Sreda, 24.02.2021.

16:06

"Bez Federerovog strpljenja, giljotina bi već odavno pala"

Fitnes trener Rodžera Federera, Pjer Paganini, govorio je o fizičkom stanju, želji i skorom povratku svog pulena na terene.

Izvor: MT

"Bez Federerovog strpljenja, giljotina bi veæ odavno pala" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Gem, set, meč!

pre 3 godine

Realno ljudi, ni profi gameri ne igraju igrice u tim godinama, oslabe refleksi... O čemu se ovde radi nije mi jasno, izgleda da će mašinerija oko RF nastaviti da ga forsira dok se čovek ozbiljno ne povredi.
Evo i ovde u komentarima par navijača RF koji bi ga forsirali da igra do 50-e ako može, ali ne može, i nije kriv Nole, nije kriv Rafa....niko nije nikada igrao u tim godinama na tom nivou...za njegove povrede i komplikacije krivi su isključivo njegovi navijači, sponzori i tim koji ga forsira preko svake granice.
RF ima značajnu ulogu u tenisu, podigao je lestvicu više, onda su došli Rafa i Nole, i lestvica je podignuta do nivoa koji samo oni vide, RF ima predstavu gde je ali ne vidi...
Dolaze mladi teniseri gladni titula, kojima su RF, Nadal i Nole utabali stazu, koji će lestvicu tek podizati... upravo se dešavaju najlepše stvari u ovom sportu, uživajte.
Priča o GOAT-u je nebitna, danas RF, sutra Nole, prekosutra neko treći...to će se menjati svakako vremenom i nije za poređenje. Važan je međusobni skor.

Zrki

pre 3 godine

Sta li ce biti argument kada Nole osvoji 20 GS? Sta li ce tada biti kriterijum za GOAT-a?
(Nemanja Milosevic, 24. februar 2021 23:41)

Broj titula u Bazelu.

mix

pre 3 godine

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)
(Frenki, 24. februar 2021 23:12)

3 od 2? svaka cast, efikasnost mu je 150%, samo na tome mu treba skinuti kapu.

Drugo, nisam znao da se turniri osvajaju pobedom nad samo jednim protivnikom... i je l' imao kvalifikanta u polufinalima tih turnira?

Chris Mullin

pre 3 godine

Tenis pratim malo duze od pojave Novaka. Kada se Federer pojavio, na prvu mi je bio antipatican. Tih godina kada je uzeo prve grend slemove navijao sam za Nalbandijana, cak i Rodika. Medjutim kupio me talentom i majstorstvom. Poceo sam da navijam za njega na Vimbldonu 2004. Imao je neke sjajne meceve, razbucao je Hjuita, dva luda servera Karlovica i Rodika, vracao im serve od 200+, i stvarno je bilo nevidjeno zadovoljstvo gledati ga. Narednih godina gledao sam sve njegove meceve na svim turnirima na kojima je igrao, svaki je bio cisto majstorstvo i tih godina je bio mnogo jak u glavi. Medjutim onda dolazi Rafa na RG, a onda i finale Vimbldona 2008, i Rafa uspeva da ga slomi kako na terenu tako i u glavi. Finale Australije 2009. vidi se da je Rodzer stilom i imaginacijom doktor za Rafu, ali vec polako igra ziheraski, i umesto da uzme to finale izgubio ga je u glavi. Zato se tada i rasplakao, jer je izgubio finale kukavickom igrom i jer mu je Rafa tada uzeo sve, pobedivsi ga na tri razlicite podloge uzastopno. Tada dolazi blokada protiv Rafe, i Rafa ga narednih godina dere gde stigne. A onda dolazi Novak protiv koga on dobija RG 2011 i Vimbldon 2012, medjutim nakon toga mu je i Novak usao u glavu. I od 2012. nije dobio Novaka na slemu. Da sumiram elegancija i talenat, najbolji. Medjutim skor protiv dva najveca rivala, negativan. Skor na GS protiv najvecih rivala negativan. I ono sto je najgore, tri puta "choke" protiv Djokovica na velikim turnirima. Zakljucak. Nije GOAT.

Frenki

pre 3 godine

"Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što su njegovi mišići tada zapravo uvek bili ’tu’. Sada smo imali potpuni ’prekid’ mišića, koji su se znatno pogoršali", rekao je Paganini.

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)

1Djokovic

pre 3 godine

Da su i meni prepravljali kolena, kao vamosu i džemperku osvojio bi 28 tur de fransa ili deset superboula ili 26 grend slema.Pretrčao bih Švajcarsku 256 puta u mestu.Tako sam u mogućnisti

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

tresnjojed

pre 3 godine

Veliki trofeji (GS, Finale ATP, 1000 Masters, zlato sa OI u singlu):
Novak:59
Rafa:56
Roger:54

Novak prestize Rogera po broju nedelja na 1.mestu u martu, ima bolji skor u medjusobnim susretima sa obojicom, vec sada je GOAT po ovim parametrima.
Roger ce biti zapamcen kao 3. najbolji u zlatnoj eri muskog tenisa.

Branko

pre 3 godine

Federer se na veštački način održava u životu, ne samo zbog sponzorA I NOVACA, to mu je manja briga, nego da održava svoje navijače koji će uvijek biti protiv Đokovića,u nadi da će osvojiti još neki turnir, i uvijek će biti protiv Đokovića, gdje god se pojavio

Demar Derozan

pre 3 godine

@srle
Vi niste razumeli moj komentar. Ne radi se o stanju psihe vezanom za sadasnje stanje i samu igru, vec na sacuvanu psihu u zdravstvenom pogledu za dug, zdrav i aktivan zivot posle karijere. Bolesna ambicija je u tom smislu najveci protivnik, zato je Fed broj 1, daleko, daleko ispred drugih.

P0

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Nije ni Marej tad igrao, a Marej je bio u strahovitom usponu i formi. Bilo je dosta olaksano Federeru

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

Secam se kao juce da je bilo - prva godina na filozofskom fakultetu, smer filozofija, profesor spominje, upravo Svajcarsku. Pricalo se o konstruktivnosti, dopronosu covecanstvu itd. Ratovi su daleko vise doprineli napretku civilizacije, od recimo Svajcarske. Koliko je samo dobrih stvari proizaslo iz Drugog Svetskog Rata. Nove tehnologije, mirovne organizacije, bolji zakoni, medicina itd. je sve uznapredovalo, a sad zamisli da je svet zavisio od doprinosa Svajcarske. Danas bismo samo jeli sira i gledali u sat.

niko i ništa

pre 3 godine

A da pauzira još neku godinu i sačeka da se Nadal i Djoković penzionišu pa da nastavi karijeru u uslovima kao kad je i počinjao?

nikola

pre 3 godine

Nije Federer jedini koji igra kako kazu "elegantno". Bilo je finih mekanih, elegantnih igraca i ranije. Prvi mi na pamet dolaze Emanuel Santana (osvajac Vimbldona 1966., gledao sam taj mec), Slovak Miloslav Mecir (osvajac Olimpijskih igara 1988.) pa na kraju krajeva i Stefan Edberg (6 grend slem turnira),jedan od poslednjih servis-volej takmicara.

Chisho

pre 3 godine

“Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što...” - je Novakov lakat oporavljen?
(validni invalid, 24. februar 2021 16:32)

BRAVO KRALJU!
Mislio sam se sta da napisem, ali evo, covjek OBJASNIO.

... evo samo da dodan... da ih Djokovic ne pusti u meč zbog lakta Federer bi sad imao 18GS, a Nadal 17 ili 18 a Novak oko 22.
Da nebi covid-19 nebi bio odlozen Wimbledon i onda 23 a nebi se ni desilo Novaku onaj incident na USO koji se desio isključivo zbog frustracije sto mu covid-19 odizima dtagocjeni dio kraja karijere da dostigne RF i RN u broju GS. Bio bi relaksiran sa do tada vec 23GS i sada bi sa USO i AO imao 25GS. A do tada bi vec pretekao i 310 sedmica kao No1e.
I
Od sada ce se taj parametar zvati BROJ SEDMICA KAO No1e
Znaci kad nova generacijs preuzme, pitace ih "ko je na kraju godind No1e" ili "koliko si vec sedmica No1e"?

40:15

pre 3 godine

Najbesramniji teniser u istoriji teniske igre! Taj je uzeo sve moguce povlastice koje su mu nudili, i jos mnogo vise od toga. Sumnjam da je ikome zahvalio za sve to. Ali najsramniji trenutak mu je bio na Wimbledon-u 2019. godine kada je publika konstantno vikala, vredjala i ometala No1eta, a dzemperko je celo vreme - cutao!? Svako imalo normalan bi se okrenuo prema publici i zahtevao od iste da ne vredja protivnika i da ga ne ometa dok servira i ne vice usred poena, ali rodja je - cutao!? No1e se herojski drzao i igrao svih 5 setova bez servisa - i tada je placljivko doziveo daleko daleko najbolniji poraz u karijeri. Uz svu mogucu podrsku publike, ometanje i vrejdanje protivnika, rodja je - izgubio!!! No1e sam samcat na terenu protiv svih na stadionu - i sve ih pobedi!!! E vec je tada pala rodjina lazna titula GOAT-a. Ovo sto No1e sada igra je trka za apsolutnim GOAT-om, jer No1e GOAT vec odavno jeste!!!

Cinjenica

pre 3 godine

Ne pratim mnogo tenis al jedno znam i dobro se secam.
Pre nekoliko godina, eto 5 recimo, najvise se u svetskoj stampi polemisalo o tome kako je broj nedelja prvi na listi jedan od najvecih parametara i kako ne postoji niko ko moze da obori to Federeru.
Kako je vreme odmicalo, o tome se govorilo sve manje, da bi sada, sada se to ni ne pominje a kad se i pomene, to je onako usputno, ne uzima se kao nesto bitno i vazno. Uzas koliko je licemermo, bar to, prema Novaku.

N1

pre 3 godine

Ako je on GOAT, kao što “stručnjaci” govore i da Novak to nikada ne može biti, ne razumem zašto bi se vraćao.
Možda čovek zna da je ipak to naš Nole, pa da pokuša to da spreči :)

1Djokovic

pre 3 godine

mister x,bio si mister ali si sada mikser.U tenis se razumeš,vidi se.Lopta je po tebi kocka,ravna ploča.Novak je najbolji teniser današnjice,decenije.Da je Novak imao ono što je imao džemperko 30 u mestu.Da je bio na mestu vamosa 25 grend slema u mestu.Oni obaraju rekorde jedan drugom.Sutra će se pojaviti teniser koji će iskočiti i osvojiti 30 grend slema.Niko mu to neće priznati.Zašto.Zato što nije imao kao džemperko pravog protivnika jer je Novak imao najteži put.Zato mikseru, Novak će biti najbolji i posle Novaka.Samo još par grend slema.Niko se neće sećati ove dvojice...

djosa

pre 3 godine

@(Che, 24. februar 2021 18:19)

prijatelju, dozvoli da ti objasnim:
ovo sam relativno skoro video:
klinci na teniskom terenu prebacuju lopticu.
jedan najzad osvoji poen i prodere se: Djokooovitz!!!
Ovo se odddigrava u jednoj zapadnoj zemlji..
Jel ti sad jasnije?
Niko ne zeli da bude elegantni plešući broj dva (kamoli tri)..
Dzaba sebe lazes.

