Sreda, 30.06.2021.

08:00

Rekord karijere Bogdana Bogdanovića, Atlanta izjednačila

Košarkaši Atlanta Hoksa su rezultatom 110:88 pobedili Milvoki Bakse u 4. meču finala Istoka.

Izvor: SN

Rekord karijere Bogdana Bogdanoviæa, Atlanta izjednaèila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

hill

pre 2 godine

Setio sam se jednog, Stojakovića. Jeste da se nije naigrao u Zvezdi. Otisao je kao dete u Grčku. Dublji je trag ostavio fizioterapeut ali je ponikao u Zvezdi

JPR24

pre 2 godine

Ništa mi sad nije jasno. Jel on sad povređen ili nije?Kada odigra loše, povreda u pitanju a kada odlično onda nije.
(Oficir s ružom, 30. jun 2021 12:10)

I dalje mu je desno koleno zavijeno ! Pa sad malo upao mozak ! Šutirao je dosta, nije neki ekstra procenat, ali je ubacio važne poene, znaci da ide na bolje. Ono sto treba pogledati dublje je odbrana, tu je igrao, i pre i sinoc dobro, nocas je ukrao i 4 lopte! Sve u svemu, još je rovit, samo banane yo ne vide, ali i pored toga odigrao je dosta dobro globalno. Dovoljno da ekipa uz ostale pobedi. Ne treba ni zaboraviti povredu Janisa, koje je doprinela negativno u igri Baksa, sto je Atlanta iskoristila.

statističar

pre 2 godine

Probudio sam se, jer sam odgledao svaki sekund i postgame intervjue. Konačno da svi saznate, Menkmilan se pohvalio kako je bio dobar ODBRAMBENI bek. Zato je sve ove utakmice držao Bogija u igri. Pisali smo da igra odličnu odbranu ali malja deca iz predgrađa koja su prespavala celu seriju pisali svašta. U prvom poluvremenu dok je Grik bio Frik najbolji, odnosno NEPOGREŠIV u napadu je bio Lu Vilijams a Bogi u ODBRANI. Ta statistika da je ukrao SAMO ČETIRI lopte ISTO koliko ostatak PRVE PETORKE ne govori ništa,jer ko nije gledao nije video ŠKOLU ODBRANE. Šest trojki nebitno, istina 3 je promašio otvorena šuta a četiri su mu uvaljivali u poslednjim sekundama pa je šutira sa pola terena i sa kraja logo šare na parketu. Komentator je ponovo bio legendarni Redži Miler koji nije mogao da veruje šta je u nekoliko odbrana Bogi uradio Džru Holideju - ZAKLJUČAO GA - FLASTER, GRUDI NA GRUDI A RUKE RAŠIRENE. TREBA NAPRAVITI KLIP SAMO OD BOGIJEVIH ODBRAMBENIH GENIJALNOSTI. Koga briga za 20 poena i 6 trojki - MEKMILAN JE DEFANZIVNO orijentisan trener i zato je Bogi igrao i povređen četiri prethodne utakmice jer Trej Jang i Lu Vilijams patuljci, pa mora pored njih da bude VRHUNSKI odbrambeni bek. ZA OVU IGRU ZA KOJU MU JE ŠAK ČESTITAO SA "DOBRA IGRA" NA SRPSKOM JEZIKU SU NAJZASLUŽNIJI DULE VUJOŠEVIĆ I POSEBNO ŽELJKO OBRADOVIĆ - NAJBOLJI DEFANZIVNI TRENERI EVROPE! Pogledajte snimak cele utakmice pa pišite komentare!!!

niko kao ja

pre 2 godine

Konacno i pravovremeno je uspeo da spusti rucnu u glavi i da kaze sebi da moze ne samo da igra odbranu, nego da i ubacuje poene kad je povredjen. To se videlo ne samo po kosevima koje je pogadjao, nego i po totalno drugom izrazu lica (u poredjenju sa slicnim iz zadnje tri, cetri utakmice). Ako on i Lou Will nastave da igraju ovako, i Young se jos vrati, bez sto procentnog Janisa na drugoj strani imaju ladno sansu ne samo za finale, nego cak i za titulu. Cini mi se da su i Bucks-i i Atlanta bolji od Suns-a.

300 poena u derbijima

pre 2 godine

Za ove sto pitaju koji rekord: Bogdanovic je tek cetvrti igrac u istoriji sporta (posle Kobija i splash brothers) koji je u plej-ofu ubacio 6 trojki i ukrao 4 lopte.

pant-La

pre 2 godine

Smarate sa zvezda pertizan..
Bogi kralj, kad sam pricao da bi bilo dobro da je prešao u denver, bas zbog toga sto je dosta popravio odbranu i da je postao jedan od najboljih 3&D igraca u ligi, neki su smejali, sad je to očigledno.. uz to ima i plejmejkerske sposobnosti, moze da kreira, iskusan, moze da odigra i nisko krilo, skoro pa savrsen igrac za svaku ekipu na nizim pozicijama jer moze da odigra razlicite uloge za ekipu i da doprinese na razlicite nacine.. Jos pored svega ako ga krenu trojke, još one sa parkinga..

Kritičar

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje. 
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku! 
(Under KV, 30. jun 2021 08:59) 

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?
(petarczv, 30. jun 2021 09:32)

Znači ti ga ne bi zvao na OI samo jer je pre hiljadu godina igrao u Partizanu, da se razumemo?

posmatrač

pre 2 godine

Bogi je bio sjajan, pogotovo u odbrani, sa kojom su i dobili ovaj meč.
A što se Janga tiče, na stranu to što često guši ostale saigrače, kada im ne dozvoli da se na pravi način uključe u igru, a ima ih nekoliko koji to mogu baš dobro na svakom meču, ali neverovatno je koliko je Atlanta defanzivno bolja kada njega nema na terenu. To je uvek vidljivo i u mečevima kada on igra, i kada odmara na klupi, gde klupa Atlante često napravi značajan plus.
Ne znam, ako bude i dalje bio povređen, i ne bude bilo dileme, onda Ok, ali ako se oporavi za sledeće mečeve, onda je velika dilema kod Nejta da li terati klasičnu priču, gde ih iole ozbiljnija ekipa (a Milvoki to jeste) puni kako hoće, a gde se onda čeka njegovih 30+ poena, i (daj Bože) 10+ asistencija, sa (daj Bože) manje od 5 izgubljenih lopti, kako bi u gustoj završnici možda dobili, ili igrati ovu igru, koja izgleda mnogo bolje i sigurnije, i gde svi učestvuju. Atlanta bi dobila ovaj meč, bez obzira na povredu Janisa, samo sa manjom razlikom, ali da je Jang bio na terenu, to bi već bilo veliko pitanje.
To je inače verovatno pitanje i za Atlantu generalno, ne samo za ovaj izuzetno uspešni PO, već i za budućnost. Jang definitivno može da više podredi svoju igru čitavom timu, ali opet na kraju uvek ostaje taj problem u odbrani.
Činjenica je i da im baš zbog toga dosta fali Hanter, ali je sreća što se Rediš vratio.

zemljak

pre 2 godine

Kako vas bre nije sramota da pljujete po coveku!!!
On igra za svoju ekipu dok se ne zavrsi ( i Jokic bi tako).
I potpuno je koncentrisan na to! Siguran sam da se cuo sa selektorom i da postoji neki dogovor.

Under KV

pre 2 godine

Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova
(Sivi soko, 30. jun 2021 09:14) #

Ajde i ti se ne blamiraj! Ovde niko ne cita tekst!!! Na prvu mi pada utakmica protiv Phile i Bogijevih 22 poena, tako da ovo ne moz biti rekord u plej ofu.
Lepo pise u tekstu da je rekord u broju ukradenih lopti ljudi!!!

smeh

pre 2 godine

Prvo što mi palo za oko je to da nije igrao Tre Jang i Atlanta odmah pobedila sa velikim brojem igrača koji su imali dvocifren broj postignutih poena. Druga stvar što pada za oko je to što vi nazivate "sjajna partija" za veoma loš procenat šuta Bogdana. Jeste odigrao Bogdan bolje nego u prethodnim mečevima ali je to daleko od sjajne partije. Ili je košarka toliko nisko pala pa ovakve igre treba veličati?

petarczv

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.
(123, 30. jun 2021 10:27)


Wow kako kreativan i duhovit komentar....hhahahhahaha

Posmatrač

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...

nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Ne, nije i prestanite više sa tim forama, previše su glupe.
Navijač sam Zvezde u pravom smislu te reči, nisam zadrti neandertalac.
Izuzetno volim i poštujem Bogdana kad igra za Atlantu i reprezentaciju, pa i za Partizan, ali ako se igra derbi, navijam za Zvezdu i tu nema ničeg lošeg.

Doprinesite smanjenju mržnje i netrpeljivosti tako što nećete pisati ovakve komentare.
Sportski pozdrav!

123

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.

zumbul

pre 2 godine

Svaka cast Bogiju, ali igrac utakmice je ipak Lu. Vodio je celu ekipu, a statistika fenomenalna, najvise poena, procenat suta 77% iz igre, najvise asistencija, samo jedna izgubljena lopta.

Inace, Luu je ovo prva utakmica u plejofu da pocne kao starter.

Nenad

pre 2 godine

zao mi je Janisa... dobar decko.. super atleta.. poprilicno ogranice kosarkaske inteligencije. Ali ona scena kad ga iznosi brat... bas bzvz. Nadam se da ce biti sve ok sa njim. Bravo za naseg Bogija, i dalje to nije pravi Bogi ali covek kad se zapali ne masi. Stalno ima neki preterani respekt prema sredini i NBA-u generalno i to ga bas bas koci. Otarasi se strahova, opusti se, nishani i cepaj..

Mihajlo

pre 2 godine

@Sasa

U pravu je covek. Jang gusi i Bogdana i saigrace. Kad njega nema oni se rasterete i proigraju. Evo, Bogdan odmah odigrao utakmicu zivota. Nadam se, da se Jang ne vraca vise pa da Bogdan uzme i prsten i MVP.

