Četvrtak, 25.02.2021.

09:58

Italijani uporedili Zvezdu se "skromnim timom Serije B"

Fudbaleri Crvene zvezde gostuju u četvrtak Milanu (21h), a italijanska javnost potcenjuje srpskog šampiona.

Izvor: B92

Italijani uporedili Zvezdu se "skromnim timom Serije B" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

173 Komentari

Sortiraj po:

mirko

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
Неко ни лигу није видео а тек неће да је види

Brane

pre 3 godine

Taj skromni tim vas je sabio u misju rupu odakle niste izlazili 90 minuta. Dok niste sudiju poceli da hvatate za gusu da svira kraj. Branili se 60 minuta sa igracem vise. Zvezda bolja u svakom aspektu.

Ma da

pre 3 godine

@Lines Milan je 2007-te bio šampion Evrope, pobjednik Lige Šampiona. To nije 20 godina. Isto tako je bio šampion Evrope i 2003-te. Znači dva puta prvak Evrope u tih tvojih "zadnjih 20 godina".

The Unforgiven

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
-----------------------------

Spartak Subotica mozda i bi, ali Partizan sigurno ne bi, sto smo i videli protiv bas strasnog Charleroi. ;)

plavi bechar

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)
Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.

crvena

pre 3 godine

ok, bolji su igracki, ali ovo komentarisanje igrali sa pola snage, i sa takvim sastavom nam dali dva gola, to ne razumem. to je njihov problem, nasi momci su se borili, nisu izgubili i sta sad. nekoliko godina uzastopno igramo evropu, za nase standarde to je i vise nego dobro.
tako da veceras dajte svoj maksimum pa i izgubili sa 3:0 nije problem.

crvena

pre 3 godine

a ovakve navijace iz suprotnog tabora sto se javljaju kad ne igra klub za koji navijaju ima i kod nas. tako da je to posebna sorta navijaca. Srbin na srbina, klasika

Predrag

pre 3 godine

Što bre lažete sami sebe. Cela srpska liga da sastavi tim noroili bi se za ppstanak u Italiki. To je realnost. Prosečan tim B lige. Partizan bi ušao u prvu ligu.

Joao

pre 3 godine

Zvezda po kvalitetu kadra mozda spada u vrh Serije B, ali po mentalitetu je mnogo, mnogo vise od toga. Treba biti čvrst i iskoristiti potcenjivanje u svoju korist.
Koga je briga šta mali žabari misle ...

Tutankamon

pre 3 godine

@прле, tadašnja Zvezda je bila bolja od većine njihovih vrhunskih ekipa a to osvojena LP i pokazuje. Nažalost danas bi se borila za opstanak u Seriji A, a posebno jer je ligaško takmičenje.

P. S. Utakmica sa Sasuolom je to pokazala jasno, a i sa Milanom.

Klik

pre 3 godine

@Realno Spezia je recimo jaču postavu ovog Milana protiv kog ste vi pregazila sa 2:0 i po golovima i po statistici, vi ste igrali sa još slabijim sastavom i kako ste prošli, jedva izvukli nerešeno?

Superhik

pre 3 godine

E zbog ovoga bih voleo da ih izbacite. Em što nije pristojno potcenjivati protivnika, em što nema veze s pamecu. Sredina tabele u Seriji A bi bila neka realna ocena.

ipce

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa nisu imali šansu, daj npr Bolonji dva pojačanja i svake godine kvalifikacije pa da vidimo

Rade Zvezdaš

pre 3 godine

To što je moja Zvezda pobedila Klopov Liverpul je velika pobeda ali ne znači da je bolja. I Borac Čačak je pobedio Zvezdu 5:1 na Rajku pa ne znači da je bolji. Deco vi ne znate šta je Zvezda. Zvezda je čudo, 4 puta polufinale Kupa Šampiona, Finale KUPA UEFA, Prvak Sveta i Evrope, četvrt finala mislim 5 puta... Ali ovo što su napisali je istina! Žao mi je ali to nije Zvezda. Ova naša liga je loša, sudjenje je loše, Zvezda jeste zasluženo prva ali samo zato sto su drugi još lošiji. Politika ne sme da bude u sportu. Nemanja Vidić je sve rekao!

Vojkanero

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa zamisli samo da zvezda igra u toj Seriji B, svaka utakmica u takvoj ligi bi imala epitet i težinu kao derbi u našoj ligi. Pitanje da li bi ikada i zvezda i partizan iz te serije B uspeli da se plasiraju u seriju A.

Neo@

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!

srb

pre 3 godine

Finansijski gledano u pravu su. Ali tu i tamo se desi da osrednji tim serije B izbaci prebogati tim iz serije A, mzda to bas bude ovaj dvomec. Eto tome se nadam.

Ja sam ja

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Pa vec i jesu u prvom mecu, a i takvi vam dadose 2 gola za 10 minuta, sreca pa je bio tu VAR. Iz aviona se videlo da su za klasu bili bolji tim.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!
(Neo@, 25. februar 2021 12:27
A inače su iznad prosečan tim za seriju B...dovode igrače iz serije B koji tamo nisu imali mesta da igraju sa Surdulicom...hahahaha,ma serija C

živim u zvezdinom svetu i tu mi je lepo, verujem terzi

pre 3 godine

Sramota, oni kao da ne znaju o kome govore, jedan sada već prosečan italijanski klub i jedan šampion Evrope, i pišu da je Zvezda u rangu ekipe iz serije B. Pitam se šta će pisati kada Zvezda izbaci Milan i dođe to završnice LE, kao i prethodnih godina.

sava

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.
(Gossa placa Zeljko, 25. februar 2021 11:18)
recimo egal sa bajernom 0-6 ili totenhemom 5-0

Dusan

pre 3 godine

I posle treba klincima da objašnjavam što ne mogu da gledam ovakvu Zvezdu. Jbg navikao sam da gledam Drulića, Pjanovića, Ramba Petkovića, Aćimovića, Koromana. Jedino Katai i Ben mogu da se pomenu. Ostali nek dokažu suprotno u Milanu.

Јабучило

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Потценили су вас у првој утакмици. Сада неће. Очекујем 1-2 разлике за Милан, а највероватније 3:1. Часно испадате.

Ivan Stepanovic

pre 3 godine

Sta je onda Partizan?liga c ili h?
(zex, 25. februar 2021 10:38)

Zar imas toliki kompleks pa ubacujes Partizan u vest koja nema veze sa njima?

nista cudno

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema Surdulici,Javoru,Lucanima...Ove malo "vece" klubove pretvorila u filijale.Partizan unistava na neki treci nacin i to je to.

gledalac123

pre 3 godine

Osrednji tim serije B pobedi Liverpul, Oli, neresno sa Napolijem, Arsenalom, izbaci Salz., Kopenhagen, Jang Bojs... dobra im druga liga, ovi iz prve sigurno uvek stizu do finala svih takmicenja u Evropi. A ne stizu, nista onda poy. Jeste da i slepac vidi da je Milan jak favorit, al nek Zvezda gurne prva gol i nek se stisne, videli bi onda muku. Milan bi bio favorit sa vecinom i mnogo jacim timovima od Zvezde al ok navijacka prepucavanja, vi ste fmp mi smo avangarda, a kad vas pobedimo onda ste zvezda, a u ostalim slucajevima ste limenke.

Макарије

pre 3 godine

Реално, нити су они, оно што су били, а поготово то нисмо ми.
Свакако да су они фаворити, али, треба дати све од себе, па како буде. Наши фудбалери свакако могу много добити, а у случају елиминације Милана, неколико њих ће забости пристојне уговоре.
Зато се и надам.
Напред Звездо!

hajdukovac iz srbije

pre 3 godine

Zvezda je vrlo prosecan tim i tacno je da bi u seriji b igrala za sredinu tabele. Puno su nase lige izgubile za razliku od vremena pre 30 40 i vise godina kada su Zvezda Hajduk Partizan igrali ozbiljne utakmice u Evropi.

dragan

pre 3 godine

Onako kao zvezdas bi voleo da Zvezda pobedi, ali mislim ako odemo sa samo 3 primljena gola i eventualno jednim postignutim to bi bilo nadrealno s obziromna trenutni kvalitet Zvezde koji je mozda i manji od te serije B u Italiji.
p.s. covek mora nekada pogledati i realnim ocima

Beli Vuk

pre 3 godine

Zvezda , kada bi igrala u seriji A , bila bi negde na sredini verovatno. Zvezda ima mentalitet velikog kluba i često pobedjuje igracki jace ekipe od sebe. Zvezdi i zvezdinim navijacima je urodjeno da ide na najbolje i da uvek pobedjuje, sto dosta ekipa iz serije A nema. A o seriji B necu ni da pricam. Nase je da igramo, a oni neka potcenjuju...

lal

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja
(SrBiCg86, 25. februar 2021 11:37)
ako je liverpul bio pre sto godina onda sam ja najstariji covek na svetu... inace tak isti liverpul je do poslednjeg minita strahovao da ne prodje grupu... jedan gol ih je delio od ispadanja iz grupe, a postali su sampioni evrope... toliko im je bilo nebitno...
a za danas, videcemo... mozda je bez rezultatskog znacaja, ali je ljudski nadati se...

Vlada

pre 3 godine

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.
(Red, 25. februar 2021 10:12)

A šta su ti "miljoni"?

boban,nis

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema ostalim superligasima.I pored toga jos i idu na siguricu,pa namestaju da ne podje slucajno nesto po zlu.To sto Zvezdini navijaci ne zele ovo da vide,to je njihova ostrascenost prema klubu.A da sad cu odmah da budem proglasen Partizanovcem,da kojim slucajem napisem nesto protiv Partizana,odmah sam Zvezdas.I to je mozda jedan od najvecih problema u nasem fudbalu.

Мргуд

pre 3 godine

Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.
(Joffrey, 25. februar 2021 10:59)

Није мени што ти лажеш нас, него што стварно желиш да верујеш у то што пишеш. Све да би се осетио боље, али мрак је, нема боље, неће бити боље, Звезда игра двомеч са Миланом...и опет ће...

Andrea Djani

pre 3 godine

Realno Zvezda bi , da kojim slucajem igra Seriju A , prvih sezona se mucila i verovatno borila sa opstanak , ali mislim da vec posle tri cetri sezone krenula ka vrhu i borbi za Evropu . Zvezda jednostavno ima taj evropski gen i sa svojom logistikom i navijacima bila bi tvrd orah za svaki tim , a Seriju A bi vetovatno i osvojili posle nekih desetak godina igranja .

Вук Караџић

pre 3 godine

чиста будалаштина. Звезда би се у серији А борила за титулу, шта год жабари мислили

Milan

pre 3 godine

Ne sećam se da je tim iz Serije B prosao grupu Lige Evrope ikad.
(Xeroes, 25. februar 2021 10:19)

Sredinom 90tih je Vicenza igrala polufinale Kupa Kupova. Samo nisam siguran dal su tad bili drugoligasi ili su bili na dnu Serije A.

Italijanski mediji su mozda malo preterali. Crvena Zvezda bi se verovatno tumarala negde izmedju prve i druge lige u italiji. Ali reci da smo na nivou "skromnog tima" iz Serije B za mene znaci da bi bili u donjem delu tabele sto po meni nije realna slika.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.

