Sreda, 27.01.2021.

13:15

"Zlatane, pucaću ti u glavu!" VIDEO

Ne smiruju se strasti posle obračuna Zlatana Ibrahimovića i Romelua Lukakua u utorak uveče u duelu Intera i Milana.

Izvor: SS

"Zlatane, pucaæu ti u glavu!" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrac

pre 3 godine

@rebro Kako se uvek javlaju neke sisice, koje bi kao isprasile skolovane borce, a nikad ih nema na crti... sisice... da, da, skolovani borac se bas sprema i ceka...e sisice, sisice, nisi ti video borbu...

Pjanic sa tri zuta

pre 3 godine

Oguchi Onyewu pozdravio Zlatana. :)))) Ako neko ne zna, to je tip koji je Ibrahimovicu tekvondisti polomio rebra u tuci dok su igrali u Milanu. Naleteo Zlatan na pogresnog...

rebro

pre 3 godine

Čitam sve neke tekvondoke, karatisti, nindže, samuraji. Svi bi popili beton u uličnoj tuči. Svi do jednog. Šta će tekvondoka? Da stane u gard i namešta se ko tetka na neriočagi. Dotle ga drugi pukne pesnajom u vilicu i slomi istu. Kraj priče, a ti se i dalje nameštaj.

Ex sportista

pre 3 godine

Trenirao sam boks i tekvondo,intenzivno,uspešno,u Šapcu,gradu kvalitetnog sporta.Imao sam stotine uspešnih sparinga,medalja,protiv jačih i većih.Iako smo učeni da ne reagujemo na ulici,uglavnom smo branili slabije i žensko,nije bilo krvi već su nasilnici osećali da smo tvrd orah iako naizgled niže građe(177cm,73kg),odustajali bi.U jednoj odbrani devojke,nasilnik,krupniji i zastrasujuć,napao me,dobio je osnovni udarac(!!)iz tekvondoa u facu,i kroše u stomak,istovremeno razbijeni zubi,pad na zemlju,Ustaje,u drugom napadu nožem(!!!)dobio je udarac nogom u potkolenice i čišćenje,Ustaje i odustaje pruža ruku pomirenja ali je ne prihvatam jer drži nož nisko.Odustaje ,odlazi.Ibra se nije uplašio već se uzdržao da ga ne polomi ,to je tako kod tekvondista boksera..na ulici bi Ibri(koji iako 40god )samo bilo lakše i preglednije.Sila glupog crnca bi se bi bila obrnuto proporcionalna njegovoj nameri da se zaleti i uputi udarce a 2Xproporcionalna sili kojom bi tresnuo o pod,i to od dva tri vezana tekvondo direkta.

Latiničar

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!
(Ћириличар, 27. januar 2021 13:54)


U pravu si!

djedmedjed

pre 3 godine

Taj meč bi rado vidio ! Makar mislim da u uličnoj borbi pobjeđuje Zlatan. Držao bi ga na odstojanju i iskoristio trenutak nepažnje. Pred 3-4 godine sam noću na ulici s terase kafića u Minhenu vidio sukob Turčina (nabijen, ca. 185 cm, oko 110 kila ) i nekog Bosanca (poslije doznao pola Srbin, pola Hrvat, ca. 182-3 cm, oko 85 kg ). Turčina huška ženska, i ovaj trči za Bosancem, a ovaj naš korak nazad, korak lijevo, korak desno, dva-tri kratka u glavu cak-cak i opet ples, povuče se, krene, povuče se i opet dva-tri kratka. Kad ga je tako ošamutio, nokautirao ga je nasred ceste pred semaforom. A tip je samo boksač amater. Teško da bi Lukaku unatoč svojoj snazi mogao na ulici nešto protiv tekvando borca, pogotovo ako je doslovce odrastao na ulici poput Zlatana. A Zlajo zna sve te cake i spreman je na svakakv nered !

Neo@

pre 3 godine

Ej, ne mogu da se otmem utisku, ali meni sve ovo liči na iscenirano i priprema za neki Ultimejtfajt ili boks meč, u kojem bi se ova dvojica makljala!
Koja bi se tu para zavrtela zamislite...

realno

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17) # Link komentara

Pregazio bi ga Romel kao plitak potok. Zlatan se izlozio da je neki tekvondista dok je maltretirao one pigmeje po klubovima. Cim je naleteo na cvrsto, odma neka distanca. Prvo Zapata pa Romel. Malo se on preracunao sa tim njegovim dziberskim ponasanjem.

zemunac

pre 3 godine

Dva idiota koji mi sledecih 10 godina ne bi prisli stadionu ni skolskoj sali
Isti su kao oni koji su se iz PM doselili ovde, a kao izbeglice pokrali rodno selo i buduci i sadasnji clanovi vlasti pokrali selo u koje su stigli, kojima je prva recenica: "Znas li ko sam ja", a druga "Mogu da te kupim"
Pusti takve da se ubiju medjusobno, manje budala na svetu
Niste nam trebali ni dolaziti

Džimi

pre 3 godine

Crni pojas hahahahaha

Jedino koga bi u uličnoj tuči rado izbegao je bokser u dobroj formi. Sparingovao sam negde pred bombardovanje onako na ulici iz zezanja sa likom iz stare garde boksera. Imao sam 25 on oko 45. Možda bi on za dobrog boksera sa 25 bio lak plen. Ja sam imao osećaj da mi rebra lomi. Odakle mu tolika snaga u udarcu ne znam? Znam da u tuči sa svakim ko trenira nešto što se bazira na udarcima bolje iskoristiti masu i neke "podmukle" udarce. Zato se u zove ulična tuča. Drugi nivo su bile tuče na fer žestokih momaka. Oni su se strogo držali fer pleja baš zato da bi se tu sve završilo.

Miroslav Celic

pre 3 godine

Zakazite MMA meč ...svaki ce da da uzme po 50 milki narod da se smeje i loži, na kraju sve zadovoljni... Biće gledanije od recimo neke zimske Olimpijade ...Gledanowt meca preko milijardu ljudi...Narod voli šorku

drvobradi

pre 3 godine

@fer86
Tekvondo sistem pojaseva je blago receno, smešan. Bukvalno je moguće u 10toj godini zaraditi crni pojas, bez ijedne borbe, samo na forme. Ni takmicarski tekvondo nije nista bolji, sve je podređeno sportu, uopšte se ne koriste šake, o rvanju i greplingu da ne pričam.
Što se tiče Ibre, više mu znači odrastanje u Rosengardu nego tekvondo.

Nexus

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.
(ne znam, 27. januar 2021 15:17)
Lijepo objašnjeno, pogotovo ovo o popularnosti. Neka se svako od ovih što komentarišu zapita koliko fudbalera a koliko MMA boraca znaju da nabroje.

