Utorak, 17.11.2020.

17:15

Analiza debakla za B92.net: "Đokovića 'pljujemo', Murinja bismo oterali – Bog nas kaznio"

Fudbaleri Srbije opet su nas razočarali.

Izvor: MILOŠ SIMANOVIÆ

Analiza debakla za B92.net: "Ðokoviæa 'pljujemo', Murinja bismo oterali – Bog nas kaznio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

bulldog

pre 3 godine

Ma kakva analiza, svi znamo šta treba da se uradi. Treba odvojiti funciju predsednika FSS od politike, postaviti nekog ko ima veze s fudbalom. Problemi uvek počinju odozgo, sve mora da radi kao sat, da bi imao uspeha. Ta funcija je i dalje politička i dok god bude tako, bićemo jadni u fudbalu. Ne može ceo savez i država sa se skoncentrišu oko uspeha jednog kluba i da očekujemo da sve bude sjajno. Kad bi barem taj klub dao 10 reprezentativca, onda bi to imalo smisla, ovako...

...

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!
(Mantis, 18. novembar 2020 00:55)

Nikada mi nije bilo jasno da toliko komsija visi po srpskim sajtovima. Toliko titkanje i toliki paragraf sa toliko uzvicima i znak pitanja... nije tebi lako... kompleksi su to.

Mantis

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!

Pedja

pre 3 godine

Ove sto komentarisu fudbal tipa ne pratim ga 20 godina,koga briga za fudbal itd ,zasto daju komentare.Evo mene recimo boli uvo za vaterpolo i nikad nisam stavio ni jedan komentar ni na jednu vaterpolo utakmicu u zivotu.Nisu mi neki ljudi ovdje jasni.Ono sto me ne interesuje niti hvalim niti pljujem.A o tome koga briga za fudbal pa npr.vise ima komentara za utakmicu Zvezda -Zlatibor ,nego za mnoge vazne utakmice vaterpolo reprezentacije i dr.

sportdetective

pre 3 godine

Pitamo se gde gresimo? Evo gledam fudbal HRV:POR i odma mi je jasno gde gresimo. Hrvati imaju igraca manje, al ipak igraju fudbal i drze loptu, pokusavaju, napadaju, trka, borba. Ne zadovoljavaju se sa 2:2. Razmisljam koji igrac srbije bi mogo igrati za njih. Mozda nemaju imena na nekim pozicijama ko mi, ali imaju ratnike koji su tu da igraju jedan za drugog. Ljudi moji Mitrovic ne bi u hrvatskoj imo ni jedan nastup za reprezentaciju a kod nas je najbolji strelac. Kakav je ovo tempo, uvek su u sprintu. Onaj ekonom iz hrv reprezentacije je eksplozivniji nego nasa 9ka.

Luka

pre 3 godine

@Ljudi, pa mi nemamo poraz na Evropskom prvenstvu vec pune 2 decenije... to mora da je neki rekord sigurno

I tak poraz je bio rekordan ;-

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".


ALO BRE ZEMLJACE!!

ODAKLE LUDOST DA POREDIS DJOKOVICA I FUDBALERE?

"KAZES DJOKOVIC KAD GUBI"? MOZE JEDNOM DA IZGUBI ALI VI GUBITE SVAKU UTAKMICU.

Mladen

pre 3 godine

Ne pratim fudbal dobrih 20g ni klupski ni reprezentativni. Poslednja utakmica koju sam gledao je ona blamaza na svetskom protiv Nemaca gde nas Bog ovog gospodina pogleda pa Klose ispadne budala i dobije 2 zuta za 5 minuta. Onda mi celu utakmicu maltene igramo bunker i izgledamo ko da mi imamo ne 1 nego 5 igraca manje na terenu a Nemci netipicno iz 100 shansi 10 stopostotnih promase. Igraci nam stalno dobijaju zute jer trce da se raduju sa navijacima i ako znaju sta sledi, ako nekim slucajem i damo gol (srecom) mozes da stavis kucu da u sledecem napadu primamo pacerski..i tako oduvek. Poenta je da je cela organizacija luzerska jos tamo od 60tih i kad je bata Miljan preuzeo Jugo fudbal. Antitalenat kao igrac i jos veci kao trener koji je bukvalno najuren iz Reala. Posle je on odgajio generacije Bata Djora i ostalih Tumbakovica pa smo uvek igrali sporo, dosadno, ruzno sa preskakanjem sredine terena plus uvek imali shpic igraca koji je igrac manje na terenu jer ne zna da ustopuje loptu-od Save Milosevica preko Marka triputseprekrstim Pantelica do ko god sad igra, "stil" je garantujem i dalje isti. Fudbal je bio i ostao nacionalna sportska sramota ove zemlje gori i od rukometa i to nikog vise ne iznenadjuje decenijama.

dusanculi

pre 3 godine

Kakva gomila besmislenih rečenica i floskula (posebno najiritirajuća, moramo se pogledati u oči) koja smo već mnogo puta čuli, al opravdanje da nam ne valja Djoković, pa hajde, nekad se i to zna desiti. Pa kad je već tako, možeš li nesrećo zamisliti koliko nam tek vi ne valjate a stalno slušamo opravdanja a odgovornosti nigdje. Pa šta čekate više? Paljba!

coka

pre 3 godine

Igranje svih selekcija u istom sistemu je izmislio Johan Krojf sa fk Barcelonom,što je dalo višestruke prednosti. Evo kako još igra Barsa: Kada igrač ima loptu, svi ostali moraju da budu slobodni da mogu nesmetano da prime loptu. Ili kada protivnik ima loptu, napada ga njemu najbliži fudbaler, a ne zaduženi. Zato Barsa brzo vraća loptu u svoj posed. Itd. itd.

kappa

pre 3 godine

Znaju ljudi gde se greši!
Dokle god bude selektor dozvoljavao da mu se mešaju u izbor igrača na terenu i na klupi, dotle će biti i sramote i katastrofalnih rezultata!!
Svi se mešaju u sastav, svako od njih ima neki procenat a selektor nastrada!!
Možda je i sam selektor uključen u procenat, ali evo rezultata...
Greška je sigurno kod Tumbe bila..pogrešan izbor formacije, izbor startne postave..
Ne igra ime, već koliko je ko spreman i šta ti treba na terenu.
Sramota od igre sa škotima..

Jel moguće?

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

'Ogromnu razliku u kvalitetu'

Škoti imaju igrače u Liverpoolu, Unitedu, Shefildu, Aston Villi, Southamptonu....sve solidni premierligaški igrači, možda ne umiru u lipoti al su čvrsti, pouzdani, jaki i šta je najvažnije, bolji su kao ekipa.
Igrači Srbije igraju di točno pa da bi se govorilo o 'ogromnom razliku u kvalitetu'?
Ljudi spustite se malo na zemlju, to je zdrav početak.

Petar

pre 3 godine

Savez sluzi da se organizuje proces. Proces da se prave selekcije. Selektori/treneri da se postavi model igre i pre svega motivisu igraci....koji su sasvim ok. Problem je sto vlast, koja "drzi" Savez, samo vidi kintu..i onda se to prenosi dalje. Menadzeri (daju ovima kintu) prave ekipe kao pijacu. Nacionalni stadion - ista prica: uzmi kintu sada i odmah. Kada fudbal kao perjanica bude patriotski projekat - eto boljih rezultata. Nije bolje ni u drugim sportovima. Samo je manja kinta. Zato se manje i vidi. Samo od politike zavisi da li cemo praviti bolje rezultate. Na zalost. Ne moze model Kokeze ili slicnog da vodi tako ozbiljnu pricu..vreme je menadzmeta/obrazovanja/znanja/planiranja/merenja rezultata. A pre svega vreme je da vlast bude pametna i kaze - evo narode igara. Bice onda i para (i za vlastodrzce)..problem je sto se ta vlast rukovodi licnim interesom (kintom)..a i nisu sigurni da ce biti vlastodrzci za neki sledeci ciklus. Zato je ovaj opsti blam koji nije nas, narodni. A mozda i jeste. Siroka tema..a fudbal nam, s tim u vezi - sve losiji, bez sanse da se preobrati (kakve igrace realno imamo)

3900

pre 3 godine

Само је требало пребацити младе шампионе света уз два или три искусна играча. И то са све Пауновићем. Имали би квалитетну смену генерација, тим са духом. Али не, јели смо внаго са којекаквим менЂерима којима је лични интерес изнад свега. Е сад једемо та внаго.

Munja

pre 3 godine

Pazi sad - "nemamo sistem"
Naprotiv! Sistem je napravljen odavno a FSS ga samo iz godine u godinu usavrsava. Zasnovan je na muljanju, ugradjivanju, sicarenju, forsiranju. Ako je za 20 godina proslo kroz A tim par stotina fudbalera, to znaci da se isti koristi kao svojevrsni izlog za fudbalere kojima agenti i menadzeri pokusavaju za proviziju da nadju angazman u inostranstvu. Jednostavno, svima njima je za rezime neophodno nekoliko nastupa za reprezentaciju kako bi mogli da dobiju radnu dozvolu van Srbije. Prema tome, igraju oni koji su spremni da plate za tu privilegiju ili to urade njihovi agenti/menadzeri. A razlog zasto menjamo selektore kao na traci je taj sto su potrebni nestrucni i neiskusni poslusnici kojima ce neko odozgo da sastavlja spisak igraca jer je to mnogo krupnija prica od taktike na terenu. TO JE RAZRADJEN SISTEM REKETIRANJA IGRACA.
Naravno, strucni treneri koji su stekli neki renome svojim radom nisu voljni tek tako da svoje ime ukaljaju neuspehom zbog udovoljavanja necijih kombinacija, pa izbegavaju angazman. Iz istog razloga nasi ozbiljniji reprezentativci se odlucuju za prevremenu reprezentativnu penziju. [Jos ne mogu da prezalim Subotica, a na pomisao Ramba se odmah iznerviram].
Resenje ce samo da se pojavi ako/kada Srbija udje u EU, a fudbalerima ne bude vise potrebna radna dozvola nego samo prijava boravka u drugim clanicama EU. Kada prihod od reketiranja fudbalera nestane, onda ce FSS da finansijski zavisi od uspeha A tima. Do tada - C divizija.

Mikii

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

Aman ljudi, kakvoj razlici u kvalitetu pricate? Pa, mi smo stvarno za posmatranje.

