Sreda, 21.04.2021.

21:18

Čeferin ugasio ligu bogataša, a sebi uvećao platu za pola miliona

Plata prvog čoveka UEFA Aleksandera Čeferina bila je predmet spora između dve strane zaraćene oko budućnosti fudbala.

Izvor: MS

Èeferin ugasio ligu bogataša, a sebi uveæao platu za pola miliona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Dragon

pre 2 godine

Cifre su odavno presle sve moguce granice.
Nekada bogati gledali siromasne.
Sada siromasni gledaju bogate.
Najbogatije drzave imaju prosjecnu platu par hiljada eura.
Fudbaleri stotine hiljada do vise miliona.
I sada mi da se nerviramo sto oni izgube neku utakmicu.
Potpuno besmisleno.
Karta bi trebala biti max 50 eura za pocetak.
Bilo gdje i bilo koji sport.
A sponzori, reklame, tv prava itd. neka im daju koliko hoce.

Nemanja

pre 2 godine

Vidim da ovde ljudi ne razlikuju bruto i neto. Tu se svaka polemika oko ovoga zavrsava. Uostalom, nije on sam sebi mogao da poveca, nego neki Upravni odbor. Bar tako funkcionise u kompanijama. Opet, pogledajte kolike plate imaju u CZ i Partizanu, gubitasima na racun poreza gradjana Srbije. Oni tamo bar posluju na trzistu pozitivno.

Bojan

pre 2 godine

"Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.
(Pero, 22. april 2021 08:05) "

Na zapadu su neretko profesori fakulteta vlasnici nekoliko izuma i patenata na osnovu kojih zaradjuju ogromne novce. Tako da doktore angazuj se malo, smisli nesto i zgrni lovu.

Pero

pre 2 godine

Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.

brm

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

To sam i ja pričao kad sam imao 400-500 evra platu. Sad kad zarađujem te 2000, želim više, jer ti se otvore nove potrebe i vidici.

Mariborcan1970

pre 2 godine

@B.Živković

O kakvom monopolu ti govoriš?! UEFA je medjunarodna fudbalska organizacija koja je sastavljena iz predstavnika Saveza i klubova - zna se po kojem principu neko može da bude unutra. Svoje predstavnike u UEFA-i sami biraju Savezi i klubovi da zastupaju njihove interese. Dakle, države i klubovi sami odlučuju ko će ih predstavljati i ko će tamo odlučivati. 90% novca se vraća Savezima i klubovima, dakle, u fudbal po cijeloj Evropi. Po tvojoj logiki su sve medjunarodne organizacije monopoli koji nemaju nikakvog smisla.

Miljac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00

Evo ja u Hr imam toliku plaću, 430 eura plaćam stan, toliko i kredit i troškovi auta, 200 eura studentski kredit, 100 eura na kartici za stvari tipa TV.... Znači fiksni troškova imam oko 1200 eura, di su hrana, odjeća i obuća(košulje, cipele, odjela za posao koštaju, ne možeš to kupiti za 10 eura na placu) .... A nemam ni djecu, ni svoj stan /kuću koji će daleko podići taj fiksni dio. I nisu to neki novci kako misliš

Leopold

pre 2 godine

FIFA, UEFA jesu kompanije, kao i Formula 1! Nisu "budžetske" ustanove i niko ih ne finansira, nego im svi fudbalski savezi plaćaju "reket", ako hoće da učestvuju u njihovim takmičenjima - to im je pitanje nacionalnog prestiža.

Sada UEFA pokušava da uništi konkurenciju i sačuva monopol. Sve se vrti oko para, kao i uvek. Nikoga nije briga za navijače i male klubove - to je priča za naivne. Kao kad vam političari pričaju "to činim zbog Srbije i srpskog naroda"... Kako da ne.

Miskec

pre 2 godine

"Kolubarac" je l to znaci da ako bi neka kompanija tebi ponudila platu preko 2 000 evra, ti bi odbio uz obrazlozenje da ne bi znao sta bi s tolikim parama?

zgužvani daljinski

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

@zivkovic
i na kraju ih je Bil Gejts sve bocnuo sa 5g vakcinom. brateeee gde zivimmm. bogati se bogate da bi osiromasili nas siromasne da bi oni lepse ziveli u deep darku. kakav balvan treba da budes da ovo sve povezes)))))) hahhjaja placem))))

Čika Žika

pre 2 godine

B92

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

@pazi vidi gledaj
Čime se ti bavis? ako ne uradis svoj posao dobro koliko ce firma novca da izgubi? verovatno nista? zaposlice nekoga drugog za €500 mesecno.
ako Čeferin ne uradi posao dobro koliko ce Uefa novca da izgubi? verovatno milijarde.

prema tome, ti si preplacen sa €500 platom mesecno, a on je podplacen sa €150,000 mesecno. Kontas?

Mariborcan1970

pre 2 godine

Zasto ne napišete cijelu informaciju? Kada je Čeferin došao u UEFA (2016) dogovorio se je za duplo manju platu nego njegovi prethodnici - 1,56 mio CHF bruto (i to odmah objavio) i odrekao se bonusa u humanitarne svrhe. Npr. njegov prethodnik Platini je imao oko 3 mio CHF. Takodje ukinuo je doživotne mandate u UEFAi na taj način onemogućio korupciju. Tako da sigurno nije otišao u UEFA zbog plate i para. To sada Španci i Italijani "pucaju iz svih topova" po njemu. Zna se i zbog čega.

fullfreedom

pre 2 godine

I dalje sam pri mišljenju da super liga treba da postoji ali takođe treba i super liga 2 i super liga 3 pa da i manje bogati klubovi igraju evropsko takmičenje tokom čitave sezone a na kraju sezone turniri za viši rang i titulu, tako nešto bi bilo zanimljivo pratiti svima, lige bi bile jače od većine domaćih prvenstava pa bi i klubovi morali više da ulažu a manje da lapaju( mislim na balkan i istok evrope u prvom redu).

Urbazona

pre 2 godine

Hajde neko da ovde navede 3 razloga zasto ne treba da postoji Superliga? Mi kao gledaoci bi samo profitirali gledanjem dobrih utakmica, ne razumem zasto neko to ne zeli.

vaxilar

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato jer mu je posao 1000x stresniji od nekog obicnog, a drugo da ne bi bio lako potkupljiv kapiras? Covek vodi UEFA, a ne str Djura doo, koji je tacno problem da za toliku odgovornost bude adekvatno placen??????

ja

pre 2 godine

Svi mi letimo za parama. Ali misim da ništa nije ukrao ili na ne pošten način došao do veće plate. Realno ogromna je plata za nekog "predsednika" uefe, ali takve pare se vrte u fudbalu i to je to.
Inače jako humana osoba, dosta humanitarnih akcija pokrenuo, što kao fizička osoba, što preko uefe.
Kad je bila najveća nestašica maski, Sloveniji je preko svojih veza i poznanstva nabavio 2 miliona maski za bolnice (a nije morao).
Sinoć gostovao na pop tv, između redova rekao da će biti sankcija za svih 12 klubova. Olakšica će biti za ove sto su sami izašli iz superlige. Pričao kako su ga izigrali najbolji prijatelji, na licu mu vidiš da je ovo lično za njega.
Velika nesuglasica između njega/uefe i Pereza, ko zna kako će sve da se završi. Do petka će se znati hoće li se igrati polufinale. Zbog već plaćenih tv prava verovatno se igra.

sash

pre 2 godine

Mislim da mu nije neophodna tolika plata. ALI kako je NBA resila problem loseg sudjenja, digla je platu sudijama, ista ta uefa je rekla da sudije ne mogu da imaju toliko manju platu od prosecnih igraca (nemaju nikakav respekt na terenu). Covek koji vodi uefa treba da ima slicnu platu kao predsednici klubova ( ne bih ulazio da li i ko unosi svoj kapital u klubove). Ako radi dobro ( a po svemu ovome bih rekao da radi) onda verov i zasluzuje..
P.S. Mislim da ovakvi tekstovi dolaze iz Aniji kuhinje, sto je opet verov dokaz da covek radi ok posao!

