Ponedeljak, 21.06.2021.

04:37

Bogdanovićevi "jastrebovi" u finalu Istoka!

Košarkaškaši Atlanta Hoksa savladali su Filadelfija 76erse 103:96 u sedmom meču i plasirali se u finale Istoka NBA plej-ofa!

Izvor: B92

Bogdanoviæevi "jastrebovi" u finalu Istoka! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

fkv punks

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Na šta misliš,Atalanta Hawks ili Atlanta Bergamo?

PimPong

pre 2 godine

Cestitke Atlanti - mislim da niko nije mislio da imaju sanse da dodju u finale istoka. Jako dobro igraju odbranu, borbeni su, tako da mogu da uzmu utakmice u kojima im najbolji igrac jako lose sutira, sto je bio slucaj juce sa Young-om. Samo se nesto bojim da Bogdan ne igra mnogo jer ga ne ide, i zato sto je malo izgubio samopouzdanje (ali vidim da moze da zakuca bez obzira na povredu). Sigurno je to da povreda utice na sve to, ali sve nesto mislim da igra malo bolje, imao bi vecu minutazu, i da bi igrao na kraju.

Soko

pre 2 godine

Bilo bi bruka da samo dva igrača (Tobi i Kari) sa zdravim odnosom prema igri dobiju meč. Što je čak moglo da se desi jer je Jang prekrdašio sa brljavljenjima, al opet i takav lepi odbranu na sebe, koprca se, hoće tu pobedu. Koševe izneli drugi, srećom bilo dovoljno.

GoranRS

pre 2 godine

Za Bogdana a i klub bi najbolje bilo da odmori prvu a možda i drugu utakmicu i da koliko toliko uspije sanirati povredu do prve utakmice u Atlanti. Očigledno je momak povrijedjen i to se vidi prilikom i pokušaja za skok šut jer nije još ni ispustio loptu iz ruku a već razmišlja kako mora doskočiti na lijevu nogu umjesto na desnu i to je vrlo teško izvoditi ako cijeli život treniraš da ti prvo desna noga dotakne pod. Ovo se sinoć vidjelo dva ili tri puta. Totalno van balansa . Ko je ikad imao povredu ruke pa je odjednom morao jesti ili brijati se lijevom rukom a dešnjak je , ili obrnuto, zna o čemu pišem .
Pa i sam Jokić je rekao da je zbog povrede u mladosti morao trenirati šut sa jedne noge i tako je rodjen popularni "Sombor Shuffle "

123

pre 2 godine

Mislim da je Bogdan na zadnja 3-4 meca negdje na oko 6/33 za 3 poena, tako nesto.
(billy, 21. jun 2021 09:34)

Bogdan je u aprilu sam nosio Atlantu. To nije 3,4 meseca. To si brzo zaboravio? U tom periodu su bili povredjeni bitni igraci Kolins, Galinari a i Jang je po neku utakmicu bio odsutan. Zahvaljujuci njemu koji je imao 21 poen u proseku, Atlanta je zauzela 5tu poziciju i tek nakon drugog kola u plej ofu je imala teskog protivnika. Da je slabo igrao, Atlanta bi vec u prvom kolu za protivnika imala Bruklin ili Milvoki? Decko je sada povredjen i igra . Koleno mu je oteklo, ima bolove i igra pod blokadom. Laiku je jasno da kod skok suta u tom trenutku oseti bol i da je to dovoljno da utice na njega . I opet ga trener drzi u prvoj petorci? Zasto, jer veruje tebi?

Aleksandar iz Osla

pre 2 godine

Meni je najviše drago jer je čuveni Proces omanuo, a to jer se nadam da nećemo više gledati ekipe koje namerno gube 5-6 sezona.
Ispostavilo se da nisu imali pojma šta da rade sa svim tim silnim pikovima. Često su loše birali (Noel, MCW, Fulc), a onda pravili i loše trejdove (za Batlera i za Herisa). Plus loša strategija razvoja jer Embid i Simons neće zajedno odvesti neku ekipu do finala.

Generalno mi se čini da u Filadelfiji vlada i neka nezdrava klima.
Svo to gubljenje je izgleda ostavilo traga i napravilo jednu lošu, gubitničku atmosferu. Ni Dok Rivers se nije proslavio u plej of završnicama u zadnje vreme.

Aleks

pre 2 godine

Ko je gledao utakmicu, noćas je video kukavičluk glavnih igrača Filadelfije koji je za udžbenike. Gotivim Bena, ali ono izbegavanje kucanja kad je prošao Gala i umesto toga asistiranje mučeniku koji se nikako nije snašao - zbog toga treba odmah da ide na trejd listu. Potpuna nonšalantnost tokom cele serije, u 4/4 ga nema nigde, u tranziciji ne koristi svoju glavnu prednost (uporedite njega i Janisa i probajte da kažete nešto loše o Janisu) nego se rano oslobađa lopte, samo da slučajno ne mora da šutne. U TNT su objasnili zašto je to loše i da prerano asistira, imao je samo ludu sreću da su Embiid i Set Kari pogađali. Totalno glupi faulovi nad Jangom, u napadu kad primi loptu odmah faul. Eto nam najnesebičnijeg superstara u ligi, pa on bi samo da asistira! Embiid standardno ostane bez gasa do kraja, ali svejedno nema herca kad je gusto da uzme loptu i prelomi utakmicu. Jang je srljao, grešio, ali je dečko srčan i ne boji se ničega, kao takav za obojicu je pojam. Jedino je Set Kari mogao da im reši utakmicu, ali pametni Rivers se setio da ga prikuca za klupu zbog problema sa faulovima, žrtvovao napad radi "odbrane" - Huerter je svejedno nastavio da puni - a bio je ubedljivo najbolji igrač serije. U situaciji kada te uništava da kažem sporedni igrač suparničke ekipe, gledaš da uzvratiš istom meru, a on je Seta ohladio.

Kikujiro

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori od ove dve ekipe, tuga, NBA liga na najnižim granama u istoriji. Izgubljena Atlanta u finalu istoka, frljoka Jokić MVP, tuga. a Bogdan starter ne može vola da ubode, još tužnije.

Micić ako dobije minutažu očekujem da ima bar jednom nagradu igrača nedellje a to i meseca, smehotres.

mare

pre 2 godine

Zdravce, 21. jun 2021 07:31

kolektivna odbrana je NBA dosta ogranicena pa samim tim ne moguce ju je primeniti u kolicini u kojoj se primenjuje u Evropi

mare

pre 2 godine

jedna stvar je valjda sada sigurna, a to je da Dok Rivers preuzima shangai sharkse. Covek je toliko prilika imao da je jednostavno neverovatno da mu neko ponovo da priliku da vidi ekipu koja se bavi ozbiljnom kosarkom.

smeh

pre 2 godine

Proces!? Fali barem još jedan prvi ili drugi pik koji će povući kada ne ide kao i još par pikova prve runde da bi mogli da pobede ekipu kao što je Atlanta. I ljudi su opravdavali to očigledno varanje, muljanje, kako već drugačije nazvati namerno gubljenje utakmica, da bi se na prevaru stvorio tim koji bi možda u budućnosti imao veću šansu od drugih da osvoje titulu? Američki san.

Vinsentva_Ngog

pre 2 godine

Svaka čast za Huertera, odigrao je hrabro i pogađao teške šuteve. Baš simpatičan dečko. Što se Bogdana tiče, nadam se da je ovo sedenje na klupi u poslednjoj četvrtini posledica lakše povrede i da trener nije izgubio poverenje u njega. Bilo bi dobro da se potpuno oporavi za finale.

detektiv

pre 2 godine

Finiks je tim koji ima sve pozicije super kvalitetinim igracima popunjene. Odlicni plej, bek, centar. Pa kud ces vise? Kakvo je to poredjenje sa Denverom koji ima samo jednog odlicnog igraca.

mateo

pre 2 godine

ovaj vas bogdan ima katastrofalan sut, vjerovatno najgori od svih srpskih kosarkasa. svaku desetu nesto malo pogodi i onda neki misle da je dobar kosarkas.

Willy89

pre 2 godine

Na šta je pala ova liga ljudi moji kad je jedna Atlanta prosečan tim u finalu, ni ova Fila nije ništa bolja od njih. Ovo će biti jedna od najgorih godina ikada u playoffu.

Statistika ogolila Golijata

pre 2 godine

Atlanta je tim, za razliku od većine ekipa. Phoenex je ista ekipa bez neke zvezde, pa isprasila Denver i ostale.
Uzmimo Denver, Jokiću poverena neprikosnovena uloga lidera, ali on nije igrač koji ima kvalitet da donese titulu, već samo lične nagrade koje može da okači na skupoceni zid. To definitivno! Denver će da osvoji titulu, kad i Milvol kup u Engleskoj!!

estiar

pre 2 godine

Dakle bez Bogija u kvalifikacijama. Valjda ce biti spreman za OI, a možda se i Jokic predomisli za OI. Mada ako Bobi, Petrusev i Milutinov iznesu teret kvalifikacija, trebalo bi i na OI da igraju.

jsx

pre 2 godine

Da se izvinim Atlanti, ovo bas nisam ocekivao, mislio sam da ce biti 4-1 za Filu. Baksima se necu izviniti i dalje mislim da bi zdravi Netsi pobedili, ali takav je zivot. Nadam se da ce sl. godine smanjiti utakmice ne toliko sto mi je zap igraca koliko zato sto zelim najbolje u plejofu

Under KV

pre 2 godine

Bogi bi morao da odmori prvu utakmicu protiv Baksa (sreda), kako bi sto bolje oporavio koleno. Onda od druge da krene da ih gazi, kao sto je radio u regularnom delu (28 i 32 poena)

ajde bre bezi

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Decko pokusava izazvati gnev kod ljudi koji vole Bogija i da bude trol ali za to ipak moras imati makar malo inteligencije da bi tako nesto postigao a njemu to bas i ne uspeva...

bmiles

pre 2 godine

Haurter i Kolins prelomili ceo mec a Galinari i normalno Jang iako sa losim sutem ipak iskusno priveli utakmicu i pobedili.Nas Bogi dobar u odbrani,ali opet los sut zbog verovatno straha da ne iskomplikuje povredu kolena.
Sve u svemu zasluzena pobeda Atlante.U Fili uobicajeno samo Tobijas Heris na nivou,ostali pa cak i "umisljeni MVP centar" Embid koji je imao svoje dobre momente,ali se raspao kao i drugi star tima Ben Simons.Atlanta ih "ubila" u skokovima, a Kapelinim i Kolinsovim laganim zakucavanjima na asistencije Janga zavrsila posao!Bar jedan nas igrac u finalu konferencije Istoka i verujem da ce se oporaviti za tu seriju,iako Mlvoki sa Midltonom i Janisom izgleda mocno.Bice gusto i verujem da ce Atlanta proci,jer sve do sada sto je Barkli prognozirao(sad je prognozirao 4:0 za Milvoki!),tesko se ostvaruje.

Батке

pre 2 godine

Ја сам још у предсезони говорио за Атланту да су фаворит из сенке за полуфинале истока али ово стварно нисам очекивао. Буквално је Атланта онај тим где не знаш одакле ти прети опасност. Да ли преко Јанга који је фантастичан асистент, Хуертера или Вилијамса који је сјајно заменио Ронда па Колинс и Капела који знају да доминирају под обручем, Галинари и Боги који знају да спусте лопту, умире игру и понекад својим тројкама тотално деморалишу противника, асвега тога не би било да није било Нејт Мекмилена човека који је од тотално дивљих играча извукао оно најбоље од њих свакоме дао улогу која му следује. Следеће финале истока са Милвокијевим. Само да се Боги што брже и стабилније опорави јер увек убије у појам Баксе. Али полако без журбе.

