Ponedeljak, 12.04.2021.

14:30

Armstrong pored dopinga koristio i motor na Tur d'Fransu? VIDEO

Lens Armstrong optužen je da je koristio motor na Tur d'Fransu.

Izvor:

Armstrong pored dopinga koristio i motor na Tur d'Fransu? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

Never Mind

pre 3 godine

Sve je tačno ali, zašto ne navedu i da je on u stvari kiborg i da ima mehaničke noge i veštačka pluća?

Ono, kad imaš potrebu čoveka koji je već ponižen i bačen u blato dodatno ponižavati. Radi ekskluzive i samopromocije. Mnogo mi je to gadno.

Ja kažem, varao sam, priznajem, a onda se nastavi: varao si, varao si, varao si.............

pažljivi

pre 3 godine

Bez sumnje da je. Tu se radi o nekoj ranoj verziji KERSa i motor nije iza nego je prikačen na postojeći pogon gdje se ne vidi. Osim toga, ne treba mu neka kilovataža, dovoljno je 2-5%

netko

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora
(Kilovati na kilo, 12. april 2021 21:15)

nova fus kosilica, mora da je imao i masinu za kretanje kroz vreme da ode po nju :D


pa motori od pre 20 i nesto leta nisu bas bili takvi ko danas...

stvarno ima jakih komentara ovde.

drvobradi

pre 3 godine

@mikro
Ma kako da ne. Nesto ti tu fizika ne stima, ako uzmes u obzir snagu motora, na kojoj voltazi radi, kao i struju koja mu treba.
@Đole
Covek je odlican inzenjer. Ako sam dobro skapirao ceo clanak, on je prvu verziju napravio 1998 i prodao je za 2 miliona dolara, uz uslov da se ne bavi time i da ne prica o tome 10g. Ja kazem da je prodao jeftino, uzevsi u obzir koliko para se danas obrce u svetu elektricnih vozila.

Djuro Danicic

pre 3 godine

A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)

A izmedju redova, "steta sto to nisam bio ja taj uzbunjivac pa da zivim vrlo lepo i bogato".

vise fools nego horses

pre 3 godine

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)
-----------------------------------

Ovo je, inace, notorna laz. Armstrong nije prosao testove, ali mu je dozvoljeno da se takmici jer je tvrdio da je to posledica uzimanja terapije za kancer od koga je bolovao.

Marion Jones je pala na doping testu 2006. godine, na nacionalnom prvenstvu Amerike (znaci nacionalna doping agencija).

C.J. Hunter, njen suprug, je bio pozitivan pre OI u Sidneju, te je, sa istih, bio diskvalifikovan.

Ali nema veze, ti imas "sliku" koju si sam stvorio, pa udri to tastaturi.

111

pre 3 godine

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.
(U pravu si, 12. april 2021 19:39

GENIJALAN, prevarant. Dok se drugi grce on jos ima i motor? Tu su ukljuceni i neki drugi ljudi a ne samo on. To nije sportista, to je prevatant. I nije mu bez razlogom SVE oduzeto, i sponzori su ga napustili. Ostao je da bude NIKO i NISTA. Vidim da neki obozavaju nekoga, ko je NIKO I NISTA. Pa svaka vam cast. Imate pravog idola u svom zivotu.

Kilovati na kilo

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora

321

pre 3 godine

covek 7 puta presao igricu...
zver.
(leba i igara, 12. april 2021 20:02)


I eto, oduzeli mu sve igrice ? Zasto? Bas su nepravedni. Mogao je jos da se igra..Bas je svet nepravedan?

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Ma jeste izlazio mu je propeler iz dupeta ali onaj nevidljivi.
(Vlada, 12. april 2021 14:46)

Ja sam opet cuo drugu teoriju: jedan strucnjak koji je celeo da ostane anoniman pouzdano tvrdi da su mu ugradili mijaturni mlazni motor bas u zadnjcu. Motor je radio na sagorevanje gasova koji nastaju prilikom kozumiranja pasulja tetovca. Tako se on nadere pasuljcine pre etape pa kad mu treba ekstra pojacanje on se samo malo pljusne po bulji i tako aktivira taj mlazni motor! I presisa sve.
Ako su lagali mene i ja lazem vas...

Đole

pre 3 godine

Našao sam link genijalnog Mađara. Smislio je on mnogo toga. UŽIVAJTE NEVERNE TOME!
LINK: https://www.cbsnews.com/news/60-minutes-investigates-hidden-motors-and-pro-cycling-2/

Đole

pre 3 godine

Prijatelji, taj tajni motor i još nekoliko inovacija je smislio čuveni mađarski inžinjer. Bio je skroman pa je za prvi mehaničku prevaru napalatio samo 20.000 američkih dolara. Naći ću vam originalni video o tom čoveku i nekoliko njegovih smicalica koje su direktno uticale na plasman na Tur de Fransu i NIJE samo radio za jedan tim, i nije samo radio za Armstronga. Veći mu je pronalazak kada su svi organizatori saznali za njegove "inovacije" počeli su timovima da uzimaju nasumično bicikle na RENGENSKI pregled. Našao je način i rengen da prevari, ha,ha.
Dok ne nađem taj link evo vam analiza jedne od dve najbolje medijske kuće na svetu za profesionalne bicikliste i testa bivših profi vozača a danas uspešnih novinara! Odličan test, bicikl sa tajnim motorom protiv regularnog bicikla i dva britanska profesionalca.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=Wv5F5N6mFf0

Jumko

pre 3 godine

@War Inside My Head Veruj da su napori profesionalnih sportista u bazicnim sportovima koje si nabrojao, istog intenziteta kao i biciklistima... Tacno da takmicenje traje krace, ali se oni za ta 2, 3 dana takmicenja surovo pripremaju i prolaze kroz iste napore kao i biciklista tokom 3 nedelje takmicenja! Jednako i doziraju snagu, bilo da je trening ili trka, pogotovu takva duga kao sto je biciklisticka!

Јабучило

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Да занемаримо мотор. Дрогераш није највећи.

Nemanja

pre 3 godine

@ Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Kako moze biti najveci biciklista ikad kad nema zlato na Tur de Fransu?

Петар

pre 3 godine

За мене баш грозан лик. Тако нешто антипатично и зло скоро нисам видео.

U pravu si

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.

zlo

pre 3 godine

Mujo i ostali, svaka cist. Lepo se ismejah. Uzdravlje. Onaj “ma da, prvo svirao trubu pa sleteo na mesec pa vi vidite da nije nesto mutno” je pobedio.

mkg

pre 3 godine

Sve sam bliže ubeđenju da su ga od starta do cilja etape prebacivli helikopterom ili vremeplovom.
Hiljadu puta kontrolisan na doping, pregledani bicikli, a onda teorija zavere.

bata kale

pre 3 godine

A kad je pokretao motor, morao je da prdi, da bi ublažio zvuk startovanja motora. Da bi to mogao konstantno da radi, pred svaku etapu je jeo pasulj, dopreman direktno iz Srbije...

76er

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p
(466453, 12. april 2021 15:51)

Ja ne znam odakle si ti izvukao ove gluposti, ali dovoljno je reci da je potvrdjeno postojanje takvih motora u biciklizmu odavno, samo tek sad kontaju da je i ovaj prevarant to koristio.

Sanja

pre 3 godine

Za motor ne znam. Ali znam da su svi, SVI dopingovani. Dakle on je bio prvi medju dopingovanima. U cemu je problem?
Mislim, za mene doing jeste problem, ali za ove oji ga razapinju, nije. Jer da je tako, SVE bi sistematski testirali svakog dana, a ne nasumicno.
Organizatorima odgovara da imaju "gladijatore" koji postizu senzacionalne rezultate. Publika zato gleda. Jako je malo onih koji stvarno vole i razumeju ovaj sport i koji vrlo dobro znaju da je nemoguce ostici takve brzine na takvim nagibima bez omoci hemije.

Inace, da je Armstrong Francuz, cuvali bi kao kao ikonu... tuzno je gledati koliko gube. Sami za sebe govore da su "gubitnicka nacija", ali sa tako mnogo arogancije.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A zašto ja nisam iznenađen ?
Ovakvim balvanima bih ugrađivao motor analno. A biće bruke kad neko izvede američki košarkaški tim na antidoping test.
Pitanje je da li će i njima da oduzmu sve osvojene medalje ?

kvasac

pre 3 godine

Ja sam ga jednom lično video da na trci vozi trotinet na baterije. Stavio je bicikl na leđa i vozio se tako 5km.
Mislim da je kupio u Lidlu, bila neka rasprodaja.

Treba to ispitati!

Sinatra

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.

dobro jutro

pre 3 godine

Nezgodno, jako nezgodno. Direktno postavlja pitanje da li je biciklizam sport ili je to samo vožnja bicikle ili nečeg nalik tome? Moraće da počnu da proveravaju i bicikle, a ne samo bicikliste. Za svaki slučaj moraće izgleda i bicikla i biciklista na odgovarajući skener. Bicikla na proveru da li ima motor a biciklista zbog mogućnosti da mu ugrade neuro implante koji autanizuju bol ili osećaj zamora. A zbog mogućnosti da se neodzvoljeno sredstvo isporuči lokalno (postoje takve terapije) moraće na testovima to jest njihovom razvoju još da se radi, jer se ova neće videti ni u krvi ni u mokraći, a na biopsiju mišićnog tkiva posle svake trke to nije nešto na šta će trkači da pristanu. Moraće da se nadju novi načini. U suprotnom takozvani profesionalni sport mora da se proglasi industrijom zabave i prestane da uživa dimenziju sporta, jer je postao bliži prostituciji nego sportu.

only fools and horses

pre 3 godine

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.
(Sinatra, 12. april 2021 17:09)

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga. Oni su kasnije proznali da su koristili. A kad su na olimpijadi u L.A. 5 od 6 američkih biciklista bili pozitivni, medalje im nisu oduzete jer je njihova država garantovala da su taj dopong koristili zbog medicinskog razloga jer su svi imali astmu. Kao što je na primer Simone Biles ima zvaničnu dozvolu da koristi nakvažniji doping u gimnastici. Pa su oni ruski hakeri to provaloli i objavili.
A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.

