Utorak, 23.03.2021.

09:35

Matić za B92.net: Ako se Vidić i ja budemo pitali – neće biti mesta za mnoge

Nemanja Matić, as Mančester junajteda, govorio je za B92.net o aktuelnoj situaciji u srpskom fudbalu.

Izvor: Miloš Simanoviæ

Matiæ za B92.net: Ako se Vidiæ i ja budemo pitali – neæe biti mesta za mnoge IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Milosav

pre 3 godine

Stanje u srpskom je samo ogledalo drzave Srbije i stanja u njoj. Bojim se da bilo ko od ovih postenih momaka (koji zaista zele da ociste FSS i unaprede fudbal) dodje, shvatice da je kukolj preplavio zito i da tu nema pomoci.
Bitka sa vetrenjacama koja je unapred osudjena na propast. Srpskom fudbalu nema spasa.

judd trump

pre 3 godine

Pitaćeš se Matiću baš kao što se trenutno u MU pitaš ako si još uvek tamo, ne pratim tvoj trenutni status profesionalnog fudbalera! Šta?! Fudbal više nije interesantan?! Hajd malo da se bavimo rukovođenjem fudbalskog saveza! Zlo i naopako!

Марко

pre 3 godine

А шта конкретно нудите?

Која су то имена за која неће бити места?
Колико ће Србија имати клубова у првих 50 на УЕФА ранг листи, а колико у првих 100? На ком месту ће се Србија налазити на ранг листи асоцијација? Одакле ће се финансирати клубови и савез? Како ћемо да достигнемо лиге у којима је просечна карта за утакмицу најјачих клубова између 50 и 70 евра и које преносе телевизије које могу да издвоје много више средстава од ТВ Арене и РТС-а? Да ли ће се клубови приватизовати и да ли ће њихова судбина бити иста као и судбина многих предузећа које су отишле у руке приватника? Колико разреда школе имају Матић и Видић заједно?

Zvezdan

pre 3 godine

Nama je fudbal ostao jos uvek na kapicama i cunjevima...Na vestackoj travi bez odrzavanja, na trenerima sa 20 000 dinara plate...Pa gospoda, fudbal u Srbiji nije biznis, on sluzi kao podgrejavanje nacionalnog naboja preko Partizana i Zvezde...Fubdal je svuda Biznis, a kod nas nije. Zasto?

Kide

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)


Sedi jedan.

pant-La

pre 3 godine

Sad ili nikad!!
Vreme je za veliki reset..
Vidic, Paun, Jokan, Jugovic, Matic i ostali ljudi neukaljanog obraza trebaju da preuzmu reprezentaciju.. Pitanje je samo da li ima podrske sa vrha, bez toga naravno nema nista..
A onda dalje privatizacija klubova, infrastruktura, regularnost takmičenja, rad sa mladima, regionalna liga, tv prava, velikih sponzora i svega ostalog sto bi dovelo do napredka, kvaliteta fudbala, igraca i same reprezentacije..

Sinisa

pre 3 godine

Nemanja, uz duzno postovanje tvojih fudbalskih sposobnosti tj. "pikanja lopte", nisi bas kompetentan da postavljas funkcionere. To sto je Vidic imao veliko fudbalsko iskustvo i uspeh ne daje mu dovoljno "mudrosti" za funkciju predsednika jednog Saveza. Dajte vise da se ne igramo deljenja radnih mesta, vidite kako se to zavrsi. Dajte postenog, obrazovanog coveka koji moze da "vodi" neku instituciju!

Rothmans

pre 3 godine

Matić je duša od čoveka, pravi dobrica i to mu se vidi u očima, kao igrač onako, sigurno nije nivo jednog Dejana Stankovića npr ali da nema kvalitet sigurno ne bi igrao u Mančesteru. Međutim što se obrazovanja i stručnosti tiče, tu imam ogromnu sumnju. Kad god slušam Matića u intervjuima primećujem da se baš bori da sklopi smislenu prosto proširenu rečenicu bez nekih uobičajenih fraza čak i kad priča o samom fudbalu. To se isto može sve reći i za Vidića i ako je on igrač svetske klase. Ukratko, ne sumnjam u njihove dobre namere, poštenje i iskrenost ali u stručnost i kompetentnost svakako.

Mislilac

pre 3 godine

Ne znam da li mi u Srbiji imamo stručnjaka kao što je Romeo Jozak u Hrvatskoj, ali voleo bih da vidim nekog takvog na čelu FSS. Znači neko ko je stručnjak, ko zna da organizuje i napravi sistem. Ili da samo prepišemo belgijski sistem i ćao.

Idealan bi bio Rangnik ali mi nemamo para za takve vizionare.

vidmat

pre 3 godine

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

I znaci odmah FSS,dao tebi posao i u svece crkva da ga promovise. Pa neka ostanu na Ubu i Uzicu dalje. Mom Beogradu nisu ista dali,ni Nisu ni Pirotu ni Kikindi. ima masa bgdjana zasluznijih da budu bog i batine u fudbalu. Nijedan Bgdjanin nikad nije bio predsednik FSS zar to nije cudno.

Kobran Zmijski

pre 3 godine

Samo uporedite sta su ova dvojica pruzali u reprezentaciji, a sta u klubovima u kojima su igrali. Nije im bas bio prioritet, zar ne. Karijere su im gotove, ili pri kraju pa da se namestimo malo !! Mislim da ce se super uklopiti u prevarantski sistem.

Milos

pre 3 godine

Ko nas navijace pita ko ce biti predsednik FSS. Zna se ko se pita. I bice njegova produzena ruka kao i Kokeza. Danas je bolje imati partijsku knjizicu i uz to na svakom koraku hvaliti onoga ko se pita, nego biti kriticar vlasti, a da si najpogodnija moguca licnost za tu funkciju.

Gde vi zivite, pamcenje bas kratko

pre 3 godine

Samo nek neko objasni od ovih ushicenih, koja je uopste razlika izmedju Pantelica i Vidica ? Na kraju krajeva i Matica ? Na osnovu cega temeljite to ushicenje da ce kao biti bolje ako Vidic bude predsednik Fss ? Gde se on to u tom poslu dokazao ?

Na stranu njihov odnos prema reprezentaciji, Vidiceva svadja sa saigracima, otimanje i promasaj onog penala u Sloveniji koji nas je kostao Ep, pa Vidicevo namerno igranje rukom iz ko zna kog razloga na Sp. Jedno je igracka karijera u Mancesteru a sasvim drugu je inao u reprezentaciji, kao uostalom i 95 posto nasih igraca.

A i suludo je ocekivati da biko ko postane predsednik bez amina a onda se opet vracas na nekog drugog Kokezu gj na isto.

Master Yoda

pre 3 godine

Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..
(dostaVise, 23. mart 2021 11:13) # Link komentara

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

boki

pre 3 godine

Vec izjava da mnogi iz domaceg fudbala nemaju tu sta da traze je vrlo popunjena sa konfliktom i nije nimalo dobra! Ipak domaci fudbal cini bazu za sve dalje aktivnosti u ovom sportu!

Мјештанин

pre 3 godine

А оног Лазетића што је крао паре у Војводини као спортски директор па дошао у савез на варијанту да притиска играче за кога да потпишу уговор . Превара и лош човек пре свега генетика шиптарска

marko992

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!
(odskocna wc daska, 23. mart 2021 11:40)

Ako je to istina,apsolutno sam za tu kombinaciju Mijatovic -Vidic.
Spoj spisobnosti i odlucnosti,to je ono sto nam treba.

Mare

pre 3 godine

Ima i Srbija svoju "duboku drzavu" koja ce tesko prepustiti sustinsko upravljanje nad fudbalskim savezom. Mozda se Vidic i Matic pojave u nekim ulogama ali tesko ce uspeti da ostanu nepotroseni kao i mnogi asovi pre njih. Morali bi veoma oprezno da pristupe tom poslu. Ipak se radi o ljudima koji su posteno izgradili ime na terenu svojim radom i talentom. Nemaju formalno obrazovanje ali ni ulicnu skolu za razliku od okruzenja sa kojim bi morali da saradjuju u FSS. Nije to lako kao sto izgleda a velika karijera nije garancija da ce se snaci u mutnim vodama.

Dragan

pre 3 godine

Podržavam Vidića, Matića i Mijatovića ali:
Dok se ne proda Zvezda i Partizan (ali stranom kupcu, ne ovim nasim hohstaplerima) mogu da stave za predsednika FSS i Paju Patka, džabe. Nažalost, ali tako je.

Dambldor

pre 3 godine

Nista se nece promeniti ko god da dodje ,imamo paralelnu drzavu koja radi sta hoce , vidite kako je u CG posle izbora mafija se neda tako lako proci ce godine dok se nesto ne promeni.

Hamzo

pre 3 godine

Obojica ste ostavili neizbrisiv trag u reprezentaciji, ti sa tvojim hoćeš nećeš stavom i Vidić sa rukom na sp ničim izazvan i penalom protiv Slovenije, dakle obojici učinak ravan nuli!

VIT

pre 3 godine

Ne sumnjam u Vidićeve dobre namere, ali posle dana D dolazi prvi dan i šta tada, treba kreativno delovati. Šta je za tako nešto potrebno? Ponavljam, verujem u iskrenost i poštenje i Vidića i Matića, ali ovde u ovom, rekao bih, velikom biznisu, treba pravi menadžer, kojega treba vezati višestrukom kontrolom poslovanja, pre svega para. Zaslužnim fudbalerima, a ima ih još, treba dati funkcije pomoćnika za razvoj fudbala u sredinama koja nije Beograd, jer to baza. Treba im dati odrešene ruke, ali i odgovornost da se svake godine napravi desetak fudbalera, natprosenih kvaliteta i to je to. Ponavljam, ako ovo ne bude prihvaćeno kao veliki posao, nego kao patriotski čin, naći ćemo se ponovo u problemu, odnosno na početku.

Brana membrana

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

Pa naravno da ga poturaju, ima znanje, tj zavrsio istu sportsku skolu kao nas predsednik. Ne znam samo kako je on prosao iz anatonije.

Stepski vuk

pre 3 godine

Ja mislim da je ovde vrlo vazno napomenuti da je korupcija u fudbalu ogledalo drustva. Vidim da svi podrzavaju ideju da se fss ocisti od saljama. Tesko je reci suprotno. Ali dokle god moze da se daje mito lekarima za operacije, policajcima da "ne vide" prekrsaje, drzavi za legalizaciju objekata. Dokle god se problemi resavaju sa "znam coveka", Srbiji nece biti bolje. A ni fudbalu, bez obzira sto nekima veza izmedju svih tih stvari nije bas najjasnija na prvi pogled.

kako da ne

pre 3 godine

Trener sam u Švajcarskoj. Oni igraju kako igraju iako nemaju neke kvalitetne igrace samo zbog discipline, ozbiljnosti i nema onog ‘ovo je moj sin’ ili ovaj ima vezu. Samo disciplina čak i za decu od 9-10 godina. Rade dosta sa loptom, nije kao u Srb dosta trčanja, defanziva. Zato najvise imamo kvalitet u zadnjim redovima ekipe. Dosta rade zastarelo u Srpskim klubovima sa decom. A, imamo decu kvalitetniju nego ovi u Švajcarskoj 5 puta.

veder

pre 3 godine

Neko mora početi s čišćenjem saveza,treba to sve rasterati što nimalo neće biti lako niti podržano, tek tada će mafija da radi, a Vidić mi liči na nekoga ko bi to sproveo. Posle toga birajte intelektualca sposobnog da organizuje i vodi savez po uzoru na saveze najvećih fudbalskih nacija.

OFK Beograd

pre 3 godine

Mi stari Ofkovci smo za Terzica. Znamo kako on "dobro" radi. Nece biti iznenadjenja.

Ljudi dragi, fudbal je ogroman biznis. Kao u Engleskoj, to mora da vodi covek koji ima obrazovanje u pravcu ekonomije i visokog menadzmenta. Kakav crni fudbaler..??

ury

pre 3 godine

stvarno ne razumem kakve veze imaju bivsi fudbaleri sa vodjenjem organizacije? nisu cak ni za trenere dobri dobri, to su nebo I zemlja stvari.

