Četvrtak, 13.05.2021.

17:20

Nadal spasao dve meč lopte, preokrenuo i pobedio posle tri i po sata borbe!

Španski teniser Rafael Nadal plasirao se u četvrtfinale Mastersa u Rimu posle velike borbe i preokreta.

Izvor:

Nadal spasao dve meè lopte, preokrenuo i pobedio posle tri i po sata borbe! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Želim mu što više pobeda

pre 2 godine

U redu je - Nadal se odrekao dece i porodice - samo ga tenis zadovoljava, kad to već nisu mogli tata i mama da mu omoguće.

TurboNator

pre 2 godine

Na betonu ga bole ledja,a ovde iz prvog reda tribina vraca loptice i trci 4 sata,zanimljivo...
(Dzoni, 13. maj 2021 19:00)

Da, takodje i to sto je na Roland Garosu uvek tip top spreman (osim te jedne godine, i to je zanimljivo) bez obzira na igre neposredno pre turnira... vrlo zanimljivo.

CroFed

pre 2 godine

@Kikujiro

Opelka će biti nagazna mina za favorizirane igrače u prva dva kola Wimbledona, naravno pod uvjetom da ne bude jedan od 32 nositelja.

Never Mind

pre 2 godine

Rafa je pravi Spartanac. Veliki sam navijač Đokovića ali, pratim i poštujem i ostalu dvojicu iz fab3. Bez njih trojice više ništa neće biti isto. Putovanje još traje ali, i kada se uskoro završi, biću srećan što sam mu svedočio.
Pružili su nam nezaboravne momente. Teniski pozdrav svima.

Vrg

pre 2 godine

Ljudi, iako su i Rim i RG na sljaci, ne znaci da su isto. Rafa je jedno u Rimu, a drugo u Parizu.
Tako je i sa Novakom i USO i AO.
Videcemo gde je ko tek na slemu.

idemoooooo

pre 2 godine

Miševi, jeste li se ponadali da će Rafa G O A T izgubiti. 20>18, 6:0 6:2 7:5 kmeeeee.....
(Muamer, 13. maj 2021 21:40)

Sutra Muamere Srbine, sutra

Tn

pre 2 godine

Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.
(Bl, 13. maj 2021 20:26)
Dobro, onda je i Nadal pobedio samog sebe na AO 2019, Djokovic se tu nije morao mnogo truditi.

Kikujiro

pre 2 godine

Šapovalov igrač kome je drugo kolo RG nakbolji rezultat, očajni katastrofali Nadal, srećno i na silu se provukao, ko se razume u tenis zna da je Novak potcenio Rafu prošle godine, i tek je u trećem setu počeo da igra tenis, ako ne ponovi istu grešku sada pada RG.

Bl

pre 2 godine

@rdjav dj.
Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.

Misa

pre 2 godine

Dragi nas Rafo, izgleda da si resio da skoro svaki mec pocnes sa poklonjenim gemovima za protivnika. I onda, mi tvoji navijaci, se u startu nerviramo i gubimo zivce sve vreme dok traje mec. i na kraju pobedis, sto je najbitnije. I dok budes pobedjivao, a pobedices ako nisi pasivan kao protiv Zvereva zadnji put, sve cemo ti oprostiti. Mozda tako podizes formu namerno zbog RG? Kako god , mi smo tu uz tebe. Vamos iz Srbije!!!!

Tn

pre 2 godine

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema
(Grof, 13. maj 2021 18:51)
Bravo za sve strucnjake.

Bl

pre 2 godine

Šapovalov umjesto na terenu, treba mentslni trenung svaki dsn po nekoliko sati.
A Nadal postaje sve gori i neptistojniji sa svojim mantrama. Odvratno.

Goksi

pre 2 godine

A onda dođe RG i Rafa po običaju svakog počisti bez izgubljenog seta, a pojedini kao Monačanin,ne osvoji ni gem u jednom setu.Rafa kralju,čekamo 21.GS da i zvanično postaneš GOAT iako to već jesi !

Трооки Гавран

pre 2 godine

Надал није изгледао овако"рањиво" на шљаци још од сезоне 2015. У Монте Карлу изгубио од Рубљова коме је шљака убедљиво најслабија подлога. У Барселони бледа издања против Ивашке и Нишикорија, на свом нивоу био једино у финалу против Циципаса. У Мадриду га Зверев рутински победио у четвртфиналу. Данас је изгледало да ће га Шапо победити 2:0, али се вратио, и на моменте изгледао стварно одлично, али све у свему, не делује ни близу сигурно као претходних година, што је реално и за очекивати, напуниће 35 година за месец дана. На РГ ће бити занимљиво, Надал слабији него пре, Новак такође не игра најбоље, Медведев не уме да игра на шљаци, можда је ово добра шанса за Тима, Зверева или Циципаса да освоје РГ.

rdjav djoka

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00) Pre 7 meseci osvojio RG bez izgubljenog seta, Novak prosao kao bos po trnju... Ljudi nikako da shvate da kako god on igrao na drugim turnirima, na RG je to nivo iznad svih - vanzemaljac. Ista situacija je sa Novakom na AO. Jednostavno, na svojim terenima su uvek u top formama i skoro pa nepobedivi.

Robert

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Pa nije ni Nole vise ono sto je bio, tako da razlika izmedju njih dvojice na Rg sljaci i dalje ostaje slicna. Doduse, predvidjam nekog novog osvajaca ove godine.

sve sto smo zeleli sve sto smo hteli...

pre 2 godine

Pa kad je dobio tezak zreb, neko igra sa Fokinom a Nadal sa Sapovalovim.
(Will Mosley, 13. maj

Da bi bilo obrnuto mora biti prvi igrac sveta, ali kako pored Novaka...

italiano vero

pre 2 godine

Nadal ispada u cetvrtfinalu. Taktika mu ista ko u 2020 u Rimu. Treba studirati i analizovati konkurente i trenirati za RG.

Videt cete! Nece on da trosi energiju za ovaj Rim!

Dag Kristi

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Inače Novak partijama na šljaci, baš uliva poverenje nama navijačima

Сеновић

pre 2 godine

Надала ово интересује ето , ако прође прође. Да би е неће. Али ће зато на РГ да кидише као звер.

Tenis

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
Јел ти толико смета Рафин преокрет да убацујеш Нолета у ову вест? Рафини и Нолетови мечеви се своде на пребацивање до изнемоглости зар не, и шта Ноле игра исто досадно онда? На страну то, ал једна од занимљивих ствари је гледање Рафе како губи на почетку, јер само чекам да видим како ће наћи нови начин да дође до победе.

