Četvrtak, 26.11.2020.

08:20

"Šta je trebalo – da se Pantelić, Bjeković i Kokeza spuste na teren i uklizavaju?"

Još jedan bivši reprezentativac oglasio se o aktuelnoj temi o Fudbalskom savezu Srbije i "orlovima".

Izvor: B92

"Šta je trebalo – da se Panteliæ, Bjekoviæ i Kokeza spuste na teren i uklizavaju?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

Gogi

pre 3 godine

Горан Друлић? Колико беше репрезентативац? Кога беше оно продао? Тај је алиби? Не, не требају да се спусте на терен и уклизавају (питање је колико Кокеза то и зна да уради); довољно је да не мењају селектора који се пласира на Европско, или светско првенство. А пошто су то урадили, треба да иду.

Petar

pre 3 godine

Ma ko bi trcao i lomio svoj alat, da opravda "rad" tipova iz FSS.A prihvataju poziv samo da odrade i da se ne zameraju, ni FSS ni navijacima.Stvar je jasna, niko castan ne zeli da sledi ljudi iz FSS, narocito ne da njima stvara opravdanje kako su vrhunski menadzeri. Kad se sredi situacija u savezi po pitanju kvaliteta ljudi i njihovih biografija, tada ce i igraci to osetiti i vecina njih imati drugaciji odnos prema reprezentaciji.

Todor

pre 3 godine

Da ne ulazimo u nebuloze koje su se dešavale prethodnih godina ("abdiciranje" ili teranje ozbiljnih igrača poput recimo Subotića ili Ivanovića), svaki seletktor u poslednjih 25 god se po postavljanju na funkciju odmah "zahvaljivao" uglavnom najboljim igračima (verovatno kako bi uspostavio instant "autoritet" u ekipi...ili postavljanja podobnih "selektora" diskutabilnih biografija (Krstajić), dolazimo do suštine, a to je, ko i kako postavlja selektore...jer osim Antića (Atletiko, Real i Barselona), Muslina (najbolja Zvezda u poslednjih 20 god i "izmišljanje" Zidana) nismo imali selektora koji je imao trenerski pedigre i rezultat, ali čak i njih dvojica su došli 10 god prekasno. Sada dolazimo do famoznog Tumbe kome je zenit bio pre 20 godina, koga je "preporučilo" Kosovo, a ne trenerski kvalitet. Selektor koji uoči najvaznije utakmice ponavlja da nije strasno ako ne odemo na EP mora da ode. Upravo je u tome problem, ko i kako bira i sprema igrače...nas su Škoti taktički nadmudrili i pročitali i sa 2 igrača nadigrali, "igrači nisu bili na maksimumu", opet greska je u psihološkoj prirpemi...Sve se svodi na organizaciju koja je oko igrača i na atmosferu unutar tima.
Jedino pravo rešenje nije u personalnim promenama već u potpunom restartu i promeni sistema po ugledu na Belgiju, Španiju, pa i Hrvatsku, onda mogu i personalna rešenja da pomognu, a to naravno znači da moraju davode FSS isključivo dokazana imena, u suprotnom nastavićemo da "trošimo" legende kao na traci

djosa

pre 3 godine

@
Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.
(Alex, 26. novembar 2020 08:51)

Legendo?!??
Obracas mu se sa "legendo"???

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

znači, do škotske smo igrali kao brazil i pobeđivali kao nemci, iako prvi u kvalifikacionoj grupi - insistirali smo kod uefa-e da igramo baraž kako bismo dodatno uigrali tim...
to?

Nenad Neograd

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!
(Pouzdan izvor, 26. novembar 2020 11:11)
Pošto si "pouzdan izvor"smenjen jer NIJE HTEO da poziva menadžerske igrače i to znaju svi u svetu fudbala u mlađim selekcijama i ceo savez tako da ti izvor baš i nije pouzdan nego ličan i sraman

z’brda

pre 3 godine

Slažem se sa Drulićem za odsustvo volje i motivacije, al’zato postoji “stručni kadar”, da proceni ko je najspremniji, najmotivisaniji, taktički odgovoran i disciplinovan za utakmicu decenije. Na žalost, Tumba je tu totalno omanuo! 60 minuta mu je trebalo da napravi prvu izmenu!!! U 70tom tek drugu!!!
Zato treba i on i svi njegovi saradnici da budu smenjeni kad već nisu sami dali ostavke.

Nebojša

pre 3 godine

Bravo za Drulića. Ne branim nikog, svi imaju svoj deo odgovornosti ali je činjenica, svidelo se to nekom ili ne, da su igrači ti koji treba da na terenu sprovedu u delo sve ono što su sa selektorom radili na treninzima... Da li su pokazali želju, volju, energiju... Sve ste videli, teren ne laže... Svoje sramotne igre zadnjih godina ne mogu da sakriju tako što će napadati FSS... Koji sigurno ima svoj deo odgovornosti, niko to ne spori, ali tzv. fudbaleri treba javno da se izvinu ovom narodu za sve što su nam priredili zadnjih godina i da 90% njih zauvek napusti reprezentaciju... Sad do izražaja dolazi čuvena srpska specijalnost a to je da SVI SVE ZNAJU, A NIKO NI ZAŠTA NIJE KRIV...

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Samo da vam kazem da se ovaj nikome ne ulizuje nego jednostavno nema kapacitet da ukapira o čemu piše Vidić. Čudi me da i njega nisu zvali genije.

da

pre 3 godine

Dakle hobotnica zla huška sve živo da zatrpa Vidića.
Negativna selekcija znači da egomanijaci,psihopate,priprosti,ne empatični,netalentovani ,vode,pitaju se ,organizuju neki segment drustva,sporta,drzave.
Laž caruje,dvoličnost,duhovna beda,sve ono suprotno od kreativnosti,sloge,rada,naucnog stvaranja,zivota.
Vi sami zaključite iz svačijeg pogleda kakav je i gde pripada.
Takodje iz onoga sto čini,radi i šta priča.
Hrabrost je reci istinu o bilo čemu,i o nečemu sto mislite,bez toga nema stvaranja,nema mercedesa,djipova,odela,svega toga sto priprosti kokezijanci vole,a ne znaju gumu na autu da zamene,a gde da nesto naprave svojim rukama i mozgom.
Sto te vise napadaju Vidicu a ti jače udaraj na njih,vadi dokaze o kradjama i objavljuj.

da

pre 3 godine

Dragan Borca, 26. novembar 2020 11:03)

Nema veze genetika sa tim,svi bi imali u timu sekularca,mesija,maradonu,savicevica,svi nemaju ,,nikakvu,,genetiku,sitni

Mika

pre 3 godine

Čuj ove botine iz Užica. Nije platio nikom kafu? Mora to pljuvanje Vidića malo bolje da se organizuje. Nego ko je ono kupio stan roditeljima umrlog druga iz tima? Da nije taj odvratni Nemanja Vidić...

Pavle Jovičić

pre 3 godine

Vidić tvrdi da nam je prvenstvo namešteno, da za reprezentaciju igraju ne najbolji nego oni čiji menadžeri plate gde treba i da nam se fudbalski funkcioneri nezakonito bogate. Pročitajte njegovo pismo, tamo sve lepo piše. Umesto da novinar i Drulić komentarišu ove teške optužbe koje je izneo jedan Vidić oni govore o utakmici protiv Škotske kao da nam je samo ona problem. To nije slučajno nego namerno i zove se zamena teza. Ogromne pare su u igri i neće oni lako ostaviti svoje fotelje. Nego, šta kaže Danko Lazović? On je podržao svaku reč koju je izgovorio Vidić.

Futre

pre 3 godine

Pa ne uklizavaju baš zbog Bjeke, Kokeze i Pantelića i takvog sistema vrednosti. A nešto se ne sećam uspešnih uklizavanja Bjeke, Drulića i Pantelića. Kokeza je mogao da uklizava samo ispred zgrade ako je igrao klikere, mada nisam siguran ni da je bio sposoban da igra klikere.

Futre

pre 3 godine

Istina sve, Kokeza ostani, smeniti Tumbakovića
(Sumara1, 26. novembar 2020 09:01)

Ništa se ne sekiraj, smeniće oni i život u Srbiji.

Sima Strahota

pre 3 godine

Izmileli sa svih strana, poslusnici, botovi i stanovnici nekog paralelnog univerzuma u kom je nase prvenstvo regularno, nasa reprezentacija stalni ucesnik evropskih i svetskih prvenstava a fk Brodarac veci klub od Bajerna i Barselone.
Zona sumraka bre.

Bjeko klizaj

pre 3 godine

Ovo ispade da smo kiksnuli samo protiv Škotske, a sve ostalo savršeno. Igra, želja, motiv, taktika, snaga nije nas htelo smo u toj utakmici. Neće biti da je tako.

Dragan Borca

pre 3 godine

Kakav Kokeza kakvi bakraci. Narod je nerealan. Dramaturgija oko naseg fudbala krece u 21.veku. Ljudi nisu svesni da nismo vise stara Jugoslavija sa preko 20 miliona stanovnika i da skoro sve jace fudbalske sile vec vise od 30 godina igraju sa mnogo igraca druge genetike. Od 40 polufinalista svetskog i evropskog u 21.veku skoro 90% su velike fudbalske sile sa mnogo naturalizovanih stranaca i mnogo tudje genetike u svojim redovima. Juga je do osamdesetih imala bolje plasmane nego jedna Francuska a onda oni pocinju napucavati svoj tim sa tudjom genetikom, mahom crncima. I jednostavno fudbal od tada vise nije fer igra. Cak i Nemci u 21.veku imaju dosta igraca u reprezentaciji koji nisu Nemci. Turke, crnce itd. Ionako jaka Nemacka i velika drzava ekonomski mocna dodatno napucava reprezentaciju sa igracima poreklom iz raznih drzava sveta. I sad mi tu sa 7 miliona treba kao nesto da uradimo. U 21.veku imamo samo par uspeha " manjih" drzava. Jednom grcki bunker, jednom Vels polufinale ep ne zna ni on kako je tu dosao, jednom Urugvaj polufinale sp i jednom Hrvatska. Sansa da neka omanja drzava dospe u polufinale sp ili ep u 21.veku je 7-8%. Par izleta Grcke, Hrvatske ili Urugvaja su jako retki slucajevi. Da nije glupe korone verovatno bi dobili Skote i otisli na ep. Moze da bude i Sveti Ilija na celu saveza mi smo mala zemlja a fudbal je najkonkurentniji sport na svetu i ljudi treba da se pomire sa cinjenicom da mi ne mozemo biti neka sila u ovako danasnjem neFER fudbalu.

Milan Radovanović

pre 3 godine

Za početak bi bilo dobro da npr FSS vodi neko ko je zaista bio u fudbalu a ne neko ko se proslavio kao bodigard Tome Diplome. To bi bio dobar početak. U suprotnom ne postoji dokaz da moja baba koja je nepismena i potpisuje se sa 3 prsta ne bi mogla da vodi taj savez sa istim rezultatiža. Najgptesknija je zapravo cela ova farsa i šarada gde Matić umoljava predsednika da Vidića zamoli... U celom svetu je izričiton zabranjeno mešanje politike u rad saveza, čak FIFA strogo kažnjava za to... Međutim mi smo nebeski narod ovde kao i na nebesima može sve da prođe.

Kimi

pre 3 godine

Zna li Vidić da je njegovo Užice ponovo na fudbalskoj mapu zahvaljujući pomoći FSS, a on koji nije kupio niti jedan dres za mlađe kategorije Slobode, sada nešto traži

Mariborcan1970

pre 3 godine

Problemi srpskog fudbala nisu od juče i najmanje je u svemu tome važno da Srbija nije pobjedila Škotsku i otišla na EP. Stanje u srpskom fudbalu je ogledalo stanja u društvu svih ovih godina. U fudbalu je teže postaviti neki sistem jer je mnogo interesa i još više para u pitanju (nego npr. u košarki). U klubovima i oko njih je već godinama ogroman broj "biznismena" odnosno osoba koje se bave sumnjivim poslovima. To je polukriminalni svijet, pogotovo medju "navijačima". Pošto država nije imala snage i volje (a očigledno ni sada nema) da se potrudi oko riješavanja problema sve to se je prenijelo u fudbal. Takodje, FSS nije svih ovih godina uspijeo da stvori kult reprezentacije. Fudbalerima je stalno nešto smetalo (ime države, himna, boja dresova, položaj zvijezda u svemiru...), a FSS se potrudio da svakog iole uspješnog trenera potjera. I uopšte ne izgleda da će se u bliskoj budućnosti u srpskom fudbalu nešto promjeniti.

