacija, a reklamirali su alkohol, kockanje, mnoge stvari koje ne zaslužuju mnogo hvale…

lennox

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Kako sad Novak muskarcina? Zar nije onomad u Njujorku posle ponizavajuceg poraza protiv Medvedeva krokodilske suze ronio? Malo je falilo da i publika pocne sa njim da place.

Sremac

pre 2 godine

Ako sudimo po komentarima na B92, onda biti navijac Djokovica nije navijac nego dijagnoza. Nepobitna cinjenica.
Kapira li neko ovu bolestinu koja traje godinama unazad?
(Aksiom, 25. septembar 2021 09:24

Reč je o sukobu civilizacija. Srbi nikada nisu pripadali evropskom svetu, mržnja prema drugim narodima traje ovde vekovima, izolovani od svih pokreta u Evropi - humanizma, renesanse, prosvetiteljstva, ubijeni u pojam od Azijata, uvek u nekim ratovima, danas su ponovo oživeli feudalnu državu i poništili građansko društvo, od demokratije ni pomena, jednom reči jedna tužna balkanska priča.

Bravo6

pre 2 godine

Gde god se pojavi ubedljivo najveca superzvezda i najvoljeniji sportista. Na jednom egzibicionom turniru ima krcatu halu. Po anketama sirom sveta, najveci je u tenisu za veliku vecinu. Jer sport se igra zbog publike a ne nekih statistika. Znate ovde sve to pa zato ovoliko pljuvanje po njemu. inace u pravu je za Lejvera, mi stariji to dobro znamo kako se o njemu pricalo pre. Po statistickim parametrima(koje toliko isticete) on je ubedljivo najbolji. Ako racunate vec "sva vremena" racunajte i to njegovo vreme a ne samo selektivno. Covek je zasluzan za revoluciju u tenisu i za ovo sto danas imamo al sta vredi kad ga ovde i njega pljuju. A ovaj sto rece "dosao lejver u nyc da mu preda titulu najboljeg ikad" decko lejver svako finale dodje da gleda uzivo, toliko pratis tenis...
Za kraj, nebitno za koga navijate morate da postujete rivala, ali je mnogima to nezamislivo ovde.

Zoki

pre 2 godine

Moramo utuviti u glavu jednom za sva vremena. Federer je omiljena Djokovićeva mušterija. Od 8 velikih finala dobio je jedno i to pre više od 5000 dana. Od 3 finala završnog Mastersa ništa, od 3 finala Vimbldona ništa, od 4 polufinala AO ništa.. Ni jedan rekord osim onaj u Bazelu i Haleu. I on hoće sa Novakom u priču o GOAT u. Ne mere.

Eugen

pre 2 godine

Izgleda da ga koleno vise ne boli tako da nisu male sanse da sledece godine nastupi u Dohi gde ce da dogura do 1/8, ev. 1/4 finala. Za dedu bi to bio veliki uspeh.

Vanja

pre 2 godine

Ahahahahha presmesni su sa ovim mandatornim spominjanjem Lejvera kao papagaji sada
(Klod Mone, 25. septembar 2021 14:10)

Sada??? Mialite da se svet vrti oko Noleta? Federer osnovao davno turnir i nazvao ga Laver cup. I kazes SADA ga spominje? Koji ste vi kompleksasi!

Neko

pre 2 godine

Sad je Lejver najveci ikada, a do juce ga niko nije ni spominjao.
(Gaga

Spominjali su ga mnogo puta, i sam Federer godinama unazad. Ali toliko pratite tenis pa znate... da Nole nije najbolji ne bi ste znali sta je set a sta gem.

