Nedelja, 11.04.2021.

10:20

UEFA reagovala – nameštena dva meča u Srbiji?

Evropska kuća fudbala (UEFA) uputila je dopis Fudbalskom savezu Srbije u vezi sumnji u nameštanje.

Izvor: MS

UEFA reagovala – nameštena dva meèa u Srbiji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

156 Komentari

Sortiraj po:

Aca

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..
(pop, 11. april 2021 11:40)
Podseti me, imam kratko pamćenje, nije li to Partizan imao do skoro niz od beše 17 pobeda, koji je prekinut, zna se kako. Verovatno i to namešteno.

LorD

pre 3 godine

Derbi početak utakmice 2.30 - 3.10 - 2.90
Partizan za nijansu bolji u prvom, ulazim na pauzi na lajv i zaticem sledece kvote
2.00 - 2.50 - 4.50.
Poznavajuci kladionicu u dušu na poluvremenu je trebalo da bude
2.9 - 2.10 - 3.40.
Odvratno je sve ovo!!!

Boki

pre 3 godine

Radove i utakmice Novog Pazara
(Gavrilo Princip, 11. april 2021 10:29)
Ma vazi, ovi ostali su posteni? Nadam se da cete objaviti koja su to dva meca? Koliko sam shvatio iz proslog su kola...

Max Von Sidow

pre 3 godine

Kad se neko osili pa ne zna da stane, kao Zvezda npr. Na lošem su glasu zbog ogromnih serija u više poslednjih prvenstava i derbi im je bio penal da makar ublaže priču oko toga, da izgube, bezbolno, makar i namerno.

Ali, ne, alavi na još, iako imaju 9 bodova prednosti i osiguranu titulu. Šta bi se dogodilo i da su izgubili? Ništa. Bilo bi šest bodova plus i gol razlika koja se mogla lako naštelovati. Titula svakako osigurana.
Pala je odluka da se ne baca dimna zavesa i da se gurne prst u oko svima.

I znate šta? Do kraja će oni prepustiti nekome koji bod kao privid regularnosti, iz razloga da ne bi ušli i u naredno prvenstvo s nizom od 20+ uzastopnih pobeda i naravno, nastavkom niza u sledećem prvenstvu.

Beograđanin

pre 3 godine

OFK Beograd - Zvezda 2-0 / 2-6....

Sta ste rastrcali,BRE !! Pizon u poluvremenu pobeze kuci, image u tom trenutku trener na klupi OFK-a...

Ako je to proslo, sta dalje pisati I balaviti.. 80% utakmica Zvezde je namesteno..Duh zove predsednika Partizana te mu psuje I preti da bi Zvezda bila prva..u kancelariji bar desetoro ljudi slusa..

O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Koliko je meni poznato, o poštenmo osvojenim titulama Partizana u vreme Toleta, sa sve duplim funkcijama pojedinih članova lokalnih klubova, jedna funkcija u lokalnom klubu, druga u Partizanu.

Pandorina kutija

pre 3 godine

Naravno da nisu samo 2 utakmice nameštene, ili se misli samo na prošlo kolo? Pošto je to neki prosek koliko se tekmi namesti po kolu u našem ling longu. Svejedno bilo bi lepo da objavite koje su to utakmice.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Partizan i Zvezda imaju po utakmicu zbog koje bi 100000% morali da budu izbaceni u nizi rang:
- Zvezda vs OFK Beograd. U prvom poluvremenu OFK razbija Zvezdu i vodi, a na poluvremenu Terza i ekipa ulaze u svlacionicu da "objasne" neke stvari njegovom bivsem klubu. Na kraju, Zvezda je dala cak 6 komada u sklanjalici u kojoj je kapiten OFK namerno napravio crveni da ne bi ucestvovao u toj sramoti.
- Partizan vs Vojvodina. Pre godinu-dve Partizan je ocigledno pustio Vojvodinu da pobedi kako bi Vosa izbegla plej-aut u kojem bi sigurno ispali iz lige.

Postoji brdo primera njihovih namestanja, ali ta 2 meca su sramota za fudbal. UEFA, sta cekas???

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@NoName- cemu nervoza? kvotu mozes da vidis i na flashscore i na sofascore, mozes i na sajtovima nasih kladionica da vidis kvote...lepo sam poslao par sajtova, uzmi isprati par kola i vidi da li ce svake nedelje da bude zvezda ili nece, mada sada kada ste uzeli titulu i kada ne mora vise da se namesta, mozda i bude u ponudi!!!

Dragan

pre 3 godine

Pozvati Dmitrovića (Borac Čačak), Asprogenisa, Branu Ilića, Mateusa, Toleta, a ima ih još mnogo.

Nikad ne zaboraviti Toletovu eru, NIKADA!

Cubaka

pre 3 godine

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.
(mala komsinica, 11. april 2021 13:31)

Evo ga tipican navijac Partizana, laze, laze i samo laze. U knjizi je potanko opisano kako PARTIZAN pusta RAD da pobedi posto im treba za opstanak. Najtragicnije je to sto oni nisu o tome obavestili Lotara koji je tada bio glavni trener, Lotar je to saznao negde oko 70-tog minuta kada je video da se na terenu desava nesto sasvim drugo od onoga sto je on rekao igracima. Tada je pitao pomocnog trenera sta je posredi i ovaj mu je teska srca ispricao da je utakmica dogovorena na sta je Lotar bez reci napustio utakmicu a ne dugo zatim i Partizan.

NoName

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 13:17)

Interesantno. Klinjo zna koja je kvota bila za Zvezdinu utakmicu koja nije bila u ponudi. Pa ljudi, da li je moguće da Grobari ovoliko obraza nemaju??? Meni je ovo nestvarno..

????

pre 3 godine

Znali su po uplatama. Ili je bilo neuobičajeno puno uplata, ili su uplaćivani neuobičajeno veliki iznosi. Kladionice u takvim slučajevima nerijetko povuku tip iz ponude. Što je i normalno. Jer se kladionice bave uzimanjem para od naivaca. Kada bi dopuštale takve stvari ne bi dugo opstale.

jsx

pre 3 godine

@B.Zivkovic
Sve se slazem osim kraja. To je bilo normalno istezanje posle utakmice koje sam ubedjen da i timovi iz nase lige rade, ne znam zasto su novinari pravili senzaciju od toga.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!

Istina

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.
(Srđan, 11. april 2021 11:35

Ko je gledao tu utakmicu i ko se iole razume u fudbal,jasno mu je da apsolutno nikakve naznake nekoj nameštaljci nije bilo.Najčistija utakmica u prvenstvu.Zvezda ih je stisla nakon njihovog vodstva,igrači Spartaka su ginuli,izbacivali loptu sa gol linije i na kraju kvalitet dolazi do izražaja.Nijedan gol nije sporan,apsolutno ništa.

Zvezda oooo...

pre 3 godine

Partizan poklonio pobedu Zvezdi.
(Panterkiler, 11. april 2021 13:07)
U kom sportu? Moras biti konkretniji, jer vas deljemo gde stignemo, pa je tesko utvrditi na sta si mislio.

Cubaka

pre 3 godine

Najsmesniji su mi ovi grobosi sto lupaju minuse toliko da im prsi bride kada se spomene Lotar i njegova knjiga, ne shvataju koliko su plitki i da time priznaju da ih istina boli. Mozete lupiti i milion minusa to nista nece promeniti posto je to zauvek zapisano i dokazano vase namestanje.

neutralni fe

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...
(Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"..., 11. april 2021 13:13)


čovek priča o fudbalu a ti ni sam ne znaš šta si hteo da kažeš, ko feljton u "večerernjim novostima", treći svetski rat, wolfsburg, brkovi, kobasice, pivo, bizmark, planeta, ravna ploča... mrsiš li mrsiš, da ne kažem šta.

mala komsinica

pre 3 godine

@Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.

Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"...

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Evo ih posle 4 dana izmileli iz bunkera, ređaju se komentari kao na traci.

Pre Derbija je bilo "pokazaće sreda ko namešta nizove", posle Derbija muk pa u nedelju "UEFA pomsgaj" kmeeee.

Zaista, Derbi je pokazao da Zvezda namešta, kao uostalom i Evropa i 1 poraz u 12 mečeva.

Sa druge strane, avangarda i uvek opozicija, nakon što je ispala od Šarloatana koji zauzimaju visoko 12. mesto u Belgiji, pravi niz od 17. pobeda uz gol razliku od 36:3.

Onda je došao Derbi i uspeli su da pogode prečku.

Da vas nema trebalo bi vas izmisliti, čemu bi se smejali u ovim teškim vremenima...

Z.Mamić"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 3 godine

Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:

Partizan je taj meč dobio a ne izgubio, i u toj utakmici Mateus NIJE bio trener. On je "čuo" priču o tome.


Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

1) Formalna istraga UEFA o nameštenoj utakmici nakon "rastrčavanja" igrača OFK protiv CZV iz 2-0 u 2-6

2) kuzman babeu - kako smo namestili odlučijuću meč na Marakani za zvezdinu titulu iz 2000 i šta mi je Džaja poručio pre utakmice ako ih ne pustimo

3) DAN TANA, dok sam bio u UO CZV, sve je kod nas bila nameštaljka

4) sudija Mrakić,danas u sudijskoj komisiji FSS:" dok sam ja sudio, srce nije dalo da Zvezda izgubi"

5) Recko Antić" zvezda da se spremi za Napoli a za nas neka ne brine"

6) pročitati sve od Ognjen Koroman

shone

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

I dominacija..
Ćuti, nesrećo, šta bi gledao cele godine da ti nije Zvezde..

neutralni fe

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)


"šta ste se rastrčali?!" ;)

sve preko pola je ofsajd

pre 3 godine

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)

A ima i ona izjava Dzajiceva iz tog perioda "Znam ja kako je Muslin osvajao titule sa Zvezdom".

Antipropaganda fudbala

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Da ...sigurno ce neko da namesta na kvotu 1.2-1.4 . Namestaju se prelazi. Partizanove utakmice skoro sve bile iz 1-1 uz jako male kvote tako da ti to ne pije vodu. Ja na primer patim prelaz iz 1 u 2 kad je CZV igrala tamo. Mada pre bih tipovao da su namestali ovi sto se bore za opstanak. Najsumnjivi su mi Novi Pazar i Rad. I da, juce je utakmica u Subotici takodje bila stornirana u kladionicama. A storniraju samo kada stizu ogromne uplate ili imaju neko drugo saznanje.

Aleksandar

pre 3 godine

Pa naravno..i nisu samo dve vec vecina. To je ogromna masinerija. Svi su u tome. Zajedno sa kladionicama. Izvlace tako pare iz kladionica da ne plate porez na dobit.

misa87

pre 3 godine

Hahahahha, pa meč koji je regularan kod nas je retkost,zvezdi i partizanu se sklanjaju svako kolo, a ovi manji klubovi se puštaju medjusobno u zavisnosti kome šta treba (recimo juče bila 1.40 kvota na lučane ??)

TheMiki

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

A onda odu u Evropu, udju u ligu sampiona 2x i prodju grupnu fazu Lige Evrope i sad Srbija ima nikad bolji koeficijent! U pravu si...
ps. ubice vas zloba i sujeta

Sabre

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

Zaista skandalozno. Ne prestaju te pobede ili nerešeni čak ni kad prepošteni mali sam protiv svih herojski klub iz Humske naredja inače čistih ko suza 17 mečeva bez poraza pre derbija, ili dođe jedan AC Milan u Evropi. Grozno.

CJC

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Za početak taj Javor namešta i rukama i nogama, što sudiju (Bačka) što dogovor (Metalac).
20 godina se šukljaju po Superligi, nikad bolje mesto od 12 a nikad da ispadnu... A Rad je posebna priča.

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo. Setite se prvenstva kada je Obilić bio šampion, Zvezda u Železniku, Obilić u Zrenjaninu. Zvezda vodi 2:1 i čeka kiks Obilića, Obilić vodi 1:0, Železnik i Proleter ispadaju ako tako i ostane. Onda se utakmice odužile, 5, 7 pa i 10 minuta. Zvezda prva "popušta" i Železnik dobija 3:2 i opstaje, onda i Obilić "popušta" i Proleter ide na 1:1 i on opstaje, jer im treba samo bod. Ispali su valjda Čukarički i Lučani. Još interesantnije je bilo uoči poslednjeg "Šajberovog kola", Partizan pobedom u Zagrebu ima gol više od Zvezde (isto bodova) a Marko Marković zove Baždarevića (radio veza) i pita:"Da li ćete dati sve od sebe na JNA?" Baždarević:"Partizan je naš prijateljski klub, isto kao i Sarajevo Zvezdin, nećemo mi da kvarimo odnose, Partizan će slaviti titulu kod kuće." Marko:"Ali, daćete sve od sebe da ostavite dobar utisak, nadam se." Baždarević:"Daćemo sve od sebe, koliko i Sarajevo bude dalo protiv Zvezde." Na kraju je legendarni Meša bio u pravu, po 4:0 za prijateljske klubove. Mateus "izbacuje" s treninga kapitena Ilića, jer mu je "duša u nosu" i traži kraj treninga, fudbaleri Bajerna posle 6:0 na Marakani imaju dodatni trening. Zaključak: U Nemačkoj nema prijateljstva. Pozdrav!

Bata

pre 3 godine

Bravo za UEFU! Srbijom treba da se pozabave mnogo vece institucije u svetu,ovde se skoro sve namesta ,od brojeva pa do rezultata!
(franjo, 11. april 2021 11:38)

ma da je samo Srbija...
Klub Briž igra kup sa nekim treceligašem 1-1
namestena urakmica,imao sam jos tad "dojavu", tako i odigrao tu utakmicu
ljudi ma koliko vam izgledalo neverovatno utakmice se danas namestaju i u najjacim ligama,i u najuredjenijim državama,na žalost...

Dušan

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?
(Liberty, 11. april 2021 10:49)

Na zalost, softver sam gasi opcije na osnovu predvidjenih disbalansa u uplatama. To je jedini nacin na koji kladionice mogu da se štite, ali i jedini koji ih interesuje.
Grupa koja namešta je verovatno daleko manja i moćnija.

sloboo

pre 3 godine

Samo dva??? Ta su dva zbog enormnih uplata. Ima ih 1002. Ukinuti fudbal, bruka i sramota za državu. Evo predloga ko je nameštao 20 godina gasi klub, nakon toga iz najniže lige i nema kupovine mesta i fuzije sa drugim klubovima, igrači koji su puštali drugi klub 20 godina zatvora, bez uslovne, sudije takođe. Pravila jasna izvolite i srećno. Garantujem da bi prvak imao bar 5 poraza, ali i pune tribine skoro svuda.

Carisan

pre 3 godine

Odlicno! Posto na kraju ove sezone ispada sest timova iz super lige, taman da izbace ove sto su namestali i dolazimo na 10 ili 12 ekipa!!! Za nase uslove najrealnije kako bi nam takmicenje licilo na nesto.

Cubaka

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Nameštena decenija braćo nesvrstani i ostali evropljani...
Zločin traje od 2012 god....i ne vidi mu se kraj...
(Dr.Damir, 11. april 2021 10:47)

Tole vrati se da sve opet bude pošteno.

Nezvanično izgleda da je jedna od te 2 nameštene Zvezdina.

Namestio Ivanić samo tako.

only fools and horses

pre 3 godine

UEFU u stvari ne interesuje nameštsnje utakmica, već isključivo zaštita kladionica. Nemeštaj brate koliko hoćeš ali nemoj da ti padne ns pamet da to iskoristiš da ojadiš kladionice.
Zato ih samo 2 meča interesuju.

aco

pre 3 godine

Sticajem okolnisti sam igrao Prvu ligu Srbije (2. rang) kao i u Svajcarskoj i Austriji. Otisao sam tamo misleci da je bolje. Sustina je da je fudbal jedan veliki veliki mulk, u kom treba znati plivati. Svaki 4. mec koji igras kao igrac je namesten, ma da to cesto i ne znas kada te druga ekipa pusti (a sve po dogovoru predsednika klubova),

...

pre 3 godine

Dve su nameštene samo u prošlom kolu...Radnički-Napredak i Rad-Vojvodina,to je više nego očigledno.Obratite pažnju u sledećem prvenstvu kad se bodovi budu vraćali.

Vlada

pre 3 godine

Izvini UEFA,ali prvo pocisti djubre u svom dvoristu. Pocisti sve one namestene utakmice lige sampiona i evrope. Pa onda kreni da cistis u svih prvih pet najjacih liga evrope. A do nas dok stignes proci ce jos mnogo vremena.

pop

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..

KoRn

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.
(Natocimo sampanj pice!, 11. april 2021 11:10)
Isto ti je i u Srbiji Balkanske lige možeš da igras ali ne mozes za neke velike pare.Tako da one bajke kako je neko ubacio 100 000 dinara na Timok ili ne znam koji klub su samo mitovi.Naše kladionice su neverovatno oprezne i ako hoces da igras za veliku lovu to se proverava. A Srpsku ligu nema šanse.Mogu da puste neki tiket cim vide više uplata na istu odmah se blokira.Zato oni i igraju tamo po Aziiji,Africi itd.Za lige iz regiona,Rumunsku,Bugarsku,Grcku, tu su veoma oprezni.

Dejan

pre 3 godine

To je kao da nekog vrhunskog pljačkaša uhvate i optuže za neki sitan prestup, poput krađe patika, a on kuva u sebi tokom suđenja što mu time degradiraju ugled. Prosto mu dođe sam da izusti šta je još sve pokrao, a da je mnogo vrednije i izazovnije bilo za ukrasti. Iskreno sam uvređen.😁

OMG??!!

pre 3 godine

Imala je CZ 3-4 zadivljujuce utakmice sa fantasticnim prelazima iz 2 u 1 i iz 1 u 2,naravno pobedila je lagano.
verujem da su pod lupom timovi poput surdulice,backe i sl.

Natocimo sampanj pice!

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.

