Nedelja, 28.02.2021.

09:00

"Da Novak nije pogodio sudiju, ishod bi bio isti"

Endi Mari smatra da će mlađa generacija još mnogo morati da radi kako bi se izborila sa Novakom Đokovićem, Rafaelom Nadalom i Rodžerom Federerom.

Izvor: MT

"Da Novak nije pogodio sudiju, ishod bi bio isti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Јован

pre 3 godine

Колико је титула освојио Киријос у каријери? Мислим ни једну па треба да се пореди и дописује са себи сличнима!

meda

pre 3 godine

Negativan skor, ako uzmemo uslov minimum 2 odigrana meča:
Đoković (protiv 5 igrača): Roddick 4-5, Gonzales 1-2, Karlović 1-2, Safin 0-2, Kirgios 0-2
Nadal (protiv 5 igrača): Đoković 27-29, Davidenko 5-6, Hrbaty 1-3, Corretja 0-2, Brown 0-2
Federer (protiv 11 igrača): Đoković 23-27, Nadal 16-24, Zverev 3-4, Thiem 2-5, Kafeljnikov 2-4, Corretja 2-3, Enquist 1-3, Kuerten 1-2, Rafter 0-3, Ferreira 1-2, Hrbaty 1-2, Squillari 0-2

Balkanluk, užas!

pre 3 godine

Izvinjavam se, sudija Klark nije mlađa od Novakove keve, starija je godinu dana, kad je dobila lopticu "u rame" imala je 57 godina, toliko danas ima i Novakova keva - koja je tačno dva meseca u 58. godini. Da li je gospođa Đoković baba? Zavisi u kakvoj si sredini i porodici odrastao, većina nolomana nije nikad čula za reč gospođa i gospodin.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer mladji od Novaka imao bi 100GS! Da Borg nije prestao da igra u 25toj imao bi 30GS! I tako mozemo u nedogled!
(Dr.Pilot, 28. februar 2021 14:53)

Da nisi glup, bio bi pametan. Stvarno tako možemo i nedogled...

Statistikom protivu mitova

pre 3 godine

@Bocko Federer ima negativan skor sa 26 igraca, ukljucujuci Kokinakisa i Sekulova (Ozi obojica) i Christophe Van Garsse-a. Novak ima negativan skor sa 11 odnosno 10 igraca, posto mu je Veseli pobegao sa revansa pa ima H2H 1:0, posto e odustajanje ne racuna u H2H, a Novak ima poraz od npr Dennis Van Scheppingen-a. Nadal je ipak najbolji, sa samo 9 negativnih skorova, medju njima Dasta Brown i Chris Guccione (opet Ozi)....

zoran

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.
(Gedza, 28. februar 2021 16:22)

Mrznja je bolest momce, preduzmi nesto da se izbavis dok mozes.

shomika

pre 3 godine

Najbolji scenario za dalji deo sezone. Djokovic prvo pobedi Nadala u finalu Roland Garosa a onda Federera u finalu Wimbldona,zatim Medvedeva u finalu Olimpijskih igara i tima u finalu UsOpena. Kakvo bi to razocarenje bilo za teniski establisment i svetske medije, ali bi zapravo bio najveci podvig u istoriji tenisa i tacka na rasprave o tzv GOAT-u.
Predobro da bi bilo istinito ali nije nemoguce...

rece mi jedan covek

pre 3 godine

Andy se ne folira... iskreno i otvoreno, svak cast za Momcinu... steta za takav kraj karijere ali uteha je da je stigao dokazati da je na listi jedan od najboljih ikad!

coki

pre 3 godine

Dosadni ste sa tim da je Novak do sad mogao biti na 23-24 slema, kao neki papagaji. Ima ih 18 i to je realnost. Za tih par slemova kako kazete koje je propustio se vratilo recimo na W 2019.

xox

pre 3 godine

to što je novak uradio je bilo POTPUNO NEPOTREBNO. potpuno nepotrebno se izložio arbitrarnoj (ne)milosti, mada su pravila sasvim jasna: ako se radi o nehatu sa posledicama sledi eliminacija, a ono šta je uradio se može smatrati bahatim nehatom. niko ga nikad nije ni optužio da je namerno gađao linijskog sudiju, nego da je bio nesmotreno agresivan, sa posledicama po sudiju.

ne izmišljajte udarce u rame, zveknulo ju je u vrat, to se jasno videlo kada su se pojavili snimci iz drugih uglova i ženi se blokiralo disanje. odvedena je u ambulantu, na sreću nije bilo posledica, ali ništa od ovoga novaku nije trebalo. da mi je samo da vidim nekog junaka-komentatora koji bi pristao da ga teniska loptica opali sa jedno 40-50 km/h u vrat.

vidim da neki porede udarac loptice u skupljače u toku poena, ali takvi slučajevi se uvek tolerišu jer su nastali u toku poena, u toku igre, a ne prilikom iskaljivanja besa pre otpočetog poena.

Pedroni

pre 3 godine

Slika tacno oslikava karakter montekarlovcanina. Kao i sa publikom. Prvo ih prozivas psujes pa se becis na njih a posle im saljes srca. Tako je bilo i sa ovom sirotom zenom koju je napucao

Gedza

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.

Bocko

pre 3 godine

Za ove sto spominju negativan skor Noleta protiv Kirjosa: Prosle godine je jedan komentator ovde izvadio podatak o negativnom skoru " velike trojke " protiv svojih protivnika u profesionalnom tenisu. Tako Federer ima negativan skor protiv 13 tenisera protiv kojih je igrao , Rafa protiv 11, Nole protiv 10 ( znaci i u toj kategoriji najbolji ). Molio bih gospodina komentatora da ponovo , ako je moguce, izadje sa tim podacima.

Солшер

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Како је посао линијског судије да хвата лоптице?

Sasa

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija.
(Lider nolomana, 28. februar 2021 14:57) # Link komentara

Ako je baba, ne znaci da nije gospodja, i ako je gospodja ne znaci da nije baba, jer da li je baba, u ovom slucaju, subjektivno zavisi od broja nasih godina, kada je rec o ljudima koji imaju preko 50. ili 55 - oni su za nas u dvadesetim stari ljudi. Sada, sto ti imas preko pedeset, a pogadja te, nije razlog da ga nazivas provincijalcem. Naravno da tebi nije baba. Isto vise govori o tebi. I Djokina majka je za ljude u dvadesetim baka, bakica ili baba. Ne radi se tu o nekulturi vec cinjenicama. Termin "baba" je uvredljiv samo za pokondirene tikve.
Pozdrav, deda.

Јабучило

pre 3 godine

"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve.

Као није баба? У тим годинама би одавно требало да има унучад.

Lider nolomana

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija. Idemo dalje, za mene je Srki veći šaman od sina: "Što je stariji sve više liči na mene, gde će kruška, nego ispod kruške? Ti mladi teniseri koji dolaze su fantastični, na čelu sa Medvedevom, Rubljovim, Cicipasom, Zverevom... većina njih je iz nama prijateljske Rusije, nije više samo taj zapadni svet, već i istočni pravoslavni svet... i Kinezi su počeli masovno da igraju, širi se taj prelepi sport, i zapadnjaci moraju da shvate da i mi znamo nešto u životu, naročito da znamo da udaramo tu lopticu, a pre svega da pre udaranja razmislimo gde možemo da pošaljemo tu lopticu. Mislili su da se to nikad neće promeniti, ali na njihovu žalost jeste sa Novakom, a evo sada i čitava najezda velikih sjajnih mladih ruskih tenisera." Poučna je ovo za mlade, posebno poruka da pravoslavci kad udare lopticu znaju kuda će ona da ode.

Tata Vule

pre 3 godine

Ma ponekad su ovakve situacije i dobre za Novaka.
Sigurno će mnogo više obratiti na ponašanje na terenu, posle ovoga.
A da bi bio savršen primer klincima koji dolaze to je neophodno.
Biće Novak igrač kome će se ceo svet diviti.

Smešno pozorište "Nolomanija"

pre 3 godine

Kaže noloman - ima snimak gde se vidi da ju je loptica pogodila u rame. Nolomane, isti ti je sebastijan, rame ili bilo koji deo tela, a ti misliš da kazna sledi samo ako sudija padne mrtav.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Rodžer Federer je GOAT i tačka. Ne želim dalju raspravu.
(ja, 28. februar 2021 12:56)

Ko tebe uopšte šta pita za mišljenje? Ae pali mali, ovde nije reč o Federeru, taj je prošlost...

Šou Biznis

pre 3 godine

Moram prvo da pitam Noloa šta on misli o tome.
(Šou Biznis, 28. februar 2021 14:28)

Ajde pitaj pa se javi.. Ako smeš, devojčice.

bane

pre 3 godine

bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje
(robokap, 28. februar 2021 12:36) # Link komentara

Care, pogrešio sam u kucanju, vidi se iz aviona da sam mislio na USO, važno da si se ti istakao i dodao svoj element poznavanju istorije tenisa.

