Subota, 17.04.2021.

14:15

Partizan dobija trogodišnju licencu Evrokupa

Košarkaški klub Partizan dobiće trogodišnju licencu za učešće u Evrokupu, prenosi "Jurohups".

Izvor: MT

Partizan dobija trogodišnju licencu Evrokupa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

Snazz

pre 2 godine

Interesantno,sta ce se dogoditi ako Partizan osvoji EC,koju ce ligu igrati sledece sezone?
(ValterNBG, 18. april 2021 12:44)

Ligu grobarske fantazije. Čuj, "ako osvoji EC" vi ni prošle godine niste bili prvi favorit iako to konstantno ponavljate.

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Tebi i zvanicno logika nije jaca strana.

bbROD

pre 2 godine

vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?
(lal, 17. april 2021 20:38)
Mi smo u trenutku prekida sezone bili najuspesnija ekipa u EC i u Aba ligi. Ko igra EL u ponovljenoj sezoni to je vec druga prica, ali svakako da to ucesce niste izborili na terenu. Tako da se ne busate bez potrebe

smeh

pre 2 godine

Jasno čoveku da Partizan više nikada neće osvojiti titulu pa mu dao kartu za drugu ligu. A možda je bio i dobro "podmazan" za tako nešto. Ipak nije gadljiv na pare.

Mirijevac

pre 2 godine

Upoređivati danas Zenit,Albu i Bajern sa Zvezdom danas nije normalno. Zenit i Bajern su tri svetlosne godine ispred Zvezde i da bi došla do njihovog nivoa potrebne su decenije a ne godine ,osim ako se neko ne otvori i da 100 miliona evra za privredni preporod posrnule Zvezde u Evroligi. I raspala Alba je ove godine bolja od Zvezde a neko postavlja pitanje zašto oni treba da dobiju A licencu a ne Zvezda. Te ekipe su u poslednjih desetak godina i organizaciono i ekonomski postali divovi za Zvezdu i sve ekipe sa naših prostora. Isto to mogu da urade i neke ekipe iz Engleske, Dzibutija.Emirata i da im se dozvoli igarnje u Evroligi.U pitanju je ekonomski interes,a Zvezda tu nema šta da traži.Zato osvojite ove godine Aba ligu i igrajte Evoligu,jer ako je ne osvojite eto i vas u cipiripi kupu. Niste zbog cipiripi kupa spucali velike pare na igrače već da osvojite Aba ligu.

Salle

pre 2 godine

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!
(Stipsa, 17. april 2021 15:58) # Link komentara

Ti si izgleda jedan od ovih "restartovanih", koji zna za Zvezdu od 2015e godine.

tegeltija

pre 2 godine

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..
(111, 17. april 2021 19:44)
EL ima drugi pib i adresu i niko ne moze da im zabrani kako ce da se zovu. budite makar dosledni, a ne kako vam kad odgovara.

lal

pre 2 godine

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC
(bbROD, 17. april 2021 20:08)
vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?

bbROD

pre 2 godine

bbROD, da nismo mi podmetuli Koronu svetu samk da Partizan ne bi igrao Evroligu?
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 19:22)

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC

Mirijevac

pre 2 godine

Ako je informacija tačna onda je ovo super vest za našu košarku tj.Partizan.Bilo bi dobro da je i Zvezda dobila isti ugovor i da nas više ne bruka u Evroligi. Svake godine je sve gora i gora sa rezultatima u toj ligi. Ako navijači misle da će Zvezda da dobije A licencu na osnovu ovih nebeskih rezultata i budzeta koji ima, onda to nema veze sa mozgom Pre će te licence da dobij u Zenit, Monako i neke druge ekipe ali uvek moraju da ostanu 4 slobodna mesta za plasman u Evroligu.Dva finalista Evrokupa ,za prvaka Aba lige ikoliko se sećam za prvaka Ruske lige. Na osnovu ovoga nema šanse da Zvezda dobije A licencu. Na osnovu čega navijači Zvezde misle da njihov klub trba da dobije A licencu. Ja tu ne vidim nijedan razlog. U ostalom vreme će da pokaže da li sam u pravu.

благо теби

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
...Ало,на основу тога што код нас не нестаје струја,кад је густо,капираш..

111

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..

cc

pre 2 godine

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.
(EPS za sponzora, 17. april 2021 18:32)


On je video kako su stigli 7 poena zaostatka za 20 sekundi?

благо теби

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)..ал је теби добро,сад је и званично..

Petar

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:35)
Istina. Na istu foru kao i vi nekoliko puta sa EL. Bez namere da vredjam. I vrapcima je jasno da apsoultno oba kluba ne zasluzuju niti jedno takmicenje po rezultatima koje imaju poslednjih par godina. Zapravo, samo Zvezda zasluzuje EK, tamo ima sansu nesto da uradi. Ali to nema veze s tim. Ovo je borba za prezivljavanje, puki opstanak. To je najveca tragedija.

EPS za sponzora

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.

bbROD

pre 2 godine

Znaci opet ulaze u takmicenje a da nisu zasluzili plasmanom u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 16:31)

A koliko ste puta vi igrali EL, a da niste zasluzili licemeri? Da te podsetim. Tri puta. Izmedju ostalog i ove igrate jer se zbog korone prekinula sezona prosle godine

Овога ми крста

pre 2 godine

Нећу ништа да коментаришем само да поздравим Здравка-легенду.
Каже човек:"Војна фунта"... Јој, мајко... роде...
Ако је трол, онда је врхунски. Бољи и од Менађера.

zdravko

pre 2 godine

Ajde sto pomenu ove sve mada I tu I'ma zvezdasa? Ali se pomenu acu nikolica legendu zvezde znam daste naucili da prisvajate ali tako glupo nije normalno. Akoje tad moro aca nikolic pod naredbom tadasnji vojne funte da uzdigne partizana kad se vratio iz druge lige nemora da je vas tako daste oduvek bilo smesni. Kao stose falite daste jedini osvojili kup sampiona sto nije tacno prvo zvezda je bila prvak evrope u zenskoj kosarci pa prvo evropski trofej kup kupova osvojila zvezda pa posle ste vi osvojili kup sampiona I trece razedni kup radivoja koraca. Dok kup kupova evrope drug posle kup sampiona niste ne da osvojili nego niste ni bill u finalu dok je zvezda igrala tri finala I plus cetri polu finala zato nemojte se duvati u pravu toliko tekste poceli da pratite kosarku od 1976 Godine de doyle zvezdini igraci bili prvaci sveta sa repztacijom jugoslavije u jiubjiani zato malo oladite I ne mnogo dase prcite znase koje stvorijo kosarku jugoslavije zvezdine legende bora stankovic popovic sajber aca nikolic karamberg gec I zeravica. Pozdrav

X

pre 2 godine

Jel neko cita Zdravkove komentare? Iako suketa potrudim se da procitam al na drugoj recenici,ako je uopste ima jer nije cuo za znakove interpunkcije,odustanem. Zaboli me glava od te kolicine nepismenosti

Paranoid Android

pre 2 godine

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.
(Hocemo decentralizaciju, 17. april 2021 16:36)

Tesko, gusto ispod plej ofa u ABA i fenjer u EL nisu za merenje a posto je taj isti Partizan kasnije usao u Jadransku ligu a jos uvek ima vise titula pa ni zbirno niste nista vise zasluzil ni preko nje, a tek o rezultatima u EL je neumesno pricati - razlicite su to lige!

Iskreno - ne prija mi ova B evropska licenca jer kao bivsi prvaci moraju biti tretirani bolje al' opet ... bolje ista nego nista.

Cinik

pre 2 godine

Teska i potresna situacija za klub iz predgradja Beograda. Uz sve pare, mesetarenje, ovakvu i onakvu podrsku drzave ne moze da dobije licencu. Kako i da dobije kada ne moze da makne od 15 pozicije.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

sta reci-Nauci prvo srpski jezik pa onda mozes da dajes komentare...
(Pedja, 17. april 2021 14:44)



:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?

ali mama mu je iz Uzica

pre 2 godine

:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?
(mladići borovi, devojke jele, 17. april 2021 17:08) Uff..vidi srbende,imam i ja pitanje za tebe,jel si prirodno glup,или си природно глуп..

nz

pre 2 godine

Bolje i to nego ništa, ove sezone smo pukli toliko da ne bi ni igrali u Evropi. A ABA će svakako izgubiti mesto u EL što znači da mi sigurno igramo Evropu a ostalima kako se zalomi.