Otac Makarije

pre 3 godine

Pa dobro, svakom realnom zvezdasu je jasno da bi se Zvezda borila za opstanak u svakoj od liga petice.. al to ne umanjuje cinjenicu da moze da se odigra dobro protiv favorizovane ekipe!

?

pre 3 godine

Dobar naslov, da grobari imaju sta da citaju i da se raduju malo, navijac sam Zvezde, realnost je takva da je Milan nekoliko liga ispred Zvezde ali ja navijam za svoj klub i uvek verujem da moze svakog da pobedi, to je valjda draz sporta i fudbala, mi smo skroman klub iz male lige koji cetri godine za redom igramo u evropi, za nas je to veliki uspeh, i mozemo da se pohvalimo da ne postoji ekipa sa kojom smo igrali a nismo joj dali makar gol, e sada vi osvajajte evropske titule i ppbedjujte velike klubove kao sto ste to do sada radili, toliko.... Napred do pobede

dimitrije

pre 3 godine

Što se tiče nivoa i kvaliteta igre tu su u pravu..osrednji italijanski "B" ligaš.....al' standard i budžet, tu već nisu..tu su među prvih 6 u seriji "A".

langos

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....
(Psiholog17, 25. februar 2021 11:31)
mozda mu levandovski ne bi dao 4 gola za 13 min

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Malo ga preteraše, ali je realno da je Zvezda na nivou nekog osrednjeg tima iz Serie A. Tipa Bolonja, Sampdoria..

Doktor

pre 3 godine

@Realno. Idi na Transfermarkt. Budžet vam je veći od najskupljeg Tima Serije B, od nekih timova Serije B veći je i po pet puta. Veći je čak i on nekih klubova Serije A.

dimnjačar

pre 3 godine

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 25. februar 2021 11:39)

Sad ga i ti pretera, kao i ovi Talijani. Klub sa sarmom da, ali klub sa šarmom teško..bar dok je na čelu kluba don Terzan i ostali iz "ganga".

severnjak

pre 3 godine

Kao okoreli Zvezdas, pravi, mogu da kazem da nisu mnogo pogresili. Realnije je Seria A tek iznad zone ispadanja, ali ajde. Lagano nas Milan prolazi, nije upitno, ali sam ponosan kako je nasa Zvezda opet igrala na velikoj utakmici, 2:2 sa igracem manje sa top 3 timom u Kalcu. Nada ostaje, uz malo hrabre igre se cudo moze desiti!

Aleksa Novi Sad

pre 3 godine

A Italijansko prvenstvo nikad gore,najce ekipe ne mogu ni proći samom kremu evropskog fudbala..Juve,Inter,Milan ni među Top 16

zvezdaš

pre 3 godine

(Bg, 25. februar 2021 10:27)

Da. Eto ti igrači sa pozajmice u Pirot i Surdulicu igraju nokaut fazu lige Evrope. Samo kažem... da ne nabrajamo ko sve ne igra u toj fazi.

Butragenjić

pre 3 godine

Isto takođe nolomani potcenjuju Federera, kao on je prosek, prevara od igrača, a od Noloa je počeo da gubi kad je ušao u 36. godinu?! Tako su naviači.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Činjenica je da je to tako. Ali za to je kriv zapadni globalizam što je od nas napravio sirotinju.
(Masariko, 25. februar 2021 10:06

Od nas nije zapadni globalizam napravio sirotinju, već domaći kretenizam. Kriv ti je BMW što si pijan ušao u njega i spuco banderu. Aha.

perakojotsupergenije

pre 3 godine

Kao realista mogu da kažem da je to čista laž.Ne postoji ni jedan tim iz serije B koga Zvezda ne bi pobedila,ili izbacila iz dvomeča.
Ne samo Zvezda već i njeni protivnici u zadnje vreme lagano bi brisali patos sa serijom B,Salcburg,Jang Bojs,Krasnodar,Kopenhagen itd..
A možemo videti i tim Milana od prošle nedelje bi dobio bilo koga sa 3 razlike da je igrao sa tim timovima.
Uostalom videće večeras dal je to tim na nivou serije B.Što ne znači da ce Zvezda da pobedi,ali ce morati dobro da se oznoje.
Ni Milan nije to što je bio pre deceniju,dve..

Jesu bolji nego pre par sezona,ali 30tak timova izbacilo bi ih iz evrope..

DM

pre 3 godine

Nasa mafija u odnosu na Italijansku je otprilike 3-4 klase losije organizovana.

Zato je postavljanje naseg tima u drugu klasu donekle kompliment nasem timu.

Xeroes

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?
(Ja, 25. februar 2021 11:02)


pa ima, cak i klubovi serije a koji igraju LE, retko kad prodju grupu.

SrBiCg86

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 3 godine

Koji talijanski mediji su usooredbu objavili?

Evo Gazzetta dello sport, vjerojatno najveći, najvažniji i najčitaniji pisani i digitalni sportski medij, između ostalog, ovako predstavlja Zvezdu, bez usporedbe sa Serie B:

"In Europa League può capitare di dover affrontare rivali di scarso fascino, con una storia ordinaria. Beh, la Stella Rossa non fa parte di questa categoria. Il Milan contende l'accesso agli ottavi a un club che è stato campione d'Europa e che oggi - senza essere a quel livello - è indubbiamente la miglior espressione del calcio serbo."

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.

Ja

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?

KIKIRIKI

pre 3 godine

Objektivno, mislim da je naš klub ozbiljniji i bolji od bilo kog iz serije B. Opet, znam da ne bih smeo velike pare da stavim na Zvezdu kada bi u dvomeču morala da prođe Livorno.

Алекса

pre 3 godine

Нек смо ми њима данас и серија Ш и слободно могу цело пре подне да сеире, а вечерас нек плачу...

И они бизони из Салцбурга су нас исто смештали у разне подлиге па су сачекали годиницу да виде ЛШ....

matas

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.
(Sabre, 25. februar 2021 10:09)

Tačnije, rezervni tim tog tima. A takvi obično igraju u trećem rangu...regionalna liga Lombardije.

Psiholog17

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....

gomez

pre 3 godine

Malo su preterali, ali realno donji dom bilo koje od liga velike cetvorke. znaci kada bi igralu u nemackoj, italiji, engleskoj i spaniji bila bi to grcevita borba za opstanak i zvezde i partizana.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Na žalost, trener MIlana neće nas potceniti na ovaj način, sad zna kakva je situacija, da imamo način da ih ugrozimo, i nama će biti mnogo teže da se nosimo sa njima, naročito zato što oni ne moraju da srljaju, njima i nerešeno ispod 2:2 odgovara. A znaju da igraju na rezultat, Italijani su to.. Međutim, hrabro i pametno, ako rešimo slabosti kod njihovih kontri, a koje su nas koštale u prvom meču, nikad se ne zna.

Mrgud

pre 3 godine

Pa nije daleko od istine, samo zaboravili su da kazu i da je italijanska liga na nivou druge engleske i da bi se Milan u Engleskoj borio za opstanak.

Bg

pre 3 godine

Nažalost u pravu su. Pa Falcineli je igrač Bolonje na pozajmici u drugoj i trećoj ligi Italije. Ovaj novi Falko je rezerva u Lećeu koji tavori u nižim ligama. Pa realno kompletna odbrana Zvezde u SFRJ bi imala kvalitet za jedva drugu ligu, Gobeljić ni za Srpsku u to vreme. Ovi mladi talenti Nikolić, Njeguš, Gavrić pa oni bi bili na pozajmici u Pirot ili Mariboru. Igrači tipa Simić, Vukanović, Eraković... Su bili u to vreme u Beogradskoj ligi. Nisam imao nameru nikoga da vredjam samo pišem ono što vidim.

Istina

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Pop

pre 3 godine

realno zvezda bi mozda bila u vrhu serije b..vidim npr da je po transfermarketu u rangu sa moncom koja je tamo treca.. malo potcenjivanje od italijana..

Milance

pre 3 godine

Grobarcici su onda serija C3...prosesto,verceli,kampobaso,gubio i ta druzina i narsavno JSF FK Patlidzan.
Ma da imamo jednog krstenog halfa jos, videli bi kako ekipa serije b,gazi Milanceta.
Bata Stane je svojevremeno 1988 u Milanu, kad je Milan za ovaj sadasnji bio 10000 puta bolji,suprostavio sastav u Milanu sa 4 halfa, dva beka, 3 igraca sredine terena sa Piksijem i Bursac napred. I igrao 1 prema 1. Njegov prezimenjak mogao bi isto tako i treba tako jedini problem je nedostatak halfova. Ali neka pocne sa Gajicem i Srnicem na bekovima,tri halfa Gobeljic,Pankov,Degenek,sredina terena Sanogo,Petrovic,Kanga,Gavric i Ben napred.Posle prema situaciji na terenu izmena sto se tice.Nikako Falcineli i Falko da igraju.

Pera

pre 3 godine

Potpuno se slazem sa Italijanima. Zvezda ce igrati bunker sa nasumicnim izbacivanjem lopte, protiv malo jaceg protivnika drugo nista ne umeju.

alex

pre 3 godine

Italijani veverice...pa naravno tacna procena jacine kluba..nazalost kad Zvezda igra sa jakim timovima graju sa drugim sastavom manje vise...

Red

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05) # L

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.

Samuilo

pre 3 godine

@zex....ne znam je li Partizan c ili d, ali znam da već nekoliko derbija ne možete pošteno da nam šutnete na gol, a jedini gol ste nam dali iz penala.

mighty banana

pre 3 godine

Realno jeste, ali kada neko navija nije realan i ne treba da bude, to je strast, ljubav, nazovite kako hoćete, ludost možda. Sutra prolazi Zvezda.

Sabre

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.

Samo je kosarka sport

pre 3 godine

Preterali su,stvarno
Zvezda je novo serije C
Nivo Teramo, Juve stabia
Ako Milan bude ozbiljan dace 5 komada, ako otaljava posao bice 1-0

Pancev

pre 3 godine

E sada lepo da Stankovic zalepi ovu izjavu na vrata svlacionice pre meca, pa da vidimo. "Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka". Ajmo zvezdoooo

Rade

pre 3 godine

Cigan sam do koske, gledam Zvezdu od 78 godine i pamtim finale KUPA UEFA. Zvezdu sam gledao kako pobedjuju Bajern, Real, Benfiku, Liverpul... Ali nažalost bojim se da su nas realno opisali. Samo da stvar bude gora njihova druga liga je za klasu slabija od na primer Engleske, Španske ili Nemačke druge lige. Za Partizanovce što likuju nad ovom izjavom da kažem da oni nisu ni za Seriju B.

mare

pre 3 godine

Pa dobar primer je Vulic koji je u zvezdi bio rezerva a u Krotoneu koji je zadnji na tabeli serije A je u zadnje vreme standardni prvotimac, iskreno Zvezda ima bolji tim od Krotonea ili Spezije, zvezda je uzela Falka koji je interesantan bio i Torinu.