Robert

pre 2 godine

Majstorski izvlaci ovo Rafa na iskustvo i ludacku borbenost, poput finala sa Cicipasom. I dalje je slabija forma u odnosu na ranije godine, protivnik mladjan i do krvi naostren, a opet Nadal izasao kao pobednik. Nemam reci. Svaka mu cast! Bice on top na RG, kao i svake godine.

Grof

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.
(Toma, 13. maj 2021 18:26)

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema

Djido

pre 2 godine

Ne znam ko više može da gleda Nadalovo otezanje i odugovlačenje meča, pipkanja, rituale, samo jedna opomena u prvom setu a prekoračio je vreme za servis prilikom svakog serviranja. To je za mene mučenje, ne mogu više da ga podnesem. Ko voli, neka mu.

Nemanja Milosevic

pre 2 godine

Vrlo cudan turnir. Sad Noletu stize Cicipas, a Nadalu kako stvari stoje , bice Nisikori, a ne Zverev. Tu su i Tim i Rubljov. Sve u svemu Nadal sad ima laksi zreb od Noleta, koji ako hoce titulu mora da pobedi Cicipasa, potom Tima, i mozda bas Nadala u finalu. To bi bilo dobro finale, jer ako ga tu dobije , imace ozbiljne sanse na RG

BataJegulja

pre 2 godine

Nadal osvaja Rim...digao je nivo igre a sa druge strane izgleda da Zverev ispada ,gubi 1:0 i 3:1 u gemovima...nisikori a zatim u polufinalu pa tek lak protivnik...Delbonis ili Opeka...Rafi se otvorilo put a igru je podigao na stvano visok nivo...kada protivnik ima problema da ga dobije na brzim sljakama...onda na RG nema šta da traže...ko po običaju njemu taj teren i ta šljaka najviše odgovaraju... čudno ali istinito...primera radi beton na AO i USA OPEN ...Noletu puno više odgovara AO ili recimo Cincinnati gde je samo jednom uzeo titulu...tako kada se sve sabere i oduzme Rafa opet prvi favorit i po onome što igra trenutno nema sumnje da uzima 21GS

Toma

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.

Sale

pre 2 godine

Stekao sam utisak da je Šapovalov vodio 6-0, 5-0 i tada bi ga Nadal pobedio. Nadal pobedio na čisto iskustvo i ništa više! Kanađanin na ovom meču previše nekostantan. Idemo dalje.

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

lal

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
ako izuzmemo 2011. djokovic takodje ima mnogo slicnosti sa atletikom... e sad, ima onih koji sport posmatraju kao zabavu i cirkus i onih drugih za koje je to rat u kome je vazno ostvariti cilj... a cilj nije da budes zanimljiv i leprsav, vec da POBEDIS...
tenis je igra gresaka, da bi pobedio, potrebno je svesti ih na minimum... i rafa i nole su to odavno shvatili... i ostali igraci bi igrali isto kada bi znali da ce im to doneti GS titulu, ali na njihovu zalost to je jako tesko primeniti u praksi...

Nislija

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.

Izadji mala

pre 2 godine

razlika izmedju velike trojke i svih ostalih je upravo ovo
sva trojica psihicki neverovatni samo novak malo neverovatniji od drugih dvojice

penzija u najavi

pre 2 godine

Ko dobije prvi set i vodi 3:0 u drugom pa dozvoli da se protivnik vrati
u igru taj nije ni zasluzio da ide dalje. Cestitam Nadalu ali ono sto je
pokazao nije za kralja sljake, sramota.

Mare

pre 2 godine

Kakav meč! Šapovalov ume ovako da odigra par puta godišnje, imao je svoje šanse ali odlučila je psiha. Nadal mora a i može bolje od ovoga, možda mu je i trebao ovakav meč jedan, sve u svemu bilo je ovo super za gledanje.

CroFed

pre 2 godine

Eksplozivan meč! Denis odigrao možda i meč života no nije bilo dovoljno, izgorio je od želje reklo bi se! Ali kako je samo radio probleme Nadalu s jednoručnim bekhendom, baš "simpatično" je to bilo za gledati. Rafa definitivno nije na 100% nivou, ovo me podsjeća na recimo igre iz 2016...

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

srle

pre 2 godine

Još su ovi mladi teniseri zeleni za Đokovića i Nadala. Imao je Šapovalov dve meč lopte, igrao odlično i na kraju izgubio. Kad se samo setim da celu ovu sezonu šljake ljudi otpisuju Noleta i Rafu, a oni sa pola gasa i svojih 50 posto mogućnosti podučavaju mlade snage svakim danom, iznova i iznova. Dugo će vladati tenisom velika trojka, bar još nekoliko godina.

Stefan

pre 2 godine

Mala ispravka. Sapovalov je u drugom setu imao 3:0 i brej loptu, onda je imao i 3:1 i 40:0 na svoj servis. Nadal je uzeo 5 gemova za redom u drugom setu.

P.S. Ovo sto Rafa radi pri riternu, gdje je jedno 5 metara od osnovne linije je zaista iritantno za gledati.

Klegani

pre 2 godine

Šapovalov je ključne trenutke meča odigrao očajno. Taman pomisliš evo ga a on čistu loptu zvekne u mrežu. Nadal će na RG definitivno imati više problema od mladih igrača nego od starijih.

HanSolo

pre 2 godine

Šapovalov je možda čak naj talentovaniji u novoj generaciji. Ima sjajne udarce, i najlepšu igru.. Ume da udara drajv udarce sa obe strane.. Sjajnu igru ima u sebi.. Ali nema psihu nikakvu na žalost.. Kad bi to imao bio bi manje više ne pobedljiv.. Nema strpljenja pa to ti je.. Ali on je i pre pritiskao i pobeđivao Nadala..

Zuti

pre 2 godine

Nisam istraživao ali izgleda mi ovo ko najlošija sezona Rafe na zemlji od kad je postao profesionalac. Pratio sam sve turnire na zemlji od MC do Rima sada i baš se muči, ulazi u mečeve ko uspavani medo i stalno ganja rezultat umesto uobičajnog diktiranja igre.
Da li je baš sve podredio RG i GS rekordu ili ga je jednostavna biologija tela počela da sustiže, videt ćemo uskoro.

Sinke

pre 2 godine

Nadala definitivno stizu godine,i to je jedini razlog zasto ovi mladji imaju sanse da ga pobjede...Ali cak Nadal koji je u krizi,koji je u 35-36 godini,opet ni takvog Nadala ne mogu da dobiju,jednostavno ih mentalno slomi.

Марко

pre 2 godine

Одмха да установите Нобелову награду за тенис, и да му је доделите за ово невероватно достигнуће.