PERA

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41)
JA sam GROBAR, ali ovo sto si napisao nije bas realno, jednostavno smo po kvalitetu daleko od EL,jos sigurno tri godine ce proci dok ne budemo mogli da igramo EL.Virtus nije uspeo sa onakvim dobrim timom da izbori EL kroz EK tako da nije bas cipiripi kup kroz koji mozes da se prosetas.Druga stvar ubedjen sam da ABA liga od 2022 nece imati prolaz za EL a ni licecu nece dobiti ni jedan klub sa ovih prostora.Pametnije je EK ozbiljno shvatiti i pokusati da se domognemo finala kroz 2-3 godine

Walldorf

pre 2 godine

Bilo bi lepo,gospodo iz sportske redakcije b92,da napišete koji su klubovi sa ex-Yu prostora učestvovali na tom sastanku.Trinaest klubova,koliko sam razumeo,je dobilo trogodišnje EC licence.Dok nam to ne prezentujete,izneću svoja saznanja.Trogodišnje EC licence su dobili još i KK Budućnost,kao i KK Cedivita-Olimpija.Na sastanku nije bilo predstavnika KK Crvena zvezda.Sledi pitanje.Da li to znači da će titula ABA Lige ove i narednih sezona biti samo nešto poput "dvene medalje",odnosno,da je Evroligaš sa ovih prostora već poznat i da se samo čeka trenutak da se to i obznani?Unapred hvala.Sportski pozdrav!

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.

Kruger

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Zato se Evropa divi rezultatima Zvezde u EL. I ne bih ti savetovao da se zaleces jer cete mozda i vi sledece godine igrati Evrokup.

Grr

pre 2 godine

Pristao si da budes uvek drugi iza mezimice.
(gevara, 17. april 2021 17:05)

Klub je okupiran. Dok ne budu oterani nema ništa od rezultata. Ručna je čvrsto podignuta.

Loki

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)

Zbog toga što si osvajač Evro kupa, zato što si 4 puta igrao F4, zato što si klub koji je dao najviše NBA igrača u Evropi, zbog Žoca, Kiće, Praje, Đorđeviča, Danilovića, Paspalja, Pecarskog, Koprivice, Stevanovića, Bogdanovića, Bertansa, Pekovića, Veselog, Vujoševića, Ace Nikolića, Berića, Lončara, Vujanića... Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici... Na kraju, zato što postojiš, a nisi se ugasio :)

nesa80

pre 2 godine

nije mi jasno sto ne spoje sve ekipe iz evrolige i evrokupa da bude jedna evroliga,10 zadnjih klubova da ispadaju pa dobiju drugi mesto,napravi se 5-6 grupa,nosioci i tako to,pa posle plej of,sta tu filozofiraju,ovakva evroliga nikom vise nije zanimljiva,pola njih tamo sluzi da bi popunilo broj.to tako tesko udovoljiti svima.po cemu jedan virtus,buducnost,monako,uniks,unikaha,partizan,huventud...ne zasluzuju evroligu.kad moze u fudbalu da bude 7-0 sto nebi i neki klubovi gubili 40 razlike od cska,reala...pa kako ispadaju sitni kvalitet vremenom dolazi do izrazaja i vece interesovanje.sta je njima u glavi to ni oni neznaju,oni ko da pijani kroje sva ta pravila.neki tu sa A licencama vec unapred ce igrati rekreativno sledece godine.ti nekom poklonis ucesce 5 godina a on moze da bankrotira vec prve godine.mogu ljudi da pricaju sta hoce evroliga je bila prava kad je partizan igrao,svaki derbi je bio spektakl,sad mrtav ladan pogledas svoj klub,ovo nisu prijateljske utakmice nego mucenje igraca

Barba

pre 2 godine

Dobro, posteno. Da pokusaju da ponove sezonu 2020 Kada si osvojili Aba i Evrokup. Nisu? Kako nisu? Pa svuda pricaju da jesu. Dominacija u derbiju? Kako nije dominacija? Aha, imaju samo jednu pobedu u poslednjih deset prvenstvenih derbija? Opet laz znaci. Sportski pozdrav za gromadu od kluba

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici...
(Loki, 17. april 2021 16:02)







:)))))
pa, čak i ja, kao zvezdaš, ne bih uskratio status klupskih legendi kk partizaи - daniloviću i dulu, recimo?!

Dirty

pre 2 godine

Ovo natjrcanje nije opcenito naivno i u rangu je onomad kupa Lilijana Ronketi ili tako nekako. Igralo se uglavnom, tadicijonalno o praznicima: prvi maj, drugi avgust.... uz rostilj, pohanu piletinu i mladi luk??? Klasicno loptanje s devizom vazno je sudjrlovati i pohali su bili simbolicki uz pojacsn dzeparac natjecateljima???

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Kakve ste imali rezultate u EL 100% cete dobiti licencu.
(Bojan, 17. april 2021 14:49)

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.

Salaso

pre 2 godine

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)
Ti veruješ da vi kakvi ste dobijete licencu za EL? E jesi panter komedijaš, ista priča kao što su te ubedili da je FMP zvezda

Utisak nedelje

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Igokea i Cibona su odustale od El, svako iz svojih razloga. Mi smo bili odmah iza njih po plasmanu. Da niste mozda vi zasluzili da igrate? Prosle godine je ponistena sezona zbog plandemije pa su svi klubovi iz El i Ek ponovo igrali ista takmicenja a ne samo Zvezda.

bitno da se pravi pametan

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

Da pratiš imalo prilike u domaćoj košarci, znao bi da Megu ne interesuje igranje u Evropi. Miško je to odavno izjavio. Kada su pre koju godinu igrali finale ABA lige i obezbedili mesto u Evropi, izabrali su FIBA Ligu šampiona, jer je Miško smatrao da je to primerenija jačina takmičenja za razvoj mladih igrača nego što je to Evrokup. Posle su odustali čak i od toga. Nego bitno da se lupeta. Verovatno si onaj tip navijača koji košarku prati od pre šest-sedam godina i dođeš u halu par puta godišnje na utakmicu sa nekim jačim Evroligaškim klubom, da se nadjačavaš sa himnom Evrolige.

vujadin

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Zaboravio si 1999u i bombardovanje i tada su otisli ne zasluzeno. Njima su ratovi i pandemija kao rodjaci!

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 2 godine

Kradu nezasluženo mesto Igokei, Mornaru i Megi, sramotno ... Šta kaže Tegi na instagramu, je l' zasluženo idu u Eurocup ??!

Rade

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)

Znaći viveć znate unapred, pred ćutavim Svetom, da ste dobili A licencu,kao što ste već osvojili EL na F4 u Beogradu jel? E pa čestitam vam.Zalamti dobro današnji datum 17.04.21 panteru!!!

cukce

pre 2 godine

Od one trojke čika Nolana Smita ne zna se šta je EL! Da li još uvek ima onih što zagovaraju fibinu ligu lažnih šampiona, to je ipak prirodno takmičenje i okruženje za KK Partizan!

Vojke

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)


Ne, ne, poskupljuju da se udje i 5. put na prevaru u EL i da se zavrsi na rekordnom 17. mestu, a najavljen sam vrh evrolige?! :)

Cubaka

pre 2 godine

Pa zar niste vi sami ovo takmicenje nazivali "cipiripi kup" a sada opstenarodno veselje zbog licence, e moji licemeri......ko vas ne zna.....

yo-dorro

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

realno vest je super. Ako ostvarimo kroz EC/ABA prolaznost nekad u EL, nasa licenca se vraca ABA ligi, odnosno EL.
Super stvar za Partizan, ttotalno bezveze za ABA ligu.

Genije

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli

Strela

pre 2 godine

@@@Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)

To znači da u naredne 3 godine sigurno nećete osvojiti ABA ligu.

ako ćemo pravo

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.

rna njojze

pre 2 godine

"Najgori Partizan u istoriji", ima licencu za evro takmičenje, igrao u Areni čak i Aba ligu, imao Trinkijerija, Džikića i Mutu za trenera i jedno 40 Amerikanaca za 5 sezona.

Dabogda svi mi bili sirotinja kao Partizan.

užasi propagande

pre 2 godine

Šta kažu najveći moralisti i fer plej čistunci, jel nije sramota igrati Evrokup nakon sredine tabele i 13 poraza u Aba ligi? Jel to sportski plasman ili državni projekat? Slušamo vas.

Del Piero#10

pre 2 godine

Ovo novi korak ka stvaranju jedne jedinstvene, zatvorene evropske lige, po ugledu na NBA. Evroliga je odvojila 38 klubova u svoja dva takmičenja i čini se da samo čeka trenutak kada će ukinuti i ove pozivnice i sa svojih tridesetak klubova oformiti veliko takmičenje po modelu NBA, što je Bratomeu očigledno želja. Košarkaška Evropa se lagano miri sa time da domaće lige polako ali sigurno gube svoj značaj i da kroz njih nema prohodnosti u Evropu, najugledniji će biti pod Evroligom, a ove manje niko neće ni slušati kad podignu glas... Tužno je ovo, pošto se ubija duh sporta i takmičenja, ali Bartomeu očigledno uspeva u svojoj nameri. Polako ali sigurno.

Dejan

pre 2 godine

Verovatno se Bartomeu drma stolica posle sastanka 7 jakih evroligaša, pa je požurio da ojača svoje pozicije, nikako mu ne bi odgovaralo da par fin. jakih ili jakih tradicijom (KKP je u drugoj grupi) odu u takmičenja pod okriljem FIBA.

eto

pre 2 godine

APSOLUTNO nema ni reci o tome( na EC sajtu), reklo bi se da su to novinarska nagadjanja...oko tih 16 licenci...ako bude-super...jer ovo nije osvojeno ove sezone

Salle

pre 2 godine

Cestitke za KK Partizan za licencu u eurokrem kupu.
(EUFORIJA, 17. april 2021 14:47)

Hahaha, dobro vi znate za taj eurokrem kup, jelda? Česti ste bili tamo.

