Utorak, 13.04.2021.

15:22

Nije priznao Ronaldu gol protiv Srbije i dobio otkaz

Koliki je potres nastao nepriznatim golom Kristijana Ronalda protiv Srbije govori i poslednja informacija iz Holandije.

Izvor: SS

Nije priznao Ronaldu gol protiv Srbije i dobio otkaz IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

MarkoGrof

pre 3 godine

A, sta je sa pomocnikom koji je prevideo Kristijana u ofsajdu kada je dao gol nasoj reprezentaciji pre neku godinu? Je l i taj dobio po usima ili?

Bob

pre 3 godine

Ajmo malo...
Kakv bre otkaz.Pa nije ga on zaposlio.Kakva gluoost.
Sudice on i dalje.Ne placa ga on.Bio je u tom timu i vise nije...Ne otkaz u pravom smislu reci.

Mr. Max

pre 3 godine

Lako je komentarisati iz ugla gledaoca i slike na tv-u pogotovo kada je usporena inače iz prve ni mi nismo znali da li je gol ili ne. Gledati sa 25m i potrefiti pravi ugao kao linijski sudija nije baš lako. Moglo je da nam se desi da prizna gol a da lopta nije prešla.

ultrasrbin

pre 3 godine

View, 13. april 2021 15:45
Kao sto namerno nije svirao penal ili iskljucio bar 2 portugalaca odnosno kao sto je nasem stoperu namerno dao crveni za prvi start.

War Inside My Head

pre 3 godine

Jedna greška i ode karijera,surovo!Samo ne znam da li bi isti ishod za linijskog sudiju bio,recimo na utakmici Portugal-Gruzija,a da su Gruzini oštećeni?

qwert

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?
(Dejan, 13. april 2021 20:53)



Nebitna je ovde perspektiva jer je lopta očigledno bila u golu cela. To bi se videlo čak i da je kamera bila postavljena i normalno na gol liniju.
U ovom slučaju nije bilo potrebno da kamera bude paralelna sa gol linijom jer se i ovog ugla jasno videlo.
Evo ti i slika koja je zaustavljen u pravom trenutku
https://mobile.twitter.com/ESPN_FDJ/status/1375926550395240457/photo/1

????

pre 3 godine

Znači zaključili smo sljedeće:
1. Bila je u pitanju sitna greškica i stvarno nema smisla da čovjek zbog toga gubi posao
2. Felix Brych je lopovčina i treba mu zabraniti suđenje
3. Ronaldo placipi... kuka zbog jednog gola. Jadnik je zabijao golove Luksemburgu
4. U susretu Srbije i Portugala sudac je oštetio Srbiju i Portugal je na sreću izvukao x
5. Ronaldo se nije bunio kad je zabio gol iz ofsajda

Idemo dalje

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@satro navijac
Da, do tog nedosudjenog penala definitivno bolja ekipa. To sto smo posle pali je posledica vise cinilaca a osnovni je bio taj sto je ceo vezni red imao zute kartone i nije mogao da igra onako agresivno kao sto je bilo neophodno u toj utakmici. I pored svega smo imali sansu da izvucemo X ali su nas u tome sprecile prvo izmene a onda i pomracenje svesti Duska Tosica. Covek je prvo hteo da napravi ofsajd zamku na njihovoj polovini?!?!? Da bi posle trcao za Sacirijem kao na treningu umesto da ga je srusio kako je znao i umeo po cenu crvenog kartona i kazne od XY utakmica.

deki

pre 3 godine

treba onom kikseru Dmitrovicu da se zahvali da nije precenio tu loptu i bolje odreagovao nebih ni dosli u situaciju da Ronaldo i sutne na gol.nije ni jednu loptu odbranio na taj mec.sad se samo o tom golu prica niko ne kaze kako smo nadigrali Portugaliju u drugom poluvremenu. pusti Piksi Rajkovica da brani daj mu poverenje i oc ce to da pokaze kao u francuskoj sto cini vec godinama tamo je on jedan od najboljih golmana.

Čika Dača

pre 3 godine

Evo još malo ulja na vatru. Felix Brich, doktor pravnih nauka, proglašen najboljim evropskim sudijom protekle decenije 2010-2020. E, sad penal... VAR sudija je bio njegov mladi kolega i naslednik Cvajer. Mogu da se kladim da bi Cvajer pozvao Briha da pogleda snimak, ali kad je Brih dosudio kontra faul (!?), znači faul od Mitrovića, Cvajer je odustao... Da se VAR javio to bi bilo zapišavanje Briha, jer ne samo da nije svirao penal, već bi morao da "prizna" da nije bilo ni Mitrovićevog faula. Jednostavno, Cvajer nije hteo da ide toliko protiv njega. Ima na youtube duel Prosinečkog i slavnog SFRJ sudije Beusana, gde ova priča kako nije bio penal. Ali u fudbalu ima pravilo "sve se vraća" i evo vratilo se protiv Portugalije.

PRSKAJ POLIVAJ!!!

pre 3 godine

covek je bio 30 i vise metara od lopte koja je presla liniju 10 cm, mozda je i Ronaldo smetao pomocniku da lepo vidi loptu, i sve se desilo u velikoj brzini, a vidite sta se desilo.

Dejan

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?

satro navijac

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....
(Horhe Valdano, 13. april 2021 19:52)

evo izvinjavam se bili smo odlicni a Tadic,SMS,Milivojevic i Mitar celo vreme pleli mrezu u stilu Barselone, a Kolarov izdominirao protiv Lihtsajnera dok je Matic odigrao maestralno na sredini terena a najbolji od svih je bio Krstaja na klupi koji je postavio taktiku da mu svi najveci treneri pozavide i pravo je cudo kako nismo Brazilce dobili sa 5-0 u narednoj utakmici...mislim malo realnosti ljudi.

T

pre 3 godine

Mislim da ovo nije fer, jer je ovakve stvari vrlo tesko videti kad neko izbija loptu u vazduhu, a treba proceniti sta se desilo u delicu sekunde. Da pogresio je, ali je greska bila u situaciji gde je bilo vrlo tesko videti sta se zaista desava.

Zagor

pre 3 godine

A ko kaže da samo u Srbiji ili južnoj Evropi postoji fudbalska mafija? Sudija izbaci svog pomoćnika, jer je nešto video, što ovaj nije. Znači sudijski pomoćnici nemaju težinu. Šef potplaćen da izbaci nižeg kolegu, jer je ovaj "ponizio" Ronalda. Para je važna, ne fudbal.

Horhe Valdano

pre 3 godine

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.
(Ronaldo je naš brend, dalje šape, 13. april 2021 18:13)
Mi bi mali kmecali, a ovaj bi sudio ligu sampiona. To bi se desilo. Zato mi je ovaj nepriznati gol najomiljeniji u zivotu!

Horhe Valdano

pre 3 godine

KOLIKO SE JA NE RAZUMEM..POJMA NISAM IMAO DA GLAVNI SUDIJA BIRA I OTPUSTA POMOCNE
(PERA, 13. april 2021 15:59)
Hahhaaa... ni ja! Nema veze, neka uvek grese u nasu korist, i neka ih otpustaju...

DM32

pre 3 godine

Ja se ne bih smeo zakleti da je lopta prešla celim obimom liniju. Da je milimetar na liniji bila nije gol. Koliko puta zovnu challenge u tenisu i loptica dirala liniju iako je izgledalo da je cist aut.

Horhe Valdano

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....

qwert

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)


Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.

Koja Vitez

pre 3 godine

Mi Srbi smo najgori. Uvijek želimo da nam neko nešto pokloni, da nas drugi čuvaju od nečega umjesto da se zapne i postigne nešto.
Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.

satro navijac

pre 3 godine

Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.

Алекса

pre 3 godine

Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.
(Koja Vitez, 13. april 2021 19:35)

Ништа теби није јасно. Кошаркаши одбојкаши и ватерполисти су исто Србија. Дивац ништа није признао 2002. а није ни његово да признаје. Судије суде. Понекад греше.

Играчи не суде. Играч и не види на терену добро. У првој години "челинџа" један Роџер Федерер је погрешио 100% својих покушаја да суди.

Horhe Valdano

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Kako nikom nista ne fali? Tebi i glava, i u glavi, a da ti vidim sliku mozda ni na glavi...ovo nije vest o Zvezdi, navijacu mini, malog, potpuno nebitnog klubica!

Kox

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Panterkilleru, ozbiljno si oboleo. Svuda te ima, po raznim portalima.
A Zvezda ti je glavna tema. Nju sanjaš, njoj se potajno diviš.

pop

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..

savo

pre 3 godine

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin
(Dragan, 13. april 2021 18:12)
ok lažni Srbine :)

Dragan

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..
(pop,

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dragan
A sta je tacno? Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja ekipa i sa dve pobede bi bila sigurna za drugu fazu. I da je kojim slucajem bilo nereseno Srbija bi imala 4 boda a Svajcarska 1. Sto se kmecanja tice... pa na svaku sudijsku odluku u nasu korist idu makar tri protiv. Gledajuci naravno sve sportove tako da....

Majo

pre 3 godine

Bilo bi fer angazovati coveka u Linglongu kada je vec zbog nas izgubio posao. Ovde bi mu bilo laganica kod nas su golovi iz auta normala stvar i prolaze bez problema.

Ronaldo je naš brend, dalje šape

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina
(neko ko zna, 13. april 2021 17:55)

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.

TnT

pre 3 godine

Nekoliko stvari ide na teret mucenom Diksu. Kao prvo on je svojom greskom direktno odredio pobednika utakmice buduci da je to bio poslednji minut nadoknade. Dalje nije to neko sudijsko uverenje, tipa da li je intenzitet dodira na protivnickog igraca bio veliki ili ne, pa je ovaj pao ili da li je ruka bila dovoljno uz telo... Ovde je situacija cista, lopta celim obimom presla liniju u poslednjem minutu pri neresenom rezultatu, a ovaj je morao da bude na liniji i da to vidi.