Nenad

pre 3 godine

Sport je kao i sve drugo u našem društvu - produžena ruka države.

Naivno je misliti da je problem samo u fudbalu, i da se sređivanjem stanja u savezu i ligama, može popraviti i stanje u fudbalu.

Ostaje pitanje navijača i njihove direktne upotrebe u kriminalne svrhe i političke aktivnosti. Imamo ogromno upumpava nje a potom i zvlačenje novaca kroz sponzore, javna preduzeća, transfere, nameštene utakmice...

Mislim da sistemsko rešenje i jedno deceniju da svi pošteno zasučemo rukave - onda možemo da se nadamo jednoj osrednjoj, stabilnoj ligi.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prvo vratite prenos na RTS! Ne moze da se gradi kult reprezentacije a da polovina stanovnistva ne moze da gleda utakmicu! Sramota!
(nenad, 23. mart 2021 11:00)

Slazem se. Takodje i utakmice domaceg prvenstva. Ne moraju stalno veciti. Gledao sam za vikend ili petak bese Metalac - Napredak. Odlicna utakmica, lepi golovi.

nebitan srbin

pre 3 godine

hmhmhm naravno nama treba prvo neki staljin iznad koga ne stoji niko i kome nikome ne polaze racun (osim ako on sam tako zeli)jer mu se moze. struka naravno sa tim nema veze. odavno sam rekao da igraca kakav god bio pozoves pitas ga da li hoce da li moze da ispuni taj i taj zadatak. moze ne moze povredjen ne da mu klub nije u stsnju cao zdravo ako budes trebo pozvacemo te ili mozda nikad vise.jel on igra za malu mostanicu ili igra za mancester koga briga.igrac je do sada bio dobar onoliko koliko mu je dobar menadzer. koliko je pevacica i starleta obrno i koliko brz i dobar auto ima. vidic kao igrac posle onog igranja rukom ne bi mi vise video dres reprezentacije nikad a kamoli da nastavi da igra u njoj.

nnidza

pre 3 godine

@Deki
Samo dodatak. Partizanu ne ide sića, nego teško je nahraniti tribinu, klub i funkcionere koji su tu politički. Nisu baš na vlasti, ali jesu uz ili na vlasti od 91. Na vlasti su bili tokom dominacije kada je Napredak primao 10 golova u prvenstvu a Partizan se šetao do titule. Pamti se to vreme još... Da ne bude zabune samo...

Petar

pre 3 godine

Vidic koji je namerno napravio penal? Matic bi mogao biti dobar funkcioner jer kao igrac je besmislen. Uzme loptu gnjavi je, gnjavi i gnjavi pa onda doda igracu koji je na pet metara od njega ili vrati golmanu. Covek u zadnjih 5 godina ima jedan dati gol i NULA asistencija.

Nbc

pre 3 godine

Matić i Vidić. Odlične klupske karijere ali za Srbiju ima mnogo važnijih igrača koji su mnogo više dali Srpskom fudbalu. Pa nisu ni oni dobili šansu. A čitaocima je dovoljno da se 2 igrača pobune protiv FSS i da budu sposobni da budu menadžeri. Šta ih preporučuje za to? Što su dobro pikali loptu? Da ste rekli recimo Mijatović pa OK. Bio je na funkciji u jednom Realu. A šta preporučuje ovog Matića za fotelju? Ni kao fudbaler nije dao nešto posebno reprezentaciji. Po tome, onda bolje Tadić i Mitrović koji su nas odveli na SP. NAMA TREBA MENADŽER A NE FUDBALER. Kao recimo u košarci gdje smo godinama imali bivše košarkaše. Ali ti košarkaši su bili fakultetski obrazovani. A Matić i Vidić od škole imaju šta?
Ali zna se ko dovodi stručnjake na čelo FSS i na čelo CZ i Partizana. Zna se ko vedri i oblači u sportu.

Ljubo

pre 3 godine

Ja se u potpunosti slažem da kriminalce treba izbaciti iz srpskoga fudbala,ali ne znam šta ovu dvojicu kvalifikuje da vode Srpski fudbal šta ste vi uradili za Srpski fudbal kao igrači sem što ste dali za strane klubove.Kao igrači ste jedva čekali da pobegnete iz Srbije a sada se zalažete tobože za Srpski fudbal.A o reprezentaciji ni da ne pričam koliko ste se zalagali tj niste se zalagali.Umesto da vodite reprezentaciju velikim koracima napred vi ste je vodili u rikverc.Zato ne palamudite vas dvojica nego prvo preuzmite neki klub pa ako se pokažete kao dobri onda se možete kvalifikovati da vodite Srpski fudbal.Dosta je više ne kvalifikovanih ljudi koji vode Srpski fudbal(Krstajić,Ćurčić,Kokeza i ostala buranija.Srpski fudbal treba da vode Piksi,Jugović,Mihajlović i ljudi koji su se dokazali u Srpskim klubovima i reprezentaciji.

intervju milenijuma

pre 3 godine

Ja bih stavio brata Žigaru, jer znaš kad dođu, moraš da budeš pripremljen, jer mangupi su to, odmah te uhvate između dve i četiri vatre!

dostaVise

pre 3 godine

Da li znate da je neki fudbaler uopste predsednik nekog fudbalskog saveza u svetu? Poneki mozda ali u poznom dobu zivota..
Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..

Stampar

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)

Kada nekome kazes da je glup a ne poznajes ga licno nego samo iz prica to vise govori o tebi nego o njemu.

Prevelike su pare u fudbalu da bi se prepustilo postenim ljudima, ima opcija kao Nemci radis posteno imas rezulate ali nema puno prostora za malverzacije, a imas ovo nase nigde rezulata ali zato muljanje na sve strane. Vidic deluje kao posten covek, ali postoji i ona narodna "tesko je sedeti blizu vatre a ne ugrejati se", gde su velike pare tu je malo postenih uvek bilo i bice

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

mozda sam laik ali po cemu bi Vidic bio dobar izbor, sta je slicno radio pa se dokazao? gluparija
(ters, 23. mart 2021 10:28)

Зато што су сви остали доказано катастрофални. Брат Пантела, Бабовић, Бјековић, Терзић, Лековић, Шурбатовић и слични су јахачи апокалипсе. Са Немањом би нам бар остала нада да ће бити боље.

Crinius

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.
(Pedja, 23. mart 2021 09:54)

Ma šta mi napriča! Ti bi hteo da se sav prljav veš do detalja iznese pred kamere i da se naslađuješ stvarima ko je kome šta rekao ili dao, uzeo, uradio. Radio Milevo! Naravno da ti neće ispuniti želju nego će nanizati broj sastanaka iza kamera i rešiti 'kućne' probleme kako dolikuje nacionalnoj kući fudbala. Ako ti manjka prljavog veša gledaj farme , parove itd.

Dr No

pre 3 godine

Dragan Simovic pravi covek za predsednika FSS. Podigao je Spartak svojim menadžerskim sposobnostima ,kao predsednik kluba , takvi ljudi trebaju da vode nas fudbal

odskocna wc daska

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!

spock

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?
(Deki, 23. mart 2021 11:25)

Ništa, ako imaš 6 godina.

Natural Born Killer

pre 3 godine

@ Veliki Štrumpf

Oni imaju već jednu veliku prednost, ne samo velike igračke karijere, već ono što ona nosi, a to je da su ostvareni ljudi. Oni ne dolaze, ili bar ne bi trebalo, da kradu, da leče svoje frustracije, da se ostvaruju kroz mesto u FSS-u. Šta je jedan Kokeza uradio, ne samo u fudbalu, nego u životu da ga je kandidovalo za mesto predsednika FSS? Naravno da to ne garantuje uspeh ali je polazna pozicija za 10 koplja bolja tj. ja verujem u njihovu dobru nameru, da su videli kako se radi u najjačim ligama i da to žele da primene i ovde, a bez da ih neko podmićivanjem skrene sa tog puta. Šta će biti to samo Bog zna ali za mene je i to dovoljno za pružanje šanse.

Zoran78

pre 3 godine

Radio bi u savezu a super,pa da se igraci ugledaju na tebe da igraju za reprezentaciju kad im se cefne,ko jednom odbije da igra za svoju zemlju iz bilo kog ne opravdanog razloga ne zasluzuje po meni nikakvu priliku vise,sto niste glumili velicine u klubovima nego grejete klupu i cutite

Alo

pre 3 godine

Kako se borio tako sto je namerno masio penale,sklanjao se da ne blokira sut,pravio penale radio sve u korist crvenih da dovede dovede kokezu i da danas liga izgleda ovako regularno!

Deki

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?

asomakum doo

pre 3 godine

nema od ovoga nista. suvise su jake paralelne strukture u drzavi, ne samo u FSS da bi tako nesto dozvolile. ovaj problem nije od juce, ovako je 50+ godina...

¿Por qué?

pre 3 godine

Isti onaj Vidić što je skakao u kaznenom prostoru da dohvati loptu rukom na svetskom prvenstvu protiv Nemačke da bi napravio penal? To je onaj što je sabotirao Antićevu reprezentaciju koja je poslednja koja je imala veliki potencijal. Čovek je bio instrument u rukama stranaca isto kao i Kuzmanović i sve su spremni da učine za novac, tako da nema razlike između njega i Kokeze.

JPR24

pre 3 godine

Virić ima karakter za to ! Da se otarasi svih trulih delova sto kruže okolo, znaci Pantelija, Zigara, Ilić, i svi ostali... Matić sto kaže da treba nekis šest godina, to je sasvim tačno ! Primer ozbiljnog rada na duže staze je Belgija, koja je imala loš period, ispodprosecna ekipa, preuzeli su stvari sa planom, počevši od klinaca, žrtvujući takmicenja kako bih kroz globalni sistem stvorili ekipu, gurajući i mladje da se kale... I uspeli su u smislu da imaju dobru ekipu, ok, nisu prvaci sveta itd, ali su stigli do treceg mesta, šta god mislili o Fifinoj listi: Belgija je prva, sto nije dato svakom, i za sve to im je vilo potrebno duže vreme, nek godinu dve, već 5/6 godina lagano... Ako sad nas fudbal ne iskoristi priliku da se očisti i krene ka boljem putu, sto znaci ne samo sportski uspeh, već i ekonomski itd, onda nema šta više da se traži !

Sims

pre 3 godine

I ja sam za Vidaru ali ovaj je jos Fudbaler i igrace najmanje par godina,treba vise da igra a manje da prica za Platu od 5 milki godisnje.

Hokahej

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto se stalno spominje Vidic? - Kakve on to stavove zastupa i gde je on te stavove obrazlozio? - Nemam nista protiv Vidare, samo se pitam. - Gde ste vi videli Vidica da prica o svemu tome, u kojim novinama, na kojoj televiziji, na kom sajtu? - Pa, Vidic je kao snezni leopard - niko ga nije video godinama. Sta on radi, gde je on? - Opet trazimo macku u dzaku? - Opet se desava da je javnost uskracena za veoma bitne stvari. Donosimo zakljucke sa veoma malo informacija, postavljamo ljude na funkcije a da se nismo uverili da li su uopste sposobni da obavljaju te duznosti. Nije ni cudo sto smo tu gde jesmo.

Armata

pre 3 godine

Šta je ovaj umislio, nije završio ni fudbalsku karijeru, najgori je igrač Mančester Junajteda, a već sebe vidi u fotelji i da svima naređuje pored živih Dejana Stankovića, Siniše Mihajlovića. Save Miloševića, Vladimira Jugovića, Dragana Džajića, Duleta Savića, Nenada Bjekovića. Jedini igrač mlađe generacije koji ispunjava uslove za predsednika FSS je Dejan Stanković koji je radio u Uefa, bio vrhunski igrač i višegodišnji kapiten, i sada je odličan trener, a od starijih su najbolji izbor Siniša i Juga.

Gliša

pre 3 godine

Dali je Srbija jedina država na planeti u kojoj više od pola gradjana ne mogu da gledaju utakmice reprezentacije ?? A što se tiče Vidića sigurno da je bolje rešenje od nekakvih Zečevića,Terzi,Pantela,samo što bi kao potpredsednika postavio Vladimira Jugovića predostrožnosti radi.