Mislim da je zvezda u rangu timova iz donjeg dela Serije A, a za mnoge timove iz serije B je klasu ispred.

severnjača

pre 3 godine

To je dobro za Zvezdu, može da proradi inat kod igrača za dokazivanjem! I Milan je prosečna ekipa serije A, imali su mnogo sreće u nekoliko utakmica kada su u poslednjim minutima uzimali bodove! Juve je u krizi, Napoli nije više ozbiljna ekipa a Inter i Atalanta su na početku sezone igrali toplo-hladno! Sve polako dolazi na svoje mesto, za Milan će biti dobro ako se izbore za LŠ a trenutnu krizu možda Zvezda iskoristi! Šanse eu male ali nadamo se!

nikola1992

pre 3 godine

Bitno da su milan i seria a na nivou. Trenutno prvi tim im je bio poslednji u grupi sa nikad slabijom barsom, gladbahom i sahtjorom koji su tek malo jaci evropski prosek, milan igra na ekstazu i 3 kvalitetna igraca, a vidimo svi sta se desi kada ekstaze nestane, juventus je na zalasku i ocigledno je da nisu onaj tim od pre 2-3 godine, atalanta ne moze da pobedi real koji je doslovno skupljao tim po madridu da ih ima makar za prvu postavu, lacio ponizen protiv bajerna, zahvaljuju se ljudi bogu sto su primili samo 4 komada kod kuce, napoli vecita provincija, roma nikad gora, ostale necu ni da spominjem.

Rock

pre 3 godine

Po budžetu i timu jeste zaista tako, jaka je serija B italijanska.

Ali po srcu i iskustvu i pojedincima Zvezda je tim koji može da dobije velike protivnike. Videćemo da li je Milan toliko dominantan koliko tvrde njihovi novinari.


Zvezda ima puno jače pojedince nego što Stanković ume da postavi tim.

Miskec

pre 3 godine

"Da se ne lazemo,relnija je serija C .
(Nebojsa, 25. februar 2021 10:10)"
Zamisli realnost za one koji 30 i nesto godina nisu nikog pobedili!

neko_treci

pre 3 godine

Verovatno tacno poredjenje, samo sto se to poredi i sa tim koliko se ulaze kod njih i kod nas, sa ovakvim budzetima Italijanski klubovi bi bili negde u rangu sa drugom ligom Islanda, ako uopste postoji tako nesto.

Pedja

pre 3 godine

Samo neka potcenjuju. Od dana zreba, jasno je svima da je Milan jedan od najgorih izbora koji je mogao da bude, jer su jak tim. Ipak i tako jak tim odigra nereseno 2:2, uz to Zvezda dade gol sa igracem manje. Sto vise potcene, to bolje za Zvezdu. Ne mora Zvezda ni da pobedi veceras, neka bude 3:3 i bicu zadovoljan.

Joffrey

pre 3 godine

Ne vidim sta je ovde uvreda.Nasa javnost podigla je klub u nebesa,cak je i zaziveo termin ,,zvezdaska javnost" sto podseca na neka mracna vremena.
Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.

dexim

pre 3 godine

Javljaju se grobarcici valjda misle da ce na ovaj nacin da ponize zvezdu, valjda oni misle a sigurno misle da su oni Serija A a mi smo jelte Serija B.

Zdenko

pre 3 godine

Naravno da se Zvezda ne može porediti sa Milanom ni po jednom parametru. Ali se iskreno nadam da će ih pogledati boginja Fortuna, zbog srpskog fudbala i koeficijenata koji su nam preko potrebni. Šanse jesu male, treba postići gol a ne primiti. U svakom slučaju čeka nas dobra utakmica, nadam se da sudija neće krojiti rezultat nekim kartonima ili penalima. I na kraju, osuđujem vređanje Zlatana Ibrahimovića, to nam nije trebalo. Na žalost, neke stvari koje su nam usađene u glavu, najviše od strane pogrešnih vlasti, nećemo nikada promeniti. Sa srećom u Milanu Zvezdo.

Drndo Maroje

pre 3 godine

Na zalost, u pravu su..mada ne znam kako se igra u toj seriji B.

Ono sto znam je da se jako dobro sjecam npr kraja 80tih godina i velikih borbi Proletera ZR, Pristine i Borca iz Banja Luke za ulazak u prvu ligu Jugoslavije. Taj fudbal daleko prevazilazi ovaj koji igraju vodec ekipe prve lige Srbije sada.
Zvezda ovakva , iako bez premca u Srbiji, ne bi uopste mogla da se nosi sa prvih 10 timova jedinstvene druge lige Jugoslavije tada.
Ali sta ocekivati- niko nema para da plati igrace, ranije su pravljeni igraci da bi tim iz nekog grada ostvario uspeh a sada da bi se digao novac- Uostalom i igraci i gledaoci gledaju da sto pre klisnu preko grane.

Ja sam ja

pre 3 godine

Pa oni ocigledno kapiraju, izgleda da samo mi vidimo nesto. Budite realni, ovako jadan Milan sa drugim timom ocigledno je bio mnogo bolji, za 10 minuta su dali dva gola i sva sreca pa je bio Var inace bi mec bio zavrsen jos na poluvreme. A tek sad ce na teren izvesti dva puta jaci tim nego u prvom mecu

my way

pre 3 godine

Da budemo potpuno realni, Zvezda nije tim na nivou LS, ali reci da je nivo skromnog kluba Serije B jeste potcenjivanje. No, njihovo pravo da to rade.

Aleksej

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)Sasa Grobar . hahah

Aleksej

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)Izgleda ta serija B jaca od Premier lige u engleskoj. haha

Turobni optimista

pre 3 godine

Nisu nas upoznali kao tim.Satrt’ cemo ih.Mi smo perjanica novog stila fudbala.Na celu sa velikim intelektualcima u kopackama idemo u Italiju da ih pokorimo.Nasim rezultatima niko ne moze nista da ospori i na putu do finala idemo kao u vreme ambasadora. A vec za 2-3 godine u ligi sampiona cemo se prosetati.

Ljubo

pre 3 godine

Da Zvezda ima budžet koliki imaju mafijaški klubovi u Italiji videli bi vi ko je ko u fudbalu.Da je pravde i Juventus i Milan bi igrali u beton ligi koliko su samo ove godine namestili utakmica.

Kosjan

pre 3 godine

nije to potcjenjivanje već realno stanje stvari
(nisam ja, 25. februar 2021 10:03)

Pa partizan tvoj je nivo Serije C to je vec realnije

LosmiBgd

pre 3 godine

Realno, u pravu su. Ali... Navijam za Partizan, ali najviše mrzim kad neki stranci nipodaštavaju moju zemlju i bilo šta što iz nje dolazi, pa makar to bila i Crvena Zvezda. Zato bih voleo da ih Zvezda pobedi, ili bar da bude nerešeno.

aca

pre 3 godine

Realno ali i biti prosecan tim Lige petice je kompliment.Naravno da je iluzorno ocekivati da ce Zvezda proci dalje.Boriti se do kraja i spremati tim za sledecu sezou u Evropi i ponoviti uspehe iz ranijih godina.

sasha

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.

sasha

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.

Istina

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Mrgud

pre 3 godine

Pa nije daleko od istine, samo zaboravili su da kazu i da je italijanska liga na nivou druge engleske i da bi se Milan u Engleskoj borio za opstanak.

Red

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05) # L

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.

Pancev

pre 3 godine

E sada lepo da Stankovic zalepi ovu izjavu na vrata svlacionice pre meca, pa da vidimo. "Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka". Ajmo zvezdoooo

my way

pre 3 godine

Da budemo potpuno realni, Zvezda nije tim na nivou LS, ali reci da je nivo skromnog kluba Serije B jeste potcenjivanje. No, njihovo pravo da to rade.

Kosjan

pre 3 godine

nije to potcjenjivanje već realno stanje stvari
(nisam ja, 25. februar 2021 10:03)

Pa partizan tvoj je nivo Serije C to je vec realnije

Beli Vuk

pre 3 godine

Zvezda , kada bi igrala u seriji A , bila bi negde na sredini verovatno. Zvezda ima mentalitet velikog kluba i često pobedjuje igracki jace ekipe od sebe. Zvezdi i zvezdinim navijacima je urodjeno da ide na najbolje i da uvek pobedjuje, sto dosta ekipa iz serije A nema. A o seriji B necu ni da pricam. Nase je da igramo, a oni neka potcenjuju...

severnjača

pre 3 godine

To je dobro za Zvezdu, može da proradi inat kod igrača za dokazivanjem! I Milan je prosečna ekipa serije A, imali su mnogo sreće u nekoliko utakmica kada su u poslednjim minutima uzimali bodove! Juve je u krizi, Napoli nije više ozbiljna ekipa a Inter i Atalanta su na početku sezone igrali toplo-hladno! Sve polako dolazi na svoje mesto, za Milan će biti dobro ako se izbore za LŠ a trenutnu krizu možda Zvezda iskoristi! Šanse eu male ali nadamo se!

Sabre

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.

Rade

pre 3 godine

Cigan sam do koske, gledam Zvezdu od 78 godine i pamtim finale KUPA UEFA. Zvezdu sam gledao kako pobedjuju Bajern, Real, Benfiku, Liverpul... Ali nažalost bojim se da su nas realno opisali. Samo da stvar bude gora njihova druga liga je za klasu slabija od na primer Engleske, Španske ili Nemačke druge lige. Za Partizanovce što likuju nad ovom izjavom da kažem da oni nisu ni za Seriju B.

Bg

pre 3 godine

Nažalost u pravu su. Pa Falcineli je igrač Bolonje na pozajmici u drugoj i trećoj ligi Italije. Ovaj novi Falko je rezerva u Lećeu koji tavori u nižim ligama. Pa realno kompletna odbrana Zvezde u SFRJ bi imala kvalitet za jedva drugu ligu, Gobeljić ni za Srpsku u to vreme. Ovi mladi talenti Nikolić, Njeguš, Gavrić pa oni bi bili na pozajmici u Pirot ili Mariboru. Igrači tipa Simić, Vukanović, Eraković... Su bili u to vreme u Beogradskoj ligi. Nisam imao nameru nikoga da vredjam samo pišem ono što vidim.

dexim

pre 3 godine

Javljaju se grobarcici valjda misle da ce na ovaj nacin da ponize zvezdu, valjda oni misle a sigurno misle da su oni Serija A a mi smo jelte Serija B.

severnjak

pre 3 godine

Kao okoreli Zvezdas, pravi, mogu da kazem da nisu mnogo pogresili. Realnije je Seria A tek iznad zone ispadanja, ali ajde. Lagano nas Milan prolazi, nije upitno, ali sam ponosan kako je nasa Zvezda opet igrala na velikoj utakmici, 2:2 sa igracem manje sa top 3 timom u Kalcu. Nada ostaje, uz malo hrabre igre se cudo moze desiti!

The Unforgiven

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
-----------------------------

Spartak Subotica mozda i bi, ali Partizan sigurno ne bi, sto smo i videli protiv bas strasnog Charleroi. ;)

mare

pre 3 godine

Pa dobar primer je Vulic koji je u zvezdi bio rezerva a u Krotoneu koji je zadnji na tabeli serije A je u zadnje vreme standardni prvotimac, iskreno Zvezda ima bolji tim od Krotonea ili Spezije, zvezda je uzela Falka koji je interesantan bio i Torinu.