Dragana

pre 2 godine

@ anica velickovic
Ovde jedinu neistinu iznosiš ti. Nije tačno da Roda Lejvera niko nije pominjao, slabo su ga pominjali kod nas u medijima kao i rekord Džimija Konorsa u broju osvojenih titula a svi znamo zbog čega odnosno zbog koga je to tako. To valjda nije ničija sujeta? Lejver Kup je prvi put promovisan još 2016 godine i najavljeno je da će se prvi put odigrati 2017 u Pragu. U trenutku osnivanja Rodžer se oporavljao od operacije i još nije osvojio 18 GS niti imao 310 nedelja. Kasnije je to ostvario a na Lejver Kupu je igrao uvek a sada je i prisustvovao iako nije igrao i uvek je isticao Roda Lejvera kao legendu tenisa. A Novak? Igrao je samo jednom i videli smo da nije ostvario ni pobedu a nije se ni uklopio. Takodje Lejvera je slabo pominjao. To takodje nije sujeta?

anica velickovic

pre 2 godine

Ima veze, jer kad je covek porodicno, zdravstveno i emotuvno ispunjen nema potrebu da u svakom intervjuu i komentaru potencira neistinu, dok je on bio sa 310 nedelja i 18 slemova niko doticnog gospodina Lejvera nije pominjao a sad kad Novak dosao gde je dosao sve suprotno. Mene ne zanima popularnost, ko je lepsi ja pricam o cinjenicama i postovanju.

123123

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si

Milan Indjija

pre 2 godine

Prestao sam da citam komentare odskorasnjih "poznavalaca" tenisa, kada sve sto nije dobro po Novaka, osudjuju brutalno i patoloski. Fakticki je sve postalo na nivou dijagnoze, jer ako neko slucajno kaze da Nole nije dobro uradio to i to, ako kaze da je neko drugi dobar, da da svoje misljenje...ti "poznavaoci" se obrusavaju na tu osobu kao kobci, vredjaju, omalovazavaju...a neretko ubacuju i nacionalisticke konotacije.Zasto je neko manje Srbin ako kaze da postuje i ceni Rodzera, njegov stil i igru? Zasto su patriote jedino oni koji su "slepi" i koji u istinu ne veruju?

.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?

Milica

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 08:55)

Ladno si dao komentar pre nego ga je iko pomenuo...Ocekivao si da ce biti prozivki i podrske novaku
Smesan si
(123123, 25. septembar 2021 09:16)

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.

@Milica

pre 2 godine

Zbog cega iznosis takvu neistinu da ne kazem laz!
Komentara ispod njegovog ima 7, a od tih 7 se u 3 komentara pominje Djokovic. Em izneses neistinu koja je previse lako proverljiva em mu napises da je smesa.
Nolomani trebate svi komplet do Doma Zdravlja po uput.
(Milica, 25. septembar 2021 09:37) 

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Lejver ni kriv ni dužan postade "najveći".
Hvala Rođo što motivišeš najvećeg ikada, našeg Novaka.
Došao u Ameriku da bi izgovorio kako Lejver ima kalendarski slem, komedija. Dao bi ti oba Lejverova za Novak slem iz 2016.
(stevo, 25. septembar 2021 08:45) Novak slem?! Hahahahahah

A

pre 2 godine

Čemu komentari o Djokoviću? Nije spomenut. Prikazano je samo kako ljubimac publike širom sveta, od Severnog do Južnog pola otpozdravlja publici.
(Bg, 25. septembar 2021 )

Ja se to isto pitam za Federera. Cemu komentari o Federeru ispod svake vesti o Djokovicu?

da se razumemo

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40)

DA duze pratis tenis, znao bi da je ozbiljno treniranje pocelo negde od Ivana Lendla, tada su sve novine pisale da Ivan Grozni trenira po 4-5 sati dnevno. Pre toga je to bilo mnogo manje. A danas ljudi zive sa tenisom.
Kolicina potrebnog treninga je jedno od najboljih merila konkurencije i ozbiljnosti sporta, to je tako jasno - iz toga proizilazi da je deda Lejver (osim vrlo ogranicenog broja takmicara u to vreme) bio jedan dobar rekreativac po danasnjim kriterijumima treniranja i fizickim zahtevima.
I potpuno se slazem da je RF nije slucajno otisao tamo, on i Lejver su toliko slicni u svojoj iskompleksiranosti i zelji da potisnu Novaka u drugi plan - to samo pokazuje da su svesni da je Novak u stvari najbolji!