GoranRS

pre 2 godine

Ovo je vrlo jednostavno za objasniti. Jang je superstar , nema priče oko toga ali postoji veliki problem u svim NBA timovima gdje su plejmejkeri superstarovi ( svi znate koji su to timovi da ne nabrajam ) a taj problem se očituje u tom da suparnicki treneri i timovi nauče većinu njihovih akcija i najbitnije ,asistencija i ako plejmejker a i cijeli tim nema dobar procenat šuta ta ekipa upadne u problem ili još gore plejmejker otvori prvu četvrtinu sa 15-20 koševa i uopšte ne razigra ekipu na početku .. sinoć su igrači Atlante imali 26 asistencija ukupno a tri igrača pet ili više . Ovo pokazuje da je protok lopte bio brz da su igrači bili nesebični i da su pogadjali i onda suparnička odbrana tu nema šanse da isprati toliki broj različitih varijacija u napadu .
Plus, igra Atlante sinoć u odbrani jako dobra , midlton prespavao utakmicu , janis se povrijedio i Atlanta je dosta lakše nego što je iko očekivao dobila utakmicu .

Keynes

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...
(petarczv, 30. jun 2021 09:23)

Pero, poraz (lose sutersko vece) je samo lose izvedena pobeda. Da bi danas sutirao ovako, juce je morao onako. Niko ne moze konstantno da razvaljuje.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Kole@

Druze nemoj da se trudis da im objasnjavas,ja sam odavno prestao da uopste repliciram takvima, ostrascenima koji samo znaju da pljuju po Bogdanu a i znas zbog cega,nabio im je takve komplekse da stvarno ne treba ulaziti sa takvima u bilo kakvu polemiku!

Aleks

pre 2 godine

Prvo poluvreme je bilo pokazna vežba Budenholzeru od strane Mekmilana kako se vodi utakmica. Potpuno su neutralisali Midltona i Janisa, ma kompletnu postavu Milvokija. Trae je nesumnjivo prvi igrač tima, ali Atlanta i te kako ima igrače u rosteru koji mogu da istupe kad njega nema - Bogdana, Lua, Gala. U napadu su delili loptu, Bogdan i Lu naizmenično kontrolisali ritam, u odbrani su grizli i zatvarali apsolutno sve. Možda sa defanzivne strane najbolja utakmica Atlante u dosadašnjem toku PO. Jedina zamerka je kontrola skoka, Kolins i Kapela su izašli tokom prvog poluvremena zbog ličnih i bili malo duže na klupi, a za to vreme ih je Milvoki opasno nadskočio ispod oba koša. Imali bi još veću prednost da Baksi nisu imali dosta 2nd chance poena. Okungvu kao ruki najbolje brani Janisa, i odlično sarađuje sa Bogdanom, a Lu je proigravao Kapelu. Bukvalno all around partije Bogdana koji ih je ugasio onim vezanim trojkama i Lua za udžbenike. Vilijams je čak bio na 100% šuta. :D Honorable mention za Gala koji je imao b2b trojke, kad je teško - Galinari, luda glava. Ma Mekmilan je car kakav pobednički mentalitet je usadio ovim momcima, koliko su gladni pobede i koliko dišu kao jedan. Što se tiče Janisove povrede, nažalost je izgleda u pitanju ACL...

markaKazva

pre 2 godine

@petarczv Argentina? Covek dao 21 poen, 6/13 iz igre. Slovenija? Da li znas ko nas je doveo do tog istog finala, ali bukvalno sam, uz duzno postovanje ostatku ekipe? Litvanija - jeste, mogao je da se digne i sutne ili doda nekom, pogresio i sta sad? Dzordan nije masio?

nista o nicemu

pre 2 godine

Kako igra bolje i da ne dolazi, zašto da ga ubacuje u igru kada ne može tablu da pogodi, neće ni na OI da ide, mora da se oporavi, hahahah, sada će mu važnija biti NBA karijera. Durent igra bez obzira na najtezu povredu u kosarci. Zar te nije bar malo sramota, Bogdane Bogdanovicu?

petarczv

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...

o_o

pre 2 godine

kari od 13 suteva u proseku forsira 3, a bogi od 7 suteva za 3p u proseku forsira 4.

bez obzira na forsiranje ima bolji procenat od karija tj najbolji u nba ligi od igraca koji sutiraju preko 7 puta u proseku

ipak mora bolje da se pozicionira. bice najbolji suter nba lige ako ne forsira tolko. kari je kralj u pozicioniranju

MJ23

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!
(tugabrate, 30. jun 2021 08:27)

Kad se oženi dobiće prsten.

mickey Ward

pre 2 godine

Aj sto je on odigrao sto je razigrao celu ekipu on i lu wiliams,ovo je bila timska pobeda,to je bogdanov najjbolji kvalitet on saigrače cini boljim,zato se nije ni osetilo odsustvo janga jel je cela petorka bila fenomenalna!..

biće bolje, neko viče

pre 2 godine

Najviše mrzim generalizacije u ovim klinačkim prepucavanjima "Zvezda-Partizan", u fazonu "ovi ga mrze, jer im je uništio detinjstvo" i sl. Jeste, "mrzeo" sam ga onomad kad nas je natrpavao u plej ofu, ali onako sportski, bez zadnjih misli. Bogdan je igrač koji je NEOPHODAN reprezentaciji na OI (ako se plasiramo). U srpskoj košarci ovakvi igrači "izumiru" i ove retke treba čuvati i negovati.
Ono što je loše je da se ovogodišnji plej of u NBA, pogotovo u ovim završnim fazama, razvlači na 6-7 utakmica, a Atlanta "tera priču". Dugo nisu bili neki faktor u ligi i mislim da će sada iskoristiti i Janisovu povredu i ući u finale. To znači još potencijalnih 8-10 utakmica, a to dalje znači da ćemo teško imati ovog bisera u timu za OI. I ako dođe, pitanje je u kakvom će stanju biti. Zato bih voleo da oni normalni navijači imaju puno razumevanje za našeg najboljeg igrača.

nista o nicemu

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atalante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03) # Link komentara

Igrac Atalante? Ajde avangardo na obnavljanje znanja o kosarci lepo. Atlanta je klub za koji igra Bogdan, a Atalanta je fudbalski klub u Italiji.

Kad to naucis dodji ovde da pametujes. Do tada tisina.

Kosta

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.
(zombiland, 30. jun 2021 08:54)

Svaka čast !

Roko Leni Ukic

pre 2 godine

Svaka cast MVP Jokicu,ali ovaj momak ima daleko bolji,jaci i veci uticaj na rezultate reprezentacije Srbije!Bogdane kidaj i da nam samo ostanes zdrav!!!

Under KV

pre 2 godine

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?
(Vojvoda Momčilo, 30. jun 2021 08:58)

Hahahahahahahahha, u smislu ahahahahaha.

Rekord je u ukradenim loptama. 4 komaTa!!!

Sivi soko

pre 2 godine

@ 20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahaha…haha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)



Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova

petarczv

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!
(Under KV, 30. jun 2021 08:59)

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?

веверица

pre 2 godine

ако атланта оде у финале боги нема тоеретске сансе да стигне на олимпијаду.
ал нека иде у финале нека узме тај прстен!

petarczv

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)


Cudesna predstava hahahahahah

tugabrate

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!

zombiland

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.

ljemenkacz

pre 2 godine

Velika je verovatnoca da ako atalanta prodje u finale da srbija ima i MVP-a finala u bogdanu.

prosto je neverovatno sa kojom lakoćom je rešio ovu utakmicu.

U finalu će definitivno šampiona odlučiti duel Bogdan - Booker!

Dragan Borca

pre 2 godine

Bilo bi glupo reci kako su jaci bez Treja ali nisu ni slabiji bez njega. Trej ima ogroman usage i tesko ko moze biti standardna druga opcija. Nesto slicno Luki i Lilaru. Ima jedna zanimljiva stvar u naprednoj statistici. Ona zna da pogresi nekada ali samo kod igraca koji igraju do 20, maximum 25 minuta. Za igrace koji igraju preko 30 minuta fakticki nepogresivo otkriva koliki je plus taj igrac na terenu. Trej Jang ima samo 117-116 ofanzivno- defanzivni rejting na 100 poseda, a u karijeri jako negativan 113-117. Cak i kao mladi veliki igraci nemaju negativan ofanzivno - defanzivan rejting. Na primer Jokic dok je sa pocetka bio na klupi Denvera je cak i tada imao jako pozitivan of- def rejting na terenu. Atlanta je mnogo simpaticna ekipa ali plasi me samo kako ce Trej biti uljuljkan u ovaj uspeh i kako nece makar malo menjati stil igre. Trej je kao Robinjo u fudbalu, nekada. Ultra- talentovan ali ima takav stil igre koji dosta sputava igrace oko sebe. Atlanta ima "najdublji" tim u ligi i bice zanimljivo videti u buducnosti da li je Trej spreman podrediti se kolektivu zarad visih ciljeva. On na primer ubaci 28 poena i podeli 10 asistencija ali zato izgubi mnogo lopti, procenti za 3 katastrofalni, odbrana kao da ne postoji i otuda i ovaj ofanzivno- defanzivan rejting. Atlanta ima mnogo sutera i tu lopta treba stalno da kruzi, brza razmena paseva dok neko ne ostane sam. Trej cesto dosta davi loptu i pokoci druge igrace kao i Luka i Lilard. A Janis povredjen, bice svasta ovde 😮

?

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.
(Razocarani Srbin, 30. jun 2021 08:04)

Tako što svake prestupne godine ubaci 20 poena.

markaKazva

pre 2 godine

Bogdan u playoff-u u proseku 12.8 poena uz 38% suta. Sta mislite koliko je imao pre one 4 partije s povredom, racunajuci onu jednu u kojoj je izasao? :) Decko bi bio na 18-20 poena, ali nije bitno, bitno da je prva petorka i jedan od kljucnih igraca ekipe koja igra finale Istoka. Bogdan je bio kljuc s one tri trojke, ali juce je Lu bio najbolji.

Sasa

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.

Mislim, dakle postojim

pre 2 godine

Pre nego sto se bilo ko uhvati procenta suta Bogdanovica itd. Samo neka pogleda utakmicu, kako on igra, neka vide koliko je znacio, ne samo sto se poena tice. +/- njegov 25. Ubedljivo najveci pozitivan doprinos od svih.