:-/

pre 3 godine

Један од ова два је Нови Пазар Пролетер сигурно. Други може да буде који хоћеш поред толико мање очигледних намештаљки. Типујем на ТСЦ звезда

FCRS

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Čuj stručnjaka krivo mu što neće biti kažnjeni CZ i PFC!
Jesi li stručnjak pročitao vest ili smo od jutros u fazonu "lupam ko Maksim po diviziji".
Pažnju UEFA skrenule su enormne novčane svote uplaćene u kladionicama na dve sumnjive utakmice odigrane prošlog meseca.
Dakle dva meča, ne dvadeset dva i skoro sam pa siguran da to nisu ni CZ ni PFC.
I za kraj, što si besan stručnjače, opusti se malo i uživaj u prolećnom vikendu, mani se ostrašćenosti.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)
Heh, kakva laz. To si jutros smislio, dok si citao ovu vest? I sta su namestili, pobedu Zvezde? Mora da je vrhunska kvota.

Srđan

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.

igor

pre 3 godine

Eee ako ste vi iz UEFA dali predmet nasem savezu, sada ce oni odmah to da vam rese! Samo da nadju onog iz loze Marakane sto je vredjao Zlatana i istog momenta krecu to da vam zavrse...

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)
Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.

dex

pre 3 godine

@zoran

A zaboravljas Partizanov niz prelaza 1-2 i 2-1 pre par sezona? Ovako možemo do sutra. Ali nisu ovde ni Zvezda ni Partizan u pitanju, jer se niko ne mlad i na tako male kvote.

B.Živković

pre 3 godine

Ko je pratio naš fudbal u poslednjih pola veka, a i malo duže, zna da su od sredine 80-ih i slučaja "Zjajo" i "Šajber" sva naša fudbalska prvenstva bila nameštena. Ako neko baš i nije namešteno za prvaka, onda je bilo nameštanja za opstanak ili za ulazak u Evropu. I pre sredine 80-ih se nameštalo, ali to je bilo toliko naivno, za crtani film. Sećam se kada su sudijama skandirali "bundaš" (tada u socijalizmu, bunde su bile simbol višeg statusa) ili kada su u nižim ligama postizane dvocifrene, pa jednom čak i trocifrena pobeda. Ali, to je bilo u duhu tog vremena, a sada postoje i kladionice pa su povećani i kapaciteti za nameštanje. Doduše, nema nešto publike na stadionima. Mora da su se navijači zaposlili, pa nemaju vremena za odlazak na utakmice. Pozdrav!

MileR

pre 3 godine

Kockari kockaju pa kad izgube novac bune se da su utakmice nameštene.
Kladionice kad zarađuju novac na tuđi račun ćute, a kad treba da isplate novac, opet sumnja u nameštanje.
Znači zatvoriti kladionice i nema nameštanja.

NoName

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Ma jok, tu je sve pošteno. Naročito ono kad lik napravi penal, sudija ne svira, a on iz revolta istog minuta doda loptu Partizanovom i napravi još jedan.

Liberty

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?

Sekis

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)

Svako ima internet i moze se videti da izmisljas

Goško

pre 3 godine

Uzeo sam ja na tim utakmicama oko 135 000 eura,ali znate kako to ide,kada dobijete dojavu čuvate je samo za sebe.A prošle sezone sam isto na našoj ligi uzeo 170 000 eura i kupio sebi dva stana po sto kvadrata i sad ih iznajmljujem.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.

Komentator

pre 3 godine

Čim neko dobije veće pare u kladionici, odmah istraga i sumnja! Zašto onda ne zabranite klađenje? Nije tajna da same kladionice podstiču nameštanja, ne samo kod nas već u celom svetu!

Laki

pre 3 godine

Brate daj javi nam jednom ko će pobediti da počnem sa 500 evra u kladionici i napravim milion za poa godine.

Lupaju se gluposti samo tako.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Čuj ove... kod nas nameštene titule čitavu deceniju a oni uhvatili se za samo dva meča. Hahahah

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Samo dva?? Ovima trebaju naočare.

Pa u Super ligi je pola utakmica svako kolo namešteno, posebno oko ovih koji se bore za opstanak, samo što se na njih niko ne kladi.

Zveki

pre 3 godine

Pogledajte ekipe koje se bore za opstanak koliko su bodova samo osvojile u poslednjih deset do petnaest kola.
Konkretno Rad, Novi Pazar,Metalac,Javor i Indjija.
Klubove koji su namestali izbaciti dva ranga nize i to je to a ko je dogovorio u bajbok!

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Čuj ove... kod nas nameštene titule čitavu deceniju a oni uhvatili se za samo dva meča. Hahahah

Liberty

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Samo dva?? Ovima trebaju naočare.

Pa u Super ligi je pola utakmica svako kolo namešteno, posebno oko ovih koji se bore za opstanak, samo što se na njih niko ne kladi.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.

Komentator

pre 3 godine

Čim neko dobije veće pare u kladionici, odmah istraga i sumnja! Zašto onda ne zabranite klađenje? Nije tajna da same kladionice podstiču nameštanja, ne samo kod nas već u celom svetu!

only fools and horses

pre 3 godine

UEFU u stvari ne interesuje nameštsnje utakmica, već isključivo zaštita kladionica. Nemeštaj brate koliko hoćeš ali nemoj da ti padne ns pamet da to iskoristiš da ojadiš kladionice.
Zato ih samo 2 meča interesuju.

Sekis

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)

Svako ima internet i moze se videti da izmisljas

pop

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..

Zveki

pre 3 godine

Pogledajte ekipe koje se bore za opstanak koliko su bodova samo osvojile u poslednjih deset do petnaest kola.
Konkretno Rad, Novi Pazar,Metalac,Javor i Indjija.
Klubove koji su namestali izbaciti dva ranga nize i to je to a ko je dogovorio u bajbok!

Dejan

pre 3 godine

To je kao da nekog vrhunskog pljačkaša uhvate i optuže za neki sitan prestup, poput krađe patika, a on kuva u sebi tokom suđenja što mu time degradiraju ugled. Prosto mu dođe sam da izusti šta je još sve pokrao, a da je mnogo vrednije i izazovnije bilo za ukrasti. Iskreno sam uvređen.😁

igor

pre 3 godine

Eee ako ste vi iz UEFA dali predmet nasem savezu, sada ce oni odmah to da vam rese! Samo da nadju onog iz loze Marakane sto je vredjao Zlatana i istog momenta krecu to da vam zavrse...

Natocimo sampanj pice!

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.

TheMiki

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

A onda odu u Evropu, udju u ligu sampiona 2x i prodju grupnu fazu Lige Evrope i sad Srbija ima nikad bolji koeficijent! U pravu si...
ps. ubice vas zloba i sujeta

MileR

pre 3 godine

Kockari kockaju pa kad izgube novac bune se da su utakmice nameštene.
Kladionice kad zarađuju novac na tuđi račun ćute, a kad treba da isplate novac, opet sumnja u nameštanje.
Znači zatvoriti kladionice i nema nameštanja.

NoName

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Ma jok, tu je sve pošteno. Naročito ono kad lik napravi penal, sudija ne svira, a on iz revolta istog minuta doda loptu Partizanovom i napravi još jedan.

:-/

pre 3 godine

Један од ова два је Нови Пазар Пролетер сигурно. Други може да буде који хоћеш поред толико мање очигледних намештаљки. Типујем на ТСЦ звезда

OMG??!!

pre 3 godine

Imala je CZ 3-4 zadivljujuce utakmice sa fantasticnim prelazima iz 2 u 1 i iz 1 u 2,naravno pobedila je lagano.
verujem da su pod lupom timovi poput surdulice,backe i sl.

...

pre 3 godine

Dve su nameštene samo u prošlom kolu...Radnički-Napredak i Rad-Vojvodina,to je više nego očigledno.Obratite pažnju u sledećem prvenstvu kad se bodovi budu vraćali.

Cubaka

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Nameštena decenija braćo nesvrstani i ostali evropljani...
Zločin traje od 2012 god....i ne vidi mu se kraj...
(Dr.Damir, 11. april 2021 10:47)

Tole vrati se da sve opet bude pošteno.

Nezvanično izgleda da je jedna od te 2 nameštene Zvezdina.

Namestio Ivanić samo tako.

CJC

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Za početak taj Javor namešta i rukama i nogama, što sudiju (Bačka) što dogovor (Metalac).
20 godina se šukljaju po Superligi, nikad bolje mesto od 12 a nikad da ispadnu... A Rad je posebna priča.

Srđan

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)
Heh, kakva laz. To si jutros smislio, dok si citao ovu vest? I sta su namestili, pobedu Zvezde? Mora da je vrhunska kvota.

Z.Mamić"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 3 godine

Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:

Partizan je taj meč dobio a ne izgubio, i u toj utakmici Mateus NIJE bio trener. On je "čuo" priču o tome.


Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

1) Formalna istraga UEFA o nameštenoj utakmici nakon "rastrčavanja" igrača OFK protiv CZV iz 2-0 u 2-6

2) kuzman babeu - kako smo namestili odlučijuću meč na Marakani za zvezdinu titulu iz 2000 i šta mi je Džaja poručio pre utakmice ako ih ne pustimo

3) DAN TANA, dok sam bio u UO CZV, sve je kod nas bila nameštaljka

4) sudija Mrakić,danas u sudijskoj komisiji FSS:" dok sam ja sudio, srce nije dalo da Zvezda izgubi"

5) Recko Antić" zvezda da se spremi za Napoli a za nas neka ne brine"

6) pročitati sve od Ognjen Koroman

Laki

pre 3 godine

Brate daj javi nam jednom ko će pobediti da počnem sa 500 evra u kladionici i napravim milion za poa godine.

Lupaju se gluposti samo tako.

Vlada

pre 3 godine

Izvini UEFA,ali prvo pocisti djubre u svom dvoristu. Pocisti sve one namestene utakmice lige sampiona i evrope. Pa onda kreni da cistis u svih prvih pet najjacih liga evrope. A do nas dok stignes proci ce jos mnogo vremena.

misa87

pre 3 godine

Hahahahha, pa meč koji je regularan kod nas je retkost,zvezdi i partizanu se sklanjaju svako kolo, a ovi manji klubovi se puštaju medjusobno u zavisnosti kome šta treba (recimo juče bila 1.40 kvota na lučane ??)

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo. Setite se prvenstva kada je Obilić bio šampion, Zvezda u Železniku, Obilić u Zrenjaninu. Zvezda vodi 2:1 i čeka kiks Obilića, Obilić vodi 1:0, Železnik i Proleter ispadaju ako tako i ostane. Onda se utakmice odužile, 5, 7 pa i 10 minuta. Zvezda prva "popušta" i Železnik dobija 3:2 i opstaje, onda i Obilić "popušta" i Proleter ide na 1:1 i on opstaje, jer im treba samo bod. Ispali su valjda Čukarički i Lučani. Još interesantnije je bilo uoči poslednjeg "Šajberovog kola", Partizan pobedom u Zagrebu ima gol više od Zvezde (isto bodova) a Marko Marković zove Baždarevića (radio veza) i pita:"Da li ćete dati sve od sebe na JNA?" Baždarević:"Partizan je naš prijateljski klub, isto kao i Sarajevo Zvezdin, nećemo mi da kvarimo odnose, Partizan će slaviti titulu kod kuće." Marko:"Ali, daćete sve od sebe da ostavite dobar utisak, nadam se." Baždarević:"Daćemo sve od sebe, koliko i Sarajevo bude dalo protiv Zvezde." Na kraju je legendarni Meša bio u pravu, po 4:0 za prijateljske klubove. Mateus "izbacuje" s treninga kapitena Ilića, jer mu je "duša u nosu" i traži kraj treninga, fudbaleri Bajerna posle 6:0 na Marakani imaju dodatni trening. Zaključak: U Nemačkoj nema prijateljstva. Pozdrav!

Cubaka

pre 3 godine

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.
(mala komsinica, 11. april 2021 13:31)

Evo ga tipican navijac Partizana, laze, laze i samo laze. U knjizi je potanko opisano kako PARTIZAN pusta RAD da pobedi posto im treba za opstanak. Najtragicnije je to sto oni nisu o tome obavestili Lotara koji je tada bio glavni trener, Lotar je to saznao negde oko 70-tog minuta kada je video da se na terenu desava nesto sasvim drugo od onoga sto je on rekao igracima. Tada je pitao pomocnog trenera sta je posredi i ovaj mu je teska srca ispricao da je utakmica dogovorena na sta je Lotar bez reci napustio utakmicu a ne dugo zatim i Partizan.

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Evo ih posle 4 dana izmileli iz bunkera, ređaju se komentari kao na traci.

Pre Derbija je bilo "pokazaće sreda ko namešta nizove", posle Derbija muk pa u nedelju "UEFA pomsgaj" kmeeee.

Zaista, Derbi je pokazao da Zvezda namešta, kao uostalom i Evropa i 1 poraz u 12 mečeva.

Sa druge strane, avangarda i uvek opozicija, nakon što je ispala od Šarloatana koji zauzimaju visoko 12. mesto u Belgiji, pravi niz od 17. pobeda uz gol razliku od 36:3.

Onda je došao Derbi i uspeli su da pogode prečku.

Da vas nema trebalo bi vas izmisliti, čemu bi se smejali u ovim teškim vremenima...

B.Živković

pre 3 godine

Ko je pratio naš fudbal u poslednjih pola veka, a i malo duže, zna da su od sredine 80-ih i slučaja "Zjajo" i "Šajber" sva naša fudbalska prvenstva bila nameštena. Ako neko baš i nije namešteno za prvaka, onda je bilo nameštanja za opstanak ili za ulazak u Evropu. I pre sredine 80-ih se nameštalo, ali to je bilo toliko naivno, za crtani film. Sećam se kada su sudijama skandirali "bundaš" (tada u socijalizmu, bunde su bile simbol višeg statusa) ili kada su u nižim ligama postizane dvocifrene, pa jednom čak i trocifrena pobeda. Ali, to je bilo u duhu tog vremena, a sada postoje i kladionice pa su povećani i kapaciteti za nameštanje. Doduše, nema nešto publike na stadionima. Mora da su se navijači zaposlili, pa nemaju vremena za odlazak na utakmice. Pozdrav!

shone

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

I dominacija..
Ćuti, nesrećo, šta bi gledao cele godine da ti nije Zvezde..

sve preko pola je ofsajd

pre 3 godine

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)

A ima i ona izjava Dzajiceva iz tog perioda "Znam ja kako je Muslin osvajao titule sa Zvezdom".

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)
Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.

Dragan

pre 3 godine

Pozvati Dmitrovića (Borac Čačak), Asprogenisa, Branu Ilića, Mateusa, Toleta, a ima ih još mnogo.

Nikad ne zaboraviti Toletovu eru, NIKADA!

neutralni fe

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)


"šta ste se rastrčali?!" ;)

Sabre

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

Zaista skandalozno. Ne prestaju te pobede ili nerešeni čak ni kad prepošteni mali sam protiv svih herojski klub iz Humske naredja inače čistih ko suza 17 mečeva bez poraza pre derbija, ili dođe jedan AC Milan u Evropi. Grozno.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Partizan i Zvezda imaju po utakmicu zbog koje bi 100000% morali da budu izbaceni u nizi rang:
- Zvezda vs OFK Beograd. U prvom poluvremenu OFK razbija Zvezdu i vodi, a na poluvremenu Terza i ekipa ulaze u svlacionicu da "objasne" neke stvari njegovom bivsem klubu. Na kraju, Zvezda je dala cak 6 komada u sklanjalici u kojoj je kapiten OFK namerno napravio crveni da ne bi ucestvovao u toj sramoti.
- Partizan vs Vojvodina. Pre godinu-dve Partizan je ocigledno pustio Vojvodinu da pobedi kako bi Vosa izbegla plej-aut u kojem bi sigurno ispali iz lige.

Postoji brdo primera njihovih namestanja, ali ta 2 meca su sramota za fudbal. UEFA, sta cekas???

Antipropaganda fudbala

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Da ...sigurno ce neko da namesta na kvotu 1.2-1.4 . Namestaju se prelazi. Partizanove utakmice skoro sve bile iz 1-1 uz jako male kvote tako da ti to ne pije vodu. Ja na primer patim prelaz iz 1 u 2 kad je CZV igrala tamo. Mada pre bih tipovao da su namestali ovi sto se bore za opstanak. Najsumnjivi su mi Novi Pazar i Rad. I da, juce je utakmica u Subotici takodje bila stornirana u kladionicama. A storniraju samo kada stizu ogromne uplate ili imaju neko drugo saznanje.

Carisan

pre 3 godine

Odlicno! Posto na kraju ove sezone ispada sest timova iz super lige, taman da izbace ove sto su namestali i dolazimo na 10 ili 12 ekipa!!! Za nase uslove najrealnije kako bi nam takmicenje licilo na nesto.

KoRn

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.
(Natocimo sampanj pice!, 11. april 2021 11:10)
Isto ti je i u Srbiji Balkanske lige možeš da igras ali ne mozes za neke velike pare.Tako da one bajke kako je neko ubacio 100 000 dinara na Timok ili ne znam koji klub su samo mitovi.Naše kladionice su neverovatno oprezne i ako hoces da igras za veliku lovu to se proverava. A Srpsku ligu nema šanse.Mogu da puste neki tiket cim vide više uplata na istu odmah se blokira.Zato oni i igraju tamo po Aziiji,Africi itd.Za lige iz regiona,Rumunsku,Bugarsku,Grcku, tu su veoma oprezni.

Bata

pre 3 godine

Bravo za UEFU! Srbijom treba da se pozabave mnogo vece institucije u svetu,ovde se skoro sve namesta ,od brojeva pa do rezultata!
(franjo, 11. april 2021 11:38)

ma da je samo Srbija...
Klub Briž igra kup sa nekim treceligašem 1-1
namestena urakmica,imao sam jos tad "dojavu", tako i odigrao tu utakmicu
ljudi ma koliko vam izgledalo neverovatno utakmice se danas namestaju i u najjacim ligama,i u najuredjenijim državama,na žalost...

