Petak, 24.09.2021.

10:00

Najbolji u NBA – Jokić nije u Top 5

ESPN je, kao i svake godine, okačio listu najboljih košarkaša na planeti i Nikolu Jokića nije stavio na prvih pet mesta.

Izvor: SN

Najbolji u NBA – Jokiæ nije u Top 5 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Sergej

pre 2 godine

Kari,doncic,lebron,janis i durent su definitivno bolji od jokica ali lenard i marej su igrali skoro celi sezonu mislim da bi i oni trebali da budu ovde na listi

prle

pre 2 godine

e sto mi je drago za ovog decka da je tako uspeo.Ej,onaj nespretni bucko,burek i kokakola,sluzio za potsmeh,da postane najbolji kosarkas na svetu.Sam Bog Otac ga je pogledao,pun ko brod,dobra porodica,domacini ljudi,svaka cast.Ovi sto te ne vole ne mora ni da te vole.Pas laje,karavani prolaze.

ale

pre 2 godine

Nikada vise necemo imati ovakvog kosarkasa i mesto da mu se poklonimo kao velemajstoru i geniju mi ga psujemo i ponizavamo.Jedina velesila na svetu ga postuje,prati,prilagodjava mu se i uci od njega ,dok mi pokusavamo da ga uvucemo u nase balkansko blato.Zato nas niko i ne voli.

vince carter

pre 2 godine

@imay Toliko jake da je Rusell Westbruk bio mvp sa td prosek,samo sto ga licemeri kao sto ste vi naravno nisu nazivali najboljim igracim lige kao ni Janisa,Hardena ali posto je to Jokic,onda je mvp najbolji igrac lige :)) Posto nisam nacionalista i poznajem gomilu losih Srba,zasto bi ja ili bilo ko morao da volim nekog sportistu samo zato sto je Srbin??? Konkurencija za mvp je zapravo bila nikad slabija,sa gomilom igraca koji nisu ni mogli da budu u konkurenciji zbog povreda.

Bogdan

pre 2 godine

Izgleda da se ovde javljaju mnogi neuspesni kosarkasi,ljubomorni na uspeh ovog momka.To je u nas normalno,kao dobro jutro.Tesko mi prastamo uspeh.A ne volimo puno ni pametne ili one sto puno zaradjuju.A ovaj decko je sve to.I jos svoju netrpeljivost pravdaju time da im je on nesto duzan.Duzan bio Misku,posteno otplatio,moze da timari konje,moze na odmor,moze sta oce.Covek zivi ono sto drugi ne mogu ni da sanjaju.I zato pucaju po savovima.Jer uspeh se ne prasta.

Imay

pre 2 godine

penny hardaway, 24. septembar

MVP - najbolji igrač cele sezone u najjačoj i nikad jačoj NBA ligi! Da li bi to bio i u ABA ligi pored Jagodić-Kuridže, Cirbesa, talentovanog Lukovića i uvek neugodnog Kuzmića, to niko ne može da zna - u tome se i krije draž košarkaške igre!

Locutus

pre 2 godine

Jokić nema društvene mreže ne voli medije i zbog toga nije profitabilan. Od prvih 5 na listi jedino Janis igra odbranu, ostali su čist igrač manje u odbrani.

zz

pre 2 godine

izgleda da se deca umorila od kuckanja destruktivnih postova,ostase samo ozbiljni,zagrizeni mrzitelji koji prate nba i po 5,6 godina,mozda cak i 7.Bitno je malo direktno,vise indirektno pljunuti najboljeg ,baciti blato ili kamen,jer se to moze na ovim sajtovima,isprazniti delic svoje frustracije zbog ruznog ogledala,mamurnog jurtra,jednog od beskonacnih u ispraznom zivotu,potrosenog na lose planove,jalove nade i jeftine devojke.Iskreno verujem da je Nikola previse pametan da bi to moglo da ga dodirne.Za sada je to i dokazao.

rafal

pre 2 godine

jese,Jole sinko,slusaj ti samo ovu neuku,neispunjenu decu,trci kao Novak da im ublazis frustracije praznih zivota,pa ces se i provesti kao Novak,sa duplom golom...I pitanje,hoce li se ikada oporaviti od ovog zaludnog pokusaja da bude heroj onog neuspesnog dela nacije a sve u zelji da im malo,malkice osvetli mutan zivot .
Ne daj se nikako,budi svoj kao i do sada,zena i deca su na prvom mestu.Oni su tvoj dom,nikako ovi koji po svaku cenu hoce da projektujes svoj zivot i uspeh na njih.

penny hardaway

pre 2 godine

Pera, 100% si u pravu.
Zasto da ide na OI kao neki tamo Divac, Bodiroga, Djordjevic, kada treba da se odmori od napornih sezonskih (skoro revijalnih) utakmica. Jos treba opet neki deda da mu odrzi cas kosarke i sroza rejting. Na sve to ko da rizikuje da padne na doping testu, zbog hemikalija kojim ga redovno kljukaju, ne bi ga ni Dunav oprao.
Ovako posalje tatu da se bruka nekim poluidiotskim izjavama, a on pobegne medju konje.

vince carter

pre 2 godine

Kozuki,gresis jako pojmasu..ja nisam niciji hejter,ja prozivam ove ovde i njihove izjave,a to sam radio i mnogo pre sto se Jokica tice,a podrzavao sam ga na pocetku dok se nisu namnozili njegovi "fanovi" i poceli da izigravaju ludilo. A da sam hejter Jokica slao bi mu pisma i zvao na telefon,mada mnogi se dok komentarisu licno obracaju igracu kao da on ovo cita,nista ne cudi vise :)

Bravo6

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...
(Jordan 23,

Jeste, individualno gledano. Ali obojica moraju da imaju uz sebe vrhunskog igraca i pre svega lidera. Dakle nisu oni lideri na terenu. Ne kazem da je taj igrac bolji od njih, oni su bolji. Ali im treba uvek taj neko ko ce da smiri tim i preokrene stvari. Ova dvojica mogu da strpaju 50 poena i izgube. Kavaj je imao laurija, pa u sparsima da ne pricamo.
Kd karija i ostalu ekipu.

Kozuki Oden

pre 2 godine

vince carter, penny hardaway
Evo ih, javili se Jokicevi najveci hejteri koji menjaju stvarnost u svoju korist kako bi dokazali da Jokic nema pojma...

qq

pre 2 godine

vidite,nekada su nba igraci ,kao obavezno,dolazili sa raznih koledja.Dakle nikavi primitivci,obrazovani,posle karijere kosarkasa spremni za zivot.Danas je to drugacije,dolaze razni glupanderi,cepanice,gorstaci koji pertle ne znaju da vezu.Uglavnom iz Evrope,a ponajvise sa ovih prostora.E,tu je Nikola izuzetak,neponovljiva inteligencija,rekao bih genijalna.Radi ono sto voli,zivi kako hoce,ne podilazi nikome,ne plasi se nikoga,ne klanja se nikome.Sto je najvaznije ,gleda celu svoju porodicu,nije na ovim kretenskim mrezama,ne povodi se za nezrelom i neukom,sebicnom masom.Zelim mu dobro zdravlje i puno zdrave dece.

maki

pre 2 godine

kritikovali su i janisa, sto je bio mvp, a milvoki ispadao. cak je i to bio argument da ne bude mvp prosle sezone. i covek uze titulu. za jokica smo navikli da bude potcenjen, ali neke su bas nisko stavili. npr. bukera. po ovoj logici sta radi tauns na ovoj listi kad je minesota raspad. ili kari koji ce biti u prvih pet, a golden strjt nije ni igrao plejof. sjajni su to igraci i kari i zasluzuje mesto u pet najboljih, ali im argumenti nisu na mestu.

penny hardaway

pre 2 godine

Vince Carter,

Tako je. Stalno se u medijima potencira najbolji igrac NBA, umesto najkorisniji.

Kada se pogleda lista, tu su 2-3 vrhunska igraca, par vrlo dobrih i gomila malo boljih od proseka.
Jokic je po meni daleko precenjen igrac, neupotrebljiv u jakim utakmicama. Samim tim cinjenica kako je on u vrhu NBA pokazuje koliko je NBA degradirala.
Danas u NBA igra ko stigne.
Tesko je gledati danas NBA, kosarku koja se pretvorila u kecere, pozorište, gde se jedni drugima sklanjaju.
1983. cini mi se, Patrick Juing igra finale NCAA, svaki skok po dvojica protivnika na ledjima. Uhvatiti skok u takvom mecu, i uhvatiti skok danas u ovoj mucenoj NBA nebo i zemlja.

Zubac, Jokic, Vucevic, D.Sabonis,Valanciunas,Capela,Gobert sve je to nivo Aba lige, mozda bi neko od njih ostavio malo dublji trag u Evroligi, ali sumnjam.
Jokic tromi centar vodi loptu preko celog terena, baca flotere sa 2m od kosa dok protivnici stoje i blenu u publiku. Ceo taj dogadjaj vredja kosarku, jer tu nema kosarke.
Zato dodje deda Felipe Skola i ringispiluje hvataca vazduha.
Ovaj kao nije bio spreman.
Ko te igra danas kosarko.