Brko

pre 3 godine

"s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije"..pa ovo baš i nije točna konstatacija. Po meni se radi o dvije kvalitetom podjednake reprezentacije sa 2-3 iznadprosječna (ne superklasna) igrača i ostatkom solidnih koji igraju u nekom srednjem europskom razredu, Škoti većinom u Premiershipu i Championshipu, vi raštrkani po Europi. Isto kako se pretjerivalo da su Norvežani nekakva supersila, tako se podjenjuje Škote, koji nisu vrhunski, al su momčad protiv kojih ni najveći ne mogu igrat sa stavom "lako ćemo".

Nebojsa

pre 3 godine

"Uz to su imali i faktor sreće, drugi put su prošli na penale..."

ili smo mi imali srece, da nas nisu demontirali prvo poluvreme,
nasi se razbezali od njih,da ne kazem urali,
nikad videno od bilo koje reprezentacije na svetu.
Da smo bar penaldzije, al nismo ni to.

Brca

pre 3 godine

Koga boli za bjekoviće i fss. I kad se terao Muslin zbog kwžmana nije bilo ovih tekstova. Aj više rešite se gamadi i ostavite Srbiju na miru.

Anton

pre 3 godine

Najveći uspjeh Srbije u kolektivnim sportovima je je pobjeda protiv Njemačke na svjetskom prvenstvu u Južnoj Africi. To je utakmica gdje je Srbija dobila velikog protivnika a ista se gledala na sviih 5 kontinenata.
Utakmice u košarci, odbojci, vaterpolu se ne gledaju na svim kontinentima.

Тренер млађих категорија

pre 3 godine

За оне којима је можда промакло, објаснио је зашто, иако случајно, у делу где наводи какав смо народ, коме чак ни председник не ваља.

C i n i k

pre 3 godine

Ovaj selektor "patriota" je imao 2 g da napravi rezultat a on je osvojio 3 poena i ubedljivo poslednje mesto?
Dakle nije rec o smeni posle 6 meseci ngo o smeni jer nma rezultata posle 2 godine!
Kokeza takodje mora da ode i cela ta ekipa iz FSS!
Nma potrebe da iko brani selektora, rezultati ne postoje, Murinjo ili ko god, nkd nbi bili treneri kad bi 2 god belezili fijasko sa svojim ekipama!
O cemu taj Matijasevic prica?
Nk proba Murinjo sa ekipom da bude poslednji na tabeli...
Neshvatljiv ke poraz od SCO ali to sto prica Matijasevic"iznenadili su nas igrali su visoko" pa to danas svaka ekipa igra pa i Madjarska jer svi igraju "covek na coveka" i kad nalete na nasu ekipu koja nmz loptu iz 16 da izbaci onda je njima extra super, ali zato sluzi valjda trener?
E selektor imao nki trening sa ekipom, da li oni gledaju utakmice?
Ma nma opravdanja iako je jasno da SRB prosto nma igrace za moderan fudbal.
A sve krece jos od petlica jer tamo su treneri sloseri i ljudi koji blage veze nemaju da osete talenat za fudbal.
Oni forsiraju decu koja nemaju fudbalsku tehniku niti znaju sa loptom, mi danas igramo kao nkd Skotska, na silu bez ijednog pasa i na srecu pa sta bude...
Dakle korenite reforme da se preduzmu, od petlica do vrha FSS.
A o ping/pong beton ligi i da ne pisem..

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

Čovek objasnio...neobjašnjivo. A, mogao je samo da kaže... kako veze nemamo. Ali, on nema m.da da to kaže. Zato bez blama blati ime velikog Đokovića. I još spominje prvorođenog??? E, živote...

Sub013

pre 3 godine

Hahahaha ne mesajte Djokovica u vas mulj, bagro! I nije tacno da bismo svakog oterali, u zadnjih 30 godina imali smo jednog trenera i Antic je itekako imao podršku u narodu, ali ste ga vi iz saveza oterali jer nije hteo da vas pusta da sastavljate tim, bagro! Pre i posle njega "treneri" su bili Santrac, Djoric, Petkovic, Klemente, Pizon, Savicevic, Curcic, Krstajic, Tumbakovic... Pa pola od ovih nisu ni treneri, ali su zato svi spremni zarad pozicije i procenata da slusaju Tomislava Karadzica ili Slavisu Kokezu. Uništili ste generacije i generacije sjajnih igraca, bagro! Ljudi ovde pljuju igrace, ali dzaba nam i Mesi i Ronaldo kad bagra vodi reprezentaciju i kad namerno stavljaju trenere koji to nisu i kojima ce moci oni da sastavljaju tim, e pa ne moze se tako 21. vek je, nije ovo Montevideo da igraci mogu na srce da izvuku ozbiljnu utakmicu, zapravo i mogu ali jednu, ne mogu da imaju kontinuitet dobrih utakmica, fudbal je postao nauka a ovi nasi se igraju reprezentacije zarad licnog bogacenja i tako 30 godina. Tvrdim da kad bismo imali postene i strune ljude u savezu da bismo pravili i ozbiljne rezultate. Tako da prava adresa za pljuvanje nisu igraci, vec savez i njihovi poslusnici kao sto je dotični.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Realno nije nam ni toliko falio kolarov možda bi još gore prošli pošto je Mladenovič odigrao perfektno na beku nas je iznenadio niko drugi sem našeg Tumbakoviča sa toliko visokim i sporim igračima u zadnjoj liuniji kad napred treba,da se povuče lopta svi okrenuti prema golmanu Rajkoviču skupa sa još jednim sporačem isto dodavačem lopte golmaniu Rajkoviču a to je pužič Sergej Maksimovič užasno spor i naravno,da nemože izneti loptu treba nam brži okretniji igrač kad nas neko visoko napadne a ne sve vračaj rajkoviču pa nemože Tadič ništa ako mu ovi puževi nedodaju več su okrenuti golmanu i odma lopta unatrag užas nam je igra u zadnjoj liniji.

Che

pre 3 godine

Po kvalitetu Srbija se nalazi tamo gde joj je i mesto. Između 2. i 3. jakosnog razreda. Ruku na srce, mi igrače za bolje ni nemamo. Najbolji strelac nam daje golove samo u 2.engleskoj ligi. Najbolji igrač nam igra u Ajaxu koji nije ni u Top 10 klubova Evrope. Hrvati su bili drugu na svetu ali to nije slučajno. Oni su u finalu imali standardne igrače Reala (2), Barcelone, Liverpula, Intera (2), Juventusa, Atletiko Madrida (2), Manchester Citya ... Imali su u ekipi višestruke osvajače lige šampiona.Modrić(4), Rakitć(2), Kovačić(3), Perišić(1), Lovren (1), Mandžukić (2). A kad je zadnji put neki Srbin osvojio Ligu šampiona?!

mali uplakani

pre 3 godine

Ako je ispao Kolarov, zasto od pocetka nije igrao.Spajic ili Pavlovic na mestu na kome igraju, a bili su tu, nego povlaciti Gudelja iz "veze" na štopera ?
Time se sve urušilo.
Verovatno sam glup i ne razumem ali niko od ljudi iz reprezentacije nije dao odgovor na ovo, vrlo jednostavno pitanje.
Zasto Gudelj veznjak, a ne jedan od dva stopera ?

Gavrilo77

pre 3 godine

Ko je bre ovaj? Na cemu si ti decko?savez je Problem!!! Igraci nisu nista krivi...Dobio sam neki info, da ce Toncev da zameni Kokezu.ako se to desi....nikada vise Fudbal necu gkedati!!!

cukce

pre 3 godine

"Da je neko posle Svetskog prvenstva u Rusiji ponudio "Orlovima", ili još bolje debakla u Lavovu od Ukrajine, da će protiv Škotske u Beogradu igrati za plasman na EURO, verovatno bi svi igrači, rukovodstvo i nacija mislili da je šala."

Pa jedino ako su toliko glupi pa da nisu znali da se do EURA može doći i kroz ligu nacija!

Banja Luka

pre 3 godine

Fudbalski savez Srbije i trenera ne bi trebalo stvaljati u istu recenicu sa Novakom. Novak to ne zasluzuje kad znamo ko sve sjedi u fudbalskom savezu Srbije.

absolutezero

pre 3 godine

Plaćali smo ceh kad smo najurili Antića dok nije došao Muslin. Sad moramo platiti ceh teranja Muslina. Jedan može promeniti sve ako hoće. Ali kako izgleda nema nameru. Važniji mu je Koki od reprezentacije. Objavite mi komentar.

europljanin intelektualac

pre 3 godine

Kakva vrhunska analiza sportskog direktora! Da li je moguće da i pored prisustva ovakvih gromada od fudbalskih stručnjaka u Savezu mi i dalje ovako loše prolazimo? Prosto neverovatno!

Zoka "Zbrojovka"

pre 3 godine

Što se tiče Đokovića, mediji vrše torturu nad nama sa njim. Svaki dan se objavljuje po pet članaka o njemu, a mediji prenose svaku objavu na Instagramu njegove supruge. E pa, dosadili su narodu.

Dovesti Nemca i ostaviti ga 4 godine...

pre 3 godine

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo. Od njega počinje sve akcije zbog pasa i prenosne duge lopte. Opet smo morali da izmišljamo. Glupo je sada pričati, ali kada bismo opet igrali...

E ako nam je "falio Kolarov" koji ima 35 godina da bi smo pobedili Škote u Beogradu, onda ni ne treba da igramo fudbal. Ako pored 3 igrača odbrane i još 3 u sredini mi ne možemo da napravimo igru o zemlji, da napravimo kretnje za svaku situaciju, onda nema šta da tražimo u fudbalu. Naše shvatanje fudbala je zaostalo, kao da svi očekujemo da se pojavni novi Piksi ili Mihajlović, pa da rešavaju utakmicu potezima - to više ne prolazi, svih 11 moraju da "rade" i razmišljaju o tome šta rade i gde stoje na terenu svih 90 minuta. Naša zadnja linija godinama igra katastrofalno loše kada su zajedno, uključujući i sredinu terena koja gradi napad - često ispadaju ili panično reaguju, a nisu neiskusni igrači - znači da je problem isključivo u našem sistemu igre i nepoverenju (jednih u druge ili u selektora koji postavlja igru).
Fudbal nam je u očajnom stanju, mlađe kategorije nikada lošije, a prvi tim već sada standardno očajan.

no no

pre 3 godine

Ne znam cemu ovo. Pa mi za 100 godina nismo imali nikada ni jedan uspeh u fudbalu, a mi se sada kao lozimo. Evo osim jednog uspeha mladjih kategorija u 100 godina, sta smo jos uradili IKADA??

