Subota, 28.11.2020.

11:00

Tajsona i Džonsa razdvojilo staklo na merenju VIDEO

Sve je spremno za veliki bokserski spektakl koji će se održati u noći između subote i nedelje, a u kom će rukavice ukrstiti Majk Tajson i Roj Džons Džunior.

Izvor: SS

Tajsona i Džonsa razdvojilo staklo na merenju VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

limeni

pre 3 godine

ovo je egzibicija koju ću naravno gledati jer volim boks.Ustajao kao klinac da sa dedom i ćaletom gledam Tajsona,a Roj Džonsa smo obožavali.Boks je opao zbog raznih stvari,a šta reći kada je i uvodni meč pre ovoga Nate Robinson(ex košarkaš) i Jake Paul(jutjuber!). Kvalitetnog boksa sigurno neće biti.Za koji minut kreće na Sk2 Dubois-Joyce, britanski teškaši,to već treba gledati.

Sub013

pre 3 godine

Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)

Ne napadajte coveka, zar ne provaljujete da ima problema sa potencijom pa je zato nervozan, nije to lako.

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Nema druže potrebe da se osećaš frustriranim zbog pluseva ili čega god nebitnog. Sve što sam rekao je da je tvoj komentar preterano ostrašćen jer ne voliš Tajsona. A sve to posle što ti pričaš nikakve veze nema sa činjenicom da ni ja ni ti ne donosimo odluku ko je najbolji nego postoje profesionalci koji se time bave. To pod jedan, pod dva ja nigde nisam napisao da smatram da je Tajson najbolji svih vremena jer to zaista ne smatram, ja sam napisao da je u top 5. Opet to nije samo moje ostrašćeno mišljenje, svi stručnjaci se uglavnom slažu oko toga, rasprava je na kom je mestu u top 5 ali nikada i da li tamo pripada. Pa čovek je uvršten u kuću slavnih (znam nije to merilo), ali poenta je da se vidi da pratiš boks i da te zanima zato i kažem malo više objektivnosti a malo manje tog klinačkog loženja jer nekog ne voliš (koji god da je razlog za to). U teoriji šta bi bilo kad bi bilo možemo da pričamo da je u najboljim godinama za boksera otišao u zatvor pa se posle toga vratio, što je ipak jako teško i samo po sebi uspeh, a da nije bilo droge i zatvora ko zna kakva bi sa njegovim predispozicijama to karijera bila. Ali opet priče šta bi bilo kad bi bilo su krajnje neozbiljne, znači samo činjenice. A činjenica je da ga skoro cela stručna javnost svrstava u top 5 svih vremena i sad ti možeš da se ljutiš zbog toga ili ne, i da opravdavaš da je on samo marketinška prevara ali to neće promeniti realnost.

Beks

pre 3 godine

@Alfa pun je youtube snimaka tih lajavih imbecila koji su popili patos nakon takvih reci. I koliko je boraca pre meca laprdalo da ce polomiti ovog drugog pa bili ugaseni. Lik koji je deseta liga Srbije proziva bivseg sampiona sveta i jos preti nekom liku mrgudu u komentsrima da bi polomio i njega iako se ovaj nije izjasnio ni da li trenira. I uopste koji borac trenira da bi se tukao protiv ljudi koji ne treniraju...Kukavica!!! Ime,prezime,mesto,video..ajmo "muskarcino"!!!

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Alfa
Ti si neki klinac od jedno 12 godinica koji ima pristup internetu i deli bajke po portalima, dok u stvarnom životu najverovatnije nemaš devojku, drugari iz razreda te maltretiraju, i niko te (verovatno s pravom) ne voli. Legitimno je što lečiš frustracije po netu, nisi jedini, al evo da ti malo pomognem. Svako, ali baš svako, ko je čitao ovo što si pisao ovde se pokidao od smeha. Jedino što si uspeo je da ti se svi smeju. Znam ja da je to tebi verovatno poznata teritorija, ali moj dobronameran savet ti je nemoj sine to sebi raditi, ne budi tako glupav nema potrebe. Znači kad već blejiš po internetu i praviš se da si neki baja, utorši to vreme na nešto produktivnije, edukuj se malo pročitaj nešto, probaj da se promeniš da ne budeš debil. Znam ja da ti je to teško ali daj sve od sebe pa možda i uspeš. Ovako si samo predmet podsmeha za široke narodne mase. Što'b se reklo "eto šale niotkuda".

Beks

pre 3 godine

E da,treba ga pustiti u zadrugu da se tuce sa Kristijanom,to neka mu bude prva prepreka do Tajsona! Nego bih voleo prvo da postavi neki video,posto me strasno plasi,strasan tip Tajson bi se prepao,jos kaze sta je Tajson uradio u zadnjem mecu,lik se uporedjuje sa profesionalnim bokserom Mekbrajdom :DDDD Pitanje je sta bi ti uradio bivsi profesionalni bokser a prvak Rumunije u 50toj godini. Ne,stvarno postavi video da vidimo da li si uopste brzi od Tajsona :DD ajde Alfa "Muskarcino" :D

Neca

pre 3 godine

Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno
Alfa

Da pogadjam, nadimak ti je Robija i vozis golf 5. Zadruga place za tobom

krmak

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...
(Mi, 28. novembar 2020 16:10)

Uopce nisam neki pretjerani ljubitelj Tysona ali reci da ga je Evander polomio kada je ovaj rusio sve pred sobom je ortodoksna glupost. Tyson poslije izlaska iz zatvora rusio sve pred sobom? Hahahahaha.

stari konj

pre 3 godine

@Alfa

Tačno je da u proseku čovek od 35 godina bolje radi one stvari od onog od 50 godina. Ali to ne znači da je svaki od 35 bolji od onog od 50. Pa postoje ljudi koji su sa 35 godina impotentni. Osim toga, ti sa 35 godina nisi više mlad, pa si sporiji od momaka u dvadesetim godinama. A od tridesete počinje polagani pad i u odnosu na moć u onim stvarima...

Beks

pre 3 godine

@Mi Slazem se sa stvarima koje si naveo da bi sampioni bili sampioni u bilo kom vremenu jer bi imali mnogo bolje uslove. Ali u nekim stvarima si preterao a neke nisu istina. Larry Holmes se nije vracao iz penzije,on je bio aktivan. Holifild jeste porazio Tajsona koji se vratio posle pauze od Zatvora i to mu je bio prvi veliki mec od povratka. U drugom mecu Holifild uopste nije bio bolji od Tajsona niti dominirao,ljudi misle da ga je Tajson ugrizao od nemoci,ugrizao ga je iz frustracije posle vise udaraca glavom od strane Holifilda u klincu,to je on stalno radio tokom karijere i to se jasno vidi kad gledas mec,bio je i jedan prekid zbog toga. Sto se tice Lewisa,taj mec je bio 2003 kada je Tajsonu davno proslo vreme. Ne kazem da ga Lewis ne bi dobio kada je bio u najbolje dane,ali ta borba iz 2003 nije neko merilo.

Beks

pre 3 godine

Sreca je sto mentolu laprdas samo u komentarima a Tajsona neces sresti. A pred mec izmedju Formana 46 i Murera 26 bi isto ovo pisao,al bi ti vilice bile zapecacenje nakon meca isto kao sto bi te Tajson poslao u carstvo snova u prvoj razmeni jer ti si 1000 puta nizeg ranga od bilo kog njegovog protivnika. Sta vise gledajuci trenutne Tajsonove snimke,moze se videti da je brzi i vestiji od mnogih mladih ljudi. Ustvari postavi neki tvoj video ili mec pa da uporedimo ako ne zelis da ti se svi smeju. Koji Tajson crni covece za tebe je dovoljan neki bivsi bokser od 50 godina,prvak Rumunije ili tako nesto. Stojim iza toga da bi lika takvog mentaliteta i mozga kao sto je tvoj nasapunjao lik koji uopste ne trenira. Postavi link alfa mentolcicu da vidimo kako izgledas,sampione nicega :))

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.

Nikola

pre 3 godine

Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni na
kot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred

ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.
(Alfa, 28. novembar 2020 17:08




Momče, šta je sa tobom, šta te muči,ko te dirao u vrtiću kad si bio mali,neko ti je uzimao loptu ispred zgrade? PS.Da li je moguće da je komentar iznad prošao cenzuru administratora?

Beks

pre 3 godine

"Nerviraju tebe mnogi al ne smes da im kazes moras da cutis" Kad bi znao kolika je ovo nebuloza :D Nego ajde postavi ime,prezime,mesto ne znam gde si TU!! Postavi i neki tvoj mec,video,pa cemo uporediti sa Tajsonom u 55 :D Pre 2 godine lik poput tebe je prihvatio mec protiv Roy Jones Juniora i zavrsio na patosu. Jos jednom posto vidim da ti nije ostalo mnogo mozdanih celija,Forman je sa 46 godina dobio coveka od 26. Ali da nije,ti bi rekao da bi i Formana polomio i da on nema sanse protiv Murera. Ljakse!!!

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Kakve veze ima Forman s Tajsonom?
Formana je nokautirao samo Muhamed Ali, a Tajsona Baster Daglas.
Ponavljam kukavice, polomio bih i tebe i Tajsona s lakocom. Nerviraju tebe mnogi, ali ne smes da im kazes. Moras da cutis.
Sto se kladis, pokusaj sam da me razbijes, tu sam.

Beks

pre 3 godine

@Alfa Majko mila :DDD Sa ova dva odgovora si ne samo pokazao koliki si ulicar,nego koliko nemas mozdanih celija :D Evo ti ga Mirko Cro Cop blize,oprobaj se :D Sta kakve veze ima Forman sa Tajsonom,ima veze sto je sa 46 godina patosirao sampiona sveta od 26,a kakve ti imas veze sa Tajsonom koji bi te pomeo..on nema brzinu i eskivaze za Fjurija,al za tebe ima itekako. Pa Roy Jones JR je zadnji mec imao eto sa bas jednim takvim kao sto si ti,nokautirao ga je bez problema. Eto ja cak nisam nigde ni pomenuo da treniram boks jer razmisljam sportski a ne ulicarski. I ne pricam da cu polomiti nekog u komentarima. Kao sto je Junior Dos Santos rekao Tuivasi pred mec kada je ovaj izjavio da je ulicni borac. "Sta je to uopste ulicni borac i kakve su to izjave" i pomeo ga. Tebe cak ne mogu da nazovem pogodnim imenom i tvoj "nakot". Ti si jedna nepoznata njuska koja trenira dzabe,koga ne bi Tajson unistio,nego neki bivsi bokser mnogo nizeg ranga istih godina a nize kategorije.

Beks

pre 3 godine

Mec za titulu sampiona sveta 1994. Michael Moorer 26 godina,sampion. Izazivac Dzordz Forman 46 godina. Epilog nokaut 10 runda,novi sampion sveta Forman nakon 1974 godine. @Alfa ti mozda treniras boks ali imas razmisljanje obicnog ulicara i nikad nista neces postici,boks je vestina,Tajson nema kondiciju kao nekad i mladost ali ima iskustva,brzinu i eskivaze dovoljno da te pregazi u prvoj rundi da ne znas sta te je snaslo. U prvoj razmeni bi te nokautirao jer on je bio vrhunski bokser a ti si umisljeni lik sa razmisljanjem ulicara. Postoji lik "Vlada Amerikanac" nikada nije bio bokser ali je znao da se bije neverovatno i slagao je takve nabedjene "boksere" kao sto si ti kao Kegle. U Srbiji bre ne postoji nijedan veliki bokser a ti ces da pregazis Tajsona,strasno!

