Petak, 16.04.2021.

08:00

Bogdan uzalud najbolji VIDEO

Košarkaši Atlanta Hoksa su nakon tri uzastopna pobede, doživeli i poraz.

Izvor: MT

Bogdan uzalud najbolji VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

vito

pre 3 godine

ang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks
(Prosto, 16. april 2021 13:01)

Ma, jasno. Ko je gledao utakmicu, video je sve. Ta +/- statistika zna itekako da prevari. Eto, pogledajte statistike sinoćšnjih utakmica, i naći će se gomila čudnih tih +/- statistika. Što se tiče ove utakmice s Milvokijem sinoć, potpuno je besmisleno upoređivati Bogdanovu igru i Jangovu "igru"..dva sveta, dve galaksije, dve dimenzije košarke...

donko

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Ko je gledao utakmicu sinoć, video je koliko taj +/- vrlo često nema veze sa stvarnošću. Realno, Jang je možda imao +20, ali za Milvoki..kada se pogleda koliko je napada upropastio, što promašajima (3/17) , što izgubljrnim loptama (6), nakon kojih je Atlanta primila 14 poena + poeni koje je Milvoki, zbog Jangove tradicionalno nikakve odbrane, ubacio preko njega. S druge strane, Bogdanović je bio najbolji igrač utakmice, najefikasniji, odlični procenti šuta, 7 assistencija, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti i veoma dobra odbrana, posebno na Midltonu koji je ubacio samo 10 poena uz šut iz igre 4/14.

Teoretski, imaš "petorku" jednog tima. Ta petorka odigra celu npr.1/4 , 12 minuta bez izmena.Dobiju tu četvrtinu npr.30-22. Jedan igrač je sam ubacio 20 poena, imao 5 sk, 5 as, procenat šuta 100%, 3 ukradene lopte i 0 izgubljenih i odličnu odbranu, neki njegov saigrač iz petorke je ubacio 0 poena, imao 1 sk,0 as, 0 ukradenih i 3 izgubljene lopte + sumnjivu odbranu. Kod obojice će +/- biti +8. To bi trebalo značiti da su obojica imali podjednak uticaj na igru i rezultat. Ima dosta tih apsurda kod te +/- statistike.

Prosto

pre 3 godine

Jang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks

Гиле

pre 3 godine

У +/- овај пут је Боги негативан јер је био и кад је на терену била друга постава која има велики минус. Просто сплетом околности његоб је - 2 а од Јанга +1 то може бити један напад. А реално Јанг је у + због Богажданове добре игре и кад је на терену била прва постава. Некад је +/- добар показатељ, а некад не.

Aspera

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio? 
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06) 

Imas na NBA.com 
Bogdan -2 
Yang +1 
(Paja, 16. april 2021 10:12) 

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Samo je jedan nacin da se to dogodi. Jang je sve svoje minute na parketu proveo sa prvom po stavom koja koja se nosila sa Baksima dok je Bogdan imao minute sa drugom postavom kada su Baksi pravili razliku.

dule

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Poeni koje je tvoj tim dao dok si bio u igri minus poeni koje je tvoj tim primio dak si bio u igri.

Naravno da ima logike, ali morate nesto da shvatite - statistika ne sluzi da se analizira jedna utakmica, nego da se analizira cela sezona ili vise. Naravno, tu su u pitanju napredne statisticke analize koje necemo procitati u novinskom izvestaju.

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Pogledajte gde je danas Bogdan, a gde Sakramento. Ovo je već košarka koja bi mu obezbedila trocifren ugovor ( u milionima $).

Paja

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.
(ultrasrbin, 16. april 2021 10:37)

Idi objasni Amerima da nemaju pojma vape za takvim srpskim "Srucnjacima".

Djenka

pre 3 godine

Bogi usao u seriju. Ovako nije igrao godinama. Za to se zahvaliti novom treneru Atlante koji mu je dao priliku da se razigra. Starter i igra bar 30 minuta po utakmici. To nije imao skoro.

ja

pre 3 godine

Nema Petra czv već neko vreme da komentariše Bogdanove igre. A dok je loše igrao prvi je ostavljao komentare. Kakva je to mržnja i ozlojeđenost majko moja...

boli onih 123

pre 3 godine

evo ga, počelo je... igrač meseca, all star, uzeo bi titulu lagano sa milvokijem...

dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.
(fake aleks, 16. april 2021 10:33)

Poslednjih 10 utakmica ima prosek od 22,5 poena uz po 4,8 skokova i 4,7 asistencija. Save to uz preko 50% šuta iz igre, sa 4,5 trojke po meču.

Ali slažem se da smo narod koji strašno poleti, a još brže dođe u fazu da odjednom zapljuje onog kod su koliko juče uzdizali do nebesa.
Neka dečko samo nastavi da igra ovako, a igra sjajno. Konačno je osetio da je dobio pravu šansu, igra sa dosta samopouzdanja i to se vidi na terenu.
Nadam se da će se i Pokuševski uskoro vratiti iz povrede i da će Bjelica i Smajlagić dobiti značajnije minute na terenu. Posebno Bjelica koji i nema neku ozbiljnu konkurenciju na poziciji krilnog centra u Majamiju.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Računa se tako što se uzima odnos broja poena koliko je ekipa dala, odnosno primila poena dok je taj igrač bio na parketu. Glupost na kvadrat. Po toj logici igrač koji odigra minut-dva i za to vreme npr njegova ekipa postigne u garbidž tajmu 10 poena, a ne primi ni jedan, taj igrač će imati +10, a onaj što se rasturio celu utakmicu, postigao 30 poena, imao 10 skokova i asistencija, može vrlo lako da bude u minusu. To smo viđali ne malo puta, Jokić je jedan od primera.

stormrider

pre 3 godine

@welt

Mnogi ovde brkaju indeks korisnosti i +/- indeks pa komentarišu svašta, +/- indeks govori kakva je razlika između primljenih i datih koševa dok je taj igrač bio u igri, npr. dok je Bogdanović bio u igri Atlanta je dala jedan poen manje od protivnika, a dok je Jang bio u igri dala je dva poena više od protivnika...

box

pre 3 godine

Izgubljeno vreme u Sac. Bogdan je jednostavno klasan igrac, poznaje igru kao jos mozda cetiri ili pet igraca u ligi sto ga cini retkom robom i zeljom svakog trenera koji ganja smislemu kosarku. Ima i brzih i boljih i preciznijih ali malo igraca u ligi im kosarkaski IQ kao Bogdan. Ljudi mu zameraju sto nije drcniji malo i sto ne solira vise, ali to onda ne bi bio Bogdan niti bi bila Zeljkova skola.

samo pozitivne vesti citam

pre 3 godine

Onda se +/- odnosi samo na asistencije?
Sta je PER, i koja se od ovih statistickih kategorija odnosi na celokupan doprinos igraca? Hvala vam ljudi na odgovoru.

bob

pre 3 godine

konacno bogdan pokazuje ono sto je trebao i mogao iz pocetka u nba. do sad su tu i tamo bile ok neke partije, dobra predstava za all star vikendu i to je to.
prvi put je sad konstantan sa dobrim brojkama za sta je realno sposoban.
vraca se carinik jang pa ce vrlo brzo brojke malo pasti, ali se nadam da ce zadrzati ovaj deo igre. trenutno je i skorer i lider na terenu sto je odlicno.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Čovek je jasno napisao većinu. Šta ti nije jasno? Biće da ne znaš ni značenje reči "generalizovati"...
Meni je više upalo u oči ovo prozivanje Gudure i Lebranka bez ikakvog razloga. Jedno je sigurno, ispali ste kreteni obojica...

Del Piero#10

pre 3 godine

Haha kolike frustracije je Bogdan naneo jednom delu populacije Srbije, najbolje se vidi kada uđete na komentare na vesti o njegovim igrama. Ako odigra slabiju utakmicu naslađuju se, ako odigra odličnu utakmicu, onda dođu da lupetaju i omalovažavaju njegove partije. Jadničcima sigurno nije lako poslednji period, budući da Bogdan igra odlično iz meča u meč. Ti isti su do skoro pljuvali i Jokića, a sada se utrkuju u hvalospevima na njegov račun.

marko992

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio
(Jugram Haschwalth, 16. april 2021 08:59)

Ne vezano konkretno za ovaj post,trolovanje je ,najcesce,vid ispoljavanja svojih frustracija (kompleksa)uvijeno u oblandu pisanja ociglednih gluposti (ponekad).Vrlo cesto te iste osobe ispoljavaju otvorenu mrznju prema suparnickim klubovima,pojedincima.
Tako da,gde ima dima ima i vatre.

Čika Žika

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.
(Vuki, 16. april 2021 09:38

@vuki
da je to djordjevic znao. imamo najboljeg trojkasa na svetu (bogi), najboljeg centra na svetu (joki) i najboljeg asistenta na svetu (teo). ako sad ne osvojimo olimpijadu necemo nikada.

ultrasrbin

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.

Hm

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.

aha vazi

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?

Neopravdano prisutan

pre 3 godine

@Nemanja
Kad si izvršio poređenje statističkih parametara Branka Lazića i Bogdana Bogdanovića pokazao si zavidnu pronicljivost. Zaključak koji se može izvesti (a i ne mora) je da je Lazić bolji trojkaš od Bogdanovića. Elem, pretpostavljam da ti Nemanja nisi promašio nijednu trojku u NBA ligi, ali ni u Evroligi, ABA ligi, ni u ABA 2 ligi, ni u srpskoj ligi, ni u ligi bivših SCG, SRJ i SFRJ. Brate mili kakav si ti tek trojkaš!?Lazić, a pogotovo Bogdanović da ti pozavide. Šta je sve Bogdan promašio u ABA, Evroligi i NBA, pa može samo da plače kad vidi tvoju statistiku.
Kapa dole care.