Zemun

pre 3 godine

Zaboravljaš crni pojas Zlatana.
Zaobići u širokom luku.
(Anfield, 27. januar 2021 13:50)

Gledam komentare brdo njih... Ima crni pojas. Jeste vi kad videli na ulici nekog da se bije na taj način? Na ulici ćete najpre videti MMA, krav magu i sve to što ima elemente ilične tuče. Naravno dobar bokser će pokušati da sve završi pre nekog klinča. Pravila ne postoje pa ćete videti poteze iz džudoa, džiju džice a najmanje karatea, to nikad video nisam osim udarac nogom pre nego što je i došlo do klinča. Niko se na ulici ne bije po pravilima. Jedino pravilo je da ti odeš na dve noge, povređen manje od protivnika. Tako da mi je smešno spominjanje crnog pojasa. Nije on ni Cikatić ni Šijan ni neki vrhunski borac. U ostalom i njima (čast im) im izuzetna brzina, sposobnost da zada seriju udaraca u prvom napadu i veliko iskustvo u tuči daje prednost a ne crni pojas. Gledao sam davno 90-ih u Zemunu na Novoj Galenici tuču lika karatiste koji je bio i drzavni reprezentativac u karateu i lokalnog momka Čilea za kog je važilo ono jak je kao bik. Oboje iste visine i to je bila najbolja fer tuča koju sam na ulici gledao. Nije tu bilo nikakvog karatea golo šibanje. Crnim pojasom možete da vežete paradajz za pritku, ulična tuča ima drugačija pravila.

Vetar u leđa..

pre 3 godine

(marko, 27. januar 2021 15:00)
Konor milijarder? Auuu al ga pretera, ne kazem da Ibra moze da kupi Konora i Habiba ali je Konor daleko od milijardera.....

Roki

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno
(Azerot, 27. januar 2021 13:55)

Kada padnu na zemlju i krene rvanje tesko da mu pojas znaci nesto.

Marko Marković

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Jel realno koliko ljudi zaboravlja da je Ibra 40 godina star i da je igrao protiv njih već.. haha

Marko

pre 3 godine

Najbolji su ovi sto dizu Ibrahimovica u nebesa zbog crnog pojasa niti su ga gledali ni videli ali znaju da ima crni pojas pa kao to je to odma,a na to sve jos i da ima taj pojas daleko je to od bilo kakve garancije za dobijanje nekog u fizickom sukobu.

CZ

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

Najkompletniji?Pretera ga brate,nije on ni u prvih 50.A sto se tice ibre i njegovih borbenih vestina,nisam bas siguran,da ne bi od Lukaka popio batine.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Bože, pokačili se igrači na utakmici, zamisli. Pa je l to nešto nenormalno? Sad im skeniraju pokrete i analiziraju audio snimke da se zamlaćujemo s tim mesecima. Pa šta treba, da izađu na teren sa zastavicama duginih boja i da se kikoću i trepću okicama i da kažu upsić kad ne daj bože naprave faul ? Ovo je muška igra, ne pretvarajte je više u sport za mekušce!

marko

pre 3 godine

@Xide

Ne lupetaj, ako nisi u stanju da shvatiš suštinu jednog komentara od par rečenica, treba da ti učiteljica vrati pare. Sve sam lepo objasnio šta, kako, i zbog čega. Da ne govorim o tome da si se tek nalupetao da ima više novca od ove dvojice, budući da je Konor milijarder.

netko

pre 3 godine

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.
(specnaz, 27. januar 2021 13:40)

jednom ce naleteti na neku budalu sto ga ne fema ni 10% pa ce da ga polome ko nikog dosad...
sa koliko se fudbalera ibra posvadjao ni sam on ne zna, ovi mladi su jaki i besni, a ibra nema 30 godina vise..ne mozes uvek cackati mecku pa se provlaciti, a ibra to radi vec godinama.

ne znam

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.

Gde ja živim

pre 3 godine

Ibra može da se rodi u Švedskoj još 10 puta ostaće Balkanac. Sjajan fudbaler, čak mislim da je i dobar lik privatno, ali je lud 100 gradi. Ne treba zanemariti ni taekvondo. Za Lukakua već ne znam, ima ga i u širinu i u dužinu, a i brz je za svoje gabarite. Najbolje da ostane na prozivanju preko tarabe :)

nikola drezgic

pre 3 godine

I jednom i drugom po tri meseca zabrane igranja da se malo ohlade.
(DEX, 27. januar 2021 15:43). Onda će Juve da ih prešiša..

BRE!

pre 3 godine

Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Stam nije mogao da smiri ni Vijeru zajedno sa Kinom.

Tifoso

pre 3 godine

Ovo je cuveni trash talking koji postoji u svakoj utakmici, samo je sad bez publike primetniji.
Cilj je isprovocirati protivnika i izbaciti ga iz koncentracije.
Ibra to ovde majstorski radi a Lukaku se primio i to je to.

R. Srpska

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Vidi da ti odgovorim po tom pitanju je meni jedan jako gotivan igrač neprikosnovena to je JOE BARTON on ima ono medju nogama što mnogi nemaju

Mace

pre 3 godine

Inter gol ne bi dao da Ibra nije dobio crveni.
Mnogo je bolja ekipa Milan i jos nisu ljudi kompletni.
Vidimo se 21.02. Milan ce da ih rasturi.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

@RG, pogledaj snimak ponovo. Ibra izbegava kontakt. Stoji po strani i ne usuđuje se da priđe bliže. Čak je i pobegao u svlačionicu.
(rebro, 27. januar 2021 13:42)

Mudro. Plasi se samog sebe i onog sto bi mogao uraditi samoproklamovanom "vudu vracu"...

TheTrashHero

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)
Ne zaboravi da Ibra ima crni pojas u tekvondou a ne fali mu kao klincu migrantu u Švedskoj ni ulice.

Xide

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

moje misljenje

pre 3 godine

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)

Koliko znam Ibrahimovic ima crni pojas u nekoj borilackoj vestini... tako da verujem da bi on bolje prosao u tom sukobu.

fer86

pre 3 godine

Kao netko tko je trenirao taekwondo i dogurao do crvenog pojasa,Ibra bi ovog lika lakocom nokautirao bez obzira na impozantne gabarite,nemojte se zavaravati.Da je rijec o tucnjavi di obojica nemaju pojma o borbi e tu bi se vec dalo raspravljati s obzirom na impozantnu snagu i mrgu kakav je Lukaku.Ali ovo vam nije film,di lika lupas a on ne pada.Lukaku ne bi stigao niti zamahnuti a ovaj bi ga vec poslao u carstvo snova.Kladionicarskim rijecnikom koef je 1,10 ali za Ibru.

komedija

pre 3 godine

mislim da su bili zasluzili obojica po crveni karton odma al ove sudije u italiji pojma nemaju.

gledam ove sezone svaku utakmicu prvih 6 timova i ni jednu utakmicu nije nijedan sudija sudio kako treba.