Penaldo

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Atlantu maloumnice, Atalanta je fudbalski tim iz lige Penalda.

glisa

pre 2 godine

Alek...Bogdana nema nigde u celoj seriji, a u prva tri meča prosečno davao 18 poena uz dobar procenat šuta, 5 skokova i odličnoj odbrani.

Under KV

pre 2 godine

Bogi se ni kriv ni duzan docepam finala istoka.
Bravo momak!
(Dusan, 21. jun 2021 08:13)

Kako volim ovakve strucnjake...

Zahvaljujući Bogiju su dosli do pozicije 5 u plej-ofu i zahvaljujući Bogiju su pobedili Nikse u prvoj rundi. Imao je najbolji net rating u celom timu!

Idi gledaj boćanje

ozz

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...
(Steva Kera, 21. jun 2021 05:15)

više zareza u ovim rečenicama ima nego što je simmons dao bacanja u karijeri :D

Ns

pre 2 godine

Cisto sumnjam da bi Bogi mogao da se prikljuci repki za kvalfikacije, neizvodljivo je sada, al dobro sta je tu je, samo nek se priklju na OI!!! naravno ako doguramo do tamo

ime

pre 2 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogdana jer ima takmicarski duh u sakramentu se nista nije desavalo a ovde finale koneferencije on zivi za ovo decko obozava kosarku.

Milan Kosanovic

pre 2 godine

Ljudi, cemu sarkazam, cemu neka frustracije… Pa nas momak igra u finalu konferencije sa timom kojem ovde na portalu nismo uopste davali sansu da dodje u playoff. Vidi se da je Bogi povredjen ali i pored toga je stisno zube i odigrao koliko je mogao. Bice mozda i teze malo protiv Milvokija ali ako hoces da budes najbolji moras sve da pobedis.

ja

pre 2 godine

Ne znam ko ovde komentarise. Ili neko ko se nikad nije bavio košarkom pa da ne zna šta znači kad igrač ima bol u kolenu kako to utiče dok igra i sta mu sve kroz glavu prolazi dok igra i šutira. ili su to neke budale koji navijaju za zvezdu pa mrze bogdanovića.

estiar

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Gde ti vide ovu statistiku? Imao je 2/8, sa povredom. Ali zato je Tre imao 5/23.

JPR24

pre 2 godine

a sad metla od Milvokija... mislim da su umorni a ovi napaljeni a i treba nam Bogu za OI
(Radonja osvajač, 21. jun 2021 07:42)

Serija pocinje u sredu, ima vremena i da Atlanta odmori, i da Baksi olade.

Super Barski

pre 2 godine

Seriju dobio Mekmilan,ubjedio igrace da jedino kao ekipa mogu nesto da naprave.
Jedan krene,drugi nastavi,treci se povrijedi,cetvrti odluci mec.
Svaka cast.
Konacno ce prestati hajp oko Simonsa laznog superstara,trubadura.
Nepodnosljivo uzdizanje igraca koji igra pleja a ne moze bacanje da pogodi.
Bogdan je povrijedjen,ali koliko,to je pitanje.Njemu svakako slijedi dobra pauza kad se zavrsi plejof.
Mozda i nije strasno pa zaigra kako zna sa Milvokijem.
Vidjecemo.
Idemo jastrebovi!

ajde bre bezi

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila
(Miroslav Celic, 21. jun 2021 07:47)

Zasto bi dolazio na kvalifikacije, ni od Jokica niko nije ocekivao da igra kvalifikicije nego samo OI, ako nismo u stanju bez njih dvojice da se kvalifikujemo na OI onda bolje da ni neidemo tamo. E sad sto se tice Bogdana, ima je povredu u ovoj sezoni zbog koje nije igrao dosta dugo, sad opet povreda koju treba sanirati, godinama nije imao slobodno celo leto uvek je bio sa reprezentacijom, a posto Jokic svakako nece igrati, mozda bolje da i on neide a onda ni Vasa koji treba da se spremi za prvu NBA sezonu i cao...

Ja

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

2/8 šut iz igre, a igrao je povređen. Nije sa tobom sve u redu.

Under KV

pre 2 godine

Fila prevara od ekipe trener svi.. milvoki ce da pocisti ovu smesni atlantu i ide
(Milos, 21. jun 2021 08:37)

Oće, oće, bas kao u regularnom delu kad im je Bogi sipao po 30 poena i kad su ih pobedjivali i bez Janga!!!

A Sakramento?

"Dijagnosticar" Nis

pre 2 godine

po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.
(louiggi, 21. jun 2021 06:06)

Au, kolko tebi nije dobro/ Atlanta ima jednog vlasnika kome ne znam ni ime , ali zato ima igrace po kojima je prepoznatljiva. Po tvome je Herterova zato sto je bio najbolji nocas, dok sigurno mislis da ne moze da se kaze Jangova jer je ocajan bio nocas. Mada, sve mi se cini da ti Bogdan bode oci i zulja te dok gledas utakmicu, rekao bih cak da ti unosi nespokoj u tvoj ocigledno dusevno siromasan zivot.

Sasa

pre 2 godine

'Superstar' Trej Jang u odlučujućoj utakmici šutira 5/23. Huerter i lisac Galinari najzaslužniji za pobedu.
(Boki, 21. jun 2021 04:51)

Možeš slobodno da skineš te navodnike sa superstar, jer Trej Jang je superstar, najzaslužniji za prethodne 3 pobede, da nije bilo njega ne bi ni fošli u situaciju da se bore za finale istoka, čovek ima kontinuitet, podbacio jednu pa šta sad, red je da iskoči neko drugi kad njemu ne ide.

Milune

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?

Milan

pre 2 godine

Bogdan i pored solidne odbrane sveukupno neprimetan. Izgubio samopouzdanje, lepo izgradi poziciju za šut ali uzalud kada promaši. Deluje da je Mekmilan malo izgubio poverenje u trenucima kada se lomi u 4/4, ipak se traži postava gde će neko i da pogodi nešto, a tu su Huerter i Galinari trenutno ipak ispred njega. Valjda će da se povrati u formu iz aprila, trebaće im Bogdanovi koševi protiv Baksa itekako.

Miroslav Celic

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila

Laki

pre 2 godine

Nekada davno, pokojni Dražen bio je prehlađen 3 dana, nije trenirao šut, a rutina mu je bila da posle svih ostane i ispali 500 trojki (dok je još bio u Ciboni). Na sledećoj utakmici nije mogao da se sastavi, što bi rekli, vola da ubode. Nije da poredim, ali Bogdan ako nema dovoljno jak šuterski trening, a očigledno je da zbog povrede samo igra utakmice, potpuno izgubi šut. Atlanta čudo, a Fila kanal, "MVP" koji se samo valja po parketi kao dete, kao dete i razmišlja i Simons koji šutira bacanja gore od Plamlija!?

Djenka

pre 2 godine

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.
(Nikola, 21. jun 2021 06:31)

Uz sve duzno postovanje slagao si za medalju.

Zdravce

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.
(Cole, 21. jun 2021 04:58)

Kada bi znao koliko početničkih grešaka u smislu kolektivne odbrane prave NBA košarkaši, znao bi zašto je EL daleko zanimljivija. Recimo, pomaganje sa prvog pasa, smešno, to se od kadeta ne radi, zato i pljušte poeni.

Taktički gledano, prava košarka se igra u Evropi.

Гиле

pre 2 godine

Атланти увек проради неко. Имају добру спољну линију, и тренера који је то добро упаковао. Пре неко вече је и Лу Вилијамс који у последње време има очајне проценте, био одличан(а следећи меч 0). Имају и доброг атлету као центра. Јанг има младост и луцидност. И наравно да му тренери дају да ради шта хоће, јер кад скроз сазри биће сјајан. По мени је много перспективни од Фокса из Сакрамента, који има брзину, али у осталим стварима је лимитиран.

JPR24

pre 2 godine

Bravo za Atlantu i pogotovo za trenera MekMilana ! Huerter posle užasne partije u petoj utakmici gde je bio ma 0/7, u prošloj dobar, u oboj odlučujućoj prosto najbitiniji igrač ! Jang se mučio sa sutem, ali je ubacio kad je bilo najvažnije, i delio dobre lopte pogotovo ka Kapeli, i matori i iskusni Galinari, uz Lua Vilijamsa koji je ukrao neke važne lopte za lagane poene ! Bogi se još od pete utakmice muci sa sutem, vidi se da ima problem sa kolenom, pri skoku za šut nije to to uopšte, smeta mu i nije u ritmu, valjda će rešiti problem do srede kad pocinje finalna serija.

Bane

pre 2 godine

Evo već 40 godina ne mogu da svarim terminologiju "finale istoka/zapada", a reč je o polufinalu takmičenja.
Kao kada bi bilo: finale levog i desnog kostura Vimbldona...

Денвер нема алтернативу

pre 2 godine

Слажем се са свима (не само због ове утакмице) да је Ембид обичан четинар. Сирова снага, а мозак-зрно грашка. Притом још и врло лош карактер, са смешним алиби потезима и изјавама. Када је Колинс на прошлој утакмици закуцао преко њега и истовремено га прикуцао у паркет, симулирао је фаул и повреду. Учитељица га мрзи, па није проглашен за МВП, стално му нешто фали. Типичан шабан. У тој екипи ми се допада онај дечкић Мекси. Игра прилично рационално са својих 20 година и скромном минутажом. Атланта невиђено перспективан тим са озбиљним тренером. Како све њих уклопити у селери, нека објасни неко ко се у то разуме боље.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Bravo za jastrebove. Fila je opasno zaklučala Janga (verovatno najslabija utakmica u seriji) i Bogdana koji je bio neupotrebljiv u napadu (malo krivice pored očitog pada forme i povrede ide i na Jangovu dušu jer je u većem delu potpuno privatizovao utakmicu) ali su ih uništili Huerter, Kolins i ostali. Nejt potpuno nadigrao Doka, a Simons po meni glavni krivac za poraz u seriji jer su potpuno ogolili sve njegove mane. Sada serija protiv takođe umornih i izraubovanih Baksa, Nejt će naći način da delimično zaustavi Janisa, ali moraju zaustaviti i Lopeza, Holideja i pogotovo Midltona. Sa druge strane Holidej i Janis zveri u odbrani, Huerter neće moći ovako ponovo, treba im mnogo veći doprinos Janga i Bogdana (ako se oporavi) i po meni je ključ u nešto dužoj klupi Atlante jer ukoliko Lu i Galinari polude uzalud je prednost startne postave Baksa jer klupu u seriji sa Netsima praktično nisu imali.

Trust the process

pre 2 godine

Eno ga Embid već se opravdao na svom tviteru, svi su loši samo je on dobar i on je sve dao od sebe uprkos povredi. 😁 Dečiji um u odraslom čoveku.

Ne da mi je drago što je Fila ispala, već sam presrećan.

Da, Jang 4/23 tako nesto, uzas na kvadrat. 😁

Western Devil

pre 2 godine

Embid je imao i 8 izgubljenih lopti, uključujući onu ključnu što je izbio Galinari. Ben Simons, 5 godina u ligi i ne vežba šut, potpuno preplašen na kraju, nije šampionski materijal. The Process je večeras doživeo konačan neuspeh.