Pouzdan izvor

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!

unuk

pre 3 godine

Ja tek sad shvatam mog djeda koji mi pricao koliko je bitno da svaki saraf i koturic u satu moraju raditi jednako i sihnrono kako bi ceo sistem radio kako treba. I nije, kaze on, bitno da li je saraf veliki ili mali, koji god da stane ili radi neispravno, pokvarice ceo mehanizam. A najodgovorniji za rad sata je sajdzija (tj inzenjer) koji pravi i sastavlja mehanizam. Svi znamo ko je sajdzija koji je postavio srafove FSS mehanizma, sve od Kokeze do SMS-a.

stranger

pre 3 godine

Ova mu je najjaca:
“Moraju pod hitno da se okrenu narednim izazovima u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo, ali da izvuku pouke iz svega što se desilo protiv Škotske".

blu

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...
(JeRemija, 26. novembar 2020 08:38) sve nase selekcije od kadeta do A tima dozivele su fijasko, nisu prosle kvalifikacije,jel mislis da je svima njima nedostajalo srece ili je u pitanju sistemski problem, gde kao sto savez ne vodi najbolji, tako ni reprezentacije ne treniraju najbolji, nego poslusni, a posledicno za tim ne igraju najbolji, pa cak i ako igraju ne mogu da dodju do izrazaja jer igraju na pogresnim pozicijama, lose takticki iskorisceni, sto je isto kao i da ne igraju. Oni su trebali da odu jos posle onog sto su uradili Muslinu, ali su tada spinovanjem i pricom oko Sergeja uspeli da zamazu oci javnosti i istu pridobili na svoju stranu, sto im ovog puta ne treba dozvoliti, makar i sto Drulica svaki dan izlazilo i branilo ih.

Mladen

pre 3 godine

E hvala Bogu da ovih dana procitam dobar tekst. Tacno u metu. Kao sto Drulic kaze, nije problem izgubiti utakmicu a da znas da si dao sve od sebe. Protiv Skotske bi i moja baba imala vise zelje da igra (cast pojedinim igracima).
Citam juce Maticevo pismo...gde jedino otvoreno kaze da nas je izdao na Svetskom prvenstvu ( a ne seceam se njegove dobre partije za reprezentaciju vec godinama). I druga stvar, da predsednik drzave zamoli Vidica da dodje. Pa cirkus, hahahaah.Sve je ovo presmesno. Fudbal je vrlo prosta zabava, ili znas da igras ili ne, ili hoces ili neces. Ne igra ga ni tetkica, ni administrativac pa ni taj Kokeza, nego fudbaleri.

Persona

pre 3 godine

Drulić je bio dobar igrač ali ne vrhunski, za razliku od Vidića. Vidić nije govorio (samo) o slaboj igri fudbalera za reprezentaciju već generalno o stanju našeg fudbala i lošeg stanja u FSS kao i nestručnog (nesposobnog a kriminalnog) rada rukovodstva saveza (i klubova). Sama zamena Kokeze (ili Terzića u Zvezdi) ne bi mnogo promenila jer je sistem kriminalizovan i korumpiran, kao i cela država uostalom. E u tom grmu leži zec, kada bi policijsko-sudski (pravna država) organi radili svoj posao većina ovih mešetara (krimosa) bi bila snkcionisana i tek onda bi se stekli uslovi da jedan Nemanja (i ne samo on, naravno) pokaže svoj karakter i znanje. Dotle, 'džaba krečimo...', što rek'o Basara.

Ljubo

pre 3 godine

A u šta me nerviraju ovi bivši fudbaleri što kritikuju ove današnje manekene a oni su bili isti ko i oni ako ne i gori.Šta si ti Druliću uradio u reprenzetaciju,koliko si ti puta rešio utakmicu,odveo reprenzetaciju na evropsko i svetsko prvenstvo?Ja ću ti reći ni jednom zato bolje ti je da ćutiš i da ne laprdaš i ti i svi ostali bivši fudbaleri tj balerine.

Pilipenda

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da je fudbal u Srbiji seljačka rabota. Kad kažem seljačka, ne mislim na ljude koji oru njivu i za sve nas proizvode hranu. To je plemenit posao, možda i najplemenitiji. Kad kažem seljačka rabota, mislim na ljude koji slušaju turbo folk, trče od jedne do druge starlete, neretko imaju jedva završenu osnovnu školu... Onda se ubace u skupa kola, kupe markirano odelo i kravatu, glume gospodu, pričaju šuplje priče, uništavaju sve što dotaknu...

Jer iza raskoši i skupog dezodoransa, krije se mozak, seljački...

Granota

pre 3 godine

@Armata

2006—2007. Хавијер Клементе
2007—2008. Мирослав Ђукић
2008—2010. Радомир Антић
2010—2011. Владимир Петровић Пижон
2012—2013. Синиша Михајловић
2014. Дик Адвокат
2014—2016. Радован Ћурчић
2016—2017. Славољуб Муслин
2018—2019. Младен Крстајић
2019— Љубиша Тумбаковић

Ne bih rekao, naprotiv, ovde ima bar pet dokazanih trenera, neke su smenjivali i nakon uspeha.

Ovde je problem selekcija i menadzerisanje u reprezentaciji...

Smeh

pre 3 godine

Izgleda Drulić, kao onomad Milošević za vreme Toleta, na fin način opravdava trenutne foteljaše u FSS sa selektorom. Možda uskoro i on dobije neku fotelju. Nego ti hvalospevi mi zvuče baš loše. Mora to mnogo bolje Druliću da bi zaradio fotelju. Vidi sa Savom, ima čovek iskustva u tome.

duledudule

pre 3 godine

Na stranu moje misljenje o savezu koje bi bilo objavljeno juce , ali ladno ima i botova koji ovde brane kokezu eeejjj kokezu mutavog

Сава Други

pre 3 godine

Fudbal je društvena nadogradnja. On ne može biti dobar ako je osnova trula.
Ne očekuje se od fudbalera da ovo shvate, ali navijači bi to morali da razumeju.

Dušan

pre 3 godine

Ima Srbija i struku!Ali kad se pojavi jedan Antić ili Muslin i napravi rezultat e onda nastaje problem jer rukovodeći ljudi u savezu i menadžeri TADA STUPAJU NA SCENU!Traže od selektora da ubaci igrača koji je zanimljiv njima za prodaju. Mesaju se u odluke selektora a kad ovaj to ne želi, onda dovode za selektora onog koji će ih slušati. I ne razumem kako to niko ne vidi godinama.Tumbakovic,Krstajic,Jokanovic i ostali su samo poslušnici,nesposobni da taktički pripreme tim ili da reaguju na poluvremenu ako vide da ne štima. Mi smo od Škota izgubili zbog nesposobnosti da se reaguje na poluvrememu i igračima ponudi rešenje,koje bi donelo i samopouzdanje na terenu.

zvezdan

pre 3 godine

Drulicu sve si u pravu sve je u toj utakmici bilo do igraca gudelj igra levog beka samo mi nije jasno da igraci u svlacionici nisu rekli tumbi da nije logika da gudelj igra levog beka lazovic desnog beka ej pa to je greska selektora ne branim kokezu ali je tako a sad je pitanje sto su smenili muslina a covek nas odveo na svetsko i doveli coveka koji nigde nije nikog trenirao pa to da pitas dete u osnovnoj skoli bi reklo da je greska.

ade

pre 3 godine

Za ovog lika mi je u sećanju novinski izveštaj da se ne javlja rođenoj majci i da je majka došla na neko suđenje da bi ga videla i jurila ga po sudu a ovaj bežao. Meni je to sasvim dovoljno da imam stav o njemu, a to je da me ništa u vezi sa njim ne zanima.

Branko Medalovic 3

pre 3 godine

Drulicu, nije u fokusu samo meč sa Škotima, u fokusu je namesteno prvenstvo, katastrofalna studijska organizacija, sprega sa menadžerima,uklanjanje svakog ko misli drugačije od fss kartela, katastrofalni rezultati svih omladinskih selekcija,smena selektora Muslina i to u trenutku kad se čovek plasirao na SP jer nije hteo da forsira menadžerske igrače sto je nezabelezeno u svetu...i tek na kraju ide ovo o čemu ti dragi Drulo pričaš a to je i vrhunac - ispadanje od Škotske.

blaza

pre 3 godine

Krivi su bas ti iz saveza jer su doveli selektora koji ne zna da motivise igrace,koji za vreme meca ne ume da vidi da Kostic ne moze da igra,da nas ubijaju sa presingom i nas selektor nista nije promenio,krivi su jer je njihov selektor drzao Gudelja na mestu gde nema koristi od njega a ima Spajica,krivi su jer su lagano odrekli Matica ..... itd itd imao da nabrajam do sutra

Profa

pre 3 godine

A sta mislis Drule da je sad drugacije?Kad vrh dogovori kakav ce biti rezultat utakmice tebi kao igracu ostaje samo da se povinujes ili ode noga-glava-ugovor...Otud bleda igra,los dan ,neprepoznatljivi na terenu,na onoj utakmici izginuli a sad ovako itd...To je tako u srpskom fudbalu odavno.Zato podrzavam ove momke koji su sve to prosli 8 verujem da zele da vrate fudbal sportu i otrgnu ga iz zagrljaja mafije i politike...Bravo za Nemanje!!! Ne odustajte momci!!!

vaxilar

pre 3 godine

Bukvalno da ste procitali tekst znali biste da nije branio FSS, vec da je prvo okrivio igrace i selektora jer su mogli, a nisu hteli. Kada se spomenu mutne radnje znajte da je Drula jedini bio protiv Dzajica u postupku, toliko o tome da je on u nekim semama

Bocko

pre 3 godine

Naravno da ne. Ali trebalo je da ne menjaju Muslina za Krstajica, da ne skidaju traku Banetu i daju je Kolarovu i da ne forsiraju menadzerske igrace. Samo toliko.

kmf

pre 3 godine

Znaci bilo koji savez na svetu nikada nije kriv, jer savez nikada nece sici na teren da igra? Pa sto se onda menjaju savezi, zasto nisu dozivotni, jer nikada oni ne silaze na teren?!

Armata

pre 3 godine

Naivna su očekivanja infantilne javnosti da samo treba da dođe veliki tata i reši stvar. Predsednik FSS je administrativni posao, jedino što taj Kokeza ima sa sportskim delom u FSS je da predloži selektora, ali i to onda bira izvršni odbor a ne on. Rak rana srpskog fudbala je struka, Srbija ima 11-ti tim po vrednosti na svetu ali ni jednog trenera koji je ni među 100, uzalud je imati i najbolji automobil na svetu ako su vam vozači najgori.

Loren

pre 3 godine

Ovo je ludilo, smešno bre! Dali selektoru, Tadiću i društvu pet miliona da podele za plasman... Ej bre, pet miliona evra, a sada ispada da su oni krivi što su im to dali

Sims

pre 3 godine

Uz ove sad u Savezu su svi oni koji su zaradili Milione,a sada zavise od plate Fss-a nekih 1000 eura mesečno pa se uvlače,kocka lep Zivot loše investicije itd..

realan zvezdas

pre 3 godine

Narod u Srbiji je takav, misle da trener i nije nesto bitno. A dobar trener je pola tima. Onaj koji zna da odabere igrače (ne moraju da budu najbolji) i da stvori tim i sistem. Da stvori vodju medju njima, da grizu na terenu, da se nikad ne predaju i da se nikog ne plaše. Mora da bude jako inteligentan, da vidi sa čime raspolažemo i na osnovu toga napravi sistem i igru i da počnemo da IGRAMO fudbal, a ne do besvesti gadjamo Mitrovica. Protiv Norveške nas najbolji igrač je bio Djuricic i pravio im najviše problema. Takvi nam trebaju, oni koji mnogo znaju fudbala. Mislim i da se mali Nikolić može uklopiti u takav sistem, da počnemo da igramo fudbal, da se vratimo našoj igri i tom vicu u toj igri.

Jim Beam

pre 3 godine

Rezultati u svim selekcijama su nam užasni, ne samo u seniorskoj selekciji. Selektori nam se biraju po svim kriterijumima osim fudbalskih (Krstajić, Tumbaković, Neško Milovanović...) i svima je jasno da se oni ništa ne pitaju tu. Mi nismo tri zvanične utakmice vezali da igramo sa 8 od 11 istih igrača u postavi u odnosu na prethodnu, svaka utakmica donosi neko novo iznenađenje iako je svima jasno da to nije ekipa najkvalitetnijih igrača koje imamo. Ne prođe nijedan ciklus a da nam 2-3 igrača nisu preškrabana sa spiska zbog toga što neko u savezu nije u dobrim odnosima sa njihovim menadžerom. I to je najbolji pokazatelj stanja u savezu.

Mogu oni da im omoguće da jedu iz zlatnih tanjira i sa zlatnim kašikama, to nije suština fudbalskog saveza. Savez treba da omogući da sve protekne kako valja u tih par dana, da se ne zameraju nikome i da izaberu stručnog selektora koji će zaista da izabere najbolje i one koji su u najboljoj formi. Ne treba nama čudotvorac, mi po kvalitetu igrača imamo ekipu koja realno pripada top 10-15 u Evropi, a nismo u stanju da se plasiramo na ovako prošireno EP. Ako je nešto trulo, trulo je od vrha, nije sigurno tetkica iz saveza kriva.

Vasa

pre 3 godine

Ko to želi da smeni predsednika kada se reprezentacija ne plasira na neko veliko takmičenje? Samo u Srbiji to ima... Kokeza radi dobar posao, igrači nek se zamisle!