SubmisivniDominator

pre 3 godine

evo ako se nisi rodio na funkciji daj otkaz. a lako je Murinja ne otpustiti kad znas da nije do njega. ovaj Tumba veze nema i nije znao ni u Partizanu pre 20 god. sve petice su bile pod njim. ne zna i gotovo. kad smo Antica oterali, ostali nemaju cemu da se nadaju. dovedite Jokanovica, Paunovica ili Ivica pa cete videti kako ima podrska jer ti ljudi znaju.

Milojka

pre 3 godine

Izreka bilo, ne ponovilo se! Iako smo skloni da nivo umeca višestruko (ne)opravdano uvećamo, postoje oni trenuci kada se zapitamo – može li gore od ovoga?
Upravo je to najbesmislenije pitanje jer naravno da može, a u to su nas uverili i „orlovi“ koji su imali svoje trenutke za nezaborav od kako se nacionalni tim takmiči pod imenom Srbija. Evo nekoliko blamaža reprezentacije Srbije.

KAZAHSTAN – SRBIJA 2:1
SRBIJA – ESTONIJA 1:3
SLOVENIJA – SRBIJA 1:0
MAKEDONIJA – SRBIJA 1:0
UKRAJINA – SRBIJA 5:0
MAĐARSKA
ŠKOTSKA itd.

Porazi koji su nas kasnije koštali plasmana na veliko takmičenje.
Vćina misli da su nam samo selektori kriv to je samo alibi za neuspeh nespretnih fudbalera.

Вуче

pre 3 godine

Поред 3 штопера на клупи, штопер игра Гудељ и тиме је ослабљен везни ред где немаш правог тркача да разбија противнички пресинг. Костић 8 недеља у ауту, почиње у првих 11, на његово грешно додавање је пао гол. Имаш могућност у продужецима да промениш голмана и направиш шок терапију пре пенала, ти остајеш скрштених руку. То је то у суштини. Коларов да се стиди што није хтео да уђе, ј..о га Интер.

:D

pre 3 godine

Karma je čudo.
Pošaljite Ivicu Kralja na koljenima kod Šukera skrušeno neka moli da vam skine porokletstvo, jer je u Zagrebu Šukerovu loptu izvadio koja je za metar prošla gol-liniju. Da je bilo pravde Hrvatska bi otišla na EURO 2000-te. Dakle Šukerovo prokletstvo i dalje traje.

Svindal

pre 3 godine

Koja je to ogromna razlika u kvalitetu? Naši mediji o reprzentaciji pišu kao da je ,u najmanju ruku, Brazil.Kakvo mi to imamo rezultate u fudbalu da bi opravdali večitu aroganciju i potcenjivanje protivnika?

Djoksa

pre 3 godine

Šta ima veze, mi smo bili omladinski prvaci sveta u fudbalu. To što Hrvatska ne propušta nijedno EP i što je "doprvak" sveta, to nema nikakve veze. To je sve za korpu za smeće. Najvažnije je da smo mi bili omladinski prvaci sveta. Ko je sad omladinski prvak sveta u fudbalu..? 99,99% to niko ne zna u Srbiji. A i šta nas briga, ko da je to uopšte važno.

Štap i šargarepa

pre 3 godine

"Škoti su nas iznenadili, bili su visoko."
Zanimljivo, Dušan Tadić je rekao da nas nisu iznenadili i da su takvu Škotsku i očekivali.

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo."
Škoti du igrali bez dva važna igrača iz prve postave i sa dva leva beka na terenu.

"Očigledno da nam Bog nije dao, kaznio nas je."
Ne vidim kakve veze ima Bog sa fudbalom i kako nam to nije dao da pobedimo?

"Grešimo jer nemamo sistem."
Grešite?! Nemate sistem?! Očigledno je da nemate ni odgovornosti. Smenili ste selektora koji nas je odveo na Svetsko prvenstvo, a Banetu Ivanoviću ste bez objašnjenja oduzeli kapitensku traku. Tomislav Karadžić vam je bar ostavio generaciju evropskih prvaka do 19 godina i svetskih prvaka do 20 godina. Trenutno su nam sve reprezentativne selekcije u dubokom kanalu.

"Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije."
Novak Đoković je anomalija, a vi ste pravo ogledalo Srbije.

H2H

pre 3 godine

Isturili ovog da ispali poznate floskule, opravdanja, laži. Reci ti nama, šta je bilo sa Muslinom, Ivanovićem, Nastasićem, Matićem, Milovojevićem, sada Kolarovim. Recite, kada će neko od vas preuzeti odgovornost za debakl na SP, za neodlazak na EP, licemeri i neznalice.

kratko

pre 3 godine

Da li postoji Zakon o zaštiti imena i dela Novaka i supruge mu, Jelene?Ne.Zašto onda da ih ne "pljujemo" (naročito gospoju, koja se u sve razume)?

MK

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".
-------


Kako vas bre nije sramota da stavljate ove gore navedene i vama sličnima u istu rečenicu sa Novakom? Vi mu niste ni do kolena. Još ispade narod kriv za ove neuspehe?

Gde je Branislav Ivanović? Zašto je odjednom isteran i oduzeta kapitenska traka? Gde je Matić, odjednom mu došlo da ide u penziju, jel? Zašto je Muslin oteran? Kada je poslednji put na čelu saveza bio neko koje bio neko i nešto u svetu fudbala?

Hoće li neko u ovoj državi nekad preuzeti odgovornost i dati ostavku?

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Razlozi za neuspeh:

1. Tumba nema pojma;

2. Sasvim nepotreban eksperiment sa Gudeljom u kljucnoj utakmici;

3. Forsiranje Mitra i Tadica iako vidno nisu u formi;

4. Filip Kostic u startnoj postavi;

5. Nefunkcionalan vezni red;

6. Tumba nema pojma;

7. Igranje sa jednim napadacem;

8. Kasno obavljene izmene;

9. SMS-ova uloga u timu je i dalje nejasna;

10. Nepostojanje pravog desnog beka;

11. Stalno vracanje lopte unazad;

12. Igranje na neresen rezultat umesto nadigravanja;

13. Tumba nema pojma;

14. Mentalna mestabilnost igraca, videlo se da su isprepadani;

15. Los savez (i ljudi u njemu);

16. Pravljenje tzv. "hajpa" u medijima, potpuno neopravdanog i nezasluzenog;

17. Izjave trenera i igraca pre i posle utakmice govore sve o ovoj ekipi;

18. Tumba nema pojma;

19. Stalno menjanje (da ne kazem - tumbanje) sastava;

20. Skroz neuigrana odbrana;

21. Losa kondicija kod igraca, crkavaju posle pola sata;

22. Lezeran odnos prema utakmicama u Ligi nacija;

23. Stalno pozivanje "upitnih" igraca;

24. Nedostatak najboljih igraca (tu ne mislim na ove sto imaju koronu);

25. Tumba nema pojma.


Pozdrav.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Razlozi za neuspeh:

1. Tumba nema pojma;

2. Sasvim nepotreban eksperiment sa Gudeljom u kljucnoj utakmici;

3. Forsiranje Mitra i Tadica iako vidno nisu u formi;

4. Filip Kostic u startnoj postavi;

5. Nefunkcionalan vezni red;

6. Tumba nema pojma;

7. Igranje sa jednim napadacem;

8. Kasno obavljene izmene;

9. SMS-ova uloga u timu je i dalje nejasna;

10. Nepostojanje pravog desnog beka;

11. Stalno vracanje lopte unazad;

12. Igranje na neresen rezultat umesto nadigravanja;

13. Tumba nema pojma;

14. Mentalna mestabilnost igraca, videlo se da su isprepadani;

15. Los savez (i ljudi u njemu);

16. Pravljenje tzv. "hajpa" u medijima, potpuno neopravdanog i nezasluzenog;

17. Izjave trenera i igraca pre i posle utakmice govore sve o ovoj ekipi;

18. Tumba nema pojma;

19. Stalno menjanje (da ne kazem - tumbanje) sastava;

20. Skroz neuigrana odbrana;

21. Losa kondicija kod igraca, crkavaju posle pola sata;

22. Lezeran odnos prema utakmicama u Ligi nacija;

23. Stalno pozivanje "upitnih" igraca;

24. Nedostatak najboljih igraca (tu ne mislim na ove sto imaju koronu);

25. Tumba nema pojma.


Pozdrav.

Svindal

pre 3 godine

Koja je to ogromna razlika u kvalitetu? Naši mediji o reprzentaciji pišu kao da je ,u najmanju ruku, Brazil.Kakvo mi to imamo rezultate u fudbalu da bi opravdali večitu aroganciju i potcenjivanje protivnika?

MK

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".
-------


Kako vas bre nije sramota da stavljate ove gore navedene i vama sličnima u istu rečenicu sa Novakom? Vi mu niste ni do kolena. Još ispade narod kriv za ove neuspehe?

Gde je Branislav Ivanović? Zašto je odjednom isteran i oduzeta kapitenska traka? Gde je Matić, odjednom mu došlo da ide u penziju, jel? Zašto je Muslin oteran? Kada je poslednji put na čelu saveza bio neko koje bio neko i nešto u svetu fudbala?

Hoće li neko u ovoj državi nekad preuzeti odgovornost i dati ostavku?

Sub013

pre 3 godine

Hahahaha ne mesajte Djokovica u vas mulj, bagro! I nije tacno da bismo svakog oterali, u zadnjih 30 godina imali smo jednog trenera i Antic je itekako imao podršku u narodu, ali ste ga vi iz saveza oterali jer nije hteo da vas pusta da sastavljate tim, bagro! Pre i posle njega "treneri" su bili Santrac, Djoric, Petkovic, Klemente, Pizon, Savicevic, Curcic, Krstajic, Tumbakovic... Pa pola od ovih nisu ni treneri, ali su zato svi spremni zarad pozicije i procenata da slusaju Tomislava Karadzica ili Slavisu Kokezu. Uništili ste generacije i generacije sjajnih igraca, bagro! Ljudi ovde pljuju igrace, ali dzaba nam i Mesi i Ronaldo kad bagra vodi reprezentaciju i kad namerno stavljaju trenere koji to nisu i kojima ce moci oni da sastavljaju tim, e pa ne moze se tako 21. vek je, nije ovo Montevideo da igraci mogu na srce da izvuku ozbiljnu utakmicu, zapravo i mogu ali jednu, ne mogu da imaju kontinuitet dobrih utakmica, fudbal je postao nauka a ovi nasi se igraju reprezentacije zarad licnog bogacenja i tako 30 godina. Tvrdim da kad bismo imali postene i strune ljude u savezu da bismo pravili i ozbiljne rezultate. Tako da prava adresa za pljuvanje nisu igraci, vec savez i njihovi poslusnici kao sto je dotični.