Nebojša

pre 2 godine

Iskreno navijao sam za Sapovalova u početku ali u tajbrejku ipak za Nadala zašto pa zato što je ipak zanimljivije sa njim nego bez njega samo pitanje koliko ima snage u njemu posle maratona za verovatno Zvereva ponovo.

Gambeeet

pre 2 godine

Denis je takav sklop da je u stanju da ispusti i 5:0 i 40:0. Na 6:3 i 3:0 i 0:30, gde Rafa sigurno pola sata nije uzeo gem, je prosto morao da prelomi susret, u narednom 40:0 na svoj servis i opet gubi gem jer kreće da maši svaki prvi servis do kraja istog. Pa 3:1 u 3. ali je potom taj 5. gem Rafa fenomenalno odigrao. Kada je potrebno dokusuriti protivnika, po pravilu ide neiznuđena greška. Greota za čiste udarce i talenat koje evidentno poseduje ovaj momak, kada u nekim trenucima deluje da potpuno napamet šamara lopticu, bez razmišljanja, i pored tog ogromnog prirodnog dara, sportska inteligencija ne na baš visokom nivou (zato i van TOP10 trenutno), poredeći ga recimo sa Cicipasom i dobrim delom Next Gen igrača. Taj-brejk na kraju čista formalnost, opet brdo grešaka i kraj. Mogao je ovo biti težak udarac za Rafu i njegovo samopouzdanje pred RG, ovako se izvukao, protiv Saše najverovatnije za finale, uz dužno poštovanje prema Opelki i Delbonisu. E moj Šapo, još i 2 neiznuđene na meč loptama, čast i šampionu na izdržanom pritisku kod 2. pri jednom maltene polu-volej udarcu sa osnovne. Hoćemo još jedan Nole-Rafa klasik u Rimu kao uvertiru za ono najveće u Parizu.

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

VASKEZ

pre 2 godine

Bolje da sutra ne izlazi na meč Zverevu, koliko je premoren. Saša će ga pocistiti, ‘ladno. A sto se tiče Noleta, sutra ćemo vidjeti u kakvom je stanju, jer Cicipas je pravo mjerilo trenutne forme.

Tenis

pre 2 godine

Gledao sam Nadalova poslednja dva meca, gde se namucio, al sta vise on je odigrao svoju igru kao i prethodnih godina na sljaci. Forhendi su sevali, desi se poneka nerezonska greska. Al to sto mi je ostavilo utisak je da su i Siner i Sapovalov tokom veceg dela meca izdrzavali to Rafino takozvano crtanje po terenu, da su dovodili Rafu do toga da mora da gresi, mozda je Rafa malo usporio pa je to davalo sansu protivnicima. Al i pored toga ova dva momka nisu savladali Rafu, jednostavno Zverev i Rublev su bili ceo mec konstantni i to je izgelda jedini nacin da se Rafa savlada na sljaci.

G.O.A.T.

pre 2 godine

Shapovalov je poklonio pobedu Nadalu lakim greškama u ključnim momentima. Nadal ovakvom igrom nema većih šansi protiv iskusnijih igrača

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Bori se Nadal do poslednjeg poena, cak i kad mu ne ide i ne moze vise da se krece onako dobro kao ranije zbog godina. Ipak uskoro puni 35, a to su za tenis vec veteranske godine.

goblin

pre 2 godine

Nestabilan,jednoručni bekend,nema slajs, ovom Šapovalovu bi Nadal od pre 7-8 godina dao jedno 5-6 gemova i lagano ga dobio, a ovo danas je trebao da izgubi glatko sa 2:0, ali je našao izlaz,na iskustvo i mentalitet pobednika.Nadal je zadnje 2-3 godine daleko od stare forme a titule u Parizu osvaja jer niko od konkurencije(možda samo Novak) ne veruje da može da ga dobije na 3 dobijena seta, gube meč i pre nego što i započne.Međutim, mislim da ove sezone po prvi put nakon "100 godina" nije apsolutni favorit na R.Garosu.Gde je Novak trenutno što se tiče forme videćemo protiv Cicipasa koji igra sjajno u poslednje vreme.

Robert

pre 2 godine

Majstorski izvlaci ovo Rafa na iskustvo i ludacku borbenost, poput finala sa Cicipasom. I dalje je slabija forma u odnosu na ranije godine, protivnik mladjan i do krvi naostren, a opet Nadal izasao kao pobednik. Nemam reci. Svaka mu cast! Bice on top na RG, kao i svake godine.

Djido

pre 2 godine

Ne znam ko više može da gleda Nadalovo otezanje i odugovlačenje meča, pipkanja, rituale, samo jedna opomena u prvom setu a prekoračio je vreme za servis prilikom svakog serviranja. To je za mene mučenje, ne mogu više da ga podnesem. Ko voli, neka mu.

Sale

pre 2 godine

Stekao sam utisak da je Šapovalov vodio 6-0, 5-0 i tada bi ga Nadal pobedio. Nadal pobedio na čisto iskustvo i ništa više! Kanađanin na ovom meču previše nekostantan. Idemo dalje.

Izadji mala

pre 2 godine

razlika izmedju velike trojke i svih ostalih je upravo ovo
sva trojica psihicki neverovatni samo novak malo neverovatniji od drugih dvojice

goblin

pre 2 godine

Nestabilan,jednoručni bekend,nema slajs, ovom Šapovalovu bi Nadal od pre 7-8 godina dao jedno 5-6 gemova i lagano ga dobio, a ovo danas je trebao da izgubi glatko sa 2:0, ali je našao izlaz,na iskustvo i mentalitet pobednika.Nadal je zadnje 2-3 godine daleko od stare forme a titule u Parizu osvaja jer niko od konkurencije(možda samo Novak) ne veruje da može da ga dobije na 3 dobijena seta, gube meč i pre nego što i započne.Međutim, mislim da ove sezone po prvi put nakon "100 godina" nije apsolutni favorit na R.Garosu.Gde je Novak trenutno što se tiče forme videćemo protiv Cicipasa koji igra sjajno u poslednje vreme.

Zuti

pre 2 godine

Nisam istraživao ali izgleda mi ovo ko najlošija sezona Rafe na zemlji od kad je postao profesionalac. Pratio sam sve turnire na zemlji od MC do Rima sada i baš se muči, ulazi u mečeve ko uspavani medo i stalno ganja rezultat umesto uobičajnog diktiranja igre.
Da li je baš sve podredio RG i GS rekordu ili ga je jednostavna biologija tela počela da sustiže, videt ćemo uskoro.