Srpce

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?
(NemaPravde, 23. mart 2021 10:09)
Ne prolaze ti ovdje te FB i instagram fore...
Da si napisao da pruzimo podrsku Vidicu da bude na celu rukometnog saveza, pa da te lajkuje covjek.
Vidic je covjek koji imao veliki talenat za sportove s rukom kad je reprezentativni fudbal u pitanju.
U klubovima je samo pokazivao svoje zna je s nogama.
Ako ko misli da su onih par penala slucajnost, neka ih ponovo pogleda... I takav tip da je na celu FSS? Treba li da nagradimo svakog muljatora koji je nesto smuljao?

gidra

pre 3 godine

Dizu ovog Vidica u nebesa a prvi je pobegao i ostavio reprezentaciju da "krvari" okrenuo se nije i sad mu do iste stalo?! Slatka fotelja kiksari pa to ti je. Dolazio na meceve turisticki,cuvao se za Fergusona i sad hoce fotelju?! Obraz djon.

Sale

pre 3 godine

Zasto bi se ti pitao? Cime mislis da si to zasluzio?
Vidic naravno i treba da se pita, a ti decko nazad u misiju rupu.
(moralni gmizavac, 23. mart 2021 10:03)


Iz kakve li si ti rupe provirio?

Mordor

pre 3 godine

Opasno se prikačio Matić da uleti jedan klizeći s ledja imenjaku Vidiću.Na kraju kada svi očekuju Vidića oni postave Matića? Mada Vidić kad progovori deluje kao klinac koji se zaigrao u vrtiću.

Hi!

pre 3 godine

Sta god izjavi ova velicina od coveka meni je srce na mestu! Nemanja ti si olicenje covecnosti. I da, trebate da se i ti i Vidic pitate, i to itekako. Boljeg od vas nemamo.

Р

pre 3 godine

Нпр?
Што бре већ не кажете једном, именом и презименом?
Зар није сад време да се чисте редови, у свим организацијама друштва, не само у фудбалској.
Или можда ипак није.
И никад неће ни бити.

veliki strumf

pre 3 godine

Koliko ljudi hvali Vidica a da nijedan njegov intervju nisu pogledali niti ista znaju o njemu. Klasičan srpski sindrom. Kako znate da će biti pravi, da će biti uspešan, da će biti pošten??? Nikad ni na jednoj funkciji nije bio, nema nikakvo iskustvo. I šta ajo on dodje a rezultati budu katastrofalni??? I Matic. Meni je skroz bljak da se on ovako nudi, nameće i natura da se on pita... Mi smo navikli da apriori pruzimo podršku nekome (kao npr. Kokoskovu u kosarci ili Saši Obradoviću), a čin krenu loši rezultati najžešće ih pljujemo. Zato, polako sa takvim apriori stavovima i podrškom. Kad se neko dokaze, tek onda može da ima moju podršku.

Милутин

pre 3 godine

Лепо је прочитати да код оваквих величина још увек има воље да се упуштају у ово наше блато. Лепо јњ прочитати и да је Кокеза отишао. Проблем је још оних неколико атотина Кокеза који су у српском фудбалу и који не намеравају да оду.

Бубе гробар

pre 3 godine

Vidić nije za funkciju predsednika FSS..... ali ako cemo iskreno, jos manje je za tu funkciju bio kokuza ... bice kako onaj odluci , i nikako drugacije

stiven

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...

Boka

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi ljudi, to je fešta. Garantujem da i ako njih dvojica (u ime Boga) nekad dodju na kormilo FSS, ukoliko dodje do losih rezultata A selekcije, bice komentari tipa:

1) E moj Vidiću, posle onakve karijere, šta ti je ovo trebalo.
2) Ja sam lepo rekao, jedno je fudbaler, drugo rukovodilac, to nema veze sa vezom, ni jedan dobar fudbaler nije napravio ništa u ovom poslu.
3) Ne može Vidić ništa kad se pitaju ovi iznad, a svi znamo ko su, ovim je samo pokazao šta je i ko je.


Ako li bi se plasirali na EURO, imao bi više spomenika za života nego Staljin nakon smrti.

kobac kobac

pre 3 godine

Nekako mi je Matic delovao bezvoljno na utakmicama reprezentacije a vec godinama ne igra u nekoj bog zna kakvoj formi..to sto on prica svako od njih govori pa opet isto...zasto bas vidic i matic a ne jugovic,jokanovic,mijatovic...

NemaPravde

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?

Kata

pre 3 godine

Ako se radi o fudbalu spora nema, Nemanja Vidic je licnost I karakter kakav
se nije dokazao kroz karijeru nikada ranije.

Veliki u nekoj aktivnosti, pa I u fudbalu, u jednom od najjacih fudbalskih Sistema, kakav je Mancester Junajted bio u Vidicevo vreme, ne moze svako.

Bilo koje drugacije resenje pokazace jasno, da se nastavlja sa istom pricom

Milkoš MATIĆ

pre 3 godine

Samo Stanojević i Stanković su sposobni izvući naš fudbal iz blata, zato što su pre svega ljudi, ljudine i fudbalski stručnjaci veći od svih ostalih zajedno.Vidić i Matić su skroz uredu ali im treba još dokazivanja u fudbalskom sportu.

neutrino

pre 3 godine

Nadam se da široki auditorijum shvata šta govore Matić i Vidić! Ljudi, kako ne shvatate, u svim fudbalskim savezima su neophodni ljudi koji su sportske veličine u svetu iz mnogo razloga. Imamo ih, dajmo im šansu. Još da se otera i onaj Terzić i oni "sportski" radnici iz Partizana i možda svane ne samo blizancima već i klubovima širom Srbije. Tu su Stojković i Stanković, vratio se Kralj, da dođu Vidić i Matić, razvijaju se Jokanović i Paunović... dosta više sa sportskim menadžerima ukoliko želimo uspeh!

kb9

pre 3 godine

bobrock@ promasio si temu, ne prica Matic o sebi kao igracu nego kao coveku koji je posten i koji ne ulazi u kombinacije sa menadzerima i politicarima. A ti si jos jedan dokaz da su nasi uspesni ljudi postovaniji bilo gde nego u Srbiji. I da, po tvojoj logici, eto, navedi mi jednu jedinu dobru utakmicu Dejana Stankovica u repki, znaci da je los. Nemanja Matic je ljudska gromada koji nema mrlju u karijeri i u zivotu. Takvih je malo u Srbiji i vrede zlata.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...

Коле

pre 3 godine

Нема од овога ништа, никад неће дозволити ликовима као Видић или Матић да буду на водећим местима не само у фсс већ и у другим сферама живота...

Serz

pre 3 godine

Covek prica ono sto svi mislimo i znamo vec decenijama,da je teski olos u fudbalu,najgori sljam drustva je oko fudbala,zbog velikog novca to je jasno,da je to rak koji je odavno metastazirao,ali uvek ima nade za izlecenje,i slazem se da treba odstraniti taj kancer,ali za to je potrebna jaka politicka volja,nije to bas mesna zajednica,svi znamo uske veze godinama izmedju politike i fudbala.Moguce da je jedno od tih resenja Nemanja Vidic,jer mi deluje da ne bi fermao zivu silu i raznorazne krvopije bi morale da se sklone.

Pedja

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...

Коле

pre 3 godine

Нема од овога ништа, никад неће дозволити ликовима као Видић или Матић да буду на водећим местима не само у фсс већ и у другим сферама живота...

Serz

pre 3 godine

Covek prica ono sto svi mislimo i znamo vec decenijama,da je teski olos u fudbalu,najgori sljam drustva je oko fudbala,zbog velikog novca to je jasno,da je to rak koji je odavno metastazirao,ali uvek ima nade za izlecenje,i slazem se da treba odstraniti taj kancer,ali za to je potrebna jaka politicka volja,nije to bas mesna zajednica,svi znamo uske veze godinama izmedju politike i fudbala.Moguce da je jedno od tih resenja Nemanja Vidic,jer mi deluje da ne bi fermao zivu silu i raznorazne krvopije bi morale da se sklone.

Boka

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi ljudi, to je fešta. Garantujem da i ako njih dvojica (u ime Boga) nekad dodju na kormilo FSS, ukoliko dodje do losih rezultata A selekcije, bice komentari tipa:

1) E moj Vidiću, posle onakve karijere, šta ti je ovo trebalo.
2) Ja sam lepo rekao, jedno je fudbaler, drugo rukovodilac, to nema veze sa vezom, ni jedan dobar fudbaler nije napravio ništa u ovom poslu.
3) Ne može Vidić ništa kad se pitaju ovi iznad, a svi znamo ko su, ovim je samo pokazao šta je i ko je.


Ako li bi se plasirali na EURO, imao bi više spomenika za života nego Staljin nakon smrti.

Kata

pre 3 godine

Ako se radi o fudbalu spora nema, Nemanja Vidic je licnost I karakter kakav
se nije dokazao kroz karijeru nikada ranije.

Veliki u nekoj aktivnosti, pa I u fudbalu, u jednom od najjacih fudbalskih Sistema, kakav je Mancester Junajted bio u Vidicevo vreme, ne moze svako.

Bilo koje drugacije resenje pokazace jasno, da se nastavlja sa istom pricom

neutrino

pre 3 godine

Nadam se da široki auditorijum shvata šta govore Matić i Vidić! Ljudi, kako ne shvatate, u svim fudbalskim savezima su neophodni ljudi koji su sportske veličine u svetu iz mnogo razloga. Imamo ih, dajmo im šansu. Još da se otera i onaj Terzić i oni "sportski" radnici iz Partizana i možda svane ne samo blizancima već i klubovima širom Srbije. Tu su Stojković i Stanković, vratio se Kralj, da dođu Vidić i Matić, razvijaju se Jokanović i Paunović... dosta više sa sportskim menadžerima ukoliko želimo uspeh!

stiven

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...

Pedja

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.

kb9

pre 3 godine

bobrock@ promasio si temu, ne prica Matic o sebi kao igracu nego kao coveku koji je posten i koji ne ulazi u kombinacije sa menadzerima i politicarima. A ti si jos jedan dokaz da su nasi uspesni ljudi postovaniji bilo gde nego u Srbiji. I da, po tvojoj logici, eto, navedi mi jednu jedinu dobru utakmicu Dejana Stankovica u repki, znaci da je los. Nemanja Matic je ljudska gromada koji nema mrlju u karijeri i u zivotu. Takvih je malo u Srbiji i vrede zlata.

Gliša

pre 3 godine

Dali je Srbija jedina država na planeti u kojoj više od pola gradjana ne mogu da gledaju utakmice reprezentacije ?? A što se tiče Vidića sigurno da je bolje rešenje od nekakvih Zečevića,Terzi,Pantela,samo što bi kao potpredsednika postavio Vladimira Jugovića predostrožnosti radi.

veliki strumf

pre 3 godine

Koliko ljudi hvali Vidica a da nijedan njegov intervju nisu pogledali niti ista znaju o njemu. Klasičan srpski sindrom. Kako znate da će biti pravi, da će biti uspešan, da će biti pošten??? Nikad ni na jednoj funkciji nije bio, nema nikakvo iskustvo. I šta ajo on dodje a rezultati budu katastrofalni??? I Matic. Meni je skroz bljak da se on ovako nudi, nameće i natura da se on pita... Mi smo navikli da apriori pruzimo podršku nekome (kao npr. Kokoskovu u kosarci ili Saši Obradoviću), a čin krenu loši rezultati najžešće ih pljujemo. Zato, polako sa takvim apriori stavovima i podrškom. Kad se neko dokaze, tek onda može da ima moju podršku.

Sale

pre 3 godine

Zasto bi se ti pitao? Cime mislis da si to zasluzio?
Vidic naravno i treba da se pita, a ti decko nazad u misiju rupu.
(moralni gmizavac, 23. mart 2021 10:03)


Iz kakve li si ti rupe provirio?