Šou Biznis

pre 3 godine

Jadan moj Nolo!
:,,,,,(
Zar Vi mislite da je lako posvetiti zivot botovanju za Noloa?
(Šou Biznis, 28. februar 2021 13:24)

Ajde kad si tako hrabar, da se nadjemo da popricamo o tvom problemu... Moze?

don

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50

Slažem se. Ne bi se desilo da ona dvojica budu diskvalifikovana.

Diskvalifikacija nije bila obavezna, već moguća sankcija.

Kako god. Bilo i prošlo, Novak je to precrtao i ove godine će ispraviti grešku osvajanjem USO.

tennis011

pre 3 godine

@pedja

Pravac stranica itf.com , duties and procedures , odeljak code violation / racket abuse / aggravated behavior pa se javi.

neutralni felš

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:33)

ne, naprotiv. poenta komentara bila je da ne treba baratati predrasudama i porediti neuporedivo, to jest porediti nešto sto se nije desilo sa nečim što se desilo.

JPR24

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Nemoj kalendarski... to bi ih ubili u mozak i sve ostale ćelije ! ;)

Jelena

pre 3 godine

Svima nama je jasno da bi kazne, u ovom slučaju, Nadalu i Federeru bile mnogo blaže, simbolične.
(Una, 28. februar 2021 12:47)

Kako ti znaš da je svima jasno i da svi znaju? Kako znaš?

unknown

pre 3 godine

Vidi je kako se prenemaze pred kamerama,da se to desilo vam regularnog meča nastavila bih dalje u sekundi ovako drama,komika skupljanje poena, reklama,bljak!!!

robokap

pre 3 godine

3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.
(bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje

tennis011

pre 3 godine

Dokle god ljudi poput @hagiano imaju najveci broj glasova ja znam da nema pomoci nasem tenisu i Srbiji.

Ta zena jeste napravila dramu ALI
- pogodjena je (nebitno gde )
- njen posao nije da hvata loptu

Ljudi edukujte se pre nego komentarisete.

Uroš

pre 3 godine

Ne, izgubio bi već od Karenja Buste i da nije diskvalifikovan! Pa ljudi, izgleda da su svi zaboravili KO je izazvao Novakovu frustraciju i njegovo ponašanje, psovanje, napucavanje loptice u tribine i u svoju opremu i pre samog incidenta. Busta je igrao odlično i pobedio bi!

Igor Rogi

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.

Šou Biznis

pre 3 godine

Ceo zli svet je protiv mog Noloa.
Jadan moj Nolo!
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:49)

Ovo su najtrulije fore na svetu, ne razumem poentu da nekom ukrades ime i da pišeš gluposti... Toliko o tome kakav si lik ako se nekad sretnemo lice u lice znam ko će pobeći glavom bez obzira!

kakodane

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

Da, Nadal bi je zagrlio i pomilovao po licu rukom koja je koji trenutak prije istrazivala njegovo dupe, hahah.

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.
(Igor Rogi, 28. februar 2021 12:13)

Uglavnom je sve rečeno. Poenta je da Đoković nije smeo da dozvoli da neteniski detalji odlučuju ishod meča i da nije nepravedno diskvalifikovan. Druga je priča da li bi druga velika imena na njegovom mestu bila NEPRAVEDNO pošteđena diskvalifikacije.

Pedja

pre 3 godine

Endi je potpuno u pravu. Nole bi sigurno osvojio turnir i ovo je bio jedini nacin da ga sprece. Najbolji su mi ovi "dusebriznici" kao "trebao je da pazi", "to su pravila" itd. Na snimcima kasnijih dana smo mogli videti da je zena odglumila, lopta je nije ni udarila u vrat, nego u rame, a pala je za Oskara. Loptice na svakom turniru pogadjaju decu sto skupljaju loptice i nijedno od te dece nije palo kao pokoseno. I u tom mecu Nole nije ni gledao, a kamoli nisanio sudiju, vec izbacio lopticu nadole reketom, kao sto cine hiljade njih. Igra slucaja je da se desilo sto se desilo, jedva se cekao trenutak kako da sprece Noleta da osvoji grend slem. Sada bi imao 19 titula i bio jednu blize, ali ni to im nece pomoci. Ne pomaze ni sto su bili zamrzli listu da produze vreme potrebno Noletu da bude najvise nedelja na listi, pa promena bodovanja zahvlajujuci kojoj je Federer u vrhu iako pola godine nije igrao i slicne fore. Sve to ne pomaze, da se zna ko je najbolji ikada i tesko da ce se skoro roditi neko da bude bolji. A zlobnici neka crknu od muke i neka nalaze mane Djokovicu, mogu samo da uzmu maslacak pa da ga duvaju.

Aaaaa

pre 3 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Nadal je npr pogodio iz igre devojcicu koju skuplja loptice, nije bio prekid pa je gadjao lopticu tako u njenom pravcu. Djokovic je bez razloga iz nervoze udario lopticu ka sudiji, znaci nije skupljacica lopti, nego linijski sudija. Znaci nije ono ka skupljaci je poslao, to mu je bila namera. Nije. Isto i kad lomi reket, moze da se desi da neki deo strcne nekom detetu iza u oko ili slicno, i onda bi bilo dete krivo,namestio se, nije kriv Djokovic sto razbija reket. Ili sad sto gadja lopticom. Kriva CIA. Neverovatno.

Šou Biznis

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...

mashta moze svashta

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Da da Busta je najbolji igrac tenisa ikada, nijedan gem nije dobio bez igre na razliku

Beograđanin

pre 3 godine

Mudro zbori Mari... Mada da je baku pogodio Rafa ili Dzemperojko, skočila bi na noge lagane i još se njima izvinjavala, a uprava turnira ih sigurno ne bi isključila.

Baba je ispala bedna ne zato što je pogodila loptica, vec zato sto je umesto postene reakcije kad se pribrala, ustala i pobegla sa terena i nije rekla da je bilo slučajno i da ga ne diskvalifikuju zbog toga.
Baka pijandura glumica ispade na kraju za Holivud.

absent

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...
(Keynes, 28. februar 2021 10:52)

I oba meča su bila tesna, a Novak igrao bez jedne ruke

Dušan R.

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.
(Nexus, 28. februar 2021 11:11)

Sve si u pravu. Samo istaci da je upravo posao linijskog sudije da prati lopticu i mec sa vecom koncetracijom od sakupljaca loptice.

ja sam

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.

neutralni felš

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.

Cinique

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius, 28. februar 2021 10:50)
Objektivno, ispravnije je. Ni Mari nije idealno, ali je bliže originalnom izgovoru. Isto naravno važi i za glumca, Endijevog prezimenjaka Bila Marija.

Nego, bio bih ti zahvalan kad bi mi objasnio kako je Hanibal Lekter kod nas postao Hanibal Lektor? "Mandela efekat"? Hiljadu puta ponovljeno pogrešno postaje tačno?

Srle

pre 3 godine

Jedini uspeh ove zene je sto su vlasnici turinira shvatili da linijske sudije ne sluze vise nicemu osim tradiciji. Sad slobodno svi zajedno mogu da zahvale doticnoj sto su jos brze ostali bez posla.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Srle nije ga častio Novak več organizatori tražili su bilo koji način,da se nekako otarase Novaka jer se pribojavali kako,če nešto reči o vakcinama zato su ga prekidali tokom intervjua ja mislim,da bi Novak bio izbačen u svakom slučaju Sa USopena našli bi oni način.Đabe što je razred za sebe kad mu jednostavno nedaju,da igra u miru i vrše nonstop pritisak kako bi ga omalovažili i poremetili naravno,da bi Novak uzeo USopen to je svakom jasno.

Al’ sam se zarumenila

pre 3 godine

Да се не замајавамо, Ноле није потврдио доминацију “велике тројке” већ доминацију Новака Ђоковића.

Trotters Independent Traders

pre 3 godine

Od kad je Federer clan "velike trojke"? Covek skoro nista nije osvojio 10 godina. Mora da ceka da se Djokovic i Nadal povrede.

Realno

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Niti ju je pogodio u rame, niti je posao sudije da hvata loptice, sto samim tim govori da ta loptica nije trebala da ide u njenom pravcu. Ali to je ta vasa objektivnost, pa udarite plus na neistine, i time se borite protiv "zavera", jer svi su krivi, ali nije svetac kriv nikad. Jedno je navijati, a drugo je slepo pratiti.

Nexus

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Ne bi tvoj roger osvojio ni polovinu sadašnjih titula, da je istih godina kao Rafa i Nole. Jesi svestan ti toga panju?

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Koliko znam, linijakim sudijama nije posao da hvataju loptice, već skupljačima...
Jeste dotična ispala teški muflon, ali ni ovom našem definitivno nije trebao takav ispad. Sam je kriv...

Sinke

pre 3 godine

Novak je sada komotno mogao da ima 23 gren slema...Sjetitie se 2 poraza od Vavrinke u finalu,pa onda ovo sa sudijom,pa poraz od Nisikorija u polufinalu Us Opena....Ali dobro,sve je to tako moralo biti....Da se Novak sa tim opterecuje,nikada ne bi postao ovako veliki sampion.

