1. Odracemo ih
    (madcama, 26. januar 2006 11:32)

    # Link komentara

  2. Napred Partizan !!!!
    (misha, 26. januar 2006 11:35)

    # Link komentara

  3. Prolaz u TOP 16? Izvinite, a u kom takmičenju?
    (Pietrus, 26. januar 2006 11:44)

    # Link komentara

  4. Sa dve pobede traze prolaz dalje...?
    (Potencijalni reprezentativac, 26. januar 2006 11:45)

    # Link komentara

  5. DA DA KAKO DA NE!!!!
    (Milan Gurovic, 26. januar 2006 11:57)

    # Link komentara

  6. Mozda i prodju!!! Ima Ulker da ih napuni minimum 16 razlike!!!!!!!
    (DELIJA, 26. januar 2006 12:02)

    # Link komentara

  7. Cigani sto se javljate, u sledecem derbiju jurimo +50 protiv vas !!

    Sto se tice ulkera ako se ponovi igra kao poslednje vreme, ulker bi trebao da padne !
    (MILOJE, 26. januar 2006 12:09)

    # Link komentara

  8. Pošto je Unikaha dokazala da Panatenaikos i nije neki tim jer ga je vec drugi put odrala i onda nema mesta fantaziranju grobara da su nesto vrede zato sto ih je Obradovic pustio da budu minimalno porazeni
    (Zemlja Fantazije, 26. januar 2006 12:19)

    # Link komentara

  9. E cigani iskompleksirani mi sa 6. mesta mozemo dalje
    (Paspalj, 26. januar 2006 12:32)

    # Link komentara

  10. Pietrus,
    u onom takmicenju u kome vi niste ucestvovali odavno. A i kada ste poslednji put ucestvovali zbog vaseg (ne)ucinka nasa zemlja je izgubila drugog predstavnika!
    Veliki pozdrav svim ljubiteljima kosarke, a posebno navijacima Partizana
    (Nikola,Zemun, 26. januar 2006 12:49)

    # Link komentara

  11. Ako postoji teoretska shansa za prolaz, ne morate da stavljate ovakve naslove, jel dolazi puno maloumnih ljudi.
    Momci samo hrabro, borite se kao protiv pao-a i igrajte svih 40min.
    Mi imamo 2 pobede, mogli smo jos nekoliko ali su one ostvarene protiv pravih kosharkashkih timova, a ne protiv lemana, frankfurta, rejkjavika...
    Gradovi poznati po svemu sem po basketu!
    Treba da pazite na ovakve izjave, jel posle derbija kad vas spustimo na neku sibirsku razliku, ispadate MNOGO smeshni!
    (SmiljaPfc, 26. januar 2006 12:49)

    # Link komentara

  12. Vujosevicu gluplju izjavu nisi dao. Citiram "losa vest za nas je sto Ulker mora da dobije utakmicu..."
    Pa i da nema utakmica nekog takmicarskog znacaja u pitanju je prestiz ekipe. Ipak igraju na domacem terenu.
    Glodari vi vec 4 godinu probate dalje pa vam nejde. Sledece sezone cemo vam pokazati kako se igra u Evroligi. Onda ce verovatno misevi da pricaju kako je Evroliga slabo takmicenje a ULEB kup mnogo jaci. Od vas mozes samo gluposti da cujes. A sto se tice derbija Dule promeni klincima pelene jer kad izadju pred DELIJE ima da se ..eru od straha.
    Pozdrav za sve delije.
    (Veljko-Moskva, 26. januar 2006 12:53)

    # Link komentara

  13. @ Zemlja Fantazije
    Jesi li ti uopste gledao tekmu sa Panatanikosom.
    I da, sta mislis koliko jedan profesionalac dobija premiju za poraz a koliko za pobedu. Zato prekini sa tim fantazijama o pustanju.
    (madcama, 26. januar 2006 12:54)

    # Link komentara

  14. Sa Smiljanicem na mestu pleja Partizan moze mnogo, a u pobedu protiv Ulkera sam uveren. Napred Partizan!!!!!!!!!
    (Djomla, KG, 26. januar 2006 13:13)

