Petak, 15.01.2021.

08:00

Dominacija Jokića – novim tripl-dablom "poništio" rafal Karija! VIDEO

Još jednom je Nikola Jokić "zvezda večeri" u NBA ligi, pošto je nastavio da dominira i beleži tripl-dabl učinke u novoj sezoni.

Izvor: SS

Dominacija Jokiæa – novim tripl-dablom "poništio" rafal Karija! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

//,

pre 3 godine

Bolji mi je dabl dabl sa +30 PPG nego tripledable sa 25PPG ili manje
a pogotovo -20 PPG. Ono 10/10/10 i ne racunam. ipak su oni multimilioneri.

bradina

pre 3 godine

Bravo kvalitet komentara se poboljsava,nema toliko hejtera,trolova.Pritom
izvrsna ekspertiza "Pre Zdere" koji sam odavno zapazio i iscekujem jos da se vrate neki koje sam sa zadovoljstvom citao.Tako bi zeleo da se ubuduce komentarise na ovom portalu a ne kao poneki put kad se neki komentari bave vankosarkaskim budalastinama.
Cini li vam se da je Marej u krizi!?Mislim da je odigrao jednu dobru krstenu utakmicu do sada.Ma nema vise takvih bekova kao sto su bili Nes i Ajverson,spala slika na Kris Pola i Ronda.Svidja mi se igra naseg "klinca" Polusevskog u zadnjoj utakmici.Doncic ipak i dalje dominantaniji od svih bekova iako se Stefi budi,ali Dalas moze da bude kost u grlu svima.Sa nestrpljenjem ocekujem vecerasnji duel u Milvokiju.Generalno mnogo izjednacena liga u obe konferencije izuzev sto se Lejkersi polako izdvajaju na Zapadu.Denver najzad u prvih osam (na 7.mestu)ali uz pratioce na gomili sa isti ishodom.50% ucinak u prvih 12 utaknmica i nije lose,a utisak je da je moglo daleko bolje pogotovo u utakmicama sa Sakramentom.
Povreda Nurkica i odsustvo od nekoliko nedelja uzdrmala je "Barklijevog favorita" tim Portlanda ali imaju lagan raspored u sledecim kolima pa se nece toliko osetiti,ali da vidim.Na Istoku Fila ipak odskace kad su kompletni,Milvoki daleko od proslogodisnje serije,Boston u krizi zbog povrede Tajtuma,a za Bruklina cemo o nekom sudu sacekati posle par utakmica.Iz zasede vreba Sabonisova Indijana ,dok je veliko razocaranje Majami!Istocna trka uzbudljivija!

Pera

pre 3 godine

Osim sto ima TD u proseku, vodi NBA sa 5 TD, a i po broju asistencija, cetvrti je po ukradenim loptama! To je vazan deo njegove igre, brze, veste ruke u kombinaciji sa tim da vidi potez dalje od ostalih. Juce je imao tri, imao bi bar jos dve ali su mu sudili (nepostojece) faulove. Zbog toga je manje igrao u prvom poluvremenu, a i bio manje agresivan. Centar koji u reketu krade lopte bekovima!

maSi

pre 3 godine

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.
(u točki, 15. januar 2021 08:18)

Izgleda da nikada nisi gledao Jokićev šuterski trening. Istina je da ima Jokić meku ruku, ali ima i neverovatnu posvećenost dodatnom treningu.

bmiles

pre 3 godine

bez ikakve sumnje najbolji centar u ovom trenutku u NBA a vi pisite sta hocete.Sinoc sam zapisavao njegove asistencije(nije me mrzelo) i pratio usput sta pise ESPN na svojoj tabli statistike posle svake akcije.Zacudilo me da vise ne pisu asistencije ako igrac koji je dobio loptu driblingom ide pod kos i poentira ili sutira sa distance!Dakle nije istina da se asistencije pisu u takvim slucajevima.Kad se zavrsila utakmica pogledam na moj spisak i ustanovim da od 24 pasa koji je Jookic uputio za asistenciju samo su 10 bile uspesne,pritom 6 onih neuspesnih izvodjena su bacanja.Neverovatno kako Jokic kontrolise igru te nije cudo(a niste to objavili) kakav je kompliment posle poraza od Bruklina jedan od najboljih plej mejkera u istoriji,sadasnji trener Bruklina rekao o Jokicu i njegovoj igri.Jedna recenica u nizu komplimenata me je fascinirala!Rekao je da je imao utisak da je on na terenu gledajuci Nikolu!Sto je jos pohvalnije u emisiji posle utakmice Ser Carls je pitao kako izdrzava da ima toliko loptu u rukama i dali se trosi mnogo?Nasta mu je Jokic odgovorio da je to njegova igra da doprinese pobedi i razigra saigrace.Sekil i Keni Smit su bili odusevljeni uz ono neizbezno Sekovu salu sa "spasiba" na kraju nasmejavsi sve u studiju i Nikolu!Izvrsna partija uz konstataciju da malo osecam ljubomoru od strane Mareja(ispravite me ako gresim) za Bartona moram reci da se polako popravlja iako mislim povratkom Portera i Herisa Denver treba da razmisljao trejdu,sto i on uvidja.

maSi

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.
(youtube.com/user/makojaglupost, 15. januar 2021 10:52)

Гледам ја сваку. Мареј и Бартон муче се на паркету као дављеници, када је на клупи Јокић.

Žeks

pre 3 godine

@Beks
Prijatelju, kao da si zalutao na ove stranice, ili pratiš komentare od nedavno. To što ti tvrdiš za naše negiranje i "spuštanje" tuđih uspeha je istina ali samo kao posledica negiranja i omalovažavanja bilo kakvog uspeha sportista iz Srbije. Svakakvi likovi leče ovde komplekse veće vrednosti.

Beks

pre 3 godine

Neverovatno je koliko mi imamo potrebe da spustimo druge da bi uzdigli nase,a bunimo se kada smo mi navodno na udaru nekog. Ovde neko proziva Embida za sinocnu ststistiku koji nije ni igrao u blow outu,proziva se Davis kako je jednom vodio New Orleans u playoff,samo cu reci da su dva puta ispali od kasnijih sampiona Wariorsa,da ih ne bi Jokic mozda izbacio sa New Orleansom? Davis i Pelikansi su pocistili Portland u playoffu od kojih je Denver ispao sezonu kasnije. Ispada da se samo asistencijama moze predvoditi ekipa. Dwight Howard je kao centar Orlanda dugo drzao taj tim u vrhu,igrali su i Finale nba lige,a on dominirao vrhunskom odbranom i ucinkom u napadu,odmah nakon sto je otisao iz Orlanda oni su bili jedan od najlosijih timova i daleko od playoffa sledece sezone.

bataraka

pre 3 godine

@Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom
(zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 15. januar 2021 08:32)
U pravu si 100%, a ja bih jos dodao i da ima uticaj kriterijum sudjenja. Jokic jos uvek nema postovaje kod sudija, kao sto imaju neke druge super zvezde. I ne znam da li ce ikad imati, mozda zato sto se ne eksponira dovoljno ili sto je iz male fransize. To se vidi kakve mu faulove sviraju, i kakave ne sviraju na njemu. Kad bi igrao odbranu na full stalno, verovatno bi svaki mec zavrsio pre cetvrte cetvrtine, i naravno plus istrosenost, kad se vidi da igra najvise od svih vaznih igraca u svojim timovima.

Milan S

pre 3 godine

Pozdrav! Da li mi neko moze reci koliko Jokara ima TD do sada u karijeri i koliko mu fali do rekorda? Neverovatan igrac
(Lazar, 15. januar 2021 12:27
ima 47 a do rekorda nu treba jos 135

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Je l i dalje pitanje koji je najbolji centar u ligi?
(76er, 15. januar 2021 11:56)l

Ne, zna se da je to onaj iz Lejkersa.

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Lako je pobediti Voriore koji nisu onako jaki kao onda kad su bili sampioni (otisli im mnogo bitni igraci poput Boguta), neka Jokic ponisti pojacane Bruklin Netse ili Lejkerse. Ovo je isto kao kad bi Luka Jovic dao gol(ove) za pobedu nad Bielefeldom ili Salkeom.