Sinatra

pre 3 godine

Pare mu niko uzet nece tako da ga bas boli uvo. To samo govori koliko je sport lazan
(pierre woodman, 12. april 2021 16:05)

Pare su mu uzeli i od nagrada i od sponzorstava ali je imao srece sto je bio jedan od prvih investitora u Uber i sad od toga ima oko 50 mil.

Podgoričanin

pre 3 godine

U posljednjih nekoliko godina je vidno pojacana doping kontrola tako da se na turu dnevno testira do 50 vozaca, pazite, svakog dana kao i provjera bicikala da nema pomagala nekih 30 do 40 bicikala dnevno. Ako ste pratili posljednji tur onaj voditelj na ES je puno pricao o tome. Ne znam kako se zove, bivsi je biciklista ali nevjerovatno zanimljiv lik.

dude

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

jeste. felps je jeo gravče na tavče pre trke. mlazni pogon.

Robert_Hr

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

------------------------------------------------------------------------------
Da točno, ali tu nije riječ o elektromotoru od 500w nego o boostanju vozača bicikla da može konstantno da udara pedale na 500w. Ako amaterski biciklist može neko vrijeme držati tempo cca 250-300w što je odličan rezultat, a Armstrong je boostan na 500w onda mu to daje odličnu prednost pred konkurencijom. Takvi elektromotori su bili skriveni u samom pogonu bicikla (između pedala unutar rame) i vjerovatno ih je tada bilo teže za otkriti. Znači, nije riječ o elektromotoru od 500w jer ga definitivno nebi bilo moguće sakriti nego o tome da se vozaču bicikla olakša posao da konstantno drži 500w na pedalama. Inače, meni osobno je Armstrong i dalje top sportaš uz činjenicu da je varao, jer kao što je većina napisala, neka baci kamen onaj prvi koji je full pošten u tom sportu. Mislim da ga skoro i nema. Problem je jedino što što je Armstrong otkucavao druge za koje bi sumnjao da se dopingiraju, a što je izuzetno licemjerno. No...kako god....da je lako pobjediti 7x za redom na TDF-u sa preboljelim uznapredovalim karcinomom testisa, sigurno nije i zato je on meni osobno vrh unatoč svemu...

mikro

pre 3 godine

@drvobradi
Sta je problem u armaturu bicikla ubaciti 1,5V baterije jedno 6,7 pase, jos ako su tipa A to je skoro 21000mAh dovoljno da ga pogura uz brdo par minuta, vise mu nije ni trebalo.

Takva tehnologija postoji jos od "OTO-a" 1980 :).

Karlo Prvi

pre 3 godine

Biciklizam je na žalost sport u kojem su doping i varanje postali uvreženi. Tomi Simpson je umro 1967. zbog previše amfetamina, tako da ova pojava nije nova. Armstrong je najgori ali ne i jedini primer. Od takmičara se traži nemoguće i onda se svet čudi kako se dopinguju. Samo čekam kad će i britansko "čudo" iz zadnjih 10-15 godina da bude raskrinkano.

Vuxan

pre 3 godine

Pogledajte film na ovu temu "The Program". Upravo sam ga pogledao.
Bicete sokirani koliki je to bio prevarant.
Ovo sa motorom 100% vjerujem da je tacno.

igor

pre 3 godine

Jel’ to onaj Amstrong što je prvi išao na Mjesec?
(Mujo vozi biciklo po mjesecu..., 12. april 2021 15:45)

Ma jok. To je onaj što peva 'What a wonderful world'.:)

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lik Može slobodno još uvek svima da se smeje u lice njemu nikad nemogu oduzeti sav novac koji je dobio što od sponzora što od nagrada,mnogo toga je potrošeno,prepisano na bližnje i porodicu Armstrong.Da se nelažemo kad bi imali šanse svi bi uradili isto a ima baš prevaranata.Biciklizam su zbog svakogodišnjih afera prestali da proveravaju doping a za slične likove danas garantuje država kao što je SAD dok ostale kažnjava i daju zabranu nastupa u ekipnom sportu pod svojom zastavom mogu da se takmiče samo kao pojedinci ali ne pod zastavom svoje države.Pre se odnosilo na Kineze danas na Ruse.A usput imaju i blagoslov Vatikanskog pape i Britanske kraljice Elizabete.

Cica

pre 3 godine

Čudi me da nisu rekli da je motor pravljen i montiran u Srbiji
(Djura, 12. april 2021 16:08) # Link komentara

Izgleda da ti stvarno mislis da svi na svetu samo o Srbiji razmisljaju i da smo mi neki bitan faktor? Pa 80% svata ne zna ni gde se nalazimo, a ne da misle o nama.

War Inside My Head

pre 3 godine

Uz bazične sportove,atletiku,plivanje,gimnastiku dosta manje,biciklizam je najprljaviji po pitanju doping skandala.Samo što u prva tri navedena sporta,samo takmičenje traje mnogo kraće,a biciklistički veliki tourovi traju po 3 sedmice,pa samo mogu da zamislim kakvi su to napori?Prelaze dnevno u prosjeku oko 150km,od ravnice pa do uspona preko alpskih,pirinejskih,apeninskih prelaza na preko 2000 m/n visine!Očigledno da je ta želja za pobjedom tolika,da su spremni na sve vrste dopinga,još individualno,iako timski učestvuju,potreba da nadmaše protivnika prevazilazi etiku i sportski duh!?

Toni

pre 3 godine

Vrhunski profesionalni sport je samo za rijetke i odabrane. Neki nešto postignu, većina ne. Pojavile su se hiljade novih Novaka Đokovića od koji 99,9% neće napraviti ništa. Učite djecu da se bave fudbalom i košarkom. Tu i prosječan dobro prođe u životu.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.
To je kao da tužiš ove što su slagali o putovanju na mesec ili da tražiš kaznu doživotnog zatvora za precednika Busa tokom pomoči rušenja zgrada 9.11.

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Milane, ne zelim da ulazim u polemiku... da iole pratis biciklizam, znao bi da su posle 'oduzimanja' titula i naknadnih analiza uzoraka prema novim listama zabranjenih supstanci, svi vozaci koji su vozili u Lensovo vreme, isto tako priznali da su i svi oni koristili te iste stvari, i odbili da se njima dodele 'oduzete' titule.
Dakle, bio je najbolji medju jednakima u to vreme, po pravilima koja su tad vazila za sve, pa i za njega.
Ako pricamo o ovoj 'vesti' o koriscenju 'motora', priseti se vremena posle Lensa, kad su vozace na trkama kontrolisali termalnim kamerama, da bi sprecili upotrbu baterija i elektromotora ugradjenih u ramove...Dakle kao i hemiju tako i sve ostalo, koristilo se masovno dok ih nisu provalili...
Verujem da si sve ovo vec znao, ukoliko uopste pratis ovaj sport, ili je potsmevanje sustina tvog komentara... U zdravlju mi ostani.

Jelena

pre 3 godine

Svi oni koriste neke stimulanse koji su dozvoljeni do nekog momenta, a onda ih proglase zabranjenim. Primer Sarapova i meldonijum. Koristila godinama "lek za srce" dok ga nisu stavili na zabranjenu listu. Zavisi ko ima bolji strucni tim i ko moze uvek da ide korak ispred antidoping agencija.

Pera85

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)
Pa on je amer. Merion Dzouns isto. Lista je podugacka, brate

mikro

pre 3 godine

@466453

A sta ce mu takav elektromotor? Dovoljan mu je princip koji gura i vuce, a za to mu ne treba elektromagnetni elektro-motor (servo), vec linearni, manji je moze da se smesti da se ne vidi.

JPR24

pre 3 godine

a kako je taj motor prenosio snagu na tockove to ne moze da se sakrije.
(moze bit a i ne mora, 12. april 2021 16:28)

Naravno da može.
Hub direct drive motor.. Guglaj. Pa traži Cromotor. Pa će ti biti jasnije šta i kako.

tacka

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.
(šloser, Kumrovec..., 12. april 2021 15:40)
--------------------------------------------

Shvatio je Milan itekako, nego ti nisi. Nikola pokusava da opravda doping time sto je sve bilo jednom dozvoljeno, do momenta kada vise nije. Armstrong je koristio nedozvoljena sredstva, i to je kraj diskusije.

markus1975

pre 3 godine

Jedva cekam Nolo da dodje na red i ona blesava prica o glutenu koju ne znam ko je progutao??
(Pera Mitic, 12. april 2021 15:41)

Osetljivi na gluten ne piju nikakve lekove, već samo paze šta jedu. Obrazuj se malo pre komentarisanja!