Stipsa

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!

zivac

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

los primer za megu. mega ne moze da igra evroligu ni evrokup jer u ulebovim takmicenjima je pravilo da menadzer ne moze da bude vlasnik kluba. dakle uslov da bi mega tu ucestvovala je da misko vise ne bude vlasnik.

PERA

pre 2 godine

Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)
Znaci da ce vrlo brzo iz ABA lige biti prolaz samu u EVRO KUP, i da ce prolaz u EL biti iskljucivo kroz EK

Toliko

pre 2 godine

Mi ovo osvojili prosle sezone.
(Panterkiler, 17. april 2021 14:23)

Ne prosle,pre tri godine ali fenjer.Uostalom ima zapisano i za proslu i pretproslu i tu sa fenjerom,limarijo.

Losmi

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)
Sustina. To vazi i za KKCZ nazalost. Uskoro ce u EL samo preko EK, govorim o regionu

Ivan

pre 2 godine

u sustini sve isto preko aba lige i evrokupa jurimo ulazak u evroligu.
(legionar993, 17. april 2021 14:26)

u sustini naredne tri godine necete igrati evro ligu a i nakon te tri godine necete. u prevodu partizan nikada vise nece igrati evroligu.

Simić

pre 2 godine

Ali je vi nećete prihvatiti pošto ste pošteni i ne želite da igrate neko takmičenje za koje se niste kvalifikovali na osnovu rezultata, zar ne? Znam da delite godinama te moralne lekcije, pa zato pitam.

ja pa ja

pre 2 godine

Jel to zbog neverovatnih rezultata u aba ligi ove sezone.
(hmmm, 17. april 2021 14:28)

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.

ccc

pre 2 godine

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.
(ja pa ja, 17. april 2021 15:13)


Imaju i top 17..

MVP Joker

pre 2 godine

@sta reci
Ako priatite košarku i dešavanja shvatiće te da je Mega klub koju ne zanimaju titule i neka Evropska takmičenja pa čak ni FIBA-na.Svake sezone namerno ispadaju sa F4, a i ako uđu lako se dogovore sa protivnikom.
Sad da im ponudiš ovu licencu što je ponuđena KKP samo bi odmahnuli glavom.
Miško je dobio više od Jokića nego da je osvojio EL sa Megom, kakva slava i uspesi.
Ali izgleda da poznajete košarku kao Kon vakcinu :D bitno je samo da nešto napišete protiv KKP, siguran sam da nigde prošle godine niste napisali kako je šteta poništiti sezonu KKP sa Trinkijerijem.
Gledajte u svoje dvorište i vaše "vrhunske" uspehe zadnjih godina.

primorska

pre 2 godine

Sta sve ovo znaci za nas ? Sada ce se i EvroKup zatvoriti i moci ce se u Evroligu samo preko EvroKupa, sto znaci da sampion ABA lige po poslednji put ove sezone igra Evroligu. Od naredne sezone ABA liga nema nikakav znacaj, jer nece voditi ni u Evroligu, a ni u Evrokup. Pa se pitam koja ce biti svrha takmicenja ubuduce ?

Rade

pre 2 godine

Pa šta je panteri, šta ste se uskokodakali? Valjda se ne bojite, da ćete i vi sa nama? Vi ćete naravno u EL i juriš na F4 kao svake godine, naravno već ste prvaci Abe. Boranijo.

EUFORIJA

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!

građanin opasnih namera

pre 2 godine

prvo, nigde ne pise da smo vec dobili? drugo, zasto bi je prihvatili? trece, fmp-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove...

Mića

pre 2 godine

Okej, lepo, ali koja je sad svrha ABA lige? Zašto se ne ugasi i ne ojačaju domaća takmičenja? Ako mogu Slovenci i Hrvati da igraju uporedo domaću i ABA ligu, zašto su u najmanju ruku Borac, FMP i Mega izuzeti od KLS? Hoće li im pasti kruna sa glave ako odu na gostovanje u Pazovu ili Valjevo?

sta reci

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.
(Grobar, 17. april 2021 14:29)

Koje pare je ulozila? ajde razumem da ne volite zvezdu ali ovo je smešno sta pisete osim Loyda ostalo sve evrokup igraci

Grobar

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.

sta reci

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek

milan krojac

pre 2 godine

Odlicno, vec sam poceo da racunam da cemo igrati u u fiba lš sto bi bilo katastrofalno, a ovako sastavimo solidan tim uz publiku sledece sezone idemo do finala ek pa u evroligu ako big da!

Bojan

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

Povuci mi ga, pa mi ga potegni

pre 2 godine

Pa onda i Borac iz Čačka treba da dobije licencu i oni su se borili za opstanak u ABA i tukli vas dva puta u prvenstvu !

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

sta reci

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek

Povuci mi ga, pa mi ga potegni

pre 2 godine

Pa onda i Borac iz Čačka treba da dobije licencu i oni su se borili za opstanak u ABA i tukli vas dva puta u prvenstvu !

užasi propagande

pre 2 godine

Šta kažu najveći moralisti i fer plej čistunci, jel nije sramota igrati Evrokup nakon sredine tabele i 13 poraza u Aba ligi? Jel to sportski plasman ili državni projekat? Slušamo vas.

Loki

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)

Zbog toga što si osvajač Evro kupa, zato što si 4 puta igrao F4, zato što si klub koji je dao najviše NBA igrača u Evropi, zbog Žoca, Kiće, Praje, Đorđeviča, Danilovića, Paspalja, Pecarskog, Koprivice, Stevanovića, Bogdanovića, Bertansa, Pekovića, Veselog, Vujoševića, Ace Nikolića, Berića, Lončara, Vujanića... Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici... Na kraju, zato što postojiš, a nisi se ugasio :)

PERA

pre 2 godine

Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)
Znaci da ce vrlo brzo iz ABA lige biti prolaz samu u EVRO KUP, i da ce prolaz u EL biti iskljucivo kroz EK

rna njojze

pre 2 godine

"Najgori Partizan u istoriji", ima licencu za evro takmičenje, igrao u Areni čak i Aba ligu, imao Trinkijerija, Džikića i Mutu za trenera i jedno 40 Amerikanaca za 5 sezona.

Dabogda svi mi bili sirotinja kao Partizan.

Genije

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli

Mića

pre 2 godine

Okej, lepo, ali koja je sad svrha ABA lige? Zašto se ne ugasi i ne ojačaju domaća takmičenja? Ako mogu Slovenci i Hrvati da igraju uporedo domaću i ABA ligu, zašto su u najmanju ruku Borac, FMP i Mega izuzeti od KLS? Hoće li im pasti kruna sa glave ako odu na gostovanje u Pazovu ili Valjevo?

Grobar

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.

Simić

pre 2 godine

Ali je vi nećete prihvatiti pošto ste pošteni i ne želite da igrate neko takmičenje za koje se niste kvalifikovali na osnovu rezultata, zar ne? Znam da delite godinama te moralne lekcije, pa zato pitam.

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

Del Piero#10

pre 2 godine

Ovo novi korak ka stvaranju jedne jedinstvene, zatvorene evropske lige, po ugledu na NBA. Evroliga je odvojila 38 klubova u svoja dva takmičenja i čini se da samo čeka trenutak kada će ukinuti i ove pozivnice i sa svojih tridesetak klubova oformiti veliko takmičenje po modelu NBA, što je Bratomeu očigledno želja. Košarkaška Evropa se lagano miri sa time da domaće lige polako ali sigurno gube svoj značaj i da kroz njih nema prohodnosti u Evropu, najugledniji će biti pod Evroligom, a ove manje niko neće ni slušati kad podignu glas... Tužno je ovo, pošto se ubija duh sporta i takmičenja, ali Bartomeu očigledno uspeva u svojoj nameri. Polako ali sigurno.

sta reci

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.
(Grobar, 17. april 2021 14:29)

Koje pare je ulozila? ajde razumem da ne volite zvezdu ali ovo je smešno sta pisete osim Loyda ostalo sve evrokup igraci

ako ćemo pravo

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.

EUFORIJA

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!

Walldorf

pre 2 godine

Bilo bi lepo,gospodo iz sportske redakcije b92,da napišete koji su klubovi sa ex-Yu prostora učestvovali na tom sastanku.Trinaest klubova,koliko sam razumeo,je dobilo trogodišnje EC licence.Dok nam to ne prezentujete,izneću svoja saznanja.Trogodišnje EC licence su dobili još i KK Budućnost,kao i KK Cedivita-Olimpija.Na sastanku nije bilo predstavnika KK Crvena zvezda.Sledi pitanje.Da li to znači da će titula ABA Lige ove i narednih sezona biti samo nešto poput "dvene medalje",odnosno,da je Evroligaš sa ovih prostora već poznat i da se samo čeka trenutak da se to i obznani?Unapred hvala.Sportski pozdrav!

Toliko

pre 2 godine

Mi ovo osvojili prosle sezone.
(Panterkiler, 17. april 2021 14:23)

Ne prosle,pre tri godine ali fenjer.Uostalom ima zapisano i za proslu i pretproslu i tu sa fenjerom,limarijo.