Pero

pre 3 godine

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.
(Milan, 15. januar 2021 10:38)

To sto je presedeo jednu cetvrtinu nije nista neobicno za centra koji igra svaku utakmicu. Vecu minutazu od njega na 5ici imaju samo Sabonis i Randle, a oni uglavnom mnogo manje trce od njega kada su na parketu jer igraju klasicnu centarsku ulogu.
Ti si jedan od onih verovatno koji odgleda highlightse i procita statistiku. Da gledas utakmice bilo bi ti ociglednije.

sima

pre 3 godine

Zasto ne pominjete sada da je Denver naporavio 15+ kada je Jokic u drugoj cetvrtini bio na klupi. Protiv Bruklina su pukli u trecoj kada je on igrao celu.
Nece bas biti da je Denver u kanalu kad he frljoka na klupi.

kejt_winslet

pre 3 godine

Daj malo poradi na izgledu (fizickom). Kosarku "kidas". Nista iz zle namere, cisto da pokazemo tim Amerika ko smo i sta smo :D Srpkinja ;)
(IVANA, 15. januar 2021 10:48)

Davno nisam procitao nebulozniji komentar...

youtube.com/user/makojaglupost

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.

Milan

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.
(Pero, 15. januar 2021 09:09)

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.

Marko

pre 3 godine

Nikola Jokicu znaj samo da zivis san svakog Srbina!!! I fudbal i tenis sve je to ok, ali mi Srbi se najvise lozimo na taj basket a posebno na NBA!! I ti odes tamo u tu Ameriku i i budes najbolji igrac na svetu ove sezone, sa najboljom statistikom i partijama do sad...
Jezivo...budi svestan ovoga kad svaki put izadjes na teren.

Bocko

pre 3 godine

Ovog puta klupa dobra. Do sada najbolja partija Milsapa u sezoni. Denver promasio bar 15 otvorenih trojki. Bol - Bol ima sjajne poteze, ali i serije gresaka. Nema veze, mlad je. Marej mora bolje. Izgledalo je da ponovo gledamo starog Herisa, kada ga je stigla povreda. Sa njim i MPJ pojacava se rotacija ( valjda i kvalitet ). O Jokicu je sve receno, osim da je imao i tri ukradene lopte.

Keynes

pre 3 godine

Bravo! Medjutim, ako zeli MVP(a treba da zeli i neshvatljivo je da nema to kao cilj), mora da pojaca poene. Nije doboljno 23. Mora ici preko 25 svako vece. Prosek treba da bude 25+ poena(28 npr), 10+ skokova i 8+ assist po mecu. I to je da se nada... Jer zavisi kakve ce drugi imati proseke. Pritom je vazno da Denver bude dobro plasiran i da pobedjuje.

Pero

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.

Goks

pre 3 godine

Jokić, stavio tačku na pitanje Amera, ko je najbolji, Embid ili Dejvis. Onako lagano, sa 50 - 60 posto snage. Laganica, somborski...čemu žurba.

asdfg0987

pre 3 godine

Kolika je kvota na ozbiljnim svetskim kladionicama da ce Nikola da ima kvadrupl dabl u ovoj sezoni?
Samo da se pogodi neka utakmica sa produzetkom i eto njega na 20+ poena, 15 skokova, 12 asistencija i 10 ukradenih lopti ili blokada.

Nenad

pre 3 godine

Neverovatno je sa kakvom lakocom on igra, bez forsiranja, elegantno, pametno i prelepo.
Kad pogledas tacno se vidi da prodaje pola fora sa ulicnog basketa koje je igrao u Somboru kao klinac, ali u pravo u tome i jeste stvar, neko bi rekao da je to lako, ali rec je o veoma inteligentnom momku i ovo ne moze svako. Meni je ovo druga dimenzija, ja ovo nisam vidjao ranije ni u Evropi ni kod nas ni u NBA, jednostavno prelepo ga je gledati. Asistencije, sutevi sa jedne noge, preciznost, trojke, pokretljivost, sve je na neverovatnom nivou. Ne znam sta mislite, ali eksplozivniji je Jokara ove godine sto je isto divno, a sa druge strane jako skroman momak, prosto ponos za sve nas kako divnog ambasadora nase zemlje imamo u NBA.

Kikujiro

pre 3 godine

Jokić odličan u odbrani, fenimenalan u napodu, inače sada je treći u NBA po ukradenim loptama, do ove utakmice imao je 43% šut za tri, tako da sramota za "opet" licemerje. Posle 12 utakmica Jokić je i dalje MVP

Šta je sa ovim čovekom, Marej super star, maksimalan uhovor, 33% šut iz igre, priča se da igra povredjen, a igra 35 minuta po utakmici.

Najbolji centar lige Embid 9 poena, 5 skokova, 1 asistencija, 3 izgubljene lopte.

Klipersi su drugi sa 8-4, Denver sedmi sa 6-6, nekoliko uzastopnih pobeda i idu na drugo, treće mesto, MPJ ima koronu a šta je sa Herisom, već drugu utakmicu propušta iz nepoznatih ličnih razloga.

Sledeća je Juta, očekujemo da Gober najbolji defanzivac medju centrima zaustavi Jokića, da ga spusti na 9 poena, i 4 asistencije.

grof

pre 3 godine

Kako je naš brat zakucao iza glave, ni sam nije bio svestan šta je uradio. Samo kidaj doktore, ako Denver bude imao preko 50 pobeda, a ti ne budeš dobio MVP sa ovakvom igrom, treba da se bojkotuje naredne sezone.

Milan

pre 3 godine

Imao i tri ukradene lopte, generalno jako zrela partija i vodjenje svoje ekipe. Da ga je išao šut za 3 dobacio bi do 30 poena. Majstor.

Drnch

pre 3 godine

Jokic maestralan u udarnom terminu americke televizije. Hvale ga Keni, Charls i Sek sve vreme. Intervju sa njima posle tekme. Nikola ponizan, kulturan, uljudan. Lepo vece za nas navijace.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...
(Nemanja, 15. januar 2021 08:17)

Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom

Saša

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.

AR

pre 3 godine

Golden Stejt teško može pobediti protiv dobre odbrane ako nema još jednog dobrog šutera, koji će povući deo odbrane na sebe. Zato su dovedeni Vigins i Ubre, ali oni ne opravdavaju to za sada

Pera Ždera

pre 3 godine

Nikola MAESTRO.

Upali bilo koji segment, agresivnost, razigravanje, pa i odbranu po zelji. Lagani TD nakon 5p i 3as (mozda 4) iz prvog poluvremena. Par standardno nenormalnih poteza. Odbrana? Opet par ukradenih lopti i zaustavljenih igraca na obrucu (Karija jednom). Da nije igrac tim sustinski, mnogo manje sklanjanja bi bilo = realne slike njegove odbrane. Def solidan i def ljudi i dalje preuvelicavaju tu stranu kao manu.

Saga sudije VS Jokic se nastavlja. Kakve mu oni gluposti i dalje sviraku ispod kosa a sa druge strane pustaju da ga biju konstanto. Opet rana 3 faula = manje ritma, igre na pocetku za Nikolu. Ovo je bar 4, 5 mec ove sezone sa besmislena tri rana faula od koja su dva van svake logike, razuma, posebno za top 5 igraca lige. I dalje nekima nije jasno zasto se u nastavku meca sklanja (naizgled nepostojanje odbrane)?? Mora ostati na terenu. Vece postovanje sudija = Nikola agresivniji u odbrani. Prosto.

"Mali" detalj... U jednom momentu ga Redzi Miler stavlja u kontekst najuticajnijih centara svih vremena (rano jeste ali svakako prija).

K. Abdul-jabbar - The tower
H. Oajuwon - Dream Shake
S. O'Neal - Power
N. Jokic - Passing
(Mozda je umesto Karima spomenuo Wilta u toj grafici. Nisam siguran... )

Marej i bacanja?? U par navrata u proslosti bio vodeci u ligi po % ove upadljivo nesiguran = dal forma, nedovoljan oporavak u medjusezoni? Opet ispod 20p. Dobar je, tu je ali ni blizu nivoa za taj novac, nivoa iz POffa, nivoa koji je SVAKO vece potreban Denveru. U odbrani posebno korak iza.

Barton, 1 na 4, jer je to sasvim logicno, Barton. Poentira srecom, efikasan je + je smanjio divljanje. Za sada ne smeta kao u pocetku. Povratkom Portera bih ga def sa klupe ili bar kombinovano, kako koji mec.

Grin konstantno fenomenalan. Najveci +)- (+12) sinoc. "Mr Default" poput Morisa. Znas sta dobijas od njega i da ce tako biti svako vece.