Stefan

pre 2 godine

Mala ispravka. Sapovalov je u drugom setu imao 3:0 i brej loptu, onda je imao i 3:1 i 40:0 na svoj servis. Nadal je uzeo 5 gemova za redom u drugom setu.

P.S. Ovo sto Rafa radi pri riternu, gdje je jedno 5 metara od osnovne linije je zaista iritantno za gledati.

Nislija

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.

Tenis

pre 2 godine

Gledao sam Nadalova poslednja dva meca, gde se namucio, al sta vise on je odigrao svoju igru kao i prethodnih godina na sljaci. Forhendi su sevali, desi se poneka nerezonska greska. Al to sto mi je ostavilo utisak je da su i Siner i Sapovalov tokom veceg dela meca izdrzavali to Rafino takozvano crtanje po terenu, da su dovodili Rafu do toga da mora da gresi, mozda je Rafa malo usporio pa je to davalo sansu protivnicima. Al i pored toga ova dva momka nisu savladali Rafu, jednostavno Zverev i Rublev su bili ceo mec konstantni i to je izgelda jedini nacin da se Rafa savlada na sljaci.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Bori se Nadal do poslednjeg poena, cak i kad mu ne ide i ne moze vise da se krece onako dobro kao ranije zbog godina. Ipak uskoro puni 35, a to su za tenis vec veteranske godine.

sve sto smo zeleli sve sto smo hteli...

pre 2 godine

Pa kad je dobio tezak zreb, neko igra sa Fokinom a Nadal sa Sapovalovim.
(Will Mosley, 13. maj

Da bi bilo obrnuto mora biti prvi igrac sveta, ali kako pored Novaka...

Dag Kristi

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Inače Novak partijama na šljaci, baš uliva poverenje nama navijačima

G.O.A.T.

pre 2 godine

Shapovalov je poklonio pobedu Nadalu lakim greškama u ključnim momentima. Nadal ovakvom igrom nema većih šansi protiv iskusnijih igrača

penzija u najavi

pre 2 godine

Ko dobije prvi set i vodi 3:0 u drugom pa dozvoli da se protivnik vrati
u igru taj nije ni zasluzio da ide dalje. Cestitam Nadalu ali ono sto je
pokazao nije za kralja sljake, sramota.

Трооки Гавран

pre 2 godine

Надал није изгледао овако"рањиво" на шљаци још од сезоне 2015. У Монте Карлу изгубио од Рубљова коме је шљака убедљиво најслабија подлога. У Барселони бледа издања против Ивашке и Нишикорија, на свом нивоу био једино у финалу против Циципаса. У Мадриду га Зверев рутински победио у четвртфиналу. Данас је изгледало да ће га Шапо победити 2:0, али се вратио, и на моменте изгледао стварно одлично, али све у свему, не делује ни близу сигурно као претходних година, што је реално и за очекивати, напуниће 35 година за месец дана. На РГ ће бити занимљиво, Надал слабији него пре, Новак такође не игра најбоље, Медведев не уме да игра на шљаци, можда је ово добра шанса за Тима, Зверева или Циципаса да освоје РГ.

rdjav djoka

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00) Pre 7 meseci osvojio RG bez izgubljenog seta, Novak prosao kao bos po trnju... Ljudi nikako da shvate da kako god on igrao na drugim turnirima, na RG je to nivo iznad svih - vanzemaljac. Ista situacija je sa Novakom na AO. Jednostavno, na svojim terenima su uvek u top formama i skoro pa nepobedivi.

Sinke

pre 2 godine

Nadala definitivno stizu godine,i to je jedini razlog zasto ovi mladji imaju sanse da ga pobjede...Ali cak Nadal koji je u krizi,koji je u 35-36 godini,opet ni takvog Nadala ne mogu da dobiju,jednostavno ih mentalno slomi.

Gambeeet

pre 2 godine

Denis je takav sklop da je u stanju da ispusti i 5:0 i 40:0. Na 6:3 i 3:0 i 0:30, gde Rafa sigurno pola sata nije uzeo gem, je prosto morao da prelomi susret, u narednom 40:0 na svoj servis i opet gubi gem jer kreće da maši svaki prvi servis do kraja istog. Pa 3:1 u 3. ali je potom taj 5. gem Rafa fenomenalno odigrao. Kada je potrebno dokusuriti protivnika, po pravilu ide neiznuđena greška. Greota za čiste udarce i talenat koje evidentno poseduje ovaj momak, kada u nekim trenucima deluje da potpuno napamet šamara lopticu, bez razmišljanja, i pored tog ogromnog prirodnog dara, sportska inteligencija ne na baš visokom nivou (zato i van TOP10 trenutno), poredeći ga recimo sa Cicipasom i dobrim delom Next Gen igrača. Taj-brejk na kraju čista formalnost, opet brdo grešaka i kraj. Mogao je ovo biti težak udarac za Rafu i njegovo samopouzdanje pred RG, ovako se izvukao, protiv Saše najverovatnije za finale, uz dužno poštovanje prema Opelki i Delbonisu. E moj Šapo, još i 2 neiznuđene na meč loptama, čast i šampionu na izdržanom pritisku kod 2. pri jednom maltene polu-volej udarcu sa osnovne. Hoćemo još jedan Nole-Rafa klasik u Rimu kao uvertiru za ono najveće u Parizu.

VASKEZ

pre 2 godine

Bolje da sutra ne izlazi na meč Zverevu, koliko je premoren. Saša će ga pocistiti, ‘ladno. A sto se tiče Noleta, sutra ćemo vidjeti u kakvom je stanju, jer Cicipas je pravo mjerilo trenutne forme.

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

srle

pre 2 godine

Još su ovi mladi teniseri zeleni za Đokovića i Nadala. Imao je Šapovalov dve meč lopte, igrao odlično i na kraju izgubio. Kad se samo setim da celu ovu sezonu šljake ljudi otpisuju Noleta i Rafu, a oni sa pola gasa i svojih 50 posto mogućnosti podučavaju mlade snage svakim danom, iznova i iznova. Dugo će vladati tenisom velika trojka, bar još nekoliko godina.

Mare

pre 2 godine

Kakav meč! Šapovalov ume ovako da odigra par puta godišnje, imao je svoje šanse ali odlučila je psiha. Nadal mora a i može bolje od ovoga, možda mu je i trebao ovakav meč jedan, sve u svemu bilo je ovo super za gledanje.

Robert

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Pa nije ni Nole vise ono sto je bio, tako da razlika izmedju njih dvojice na Rg sljaci i dalje ostaje slicna. Doduse, predvidjam nekog novog osvajaca ove godine.

Tn

pre 2 godine

Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.
(Bl, 13. maj 2021 20:26)
Dobro, onda je i Nadal pobedio samog sebe na AO 2019, Djokovic se tu nije morao mnogo truditi.