Neki Lik

pre 3 godine

(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
AAAhahahahaha svaka ti cast prijatelju niko me nije tako slatko nasmejao u celoj 2020 kao ti....Ti da prebijes Tajsona...Pa gleddam svaki dan paljevine po teretani u sali kao vezbaju MMA Boks Ultimejt FAjt ovo ono paljevine klinci i jos vece paljevine likovi sto ih treniraju i neko vreme sam proveo samo stojeci u cosku i posmatrao dve cuke nemaju...Jedan Forman je postao sampion u 44 godini zivota tako da ne mora da znaci samo zato jer je neko mladji dobice starca dovoljno je samo jednom da sklonis ruku i tu je kraj bez obzira kolko si ti mladji brzi agilniji pa covek je doslovce podigao Frejzera sa zemlje kad ga udario imas cak snimak i na jutubu...Sad se idi nagutaj proteinskog sejka i na spavnaje i u svojim snovima prebij Tajsona

Mi

pre 3 godine

@svedok saradnik zlatnog doba
Najveci bokseri u eri Majka Tajsona, tokom osamdesetih i devedesetih godina su Lenoks Luis i Ivander Holifild.
Kojeg od tih velikih sampiona je Tajson pobedio?
Kako je moguce da je Dzordz Forman kao starac postao sampion 90-ih godina, a Tajson ne?
Kako je moguce da STARAC Dzordz Forman nije nokautiran tokom citavih 80-ih i 90-ih, a Tajson jeste, i to vise puta?
Holifild je Tajsona ponizio, a protiv Formana je rekao da nikada nije osetio tako snazan udarac i da moze samo da zamisli kakva je to snaga bila kada je ovaj bio mlad.
Zasto Tajson nikada nije pobedio nekog velikog sampiona?
ZASTO je Tajson odbijao mec protiv Formana osamdesetih?
Umesto njega, iz penzije doveo 18 godina starijeg Holmsa.
Tajson NIKADA nije pobedio nijednog ozbiljnog protivnika.
On je produkt Don Kinga i medijske masinerije.
U top 5 bi ti stavio Tajsona?
Pored Alija, Formana, Frejzera, Marcana, Robinsona? Zasto onda Lenoks Lusi nije u top 5? Od Tajsona je bolji, a pobedio je sve svoje najvece rivale, dok Tajson nije nijednog.
Oni koji su bili najbolji 40-ih i 50-ih, bili bi najbolji i danas, jer bi imali iste uslove za trening, borbe i oporavak kao i danasnji bokseri.
Sugar Ray nije leteo privatnim avionima, nije se vozio limuzinama, nije ziveo u vilama niti je imao najbolje lekare, masere i med. opremu na raspolaganju, pa je zato morao toliko da se bori, da bi zaradio za hleb.
Za razliku od modernih princeza, poput Tajsona, koje i dalje kmece kako su imali tezak zivot. Eto, on jadnicak kao klinac postao multimilioner, bio najpopularniji covek planete, imao sve sto pozeli, ali neko drugi mu je kriv sto je silovao, tukao, drogirao se i radio ko zna sta jos, za sta jos uvek ne znamo.

Beks

pre 3 godine

@Alfa Najsmesniji komentar koji sam video. Forman je imao 46 godina kada je nokautirao Sampiona sveta Murera od 26. Tajson mozda nema kondiciju kao sto je imao,ali posto je bio krem boksa,nokautirao bi te odmah u prvoj razmeni,pazi da ga ne bi polomio :D Pa pre bih se kladio da bi tebe razbio neko ko uopste ne trenira boks a zna da se bije,jer vi niste nikakav krem ni u Srbiji a kamoli u svetu. Ako nesto ne volim to su nabedjeni likovi,cuj polomio bi Tajsona :))

Mi

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...

Milkovski

pre 3 godine

Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
Jedan od većih mentalaća na portalu, ako ne i najveći...Poslao bi tebe Tajson na Urgentni u šok sobu za par minuta!!!

Navijam za staklo, i srču do kolena!

pre 3 godine

Ako se dobro sećam davno je bilo, Tajsonu su u zatvoru merili pritisak udarca valjda to ide po 1cm/2, iz slobodnog stila.

I pritisak koji je izveo je kao udarac lokomotive pri brzini od 70km/h, a u tonama sam zaboravio.
Mislim da je i to bilo.

Uglavnom zaključak je bio da iz slobodnog stila da zakuca čoveka koji mirno stoji mogao bi i najbukvalnije da mu odvoji glavu od tela.

Nisam neku pera ložač na boks, čak šta više(dapače p.p. pošto vidim da je ovde najzedza tisućljetnih skakavaca, ne mogu oni bez srbske čvrtse ruke dalje od Irske), tako da ovo ne bi trebalo da je fikcija i neko moje sećanje na mitove o Tajsonu već relanost, možda male omaške matematičke ali glavu kida pa kida.

Sub013

pre 3 godine

(Marex, 28. novembar 2020 15:30)

U pravu si samo za Holifilda, za Lenoksa se ne Slazem da je bolji a sa Daglasom ne moze ni u istu recenicu iako ga je ovaj nokautirao, ali toliko razloga ima zbog cega je doslo do toga da ne bih mogao da upakujem da objasnim u 1500 karaktera. Da ne pricam o tome sta bi bilo da nije bilo alkohola, droge, zatvora, psihickih problema, da nije preminuo njegov bokserski otac itd. Jedini argument zasto Tajson mozda nije najbolji svih vremena je zato sto sa 30 godina, koje bi trebale da budu najbolje godine za boksera nije bio ni senka onog Tajsona sa 20, ali Tajson u ranim 20-tim je daleko najbolji bokser svih vremena i ne smem ni da zamislim sta bi bio da nije bilo poroka, zatvora i psihickih problema.

bora

pre 3 godine

@Alfa
Tačno je da godine lome svakoga i da je razlika u refleksima i brzini veoma važna. Međutim, preteruješ kada kažeš da će svaki aktivan mlađi bokser lako pobediti bivšeg boksera od 50 godina. Evo na primer Formen, koji je bio prvak u 48-oj a boks napustio u 45-oj bi tebe, ili drugog ne naročito dobrog boksera kako si sebe opisao, verovatno pobedio u svojoj pedesetoj godini, a zaista je smešno da tvrdiš da bi ga lako prebio. Kad je napunio 55, onda bi.

U SAD svako sa Jr. je klon jedan drugom, šta je bre ovo?!

pre 3 godine

Aj staklo, ali kakva je ovo prevara Roj Džons Jr.?

Pa to je bre Kuba Guding Jr.!!!

Alfa

pre 3 godine

@Mrgud
Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.

Djoksa

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.

Marex

pre 3 godine

Citam komentare i smejem se slatko, kaže čovek, ajde neka stane neko sa Tajsonom u ring, levom rukom bi ga prebio. Pa čoveče, on je bio prof. bokser, jedan od najboljih, aman s glupostima. Upoređujte ga sa bokserima, ne sa prosečnim svetom. Ni u svom najvećem zenitu nije bio najbolji, ali je bio jako, jako dobar. Sa Holifildom je boksovao 2 puta i oba puta je izgubio. Jel onda bolji? Od Lenoxa je bio nokautiran, jedan meč, jedan izgubljen. Jel i od njega bolji? Baster Daglas ga je nokautirao, ma da za njega ne mislim da je bolji, prva dvojica jesu. Vas problem je sto ne znate dovoljno, niste pratili, ne pratite, ali ste čuli kako je on najbolji. I reći kako bi sada on prebio mladog prvaka sveta u teškoj kategoriji je u najmanju ruku smešno. Koga, Džošu-u od 196 cm ili Tajsona Fjurija od 207 cm? Cak i nevažno koliko su viši, mlađi su 30 godina od njega. Objektivno, Tajson je bio jako dobar, prvak sveta, atraktivan, jak udarač, nikada dosadan bokser, zasluženo popularan, ali reći da je bio najveći svih vremena ili da bi u 53 godine dobio aktuelnog prvaka je u najmanju ruku smešno, ako ne i tužno.

Sabre

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djoksa, 28. novembar 2020 15:25)

Bitno je da si ti nama objasnio na temi o boksu da svako ko igra video igrice ne moze da odraste. Mora da se sad osecas ponosno na sebe, idi casom pogledaj neku Zadrugu.

mr

pre 3 godine

Најбољи су ови што пишу да је то због пара. Па бре, Тајсон наплаћује долазак у госте и да попије кафу са неким, а неће ли улазак у ринг.

Beks

pre 3 godine

@Svedok dobio si pluseve samo zato sto je Tajson najpopularniji posle Alija i neka vrsta mita u boksu. Tvrdis da bi Sugar Raya unili u ringu,a ja cu ti samo reci da je Dzordz Forman osim u Alijevoj eri kada je bio u najboljim godinama,boksovao i 90tih i niko ga nije ubio,naprotiv postao je Sampion. Za razliku od Tajsona koji je pao protiv Holifilda,Forman nije. I to sa prajm Holifildom. Onaj Evander sto se borio sa Tajsonom je Holifild nakon srcanih problema,koje je doziveo nakon meca sa Majklom Murerom kada je izgubio titulu. Svaki bokserski strucnjak od Teddy Atlasa pa na dalje ne prica za Tajsona kao sto vi pricate pa ni sam Tajson. Samim tim sto neko misli da bi covek od 22 godine dobio prajm Lewisa,Holifilda,Alija,Formana nema dve ciste u glavi i zapravo ne zna da Tajson nije imao nikakvu top konkurenciju u te svoje najbolje dane.

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, ovo je trebalo da bude organizovano pre 20 godina.. kakva god borba da bude, uopšte nije bezbedno po njihove godine

Urox

pre 3 godine

@delijamomak Jel bi smeo sa jednim od njih dvojice u ring, pošto kažeš vide im se godine, a ti mlad jak u punoj snazi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (email

Jao koji komentar.. Pa realno vide im se godine, sta je covek lose rekao? To ne kora da znaci da je jaci od njih.....

Mrgud

pre 3 godine

Ne postoji profi bokser u Srbiji koji bi dobio danasnjeg Tajsona. To sto vi uporno pisete "matorci, ovo je smesno, umrece u ringu itd." ocigledno se niste potukli ni sa sestrom oko igracke. Tajson je i dalje ubica i momci od 25, 30 godina u punoj snazi koji trejiraju box ili mma ne bi imali nikakve sanse protiv njega. On je masina. Svi koji se loze i koji su prejaki za tastaturom da stanu sa njim u ring a njemu jedna ruka da je vezana iza ledja bi izdrzali mozda dve sekunde i velika verovatnoca je da ne bi zivi izasli iz ringa posle jednog udarca.