E8

pre 2 godine

Za ovo lejvera niko ne bi nikad ni čuo da Novak nije došao na korak od kalendarskog slema. Odjednom postade GOAT. Kakav bre lejver, čime se vi bavite.

saša

pre 2 godine

@anđela
Odavno nisam pročitao veće gluposti! Ti si oličenje gluposti! A šta rade ostali teniseri plešu!? U tenisu se prebacuje loptica ili ne!? Daj prosvetli nas bilkode!

Misa

pre 2 godine

Milane, nisu to nikakvi poznavaoci, jedva da poznaju pravila igre, dok se nije proslavio djokovic nisu ni znali sta je tenis. A mozga nikad nisu ni imali.

chupavi

pre 2 godine

@ Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2021 10:40

Aha, a koju je konkurenciju imao Rod Lejver onda kad sve znate?

Dali znate da tada tenis nije ni bio profesionalni sport i da su se tenisom bavili retki ljudi? Ne kaze se dzaba open era, a Lejver nije osvojio taj kalendarski slem u toj eri...

Hmmm

pre 2 godine

Anica...
Kako niko nije pricao o Lejveru? Stalno ga pominju i stalno pricaju o njegovim uspesima, mozda ti nisi pratila pa zato ne znas. Pise ovde gomila ljudi da Lejver ima 11 razlicitih Mastersa, ali tome niko ne pridaje znacaj. Pisu i pricaju o mnogim rekordima, koji nisu vezani za Novaka, ali onda ispada kako ga Zapad mrzi, kao i teniseri koji su ostvarili te rekorde pre njega. Uostalom ako te tenis zaista zanima, proveris sve na netu i znas pravu istinu, a ne da se ljutis sto neko pominje Lejvera i njegove uspehe. Svi cute o Rafi i Agasiju o Zlatnom Slemu Karijere. Treba li oni da se nadju uvredjeni jer navijaci u Srbiji nemaju pojma sta je to ili sto smatraju da to nije bitno, posto Novak to nema?

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Koliko bodova na ATP listi će Federer dobiti za ovo pojavljivanje u Bostonu?
(Djido, 25. septembar 2021 11:55)

Maksimalan broj za umetnički dojam, i devetku za izvođenje obaveznih elemenata.

Vanja

pre 2 godine

Jel dobio rodja tortu?
(zelena gora, 25. septembar 2021 11:07)

Kazu da su mu bili pripremili tortu za onu zurku koju je Nole bio najavio pred novinarima u NY, veli bice zurka velika iza turnira.
Ali eto nazalost, nije bila zurka, preracunao se nekako.

@Daca

pre 2 godine

Jos cekam da mi se objasni sta se podrazumeva pod pojmom Federerseksualac.
(Daca, 25. septembar 2021 16:21) 

Tebi bas mora da se crta? To su oni sto kada cuju Federerovo ime refleksno se natrce i spustaju pantalone, a kada vide njegovu sliku igraju se sa pisom. I ne mogu da podnesu nikoga ko mu obara rekorde. To u njihovoj klinickoj slici dovodi do nemoci u svakom smislu. Otuda takav bes i vredjanje.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28) Jok, biće merilo drvene medelje i nikad jača konkurencija u doba pekmeza hahahhah

Nolomanija kao dijagnoza

pre 2 godine

@Anica Veličković
Tvoja drskost i nevaspitanje podsećaju me na one devojčure iz Zadruge, koje ponekad gledam i kao sociolog kulture proučavam.

tt

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Ovo je kao kada lazov kaze:"Govorim istinu."