BB13

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.

Kole

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atlante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03)

Ma da ne treba nam igrač iz finala NBA konferencije al nam zato trebaju talenti od 27 godina iz pretposlednjeg tima Evrolige koji su gledali NBA samo na TVu

А. Петров

pre 2 godine

Баш ми је драго за Богдана. Проценат шута му је опет био мршав, али оне 3 тројке су биле од капиталног значаја. Важно је да није изгубио самопоуздање и да га колено више не спутава.

Under KV

pre 2 godine

Svaka cast Bogdanu na 20 poena, ali treba biti korektan i reci da je imao slab procenat suta 7/19.
(Dejan, 30. jun 2021 08:34)

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!

Paja

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...
(nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Bolje prigradsko naselje Beograda nego glavni grad Hrvatske.

Kole

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....
(Visnjak, 30. jun 2021 08:32)

Da si pogledao utakmicu video bi da je Bogdan i dalje povređen, da sporije šutira nego inače, i da oseća nelagodu/bol pri šutu.
Takođe, video bi da je imao i par vrelih krompira na kraju napada. Video bi da igra dobru odbranu, da su napadi fluidniji sa njim da se kreće dobro bez lopte i pravi probleme odbrani. Zato i igra toliko. Ali šta vredi pričati ljudima koji ne gledaju i ne razumeju košarku.

Zuti

pre 2 godine

NBA pratim od 91 i ne secam se da je ikad bilo toliko povreda superstarova kao ove sezone - Davis, Lenard, Paul, Murray, Young, sad Jannis.

Jedan od razloga vidim u mlakoj regularnoj sezoni bez obrana i onda se podigne razina obrane za 2 puta, sudacki kriterij se promeni i mnogi zasticeni superstarovi se nađu na tankom ledu telesno nespremni zabtakav izazov.

Under KV

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.
(Sasa, 30. jun 2021 08:34) #

Prozivaju ga da bi upecali ljude poput tebe!

Kako ne vidite da su to obicni trolovi, koji misle da su duhoviti.

Marko

pre 2 godine

Pogodite ko je imao najviše ukradenih lopti u ovoj utakmici, ko je imao prošlu utakmicu.., ko ima najbolji procenat u timu i ko je peti na listi ukradenih u plejofu, a prvi od onih koji su još u plejofu - tj najviše utakmica je igrao, a opet ima taj procenat.

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahahahahahahahahahaha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?

vp

pre 2 godine

Ljude koji kritikuju i mrze nase igrace samo zato sto su ponikli, ili izgradili jak temelj karijere u suprotnom taboru, bi trebalo proterati iz zemlje. To nisu pravi Srbi

Under KV

pre 2 godine

Trojke je sutirao 6/11 i onda u poslednjoj četvrtini je sutnuo 3 puta, od čega je samo jedna bila iz neke ok pozicije. Dve je isforsirao. E da, u onih 6/11 je i jedna sa celog terena na kraju poluvremena.

Ali sad je stvarno odbranu pokidaooo!!!

markaKazva

pre 2 godine

P.S. Americki komentator kaze da njegova povreda kolena najvise utice na odraz ,odnosno da najvise bola oseca prilikom podizanja na sut, zato je mogao da se krece odlicno, a sutirao je ispod proseka. Nije nikakvo opravdanje, ja kosarku ne gledam kroz procente, ali to je jedan od razloga. Naravno, Bogdan je luda glava koji nije morao da uzima po 10-15 suteva, ali valjda on zna bolje od nas. Juce je npr sutnuo jednom s celog i jednom s pola, pise se u statistici :)

cooh-

pre 2 godine

Ne bi bilo lepo da se i Janis povredi.
Svaka cast Atlanti i Bogdanovicu. Nadam se da ce se i Jang vratiti. Volim da gledam majstore na terenu.
I još nešto, svako od vas koji ovde piše nešto loše za Bogdanovića, znajte 2 stvari: 1.) Mekmilan je pametan i iskusan trener, kao što je bio i pametan igrač. Zna on zasto BB igra toliko
2.) Da igrate 1na1 protiv Bogdanovića znajte da ne biste uspeli da povedete loptu protiv njega

stranger

pre 2 godine

Vec u prosloj utakmici je i Reggie Miller primetio da se Bogdan bolje krece. Bilo je za ocekivati da ce biti dobar u ovom mecu. Sad u finale jer bez Giannisa ovih ih ne mogu dobiti u 2 od 3 preostale utakmice.

Razocarani Srbin

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.

markaKazva

pre 2 godine

Gledam koliko je Bogdan dobar i pametan igrac i koliko sam ponosan sto dolazi iz Srbije i onda pogledas kolicinu mrznje pojedinaca ovde i prosto se zapitas gde zivis. Poluvreme, Bogdan iz igre 2/8 , sutnuo na kraju s celog terena sto npr isto ulazi u statistiku, sutnuo dva vruca krompira na kraju napada koja su isto deo statistike, ali ok, slepi ce videti samo 2/8, sto se slazem da moze bolje. Ali, 4 asistencije i 4 ukradene lopte, uz najveci +/- u ekipi od 17 poena, e to je ono gde se vidi da je Bogdan vrhunski igrac i zasto ga trener drzi sve da ima 1/20. Kretanje je sve bolje, jos sut da se vrati i mislim da cemo ga imati zdravog na OI. Dace Bog!
p.s. Tri kljucne trojke za redom u trecoj cet kad su otisli na +20.

Visnjak

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....

Ivan NS

pre 2 godine

Ovaj Air Bogdžan igra samo kad mu nema Janga. Ubo jednu od deset tekmi. Baš lepo opravdava 18milki godišnje. Bek-šuter sa procentom od 20% u ovoj seriji, hahaha

Razocarani Srbin

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.

markaKazva

pre 2 godine

Gledam koliko je Bogdan dobar i pametan igrac i koliko sam ponosan sto dolazi iz Srbije i onda pogledas kolicinu mrznje pojedinaca ovde i prosto se zapitas gde zivis. Poluvreme, Bogdan iz igre 2/8 , sutnuo na kraju s celog terena sto npr isto ulazi u statistiku, sutnuo dva vruca krompira na kraju napada koja su isto deo statistike, ali ok, slepi ce videti samo 2/8, sto se slazem da moze bolje. Ali, 4 asistencije i 4 ukradene lopte, uz najveci +/- u ekipi od 17 poena, e to je ono gde se vidi da je Bogdan vrhunski igrac i zasto ga trener drzi sve da ima 1/20. Kretanje je sve bolje, jos sut da se vrati i mislim da cemo ga imati zdravog na OI. Dace Bog!
p.s. Tri kljucne trojke za redom u trecoj cet kad su otisli na +20.

markaKazva

pre 2 godine

P.S. Americki komentator kaze da njegova povreda kolena najvise utice na odraz ,odnosno da najvise bola oseca prilikom podizanja na sut, zato je mogao da se krece odlicno, a sutirao je ispod proseka. Nije nikakvo opravdanje, ja kosarku ne gledam kroz procente, ali to je jedan od razloga. Naravno, Bogdan je luda glava koji nije morao da uzima po 10-15 suteva, ali valjda on zna bolje od nas. Juce je npr sutnuo jednom s celog i jednom s pola, pise se u statistici :)

cooh-

pre 2 godine

Ne bi bilo lepo da se i Janis povredi.
Svaka cast Atlanti i Bogdanovicu. Nadam se da ce se i Jang vratiti. Volim da gledam majstore na terenu.
I još nešto, svako od vas koji ovde piše nešto loše za Bogdanovića, znajte 2 stvari: 1.) Mekmilan je pametan i iskusan trener, kao što je bio i pametan igrač. Zna on zasto BB igra toliko
2.) Da igrate 1na1 protiv Bogdanovića znajte da ne biste uspeli da povedete loptu protiv njega

Posmatrač

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...

nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Ne, nije i prestanite više sa tim forama, previše su glupe.
Navijač sam Zvezde u pravom smislu te reči, nisam zadrti neandertalac.
Izuzetno volim i poštujem Bogdana kad igra za Atlantu i reprezentaciju, pa i za Partizan, ali ako se igra derbi, navijam za Zvezdu i tu nema ničeg lošeg.

Doprinesite smanjenju mržnje i netrpeljivosti tako što nećete pisati ovakve komentare.
Sportski pozdrav!

Kole

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....
(Visnjak, 30. jun 2021 08:32)

Da si pogledao utakmicu video bi da je Bogdan i dalje povređen, da sporije šutira nego inače, i da oseća nelagodu/bol pri šutu.
Takođe, video bi da je imao i par vrelih krompira na kraju napada. Video bi da igra dobru odbranu, da su napadi fluidniji sa njim da se kreće dobro bez lopte i pravi probleme odbrani. Zato i igra toliko. Ali šta vredi pričati ljudima koji ne gledaju i ne razumeju košarku.

Under KV

pre 2 godine

Trojke je sutirao 6/11 i onda u poslednjoj četvrtini je sutnuo 3 puta, od čega je samo jedna bila iz neke ok pozicije. Dve je isforsirao. E da, u onih 6/11 je i jedna sa celog terena na kraju poluvremena.