    # Link komentara

  15. Pazi ovo, cigani se javljaju da procaju o kosarci...
    (gile,kumanovo, 26. januar 2006 13:14)

    # Link komentara

  16. U svakom slučaju, MI ĆEMO UVEK BITI UZ TEBE!!!!
    Ako pobede, odlično. Ako ne pobede, ne valja, ali idemo dalje.
    Mi imamo istoriju, sadašnjost i budućnost. Vi, komšije, imate poruke na B92!
    Pozdrav mojim Grobarima, JF-u, WSC-u.... Vuk zemunski
    (Vuk zemunski, 26. januar 2006 13:14)

    # Link komentara

  17. Ej, grobari, jel znate da se ovamo jos prica o vama, i dugo ce se pricati o vasih 26 neiznudjenih gresaka. To mu dodje na svakih minut i po po jedna. Ludilo!
    (CSKA Moskva, 26. januar 2006 13:15)

    # Link komentara

  18. Ovo zvuci k'o neki vic, Partizan ide negde dalje od super lige ... Hahaha, zaista duhovito...
    (Darko Zemun, 26. januar 2006 13:15)

    # Link komentara

  19. Za Veljka: Ne znam ko treba da .ere od straha pred derbi...pogledaj rezultate u zadnjih 4-5 godina i bice ti jasno!!!
    (Kralj, 26. januar 2006 13:18)

    # Link komentara

  20. Traze, traze, al' prolaza nema. Bar ne za ovaj Partizan sa ovim trenerom.
    (Djenka, 26. januar 2006 13:53)

    # Link komentara

  21. @ Nikola, Zemun
    Ko je uopšte rekao da sam ja Zvezdaš? Samo se smejem nerealnom optimizmu Partizana!
    (Pietrus, 26. januar 2006 13:55)

    # Link komentara

  22. Kakva šteta što Turcima treba pobeda! Igraće ozbiljno protiv nas, a to nije sportski prema najtalentovanijim momcima u Evropi i najpametnijem treneru na svetu!
    (Milan S, 26. januar 2006 14:01)

    # Link komentara

  23. Od zvezde se ni zdravlje i Leskovca vise ne plasi...
    (Paspalj, 26. januar 2006 14:02)

    # Link komentara

  24. Cigani,
    mene bi na vasem mestu bila sramota da se javim TONADO vas je oduvao ne bas tako davno.
    Ovu vest sam skinuo sa vaseg sajta da vas ne bi toliko bolelo :
    Partizan deklasirao Zvezdu u prvoj utakmici polufinala !
    Košarkaši Crvene zvezde ubedljivo su izgubili od Partizana 68:104 (14:28, 19:24, 13:30, 22:22), u prvoj polufinalnoj utakmici plej-ofa Atlas Pils Superlige SCG .
    "Crno-beli" su potpuno deklasirali ekipu Aleksandra Trifunovića, koja je sigurno pružila najslabiju partiju ove sezone.
    Partizan je bio bolji u svim košarkaškim elmentima. Igrači u crno-belim dresovima pokazali su mnogo više želje, bili su borbeniji, jači u duelima, precizniji u šutu, bolji u skoku, a kao rezultat takve igre došao je i najubedljiviji trijumf u istoriji "večitog derbija".
    I ko se tu us.ro ?! :-)))
    (Boki, 26. januar 2006 14:04)

    # Link komentara

  25. A koliko to bese oni imaju pobeda u euroligi !!??
    (graveman, 26. januar 2006 14:37)

    # Link komentara

  26. Za Pietrusa: dobijamo Ulkere a onda pred punim pionirem i Cska a vi? Igrate sa Lukoilom. Da im nije trener Ljupko Petrovic
    (SIBIR(-50)Pozdrav CICI, 26. januar 2006 14:43)

    # Link komentara

  27. He he ... Prolaz u 16 ... Mislite prolaz na minus 16 ... He he ... Da li Partizan ide dalje ako izgubi sa 43 razlike? Ili ima neka kombinatorika ako izgubi sa 36, a u idućem kolu izgubi sa samo 28 može biti 19 na tabeli a u tom slučaju ide direktno u Efes Pilsner Super Meridian Goodyear Intesa Ligu ..
    (Darkan, 26. januar 2006 14:46)