Fake Aleks

pre 3 godine

Evo ga, počelo je... Igrač meseca, All star, uzeo bi titulu lagano sa Milvokijem...

Dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.

Paranoid Android

pre 3 godine

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Evo i od grobara jedna:

Pre neko vece sam pratio Porto u LS nadajuci se da ce Grujic napraviti cudo i dati 2 gola ... Nerealno, znam, ali nas je covek ... !

Sto se Bogdana tice, decko zna da igra, prilagodice se svemu i problemi sa timovima gde on igra su uglavnom vezani za strucni stab.

Nasa repre ima SG jos 5+ godina sigurno ako mu budu dozvoljavali da igra ...

Sto se sinocnjeg meca tice, iskreno - niti su bili favorit niti je bila ocekivana laka pobeda ..

panter pudlica

pre 3 godine

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Pa tu savršeno vidiš koliko je taj deo statustike totalna glupost. Bogdan sa 28/6/7, sa jako dobrim procentima šuta i bez izgubljene lopte ispada da je manje dao ekipi nego Jang sa 15/2/9, 6 izgubljenih lopti i 17% šuta...
Ko je izmislio tu notornu glupost od statistike stvarno nije normalan.

Aspera

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D 

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.
(Hm, 16. april 2021 10:07)

Ovo mi vise izgleda kao sprdanje Janga, a ne malo opravdanje.

Terza

pre 3 godine

Svako ko omalovažava Bogdanovića ima jedan (ili oba) od sledeća dva problema:
- ne zna NIŠTA o košarci
- tužan, je, mali, ostrašćeni navijač
Bogdan mora da nastavi da igra na ovom nivou do kraja sezone da bi Atlanta otišla u play off/uradila nešto u play off-u. Na početku sezone sam mislio da ni oni, ni Charlotte ne mogu do doigravanja, prednost sam davao Torontu i Indijani. U međuvremenu, Toronto se preda, Indijana se bruka, a Atlanta promeni trenera, dovede Williamsa i sada se nalazi na sredini tabele Istoka. Charlotte je već bio tu negde, ali nisam verovao da mogu da igraju dobro u kontunuitetu,
Lepo je videti da i u NBA je trener taj koji je takođe zaslužan za preporod ekipe (što je zapravo košarkaški aksiom), sve je počelo da se vrti samo oko igrača i njihovih brojki. Pritom, Atlanta igra sada mnogo školskiju, razumniju i za oko lepšu košarku (stvar ukusa, ali meni je run'n'gun filozofija OK samo ako imaš igrače tipa Curry-ja i Thompsona u timu). I ta promena trenera se nekako poklopila sa ulaskom Bogdanovića u formu... Još samo Young-a da "pripitome", pa ako uspeju da izdrže do kraja, od mene imaju potpusni respect.

Kole

pre 3 godine

Luka i Somborac mogu da mu zavide! Konačno se vidi ko je najveći sa ovih prostora. Ma veći je i od Novaka!
(Padinjak, 16. april 2021 09:14)

Nemate više ništa drugo ni da pišete...

welt

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.

Paja

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1

Dejan RS

pre 3 godine

Bogdan ponovo fantastican, izasao iz ritma u zadnjoj cetvrtini, a kako i ne bi, kada nema kontakt sa loptom po par napada. Bruka i sramota je sta radi Jang, koliko je samo Atlanta igrala tecniju i kosarku sa mnogo protoka lopte dok njega nije bilo, prepotentan je, on je igrac fransize ali nece nista napraviti, neverovatno koliko gusi loptu svaki napad. Tesko Atlanta moze nesto bitnije da napravi, plej of bi trebali izvuci, to je maksmum ove godine, kada se i vrate ovi povredjeni igraci, pitanje je kako ih uklopiti, nisam nigde video toliko sebicnih igraca na jednom mestu kao u Atlanti, ne kazem da su losi, cak su i talentovani ali nema timske igre. Bogdanu zelim da nastavi u ovom ritmu pa da ode u neku fransizu koja je bori za prsten...

boli onih 123

pre 3 godine

Ovaj Bogdanović je baš majstor mučenja. Pa on kinji "pantere" i sad, kad je odavno otišao iz Partizana. Čak i sa drugog kontinenta. Dolaze ovde na komentare, kao u ispovedaonicu, da izbace iz sebe svu muku koju im je naneo, a izgleda još uvek i nanosi. Kako koju dobru partiju odigra, oni svi u glas da omalovaže. Iz dana u dan strpljivo čekaju jednu lošu partiju da bi se naslađivali, ali ovo baš nije njihov srećan mesec. :))

Goran

pre 3 godine

Ja mislim da su trener Atlante a i ostali pomoćnici ovu utakmicu unapred otpisali čim je prije početka objavljeno da se vraća Janis a s obzirom da ne igra ni Kolins ni Galinari a ni ostali .
Zato su i pustili Janga da onoliko divlja u trećoj četvrtini ne bi li ušao u ritam i počeo pogađati, pa ako se otvori šansa za pobjedu tim bolje .

Laza

pre 3 godine

Već sada je uz rame Jordanu, Lebronu i Durantu. To je ta škola Partizana. Dule ga je uzeo pod svoje još u obdaništu. U prvom osnovne je igrao za osmi razred...

Igrač meseca?

pre 3 godine

Curry, 2014-15 (MVP):
23.8 ppg, 4.3 reb, 7.7 ast, 44.3% 3pt

Bogdan, April 2021. (do sada):
22.4 ppg, 4.9 reb, 4.4 ast, 52.6% 3pt

Under KV

pre 3 godine

Jos ga je cuvao Midlton, vrhunski defanzivac, i to je bas igrao cvrstu odbranu na njemu. I opet mu je Bogi sasuo 28 poena lagano.
Tre je toliko los, da ne vredi komentarisati. Zbog njega i 3/17 su izgubili.
Bogi polako postaje najbolji košarkaš Atlante!

ja

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji

posmatrač

pre 3 godine

Najveći problem za Atlantu na ovom meču je bilo to što im se Jang vratio, i to bez ikakvih ograničenja, u smislu da je odmah krenuo da ispuca neku svoju dozu “uzbudljivih poteza”, bez obzira na uspešnost. Zbog toga su sve vreme i bili u zaostatku, i zbog toga su na kraju i izgubili. Uprkos tome, bilo je i šansi za povratak, a poslednja je propuštena kada su u onom jednom napadu Milvokija pri kraju, dozvolili im čak nekoliko uhvaćenih lopti i novih pokušaja, uz trojku na kraju. Bogdan je opet bio odličan, i izgleda da to neko tamo primećuje i ceni, ali me brine samo što kao da mu se opet (u perspektivi) ponavlja situacija iz Skramenta, gde on izgleda kao “glas razuma” i neke razumne košarke, u timu gde je glavna zvezda (ili zvezde) klasičan proizvod američke košarke, sa svim svojim manama i vrlinama. Činjenica je da Jang ume da bude ubitačan po protivnika, ali teško da će ikada biti poput Stef Karija, koji je ipak nešto više od toga.

Vuki

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.

welt

pre 3 godine

Nije los Bogdan jos malo pa ko Guduric... hahahaha...
(amnezija, 16. april 2021 08:07)

Nije los ovaj Amnezija, jos malo pa kao onaj Volina. Takmice se ko je veci gubitnik.

hahahaha...!#???
majko mila sta je u tvojoj glavi

panter pudlica

pre 3 godine

Ja stvarno ne mogu da verujem - koliko treba glup da budeš da se čak i posle ovakve partije pojaviš ovde, da bi ostavio neki negativan komentar u vezi Bogdana. Tužan li je vaš život...

Čika Žika

pre 3 godine

ne razumem zasto bogdan ne opali 50 do 100 trojki po utakmici. kada ce treneri vise da shvate da je linija za 3 previse blizu za neke igrace. ceo svet debilan.

tegi limar

pre 3 godine

Trej Jang je najveca s**ka koja je igrala kosarku, sta je radio u celu utakmicu a pogotovo u 3/4 ono je za robiju. Holidey se izivljavao na njemu u odbrani

Fikio

pre 3 godine

Ali ovaj Young sto voli da si*^je, pa to je strasno. Tebra, imas 2 saigraca koji cepaju trojke 14 od 20 (70%) tokom utakmice, a ti i dalje forsiras svaku drugu i na kraju budes 3 od 17.... strasno koliko im je stalo da nabijaju statistiku.

Lola

pre 3 godine

Gde bi nam bio kraj da je Bogi imao više slobode na SP u Kini. Ovako ga Sale puštao po 4 minuta po utakmici i čim promaši klupa. Forsirao je Jokića koji nije Bogiju do kolena.