Never Mind

pre 2 godine

Rafa je pravi Spartanac. Veliki sam navijač Đokovića ali, pratim i poštujem i ostalu dvojicu iz fab3. Bez njih trojice više ništa neće biti isto. Putovanje još traje ali, i kada se uskoro završi, biću srećan što sam mu svedočio.
Pružili su nam nezaboravne momente. Teniski pozdrav svima.

CroFed

pre 2 godine

Eksplozivan meč! Denis odigrao možda i meč života no nije bilo dovoljno, izgorio je od želje reklo bi se! Ali kako je samo radio probleme Nadalu s jednoručnim bekhendom, baš "simpatično" je to bilo za gledati. Rafa definitivno nije na 100% nivou, ovo me podsjeća na recimo igre iz 2016...

Toma

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.

Klegani

pre 2 godine

Šapovalov je ključne trenutke meča odigrao očajno. Taman pomisliš evo ga a on čistu loptu zvekne u mrežu. Nadal će na RG definitivno imati više problema od mladih igrača nego od starijih.

Goksi

pre 2 godine

A onda dođe RG i Rafa po običaju svakog počisti bez izgubljenog seta, a pojedini kao Monačanin,ne osvoji ni gem u jednom setu.Rafa kralju,čekamo 21.GS da i zvanično postaneš GOAT iako to već jesi !

idemoooooo

pre 2 godine

Miševi, jeste li se ponadali da će Rafa G O A T izgubiti. 20>18, 6:0 6:2 7:5 kmeeeee.....
(Muamer, 13. maj 2021 21:40)

Sutra Muamere Srbine, sutra

Сеновић

pre 2 godine

Надала ово интересује ето , ако прође прође. Да би е неће. Али ће зато на РГ да кидише као звер.

HanSolo

pre 2 godine

Šapovalov je možda čak naj talentovaniji u novoj generaciji. Ima sjajne udarce, i najlepšu igru.. Ume da udara drajv udarce sa obe strane.. Sjajnu igru ima u sebi.. Ali nema psihu nikakvu na žalost.. Kad bi to imao bio bi manje više ne pobedljiv.. Nema strpljenja pa to ti je.. Ali on je i pre pritiskao i pobeđivao Nadala..

Vrg

pre 2 godine

Ljudi, iako su i Rim i RG na sljaci, ne znaci da su isto. Rafa je jedno u Rimu, a drugo u Parizu.
Tako je i sa Novakom i USO i AO.
Videcemo gde je ko tek na slemu.

Tenis

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
Јел ти толико смета Рафин преокрет да убацујеш Нолета у ову вест? Рафини и Нолетови мечеви се своде на пребацивање до изнемоглости зар не, и шта Ноле игра исто досадно онда? На страну то, ал једна од занимљивих ствари је гледање Рафе како губи на почетку, јер само чекам да видим како ће наћи нови начин да дође до победе.

Nemanja Milosevic

pre 2 godine

Vrlo cudan turnir. Sad Noletu stize Cicipas, a Nadalu kako stvari stoje , bice Nisikori, a ne Zverev. Tu su i Tim i Rubljov. Sve u svemu Nadal sad ima laksi zreb od Noleta, koji ako hoce titulu mora da pobedi Cicipasa, potom Tima, i mozda bas Nadala u finalu. To bi bilo dobro finale, jer ako ga tu dobije , imace ozbiljne sanse na RG

Nebojša

pre 2 godine

Iskreno navijao sam za Sapovalova u početku ali u tajbrejku ipak za Nadala zašto pa zato što je ipak zanimljivije sa njim nego bez njega samo pitanje koliko ima snage u njemu posle maratona za verovatno Zvereva ponovo.

Tn

pre 2 godine

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema
(Grof, 13. maj 2021 18:51)
Bravo za sve strucnjake.

Марко

pre 2 godine

Одмха да установите Нобелову награду за тенис, и да му је доделите за ово невероватно достигнуће.

Bl

pre 2 godine

Šapovalov umjesto na terenu, treba mentslni trenung svaki dsn po nekoliko sati.
A Nadal postaje sve gori i neptistojniji sa svojim mantrama. Odvratno.

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

Misa

pre 2 godine

Dragi nas Rafo, izgleda da si resio da skoro svaki mec pocnes sa poklonjenim gemovima za protivnika. I onda, mi tvoji navijaci, se u startu nerviramo i gubimo zivce sve vreme dok traje mec. i na kraju pobedis, sto je najbitnije. I dok budes pobedjivao, a pobedices ako nisi pasivan kao protiv Zvereva zadnji put, sve cemo ti oprostiti. Mozda tako podizes formu namerno zbog RG? Kako god , mi smo tu uz tebe. Vamos iz Srbije!!!!

lal

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
ako izuzmemo 2011. djokovic takodje ima mnogo slicnosti sa atletikom... e sad, ima onih koji sport posmatraju kao zabavu i cirkus i onih drugih za koje je to rat u kome je vazno ostvariti cilj... a cilj nije da budes zanimljiv i leprsav, vec da POBEDIS...
tenis je igra gresaka, da bi pobedio, potrebno je svesti ih na minimum... i rafa i nole su to odavno shvatili... i ostali igraci bi igrali isto kada bi znali da ce im to doneti GS titulu, ali na njihovu zalost to je jako tesko primeniti u praksi...

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

Kikujiro

pre 2 godine

Šapovalov igrač kome je drugo kolo RG nakbolji rezultat, očajni katastrofali Nadal, srećno i na silu se provukao, ko se razume u tenis zna da je Novak potcenio Rafu prošle godine, i tek je u trećem setu počeo da igra tenis, ako ne ponovi istu grešku sada pada RG.

italiano vero

pre 2 godine

Nadal ispada u cetvrtfinalu. Taktika mu ista ko u 2020 u Rimu. Treba studirati i analizovati konkurente i trenirati za RG.

Videt cete! Nece on da trosi energiju za ovaj Rim!

BataJegulja

pre 2 godine

Nadal osvaja Rim...digao je nivo igre a sa druge strane izgleda da Zverev ispada ,gubi 1:0 i 3:1 u gemovima...nisikori a zatim u polufinalu pa tek lak protivnik...Delbonis ili Opeka...Rafi se otvorilo put a igru je podigao na stvano visok nivo...kada protivnik ima problema da ga dobije na brzim sljakama...onda na RG nema šta da traže...ko po običaju njemu taj teren i ta šljaka najviše odgovaraju... čudno ali istinito...primera radi beton na AO i USA OPEN ...Noletu puno više odgovara AO ili recimo Cincinnati gde je samo jednom uzeo titulu...tako kada se sve sabere i oduzme Rafa opet prvi favorit i po onome što igra trenutno nema sumnje da uzima 21GS

Grof

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.
(Toma, 13. maj 2021 18:26)

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema

Bl

pre 2 godine

@rdjav dj.
Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.