LucaBrasi

pre 2 godine

Kao prvo, uefa dobija pare od tv prava. Onda deli te pare po ligama. To sto Ceferin dobije 2 mio bruto nije sporno.

Jedni lupetate o 2 hiljade mesecno... kao sta ce ti vise. Pa ko ne voli bolji standard. Kupi jednom skupu majicu, namjestaj, sporet, kola...uplati apartma prvi red do plaze, da ne teglis svaki dan po kilometar.
Ako ne znas sta je dobro, znas sta je skupo.
Slazem se da iznad neke sume sve gubi smisao. Ali brate dve do pet hiljadarki vise na mesec nije strasno. Neces postat truli kapitalista. Samo sebi i porodici malo olaksas svakodnevnicu.

djedmedjed

pre 2 godine

Najjadniji soj ljudi su korumpirani političari i birokrati. To su čisti paraziti koji u životu nisu "proizveli" niti dinara vlastitim ulaganjem i sposobnošću. Oni redovno uzimaju tuđe, a uvijek se skrivaju iza nekakvog morala i finog riječnika. Njihovo je jedino postignuće njihovo obrazovanje i dospijevanje na poziciju - i onda udri brale ! Čak i najokorjeliji kapitalisti koji gaze sve pred sobom, za razliku od ovih, imaju iza sebe nekakvu razvojnu i proizvodnu priču. Ovi su dno dna

Vladimir

pre 2 godine

Pa jbg ako najbolji klubovi Evrope odluče da samim ulaskom u tu super ligu dobiju po 300m osvajanjem još 400m a pritom,brat bratu barem 70 do 75 profita cele lige Š. prave baš ti klubovi e onda je baš "bezobrazluk" da traže više!Ovako treba da ostanu slepci i da finansiraju razne Kokeze istočne Evrope!

Вук Караџић

pre 2 godine

Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.
(Jorgos, 21. april 2021 23:56)

хвала што си нам објаснио да градска чистоћа није фирма.

Вук Караџић

pre 2 godine

UEFA nije kompanija.
(M13, 21. april 2021 23:18)

него шта је? породица? има борд, директоре, секретаре, а продаје сервисе и производе. компанија, сине, компанија.

Vlada

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato sto postoje jako stresni i odgovorni poslovi zbog kojih ljudi zavrse na lekovima, ne spavaju nocima i od kojih zavisi mnogo porodica, gde jedna greska povlaci ogromne posledice npr.
Niko normalan ne bi prihvatao tako nesto ukoliko ne postoji neka kompenzacija, u vidu novca npr.

Globtroter

pre 2 godine

Eto zašto je izbacio kandže na pomen Superlige. Svi se oni bore za svoj džep, a ne za dobrobit fudbala.

Razumem da treba da ima veliku platu shodno ulozi ali 2,2 miliona bruto je stvarno previše. A onda pogledam kolika je plata Adama Silvera i imam šta da vidim - 10 miliona bruto! Koje je to rasipanje... Ne može niko da me ubedi da njegov rad vredi toliko i da ne postoje hiljade ljudi koji imaju iste sposobnosti, a radili bi za manje pare.

miskic

pre 2 godine

Ljudi koji imaju toliki uticaj na ogroman novac koji se vrti moraju imati ogromne plate, da ne bi podlegli korupciji, jednostavno je

C i n i k

pre 2 godine

O tome Peres i prica ovih dana, da su svi u velikoj dubiozi sem funkcionera Fifa & Uefa koji su milioneri a zapravo niko ni nzna koliko bonusa imaju, ali ok, protiv njih nece niko na ulice da pravi proteste...
Misim da sada nije uspelo odvajanje ali da ce svakako uspeti i to ne u nekoj dalekoj buducnosti..
Fudbal je postao veliki business gde su nosioci business/a pokazali da su veoma nezadovoljni, a sto se tice "navijaca", oni su zaglupljena masa koji pojma nemaju sta se desava..

hm

pre 2 godine

Pa sada je red i da izbaci odmetnike iz lige sampiona i da im ne da nikakve pare, ako vec zeli dovrsiti posao. Pa neka se prezaduzena deca spanije i italije igraju...

trt milojka

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)


Perez ne prima platu u Realu, jer ima veliku platu u svojoj građevinskoj firmi u kojoj je CEO i Executive chairman.

Куп је битан

pre 2 godine

”Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)


Ипак је најбоље на Куби. Намлатиш месечно 25 евра, па онда стајање у реду за основне намирнице.

Dr. Realan

pre 2 godine

"""Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)
"""

Šargarepa. Isto kao da pitaš šta će Ronaldu ili Mesiju oko 8 miliona mesečno, koliko su otprilike zarađivali u 2020. Jako mali broj ljudi ima tako astronomske plate, i imaju ih iz više razloga. Prvo, rizik, jer im to može biti poslednja plata u karijeri ako se nešto loše desi; sportista se može teško povrediti, UEFA može nešto da zabrlja pa da Čeferin, kao glavni odgovorni, nikada više ne nađe posao. Drugo, odgovornost, od tih ljudi se traži da opravdaju toliki novac, niko im to ne daje za džabe. Treće, šargarepa, to služi kao motivacija mnogima ispod njih da ulože ogroman trud da bi možda jednog dana dostigli tu poziciju.

Stevan

pre 2 godine

Majstore..ako si im ugasio projekat, zasluzujes tih pola milki
(Yuh, 21. april 2021 23:44)

Vidim ovo “milka” umesto milion i vise ili manje shvatim o kakvom intelektualnom sklopu se radi i koji je to nivo obrazovanja.
Nije ni cudo sto se u fudbalu okrecu tolike milijarde- takvih kao sto si ti ima najmanje milijarda i po.. masala.
Mene cudi kako Ceferin mema vecu platu.

OK Real

pre 2 godine

UEFA i FIFA su postali politicki faktori. Pogred ogromnoih para koje vrte imaju i politicki uticaj i to vrlo jak. Nisu imali sanse protiv njih. Plata ovog coveka je samo izgovor. Toliko neki igraci zarade za jedan dan.

Branko

pre 2 godine

Koliko je bedan Perez. Zato i zarađuje toliko da ne bi mogli moguli kao Perez i Anjeli da ga kupe za kikiriki. A te bedne fore, da mu prebrojavaju pare po džepovima.. Mislio sam da je to seljački radikalski stil. Kad ono...

vlada

pre 2 godine

Neuporedivo manje od profita šortovanja akcija klubova koji su uleteli u ESL i izleteli iz nje tako brzo. Kapiram da tu leži caka.

gg5+

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.
(Salto Mortale, 21. april 2021 21:30)

Omogućio da igraju Turci, Holanđani i Portugalci, kad se promeni sistem od 2024 (samo par godina) će se i igrati ta Superliga, samo proširena sa klubovima koji troše stotine miliona na plate i transfere a ne ovim jadom Balkana (- Dinamo ili Olimpijakos koji zapravo i imaju para).

pazi vidi gledaj

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.