Vlada

pre 3 godine

Da je sudija gledala šta se dešava na terenu i da nije zarad svojih pet minuta slave upropastila GS najboljem ikada, sad bi isti imao 19 GS. No, nema veze. Ovako će biti još slađe kad osvoji 25 GS uprkos tome što mu je ovaj jedan ukraden.

bane

pre 3 godine

Ne bih rekao da se ima za čime žaliti, kada neko osvoji 18 velikih titula. A čak i bez takvih misli, opet ne treba žaliti propuštene GS-ove iz sledećih razloga:
1) US Vavrinka, potpuno čista pobeda, tada je Novak već bio u nokdaunu, i čudom je uopšte došao do finala, dvojica ili trojica su mu predali mečeve na tom putu. Nakon polufinala (takođe predatog), gostujući kod Matsa i Sats, sam je rekao da nema pojma otkud on u finalu, i da je Vavrinka favorit.
2) Prethodni GS 2015, Vavrinka, to je jedno od najvećih iznenađenja bilo. Novakova najbolja godina, počistio Nadala, bio ubedljivo najbolji, a Vavrinka je igrao kao da su ga sami vanzemaljci poslali. Međutim, važno je ne žaliti za tim finalom, jer je ono dalo novu motivaciju, i Nole je osvojio sledeća četiri GS_a, nakon kojih se ugasio, izgoreo. Da je pobedio Vavrinku tada, mislim da bi se ugasio već tada.
3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.

Mr. Bojangles

pre 3 godine

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Posao linijskog sudije u tenisu je da hvata lopticu?!?!

Možda, ali samo na turnirima koje Hagiano organizuje u Srbiji.

drvobradi

pre 3 godine

Endi i Vavrinka su klasu bolji igrači od sadašnjih mladih asova. Nažalost, igrali su u vreme 3 najbolja igrača u istoriji tenisa. Endi da je igrao od 1995-2005 imao bi jedno 10tak GS titula laganica. Da je mlađi 10g, isto tako bi uzeo 10tak titula.
Posle ljudi broje titule kada porede igrače iz različitih era.

"*"

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius,

Nije Marej a nije ni Mari. Ako si se druzio sa Skotima onda znas da je ono "a"
nesto izmedju "u" i "a" koje ostane u grlu ili nosu, ne znam tacno. A "j" na
kraju definitivno nema.

Zrki

pre 3 godine

Nole je našpanovao servis, to mu je novo oružje. Ne može se više trčati po terenu u 34-oj kao zec. Ovo je novi Novak, nadamo se još gomili titula. A sutra pada 310 rekord.

Šou Biznis

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.
(Karlo Prvi, 28. februar 2021 10:58)

Devojčice koje skupljaju loptice kada su ih napucali Nadal i Federer nisu ni facu promenile...ja sam ubedjen da je mogla to sve dna nogama da provede kao i ove dve sa palcem podignutim na gore!!

Nebojša

pre 3 godine

Meni je više žao za Wimbledon on tamo u izostanku Federera nema realnog konkurenta i verovatno bi uzeo šesti trofej a ove godine bi pokušao sedmi put da trijumfuje ali tako je kako je i tu se ništa ne može.

Keynes

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...

Karlo Prvi

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.

srle

pre 3 godine

Bukvalno, Novak je častio Dominika Tima da osvoji i on jedan grend slem. Imao bi sada 19 titula. Kada se vratimo malo unazad, sada i dva poraza od Mareja, pogotovo onaj na Vimbldonu 2013. godine, deluju bolno. Gubio je Nole i od Vavrinke, povede oba puta na meču 1–0 i na kraju izgubi. Pogotovo je žal za onom titulom na US Openu 2016, verovatno je bio povređen i nije uspeo da se osveti Vavrinki za poraz na Rolan Garosu gde je zasluženo izgubio. U svakom slučaju, nadam se da to neće biti previše loše po Novaka, ali tih 10 poraza u finalima grend slem turnira mogu imati značaj na kraju. Nadal ima 8 poraza u finalima i to je razlika za sada. Želim svu sreću Noletu, pre svega da bude zdrav, ima još vremena da osvoji najviše GS titula.

Aron

pre 3 godine

Da, potpuno je u pravu. Sudija je jedva čekao da se to desi da bi ga diskvalifikovao iako nije morao. Đoković je osim ba Rolan Garosu apsolutni favorit za titulu. Marej je bio fenomenalan igrač što pokazuje ogroman broj titula koje osvojio s to je oko 50. Sigurno spada među deset najboljih tenisera u open eri. Da nije bilo ove velike trojke imao vi preko deset gren slema. On ima tri ali još osam finala i svi ti porazi su pet od Đokovića i tri od Federera.

Ninamandarina

pre 3 godine

Šteta što je pogodio ovu glumicu, verovatno bi osvojio us open, to je njegova podloga, čudno je da nema više titula tamo, nekako mu je baksuzan.

Hagiano

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.

Ninamandarina

pre 3 godine

Šteta što je pogodio ovu glumicu, verovatno bi osvojio us open, to je njegova podloga, čudno je da nema više titula tamo, nekako mu je baksuzan.

Hagiano

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.

Keynes

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...

srle

pre 3 godine

Bukvalno, Novak je častio Dominika Tima da osvoji i on jedan grend slem. Imao bi sada 19 titula. Kada se vratimo malo unazad, sada i dva poraza od Mareja, pogotovo onaj na Vimbldonu 2013. godine, deluju bolno. Gubio je Nole i od Vavrinke, povede oba puta na meču 1–0 i na kraju izgubi. Pogotovo je žal za onom titulom na US Openu 2016, verovatno je bio povređen i nije uspeo da se osveti Vavrinki za poraz na Rolan Garosu gde je zasluženo izgubio. U svakom slučaju, nadam se da to neće biti previše loše po Novaka, ali tih 10 poraza u finalima grend slem turnira mogu imati značaj na kraju. Nadal ima 8 poraza u finalima i to je razlika za sada. Želim svu sreću Noletu, pre svega da bude zdrav, ima još vremena da osvoji najviše GS titula.

Srle

pre 3 godine

Jedini uspeh ove zene je sto su vlasnici turinira shvatili da linijske sudije ne sluze vise nicemu osim tradiciji. Sad slobodno svi zajedno mogu da zahvale doticnoj sto su jos brze ostali bez posla.

Zrki

pre 3 godine

Nole je našpanovao servis, to mu je novo oružje. Ne može se više trčati po terenu u 34-oj kao zec. Ovo je novi Novak, nadamo se još gomili titula. A sutra pada 310 rekord.

Nexus

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.

Beograđanin

pre 3 godine

Mudro zbori Mari... Mada da je baku pogodio Rafa ili Dzemperojko, skočila bi na noge lagane i još se njima izvinjavala, a uprava turnira ih sigurno ne bi isključila.

Baba je ispala bedna ne zato što je pogodila loptica, vec zato sto je umesto postene reakcije kad se pribrala, ustala i pobegla sa terena i nije rekla da je bilo slučajno i da ga ne diskvalifikuju zbog toga.
Baka pijandura glumica ispade na kraju za Holivud.

ja sam

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.

Aron

pre 3 godine

Da, potpuno je u pravu. Sudija je jedva čekao da se to desi da bi ga diskvalifikovao iako nije morao. Đoković je osim ba Rolan Garosu apsolutni favorit za titulu. Marej je bio fenomenalan igrač što pokazuje ogroman broj titula koje osvojio s to je oko 50. Sigurno spada među deset najboljih tenisera u open eri. Da nije bilo ove velike trojke imao vi preko deset gren slema. On ima tri ali još osam finala i svi ti porazi su pet od Đokovića i tri od Federera.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Ne bi tvoj roger osvojio ni polovinu sadašnjih titula, da je istih godina kao Rafa i Nole. Jesi svestan ti toga panju?

Vlada

pre 3 godine

Da je sudija gledala šta se dešava na terenu i da nije zarad svojih pet minuta slave upropastila GS najboljem ikada, sad bi isti imao 19 GS. No, nema veze. Ovako će biti još slađe kad osvoji 25 GS uprkos tome što mu je ovaj jedan ukraden.

Al’ sam se zarumenila

pre 3 godine

Да се не замајавамо, Ноле није потврдио доминацију “велике тројке” већ доминацију Новака Ђоковића.

Šou Biznis

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.
(Karlo Prvi, 28. februar 2021 10:58)

Devojčice koje skupljaju loptice kada su ih napucali Nadal i Federer nisu ni facu promenile...ja sam ubedjen da je mogla to sve dna nogama da provede kao i ove dve sa palcem podignutim na gore!!

absent

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...
(Keynes, 28. februar 2021 10:52)

I oba meča su bila tesna, a Novak igrao bez jedne ruke

slaviša šmigič

pre 3 godine

Srle nije ga častio Novak več organizatori tražili su bilo koji način,da se nekako otarase Novaka jer se pribojavali kako,če nešto reči o vakcinama zato su ga prekidali tokom intervjua ja mislim,da bi Novak bio izbačen u svakom slučaju Sa USopena našli bi oni način.Đabe što je razred za sebe kad mu jednostavno nedaju,da igra u miru i vrše nonstop pritisak kako bi ga omalovažili i poremetili naravno,da bi Novak uzeo USopen to je svakom jasno.