Tacno je da je ljudski gresiti ali je i tacno da za velike greske slede velike kazne.

Brihova greska nije bas presudno uticala na rezultat utakmice. Mitrovic se tukao sa dva fudbalera, situacija je bila na granici a ne 100% cista kao Ronaldov gol. Vecina sudija bi svirala penal nad Mitrovicem ovaj na nasu zalost nije, zato je ostatak SP proveo gledajuci ga na TV.

Svako je dobio kaznu prema tezini greske a ne prema tome da li nam ide u prilog ili ne.

Flesh

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.
(Oliver, 13. april 2021 16:34)
Ako se igraju kvalifikacije za svjetsko prvenstvo , kakve veze ima Uefa sa tim.?Da malo bolje pratiš to o čemu tako uvjereno komentiraš, onda bi znao da Uefa ima var, a FIFA nema. Toliko.

neko tamo

pre 3 godine

@Lax,

Ne funkcionise tako uopste u civilizovanom svetu, dobri ljudi se uvek cuvaju, upravo se najcesce u banana drzavama sutnu zarad licnih interesa. Ovde se glavni sudija poneo bas tako, prodao je kolegu sa kojim je godinama sudio bez ikakvih vecih gresaka, nazalost podlegao je velikom pritisku posto je ostecena jedna mocna reprezentacija i, logicno, uplasio se za posledice po sebe i svoju karijeru.

Ovakve stvari nazalost ce uticati da sudije ubuduce, kada nisu sigurni u nesto, uvek sude u korist mocnije ekipe kao sto se desava u nasem prvenstvu odavno.

Ostin A

pre 3 godine

Ako je Feliks Brih zbog Srbije i nedosuđenog penala, sa pomoćnicima poslat kući sa Svetskog prvenstva, dobiti otkaz jer si Portugal sprečio da pobedi i ne zvuči tako strašno.

Drugo, sudije ne rade u državnoj firmi, pa da im je svejedno. Bore se za svoje klijente i takmičenja gde će da sude. Žestoka su lobiranja za te licence. Ako se zameriš velikim svetskim facama, a pogotovo ako se zameriš celoj naciji, u ovom slučaju Portugalcima. Još aktuelnom šampionu Evrope... Ne piše ti se dobro.

neko ko zna

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina

tronoša, smaraš

pre 3 godine

zašto Brih nije dobio otkaz pre par godina za mnogo očigledniju stvar, za koju je pri tom imao i VAR kao pomoć? ovo je glupost i dokaz da postoje veliki i mali timovi i reprezentacije...

pače Dinki

pre 3 godine

(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?
(Goran, 13. april 2021 16:40)

Pišeš "ćelavom" latinicom i pametuješ o pismenosti. Pravi evropejac.

netko

pre 3 godine

Velika greška - sledi otkaz! Tako stvari funkcionišu u civilizovanom, neutralnom svetu... Postoji odgovornost i tako treba da bude...
(Lax, 13. april 2021 16:27)

pa onda bi sve sudije sto su sudili realu, barsi itd onomad kad su osvajali LS na nepostojece penale i ofsajde trebalo poslati na njivu da kopaju jer za sudski posao nisu.

bila bi poprilicna cistka medju sudijama.

Boki

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli

nesa80

pre 3 godine

Ako kojim slucajem budemo osvojili svetsko, (lopta je okrugla tako kaze izreka)
za sve je lopta okrugla u fudbalu samo za nas je kockasta,pre ce luxemburg osvojiti svetsko nego mi

neko ko zna

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)

Brih i dalje sudi, sudjjska trojka ista ...
A eto, ovde odmah otkaz ..

Inace, ja ne razumem tah prelazak na sudijske trojke ... Pod plastom bolje saradnje i razumevanja, zapravo se otvorila prilika za organizovaniju pljacku.

Ako imas tri ucesnika, koja se imenuju pre te utakmice, verovatnoca da neko propeva kod mutnih radnji je veca ... Ovako, organizovana trojka ide i radi sta treba, i sta ko plati ...

Kontras

pre 3 godine

Sramotna odluka. Ljudi grese. Koliko puta su pogresili i u drugim situacijama? Tvrdim da je pogresio u slucaju da smo mi tako dali (verovatan) gol ni pod tackom razno ne bi dobio otkaz. Dogla bi se mala halabuka, kritika i to je sve.

E, zato treba jos vise da se ujedinimo, delije, grobari kad je u pitanju reprezentacija i da se plasiramo kao prvi na SP. Cini se da ova sa Piksijem to zasluzuje.

Sta bi tek trebalo da se desi glavnom sudiji meca Svajcarska-Srbija kada je NAMERNO svirao faul Mitrovica iako su ga dvojica ili trojica svajcarskih igraca drzala u svom sesnaestercu?

Goran

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?

Taurunum

pre 3 godine

@Djordje P,
Kao prvo druže nije pomoćnik dobio bukvalno otkaz, već ovaj ne želi da bude u njegovom timu. Taj pomoćnik će i dalje biti pomoćnik u holandskoj ligi za meč za koji ga delegiraju . Samo sudije koje često sude evropu imaju '' svoju ekipu'' sve ostale sudije koje po nekad sude evropu bude im pomoćnik kojeg nikada nije video. Nas Mažić će imao svoju ekipu, ali to je samo kod top sudija svi ostali dobijaju pomoćnike koje im dodele po meču. Malo je trlo ako vec sude godinama zajedno, kao da taj glavni sudija nije pogrešio 1000x. Greška ovog pomoćnika se svodi na to kao kad glavni sudija ne svira čist penal. Sudije imaju VAR pa pogrese a ne čovek koji je bio udaljen 30m.

Duke

pre 3 godine

Ovde se ne radi o kojoj gresci je rec, i da li je sudija slucajno ostetio Srbiju, Portugal ili bilo koju drugu reprezentaciju ili tim. Greske se desavaju i to je deo svacijeg posla, pogotovo ovde gde nije bilo pomoci Gol-tohnologije ili VAR-a. Ovde se radi o tome da coveku posle jedne greske, odmah uruci neko otkaz, posle vise godina uspesnog poslovanja. Ako je linijskom sudiji ovo vec druga ili treca greska, pa onda i u redu, ali ako se desilo prvi put, to bas nije fer, pogotovo pred veliko takmicenje kao sto je Euro. Podli potez glavnog sudije, koji se ipak pita sve.

bgd011

pre 3 godine

@Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!
(Djordje P, 13. april 2021 16:35)


Zasto Brih nije dobio otkaz kad je nas ostetio??? Ili bilo koji drugi sudija ?? Ajd reci mi

Ivan

pre 3 godine

Ovako svi šefovi shvataju timski rad, kada je odrađeno dobro on je najzaslužniji, a kada nije onda saradnici dobro dođu jer neko treba da bude kriv. Ovo je glupa odluka, svakom sledećem pomoćniku će biti teško da ima samopouzdanja.

ccc?

pre 3 godine

Hahaha... Sačuvao svoje mesto ! Oterao kolegu. A ovaj glavni gde je bio ? Na spavanju ?
(JPR24, 13. april 2021 16:02)

Ko treba bolje da vidi? Glavni sudija sa 30 m. ili linijski sudija koji je u liniji sa gol linijom? Ne moze glavni sudija da udje u 16 pa da vidi. Najmanje je on kriv.

LeBron

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.
(Sinke, 13. april 2021 15:37)



Ti si opsednut Ronaldom, to nije tajna. Kako god da okreneš je bolji od teme tvojih masnih fantazija Mesija.

"Sudija može da prizna gol samo ako ga vidi"

pre 3 godine

Treba ove komentare iskopirati i onda ih pustiti kad linijski sudija ošteti Srbiju za nepriznat gol. Tek da vidite koliko ste nerealni...

Samo sloga Srbina spasava....

pre 3 godine

Suprotno od toga, Feliksa Briha sve cesce gledamo. Bio je spreman za penziju po vise parametara.
(Slavisa, 13. april 2021 16:04)

Normalno da ga gledamo sve češće kad je NAJBOLJI sudija na svetu.
I FIFA i UEFA ga najbolje rangiraju trenutno. Sudiće i finale LŠ, siguran sam.
Da je pogrešio i nije nam dosudio penal, to stoji, mada to ne umanjuje njegov renking.
Svi grešimo, pa i Brih.

Slavisa V.

pre 3 godine

"...i tome "sačuvao" Srbiji bod, ali i izgubio sopstveni posao."

Nije bas samo sacuvao bod Srbiji, taj gol je vredeo tri boda. Inace, vidim da ne umemo dostojanstveno ni da priznamo da je lopta presla liniju. Danas cusmo "ako je presla"! Sta je trebalo da se desi onom pomocnom sudiji koji 88-me nije video autogol Vasilijevica, a lopta je bila vec nadomak mreze! Ili gol Lamparda Nemcima, a Nemci iz kontre deli 15 cm od gola! I ko zna koliko jos slicnih golova.

Beograđanin

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

A onda se ostavlja sudiji na volju da li će da pogleda nešto ili ne, ili se izvlače milimetarske linije za ofsajd, kada su određene ekipe i timovi u pitanju.

PimPong

pre 3 godine

Meni je zao pomocnih sudija u ovakvim situacijama. Njihov zadatak je da budu u liniji sa drugim najblizim igracom golu (sto je najcesce neki centarhalf), i onda se od njih ocekuje da pretrce 10-20 metara u jednoj sekundi da vide da li je lopta presla gol liniju ako neko sutira na gol i ako dodje do sporne situacije. A u slucajevima kad se prizna gol bez tehnologije, cesto se ispostavi da lopta nije svim obimom presla liniju, i da neko malo parce lopte dodorije gol liniju.