JPR24

pre 2 godine

Informacije o njegovoj zaradi postoje. Još 2018 i dalje ima članak o tome na USA Today. E sad ovo ostalo to je već druga priča... Ali šta je tu uopšte novo ? Kao da niko ne zna da UEFA nije čista ? U slučaju ove Cirkus Lige je u pravu, ali mora, kad se definitivno završi sa ovim cirkusom, UEFA i ona da počne da čisti svoj prljav veš ako misli da nastavi i da se nastavi tradicija fudbala i sportskog duha.

Jorgos

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu
(Online, 21. april 2021 21:29)

Sa “sitnom” razlikom da Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.

Petar

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45) 

Kako je tuzno da i dalje ima ljudi koji ovako razmisljaju. Pa rodjeni tih 2 miliona sto zaradi godisnje ja mogu za mesec dana samo na zezu da potrosim a kamoli da se kupi kvalitetan aitomobil, stan itd. Samo na sprdnju bih to potrosio za vrlo kratko vreme.

sasa

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

Ljudi, sta je s vama?! Pa 2.000 je jedva dovoljno za zivot u sloveniji a gde su zapadne zemlje evrope?! Da li smo mi stvarno tolika beda ?!

pesadinac

pre 2 godine

Ameri su srusili Blattera & Platinija, srusice oni i Ceferina & UEFU zivi bili pa videli. Imaju sve moguce informacije o njima a imaju vlastiti interes da se osnuje Super Liga, dakle 1+1=2
Za sve treba vreme, a novac uvek bude presudni faktor u svakoj borbi interesa. Vecina velikih Evropskih klubova je u velikim dugovima koji se ne mogu tek tako resiti, samo nove inicijative i vise stranih para resavaju trenutno stanje u tim klubovima u suprotnom strmoglavi pad i bankrot.

Kolubarac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.

zan klod van i dam

pre 2 godine

Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)

Perez je tezak oko 2,2 milijardi dolara.

Čika Mirko

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.

B.Živković

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.

absolutezero

pre 2 godine

S obzirom na poziciju očekivao sam veću cifru. Možda nama siromasima deluje basnoslovno ali meni čak šta više deluje pristojno. Pa neki od vrhunskih trenera zarađuju više.

Stevan

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45)

A ja ne razumem vas bez ikakvih ambicija, koji bi da smo svi jednaki.

Veliki brat

pre 2 godine

Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao)
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

Pa, jeste, ako se gleda samo ta godina, jer uložiš popriličan novac da dovedeš vrhunske igrače, ne možeš to ulaganje da vratiš u toj godini, možeš samo deo.
Nego, ako je bio u toliko minusu, u kolikom bi bio da se klub takmičio samo u Premier ligi, tj. da nije igrao igrao "u Evropi"?

To bi bilo kao da u firmu uložiš 500 miliona da bi dobio neki nov posao, tj. proširio tržište, u prvoj godini zahvaljujući ulaganju zaradiš 400 miliona više nego da nije bilo tog ulaganja, i onda kažeš da si 100 miliona u minusu zbog prihvatanja tog posla?

eks x

pre 2 godine

Ma koliko se svi borili protiv ove super lige ona će ma kraju uspeti. Zašto bi klubovi zavisilo od uefe kad mogu sami da naprave svoju ligu u kojoj će učestvovati i deliti profit od nje, to ne može niko da im zabrani.

Bata

pre 2 godine

zo sto au oni povecali sebi plate ne znaci da treba ugasiti tu organizaciju,izmisliti neku novu u kojoj ce igrati 20 kluba.

ko o cemu baba o poštenju

Online

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu

Pogbastik

pre 2 godine

Pa naravno da nije sve o parama a da covjek povecava svoju platu jer nije alav jelte kao sto nije bio ni Platimi a ni Blater, smijesno js govorito o bogatim i siromasnim klubovima, pogotovo u Engleskoj gdje npr za ulazak dobijete 100 miliona...

Salto Mortale

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.

Online

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu

Salto Mortale

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.

pazi vidi gledaj

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.

B.Živković

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.

Jorgos

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu
(Online, 21. april 2021 21:29)

Sa “sitnom” razlikom da Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.

Pogbastik

pre 2 godine

Pa naravno da nije sve o parama a da covjek povecava svoju platu jer nije alav jelte kao sto nije bio ni Platimi a ni Blater, smijesno js govorito o bogatim i siromasnim klubovima, pogotovo u Engleskoj gdje npr za ulazak dobijete 100 miliona...

sasa

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

Ljudi, sta je s vama?! Pa 2.000 je jedva dovoljno za zivot u sloveniji a gde su zapadne zemlje evrope?! Da li smo mi stvarno tolika beda ?!

Petar

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45) 

Kako je tuzno da i dalje ima ljudi koji ovako razmisljaju. Pa rodjeni tih 2 miliona sto zaradi godisnje ja mogu za mesec dana samo na zezu da potrosim a kamoli da se kupi kvalitetan aitomobil, stan itd. Samo na sprdnju bih to potrosio za vrlo kratko vreme.

Kolubarac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.

zan klod van i dam

pre 2 godine

Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)

Perez je tezak oko 2,2 milijardi dolara.

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.

Čika Mirko

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.

eks x

pre 2 godine

Ma koliko se svi borili protiv ove super lige ona će ma kraju uspeti. Zašto bi klubovi zavisilo od uefe kad mogu sami da naprave svoju ligu u kojoj će učestvovati i deliti profit od nje, to ne može niko da im zabrani.

pesadinac

pre 2 godine

Ameri su srusili Blattera & Platinija, srusice oni i Ceferina & UEFU zivi bili pa videli. Imaju sve moguce informacije o njima a imaju vlastiti interes da se osnuje Super Liga, dakle 1+1=2
Za sve treba vreme, a novac uvek bude presudni faktor u svakoj borbi interesa. Vecina velikih Evropskih klubova je u velikim dugovima koji se ne mogu tek tako resiti, samo nove inicijative i vise stranih para resavaju trenutno stanje u tim klubovima u suprotnom strmoglavi pad i bankrot.

JPR24

pre 2 godine

Informacije o njegovoj zaradi postoje. Još 2018 i dalje ima članak o tome na USA Today. E sad ovo ostalo to je već druga priča... Ali šta je tu uopšte novo ? Kao da niko ne zna da UEFA nije čista ? U slučaju ove Cirkus Lige je u pravu, ali mora, kad se definitivno završi sa ovim cirkusom, UEFA i ona da počne da čisti svoj prljav veš ako misli da nastavi i da se nastavi tradicija fudbala i sportskog duha.

absolutezero

pre 2 godine

S obzirom na poziciju očekivao sam veću cifru. Možda nama siromasima deluje basnoslovno ali meni čak šta više deluje pristojno. Pa neki od vrhunskih trenera zarađuju više.

Stevan

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45)

A ja ne razumem vas bez ikakvih ambicija, koji bi da smo svi jednaki.

Bata

pre 2 godine

zo sto au oni povecali sebi plate ne znaci da treba ugasiti tu organizaciju,izmisliti neku novu u kojoj ce igrati 20 kluba.

ko o cemu baba o poštenju

Veliki brat

pre 2 godine

Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao)
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

Pa, jeste, ako se gleda samo ta godina, jer uložiš popriličan novac da dovedeš vrhunske igrače, ne možeš to ulaganje da vratiš u toj godini, možeš samo deo.
Nego, ako je bio u toliko minusu, u kolikom bi bio da se klub takmičio samo u Premier ligi, tj. da nije igrao igrao "u Evropi"?