Uroš

pre 3 godine

Mi idemo iz krajnosti u krajnost... Da smo se plasirali, niko ne bi govorio o rukovodstvu, a u stvari odgovorni su selektor i igrači.

black krava

pre 3 godine

još jedan bot. Sve same legendice.
Kakva zamena teza majko mila.
Ajmo ovako. Savez postavi nesposobnog, indolentnog, neuspešnog poslušnika i klimoglavca Tumbu (čoveka bez trunke obraza što smo videli kod CG tima, a pre njega vrlo sličan profil Krstajića), a onda taj i takav Tumba ne uspeva nimalo da motiviše i stabilizuje ekipu, da selektuje pravih 11, da postavi taktiku... Bude nadigran potpuno od Škota. I onda na kraju balade dođe neki bivši kao uspešni fudbaler a sada legendica i skrene nam pažnju kako nije mogao Kokeza da uleti na teren. Pa sram te bilo.

Jumko

pre 3 godine

Nazalost, bolje da se ne oglasavaju! Vazi, Kokeza im je svima omogucio najbolje uslove... Ali da li moze kritika da bude upucena na adresu da nam takav covek vodi fudbal? Mozda je samo to u pitanju... E, kada budemo tako razmisljali, da nije bitan sam retultat, nego da ima reda, morala, casti, pa da smenjujemo one koji to nemaju, bice nam bolje! A tu, usput, ni rezultata nema... Ne da nema, nego su tragicni!

Živa

pre 3 godine

Ne bih ja dirao rukovodstvo, ono je tu da obezbedi dobre uslove. Dali su im velike pare u slučaju plasmana, a sada još treba da podnesu ostavke? Neko tu opasno spinuje. Smešno je...

Đolekg

pre 3 godine

Poslušnici se javljaju sa svih strana, čak i kad ih niko ne zove. A o Druliću sam stvarno imao lepo mišljenje, do sada...
G. Druliću, dva osnovna pitanja, pre ovog zašto Kokeza treba da ode su:
Zašto je uopšte došao, koje su njegove kvalifikacije da obavlja posao koji radi?
Šta je to dobro uradio, pa bi trebalo da ostane?
Suzdržavam se da ne upotrebim mnogo živopisniju termiinologiju, ali znam da mi u tom slučaju komentar neće biti objavljen.

Nemanja

pre 3 godine

Pišeš gluposti Druliću. Ceo savez treba da se menja, od upravnog odbora do predsednika. Treba da dodju ljudi iz fudbala, naše žive legende i da preuzmu kormilo. Ne može ni samo predsednik saveza da se promeni ako su vukovi oko njega, setimo se Piksija kad je preuzeo savez. Sve iz korena treba da se menja. Menadžere udaljiti pod hitno od reprezentacije. Podrška Vidiću.

Istina leči....

pre 3 godine

Goran Drulić jer, inače iz Prahova. Pomoćnik predsednika opštine Gugić je takođe iz Prahova, a čovek se jako dobro kotira u SNS, ja mu je možda obećao neku finkciju u FSS ili reprezentaciji, pod uslovom da se oglasi...

Apolo

pre 3 godine

Треба да поднесу оставке сви колективно ако имају имало стида и срама. Пошто морала очигледно немају.

Miloš

pre 3 godine

Svakim novim poltrončićem samo pojačavaju veličinu Nemanje Vidića! Samo pojačavajte propagandu i jačajte u narodu otpor i podršku Nemanji Vidiću. Ja sam Partizanovac ali sam spreman na svaki vid podrške Vidiću.

Iljo

pre 3 godine

Sve je to na mjestu sto pisete. I mene je Drulic zestoko razocarao, kamo srece da je sutio. S druge strane ja sam zahvalan nasim “balerinama”, sto su ispali od Skota. Mozete li vi zamislit sta bi nam Hrvati uradili. Nama ovakvim kakvi smo.

Vlacko

pre 3 godine

Zašto Tadić nije igrao protiv Škotske, gde je bio SMS, Mitrović...A sada Kokezi da se skida glava. Smešno, čovek im dao debele premije, ali šta vredi.

Doktor

pre 3 godine

Za odnos igrača je sve u pravu,ali taj odnos i izbor igrača su im dozvolili upravo ovi iz saveza sa svim pogrešnim odlukama, i prosto je neverovatno da se odmah dan nakon izjave nekog ko kritikuje savez javi neko da ga brani. Kakav jad i cemer.

No1e

pre 3 godine

Funkcija i fotelja su smisao života u Srbiji!
APSOLUTNO negiranje bilo kakve odgovornosti, ostavke kao moralni čin ni pod razno!
Fotelja je moja i gotovo!
Pa gde će posle da idu, u piljarnicu da rade? Peku pljeskavice? I tu ako ne znaš, gazda ti da otkaz. I sada oni trebaju da kao napuste?
Znaš kako je lepo kada uđeš u Maderu a konobar javi kuhinji "došao je predsednik saveza"...
Osladilo se funkcionerima, nikad neće oni otići.

Paja

pre 3 godine

Uredu ne mora smena al svi procentualno koliko zaradjuju u FSS od Kokeze pa nadalje sve do ovih sto ih podrzavaju da skupe pare koje bi dobili fa smo se kvalifikovali i uplate u budjet eto posteno.

Aron

pre 3 godine

Sram te bilo Drulicu. Prosto neverovatno kakva demagogija i patetika od ovog nekad časnog čoveka. Kako igrači mogu da budu glavni krivci kada imaju trenera koji još uvek misli da su ovo devedesete?. Takođe i čelnike saveza koji blage veze nemaju sa futbalom i potpuno su krumpirani i nesposobni

Sallas

pre 3 godine

Posao uprave fss je da napravi sistem iz koga ce izaci najbolji igraci i po zaslugama, a u smislu zasluga misli se i na to u kakvoj je formi igrac i na odnos prema reprezentaciji i na odnos prema ljudima uopste, nastupati za selekciju.
U saglasju za Zvezdom i Partizanom taj isti FSS je napravio pozornicu u koju svi gledamo, a oni se uporno organizuju sa menadzerima kako bi sto vise para gurnuli u svoje dzepove.
Konkretan primer je recimo Milijaš, fudbaler koji kada je otisao iz Zvezde je bio jedan od najsporijih igraca premijersipa i izgubio mesto u reprezentaciji, ali kada se vratio u Zvezdu, eto ga opet i u reprezentaciji. Jel on to nekim cudom proigrao ili je jednostavno dogovoreno da se kroz selekciju zamazu oci buducim kupcima ?
Milijasa ima koliko hocete.
Ajmo recimo Ognjen Koroman, covek je imao klauzulu u portsmutu da ce dobiti bonus ako nastupa za selekciju i tako dobismo reprezentativca koji ni na klupi nalosijeg tima premijer lige nije mogao da bude. Jel zasluzeno da igra on u reprezentaciji ili ste podelili bonus na ravne casti ? Ovakvih primera ima mali milion.
E o tome je Vidic pisao, a nije on pao sa kruske, ni mi nismo koji fudbal volimo, ali izgleda da vi jeste gospodine Drulicu.
Pustite mi komentar molim vas najlepse.

Alex

pre 3 godine

Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.

Elmer

pre 3 godine

Pa dobro, dokle cete vise da izvlacite ove propale bivse fudbalere da brane Kokezu? Ko je sledeci? Pa nije li vas sramota? Toliko ne zelite da se nesto promeni u sportu koji svi volimo?

kolk

pre 3 godine

Hahaha. Dajte još nekoga da vas brani. Ako dovoljno njih izađe u javnost i ovako se izlupetara, svi ćemo početi da verujemo da nam je savez vrhunski. Savez je trebalo da obezbedi vrhunskog trenera i da stvori vrhunsku atmosferu. Da se ne ugrađuje u transfere i da ne forsira menadžerske igrače. Eto, toliko bi bilo dosta

Cole

pre 3 godine

Svaka čast na komentaru,Drulo!Jedini iskreno bivši fudbaler bez ikakvog ličnog interesa koji iskreno kaze u cemu je problem i zasto nismo prosli Skote.Takvi ljudi su potrebni Savezu.

Marko

pre 3 godine

Da, al kad ti trener kaže ne prelazi centar, igraj oprezno i cuveno “na sigurno”, onda ne pomaze uklizavanje..a ko je postavio tog idiota kao i prethodne nazovi srpske trenere koji ne treniraju nikog po svetu.

Ivan

pre 3 godine

Jos jedan poltron u nizu. U FSS ne valja od pocetka do kraja vec decenijama i nista se ne radi da se to promeni. Ko god dodje zasedne u fotelju i samo otima a rezultata nigde.

JeRemija

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...

black krava

pre 3 godine

još jedan bot. Sve same legendice.
Kakva zamena teza majko mila.
Ajmo ovako. Savez postavi nesposobnog, indolentnog, neuspešnog poslušnika i klimoglavca Tumbu (čoveka bez trunke obraza što smo videli kod CG tima, a pre njega vrlo sličan profil Krstajića), a onda taj i takav Tumba ne uspeva nimalo da motiviše i stabilizuje ekipu, da selektuje pravih 11, da postavi taktiku... Bude nadigran potpuno od Škota. I onda na kraju balade dođe neki bivši kao uspešni fudbaler a sada legendica i skrene nam pažnju kako nije mogao Kokeza da uleti na teren. Pa sram te bilo.

Alex

pre 3 godine

Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.

Aron

pre 3 godine

Sram te bilo Drulicu. Prosto neverovatno kakva demagogija i patetika od ovog nekad časnog čoveka. Kako igrači mogu da budu glavni krivci kada imaju trenera koji još uvek misli da su ovo devedesete?. Takođe i čelnike saveza koji blage veze nemaju sa futbalom i potpuno su krumpirani i nesposobni

Đolekg

pre 3 godine

Poslušnici se javljaju sa svih strana, čak i kad ih niko ne zove. A o Druliću sam stvarno imao lepo mišljenje, do sada...
G. Druliću, dva osnovna pitanja, pre ovog zašto Kokeza treba da ode su:
Zašto je uopšte došao, koje su njegove kvalifikacije da obavlja posao koji radi?
Šta je to dobro uradio, pa bi trebalo da ostane?
Suzdržavam se da ne upotrebim mnogo živopisniju termiinologiju, ali znam da mi u tom slučaju komentar neće biti objavljen.

Doktor

pre 3 godine

Za odnos igrača je sve u pravu,ali taj odnos i izbor igrača su im dozvolili upravo ovi iz saveza sa svim pogrešnim odlukama, i prosto je neverovatno da se odmah dan nakon izjave nekog ko kritikuje savez javi neko da ga brani. Kakav jad i cemer.

Miloš

pre 3 godine

Svakim novim poltrončićem samo pojačavaju veličinu Nemanje Vidića! Samo pojačavajte propagandu i jačajte u narodu otpor i podršku Nemanji Vidiću. Ja sam Partizanovac ali sam spreman na svaki vid podrške Vidiću.

Elmer

pre 3 godine

Pa dobro, dokle cete vise da izvlacite ove propale bivse fudbalere da brane Kokezu? Ko je sledeci? Pa nije li vas sramota? Toliko ne zelite da se nesto promeni u sportu koji svi volimo?

Ivan

pre 3 godine

Jos jedan poltron u nizu. U FSS ne valja od pocetka do kraja vec decenijama i nista se ne radi da se to promeni. Ko god dodje zasedne u fotelju i samo otima a rezultata nigde.

Sallas

pre 3 godine

Posao uprave fss je da napravi sistem iz koga ce izaci najbolji igraci i po zaslugama, a u smislu zasluga misli se i na to u kakvoj je formi igrac i na odnos prema reprezentaciji i na odnos prema ljudima uopste, nastupati za selekciju.
U saglasju za Zvezdom i Partizanom taj isti FSS je napravio pozornicu u koju svi gledamo, a oni se uporno organizuju sa menadzerima kako bi sto vise para gurnuli u svoje dzepove.
Konkretan primer je recimo Milijaš, fudbaler koji kada je otisao iz Zvezde je bio jedan od najsporijih igraca premijersipa i izgubio mesto u reprezentaciji, ali kada se vratio u Zvezdu, eto ga opet i u reprezentaciji. Jel on to nekim cudom proigrao ili je jednostavno dogovoreno da se kroz selekciju zamazu oci buducim kupcima ?
Milijasa ima koliko hocete.
Ajmo recimo Ognjen Koroman, covek je imao klauzulu u portsmutu da ce dobiti bonus ako nastupa za selekciju i tako dobismo reprezentativca koji ni na klupi nalosijeg tima premijer lige nije mogao da bude. Jel zasluzeno da igra on u reprezentaciji ili ste podelili bonus na ravne casti ? Ovakvih primera ima mali milion.
E o tome je Vidic pisao, a nije on pao sa kruske, ni mi nismo koji fudbal volimo, ali izgleda da vi jeste gospodine Drulicu.
Pustite mi komentar molim vas najlepse.

kolk

pre 3 godine

Hahaha. Dajte još nekoga da vas brani. Ako dovoljno njih izađe u javnost i ovako se izlupetara, svi ćemo početi da verujemo da nam je savez vrhunski. Savez je trebalo da obezbedi vrhunskog trenera i da stvori vrhunsku atmosferu. Da se ne ugrađuje u transfere i da ne forsira menadžerske igrače. Eto, toliko bi bilo dosta

Jumko

pre 3 godine

Nazalost, bolje da se ne oglasavaju! Vazi, Kokeza im je svima omogucio najbolje uslove... Ali da li moze kritika da bude upucena na adresu da nam takav covek vodi fudbal? Mozda je samo to u pitanju... E, kada budemo tako razmisljali, da nije bitan sam retultat, nego da ima reda, morala, casti, pa da smenjujemo one koji to nemaju, bice nam bolje! A tu, usput, ni rezultata nema... Ne da nema, nego su tragicni!