Šou Biznis

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Ni Marej tsfs nije igrao, bas tada se povredio... Da je bar on bio tu i tada bi druga priča bila...

delboj

pre 3 godine

Ja im zelim da Federer kad je vec krenuo odigra ovu sezonu do kraja i da se povuce. Nadal da odigra jos ovu i sledecu sezonu, a Novak ovu i jos dvije. Pa neka onda podvuku crtu. Kako god okrenes svako ce imati svoga miljenika. A oni da se penzionisu i uzivaju u ostatku zivota jer su prezasluzili a ne da ostatak zivota provode po bolnicama. Ti problemi sa ledjima, kostima misicima, kod svakoga... to ce da boli posle jako i stalno...

basketas

pre 3 godine

@Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)

apsolutno nisi u pravu. ne pamti se igra, ona je relativna. danas, kada gledas kosarku od pre 40-50 godina, ne uzivas. igra je sporija, manje atleticizma, cak i te izvikane fore sa jugoslovenskom individualnoscu ili sovjetskim zonama i sablonima...smara sve to.
u pravu si da pamtimo te ljude ali veci od bu(p)ke je karl luis i to zato sto je osvojio sva ona zlata. mada ja danas, pre guglujem bolta i gledam njegove trke.
znaci, kao sto rekoh na pocetku, lepota i pomeranje nekakvih granica u sportu je nuzno ali relativno. nesto sto je bilo lepo nekada, nije i danas. i tako je. surovo ali je tako.
znas sta je apsolutno. broj titula. pa cak i bu(p)ka koga spominjes nije veliki i poznat zbog stila vec zbog broja oborenih uzastopnih/vlastitih rekorda. da, upravo tako.
konacno, sve ti je manje vise fino islo u eksplanaciji dok nisi na kraju napisao tu odvratnu rec: nolomani. onda covek shvati da prica sa srednjoskolcem.
vezbaj gramatiku dalje.
djokovic ce, ukoliko se ne desi nesto veliko i nepredvidjeno, sigurno prestici federera po skoro svim parametrima. za nadala nisam siguran.

boro

pre 3 godine

(Che, 24. februar 2021 18:19)
Porediti vozace koji se nisu takmicili jedan protiv drugog i tenisere koji to jesu govori o tezini tvoje argumentacije,odnosno o nedostatku iste.U principu radi se o tome sto pojedinci ne mogu da prihvate da njihov idol jednostavno nece po svim parametrima biti najbolji u istoriji tenisa i sto tu vrstu poraza dozivljavaju licno, i onda krece samoobmana tipa elegancije i stila. Objektivnost se zasniva na rezultatima i cinjenicama, a subjektivnost na licnom dozivljaju i nekom umjetnickom dojmu i dozivljaju (sto je mozda relevantno u umjetnickom klizanju ).

mali mikica

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi....
(Che, 24. februar 2021 18:19)

Vidim da ja necu da budem jedini koji reaguje na vas komentar. Na ovu citiranu recenicu hocu da kazem da je ta vasa dilema u stvari do skoro bila najveci argument za one koji su Federera smatrali i proglasavali za GOATA. Sada kada je svima jasno da ti rekordi padaju onda kao nemamo pojma. Usput, zna se, ali da pomenem da "greatest"a engleskom jeziku znaci "najveci" dok mi na srpskom imamo jos prideva - "najbolji" i "najuspesniji". Pa uzmite koji hocete.

pogled na Zurich See

pre 3 godine

@Čarobni breg iznad Davosa

Svajcarci pre 100 god su većinom gladovali, otud im tako bogata i kreativna kuhinja ( koju samo oni mogu da jedu). A onda dosao prvi i drugi sv.rat pa se tu malo propralo novca od III rajha, a dosta i ostalo u njihovom vlasnistvu jer se deponenti nisu pojavili...
Ako neko misli da su se obogatili od proizvodnje satova i izvoza cokolada...mora da pomnozi koliko 2x2 a to nije 4 miliona :-))
Tako da je Sajdžija prigodan nadimak ;-)

srle

pre 3 godine

(Demar Derozan, 24. februar 2021 17:53)

Da, vidimo koliko je Federer bio smiren i stabilne psihe kada je kao junior lomio rekete. U Majamiju 2009, slomio je reket žestoko i to baš protiv Đokovića. Ne kažem da je Federer loš teniser, ni da je neuspešan. Međutim stanje njegove psihe kada se suočavao tri puta sa 15–40 nikako ne ukazuje da će mu biti dobro kad završi karijeru. Naprotiv, tek tada će preispitivati svoje sportske rezultate, a za druge materijalne stvari se ne brinem što se tiče Federera.

Kikujiro

pre 3 godine

I da pozdravimo finog pametnog simpa Nadala koji je rekao: "Igrač koji je povredjen ne može da osvoji titulu", pozdrav od Borga.

Gruzanin

pre 3 godine

Pise kojegde da je Paton izjavio : " odlazak u rat bez francuza, je kao odlazak u lov bez harmonikasa ", slicno bi vazilo za ovog baletana svakako. Najveca zelja mi je da Nole osvoji 21 gs, i da pretekne rafu i djemperka, ali isto tako zelim da ga osvoji u mecu bas protiv djemperka, a kako vreme ide nole ce moci da pobedi i rafu i djemperka koji mogu igraju u dublu protiv njega!

Dosta dobar teniser

pre 3 godine

Federer je veliki teniser ali nikada neće biti ni blizu da se zove G.O.A.T. Tu ce borbu voditi Nole i Nadal. Brojke su jasne.

сумњају неки али увек су то само неуки

pre 3 godine

Само да Швајцарац и Шпанац престану, што пре, да играју а онда ће их величина нашег Новака покрити за сва времена јер памти се само највећи. Ко ће се сећати ове двојице неуспешних изазивача?

NikolaKG80

pre 3 godine

@srle, koliko je Federer polomio reketa, a koliko Đoković? I kada je Federer poslednji put polomio reket, a kada Đoković? To što navijamo za Novaka nam ne daje pravo na proizvoljne zaključke. Jeste smireniji od Novaka na terenu, iako verovatno samo glumi zbog imidža

lal

pre 3 godine

@che: novak se takmici da bude najbolji u istoriji...
umetnicki dojam i subjektivno misljenje nikada nece biti isti za sve... matematika hoce, bez obzira sto ce je neki ignorisati...
znam makar 10 ljudi koji tvrde da je sumaher bolji od sene... meni je hakinen tata...
o ukusima ne vredi raspravljati, ali o rezultatima vredi...

невероватно колико сам острашћен

pre 3 godine

Србин не сме да не воли Федерера, јер то аутоматски значи да га мрзи.

jedanodmnogih

pre 3 godine

Naravno da su sajdzije, ko je imao posla sa njima zna koliko je to pogan, servilan i pasivno agresivan narod u stvari. Pokupili su sve najgore od nemaca, francuza i italijana.

Pera

pre 3 godine

Šteta, pošto je sva prilika da Novak više neće ni igrati još nešto preterano mnogo mečeva sa Federerom, pošto će drugopomenutom sve teže biti da da dođe do četvrt ili polu-finala.

Možda bi mogli da se sretnu u nekom od prvih kola, ali tako nešto Federer sebi verovatno ni neće dozvoliti.

Che

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi koje će neko jednog dana držati, pa će ga neko jednog dana za mnogo godina prestići itd.da bi neko bio proglašen za tzv. GOAT -a? Recimo ja lično pratim i volim F1 i postavljam pitanje da li se dovodi u pitanje ( sem kod velike manjine ) da je Sena GOAT formule 1, iako ima 4 titule manje nego Šumi i Hamilton? Onaj ko ima najviše titula u bilo kom sportu, ne čini ga automatski GOAT-om, već najuspešnijim sportistom svoga sporta, a tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče. Nadal i Nole se ubiše od tenisa ne bi li ga prestigli i hoće, prestići će ga, ali to i mi i oni znaju da veličinu Federera nikad neće nadrasti! Isto kao što niko u F1 nikada neće nadvisiti Senu! Sam Hamilton nikada nije niti će izjaviti da je veći i bolji od Sene, uspešniji da, ali veći ne! Prost koji je bio direktan rival Seni i ima titulu više je više puta isticao da je Sena bio najveći i poseban! Tako vam je i sa Federerom, njegov stil, elegancija, talenat nadmašuje sve ostale! Bio sam predugačak, ali surovo realan!

M.

pre 3 godine

Moje mišljenje je da najverovatnije neće osvojiti ni jedan GS više (puno toga bi moralo da se poklopi a to je skoro nemoguće), isto tako Novak će ga prestići po broju nedelja na vrhu ATP liste a tek to više nikad neće uspeti tako da ne vidim više ni jedan motiv da nastavi profesionalno da se bavi tenisom sem ako on jednostavno ima želju da još igra...

vanja

pre 3 godine

Švajcarsku je podigla iz siromaštva ruska aristokratija, koja je tu došla posle boljševičke revolucije i donela ogromno bogatstvo u nju. Tone i tone zlata, brilijanata, novca. Tad su ojačale njihove banke i postale privlačne za pranje novca iz celog sveta.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

iz koje li ti slinave zemlje dolaziš?
Ako nisi znao prvi sat je izmislio Srbin! I Švajcarska nije najbogatija zemlja na svetu! I upravu si, oni su samo nacija, kao što su i tvoji zemljaci. Srbi su konstruktivan narod! Jadniče jedan obični!

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

mislim da je njegov cilj trenutno da prestigne Džimi Konorsa po broju ukupnih titula. verovatno želi da dostigne i taj rekord da se vodi da je i to dosegao , a onda ako padne padne.

Bizmark

pre 3 godine

tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče.
(Che, 24. februar 2021 18:19)

E, pa ako je to subjektivno opredeljenje, onda je za mene moja baba GOAT! To kakvu je ona ćeten alvu i pekmez od šljiva pravila, nema nigde na svetu.

plemenski vrac

pre 3 godine

Da ne verujes koliko srbi ne vole ovu planetarnu svetsku zvezdu i sportsku velicinu kojoj covek moze samo da cestita.Ali nazalost takvi su noletovi ostrasceni navijaci.Snajper da im das u ruke,pucali bi na djokovicevog protivnika na terenu.

misterX

pre 3 godine

...Federer je (kao i Borg, Becker, Sampres itd, itd...) pojam koji je nezaobilazan kad se govori o tenisu...dajte ljudi postovanja prema nekome ko je obelesio sport kojim se bavi !

Novak je nas, i sasvim je prirodno da ga najvise volim i da navijam za njega...ali VI - vi ste u stanju da omalovazavate Nadala i Federera (kao i sve ostale) samo zato jer iz vas govori ZLOBA I PAKOST !!!


!

Milan

pre 3 godine

@Budite malo dostojanstveni
Niko ne kaže da Federer neće ostati upamćen kao veliki šampion, samo kažemo da će Nole biti GOAT. Medžik Džonson i Lari Bird su obeležili jednu eru košarke, niko ne kaže da oni nisu veliki igrači, ali je samo jedan GOAT, Majkl Džordan!

Kikujiro

pre 3 godine

Novače zeznuo te Borg.

How to win a Grand Slam without losing a set but with a stomach muscle injury since the beginning of the tournament. Björn Borg did it in 1976 at Wimbledon. He was of course regarded as a hero.

With the second week under way in earnest, rumours were circulating that Borg had a major groin problem. It would transpire later that in fact he had a stomach muscle injury.

'This was the year he pulled a stomach muscle and some treatment, injections, that allowed him to serve and hit overhead,' Tanner told The Mail on Sunday. Contemporary reports after the final carried confirmation from Borg's physician that Borg had had multiple injections during the event.

As Borg aced him yet again, Nastasie held his stomach in mockery of Borg's injury, which clearly wasn't hampering his play. We now know it was bearable because of injections.

Drek

pre 3 godine

U mnogo zdravijem izdanju u periodu 2008-2020 je uzeo 7/20 GS. Novak i Nadal su uzeli po 18 svaki. Zar stvarno misli da sad jos matoriji moze ikako da im pripreti?
Ne verujem da on to radi zbog goatovanja, jednostavno sponzori i kinta, on se pojavi negde i zaradi vise nego da je osvojio turnir. Jednostavna matematika.

"noloman"

pre 3 godine

@Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titulula
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)
Rezultati su na prvom mjestu, sve ostalo je subjektivno mišljenje i lični afinitet. Rezultati su ono sto ostaje zapisano za sva vremena. Eto, mozda Nole i ne prestigne Federera po broju GS titula pa ovaj ostane zvanično goat, necemo sad o Nadalu, ali ako ga prestigne i u toj kategoriji kao i ostalim, a najvjerovatnije da hoce, onda stvarno nema vise sta obrazlagati, nema ni ovako ali ajde....

Бруно Орешар

pre 3 godine

Пружимо достојанствено шансу овом старцу, има право да се такмичи, биће занимљиво да се види колико може сада.

Znalac

pre 3 godine

nema od njega nista, takmici se radi sponzora. Sto se tice ozbiljnog takmucenha, nena od toga nista! Ne palite se. Moze nesto revijalno odigrati, i to je to!

Djordje P

pre 3 godine

Verovatno covek 'oce da se oprosti od tenisa na Vimbldonu, sto je OK. Ispadne u 1/4-finalu a Nole osvoji da ga malo podseti na onih 15-40 :-D

jo

pre 3 godine

Po meni on nije GOAT ali definitivno je u tenisu prvi dosao na razinu da je njegov poraz bilo gdje iznenađenje tj.prije njega tenis nije poznavao takvu konstantnost pobjedivanja na svim podlogama i oni najbolji su gubili povremeno od anonimusa, a Novak pogotovo i Nadal manje su otisli i korak dalje u tome.