Pera

pre 2 godine

Tako je bilo i prosle godine, medij isu ga hvalili manje nego sto zasluzuje, ali opet, na kraju, nije bilo izbora nego da mu, prakticno jednoglasno, dodele MVP titulu.
Ove godine ce biti jos bolji (nadam se i u odbrani), po meni ima najbolje sanse da osvoji MVP i ove godine. Da dodam, jedan od razloga njegove slabe odbrane je sto bekovi ne mogu da sacuvaju nikoga, obilaze ih s lakocom, onda Jokc iostaje sam protiv Ejtona i Krisa Pola na primer...
Na stranu njegov odnos prema reprezentaciji, Nikola ima veoma fokusiran i promisljen pristup (sve vise lici na Djokovica po tome) kosarci, sve u cilju da bude najbolji stro moze. Uzeo je neophodni i zasluzeni odmor, resio da provede vreme sa zenom dok cekaju prvo dete. Balans je kljuc u zivotu, naci vremena za sve stvari koje te cine onim sto jesi. Siguran sam da se mnogi NBA igraci dok cekaju prvo dete zabavljaju na svakom gostovanju sa obozavateljkama, Nikola ocigledno ima drukciji pristup.
Izgleda da je u Somboru malo ludovao, ali to mu je bilo potrbno i zasluzio je, ali vitkiji je nego ikad, stizu izjave mladih Denver igraca koji mu se dive kako trenira vise od svih iako je MVP, a sigurno je da uvek misli i uci o igri, dakle, ako ne bude povreda, ceka nas jos jedna njegova sezona.

Ostin A

pre 2 godine

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff
(DeusJ35, 24. septembar 2021 13:17)

Slažem se sa zaključkom ali te godine LeBron je bio povređen, nije igrao 30 utakmica, još 10 je igrao sa restrikcijom u minutima. Ako se uzme procenat pobeda/poraza utakmica u kojima je igrao preko 30 minuta, bili bi treći na zapadu. A u toj sezoni teške povrede su imali i Brandon Ingram, Rajon Rondo i Lonzo Ball.

vince carter

pre 2 godine

Kad su Westbruk,Harden i Janis bili mvp lige niko ih nije nazivao najboljim igracima lige. U toku mvp debate,80% ovde su mislili da Jokicu nece dati nagradu zato sto je Srbin,pa su onda promenili plocu,dok sada posto ga nisu stavili kao najboljeg,opet su ksenofobi i srbomrzci..dakle Harden i Westbruk su 2017 i 18 bili najbolji igraci na svetu? Bravo dvostruki arsinci..mvp nije nagrada za najboljeg igraca lige vec najkorisnijeg Regularne sezone,onog dela kojeg redovno pljujete inace!!!

Jordan 23

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...

zoki

pre 2 godine

Pa necu valjda da navijam za nekog stranca.Jokic je bez premca u svakom pogledu.I stas i pamet i integritet.Nije popustio prostoj gomili i kupio me za sva vremena.

mile

pre 2 godine

sa bednim timom odigrati sve utakmice je mogao samo Jokic,najbolji kosarkas na svetu.Izuzetno sam ponosan kada reporter prenosa progovori srpski zbog nekog njegovog poteza.Nikada pametniji covek nije igrao kosarku,moze da mu pridje blizu samo Admiral Robinson,ali to je vec neka druga prica...

jovica

pre 2 godine

@Cubaka
I dobro da je igrao,bili bi u najboljem slucaju opet drugi(sto nikog ne bi zadovoljilo,Djordjevica oterasmo jer nije bilo zlata),a realno dobacili bi do cetvrtfinala,i on bi bio krivac,opet bi ga "skolovao Skola",da li bi mu iko rekao hvala sto nakon ludacke pauze sve rizikuje nizasta.Pritom za koga da igra,narod koji jedva ceka nesto ovako da pokrene linc,savez i ceo kosarkaski esnaf koji ga ne postuje iz ciste ljubomore dok drugi svoje Jokice drze kao malo vode na dlanu.

bskfan

pre 2 godine

Sve, sve, ali Bradli Bil nema sta da trazi ni medju prvih 22 a kamoli 11. Ogresili su se o Dzrua Holideja, bez njega ove godine ni Baksi ne bi bili sampioni niti bi USA uzela zlato na OI. A sto se tice Jokiceve odrane, jesu li oni gledali te utakmice ili napamet pricaju? Pa Sansi su prolazili Denverove bekove kako su hteli a glavna meta svih napada je bio MPJ. Nema tog centra koji moze da brani bilo sta ako ti se protivnicki bekovi setaju po reketu. Pol, Buker, Pejn radili sta su hteli.

vince carter

pre 2 godine

Auu Haland,Tores i Brusli osim sto su Ronaldo botovi,ujedno su i bronsexualci :)) Lepo kaze covek ispod,ko ima najveci per svih vremena,pa Majkl Dzordan (marketingska prevara) kako ga nazivaju doticni,a fanovi su ovog sto ga kopira po broju,najkiju i snimljenim najgorim nastavkom nekog filma ikada,space jam 2 :)) Srbi ne vole Lebrona kazu,a Dzordan u svakoj zemlji na svetu ima preko 70% glasova,od aktivnih nba igraca dobio 73 a ovaj 11 :)) a tek ovi sto pricaju cuj nije Jokic najbolji igrac a mvp..pa onda su i Westbruk,Harden bili najbolji igraci lige. Durant se ne bi plasirao u playoff sa Denverom...Durant je samo tukao Denver bez Irvinga,Hardena,Griffina,uzeo je 59 pobeda i mvp u oklahomi kada Westbruk nije igrao pola sezone,titulu svetskog prvaka sa 22 godine kao ubedljivo najbolji igrac turnira,dok su Lebron,Wejd,Melo,Pol i Bosh to fulali u istim godinama a Jokica drao Skola :)

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.
(Kostarikanac, 24. septembar 2021 14:57) Druze cim se ti drogiras? Ha ha ha .Cuj najbolji ha ha ha.

uros

pre 2 godine

@limunada
Dakle jedino Durant,Lilard i Doncic mogu da udju u kandidaturu,mada prvi igrao sampionat vise od Jokica a 7 godina stariji,drugi jednom nastupio za Ameriku a pet godina stariji.Ili da se fokusiramo na one koji stvarno nece da igraju za svoje repke(bar dosad nisu igrali)poput Embida,Mareja,Simonsa,Taunsa,Jokic je igrao proslo takmicenje,da "nece da igra" ne bi pobogu tada igrao,dok ne objavi zvanicno "oprastam se od reprezentacije",sve ovo vase visemesecno pisanje je bespredmetno,koliko dogodine ce verovatno zaigrati,boze zdravlja mozda nam donese nesto lepo,vi isti cete ga prvi hvaliti i govoriti kako ste ga oduvek branili,tako da ne blamirajte se sa ovim postovima

Milan

pre 2 godine

To što je bio MVP ne znači da je i najbolji igrač lige. Ovo je više onako overall best player, neovisno od jedne sezone. Ni Maradona nije osvajao zlatnu loptu svake sezone ali je bio najbolji igrač svoga vremena i jedan od najboljih, ako ne i najbolji ikada.

zubabojić

pre 2 godine

Koga više briga šta ovaj jahač konja radi? Ako ga ne zanima da igra za Srbiju što bi gubili vreme za njegov randevu po nekim amerikama?

basketas

pre 2 godine

potpuno se slazem sa listom. takodje mislim da je 6. mesto sjajan uspeh jokica. mvp lige ne podrazumeva najboljeg igraca nego najvaznijeg.

Aleks

pre 2 godine

soki

Pa iskreno ne, kažem za Dejma, on je na prilično visokoj poziciji. Ako su Jokiću gledali timski uspeh moraju i njemu jer je ispao od tog istog Denvera... On je uvek u deset najboljih, ali da bi bio top pet mora da dogura dalje od prvog kola PO.

Mislim da će Janis biti na prvom mestu i to bi bilo zasluženo.

Ivke85

pre 2 godine

Uzasno, strasno... neki tamo novinari, nekog tamo ESPN-a, ga izostavili u prvih 5 i stavili TEK na 6.mesto...Odmah protest i spaliti zastavu NBA!

Marko

pre 2 godine

Po cemu je Doncic ispred Jokica?
Jokic je bolji po svim naprednim statistikama iako ima daleko manji "usage rate" i plus do sada je imao vise timskog uspeha u playoffu...Jokic>Doncic u ovom trenutku ali svi znamo kako radi ESPN nazalost...

Guns N Roses

pre 2 godine

Kako stoji u tekstu Denver je stao kada nije smeo, a Jokić se brukao u odbrani sa jako lošim defanzivnim rejtingom od 123,5 primljenih poena na 100 poseda.

Brukao je njega i Luis Skola od 40 godina.

Kostarikanac

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.

Dragan Borca

pre 2 godine

Samo Grk i Lebron imaju argumente da budu ispred Jokica ako uzmemo u obzir zadnje 2-3 godine

Ne moze se racunati nesto iz 2016 ili 2017 ako se gledaju trenutno najbolji igraci

Jokic je bez Mareja prosao prvu rundu dok Kari nije ni usao u plejof

Pa je dugo bio i povredjen

Durant isto par godina malo igrao

Lebron ima titulu prosle godine, Grk ove. Jedino njih dvojica imaju argumente jace od Jokica

Nebitno sto mi nijedan od njih nije nesto kosarkaski simpatican

Oki

pre 2 godine

Kakav senzacionalistički naslov, a ispostavi se da je na 6-om mestu. I dalje neverovatan uspeh, samo nama može da ne valja što naš nije prvi

Bagzi

pre 2 godine

Реално гледано Јокићева игра није довољно "атрактивна" на западу за овакве листе (нешто као Ђоковић у тенису, иако је по мени Ноле имао обиље незамиљливих удараца и углова кроз каријеру).
По оном шта доноси тиму и колико побољшава тим својом игром у овом тренутку он је неприкосновени број 1 у НБА.

А што се тиче ове конкретне "набољи" листе (читај атрактиван, брз, шут, велика навијачка база, тим са великим тржиштем) сложио бих се са њиховом листом осим у случају Леброна, човјек је већ у годинама и није као што је некада био.