Milan

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha

chief

pre 3 godine

Moze li iko da pomisli da onako mrsavi, tanki i sitni biciklisti mogu da voze trku po nekoliko sati gore-dole a da ne koriste nikakve stimulanse bilo oni dozvoljeni ili ne. Kao u trenigu su. Vazi i za ostale sportiste.

mi trcimo slozno i dah nam je isti

pre 3 godine

nista me ne cudi od amerikanaca, ne postoji sport gde se ne dopinguju a niko ne sme da im se suprotstavi, jadnici
(Petar Milakovic, 12. april 2021 15:04)
-------------------------------------------

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.

Ms

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.

Jim Beam

pre 3 godine

Najveći problem kod optužbi da je on najveći prevarant u istoriji sporta jeste taj što su i njegovi glavni konkurenti (Bjarne Ris, Urlih, Pantani, Kloden, Baso, Vinokurov...) svi redom kroz manji ili veći deo karijere bili suspendovani jer su se dopingovali. Da ne umanjujem to da je Lens prevarant, ali pre bih rekao da je više do sporta, nego do takmičara.

Radonja

pre 3 godine

To je generalno problem kod americkih sportista. Niko nema prava da ih kontrolise, imaju svoje antidoping agencije koje iznesu prljav ves tek posle 10-15 godina. Mnogi koriste doping sredstva pod izgovorom da imaju neke urodjene bolesti kao na primer gimnasticarka Simone Biles koja koristi doping u vidu sredstva za smirenje (sto je najvažnije u gimnastici) jer je bila hiperaktivna kao dete.

Pekar

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ti si prespavao poslednjih 35 godina. Te dve države više ne postoje, a SAD postoji.
Ne znam da li si čuo, raspala se Jugoslavija...

kro-manjon

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ko je spomenuo Sovjete i Istočnu Nemačku? Ni jedni ni drugi ne postoje već 30 godina. Ovde je reč o USA sportisti i njihovim sportistima.

Вук Караџић

pre 3 godine

istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Немци су то. свакако ближи Америма него Русима. Америка је пуна Немаца, многи су још увек нацисти.

šloser, Kumrovec...

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.

miki

pre 3 godine

tesko je biti konstantno dobar, onima kojima je to tesko, krenu sa nekim vidovima nove podrske i podsticaja, nesto sto ce im odrzati dobar nivo u takmicenju. Bio je slucaj sa sestrama Vilijams, da jedna od njih koristi neka sredstva da joj poboljsaju disanje, sto je isto doping po recima strucnjaka. Ako je to doping, sta onda sve moze da bude doping...

slaviša šmigič

pre 3 godine

Naravno da je moralo ostati prekriveno zamislite reakciju onih biciklista koji su zaostali za Armstrongom takvu tehniku je mali problem ugraditi a još ako imaš privilegije niti testova dopinga niti mogučeg pregleda i provere bicikla i uvek dira kad se ide prema gore na istom mestu u trenutku kad ti treba sva snaga za držanje brzine dok se penješ biciklom on spušta jednu ruku i ide ispod sedišta.Gledam snimke pri svakom dodiru dobiva ubrzanje.

466453

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
E sad sto je nakon sto je pobedio i rak, poceo da palamudi protiv farmaceuta, americke antidoping agencije i WHO, te nije hteo da bude njihov maneken...to je ovo sto sad svaka vrana daje sebi za pravo da komentarise najveceg sampiona u istoriji biciklizma.

Јабучило

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

Неће. Њега су обоготворили.

kaokakao

pre 3 godine

E malo ga pretjeraše.
(delboj, 12. april 2021 14:51)

A zasto? Da pratis malo biciklizam, znao bi da nije jedini koji je koristio te ugradjene motore. Sad vec to ne prolazi, ali ranije jeste, bar sto se elektro motora tice.

drvobradi

pre 3 godine

Hoce reci da je imao el.motor od 500W, 800g tezak sa baterijom, tako lepo upakovan pre 20g? Bolje da je prodao tu tehnologiju nego da je pedalao uzbrdo.

zola

pre 3 godine

Dok je pare donosio svi su mu j,j, titrali...

sad glume pravdu, i tad i sad svi su na istome...

ko je bio.najbolji pokazalo se...

dokazano je da od prvih 10, njih 8 se dopingovalo a vjerovatno i ta dvojica...

Bane100

pre 3 godine

Оптужбе су кренуле од тренутка кад је дао подршку Фиделу Кастру.
(Dušan Ignjatov, 12. april 2021 14:44)
--------------------------------------------------------------

Svasta ce ovde covek procitati. Ako se iko "pali" na Kastra, onda su to Francuzi i Spanci. Armstrong je Republikanac do srzi, a sam je proturao pricu da ga optuzuju zato sto je bio za Busa i invaziju Iraka.

Francuska laboratorija potvrdila da je nekoliko uzorak bilo pozitivno, pa je on tvrdio da su oni uzeli neciji drugi uzorak. Njegove timske kolege su potvrdile da su uzimali doping zajedno, pa je on tvrdio da su oni ljubomorni. Njegov doktor je uhvacen sa gomilom nedozvoljenih sredstava, pa je on tvrdio da ne zna o cemu se radi.

E onda je konacno priznao da se dopingovao, i to ne da je priznao, nego izneo sve detalje.

A neki i dalje pricaju o nekakvim teorijama zavere, mada moram priznati da ovo o Kastru nisam nikad cuo. Masta nema granica.

Bane100

pre 3 godine

Оптужбе су кренуле од тренутка кад је дао подршку Фиделу Кастру.
(Dušan Ignjatov, 12. april 2021 14:44)
--------------------------------------------------------------

Svasta ce ovde covek procitati. Ako se iko "pali" na Kastra, onda su to Francuzi i Spanci. Armstrong je Republikanac do srzi, a sam je proturao pricu da ga optuzuju zato sto je bio za Busa i invaziju Iraka.

Francuska laboratorija potvrdila da je nekoliko uzorak bilo pozitivno, pa je on tvrdio da su oni uzeli neciji drugi uzorak. Njegove timske kolege su potvrdile da su uzimali doping zajedno, pa je on tvrdio da su oni ljubomorni. Njegov doktor je uhvacen sa gomilom nedozvoljenih sredstava, pa je on tvrdio da ne zna o cemu se radi.

E onda je konacno priznao da se dopingovao, i to ne da je priznao, nego izneo sve detalje.

A neki i dalje pricaju o nekakvim teorijama zavere, mada moram priznati da ovo o Kastru nisam nikad cuo. Masta nema granica.

Jim Beam

pre 3 godine

Najveći problem kod optužbi da je on najveći prevarant u istoriji sporta jeste taj što su i njegovi glavni konkurenti (Bjarne Ris, Urlih, Pantani, Kloden, Baso, Vinokurov...) svi redom kroz manji ili veći deo karijere bili suspendovani jer su se dopingovali. Da ne umanjujem to da je Lens prevarant, ali pre bih rekao da je više do sporta, nego do takmičara.

igor

pre 3 godine

Jel’ to onaj Amstrong što je prvi išao na Mjesec?
(Mujo vozi biciklo po mjesecu..., 12. april 2021 15:45)

Ma jok. To je onaj što peva 'What a wonderful world'.:)

zola

pre 3 godine

Dok je pare donosio svi su mu j,j, titrali...

sad glume pravdu, i tad i sad svi su na istome...

ko je bio.najbolji pokazalo se...

dokazano je da od prvih 10, njih 8 se dopingovalo a vjerovatno i ta dvojica...

markus1975

pre 3 godine

Jedva cekam Nolo da dodje na red i ona blesava prica o glutenu koju ne znam ko je progutao??
(Pera Mitic, 12. april 2021 15:41)

Osetljivi na gluten ne piju nikakve lekove, već samo paze šta jedu. Obrazuj se malo pre komentarisanja!

drvobradi

pre 3 godine

Hoce reci da je imao el.motor od 500W, 800g tezak sa baterijom, tako lepo upakovan pre 20g? Bolje da je prodao tu tehnologiju nego da je pedalao uzbrdo.

mi trcimo slozno i dah nam je isti

pre 3 godine

nista me ne cudi od amerikanaca, ne postoji sport gde se ne dopinguju a niko ne sme da im se suprotstavi, jadnici
(Petar Milakovic, 12. april 2021 15:04)
-------------------------------------------

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.

kaokakao

pre 3 godine

E malo ga pretjeraše.
(delboj, 12. april 2021 14:51)

A zasto? Da pratis malo biciklizam, znao bi da nije jedini koji je koristio te ugradjene motore. Sad vec to ne prolazi, ali ranije jeste, bar sto se elektro motora tice.

Јабучило

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

Неће. Њега су обоготворили.

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Milane, ne zelim da ulazim u polemiku... da iole pratis biciklizam, znao bi da su posle 'oduzimanja' titula i naknadnih analiza uzoraka prema novim listama zabranjenih supstanci, svi vozaci koji su vozili u Lensovo vreme, isto tako priznali da su i svi oni koristili te iste stvari, i odbili da se njima dodele 'oduzete' titule.
Dakle, bio je najbolji medju jednakima u to vreme, po pravilima koja su tad vazila za sve, pa i za njega.
Ako pricamo o ovoj 'vesti' o koriscenju 'motora', priseti se vremena posle Lensa, kad su vozace na trkama kontrolisali termalnim kamerama, da bi sprecili upotrbu baterija i elektromotora ugradjenih u ramove...Dakle kao i hemiju tako i sve ostalo, koristilo se masovno dok ih nisu provalili...
Verujem da si sve ovo vec znao, ukoliko uopste pratis ovaj sport, ili je potsmevanje sustina tvog komentara... U zdravlju mi ostani.