Masariko

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Sch..

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Iskreno bi bilo zanimljivo marketinški da uđu u oktogan da se odmere. Moje neko mišljenje i ako je Lukaku sigurno snažniji zbog konstitucije i u ringu bi tuko Zlatana ali u oktagonu bi bilo zanimljivije jer se koristi celo telo a znamo da je Ibra sa nogama jako opasan i tvrdim da bi ga dobio upravo nogama.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Inter najveci lopovi u Italiji. Napravili Kalčopoli da uniste sve konkurente da bi osvajali titule. Inter nikad vise do titule, jos koje kolo prvi i posle 3,4. mesto u ligi. Napred Juventus!!!

Tragikomedija

pre 3 godine

Započeo raspravu, prozivao nečiju majku i pravio se šmeker na kraju dok bi mu Lukaku u tom naletu besa verovatno glavu otkinuo i i dalje dođu ljudi ovde da ga podržavaju i brane u poslednjih par objava o ovome. Prelepo stvarno.

Маре

pre 3 godine

Лукаку је претерао, брате не уме да се скине, треба да буде кажњен, то су озбиљне претње.

Ћириличар

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!

macconi

pre 3 godine

klasican primitivizam...u svadji pominjanje majke i to bas na los nacin,u Ibrinoj glavi to je sve smekerski...naravno da ce to da isprovocira svakog...ali ovima sto im je Ibrahimovic smeker i sto misle da je najjaci,oni mi tek nisu jasni

marko

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.

Detelinarac

pre 3 godine

Kako se popalio Lukaku a Ibra ga lozi, iznervirao se i on vidi se ali lozi ovog kao lud hahaha neka, i ovo su cari fudbala, nije fuca balet ili opera....

Crazy Wolf

pre 3 godine

Nisam mogao verovati da će biti ovako uzbudljiv derbi. Inter je mogao deklasirati Milan. Da derbi bude za čistu 10ku pobrinuo se Eriksen lepoticom iz slobodnjaka.

specnaz

pre 3 godine

RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...
(korosavendz, 27. januar 2021 13:28)

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.

Idi begaj

pre 3 godine

Ma neka mu je odgovorio,ne baš pucaću ti u glavu ali bahatom Zlatanu je stao na put Lukaku.
Izađi sada na crtu Zlatane...
Lako je maltretirati slabije.
Lukaku kralju!

Buljko

pre 3 godine

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.
(box, 27. januar 2021 13:31) # Link komentara
U stand-up borbi računamo da Zlatan ima prednost zbog dužine ruku i pokretljivosti,ali cilj Lukakua bi bio verovatno parter....pretpostavljam da bi išao na obaranje i po cenu nekog udarca više da primi ,a tu bi Zlatan imao male šanse za borbu....opet ne znam kako bi se Zlatan izborio i sa razornim udarcima Lukakua nogom,mislim da bi ga urnisao sa jakim niskim udarcima po nogama i da Zlatan tu ne bi mogao mnogo toga da uradi,sve u svemu veliki favorit bi bio Romelo....moja procena 1.3 kvota na Lukakua a 2.8 na Zlatana

box

pre 3 godine

@RG

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.

korosavendz

pre 3 godine

@RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...

Neron

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123,

Nikad ti njemu brat biti neces. Kazem iz iskustva.

Azerot

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno

box

pre 3 godine

@RG

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.

marko

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.

Detelinarac

pre 3 godine

Kako se popalio Lukaku a Ibra ga lozi, iznervirao se i on vidi se ali lozi ovog kao lud hahaha neka, i ovo su cari fudbala, nije fuca balet ili opera....

Ћириличар

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!

Neron

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123,

Nikad ti njemu brat biti neces. Kazem iz iskustva.

Tragikomedija

pre 3 godine

Započeo raspravu, prozivao nečiju majku i pravio se šmeker na kraju dok bi mu Lukaku u tom naletu besa verovatno glavu otkinuo i i dalje dođu ljudi ovde da ga podržavaju i brane u poslednjih par objava o ovome. Prelepo stvarno.

Azerot

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno

macconi

pre 3 godine

klasican primitivizam...u svadji pominjanje majke i to bas na los nacin,u Ibrinoj glavi to je sve smekerski...naravno da ce to da isprovocira svakog...ali ovima sto im je Ibrahimovic smeker i sto misle da je najjaci,oni mi tek nisu jasni

fer86

pre 3 godine

Kao netko tko je trenirao taekwondo i dogurao do crvenog pojasa,Ibra bi ovog lika lakocom nokautirao bez obzira na impozantne gabarite,nemojte se zavaravati.Da je rijec o tucnjavi di obojica nemaju pojma o borbi e tu bi se vec dalo raspravljati s obzirom na impozantnu snagu i mrgu kakav je Lukaku.Ali ovo vam nije film,di lika lupas a on ne pada.Lukaku ne bi stigao niti zamahnuti a ovaj bi ga vec poslao u carstvo snova.Kladionicarskim rijecnikom koef je 1,10 ali za Ibru.

korosavendz

pre 3 godine

@RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...

Idi begaj

pre 3 godine

Ma neka mu je odgovorio,ne baš pucaću ti u glavu ali bahatom Zlatanu je stao na put Lukaku.
Izađi sada na crtu Zlatane...
Lako je maltretirati slabije.
Lukaku kralju!

Tifoso

pre 3 godine

Ovo je cuveni trash talking koji postoji u svakoj utakmici, samo je sad bez publike primetniji.
Cilj je isprovocirati protivnika i izbaciti ga iz koncentracije.
Ibra to ovde majstorski radi a Lukaku se primio i to je to.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

@RG, pogledaj snimak ponovo. Ibra izbegava kontakt. Stoji po strani i ne usuđuje se da priđe bliže. Čak je i pobegao u svlačionicu.
(rebro, 27. januar 2021 13:42)

Mudro. Plasi se samog sebe i onog sto bi mogao uraditi samoproklamovanom "vudu vracu"...

specnaz

pre 3 godine

RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...
(korosavendz, 27. januar 2021 13:28)

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.

Gde ja živim

pre 3 godine

Ibra može da se rodi u Švedskoj još 10 puta ostaće Balkanac. Sjajan fudbaler, čak mislim da je i dobar lik privatno, ali je lud 100 gradi. Ne treba zanemariti ni taekvondo. Za Lukakua već ne znam, ima ga i u širinu i u dužinu, a i brz je za svoje gabarite. Najbolje da ostane na prozivanju preko tarabe :)

TheTrashHero

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)
Ne zaboravi da Ibra ima crni pojas u tekvondou a ne fali mu kao klincu migrantu u Švedskoj ni ulice.