NemaPravde

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prvo vratite prenos na RTS! Ne moze da se gradi kult reprezentacije a da polovina stanovnistva ne moze da gleda utakmicu! Sramota!
(nenad, 23. mart 2021 11:00)

Slazem se. Takodje i utakmice domaceg prvenstva. Ne moraju stalno veciti. Gledao sam za vikend ili petak bese Metalac - Napredak. Odlicna utakmica, lepi golovi.

Stepski vuk

pre 3 godine

Ja mislim da je ovde vrlo vazno napomenuti da je korupcija u fudbalu ogledalo drustva. Vidim da svi podrzavaju ideju da se fss ocisti od saljama. Tesko je reci suprotno. Ali dokle god moze da se daje mito lekarima za operacije, policajcima da "ne vide" prekrsaje, drzavi za legalizaciju objekata. Dokle god se problemi resavaju sa "znam coveka", Srbiji nece biti bolje. A ni fudbalu, bez obzira sto nekima veza izmedju svih tih stvari nije bas najjasnija na prvi pogled.

Hokahej

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto se stalno spominje Vidic? - Kakve on to stavove zastupa i gde je on te stavove obrazlozio? - Nemam nista protiv Vidare, samo se pitam. - Gde ste vi videli Vidica da prica o svemu tome, u kojim novinama, na kojoj televiziji, na kom sajtu? - Pa, Vidic je kao snezni leopard - niko ga nije video godinama. Sta on radi, gde je on? - Opet trazimo macku u dzaku? - Opet se desava da je javnost uskracena za veoma bitne stvari. Donosimo zakljucke sa veoma malo informacija, postavljamo ljude na funkcije a da se nismo uverili da li su uopste sposobni da obavljaju te duznosti. Nije ni cudo sto smo tu gde jesmo.

marko992

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!
(odskocna wc daska, 23. mart 2021 11:40)

Ako je to istina,apsolutno sam za tu kombinaciju Mijatovic -Vidic.
Spoj spisobnosti i odlucnosti,to je ono sto nam treba.

Мјештанин

pre 3 godine

А оног Лазетића што је крао паре у Војводини као спортски директор па дошао у савез на варијанту да притиска играче за кога да потпишу уговор . Превара и лош човек пре свега генетика шиптарска

kako da ne

pre 3 godine

Trener sam u Švajcarskoj. Oni igraju kako igraju iako nemaju neke kvalitetne igrace samo zbog discipline, ozbiljnosti i nema onog ‘ovo je moj sin’ ili ovaj ima vezu. Samo disciplina čak i za decu od 9-10 godina. Rade dosta sa loptom, nije kao u Srb dosta trčanja, defanziva. Zato najvise imamo kvalitet u zadnjim redovima ekipe. Dosta rade zastarelo u Srpskim klubovima sa decom. A, imamo decu kvalitetniju nego ovi u Švajcarskoj 5 puta.

Hi!

pre 3 godine

Sta god izjavi ova velicina od coveka meni je srce na mestu! Nemanja ti si olicenje covecnosti. I da, trebate da se i ti i Vidic pitate, i to itekako. Boljeg od vas nemamo.

gidra

pre 3 godine

Dizu ovog Vidica u nebesa a prvi je pobegao i ostavio reprezentaciju da "krvari" okrenuo se nije i sad mu do iste stalo?! Slatka fotelja kiksari pa to ti je. Dolazio na meceve turisticki,cuvao se za Fergusona i sad hoce fotelju?! Obraz djon.

Р

pre 3 godine

Нпр?
Што бре већ не кажете једном, именом и презименом?
Зар није сад време да се чисте редови, у свим организацијама друштва, не само у фудбалској.
Или можда ипак није.
И никад неће ни бити.

Gde vi zivite, pamcenje bas kratko

pre 3 godine

Samo nek neko objasni od ovih ushicenih, koja je uopste razlika izmedju Pantelica i Vidica ? Na kraju krajeva i Matica ? Na osnovu cega temeljite to ushicenje da ce kao biti bolje ako Vidic bude predsednik Fss ? Gde se on to u tom poslu dokazao ?

Na stranu njihov odnos prema reprezentaciji, Vidiceva svadja sa saigracima, otimanje i promasaj onog penala u Sloveniji koji nas je kostao Ep, pa Vidicevo namerno igranje rukom iz ko zna kog razloga na Sp. Jedno je igracka karijera u Mancesteru a sasvim drugu je inao u reprezentaciji, kao uostalom i 95 posto nasih igraca.

A i suludo je ocekivati da biko ko postane predsednik bez amina a onda se opet vracas na nekog drugog Kokezu gj na isto.

JPR24

pre 3 godine

Virić ima karakter za to ! Da se otarasi svih trulih delova sto kruže okolo, znaci Pantelija, Zigara, Ilić, i svi ostali... Matić sto kaže da treba nekis šest godina, to je sasvim tačno ! Primer ozbiljnog rada na duže staze je Belgija, koja je imala loš period, ispodprosecna ekipa, preuzeli su stvari sa planom, počevši od klinaca, žrtvujući takmicenja kako bih kroz globalni sistem stvorili ekipu, gurajući i mladje da se kale... I uspeli su u smislu da imaju dobru ekipu, ok, nisu prvaci sveta itd, ali su stigli do treceg mesta, šta god mislili o Fifinoj listi: Belgija je prva, sto nije dato svakom, i za sve to im je vilo potrebno duže vreme, nek godinu dve, već 5/6 godina lagano... Ako sad nas fudbal ne iskoristi priliku da se očisti i krene ka boljem putu, sto znaci ne samo sportski uspeh, već i ekonomski itd, onda nema šta više da se traži !

Милутин

pre 3 godine

Лепо је прочитати да код оваквих величина још увек има воље да се упуштају у ово наше блато. Лепо јњ прочитати и да је Кокеза отишао. Проблем је још оних неколико атотина Кокеза који су у српском фудбалу и који не намеравају да оду.

Brana membrana

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

Pa naravno da ga poturaju, ima znanje, tj zavrsio istu sportsku skolu kao nas predsednik. Ne znam samo kako je on prosao iz anatonije.

Бубе гробар

pre 3 godine

Vidić nije za funkciju predsednika FSS..... ali ako cemo iskreno, jos manje je za tu funkciju bio kokuza ... bice kako onaj odluci , i nikako drugacije

pant-La

pre 3 godine

Sad ili nikad!!
Vreme je za veliki reset..
Vidic, Paun, Jokan, Jugovic, Matic i ostali ljudi neukaljanog obraza trebaju da preuzmu reprezentaciju.. Pitanje je samo da li ima podrske sa vrha, bez toga naravno nema nista..
A onda dalje privatizacija klubova, infrastruktura, regularnost takmičenja, rad sa mladima, regionalna liga, tv prava, velikih sponzora i svega ostalog sto bi dovelo do napredka, kvaliteta fudbala, igraca i same reprezentacije..

Deki

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?

Hamzo

pre 3 godine

Obojica ste ostavili neizbrisiv trag u reprezentaciji, ti sa tvojim hoćeš nećeš stavom i Vidić sa rukom na sp ničim izazvan i penalom protiv Slovenije, dakle obojici učinak ravan nuli!

¿Por qué?

pre 3 godine

Isti onaj Vidić što je skakao u kaznenom prostoru da dohvati loptu rukom na svetskom prvenstvu protiv Nemačke da bi napravio penal? To je onaj što je sabotirao Antićevu reprezentaciju koja je poslednja koja je imala veliki potencijal. Čovek je bio instrument u rukama stranaca isto kao i Kuzmanović i sve su spremni da učine za novac, tako da nema razlike između njega i Kokeze.

asomakum doo

pre 3 godine

nema od ovoga nista. suvise su jake paralelne strukture u drzavi, ne samo u FSS da bi tako nesto dozvolile. ovaj problem nije od juce, ovako je 50+ godina...

Dragan

pre 3 godine

Podržavam Vidića, Matića i Mijatovića ali:
Dok se ne proda Zvezda i Partizan (ali stranom kupcu, ne ovim nasim hohstaplerima) mogu da stave za predsednika FSS i Paju Patka, džabe. Nažalost, ali tako je.

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

mozda sam laik ali po cemu bi Vidic bio dobar izbor, sta je slicno radio pa se dokazao? gluparija
(ters, 23. mart 2021 10:28)

Зато што су сви остали доказано катастрофални. Брат Пантела, Бабовић, Бјековић, Терзић, Лековић, Шурбатовић и слични су јахачи апокалипсе. Са Немањом би нам бар остала нада да ће бити боље.

dostaVise

pre 3 godine

Da li znate da je neki fudbaler uopste predsednik nekog fudbalskog saveza u svetu? Poneki mozda ali u poznom dobu zivota..
Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..

ury

pre 3 godine

stvarno ne razumem kakve veze imaju bivsi fudbaleri sa vodjenjem organizacije? nisu cak ni za trenere dobri dobri, to su nebo I zemlja stvari.

intervju milenijuma

pre 3 godine

Ja bih stavio brata Žigaru, jer znaš kad dođu, moraš da budeš pripremljen, jer mangupi su to, odmah te uhvate između dve i četiri vatre!

Srpce

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?
(NemaPravde, 23. mart 2021 10:09)
Ne prolaze ti ovdje te FB i instagram fore...
Da si napisao da pruzimo podrsku Vidicu da bude na celu rukometnog saveza, pa da te lajkuje covjek.
Vidic je covjek koji imao veliki talenat za sportove s rukom kad je reprezentativni fudbal u pitanju.
U klubovima je samo pokazivao svoje zna je s nogama.
Ako ko misli da su onih par penala slucajnost, neka ih ponovo pogleda... I takav tip da je na celu FSS? Treba li da nagradimo svakog muljatora koji je nesto smuljao?

Nbc

pre 3 godine

Matić i Vidić. Odlične klupske karijere ali za Srbiju ima mnogo važnijih igrača koji su mnogo više dali Srpskom fudbalu. Pa nisu ni oni dobili šansu. A čitaocima je dovoljno da se 2 igrača pobune protiv FSS i da budu sposobni da budu menadžeri. Šta ih preporučuje za to? Što su dobro pikali loptu? Da ste rekli recimo Mijatović pa OK. Bio je na funkciji u jednom Realu. A šta preporučuje ovog Matića za fotelju? Ni kao fudbaler nije dao nešto posebno reprezentaciji. Po tome, onda bolje Tadić i Mitrović koji su nas odveli na SP. NAMA TREBA MENADŽER A NE FUDBALER. Kao recimo u košarci gdje smo godinama imali bivše košarkaše. Ali ti košarkaši su bili fakultetski obrazovani. A Matić i Vidić od škole imaju šta?
Ali zna se ko dovodi stručnjake na čelo FSS i na čelo CZ i Partizana. Zna se ko vedri i oblači u sportu.

Stampar

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)

Kada nekome kazes da je glup a ne poznajes ga licno nego samo iz prica to vise govori o tebi nego o njemu.

Prevelike su pare u fudbalu da bi se prepustilo postenim ljudima, ima opcija kao Nemci radis posteno imas rezulate ali nema puno prostora za malverzacije, a imas ovo nase nigde rezulata ali zato muljanje na sve strane. Vidic deluje kao posten covek, ali postoji i ona narodna "tesko je sedeti blizu vatre a ne ugrejati se", gde su velike pare tu je malo postenih uvek bilo i bice

Dambldor

pre 3 godine

Nista se nece promeniti ko god da dodje ,imamo paralelnu drzavu koja radi sta hoce , vidite kako je u CG posle izbora mafija se neda tako lako proci ce godine dok se nesto ne promeni.

Kobran Zmijski

pre 3 godine

Samo uporedite sta su ova dvojica pruzali u reprezentaciji, a sta u klubovima u kojima su igrali. Nije im bas bio prioritet, zar ne. Karijere su im gotove, ili pri kraju pa da se namestimo malo !! Mislim da ce se super uklopiti u prevarantski sistem.