CroFed

pre 2 godine

@Kikujiro

Opelka će biti nagazna mina za favorizirane igrače u prva dva kola Wimbledona, naravno pod uvjetom da ne bude jedan od 32 nositelja.

TurboNator

pre 2 godine

Na betonu ga bole ledja,a ovde iz prvog reda tribina vraca loptice i trci 4 sata,zanimljivo...
(Dzoni, 13. maj 2021 19:00)

Da, takodje i to sto je na Roland Garosu uvek tip top spreman (osim te jedne godine, i to je zanimljivo) bez obzira na igre neposredno pre turnira... vrlo zanimljivo.

Želim mu što više pobeda

pre 2 godine

U redu je - Nadal se odrekao dece i porodice - samo ga tenis zadovoljava, kad to već nisu mogli tata i mama da mu omoguće.

Djido

pre 2 godine

Ne znam ko više može da gleda Nadalovo otezanje i odugovlačenje meča, pipkanja, rituale, samo jedna opomena u prvom setu a prekoračio je vreme za servis prilikom svakog serviranja. To je za mene mučenje, ne mogu više da ga podnesem. Ko voli, neka mu.

Goksi

pre 2 godine

A onda dođe RG i Rafa po običaju svakog počisti bez izgubljenog seta, a pojedini kao Monačanin,ne osvoji ni gem u jednom setu.Rafa kralju,čekamo 21.GS da i zvanično postaneš GOAT iako to već jesi !

Nislija

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

Robert

pre 2 godine

Majstorski izvlaci ovo Rafa na iskustvo i ludacku borbenost, poput finala sa Cicipasom. I dalje je slabija forma u odnosu na ranije godine, protivnik mladjan i do krvi naostren, a opet Nadal izasao kao pobednik. Nemam reci. Svaka mu cast! Bice on top na RG, kao i svake godine.

Misa

pre 2 godine

Dragi nas Rafo, izgleda da si resio da skoro svaki mec pocnes sa poklonjenim gemovima za protivnika. I onda, mi tvoji navijaci, se u startu nerviramo i gubimo zivce sve vreme dok traje mec. i na kraju pobedis, sto je najbitnije. I dok budes pobedjivao, a pobedices ako nisi pasivan kao protiv Zvereva zadnji put, sve cemo ti oprostiti. Mozda tako podizes formu namerno zbog RG? Kako god , mi smo tu uz tebe. Vamos iz Srbije!!!!

Flo

pre 2 godine

Sapovalov ga unistio, duplo vise Vinera, ovom unistavacu tenisa da nije sljake i da nema tu mogucnost da 5 minuta vraca lopticu dok protivnik ne pogresi bio bi u rangu Vavrinke i Mareja

Izadji mala

pre 2 godine

razlika izmedju velike trojke i svih ostalih je upravo ovo
sva trojica psihicki neverovatni samo novak malo neverovatniji od drugih dvojice

Kikujiro

pre 2 godine

Šapovalov igrač kome je drugo kolo RG nakbolji rezultat, očajni katastrofali Nadal, srećno i na silu se provukao, ko se razume u tenis zna da je Novak potcenio Rafu prošle godine, i tek je u trećem setu počeo da igra tenis, ako ne ponovi istu grešku sada pada RG.

Stefan

pre 2 godine

Mala ispravka. Sapovalov je u drugom setu imao 3:0 i brej loptu, onda je imao i 3:1 i 40:0 na svoj servis. Nadal je uzeo 5 gemova za redom u drugom setu.

P.S. Ovo sto Rafa radi pri riternu, gdje je jedno 5 metara od osnovne linije je zaista iritantno za gledati.

goblin

pre 2 godine

Nestabilan,jednoručni bekend,nema slajs, ovom Šapovalovu bi Nadal od pre 7-8 godina dao jedno 5-6 gemova i lagano ga dobio, a ovo danas je trebao da izgubi glatko sa 2:0, ali je našao izlaz,na iskustvo i mentalitet pobednika.Nadal je zadnje 2-3 godine daleko od stare forme a titule u Parizu osvaja jer niko od konkurencije(možda samo Novak) ne veruje da može da ga dobije na 3 dobijena seta, gube meč i pre nego što i započne.Međutim, mislim da ove sezone po prvi put nakon "100 godina" nije apsolutni favorit na R.Garosu.Gde je Novak trenutno što se tiče forme videćemo protiv Cicipasa koji igra sjajno u poslednje vreme.

Tenis

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
Јел ти толико смета Рафин преокрет да убацујеш Нолета у ову вест? Рафини и Нолетови мечеви се своде на пребацивање до изнемоглости зар не, и шта Ноле игра исто досадно онда? На страну то, ал једна од занимљивих ствари је гледање Рафе како губи на почетку, јер само чекам да видим како ће наћи нови начин да дође до победе.

HanSolo

pre 2 godine

Šapovalov je možda čak naj talentovaniji u novoj generaciji. Ima sjajne udarce, i najlepšu igru.. Ume da udara drajv udarce sa obe strane.. Sjajnu igru ima u sebi.. Ali nema psihu nikakvu na žalost.. Kad bi to imao bio bi manje više ne pobedljiv.. Nema strpljenja pa to ti je.. Ali on je i pre pritiskao i pobeđivao Nadala..

Robert

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Pa nije ni Nole vise ono sto je bio, tako da razlika izmedju njih dvojice na Rg sljaci i dalje ostaje slicna. Doduse, predvidjam nekog novog osvajaca ove godine.

G.O.A.T.

pre 2 godine

Shapovalov je poklonio pobedu Nadalu lakim greškama u ključnim momentima. Nadal ovakvom igrom nema većih šansi protiv iskusnijih igrača

Pele 2.0

pre 2 godine

I sad je Nadal strašan jer se vratio posle vođstva Šapovalova 6:3, 3:1 i 40:0.

Strašan bi bio da je pobedio sa npr. 6:2, 6:2, a ne što se "provukao kroz iglene uši".

Otprilike, kao onih 15:40. Smešno!

penzija u najavi

pre 2 godine

Ko dobije prvi set i vodi 3:0 u drugom pa dozvoli da se protivnik vrati
u igru taj nije ni zasluzio da ide dalje. Cestitam Nadalu ali ono sto je
pokazao nije za kralja sljake, sramota.

italiano vero

pre 2 godine

Nadal ispada u cetvrtfinalu. Taktika mu ista ko u 2020 u Rimu. Treba studirati i analizovati konkurente i trenirati za RG.