Батке

pre 3 godine

Одлично вече Богдановића упркос поразу. Штета што му је пар лопти баксузно изашло из обруча па би било сигурно преко 30 поена. Утакмица је ишла на ТНТ где су га Крис Вебер и коментатор Милвокија опасно нахвалили и говорили да је штета што је тај трејд са Милвокијем пропао. Помињали су скоро све у вези њега, шут, асистенције али и кретању у одбрани. Јанг најзад погодио за два и види се да је њему лакнуло иако је опет одиграо ову утакмицу катастрофа. По друштвеним мрежама неки фанови су кренули да причају како је Боги прва звезда тима. Мислим да је Јангов проблем у глави и да се налази сада у сличној ситуацији као Боги у Марту. Неки навијачи бакса су писали на Твитеру да је штета што је богијев трејд у Милвоки пропао. Занимљиво ми је било да видим на крају утакмице где се Боги поздравио са Јанисом и скоро читавом клупом бакса онако поприлично срдачно па је чак и са неким подуже разговарао (Нисам видео ко је био у питању) Изгледа да су читаве гласине о трејду Богдана у Милвоки биле истините. Видећемо шта ће бити на лето јел очигледно да Атланта има предугу клупу те мало простора у селери кроз те ако сигурно неће отићи за мале паре.

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio

Раиконен

pre 3 godine

Атланта је изгубила синоћ искључиво и захваљујући Треју Јангу...човек је удавио игру,продао милион лопти,тотално у контра ритму.Чини ми се да много боље и колективније играју без њега...Богију свака част ушао је у шут максимлно.

Crvenkapic

pre 3 godine

Bogdan je u opasnoj formi u zadnjih dve nedelje! Podigao je procente I broj asistencija, malo izgubljenih lopti - Svaka cast ! Posle Jokica nas najbolji igrac , kojeg bi trebalo ceniti I bodriti kad ga ne ide, jer je cinjenica da Bogi gine za reprezentaciju uvek.

Marko

pre 3 godine

Ne mogu da vjerujem da postoje ljudi koji se prepucavaju zbog klupskih boja koje su nosili igrači. Treba da budemo ponosni što nas čovjek igra tamo i što je jedan od najboljih u svom timu. Drago mi je zbog Bogdana što podiže formu. Ovo će mu uliti samopouzdanje pred predstojeće mečeve reprezentacije.

Плави вентилатор

pre 3 godine

Богдан је одиграо сасвим добро и били су у прилици да изненаде Баксе. Само што је је приватник Јанг одлучио да се испромашује када је могао да игра на мало слабије чуване а више распуцане саиграче. Холидеј га је спаковао у џеп.

JPR24

pre 3 godine

Opet je pokupio pojene u "garbage time".

Smailagic solidan bez ijednog promasaja iz igre
(ljemenkacz, 16. april 2021 07:58)

A ko je tebi pokupio mozak iz pubele ?

konj veselko

pre 3 godine

Sa snajperom bi se milvoki prosetao do finala, bas steta sto mora da trpi basketase plejmejkere vec 4 sezone al ako je to put da se isčeliči i sa 30g postane najbolja dvojka lige onda nek bude tako.

JPR24

pre 3 godine

Jang bi mogao nazad na klupu ! Prosto uništio sve pozitivno što su radili Hill, Bogi, Kapela i Huerter. Šutiranje na silu, davljenje lopte, i u odbrani šuplje sito !

Sir i vojna muzika

pre 3 godine

Bogi pokidao , gledao meč . Legla mu je Atlanta ko budali šamar kao i stil igre koju trener forsira . Trej Jang će morati više da bude podrška ekipi kad je najteže da povuče i vođa ove ekipe koja je izuzetni potencijal .Iznenadili su me kolko im je dugačka klupa . Jokić sa ovom ekipom Howksa bi osvojio ne prsten nego prstenje da umesto Kapele - Jokić bude u ovakvoj ekipi ubeđen sam da bi Atlanta narednih 5 godina vladala NBA pa i da spoje LJ, Hardena, obrvu i ostalu boraniju.

sasa 1976

pre 3 godine

Jang koliko god da je vrhunski je slican Mareju kad ga ne ide ne ume da stane siluje direktan krivac sto su baksi u drugoj polovina 3 cetvrtine prelomili umesto bogdanu lopta on je bar 6-7 puta davao na coskove , Bogdan je sazreo skroz i pokazao da je jedan od top 10 bekova sutera u ligi bravo bogi

marka

pre 3 godine

BB zavrsi poluvreme s 20 poena, a u prvih 8 minuta trece cet dobije jednu loptu od Janga. Kakav je to carinik ljudi moji. Bukvalno je krenuo da dodaje kad se umorio. Bogdan odlican, pred kraj je i ispao iz ritma i dve otvorene trojke promasio, ali 28 poena, 50% suta, 7 ass, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti...klasa.

Petar

pre 3 godine

Nikako nije uzalud, Bogdan se polako profiliše kao elitni šuter, ovakvi procenti u kontinuitetu ne mogu biti slučajni. Kao da se rešio nekog tereta koji je nosio na leđima, mnogo opuštenije igra.

Marx

pre 3 godine

Bogdan solidan i sinoć.. Nije mi jasno rođače kako svaku utakmicu od kad si se oporavio iz 20+ šuteva ne možeš da ubaciš 30 poena? Zvuči lepo ovih 28 poena sve dok ne pogledaš minutažu koja je u proseku oko 40 minuta i broj šuteva. Moj Bogdane...

123

pre 3 godine

Ljudi moji Bogdan pokazuje da ime mesta da bude ozbiljan igrac u Nba...ovi projevi su zaista za respekt.
Jedva cekam tekme reprezentacije ,zaista smo popunjeni na svim mestima !

Prskaj polivaj

pre 3 godine

Realno treba Bogi da bude MVP ove sezone. Ali biće neki Embir ili neki Jokić a svi znamo da je Bogdan najbolju mladi igrač koji se pojavio u NBA. Neki guraju Dončića ali realno Bogi je za njega klasa.

marka

pre 3 godine

BB zavrsi poluvreme s 20 poena, a u prvih 8 minuta trece cet dobije jednu loptu od Janga. Kakav je to carinik ljudi moji. Bukvalno je krenuo da dodaje kad se umorio. Bogdan odlican, pred kraj je i ispao iz ritma i dve otvorene trojke promasio, ali 28 poena, 50% suta, 7 ass, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti...klasa.

Crvenkapic

pre 3 godine

Bogdan je u opasnoj formi u zadnjih dve nedelje! Podigao je procente I broj asistencija, malo izgubljenih lopti - Svaka cast ! Posle Jokica nas najbolji igrac , kojeg bi trebalo ceniti I bodriti kad ga ne ide, jer je cinjenica da Bogi gine za reprezentaciju uvek.

konj veselko

pre 3 godine

Sa snajperom bi se milvoki prosetao do finala, bas steta sto mora da trpi basketase plejmejkere vec 4 sezone al ako je to put da se isčeliči i sa 30g postane najbolja dvojka lige onda nek bude tako.

123

pre 3 godine

Ljudi moji Bogdan pokazuje da ime mesta da bude ozbiljan igrac u Nba...ovi projevi su zaista za respekt.
Jedva cekam tekme reprezentacije ,zaista smo popunjeni na svim mestima !

Раиконен

pre 3 godine

Атланта је изгубила синоћ искључиво и захваљујући Треју Јангу...човек је удавио игру,продао милион лопти,тотално у контра ритму.Чини ми се да много боље и колективније играју без њега...Богију свака част ушао је у шут максимлно.

sasa 1976

pre 3 godine

Jang koliko god da je vrhunski je slican Mareju kad ga ne ide ne ume da stane siluje direktan krivac sto su baksi u drugoj polovina 3 cetvrtine prelomili umesto bogdanu lopta on je bar 6-7 puta davao na coskove , Bogdan je sazreo skroz i pokazao da je jedan od top 10 bekova sutera u ligi bravo bogi

tegi limar

pre 3 godine

Trej Jang je najveca s**ka koja je igrala kosarku, sta je radio u celu utakmicu a pogotovo u 3/4 ono je za robiju. Holidey se izivljavao na njemu u odbrani

Petar

pre 3 godine

Nikako nije uzalud, Bogdan se polako profiliše kao elitni šuter, ovakvi procenti u kontinuitetu ne mogu biti slučajni. Kao da se rešio nekog tereta koji je nosio na leđima, mnogo opuštenije igra.

Marko

pre 3 godine

Ne mogu da vjerujem da postoje ljudi koji se prepucavaju zbog klupskih boja koje su nosili igrači. Treba da budemo ponosni što nas čovjek igra tamo i što je jedan od najboljih u svom timu. Drago mi je zbog Bogdana što podiže formu. Ovo će mu uliti samopouzdanje pred predstojeće mečeve reprezentacije.

Fikio

pre 3 godine

Ali ovaj Young sto voli da si*^je, pa to je strasno. Tebra, imas 2 saigraca koji cepaju trojke 14 od 20 (70%) tokom utakmice, a ti i dalje forsiras svaku drugu i na kraju budes 3 od 17.... strasno koliko im je stalo da nabijaju statistiku.

Батке

pre 3 godine

Одлично вече Богдановића упркос поразу. Штета што му је пар лопти баксузно изашло из обруча па би било сигурно преко 30 поена. Утакмица је ишла на ТНТ где су га Крис Вебер и коментатор Милвокија опасно нахвалили и говорили да је штета што је тај трејд са Милвокијем пропао. Помињали су скоро све у вези њега, шут, асистенције али и кретању у одбрани. Јанг најзад погодио за два и види се да је њему лакнуло иако је опет одиграо ову утакмицу катастрофа. По друштвеним мрежама неки фанови су кренули да причају како је Боги прва звезда тима. Мислим да је Јангов проблем у глави и да се налази сада у сличној ситуацији као Боги у Марту. Неки навијачи бакса су писали на Твитеру да је штета што је богијев трејд у Милвоки пропао. Занимљиво ми је било да видим на крају утакмице где се Боги поздравио са Јанисом и скоро читавом клупом бакса онако поприлично срдачно па је чак и са неким подуже разговарао (Нисам видео ко је био у питању) Изгледа да су читаве гласине о трејду Богдана у Милвоки биле истините. Видећемо шта ће бити на лето јел очигледно да Атланта има предугу клупу те мало простора у селери кроз те ако сигурно неће отићи за мале паре.