Štap i šargarepa

pre 3 godine

"Škoti su nas iznenadili, bili su visoko."
Zanimljivo, Dušan Tadić je rekao da nas nisu iznenadili i da su takvu Škotsku i očekivali.

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo."
Škoti du igrali bez dva važna igrača iz prve postave i sa dva leva beka na terenu.

"Očigledno da nam Bog nije dao, kaznio nas je."
Ne vidim kakve veze ima Bog sa fudbalom i kako nam to nije dao da pobedimo?

"Grešimo jer nemamo sistem."
Grešite?! Nemate sistem?! Očigledno je da nemate ni odgovornosti. Smenili ste selektora koji nas je odveo na Svetsko prvenstvo, a Banetu Ivanoviću ste bez objašnjenja oduzeli kapitensku traku. Tomislav Karadžić vam je bar ostavio generaciju evropskih prvaka do 19 godina i svetskih prvaka do 20 godina. Trenutno su nam sve reprezentativne selekcije u dubokom kanalu.

"Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije."
Novak Đoković je anomalija, a vi ste pravo ogledalo Srbije.

H2H

pre 3 godine

Isturili ovog da ispali poznate floskule, opravdanja, laži. Reci ti nama, šta je bilo sa Muslinom, Ivanovićem, Nastasićem, Matićem, Milovojevićem, sada Kolarovim. Recite, kada će neko od vas preuzeti odgovornost za debakl na SP, za neodlazak na EP, licemeri i neznalice.

Milojka

pre 3 godine

Izreka bilo, ne ponovilo se! Iako smo skloni da nivo umeca višestruko (ne)opravdano uvećamo, postoje oni trenuci kada se zapitamo – može li gore od ovoga?
Upravo je to najbesmislenije pitanje jer naravno da može, a u to su nas uverili i „orlovi“ koji su imali svoje trenutke za nezaborav od kako se nacionalni tim takmiči pod imenom Srbija. Evo nekoliko blamaža reprezentacije Srbije.

KAZAHSTAN – SRBIJA 2:1
SRBIJA – ESTONIJA 1:3
SLOVENIJA – SRBIJA 1:0
MAKEDONIJA – SRBIJA 1:0
UKRAJINA – SRBIJA 5:0
MAĐARSKA
ŠKOTSKA itd.

Porazi koji su nas kasnije koštali plasmana na veliko takmičenje.
Vćina misli da su nam samo selektori kriv to je samo alibi za neuspeh nespretnih fudbalera.

europljanin intelektualac

pre 3 godine

Kakva vrhunska analiza sportskog direktora! Da li je moguće da i pored prisustva ovakvih gromada od fudbalskih stručnjaka u Savezu mi i dalje ovako loše prolazimo? Prosto neverovatno!

Che

pre 3 godine

Po kvalitetu Srbija se nalazi tamo gde joj je i mesto. Između 2. i 3. jakosnog razreda. Ruku na srce, mi igrače za bolje ni nemamo. Najbolji strelac nam daje golove samo u 2.engleskoj ligi. Najbolji igrač nam igra u Ajaxu koji nije ni u Top 10 klubova Evrope. Hrvati su bili drugu na svetu ali to nije slučajno. Oni su u finalu imali standardne igrače Reala (2), Barcelone, Liverpula, Intera (2), Juventusa, Atletiko Madrida (2), Manchester Citya ... Imali su u ekipi višestruke osvajače lige šampiona.Modrić(4), Rakitć(2), Kovačić(3), Perišić(1), Lovren (1), Mandžukić (2). A kad je zadnji put neki Srbin osvojio Ligu šampiona?!

mali uplakani

pre 3 godine

Ako je ispao Kolarov, zasto od pocetka nije igrao.Spajic ili Pavlovic na mestu na kome igraju, a bili su tu, nego povlaciti Gudelja iz "veze" na štopera ?
Time se sve urušilo.
Verovatno sam glup i ne razumem ali niko od ljudi iz reprezentacije nije dao odgovor na ovo, vrlo jednostavno pitanje.
Zasto Gudelj veznjak, a ne jedan od dva stopera ?

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

Čovek objasnio...neobjašnjivo. A, mogao je samo da kaže... kako veze nemamo. Ali, on nema m.da da to kaže. Zato bez blama blati ime velikog Đokovića. I još spominje prvorođenog??? E, živote...

absolutezero

pre 3 godine

Plaćali smo ceh kad smo najurili Antića dok nije došao Muslin. Sad moramo platiti ceh teranja Muslina. Jedan može promeniti sve ako hoće. Ali kako izgleda nema nameru. Važniji mu je Koki od reprezentacije. Objavite mi komentar.

Djoksa

pre 3 godine

Šta ima veze, mi smo bili omladinski prvaci sveta u fudbalu. To što Hrvatska ne propušta nijedno EP i što je "doprvak" sveta, to nema nikakve veze. To je sve za korpu za smeće. Najvažnije je da smo mi bili omladinski prvaci sveta. Ko je sad omladinski prvak sveta u fudbalu..? 99,99% to niko ne zna u Srbiji. A i šta nas briga, ko da je to uopšte važno.

Banja Luka

pre 3 godine

Fudbalski savez Srbije i trenera ne bi trebalo stvaljati u istu recenicu sa Novakom. Novak to ne zasluzuje kad znamo ko sve sjedi u fudbalskom savezu Srbije.

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".


ALO BRE ZEMLJACE!!

ODAKLE LUDOST DA POREDIS DJOKOVICA I FUDBALERE?

"KAZES DJOKOVIC KAD GUBI"? MOZE JEDNOM DA IZGUBI ALI VI GUBITE SVAKU UTAKMICU.

Gavrilo77

pre 3 godine

Ko je bre ovaj? Na cemu si ti decko?savez je Problem!!! Igraci nisu nista krivi...Dobio sam neki info, da ce Toncev da zameni Kokezu.ako se to desi....nikada vise Fudbal necu gkedati!!!

Вуче

pre 3 godine

Поред 3 штопера на клупи, штопер игра Гудељ и тиме је ослабљен везни ред где немаш правог тркача да разбија противнички пресинг. Костић 8 недеља у ауту, почиње у првих 11, на његово грешно додавање је пао гол. Имаш могућност у продужецима да промениш голмана и направиш шок терапију пре пенала, ти остајеш скрштених руку. То је то у суштини. Коларов да се стиди што није хтео да уђе, ј..о га Интер.

Munja

pre 3 godine

Pazi sad - "nemamo sistem"
Naprotiv! Sistem je napravljen odavno a FSS ga samo iz godine u godinu usavrsava. Zasnovan je na muljanju, ugradjivanju, sicarenju, forsiranju. Ako je za 20 godina proslo kroz A tim par stotina fudbalera, to znaci da se isti koristi kao svojevrsni izlog za fudbalere kojima agenti i menadzeri pokusavaju za proviziju da nadju angazman u inostranstvu. Jednostavno, svima njima je za rezime neophodno nekoliko nastupa za reprezentaciju kako bi mogli da dobiju radnu dozvolu van Srbije. Prema tome, igraju oni koji su spremni da plate za tu privilegiju ili to urade njihovi agenti/menadzeri. A razlog zasto menjamo selektore kao na traci je taj sto su potrebni nestrucni i neiskusni poslusnici kojima ce neko odozgo da sastavlja spisak igraca jer je to mnogo krupnija prica od taktike na terenu. TO JE RAZRADJEN SISTEM REKETIRANJA IGRACA.
Naravno, strucni treneri koji su stekli neki renome svojim radom nisu voljni tek tako da svoje ime ukaljaju neuspehom zbog udovoljavanja necijih kombinacija, pa izbegavaju angazman. Iz istog razloga nasi ozbiljniji reprezentativci se odlucuju za prevremenu reprezentativnu penziju. [Jos ne mogu da prezalim Subotica, a na pomisao Ramba se odmah iznerviram].
Resenje ce samo da se pojavi ako/kada Srbija udje u EU, a fudbalerima ne bude vise potrebna radna dozvola nego samo prijava boravka u drugim clanicama EU. Kada prihod od reketiranja fudbalera nestane, onda ce FSS da finansijski zavisi od uspeha A tima. Do tada - C divizija.

Jel moguće?

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

'Ogromnu razliku u kvalitetu'

Škoti imaju igrače u Liverpoolu, Unitedu, Shefildu, Aston Villi, Southamptonu....sve solidni premierligaški igrači, možda ne umiru u lipoti al su čvrsti, pouzdani, jaki i šta je najvažnije, bolji su kao ekipa.
Igrači Srbije igraju di točno pa da bi se govorilo o 'ogromnom razliku u kvalitetu'?
Ljudi spustite se malo na zemlju, to je zdrav početak.

Dovesti Nemca i ostaviti ga 4 godine...

pre 3 godine

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo. Od njega počinje sve akcije zbog pasa i prenosne duge lopte. Opet smo morali da izmišljamo. Glupo je sada pričati, ali kada bismo opet igrali...

E ako nam je "falio Kolarov" koji ima 35 godina da bi smo pobedili Škote u Beogradu, onda ni ne treba da igramo fudbal. Ako pored 3 igrača odbrane i još 3 u sredini mi ne možemo da napravimo igru o zemlji, da napravimo kretnje za svaku situaciju, onda nema šta da tražimo u fudbalu. Naše shvatanje fudbala je zaostalo, kao da svi očekujemo da se pojavni novi Piksi ili Mihajlović, pa da rešavaju utakmicu potezima - to više ne prolazi, svih 11 moraju da "rade" i razmišljaju o tome šta rade i gde stoje na terenu svih 90 minuta. Naša zadnja linija godinama igra katastrofalno loše kada su zajedno, uključujući i sredinu terena koja gradi napad - često ispadaju ili panično reaguju, a nisu neiskusni igrači - znači da je problem isključivo u našem sistemu igre i nepoverenju (jednih u druge ili u selektora koji postavlja igru).
Fudbal nam je u očajnom stanju, mlađe kategorije nikada lošije, a prvi tim već sada standardno očajan.

no no

pre 3 godine

Ne znam cemu ovo. Pa mi za 100 godina nismo imali nikada ni jedan uspeh u fudbalu, a mi se sada kao lozimo. Evo osim jednog uspeha mladjih kategorija u 100 godina, sta smo jos uradili IKADA??

