Nedelja, 19.09.2021.

16:30

Srbija ostala bez medalje – Poljska bolja u Katovicama

Odbojkaši Srbije poraženi su od Poljske u meču za treće mesto na Evropskom prvenstvu rezultatom 3:0.

Izvor:

Srbija ostala bez medalje – Poljska bolja u Katovicama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Илија

pre 2 godine

Још једном се показало да је форма Николе Јововића кључна за резултат нашег тима. Претходно ЕП је одиграо савршено па смо га и освојили, док је на овом био испод свог нивоа, а када техничар не разиграва на прави начин, то је огроман минус за сваку екипу. Италија је ово ЕП освојила управо захваљујући нестварној игри свог техничара Ђанелија и наравно Микелета, који је решио и нас и Словенце.

Mirko

pre 2 godine

Propustili smo sinoć priliku da pobedimo Italiji. Nekako smo previše mlako išli kada je trebalo prelomiti u našu korist. Italija je bila loša a mi propustili bukvalno zicer. Šteta. Protiv Poljske smo se predali, vidi se po igri. Kako god, mogli smo i do zlata ili srebra, ovako malo tužno četvrto mesto. Tokom prvenstva dobro su odigrali Lisinac, Podraščanin i Ivović. Uroš Kovačević ponekad odličan ponekad katastrofa. Majstorovića više šizi na terenu nego što uhvati neku loptu. Atanasijević van forme, nema snage, majstor za slanje lopti u aut. Luburić nas spasao protiv Turske. Dobar igrač ali ne i vrhunski, i on je van forme. Očigledno je naš tim zreo za remont. Trebaju nam novi delovi, neki novi igrači kojih izgleda nemamo ili neko još računa na ove ipak vremešne igrače. Savez i iskusni Gajić trebalo bi da reaguju na vreme da ne bude posle kasno. Sve u svemu, dobro smo prošli kako smo mogli s obzirom na sve.

Nina

pre 2 godine

Kritika nije dobra, druze moj. Kvalifikaciona grupa u Berlinu za OI u Tokiju, sa nama su bili: Holandjani, Francuzi i Bugari. Francuzi, kao buduci olimpijski sampioni i uvek nezgodna Bugarska. Od Francuza nije sramota izgubiti, a sa Bugarima smo se uglavnom klali u pet setova. Nezgodna ekipa, ne samo nama. Druga grupa: Nemci, Slovenci, Belgijanci i jos jedna ekipa (ne mogu se setiti). Uglavnom, vrhunske ekipe i samo jedna je otisla na OI, a kasnije i pobednik je bila. Ne, nije, sramota izgubiti od Francuske i Bugarske za plasman na OI. Sramotan je sistem koji daje sansu levim ekipama, poput Venecuele i Tunisa, na ustrb: Slovenije, Srbije, Nemacke, Belgije... Drugo, dvanaest timova na OI je premalo, barem sesnaest bi bilo realno. Ovako ispastaju dobri timovi, zarad slabijih timova i unapred odredjenog broja ucesnika. Tu je samo sistem kriv i niko drugi.

Nismo vrhunski odigrali prvenstvo, ali i sa slabijom igrom u odnosu na prethodna prvenstva, mi smo stigli do polufinala. Ovi momci ne zasluzuju, posto smo ih tako vrsno ispratili i sa komentarima i sa propracenoscu u medijima, da se ista kaze na njihov racun. Uvek su u senci, a retko kad ih ne vidimo u zavrsnicama na EP. Nisi neznalica, nigde nisam to rekla, ali si previse kritican.

Ps. Cestitke Italijanima na zlatu i Sloveniji na odlicnoj borbenosti. U finalu sam uzivala.

mrsava

pre 2 godine

Nema dobrog sporta bez kvalitetne domace lige. Fudbal, kosarka, rukomet, odbojka. Sve sportovi bez medalja. Promena mora da bude duga i bolna, ali jedina moguca.

Maja

pre 2 godine

Dragi naši odbojkaši,najbolji na svetu.I kad pobeđuju i kad gube.Mnogo su nas zadužili.Hvala im od ♡ za sve uspehe,za priliku da ih pratimo iz godine u godinu,da tugujemo kada izgube i da se radujemo kad pobede.Oni su najbolje naše ma šta uradili.

sasa

pre 2 godine

@Forza Italia

Ja neznalica i mrzitelj a ti poredis fudbal sa odbojkom?! Ej fudbal gde dmo uvek bili nula i jednu odbojku gde smo u samom vrhu decenijama. Da ogroman je neuspeh neodlazak na olimpijadu. Ja nisam rekao da je neuspeh 4 mesto EP vec da nam timovi umiru (vaterpolo ista prica) jer se ne radi na smeni generacija, klubova nigde. Ne znam sta si ti gledao ali poslati 18 servisa u aut je 18 poklonjenih poena. Celo prvenstvo ovako igraju. Uz to nikakv pristup kao da ih je neko puskom terao da igraju. Kritika ne znaci mrznja, vec zelja da se stvari menjaju na bolje.

Vladimir

pre 2 godine

1. Muska odbojka vec duze vremena u bunaru - nema vise onih skola koje su je krasile po manjim mestima. U klubovima koji dolaze iz manjih sredina ucestala je pojava 1 do 2 stranca sumnjivog kvaliteta ali izgleda dovoljog da nadjaca ono sto se nudi na trzistu. Ovo je ogroman problem, vecina nasih najboljih igraca je ranije dolazila iz manjih sredina i tu sticala prve odbojkaske korake.
2. Za reprezentaciju se igra iz ljubavi i patriotizma na prvom mestu, ko to nema ne mora ni da igra, tako da je nebitna prica koliko ko zaradjuje i sta mu se isplati. Posle toga dolazi i prestizan status koji igranje za reprezentaciju donosi i svakako kasnije bolji ugovori sa klubovima. Igrati za reprezentaciju je san svakog pravog sportiste a uspeh sa istom je stvaranje istorije i mesto za posebne medju mnostvom drugih koji se bave istim sportom. Sport u kome dominira novac se zove biznis. U danasnjem svetu mozes da zaradjujes vise iako nisi bolji, u sportu nikada neces moci da pobedis ukoliko nisi spremniji i imas vise zelje - vrlo prosto al to prosto je minimum 10godina znoja i odricanja da dodjes u situaciju da se uopste takmicis na visokom nivou.
3. Nasa reprezentacija je istrosena i to fizicki i emotivno. Nisu u stanju vise da se takmice na visokom nivou - pogotovo trio Kovacevic, Atanasijevic, Ivovic. Sve su to vrhunski igraci koji su ovo pod 2. stavkom odavno osetili i doziveli a pritom su u godinama i zbog kojih vise nije lako biti fizicki spreman tokom duzeg perioda. Njihov sportski san je uveliko dosanjan, nema tu vise motiva i to je razumljivo. Hvala im na svemu sto su do sad uradili!
4. Selektoru zameram samo sto ovo nije uvideo ranije i pokusao da krene sa smenom generacija. Nisam nikada video nase odbojkase sa manje zara a moram da priznam i sa toliko iritantnog ponasanja. Atmosfera je blagi uzas i ponasanje pogotovo Kovacevica je nedopustivo.
Boba je vrhunski sportista, covek pozitivnog i ispravnog pristupa, veliki borac...vise je on pokazao zara za pobedom od vecine igraca. Jedino su Podrascanin i libero Pekovic svojim ponasanjem na terenu pkkazali da su zeljni pobede, ostalima je izraz lica bio kao da im je sve jedno....
5. Trenutno smo zavrsili na 4. mestu ali je realno da nismo ni medju 8 ekipa u evropi a da ne pricam o svetskoj sceni. Ovde smo zahvaljujuci zrebu koji se namestio i u grupi a i kasnije u razigravanju.
6. Narednih godina ne treba ocekivati neke uspehe vec pokusati sa uvodjenjem novih igraca. Bice tesko jer je selekcija slaba usled razloga navedenih ranije. Obavezno pronaci stabilnog tehnicara bez njega sve ostalo pada u vodu!

Pierre

pre 2 godine

Ja ne znam sta je ovom Atanasijevicu.Covek ne moze da se prepozna u odnosu na ranija takmicenja.
(BGD, 19. septembar 2021 18:06)

Kako ne znas, decko ove sezone nije odigrao skoro ni jednu celu utakmicu! Katastrofalna klupska sezona, van forme i pre i na EP...

Kako utesiti sebe?

pre 2 godine

@ :D

Samo ti sebe tesi dok mi i Slovenci igramo zavrsnice takmicenja u ekipnim sportovima...

p.s. kako stoje stvari u fudbalu these days, otkud Englezi i Italijani u finalu?

Ahab

pre 2 godine

U ovom trenutku Srbija je možda 6. ili 7. ekipa po kvalitetu u Evropi.
I ovakav rezultat im je puna kapa obzirom na prikazano.
Vreme kada je srpska muška odbojka bila vrhunska je prošlost, jer nema kvalitetnih pojedinaca.
Proći će još dosta vremena do neke bolje ekipe, jer je baza nepostojeća.

Trile

pre 2 godine

Tja, imali smo kontru u 1 setu protiv italije za set loptu. Da smo dobili svasta bi bilo. Ovako, losa forma napadaca Luburica i Atanasijevica i Kovacevica i Lisinca. Nijedan nije "izmislio" poen u polufinalu i danas. Sta da se radi, kockice se nisu poklopile ovog vikenda. Svaka cast momci ipak, bila je borba za medalju.

JPR24

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.
(Tata Boža, 19. septembar 2021 19:05)

Da, samo sto je tu velika razlika.
Odbojkasi su godinama u top 10 na svetu, i za njih je verovatno biti 4. neuspeh. Iako i to nije lako, naravno. Ali fudbal ? Pa oni nisu videli Euro već nekoliko decenija… truba do trube.

Izbor

pre 2 godine

Galerija
Batali odbojku lupas kao Maksim po diviziji. Idi prati bocanje mozda ti bude od ruke. Pojma ti nemaš klinac. Ubedljivo nas najgori igrac na turniru je Uros Kovacevic. Odigrao je kao amater. Pa u Srbiji xad imas na stotine rekreativaca koji bi odigrali bolje od njega. I jos lik igra svo vreme svakom bi treneru sedeo na klupi. Njegov doprinos je nula na ovom prvenstvu. Sramotna igra popio je vise blokova ili banana na turniru od svih igrača zajedno. I jos dodje neki lik da ga brani bruka i sramota kako je odigrao.

Deja_Vu

pre 2 godine

Budimo realni. Četvrto mesto je za 2-3 pozicije bolje od realnog stanja stvari. Da Finci nisu pobedili Tursku (iako im ništa nije značilo!), odavno bismo bili kod kuće.

Bojan

pre 2 godine

Moram da kazem da smo kao narod totalno nezahvlani.Srbija je sto se tice kolektivnih sportova zavrsila posao za narednih 20 godina.Mi u pet kolektivnih sportova od 95 do danas samo na ep sp i oi imamo nevjerovatnih 69 medalja odbojka m-14 z-10, kosarka m-11 z-4,vaterpolo m-25,rukomet m-4 z-1.Ja kao statisticar mislim da jedino spanci i rusi mogu biti blizu ali nisam siguran.Hrvati npr imaju oko 30.Evo i mladi vaterpolisti uzese izgleda zlato,znaci tri zlata u vaterpolu sto mislim nikad nismo uzeli i to u godini kad se prognozirao kraj.Imamo buducnost u vaterpolu,zenskoj odbojci,zenskoj kosarci,muskoj kosarci,i u muskom rukometu ako se bude dobro radilo...