Nejt Mekmilan je za mene, uz Montija, najbolji trener lige. Huerter je na kraju utakmice objasnio da im je usadio pobednički mentalitet. Zvuči kao fraza, ali nije - pogledajte: Jutu, juče Dru Holideja, Simonsa, prošlogodišnje Kliperse...

ngolo kante

pre 2 godine

Prsten su osvajali bucks 1971 hawks 1958. Lac nikad i suns dva puta u finalu one 1993. God. Bilo ko od ove 4 da uzme meni drago. Mada bih voleo sunse vreme je jednom a vidim i vode 1-0.

Brooklyn

pre 2 godine

Posle nek neko kaze da je Embid najbolji centar, ajde bezi.

Ben Simons buduci MVP Kineske lige ali najjaci je Dok Rivers promenio conferenciju i 3 meca kod kuce izgubi i ponovo ispadne u drugoj rundi znaci uopste nije bitno koje igrace ima!

louiggi

pre 2 godine

u sedam tekmi, po meču:

postigao 13 poena
proigrao 2 asistencije
uhvatio 4 lopte u skoku
28% trice
38% uspešnosti za dva.
I sve ovo u 33' po tekmi.

znamo da smo donovan narod. al ajde da budemo realni - po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.

Nikola

pre 2 godine

Ali Ben Simmons, kad imas superstara koji mora da presedi zavrsnicu svake utakmice jer ne zna da sutne.
(esco, 21. jun 2021 05:19)

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.

deda

pre 2 godine

svasta videsmo, nabedjenog mvp-a, ocajne procente, frka u glavi i srcu, kad sve saberemo bogijev prelazak je pun pogodak, ali bas..
brz oporavak bogi..

mvp

pre 2 godine

Embid ima da prodje kao Karl Anthony Towns. Jednog dana necemo ni znati da li igra ili ne. Decko je pajser napaljeni. Kosarkaska inteligencija vrlo upitna cak sta vise niska. Dok srlja i gura ide kad stane ra anti kosarka desi se da te izbace omladinci iz Atlante. Sta ces oni to tamo u nba zovu "proces".

Steva Kera

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...

FM Ludak

pre 2 godine

Simons veliko razočarenje, koliko već godina igra da ne može šut da popravi. Atlanta mislim da nema šanse protiv Milvokija ali ajde da vidimo.

Alek

pre 2 godine

Gledao ceo meč preko NBA pass-a, kakva borba kakva tenzija, kakvo navijanje na kraju krajeva! Bogdana u celoj seriji nema nigde potpuno pogubljen u napadu, ali zato u odbrani igra sasvim ok. Pobedu doneo riđokosi Huerter momak od 22 godine, ima onu stvar do poda, 28 poena hladan kao špricer, i Danilo Galinari stari lisac, ono izbijanje Embidu iz ruke i kontra odmah zakucavanje za muk! Njih dvoje doneli pobedu, Trej Jang večeras očajan u šutu ali bez njega ipak Atlanta nema napad, deli asistencije razigrava. Embid sasvim solidan, odličan, na kraju ipak preumoran, jedini koji je zaista vukao Filu, uz Herisa tu i tamo. Ipak, najveći utisak cele serije a pogotovo večeras,a to je napomenuo i komentator na kraju, je najplaćeniji igrač File, a to je onaj nesretni Ben Simons! Pa taj momak je apsolutni razlog ispadanja File, dečko sam ispod koša, lagano zakucavanje, on kao grlica neka dodaje loptu drugom, ovaj maši bacanja itd...ali.neverovatno nešto ja nisam ovo video, da takav igrač toliko izgubi samopouzdanje, da ga ovi maltene i ne čuvaju,kao dete malo,mnogo mi ga je žao potpuni mentalni slom. Mislim da nijedan igrač u istoriji NBA nije bio toliko loš a da je najplaćeniji igrač ekipe , bilo koje a kamoli jednog od favorita za titulu. I na kraju, iskusni luzer Doc Rivers, kad je gusto on izgubi meč, čovek je ili maler ili zaista treba da digne ruke od ovog posla,nek ide u komentatore. Prošle godine sa Klipersima ona blamaža protiv Denvera, sad ovo ...

Kg

pre 2 godine

Osim sto Sam srecan za Bogdana i inace za Houkse jer igraju lepu kosarku ne mogu a da ne primetim da ovo znaci da Galinari ne dolazi na kvalifikacioni turnir za OI. Ne dolazi ni Bogi ali mi mozemo bez njega dok italiani bez Galinarija nema sta da traze.

2CRAZY

pre 2 godine

Huerter pokidao, igrac utakmice, odigrao utakmicu karijere, ali znalo se da on to moze.
Trej Jang, koliko god bio dobar, toliko je i los, mislim ona sutiranja sa centra terena, jako neozbiljno, nije on Stef Kari, u jako losem procentu ih pogadja, ne bi trebao vise nikad da ih uzima.
Bogi, steta, povredjen, da je na svom nivou, Atlanta bi ovo dobila komotno, nadam se da nije nesto ozbiljno i da ce moci da igra u finalu konferencije na svom nivou ili makar priblizno.

znanje-imanje

pre 2 godine

Matisse Thybulle, kako god da se izgovara, pamtiće dok je živ nevešt faul za tri kojim je na kraju presudio celu seriju. Još kada je Galinari ukrao zamalo-MVPju lopticu...
Heris i Kari su uradili svoje, Embid zbog fitnesa bolje ne može. Rivers je svo vreme tražio koji će to igrač da proigra i proslavi se. Naročito kada je otkrio da mora Simonsa da povlači u finišu da ne igraju na njega hak-d-Šak. Ko će biti zvezda večeri? Milton, Hill, Thybulle, Korkmaz, Maxey? I... ne, nije dočekao neophodnog džokera.
I zato - Nejt! Menadžment faulova nad Embidom perfektan: 4 visoka igrača, 13 faulova, niko izbačen. Ključ pobede: 16 minuta svaki od 7 mečeva neki Onyeka Okongwu, a da nije rupa. Galinari je preživeo "višak igranja" zbog Bogdanove povrede (ali su uspeli i da iskoriste njegovih 21 minut, to je ta šahovska igra). Huerter je taman u pravi čas stigao u pun oporavak od povrede da odmeni Bogdana, idealan tajming. Mlad igrač, ugovor 3 miliona... niko ne govori o njemu a vredi izuzetno. Ukupno naravno veliki domet Janga, pomalo i neočekivano. Upravo kroz ovaj PO prvi put pokazuje da nije samo šiznuta atrakcija.

- - - -

Ljubitelji NBA će sa ciničnim osmehom uočiti da u prvoj pobedi Sansa učestvuje i igrač čija sezona košta 3 miliona Tori Krejg sa 15 minuta igre i najvećim +- od svih na terenu, plus 18. Neuspeh Denvera ove sezone je ne neuspeh igrača, ne eto limitirani domet seoske franšize nego eksplicitno neuspeh morona koji vode klub.

is

pre 2 godine

Ko bi rekao da će tim koji se godinama ne pomera sa dna doći do finala konferencije! Bravo za ekipu, nisam siguran da li imaju kvakitet za Milvoki, ali treba se boriti.

Cole

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.

Sto se Bogija tice, nadam se da
povreda nije ozbiljnije prirode
i da ce da se vrati u ritam u kojem
je bio do pre 10-tak dana.

Hmh...

pre 2 godine

Dobra utakmica. Stegli se svi, očajni % šuta, malo koševa. Jang krmeljiv do trojke koja je pokrenula tim, onaj crvenokosi zatrpao do vrha, više sam očekivao od Filija (pogotovo Karija). I Bogi sa zamotanim kolenom... Go Hoksi, 'oćemo Prsten u BG da se donese, Bogiiii :)

is

pre 2 godine

Ko bi rekao da će tim koji se godinama ne pomera sa dna doći do finala konferencije! Bravo za ekipu, nisam siguran da li imaju kvakitet za Milvoki, ali treba se boriti.

Alek

pre 2 godine

Gledao ceo meč preko NBA pass-a, kakva borba kakva tenzija, kakvo navijanje na kraju krajeva! Bogdana u celoj seriji nema nigde potpuno pogubljen u napadu, ali zato u odbrani igra sasvim ok. Pobedu doneo riđokosi Huerter momak od 22 godine, ima onu stvar do poda, 28 poena hladan kao špricer, i Danilo Galinari stari lisac, ono izbijanje Embidu iz ruke i kontra odmah zakucavanje za muk! Njih dvoje doneli pobedu, Trej Jang večeras očajan u šutu ali bez njega ipak Atlanta nema napad, deli asistencije razigrava. Embid sasvim solidan, odličan, na kraju ipak preumoran, jedini koji je zaista vukao Filu, uz Herisa tu i tamo. Ipak, najveći utisak cele serije a pogotovo večeras,a to je napomenuo i komentator na kraju, je najplaćeniji igrač File, a to je onaj nesretni Ben Simons! Pa taj momak je apsolutni razlog ispadanja File, dečko sam ispod koša, lagano zakucavanje, on kao grlica neka dodaje loptu drugom, ovaj maši bacanja itd...ali.neverovatno nešto ja nisam ovo video, da takav igrač toliko izgubi samopouzdanje, da ga ovi maltene i ne čuvaju,kao dete malo,mnogo mi ga je žao potpuni mentalni slom. Mislim da nijedan igrač u istoriji NBA nije bio toliko loš a da je najplaćeniji igrač ekipe , bilo koje a kamoli jednog od favorita za titulu. I na kraju, iskusni luzer Doc Rivers, kad je gusto on izgubi meč, čovek je ili maler ili zaista treba da digne ruke od ovog posla,nek ide u komentatore. Prošle godine sa Klipersima ona blamaža protiv Denvera, sad ovo ...

Cole

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.

Sto se Bogija tice, nadam se da
povreda nije ozbiljnije prirode
i da ce da se vrati u ritam u kojem
je bio do pre 10-tak dana.

Steva Kera

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...

Kg

pre 2 godine

Osim sto Sam srecan za Bogdana i inace za Houkse jer igraju lepu kosarku ne mogu a da ne primetim da ovo znaci da Galinari ne dolazi na kvalifikacioni turnir za OI. Ne dolazi ni Bogi ali mi mozemo bez njega dok italiani bez Galinarija nema sta da traze.

Brooklyn

pre 2 godine

Posle nek neko kaze da je Embid najbolji centar, ajde bezi.

Ben Simons buduci MVP Kineske lige ali najjaci je Dok Rivers promenio conferenciju i 3 meca kod kuce izgubi i ponovo ispadne u drugoj rundi znaci uopste nije bitno koje igrace ima!

FM Ludak

pre 2 godine

Simons veliko razočarenje, koliko već godina igra da ne može šut da popravi. Atlanta mislim da nema šanse protiv Milvokija ali ajde da vidimo.

Trust the process

pre 2 godine

Eno ga Embid već se opravdao na svom tviteru, svi su loši samo je on dobar i on je sve dao od sebe uprkos povredi. 😁 Dečiji um u odraslom čoveku.

Ne da mi je drago što je Fila ispala, već sam presrećan.

Da, Jang 4/23 tako nesto, uzas na kvadrat. 😁

mvp

pre 2 godine

Embid ima da prodje kao Karl Anthony Towns. Jednog dana necemo ni znati da li igra ili ne. Decko je pajser napaljeni. Kosarkaska inteligencija vrlo upitna cak sta vise niska. Dok srlja i gura ide kad stane ra anti kosarka desi se da te izbace omladinci iz Atlante. Sta ces oni to tamo u nba zovu "proces".

2CRAZY

pre 2 godine

Huerter pokidao, igrac utakmice, odigrao utakmicu karijere, ali znalo se da on to moze.
Trej Jang, koliko god bio dobar, toliko je i los, mislim ona sutiranja sa centra terena, jako neozbiljno, nije on Stef Kari, u jako losem procentu ih pogadja, ne bi trebao vise nikad da ih uzima.
Bogi, steta, povredjen, da je na svom nivou, Atlanta bi ovo dobila komotno, nadam se da nije nesto ozbiljno i da ce moci da igra u finalu konferencije na svom nivou ili makar priblizno.