Mikii

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

Aman ljudi, kakvoj razlici u kvalitetu pricate? Pa, mi smo stvarno za posmatranje.

SubmisivniDominator

pre 3 godine

evo ako se nisi rodio na funkciji daj otkaz. a lako je Murinja ne otpustiti kad znas da nije do njega. ovaj Tumba veze nema i nije znao ni u Partizanu pre 20 god. sve petice su bile pod njim. ne zna i gotovo. kad smo Antica oterali, ostali nemaju cemu da se nadaju. dovedite Jokanovica, Paunovica ili Ivica pa cete videti kako ima podrska jer ti ljudi znaju.

Zoka "Zbrojovka"

pre 3 godine

Što se tiče Đokovića, mediji vrše torturu nad nama sa njim. Svaki dan se objavljuje po pet članaka o njemu, a mediji prenose svaku objavu na Instagramu njegove supruge. E pa, dosadili su narodu.

C i n i k

pre 3 godine

Ovaj selektor "patriota" je imao 2 g da napravi rezultat a on je osvojio 3 poena i ubedljivo poslednje mesto?
Dakle nije rec o smeni posle 6 meseci ngo o smeni jer nma rezultata posle 2 godine!
Kokeza takodje mora da ode i cela ta ekipa iz FSS!
Nma potrebe da iko brani selektora, rezultati ne postoje, Murinjo ili ko god, nkd nbi bili treneri kad bi 2 god belezili fijasko sa svojim ekipama!
O cemu taj Matijasevic prica?
Nk proba Murinjo sa ekipom da bude poslednji na tabeli...
Neshvatljiv ke poraz od SCO ali to sto prica Matijasevic"iznenadili su nas igrali su visoko" pa to danas svaka ekipa igra pa i Madjarska jer svi igraju "covek na coveka" i kad nalete na nasu ekipu koja nmz loptu iz 16 da izbaci onda je njima extra super, ali zato sluzi valjda trener?
E selektor imao nki trening sa ekipom, da li oni gledaju utakmice?
Ma nma opravdanja iako je jasno da SRB prosto nma igrace za moderan fudbal.
A sve krece jos od petlica jer tamo su treneri sloseri i ljudi koji blage veze nemaju da osete talenat za fudbal.
Oni forsiraju decu koja nemaju fudbalsku tehniku niti znaju sa loptom, mi danas igramo kao nkd Skotska, na silu bez ijednog pasa i na srecu pa sta bude...
Dakle korenite reforme da se preduzmu, od petlica do vrha FSS.
A o ping/pong beton ligi i da ne pisem..

sportdetective

pre 3 godine

Pitamo se gde gresimo? Evo gledam fudbal HRV:POR i odma mi je jasno gde gresimo. Hrvati imaju igraca manje, al ipak igraju fudbal i drze loptu, pokusavaju, napadaju, trka, borba. Ne zadovoljavaju se sa 2:2. Razmisljam koji igrac srbije bi mogo igrati za njih. Mozda nemaju imena na nekim pozicijama ko mi, ali imaju ratnike koji su tu da igraju jedan za drugog. Ljudi moji Mitrovic ne bi u hrvatskoj imo ni jedan nastup za reprezentaciju a kod nas je najbolji strelac. Kakav je ovo tempo, uvek su u sprintu. Onaj ekonom iz hrv reprezentacije je eksplozivniji nego nasa 9ka.

Mladen

pre 3 godine

Ne pratim fudbal dobrih 20g ni klupski ni reprezentativni. Poslednja utakmica koju sam gledao je ona blamaza na svetskom protiv Nemaca gde nas Bog ovog gospodina pogleda pa Klose ispadne budala i dobije 2 zuta za 5 minuta. Onda mi celu utakmicu maltene igramo bunker i izgledamo ko da mi imamo ne 1 nego 5 igraca manje na terenu a Nemci netipicno iz 100 shansi 10 stopostotnih promase. Igraci nam stalno dobijaju zute jer trce da se raduju sa navijacima i ako znaju sta sledi, ako nekim slucajem i damo gol (srecom) mozes da stavis kucu da u sledecem napadu primamo pacerski..i tako oduvek. Poenta je da je cela organizacija luzerska jos tamo od 60tih i kad je bata Miljan preuzeo Jugo fudbal. Antitalenat kao igrac i jos veci kao trener koji je bukvalno najuren iz Reala. Posle je on odgajio generacije Bata Djora i ostalih Tumbakovica pa smo uvek igrali sporo, dosadno, ruzno sa preskakanjem sredine terena plus uvek imali shpic igraca koji je igrac manje na terenu jer ne zna da ustopuje loptu-od Save Milosevica preko Marka triputseprekrstim Pantelica do ko god sad igra, "stil" je garantujem i dalje isti. Fudbal je bio i ostao nacionalna sportska sramota ove zemlje gori i od rukometa i to nikog vise ne iznenadjuje decenijama.

dusanculi

pre 3 godine

Kakva gomila besmislenih rečenica i floskula (posebno najiritirajuća, moramo se pogledati u oči) koja smo već mnogo puta čuli, al opravdanje da nam ne valja Djoković, pa hajde, nekad se i to zna desiti. Pa kad je već tako, možeš li nesrećo zamisliti koliko nam tek vi ne valjate a stalno slušamo opravdanja a odgovornosti nigdje. Pa šta čekate više? Paljba!

Тренер млађих категорија

pre 3 godine

За оне којима је можда промакло, објаснио је зашто, иако случајно, у делу где наводи какав смо народ, коме чак ни председник не ваља.

Brko

pre 3 godine

"s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije"..pa ovo baš i nije točna konstatacija. Po meni se radi o dvije kvalitetom podjednake reprezentacije sa 2-3 iznadprosječna (ne superklasna) igrača i ostatkom solidnih koji igraju u nekom srednjem europskom razredu, Škoti većinom u Premiershipu i Championshipu, vi raštrkani po Europi. Isto kako se pretjerivalo da su Norvežani nekakva supersila, tako se podjenjuje Škote, koji nisu vrhunski, al su momčad protiv kojih ni najveći ne mogu igrat sa stavom "lako ćemo".

cukce

pre 3 godine

"Da je neko posle Svetskog prvenstva u Rusiji ponudio "Orlovima", ili još bolje debakla u Lavovu od Ukrajine, da će protiv Škotske u Beogradu igrati za plasman na EURO, verovatno bi svi igrači, rukovodstvo i nacija mislili da je šala."

Pa jedino ako su toliko glupi pa da nisu znali da se do EURA može doći i kroz ligu nacija!

coka

pre 3 godine

Igranje svih selekcija u istom sistemu je izmislio Johan Krojf sa fk Barcelonom,što je dalo višestruke prednosti. Evo kako još igra Barsa: Kada igrač ima loptu, svi ostali moraju da budu slobodni da mogu nesmetano da prime loptu. Ili kada protivnik ima loptu, napada ga njemu najbliži fudbaler, a ne zaduženi. Zato Barsa brzo vraća loptu u svoj posed. Itd. itd.

kratko

pre 3 godine

Da li postoji Zakon o zaštiti imena i dela Novaka i supruge mu, Jelene?Ne.Zašto onda da ih ne "pljujemo" (naročito gospoju, koja se u sve razume)?

Anton

pre 3 godine

Najveći uspjeh Srbije u kolektivnim sportovima je je pobjeda protiv Njemačke na svjetskom prvenstvu u Južnoj Africi. To je utakmica gdje je Srbija dobila velikog protivnika a ista se gledala na sviih 5 kontinenata.
Utakmice u košarci, odbojci, vaterpolu se ne gledaju na svim kontinentima.

:D

pre 3 godine

Karma je čudo.
Pošaljite Ivicu Kralja na koljenima kod Šukera skrušeno neka moli da vam skine porokletstvo, jer je u Zagrebu Šukerovu loptu izvadio koja je za metar prošla gol-liniju. Da je bilo pravde Hrvatska bi otišla na EURO 2000-te. Dakle Šukerovo prokletstvo i dalje traje.

kappa

pre 3 godine

Znaju ljudi gde se greši!
Dokle god bude selektor dozvoljavao da mu se mešaju u izbor igrača na terenu i na klupi, dotle će biti i sramote i katastrofalnih rezultata!!
Svi se mešaju u sastav, svako od njih ima neki procenat a selektor nastrada!!
Možda je i sam selektor uključen u procenat, ali evo rezultata...
Greška je sigurno kod Tumbe bila..pogrešan izbor formacije, izbor startne postave..
Ne igra ime, već koliko je ko spreman i šta ti treba na terenu.
Sramota od igre sa škotima..

Brca

pre 3 godine

Koga boli za bjekoviće i fss. I kad se terao Muslin zbog kwžmana nije bilo ovih tekstova. Aj više rešite se gamadi i ostavite Srbiju na miru.

Nebojsa

pre 3 godine

"Uz to su imali i faktor sreće, drugi put su prošli na penale..."

ili smo mi imali srece, da nas nisu demontirali prvo poluvreme,
nasi se razbezali od njih,da ne kazem urali,
nikad videno od bilo koje reprezentacije na svetu.
Da smo bar penaldzije, al nismo ni to.

3900

pre 3 godine

Само је требало пребацити младе шампионе света уз два или три искусна играча. И то са све Пауновићем. Имали би квалитетну смену генерација, тим са духом. Али не, јели смо внаго са којекаквим менЂерима којима је лични интерес изнад свега. Е сад једемо та внаго.