Zvezda oooo...

pre 3 godine

Partizan poklonio pobedu Zvezdi.
(Panterkiler, 11. april 2021 13:07)
U kom sportu? Moras biti konkretniji, jer vas deljemo gde stignemo, pa je tesko utvrditi na sta si mislio.

neutralni fe

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...
(Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"..., 11. april 2021 13:13)


čovek priča o fudbalu a ti ni sam ne znaš šta si hteo da kažeš, ko feljton u "večerernjim novostima", treći svetski rat, wolfsburg, brkovi, kobasice, pivo, bizmark, planeta, ravna ploča... mrsiš li mrsiš, da ne kažem šta.

mala komsinica

pre 3 godine

@Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.

Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"...

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...

Cubaka

pre 3 godine

Najsmesniji su mi ovi grobosi sto lupaju minuse toliko da im prsi bride kada se spomene Lotar i njegova knjiga, ne shvataju koliko su plitki i da time priznaju da ih istina boli. Mozete lupiti i milion minusa to nista nece promeniti posto je to zauvek zapisano i dokazano vase namestanje.

sloboo

pre 3 godine

Samo dva??? Ta su dva zbog enormnih uplata. Ima ih 1002. Ukinuti fudbal, bruka i sramota za državu. Evo predloga ko je nameštao 20 godina gasi klub, nakon toga iz najniže lige i nema kupovine mesta i fuzije sa drugim klubovima, igrači koji su puštali drugi klub 20 godina zatvora, bez uslovne, sudije takođe. Pravila jasna izvolite i srećno. Garantujem da bi prvak imao bar 5 poraza, ali i pune tribine skoro svuda.

Dušan

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?
(Liberty, 11. april 2021 10:49)

Na zalost, softver sam gasi opcije na osnovu predvidjenih disbalansa u uplatama. To je jedini nacin na koji kladionice mogu da se štite, ali i jedini koji ih interesuje.
Grupa koja namešta je verovatno daleko manja i moćnija.

????

pre 3 godine

Znali su po uplatama. Ili je bilo neuobičajeno puno uplata, ili su uplaćivani neuobičajeno veliki iznosi. Kladionice u takvim slučajevima nerijetko povuku tip iz ponude. Što je i normalno. Jer se kladionice bave uzimanjem para od naivaca. Kada bi dopuštale takve stvari ne bi dugo opstale.

Max Von Sidow

pre 3 godine

Kad se neko osili pa ne zna da stane, kao Zvezda npr. Na lošem su glasu zbog ogromnih serija u više poslednjih prvenstava i derbi im je bio penal da makar ublaže priču oko toga, da izgube, bezbolno, makar i namerno.

Ali, ne, alavi na još, iako imaju 9 bodova prednosti i osiguranu titulu. Šta bi se dogodilo i da su izgubili? Ništa. Bilo bi šest bodova plus i gol razlika koja se mogla lako naštelovati. Titula svakako osigurana.
Pala je odluka da se ne baca dimna zavesa i da se gurne prst u oko svima.

I znate šta? Do kraja će oni prepustiti nekome koji bod kao privid regularnosti, iz razloga da ne bi ušli i u naredno prvenstvo s nizom od 20+ uzastopnih pobeda i naravno, nastavkom niza u sledećem prvenstvu.

Aleksandar

pre 3 godine

Pa naravno..i nisu samo dve vec vecina. To je ogromna masinerija. Svi su u tome. Zajedno sa kladionicama. Izvlace tako pare iz kladionica da ne plate porez na dobit.

Istina

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.
(Srđan, 11. april 2021 11:35

Ko je gledao tu utakmicu i ko se iole razume u fudbal,jasno mu je da apsolutno nikakve naznake nekoj nameštaljci nije bilo.Najčistija utakmica u prvenstvu.Zvezda ih je stisla nakon njihovog vodstva,igrači Spartaka su ginuli,izbacivali loptu sa gol linije i na kraju kvalitet dolazi do izražaja.Nijedan gol nije sporan,apsolutno ništa.

NoName

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 13:17)

Interesantno. Klinjo zna koja je kvota bila za Zvezdinu utakmicu koja nije bila u ponudi. Pa ljudi, da li je moguće da Grobari ovoliko obraza nemaju??? Meni je ovo nestvarno..

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@NoName- cemu nervoza? kvotu mozes da vidis i na flashscore i na sofascore, mozes i na sajtovima nasih kladionica da vidis kvote...lepo sam poslao par sajtova, uzmi isprati par kola i vidi da li ce svake nedelje da bude zvezda ili nece, mada sada kada ste uzeli titulu i kada ne mora vise da se namesta, mozda i bude u ponudi!!!

Pandorina kutija

pre 3 godine

Naravno da nisu samo 2 utakmice nameštene, ili se misli samo na prošlo kolo? Pošto je to neki prosek koliko se tekmi namesti po kolu u našem ling longu. Svejedno bilo bi lepo da objavite koje su to utakmice.

dex

pre 3 godine

@zoran

A zaboravljas Partizanov niz prelaza 1-2 i 2-1 pre par sezona? Ovako možemo do sutra. Ali nisu ovde ni Zvezda ni Partizan u pitanju, jer se niko ne mlad i na tako male kvote.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!

FCRS

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Čuj stručnjaka krivo mu što neće biti kažnjeni CZ i PFC!
Jesi li stručnjak pročitao vest ili smo od jutros u fazonu "lupam ko Maksim po diviziji".
Pažnju UEFA skrenule su enormne novčane svote uplaćene u kladionicama na dve sumnjive utakmice odigrane prošlog meseca.
Dakle dva meča, ne dvadeset dva i skoro sam pa siguran da to nisu ni CZ ni PFC.
I za kraj, što si besan stručnjače, opusti se malo i uživaj u prolećnom vikendu, mani se ostrašćenosti.

Beograđanin

pre 3 godine

OFK Beograd - Zvezda 2-0 / 2-6....

Sta ste rastrcali,BRE !! Pizon u poluvremenu pobeze kuci, image u tom trenutku trener na klupi OFK-a...

Ako je to proslo, sta dalje pisati I balaviti.. 80% utakmica Zvezde je namesteno..Duh zove predsednika Partizana te mu psuje I preti da bi Zvezda bila prva..u kancelariji bar desetoro ljudi slusa..

O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Koliko je meni poznato, o poštenmo osvojenim titulama Partizana u vreme Toleta, sa sve duplim funkcijama pojedinih članova lokalnih klubova, jedna funkcija u lokalnom klubu, druga u Partizanu.

jsx

pre 3 godine

@B.Zivkovic
Sve se slazem osim kraja. To je bilo normalno istezanje posle utakmice koje sam ubedjen da i timovi iz nase lige rade, ne znam zasto su novinari pravili senzaciju od toga.

aco

pre 3 godine

Sticajem okolnisti sam igrao Prvu ligu Srbije (2. rang) kao i u Svajcarskoj i Austriji. Otisao sam tamo misleci da je bolje. Sustina je da je fudbal jedan veliki veliki mulk, u kom treba znati plivati. Svaki 4. mec koji igras kao igrac je namesten, ma da to cesto i ne znas kada te druga ekipa pusti (a sve po dogovoru predsednika klubova),

Aca

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..
(pop, 11. april 2021 11:40)
Podseti me, imam kratko pamćenje, nije li to Partizan imao do skoro niz od beše 17 pobeda, koji je prekinut, zna se kako. Verovatno i to namešteno.

Boki

pre 3 godine

Radove i utakmice Novog Pazara
(Gavrilo Princip, 11. april 2021 10:29)
Ma vazi, ovi ostali su posteni? Nadam se da cete objaviti koja su to dva meca? Koliko sam shvatio iz proslog su kola...

Goško

pre 3 godine

Uzeo sam ja na tim utakmicama oko 135 000 eura,ali znate kako to ide,kada dobijete dojavu čuvate je samo za sebe.A prošle sezone sam isto na našoj ligi uzeo 170 000 eura i kupio sebi dva stana po sto kvadrata i sad ih iznajmljujem.

LorD

pre 3 godine

Derbi početak utakmice 2.30 - 3.10 - 2.90
Partizan za nijansu bolji u prvom, ulazim na pauzi na lajv i zaticem sledece kvote
2.00 - 2.50 - 4.50.
Poznavajuci kladionicu u dušu na poluvremenu je trebalo da bude
2.9 - 2.10 - 3.40.
Odvratno je sve ovo!!!

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Čuj ove... kod nas nameštene titule čitavu deceniju a oni uhvatili se za samo dva meča. Hahahah

Sekis

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)

Svako ima internet i moze se videti da izmisljas

TheMiki

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

A onda odu u Evropu, udju u ligu sampiona 2x i prodju grupnu fazu Lige Evrope i sad Srbija ima nikad bolji koeficijent! U pravu si...
ps. ubice vas zloba i sujeta

Laki

pre 3 godine

Brate daj javi nam jednom ko će pobediti da počnem sa 500 evra u kladionici i napravim milion za poa godine.

Lupaju se gluposti samo tako.