Марко

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

Феликс Брих је имао ВАР систем на СП-у на утакмици коју смо играли против Швајцарске када није свирао чист пенал над Митровићем. ВАР није гледао, не зато што је био сигуран да није био пенал, већ зато што није смео да га свира. И то судија увек може да уради, јер није у обавези да гледа ВАР.

roronja

pre 3 godine

Pitam se je li ovo realno?Otkaz za šta?!?
Ako je samo zato što nije sudio gol onda je to ludost! Situacija je bila takva da nije bilo lako vidjeti da li je bio gol ili ne,radi se o centimetrima.
Podrška pomoćnom sudiji!

smeh

pre 3 godine

@Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.
(Јабучило, 13. april 2021 15:39)

Ako možeš da napišeš koga je Feliks Brih oštetio na utakmici Srbija - Švajcarska sa poslednjeg SP i da li i danas obavlja posao prvog sudije? Ako i dalje obavlja posao prvog sudije koji je poslednji meč sudio? Baš me interesuje koja mu je kazna ili nagrada, zavisi kako se gleda, bila?

Djordje P

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!

Oliver

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Zašto Brih nije tako reagovao i otpustio linijskog sudiju za onu krađu na SP?! A, da.... Krao i on. Plaćen parama narko kartela...

misko

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.

RW#0

pre 3 godine

Smesni ste vi koji pominjete Briha, pa on je zavrsio prvenstvo vec u grupnoj fazi zbog te greske. Engleske sudije prave strasne greske svake nedelje pa ih gledamo. Ovo je cisto odluka glavnog sudije.

Nikola

pre 3 godine

U šta se taj fudbal pretvorio bože dragi.... Pa da li kapirate da je to samo lopta , da je to samo zabava i igra ,da li imate dovoljno pameti da pokušate da to i ostane....

DEX

pre 3 godine

A sudija Brih i dalje na slobodi. On je direktno uticao na eliminaciju Srbije sa SP. Ovo je samo gol u pocetnoj fazi kvalifikacija. Nista znacajno. Ali u pitanju je Penaldo zar ne.

realno

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Upravo, evo Felix Brych sudi nikad jace meceve i to je odbio da pogleda VAR (nije bio samo previd).

Piemonte Calcho

pre 3 godine

zasluženo. čist gol poništio i naneo štetu portugalu. njihova je sreća što su tri klase iznad svih u grupi i što će dobiti sve do kraja.

MJ23

pre 3 godine

Tolika buka oko jednog nepriznatog gola da zaista me teraju da pomislim da je to samo jer smo mi u pitanju. Cuj, otpustio svog dugogodisnjeg kolegu! E svasta! Tolike sudijske greske su se dogadjale, pa nikom nista.

Romi

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.

Sinke

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.

Munja

pre 3 godine

Jos u detinjstvu sam cuo objasnjenje da sudija moze da prizna gol samo ako ga je video. u ovoj situaciji je mogao samo linijski sudija da sa sigurnoscu signalizira da je postignut gol. Iz bilo kog razloga, on ga nije video. Mozda mu je zasmetao jedan od fudbalera svojim kretanjem u blizini golaut linije; mozda je njegov polozaj ka korner zastavici kasnio za par koraka. Svejedno - desilo se. Da je priznat gol, nasi igraci bi svi skocili i tvrdili da lopta nije celim obimom presla gol liniju. Opet ne bi bilo pravog dokaza u smislu VAR-a. Ne moze niko sa 100% sigurnoscu da tvrdi da jeste bio gol, kao i da nije. Sve ovo naknadno je jadno. Imace Portugalija prilike da pobedi u revansu kod kuce, mozda cak pred publikom. U svakom slucaju su u prednosti a misle da su bolji. Ne treba ovo sa sudijama ni njima ni UEFA. Nema potrebe. Osim ako ima, a to je vec nesto drugo.

Sabre

pre 3 godine

Kapiram ovo je zato sto su generalno bili razocarani sudjenjem, tipa besmisleni crveni karton nasem stoperu koji bi inace bio tu da presece loptu, ili nedosudjen penal cist ko suza za nas? Sigurno je samo to, jel tako, nemoguce je da je samo zbog tog gola?!

VUK

pre 3 godine

A gospodin koji džudo zahvat Albanca na Mitroviću nije okarakterisao kao kazneni udarac , sudi i dalje i napreduje kao sudija ?! Ko ošteti sa predumišljajem reprezentaciju Srbije , napreduje u karijeri , a ko slučajnom greškom pomogne reprezentaciji Srbije , bude odmah uništen i ostavljen bez posla !

theinternetmaster

pre 3 godine

Slažem se da je velika greška, ai dobiti otkaz je previše. Bilo je i mnogo većih i pogubnijih grešaka od ove pa đe na kraju ništa nije desilo... Ovo je samo još jedan pokazatelj da i u fudbalu kao i u životu generalno sve zavisi od toga koliko ste ime...

a

pre 3 godine

Pravda za Diksa.Nije bilo VAR-a.A i Ronaldo je nosio jak parfem,verovatno je
i to uticalo na odluku.O obaveznom ogledalcu dotičnog portugalca da i ne go-
vorimo.Možda je baš taj odsjaj narcisa zaslepeo Diksa.

Јабучило

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.

Sinke

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.

MJ23

pre 3 godine

Tolika buka oko jednog nepriznatog gola da zaista me teraju da pomislim da je to samo jer smo mi u pitanju. Cuj, otpustio svog dugogodisnjeg kolegu! E svasta! Tolike sudijske greske su se dogadjale, pa nikom nista.

VUK

pre 3 godine

A gospodin koji džudo zahvat Albanca na Mitroviću nije okarakterisao kao kazneni udarac , sudi i dalje i napreduje kao sudija ?! Ko ošteti sa predumišljajem reprezentaciju Srbije , napreduje u karijeri , a ko slučajnom greškom pomogne reprezentaciji Srbije , bude odmah uništen i ostavljen bez posla !

realno

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Upravo, evo Felix Brych sudi nikad jace meceve i to je odbio da pogleda VAR (nije bio samo previd).

DEX

pre 3 godine

A sudija Brih i dalje na slobodi. On je direktno uticao na eliminaciju Srbije sa SP. Ovo je samo gol u pocetnoj fazi kvalifikacija. Nista znacajno. Ali u pitanju je Penaldo zar ne.

Oliver

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.

Munja

pre 3 godine

Jos u detinjstvu sam cuo objasnjenje da sudija moze da prizna gol samo ako ga je video. u ovoj situaciji je mogao samo linijski sudija da sa sigurnoscu signalizira da je postignut gol. Iz bilo kog razloga, on ga nije video. Mozda mu je zasmetao jedan od fudbalera svojim kretanjem u blizini golaut linije; mozda je njegov polozaj ka korner zastavici kasnio za par koraka. Svejedno - desilo se. Da je priznat gol, nasi igraci bi svi skocili i tvrdili da lopta nije celim obimom presla gol liniju. Opet ne bi bilo pravog dokaza u smislu VAR-a. Ne moze niko sa 100% sigurnoscu da tvrdi da jeste bio gol, kao i da nije. Sve ovo naknadno je jadno. Imace Portugalija prilike da pobedi u revansu kod kuce, mozda cak pred publikom. U svakom slucaju su u prednosti a misle da su bolji. Ne treba ovo sa sudijama ni njima ni UEFA. Nema potrebe. Osim ako ima, a to je vec nesto drugo.

Nikola

pre 3 godine

U šta se taj fudbal pretvorio bože dragi.... Pa da li kapirate da je to samo lopta , da je to samo zabava i igra ,da li imate dovoljno pameti da pokušate da to i ostane....

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Zašto Brih nije tako reagovao i otpustio linijskog sudiju za onu krađu na SP?! A, da.... Krao i on. Plaćen parama narko kartela...

tronoša, smaraš

pre 3 godine

zašto Brih nije dobio otkaz pre par godina za mnogo očigledniju stvar, za koju je pri tom imao i VAR kao pomoć? ovo je glupost i dokaz da postoje veliki i mali timovi i reprezentacije...

Ivan

pre 3 godine

Ovako svi šefovi shvataju timski rad, kada je odrađeno dobro on je najzaslužniji, a kada nije onda saradnici dobro dođu jer neko treba da bude kriv. Ovo je glupa odluka, svakom sledećem pomoćniku će biti teško da ima samopouzdanja.

Марко

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

Феликс Брих је имао ВАР систем на СП-у на утакмици коју смо играли против Швајцарске када није свирао чист пенал над Митровићем. ВАР није гледао, не зато што је био сигуран да није био пенал, већ зато што није смео да га свира. И то судија увек може да уради, јер није у обавези да гледа ВАР.

????

pre 3 godine

Znači zaključili smo sljedeće:
1. Bila je u pitanju sitna greškica i stvarno nema smisla da čovjek zbog toga gubi posao
2. Felix Brych je lopovčina i treba mu zabraniti suđenje
3. Ronaldo placipi... kuka zbog jednog gola. Jadnik je zabijao golove Luksemburgu
4. U susretu Srbije i Portugala sudac je oštetio Srbiju i Portugal je na sreću izvukao x
5. Ronaldo se nije bunio kad je zabio gol iz ofsajda

Idemo dalje

netko

pre 3 godine

Velika greška - sledi otkaz! Tako stvari funkcionišu u civilizovanom, neutralnom svetu... Postoji odgovornost i tako treba da bude...
(Lax, 13. april 2021 16:27)

pa onda bi sve sudije sto su sudili realu, barsi itd onomad kad su osvajali LS na nepostojece penale i ofsajde trebalo poslati na njivu da kopaju jer za sudski posao nisu.

bila bi poprilicna cistka medju sudijama.

Јабучило

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.

theinternetmaster

pre 3 godine

Slažem se da je velika greška, ai dobiti otkaz je previše. Bilo je i mnogo većih i pogubnijih grešaka od ove pa đe na kraju ništa nije desilo... Ovo je samo još jedan pokazatelj da i u fudbalu kao i u životu generalno sve zavisi od toga koliko ste ime...

Ronaldo je naš brend, dalje šape

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina
(neko ko zna, 13. april 2021 17:55)

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.