Vuk iz Panceva.

pre 3 godine

Tajsona je na vrhuncu razbio Baster Daglas.
(..., 28. novembar 2020 12:26

Desilo se. I da ne uzimamo u obzir da ga je Tajson u 6 rundi nakautirao i da mu se brojalo do 14.
I Rahman je nakautirao Lenoxa pa ga Lenox u revanšu degradirao.
Tyson je neuporedivo bolji boxer or Daglasa

Oliver Kosta

pre 3 godine

Nema nokauta,nema posekotina. Tako su rekli....
Bice borba kao one glupe borbe rvaca sto tupavi Amerikanci gledaju. Zabava miliona ali od boksa nista. Bice jos dosadnije od borbe Mekgregor-Mejveder gde bi ga Floyd pocistio posle druge runde ali moralo je da traje zbog publike. Ovo ce biti jos dosadnije mada Majk nije nikada bio sisa i ocekujem da se oglusi o pravila i da krene napred dok moze da izdrzi. Svakako cu gledati jer su to legende ali ne ocekujem nista posebno.

Mary

pre 3 godine

Želim zahvaliti dobroj vijesti za kreditnu kompaniju što mi je dala iznos od 70 000 američkih dolara koji koristim za dobru brigu o bolesnom sinu, pa vas molim ako vam je potreban hitan zajam obratite se goodnewsloan01@gmail.com ili možete i WhatsAppthem na +2348141252381

LogenMNE

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude pre 20-ak godina.
(KAZNA KRU, 28. novembar 2020 11:19)

Jok, Tajson bio tezi 20 kila, neravnopravna borba. Roy je legenda light heavyweighta.. Ne bi izdrzak pola runde sa Mikom prije zatvora.. A prije 20 godina tyson je vec bio maskota

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Druže ok je ne voliš Tajsona ukapirali smo. Samo iz tvog komentara ispade da je neki luzer koji krštenu borbu u karijeri nije imao. Tajson je, uz sve svoje probleme, živa legenda ovog sporta. Sirova snaga koju je imao uz odbranu koju je posedovao nije vidjena ni pre ni posle njega. Upropastio je sebe drogama zatvorom i generalno lošim odlukama i iskreno ja ga ne branim čak naprotiv. Ali treba biti realan malo, a našem narodu je toga uvek manjkalo. Kada se priča o boksu ostali borci iz njegovog vremena ne idu u istu rečenicu sa njim. A što se nekih drugih vremena tiče Rocky Marciano je jedini teškaš u istoriji koji je karijeru završio nepobedjen. 49-0 od toga 43 borbe zavešene nokautom. I sada ja treba da kažem da je bolji od Alija koji ima rekord 56-5 sa "samo" 37 nokauta. Nije to za poredjenje. Ili ako idemo još dalje u prošlost Sugar Ray Robinson je imao, paj sad, 128 pobeda od čega čak 84 nokautom. Čovek boksovao u 40im i 50im godinama prošlog veka, moje mišljenje je da bi ga 80tih vrv ubili u ringu. Poenta je da je teško jako porediti generacije, ali definitivno je Iron Mike u top 5 boksera ikada, a o plasmanu u tih top 5 možemo "letnji dan do podne", dok RJJ uopšte nije u toj priči. Tako da što se meča tiče neće biti napeto kako većina misli. RJJ je i dalje brži i "duži" od Mika ali ja ipak prednost dajem njemu jer u tim godinama masa i snaga duže traju u ringu od brzine. Mada opet kažem dvoje deda u ringu i egzibicija neće vrv tu mnogo boksa biti. Mada kakvi su egomanijaci i jedan i drugi možda neko i "eksplodira".

dejan

pre 3 godine

Razdvajalo ih je staklo zbog Covid 19 na merenju.
Zato će tokom meča dahtati jedan na drugog, grliti se itd.
(Z.Dj., 28. novembar 2020 11:43)

Boksovaće sa maskama ???

Вук Караџић

pre 3 godine

хоће ли да имају стакло између њих и за време борбе? Корона је то, бато.

mile

pre 3 godine

Staklo izmedju njih zbog korone a ceka ih boks mec!?
(tomash, 28. novembar 2020 11:41)

Pa nije bez razloga, bitno je da do pocetka meča budu zdravi, a kasnije kad se završi i svi uzmu pare više nije bitno.

Ljuba

pre 3 godine

trenutno najskuplji egzibicioni mec u sportu, a vi koji ocekujete tucu dva mladica zabiravite. Zelim svima lepo i prijatno vece uz dve legende boksa...

nidzaaaa

pre 3 godine

Tacno je da bi mi i jedan i drugi izvadili bateriju za bios, ali cenim da ce biti smesno. Bez sudije, nema udaraca, vise kao neki malo jaci sparing..

Beks

pre 3 godine

@delijamomak Dobro je kad tvrdis da je covek izmedju 20-23 godine bio savrsenstvo i da ga niko nije mogao pobediti. Kladim se da ne mozes bez da izguglas navesti nijedno ime koje je Tajson dobio pre osvajanja pojasa a cak ni ime coveka od koga je uzeo pojas. Ja mogu jedno ime,Marvis Frejzer sin Dzoa Frejzera a titulu je uzeo od prosecnog Trevora Berbika. Sa njim su 12 rundi u ringu ostajali James Smith,Mich Green i Tucker. Od vecih imena ima pobedu protiv poluteskasa Michaela Spinksa kojem je to bio drugi mec u teskoj i Larry Holmesa od 40 godina. Razumem ja da je on vodio los zivot posle Cus D'amata i kada je otpustio Runija i zbog one zene Robin Givens ali reci da ga niko ne bi pobedio od iskusnijih boraca u svojim najboljim danima je neukusno. Taj Muhamed Ali se u istoj godini borio sa Frejzerom,Vepnerom,Lajlom,Formanom...dakle 4 meca u jednoj godini od toga sa dva velikana,na 15 rundi boksa.

Vlaška mađija najača

pre 3 godine

Sve se vrti oko love. A narod se “lozi”
(Da poććastis za kafence bato, 28. novembar 2020 11:30)
Javi se reziji da pokupis nagradu za najbezvezniji (a istovremeno najbedniji u pokusaju) nik.

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Roy Jones Jr najbolji bokser svih vremena,mada se bokseri proglašavaju najboljima po decenijama što su i Roy-a proglasili 90-ih,mislim da se takav bokser više nikad neće roditi.

delijamomak

pre 3 godine

za mene je tajson br 1 u boksu, i tvrdim da ga niko nije mogao pobediti kada je bio na svom maximumu, cak ni ali. ne ocekujem puno od ove borbe, ipak je borcima 50 godina, vide se godine na njima, nadam se nokautu ali je malo verovatno

Вук Караџић

pre 3 godine

хоће ли да имају стакло између њих и за време борбе? Корона је то, бато.

mile

pre 3 godine

Staklo izmedju njih zbog korone a ceka ih boks mec!?
(tomash, 28. novembar 2020 11:41)

Pa nije bez razloga, bitno je da do pocetka meča budu zdravi, a kasnije kad se završi i svi uzmu pare više nije bitno.

delijamomak

pre 3 godine

za mene je tajson br 1 u boksu, i tvrdim da ga niko nije mogao pobediti kada je bio na svom maximumu, cak ni ali. ne ocekujem puno od ove borbe, ipak je borcima 50 godina, vide se godine na njima, nadam se nokautu ali je malo verovatno

Ljuba

pre 3 godine

trenutno najskuplji egzibicioni mec u sportu, a vi koji ocekujete tucu dva mladica zabiravite. Zelim svima lepo i prijatno vece uz dve legende boksa...

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Druže ok je ne voliš Tajsona ukapirali smo. Samo iz tvog komentara ispade da je neki luzer koji krštenu borbu u karijeri nije imao. Tajson je, uz sve svoje probleme, živa legenda ovog sporta. Sirova snaga koju je imao uz odbranu koju je posedovao nije vidjena ni pre ni posle njega. Upropastio je sebe drogama zatvorom i generalno lošim odlukama i iskreno ja ga ne branim čak naprotiv. Ali treba biti realan malo, a našem narodu je toga uvek manjkalo. Kada se priča o boksu ostali borci iz njegovog vremena ne idu u istu rečenicu sa njim. A što se nekih drugih vremena tiče Rocky Marciano je jedini teškaš u istoriji koji je karijeru završio nepobedjen. 49-0 od toga 43 borbe zavešene nokautom. I sada ja treba da kažem da je bolji od Alija koji ima rekord 56-5 sa "samo" 37 nokauta. Nije to za poredjenje. Ili ako idemo još dalje u prošlost Sugar Ray Robinson je imao, paj sad, 128 pobeda od čega čak 84 nokautom. Čovek boksovao u 40im i 50im godinama prošlog veka, moje mišljenje je da bi ga 80tih vrv ubili u ringu. Poenta je da je teško jako porediti generacije, ali definitivno je Iron Mike u top 5 boksera ikada, a o plasmanu u tih top 5 možemo "letnji dan do podne", dok RJJ uopšte nije u toj priči. Tako da što se meča tiče neće biti napeto kako većina misli. RJJ je i dalje brži i "duži" od Mika ali ja ipak prednost dajem njemu jer u tim godinama masa i snaga duže traju u ringu od brzine. Mada opet kažem dvoje deda u ringu i egzibicija neće vrv tu mnogo boksa biti. Mada kakvi su egomanijaci i jedan i drugi možda neko i "eksplodira".

Mrgud

pre 3 godine

Ne postoji profi bokser u Srbiji koji bi dobio danasnjeg Tajsona. To sto vi uporno pisete "matorci, ovo je smesno, umrece u ringu itd." ocigledno se niste potukli ni sa sestrom oko igracke. Tajson je i dalje ubica i momci od 25, 30 godina u punoj snazi koji trejiraju box ili mma ne bi imali nikakve sanse protiv njega. On je masina. Svi koji se loze i koji su prejaki za tastaturom da stanu sa njim u ring a njemu jedna ruka da je vezana iza ledja bi izdrzali mozda dve sekunde i velika verovatnoca je da ne bi zivi izasli iz ringa posle jednog udarca.

Beks

pre 3 godine

Mec za titulu sampiona sveta 1994. Michael Moorer 26 godina,sampion. Izazivac Dzordz Forman 46 godina. Epilog nokaut 10 runda,novi sampion sveta Forman nakon 1974 godine. @Alfa ti mozda treniras boks ali imas razmisljanje obicnog ulicara i nikad nista neces postici,boks je vestina,Tajson nema kondiciju kao nekad i mladost ali ima iskustva,brzinu i eskivaze dovoljno da te pregazi u prvoj rundi da ne znas sta te je snaslo. U prvoj razmeni bi te nokautirao jer on je bio vrhunski bokser a ti si umisljeni lik sa razmisljanjem ulicara. Postoji lik "Vlada Amerikanac" nikada nije bio bokser ali je znao da se bije neverovatno i slagao je takve nabedjene "boksere" kao sto si ti kao Kegle. U Srbiji bre ne postoji nijedan veliki bokser a ti ces da pregazis Tajsona,strasno!

nidzaaaa

pre 3 godine

Tacno je da bi mi i jedan i drugi izvadili bateriju za bios, ali cenim da ce biti smesno. Bez sudije, nema udaraca, vise kao neki malo jaci sparing..