To bi bilo kao da u firmu uložiš 500 miliona da bi dobio neki nov posao, tj. proširio tržište, u prvoj godini zahvaljujući ulaganju zaradiš 400 miliona više nego da nije bilo tog ulaganja, i onda kažeš da si 100 miliona u minusu zbog prihvatanja tog posla?

gg5+

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.
(Salto Mortale, 21. april 2021 21:30)

Omogućio da igraju Turci, Holanđani i Portugalci, kad se promeni sistem od 2024 (samo par godina) će se i igrati ta Superliga, samo proširena sa klubovima koji troše stotine miliona na plate i transfere a ne ovim jadom Balkana (- Dinamo ili Olimpijakos koji zapravo i imaju para).

Miljac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00

Evo ja u Hr imam toliku plaću, 430 eura plaćam stan, toliko i kredit i troškovi auta, 200 eura studentski kredit, 100 eura na kartici za stvari tipa TV.... Znači fiksni troškova imam oko 1200 eura, di su hrana, odjeća i obuća(košulje, cipele, odjela za posao koštaju, ne možeš to kupiti za 10 eura na placu) .... A nemam ni djecu, ni svoj stan /kuću koji će daleko podići taj fiksni dio. I nisu to neki novci kako misliš

Leopold

pre 2 godine

FIFA, UEFA jesu kompanije, kao i Formula 1! Nisu "budžetske" ustanove i niko ih ne finansira, nego im svi fudbalski savezi plaćaju "reket", ako hoće da učestvuju u njihovim takmičenjima - to im je pitanje nacionalnog prestiža.

Sada UEFA pokušava da uništi konkurenciju i sačuva monopol. Sve se vrti oko para, kao i uvek. Nikoga nije briga za navijače i male klubove - to je priča za naivne. Kao kad vam političari pričaju "to činim zbog Srbije i srpskog naroda"... Kako da ne.

Pero

pre 2 godine

Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.

brm

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

To sam i ja pričao kad sam imao 400-500 evra platu. Sad kad zarađujem te 2000, želim više, jer ti se otvore nove potrebe i vidici.

djedmedjed

pre 2 godine

Najjadniji soj ljudi su korumpirani političari i birokrati. To su čisti paraziti koji u životu nisu "proizveli" niti dinara vlastitim ulaganjem i sposobnošću. Oni redovno uzimaju tuđe, a uvijek se skrivaju iza nekakvog morala i finog riječnika. Njihovo je jedino postignuće njihovo obrazovanje i dospijevanje na poziciju - i onda udri brale ! Čak i najokorjeliji kapitalisti koji gaze sve pred sobom, za razliku od ovih, imaju iza sebe nekakvu razvojnu i proizvodnu priču. Ovi su dno dna

Bojan

pre 2 godine

"Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.
(Pero, 22. april 2021 08:05) "

Na zapadu su neretko profesori fakulteta vlasnici nekoliko izuma i patenata na osnovu kojih zaradjuju ogromne novce. Tako da doktore angazuj se malo, smisli nesto i zgrni lovu.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Zasto ne napišete cijelu informaciju? Kada je Čeferin došao u UEFA (2016) dogovorio se je za duplo manju platu nego njegovi prethodnici - 1,56 mio CHF bruto (i to odmah objavio) i odrekao se bonusa u humanitarne svrhe. Npr. njegov prethodnik Platini je imao oko 3 mio CHF. Takodje ukinuo je doživotne mandate u UEFAi na taj način onemogućio korupciju. Tako da sigurno nije otišao u UEFA zbog plate i para. To sada Španci i Italijani "pucaju iz svih topova" po njemu. Zna se i zbog čega.

Miskec

pre 2 godine

"Kolubarac" je l to znaci da ako bi neka kompanija tebi ponudila platu preko 2 000 evra, ti bi odbio uz obrazlozenje da ne bi znao sta bi s tolikim parama?

Nemanja

pre 2 godine

Vidim da ovde ljudi ne razlikuju bruto i neto. Tu se svaka polemika oko ovoga zavrsava. Uostalom, nije on sam sebi mogao da poveca, nego neki Upravni odbor. Bar tako funkcionise u kompanijama. Opet, pogledajte kolike plate imaju u CZ i Partizanu, gubitasima na racun poreza gradjana Srbije. Oni tamo bar posluju na trzistu pozitivno.

Globtroter

pre 2 godine

Eto zašto je izbacio kandže na pomen Superlige. Svi se oni bore za svoj džep, a ne za dobrobit fudbala.

Razumem da treba da ima veliku platu shodno ulozi ali 2,2 miliona bruto je stvarno previše. A onda pogledam kolika je plata Adama Silvera i imam šta da vidim - 10 miliona bruto! Koje je to rasipanje... Ne može niko da me ubedi da njegov rad vredi toliko i da ne postoje hiljade ljudi koji imaju iste sposobnosti, a radili bi za manje pare.

Vladimir

pre 2 godine

Pa jbg ako najbolji klubovi Evrope odluče da samim ulaskom u tu super ligu dobiju po 300m osvajanjem još 400m a pritom,brat bratu barem 70 do 75 profita cele lige Š. prave baš ti klubovi e onda je baš "bezobrazluk" da traže više!Ovako treba da ostanu slepci i da finansiraju razne Kokeze istočne Evrope!

LucaBrasi

pre 2 godine

Kao prvo, uefa dobija pare od tv prava. Onda deli te pare po ligama. To sto Ceferin dobije 2 mio bruto nije sporno.

Jedni lupetate o 2 hiljade mesecno... kao sta ce ti vise. Pa ko ne voli bolji standard. Kupi jednom skupu majicu, namjestaj, sporet, kola...uplati apartma prvi red do plaze, da ne teglis svaki dan po kilometar.
Ako ne znas sta je dobro, znas sta je skupo.
Slazem se da iznad neke sume sve gubi smisao. Ali brate dve do pet hiljadarki vise na mesec nije strasno. Neces postat truli kapitalista. Samo sebi i porodici malo olaksas svakodnevnicu.

Dragon

pre 2 godine

Cifre su odavno presle sve moguce granice.
Nekada bogati gledali siromasne.
Sada siromasni gledaju bogate.
Najbogatije drzave imaju prosjecnu platu par hiljada eura.
Fudbaleri stotine hiljada do vise miliona.
I sada mi da se nerviramo sto oni izgube neku utakmicu.
Potpuno besmisleno.
Karta bi trebala biti max 50 eura za pocetak.
Bilo gdje i bilo koji sport.
A sponzori, reklame, tv prava itd. neka im daju koliko hoce.

ja

pre 2 godine

Svi mi letimo za parama. Ali misim da ništa nije ukrao ili na ne pošten način došao do veće plate. Realno ogromna je plata za nekog "predsednika" uefe, ali takve pare se vrte u fudbalu i to je to.
Inače jako humana osoba, dosta humanitarnih akcija pokrenuo, što kao fizička osoba, što preko uefe.
Kad je bila najveća nestašica maski, Sloveniji je preko svojih veza i poznanstva nabavio 2 miliona maski za bolnice (a nije morao).
Sinoć gostovao na pop tv, između redova rekao da će biti sankcija za svih 12 klubova. Olakšica će biti za ove sto su sami izašli iz superlige. Pričao kako su ga izigrali najbolji prijatelji, na licu mu vidiš da je ovo lično za njega.
Velika nesuglasica između njega/uefe i Pereza, ko zna kako će sve da se završi. Do petka će se znati hoće li se igrati polufinale. Zbog već plaćenih tv prava verovatno se igra.

trt milojka

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)


Perez ne prima platu u Realu, jer ima veliku platu u svojoj građevinskoj firmi u kojoj je CEO i Executive chairman.