Mislim da je zvezda u rangu timova iz donjeg dela Serije A, a za mnoge timove iz serije B je klasu ispred.

gledalac123

pre 3 godine

Osrednji tim serije B pobedi Liverpul, Oli, neresno sa Napolijem, Arsenalom, izbaci Salz., Kopenhagen, Jang Bojs... dobra im druga liga, ovi iz prve sigurno uvek stizu do finala svih takmicenja u Evropi. A ne stizu, nista onda poy. Jeste da i slepac vidi da je Milan jak favorit, al nek Zvezda gurne prva gol i nek se stisne, videli bi onda muku. Milan bi bio favorit sa vecinom i mnogo jacim timovima od Zvezde al ok navijacka prepucavanja, vi ste fmp mi smo avangarda, a kad vas pobedimo onda ste zvezda, a u ostalim slucajevima ste limenke.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 3 godine

Koji talijanski mediji su usooredbu objavili?

Evo Gazzetta dello sport, vjerojatno najveći, najvažniji i najčitaniji pisani i digitalni sportski medij, između ostalog, ovako predstavlja Zvezdu, bez usporedbe sa Serie B:

"In Europa League può capitare di dover affrontare rivali di scarso fascino, con una storia ordinaria. Beh, la Stella Rossa non fa parte di questa categoria. Il Milan contende l'accesso agli ottavi a un club che è stato campione d'Europa e che oggi - senza essere a quel livello - è indubbiamente la miglior espressione del calcio serbo."

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.

lal

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja
(SrBiCg86, 25. februar 2021 11:37)
ako je liverpul bio pre sto godina onda sam ja najstariji covek na svetu... inace tak isti liverpul je do poslednjeg minita strahovao da ne prodje grupu... jedan gol ih je delio od ispadanja iz grupe, a postali su sampioni evrope... toliko im je bilo nebitno...
a za danas, videcemo... mozda je bez rezultatskog znacaja, ali je ljudski nadati se...

Mali Hijavata

pre 3 godine

Činjenica je da je to tako. Ali za to je kriv zapadni globalizam što je od nas napravio sirotinju.
(Masariko, 25. februar 2021 10:06

Od nas nije zapadni globalizam napravio sirotinju, već domaći kretenizam. Kriv ti je BMW što si pijan ušao u njega i spuco banderu. Aha.

Joao

pre 3 godine

Zvezda po kvalitetu kadra mozda spada u vrh Serije B, ali po mentalitetu je mnogo, mnogo vise od toga. Treba biti čvrst i iskoristiti potcenjivanje u svoju korist.
Koga je briga šta mali žabari misle ...

Rade Zvezdaš

pre 3 godine

To što je moja Zvezda pobedila Klopov Liverpul je velika pobeda ali ne znači da je bolja. I Borac Čačak je pobedio Zvezdu 5:1 na Rajku pa ne znači da je bolji. Deco vi ne znate šta je Zvezda. Zvezda je čudo, 4 puta polufinale Kupa Šampiona, Finale KUPA UEFA, Prvak Sveta i Evrope, četvrt finala mislim 5 puta... Ali ovo što su napisali je istina! Žao mi je ali to nije Zvezda. Ova naša liga je loša, sudjenje je loše, Zvezda jeste zasluženo prva ali samo zato sto su drugi još lošiji. Politika ne sme da bude u sportu. Nemanja Vidić je sve rekao!

plavi bechar

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)
Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Malo ga preteraše, ali je realno da je Zvezda na nivou nekog osrednjeg tima iz Serie A. Tipa Bolonja, Sampdoria..

Joffrey

pre 3 godine

Ne vidim sta je ovde uvreda.Nasa javnost podigla je klub u nebesa,cak je i zaziveo termin ,,zvezdaska javnost" sto podseca na neka mracna vremena.
Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.

hajdukovac iz srbije

pre 3 godine

Zvezda je vrlo prosecan tim i tacno je da bi u seriji b igrala za sredinu tabele. Puno su nase lige izgubile za razliku od vremena pre 30 40 i vise godina kada su Zvezda Hajduk Partizan igrali ozbiljne utakmice u Evropi.

nikola1992

pre 3 godine

Bitno da su milan i seria a na nivou. Trenutno prvi tim im je bio poslednji u grupi sa nikad slabijom barsom, gladbahom i sahtjorom koji su tek malo jaci evropski prosek, milan igra na ekstazu i 3 kvalitetna igraca, a vidimo svi sta se desi kada ekstaze nestane, juventus je na zalasku i ocigledno je da nisu onaj tim od pre 2-3 godine, atalanta ne moze da pobedi real koji je doslovno skupljao tim po madridu da ih ima makar za prvu postavu, lacio ponizen protiv bajerna, zahvaljuju se ljudi bogu sto su primili samo 4 komada kod kuce, napoli vecita provincija, roma nikad gora, ostale necu ni da spominjem.

DM

pre 3 godine

Nasa mafija u odnosu na Italijansku je otprilike 3-4 klase losije organizovana.

Zato je postavljanje naseg tima u drugu klasu donekle kompliment nasem timu.

dimnjačar

pre 3 godine

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 25. februar 2021 11:39)

Sad ga i ti pretera, kao i ovi Talijani. Klub sa sarmom da, ali klub sa šarmom teško..bar dok je na čelu kluba don Terzan i ostali iz "ganga".

Psiholog17

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....

boban,nis

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema ostalim superligasima.I pored toga jos i idu na siguricu,pa namestaju da ne podje slucajno nesto po zlu.To sto Zvezdini navijaci ne zele ovo da vide,to je njihova ostrascenost prema klubu.A da sad cu odmah da budem proglasen Partizanovcem,da kojim slucajem napisem nesto protiv Partizana,odmah sam Zvezdas.I to je mozda jedan od najvecih problema u nasem fudbalu.

nista cudno

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema Surdulici,Javoru,Lucanima...Ove malo "vece" klubove pretvorila u filijale.Partizan unistava na neki treci nacin i to je to.

KIKIRIKI

pre 3 godine

Objektivno, mislim da je naš klub ozbiljniji i bolji od bilo kog iz serije B. Opet, znam da ne bih smeo velike pare da stavim na Zvezdu kada bi u dvomeču morala da prođe Livorno.

Neo@

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!

Vanja Grubač

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!
(Neo@, 25. februar 2021 12:27
A inače su iznad prosečan tim za seriju B...dovode igrače iz serije B koji tamo nisu imali mesta da igraju sa Surdulicom...hahahaha,ma serija C

perakojotsupergenije

pre 3 godine

Kao realista mogu da kažem da je to čista laž.Ne postoji ni jedan tim iz serije B koga Zvezda ne bi pobedila,ili izbacila iz dvomeča.
Ne samo Zvezda već i njeni protivnici u zadnje vreme lagano bi brisali patos sa serijom B,Salcburg,Jang Bojs,Krasnodar,Kopenhagen itd..
A možemo videti i tim Milana od prošle nedelje bi dobio bilo koga sa 3 razlike da je igrao sa tim timovima.
Uostalom videće večeras dal je to tim na nivou serije B.Što ne znači da ce Zvezda da pobedi,ali ce morati dobro da se oznoje.
Ni Milan nije to što je bio pre deceniju,dve..

Jesu bolji nego pre par sezona,ali 30tak timova izbacilo bi ih iz evrope..

Superhik

pre 3 godine

E zbog ovoga bih voleo da ih izbacite. Em što nije pristojno potcenjivati protivnika, em što nema veze s pamecu. Sredina tabele u Seriji A bi bila neka realna ocena.

crvena

pre 3 godine

ok, bolji su igracki, ali ovo komentarisanje igrali sa pola snage, i sa takvim sastavom nam dali dva gola, to ne razumem. to je njihov problem, nasi momci su se borili, nisu izgubili i sta sad. nekoliko godina uzastopno igramo evropu, za nase standarde to je i vise nego dobro.
tako da veceras dajte svoj maksimum pa i izgubili sa 3:0 nije problem.

Мргуд

pre 3 godine

Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.
(Joffrey, 25. februar 2021 10:59)

Није мени што ти лажеш нас, него што стварно желиш да верујеш у то што пишеш. Све да би се осетио боље, али мрак је, нема боље, неће бити боље, Звезда игра двомеч са Миланом...и опет ће...

Milan

pre 3 godine

Ne sećam se da je tim iz Serije B prosao grupu Lige Evrope ikad.
(Xeroes, 25. februar 2021 10:19)

Sredinom 90tih je Vicenza igrala polufinale Kupa Kupova. Samo nisam siguran dal su tad bili drugoligasi ili su bili na dnu Serije A.

Italijanski mediji su mozda malo preterali. Crvena Zvezda bi se verovatno tumarala negde izmedju prve i druge lige u italiji. Ali reci da smo na nivou "skromnog tima" iz Serije B za mene znaci da bi bili u donjem delu tabele sto po meni nije realna slika.

Pedja

pre 3 godine

Samo neka potcenjuju. Od dana zreba, jasno je svima da je Milan jedan od najgorih izbora koji je mogao da bude, jer su jak tim. Ipak i tako jak tim odigra nereseno 2:2, uz to Zvezda dade gol sa igracem manje. Sto vise potcene, to bolje za Zvezdu. Ne mora Zvezda ni da pobedi veceras, neka bude 3:3 i bicu zadovoljan.

Otac Makarije

pre 3 godine

Pa dobro, svakom realnom zvezdasu je jasno da bi se Zvezda borila za opstanak u svakoj od liga petice.. al to ne umanjuje cinjenicu da moze da se odigra dobro protiv favorizovane ekipe!

živim u zvezdinom svetu i tu mi je lepo, verujem terzi

pre 3 godine

Sramota, oni kao da ne znaju o kome govore, jedan sada već prosečan italijanski klub i jedan šampion Evrope, i pišu da je Zvezda u rangu ekipe iz serije B. Pitam se šta će pisati kada Zvezda izbaci Milan i dođe to završnice LE, kao i prethodnih godina.

srb

pre 3 godine

Finansijski gledano u pravu su. Ali tu i tamo se desi da osrednji tim serije B izbaci prebogati tim iz serije A, mzda to bas bude ovaj dvomec. Eto tome se nadam.

mighty banana

pre 3 godine

Realno jeste, ali kada neko navija nije realan i ne treba da bude, to je strast, ljubav, nazovite kako hoćete, ludost možda. Sutra prolazi Zvezda.

Zdenko

pre 3 godine

Naravno da se Zvezda ne može porediti sa Milanom ni po jednom parametru. Ali se iskreno nadam da će ih pogledati boginja Fortuna, zbog srpskog fudbala i koeficijenata koji su nam preko potrebni. Šanse jesu male, treba postići gol a ne primiti. U svakom slučaju čeka nas dobra utakmica, nadam se da sudija neće krojiti rezultat nekim kartonima ili penalima. I na kraju, osuđujem vređanje Zlatana Ibrahimovića, to nam nije trebalo. Na žalost, neke stvari koje su nam usađene u glavu, najviše od strane pogrešnih vlasti, nećemo nikada promeniti. Sa srećom u Milanu Zvezdo.

Miskec

pre 3 godine

"Da se ne lazemo,relnija je serija C .
(Nebojsa, 25. februar 2021 10:10)"
Zamisli realnost za one koji 30 i nesto godina nisu nikog pobedili!

Andrea Djani

pre 3 godine

Realno Zvezda bi , da kojim slucajem igra Seriju A , prvih sezona se mucila i verovatno borila sa opstanak , ali mislim da vec posle tri cetri sezone krenula ka vrhu i borbi za Evropu . Zvezda jednostavno ima taj evropski gen i sa svojom logistikom i navijacima bila bi tvrd orah za svaki tim , a Seriju A bi vetovatno i osvojili posle nekih desetak godina igranja .