Budite malo dostojanstveni

pre 3 godine

@basketas
Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titula, jednostavno kad se pojavio doneo je novu igru, s njim je počelo zlatno doba savremenog tenisa (usavršeni reketi, podloge, povećane nagrade), znaš koliko mene briga za motkaša koji danas skače više od Bupke, jedan je Bupka (Bupka a ne Bubka, zbog jednačenja suglasnika po zvučnosti). Da li da ti ispišem imena još nekih legendi čiji su rekordi oboreni, svi i danas znaju ko su bili Džesi Ovens, Pavo Nurmi, Karl Luis, Rod Lejver, Martina Navratilova... Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Ovaj povratak se razlikuje od prethodnog jer je Novak sada tu.
Da je bio i tada tu teško bi Rodžer osvojio tih par GS.Ne nemoguće, ali teže i sada bi se prava ujednacena borba vodila izmedju Rafe i Noleta.
Ali, to je sve ono, sta bi bilo kad bi bilo.Uostalom, Novak je i sam tu malo kriv ali nema veze, ovako ce da bude sladje kada se popne na teon kao apsolutni teniski car.

Ivan

pre 3 godine

"Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.

chupavi

pre 3 godine

Realno Federer bi odavno prestao da aktivno igra tenis ali ova GOAT trka ga prosto tera da pokusa, ako ne da osvoji, onda da bar nekako spreci Rafu i Novaka da ga preteknu.

Duško Miami

pre 3 godine

Voleo bi da grešim. Povrede, operacije i 40 godina, Novak i Rafa u sjajnoj formi, mlađi teniseri ( iako ne spektakularni) ...
Teško da će bilo koji turnir uzeti.
Bilo bi lepo videti još jedno finale Novaka i Rodžera. Ostaje da vidimo.

Čarobni breg iznad Davosa

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.

Aleks

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.
(Randy Marsh, 24. februar 2021 16:46)

Sa ovim se slažem. Federer je utabao put za Nadala i Novaka na neki način, ali najbolje od jednog tenisera što smo imali prilike da gledamo je Novak 2011. i 2015., i nagoveštaj nečeg sličnog početkom 2020. Rodžer nije najbolji ikada, no njegovo mesto u istoriji tenisa se ne može poreći.

Demar Derozan

pre 3 godine

Fed je najveci talenat, igra tenis sa takvom lakocom da se skoro i ne oznoji, sto ima za posledicu da su njegovo telo i psiha u najzdravijem stanju za zivot posle karijere u poredjenju sa drugim teniserima, Preterano odricanje, vojnicka disciplina i igranje na telo i snagu u dugom periodu zivota ostavljaju ozbiljne posledice koje se osete posle karijere, prvenstveno kroz nervni sistem. To ko se nije bavio sportom jednostavno ne razume, a zivot je kratak da bi udaranje loptice bilo sve. Zato je Fed broj 1, a drugi daleko, daleko iza njega, jer su robovi koji iskljucivo zavise od svog tela, koje ih dovodi do razdrazljive i neuravnotezene psihe,

Nikola

pre 3 godine

pocelo velicanje coveka koji je 90 posto gs titula uzeo u nikakvoj konkurenciji ili kad je bogotac bio povredjen,ali neka,ovako ce biti sladje kad ga prestigne.Obican lepezan.

Koza

pre 3 godine

Rekao bih mu da ide u penziju ali sam ga tako poslao u penziju i 2015. godine, a onda i Djkovica 2017. godine pa vidite sta uradise nakon toga.

nisam pismen

pre 3 godine

tesko da mogu da procitam/razumem sta je pisac hteo ovime da kaze? Da Ferderer mora da radi vezbe kao neki penzioner od 70 godina? i zato ima strast?

Kada igrač koji ima skoro 40 godina mora da radi vežbe koje i jedan sedamdesetogodišnjak, i srećan je zbog toga, onda je to strast

Straight Outta München

pre 3 godine

Sibicari...Nada se nekom ludom razvoju dogadjaja, nesto slicno kao na US Openu, pa da nesto osvoji. Realno, Novak ce stati negde na 25 GS titula, cisto da ne daje povoda za rasprave.

Tn

pre 3 godine

A ko je kad debylchino rekao da on igra zbor para? Naprotiv. Svi znamo da bi odavno zavrsio da su pare u pitanju. Igra jer ne moze da se pomiri sa cinjenicom da ce ga Djokovic i Nadal oflekata u GS,pa mukica pokusava nekako da to odlozi.
(Jumko, 24. februar 2021 16:34)
Nikad niko, ja izmisljam.
Ali razumem sto ne znas o cemu pisem, ipak da bi znao da sam u pravu, moras znati da citas.

samo jako

pre 3 godine

Njega jedino razumem da pokušava ove godine Wimbldon i eventualno da juri 250 turnire da stigne Konorsa u broju turnira ukupno( treba mu još 7, nije ni to malo),jer drugu svrhu takmičarsku ne vidim...igranje zbog sponzora nas ne zanima ako nije konkurentan

UT

pre 3 godine

Kako ljudi mislite da ide u penziju. Pa već na sledecem RG Rafa moze da ga pređe. Mora spriječiti Rafu da ga ne pređe ili bar osvojiti druge slemove da nadoknadi zaostatak. Nece taj skrstenih ruku cekati da od broja 1 padne na istorijski broj 3. Nece ici u penziju pa makar dolazio na stakama. Bar staku da podmetne ovima da zapnu.

Randy Marsh

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.

Šumadinac

pre 3 godine

Rođa, džabe kreči. Za neki dan gubi zadnji rekord od tri bitna za odluku.

Novak preuzima broj nedelja na vrhu, ima bolji međusobni skor od obojice, iduće god.posle US open prestiže i Nadala po broju GS.

basketas

pre 3 godine

strast ili glad za slavom, dug prema sponzorima? jasno je takodje da njegovim istrajavanjem da se i dalje spominje (takmici?) u kontekstu tura i navodno aktivne karijere otezava posao djokovica da mu obori rekorde. armija njemu naklonjenih novinara i pr timova rade neprestano protiv novaka. situacija u kojoj se publika u poslednjih 10 godina potpuno okrenula protiv novaka sigurno nije spontan cin. postoje sistemi kako se masa usmerava (neka mi vecina vas koji ovo citate oprostite, ne znam kako drugacije da napisem).
nadam se samo da ce federer ukapirati da je djokovic bolji teniser od njega i da ce dostojanstveno (ako taj voz vec nije prosao) napustiti tur, pa makar pre nego sto, kao Marej pocne da gubi čelendzere. rodzer ima lepu igru, veliki je sampion. lepi maniri...ali, takmicenje u sportu priznaje rezultate. od trenutka kada je djokovic stasao, tukao je federera maltene u svakom vaznom mecu. pritom, federer nije bio na zalasku karijere vec u jakoj formi. mladji nego sto je djokovic danas, ali i njegovih godina, kada ovaj bez problema osvaja i bije sve najjace klince (kada je to neophodno).
mrzi me dalje da pisem. i ovo mi mnogo. zaboravih i o cemu je tekst.

dale

pre 3 godine

Bilo bi ipak lepo da se Roger vrati, estetike radi.
Ipak je on deo tog teniskog cirkusa, pa makar ništa više ne osvajao.
Čemu se mozemo više radovati nego jednom finalu NOLE-ROGER.

Ccc

pre 3 godine

@40:15, kakva crna pohlepa, on vec godinama ne igra zbog para a od sponzora ce da zivi ceo zivot igrao tenis ili ne. On igra kao I Novak I Nadal da bi imali najvise GS titula I da bi ostali upamceni kao Goat I samo zbog toga.

Asteriks

pre 3 godine

Covjek nije na terenu preko godinu dana,a uskoro puni 40.Da li ce zaista Federer vise moci dolaziti do zavrsnica turnira?Da li je moguce da napravi cudo na cudima i dodje do finala Vimbldona.To mi djeluje kao naucna fantastika u ovom trenutku.

Asteriks

pre 3 godine

Covjek nije na terenu preko godinu dana,a uskoro puni 40.Da li ce zaista Federer vise moci dolaziti do zavrsnica turnira?Da li je moguce da napravi cudo na cudima i dodje do finala Vimbldona.To mi djeluje kao naucna fantastika u ovom trenutku.

basketas

pre 3 godine

strast ili glad za slavom, dug prema sponzorima? jasno je takodje da njegovim istrajavanjem da se i dalje spominje (takmici?) u kontekstu tura i navodno aktivne karijere otezava posao djokovica da mu obori rekorde. armija njemu naklonjenih novinara i pr timova rade neprestano protiv novaka. situacija u kojoj se publika u poslednjih 10 godina potpuno okrenula protiv novaka sigurno nije spontan cin. postoje sistemi kako se masa usmerava (neka mi vecina vas koji ovo citate oprostite, ne znam kako drugacije da napisem).
nadam se samo da ce federer ukapirati da je djokovic bolji teniser od njega i da ce dostojanstveno (ako taj voz vec nije prosao) napustiti tur, pa makar pre nego sto, kao Marej pocne da gubi čelendzere. rodzer ima lepu igru, veliki je sampion. lepi maniri...ali, takmicenje u sportu priznaje rezultate. od trenutka kada je djokovic stasao, tukao je federera maltene u svakom vaznom mecu. pritom, federer nije bio na zalasku karijere vec u jakoj formi. mladji nego sto je djokovic danas, ali i njegovih godina, kada ovaj bez problema osvaja i bije sve najjace klince (kada je to neophodno).
mrzi me dalje da pisem. i ovo mi mnogo. zaboravih i o cemu je tekst.

dale

pre 3 godine

Bilo bi ipak lepo da se Roger vrati, estetike radi.
Ipak je on deo tog teniskog cirkusa, pa makar ništa više ne osvajao.
Čemu se mozemo više radovati nego jednom finalu NOLE-ROGER.

Aleks

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.
(Randy Marsh, 24. februar 2021 16:46)

Sa ovim se slažem. Federer je utabao put za Nadala i Novaka na neki način, ali najbolje od jednog tenisera što smo imali prilike da gledamo je Novak 2011. i 2015., i nagoveštaj nečeg sličnog početkom 2020. Rodžer nije najbolji ikada, no njegovo mesto u istoriji tenisa se ne može poreći.

Straight Outta München

pre 3 godine

Sibicari...Nada se nekom ludom razvoju dogadjaja, nesto slicno kao na US Openu, pa da nesto osvoji. Realno, Novak ce stati negde na 25 GS titula, cisto da ne daje povoda za rasprave.

UT

pre 3 godine

Kako ljudi mislite da ide u penziju. Pa već na sledecem RG Rafa moze da ga pređe. Mora spriječiti Rafu da ga ne pređe ili bar osvojiti druge slemove da nadoknadi zaostatak. Nece taj skrstenih ruku cekati da od broja 1 padne na istorijski broj 3. Nece ici u penziju pa makar dolazio na stakama. Bar staku da podmetne ovima da zapnu.

Randy Marsh

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.

Ccc

pre 3 godine

@40:15, kakva crna pohlepa, on vec godinama ne igra zbog para a od sponzora ce da zivi ceo zivot igrao tenis ili ne. On igra kao I Novak I Nadal da bi imali najvise GS titula I da bi ostali upamceni kao Goat I samo zbog toga.

Koza

pre 3 godine

Rekao bih mu da ide u penziju ali sam ga tako poslao u penziju i 2015. godine, a onda i Djkovica 2017. godine pa vidite sta uradise nakon toga.

Ivan

pre 3 godine

"Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.

Drek

pre 3 godine

U mnogo zdravijem izdanju u periodu 2008-2020 je uzeo 7/20 GS. Novak i Nadal su uzeli po 18 svaki. Zar stvarno misli da sad jos matoriji moze ikako da im pripreti?
Ne verujem da on to radi zbog goatovanja, jednostavno sponzori i kinta, on se pojavi negde i zaradi vise nego da je osvojio turnir. Jednostavna matematika.

Šumadinac

pre 3 godine

Rođa, džabe kreči. Za neki dan gubi zadnji rekord od tri bitna za odluku.

Novak preuzima broj nedelja na vrhu, ima bolji međusobni skor od obojice, iduće god.posle US open prestiže i Nadala po broju GS.