Crazy Wolf

pre 3 godine

Nisam mogao verovati da će biti ovako uzbudljiv derbi. Inter je mogao deklasirati Milan. Da derbi bude za čistu 10ku pobrinuo se Eriksen lepoticom iz slobodnjaka.

Zemun

pre 3 godine

Zaboravljaš crni pojas Zlatana.
Zaobići u širokom luku.
(Anfield, 27. januar 2021 13:50)

Gledam komentare brdo njih... Ima crni pojas. Jeste vi kad videli na ulici nekog da se bije na taj način? Na ulici ćete najpre videti MMA, krav magu i sve to što ima elemente ilične tuče. Naravno dobar bokser će pokušati da sve završi pre nekog klinča. Pravila ne postoje pa ćete videti poteze iz džudoa, džiju džice a najmanje karatea, to nikad video nisam osim udarac nogom pre nego što je i došlo do klinča. Niko se na ulici ne bije po pravilima. Jedino pravilo je da ti odeš na dve noge, povređen manje od protivnika. Tako da mi je smešno spominjanje crnog pojasa. Nije on ni Cikatić ni Šijan ni neki vrhunski borac. U ostalom i njima (čast im) im izuzetna brzina, sposobnost da zada seriju udaraca u prvom napadu i veliko iskustvo u tuči daje prednost a ne crni pojas. Gledao sam davno 90-ih u Zemunu na Novoj Galenici tuču lika karatiste koji je bio i drzavni reprezentativac u karateu i lokalnog momka Čilea za kog je važilo ono jak je kao bik. Oboje iste visine i to je bila najbolja fer tuča koju sam na ulici gledao. Nije tu bilo nikakvog karatea golo šibanje. Crnim pojasom možete da vežete paradajz za pritku, ulična tuča ima drugačija pravila.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Bože, pokačili se igrači na utakmici, zamisli. Pa je l to nešto nenormalno? Sad im skeniraju pokrete i analiziraju audio snimke da se zamlaćujemo s tim mesecima. Pa šta treba, da izađu na teren sa zastavicama duginih boja i da se kikoću i trepću okicama i da kažu upsić kad ne daj bože naprave faul ? Ovo je muška igra, ne pretvarajte je više u sport za mekušce!

netko

pre 3 godine

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.
(specnaz, 27. januar 2021 13:40)

jednom ce naleteti na neku budalu sto ga ne fema ni 10% pa ce da ga polome ko nikog dosad...
sa koliko se fudbalera ibra posvadjao ni sam on ne zna, ovi mladi su jaki i besni, a ibra nema 30 godina vise..ne mozes uvek cackati mecku pa se provlaciti, a ibra to radi vec godinama.

Marko

pre 3 godine

Najbolji su ovi sto dizu Ibrahimovica u nebesa zbog crnog pojasa niti su ga gledali ni videli ali znaju da ima crni pojas pa kao to je to odma,a na to sve jos i da ima taj pojas daleko je to od bilo kakve garancije za dobijanje nekog u fizickom sukobu.

ne znam

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.

Маре

pre 3 godine

Лукаку је претерао, брате не уме да се скине, треба да буде кажњен, то су озбиљне претње.

Marko Marković

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Jel realno koliko ljudi zaboravlja da je Ibra 40 godina star i da je igrao protiv njih već.. haha

drvobradi

pre 3 godine

@fer86
Tekvondo sistem pojaseva je blago receno, smešan. Bukvalno je moguće u 10toj godini zaraditi crni pojas, bez ijedne borbe, samo na forme. Ni takmicarski tekvondo nije nista bolji, sve je podređeno sportu, uopšte se ne koriste šake, o rvanju i greplingu da ne pričam.
Što se tiče Ibre, više mu znači odrastanje u Rosengardu nego tekvondo.

komedija

pre 3 godine

mislim da su bili zasluzili obojica po crveni karton odma al ove sudije u italiji pojma nemaju.

gledam ove sezone svaku utakmicu prvih 6 timova i ni jednu utakmicu nije nijedan sudija sudio kako treba.

Roki

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno
(Azerot, 27. januar 2021 13:55)

Kada padnu na zemlju i krene rvanje tesko da mu pojas znaci nesto.

Masariko

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Džimi

pre 3 godine

Crni pojas hahahahaha

Jedino koga bi u uličnoj tuči rado izbegao je bokser u dobroj formi. Sparingovao sam negde pred bombardovanje onako na ulici iz zezanja sa likom iz stare garde boksera. Imao sam 25 on oko 45. Možda bi on za dobrog boksera sa 25 bio lak plen. Ja sam imao osećaj da mi rebra lomi. Odakle mu tolika snaga u udarcu ne znam? Znam da u tuči sa svakim ko trenira nešto što se bazira na udarcima bolje iskoristiti masu i neke "podmukle" udarce. Zato se u zove ulična tuča. Drugi nivo su bile tuče na fer žestokih momaka. Oni su se strogo držali fer pleja baš zato da bi se tu sve završilo.

Xide

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

Miroslav Celic

pre 3 godine

Zakazite MMA meč ...svaki ce da da uzme po 50 milki narod da se smeje i loži, na kraju sve zadovoljni... Biće gledanije od recimo neke zimske Olimpijade ...Gledanowt meca preko milijardu ljudi...Narod voli šorku

Vetar u leđa..

pre 3 godine

(marko, 27. januar 2021 15:00)
Konor milijarder? Auuu al ga pretera, ne kazem da Ibra moze da kupi Konora i Habiba ali je Konor daleko od milijardera.....

BRE!

pre 3 godine

Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Stam nije mogao da smiri ni Vijeru zajedno sa Kinom.

Buljko

pre 3 godine

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.
(box, 27. januar 2021 13:31) # Link komentara
U stand-up borbi računamo da Zlatan ima prednost zbog dužine ruku i pokretljivosti,ali cilj Lukakua bi bio verovatno parter....pretpostavljam da bi išao na obaranje i po cenu nekog udarca više da primi ,a tu bi Zlatan imao male šanse za borbu....opet ne znam kako bi se Zlatan izborio i sa razornim udarcima Lukakua nogom,mislim da bi ga urnisao sa jakim niskim udarcima po nogama i da Zlatan tu ne bi mogao mnogo toga da uradi,sve u svemu veliki favorit bi bio Romelo....moja procena 1.3 kvota na Lukakua a 2.8 na Zlatana

Nexus

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.
(ne znam, 27. januar 2021 15:17)
Lijepo objašnjeno, pogotovo ovo o popularnosti. Neka se svako od ovih što komentarišu zapita koliko fudbalera a koliko MMA boraca znaju da nabroje.