Urbazona

pre 2 godine

Hajde neko da ovde navede 3 razloga zasto ne treba da postoji Superliga? Mi kao gledaoci bi samo profitirali gledanjem dobrih utakmica, ne razumem zasto neko to ne zeli.

vaxilar

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato jer mu je posao 1000x stresniji od nekog obicnog, a drugo da ne bi bio lako potkupljiv kapiras? Covek vodi UEFA, a ne str Djura doo, koji je tacno problem da za toliku odgovornost bude adekvatno placen??????

Куп је битан

pre 2 godine

”Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)


Ипак је најбоље на Куби. Намлатиш месечно 25 евра, па онда стајање у реду за основне намирнице.

Branko

pre 2 godine

Koliko je bedan Perez. Zato i zarađuje toliko da ne bi mogli moguli kao Perez i Anjeli da ga kupe za kikiriki. A te bedne fore, da mu prebrojavaju pare po džepovima.. Mislio sam da je to seljački radikalski stil. Kad ono...

Vlada

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato sto postoje jako stresni i odgovorni poslovi zbog kojih ljudi zavrse na lekovima, ne spavaju nocima i od kojih zavisi mnogo porodica, gde jedna greska povlaci ogromne posledice npr.
Niko normalan ne bi prihvatao tako nesto ukoliko ne postoji neka kompenzacija, u vidu novca npr.

Mariborcan1970

pre 2 godine

@B.Živković

O kakvom monopolu ti govoriš?! UEFA je medjunarodna fudbalska organizacija koja je sastavljena iz predstavnika Saveza i klubova - zna se po kojem principu neko može da bude unutra. Svoje predstavnike u UEFA-i sami biraju Savezi i klubovi da zastupaju njihove interese. Dakle, države i klubovi sami odlučuju ko će ih predstavljati i ko će tamo odlučivati. 90% novca se vraća Savezima i klubovima, dakle, u fudbal po cijeloj Evropi. Po tvojoj logiki su sve medjunarodne organizacije monopoli koji nemaju nikakvog smisla.

Вук Караџић

pre 2 godine

UEFA nije kompanija.
(M13, 21. april 2021 23:18)

него шта је? породица? има борд, директоре, секретаре, а продаје сервисе и производе. компанија, сине, компанија.

zgužvani daljinski

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

@zivkovic
i na kraju ih je Bil Gejts sve bocnuo sa 5g vakcinom. brateeee gde zivimmm. bogati se bogate da bi osiromasili nas siromasne da bi oni lepse ziveli u deep darku. kakav balvan treba da budes da ovo sve povezes)))))) hahhjaja placem))))

Вук Караџић

pre 2 godine

Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.
(Jorgos, 21. april 2021 23:56)

хвала што си нам објаснио да градска чистоћа није фирма.

sash

pre 2 godine

Mislim da mu nije neophodna tolika plata. ALI kako je NBA resila problem loseg sudjenja, digla je platu sudijama, ista ta uefa je rekla da sudije ne mogu da imaju toliko manju platu od prosecnih igraca (nemaju nikakav respekt na terenu). Covek koji vodi uefa treba da ima slicnu platu kao predsednici klubova ( ne bih ulazio da li i ko unosi svoj kapital u klubove). Ako radi dobro ( a po svemu ovome bih rekao da radi) onda verov i zasluzuje..
P.S. Mislim da ovakvi tekstovi dolaze iz Aniji kuhinje, sto je opet verov dokaz da covek radi ok posao!

Čika Žika

pre 2 godine

B92

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

@pazi vidi gledaj
Čime se ti bavis? ako ne uradis svoj posao dobro koliko ce firma novca da izgubi? verovatno nista? zaposlice nekoga drugog za €500 mesecno.
ako Čeferin ne uradi posao dobro koliko ce Uefa novca da izgubi? verovatno milijarde.

prema tome, ti si preplacen sa €500 platom mesecno, a on je podplacen sa €150,000 mesecno. Kontas?

fullfreedom

pre 2 godine

I dalje sam pri mišljenju da super liga treba da postoji ali takođe treba i super liga 2 i super liga 3 pa da i manje bogati klubovi igraju evropsko takmičenje tokom čitave sezone a na kraju sezone turniri za viši rang i titulu, tako nešto bi bilo zanimljivo pratiti svima, lige bi bile jače od većine domaćih prvenstava pa bi i klubovi morali više da ulažu a manje da lapaju( mislim na balkan i istok evrope u prvom redu).

Dr. Realan

pre 2 godine

"""Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)
"""

Šargarepa. Isto kao da pitaš šta će Ronaldu ili Mesiju oko 8 miliona mesečno, koliko su otprilike zarađivali u 2020. Jako mali broj ljudi ima tako astronomske plate, i imaju ih iz više razloga. Prvo, rizik, jer im to može biti poslednja plata u karijeri ako se nešto loše desi; sportista se može teško povrediti, UEFA može nešto da zabrlja pa da Čeferin, kao glavni odgovorni, nikada više ne nađe posao. Drugo, odgovornost, od tih ljudi se traži da opravdaju toliki novac, niko im to ne daje za džabe. Treće, šargarepa, to služi kao motivacija mnogima ispod njih da ulože ogroman trud da bi možda jednog dana dostigli tu poziciju.

miskic

pre 2 godine

Ljudi koji imaju toliki uticaj na ogroman novac koji se vrti moraju imati ogromne plate, da ne bi podlegli korupciji, jednostavno je

vlada

pre 2 godine

Neuporedivo manje od profita šortovanja akcija klubova koji su uleteli u ESL i izleteli iz nje tako brzo. Kapiram da tu leži caka.

Stevan

pre 2 godine

Majstore..ako si im ugasio projekat, zasluzujes tih pola milki
(Yuh, 21. april 2021 23:44)

Vidim ovo “milka” umesto milion i vise ili manje shvatim o kakvom intelektualnom sklopu se radi i koji je to nivo obrazovanja.
Nije ni cudo sto se u fudbalu okrecu tolike milijarde- takvih kao sto si ti ima najmanje milijarda i po.. masala.
Mene cudi kako Ceferin mema vecu platu.

C i n i k

pre 2 godine

O tome Peres i prica ovih dana, da su svi u velikoj dubiozi sem funkcionera Fifa & Uefa koji su milioneri a zapravo niko ni nzna koliko bonusa imaju, ali ok, protiv njih nece niko na ulice da pravi proteste...
Misim da sada nije uspelo odvajanje ali da ce svakako uspeti i to ne u nekoj dalekoj buducnosti..
Fudbal je postao veliki business gde su nosioci business/a pokazali da su veoma nezadovoljni, a sto se tice "navijaca", oni su zaglupljena masa koji pojma nemaju sta se desava..

hm

pre 2 godine

Pa sada je red i da izbaci odmetnike iz lige sampiona i da im ne da nikakve pare, ako vec zeli dovrsiti posao. Pa neka se prezaduzena deca spanije i italije igraju...

OK Real

pre 2 godine

UEFA i FIFA su postali politicki faktori. Pogred ogromnoih para koje vrte imaju i politicki uticaj i to vrlo jak. Nisu imali sanse protiv njih. Plata ovog coveka je samo izgovor. Toliko neki igraci zarade za jedan dan.

Salto Mortale

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.

Online

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu

Petar

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45) 

Kako je tuzno da i dalje ima ljudi koji ovako razmisljaju. Pa rodjeni tih 2 miliona sto zaradi godisnje ja mogu za mesec dana samo na zezu da potrosim a kamoli da se kupi kvalitetan aitomobil, stan itd. Samo na sprdnju bih to potrosio za vrlo kratko vreme.

Stevan

pre 2 godine

mene samo zanima sta ljudi sa tolikim platama rade sa novcem,za sta ce im?Pa oni jednu platu ne mogu za ceo zivot da potrose...
(ja,vaga, 21. april 2021 21:45)

A ja ne razumem vas bez ikakvih ambicija, koji bi da smo svi jednaki.