Jaga

pre 2 godine

Šansa je propuštena sinoć,Poljaci su bolji od Italijana plus publika.Mnogi potencira Jovovica kao jedan od većih problema ali i u prošloj i današnjoj utakmici mi u serijama gubimo 4 poena posle dobrog i prijema i distribucije praktično je bilo 1 na 1.Prvi set protiv Italije je odlučila kontra gde nas igrač kao pomoćni dizac sa 2 metra diže nisku loptu Kovacevicu koji popije blok.Ivovic napad sa leve strane samo dijagonala to i vrapci znaju.Mislim da kao ekipa nismo rasli tokom takmičenja a to je već stvar i do Kovača.Za kraj i meni je bilo krivo ako je i njima ok ali sledeća borba za medalju ,plašim se u budućnosti ,neće doći brzo tako da je žal opravdan.

Forza Italia!

pre 2 godine

sasa, a fudbalerima je misaona imenica, ne plasman na OI, nego plasman na bilo koje veliko takmicenje. Sram da bude tebe i sve pljuvace. Kada je pocelo EP, na vesti o njima, bilo je svega pet/sest komentara. Onda dodje poraz u polufinalu i prvi ste tu, pljuvaci, da ocrnite i popljujete momke. Brzo zaboravljate koliko su nas puta obradovali, a ispracani su na takmicenja, kao da su neki treceligasi. Ovo je fantastican uspeh, velika konkurencija je u Evropi, a nasi momci su uspeli da budu 4. pored jedne Francuske, Rusije, Nemacke, tu su jos Belgija, Turska i Ceska (koje su napredovale) i da ne zaboravim Holandiju koja pokazuje naznake da se na nekim sledecim takmicenjima mogu naci, opet, u borbi za medalju. Ako je za vas, dezurne pljuvace, biti 4. u ovakvoj konkurenciji sramtota. Sta ste uopste postigli u vasem dosadasnjem zivotu, pa da imate prava da pljujete po momcima.

Slaviša Ljig

pre 2 godine

Maja i Tijana da vrhunske OBE. E sad ukoliko Maja prestane i ne igra u Parizu a Tijana se ne do bog povredi nasa zenska reprezentacija se nece ni plasirati na olimpijske igre. U prevodu imas njih dve imas tim. Bez njih dve smo u rangu nize razrednih ekipa. Tuzna istina...

:D

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.
(Cccccc, 19. septembar 2021 19:09)

Bitno je naglasiti da Slovenije nije bilo tamo, pa su zato u finalu. A Orlovi se ispuhali u Tokio zato su jedva osvojili drvenu medalju.

Demar Derozan

pre 2 godine

@Bruka
Donekle sam saglasan sa vama po pitanju Anastasijevica. Njegv zenit je prosao, ipak godinama je igrao u Perudji gde je ostavio trag, a nedavno su mu navijaci priredili lep oprostaj. Ovo prvenstvo je igrao malo na staru slavu, ali imajte u vidu da i cela generacija polako silazi sa scene rezultatski. Pogledajte samo Urosa Kobacevica, od Mvp-ja sa proslog EP do ovog ucinka sada.

sasa

pre 2 godine

Momci nisi kvalitet da dodju na olimpijadu vise puta za redim sta vise ocekivati?! Maja Ognjenovic i Tijana Boskovic velemajstori svog posla, kod muskaraca nema nikoga ni blizu kvalitetu zena. Kad pogrese kod servisa Terzic grkljan cupa, kod muskaraca 80% servisa ode u aut - muk.

Il

pre 2 godine

Smena generacija je uveliko trebala početi, gde je Aleksa Batak tehničar koji bi sigurno igrao bolje od Jovovica? U Ligi Nacija su igrali mladji igrači ali ih sada u timu sem Perića nije bilo..Atanasijevic je bio top 3 korektora u svetu ali sada to očito nije a Luburic nije igrač koji bi ga mogao odmeniti, znači treba neko mlad npr Boza Vucicevic iz Vojvodine.
Fokus treba da bude na Svetskom prvenstvu sledece godine a tim se mora podmladiti s nadom da smena generacija prodje što bezbolnije da ne završimo kao Holandija…

kaokako

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.
(Bruka, 19. septembar 2021 19:24)

Mani se ti odbojke, druze, ocigledno da ne pratis taj sport. Pitaj navijace Perudje ko je Atanasijevic. Momcima svaka cast, nije se moglo vise. Nemamo ni klubu predugu, dosta igraca je van forme. Sinoc je bila sansa protiv Italije ali u presudnim momentima neke lose odigrane lopte. S obzirom kakva nam je klupska odbojka, mi smo fenomen.

Гиле

pre 2 godine

Zna li neko da mi objasni koji sport trenira Uroš Kovacevic. Cime se bavi ovaj lik. A igra non stop i sinoc i veceras.
(Izbor, 19. septembar 2021 18:39)
Игра холеј. А иначе наброј наша 4 примала на првенству и погледај њихове игре кроз првенство па ћеш схватити колико немаш појма. Није човек у некој форми као ни Атанасијевић. Али Ивовић боље сервира, али и лошије прима и лошије пуца. Перић дошао да се кали али му још много фали, има само висину. Петрић из повреде се опоравио и неможе да игра цео меч. Један од битних разлога лошег наступа је лоше дизање, често иза леђа.

Srbija

pre 2 godine

Jedna Italija nikada nije bila olimpijski šampion. Mi jesmo! Nek još treniraju Italijani možda jednom i osvoje za nekih 50 godina naprimer.

goblin

pre 2 godine

Dobili su ono što treba da dobiju a izgubili su od boljih ekipa,malo se i žreb otvorio...Realno trenutno nismo među 4 u Evropi jer su i Francuska i Rusija( kada je kompletna) bolje od Srbije.Ova generacija je svoje dala, šteta,mislim da su mogli više...Fali im olimpijska medalja.Nemojte ih vređati,nisu to zaslužili.

Ivan

pre 2 godine

REALNO i neosporno Boba je bio dobar covjek i gospon...a eto svjedoci smo da je poceo da prica sam sa sobom da psuje ka kocijas, tako da i nije vise gospon.
I NIJE na nasu zalost KADAR za svijetska trenerska dijela. jasno je da mu tu ugrozavaju autoritet bolje reći "gaze" Uros pa Bata i njegov suradnik Nemanja. Al ga je destabilizovala i zelja da sina ugura u zvijezde. pomjenuta trojka ne shvata to jel prosto nijesu izgradjene ličnost . Sto im nije eto smijetalo da su bar prva dva zvijezde.
REALNO ekipu su na proslom EURU sprijemili Nikola i prof.dr Koprivica i trijebalo biih vratiti jer oni jesu kadri izvuci maksimum iz sportiste i da ih profilisu da budu istinske licnosti.
Sory

Bruka

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.

Gde ja živim

pre 2 godine

Prosto je neverovatno da mi 99% kontri za izjednačenje ili vođstvo od 2-3 razlike uvek odigramo katastrofalno. Ili pola metra u aut ili u sajlu. Onda naravno naredni poen odigramo kako treba i snažno do maksimuma. Neverovatno koliko smo smušeni u ključnim trenucima. I danas i juče. Evo sad i ovaj poslednji poen. Petković je dade Poljacima za tacnu. Kako se udrvene i krene sve da se odbija od njih to nije normalno. Da li je do psihe (u većini situacija jeste) ili nešto drugo u pitanju ostaje na stručnom štabu da vidi i reši.

Treba nam neka haubica koja može da veže 4-5 poena servisom u ključnim trenucima. Nisam siguran da ga ima na vidiku. Nikad mi nismo ni bili neki bombarderi i tu je uvek škripalo, ali sad baš milujemo loptu za medalju. Šteta, ali šta je tu je. Potketu svaka čast, gura lik i u ovim godinama ponajbolje od svih.

Da ne dužim mnogo. Čestitke Poljacima, bili su bolji i zasluženo osvojili bronzu. Nama ostaje da vidimo šta ćemo i kako ćemo. Moramo da ulažemo više, da animiramo klince pa ćemo imati čemu da se nadamo u budućnosti. Na staru slavu i glumatanje veličine neće ići doveka. Boba ima znanje, ali mu treba materijal sa kojim će raditi.

Cccccc

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.

smeh

pre 2 godine

Prijem je katastrofa. Ovi Poljaci kada vide naše preko puta znaju da će obarati rekorde u as servisima. Možda već na sledećem takmičenju probati sa promenom primačke linije kao i libera. Možda i probati sa novim dizačem. Polufinale nije neuspeh ali čudo je kako smo došli dotle sa onakvim prijemom i uopšte lošom igrom.

Samo jako

pre 2 godine

Jaka je konkurencija u odbojci. Francuska i Rusija igraju finale pre mesec dana na olimpijskim igrama u Tokiju a sada ih nema nigde. Poljska svetski šampion nista ne uradi u Tokiju a na svom terenu uzme bronzanu medalju na evropskom. Realno u košarci se zna prvak unapred na olimpijskim igrama. Zna se i u Parizu 2024 i na svim narednim igrama. Koji motiv imaju ekipe koje dolaze na Oi kad se zna da su Američki kosarkasi vec prvaci. Slicno je u tenisu zna se na svakom turniru koja su četiri igrača koja idu u polufinale. U rukometu na svetskom i olimpijskim igrama se zna da ekipe iz evrope osvajaju medalje. Na olimpijskim igrama u rukometu nikada reprezentacija van evrope nije uzela medalju. U vaterpolu imaju 4 reprezentacije koje se menjaju na postolju. Odbojka ima reprezentacije sa svih kontinenata koje osvajaju medalje. Ko bi rekao da ce sada u finalu igrati Italija i Slovenija. Na svetskom sledeće godine za medalju se bore jedan Brazil i Amerika, Argentina bronzana iz Tokija,sjajna Italija,Srbija 4 na prethodnom svetskom,Francuska olimpijski šampion, Rusija Vicešampion olimpijskih igara itd Kod žena Kina, Srbija. Amerika, Koreja,Japan.Italija,Turska, Brazil, Holandija itd. Najaca konkurencija posle fudbala ubedljivo je u odbojci a u zenskom sportu ubedljivo najaca je u odbojci.

bask

pre 2 godine

Nema se šta zameriti igračima. Jednostavno nemamo kvalitet. Tehničar koji je motor ekipe prosek, Kovačević otišao da igra rekreativnu odbojku u Aziju, igrač inspiracije. To jednostavno nije top kvalitet, Atanasijevic u strmoglavom padu. Dovedu mu Leona u Perudju i ništa ne naprave. Otišao i on iz vrhunskog kluba. Petrić pred penzijom, pozicija libera kritična od Mijića. Ivović solidan igrač. Jedina pozicija gde imamo vrhunski duo, srednji blokeri. Zato i igraju bitnu ulogu u najjačim italijanskim ekipama. Podrašcanin kad se povuče biće i tu mnogo problema.
Talenata nema, slabo se radi u domaćim klubovima. Oss uzasno radi, kad se povuče Maja u obe konkurencije bićemo prosek... Tijana nije dovoljna što vidimo u njenom klubu u Turskoj. Tehničar-pola ekipe

Mitar samo sport

pre 2 godine

Ni u jednom sportu ako gledamo obe konkurencije Srbija nije uspešna kao u odbojci. Realno nemamo bolje igrače ovo je maksimum. Za utehu ostaje da smo u polufinalu gde nisu stigli Rusija i Francuska. Možda se i više u poslednjim godinama gura i forsira ženska odbojka. Sve devojčice treniraju odbojku. Muska odbojka nema velike baze i imamo malo pravih klubova. Treba gledati napred. Nadam se da će i posle ove generacije doći neki novi momci koji će nas obradovati nekim novim medaljama.