    # Link komentara

  28. Kakav prolaz dalje. Sto lazete ljude? Partizan u Evropi je katastrofa, a u domacem prvenstvu je nedodirljiv. Zakljucite sami na cemu nam je onda domaca klupska kosarka!?
    (Bojan_RS, 26. januar 2006 15:40)

    # Link komentara

  29. Vujosevicu gluplju izjavu nisi dao. Citiram "losa vest za nas je sto Ulker mora da dobije utakmicu..."
    Pa i da nema utakmica nekog takmicarskog znacaja u pitanju je prestiz ekipe. Ipak igraju na domacem terenu.
    Glodari vi vec 4 godinu probate dalje pa vam nejde. Sledece sezone cemo vam pokazati kako se igra u Evroligi. Onda ce verovatno misevi da pricaju kako je Evroliga slabo takmicenje a ULEB kup mnogo jaci. Od vas mozes samo gluposti da cujes. A sto se tice derbija Dule promeni klincima pelene jer kad izadju pred DELIJE ima da se ..eru od straha.
    Pozdrav za sve delije.
    (Veljko-Moskva, 26. januar 2006 12:53)

    Obratite paznju na drugu recenicu treceg pasusa. Oni ce nama da pokazu kako se igra u evroligi SLEDECE SEZONE!!! HAHAHAHAHAHAHA
    (Boris-NK, 26. januar 2006 15:57)

    # Link komentara

  30. Ja samo veceras ocekujem da svaki igrac Partizana pruzi sto odsto mogucnosti i rezultat nece izostati.Znam da je prolaz u 16 nerealan, ali ljudi smo i imamo pravo da se nadamo! Pa i ako izgubite veceras ,moje srce nikada nece prestati da kuca za crno-bele boje!!!NAPRED PARTIZAN!!!
    (grobarka, 26. januar 2006 16:20)

    # Link komentara

  31. @Boki
    Opasan taj vas "TONADO", kad dodje u evro ligu odmah mu pisu jedan minus (-) tamo gde treba da se upisuje kos razlika i ostaje prostor za tri cifre jer je sigurno da ce biti izmedju -100 i -999...
    Toliko o TONADU
    (Darko Zemun, 26. januar 2006 16:26)

    # Link komentara

  32. Jeste, top 16 krompira... Sigurno sam i ja zvezdaš kad u to verujem kao u deda mraza...
    (piplfoks, 26. januar 2006 17:18)

    # Link komentara

  33. ja se nisam odavno ismejao kao ovom naslovu. stvarno partizanovci imaju humora ko bosanci, pa ako bosna bude osma u gyl pa mozda i partizan ode u to 16 LS.
    (glingon delaija, 26. januar 2006 18:48)

    # Link komentara

  34. Ало гробље шта има, као најјача група те ово те оно и то, а овамо пет екипа у гурпи рупа до рупе, па се сад као ви надате да би са четири или пет победа могли у следећи круг.
    Једина је мука што у следећем кругу нема рупа па би тамо евентуално могло да се деси пуњење до врва.
    Е сад пази цинизма, због наступа Звезде Србија изгубила место у овом такмичењу, а као да сте ви имали боље резултате, па ви ћете и ту дивљу позивницу на основу које играте ово такмичење да изгубите !!!
    (Лазар, 26. januar 2006 18:48)

    # Link komentara

  35. 100-64!Zasto se ja i iznenadjujem previse.A ovo je strasno!Jos im nije igrao i Jahovic!Znare sta ljudi,svi smo mi mnogo smjesni!Mi se mozemo ovde prepucavati (sto najbolje i radimo) ali definitivno ne bi trebalo da se zanosimo mi sa nasim pobjedama u GY ligi(koja je i nasa realnost)a u jacim takmicenjima nas "odvaljuju".
    (VLADO PFC, 26. januar 2006 21:17)