Sir i vojna muzika

pre 3 godine

Bogi pokidao , gledao meč . Legla mu je Atlanta ko budali šamar kao i stil igre koju trener forsira . Trej Jang će morati više da bude podrška ekipi kad je najteže da povuče i vođa ove ekipe koja je izuzetni potencijal .Iznenadili su me kolko im je dugačka klupa . Jokić sa ovom ekipom Howksa bi osvojio ne prsten nego prstenje da umesto Kapele - Jokić bude u ovakvoj ekipi ubeđen sam da bi Atlanta narednih 5 godina vladala NBA pa i da spoje LJ, Hardena, obrvu i ostalu boraniju.

Плави вентилатор

pre 3 godine

Богдан је одиграо сасвим добро и били су у прилици да изненаде Баксе. Само што је је приватник Јанг одлучио да се испромашује када је могао да игра на мало слабије чуване а више распуцане саиграче. Холидеј га је спаковао у џеп.

panter pudlica

pre 3 godine

Ja stvarno ne mogu da verujem - koliko treba glup da budeš da se čak i posle ovakve partije pojaviš ovde, da bi ostavio neki negativan komentar u vezi Bogdana. Tužan li je vaš život...

posmatrač

pre 3 godine

Najveći problem za Atlantu na ovom meču je bilo to što im se Jang vratio, i to bez ikakvih ograničenja, u smislu da je odmah krenuo da ispuca neku svoju dozu “uzbudljivih poteza”, bez obzira na uspešnost. Zbog toga su sve vreme i bili u zaostatku, i zbog toga su na kraju i izgubili. Uprkos tome, bilo je i šansi za povratak, a poslednja je propuštena kada su u onom jednom napadu Milvokija pri kraju, dozvolili im čak nekoliko uhvaćenih lopti i novih pokušaja, uz trojku na kraju. Bogdan je opet bio odličan, i izgleda da to neko tamo primećuje i ceni, ali me brine samo što kao da mu se opet (u perspektivi) ponavlja situacija iz Skramenta, gde on izgleda kao “glas razuma” i neke razumne košarke, u timu gde je glavna zvezda (ili zvezde) klasičan proizvod američke košarke, sa svim svojim manama i vrlinama. Činjenica je da Jang ume da bude ubitačan po protivnika, ali teško da će ikada biti poput Stef Karija, koji je ipak nešto više od toga.

Under KV

pre 3 godine

Jos ga je cuvao Midlton, vrhunski defanzivac, i to je bas igrao cvrstu odbranu na njemu. I opet mu je Bogi sasuo 28 poena lagano.
Tre je toliko los, da ne vredi komentarisati. Zbog njega i 3/17 su izgubili.
Bogi polako postaje najbolji košarkaš Atlante!

JPR24

pre 3 godine

Jang bi mogao nazad na klupu ! Prosto uništio sve pozitivno što su radili Hill, Bogi, Kapela i Huerter. Šutiranje na silu, davljenje lopte, i u odbrani šuplje sito !

JPR24

pre 3 godine

Opet je pokupio pojene u "garbage time".

Smailagic solidan bez ijednog promasaja iz igre
(ljemenkacz, 16. april 2021 07:58)

A ko je tebi pokupio mozak iz pubele ?

ja

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji

Igrač meseca?

pre 3 godine

Curry, 2014-15 (MVP):
23.8 ppg, 4.3 reb, 7.7 ast, 44.3% 3pt

Bogdan, April 2021. (do sada):
22.4 ppg, 4.9 reb, 4.4 ast, 52.6% 3pt

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Pogledajte gde je danas Bogdan, a gde Sakramento. Ovo je već košarka koja bi mu obezbedila trocifren ugovor ( u milionima $).

Vuki

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.

Terza

pre 3 godine

Svako ko omalovažava Bogdanovića ima jedan (ili oba) od sledeća dva problema:
- ne zna NIŠTA o košarci
- tužan, je, mali, ostrašćeni navijač
Bogdan mora da nastavi da igra na ovom nivou do kraja sezone da bi Atlanta otišla u play off/uradila nešto u play off-u. Na početku sezone sam mislio da ni oni, ni Charlotte ne mogu do doigravanja, prednost sam davao Torontu i Indijani. U međuvremenu, Toronto se preda, Indijana se bruka, a Atlanta promeni trenera, dovede Williamsa i sada se nalazi na sredini tabele Istoka. Charlotte je već bio tu negde, ali nisam verovao da mogu da igraju dobro u kontunuitetu,
Lepo je videti da i u NBA je trener taj koji je takođe zaslužan za preporod ekipe (što je zapravo košarkaški aksiom), sve je počelo da se vrti samo oko igrača i njihovih brojki. Pritom, Atlanta igra sada mnogo školskiju, razumniju i za oko lepšu košarku (stvar ukusa, ali meni je run'n'gun filozofija OK samo ako imaš igrače tipa Curry-ja i Thompsona u timu). I ta promena trenera se nekako poklopila sa ulaskom Bogdanovića u formu... Još samo Young-a da "pripitome", pa ako uspeju da izdrže do kraja, od mene imaju potpusni respect.

ja

pre 3 godine

Nema Petra czv već neko vreme da komentariše Bogdanove igre. A dok je loše igrao prvi je ostavljao komentare. Kakva je to mržnja i ozlojeđenost majko moja...

panter pudlica

pre 3 godine

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Pa tu savršeno vidiš koliko je taj deo statustike totalna glupost. Bogdan sa 28/6/7, sa jako dobrim procentima šuta i bez izgubljene lopte ispada da je manje dao ekipi nego Jang sa 15/2/9, 6 izgubljenih lopti i 17% šuta...
Ko je izmislio tu notornu glupost od statistike stvarno nije normalan.

Hm

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio

aha vazi

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?

welt

pre 3 godine

Nije los Bogdan jos malo pa ko Guduric... hahahaha...
(amnezija, 16. april 2021 08:07)

Nije los ovaj Amnezija, jos malo pa kao onaj Volina. Takmice se ko je veci gubitnik.

hahahaha...!#???
majko mila sta je u tvojoj glavi

box

pre 3 godine

Izgubljeno vreme u Sac. Bogdan je jednostavno klasan igrac, poznaje igru kao jos mozda cetiri ili pet igraca u ligi sto ga cini retkom robom i zeljom svakog trenera koji ganja smislemu kosarku. Ima i brzih i boljih i preciznijih ali malo igraca u ligi im kosarkaski IQ kao Bogdan. Ljudi mu zameraju sto nije drcniji malo i sto ne solira vise, ali to onda ne bi bio Bogdan niti bi bila Zeljkova skola.

boli onih 123

pre 3 godine

Ovaj Bogdanović je baš majstor mučenja. Pa on kinji "pantere" i sad, kad je odavno otišao iz Partizana. Čak i sa drugog kontinenta. Dolaze ovde na komentare, kao u ispovedaonicu, da izbace iz sebe svu muku koju im je naneo, a izgleda još uvek i nanosi. Kako koju dobru partiju odigra, oni svi u glas da omalovaže. Iz dana u dan strpljivo čekaju jednu lošu partiju da bi se naslađivali, ali ovo baš nije njihov srećan mesec. :))

Djenka

pre 3 godine

Bogi usao u seriju. Ovako nije igrao godinama. Za to se zahvaliti novom treneru Atlante koji mu je dao priliku da se razigra. Starter i igra bar 30 minuta po utakmici. To nije imao skoro.

Kole

pre 3 godine

Luka i Somborac mogu da mu zavide! Konačno se vidi ko je najveći sa ovih prostora. Ma veći je i od Novaka!
(Padinjak, 16. april 2021 09:14)

Nemate više ništa drugo ni da pišete...

boli onih 123

pre 3 godine

evo ga, počelo je... igrač meseca, all star, uzeo bi titulu lagano sa milvokijem...

dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.
(fake aleks, 16. april 2021 10:33)

Poslednjih 10 utakmica ima prosek od 22,5 poena uz po 4,8 skokova i 4,7 asistencija. Save to uz preko 50% šuta iz igre, sa 4,5 trojke po meču.

Ali slažem se da smo narod koji strašno poleti, a još brže dođe u fazu da odjednom zapljuje onog kod su koliko juče uzdizali do nebesa.
Neka dečko samo nastavi da igra ovako, a igra sjajno. Konačno je osetio da je dobio pravu šansu, igra sa dosta samopouzdanja i to se vidi na terenu.
Nadam se da će se i Pokuševski uskoro vratiti iz povrede i da će Bjelica i Smajlagić dobiti značajnije minute na terenu. Posebno Bjelica koji i nema neku ozbiljnu konkurenciju na poziciji krilnog centra u Majamiju.

marko992

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio
(Jugram Haschwalth, 16. april 2021 08:59)

Ne vezano konkretno za ovaj post,trolovanje je ,najcesce,vid ispoljavanja svojih frustracija (kompleksa)uvijeno u oblandu pisanja ociglednih gluposti (ponekad).Vrlo cesto te iste osobe ispoljavaju otvorenu mrznju prema suparnickim klubovima,pojedincima.
Tako da,gde ima dima ima i vatre.