Haland

pre 2 godine

Srpski neprijatelj broj 1 je Lebron. Garant bi pre na lomaču njega nego Nasera Orića ili nekog njemu sličnom. Ne dopada im se što je bolji od Džordana pa to ti je.

Andrej

pre 2 godine

A Lebron i Luka su se mnogo dobro pokazali u plej offu... Pa sto nisu Gobera stavili medju pet, on igra bas dobru odbranu.
Ludilo mozga, zvanični mvp na šestom mestu.

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

Master Yoda

pre 2 godine

A koji je Jokic bio prosle godine? A zavrsio je kao MVP. Crni lobi u NBA to sebi ne sme ponovo da dozvoli, da ih nadigra jedan mlitavi belac. Na zalost Luka Doncici ce biti zrtva tog stava i te politike NBA.
Muka mi je od Lebrona, Durenta i Karija, toliko forsiranja njih trojice da to nije vise normalno.
Problem je sto Jokic nije usao u finale play ofa a dokle je dosao GSW i Kari.
Jokara razbi ponovo foliraante BLM

haler

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)

Kakva gomila gluposti majko moja! Kao prvo, Davis je bio povredjen.Kao drugo I Lebron je bio povredjen.Prosle godine kad su obojica bila zdrava prosetali su se do titule.Ko je kriv Kavaju i Dzordzu sto su ispustili 3-1 od Denvera i Janisu sto ga je Dzimi Batler pocistio.Kazes da nema onog zbog cega gledamo basket.Pa majstore sta je imao Shaquille O Neal? Covek je bio cista sila, i opet je otisao kao jedan od najboljih.Titulu ne osvaja lepota igre.Da je merilo kvaliteta lepota igre, Tracy Mcgrady bi bio najbolji kosarkas ikad.Ovako

xed

pre 2 godine

Biti medju prvih 25 je nevidjeni uspeh. Prvih 10 su stvarno majstori. Ali rangiranja ovoga tipa nisam siguran koliko imaju smisla, pogotovo sto je kosarka timska igra. Sve su to igraci sposobni da zadive, ali i svi imaju slab dan ili nesrecu da se povrede pa propuste sezonu.

haler

pre 2 godine

Top10 ( ne po redosledu) su Durant/Kari/Janis/Lebron/Harden/Jokic/Embid/Luka/Davis i zdrav Kavaj.Posle njih nek se redjaju kako ko hoce, ali mi iskreno nije jasno kako je Bredli Bil toliko visoko.Fantastican igrac da, ali realno nivo ispod je Hardena a na ovoj listi ispade razlika za jednu poziciju.

u3pm

pre 2 godine

Nije da branim Jokica, daleko od toga, ali James u top 5 je ludost, pa covek je ispao u prvom krugu plejofa isto kao i Kari i Doncic, tako da ispadanje Denvera od Sansa ne drzi vodu. Po meni Jokic je trebao u top 5 i to definitivno umesto Lebrona, Kris Pol je isto tako trebao biti u top 5 ako je plejof kriterijum. Ova lista je glupost i nista vise.

Cole

pre 2 godine

Sto seiste tice, vidim ga u TOP 5.
Sto se patriJota tice, sikter sa ove
vesti i bez komentarisanja necega sto
vas "ne zanima". Ni ja nikada ne komentarisem
zadruge, farme, parove i slicne gluposti.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Veoma sam tesko podneo ovu vest, velika nepravda prema Jokicu samim tim i prema Srbiji.
U znak protesta, govorim u svoje licno ime, nikada vise necu gledati NBA ligu, ovo je bruka i sramota, ravno katastrofi.
Sve najbolje zelim nasem kralju, Srbendi i patrioti Nikoli Jokicu u nastavku karijere!

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

šerif D.Stankelić

pre 2 godine

Kako da bude kad je umoran i poradja se? Sram vas bilo ESPN! Zapadni mediji se lose ophode prema nasem bivsem reprezentativcu!
Tako i Nolu zameraju kad gadja sudije, razbija rekete, rice i laje!

Lale gator

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

pfff

pre 2 godine

I njega i Djikovica treba izbaciti sa svih lista...
(Milos Radunovic, 24. septembar 2021 13:06)
Aha, posebno Djokovica. Čovek ništa nije osvojio, tek ponekad bljesne…

realan

pre 2 godine

Kavaj Lenard odigrao playoff deset puta bolje od LeBrona, doduše nije ga kompletirao zbog povrede, ali daleko bolji od LeBrona. Takođe, LeBron je ispao ranije. Očigledno ovu prevaru guraju čak i kad ne pokaže ništa. Providno i jadno.

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

Ostin A

pre 2 godine

Mislim da LeBron sa svojih 37 godina ne bi trebao da bude u Top 5. Barem ne ispred Jokića, Embida i Lilarda.

Takođe treba reći da je Jokić najbolji centar na listi.

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.
(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)




Aj ćuti kad se ne razumeš mufljuze. Najlakše je praviti realnost kakvu mi hoćemo. Lebron je bio najbolji u skoro svim parametrima računajući oba tima u seriji protiv Finiksa, ustani kad izgovaraš kraljevo ime.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

ZNAČI DVA SRBINA, JEDAN ČIST, DRUGI PO OCU, MEĐU 6 NA GLAVNOJ LISTI AMERA.

WAU, WAU,WAU !!

I čak dve republike iz bivše Sfrj !! vau vau vau !

HIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHI

DeusJ35

pre 2 godine

Julius Randle nije ni u 25, ali zato Jrue Holiday, Middleton, Zion, KAT i Bam jesu...SMH...

Bradley Beal na 11 mestu takođe nije za komentar...

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff, a prošle bez Davisa dobio metlu (dve utakmice koje su pobedili su bile sa Davisom) biti u top 5...

Top 10 jeste, ali realno top 5 više nije...

Nebojsa

pre 2 godine

Od trenutno aktivnih igraca najbolji je Kevin Durent, tu nema price.
Sa kvalitetom koje poseduje, tesko da neko iz prvih pet moze da mu se priblizi.

Andrej

pre 2 godine

A Lebron i Luka su se mnogo dobro pokazali u plej offu... Pa sto nisu Gobera stavili medju pet, on igra bas dobru odbranu.
Ludilo mozga, zvanični mvp na šestom mestu.

u3pm

pre 2 godine

Nije da branim Jokica, daleko od toga, ali James u top 5 je ludost, pa covek je ispao u prvom krugu plejofa isto kao i Kari i Doncic, tako da ispadanje Denvera od Sansa ne drzi vodu. Po meni Jokic je trebao u top 5 i to definitivno umesto Lebrona, Kris Pol je isto tako trebao biti u top 5 ako je plejof kriterijum. Ova lista je glupost i nista vise.

Lale gator

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

Ostin A

pre 2 godine

Mislim da LeBron sa svojih 37 godina ne bi trebao da bude u Top 5. Barem ne ispred Jokića, Embida i Lilarda.

Takođe treba reći da je Jokić najbolji centar na listi.

realan

pre 2 godine

Kavaj Lenard odigrao playoff deset puta bolje od LeBrona, doduše nije ga kompletirao zbog povrede, ali daleko bolji od LeBrona. Takođe, LeBron je ispao ranije. Očigledno ovu prevaru guraju čak i kad ne pokaže ništa. Providno i jadno.

Nebojsa

pre 2 godine

Od trenutno aktivnih igraca najbolji je Kevin Durent, tu nema price.
Sa kvalitetom koje poseduje, tesko da neko iz prvih pet moze da mu se priblizi.

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

DeusJ35

pre 2 godine

Julius Randle nije ni u 25, ali zato Jrue Holiday, Middleton, Zion, KAT i Bam jesu...SMH...

Bradley Beal na 11 mestu takođe nije za komentar...

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff, a prošle bez Davisa dobio metlu (dve utakmice koje su pobedili su bile sa Davisom) biti u top 5...

Top 10 jeste, ali realno top 5 više nije...

Marko

pre 2 godine

Po cemu je Doncic ispred Jokica?
Jokic je bolji po svim naprednim statistikama iako ima daleko manji "usage rate" i plus do sada je imao vise timskog uspeha u playoffu...Jokic>Doncic u ovom trenutku ali svi znamo kako radi ESPN nazalost...

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

ZNAČI DVA SRBINA, JEDAN ČIST, DRUGI PO OCU, MEĐU 6 NA GLAVNOJ LISTI AMERA.

WAU, WAU,WAU !!

I čak dve republike iz bivše Sfrj !! vau vau vau !

HIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHI

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

zubabojić

pre 2 godine

Koga više briga šta ovaj jahač konja radi? Ako ga ne zanima da igra za Srbiju što bi gubili vreme za njegov randevu po nekim amerikama?

Cole

pre 2 godine

Sto seiste tice, vidim ga u TOP 5.
Sto se patriJota tice, sikter sa ove
vesti i bez komentarisanja necega sto
vas "ne zanima". Ni ja nikada ne komentarisem
zadruge, farme, parove i slicne gluposti.

Kostarikanac

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.

šerif D.Stankelić

pre 2 godine

Kako da bude kad je umoran i poradja se? Sram vas bilo ESPN! Zapadni mediji se lose ophode prema nasem bivsem reprezentativcu!
Tako i Nolu zameraju kad gadja sudije, razbija rekete, rice i laje!

Guns N Roses

pre 2 godine

Kako stoji u tekstu Denver je stao kada nije smeo, a Jokić se brukao u odbrani sa jako lošim defanzivnim rejtingom od 123,5 primljenih poena na 100 poseda.