Milan

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha

only fools and horses

pre 3 godine

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.
(Sinatra, 12. april 2021 17:09)

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga. Oni su kasnije proznali da su koristili. A kad su na olimpijadi u L.A. 5 od 6 američkih biciklista bili pozitivni, medalje im nisu oduzete jer je njihova država garantovala da su taj dopong koristili zbog medicinskog razloga jer su svi imali astmu. Kao što je na primer Simone Biles ima zvaničnu dozvolu da koristi nakvažniji doping u gimnastici. Pa su oni ruski hakeri to provaloli i objavili.
A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.

Cica

pre 3 godine

Čudi me da nisu rekli da je motor pravljen i montiran u Srbiji
(Djura, 12. april 2021 16:08) # Link komentara

Izgleda da ti stvarno mislis da svi na svetu samo o Srbiji razmisljaju i da smo mi neki bitan faktor? Pa 80% svata ne zna ni gde se nalazimo, a ne da misle o nama.

kvasac

pre 3 godine

Ja sam ga jednom lično video da na trci vozi trotinet na baterije. Stavio je bicikl na leđa i vozio se tako 5km.
Mislim da je kupio u Lidlu, bila neka rasprodaja.

Treba to ispitati!

Вук Караџић

pre 3 godine

istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Немци су то. свакако ближи Америма него Русима. Америка је пуна Немаца, многи су још увек нацисти.

kro-manjon

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ko je spomenuo Sovjete i Istočnu Nemačku? Ni jedni ni drugi ne postoje već 30 godina. Ovde je reč o USA sportisti i njihovim sportistima.

Pera85

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)
Pa on je amer. Merion Dzouns isto. Lista je podugacka, brate

76er

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p
(466453, 12. april 2021 15:51)

Ja ne znam odakle si ti izvukao ove gluposti, ali dovoljno je reci da je potvrdjeno postojanje takvih motora u biciklizmu odavno, samo tek sad kontaju da je i ovaj prevarant to koristio.

Pekar

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ti si prespavao poslednjih 35 godina. Te dve države više ne postoje, a SAD postoji.
Ne znam da li si čuo, raspala se Jugoslavija...

dude

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

jeste. felps je jeo gravče na tavče pre trke. mlazni pogon.

Radonja

pre 3 godine

To je generalno problem kod americkih sportista. Niko nema prava da ih kontrolise, imaju svoje antidoping agencije koje iznesu prljav ves tek posle 10-15 godina. Mnogi koriste doping sredstva pod izgovorom da imaju neke urodjene bolesti kao na primer gimnasticarka Simone Biles koja koristi doping u vidu sredstva za smirenje (sto je najvažnije u gimnastici) jer je bila hiperaktivna kao dete.

chief

pre 3 godine

Moze li iko da pomisli da onako mrsavi, tanki i sitni biciklisti mogu da voze trku po nekoliko sati gore-dole a da ne koriste nikakve stimulanse bilo oni dozvoljeni ili ne. Kao u trenigu su. Vazi i za ostale sportiste.

dobro jutro

pre 3 godine

Nezgodno, jako nezgodno. Direktno postavlja pitanje da li je biciklizam sport ili je to samo vožnja bicikle ili nečeg nalik tome? Moraće da počnu da proveravaju i bicikle, a ne samo bicikliste. Za svaki slučaj moraće izgleda i bicikla i biciklista na odgovarajući skener. Bicikla na proveru da li ima motor a biciklista zbog mogućnosti da mu ugrade neuro implante koji autanizuju bol ili osećaj zamora. A zbog mogućnosti da se neodzvoljeno sredstvo isporuči lokalno (postoje takve terapije) moraće na testovima to jest njihovom razvoju još da se radi, jer se ova neće videti ni u krvi ni u mokraći, a na biopsiju mišićnog tkiva posle svake trke to nije nešto na šta će trkači da pristanu. Moraće da se nadju novi načini. U suprotnom takozvani profesionalni sport mora da se proglasi industrijom zabave i prestane da uživa dimenziju sporta, jer je postao bliži prostituciji nego sportu.

Robert_Hr

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

------------------------------------------------------------------------------
Da točno, ali tu nije riječ o elektromotoru od 500w nego o boostanju vozača bicikla da može konstantno da udara pedale na 500w. Ako amaterski biciklist može neko vrijeme držati tempo cca 250-300w što je odličan rezultat, a Armstrong je boostan na 500w onda mu to daje odličnu prednost pred konkurencijom. Takvi elektromotori su bili skriveni u samom pogonu bicikla (između pedala unutar rame) i vjerovatno ih je tada bilo teže za otkriti. Znači, nije riječ o elektromotoru od 500w jer ga definitivno nebi bilo moguće sakriti nego o tome da se vozaču bicikla olakša posao da konstantno drži 500w na pedalama. Inače, meni osobno je Armstrong i dalje top sportaš uz činjenicu da je varao, jer kao što je većina napisala, neka baci kamen onaj prvi koji je full pošten u tom sportu. Mislim da ga skoro i nema. Problem je jedino što što je Armstrong otkucavao druge za koje bi sumnjao da se dopingiraju, a što je izuzetno licemjerno. No...kako god....da je lako pobjediti 7x za redom na TDF-u sa preboljelim uznapredovalim karcinomom testisa, sigurno nije i zato je on meni osobno vrh unatoč svemu...

vise fools nego horses

pre 3 godine

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)
-----------------------------------

Ovo je, inace, notorna laz. Armstrong nije prosao testove, ali mu je dozvoljeno da se takmici jer je tvrdio da je to posledica uzimanja terapije za kancer od koga je bolovao.

Marion Jones je pala na doping testu 2006. godine, na nacionalnom prvenstvu Amerike (znaci nacionalna doping agencija).

C.J. Hunter, njen suprug, je bio pozitivan pre OI u Sidneju, te je, sa istih, bio diskvalifikovan.

Ali nema veze, ti imas "sliku" koju si sam stvorio, pa udri to tastaturi.

Jelena

pre 3 godine

Svi oni koriste neke stimulanse koji su dozvoljeni do nekog momenta, a onda ih proglase zabranjenim. Primer Sarapova i meldonijum. Koristila godinama "lek za srce" dok ga nisu stavili na zabranjenu listu. Zavisi ko ima bolji strucni tim i ko moze uvek da ide korak ispred antidoping agencija.

Vuxan

pre 3 godine

Pogledajte film na ovu temu "The Program". Upravo sam ga pogledao.
Bicete sokirani koliki je to bio prevarant.
Ovo sa motorom 100% vjerujem da je tacno.

mikro

pre 3 godine

@drvobradi
Sta je problem u armaturu bicikla ubaciti 1,5V baterije jedno 6,7 pase, jos ako su tipa A to je skoro 21000mAh dovoljno da ga pogura uz brdo par minuta, vise mu nije ni trebalo.

Takva tehnologija postoji jos od "OTO-a" 1980 :).

Sinatra

pre 3 godine

Pare mu niko uzet nece tako da ga bas boli uvo. To samo govori koliko je sport lazan
(pierre woodman, 12. april 2021 16:05)

Pare su mu uzeli i od nagrada i od sponzorstava ali je imao srece sto je bio jedan od prvih investitora u Uber i sad od toga ima oko 50 mil.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A zašto ja nisam iznenađen ?
Ovakvim balvanima bih ugrađivao motor analno. A biće bruke kad neko izvede američki košarkaški tim na antidoping test.
Pitanje je da li će i njima da oduzmu sve osvojene medalje ?

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
E sad sto je nakon sto je pobedio i rak, poceo da palamudi protiv farmaceuta, americke antidoping agencije i WHO, te nije hteo da bude njihov maneken...to je ovo sto sad svaka vrana daje sebi za pravo da komentarise najveceg sampiona u istoriji biciklizma.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Naravno da je moralo ostati prekriveno zamislite reakciju onih biciklista koji su zaostali za Armstrongom takvu tehniku je mali problem ugraditi a još ako imaš privilegije niti testova dopinga niti mogučeg pregleda i provere bicikla i uvek dira kad se ide prema gore na istom mestu u trenutku kad ti treba sva snaga za držanje brzine dok se penješ biciklom on spušta jednu ruku i ide ispod sedišta.Gledam snimke pri svakom dodiru dobiva ubrzanje.

Karlo Prvi

pre 3 godine

Biciklizam je na žalost sport u kojem su doping i varanje postali uvreženi. Tomi Simpson je umro 1967. zbog previše amfetamina, tako da ova pojava nije nova. Armstrong je najgori ali ne i jedini primer. Od takmičara se traži nemoguće i onda se svet čudi kako se dopinguju. Samo čekam kad će i britansko "čudo" iz zadnjih 10-15 godina da bude raskrinkano.

466453

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

Sinatra

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.

Podgoričanin

pre 3 godine

U posljednjih nekoliko godina je vidno pojacana doping kontrola tako da se na turu dnevno testira do 50 vozaca, pazite, svakog dana kao i provjera bicikala da nema pomagala nekih 30 do 40 bicikala dnevno. Ako ste pratili posljednji tur onaj voditelj na ES je puno pricao o tome. Ne znam kako se zove, bivsi je biciklista ali nevjerovatno zanimljiv lik.

Ms

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.

Nemanja

pre 3 godine

@ Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Kako moze biti najveci biciklista ikad kad nema zlato na Tur de Fransu?