Duke

pre 3 godine

Ovde se ne radi o kojoj gresci je rec, i da li je sudija slucajno ostetio Srbiju, Portugal ili bilo koju drugu reprezentaciju ili tim. Greske se desavaju i to je deo svacijeg posla, pogotovo ovde gde nije bilo pomoci Gol-tohnologije ili VAR-a. Ovde se radi o tome da coveku posle jedne greske, odmah uruci neko otkaz, posle vise godina uspesnog poslovanja. Ako je linijskom sudiji ovo vec druga ili treca greska, pa onda i u redu, ali ako se desilo prvi put, to bas nije fer, pogotovo pred veliko takmicenje kao sto je Euro. Podli potez glavnog sudije, koji se ipak pita sve.

PRSKAJ POLIVAJ!!!

pre 3 godine

covek je bio 30 i vise metara od lopte koja je presla liniju 10 cm, mozda je i Ronaldo smetao pomocniku da lepo vidi loptu, i sve se desilo u velikoj brzini, a vidite sta se desilo.

misko

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.

Majo

pre 3 godine

Bilo bi fer angazovati coveka u Linglongu kada je vec zbog nas izgubio posao. Ovde bi mu bilo laganica kod nas su golovi iz auta normala stvar i prolaze bez problema.

War Inside My Head

pre 3 godine

Jedna greška i ode karijera,surovo!Samo ne znam da li bi isti ishod za linijskog sudiju bio,recimo na utakmici Portugal-Gruzija,a da su Gruzini oštećeni?

bgd011

pre 3 godine

@Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!
(Djordje P, 13. april 2021 16:35)


Zasto Brih nije dobio otkaz kad je nas ostetio??? Ili bilo koji drugi sudija ?? Ajd reci mi

ccc?

pre 3 godine

Hahaha... Sačuvao svoje mesto ! Oterao kolegu. A ovaj glavni gde je bio ? Na spavanju ?
(JPR24, 13. april 2021 16:02)

Ko treba bolje da vidi? Glavni sudija sa 30 m. ili linijski sudija koji je u liniji sa gol linijom? Ne moze glavni sudija da udje u 16 pa da vidi. Najmanje je on kriv.

Boki

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli

Kontras

pre 3 godine

Sramotna odluka. Ljudi grese. Koliko puta su pogresili i u drugim situacijama? Tvrdim da je pogresio u slucaju da smo mi tako dali (verovatan) gol ni pod tackom razno ne bi dobio otkaz. Dogla bi se mala halabuka, kritika i to je sve.

E, zato treba jos vise da se ujedinimo, delije, grobari kad je u pitanju reprezentacija i da se plasiramo kao prvi na SP. Cini se da ova sa Piksijem to zasluzuje.

Sta bi tek trebalo da se desi glavnom sudiji meca Svajcarska-Srbija kada je NAMERNO svirao faul Mitrovica iako su ga dvojica ili trojica svajcarskih igraca drzala u svom sesnaestercu?

MarkoGrof

pre 3 godine

A, sta je sa pomocnikom koji je prevideo Kristijana u ofsajdu kada je dao gol nasoj reprezentaciji pre neku godinu? Je l i taj dobio po usima ili?

PimPong

pre 3 godine

Meni je zao pomocnih sudija u ovakvim situacijama. Njihov zadatak je da budu u liniji sa drugim najblizim igracom golu (sto je najcesce neki centarhalf), i onda se od njih ocekuje da pretrce 10-20 metara u jednoj sekundi da vide da li je lopta presla gol liniju ako neko sutira na gol i ako dodje do sporne situacije. A u slucajevima kad se prizna gol bez tehnologije, cesto se ispostavi da lopta nije svim obimom presla liniju, i da neko malo parce lopte dodorije gol liniju.

neko ko zna

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina

Romi

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.

Dragan

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..
(pop,

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin

roronja

pre 3 godine

Pitam se je li ovo realno?Otkaz za šta?!?
Ako je samo zato što nije sudio gol onda je to ludost! Situacija je bila takva da nije bilo lako vidjeti da li je bio gol ili ne,radi se o centimetrima.
Podrška pomoćnom sudiji!

pop

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..

smeh

pre 3 godine

@Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.
(Јабучило, 13. april 2021 15:39)

Ako možeš da napišeš koga je Feliks Brih oštetio na utakmici Srbija - Švajcarska sa poslednjeg SP i da li i danas obavlja posao prvog sudije? Ako i dalje obavlja posao prvog sudije koji je poslednji meč sudio? Baš me interesuje koja mu je kazna ili nagrada, zavisi kako se gleda, bila?

Sabre

pre 3 godine

Kapiram ovo je zato sto su generalno bili razocarani sudjenjem, tipa besmisleni crveni karton nasem stoperu koji bi inace bio tu da presece loptu, ili nedosudjen penal cist ko suza za nas? Sigurno je samo to, jel tako, nemoguce je da je samo zbog tog gola?!

neko tamo

pre 3 godine

@Lax,

Ne funkcionise tako uopste u civilizovanom svetu, dobri ljudi se uvek cuvaju, upravo se najcesce u banana drzavama sutnu zarad licnih interesa. Ovde se glavni sudija poneo bas tako, prodao je kolegu sa kojim je godinama sudio bez ikakvih vecih gresaka, nazalost podlegao je velikom pritisku posto je ostecena jedna mocna reprezentacija i, logicno, uplasio se za posledice po sebe i svoju karijeru.

Ovakve stvari nazalost ce uticati da sudije ubuduce, kada nisu sigurni u nesto, uvek sude u korist mocnije ekipe kao sto se desava u nasem prvenstvu odavno.

Taurunum

pre 3 godine

@Djordje P,
Kao prvo druže nije pomoćnik dobio bukvalno otkaz, već ovaj ne želi da bude u njegovom timu. Taj pomoćnik će i dalje biti pomoćnik u holandskoj ligi za meč za koji ga delegiraju . Samo sudije koje često sude evropu imaju '' svoju ekipu'' sve ostale sudije koje po nekad sude evropu bude im pomoćnik kojeg nikada nije video. Nas Mažić će imao svoju ekipu, ali to je samo kod top sudija svi ostali dobijaju pomoćnike koje im dodele po meču. Malo je trlo ako vec sude godinama zajedno, kao da taj glavni sudija nije pogrešio 1000x. Greška ovog pomoćnika se svodi na to kao kad glavni sudija ne svira čist penal. Sudije imaju VAR pa pogrese a ne čovek koji je bio udaljen 30m.

Djordje P

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!

satro navijac

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....
(Horhe Valdano, 13. april 2021 19:52)

evo izvinjavam se bili smo odlicni a Tadic,SMS,Milivojevic i Mitar celo vreme pleli mrezu u stilu Barselone, a Kolarov izdominirao protiv Lihtsajnera dok je Matic odigrao maestralno na sredini terena a najbolji od svih je bio Krstaja na klupi koji je postavio taktiku da mu svi najveci treneri pozavide i pravo je cudo kako nismo Brazilce dobili sa 5-0 u narednoj utakmici...mislim malo realnosti ljudi.

a

pre 3 godine

Pravda za Diksa.Nije bilo VAR-a.A i Ronaldo je nosio jak parfem,verovatno je
i to uticalo na odluku.O obaveznom ogledalcu dotičnog portugalca da i ne go-
vorimo.Možda je baš taj odsjaj narcisa zaslepeo Diksa.

TnT

pre 3 godine

Nekoliko stvari ide na teret mucenom Diksu. Kao prvo on je svojom greskom direktno odredio pobednika utakmice buduci da je to bio poslednji minut nadoknade. Dalje nije to neko sudijsko uverenje, tipa da li je intenzitet dodira na protivnickog igraca bio veliki ili ne, pa je ovaj pao ili da li je ruka bila dovoljno uz telo... Ovde je situacija cista, lopta celim obimom presla liniju u poslednjem minutu pri neresenom rezultatu, a ovaj je morao da bude na liniji i da to vidi.

Tacno je da je ljudski gresiti ali je i tacno da za velike greske slede velike kazne.

Brihova greska nije bas presudno uticala na rezultat utakmice. Mitrovic se tukao sa dva fudbalera, situacija je bila na granici a ne 100% cista kao Ronaldov gol. Vecina sudija bi svirala penal nad Mitrovicem ovaj na nasu zalost nije, zato je ostatak SP proveo gledajuci ga na TV.

Svako je dobio kaznu prema tezini greske a ne prema tome da li nam ide u prilog ili ne.

Piemonte Calcho

pre 3 godine

zasluženo. čist gol poništio i naneo štetu portugalu. njihova je sreća što su tri klase iznad svih u grupi i što će dobiti sve do kraja.

RW#0

pre 3 godine

Smesni ste vi koji pominjete Briha, pa on je zavrsio prvenstvo vec u grupnoj fazi zbog te greske. Engleske sudije prave strasne greske svake nedelje pa ih gledamo. Ovo je cisto odluka glavnog sudije.

"Sudija može da prizna gol samo ako ga vidi"

pre 3 godine

Treba ove komentare iskopirati i onda ih pustiti kad linijski sudija ošteti Srbiju za nepriznat gol. Tek da vidite koliko ste nerealni...

T

pre 3 godine

Mislim da ovo nije fer, jer je ovakve stvari vrlo tesko videti kad neko izbija loptu u vazduhu, a treba proceniti sta se desilo u delicu sekunde. Da pogresio je, ali je greska bila u situaciji gde je bilo vrlo tesko videti sta se zaista desava.

Čika Dača

pre 3 godine

Evo još malo ulja na vatru. Felix Brich, doktor pravnih nauka, proglašen najboljim evropskim sudijom protekle decenije 2010-2020. E, sad penal... VAR sudija je bio njegov mladi kolega i naslednik Cvajer. Mogu da se kladim da bi Cvajer pozvao Briha da pogleda snimak, ali kad je Brih dosudio kontra faul (!?), znači faul od Mitrovića, Cvajer je odustao... Da se VAR javio to bi bilo zapišavanje Briha, jer ne samo da nije svirao penal, već bi morao da "prizna" da nije bilo ni Mitrovićevog faula. Jednostavno, Cvajer nije hteo da ide toliko protiv njega. Ima na youtube duel Prosinečkog i slavnog SFRJ sudije Beusana, gde ova priča kako nije bio penal. Ali u fudbalu ima pravilo "sve se vraća" i evo vratilo se protiv Portugalije.