Tata Boža

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.

da, moje ime

pre 2 godine

nije problem izgubiti, ali je problem igrati na amaterskom nivou kao sto su nasi igrali zadnje 2 utakmice. zadnji poen umesto da doda tehnicaru prebaci preko...
motivacija 0...moze kovacevic da zaradjuje milijarde, ali to nije izgovor za ovakvu igru.

Nijeramzesnegoramo

pre 2 godine

Meni je bilo muka da gledam. Iskreno. Tužna dva izdanja naše reprezentacije. Nisu oni amateri nego evropski prvaci uz to dolaze iz zemlje gde već više od četvrt veka ovaj sport ima medalje. Bez ambicije da pobede, anemično od početka do kraja. Bez bloka, bez prijema sa lošim napadom. Nismo uspeli jedan set da otkinemo. Žao mi je Bobe Kovača, što je morao da vodi ovakav tim.

simo

pre 2 godine

Где сте сада, сви који сте већ видели злато након што се Словенија пласирала у финале

Pera

pre 2 godine

Ja mislim da smo mi kao nacija najmanje ikada osvojili bronzi u svim sportovima. Nikad ne dignemo moral za mec za trece mjesto
(sef raje, 19. septembar 2021 19:22)

Odbojkasi od osam meceva za bronzu od 1995.do danas dobili sest.

zelim da istrcim maraton

pre 2 godine

Za pocetak zabraniti komentatoru RTSa dozivotno da prenosi utakmice.Pravio je pauze posle svake reci od 10 sekundi pa sad smanjio na 3 sekunde, ne mozes mu uhvatiti misao nema sile.A opravdanje kako smo mi imali manje vremena za odmor za losu igru pravi od nas mentole.
Ne moze bolje od ovoga, to je maksimum i to je veliki uspeh jer posle ovoga bice za nas neko mesto oko broja 8. Za novu generaciju treba vremena i strpljenja ako ima sta da se selektuje jer je ocito slab rad u klubovima kako muske ali manje zenske odbojke.
Gajic kao predsednik OS mora da ulozi veliki trud jer zna kako se radi jer je bio odlican selektor.Treba koliko sutra da svi krenu u obnovu reprezentacije.

Mime

pre 2 godine

Ne zaslužujete da iko od naših igrača ikada više zaigra, ako čitaju ovo što pišete nadam se da više nikada neće obući
dres nacionalne reprezentacije pa ćemo videti da li će i kada ti neki drugi i stranci koje prizivate osvojiti neku medalju. Sramite se!

BGD

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.

veliki strumf

pre 2 godine

Увек се сами победимо и увек нсс неко укопа. У првом сету то је био Атанасијевић.

mirjana simionska

pre 2 godine

citam i neverujem koja je to Srbija pobedila Poljsku u predtakmicenju.Jel sam ja pratila neko drugo prvenstvo,aj da neko od nas ''strucnjaka'' nepise nesto takvo pa da razumem,a i sam naslov je ''uzas''.A usput ''struci''odnosno komentatorima se ne ''svidjaju'' Kovacevic,Atanasijevic,Jovic i dr,pa ko onda da igra braca Grbic,Kvisko i drugovi,e pa nece da moze,Glatkih 3;0.

Kina

pre 2 godine

Kovačević u Kini prosle sezone zaradio mokion eura i sad od maja do oktobra trenira u reprezentaciji po 6 sati na dan. Za zlato na evropskom dobije 20 000 eura od drzave. To je njemu kao meni 200 dinara. Svaka mu čast što je tu celo leto za dzabe i ima volje da igra za reprezentaciju.

nnj

pre 2 godine

Najveći neprijatelj ovih momaka je njihova psiha. Pogotovo Kovačevića i Atanasijevića. Ubeđeni da su neko i nešto, a u najvažnijim utakmicama ih nema nigde. Oni su individualni igrači koji nisu u stanju da igraju kada sav fokus nije na njima. Nisu timski igrači i to je ono što kvari ekipu. Osim toga, imamo lošeg dizača i generalno loš prijem. Ne može se sa tim ništa.
Jedini igrač koji je konstantan tokom godina je Marko Podraščanin. I to se vidi da je momak stara škola, pravi odbojkaš. A ovi ostali svi neki mamini i tatini sinovi koji su u reprezentaciju došli zbog nepotizma, a svi oni koji su mogli igrački da im priprete su gušeni. Nema od ove generacije ništa odavno. Kad tri različita trenera nisu mogla s njima, znači da problem nije naš stručni kadar već njihova psiha. Ili bolje da kažem ego. "Kvalitetniji smo", aha.

general

pre 2 godine

Sa Kovacevicem i Ivovicem tesko do medalje. Potrebno je kao sto su uradili italijani. Zahvaliti se ovoj dvojici na reprezentativnom ucescu i penzija a uvesti mladje igrave i praviti tim. Ovako mozda smo kogli i pobeiti juce italiju da je bilo ko drugi igrao umesto njih. Kovacevica dezi u timu a najlosiji je igrac.

JPR24

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.
(BGD, 19. septembar 2021 18:21)

Daj ne lupaj. Naši su matori, većina igra već deceniju, svi ih znaju, potrebno je poceti smenu generacije, doduše to je beč trebalo poceti ranije. Ali kakvo je stanje sa mladima, uslovi, rad… bićemo kao Holandija koja je bila klasa i nestala duže vreme sa scene.

Samo Republika Srpska

pre 2 godine

Pa i Brankica Mihajlović zadnje 3 godine igra za milion po sezoni. Tijana Boskovic nas ponos za 1 400 000, obe iz Republike Srpske i celo leto treniraju i igraju za Srbiju. Mada su ove godine odbojkasice zaradile od medalja lepo. Za bronzanu u Tokiju, za srebro u Beogradu i nagradu od Dodiga sve zajedno oko 100.000 eura. Nije ni malo..

ultrasrbin

pre 2 godine

Gledam sinoc i dodje mi da placem.
Atanasijevic celo prvenstvo van forme, a ni Luburic mnogo bolji.
Kovacevic na 1 dobru 5 ocajnih, a Ivovic na 1 dobru prokocka bar 10.
I ipak bi se oni podigli i odigrali vrhunski da imaju tehnicara koji ume da posalje bar 1 loptu kako treba.
Jovovic mi ne bi bio u postavi ni ispred zgrade. Ne ume iza ledja, ne ume visoko na prvi tempo, a pajp cesto salje previsoko i predaleko.
Nikog od smecera nije ostavio ni jednom bez bloka, a samo par puta je ostavio 1 na 1 i to sa preniskom loptom za smecera.

:D

pre 2 godine

Odbojka je jako smiješan, ali je rekreativni sport, a još smiješnija konkurencija i muškoj i u ženskoj odbojci. Četiri ekipe dolaze lagano do polufinala i finala, a u završnici pobjeđuje onaj koji ima više sreće.

Nigerija

pre 2 godine

Paola Egonu iz Nigerije a igra za Italiju a ima milionski ugovor. Ima i lepu devojku. Nosila zastavu na olimpijskim igrama u Tokiju. I trenira celo leto za dzabe. Ma SVE joj ide os ruke

gao

pre 2 godine

mi smo toliko losi da ja evo uopste ne znam kako smo stigli do borbe za medalju, blok ne postoji, igra u polju jos manje, tehnicari jednodimenzionalni, lako nam se cita igra, prva postava totalno van forme celo prvenstvo, evo sad ce Poljaci da nas ponize....

BGD

pre 2 godine

Pa sto nije uradjena smena generacija?Ko im brani?Sto ne daju malom Pericu da igra da se kali jer smo ionako pukli.Ocigledno nece.E pa onda dovesti strance i bice bolje jer gore od Kovacevica ne moze.

Tata Boža

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.

JPR24

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.
(BGD, 19. septembar 2021 18:21)

Daj ne lupaj. Naši su matori, većina igra već deceniju, svi ih znaju, potrebno je poceti smenu generacije, doduše to je beč trebalo poceti ranije. Ali kakvo je stanje sa mladima, uslovi, rad… bićemo kao Holandija koja je bila klasa i nestala duže vreme sa scene.

ultrasrbin

pre 2 godine

Gledam sinoc i dodje mi da placem.
Atanasijevic celo prvenstvo van forme, a ni Luburic mnogo bolji.
Kovacevic na 1 dobru 5 ocajnih, a Ivovic na 1 dobru prokocka bar 10.
I ipak bi se oni podigli i odigrali vrhunski da imaju tehnicara koji ume da posalje bar 1 loptu kako treba.
Jovovic mi ne bi bio u postavi ni ispred zgrade. Ne ume iza ledja, ne ume visoko na prvi tempo, a pajp cesto salje previsoko i predaleko.
Nikog od smecera nije ostavio ni jednom bez bloka, a samo par puta je ostavio 1 na 1 i to sa preniskom loptom za smecera.

nnj

pre 2 godine

Najveći neprijatelj ovih momaka je njihova psiha. Pogotovo Kovačevića i Atanasijevića. Ubeđeni da su neko i nešto, a u najvažnijim utakmicama ih nema nigde. Oni su individualni igrači koji nisu u stanju da igraju kada sav fokus nije na njima. Nisu timski igrači i to je ono što kvari ekipu. Osim toga, imamo lošeg dizača i generalno loš prijem. Ne može se sa tim ništa.
Jedini igrač koji je konstantan tokom godina je Marko Podraščanin. I to se vidi da je momak stara škola, pravi odbojkaš. A ovi ostali svi neki mamini i tatini sinovi koji su u reprezentaciju došli zbog nepotizma, a svi oni koji su mogli igrački da im priprete su gušeni. Nema od ove generacije ništa odavno. Kad tri različita trenera nisu mogla s njima, znači da problem nije naš stručni kadar već njihova psiha. Ili bolje da kažem ego. "Kvalitetniji smo", aha.

bask

pre 2 godine

Nema se šta zameriti igračima. Jednostavno nemamo kvalitet. Tehničar koji je motor ekipe prosek, Kovačević otišao da igra rekreativnu odbojku u Aziju, igrač inspiracije. To jednostavno nije top kvalitet, Atanasijevic u strmoglavom padu. Dovedu mu Leona u Perudju i ništa ne naprave. Otišao i on iz vrhunskog kluba. Petrić pred penzijom, pozicija libera kritična od Mijića. Ivović solidan igrač. Jedina pozicija gde imamo vrhunski duo, srednji blokeri. Zato i igraju bitnu ulogu u najjačim italijanskim ekipama. Podrašcanin kad se povuče biće i tu mnogo problema.
Talenata nema, slabo se radi u domaćim klubovima. Oss uzasno radi, kad se povuče Maja u obe konkurencije bićemo prosek... Tijana nije dovoljna što vidimo u njenom klubu u Turskoj. Tehničar-pola ekipe

goblin

pre 2 godine

Dobili su ono što treba da dobiju a izgubili su od boljih ekipa,malo se i žreb otvorio...Realno trenutno nismo među 4 u Evropi jer su i Francuska i Rusija( kada je kompletna) bolje od Srbije.Ova generacija je svoje dala, šteta,mislim da su mogli više...Fali im olimpijska medalja.Nemojte ih vređati,nisu to zaslužili.

Demar Derozan

pre 2 godine

@Bruka
Donekle sam saglasan sa vama po pitanju Anastasijevica. Njegv zenit je prosao, ipak godinama je igrao u Perudji gde je ostavio trag, a nedavno su mu navijaci priredili lep oprostaj. Ovo prvenstvo je igrao malo na staru slavu, ali imajte u vidu da i cela generacija polako silazi sa scene rezultatski. Pogledajte samo Urosa Kobacevica, od Mvp-ja sa proslog EP do ovog ucinka sada.

kaokako

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.
(Bruka, 19. septembar 2021 19:24)

Mani se ti odbojke, druze, ocigledno da ne pratis taj sport. Pitaj navijace Perudje ko je Atanasijevic. Momcima svaka cast, nije se moglo vise. Nemamo ni klubu predugu, dosta igraca je van forme. Sinoc je bila sansa protiv Italije ali u presudnim momentima neke lose odigrane lopte. S obzirom kakva nam je klupska odbojka, mi smo fenomen.