Hmh...

pre 2 godine

Dobra utakmica. Stegli se svi, očajni % šuta, malo koševa. Jang krmeljiv do trojke koja je pokrenula tim, onaj crvenokosi zatrpao do vrha, više sam očekivao od Filija (pogotovo Karija). I Bogi sa zamotanim kolenom... Go Hoksi, 'oćemo Prsten u BG da se donese, Bogiiii :)

deda

pre 2 godine

svasta videsmo, nabedjenog mvp-a, ocajne procente, frka u glavi i srcu, kad sve saberemo bogijev prelazak je pun pogodak, ali bas..
brz oporavak bogi..

znanje-imanje

pre 2 godine

Matisse Thybulle, kako god da se izgovara, pamtiće dok je živ nevešt faul za tri kojim je na kraju presudio celu seriju. Još kada je Galinari ukrao zamalo-MVPju lopticu...
Heris i Kari su uradili svoje, Embid zbog fitnesa bolje ne može. Rivers je svo vreme tražio koji će to igrač da proigra i proslavi se. Naročito kada je otkrio da mora Simonsa da povlači u finišu da ne igraju na njega hak-d-Šak. Ko će biti zvezda večeri? Milton, Hill, Thybulle, Korkmaz, Maxey? I... ne, nije dočekao neophodnog džokera.
I zato - Nejt! Menadžment faulova nad Embidom perfektan: 4 visoka igrača, 13 faulova, niko izbačen. Ključ pobede: 16 minuta svaki od 7 mečeva neki Onyeka Okongwu, a da nije rupa. Galinari je preživeo "višak igranja" zbog Bogdanove povrede (ali su uspeli i da iskoriste njegovih 21 minut, to je ta šahovska igra). Huerter je taman u pravi čas stigao u pun oporavak od povrede da odmeni Bogdana, idealan tajming. Mlad igrač, ugovor 3 miliona... niko ne govori o njemu a vredi izuzetno. Ukupno naravno veliki domet Janga, pomalo i neočekivano. Upravo kroz ovaj PO prvi put pokazuje da nije samo šiznuta atrakcija.

- - - -

Ljubitelji NBA će sa ciničnim osmehom uočiti da u prvoj pobedi Sansa učestvuje i igrač čija sezona košta 3 miliona Tori Krejg sa 15 minuta igre i najvećim +- od svih na terenu, plus 18. Neuspeh Denvera ove sezone je ne neuspeh igrača, ne eto limitirani domet seoske franšize nego eksplicitno neuspeh morona koji vode klub.

Western Devil

pre 2 godine

Embid je imao i 8 izgubljenih lopti, uključujući onu ključnu što je izbio Galinari. Ben Simons, 5 godina u ligi i ne vežba šut, potpuno preplašen na kraju, nije šampionski materijal. The Process je večeras doživeo konačan neuspeh.

Nejt Mekmilan je za mene, uz Montija, najbolji trener lige. Huerter je na kraju utakmice objasnio da im je usadio pobednički mentalitet. Zvuči kao fraza, ali nije - pogledajte: Jutu, juče Dru Holideja, Simonsa, prošlogodišnje Kliperse...

Djenka

pre 2 godine

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.
(Nikola, 21. jun 2021 06:31)

Uz sve duzno postovanje slagao si za medalju.

Under KV

pre 2 godine

Bogi se ni kriv ni duzan docepam finala istoka.
Bravo momak!
(Dusan, 21. jun 2021 08:13)

Kako volim ovakve strucnjake...

Zahvaljujući Bogiju su dosli do pozicije 5 u plej-ofu i zahvaljujući Bogiju su pobedili Nikse u prvoj rundi. Imao je najbolji net rating u celom timu!

Idi gledaj boćanje

Laki

pre 2 godine

Nekada davno, pokojni Dražen bio je prehlađen 3 dana, nije trenirao šut, a rutina mu je bila da posle svih ostane i ispali 500 trojki (dok je još bio u Ciboni). Na sledećoj utakmici nije mogao da se sastavi, što bi rekli, vola da ubode. Nije da poredim, ali Bogdan ako nema dovoljno jak šuterski trening, a očigledno je da zbog povrede samo igra utakmice, potpuno izgubi šut. Atlanta čudo, a Fila kanal, "MVP" koji se samo valja po parketi kao dete, kao dete i razmišlja i Simons koji šutira bacanja gore od Plamlija!?

Денвер нема алтернативу

pre 2 godine

Слажем се са свима (не само због ове утакмице) да је Ембид обичан четинар. Сирова снага, а мозак-зрно грашка. Притом још и врло лош карактер, са смешним алиби потезима и изјавама. Када је Колинс на прошлој утакмици закуцао преко њега и истовремено га прикуцао у паркет, симулирао је фаул и повреду. Учитељица га мрзи, па није проглашен за МВП, стално му нешто фали. Типичан шабан. У тој екипи ми се допада онај дечкић Мекси. Игра прилично рационално са својих 20 година и скромном минутажом. Атланта невиђено перспективан тим са озбиљним тренером. Како све њих уклопити у селери, нека објасни неко ко се у то разуме боље.

ngolo kante

pre 2 godine

Prsten su osvajali bucks 1971 hawks 1958. Lac nikad i suns dva puta u finalu one 1993. God. Bilo ko od ove 4 da uzme meni drago. Mada bih voleo sunse vreme je jednom a vidim i vode 1-0.

Penaldo

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Atlantu maloumnice, Atalanta je fudbalski tim iz lige Penalda.

"Dijagnosticar" Nis

pre 2 godine

po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.
(louiggi, 21. jun 2021 06:06)

Au, kolko tebi nije dobro/ Atlanta ima jednog vlasnika kome ne znam ni ime , ali zato ima igrace po kojima je prepoznatljiva. Po tvome je Herterova zato sto je bio najbolji nocas, dok sigurno mislis da ne moze da se kaze Jangova jer je ocajan bio nocas. Mada, sve mi se cini da ti Bogdan bode oci i zulja te dok gledas utakmicu, rekao bih cak da ti unosi nespokoj u tvoj ocigledno dusevno siromasan zivot.

ozz

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...
(Steva Kera, 21. jun 2021 05:15)

više zareza u ovim rečenicama ima nego što je simmons dao bacanja u karijeri :D

Sasa

pre 2 godine

'Superstar' Trej Jang u odlučujućoj utakmici šutira 5/23. Huerter i lisac Galinari najzaslužniji za pobedu.
(Boki, 21. jun 2021 04:51)

Možeš slobodno da skineš te navodnike sa superstar, jer Trej Jang je superstar, najzaslužniji za prethodne 3 pobede, da nije bilo njega ne bi ni fošli u situaciju da se bore za finale istoka, čovek ima kontinuitet, podbacio jednu pa šta sad, red je da iskoči neko drugi kad njemu ne ide.

Гиле

pre 2 godine

Атланти увек проради неко. Имају добру спољну линију, и тренера који је то добро упаковао. Пре неко вече је и Лу Вилијамс који у последње време има очајне проценте, био одличан(а следећи меч 0). Имају и доброг атлету као центра. Јанг има младост и луцидност. И наравно да му тренери дају да ради шта хоће, јер кад скроз сазри биће сјајан. По мени је много перспективни од Фокса из Сакрамента, који има брзину, али у осталим стварима је лимитиран.

123

pre 2 godine

Mislim da je Bogdan na zadnja 3-4 meca negdje na oko 6/33 za 3 poena, tako nesto.
(billy, 21. jun 2021 09:34)

Bogdan je u aprilu sam nosio Atlantu. To nije 3,4 meseca. To si brzo zaboravio? U tom periodu su bili povredjeni bitni igraci Kolins, Galinari a i Jang je po neku utakmicu bio odsutan. Zahvaljujuci njemu koji je imao 21 poen u proseku, Atlanta je zauzela 5tu poziciju i tek nakon drugog kola u plej ofu je imala teskog protivnika. Da je slabo igrao, Atlanta bi vec u prvom kolu za protivnika imala Bruklin ili Milvoki? Decko je sada povredjen i igra . Koleno mu je oteklo, ima bolove i igra pod blokadom. Laiku je jasno da kod skok suta u tom trenutku oseti bol i da je to dovoljno da utice na njega . I opet ga trener drzi u prvoj petorci? Zasto, jer veruje tebi?

ja

pre 2 godine

Ne znam ko ovde komentarise. Ili neko ko se nikad nije bavio košarkom pa da ne zna šta znači kad igrač ima bol u kolenu kako to utiče dok igra i sta mu sve kroz glavu prolazi dok igra i šutira. ili su to neke budale koji navijaju za zvezdu pa mrze bogdanovića.

ajde bre bezi

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila
(Miroslav Celic, 21. jun 2021 07:47)

Zasto bi dolazio na kvalifikacije, ni od Jokica niko nije ocekivao da igra kvalifikicije nego samo OI, ako nismo u stanju bez njih dvojice da se kvalifikujemo na OI onda bolje da ni neidemo tamo. E sad sto se tice Bogdana, ima je povredu u ovoj sezoni zbog koje nije igrao dosta dugo, sad opet povreda koju treba sanirati, godinama nije imao slobodno celo leto uvek je bio sa reprezentacijom, a posto Jokic svakako nece igrati, mozda bolje da i on neide a onda ni Vasa koji treba da se spremi za prvu NBA sezonu i cao...

ime

pre 2 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogdana jer ima takmicarski duh u sakramentu se nista nije desavalo a ovde finale koneferencije on zivi za ovo decko obozava kosarku.

Батке

pre 2 godine

Ја сам још у предсезони говорио за Атланту да су фаворит из сенке за полуфинале истока али ово стварно нисам очекивао. Буквално је Атланта онај тим где не знаш одакле ти прети опасност. Да ли преко Јанга који је фантастичан асистент, Хуертера или Вилијамса који је сјајно заменио Ронда па Колинс и Капела који знају да доминирају под обручем, Галинари и Боги који знају да спусте лопту, умире игру и понекад својим тројкама тотално деморалишу противника, асвега тога не би било да није било Нејт Мекмилена човека који је од тотално дивљих играча извукао оно најбоље од њих свакоме дао улогу која му следује. Следеће финале истока са Милвокијевим. Само да се Боги што брже и стабилније опорави јер увек убије у појам Баксе. Али полако без журбе.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Bravo za jastrebove. Fila je opasno zaklučala Janga (verovatno najslabija utakmica u seriji) i Bogdana koji je bio neupotrebljiv u napadu (malo krivice pored očitog pada forme i povrede ide i na Jangovu dušu jer je u većem delu potpuno privatizovao utakmicu) ali su ih uništili Huerter, Kolins i ostali. Nejt potpuno nadigrao Doka, a Simons po meni glavni krivac za poraz u seriji jer su potpuno ogolili sve njegove mane. Sada serija protiv takođe umornih i izraubovanih Baksa, Nejt će naći način da delimično zaustavi Janisa, ali moraju zaustaviti i Lopeza, Holideja i pogotovo Midltona. Sa druge strane Holidej i Janis zveri u odbrani, Huerter neće moći ovako ponovo, treba im mnogo veći doprinos Janga i Bogdana (ako se oporavi) i po meni je ključ u nešto dužoj klupi Atlante jer ukoliko Lu i Galinari polude uzalud je prednost startne postave Baksa jer klupu u seriji sa Netsima praktično nisu imali.