Dozier i dalje sa imitacijama Bartona, agresivan, cesto bez pasa, sa srljanjem. Pogadja ali gusi protok, cesto propusti lagane poeme razigravanjem slobodnog saigraca. Cudno jer je nedavno i krajem prosle sezone bio izraIto timski igrac. Mozda ugovorom motivisan, po instrukciji trenera naprasno tolika agresivnost?

Opet Meloun krece sa Bol Bolom (za pohvalu) ali ga onda ne vraca u igru do par min pocetkom trece. Def ne zeli da pokvari hemiji/igru druge postave pomeranjem nekog iz nje na startnu poziciju izostankom Herisa. Cini se da mu je bezbolnije da doda 11og igraca starterima (svakako dobri) nego da kvari, toliko dugo cekani, pozitivan ritam klupe. Interesantno!

Ispostavlja se da je sustinska dobitna kombinacija za Denver - tri postave... Startna petorka, klupa i petorka koja zavrsava meceve - kombinacija prve dve sa Grinom i Morisom (Heris, Kampaco) na parketu.

U nadi da ce se Porter vratiti sa poenima sa pocetka sezone i da ce Heris nastaviti sa nenormalno boljim procentima u njegova poslednja tri meca = Verujem pobednicki Denver. Slatke muke za Melouna u nastavku sa rotacijama.

Nemanja

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...

ljAXE

pre 3 godine

Nikola prvo poluvreme opusteno, navukao Voriorse da misle da su ga zaustavili. Drugo poluvreme dodaje gas. Inace, pre neki dan Stiv Ker je bio pun superlativa za Jokica. Neverovatan kosarkaski IQ, pregled igre, raznovrsnost. Ala se Denver osevapio sa Jokicem.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

ako cemo iskreno Jokic nije bio bolji od Karija u najmanju ruku su egal, Kari kao bek bolji procenat suta i iz vise pokusaja, sutnuo 23 puta i 62% iz igre a Jokic 16 suteva i 50% iz igre, Joka vise asistencija Kari vise poena taman koliko ovaj asistencija, znaci egal, al je lepo videti da jedan nas igrac moze bas pravo stati rame uz rame jednom Stefu Kariju to je ogromna stvar i jos jedna u nizu potvrda Jokicevog kvaliteta

critics

pre 3 godine

dobro je sto niko iz Srbije ne gleda Jokica, jer su utakmice u 3 ujutru, Jokic je uprkos dobroj statistici imao tek nekoliko dobrih poteza..da ljudi imaju sansu da vide njegovu igru a ne samo da citaju medijskr clanke, drugacije bi bilo

Grobari Jug

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.
(Saša, 15. januar 2021 08:24)

Mislim da si zaboravio kako se u plej-ofu protiv Jute odbrana Denvera raspadala dok se Heris nije vratio poslije povrede, koliko god čovjek ne igrao kvalitetno u napadu u odbrani je fenomenalan, samo malo preplacen za svoju produkciju, ali na ljeto bi to mogli popraviti jer je slobodan igrač.

Western Devil

pre 3 godine

Odigrao drugo poluvreme majstorski. Klupa sve bolja, posebno Green.

Treba da napravite i posebnu vest kako mu je Shaq rekao "Spasiba" i "Mislio sam da si iz Rusije" u post game intervju, ono za klikove i 200+ komentara.

u točki

pre 3 godine

Nisam gledao, ali bih samo iskoristio svjež članak za skretanje pažnje gledateljima na to da je po novom odsad skoro na svakoj utakmici po jedna žena sudac. Mislim, čemu, kad ionako ne smije dodijetliti tehničku. Dobro sude samo ono što je najočitije, a pod košem ništa. Sve u svemu korak u krivom pravcu za razvoj sudaca, jer su neki igrači otkad je pravilo hand checka ukinuto naučili igrati vrlo prljavo, u smislu toga da koriste razne trikove za kojima suci zaostaju. Povlačenje ruku, ilegalni blokovi, riskantno uletavanje pod zonu doskoka, odguravanje protivnika u svojeg igrača radi iznuđivanja prekršaja, namjerna sudaranja i raznorazna građenja koja su prepuštena igračima na regulaciju.

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.

Mladen

pre 3 godine

Suvisno je vise i pricati o tome ko je najbolji visoki lige.
Nebitni su tripl dablovi, bitan je nacin igre i sve ono sto ovaj momak donosi ekipi.
Dejvis je vanserijski igrac tu nema price, ali covek je imao sasvim solidne ekipe u Pelikansima, pa je jedva jednom dohvatio play off, tek kada je dosao u Lejkerse i svi znamo kakvo okruzenje, ostvario je rezultat kakav se dugo od njega ocekivao.
Pojedini 'uticajni' portali u USA su posle jedne odlicne partije Embida, brze bolje poceli da ga stavljaju ispred Nikole, i odmah naravno po starom dobrom obicaju ovaj vraca sa klasicnom kantom od utakmice.
Nikola ima kontinuitet, odveo je covek ekipu u finale konferencije, nerealan je broj td koje ostvaruje, znacajno je popravio angazovanje u defanzivi, tako da mesta o polemika apsolutno nema.

Drnch

pre 3 godine

Jokic maestralan u udarnom terminu americke televizije. Hvale ga Keni, Charls i Sek sve vreme. Intervju sa njima posle tekme. Nikola ponizan, kulturan, uljudan. Lepo vece za nas navijace.

Mladen

pre 3 godine

Suvisno je vise i pricati o tome ko je najbolji visoki lige.
Nebitni su tripl dablovi, bitan je nacin igre i sve ono sto ovaj momak donosi ekipi.
Dejvis je vanserijski igrac tu nema price, ali covek je imao sasvim solidne ekipe u Pelikansima, pa je jedva jednom dohvatio play off, tek kada je dosao u Lejkerse i svi znamo kakvo okruzenje, ostvario je rezultat kakav se dugo od njega ocekivao.
Pojedini 'uticajni' portali u USA su posle jedne odlicne partije Embida, brze bolje poceli da ga stavljaju ispred Nikole, i odmah naravno po starom dobrom obicaju ovaj vraca sa klasicnom kantom od utakmice.
Nikola ima kontinuitet, odveo je covek ekipu u finale konferencije, nerealan je broj td koje ostvaruje, znacajno je popravio angazovanje u defanzivi, tako da mesta o polemika apsolutno nema.

Western Devil

pre 3 godine

Odigrao drugo poluvreme majstorski. Klupa sve bolja, posebno Green.

Treba da napravite i posebnu vest kako mu je Shaq rekao "Spasiba" i "Mislio sam da si iz Rusije" u post game intervju, ono za klikove i 200+ komentara.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...
(Nemanja, 15. januar 2021 08:17)

Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom

Nenad

pre 3 godine

Neverovatno je sa kakvom lakocom on igra, bez forsiranja, elegantno, pametno i prelepo.
Kad pogledas tacno se vidi da prodaje pola fora sa ulicnog basketa koje je igrao u Somboru kao klinac, ali u pravo u tome i jeste stvar, neko bi rekao da je to lako, ali rec je o veoma inteligentnom momku i ovo ne moze svako. Meni je ovo druga dimenzija, ja ovo nisam vidjao ranije ni u Evropi ni kod nas ni u NBA, jednostavno prelepo ga je gledati. Asistencije, sutevi sa jedne noge, preciznost, trojke, pokretljivost, sve je na neverovatnom nivou. Ne znam sta mislite, ali eksplozivniji je Jokara ove godine sto je isto divno, a sa druge strane jako skroman momak, prosto ponos za sve nas kako divnog ambasadora nase zemlje imamo u NBA.

Marko

pre 3 godine

Nikola Jokicu znaj samo da zivis san svakog Srbina!!! I fudbal i tenis sve je to ok, ali mi Srbi se najvise lozimo na taj basket a posebno na NBA!! I ti odes tamo u tu Ameriku i i budes najbolji igrac na svetu ove sezone, sa najboljom statistikom i partijama do sad...
Jezivo...budi svestan ovoga kad svaki put izadjes na teren.

Milan

pre 3 godine

Imao i tri ukradene lopte, generalno jako zrela partija i vodjenje svoje ekipe. Da ga je išao šut za 3 dobacio bi do 30 poena. Majstor.

Pera Ždera

pre 3 godine

Nikola MAESTRO.