Sch..

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Iskreno bi bilo zanimljivo marketinški da uđu u oktogan da se odmere. Moje neko mišljenje i ako je Lukaku sigurno snažniji zbog konstitucije i u ringu bi tuko Zlatana ali u oktagonu bi bilo zanimljivije jer se koristi celo telo a znamo da je Ibra sa nogama jako opasan i tvrdim da bi ga dobio upravo nogama.

R. Srpska

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Vidi da ti odgovorim po tom pitanju je meni jedan jako gotivan igrač neprikosnovena to je JOE BARTON on ima ono medju nogama što mnogi nemaju

CZ

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

Najkompletniji?Pretera ga brate,nije on ni u prvih 50.A sto se tice ibre i njegovih borbenih vestina,nisam bas siguran,da ne bi od Lukaka popio batine.

moje misljenje

pre 3 godine

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)

Koliko znam Ibrahimovic ima crni pojas u nekoj borilackoj vestini... tako da verujem da bi on bolje prosao u tom sukobu.

realno

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17) # Link komentara

Pregazio bi ga Romel kao plitak potok. Zlatan se izlozio da je neki tekvondista dok je maltretirao one pigmeje po klubovima. Cim je naleteo na cvrsto, odma neka distanca. Prvo Zapata pa Romel. Malo se on preracunao sa tim njegovim dziberskim ponasanjem.

nikola drezgic

pre 3 godine

I jednom i drugom po tri meseca zabrane igranja da se malo ohlade.
(DEX, 27. januar 2021 15:43). Onda će Juve da ih prešiša..

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Inter najveci lopovi u Italiji. Napravili Kalčopoli da uniste sve konkurente da bi osvajali titule. Inter nikad vise do titule, jos koje kolo prvi i posle 3,4. mesto u ligi. Napred Juventus!!!

zemunac

pre 3 godine

Dva idiota koji mi sledecih 10 godina ne bi prisli stadionu ni skolskoj sali
Isti su kao oni koji su se iz PM doselili ovde, a kao izbeglice pokrali rodno selo i buduci i sadasnji clanovi vlasti pokrali selo u koje su stigli, kojima je prva recenica: "Znas li ko sam ja", a druga "Mogu da te kupim"
Pusti takve da se ubiju medjusobno, manje budala na svetu
Niste nam trebali ni dolaziti

djedmedjed

pre 3 godine

Taj meč bi rado vidio ! Makar mislim da u uličnoj borbi pobjeđuje Zlatan. Držao bi ga na odstojanju i iskoristio trenutak nepažnje. Pred 3-4 godine sam noću na ulici s terase kafića u Minhenu vidio sukob Turčina (nabijen, ca. 185 cm, oko 110 kila ) i nekog Bosanca (poslije doznao pola Srbin, pola Hrvat, ca. 182-3 cm, oko 85 kg ). Turčina huška ženska, i ovaj trči za Bosancem, a ovaj naš korak nazad, korak lijevo, korak desno, dva-tri kratka u glavu cak-cak i opet ples, povuče se, krene, povuče se i opet dva-tri kratka. Kad ga je tako ošamutio, nokautirao ga je nasred ceste pred semaforom. A tip je samo boksač amater. Teško da bi Lukaku unatoč svojoj snazi mogao na ulici nešto protiv tekvando borca, pogotovo ako je doslovce odrastao na ulici poput Zlatana. A Zlajo zna sve te cake i spreman je na svakakv nered !

Neo@

pre 3 godine

Ej, ne mogu da se otmem utisku, ali meni sve ovo liči na iscenirano i priprema za neki Ultimejtfajt ili boks meč, u kojem bi se ova dvojica makljala!
Koja bi se tu para zavrtela zamislite...

Mace

pre 3 godine

Inter gol ne bi dao da Ibra nije dobio crveni.
Mnogo je bolja ekipa Milan i jos nisu ljudi kompletni.
Vidimo se 21.02. Milan ce da ih rasturi.

Latiničar

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!
(Ћириличар, 27. januar 2021 13:54)


U pravu si!

Ex sportista

pre 3 godine

Trenirao sam boks i tekvondo,intenzivno,uspešno,u Šapcu,gradu kvalitetnog sporta.Imao sam stotine uspešnih sparinga,medalja,protiv jačih i većih.Iako smo učeni da ne reagujemo na ulici,uglavnom smo branili slabije i žensko,nije bilo krvi već su nasilnici osećali da smo tvrd orah iako naizgled niže građe(177cm,73kg),odustajali bi.U jednoj odbrani devojke,nasilnik,krupniji i zastrasujuć,napao me,dobio je osnovni udarac(!!)iz tekvondoa u facu,i kroše u stomak,istovremeno razbijeni zubi,pad na zemlju,Ustaje,u drugom napadu nožem(!!!)dobio je udarac nogom u potkolenice i čišćenje,Ustaje i odustaje pruža ruku pomirenja ali je ne prihvatam jer drži nož nisko.Odustaje ,odlazi.Ibra se nije uplašio već se uzdržao da ga ne polomi ,to je tako kod tekvondista boksera..na ulici bi Ibri(koji iako 40god )samo bilo lakše i preglednije.Sila glupog crnca bi se bi bila obrnuto proporcionalna njegovoj nameri da se zaleti i uputi udarce a 2Xproporcionalna sili kojom bi tresnuo o pod,i to od dva tri vezana tekvondo direkta.

Pjanic sa tri zuta

pre 3 godine

Oguchi Onyewu pozdravio Zlatana. :)))) Ako neko ne zna, to je tip koji je Ibrahimovicu tekvondisti polomio rebra u tuci dok su igrali u Milanu. Naleteo Zlatan na pogresnog...

marko

pre 3 godine

@Xide

Ne lupetaj, ako nisi u stanju da shvatiš suštinu jednog komentara od par rečenica, treba da ti učiteljica vrati pare. Sve sam lepo objasnio šta, kako, i zbog čega. Da ne govorim o tome da si se tek nalupetao da ima više novca od ove dvojice, budući da je Konor milijarder.

Posmatrac

pre 3 godine

@rebro Kako se uvek javlaju neke sisice, koje bi kao isprasile skolovane borce, a nikad ih nema na crti... sisice... da, da, skolovani borac se bas sprema i ceka...e sisice, sisice, nisi ti video borbu...

rebro

pre 3 godine

Čitam sve neke tekvondoke, karatisti, nindže, samuraji. Svi bi popili beton u uličnoj tuči. Svi do jednog. Šta će tekvondoka? Da stane u gard i namešta se ko tetka na neriočagi. Dotle ga drugi pukne pesnajom u vilicu i slomi istu. Kraj priče, a ti se i dalje nameštaj.

marko

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.