Ja

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

2/8 šut iz igre, a igrao je povređen. Nije sa tobom sve u redu.

ajde bre bezi

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Decko pokusava izazvati gnev kod ljudi koji vole Bogija i da bude trol ali za to ipak moras imati makar malo inteligencije da bi tako nesto postigao a njemu to bas i ne uspeva...

louiggi

pre 2 godine

u sedam tekmi, po meču:

postigao 13 poena
proigrao 2 asistencije
uhvatio 4 lopte u skoku
28% trice
38% uspešnosti za dva.
I sve ovo u 33' po tekmi.

znamo da smo donovan narod. al ajde da budemo realni - po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.

Milan

pre 2 godine

Bogdan i pored solidne odbrane sveukupno neprimetan. Izgubio samopouzdanje, lepo izgradi poziciju za šut ali uzalud kada promaši. Deluje da je Mekmilan malo izgubio poverenje u trenucima kada se lomi u 4/4, ipak se traži postava gde će neko i da pogodi nešto, a tu su Huerter i Galinari trenutno ipak ispred njega. Valjda će da se povrati u formu iz aprila, trebaće im Bogdanovi koševi protiv Baksa itekako.

Milan Kosanovic

pre 2 godine

Ljudi, cemu sarkazam, cemu neka frustracije… Pa nas momak igra u finalu konferencije sa timom kojem ovde na portalu nismo uopste davali sansu da dodje u playoff. Vidi se da je Bogi povredjen ali i pored toga je stisno zube i odigrao koliko je mogao. Bice mozda i teze malo protiv Milvokija ali ako hoces da budes najbolji moras sve da pobedis.

Aleks

pre 2 godine

Ko je gledao utakmicu, noćas je video kukavičluk glavnih igrača Filadelfije koji je za udžbenike. Gotivim Bena, ali ono izbegavanje kucanja kad je prošao Gala i umesto toga asistiranje mučeniku koji se nikako nije snašao - zbog toga treba odmah da ide na trejd listu. Potpuna nonšalantnost tokom cele serije, u 4/4 ga nema nigde, u tranziciji ne koristi svoju glavnu prednost (uporedite njega i Janisa i probajte da kažete nešto loše o Janisu) nego se rano oslobađa lopte, samo da slučajno ne mora da šutne. U TNT su objasnili zašto je to loše i da prerano asistira, imao je samo ludu sreću da su Embiid i Set Kari pogađali. Totalno glupi faulovi nad Jangom, u napadu kad primi loptu odmah faul. Eto nam najnesebičnijeg superstara u ligi, pa on bi samo da asistira! Embiid standardno ostane bez gasa do kraja, ali svejedno nema herca kad je gusto da uzme loptu i prelomi utakmicu. Jang je srljao, grešio, ali je dečko srčan i ne boji se ničega, kao takav za obojicu je pojam. Jedino je Set Kari mogao da im reši utakmicu, ali pametni Rivers se setio da ga prikuca za klupu zbog problema sa faulovima, žrtvovao napad radi "odbrane" - Huerter je svejedno nastavio da puni - a bio je ubedljivo najbolji igrač serije. U situaciji kada te uništava da kažem sporedni igrač suparničke ekipe, gledaš da uzvratiš istom meru, a on je Seta ohladio.

Miroslav Celic

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila

Ns

pre 2 godine

Cisto sumnjam da bi Bogi mogao da se prikljuci repki za kvalfikacije, neizvodljivo je sada, al dobro sta je tu je, samo nek se priklju na OI!!! naravno ako doguramo do tamo

JPR24

pre 2 godine

Bravo za Atlantu i pogotovo za trenera MekMilana ! Huerter posle užasne partije u petoj utakmici gde je bio ma 0/7, u prošloj dobar, u oboj odlučujućoj prosto najbitiniji igrač ! Jang se mučio sa sutem, ali je ubacio kad je bilo najvažnije, i delio dobre lopte pogotovo ka Kapeli, i matori i iskusni Galinari, uz Lua Vilijamsa koji je ukrao neke važne lopte za lagane poene ! Bogi se još od pete utakmice muci sa sutem, vidi se da ima problem sa kolenom, pri skoku za šut nije to to uopšte, smeta mu i nije u ritmu, valjda će rešiti problem do srede kad pocinje finalna serija.

estiar

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Gde ti vide ovu statistiku? Imao je 2/8, sa povredom. Ali zato je Tre imao 5/23.

Super Barski

pre 2 godine

Seriju dobio Mekmilan,ubjedio igrace da jedino kao ekipa mogu nesto da naprave.
Jedan krene,drugi nastavi,treci se povrijedi,cetvrti odluci mec.
Svaka cast.
Konacno ce prestati hajp oko Simonsa laznog superstara,trubadura.
Nepodnosljivo uzdizanje igraca koji igra pleja a ne moze bacanje da pogodi.
Bogdan je povrijedjen,ali koliko,to je pitanje.Njemu svakako slijedi dobra pauza kad se zavrsi plejof.
Mozda i nije strasno pa zaigra kako zna sa Milvokijem.
Vidjecemo.
Idemo jastrebovi!

GoranRS

pre 2 godine

Za Bogdana a i klub bi najbolje bilo da odmori prvu a možda i drugu utakmicu i da koliko toliko uspije sanirati povredu do prve utakmice u Atlanti. Očigledno je momak povrijedjen i to se vidi prilikom i pokušaja za skok šut jer nije još ni ispustio loptu iz ruku a već razmišlja kako mora doskočiti na lijevu nogu umjesto na desnu i to je vrlo teško izvoditi ako cijeli život treniraš da ti prvo desna noga dotakne pod. Ovo se sinoć vidjelo dva ili tri puta. Totalno van balansa . Ko je ikad imao povredu ruke pa je odjednom morao jesti ili brijati se lijevom rukom a dešnjak je , ili obrnuto, zna o čemu pišem .
Pa i sam Jokić je rekao da je zbog povrede u mladosti morao trenirati šut sa jedne noge i tako je rodjen popularni "Sombor Shuffle "

Zdravce

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.
(Cole, 21. jun 2021 04:58)

Kada bi znao koliko početničkih grešaka u smislu kolektivne odbrane prave NBA košarkaši, znao bi zašto je EL daleko zanimljivija. Recimo, pomaganje sa prvog pasa, smešno, to se od kadeta ne radi, zato i pljušte poeni.

Taktički gledano, prava košarka se igra u Evropi.

JPR24

pre 2 godine

a sad metla od Milvokija... mislim da su umorni a ovi napaljeni a i treba nam Bogu za OI
(Radonja osvajač, 21. jun 2021 07:42)

Serija pocinje u sredu, ima vremena i da Atlanta odmori, i da Baksi olade.

glisa

pre 2 godine

Alek...Bogdana nema nigde u celoj seriji, a u prva tri meča prosečno davao 18 poena uz dobar procenat šuta, 5 skokova i odličnoj odbrani.

estiar

pre 2 godine

Dakle bez Bogija u kvalifikacijama. Valjda ce biti spreman za OI, a možda se i Jokic predomisli za OI. Mada ako Bobi, Petrusev i Milutinov iznesu teret kvalifikacija, trebalo bi i na OI da igraju.

Under KV

pre 2 godine

Fila prevara od ekipe trener svi.. milvoki ce da pocisti ovu smesni atlantu i ide
(Milos, 21. jun 2021 08:37)

Oće, oće, bas kao u regularnom delu kad im je Bogi sipao po 30 poena i kad su ih pobedjivali i bez Janga!!!

A Sakramento?

Under KV

pre 2 godine

Bogi bi morao da odmori prvu utakmicu protiv Baksa (sreda), kako bi sto bolje oporavio koleno. Onda od druge da krene da ih gazi, kao sto je radio u regularnom delu (28 i 32 poena)

Aleksandar iz Osla

pre 2 godine

Meni je najviše drago jer je čuveni Proces omanuo, a to jer se nadam da nećemo više gledati ekipe koje namerno gube 5-6 sezona.
Ispostavilo se da nisu imali pojma šta da rade sa svim tim silnim pikovima. Često su loše birali (Noel, MCW, Fulc), a onda pravili i loše trejdove (za Batlera i za Herisa). Plus loša strategija razvoja jer Embid i Simons neće zajedno odvesti neku ekipu do finala.

Generalno mi se čini da u Filadelfiji vlada i neka nezdrava klima.
Svo to gubljenje je izgleda ostavilo traga i napravilo jednu lošu, gubitničku atmosferu. Ni Dok Rivers se nije proslavio u plej of završnicama u zadnje vreme.

mare

pre 2 godine

jedna stvar je valjda sada sigurna, a to je da Dok Rivers preuzima shangai sharkse. Covek je toliko prilika imao da je jednostavno neverovatno da mu neko ponovo da priliku da vidi ekipu koja se bavi ozbiljnom kosarkom.

Bane

pre 2 godine

Evo već 40 godina ne mogu da svarim terminologiju "finale istoka/zapada", a reč je o polufinalu takmičenja.
Kao kada bi bilo: finale levog i desnog kostura Vimbldona...

Vinsentva_Ngog

pre 2 godine

Svaka čast za Huertera, odigrao je hrabro i pogađao teške šuteve. Baš simpatičan dečko. Što se Bogdana tiče, nadam se da je ovo sedenje na klupi u poslednjoj četvrtini posledica lakše povrede i da trener nije izgubio poverenje u njega. Bilo bi dobro da se potpuno oporavi za finale.

detektiv

pre 2 godine

Finiks je tim koji ima sve pozicije super kvalitetinim igracima popunjene. Odlicni plej, bek, centar. Pa kud ces vise? Kakvo je to poredjenje sa Denverom koji ima samo jednog odlicnog igraca.

Nikola

pre 2 godine

Ali Ben Simmons, kad imas superstara koji mora da presedi zavrsnicu svake utakmice jer ne zna da sutne.
(esco, 21. jun 2021 05:19)

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.

jsx

pre 2 godine

Da se izvinim Atlanti, ovo bas nisam ocekivao, mislio sam da ce biti 4-1 za Filu. Baksima se necu izviniti i dalje mislim da bi zdravi Netsi pobedili, ali takav je zivot. Nadam se da ce sl. godine smanjiti utakmice ne toliko sto mi je zap igraca koliko zato sto zelim najbolje u plejofu

bmiles

pre 2 godine

Haurter i Kolins prelomili ceo mec a Galinari i normalno Jang iako sa losim sutem ipak iskusno priveli utakmicu i pobedili.Nas Bogi dobar u odbrani,ali opet los sut zbog verovatno straha da ne iskomplikuje povredu kolena.
Sve u svemu zasluzena pobeda Atlante.U Fili uobicajeno samo Tobijas Heris na nivou,ostali pa cak i "umisljeni MVP centar" Embid koji je imao svoje dobre momente,ali se raspao kao i drugi star tima Ben Simons.Atlanta ih "ubila" u skokovima, a Kapelinim i Kolinsovim laganim zakucavanjima na asistencije Janga zavrsila posao!Bar jedan nas igrac u finalu konferencije Istoka i verujem da ce se oporaviti za tu seriju,iako Mlvoki sa Midltonom i Janisom izgleda mocno.Bice gusto i verujem da ce Atlanta proci,jer sve do sada sto je Barkli prognozirao(sad je prognozirao 4:0 za Milvoki!),tesko se ostvaruje.

Soko

pre 2 godine

Bilo bi bruka da samo dva igrača (Tobi i Kari) sa zdravim odnosom prema igri dobiju meč. Što je čak moglo da se desi jer je Jang prekrdašio sa brljavljenjima, al opet i takav lepi odbranu na sebe, koprca se, hoće tu pobedu. Koševe izneli drugi, srećom bilo dovoljno.

fkv punks

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Na šta misliš,Atalanta Hawks ili Atlanta Bergamo?