Petar

pre 3 godine

Savez sluzi da se organizuje proces. Proces da se prave selekcije. Selektori/treneri da se postavi model igre i pre svega motivisu igraci....koji su sasvim ok. Problem je sto vlast, koja "drzi" Savez, samo vidi kintu..i onda se to prenosi dalje. Menadzeri (daju ovima kintu) prave ekipe kao pijacu. Nacionalni stadion - ista prica: uzmi kintu sada i odmah. Kada fudbal kao perjanica bude patriotski projekat - eto boljih rezultata. Nije bolje ni u drugim sportovima. Samo je manja kinta. Zato se manje i vidi. Samo od politike zavisi da li cemo praviti bolje rezultate. Na zalost. Ne moze model Kokeze ili slicnog da vodi tako ozbiljnu pricu..vreme je menadzmeta/obrazovanja/znanja/planiranja/merenja rezultata. A pre svega vreme je da vlast bude pametna i kaze - evo narode igara. Bice onda i para (i za vlastodrzce)..problem je sto se ta vlast rukovodi licnim interesom (kintom)..a i nisu sigurni da ce biti vlastodrzci za neki sledeci ciklus. Zato je ovaj opsti blam koji nije nas, narodni. A mozda i jeste. Siroka tema..a fudbal nam, s tim u vezi - sve losiji, bez sanse da se preobrati (kakve igrace realno imamo)

slaviša šmigič

pre 3 godine

Realno nije nam ni toliko falio kolarov možda bi još gore prošli pošto je Mladenovič odigrao perfektno na beku nas je iznenadio niko drugi sem našeg Tumbakoviča sa toliko visokim i sporim igračima u zadnjoj liuniji kad napred treba,da se povuče lopta svi okrenuti prema golmanu Rajkoviču skupa sa još jednim sporačem isto dodavačem lopte golmaniu Rajkoviču a to je pužič Sergej Maksimovič užasno spor i naravno,da nemože izneti loptu treba nam brži okretniji igrač kad nas neko visoko napadne a ne sve vračaj rajkoviču pa nemože Tadič ništa ako mu ovi puževi nedodaju več su okrenuti golmanu i odma lopta unatrag užas nam je igra u zadnjoj liniji.

Luka

pre 3 godine

@Ljudi, pa mi nemamo poraz na Evropskom prvenstvu vec pune 2 decenije... to mora da je neki rekord sigurno

I tak poraz je bio rekordan ;-

Pedja

pre 3 godine

Ove sto komentarisu fudbal tipa ne pratim ga 20 godina,koga briga za fudbal itd ,zasto daju komentare.Evo mene recimo boli uvo za vaterpolo i nikad nisam stavio ni jedan komentar ni na jednu vaterpolo utakmicu u zivotu.Nisu mi neki ljudi ovdje jasni.Ono sto me ne interesuje niti hvalim niti pljujem.A o tome koga briga za fudbal pa npr.vise ima komentara za utakmicu Zvezda -Zlatibor ,nego za mnoge vazne utakmice vaterpolo reprezentacije i dr.

Mantis

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!

...

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!
(Mantis, 18. novembar 2020 00:55)

Nikada mi nije bilo jasno da toliko komsija visi po srpskim sajtovima. Toliko titkanje i toliki paragraf sa toliko uzvicima i znak pitanja... nije tebi lako... kompleksi su to.

bulldog

pre 3 godine

Ma kakva analiza, svi znamo šta treba da se uradi. Treba odvojiti funciju predsednika FSS od politike, postaviti nekog ko ima veze s fudbalom. Problemi uvek počinju odozgo, sve mora da radi kao sat, da bi imao uspeha. Ta funcija je i dalje politička i dok god bude tako, bićemo jadni u fudbalu. Ne može ceo savez i država sa se skoncentrišu oko uspeha jednog kluba i da očekujemo da sve bude sjajno. Kad bi barem taj klub dao 10 reprezentativca, onda bi to imalo smisla, ovako...

:D

pre 3 godine

Karma je čudo.
Pošaljite Ivicu Kralja na koljenima kod Šukera skrušeno neka moli da vam skine porokletstvo, jer je u Zagrebu Šukerovu loptu izvadio koja je za metar prošla gol-liniju. Da je bilo pravde Hrvatska bi otišla na EURO 2000-te. Dakle Šukerovo prokletstvo i dalje traje.

Anton

pre 3 godine

Najveći uspjeh Srbije u kolektivnim sportovima je je pobjeda protiv Njemačke na svjetskom prvenstvu u Južnoj Africi. To je utakmica gdje je Srbija dobila velikog protivnika a ista se gledala na sviih 5 kontinenata.
Utakmice u košarci, odbojci, vaterpolu se ne gledaju na svim kontinentima.

kratko

pre 3 godine

Da li postoji Zakon o zaštiti imena i dela Novaka i supruge mu, Jelene?Ne.Zašto onda da ih ne "pljujemo" (naročito gospoju, koja se u sve razume)?

Zoka "Zbrojovka"

pre 3 godine

Što se tiče Đokovića, mediji vrše torturu nad nama sa njim. Svaki dan se objavljuje po pet članaka o njemu, a mediji prenose svaku objavu na Instagramu njegove supruge. E pa, dosadili su narodu.

Che

pre 3 godine

Po kvalitetu Srbija se nalazi tamo gde joj je i mesto. Između 2. i 3. jakosnog razreda. Ruku na srce, mi igrače za bolje ni nemamo. Najbolji strelac nam daje golove samo u 2.engleskoj ligi. Najbolji igrač nam igra u Ajaxu koji nije ni u Top 10 klubova Evrope. Hrvati su bili drugu na svetu ali to nije slučajno. Oni su u finalu imali standardne igrače Reala (2), Barcelone, Liverpula, Intera (2), Juventusa, Atletiko Madrida (2), Manchester Citya ... Imali su u ekipi višestruke osvajače lige šampiona.Modrić(4), Rakitć(2), Kovačić(3), Perišić(1), Lovren (1), Mandžukić (2). A kad je zadnji put neki Srbin osvojio Ligu šampiona?!

Ser Kokeza od FSS-a

pre 3 godine

Razlozi za neuspeh:

1. Tumba nema pojma;

2. Sasvim nepotreban eksperiment sa Gudeljom u kljucnoj utakmici;

3. Forsiranje Mitra i Tadica iako vidno nisu u formi;

4. Filip Kostic u startnoj postavi;

5. Nefunkcionalan vezni red;

6. Tumba nema pojma;

7. Igranje sa jednim napadacem;

8. Kasno obavljene izmene;

9. SMS-ova uloga u timu je i dalje nejasna;

10. Nepostojanje pravog desnog beka;

11. Stalno vracanje lopte unazad;

12. Igranje na neresen rezultat umesto nadigravanja;

13. Tumba nema pojma;

14. Mentalna mestabilnost igraca, videlo se da su isprepadani;

15. Los savez (i ljudi u njemu);

16. Pravljenje tzv. "hajpa" u medijima, potpuno neopravdanog i nezasluzenog;

17. Izjave trenera i igraca pre i posle utakmice govore sve o ovoj ekipi;

18. Tumba nema pojma;

19. Stalno menjanje (da ne kazem - tumbanje) sastava;

20. Skroz neuigrana odbrana;

21. Losa kondicija kod igraca, crkavaju posle pola sata;

22. Lezeran odnos prema utakmicama u Ligi nacija;

23. Stalno pozivanje "upitnih" igraca;

24. Nedostatak najboljih igraca (tu ne mislim na ove sto imaju koronu);

25. Tumba nema pojma.


Pozdrav.

Djoksa

pre 3 godine

Šta ima veze, mi smo bili omladinski prvaci sveta u fudbalu. To što Hrvatska ne propušta nijedno EP i što je "doprvak" sveta, to nema nikakve veze. To je sve za korpu za smeće. Najvažnije je da smo mi bili omladinski prvaci sveta. Ko je sad omladinski prvak sveta u fudbalu..? 99,99% to niko ne zna u Srbiji. A i šta nas briga, ko da je to uopšte važno.

Mladen

pre 3 godine

Ne pratim fudbal dobrih 20g ni klupski ni reprezentativni. Poslednja utakmica koju sam gledao je ona blamaza na svetskom protiv Nemaca gde nas Bog ovog gospodina pogleda pa Klose ispadne budala i dobije 2 zuta za 5 minuta. Onda mi celu utakmicu maltene igramo bunker i izgledamo ko da mi imamo ne 1 nego 5 igraca manje na terenu a Nemci netipicno iz 100 shansi 10 stopostotnih promase. Igraci nam stalno dobijaju zute jer trce da se raduju sa navijacima i ako znaju sta sledi, ako nekim slucajem i damo gol (srecom) mozes da stavis kucu da u sledecem napadu primamo pacerski..i tako oduvek. Poenta je da je cela organizacija luzerska jos tamo od 60tih i kad je bata Miljan preuzeo Jugo fudbal. Antitalenat kao igrac i jos veci kao trener koji je bukvalno najuren iz Reala. Posle je on odgajio generacije Bata Djora i ostalih Tumbakovica pa smo uvek igrali sporo, dosadno, ruzno sa preskakanjem sredine terena plus uvek imali shpic igraca koji je igrac manje na terenu jer ne zna da ustopuje loptu-od Save Milosevica preko Marka triputseprekrstim Pantelica do ko god sad igra, "stil" je garantujem i dalje isti. Fudbal je bio i ostao nacionalna sportska sramota ove zemlje gori i od rukometa i to nikog vise ne iznenadjuje decenijama.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Realno nije nam ni toliko falio kolarov možda bi još gore prošli pošto je Mladenovič odigrao perfektno na beku nas je iznenadio niko drugi sem našeg Tumbakoviča sa toliko visokim i sporim igračima u zadnjoj liuniji kad napred treba,da se povuče lopta svi okrenuti prema golmanu Rajkoviču skupa sa još jednim sporačem isto dodavačem lopte golmaniu Rajkoviču a to je pužič Sergej Maksimovič užasno spor i naravno,da nemože izneti loptu treba nam brži okretniji igrač kad nas neko visoko napadne a ne sve vračaj rajkoviču pa nemože Tadič ništa ako mu ovi puževi nedodaju več su okrenuti golmanu i odma lopta unatrag užas nam je igra u zadnjoj liniji.

no no

pre 3 godine

Ne znam cemu ovo. Pa mi za 100 godina nismo imali nikada ni jedan uspeh u fudbalu, a mi se sada kao lozimo. Evo osim jednog uspeha mladjih kategorija u 100 godina, sta smo jos uradili IKADA??

Mantis

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!

Pedja

pre 3 godine

Ove sto komentarisu fudbal tipa ne pratim ga 20 godina,koga briga za fudbal itd ,zasto daju komentare.Evo mene recimo boli uvo za vaterpolo i nikad nisam stavio ni jedan komentar ni na jednu vaterpolo utakmicu u zivotu.Nisu mi neki ljudi ovdje jasni.Ono sto me ne interesuje niti hvalim niti pljujem.A o tome koga briga za fudbal pa npr.vise ima komentara za utakmicu Zvezda -Zlatibor ,nego za mnoge vazne utakmice vaterpolo reprezentacije i dr.