šloser, Kumrovec...

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.

U pravu si

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.

Јабучило

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Да занемаримо мотор. Дрогераш није највећи.

bata kale

pre 3 godine

A kad je pokretao motor, morao je da prdi, da bi ublažio zvuk startovanja motora. Da bi to mogao konstantno da radi, pred svaku etapu je jeo pasulj, dopreman direktno iz Srbije...

111

pre 3 godine

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.
(U pravu si, 12. april 2021 19:39

GENIJALAN, prevarant. Dok se drugi grce on jos ima i motor? Tu su ukljuceni i neki drugi ljudi a ne samo on. To nije sportista, to je prevatant. I nije mu bez razlogom SVE oduzeto, i sponzori su ga napustili. Ostao je da bude NIKO i NISTA. Vidim da neki obozavaju nekoga, ko je NIKO I NISTA. Pa svaka vam cast. Imate pravog idola u svom zivotu.

Kilovati na kilo

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora

tacka

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.
(šloser, Kumrovec..., 12. april 2021 15:40)
--------------------------------------------

Shvatio je Milan itekako, nego ti nisi. Nikola pokusava da opravda doping time sto je sve bilo jednom dozvoljeno, do momenta kada vise nije. Armstrong je koristio nedozvoljena sredstva, i to je kraj diskusije.

JPR24

pre 3 godine

a kako je taj motor prenosio snagu na tockove to ne moze da se sakrije.
(moze bit a i ne mora, 12. april 2021 16:28)

Naravno da može.
Hub direct drive motor.. Guglaj. Pa traži Cromotor. Pa će ti biti jasnije šta i kako.

War Inside My Head

pre 3 godine

Uz bazične sportove,atletiku,plivanje,gimnastiku dosta manje,biciklizam je najprljaviji po pitanju doping skandala.Samo što u prva tri navedena sporta,samo takmičenje traje mnogo kraće,a biciklistički veliki tourovi traju po 3 sedmice,pa samo mogu da zamislim kakvi su to napori?Prelaze dnevno u prosjeku oko 150km,od ravnice pa do uspona preko alpskih,pirinejskih,apeninskih prelaza na preko 2000 m/n visine!Očigledno da je ta želja za pobjedom tolika,da su spremni na sve vrste dopinga,još individualno,iako timski učestvuju,potreba da nadmaše protivnika prevazilazi etiku i sportski duh!?

321

pre 3 godine

covek 7 puta presao igricu...
zver.
(leba i igara, 12. april 2021 20:02)


I eto, oduzeli mu sve igrice ? Zasto? Bas su nepravedni. Mogao je jos da se igra..Bas je svet nepravedan?

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Ma jeste izlazio mu je propeler iz dupeta ali onaj nevidljivi.
(Vlada, 12. april 2021 14:46)

Ja sam opet cuo drugu teoriju: jedan strucnjak koji je celeo da ostane anoniman pouzdano tvrdi da su mu ugradili mijaturni mlazni motor bas u zadnjcu. Motor je radio na sagorevanje gasova koji nastaju prilikom kozumiranja pasulja tetovca. Tako se on nadere pasuljcine pre etape pa kad mu treba ekstra pojacanje on se samo malo pljusne po bulji i tako aktivira taj mlazni motor! I presisa sve.
Ako su lagali mene i ja lazem vas...

Петар

pre 3 godine

За мене баш грозан лик. Тако нешто антипатично и зло скоро нисам видео.

miki

pre 3 godine

tesko je biti konstantno dobar, onima kojima je to tesko, krenu sa nekim vidovima nove podrske i podsticaja, nesto sto ce im odrzati dobar nivo u takmicenju. Bio je slucaj sa sestrama Vilijams, da jedna od njih koristi neka sredstva da joj poboljsaju disanje, sto je isto doping po recima strucnjaka. Ako je to doping, sta onda sve moze da bude doping...

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.
To je kao da tužiš ove što su slagali o putovanju na mesec ili da tražiš kaznu doživotnog zatvora za precednika Busa tokom pomoči rušenja zgrada 9.11.

zlo

pre 3 godine

Mujo i ostali, svaka cist. Lepo se ismejah. Uzdravlje. Onaj “ma da, prvo svirao trubu pa sleteo na mesec pa vi vidite da nije nesto mutno” je pobedio.

Đole

pre 3 godine

Prijatelji, taj tajni motor i još nekoliko inovacija je smislio čuveni mađarski inžinjer. Bio je skroman pa je za prvi mehaničku prevaru napalatio samo 20.000 američkih dolara. Naći ću vam originalni video o tom čoveku i nekoliko njegovih smicalica koje su direktno uticale na plasman na Tur de Fransu i NIJE samo radio za jedan tim, i nije samo radio za Armstronga. Veći mu je pronalazak kada su svi organizatori saznali za njegove "inovacije" počeli su timovima da uzimaju nasumično bicikle na RENGENSKI pregled. Našao je način i rengen da prevari, ha,ha.
Dok ne nađem taj link evo vam analiza jedne od dve najbolje medijske kuće na svetu za profesionalne bicikliste i testa bivših profi vozača a danas uspešnih novinara! Odličan test, bicikl sa tajnim motorom protiv regularnog bicikla i dva britanska profesionalca.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=Wv5F5N6mFf0

Sanja

pre 3 godine

Za motor ne znam. Ali znam da su svi, SVI dopingovani. Dakle on je bio prvi medju dopingovanima. U cemu je problem?
Mislim, za mene doing jeste problem, ali za ove oji ga razapinju, nije. Jer da je tako, SVE bi sistematski testirali svakog dana, a ne nasumicno.
Organizatorima odgovara da imaju "gladijatore" koji postizu senzacionalne rezultate. Publika zato gleda. Jako je malo onih koji stvarno vole i razumeju ovaj sport i koji vrlo dobro znaju da je nemoguce ostici takve brzine na takvim nagibima bez omoci hemije.

Inace, da je Armstrong Francuz, cuvali bi kao kao ikonu... tuzno je gledati koliko gube. Sami za sebe govore da su "gubitnicka nacija", ali sa tako mnogo arogancije.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lik Može slobodno još uvek svima da se smeje u lice njemu nikad nemogu oduzeti sav novac koji je dobio što od sponzora što od nagrada,mnogo toga je potrošeno,prepisano na bližnje i porodicu Armstrong.Da se nelažemo kad bi imali šanse svi bi uradili isto a ima baš prevaranata.Biciklizam su zbog svakogodišnjih afera prestali da proveravaju doping a za slične likove danas garantuje država kao što je SAD dok ostale kažnjava i daju zabranu nastupa u ekipnom sportu pod svojom zastavom mogu da se takmiče samo kao pojedinci ali ne pod zastavom svoje države.Pre se odnosilo na Kineze danas na Ruse.A usput imaju i blagoslov Vatikanskog pape i Britanske kraljice Elizabete.

Toni

pre 3 godine

Vrhunski profesionalni sport je samo za rijetke i odabrane. Neki nešto postignu, većina ne. Pojavile su se hiljade novih Novaka Đokovića od koji 99,9% neće napraviti ništa. Učite djecu da se bave fudbalom i košarkom. Tu i prosječan dobro prođe u životu.

mkg

pre 3 godine

Sve sam bliže ubeđenju da su ga od starta do cilja etape prebacivli helikopterom ili vremeplovom.
Hiljadu puta kontrolisan na doping, pregledani bicikli, a onda teorija zavere.

Đole

pre 3 godine

Našao sam link genijalnog Mađara. Smislio je on mnogo toga. UŽIVAJTE NEVERNE TOME!
LINK: https://www.cbsnews.com/news/60-minutes-investigates-hidden-motors-and-pro-cycling-2/

Djuro Danicic

pre 3 godine

A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)

A izmedju redova, "steta sto to nisam bio ja taj uzbunjivac pa da zivim vrlo lepo i bogato".

drvobradi

pre 3 godine

@mikro
Ma kako da ne. Nesto ti tu fizika ne stima, ako uzmes u obzir snagu motora, na kojoj voltazi radi, kao i struju koja mu treba.
@Đole
Covek je odlican inzenjer. Ako sam dobro skapirao ceo clanak, on je prvu verziju napravio 1998 i prodao je za 2 miliona dolara, uz uslov da se ne bavi time i da ne prica o tome 10g. Ja kazem da je prodao jeftino, uzevsi u obzir koliko para se danas obrce u svetu elektricnih vozila.

mikro

pre 3 godine

@466453

A sta ce mu takav elektromotor? Dovoljan mu je princip koji gura i vuce, a za to mu ne treba elektromagnetni elektro-motor (servo), vec linearni, manji je moze da se smesti da se ne vidi.

Jumko

pre 3 godine

@War Inside My Head Veruj da su napori profesionalnih sportista u bazicnim sportovima koje si nabrojao, istog intenziteta kao i biciklistima... Tacno da takmicenje traje krace, ali se oni za ta 2, 3 dana takmicenja surovo pripremaju i prolaze kroz iste napore kao i biciklista tokom 3 nedelje takmicenja! Jednako i doziraju snagu, bilo da je trening ili trka, pogotovu takva duga kao sto je biciklisticka!

Never Mind

pre 3 godine

Sve je tačno ali, zašto ne navedu i da je on u stvari kiborg i da ima mehaničke noge i veštačka pluća?

