Novak: Uradio sam šta sam hteo

Novak Đoković doživeo je debakl u četvrtfinalu turnira u Beču, potpuno neobjašnjivo lošom igrom protiv Lorenca Sonege.

SS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ni jedan veliki sportista nije samo svoj čovek. Mnogi polažu pravo na njega i on mora da bude svestan toga. U protivnom pravi greške koje se teško ispravljaju.
    (Borax, 31. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  2. Žao mi je kad Nole izgubi,ali još više mi je žao ljudi koji ne daju drugome da se ponaša onako kako se stvarno i oseća. Ali takav je naš Nole. On je iskren, sasuo nam je istinu u lice da mu se nije igralo i nemojte biti užasnuti i da kukumavčite nad njegovim postupcima jer znam da ja ne bi mogao da izdržim ni deo onoga kroz šta je on prošao.Pa ko sam ja da mu sudim? Znam da vi možete,jer tako vam je lakše...
    (Dušan, 31. oktobar 2020 15:25)

    # Link komentara

  3. Ovoga kao da je Ivanisevic poceo savjetovati i sta da kaze poslije meca :)
    Ja da organiziram turnir, poslije ovoga ga ne bih nikada ni zvao. On u biti kaze ja pravim lovu i jurim rekorde, a vas tko j. I to je postao problem sporta, ali i medija i drustva uopce. Pojavljuju se preplaceni sportasi koji se postavljaju iznad sporta i navijaca, a uz pomoc medija se od njih stvaraju bezgresni, sveznajuci idoli cije se misljenje trazi i uvazava i koji nam drze propovjedi o zivotu, cjepivu, ishrani, sexu, politici, religiji, odlasku u svemir...I onda se cudimo kako to "kralj Nole", "Car Nole" moze dati izjavu na razini razmazenog tinejdzera kada izgubi partiju od prijatelja iz razreda. Pa vjerojatno zato sto se intelektualno nije maknuo od te razine kao i mnogi drugi. Ovdje nije stvar je li njega briga sto ga navijaci vole ili ne, ovdje je stvar sto on bukvalno pljuje po onima koji su mu dali platformu i omogucili da zivi fantasticno dobro od bezbrizne igre kao sto je lupanje lopte preko mreze te pljuje po onima koji to financiraju. Dakle organizatorima i navijacima. I zato mi se sport sve vise gadi i ne finaciram ga ni jednim centom. Mozda sam i malo ljubomoran jer poslije 18 godina obrazovanja zaradim godisnje kao neki prosjecni fudbaler za tjedan dana ili tenisac poslije ispadanja u prvom kolu nekog turnira. I onda mi jos mediji nabijaju na nos njihovo pametovanje. Mislim da se svi trebamo malo trgnuti i preispitati nase akcije i prioritete
    (Srecko, 31. oktobar 2020 12:58)

    # Link komentara

  4. Znači, ljudi, Beč! Na turnir došao iz čiste kalkulacije, zbog ovakve čudne godine kakva je bila, inače ne bi došao za tri života. Uzeo bodove po kije je došao, završio radni dan u kancelariji i otišao kući kod žene i dece. I ostaje prvi na kraju godine!
    (Bane, 31. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  5. Bezobrazan odnos prema navijacima i svima ostalima koji ulazu snagu i novac u tenis.
    Zamisli, odes na koncert za skupe pare a oni stimaju instrumente od pocetka do kraja bez i jedne pesme.
    (Toni, 31. oktobar 2020 09:41)

    # Link komentara

  6. Kalkulant.
     (Smuleco, 31. oktobar 2020 09:37)

    # Link komentara

  7. Poruka za hejtere, vi koji ga mrzite, verovatno ste pukli na kladionici što mi je i drago a ako niste, znate onu priču o babi i dedi i magarcu...svetu se ne može udovoljiti. Stoga on je jedan ponosan Srbin, gord, ali ne treba mu zameriti jer ga napadaju od početka karijere samo zato što nije uzeo britanski pasoš.razmislite o tome čiju stranu držite. Vi što ne volite ništa srpsko,stidite se i da... otvorena vam je kapija...
    (Lole, 31. oktobar 2020 07:02)

    # Link komentara

  8. Ovo za mitropolita nema veze sa istinom, steta je da i to Djokovic sada koristi, kao izgovor za svoje ponasanje na terenu. Sto se tice London à, on ce tamo biti eliminisan u prvom krugu, ili drugim. Apsolutno ga ne zanima tenis trenutno. Po meni, njegova karijera je zavrsena. A posto je ipak uzor, i idol, mnogim ljudima sirom sveta, red bi bio da ostane nivou, sto se tice ponasanja i drzanja.
    (Just Do Nothing, 31. oktobar 2020 05:49)

    # Link komentara

  9. (bradina, 30. oktobar 2020 22:39)

    BRAVO !