Upali bilo koji segment, agresivnost, razigravanje, pa i odbranu po zelji. Lagani TD nakon 5p i 3as (mozda 4) iz prvog poluvremena. Par standardno nenormalnih poteza. Odbrana? Opet par ukradenih lopti i zaustavljenih igraca na obrucu (Karija jednom). Da nije igrac tim sustinski, mnogo manje sklanjanja bi bilo = realne slike njegove odbrane. Def solidan i def ljudi i dalje preuvelicavaju tu stranu kao manu.

Saga sudije VS Jokic se nastavlja. Kakve mu oni gluposti i dalje sviraku ispod kosa a sa druge strane pustaju da ga biju konstanto. Opet rana 3 faula = manje ritma, igre na pocetku za Nikolu. Ovo je bar 4, 5 mec ove sezone sa besmislena tri rana faula od koja su dva van svake logike, razuma, posebno za top 5 igraca lige. I dalje nekima nije jasno zasto se u nastavku meca sklanja (naizgled nepostojanje odbrane)?? Mora ostati na terenu. Vece postovanje sudija = Nikola agresivniji u odbrani. Prosto.

"Mali" detalj... U jednom momentu ga Redzi Miler stavlja u kontekst najuticajnijih centara svih vremena (rano jeste ali svakako prija).

K. Abdul-jabbar - The tower
H. Oajuwon - Dream Shake
S. O'Neal - Power
N. Jokic - Passing
(Mozda je umesto Karima spomenuo Wilta u toj grafici. Nisam siguran... )

Marej i bacanja?? U par navrata u proslosti bio vodeci u ligi po % ove upadljivo nesiguran = dal forma, nedovoljan oporavak u medjusezoni? Opet ispod 20p. Dobar je, tu je ali ni blizu nivoa za taj novac, nivoa iz POffa, nivoa koji je SVAKO vece potreban Denveru. U odbrani posebno korak iza.

Barton, 1 na 4, jer je to sasvim logicno, Barton. Poentira srecom, efikasan je + je smanjio divljanje. Za sada ne smeta kao u pocetku. Povratkom Portera bih ga def sa klupe ili bar kombinovano, kako koji mec.

Grin konstantno fenomenalan. Najveci +)- (+12) sinoc. "Mr Default" poput Morisa. Znas sta dobijas od njega i da ce tako biti svako vece.

Dozier i dalje sa imitacijama Bartona, agresivan, cesto bez pasa, sa srljanjem. Pogadja ali gusi protok, cesto propusti lagane poeme razigravanjem slobodnog saigraca. Cudno jer je nedavno i krajem prosle sezone bio izraIto timski igrac. Mozda ugovorom motivisan, po instrukciji trenera naprasno tolika agresivnost?

Opet Meloun krece sa Bol Bolom (za pohvalu) ali ga onda ne vraca u igru do par min pocetkom trece. Def ne zeli da pokvari hemiji/igru druge postave pomeranjem nekog iz nje na startnu poziciju izostankom Herisa. Cini se da mu je bezbolnije da doda 11og igraca starterima (svakako dobri) nego da kvari, toliko dugo cekani, pozitivan ritam klupe. Interesantno!

Ispostavlja se da je sustinska dobitna kombinacija za Denver - tri postave... Startna petorka, klupa i petorka koja zavrsava meceve - kombinacija prve dve sa Grinom i Morisom (Heris, Kampaco) na parketu.

U nadi da ce se Porter vratiti sa poenima sa pocetka sezone i da ce Heris nastaviti sa nenormalno boljim procentima u njegova poslednja tri meca = Verujem pobednicki Denver. Slatke muke za Melouna u nastavku sa rotacijama.

Goks

pre 3 godine

Jokić, stavio tačku na pitanje Amera, ko je najbolji, Embid ili Dejvis. Onako lagano, sa 50 - 60 posto snage. Laganica, somborski...čemu žurba.

grof

pre 3 godine

Kako je naš brat zakucao iza glave, ni sam nije bio svestan šta je uradio. Samo kidaj doktore, ako Denver bude imao preko 50 pobeda, a ti ne budeš dobio MVP sa ovakvom igrom, treba da se bojkotuje naredne sezone.

ljAXE

pre 3 godine

Nikola prvo poluvreme opusteno, navukao Voriorse da misle da su ga zaustavili. Drugo poluvreme dodaje gas. Inace, pre neki dan Stiv Ker je bio pun superlativa za Jokica. Neverovatan kosarkaski IQ, pregled igre, raznovrsnost. Ala se Denver osevapio sa Jokicem.

Grobari Jug

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.
(Saša, 15. januar 2021 08:24)

Mislim da si zaboravio kako se u plej-ofu protiv Jute odbrana Denvera raspadala dok se Heris nije vratio poslije povrede, koliko god čovjek ne igrao kvalitetno u napadu u odbrani je fenomenalan, samo malo preplacen za svoju produkciju, ali na ljeto bi to mogli popraviti jer je slobodan igrač.

Kikujiro

pre 3 godine

Jokić odličan u odbrani, fenimenalan u napodu, inače sada je treći u NBA po ukradenim loptama, do ove utakmice imao je 43% šut za tri, tako da sramota za "opet" licemerje. Posle 12 utakmica Jokić je i dalje MVP

Šta je sa ovim čovekom, Marej super star, maksimalan uhovor, 33% šut iz igre, priča se da igra povredjen, a igra 35 minuta po utakmici.

Najbolji centar lige Embid 9 poena, 5 skokova, 1 asistencija, 3 izgubljene lopte.

Klipersi su drugi sa 8-4, Denver sedmi sa 6-6, nekoliko uzastopnih pobeda i idu na drugo, treće mesto, MPJ ima koronu a šta je sa Herisom, već drugu utakmicu propušta iz nepoznatih ličnih razloga.

Sledeća je Juta, očekujemo da Gober najbolji defanzivac medju centrima zaustavi Jokića, da ga spusti na 9 poena, i 4 asistencije.

Bocko

pre 3 godine

Ovog puta klupa dobra. Do sada najbolja partija Milsapa u sezoni. Denver promasio bar 15 otvorenih trojki. Bol - Bol ima sjajne poteze, ali i serije gresaka. Nema veze, mlad je. Marej mora bolje. Izgledalo je da ponovo gledamo starog Herisa, kada ga je stigla povreda. Sa njim i MPJ pojacava se rotacija ( valjda i kvalitet ). O Jokicu je sve receno, osim da je imao i tri ukradene lopte.

kejt_winslet

pre 3 godine

Daj malo poradi na izgledu (fizickom). Kosarku "kidas". Nista iz zle namere, cisto da pokazemo tim Amerika ko smo i sta smo :D Srpkinja ;)
(IVANA, 15. januar 2021 10:48)

Davno nisam procitao nebulozniji komentar...

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

ako cemo iskreno Jokic nije bio bolji od Karija u najmanju ruku su egal, Kari kao bek bolji procenat suta i iz vise pokusaja, sutnuo 23 puta i 62% iz igre a Jokic 16 suteva i 50% iz igre, Joka vise asistencija Kari vise poena taman koliko ovaj asistencija, znaci egal, al je lepo videti da jedan nas igrac moze bas pravo stati rame uz rame jednom Stefu Kariju to je ogromna stvar i jos jedna u nizu potvrda Jokicevog kvaliteta

AR

pre 3 godine

Golden Stejt teško može pobediti protiv dobre odbrane ako nema još jednog dobrog šutera, koji će povući deo odbrane na sebe. Zato su dovedeni Vigins i Ubre, ali oni ne opravdavaju to za sada

asdfg0987

pre 3 godine

Kolika je kvota na ozbiljnim svetskim kladionicama da ce Nikola da ima kvadrupl dabl u ovoj sezoni?
Samo da se pogodi neka utakmica sa produzetkom i eto njega na 20+ poena, 15 skokova, 12 asistencija i 10 ukradenih lopti ili blokada.

Milan

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.
(Pero, 15. januar 2021 09:09)

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.

Pero

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.

Saša

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.

Nemanja

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...

Pero

pre 3 godine

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.
(Milan, 15. januar 2021 10:38)

To sto je presedeo jednu cetvrtinu nije nista neobicno za centra koji igra svaku utakmicu. Vecu minutazu od njega na 5ici imaju samo Sabonis i Randle, a oni uglavnom mnogo manje trce od njega kada su na parketu jer igraju klasicnu centarsku ulogu.
Ti si jedan od onih verovatno koji odgleda highlightse i procita statistiku. Da gledas utakmice bilo bi ti ociglednije.