Marko

pre 3 godine

Da, al kad ti trener kaže ne prelazi centar, igraj oprezno i cuveno “na sigurno”, onda ne pomaze uklizavanje..a ko je postavio tog idiota kao i prethodne nazovi srpske trenere koji ne treniraju nikog po svetu.

No1e

pre 3 godine

Funkcija i fotelja su smisao života u Srbiji!
APSOLUTNO negiranje bilo kakve odgovornosti, ostavke kao moralni čin ni pod razno!
Fotelja je moja i gotovo!
Pa gde će posle da idu, u piljarnicu da rade? Peku pljeskavice? I tu ako ne znaš, gazda ti da otkaz. I sada oni trebaju da kao napuste?
Znaš kako je lepo kada uđeš u Maderu a konobar javi kuhinji "došao je predsednik saveza"...
Osladilo se funkcionerima, nikad neće oni otići.

Istina leči....

pre 3 godine

Goran Drulić jer, inače iz Prahova. Pomoćnik predsednika opštine Gugić je takođe iz Prahova, a čovek se jako dobro kotira u SNS, ja mu je možda obećao neku finkciju u FSS ili reprezentaciji, pod uslovom da se oglasi...

duledudule

pre 3 godine

Na stranu moje misljenje o savezu koje bi bilo objavljeno juce , ali ladno ima i botova koji ovde brane kokezu eeejjj kokezu mutavog

Pilipenda

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da je fudbal u Srbiji seljačka rabota. Kad kažem seljačka, ne mislim na ljude koji oru njivu i za sve nas proizvode hranu. To je plemenit posao, možda i najplemenitiji. Kad kažem seljačka rabota, mislim na ljude koji slušaju turbo folk, trče od jedne do druge starlete, neretko imaju jedva završenu osnovnu školu... Onda se ubace u skupa kola, kupe markirano odelo i kravatu, glume gospodu, pričaju šuplje priče, uništavaju sve što dotaknu...

Jer iza raskoši i skupog dezodoransa, krije se mozak, seljački...

Nemanja

pre 3 godine

Pišeš gluposti Druliću. Ceo savez treba da se menja, od upravnog odbora do predsednika. Treba da dodju ljudi iz fudbala, naše žive legende i da preuzmu kormilo. Ne može ni samo predsednik saveza da se promeni ako su vukovi oko njega, setimo se Piksija kad je preuzeo savez. Sve iz korena treba da se menja. Menadžere udaljiti pod hitno od reprezentacije. Podrška Vidiću.

Mika

pre 3 godine

Čuj ove botine iz Užica. Nije platio nikom kafu? Mora to pljuvanje Vidića malo bolje da se organizuje. Nego ko je ono kupio stan roditeljima umrlog druga iz tima? Da nije taj odvratni Nemanja Vidić...

kmf

pre 3 godine

Znaci bilo koji savez na svetu nikada nije kriv, jer savez nikada nece sici na teren da igra? Pa sto se onda menjaju savezi, zasto nisu dozivotni, jer nikada oni ne silaze na teren?!

Futre

pre 3 godine

Pa ne uklizavaju baš zbog Bjeke, Kokeze i Pantelića i takvog sistema vrednosti. A nešto se ne sećam uspešnih uklizavanja Bjeke, Drulića i Pantelića. Kokeza je mogao da uklizava samo ispred zgrade ako je igrao klikere, mada nisam siguran ni da je bio sposoban da igra klikere.

Iljo

pre 3 godine

Sve je to na mjestu sto pisete. I mene je Drulic zestoko razocarao, kamo srece da je sutio. S druge strane ja sam zahvalan nasim “balerinama”, sto su ispali od Skota. Mozete li vi zamislit sta bi nam Hrvati uradili. Nama ovakvim kakvi smo.

Paja

pre 3 godine

Uredu ne mora smena al svi procentualno koliko zaradjuju u FSS od Kokeze pa nadalje sve do ovih sto ih podrzavaju da skupe pare koje bi dobili fa smo se kvalifikovali i uplate u budjet eto posteno.

Bjeko klizaj

pre 3 godine

Ovo ispade da smo kiksnuli samo protiv Škotske, a sve ostalo savršeno. Igra, želja, motiv, taktika, snaga nije nas htelo smo u toj utakmici. Neće biti da je tako.

ade

pre 3 godine

Za ovog lika mi je u sećanju novinski izveštaj da se ne javlja rođenoj majci i da je majka došla na neko suđenje da bi ga videla i jurila ga po sudu a ovaj bežao. Meni je to sasvim dovoljno da imam stav o njemu, a to je da me ništa u vezi sa njim ne zanima.

Pavle Jovičić

pre 3 godine

Vidić tvrdi da nam je prvenstvo namešteno, da za reprezentaciju igraju ne najbolji nego oni čiji menadžeri plate gde treba i da nam se fudbalski funkcioneri nezakonito bogate. Pročitajte njegovo pismo, tamo sve lepo piše. Umesto da novinar i Drulić komentarišu ove teške optužbe koje je izneo jedan Vidić oni govore o utakmici protiv Škotske kao da nam je samo ona problem. To nije slučajno nego namerno i zove se zamena teza. Ogromne pare su u igri i neće oni lako ostaviti svoje fotelje. Nego, šta kaže Danko Lazović? On je podržao svaku reč koju je izgovorio Vidić.

stranger

pre 3 godine

Ova mu je najjaca:
“Moraju pod hitno da se okrenu narednim izazovima u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo, ali da izvuku pouke iz svega što se desilo protiv Škotske".

Sima Strahota

pre 3 godine

Izmileli sa svih strana, poslusnici, botovi i stanovnici nekog paralelnog univerzuma u kom je nase prvenstvo regularno, nasa reprezentacija stalni ucesnik evropskih i svetskih prvenstava a fk Brodarac veci klub od Bajerna i Barselone.
Zona sumraka bre.

Bocko

pre 3 godine

Naravno da ne. Ali trebalo je da ne menjaju Muslina za Krstajica, da ne skidaju traku Banetu i daju je Kolarovu i da ne forsiraju menadzerske igrace. Samo toliko.

Jim Beam

pre 3 godine

Rezultati u svim selekcijama su nam užasni, ne samo u seniorskoj selekciji. Selektori nam se biraju po svim kriterijumima osim fudbalskih (Krstajić, Tumbaković, Neško Milovanović...) i svima je jasno da se oni ništa ne pitaju tu. Mi nismo tri zvanične utakmice vezali da igramo sa 8 od 11 istih igrača u postavi u odnosu na prethodnu, svaka utakmica donosi neko novo iznenađenje iako je svima jasno da to nije ekipa najkvalitetnijih igrača koje imamo. Ne prođe nijedan ciklus a da nam 2-3 igrača nisu preškrabana sa spiska zbog toga što neko u savezu nije u dobrim odnosima sa njihovim menadžerom. I to je najbolji pokazatelj stanja u savezu.

Mogu oni da im omoguće da jedu iz zlatnih tanjira i sa zlatnim kašikama, to nije suština fudbalskog saveza. Savez treba da omogući da sve protekne kako valja u tih par dana, da se ne zameraju nikome i da izaberu stručnog selektora koji će zaista da izabere najbolje i one koji su u najboljoj formi. Ne treba nama čudotvorac, mi po kvalitetu igrača imamo ekipu koja realno pripada top 10-15 u Evropi, a nismo u stanju da se plasiramo na ovako prošireno EP. Ako je nešto trulo, trulo je od vrha, nije sigurno tetkica iz saveza kriva.

Ljubo

pre 3 godine

A u šta me nerviraju ovi bivši fudbaleri što kritikuju ove današnje manekene a oni su bili isti ko i oni ako ne i gori.Šta si ti Druliću uradio u reprenzetaciju,koliko si ti puta rešio utakmicu,odveo reprenzetaciju na evropsko i svetsko prvenstvo?Ja ću ti reći ni jednom zato bolje ti je da ćutiš i da ne laprdaš i ti i svi ostali bivši fudbaleri tj balerine.

Futre

pre 3 godine

Istina sve, Kokeza ostani, smeniti Tumbakovića
(Sumara1, 26. novembar 2020 09:01)

Ništa se ne sekiraj, smeniće oni i život u Srbiji.

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Samo da vam kazem da se ovaj nikome ne ulizuje nego jednostavno nema kapacitet da ukapira o čemu piše Vidić. Čudi me da i njega nisu zvali genije.

Granota

pre 3 godine

@Armata

2006—2007. Хавијер Клементе
2007—2008. Мирослав Ђукић
2008—2010. Радомир Антић
2010—2011. Владимир Петровић Пижон
2012—2013. Синиша Михајловић
2014. Дик Адвокат
2014—2016. Радован Ћурчић
2016—2017. Славољуб Муслин
2018—2019. Младен Крстајић
2019— Љубиша Тумбаковић

Ne bih rekao, naprotiv, ovde ima bar pet dokazanih trenera, neke su smenjivali i nakon uspeha.

Ovde je problem selekcija i menadzerisanje u reprezentaciji...

Gogi

pre 3 godine

Горан Друлић? Колико беше репрезентативац? Кога беше оно продао? Тај је алиби? Не, не требају да се спусте на терен и уклизавају (питање је колико Кокеза то и зна да уради); довољно је да не мењају селектора који се пласира на Европско, или светско првенство. А пошто су то урадили, треба да иду.

unuk

pre 3 godine

Ja tek sad shvatam mog djeda koji mi pricao koliko je bitno da svaki saraf i koturic u satu moraju raditi jednako i sihnrono kako bi ceo sistem radio kako treba. I nije, kaze on, bitno da li je saraf veliki ili mali, koji god da stane ili radi neispravno, pokvarice ceo mehanizam. A najodgovorniji za rad sata je sajdzija (tj inzenjer) koji pravi i sastavlja mehanizam. Svi znamo ko je sajdzija koji je postavio srafove FSS mehanizma, sve od Kokeze do SMS-a.

Apolo

pre 3 godine

Треба да поднесу оставке сви колективно ако имају имало стида и срама. Пошто морала очигледно немају.

Milan Radovanović

pre 3 godine

Za početak bi bilo dobro da npr FSS vodi neko ko je zaista bio u fudbalu a ne neko ko se proslavio kao bodigard Tome Diplome. To bi bio dobar početak. U suprotnom ne postoji dokaz da moja baba koja je nepismena i potpisuje se sa 3 prsta ne bi mogla da vodi taj savez sa istim rezultatiža. Najgptesknija je zapravo cela ova farsa i šarada gde Matić umoljava predsednika da Vidića zamoli... U celom svetu je izričiton zabranjeno mešanje politike u rad saveza, čak FIFA strogo kažnjava za to... Međutim mi smo nebeski narod ovde kao i na nebesima može sve da prođe.

Nenad Neograd

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!
(Pouzdan izvor, 26. novembar 2020 11:11)
Pošto si "pouzdan izvor"smenjen jer NIJE HTEO da poziva menadžerske igrače i to znaju svi u svetu fudbala u mlađim selekcijama i ceo savez tako da ti izvor baš i nije pouzdan nego ličan i sraman

Persona

pre 3 godine

Drulić je bio dobar igrač ali ne vrhunski, za razliku od Vidića. Vidić nije govorio (samo) o slaboj igri fudbalera za reprezentaciju već generalno o stanju našeg fudbala i lošeg stanja u FSS kao i nestručnog (nesposobnog a kriminalnog) rada rukovodstva saveza (i klubova). Sama zamena Kokeze (ili Terzića u Zvezdi) ne bi mnogo promenila jer je sistem kriminalizovan i korumpiran, kao i cela država uostalom. E u tom grmu leži zec, kada bi policijsko-sudski (pravna država) organi radili svoj posao većina ovih mešetara (krimosa) bi bila snkcionisana i tek onda bi se stekli uslovi da jedan Nemanja (i ne samo on, naravno) pokaže svoj karakter i znanje. Dotle, 'džaba krečimo...', što rek'o Basara.

Smeh

pre 3 godine

Izgleda Drulić, kao onomad Milošević za vreme Toleta, na fin način opravdava trenutne foteljaše u FSS sa selektorom. Možda uskoro i on dobije neku fotelju. Nego ti hvalospevi mi zvuče baš loše. Mora to mnogo bolje Druliću da bi zaradio fotelju. Vidi sa Savom, ima čovek iskustva u tome.