Idi begaj

pre 3 godine

Ma neka mu je odgovorio,ne baš pucaću ti u glavu ali bahatom Zlatanu je stao na put Lukaku.
Izađi sada na crtu Zlatane...
Lako je maltretirati slabije.
Lukaku kralju!

Tragikomedija

pre 3 godine

Započeo raspravu, prozivao nečiju majku i pravio se šmeker na kraju dok bi mu Lukaku u tom naletu besa verovatno glavu otkinuo i i dalje dođu ljudi ovde da ga podržavaju i brane u poslednjih par objava o ovome. Prelepo stvarno.

Buljko

pre 3 godine

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.
(box, 27. januar 2021 13:31) # Link komentara
U stand-up borbi računamo da Zlatan ima prednost zbog dužine ruku i pokretljivosti,ali cilj Lukakua bi bio verovatno parter....pretpostavljam da bi išao na obaranje i po cenu nekog udarca više da primi ,a tu bi Zlatan imao male šanse za borbu....opet ne znam kako bi se Zlatan izborio i sa razornim udarcima Lukakua nogom,mislim da bi ga urnisao sa jakim niskim udarcima po nogama i da Zlatan tu ne bi mogao mnogo toga da uradi,sve u svemu veliki favorit bi bio Romelo....moja procena 1.3 kvota na Lukakua a 2.8 na Zlatana

Detelinarac

pre 3 godine

Kako se popalio Lukaku a Ibra ga lozi, iznervirao se i on vidi se ali lozi ovog kao lud hahaha neka, i ovo su cari fudbala, nije fuca balet ili opera....

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Inter najveci lopovi u Italiji. Napravili Kalčopoli da uniste sve konkurente da bi osvajali titule. Inter nikad vise do titule, jos koje kolo prvi i posle 3,4. mesto u ligi. Napred Juventus!!!

fer86

pre 3 godine

Kao netko tko je trenirao taekwondo i dogurao do crvenog pojasa,Ibra bi ovog lika lakocom nokautirao bez obzira na impozantne gabarite,nemojte se zavaravati.Da je rijec o tucnjavi di obojica nemaju pojma o borbi e tu bi se vec dalo raspravljati s obzirom na impozantnu snagu i mrgu kakav je Lukaku.Ali ovo vam nije film,di lika lupas a on ne pada.Lukaku ne bi stigao niti zamahnuti a ovaj bi ga vec poslao u carstvo snova.Kladionicarskim rijecnikom koef je 1,10 ali za Ibru.

macconi

pre 3 godine

klasican primitivizam...u svadji pominjanje majke i to bas na los nacin,u Ibrinoj glavi to je sve smekerski...naravno da ce to da isprovocira svakog...ali ovima sto im je Ibrahimovic smeker i sto misle da je najjaci,oni mi tek nisu jasni

zemunac

pre 3 godine

Dva idiota koji mi sledecih 10 godina ne bi prisli stadionu ni skolskoj sali
Isti su kao oni koji su se iz PM doselili ovde, a kao izbeglice pokrali rodno selo i buduci i sadasnji clanovi vlasti pokrali selo u koje su stigli, kojima je prva recenica: "Znas li ko sam ja", a druga "Mogu da te kupim"
Pusti takve da se ubiju medjusobno, manje budala na svetu
Niste nam trebali ni dolaziti

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

@RG, pogledaj snimak ponovo. Ibra izbegava kontakt. Stoji po strani i ne usuđuje se da priđe bliže. Čak je i pobegao u svlačionicu.
(rebro, 27. januar 2021 13:42)

Mudro. Plasi se samog sebe i onog sto bi mogao uraditi samoproklamovanom "vudu vracu"...

box

pre 3 godine

@RG

Bilo bi interesantno, Lukaku je jak kao zemlja ima opasne gabarite i deluje srcano. Sa druge strane tu je Zlatan koji je nesto visi ali deluje fizicki spretnije, kao macka, deluje mi da ima veci sklill za tucu pri tome je nekako lud, ne afektivan vec pomalo lud...rodjen je za gladiatora. Iako je Lukaku mladji i verovatno sanzniji ipak prednost Zlatanu.

realno

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17) # Link komentara

Pregazio bi ga Romel kao plitak potok. Zlatan se izlozio da je neki tekvondista dok je maltretirao one pigmeje po klubovima. Cim je naleteo na cvrsto, odma neka distanca. Prvo Zapata pa Romel. Malo se on preracunao sa tim njegovim dziberskim ponasanjem.

Neron

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123,

Nikad ti njemu brat biti neces. Kazem iz iskustva.

CZ

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

Najkompletniji?Pretera ga brate,nije on ni u prvih 50.A sto se tice ibre i njegovih borbenih vestina,nisam bas siguran,da ne bi od Lukaka popio batine.

Маре

pre 3 godine

Лукаку је претерао, брате не уме да се скине, треба да буде кажњен, то су озбиљне претње.

specnaz

pre 3 godine

RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...
(korosavendz, 27. januar 2021 13:28)

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.

Ћириличар

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!

Azerot

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno

Xide

pre 3 godine

Preterao ga je Ibrahim, većeg egocentrika među sportistima nema. Nije mi jasno da ima toliko obožavaoca, a realno, sklon je vređanju i omalovažavanju drugih (sa)igrača, namernim startovima koji mogu ozbiljno da povrede čoveka. Jedva čeka da se sa nekim posvađa i eventualno potuče. Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19)

Ovde svakvavi ljudi komentarisu to je cudo jedno!Po kojoj logici bi Ibrahimovic trebao da ide u MMA?Jesi ti svestan o cemu pricas pa taj isti Ibrahimovic moze da kupi i Conora i Habiba zajedno a oni vaze za najvece Zvezde MMA!Sto bi se lomio u MMA?Inace jedinsten Fudbaler svi ljudi koji dugo prate fudbal znaju o cemu pricam!Covek od 2 metara koji tako kontrolise loptu i ima njegovu brzinu i fizikalije je pravo cudo!Vervovatno najkompletniji Fudbaler ikada!

Marko

pre 3 godine

Najbolji su ovi sto dizu Ibrahimovica u nebesa zbog crnog pojasa niti su ga gledali ni videli ali znaju da ima crni pojas pa kao to je to odma,a na to sve jos i da ima taj pojas daleko je to od bilo kakve garancije za dobijanje nekog u fizickom sukobu.

korosavendz

pre 3 godine

@RG mozda su tu negde po snazi (vrv je Lukaku i u maloj prednosti) ali Ibra ima crni pojas, zaboravio sam u kojoj borilackoj vestini, tako da je jedini nacin da i Lukaku ima nesto slicno. Sto nema veze sa ponasanjem na terenu, samo kazem, ne znam fudbalera koji bi mogao na fer se Ibrom, imajuci fizicke predispozicije i crni pojas u vidu...