Nikola

pre 3 godine

pocelo velicanje coveka koji je 90 posto gs titula uzeo u nikakvoj konkurenciji ili kad je bogotac bio povredjen,ali neka,ovako ce biti sladje kad ga prestigne.Obican lepezan.

samo jako

pre 3 godine

Njega jedino razumem da pokušava ove godine Wimbldon i eventualno da juri 250 turnire da stigne Konorsa u broju turnira ukupno( treba mu još 7, nije ni to malo),jer drugu svrhu takmičarsku ne vidim...igranje zbog sponzora nas ne zanima ako nije konkurentan

40:15

pre 3 godine

Najbesramniji teniser u istoriji teniske igre! Taj je uzeo sve moguce povlastice koje su mu nudili, i jos mnogo vise od toga. Sumnjam da je ikome zahvalio za sve to. Ali najsramniji trenutak mu je bio na Wimbledon-u 2019. godine kada je publika konstantno vikala, vredjala i ometala No1eta, a dzemperko je celo vreme - cutao!? Svako imalo normalan bi se okrenuo prema publici i zahtevao od iste da ne vredja protivnika i da ga ne ometa dok servira i ne vice usred poena, ali rodja je - cutao!? No1e se herojski drzao i igrao svih 5 setova bez servisa - i tada je placljivko doziveo daleko daleko najbolniji poraz u karijeri. Uz svu mogucu podrsku publike, ometanje i vrejdanje protivnika, rodja je - izgubio!!! No1e sam samcat na terenu protiv svih na stadionu - i sve ih pobedi!!! E vec je tada pala rodjina lazna titula GOAT-a. Ovo sto No1e sada igra je trka za apsolutnim GOAT-om, jer No1e GOAT vec odavno jeste!!!

chupavi

pre 3 godine

Realno Federer bi odavno prestao da aktivno igra tenis ali ova GOAT trka ga prosto tera da pokusa, ako ne da osvoji, onda da bar nekako spreci Rafu i Novaka da ga preteknu.

Cinjenica

pre 3 godine

Ne pratim mnogo tenis al jedno znam i dobro se secam.
Pre nekoliko godina, eto 5 recimo, najvise se u svetskoj stampi polemisalo o tome kako je broj nedelja prvi na listi jedan od najvecih parametara i kako ne postoji niko ko moze da obori to Federeru.
Kako je vreme odmicalo, o tome se govorilo sve manje, da bi sada, sada se to ni ne pominje a kad se i pomene, to je onako usputno, ne uzima se kao nesto bitno i vazno. Uzas koliko je licemermo, bar to, prema Novaku.

Djordje P

pre 3 godine

Verovatno covek 'oce da se oprosti od tenisa na Vimbldonu, sto je OK. Ispadne u 1/4-finalu a Nole osvoji da ga malo podseti na onih 15-40 :-D

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

iz koje li ti slinave zemlje dolaziš?
Ako nisi znao prvi sat je izmislio Srbin! I Švajcarska nije najbogatija zemlja na svetu! I upravu si, oni su samo nacija, kao što su i tvoji zemljaci. Srbi su konstruktivan narod! Jadniče jedan obični!

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Ovaj povratak se razlikuje od prethodnog jer je Novak sada tu.
Da je bio i tada tu teško bi Rodžer osvojio tih par GS.Ne nemoguće, ali teže i sada bi se prava ujednacena borba vodila izmedju Rafe i Noleta.
Ali, to je sve ono, sta bi bilo kad bi bilo.Uostalom, Novak je i sam tu malo kriv ali nema veze, ovako ce da bude sladje kada se popne na teon kao apsolutni teniski car.

Duško Miami

pre 3 godine

Voleo bi da grešim. Povrede, operacije i 40 godina, Novak i Rafa u sjajnoj formi, mlađi teniseri ( iako ne spektakularni) ...
Teško da će bilo koji turnir uzeti.
Bilo bi lepo videti još jedno finale Novaka i Rodžera. Ostaje da vidimo.

pogled na Zurich See

pre 3 godine

@Čarobni breg iznad Davosa

Svajcarci pre 100 god su većinom gladovali, otud im tako bogata i kreativna kuhinja ( koju samo oni mogu da jedu). A onda dosao prvi i drugi sv.rat pa se tu malo propralo novca od III rajha, a dosta i ostalo u njihovom vlasnistvu jer se deponenti nisu pojavili...
Ako neko misli da su se obogatili od proizvodnje satova i izvoza cokolada...mora da pomnozi koliko 2x2 a to nije 4 miliona :-))
Tako da je Sajdžija prigodan nadimak ;-)

Bizmark

pre 3 godine

tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče.
(Che, 24. februar 2021 18:19)

E, pa ako je to subjektivno opredeljenje, onda je za mene moja baba GOAT! To kakvu je ona ćeten alvu i pekmez od šljiva pravila, nema nigde na svetu.

Milan

pre 3 godine

@Budite malo dostojanstveni
Niko ne kaže da Federer neće ostati upamćen kao veliki šampion, samo kažemo da će Nole biti GOAT. Medžik Džonson i Lari Bird su obeležili jednu eru košarke, niko ne kaže da oni nisu veliki igrači, ali je samo jedan GOAT, Majkl Džordan!

Бруно Орешар

pre 3 godine

Пружимо достојанствено шансу овом старцу, има право да се такмичи, биће занимљиво да се види колико може сада.

M.

pre 3 godine

Moje mišljenje je da najverovatnije neće osvojiti ni jedan GS više (puno toga bi moralo da se poklopi a to je skoro nemoguće), isto tako Novak će ga prestići po broju nedelja na vrhu ATP liste a tek to više nikad neće uspeti tako da ne vidim više ni jedan motiv da nastavi profesionalno da se bavi tenisom sem ako on jednostavno ima želju da još igra...

nisam pismen

pre 3 godine

tesko da mogu da procitam/razumem sta je pisac hteo ovime da kaze? Da Ferderer mora da radi vezbe kao neki penzioner od 70 godina? i zato ima strast?

Kada igrač koji ima skoro 40 godina mora da radi vežbe koje i jedan sedamdesetogodišnjak, i srećan je zbog toga, onda je to strast

"noloman"

pre 3 godine

@Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titulula
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)
Rezultati su na prvom mjestu, sve ostalo je subjektivno mišljenje i lični afinitet. Rezultati su ono sto ostaje zapisano za sva vremena. Eto, mozda Nole i ne prestigne Federera po broju GS titula pa ovaj ostane zvanično goat, necemo sad o Nadalu, ali ako ga prestigne i u toj kategoriji kao i ostalim, a najvjerovatnije da hoce, onda stvarno nema vise sta obrazlagati, nema ni ovako ali ajde....

srle

pre 3 godine

(Demar Derozan, 24. februar 2021 17:53)

Da, vidimo koliko je Federer bio smiren i stabilne psihe kada je kao junior lomio rekete. U Majamiju 2009, slomio je reket žestoko i to baš protiv Đokovića. Ne kažem da je Federer loš teniser, ni da je neuspešan. Međutim stanje njegove psihe kada se suočavao tri puta sa 15–40 nikako ne ukazuje da će mu biti dobro kad završi karijeru. Naprotiv, tek tada će preispitivati svoje sportske rezultate, a za druge materijalne stvari se ne brinem što se tiče Federera.

basketas

pre 3 godine

@Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)

apsolutno nisi u pravu. ne pamti se igra, ona je relativna. danas, kada gledas kosarku od pre 40-50 godina, ne uzivas. igra je sporija, manje atleticizma, cak i te izvikane fore sa jugoslovenskom individualnoscu ili sovjetskim zonama i sablonima...smara sve to.
u pravu si da pamtimo te ljude ali veci od bu(p)ke je karl luis i to zato sto je osvojio sva ona zlata. mada ja danas, pre guglujem bolta i gledam njegove trke.
znaci, kao sto rekoh na pocetku, lepota i pomeranje nekakvih granica u sportu je nuzno ali relativno. nesto sto je bilo lepo nekada, nije i danas. i tako je. surovo ali je tako.
znas sta je apsolutno. broj titula. pa cak i bu(p)ka koga spominjes nije veliki i poznat zbog stila vec zbog broja oborenih uzastopnih/vlastitih rekorda. da, upravo tako.
konacno, sve ti je manje vise fino islo u eksplanaciji dok nisi na kraju napisao tu odvratnu rec: nolomani. onda covek shvati da prica sa srednjoskolcem.
vezbaj gramatiku dalje.
djokovic ce, ukoliko se ne desi nesto veliko i nepredvidjeno, sigurno prestici federera po skoro svim parametrima. za nadala nisam siguran.

niko i ništa

pre 3 godine

A da pauzira još neku godinu i sačeka da se Nadal i Djoković penzionišu pa da nastavi karijeru u uslovima kao kad je i počinjao?

Znalac

pre 3 godine

nema od njega nista, takmici se radi sponzora. Sto se tice ozbiljnog takmucenha, nena od toga nista! Ne palite se. Moze nesto revijalno odigrati, i to je to!

djosa

pre 3 godine

@(Che, 24. februar 2021 18:19)

prijatelju, dozvoli da ti objasnim:
ovo sam relativno skoro video:
klinci na teniskom terenu prebacuju lopticu.
jedan najzad osvoji poen i prodere se: Djokooovitz!!!
Ovo se odddigrava u jednoj zapadnoj zemlji..
Jel ti sad jasnije?
Niko ne zeli da bude elegantni plešući broj dva (kamoli tri)..
Dzaba sebe lazes.

Kikujiro

pre 3 godine

I da pozdravimo finog pametnog simpa Nadala koji je rekao: "Igrač koji je povredjen ne može da osvoji titulu", pozdrav od Borga.

Chris Mullin

pre 3 godine

Tenis pratim malo duze od pojave Novaka. Kada se Federer pojavio, na prvu mi je bio antipatican. Tih godina kada je uzeo prve grend slemove navijao sam za Nalbandijana, cak i Rodika. Medjutim kupio me talentom i majstorstvom. Poceo sam da navijam za njega na Vimbldonu 2004. Imao je neke sjajne meceve, razbucao je Hjuita, dva luda servera Karlovica i Rodika, vracao im serve od 200+, i stvarno je bilo nevidjeno zadovoljstvo gledati ga. Narednih godina gledao sam sve njegove meceve na svim turnirima na kojima je igrao, svaki je bio cisto majstorstvo i tih godina je bio mnogo jak u glavi. Medjutim onda dolazi Rafa na RG, a onda i finale Vimbldona 2008, i Rafa uspeva da ga slomi kako na terenu tako i u glavi. Finale Australije 2009. vidi se da je Rodzer stilom i imaginacijom doktor za Rafu, ali vec polako igra ziheraski, i umesto da uzme to finale izgubio ga je u glavi. Zato se tada i rasplakao, jer je izgubio finale kukavickom igrom i jer mu je Rafa tada uzeo sve, pobedivsi ga na tri razlicite podloge uzastopno. Tada dolazi blokada protiv Rafe, i Rafa ga narednih godina dere gde stigne. A onda dolazi Novak protiv koga on dobija RG 2011 i Vimbldon 2012, medjutim nakon toga mu je i Novak usao u glavu. I od 2012. nije dobio Novaka na slemu. Da sumiram elegancija i talenat, najbolji. Medjutim skor protiv dva najveca rivala, negativan. Skor na GS protiv najvecih rivala negativan. I ono sto je najgore, tri puta "choke" protiv Djokovica na velikim turnirima. Zakljucak. Nije GOAT.

Dosta dobar teniser

pre 3 godine

Federer je veliki teniser ali nikada neće biti ni blizu da se zove G.O.A.T. Tu ce borbu voditi Nole i Nadal. Brojke su jasne.

Gruzanin

pre 3 godine

Pise kojegde da je Paton izjavio : " odlazak u rat bez francuza, je kao odlazak u lov bez harmonikasa ", slicno bi vazilo za ovog baletana svakako. Najveca zelja mi je da Nole osvoji 21 gs, i da pretekne rafu i djemperka, ali isto tako zelim da ga osvoji u mecu bas protiv djemperka, a kako vreme ide nole ce moci da pobedi i rafu i djemperka koji mogu igraju u dublu protiv njega!

N1

pre 3 godine

Ako je on GOAT, kao što “stručnjaci” govore i da Novak to nikada ne može biti, ne razumem zašto bi se vraćao.
Možda čovek zna da je ipak to naš Nole, pa da pokuša to da spreči :)

Tn

pre 3 godine

A ko je kad debylchino rekao da on igra zbor para? Naprotiv. Svi znamo da bi odavno zavrsio da su pare u pitanju. Igra jer ne moze da se pomiri sa cinjenicom da ce ga Djokovic i Nadal oflekata u GS,pa mukica pokusava nekako da to odlozi.
(Jumko, 24. februar 2021 16:34)
Nikad niko, ja izmisljam.
Ali razumem sto ne znas o cemu pisem, ipak da bi znao da sam u pravu, moras znati da citas.

jo

pre 3 godine

Po meni on nije GOAT ali definitivno je u tenisu prvi dosao na razinu da je njegov poraz bilo gdje iznenađenje tj.prije njega tenis nije poznavao takvu konstantnost pobjedivanja na svim podlogama i oni najbolji su gubili povremeno od anonimusa, a Novak pogotovo i Nadal manje su otisli i korak dalje u tome.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

mislim da je njegov cilj trenutno da prestigne Džimi Konorsa po broju ukupnih titula. verovatno želi da dostigne i taj rekord da se vodi da je i to dosegao , a onda ako padne padne.

vanja

pre 3 godine

Švajcarsku je podigla iz siromaštva ruska aristokratija, koja je tu došla posle boljševičke revolucije i donela ogromno bogatstvo u nju. Tone i tone zlata, brilijanata, novca. Tad su ojačale njihove banke i postale privlačne za pranje novca iz celog sveta.