Mirko

pre 2 godine

Œto si gluplji, to si više za Djokovica. To je prirodni zakon. Pametni su za Federera.
(pop, 25. septembar 2021 11:06)

Slično se sličnom raduje

pp

pre 2 godine

Ovaj plačljivko je sigurno platio svoj publici da mu tapše. Čudo se nije rasplakao. Sve radi da se dodvori publici. Zašto Novak nikada ne plače, zato sto je muškarčina!
(Djido, 25. septembar 2021 08:58)

Zanimljivo je da Novak isto place i salje srca publici. Al aj

@Tn

pre 2 godine

Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.
(Tn, 25. septembar 2021 11:59) 
Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.

ako

pre 2 godine

@chupavi
Pa za pocetak, konkurencija su mu bili neki od velikana tenisa, ukljucujuci onog ciji je rekord u Meburnu srusio Djokovic pre nekoliko godina, pa su mu se ovde pisali hvalospevi, kao da je srusio rekord najvece legende tenisa.
U svakom slucaju, nije osvajao protiv povredjenih staraca, nego protiv najboljih tenisera i to cak posto mu je cak 8 godina bilo zabranjeno da igra na GS turnirima.
Lejver je ubedljivo najdominantniji teniser u istoriji.
Lejver jeste osvojio kalendarski GS u Open eri, nego ti moras da se informises.
U Lejverovo vreme vise igraca je igralo takmicarski tenis, nego danas. Danas ima tek oko 1 000 profesionalnih tenisera na citavom svetu.
Od tog broja, 800 ne odigra vise od 10 meceva godisnje.
Profesionalni sport, neznalice, znaci da se smatra profesijom i da se zaradjuju vece pare. Jugoslovenska kosarka i fudbal bili su amaterski decenijama, pa je onda za takve poput tebe Dzajic amater.
Dakle, ne razumes se u sport, batali komentarisanje.

Bravo6

pre 2 godine

Dubioza

Sta pricas ti uopste? Reklamirali nesto, zive zivot koji nije u skladu s vremenom danas. Pa svi su oni isti alooo. Imaju preko 500 miliona na racunu, to je dovoljno. Mislim i na ovog naseg i na bilo kog sportistu jaceg sportistu. Svi oni imaju sponzore a ti mi tu nesto pametujes. Da si rekao generalno za sve sportiste da su preplaceni i uzviseni tu bi se slozili a ne ovako selektivno. I samo sa ti kazem, Rodzer je najskromniji i najvise povuceno zivi. Nema ga toliko ni na mrezama cak. A o tome sta je sve uradio za africke zemlje, malo se edukuj pa tek onda osudjuj. Takav je svet u kome zivimo.

Bl

pre 2 godine

@Anđela
Kad si tako bistrooka i o tenisu sve znaš, molim te da mi objasniš šta radi Đokovićev protivnik, dok Đoković samo prebacije i prebacuje i prebacuje lopticu preko mreže. Meni izgleda kao da i on samo prebaci lopticu, tj. vrati je na Đokovićevu stranu. Ali, šta ja znam.
Zašto taj protivnik vrlo često ne uspjeva skratiti poen nego se "upeca u prebacivanje loptice". Zašto kralj kratkih poena, Rodžer Feferer, to, takođe, često nije uspjevao?
Željno očekujem tvoje stručno objašnjenje.

Tn

pre 2 godine

"Rod Lejver je bio heroj za mnoge od nas. Velika je legenda, dva puta je osvojio kalendarski Slem."

Bio mu heroj, a rodio se 20 godina nakon karijere Lejvera?! Lažno do srži. Lejver je nebitan lik, a toliko ga često ističu da postaje patetično. Imate čak i snimke tenisa kada je Lejver žario po terenima, u konkurenciji 1000 tenisera širom sveta.

Ovako isto rade iskompleksirani panteri što su 2020. počeli da se sećaju Pece Popovića i Bore Stankovića, a realno niko ne zna kako su izgledali, a posebno igrali.

Lažni heroji - lažni ljudi.
(Globtroter, 25. septembar 2021 08:56)
Sto onda tvoj deda nije osvajao titule tad, pa da i on postand legenda kad je tako lako bilo? Ti znas ko sta misli.