    SVE JE BAŠ TAKO.

    I mnogo je tužno koliko srpski narod nema nigde zaštitu, ni u Srbiji ni na srpskim sajtovima.

    Strašno je i tužno, takođe, kako ni srpski sportisti nemaju zaštitu nigde lia ni u Srbiji pa ni na srpskim sajtovima.

    Svako dobro.
    (nikol dz femija, 30. oktobar 2020 23:45)

    # Link komentara

  10. Recite iskreno, a ko je to poštovao Novaka? Prepušten sebi na početku karijere i nije promenio državljanstvo, omalovažavan od mnogih ljudi što stranaca što Srba i pored svega što je uradio u sportu i van njega, njegov privatan život mnogi omalovažavaju, ponižavan od medija širom sveta a da ničim to nije zaslužio..koga onda on da poštuje?? Dugo je i izdržao da batali bre sve, i gleda samo sebe i svoju porodicu.
    (Mee, 30. oktobar 2020 23:28)

    # Link komentara

  11. Zamislite kako se osecaju gledaoci, organizatori, kad cuju nesto ovako. Posle se pitamo zasto ne vole Novaka, a vole Federera i Nadala.
    (Marko USA, 30. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  12. Smesni komentari fanova Rafe i Rodzera.Ubise se o postenju i moralisanju
    a jasan im je cilj unisti Novaka jer u frustriranom zivotu koji vode to im je jedina opcija.Ta igra ima rupa,jer odise mrznjom,zaviscu/
    Kad ne opravdavate "ponasanje" NDj zasto ne razmislite zbog cega se Nadal odjednom pojavljuje u Parizu? Zsto su zamrznuti bodovi od ATP,dok je Federer povredjen!
    Novaku se nije igralo,ostvario je cilj nije krio, osigurao bodove za prestanak ikakvih kalkulacija.Ali zasto se RN odlucio na Pariz ako nije hteo da "pomogne sebi ili Federeru" ostace tajna?Mozda je najbliza ona "teorija zavere" protiv naseg sampiona sa ciljem slomiti ga prvo zamrzavanjem bodova i nedelja,(sacuvati Federera)zatim Nadala,jer u tom delu sezone nisu imali dosta osvojenih bodova dok Novak jeste.Usput obecali ATP da nece podrzati novu asocijaciju Djokovica i Pospisila.Scenario tece dalje RG se igra posle US Opena,na koji dolazi odmorni Nadal i srecom zreba takav "razvaljuje" vec frustriranog i mentalnog umornog Djokovica u finalu.Pre toga Novak uspeva da osvoji Rim iako uzdrman diskvalifikacijom na US Openu poznatu po tumacenju ATP pravila "ubistvo u pokusaju namerno ili ne aut sudiju" vazi.Objavljivanjem ATP lista, sa faktorima koji odlucuju u trci za GOAT,pre preostalih turnira ATP salje poruku,trka nije gotova imamo Nadala.Bas svasta, a dokaz koliko ljudska zloba moze otici daleko.
    Verujem da Novak nece izgubiti ovu sahovsku bitku sam protiv svih i ocekujem "povratak kralja" u Londonu!
    (bradina, 30. oktobar 2020 22:39)

    # Link komentara

  13. I sada pristalice Djokovica, ne ljutite se i ne pitajte se,
    zasto mnogi vise vole Nadala i Federera. Verujem, da
    oni ovako nesto nikada ne bi ucinili. Pa cak i da izgube,
    ali ovakva izjava se prema svojim navijacima ne daje.
    Ipak, mislio sam, da si sa 33 godine zreo, ali ovaj put ispao
    si balavac. Uzalud ti svi rekordi koje imas i koje juris.
    Covek sa interesom i strepnjom ceka tvoj mec i uspeh na
    jednom turniru, bez obzira sta si „uradio i hteo“, a kad ono
    za nesto vise od casa izgubis od jednog LL igraca i to
    katastrofalno. Na tvom mestu, izvinio bi se tvojim navijacima,
    a i drugima koji su rancunali da ces osvojiti ovaj turnir.
    (Bivsi, 30. oktobar 2020 22:25)