Sub013

pre 3 godine

Hahahaha ne mesajte Djokovica u vas mulj, bagro! I nije tacno da bismo svakog oterali, u zadnjih 30 godina imali smo jednog trenera i Antic je itekako imao podršku u narodu, ali ste ga vi iz saveza oterali jer nije hteo da vas pusta da sastavljate tim, bagro! Pre i posle njega "treneri" su bili Santrac, Djoric, Petkovic, Klemente, Pizon, Savicevic, Curcic, Krstajic, Tumbakovic... Pa pola od ovih nisu ni treneri, ali su zato svi spremni zarad pozicije i procenata da slusaju Tomislava Karadzica ili Slavisu Kokezu. Uništili ste generacije i generacije sjajnih igraca, bagro! Ljudi ovde pljuju igrace, ali dzaba nam i Mesi i Ronaldo kad bagra vodi reprezentaciju i kad namerno stavljaju trenere koji to nisu i kojima ce moci oni da sastavljaju tim, e pa ne moze se tako 21. vek je, nije ovo Montevideo da igraci mogu na srce da izvuku ozbiljnu utakmicu, zapravo i mogu ali jednu, ne mogu da imaju kontinuitet dobrih utakmica, fudbal je postao nauka a ovi nasi se igraju reprezentacije zarad licnog bogacenja i tako 30 godina. Tvrdim da kad bismo imali postene i strune ljude u savezu da bismo pravili i ozbiljne rezultate. Tako da prava adresa za pljuvanje nisu igraci, vec savez i njihovi poslusnici kao sto je dotični.

Štap i šargarepa

pre 3 godine

"Škoti su nas iznenadili, bili su visoko."
Zanimljivo, Dušan Tadić je rekao da nas nisu iznenadili i da su takvu Škotsku i očekivali.

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo."
Škoti du igrali bez dva važna igrača iz prve postave i sa dva leva beka na terenu.

"Očigledno da nam Bog nije dao, kaznio nas je."
Ne vidim kakve veze ima Bog sa fudbalom i kako nam to nije dao da pobedimo?

"Grešimo jer nemamo sistem."
Grešite?! Nemate sistem?! Očigledno je da nemate ni odgovornosti. Smenili ste selektora koji nas je odveo na Svetsko prvenstvo, a Banetu Ivanoviću ste bez objašnjenja oduzeli kapitensku traku. Tomislav Karadžić vam je bar ostavio generaciju evropskih prvaka do 19 godina i svetskih prvaka do 20 godina. Trenutno su nam sve reprezentativne selekcije u dubokom kanalu.

"Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije."
Novak Đoković je anomalija, a vi ste pravo ogledalo Srbije.

...

pre 3 godine

Evo je, to je najveća pogreška Srba,
što se tiče A reprezentacije u nogometu.
Kakva i koja imena to Srbi imaju?
Po čemu su ta imena velika??
Tko je rekao da su ta imena velika?
Što su ta velika imena napravila
do sada za sebe i za Srbiju???
U kojim klubovima igraju TA velika
imena?
Jesu li veliki samo zato što im
prezime završava na ić i vić??
Hajde vi lijepo natrag u šumu,
ovaj svijet nije za vas ~ hvalisavce i lažljivce!!!!!
(Mantis, 18. novembar 2020 00:55)

Nikada mi nije bilo jasno da toliko komsija visi po srpskim sajtovima. Toliko titkanje i toliki paragraf sa toliko uzvicima i znak pitanja... nije tebi lako... kompleksi su to.

Вуче

pre 3 godine

Поред 3 штопера на клупи, штопер игра Гудељ и тиме је ослабљен везни ред где немаш правог тркача да разбија противнички пресинг. Костић 8 недеља у ауту, почиње у првих 11, на његово грешно додавање је пао гол. Имаш могућност у продужецима да промениш голмана и направиш шок терапију пре пенала, ти остајеш скрштених руку. То је то у суштини. Коларов да се стиди што није хтео да уђе, ј..о га Интер.

Milojka

pre 3 godine

Izreka bilo, ne ponovilo se! Iako smo skloni da nivo umeca višestruko (ne)opravdano uvećamo, postoje oni trenuci kada se zapitamo – može li gore od ovoga?
Upravo je to najbesmislenije pitanje jer naravno da može, a u to su nas uverili i „orlovi“ koji su imali svoje trenutke za nezaborav od kako se nacionalni tim takmiči pod imenom Srbija. Evo nekoliko blamaža reprezentacije Srbije.

KAZAHSTAN – SRBIJA 2:1
SRBIJA – ESTONIJA 1:3
SLOVENIJA – SRBIJA 1:0
MAKEDONIJA – SRBIJA 1:0
UKRAJINA – SRBIJA 5:0
MAĐARSKA
ŠKOTSKA itd.

Porazi koji su nas kasnije koštali plasmana na veliko takmičenje.
Vćina misli da su nam samo selektori kriv to je samo alibi za neuspeh nespretnih fudbalera.

Dovesti Nemca i ostaviti ga 4 godine...

pre 3 godine

"Kolarov nam je falio, iako i bez njega smo morali da pobedimo. Od njega počinje sve akcije zbog pasa i prenosne duge lopte. Opet smo morali da izmišljamo. Glupo je sada pričati, ali kada bismo opet igrali...

E ako nam je "falio Kolarov" koji ima 35 godina da bi smo pobedili Škote u Beogradu, onda ni ne treba da igramo fudbal. Ako pored 3 igrača odbrane i još 3 u sredini mi ne možemo da napravimo igru o zemlji, da napravimo kretnje za svaku situaciju, onda nema šta da tražimo u fudbalu. Naše shvatanje fudbala je zaostalo, kao da svi očekujemo da se pojavni novi Piksi ili Mihajlović, pa da rešavaju utakmicu potezima - to više ne prolazi, svih 11 moraju da "rade" i razmišljaju o tome šta rade i gde stoje na terenu svih 90 minuta. Naša zadnja linija godinama igra katastrofalno loše kada su zajedno, uključujući i sredinu terena koja gradi napad - često ispadaju ili panično reaguju, a nisu neiskusni igrači - znači da je problem isključivo u našem sistemu igre i nepoverenju (jednih u druge ili u selektora koji postavlja igru).
Fudbal nam je u očajnom stanju, mlađe kategorije nikada lošije, a prvi tim već sada standardno očajan.

MK

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".
-------


Kako vas bre nije sramota da stavljate ove gore navedene i vama sličnima u istu rečenicu sa Novakom? Vi mu niste ni do kolena. Još ispade narod kriv za ove neuspehe?

Gde je Branislav Ivanović? Zašto je odjednom isteran i oduzeta kapitenska traka? Gde je Matić, odjednom mu došlo da ide u penziju, jel? Zašto je Muslin oteran? Kada je poslednji put na čelu saveza bio neko koje bio neko i nešto u svetu fudbala?

Hoće li neko u ovoj državi nekad preuzeti odgovornost i dati ostavku?

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

Čovek objasnio...neobjašnjivo. A, mogao je samo da kaže... kako veze nemamo. Ali, on nema m.da da to kaže. Zato bez blama blati ime velikog Đokovića. I još spominje prvorođenog??? E, živote...

3900

pre 3 godine

Само је требало пребацити младе шампионе света уз два или три искусна играча. И то са све Пауновићем. Имали би квалитетну смену генерација, тим са духом. Али не, јели смо внаго са којекаквим менЂерима којима је лични интерес изнад свега. Е сад једемо та внаго.

Svindal

pre 3 godine

Koja je to ogromna razlika u kvalitetu? Naši mediji o reprzentaciji pišu kao da je ,u najmanju ruku, Brazil.Kakvo mi to imamo rezultate u fudbalu da bi opravdali večitu aroganciju i potcenjivanje protivnika?

europljanin intelektualac

pre 3 godine

Kakva vrhunska analiza sportskog direktora! Da li je moguće da i pored prisustva ovakvih gromada od fudbalskih stručnjaka u Savezu mi i dalje ovako loše prolazimo? Prosto neverovatno!

SubmisivniDominator

pre 3 godine

evo ako se nisi rodio na funkciji daj otkaz. a lako je Murinja ne otpustiti kad znas da nije do njega. ovaj Tumba veze nema i nije znao ni u Partizanu pre 20 god. sve petice su bile pod njim. ne zna i gotovo. kad smo Antica oterali, ostali nemaju cemu da se nadaju. dovedite Jokanovica, Paunovica ili Ivica pa cete videti kako ima podrska jer ti ljudi znaju.

Banja Luka

pre 3 godine

Fudbalski savez Srbije i trenera ne bi trebalo stvaljati u istu recenicu sa Novakom. Novak to ne zasluzuje kad znamo ko sve sjedi u fudbalskom savezu Srbije.

absolutezero

pre 3 godine

Plaćali smo ceh kad smo najurili Antića dok nije došao Muslin. Sad moramo platiti ceh teranja Muslina. Jedan može promeniti sve ako hoće. Ali kako izgleda nema nameru. Važniji mu je Koki od reprezentacije. Objavite mi komentar.

H2H

pre 3 godine

Isturili ovog da ispali poznate floskule, opravdanja, laži. Reci ti nama, šta je bilo sa Muslinom, Ivanovićem, Nastasićem, Matićem, Milovojevićem, sada Kolarovim. Recite, kada će neko od vas preuzeti odgovornost za debakl na SP, za neodlazak na EP, licemeri i neznalice.

coka

pre 3 godine

Igranje svih selekcija u istom sistemu je izmislio Johan Krojf sa fk Barcelonom,što je dalo višestruke prednosti. Evo kako još igra Barsa: Kada igrač ima loptu, svi ostali moraju da budu slobodni da mogu nesmetano da prime loptu. Ili kada protivnik ima loptu, napada ga njemu najbliži fudbaler, a ne zaduženi. Zato Barsa brzo vraća loptu u svoj posed. Itd. itd.

sportdetective

pre 3 godine

Pitamo se gde gresimo? Evo gledam fudbal HRV:POR i odma mi je jasno gde gresimo. Hrvati imaju igraca manje, al ipak igraju fudbal i drze loptu, pokusavaju, napadaju, trka, borba. Ne zadovoljavaju se sa 2:2. Razmisljam koji igrac srbije bi mogo igrati za njih. Mozda nemaju imena na nekim pozicijama ko mi, ali imaju ratnike koji su tu da igraju jedan za drugog. Ljudi moji Mitrovic ne bi u hrvatskoj imo ni jedan nastup za reprezentaciju a kod nas je najbolji strelac. Kakav je ovo tempo, uvek su u sprintu. Onaj ekonom iz hrv reprezentacije je eksplozivniji nego nasa 9ka.