Milune

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?

smeh

pre 2 godine

Proces!? Fali barem još jedan prvi ili drugi pik koji će povući kada ne ide kao i još par pikova prve runde da bi mogli da pobede ekipu kao što je Atlanta. I ljudi su opravdavali to očigledno varanje, muljanje, kako već drugačije nazvati namerno gubljenje utakmica, da bi se na prevaru stvorio tim koji bi možda u budućnosti imao veću šansu od drugih da osvoje titulu? Američki san.

mare

pre 2 godine

Zdravce, 21. jun 2021 07:31

kolektivna odbrana je NBA dosta ogranicena pa samim tim ne moguce ju je primeniti u kolicini u kojoj se primenjuje u Evropi

Statistika ogolila Golijata

pre 2 godine

Atlanta je tim, za razliku od većine ekipa. Phoenex je ista ekipa bez neke zvezde, pa isprasila Denver i ostale.
Uzmimo Denver, Jokiću poverena neprikosnovena uloga lidera, ali on nije igrač koji ima kvalitet da donese titulu, već samo lične nagrade koje može da okači na skupoceni zid. To definitivno! Denver će da osvoji titulu, kad i Milvol kup u Engleskoj!!

mateo

pre 2 godine

ovaj vas bogdan ima katastrofalan sut, vjerovatno najgori od svih srpskih kosarkasa. svaku desetu nesto malo pogodi i onda neki misle da je dobar kosarkas.

Willy89

pre 2 godine

Na šta je pala ova liga ljudi moji kad je jedna Atlanta prosečan tim u finalu, ni ova Fila nije ništa bolja od njih. Ovo će biti jedna od najgorih godina ikada u playoffu.

PimPong

pre 2 godine

Cestitke Atlanti - mislim da niko nije mislio da imaju sanse da dodju u finale istoka. Jako dobro igraju odbranu, borbeni su, tako da mogu da uzmu utakmice u kojima im najbolji igrac jako lose sutira, sto je bio slucaj juce sa Young-om. Samo se nesto bojim da Bogdan ne igra mnogo jer ga ne ide, i zato sto je malo izgubio samopouzdanje (ali vidim da moze da zakuca bez obzira na povredu). Sigurno je to da povreda utice na sve to, ali sve nesto mislim da igra malo bolje, imao bi vecu minutazu, i da bi igrao na kraju.

Kikujiro

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori od ove dve ekipe, tuga, NBA liga na najnižim granama u istoriji. Izgubljena Atlanta u finalu istoka, frljoka Jokić MVP, tuga. a Bogdan starter ne može vola da ubode, još tužnije.

Micić ako dobije minutažu očekujem da ima bar jednom nagradu igrača nedellje a to i meseca, smehotres.

Nikola

pre 2 godine

Ali Ben Simmons, kad imas superstara koji mora da presedi zavrsnicu svake utakmice jer ne zna da sutne.
(esco, 21. jun 2021 05:19)

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.

louiggi

pre 2 godine

u sedam tekmi, po meču:

postigao 13 poena
proigrao 2 asistencije
uhvatio 4 lopte u skoku
28% trice
38% uspešnosti za dva.
I sve ovo u 33' po tekmi.

znamo da smo donovan narod. al ajde da budemo realni - po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.

Milune

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?

Willy89

pre 2 godine

Na šta je pala ova liga ljudi moji kad je jedna Atlanta prosečan tim u finalu, ni ova Fila nije ništa bolja od njih. Ovo će biti jedna od najgorih godina ikada u playoffu.

Kikujiro

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori od ove dve ekipe, tuga, NBA liga na najnižim granama u istoriji. Izgubljena Atlanta u finalu istoka, frljoka Jokić MVP, tuga. a Bogdan starter ne može vola da ubode, još tužnije.

Micić ako dobije minutažu očekujem da ima bar jednom nagradu igrača nedellje a to i meseca, smehotres.

mateo

pre 2 godine

ovaj vas bogdan ima katastrofalan sut, vjerovatno najgori od svih srpskih kosarkasa. svaku desetu nesto malo pogodi i onda neki misle da je dobar kosarkas.

Zdravce

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.
(Cole, 21. jun 2021 04:58)

Kada bi znao koliko početničkih grešaka u smislu kolektivne odbrane prave NBA košarkaši, znao bi zašto je EL daleko zanimljivija. Recimo, pomaganje sa prvog pasa, smešno, to se od kadeta ne radi, zato i pljušte poeni.

Taktički gledano, prava košarka se igra u Evropi.

Bane

pre 2 godine

Evo već 40 godina ne mogu da svarim terminologiju "finale istoka/zapada", a reč je o polufinalu takmičenja.
Kao kada bi bilo: finale levog i desnog kostura Vimbldona...

Statistika ogolila Golijata

pre 2 godine

Atlanta je tim, za razliku od većine ekipa. Phoenex je ista ekipa bez neke zvezde, pa isprasila Denver i ostale.
Uzmimo Denver, Jokiću poverena neprikosnovena uloga lidera, ali on nije igrač koji ima kvalitet da donese titulu, već samo lične nagrade koje može da okači na skupoceni zid. To definitivno! Denver će da osvoji titulu, kad i Milvol kup u Engleskoj!!

Cole

pre 2 godine

Opasna tekma, prava PO kosarka.
Zaista ne kapiram kako nekome
moze da bude zanimljivija EL
od od ovog cuda koje gledamo
u polufinalima obe konferencije.

Sto se Bogija tice, nadam se da
povreda nije ozbiljnije prirode
i da ce da se vrati u ritam u kojem
je bio do pre 10-tak dana.

"Dijagnosticar" Nis

pre 2 godine

po čemu je nazivate atlanta hawks bodganovićeva?!..ne kažem da nije imao doprinosa, ali bilo je par jastrebova koji su imali više udela u serijalu protiv Sixersa.
(louiggi, 21. jun 2021 06:06)

Au, kolko tebi nije dobro/ Atlanta ima jednog vlasnika kome ne znam ni ime , ali zato ima igrace po kojima je prepoznatljiva. Po tvome je Herterova zato sto je bio najbolji nocas, dok sigurno mislis da ne moze da se kaze Jangova jer je ocajan bio nocas. Mada, sve mi se cini da ti Bogdan bode oci i zulja te dok gledas utakmicu, rekao bih cak da ti unosi nespokoj u tvoj ocigledno dusevno siromasan zivot.

Alek

pre 2 godine

Gledao ceo meč preko NBA pass-a, kakva borba kakva tenzija, kakvo navijanje na kraju krajeva! Bogdana u celoj seriji nema nigde potpuno pogubljen u napadu, ali zato u odbrani igra sasvim ok. Pobedu doneo riđokosi Huerter momak od 22 godine, ima onu stvar do poda, 28 poena hladan kao špricer, i Danilo Galinari stari lisac, ono izbijanje Embidu iz ruke i kontra odmah zakucavanje za muk! Njih dvoje doneli pobedu, Trej Jang večeras očajan u šutu ali bez njega ipak Atlanta nema napad, deli asistencije razigrava. Embid sasvim solidan, odličan, na kraju ipak preumoran, jedini koji je zaista vukao Filu, uz Herisa tu i tamo. Ipak, najveći utisak cele serije a pogotovo večeras,a to je napomenuo i komentator na kraju, je najplaćeniji igrač File, a to je onaj nesretni Ben Simons! Pa taj momak je apsolutni razlog ispadanja File, dečko sam ispod koša, lagano zakucavanje, on kao grlica neka dodaje loptu drugom, ovaj maši bacanja itd...ali.neverovatno nešto ja nisam ovo video, da takav igrač toliko izgubi samopouzdanje, da ga ovi maltene i ne čuvaju,kao dete malo,mnogo mi ga je žao potpuni mentalni slom. Mislim da nijedan igrač u istoriji NBA nije bio toliko loš a da je najplaćeniji igrač ekipe , bilo koje a kamoli jednog od favorita za titulu. I na kraju, iskusni luzer Doc Rivers, kad je gusto on izgubi meč, čovek je ili maler ili zaista treba da digne ruke od ovog posla,nek ide u komentatore. Prošle godine sa Klipersima ona blamaža protiv Denvera, sad ovo ...

mvp

pre 2 godine

Embid ima da prodje kao Karl Anthony Towns. Jednog dana necemo ni znati da li igra ili ne. Decko je pajser napaljeni. Kosarkaska inteligencija vrlo upitna cak sta vise niska. Dok srlja i gura ide kad stane ra anti kosarka desi se da te izbace omladinci iz Atlante. Sta ces oni to tamo u nba zovu "proces".

Steva Kera

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...

Under KV

pre 2 godine

Bogi se ni kriv ni duzan docepam finala istoka.
Bravo momak!
(Dusan, 21. jun 2021 08:13)

Kako volim ovakve strucnjake...

Zahvaljujući Bogiju su dosli do pozicije 5 u plej-ofu i zahvaljujući Bogiju su pobedili Nikse u prvoj rundi. Imao je najbolji net rating u celom timu!

Idi gledaj boćanje

Milan

pre 2 godine

Bogdan i pored solidne odbrane sveukupno neprimetan. Izgubio samopouzdanje, lepo izgradi poziciju za šut ali uzalud kada promaši. Deluje da je Mekmilan malo izgubio poverenje u trenucima kada se lomi u 4/4, ipak se traži postava gde će neko i da pogodi nešto, a tu su Huerter i Galinari trenutno ipak ispred njega. Valjda će da se povrati u formu iz aprila, trebaće im Bogdanovi koševi protiv Baksa itekako.

Penaldo

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Atlantu maloumnice, Atalanta je fudbalski tim iz lige Penalda.

123

pre 2 godine

Mislim da je Bogdan na zadnja 3-4 meca negdje na oko 6/33 za 3 poena, tako nesto.
(billy, 21. jun 2021 09:34)

Bogdan je u aprilu sam nosio Atlantu. To nije 3,4 meseca. To si brzo zaboravio? U tom periodu su bili povredjeni bitni igraci Kolins, Galinari a i Jang je po neku utakmicu bio odsutan. Zahvaljujuci njemu koji je imao 21 poen u proseku, Atlanta je zauzela 5tu poziciju i tek nakon drugog kola u plej ofu je imala teskog protivnika. Da je slabo igrao, Atlanta bi vec u prvom kolu za protivnika imala Bruklin ili Milvoki? Decko je sada povredjen i igra . Koleno mu je oteklo, ima bolove i igra pod blokadom. Laiku je jasno da kod skok suta u tom trenutku oseti bol i da je to dovoljno da utice na njega . I opet ga trener drzi u prvoj petorci? Zasto, jer veruje tebi?

Djenka

pre 2 godine

Uz svo dužno poštovanje, i Denver ima jednog superstara i MVP-a lige pa ga trener vraća na klupu zbog loše odbrane kad su neizvesne završnice.
(Nikola, 21. jun 2021 06:31)

Uz sve duzno postovanje slagao si za medalju.