Ali sad je stvarno odbranu pokidaooo!!!

biće bolje, neko viče

pre 2 godine

Najviše mrzim generalizacije u ovim klinačkim prepucavanjima "Zvezda-Partizan", u fazonu "ovi ga mrze, jer im je uništio detinjstvo" i sl. Jeste, "mrzeo" sam ga onomad kad nas je natrpavao u plej ofu, ali onako sportski, bez zadnjih misli. Bogdan je igrač koji je NEOPHODAN reprezentaciji na OI (ako se plasiramo). U srpskoj košarci ovakvi igrači "izumiru" i ove retke treba čuvati i negovati.
Ono što je loše je da se ovogodišnji plej of u NBA, pogotovo u ovim završnim fazama, razvlači na 6-7 utakmica, a Atlanta "tera priču". Dugo nisu bili neki faktor u ligi i mislim da će sada iskoristiti i Janisovu povredu i ući u finale. To znači još potencijalnih 8-10 utakmica, a to dalje znači da ćemo teško imati ovog bisera u timu za OI. I ako dođe, pitanje je u kakvom će stanju biti. Zato bih voleo da oni normalni navijači imaju puno razumevanje za našeg najboljeg igrača.

statističar

pre 2 godine

Probudio sam se, jer sam odgledao svaki sekund i postgame intervjue. Konačno da svi saznate, Menkmilan se pohvalio kako je bio dobar ODBRAMBENI bek. Zato je sve ove utakmice držao Bogija u igri. Pisali smo da igra odličnu odbranu ali malja deca iz predgrađa koja su prespavala celu seriju pisali svašta. U prvom poluvremenu dok je Grik bio Frik najbolji, odnosno NEPOGREŠIV u napadu je bio Lu Vilijams a Bogi u ODBRANI. Ta statistika da je ukrao SAMO ČETIRI lopte ISTO koliko ostatak PRVE PETORKE ne govori ništa,jer ko nije gledao nije video ŠKOLU ODBRANE. Šest trojki nebitno, istina 3 je promašio otvorena šuta a četiri su mu uvaljivali u poslednjim sekundama pa je šutira sa pola terena i sa kraja logo šare na parketu. Komentator je ponovo bio legendarni Redži Miler koji nije mogao da veruje šta je u nekoliko odbrana Bogi uradio Džru Holideju - ZAKLJUČAO GA - FLASTER, GRUDI NA GRUDI A RUKE RAŠIRENE. TREBA NAPRAVITI KLIP SAMO OD BOGIJEVIH ODBRAMBENIH GENIJALNOSTI. Koga briga za 20 poena i 6 trojki - MEKMILAN JE DEFANZIVNO orijentisan trener i zato je Bogi igrao i povređen četiri prethodne utakmice jer Trej Jang i Lu Vilijams patuljci, pa mora pored njih da bude VRHUNSKI odbrambeni bek. ZA OVU IGRU ZA KOJU MU JE ŠAK ČESTITAO SA "DOBRA IGRA" NA SRPSKOM JEZIKU SU NAJZASLUŽNIJI DULE VUJOŠEVIĆ I POSEBNO ŽELJKO OBRADOVIĆ - NAJBOLJI DEFANZIVNI TRENERI EVROPE! Pogledajte snimak cele utakmice pa pišite komentare!!!

123

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.

vp

pre 2 godine

Ljude koji kritikuju i mrze nase igrace samo zato sto su ponikli, ili izgradili jak temelj karijere u suprotnom taboru, bi trebalo proterati iz zemlje. To nisu pravi Srbi

веверица

pre 2 godine

ако атланта оде у финале боги нема тоеретске сансе да стигне на олимпијаду.
ал нека иде у финале нека узме тај прстен!

markaKazva

pre 2 godine

Bogdan u playoff-u u proseku 12.8 poena uz 38% suta. Sta mislite koliko je imao pre one 4 partije s povredom, racunajuci onu jednu u kojoj je izasao? :) Decko bi bio na 18-20 poena, ali nije bitno, bitno da je prva petorka i jedan od kljucnih igraca ekipe koja igra finale Istoka. Bogdan je bio kljuc s one tri trojke, ali juce je Lu bio najbolji.

Kole

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atlante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03)

Ma da ne treba nam igrač iz finala NBA konferencije al nam zato trebaju talenti od 27 godina iz pretposlednjeg tima Evrolige koji su gledali NBA samo na TVu

markaKazva

pre 2 godine

@petarczv Argentina? Covek dao 21 poen, 6/13 iz igre. Slovenija? Da li znas ko nas je doveo do tog istog finala, ali bukvalno sam, uz duzno postovanje ostatku ekipe? Litvanija - jeste, mogao je da se digne i sutne ili doda nekom, pogresio i sta sad? Dzordan nije masio?

Sasa

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.

Under KV

pre 2 godine

Svaka cast Bogdanu na 20 poena, ali treba biti korektan i reci da je imao slab procenat suta 7/19.
(Dejan, 30. jun 2021 08:34)

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!

GoranRS

pre 2 godine

Ovo je vrlo jednostavno za objasniti. Jang je superstar , nema priče oko toga ali postoji veliki problem u svim NBA timovima gdje su plejmejkeri superstarovi ( svi znate koji su to timovi da ne nabrajam ) a taj problem se očituje u tom da suparnicki treneri i timovi nauče većinu njihovih akcija i najbitnije ,asistencija i ako plejmejker a i cijeli tim nema dobar procenat šuta ta ekipa upadne u problem ili još gore plejmejker otvori prvu četvrtinu sa 15-20 koševa i uopšte ne razigra ekipu na početku .. sinoć su igrači Atlante imali 26 asistencija ukupno a tri igrača pet ili više . Ovo pokazuje da je protok lopte bio brz da su igrači bili nesebični i da su pogadjali i onda suparnička odbrana tu nema šanse da isprati toliki broj različitih varijacija u napadu .
Plus, igra Atlante sinoć u odbrani jako dobra , midlton prespavao utakmicu , janis se povrijedio i Atlanta je dosta lakše nego što je iko očekivao dobila utakmicu .

mickey Ward

pre 2 godine

Aj sto je on odigrao sto je razigrao celu ekipu on i lu wiliams,ovo je bila timska pobeda,to je bogdanov najjbolji kvalitet on saigrače cini boljim,zato se nije ni osetilo odsustvo janga jel je cela petorka bila fenomenalna!..

pant-La

pre 2 godine

Smarate sa zvezda pertizan..
Bogi kralj, kad sam pricao da bi bilo dobro da je prešao u denver, bas zbog toga sto je dosta popravio odbranu i da je postao jedan od najboljih 3&D igraca u ligi, neki su smejali, sad je to očigledno.. uz to ima i plejmejkerske sposobnosti, moze da kreira, iskusan, moze da odigra i nisko krilo, skoro pa savrsen igrac za svaku ekipu na nizim pozicijama jer moze da odigra razlicite uloge za ekipu i da doprinese na razlicite nacine.. Jos pored svega ako ga krenu trojke, još one sa parkinga..

Nenad

pre 2 godine

zao mi je Janisa... dobar decko.. super atleta.. poprilicno ogranice kosarkaske inteligencije. Ali ona scena kad ga iznosi brat... bas bzvz. Nadam se da ce biti sve ok sa njim. Bravo za naseg Bogija, i dalje to nije pravi Bogi ali covek kad se zapali ne masi. Stalno ima neki preterani respekt prema sredini i NBA-u generalno i to ga bas bas koci. Otarasi se strahova, opusti se, nishani i cepaj..

Sivi soko

pre 2 godine

@ 20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahaha…haha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)



Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova

Kosta

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.
(zombiland, 30. jun 2021 08:54)

Svaka čast !

ljemenkacz

pre 2 godine

Velika je verovatnoca da ako atalanta prodje u finale da srbija ima i MVP-a finala u bogdanu.

prosto je neverovatno sa kojom lakoćom je rešio ovu utakmicu.

U finalu će definitivno šampiona odlučiti duel Bogdan - Booker!

Aleks

pre 2 godine

Prvo poluvreme je bilo pokazna vežba Budenholzeru od strane Mekmilana kako se vodi utakmica. Potpuno su neutralisali Midltona i Janisa, ma kompletnu postavu Milvokija. Trae je nesumnjivo prvi igrač tima, ali Atlanta i te kako ima igrače u rosteru koji mogu da istupe kad njega nema - Bogdana, Lua, Gala. U napadu su delili loptu, Bogdan i Lu naizmenično kontrolisali ritam, u odbrani su grizli i zatvarali apsolutno sve. Možda sa defanzivne strane najbolja utakmica Atlante u dosadašnjem toku PO. Jedina zamerka je kontrola skoka, Kolins i Kapela su izašli tokom prvog poluvremena zbog ličnih i bili malo duže na klupi, a za to vreme ih je Milvoki opasno nadskočio ispod oba koša. Imali bi još veću prednost da Baksi nisu imali dosta 2nd chance poena. Okungvu kao ruki najbolje brani Janisa, i odlično sarađuje sa Bogdanom, a Lu je proigravao Kapelu. Bukvalno all around partije Bogdana koji ih je ugasio onim vezanim trojkama i Lua za udžbenike. Vilijams je čak bio na 100% šuta. :D Honorable mention za Gala koji je imao b2b trojke, kad je teško - Galinari, luda glava. Ma Mekmilan je car kakav pobednički mentalitet je usadio ovim momcima, koliko su gladni pobede i koliko dišu kao jedan. Što se tiče Janisove povrede, nažalost je izgleda u pitanju ACL...

Roko Leni Ukic

pre 2 godine

Svaka cast MVP Jokicu,ali ovaj momak ima daleko bolji,jaci i veci uticaj na rezultate reprezentacije Srbije!Bogdane kidaj i da nam samo ostanes zdrav!!!

Kritičar

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje. 
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku! 
(Under KV, 30. jun 2021 08:59) 

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?
(petarczv, 30. jun 2021 09:32)

Znači ti ga ne bi zvao na OI samo jer je pre hiljadu godina igrao u Partizanu, da se razumemo?

300 poena u derbijima

pre 2 godine

Za ove sto pitaju koji rekord: Bogdanovic je tek cetvrti igrac u istoriji sporta (posle Kobija i splash brothers) koji je u plej-ofu ubacio 6 trojki i ukrao 4 lopte.