1Djokovic

pre 3 godine

mister x,bio si mister ali si sada mikser.U tenis se razumeš,vidi se.Lopta je po tebi kocka,ravna ploča.Novak je najbolji teniser današnjice,decenije.Da je Novak imao ono što je imao džemperko 30 u mestu.Da je bio na mestu vamosa 25 grend slema u mestu.Oni obaraju rekorde jedan drugom.Sutra će se pojaviti teniser koji će iskočiti i osvojiti 30 grend slema.Niko mu to neće priznati.Zašto.Zato što nije imao kao džemperko pravog protivnika jer je Novak imao najteži put.Zato mikseru, Novak će biti najbolji i posle Novaka.Samo još par grend slema.Niko se neće sećati ove dvojice...

jedanodmnogih

pre 3 godine

Naravno da su sajdzije, ko je imao posla sa njima zna koliko je to pogan, servilan i pasivno agresivan narod u stvari. Pokupili su sve najgore od nemaca, francuza i italijana.

mali mikica

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi....
(Che, 24. februar 2021 18:19)

Vidim da ja necu da budem jedini koji reaguje na vas komentar. Na ovu citiranu recenicu hocu da kazem da je ta vasa dilema u stvari do skoro bila najveci argument za one koji su Federera smatrali i proglasavali za GOATA. Sada kada je svima jasno da ti rekordi padaju onda kao nemamo pojma. Usput, zna se, ali da pomenem da "greatest"a engleskom jeziku znaci "najveci" dok mi na srpskom imamo jos prideva - "najbolji" i "najuspesniji". Pa uzmite koji hocete.

tresnjojed

pre 3 godine

Veliki trofeji (GS, Finale ATP, 1000 Masters, zlato sa OI u singlu):
Novak:59
Rafa:56
Roger:54

Novak prestize Rogera po broju nedelja na 1.mestu u martu, ima bolji skor u medjusobnim susretima sa obojicom, vec sada je GOAT po ovim parametrima.
Roger ce biti zapamcen kao 3. najbolji u zlatnoj eri muskog tenisa.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

Secam se kao juce da je bilo - prva godina na filozofskom fakultetu, smer filozofija, profesor spominje, upravo Svajcarsku. Pricalo se o konstruktivnosti, dopronosu covecanstvu itd. Ratovi su daleko vise doprineli napretku civilizacije, od recimo Svajcarske. Koliko je samo dobrih stvari proizaslo iz Drugog Svetskog Rata. Nove tehnologije, mirovne organizacije, bolji zakoni, medicina itd. je sve uznapredovalo, a sad zamisli da je svet zavisio od doprinosa Svajcarske. Danas bismo samo jeli sira i gledali u sat.

Čarobni breg iznad Davosa

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.

Kikujiro

pre 3 godine

Novače zeznuo te Borg.

How to win a Grand Slam without losing a set but with a stomach muscle injury since the beginning of the tournament. Björn Borg did it in 1976 at Wimbledon. He was of course regarded as a hero.

With the second week under way in earnest, rumours were circulating that Borg had a major groin problem. It would transpire later that in fact he had a stomach muscle injury.

'This was the year he pulled a stomach muscle and some treatment, injections, that allowed him to serve and hit overhead,' Tanner told The Mail on Sunday. Contemporary reports after the final carried confirmation from Borg's physician that Borg had had multiple injections during the event.

As Borg aced him yet again, Nastasie held his stomach in mockery of Borg's injury, which clearly wasn't hampering his play. We now know it was bearable because of injections.

Budite malo dostojanstveni

pre 3 godine

@basketas
Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titula, jednostavno kad se pojavio doneo je novu igru, s njim je počelo zlatno doba savremenog tenisa (usavršeni reketi, podloge, povećane nagrade), znaš koliko mene briga za motkaša koji danas skače više od Bupke, jedan je Bupka (Bupka a ne Bubka, zbog jednačenja suglasnika po zvučnosti). Da li da ti ispišem imena još nekih legendi čiji su rekordi oboreni, svi i danas znaju ko su bili Džesi Ovens, Pavo Nurmi, Karl Luis, Rod Lejver, Martina Navratilova... Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.

boro

pre 3 godine

(Che, 24. februar 2021 18:19)
Porediti vozace koji se nisu takmicili jedan protiv drugog i tenisere koji to jesu govori o tezini tvoje argumentacije,odnosno o nedostatku iste.U principu radi se o tome sto pojedinci ne mogu da prihvate da njihov idol jednostavno nece po svim parametrima biti najbolji u istoriji tenisa i sto tu vrstu poraza dozivljavaju licno, i onda krece samoobmana tipa elegancije i stila. Objektivnost se zasniva na rezultatima i cinjenicama, a subjektivnost na licnom dozivljaju i nekom umjetnickom dojmu i dozivljaju (sto je mozda relevantno u umjetnickom klizanju ).

delboj

pre 3 godine

Ja im zelim da Federer kad je vec krenuo odigra ovu sezonu do kraja i da se povuce. Nadal da odigra jos ovu i sledecu sezonu, a Novak ovu i jos dvije. Pa neka onda podvuku crtu. Kako god okrenes svako ce imati svoga miljenika. A oni da se penzionisu i uzivaju u ostatku zivota jer su prezasluzili a ne da ostatak zivota provode po bolnicama. Ti problemi sa ledjima, kostima misicima, kod svakoga... to ce da boli posle jako i stalno...

P0

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Nije ni Marej tad igrao, a Marej je bio u strahovitom usponu i formi. Bilo je dosta olaksano Federeru

Branko

pre 3 godine

Federer se na veštački način održava u životu, ne samo zbog sponzorA I NOVACA, to mu je manja briga, nego da održava svoje navijače koji će uvijek biti protiv Đokovića,u nadi da će osvojiti još neki turnir, i uvijek će biti protiv Đokovića, gdje god se pojavio

nikola

pre 3 godine

Nije Federer jedini koji igra kako kazu "elegantno". Bilo je finih mekanih, elegantnih igraca i ranije. Prvi mi na pamet dolaze Emanuel Santana (osvajac Vimbldona 1966., gledao sam taj mec), Slovak Miloslav Mecir (osvajac Olimpijskih igara 1988.) pa na kraju krajeva i Stefan Edberg (6 grend slem turnira),jedan od poslednjih servis-volej takmicara.

Zrki

pre 3 godine

Sta li ce biti argument kada Nole osvoji 20 GS? Sta li ce tada biti kriterijum za GOAT-a?
(Nemanja Milosevic, 24. februar 2021 23:41)

Broj titula u Bazelu.

невероватно колико сам острашћен

pre 3 godine

Србин не сме да не воли Федерера, јер то аутоматски значи да га мрзи.

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

Frenki

pre 3 godine

"Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što su njegovi mišići tada zapravo uvek bili ’tu’. Sada smo imali potpuni ’prekid’ mišića, koji su se znatno pogoršali", rekao je Paganini.

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)

Pera

pre 3 godine

Šteta, pošto je sva prilika da Novak više neće ni igrati još nešto preterano mnogo mečeva sa Federerom, pošto će drugopomenutom sve teže biti da da dođe do četvrt ili polu-finala.

Možda bi mogli da se sretnu u nekom od prvih kola, ali tako nešto Federer sebi verovatno ni neće dozvoliti.

Che

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi koje će neko jednog dana držati, pa će ga neko jednog dana za mnogo godina prestići itd.da bi neko bio proglašen za tzv. GOAT -a? Recimo ja lično pratim i volim F1 i postavljam pitanje da li se dovodi u pitanje ( sem kod velike manjine ) da je Sena GOAT formule 1, iako ima 4 titule manje nego Šumi i Hamilton? Onaj ko ima najviše titula u bilo kom sportu, ne čini ga automatski GOAT-om, već najuspešnijim sportistom svoga sporta, a tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče. Nadal i Nole se ubiše od tenisa ne bi li ga prestigli i hoće, prestići će ga, ali to i mi i oni znaju da veličinu Federera nikad neće nadrasti! Isto kao što niko u F1 nikada neće nadvisiti Senu! Sam Hamilton nikada nije niti će izjaviti da je veći i bolji od Sene, uspešniji da, ali veći ne! Prost koji je bio direktan rival Seni i ima titulu više je više puta isticao da je Sena bio najveći i poseban! Tako vam je i sa Federerom, njegov stil, elegancija, talenat nadmašuje sve ostale! Bio sam predugačak, ali surovo realan!

Chisho

pre 3 godine

“Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što...” - je Novakov lakat oporavljen?
(validni invalid, 24. februar 2021 16:32)

BRAVO KRALJU!
Mislio sam se sta da napisem, ali evo, covjek OBJASNIO.

... evo samo da dodan... da ih Djokovic ne pusti u meč zbog lakta Federer bi sad imao 18GS, a Nadal 17 ili 18 a Novak oko 22.
Da nebi covid-19 nebi bio odlozen Wimbledon i onda 23 a nebi se ni desilo Novaku onaj incident na USO koji se desio isključivo zbog frustracije sto mu covid-19 odizima dtagocjeni dio kraja karijere da dostigne RF i RN u broju GS. Bio bi relaksiran sa do tada vec 23GS i sada bi sa USO i AO imao 25GS. A do tada bi vec pretekao i 310 sedmica kao No1e.
I
Od sada ce se taj parametar zvati BROJ SEDMICA KAO No1e
Znaci kad nova generacijs preuzme, pitace ih "ko je na kraju godind No1e" ili "koliko si vec sedmica No1e"?

сумњају неки али увек су то само неуки

pre 3 godine

Само да Швајцарац и Шпанац престану, што пре, да играју а онда ће их величина нашег Новака покрити за сва времена јер памти се само највећи. Ко ће се сећати ове двојице неуспешних изазивача?

plemenski vrac

pre 3 godine

Da ne verujes koliko srbi ne vole ovu planetarnu svetsku zvezdu i sportsku velicinu kojoj covek moze samo da cestita.Ali nazalost takvi su noletovi ostrasceni navijaci.Snajper da im das u ruke,pucali bi na djokovicevog protivnika na terenu.

lal

pre 3 godine

@che: novak se takmici da bude najbolji u istoriji...
umetnicki dojam i subjektivno misljenje nikada nece biti isti za sve... matematika hoce, bez obzira sto ce je neki ignorisati...
znam makar 10 ljudi koji tvrde da je sumaher bolji od sene... meni je hakinen tata...
o ukusima ne vredi raspravljati, ali o rezultatima vredi...

misterX

pre 3 godine

...Federer je (kao i Borg, Becker, Sampres itd, itd...) pojam koji je nezaobilazan kad se govori o tenisu...dajte ljudi postovanja prema nekome ko je obelesio sport kojim se bavi !

Novak je nas, i sasvim je prirodno da ga najvise volim i da navijam za njega...ali VI - vi ste u stanju da omalovazavate Nadala i Federera (kao i sve ostale) samo zato jer iz vas govori ZLOBA I PAKOST !!!


!

Šou Biznis

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Ni Marej tsfs nije igrao, bas tada se povredio... Da je bar on bio tu i tada bi druga priča bila...