Mr. Max

pre 3 godine

Lako je komentarisati iz ugla gledaoca i slike na tv-u pogotovo kada je usporena inače iz prve ni mi nismo znali da li je gol ili ne. Gledati sa 25m i potrefiti pravi ugao kao linijski sudija nije baš lako. Moglo je da nam se desi da prizna gol a da lopta nije prešla.

Bob

pre 3 godine

Ajmo malo...
Kakv bre otkaz.Pa nije ga on zaposlio.Kakva gluoost.
Sudice on i dalje.Ne placa ga on.Bio je u tom timu i vise nije...Ne otkaz u pravom smislu reci.

Beograđanin

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

A onda se ostavlja sudiji na volju da li će da pogleda nešto ili ne, ili se izvlače milimetarske linije za ofsajd, kada su određene ekipe i timovi u pitanju.

Goran

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?

pače Dinki

pre 3 godine

(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?
(Goran, 13. april 2021 16:40)

Pišeš "ćelavom" latinicom i pametuješ o pismenosti. Pravi evropejac.

Horhe Valdano

pre 3 godine

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.
(Ronaldo je naš brend, dalje šape, 13. april 2021 18:13)
Mi bi mali kmecali, a ovaj bi sudio ligu sampiona. To bi se desilo. Zato mi je ovaj nepriznati gol najomiljeniji u zivotu!

Алекса

pre 3 godine

Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.
(Koja Vitez, 13. april 2021 19:35)

Ништа теби није јасно. Кошаркаши одбојкаши и ватерполисти су исто Србија. Дивац ништа није признао 2002. а није ни његово да признаје. Судије суде. Понекад греше.

Играчи не суде. Играч и не види на терену добро. У првој години "челинџа" један Роџер Федерер је погрешио 100% својих покушаја да суди.

qwert

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?
(Dejan, 13. april 2021 20:53)



Nebitna je ovde perspektiva jer je lopta očigledno bila u golu cela. To bi se videlo čak i da je kamera bila postavljena i normalno na gol liniju.
U ovom slučaju nije bilo potrebno da kamera bude paralelna sa gol linijom jer se i ovog ugla jasno videlo.
Evo ti i slika koja je zaustavljen u pravom trenutku
https://mobile.twitter.com/ESPN_FDJ/status/1375926550395240457/photo/1

nesa80

pre 3 godine

Ako kojim slucajem budemo osvojili svetsko, (lopta je okrugla tako kaze izreka)
za sve je lopta okrugla u fudbalu samo za nas je kockasta,pre ce luxemburg osvojiti svetsko nego mi

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dragan
A sta je tacno? Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja ekipa i sa dve pobede bi bila sigurna za drugu fazu. I da je kojim slucajem bilo nereseno Srbija bi imala 4 boda a Svajcarska 1. Sto se kmecanja tice... pa na svaku sudijsku odluku u nasu korist idu makar tri protiv. Gledajuci naravno sve sportove tako da....

ultrasrbin

pre 3 godine

View, 13. april 2021 15:45
Kao sto namerno nije svirao penal ili iskljucio bar 2 portugalaca odnosno kao sto je nasem stoperu namerno dao crveni za prvi start.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@satro navijac
Da, do tog nedosudjenog penala definitivno bolja ekipa. To sto smo posle pali je posledica vise cinilaca a osnovni je bio taj sto je ceo vezni red imao zute kartone i nije mogao da igra onako agresivno kao sto je bilo neophodno u toj utakmici. I pored svega smo imali sansu da izvucemo X ali su nas u tome sprecile prvo izmene a onda i pomracenje svesti Duska Tosica. Covek je prvo hteo da napravi ofsajd zamku na njihovoj polovini?!?!? Da bi posle trcao za Sacirijem kao na treningu umesto da ga je srusio kako je znao i umeo po cenu crvenog kartona i kazne od XY utakmica.

Dejan

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?

Flesh

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.
(Oliver, 13. april 2021 16:34)
Ako se igraju kvalifikacije za svjetsko prvenstvo , kakve veze ima Uefa sa tim.?Da malo bolje pratiš to o čemu tako uvjereno komentiraš, onda bi znao da Uefa ima var, a FIFA nema. Toliko.

savo

pre 3 godine

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin
(Dragan, 13. april 2021 18:12)
ok lažni Srbine :)

neko ko zna

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)

Brih i dalje sudi, sudjjska trojka ista ...
A eto, ovde odmah otkaz ..

Inace, ja ne razumem tah prelazak na sudijske trojke ... Pod plastom bolje saradnje i razumevanja, zapravo se otvorila prilika za organizovaniju pljacku.

Ako imas tri ucesnika, koja se imenuju pre te utakmice, verovatnoca da neko propeva kod mutnih radnji je veca ... Ovako, organizovana trojka ide i radi sta treba, i sta ko plati ...

qwert

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)


Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.

deki

pre 3 godine

treba onom kikseru Dmitrovicu da se zahvali da nije precenio tu loptu i bolje odreagovao nebih ni dosli u situaciju da Ronaldo i sutne na gol.nije ni jednu loptu odbranio na taj mec.sad se samo o tom golu prica niko ne kaze kako smo nadigrali Portugaliju u drugom poluvremenu. pusti Piksi Rajkovica da brani daj mu poverenje i oc ce to da pokaze kao u francuskoj sto cini vec godinama tamo je on jedan od najboljih golmana.

Ostin A

pre 3 godine

Ako je Feliks Brih zbog Srbije i nedosuđenog penala, sa pomoćnicima poslat kući sa Svetskog prvenstva, dobiti otkaz jer si Portugal sprečio da pobedi i ne zvuči tako strašno.

Drugo, sudije ne rade u državnoj firmi, pa da im je svejedno. Bore se za svoje klijente i takmičenja gde će da sude. Žestoka su lobiranja za te licence. Ako se zameriš velikim svetskim facama, a pogotovo ako se zameriš celoj naciji, u ovom slučaju Portugalcima. Još aktuelnom šampionu Evrope... Ne piše ti se dobro.

Koja Vitez

pre 3 godine

Mi Srbi smo najgori. Uvijek želimo da nam neko nešto pokloni, da nas drugi čuvaju od nečega umjesto da se zapne i postigne nešto.
Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.

Horhe Valdano

pre 3 godine

KOLIKO SE JA NE RAZUMEM..POJMA NISAM IMAO DA GLAVNI SUDIJA BIRA I OTPUSTA POMOCNE
(PERA, 13. april 2021 15:59)
Hahhaaa... ni ja! Nema veze, neka uvek grese u nasu korist, i neka ih otpustaju...

satro navijac

pre 3 godine

Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.

DM32

pre 3 godine

Ja se ne bih smeo zakleti da je lopta prešla celim obimom liniju. Da je milimetar na liniji bila nije gol. Koliko puta zovnu challenge u tenisu i loptica dirala liniju iako je izgledalo da je cist aut.

Slavisa V.

pre 3 godine

"...i tome "sačuvao" Srbiji bod, ali i izgubio sopstveni posao."

Nije bas samo sacuvao bod Srbiji, taj gol je vredeo tri boda. Inace, vidim da ne umemo dostojanstveno ni da priznamo da je lopta presla liniju. Danas cusmo "ako je presla"! Sta je trebalo da se desi onom pomocnom sudiji koji 88-me nije video autogol Vasilijevica, a lopta je bila vec nadomak mreze! Ili gol Lamparda Nemcima, a Nemci iz kontre deli 15 cm od gola! I ko zna koliko jos slicnih golova.

Samo sloga Srbina spasava....

pre 3 godine

Suprotno od toga, Feliksa Briha sve cesce gledamo. Bio je spreman za penziju po vise parametara.
(Slavisa, 13. april 2021 16:04)

Normalno da ga gledamo sve češće kad je NAJBOLJI sudija na svetu.
I FIFA i UEFA ga najbolje rangiraju trenutno. Sudiće i finale LŠ, siguran sam.
Da je pogrešio i nije nam dosudio penal, to stoji, mada to ne umanjuje njegov renking.
Svi grešimo, pa i Brih.

Zagor

pre 3 godine

A ko kaže da samo u Srbiji ili južnoj Evropi postoji fudbalska mafija? Sudija izbaci svog pomoćnika, jer je nešto video, što ovaj nije. Znači sudijski pomoćnici nemaju težinu. Šef potplaćen da izbaci nižeg kolegu, jer je ovaj "ponizio" Ronalda. Para je važna, ne fudbal.

Horhe Valdano

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....

Kox

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Panterkilleru, ozbiljno si oboleo. Svuda te ima, po raznim portalima.
A Zvezda ti je glavna tema. Nju sanjaš, njoj se potajno diviš.

LeBron

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.
(Sinke, 13. april 2021 15:37)



Ti si opsednut Ronaldom, to nije tajna. Kako god da okreneš je bolji od teme tvojih masnih fantazija Mesija.

Horhe Valdano

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Kako nikom nista ne fali? Tebi i glava, i u glavi, a da ti vidim sliku mozda ni na glavi...ovo nije vest o Zvezdi, navijacu mini, malog, potpuno nebitnog klubica!

Piemonte Calcho

pre 3 godine

zasluženo. čist gol poništio i naneo štetu portugalu. njihova je sreća što su tri klase iznad svih u grupi i što će dobiti sve do kraja.

Sinke

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.

pop

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..

Djordje P

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!

Boki

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli

Goran

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?