Dragan Borca

pre 2 godine

Bilo bi glupo reci kako su jaci bez Treja ali nisu ni slabiji bez njega. Trej ima ogroman usage i tesko ko moze biti standardna druga opcija. Nesto slicno Luki i Lilaru. Ima jedna zanimljiva stvar u naprednoj statistici. Ona zna da pogresi nekada ali samo kod igraca koji igraju do 20, maximum 25 minuta. Za igrace koji igraju preko 30 minuta fakticki nepogresivo otkriva koliki je plus taj igrac na terenu. Trej Jang ima samo 117-116 ofanzivno- defanzivni rejting na 100 poseda, a u karijeri jako negativan 113-117. Cak i kao mladi veliki igraci nemaju negativan ofanzivno - defanzivan rejting. Na primer Jokic dok je sa pocetka bio na klupi Denvera je cak i tada imao jako pozitivan of- def rejting na terenu. Atlanta je mnogo simpaticna ekipa ali plasi me samo kako ce Trej biti uljuljkan u ovaj uspeh i kako nece makar malo menjati stil igre. Trej je kao Robinjo u fudbalu, nekada. Ultra- talentovan ali ima takav stil igre koji dosta sputava igrace oko sebe. Atlanta ima "najdublji" tim u ligi i bice zanimljivo videti u buducnosti da li je Trej spreman podrediti se kolektivu zarad visih ciljeva. On na primer ubaci 28 poena i podeli 10 asistencija ali zato izgubi mnogo lopti, procenti za 3 katastrofalni, odbrana kao da ne postoji i otuda i ovaj ofanzivno- defanzivan rejting. Atlanta ima mnogo sutera i tu lopta treba stalno da kruzi, brza razmena paseva dok neko ne ostane sam. Trej cesto dosta davi loptu i pokoci druge igrace kao i Luka i Lilard. A Janis povredjen, bice svasta ovde 😮

Keynes

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...
(petarczv, 30. jun 2021 09:23)

Pero, poraz (lose sutersko vece) je samo lose izvedena pobeda. Da bi danas sutirao ovako, juce je morao onako. Niko ne moze konstantno da razvaljuje.

BB13

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.

tugabrate

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!

zumbul

pre 2 godine

Svaka cast Bogiju, ali igrac utakmice je ipak Lu. Vodio je celu ekipu, a statistika fenomenalna, najvise poena, procenat suta 77% iz igre, najvise asistencija, samo jedna izgubljena lopta.

Inace, Luu je ovo prva utakmica u plejofu da pocne kao starter.

Mislim, dakle postojim

pre 2 godine

Pre nego sto se bilo ko uhvati procenta suta Bogdanovica itd. Samo neka pogleda utakmicu, kako on igra, neka vide koliko je znacio, ne samo sto se poena tice. +/- njegov 25. Ubedljivo najveci pozitivan doprinos od svih.

stranger

pre 2 godine

Vec u prosloj utakmici je i Reggie Miller primetio da se Bogdan bolje krece. Bilo je za ocekivati da ce biti dobar u ovom mecu. Sad u finale jer bez Giannisa ovih ih ne mogu dobiti u 2 od 3 preostale utakmice.

JPR24

pre 2 godine

Ništa mi sad nije jasno. Jel on sad povređen ili nije?Kada odigra loše, povreda u pitanju a kada odlično onda nije.
(Oficir s ružom, 30. jun 2021 12:10)

I dalje mu je desno koleno zavijeno ! Pa sad malo upao mozak ! Šutirao je dosta, nije neki ekstra procenat, ali je ubacio važne poene, znaci da ide na bolje. Ono sto treba pogledati dublje je odbrana, tu je igrao, i pre i sinoc dobro, nocas je ukrao i 4 lopte! Sve u svemu, još je rovit, samo banane yo ne vide, ali i pored toga odigrao je dosta dobro globalno. Dovoljno da ekipa uz ostale pobedi. Ne treba ni zaboraviti povredu Janisa, koje je doprinela negativno u igri Baksa, sto je Atlanta iskoristila.

zemljak

pre 2 godine

Kako vas bre nije sramota da pljujete po coveku!!!
On igra za svoju ekipu dok se ne zavrsi ( i Jokic bi tako).
I potpuno je koncentrisan na to! Siguran sam da se cuo sa selektorom i da postoji neki dogovor.

Under KV

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.
(Sasa, 30. jun 2021 08:34) #

Prozivaju ga da bi upecali ljude poput tebe!

Kako ne vidite da su to obicni trolovi, koji misle da su duhoviti.

Zuti

pre 2 godine

NBA pratim od 91 i ne secam se da je ikad bilo toliko povreda superstarova kao ove sezone - Davis, Lenard, Paul, Murray, Young, sad Jannis.

Jedan od razloga vidim u mlakoj regularnoj sezoni bez obrana i onda se podigne razina obrane za 2 puta, sudacki kriterij se promeni i mnogi zasticeni superstarovi se nađu na tankom ledu telesno nespremni zabtakav izazov.

o_o

pre 2 godine

kari od 13 suteva u proseku forsira 3, a bogi od 7 suteva za 3p u proseku forsira 4.

bez obzira na forsiranje ima bolji procenat od karija tj najbolji u nba ligi od igraca koji sutiraju preko 7 puta u proseku

ipak mora bolje da se pozicionira. bice najbolji suter nba lige ako ne forsira tolko. kari je kralj u pozicioniranju

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahahahahahahahahahaha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Kole@

Druze nemoj da se trudis da im objasnjavas,ja sam odavno prestao da uopste repliciram takvima, ostrascenima koji samo znaju da pljuju po Bogdanu a i znas zbog cega,nabio im je takve komplekse da stvarno ne treba ulaziti sa takvima u bilo kakvu polemiku!

Marko

pre 2 godine

Pogodite ko je imao najviše ukradenih lopti u ovoj utakmici, ko je imao prošlu utakmicu.., ko ima najbolji procenat u timu i ko je peti na listi ukradenih u plejofu, a prvi od onih koji su još u plejofu - tj najviše utakmica je igrao, a opet ima taj procenat.

Under KV

pre 2 godine

Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova
(Sivi soko, 30. jun 2021 09:14) #

Ajde i ti se ne blamiraj! Ovde niko ne cita tekst!!! Na prvu mi pada utakmica protiv Phile i Bogijevih 22 poena, tako da ovo ne moz biti rekord u plej ofu.
Lepo pise u tekstu da je rekord u broju ukradenih lopti ljudi!!!

niko kao ja

pre 2 godine

Konacno i pravovremeno je uspeo da spusti rucnu u glavi i da kaze sebi da moze ne samo da igra odbranu, nego da i ubacuje poene kad je povredjen. To se videlo ne samo po kosevima koje je pogadjao, nego i po totalno drugom izrazu lica (u poredjenju sa slicnim iz zadnje tri, cetri utakmice). Ako on i Lou Will nastave da igraju ovako, i Young se jos vrati, bez sto procentnog Janisa na drugoj strani imaju ladno sansu ne samo za finale, nego cak i za titulu. Cini mi se da su i Bucks-i i Atlanta bolji od Suns-a.

zombiland

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.

MJ23

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!
(tugabrate, 30. jun 2021 08:27)

Kad se oženi dobiće prsten.

А. Петров

pre 2 godine

Баш ми је драго за Богдана. Проценат шута му је опет био мршав, али оне 3 тројке су биле од капиталног значаја. Важно је да није изгубио самопоуздање и да га колено више не спутава.

posmatrač

pre 2 godine

Bogi je bio sjajan, pogotovo u odbrani, sa kojom su i dobili ovaj meč.
A što se Janga tiče, na stranu to što često guši ostale saigrače, kada im ne dozvoli da se na pravi način uključe u igru, a ima ih nekoliko koji to mogu baš dobro na svakom meču, ali neverovatno je koliko je Atlanta defanzivno bolja kada njega nema na terenu. To je uvek vidljivo i u mečevima kada on igra, i kada odmara na klupi, gde klupa Atlante često napravi značajan plus.
Ne znam, ako bude i dalje bio povređen, i ne bude bilo dileme, onda Ok, ali ako se oporavi za sledeće mečeve, onda je velika dilema kod Nejta da li terati klasičnu priču, gde ih iole ozbiljnija ekipa (a Milvoki to jeste) puni kako hoće, a gde se onda čeka njegovih 30+ poena, i (daj Bože) 10+ asistencija, sa (daj Bože) manje od 5 izgubljenih lopti, kako bi u gustoj završnici možda dobili, ili igrati ovu igru, koja izgleda mnogo bolje i sigurnije, i gde svi učestvuju. Atlanta bi dobila ovaj meč, bez obzira na povredu Janisa, samo sa manjom razlikom, ali da je Jang bio na terenu, to bi već bilo veliko pitanje.
To je inače verovatno pitanje i za Atlantu generalno, ne samo za ovaj izuzetno uspešni PO, već i za budućnost. Jang definitivno može da više podredi svoju igru čitavom timu, ali opet na kraju uvek ostaje taj problem u odbrani.
Činjenica je i da im baš zbog toga dosta fali Hanter, ali je sreća što se Rediš vratio.

Under KV

pre 2 godine

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?
(Vojvoda Momčilo, 30. jun 2021 08:58)

Hahahahahahahahha, u smislu ahahahahaha.

Rekord je u ukradenim loptama. 4 komaTa!!!

petarczv

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)


Cudesna predstava hahahahahah

hill

pre 2 godine

Setio sam se jednog, Stojakovića. Jeste da se nije naigrao u Zvezdi. Otisao je kao dete u Grčku. Dublji je trag ostavio fizioterapeut ali je ponikao u Zvezdi

Mihajlo

pre 2 godine

@Sasa

U pravu je covek. Jang gusi i Bogdana i saigrace. Kad njega nema oni se rasterete i proigraju. Evo, Bogdan odmah odigrao utakmicu zivota. Nadam se, da se Jang ne vraca vise pa da Bogdan uzme i prsten i MVP.

?

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.
(Razocarani Srbin, 30. jun 2021 08:04)

Tako što svake prestupne godine ubaci 20 poena.

nista o nicemu

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atalante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03) # Link komentara

Igrac Atalante? Ajde avangardo na obnavljanje znanja o kosarci lepo. Atlanta je klub za koji igra Bogdan, a Atalanta je fudbalski klub u Italiji.

Kad to naucis dodji ovde da pametujes. Do tada tisina.