Beks

pre 3 godine

@delijamomak Dobro je kad tvrdis da je covek izmedju 20-23 godine bio savrsenstvo i da ga niko nije mogao pobediti. Kladim se da ne mozes bez da izguglas navesti nijedno ime koje je Tajson dobio pre osvajanja pojasa a cak ni ime coveka od koga je uzeo pojas. Ja mogu jedno ime,Marvis Frejzer sin Dzoa Frejzera a titulu je uzeo od prosecnog Trevora Berbika. Sa njim su 12 rundi u ringu ostajali James Smith,Mich Green i Tucker. Od vecih imena ima pobedu protiv poluteskasa Michaela Spinksa kojem je to bio drugi mec u teskoj i Larry Holmesa od 40 godina. Razumem ja da je on vodio los zivot posle Cus D'amata i kada je otpustio Runija i zbog one zene Robin Givens ali reci da ga niko ne bi pobedio od iskusnijih boraca u svojim najboljim danima je neukusno. Taj Muhamed Ali se u istoj godini borio sa Frejzerom,Vepnerom,Lajlom,Formanom...dakle 4 meca u jednoj godini od toga sa dva velikana,na 15 rundi boksa.

Vlaška mađija najača

pre 3 godine

Sve se vrti oko love. A narod se “lozi”
(Da poććastis za kafence bato, 28. novembar 2020 11:30)
Javi se reziji da pokupis nagradu za najbezvezniji (a istovremeno najbedniji u pokusaju) nik.

Milkovski

pre 3 godine

Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
Jedan od većih mentalaća na portalu, ako ne i najveći...Poslao bi tebe Tajson na Urgentni u šok sobu za par minuta!!!

Beks

pre 3 godine

@Alfa Najsmesniji komentar koji sam video. Forman je imao 46 godina kada je nokautirao Sampiona sveta Murera od 26. Tajson mozda nema kondiciju kao sto je imao,ali posto je bio krem boksa,nokautirao bi te odmah u prvoj razmeni,pazi da ga ne bi polomio :D Pa pre bih se kladio da bi tebe razbio neko ko uopste ne trenira boks a zna da se bije,jer vi niste nikakav krem ni u Srbiji a kamoli u svetu. Ako nesto ne volim to su nabedjeni likovi,cuj polomio bi Tajsona :))

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Roy Jones Jr najbolji bokser svih vremena,mada se bokseri proglašavaju najboljima po decenijama što su i Roy-a proglasili 90-ih,mislim da se takav bokser više nikad neće roditi.

Neki Lik

pre 3 godine

(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
AAAhahahahaha svaka ti cast prijatelju niko me nije tako slatko nasmejao u celoj 2020 kao ti....Ti da prebijes Tajsona...Pa gleddam svaki dan paljevine po teretani u sali kao vezbaju MMA Boks Ultimejt FAjt ovo ono paljevine klinci i jos vece paljevine likovi sto ih treniraju i neko vreme sam proveo samo stojeci u cosku i posmatrao dve cuke nemaju...Jedan Forman je postao sampion u 44 godini zivota tako da ne mora da znaci samo zato jer je neko mladji dobice starca dovoljno je samo jednom da sklonis ruku i tu je kraj bez obzira kolko si ti mladji brzi agilniji pa covek je doslovce podigao Frejzera sa zemlje kad ga udario imas cak snimak i na jutubu...Sad se idi nagutaj proteinskog sejka i na spavnaje i u svojim snovima prebij Tajsona

LogenMNE

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude pre 20-ak godina.
(KAZNA KRU, 28. novembar 2020 11:19)

Jok, Tajson bio tezi 20 kila, neravnopravna borba. Roy je legenda light heavyweighta.. Ne bi izdrzak pola runde sa Mikom prije zatvora.. A prije 20 godina tyson je vec bio maskota

Marex

pre 3 godine

Citam komentare i smejem se slatko, kaže čovek, ajde neka stane neko sa Tajsonom u ring, levom rukom bi ga prebio. Pa čoveče, on je bio prof. bokser, jedan od najboljih, aman s glupostima. Upoređujte ga sa bokserima, ne sa prosečnim svetom. Ni u svom najvećem zenitu nije bio najbolji, ali je bio jako, jako dobar. Sa Holifildom je boksovao 2 puta i oba puta je izgubio. Jel onda bolji? Od Lenoxa je bio nokautiran, jedan meč, jedan izgubljen. Jel i od njega bolji? Baster Daglas ga je nokautirao, ma da za njega ne mislim da je bolji, prva dvojica jesu. Vas problem je sto ne znate dovoljno, niste pratili, ne pratite, ali ste čuli kako je on najbolji. I reći kako bi sada on prebio mladog prvaka sveta u teškoj kategoriji je u najmanju ruku smešno. Koga, Džošu-u od 196 cm ili Tajsona Fjurija od 207 cm? Cak i nevažno koliko su viši, mlađi su 30 godina od njega. Objektivno, Tajson je bio jako dobar, prvak sveta, atraktivan, jak udarač, nikada dosadan bokser, zasluženo popularan, ali reći da je bio najveći svih vremena ili da bi u 53 godine dobio aktuelnog prvaka je u najmanju ruku smešno, ako ne i tužno.

Vuk iz Panceva.

pre 3 godine

Tajsona je na vrhuncu razbio Baster Daglas.
(..., 28. novembar 2020 12:26

Desilo se. I da ne uzimamo u obzir da ga je Tajson u 6 rundi nakautirao i da mu se brojalo do 14.
I Rahman je nakautirao Lenoxa pa ga Lenox u revanšu degradirao.
Tyson je neuporedivo bolji boxer or Daglasa

Neca

pre 3 godine

Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno
Alfa

Da pogadjam, nadimak ti je Robija i vozis golf 5. Zadruga place za tobom

mr

pre 3 godine

Најбољи су ови што пишу да је то због пара. Па бре, Тајсон наплаћује долазак у госте и да попије кафу са неким, а неће ли улазак у ринг.

Sabre

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djoksa, 28. novembar 2020 15:25)

Bitno je da si ti nama objasnio na temi o boksu da svako ko igra video igrice ne moze da odraste. Mora da se sad osecas ponosno na sebe, idi casom pogledaj neku Zadrugu.

Nikola

pre 3 godine

Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni na
kot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred

ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.
(Alfa, 28. novembar 2020 17:08




Momče, šta je sa tobom, šta te muči,ko te dirao u vrtiću kad si bio mali,neko ti je uzimao loptu ispred zgrade? PS.Da li je moguće da je komentar iznad prošao cenzuru administratora?

Mi

pre 3 godine

@svedok saradnik zlatnog doba
Najveci bokseri u eri Majka Tajsona, tokom osamdesetih i devedesetih godina su Lenoks Luis i Ivander Holifild.
Kojeg od tih velikih sampiona je Tajson pobedio?
Kako je moguce da je Dzordz Forman kao starac postao sampion 90-ih godina, a Tajson ne?
Kako je moguce da STARAC Dzordz Forman nije nokautiran tokom citavih 80-ih i 90-ih, a Tajson jeste, i to vise puta?
Holifild je Tajsona ponizio, a protiv Formana je rekao da nikada nije osetio tako snazan udarac i da moze samo da zamisli kakva je to snaga bila kada je ovaj bio mlad.
Zasto Tajson nikada nije pobedio nekog velikog sampiona?
ZASTO je Tajson odbijao mec protiv Formana osamdesetih?
Umesto njega, iz penzije doveo 18 godina starijeg Holmsa.
Tajson NIKADA nije pobedio nijednog ozbiljnog protivnika.
On je produkt Don Kinga i medijske masinerije.
U top 5 bi ti stavio Tajsona?
Pored Alija, Formana, Frejzera, Marcana, Robinsona? Zasto onda Lenoks Lusi nije u top 5? Od Tajsona je bolji, a pobedio je sve svoje najvece rivale, dok Tajson nije nijednog.
Oni koji su bili najbolji 40-ih i 50-ih, bili bi najbolji i danas, jer bi imali iste uslove za trening, borbe i oporavak kao i danasnji bokseri.
Sugar Ray nije leteo privatnim avionima, nije se vozio limuzinama, nije ziveo u vilama niti je imao najbolje lekare, masere i med. opremu na raspolaganju, pa je zato morao toliko da se bori, da bi zaradio za hleb.
Za razliku od modernih princeza, poput Tajsona, koje i dalje kmece kako su imali tezak zivot. Eto, on jadnicak kao klinac postao multimilioner, bio najpopularniji covek planete, imao sve sto pozeli, ali neko drugi mu je kriv sto je silovao, tukao, drogirao se i radio ko zna sta jos, za sta jos uvek ne znamo.

Beks

pre 3 godine

@Svedok dobio si pluseve samo zato sto je Tajson najpopularniji posle Alija i neka vrsta mita u boksu. Tvrdis da bi Sugar Raya unili u ringu,a ja cu ti samo reci da je Dzordz Forman osim u Alijevoj eri kada je bio u najboljim godinama,boksovao i 90tih i niko ga nije ubio,naprotiv postao je Sampion. Za razliku od Tajsona koji je pao protiv Holifilda,Forman nije. I to sa prajm Holifildom. Onaj Evander sto se borio sa Tajsonom je Holifild nakon srcanih problema,koje je doziveo nakon meca sa Majklom Murerom kada je izgubio titulu. Svaki bokserski strucnjak od Teddy Atlasa pa na dalje ne prica za Tajsona kao sto vi pricate pa ni sam Tajson. Samim tim sto neko misli da bi covek od 22 godine dobio prajm Lewisa,Holifilda,Alija,Formana nema dve ciste u glavi i zapravo ne zna da Tajson nije imao nikakvu top konkurenciju u te svoje najbolje dane.

Oliver Kosta

pre 3 godine

Nema nokauta,nema posekotina. Tako su rekli....
Bice borba kao one glupe borbe rvaca sto tupavi Amerikanci gledaju. Zabava miliona ali od boksa nista. Bice jos dosadnije od borbe Mekgregor-Mejveder gde bi ga Floyd pocistio posle druge runde ali moralo je da traje zbog publike. Ovo ce biti jos dosadnije mada Majk nije nikada bio sisa i ocekujem da se oglusi o pravila i da krene napred dok moze da izdrzi. Svakako cu gledati jer su to legende ali ne ocekujem nista posebno.