Brukao je njega i Luis Skola od 40 godina.

pfff

pre 2 godine

I njega i Djikovica treba izbaciti sa svih lista...
(Milos Radunovic, 24. septembar 2021 13:06)
Aha, posebno Djokovica. Čovek ništa nije osvojio, tek ponekad bljesne…

Oki

pre 2 godine

Kakav senzacionalistički naslov, a ispostavi se da je na 6-om mestu. I dalje neverovatan uspeh, samo nama može da ne valja što naš nije prvi

Jordan 23

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...

haler

pre 2 godine

Top10 ( ne po redosledu) su Durant/Kari/Janis/Lebron/Harden/Jokic/Embid/Luka/Davis i zdrav Kavaj.Posle njih nek se redjaju kako ko hoce, ali mi iskreno nije jasno kako je Bredli Bil toliko visoko.Fantastican igrac da, ali realno nivo ispod je Hardena a na ovoj listi ispade razlika za jednu poziciju.

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

zoki

pre 2 godine

Pa necu valjda da navijam za nekog stranca.Jokic je bez premca u svakom pogledu.I stas i pamet i integritet.Nije popustio prostoj gomili i kupio me za sva vremena.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Veoma sam tesko podneo ovu vest, velika nepravda prema Jokicu samim tim i prema Srbiji.
U znak protesta, govorim u svoje licno ime, nikada vise necu gledati NBA ligu, ovo je bruka i sramota, ravno katastrofi.
Sve najbolje zelim nasem kralju, Srbendi i patrioti Nikoli Jokicu u nastavku karijere!

basketas

pre 2 godine

potpuno se slazem sa listom. takodje mislim da je 6. mesto sjajan uspeh jokica. mvp lige ne podrazumeva najboljeg igraca nego najvaznijeg.

Bogdan

pre 2 godine

Izgleda da se ovde javljaju mnogi neuspesni kosarkasi,ljubomorni na uspeh ovog momka.To je u nas normalno,kao dobro jutro.Tesko mi prastamo uspeh.A ne volimo puno ni pametne ili one sto puno zaradjuju.A ovaj decko je sve to.I jos svoju netrpeljivost pravdaju time da im je on nesto duzan.Duzan bio Misku,posteno otplatio,moze da timari konje,moze na odmor,moze sta oce.Covek zivi ono sto drugi ne mogu ni da sanjaju.I zato pucaju po savovima.Jer uspeh se ne prasta.

Master Yoda

pre 2 godine

A koji je Jokic bio prosle godine? A zavrsio je kao MVP. Crni lobi u NBA to sebi ne sme ponovo da dozvoli, da ih nadigra jedan mlitavi belac. Na zalost Luka Doncici ce biti zrtva tog stava i te politike NBA.
Muka mi je od Lebrona, Durenta i Karija, toliko forsiranja njih trojice da to nije vise normalno.
Problem je sto Jokic nije usao u finale play ofa a dokle je dosao GSW i Kari.
Jokara razbi ponovo foliraante BLM

Milan

pre 2 godine

To što je bio MVP ne znači da je i najbolji igrač lige. Ovo je više onako overall best player, neovisno od jedne sezone. Ni Maradona nije osvajao zlatnu loptu svake sezone ali je bio najbolji igrač svoga vremena i jedan od najboljih, ako ne i najbolji ikada.

mile

pre 2 godine

sa bednim timom odigrati sve utakmice je mogao samo Jokic,najbolji kosarkas na svetu.Izuzetno sam ponosan kada reporter prenosa progovori srpski zbog nekog njegovog poteza.Nikada pametniji covek nije igrao kosarku,moze da mu pridje blizu samo Admiral Robinson,ali to je vec neka druga prica...

vince carter

pre 2 godine

@imay Toliko jake da je Rusell Westbruk bio mvp sa td prosek,samo sto ga licemeri kao sto ste vi naravno nisu nazivali najboljim igracim lige kao ni Janisa,Hardena ali posto je to Jokic,onda je mvp najbolji igrac lige :)) Posto nisam nacionalista i poznajem gomilu losih Srba,zasto bi ja ili bilo ko morao da volim nekog sportistu samo zato sto je Srbin??? Konkurencija za mvp je zapravo bila nikad slabija,sa gomilom igraca koji nisu ni mogli da budu u konkurenciji zbog povreda.

xed

pre 2 godine

Biti medju prvih 25 je nevidjeni uspeh. Prvih 10 su stvarno majstori. Ali rangiranja ovoga tipa nisam siguran koliko imaju smisla, pogotovo sto je kosarka timska igra. Sve su to igraci sposobni da zadive, ali i svi imaju slab dan ili nesrecu da se povrede pa propuste sezonu.

haler

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)

Kakva gomila gluposti majko moja! Kao prvo, Davis je bio povredjen.Kao drugo I Lebron je bio povredjen.Prosle godine kad su obojica bila zdrava prosetali su se do titule.Ko je kriv Kavaju i Dzordzu sto su ispustili 3-1 od Denvera i Janisu sto ga je Dzimi Batler pocistio.Kazes da nema onog zbog cega gledamo basket.Pa majstore sta je imao Shaquille O Neal? Covek je bio cista sila, i opet je otisao kao jedan od najboljih.Titulu ne osvaja lepota igre.Da je merilo kvaliteta lepota igre, Tracy Mcgrady bi bio najbolji kosarkas ikad.Ovako

Pera

pre 2 godine

Tako je bilo i prosle godine, medij isu ga hvalili manje nego sto zasluzuje, ali opet, na kraju, nije bilo izbora nego da mu, prakticno jednoglasno, dodele MVP titulu.
Ove godine ce biti jos bolji (nadam se i u odbrani), po meni ima najbolje sanse da osvoji MVP i ove godine. Da dodam, jedan od razloga njegove slabe odbrane je sto bekovi ne mogu da sacuvaju nikoga, obilaze ih s lakocom, onda Jokc iostaje sam protiv Ejtona i Krisa Pola na primer...
Na stranu njegov odnos prema reprezentaciji, Nikola ima veoma fokusiran i promisljen pristup (sve vise lici na Djokovica po tome) kosarci, sve u cilju da bude najbolji stro moze. Uzeo je neophodni i zasluzeni odmor, resio da provede vreme sa zenom dok cekaju prvo dete. Balans je kljuc u zivotu, naci vremena za sve stvari koje te cine onim sto jesi. Siguran sam da se mnogi NBA igraci dok cekaju prvo dete zabavljaju na svakom gostovanju sa obozavateljkama, Nikola ocigledno ima drukciji pristup.
Izgleda da je u Somboru malo ludovao, ali to mu je bilo potrbno i zasluzio je, ali vitkiji je nego ikad, stizu izjave mladih Denver igraca koji mu se dive kako trenira vise od svih iako je MVP, a sigurno je da uvek misli i uci o igri, dakle, ako ne bude povreda, ceka nas jos jedna njegova sezona.

Locutus

pre 2 godine

Jokić nema društvene mreže ne voli medije i zbog toga nije profitabilan. Od prvih 5 na listi jedino Janis igra odbranu, ostali su čist igrač manje u odbrani.

prle

pre 2 godine

e sto mi je drago za ovog decka da je tako uspeo.Ej,onaj nespretni bucko,burek i kokakola,sluzio za potsmeh,da postane najbolji kosarkas na svetu.Sam Bog Otac ga je pogledao,pun ko brod,dobra porodica,domacini ljudi,svaka cast.Ovi sto te ne vole ne mora ni da te vole.Pas laje,karavani prolaze.

Dragan Borca

pre 2 godine

Samo Grk i Lebron imaju argumente da budu ispred Jokica ako uzmemo u obzir zadnje 2-3 godine

Ne moze se racunati nesto iz 2016 ili 2017 ako se gledaju trenutno najbolji igraci

Jokic je bez Mareja prosao prvu rundu dok Kari nije ni usao u plejof

Pa je dugo bio i povredjen

Durant isto par godina malo igrao

Lebron ima titulu prosle godine, Grk ove. Jedino njih dvojica imaju argumente jace od Jokica

Nebitno sto mi nijedan od njih nije nesto kosarkaski simpatican

Bravo6

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...
(Jordan 23,

Jeste, individualno gledano. Ali obojica moraju da imaju uz sebe vrhunskog igraca i pre svega lidera. Dakle nisu oni lideri na terenu. Ne kazem da je taj igrac bolji od njih, oni su bolji. Ali im treba uvek taj neko ko ce da smiri tim i preokrene stvari. Ova dvojica mogu da strpaju 50 poena i izgube. Kavaj je imao laurija, pa u sparsima da ne pricamo.
Kd karija i ostalu ekipu.

zz

pre 2 godine

izgleda da se deca umorila od kuckanja destruktivnih postova,ostase samo ozbiljni,zagrizeni mrzitelji koji prate nba i po 5,6 godina,mozda cak i 7.Bitno je malo direktno,vise indirektno pljunuti najboljeg ,baciti blato ili kamen,jer se to moze na ovim sajtovima,isprazniti delic svoje frustracije zbog ruznog ogledala,mamurnog jurtra,jednog od beskonacnih u ispraznom zivotu,potrosenog na lose planove,jalove nade i jeftine devojke.Iskreno verujem da je Nikola previse pametan da bi to moglo da ga dodirne.Za sada je to i dokazao.

Ivke85

pre 2 godine

Uzasno, strasno... neki tamo novinari, nekog tamo ESPN-a, ga izostavili u prvih 5 i stavili TEK na 6.mesto...Odmah protest i spaliti zastavu NBA!