Ono, kad imaš potrebu čoveka koji je već ponižen i bačen u blato dodatno ponižavati. Radi ekskluzive i samopromocije. Mnogo mi je to gadno.

Ja kažem, varao sam, priznajem, a onda se nastavi: varao si, varao si, varao si.............

pažljivi

pre 3 godine

Bez sumnje da je. Tu se radi o nekoj ranoj verziji KERSa i motor nije iza nego je prikačen na postojeći pogon gdje se ne vidi. Osim toga, ne treba mu neka kilovataža, dovoljno je 2-5%

netko

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora
(Kilovati na kilo, 12. april 2021 21:15)

nova fus kosilica, mora da je imao i masinu za kretanje kroz vreme da ode po nju :D


pa motori od pre 20 i nesto leta nisu bas bili takvi ko danas...

stvarno ima jakih komentara ovde.

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
E sad sto je nakon sto je pobedio i rak, poceo da palamudi protiv farmaceuta, americke antidoping agencije i WHO, te nije hteo da bude njihov maneken...to je ovo sto sad svaka vrana daje sebi za pravo da komentarise najveceg sampiona u istoriji biciklizma.

mi trcimo slozno i dah nam je isti

pre 3 godine

nista me ne cudi od amerikanaca, ne postoji sport gde se ne dopinguju a niko ne sme da im se suprotstavi, jadnici
(Petar Milakovic, 12. april 2021 15:04)
-------------------------------------------

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.

bata kale

pre 3 godine

A kad je pokretao motor, morao je da prdi, da bi ublažio zvuk startovanja motora. Da bi to mogao konstantno da radi, pred svaku etapu je jeo pasulj, dopreman direktno iz Srbije...

šloser, Kumrovec...

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.
To je kao da tužiš ove što su slagali o putovanju na mesec ili da tražiš kaznu doživotnog zatvora za precednika Busa tokom pomoči rušenja zgrada 9.11.

Pekar

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ti si prespavao poslednjih 35 godina. Te dve države više ne postoje, a SAD postoji.
Ne znam da li si čuo, raspala se Jugoslavija...

Вук Караџић

pre 3 godine

istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Немци су то. свакако ближи Америма него Русима. Америка је пуна Немаца, многи су још увек нацисти.

466453

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

only fools and horses

pre 3 godine

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.
(Sinatra, 12. april 2021 17:09)

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga. Oni su kasnije proznali da su koristili. A kad su na olimpijadi u L.A. 5 od 6 američkih biciklista bili pozitivni, medalje im nisu oduzete jer je njihova država garantovala da su taj dopong koristili zbog medicinskog razloga jer su svi imali astmu. Kao što je na primer Simone Biles ima zvaničnu dozvolu da koristi nakvažniji doping u gimnastici. Pa su oni ruski hakeri to provaloli i objavili.
A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.

mkg

pre 3 godine

Sve sam bliže ubeđenju da su ga od starta do cilja etape prebacivli helikopterom ili vremeplovom.
Hiljadu puta kontrolisan na doping, pregledani bicikli, a onda teorija zavere.

Ms

pre 3 godine

Kakve gluposti,ima li ta trka najveca na svetu nekakve sudije,kontrolore,propise.Kako je moguce da ima modifikovani bicikl a da se to ne vidi?Hiljade ljudi pored puta, kamera ga snima neprekidno i milioni to gledaju i niko ne vidi to.Nista nije kriv,sve titule da mu se vrate i da mu se kompenzuje ovo blacenje,posteno Vas je prevario i to je to.Zamisli kad ne moz da utvrde da je dopingovan ili koristi el motor.A zamisli samo kad bi milioni ljudi koji su gledali sve to tuzili Tur jer nas je obmanuo sve i podmetnuo nam prevaranta zbog svoje nesposobnosti.

Sinatra

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)

Da ti objasnim nesto: ruski sportisti su sankionisani zato sto je ruska drzava sprovodila nacionalni program dopingovanja sportista. Covek koji je u tome ucestvovao je postao uzbunjivac i odneo dokaze MOK- u, crno na belo sve postoji.

dude

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

jeste. felps je jeo gravče na tavče pre trke. mlazni pogon.

Robert_Hr

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p

------------------------------------------------------------------------------
Da točno, ali tu nije riječ o elektromotoru od 500w nego o boostanju vozača bicikla da može konstantno da udara pedale na 500w. Ako amaterski biciklist može neko vrijeme držati tempo cca 250-300w što je odličan rezultat, a Armstrong je boostan na 500w onda mu to daje odličnu prednost pred konkurencijom. Takvi elektromotori su bili skriveni u samom pogonu bicikla (između pedala unutar rame) i vjerovatno ih je tada bilo teže za otkriti. Znači, nije riječ o elektromotoru od 500w jer ga definitivno nebi bilo moguće sakriti nego o tome da se vozaču bicikla olakša posao da konstantno drži 500w na pedalama. Inače, meni osobno je Armstrong i dalje top sportaš uz činjenicu da je varao, jer kao što je većina napisala, neka baci kamen onaj prvi koji je full pošten u tom sportu. Mislim da ga skoro i nema. Problem je jedino što što je Armstrong otkucavao druge za koje bi sumnjao da se dopingiraju, a što je izuzetno licemjerno. No...kako god....da je lako pobjediti 7x za redom na TDF-u sa preboljelim uznapredovalim karcinomom testisa, sigurno nije i zato je on meni osobno vrh unatoč svemu...

kro-manjon

pre 3 godine

Tako je. Steta sto vise nema sporta u kome su Sovjeti i Istocni Nemci forsirali pravilnu ishranu, cist vazduh, princip "u zdravom telu zdrav duh", a istocnonemacki tim dizacica tegova bio simbol zenske lepote i suptilnosti.
(mi trcimo slozno i dah nam je isti, 12. april 2021 15:17)

Ko je spomenuo Sovjete i Istočnu Nemačku? Ni jedni ni drugi ne postoje već 30 godina. Ovde je reč o USA sportisti i njihovim sportistima.

Jim Beam

pre 3 godine

Najveći problem kod optužbi da je on najveći prevarant u istoriji sporta jeste taj što su i njegovi glavni konkurenti (Bjarne Ris, Urlih, Pantani, Kloden, Baso, Vinokurov...) svi redom kroz manji ili veći deo karijere bili suspendovani jer su se dopingovali. Da ne umanjujem to da je Lens prevarant, ali pre bih rekao da je više do sporta, nego do takmičara.

drvobradi

pre 3 godine

Hoce reci da je imao el.motor od 500W, 800g tezak sa baterijom, tako lepo upakovan pre 20g? Bolje da je prodao tu tehnologiju nego da je pedalao uzbrdo.

markus1975

pre 3 godine

Jedva cekam Nolo da dodje na red i ona blesava prica o glutenu koju ne znam ko je progutao??
(Pera Mitic, 12. april 2021 15:41)

Osetljivi na gluten ne piju nikakve lekove, već samo paze šta jedu. Obrazuj se malo pre komentarisanja!

Cica

pre 3 godine

Čudi me da nisu rekli da je motor pravljen i montiran u Srbiji
(Djura, 12. april 2021 16:08) # Link komentara

Izgleda da ti stvarno mislis da svi na svetu samo o Srbiji razmisljaju i da smo mi neki bitan faktor? Pa 80% svata ne zna ni gde se nalazimo, a ne da misle o nama.

Milan

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha

Vuxan

pre 3 godine

Pogledajte film na ovu temu "The Program". Upravo sam ga pogledao.
Bicete sokirani koliki je to bio prevarant.
Ovo sa motorom 100% vjerujem da je tacno.

mikro

pre 3 godine

@466453

A sta ce mu takav elektromotor? Dovoljan mu je princip koji gura i vuce, a za to mu ne treba elektromagnetni elektro-motor (servo), vec linearni, manji je moze da se smesti da se ne vidi.

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Ma jeste izlazio mu je propeler iz dupeta ali onaj nevidljivi.
(Vlada, 12. april 2021 14:46)

Ja sam opet cuo drugu teoriju: jedan strucnjak koji je celeo da ostane anoniman pouzdano tvrdi da su mu ugradili mijaturni mlazni motor bas u zadnjcu. Motor je radio na sagorevanje gasova koji nastaju prilikom kozumiranja pasulja tetovca. Tako se on nadere pasuljcine pre etape pa kad mu treba ekstra pojacanje on se samo malo pljusne po bulji i tako aktivira taj mlazni motor! I presisa sve.
Ako su lagali mene i ja lazem vas...

kaokakao

pre 3 godine

E malo ga pretjeraše.
(delboj, 12. april 2021 14:51)

A zasto? Da pratis malo biciklizam, znao bi da nije jedini koji je koristio te ugradjene motore. Sad vec to ne prolazi, ali ranije jeste, bar sto se elektro motora tice.

Toni

pre 3 godine

Vrhunski profesionalni sport je samo za rijetke i odabrane. Neki nešto postignu, većina ne. Pojavile su se hiljade novih Novaka Đokovića od koji 99,9% neće napraviti ništa. Učite djecu da se bave fudbalom i košarkom. Tu i prosječan dobro prođe u životu.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

A zašto ja nisam iznenađen ?
Ovakvim balvanima bih ugrađivao motor analno. A biće bruke kad neko izvede američki košarkaški tim na antidoping test.
Pitanje je da li će i njima da oduzmu sve osvojene medalje ?