Sub013

pre 3 godine

(Marex, 28. novembar 2020 15:30)

U pravu si samo za Holifilda, za Lenoksa se ne Slazem da je bolji a sa Daglasom ne moze ni u istu recenicu iako ga je ovaj nokautirao, ali toliko razloga ima zbog cega je doslo do toga da ne bih mogao da upakujem da objasnim u 1500 karaktera. Da ne pricam o tome sta bi bilo da nije bilo alkohola, droge, zatvora, psihickih problema, da nije preminuo njegov bokserski otac itd. Jedini argument zasto Tajson mozda nije najbolji svih vremena je zato sto sa 30 godina, koje bi trebale da budu najbolje godine za boksera nije bio ni senka onog Tajsona sa 20, ali Tajson u ranim 20-tim je daleko najbolji bokser svih vremena i ne smem ni da zamislim sta bi bio da nije bilo poroka, zatvora i psihickih problema.

stari konj

pre 3 godine

@Alfa

Tačno je da u proseku čovek od 35 godina bolje radi one stvari od onog od 50 godina. Ali to ne znači da je svaki od 35 bolji od onog od 50. Pa postoje ljudi koji su sa 35 godina impotentni. Osim toga, ti sa 35 godina nisi više mlad, pa si sporiji od momaka u dvadesetim godinama. A od tridesete počinje polagani pad i u odnosu na moć u onim stvarima...

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Alfa
Ti si neki klinac od jedno 12 godinica koji ima pristup internetu i deli bajke po portalima, dok u stvarnom životu najverovatnije nemaš devojku, drugari iz razreda te maltretiraju, i niko te (verovatno s pravom) ne voli. Legitimno je što lečiš frustracije po netu, nisi jedini, al evo da ti malo pomognem. Svako, ali baš svako, ko je čitao ovo što si pisao ovde se pokidao od smeha. Jedino što si uspeo je da ti se svi smeju. Znam ja da je to tebi verovatno poznata teritorija, ali moj dobronameran savet ti je nemoj sine to sebi raditi, ne budi tako glupav nema potrebe. Znači kad već blejiš po internetu i praviš se da si neki baja, utorši to vreme na nešto produktivnije, edukuj se malo pročitaj nešto, probaj da se promeniš da ne budeš debil. Znam ja da ti je to teško ali daj sve od sebe pa možda i uspeš. Ovako si samo predmet podsmeha za široke narodne mase. Što'b se reklo "eto šale niotkuda".

Urox

pre 3 godine

@delijamomak Jel bi smeo sa jednim od njih dvojice u ring, pošto kažeš vide im se godine, a ti mlad jak u punoj snazi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (email

Jao koji komentar.. Pa realno vide im se godine, sta je covek lose rekao? To ne kora da znaci da je jaci od njih.....

U SAD svako sa Jr. je klon jedan drugom, šta je bre ovo?!

pre 3 godine

Aj staklo, ali kakva je ovo prevara Roj Džons Jr.?

Pa to je bre Kuba Guding Jr.!!!

Beks

pre 3 godine

@Alfa pun je youtube snimaka tih lajavih imbecila koji su popili patos nakon takvih reci. I koliko je boraca pre meca laprdalo da ce polomiti ovog drugog pa bili ugaseni. Lik koji je deseta liga Srbije proziva bivseg sampiona sveta i jos preti nekom liku mrgudu u komentsrima da bi polomio i njega iako se ovaj nije izjasnio ni da li trenira. I uopste koji borac trenira da bi se tukao protiv ljudi koji ne treniraju...Kukavica!!! Ime,prezime,mesto,video..ajmo "muskarcino"!!!

Navijam za staklo, i srču do kolena!

pre 3 godine

Ako se dobro sećam davno je bilo, Tajsonu su u zatvoru merili pritisak udarca valjda to ide po 1cm/2, iz slobodnog stila.

I pritisak koji je izveo je kao udarac lokomotive pri brzini od 70km/h, a u tonama sam zaboravio.
Mislim da je i to bilo.

Uglavnom zaključak je bio da iz slobodnog stila da zakuca čoveka koji mirno stoji mogao bi i najbukvalnije da mu odvoji glavu od tela.

Nisam neku pera ložač na boks, čak šta više(dapače p.p. pošto vidim da je ovde najzedza tisućljetnih skakavaca, ne mogu oni bez srbske čvrtse ruke dalje od Irske), tako da ovo ne bi trebalo da je fikcija i neko moje sećanje na mitove o Tajsonu već relanost, možda male omaške matematičke ali glavu kida pa kida.

Beks

pre 3 godine

Sreca je sto mentolu laprdas samo u komentarima a Tajsona neces sresti. A pred mec izmedju Formana 46 i Murera 26 bi isto ovo pisao,al bi ti vilice bile zapecacenje nakon meca isto kao sto bi te Tajson poslao u carstvo snova u prvoj razmeni jer ti si 1000 puta nizeg ranga od bilo kog njegovog protivnika. Sta vise gledajuci trenutne Tajsonove snimke,moze se videti da je brzi i vestiji od mnogih mladih ljudi. Ustvari postavi neki tvoj video ili mec pa da uporedimo ako ne zelis da ti se svi smeju. Koji Tajson crni covece za tebe je dovoljan neki bivsi bokser od 50 godina,prvak Rumunije ili tako nesto. Stojim iza toga da bi lika takvog mentaliteta i mozga kao sto je tvoj nasapunjao lik koji uopste ne trenira. Postavi link alfa mentolcicu da vidimo kako izgledas,sampione nicega :))

Beks

pre 3 godine

@Mi Slazem se sa stvarima koje si naveo da bi sampioni bili sampioni u bilo kom vremenu jer bi imali mnogo bolje uslove. Ali u nekim stvarima si preterao a neke nisu istina. Larry Holmes se nije vracao iz penzije,on je bio aktivan. Holifild jeste porazio Tajsona koji se vratio posle pauze od Zatvora i to mu je bio prvi veliki mec od povratka. U drugom mecu Holifild uopste nije bio bolji od Tajsona niti dominirao,ljudi misle da ga je Tajson ugrizao od nemoci,ugrizao ga je iz frustracije posle vise udaraca glavom od strane Holifilda u klincu,to je on stalno radio tokom karijere i to se jasno vidi kad gledas mec,bio je i jedan prekid zbog toga. Sto se tice Lewisa,taj mec je bio 2003 kada je Tajsonu davno proslo vreme. Ne kazem da ga Lewis ne bi dobio kada je bio u najbolje dane,ali ta borba iz 2003 nije neko merilo.

Alfa

pre 3 godine

@Mrgud
Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.

Beks

pre 3 godine

@Alfa Majko mila :DDD Sa ova dva odgovora si ne samo pokazao koliki si ulicar,nego koliko nemas mozdanih celija :D Evo ti ga Mirko Cro Cop blize,oprobaj se :D Sta kakve veze ima Forman sa Tajsonom,ima veze sto je sa 46 godina patosirao sampiona sveta od 26,a kakve ti imas veze sa Tajsonom koji bi te pomeo..on nema brzinu i eskivaze za Fjurija,al za tebe ima itekako. Pa Roy Jones JR je zadnji mec imao eto sa bas jednim takvim kao sto si ti,nokautirao ga je bez problema. Eto ja cak nisam nigde ni pomenuo da treniram boks jer razmisljam sportski a ne ulicarski. I ne pricam da cu polomiti nekog u komentarima. Kao sto je Junior Dos Santos rekao Tuivasi pred mec kada je ovaj izjavio da je ulicni borac. "Sta je to uopste ulicni borac i kakve su to izjave" i pomeo ga. Tebe cak ne mogu da nazovem pogodnim imenom i tvoj "nakot". Ti si jedna nepoznata njuska koja trenira dzabe,koga ne bi Tajson unistio,nego neki bivsi bokser mnogo nizeg ranga istih godina a nize kategorije.

Beks

pre 3 godine

"Nerviraju tebe mnogi al ne smes da im kazes moras da cutis" Kad bi znao kolika je ovo nebuloza :D Nego ajde postavi ime,prezime,mesto ne znam gde si TU!! Postavi i neki tvoj mec,video,pa cemo uporediti sa Tajsonom u 55 :D Pre 2 godine lik poput tebe je prihvatio mec protiv Roy Jones Juniora i zavrsio na patosu. Jos jednom posto vidim da ti nije ostalo mnogo mozdanih celija,Forman je sa 46 godina dobio coveka od 26. Ali da nije,ti bi rekao da bi i Formana polomio i da on nema sanse protiv Murera. Ljakse!!!

krmak

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...
(Mi, 28. novembar 2020 16:10)

Uopce nisam neki pretjerani ljubitelj Tysona ali reci da ga je Evander polomio kada je ovaj rusio sve pred sobom je ortodoksna glupost. Tyson poslije izlaska iz zatvora rusio sve pred sobom? Hahahahaha.

Beks

pre 3 godine

E da,treba ga pustiti u zadrugu da se tuce sa Kristijanom,to neka mu bude prva prepreka do Tajsona! Nego bih voleo prvo da postavi neki video,posto me strasno plasi,strasan tip Tajson bi se prepao,jos kaze sta je Tajson uradio u zadnjem mecu,lik se uporedjuje sa profesionalnim bokserom Mekbrajdom :DDDD Pitanje je sta bi ti uradio bivsi profesionalni bokser a prvak Rumunije u 50toj godini. Ne,stvarno postavi video da vidimo da li si uopste brzi od Tajsona :DD ajde Alfa "Muskarcino" :D

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Nema druže potrebe da se osećaš frustriranim zbog pluseva ili čega god nebitnog. Sve što sam rekao je da je tvoj komentar preterano ostrašćen jer ne voliš Tajsona. A sve to posle što ti pričaš nikakve veze nema sa činjenicom da ni ja ni ti ne donosimo odluku ko je najbolji nego postoje profesionalci koji se time bave. To pod jedan, pod dva ja nigde nisam napisao da smatram da je Tajson najbolji svih vremena jer to zaista ne smatram, ja sam napisao da je u top 5. Opet to nije samo moje ostrašćeno mišljenje, svi stručnjaci se uglavnom slažu oko toga, rasprava je na kom je mestu u top 5 ali nikada i da li tamo pripada. Pa čovek je uvršten u kuću slavnih (znam nije to merilo), ali poenta je da se vidi da pratiš boks i da te zanima zato i kažem malo više objektivnosti a malo manje tog klinačkog loženja jer nekog ne voliš (koji god da je razlog za to). U teoriji šta bi bilo kad bi bilo možemo da pričamo da je u najboljim godinama za boksera otišao u zatvor pa se posle toga vratio, što je ipak jako teško i samo po sebi uspeh, a da nije bilo droge i zatvora ko zna kakva bi sa njegovim predispozicijama to karijera bila. Ali opet priče šta bi bilo kad bi bilo su krajnje neozbiljne, znači samo činjenice. A činjenica je da ga skoro cela stručna javnost svrstava u top 5 svih vremena i sad ti možeš da se ljutiš zbog toga ili ne, i da opravdavaš da je on samo marketinška prevara ali to neće promeniti realnost.

Sub013

pre 3 godine

Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)

Ne napadajte coveka, zar ne provaljujete da ima problema sa potencijom pa je zato nervozan, nije to lako.

limeni

pre 3 godine

ovo je egzibicija koju ću naravno gledati jer volim boks.Ustajao kao klinac da sa dedom i ćaletom gledam Tajsona,a Roj Džonsa smo obožavali.Boks je opao zbog raznih stvari,a šta reći kada je i uvodni meč pre ovoga Nate Robinson(ex košarkaš) i Jake Paul(jutjuber!). Kvalitetnog boksa sigurno neće biti.Za koji minut kreće na Sk2 Dubois-Joyce, britanski teškaši,to već treba gledati.

dejan

pre 3 godine

Razdvajalo ih je staklo zbog Covid 19 na merenju.
Zato će tokom meča dahtati jedan na drugog, grliti se itd.
(Z.Dj., 28. novembar 2020 11:43)

Boksovaće sa maskama ???