?

pre 3 godine

Dobar naslov, da grobari imaju sta da citaju i da se raduju malo, navijac sam Zvezde, realnost je takva da je Milan nekoliko liga ispred Zvezde ali ja navijam za svoj klub i uvek verujem da moze svakog da pobedi, to je valjda draz sporta i fudbala, mi smo skroman klub iz male lige koji cetri godine za redom igramo u evropi, za nas je to veliki uspeh, i mozemo da se pohvalimo da ne postoji ekipa sa kojom smo igrali a nismo joj dali makar gol, e sada vi osvajajte evropske titule i ppbedjujte velike klubove kao sto ste to do sada radili, toliko.... Napred do pobede

Макарије

pre 3 godine

Реално, нити су они, оно што су били, а поготово то нисмо ми.
Свакако да су они фаворити, али, треба дати све од себе, па како буде. Наши фудбалери свакако могу много добити, а у случају елиминације Милана, неколико њих ће забости пристојне уговоре.
Зато се и надам.
Напред Звездо!

Ja sam ja

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Pa vec i jesu u prvom mecu, a i takvi vam dadose 2 gola za 10 minuta, sreca pa je bio tu VAR. Iz aviona se videlo da su za klasu bili bolji tim.

Predrag

pre 3 godine

Što bre lažete sami sebe. Cela srpska liga da sastavi tim noroili bi se za ppstanak u Italiki. To je realnost. Prosečan tim B lige. Partizan bi ušao u prvu ligu.

Doktor

pre 3 godine

@Realno. Idi na Transfermarkt. Budžet vam je veći od najskupljeg Tima Serije B, od nekih timova Serije B veći je i po pet puta. Veći je čak i on nekih klubova Serije A.

Drndo Maroje

pre 3 godine

Na zalost, u pravu su..mada ne znam kako se igra u toj seriji B.

Ono sto znam je da se jako dobro sjecam npr kraja 80tih godina i velikih borbi Proletera ZR, Pristine i Borca iz Banja Luke za ulazak u prvu ligu Jugoslavije. Taj fudbal daleko prevazilazi ovaj koji igraju vodec ekipe prve lige Srbije sada.
Zvezda ovakva , iako bez premca u Srbiji, ne bi uopste mogla da se nosi sa prvih 10 timova jedinstvene druge lige Jugoslavije tada.
Ali sta ocekivati- niko nema para da plati igrace, ranije su pravljeni igraci da bi tim iz nekog grada ostvario uspeh a sada da bi se digao novac- Uostalom i igraci i gledaoci gledaju da sto pre klisnu preko grane.

Aleksa Novi Sad

pre 3 godine

A Italijansko prvenstvo nikad gore,najce ekipe ne mogu ni proći samom kremu evropskog fudbala..Juve,Inter,Milan ni među Top 16

gomez

pre 3 godine

Malo su preterali, ali realno donji dom bilo koje od liga velike cetvorke. znaci kada bi igralu u nemackoj, italiji, engleskoj i spaniji bila bi to grcevita borba za opstanak i zvezde i partizana.

Алекса

pre 3 godine

Нек смо ми њима данас и серија Ш и слободно могу цело пре подне да сеире, а вечерас нек плачу...

И они бизони из Салцбурга су нас исто смештали у разне подлиге па су сачекали годиницу да виде ЛШ....

Ivan Stepanovic

pre 3 godine

Sta je onda Partizan?liga c ili h?
(zex, 25. februar 2021 10:38)

Zar imas toliki kompleks pa ubacujes Partizan u vest koja nema veze sa njima?

Вук Караџић

pre 3 godine

чиста будалаштина. Звезда би се у серији А борила за титулу, шта год жабари мислили

matas

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.
(Sabre, 25. februar 2021 10:09)

Tačnije, rezervni tim tog tima. A takvi obično igraju u trećem rangu...regionalna liga Lombardije.

dragan

pre 3 godine

Onako kao zvezdas bi voleo da Zvezda pobedi, ali mislim ako odemo sa samo 3 primljena gola i eventualno jednim postignutim to bi bilo nadrealno s obziromna trenutni kvalitet Zvezde koji je mozda i manji od te serije B u Italiji.
p.s. covek mora nekada pogledati i realnim ocima

alex

pre 3 godine

Italijani veverice...pa naravno tacna procena jacine kluba..nazalost kad Zvezda igra sa jakim timovima graju sa drugim sastavom manje vise...

neko_treci

pre 3 godine

Verovatno tacno poredjenje, samo sto se to poredi i sa tim koliko se ulaze kod njih i kod nas, sa ovakvim budzetima Italijanski klubovi bi bili negde u rangu sa drugom ligom Islanda, ako uopste postoji tako nesto.

dimitrije

pre 3 godine

Što se tiče nivoa i kvaliteta igre tu su u pravu..osrednji italijanski "B" ligaš.....al' standard i budžet, tu već nisu..tu su među prvih 6 u seriji "A".

Vlada

pre 3 godine

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.
(Red, 25. februar 2021 10:12)

A šta su ti "miljoni"?

Ja

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?

Јабучило

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Потценили су вас у првој утакмици. Сада неће. Очекујем 1-2 разлике за Милан, а највероватније 3:1. Часно испадате.

Klik

pre 3 godine

@Realno Spezia je recimo jaču postavu ovog Milana protiv kog ste vi pregazila sa 2:0 i po golovima i po statistici, vi ste igrali sa još slabijim sastavom i kako ste prošli, jedva izvukli nerešeno?

Turobni optimista

pre 3 godine

Nisu nas upoznali kao tim.Satrt’ cemo ih.Mi smo perjanica novog stila fudbala.Na celu sa velikim intelektualcima u kopackama idemo u Italiju da ih pokorimo.Nasim rezultatima niko ne moze nista da ospori i na putu do finala idemo kao u vreme ambasadora. A vec za 2-3 godine u ligi sampiona cemo se prosetati.

sava

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.
(Gossa placa Zeljko, 25. februar 2021 11:18)
recimo egal sa bajernom 0-6 ili totenhemom 5-0

crvena

pre 3 godine

a ovakve navijace iz suprotnog tabora sto se javljaju kad ne igra klub za koji navijaju ima i kod nas. tako da je to posebna sorta navijaca. Srbin na srbina, klasika

Pop

pre 3 godine

realno zvezda bi mozda bila u vrhu serije b..vidim npr da je po transfermarketu u rangu sa moncom koja je tamo treca.. malo potcenjivanje od italijana..

Ljubo

pre 3 godine

Da Zvezda ima budžet koliki imaju mafijaški klubovi u Italiji videli bi vi ko je ko u fudbalu.Da je pravde i Juventus i Milan bi igrali u beton ligi koliko su samo ove godine namestili utakmica.

Samuilo

pre 3 godine

@zex....ne znam je li Partizan c ili d, ali znam da već nekoliko derbija ne možete pošteno da nam šutnete na gol, a jedini gol ste nam dali iz penala.

LosmiBgd

pre 3 godine

Realno, u pravu su. Ali... Navijam za Partizan, ali najviše mrzim kad neki stranci nipodaštavaju moju zemlju i bilo šta što iz nje dolazi, pa makar to bila i Crvena Zvezda. Zato bih voleo da ih Zvezda pobedi, ili bar da bude nerešeno.

Aleksej

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)Sasa Grobar . hahah

Pera

pre 3 godine

Potpuno se slazem sa Italijanima. Zvezda ce igrati bunker sa nasumicnim izbacivanjem lopte, protiv malo jaceg protivnika drugo nista ne umeju.

Butragenjić

pre 3 godine

Isto takođe nolomani potcenjuju Federera, kao on je prosek, prevara od igrača, a od Noloa je počeo da gubi kad je ušao u 36. godinu?! Tako su naviači.

Vojkanero

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa zamisli samo da zvezda igra u toj Seriji B, svaka utakmica u takvoj ligi bi imala epitet i težinu kao derbi u našoj ligi. Pitanje da li bi ikada i zvezda i partizan iz te serije B uspeli da se plasiraju u seriju A.

Tutankamon

pre 3 godine

@прле, tadašnja Zvezda je bila bolja od većine njihovih vrhunskih ekipa a to osvojena LP i pokazuje. Nažalost danas bi se borila za opstanak u Seriji A, a posebno jer je ligaško takmičenje.

P. S. Utakmica sa Sasuolom je to pokazala jasno, a i sa Milanom.

Ma da

pre 3 godine

@Lines Milan je 2007-te bio šampion Evrope, pobjednik Lige Šampiona. To nije 20 godina. Isto tako je bio šampion Evrope i 2003-te. Znači dva puta prvak Evrope u tih tvojih "zadnjih 20 godina".

Aleksej

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)Izgleda ta serija B jaca od Premier lige u engleskoj. haha

Ja sam ja

pre 3 godine

Pa oni ocigledno kapiraju, izgleda da samo mi vidimo nesto. Budite realni, ovako jadan Milan sa drugim timom ocigledno je bio mnogo bolji, za 10 minuta su dali dva gola i sva sreca pa je bio Var inace bi mec bio zavrsen jos na poluvreme. A tek sad ce na teren izvesti dva puta jaci tim nego u prvom mecu

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Na žalost, trener MIlana neće nas potceniti na ovaj način, sad zna kakva je situacija, da imamo način da ih ugrozimo, i nama će biti mnogo teže da se nosimo sa njima, naročito zato što oni ne moraju da srljaju, njima i nerešeno ispod 2:2 odgovara. A znaju da igraju na rezultat, Italijani su to.. Međutim, hrabro i pametno, ako rešimo slabosti kod njihovih kontri, a koje su nas koštale u prvom meču, nikad se ne zna.

Rock

pre 3 godine

Po budžetu i timu jeste zaista tako, jaka je serija B italijanska.

Ali po srcu i iskustvu i pojedincima Zvezda je tim koji može da dobije velike protivnike. Videćemo da li je Milan toliko dominantan koliko tvrde njihovi novinari.


Zvezda ima puno jače pojedince nego što Stanković ume da postavi tim.

Milance

pre 3 godine

Grobarcici su onda serija C3...prosesto,verceli,kampobaso,gubio i ta druzina i narsavno JSF FK Patlidzan.
Ma da imamo jednog krstenog halfa jos, videli bi kako ekipa serije b,gazi Milanceta.
Bata Stane je svojevremeno 1988 u Milanu, kad je Milan za ovaj sadasnji bio 10000 puta bolji,suprostavio sastav u Milanu sa 4 halfa, dva beka, 3 igraca sredine terena sa Piksijem i Bursac napred. I igrao 1 prema 1. Njegov prezimenjak mogao bi isto tako i treba tako jedini problem je nedostatak halfova. Ali neka pocne sa Gajicem i Srnicem na bekovima,tri halfa Gobeljic,Pankov,Degenek,sredina terena Sanogo,Petrovic,Kanga,Gavric i Ben napred.Posle prema situaciji na terenu izmena sto se tice.Nikako Falcineli i Falko da igraju.