Djuro Danicic

pre 3 godine

A inače ti dokazi za sistematsko dopingovanje ruskih sportista su u stvari samo reč, svedočenje tog "uzbunjivača" koji je dobio ogromne pare od amerikanaca za to i sad živi tamo vrlo lepo i bogato.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)

A izmedju redova, "steta sto to nisam bio ja taj uzbunjivac pa da zivim vrlo lepo i bogato".

Bane100

pre 3 godine

Оптужбе су кренуле од тренутка кад је дао подршку Фиделу Кастру.
(Dušan Ignjatov, 12. april 2021 14:44)
--------------------------------------------------------------

Svasta ce ovde covek procitati. Ako se iko "pali" na Kastra, onda su to Francuzi i Spanci. Armstrong je Republikanac do srzi, a sam je proturao pricu da ga optuzuju zato sto je bio za Busa i invaziju Iraka.

Francuska laboratorija potvrdila da je nekoliko uzorak bilo pozitivno, pa je on tvrdio da su oni uzeli neciji drugi uzorak. Njegove timske kolege su potvrdile da su uzimali doping zajedno, pa je on tvrdio da su oni ljubomorni. Njegov doktor je uhvacen sa gomilom nedozvoljenih sredstava, pa je on tvrdio da ne zna o cemu se radi.

E onda je konacno priznao da se dopingovao, i to ne da je priznao, nego izneo sve detalje.

A neki i dalje pricaju o nekakvim teorijama zavere, mada moram priznati da ovo o Kastru nisam nikad cuo. Masta nema granica.

Radonja

pre 3 godine

To je generalno problem kod americkih sportista. Niko nema prava da ih kontrolise, imaju svoje antidoping agencije koje iznesu prljav ves tek posle 10-15 godina. Mnogi koriste doping sredstva pod izgovorom da imaju neke urodjene bolesti kao na primer gimnasticarka Simone Biles koja koristi doping u vidu sredstva za smirenje (sto je najvažnije u gimnastici) jer je bila hiperaktivna kao dete.

nikola

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Milane, ne zelim da ulazim u polemiku... da iole pratis biciklizam, znao bi da su posle 'oduzimanja' titula i naknadnih analiza uzoraka prema novim listama zabranjenih supstanci, svi vozaci koji su vozili u Lensovo vreme, isto tako priznali da su i svi oni koristili te iste stvari, i odbili da se njima dodele 'oduzete' titule.
Dakle, bio je najbolji medju jednakima u to vreme, po pravilima koja su tad vazila za sve, pa i za njega.
Ako pricamo o ovoj 'vesti' o koriscenju 'motora', priseti se vremena posle Lensa, kad su vozace na trkama kontrolisali termalnim kamerama, da bi sprecili upotrbu baterija i elektromotora ugradjenih u ramove...Dakle kao i hemiju tako i sve ostalo, koristilo se masovno dok ih nisu provalili...
Verujem da si sve ovo vec znao, ukoliko uopste pratis ovaj sport, ili je potsmevanje sustina tvog komentara... U zdravlju mi ostani.

zola

pre 3 godine

Dok je pare donosio svi su mu j,j, titrali...

sad glume pravdu, i tad i sad svi su na istome...

ko je bio.najbolji pokazalo se...

dokazano je da od prvih 10, njih 8 se dopingovalo a vjerovatno i ta dvojica...

chief

pre 3 godine

Moze li iko da pomisli da onako mrsavi, tanki i sitni biciklisti mogu da voze trku po nekoliko sati gore-dole a da ne koriste nikakve stimulanse bilo oni dozvoljeni ili ne. Kao u trenigu su. Vazi i za ostale sportiste.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Lik Može slobodno još uvek svima da se smeje u lice njemu nikad nemogu oduzeti sav novac koji je dobio što od sponzora što od nagrada,mnogo toga je potrošeno,prepisano na bližnje i porodicu Armstrong.Da se nelažemo kad bi imali šanse svi bi uradili isto a ima baš prevaranata.Biciklizam su zbog svakogodišnjih afera prestali da proveravaju doping a za slične likove danas garantuje država kao što je SAD dok ostale kažnjava i daju zabranu nastupa u ekipnom sportu pod svojom zastavom mogu da se takmiče samo kao pojedinci ali ne pod zastavom svoje države.Pre se odnosilo na Kineze danas na Ruse.A usput imaju i blagoslov Vatikanskog pape i Britanske kraljice Elizabete.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Naravno da je moralo ostati prekriveno zamislite reakciju onih biciklista koji su zaostali za Armstrongom takvu tehniku je mali problem ugraditi a još ako imaš privilegije niti testova dopinga niti mogučeg pregleda i provere bicikla i uvek dira kad se ide prema gore na istom mestu u trenutku kad ti treba sva snaga za držanje brzine dok se penješ biciklom on spušta jednu ruku i ide ispod sedišta.Gledam snimke pri svakom dodiru dobiva ubrzanje.

Sanja

pre 3 godine

Za motor ne znam. Ali znam da su svi, SVI dopingovani. Dakle on je bio prvi medju dopingovanima. U cemu je problem?
Mislim, za mene doing jeste problem, ali za ove oji ga razapinju, nije. Jer da je tako, SVE bi sistematski testirali svakog dana, a ne nasumicno.
Organizatorima odgovara da imaju "gladijatore" koji postizu senzacionalne rezultate. Publika zato gleda. Jako je malo onih koji stvarno vole i razumeju ovaj sport i koji vrlo dobro znaju da je nemoguce ostici takve brzine na takvim nagibima bez omoci hemije.

Inace, da je Armstrong Francuz, cuvali bi kao kao ikonu... tuzno je gledati koliko gube. Sami za sebe govore da su "gubitnicka nacija", ali sa tako mnogo arogancije.

U pravu si

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.

Јабучило

pre 3 godine

Otkriće se i da je Felps koristio nešto...
(Aleksandar, 12. april 2021 14:58)

Неће. Њега су обоготворили.

Pera85

pre 3 godine

Zasto Americke sportiste ne sankcionisu,zabranjuju ucestvovanje na takmicenjima,isticanje zastave,...?
(Mrgud, 12. april 2021 15:53)
Pa on je amer. Merion Dzouns isto. Lista je podugacka, brate

dobro jutro

pre 3 godine

Nezgodno, jako nezgodno. Direktno postavlja pitanje da li je biciklizam sport ili je to samo vožnja bicikle ili nečeg nalik tome? Moraće da počnu da proveravaju i bicikle, a ne samo bicikliste. Za svaki slučaj moraće izgleda i bicikla i biciklista na odgovarajući skener. Bicikla na proveru da li ima motor a biciklista zbog mogućnosti da mu ugrade neuro implante koji autanizuju bol ili osećaj zamora. A zbog mogućnosti da se neodzvoljeno sredstvo isporuči lokalno (postoje takve terapije) moraće na testovima to jest njihovom razvoju još da se radi, jer se ova neće videti ni u krvi ni u mokraći, a na biopsiju mišićnog tkiva posle svake trke to nije nešto na šta će trkači da pristanu. Moraće da se nadju novi načini. U suprotnom takozvani profesionalni sport mora da se proglasi industrijom zabave i prestane da uživa dimenziju sporta, jer je postao bliži prostituciji nego sportu.

kvasac

pre 3 godine

Ja sam ga jednom lično video da na trci vozi trotinet na baterije. Stavio je bicikl na leđa i vozio se tako 5km.
Mislim da je kupio u Lidlu, bila neka rasprodaja.

Treba to ispitati!

76er

pre 3 godine

500W i 800g?
Slobodna računica kaže da bi morao biti 8000g elem 8kg.
Elektromagnetno polje traži jezgro i tu se bez mase ništa ne može.
Pravila indukcije su jasna.
Sad, pitanje, na bicikl od par kg 10kg se baš ne vidi. :p
Koji krelci. :p
(466453, 12. april 2021 15:51)

Ja ne znam odakle si ti izvukao ove gluposti, ali dovoljno je reci da je potvrdjeno postojanje takvih motora u biciklizmu odavno, samo tek sad kontaju da je i ovaj prevarant to koristio.

Never Mind

pre 3 godine

Sve je tačno ali, zašto ne navedu i da je on u stvari kiborg i da ima mehaničke noge i veštačka pluća?

Ono, kad imaš potrebu čoveka koji je već ponižen i bačen u blato dodatno ponižavati. Radi ekskluzive i samopromocije. Mnogo mi je to gadno.

Ja kažem, varao sam, priznajem, a onda se nastavi: varao si, varao si, varao si.............

zlo

pre 3 godine

Mujo i ostali, svaka cist. Lepo se ismejah. Uzdravlje. Onaj “ma da, prvo svirao trubu pa sleteo na mesec pa vi vidite da nije nesto mutno” je pobedio.

Петар

pre 3 godine

За мене баш грозан лик. Тако нешто антипатично и зло скоро нисам видео.

tacka

pre 3 godine

U svakom trenutku biciklizma, svi koriste sve sto nije do tog trenutka zabranjeno...
Dakle, bio je sedam puta najbolji medju jednakima.
(nikola, 12. april 2021 15:12)
O cemu ti pricas?
On je priznao da je koristio zabranjene supstance, a ne nezabranjene.
Mislim, ko jos priznaje da koristi dozvoljene supstance? Hahaha
(Milan, 12. april 2021 15:28)

Nemaš ti intelektualne kapacitete da shvatiš šta piše. Lista nedozvoljenih sredstava se stalno menja. Ono što je do pre godinu bilo dozvoljeno danas ne mora da bude.
(šloser, Kumrovec..., 12. april 2021 15:40)
--------------------------------------------

Shvatio je Milan itekako, nego ti nisi. Nikola pokusava da opravda doping time sto je sve bilo jednom dozvoljeno, do momenta kada vise nije. Armstrong je koristio nedozvoljena sredstva, i to je kraj diskusije.