2CRAZY

pre 2 godine

Huerter pokidao, igrac utakmice, odigrao utakmicu karijere, ali znalo se da on to moze.
Trej Jang, koliko god bio dobar, toliko je i los, mislim ona sutiranja sa centra terena, jako neozbiljno, nije on Stef Kari, u jako losem procentu ih pogadja, ne bi trebao vise nikad da ih uzima.
Bogi, steta, povredjen, da je na svom nivou, Atlanta bi ovo dobila komotno, nadam se da nije nesto ozbiljno i da ce moci da igra u finalu konferencije na svom nivou ili makar priblizno.

ngolo kante

pre 2 godine

Prsten su osvajali bucks 1971 hawks 1958. Lac nikad i suns dva puta u finalu one 1993. God. Bilo ko od ove 4 da uzme meni drago. Mada bih voleo sunse vreme je jednom a vidim i vode 1-0.

ajde bre bezi

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Decko pokusava izazvati gnev kod ljudi koji vole Bogija i da bude trol ali za to ipak moras imati makar malo inteligencije da bi tako nesto postigao a njemu to bas i ne uspeva...

is

pre 2 godine

Ko bi rekao da će tim koji se godinama ne pomera sa dna doći do finala konferencije! Bravo za ekipu, nisam siguran da li imaju kvakitet za Milvoki, ali treba se boriti.

Laki

pre 2 godine

Nekada davno, pokojni Dražen bio je prehlađen 3 dana, nije trenirao šut, a rutina mu je bila da posle svih ostane i ispali 500 trojki (dok je još bio u Ciboni). Na sledećoj utakmici nije mogao da se sastavi, što bi rekli, vola da ubode. Nije da poredim, ali Bogdan ako nema dovoljno jak šuterski trening, a očigledno je da zbog povrede samo igra utakmice, potpuno izgubi šut. Atlanta čudo, a Fila kanal, "MVP" koji se samo valja po parketi kao dete, kao dete i razmišlja i Simons koji šutira bacanja gore od Plamlija!?

PimPong

pre 2 godine

Cestitke Atlanti - mislim da niko nije mislio da imaju sanse da dodju u finale istoka. Jako dobro igraju odbranu, borbeni su, tako da mogu da uzmu utakmice u kojima im najbolji igrac jako lose sutira, sto je bio slucaj juce sa Young-om. Samo se nesto bojim da Bogdan ne igra mnogo jer ga ne ide, i zato sto je malo izgubio samopouzdanje (ali vidim da moze da zakuca bez obzira na povredu). Sigurno je to da povreda utice na sve to, ali sve nesto mislim da igra malo bolje, imao bi vecu minutazu, i da bi igrao na kraju.

Ja

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

2/8 šut iz igre, a igrao je povređen. Nije sa tobom sve u redu.

znanje-imanje

pre 2 godine

Matisse Thybulle, kako god da se izgovara, pamtiće dok je živ nevešt faul za tri kojim je na kraju presudio celu seriju. Još kada je Galinari ukrao zamalo-MVPju lopticu...
Heris i Kari su uradili svoje, Embid zbog fitnesa bolje ne može. Rivers je svo vreme tražio koji će to igrač da proigra i proslavi se. Naročito kada je otkrio da mora Simonsa da povlači u finišu da ne igraju na njega hak-d-Šak. Ko će biti zvezda večeri? Milton, Hill, Thybulle, Korkmaz, Maxey? I... ne, nije dočekao neophodnog džokera.
I zato - Nejt! Menadžment faulova nad Embidom perfektan: 4 visoka igrača, 13 faulova, niko izbačen. Ključ pobede: 16 minuta svaki od 7 mečeva neki Onyeka Okongwu, a da nije rupa. Galinari je preživeo "višak igranja" zbog Bogdanove povrede (ali su uspeli i da iskoriste njegovih 21 minut, to je ta šahovska igra). Huerter je taman u pravi čas stigao u pun oporavak od povrede da odmeni Bogdana, idealan tajming. Mlad igrač, ugovor 3 miliona... niko ne govori o njemu a vredi izuzetno. Ukupno naravno veliki domet Janga, pomalo i neočekivano. Upravo kroz ovaj PO prvi put pokazuje da nije samo šiznuta atrakcija.

- - - -

Ljubitelji NBA će sa ciničnim osmehom uočiti da u prvoj pobedi Sansa učestvuje i igrač čija sezona košta 3 miliona Tori Krejg sa 15 minuta igre i najvećim +- od svih na terenu, plus 18. Neuspeh Denvera ove sezone je ne neuspeh igrača, ne eto limitirani domet seoske franšize nego eksplicitno neuspeh morona koji vode klub.

Kg

pre 2 godine

Osim sto Sam srecan za Bogdana i inace za Houkse jer igraju lepu kosarku ne mogu a da ne primetim da ovo znaci da Galinari ne dolazi na kvalifikacioni turnir za OI. Ne dolazi ni Bogi ali mi mozemo bez njega dok italiani bez Galinarija nema sta da traze.

deda

pre 2 godine

svasta videsmo, nabedjenog mvp-a, ocajne procente, frka u glavi i srcu, kad sve saberemo bogijev prelazak je pun pogodak, ali bas..
brz oporavak bogi..

Trust the process

pre 2 godine

Eno ga Embid već se opravdao na svom tviteru, svi su loši samo je on dobar i on je sve dao od sebe uprkos povredi. 😁 Dečiji um u odraslom čoveku.

Ne da mi je drago što je Fila ispala, već sam presrećan.

Da, Jang 4/23 tako nesto, uzas na kvadrat. 😁

Brooklyn

pre 2 godine

Posle nek neko kaze da je Embid najbolji centar, ajde bezi.

Ben Simons buduci MVP Kineske lige ali najjaci je Dok Rivers promenio conferenciju i 3 meca kod kuce izgubi i ponovo ispadne u drugoj rundi znaci uopste nije bitno koje igrace ima!

Miroslav Celic

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila

bmiles

pre 2 godine

Haurter i Kolins prelomili ceo mec a Galinari i normalno Jang iako sa losim sutem ipak iskusno priveli utakmicu i pobedili.Nas Bogi dobar u odbrani,ali opet los sut zbog verovatno straha da ne iskomplikuje povredu kolena.
Sve u svemu zasluzena pobeda Atlante.U Fili uobicajeno samo Tobijas Heris na nivou,ostali pa cak i "umisljeni MVP centar" Embid koji je imao svoje dobre momente,ali se raspao kao i drugi star tima Ben Simons.Atlanta ih "ubila" u skokovima, a Kapelinim i Kolinsovim laganim zakucavanjima na asistencije Janga zavrsila posao!Bar jedan nas igrac u finalu konferencije Istoka i verujem da ce se oporaviti za tu seriju,iako Mlvoki sa Midltonom i Janisom izgleda mocno.Bice gusto i verujem da ce Atlanta proci,jer sve do sada sto je Barkli prognozirao(sad je prognozirao 4:0 za Milvoki!),tesko se ostvaruje.

ozz

pre 2 godine

Embid MVP: Neka ih, nek daju Jokiću nagradu, ja idem po glavni trofej, hoću prsten. Kakva glava, a još jači mi onaj Simons, kakav primitivac, ništa od njega, ne može ništa da pogodi, pa onaj strašni defanzivac Tajbul, pravi faul za 3 bacanja, strašno antipatičan tim File, jedino Tobajas Heris, svaka čast, čovek na mestu. Sve u svemu, zasluženo Atlanta u finalu, sad videćemo da li ima ko da zaustavi Janisa...
(Steva Kera, 21. jun 2021 05:15)

više zareza u ovim rečenicama ima nego što je simmons dao bacanja u karijeri :D

estiar

pre 2 godine

Bogdan 4 poena i 2/19 sut iz igre.

Hahahahhahahahahahahahahaha
(nista o nicemu, 21. jun 2021 08:16)

Gde ti vide ovu statistiku? Imao je 2/8, sa povredom. Ali zato je Tre imao 5/23.

Under KV

pre 2 godine

Fila prevara od ekipe trener svi.. milvoki ce da pocisti ovu smesni atlantu i ide
(Milos, 21. jun 2021 08:37)

Oće, oće, bas kao u regularnom delu kad im je Bogi sipao po 30 poena i kad su ih pobedjivali i bez Janga!!!

A Sakramento?

Under KV

pre 2 godine

Bogi bi morao da odmori prvu utakmicu protiv Baksa (sreda), kako bi sto bolje oporavio koleno. Onda od druge da krene da ih gazi, kao sto je radio u regularnom delu (28 i 32 poena)

fkv punks

pre 2 godine

Bogdan predvodi Atalantu u finale najjace lige sveta, a lazni MVP jase konje. Ima li neko da mi objasni kako mozes da budes MVP a odmaras kuci dok ostale ekipe igranju sampionat?
(Milune, 21. jun 2021 08:32)

Na šta misliš,Atalanta Hawks ili Atlanta Bergamo?

Hmh...

pre 2 godine

Dobra utakmica. Stegli se svi, očajni % šuta, malo koševa. Jang krmeljiv do trojke koja je pokrenula tim, onaj crvenokosi zatrpao do vrha, više sam očekivao od Filija (pogotovo Karija). I Bogi sa zamotanim kolenom... Go Hoksi, 'oćemo Prsten u BG da se donese, Bogiiii :)

FM Ludak

pre 2 godine

Simons veliko razočarenje, koliko već godina igra da ne može šut da popravi. Atlanta mislim da nema šanse protiv Milvokija ali ajde da vidimo.

estiar

pre 2 godine

Dakle bez Bogija u kvalifikacijama. Valjda ce biti spreman za OI, a možda se i Jokic predomisli za OI. Mada ako Bobi, Petrusev i Milutinov iznesu teret kvalifikacija, trebalo bi i na OI da igraju.

detektiv

pre 2 godine

Finiks je tim koji ima sve pozicije super kvalitetinim igracima popunjene. Odlicni plej, bek, centar. Pa kud ces vise? Kakvo je to poredjenje sa Denverom koji ima samo jednog odlicnog igraca.

Western Devil

pre 2 godine

Embid je imao i 8 izgubljenih lopti, uključujući onu ključnu što je izbio Galinari. Ben Simons, 5 godina u ligi i ne vežba šut, potpuno preplašen na kraju, nije šampionski materijal. The Process je večeras doživeo konačan neuspeh.

Nejt Mekmilan je za mene, uz Montija, najbolji trener lige. Huerter je na kraju utakmice objasnio da im je usadio pobednički mentalitet. Zvuči kao fraza, ali nije - pogledajte: Jutu, juče Dru Holideja, Simonsa, prošlogodišnje Kliperse...

Денвер нема алтернативу

pre 2 godine

Слажем се са свима (не само због ове утакмице) да је Ембид обичан четинар. Сирова снага, а мозак-зрно грашка. Притом још и врло лош карактер, са смешним алиби потезима и изјавама. Када је Колинс на прошлој утакмици закуцао преко њега и истовремено га прикуцао у паркет, симулирао је фаул и повреду. Учитељица га мрзи, па није проглашен за МВП, стално му нешто фали. Типичан шабан. У тој екипи ми се допада онај дечкић Мекси. Игра прилично рационално са својих 20 година и скромном минутажом. Атланта невиђено перспективан тим са озбиљним тренером. Како све њих уклопити у селери, нека објасни неко ко се у то разуме боље.

Super Barski

pre 2 godine

Seriju dobio Mekmilan,ubjedio igrace da jedino kao ekipa mogu nesto da naprave.
Jedan krene,drugi nastavi,treci se povrijedi,cetvrti odluci mec.
Svaka cast.
Konacno ce prestati hajp oko Simonsa laznog superstara,trubadura.
Nepodnosljivo uzdizanje igraca koji igra pleja a ne moze bacanje da pogodi.
Bogdan je povrijedjen,ali koliko,to je pitanje.Njemu svakako slijedi dobra pauza kad se zavrsi plejof.
Mozda i nije strasno pa zaigra kako zna sa Milvokijem.
Vidjecemo.
Idemo jastrebovi!

ja

pre 2 godine

Ne znam ko ovde komentarise. Ili neko ko se nikad nije bavio košarkom pa da ne zna šta znači kad igrač ima bol u kolenu kako to utiče dok igra i sta mu sve kroz glavu prolazi dok igra i šutira. ili su to neke budale koji navijaju za zvezdu pa mrze bogdanovića.