Xeroes

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?
(Ja, 25. februar 2021 11:02)


pa ima, cak i klubovi serije a koji igraju LE, retko kad prodju grupu.

langos

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....
(Psiholog17, 25. februar 2021 11:31)
mozda mu levandovski ne bi dao 4 gola za 13 min

ipce

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa nisu imali šansu, daj npr Bolonji dva pojačanja i svake godine kvalifikacije pa da vidimo

Samo je kosarka sport

pre 3 godine

Preterali su,stvarno
Zvezda je novo serije C
Nivo Teramo, Juve stabia
Ako Milan bude ozbiljan dace 5 komada, ako otaljava posao bice 1-0

SrBiCg86

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja

aca

pre 3 godine

Realno ali i biti prosecan tim Lige petice je kompliment.Naravno da je iluzorno ocekivati da ce Zvezda proci dalje.Boriti se do kraja i spremati tim za sledecu sezou u Evropi i ponoviti uspehe iz ranijih godina.

zvezdaš

pre 3 godine

(Bg, 25. februar 2021 10:27)

Da. Eto ti igrači sa pozajmice u Pirot i Surdulicu igraju nokaut fazu lige Evrope. Samo kažem... da ne nabrajamo ko sve ne igra u toj fazi.

Dusan

pre 3 godine

I posle treba klincima da objašnjavam što ne mogu da gledam ovakvu Zvezdu. Jbg navikao sam da gledam Drulića, Pjanovića, Ramba Petkovića, Aćimovića, Koromana. Jedino Katai i Ben mogu da se pomenu. Ostali nek dokažu suprotno u Milanu.

Brane

pre 3 godine

Taj skromni tim vas je sabio u misju rupu odakle niste izlazili 90 minuta. Dok niste sudiju poceli da hvatate za gusu da svira kraj. Branili se 60 minuta sa igracem vise. Zvezda bolja u svakom aspektu.

mirko

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
Неко ни лигу није видео а тек неће да је види

sasha

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.

Istina

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

plavi bechar

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)
Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!
(Neo@, 25. februar 2021 12:27
A inače su iznad prosečan tim za seriju B...dovode igrače iz serije B koji tamo nisu imali mesta da igraju sa Surdulicom...hahahaha,ma serija C

živim u zvezdinom svetu i tu mi je lepo, verujem terzi

pre 3 godine

Sramota, oni kao da ne znaju o kome govore, jedan sada već prosečan italijanski klub i jedan šampion Evrope, i pišu da je Zvezda u rangu ekipe iz serije B. Pitam se šta će pisati kada Zvezda izbaci Milan i dođe to završnice LE, kao i prethodnih godina.

Вук Караџић

pre 3 godine

чиста будалаштина. Звезда би се у серији А борила за титулу, шта год жабари мислили

Predrag

pre 3 godine

Što bre lažete sami sebe. Cela srpska liga da sastavi tim noroili bi se za ppstanak u Italiki. To je realnost. Prosečan tim B lige. Partizan bi ušao u prvu ligu.

Superhik

pre 3 godine

E zbog ovoga bih voleo da ih izbacite. Em što nije pristojno potcenjivati protivnika, em što nema veze s pamecu. Sredina tabele u Seriji A bi bila neka realna ocena.

Butragenjić

pre 3 godine

Isto takođe nolomani potcenjuju Federera, kao on je prosek, prevara od igrača, a od Noloa je počeo da gubi kad je ušao u 36. godinu?! Tako su naviači.

nista cudno

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema Surdulici,Javoru,Lucanima...Ove malo "vece" klubove pretvorila u filijale.Partizan unistava na neki treci nacin i to je to.

Mrgud

pre 3 godine

Pa nije daleko od istine, samo zaboravili su da kazu i da je italijanska liga na nivou druge engleske i da bi se Milan u Engleskoj borio za opstanak.

Beli Vuk

pre 3 godine

Zvezda , kada bi igrala u seriji A , bila bi negde na sredini verovatno. Zvezda ima mentalitet velikog kluba i često pobedjuje igracki jace ekipe od sebe. Zvezdi i zvezdinim navijacima je urodjeno da ide na najbolje i da uvek pobedjuje, sto dosta ekipa iz serije A nema. A o seriji B necu ni da pricam. Nase je da igramo, a oni neka potcenjuju...

Red

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05) # L

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.

dimnjačar

pre 3 godine

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.
(Zvezdaš iz Hrvatske, 25. februar 2021 11:39)

Sad ga i ti pretera, kao i ovi Talijani. Klub sa sarmom da, ali klub sa šarmom teško..bar dok je na čelu kluba don Terzan i ostali iz "ganga".

Ivan Stepanovic

pre 3 godine

Sta je onda Partizan?liga c ili h?
(zex, 25. februar 2021 10:38)

Zar imas toliki kompleks pa ubacujes Partizan u vest koja nema veze sa njima?

Ja sam ja

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Pa vec i jesu u prvom mecu, a i takvi vam dadose 2 gola za 10 minuta, sreca pa je bio tu VAR. Iz aviona se videlo da su za klasu bili bolji tim.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.

boban,nis

pre 3 godine

Pa Zvezda se tako ponasa prema ostalim superligasima.I pored toga jos i idu na siguricu,pa namestaju da ne podje slucajno nesto po zlu.To sto Zvezdini navijaci ne zele ovo da vide,to je njihova ostrascenost prema klubu.A da sad cu odmah da budem proglasen Partizanovcem,da kojim slucajem napisem nesto protiv Partizana,odmah sam Zvezdas.I to je mozda jedan od najvecih problema u nasem fudbalu.

SrBiCg86

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja

matas

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.
(Sabre, 25. februar 2021 10:09)

Tačnije, rezervni tim tog tima. A takvi obično igraju u trećem rangu...regionalna liga Lombardije.

Јабучило

pre 3 godine

Odlično! Mediji su nas potcenili, još samo to da urade i igrači Milana večeras.
(Štap i šargarepa, 25. februar 2021 11:44)

Потценили су вас у првој утакмици. Сада неће. Очекујем 1-2 разлике за Милан, а највероватније 3:1. Часно испадате.

Joao

pre 3 godine

Zvezda po kvalitetu kadra mozda spada u vrh Serije B, ali po mentalitetu je mnogo, mnogo vise od toga. Treba biti čvrst i iskoristiti potcenjivanje u svoju korist.
Koga je briga šta mali žabari misle ...

dimitrije

pre 3 godine

Što se tiče nivoa i kvaliteta igre tu su u pravu..osrednji italijanski "B" ligaš.....al' standard i budžet, tu već nisu..tu su među prvih 6 u seriji "A".

hajdukovac iz srbije

pre 3 godine

Zvezda je vrlo prosecan tim i tacno je da bi u seriji b igrala za sredinu tabele. Puno su nase lige izgubile za razliku od vremena pre 30 40 i vise godina kada su Zvezda Hajduk Partizan igrali ozbiljne utakmice u Evropi.

Klik

pre 3 godine

@Realno Spezia je recimo jaču postavu ovog Milana protiv kog ste vi pregazila sa 2:0 i po golovima i po statistici, vi ste igrali sa još slabijim sastavom i kako ste prošli, jedva izvukli nerešeno?

Andrea Djani

pre 3 godine

Realno Zvezda bi , da kojim slucajem igra Seriju A , prvih sezona se mucila i verovatno borila sa opstanak , ali mislim da vec posle tri cetri sezone krenula ka vrhu i borbi za Evropu . Zvezda jednostavno ima taj evropski gen i sa svojom logistikom i navijacima bila bi tvrd orah za svaki tim , a Seriju A bi vetovatno i osvojili posle nekih desetak godina igranja .

Kosjan

pre 3 godine

nije to potcjenjivanje već realno stanje stvari
(nisam ja, 25. februar 2021 10:03)

Pa partizan tvoj je nivo Serije C to je vec realnije

dexim

pre 3 godine

Javljaju se grobarcici valjda misle da ce na ovaj nacin da ponize zvezdu, valjda oni misle a sigurno misle da su oni Serija A a mi smo jelte Serija B.

Dusan

pre 3 godine

I posle treba klincima da objašnjavam što ne mogu da gledam ovakvu Zvezdu. Jbg navikao sam da gledam Drulića, Pjanovića, Ramba Petkovića, Aćimovića, Koromana. Jedino Katai i Ben mogu da se pomenu. Ostali nek dokažu suprotno u Milanu.

Pancev

pre 3 godine

E sada lepo da Stankovic zalepi ovu izjavu na vrata svlacionice pre meca, pa da vidimo. "Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka". Ajmo zvezdoooo

Rade

pre 3 godine

Cigan sam do koske, gledam Zvezdu od 78 godine i pamtim finale KUPA UEFA. Zvezdu sam gledao kako pobedjuju Bajern, Real, Benfiku, Liverpul... Ali nažalost bojim se da su nas realno opisali. Samo da stvar bude gora njihova druga liga je za klasu slabija od na primer Engleske, Španske ili Nemačke druge lige. Za Partizanovce što likuju nad ovom izjavom da kažem da oni nisu ni za Seriju B.

Milance

pre 3 godine

Grobarcici su onda serija C3...prosesto,verceli,kampobaso,gubio i ta druzina i narsavno JSF FK Patlidzan.
Ma da imamo jednog krstenog halfa jos, videli bi kako ekipa serije b,gazi Milanceta.
Bata Stane je svojevremeno 1988 u Milanu, kad je Milan za ovaj sadasnji bio 10000 puta bolji,suprostavio sastav u Milanu sa 4 halfa, dva beka, 3 igraca sredine terena sa Piksijem i Bursac napred. I igrao 1 prema 1. Njegov prezimenjak mogao bi isto tako i treba tako jedini problem je nedostatak halfova. Ali neka pocne sa Gajicem i Srnicem na bekovima,tri halfa Gobeljic,Pankov,Degenek,sredina terena Sanogo,Petrovic,Kanga,Gavric i Ben napred.Posle prema situaciji na terenu izmena sto se tice.Nikako Falcineli i Falko da igraju.

Ja sam ja

pre 3 godine

Pa oni ocigledno kapiraju, izgleda da samo mi vidimo nesto. Budite realni, ovako jadan Milan sa drugim timom ocigledno je bio mnogo bolji, za 10 minuta su dali dva gola i sva sreca pa je bio Var inace bi mec bio zavrsen jos na poluvreme. A tek sad ce na teren izvesti dva puta jaci tim nego u prvom mecu

Samo je kosarka sport

pre 3 godine

Preterali su,stvarno
Zvezda je novo serije C
Nivo Teramo, Juve stabia
Ako Milan bude ozbiljan dace 5 komada, ako otaljava posao bice 1-0

Алекса

pre 3 godine

Нек смо ми њима данас и серија Ш и слободно могу цело пре подне да сеире, а вечерас нек плачу...

И они бизони из Салцбурга су нас исто смештали у разне подлиге па су сачекали годиницу да виде ЛШ....

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Malo ga preteraše, ali je realno da je Zvezda na nivou nekog osrednjeg tima iz Serie A. Tipa Bolonja, Sampdoria..