Nebojša

pre 3 godine

Meni je više žao za Wimbledon on tamo u izostanku Federera nema realnog konkurenta i verovatno bi uzeo šesti trofej a ove godine bi pokušao sedmi put da trijumfuje ali tako je kako je i tu se ništa ne može.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Rodžer Federer je GOAT i tačka. Ne želim dalju raspravu.
(ja, 28. februar 2021 12:56)

Ko tebe uopšte šta pita za mišljenje? Ae pali mali, ovde nije reč o Federeru, taj je prošlost...

shomika

pre 3 godine

Najbolji scenario za dalji deo sezone. Djokovic prvo pobedi Nadala u finalu Roland Garosa a onda Federera u finalu Wimbldona,zatim Medvedeva u finalu Olimpijskih igara i tima u finalu UsOpena. Kakvo bi to razocarenje bilo za teniski establisment i svetske medije, ali bi zapravo bio najveci podvig u istoriji tenisa i tacka na rasprave o tzv GOAT-u.
Predobro da bi bilo istinito ali nije nemoguce...

zoran

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.
(Gedza, 28. februar 2021 16:22)

Mrznja je bolest momce, preduzmi nesto da se izbavis dok mozes.

drvobradi

pre 3 godine

Endi i Vavrinka su klasu bolji igrači od sadašnjih mladih asova. Nažalost, igrali su u vreme 3 najbolja igrača u istoriji tenisa. Endi da je igrao od 1995-2005 imao bi jedno 10tak GS titula laganica. Da je mlađi 10g, isto tako bi uzeo 10tak titula.
Posle ljudi broje titule kada porede igrače iz različitih era.

Sinke

pre 3 godine

Novak je sada komotno mogao da ima 23 gren slema...Sjetitie se 2 poraza od Vavrinke u finalu,pa onda ovo sa sudijom,pa poraz od Nisikorija u polufinalu Us Opena....Ali dobro,sve je to tako moralo biti....Da se Novak sa tim opterecuje,nikada ne bi postao ovako veliki sampion.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Koliko znam, linijakim sudijama nije posao da hvataju loptice, već skupljačima...
Jeste dotična ispala teški muflon, ali ni ovom našem definitivno nije trebao takav ispad. Sam je kriv...

Igor Rogi

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.

Trotters Independent Traders

pre 3 godine

Od kad je Federer clan "velike trojke"? Covek skoro nista nije osvojio 10 godina. Mora da ceka da se Djokovic i Nadal povrede.

robokap

pre 3 godine

3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.
(bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje

Karlo Prvi

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.

Dušan R.

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.
(Nexus, 28. februar 2021 11:11)

Sve si u pravu. Samo istaci da je upravo posao linijskog sudije da prati lopticu i mec sa vecom koncetracijom od sakupljaca loptice.

JPR24

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Nemoj kalendarski... to bi ih ubili u mozak i sve ostale ćelije ! ;)

don

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50

Slažem se. Ne bi se desilo da ona dvojica budu diskvalifikovana.

Diskvalifikacija nije bila obavezna, već moguća sankcija.

Kako god. Bilo i prošlo, Novak je to precrtao i ove godine će ispraviti grešku osvajanjem USO.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer mladji od Novaka imao bi 100GS! Da Borg nije prestao da igra u 25toj imao bi 30GS! I tako mozemo u nedogled!
(Dr.Pilot, 28. februar 2021 14:53)

Da nisi glup, bio bi pametan. Stvarno tako možemo i nedogled...

bane

pre 3 godine

Ne bih rekao da se ima za čime žaliti, kada neko osvoji 18 velikih titula. A čak i bez takvih misli, opet ne treba žaliti propuštene GS-ove iz sledećih razloga:
1) US Vavrinka, potpuno čista pobeda, tada je Novak već bio u nokdaunu, i čudom je uopšte došao do finala, dvojica ili trojica su mu predali mečeve na tom putu. Nakon polufinala (takođe predatog), gostujući kod Matsa i Sats, sam je rekao da nema pojma otkud on u finalu, i da je Vavrinka favorit.
2) Prethodni GS 2015, Vavrinka, to je jedno od najvećih iznenađenja bilo. Novakova najbolja godina, počistio Nadala, bio ubedljivo najbolji, a Vavrinka je igrao kao da su ga sami vanzemaljci poslali. Međutim, važno je ne žaliti za tim finalom, jer je ono dalo novu motivaciju, i Nole je osvojio sledeća četiri GS_a, nakon kojih se ugasio, izgoreo. Da je pobedio Vavrinku tada, mislim da bi se ugasio već tada.
3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.

Realno

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Niti ju je pogodio u rame, niti je posao sudije da hvata loptice, sto samim tim govori da ta loptica nije trebala da ide u njenom pravcu. Ali to je ta vasa objektivnost, pa udarite plus na neistine, i time se borite protiv "zavera", jer svi su krivi, ali nije svetac kriv nikad. Jedno je navijati, a drugo je slepo pratiti.

Pedja

pre 3 godine

Endi je potpuno u pravu. Nole bi sigurno osvojio turnir i ovo je bio jedini nacin da ga sprece. Najbolji su mi ovi "dusebriznici" kao "trebao je da pazi", "to su pravila" itd. Na snimcima kasnijih dana smo mogli videti da je zena odglumila, lopta je nije ni udarila u vrat, nego u rame, a pala je za Oskara. Loptice na svakom turniru pogadjaju decu sto skupljaju loptice i nijedno od te dece nije palo kao pokoseno. I u tom mecu Nole nije ni gledao, a kamoli nisanio sudiju, vec izbacio lopticu nadole reketom, kao sto cine hiljade njih. Igra slucaja je da se desilo sto se desilo, jedva se cekao trenutak kako da sprece Noleta da osvoji grend slem. Sada bi imao 19 titula i bio jednu blize, ali ni to im nece pomoci. Ne pomaze ni sto su bili zamrzli listu da produze vreme potrebno Noletu da bude najvise nedelja na listi, pa promena bodovanja zahvlajujuci kojoj je Federer u vrhu iako pola godine nije igrao i slicne fore. Sve to ne pomaze, da se zna ko je najbolji ikada i tesko da ce se skoro roditi neko da bude bolji. A zlobnici neka crknu od muke i neka nalaze mane Djokovicu, mogu samo da uzmu maslacak pa da ga duvaju.

kakodane

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

Da, Nadal bi je zagrlio i pomilovao po licu rukom koja je koji trenutak prije istrazivala njegovo dupe, hahah.

Sasa

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija.
(Lider nolomana, 28. februar 2021 14:57) # Link komentara

Ako je baba, ne znaci da nije gospodja, i ako je gospodja ne znaci da nije baba, jer da li je baba, u ovom slucaju, subjektivno zavisi od broja nasih godina, kada je rec o ljudima koji imaju preko 50. ili 55 - oni su za nas u dvadesetim stari ljudi. Sada, sto ti imas preko pedeset, a pogadja te, nije razlog da ga nazivas provincijalcem. Naravno da tebi nije baba. Isto vise govori o tebi. I Djokina majka je za ljude u dvadesetim baka, bakica ili baba. Ne radi se tu o nekulturi vec cinjenicama. Termin "baba" je uvredljiv samo za pokondirene tikve.
Pozdrav, deda.

Bocko

pre 3 godine

Za ove sto spominju negativan skor Noleta protiv Kirjosa: Prosle godine je jedan komentator ovde izvadio podatak o negativnom skoru " velike trojke " protiv svojih protivnika u profesionalnom tenisu. Tako Federer ima negativan skor protiv 13 tenisera protiv kojih je igrao , Rafa protiv 11, Nole protiv 10 ( znaci i u toj kategoriji najbolji ). Molio bih gospodina komentatora da ponovo , ako je moguce, izadje sa tim podacima.

unknown

pre 3 godine

Vidi je kako se prenemaze pred kamerama,da se to desilo vam regularnog meča nastavila bih dalje u sekundi ovako drama,komika skupljanje poena, reklama,bljak!!!

Јабучило

pre 3 godine

"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve.

Као није баба? У тим годинама би одавно требало да има унучад.

coki

pre 3 godine

Dosadni ste sa tim da je Novak do sad mogao biti na 23-24 slema, kao neki papagaji. Ima ih 18 i to je realnost. Za tih par slemova kako kazete koje je propustio se vratilo recimo na W 2019.

Šou Biznis

pre 3 godine

Ceo zli svet je protiv mog Noloa.
Jadan moj Nolo!
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:49)

Ovo su najtrulije fore na svetu, ne razumem poentu da nekom ukrades ime i da pišeš gluposti... Toliko o tome kakav si lik ako se nekad sretnemo lice u lice znam ko će pobeći glavom bez obzira!