Milos

pre 3 godine

Ko nas navijace pita ko ce biti predsednik FSS. Zna se ko se pita. I bice njegova produzena ruka kao i Kokeza. Danas je bolje imati partijsku knjizicu i uz to na svakom koraku hvaliti onoga ko se pita, nego biti kriticar vlasti, a da si najpogodnija moguca licnost za tu funkciju.

kobac kobac

pre 3 godine

Nekako mi je Matic delovao bezvoljno na utakmicama reprezentacije a vec godinama ne igra u nekoj bog zna kakvoj formi..to sto on prica svako od njih govori pa opet isto...zasto bas vidic i matic a ne jugovic,jokanovic,mijatovic...

Petar

pre 3 godine

Vidic koji je namerno napravio penal? Matic bi mogao biti dobar funkcioner jer kao igrac je besmislen. Uzme loptu gnjavi je, gnjavi i gnjavi pa onda doda igracu koji je na pet metara od njega ili vrati golmanu. Covek u zadnjih 5 godina ima jedan dati gol i NULA asistencija.

OFK Beograd

pre 3 godine

Mi stari Ofkovci smo za Terzica. Znamo kako on "dobro" radi. Nece biti iznenadjenja.

Ljudi dragi, fudbal je ogroman biznis. Kao u Engleskoj, to mora da vodi covek koji ima obrazovanje u pravcu ekonomije i visokog menadzmenta. Kakav crni fudbaler..??

Mare

pre 3 godine

Ima i Srbija svoju "duboku drzavu" koja ce tesko prepustiti sustinsko upravljanje nad fudbalskim savezom. Mozda se Vidic i Matic pojave u nekim ulogama ali tesko ce uspeti da ostanu nepotroseni kao i mnogi asovi pre njih. Morali bi veoma oprezno da pristupe tom poslu. Ipak se radi o ljudima koji su posteno izgradili ime na terenu svojim radom i talentom. Nemaju formalno obrazovanje ali ni ulicnu skolu za razliku od okruzenja sa kojim bi morali da saradjuju u FSS. Nije to lako kao sto izgleda a velika karijera nije garancija da ce se snaci u mutnim vodama.

Armata

pre 3 godine

Šta je ovaj umislio, nije završio ni fudbalsku karijeru, najgori je igrač Mančester Junajteda, a već sebe vidi u fotelji i da svima naređuje pored živih Dejana Stankovića, Siniše Mihajlovića. Save Miloševića, Vladimira Jugovića, Dragana Džajića, Duleta Savića, Nenada Bjekovića. Jedini igrač mlađe generacije koji ispunjava uslove za predsednika FSS je Dejan Stanković koji je radio u Uefa, bio vrhunski igrač i višegodišnji kapiten, i sada je odličan trener, a od starijih su najbolji izbor Siniša i Juga.

Dr No

pre 3 godine

Dragan Simovic pravi covek za predsednika FSS. Podigao je Spartak svojim menadžerskim sposobnostima ,kao predsednik kluba , takvi ljudi trebaju da vode nas fudbal

veder

pre 3 godine

Neko mora početi s čišćenjem saveza,treba to sve rasterati što nimalo neće biti lako niti podržano, tek tada će mafija da radi, a Vidić mi liči na nekoga ko bi to sproveo. Posle toga birajte intelektualca sposobnog da organizuje i vodi savez po uzoru na saveze najvećih fudbalskih nacija.

vidmat

pre 3 godine

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

I znaci odmah FSS,dao tebi posao i u svece crkva da ga promovise. Pa neka ostanu na Ubu i Uzicu dalje. Mom Beogradu nisu ista dali,ni Nisu ni Pirotu ni Kikindi. ima masa bgdjana zasluznijih da budu bog i batine u fudbalu. Nijedan Bgdjanin nikad nije bio predsednik FSS zar to nije cudno.

odskocna wc daska

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!

Crinius

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.
(Pedja, 23. mart 2021 09:54)

Ma šta mi napriča! Ti bi hteo da se sav prljav veš do detalja iznese pred kamere i da se naslađuješ stvarima ko je kome šta rekao ili dao, uzeo, uradio. Radio Milevo! Naravno da ti neće ispuniti želju nego će nanizati broj sastanaka iza kamera i rešiti 'kućne' probleme kako dolikuje nacionalnoj kući fudbala. Ako ti manjka prljavog veša gledaj farme , parove itd.

Milkoš MATIĆ

pre 3 godine

Samo Stanojević i Stanković su sposobni izvući naš fudbal iz blata, zato što su pre svega ljudi, ljudine i fudbalski stručnjaci veći od svih ostalih zajedno.Vidić i Matić su skroz uredu ali im treba još dokazivanja u fudbalskom sportu.

Mislilac

pre 3 godine

Ne znam da li mi u Srbiji imamo stručnjaka kao što je Romeo Jozak u Hrvatskoj, ali voleo bih da vidim nekog takvog na čelu FSS. Znači neko ko je stručnjak, ko zna da organizuje i napravi sistem. Ili da samo prepišemo belgijski sistem i ćao.

Idealan bi bio Rangnik ali mi nemamo para za takve vizionare.

Sims

pre 3 godine

I ja sam za Vidaru ali ovaj je jos Fudbaler i igrace najmanje par godina,treba vise da igra a manje da prica za Platu od 5 milki godisnje.

Master Yoda

pre 3 godine

Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..
(dostaVise, 23. mart 2021 11:13) # Link komentara

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

Mordor

pre 3 godine

Opasno se prikačio Matić da uleti jedan klizeći s ledja imenjaku Vidiću.Na kraju kada svi očekuju Vidića oni postave Matića? Mada Vidić kad progovori deluje kao klinac koji se zaigrao u vrtiću.

spock

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?
(Deki, 23. mart 2021 11:25)

Ništa, ako imaš 6 godina.

Rothmans

pre 3 godine

Matić je duša od čoveka, pravi dobrica i to mu se vidi u očima, kao igrač onako, sigurno nije nivo jednog Dejana Stankovića npr ali da nema kvalitet sigurno ne bi igrao u Mančesteru. Međutim što se obrazovanja i stručnosti tiče, tu imam ogromnu sumnju. Kad god slušam Matića u intervjuima primećujem da se baš bori da sklopi smislenu prosto proširenu rečenicu bez nekih uobičajenih fraza čak i kad priča o samom fudbalu. To se isto može sve reći i za Vidića i ako je on igrač svetske klase. Ukratko, ne sumnjam u njihove dobre namere, poštenje i iskrenost ali u stručnost i kompetentnost svakako.

Sinisa

pre 3 godine

Nemanja, uz duzno postovanje tvojih fudbalskih sposobnosti tj. "pikanja lopte", nisi bas kompetentan da postavljas funkcionere. To sto je Vidic imao veliko fudbalsko iskustvo i uspeh ne daje mu dovoljno "mudrosti" za funkciju predsednika jednog Saveza. Dajte vise da se ne igramo deljenja radnih mesta, vidite kako se to zavrsi. Dajte postenog, obrazovanog coveka koji moze da "vodi" neku instituciju!

Nenad

pre 3 godine

Sport je kao i sve drugo u našem društvu - produžena ruka države.

Naivno je misliti da je problem samo u fudbalu, i da se sređivanjem stanja u savezu i ligama, može popraviti i stanje u fudbalu.

Ostaje pitanje navijača i njihove direktne upotrebe u kriminalne svrhe i političke aktivnosti. Imamo ogromno upumpava nje a potom i zvlačenje novaca kroz sponzore, javna preduzeća, transfere, nameštene utakmice...

Mislim da sistemsko rešenje i jedno deceniju da svi pošteno zasučemo rukave - onda možemo da se nadamo jednoj osrednjoj, stabilnoj ligi.

VIT

pre 3 godine

Ne sumnjam u Vidićeve dobre namere, ali posle dana D dolazi prvi dan i šta tada, treba kreativno delovati. Šta je za tako nešto potrebno? Ponavljam, verujem u iskrenost i poštenje i Vidića i Matića, ali ovde u ovom, rekao bih, velikom biznisu, treba pravi menadžer, kojega treba vezati višestrukom kontrolom poslovanja, pre svega para. Zaslužnim fudbalerima, a ima ih još, treba dati funkcije pomoćnika za razvoj fudbala u sredinama koja nije Beograd, jer to baza. Treba im dati odrešene ruke, ali i odgovornost da se svake godine napravi desetak fudbalera, natprosenih kvaliteta i to je to. Ponavljam, ako ovo ne bude prihvaćeno kao veliki posao, nego kao patriotski čin, naći ćemo se ponovo u problemu, odnosno na početku.

Марко

pre 3 godine

А шта конкретно нудите?

Која су то имена за која неће бити места?
Колико ће Србија имати клубова у првих 50 на УЕФА ранг листи, а колико у првих 100? На ком месту ће се Србија налазити на ранг листи асоцијација? Одакле ће се финансирати клубови и савез? Како ћемо да достигнемо лиге у којима је просечна карта за утакмицу најјачих клубова између 50 и 70 евра и које преносе телевизије које могу да издвоје много више средстава од ТВ Арене и РТС-а? Да ли ће се клубови приватизовати и да ли ће њихова судбина бити иста као и судбина многих предузећа које су отишле у руке приватника? Колико разреда школе имају Матић и Видић заједно?

Milosav

pre 3 godine

Stanje u srpskom je samo ogledalo drzave Srbije i stanja u njoj. Bojim se da bilo ko od ovih postenih momaka (koji zaista zele da ociste FSS i unaprede fudbal) dodje, shvatice da je kukolj preplavio zito i da tu nema pomoci.
Bitka sa vetrenjacama koja je unapred osudjena na propast. Srpskom fudbalu nema spasa.

Natural Born Killer

pre 3 godine

@ Veliki Štrumpf

Oni imaju već jednu veliku prednost, ne samo velike igračke karijere, već ono što ona nosi, a to je da su ostvareni ljudi. Oni ne dolaze, ili bar ne bi trebalo, da kradu, da leče svoje frustracije, da se ostvaruju kroz mesto u FSS-u. Šta je jedan Kokeza uradio, ne samo u fudbalu, nego u životu da ga je kandidovalo za mesto predsednika FSS? Naravno da to ne garantuje uspeh ali je polazna pozicija za 10 koplja bolja tj. ja verujem u njihovu dobru nameru, da su videli kako se radi u najjačim ligama i da to žele da primene i ovde, a bez da ih neko podmićivanjem skrene sa tog puta. Šta će biti to samo Bog zna ali za mene je i to dovoljno za pružanje šanse.

boki

pre 3 godine

Vec izjava da mnogi iz domaceg fudbala nemaju tu sta da traze je vrlo popunjena sa konfliktom i nije nimalo dobra! Ipak domaci fudbal cini bazu za sve dalje aktivnosti u ovom sportu!

Kide

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)


Sedi jedan.

Ljubo

pre 3 godine

Ja se u potpunosti slažem da kriminalce treba izbaciti iz srpskoga fudbala,ali ne znam šta ovu dvojicu kvalifikuje da vode Srpski fudbal šta ste vi uradili za Srpski fudbal kao igrači sem što ste dali za strane klubove.Kao igrači ste jedva čekali da pobegnete iz Srbije a sada se zalažete tobože za Srpski fudbal.A o reprezentaciji ni da ne pričam koliko ste se zalagali tj niste se zalagali.Umesto da vodite reprezentaciju velikim koracima napred vi ste je vodili u rikverc.Zato ne palamudite vas dvojica nego prvo preuzmite neki klub pa ako se pokažete kao dobri onda se možete kvalifikovati da vodite Srpski fudbal.Dosta je više ne kvalifikovanih ljudi koji vode Srpski fudbal(Krstajić,Ćurčić,Kokeza i ostala buranija.Srpski fudbal treba da vode Piksi,Jugović,Mihajlović i ljudi koji su se dokazali u Srpskim klubovima i reprezentaciji.

nnidza

pre 3 godine

@Deki
Samo dodatak. Partizanu ne ide sića, nego teško je nahraniti tribinu, klub i funkcionere koji su tu politički. Nisu baš na vlasti, ali jesu uz ili na vlasti od 91. Na vlasti su bili tokom dominacije kada je Napredak primao 10 golova u prvenstvu a Partizan se šetao do titule. Pamti se to vreme još... Da ne bude zabune samo...