GoranRS

pre 2 godine

Za Bogdana a i klub bi najbolje bilo da odmori prvu a možda i drugu utakmicu i da koliko toliko uspije sanirati povredu do prve utakmice u Atlanti. Očigledno je momak povrijedjen i to se vidi prilikom i pokušaja za skok šut jer nije još ni ispustio loptu iz ruku a već razmišlja kako mora doskočiti na lijevu nogu umjesto na desnu i to je vrlo teško izvoditi ako cijeli život treniraš da ti prvo desna noga dotakne pod. Ovo se sinoć vidjelo dva ili tri puta. Totalno van balansa . Ko je ikad imao povredu ruke pa je odjednom morao jesti ili brijati se lijevom rukom a dešnjak je , ili obrnuto, zna o čemu pišem .
Pa i sam Jokić je rekao da je zbog povrede u mladosti morao trenirati šut sa jedne noge i tako je rodjen popularni "Sombor Shuffle "

Sasa

pre 2 godine

'Superstar' Trej Jang u odlučujućoj utakmici šutira 5/23. Huerter i lisac Galinari najzaslužniji za pobedu.
(Boki, 21. jun 2021 04:51)

Možeš slobodno da skineš te navodnike sa superstar, jer Trej Jang je superstar, najzaslužniji za prethodne 3 pobede, da nije bilo njega ne bi ni fošli u situaciju da se bore za finale istoka, čovek ima kontinuitet, podbacio jednu pa šta sad, red je da iskoči neko drugi kad njemu ne ide.

glisa

pre 2 godine

Alek...Bogdana nema nigde u celoj seriji, a u prva tri meča prosečno davao 18 poena uz dobar procenat šuta, 5 skokova i odličnoj odbrani.

Ns

pre 2 godine

Cisto sumnjam da bi Bogi mogao da se prikljuci repki za kvalfikacije, neizvodljivo je sada, al dobro sta je tu je, samo nek se priklju na OI!!! naravno ako doguramo do tamo

JPR24

pre 2 godine

a sad metla od Milvokija... mislim da su umorni a ovi napaljeni a i treba nam Bogu za OI
(Radonja osvajač, 21. jun 2021 07:42)

Serija pocinje u sredu, ima vremena i da Atlanta odmori, i da Baksi olade.

Батке

pre 2 godine

Ја сам још у предсезони говорио за Атланту да су фаворит из сенке за полуфинале истока али ово стварно нисам очекивао. Буквално је Атланта онај тим где не знаш одакле ти прети опасност. Да ли преко Јанга који је фантастичан асистент, Хуертера или Вилијамса који је сјајно заменио Ронда па Колинс и Капела који знају да доминирају под обручем, Галинари и Боги који знају да спусте лопту, умире игру и понекад својим тројкама тотално деморалишу противника, асвега тога не би било да није било Нејт Мекмилена човека који је од тотално дивљих играча извукао оно најбоље од њих свакоме дао улогу која му следује. Следеће финале истока са Милвокијевим. Само да се Боги што брже и стабилније опорави јер увек убије у појам Баксе. Али полако без журбе.

Milan Kosanovic

pre 2 godine

Ljudi, cemu sarkazam, cemu neka frustracije… Pa nas momak igra u finalu konferencije sa timom kojem ovde na portalu nismo uopste davali sansu da dodje u playoff. Vidi se da je Bogi povredjen ali i pored toga je stisno zube i odigrao koliko je mogao. Bice mozda i teze malo protiv Milvokija ali ako hoces da budes najbolji moras sve da pobedis.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Bravo za jastrebove. Fila je opasno zaklučala Janga (verovatno najslabija utakmica u seriji) i Bogdana koji je bio neupotrebljiv u napadu (malo krivice pored očitog pada forme i povrede ide i na Jangovu dušu jer je u većem delu potpuno privatizovao utakmicu) ali su ih uništili Huerter, Kolins i ostali. Nejt potpuno nadigrao Doka, a Simons po meni glavni krivac za poraz u seriji jer su potpuno ogolili sve njegove mane. Sada serija protiv takođe umornih i izraubovanih Baksa, Nejt će naći način da delimično zaustavi Janisa, ali moraju zaustaviti i Lopeza, Holideja i pogotovo Midltona. Sa druge strane Holidej i Janis zveri u odbrani, Huerter neće moći ovako ponovo, treba im mnogo veći doprinos Janga i Bogdana (ako se oporavi) i po meni je ključ u nešto dužoj klupi Atlante jer ukoliko Lu i Galinari polude uzalud je prednost startne postave Baksa jer klupu u seriji sa Netsima praktično nisu imali.

smeh

pre 2 godine

Proces!? Fali barem još jedan prvi ili drugi pik koji će povući kada ne ide kao i još par pikova prve runde da bi mogli da pobede ekipu kao što je Atlanta. I ljudi su opravdavali to očigledno varanje, muljanje, kako već drugačije nazvati namerno gubljenje utakmica, da bi se na prevaru stvorio tim koji bi možda u budućnosti imao veću šansu od drugih da osvoje titulu? Američki san.

mare

pre 2 godine

jedna stvar je valjda sada sigurna, a to je da Dok Rivers preuzima shangai sharkse. Covek je toliko prilika imao da je jednostavno neverovatno da mu neko ponovo da priliku da vidi ekipu koja se bavi ozbiljnom kosarkom.

Vinsentva_Ngog

pre 2 godine

Svaka čast za Huertera, odigrao je hrabro i pogađao teške šuteve. Baš simpatičan dečko. Što se Bogdana tiče, nadam se da je ovo sedenje na klupi u poslednjoj četvrtini posledica lakše povrede i da trener nije izgubio poverenje u njega. Bilo bi dobro da se potpuno oporavi za finale.

Aleks

pre 2 godine

Ko je gledao utakmicu, noćas je video kukavičluk glavnih igrača Filadelfije koji je za udžbenike. Gotivim Bena, ali ono izbegavanje kucanja kad je prošao Gala i umesto toga asistiranje mučeniku koji se nikako nije snašao - zbog toga treba odmah da ide na trejd listu. Potpuna nonšalantnost tokom cele serije, u 4/4 ga nema nigde, u tranziciji ne koristi svoju glavnu prednost (uporedite njega i Janisa i probajte da kažete nešto loše o Janisu) nego se rano oslobađa lopte, samo da slučajno ne mora da šutne. U TNT su objasnili zašto je to loše i da prerano asistira, imao je samo ludu sreću da su Embiid i Set Kari pogađali. Totalno glupi faulovi nad Jangom, u napadu kad primi loptu odmah faul. Eto nam najnesebičnijeg superstara u ligi, pa on bi samo da asistira! Embiid standardno ostane bez gasa do kraja, ali svejedno nema herca kad je gusto da uzme loptu i prelomi utakmicu. Jang je srljao, grešio, ali je dečko srčan i ne boji se ničega, kao takav za obojicu je pojam. Jedino je Set Kari mogao da im reši utakmicu, ali pametni Rivers se setio da ga prikuca za klupu zbog problema sa faulovima, žrtvovao napad radi "odbrane" - Huerter je svejedno nastavio da puni - a bio je ubedljivo najbolji igrač serije. U situaciji kada te uništava da kažem sporedni igrač suparničke ekipe, gledaš da uzvratiš istom meru, a on je Seta ohladio.

Soko

pre 2 godine

Bilo bi bruka da samo dva igrača (Tobi i Kari) sa zdravim odnosom prema igri dobiju meč. Što je čak moglo da se desi jer je Jang prekrdašio sa brljavljenjima, al opet i takav lepi odbranu na sebe, koprca se, hoće tu pobedu. Koševe izneli drugi, srećom bilo dovoljno.

Гиле

pre 2 godine

Атланти увек проради неко. Имају добру спољну линију, и тренера који је то добро упаковао. Пре неко вече је и Лу Вилијамс који у последње време има очајне проценте, био одличан(а следећи меч 0). Имају и доброг атлету као центра. Јанг има младост и луцидност. И наравно да му тренери дају да ради шта хоће, јер кад скроз сазри биће сјајан. По мени је много перспективни од Фокса из Сакрамента, који има брзину, али у осталим стварима је лимитиран.

JPR24

pre 2 godine

Bravo za Atlantu i pogotovo za trenera MekMilana ! Huerter posle užasne partije u petoj utakmici gde je bio ma 0/7, u prošloj dobar, u oboj odlučujućoj prosto najbitiniji igrač ! Jang se mučio sa sutem, ali je ubacio kad je bilo najvažnije, i delio dobre lopte pogotovo ka Kapeli, i matori i iskusni Galinari, uz Lua Vilijamsa koji je ukrao neke važne lopte za lagane poene ! Bogi se još od pete utakmice muci sa sutem, vidi se da ima problem sa kolenom, pri skoku za šut nije to to uopšte, smeta mu i nije u ritmu, valjda će rešiti problem do srede kad pocinje finalna serija.

ajde bre bezi

pre 2 godine

Kvalifikacije za Olimpijadu su sledece nedelje...
Ko se razume u matematiku zna da sračuna vidi da Bogdan nece biti u reprezentaciji ... 6-7 utakmica pa dok dodje ...Verovatnoca pola promila
(Miroslav Celic, 21. jun 2021 07:47)

Zasto bi dolazio na kvalifikacije, ni od Jokica niko nije ocekivao da igra kvalifikicije nego samo OI, ako nismo u stanju bez njih dvojice da se kvalifikujemo na OI onda bolje da ni neidemo tamo. E sad sto se tice Bogdana, ima je povredu u ovoj sezoni zbog koje nije igrao dosta dugo, sad opet povreda koju treba sanirati, godinama nije imao slobodno celo leto uvek je bio sa reprezentacijom, a posto Jokic svakako nece igrati, mozda bolje da i on neide a onda ni Vasa koji treba da se spremi za prvu NBA sezonu i cao...

ime

pre 2 godine

Mnogo mi je drago zbog Bogdana jer ima takmicarski duh u sakramentu se nista nije desavalo a ovde finale koneferencije on zivi za ovo decko obozava kosarku.

mare

pre 2 godine

Zdravce, 21. jun 2021 07:31

kolektivna odbrana je NBA dosta ogranicena pa samim tim ne moguce ju je primeniti u kolicini u kojoj se primenjuje u Evropi

jsx

pre 2 godine

Da se izvinim Atlanti, ovo bas nisam ocekivao, mislio sam da ce biti 4-1 za Filu. Baksima se necu izviniti i dalje mislim da bi zdravi Netsi pobedili, ali takav je zivot. Nadam se da ce sl. godine smanjiti utakmice ne toliko sto mi je zap igraca koliko zato sto zelim najbolje u plejofu

Aleksandar iz Osla

pre 2 godine

Meni je najviše drago jer je čuveni Proces omanuo, a to jer se nadam da nećemo više gledati ekipe koje namerno gube 5-6 sezona.
Ispostavilo se da nisu imali pojma šta da rade sa svim tim silnim pikovima. Često su loše birali (Noel, MCW, Fulc), a onda pravili i loše trejdove (za Batlera i za Herisa). Plus loša strategija razvoja jer Embid i Simons neće zajedno odvesti neku ekipu do finala.

Generalno mi se čini da u Filadelfiji vlada i neka nezdrava klima.
Svo to gubljenje je izgleda ostavilo traga i napravilo jednu lošu, gubitničku atmosferu. Ni Dok Rivers se nije proslavio u plej of završnicama u zadnje vreme.