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.
(Igor Rogi, 28. februar 2021 12:13)

Uglavnom je sve rečeno. Poenta je da Đoković nije smeo da dozvoli da neteniski detalji odlučuju ishod meča i da nije nepravedno diskvalifikovan. Druga je priča da li bi druga velika imena na njegovom mestu bila NEPRAVEDNO pošteđena diskvalifikacije.

Šou Biznis

pre 3 godine

Jadan moj Nolo!
:,,,,,(
Zar Vi mislite da je lako posvetiti zivot botovanju za Noloa?
(Šou Biznis, 28. februar 2021 13:24)

Ajde kad si tako hrabar, da se nadjemo da popricamo o tvom problemu... Moze?

"*"

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius,

Nije Marej a nije ni Mari. Ako si se druzio sa Skotima onda znas da je ono "a"
nesto izmedju "u" i "a" koje ostane u grlu ili nosu, ne znam tacno. A "j" na
kraju definitivno nema.

tennis011

pre 3 godine

Dokle god ljudi poput @hagiano imaju najveci broj glasova ja znam da nema pomoci nasem tenisu i Srbiji.

Ta zena jeste napravila dramu ALI
- pogodjena je (nebitno gde )
- njen posao nije da hvata loptu

Ljudi edukujte se pre nego komentarisete.

Tata Vule

pre 3 godine

Ma ponekad su ovakve situacije i dobre za Novaka.
Sigurno će mnogo više obratiti na ponašanje na terenu, posle ovoga.
A da bi bio savršen primer klincima koji dolaze to je neophodno.
Biće Novak igrač kome će se ceo svet diviti.

Cinique

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius, 28. februar 2021 10:50)
Objektivno, ispravnije je. Ni Mari nije idealno, ali je bliže originalnom izgovoru. Isto naravno važi i za glumca, Endijevog prezimenjaka Bila Marija.

Nego, bio bih ti zahvalan kad bi mi objasnio kako je Hanibal Lekter kod nas postao Hanibal Lektor? "Mandela efekat"? Hiljadu puta ponovljeno pogrešno postaje tačno?

Солшер

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Како је посао линијског судије да хвата лоптице?

mashta moze svashta

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Da da Busta je najbolji igrac tenisa ikada, nijedan gem nije dobio bez igre na razliku

Šou Biznis

pre 3 godine

Moram prvo da pitam Noloa šta on misli o tome.
(Šou Biznis, 28. februar 2021 14:28)

Ajde pitaj pa se javi.. Ako smeš, devojčice.

Aaaaa

pre 3 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Nadal je npr pogodio iz igre devojcicu koju skuplja loptice, nije bio prekid pa je gadjao lopticu tako u njenom pravcu. Djokovic je bez razloga iz nervoze udario lopticu ka sudiji, znaci nije skupljacica lopti, nego linijski sudija. Znaci nije ono ka skupljaci je poslao, to mu je bila namera. Nije. Isto i kad lomi reket, moze da se desi da neki deo strcne nekom detetu iza u oko ili slicno, i onda bi bilo dete krivo,namestio se, nije kriv Djokovic sto razbija reket. Ili sad sto gadja lopticom. Kriva CIA. Neverovatno.

Statistikom protivu mitova

pre 3 godine

@Bocko Federer ima negativan skor sa 26 igraca, ukljucujuci Kokinakisa i Sekulova (Ozi obojica) i Christophe Van Garsse-a. Novak ima negativan skor sa 11 odnosno 10 igraca, posto mu je Veseli pobegao sa revansa pa ima H2H 1:0, posto e odustajanje ne racuna u H2H, a Novak ima poraz od npr Dennis Van Scheppingen-a. Nadal je ipak najbolji, sa samo 9 negativnih skorova, medju njima Dasta Brown i Chris Guccione (opet Ozi)....

Mr. Bojangles

pre 3 godine

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Posao linijskog sudije u tenisu je da hvata lopticu?!?!

Možda, ali samo na turnirima koje Hagiano organizuje u Srbiji.

Jelena

pre 3 godine

Svima nama je jasno da bi kazne, u ovom slučaju, Nadalu i Federeru bile mnogo blaže, simbolične.
(Una, 28. februar 2021 12:47)

Kako ti znaš da je svima jasno i da svi znaju? Kako znaš?

Šou Biznis

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...

xox

pre 3 godine

to što je novak uradio je bilo POTPUNO NEPOTREBNO. potpuno nepotrebno se izložio arbitrarnoj (ne)milosti, mada su pravila sasvim jasna: ako se radi o nehatu sa posledicama sledi eliminacija, a ono šta je uradio se može smatrati bahatim nehatom. niko ga nikad nije ni optužio da je namerno gađao linijskog sudiju, nego da je bio nesmotreno agresivan, sa posledicama po sudiju.

ne izmišljajte udarce u rame, zveknulo ju je u vrat, to se jasno videlo kada su se pojavili snimci iz drugih uglova i ženi se blokiralo disanje. odvedena je u ambulantu, na sreću nije bilo posledica, ali ništa od ovoga novaku nije trebalo. da mi je samo da vidim nekog junaka-komentatora koji bi pristao da ga teniska loptica opali sa jedno 40-50 km/h u vrat.

vidim da neki porede udarac loptice u skupljače u toku poena, ali takvi slučajevi se uvek tolerišu jer su nastali u toku poena, u toku igre, a ne prilikom iskaljivanja besa pre otpočetog poena.

rece mi jedan covek

pre 3 godine

Andy se ne folira... iskreno i otvoreno, svak cast za Momcinu... steta za takav kraj karijere ali uteha je da je stigao dokazati da je na listi jedan od najboljih ikad!

meda

pre 3 godine

Negativan skor, ako uzmemo uslov minimum 2 odigrana meča:
Đoković (protiv 5 igrača): Roddick 4-5, Gonzales 1-2, Karlović 1-2, Safin 0-2, Kirgios 0-2
Nadal (protiv 5 igrača): Đoković 27-29, Davidenko 5-6, Hrbaty 1-3, Corretja 0-2, Brown 0-2
Federer (protiv 11 igrača): Đoković 23-27, Nadal 16-24, Zverev 3-4, Thiem 2-5, Kafeljnikov 2-4, Corretja 2-3, Enquist 1-3, Kuerten 1-2, Rafter 0-3, Ferreira 1-2, Hrbaty 1-2, Squillari 0-2

Lider nolomana

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija. Idemo dalje, za mene je Srki veći šaman od sina: "Što je stariji sve više liči na mene, gde će kruška, nego ispod kruške? Ti mladi teniseri koji dolaze su fantastični, na čelu sa Medvedevom, Rubljovim, Cicipasom, Zverevom... većina njih je iz nama prijateljske Rusije, nije više samo taj zapadni svet, već i istočni pravoslavni svet... i Kinezi su počeli masovno da igraju, širi se taj prelepi sport, i zapadnjaci moraju da shvate da i mi znamo nešto u životu, naročito da znamo da udaramo tu lopticu, a pre svega da pre udaranja razmislimo gde možemo da pošaljemo tu lopticu. Mislili su da se to nikad neće promeniti, ali na njihovu žalost jeste sa Novakom, a evo sada i čitava najezda velikih sjajnih mladih ruskih tenisera." Poučna je ovo za mlade, posebno poruka da pravoslavci kad udare lopticu znaju kuda će ona da ode.

neutralni felš

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:33)

ne, naprotiv. poenta komentara bila je da ne treba baratati predrasudama i porediti neuporedivo, to jest porediti nešto sto se nije desilo sa nečim što se desilo.

Smešno pozorište "Nolomanija"

pre 3 godine

Kaže noloman - ima snimak gde se vidi da ju je loptica pogodila u rame. Nolomane, isti ti je sebastijan, rame ili bilo koji deo tela, a ti misliš da kazna sledi samo ako sudija padne mrtav.

Balkanluk, užas!

pre 3 godine

Izvinjavam se, sudija Klark nije mlađa od Novakove keve, starija je godinu dana, kad je dobila lopticu "u rame" imala je 57 godina, toliko danas ima i Novakova keva - koja je tačno dva meseca u 58. godini. Da li je gospođa Đoković baba? Zavisi u kakvoj si sredini i porodici odrastao, većina nolomana nije nikad čula za reč gospođa i gospodin.

Uroš

pre 3 godine

Ne, izgubio bi već od Karenja Buste i da nije diskvalifikovan! Pa ljudi, izgleda da su svi zaboravili KO je izazvao Novakovu frustraciju i njegovo ponašanje, psovanje, napucavanje loptice u tribine i u svoju opremu i pre samog incidenta. Busta je igrao odlično i pobedio bi!

bane

pre 3 godine

bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje
(robokap, 28. februar 2021 12:36) # Link komentara

Care, pogrešio sam u kucanju, vidi se iz aviona da sam mislio na USO, važno da si se ti istakao i dodao svoj element poznavanju istorije tenisa.

tennis011

pre 3 godine

@pedja

Pravac stranica itf.com , duties and procedures , odeljak code violation / racket abuse / aggravated behavior pa se javi.