Alo

pre 3 godine

Kako se borio tako sto je namerno masio penale,sklanjao se da ne blokira sut,pravio penale radio sve u korist crvenih da dovede dovede kokezu i da danas liga izgleda ovako regularno!

Zvezdan

pre 3 godine

Nama je fudbal ostao jos uvek na kapicama i cunjevima...Na vestackoj travi bez odrzavanja, na trenerima sa 20 000 dinara plate...Pa gospoda, fudbal u Srbiji nije biznis, on sluzi kao podgrejavanje nacionalnog naboja preko Partizana i Zvezde...Fubdal je svuda Biznis, a kod nas nije. Zasto?

judd trump

pre 3 godine

Pitaćeš se Matiću baš kao što se trenutno u MU pitaš ako si još uvek tamo, ne pratim tvoj trenutni status profesionalnog fudbalera! Šta?! Fudbal više nije interesantan?! Hajd malo da se bavimo rukovođenjem fudbalskog saveza! Zlo i naopako!

Zoran78

pre 3 godine

Radio bi u savezu a super,pa da se igraci ugledaju na tebe da igraju za reprezentaciju kad im se cefne,ko jednom odbije da igra za svoju zemlju iz bilo kog ne opravdanog razloga ne zasluzuje po meni nikakvu priliku vise,sto niste glumili velicine u klubovima nego grejete klupu i cutite

nebitan srbin

pre 3 godine

hmhmhm naravno nama treba prvo neki staljin iznad koga ne stoji niko i kome nikome ne polaze racun (osim ako on sam tako zeli)jer mu se moze. struka naravno sa tim nema veze. odavno sam rekao da igraca kakav god bio pozoves pitas ga da li hoce da li moze da ispuni taj i taj zadatak. moze ne moze povredjen ne da mu klub nije u stsnju cao zdravo ako budes trebo pozvacemo te ili mozda nikad vise.jel on igra za malu mostanicu ili igra za mancester koga briga.igrac je do sada bio dobar onoliko koliko mu je dobar menadzer. koliko je pevacica i starleta obrno i koliko brz i dobar auto ima. vidic kao igrac posle onog igranja rukom ne bi mi vise video dres reprezentacije nikad a kamoli da nastavi da igra u njoj.

stiven

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...

gidra

pre 3 godine

Dizu ovog Vidica u nebesa a prvi je pobegao i ostavio reprezentaciju da "krvari" okrenuo se nije i sad mu do iste stalo?! Slatka fotelja kiksari pa to ti je. Dolazio na meceve turisticki,cuvao se za Fergusona i sad hoce fotelju?! Obraz djon.

Milkoš MATIĆ

pre 3 godine

Samo Stanojević i Stanković su sposobni izvući naš fudbal iz blata, zato što su pre svega ljudi, ljudine i fudbalski stručnjaci veći od svih ostalih zajedno.Vidić i Matić su skroz uredu ali im treba još dokazivanja u fudbalskom sportu.

veliki strumf

pre 3 godine

Koliko ljudi hvali Vidica a da nijedan njegov intervju nisu pogledali niti ista znaju o njemu. Klasičan srpski sindrom. Kako znate da će biti pravi, da će biti uspešan, da će biti pošten??? Nikad ni na jednoj funkciji nije bio, nema nikakvo iskustvo. I šta ajo on dodje a rezultati budu katastrofalni??? I Matic. Meni je skroz bljak da se on ovako nudi, nameće i natura da se on pita... Mi smo navikli da apriori pruzimo podršku nekome (kao npr. Kokoskovu u kosarci ili Saši Obradoviću), a čin krenu loši rezultati najžešće ih pljujemo. Zato, polako sa takvim apriori stavovima i podrškom. Kad se neko dokaze, tek onda može da ima moju podršku.

Hamzo

pre 3 godine

Obojica ste ostavili neizbrisiv trag u reprezentaciji, ti sa tvojim hoćeš nećeš stavom i Vidić sa rukom na sp ničim izazvan i penalom protiv Slovenije, dakle obojici učinak ravan nuli!

¿Por qué?

pre 3 godine

Isti onaj Vidić što je skakao u kaznenom prostoru da dohvati loptu rukom na svetskom prvenstvu protiv Nemačke da bi napravio penal? To je onaj što je sabotirao Antićevu reprezentaciju koja je poslednja koja je imala veliki potencijal. Čovek je bio instrument u rukama stranaca isto kao i Kuzmanović i sve su spremni da učine za novac, tako da nema razlike između njega i Kokeze.

Petar

pre 3 godine

Vidic koji je namerno napravio penal? Matic bi mogao biti dobar funkcioner jer kao igrac je besmislen. Uzme loptu gnjavi je, gnjavi i gnjavi pa onda doda igracu koji je na pet metara od njega ili vrati golmanu. Covek u zadnjih 5 godina ima jedan dati gol i NULA asistencija.

Armata

pre 3 godine

Šta je ovaj umislio, nije završio ni fudbalsku karijeru, najgori je igrač Mančester Junajteda, a već sebe vidi u fotelji i da svima naređuje pored živih Dejana Stankovića, Siniše Mihajlovića. Save Miloševića, Vladimira Jugovića, Dragana Džajića, Duleta Savića, Nenada Bjekovića. Jedini igrač mlađe generacije koji ispunjava uslove za predsednika FSS je Dejan Stanković koji je radio u Uefa, bio vrhunski igrač i višegodišnji kapiten, i sada je odličan trener, a od starijih su najbolji izbor Siniša i Juga.

vidmat

pre 3 godine

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

I znaci odmah FSS,dao tebi posao i u svece crkva da ga promovise. Pa neka ostanu na Ubu i Uzicu dalje. Mom Beogradu nisu ista dali,ni Nisu ni Pirotu ni Kikindi. ima masa bgdjana zasluznijih da budu bog i batine u fudbalu. Nijedan Bgdjanin nikad nije bio predsednik FSS zar to nije cudno.

Srpce

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?
(NemaPravde, 23. mart 2021 10:09)
Ne prolaze ti ovdje te FB i instagram fore...
Da si napisao da pruzimo podrsku Vidicu da bude na celu rukometnog saveza, pa da te lajkuje covjek.
Vidic je covjek koji imao veliki talenat za sportove s rukom kad je reprezentativni fudbal u pitanju.
U klubovima je samo pokazivao svoje zna je s nogama.
Ako ko misli da su onih par penala slucajnost, neka ih ponovo pogleda... I takav tip da je na celu FSS? Treba li da nagradimo svakog muljatora koji je nesto smuljao?

Hokahej

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto se stalno spominje Vidic? - Kakve on to stavove zastupa i gde je on te stavove obrazlozio? - Nemam nista protiv Vidare, samo se pitam. - Gde ste vi videli Vidica da prica o svemu tome, u kojim novinama, na kojoj televiziji, na kom sajtu? - Pa, Vidic je kao snezni leopard - niko ga nije video godinama. Sta on radi, gde je on? - Opet trazimo macku u dzaku? - Opet se desava da je javnost uskracena za veoma bitne stvari. Donosimo zakljucke sa veoma malo informacija, postavljamo ljude na funkcije a da se nismo uverili da li su uopste sposobni da obavljaju te duznosti. Nije ni cudo sto smo tu gde jesmo.

judd trump

pre 3 godine

Pitaćeš se Matiću baš kao što se trenutno u MU pitaš ako si još uvek tamo, ne pratim tvoj trenutni status profesionalnog fudbalera! Šta?! Fudbal više nije interesantan?! Hajd malo da se bavimo rukovođenjem fudbalskog saveza! Zlo i naopako!

kobac kobac

pre 3 godine

Nekako mi je Matic delovao bezvoljno na utakmicama reprezentacije a vec godinama ne igra u nekoj bog zna kakvoj formi..to sto on prica svako od njih govori pa opet isto...zasto bas vidic i matic a ne jugovic,jokanovic,mijatovic...

NemaPravde

pre 3 godine

Da li možemo da skupimo 2000 lajkova podrške za Nemanju Vidića pa da svima bude jasno koga želimo i koliko želimo da mediokriteti zauvek napuste srpski fudbal?

Sinisa

pre 3 godine

Nemanja, uz duzno postovanje tvojih fudbalskih sposobnosti tj. "pikanja lopte", nisi bas kompetentan da postavljas funkcionere. To sto je Vidic imao veliko fudbalsko iskustvo i uspeh ne daje mu dovoljno "mudrosti" za funkciju predsednika jednog Saveza. Dajte vise da se ne igramo deljenja radnih mesta, vidite kako se to zavrsi. Dajte postenog, obrazovanog coveka koji moze da "vodi" neku instituciju!

dostaVise

pre 3 godine

Da li znate da je neki fudbaler uopste predsednik nekog fudbalskog saveza u svetu? Poneki mozda ali u poznom dobu zivota..
Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..

Kobran Zmijski

pre 3 godine

Samo uporedite sta su ova dvojica pruzali u reprezentaciji, a sta u klubovima u kojima su igrali. Nije im bas bio prioritet, zar ne. Karijere su im gotove, ili pri kraju pa da se namestimo malo !! Mislim da ce se super uklopiti u prevarantski sistem.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...

Mordor

pre 3 godine

Opasno se prikačio Matić da uleti jedan klizeći s ledja imenjaku Vidiću.Na kraju kada svi očekuju Vidića oni postave Matića? Mada Vidić kad progovori deluje kao klinac koji se zaigrao u vrtiću.

Alo

pre 3 godine

Kako se borio tako sto je namerno masio penale,sklanjao se da ne blokira sut,pravio penale radio sve u korist crvenih da dovede dovede kokezu i da danas liga izgleda ovako regularno!

OFK Beograd

pre 3 godine

Mi stari Ofkovci smo za Terzica. Znamo kako on "dobro" radi. Nece biti iznenadjenja.

Ljudi dragi, fudbal je ogroman biznis. Kao u Engleskoj, to mora da vodi covek koji ima obrazovanje u pravcu ekonomije i visokog menadzmenta. Kakav crni fudbaler..??

Sims

pre 3 godine

I ja sam za Vidaru ali ovaj je jos Fudbaler i igrace najmanje par godina,treba vise da igra a manje da prica za Platu od 5 milki godisnje.

Deki

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?

Sale

pre 3 godine

Zasto bi se ti pitao? Cime mislis da si to zasluzio?
Vidic naravno i treba da se pita, a ti decko nazad u misiju rupu.
(moralni gmizavac, 23. mart 2021 10:03)


Iz kakve li si ti rupe provirio?

odskocna wc daska

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!

Master Yoda

pre 3 godine

Da li znate da je neki sadasnji fudbaler to ili da pikira na tako nesto??
Da li je moguce da u zemlji Srbiji svi hoce biti kosmonauti,a nemaju ni zavrsenu skolu osnovnu...
Sto smi mi zemlja nezajazljiva preambicioznih ljudi ogranicenih jako dometa..
Ja sam pravnik,ali po nasim merilima ladno bi trebao da konkurisem i da ocekujem da budem direktor NASE ili Mercedesa,Huawei-a.
Maticu preporucujem da preuzme prvo neku funkciju na teritoriji opstine UB gde je rodjen,a i Vidic bi mogao od Uzica da krene...podsavezi fudbalski postoje gradski,opstinski.Ferdinand,Gigs,Bekam,Kantona,Skols i svi njihovi bivsi saigraci sta su?? Predsednci saveza ni u snovima..
(dostaVise, 23. mart 2021 11:13) # Link komentara

Matic je u svom Ubu pomogao da se napravi fudbalski stadion, i stalno pomaze.
Drugo ima fudbalera svugde na celnim pozicijama, mnogo je bitnije da ljudi oko njega, od zamenika, pomocnika, raznih drugih imaju strucnost, da oni budu kvalifikovani za poslove koje rade, i da i njemu i svima ostalima koji dodju posle vode sistem.
Vidic je posten covek, bez mrlje, velikog ugleda, treba mu dati priliku.

Kide

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)


Sedi jedan.