Nijeramzesnegoramo

pre 2 godine

Meni je bilo muka da gledam. Iskreno. Tužna dva izdanja naše reprezentacije. Nisu oni amateri nego evropski prvaci uz to dolaze iz zemlje gde već više od četvrt veka ovaj sport ima medalje. Bez ambicije da pobede, anemično od početka do kraja. Bez bloka, bez prijema sa lošim napadom. Nismo uspeli jedan set da otkinemo. Žao mi je Bobe Kovača, što je morao da vodi ovakav tim.

Mitar samo sport

pre 2 godine

Ni u jednom sportu ako gledamo obe konkurencije Srbija nije uspešna kao u odbojci. Realno nemamo bolje igrače ovo je maksimum. Za utehu ostaje da smo u polufinalu gde nisu stigli Rusija i Francuska. Možda se i više u poslednjim godinama gura i forsira ženska odbojka. Sve devojčice treniraju odbojku. Muska odbojka nema velike baze i imamo malo pravih klubova. Treba gledati napred. Nadam se da će i posle ove generacije doći neki novi momci koji će nas obradovati nekim novim medaljama.

Mime

pre 2 godine

Ne zaslužujete da iko od naših igrača ikada više zaigra, ako čitaju ovo što pišete nadam se da više nikada neće obući
dres nacionalne reprezentacije pa ćemo videti da li će i kada ti neki drugi i stranci koje prizivate osvojiti neku medalju. Sramite se!

Ahab

pre 2 godine

U ovom trenutku Srbija je možda 6. ili 7. ekipa po kvalitetu u Evropi.
I ovakav rezultat im je puna kapa obzirom na prikazano.
Vreme kada je srpska muška odbojka bila vrhunska je prošlost, jer nema kvalitetnih pojedinaca.
Proći će još dosta vremena do neke bolje ekipe, jer je baza nepostojeća.

Samo Republika Srpska

pre 2 godine

Pa i Brankica Mihajlović zadnje 3 godine igra za milion po sezoni. Tijana Boskovic nas ponos za 1 400 000, obe iz Republike Srpske i celo leto treniraju i igraju za Srbiju. Mada su ove godine odbojkasice zaradile od medalja lepo. Za bronzanu u Tokiju, za srebro u Beogradu i nagradu od Dodiga sve zajedno oko 100.000 eura. Nije ni malo..

Pera

pre 2 godine

Ja mislim da smo mi kao nacija najmanje ikada osvojili bronzi u svim sportovima. Nikad ne dignemo moral za mec za trece mjesto
(sef raje, 19. septembar 2021 19:22)

Odbojkasi od osam meceva za bronzu od 1995.do danas dobili sest.

JPR24

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.
(Tata Boža, 19. septembar 2021 19:05)

Da, samo sto je tu velika razlika.
Odbojkasi su godinama u top 10 na svetu, i za njih je verovatno biti 4. neuspeh. Iako i to nije lako, naravno. Ali fudbal ? Pa oni nisu videli Euro već nekoliko decenija… truba do trube.

Samo jako

pre 2 godine

Jaka je konkurencija u odbojci. Francuska i Rusija igraju finale pre mesec dana na olimpijskim igrama u Tokiju a sada ih nema nigde. Poljska svetski šampion nista ne uradi u Tokiju a na svom terenu uzme bronzanu medalju na evropskom. Realno u košarci se zna prvak unapred na olimpijskim igrama. Zna se i u Parizu 2024 i na svim narednim igrama. Koji motiv imaju ekipe koje dolaze na Oi kad se zna da su Američki kosarkasi vec prvaci. Slicno je u tenisu zna se na svakom turniru koja su četiri igrača koja idu u polufinale. U rukometu na svetskom i olimpijskim igrama se zna da ekipe iz evrope osvajaju medalje. Na olimpijskim igrama u rukometu nikada reprezentacija van evrope nije uzela medalju. U vaterpolu imaju 4 reprezentacije koje se menjaju na postolju. Odbojka ima reprezentacije sa svih kontinenata koje osvajaju medalje. Ko bi rekao da ce sada u finalu igrati Italija i Slovenija. Na svetskom sledeće godine za medalju se bore jedan Brazil i Amerika, Argentina bronzana iz Tokija,sjajna Italija,Srbija 4 na prethodnom svetskom,Francuska olimpijski šampion, Rusija Vicešampion olimpijskih igara itd Kod žena Kina, Srbija. Amerika, Koreja,Japan.Italija,Turska, Brazil, Holandija itd. Najaca konkurencija posle fudbala ubedljivo je u odbojci a u zenskom sportu ubedljivo najaca je u odbojci.

Vladimir

pre 2 godine

1. Muska odbojka vec duze vremena u bunaru - nema vise onih skola koje su je krasile po manjim mestima. U klubovima koji dolaze iz manjih sredina ucestala je pojava 1 do 2 stranca sumnjivog kvaliteta ali izgleda dovoljog da nadjaca ono sto se nudi na trzistu. Ovo je ogroman problem, vecina nasih najboljih igraca je ranije dolazila iz manjih sredina i tu sticala prve odbojkaske korake.
2. Za reprezentaciju se igra iz ljubavi i patriotizma na prvom mestu, ko to nema ne mora ni da igra, tako da je nebitna prica koliko ko zaradjuje i sta mu se isplati. Posle toga dolazi i prestizan status koji igranje za reprezentaciju donosi i svakako kasnije bolji ugovori sa klubovima. Igrati za reprezentaciju je san svakog pravog sportiste a uspeh sa istom je stvaranje istorije i mesto za posebne medju mnostvom drugih koji se bave istim sportom. Sport u kome dominira novac se zove biznis. U danasnjem svetu mozes da zaradjujes vise iako nisi bolji, u sportu nikada neces moci da pobedis ukoliko nisi spremniji i imas vise zelje - vrlo prosto al to prosto je minimum 10godina znoja i odricanja da dodjes u situaciju da se uopste takmicis na visokom nivou.
3. Nasa reprezentacija je istrosena i to fizicki i emotivno. Nisu u stanju vise da se takmice na visokom nivou - pogotovo trio Kovacevic, Atanasijevic, Ivovic. Sve su to vrhunski igraci koji su ovo pod 2. stavkom odavno osetili i doziveli a pritom su u godinama i zbog kojih vise nije lako biti fizicki spreman tokom duzeg perioda. Njihov sportski san je uveliko dosanjan, nema tu vise motiva i to je razumljivo. Hvala im na svemu sto su do sad uradili!
4. Selektoru zameram samo sto ovo nije uvideo ranije i pokusao da krene sa smenom generacija. Nisam nikada video nase odbojkase sa manje zara a moram da priznam i sa toliko iritantnog ponasanja. Atmosfera je blagi uzas i ponasanje pogotovo Kovacevica je nedopustivo.
Boba je vrhunski sportista, covek pozitivnog i ispravnog pristupa, veliki borac...vise je on pokazao zara za pobedom od vecine igraca. Jedino su Podrascanin i libero Pekovic svojim ponasanjem na terenu pkkazali da su zeljni pobede, ostalima je izraz lica bio kao da im je sve jedno....
5. Trenutno smo zavrsili na 4. mestu ali je realno da nismo ni medju 8 ekipa u evropi a da ne pricam o svetskoj sceni. Ovde smo zahvaljujuci zrebu koji se namestio i u grupi a i kasnije u razigravanju.
6. Narednih godina ne treba ocekivati neke uspehe vec pokusati sa uvodjenjem novih igraca. Bice tesko jer je selekcija slaba usled razloga navedenih ranije. Obavezno pronaci stabilnog tehnicara bez njega sve ostalo pada u vodu!

Il

pre 2 godine

Smena generacija je uveliko trebala početi, gde je Aleksa Batak tehničar koji bi sigurno igrao bolje od Jovovica? U Ligi Nacija su igrali mladji igrači ali ih sada u timu sem Perića nije bilo..Atanasijevic je bio top 3 korektora u svetu ali sada to očito nije a Luburic nije igrač koji bi ga mogao odmeniti, znači treba neko mlad npr Boza Vucicevic iz Vojvodine.
Fokus treba da bude na Svetskom prvenstvu sledece godine a tim se mora podmladiti s nadom da smena generacija prodje što bezbolnije da ne završimo kao Holandija…

Cccccc

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.

da, moje ime

pre 2 godine

nije problem izgubiti, ali je problem igrati na amaterskom nivou kao sto su nasi igrali zadnje 2 utakmice. zadnji poen umesto da doda tehnicaru prebaci preko...
motivacija 0...moze kovacevic da zaradjuje milijarde, ali to nije izgovor za ovakvu igru.

sasa

pre 2 godine

Momci nisi kvalitet da dodju na olimpijadu vise puta za redim sta vise ocekivati?! Maja Ognjenovic i Tijana Boskovic velemajstori svog posla, kod muskaraca nema nikoga ni blizu kvalitetu zena. Kad pogrese kod servisa Terzic grkljan cupa, kod muskaraca 80% servisa ode u aut - muk.

Pierre

pre 2 godine

Ja ne znam sta je ovom Atanasijevicu.Covek ne moze da se prepozna u odnosu na ranija takmicenja.
(BGD, 19. septembar 2021 18:06)

Kako ne znas, decko ove sezone nije odigrao skoro ni jednu celu utakmicu! Katastrofalna klupska sezona, van forme i pre i na EP...

Bojan

pre 2 godine

Moram da kazem da smo kao narod totalno nezahvlani.Srbija je sto se tice kolektivnih sportova zavrsila posao za narednih 20 godina.Mi u pet kolektivnih sportova od 95 do danas samo na ep sp i oi imamo nevjerovatnih 69 medalja odbojka m-14 z-10, kosarka m-11 z-4,vaterpolo m-25,rukomet m-4 z-1.Ja kao statisticar mislim da jedino spanci i rusi mogu biti blizu ali nisam siguran.Hrvati npr imaju oko 30.Evo i mladi vaterpolisti uzese izgleda zlato,znaci tri zlata u vaterpolu sto mislim nikad nismo uzeli i to u godini kad se prognozirao kraj.Imamo buducnost u vaterpolu,zenskoj odbojci,zenskoj kosarci,muskoj kosarci,i u muskom rukometu ako se bude dobro radilo...

smeh

pre 2 godine

Prijem je katastrofa. Ovi Poljaci kada vide naše preko puta znaju da će obarati rekorde u as servisima. Možda već na sledećem takmičenju probati sa promenom primačke linije kao i libera. Možda i probati sa novim dizačem. Polufinale nije neuspeh ali čudo je kako smo došli dotle sa onakvim prijemom i uopšte lošom igrom.

zelim da istrcim maraton

pre 2 godine

Za pocetak zabraniti komentatoru RTSa dozivotno da prenosi utakmice.Pravio je pauze posle svake reci od 10 sekundi pa sad smanjio na 3 sekunde, ne mozes mu uhvatiti misao nema sile.A opravdanje kako smo mi imali manje vremena za odmor za losu igru pravi od nas mentole.
Ne moze bolje od ovoga, to je maksimum i to je veliki uspeh jer posle ovoga bice za nas neko mesto oko broja 8. Za novu generaciju treba vremena i strpljenja ako ima sta da se selektuje jer je ocito slab rad u klubovima kako muske ali manje zenske odbojke.
Gajic kao predsednik OS mora da ulozi veliki trud jer zna kako se radi jer je bio odlican selektor.Treba koliko sutra da svi krenu u obnovu reprezentacije.

general

pre 2 godine

Sa Kovacevicem i Ivovicem tesko do medalje. Potrebno je kao sto su uradili italijani. Zahvaliti se ovoj dvojici na reprezentativnom ucescu i penzija a uvesti mladje igrave i praviti tim. Ovako mozda smo kogli i pobeiti juce italiju da je bilo ko drugi igrao umesto njih. Kovacevica dezi u timu a najlosiji je igrac.

gao

pre 2 godine

mi smo toliko losi da ja evo uopste ne znam kako smo stigli do borbe za medalju, blok ne postoji, igra u polju jos manje, tehnicari jednodimenzionalni, lako nam se cita igra, prva postava totalno van forme celo prvenstvo, evo sad ce Poljaci da nas ponize....