Јован

pre 3 godine

Колико је титула освојио Киријос у каријери? Мислим ни једну па треба да се пореди и дописује са себи сличнима!

neutralni felš

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.

Gedza

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.

Pedroni

pre 3 godine

Slika tacno oslikava karakter montekarlovcanina. Kao i sa publikom. Prvo ih prozivas psujes pa se becis na njih a posle im saljes srca. Tako je bilo i sa ovom sirotom zenom koju je napucao

Hagiano

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.

Realno

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Niti ju je pogodio u rame, niti je posao sudije da hvata loptice, sto samim tim govori da ta loptica nije trebala da ide u njenom pravcu. Ali to je ta vasa objektivnost, pa udarite plus na neistine, i time se borite protiv "zavera", jer svi su krivi, ali nije svetac kriv nikad. Jedno je navijati, a drugo je slepo pratiti.

Aaaaa

pre 3 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Nadal je npr pogodio iz igre devojcicu koju skuplja loptice, nije bio prekid pa je gadjao lopticu tako u njenom pravcu. Djokovic je bez razloga iz nervoze udario lopticu ka sudiji, znaci nije skupljacica lopti, nego linijski sudija. Znaci nije ono ka skupljaci je poslao, to mu je bila namera. Nije. Isto i kad lomi reket, moze da se desi da neki deo strcne nekom detetu iza u oko ili slicno, i onda bi bilo dete krivo,namestio se, nije kriv Djokovic sto razbija reket. Ili sad sto gadja lopticom. Kriva CIA. Neverovatno.

Uroš

pre 3 godine

Ne, izgubio bi već od Karenja Buste i da nije diskvalifikovan! Pa ljudi, izgleda da su svi zaboravili KO je izazvao Novakovu frustraciju i njegovo ponašanje, psovanje, napucavanje loptice u tribine i u svoju opremu i pre samog incidenta. Busta je igrao odlično i pobedio bi!

Gedza

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.

tennis011

pre 3 godine

Dokle god ljudi poput @hagiano imaju najveci broj glasova ja znam da nema pomoci nasem tenisu i Srbiji.

Ta zena jeste napravila dramu ALI
- pogodjena je (nebitno gde )
- njen posao nije da hvata loptu

Ljudi edukujte se pre nego komentarisete.

Pedroni

pre 3 godine

Slika tacno oslikava karakter montekarlovcanina. Kao i sa publikom. Prvo ih prozivas psujes pa se becis na njih a posle im saljes srca. Tako je bilo i sa ovom sirotom zenom koju je napucao

Karlo Prvi

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.

neutralni felš

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.

xox

pre 3 godine

to što je novak uradio je bilo POTPUNO NEPOTREBNO. potpuno nepotrebno se izložio arbitrarnoj (ne)milosti, mada su pravila sasvim jasna: ako se radi o nehatu sa posledicama sledi eliminacija, a ono šta je uradio se može smatrati bahatim nehatom. niko ga nikad nije ni optužio da je namerno gađao linijskog sudiju, nego da je bio nesmotreno agresivan, sa posledicama po sudiju.

ne izmišljajte udarce u rame, zveknulo ju je u vrat, to se jasno videlo kada su se pojavili snimci iz drugih uglova i ženi se blokiralo disanje. odvedena je u ambulantu, na sreću nije bilo posledica, ali ništa od ovoga novaku nije trebalo. da mi je samo da vidim nekog junaka-komentatora koji bi pristao da ga teniska loptica opali sa jedno 40-50 km/h u vrat.

vidim da neki porede udarac loptice u skupljače u toku poena, ali takvi slučajevi se uvek tolerišu jer su nastali u toku poena, u toku igre, a ne prilikom iskaljivanja besa pre otpočetog poena.

Ninamandarina

pre 3 godine

Šteta što je pogodio ovu glumicu, verovatno bi osvojio us open, to je njegova podloga, čudno je da nema više titula tamo, nekako mu je baksuzan.

Jelena

pre 3 godine

Svima nama je jasno da bi kazne, u ovom slučaju, Nadalu i Federeru bile mnogo blaže, simbolične.
(Una, 28. februar 2021 12:47)

Kako ti znaš da je svima jasno i da svi znaju? Kako znaš?

Smešno pozorište "Nolomanija"

pre 3 godine

Kaže noloman - ima snimak gde se vidi da ju je loptica pogodila u rame. Nolomane, isti ti je sebastijan, rame ili bilo koji deo tela, a ti misliš da kazna sledi samo ako sudija padne mrtav.

Sasa

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija.
(Lider nolomana, 28. februar 2021 14:57) # Link komentara

Ako je baba, ne znaci da nije gospodja, i ako je gospodja ne znaci da nije baba, jer da li je baba, u ovom slucaju, subjektivno zavisi od broja nasih godina, kada je rec o ljudima koji imaju preko 50. ili 55 - oni su za nas u dvadesetim stari ljudi. Sada, sto ti imas preko pedeset, a pogadja te, nije razlog da ga nazivas provincijalcem. Naravno da tebi nije baba. Isto vise govori o tebi. I Djokina majka je za ljude u dvadesetim baka, bakica ili baba. Ne radi se tu o nekulturi vec cinjenicama. Termin "baba" je uvredljiv samo za pokondirene tikve.
Pozdrav, deda.

bane

pre 3 godine

bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje
(robokap, 28. februar 2021 12:36) # Link komentara

Care, pogrešio sam u kucanju, vidi se iz aviona da sam mislio na USO, važno da si se ti istakao i dodao svoj element poznavanju istorije tenisa.

Balkanluk, užas!

pre 3 godine

Izvinjavam se, sudija Klark nije mlađa od Novakove keve, starija je godinu dana, kad je dobila lopticu "u rame" imala je 57 godina, toliko danas ima i Novakova keva - koja je tačno dva meseca u 58. godini. Da li je gospođa Đoković baba? Zavisi u kakvoj si sredini i porodici odrastao, većina nolomana nije nikad čula za reč gospođa i gospodin.

Aron

pre 3 godine

Da, potpuno je u pravu. Sudija je jedva čekao da se to desi da bi ga diskvalifikovao iako nije morao. Đoković je osim ba Rolan Garosu apsolutni favorit za titulu. Marej je bio fenomenalan igrač što pokazuje ogroman broj titula koje osvojio s to je oko 50. Sigurno spada među deset najboljih tenisera u open eri. Da nije bilo ove velike trojke imao vi preko deset gren slema. On ima tri ali još osam finala i svi ti porazi su pet od Đokovića i tri od Federera.

Mr. Bojangles

pre 3 godine

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Posao linijskog sudije u tenisu je da hvata lopticu?!?!

Možda, ali samo na turnirima koje Hagiano organizuje u Srbiji.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Koliko znam, linijakim sudijama nije posao da hvataju loptice, već skupljačima...
Jeste dotična ispala teški muflon, ali ni ovom našem definitivno nije trebao takav ispad. Sam je kriv...

Јабучило

pre 3 godine

"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve.

Као није баба? У тим годинама би одавно требало да има унучад.

Beograđanin

pre 3 godine

Mudro zbori Mari... Mada da je baku pogodio Rafa ili Dzemperojko, skočila bi na noge lagane i još se njima izvinjavala, a uprava turnira ih sigurno ne bi isključila.

Baba je ispala bedna ne zato što je pogodila loptica, vec zato sto je umesto postene reakcije kad se pribrala, ustala i pobegla sa terena i nije rekla da je bilo slučajno i da ga ne diskvalifikuju zbog toga.
Baka pijandura glumica ispade na kraju za Holivud.

Lider nolomana

pre 3 godine

@Šulj bizmis
"Baba", a gospođa ima 57 godina, mlađa je od Novakove keve. Šta ti je balkanska provincija. Idemo dalje, za mene je Srki veći šaman od sina: "Što je stariji sve više liči na mene, gde će kruška, nego ispod kruške? Ti mladi teniseri koji dolaze su fantastični, na čelu sa Medvedevom, Rubljovim, Cicipasom, Zverevom... većina njih je iz nama prijateljske Rusije, nije više samo taj zapadni svet, već i istočni pravoslavni svet... i Kinezi su počeli masovno da igraju, širi se taj prelepi sport, i zapadnjaci moraju da shvate da i mi znamo nešto u životu, naročito da znamo da udaramo tu lopticu, a pre svega da pre udaranja razmislimo gde možemo da pošaljemo tu lopticu. Mislili su da se to nikad neće promeniti, ali na njihovu žalost jeste sa Novakom, a evo sada i čitava najezda velikih sjajnih mladih ruskih tenisera." Poučna je ovo za mlade, posebno poruka da pravoslavci kad udare lopticu znaju kuda će ona da ode.