Dragan

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)
većih kmečavaca od vas hrvata nema..
(pop,

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin

Samo sloga Srbina spasava....

pre 3 godine

Suprotno od toga, Feliksa Briha sve cesce gledamo. Bio je spreman za penziju po vise parametara.
(Slavisa, 13. april 2021 16:04)

Normalno da ga gledamo sve češće kad je NAJBOLJI sudija na svetu.
I FIFA i UEFA ga najbolje rangiraju trenutno. Sudiće i finale LŠ, siguran sam.
Da je pogrešio i nije nam dosudio penal, to stoji, mada to ne umanjuje njegov renking.
Svi grešimo, pa i Brih.

????

pre 3 godine

Znači zaključili smo sljedeće:
1. Bila je u pitanju sitna greškica i stvarno nema smisla da čovjek zbog toga gubi posao
2. Felix Brych je lopovčina i treba mu zabraniti suđenje
3. Ronaldo placipi... kuka zbog jednog gola. Jadnik je zabijao golove Luksemburgu
4. U susretu Srbije i Portugala sudac je oštetio Srbiju i Portugal je na sreću izvukao x
5. Ronaldo se nije bunio kad je zabio gol iz ofsajda

Idemo dalje

bgd011

pre 3 godine

@Ne razumem zasto Srbija uvek mora da bude centar svemira. Zar nije logicniji zakljucak da je covek dobio otkaz zato sto je napravio veliku gresku u vaznoj utakmici? Au, sad kad podobijam minuse, covece. Svi su, kao, protiv nas Srba!
(Djordje P, 13. april 2021 16:35)


Zasto Brih nije dobio otkaz kad je nas ostetio??? Ili bilo koji drugi sudija ?? Ajd reci mi

LeBron

pre 3 godine

Egoista,statisticar,sta dalje reci...Valjda ce prezivjeti bez onog nepriznatog gola...Kao da nije dovoljno to sto je jedno 70 golova dao Latviji,Andori,Lithenstajnu,i ostalim amaterskim reprezentacijama,nego sada treba cijeli svijet da se podigne na noge i da mu se prizna gol protiv Srbije,da bi on zadovoljio svoj ego.
(Sinke, 13. april 2021 15:37)



Ti si opsednut Ronaldom, to nije tajna. Kako god da okreneš je bolji od teme tvojih masnih fantazija Mesija.

Slavisa V.

pre 3 godine

"...i tome "sačuvao" Srbiji bod, ali i izgubio sopstveni posao."

Nije bas samo sacuvao bod Srbiji, taj gol je vredeo tri boda. Inace, vidim da ne umemo dostojanstveno ni da priznamo da je lopta presla liniju. Danas cusmo "ako je presla"! Sta je trebalo da se desi onom pomocnom sudiji koji 88-me nije video autogol Vasilijevica, a lopta je bila vec nadomak mreze! Ili gol Lamparda Nemcima, a Nemci iz kontre deli 15 cm od gola! I ko zna koliko jos slicnih golova.

"Sudija može da prizna gol samo ako ga vidi"

pre 3 godine

Treba ove komentare iskopirati i onda ih pustiti kad linijski sudija ošteti Srbiju za nepriznat gol. Tek da vidite koliko ste nerealni...

savo

pre 3 godine

Ni meni se ne svidja sta je covek napisao,ali nazalost tacno od reci do reci.Pa sve i da je Bugarin
(Dragan, 13. april 2021 18:12)
ok lažni Srbine :)

MJ23

pre 3 godine

Tolika buka oko jednog nepriznatog gola da zaista me teraju da pomislim da je to samo jer smo mi u pitanju. Cuj, otpustio svog dugogodisnjeg kolegu! E svasta! Tolike sudijske greske su se dogadjale, pa nikom nista.

misko

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.

Ostin A

pre 3 godine

Ako je Feliks Brih zbog Srbije i nedosuđenog penala, sa pomoćnicima poslat kući sa Svetskog prvenstva, dobiti otkaz jer si Portugal sprečio da pobedi i ne zvuči tako strašno.

Drugo, sudije ne rade u državnoj firmi, pa da im je svejedno. Bore se za svoje klijente i takmičenja gde će da sude. Žestoka su lobiranja za te licence. Ako se zameriš velikim svetskim facama, a pogotovo ako se zameriš celoj naciji, u ovom slučaju Portugalcima. Još aktuelnom šampionu Evrope... Ne piše ti se dobro.

Koja Vitez

pre 3 godine

Mi Srbi smo najgori. Uvijek želimo da nam neko nešto pokloni, da nas drugi čuvaju od nečega umjesto da se zapne i postigne nešto.
Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.

ccc?

pre 3 godine

Hahaha... Sačuvao svoje mesto ! Oterao kolegu. A ovaj glavni gde je bio ? Na spavanju ?
(JPR24, 13. april 2021 16:02)

Ko treba bolje da vidi? Glavni sudija sa 30 m. ili linijski sudija koji je u liniji sa gol linijom? Ne moze glavni sudija da udje u 16 pa da vidi. Najmanje je on kriv.

TnT

pre 3 godine

Nekoliko stvari ide na teret mucenom Diksu. Kao prvo on je svojom greskom direktno odredio pobednika utakmice buduci da je to bio poslednji minut nadoknade. Dalje nije to neko sudijsko uverenje, tipa da li je intenzitet dodira na protivnickog igraca bio veliki ili ne, pa je ovaj pao ili da li je ruka bila dovoljno uz telo... Ovde je situacija cista, lopta celim obimom presla liniju u poslednjem minutu pri neresenom rezultatu, a ovaj je morao da bude na liniji i da to vidi.

Tacno je da je ljudski gresiti ali je i tacno da za velike greske slede velike kazne.

Brihova greska nije bas presudno uticala na rezultat utakmice. Mitrovic se tukao sa dva fudbalera, situacija je bila na granici a ne 100% cista kao Ronaldov gol. Vecina sudija bi svirala penal nad Mitrovicem ovaj na nasu zalost nije, zato je ostatak SP proveo gledajuci ga na TV.

Svako je dobio kaznu prema tezini greske a ne prema tome da li nam ide u prilog ili ne.

satro navijac

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....
(Horhe Valdano, 13. april 2021 19:52)

evo izvinjavam se bili smo odlicni a Tadic,SMS,Milivojevic i Mitar celo vreme pleli mrezu u stilu Barselone, a Kolarov izdominirao protiv Lihtsajnera dok je Matic odigrao maestralno na sredini terena a najbolji od svih je bio Krstaja na klupi koji je postavio taktiku da mu svi najveci treneri pozavide i pravo je cudo kako nismo Brazilce dobili sa 5-0 u narednoj utakmici...mislim malo realnosti ljudi.

Јабучило

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.

VUK

pre 3 godine

A gospodin koji džudo zahvat Albanca na Mitroviću nije okarakterisao kao kazneni udarac , sudi i dalje i napreduje kao sudija ?! Ko ošteti sa predumišljajem reprezentaciju Srbije , napreduje u karijeri , a ko slučajnom greškom pomogne reprezentaciji Srbije , bude odmah uništen i ostavljen bez posla !

Dejan

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?

Horhe Valdano

pre 3 godine

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.
(satro navijac, 13. april 2021 19:44)
Onda si bio isuvise mali...nisi ti ni gledao utakmicu, tvrdim! A sada, napunilo dete 6 godina, pa sve zna....

Kox

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Panterkilleru, ozbiljno si oboleo. Svuda te ima, po raznim portalima.
A Zvezda ti je glavna tema. Nju sanjaš, njoj se potajno diviš.

a

pre 3 godine

Pravda za Diksa.Nije bilo VAR-a.A i Ronaldo je nosio jak parfem,verovatno je
i to uticalo na odluku.O obaveznom ogledalcu dotičnog portugalca da i ne go-
vorimo.Možda je baš taj odsjaj narcisa zaslepeo Diksa.

Nikola

pre 3 godine

U šta se taj fudbal pretvorio bože dragi.... Pa da li kapirate da je to samo lopta , da je to samo zabava i igra ,da li imate dovoljno pameti da pokušate da to i ostane....

nesa80

pre 3 godine

Ako kojim slucajem budemo osvojili svetsko, (lopta je okrugla tako kaze izreka)
za sve je lopta okrugla u fudbalu samo za nas je kockasta,pre ce luxemburg osvojiti svetsko nego mi

ultrasrbin

pre 3 godine

View, 13. april 2021 15:45
Kao sto namerno nije svirao penal ili iskljucio bar 2 portugalaca odnosno kao sto je nasem stoperu namerno dao crveni za prvi start.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Zašto Brih nije tako reagovao i otpustio linijskog sudiju za onu krađu na SP?! A, da.... Krao i on. Plaćen parama narko kartela...

Flesh

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.
(Oliver, 13. april 2021 16:34)
Ako se igraju kvalifikacije za svjetsko prvenstvo , kakve veze ima Uefa sa tim.?Da malo bolje pratiš to o čemu tako uvjereno komentiraš, onda bi znao da Uefa ima var, a FIFA nema. Toliko.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@Dragan
A sta je tacno? Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja ekipa i sa dve pobede bi bila sigurna za drugu fazu. I da je kojim slucajem bilo nereseno Srbija bi imala 4 boda a Svajcarska 1. Sto se kmecanja tice... pa na svaku sudijsku odluku u nasu korist idu makar tri protiv. Gledajuci naravno sve sportove tako da....

qwert

pre 3 godine

Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.
(qwert, 13. april 2021 19:53)

Paa, ne znam bas. Na snomku se vidi, ali ne iz pravog ugla. Perspejtiva je cudo i puno puta zna da iznenadi. Kada bi se kamera rotirala da bude paralelno sa gol linijom, mnogi binse iznenadili. Mozda je gol, ali mozda i nije... ko zna?
(Dejan, 13. april 2021 20:53)



Nebitna je ovde perspektiva jer je lopta očigledno bila u golu cela. To bi se videlo čak i da je kamera bila postavljena i normalno na gol liniju.
U ovom slučaju nije bilo potrebno da kamera bude paralelna sa gol linijom jer se i ovog ugla jasno videlo.
Evo ti i slika koja je zaustavljen u pravom trenutku
https://mobile.twitter.com/ESPN_FDJ/status/1375926550395240457/photo/1

DEX

pre 3 godine

A sudija Brih i dalje na slobodi. On je direktno uticao na eliminaciju Srbije sa SP. Ovo je samo gol u pocetnoj fazi kvalifikacija. Nista znacajno. Ali u pitanju je Penaldo zar ne.