Branko Medalovic 3

pre 3 godine

Drulicu, nije u fokusu samo meč sa Škotima, u fokusu je namesteno prvenstvo, katastrofalna studijska organizacija, sprega sa menadžerima,uklanjanje svakog ko misli drugačije od fss kartela, katastrofalni rezultati svih omladinskih selekcija,smena selektora Muslina i to u trenutku kad se čovek plasirao na SP jer nije hteo da forsira menadžerske igrače sto je nezabelezeno u svetu...i tek na kraju ide ovo o čemu ti dragi Drulo pričaš a to je i vrhunac - ispadanje od Škotske.

Sims

pre 3 godine

Uz ove sad u Savezu su svi oni koji su zaradili Milione,a sada zavise od plate Fss-a nekih 1000 eura mesečno pa se uvlače,kocka lep Zivot loše investicije itd..

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

znači, do škotske smo igrali kao brazil i pobeđivali kao nemci, iako prvi u kvalifikacionoj grupi - insistirali smo kod uefa-e da igramo baraž kako bismo dodatno uigrali tim...
to?

blu

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...
(JeRemija, 26. novembar 2020 08:38) sve nase selekcije od kadeta do A tima dozivele su fijasko, nisu prosle kvalifikacije,jel mislis da je svima njima nedostajalo srece ili je u pitanju sistemski problem, gde kao sto savez ne vodi najbolji, tako ni reprezentacije ne treniraju najbolji, nego poslusni, a posledicno za tim ne igraju najbolji, pa cak i ako igraju ne mogu da dodju do izrazaja jer igraju na pogresnim pozicijama, lose takticki iskorisceni, sto je isto kao i da ne igraju. Oni su trebali da odu jos posle onog sto su uradili Muslinu, ali su tada spinovanjem i pricom oko Sergeja uspeli da zamazu oci javnosti i istu pridobili na svoju stranu, sto im ovog puta ne treba dozvoliti, makar i sto Drulica svaki dan izlazilo i branilo ih.

Dušan

pre 3 godine

Ima Srbija i struku!Ali kad se pojavi jedan Antić ili Muslin i napravi rezultat e onda nastaje problem jer rukovodeći ljudi u savezu i menadžeri TADA STUPAJU NA SCENU!Traže od selektora da ubaci igrača koji je zanimljiv njima za prodaju. Mesaju se u odluke selektora a kad ovaj to ne želi, onda dovode za selektora onog koji će ih slušati. I ne razumem kako to niko ne vidi godinama.Tumbakovic,Krstajic,Jokanovic i ostali su samo poslušnici,nesposobni da taktički pripreme tim ili da reaguju na poluvremenu ako vide da ne štima. Mi smo od Škota izgubili zbog nesposobnosti da se reaguje na poluvrememu i igračima ponudi rešenje,koje bi donelo i samopouzdanje na terenu.

djosa

pre 3 godine

@
Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.
(Alex, 26. novembar 2020 08:51)

Legendo?!??
Obracas mu se sa "legendo"???

Armata

pre 3 godine

Naivna su očekivanja infantilne javnosti da samo treba da dođe veliki tata i reši stvar. Predsednik FSS je administrativni posao, jedino što taj Kokeza ima sa sportskim delom u FSS je da predloži selektora, ali i to onda bira izvršni odbor a ne on. Rak rana srpskog fudbala je struka, Srbija ima 11-ti tim po vrednosti na svetu ali ni jednog trenera koji je ni među 100, uzalud je imati i najbolji automobil na svetu ako su vam vozači najgori.

da

pre 3 godine

Dakle hobotnica zla huška sve živo da zatrpa Vidića.
Negativna selekcija znači da egomanijaci,psihopate,priprosti,ne empatični,netalentovani ,vode,pitaju se ,organizuju neki segment drustva,sporta,drzave.
Laž caruje,dvoličnost,duhovna beda,sve ono suprotno od kreativnosti,sloge,rada,naucnog stvaranja,zivota.
Vi sami zaključite iz svačijeg pogleda kakav je i gde pripada.
Takodje iz onoga sto čini,radi i šta priča.
Hrabrost je reci istinu o bilo čemu,i o nečemu sto mislite,bez toga nema stvaranja,nema mercedesa,djipova,odela,svega toga sto priprosti kokezijanci vole,a ne znaju gumu na autu da zamene,a gde da nesto naprave svojim rukama i mozgom.
Sto te vise napadaju Vidicu a ti jače udaraj na njih,vadi dokaze o kradjama i objavljuj.

Сава Други

pre 3 godine

Fudbal je društvena nadogradnja. On ne može biti dobar ako je osnova trula.
Ne očekuje se od fudbalera da ovo shvate, ali navijači bi to morali da razumeju.

Todor

pre 3 godine

Da ne ulazimo u nebuloze koje su se dešavale prethodnih godina ("abdiciranje" ili teranje ozbiljnih igrača poput recimo Subotića ili Ivanovića), svaki seletktor u poslednjih 25 god se po postavljanju na funkciju odmah "zahvaljivao" uglavnom najboljim igračima (verovatno kako bi uspostavio instant "autoritet" u ekipi...ili postavljanja podobnih "selektora" diskutabilnih biografija (Krstajić), dolazimo do suštine, a to je, ko i kako postavlja selektore...jer osim Antića (Atletiko, Real i Barselona), Muslina (najbolja Zvezda u poslednjih 20 god i "izmišljanje" Zidana) nismo imali selektora koji je imao trenerski pedigre i rezultat, ali čak i njih dvojica su došli 10 god prekasno. Sada dolazimo do famoznog Tumbe kome je zenit bio pre 20 godina, koga je "preporučilo" Kosovo, a ne trenerski kvalitet. Selektor koji uoči najvaznije utakmice ponavlja da nije strasno ako ne odemo na EP mora da ode. Upravo je u tome problem, ko i kako bira i sprema igrače...nas su Škoti taktički nadmudrili i pročitali i sa 2 igrača nadigrali, "igrači nisu bili na maksimumu", opet greska je u psihološkoj prirpemi...Sve se svodi na organizaciju koja je oko igrača i na atmosferu unutar tima.
Jedino pravo rešenje nije u personalnim promenama već u potpunom restartu i promeni sistema po ugledu na Belgiju, Španiju, pa i Hrvatsku, onda mogu i personalna rešenja da pomognu, a to naravno znači da moraju davode FSS isključivo dokazana imena, u suprotnom nastavićemo da "trošimo" legende kao na traci

Mariborcan1970

pre 3 godine

Problemi srpskog fudbala nisu od juče i najmanje je u svemu tome važno da Srbija nije pobjedila Škotsku i otišla na EP. Stanje u srpskom fudbalu je ogledalo stanja u društvu svih ovih godina. U fudbalu je teže postaviti neki sistem jer je mnogo interesa i još više para u pitanju (nego npr. u košarki). U klubovima i oko njih je već godinama ogroman broj "biznismena" odnosno osoba koje se bave sumnjivim poslovima. To je polukriminalni svijet, pogotovo medju "navijačima". Pošto država nije imala snage i volje (a očigledno ni sada nema) da se potrudi oko riješavanja problema sve to se je prenijelo u fudbal. Takodje, FSS nije svih ovih godina uspijeo da stvori kult reprezentacije. Fudbalerima je stalno nešto smetalo (ime države, himna, boja dresova, položaj zvijezda u svemiru...), a FSS se potrudio da svakog iole uspješnog trenera potjera. I uopšte ne izgleda da će se u bliskoj budućnosti u srpskom fudbalu nešto promjeniti.

zvezdan

pre 3 godine

Drulicu sve si u pravu sve je u toj utakmici bilo do igraca gudelj igra levog beka samo mi nije jasno da igraci u svlacionici nisu rekli tumbi da nije logika da gudelj igra levog beka lazovic desnog beka ej pa to je greska selektora ne branim kokezu ali je tako a sad je pitanje sto su smenili muslina a covek nas odveo na svetsko i doveli coveka koji nigde nije nikog trenirao pa to da pitas dete u osnovnoj skoli bi reklo da je greska.

Petar

pre 3 godine

Ma ko bi trcao i lomio svoj alat, da opravda "rad" tipova iz FSS.A prihvataju poziv samo da odrade i da se ne zameraju, ni FSS ni navijacima.Stvar je jasna, niko castan ne zeli da sledi ljudi iz FSS, narocito ne da njima stvara opravdanje kako su vrhunski menadzeri. Kad se sredi situacija u savezi po pitanju kvaliteta ljudi i njihovih biografija, tada ce i igraci to osetiti i vecina njih imati drugaciji odnos prema reprezentaciji.

Profa

pre 3 godine

A sta mislis Drule da je sad drugacije?Kad vrh dogovori kakav ce biti rezultat utakmice tebi kao igracu ostaje samo da se povinujes ili ode noga-glava-ugovor...Otud bleda igra,los dan ,neprepoznatljivi na terenu,na onoj utakmici izginuli a sad ovako itd...To je tako u srpskom fudbalu odavno.Zato podrzavam ove momke koji su sve to prosli 8 verujem da zele da vrate fudbal sportu i otrgnu ga iz zagrljaja mafije i politike...Bravo za Nemanje!!! Ne odustajte momci!!!

JeRemija

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...

blaza

pre 3 godine

Krivi su bas ti iz saveza jer su doveli selektora koji ne zna da motivise igrace,koji za vreme meca ne ume da vidi da Kostic ne moze da igra,da nas ubijaju sa presingom i nas selektor nista nije promenio,krivi su jer je njihov selektor drzao Gudelja na mestu gde nema koristi od njega a ima Spajica,krivi su jer su lagano odrekli Matica ..... itd itd imao da nabrajam do sutra

Dragan Borca

pre 3 godine

Kakav Kokeza kakvi bakraci. Narod je nerealan. Dramaturgija oko naseg fudbala krece u 21.veku. Ljudi nisu svesni da nismo vise stara Jugoslavija sa preko 20 miliona stanovnika i da skoro sve jace fudbalske sile vec vise od 30 godina igraju sa mnogo igraca druge genetike. Od 40 polufinalista svetskog i evropskog u 21.veku skoro 90% su velike fudbalske sile sa mnogo naturalizovanih stranaca i mnogo tudje genetike u svojim redovima. Juga je do osamdesetih imala bolje plasmane nego jedna Francuska a onda oni pocinju napucavati svoj tim sa tudjom genetikom, mahom crncima. I jednostavno fudbal od tada vise nije fer igra. Cak i Nemci u 21.veku imaju dosta igraca u reprezentaciji koji nisu Nemci. Turke, crnce itd. Ionako jaka Nemacka i velika drzava ekonomski mocna dodatno napucava reprezentaciju sa igracima poreklom iz raznih drzava sveta. I sad mi tu sa 7 miliona treba kao nesto da uradimo. U 21.veku imamo samo par uspeha " manjih" drzava. Jednom grcki bunker, jednom Vels polufinale ep ne zna ni on kako je tu dosao, jednom Urugvaj polufinale sp i jednom Hrvatska. Sansa da neka omanja drzava dospe u polufinale sp ili ep u 21.veku je 7-8%. Par izleta Grcke, Hrvatske ili Urugvaja su jako retki slucajevi. Da nije glupe korone verovatno bi dobili Skote i otisli na ep. Moze da bude i Sveti Ilija na celu saveza mi smo mala zemlja a fudbal je najkonkurentniji sport na svetu i ljudi treba da se pomire sa cinjenicom da mi ne mozemo biti neka sila u ovako danasnjem neFER fudbalu.

z’brda

pre 3 godine

Slažem se sa Drulićem za odsustvo volje i motivacije, al’zato postoji “stručni kadar”, da proceni ko je najspremniji, najmotivisaniji, taktički odgovoran i disciplinovan za utakmicu decenije. Na žalost, Tumba je tu totalno omanuo! 60 minuta mu je trebalo da napravi prvu izmenu!!! U 70tom tek drugu!!!
Zato treba i on i svi njegovi saradnici da budu smenjeni kad već nisu sami dali ostavke.

Cole

pre 3 godine

Svaka čast na komentaru,Drulo!Jedini iskreno bivši fudbaler bez ikakvog ličnog interesa koji iskreno kaze u cemu je problem i zasto nismo prosli Skote.Takvi ljudi su potrebni Savezu.

realan zvezdas

pre 3 godine

Narod u Srbiji je takav, misle da trener i nije nesto bitno. A dobar trener je pola tima. Onaj koji zna da odabere igrače (ne moraju da budu najbolji) i da stvori tim i sistem. Da stvori vodju medju njima, da grizu na terenu, da se nikad ne predaju i da se nikog ne plaše. Mora da bude jako inteligentan, da vidi sa čime raspolažemo i na osnovu toga napravi sistem i igru i da počnemo da IGRAMO fudbal, a ne do besvesti gadjamo Mitrovica. Protiv Norveške nas najbolji igrač je bio Djuricic i pravio im najviše problema. Takvi nam trebaju, oni koji mnogo znaju fudbala. Mislim i da se mali Nikolić može uklopiti u takav sistem, da počnemo da igramo fudbal, da se vratimo našoj igri i tom vicu u toj igri.

vaxilar

pre 3 godine

Bukvalno da ste procitali tekst znali biste da nije branio FSS, vec da je prvo okrivio igrace i selektora jer su mogli, a nisu hteli. Kada se spomenu mutne radnje znajte da je Drula jedini bio protiv Dzajica u postupku, toliko o tome da je on u nekim semama

Vlacko

pre 3 godine

Zašto Tadić nije igrao protiv Škotske, gde je bio SMS, Mitrović...A sada Kokezi da se skida glava. Smešno, čovek im dao debele premije, ali šta vredi.