    # Link komentara

  14. Na vrlo ružan način se zahvalio gradu koji mu je obezbedio prvo mesto na kraju godine. Ovakva reakcija svakako ne ide uz epeitet najboljeg igrača svih vremena.
    (dovlajoe, 30. oktobar 2020 21:36)

    Pa nije je napravio Federer, nego veciti treci. Gde je problem?
     (Mikii, 30. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  15. Sva sreća pa Nole misli svojom glavom i ne daje žutu banku za mišljenja hejtera jer da nije tako ne bi bio najtrofejniji srpski sportista svih vremena i trenutno drugi najbolji teniser svih vremena.
    (ultimate tennis statistics, 30. oktobar 2020 22:21)

    # Link komentara

  16. Drugo nisam ni ocekivali za komentare koji mogu da budu tako bezosecajni I prepotentni....kada je rec o Novaku kada gubi tu su preko 200 komentara koji su protiv Novaka a pet komentara koji su pozitivni....od tih 200 komentara 190 su napisani kao kada se pise pismo od dve ipo strane I obrazlaganje o Novaku ja mislim od kada je poceo da igra tenis pa do kulina bana....cist idiotizam....vi volite da Novaka komentarisete do iznemiglosti kada izgubi, ali zato kada pobedjuje vinete ga u nebesa 🤨🤔....
    (Lavica, 30. oktobar 2020 22:18)

    # Link komentara

  17. Nole ljudino idemo dalje. Podrška za najboljeg srbina spirtistu i ljudsku gromadu.
     (zed, 30. oktobar 2020 21:53)

    # Link komentara

  18. Novak ne treba više da dokazuje ništa sem da se usmeri samo i samo na rezultate koji menjaju istoriju. Da je dobio ikad nazad pažnju koju zaslužuje, ok, ali pošto svi znamo kako se gamad odnosi prema njemu, samo nek ih kolje. Jednog dana za 20 ili 30 ili više godina kad najavi krelci zatihnu postojaće samo jedan igrač kroz cifre uz istorije. Drugi je najveći i prvi gubitnik a o trećem će pričati na akademijama baleta ako i on ne znate da koronom. :D
     (466453, 30. oktobar 2020 21:52)

    # Link komentara

  19. E sad sto se nama njegovim fanovima ne svidja kad ovako igra,jer nas je navikao samo na pobede, druga slazem se nije trebao bas ovako da igra.Danas su igubili Medvedev i Tim i niko se ne pita zasto?Istina je jedna cuvaju se za London,nikom od njih nije vazan Bec,nek se drugi malo ovajde lovom,valja se.
    (bmiles, 30. oktobar 2020 20:58)

    Covece, da li je tebi jasno sta si napisao?! Tvoji intelektualni deficiti izgleda da su jos veci od Noletovih psihickih.
    Cuj, svi izgubili jer ih boli ona stvar za Bec i cuvaju se za London. Pa London se ne igra od ponedeljka. Ima jos par nedelja do zavrsnog turnira. Niko se ne bi umorio kad bi igrao Bec sve do nedelje.
    Nije problem sto nas je navikao na pobede, pa je sada od jednom izgubio. Problem je u tome kako je izgubio, a on manje-vise redovno tako gubi. Kad Federer i Nadal gube, to je zato sto je protivnik jednostavno bio bolji. Oni pruze svoj maksimum, ali protivnik ima svoj dan, oni izgube i zivot tece dalje. Oni nikada nisu imali nijedan poraz da smo se pitali: "Pa, sta mu je bilo?!" Nole je takvih imao tonu. Cak i kad ih je Nole tukao (AO '16 protiv Federera, AO '19 protiv Nadala ili ono finale u Dohi protiv Nadala), oni nisu bili losi. Igrali su to sto znaju, ali je Nole jednostavno bio MNOGO bolji.
    Sto se tice Thiem-a i Medvedeva, izgubili su od igraca od kojih moze da se gubi i izgubili su na normalan i dostojanstven nacin.
    Nisu ponizeni od nekih anonimusa.
    (Zvonko Vujin, 30. oktobar 2020 21:51)

    # Link komentara

  20. E sad sto se nama njegovim fanovima ne svidja kad ovako igra,jer nas je navikao samo na pobede, druga slazem se nije trebao bas ovako da igra.Danas su igubili Medvedev i Tim i niko se ne pita zasto?Istina je jedna cuvaju se za London,nikom od njih nije vazan Bec,nek se drugi malo ovajde lovom,valja se.
    (bmiles, 30. oktobar 2020 20:58)