Kina

pre 2 godine

Kovačević u Kini prosle sezone zaradio mokion eura i sad od maja do oktobra trenira u reprezentaciji po 6 sati na dan. Za zlato na evropskom dobije 20 000 eura od drzave. To je njemu kao meni 200 dinara. Svaka mu čast što je tu celo leto za dzabe i ima volje da igra za reprezentaciju.

Gde ja živim

pre 2 godine

Prosto je neverovatno da mi 99% kontri za izjednačenje ili vođstvo od 2-3 razlike uvek odigramo katastrofalno. Ili pola metra u aut ili u sajlu. Onda naravno naredni poen odigramo kako treba i snažno do maksimuma. Neverovatno koliko smo smušeni u ključnim trenucima. I danas i juče. Evo sad i ovaj poslednji poen. Petković je dade Poljacima za tacnu. Kako se udrvene i krene sve da se odbija od njih to nije normalno. Da li je do psihe (u većini situacija jeste) ili nešto drugo u pitanju ostaje na stručnom štabu da vidi i reši.

Treba nam neka haubica koja može da veže 4-5 poena servisom u ključnim trenucima. Nisam siguran da ga ima na vidiku. Nikad mi nismo ni bili neki bombarderi i tu je uvek škripalo, ali sad baš milujemo loptu za medalju. Šteta, ali šta je tu je. Potketu svaka čast, gura lik i u ovim godinama ponajbolje od svih.

Da ne dužim mnogo. Čestitke Poljacima, bili su bolji i zasluženo osvojili bronzu. Nama ostaje da vidimo šta ćemo i kako ćemo. Moramo da ulažemo više, da animiramo klince pa ćemo imati čemu da se nadamo u budućnosti. Na staru slavu i glumatanje veličine neće ići doveka. Boba ima znanje, ali mu treba materijal sa kojim će raditi.

Deja_Vu

pre 2 godine

Budimo realni. Četvrto mesto je za 2-3 pozicije bolje od realnog stanja stvari. Da Finci nisu pobedili Tursku (iako im ništa nije značilo!), odavno bismo bili kod kuće.

Гиле

pre 2 godine

Zna li neko da mi objasni koji sport trenira Uroš Kovacevic. Cime se bavi ovaj lik. A igra non stop i sinoc i veceras.
(Izbor, 19. septembar 2021 18:39)
Игра холеј. А иначе наброј наша 4 примала на првенству и погледај њихове игре кроз првенство па ћеш схватити колико немаш појма. Није човек у некој форми као ни Атанасијевић. Али Ивовић боље сервира, али и лошије прима и лошије пуца. Перић дошао да се кали али му још много фали, има само висину. Петрић из повреде се опоравио и неможе да игра цео меч. Један од битних разлога лошег наступа је лоше дизање, често иза леђа.

Trile

pre 2 godine

Tja, imali smo kontru u 1 setu protiv italije za set loptu. Da smo dobili svasta bi bilo. Ovako, losa forma napadaca Luburica i Atanasijevica i Kovacevica i Lisinca. Nijedan nije "izmislio" poen u polufinalu i danas. Sta da se radi, kockice se nisu poklopile ovog vikenda. Svaka cast momci ipak, bila je borba za medalju.

BGD

pre 2 godine

Pa sto nije uradjena smena generacija?Ko im brani?Sto ne daju malom Pericu da igra da se kali jer smo ionako pukli.Ocigledno nece.E pa onda dovesti strance i bice bolje jer gore od Kovacevica ne moze.

Slaviša Ljig

pre 2 godine

Maja i Tijana da vrhunske OBE. E sad ukoliko Maja prestane i ne igra u Parizu a Tijana se ne do bog povredi nasa zenska reprezentacija se nece ni plasirati na olimpijske igre. U prevodu imas njih dve imas tim. Bez njih dve smo u rangu nize razrednih ekipa. Tuzna istina...

simo

pre 2 godine

Где сте сада, сви који сте већ видели злато након што се Словенија пласирала у финале

Forza Italia!

pre 2 godine

sasa, a fudbalerima je misaona imenica, ne plasman na OI, nego plasman na bilo koje veliko takmicenje. Sram da bude tebe i sve pljuvace. Kada je pocelo EP, na vesti o njima, bilo je svega pet/sest komentara. Onda dodje poraz u polufinalu i prvi ste tu, pljuvaci, da ocrnite i popljujete momke. Brzo zaboravljate koliko su nas puta obradovali, a ispracani su na takmicenja, kao da su neki treceligasi. Ovo je fantastican uspeh, velika konkurencija je u Evropi, a nasi momci su uspeli da budu 4. pored jedne Francuske, Rusije, Nemacke, tu su jos Belgija, Turska i Ceska (koje su napredovale) i da ne zaboravim Holandiju koja pokazuje naznake da se na nekim sledecim takmicenjima mogu naci, opet, u borbi za medalju. Ako je za vas, dezurne pljuvace, biti 4. u ovakvoj konkurenciji sramtota. Sta ste uopste postigli u vasem dosadasnjem zivotu, pa da imate prava da pljujete po momcima.

sasa

pre 2 godine

@Forza Italia

Ja neznalica i mrzitelj a ti poredis fudbal sa odbojkom?! Ej fudbal gde dmo uvek bili nula i jednu odbojku gde smo u samom vrhu decenijama. Da ogroman je neuspeh neodlazak na olimpijadu. Ja nisam rekao da je neuspeh 4 mesto EP vec da nam timovi umiru (vaterpolo ista prica) jer se ne radi na smeni generacija, klubova nigde. Ne znam sta si ti gledao ali poslati 18 servisa u aut je 18 poklonjenih poena. Celo prvenstvo ovako igraju. Uz to nikakv pristup kao da ih je neko puskom terao da igraju. Kritika ne znaci mrznja, vec zelja da se stvari menjaju na bolje.

Maja

pre 2 godine

Dragi naši odbojkaši,najbolji na svetu.I kad pobeđuju i kad gube.Mnogo su nas zadužili.Hvala im od ♡ za sve uspehe,za priliku da ih pratimo iz godine u godinu,da tugujemo kada izgube i da se radujemo kad pobede.Oni su najbolje naše ma šta uradili.

mirjana simionska

pre 2 godine

citam i neverujem koja je to Srbija pobedila Poljsku u predtakmicenju.Jel sam ja pratila neko drugo prvenstvo,aj da neko od nas ''strucnjaka'' nepise nesto takvo pa da razumem,a i sam naslov je ''uzas''.A usput ''struci''odnosno komentatorima se ne ''svidjaju'' Kovacevic,Atanasijevic,Jovic i dr,pa ko onda da igra braca Grbic,Kvisko i drugovi,e pa nece da moze,Glatkih 3;0.

Ivan

pre 2 godine

REALNO i neosporno Boba je bio dobar covjek i gospon...a eto svjedoci smo da je poceo da prica sam sa sobom da psuje ka kocijas, tako da i nije vise gospon.
I NIJE na nasu zalost KADAR za svijetska trenerska dijela. jasno je da mu tu ugrozavaju autoritet bolje reći "gaze" Uros pa Bata i njegov suradnik Nemanja. Al ga je destabilizovala i zelja da sina ugura u zvijezde. pomjenuta trojka ne shvata to jel prosto nijesu izgradjene ličnost . Sto im nije eto smijetalo da su bar prva dva zvijezde.
REALNO ekipu su na proslom EURU sprijemili Nikola i prof.dr Koprivica i trijebalo biih vratiti jer oni jesu kadri izvuci maksimum iz sportiste i da ih profilisu da budu istinske licnosti.
Sory

Jaga

pre 2 godine

Šansa je propuštena sinoć,Poljaci su bolji od Italijana plus publika.Mnogi potencira Jovovica kao jedan od većih problema ali i u prošloj i današnjoj utakmici mi u serijama gubimo 4 poena posle dobrog i prijema i distribucije praktično je bilo 1 na 1.Prvi set protiv Italije je odlučila kontra gde nas igrač kao pomoćni dizac sa 2 metra diže nisku loptu Kovacevicu koji popije blok.Ivovic napad sa leve strane samo dijagonala to i vrapci znaju.Mislim da kao ekipa nismo rasli tokom takmičenja a to je već stvar i do Kovača.Za kraj i meni je bilo krivo ako je i njima ok ali sledeća borba za medalju ,plašim se u budućnosti ,neće doći brzo tako da je žal opravdan.

veliki strumf

pre 2 godine

Увек се сами победимо и увек нсс неко укопа. У првом сету то је био Атанасијевић.

:D

pre 2 godine

Odbojka je jako smiješan, ali je rekreativni sport, a još smiješnija konkurencija i muškoj i u ženskoj odbojci. Četiri ekipe dolaze lagano do polufinala i finala, a u završnici pobjeđuje onaj koji ima više sreće.

Srbija

pre 2 godine

Jedna Italija nikada nije bila olimpijski šampion. Mi jesmo! Nek još treniraju Italijani možda jednom i osvoje za nekih 50 godina naprimer.

Izbor

pre 2 godine

Galerija
Batali odbojku lupas kao Maksim po diviziji. Idi prati bocanje mozda ti bude od ruke. Pojma ti nemaš klinac. Ubedljivo nas najgori igrac na turniru je Uros Kovacevic. Odigrao je kao amater. Pa u Srbiji xad imas na stotine rekreativaca koji bi odigrali bolje od njega. I jos lik igra svo vreme svakom bi treneru sedeo na klupi. Njegov doprinos je nula na ovom prvenstvu. Sramotna igra popio je vise blokova ili banana na turniru od svih igrača zajedno. I jos dodje neki lik da ga brani bruka i sramota kako je odigrao.

mrsava

pre 2 godine

Nema dobrog sporta bez kvalitetne domace lige. Fudbal, kosarka, rukomet, odbojka. Sve sportovi bez medalja. Promena mora da bude duga i bolna, ali jedina moguca.

Nigerija

pre 2 godine

Paola Egonu iz Nigerije a igra za Italiju a ima milionski ugovor. Ima i lepu devojku. Nosila zastavu na olimpijskim igrama u Tokiju. I trenira celo leto za dzabe. Ma SVE joj ide os ruke

Nina

pre 2 godine

Kritika nije dobra, druze moj. Kvalifikaciona grupa u Berlinu za OI u Tokiju, sa nama su bili: Holandjani, Francuzi i Bugari. Francuzi, kao buduci olimpijski sampioni i uvek nezgodna Bugarska. Od Francuza nije sramota izgubiti, a sa Bugarima smo se uglavnom klali u pet setova. Nezgodna ekipa, ne samo nama. Druga grupa: Nemci, Slovenci, Belgijanci i jos jedna ekipa (ne mogu se setiti). Uglavnom, vrhunske ekipe i samo jedna je otisla na OI, a kasnije i pobednik je bila. Ne, nije, sramota izgubiti od Francuske i Bugarske za plasman na OI. Sramotan je sistem koji daje sansu levim ekipama, poput Venecuele i Tunisa, na ustrb: Slovenije, Srbije, Nemacke, Belgije... Drugo, dvanaest timova na OI je premalo, barem sesnaest bi bilo realno. Ovako ispastaju dobri timovi, zarad slabijih timova i unapred odredjenog broja ucesnika. Tu je samo sistem kriv i niko drugi.