Kolubarac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.

B.Živković

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.

Čika Mirko

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.

Dr. Realan

pre 2 godine

“””Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.

Jorgos

pre 2 godine

Iskeno ne vidim sta je tu sporno. “kompanija” kao sto je Uefa vredna prometa milijarde dolara. Pa menadzeri,predsednici itd Coca cole,pepsija,googla itd imaju po 20 miliona platu
(Online, 21. april 2021 21:29)

Sa “sitnom” razlikom da Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.

Bata

pre 2 godine

zo sto au oni povecali sebi plate ne znaci da treba ugasiti tu organizaciju,izmisliti neku novu u kojoj ce igrati 20 kluba.

ko o cemu baba o poštenju

absolutezero

pre 2 godine

S obzirom na poziciju očekivao sam veću cifru. Možda nama siromasima deluje basnoslovno ali meni čak šta više deluje pristojno. Pa neki od vrhunskih trenera zarađuju više.

sasa

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

Ljudi, sta je s vama?! Pa 2.000 je jedva dovoljno za zivot u sloveniji a gde su zapadne zemlje evrope?! Da li smo mi stvarno tolika beda ?!

pazi vidi gledaj

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.

pesadinac

pre 2 godine

Ameri su srusili Blattera & Platinija, srusice oni i Ceferina & UEFU zivi bili pa videli. Imaju sve moguce informacije o njima a imaju vlastiti interes da se osnuje Super Liga, dakle 1+1=2
Za sve treba vreme, a novac uvek bude presudni faktor u svakoj borbi interesa. Vecina velikih Evropskih klubova je u velikim dugovima koji se ne mogu tek tako resiti, samo nove inicijative i vise stranih para resavaju trenutno stanje u tim klubovima u suprotnom strmoglavi pad i bankrot.

Pogbastik

pre 2 godine

Pa naravno da nije sve o parama a da covjek povecava svoju platu jer nije alav jelte kao sto nije bio ni Platimi a ni Blater, smijesno js govorito o bogatim i siromasnim klubovima, pogotovo u Engleskoj gdje npr za ulazak dobijete 100 miliona...

eks x

pre 2 godine

Ma koliko se svi borili protiv ove super lige ona će ma kraju uspeti. Zašto bi klubovi zavisilo od uefe kad mogu sami da naprave svoju ligu u kojoj će učestvovati i deliti profit od nje, to ne može niko da im zabrani.

gg5+

pre 2 godine

Menadzer kad odlicno vodi firmu a UEFA je ozbiljna fabrika para, normalno da dobije povisicu. Covjek je pobjedio tkzv. Superligase, ocistio UEFU od koruptivnog kadra, omogucio malim i srednjim savezima i klubovima sansu i mjesto u LS, novac i fer mogucnosti. Objektivno, Ceferin radi fenomenalan posao.
(Salto Mortale, 21. april 2021 21:30)

Omogućio da igraju Turci, Holanđani i Portugalci, kad se promeni sistem od 2024 (samo par godina) će se i igrati ta Superliga, samo proširena sa klubovima koji troše stotine miliona na plate i transfere a ne ovim jadom Balkana (- Dinamo ili Olimpijakos koji zapravo i imaju para).

Čika Žika

pre 2 godine

B92

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)
“””

Možda zato što u nekim zemljama zapadne Evrope iznajmljivanje prosečnog stana je skoro tih 2000 evra mesečno. To što se u Srbiji može živeti vrh za 2000 mesečno, ne znaci da može svuda.
(Dr. Realan, 21. april 2021 23:16)

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

@pazi vidi gledaj
Čime se ti bavis? ako ne uradis svoj posao dobro koliko ce firma novca da izgubi? verovatno nista? zaposlice nekoga drugog za €500 mesecno.
ako Čeferin ne uradi posao dobro koliko ce Uefa novca da izgubi? verovatno milijarde.

prema tome, ti si preplacen sa €500 platom mesecno, a on je podplacen sa €150,000 mesecno. Kontas?

Bojan

pre 2 godine

"Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.
(Pero, 22. april 2021 08:05) "

Na zapadu su neretko profesori fakulteta vlasnici nekoliko izuma i patenata na osnovu kojih zaradjuju ogromne novce. Tako da doktore angazuj se malo, smisli nesto i zgrni lovu.

zan klod van i dam

pre 2 godine

Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)

Perez je tezak oko 2,2 milijardi dolara.

JPR24

pre 2 godine

Informacije o njegovoj zaradi postoje. Još 2018 i dalje ima članak o tome na USA Today. E sad ovo ostalo to je već druga priča... Ali šta je tu uopšte novo ? Kao da niko ne zna da UEFA nije čista ? U slučaju ove Cirkus Lige je u pravu, ali mora, kad se definitivno završi sa ovim cirkusom, UEFA i ona da počne da čisti svoj prljav veš ako misli da nastavi i da se nastavi tradicija fudbala i sportskog duha.

vaxilar

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato jer mu je posao 1000x stresniji od nekog obicnog, a drugo da ne bi bio lako potkupljiv kapiras? Covek vodi UEFA, a ne str Djura doo, koji je tacno problem da za toliku odgovornost bude adekvatno placen??????

Veliki brat

pre 2 godine

Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao)
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

Pa, jeste, ako se gleda samo ta godina, jer uložiš popriličan novac da dovedeš vrhunske igrače, ne možeš to ulaganje da vratiš u toj godini, možeš samo deo.
Nego, ako je bio u toliko minusu, u kolikom bi bio da se klub takmičio samo u Premier ligi, tj. da nije igrao igrao "u Evropi"?

To bi bilo kao da u firmu uložiš 500 miliona da bi dobio neki nov posao, tj. proširio tržište, u prvoj godini zahvaljujući ulaganju zaradiš 400 miliona više nego da nije bilo tog ulaganja, i onda kažeš da si 100 miliona u minusu zbog prihvatanja tog posla?

zgužvani daljinski

pre 2 godine

Da li znate ko je bio Žan Mark Bosman? Jedan anonimni fudbaler, igrač malo poznatih klubova, Standard iz Liježa je bio najpoznatiji klub u kome je igrao. Da li iko može da veruje da jedan anonimni fudbaler može da "sruši" ceo sistem tadašnjeg evropskog fudbala? Nemojte se zanositi, iza Bosmana je stajao moćan lobi, pa je sudskom presudom "razoren" do tada postojeći sistem u evropskom fudbalu. Kapitalizam ima svoje mehanizme i ovo je samo "prvi korak", mislim na novi sistem takmičenja koji se priprema. Zašto je reagovao Privredni sud Madrida? Zašto neki veliki klubovi mudro ćute? Kakav će biti epilog svega ovoga? Ni Bosman nije dobio pozitivnu presudu odmah. Verovatno će ovo ići na Sud, UEFA će biti kažnjena i optužena za monopol (na koji nema pravo, u tržišnom smislu) biće verovatno ugašena, stvoriće se neka nova organizacija koja će sprovesti planove u duhu vladajućeg kapitalizma itd. Fudbal će "pasti" u ruke najbogatijih (čitaj Amerikanaca) a ostali će to morati da prihvate. Pa Arapi su bogati zahvaljujući petro-dolaru koji su stvorili Amerikanci. Abramovič je prvi rekao da je titula Lige šampiona njegovog Čelzija "koštala" 110 miliona funti (toliko je izgubio, sam je rekao) i on će sve prihvatiti, on ne živi u Rusiji. JP Morgan je "uništio" mnoge države, a da neće neku UEFA. Kada se sve završi, bogati će biti još bogatiji i to je neminovno. Nažalost, sve su to već odavno poznati mehanizmi. Izuzev, ako ne bude neke nove Oktobarske Revolucije, ali to je već nešto drugo.
(B.Živković, 21. april 2021 22:22)