Mladen

pre 3 godine

E hvala Bogu da ovih dana procitam dobar tekst. Tacno u metu. Kao sto Drulic kaze, nije problem izgubiti utakmicu a da znas da si dao sve od sebe. Protiv Skotske bi i moja baba imala vise zelje da igra (cast pojedinim igracima).
Citam juce Maticevo pismo...gde jedino otvoreno kaze da nas je izdao na Svetskom prvenstvu ( a ne seceam se njegove dobre partije za reprezentaciju vec godinama). I druga stvar, da predsednik drzave zamoli Vidica da dodje. Pa cirkus, hahahaah.Sve je ovo presmesno. Fudbal je vrlo prosta zabava, ili znas da igras ili ne, ili hoces ili neces. Ne igra ga ni tetkica, ni administrativac pa ni taj Kokeza, nego fudbaleri.

Loren

pre 3 godine

Ovo je ludilo, smešno bre! Dali selektoru, Tadiću i društvu pet miliona da podele za plasman... Ej bre, pet miliona evra, a sada ispada da su oni krivi što su im to dali

Kimi

pre 3 godine

Zna li Vidić da je njegovo Užice ponovo na fudbalskoj mapu zahvaljujući pomoći FSS, a on koji nije kupio niti jedan dres za mlađe kategorije Slobode, sada nešto traži

Nebojša

pre 3 godine

Bravo za Drulića. Ne branim nikog, svi imaju svoj deo odgovornosti ali je činjenica, svidelo se to nekom ili ne, da su igrači ti koji treba da na terenu sprovedu u delo sve ono što su sa selektorom radili na treninzima... Da li su pokazali želju, volju, energiju... Sve ste videli, teren ne laže... Svoje sramotne igre zadnjih godina ne mogu da sakriju tako što će napadati FSS... Koji sigurno ima svoj deo odgovornosti, niko to ne spori, ali tzv. fudbaleri treba javno da se izvinu ovom narodu za sve što su nam priredili zadnjih godina i da 90% njih zauvek napusti reprezentaciju... Sad do izražaja dolazi čuvena srpska specijalnost a to je da SVI SVE ZNAJU, A NIKO NI ZAŠTA NIJE KRIV...

Uroš

pre 3 godine

Mi idemo iz krajnosti u krajnost... Da smo se plasirali, niko ne bi govorio o rukovodstvu, a u stvari odgovorni su selektor i igrači.

Pouzdan izvor

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!

da

pre 3 godine

Dragan Borca, 26. novembar 2020 11:03)

Nema veze genetika sa tim,svi bi imali u timu sekularca,mesija,maradonu,savicevica,svi nemaju ,,nikakvu,,genetiku,sitni

Živa

pre 3 godine

Ne bih ja dirao rukovodstvo, ono je tu da obezbedi dobre uslove. Dali su im velike pare u slučaju plasmana, a sada još treba da podnesu ostavke? Neko tu opasno spinuje. Smešno je...

Vasa

pre 3 godine

Ko to želi da smeni predsednika kada se reprezentacija ne plasira na neko veliko takmičenje? Samo u Srbiji to ima... Kokeza radi dobar posao, igrači nek se zamisle!

Cole

pre 3 godine

Svaka čast na komentaru,Drulo!Jedini iskreno bivši fudbaler bez ikakvog ličnog interesa koji iskreno kaze u cemu je problem i zasto nismo prosli Skote.Takvi ljudi su potrebni Savezu.

JeRemija

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...

Kimi

pre 3 godine

Zna li Vidić da je njegovo Užice ponovo na fudbalskoj mapu zahvaljujući pomoći FSS, a on koji nije kupio niti jedan dres za mlađe kategorije Slobode, sada nešto traži

Vlacko

pre 3 godine

Zašto Tadić nije igrao protiv Škotske, gde je bio SMS, Mitrović...A sada Kokezi da se skida glava. Smešno, čovek im dao debele premije, ali šta vredi.

Pouzdan izvor

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!

Mladen

pre 3 godine

E hvala Bogu da ovih dana procitam dobar tekst. Tacno u metu. Kao sto Drulic kaze, nije problem izgubiti utakmicu a da znas da si dao sve od sebe. Protiv Skotske bi i moja baba imala vise zelje da igra (cast pojedinim igracima).
Citam juce Maticevo pismo...gde jedino otvoreno kaze da nas je izdao na Svetskom prvenstvu ( a ne seceam se njegove dobre partije za reprezentaciju vec godinama). I druga stvar, da predsednik drzave zamoli Vidica da dodje. Pa cirkus, hahahaah.Sve je ovo presmesno. Fudbal je vrlo prosta zabava, ili znas da igras ili ne, ili hoces ili neces. Ne igra ga ni tetkica, ni administrativac pa ni taj Kokeza, nego fudbaleri.

Uroš

pre 3 godine

Mi idemo iz krajnosti u krajnost... Da smo se plasirali, niko ne bi govorio o rukovodstvu, a u stvari odgovorni su selektor i igrači.

Nebojša

pre 3 godine

Bravo za Drulića. Ne branim nikog, svi imaju svoj deo odgovornosti ali je činjenica, svidelo se to nekom ili ne, da su igrači ti koji treba da na terenu sprovedu u delo sve ono što su sa selektorom radili na treninzima... Da li su pokazali želju, volju, energiju... Sve ste videli, teren ne laže... Svoje sramotne igre zadnjih godina ne mogu da sakriju tako što će napadati FSS... Koji sigurno ima svoj deo odgovornosti, niko to ne spori, ali tzv. fudbaleri treba javno da se izvinu ovom narodu za sve što su nam priredili zadnjih godina i da 90% njih zauvek napusti reprezentaciju... Sad do izražaja dolazi čuvena srpska specijalnost a to je da SVI SVE ZNAJU, A NIKO NI ZAŠTA NIJE KRIV...

Vasa

pre 3 godine

Ko to želi da smeni predsednika kada se reprezentacija ne plasira na neko veliko takmičenje? Samo u Srbiji to ima... Kokeza radi dobar posao, igrači nek se zamisle!

Živa

pre 3 godine

Ne bih ja dirao rukovodstvo, ono je tu da obezbedi dobre uslove. Dali su im velike pare u slučaju plasmana, a sada još treba da podnesu ostavke? Neko tu opasno spinuje. Smešno je...

vaxilar

pre 3 godine

Bukvalno da ste procitali tekst znali biste da nije branio FSS, vec da je prvo okrivio igrace i selektora jer su mogli, a nisu hteli. Kada se spomenu mutne radnje znajte da je Drula jedini bio protiv Dzajica u postupku, toliko o tome da je on u nekim semama

Loren

pre 3 godine

Ovo je ludilo, smešno bre! Dali selektoru, Tadiću i društvu pet miliona da podele za plasman... Ej bre, pet miliona evra, a sada ispada da su oni krivi što su im to dali

Armata

pre 3 godine

Naivna su očekivanja infantilne javnosti da samo treba da dođe veliki tata i reši stvar. Predsednik FSS je administrativni posao, jedino što taj Kokeza ima sa sportskim delom u FSS je da predloži selektora, ali i to onda bira izvršni odbor a ne on. Rak rana srpskog fudbala je struka, Srbija ima 11-ti tim po vrednosti na svetu ali ni jednog trenera koji je ni među 100, uzalud je imati i najbolji automobil na svetu ako su vam vozači najgori.

Dragan Borca

pre 3 godine

Kakav Kokeza kakvi bakraci. Narod je nerealan. Dramaturgija oko naseg fudbala krece u 21.veku. Ljudi nisu svesni da nismo vise stara Jugoslavija sa preko 20 miliona stanovnika i da skoro sve jace fudbalske sile vec vise od 30 godina igraju sa mnogo igraca druge genetike. Od 40 polufinalista svetskog i evropskog u 21.veku skoro 90% su velike fudbalske sile sa mnogo naturalizovanih stranaca i mnogo tudje genetike u svojim redovima. Juga je do osamdesetih imala bolje plasmane nego jedna Francuska a onda oni pocinju napucavati svoj tim sa tudjom genetikom, mahom crncima. I jednostavno fudbal od tada vise nije fer igra. Cak i Nemci u 21.veku imaju dosta igraca u reprezentaciji koji nisu Nemci. Turke, crnce itd. Ionako jaka Nemacka i velika drzava ekonomski mocna dodatno napucava reprezentaciju sa igracima poreklom iz raznih drzava sveta. I sad mi tu sa 7 miliona treba kao nesto da uradimo. U 21.veku imamo samo par uspeha " manjih" drzava. Jednom grcki bunker, jednom Vels polufinale ep ne zna ni on kako je tu dosao, jednom Urugvaj polufinale sp i jednom Hrvatska. Sansa da neka omanja drzava dospe u polufinale sp ili ep u 21.veku je 7-8%. Par izleta Grcke, Hrvatske ili Urugvaja su jako retki slucajevi. Da nije glupe korone verovatno bi dobili Skote i otisli na ep. Moze da bude i Sveti Ilija na celu saveza mi smo mala zemlja a fudbal je najkonkurentniji sport na svetu i ljudi treba da se pomire sa cinjenicom da mi ne mozemo biti neka sila u ovako danasnjem neFER fudbalu.

Iljo

pre 3 godine

Sve je to na mjestu sto pisete. I mene je Drulic zestoko razocarao, kamo srece da je sutio. S druge strane ja sam zahvalan nasim “balerinama”, sto su ispali od Skota. Mozete li vi zamislit sta bi nam Hrvati uradili. Nama ovakvim kakvi smo.

black krava

pre 3 godine

još jedan bot. Sve same legendice.
Kakva zamena teza majko mila.
Ajmo ovako. Savez postavi nesposobnog, indolentnog, neuspešnog poslušnika i klimoglavca Tumbu (čoveka bez trunke obraza što smo videli kod CG tima, a pre njega vrlo sličan profil Krstajića), a onda taj i takav Tumba ne uspeva nimalo da motiviše i stabilizuje ekipu, da selektuje pravih 11, da postavi taktiku... Bude nadigran potpuno od Škota. I onda na kraju balade dođe neki bivši kao uspešni fudbaler a sada legendica i skrene nam pažnju kako nije mogao Kokeza da uleti na teren. Pa sram te bilo.

ade

pre 3 godine

Za ovog lika mi je u sećanju novinski izveštaj da se ne javlja rođenoj majci i da je majka došla na neko suđenje da bi ga videla i jurila ga po sudu a ovaj bežao. Meni je to sasvim dovoljno da imam stav o njemu, a to je da me ništa u vezi sa njim ne zanima.

Alex

pre 3 godine

Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.

Aron

pre 3 godine

Sram te bilo Drulicu. Prosto neverovatno kakva demagogija i patetika od ovog nekad časnog čoveka. Kako igrači mogu da budu glavni krivci kada imaju trenera koji još uvek misli da su ovo devedesete?. Takođe i čelnike saveza koji blage veze nemaju sa futbalom i potpuno su krumpirani i nesposobni

Sallas

pre 3 godine

Posao uprave fss je da napravi sistem iz koga ce izaci najbolji igraci i po zaslugama, a u smislu zasluga misli se i na to u kakvoj je formi igrac i na odnos prema reprezentaciji i na odnos prema ljudima uopste, nastupati za selekciju.
U saglasju za Zvezdom i Partizanom taj isti FSS je napravio pozornicu u koju svi gledamo, a oni se uporno organizuju sa menadzerima kako bi sto vise para gurnuli u svoje dzepove.
Konkretan primer je recimo Milijaš, fudbaler koji kada je otisao iz Zvezde je bio jedan od najsporijih igraca premijersipa i izgubio mesto u reprezentaciji, ali kada se vratio u Zvezdu, eto ga opet i u reprezentaciji. Jel on to nekim cudom proigrao ili je jednostavno dogovoreno da se kroz selekciju zamazu oci buducim kupcima ?
Milijasa ima koliko hocete.
Ajmo recimo Ognjen Koroman, covek je imao klauzulu u portsmutu da ce dobiti bonus ako nastupa za selekciju i tako dobismo reprezentativca koji ni na klupi nalosijeg tima premijer lige nije mogao da bude. Jel zasluzeno da igra on u reprezentaciji ili ste podelili bonus na ravne casti ? Ovakvih primera ima mali milion.
E o tome je Vidic pisao, a nije on pao sa kruske, ni mi nismo koji fudbal volimo, ali izgleda da vi jeste gospodine Drulicu.
Pustite mi komentar molim vas najlepse.