Gavrilo77

pre 3 godine

Ko je bre ovaj? Na cemu si ti decko?savez je Problem!!! Igraci nisu nista krivi...Dobio sam neki info, da ce Toncev da zameni Kokezu.ako se to desi....nikada vise Fudbal necu gkedati!!!

Brca

pre 3 godine

Koga boli za bjekoviće i fss. I kad se terao Muslin zbog kwžmana nije bilo ovih tekstova. Aj više rešite se gamadi i ostavite Srbiju na miru.

Brko

pre 3 godine

"s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije"..pa ovo baš i nije točna konstatacija. Po meni se radi o dvije kvalitetom podjednake reprezentacije sa 2-3 iznadprosječna (ne superklasna) igrača i ostatkom solidnih koji igraju u nekom srednjem europskom razredu, Škoti većinom u Premiershipu i Championshipu, vi raštrkani po Europi. Isto kako se pretjerivalo da su Norvežani nekakva supersila, tako se podjenjuje Škote, koji nisu vrhunski, al su momčad protiv kojih ni najveći ne mogu igrat sa stavom "lako ćemo".

kappa

pre 3 godine

Znaju ljudi gde se greši!
Dokle god bude selektor dozvoljavao da mu se mešaju u izbor igrača na terenu i na klupi, dotle će biti i sramote i katastrofalnih rezultata!!
Svi se mešaju u sastav, svako od njih ima neki procenat a selektor nastrada!!
Možda je i sam selektor uključen u procenat, ali evo rezultata...
Greška je sigurno kod Tumbe bila..pogrešan izbor formacije, izbor startne postave..
Ne igra ime, već koliko je ko spreman i šta ti treba na terenu.
Sramota od igre sa škotima..

C i n i k

pre 3 godine

Ovaj selektor "patriota" je imao 2 g da napravi rezultat a on je osvojio 3 poena i ubedljivo poslednje mesto?
Dakle nije rec o smeni posle 6 meseci ngo o smeni jer nma rezultata posle 2 godine!
Kokeza takodje mora da ode i cela ta ekipa iz FSS!
Nma potrebe da iko brani selektora, rezultati ne postoje, Murinjo ili ko god, nkd nbi bili treneri kad bi 2 god belezili fijasko sa svojim ekipama!
O cemu taj Matijasevic prica?
Nk proba Murinjo sa ekipom da bude poslednji na tabeli...
Neshvatljiv ke poraz od SCO ali to sto prica Matijasevic"iznenadili su nas igrali su visoko" pa to danas svaka ekipa igra pa i Madjarska jer svi igraju "covek na coveka" i kad nalete na nasu ekipu koja nmz loptu iz 16 da izbaci onda je njima extra super, ali zato sluzi valjda trener?
E selektor imao nki trening sa ekipom, da li oni gledaju utakmice?
Ma nma opravdanja iako je jasno da SRB prosto nma igrace za moderan fudbal.
A sve krece jos od petlica jer tamo su treneri sloseri i ljudi koji blage veze nemaju da osete talenat za fudbal.
Oni forsiraju decu koja nemaju fudbalsku tehniku niti znaju sa loptom, mi danas igramo kao nkd Skotska, na silu bez ijednog pasa i na srecu pa sta bude...
Dakle korenite reforme da se preduzmu, od petlica do vrha FSS.
A o ping/pong beton ligi i da ne pisem..

Тренер млађих категорија

pre 3 godine

За оне којима је можда промакло, објаснио је зашто, иако случајно, у делу где наводи какав смо народ, коме чак ни председник не ваља.

Petar

pre 3 godine

Savez sluzi da se organizuje proces. Proces da se prave selekcije. Selektori/treneri da se postavi model igre i pre svega motivisu igraci....koji su sasvim ok. Problem je sto vlast, koja "drzi" Savez, samo vidi kintu..i onda se to prenosi dalje. Menadzeri (daju ovima kintu) prave ekipe kao pijacu. Nacionalni stadion - ista prica: uzmi kintu sada i odmah. Kada fudbal kao perjanica bude patriotski projekat - eto boljih rezultata. Nije bolje ni u drugim sportovima. Samo je manja kinta. Zato se manje i vidi. Samo od politike zavisi da li cemo praviti bolje rezultate. Na zalost. Ne moze model Kokeze ili slicnog da vodi tako ozbiljnu pricu..vreme je menadzmeta/obrazovanja/znanja/planiranja/merenja rezultata. A pre svega vreme je da vlast bude pametna i kaze - evo narode igara. Bice onda i para (i za vlastodrzce)..problem je sto se ta vlast rukovodi licnim interesom (kintom)..a i nisu sigurni da ce biti vlastodrzci za neki sledeci ciklus. Zato je ovaj opsti blam koji nije nas, narodni. A mozda i jeste. Siroka tema..a fudbal nam, s tim u vezi - sve losiji, bez sanse da se preobrati (kakve igrace realno imamo)

dusanculi

pre 3 godine

Kakva gomila besmislenih rečenica i floskula (posebno najiritirajuća, moramo se pogledati u oči) koja smo već mnogo puta čuli, al opravdanje da nam ne valja Djoković, pa hajde, nekad se i to zna desiti. Pa kad je već tako, možeš li nesrećo zamisliti koliko nam tek vi ne valjate a stalno slušamo opravdanja a odgovornosti nigdje. Pa šta čekate više? Paljba!

Dusanovo carstvo!

pre 3 godine

"Posle svakog lošeg rezultata mi smenjujemo selektora. Nama ne valja ni predsednik države, 'pljuje' se i Novak Đoković kada gubi, a on je ogledalo Srbije. Nama ni Đoković ne valja".


ALO BRE ZEMLJACE!!

ODAKLE LUDOST DA POREDIS DJOKOVICA I FUDBALERE?

"KAZES DJOKOVIC KAD GUBI"? MOZE JEDNOM DA IZGUBI ALI VI GUBITE SVAKU UTAKMICU.

cukce

pre 3 godine

"Da je neko posle Svetskog prvenstva u Rusiji ponudio "Orlovima", ili još bolje debakla u Lavovu od Ukrajine, da će protiv Škotske u Beogradu igrati za plasman na EURO, verovatno bi svi igrači, rukovodstvo i nacija mislili da je šala."

Pa jedino ako su toliko glupi pa da nisu znali da se do EURA može doći i kroz ligu nacija!

mali uplakani

pre 3 godine

Ako je ispao Kolarov, zasto od pocetka nije igrao.Spajic ili Pavlovic na mestu na kome igraju, a bili su tu, nego povlaciti Gudelja iz "veze" na štopera ?
Time se sve urušilo.
Verovatno sam glup i ne razumem ali niko od ljudi iz reprezentacije nije dao odgovor na ovo, vrlo jednostavno pitanje.
Zasto Gudelj veznjak, a ne jedan od dva stopera ?

Mikii

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

Aman ljudi, kakvoj razlici u kvalitetu pricate? Pa, mi smo stvarno za posmatranje.

Jel moguće?

pre 3 godine

Na penal ruletu su "Orlovi" pali, pa se postavlja pitanje kako je to moguće, s obzirom na ogromnu razliku u kvalitetu dve selekcije?

'Ogromnu razliku u kvalitetu'

Škoti imaju igrače u Liverpoolu, Unitedu, Shefildu, Aston Villi, Southamptonu....sve solidni premierligaški igrači, možda ne umiru u lipoti al su čvrsti, pouzdani, jaki i šta je najvažnije, bolji su kao ekipa.
Igrači Srbije igraju di točno pa da bi se govorilo o 'ogromnom razliku u kvalitetu'?
Ljudi spustite se malo na zemlju, to je zdrav početak.

Nebojsa

pre 3 godine

"Uz to su imali i faktor sreće, drugi put su prošli na penale..."

ili smo mi imali srece, da nas nisu demontirali prvo poluvreme,
nasi se razbezali od njih,da ne kazem urali,
nikad videno od bilo koje reprezentacije na svetu.
Da smo bar penaldzije, al nismo ni to.

Munja

pre 3 godine

Pazi sad - "nemamo sistem"
Naprotiv! Sistem je napravljen odavno a FSS ga samo iz godine u godinu usavrsava. Zasnovan je na muljanju, ugradjivanju, sicarenju, forsiranju. Ako je za 20 godina proslo kroz A tim par stotina fudbalera, to znaci da se isti koristi kao svojevrsni izlog za fudbalere kojima agenti i menadzeri pokusavaju za proviziju da nadju angazman u inostranstvu. Jednostavno, svima njima je za rezime neophodno nekoliko nastupa za reprezentaciju kako bi mogli da dobiju radnu dozvolu van Srbije. Prema tome, igraju oni koji su spremni da plate za tu privilegiju ili to urade njihovi agenti/menadzeri. A razlog zasto menjamo selektore kao na traci je taj sto su potrebni nestrucni i neiskusni poslusnici kojima ce neko odozgo da sastavlja spisak igraca jer je to mnogo krupnija prica od taktike na terenu. TO JE RAZRADJEN SISTEM REKETIRANJA IGRACA.
Naravno, strucni treneri koji su stekli neki renome svojim radom nisu voljni tek tako da svoje ime ukaljaju neuspehom zbog udovoljavanja necijih kombinacija, pa izbegavaju angazman. Iz istog razloga nasi ozbiljniji reprezentativci se odlucuju za prevremenu reprezentativnu penziju. [Jos ne mogu da prezalim Subotica, a na pomisao Ramba se odmah iznerviram].
Resenje ce samo da se pojavi ako/kada Srbija udje u EU, a fudbalerima ne bude vise potrebna radna dozvola nego samo prijava boravka u drugim clanicama EU. Kada prihod od reketiranja fudbalera nestane, onda ce FSS da finansijski zavisi od uspeha A tima. Do tada - C divizija.

Luka

pre 3 godine

@Ljudi, pa mi nemamo poraz na Evropskom prvenstvu vec pune 2 decenije... to mora da je neki rekord sigurno

I tak poraz je bio rekordan ;-

bulldog

pre 3 godine

Ma kakva analiza, svi znamo šta treba da se uradi. Treba odvojiti funciju predsednika FSS od politike, postaviti nekog ko ima veze s fudbalom. Problemi uvek počinju odozgo, sve mora da radi kao sat, da bi imao uspeha. Ta funcija je i dalje politička i dok god bude tako, bićemo jadni u fudbalu. Ne može ceo savez i država sa se skoncentrišu oko uspeha jednog kluba i da očekujemo da sve bude sjajno. Kad bi barem taj klub dao 10 reprezentativca, onda bi to imalo smisla, ovako...