Ivan NS

pre 2 godine

Ovaj Air Bogdžan igra samo kad mu nema Janga. Ubo jednu od deset tekmi. Baš lepo opravdava 18milki godišnje. Bek-šuter sa procentom od 20% u ovoj seriji, hahaha

Paja

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...
(nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Bolje prigradsko naselje Beograda nego glavni grad Hrvatske.

petarczv

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!
(Under KV, 30. jun 2021 08:59)

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?

petarczv

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.
(123, 30. jun 2021 10:27)


Wow kako kreativan i duhovit komentar....hhahahhahaha

smeh

pre 2 godine

Prvo što mi palo za oko je to da nije igrao Tre Jang i Atlanta odmah pobedila sa velikim brojem igrača koji su imali dvocifren broj postignutih poena. Druga stvar što pada za oko je to što vi nazivate "sjajna partija" za veoma loš procenat šuta Bogdana. Jeste odigrao Bogdan bolje nego u prethodnim mečevima ali je to daleko od sjajne partije. Ili je košarka toliko nisko pala pa ovakve igre treba veličati?

petarczv

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...

nista o nicemu

pre 2 godine

Kako igra bolje i da ne dolazi, zašto da ga ubacuje u igru kada ne može tablu da pogodi, neće ni na OI da ide, mora da se oporavi, hahahah, sada će mu važnija biti NBA karijera. Durent igra bez obzira na najtezu povredu u kosarci. Zar te nije bar malo sramota, Bogdane Bogdanovicu?

Visnjak

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....

Ivan NS

pre 2 godine

Ovaj Air Bogdžan igra samo kad mu nema Janga. Ubo jednu od deset tekmi. Baš lepo opravdava 18milki godišnje. Bek-šuter sa procentom od 20% u ovoj seriji, hahaha

?

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.
(Razocarani Srbin, 30. jun 2021 08:04)

Tako što svake prestupne godine ubaci 20 poena.

petarczv

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!
(Under KV, 30. jun 2021 08:59)

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?

nista o nicemu

pre 2 godine

Kako igra bolje i da ne dolazi, zašto da ga ubacuje u igru kada ne može tablu da pogodi, neće ni na OI da ide, mora da se oporavi, hahahah, sada će mu važnija biti NBA karijera. Durent igra bez obzira na najtezu povredu u kosarci. Zar te nije bar malo sramota, Bogdane Bogdanovicu?

petarczv

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...

Visnjak

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....

Paja

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...
(nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Bolje prigradsko naselje Beograda nego glavni grad Hrvatske.

petarczv

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.
(123, 30. jun 2021 10:27)


Wow kako kreativan i duhovit komentar....hhahahhahaha

petarczv

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)


Cudesna predstava hahahahahah

smeh

pre 2 godine

Prvo što mi palo za oko je to da nije igrao Tre Jang i Atlanta odmah pobedila sa velikim brojem igrača koji su imali dvocifren broj postignutih poena. Druga stvar što pada za oko je to što vi nazivate "sjajna partija" za veoma loš procenat šuta Bogdana. Jeste odigrao Bogdan bolje nego u prethodnim mečevima ali je to daleko od sjajne partije. Ili je košarka toliko nisko pala pa ovakve igre treba veličati?

nista o nicemu

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atalante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03) # Link komentara

Igrac Atalante? Ajde avangardo na obnavljanje znanja o kosarci lepo. Atlanta je klub za koji igra Bogdan, a Atalanta je fudbalski klub u Italiji.

Kad to naucis dodji ovde da pametujes. Do tada tisina.

BB13

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.

ljemenkacz

pre 2 godine

Velika je verovatnoca da ako atalanta prodje u finale da srbija ima i MVP-a finala u bogdanu.

prosto je neverovatno sa kojom lakoćom je rešio ovu utakmicu.

U finalu će definitivno šampiona odlučiti duel Bogdan - Booker!

Razocarani Srbin

pre 2 godine

Kako sad to da je Atlanta pobesila a Bogdan dao 20 poena ?! Citam pvde listom neki strucnjaci tvrde da kad on igra za statistiku, za sebe, kad da 15+poena, njegova elipa obavezno gubi. Proverite jos jednom rezultat utakmice, izgleda sa je neka greska.

hill

pre 2 godine

Setio sam se jednog, Stojakovića. Jeste da se nije naigrao u Zvezdi. Otisao je kao dete u Grčku. Dublji je trag ostavio fizioterapeut ali je ponikao u Zvezdi

MJ23

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!
(tugabrate, 30. jun 2021 08:27)

Kad se oženi dobiće prsten.

Mihajlo

pre 2 godine

@Sasa

U pravu je covek. Jang gusi i Bogdana i saigrace. Kad njega nema oni se rasterete i proigraju. Evo, Bogdan odmah odigrao utakmicu zivota. Nadam se, da se Jang ne vraca vise pa da Bogdan uzme i prsten i MVP.

markaKazva

pre 2 godine

P.S. Americki komentator kaze da njegova povreda kolena najvise utice na odraz ,odnosno da najvise bola oseca prilikom podizanja na sut, zato je mogao da se krece odlicno, a sutirao je ispod proseka. Nije nikakvo opravdanje, ja kosarku ne gledam kroz procente, ali to je jedan od razloga. Naravno, Bogdan je luda glava koji nije morao da uzima po 10-15 suteva, ali valjda on zna bolje od nas. Juce je npr sutnuo jednom s celog i jednom s pola, pise se u statistici :)

123

pre 2 godine

Ako Atlanta udje u veliko finale ili cak osvoje NBA, ocekujem samoubistva po Srbiji, u najmanju ruku ce bolnice u Lazi i Kovinu da budu prepune . Nece biti vise mesta pa je tu i Toponica pored Nisa...Tamo ce prvi da zavrsi petarczv, a onda ostali . Ponavljace stalno istu recenicu, A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...Medicinsko osoblje ce da bude zbunjeno? Posle zasedanja konzilijuma lekara utvrdice da su nemocni i da je bolest neizleciva.

markaKazva

pre 2 godine

Gledam koliko je Bogdan dobar i pametan igrac i koliko sam ponosan sto dolazi iz Srbije i onda pogledas kolicinu mrznje pojedinaca ovde i prosto se zapitas gde zivis. Poluvreme, Bogdan iz igre 2/8 , sutnuo na kraju s celog terena sto npr isto ulazi u statistiku, sutnuo dva vruca krompira na kraju napada koja su isto deo statistike, ali ok, slepi ce videti samo 2/8, sto se slazem da moze bolje. Ali, 4 asistencije i 4 ukradene lopte, uz najveci +/- u ekipi od 17 poena, e to je ono gde se vidi da je Bogdan vrhunski igrac i zasto ga trener drzi sve da ima 1/20. Kretanje je sve bolje, jos sut da se vrati i mislim da cemo ga imati zdravog na OI. Dace Bog!
p.s. Tri kljucne trojke za redom u trecoj cet kad su otisli na +20.

Posmatrač

pre 2 godine

Jedno prigradsko naselje u Beogradu na aparatima...

nešto onako, 30. jun 2021 08:14)

Ne, nije i prestanite više sa tim forama, previše su glupe.
Navijač sam Zvezde u pravom smislu te reči, nisam zadrti neandertalac.
Izuzetno volim i poštujem Bogdana kad igra za Atlantu i reprezentaciju, pa i za Partizan, ali ako se igra derbi, navijam za Zvezdu i tu nema ničeg lošeg.

Doprinesite smanjenju mržnje i netrpeljivosti tako što nećete pisati ovakve komentare.
Sportski pozdrav!

Roko Leni Ukic

pre 2 godine

Svaka cast MVP Jokicu,ali ovaj momak ima daleko bolji,jaci i veci uticaj na rezultate reprezentacije Srbije!Bogdane kidaj i da nam samo ostanes zdrav!!!

Sivi soko

pre 2 godine

@ 20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahaha…haha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)



Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova

tugabrate

pre 2 godine

Djianisova povreda kolena deluje ozbiljno... Bez njega ce tesko i protiv Atalante, a u finalu tek nemaju sanse. Nadam se da Bogi prolazi Milvoki, a u finalu se svasta moze desiti. Srecno mu bilo, zasluzuje decko prsten!

cooh-

pre 2 godine

Ne bi bilo lepo da se i Janis povredi.
Svaka cast Atlanti i Bogdanovicu. Nadam se da ce se i Jang vratiti. Volim da gledam majstore na terenu.
I još nešto, svako od vas koji ovde piše nešto loše za Bogdanovića, znajte 2 stvari: 1.) Mekmilan je pametan i iskusan trener, kao što je bio i pametan igrač. Zna on zasto BB igra toliko
2.) Da igrate 1na1 protiv Bogdanovića znajte da ne biste uspeli da povedete loptu protiv njega

Kole

pre 2 godine

Danas je merilo za sjajnu partiju imati sut 7-19? Ili su samo Srbi toliko pristrasni da nam nema ravnog u svetu. Jos ako budu i dalje pisali ljudi da je povredjen a igra po 35 minuta, onda.....
(Visnjak, 30. jun 2021 08:32)

Da si pogledao utakmicu video bi da je Bogdan i dalje povređen, da sporije šutira nego inače, i da oseća nelagodu/bol pri šutu.
Takođe, video bi da je imao i par vrelih krompira na kraju napada. Video bi da igra dobru odbranu, da su napadi fluidniji sa njim da se kreće dobro bez lopte i pravi probleme odbrani. Zato i igra toliko. Ali šta vredi pričati ljudima koji ne gledaju i ne razumeju košarku.

Under KV

pre 2 godine

Svaka cast Bogdanu na 20 poena, ali treba biti korektan i reci da je imao slab procenat suta 7/19.
(Dejan, 30. jun 2021 08:34)

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje.
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku!

Under KV

pre 2 godine

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?
(Vojvoda Momčilo, 30. jun 2021 08:58)

Hahahahahahahahha, u smislu ahahahahaha.

Rekord je u ukradenim loptama. 4 komaTa!!!

markaKazva

pre 2 godine

@petarczv Argentina? Covek dao 21 poen, 6/13 iz igre. Slovenija? Da li znas ko nas je doveo do tog istog finala, ali bukvalno sam, uz duzno postovanje ostatku ekipe? Litvanija - jeste, mogao je da se digne i sutne ili doda nekom, pogresio i sta sad? Dzordan nije masio?

zumbul

pre 2 godine

Svaka cast Bogiju, ali igrac utakmice je ipak Lu. Vodio je celu ekipu, a statistika fenomenalna, najvise poena, procenat suta 77% iz igre, najvise asistencija, samo jedna izgubljena lopta.

Inace, Luu je ovo prva utakmica u plejofu da pocne kao starter.

300 poena u derbijima

pre 2 godine

Za ove sto pitaju koji rekord: Bogdanovic je tek cetvrti igrac u istoriji sporta (posle Kobija i splash brothers) koji je u plej-ofu ubacio 6 trojki i ukrao 4 lopte.