111

pre 3 godine

Meni je najmanji i najgori biciklista ikada. Lopov i varalica. Ne bi nikad ništa osvojio bez dopinga i motora. Ispodprosečni biciklista, ali odličan u obmanjivanju i zavaravanju.
(U pravu si, 12. april 2021 19:39

GENIJALAN, prevarant. Dok se drugi grce on jos ima i motor? Tu su ukljuceni i neki drugi ljudi a ne samo on. To nije sportista, to je prevatant. I nije mu bez razlogom SVE oduzeto, i sponzori su ga napustili. Ostao je da bude NIKO i NISTA. Vidim da neki obozavaju nekoga, ko je NIKO I NISTA. Pa svaka vam cast. Imate pravog idola u svom zivotu.

321

pre 3 godine

covek 7 puta presao igricu...
zver.
(leba i igara, 12. april 2021 20:02)


I eto, oduzeli mu sve igrice ? Zasto? Bas su nepravedni. Mogao je jos da se igra..Bas je svet nepravedan?

netko

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora
(Kilovati na kilo, 12. april 2021 21:15)

nova fus kosilica, mora da je imao i masinu za kretanje kroz vreme da ode po nju :D


pa motori od pre 20 i nesto leta nisu bas bili takvi ko danas...

stvarno ima jakih komentara ovde.

Karlo Prvi

pre 3 godine

Biciklizam je na žalost sport u kojem su doping i varanje postali uvreženi. Tomi Simpson je umro 1967. zbog previše amfetamina, tako da ova pojava nije nova. Armstrong je najgori ali ne i jedini primer. Od takmičara se traži nemoguće i onda se svet čudi kako se dopinguju. Samo čekam kad će i britansko "čudo" iz zadnjih 10-15 godina da bude raskrinkano.

mikro

pre 3 godine

@drvobradi
Sta je problem u armaturu bicikla ubaciti 1,5V baterije jedno 6,7 pase, jos ako su tipa A to je skoro 21000mAh dovoljno da ga pogura uz brdo par minuta, vise mu nije ni trebalo.

Takva tehnologija postoji jos od "OTO-a" 1980 :).

vise fools nego horses

pre 3 godine

A da ja nešto objasnim. Armstrong je zvanično testiran na doping mnogo puta i nikad nije bio pozitivan. Isto važi i za Marion Jones i njenog supruga.
(only fools and horses, 12. april 2021 17:57)
-----------------------------------

Ovo je, inace, notorna laz. Armstrong nije prosao testove, ali mu je dozvoljeno da se takmici jer je tvrdio da je to posledica uzimanja terapije za kancer od koga je bolovao.

Marion Jones je pala na doping testu 2006. godine, na nacionalnom prvenstvu Amerike (znaci nacionalna doping agencija).

C.J. Hunter, njen suprug, je bio pozitivan pre OI u Sidneju, te je, sa istih, bio diskvalifikovan.

Ali nema veze, ti imas "sliku" koju si sam stvorio, pa udri to tastaturi.

miki

pre 3 godine

tesko je biti konstantno dobar, onima kojima je to tesko, krenu sa nekim vidovima nove podrske i podsticaja, nesto sto ce im odrzati dobar nivo u takmicenju. Bio je slucaj sa sestrama Vilijams, da jedna od njih koristi neka sredstva da joj poboljsaju disanje, sto je isto doping po recima strucnjaka. Ako je to doping, sta onda sve moze da bude doping...

Nemanja

pre 3 godine

@ Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Kako moze biti najveci biciklista ikad kad nema zlato na Tur de Fransu?

igor

pre 3 godine

Jel’ to onaj Amstrong što je prvi išao na Mjesec?
(Mujo vozi biciklo po mjesecu..., 12. april 2021 15:45)

Ma jok. To je onaj što peva 'What a wonderful world'.:)

Đole

pre 3 godine

Našao sam link genijalnog Mađara. Smislio je on mnogo toga. UŽIVAJTE NEVERNE TOME!
LINK: https://www.cbsnews.com/news/60-minutes-investigates-hidden-motors-and-pro-cycling-2/

Kilovati na kilo

pre 3 godine

Al hit su mi ovi što tvrde da pola kilovata mora da ima 8 kila 😀 Pa nije vam to sever subotica aman, uzmite bilo koju novu fuš kosilicu za travu, unutra alu žica, kilovat i po spakovano u kilo i po motora

JPR24

pre 3 godine

a kako je taj motor prenosio snagu na tockove to ne moze da se sakrije.
(moze bit a i ne mora, 12. april 2021 16:28)

Naravno da može.
Hub direct drive motor.. Guglaj. Pa traži Cromotor. Pa će ti biti jasnije šta i kako.

War Inside My Head

pre 3 godine

Uz bazične sportove,atletiku,plivanje,gimnastiku dosta manje,biciklizam je najprljaviji po pitanju doping skandala.Samo što u prva tri navedena sporta,samo takmičenje traje mnogo kraće,a biciklistički veliki tourovi traju po 3 sedmice,pa samo mogu da zamislim kakvi su to napori?Prelaze dnevno u prosjeku oko 150km,od ravnice pa do uspona preko alpskih,pirinejskih,apeninskih prelaza na preko 2000 m/n visine!Očigledno da je ta želja za pobjedom tolika,da su spremni na sve vrste dopinga,još individualno,iako timski učestvuju,potreba da nadmaše protivnika prevazilazi etiku i sportski duh!?

Sinatra

pre 3 godine

Pare mu niko uzet nece tako da ga bas boli uvo. To samo govori koliko je sport lazan
(pierre woodman, 12. april 2021 16:05)

Pare su mu uzeli i od nagrada i od sponzorstava ali je imao srece sto je bio jedan od prvih investitora u Uber i sad od toga ima oko 50 mil.

Podgoričanin

pre 3 godine

U posljednjih nekoliko godina je vidno pojacana doping kontrola tako da se na turu dnevno testira do 50 vozaca, pazite, svakog dana kao i provjera bicikala da nema pomagala nekih 30 do 40 bicikala dnevno. Ako ste pratili posljednji tur onaj voditelj na ES je puno pricao o tome. Ne znam kako se zove, bivsi je biciklista ali nevjerovatno zanimljiv lik.

Јабучило

pre 3 godine

Ma jeste, antigravitacioni pogon... Za mene je on NAJVEĆI biciklista ikada, i pored dopinga!!
(Smuleco, 12. april 2021 18:35)

Да занемаримо мотор. Дрогераш није највећи.

Jelena

pre 3 godine

Svi oni koriste neke stimulanse koji su dozvoljeni do nekog momenta, a onda ih proglase zabranjenim. Primer Sarapova i meldonijum. Koristila godinama "lek za srce" dok ga nisu stavili na zabranjenu listu. Zavisi ko ima bolji strucni tim i ko moze uvek da ide korak ispred antidoping agencija.

drvobradi

pre 3 godine

@mikro
Ma kako da ne. Nesto ti tu fizika ne stima, ako uzmes u obzir snagu motora, na kojoj voltazi radi, kao i struju koja mu treba.
@Đole
Covek je odlican inzenjer. Ako sam dobro skapirao ceo clanak, on je prvu verziju napravio 1998 i prodao je za 2 miliona dolara, uz uslov da se ne bavi time i da ne prica o tome 10g. Ja kazem da je prodao jeftino, uzevsi u obzir koliko para se danas obrce u svetu elektricnih vozila.

pažljivi

pre 3 godine

Bez sumnje da je. Tu se radi o nekoj ranoj verziji KERSa i motor nije iza nego je prikačen na postojeći pogon gdje se ne vidi. Osim toga, ne treba mu neka kilovataža, dovoljno je 2-5%

Jumko

pre 3 godine

@War Inside My Head Veruj da su napori profesionalnih sportista u bazicnim sportovima koje si nabrojao, istog intenziteta kao i biciklistima... Tacno da takmicenje traje krace, ali se oni za ta 2, 3 dana takmicenja surovo pripremaju i prolaze kroz iste napore kao i biciklista tokom 3 nedelje takmicenja! Jednako i doziraju snagu, bilo da je trening ili trka, pogotovu takva duga kao sto je biciklisticka!

Đole

pre 3 godine

Prijatelji, taj tajni motor i još nekoliko inovacija je smislio čuveni mađarski inžinjer. Bio je skroman pa je za prvi mehaničku prevaru napalatio samo 20.000 američkih dolara. Naći ću vam originalni video o tom čoveku i nekoliko njegovih smicalica koje su direktno uticale na plasman na Tur de Fransu i NIJE samo radio za jedan tim, i nije samo radio za Armstronga. Veći mu je pronalazak kada su svi organizatori saznali za njegove "inovacije" počeli su timovima da uzimaju nasumično bicikle na RENGENSKI pregled. Našao je način i rengen da prevari, ha,ha.
Dok ne nađem taj link evo vam analiza jedne od dve najbolje medijske kuće na svetu za profesionalne bicikliste i testa bivših profi vozača a danas uspešnih novinara! Odličan test, bicikl sa tajnim motorom protiv regularnog bicikla i dva britanska profesionalca.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=Wv5F5N6mFf0