Oliver

pre 3 godine

Nema teorije da je pomocnik sa 30 metara mogao u sekundi da vidi da li je lopta presla liniju ili ne. Zato i postoji gol-linija tehnologija, kao i var sistem, ali na ovoj utakmici nije bilo ni jednog ni drugog.Za to je kriva Uefa, a ne ovaj nesrecnik ili Dani Makeli. Naravno, kola su se slomila na pomocniku. I svi znamo da ne bi bilo nista da je ovako isto ostecena Srbija, a ne Portugal i Ronaldo. Dupli standardi, ali vec smo navikli na to.

RW#0

pre 3 godine

Smesni ste vi koji pominjete Briha, pa on je zavrsio prvenstvo vec u grupnoj fazi zbog te greske. Engleske sudije prave strasne greske svake nedelje pa ih gledamo. Ovo je cisto odluka glavnog sudije.

pače Dinki

pre 3 godine

(misko, 13. april 2021 16:15)

NEBUDE - (ono kad istaknes svoju nepismenost).

To sto ti mislis je bitno koliko i uticaj najnovijeg paketa mera protiv inflacije na udar asteroida u Meksicki zaliv pre 65 miliona godina. Lopta je presla gol liniju, ali objasni ti to narodu koji je pobedio i NATO, zar ne?
(Goran, 13. april 2021 16:40)

Pišeš "ćelavom" latinicom i pametuješ o pismenosti. Pravi evropejac.

satro navijac

pre 3 godine

Da je dosudio penal Srbija bi 99% dobila tu utakmicu jer je bila bolja

bolja kazes? vise udaraca na gol imali Svajcarci,vise od 60% poseda lopte,velike sanse promasili Zuber i Dzemaili,precka Sacirija i jos sijaset polusansi za njih dok mi jedva da smo presli pola u celom drugom poluvremenu, vise od 3 dodavanja nismo povezali.

Horhe Valdano

pre 3 godine

Zvezdi sudije stalno pomažu, pa ništa. Nikome ni dlaka sa glave ne fali.
(Panterkiler, 13. april 2021 19:01)
Kako nikom nista ne fali? Tebi i glava, i u glavi, a da ti vidim sliku mozda ni na glavi...ovo nije vest o Zvezdi, navijacu mini, malog, potpuno nebitnog klubica!

roronja

pre 3 godine

Pitam se je li ovo realno?Otkaz za šta?!?
Ako je samo zato što nije sudio gol onda je to ludost! Situacija je bila takva da nije bilo lako vidjeti da li je bio gol ili ne,radi se o centimetrima.
Podrška pomoćnom sudiji!

Ronaldo je naš brend, dalje šape

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina
(neko ko zna, 13. april 2021 17:55)

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.

PRSKAJ POLIVAJ!!!

pre 3 godine

covek je bio 30 i vise metara od lopte koja je presla liniju 10 cm, mozda je i Ronaldo smetao pomocniku da lepo vidi loptu, i sve se desilo u velikoj brzini, a vidite sta se desilo.

Munja

pre 3 godine

Jos u detinjstvu sam cuo objasnjenje da sudija moze da prizna gol samo ako ga je video. u ovoj situaciji je mogao samo linijski sudija da sa sigurnoscu signalizira da je postignut gol. Iz bilo kog razloga, on ga nije video. Mozda mu je zasmetao jedan od fudbalera svojim kretanjem u blizini golaut linije; mozda je njegov polozaj ka korner zastavici kasnio za par koraka. Svejedno - desilo se. Da je priznat gol, nasi igraci bi svi skocili i tvrdili da lopta nije celim obimom presla gol liniju. Opet ne bi bilo pravog dokaza u smislu VAR-a. Ne moze niko sa 100% sigurnoscu da tvrdi da jeste bio gol, kao i da nije. Sve ovo naknadno je jadno. Imace Portugalija prilike da pobedi u revansu kod kuce, mozda cak pred publikom. U svakom slucaju su u prednosti a misle da su bolji. Ne treba ovo sa sudijama ni njima ni UEFA. Nema potrebe. Osim ako ima, a to je vec nesto drugo.

realno

pre 3 godine

Da je ostetio Srbiju dobio bi nagradu.
(Jadno, 13. april 2021 15:31)

Upravo, evo Felix Brych sudi nikad jace meceve i to je odbio da pogleda VAR (nije bio samo previd).

Romi

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.

tronoša, smaraš

pre 3 godine

zašto Brih nije dobio otkaz pre par godina za mnogo očigledniju stvar, za koju je pri tom imao i VAR kao pomoć? ovo je glupost i dokaz da postoje veliki i mali timovi i reprezentacije...

Kontras

pre 3 godine

Sramotna odluka. Ljudi grese. Koliko puta su pogresili i u drugim situacijama? Tvrdim da je pogresio u slucaju da smo mi tako dali (verovatan) gol ni pod tackom razno ne bi dobio otkaz. Dogla bi se mala halabuka, kritika i to je sve.

E, zato treba jos vise da se ujedinimo, delije, grobari kad je u pitanju reprezentacija i da se plasiramo kao prvi na SP. Cini se da ova sa Piksijem to zasluzuje.

Sta bi tek trebalo da se desi glavnom sudiji meca Svajcarska-Srbija kada je NAMERNO svirao faul Mitrovica iako su ga dvojica ili trojica svajcarskih igraca drzala u svom sesnaestercu?

Horhe Valdano

pre 3 godine

Bravo. Šta bi se dogodilo da je bilo obrnuto? Ostavljam vama da prosudite.
(Ronaldo je naš brend, dalje šape, 13. april 2021 18:13)
Mi bi mali kmecali, a ovaj bi sudio ligu sampiona. To bi se desilo. Zato mi je ovaj nepriznati gol najomiljeniji u zivotu!

neko ko zna

pre 3 godine

Vecih kmečavaca od nas Srba nema. Opravdavamo kada mi nekog oštetimo,a kmečimo kada nas oštete.
Evo 3 godine kmečimo zbog Briha mada znamo da to nista ne bi promenilo jer je tradicionalno grupna faza Mundijala naš plafon.
Rekao bi covek da smo Brazilci, ostetio nas Brih pa nismo uspeli do 6.titule prvaka sveta.
Hahahaha
Tragikomičan smo narod.A sad da vam kazem da necemo ni na sp,eventualno mozda, ali mozda, preko baraža. Škotlandjani se još ohladili nisu,a mi po obicaju visoko letimo,previsoko.
A sada lupajte minuse,živi bili pa videli
(Boki, 13. april 2021 17:37)

Brih i dalje sudi, sudjjska trojka ista ...
A eto, ovde odmah otkaz ..

Inace, ja ne razumem tah prelazak na sudijske trojke ... Pod plastom bolje saradnje i razumevanja, zapravo se otvorila prilika za organizovaniju pljacku.

Ako imas tri ucesnika, koja se imenuju pre te utakmice, verovatnoca da neko propeva kod mutnih radnji je veca ... Ovako, organizovana trojka ide i radi sta treba, i sta ko plati ...

neko ko zna

pre 3 godine

Ovo je poruka ...
Na ustrb slabijih, mozete praviti greske.
Ali ako ostetite uticajnije, ide otkaz.

Sta mislite, za koga ce suditi sledecu sumnjivu situaciju? Za slabijeg?

Zato ne gledam fudbal nekih 6-7 godina

DM32

pre 3 godine

Ja se ne bih smeo zakleti da je lopta prešla celim obimom liniju. Da je milimetar na liniji bila nije gol. Koliko puta zovnu challenge u tenisu i loptica dirala liniju iako je izgledalo da je cist aut.

Majo

pre 3 godine

Bilo bi fer angazovati coveka u Linglongu kada je vec zbog nas izgubio posao. Ovde bi mu bilo laganica kod nas su golovi iz auta normala stvar i prolaze bez problema.

qwert

pre 3 godine

Ko je dokazao matematički geometrijski da je lopta CELIM OBIMOM prešla gol liniju.NIKO.
Pogledajte VAR tehnologiju u Engleskoj gde se gleda u milimetar i dokazuje.
Geometrijski dodirna tačka lopte i terena može da bude na 10cm od gol linije i da gol NEBUDE priznat pošto ceo obim lopte nije prešao gol liniju.
Prečnik lopte je 22cm odnosno poluprečnik 11cm.
Mislim da gol nije bio.
(misko, 13. april 2021 16:15)


Na snimku se vidi i može se sa stopostotnom sigurnošću reći da je lopta bila u golu, odnosno da je cela prešla gol liniju. Pogledaš snimak I zaustaviš ga u pravom trenutku i videćeš. U toku prenosa snimak prvobitno nije zaustavljen u pravom trenutku nego malo ranije. U nekom od narednih ponovljenih snimaka je lepo prikazano.

theinternetmaster

pre 3 godine

Slažem se da je velika greška, ai dobiti otkaz je previše. Bilo je i mnogo većih i pogubnijih grešaka od ove pa đe na kraju ništa nije desilo... Ovo je samo još jedan pokazatelj da i u fudbalu kao i u životu generalno sve zavisi od toga koliko ste ime...

netko

pre 3 godine

Velika greška - sledi otkaz! Tako stvari funkcionišu u civilizovanom, neutralnom svetu... Postoji odgovornost i tako treba da bude...
(Lax, 13. april 2021 16:27)

pa onda bi sve sudije sto su sudili realu, barsi itd onomad kad su osvajali LS na nepostojece penale i ofsajde trebalo poslati na njivu da kopaju jer za sudski posao nisu.

bila bi poprilicna cistka medju sudijama.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

@satro navijac
Da, do tog nedosudjenog penala definitivno bolja ekipa. To sto smo posle pali je posledica vise cinilaca a osnovni je bio taj sto je ceo vezni red imao zute kartone i nije mogao da igra onako agresivno kao sto je bilo neophodno u toj utakmici. I pored svega smo imali sansu da izvucemo X ali su nas u tome sprecile prvo izmene a onda i pomracenje svesti Duska Tosica. Covek je prvo hteo da napravi ofsajd zamku na njihovoj polovini?!?!? Da bi posle trcao za Sacirijem kao na treningu umesto da ga je srusio kako je znao i umeo po cenu crvenog kartona i kazne od XY utakmica.