Vojkanero

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa zamisli samo da zvezda igra u toj Seriji B, svaka utakmica u takvoj ligi bi imala epitet i težinu kao derbi u našoj ligi. Pitanje da li bi ikada i zvezda i partizan iz te serije B uspeli da se plasiraju u seriju A.

ipce

pre 3 godine

Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.
(Istina, 25. februar 2021 10:12)

Pa nisu imali šansu, daj npr Bolonji dva pojačanja i svake godine kvalifikacije pa da vidimo

Tutankamon

pre 3 godine

@прле, tadašnja Zvezda je bila bolja od većine njihovih vrhunskih ekipa a to osvojena LP i pokazuje. Nažalost danas bi se borila za opstanak u Seriji A, a posebno jer je ligaško takmičenje.

P. S. Utakmica sa Sasuolom je to pokazala jasno, a i sa Milanom.

alex

pre 3 godine

Italijani veverice...pa naravno tacna procena jacine kluba..nazalost kad Zvezda igra sa jakim timovima graju sa drugim sastavom manje vise...

sava

pre 3 godine

Tesko da bi neki tim iz Serie B mogao da pobedi prvake Evrope i sveta iz te sezone, mocni Klopov Liverpul sa 2:0. Da ne nabrajam koje smo sve protivnike izbacili i sa kojima smo igrali egal u poslednje 4 sezone. Ali dobro, neka ih, neka pricaju sta god hoce. Na nama je da igramo fudbal.
(Gossa placa Zeljko, 25. februar 2021 11:18)
recimo egal sa bajernom 0-6 ili totenhemom 5-0

gledalac123

pre 3 godine

Osrednji tim serije B pobedi Liverpul, Oli, neresno sa Napolijem, Arsenalom, izbaci Salz., Kopenhagen, Jang Bojs... dobra im druga liga, ovi iz prve sigurno uvek stizu do finala svih takmicenja u Evropi. A ne stizu, nista onda poy. Jeste da i slepac vidi da je Milan jak favorit, al nek Zvezda gurne prva gol i nek se stisne, videli bi onda muku. Milan bi bio favorit sa vecinom i mnogo jacim timovima od Zvezde al ok navijacka prepucavanja, vi ste fmp mi smo avangarda, a kad vas pobedimo onda ste zvezda, a u ostalim slucajevima ste limenke.

Neo@

pre 3 godine

Neka Deki pre utakmice pokaže samo ovaj tekst igračima i ne treba ništa više da im govori...
Čuj, prosečan tim Seria B!?!
Jeste nije za vrh Seria A, ali je bolja od pola timova iz iste!
A ovo potcenjivanje je tipično za žabare!!!

crvena

pre 3 godine

a ovakve navijace iz suprotnog tabora sto se javljaju kad ne igra klub za koji navijaju ima i kod nas. tako da je to posebna sorta navijaca. Srbin na srbina, klasika

Joffrey

pre 3 godine

Ne vidim sta je ovde uvreda.Nasa javnost podigla je klub u nebesa,cak je i zaziveo termin ,,zvezdaska javnost" sto podseca na neka mracna vremena.
Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.

langos

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....
(Psiholog17, 25. februar 2021 11:31)
mozda mu levandovski ne bi dao 4 gola za 13 min

dragan

pre 3 godine

Onako kao zvezdas bi voleo da Zvezda pobedi, ali mislim ako odemo sa samo 3 primljena gola i eventualno jednim postignutim to bi bilo nadrealno s obziromna trenutni kvalitet Zvezde koji je mozda i manji od te serije B u Italiji.
p.s. covek mora nekada pogledati i realnim ocima

Mali Hijavata

pre 3 godine

Činjenica je da je to tako. Ali za to je kriv zapadni globalizam što je od nas napravio sirotinju.
(Masariko, 25. februar 2021 10:06

Od nas nije zapadni globalizam napravio sirotinju, već domaći kretenizam. Kriv ti je BMW što si pijan ušao u njega i spuco banderu. Aha.

Drndo Maroje

pre 3 godine

Na zalost, u pravu su..mada ne znam kako se igra u toj seriji B.

Ono sto znam je da se jako dobro sjecam npr kraja 80tih godina i velikih borbi Proletera ZR, Pristine i Borca iz Banja Luke za ulazak u prvu ligu Jugoslavije. Taj fudbal daleko prevazilazi ovaj koji igraju vodec ekipe prve lige Srbije sada.
Zvezda ovakva , iako bez premca u Srbiji, ne bi uopste mogla da se nosi sa prvih 10 timova jedinstvene druge lige Jugoslavije tada.
Ali sta ocekivati- niko nema para da plati igrace, ranije su pravljeni igraci da bi tim iz nekog grada ostvario uspeh a sada da bi se digao novac- Uostalom i igraci i gledaoci gledaju da sto pre klisnu preko grane.

mare

pre 3 godine

Pa dobar primer je Vulic koji je u zvezdi bio rezerva a u Krotoneu koji je zadnji na tabeli serije A je u zadnje vreme standardni prvotimac, iskreno Zvezda ima bolji tim od Krotonea ili Spezije, zvezda je uzela Falka koji je interesantan bio i Torinu.

Mislim da je zvezda u rangu timova iz donjeg dela Serije A, a za mnoge timove iz serije B je klasu ispred.

nikola1992

pre 3 godine

Bitno da su milan i seria a na nivou. Trenutno prvi tim im je bio poslednji u grupi sa nikad slabijom barsom, gladbahom i sahtjorom koji su tek malo jaci evropski prosek, milan igra na ekstazu i 3 kvalitetna igraca, a vidimo svi sta se desi kada ekstaze nestane, juventus je na zalasku i ocigledno je da nisu onaj tim od pre 2-3 godine, atalanta ne moze da pobedi real koji je doslovno skupljao tim po madridu da ih ima makar za prvu postavu, lacio ponizen protiv bajerna, zahvaljuju se ljudi bogu sto su primili samo 4 komada kod kuce, napoli vecita provincija, roma nikad gora, ostale necu ni da spominjem.

severnjak

pre 3 godine

Kao okoreli Zvezdas, pravi, mogu da kazem da nisu mnogo pogresili. Realnije je Seria A tek iznad zone ispadanja, ali ajde. Lagano nas Milan prolazi, nije upitno, ali sam ponosan kako je nasa Zvezda opet igrala na velikoj utakmici, 2:2 sa igracem manje sa top 3 timom u Kalcu. Nada ostaje, uz malo hrabre igre se cudo moze desiti!

Мргуд

pre 3 godine

Uostalom, dokazite veceras da nisu u pravu,prvi cu da vam cestitam.
(Joffrey, 25. februar 2021 10:59)

Није мени што ти лажеш нас, него што стварно желиш да верујеш у то што пишеш. Све да би се осетио боље, али мрак је, нема боље, неће бити боље, Звезда игра двомеч са Миланом...и опет ће...

Vlada

pre 3 godine

Realno je u tom smislu,ali mene bi bilo sramota,da ulozim 500 milj.u tim,koji odigra sa cca.30 miljona vrednim timom nereseno.
(Red, 25. februar 2021 10:12)

A šta su ti "miljoni"?

The Unforgiven

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
-----------------------------

Spartak Subotica mozda i bi, ali Partizan sigurno ne bi, sto smo i videli protiv bas strasnog Charleroi. ;)

mighty banana

pre 3 godine

Realno jeste, ali kada neko navija nije realan i ne treba da bude, to je strast, ljubav, nazovite kako hoćete, ludost možda. Sutra prolazi Zvezda.

perakojotsupergenije

pre 3 godine

Kao realista mogu da kažem da je to čista laž.Ne postoji ni jedan tim iz serije B koga Zvezda ne bi pobedila,ili izbacila iz dvomeča.
Ne samo Zvezda već i njeni protivnici u zadnje vreme lagano bi brisali patos sa serijom B,Salcburg,Jang Bojs,Krasnodar,Kopenhagen itd..
A možemo videti i tim Milana od prošle nedelje bi dobio bilo koga sa 3 razlike da je igrao sa tim timovima.
Uostalom videće večeras dal je to tim na nivou serije B.Što ne znači da ce Zvezda da pobedi,ali ce morati dobro da se oznoje.
Ni Milan nije to što je bio pre deceniju,dve..

Jesu bolji nego pre par sezona,ali 30tak timova izbacilo bi ih iz evrope..

my way

pre 3 godine

Da budemo potpuno realni, Zvezda nije tim na nivou LS, ali reci da je nivo skromnog kluba Serije B jeste potcenjivanje. No, njihovo pravo da to rade.

Pera

pre 3 godine

Potpuno se slazem sa Italijanima. Zvezda ce igrati bunker sa nasumicnim izbacivanjem lopte, protiv malo jaceg protivnika drugo nista ne umeju.

Bg

pre 3 godine

Nažalost u pravu su. Pa Falcineli je igrač Bolonje na pozajmici u drugoj i trećoj ligi Italije. Ovaj novi Falko je rezerva u Lećeu koji tavori u nižim ligama. Pa realno kompletna odbrana Zvezde u SFRJ bi imala kvalitet za jedva drugu ligu, Gobeljić ni za Srpsku u to vreme. Ovi mladi talenti Nikolić, Njeguš, Gavrić pa oni bi bili na pozajmici u Pirot ili Mariboru. Igrači tipa Simić, Vukanović, Eraković... Su bili u to vreme u Beogradskoj ligi. Nisam imao nameru nikoga da vredjam samo pišem ono što vidim.

Rock

pre 3 godine

Po budžetu i timu jeste zaista tako, jaka je serija B italijanska.

Ali po srcu i iskustvu i pojedincima Zvezda je tim koji može da dobije velike protivnike. Videćemo da li je Milan toliko dominantan koliko tvrde njihovi novinari.


Zvezda ima puno jače pojedince nego što Stanković ume da postavi tim.

Ja

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?

?

pre 3 godine

Dobar naslov, da grobari imaju sta da citaju i da se raduju malo, navijac sam Zvezde, realnost je takva da je Milan nekoliko liga ispred Zvezde ali ja navijam za svoj klub i uvek verujem da moze svakog da pobedi, to je valjda draz sporta i fudbala, mi smo skroman klub iz male lige koji cetri godine za redom igramo u evropi, za nas je to veliki uspeh, i mozemo da se pohvalimo da ne postoji ekipa sa kojom smo igrali a nismo joj dali makar gol, e sada vi osvajajte evropske titule i ppbedjujte velike klubove kao sto ste to do sada radili, toliko.... Napred do pobede

Psiholog17

pre 3 godine

Ne znam bas da li bi Albinoleffe dobiloz Liverpul u ligi sampiona, izbacilo Salzburg, nereseno sa Arsenalom, Milanom, Napolijem itd itd....

LosmiBgd

pre 3 godine

Realno, u pravu su. Ali... Navijam za Partizan, ali najviše mrzim kad neki stranci nipodaštavaju moju zemlju i bilo šta što iz nje dolazi, pa makar to bila i Crvena Zvezda. Zato bih voleo da ih Zvezda pobedi, ili bar da bude nerešeno.

KIKIRIKI

pre 3 godine

Objektivno, mislim da je naš klub ozbiljniji i bolji od bilo kog iz serije B. Opet, znam da ne bih smeo velike pare da stavim na Zvezdu kada bi u dvomeču morala da prođe Livorno.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 3 godine

Koji talijanski mediji su usooredbu objavili?

Evo Gazzetta dello sport, vjerojatno najveći, najvažniji i najčitaniji pisani i digitalni sportski medij, između ostalog, ovako predstavlja Zvezdu, bez usporedbe sa Serie B:

"In Europa League può capitare di dover affrontare rivali di scarso fascino, con una storia ordinaria. Beh, la Stella Rossa non fa parte di questa categoria. Il Milan contende l'accesso agli ottavi a un club che è stato campione d'Europa e che oggi - senza essere a quel livello - è indubbiamente la miglior espressione del calcio serbo."