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.
(Kostarikanac, 24. septembar 2021 14:57) Druze cim se ti drogiras? Ha ha ha .Cuj najbolji ha ha ha.

rafal

pre 2 godine

jese,Jole sinko,slusaj ti samo ovu neuku,neispunjenu decu,trci kao Novak da im ublazis frustracije praznih zivota,pa ces se i provesti kao Novak,sa duplom golom...I pitanje,hoce li se ikada oporaviti od ovog zaludnog pokusaja da bude heroj onog neuspesnog dela nacije a sve u zelji da im malo,malkice osvetli mutan zivot .
Ne daj se nikako,budi svoj kao i do sada,zena i deca su na prvom mestu.Oni su tvoj dom,nikako ovi koji po svaku cenu hoce da projektujes svoj zivot i uspeh na njih.

qq

pre 2 godine

vidite,nekada su nba igraci ,kao obavezno,dolazili sa raznih koledja.Dakle nikavi primitivci,obrazovani,posle karijere kosarkasa spremni za zivot.Danas je to drugacije,dolaze razni glupanderi,cepanice,gorstaci koji pertle ne znaju da vezu.Uglavnom iz Evrope,a ponajvise sa ovih prostora.E,tu je Nikola izuzetak,neponovljiva inteligencija,rekao bih genijalna.Radi ono sto voli,zivi kako hoce,ne podilazi nikome,ne plasi se nikoga,ne klanja se nikome.Sto je najvaznije ,gleda celu svoju porodicu,nije na ovim kretenskim mrezama,ne povodi se za nezrelom i neukom,sebicnom masom.Zelim mu dobro zdravlje i puno zdrave dece.

ale

pre 2 godine

Nikada vise necemo imati ovakvog kosarkasa i mesto da mu se poklonimo kao velemajstoru i geniju mi ga psujemo i ponizavamo.Jedina velesila na svetu ga postuje,prati,prilagodjava mu se i uci od njega ,dok mi pokusavamo da ga uvucemo u nase balkansko blato.Zato nas niko i ne voli.

bskfan

pre 2 godine

Sve, sve, ali Bradli Bil nema sta da trazi ni medju prvih 22 a kamoli 11. Ogresili su se o Dzrua Holideja, bez njega ove godine ni Baksi ne bi bili sampioni niti bi USA uzela zlato na OI. A sto se tice Jokiceve odrane, jesu li oni gledali te utakmice ili napamet pricaju? Pa Sansi su prolazili Denverove bekove kako su hteli a glavna meta svih napada je bio MPJ. Nema tog centra koji moze da brani bilo sta ako ti se protivnicki bekovi setaju po reketu. Pol, Buker, Pejn radili sta su hteli.

vince carter

pre 2 godine

Kad su Westbruk,Harden i Janis bili mvp lige niko ih nije nazivao najboljim igracima lige. U toku mvp debate,80% ovde su mislili da Jokicu nece dati nagradu zato sto je Srbin,pa su onda promenili plocu,dok sada posto ga nisu stavili kao najboljeg,opet su ksenofobi i srbomrzci..dakle Harden i Westbruk su 2017 i 18 bili najbolji igraci na svetu? Bravo dvostruki arsinci..mvp nije nagrada za najboljeg igraca lige vec najkorisnijeg Regularne sezone,onog dela kojeg redovno pljujete inace!!!

penny hardaway

pre 2 godine

Pera, 100% si u pravu.
Zasto da ide na OI kao neki tamo Divac, Bodiroga, Djordjevic, kada treba da se odmori od napornih sezonskih (skoro revijalnih) utakmica. Jos treba opet neki deda da mu odrzi cas kosarke i sroza rejting. Na sve to ko da rizikuje da padne na doping testu, zbog hemikalija kojim ga redovno kljukaju, ne bi ga ni Dunav oprao.
Ovako posalje tatu da se bruka nekim poluidiotskim izjavama, a on pobegne medju konje.

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.
(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)




Aj ćuti kad se ne razumeš mufljuze. Najlakše je praviti realnost kakvu mi hoćemo. Lebron je bio najbolji u skoro svim parametrima računajući oba tima u seriji protiv Finiksa, ustani kad izgovaraš kraljevo ime.

vince carter

pre 2 godine

Auu Haland,Tores i Brusli osim sto su Ronaldo botovi,ujedno su i bronsexualci :)) Lepo kaze covek ispod,ko ima najveci per svih vremena,pa Majkl Dzordan (marketingska prevara) kako ga nazivaju doticni,a fanovi su ovog sto ga kopira po broju,najkiju i snimljenim najgorim nastavkom nekog filma ikada,space jam 2 :)) Srbi ne vole Lebrona kazu,a Dzordan u svakoj zemlji na svetu ima preko 70% glasova,od aktivnih nba igraca dobio 73 a ovaj 11 :)) a tek ovi sto pricaju cuj nije Jokic najbolji igrac a mvp..pa onda su i Westbruk,Harden bili najbolji igraci lige. Durant se ne bi plasirao u playoff sa Denverom...Durant je samo tukao Denver bez Irvinga,Hardena,Griffina,uzeo je 59 pobeda i mvp u oklahomi kada Westbruk nije igrao pola sezone,titulu svetskog prvaka sa 22 godine kao ubedljivo najbolji igrac turnira,dok su Lebron,Wejd,Melo,Pol i Bosh to fulali u istim godinama a Jokica drao Skola :)

penny hardaway

pre 2 godine

Vince Carter,

Tako je. Stalno se u medijima potencira najbolji igrac NBA, umesto najkorisniji.

Kada se pogleda lista, tu su 2-3 vrhunska igraca, par vrlo dobrih i gomila malo boljih od proseka.
Jokic je po meni daleko precenjen igrac, neupotrebljiv u jakim utakmicama. Samim tim cinjenica kako je on u vrhu NBA pokazuje koliko je NBA degradirala.
Danas u NBA igra ko stigne.
Tesko je gledati danas NBA, kosarku koja se pretvorila u kecere, pozorište, gde se jedni drugima sklanjaju.
1983. cini mi se, Patrick Juing igra finale NCAA, svaki skok po dvojica protivnika na ledjima. Uhvatiti skok u takvom mecu, i uhvatiti skok danas u ovoj mucenoj NBA nebo i zemlja.

Zubac, Jokic, Vucevic, D.Sabonis,Valanciunas,Capela,Gobert sve je to nivo Aba lige, mozda bi neko od njih ostavio malo dublji trag u Evroligi, ali sumnjam.
Jokic tromi centar vodi loptu preko celog terena, baca flotere sa 2m od kosa dok protivnici stoje i blenu u publiku. Ceo taj dogadjaj vredja kosarku, jer tu nema kosarke.
Zato dodje deda Felipe Skola i ringispiluje hvataca vazduha.
Ovaj kao nije bio spreman.
Ko te igra danas kosarko.

Imay

pre 2 godine

penny hardaway, 24. septembar

MVP - najbolji igrač cele sezone u najjačoj i nikad jačoj NBA ligi! Da li bi to bio i u ABA ligi pored Jagodić-Kuridže, Cirbesa, talentovanog Lukovića i uvek neugodnog Kuzmića, to niko ne može da zna - u tome se i krije draž košarkaške igre!

Haland

pre 2 godine

Srpski neprijatelj broj 1 je Lebron. Garant bi pre na lomaču njega nego Nasera Orića ili nekog njemu sličnom. Ne dopada im se što je bolji od Džordana pa to ti je.

Bagzi

pre 2 godine

Реално гледано Јокићева игра није довољно "атрактивна" на западу за овакве листе (нешто као Ђоковић у тенису, иако је по мени Ноле имао обиље незамиљливих удараца и углова кроз каријеру).
По оном шта доноси тиму и колико побољшава тим својом игром у овом тренутку он је неприкосновени број 1 у НБА.

А што се тиче ове конкретне "набољи" листе (читај атрактиван, брз, шут, велика навијачка база, тим са великим тржиштем) сложио бих се са њиховом листом осим у случају Леброна, човјек је већ у годинама и није као што је некада био.

maki

pre 2 godine

kritikovali su i janisa, sto je bio mvp, a milvoki ispadao. cak je i to bio argument da ne bude mvp prosle sezone. i covek uze titulu. za jokica smo navikli da bude potcenjen, ali neke su bas nisko stavili. npr. bukera. po ovoj logici sta radi tauns na ovoj listi kad je minesota raspad. ili kari koji ce biti u prvih pet, a golden strjt nije ni igrao plejof. sjajni su to igraci i kari i zasluzuje mesto u pet najboljih, ali im argumenti nisu na mestu.

Aleks

pre 2 godine

soki

Pa iskreno ne, kažem za Dejma, on je na prilično visokoj poziciji. Ako su Jokiću gledali timski uspeh moraju i njemu jer je ispao od tog istog Denvera... On je uvek u deset najboljih, ali da bi bio top pet mora da dogura dalje od prvog kola PO.