Videt cete! Nece on da trosi energiju za ovaj Rim!

Bl

pre 2 godine

@rdjav dj.
Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.

Sale

pre 2 godine

Stekao sam utisak da je Šapovalov vodio 6-0, 5-0 i tada bi ga Nadal pobedio. Nadal pobedio na čisto iskustvo i ništa više! Kanađanin na ovom meču previše nekostantan. Idemo dalje.

Nemanja Milosevic

pre 2 godine

Vrlo cudan turnir. Sad Noletu stize Cicipas, a Nadalu kako stvari stoje , bice Nisikori, a ne Zverev. Tu su i Tim i Rubljov. Sve u svemu Nadal sad ima laksi zreb od Noleta, koji ako hoce titulu mora da pobedi Cicipasa, potom Tima, i mozda bas Nadala u finalu. To bi bilo dobro finale, jer ako ga tu dobije , imace ozbiljne sanse na RG

Марко

pre 2 godine

Одмха да установите Нобелову награду за тенис, и да му је доделите за ово невероватно достигнуће.

BataJegulja

pre 2 godine

Nadal osvaja Rim...digao je nivo igre a sa druge strane izgleda da Zverev ispada ,gubi 1:0 i 3:1 u gemovima...nisikori a zatim u polufinalu pa tek lak protivnik...Delbonis ili Opeka...Rafi se otvorilo put a igru je podigao na stvano visok nivo...kada protivnik ima problema da ga dobije na brzim sljakama...onda na RG nema šta da traže...ko po običaju njemu taj teren i ta šljaka najviše odgovaraju... čudno ali istinito...primera radi beton na AO i USA OPEN ...Noletu puno više odgovara AO ili recimo Cincinnati gde je samo jednom uzeo titulu...tako kada se sve sabere i oduzme Rafa opet prvi favorit i po onome što igra trenutno nema sumnje da uzima 21GS

Bl

pre 2 godine

Šapovalov umjesto na terenu, treba mentslni trenung svaki dsn po nekoliko sati.
A Nadal postaje sve gori i neptistojniji sa svojim mantrama. Odvratno.

sve sto smo zeleli sve sto smo hteli...

pre 2 godine

Pa kad je dobio tezak zreb, neko igra sa Fokinom a Nadal sa Sapovalovim.
(Will Mosley, 13. maj

Da bi bilo obrnuto mora biti prvi igrac sveta, ali kako pored Novaka...

idemoooooo

pre 2 godine

Miševi, jeste li se ponadali da će Rafa G O A T izgubiti. 20>18, 6:0 6:2 7:5 kmeeeee.....
(Muamer, 13. maj 2021 21:40)

Sutra Muamere Srbine, sutra

Grof

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.
(Toma, 13. maj 2021 18:26)

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema

VASKEZ

pre 2 godine

Bolje da sutra ne izlazi na meč Zverevu, koliko je premoren. Saša će ga pocistiti, ‘ladno. A sto se tiče Noleta, sutra ćemo vidjeti u kakvom je stanju, jer Cicipas je pravo mjerilo trenutne forme.

Toma

pre 2 godine

Ovaj Nadal nema sta da trazi protiv Zvereva
(Grof, 13. maj 2021 18:06) # Link komentara

Moze ladno da se desi da igra protiv Japanca koji je uzeo prvi set protiv Sase. A to bi bila opet druga prica.

Трооки Гавран

pre 2 godine

Надал није изгледао овако"рањиво" на шљаци још од сезоне 2015. У Монте Карлу изгубио од Рубљова коме је шљака убедљиво најслабија подлога. У Барселони бледа издања против Ивашке и Нишикорија, на свом нивоу био једино у финалу против Циципаса. У Мадриду га Зверев рутински победио у четвртфиналу. Данас је изгледало да ће га Шапо победити 2:0, али се вратио, и на моменте изгледао стварно одлично, али све у свему, не делује ни близу сигурно као претходних година, што је реално и за очекивати, напуниће 35 година за месец дана. На РГ ће бити занимљиво, Надал слабији него пре, Новак такође не игра најбоље, Медведев не уме да игра на шљаци, можда је ово добра шанса за Тима, Зверева или Циципаса да освоје РГ.

Tn

pre 2 godine

Ljudi s oravom ne shvataju da Nadal može biti ovako loš na šljaci. Kakvo vajno tempiranje forme i testiranje protivnika! Mačku o rep tu priču. Dva meča u Rimu spasilo je samo njegovo ogromno iskustvo i nezrelost i brzopletost protivnik. Ni na Garosu prošle godine nije bio ništa posebno do finala, a tu je Đoković pobjedio samog sebe, pa se Nadal nije morao puno satirati.
(Bl, 13. maj 2021 20:26)
Dobro, onda je i Nadal pobedio samog sebe na AO 2019, Djokovic se tu nije morao mnogo truditi.

Zuti

pre 2 godine

Nisam istraživao ali izgleda mi ovo ko najlošija sezona Rafe na zemlji od kad je postao profesionalac. Pratio sam sve turnire na zemlji od MC do Rima sada i baš se muči, ulazi u mečeve ko uspavani medo i stalno ganja rezultat umesto uobičajnog diktiranja igre.
Da li je baš sve podredio RG i GS rekordu ili ga je jednostavna biologija tela počela da sustiže, videt ćemo uskoro.

srle

pre 2 godine

Još su ovi mladi teniseri zeleni za Đokovića i Nadala. Imao je Šapovalov dve meč lopte, igrao odlično i na kraju izgubio. Kad se samo setim da celu ovu sezonu šljake ljudi otpisuju Noleta i Rafu, a oni sa pola gasa i svojih 50 posto mogućnosti podučavaju mlade snage svakim danom, iznova i iznova. Dugo će vladati tenisom velika trojka, bar još nekoliko godina.

Dag Kristi

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00)

Inače Novak partijama na šljaci, baš uliva poverenje nama navijačima

Nebojša

pre 2 godine

Iskreno navijao sam za Sapovalova u početku ali u tajbrejku ipak za Nadala zašto pa zato što je ipak zanimljivije sa njim nego bez njega samo pitanje koliko ima snage u njemu posle maratona za verovatno Zvereva ponovo.

CroFed

pre 2 godine

Eksplozivan meč! Denis odigrao možda i meč života no nije bilo dovoljno, izgorio je od želje reklo bi se! Ali kako je samo radio probleme Nadalu s jednoručnim bekhendom, baš "simpatično" je to bilo za gledati. Rafa definitivno nije na 100% nivou, ovo me podsjeća na recimo igre iz 2016...