Cubaka

pre 2 godine

Pa zar niste vi sami ovo takmicenje nazivali "cipiripi kup" a sada opstenarodno veselje zbog licence, e moji licemeri......ko vas ne zna.....

Strela

pre 2 godine

@@@Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)

To znači da u naredne 3 godine sigurno nećete osvojiti ABA ligu.

cukce

pre 2 godine

Od one trojke čika Nolana Smita ne zna se šta je EL! Da li još uvek ima onih što zagovaraju fibinu ligu lažnih šampiona, to je ipak prirodno takmičenje i okruženje za KK Partizan!

Ivan

pre 2 godine

u sustini sve isto preko aba lige i evrokupa jurimo ulazak u evroligu.
(legionar993, 17. april 2021 14:26)

u sustini naredne tri godine necete igrati evro ligu a i nakon te tri godine necete. u prevodu partizan nikada vise nece igrati evroligu.

Losmi

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)
Sustina. To vazi i za KKCZ nazalost. Uskoro ce u EL samo preko EK, govorim o regionu

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Kakve ste imali rezultate u EL 100% cete dobiti licencu.
(Bojan, 17. april 2021 14:49)

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

Bojan

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.

ja pa ja

pre 2 godine

Jel to zbog neverovatnih rezultata u aba ligi ove sezone.
(hmmm, 17. april 2021 14:28)

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 2 godine

Kradu nezasluženo mesto Igokei, Mornaru i Megi, sramotno ... Šta kaže Tegi na instagramu, je l' zasluženo idu u Eurocup ??!

EPS za sponzora

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.

Stipsa

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!

Barba

pre 2 godine

Dobro, posteno. Da pokusaju da ponove sezonu 2020 Kada si osvojili Aba i Evrokup. Nisu? Kako nisu? Pa svuda pricaju da jesu. Dominacija u derbiju? Kako nije dominacija? Aha, imaju samo jednu pobedu u poslednjih deset prvenstvenih derbija? Opet laz znaci. Sportski pozdrav za gromadu od kluba

Utisak nedelje

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Igokea i Cibona su odustale od El, svako iz svojih razloga. Mi smo bili odmah iza njih po plasmanu. Da niste mozda vi zasluzili da igrate? Prosle godine je ponistena sezona zbog plandemije pa su svi klubovi iz El i Ek ponovo igrali ista takmicenja a ne samo Zvezda.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici...
(Loki, 17. april 2021 16:02)







:)))))
pa, čak i ja, kao zvezdaš, ne bih uskratio status klupskih legendi kk partizaи - daniloviću i dulu, recimo?!

Salle

pre 2 godine

Cestitke za KK Partizan za licencu u eurokrem kupu.
(EUFORIJA, 17. april 2021 14:47)

Hahaha, dobro vi znate za taj eurokrem kup, jelda? Česti ste bili tamo.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.

ccc

pre 2 godine

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.
(ja pa ja, 17. april 2021 15:13)


Imaju i top 17..

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

sta reci-Nauci prvo srpski jezik pa onda mozes da dajes komentare...
(Pedja, 17. april 2021 14:44)



:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?

smeh

pre 2 godine

Jasno čoveku da Partizan više nikada neće osvojiti titulu pa mu dao kartu za drugu ligu. A možda je bio i dobro "podmazan" za tako nešto. Ipak nije gadljiv na pare.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

prvo, nigde ne pise da smo vec dobili? drugo, zasto bi je prihvatili? trece, fmp-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove...

Salle

pre 2 godine

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!
(Stipsa, 17. april 2021 15:58) # Link komentara

Ti si izgleda jedan od ovih "restartovanih", koji zna za Zvezdu od 2015e godine.

Dejan

pre 2 godine

Verovatno se Bartomeu drma stolica posle sastanka 7 jakih evroligaša, pa je požurio da ojača svoje pozicije, nikako mu ne bi odgovaralo da par fin. jakih ili jakih tradicijom (KKP je u drugoj grupi) odu u takmičenja pod okriljem FIBA.

Овога ми крста

pre 2 godine

Нећу ништа да коментаришем само да поздравим Здравка-легенду.
Каже човек:"Војна фунта"... Јој, мајко... роде...
Ако је трол, онда је врхунски. Бољи и од Менађера.

yo-dorro

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.

PERA

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41)
JA sam GROBAR, ali ovo sto si napisao nije bas realno, jednostavno smo po kvalitetu daleko od EL,jos sigurno tri godine ce proci dok ne budemo mogli da igramo EL.Virtus nije uspeo sa onakvim dobrim timom da izbori EL kroz EK tako da nije bas cipiripi kup kroz koji mozes da se prosetas.Druga stvar ubedjen sam da ABA liga od 2022 nece imati prolaz za EL a ni licecu nece dobiti ni jedan klub sa ovih prostora.Pametnije je EK ozbiljno shvatiti i pokusati da se domognemo finala kroz 2-3 godine

bbROD

pre 2 godine

Znaci opet ulaze u takmicenje a da nisu zasluzili plasmanom u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 16:31)

A koliko ste puta vi igrali EL, a da niste zasluzili licemeri? Da te podsetim. Tri puta. Izmedju ostalog i ove igrate jer se zbog korone prekinula sezona prosle godine

bbROD

pre 2 godine

vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?
(lal, 17. april 2021 20:38)
Mi smo u trenutku prekida sezone bili najuspesnija ekipa u EC i u Aba ligi. Ko igra EL u ponovljenoj sezoni to je vec druga prica, ali svakako da to ucesce niste izborili na terenu. Tako da se ne busate bez potrebe

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

realno vest je super. Ako ostvarimo kroz EC/ABA prolaznost nekad u EL, nasa licenca se vraca ABA ligi, odnosno EL.
Super stvar za Partizan, ttotalno bezveze za ABA ligu.

vujadin

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Zaboravio si 1999u i bombardovanje i tada su otisli ne zasluzeno. Njima su ratovi i pandemija kao rodjaci!

благо теби

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)..ал је теби добро,сад је и званично..

Mirijevac

pre 2 godine

Upoređivati danas Zenit,Albu i Bajern sa Zvezdom danas nije normalno. Zenit i Bajern su tri svetlosne godine ispred Zvezde i da bi došla do njihovog nivoa potrebne su decenije a ne godine ,osim ako se neko ne otvori i da 100 miliona evra za privredni preporod posrnule Zvezde u Evroligi. I raspala Alba je ove godine bolja od Zvezde a neko postavlja pitanje zašto oni treba da dobiju A licencu a ne Zvezda. Te ekipe su u poslednjih desetak godina i organizaciono i ekonomski postali divovi za Zvezdu i sve ekipe sa naših prostora. Isto to mogu da urade i neke ekipe iz Engleske, Dzibutija.Emirata i da im se dozvoli igarnje u Evroligi.U pitanju je ekonomski interes,a Zvezda tu nema šta da traži.Zato osvojite ove godine Aba ligu i igrajte Evoligu,jer ako je ne osvojite eto i vas u cipiripi kupu. Niste zbog cipiripi kupa spucali velike pare na igrače već da osvojite Aba ligu.

primorska

pre 2 godine

Sta sve ovo znaci za nas ? Sada ce se i EvroKup zatvoriti i moci ce se u Evroligu samo preko EvroKupa, sto znaci da sampion ABA lige po poslednji put ove sezone igra Evroligu. Od naredne sezone ABA liga nema nikakav znacaj, jer nece voditi ni u Evroligu, a ni u Evrokup. Pa se pitam koja ce biti svrha takmicenja ubuduce ?

111

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..

tegeltija

pre 2 godine

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..
(111, 17. april 2021 19:44)
EL ima drugi pib i adresu i niko ne moze da im zabrani kako ce da se zovu. budite makar dosledni, a ne kako vam kad odgovara.

Rade

pre 2 godine

Pa šta je panteri, šta ste se uskokodakali? Valjda se ne bojite, da ćete i vi sa nama? Vi ćete naravno u EL i juriš na F4 kao svake godine, naravno već ste prvaci Abe. Boranijo.

Dirty

pre 2 godine

Ovo natjrcanje nije opcenito naivno i u rangu je onomad kupa Lilijana Ronketi ili tako nekako. Igralo se uglavnom, tadicijonalno o praznicima: prvi maj, drugi avgust.... uz rostilj, pohanu piletinu i mladi luk??? Klasicno loptanje s devizom vazno je sudjrlovati i pohali su bili simbolicki uz pojacsn dzeparac natjecateljima???

zdravko

pre 2 godine

Ajde sto pomenu ove sve mada I tu I'ma zvezdasa? Ali se pomenu acu nikolica legendu zvezde znam daste naucili da prisvajate ali tako glupo nije normalno. Akoje tad moro aca nikolic pod naredbom tadasnji vojne funte da uzdigne partizana kad se vratio iz druge lige nemora da je vas tako daste oduvek bilo smesni. Kao stose falite daste jedini osvojili kup sampiona sto nije tacno prvo zvezda je bila prvak evrope u zenskoj kosarci pa prvo evropski trofej kup kupova osvojila zvezda pa posle ste vi osvojili kup sampiona I trece razedni kup radivoja koraca. Dok kup kupova evrope drug posle kup sampiona niste ne da osvojili nego niste ni bill u finalu dok je zvezda igrala tri finala I plus cetri polu finala zato nemojte se duvati u pravu toliko tekste poceli da pratite kosarku od 1976 Godine de doyle zvezdini igraci bili prvaci sveta sa repztacijom jugoslavije u jiubjiani zato malo oladite I ne mnogo dase prcite znase koje stvorijo kosarku jugoslavije zvezdine legende bora stankovic popovic sajber aca nikolic karamberg gec I zeravica. Pozdrav

Kruger

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Zato se Evropa divi rezultatima Zvezde u EL. I ne bih ti savetovao da se zaleces jer cete mozda i vi sledece godine igrati Evrokup.