Keynes

pre 3 godine

Bravo! Medjutim, ako zeli MVP(a treba da zeli i neshvatljivo je da nema to kao cilj), mora da pojaca poene. Nije doboljno 23. Mora ici preko 25 svako vece. Prosek treba da bude 25+ poena(28 npr), 10+ skokova i 8+ assist po mecu. I to je da se nada... Jer zavisi kakve ce drugi imati proseke. Pritom je vazno da Denver bude dobro plasiran i da pobedjuje.

Milan S

pre 3 godine

Pozdrav! Da li mi neko moze reci koliko Jokara ima TD do sada u karijeri i koliko mu fali do rekorda? Neverovatan igrac
(Lazar, 15. januar 2021 12:27
ima 47 a do rekorda nu treba jos 135

Pera

pre 3 godine

Osim sto ima TD u proseku, vodi NBA sa 5 TD, a i po broju asistencija, cetvrti je po ukradenim loptama! To je vazan deo njegove igre, brze, veste ruke u kombinaciji sa tim da vidi potez dalje od ostalih. Juce je imao tri, imao bi bar jos dve ali su mu sudili (nepostojece) faulove. Zbog toga je manje igrao u prvom poluvremenu, a i bio manje agresivan. Centar koji u reketu krade lopte bekovima!

bataraka

pre 3 godine

@Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom
(zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 15. januar 2021 08:32)
U pravu si 100%, a ja bih jos dodao i da ima uticaj kriterijum sudjenja. Jokic jos uvek nema postovaje kod sudija, kao sto imaju neke druge super zvezde. I ne znam da li ce ikad imati, mozda zato sto se ne eksponira dovoljno ili sto je iz male fransize. To se vidi kakve mu faulove sviraju, i kakave ne sviraju na njemu. Kad bi igrao odbranu na full stalno, verovatno bi svaki mec zavrsio pre cetvrte cetvrtine, i naravno plus istrosenost, kad se vidi da igra najvise od svih vaznih igraca u svojim timovima.

critics

pre 3 godine

dobro je sto niko iz Srbije ne gleda Jokica, jer su utakmice u 3 ujutru, Jokic je uprkos dobroj statistici imao tek nekoliko dobrih poteza..da ljudi imaju sansu da vide njegovu igru a ne samo da citaju medijskr clanke, drugacije bi bilo

maSi

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.
(youtube.com/user/makojaglupost, 15. januar 2021 10:52)

Гледам ја сваку. Мареј и Бартон муче се на паркету као дављеници, када је на клупи Јокић.

bmiles

pre 3 godine

bez ikakve sumnje najbolji centar u ovom trenutku u NBA a vi pisite sta hocete.Sinoc sam zapisavao njegove asistencije(nije me mrzelo) i pratio usput sta pise ESPN na svojoj tabli statistike posle svake akcije.Zacudilo me da vise ne pisu asistencije ako igrac koji je dobio loptu driblingom ide pod kos i poentira ili sutira sa distance!Dakle nije istina da se asistencije pisu u takvim slucajevima.Kad se zavrsila utakmica pogledam na moj spisak i ustanovim da od 24 pasa koji je Jookic uputio za asistenciju samo su 10 bile uspesne,pritom 6 onih neuspesnih izvodjena su bacanja.Neverovatno kako Jokic kontrolise igru te nije cudo(a niste to objavili) kakav je kompliment posle poraza od Bruklina jedan od najboljih plej mejkera u istoriji,sadasnji trener Bruklina rekao o Jokicu i njegovoj igri.Jedna recenica u nizu komplimenata me je fascinirala!Rekao je da je imao utisak da je on na terenu gledajuci Nikolu!Sto je jos pohvalnije u emisiji posle utakmice Ser Carls je pitao kako izdrzava da ima toliko loptu u rukama i dali se trosi mnogo?Nasta mu je Jokic odgovorio da je to njegova igra da doprinese pobedi i razigra saigrace.Sekil i Keni Smit su bili odusevljeni uz ono neizbezno Sekovu salu sa "spasiba" na kraju nasmejavsi sve u studiju i Nikolu!Izvrsna partija uz konstataciju da malo osecam ljubomoru od strane Mareja(ispravite me ako gresim) za Bartona moram reci da se polako popravlja iako mislim povratkom Portera i Herisa Denver treba da razmisljao trejdu,sto i on uvidja.

youtube.com/user/makojaglupost

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.

maSi

pre 3 godine

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.
(u točki, 15. januar 2021 08:18)

Izgleda da nikada nisi gledao Jokićev šuterski trening. Istina je da ima Jokić meku ruku, ali ima i neverovatnu posvećenost dodatnom treningu.

u točki

pre 3 godine

Nisam gledao, ali bih samo iskoristio svjež članak za skretanje pažnje gledateljima na to da je po novom odsad skoro na svakoj utakmici po jedna žena sudac. Mislim, čemu, kad ionako ne smije dodijetliti tehničku. Dobro sude samo ono što je najočitije, a pod košem ništa. Sve u svemu korak u krivom pravcu za razvoj sudaca, jer su neki igrači otkad je pravilo hand checka ukinuto naučili igrati vrlo prljavo, u smislu toga da koriste razne trikove za kojima suci zaostaju. Povlačenje ruku, ilegalni blokovi, riskantno uletavanje pod zonu doskoka, odguravanje protivnika u svojeg igrača radi iznuđivanja prekršaja, namjerna sudaranja i raznorazna građenja koja su prepuštena igračima na regulaciju.

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.

Beks

pre 3 godine

Neverovatno je koliko mi imamo potrebe da spustimo druge da bi uzdigli nase,a bunimo se kada smo mi navodno na udaru nekog. Ovde neko proziva Embida za sinocnu ststistiku koji nije ni igrao u blow outu,proziva se Davis kako je jednom vodio New Orleans u playoff,samo cu reci da su dva puta ispali od kasnijih sampiona Wariorsa,da ih ne bi Jokic mozda izbacio sa New Orleansom? Davis i Pelikansi su pocistili Portland u playoffu od kojih je Denver ispao sezonu kasnije. Ispada da se samo asistencijama moze predvoditi ekipa. Dwight Howard je kao centar Orlanda dugo drzao taj tim u vrhu,igrali su i Finale nba lige,a on dominirao vrhunskom odbranom i ucinkom u napadu,odmah nakon sto je otisao iz Orlanda oni su bili jedan od najlosijih timova i daleko od playoffa sledece sezone.

Žeks

pre 3 godine

@Beks
Prijatelju, kao da si zalutao na ove stranice, ili pratiš komentare od nedavno. To što ti tvrdiš za naše negiranje i "spuštanje" tuđih uspeha je istina ali samo kao posledica negiranja i omalovažavanja bilo kakvog uspeha sportista iz Srbije. Svakakvi likovi leče ovde komplekse veće vrednosti.

sima

pre 3 godine

Zasto ne pominjete sada da je Denver naporavio 15+ kada je Jokic u drugoj cetvrtini bio na klupi. Protiv Bruklina su pukli u trecoj kada je on igrao celu.
Nece bas biti da je Denver u kanalu kad he frljoka na klupi.

bradina

pre 3 godine

Bravo kvalitet komentara se poboljsava,nema toliko hejtera,trolova.Pritom
izvrsna ekspertiza "Pre Zdere" koji sam odavno zapazio i iscekujem jos da se vrate neki koje sam sa zadovoljstvom citao.Tako bi zeleo da se ubuduce komentarise na ovom portalu a ne kao poneki put kad se neki komentari bave vankosarkaskim budalastinama.
Cini li vam se da je Marej u krizi!?Mislim da je odigrao jednu dobru krstenu utakmicu do sada.Ma nema vise takvih bekova kao sto su bili Nes i Ajverson,spala slika na Kris Pola i Ronda.Svidja mi se igra naseg "klinca" Polusevskog u zadnjoj utakmici.Doncic ipak i dalje dominantaniji od svih bekova iako se Stefi budi,ali Dalas moze da bude kost u grlu svima.Sa nestrpljenjem ocekujem vecerasnji duel u Milvokiju.Generalno mnogo izjednacena liga u obe konferencije izuzev sto se Lejkersi polako izdvajaju na Zapadu.Denver najzad u prvih osam (na 7.mestu)ali uz pratioce na gomili sa isti ishodom.50% ucinak u prvih 12 utaknmica i nije lose,a utisak je da je moglo daleko bolje pogotovo u utakmicama sa Sakramentom.
Povreda Nurkica i odsustvo od nekoliko nedelja uzdrmala je "Barklijevog favorita" tim Portlanda ali imaju lagan raspored u sledecim kolima pa se nece toliko osetiti,ali da vidim.Na Istoku Fila ipak odskace kad su kompletni,Milvoki daleko od proslogodisnje serije,Boston u krizi zbog povrede Tajtuma,a za Bruklina cemo o nekom sudu sacekati posle par utakmica.Iz zasede vreba Sabonisova Indijana ,dok je veliko razocaranje Majami!Istocna trka uzbudljivija!