Klub sa šarmom, klub koji je osvojio Europu, koji nije na tom nivou, ali sigurno najbolji u Srbiji.

lal

pre 3 godine

Pa nisu mnogo omasili, laganih 3 komada u Milano uz nularicu Czv. Sto se Beograda tice sve vam je bilo jasno u prvih 12 minuta koliki je kvalitet Czv nego eto imali su srece da pomrse konce. Jednom u 100god i to rezultat bez znacaja
(SrBiCg86, 25. februar 2021 11:37)
ako je liverpul bio pre sto godina onda sam ja najstariji covek na svetu... inace tak isti liverpul je do poslednjeg minita strahovao da ne prodje grupu... jedan gol ih je delio od ispadanja iz grupe, a postali su sampioni evrope... toliko im je bilo nebitno...
a za danas, videcemo... mozda je bez rezultatskog znacaja, ali je ljudski nadati se...

srb

pre 3 godine

Finansijski gledano u pravu su. Ali tu i tamo se desi da osrednji tim serije B izbaci prebogati tim iz serije A, mzda to bas bude ovaj dvomec. Eto tome se nadam.

Aleksej

pre 3 godine

Skromni tim serije B igra proleće u evropi, malo li je?
(dzoni, 25. februar 2021 10:02)Izgleda ta serija B jaca od Premier lige u engleskoj. haha

Pedja

pre 3 godine

Samo neka potcenjuju. Od dana zreba, jasno je svima da je Milan jedan od najgorih izbora koji je mogao da bude, jer su jak tim. Ipak i tako jak tim odigra nereseno 2:2, uz to Zvezda dade gol sa igracem manje. Sto vise potcene, to bolje za Zvezdu. Ne mora Zvezda ni da pobedi veceras, neka bude 3:3 i bicu zadovoljan.

Turobni optimista

pre 3 godine

Nisu nas upoznali kao tim.Satrt’ cemo ih.Mi smo perjanica novog stila fudbala.Na celu sa velikim intelektualcima u kopackama idemo u Italiju da ih pokorimo.Nasim rezultatima niko ne moze nista da ospori i na putu do finala idemo kao u vreme ambasadora. A vec za 2-3 godine u ligi sampiona cemo se prosetati.

Ljubo

pre 3 godine

Da Zvezda ima budžet koliki imaju mafijaški klubovi u Italiji videli bi vi ko je ko u fudbalu.Da je pravde i Juventus i Milan bi igrali u beton ligi koliko su samo ove godine namestili utakmica.

Samuilo

pre 3 godine

@zex....ne znam je li Partizan c ili d, ali znam da već nekoliko derbija ne možete pošteno da nam šutnete na gol, a jedini gol ste nam dali iz penala.

Miskec

pre 3 godine

"Da se ne lazemo,relnija je serija C .
(Nebojsa, 25. februar 2021 10:10)"
Zamisli realnost za one koji 30 i nesto godina nisu nikog pobedili!

zvezdaš

pre 3 godine

(Bg, 25. februar 2021 10:27)

Da. Eto ti igrači sa pozajmice u Pirot i Surdulicu igraju nokaut fazu lige Evrope. Samo kažem... da ne nabrajamo ko sve ne igra u toj fazi.

crvena

pre 3 godine

ok, bolji su igracki, ali ovo komentarisanje igrali sa pola snage, i sa takvim sastavom nam dali dva gola, to ne razumem. to je njihov problem, nasi momci su se borili, nisu izgubili i sta sad. nekoliko godina uzastopno igramo evropu, za nase standarde to je i vise nego dobro.
tako da veceras dajte svoj maksimum pa i izgubili sa 3:0 nije problem.

Rade Zvezdaš

pre 3 godine

To što je moja Zvezda pobedila Klopov Liverpul je velika pobeda ali ne znači da je bolja. I Borac Čačak je pobedio Zvezdu 5:1 na Rajku pa ne znači da je bolji. Deco vi ne znate šta je Zvezda. Zvezda je čudo, 4 puta polufinale Kupa Šampiona, Finale KUPA UEFA, Prvak Sveta i Evrope, četvrt finala mislim 5 puta... Ali ovo što su napisali je istina! Žao mi je ali to nije Zvezda. Ova naša liga je loša, sudjenje je loše, Zvezda jeste zasluženo prva ali samo zato sto su drugi još lošiji. Politika ne sme da bude u sportu. Nemanja Vidić je sve rekao!

Sabre

pre 3 godine

Simpaticno. Steta sto im je onda liga bas bas mnogo srozana, kada neskromni tim iz Serije A koji je drugi na tabeli iste jedva izlazi na kraj sa nama.

severnjača

pre 3 godine

To je dobro za Zvezdu, može da proradi inat kod igrača za dokazivanjem! I Milan je prosečna ekipa serije A, imali su mnogo sreće u nekoliko utakmica kada su u poslednjim minutima uzimali bodove! Juve je u krizi, Napoli nije više ozbiljna ekipa a Inter i Atalanta su na početku sezone igrali toplo-hladno! Sve polako dolazi na svoje mesto, za Milan će biti dobro ako se izbore za LŠ a trenutnu krizu možda Zvezda iskoristi! Šanse eu male ali nadamo se!

aca

pre 3 godine

Realno ali i biti prosecan tim Lige petice je kompliment.Naravno da je iluzorno ocekivati da ce Zvezda proci dalje.Boriti se do kraja i spremati tim za sledecu sezou u Evropi i ponoviti uspehe iz ranijih godina.

Pop

pre 3 godine

realno zvezda bi mozda bila u vrhu serije b..vidim npr da je po transfermarketu u rangu sa moncom koja je tamo treca.. malo potcenjivanje od italijana..

Aleksa Novi Sad

pre 3 godine

A Italijansko prvenstvo nikad gore,najce ekipe ne mogu ni proći samom kremu evropskog fudbala..Juve,Inter,Milan ni među Top 16

neko_treci

pre 3 godine

Verovatno tacno poredjenje, samo sto se to poredi i sa tim koliko se ulaze kod njih i kod nas, sa ovakvim budzetima Italijanski klubovi bi bili negde u rangu sa drugom ligom Islanda, ako uopste postoji tako nesto.

Zdenko

pre 3 godine

Naravno da se Zvezda ne može porediti sa Milanom ni po jednom parametru. Ali se iskreno nadam da će ih pogledati boginja Fortuna, zbog srpskog fudbala i koeficijenata koji su nam preko potrebni. Šanse jesu male, treba postići gol a ne primiti. U svakom slučaju čeka nas dobra utakmica, nadam se da sudija neće krojiti rezultat nekim kartonima ili penalima. I na kraju, osuđujem vređanje Zlatana Ibrahimovića, to nam nije trebalo. Na žalost, neke stvari koje su nam usađene u glavu, najviše od strane pogrešnih vlasti, nećemo nikada promeniti. Sa srećom u Milanu Zvezdo.

DM

pre 3 godine

Nasa mafija u odnosu na Italijansku je otprilike 3-4 klase losije organizovana.

Zato je postavljanje naseg tima u drugu klasu donekle kompliment nasem timu.

Milan

pre 3 godine

Ne sećam se da je tim iz Serije B prosao grupu Lige Evrope ikad.
(Xeroes, 25. februar 2021 10:19)

Sredinom 90tih je Vicenza igrala polufinale Kupa Kupova. Samo nisam siguran dal su tad bili drugoligasi ili su bili na dnu Serije A.

Italijanski mediji su mozda malo preterali. Crvena Zvezda bi se verovatno tumarala negde izmedju prve i druge lige u italiji. Ali reci da smo na nivou "skromnog tima" iz Serije B za mene znaci da bi bili u donjem delu tabele sto po meni nije realna slika.

Макарије

pre 3 godine

Реално, нити су они, оно што су били, а поготово то нисмо ми.
Свакако да су они фаворити, али, треба дати све од себе, па како буде. Наши фудбалери свакако могу много добити, а у случају елиминације Милана, неколико њих ће забости пристојне уговоре.
Зато се и надам.
Напред Звездо!

Aleksej

pre 3 godine

Sasvim realno poredjenje.To sto mi, iz ljubavi prema klubu i "dominacije" u domacem prvenstvu, imamo pogresno sliku realnosti, to je druga prica.
(sasha, 25. februar 2021 10:05)Sasa Grobar . hahah

gomez

pre 3 godine

Malo su preterali, ali realno donji dom bilo koje od liga velike cetvorke. znaci kada bi igralu u nemackoj, italiji, engleskoj i spaniji bila bi to grcevita borba za opstanak i zvezde i partizana.

Xeroes

pre 3 godine

@Slika u timu se pokazuje u evropi a to su dve lige sampiona, 4 i 3 boda u Ligi sampiona 2 proleca u evropi, nezamislivo za bilo koji tim iz Serije B.

Nezamislivo je jer tim iz Serije B ne može igrati ligu šampiona. A to nema veze s kvalitetom. Zamislite da Zvezda igra Seriju B, mislite da bi bila šampion?
(Ja, 25. februar 2021 11:02)


pa ima, cak i klubovi serije a koji igraju LE, retko kad prodju grupu.

Doktor

pre 3 godine

@Realno. Idi na Transfermarkt. Budžet vam je veći od najskupljeg Tima Serije B, od nekih timova Serije B veći je i po pet puta. Veći je čak i on nekih klubova Serije A.

cinik ovdašnji

pre 3 godine

Na žalost, trener MIlana neće nas potceniti na ovaj način, sad zna kakva je situacija, da imamo način da ih ugrozimo, i nama će biti mnogo teže da se nosimo sa njima, naročito zato što oni ne moraju da srljaju, njima i nerešeno ispod 2:2 odgovara. A znaju da igraju na rezultat, Italijani su to.. Međutim, hrabro i pametno, ako rešimo slabosti kod njihovih kontri, a koje su nas koštale u prvom meču, nikad se ne zna.

Otac Makarije

pre 3 godine

Pa dobro, svakom realnom zvezdasu je jasno da bi se Zvezda borila za opstanak u svakoj od liga petice.. al to ne umanjuje cinjenicu da moze da se odigra dobro protiv favorizovane ekipe!

Ma da

pre 3 godine

@Lines Milan je 2007-te bio šampion Evrope, pobjednik Lige Šampiona. To nije 20 godina. Isto tako je bio šampion Evrope i 2003-te. Znači dva puta prvak Evrope u tih tvojih "zadnjih 20 godina".

Brane

pre 3 godine

Taj skromni tim vas je sabio u misju rupu odakle niste izlazili 90 minuta. Dok niste sudiju poceli da hvatate za gusu da svira kraj. Branili se 60 minuta sa igracem vise. Zvezda bolja u svakom aspektu.

mirko

pre 3 godine

Inace ste igrali sa strasnim rivalima:Tiranom,Omoniom i Sl.Liberec koji su rang Serie D i Gentom koji je rang Serie C .Tu bi i Spartak Subotica obezbedila prolece u Evropi.
(plavi bechar, 25. februar 2021 14:39)
Неко ни лигу није видео а тек неће да је види