Djoksa

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.

Mi

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...

bora

pre 3 godine

@Alfa
Tačno je da godine lome svakoga i da je razlika u refleksima i brzini veoma važna. Međutim, preteruješ kada kažeš da će svaki aktivan mlađi bokser lako pobediti bivšeg boksera od 50 godina. Evo na primer Formen, koji je bio prvak u 48-oj a boks napustio u 45-oj bi tebe, ili drugog ne naročito dobrog boksera kako si sebe opisao, verovatno pobedio u svojoj pedesetoj godini, a zaista je smešno da tvrdiš da bi ga lako prebio. Kad je napunio 55, onda bi.

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Kakve veze ima Forman s Tajsonom?
Formana je nokautirao samo Muhamed Ali, a Tajsona Baster Daglas.
Ponavljam kukavice, polomio bih i tebe i Tajsona s lakocom. Nerviraju tebe mnogi, ali ne smes da im kazes. Moras da cutis.
Sto se kladis, pokusaj sam da me razbijes, tu sam.

Mary

pre 3 godine

Želim zahvaliti dobroj vijesti za kreditnu kompaniju što mi je dala iznos od 70 000 američkih dolara koji koristim za dobru brigu o bolesnom sinu, pa vas molim ako vam je potreban hitan zajam obratite se goodnewsloan01@gmail.com ili možete i WhatsAppthem na +2348141252381

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, ovo je trebalo da bude organizovano pre 20 godina.. kakva god borba da bude, uopšte nije bezbedno po njihove godine

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.

Alfa

pre 3 godine

@Mrgud
Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.

delijamomak

pre 3 godine

za mene je tajson br 1 u boksu, i tvrdim da ga niko nije mogao pobediti kada je bio na svom maximumu, cak ni ali. ne ocekujem puno od ove borbe, ipak je borcima 50 godina, vide se godine na njima, nadam se nokautu ali je malo verovatno

Mary

pre 3 godine

Želim zahvaliti dobroj vijesti za kreditnu kompaniju što mi je dala iznos od 70 000 američkih dolara koji koristim za dobru brigu o bolesnom sinu, pa vas molim ako vam je potreban hitan zajam obratite se goodnewsloan01@gmail.com ili možete i WhatsAppthem na +2348141252381

Alfa

pre 3 godine

@Beks
Kakve veze ima Forman s Tajsonom?
Formana je nokautirao samo Muhamed Ali, a Tajsona Baster Daglas.
Ponavljam kukavice, polomio bih i tebe i Tajsona s lakocom. Nerviraju tebe mnogi, ali ne smes da im kazes. Moras da cutis.
Sto se kladis, pokusaj sam da me razbijes, tu sam.

Beks

pre 3 godine

@delijamomak Dobro je kad tvrdis da je covek izmedju 20-23 godine bio savrsenstvo i da ga niko nije mogao pobediti. Kladim se da ne mozes bez da izguglas navesti nijedno ime koje je Tajson dobio pre osvajanja pojasa a cak ni ime coveka od koga je uzeo pojas. Ja mogu jedno ime,Marvis Frejzer sin Dzoa Frejzera a titulu je uzeo od prosecnog Trevora Berbika. Sa njim su 12 rundi u ringu ostajali James Smith,Mich Green i Tucker. Od vecih imena ima pobedu protiv poluteskasa Michaela Spinksa kojem je to bio drugi mec u teskoj i Larry Holmesa od 40 godina. Razumem ja da je on vodio los zivot posle Cus D'amata i kada je otpustio Runija i zbog one zene Robin Givens ali reci da ga niko ne bi pobedio od iskusnijih boraca u svojim najboljim danima je neukusno. Taj Muhamed Ali se u istoj godini borio sa Frejzerom,Vepnerom,Lajlom,Formanom...dakle 4 meca u jednoj godini od toga sa dva velikana,na 15 rundi boksa.

Beks

pre 3 godine

@Svedok dobio si pluseve samo zato sto je Tajson najpopularniji posle Alija i neka vrsta mita u boksu. Tvrdis da bi Sugar Raya unili u ringu,a ja cu ti samo reci da je Dzordz Forman osim u Alijevoj eri kada je bio u najboljim godinama,boksovao i 90tih i niko ga nije ubio,naprotiv postao je Sampion. Za razliku od Tajsona koji je pao protiv Holifilda,Forman nije. I to sa prajm Holifildom. Onaj Evander sto se borio sa Tajsonom je Holifild nakon srcanih problema,koje je doziveo nakon meca sa Majklom Murerom kada je izgubio titulu. Svaki bokserski strucnjak od Teddy Atlasa pa na dalje ne prica za Tajsona kao sto vi pricate pa ni sam Tajson. Samim tim sto neko misli da bi covek od 22 godine dobio prajm Lewisa,Holifilda,Alija,Formana nema dve ciste u glavi i zapravo ne zna da Tajson nije imao nikakvu top konkurenciju u te svoje najbolje dane.

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Roy Jones Jr najbolji bokser svih vremena,mada se bokseri proglašavaju najboljima po decenijama što su i Roy-a proglasili 90-ih,mislim da se takav bokser više nikad neće roditi.

Marex

pre 3 godine

Citam komentare i smejem se slatko, kaže čovek, ajde neka stane neko sa Tajsonom u ring, levom rukom bi ga prebio. Pa čoveče, on je bio prof. bokser, jedan od najboljih, aman s glupostima. Upoređujte ga sa bokserima, ne sa prosečnim svetom. Ni u svom najvećem zenitu nije bio najbolji, ali je bio jako, jako dobar. Sa Holifildom je boksovao 2 puta i oba puta je izgubio. Jel onda bolji? Od Lenoxa je bio nokautiran, jedan meč, jedan izgubljen. Jel i od njega bolji? Baster Daglas ga je nokautirao, ma da za njega ne mislim da je bolji, prva dvojica jesu. Vas problem je sto ne znate dovoljno, niste pratili, ne pratite, ali ste čuli kako je on najbolji. I reći kako bi sada on prebio mladog prvaka sveta u teškoj kategoriji je u najmanju ruku smešno. Koga, Džošu-u od 196 cm ili Tajsona Fjurija od 207 cm? Cak i nevažno koliko su viši, mlađi su 30 godina od njega. Objektivno, Tajson je bio jako dobar, prvak sveta, atraktivan, jak udarač, nikada dosadan bokser, zasluženo popularan, ali reći da je bio najveći svih vremena ili da bi u 53 godine dobio aktuelnog prvaka je u najmanju ruku smešno, ako ne i tužno.

Djoksa

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.

vlade

pre 3 godine

što neko napisa, ovo je trebalo da bude organizovano pre 20 godina.. kakva god borba da bude, uopšte nije bezbedno po njihove godine

Mrgud

pre 3 godine

Ne postoji profi bokser u Srbiji koji bi dobio danasnjeg Tajsona. To sto vi uporno pisete "matorci, ovo je smesno, umrece u ringu itd." ocigledno se niste potukli ni sa sestrom oko igracke. Tajson je i dalje ubica i momci od 25, 30 godina u punoj snazi koji trejiraju box ili mma ne bi imali nikakve sanse protiv njega. On je masina. Svi koji se loze i koji su prejaki za tastaturom da stanu sa njim u ring a njemu jedna ruka da je vezana iza ledja bi izdrzali mozda dve sekunde i velika verovatnoca je da ne bi zivi izasli iz ringa posle jednog udarca.

Vlaška mađija najača

pre 3 godine

Sve se vrti oko love. A narod se “lozi”
(Da poććastis za kafence bato, 28. novembar 2020 11:30)
Javi se reziji da pokupis nagradu za najbezvezniji (a istovremeno najbedniji u pokusaju) nik.

LogenMNE

pre 3 godine

Ovo je trebalo da bude pre 20-ak godina.
(KAZNA KRU, 28. novembar 2020 11:19)

Jok, Tajson bio tezi 20 kila, neravnopravna borba. Roy je legenda light heavyweighta.. Ne bi izdrzak pola runde sa Mikom prije zatvora.. A prije 20 godina tyson je vec bio maskota

Mi

pre 3 godine

@svedok saradnik zlatnog doba
Najveci bokseri u eri Majka Tajsona, tokom osamdesetih i devedesetih godina su Lenoks Luis i Ivander Holifild.
Kojeg od tih velikih sampiona je Tajson pobedio?
Kako je moguce da je Dzordz Forman kao starac postao sampion 90-ih godina, a Tajson ne?
Kako je moguce da STARAC Dzordz Forman nije nokautiran tokom citavih 80-ih i 90-ih, a Tajson jeste, i to vise puta?
Holifild je Tajsona ponizio, a protiv Formana je rekao da nikada nije osetio tako snazan udarac i da moze samo da zamisli kakva je to snaga bila kada je ovaj bio mlad.
Zasto Tajson nikada nije pobedio nekog velikog sampiona?
ZASTO je Tajson odbijao mec protiv Formana osamdesetih?
Umesto njega, iz penzije doveo 18 godina starijeg Holmsa.
Tajson NIKADA nije pobedio nijednog ozbiljnog protivnika.
On je produkt Don Kinga i medijske masinerije.
U top 5 bi ti stavio Tajsona?
Pored Alija, Formana, Frejzera, Marcana, Robinsona? Zasto onda Lenoks Lusi nije u top 5? Od Tajsona je bolji, a pobedio je sve svoje najvece rivale, dok Tajson nije nijednog.
Oni koji su bili najbolji 40-ih i 50-ih, bili bi najbolji i danas, jer bi imali iste uslove za trening, borbe i oporavak kao i danasnji bokseri.
Sugar Ray nije leteo privatnim avionima, nije se vozio limuzinama, nije ziveo u vilama niti je imao najbolje lekare, masere i med. opremu na raspolaganju, pa je zato morao toliko da se bori, da bi zaradio za hleb.
Za razliku od modernih princeza, poput Tajsona, koje i dalje kmece kako su imali tezak zivot. Eto, on jadnicak kao klinac postao multimilioner, bio najpopularniji covek planete, imao sve sto pozeli, ali neko drugi mu je kriv sto je silovao, tukao, drogirao se i radio ko zna sta jos, za sta jos uvek ne znamo.