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Je l i dalje pitanje koji je najbolji centar u ligi?
(76er, 15. januar 2021 11:56)l

Ne, zna se da je to onaj iz Lejkersa.

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Lako je pobediti Voriore koji nisu onako jaki kao onda kad su bili sampioni (otisli im mnogo bitni igraci poput Boguta), neka Jokic ponisti pojacane Bruklin Netse ili Lejkerse. Ovo je isto kao kad bi Luka Jovic dao gol(ove) za pobedu nad Bielefeldom ili Salkeom.

//,

pre 3 godine

Bolji mi je dabl dabl sa +30 PPG nego tripledable sa 25PPG ili manje
a pogotovo -20 PPG. Ono 10/10/10 i ne racunam. ipak su oni multimilioneri.

critics

pre 3 godine

dobro je sto niko iz Srbije ne gleda Jokica, jer su utakmice u 3 ujutru, Jokic je uprkos dobroj statistici imao tek nekoliko dobrih poteza..da ljudi imaju sansu da vide njegovu igru a ne samo da citaju medijskr clanke, drugacije bi bilo

u točki

pre 3 godine

Nisam gledao, ali bih samo iskoristio svjež članak za skretanje pažnje gledateljima na to da je po novom odsad skoro na svakoj utakmici po jedna žena sudac. Mislim, čemu, kad ionako ne smije dodijetliti tehničku. Dobro sude samo ono što je najočitije, a pod košem ništa. Sve u svemu korak u krivom pravcu za razvoj sudaca, jer su neki igrači otkad je pravilo hand checka ukinuto naučili igrati vrlo prljavo, u smislu toga da koriste razne trikove za kojima suci zaostaju. Povlačenje ruku, ilegalni blokovi, riskantno uletavanje pod zonu doskoka, odguravanje protivnika u svojeg igrača radi iznuđivanja prekršaja, namjerna sudaranja i raznorazna građenja koja su prepuštena igračima na regulaciju.

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.

Keynes

pre 3 godine

Bravo! Medjutim, ako zeli MVP(a treba da zeli i neshvatljivo je da nema to kao cilj), mora da pojaca poene. Nije doboljno 23. Mora ici preko 25 svako vece. Prosek treba da bude 25+ poena(28 npr), 10+ skokova i 8+ assist po mecu. I to je da se nada... Jer zavisi kakve ce drugi imati proseke. Pritom je vazno da Denver bude dobro plasiran i da pobedjuje.

sima

pre 3 godine

Zasto ne pominjete sada da je Denver naporavio 15+ kada je Jokic u drugoj cetvrtini bio na klupi. Protiv Bruklina su pukli u trecoj kada je on igrao celu.
Nece bas biti da je Denver u kanalu kad he frljoka na klupi.

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Lako je pobediti Voriore koji nisu onako jaki kao onda kad su bili sampioni (otisli im mnogo bitni igraci poput Boguta), neka Jokic ponisti pojacane Bruklin Netse ili Lejkerse. Ovo je isto kao kad bi Luka Jovic dao gol(ove) za pobedu nad Bielefeldom ili Salkeom.

youtube.com/user/makojaglupost

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.

Coddy Miller-McIntyre

pre 3 godine

Je l i dalje pitanje koji je najbolji centar u ligi?
(76er, 15. januar 2021 11:56)l

Ne, zna se da je to onaj iz Lejkersa.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

ako cemo iskreno Jokic nije bio bolji od Karija u najmanju ruku su egal, Kari kao bek bolji procenat suta i iz vise pokusaja, sutnuo 23 puta i 62% iz igre a Jokic 16 suteva i 50% iz igre, Joka vise asistencija Kari vise poena taman koliko ovaj asistencija, znaci egal, al je lepo videti da jedan nas igrac moze bas pravo stati rame uz rame jednom Stefu Kariju to je ogromna stvar i jos jedna u nizu potvrda Jokicevog kvaliteta

Pero

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.

Beks

pre 3 godine

Neverovatno je koliko mi imamo potrebe da spustimo druge da bi uzdigli nase,a bunimo se kada smo mi navodno na udaru nekog. Ovde neko proziva Embida za sinocnu ststistiku koji nije ni igrao u blow outu,proziva se Davis kako je jednom vodio New Orleans u playoff,samo cu reci da su dva puta ispali od kasnijih sampiona Wariorsa,da ih ne bi Jokic mozda izbacio sa New Orleansom? Davis i Pelikansi su pocistili Portland u playoffu od kojih je Denver ispao sezonu kasnije. Ispada da se samo asistencijama moze predvoditi ekipa. Dwight Howard je kao centar Orlanda dugo drzao taj tim u vrhu,igrali su i Finale nba lige,a on dominirao vrhunskom odbranom i ucinkom u napadu,odmah nakon sto je otisao iz Orlanda oni su bili jedan od najlosijih timova i daleko od playoffa sledece sezone.

Nemanja

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...

asdfg0987

pre 3 godine

Kolika je kvota na ozbiljnim svetskim kladionicama da ce Nikola da ima kvadrupl dabl u ovoj sezoni?
Samo da se pogodi neka utakmica sa produzetkom i eto njega na 20+ poena, 15 skokova, 12 asistencija i 10 ukradenih lopti ili blokada.

Saša

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.

Marko

pre 3 godine

Nikola Jokicu znaj samo da zivis san svakog Srbina!!! I fudbal i tenis sve je to ok, ali mi Srbi se najvise lozimo na taj basket a posebno na NBA!! I ti odes tamo u tu Ameriku i i budes najbolji igrac na svetu ove sezone, sa najboljom statistikom i partijama do sad...
Jezivo...budi svestan ovoga kad svaki put izadjes na teren.

Milan

pre 3 godine

Obzirom da ne smeju da ga izvade sa terena i da ima vecu minutazu nego drugi centri fenomenalno je. Samo ne znam koliko dugo moze tako da tera bez povrede.
(Pero, 15. januar 2021 09:09)

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.

Pera Ždera

pre 3 godine

Nikola MAESTRO.

Upali bilo koji segment, agresivnost, razigravanje, pa i odbranu po zelji. Lagani TD nakon 5p i 3as (mozda 4) iz prvog poluvremena. Par standardno nenormalnih poteza. Odbrana? Opet par ukradenih lopti i zaustavljenih igraca na obrucu (Karija jednom). Da nije igrac tim sustinski, mnogo manje sklanjanja bi bilo = realne slike njegove odbrane. Def solidan i def ljudi i dalje preuvelicavaju tu stranu kao manu.

Saga sudije VS Jokic se nastavlja. Kakve mu oni gluposti i dalje sviraku ispod kosa a sa druge strane pustaju da ga biju konstanto. Opet rana 3 faula = manje ritma, igre na pocetku za Nikolu. Ovo je bar 4, 5 mec ove sezone sa besmislena tri rana faula od koja su dva van svake logike, razuma, posebno za top 5 igraca lige. I dalje nekima nije jasno zasto se u nastavku meca sklanja (naizgled nepostojanje odbrane)?? Mora ostati na terenu. Vece postovanje sudija = Nikola agresivniji u odbrani. Prosto.

"Mali" detalj... U jednom momentu ga Redzi Miler stavlja u kontekst najuticajnijih centara svih vremena (rano jeste ali svakako prija).

K. Abdul-jabbar - The tower
H. Oajuwon - Dream Shake
S. O'Neal - Power
N. Jokic - Passing
(Mozda je umesto Karima spomenuo Wilta u toj grafici. Nisam siguran... )

Marej i bacanja?? U par navrata u proslosti bio vodeci u ligi po % ove upadljivo nesiguran = dal forma, nedovoljan oporavak u medjusezoni? Opet ispod 20p. Dobar je, tu je ali ni blizu nivoa za taj novac, nivoa iz POffa, nivoa koji je SVAKO vece potreban Denveru. U odbrani posebno korak iza.