Nismo vrhunski odigrali prvenstvo, ali i sa slabijom igrom u odnosu na prethodna prvenstva, mi smo stigli do polufinala. Ovi momci ne zasluzuju, posto smo ih tako vrsno ispratili i sa komentarima i sa propracenoscu u medijima, da se ista kaze na njihov racun. Uvek su u senci, a retko kad ih ne vidimo u zavrsnicama na EP. Nisi neznalica, nigde nisam to rekla, ali si previse kritican.

Ps. Cestitke Italijanima na zlatu i Sloveniji na odlicnoj borbenosti. U finalu sam uzivala.

:D

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.
(Cccccc, 19. septembar 2021 19:09)

Bitno je naglasiti da Slovenije nije bilo tamo, pa su zato u finalu. A Orlovi se ispuhali u Tokio zato su jedva osvojili drvenu medalju.

Kako utesiti sebe?

pre 2 godine

@ :D

Samo ti sebe tesi dok mi i Slovenci igramo zavrsnice takmicenja u ekipnim sportovima...

p.s. kako stoje stvari u fudbalu these days, otkud Englezi i Italijani u finalu?

BGD

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.

Илија

pre 2 godine

Још једном се показало да је форма Николе Јововића кључна за резултат нашег тима. Претходно ЕП је одиграо савршено па смо га и освојили, док је на овом био испод свог нивоа, а када техничар не разиграва на прави начин, то је огроман минус за сваку екипу. Италија је ово ЕП освојила управо захваљујући нестварној игри свог техничара Ђанелија и наравно Микелета, који је решио и нас и Словенце.

Mirko

pre 2 godine

Propustili smo sinoć priliku da pobedimo Italiji. Nekako smo previše mlako išli kada je trebalo prelomiti u našu korist. Italija je bila loša a mi propustili bukvalno zicer. Šteta. Protiv Poljske smo se predali, vidi se po igri. Kako god, mogli smo i do zlata ili srebra, ovako malo tužno četvrto mesto. Tokom prvenstva dobro su odigrali Lisinac, Podraščanin i Ivović. Uroš Kovačević ponekad odličan ponekad katastrofa. Majstorovića više šizi na terenu nego što uhvati neku loptu. Atanasijević van forme, nema snage, majstor za slanje lopti u aut. Luburić nas spasao protiv Turske. Dobar igrač ali ne i vrhunski, i on je van forme. Očigledno je naš tim zreo za remont. Trebaju nam novi delovi, neki novi igrači kojih izgleda nemamo ili neko još računa na ove ipak vremešne igrače. Savez i iskusni Gajić trebalo bi da reaguju na vreme da ne bude posle kasno. Sve u svemu, dobro smo prošli kako smo mogli s obzirom na sve.

Bruka

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.

:D

pre 2 godine

Odbojka je jako smiješan, ali je rekreativni sport, a još smiješnija konkurencija i muškoj i u ženskoj odbojci. Četiri ekipe dolaze lagano do polufinala i finala, a u završnici pobjeđuje onaj koji ima više sreće.

:D

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.
(Cccccc, 19. septembar 2021 19:09)

Bitno je naglasiti da Slovenije nije bilo tamo, pa su zato u finalu. A Orlovi se ispuhali u Tokio zato su jedva osvojili drvenu medalju.

Bruka

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.

Srbija

pre 2 godine

Jedna Italija nikada nije bila olimpijski šampion. Mi jesmo! Nek još treniraju Italijani možda jednom i osvoje za nekih 50 godina naprimer.

BGD

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.

nnj

pre 2 godine

Najveći neprijatelj ovih momaka je njihova psiha. Pogotovo Kovačevića i Atanasijevića. Ubeđeni da su neko i nešto, a u najvažnijim utakmicama ih nema nigde. Oni su individualni igrači koji nisu u stanju da igraju kada sav fokus nije na njima. Nisu timski igrači i to je ono što kvari ekipu. Osim toga, imamo lošeg dizača i generalno loš prijem. Ne može se sa tim ništa.
Jedini igrač koji je konstantan tokom godina je Marko Podraščanin. I to se vidi da je momak stara škola, pravi odbojkaš. A ovi ostali svi neki mamini i tatini sinovi koji su u reprezentaciju došli zbog nepotizma, a svi oni koji su mogli igrački da im priprete su gušeni. Nema od ove generacije ništa odavno. Kad tri različita trenera nisu mogla s njima, znači da problem nije naš stručni kadar već njihova psiha. Ili bolje da kažem ego. "Kvalitetniji smo", aha.

Ivan

pre 2 godine

REALNO i neosporno Boba je bio dobar covjek i gospon...a eto svjedoci smo da je poceo da prica sam sa sobom da psuje ka kocijas, tako da i nije vise gospon.
I NIJE na nasu zalost KADAR za svijetska trenerska dijela. jasno je da mu tu ugrozavaju autoritet bolje reći "gaze" Uros pa Bata i njegov suradnik Nemanja. Al ga je destabilizovala i zelja da sina ugura u zvijezde. pomjenuta trojka ne shvata to jel prosto nijesu izgradjene ličnost . Sto im nije eto smijetalo da su bar prva dva zvijezde.
REALNO ekipu su na proslom EURU sprijemili Nikola i prof.dr Koprivica i trijebalo biih vratiti jer oni jesu kadri izvuci maksimum iz sportiste i da ih profilisu da budu istinske licnosti.
Sory

Kina

pre 2 godine

Kovačević u Kini prosle sezone zaradio mokion eura i sad od maja do oktobra trenira u reprezentaciji po 6 sati na dan. Za zlato na evropskom dobije 20 000 eura od drzave. To je njemu kao meni 200 dinara. Svaka mu čast što je tu celo leto za dzabe i ima volje da igra za reprezentaciju.

Mime

pre 2 godine

Ne zaslužujete da iko od naših igrača ikada više zaigra, ako čitaju ovo što pišete nadam se da više nikada neće obući
dres nacionalne reprezentacije pa ćemo videti da li će i kada ti neki drugi i stranci koje prizivate osvojiti neku medalju. Sramite se!

Tata Boža

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.

simo

pre 2 godine

Где сте сада, сви који сте већ видели злато након што се Словенија пласирала у финале

Izbor

pre 2 godine

Galerija
Batali odbojku lupas kao Maksim po diviziji. Idi prati bocanje mozda ti bude od ruke. Pojma ti nemaš klinac. Ubedljivo nas najgori igrac na turniru je Uros Kovacevic. Odigrao je kao amater. Pa u Srbiji xad imas na stotine rekreativaca koji bi odigrali bolje od njega. I jos lik igra svo vreme svakom bi treneru sedeo na klupi. Njegov doprinos je nula na ovom prvenstvu. Sramotna igra popio je vise blokova ili banana na turniru od svih igrača zajedno. I jos dodje neki lik da ga brani bruka i sramota kako je odigrao.

ultrasrbin

pre 2 godine

Gledam sinoc i dodje mi da placem.
Atanasijevic celo prvenstvo van forme, a ni Luburic mnogo bolji.
Kovacevic na 1 dobru 5 ocajnih, a Ivovic na 1 dobru prokocka bar 10.
I ipak bi se oni podigli i odigrali vrhunski da imaju tehnicara koji ume da posalje bar 1 loptu kako treba.
Jovovic mi ne bi bio u postavi ni ispred zgrade. Ne ume iza ledja, ne ume visoko na prvi tempo, a pajp cesto salje previsoko i predaleko.
Nikog od smecera nije ostavio ni jednom bez bloka, a samo par puta je ostavio 1 na 1 i to sa preniskom loptom za smecera.

Samo jako

pre 2 godine

Jaka je konkurencija u odbojci. Francuska i Rusija igraju finale pre mesec dana na olimpijskim igrama u Tokiju a sada ih nema nigde. Poljska svetski šampion nista ne uradi u Tokiju a na svom terenu uzme bronzanu medalju na evropskom. Realno u košarci se zna prvak unapred na olimpijskim igrama. Zna se i u Parizu 2024 i na svim narednim igrama. Koji motiv imaju ekipe koje dolaze na Oi kad se zna da su Američki kosarkasi vec prvaci. Slicno je u tenisu zna se na svakom turniru koja su četiri igrača koja idu u polufinale. U rukometu na svetskom i olimpijskim igrama se zna da ekipe iz evrope osvajaju medalje. Na olimpijskim igrama u rukometu nikada reprezentacija van evrope nije uzela medalju. U vaterpolu imaju 4 reprezentacije koje se menjaju na postolju. Odbojka ima reprezentacije sa svih kontinenata koje osvajaju medalje. Ko bi rekao da ce sada u finalu igrati Italija i Slovenija. Na svetskom sledeće godine za medalju se bore jedan Brazil i Amerika, Argentina bronzana iz Tokija,sjajna Italija,Srbija 4 na prethodnom svetskom,Francuska olimpijski šampion, Rusija Vicešampion olimpijskih igara itd Kod žena Kina, Srbija. Amerika, Koreja,Japan.Italija,Turska, Brazil, Holandija itd. Najaca konkurencija posle fudbala ubedljivo je u odbojci a u zenskom sportu ubedljivo najaca je u odbojci.

Slaviša Ljig

pre 2 godine

Maja i Tijana da vrhunske OBE. E sad ukoliko Maja prestane i ne igra u Parizu a Tijana se ne do bog povredi nasa zenska reprezentacija se nece ni plasirati na olimpijske igre. U prevodu imas njih dve imas tim. Bez njih dve smo u rangu nize razrednih ekipa. Tuzna istina...

sasa

pre 2 godine

@Forza Italia

Ja neznalica i mrzitelj a ti poredis fudbal sa odbojkom?! Ej fudbal gde dmo uvek bili nula i jednu odbojku gde smo u samom vrhu decenijama. Da ogroman je neuspeh neodlazak na olimpijadu. Ja nisam rekao da je neuspeh 4 mesto EP vec da nam timovi umiru (vaterpolo ista prica) jer se ne radi na smeni generacija, klubova nigde. Ne znam sta si ti gledao ali poslati 18 servisa u aut je 18 poklonjenih poena. Celo prvenstvo ovako igraju. Uz to nikakv pristup kao da ih je neko puskom terao da igraju. Kritika ne znaci mrznja, vec zelja da se stvari menjaju na bolje.

sasa

pre 2 godine

Momci nisi kvalitet da dodju na olimpijadu vise puta za redim sta vise ocekivati?! Maja Ognjenovic i Tijana Boskovic velemajstori svog posla, kod muskaraca nema nikoga ni blizu kvalitetu zena. Kad pogrese kod servisa Terzic grkljan cupa, kod muskaraca 80% servisa ode u aut - muk.

bask

pre 2 godine

Nema se šta zameriti igračima. Jednostavno nemamo kvalitet. Tehničar koji je motor ekipe prosek, Kovačević otišao da igra rekreativnu odbojku u Aziju, igrač inspiracije. To jednostavno nije top kvalitet, Atanasijevic u strmoglavom padu. Dovedu mu Leona u Perudju i ništa ne naprave. Otišao i on iz vrhunskog kluba. Petrić pred penzijom, pozicija libera kritična od Mijića. Ivović solidan igrač. Jedina pozicija gde imamo vrhunski duo, srednji blokeri. Zato i igraju bitnu ulogu u najjačim italijanskim ekipama. Podrašcanin kad se povuče biće i tu mnogo problema.
Talenata nema, slabo se radi u domaćim klubovima. Oss uzasno radi, kad se povuče Maja u obe konkurencije bićemo prosek... Tijana nije dovoljna što vidimo u njenom klubu u Turskoj. Tehničar-pola ekipe

Maja

pre 2 godine

Dragi naši odbojkaši,najbolji na svetu.I kad pobeđuju i kad gube.Mnogo su nas zadužili.Hvala im od ♡ za sve uspehe,za priliku da ih pratimo iz godine u godinu,da tugujemo kada izgube i da se radujemo kad pobede.Oni su najbolje naše ma šta uradili.