Sasa

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

20 poena rekord karijere liku za koga Grobari tvrde da je medju elitnim suterima lige.

20 poena?

hahahahahahahahahahaha
(vaxilar, 30. jun 2021 08:51)

Rekord u smislu pogođenih trojki. Jel ti sad jasno?

Mikloš Salamander

pre 2 godine

Kole@

Druze nemoj da se trudis da im objasnjavas,ja sam odavno prestao da uopste repliciram takvima, ostrascenima koji samo znaju da pljuju po Bogdanu a i znas zbog cega,nabio im je takve komplekse da stvarno ne treba ulaziti sa takvima u bilo kakvu polemiku!

JPR24

pre 2 godine

Ništa mi sad nije jasno. Jel on sad povređen ili nije?Kada odigra loše, povreda u pitanju a kada odlično onda nije.
(Oficir s ružom, 30. jun 2021 12:10)

I dalje mu je desno koleno zavijeno ! Pa sad malo upao mozak ! Šutirao je dosta, nije neki ekstra procenat, ali je ubacio važne poene, znaci da ide na bolje. Ono sto treba pogledati dublje je odbrana, tu je igrao, i pre i sinoc dobro, nocas je ukrao i 4 lopte! Sve u svemu, još je rovit, samo banane yo ne vide, ali i pored toga odigrao je dosta dobro globalno. Dovoljno da ekipa uz ostale pobedi. Ne treba ni zaboraviti povredu Janisa, koje je doprinela negativno u igri Baksa, sto je Atlanta iskoristila.

Kole

pre 2 godine

Juce jedan ostrasceni rece na vijest reprezentacije da nam ovaj ne treba jer je najgori igrac atlante i jer je ponikao u onom drugom timu.
(Osprey, 30. jun 2021 08:03)

Ma da ne treba nam igrač iz finala NBA konferencije al nam zato trebaju talenti od 27 godina iz pretposlednjeg tima Evrolige koji su gledali NBA samo na TVu

o_o

pre 2 godine

kari od 13 suteva u proseku forsira 3, a bogi od 7 suteva za 3p u proseku forsira 4.

bez obzira na forsiranje ima bolji procenat od karija tj najbolji u nba ligi od igraca koji sutiraju preko 7 puta u proseku

ipak mora bolje da se pozicionira. bice najbolji suter nba lige ako ne forsira tolko. kari je kralj u pozicioniranju

Keynes

pre 2 godine

Bogi snajper sto bi panteri rekli. Bravo, 43% za 3p.
(Petardinjosi, 30. jun 2021 08:15)

A proslu 3/16 najgori procenat u istoriji playoffa...
(petarczv, 30. jun 2021 09:23)

Pero, poraz (lose sutersko vece) je samo lose izvedena pobeda. Da bi danas sutirao ovako, juce je morao onako. Niko ne moze konstantno da razvaljuje.

statističar

pre 2 godine

Probudio sam se, jer sam odgledao svaki sekund i postgame intervjue. Konačno da svi saznate, Menkmilan se pohvalio kako je bio dobar ODBRAMBENI bek. Zato je sve ove utakmice držao Bogija u igri. Pisali smo da igra odličnu odbranu ali malja deca iz predgrađa koja su prespavala celu seriju pisali svašta. U prvom poluvremenu dok je Grik bio Frik najbolji, odnosno NEPOGREŠIV u napadu je bio Lu Vilijams a Bogi u ODBRANI. Ta statistika da je ukrao SAMO ČETIRI lopte ISTO koliko ostatak PRVE PETORKE ne govori ništa,jer ko nije gledao nije video ŠKOLU ODBRANE. Šest trojki nebitno, istina 3 je promašio otvorena šuta a četiri su mu uvaljivali u poslednjim sekundama pa je šutira sa pola terena i sa kraja logo šare na parketu. Komentator je ponovo bio legendarni Redži Miler koji nije mogao da veruje šta je u nekoliko odbrana Bogi uradio Džru Holideju - ZAKLJUČAO GA - FLASTER, GRUDI NA GRUDI A RUKE RAŠIRENE. TREBA NAPRAVITI KLIP SAMO OD BOGIJEVIH ODBRAMBENIH GENIJALNOSTI. Koga briga za 20 poena i 6 trojki - MEKMILAN JE DEFANZIVNO orijentisan trener i zato je Bogi igrao i povređen četiri prethodne utakmice jer Trej Jang i Lu Vilijams patuljci, pa mora pored njih da bude VRHUNSKI odbrambeni bek. ZA OVU IGRU ZA KOJU MU JE ŠAK ČESTITAO SA "DOBRA IGRA" NA SRPSKOM JEZIKU SU NAJZASLUŽNIJI DULE VUJOŠEVIĆ I POSEBNO ŽELJKO OBRADOVIĆ - NAJBOLJI DEFANZIVNI TRENERI EVROPE! Pogledajte snimak cele utakmice pa pišite komentare!!!

GoranRS

pre 2 godine

Ovo je vrlo jednostavno za objasniti. Jang je superstar , nema priče oko toga ali postoji veliki problem u svim NBA timovima gdje su plejmejkeri superstarovi ( svi znate koji su to timovi da ne nabrajam ) a taj problem se očituje u tom da suparnicki treneri i timovi nauče većinu njihovih akcija i najbitnije ,asistencija i ako plejmejker a i cijeli tim nema dobar procenat šuta ta ekipa upadne u problem ili još gore plejmejker otvori prvu četvrtinu sa 15-20 koševa i uopšte ne razigra ekipu na početku .. sinoć su igrači Atlante imali 26 asistencija ukupno a tri igrača pet ili više . Ovo pokazuje da je protok lopte bio brz da su igrači bili nesebični i da su pogadjali i onda suparnička odbrana tu nema šanse da isprati toliki broj različitih varijacija u napadu .
Plus, igra Atlante sinoć u odbrani jako dobra , midlton prespavao utakmicu , janis se povrijedio i Atlanta je dosta lakše nego što je iko očekivao dobila utakmicu .

vp

pre 2 godine

Ljude koji kritikuju i mrze nase igrace samo zato sto su ponikli, ili izgradili jak temelj karijere u suprotnom taboru, bi trebalo proterati iz zemlje. To nisu pravi Srbi

Zuti

pre 2 godine

NBA pratim od 91 i ne secam se da je ikad bilo toliko povreda superstarova kao ove sezone - Davis, Lenard, Paul, Murray, Young, sad Jannis.

Jedan od razloga vidim u mlakoj regularnoj sezoni bez obrana i onda se podigne razina obrane za 2 puta, sudacki kriterij se promeni i mnogi zasticeni superstarovi se nađu na tankom ledu telesno nespremni zabtakav izazov.

Kosta

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.
(zombiland, 30. jun 2021 08:54)

Svaka čast !

biće bolje, neko viče

pre 2 godine

Najviše mrzim generalizacije u ovim klinačkim prepucavanjima "Zvezda-Partizan", u fazonu "ovi ga mrze, jer im je uništio detinjstvo" i sl. Jeste, "mrzeo" sam ga onomad kad nas je natrpavao u plej ofu, ali onako sportski, bez zadnjih misli. Bogdan je igrač koji je NEOPHODAN reprezentaciji na OI (ako se plasiramo). U srpskoj košarci ovakvi igrači "izumiru" i ove retke treba čuvati i negovati.
Ono što je loše je da se ovogodišnji plej of u NBA, pogotovo u ovim završnim fazama, razvlači na 6-7 utakmica, a Atlanta "tera priču". Dugo nisu bili neki faktor u ligi i mislim da će sada iskoristiti i Janisovu povredu i ući u finale. To znači još potencijalnih 8-10 utakmica, a to dalje znači da ćemo teško imati ovog bisera u timu za OI. I ako dođe, pitanje je u kakvom će stanju biti. Zato bih voleo da oni normalni navijači imaju puno razumevanje za našeg najboljeg igrača.

niko kao ja

pre 2 godine

Konacno i pravovremeno je uspeo da spusti rucnu u glavi i da kaze sebi da moze ne samo da igra odbranu, nego da i ubacuje poene kad je povredjen. To se videlo ne samo po kosevima koje je pogadjao, nego i po totalno drugom izrazu lica (u poredjenju sa slicnim iz zadnje tri, cetri utakmice). Ako on i Lou Will nastave da igraju ovako, i Young se jos vrati, bez sto procentnog Janisa na drugoj strani imaju ladno sansu ne samo za finale, nego cak i za titulu. Cini mi se da su i Bucks-i i Atlanta bolji od Suns-a.

zombiland

pre 2 godine

Bogi kao da cita komentare na b92. Taman kad ga operete kako ne valja kako je kineski snajper, kako je prva postava Srbije iz cz (idiotizam koji bi se pre 30 godina kažnjavao batinama jer smo tad svi bili za reprezentaciju a ne klupski pacovi koji seju mržnju) on odigra odlično i to u finalu konferencije NBA lige. I šta kažete juče "Gde je Bogdan"? Evo gde je. Ajde da podržimo naše na olimpijskim i da ne brinemo brigu ko je u kom klubu potekao. Ameri nisu i najjačem sastavu ali i dalje su tu KD, Lillard, Tatum, Booker, Beal I ekipa. Ako hoćemo da ih dobijemo u nekom momentu moraćemo da zaboravimo na klubaštvo. Napred do zlata.