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Druže ok je ne voliš Tajsona ukapirali smo. Samo iz tvog komentara ispade da je neki luzer koji krštenu borbu u karijeri nije imao. Tajson je, uz sve svoje probleme, živa legenda ovog sporta. Sirova snaga koju je imao uz odbranu koju je posedovao nije vidjena ni pre ni posle njega. Upropastio je sebe drogama zatvorom i generalno lošim odlukama i iskreno ja ga ne branim čak naprotiv. Ali treba biti realan malo, a našem narodu je toga uvek manjkalo. Kada se priča o boksu ostali borci iz njegovog vremena ne idu u istu rečenicu sa njim. A što se nekih drugih vremena tiče Rocky Marciano je jedini teškaš u istoriji koji je karijeru završio nepobedjen. 49-0 od toga 43 borbe zavešene nokautom. I sada ja treba da kažem da je bolji od Alija koji ima rekord 56-5 sa "samo" 37 nokauta. Nije to za poredjenje. Ili ako idemo još dalje u prošlost Sugar Ray Robinson je imao, paj sad, 128 pobeda od čega čak 84 nokautom. Čovek boksovao u 40im i 50im godinama prošlog veka, moje mišljenje je da bi ga 80tih vrv ubili u ringu. Poenta je da je teško jako porediti generacije, ali definitivno je Iron Mike u top 5 boksera ikada, a o plasmanu u tih top 5 možemo "letnji dan do podne", dok RJJ uopšte nije u toj priči. Tako da što se meča tiče neće biti napeto kako većina misli. RJJ je i dalje brži i "duži" od Mika ali ja ipak prednost dajem njemu jer u tim godinama masa i snaga duže traju u ringu od brzine. Mada opet kažem dvoje deda u ringu i egzibicija neće vrv tu mnogo boksa biti. Mada kakvi su egomanijaci i jedan i drugi možda neko i "eksplodira".

Oliver Kosta

pre 3 godine

Nema nokauta,nema posekotina. Tako su rekli....
Bice borba kao one glupe borbe rvaca sto tupavi Amerikanci gledaju. Zabava miliona ali od boksa nista. Bice jos dosadnije od borbe Mekgregor-Mejveder gde bi ga Floyd pocistio posle druge runde ali moralo je da traje zbog publike. Ovo ce biti jos dosadnije mada Majk nije nikada bio sisa i ocekujem da se oglusi o pravila i da krene napred dok moze da izdrzi. Svakako cu gledati jer su to legende ali ne ocekujem nista posebno.

Вук Караџић

pre 3 godine

хоће ли да имају стакло између њих и за време борбе? Корона је то, бато.

Urox

pre 3 godine

@delijamomak Jel bi smeo sa jednim od njih dvojice u ring, pošto kažeš vide im se godine, a ti mlad jak u punoj snazi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (email

Jao koji komentar.. Pa realno vide im se godine, sta je covek lose rekao? To ne kora da znaci da je jaci od njih.....

Mi

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...

mile

pre 3 godine

Staklo izmedju njih zbog korone a ceka ih boks mec!?
(tomash, 28. novembar 2020 11:41)

Pa nije bez razloga, bitno je da do pocetka meča budu zdravi, a kasnije kad se završi i svi uzmu pare više nije bitno.

dejan

pre 3 godine

Razdvajalo ih je staklo zbog Covid 19 na merenju.
Zato će tokom meča dahtati jedan na drugog, grliti se itd.
(Z.Dj., 28. novembar 2020 11:43)

Boksovaće sa maskama ???

Navijam za staklo, i srču do kolena!

pre 3 godine

Ako se dobro sećam davno je bilo, Tajsonu su u zatvoru merili pritisak udarca valjda to ide po 1cm/2, iz slobodnog stila.

I pritisak koji je izveo je kao udarac lokomotive pri brzini od 70km/h, a u tonama sam zaboravio.
Mislim da je i to bilo.

Uglavnom zaključak je bio da iz slobodnog stila da zakuca čoveka koji mirno stoji mogao bi i najbukvalnije da mu odvoji glavu od tela.

Nisam neku pera ložač na boks, čak šta više(dapače p.p. pošto vidim da je ovde najzedza tisućljetnih skakavaca, ne mogu oni bez srbske čvrtse ruke dalje od Irske), tako da ovo ne bi trebalo da je fikcija i neko moje sećanje na mitove o Tajsonu već relanost, možda male omaške matematičke ali glavu kida pa kida.

Ljuba

pre 3 godine

trenutno najskuplji egzibicioni mec u sportu, a vi koji ocekujete tucu dva mladica zabiravite. Zelim svima lepo i prijatno vece uz dve legende boksa...

stari konj

pre 3 godine

@Alfa

Tačno je da u proseku čovek od 35 godina bolje radi one stvari od onog od 50 godina. Ali to ne znači da je svaki od 35 bolji od onog od 50. Pa postoje ljudi koji su sa 35 godina impotentni. Osim toga, ti sa 35 godina nisi više mlad, pa si sporiji od momaka u dvadesetim godinama. A od tridesete počinje polagani pad i u odnosu na moć u onim stvarima...

U SAD svako sa Jr. je klon jedan drugom, šta je bre ovo?!

pre 3 godine

Aj staklo, ali kakva je ovo prevara Roj Džons Jr.?

Pa to je bre Kuba Guding Jr.!!!

nidzaaaa

pre 3 godine

Tacno je da bi mi i jedan i drugi izvadili bateriju za bios, ali cenim da ce biti smesno. Bez sudije, nema udaraca, vise kao neki malo jaci sparing..

Vuk iz Panceva.

pre 3 godine

Tajsona je na vrhuncu razbio Baster Daglas.
(..., 28. novembar 2020 12:26

Desilo se. I da ne uzimamo u obzir da ga je Tajson u 6 rundi nakautirao i da mu se brojalo do 14.
I Rahman je nakautirao Lenoxa pa ga Lenox u revanšu degradirao.
Tyson je neuporedivo bolji boxer or Daglasa

Sabre

pre 3 godine

Da li se uopšte čuli uslove za ovu borbu koje je postavio Majk Tajson..? NE SME da bude nokaut! NEĆE biti sudija! NEĆE BITI pobednika na kraju borbe! Borba je čisto rekreativno zabavnog karaktera a vi što se ložite kako bi Majk Tajson sa rukom vezanom za leđa dobio bilo kog današnjeg borca nastavite da igrate video igrice. Pitanje je da li ćete ikad u životu da odrastete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djoksa, 28. novembar 2020 15:25)

Bitno je da si ti nama objasnio na temi o boksu da svako ko igra video igrice ne moze da odraste. Mora da se sad osecas ponosno na sebe, idi casom pogledaj neku Zadrugu.

bora

pre 3 godine

@Alfa
Tačno je da godine lome svakoga i da je razlika u refleksima i brzini veoma važna. Međutim, preteruješ kada kažeš da će svaki aktivan mlađi bokser lako pobediti bivšeg boksera od 50 godina. Evo na primer Formen, koji je bio prvak u 48-oj a boks napustio u 45-oj bi tebe, ili drugog ne naročito dobrog boksera kako si sebe opisao, verovatno pobedio u svojoj pedesetoj godini, a zaista je smešno da tvrdiš da bi ga lako prebio. Kad je napunio 55, onda bi.

Sub013

pre 3 godine

(Marex, 28. novembar 2020 15:30)

U pravu si samo za Holifilda, za Lenoksa se ne Slazem da je bolji a sa Daglasom ne moze ni u istu recenicu iako ga je ovaj nokautirao, ali toliko razloga ima zbog cega je doslo do toga da ne bih mogao da upakujem da objasnim u 1500 karaktera. Da ne pricam o tome sta bi bilo da nije bilo alkohola, droge, zatvora, psihickih problema, da nije preminuo njegov bokserski otac itd. Jedini argument zasto Tajson mozda nije najbolji svih vremena je zato sto sa 30 godina, koje bi trebale da budu najbolje godine za boksera nije bio ni senka onog Tajsona sa 20, ali Tajson u ranim 20-tim je daleko najbolji bokser svih vremena i ne smem ni da zamislim sta bi bio da nije bilo poroka, zatvora i psihickih problema.

Beks

pre 3 godine

Mec za titulu sampiona sveta 1994. Michael Moorer 26 godina,sampion. Izazivac Dzordz Forman 46 godina. Epilog nokaut 10 runda,novi sampion sveta Forman nakon 1974 godine. @Alfa ti mozda treniras boks ali imas razmisljanje obicnog ulicara i nikad nista neces postici,boks je vestina,Tajson nema kondiciju kao nekad i mladost ali ima iskustva,brzinu i eskivaze dovoljno da te pregazi u prvoj rundi da ne znas sta te je snaslo. U prvoj razmeni bi te nokautirao jer on je bio vrhunski bokser a ti si umisljeni lik sa razmisljanjem ulicara. Postoji lik "Vlada Amerikanac" nikada nije bio bokser ali je znao da se bije neverovatno i slagao je takve nabedjene "boksere" kao sto si ti kao Kegle. U Srbiji bre ne postoji nijedan veliki bokser a ti ces da pregazis Tajsona,strasno!

krmak

pre 3 godine

@LogenMNE
Pa i Holifild je legenda light heavyweighta, pa je polomio Tajsona, kada je Tajson rusio sve pred sobom.
Cudno kako je Tajson bio maskota samo protiv najjacih...
(Mi, 28. novembar 2020 16:10)

Uopce nisam neki pretjerani ljubitelj Tysona ali reci da ga je Evander polomio kada je ovaj rusio sve pred sobom je ortodoksna glupost. Tyson poslije izlaska iz zatvora rusio sve pred sobom? Hahahahaha.

mr

pre 3 godine

Најбољи су ови што пишу да је то због пара. Па бре, Тајсон наплаћује долазак у госте и да попије кафу са неким, а неће ли улазак у ринг.

Beks

pre 3 godine

@Alfa Najsmesniji komentar koji sam video. Forman je imao 46 godina kada je nokautirao Sampiona sveta Murera od 26. Tajson mozda nema kondiciju kao sto je imao,ali posto je bio krem boksa,nokautirao bi te odmah u prvoj razmeni,pazi da ga ne bi polomio :D Pa pre bih se kladio da bi tebe razbio neko ko uopste ne trenira boks a zna da se bije,jer vi niste nikakav krem ni u Srbiji a kamoli u svetu. Ako nesto ne volim to su nabedjeni likovi,cuj polomio bi Tajsona :))

Neki Lik

pre 3 godine

(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
AAAhahahahaha svaka ti cast prijatelju niko me nije tako slatko nasmejao u celoj 2020 kao ti....Ti da prebijes Tajsona...Pa gleddam svaki dan paljevine po teretani u sali kao vezbaju MMA Boks Ultimejt FAjt ovo ono paljevine klinci i jos vece paljevine likovi sto ih treniraju i neko vreme sam proveo samo stojeci u cosku i posmatrao dve cuke nemaju...Jedan Forman je postao sampion u 44 godini zivota tako da ne mora da znaci samo zato jer je neko mladji dobice starca dovoljno je samo jednom da sklonis ruku i tu je kraj bez obzira kolko si ti mladji brzi agilniji pa covek je doslovce podigao Frejzera sa zemlje kad ga udario imas cak snimak i na jutubu...Sad se idi nagutaj proteinskog sejka i na spavnaje i u svojim snovima prebij Tajsona

Milkovski

pre 3 godine

Ocigledno je da ti u zivotu nisi ni prosao pored boksera, a kamoli se bavio tim sportom.
Ja imam 35 godina, boksom i jos nekim borilackim sportovima se bavim od tinejdzerskih dana, teska kategorija, nisam nikakav narocito dobar bokser, ali Tajsona bih polomio za 30 sekundi maksimum. I tebe s njim.
To sto se ti lozis kako bi bivsi bokser od 50 godina prebio nekog aktivnog starog 25-40 je samo dokaz tvog neznanja.
Snagu on jos uvek ima, ali postoji nesto sto se zove brzina, kondicija, refleksi... kardio.
Mozda on tebe podseca na mladost, mozda bi ti da preko njega pokazes kako si jaci od mladjih, ali nisi.
Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)
Jedan od većih mentalaća na portalu, ako ne i najveći...Poslao bi tebe Tajson na Urgentni u šok sobu za par minuta!!!