Demar Derozan

pre 3 godine

Fed je najveci talenat, igra tenis sa takvom lakocom da se skoro i ne oznoji, sto ima za posledicu da su njegovo telo i psiha u najzdravijem stanju za zivot posle karijere u poredjenju sa drugim teniserima, Preterano odricanje, vojnicka disciplina i igranje na telo i snagu u dugom periodu zivota ostavljaju ozbiljne posledice koje se osete posle karijere, prvenstveno kroz nervni sistem. To ko se nije bavio sportom jednostavno ne razume, a zivot je kratak da bi udaranje loptice bilo sve. Zato je Fed broj 1, a drugi daleko, daleko iza njega, jer su robovi koji iskljucivo zavise od svog tela, koje ih dovodi do razdrazljive i neuravnotezene psihe,

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

1Djokovic

pre 3 godine

Da su i meni prepravljali kolena, kao vamosu i džemperku osvojio bi 28 tur de fransa ili deset superboula ili 26 grend slema.Pretrčao bih Švajcarsku 256 puta u mestu.Tako sam u mogućnisti

NikolaKG80

pre 3 godine

@srle, koliko je Federer polomio reketa, a koliko Đoković? I kada je Federer poslednji put polomio reket, a kada Đoković? To što navijamo za Novaka nam ne daje pravo na proizvoljne zaključke. Jeste smireniji od Novaka na terenu, iako verovatno samo glumi zbog imidža

Demar Derozan

pre 3 godine

@srle
Vi niste razumeli moj komentar. Ne radi se o stanju psihe vezanom za sadasnje stanje i samu igru, vec na sacuvanu psihu u zdravstvenom pogledu za dug, zdrav i aktivan zivot posle karijere. Bolesna ambicija je u tom smislu najveci protivnik, zato je Fed broj 1, daleko, daleko ispred drugih.

mix

pre 3 godine

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)
(Frenki, 24. februar 2021 23:12)

3 od 2? svaka cast, efikasnost mu je 150%, samo na tome mu treba skinuti kapu.

Drugo, nisam znao da se turniri osvajaju pobedom nad samo jednim protivnikom... i je l' imao kvalifikanta u polufinalima tih turnira?

Gem, set, meč!

pre 3 godine

Realno ljudi, ni profi gameri ne igraju igrice u tim godinama, oslabe refleksi... O čemu se ovde radi nije mi jasno, izgleda da će mašinerija oko RF nastaviti da ga forsira dok se čovek ozbiljno ne povredi.
Evo i ovde u komentarima par navijača RF koji bi ga forsirali da igra do 50-e ako može, ali ne može, i nije kriv Nole, nije kriv Rafa....niko nije nikada igrao u tim godinama na tom nivou...za njegove povrede i komplikacije krivi su isključivo njegovi navijači, sponzori i tim koji ga forsira preko svake granice.
RF ima značajnu ulogu u tenisu, podigao je lestvicu više, onda su došli Rafa i Nole, i lestvica je podignuta do nivoa koji samo oni vide, RF ima predstavu gde je ali ne vidi...
Dolaze mladi teniseri gladni titula, kojima su RF, Nadal i Nole utabali stazu, koji će lestvicu tek podizati... upravo se dešavaju najlepše stvari u ovom sportu, uživajte.
Priča o GOAT-u je nebitna, danas RF, sutra Nole, prekosutra neko treći...to će se menjati svakako vremenom i nije za poređenje. Važan je međusobni skor.

Demar Derozan

pre 3 godine

Fed je najveci talenat, igra tenis sa takvom lakocom da se skoro i ne oznoji, sto ima za posledicu da su njegovo telo i psiha u najzdravijem stanju za zivot posle karijere u poredjenju sa drugim teniserima, Preterano odricanje, vojnicka disciplina i igranje na telo i snagu u dugom periodu zivota ostavljaju ozbiljne posledice koje se osete posle karijere, prvenstveno kroz nervni sistem. To ko se nije bavio sportom jednostavno ne razume, a zivot je kratak da bi udaranje loptice bilo sve. Zato je Fed broj 1, a drugi daleko, daleko iza njega, jer su robovi koji iskljucivo zavise od svog tela, koje ih dovodi do razdrazljive i neuravnotezene psihe,

Čarobni breg iznad Davosa

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.

Budite malo dostojanstveni

pre 3 godine

@basketas
Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titula, jednostavno kad se pojavio doneo je novu igru, s njim je počelo zlatno doba savremenog tenisa (usavršeni reketi, podloge, povećane nagrade), znaš koliko mene briga za motkaša koji danas skače više od Bupke, jedan je Bupka (Bupka a ne Bubka, zbog jednačenja suglasnika po zvučnosti). Da li da ti ispišem imena još nekih legendi čiji su rekordi oboreni, svi i danas znaju ko su bili Džesi Ovens, Pavo Nurmi, Karl Luis, Rod Lejver, Martina Navratilova... Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.

Che

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi koje će neko jednog dana držati, pa će ga neko jednog dana za mnogo godina prestići itd.da bi neko bio proglašen za tzv. GOAT -a? Recimo ja lično pratim i volim F1 i postavljam pitanje da li se dovodi u pitanje ( sem kod velike manjine ) da je Sena GOAT formule 1, iako ima 4 titule manje nego Šumi i Hamilton? Onaj ko ima najviše titula u bilo kom sportu, ne čini ga automatski GOAT-om, već najuspešnijim sportistom svoga sporta, a tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče. Nadal i Nole se ubiše od tenisa ne bi li ga prestigli i hoće, prestići će ga, ali to i mi i oni znaju da veličinu Federera nikad neće nadrasti! Isto kao što niko u F1 nikada neće nadvisiti Senu! Sam Hamilton nikada nije niti će izjaviti da je veći i bolji od Sene, uspešniji da, ali veći ne! Prost koji je bio direktan rival Seni i ima titulu više je više puta isticao da je Sena bio najveći i poseban! Tako vam je i sa Federerom, njegov stil, elegancija, talenat nadmašuje sve ostale! Bio sam predugačak, ali surovo realan!

plemenski vrac

pre 3 godine

Da ne verujes koliko srbi ne vole ovu planetarnu svetsku zvezdu i sportsku velicinu kojoj covek moze samo da cestita.Ali nazalost takvi su noletovi ostrasceni navijaci.Snajper da im das u ruke,pucali bi na djokovicevog protivnika na terenu.

misterX

pre 3 godine

...Federer je (kao i Borg, Becker, Sampres itd, itd...) pojam koji je nezaobilazan kad se govori o tenisu...dajte ljudi postovanja prema nekome ko je obelesio sport kojim se bavi !

Novak je nas, i sasvim je prirodno da ga najvise volim i da navijam za njega...ali VI - vi ste u stanju da omalovazavate Nadala i Federera (kao i sve ostale) samo zato jer iz vas govori ZLOBA I PAKOST !!!


!

NikolaKG80

pre 3 godine

@srle, koliko je Federer polomio reketa, a koliko Đoković? I kada je Federer poslednji put polomio reket, a kada Đoković? To što navijamo za Novaka nam ne daje pravo na proizvoljne zaključke. Jeste smireniji od Novaka na terenu, iako verovatno samo glumi zbog imidža

basketas

pre 3 godine

strast ili glad za slavom, dug prema sponzorima? jasno je takodje da njegovim istrajavanjem da se i dalje spominje (takmici?) u kontekstu tura i navodno aktivne karijere otezava posao djokovica da mu obori rekorde. armija njemu naklonjenih novinara i pr timova rade neprestano protiv novaka. situacija u kojoj se publika u poslednjih 10 godina potpuno okrenula protiv novaka sigurno nije spontan cin. postoje sistemi kako se masa usmerava (neka mi vecina vas koji ovo citate oprostite, ne znam kako drugacije da napisem).
nadam se samo da ce federer ukapirati da je djokovic bolji teniser od njega i da ce dostojanstveno (ako taj voz vec nije prosao) napustiti tur, pa makar pre nego sto, kao Marej pocne da gubi čelendzere. rodzer ima lepu igru, veliki je sampion. lepi maniri...ali, takmicenje u sportu priznaje rezultate. od trenutka kada je djokovic stasao, tukao je federera maltene u svakom vaznom mecu. pritom, federer nije bio na zalasku karijere vec u jakoj formi. mladji nego sto je djokovic danas, ali i njegovih godina, kada ovaj bez problema osvaja i bije sve najjace klince (kada je to neophodno).
mrzi me dalje da pisem. i ovo mi mnogo. zaboravih i o cemu je tekst.

dale

pre 3 godine

Bilo bi ipak lepo da se Roger vrati, estetike radi.
Ipak je on deo tog teniskog cirkusa, pa makar ništa više ne osvajao.
Čemu se mozemo više radovati nego jednom finalu NOLE-ROGER.

Nikola

pre 3 godine

pocelo velicanje coveka koji je 90 posto gs titula uzeo u nikakvoj konkurenciji ili kad je bogotac bio povredjen,ali neka,ovako ce biti sladje kad ga prestigne.Obican lepezan.

Demar Derozan

pre 3 godine

@srle
Vi niste razumeli moj komentar. Ne radi se o stanju psihe vezanom za sadasnje stanje i samu igru, vec na sacuvanu psihu u zdravstvenom pogledu za dug, zdrav i aktivan zivot posle karijere. Bolesna ambicija je u tom smislu najveci protivnik, zato je Fed broj 1, daleko, daleko ispred drugih.

Asteriks

pre 3 godine

Covjek nije na terenu preko godinu dana,a uskoro puni 40.Da li ce zaista Federer vise moci dolaziti do zavrsnica turnira?Da li je moguce da napravi cudo na cudima i dodje do finala Vimbldona.To mi djeluje kao naucna fantastika u ovom trenutku.

Ivan

pre 3 godine

"Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.

сумњају неки али увек су то само неуки

pre 3 godine

Само да Швајцарац и Шпанац престану, што пре, да играју а онда ће их величина нашег Новака покрити за сва времена јер памти се само највећи. Ко ће се сећати ове двојице неуспешних изазивача?

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

Secam se kao juce da je bilo - prva godina na filozofskom fakultetu, smer filozofija, profesor spominje, upravo Svajcarsku. Pricalo se o konstruktivnosti, dopronosu covecanstvu itd. Ratovi su daleko vise doprineli napretku civilizacije, od recimo Svajcarske. Koliko je samo dobrih stvari proizaslo iz Drugog Svetskog Rata. Nove tehnologije, mirovne organizacije, bolji zakoni, medicina itd. je sve uznapredovalo, a sad zamisli da je svet zavisio od doprinosa Svajcarske. Danas bismo samo jeli sira i gledali u sat.

Randy Marsh

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.

Straight Outta München

pre 3 godine

Sibicari...Nada se nekom ludom razvoju dogadjaja, nesto slicno kao na US Openu, pa da nesto osvoji. Realno, Novak ce stati negde na 25 GS titula, cisto da ne daje povoda za rasprave.

UT

pre 3 godine

Kako ljudi mislite da ide u penziju. Pa već na sledecem RG Rafa moze da ga pređe. Mora spriječiti Rafu da ga ne pređe ili bar osvojiti druge slemove da nadoknadi zaostatak. Nece taj skrstenih ruku cekati da od broja 1 padne na istorijski broj 3. Nece ici u penziju pa makar dolazio na stakama. Bar staku da podmetne ovima da zapnu.

Aleks

pre 3 godine

Bez obzira što ga ovde skoro svi ne cene i stalno ismevaju i vređaju, tenis će se deliti na eru pre i posle Federera. On je kao pojedinac podigao ovaj sport na viši nivo na svetskom nivou.
Jedino mu je problem što će se kao najbolji teniser u obe te ere smatrati Novak Đoković. Ostalo je samo da obori i poslednji, ali i najvažniji rekord, broj GS titula (što je verovatno već sledeće godine) pa da to svakome bude jasno.
(Randy Marsh, 24. februar 2021 16:46)

Sa ovim se slažem. Federer je utabao put za Nadala i Novaka na neki način, ali najbolje od jednog tenisera što smo imali prilike da gledamo je Novak 2011. i 2015., i nagoveštaj nečeg sličnog početkom 2020. Rodžer nije najbolji ikada, no njegovo mesto u istoriji tenisa se ne može poreći.

40:15

pre 3 godine

Najbesramniji teniser u istoriji teniske igre! Taj je uzeo sve moguce povlastice koje su mu nudili, i jos mnogo vise od toga. Sumnjam da je ikome zahvalio za sve to. Ali najsramniji trenutak mu je bio na Wimbledon-u 2019. godine kada je publika konstantno vikala, vredjala i ometala No1eta, a dzemperko je celo vreme - cutao!? Svako imalo normalan bi se okrenuo prema publici i zahtevao od iste da ne vredja protivnika i da ga ne ometa dok servira i ne vice usred poena, ali rodja je - cutao!? No1e se herojski drzao i igrao svih 5 setova bez servisa - i tada je placljivko doziveo daleko daleko najbolniji poraz u karijeri. Uz svu mogucu podrsku publike, ometanje i vrejdanje protivnika, rodja je - izgubio!!! No1e sam samcat na terenu protiv svih na stadionu - i sve ih pobedi!!! E vec je tada pala rodjina lazna titula GOAT-a. Ovo sto No1e sada igra je trka za apsolutnim GOAT-om, jer No1e GOAT vec odavno jeste!!!

mix

pre 3 godine

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)
(Frenki, 24. februar 2021 23:12)

3 od 2? svaka cast, efikasnost mu je 150%, samo na tome mu treba skinuti kapu.