Istina leči....

pre 3 godine

Goran Drulić jer, inače iz Prahova. Pomoćnik predsednika opštine Gugić je takođe iz Prahova, a čovek se jako dobro kotira u SNS, ja mu je možda obećao neku finkciju u FSS ili reprezentaciji, pod uslovom da se oglasi...

Miloš

pre 3 godine

Svakim novim poltrončićem samo pojačavaju veličinu Nemanje Vidića! Samo pojačavajte propagandu i jačajte u narodu otpor i podršku Nemanji Vidiću. Ja sam Partizanovac ali sam spreman na svaki vid podrške Vidiću.

Ivan

pre 3 godine

Jos jedan poltron u nizu. U FSS ne valja od pocetka do kraja vec decenijama i nista se ne radi da se to promeni. Ko god dodje zasedne u fotelju i samo otima a rezultata nigde.

Doktor

pre 3 godine

Za odnos igrača je sve u pravu,ali taj odnos i izbor igrača su im dozvolili upravo ovi iz saveza sa svim pogrešnim odlukama, i prosto je neverovatno da se odmah dan nakon izjave nekog ko kritikuje savez javi neko da ga brani. Kakav jad i cemer.

Jim Beam

pre 3 godine

Rezultati u svim selekcijama su nam užasni, ne samo u seniorskoj selekciji. Selektori nam se biraju po svim kriterijumima osim fudbalskih (Krstajić, Tumbaković, Neško Milovanović...) i svima je jasno da se oni ništa ne pitaju tu. Mi nismo tri zvanične utakmice vezali da igramo sa 8 od 11 istih igrača u postavi u odnosu na prethodnu, svaka utakmica donosi neko novo iznenađenje iako je svima jasno da to nije ekipa najkvalitetnijih igrača koje imamo. Ne prođe nijedan ciklus a da nam 2-3 igrača nisu preškrabana sa spiska zbog toga što neko u savezu nije u dobrim odnosima sa njihovim menadžerom. I to je najbolji pokazatelj stanja u savezu.

Mogu oni da im omoguće da jedu iz zlatnih tanjira i sa zlatnim kašikama, to nije suština fudbalskog saveza. Savez treba da omogući da sve protekne kako valja u tih par dana, da se ne zameraju nikome i da izaberu stručnog selektora koji će zaista da izabere najbolje i one koji su u najboljoj formi. Ne treba nama čudotvorac, mi po kvalitetu igrača imamo ekipu koja realno pripada top 10-15 u Evropi, a nismo u stanju da se plasiramo na ovako prošireno EP. Ako je nešto trulo, trulo je od vrha, nije sigurno tetkica iz saveza kriva.

kolk

pre 3 godine

Hahaha. Dajte još nekoga da vas brani. Ako dovoljno njih izađe u javnost i ovako se izlupetara, svi ćemo početi da verujemo da nam je savez vrhunski. Savez je trebalo da obezbedi vrhunskog trenera i da stvori vrhunsku atmosferu. Da se ne ugrađuje u transfere i da ne forsira menadžerske igrače. Eto, toliko bi bilo dosta

Bocko

pre 3 godine

Naravno da ne. Ali trebalo je da ne menjaju Muslina za Krstajica, da ne skidaju traku Banetu i daju je Kolarovu i da ne forsiraju menadzerske igrace. Samo toliko.

realan zvezdas

pre 3 godine

Narod u Srbiji je takav, misle da trener i nije nesto bitno. A dobar trener je pola tima. Onaj koji zna da odabere igrače (ne moraju da budu najbolji) i da stvori tim i sistem. Da stvori vodju medju njima, da grizu na terenu, da se nikad ne predaju i da se nikog ne plaše. Mora da bude jako inteligentan, da vidi sa čime raspolažemo i na osnovu toga napravi sistem i igru i da počnemo da IGRAMO fudbal, a ne do besvesti gadjamo Mitrovica. Protiv Norveške nas najbolji igrač je bio Djuricic i pravio im najviše problema. Takvi nam trebaju, oni koji mnogo znaju fudbala. Mislim i da se mali Nikolić može uklopiti u takav sistem, da počnemo da igramo fudbal, da se vratimo našoj igri i tom vicu u toj igri.

No1e

pre 3 godine

Funkcija i fotelja su smisao života u Srbiji!
APSOLUTNO negiranje bilo kakve odgovornosti, ostavke kao moralni čin ni pod razno!
Fotelja je moja i gotovo!
Pa gde će posle da idu, u piljarnicu da rade? Peku pljeskavice? I tu ako ne znaš, gazda ti da otkaz. I sada oni trebaju da kao napuste?
Znaš kako je lepo kada uđeš u Maderu a konobar javi kuhinji "došao je predsednik saveza"...
Osladilo se funkcionerima, nikad neće oni otići.

Dušan

pre 3 godine

Ima Srbija i struku!Ali kad se pojavi jedan Antić ili Muslin i napravi rezultat e onda nastaje problem jer rukovodeći ljudi u savezu i menadžeri TADA STUPAJU NA SCENU!Traže od selektora da ubaci igrača koji je zanimljiv njima za prodaju. Mesaju se u odluke selektora a kad ovaj to ne želi, onda dovode za selektora onog koji će ih slušati. I ne razumem kako to niko ne vidi godinama.Tumbakovic,Krstajic,Jokanovic i ostali su samo poslušnici,nesposobni da taktički pripreme tim ili da reaguju na poluvremenu ako vide da ne štima. Mi smo od Škota izgubili zbog nesposobnosti da se reaguje na poluvrememu i igračima ponudi rešenje,koje bi donelo i samopouzdanje na terenu.

zvezdan

pre 3 godine

Drulicu sve si u pravu sve je u toj utakmici bilo do igraca gudelj igra levog beka samo mi nije jasno da igraci u svlacionici nisu rekli tumbi da nije logika da gudelj igra levog beka lazovic desnog beka ej pa to je greska selektora ne branim kokezu ali je tako a sad je pitanje sto su smenili muslina a covek nas odveo na svetsko i doveli coveka koji nigde nije nikog trenirao pa to da pitas dete u osnovnoj skoli bi reklo da je greska.

Ljubo

pre 3 godine

A u šta me nerviraju ovi bivši fudbaleri što kritikuju ove današnje manekene a oni su bili isti ko i oni ako ne i gori.Šta si ti Druliću uradio u reprenzetaciju,koliko si ti puta rešio utakmicu,odveo reprenzetaciju na evropsko i svetsko prvenstvo?Ja ću ti reći ni jednom zato bolje ti je da ćutiš i da ne laprdaš i ti i svi ostali bivši fudbaleri tj balerine.

Sima Strahota

pre 3 godine

Izmileli sa svih strana, poslusnici, botovi i stanovnici nekog paralelnog univerzuma u kom je nase prvenstvo regularno, nasa reprezentacija stalni ucesnik evropskih i svetskih prvenstava a fk Brodarac veci klub od Bajerna i Barselone.
Zona sumraka bre.

Pavle Jovičić

pre 3 godine

Vidić tvrdi da nam je prvenstvo namešteno, da za reprezentaciju igraju ne najbolji nego oni čiji menadžeri plate gde treba i da nam se fudbalski funkcioneri nezakonito bogate. Pročitajte njegovo pismo, tamo sve lepo piše. Umesto da novinar i Drulić komentarišu ove teške optužbe koje je izneo jedan Vidić oni govore o utakmici protiv Škotske kao da nam je samo ona problem. To nije slučajno nego namerno i zove se zamena teza. Ogromne pare su u igri i neće oni lako ostaviti svoje fotelje. Nego, šta kaže Danko Lazović? On je podržao svaku reč koju je izgovorio Vidić.

Gogi

pre 3 godine

Горан Друлић? Колико беше репрезентативац? Кога беше оно продао? Тај је алиби? Не, не требају да се спусте на терен и уклизавају (питање је колико Кокеза то и зна да уради); довољно је да не мењају селектора који се пласира на Европско, или светско првенство. А пошто су то урадили, треба да иду.

Paja

pre 3 godine

Uredu ne mora smena al svi procentualno koliko zaradjuju u FSS od Kokeze pa nadalje sve do ovih sto ih podrzavaju da skupe pare koje bi dobili fa smo se kvalifikovali i uplate u budjet eto posteno.

Elmer

pre 3 godine

Pa dobro, dokle cete vise da izvlacite ove propale bivse fudbalere da brane Kokezu? Ko je sledeci? Pa nije li vas sramota? Toliko ne zelite da se nesto promeni u sportu koji svi volimo?

Jumko

pre 3 godine

Nazalost, bolje da se ne oglasavaju! Vazi, Kokeza im je svima omogucio najbolje uslove... Ali da li moze kritika da bude upucena na adresu da nam takav covek vodi fudbal? Mozda je samo to u pitanju... E, kada budemo tako razmisljali, da nije bitan sam retultat, nego da ima reda, morala, casti, pa da smenjujemo one koji to nemaju, bice nam bolje! A tu, usput, ni rezultata nema... Ne da nema, nego su tragicni!

kmf

pre 3 godine

Znaci bilo koji savez na svetu nikada nije kriv, jer savez nikada nece sici na teren da igra? Pa sto se onda menjaju savezi, zasto nisu dozivotni, jer nikada oni ne silaze na teren?!

Nemanja

pre 3 godine

Pišeš gluposti Druliću. Ceo savez treba da se menja, od upravnog odbora do predsednika. Treba da dodju ljudi iz fudbala, naše žive legende i da preuzmu kormilo. Ne može ni samo predsednik saveza da se promeni ako su vukovi oko njega, setimo se Piksija kad je preuzeo savez. Sve iz korena treba da se menja. Menadžere udaljiti pod hitno od reprezentacije. Podrška Vidiću.

Сава Други

pre 3 godine

Fudbal je društvena nadogradnja. On ne može biti dobar ako je osnova trula.
Ne očekuje se od fudbalera da ovo shvate, ali navijači bi to morali da razumeju.

Branko Medalovic 3

pre 3 godine

Drulicu, nije u fokusu samo meč sa Škotima, u fokusu je namesteno prvenstvo, katastrofalna studijska organizacija, sprega sa menadžerima,uklanjanje svakog ko misli drugačije od fss kartela, katastrofalni rezultati svih omladinskih selekcija,smena selektora Muslina i to u trenutku kad se čovek plasirao na SP jer nije hteo da forsira menadžerske igrače sto je nezabelezeno u svetu...i tek na kraju ide ovo o čemu ti dragi Drulo pričaš a to je i vrhunac - ispadanje od Škotske.

Granota

pre 3 godine

@Armata

2006—2007. Хавијер Клементе
2007—2008. Мирослав Ђукић
2008—2010. Радомир Антић
2010—2011. Владимир Петровић Пижон
2012—2013. Синиша Михајловић
2014. Дик Адвокат
2014—2016. Радован Ћурчић
2016—2017. Славољуб Муслин
2018—2019. Младен Крстајић
2019— Љубиша Тумбаковић

Ne bih rekao, naprotiv, ovde ima bar pet dokazanih trenera, neke su smenjivali i nakon uspeha.

Ovde je problem selekcija i menadzerisanje u reprezentaciji...

duledudule

pre 3 godine

Na stranu moje misljenje o savezu koje bi bilo objavljeno juce , ali ladno ima i botova koji ovde brane kokezu eeejjj kokezu mutavog

Bjeko klizaj

pre 3 godine

Ovo ispade da smo kiksnuli samo protiv Škotske, a sve ostalo savršeno. Igra, želja, motiv, taktika, snaga nije nas htelo smo u toj utakmici. Neće biti da je tako.

Futre

pre 3 godine

Istina sve, Kokeza ostani, smeniti Tumbakovića
(Sumara1, 26. novembar 2020 09:01)

Ništa se ne sekiraj, smeniće oni i život u Srbiji.

Mika

pre 3 godine

Čuj ove botine iz Užica. Nije platio nikom kafu? Mora to pljuvanje Vidića malo bolje da se organizuje. Nego ko je ono kupio stan roditeljima umrlog druga iz tima? Da nije taj odvratni Nemanja Vidić...

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Samo da vam kazem da se ovaj nikome ne ulizuje nego jednostavno nema kapacitet da ukapira o čemu piše Vidić. Čudi me da i njega nisu zvali genije.

djosa

pre 3 godine

@
Legendo kleo sam se u tebe, a i mnogi oko mene ali ne radi ovo ako zelis to i da ostanes. Kad cujem
komentar tipa pa nece ovi iz saveza sici da igraju. Pa upravo to sto kazes sta se desilo od onakvog meca sa norveskom do sada meca sa skotima, mozda upravo atmosfera u i oko saveza, razna mesetarenja, pritisci, moramda igra ovaj i sl., su doveli do loseg izdanja jer to sve utice na igrace. Sto kod Antica nije bilo tih iscilacija, zato sto su igrali najbolji. Samo kad vas ove gnjide za saku evra angazuju da ih branite sad kad im treba da se operu.
(Alex, 26. novembar 2020 08:51)

Legendo?!??
Obracas mu se sa "legendo"???