Boka

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi ljudi, to je fešta. Garantujem da i ako njih dvojica (u ime Boga) nekad dodju na kormilo FSS, ukoliko dodje do losih rezultata A selekcije, bice komentari tipa:

1) E moj Vidiću, posle onakve karijere, šta ti je ovo trebalo.
2) Ja sam lepo rekao, jedno je fudbaler, drugo rukovodilac, to nema veze sa vezom, ni jedan dobar fudbaler nije napravio ništa u ovom poslu.
3) Ne može Vidić ništa kad se pitaju ovi iznad, a svi znamo ko su, ovim je samo pokazao šta je i ko je.


Ako li bi se plasirali na EURO, imao bi više spomenika za života nego Staljin nakon smrti.

Kata

pre 3 godine

Ako se radi o fudbalu spora nema, Nemanja Vidic je licnost I karakter kakav
se nije dokazao kroz karijeru nikada ranije.

Veliki u nekoj aktivnosti, pa I u fudbalu, u jednom od najjacih fudbalskih Sistema, kakav je Mancester Junajted bio u Vidicevo vreme, ne moze svako.

Bilo koje drugacije resenje pokazace jasno, da se nastavlja sa istom pricom

Ljubo

pre 3 godine

Ja se u potpunosti slažem da kriminalce treba izbaciti iz srpskoga fudbala,ali ne znam šta ovu dvojicu kvalifikuje da vode Srpski fudbal šta ste vi uradili za Srpski fudbal kao igrači sem što ste dali za strane klubove.Kao igrači ste jedva čekali da pobegnete iz Srbije a sada se zalažete tobože za Srpski fudbal.A o reprezentaciji ni da ne pričam koliko ste se zalagali tj niste se zalagali.Umesto da vodite reprezentaciju velikim koracima napred vi ste je vodili u rikverc.Zato ne palamudite vas dvojica nego prvo preuzmite neki klub pa ako se pokažete kao dobri onda se možete kvalifikovati da vodite Srpski fudbal.Dosta je više ne kvalifikovanih ljudi koji vode Srpski fudbal(Krstajić,Ćurčić,Kokeza i ostala buranija.Srpski fudbal treba da vode Piksi,Jugović,Mihajlović i ljudi koji su se dokazali u Srpskim klubovima i reprezentaciji.

Бубе гробар

pre 3 godine

Vidić nije za funkciju predsednika FSS..... ali ako cemo iskreno, jos manje je za tu funkciju bio kokuza ... bice kako onaj odluci , i nikako drugacije

spock

pre 3 godine

Nemanja, nisi u pravu, naša liga je super. Zvezda je prvak što je presečnom zvezdašu životni san. Zvezdi najveći budžet preko države, Gazproma...Partizanu mnogo manje a ostalima sića. I šta je tu loše?
(Deki, 23. mart 2021 11:25)

Ništa, ako imaš 6 godina.

Zoran78

pre 3 godine

Radio bi u savezu a super,pa da se igraci ugledaju na tebe da igraju za reprezentaciju kad im se cefne,ko jednom odbije da igra za svoju zemlju iz bilo kog ne opravdanog razloga ne zasluzuje po meni nikakvu priliku vise,sto niste glumili velicine u klubovima nego grejete klupu i cutite

Nbc

pre 3 godine

Matić i Vidić. Odlične klupske karijere ali za Srbiju ima mnogo važnijih igrača koji su mnogo više dali Srpskom fudbalu. Pa nisu ni oni dobili šansu. A čitaocima je dovoljno da se 2 igrača pobune protiv FSS i da budu sposobni da budu menadžeri. Šta ih preporučuje za to? Što su dobro pikali loptu? Da ste rekli recimo Mijatović pa OK. Bio je na funkciji u jednom Realu. A šta preporučuje ovog Matića za fotelju? Ni kao fudbaler nije dao nešto posebno reprezentaciji. Po tome, onda bolje Tadić i Mitrović koji su nas odveli na SP. NAMA TREBA MENADŽER A NE FUDBALER. Kao recimo u košarci gdje smo godinama imali bivše košarkaše. Ali ti košarkaši su bili fakultetski obrazovani. A Matić i Vidić od škole imaju šta?
Ali zna se ko dovodi stručnjake na čelo FSS i na čelo CZ i Partizana. Zna se ko vedri i oblači u sportu.

Crinius

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.
(Pedja, 23. mart 2021 09:54)

Ma šta mi napriča! Ti bi hteo da se sav prljav veš do detalja iznese pred kamere i da se naslađuješ stvarima ko je kome šta rekao ili dao, uzeo, uradio. Radio Milevo! Naravno da ti neće ispuniti želju nego će nanizati broj sastanaka iza kamera i rešiti 'kućne' probleme kako dolikuje nacionalnoj kući fudbala. Ako ti manjka prljavog veša gledaj farme , parove itd.

ury

pre 3 godine

stvarno ne razumem kakve veze imaju bivsi fudbaleri sa vodjenjem organizacije? nisu cak ni za trenere dobri dobri, to su nebo I zemlja stvari.

Hi!

pre 3 godine

Sta god izjavi ova velicina od coveka meni je srce na mestu! Nemanja ti si olicenje covecnosti. I da, trebate da se i ti i Vidic pitate, i to itekako. Boljeg od vas nemamo.

nnidza

pre 3 godine

@Deki
Samo dodatak. Partizanu ne ide sića, nego teško je nahraniti tribinu, klub i funkcionere koji su tu politički. Nisu baš na vlasti, ali jesu uz ili na vlasti od 91. Na vlasti su bili tokom dominacije kada je Napredak primao 10 golova u prvenstvu a Partizan se šetao do titule. Pamti se to vreme još... Da ne bude zabune samo...

marko992

pre 3 godine

Mijatovic pre svih. Bio sportski direktor Reala. A osim toga ne deklarise se strogo kao Crnogorac vec naprotiv - smatra se i Srbinom. Drugo, za rukovodjenje nije vazno kako si igrao vec ime, reputacija i iskustvo! Vidic i Matic imaju imena, ali ne i iskustva u vodjenju kluba ili saveza. Kakogod hvala nebesima na odlasku Kokeze!!!
(odskocna wc daska, 23. mart 2021 11:40)

Ako je to istina,apsolutno sam za tu kombinaciju Mijatovic -Vidic.
Spoj spisobnosti i odlucnosti,to je ono sto nam treba.

Gde vi zivite, pamcenje bas kratko

pre 3 godine

Samo nek neko objasni od ovih ushicenih, koja je uopste razlika izmedju Pantelica i Vidica ? Na kraju krajeva i Matica ? Na osnovu cega temeljite to ushicenje da ce kao biti bolje ako Vidic bude predsednik Fss ? Gde se on to u tom poslu dokazao ?

Na stranu njihov odnos prema reprezentaciji, Vidiceva svadja sa saigracima, otimanje i promasaj onog penala u Sloveniji koji nas je kostao Ep, pa Vidicevo namerno igranje rukom iz ko zna kog razloga na Sp. Jedno je igracka karijera u Mancesteru a sasvim drugu je inao u reprezentaciji, kao uostalom i 95 posto nasih igraca.

A i suludo je ocekivati da biko ko postane predsednik bez amina a onda se opet vracas na nekog drugog Kokezu gj na isto.

Rothmans

pre 3 godine

Matić je duša od čoveka, pravi dobrica i to mu se vidi u očima, kao igrač onako, sigurno nije nivo jednog Dejana Stankovića npr ali da nema kvalitet sigurno ne bi igrao u Mančesteru. Međutim što se obrazovanja i stručnosti tiče, tu imam ogromnu sumnju. Kad god slušam Matića u intervjuima primećujem da se baš bori da sklopi smislenu prosto proširenu rečenicu bez nekih uobičajenih fraza čak i kad priča o samom fudbalu. To se isto može sve reći i za Vidića i ako je on igrač svetske klase. Ukratko, ne sumnjam u njihove dobre namere, poštenje i iskrenost ali u stručnost i kompetentnost svakako.

Марко

pre 3 godine

А шта конкретно нудите?

Која су то имена за која неће бити места?
Колико ће Србија имати клубова у првих 50 на УЕФА ранг листи, а колико у првих 100? На ком месту ће се Србија налазити на ранг листи асоцијација? Одакле ће се финансирати клубови и савез? Како ћемо да достигнемо лиге у којима је просечна карта за утакмицу најјачих клубова између 50 и 70 евра и које преносе телевизије које могу да издвоје много више средстава од ТВ Арене и РТС-а? Да ли ће се клубови приватизовати и да ли ће њихова судбина бити иста као и судбина многих предузећа које су отишле у руке приватника? Колико разреда школе имају Матић и Видић заједно?

Serz

pre 3 godine

Covek prica ono sto svi mislimo i znamo vec decenijama,da je teski olos u fudbalu,najgori sljam drustva je oko fudbala,zbog velikog novca to je jasno,da je to rak koji je odavno metastazirao,ali uvek ima nade za izlecenje,i slazem se da treba odstraniti taj kancer,ali za to je potrebna jaka politicka volja,nije to bas mesna zajednica,svi znamo uske veze godinama izmedju politike i fudbala.Moguce da je jedno od tih resenja Nemanja Vidic,jer mi deluje da ne bi fermao zivu silu i raznorazne krvopije bi morale da se sklone.

neutrino

pre 3 godine

Nadam se da široki auditorijum shvata šta govore Matić i Vidić! Ljudi, kako ne shvatate, u svim fudbalskim savezima su neophodni ljudi koji su sportske veličine u svetu iz mnogo razloga. Imamo ih, dajmo im šansu. Još da se otera i onaj Terzić i oni "sportski" radnici iz Partizana i možda svane ne samo blizancima već i klubovima širom Srbije. Tu su Stojković i Stanković, vratio se Kralj, da dođu Vidić i Matić, razvijaju se Jokanović i Paunović... dosta više sa sportskim menadžerima ukoliko želimo uspeh!

kb9

pre 3 godine

bobrock@ promasio si temu, ne prica Matic o sebi kao igracu nego kao coveku koji je posten i koji ne ulazi u kombinacije sa menadzerima i politicarima. A ti si jos jedan dokaz da su nasi uspesni ljudi postovaniji bilo gde nego u Srbiji. I da, po tvojoj logici, eto, navedi mi jednu jedinu dobru utakmicu Dejana Stankovica u repki, znaci da je los. Nemanja Matic je ljudska gromada koji nema mrlju u karijeri i u zivotu. Takvih je malo u Srbiji i vrede zlata.

Штилцована катаболцна

pre 3 godine

mozda sam laik ali po cemu bi Vidic bio dobar izbor, sta je slicno radio pa se dokazao? gluparija
(ters, 23. mart 2021 10:28)

Зато што су сви остали доказано катастрофални. Брат Пантела, Бабовић, Бјековић, Терзић, Лековић, Шурбатовић и слични су јахачи апокалипсе. Са Немањом би нам бар остала нада да ће бити боље.

Stampar

pre 3 godine

Glup je Vidić za tu funkciju! Svaka čast na igri i karijeri, ali ako si dobar fudbaler ne mora da znaci da si dobar funkcioner...
A i opste je poznato da većina fudbalera nema bas visok IQ... valjda od udaranja lopte glavom...
(stiven, 23. mart 2021 10:16)

Kada nekome kazes da je glup a ne poznajes ga licno nego samo iz prica to vise govori o tebi nego o njemu.

Prevelike su pare u fudbalu da bi se prepustilo postenim ljudima, ima opcija kao Nemci radis posteno imas rezulate ali nema puno prostora za malverzacije, a imas ovo nase nigde rezulata ali zato muljanje na sve strane. Vidic deluje kao posten covek, ali postoji i ona narodna "tesko je sedeti blizu vatre a ne ugrejati se", gde su velike pare tu je malo postenih uvek bilo i bice

Dr No

pre 3 godine

Dragan Simovic pravi covek za predsednika FSS. Podigao je Spartak svojim menadžerskim sposobnostima ,kao predsednik kluba , takvi ljudi trebaju da vode nas fudbal

veder

pre 3 godine

Neko mora početi s čišćenjem saveza,treba to sve rasterati što nimalo neće biti lako niti podržano, tek tada će mafija da radi, a Vidić mi liči na nekoga ko bi to sproveo. Posle toga birajte intelektualca sposobnog da organizuje i vodi savez po uzoru na saveze najvećih fudbalskih nacija.

nebitan srbin

pre 3 godine

hmhmhm naravno nama treba prvo neki staljin iznad koga ne stoji niko i kome nikome ne polaze racun (osim ako on sam tako zeli)jer mu se moze. struka naravno sa tim nema veze. odavno sam rekao da igraca kakav god bio pozoves pitas ga da li hoce da li moze da ispuni taj i taj zadatak. moze ne moze povredjen ne da mu klub nije u stsnju cao zdravo ako budes trebo pozvacemo te ili mozda nikad vise.jel on igra za malu mostanicu ili igra za mancester koga briga.igrac je do sada bio dobar onoliko koliko mu je dobar menadzer. koliko je pevacica i starleta obrno i koliko brz i dobar auto ima. vidic kao igrac posle onog igranja rukom ne bi mi vise video dres reprezentacije nikad a kamoli da nastavi da igra u njoj.