@zivkovic
i na kraju ih je Bil Gejts sve bocnuo sa 5g vakcinom. brateeee gde zivimmm. bogati se bogate da bi osiromasili nas siromasne da bi oni lepse ziveli u deep darku. kakav balvan treba da budes da ovo sve povezes)))))) hahhjaja placem))))

brm

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)

To sam i ja pričao kad sam imao 400-500 evra platu. Sad kad zarađujem te 2000, želim više, jer ti se otvore nove potrebe i vidici.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Zasto ne napišete cijelu informaciju? Kada je Čeferin došao u UEFA (2016) dogovorio se je za duplo manju platu nego njegovi prethodnici - 1,56 mio CHF bruto (i to odmah objavio) i odrekao se bonusa u humanitarne svrhe. Npr. njegov prethodnik Platini je imao oko 3 mio CHF. Takodje ukinuo je doživotne mandate u UEFAi na taj način onemogućio korupciju. Tako da sigurno nije otišao u UEFA zbog plate i para. To sada Španci i Italijani "pucaju iz svih topova" po njemu. Zna se i zbog čega.

Miljac

pre 2 godine

Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno. ..
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00

Evo ja u Hr imam toliku plaću, 430 eura plaćam stan, toliko i kredit i troškovi auta, 200 eura studentski kredit, 100 eura na kartici za stvari tipa TV.... Znači fiksni troškova imam oko 1200 eura, di su hrana, odjeća i obuća(košulje, cipele, odjela za posao koštaju, ne možeš to kupiti za 10 eura na placu) .... A nemam ni djecu, ni svoj stan /kuću koji će daleko podići taj fiksni dio. I nisu to neki novci kako misliš

Вук Караџић

pre 2 godine

Uefa nije firma i ne zaradjuje pare, nego troši pare koje dobija od tudjeg rada. Drugim rečima, Uefa je “budžetski korisnik”, a taj budžet pune upravo ovi koji su se pobunili.
(Jorgos, 21. april 2021 23:56)

хвала што си нам објаснио да градска чистоћа није фирма.

Vlada

pre 2 godine

Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)

Zato sto postoje jako stresni i odgovorni poslovi zbog kojih ljudi zavrse na lekovima, ne spavaju nocima i od kojih zavisi mnogo porodica, gde jedna greska povlaci ogromne posledice npr.
Niko normalan ne bi prihvatao tako nesto ukoliko ne postoji neka kompenzacija, u vidu novca npr.

Urbazona

pre 2 godine

Hajde neko da ovde navede 3 razloga zasto ne treba da postoji Superliga? Mi kao gledaoci bi samo profitirali gledanjem dobrih utakmica, ne razumem zasto neko to ne zeli.

Leopold

pre 2 godine

FIFA, UEFA jesu kompanije, kao i Formula 1! Nisu "budžetske" ustanove i niko ih ne finansira, nego im svi fudbalski savezi plaćaju "reket", ako hoće da učestvuju u njihovim takmičenjima - to im je pitanje nacionalnog prestiža.

Sada UEFA pokušava da uništi konkurenciju i sačuva monopol. Sve se vrti oko para, kao i uvek. Nikoga nije briga za navijače i male klubove - to je priča za naivne. Kao kad vam političari pričaju "to činim zbog Srbije i srpskog naroda"... Kako da ne.

Nemanja

pre 2 godine

Vidim da ovde ljudi ne razlikuju bruto i neto. Tu se svaka polemika oko ovoga zavrsava. Uostalom, nije on sam sebi mogao da poveca, nego neki Upravni odbor. Bar tako funkcionise u kompanijama. Opet, pogledajte kolike plate imaju u CZ i Partizanu, gubitasima na racun poreza gradjana Srbije. Oni tamo bar posluju na trzistu pozitivno.

Куп је битан

pre 2 godine

”Stvarno ne znam zašto bi normalnom čoveku trebalo više od 2000 evra mesečno.
Gandi je rekao: "U svetu ima za svakog, ali ne i za svačiju pohlepu."
Svetom zaista vladaju najgori ljudi i zato se čovečanstvu ne piše dobro.
(Kolubarac, 21. april 2021 22:00)


Ипак је најбоље на Куби. Намлатиш месечно 25 евра, па онда стајање у реду за основне намирнице.

Stevan

pre 2 godine

Majstore..ako si im ugasio projekat, zasluzujes tih pola milki
(Yuh, 21. april 2021 23:44)

Vidim ovo “milka” umesto milion i vise ili manje shvatim o kakvom intelektualnom sklopu se radi i koji je to nivo obrazovanja.
Nije ni cudo sto se u fudbalu okrecu tolike milijarde- takvih kao sto si ti ima najmanje milijarda i po.. masala.
Mene cudi kako Ceferin mema vecu platu.

C i n i k

pre 2 godine

O tome Peres i prica ovih dana, da su svi u velikoj dubiozi sem funkcionera Fifa & Uefa koji su milioneri a zapravo niko ni nzna koliko bonusa imaju, ali ok, protiv njih nece niko na ulice da pravi proteste...
Misim da sada nije uspelo odvajanje ali da ce svakako uspeti i to ne u nekoj dalekoj buducnosti..
Fudbal je postao veliki business gde su nosioci business/a pokazali da su veoma nezadovoljni, a sto se tice "navijaca", oni su zaglupljena masa koji pojma nemaju sta se desava..

ja

pre 2 godine

Svi mi letimo za parama. Ali misim da ništa nije ukrao ili na ne pošten način došao do veće plate. Realno ogromna je plata za nekog "predsednika" uefe, ali takve pare se vrte u fudbalu i to je to.
Inače jako humana osoba, dosta humanitarnih akcija pokrenuo, što kao fizička osoba, što preko uefe.
Kad je bila najveća nestašica maski, Sloveniji je preko svojih veza i poznanstva nabavio 2 miliona maski za bolnice (a nije morao).
Sinoć gostovao na pop tv, između redova rekao da će biti sankcija za svih 12 klubova. Olakšica će biti za ove sto su sami izašli iz superlige. Pričao kako su ga izigrali najbolji prijatelji, na licu mu vidiš da je ovo lično za njega.
Velika nesuglasica između njega/uefe i Pereza, ko zna kako će sve da se završi. Do petka će se znati hoće li se igrati polufinale. Zbog već plaćenih tv prava verovatno se igra.

sash

pre 2 godine

Mislim da mu nije neophodna tolika plata. ALI kako je NBA resila problem loseg sudjenja, digla je platu sudijama, ista ta uefa je rekla da sudije ne mogu da imaju toliko manju platu od prosecnih igraca (nemaju nikakav respekt na terenu). Covek koji vodi uefa treba da ima slicnu platu kao predsednici klubova ( ne bih ulazio da li i ko unosi svoj kapital u klubove). Ako radi dobro ( a po svemu ovome bih rekao da radi) onda verov i zasluzuje..
P.S. Mislim da ovakvi tekstovi dolaze iz Aniji kuhinje, sto je opet verov dokaz da covek radi ok posao!

Miskec

pre 2 godine

"Kolubarac" je l to znaci da ako bi neka kompanija tebi ponudila platu preko 2 000 evra, ti bi odbio uz obrazlozenje da ne bi znao sta bi s tolikim parama?