Beks

pre 3 godine

@Mi Slazem se sa stvarima koje si naveo da bi sampioni bili sampioni u bilo kom vremenu jer bi imali mnogo bolje uslove. Ali u nekim stvarima si preterao a neke nisu istina. Larry Holmes se nije vracao iz penzije,on je bio aktivan. Holifild jeste porazio Tajsona koji se vratio posle pauze od Zatvora i to mu je bio prvi veliki mec od povratka. U drugom mecu Holifild uopste nije bio bolji od Tajsona niti dominirao,ljudi misle da ga je Tajson ugrizao od nemoci,ugrizao ga je iz frustracije posle vise udaraca glavom od strane Holifilda u klincu,to je on stalno radio tokom karijere i to se jasno vidi kad gledas mec,bio je i jedan prekid zbog toga. Sto se tice Lewisa,taj mec je bio 2003 kada je Tajsonu davno proslo vreme. Ne kazem da ga Lewis ne bi dobio kada je bio u najbolje dane,ali ta borba iz 2003 nije neko merilo.

Beks

pre 3 godine

@Alfa Majko mila :DDD Sa ova dva odgovora si ne samo pokazao koliki si ulicar,nego koliko nemas mozdanih celija :D Evo ti ga Mirko Cro Cop blize,oprobaj se :D Sta kakve veze ima Forman sa Tajsonom,ima veze sto je sa 46 godina patosirao sampiona sveta od 26,a kakve ti imas veze sa Tajsonom koji bi te pomeo..on nema brzinu i eskivaze za Fjurija,al za tebe ima itekako. Pa Roy Jones JR je zadnji mec imao eto sa bas jednim takvim kao sto si ti,nokautirao ga je bez problema. Eto ja cak nisam nigde ni pomenuo da treniram boks jer razmisljam sportski a ne ulicarski. I ne pricam da cu polomiti nekog u komentarima. Kao sto je Junior Dos Santos rekao Tuivasi pred mec kada je ovaj izjavio da je ulicni borac. "Sta je to uopste ulicni borac i kakve su to izjave" i pomeo ga. Tebe cak ne mogu da nazovem pogodnim imenom i tvoj "nakot". Ti si jedna nepoznata njuska koja trenira dzabe,koga ne bi Tajson unistio,nego neki bivsi bokser mnogo nizeg ranga istih godina a nize kategorije.

Beks

pre 3 godine

Sreca je sto mentolu laprdas samo u komentarima a Tajsona neces sresti. A pred mec izmedju Formana 46 i Murera 26 bi isto ovo pisao,al bi ti vilice bile zapecacenje nakon meca isto kao sto bi te Tajson poslao u carstvo snova u prvoj razmeni jer ti si 1000 puta nizeg ranga od bilo kog njegovog protivnika. Sta vise gledajuci trenutne Tajsonove snimke,moze se videti da je brzi i vestiji od mnogih mladih ljudi. Ustvari postavi neki tvoj video ili mec pa da uporedimo ako ne zelis da ti se svi smeju. Koji Tajson crni covece za tebe je dovoljan neki bivsi bokser od 50 godina,prvak Rumunije ili tako nesto. Stojim iza toga da bi lika takvog mentaliteta i mozga kao sto je tvoj nasapunjao lik koji uopste ne trenira. Postavi link alfa mentolcicu da vidimo kako izgledas,sampione nicega :))

Nikola

pre 3 godine

Hahahaha, dekoncentrisan si. Rekao sam da se boksom bavim decenijama, pored nekih drugih borilackih sportova. Nisam rekao da sam bokser.
Ali sigurno bih polomio i Tajsona i tebe s njim, za maks 30 sekundi.
Ti pogledaj poslednji Tajsonov mec, pa objasni zasto nije polomio protivnika u prvoj rundi.
Sta kazes majstore, ima Tajson s 50 godina brzinu i eskivazu :) Hahahaha. Nemas ti pojma sta su brzina, eskivaza, a ni kondicija.
Sta cu ja postici, nije na tebi da odlucis. Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni na
kot, zajedno. A takvi kao ti, drhte pred

ovakvima, sa ulicarskim mentalitetom.
Dok ti drhtis pred starcima, ja ne. Tu je razlika izmedju kukavice poput tebe i muskarca poput mene.
Kukavica se junaci u komentarima, dok ne bude pronadjena. Onda place.
(Alfa, 28. novembar 2020 17:08




Momče, šta je sa tobom, šta te muči,ko te dirao u vrtiću kad si bio mali,neko ti je uzimao loptu ispred zgrade? PS.Da li je moguće da je komentar iznad prošao cenzuru administratora?

Beks

pre 3 godine

"Nerviraju tebe mnogi al ne smes da im kazes moras da cutis" Kad bi znao kolika je ovo nebuloza :D Nego ajde postavi ime,prezime,mesto ne znam gde si TU!! Postavi i neki tvoj mec,video,pa cemo uporediti sa Tajsonom u 55 :D Pre 2 godine lik poput tebe je prihvatio mec protiv Roy Jones Juniora i zavrsio na patosu. Jos jednom posto vidim da ti nije ostalo mnogo mozdanih celija,Forman je sa 46 godina dobio coveka od 26. Ali da nije,ti bi rekao da bi i Formana polomio i da on nema sanse protiv Murera. Ljakse!!!

Neca

pre 3 godine

Moje ulicarsko razmisljanje dovelo me je do toga da sa 35 godina imam vise nego ti, svi tvoji preci i sav tvoj potencijalni nakot, zajedno
Alfa

Da pogadjam, nadimak ti je Robija i vozis golf 5. Zadruga place za tobom

Beks

pre 3 godine

E da,treba ga pustiti u zadrugu da se tuce sa Kristijanom,to neka mu bude prva prepreka do Tajsona! Nego bih voleo prvo da postavi neki video,posto me strasno plasi,strasan tip Tajson bi se prepao,jos kaze sta je Tajson uradio u zadnjem mecu,lik se uporedjuje sa profesionalnim bokserom Mekbrajdom :DDDD Pitanje je sta bi ti uradio bivsi profesionalni bokser a prvak Rumunije u 50toj godini. Ne,stvarno postavi video da vidimo da li si uopste brzi od Tajsona :DD ajde Alfa "Muskarcino" :D

Beks

pre 3 godine

@Alfa pun je youtube snimaka tih lajavih imbecila koji su popili patos nakon takvih reci. I koliko je boraca pre meca laprdalo da ce polomiti ovog drugog pa bili ugaseni. Lik koji je deseta liga Srbije proziva bivseg sampiona sveta i jos preti nekom liku mrgudu u komentsrima da bi polomio i njega iako se ovaj nije izjasnio ni da li trenira. I uopste koji borac trenira da bi se tukao protiv ljudi koji ne treniraju...Kukavica!!! Ime,prezime,mesto,video..ajmo "muskarcino"!!!

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Alfa
Ti si neki klinac od jedno 12 godinica koji ima pristup internetu i deli bajke po portalima, dok u stvarnom životu najverovatnije nemaš devojku, drugari iz razreda te maltretiraju, i niko te (verovatno s pravom) ne voli. Legitimno je što lečiš frustracije po netu, nisi jedini, al evo da ti malo pomognem. Svako, ali baš svako, ko je čitao ovo što si pisao ovde se pokidao od smeha. Jedino što si uspeo je da ti se svi smeju. Znam ja da je to tebi verovatno poznata teritorija, ali moj dobronameran savet ti je nemoj sine to sebi raditi, ne budi tako glupav nema potrebe. Znači kad već blejiš po internetu i praviš se da si neki baja, utorši to vreme na nešto produktivnije, edukuj se malo pročitaj nešto, probaj da se promeniš da ne budeš debil. Znam ja da ti je to teško ali daj sve od sebe pa možda i uspeš. Ovako si samo predmet podsmeha za široke narodne mase. Što'b se reklo "eto šale niotkuda".

svedok saradnik zlatnog doba

pre 3 godine

@Beks
Nema druže potrebe da se osećaš frustriranim zbog pluseva ili čega god nebitnog. Sve što sam rekao je da je tvoj komentar preterano ostrašćen jer ne voliš Tajsona. A sve to posle što ti pričaš nikakve veze nema sa činjenicom da ni ja ni ti ne donosimo odluku ko je najbolji nego postoje profesionalci koji se time bave. To pod jedan, pod dva ja nigde nisam napisao da smatram da je Tajson najbolji svih vremena jer to zaista ne smatram, ja sam napisao da je u top 5. Opet to nije samo moje ostrašćeno mišljenje, svi stručnjaci se uglavnom slažu oko toga, rasprava je na kom je mestu u top 5 ali nikada i da li tamo pripada. Pa čovek je uvršten u kuću slavnih (znam nije to merilo), ali poenta je da se vidi da pratiš boks i da te zanima zato i kažem malo više objektivnosti a malo manje tog klinačkog loženja jer nekog ne voliš (koji god da je razlog za to). U teoriji šta bi bilo kad bi bilo možemo da pričamo da je u najboljim godinama za boksera otišao u zatvor pa se posle toga vratio, što je ipak jako teško i samo po sebi uspeh, a da nije bilo droge i zatvora ko zna kakva bi sa njegovim predispozicijama to karijera bila. Ali opet priče šta bi bilo kad bi bilo su krajnje neozbiljne, znači samo činjenice. A činjenica je da ga skoro cela stručna javnost svrstava u top 5 svih vremena i sad ti možeš da se ljutiš zbog toga ili ne, i da opravdavaš da je on samo marketinška prevara ali to neće promeniti realnost.

Sub013

pre 3 godine

Jaci su, brzi, bolje rade one stvari, u svemu su superiorni u odnosu na tebe.
Prevazidjen si, niko od nas ne moze protiv godina.
(Alfa, 28. novembar 2020 15:55)

Ne napadajte coveka, zar ne provaljujete da ima problema sa potencijom pa je zato nervozan, nije to lako.

limeni

pre 3 godine

ovo je egzibicija koju ću naravno gledati jer volim boks.Ustajao kao klinac da sa dedom i ćaletom gledam Tajsona,a Roj Džonsa smo obožavali.Boks je opao zbog raznih stvari,a šta reći kada je i uvodni meč pre ovoga Nate Robinson(ex košarkaš) i Jake Paul(jutjuber!). Kvalitetnog boksa sigurno neće biti.Za koji minut kreće na Sk2 Dubois-Joyce, britanski teškaši,to već treba gledati.