Cubaka

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.

pop

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Nameštena decenija braćo nesvrstani i ostali evropljani...
Zločin traje od 2012 god....i ne vidi mu se kraj...
(Dr.Damir, 11. april 2021 10:47)

Tole vrati se da sve opet bude pošteno.

Nezvanično izgleda da je jedna od te 2 nameštene Zvezdina.

Namestio Ivanić samo tako.

NoName

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 13:17)

Interesantno. Klinjo zna koja je kvota bila za Zvezdinu utakmicu koja nije bila u ponudi. Pa ljudi, da li je moguće da Grobari ovoliko obraza nemaju??? Meni je ovo nestvarno..

NoName

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Ma jok, tu je sve pošteno. Naročito ono kad lik napravi penal, sudija ne svira, a on iz revolta istog minuta doda loptu Partizanovom i napravi još jedan.

Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"...

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...

Stanoje Šarloatan od Šamroka

pre 3 godine

Evo ih posle 4 dana izmileli iz bunkera, ređaju se komentari kao na traci.

Pre Derbija je bilo "pokazaće sreda ko namešta nizove", posle Derbija muk pa u nedelju "UEFA pomsgaj" kmeeee.

Zaista, Derbi je pokazao da Zvezda namešta, kao uostalom i Evropa i 1 poraz u 12 mečeva.

Sa druge strane, avangarda i uvek opozicija, nakon što je ispala od Šarloatana koji zauzimaju visoko 12. mesto u Belgiji, pravi niz od 17. pobeda uz gol razliku od 36:3.

Onda je došao Derbi i uspeli su da pogode prečku.

Da vas nema trebalo bi vas izmisliti, čemu bi se smejali u ovim teškim vremenima...

Vlada

pre 3 godine

Izvini UEFA,ali prvo pocisti djubre u svom dvoristu. Pocisti sve one namestene utakmice lige sampiona i evrope. Pa onda kreni da cistis u svih prvih pet najjacih liga evrope. A do nas dok stignes proci ce jos mnogo vremena.

shone

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

I dominacija..
Ćuti, nesrećo, šta bi gledao cele godine da ti nije Zvezde..

Cubaka

pre 3 godine

Najsmesniji su mi ovi grobosi sto lupaju minuse toliko da im prsi bride kada se spomene Lotar i njegova knjiga, ne shvataju koliko su plitki i da time priznaju da ih istina boli. Mozete lupiti i milion minusa to nista nece promeniti posto je to zauvek zapisano i dokazano vase namestanje.

Dragan

pre 3 godine

Pozvati Dmitrovića (Borac Čačak), Asprogenisa, Branu Ilića, Mateusa, Toleta, a ima ih još mnogo.

Nikad ne zaboraviti Toletovu eru, NIKADA!

FCRS

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Čuj stručnjaka krivo mu što neće biti kažnjeni CZ i PFC!
Jesi li stručnjak pročitao vest ili smo od jutros u fazonu "lupam ko Maksim po diviziji".
Pažnju UEFA skrenule su enormne novčane svote uplaćene u kladionicama na dve sumnjive utakmice odigrane prošlog meseca.
Dakle dva meča, ne dvadeset dva i skoro sam pa siguran da to nisu ni CZ ni PFC.
I za kraj, što si besan stručnjače, opusti se malo i uživaj u prolećnom vikendu, mani se ostrašćenosti.

Max Von Sidow

pre 3 godine

Kad se neko osili pa ne zna da stane, kao Zvezda npr. Na lošem su glasu zbog ogromnih serija u više poslednjih prvenstava i derbi im je bio penal da makar ublaže priču oko toga, da izgube, bezbolno, makar i namerno.

Ali, ne, alavi na još, iako imaju 9 bodova prednosti i osiguranu titulu. Šta bi se dogodilo i da su izgubili? Ništa. Bilo bi šest bodova plus i gol razlika koja se mogla lako naštelovati. Titula svakako osigurana.
Pala je odluka da se ne baca dimna zavesa i da se gurne prst u oko svima.

I znate šta? Do kraja će oni prepustiti nekome koji bod kao privid regularnosti, iz razloga da ne bi ušli i u naredno prvenstvo s nizom od 20+ uzastopnih pobeda i naravno, nastavkom niza u sledećem prvenstvu.

Komentator

pre 3 godine

Čim neko dobije veće pare u kladionici, odmah istraga i sumnja! Zašto onda ne zabranite klađenje? Nije tajna da same kladionice podstiču nameštanja, ne samo kod nas već u celom svetu!

Sabre

pre 3 godine

O cemu ljudi pricamo. Drzavni projekat ne sme da izgubi.
A onda odu u evropu.
(Kad ti zvezdas prica o postenju?, 11. april 2021 12:05)

Zaista skandalozno. Ne prestaju te pobede ili nerešeni čak ni kad prepošteni mali sam protiv svih herojski klub iz Humske naredja inače čistih ko suza 17 mečeva bez poraza pre derbija, ili dođe jedan AC Milan u Evropi. Grozno.

sve preko pola je ofsajd

pre 3 godine

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)

A ima i ona izjava Dzajiceva iz tog perioda "Znam ja kako je Muslin osvajao titule sa Zvezdom".

mala komsinica

pre 3 godine

@Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.

Zvezda oooo...

pre 3 godine

Partizan poklonio pobedu Zvezdi.
(Panterkiler, 11. april 2021 13:07)
U kom sportu? Moras biti konkretniji, jer vas deljemo gde stignemo, pa je tesko utvrditi na sta si mislio.

Cubaka

pre 3 godine

Hahah mitomanija na delu. Da si procitao knjigu, znao bi da on nije pricao o Partizanu, nego 99% o vama ili manje moguce nekog drugom klubu u Srbiji.
(mala komsinica, 11. april 2021 13:31)

Evo ga tipican navijac Partizana, laze, laze i samo laze. U knjizi je potanko opisano kako PARTIZAN pusta RAD da pobedi posto im treba za opstanak. Najtragicnije je to sto oni nisu o tome obavestili Lotara koji je tada bio glavni trener, Lotar je to saznao negde oko 70-tog minuta kada je video da se na terenu desava nesto sasvim drugo od onoga sto je on rekao igracima. Tada je pitao pomocnog trenera sta je posredi i ovaj mu je teska srca ispricao da je utakmica dogovorena na sta je Lotar bez reci napustio utakmicu a ne dugo zatim i Partizan.

:-/

pre 3 godine

Један од ова два је Нови Пазар Пролетер сигурно. Други може да буде који хоћеш поред толико мање очигледних намештаљки. Типујем на ТСЦ звезда

Istina

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.
(Srđan, 11. april 2021 11:35

Ko je gledao tu utakmicu i ko se iole razume u fudbal,jasno mu je da apsolutno nikakve naznake nekoj nameštaljci nije bilo.Najčistija utakmica u prvenstvu.Zvezda ih je stisla nakon njihovog vodstva,igrači Spartaka su ginuli,izbacivali loptu sa gol linije i na kraju kvalitet dolazi do izražaja.Nijedan gol nije sporan,apsolutno ništa.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

da nije zvezda mozda? posto je to jedini klub iz srbije kojeg nema u ponudi u kladionicama na zapadu!!
(Huan Pablo Don Fernando, 11. april 2021 10:30)
Heh, kakva laz. To si jutros smislio, dok si citao ovu vest? I sta su namestili, pobedu Zvezde? Mora da je vrhunska kvota.

dex

pre 3 godine

@zoran

A zaboravljas Partizanov niz prelaza 1-2 i 2-1 pre par sezona? Ovako možemo do sutra. Ali nisu ovde ni Zvezda ni Partizan u pitanju, jer se niko ne mlad i na tako male kvote.

neutralni fe

pre 3 godine

......O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Meni nije jasno o cemu pricamo ali mozemo malo pricati o knjizi Lotara Mateusa. On je bio vas trener ( Partizana ) i najbolje vas poznaje. Vrlo interesantne stvari postoje u toj knjizi o "postenju" doticnog ti kluba. Ako si je procitao mozes li nam izneti svoje realno i posteno vidjenje toga sto je opisano a opisano je jasno kako Partizan namesta utakmice, konkretno sa ekipom Rada.
(Cubaka, 11. april 2021 11:39)


"šta ste se rastrčali?!" ;)

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.

Beograđanin

pre 3 godine

OFK Beograd - Zvezda 2-0 / 2-6....

Sta ste rastrcali,BRE !! Pizon u poluvremenu pobeze kuci, image u tom trenutku trener na klupi OFK-a...

Ako je to proslo, sta dalje pisati I balaviti.. 80% utakmica Zvezde je namesteno..Duh zove predsednika Partizana te mu psuje I preti da bi Zvezda bila prva..u kancelariji bar desetoro ljudi slusa..

O cemu mi ovde pricamo???
(Zoran, 11. april 2021 11:14)

Koliko je meni poznato, o poštenmo osvojenim titulama Partizana u vreme Toleta, sa sve duplim funkcijama pojedinih članova lokalnih klubova, jedna funkcija u lokalnom klubu, druga u Partizanu.

Z.Mamić"AV me pitao, kad ćeš u moju zvezdu"

pre 3 godine

Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:

Partizan je taj meč dobio a ne izgubio, i u toj utakmici Mateus NIJE bio trener. On je "čuo" priču o tome.