Petar

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:35)
Istina. Na istu foru kao i vi nekoliko puta sa EL. Bez namere da vredjam. I vrapcima je jasno da apsoultno oba kluba ne zasluzuju niti jedno takmicenje po rezultatima koje imaju poslednjih par godina. Zapravo, samo Zvezda zasluzuje EK, tamo ima sansu nesto da uradi. Ali to nema veze s tim. Ovo je borba za prezivljavanje, puki opstanak. To je najveca tragedija.

milan krojac

pre 2 godine

Odlicno, vec sam poceo da racunam da cemo igrati u u fiba lš sto bi bilo katastrofalno, a ovako sastavimo solidan tim uz publiku sledece sezone idemo do finala ek pa u evroligu ako big da!

zivac

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

los primer za megu. mega ne moze da igra evroligu ni evrokup jer u ulebovim takmicenjima je pravilo da menadzer ne moze da bude vlasnik kluba. dakle uslov da bi mega tu ucestvovala je da misko vise ne bude vlasnik.

Mirijevac

pre 2 godine

Ako je informacija tačna onda je ovo super vest za našu košarku tj.Partizan.Bilo bi dobro da je i Zvezda dobila isti ugovor i da nas više ne bruka u Evroligi. Svake godine je sve gora i gora sa rezultatima u toj ligi. Ako navijači misle da će Zvezda da dobije A licencu na osnovu ovih nebeskih rezultata i budzeta koji ima, onda to nema veze sa mozgom Pre će te licence da dobij u Zenit, Monako i neke druge ekipe ali uvek moraju da ostanu 4 slobodna mesta za plasman u Evroligu.Dva finalista Evrokupa ,za prvaka Aba lige ikoliko se sećam za prvaka Ruske lige. Na osnovu ovoga nema šanse da Zvezda dobije A licencu. Na osnovu čega navijači Zvezde misle da njihov klub trba da dobije A licencu. Ja tu ne vidim nijedan razlog. U ostalom vreme će da pokaže da li sam u pravu.

MVP Joker

pre 2 godine

@sta reci
Ako priatite košarku i dešavanja shvatiće te da je Mega klub koju ne zanimaju titule i neka Evropska takmičenja pa čak ni FIBA-na.Svake sezone namerno ispadaju sa F4, a i ako uđu lako se dogovore sa protivnikom.
Sad da im ponudiš ovu licencu što je ponuđena KKP samo bi odmahnuli glavom.
Miško je dobio više od Jokića nego da je osvojio EL sa Megom, kakva slava i uspesi.
Ali izgleda da poznajete košarku kao Kon vakcinu :D bitno je samo da nešto napišete protiv KKP, siguran sam da nigde prošle godine niste napisali kako je šteta poništiti sezonu KKP sa Trinkijerijem.
Gledajte u svoje dvorište i vaše "vrhunske" uspehe zadnjih godina.

bbROD

pre 2 godine

bbROD, da nismo mi podmetuli Koronu svetu samk da Partizan ne bi igrao Evroligu?
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 19:22)

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Tebi i zvanicno logika nije jaca strana.

Grr

pre 2 godine

Pristao si da budes uvek drugi iza mezimice.
(gevara, 17. april 2021 17:05)

Klub je okupiran. Dok ne budu oterani nema ništa od rezultata. Ručna je čvrsto podignuta.

lal

pre 2 godine

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC
(bbROD, 17. april 2021 20:08)
vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?

Vojke

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)


Ne, ne, poskupljuju da se udje i 5. put na prevaru u EL i da se zavrsi na rekordnom 17. mestu, a najavljen sam vrh evrolige?! :)

Cinik

pre 2 godine

Teska i potresna situacija za klub iz predgradja Beograda. Uz sve pare, mesetarenje, ovakvu i onakvu podrsku drzave ne moze da dobije licencu. Kako i da dobije kada ne moze da makne od 15 pozicije.

X

pre 2 godine

Jel neko cita Zdravkove komentare? Iako suketa potrudim se da procitam al na drugoj recenici,ako je uopste ima jer nije cuo za znakove interpunkcije,odustanem. Zaboli me glava od te kolicine nepismenosti

bitno da se pravi pametan

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

Da pratiš imalo prilike u domaćoj košarci, znao bi da Megu ne interesuje igranje u Evropi. Miško je to odavno izjavio. Kada su pre koju godinu igrali finale ABA lige i obezbedili mesto u Evropi, izabrali su FIBA Ligu šampiona, jer je Miško smatrao da je to primerenija jačina takmičenja za razvoj mladih igrača nego što je to Evrokup. Posle su odustali čak i od toga. Nego bitno da se lupeta. Verovatno si onaj tip navijača koji košarku prati od pre šest-sedam godina i dođeš u halu par puta godišnje na utakmicu sa nekim jačim Evroligaškim klubom, da se nadjačavaš sa himnom Evrolige.

Rade

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)

Znaći viveć znate unapred, pred ćutavim Svetom, da ste dobili A licencu,kao što ste već osvojili EL na F4 u Beogradu jel? E pa čestitam vam.Zalamti dobro današnji datum 17.04.21 panteru!!!

nz

pre 2 godine

Bolje i to nego ništa, ove sezone smo pukli toliko da ne bi ni igrali u Evropi. A ABA će svakako izgubiti mesto u EL što znači da mi sigurno igramo Evropu a ostalima kako se zalomi.

благо теби

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
...Ало,на основу тога што код нас не нестаје струја,кад је густо,капираш..

cc

pre 2 godine

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.
(EPS za sponzora, 17. april 2021 18:32)


On je video kako su stigli 7 poena zaostatka za 20 sekundi?

Snazz

pre 2 godine

Interesantno,sta ce se dogoditi ako Partizan osvoji EC,koju ce ligu igrati sledece sezone?
(ValterNBG, 18. april 2021 12:44)

Ligu grobarske fantazije. Čuj, "ako osvoji EC" vi ni prošle godine niste bili prvi favorit iako to konstantno ponavljate.

Salaso

pre 2 godine

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)
Ti veruješ da vi kakvi ste dobijete licencu za EL? E jesi panter komedijaš, ista priča kao što su te ubedili da je FMP zvezda

Paranoid Android

pre 2 godine

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.
(Hocemo decentralizaciju, 17. april 2021 16:36)

Tesko, gusto ispod plej ofa u ABA i fenjer u EL nisu za merenje a posto je taj isti Partizan kasnije usao u Jadransku ligu a jos uvek ima vise titula pa ni zbirno niste nista vise zasluzil ni preko nje, a tek o rezultatima u EL je neumesno pricati - razlicite su to lige!

Iskreno - ne prija mi ova B evropska licenca jer kao bivsi prvaci moraju biti tretirani bolje al' opet ... bolje ista nego nista.

nesa80

pre 2 godine

nije mi jasno sto ne spoje sve ekipe iz evrolige i evrokupa da bude jedna evroliga,10 zadnjih klubova da ispadaju pa dobiju drugi mesto,napravi se 5-6 grupa,nosioci i tako to,pa posle plej of,sta tu filozofiraju,ovakva evroliga nikom vise nije zanimljiva,pola njih tamo sluzi da bi popunilo broj.to tako tesko udovoljiti svima.po cemu jedan virtus,buducnost,monako,uniks,unikaha,partizan,huventud...ne zasluzuju evroligu.kad moze u fudbalu da bude 7-0 sto nebi i neki klubovi gubili 40 razlike od cska,reala...pa kako ispadaju sitni kvalitet vremenom dolazi do izrazaja i vece interesovanje.sta je njima u glavi to ni oni neznaju,oni ko da pijani kroje sva ta pravila.neki tu sa A licencama vec unapred ce igrati rekreativno sledece godine.ti nekom poklonis ucesce 5 godina a on moze da bankrotira vec prve godine.mogu ljudi da pricaju sta hoce evroliga je bila prava kad je partizan igrao,svaki derbi je bio spektakl,sad mrtav ladan pogledas svoj klub,ovo nisu prijateljske utakmice nego mucenje igraca

ali mama mu je iz Uzica

pre 2 godine

:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?
(mladići borovi, devojke jele, 17. april 2021 17:08) Uff..vidi srbende,imam i ja pitanje za tebe,jel si prirodno glup,или си природно глуп..

eto

pre 2 godine

APSOLUTNO nema ni reci o tome( na EC sajtu), reklo bi se da su to novinarska nagadjanja...oko tih 16 licenci...ako bude-super...jer ovo nije osvojeno ove sezone

Grobar

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.

sta reci

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek

Loki

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)

Zbog toga što si osvajač Evro kupa, zato što si 4 puta igrao F4, zato što si klub koji je dao najviše NBA igrača u Evropi, zbog Žoca, Kiće, Praje, Đorđeviča, Danilovića, Paspalja, Pecarskog, Koprivice, Stevanovića, Bogdanovića, Bertansa, Pekovića, Veselog, Vujoševića, Ace Nikolića, Berića, Lončara, Vujanića... Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici... Na kraju, zato što postojiš, a nisi se ugasio :)

ako ćemo pravo

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

prvo, nigde ne pise da smo vec dobili? drugo, zasto bi je prihvatili? trece, fmp-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove...