Dejan RS

pre 3 godine

Bogdan ponovo fantastican, izasao iz ritma u zadnjoj cetvrtini, a kako i ne bi, kada nema kontakt sa loptom po par napada. Bruka i sramota je sta radi Jang, koliko je samo Atlanta igrala tecniju i kosarku sa mnogo protoka lopte dok njega nije bilo, prepotentan je, on je igrac fransize ali nece nista napraviti, neverovatno koliko gusi loptu svaki napad. Tesko Atlanta moze nesto bitnije da napravi, plej of bi trebali izvuci, to je maksmum ove godine, kada se i vrate ovi povredjeni igraci, pitanje je kako ih uklopiti, nisam nigde video toliko sebicnih igraca na jednom mestu kao u Atlanti, ne kazem da su losi, cak su i talentovani ali nema timske igre. Bogdanu zelim da nastavi u ovom ritmu pa da ode u neku fransizu koja je bori za prsten...

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Računa se tako što se uzima odnos broja poena koliko je ekipa dala, odnosno primila poena dok je taj igrač bio na parketu. Glupost na kvadrat. Po toj logici igrač koji odigra minut-dva i za to vreme npr njegova ekipa postigne u garbidž tajmu 10 poena, a ne primi ni jedan, taj igrač će imati +10, a onaj što se rasturio celu utakmicu, postigao 30 poena, imao 10 skokova i asistencija, može vrlo lako da bude u minusu. To smo viđali ne malo puta, Jokić je jedan od primera.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Čovek je jasno napisao većinu. Šta ti nije jasno? Biće da ne znaš ni značenje reči "generalizovati"...
Meni je više upalo u oči ovo prozivanje Gudure i Lebranka bez ikakvog razloga. Jedno je sigurno, ispali ste kreteni obojica...

Aspera

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D 

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.
(Hm, 16. april 2021 10:07)

Ovo mi vise izgleda kao sprdanje Janga, a ne malo opravdanje.

dule

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Poeni koje je tvoj tim dao dok si bio u igri minus poeni koje je tvoj tim primio dak si bio u igri.

Naravno da ima logike, ali morate nesto da shvatite - statistika ne sluzi da se analizira jedna utakmica, nego da se analizira cela sezona ili vise. Naravno, tu su u pitanju napredne statisticke analize koje necemo procitati u novinskom izvestaju.

Prosto

pre 3 godine

Jang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks

bob

pre 3 godine

konacno bogdan pokazuje ono sto je trebao i mogao iz pocetka u nba. do sad su tu i tamo bile ok neke partije, dobra predstava za all star vikendu i to je to.
prvi put je sad konstantan sa dobrim brojkama za sta je realno sposoban.
vraca se carinik jang pa ce vrlo brzo brojke malo pasti, ali se nadam da ce zadrzati ovaj deo igre. trenutno je i skorer i lider na terenu sto je odlicno.

Neopravdano prisutan

pre 3 godine

@Nemanja
Kad si izvršio poređenje statističkih parametara Branka Lazića i Bogdana Bogdanovića pokazao si zavidnu pronicljivost. Zaključak koji se može izvesti (a i ne mora) je da je Lazić bolji trojkaš od Bogdanovića. Elem, pretpostavljam da ti Nemanja nisi promašio nijednu trojku u NBA ligi, ali ni u Evroligi, ABA ligi, ni u ABA 2 ligi, ni u srpskoj ligi, ni u ligi bivših SCG, SRJ i SFRJ. Brate mili kakav si ti tek trojkaš!?Lazić, a pogotovo Bogdanović da ti pozavide. Šta je sve Bogdan promašio u ABA, Evroligi i NBA, pa može samo da plače kad vidi tvoju statistiku.
Kapa dole care.

Гиле

pre 3 godine

У +/- овај пут је Боги негативан јер је био и кад је на терену била друга постава која има велики минус. Просто сплетом околности његоб је - 2 а од Јанга +1 то може бити један напад. А реално Јанг је у + због Богажданове добре игре и кад је на терену била прва постава. Некад је +/- добар показатељ, а некад не.

stormrider

pre 3 godine

@welt

Mnogi ovde brkaju indeks korisnosti i +/- indeks pa komentarišu svašta, +/- indeks govori kakva je razlika između primljenih i datih koševa dok je taj igrač bio u igri, npr. dok je Bogdanović bio u igri Atlanta je dala jedan poen manje od protivnika, a dok je Jang bio u igri dala je dva poena više od protivnika...

vito

pre 3 godine

ang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks
(Prosto, 16. april 2021 13:01)

Ma, jasno. Ko je gledao utakmicu, video je sve. Ta +/- statistika zna itekako da prevari. Eto, pogledajte statistike sinoćšnjih utakmica, i naći će se gomila čudnih tih +/- statistika. Što se tiče ove utakmice s Milvokijem sinoć, potpuno je besmisleno upoređivati Bogdanovu igru i Jangovu "igru"..dva sveta, dve galaksije, dve dimenzije košarke...

Goran

pre 3 godine

Ja mislim da su trener Atlante a i ostali pomoćnici ovu utakmicu unapred otpisali čim je prije početka objavljeno da se vraća Janis a s obzirom da ne igra ni Kolins ni Galinari a ni ostali .
Zato su i pustili Janga da onoliko divlja u trećoj četvrtini ne bi li ušao u ritam i počeo pogađati, pa ako se otvori šansa za pobjedu tim bolje .

ultrasrbin

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.

Laza

pre 3 godine

Već sada je uz rame Jordanu, Lebronu i Durantu. To je ta škola Partizana. Dule ga je uzeo pod svoje još u obdaništu. U prvom osnovne je igrao za osmi razred...

Paranoid Android

pre 3 godine

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Evo i od grobara jedna:

Pre neko vece sam pratio Porto u LS nadajuci se da ce Grujic napraviti cudo i dati 2 gola ... Nerealno, znam, ali nas je covek ... !

Sto se Bogdana tice, decko zna da igra, prilagodice se svemu i problemi sa timovima gde on igra su uglavnom vezani za strucni stab.

Nasa repre ima SG jos 5+ godina sigurno ako mu budu dozvoljavali da igra ...

Sto se sinocnjeg meca tice, iskreno - niti su bili favorit niti je bila ocekivana laka pobeda ..

Paja

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1

donko

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Ko je gledao utakmicu sinoć, video je koliko taj +/- vrlo često nema veze sa stvarnošću. Realno, Jang je možda imao +20, ali za Milvoki..kada se pogleda koliko je napada upropastio, što promašajima (3/17) , što izgubljrnim loptama (6), nakon kojih je Atlanta primila 14 poena + poeni koje je Milvoki, zbog Jangove tradicionalno nikakve odbrane, ubacio preko njega. S druge strane, Bogdanović je bio najbolji igrač utakmice, najefikasniji, odlični procenti šuta, 7 assistencija, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti i veoma dobra odbrana, posebno na Midltonu koji je ubacio samo 10 poena uz šut iz igre 4/14.

Teoretski, imaš "petorku" jednog tima. Ta petorka odigra celu npr.1/4 , 12 minuta bez izmena.Dobiju tu četvrtinu npr.30-22. Jedan igrač je sam ubacio 20 poena, imao 5 sk, 5 as, procenat šuta 100%, 3 ukradene lopte i 0 izgubljenih i odličnu odbranu, neki njegov saigrač iz petorke je ubacio 0 poena, imao 1 sk,0 as, 0 ukradenih i 3 izgubljene lopte + sumnjivu odbranu. Kod obojice će +/- biti +8. To bi trebalo značiti da su obojica imali podjednak uticaj na igru i rezultat. Ima dosta tih apsurda kod te +/- statistike.

Lola

pre 3 godine

Gde bi nam bio kraj da je Bogi imao više slobode na SP u Kini. Ovako ga Sale puštao po 4 minuta po utakmici i čim promaši klupa. Forsirao je Jokića koji nije Bogiju do kolena.

Fake Aleks

pre 3 godine

Evo ga, počelo je... Igrač meseca, All star, uzeo bi titulu lagano sa Milvokijem...

Dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.

Aspera

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio? 
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06) 

Imas na NBA.com 
Bogdan -2 
Yang +1 
(Paja, 16. april 2021 10:12) 

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Samo je jedan nacin da se to dogodi. Jang je sve svoje minute na parketu proveo sa prvom po stavom koja koja se nosila sa Baksima dok je Bogdan imao minute sa drugom postavom kada su Baksi pravili razliku.

Del Piero#10

pre 3 godine

Haha kolike frustracije je Bogdan naneo jednom delu populacije Srbije, najbolje se vidi kada uđete na komentare na vesti o njegovim igrama. Ako odigra slabiju utakmicu naslađuju se, ako odigra odličnu utakmicu, onda dođu da lupetaju i omalovažavaju njegove partije. Jadničcima sigurno nije lako poslednji period, budući da Bogdan igra odlično iz meča u meč. Ti isti su do skoro pljuvali i Jokića, a sada se utrkuju u hvalospevima na njegov račun.

Prskaj polivaj

pre 3 godine

Realno treba Bogi da bude MVP ove sezone. Ali biće neki Embir ili neki Jokić a svi znamo da je Bogdan najbolju mladi igrač koji se pojavio u NBA. Neki guraju Dončića ali realno Bogi je za njega klasa.