MarkoGrof

pre 3 godine

A, sta je sa pomocnikom koji je prevideo Kristijana u ofsajdu kada je dao gol nasoj reprezentaciji pre neku godinu? Je l i taj dobio po usima ili?

Sabre

pre 3 godine

Kapiram ovo je zato sto su generalno bili razocarani sudjenjem, tipa besmisleni crveni karton nasem stoperu koji bi inace bio tu da presece loptu, ili nedosudjen penal cist ko suza za nas? Sigurno je samo to, jel tako, nemoguce je da je samo zbog tog gola?!

Duke

pre 3 godine

Ovde se ne radi o kojoj gresci je rec, i da li je sudija slucajno ostetio Srbiju, Portugal ili bilo koju drugu reprezentaciju ili tim. Greske se desavaju i to je deo svacijeg posla, pogotovo ovde gde nije bilo pomoci Gol-tohnologije ili VAR-a. Ovde se radi o tome da coveku posle jedne greske, odmah uruci neko otkaz, posle vise godina uspesnog poslovanja. Ako je linijskom sudiji ovo vec druga ili treca greska, pa onda i u redu, ali ako se desilo prvi put, to bas nije fer, pogotovo pred veliko takmicenje kao sto je Euro. Podli potez glavnog sudije, koji se ipak pita sve.

Zagor

pre 3 godine

A ko kaže da samo u Srbiji ili južnoj Evropi postoji fudbalska mafija? Sudija izbaci svog pomoćnika, jer je nešto video, što ovaj nije. Znači sudijski pomoćnici nemaju težinu. Šef potplaćen da izbaci nižeg kolegu, jer je ovaj "ponizio" Ronalda. Para je važna, ne fudbal.

Čika Dača

pre 3 godine

Evo još malo ulja na vatru. Felix Brich, doktor pravnih nauka, proglašen najboljim evropskim sudijom protekle decenije 2010-2020. E, sad penal... VAR sudija je bio njegov mladi kolega i naslednik Cvajer. Mogu da se kladim da bi Cvajer pozvao Briha da pogleda snimak, ali kad je Brih dosudio kontra faul (!?), znači faul od Mitrovića, Cvajer je odustao... Da se VAR javio to bi bilo zapišavanje Briha, jer ne samo da nije svirao penal, već bi morao da "prizna" da nije bilo ni Mitrovićevog faula. Jednostavno, Cvajer nije hteo da ide toliko protiv njega. Ima na youtube duel Prosinečkog i slavnog SFRJ sudije Beusana, gde ova priča kako nije bio penal. Ali u fudbalu ima pravilo "sve se vraća" i evo vratilo se protiv Portugalije.

Bob

pre 3 godine

Ajmo malo...
Kakv bre otkaz.Pa nije ga on zaposlio.Kakva gluoost.
Sudice on i dalje.Ne placa ga on.Bio je u tom timu i vise nije...Ne otkaz u pravom smislu reci.

Марко

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

Феликс Брих је имао ВАР систем на СП-у на утакмици коју смо играли против Швајцарске када није свирао чист пенал над Митровићем. ВАР није гледао, не зато што је био сигуран да није био пенал, већ зато што није смео да га свира. И то судија увек може да уради, јер није у обавези да гледа ВАР.

Beograđanin

pre 3 godine

Sinke@ovo nema nikakve veze sa Ronaldom. Odluka je glavnog sudije koji je izgubio povjerenje u svog pomoćnika.
Žao mi je čovjeka. Greške se dešavaju a pod kakvim će tek pritiskom biti ostali ako su posljedice grešaka ovakve. Zato hitno treba uvesti var sistem na sva ozbiljnija takmičenja da se ljudski faktor isključi.
(Romi, 13. april 2021 15:54)

A onda se ostavlja sudiji na volju da li će da pogleda nešto ili ne, ili se izvlače milimetarske linije za ofsajd, kada su određene ekipe i timovi u pitanju.

Ivan

pre 3 godine

Ovako svi šefovi shvataju timski rad, kada je odrađeno dobro on je najzaslužniji, a kada nije onda saradnici dobro dođu jer neko treba da bude kriv. Ovo je glupa odluka, svakom sledećem pomoćniku će biti teško da ima samopouzdanja.

PimPong

pre 3 godine

Meni je zao pomocnih sudija u ovakvim situacijama. Njihov zadatak je da budu u liniji sa drugim najblizim igracom golu (sto je najcesce neki centarhalf), i onda se od njih ocekuje da pretrce 10-20 metara u jednoj sekundi da vide da li je lopta presla gol liniju ako neko sutira na gol i ako dodje do sporne situacije. A u slucajevima kad se prizna gol bez tehnologije, cesto se ispostavi da lopta nije svim obimom presla liniju, i da neko malo parce lopte dodorije gol liniju.

Taurunum

pre 3 godine

@Djordje P,
Kao prvo druže nije pomoćnik dobio bukvalno otkaz, već ovaj ne želi da bude u njegovom timu. Taj pomoćnik će i dalje biti pomoćnik u holandskoj ligi za meč za koji ga delegiraju . Samo sudije koje često sude evropu imaju '' svoju ekipu'' sve ostale sudije koje po nekad sude evropu bude im pomoćnik kojeg nikada nije video. Nas Mažić će imao svoju ekipu, ali to je samo kod top sudija svi ostali dobijaju pomoćnike koje im dodele po meču. Malo je trlo ako vec sude godinama zajedno, kao da taj glavni sudija nije pogrešio 1000x. Greška ovog pomoćnika se svodi na to kao kad glavni sudija ne svira čist penal. Sudije imaju VAR pa pogrese a ne čovek koji je bio udaljen 30m.

neko tamo

pre 3 godine

@Lax,

Ne funkcionise tako uopste u civilizovanom svetu, dobri ljudi se uvek cuvaju, upravo se najcesce u banana drzavama sutnu zarad licnih interesa. Ovde se glavni sudija poneo bas tako, prodao je kolegu sa kojim je godinama sudio bez ikakvih vecih gresaka, nazalost podlegao je velikom pritisku posto je ostecena jedna mocna reprezentacija i, logicno, uplasio se za posledice po sebe i svoju karijeru.

Ovakve stvari nazalost ce uticati da sudije ubuduce, kada nisu sigurni u nesto, uvek sude u korist mocnije ekipe kao sto se desava u nasem prvenstvu odavno.

Horhe Valdano

pre 3 godine

KOLIKO SE JA NE RAZUMEM..POJMA NISAM IMAO DA GLAVNI SUDIJA BIRA I OTPUSTA POMOCNE
(PERA, 13. april 2021 15:59)
Hahhaaa... ni ja! Nema veze, neka uvek grese u nasu korist, i neka ih otpustaju...

Алекса

pre 3 godine

Košarkaši, odbojkaši, vaterpolisti bi uvijek priznali poraz, dok Srbija se diči bodom umjesto pošteno da su priznali i izgubili. A cim to Piksi vodi, sve je jasno.
(Koja Vitez, 13. april 2021 19:35)

Ништа теби није јасно. Кошаркаши одбојкаши и ватерполисти су исто Србија. Дивац ништа није признао 2002. а није ни његово да признаје. Судије суде. Понекад греше.

Играчи не суде. Играч и не види на терену добро. У првој години "челинџа" један Роџер Федерер је погрешио 100% својих покушаја да суди.

deki

pre 3 godine

treba onom kikseru Dmitrovicu da se zahvali da nije precenio tu loptu i bolje odreagovao nebih ni dosli u situaciju da Ronaldo i sutne na gol.nije ni jednu loptu odbranio na taj mec.sad se samo o tom golu prica niko ne kaze kako smo nadigrali Portugaliju u drugom poluvremenu. pusti Piksi Rajkovica da brani daj mu poverenje i oc ce to da pokaze kao u francuskoj sto cini vec godinama tamo je on jedan od najboljih golmana.

smeh

pre 3 godine

@Малтене да човек пожели да се то догоди истом судији и нама. Па да видимо шта би било.
(Јабучило, 13. april 2021 15:39)

Ako možeš da napišeš koga je Feliks Brih oštetio na utakmici Srbija - Švajcarska sa poslednjeg SP i da li i danas obavlja posao prvog sudije? Ako i dalje obavlja posao prvog sudije koji je poslednji meč sudio? Baš me interesuje koja mu je kazna ili nagrada, zavisi kako se gleda, bila?

War Inside My Head

pre 3 godine

Jedna greška i ode karijera,surovo!Samo ne znam da li bi isti ishod za linijskog sudiju bio,recimo na utakmici Portugal-Gruzija,a da su Gruzini oštećeni?

T

pre 3 godine

Mislim da ovo nije fer, jer je ovakve stvari vrlo tesko videti kad neko izbija loptu u vazduhu, a treba proceniti sta se desilo u delicu sekunde. Da pogresio je, ali je greska bila u situaciji gde je bilo vrlo tesko videti sta se zaista desava.

Mr. Max

pre 3 godine

Lako je komentarisati iz ugla gledaoca i slike na tv-u pogotovo kada je usporena inače iz prve ni mi nismo znali da li je gol ili ne. Gledati sa 25m i potrefiti pravi ugao kao linijski sudija nije baš lako. Moglo je da nam se desi da prizna gol a da lopta nije prešla.