Vlada

pre 3 godine

Da je sudija gledala šta se dešava na terenu i da nije zarad svojih pet minuta slave upropastila GS najboljem ikada, sad bi isti imao 19 GS. No, nema veze. Ovako će biti još slađe kad osvoji 25 GS uprkos tome što mu je ovaj jedan ukraden.

bane

pre 3 godine

Ne bih rekao da se ima za čime žaliti, kada neko osvoji 18 velikih titula. A čak i bez takvih misli, opet ne treba žaliti propuštene GS-ove iz sledećih razloga:
1) US Vavrinka, potpuno čista pobeda, tada je Novak već bio u nokdaunu, i čudom je uopšte došao do finala, dvojica ili trojica su mu predali mečeve na tom putu. Nakon polufinala (takođe predatog), gostujući kod Matsa i Sats, sam je rekao da nema pojma otkud on u finalu, i da je Vavrinka favorit.
2) Prethodni GS 2015, Vavrinka, to je jedno od najvećih iznenađenja bilo. Novakova najbolja godina, počistio Nadala, bio ubedljivo najbolji, a Vavrinka je igrao kao da su ga sami vanzemaljci poslali. Međutim, važno je ne žaliti za tim finalom, jer je ono dalo novu motivaciju, i Nole je osvojio sledeća četiri GS_a, nakon kojih se ugasio, izgoreo. Da je pobedio Vavrinku tada, mislim da bi se ugasio već tada.
3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.

Šou Biznis

pre 3 godine

Ceo zli svet je protiv mog Noloa.
Jadan moj Nolo!
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:49)

Ovo su najtrulije fore na svetu, ne razumem poentu da nekom ukrades ime i da pišeš gluposti... Toliko o tome kakav si lik ako se nekad sretnemo lice u lice znam ko će pobeći glavom bez obzira!

Keynes

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...

srle

pre 3 godine

Bukvalno, Novak je častio Dominika Tima da osvoji i on jedan grend slem. Imao bi sada 19 titula. Kada se vratimo malo unazad, sada i dva poraza od Mareja, pogotovo onaj na Vimbldonu 2013. godine, deluju bolno. Gubio je Nole i od Vavrinke, povede oba puta na meču 1–0 i na kraju izgubi. Pogotovo je žal za onom titulom na US Openu 2016, verovatno je bio povređen i nije uspeo da se osveti Vavrinki za poraz na Rolan Garosu gde je zasluženo izgubio. U svakom slučaju, nadam se da to neće biti previše loše po Novaka, ali tih 10 poraza u finalima grend slem turnira mogu imati značaj na kraju. Nadal ima 8 poraza u finalima i to je razlika za sada. Želim svu sreću Noletu, pre svega da bude zdrav, ima još vremena da osvoji najviše GS titula.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Srle nije ga častio Novak več organizatori tražili su bilo koji način,da se nekako otarase Novaka jer se pribojavali kako,če nešto reči o vakcinama zato su ga prekidali tokom intervjua ja mislim,da bi Novak bio izbačen u svakom slučaju Sa USopena našli bi oni način.Đabe što je razred za sebe kad mu jednostavno nedaju,da igra u miru i vrše nonstop pritisak kako bi ga omalovažili i poremetili naravno,da bi Novak uzeo USopen to je svakom jasno.

Šou Biznis

pre 3 godine

Jadan moj Nolo!
:,,,,,(
Zar Vi mislite da je lako posvetiti zivot botovanju za Noloa?
(Šou Biznis, 28. februar 2021 13:24)

Ajde kad si tako hrabar, da se nadjemo da popricamo o tvom problemu... Moze?

neutralni felš

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...
(Šou Biznis, 28. februar 2021 12:33)

ne, naprotiv. poenta komentara bila je da ne treba baratati predrasudama i porediti neuporedivo, to jest porediti nešto sto se nije desilo sa nečim što se desilo.

Солшер

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Како је посао линијског судије да хвата лоптице?

Sinke

pre 3 godine

Novak je sada komotno mogao da ima 23 gren slema...Sjetitie se 2 poraza od Vavrinke u finalu,pa onda ovo sa sudijom,pa poraz od Nisikorija u polufinalu Us Opena....Ali dobro,sve je to tako moralo biti....Da se Novak sa tim opterecuje,nikada ne bi postao ovako veliki sampion.

Šou Biznis

pre 3 godine

Dosta više sa komentarima kako je žena odglumila. Nije. Novak nije smeo sebi da dozvoli da onako udari lopticu. E sad to što nije imao sreće je druga stvar.
(Karlo Prvi, 28. februar 2021 10:58)

Devojčice koje skupljaju loptice kada su ih napucali Nadal i Federer nisu ni facu promenile...ja sam ubedjen da je mogla to sve dna nogama da provede kao i ove dve sa palcem podignutim na gore!!

unknown

pre 3 godine

Vidi je kako se prenemaze pred kamerama,da se to desilo vam regularnog meča nastavila bih dalje u sekundi ovako drama,komika skupljanje poena, reklama,bljak!!!

JPR24

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)

Nemoj kalendarski... to bi ih ubili u mozak i sve ostale ćelije ! ;)

absent

pre 3 godine

Svi stalno spominju kako Kirjos ima 2:0 protiv Novaka, a niko da kaze da su ta dva meca bila na 2 turnira zaredom u onom periodu kad je Nole bio totalno van forme, tj pod uticajem one povrede lakta, Pepe Imaza itd... Tada je ispao od Chenga na AO. Sry Kirjos, ali jos nisi igrao protiv pravog Novaka...
(Keynes, 28. februar 2021 10:52)

I oba meča su bila tesna, a Novak igrao bez jedne ruke

Nexus

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.

Šou Biznis

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50)

Desilo se sa skupljacicama lopti, udarac je udarac, mala je ostala na nogama a baba jr pala u dvomesecnu komu... Baratas sa dezinformacijama...

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Rodžer Federer je GOAT i tačka. Ne želim dalju raspravu.
(ja, 28. februar 2021 12:56)

Ko tebe uopšte šta pita za mišljenje? Ae pali mali, ovde nije reč o Federeru, taj je prošlost...

rece mi jedan covek

pre 3 godine

Andy se ne folira... iskreno i otvoreno, svak cast za Momcinu... steta za takav kraj karijere ali uteha je da je stigao dokazati da je na listi jedan od najboljih ikad!

zoran

pre 3 godine

@Bocko
To nije bitno.Ne kapiras da je bas fora da ga Kirgyos dere jer je penicilin za vas i za Nola. Nije Karlovic bitan jer ima pozitivan skor, nego bas Kiro koga omalovazavate a on pijan dere Nola.U tome je stos.Dere ga i na terenu a i van.A i vas,ima 200 kom kada progovori.
(Gedza, 28. februar 2021 16:22)

Mrznja je bolest momce, preduzmi nesto da se izbavis dok mozes.

Trotters Independent Traders

pre 3 godine

Od kad je Federer clan "velike trojke"? Covek skoro nista nije osvojio 10 godina. Mora da ceka da se Djokovic i Nadal povrede.

ja sam

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Ne bi tvoj roger osvojio ni polovinu sadašnjih titula, da je istih godina kao Rafa i Nole. Jesi svestan ti toga panju?

shomika

pre 3 godine

Najbolji scenario za dalji deo sezone. Djokovic prvo pobedi Nadala u finalu Roland Garosa a onda Federera u finalu Wimbldona,zatim Medvedeva u finalu Olimpijskih igara i tima u finalu UsOpena. Kakvo bi to razocarenje bilo za teniski establisment i svetske medije, ali bi zapravo bio najveci podvig u istoriji tenisa i tacka na rasprave o tzv GOAT-u.
Predobro da bi bilo istinito ali nije nemoguce...

Zrki

pre 3 godine

Nole je našpanovao servis, to mu je novo oružje. Ne može se više trčati po terenu u 34-oj kao zec. Ovo je novi Novak, nadamo se još gomili titula. A sutra pada 310 rekord.

Dušan R.

pre 3 godine

Ima snimak gde se vidi kako je loptica pogodila ženu u rame, ne u vrat.

A i da je pogodio uvrat, ima jedan posao da radi, da hvata lopticu, a i za to je nesposobna.

Nema veze ovako je bolje, krece od prvog GS, pa nek zaredja jos jednom 4 komada.. pa da bude i kalendarski.
(Hagiano, 28. februar 2021 10:45)
Sve si u pravu osim da je posao linijskog sudije da hvata lopticu. To nikada nisi mogao vidjeti ni na jednom meču. Oni se izmiču od loptice kada god su u mogućnosti.
(Nexus, 28. februar 2021 11:11)

Sve si u pravu. Samo istaci da je upravo posao linijskog sudije da prati lopticu i mec sa vecom koncetracijom od sakupljaca loptice.

Srle

pre 3 godine

Jedini uspeh ove zene je sto su vlasnici turinira shvatili da linijske sudije ne sluze vise nicemu osim tradiciji. Sad slobodno svi zajedno mogu da zahvale doticnoj sto su jos brze ostali bez posla.