Mislim da će Janis biti na prvom mestu i to bi bilo zasluženo.

jovica

pre 2 godine

@Cubaka
I dobro da je igrao,bili bi u najboljem slucaju opet drugi(sto nikog ne bi zadovoljilo,Djordjevica oterasmo jer nije bilo zlata),a realno dobacili bi do cetvrtfinala,i on bi bio krivac,opet bi ga "skolovao Skola",da li bi mu iko rekao hvala sto nakon ludacke pauze sve rizikuje nizasta.Pritom za koga da igra,narod koji jedva ceka nesto ovako da pokrene linc,savez i ceo kosarkaski esnaf koji ga ne postuje iz ciste ljubomore dok drugi svoje Jokice drze kao malo vode na dlanu.

vince carter

pre 2 godine

Kozuki,gresis jako pojmasu..ja nisam niciji hejter,ja prozivam ove ovde i njihove izjave,a to sam radio i mnogo pre sto se Jokica tice,a podrzavao sam ga na pocetku dok se nisu namnozili njegovi "fanovi" i poceli da izigravaju ludilo. A da sam hejter Jokica slao bi mu pisma i zvao na telefon,mada mnogi se dok komentarisu licno obracaju igracu kao da on ovo cita,nista ne cudi vise :)

uros

pre 2 godine

@limunada
Dakle jedino Durant,Lilard i Doncic mogu da udju u kandidaturu,mada prvi igrao sampionat vise od Jokica a 7 godina stariji,drugi jednom nastupio za Ameriku a pet godina stariji.Ili da se fokusiramo na one koji stvarno nece da igraju za svoje repke(bar dosad nisu igrali)poput Embida,Mareja,Simonsa,Taunsa,Jokic je igrao proslo takmicenje,da "nece da igra" ne bi pobogu tada igrao,dok ne objavi zvanicno "oprastam se od reprezentacije",sve ovo vase visemesecno pisanje je bespredmetno,koliko dogodine ce verovatno zaigrati,boze zdravlja mozda nam donese nesto lepo,vi isti cete ga prvi hvaliti i govoriti kako ste ga oduvek branili,tako da ne blamirajte se sa ovim postovima

Kozuki Oden

pre 2 godine

vince carter, penny hardaway
Evo ih, javili se Jokicevi najveci hejteri koji menjaju stvarnost u svoju korist kako bi dokazali da Jokic nema pojma...

Ostin A

pre 2 godine

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff
(DeusJ35, 24. septembar 2021 13:17)

Slažem se sa zaključkom ali te godine LeBron je bio povređen, nije igrao 30 utakmica, još 10 je igrao sa restrikcijom u minutima. Ako se uzme procenat pobeda/poraza utakmica u kojima je igrao preko 30 minuta, bili bi treći na zapadu. A u toj sezoni teške povrede su imali i Brandon Ingram, Rajon Rondo i Lonzo Ball.

Sergej

pre 2 godine

Kari,doncic,lebron,janis i durent su definitivno bolji od jokica ali lenard i marej su igrali skoro celi sezonu mislim da bi i oni trebali da budu ovde na listi

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.
(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)




Aj ćuti kad se ne razumeš mufljuze. Najlakše je praviti realnost kakvu mi hoćemo. Lebron je bio najbolji u skoro svim parametrima računajući oba tima u seriji protiv Finiksa, ustani kad izgovaraš kraljevo ime.

šerif D.Stankelić

pre 2 godine

Kako da bude kad je umoran i poradja se? Sram vas bilo ESPN! Zapadni mediji se lose ophode prema nasem bivsem reprezentativcu!
Tako i Nolu zameraju kad gadja sudije, razbija rekete, rice i laje!

zubabojić

pre 2 godine

Koga više briga šta ovaj jahač konja radi? Ako ga ne zanima da igra za Srbiju što bi gubili vreme za njegov randevu po nekim amerikama?

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Veoma sam tesko podneo ovu vest, velika nepravda prema Jokicu samim tim i prema Srbiji.
U znak protesta, govorim u svoje licno ime, nikada vise necu gledati NBA ligu, ovo je bruka i sramota, ravno katastrofi.
Sve najbolje zelim nasem kralju, Srbendi i patrioti Nikoli Jokicu u nastavku karijere!

Kostarikanac

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.

Andrej

pre 2 godine

A Lebron i Luka su se mnogo dobro pokazali u plej offu... Pa sto nisu Gobera stavili medju pet, on igra bas dobru odbranu.
Ludilo mozga, zvanični mvp na šestom mestu.

Haland

pre 2 godine

Srpski neprijatelj broj 1 je Lebron. Garant bi pre na lomaču njega nego Nasera Orića ili nekog njemu sličnom. Ne dopada im se što je bolji od Džordana pa to ti je.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

ZNAČI DVA SRBINA, JEDAN ČIST, DRUGI PO OCU, MEĐU 6 NA GLAVNOJ LISTI AMERA.

WAU, WAU,WAU !!

I čak dve republike iz bivše Sfrj !! vau vau vau !

HIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHI

Guns N Roses

pre 2 godine

Kako stoji u tekstu Denver je stao kada nije smeo, a Jokić se brukao u odbrani sa jako lošim defanzivnim rejtingom od 123,5 primljenih poena na 100 poseda.

Brukao je njega i Luis Skola od 40 godina.

ale

pre 2 godine

Nikada vise necemo imati ovakvog kosarkasa i mesto da mu se poklonimo kao velemajstoru i geniju mi ga psujemo i ponizavamo.Jedina velesila na svetu ga postuje,prati,prilagodjava mu se i uci od njega ,dok mi pokusavamo da ga uvucemo u nase balkansko blato.Zato nas niko i ne voli.

Lale gator

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

penny hardaway

pre 2 godine

Vince Carter,

Tako je. Stalno se u medijima potencira najbolji igrac NBA, umesto najkorisniji.

Kada se pogleda lista, tu su 2-3 vrhunska igraca, par vrlo dobrih i gomila malo boljih od proseka.
Jokic je po meni daleko precenjen igrac, neupotrebljiv u jakim utakmicama. Samim tim cinjenica kako je on u vrhu NBA pokazuje koliko je NBA degradirala.
Danas u NBA igra ko stigne.
Tesko je gledati danas NBA, kosarku koja se pretvorila u kecere, pozorište, gde se jedni drugima sklanjaju.
1983. cini mi se, Patrick Juing igra finale NCAA, svaki skok po dvojica protivnika na ledjima. Uhvatiti skok u takvom mecu, i uhvatiti skok danas u ovoj mucenoj NBA nebo i zemlja.

Zubac, Jokic, Vucevic, D.Sabonis,Valanciunas,Capela,Gobert sve je to nivo Aba lige, mozda bi neko od njih ostavio malo dublji trag u Evroligi, ali sumnjam.
Jokic tromi centar vodi loptu preko celog terena, baca flotere sa 2m od kosa dok protivnici stoje i blenu u publiku. Ceo taj dogadjaj vredja kosarku, jer tu nema kosarke.
Zato dodje deda Felipe Skola i ringispiluje hvataca vazduha.
Ovaj kao nije bio spreman.
Ko te igra danas kosarko.

Cole

pre 2 godine

Sto seiste tice, vidim ga u TOP 5.
Sto se patriJota tice, sikter sa ove
vesti i bez komentarisanja necega sto
vas "ne zanima". Ni ja nikada ne komentarisem
zadruge, farme, parove i slicne gluposti.

Marko

pre 2 godine

Po cemu je Doncic ispred Jokica?
Jokic je bolji po svim naprednim statistikama iako ima daleko manji "usage rate" i plus do sada je imao vise timskog uspeha u playoffu...Jokic>Doncic u ovom trenutku ali svi znamo kako radi ESPN nazalost...

u3pm

pre 2 godine

Nije da branim Jokica, daleko od toga, ali James u top 5 je ludost, pa covek je ispao u prvom krugu plejofa isto kao i Kari i Doncic, tako da ispadanje Denvera od Sansa ne drzi vodu. Po meni Jokic je trebao u top 5 i to definitivno umesto Lebrona, Kris Pol je isto tako trebao biti u top 5 ako je plejof kriterijum. Ova lista je glupost i nista vise.

uros

pre 2 godine

@limunada
Dakle jedino Durant,Lilard i Doncic mogu da udju u kandidaturu,mada prvi igrao sampionat vise od Jokica a 7 godina stariji,drugi jednom nastupio za Ameriku a pet godina stariji.Ili da se fokusiramo na one koji stvarno nece da igraju za svoje repke(bar dosad nisu igrali)poput Embida,Mareja,Simonsa,Taunsa,Jokic je igrao proslo takmicenje,da "nece da igra" ne bi pobogu tada igrao,dok ne objavi zvanicno "oprastam se od reprezentacije",sve ovo vase visemesecno pisanje je bespredmetno,koliko dogodine ce verovatno zaigrati,boze zdravlja mozda nam donese nesto lepo,vi isti cete ga prvi hvaliti i govoriti kako ste ga oduvek branili,tako da ne blamirajte se sa ovim postovima

vince carter

pre 2 godine

@imay Toliko jake da je Rusell Westbruk bio mvp sa td prosek,samo sto ga licemeri kao sto ste vi naravno nisu nazivali najboljim igracim lige kao ni Janisa,Hardena ali posto je to Jokic,onda je mvp najbolji igrac lige :)) Posto nisam nacionalista i poznajem gomilu losih Srba,zasto bi ja ili bilo ko morao da volim nekog sportistu samo zato sto je Srbin??? Konkurencija za mvp je zapravo bila nikad slabija,sa gomilom igraca koji nisu ni mogli da budu u konkurenciji zbog povreda.

Master Yoda

pre 2 godine

A koji je Jokic bio prosle godine? A zavrsio je kao MVP. Crni lobi u NBA to sebi ne sme ponovo da dozvoli, da ih nadigra jedan mlitavi belac. Na zalost Luka Doncici ce biti zrtva tog stava i te politike NBA.
Muka mi je od Lebrona, Durenta i Karija, toliko forsiranja njih trojice da to nije vise normalno.
Problem je sto Jokic nije usao u finale play ofa a dokle je dosao GSW i Kari.
Jokara razbi ponovo foliraante BLM

Mr_Melbourne

pre 2 godine

Inace Durant sa ovom Jokicevom ekipom bez Mareja ne bi ni u plejof usao, on ne cini druge boljima. Jokic je realno najbolji igrac sveta ali naravno Amerikanci nikada to nece priznati jer su najgori ksenofobi.
(Kostarikanac, 24. septembar 2021 14:57) Druze cim se ti drogiras? Ha ha ha .Cuj najbolji ha ha ha.

mile

pre 2 godine

sa bednim timom odigrati sve utakmice je mogao samo Jokic,najbolji kosarkas na svetu.Izuzetno sam ponosan kada reporter prenosa progovori srpski zbog nekog njegovog poteza.Nikada pametniji covek nije igrao kosarku,moze da mu pridje blizu samo Admiral Robinson,ali to je vec neka druga prica...

zoki

pre 2 godine

Pa necu valjda da navijam za nekog stranca.Jokic je bez premca u svakom pogledu.I stas i pamet i integritet.Nije popustio prostoj gomili i kupio me za sva vremena.