Drugo, nisam znao da se turniri osvajaju pobedom nad samo jednim protivnikom... i je l' imao kvalifikanta u polufinalima tih turnira?

nisam pismen

pre 3 godine

tesko da mogu da procitam/razumem sta je pisac hteo ovime da kaze? Da Ferderer mora da radi vezbe kao neki penzioner od 70 godina? i zato ima strast?

Kada igrač koji ima skoro 40 godina mora da radi vežbe koje i jedan sedamdesetogodišnjak, i srećan je zbog toga, onda je to strast

Tn

pre 3 godine

A ko je kad debylchino rekao da on igra zbor para? Naprotiv. Svi znamo da bi odavno zavrsio da su pare u pitanju. Igra jer ne moze da se pomiri sa cinjenicom da ce ga Djokovic i Nadal oflekata u GS,pa mukica pokusava nekako da to odlozi.
(Jumko, 24. februar 2021 16:34)
Nikad niko, ja izmisljam.
Ali razumem sto ne znas o cemu pisem, ipak da bi znao da sam u pravu, moras znati da citas.

Šumadinac

pre 3 godine

Rođa, džabe kreči. Za neki dan gubi zadnji rekord od tri bitna za odluku.

Novak preuzima broj nedelja na vrhu, ima bolji međusobni skor od obojice, iduće god.posle US open prestiže i Nadala po broju GS.

Бруно Орешар

pre 3 godine

Пружимо достојанствено шансу овом старцу, има право да се такмичи, биће занимљиво да се види колико може сада.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Ovo "sajdžija" to bi kao trebalo da bude uvreda naciji koja je od zanata stvorili umetnost - švajcarski sat, danas su najbogatiji na svetu, a uvrede im stižu iz zemlje svinjara, govedara i nolomana.
(Čarobni breg iznad Davosa, 24. februar 2021 17:05)

iz koje li ti slinave zemlje dolaziš?
Ako nisi znao prvi sat je izmislio Srbin! I Švajcarska nije najbogatija zemlja na svetu! I upravu si, oni su samo nacija, kao što su i tvoji zemljaci. Srbi su konstruktivan narod! Jadniče jedan obični!

Dosta dobar teniser

pre 3 godine

Federer je veliki teniser ali nikada neće biti ni blizu da se zove G.O.A.T. Tu ce borbu voditi Nole i Nadal. Brojke su jasne.

Kikujiro

pre 3 godine

Novače zeznuo te Borg.

How to win a Grand Slam without losing a set but with a stomach muscle injury since the beginning of the tournament. Björn Borg did it in 1976 at Wimbledon. He was of course regarded as a hero.

With the second week under way in earnest, rumours were circulating that Borg had a major groin problem. It would transpire later that in fact he had a stomach muscle injury.

'This was the year he pulled a stomach muscle and some treatment, injections, that allowed him to serve and hit overhead,' Tanner told The Mail on Sunday. Contemporary reports after the final carried confirmation from Borg's physician that Borg had had multiple injections during the event.

As Borg aced him yet again, Nastasie held his stomach in mockery of Borg's injury, which clearly wasn't hampering his play. We now know it was bearable because of injections.

jedanodmnogih

pre 3 godine

Naravno da su sajdzije, ko je imao posla sa njima zna koliko je to pogan, servilan i pasivno agresivan narod u stvari. Pokupili su sve najgore od nemaca, francuza i italijana.

Gruzanin

pre 3 godine

Pise kojegde da je Paton izjavio : " odlazak u rat bez francuza, je kao odlazak u lov bez harmonikasa ", slicno bi vazilo za ovog baletana svakako. Najveca zelja mi je da Nole osvoji 21 gs, i da pretekne rafu i djemperka, ali isto tako zelim da ga osvoji u mecu bas protiv djemperka, a kako vreme ide nole ce moci da pobedi i rafu i djemperka koji mogu igraju u dublu protiv njega!

samo jako

pre 3 godine

Njega jedino razumem da pokušava ove godine Wimbldon i eventualno da juri 250 turnire da stigne Konorsa u broju turnira ukupno( treba mu još 7, nije ni to malo),jer drugu svrhu takmičarsku ne vidim...igranje zbog sponzora nas ne zanima ako nije konkurentan

Djordje P

pre 3 godine

Verovatno covek 'oce da se oprosti od tenisa na Vimbldonu, sto je OK. Ispadne u 1/4-finalu a Nole osvoji da ga malo podseti na onih 15-40 :-D

vanja

pre 3 godine

Švajcarsku je podigla iz siromaštva ruska aristokratija, koja je tu došla posle boljševičke revolucije i donela ogromno bogatstvo u nju. Tone i tone zlata, brilijanata, novca. Tad su ojačale njihove banke i postale privlačne za pranje novca iz celog sveta.

Chisho

pre 3 godine

“Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što...” - je Novakov lakat oporavljen?
(validni invalid, 24. februar 2021 16:32)

BRAVO KRALJU!
Mislio sam se sta da napisem, ali evo, covjek OBJASNIO.

... evo samo da dodan... da ih Djokovic ne pusti u meč zbog lakta Federer bi sad imao 18GS, a Nadal 17 ili 18 a Novak oko 22.
Da nebi covid-19 nebi bio odlozen Wimbledon i onda 23 a nebi se ni desilo Novaku onaj incident na USO koji se desio isključivo zbog frustracije sto mu covid-19 odizima dtagocjeni dio kraja karijere da dostigne RF i RN u broju GS. Bio bi relaksiran sa do tada vec 23GS i sada bi sa USO i AO imao 25GS. A do tada bi vec pretekao i 310 sedmica kao No1e.
I
Od sada ce se taj parametar zvati BROJ SEDMICA KAO No1e
Znaci kad nova generacijs preuzme, pitace ih "ko je na kraju godind No1e" ili "koliko si vec sedmica No1e"?

Koza

pre 3 godine

Rekao bih mu da ide u penziju ali sam ga tako poslao u penziju i 2015. godine, a onda i Djkovica 2017. godine pa vidite sta uradise nakon toga.

chupavi

pre 3 godine

Realno Federer bi odavno prestao da aktivno igra tenis ali ova GOAT trka ga prosto tera da pokusa, ako ne da osvoji, onda da bar nekako spreci Rafu i Novaka da ga preteknu.

Drek

pre 3 godine

U mnogo zdravijem izdanju u periodu 2008-2020 je uzeo 7/20 GS. Novak i Nadal su uzeli po 18 svaki. Zar stvarno misli da sad jos matoriji moze ikako da im pripreti?
Ne verujem da on to radi zbog goatovanja, jednostavno sponzori i kinta, on se pojavi negde i zaradi vise nego da je osvojio turnir. Jednostavna matematika.

pogled na Zurich See

pre 3 godine

@Čarobni breg iznad Davosa

Svajcarci pre 100 god su većinom gladovali, otud im tako bogata i kreativna kuhinja ( koju samo oni mogu da jedu). A onda dosao prvi i drugi sv.rat pa se tu malo propralo novca od III rajha, a dosta i ostalo u njihovom vlasnistvu jer se deponenti nisu pojavili...
Ako neko misli da su se obogatili od proizvodnje satova i izvoza cokolada...mora da pomnozi koliko 2x2 a to nije 4 miliona :-))
Tako da je Sajdžija prigodan nadimak ;-)

1Djokovic

pre 3 godine

mister x,bio si mister ali si sada mikser.U tenis se razumeš,vidi se.Lopta je po tebi kocka,ravna ploča.Novak je najbolji teniser današnjice,decenije.Da je Novak imao ono što je imao džemperko 30 u mestu.Da je bio na mestu vamosa 25 grend slema u mestu.Oni obaraju rekorde jedan drugom.Sutra će se pojaviti teniser koji će iskočiti i osvojiti 30 grend slema.Niko mu to neće priznati.Zašto.Zato što nije imao kao džemperko pravog protivnika jer je Novak imao najteži put.Zato mikseru, Novak će biti najbolji i posle Novaka.Samo još par grend slema.Niko se neće sećati ove dvojice...

N1

pre 3 godine

Ako je on GOAT, kao što “stručnjaci” govore i da Novak to nikada ne može biti, ne razumem zašto bi se vraćao.
Možda čovek zna da je ipak to naš Nole, pa da pokuša to da spreči :)

Milan

pre 3 godine

@Budite malo dostojanstveni
Niko ne kaže da Federer neće ostati upamćen kao veliki šampion, samo kažemo da će Nole biti GOAT. Medžik Džonson i Lari Bird su obeležili jednu eru košarke, niko ne kaže da oni nisu veliki igrači, ali je samo jedan GOAT, Majkl Džordan!

srle

pre 3 godine

(Demar Derozan, 24. februar 2021 17:53)

Da, vidimo koliko je Federer bio smiren i stabilne psihe kada je kao junior lomio rekete. U Majamiju 2009, slomio je reket žestoko i to baš protiv Đokovića. Ne kažem da je Federer loš teniser, ni da je neuspešan. Međutim stanje njegove psihe kada se suočavao tri puta sa 15–40 nikako ne ukazuje da će mu biti dobro kad završi karijeru. Naprotiv, tek tada će preispitivati svoje sportske rezultate, a za druge materijalne stvari se ne brinem što se tiče Federera.

niko i ništa

pre 3 godine

A da pauzira još neku godinu i sačeka da se Nadal i Djoković penzionišu pa da nastavi karijeru u uslovima kao kad je i počinjao?

Ccc

pre 3 godine

@40:15, kakva crna pohlepa, on vec godinama ne igra zbog para a od sponzora ce da zivi ceo zivot igrao tenis ili ne. On igra kao I Novak I Nadal da bi imali najvise GS titula I da bi ostali upamceni kao Goat I samo zbog toga.

P0

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Nije ni Marej tad igrao, a Marej je bio u strahovitom usponu i formi. Bilo je dosta olaksano Federeru

1Djokovic

pre 3 godine

Da su i meni prepravljali kolena, kao vamosu i džemperku osvojio bi 28 tur de fransa ili deset superboula ili 26 grend slema.Pretrčao bih Švajcarsku 256 puta u mestu.Tako sam u mogućnisti

Frenki

pre 3 godine

"Velika razlika između povratka 2017. godine i sada je u tome što su njegovi mišići tada zapravo uvek bili ’tu’. Sada smo imali potpuni ’prekid’ mišića, koji su se znatno pogoršali", rekao je Paganini.

Federer nikada ali NIKADA ne bi osvojio jos onih 3GS da se Djokovic nije povredio 2017., i 3 od ta 2GS Federer je osvojio protiv Cilica :)

delboj

pre 3 godine

Ja im zelim da Federer kad je vec krenuo odigra ovu sezonu do kraja i da se povuce. Nadal da odigra jos ovu i sledecu sezonu, a Novak ovu i jos dvije. Pa neka onda podvuku crtu. Kako god okrenes svako ce imati svoga miljenika. A oni da se penzionisu i uzivaju u ostatku zivota jer su prezasluzili a ne da ostatak zivota provode po bolnicama. Ti problemi sa ledjima, kostima misicima, kod svakoga... to ce da boli posle jako i stalno...

basketas

pre 3 godine

@Kako nolomani misle da će svi drugi biti zaboravljeni i da će samo Nolo da se pamti. Koj
ešta.
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)

apsolutno nisi u pravu. ne pamti se igra, ona je relativna. danas, kada gledas kosarku od pre 40-50 godina, ne uzivas. igra je sporija, manje atleticizma, cak i te izvikane fore sa jugoslovenskom individualnoscu ili sovjetskim zonama i sablonima...smara sve to.
u pravu si da pamtimo te ljude ali veci od bu(p)ke je karl luis i to zato sto je osvojio sva ona zlata. mada ja danas, pre guglujem bolta i gledam njegove trke.
znaci, kao sto rekoh na pocetku, lepota i pomeranje nekakvih granica u sportu je nuzno ali relativno. nesto sto je bilo lepo nekada, nije i danas. i tako je. surovo ali je tako.
znas sta je apsolutno. broj titula. pa cak i bu(p)ka koga spominjes nije veliki i poznat zbog stila vec zbog broja oborenih uzastopnih/vlastitih rekorda. da, upravo tako.
konacno, sve ti je manje vise fino islo u eksplanaciji dok nisi na kraju napisao tu odvratnu rec: nolomani. onda covek shvati da prica sa srednjoskolcem.
vezbaj gramatiku dalje.
djokovic ce, ukoliko se ne desi nesto veliko i nepredvidjeno, sigurno prestici federera po skoro svim parametrima. za nadala nisam siguran.

mali mikica

pre 3 godine

Ne razumem zašto se ovde potencira broj grend slemova, broj nedelja na prvom mestu i ostali rekordi....
(Che, 24. februar 2021 18:19)

Vidim da ja necu da budem jedini koji reaguje na vas komentar. Na ovu citiranu recenicu hocu da kazem da je ta vasa dilema u stvari do skoro bila najveci argument za one koji su Federera smatrali i proglasavali za GOATA. Sada kada je svima jasno da ti rekordi padaju onda kao nemamo pojma. Usput, zna se, ali da pomenem da "greatest"a engleskom jeziku znaci "najveci" dok mi na srpskom imamo jos prideva - "najbolji" i "najuspesniji". Pa uzmite koji hocete.