Crazy Wolf

pre 3 godine

Nisam mogao verovati da će biti ovako uzbudljiv derbi. Inter je mogao deklasirati Milan. Da derbi bude za čistu 10ku pobrinuo se Eriksen lepoticom iz slobodnjaka.

marko

pre 3 godine

@Xide

Ne lupetaj, ako nisi u stanju da shvatiš suštinu jednog komentara od par rečenica, treba da ti učiteljica vrati pare. Sve sam lepo objasnio šta, kako, i zbog čega. Da ne govorim o tome da si se tek nalupetao da ima više novca od ove dvojice, budući da je Konor milijarder.

Ex sportista

pre 3 godine

Trenirao sam boks i tekvondo,intenzivno,uspešno,u Šapcu,gradu kvalitetnog sporta.Imao sam stotine uspešnih sparinga,medalja,protiv jačih i većih.Iako smo učeni da ne reagujemo na ulici,uglavnom smo branili slabije i žensko,nije bilo krvi već su nasilnici osećali da smo tvrd orah iako naizgled niže građe(177cm,73kg),odustajali bi.U jednoj odbrani devojke,nasilnik,krupniji i zastrasujuć,napao me,dobio je osnovni udarac(!!)iz tekvondoa u facu,i kroše u stomak,istovremeno razbijeni zubi,pad na zemlju,Ustaje,u drugom napadu nožem(!!!)dobio je udarac nogom u potkolenice i čišćenje,Ustaje i odustaje pruža ruku pomirenja ali je ne prihvatam jer drži nož nisko.Odustaje ,odlazi.Ibra se nije uplašio već se uzdržao da ga ne polomi ,to je tako kod tekvondista boksera..na ulici bi Ibri(koji iako 40god )samo bilo lakše i preglednije.Sila glupog crnca bi se bi bila obrnuto proporcionalna njegovoj nameri da se zaleti i uputi udarce a 2Xproporcionalna sili kojom bi tresnuo o pod,i to od dva tri vezana tekvondo direkta.

Sch..

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Iskreno bi bilo zanimljivo marketinški da uđu u oktogan da se odmere. Moje neko mišljenje i ako je Lukaku sigurno snažniji zbog konstitucije i u ringu bi tuko Zlatana ali u oktagonu bi bilo zanimljivije jer se koristi celo telo a znamo da je Ibra sa nogama jako opasan i tvrdim da bi ga dobio upravo nogama.

netko

pre 3 godine

Tekvondo.....pocepao bi ga Ibra kao svinja masan džak.
(specnaz, 27. januar 2021 13:40)

jednom ce naleteti na neku budalu sto ga ne fema ni 10% pa ce da ga polome ko nikog dosad...
sa koliko se fudbalera ibra posvadjao ni sam on ne zna, ovi mladi su jaki i besni, a ibra nema 30 godina vise..ne mozes uvek cackati mecku pa se provlaciti, a ibra to radi vec godinama.

Mace

pre 3 godine

Inter gol ne bi dao da Ibra nije dobio crveni.
Mnogo je bolja ekipa Milan i jos nisu ljudi kompletni.
Vidimo se 21.02. Milan ce da ih rasturi.

Marko Marković

pre 3 godine

Velika podrška za brata Lukakua, dosta je Ibrahimovića više. Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Jel realno koliko ljudi zaboravlja da je Ibra 40 godina star i da je igrao protiv njih već.. haha

Zemun

pre 3 godine

Zaboravljaš crni pojas Zlatana.
Zaobići u širokom luku.
(Anfield, 27. januar 2021 13:50)

Gledam komentare brdo njih... Ima crni pojas. Jeste vi kad videli na ulici nekog da se bije na taj način? Na ulici ćete najpre videti MMA, krav magu i sve to što ima elemente ilične tuče. Naravno dobar bokser će pokušati da sve završi pre nekog klinča. Pravila ne postoje pa ćete videti poteze iz džudoa, džiju džice a najmanje karatea, to nikad video nisam osim udarac nogom pre nego što je i došlo do klinča. Niko se na ulici ne bije po pravilima. Jedino pravilo je da ti odeš na dve noge, povređen manje od protivnika. Tako da mi je smešno spominjanje crnog pojasa. Nije on ni Cikatić ni Šijan ni neki vrhunski borac. U ostalom i njima (čast im) im izuzetna brzina, sposobnost da zada seriju udaraca u prvom napadu i veliko iskustvo u tuči daje prednost a ne crni pojas. Gledao sam davno 90-ih u Zemunu na Novoj Galenici tuču lika karatiste koji je bio i drzavni reprezentativac u karateu i lokalnog momka Čilea za kog je važilo ono jak je kao bik. Oboje iste visine i to je bila najbolja fer tuča koju sam na ulici gledao. Nije tu bilo nikakvog karatea golo šibanje. Crnim pojasom možete da vežete paradajz za pritku, ulična tuča ima drugačija pravila.

Masariko

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Roki

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Lukaku je krupan ali Ibra ima crni pojas tako da Ibra verovatno
(Azerot, 27. januar 2021 13:55)

Kada padnu na zemlju i krene rvanje tesko da mu pojas znaci nesto.

rebro

pre 3 godine

Čitam sve neke tekvondoke, karatisti, nindže, samuraji. Svi bi popili beton u uličnoj tuči. Svi do jednog. Šta će tekvondoka? Da stane u gard i namešta se ko tetka na neriočagi. Dotle ga drugi pukne pesnajom u vilicu i slomi istu. Kraj priče, a ti se i dalje nameštaj.

TheTrashHero

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)
Ne zaboravi da Ibra ima crni pojas u tekvondou a ne fali mu kao klincu migrantu u Švedskoj ni ulice.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Bože, pokačili se igrači na utakmici, zamisli. Pa je l to nešto nenormalno? Sad im skeniraju pokrete i analiziraju audio snimke da se zamlaćujemo s tim mesecima. Pa šta treba, da izađu na teren sa zastavicama duginih boja i da se kikoću i trepću okicama i da kažu upsić kad ne daj bože naprave faul ? Ovo je muška igra, ne pretvarajte je više u sport za mekušce!

djedmedjed

pre 3 godine

Taj meč bi rado vidio ! Makar mislim da u uličnoj borbi pobjeđuje Zlatan. Držao bi ga na odstojanju i iskoristio trenutak nepažnje. Pred 3-4 godine sam noću na ulici s terase kafića u Minhenu vidio sukob Turčina (nabijen, ca. 185 cm, oko 110 kila ) i nekog Bosanca (poslije doznao pola Srbin, pola Hrvat, ca. 182-3 cm, oko 85 kg ). Turčina huška ženska, i ovaj trči za Bosancem, a ovaj naš korak nazad, korak lijevo, korak desno, dva-tri kratka u glavu cak-cak i opet ples, povuče se, krene, povuče se i opet dva-tri kratka. Kad ga je tako ošamutio, nokautirao ga je nasred ceste pred semaforom. A tip je samo boksač amater. Teško da bi Lukaku unatoč svojoj snazi mogao na ulici nešto protiv tekvando borca, pogotovo ako je doslovce odrastao na ulici poput Zlatana. A Zlajo zna sve te cake i spreman je na svakakv nered !