Igor Rogi

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.

mashta moze svashta

pre 3 godine

Osvojio bi ali na sveti nikad.Pa on ne bi Agustu prosao.Hahahahh
(Kaiser Roger, 28. februar 2021 11:43)

Da da Busta je najbolji igrac tenisa ikada, nijedan gem nije dobio bez igre na razliku

Morali bismo propasti da već nismo propali

pre 3 godine

Da se nadovežem na ovu polemiku da li je liniski sudija odglumeo povredu. Kada je sve prošlo i kada su mediji iskopali par stvari o dotičnoj gospodji, stvari su malo jasnije. Ova dama je izgubila sina, voli da popije malo više alkohola, i ta kombinacija trauma i pijanstva dala je upravo onakvu reakciju, kao da ju je Zagor sekirom pogodio. Njoj nije bilo mesto tu, ali nije niko nju namerno tu postavio da eliminiše Noleta.
(Igor Rogi, 28. februar 2021 12:13)

Uglavnom je sve rečeno. Poenta je da Đoković nije smeo da dozvoli da neteniski detalji odlučuju ishod meča i da nije nepravedno diskvalifikovan. Druga je priča da li bi druga velika imena na njegovom mestu bila NEPRAVEDNO pošteđena diskvalifikacije.

Tata Vule

pre 3 godine

Ma ponekad su ovakve situacije i dobre za Novaka.
Sigurno će mnogo više obratiti na ponašanje na terenu, posle ovoga.
A da bi bio savršen primer klincima koji dolaze to je neophodno.
Biće Novak igrač kome će se ceo svet diviti.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Da je Federer mladji od Novaka imao bi 100GS! Da Borg nije prestao da igra u 25toj imao bi 30GS! I tako mozemo u nedogled!
(Dr.Pilot, 28. februar 2021 14:53)

Da nisi glup, bio bi pametan. Stvarno tako možemo i nedogled...

kakodane

pre 3 godine

Sa ju je pogodio Federer ili Nadal ona bi se jos i nasmejala i nebi pala. A Nadal bi pritrcao i zagrlio je mozda i poljubio. Federer je nebi zagrlio, on je Svaba oni to ne rade.
(ja sam, 28. februar 2021 11:27)

Da, Nadal bi je zagrlio i pomilovao po licu rukom koja je koji trenutak prije istrazivala njegovo dupe, hahah.

robokap

pre 3 godine

3) Izgubljena finala od Mareja, i od Nadala u finalu AO, pa šta reći, tada je velika četvorka bila veoma ujednačena, nešto dobiješ - nešto izgubiš. Nema se opet tu ni na šta žaliti.
(bane, 28. februar 2021 11:50) Nikad Novak nije izgubio u finalu AO ni od koga a pogotovo ne od Nadala. Edukuj se malo bolje

tennis011

pre 3 godine

@pedja

Pravac stranica itf.com , duties and procedures , odeljak code violation / racket abuse / aggravated behavior pa se javi.

don

pre 3 godine

kako da ne, mekinro bi je kritikovao što se nije sklonila, sampras bi proveravao da li je oštetio reket, lendl bi i dalje zamisljao livadu, konors bi opet vezivao pertle, živojinović bi jeo sendvič... pusti ti "šta bi bilo kad bi bilo", jer ono se gornjoj dvojici nije desilo.
(neutralni felš, 28. februar 2021 11:50

Slažem se. Ne bi se desilo da ona dvojica budu diskvalifikovana.

Diskvalifikacija nije bila obavezna, već moguća sankcija.

Kako god. Bilo i prošlo, Novak je to precrtao i ove godine će ispraviti grešku osvajanjem USO.

Šou Biznis

pre 3 godine

Moram prvo da pitam Noloa šta on misli o tome.
(Šou Biznis, 28. februar 2021 14:28)

Ajde pitaj pa se javi.. Ako smeš, devojčice.

Bocko

pre 3 godine

Za ove sto spominju negativan skor Noleta protiv Kirjosa: Prosle godine je jedan komentator ovde izvadio podatak o negativnom skoru " velike trojke " protiv svojih protivnika u profesionalnom tenisu. Tako Federer ima negativan skor protiv 13 tenisera protiv kojih je igrao , Rafa protiv 11, Nole protiv 10 ( znaci i u toj kategoriji najbolji ). Molio bih gospodina komentatora da ponovo , ako je moguce, izadje sa tim podacima.

Statistikom protivu mitova

pre 3 godine

@Bocko Federer ima negativan skor sa 26 igraca, ukljucujuci Kokinakisa i Sekulova (Ozi obojica) i Christophe Van Garsse-a. Novak ima negativan skor sa 11 odnosno 10 igraca, posto mu je Veseli pobegao sa revansa pa ima H2H 1:0, posto e odustajanje ne racuna u H2H, a Novak ima poraz od npr Dennis Van Scheppingen-a. Nadal je ipak najbolji, sa samo 9 negativnih skorova, medju njima Dasta Brown i Chris Guccione (opet Ozi)....

Nebojša

pre 3 godine

Meni je više žao za Wimbledon on tamo u izostanku Federera nema realnog konkurenta i verovatno bi uzeo šesti trofej a ove godine bi pokušao sedmi put da trijumfuje ali tako je kako je i tu se ništa ne može.

"*"

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius,

Nije Marej a nije ni Mari. Ako si se druzio sa Skotima onda znas da je ono "a"
nesto izmedju "u" i "a" koje ostane u grlu ili nosu, ne znam tacno. A "j" na
kraju definitivno nema.

coki

pre 3 godine

Dosadni ste sa tim da je Novak do sad mogao biti na 23-24 slema, kao neki papagaji. Ima ih 18 i to je realnost. Za tih par slemova kako kazete koje je propustio se vratilo recimo na W 2019.

Al’ sam se zarumenila

pre 3 godine

Да се не замајавамо, Ноле није потврдио доминацију “велике тројке” већ доминацију Новака Ђоковића.

Cinique

pre 3 godine

Kada je, i zašto, Marej postao Mari?
(Julius, 28. februar 2021 10:50)
Objektivno, ispravnije je. Ni Mari nije idealno, ali je bliže originalnom izgovoru. Isto naravno važi i za glumca, Endijevog prezimenjaka Bila Marija.

Nego, bio bih ti zahvalan kad bi mi objasnio kako je Hanibal Lekter kod nas postao Hanibal Lektor? "Mandela efekat"? Hiljadu puta ponovljeno pogrešno postaje tačno?

Pedja

pre 3 godine

Endi je potpuno u pravu. Nole bi sigurno osvojio turnir i ovo je bio jedini nacin da ga sprece. Najbolji su mi ovi "dusebriznici" kao "trebao je da pazi", "to su pravila" itd. Na snimcima kasnijih dana smo mogli videti da je zena odglumila, lopta je nije ni udarila u vrat, nego u rame, a pala je za Oskara. Loptice na svakom turniru pogadjaju decu sto skupljaju loptice i nijedno od te dece nije palo kao pokoseno. I u tom mecu Nole nije ni gledao, a kamoli nisanio sudiju, vec izbacio lopticu nadole reketom, kao sto cine hiljade njih. Igra slucaja je da se desilo sto se desilo, jedva se cekao trenutak kako da sprece Noleta da osvoji grend slem. Sada bi imao 19 titula i bio jednu blize, ali ni to im nece pomoci. Ne pomaze ni sto su bili zamrzli listu da produze vreme potrebno Noletu da bude najvise nedelja na listi, pa promena bodovanja zahvlajujuci kojoj je Federer u vrhu iako pola godine nije igrao i slicne fore. Sve to ne pomaze, da se zna ko je najbolji ikada i tesko da ce se skoro roditi neko da bude bolji. A zlobnici neka crknu od muke i neka nalaze mane Djokovicu, mogu samo da uzmu maslacak pa da ga duvaju.

Јован

pre 3 godine

Колико је титула освојио Киријос у каријери? Мислим ни једну па треба да се пореди и дописује са себи сличнима!

meda

pre 3 godine

Negativan skor, ako uzmemo uslov minimum 2 odigrana meča:
Đoković (protiv 5 igrača): Roddick 4-5, Gonzales 1-2, Karlović 1-2, Safin 0-2, Kirgios 0-2
Nadal (protiv 5 igrača): Đoković 27-29, Davidenko 5-6, Hrbaty 1-3, Corretja 0-2, Brown 0-2
Federer (protiv 11 igrača): Đoković 23-27, Nadal 16-24, Zverev 3-4, Thiem 2-5, Kafeljnikov 2-4, Corretja 2-3, Enquist 1-3, Kuerten 1-2, Rafter 0-3, Ferreira 1-2, Hrbaty 1-2, Squillari 0-2

drvobradi

pre 3 godine

Endi i Vavrinka su klasu bolji igrači od sadašnjih mladih asova. Nažalost, igrali su u vreme 3 najbolja igrača u istoriji tenisa. Endi da je igrao od 1995-2005 imao bi jedno 10tak GS titula laganica. Da je mlađi 10g, isto tako bi uzeo 10tak titula.
Posle ljudi broje titule kada porede igrače iz različitih era.