JPR24

pre 2 godine

Ovo je sramotno koliko nasi nemaju pojma i ne vidim razlog zasto i mi ne dovedemo neke Kubance ili Ruse koji nemaju mesta tamo da igraju.Bili bi sigurno bolji od svih nasih igraca.
(BGD, 19. septembar 2021 18:21)

Daj ne lupaj. Naši su matori, većina igra već deceniju, svi ih znaju, potrebno je poceti smenu generacije, doduše to je beč trebalo poceti ranije. Ali kakvo je stanje sa mladima, uslovi, rad… bićemo kao Holandija koja je bila klasa i nestala duže vreme sa scene.

mirjana simionska

pre 2 godine

citam i neverujem koja je to Srbija pobedila Poljsku u predtakmicenju.Jel sam ja pratila neko drugo prvenstvo,aj da neko od nas ''strucnjaka'' nepise nesto takvo pa da razumem,a i sam naslov je ''uzas''.A usput ''struci''odnosno komentatorima se ne ''svidjaju'' Kovacevic,Atanasijevic,Jovic i dr,pa ko onda da igra braca Grbic,Kvisko i drugovi,e pa nece da moze,Glatkih 3;0.

Samo Republika Srpska

pre 2 godine

Pa i Brankica Mihajlović zadnje 3 godine igra za milion po sezoni. Tijana Boskovic nas ponos za 1 400 000, obe iz Republike Srpske i celo leto treniraju i igraju za Srbiju. Mada su ove godine odbojkasice zaradile od medalja lepo. Za bronzanu u Tokiju, za srebro u Beogradu i nagradu od Dodiga sve zajedno oko 100.000 eura. Nije ni malo..

BGD

pre 2 godine

Pa sto nije uradjena smena generacija?Ko im brani?Sto ne daju malom Pericu da igra da se kali jer smo ionako pukli.Ocigledno nece.E pa onda dovesti strance i bice bolje jer gore od Kovacevica ne moze.

kaokako

pre 2 godine

Mislim da goreg korektora od Atanasijevica nikada nismo imali, a taj covek iz nekog razloga izgleda mora da igra. Pa svaki primac je u napadu od njega opasniji, covek je kao debeli medved koji jedva moze da skoci. Toliko je spor da ne moze dobro ni da zauzme poziciju, a ako slucajno dva puta treba da napadne za redom on ne stigne ni posteno da skoci. Mi izgleda bas svuda moramo da imamo te neke igrice iza terena, cak i u ovom sportu. Nije mi jasno koji to njega klub trpi, ako mu je ovo standardna kondicija i igra.
(Bruka, 19. septembar 2021 19:24)

Mani se ti odbojke, druze, ocigledno da ne pratis taj sport. Pitaj navijace Perudje ko je Atanasijevic. Momcima svaka cast, nije se moglo vise. Nemamo ni klubu predugu, dosta igraca je van forme. Sinoc je bila sansa protiv Italije ali u presudnim momentima neke lose odigrane lopte. S obzirom kakva nam je klupska odbojka, mi smo fenomen.

Ahab

pre 2 godine

U ovom trenutku Srbija je možda 6. ili 7. ekipa po kvalitetu u Evropi.
I ovakav rezultat im je puna kapa obzirom na prikazano.
Vreme kada je srpska muška odbojka bila vrhunska je prošlost, jer nema kvalitetnih pojedinaca.
Proći će još dosta vremena do neke bolje ekipe, jer je baza nepostojeća.

Cccccc

pre 2 godine

Kad se pogledaju obe konkurencije i oba poslednja takmicenja, nasa zenska ekipa je jedina koja je uspela da osvoji 2 medalje. I posle se neko usudi da ih pljuje. Tesko je igrati na visokom nivou u razmaku od mesec i po ili 2. Ovi Italijani i Poljaci pukli u Tokiju, Slovenije nije bilo tamo, Francuzi i Rusi igrali finale tamo, ovde se obrukali. Nasi su realno tu na samom vrhu u Evropi ali ipak nedovoljno za medalju.

Гиле

pre 2 godine

Zna li neko da mi objasni koji sport trenira Uroš Kovacevic. Cime se bavi ovaj lik. A igra non stop i sinoc i veceras.
(Izbor, 19. septembar 2021 18:39)
Игра холеј. А иначе наброј наша 4 примала на првенству и погледај њихове игре кроз првенство па ћеш схватити колико немаш појма. Није човек у некој форми као ни Атанасијевић. Али Ивовић боље сервира, али и лошије прима и лошије пуца. Перић дошао да се кали али му још много фали, има само висину. Петрић из повреде се опоравио и неможе да игра цео меч. Један од битних разлога лошег наступа је лоше дизање, често иза леђа.

Bojan

pre 2 godine

Moram da kazem da smo kao narod totalno nezahvlani.Srbija je sto se tice kolektivnih sportova zavrsila posao za narednih 20 godina.Mi u pet kolektivnih sportova od 95 do danas samo na ep sp i oi imamo nevjerovatnih 69 medalja odbojka m-14 z-10, kosarka m-11 z-4,vaterpolo m-25,rukomet m-4 z-1.Ja kao statisticar mislim da jedino spanci i rusi mogu biti blizu ali nisam siguran.Hrvati npr imaju oko 30.Evo i mladi vaterpolisti uzese izgleda zlato,znaci tri zlata u vaterpolu sto mislim nikad nismo uzeli i to u godini kad se prognozirao kraj.Imamo buducnost u vaterpolu,zenskoj odbojci,zenskoj kosarci,muskoj kosarci,i u muskom rukometu ako se bude dobro radilo...

Nigerija

pre 2 godine

Paola Egonu iz Nigerije a igra za Italiju a ima milionski ugovor. Ima i lepu devojku. Nosila zastavu na olimpijskim igrama u Tokiju. I trenira celo leto za dzabe. Ma SVE joj ide os ruke

Deja_Vu

pre 2 godine

Budimo realni. Četvrto mesto je za 2-3 pozicije bolje od realnog stanja stvari. Da Finci nisu pobedili Tursku (iako im ništa nije značilo!), odavno bismo bili kod kuće.

Vladimir

pre 2 godine

1. Muska odbojka vec duze vremena u bunaru - nema vise onih skola koje su je krasile po manjim mestima. U klubovima koji dolaze iz manjih sredina ucestala je pojava 1 do 2 stranca sumnjivog kvaliteta ali izgleda dovoljog da nadjaca ono sto se nudi na trzistu. Ovo je ogroman problem, vecina nasih najboljih igraca je ranije dolazila iz manjih sredina i tu sticala prve odbojkaske korake.
2. Za reprezentaciju se igra iz ljubavi i patriotizma na prvom mestu, ko to nema ne mora ni da igra, tako da je nebitna prica koliko ko zaradjuje i sta mu se isplati. Posle toga dolazi i prestizan status koji igranje za reprezentaciju donosi i svakako kasnije bolji ugovori sa klubovima. Igrati za reprezentaciju je san svakog pravog sportiste a uspeh sa istom je stvaranje istorije i mesto za posebne medju mnostvom drugih koji se bave istim sportom. Sport u kome dominira novac se zove biznis. U danasnjem svetu mozes da zaradjujes vise iako nisi bolji, u sportu nikada neces moci da pobedis ukoliko nisi spremniji i imas vise zelje - vrlo prosto al to prosto je minimum 10godina znoja i odricanja da dodjes u situaciju da se uopste takmicis na visokom nivou.
3. Nasa reprezentacija je istrosena i to fizicki i emotivno. Nisu u stanju vise da se takmice na visokom nivou - pogotovo trio Kovacevic, Atanasijevic, Ivovic. Sve su to vrhunski igraci koji su ovo pod 2. stavkom odavno osetili i doziveli a pritom su u godinama i zbog kojih vise nije lako biti fizicki spreman tokom duzeg perioda. Njihov sportski san je uveliko dosanjan, nema tu vise motiva i to je razumljivo. Hvala im na svemu sto su do sad uradili!
4. Selektoru zameram samo sto ovo nije uvideo ranije i pokusao da krene sa smenom generacija. Nisam nikada video nase odbojkase sa manje zara a moram da priznam i sa toliko iritantnog ponasanja. Atmosfera je blagi uzas i ponasanje pogotovo Kovacevica je nedopustivo.
Boba je vrhunski sportista, covek pozitivnog i ispravnog pristupa, veliki borac...vise je on pokazao zara za pobedom od vecine igraca. Jedino su Podrascanin i libero Pekovic svojim ponasanjem na terenu pkkazali da su zeljni pobede, ostalima je izraz lica bio kao da im je sve jedno....
5. Trenutno smo zavrsili na 4. mestu ali je realno da nismo ni medju 8 ekipa u evropi a da ne pricam o svetskoj sceni. Ovde smo zahvaljujuci zrebu koji se namestio i u grupi a i kasnije u razigravanju.
6. Narednih godina ne treba ocekivati neke uspehe vec pokusati sa uvodjenjem novih igraca. Bice tesko jer je selekcija slaba usled razloga navedenih ranije. Obavezno pronaci stabilnog tehnicara bez njega sve ostalo pada u vodu!

general

pre 2 godine

Sa Kovacevicem i Ivovicem tesko do medalje. Potrebno je kao sto su uradili italijani. Zahvaliti se ovoj dvojici na reprezentativnom ucescu i penzija a uvesti mladje igrave i praviti tim. Ovako mozda smo kogli i pobeiti juce italiju da je bilo ko drugi igrao umesto njih. Kovacevica dezi u timu a najlosiji je igrac.

zelim da istrcim maraton

pre 2 godine

Za pocetak zabraniti komentatoru RTSa dozivotno da prenosi utakmice.Pravio je pauze posle svake reci od 10 sekundi pa sad smanjio na 3 sekunde, ne mozes mu uhvatiti misao nema sile.A opravdanje kako smo mi imali manje vremena za odmor za losu igru pravi od nas mentole.
Ne moze bolje od ovoga, to je maksimum i to je veliki uspeh jer posle ovoga bice za nas neko mesto oko broja 8. Za novu generaciju treba vremena i strpljenja ako ima sta da se selektuje jer je ocito slab rad u klubovima kako muske ali manje zenske odbojke.
Gajic kao predsednik OS mora da ulozi veliki trud jer zna kako se radi jer je bio odlican selektor.Treba koliko sutra da svi krenu u obnovu reprezentacije.

Kako utesiti sebe?

pre 2 godine

@ :D

Samo ti sebe tesi dok mi i Slovenci igramo zavrsnice takmicenja u ekipnim sportovima...

p.s. kako stoje stvari u fudbalu these days, otkud Englezi i Italijani u finalu?

Nijeramzesnegoramo

pre 2 godine

Meni je bilo muka da gledam. Iskreno. Tužna dva izdanja naše reprezentacije. Nisu oni amateri nego evropski prvaci uz to dolaze iz zemlje gde već više od četvrt veka ovaj sport ima medalje. Bez ambicije da pobede, anemično od početka do kraja. Bez bloka, bez prijema sa lošim napadom. Nismo uspeli jedan set da otkinemo. Žao mi je Bobe Kovača, što je morao da vodi ovakav tim.

mrsava

pre 2 godine

Nema dobrog sporta bez kvalitetne domace lige. Fudbal, kosarka, rukomet, odbojka. Sve sportovi bez medalja. Promena mora da bude duga i bolna, ali jedina moguca.