Dragan

pre 3 godine

Podržavam Vidića, Matića i Mijatovića ali:
Dok se ne proda Zvezda i Partizan (ali stranom kupcu, ne ovim nasim hohstaplerima) mogu da stave za predsednika FSS i Paju Patka, džabe. Nažalost, ali tako je.

boki

pre 3 godine

Vec izjava da mnogi iz domaceg fudbala nemaju tu sta da traze je vrlo popunjena sa konfliktom i nije nimalo dobra! Ipak domaci fudbal cini bazu za sve dalje aktivnosti u ovom sportu!

kako da ne

pre 3 godine

Trener sam u Švajcarskoj. Oni igraju kako igraju iako nemaju neke kvalitetne igrace samo zbog discipline, ozbiljnosti i nema onog ‘ovo je moj sin’ ili ovaj ima vezu. Samo disciplina čak i za decu od 9-10 godina. Rade dosta sa loptom, nije kao u Srb dosta trčanja, defanziva. Zato najvise imamo kvalitet u zadnjim redovima ekipe. Dosta rade zastarelo u Srpskim klubovima sa decom. A, imamo decu kvalitetniju nego ovi u Švajcarskoj 5 puta.

Milos

pre 3 godine

Ko nas navijace pita ko ce biti predsednik FSS. Zna se ko se pita. I bice njegova produzena ruka kao i Kokeza. Danas je bolje imati partijsku knjizicu i uz to na svakom koraku hvaliti onoga ko se pita, nego biti kriticar vlasti, a da si najpogodnija moguca licnost za tu funkciju.

VIT

pre 3 godine

Ne sumnjam u Vidićeve dobre namere, ali posle dana D dolazi prvi dan i šta tada, treba kreativno delovati. Šta je za tako nešto potrebno? Ponavljam, verujem u iskrenost i poštenje i Vidića i Matića, ali ovde u ovom, rekao bih, velikom biznisu, treba pravi menadžer, kojega treba vezati višestrukom kontrolom poslovanja, pre svega para. Zaslužnim fudbalerima, a ima ih još, treba dati funkcije pomoćnika za razvoj fudbala u sredinama koja nije Beograd, jer to baza. Treba im dati odrešene ruke, ali i odgovornost da se svake godine napravi desetak fudbalera, natprosenih kvaliteta i to je to. Ponavljam, ako ovo ne bude prihvaćeno kao veliki posao, nego kao patriotski čin, naći ćemo se ponovo u problemu, odnosno na početku.

Мјештанин

pre 3 godine

А оног Лазетића што је крао паре у Војводини као спортски директор па дошао у савез на варијанту да притиска играче за кога да потпишу уговор . Превара и лош човек пре свега генетика шиптарска

pant-La

pre 3 godine

Sad ili nikad!!
Vreme je za veliki reset..
Vidic, Paun, Jokan, Jugovic, Matic i ostali ljudi neukaljanog obraza trebaju da preuzmu reprezentaciju.. Pitanje je samo da li ima podrske sa vrha, bez toga naravno nema nista..
A onda dalje privatizacija klubova, infrastruktura, regularnost takmičenja, rad sa mladima, regionalna liga, tv prava, velikih sponzora i svega ostalog sto bi dovelo do napredka, kvaliteta fudbala, igraca i same reprezentacije..

Pedja

pre 3 godine

Pa bas je bio bez dlake na jeziku. Resice se problemi tek kada neko od njih izadje na konferenciju i kaze sve sto zna i o svim rupama u sistemu. Pa kada krenemo da saniramo rupe imacemo cemu da se nadamo. E onda ce da nam krene na bolje. U suprotnom, mrka kapa.

Коле

pre 3 godine

Нема од овога ништа, никад неће дозволити ликовима као Видић или Матић да буду на водећим местима не само у фсс већ и у другим сферама живота...

Милутин

pre 3 godine

Лепо је прочитати да код оваквих величина још увек има воље да се упуштају у ово наше блато. Лепо јњ прочитати и да је Кокеза отишао. Проблем је још оних неколико атотина Кокеза који су у српском фудбалу и који не намеравају да оду.

intervju milenijuma

pre 3 godine

Ja bih stavio brata Žigaru, jer znaš kad dođu, moraš da budeš pripremljen, jer mangupi su to, odmah te uhvate između dve i četiri vatre!

Gliša

pre 3 godine

Dali je Srbija jedina država na planeti u kojoj više od pola gradjana ne mogu da gledaju utakmice reprezentacije ?? A što se tiče Vidića sigurno da je bolje rešenje od nekakvih Zečevića,Terzi,Pantela,samo što bi kao potpredsednika postavio Vladimira Jugovića predostrožnosti radi.

JPR24

pre 3 godine

Virić ima karakter za to ! Da se otarasi svih trulih delova sto kruže okolo, znaci Pantelija, Zigara, Ilić, i svi ostali... Matić sto kaže da treba nekis šest godina, to je sasvim tačno ! Primer ozbiljnog rada na duže staze je Belgija, koja je imala loš period, ispodprosecna ekipa, preuzeli su stvari sa planom, počevši od klinaca, žrtvujući takmicenja kako bih kroz globalni sistem stvorili ekipu, gurajući i mladje da se kale... I uspeli su u smislu da imaju dobru ekipu, ok, nisu prvaci sveta itd, ali su stigli do treceg mesta, šta god mislili o Fifinoj listi: Belgija je prva, sto nije dato svakom, i za sve to im je vilo potrebno duže vreme, nek godinu dve, već 5/6 godina lagano... Ako sad nas fudbal ne iskoristi priliku da se očisti i krene ka boljem putu, sto znaci ne samo sportski uspeh, već i ekonomski itd, onda nema šta više da se traži !

asomakum doo

pre 3 godine

nema od ovoga nista. suvise su jake paralelne strukture u drzavi, ne samo u FSS da bi tako nesto dozvolile. ovaj problem nije od juce, ovako je 50+ godina...

Natural Born Killer

pre 3 godine

@ Veliki Štrumpf

Oni imaju već jednu veliku prednost, ne samo velike igračke karijere, već ono što ona nosi, a to je da su ostvareni ljudi. Oni ne dolaze, ili bar ne bi trebalo, da kradu, da leče svoje frustracije, da se ostvaruju kroz mesto u FSS-u. Šta je jedan Kokeza uradio, ne samo u fudbalu, nego u životu da ga je kandidovalo za mesto predsednika FSS? Naravno da to ne garantuje uspeh ali je polazna pozicija za 10 koplja bolja tj. ja verujem u njihovu dobru nameru, da su videli kako se radi u najjačim ligama i da to žele da primene i ovde, a bez da ih neko podmićivanjem skrene sa tog puta. Šta će biti to samo Bog zna ali za mene je i to dovoljno za pružanje šanse.

Brana membrana

pre 3 godine

Kakv Vidić? Evo već poturaju brata Pantelu. Sistem to ne dozvoljava. Evo Kokezu tuguje u restoranu sa vinom od 120 hiljada dinara. Sve će to narod pozlatiti...
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

Pa naravno da ga poturaju, ima znanje, tj zavrsio istu sportsku skolu kao nas predsednik. Ne znam samo kako je on prosao iz anatonije.

Nenad

pre 3 godine

Sport je kao i sve drugo u našem društvu - produžena ruka države.

Naivno je misliti da je problem samo u fudbalu, i da se sređivanjem stanja u savezu i ligama, može popraviti i stanje u fudbalu.

Ostaje pitanje navijača i njihove direktne upotrebe u kriminalne svrhe i političke aktivnosti. Imamo ogromno upumpava nje a potom i zvlačenje novaca kroz sponzore, javna preduzeća, transfere, nameštene utakmice...

Mislim da sistemsko rešenje i jedno deceniju da svi pošteno zasučemo rukave - onda možemo da se nadamo jednoj osrednjoj, stabilnoj ligi.

Mare

pre 3 godine

Ima i Srbija svoju "duboku drzavu" koja ce tesko prepustiti sustinsko upravljanje nad fudbalskim savezom. Mozda se Vidic i Matic pojave u nekim ulogama ali tesko ce uspeti da ostanu nepotroseni kao i mnogi asovi pre njih. Morali bi veoma oprezno da pristupe tom poslu. Ipak se radi o ljudima koji su posteno izgradili ime na terenu svojim radom i talentom. Nemaju formalno obrazovanje ali ni ulicnu skolu za razliku od okruzenja sa kojim bi morali da saradjuju u FSS. Nije to lako kao sto izgleda a velika karijera nije garancija da ce se snaci u mutnim vodama.

Mislilac

pre 3 godine

Ne znam da li mi u Srbiji imamo stručnjaka kao što je Romeo Jozak u Hrvatskoj, ali voleo bih da vidim nekog takvog na čelu FSS. Znači neko ko je stručnjak, ko zna da organizuje i napravi sistem. Ili da samo prepišemo belgijski sistem i ćao.

Idealan bi bio Rangnik ali mi nemamo para za takve vizionare.

Dambldor

pre 3 godine

Nista se nece promeniti ko god da dodje ,imamo paralelnu drzavu koja radi sta hoce , vidite kako je u CG posle izbora mafija se neda tako lako proci ce godine dok se nesto ne promeni.

Zvezdan

pre 3 godine

Nama je fudbal ostao jos uvek na kapicama i cunjevima...Na vestackoj travi bez odrzavanja, na trenerima sa 20 000 dinara plate...Pa gospoda, fudbal u Srbiji nije biznis, on sluzi kao podgrejavanje nacionalnog naboja preko Partizana i Zvezde...Fubdal je svuda Biznis, a kod nas nije. Zasto?

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prvo vratite prenos na RTS! Ne moze da se gradi kult reprezentacije a da polovina stanovnistva ne moze da gleda utakmicu! Sramota!
(nenad, 23. mart 2021 11:00)

Slazem se. Takodje i utakmice domaceg prvenstva. Ne moraju stalno veciti. Gledao sam za vikend ili petak bese Metalac - Napredak. Odlicna utakmica, lepi golovi.

Milosav

pre 3 godine

Stanje u srpskom je samo ogledalo drzave Srbije i stanja u njoj. Bojim se da bilo ko od ovih postenih momaka (koji zaista zele da ociste FSS i unaprede fudbal) dodje, shvatice da je kukolj preplavio zito i da tu nema pomoci.
Bitka sa vetrenjacama koja je unapred osudjena na propast. Srpskom fudbalu nema spasa.

Р

pre 3 godine

Нпр?
Што бре већ не кажете једном, именом и презименом?
Зар није сад време да се чисте редови, у свим организацијама друштва, не само у фудбалској.
Или можда ипак није.
И никад неће ни бити.

Stepski vuk

pre 3 godine

Ja mislim da je ovde vrlo vazno napomenuti da je korupcija u fudbalu ogledalo drustva. Vidim da svi podrzavaju ideju da se fss ocisti od saljama. Tesko je reci suprotno. Ali dokle god moze da se daje mito lekarima za operacije, policajcima da "ne vide" prekrsaje, drzavi za legalizaciju objekata. Dokle god se problemi resavaju sa "znam coveka", Srbiji nece biti bolje. A ni fudbalu, bez obzira sto nekima veza izmedju svih tih stvari nije bas najjasnija na prvi pogled.