Salle

pre 2 godine

Cestitke za KK Partizan za licencu u eurokrem kupu.
(EUFORIJA, 17. april 2021 14:47)

Hahaha, dobro vi znate za taj eurokrem kup, jelda? Česti ste bili tamo.

Povuci mi ga, pa mi ga potegni

pre 2 godine

Pa onda i Borac iz Čačka treba da dobije licencu i oni su se borili za opstanak u ABA i tukli vas dva puta u prvenstvu !

ja pa ja

pre 2 godine

Jel to zbog neverovatnih rezultata u aba ligi ove sezone.
(hmmm, 17. april 2021 14:28)

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.

Rade

pre 2 godine

Pa šta je panteri, šta ste se uskokodakali? Valjda se ne bojite, da ćete i vi sa nama? Vi ćete naravno u EL i juriš na F4 kao svake godine, naravno već ste prvaci Abe. Boranijo.

Genije

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli

Cinik

pre 2 godine

Teska i potresna situacija za klub iz predgradja Beograda. Uz sve pare, mesetarenje, ovakvu i onakvu podrsku drzave ne moze da dobije licencu. Kako i da dobije kada ne moze da makne od 15 pozicije.

bbROD

pre 2 godine

vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?
(lal, 17. april 2021 20:38)
Mi smo u trenutku prekida sezone bili najuspesnija ekipa u EC i u Aba ligi. Ko igra EL u ponovljenoj sezoni to je vec druga prica, ali svakako da to ucesce niste izborili na terenu. Tako da se ne busate bez potrebe

благо теби

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)..ал је теби добро,сад је и званично..

Mirijevac

pre 2 godine

Upoređivati danas Zenit,Albu i Bajern sa Zvezdom danas nije normalno. Zenit i Bajern su tri svetlosne godine ispred Zvezde i da bi došla do njihovog nivoa potrebne su decenije a ne godine ,osim ako se neko ne otvori i da 100 miliona evra za privredni preporod posrnule Zvezde u Evroligi. I raspala Alba je ove godine bolja od Zvezde a neko postavlja pitanje zašto oni treba da dobiju A licencu a ne Zvezda. Te ekipe su u poslednjih desetak godina i organizaciono i ekonomski postali divovi za Zvezdu i sve ekipe sa naših prostora. Isto to mogu da urade i neke ekipe iz Engleske, Dzibutija.Emirata i da im se dozvoli igarnje u Evroligi.U pitanju je ekonomski interes,a Zvezda tu nema šta da traži.Zato osvojite ove godine Aba ligu i igrajte Evoligu,jer ako je ne osvojite eto i vas u cipiripi kupu. Niste zbog cipiripi kupa spucali velike pare na igrače već da osvojite Aba ligu.

sta reci

pre 2 godine

Nije ovo uopšte loše. Ne treba se zanosi sa EL, nismo još spremni za to. Pogledajte koje je pare uložila CZ ove godine, pa opet palo teško blamiranje. A do kada će moći da dovede dokazane EL ifeace i opet da ne urade ništa.
Treba ići korak po korak, napraviti osnovicu od mladih igrača. Verujem da je dovođenje Zorana Savića bas dobar potez.
(Grobar, 17. april 2021 14:29)

Koje pare je ulozila? ajde razumem da ne volite zvezdu ali ovo je smešno sta pisete osim Loyda ostalo sve evrokup igraci

EPS za sponzora

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.

milan krojac

pre 2 godine

Odlicno, vec sam poceo da racunam da cemo igrati u u fiba lš sto bi bilo katastrofalno, a ovako sastavimo solidan tim uz publiku sledece sezone idemo do finala ek pa u evroligu ako big da!

Vojke

pre 2 godine

Zato poskupljuju struja i gorivo.
(Kaktus, 17. april 2021 14:33)


Ne, ne, poskupljuju da se udje i 5. put na prevaru u EL i da se zavrsi na rekordnom 17. mestu, a najavljen sam vrh evrolige?! :)

vujadin

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Zaboravio si 1999u i bombardovanje i tada su otisli ne zasluzeno. Njima su ratovi i pandemija kao rodjaci!

ali mama mu je iz Uzica

pre 2 godine

:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?
(mladići borovi, devojke jele, 17. april 2021 17:08) Uff..vidi srbende,imam i ja pitanje za tebe,jel si prirodno glup,или си природно глуп..

bbROD

pre 2 godine

Znaci opet ulaze u takmicenje a da nisu zasluzili plasmanom u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 16:31)

A koliko ste puta vi igrali EL, a da niste zasluzili licemeri? Da te podsetim. Tri puta. Izmedju ostalog i ove igrate jer se zbog korone prekinula sezona prosle godine

Mića

pre 2 godine

Okej, lepo, ali koja je sad svrha ABA lige? Zašto se ne ugasi i ne ojačaju domaća takmičenja? Ako mogu Slovenci i Hrvati da igraju uporedo domaću i ABA ligu, zašto su u najmanju ruku Borac, FMP i Mega izuzeti od KLS? Hoće li im pasti kruna sa glave ako odu na gostovanje u Pazovu ili Valjevo?

Salaso

pre 2 godine

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)
Ti veruješ da vi kakvi ste dobijete licencu za EL? E jesi panter komedijaš, ista priča kao što su te ubedili da je FMP zvezda

Rade

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Al mora prvo osvojiti Abu...
(Rade, 17. april 2021 15:01)

Ne mora osvojiti nista, Zvezda je vec dobila licencu za Evroligu, to ce se cuti ubrzo. Zivi bili pa videli
(Genije, 17. april 2021 15:41)

Znaći viveć znate unapred, pred ćutavim Svetom, da ste dobili A licencu,kao što ste već osvojili EL na F4 u Beogradu jel? E pa čestitam vam.Zalamti dobro današnji datum 17.04.21 panteru!!!

ccc

pre 2 godine

Ne, nego zbog jednog osvojenog kupa šampiona i tri final four.
Doduše , i vi imate jedan skoro final eight.
(ja pa ja, 17. april 2021 15:13)


Imaju i top 17..

111

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..

užasi propagande

pre 2 godine

Šta kažu najveći moralisti i fer plej čistunci, jel nije sramota igrati Evrokup nakon sredine tabele i 13 poraza u Aba ligi? Jel to sportski plasman ili državni projekat? Slušamo vas.

zdravko

pre 2 godine

Ajde sto pomenu ove sve mada I tu I'ma zvezdasa? Ali se pomenu acu nikolica legendu zvezde znam daste naucili da prisvajate ali tako glupo nije normalno. Akoje tad moro aca nikolic pod naredbom tadasnji vojne funte da uzdigne partizana kad se vratio iz druge lige nemora da je vas tako daste oduvek bilo smesni. Kao stose falite daste jedini osvojili kup sampiona sto nije tacno prvo zvezda je bila prvak evrope u zenskoj kosarci pa prvo evropski trofej kup kupova osvojila zvezda pa posle ste vi osvojili kup sampiona I trece razedni kup radivoja koraca. Dok kup kupova evrope drug posle kup sampiona niste ne da osvojili nego niste ni bill u finalu dok je zvezda igrala tri finala I plus cetri polu finala zato nemojte se duvati u pravu toliko tekste poceli da pratite kosarku od 1976 Godine de doyle zvezdini igraci bili prvaci sveta sa repztacijom jugoslavije u jiubjiani zato malo oladite I ne mnogo dase prcite znase koje stvorijo kosarku jugoslavije zvezdine legende bora stankovic popovic sajber aca nikolic karamberg gec I zeravica. Pozdrav

Kruger

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)

Zato se Evropa divi rezultatima Zvezde u EL. I ne bih ti savetovao da se zaleces jer cete mozda i vi sledece godine igrati Evrokup.

Bojan

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

Strela

pre 2 godine

@@@Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)

To znači da u naredne 3 godine sigurno nećete osvojiti ABA ligu.

Stipsa

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!

Hocemo decentralizaciju

pre 2 godine

Znači pošto tu nema Zvezde ona dobija za EL
(a, 17. april 2021 14:34)

Kakve ste imali rezultate u EL 100% cete dobiti licencu.
(Bojan, 17. april 2021 14:49)

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.

cukce

pre 2 godine

Od one trojke čika Nolana Smita ne zna se šta je EL! Da li još uvek ima onih što zagovaraju fibinu ligu lažnih šampiona, to je ipak prirodno takmičenje i okruženje za KK Partizan!