Znamo to već Mateus je već rekao da je Partizan nameštao utakmice.
(Deki, 11. april 2021 13:08)

1) Formalna istraga UEFA o nameštenoj utakmici nakon "rastrčavanja" igrača OFK protiv CZV iz 2-0 u 2-6

2) kuzman babeu - kako smo namestili odlučijuću meč na Marakani za zvezdinu titulu iz 2000 i šta mi je Džaja poručio pre utakmice ako ih ne pustimo

3) DAN TANA, dok sam bio u UO CZV, sve je kod nas bila nameštaljka

4) sudija Mrakić,danas u sudijskoj komisiji FSS:" dok sam ja sudio, srce nije dalo da Zvezda izgubi"

5) Recko Antić" zvezda da se spremi za Napoli a za nas neka ne brine"

6) pročitati sve od Ognjen Koroman

Goško

pre 3 godine

Uzeo sam ja na tim utakmicama oko 135 000 eura,ali znate kako to ide,kada dobijete dojavu čuvate je samo za sebe.A prošle sezone sam isto na našoj ligi uzeo 170 000 eura i kupio sebi dva stana po sto kvadrata i sad ih iznajmljujem.

LorD

pre 3 godine

Derbi početak utakmice 2.30 - 3.10 - 2.90
Partizan za nijansu bolji u prvom, ulazim na pauzi na lajv i zaticem sledece kvote
2.00 - 2.50 - 4.50.
Poznavajuci kladionicu u dušu na poluvremenu je trebalo da bude
2.9 - 2.10 - 3.40.
Odvratno je sve ovo!!!

OMG??!!

pre 3 godine

Imala je CZ 3-4 zadivljujuce utakmice sa fantasticnim prelazima iz 2 u 1 i iz 1 u 2,naravno pobedila je lagano.
verujem da su pod lupom timovi poput surdulice,backe i sl.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@NoName- cemu nervoza? kvotu mozes da vidis i na flashscore i na sofascore, mozes i na sajtovima nasih kladionica da vidis kvote...lepo sam poslao par sajtova, uzmi isprati par kola i vidi da li ce svake nedelje da bude zvezda ili nece, mada sada kada ste uzeli titulu i kada ne mora vise da se namesta, mozda i bude u ponudi!!!

Srđan

pre 3 godine

Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.
(Pera Magic Mitic, 11. april 2021 11:21)
Spartak-Zvezda 1:2, iz 1 u 2, 21.02.

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Samo dva?? Ovima trebaju naočare.

Pa u Super ligi je pola utakmica svako kolo namešteno, posebno oko ovih koji se bore za opstanak, samo što se na njih niko ne kladi.

Liberty

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?

sloboo

pre 3 godine

Samo dva??? Ta su dva zbog enormnih uplata. Ima ih 1002. Ukinuti fudbal, bruka i sramota za državu. Evo predloga ko je nameštao 20 godina gasi klub, nakon toga iz najniže lige i nema kupovine mesta i fuzije sa drugim klubovima, igrači koji su puštali drugi klub 20 godina zatvora, bez uslovne, sudije takođe. Pravila jasna izvolite i srećno. Garantujem da bi prvak imao bar 5 poraza, ali i pune tribine skoro svuda.

Kozuki Oden

pre 3 godine

Partizan i Zvezda imaju po utakmicu zbog koje bi 100000% morali da budu izbaceni u nizi rang:
- Zvezda vs OFK Beograd. U prvom poluvremenu OFK razbija Zvezdu i vodi, a na poluvremenu Terza i ekipa ulaze u svlacionicu da "objasne" neke stvari njegovom bivsem klubu. Na kraju, Zvezda je dala cak 6 komada u sklanjalici u kojoj je kapiten OFK namerno napravio crveni da ne bi ucestvovao u toj sramoti.
- Partizan vs Vojvodina. Pre godinu-dve Partizan je ocigledno pustio Vojvodinu da pobedi kako bi Vosa izbegla plej-aut u kojem bi sigurno ispali iz lige.

Postoji brdo primera njihovih namestanja, ali ta 2 meca su sramota za fudbal. UEFA, sta cekas???

neutralni fe

pre 3 godine

...Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo...
(B.Živković, 11. april 2021 12:47)

Interesantno je jedino to, što postoje takvi kao ti, kojima bi nemci morali da povedu i III svetski rat, da bi se podsedili njihovog poštenja. Kao u Kragujevcu recimo.

A još interesantnije jeste što bi i posle III svetskog rata, vi opet za 20 godina nemce gledali u nekom superlativu.

E to je interesantno...

A nije ni ovo sa ratom jedini primer, imaš čuvenu utakmicu Wofsburga i ne znam koga, kada preko radija izveštavaju razultat utakmice, jer valjda Wolsfburg je morao da pobedi sa golom više od protivnika.

Protivnik je dao 20-30 golova, i kako koji daju, radiom se javi, i ona i Wosfburg namigne protivniku, ovi puste, pa i Wolfburg da.

Ko zna bolje o kojoj utakmici pričam, moguće i permutovano, ali suština je ista... neka me isrpavi.

I neka ove ljibitelje šizofrenih likova sa malim brkovima koji žive da rade, jedu kobasice, piju pivo i smrde, a umotali se u lepu foliju, podeti o lepoti tisućljetnjih Bizmarkovaca i ospesivno-kompulsivnih genocidnih ljudi opasnih po bezbednost PLANET... ili ravne ploče...
(Jedini sindrom gori od stokholmskog jeste "europski sindrom tisućljetnjosti"..., 11. april 2021 13:13)


čovek priča o fudbalu a ti ni sam ne znaš šta si hteo da kažeš, ko feljton u "večerernjim novostima", treći svetski rat, wolfsburg, brkovi, kobasice, pivo, bizmark, planeta, ravna ploča... mrsiš li mrsiš, da ne kažem šta.

Zveki

pre 3 godine

Pogledajte ekipe koje se bore za opstanak koliko su bodova samo osvojile u poslednjih deset do petnaest kola.
Konkretno Rad, Novi Pazar,Metalac,Javor i Indjija.
Klubove koji su namestali izbaciti dva ranga nize i to je to a ko je dogovorio u bajbok!

CJC

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)

Za početak taj Javor namešta i rukama i nogama, što sudiju (Bačka) što dogovor (Metalac).
20 godina se šukljaju po Superligi, nikad bolje mesto od 12 a nikad da ispadnu... A Rad je posebna priča.

Huan Pablo Don Fernando

pre 3 godine

@pera magic mitic- lako se moze proveriti, puntosnai, sisal, eurobet...udji pa proveri, mozda jednom mesecno ima zvezda u ponudi! pre par kola, partizan protiv metalca kvota 1,18 i ima u ponudi u kladionicama u italiji, zvezda bila gost 1,3 kvota nije je bilo u ponudi, a i kada bude mozes samo 1x2 da igras, nema golova, prelaza...dok na sve druge nase klubove mozes da igras sta hoces!!

B.Živković

pre 3 godine

Interesantna je priča Lotara Mateusa, ali ona govori o razlici u mentalitetu, razlici u profesionalizmu i amaterizmu i pristupu fudbalu. Partizan već šampion prepušta bodove Radu za opstanak. Takvih utakmica je bilo stotinu, ali kod nas je to potpuno prihvatljivo i regularno, u Nemačkoj neshvatljivo. Setite se prvenstva kada je Obilić bio šampion, Zvezda u Železniku, Obilić u Zrenjaninu. Zvezda vodi 2:1 i čeka kiks Obilića, Obilić vodi 1:0, Železnik i Proleter ispadaju ako tako i ostane. Onda se utakmice odužile, 5, 7 pa i 10 minuta. Zvezda prva "popušta" i Železnik dobija 3:2 i opstaje, onda i Obilić "popušta" i Proleter ide na 1:1 i on opstaje, jer im treba samo bod. Ispali su valjda Čukarički i Lučani. Još interesantnije je bilo uoči poslednjeg "Šajberovog kola", Partizan pobedom u Zagrebu ima gol više od Zvezde (isto bodova) a Marko Marković zove Baždarevića (radio veza) i pita:"Da li ćete dati sve od sebe na JNA?" Baždarević:"Partizan je naš prijateljski klub, isto kao i Sarajevo Zvezdin, nećemo mi da kvarimo odnose, Partizan će slaviti titulu kod kuće." Marko:"Ali, daćete sve od sebe da ostavite dobar utisak, nadam se." Baždarević:"Daćemo sve od sebe, koliko i Sarajevo bude dalo protiv Zvezde." Na kraju je legendarni Meša bio u pravu, po 4:0 za prijateljske klubove. Mateus "izbacuje" s treninga kapitena Ilića, jer mu je "duša u nosu" i traži kraj treninga, fudbaleri Bajerna posle 6:0 na Marakani imaju dodatni trening. Zaključak: U Nemačkoj nema prijateljstva. Pozdrav!

igor

pre 3 godine

Eee ako ste vi iz UEFA dali predmet nasem savezu, sada ce oni odmah to da vam rese! Samo da nadju onog iz loze Marakane sto je vredjao Zlatana i istog momenta krecu to da vam zavrse...

misa87

pre 3 godine

Hahahahha, pa meč koji je regularan kod nas je retkost,zvezdi i partizanu se sklanjaju svako kolo, a ovi manji klubovi se puštaju medjusobno u zavisnosti kome šta treba (recimo juče bila 1.40 kvota na lučane ??)