Čika Žika

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.
(Vuki, 16. april 2021 09:38

@vuki
da je to djordjevic znao. imamo najboljeg trojkasa na svetu (bogi), najboljeg centra na svetu (joki) i najboljeg asistenta na svetu (teo). ako sad ne osvojimo olimpijadu necemo nikada.

Paja

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.
(ultrasrbin, 16. april 2021 10:37)

Idi objasni Amerima da nemaju pojma vape za takvim srpskim "Srucnjacima".

Čika Žika

pre 3 godine

ne razumem zasto bogdan ne opali 50 do 100 trojki po utakmici. kada ce treneri vise da shvate da je linija za 3 previse blizu za neke igrace. ceo svet debilan.

Marx

pre 3 godine

Bogdan solidan i sinoć.. Nije mi jasno rođače kako svaku utakmicu od kad si se oporavio iz 20+ šuteva ne možeš da ubaciš 30 poena? Zvuči lepo ovih 28 poena sve dok ne pogledaš minutažu koja je u proseku oko 40 minuta i broj šuteva. Moj Bogdane...

welt

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.

samo pozitivne vesti citam

pre 3 godine

Onda se +/- odnosi samo na asistencije?
Sta je PER, i koja se od ovih statistickih kategorija odnosi na celokupan doprinos igraca? Hvala vam ljudi na odgovoru.

Marx

pre 3 godine

Bogdan solidan i sinoć.. Nije mi jasno rođače kako svaku utakmicu od kad si se oporavio iz 20+ šuteva ne možeš da ubaciš 30 poena? Zvuči lepo ovih 28 poena sve dok ne pogledaš minutažu koja je u proseku oko 40 minuta i broj šuteva. Moj Bogdane...

Prskaj polivaj

pre 3 godine

Realno treba Bogi da bude MVP ove sezone. Ali biće neki Embir ili neki Jokić a svi znamo da je Bogdan najbolju mladi igrač koji se pojavio u NBA. Neki guraju Dončića ali realno Bogi je za njega klasa.

Lola

pre 3 godine

Gde bi nam bio kraj da je Bogi imao više slobode na SP u Kini. Ovako ga Sale puštao po 4 minuta po utakmici i čim promaši klupa. Forsirao je Jokića koji nije Bogiju do kolena.

Laza

pre 3 godine

Već sada je uz rame Jordanu, Lebronu i Durantu. To je ta škola Partizana. Dule ga je uzeo pod svoje još u obdaništu. U prvom osnovne je igrao za osmi razred...

Čika Žika

pre 3 godine

ne razumem zasto bogdan ne opali 50 do 100 trojki po utakmici. kada ce treneri vise da shvate da je linija za 3 previse blizu za neke igrace. ceo svet debilan.

Fake Aleks

pre 3 godine

Evo ga, počelo je... Igrač meseca, All star, uzeo bi titulu lagano sa Milvokijem...

Dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.

Paja

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.
(ultrasrbin, 16. april 2021 10:37)

Idi objasni Amerima da nemaju pojma vape za takvim srpskim "Srucnjacima".

Sir i vojna muzika

pre 3 godine

Bogi pokidao , gledao meč . Legla mu je Atlanta ko budali šamar kao i stil igre koju trener forsira . Trej Jang će morati više da bude podrška ekipi kad je najteže da povuče i vođa ove ekipe koja je izuzetni potencijal .Iznenadili su me kolko im je dugačka klupa . Jokić sa ovom ekipom Howksa bi osvojio ne prsten nego prstenje da umesto Kapele - Jokić bude u ovakvoj ekipi ubeđen sam da bi Atlanta narednih 5 godina vladala NBA pa i da spoje LJ, Hardena, obrvu i ostalu boraniju.

konj veselko

pre 3 godine

Sa snajperom bi se milvoki prosetao do finala, bas steta sto mora da trpi basketase plejmejkere vec 4 sezone al ako je to put da se isčeliči i sa 30g postane najbolja dvojka lige onda nek bude tako.

ja

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji

Paja

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1

welt

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.

Crvenkapic

pre 3 godine

Bogdan je u opasnoj formi u zadnjih dve nedelje! Podigao je procente I broj asistencija, malo izgubljenih lopti - Svaka cast ! Posle Jokica nas najbolji igrac , kojeg bi trebalo ceniti I bodriti kad ga ne ide, jer je cinjenica da Bogi gine za reprezentaciju uvek.

tegi limar

pre 3 godine

Trej Jang je najveca s**ka koja je igrala kosarku, sta je radio u celu utakmicu a pogotovo u 3/4 ono je za robiju. Holidey se izivljavao na njemu u odbrani

Čika Žika

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.
(Vuki, 16. april 2021 09:38

@vuki
da je to djordjevic znao. imamo najboljeg trojkasa na svetu (bogi), najboljeg centra na svetu (joki) i najboljeg asistenta na svetu (teo). ako sad ne osvojimo olimpijadu necemo nikada.

Marko

pre 3 godine

Ne mogu da vjerujem da postoje ljudi koji se prepucavaju zbog klupskih boja koje su nosili igrači. Treba da budemo ponosni što nas čovjek igra tamo i što je jedan od najboljih u svom timu. Drago mi je zbog Bogdana što podiže formu. Ovo će mu uliti samopouzdanje pred predstojeće mečeve reprezentacije.

sasa 1976

pre 3 godine

Jang koliko god da je vrhunski je slican Mareju kad ga ne ide ne ume da stane siluje direktan krivac sto su baksi u drugoj polovina 3 cetvrtine prelomili umesto bogdanu lopta on je bar 6-7 puta davao na coskove , Bogdan je sazreo skroz i pokazao da je jedan od top 10 bekova sutera u ligi bravo bogi

JPR24

pre 3 godine

Opet je pokupio pojene u "garbage time".

Smailagic solidan bez ijednog promasaja iz igre
(ljemenkacz, 16. april 2021 07:58)

A ko je tebi pokupio mozak iz pubele ?

123

pre 3 godine

Ljudi moji Bogdan pokazuje da ime mesta da bude ozbiljan igrac u Nba...ovi projevi su zaista za respekt.
Jedva cekam tekme reprezentacije ,zaista smo popunjeni na svim mestima !

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Čovek je jasno napisao većinu. Šta ti nije jasno? Biće da ne znaš ni značenje reči "generalizovati"...
Meni je više upalo u oči ovo prozivanje Gudure i Lebranka bez ikakvog razloga. Jedno je sigurno, ispali ste kreteni obojica...

Aspera

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio? 
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06) 

Imas na NBA.com 
Bogdan -2 
Yang +1 
(Paja, 16. april 2021 10:12) 

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Samo je jedan nacin da se to dogodi. Jang je sve svoje minute na parketu proveo sa prvom po stavom koja koja se nosila sa Baksima dok je Bogdan imao minute sa drugom postavom kada su Baksi pravili razliku.

marka

pre 3 godine

BB zavrsi poluvreme s 20 poena, a u prvih 8 minuta trece cet dobije jednu loptu od Janga. Kakav je to carinik ljudi moji. Bukvalno je krenuo da dodaje kad se umorio. Bogdan odlican, pred kraj je i ispao iz ritma i dve otvorene trojke promasio, ali 28 poena, 50% suta, 7 ass, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti...klasa.

Jugram Haschwalth

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio

welt

pre 3 godine

Nije los Bogdan jos malo pa ko Guduric... hahahaha...
(amnezija, 16. april 2021 08:07)

Nije los ovaj Amnezija, jos malo pa kao onaj Volina. Takmice se ko je veci gubitnik.

hahahaha...!#???
majko mila sta je u tvojoj glavi

boli onih 123

pre 3 godine

Ovaj Bogdanović je baš majstor mučenja. Pa on kinji "pantere" i sad, kad je odavno otišao iz Partizana. Čak i sa drugog kontinenta. Dolaze ovde na komentare, kao u ispovedaonicu, da izbace iz sebe svu muku koju im je naneo, a izgleda još uvek i nanosi. Kako koju dobru partiju odigra, oni svi u glas da omalovaže. Iz dana u dan strpljivo čekaju jednu lošu partiju da bi se naslađivali, ali ovo baš nije njihov srećan mesec. :))

Vuki

pre 3 godine

Kad sam mesecima pisao da Denveru fali Bogdan, dobijao sam minuse i minuse. I sa Murray - em u timu im fali takav igrač, a tek sada bi im značio neopisivo. Šteta što nisu pokušali da ga dovedu.

samo pozitivne vesti citam

pre 3 godine

Onda se +/- odnosi samo na asistencije?
Sta je PER, i koja se od ovih statistickih kategorija odnosi na celokupan doprinos igraca? Hvala vam ljudi na odgovoru.

Раиконен

pre 3 godine

Атланта је изгубила синоћ искључиво и захваљујући Треју Јангу...човек је удавио игру,продао милион лопти,тотално у контра ритму.Чини ми се да много боље и колективније играју без њега...Богију свака част ушао је у шут максимлно.

panter pudlica

pre 3 godine

Ja stvarno ne mogu da verujem - koliko treba glup da budeš da se čak i posle ovakve partije pojaviš ovde, da bi ostavio neki negativan komentar u vezi Bogdana. Tužan li je vaš život...