Mirijevac

pre 2 godine

Ako je informacija tačna onda je ovo super vest za našu košarku tj.Partizan.Bilo bi dobro da je i Zvezda dobila isti ugovor i da nas više ne bruka u Evroligi. Svake godine je sve gora i gora sa rezultatima u toj ligi. Ako navijači misle da će Zvezda da dobije A licencu na osnovu ovih nebeskih rezultata i budzeta koji ima, onda to nema veze sa mozgom Pre će te licence da dobij u Zenit, Monako i neke druge ekipe ali uvek moraju da ostanu 4 slobodna mesta za plasman u Evroligu.Dva finalista Evrokupa ,za prvaka Aba lige ikoliko se sećam za prvaka Ruske lige. Na osnovu ovoga nema šanse da Zvezda dobije A licencu. Na osnovu čega navijači Zvezde misle da njihov klub trba da dobije A licencu. Ja tu ne vidim nijedan razlog. U ostalom vreme će da pokaže da li sam u pravu.

lal

pre 2 godine

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC
(bbROD, 17. april 2021 20:08)
vi ste zavrsili sezonu u EK porazom na terenu, prosologodisnja EL je prekinuta i PONOVLJENA... ko drugi da igra u njoj (pogotovo kada je i ABA prekinuta i nije nastavljena)?!?

MVP Joker

pre 2 godine

@sta reci
Ako priatite košarku i dešavanja shvatiće te da je Mega klub koju ne zanimaju titule i neka Evropska takmičenja pa čak ni FIBA-na.Svake sezone namerno ispadaju sa F4, a i ako uđu lako se dogovore sa protivnikom.
Sad da im ponudiš ovu licencu što je ponuđena KKP samo bi odmahnuli glavom.
Miško je dobio više od Jokića nego da je osvojio EL sa Megom, kakva slava i uspesi.
Ali izgleda da poznajete košarku kao Kon vakcinu :D bitno je samo da nešto napišete protiv KKP, siguran sam da nigde prošle godine niste napisali kako je šteta poništiti sezonu KKP sa Trinkijerijem.
Gledajte u svoje dvorište i vaše "vrhunske" uspehe zadnjih godina.

EUFORIJA

pre 2 godine

Opet vas preveslao neko zedne preko vode. Super uspeh, nekome trogodisnja EC licenca, neko ce u EL
(lakenzi, 17. april 2021 14:33)

U EL ce prvak ABA lige i niko drugi.
(Bojan, 17. april 2021 14:43)

Naravno, Zvezda ce biti prvak!

Losmi

pre 2 godine

kakvi su im rezultati, to im je ko premija na lotou!!!
(ivan, 17. april 2021 14:21)
Sustina. To vazi i za KKCZ nazalost. Uskoro ce u EL samo preko EK, govorim o regionu

благо теби

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
...Ало,на основу тога што код нас не нестаје струја,кад је густо,капираш..

Paranoid Android

pre 2 godine

Mnogo bolje, nego vi u Aba ligi.
(Hocemo decentralizaciju, 17. april 2021 16:36)

Tesko, gusto ispod plej ofa u ABA i fenjer u EL nisu za merenje a posto je taj isti Partizan kasnije usao u Jadransku ligu a jos uvek ima vise titula pa ni zbirno niste nista vise zasluzil ni preko nje, a tek o rezultatima u EL je neumesno pricati - razlicite su to lige!

Iskreno - ne prija mi ova B evropska licenca jer kao bivsi prvaci moraju biti tretirani bolje al' opet ... bolje ista nego nista.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.

Grr

pre 2 godine

Pristao si da budes uvek drugi iza mezimice.
(gevara, 17. april 2021 17:05)

Klub je okupiran. Dok ne budu oterani nema ništa od rezultata. Ručna je čvrsto podignuta.

Petar

pre 2 godine

Alo cemo pravo, a na osnovu cega Partizan vec 3 godine dobija wild card za Evrokup? Sigurni nije na osnovu rezultata u ABA ligi. I sledce sezone igrate Evrokup na ustrub da li Mornara ili Igoke koji su bili ispred vas u ABA ligi.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:35)
Istina. Na istu foru kao i vi nekoliko puta sa EL. Bez namere da vredjam. I vrapcima je jasno da apsoultno oba kluba ne zasluzuju niti jedno takmicenje po rezultatima koje imaju poslednjih par godina. Zapravo, samo Zvezda zasluzuje EK, tamo ima sansu nesto da uradi. Ali to nema veze s tim. Ovo je borba za prezivljavanje, puki opstanak. To je najveca tragedija.

bbROD

pre 2 godine

bbROD, da nismo mi podmetuli Koronu svetu samk da Partizan ne bi igrao Evroligu?
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 19:22)

Ne stavljaj mi reci koje nisam rekao u usta. Rekao sam da se sezona prekinula zbog Korone, a ne da ste vi podmetnuli Koronu. Da li bi vi osvojili Aba ili mi, koji smo bili prvi u tom momentu, ili neko treci nije vazno. Bitno je da ste usli i ove sezone u EL, a niste to zasluzili na terenu kad vec dovodis u pitanje to smo dobili licencu i "nezasluzeno" ponovo igramo EC

rna njojze

pre 2 godine

"Najgori Partizan u istoriji", ima licencu za evro takmičenje, igrao u Areni čak i Aba ligu, imao Trinkijerija, Džikića i Mutu za trenera i jedno 40 Amerikanaca za 5 sezona.

Dabogda svi mi bili sirotinja kao Partizan.

zivac

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

los primer za megu. mega ne moze da igra evroligu ni evrokup jer u ulebovim takmicenjima je pravilo da menadzer ne moze da bude vlasnik kluba. dakle uslov da bi mega tu ucestvovala je da misko vise ne bude vlasnik.

Utisak nedelje

pre 2 godine

Prošle godine su bili rezultati za Evroligu, pa su otišli oni trećeplasirani, koji su inače već tri puta nezasluženo ušli u EL. Jednom na uštrb Igokee, jednom na uštrb Cibone, treći put už pomoć virusa.
(ako ćemo pravo, 17. april 2021 15:58)
Igokea i Cibona su odustale od El, svako iz svojih razloga. Mi smo bili odmah iza njih po plasmanu. Da niste mozda vi zasluzili da igrate? Prosle godine je ponistena sezona zbog plandemije pa su svi klubovi iz El i Ek ponovo igrali ista takmicenja a ne samo Zvezda.

Salle

pre 2 godine

Igrali bi ste jedino na neku otimačinu a inače
smo videli koliko ste kvalitetni!
(Stipsa, 17. april 2021 15:58) # Link komentara

Ti si izgleda jedan od ovih "restartovanih", koji zna za Zvezdu od 2015e godine.

Dejan

pre 2 godine

Verovatno se Bartomeu drma stolica posle sastanka 7 jakih evroligaša, pa je požurio da ojača svoje pozicije, nikako mu ne bi odgovaralo da par fin. jakih ili jakih tradicijom (KKP je u drugoj grupi) odu u takmičenja pod okriljem FIBA.

cc

pre 2 godine

Naravno, Zvezda ce biti prvak!
(EUFORIJA, 17. april 2021 15:38)

Jedino uz učestale restrikcije struje, da ljudi ne vide vaše lopovluke.
(EPS za sponzora, 17. april 2021 18:32)


On je video kako su stigli 7 poena zaostatka za 20 sekundi?

smeh

pre 2 godine

Jasno čoveku da Partizan više nikada neće osvojiti titulu pa mu dao kartu za drugu ligu. A možda je bio i dobro "podmazan" za tako nešto. Ipak nije gadljiv na pare.

Cukic

pre 2 godine

Zvezda igra evroligu ne zasluzeno kme kme kme kme takodje isti navijaci, Cika Djordji jel moze licenca za Evrokup, tu smo negde u sredini aba lige , jel moze licenca plis

Ivan

pre 2 godine

u sustini sve isto preko aba lige i evrokupa jurimo ulazak u evroligu.
(legionar993, 17. april 2021 14:26)

u sustini naredne tri godine necete igrati evro ligu a i nakon te tri godine necete. u prevodu partizan nikada vise nece igrati evroligu.

Cubaka

pre 2 godine

Pa zar niste vi sami ovo takmicenje nazivali "cipiripi kup" a sada opstenarodno veselje zbog licence, e moji licemeri......ko vas ne zna.....

yo-dorro

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.

bitno da se pravi pametan

pre 2 godine

I tako navijaci kluba koji govore kako neko ne zasluzeno igra evroligu?! a njima je ok da ne ne zasluzeno igraju evrokup, evo Mega je iznad Partizana sto ona ne igra evrokup. licemerno kao i uvek
(sta reci, 17. april 2021 14:31)

Da pratiš imalo prilike u domaćoj košarci, znao bi da Megu ne interesuje igranje u Evropi. Miško je to odavno izjavio. Kada su pre koju godinu igrali finale ABA lige i obezbedili mesto u Evropi, izabrali su FIBA Ligu šampiona, jer je Miško smatrao da je to primerenija jačina takmičenja za razvoj mladih igrača nego što je to Evrokup. Posle su odustali čak i od toga. Nego bitno da se lupeta. Verovatno si onaj tip navijača koji košarku prati od pre šest-sedam godina i dođeš u halu par puta godišnje na utakmicu sa nekim jačim Evroligaškim klubom, da se nadjačavaš sa himnom Evrolige.