Petar

pre 3 godine

Ma ko bi trcao i lomio svoj alat, da opravda "rad" tipova iz FSS.A prihvataju poziv samo da odrade i da se ne zameraju, ni FSS ni navijacima.Stvar je jasna, niko castan ne zeli da sledi ljudi iz FSS, narocito ne da njima stvara opravdanje kako su vrhunski menadzeri. Kad se sredi situacija u savezi po pitanju kvaliteta ljudi i njihovih biografija, tada ce i igraci to osetiti i vecina njih imati drugaciji odnos prema reprezentaciji.

Marko

pre 3 godine

Da, al kad ti trener kaže ne prelazi centar, igraj oprezno i cuveno “na sigurno”, onda ne pomaze uklizavanje..a ko je postavio tog idiota kao i prethodne nazovi srpske trenere koji ne treniraju nikog po svetu.

Đolekg

pre 3 godine

Poslušnici se javljaju sa svih strana, čak i kad ih niko ne zove. A o Druliću sam stvarno imao lepo mišljenje, do sada...
G. Druliću, dva osnovna pitanja, pre ovog zašto Kokeza treba da ode su:
Zašto je uopšte došao, koje su njegove kvalifikacije da obavlja posao koji radi?
Šta je to dobro uradio, pa bi trebalo da ostane?
Suzdržavam se da ne upotrebim mnogo živopisniju termiinologiju, ali znam da mi u tom slučaju komentar neće biti objavljen.

Apolo

pre 3 godine

Треба да поднесу оставке сви колективно ако имају имало стида и срама. Пошто морала очигледно немају.

Profa

pre 3 godine

A sta mislis Drule da je sad drugacije?Kad vrh dogovori kakav ce biti rezultat utakmice tebi kao igracu ostaje samo da se povinujes ili ode noga-glava-ugovor...Otud bleda igra,los dan ,neprepoznatljivi na terenu,na onoj utakmici izginuli a sad ovako itd...To je tako u srpskom fudbalu odavno.Zato podrzavam ove momke koji su sve to prosli 8 verujem da zele da vrate fudbal sportu i otrgnu ga iz zagrljaja mafije i politike...Bravo za Nemanje!!! Ne odustajte momci!!!

blu

pre 3 godine

Treba imati herca pa u današnjoj Srbiji dati ovakvu izjavu.
Drulić je ovim navukao gnev javnosti koja je uvek gladna linča.

A realno je čovek sve u pravu...
(JeRemija, 26. novembar 2020 08:38) sve nase selekcije od kadeta do A tima dozivele su fijasko, nisu prosle kvalifikacije,jel mislis da je svima njima nedostajalo srece ili je u pitanju sistemski problem, gde kao sto savez ne vodi najbolji, tako ni reprezentacije ne treniraju najbolji, nego poslusni, a posledicno za tim ne igraju najbolji, pa cak i ako igraju ne mogu da dodju do izrazaja jer igraju na pogresnim pozicijama, lose takticki iskorisceni, sto je isto kao i da ne igraju. Oni su trebali da odu jos posle onog sto su uradili Muslinu, ali su tada spinovanjem i pricom oko Sergeja uspeli da zamazu oci javnosti i istu pridobili na svoju stranu, sto im ovog puta ne treba dozvoliti, makar i sto Drulica svaki dan izlazilo i branilo ih.

Smeh

pre 3 godine

Izgleda Drulić, kao onomad Milošević za vreme Toleta, na fin način opravdava trenutne foteljaše u FSS sa selektorom. Možda uskoro i on dobije neku fotelju. Nego ti hvalospevi mi zvuče baš loše. Mora to mnogo bolje Druliću da bi zaradio fotelju. Vidi sa Savom, ima čovek iskustva u tome.

Futre

pre 3 godine

Pa ne uklizavaju baš zbog Bjeke, Kokeze i Pantelića i takvog sistema vrednosti. A nešto se ne sećam uspešnih uklizavanja Bjeke, Drulića i Pantelića. Kokeza je mogao da uklizava samo ispred zgrade ako je igrao klikere, mada nisam siguran ni da je bio sposoban da igra klikere.

da

pre 3 godine

Dragan Borca, 26. novembar 2020 11:03)

Nema veze genetika sa tim,svi bi imali u timu sekularca,mesija,maradonu,savicevica,svi nemaju ,,nikakvu,,genetiku,sitni

Sims

pre 3 godine

Uz ove sad u Savezu su svi oni koji su zaradili Milione,a sada zavise od plate Fss-a nekih 1000 eura mesečno pa se uvlače,kocka lep Zivot loše investicije itd..

blaza

pre 3 godine

Krivi su bas ti iz saveza jer su doveli selektora koji ne zna da motivise igrace,koji za vreme meca ne ume da vidi da Kostic ne moze da igra,da nas ubijaju sa presingom i nas selektor nista nije promenio,krivi su jer je njihov selektor drzao Gudelja na mestu gde nema koristi od njega a ima Spajica,krivi su jer su lagano odrekli Matica ..... itd itd imao da nabrajam do sutra

Persona

pre 3 godine

Drulić je bio dobar igrač ali ne vrhunski, za razliku od Vidića. Vidić nije govorio (samo) o slaboj igri fudbalera za reprezentaciju već generalno o stanju našeg fudbala i lošeg stanja u FSS kao i nestručnog (nesposobnog a kriminalnog) rada rukovodstva saveza (i klubova). Sama zamena Kokeze (ili Terzića u Zvezdi) ne bi mnogo promenila jer je sistem kriminalizovan i korumpiran, kao i cela država uostalom. E u tom grmu leži zec, kada bi policijsko-sudski (pravna država) organi radili svoj posao većina ovih mešetara (krimosa) bi bila snkcionisana i tek onda bi se stekli uslovi da jedan Nemanja (i ne samo on, naravno) pokaže svoj karakter i znanje. Dotle, 'džaba krečimo...', što rek'o Basara.

stranger

pre 3 godine

Ova mu je najjaca:
“Moraju pod hitno da se okrenu narednim izazovima u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo, ali da izvuku pouke iz svega što se desilo protiv Škotske".

Pilipenda

pre 3 godine

Ljudi nikako da shvate da je fudbal u Srbiji seljačka rabota. Kad kažem seljačka, ne mislim na ljude koji oru njivu i za sve nas proizvode hranu. To je plemenit posao, možda i najplemenitiji. Kad kažem seljačka rabota, mislim na ljude koji slušaju turbo folk, trče od jedne do druge starlete, neretko imaju jedva završenu osnovnu školu... Onda se ubace u skupa kola, kupe markirano odelo i kravatu, glume gospodu, pričaju šuplje priče, uništavaju sve što dotaknu...

Jer iza raskoši i skupog dezodoransa, krije se mozak, seljački...

Mariborcan1970

pre 3 godine

Problemi srpskog fudbala nisu od juče i najmanje je u svemu tome važno da Srbija nije pobjedila Škotsku i otišla na EP. Stanje u srpskom fudbalu je ogledalo stanja u društvu svih ovih godina. U fudbalu je teže postaviti neki sistem jer je mnogo interesa i još više para u pitanju (nego npr. u košarki). U klubovima i oko njih je već godinama ogroman broj "biznismena" odnosno osoba koje se bave sumnjivim poslovima. To je polukriminalni svijet, pogotovo medju "navijačima". Pošto država nije imala snage i volje (a očigledno ni sada nema) da se potrudi oko riješavanja problema sve to se je prenijelo u fudbal. Takodje, FSS nije svih ovih godina uspijeo da stvori kult reprezentacije. Fudbalerima je stalno nešto smetalo (ime države, himna, boja dresova, položaj zvijezda u svemiru...), a FSS se potrudio da svakog iole uspješnog trenera potjera. I uopšte ne izgleda da će se u bliskoj budućnosti u srpskom fudbalu nešto promjeniti.

Milan Radovanović

pre 3 godine

Za početak bi bilo dobro da npr FSS vodi neko ko je zaista bio u fudbalu a ne neko ko se proslavio kao bodigard Tome Diplome. To bi bio dobar početak. U suprotnom ne postoji dokaz da moja baba koja je nepismena i potpisuje se sa 3 prsta ne bi mogla da vodi taj savez sa istim rezultatiža. Najgptesknija je zapravo cela ova farsa i šarada gde Matić umoljava predsednika da Vidića zamoli... U celom svetu je izričiton zabranjeno mešanje politike u rad saveza, čak FIFA strogo kažnjava za to... Međutim mi smo nebeski narod ovde kao i na nebesima može sve da prođe.

unuk

pre 3 godine

Ja tek sad shvatam mog djeda koji mi pricao koliko je bitno da svaki saraf i koturic u satu moraju raditi jednako i sihnrono kako bi ceo sistem radio kako treba. I nije, kaze on, bitno da li je saraf veliki ili mali, koji god da stane ili radi neispravno, pokvarice ceo mehanizam. A najodgovorniji za rad sata je sajdzija (tj inzenjer) koji pravi i sastavlja mehanizam. Svi znamo ko je sajdzija koji je postavio srafove FSS mehanizma, sve od Kokeze do SMS-a.

da

pre 3 godine

Dakle hobotnica zla huška sve živo da zatrpa Vidića.
Negativna selekcija znači da egomanijaci,psihopate,priprosti,ne empatični,netalentovani ,vode,pitaju se ,organizuju neki segment drustva,sporta,drzave.
Laž caruje,dvoličnost,duhovna beda,sve ono suprotno od kreativnosti,sloge,rada,naucnog stvaranja,zivota.
Vi sami zaključite iz svačijeg pogleda kakav je i gde pripada.
Takodje iz onoga sto čini,radi i šta priča.
Hrabrost je reci istinu o bilo čemu,i o nečemu sto mislite,bez toga nema stvaranja,nema mercedesa,djipova,odela,svega toga sto priprosti kokezijanci vole,a ne znaju gumu na autu da zamene,a gde da nesto naprave svojim rukama i mozgom.
Sto te vise napadaju Vidicu a ti jače udaraj na njih,vadi dokaze o kradjama i objavljuj.

z’brda

pre 3 godine

Slažem se sa Drulićem za odsustvo volje i motivacije, al’zato postoji “stručni kadar”, da proceni ko je najspremniji, najmotivisaniji, taktički odgovoran i disciplinovan za utakmicu decenije. Na žalost, Tumba je tu totalno omanuo! 60 minuta mu je trebalo da napravi prvu izmenu!!! U 70tom tek drugu!!!
Zato treba i on i svi njegovi saradnici da budu smenjeni kad već nisu sami dali ostavke.

Nenad Neograd

pre 3 godine

Matiću nisu zvali brata u reprezentaciju, pa je sada ljut na Kokezu. A Vidiću je smenjen kum u mlađim selekcijama FSS, jer nije zvao igrače Zvezde i Partizana, već je imao menadžerske kombinacije, i to je jedina istina zbog čega sada traže smenu rukovodstva!
(Pouzdan izvor, 26. novembar 2020 11:11)
Pošto si "pouzdan izvor"smenjen jer NIJE HTEO da poziva menadžerske igrače i to znaju svi u svetu fudbala u mlađim selekcijama i ceo savez tako da ti izvor baš i nije pouzdan nego ličan i sraman

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

znači, do škotske smo igrali kao brazil i pobeđivali kao nemci, iako prvi u kvalifikacionoj grupi - insistirali smo kod uefa-e da igramo baraž kako bismo dodatno uigrali tim...
to?

Todor

pre 3 godine

Da ne ulazimo u nebuloze koje su se dešavale prethodnih godina ("abdiciranje" ili teranje ozbiljnih igrača poput recimo Subotića ili Ivanovića), svaki seletktor u poslednjih 25 god se po postavljanju na funkciju odmah "zahvaljivao" uglavnom najboljim igračima (verovatno kako bi uspostavio instant "autoritet" u ekipi...ili postavljanja podobnih "selektora" diskutabilnih biografija (Krstajić), dolazimo do suštine, a to je, ko i kako postavlja selektore...jer osim Antića (Atletiko, Real i Barselona), Muslina (najbolja Zvezda u poslednjih 20 god i "izmišljanje" Zidana) nismo imali selektora koji je imao trenerski pedigre i rezultat, ali čak i njih dvojica su došli 10 god prekasno. Sada dolazimo do famoznog Tumbe kome je zenit bio pre 20 godina, koga je "preporučilo" Kosovo, a ne trenerski kvalitet. Selektor koji uoči najvaznije utakmice ponavlja da nije strasno ako ne odemo na EP mora da ode. Upravo je u tome problem, ko i kako bira i sprema igrače...nas su Škoti taktički nadmudrili i pročitali i sa 2 igrača nadigrali, "igrači nisu bili na maksimumu", opet greska je u psihološkoj prirpemi...Sve se svodi na organizaciju koja je oko igrača i na atmosferu unutar tima.
Jedino pravo rešenje nije u personalnim promenama već u potpunom restartu i promeni sistema po ugledu na Belgiju, Španiju, pa i Hrvatsku, onda mogu i personalna rešenja da pomognu, a to naravno znači da moraju davode FSS isključivo dokazana imena, u suprotnom nastavićemo da "trošimo" legende kao na traci