Barton, 1 na 4, jer je to sasvim logicno, Barton. Poentira srecom, efikasan je + je smanjio divljanje. Za sada ne smeta kao u pocetku. Povratkom Portera bih ga def sa klupe ili bar kombinovano, kako koji mec.

Grin konstantno fenomenalan. Najveci +)- (+12) sinoc. "Mr Default" poput Morisa. Znas sta dobijas od njega i da ce tako biti svako vece.

Dozier i dalje sa imitacijama Bartona, agresivan, cesto bez pasa, sa srljanjem. Pogadja ali gusi protok, cesto propusti lagane poeme razigravanjem slobodnog saigraca. Cudno jer je nedavno i krajem prosle sezone bio izraIto timski igrac. Mozda ugovorom motivisan, po instrukciji trenera naprasno tolika agresivnost?

Opet Meloun krece sa Bol Bolom (za pohvalu) ali ga onda ne vraca u igru do par min pocetkom trece. Def ne zeli da pokvari hemiji/igru druge postave pomeranjem nekog iz nje na startnu poziciju izostankom Herisa. Cini se da mu je bezbolnije da doda 11og igraca starterima (svakako dobri) nego da kvari, toliko dugo cekani, pozitivan ritam klupe. Interesantno!

Ispostavlja se da je sustinska dobitna kombinacija za Denver - tri postave... Startna petorka, klupa i petorka koja zavrsava meceve - kombinacija prve dve sa Grinom i Morisom (Heris, Kampaco) na parketu.

U nadi da ce se Porter vratiti sa poenima sa pocetka sezone i da ce Heris nastaviti sa nenormalno boljim procentima u njegova poslednja tri meca = Verujem pobednicki Denver. Slatke muke za Melouna u nastavku sa rotacijama.

Goks

pre 3 godine

Jokić, stavio tačku na pitanje Amera, ko je najbolji, Embid ili Dejvis. Onako lagano, sa 50 - 60 posto snage. Laganica, somborski...čemu žurba.

Drnch

pre 3 godine

Jokic maestralan u udarnom terminu americke televizije. Hvale ga Keni, Charls i Sek sve vreme. Intervju sa njima posle tekme. Nikola ponizan, kulturan, uljudan. Lepo vece za nas navijace.

grof

pre 3 godine

Kako je naš brat zakucao iza glave, ni sam nije bio svestan šta je uradio. Samo kidaj doktore, ako Denver bude imao preko 50 pobeda, a ti ne budeš dobio MVP sa ovakvom igrom, treba da se bojkotuje naredne sezone.

Kikujiro

pre 3 godine

Jokić odličan u odbrani, fenimenalan u napodu, inače sada je treći u NBA po ukradenim loptama, do ove utakmice imao je 43% šut za tri, tako da sramota za "opet" licemerje. Posle 12 utakmica Jokić je i dalje MVP

Šta je sa ovim čovekom, Marej super star, maksimalan uhovor, 33% šut iz igre, priča se da igra povredjen, a igra 35 minuta po utakmici.

Najbolji centar lige Embid 9 poena, 5 skokova, 1 asistencija, 3 izgubljene lopte.

Klipersi su drugi sa 8-4, Denver sedmi sa 6-6, nekoliko uzastopnih pobeda i idu na drugo, treće mesto, MPJ ima koronu a šta je sa Herisom, već drugu utakmicu propušta iz nepoznatih ličnih razloga.

Sledeća je Juta, očekujemo da Gober najbolji defanzivac medju centrima zaustavi Jokića, da ga spusti na 9 poena, i 4 asistencije.

zivot je ringispil i kola na sudaranje...

pre 3 godine

Jokic je imao 23/14/10...ali je promasio sva cetri suta za 3 poena i obicno pogodi jednu trojku, dakle to je 26 poena...plus sto je bio pasivan u prvoj cetvrtini...on lagano moze da ima prosek 30/12/10 ali lagano, samo da bude umereno agresivan ne mora nista da forsira znaci umerena agresivnost...ali jedini mu je problem sto ima periode meca kad ne zeli uopste da sutira kao u prvoj cetvrtini i bezveze vraca loptu ne razumem sta zeli da postigne...
(Nemanja, 15. januar 2021 08:17)

Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom

Pero

pre 3 godine

Je l' zezas? Pa protiv Filadelfije je poslednju cetvrtinu presedeo na klupi.
(Milan, 15. januar 2021 10:38)

To sto je presedeo jednu cetvrtinu nije nista neobicno za centra koji igra svaku utakmicu. Vecu minutazu od njega na 5ici imaju samo Sabonis i Randle, a oni uglavnom mnogo manje trce od njega kada su na parketu jer igraju klasicnu centarsku ulogu.
Ti si jedan od onih verovatno koji odgleda highlightse i procita statistiku. Da gledas utakmice bilo bi ti ociglednije.

kejt_winslet

pre 3 godine

Daj malo poradi na izgledu (fizickom). Kosarku "kidas". Nista iz zle namere, cisto da pokazemo tim Amerika ko smo i sta smo :D Srpkinja ;)
(IVANA, 15. januar 2021 10:48)

Davno nisam procitao nebulozniji komentar...

Mladen

pre 3 godine

Suvisno je vise i pricati o tome ko je najbolji visoki lige.
Nebitni su tripl dablovi, bitan je nacin igre i sve ono sto ovaj momak donosi ekipi.
Dejvis je vanserijski igrac tu nema price, ali covek je imao sasvim solidne ekipe u Pelikansima, pa je jedva jednom dohvatio play off, tek kada je dosao u Lejkerse i svi znamo kakvo okruzenje, ostvario je rezultat kakav se dugo od njega ocekivao.
Pojedini 'uticajni' portali u USA su posle jedne odlicne partije Embida, brze bolje poceli da ga stavljaju ispred Nikole, i odmah naravno po starom dobrom obicaju ovaj vraca sa klasicnom kantom od utakmice.
Nikola ima kontinuitet, odveo je covek ekipu u finale konferencije, nerealan je broj td koje ostvaruje, znacajno je popravio angazovanje u defanzivi, tako da mesta o polemika apsolutno nema.

Nenad

pre 3 godine

Neverovatno je sa kakvom lakocom on igra, bez forsiranja, elegantno, pametno i prelepo.
Kad pogledas tacno se vidi da prodaje pola fora sa ulicnog basketa koje je igrao u Somboru kao klinac, ali u pravo u tome i jeste stvar, neko bi rekao da je to lako, ali rec je o veoma inteligentnom momku i ovo ne moze svako. Meni je ovo druga dimenzija, ja ovo nisam vidjao ranije ni u Evropi ni kod nas ni u NBA, jednostavno prelepo ga je gledati. Asistencije, sutevi sa jedne noge, preciznost, trojke, pokretljivost, sve je na neverovatnom nivou. Ne znam sta mislite, ali eksplozivniji je Jokara ove godine sto je isto divno, a sa druge strane jako skroman momak, prosto ponos za sve nas kako divnog ambasadora nase zemlje imamo u NBA.

Western Devil

pre 3 godine

Odigrao drugo poluvreme majstorski. Klupa sve bolja, posebno Green.

Treba da napravite i posebnu vest kako mu je Shaq rekao "Spasiba" i "Mislio sam da si iz Rusije" u post game intervju, ono za klikove i 200+ komentara.

Milan

pre 3 godine

Imao i tri ukradene lopte, generalno jako zrela partija i vodjenje svoje ekipe. Da ga je išao šut za 3 dobacio bi do 30 poena. Majstor.

Bocko

pre 3 godine

Ovog puta klupa dobra. Do sada najbolja partija Milsapa u sezoni. Denver promasio bar 15 otvorenih trojki. Bol - Bol ima sjajne poteze, ali i serije gresaka. Nema veze, mlad je. Marej mora bolje. Izgledalo je da ponovo gledamo starog Herisa, kada ga je stigla povreda. Sa njim i MPJ pojacava se rotacija ( valjda i kvalitet ). O Jokicu je sve receno, osim da je imao i tri ukradene lopte.

ljAXE

pre 3 godine

Nikola prvo poluvreme opusteno, navukao Voriorse da misle da su ga zaustavili. Drugo poluvreme dodaje gas. Inace, pre neki dan Stiv Ker je bio pun superlativa za Jokica. Neverovatan kosarkaski IQ, pregled igre, raznovrsnost. Ala se Denver osevapio sa Jokicem.