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 2 godine

Kradu nezasluženo mesto Igokei, Mornaru i Megi, sramotno ... Šta kaže Tegi na instagramu, je l' zasluženo idu u Eurocup ??!

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Zato što ti legende nisu lica sa poternica, već vrhunski sportisti i sportski radnici...
(Loki, 17. april 2021 16:02)







:)))))
pa, čak i ja, kao zvezdaš, ne bih uskratio status klupskih legendi kk partizaи - daniloviću i dulu, recimo?!

Simić

pre 2 godine

Ali je vi nećete prihvatiti pošto ste pošteni i ne želite da igrate neko takmičenje za koje se niste kvalifikovali na osnovu rezultata, zar ne? Znam da delite godinama te moralne lekcije, pa zato pitam.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

realno vest je super. Ako ostvarimo kroz EC/ABA prolaznost nekad u EL, nasa licenca se vraca ABA ligi, odnosno EL.
Super stvar za Partizan, ttotalno bezveze za ABA ligu.

nz

pre 2 godine

Bolje i to nego ništa, ove sezone smo pukli toliko da ne bi ni igrali u Evropi. A ABA će svakako izgubiti mesto u EL što znači da mi sigurno igramo Evropu a ostalima kako se zalomi.

tegeltija

pre 2 godine

Mozda nece, mozda, jer je to pitanje i nije sigurno. Ali ono sto je sigurno neko nece NIKADA da osvoji EL a pitanje da li ce da je i igra..
(111, 17. april 2021 19:44)
EL ima drugi pib i adresu i niko ne moze da im zabrani kako ce da se zovu. budite makar dosledni, a ne kako vam kad odgovara.

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Sada je i zvanicno, Partizan vise nikada nece igrati Evroligu.
(Gossa placa Zeljko, 17. april 2021 17:08)

Tebi i zvanicno logika nije jaca strana.

Snazz

pre 2 godine

Interesantno,sta ce se dogoditi ako Partizan osvoji EC,koju ce ligu igrati sledece sezone?
(ValterNBG, 18. april 2021 12:44)

Ligu grobarske fantazije. Čuj, "ako osvoji EC" vi ni prošle godine niste bili prvi favorit iako to konstantno ponavljate.

Walldorf

pre 2 godine

Bilo bi lepo,gospodo iz sportske redakcije b92,da napišete koji su klubovi sa ex-Yu prostora učestvovali na tom sastanku.Trinaest klubova,koliko sam razumeo,je dobilo trogodišnje EC licence.Dok nam to ne prezentujete,izneću svoja saznanja.Trogodišnje EC licence su dobili još i KK Budućnost,kao i KK Cedivita-Olimpija.Na sastanku nije bilo predstavnika KK Crvena zvezda.Sledi pitanje.Da li to znači da će titula ABA Lige ove i narednih sezona biti samo nešto poput "dvene medalje",odnosno,da je Evroligaš sa ovih prostora već poznat i da se samo čeka trenutak da se to i obznani?Unapred hvala.Sportski pozdrav!

eto

pre 2 godine

APSOLUTNO nema ni reci o tome( na EC sajtu), reklo bi se da su to novinarska nagadjanja...oko tih 16 licenci...ako bude-super...jer ovo nije osvojeno ove sezone

Barba

pre 2 godine

Dobro, posteno. Da pokusaju da ponove sezonu 2020 Kada si osvojili Aba i Evrokup. Nisu? Kako nisu? Pa svuda pricaju da jesu. Dominacija u derbiju? Kako nije dominacija? Aha, imaju samo jednu pobedu u poslednjih deset prvenstvenih derbija? Opet laz znaci. Sportski pozdrav za gromadu od kluba

nesa80

pre 2 godine

nije mi jasno sto ne spoje sve ekipe iz evrolige i evrokupa da bude jedna evroliga,10 zadnjih klubova da ispadaju pa dobiju drugi mesto,napravi se 5-6 grupa,nosioci i tako to,pa posle plej of,sta tu filozofiraju,ovakva evroliga nikom vise nije zanimljiva,pola njih tamo sluzi da bi popunilo broj.to tako tesko udovoljiti svima.po cemu jedan virtus,buducnost,monako,uniks,unikaha,partizan,huventud...ne zasluzuju evroligu.kad moze u fudbalu da bude 7-0 sto nebi i neki klubovi gubili 40 razlike od cska,reala...pa kako ispadaju sitni kvalitet vremenom dolazi do izrazaja i vece interesovanje.sta je njima u glavi to ni oni neznaju,oni ko da pijani kroje sva ta pravila.neki tu sa A licencama vec unapred ce igrati rekreativno sledece godine.ti nekom poklonis ucesce 5 godina a on moze da bankrotira vec prve godine.mogu ljudi da pricaju sta hoce evroliga je bila prava kad je partizan igrao,svaki derbi je bio spektakl,sad mrtav ladan pogledas svoj klub,ovo nisu prijateljske utakmice nego mucenje igraca

PERA

pre 2 godine

Koji će nam? Ovim ne treba da se zadovoljimo, makar ne igrali nista sl.sezone. I bez licence bismo igrali EK, nema dovoljno kvalitetnih timova za ovo takmicenje.
(yo-dorro, 17. april 2021 15:41)
JA sam GROBAR, ali ovo sto si napisao nije bas realno, jednostavno smo po kvalitetu daleko od EL,jos sigurno tri godine ce proci dok ne budemo mogli da igramo EL.Virtus nije uspeo sa onakvim dobrim timom da izbori EL kroz EK tako da nije bas cipiripi kup kroz koji mozes da se prosetas.Druga stvar ubedjen sam da ABA liga od 2022 nece imati prolaz za EL a ni licecu nece dobiti ni jedan klub sa ovih prostora.Pametnije je EK ozbiljno shvatiti i pokusati da se domognemo finala kroz 2-3 godine

Овога ми крста

pre 2 godine

Нећу ништа да коментаришем само да поздравим Здравка-легенду.
Каже човек:"Војна фунта"... Јој, мајко... роде...
Ако је трол, онда је врхунски. Бољи и од Менађера.

Toliko

pre 2 godine

Mi ovo osvojili prosle sezone.
(Panterkiler, 17. april 2021 14:23)

Ne prosle,pre tri godine ali fenjer.Uostalom ima zapisano i za proslu i pretproslu i tu sa fenjerom,limarijo.

primorska

pre 2 godine

Sta sve ovo znaci za nas ? Sada ce se i EvroKup zatvoriti i moci ce se u Evroligu samo preko EvroKupa, sto znaci da sampion ABA lige po poslednji put ove sezone igra Evroligu. Od naredne sezone ABA liga nema nikakav znacaj, jer nece voditi ni u Evroligu, a ni u Evrokup. Pa se pitam koja ce biti svrha takmicenja ubuduce ?

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

sta reci-Nauci prvo srpski jezik pa onda mozes da dajes komentare...
(Pedja, 17. april 2021 14:44)



:)))))
шта на српском значи - "Nauci","mozes" i "dajes"?
због чега ниси написао запету испред "па"?
да ли је твој надимак - пеђа или педја?

X

pre 2 godine

Jel neko cita Zdravkove komentare? Iako suketa potrudim se da procitam al na drugoj recenici,ako je uopste ima jer nije cuo za znakove interpunkcije,odustanem. Zaboli me glava od te kolicine nepismenosti

PERA

pre 2 godine

Sta to znaci???... Ako se recimo sledece sezone osvoji ABA liga.. dal igraju EL ili EC??
(duconi, 17. april 2021 15:09)
Znaci da ce vrlo brzo iz ABA lige biti prolaz samu u EVRO KUP, i da ce prolaz u EL biti iskljucivo kroz EK

Del Piero#10

pre 2 godine

Ovo novi korak ka stvaranju jedne jedinstvene, zatvorene evropske lige, po ugledu na NBA. Evroliga je odvojila 38 klubova u svoja dva takmičenja i čini se da samo čeka trenutak kada će ukinuti i ove pozivnice i sa svojih tridesetak klubova oformiti veliko takmičenje po modelu NBA, što je Bratomeu očigledno želja. Košarkaška Evropa se lagano miri sa time da domaće lige polako ali sigurno gube svoj značaj i da kroz njih nema prohodnosti u Evropu, najugledniji će biti pod Evroligom, a ove manje niko neće ni slušati kad podignu glas... Tužno je ovo, pošto se ubija duh sporta i takmičenja, ali Bartomeu očigledno uspeva u svojoj nameri. Polako ali sigurno.

Dirty

pre 2 godine

Ovo natjrcanje nije opcenito naivno i u rangu je onomad kupa Lilijana Ronketi ili tako nekako. Igralo se uglavnom, tadicijonalno o praznicima: prvi maj, drugi avgust.... uz rostilj, pohanu piletinu i mladi luk??? Klasicno loptanje s devizom vazno je sudjrlovati i pohali su bili simbolicki uz pojacsn dzeparac natjecateljima???