Boki

pre 3 godine

Radove i utakmice Novog Pazara
(Gavrilo Princip, 11. april 2021 10:29)
Ma vazi, ovi ostali su posteni? Nadam se da cete objaviti koja su to dva meca? Koliko sam shvatio iz proslog su kola...

...

pre 3 godine

Dve su nameštene samo u prošlom kolu...Radnički-Napredak i Rad-Vojvodina,to je više nego očigledno.Obratite pažnju u sledećem prvenstvu kad se bodovi budu vraćali.

Bata

pre 3 godine

Bravo za UEFU! Srbijom treba da se pozabave mnogo vece institucije u svetu,ovde se skoro sve namesta ,od brojeva pa do rezultata!
(franjo, 11. april 2021 11:38)

ma da je samo Srbija...
Klub Briž igra kup sa nekim treceligašem 1-1
namestena urakmica,imao sam jos tad "dojavu", tako i odigrao tu utakmicu
ljudi ma koliko vam izgledalo neverovatno utakmice se danas namestaju i u najjacim ligama,i u najuredjenijim državama,na žalost...

Pandorina kutija

pre 3 godine

Naravno da nisu samo 2 utakmice nameštene, ili se misli samo na prošlo kolo? Pošto je to neki prosek koliko se tekmi namesti po kolu u našem ling longu. Svejedno bilo bi lepo da objavite koje su to utakmice.

only fools and horses

pre 3 godine

UEFU u stvari ne interesuje nameštsnje utakmica, već isključivo zaštita kladionica. Nemeštaj brate koliko hoćeš ali nemoj da ti padne ns pamet da to iskoristiš da ojadiš kladionice.
Zato ih samo 2 meča interesuju.

Natocimo sampanj pice!

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dva meca.. E svasta. Namesteno je sve u poslednjih 30 godina. Ali, hajde da se kladimo, da nece ni CZ ni PRTZ biti akteri ove 2 sporne utakmice. Uvek se kola slome na nekom krajnje nebitnom. Verovatno ce ekipe poput Macve i Javora da ispastaju.
(Pljuvac svih stilova, 11. april 2021 10:53)
Vidi...ovde se prica o namestanju utakmica zbog kladionica. Mozes da zamisliš kolike su kvote na pobede Partizana i Zvezde. Oni zbog kladionica jedino mogu da nameste one prelaze 1-2, a ne secam se da su skoro odigrali takvu utakmicu.

MileR

pre 3 godine

Kockari kockaju pa kad izgube novac bune se da su utakmice nameštene.
Kladionice kad zarađuju novac na tuđi račun ćute, a kad treba da isplate novac, opet sumnja u nameštanje.
Znači zatvoriti kladionice i nema nameštanja.

Antipropaganda fudbala

pre 3 godine

Da nije partizanov preposteni niz od 17 pobeda?
(Driv3r, 11. april 2021 11:10)

Da ...sigurno ce neko da namesta na kvotu 1.2-1.4 . Namestaju se prelazi. Partizanove utakmice skoro sve bile iz 1-1 uz jako male kvote tako da ti to ne pije vodu. Ja na primer patim prelaz iz 1 u 2 kad je CZV igrala tamo. Mada pre bih tipovao da su namestali ovi sto se bore za opstanak. Najsumnjivi su mi Novi Pazar i Rad. I da, juce je utakmica u Subotici takodje bila stornirana u kladionicama. A storniraju samo kada stizu ogromne uplate ili imaju neko drugo saznanje.

jsx

pre 3 godine

@B.Zivkovic
Sve se slazem osim kraja. To je bilo normalno istezanje posle utakmice koje sam ubedjen da i timovi iz nase lige rade, ne znam zasto su novinari pravili senzaciju od toga.

Aleksandar

pre 3 godine

Pa naravno..i nisu samo dve vec vecina. To je ogromna masinerija. Svi su u tome. Zajedno sa kladionicama. Izvlace tako pare iz kladionica da ne plate porez na dobit.

Carisan

pre 3 godine

Odlicno! Posto na kraju ove sezone ispada sest timova iz super lige, taman da izbace ove sto su namestali i dolazimo na 10 ili 12 ekipa!!! Za nase uslove najrealnije kako bi nam takmicenje licilo na nesto.

Aca

pre 3 godine

nameštena cela ping pong liga.. zvezda sa vojvodinom i radnickim od 2013 te ima skor 30 pobeda i 4 ili 5 neresenih.. dok od iste te vojvodine pre serije od 15 pobeda ima sva 4 poraza ( sezona 2011 i 2012 ).. da ne pišem da je od Vojvodine i Radničkog znala da izgubi i Zvezda iz 91 ve.. ali ovi sad očigledno igraju svemirski fudbal..
(pop, 11. april 2021 11:40)
Podseti me, imam kratko pamćenje, nije li to Partizan imao do skoro niz od beše 17 pobeda, koji je prekinut, zna se kako. Verovatno i to namešteno.

Dejan

pre 3 godine

To je kao da nekog vrhunskog pljačkaša uhvate i optuže za neki sitan prestup, poput krađe patika, a on kuva u sebi tokom suđenja što mu time degradiraju ugled. Prosto mu dođe sam da izusti šta je još sve pokrao, a da je mnogo vrednije i izazovnije bilo za ukrasti. Iskreno sam uvređen.😁

Dušan

pre 3 godine

zasto je jucerasnja utakmica Mladost-Spartak povucena u kladionicama za kladjenje na igru X-1? naravno taj rezultat je i bio poluvreme 0-0 kraj 1-0. dakle ako je mocart povukao tu igru iz kladjenja sigurno se znalo da ce se tako i igrati. jer to namesteno onda? hajde pitajte mocart kladionicu zasto su povukli igru iz X u 1 sigurno su znali nesto vise pa da nam objasne kako su znali?
(Liberty, 11. april 2021 10:49)

Na zalost, softver sam gasi opcije na osnovu predvidjenih disbalansa u uplatama. To je jedini nacin na koji kladionice mogu da se štite, ali i jedini koji ih interesuje.
Grupa koja namešta je verovatno daleko manja i moćnija.

????

pre 3 godine

Znali su po uplatama. Ili je bilo neuobičajeno puno uplata, ili su uplaćivani neuobičajeno veliki iznosi. Kladionice u takvim slučajevima nerijetko povuku tip iz ponude. Što je i normalno. Jer se kladionice bave uzimanjem para od naivaca. Kada bi dopuštale takve stvari ne bi dugo opstale.

KoRn

pre 3 godine

Ne znam kako je u ostalim Evropskim zemljama...ali u Grckoj npr.u kladionicama nema nase lige za igranje..samo kada nasi klubovi igraju u Evropi onda budu u listi. I to je tako vec dugo vremena.
(Natocimo sampanj pice!, 11. april 2021 11:10)
Isto ti je i u Srbiji Balkanske lige možeš da igras ali ne mozes za neke velike pare.Tako da one bajke kako je neko ubacio 100 000 dinara na Timok ili ne znam koji klub su samo mitovi.Naše kladionice su neverovatno oprezne i ako hoces da igras za veliku lovu to se proverava. A Srpsku ligu nema šanse.Mogu da puste neki tiket cim vide više uplata na istu odmah se blokira.Zato oni i igraju tamo po Aziiji,Africi itd.Za lige iz regiona,Rumunsku,Bugarsku,Grcku, tu su veoma oprezni.

B.Živković

pre 3 godine

Ko je pratio naš fudbal u poslednjih pola veka, a i malo duže, zna da su od sredine 80-ih i slučaja "Zjajo" i "Šajber" sva naša fudbalska prvenstva bila nameštena. Ako neko baš i nije namešteno za prvaka, onda je bilo nameštanja za opstanak ili za ulazak u Evropu. I pre sredine 80-ih se nameštalo, ali to je bilo toliko naivno, za crtani film. Sećam se kada su sudijama skandirali "bundaš" (tada u socijalizmu, bunde su bile simbol višeg statusa) ili kada su u nižim ligama postizane dvocifrene, pa jednom čak i trocifrena pobeda. Ali, to je bilo u duhu tog vremena, a sada postoje i kladionice pa su povećani i kapaciteti za nameštanje. Doduše, nema nešto publike na stadionima. Mora da su se navijači zaposlili, pa nemaju vremena za odlazak na utakmice. Pozdrav!

aco

pre 3 godine

Sticajem okolnisti sam igrao Prvu ligu Srbije (2. rang) kao i u Svajcarskoj i Austriji. Otisao sam tamo misleci da je bolje. Sustina je da je fudbal jedan veliki veliki mulk, u kom treba znati plivati. Svaki 4. mec koji igras kao igrac je namesten, ma da to cesto i ne znas kada te druga ekipa pusti (a sve po dogovoru predsednika klubova),