Del Piero#10

pre 3 godine

Haha kolike frustracije je Bogdan naneo jednom delu populacije Srbije, najbolje se vidi kada uđete na komentare na vesti o njegovim igrama. Ako odigra slabiju utakmicu naslađuju se, ako odigra odličnu utakmicu, onda dođu da lupetaju i omalovažavaju njegove partije. Jadničcima sigurno nije lako poslednji period, budući da Bogdan igra odlično iz meča u meč. Ti isti su do skoro pljuvali i Jokića, a sada se utrkuju u hvalospevima na njegov račun.

boli onih 123

pre 3 godine

evo ga, počelo je... igrač meseca, all star, uzeo bi titulu lagano sa milvokijem...

dajte ljudi malo realnosti, nije sastavio ni 10 dobrih utakmica.
(fake aleks, 16. april 2021 10:33)

Poslednjih 10 utakmica ima prosek od 22,5 poena uz po 4,8 skokova i 4,7 asistencija. Save to uz preko 50% šuta iz igre, sa 4,5 trojke po meču.

Ali slažem se da smo narod koji strašno poleti, a još brže dođe u fazu da odjednom zapljuje onog kod su koliko juče uzdizali do nebesa.
Neka dečko samo nastavi da igra ovako, a igra sjajno. Konačno je osetio da je dobio pravu šansu, igra sa dosta samopouzdanja i to se vidi na terenu.
Nadam se da će se i Pokuševski uskoro vratiti iz povrede i da će Bjelica i Smajlagić dobiti značajnije minute na terenu. Posebno Bjelica koji i nema neku ozbiljnu konkurenciju na poziciji krilnog centra u Majamiju.

aha vazi

pre 3 godine

poceli kompleksi da pucaju vecinsku Zeleznik Srbiju....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Bogi po procentima najbolji trojkas NBA lige zadnjih 2 meseca a panteri i dalje tripuju da su Guduric i Lebranko bolji
(ja, 16. april 2021 09:32)

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?

panter pudlica

pre 3 godine

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Pa tu savršeno vidiš koliko je taj deo statustike totalna glupost. Bogdan sa 28/6/7, sa jako dobrim procentima šuta i bez izgubljene lopte ispada da je manje dao ekipi nego Jang sa 15/2/9, 6 izgubljenih lopti i 17% šuta...
Ko je izmislio tu notornu glupost od statistike stvarno nije normalan.

ja

pre 3 godine

Nema Petra czv već neko vreme da komentariše Bogdanove igre. A dok je loše igrao prvi je ostavljao komentare. Kakva je to mržnja i ozlojeđenost majko moja...

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Pogledajte gde je danas Bogdan, a gde Sakramento. Ovo je već košarka koja bi mu obezbedila trocifren ugovor ( u milionima $).

Prosto

pre 3 godine

Jang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks

Petar

pre 3 godine

Nikako nije uzalud, Bogdan se polako profiliše kao elitni šuter, ovakvi procenti u kontinuitetu ne mogu biti slučajni. Kao da se rešio nekog tereta koji je nosio na leđima, mnogo opuštenije igra.

Батке

pre 3 godine

Одлично вече Богдановића упркос поразу. Штета што му је пар лопти баксузно изашло из обруча па би било сигурно преко 30 поена. Утакмица је ишла на ТНТ где су га Крис Вебер и коментатор Милвокија опасно нахвалили и говорили да је штета што је тај трејд са Милвокијем пропао. Помињали су скоро све у вези њега, шут, асистенције али и кретању у одбрани. Јанг најзад погодио за два и види се да је њему лакнуло иако је опет одиграо ову утакмицу катастрофа. По друштвеним мрежама неки фанови су кренули да причају како је Боги прва звезда тима. Мислим да је Јангов проблем у глави и да се налази сада у сличној ситуацији као Боги у Марту. Неки навијачи бакса су писали на Твитеру да је штета што је богијев трејд у Милвоки пропао. Занимљиво ми је било да видим на крају утакмице где се Боги поздравио са Јанисом и скоро читавом клупом бакса онако поприлично срдачно па је чак и са неким подуже разговарао (Нисам видео ко је био у питању) Изгледа да су читаве гласине о трејду Богдана у Милвоки биле истините. Видећемо шта ће бити на лето јел очигледно да Атланта има предугу клупу те мало простора у селери кроз те ако сигурно неће отићи за мале паре.

Igrač meseca?

pre 3 godine

Curry, 2014-15 (MVP):
23.8 ppg, 4.3 reb, 7.7 ast, 44.3% 3pt

Bogdan, April 2021. (do sada):
22.4 ppg, 4.9 reb, 4.4 ast, 52.6% 3pt

Terza

pre 3 godine

Svako ko omalovažava Bogdanovića ima jedan (ili oba) od sledeća dva problema:
- ne zna NIŠTA o košarci
- tužan, je, mali, ostrašćeni navijač
Bogdan mora da nastavi da igra na ovom nivou do kraja sezone da bi Atlanta otišla u play off/uradila nešto u play off-u. Na početku sezone sam mislio da ni oni, ni Charlotte ne mogu do doigravanja, prednost sam davao Torontu i Indijani. U međuvremenu, Toronto se preda, Indijana se bruka, a Atlanta promeni trenera, dovede Williamsa i sada se nalazi na sredini tabele Istoka. Charlotte je već bio tu negde, ali nisam verovao da mogu da igraju dobro u kontunuitetu,
Lepo je videti da i u NBA je trener taj koji je takođe zaslužan za preporod ekipe (što je zapravo košarkaški aksiom), sve je počelo da se vrti samo oko igrača i njihovih brojki. Pritom, Atlanta igra sada mnogo školskiju, razumniju i za oko lepšu košarku (stvar ukusa, ali meni je run'n'gun filozofija OK samo ako imaš igrače tipa Curry-ja i Thompsona u timu). I ta promena trenera se nekako poklopila sa ulaskom Bogdanovića u formu... Još samo Young-a da "pripitome", pa ako uspeju da izdrže do kraja, od mene imaju potpusni respect.

Hm

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.

Kole

pre 3 godine

Luka i Somborac mogu da mu zavide! Konačno se vidi ko je najveći sa ovih prostora. Ma veći je i od Novaka!
(Padinjak, 16. april 2021 09:14)

Nemate više ništa drugo ni da pišete...

box

pre 3 godine

Izgubljeno vreme u Sac. Bogdan je jednostavno klasan igrac, poznaje igru kao jos mozda cetiri ili pet igraca u ligi sto ga cini retkom robom i zeljom svakog trenera koji ganja smislemu kosarku. Ima i brzih i boljih i preciznijih ali malo igraca u ligi im kosarkaski IQ kao Bogdan. Ljudi mu zameraju sto nije drcniji malo i sto ne solira vise, ali to onda ne bi bio Bogdan niti bi bila Zeljkova skola.

Dejan RS

pre 3 godine

Bogdan ponovo fantastican, izasao iz ritma u zadnjoj cetvrtini, a kako i ne bi, kada nema kontakt sa loptom po par napada. Bruka i sramota je sta radi Jang, koliko je samo Atlanta igrala tecniju i kosarku sa mnogo protoka lopte dok njega nije bilo, prepotentan je, on je igrac fransize ali nece nista napraviti, neverovatno koliko gusi loptu svaki napad. Tesko Atlanta moze nesto bitnije da napravi, plej of bi trebali izvuci, to je maksmum ove godine, kada se i vrate ovi povredjeni igraci, pitanje je kako ih uklopiti, nisam nigde video toliko sebicnih igraca na jednom mestu kao u Atlanti, ne kazem da su losi, cak su i talentovani ali nema timske igre. Bogdanu zelim da nastavi u ovom ritmu pa da ode u neku fransizu koja je bori za prsten...

Aspera

pre 3 godine

Najjaci komentar je dao Kris Veber...Kada je Jang promasio 3. uzastopna suta (napada), Veber kaze otprilike ovako - Evo, i treci uzastopni promasaj Janga ali to je dobra stvar, na taj nacin omogucava Kapeli skokove u napadu. :D 

Dobra stvar kod njihovih komentatora je da nikada nece da zesce kritikuju nekg igraca. Koliko god neko igrao lose uvek ce imati makar malo opravdanja za takvu igru.
(Hm, 16. april 2021 10:07)

Ovo mi vise izgleda kao sprdanje Janga, a ne malo opravdanje.

Neopravdano prisutan

pre 3 godine

@Nemanja
Kad si izvršio poređenje statističkih parametara Branka Lazića i Bogdana Bogdanovića pokazao si zavidnu pronicljivost. Zaključak koji se može izvesti (a i ne mora) je da je Lazić bolji trojkaš od Bogdanovića. Elem, pretpostavljam da ti Nemanja nisi promašio nijednu trojku u NBA ligi, ali ni u Evroligi, ABA ligi, ni u ABA 2 ligi, ni u srpskoj ligi, ni u ligi bivših SCG, SRJ i SFRJ. Brate mili kakav si ti tek trojkaš!?Lazić, a pogotovo Bogdanović da ti pozavide. Šta je sve Bogdan promašio u ABA, Evroligi i NBA, pa može samo da plače kad vidi tvoju statistiku.
Kapa dole care.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Računa se tako što se uzima odnos broja poena koliko je ekipa dala, odnosno primila poena dok je taj igrač bio na parketu. Glupost na kvadrat. Po toj logici igrač koji odigra minut-dva i za to vreme npr njegova ekipa postigne u garbidž tajmu 10 poena, a ne primi ni jedan, taj igrač će imati +10, a onaj što se rasturio celu utakmicu, postigao 30 poena, imao 10 skokova i asistencija, može vrlo lako da bude u minusu. To smo viđali ne malo puta, Jokić je jedan od primera.

stormrider

pre 3 godine

@welt

Mnogi ovde brkaju indeks korisnosti i +/- indeks pa komentarišu svašta, +/- indeks govori kakva je razlika između primljenih i datih koševa dok je taj igrač bio u igri, npr. dok je Bogdanović bio u igri Atlanta je dala jedan poen manje od protivnika, a dok je Jang bio u igri dala je dva poena više od protivnika...