Kritičar

pre 2 godine

Za dva je bio slab. 1/3 ili 1/4. Ali za 3 je bio odlican, jer u ovih 6/14 (oko 43%) ulaze i 3-4 pokusaja koji retko ulaze. Sa pola terena, sa celog terena na isteku poluvremena i tako dalje. 
Jednostavno je covek rodjen da pruza pobede i sve daje timu, a ne misli na svoju ststistiku! 
(Under KV, 30. jun 2021 08:59) 

Rodjen je za pobede??? A slovenija? A litvanija? A argentina?
(petarczv, 30. jun 2021 09:32)

Znači ti ga ne bi zvao na OI samo jer je pre hiljadu godina igrao u Partizanu, da se razumemo?

posmatrač

pre 2 godine

Bogi je bio sjajan, pogotovo u odbrani, sa kojom su i dobili ovaj meč.
A što se Janga tiče, na stranu to što često guši ostale saigrače, kada im ne dozvoli da se na pravi način uključe u igru, a ima ih nekoliko koji to mogu baš dobro na svakom meču, ali neverovatno je koliko je Atlanta defanzivno bolja kada njega nema na terenu. To je uvek vidljivo i u mečevima kada on igra, i kada odmara na klupi, gde klupa Atlante često napravi značajan plus.
Ne znam, ako bude i dalje bio povređen, i ne bude bilo dileme, onda Ok, ali ako se oporavi za sledeće mečeve, onda je velika dilema kod Nejta da li terati klasičnu priču, gde ih iole ozbiljnija ekipa (a Milvoki to jeste) puni kako hoće, a gde se onda čeka njegovih 30+ poena, i (daj Bože) 10+ asistencija, sa (daj Bože) manje od 5 izgubljenih lopti, kako bi u gustoj završnici možda dobili, ili igrati ovu igru, koja izgleda mnogo bolje i sigurnije, i gde svi učestvuju. Atlanta bi dobila ovaj meč, bez obzira na povredu Janisa, samo sa manjom razlikom, ali da je Jang bio na terenu, to bi već bilo veliko pitanje.
To je inače verovatno pitanje i za Atlantu generalno, ne samo za ovaj izuzetno uspešni PO, već i za budućnost. Jang definitivno može da više podredi svoju igru čitavom timu, ali opet na kraju uvek ostaje taj problem u odbrani.
Činjenica je i da im baš zbog toga dosta fali Hanter, ali je sreća što se Rediš vratio.

pant-La

pre 2 godine

Smarate sa zvezda pertizan..
Bogi kralj, kad sam pricao da bi bilo dobro da je prešao u denver, bas zbog toga sto je dosta popravio odbranu i da je postao jedan od najboljih 3&D igraca u ligi, neki su smejali, sad je to očigledno.. uz to ima i plejmejkerske sposobnosti, moze da kreira, iskusan, moze da odigra i nisko krilo, skoro pa savrsen igrac za svaku ekipu na nizim pozicijama jer moze da odigra razlicite uloge za ekipu i da doprinese na razlicite nacine.. Jos pored svega ako ga krenu trojke, još one sa parkinga..

Mislim, dakle postojim

pre 2 godine

Pre nego sto se bilo ko uhvati procenta suta Bogdanovica itd. Samo neka pogleda utakmicu, kako on igra, neka vide koliko je znacio, ne samo sto se poena tice. +/- njegov 25. Ubedljivo najveci pozitivan doprinos od svih.

А. Петров

pre 2 godine

Баш ми је драго за Богдана. Проценат шута му је опет био мршав, али оне 3 тројке су биле од капиталног значаја. Важно је да није изгубио самопоуздање и да га колено више не спутава.

Under KV

pre 2 godine

Sinak, ako već komentarišeš, pročitaj makar koji red. Jeste, rekord karijere u NBA, u PLAY-OFF-u.
Dakle, ne blamiraj se komentarisanjem naslova
(Sivi soko, 30. jun 2021 09:14) #

Ajde i ti se ne blamiraj! Ovde niko ne cita tekst!!! Na prvu mi pada utakmica protiv Phile i Bogijevih 22 poena, tako da ovo ne moz biti rekord u plej ofu.
Lepo pise u tekstu da je rekord u broju ukradenih lopti ljudi!!!

Under KV

pre 2 godine

Trojke je sutirao 6/11 i onda u poslednjoj četvrtini je sutnuo 3 puta, od čega je samo jedna bila iz neke ok pozicije. Dve je isforsirao. E da, u onih 6/11 je i jedna sa celog terena na kraju poluvremena.

Ali sad je stvarno odbranu pokidaooo!!!

Marko

pre 2 godine

Pogodite ko je imao najviše ukradenih lopti u ovoj utakmici, ko je imao prošlu utakmicu.., ko ima najbolji procenat u timu i ko je peti na listi ukradenih u plejofu, a prvi od onih koji su još u plejofu - tj najviše utakmica je igrao, a opet ima taj procenat.

Aleks

pre 2 godine

Prvo poluvreme je bilo pokazna vežba Budenholzeru od strane Mekmilana kako se vodi utakmica. Potpuno su neutralisali Midltona i Janisa, ma kompletnu postavu Milvokija. Trae je nesumnjivo prvi igrač tima, ali Atlanta i te kako ima igrače u rosteru koji mogu da istupe kad njega nema - Bogdana, Lua, Gala. U napadu su delili loptu, Bogdan i Lu naizmenično kontrolisali ritam, u odbrani su grizli i zatvarali apsolutno sve. Možda sa defanzivne strane najbolja utakmica Atlante u dosadašnjem toku PO. Jedina zamerka je kontrola skoka, Kolins i Kapela su izašli tokom prvog poluvremena zbog ličnih i bili malo duže na klupi, a za to vreme ih je Milvoki opasno nadskočio ispod oba koša. Imali bi još veću prednost da Baksi nisu imali dosta 2nd chance poena. Okungvu kao ruki najbolje brani Janisa, i odlično sarađuje sa Bogdanom, a Lu je proigravao Kapelu. Bukvalno all around partije Bogdana koji ih je ugasio onim vezanim trojkama i Lua za udžbenike. Vilijams je čak bio na 100% šuta. :D Honorable mention za Gala koji je imao b2b trojke, kad je teško - Galinari, luda glava. Ma Mekmilan je car kakav pobednički mentalitet je usadio ovim momcima, koliko su gladni pobede i koliko dišu kao jedan. Što se tiče Janisove povrede, nažalost je izgleda u pitanju ACL...

mickey Ward

pre 2 godine

Aj sto je on odigrao sto je razigrao celu ekipu on i lu wiliams,ovo je bila timska pobeda,to je bogdanov najjbolji kvalitet on saigrače cini boljim,zato se nije ni osetilo odsustvo janga jel je cela petorka bila fenomenalna!..

Nenad

pre 2 godine

zao mi je Janisa... dobar decko.. super atleta.. poprilicno ogranice kosarkaske inteligencije. Ali ona scena kad ga iznosi brat... bas bzvz. Nadam se da ce biti sve ok sa njim. Bravo za naseg Bogija, i dalje to nije pravi Bogi ali covek kad se zapali ne masi. Stalno ima neki preterani respekt prema sredini i NBA-u generalno i to ga bas bas koci. Otarasi se strahova, opusti se, nishani i cepaj..

zemljak

pre 2 godine

Kako vas bre nije sramota da pljujete po coveku!!!
On igra za svoju ekipu dok se ne zavrsi ( i Jokic bi tako).
I potpuno je koncentrisan na to! Siguran sam da se cuo sa selektorom i da postoji neki dogovor.

markaKazva

pre 2 godine

Bogdan u playoff-u u proseku 12.8 poena uz 38% suta. Sta mislite koliko je imao pre one 4 partije s povredom, racunajuci onu jednu u kojoj je izasao? :) Decko bi bio na 18-20 poena, ali nije bitno, bitno da je prva petorka i jedan od kljucnih igraca ekipe koja igra finale Istoka. Bogdan je bio kljuc s one tri trojke, ali juce je Lu bio najbolji.

Dragan Borca

pre 2 godine

Bilo bi glupo reci kako su jaci bez Treja ali nisu ni slabiji bez njega. Trej ima ogroman usage i tesko ko moze biti standardna druga opcija. Nesto slicno Luki i Lilaru. Ima jedna zanimljiva stvar u naprednoj statistici. Ona zna da pogresi nekada ali samo kod igraca koji igraju do 20, maximum 25 minuta. Za igrace koji igraju preko 30 minuta fakticki nepogresivo otkriva koliki je plus taj igrac na terenu. Trej Jang ima samo 117-116 ofanzivno- defanzivni rejting na 100 poseda, a u karijeri jako negativan 113-117. Cak i kao mladi veliki igraci nemaju negativan ofanzivno - defanzivan rejting. Na primer Jokic dok je sa pocetka bio na klupi Denvera je cak i tada imao jako pozitivan of- def rejting na terenu. Atlanta je mnogo simpaticna ekipa ali plasi me samo kako ce Trej biti uljuljkan u ovaj uspeh i kako nece makar malo menjati stil igre. Trej je kao Robinjo u fudbalu, nekada. Ultra- talentovan ali ima takav stil igre koji dosta sputava igrace oko sebe. Atlanta ima "najdublji" tim u ligi i bice zanimljivo videti u buducnosti da li je Trej spreman podrediti se kolektivu zarad visih ciljeva. On na primer ubaci 28 poena i podeli 10 asistencija ali zato izgubi mnogo lopti, procenti za 3 katastrofalni, odbrana kao da ne postoji i otuda i ovaj ofanzivno- defanzivan rejting. Atlanta ima mnogo sutera i tu lopta treba stalno da kruzi, brza razmena paseva dok neko ne ostane sam. Trej cesto dosta davi loptu i pokoci druge igrace kao i Luka i Lilard. A Janis povredjen, bice svasta ovde 😮

веверица

pre 2 godine

ако атланта оде у финале боги нема тоеретске сансе да стигне на олимпијаду.
ал нека иде у финале нека узме тај прстен!

stranger

pre 2 godine

Vec u prosloj utakmici je i Reggie Miller primetio da se Bogdan bolje krece. Bilo je za ocekivati da ce biti dobar u ovom mecu. Sad u finale jer bez Giannisa ovih ih ne mogu dobiti u 2 od 3 preostale utakmice.

Under KV

pre 2 godine

Cudesna predstava Bogija. Pokazao, da je lider Atalante, koja bez siledjije, privatnika i statisticara Janga igra bolje. Bogi je najbolji srpski kosarkas i bice MVP finala najjace lige sveta. Presrecan sam, suza suzu stize.
(BB13, 30. jun 2021 08:06)

Nikad ne mogu razumeti ovo prozivanje Janga, šta je u pitanju sa pojedinim ljudima što ga prozivaju nikad mi neće biti jasno.
(Sasa, 30. jun 2021 08:34) #

Prozivaju ga da bi upecali ljude poput tebe!

Kako ne vidite da su to obicni trolovi, koji misle da su duhoviti.