Klegani

pre 2 godine

Šapovalov je ključne trenutke meča odigrao očajno. Taman pomisliš evo ga a on čistu loptu zvekne u mrežu. Nadal će na RG definitivno imati više problema od mladih igrača nego od starijih.

Gambeeet

pre 2 godine

Denis je takav sklop da je u stanju da ispusti i 5:0 i 40:0. Na 6:3 i 3:0 i 0:30, gde Rafa sigurno pola sata nije uzeo gem, je prosto morao da prelomi susret, u narednom 40:0 na svoj servis i opet gubi gem jer kreće da maši svaki prvi servis do kraja istog. Pa 3:1 u 3. ali je potom taj 5. gem Rafa fenomenalno odigrao. Kada je potrebno dokusuriti protivnika, po pravilu ide neiznuđena greška. Greota za čiste udarce i talenat koje evidentno poseduje ovaj momak, kada u nekim trenucima deluje da potpuno napamet šamara lopticu, bez razmišljanja, i pored tog ogromnog prirodnog dara, sportska inteligencija ne na baš visokom nivou (zato i van TOP10 trenutno), poredeći ga recimo sa Cicipasom i dobrim delom Next Gen igrača. Taj-brejk na kraju čista formalnost, opet brdo grešaka i kraj. Mogao je ovo biti težak udarac za Rafu i njegovo samopouzdanje pred RG, ovako se izvukao, protiv Saše najverovatnije za finale, uz dužno poštovanje prema Opelki i Delbonisu. E moj Šapo, još i 2 neiznuđene na meč loptama, čast i šampionu na izdržanom pritisku kod 2. pri jednom maltene polu-volej udarcu sa osnovne. Hoćemo još jedan Nole-Rafa klasik u Rimu kao uvertiru za ono najveće u Parizu.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Bori se Nadal do poslednjeg poena, cak i kad mu ne ide i ne moze vise da se krece onako dobro kao ranije zbog godina. Ipak uskoro puni 35, a to su za tenis vec veteranske godine.

Sinke

pre 2 godine

Nadala definitivno stizu godine,i to je jedini razlog zasto ovi mladji imaju sanse da ga pobjede...Ali cak Nadal koji je u krizi,koji je u 35-36 godini,opet ni takvog Nadala ne mogu da dobiju,jednostavno ih mentalno slomi.

lal

pre 2 godine

Nadal je Atletiko Madrid tenisa. Dosadno prebacivanje loptice do iznemoglosti, za njega mogu samo Spanci da navijaju i Srbi kojima je Djoker unistio detinjstvo.
(Nislija, 13. maj 2021 18:19)
ako izuzmemo 2011. djokovic takodje ima mnogo slicnosti sa atletikom... e sad, ima onih koji sport posmatraju kao zabavu i cirkus i onih drugih za koje je to rat u kome je vazno ostvariti cilj... a cilj nije da budes zanimljiv i leprsav, vec da POBEDIS...
tenis je igra gresaka, da bi pobedio, potrebno je svesti ih na minimum... i rafa i nole su to odavno shvatili... i ostali igraci bi igrali isto kada bi znali da ce im to doneti GS titulu, ali na njihovu zalost to je jako tesko primeniti u praksi...

Сеновић

pre 2 godine

Надала ово интересује ето , ако прође прође. Да би е неће. Али ће зато на РГ да кидише као звер.

rdjav djoka

pre 2 godine

Ne deluje više tako dominantno na šljaci... Novak sa jakom motivacijom da napadne rolan garos!!!
(aca, 13. maj 2021 18:00) Pre 7 meseci osvojio RG bez izgubljenog seta, Novak prosao kao bos po trnju... Ljudi nikako da shvate da kako god on igrao na drugim turnirima, na RG je to nivo iznad svih - vanzemaljac. Ista situacija je sa Novakom na AO. Jednostavno, na svojim terenima su uvek u top formama i skoro pa nepobedivi.

Tn

pre 2 godine

U pravu si, Japanac ce izbaciti Zvereva a protiv Nadala ce predati mec ili uzeti 3 gema
(Grof, 13. maj 2021 18:51)
Bravo za sve strucnjake.

Tenis

pre 2 godine

Gledao sam Nadalova poslednja dva meca, gde se namucio, al sta vise on je odigrao svoju igru kao i prethodnih godina na sljaci. Forhendi su sevali, desi se poneka nerezonska greska. Al to sto mi je ostavilo utisak je da su i Siner i Sapovalov tokom veceg dela meca izdrzavali to Rafino takozvano crtanje po terenu, da su dovodili Rafu do toga da mora da gresi, mozda je Rafa malo usporio pa je to davalo sansu protivnicima. Al i pored toga ova dva momka nisu savladali Rafu, jednostavno Zverev i Rublev su bili ceo mec konstantni i to je izgelda jedini nacin da se Rafa savlada na sljaci.

Vrg

pre 2 godine

Ljudi, iako su i Rim i RG na sljaci, ne znaci da su isto. Rafa je jedno u Rimu, a drugo u Parizu.
Tako je i sa Novakom i USO i AO.
Videcemo gde je ko tek na slemu.

Never Mind

pre 2 godine

Rafa je pravi Spartanac. Veliki sam navijač Đokovića ali, pratim i poštujem i ostalu dvojicu iz fab3. Bez njih trojice više ništa neće biti isto. Putovanje još traje ali, i kada se uskoro završi, biću srećan što sam mu svedočio.
Pružili su nam nezaboravne momente. Teniski pozdrav svima.

TurboNator

pre 2 godine

Na betonu ga bole ledja,a ovde iz prvog reda tribina vraca loptice i trci 4 sata,zanimljivo...
(Dzoni, 13. maj 2021 19:00)

Da, takodje i to sto je na Roland Garosu uvek tip top spreman (osim te jedne godine, i to je zanimljivo) bez obzira na igre neposredno pre turnira... vrlo zanimljivo.

Želim mu što više pobeda

pre 2 godine

U redu je - Nadal se odrekao dece i porodice - samo ga tenis zadovoljava, kad to već nisu mogli tata i mama da mu omoguće.

Mare

pre 2 godine

Kakav meč! Šapovalov ume ovako da odigra par puta godišnje, imao je svoje šanse ali odlučila je psiha. Nadal mora a i može bolje od ovoga, možda mu je i trebao ovakav meč jedan, sve u svemu bilo je ovo super za gledanje.

CroFed

pre 2 godine

@Kikujiro

Opelka će biti nagazna mina za favorizirane igrače u prva dva kola Wimbledona, naravno pod uvjetom da ne bude jedan od 32 nositelja.