Fikio

pre 3 godine

Ali ovaj Young sto voli da si*^je, pa to je strasno. Tebra, imas 2 saigraca koji cepaju trojke 14 od 20 (70%) tokom utakmice, a ti i dalje forsiras svaku drugu i na kraju budes 3 od 17.... strasno koliko im je stalo da nabijaju statistiku.

Плави вентилатор

pre 3 godine

Богдан је одиграо сасвим добро и били су у прилици да изненаде Баксе. Само што је је приватник Јанг одлучио да се испромашује када је могао да игра на мало слабије чуване а више распуцане саиграче. Холидеј га је спаковао у џеп.

Under KV

pre 3 godine

Jos ga je cuvao Midlton, vrhunski defanzivac, i to je bas igrao cvrstu odbranu na njemu. I opet mu je Bogi sasuo 28 poena lagano.
Tre je toliko los, da ne vredi komentarisati. Zbog njega i 3/17 su izgubili.
Bogi polako postaje najbolji košarkaš Atlante!

marko992

pre 3 godine

Dao je 10 poena vec u prvoj cetvrtini. O cemu ti pricas?! Jel ti uopste znas sta je garbage time?
(Milan, 16. april 2021 08:23)

Druze, pogledaj mu nick :D istrolovao vas je za sve pare, sudeci po broju minusa koje je dobio
(Jugram Haschwalth, 16. april 2021 08:59)

Ne vezano konkretno za ovaj post,trolovanje je ,najcesce,vid ispoljavanja svojih frustracija (kompleksa)uvijeno u oblandu pisanja ociglednih gluposti (ponekad).Vrlo cesto te iste osobe ispoljavaju otvorenu mrznju prema suparnickim klubovima,pojedincima.
Tako da,gde ima dima ima i vatre.

ultrasrbin

pre 3 godine

(Paja, 16. april 2021 10:12)
Jang u plusu sa sutom 3/17. Bas im dobra ta statistika.
Da je imao sut 8-9/17 atlanta bi pobedila.
Da je imao sut 3/8-9, a ostalih 8-9 suteva prepustio nekom drugom Atlanta bi pobedila.
Jang je najveca stetocina za ekipu.

Goran

pre 3 godine

Ja mislim da su trener Atlante a i ostali pomoćnici ovu utakmicu unapred otpisali čim je prije početka objavljeno da se vraća Janis a s obzirom da ne igra ni Kolins ni Galinari a ni ostali .
Zato su i pustili Janga da onoliko divlja u trećoj četvrtini ne bi li ušao u ritam i počeo pogađati, pa ako se otvori šansa za pobjedu tim bolje .

Гиле

pre 3 godine

У +/- овај пут је Боги негативан јер је био и кад је на терену била друга постава која има велики минус. Просто сплетом околности његоб је - 2 а од Јанга +1 то може бити један напад. А реално Јанг је у + због Богажданове добре игре и кад је на терену била прва постава. Некад је +/- добар показатељ, а некад не.

dule

pre 3 godine

Koliki je bio negov +/- a koliki Yangov, da li je to neko ispratio?
(samo pozitivne vesti citam, 16. april 2021 09:06)

Imas na NBA.com
Bogdan -2
Yang +1
(Paja, 16. april 2021 10:12)

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Poeni koje je tvoj tim dao dok si bio u igri minus poeni koje je tvoj tim primio dak si bio u igri.

Naravno da ima logike, ali morate nesto da shvatite - statistika ne sluzi da se analizira jedna utakmica, nego da se analizira cela sezona ili vise. Naravno, tu su u pitanju napredne statisticke analize koje necemo procitati u novinskom izvestaju.

JPR24

pre 3 godine

Jang bi mogao nazad na klupu ! Prosto uništio sve pozitivno što su radili Hill, Bogi, Kapela i Huerter. Šutiranje na silu, davljenje lopte, i u odbrani šuplje sito !

posmatrač

pre 3 godine

Najveći problem za Atlantu na ovom meču je bilo to što im se Jang vratio, i to bez ikakvih ograničenja, u smislu da je odmah krenuo da ispuca neku svoju dozu “uzbudljivih poteza”, bez obzira na uspešnost. Zbog toga su sve vreme i bili u zaostatku, i zbog toga su na kraju i izgubili. Uprkos tome, bilo je i šansi za povratak, a poslednja je propuštena kada su u onom jednom napadu Milvokija pri kraju, dozvolili im čak nekoliko uhvaćenih lopti i novih pokušaja, uz trojku na kraju. Bogdan je opet bio odličan, i izgleda da to neko tamo primećuje i ceni, ali me brine samo što kao da mu se opet (u perspektivi) ponavlja situacija iz Skramenta, gde on izgleda kao “glas razuma” i neke razumne košarke, u timu gde je glavna zvezda (ili zvezde) klasičan proizvod američke košarke, sa svim svojim manama i vrlinama. Činjenica je da Jang ume da bude ubitačan po protivnika, ali teško da će ikada biti poput Stef Karija, koji je ipak nešto više od toga.

bob

pre 3 godine

konacno bogdan pokazuje ono sto je trebao i mogao iz pocetka u nba. do sad su tu i tamo bile ok neke partije, dobra predstava za all star vikendu i to je to.
prvi put je sad konstantan sa dobrim brojkama za sta je realno sposoban.
vraca se carinik jang pa ce vrlo brzo brojke malo pasti, ali se nadam da ce zadrzati ovaj deo igre. trenutno je i skorer i lider na terenu sto je odlicno.

Paranoid Android

pre 3 godine

Nije istina, ja navijam za Zvezdu i presrecan sam zbog Bogdana, zasto generalizujes?
(aha vazi, 16. april 2021 10:07)

Evo i od grobara jedna:

Pre neko vece sam pratio Porto u LS nadajuci se da ce Grujic napraviti cudo i dati 2 gola ... Nerealno, znam, ali nas je covek ... !

Sto se Bogdana tice, decko zna da igra, prilagodice se svemu i problemi sa timovima gde on igra su uglavnom vezani za strucni stab.

Nasa repre ima SG jos 5+ godina sigurno ako mu budu dozvoljavali da igra ...

Sto se sinocnjeg meca tice, iskreno - niti su bili favorit niti je bila ocekivana laka pobeda ..

Djenka

pre 3 godine

Bogi usao u seriju. Ovako nije igrao godinama. Za to se zahvaliti novom treneru Atlante koji mu je dao priliku da se razigra. Starter i igra bar 30 minuta po utakmici. To nije imao skoro.

donko

pre 3 godine

Zna li neko kako se to racuna? To stvrno nema logike da je Yang bio uticajniji na ovoj utakmici od Bogdana.
(welt, 16. april 2021 10:46)

Ko je gledao utakmicu sinoć, video je koliko taj +/- vrlo često nema veze sa stvarnošću. Realno, Jang je možda imao +20, ali za Milvoki..kada se pogleda koliko je napada upropastio, što promašajima (3/17) , što izgubljrnim loptama (6), nakon kojih je Atlanta primila 14 poena + poeni koje je Milvoki, zbog Jangove tradicionalno nikakve odbrane, ubacio preko njega. S druge strane, Bogdanović je bio najbolji igrač utakmice, najefikasniji, odlični procenti šuta, 7 assistencija, 6 skokova, 0 izgubljenih lopti i veoma dobra odbrana, posebno na Midltonu koji je ubacio samo 10 poena uz šut iz igre 4/14.

Teoretski, imaš "petorku" jednog tima. Ta petorka odigra celu npr.1/4 , 12 minuta bez izmena.Dobiju tu četvrtinu npr.30-22. Jedan igrač je sam ubacio 20 poena, imao 5 sk, 5 as, procenat šuta 100%, 3 ukradene lopte i 0 izgubljenih i odličnu odbranu, neki njegov saigrač iz petorke je ubacio 0 poena, imao 1 sk,0 as, 0 ukradenih i 3 izgubljene lopte + sumnjivu odbranu. Kod obojice će +/- biti +8. To bi trebalo značiti da su obojica imali podjednak uticaj na igru i rezultat. Ima dosta tih apsurda kod te +/- statistike.

vito

pre 3 godine

ang ulazi u igru, dodaje Bogdanu koji ne promasuje, onda nastavlja da igra sa prvom postavom...zatim izlazi, ulazi Bogdan u drustvu trece klupe. Eto vam vas plusminus indeks
(Prosto, 16. april 2021 13:01)

Ma, jasno. Ko je gledao utakmicu, video je sve. Ta +/- statistika zna itekako da prevari. Eto, pogledajte statistike sinoćšnjih utakmica, i naći će se gomila čudnih tih +/- statistika. Što se tiče ove utakmice s Milvokijem sinoć, potpuno je besmisleno upoređivati Bogdanovu igru i Jangovu "igru"..dva sveta, dve galaksije, dve dimenzije košarke...