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Ovaj povratak se razlikuje od prethodnog jer je Novak sada tu.
Da je bio i tada tu teško bi Rodžer osvojio tih par GS.Ne nemoguće, ali teže i sada bi se prava ujednacena borba vodila izmedju Rafe i Noleta.
Ali, to je sve ono, sta bi bilo kad bi bilo.Uostalom, Novak je i sam tu malo kriv ali nema veze, ovako ce da bude sladje kada se popne na teon kao apsolutni teniski car.

M.

pre 3 godine

Moje mišljenje je da najverovatnije neće osvojiti ni jedan GS više (puno toga bi moralo da se poklopi a to je skoro nemoguće), isto tako Novak će ga prestići po broju nedelja na vrhu ATP liste a tek to više nikad neće uspeti tako da ne vidim više ni jedan motiv da nastavi profesionalno da se bavi tenisom sem ako on jednostavno ima želju da još igra...

Bizmark

pre 3 godine

tzv. GOAT je subjektivno opredeljenje svakog od nas da nekog proglasi GOAT-om. Svidelo se to nama ili ne, bilo realno ili ne, objektivno ili ne, za veliku većinu ljubitelja tenisa Federer će biti GOAT i tu je kraj i tačka cele ove priče.
(Che, 24. februar 2021 18:19)

E, pa ako je to subjektivno opredeljenje, onda je za mene moja baba GOAT! To kakvu je ona ćeten alvu i pekmez od šljiva pravila, nema nigde na svetu.

невероватно колико сам острашћен

pre 3 godine

Србин не сме да не воли Федерера, јер то аутоматски значи да га мрзи.

djosa

pre 3 godine

@(Che, 24. februar 2021 18:19)

prijatelju, dozvoli da ti objasnim:
ovo sam relativno skoro video:
klinci na teniskom terenu prebacuju lopticu.
jedan najzad osvoji poen i prodere se: Djokooovitz!!!
Ovo se odddigrava u jednoj zapadnoj zemlji..
Jel ti sad jasnije?
Niko ne zeli da bude elegantni plešući broj dva (kamoli tri)..
Dzaba sebe lazes.

Branko

pre 3 godine

Federer se na veštački način održava u životu, ne samo zbog sponzorA I NOVACA, to mu je manja briga, nego da održava svoje navijače koji će uvijek biti protiv Đokovića,u nadi da će osvojiti još neki turnir, i uvijek će biti protiv Đokovića, gdje god se pojavio

"noloman"

pre 3 godine

@Računaju se rezultati u sportu, zato što je to jedna strana takmičenja, a igra je nešto što je iznad rezultata. Za Federera se odavno govori da je "najveći svih vremena", pre nego što je napravio ovih 20 titulula
(Budite malo dostojanstveni, 24. februar 2021 17:31)
Rezultati su na prvom mjestu, sve ostalo je subjektivno mišljenje i lični afinitet. Rezultati su ono sto ostaje zapisano za sva vremena. Eto, mozda Nole i ne prestigne Federera po broju GS titula pa ovaj ostane zvanično goat, necemo sad o Nadalu, ali ako ga prestigne i u toj kategoriji kao i ostalim, a najvjerovatnije da hoce, onda stvarno nema vise sta obrazlagati, nema ni ovako ali ajde....

jo

pre 3 godine

Po meni on nije GOAT ali definitivno je u tenisu prvi dosao na razinu da je njegov poraz bilo gdje iznenađenje tj.prije njega tenis nije poznavao takvu konstantnost pobjedivanja na svim podlogama i oni najbolji su gubili povremeno od anonimusa, a Novak pogotovo i Nadal manje su otisli i korak dalje u tome.

Znalac

pre 3 godine

nema od njega nista, takmici se radi sponzora. Sto se tice ozbiljnog takmucenha, nena od toga nista! Ne palite se. Moze nesto revijalno odigrati, i to je to!

Kikujiro

pre 3 godine

I da pozdravimo finog pametnog simpa Nadala koji je rekao: "Igrač koji je povredjen ne može da osvoji titulu", pozdrav od Borga.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

mislim da je njegov cilj trenutno da prestigne Džimi Konorsa po broju ukupnih titula. verovatno želi da dostigne i taj rekord da se vodi da je i to dosegao , a onda ako padne padne.

Duško Miami

pre 3 godine

Voleo bi da grešim. Povrede, operacije i 40 godina, Novak i Rafa u sjajnoj formi, mlađi teniseri ( iako ne spektakularni) ...
Teško da će bilo koji turnir uzeti.
Bilo bi lepo videti još jedno finale Novaka i Rodžera. Ostaje da vidimo.

Pera

pre 3 godine

Šteta, pošto je sva prilika da Novak više neće ni igrati još nešto preterano mnogo mečeva sa Federerom, pošto će drugopomenutom sve teže biti da da dođe do četvrt ili polu-finala.

Možda bi mogli da se sretnu u nekom od prvih kola, ali tako nešto Federer sebi verovatno ni neće dozvoliti.

boro

pre 3 godine

(Che, 24. februar 2021 18:19)
Porediti vozace koji se nisu takmicili jedan protiv drugog i tenisere koji to jesu govori o tezini tvoje argumentacije,odnosno o nedostatku iste.U principu radi se o tome sto pojedinci ne mogu da prihvate da njihov idol jednostavno nece po svim parametrima biti najbolji u istoriji tenisa i sto tu vrstu poraza dozivljavaju licno, i onda krece samoobmana tipa elegancije i stila. Objektivnost se zasniva na rezultatima i cinjenicama, a subjektivnost na licnom dozivljaju i nekom umjetnickom dojmu i dozivljaju (sto je mozda relevantno u umjetnickom klizanju ).

Šou Biznis

pre 3 godine

Federer je tada po povratku osvojio dva Grend slema, te se mnogi nadaju da će isti ili sličan slučaj biti i sada."

osvojio zato sto nole nije igrao tada zbog povrede. a sada moze osvojiti samo priznanje kao najstariji učesnik i nista vise.
(Ivan, 24. februar 2021 17:26)

Ni Marej tsfs nije igrao, bas tada se povredio... Da je bar on bio tu i tada bi druga priča bila...

Cinjenica

pre 3 godine

Ne pratim mnogo tenis al jedno znam i dobro se secam.
Pre nekoliko godina, eto 5 recimo, najvise se u svetskoj stampi polemisalo o tome kako je broj nedelja prvi na listi jedan od najvecih parametara i kako ne postoji niko ko moze da obori to Federeru.
Kako je vreme odmicalo, o tome se govorilo sve manje, da bi sada, sada se to ni ne pominje a kad se i pomene, to je onako usputno, ne uzima se kao nesto bitno i vazno. Uzas koliko je licemermo, bar to, prema Novaku.

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

tresnjojed

pre 3 godine

Veliki trofeji (GS, Finale ATP, 1000 Masters, zlato sa OI u singlu):
Novak:59
Rafa:56
Roger:54

Novak prestize Rogera po broju nedelja na 1.mestu u martu, ima bolji skor u medjusobnim susretima sa obojicom, vec sada je GOAT po ovim parametrima.
Roger ce biti zapamcen kao 3. najbolji u zlatnoj eri muskog tenisa.

Chris Mullin

pre 3 godine

Tenis pratim malo duze od pojave Novaka. Kada se Federer pojavio, na prvu mi je bio antipatican. Tih godina kada je uzeo prve grend slemove navijao sam za Nalbandijana, cak i Rodika. Medjutim kupio me talentom i majstorstvom. Poceo sam da navijam za njega na Vimbldonu 2004. Imao je neke sjajne meceve, razbucao je Hjuita, dva luda servera Karlovica i Rodika, vracao im serve od 200+, i stvarno je bilo nevidjeno zadovoljstvo gledati ga. Narednih godina gledao sam sve njegove meceve na svim turnirima na kojima je igrao, svaki je bio cisto majstorstvo i tih godina je bio mnogo jak u glavi. Medjutim onda dolazi Rafa na RG, a onda i finale Vimbldona 2008, i Rafa uspeva da ga slomi kako na terenu tako i u glavi. Finale Australije 2009. vidi se da je Rodzer stilom i imaginacijom doktor za Rafu, ali vec polako igra ziheraski, i umesto da uzme to finale izgubio ga je u glavi. Zato se tada i rasplakao, jer je izgubio finale kukavickom igrom i jer mu je Rafa tada uzeo sve, pobedivsi ga na tri razlicite podloge uzastopno. Tada dolazi blokada protiv Rafe, i Rafa ga narednih godina dere gde stigne. A onda dolazi Novak protiv koga on dobija RG 2011 i Vimbldon 2012, medjutim nakon toga mu je i Novak usao u glavu. I od 2012. nije dobio Novaka na slemu. Da sumiram elegancija i talenat, najbolji. Medjutim skor protiv dva najveca rivala, negativan. Skor na GS protiv najvecih rivala negativan. I ono sto je najgore, tri puta "choke" protiv Djokovica na velikim turnirima. Zakljucak. Nije GOAT.

lal

pre 3 godine

@che: novak se takmici da bude najbolji u istoriji...
umetnicki dojam i subjektivno misljenje nikada nece biti isti za sve... matematika hoce, bez obzira sto ce je neki ignorisati...
znam makar 10 ljudi koji tvrde da je sumaher bolji od sene... meni je hakinen tata...
o ukusima ne vredi raspravljati, ali o rezultatima vredi...

nikola

pre 3 godine

Nije Federer jedini koji igra kako kazu "elegantno". Bilo je finih mekanih, elegantnih igraca i ranije. Prvi mi na pamet dolaze Emanuel Santana (osvajac Vimbldona 1966., gledao sam taj mec), Slovak Miloslav Mecir (osvajac Olimpijskih igara 1988.) pa na kraju krajeva i Stefan Edberg (6 grend slem turnira),jedan od poslednjih servis-volej takmicara.

XXX

pre 3 godine

@(NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51): tog istog Federera je istrenirala PR služba i sponzori da javno to ne radi. Pogledajte kako se ponašao kadd je bio mlad teniser. U očima mu možete videti, kada gubi naročito od Novaka, da bi eksplodirao. Šta se dešava kasnije u svlačionici to znaju trener i njegova ekipa. Šta je loše “isprazniti” se, resetovati, platiti kaznu za reket i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo? (NikolaKG80, 24. februar 2021 18:51)

Zrki

pre 3 godine

Sta li ce biti argument kada Nole osvoji 20 GS? Sta li ce tada biti kriterijum za GOAT-a?
(Nemanja Milosevic, 24. februar 2021 23:41)

Broj titula u Bazelu.

Gem, set, meč!

pre 3 godine

Realno ljudi, ni profi gameri ne igraju igrice u tim godinama, oslabe refleksi... O čemu se ovde radi nije mi jasno, izgleda da će mašinerija oko RF nastaviti da ga forsira dok se čovek ozbiljno ne povredi.
Evo i ovde u komentarima par navijača RF koji bi ga forsirali da igra do 50-e ako može, ali ne može, i nije kriv Nole, nije kriv Rafa....niko nije nikada igrao u tim godinama na tom nivou...za njegove povrede i komplikacije krivi su isključivo njegovi navijači, sponzori i tim koji ga forsira preko svake granice.
RF ima značajnu ulogu u tenisu, podigao je lestvicu više, onda su došli Rafa i Nole, i lestvica je podignuta do nivoa koji samo oni vide, RF ima predstavu gde je ali ne vidi...
Dolaze mladi teniseri gladni titula, kojima su RF, Nadal i Nole utabali stazu, koji će lestvicu tek podizati... upravo se dešavaju najlepše stvari u ovom sportu, uživajte.
Priča o GOAT-u je nebitna, danas RF, sutra Nole, prekosutra neko treći...to će se menjati svakako vremenom i nije za poređenje. Važan je međusobni skor.