Ostin A

pre 2 godine

Mislim da LeBron sa svojih 37 godina ne bi trebao da bude u Top 5. Barem ne ispred Jokića, Embida i Lilarda.

Takođe treba reći da je Jokić najbolji centar na listi.

haler

pre 2 godine

Hoće Lebrona na silu da uguraju u legendu. Ne može. Ni jedan od prve osmorice nije imao tako dobrog saigrača, a da je tako prso u plejofu. Uz to Leflop nema ono zbog čega rado gledamo basket. To ima Kari, Jokić, Durent, ima Kavaj, Luka, ali nema Džejms. Globalna je sramota što mu je nadimak King.

(Lale gator, 24. septembar 2021 13:19)

Kakva gomila gluposti majko moja! Kao prvo, Davis je bio povredjen.Kao drugo I Lebron je bio povredjen.Prosle godine kad su obojica bila zdrava prosetali su se do titule.Ko je kriv Kavaju i Dzordzu sto su ispustili 3-1 od Denvera i Janisu sto ga je Dzimi Batler pocistio.Kazes da nema onog zbog cega gledamo basket.Pa majstore sta je imao Shaquille O Neal? Covek je bio cista sila, i opet je otisao kao jedan od najboljih.Titulu ne osvaja lepota igre.Da je merilo kvaliteta lepota igre, Tracy Mcgrady bi bio najbolji kosarkas ikad.Ovako

Milan

pre 2 godine

To što je bio MVP ne znači da je i najbolji igrač lige. Ovo je više onako overall best player, neovisno od jedne sezone. Ni Maradona nije osvajao zlatnu loptu svake sezone ali je bio najbolji igrač svoga vremena i jedan od najboljih, ako ne i najbolji ikada.

Kozuki Oden

pre 2 godine

vince carter, penny hardaway
Evo ih, javili se Jokicevi najveci hejteri koji menjaju stvarnost u svoju korist kako bi dokazali da Jokic nema pojma...

rafal

pre 2 godine

jese,Jole sinko,slusaj ti samo ovu neuku,neispunjenu decu,trci kao Novak da im ublazis frustracije praznih zivota,pa ces se i provesti kao Novak,sa duplom golom...I pitanje,hoce li se ikada oporaviti od ovog zaludnog pokusaja da bude heroj onog neuspesnog dela nacije a sve u zelji da im malo,malkice osvetli mutan zivot .
Ne daj se nikako,budi svoj kao i do sada,zena i deca su na prvom mestu.Oni su tvoj dom,nikako ovi koji po svaku cenu hoce da projektujes svoj zivot i uspeh na njih.

Bagzi

pre 2 godine

Реално гледано Јокићева игра није довољно "атрактивна" на западу за овакве листе (нешто као Ђоковић у тенису, иако је по мени Ноле имао обиље незамиљливих удараца и углова кроз каријеру).
По оном шта доноси тиму и колико побољшава тим својом игром у овом тренутку он је неприкосновени број 1 у НБА.

А што се тиче ове конкретне "набољи" листе (читај атрактиван, брз, шут, велика навијачка база, тим са великим тржиштем) сложио бих се са њиховом листом осим у случају Леброна, човјек је већ у годинама и није као што је некада био.

vince carter

pre 2 godine

Auu Haland,Tores i Brusli osim sto su Ronaldo botovi,ujedno su i bronsexualci :)) Lepo kaze covek ispod,ko ima najveci per svih vremena,pa Majkl Dzordan (marketingska prevara) kako ga nazivaju doticni,a fanovi su ovog sto ga kopira po broju,najkiju i snimljenim najgorim nastavkom nekog filma ikada,space jam 2 :)) Srbi ne vole Lebrona kazu,a Dzordan u svakoj zemlji na svetu ima preko 70% glasova,od aktivnih nba igraca dobio 73 a ovaj 11 :)) a tek ovi sto pricaju cuj nije Jokic najbolji igrac a mvp..pa onda su i Westbruk,Harden bili najbolji igraci lige. Durant se ne bi plasirao u playoff sa Denverom...Durant je samo tukao Denver bez Irvinga,Hardena,Griffina,uzeo je 59 pobeda i mvp u oklahomi kada Westbruk nije igrao pola sezone,titulu svetskog prvaka sa 22 godine kao ubedljivo najbolji igrac turnira,dok su Lebron,Wejd,Melo,Pol i Bosh to fulali u istim godinama a Jokica drao Skola :)

Dragan Borca

pre 2 godine

Samo Grk i Lebron imaju argumente da budu ispred Jokica ako uzmemo u obzir zadnje 2-3 godine

Ne moze se racunati nesto iz 2016 ili 2017 ako se gledaju trenutno najbolji igraci

Jokic je bez Mareja prosao prvu rundu dok Kari nije ni usao u plejof

Pa je dugo bio i povredjen

Durant isto par godina malo igrao

Lebron ima titulu prosle godine, Grk ove. Jedino njih dvojica imaju argumente jace od Jokica

Nebitno sto mi nijedan od njih nije nesto kosarkaski simpatican

jovica

pre 2 godine

@Cubaka
I dobro da je igrao,bili bi u najboljem slucaju opet drugi(sto nikog ne bi zadovoljilo,Djordjevica oterasmo jer nije bilo zlata),a realno dobacili bi do cetvrtfinala,i on bi bio krivac,opet bi ga "skolovao Skola",da li bi mu iko rekao hvala sto nakon ludacke pauze sve rizikuje nizasta.Pritom za koga da igra,narod koji jedva ceka nesto ovako da pokrene linc,savez i ceo kosarkaski esnaf koji ga ne postuje iz ciste ljubomore dok drugi svoje Jokice drze kao malo vode na dlanu.

penny hardaway

pre 2 godine

Pera, 100% si u pravu.
Zasto da ide na OI kao neki tamo Divac, Bodiroga, Djordjevic, kada treba da se odmori od napornih sezonskih (skoro revijalnih) utakmica. Jos treba opet neki deda da mu odrzi cas kosarke i sroza rejting. Na sve to ko da rizikuje da padne na doping testu, zbog hemikalija kojim ga redovno kljukaju, ne bi ga ni Dunav oprao.
Ovako posalje tatu da se bruka nekim poluidiotskim izjavama, a on pobegne medju konje.

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

Aleks

pre 2 godine

soki

Pa iskreno ne, kažem za Dejma, on je na prilično visokoj poziciji. Ako su Jokiću gledali timski uspeh moraju i njemu jer je ispao od tog istog Denvera... On je uvek u deset najboljih, ali da bi bio top pet mora da dogura dalje od prvog kola PO.

Mislim da će Janis biti na prvom mestu i to bi bilo zasluženo.

Ivke85

pre 2 godine

Uzasno, strasno... neki tamo novinari, nekog tamo ESPN-a, ga izostavili u prvih 5 i stavili TEK na 6.mesto...Odmah protest i spaliti zastavu NBA!

vince carter

pre 2 godine

Kad su Westbruk,Harden i Janis bili mvp lige niko ih nije nazivao najboljim igracima lige. U toku mvp debate,80% ovde su mislili da Jokicu nece dati nagradu zato sto je Srbin,pa su onda promenili plocu,dok sada posto ga nisu stavili kao najboljeg,opet su ksenofobi i srbomrzci..dakle Harden i Westbruk su 2017 i 18 bili najbolji igraci na svetu? Bravo dvostruki arsinci..mvp nije nagrada za najboljeg igraca lige vec najkorisnijeg Regularne sezone,onog dela kojeg redovno pljujete inace!!!

Pera

pre 2 godine

Tako je bilo i prosle godine, medij isu ga hvalili manje nego sto zasluzuje, ali opet, na kraju, nije bilo izbora nego da mu, prakticno jednoglasno, dodele MVP titulu.
Ove godine ce biti jos bolji (nadam se i u odbrani), po meni ima najbolje sanse da osvoji MVP i ove godine. Da dodam, jedan od razloga njegove slabe odbrane je sto bekovi ne mogu da sacuvaju nikoga, obilaze ih s lakocom, onda Jokc iostaje sam protiv Ejtona i Krisa Pola na primer...
Na stranu njegov odnos prema reprezentaciji, Nikola ima veoma fokusiran i promisljen pristup (sve vise lici na Djokovica po tome) kosarci, sve u cilju da bude najbolji stro moze. Uzeo je neophodni i zasluzeni odmor, resio da provede vreme sa zenom dok cekaju prvo dete. Balans je kljuc u zivotu, naci vremena za sve stvari koje te cine onim sto jesi. Siguran sam da se mnogi NBA igraci dok cekaju prvo dete zabavljaju na svakom gostovanju sa obozavateljkama, Nikola ocigledno ima drukciji pristup.
Izgleda da je u Somboru malo ludovao, ali to mu je bilo potrbno i zasluzio je, ali vitkiji je nego ikad, stizu izjave mladih Denver igraca koji mu se dive kako trenira vise od svih iako je MVP, a sigurno je da uvek misli i uci o igri, dakle, ako ne bude povreda, ceka nas jos jedna njegova sezona.