Daca

pre 2 godine

Docekah da dobijem odgovor sta je to Federerseksualac. Ako je to u pitanju onda postoji i pojam Noleseksualac i mnogi spadaju u tu kategoriju. Verovatno ima i Nadalseksualac ali takvi verovatno najcesce izvlace pantalone iz...

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Verovatno zato sto nije bio bogati Australijanac, vlasnik otete aboridzinske zemlje i sa dovoljno robova i imetka da mu se moglo da se igra tenisa izmedju dve posete bridz klubova.
(@Tn, 25. septembar 2021 13:24)

Tako je!

@.

pre 2 godine

@anica velickovic
Federer 2016 godine osnovao turnir, nazvao ga po Lejveru, a ti kazes kako ga tek sada spominje? Pa koliko prokleta moras da budes pa da tako lazes, kurvo raspala prljava? Jel te bakica naucila tako da lazes i lajes?
(., 25. septembar 2021 21:15) 

A ti si sasvim sigurno ovo naucio od oca alkosa koji je tako sa tvojom majkom razgovarao, a sada je i tebi normalno da svojoj majci govoris da je raspala, prljava kurva, pa ne vidis nista lose da se i drugima obracas kao majci.

Ugnam ti blavora

pre 2 godine

Ocigledno imas iskustva sa uputima, ali ti terapija jos ociglednije ne pomaze. Mnogo si nervozna nesto. Bice da ti jos nesto fali, a ne samo lekovi.
(@Milica, 25. septembar 2021 10:23)

Tako je!

AirWick

pre 2 godine

Najgori ste portal ubedljivo. Pozdrav "moderatoru". Niste ni za pedalj bolji od informera. Voleo bih da imam za primer veće dno ali eto... Možda su Britanci izmislili žutu štampu (ne znam) ali vi ste je postavili na viši nivo.
A ovi, dežurni pljuvači, jel' to neko iz "redakcije" ili imate dil sa nekim "frilenserima" da iritiraju narod?
Ali ozbiljno, svet bi bio lepše mesto bez"novina" kao što su vaše.
Srdačan pozdrav

Šou Biznis

pre 2 godine

Pa ti treba da je napraviš i onda ja napravim neki štos i to bude to?
(Gunjoslav Seljaković, 25. septembar 2021 10:09)

Nije sporno da je napravim, nego sto ti ne znas da napravis stos...svaki put isto pises...

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

Mali Nevaljali

pre 2 godine

Sunce ti kalajsano koji komentari Oo

Pojavljivanje RF na Lejver kupu je iznenadjenje, kao što bi bilo iznenadjenje pojavljivanje Noleta na Serbian openu.

Nije ni jedan od ove trojce zlato, niti je oličenje zla, i nula zbog toga što na drugačiji način gleda na tenis.

Bane

pre 2 godine

Ah, potenciranje cika Lejvera i dvostruki kalendarski slem: nece Djokovic biti bolji od mene, bice to Lejver, jedino merilo je dvostruki kalendarski slem u doba drvenih reketa...
(lilly, 25. septembar 2021 08:28)

A čime su igrali njegovi protivnici?
Po tebi ako za 20 godina počnu da igraju sa reketima od nekog novog materijala (a sigurno hoće jer se svet izuma, pronalazaka ubrzao mnogo) onda više Novak, Federer i Nadal neće biti u konkurenciji za najboljeg ikada. Kao bivši fudbaler kad pogledam kako se Pele kretao i lomio protivnike, kako se služio sa obe noge mogu samo da kažem da bi bio najbolji u bilo kojoj eri fudbala. A gledao sam od Zika na ovamo. Možda je samo Ronaldihno Gaucho imao tu lepotu igre ali ne i tu efikasnost. Dakle ne podcenjuj Lejvera jer on je u svoje vreme radio što niko drugi nije.

Dule

pre 2 godine

Iznenadiće tebe Nole uskoro kad vas sve ostavi iza sebe u trci za najboljeg svih vremena. A deda Lejver nije bio bitan ni dok su Sampras i Agasi igrali. A sad je odjednom bitan lik jer eto, ima nešto što Novak nema. Da se čovek ispovraća.