Pero

pre 2 godine

Sve se vrti oko para i samo oko para. Da u fudbalu nema para ne bi imali tolike plate. Ja doktor nauka, profesor na fakultetu za celu karijeru necu zaraditi koliko taj lik za godinu dana.

trt milojka

pre 2 godine

A znamo li kolika je Perezova plata u Realu? Znamo kolika je Lebroja Džejmsa, sad znamo i Čeferinovu, hajde da saznamo kolika je plata i tog lika koji je i zakuvau svu ovu sramotnu priču o zatvorenoj ligi bogatih. Šta ćemo ako se ispostavi da je veća od Čeferinove? Kako je to moguće? Čeferin vodi krovnu organizaciju fudbala u Evropi, a ovaj Španac vodi samo 1 klub. Dakle... ova priča sa Čeferinovom platom je obični spin prepohlepnog lika koji je ovih dana pokazao šta zaista misli o fudbalu.
(Čika Mirko, 21. april 2021 22:19)


Perez ne prima platu u Realu, jer ima veliku platu u svojoj građevinskoj firmi u kojoj je CEO i Executive chairman.

Globtroter

pre 2 godine

Eto zašto je izbacio kandže na pomen Superlige. Svi se oni bore za svoj džep, a ne za dobrobit fudbala.

Razumem da treba da ima veliku platu shodno ulozi ali 2,2 miliona bruto je stvarno previše. A onda pogledam kolika je plata Adama Silvera i imam šta da vidim - 10 miliona bruto! Koje je to rasipanje... Ne može niko da me ubedi da njegov rad vredi toliko i da ne postoje hiljade ljudi koji imaju iste sposobnosti, a radili bi za manje pare.

djedmedjed

pre 2 godine

Najjadniji soj ljudi su korumpirani političari i birokrati. To su čisti paraziti koji u životu nisu "proizveli" niti dinara vlastitim ulaganjem i sposobnošću. Oni redovno uzimaju tuđe, a uvijek se skrivaju iza nekakvog morala i finog riječnika. Njihovo je jedino postignuće njihovo obrazovanje i dospijevanje na poziciju - i onda udri brale ! Čak i najokorjeliji kapitalisti koji gaze sve pred sobom, za razliku od ovih, imaju iza sebe nekakvu razvojnu i proizvodnu priču. Ovi su dno dna

fullfreedom

pre 2 godine

I dalje sam pri mišljenju da super liga treba da postoji ali takođe treba i super liga 2 i super liga 3 pa da i manje bogati klubovi igraju evropsko takmičenje tokom čitave sezone a na kraju sezone turniri za viši rang i titulu, tako nešto bi bilo zanimljivo pratiti svima, lige bi bile jače od većine domaćih prvenstava pa bi i klubovi morali više da ulažu a manje da lapaju( mislim na balkan i istok evrope u prvom redu).

Mariborcan1970

pre 2 godine

@B.Živković

O kakvom monopolu ti govoriš?! UEFA je medjunarodna fudbalska organizacija koja je sastavljena iz predstavnika Saveza i klubova - zna se po kojem principu neko može da bude unutra. Svoje predstavnike u UEFA-i sami biraju Savezi i klubovi da zastupaju njihove interese. Dakle, države i klubovi sami odlučuju ko će ih predstavljati i ko će tamo odlučivati. 90% novca se vraća Savezima i klubovima, dakle, u fudbal po cijeloj Evropi. Po tvojoj logiki su sve medjunarodne organizacije monopoli koji nemaju nikakvog smisla.

vlada

pre 2 godine

Neuporedivo manje od profita šortovanja akcija klubova koji su uleteli u ESL i izleteli iz nje tako brzo. Kapiram da tu leži caka.

OK Real

pre 2 godine

UEFA i FIFA su postali politicki faktori. Pogred ogromnoih para koje vrte imaju i politicki uticaj i to vrlo jak. Nisu imali sanse protiv njih. Plata ovog coveka je samo izgovor. Toliko neki igraci zarade za jedan dan.

Dr. Realan

pre 2 godine

"""Pa dobro, šta će mu onda više od 8.000 evra? Ovde pričamo o čoveku koji je povećao sebi platu za 40.000 evra mesečno...eeej "povećao" za toliko, nije mu to plata, to je samo povećanje, ko zna kolika je već bila kad je to jedno neprimetno povećanje.
(pazi vidi gledaj, 21. april 2021 23:57)
"""

Šargarepa. Isto kao da pitaš šta će Ronaldu ili Mesiju oko 8 miliona mesečno, koliko su otprilike zarađivali u 2020. Jako mali broj ljudi ima tako astronomske plate, i imaju ih iz više razloga. Prvo, rizik, jer im to može biti poslednja plata u karijeri ako se nešto loše desi; sportista se može teško povrediti, UEFA može nešto da zabrlja pa da Čeferin, kao glavni odgovorni, nikada više ne nađe posao. Drugo, odgovornost, od tih ljudi se traži da opravdaju toliki novac, niko im to ne daje za džabe. Treće, šargarepa, to služi kao motivacija mnogima ispod njih da ulože ogroman trud da bi možda jednog dana dostigli tu poziciju.

Branko

pre 2 godine

Koliko je bedan Perez. Zato i zarađuje toliko da ne bi mogli moguli kao Perez i Anjeli da ga kupe za kikiriki. A te bedne fore, da mu prebrojavaju pare po džepovima.. Mislio sam da je to seljački radikalski stil. Kad ono...

hm

pre 2 godine

Pa sada je red i da izbaci odmetnike iz lige sampiona i da im ne da nikakve pare, ako vec zeli dovrsiti posao. Pa neka se prezaduzena deca spanije i italije igraju...

miskic

pre 2 godine

Ljudi koji imaju toliki uticaj na ogroman novac koji se vrti moraju imati ogromne plate, da ne bi podlegli korupciji, jednostavno je

Вук Караџић

pre 2 godine

UEFA nije kompanija.
(M13, 21. april 2021 23:18)

него шта је? породица? има борд, директоре, секретаре, а продаје сервисе и производе. компанија, сине, компанија.

Vladimir

pre 2 godine

Pa jbg ako najbolji klubovi Evrope odluče da samim ulaskom u tu super ligu dobiju po 300m osvajanjem još 400m a pritom,brat bratu barem 70 do 75 profita cele lige Š. prave baš ti klubovi e onda je baš "bezobrazluk" da traže više!Ovako treba da ostanu slepci i da finansiraju razne Kokeze istočne Evrope!

LucaBrasi

pre 2 godine

Kao prvo, uefa dobija pare od tv prava. Onda deli te pare po ligama. To sto Ceferin dobije 2 mio bruto nije sporno.

Jedni lupetate o 2 hiljade mesecno... kao sta ce ti vise. Pa ko ne voli bolji standard. Kupi jednom skupu majicu, namjestaj, sporet, kola...uplati apartma prvi red do plaze, da ne teglis svaki dan po kilometar.
Ako ne znas sta je dobro, znas sta je skupo.
Slazem se da iznad neke sume sve gubi smisao. Ali brate dve do pet hiljadarki vise na mesec nije strasno. Neces postat truli kapitalista. Samo sebi i porodici malo olaksas svakodnevnicu.

Dragon

pre 2 godine

Cifre su odavno presle sve moguce granice.
Nekada bogati gledali siromasne.
Sada siromasni gledaju bogate.
Najbogatije drzave imaju prosjecnu platu par hiljada eura.
Fudbaleri stotine hiljada do vise miliona.
I sada mi da se nerviramo sto oni izgube neku utakmicu.
Potpuno besmisleno.
Karta bi trebala biti max 50 eura za pocetak.
Bilo gdje i bilo koji sport.
A sponzori, reklame, tv prava itd. neka im daju koliko hoce.