R. Srpska

pre 3 godine

Cisto iz znatiželje, zanima me ko bi bio jači? Tu su negde.
(RG, 27. januar 2021 13:17)

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)

Vidi da ti odgovorim po tom pitanju je meni jedan jako gotivan igrač neprikosnovena to je JOE BARTON on ima ono medju nogama što mnogi nemaju

Neo@

pre 3 godine

Ej, ne mogu da se otmem utisku, ali meni sve ovo liči na iscenirano i priprema za neki Ultimejtfajt ili boks meč, u kojem bi se ova dvojica makljala!
Koja bi se tu para zavrtela zamislite...

Tifoso

pre 3 godine

Ovo je cuveni trash talking koji postoji u svakoj utakmici, samo je sad bez publike primetniji.
Cilj je isprovocirati protivnika i izbaciti ga iz koncentracije.
Ibra to ovde majstorski radi a Lukaku se primio i to je to.

ne znam

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.

nikola drezgic

pre 3 godine

I jednom i drugom po tri meseca zabrane igranja da se malo ohlade.
(DEX, 27. januar 2021 15:43). Onda će Juve da ih prešiša..

moje misljenje

pre 3 godine

Fizičke obračune uglavnom dobija onaj ko je luđi a ne nužno onaj ko je jači. Pogotovu ako su po snazi i predispozicijama slični. A mislim da ovde nije sporno ko je luđi. :)
(Masariko, 27. januar 2021 14:11)

Koliko znam Ibrahimovic ima crni pojas u nekoj borilackoj vestini... tako da verujem da bi on bolje prosao u tom sukobu.

Džimi

pre 3 godine

Crni pojas hahahahaha

Jedino koga bi u uličnoj tuči rado izbegao je bokser u dobroj formi. Sparingovao sam negde pred bombardovanje onako na ulici iz zezanja sa likom iz stare garde boksera. Imao sam 25 on oko 45. Možda bi on za dobrog boksera sa 25 bio lak plen. Ja sam imao osećaj da mi rebra lomi. Odakle mu tolika snaga u udarcu ne znam? Znam da u tuči sa svakim ko trenira nešto što se bazira na udarcima bolje iskoristiti masu i neke "podmukle" udarce. Zato se u zove ulična tuča. Drugi nivo su bile tuče na fer žestokih momaka. Oni su se strogo držali fer pleja baš zato da bi se tu sve završilo.

Gde ja živim

pre 3 godine

Ibra može da se rodi u Švedskoj još 10 puta ostaće Balkanac. Sjajan fudbaler, čak mislim da je i dobar lik privatno, ali je lud 100 gradi. Ne treba zanemariti ni taekvondo. Za Lukakua već ne znam, ima ga i u širinu i u dužinu, a i brz je za svoje gabarite. Najbolje da ostane na prozivanju preko tarabe :)

komedija

pre 3 godine

mislim da su bili zasluzili obojica po crveni karton odma al ove sudije u italiji pojma nemaju.

gledam ove sezone svaku utakmicu prvih 6 timova i ni jednu utakmicu nije nijedan sudija sudio kako treba.

BRE!

pre 3 godine

Jap Stam i Tomas Gravesen da ga spuste na zemlju malo
(123, 27. januar 2021 13:14)

Stam nije mogao da smiri ni Vijeru zajedno sa Kinom.

Miroslav Celic

pre 3 godine

Zakazite MMA meč ...svaki ce da da uzme po 50 milki narod da se smeje i loži, na kraju sve zadovoljni... Biće gledanije od recimo neke zimske Olimpijade ...Gledanowt meca preko milijardu ljudi...Narod voli šorku

Vetar u leđa..

pre 3 godine

(marko, 27. januar 2021 15:00)
Konor milijarder? Auuu al ga pretera, ne kazem da Ibra moze da kupi Konora i Habiba ali je Konor daleko od milijardera.....

drvobradi

pre 3 godine

@fer86
Tekvondo sistem pojaseva je blago receno, smešan. Bukvalno je moguće u 10toj godini zaraditi crni pojas, bez ijedne borbe, samo na forme. Ni takmicarski tekvondo nije nista bolji, sve je podređeno sportu, uopšte se ne koriste šake, o rvanju i greplingu da ne pričam.
Što se tiče Ibre, više mu znači odrastanje u Rosengardu nego tekvondo.

Pjanic sa tri zuta

pre 3 godine

Oguchi Onyewu pozdravio Zlatana. :)))) Ako neko ne zna, to je tip koji je Ibrahimovicu tekvondisti polomio rebra u tuci dok su igrali u Milanu. Naleteo Zlatan na pogresnog...

Nexus

pre 3 godine

Trebao bi da zna, da to što radi je zloupotreba poznavanja borilačkih veština nad slabijima, sebi ravnima nije baš toliko hrabar. Ako već ima taj nagon za tučom, zašto nije otišao u MMA? Mislim da ga je strah.
(marko, 27. januar 2021 13:19) sigurno je zbog toga. Ili mozda zato sto je u fudbalu jedan od najboljih vec 20ak godina, i sto za mesec zaradi vise nego MMA borci za 10 godina. A i poznatiji je 100 puta od svih njih zajedno. Ne branim ga, kazem realno.
(ne znam, 27. januar 2021 15:17)
Lijepo objašnjeno, pogotovo ovo o popularnosti. Neka se svako od ovih što komentarišu zapita koliko fudbalera a koliko MMA boraca znaju da nabroje.

Posmatrac

pre 3 godine

@rebro Kako se uvek javlaju neke sisice, koje bi kao isprasile skolovane borce, a nikad ih nema na crti... sisice... da, da, skolovani borac se bas sprema i ceka...e sisice, sisice, nisi ti video borbu...

Latiničar

pre 3 godine

Највећу грешку је направио судија!
Почетак препирке - жути картон. (то је у реду)
Препирка се наставља - црвени картон!

Нек се бију у тунелу... Ово је катастрофа за фудбал!
(Ћириличар, 27. januar 2021 13:54)


U pravu si!