Илија

pre 2 godine

Још једном се показало да је форма Николе Јововића кључна за резултат нашег тима. Претходно ЕП је одиграо савршено па смо га и освојили, док је на овом био испод свог нивоа, а када техничар не разиграва на прави начин, то је огроман минус за сваку екипу. Италија је ово ЕП освојила управо захваљујући нестварној игри свог техничара Ђанелија и наравно Микелета, који је решио и нас и Словенце.

veliki strumf

pre 2 godine

Увек се сами победимо и увек нсс неко укопа. У првом сету то је био Атанасијевић.

gao

pre 2 godine

mi smo toliko losi da ja evo uopste ne znam kako smo stigli do borbe za medalju, blok ne postoji, igra u polju jos manje, tehnicari jednodimenzionalni, lako nam se cita igra, prva postava totalno van forme celo prvenstvo, evo sad ce Poljaci da nas ponize....

Gde ja živim

pre 2 godine

Prosto je neverovatno da mi 99% kontri za izjednačenje ili vođstvo od 2-3 razlike uvek odigramo katastrofalno. Ili pola metra u aut ili u sajlu. Onda naravno naredni poen odigramo kako treba i snažno do maksimuma. Neverovatno koliko smo smušeni u ključnim trenucima. I danas i juče. Evo sad i ovaj poslednji poen. Petković je dade Poljacima za tacnu. Kako se udrvene i krene sve da se odbija od njih to nije normalno. Da li je do psihe (u većini situacija jeste) ili nešto drugo u pitanju ostaje na stručnom štabu da vidi i reši.

Treba nam neka haubica koja može da veže 4-5 poena servisom u ključnim trenucima. Nisam siguran da ga ima na vidiku. Nikad mi nismo ni bili neki bombarderi i tu je uvek škripalo, ali sad baš milujemo loptu za medalju. Šteta, ali šta je tu je. Potketu svaka čast, gura lik i u ovim godinama ponajbolje od svih.

Da ne dužim mnogo. Čestitke Poljacima, bili su bolji i zasluženo osvojili bronzu. Nama ostaje da vidimo šta ćemo i kako ćemo. Moramo da ulažemo više, da animiramo klince pa ćemo imati čemu da se nadamo u budućnosti. Na staru slavu i glumatanje veličine neće ići doveka. Boba ima znanje, ali mu treba materijal sa kojim će raditi.

Pera

pre 2 godine

Ja mislim da smo mi kao nacija najmanje ikada osvojili bronzi u svim sportovima. Nikad ne dignemo moral za mec za trece mjesto
(sef raje, 19. septembar 2021 19:22)

Odbojkasi od osam meceva za bronzu od 1995.do danas dobili sest.

JPR24

pre 2 godine

Srbija je zvanično 4 na svetskom i 4 na evropskom prvenstvu i to je najgore mesto za sportiste . Tako blizu a tako daleko. Ali da su nam fudbaleri 4 na svetu i u 4 evropi bilo bi slavlje 7 dana bez prestanka. Tako da bravo momci.
(Tata Boža, 19. septembar 2021 19:05)

Da, samo sto je tu velika razlika.
Odbojkasi su godinama u top 10 na svetu, i za njih je verovatno biti 4. neuspeh. Iako i to nije lako, naravno. Ali fudbal ? Pa oni nisu videli Euro već nekoliko decenija… truba do trube.

Trile

pre 2 godine

Tja, imali smo kontru u 1 setu protiv italije za set loptu. Da smo dobili svasta bi bilo. Ovako, losa forma napadaca Luburica i Atanasijevica i Kovacevica i Lisinca. Nijedan nije "izmislio" poen u polufinalu i danas. Sta da se radi, kockice se nisu poklopile ovog vikenda. Svaka cast momci ipak, bila je borba za medalju.

Forza Italia!

pre 2 godine

sasa, a fudbalerima je misaona imenica, ne plasman na OI, nego plasman na bilo koje veliko takmicenje. Sram da bude tebe i sve pljuvace. Kada je pocelo EP, na vesti o njima, bilo je svega pet/sest komentara. Onda dodje poraz u polufinalu i prvi ste tu, pljuvaci, da ocrnite i popljujete momke. Brzo zaboravljate koliko su nas puta obradovali, a ispracani su na takmicenja, kao da su neki treceligasi. Ovo je fantastican uspeh, velika konkurencija je u Evropi, a nasi momci su uspeli da budu 4. pored jedne Francuske, Rusije, Nemacke, tu su jos Belgija, Turska i Ceska (koje su napredovale) i da ne zaboravim Holandiju koja pokazuje naznake da se na nekim sledecim takmicenjima mogu naci, opet, u borbi za medalju. Ako je za vas, dezurne pljuvace, biti 4. u ovakvoj konkurenciji sramtota. Sta ste uopste postigli u vasem dosadasnjem zivotu, pa da imate prava da pljujete po momcima.

smeh

pre 2 godine

Prijem je katastrofa. Ovi Poljaci kada vide naše preko puta znaju da će obarati rekorde u as servisima. Možda već na sledećem takmičenju probati sa promenom primačke linije kao i libera. Možda i probati sa novim dizačem. Polufinale nije neuspeh ali čudo je kako smo došli dotle sa onakvim prijemom i uopšte lošom igrom.

da, moje ime

pre 2 godine

nije problem izgubiti, ali je problem igrati na amaterskom nivou kao sto su nasi igrali zadnje 2 utakmice. zadnji poen umesto da doda tehnicaru prebaci preko...
motivacija 0...moze kovacevic da zaradjuje milijarde, ali to nije izgovor za ovakvu igru.

Demar Derozan

pre 2 godine

@Bruka
Donekle sam saglasan sa vama po pitanju Anastasijevica. Njegv zenit je prosao, ipak godinama je igrao u Perudji gde je ostavio trag, a nedavno su mu navijaci priredili lep oprostaj. Ovo prvenstvo je igrao malo na staru slavu, ali imajte u vidu da i cela generacija polako silazi sa scene rezultatski. Pogledajte samo Urosa Kobacevica, od Mvp-ja sa proslog EP do ovog ucinka sada.

Il

pre 2 godine

Smena generacija je uveliko trebala početi, gde je Aleksa Batak tehničar koji bi sigurno igrao bolje od Jovovica? U Ligi Nacija su igrali mladji igrači ali ih sada u timu sem Perića nije bilo..Atanasijevic je bio top 3 korektora u svetu ali sada to očito nije a Luburic nije igrač koji bi ga mogao odmeniti, znači treba neko mlad npr Boza Vucicevic iz Vojvodine.
Fokus treba da bude na Svetskom prvenstvu sledece godine a tim se mora podmladiti s nadom da smena generacija prodje što bezbolnije da ne završimo kao Holandija…

Jaga

pre 2 godine

Šansa je propuštena sinoć,Poljaci su bolji od Italijana plus publika.Mnogi potencira Jovovica kao jedan od većih problema ali i u prošloj i današnjoj utakmici mi u serijama gubimo 4 poena posle dobrog i prijema i distribucije praktično je bilo 1 na 1.Prvi set protiv Italije je odlučila kontra gde nas igrač kao pomoćni dizac sa 2 metra diže nisku loptu Kovacevicu koji popije blok.Ivovic napad sa leve strane samo dijagonala to i vrapci znaju.Mislim da kao ekipa nismo rasli tokom takmičenja a to je već stvar i do Kovača.Za kraj i meni je bilo krivo ako je i njima ok ali sledeća borba za medalju ,plašim se u budućnosti ,neće doći brzo tako da je žal opravdan.

Mirko

pre 2 godine

Propustili smo sinoć priliku da pobedimo Italiji. Nekako smo previše mlako išli kada je trebalo prelomiti u našu korist. Italija je bila loša a mi propustili bukvalno zicer. Šteta. Protiv Poljske smo se predali, vidi se po igri. Kako god, mogli smo i do zlata ili srebra, ovako malo tužno četvrto mesto. Tokom prvenstva dobro su odigrali Lisinac, Podraščanin i Ivović. Uroš Kovačević ponekad odličan ponekad katastrofa. Majstorovića više šizi na terenu nego što uhvati neku loptu. Atanasijević van forme, nema snage, majstor za slanje lopti u aut. Luburić nas spasao protiv Turske. Dobar igrač ali ne i vrhunski, i on je van forme. Očigledno je naš tim zreo za remont. Trebaju nam novi delovi, neki novi igrači kojih izgleda nemamo ili neko još računa na ove ipak vremešne igrače. Savez i iskusni Gajić trebalo bi da reaguju na vreme da ne bude posle kasno. Sve u svemu, dobro smo prošli kako smo mogli s obzirom na sve.

goblin

pre 2 godine

Dobili su ono što treba da dobiju a izgubili su od boljih ekipa,malo se i žreb otvorio...Realno trenutno nismo među 4 u Evropi jer su i Francuska i Rusija( kada je kompletna) bolje od Srbije.Ova generacija je svoje dala, šteta,mislim da su mogli više...Fali im olimpijska medalja.Nemojte ih vređati,nisu to zaslužili.

Mitar samo sport

pre 2 godine

Ni u jednom sportu ako gledamo obe konkurencije Srbija nije uspešna kao u odbojci. Realno nemamo bolje igrače ovo je maksimum. Za utehu ostaje da smo u polufinalu gde nisu stigli Rusija i Francuska. Možda se i više u poslednjim godinama gura i forsira ženska odbojka. Sve devojčice treniraju odbojku. Muska odbojka nema velike baze i imamo malo pravih klubova. Treba gledati napred. Nadam se da će i posle ove generacije doći neki novi momci koji će nas obradovati nekim novim medaljama.

Nina

pre 2 godine

Kritika nije dobra, druze moj. Kvalifikaciona grupa u Berlinu za OI u Tokiju, sa nama su bili: Holandjani, Francuzi i Bugari. Francuzi, kao buduci olimpijski sampioni i uvek nezgodna Bugarska. Od Francuza nije sramota izgubiti, a sa Bugarima smo se uglavnom klali u pet setova. Nezgodna ekipa, ne samo nama. Druga grupa: Nemci, Slovenci, Belgijanci i jos jedna ekipa (ne mogu se setiti). Uglavnom, vrhunske ekipe i samo jedna je otisla na OI, a kasnije i pobednik je bila. Ne, nije, sramota izgubiti od Francuske i Bugarske za plasman na OI. Sramotan je sistem koji daje sansu levim ekipama, poput Venecuele i Tunisa, na ustrb: Slovenije, Srbije, Nemacke, Belgije... Drugo, dvanaest timova na OI je premalo, barem sesnaest bi bilo realno. Ovako ispastaju dobri timovi, zarad slabijih timova i unapred odredjenog broja ucesnika. Tu je samo sistem kriv i niko drugi.

Nismo vrhunski odigrali prvenstvo, ali i sa slabijom igrom u odnosu na prethodna prvenstva, mi smo stigli do polufinala. Ovi momci ne zasluzuju, posto smo ih tako vrsno ispratili i sa komentarima i sa propracenoscu u medijima, da se ista kaze na njihov racun. Uvek su u senci, a retko kad ih ne vidimo u zavrsnicama na EP. Nisi neznalica, nigde nisam to rekla, ali si previse kritican.

Ps. Cestitke Italijanima na zlatu i Sloveniji na odlicnoj borbenosti. U finalu sam uzivala.

Pierre

pre 2 godine

Ja ne znam sta je ovom Atanasijevicu.Covek ne moze da se prepozna u odnosu na ranija takmicenja.
(BGD, 19. septembar 2021 18:06)

Kako ne znas, decko ove sezone nije odigrao skoro ni jednu celu utakmicu! Katastrofalna klupska sezona, van forme i pre i na EP...