Grobari Jug

pre 3 godine

Nije igrao Heris i bilo je dobro.
Problem za Denver je kad igraju i Heris i Barton. Jedan od njih ako ga nema dobri su i u odbranu i u napadu, kao ovoga puta. Naravno, bolje obojica da ne igraju, tada bi već Denver bio veoma jak.
(Saša, 15. januar 2021 08:24)

Mislim da si zaboravio kako se u plej-ofu protiv Jute odbrana Denvera raspadala dok se Heris nije vratio poslije povrede, koliko god čovjek ne igrao kvalitetno u napadu u odbrani je fenomenalan, samo malo preplacen za svoju produkciju, ali na ljeto bi to mogli popraviti jer je slobodan igrač.

Milan S

pre 3 godine

Pozdrav! Da li mi neko moze reci koliko Jokara ima TD do sada u karijeri i koliko mu fali do rekorda? Neverovatan igrac
(Lazar, 15. januar 2021 12:27
ima 47 a do rekorda nu treba jos 135

bradina

pre 3 godine

Bravo kvalitet komentara se poboljsava,nema toliko hejtera,trolova.Pritom
izvrsna ekspertiza "Pre Zdere" koji sam odavno zapazio i iscekujem jos da se vrate neki koje sam sa zadovoljstvom citao.Tako bi zeleo da se ubuduce komentarise na ovom portalu a ne kao poneki put kad se neki komentari bave vankosarkaskim budalastinama.
Cini li vam se da je Marej u krizi!?Mislim da je odigrao jednu dobru krstenu utakmicu do sada.Ma nema vise takvih bekova kao sto su bili Nes i Ajverson,spala slika na Kris Pola i Ronda.Svidja mi se igra naseg "klinca" Polusevskog u zadnjoj utakmici.Doncic ipak i dalje dominantaniji od svih bekova iako se Stefi budi,ali Dalas moze da bude kost u grlu svima.Sa nestrpljenjem ocekujem vecerasnji duel u Milvokiju.Generalno mnogo izjednacena liga u obe konferencije izuzev sto se Lejkersi polako izdvajaju na Zapadu.Denver najzad u prvih osam (na 7.mestu)ali uz pratioce na gomili sa isti ishodom.50% ucinak u prvih 12 utaknmica i nije lose,a utisak je da je moglo daleko bolje pogotovo u utakmicama sa Sakramentom.
Povreda Nurkica i odsustvo od nekoliko nedelja uzdrmala je "Barklijevog favorita" tim Portlanda ali imaju lagan raspored u sledecim kolima pa se nece toliko osetiti,ali da vidim.Na Istoku Fila ipak odskace kad su kompletni,Milvoki daleko od proslogodisnje serije,Boston u krizi zbog povrede Tajtuma,a za Bruklina cemo o nekom sudu sacekati posle par utakmica.Iz zasede vreba Sabonisova Indijana ,dok je veliko razocaranje Majami!Istocna trka uzbudljivija!

//,

pre 3 godine

Bolji mi je dabl dabl sa +30 PPG nego tripledable sa 25PPG ili manje
a pogotovo -20 PPG. Ono 10/10/10 i ne racunam. ipak su oni multimilioneri.

bmiles

pre 3 godine

bez ikakve sumnje najbolji centar u ovom trenutku u NBA a vi pisite sta hocete.Sinoc sam zapisavao njegove asistencije(nije me mrzelo) i pratio usput sta pise ESPN na svojoj tabli statistike posle svake akcije.Zacudilo me da vise ne pisu asistencije ako igrac koji je dobio loptu driblingom ide pod kos i poentira ili sutira sa distance!Dakle nije istina da se asistencije pisu u takvim slucajevima.Kad se zavrsila utakmica pogledam na moj spisak i ustanovim da od 24 pasa koji je Jookic uputio za asistenciju samo su 10 bile uspesne,pritom 6 onih neuspesnih izvodjena su bacanja.Neverovatno kako Jokic kontrolise igru te nije cudo(a niste to objavili) kakav je kompliment posle poraza od Bruklina jedan od najboljih plej mejkera u istoriji,sadasnji trener Bruklina rekao o Jokicu i njegovoj igri.Jedna recenica u nizu komplimenata me je fascinirala!Rekao je da je imao utisak da je on na terenu gledajuci Nikolu!Sto je jos pohvalnije u emisiji posle utakmice Ser Carls je pitao kako izdrzava da ima toliko loptu u rukama i dali se trosi mnogo?Nasta mu je Jokic odgovorio da je to njegova igra da doprinese pobedi i razigra saigrace.Sekil i Keni Smit su bili odusevljeni uz ono neizbezno Sekovu salu sa "spasiba" na kraju nasmejavsi sve u studiju i Nikolu!Izvrsna partija uz konstataciju da malo osecam ljubomoru od strane Mareja(ispravite me ako gresim) za Bartona moram reci da se polako popravlja iako mislim povratkom Portera i Herisa Denver treba da razmisljao trejdu,sto i on uvidja.

AR

pre 3 godine

Golden Stejt teško može pobediti protiv dobre odbrane ako nema još jednog dobrog šutera, koji će povući deo odbrane na sebe. Zato su dovedeni Vigins i Ubre, ali oni ne opravdavaju to za sada

bataraka

pre 3 godine

@Nazalost mislim da tu i dalje vise utice fizicka sprema nego da on ne zeli ili ga mrzi, ako bi non stop bio agresivan za 32/12/10 kako kazes sagorio bi za mesec dana plus rizikovao povredu usled istrosenosti, ovako kao pravi superstar igra sa 70-80% dok nedodje play off a onda pun gas :). Covek uziva u igri kao kad mi.odemo na basket, cuva se od povreda i onda kad je bitno onda daje 100% sta ces vise u zivotu a ocigledno nije opterecen statistikom kao mnogi igraci pa da juri za istom
(zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 15. januar 2021 08:32)
U pravu si 100%, a ja bih jos dodao i da ima uticaj kriterijum sudjenja. Jokic jos uvek nema postovaje kod sudija, kao sto imaju neke druge super zvezde. I ne znam da li ce ikad imati, mozda zato sto se ne eksponira dovoljno ili sto je iz male fransize. To se vidi kakve mu faulove sviraju, i kakave ne sviraju na njemu. Kad bi igrao odbranu na full stalno, verovatno bi svaki mec zavrsio pre cetvrte cetvrtine, i naravno plus istrosenost, kad se vidi da igra najvise od svih vaznih igraca u svojim timovima.

Žeks

pre 3 godine

@Beks
Prijatelju, kao da si zalutao na ove stranice, ili pratiš komentare od nedavno. To što ti tvrdiš za naše negiranje i "spuštanje" tuđih uspeha je istina ali samo kao posledica negiranja i omalovažavanja bilo kakvog uspeha sportista iz Srbije. Svakakvi likovi leče ovde komplekse veće vrednosti.

maSi

pre 3 godine

Gledah jutros utakmicu,za razliku od svih vas... Marej i Barton su drzali GSW daleko, kad se god priblizili oni su pogadjali. Kombinovano jedno 13p u trenucima priblizavanja GSW.
A Jokic je brz kao munja. Smrsao covjek, trcao uvijek pod tegovima, pa sad kao munja. Ali sto i dalje ne igra odbranu koliko moze... Jer brz centar od 212 sigurno da moze da uradi nesto extra pozadi.
(youtube.com/user/makojaglupost, 15. januar 2021 10:52)

Гледам ја сваку. Мареј и Бартон муче се на паркету као дављеници, када је на клупи Јокић.

maSi

pre 3 godine

A Jokić, naravno opet ne može pogoditi tricu. Stvarno, ako se osjećaš još uvijek toliko egzistencijalno ugrožen da ti je preskup trener za šut onda i idi pa potroši cijelu plaću na ćevapčiće.
(u točki, 15. januar 2021 08:18)

Izgleda da nikada nisi gledao Jokićev šuterski trening. Istina je da ima Jokić meku ruku, ali ima i neverovatnu posvećenost dodatnom treningu.

Pera

pre 3 godine

Osim sto ima TD u proseku, vodi NBA sa 5 TD, a i po broju asistencija, cetvrti je po ukradenim loptama! To je vazan deo njegove igre, brze, veste ruke u kombinaciji sa tim da vidi potez dalje od ostalih. Juce je imao tri, imao bi bar jos dve ali su mu sudili (nepostojece) faulove. Zbog toga je manje igrao u prvom poluvremenu, a i bio manje agresivan. Centar koji u reketu krade lopte bekovima!