vince carter

pre 2 godine

Kozuki,gresis jako pojmasu..ja nisam niciji hejter,ja prozivam ove ovde i njihove izjave,a to sam radio i mnogo pre sto se Jokica tice,a podrzavao sam ga na pocetku dok se nisu namnozili njegovi "fanovi" i poceli da izigravaju ludilo. A da sam hejter Jokica slao bi mu pisma i zvao na telefon,mada mnogi se dok komentarisu licno obracaju igracu kao da on ovo cita,nista ne cudi vise :)

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

Bravo6

pre 2 godine

Ne znam stvarno kako vi gledate ovde ko je najbolji a ko ne, kosarka nije samo sutiranje na kos i estetski izgled suta ili neke druge statistike. Postoji nesto mnogo bitnije, a to je sta igrac sve radi za tim i da li cini svoje igrace boljim. Jednostavno, PER a pogodite ko ima najveci per svih vremena. Pa onaj sto je GOAT. E sad, dajte durenta ili ostale igrace u denver da vidimo gde bi bili. Nikola potpuno neopterecen ima brutalnu statustiku, da nije izlazio kad mu je falio skok ili asistencija za triol dabl i da je zapinjao ka sbi ostali, imao bi prosek najmanje 30ppg 10asp i 10rpg. Svaka cast svima ovde, mada kari i durent su takodje lepi za gledanje nema sta.
A sta li lebron trazi u top5 ja ne znam kad on ni u svom timu nije najbolji. Ali sta ocekivati kad ga stavljaju u rang sa Majklom, logicno je da ovde bude prvi....

bskfan

pre 2 godine

Sve, sve, ali Bradli Bil nema sta da trazi ni medju prvih 22 a kamoli 11. Ogresili su se o Dzrua Holideja, bez njega ove godine ni Baksi ne bi bili sampioni niti bi USA uzela zlato na OI. A sto se tice Jokiceve odrane, jesu li oni gledali te utakmice ili napamet pricaju? Pa Sansi su prolazili Denverove bekove kako su hteli a glavna meta svih napada je bio MPJ. Nema tog centra koji moze da brani bilo sta ako ti se protivnicki bekovi setaju po reketu. Pol, Buker, Pejn radili sta su hteli.

Ostin A

pre 2 godine

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff
(DeusJ35, 24. septembar 2021 13:17)

Slažem se sa zaključkom ali te godine LeBron je bio povređen, nije igrao 30 utakmica, još 10 je igrao sa restrikcijom u minutima. Ako se uzme procenat pobeda/poraza utakmica u kojima je igrao preko 30 minuta, bili bi treći na zapadu. A u toj sezoni teške povrede su imali i Brandon Ingram, Rajon Rondo i Lonzo Ball.

zz

pre 2 godine

izgleda da se deca umorila od kuckanja destruktivnih postova,ostase samo ozbiljni,zagrizeni mrzitelji koji prate nba i po 5,6 godina,mozda cak i 7.Bitno je malo direktno,vise indirektno pljunuti najboljeg ,baciti blato ili kamen,jer se to moze na ovim sajtovima,isprazniti delic svoje frustracije zbog ruznog ogledala,mamurnog jurtra,jednog od beskonacnih u ispraznom zivotu,potrosenog na lose planove,jalove nade i jeftine devojke.Iskreno verujem da je Nikola previse pametan da bi to moglo da ga dodirne.Za sada je to i dokazao.

Bogdan

pre 2 godine

Izgleda da se ovde javljaju mnogi neuspesni kosarkasi,ljubomorni na uspeh ovog momka.To je u nas normalno,kao dobro jutro.Tesko mi prastamo uspeh.A ne volimo puno ni pametne ili one sto puno zaradjuju.A ovaj decko je sve to.I jos svoju netrpeljivost pravdaju time da im je on nesto duzan.Duzan bio Misku,posteno otplatio,moze da timari konje,moze na odmor,moze sta oce.Covek zivi ono sto drugi ne mogu ni da sanjaju.I zato pucaju po savovima.Jer uspeh se ne prasta.

haler

pre 2 godine

Top10 ( ne po redosledu) su Durant/Kari/Janis/Lebron/Harden/Jokic/Embid/Luka/Davis i zdrav Kavaj.Posle njih nek se redjaju kako ko hoce, ali mi iskreno nije jasno kako je Bredli Bil toliko visoko.Fantastican igrac da, ali realno nivo ispod je Hardena a na ovoj listi ispade razlika za jednu poziciju.

basketas

pre 2 godine

potpuno se slazem sa listom. takodje mislim da je 6. mesto sjajan uspeh jokica. mvp lige ne podrazumeva najboljeg igraca nego najvaznijeg.

Imay

pre 2 godine

penny hardaway, 24. septembar

MVP - najbolji igrač cele sezone u najjačoj i nikad jačoj NBA ligi! Da li bi to bio i u ABA ligi pored Jagodić-Kuridže, Cirbesa, talentovanog Lukovića i uvek neugodnog Kuzmića, to niko ne može da zna - u tome se i krije draž košarkaške igre!

Nebojsa

pre 2 godine

Od trenutno aktivnih igraca najbolji je Kevin Durent, tu nema price.
Sa kvalitetom koje poseduje, tesko da neko iz prvih pet moze da mu se priblizi.

realan

pre 2 godine

Kavaj Lenard odigrao playoff deset puta bolje od LeBrona, doduše nije ga kompletirao zbog povrede, ali daleko bolji od LeBrona. Takođe, LeBron je ispao ranije. Očigledno ovu prevaru guraju čak i kad ne pokaže ništa. Providno i jadno.

pfff

pre 2 godine

I njega i Djikovica treba izbaciti sa svih lista...
(Milos Radunovic, 24. septembar 2021 13:06)
Aha, posebno Djokovica. Čovek ništa nije osvojio, tek ponekad bljesne…

Locutus

pre 2 godine

Jokić nema društvene mreže ne voli medije i zbog toga nije profitabilan. Od prvih 5 na listi jedino Janis igra odbranu, ostali su čist igrač manje u odbrani.

DeusJ35

pre 2 godine

Julius Randle nije ni u 25, ali zato Jrue Holiday, Middleton, Zion, KAT i Bam jesu...SMH...

Bradley Beal na 11 mestu takođe nije za komentar...

Kao i činjenica da će Lebron koji bez Davisa prvo pre tri sezone nije ušao u playoff, a prošle bez Davisa dobio metlu (dve utakmice koje su pobedili su bile sa Davisom) biti u top 5...

Top 10 jeste, ali realno top 5 više nije...

Jordan 23

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...

qq

pre 2 godine

vidite,nekada su nba igraci ,kao obavezno,dolazili sa raznih koledja.Dakle nikavi primitivci,obrazovani,posle karijere kosarkasa spremni za zivot.Danas je to drugacije,dolaze razni glupanderi,cepanice,gorstaci koji pertle ne znaju da vezu.Uglavnom iz Evrope,a ponajvise sa ovih prostora.E,tu je Nikola izuzetak,neponovljiva inteligencija,rekao bih genijalna.Radi ono sto voli,zivi kako hoce,ne podilazi nikome,ne plasi se nikoga,ne klanja se nikome.Sto je najvaznije ,gleda celu svoju porodicu,nije na ovim kretenskim mrezama,ne povodi se za nezrelom i neukom,sebicnom masom.Zelim mu dobro zdravlje i puno zdrave dece.

Bravo6

pre 2 godine

Lenard i Durent pa 10 mesta prazno pa svi ostali.... Kavaj kad je na svom vrhuncu forme i bez povreda jedino Durent je bolji od njega. Durent broj 1, Kavaj broj 2, pa svi ostali...
(Jordan 23,

Jeste, individualno gledano. Ali obojica moraju da imaju uz sebe vrhunskog igraca i pre svega lidera. Dakle nisu oni lideri na terenu. Ne kazem da je taj igrac bolji od njih, oni su bolji. Ali im treba uvek taj neko ko ce da smiri tim i preokrene stvari. Ova dvojica mogu da strpaju 50 poena i izgube. Kavaj je imao laurija, pa u sparsima da ne pricamo.
Kd karija i ostalu ekipu.

prle

pre 2 godine

e sto mi je drago za ovog decka da je tako uspeo.Ej,onaj nespretni bucko,burek i kokakola,sluzio za potsmeh,da postane najbolji kosarkas na svetu.Sam Bog Otac ga je pogledao,pun ko brod,dobra porodica,domacini ljudi,svaka cast.Ovi sto te ne vole ne mora ni da te vole.Pas laje,karavani prolaze.

xed

pre 2 godine

Biti medju prvih 25 je nevidjeni uspeh. Prvih 10 su stvarno majstori. Ali rangiranja ovoga tipa nisam siguran koliko imaju smisla, pogotovo sto je kosarka timska igra. Sve su to igraci sposobni da zadive, ali i svi imaju slab dan ili nesrecu da se povrede pa propuste sezonu.

Oki

pre 2 godine

Kakav senzacionalistički naslov, a ispostavi se da je na 6-om mestu. I dalje neverovatan uspeh, samo nama može da ne valja što naš nije prvi

maki

pre 2 godine

kritikovali su i janisa, sto je bio mvp, a milvoki ispadao. cak je i to bio argument da ne bude mvp prosle sezone. i covek uze titulu. za jokica smo navikli da bude potcenjen, ali neke su bas nisko stavili. npr. bukera. po ovoj logici sta radi tauns na ovoj listi kad je minesota raspad. ili kari koji ce biti u prvih pet, a golden strjt nije ni igrao plejof. sjajni su to igraci i kari i zasluzuje mesto u pet najboljih, ali im argumenti nisu na mestu.

Sergej

pre 2 godine

Kari,doncic,lebron,janis i durent su definitivno bolji od jokica ali lenard i marej su igrali skoro celi sezonu mislim da bi i oni trebali da budu ovde na listi