    Covece, da li je tebi jasno sta si napisao?! Tvoji intelektualni deficiti izgleda da su jos veci od Noletovih psihickih.
    Cuj, svi izgubili jer ih boli ona stvar za Bec i cuvaju se za London. Pa London se ne igra od ponedeljka. Ima jos par nedelja do zavrsnog turnira. Niko se ne bi umorio kad bi igrao Bec sve do nedelje.
    Nije problem sto nas je navikao na pobede, pa je sada od jednom izgubio. Problem je u tome kako je izgubio, a on manje-vise redovno tako gubi. Kad Federer i Nadal gube, to je zato sto je protivnik jednostavno bio bolji. Oni pruze svoj maksimum, ali protivnik ima svoj dan, oni izgube i zivot tece dalje. Oni nikada nisu imali nijedan poraz da smo se pitali: "Pa, sta mu je bilo?!" Nole je takvih imao tonu. Cak i kad ih je Nole tukao (AO '16 protiv Federera, AO '19 protiv Nadala ili ono finale u Dohi protiv Nadala), oni nisu bili losi. Igrali su to sto znaju, ali je Nole jednostavno bio MNOGO bolji.
    Sto se tice Thiem-a i Medvedeva, izgubili su od igraca od kojih moze da se gubi i izgubili su na normalan i dostojanstven nacin.
    Nisu ponizeni od nekih anonimusa.
    (Zvonko Vujin, 30. oktobar 2020 21:51)

    # Link komentara

  21. covek rekao bez uvijanja i to je to. juce sam popio 300 minusa sto sam napisao da mu je nakon pobede u drugom kolu beca ovaj turnir postao nebitan. dosao je samo zbog prvog mesta i to nije bila tajna ni jednog momenta. ko je hteo da ga gleda imao je priliku u prva dva kola.
    i nije rekao da je namerno izgubio danas. covek se istrosio psihicki skroz i to je to. ne mozes sebe uvek da nateras na nesto, makar i zeleo. cudo je sto je posle onakvog US opena imao snagu da ne stavi tacku na karijeru, a ne sad sto je malodusno ovde odigrao, posle svega.
    idemo nole. zna se cilj, sve mu je podredjeno i to nije nista ruzno! pa sta je radio rafa koji je celu godinu preskocio kako bi se spremio za RG. da ne pricamo o federeru koji celu karijeru taktizira sa turnirima.
    (vrg, 30. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  22. Na vrlo ružan način se zahvalio gradu koji mu je obezbedio prvo mesto na kraju godine. Ovakva reakcija svakako ne ide uz epeitet najboljeg igrača svih vremena.
    (dovlajoe, 30. oktobar 2020 21:36)

    # Link komentara

  23. Ovaj čovjek mi je sve manje i manje zanimljiv!
     (Arch Enemy, 30. oktobar 2020 21:25)

    # Link komentara

  24. Puna podrska za naseg sampiona! Siguran sam da zna sta radi. Poruka komentatorima koji su uvek univerzalno strucni: nadjite neke konstruktivnije nacine da ispunite svoje slobodno vreme, nesto u cemu ste ne bolji, nego dobri.
    (ninepi, 30. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  25. Ti ljudi su platili da gledaju tenis, a ne njegove idiotizme
    maunt5
     (maunt5, 30. oktobar 2020 21:16)

    # Link komentara

  26. Kad sam pisao da ga ne podnosim, jer sam poreklom iz Banata a odrastao sam na Dorćolu, gde i sada živim, to je zbog njegovog džudžovanskog ponašanja i face. Imao sam kolege sa faksa iz Sombora i Novog Sada, išao sam u goste kod njih, ostajao i po dve nedelje, kakva su tamo gospoda? Ovaj deluje, kad ukrsti pogled i iskolači oči, kao da je hipnotisan, ne bih voleo da ga sretnem ni na pustom ostrvu. Ovo sa mitropolitom Amfilohijem, Viškom i medijima organizovao je njegov otac, nije tajna da drže desetine botova, Srkiju ništa neljudsko nije strano. Takvi su, nisu odavde.
    (Nikada nije bio Beograđanin, nego sirovi provinc iz kamena krševita, 30. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  27. Da DJokovic vise ne osvoji ni jedan turnir, sigurno ce biti medju najboljom trojcim tenisera svih vremena i to verovatno veoma dugo. A lepe sanse ima i da bude na samom celu. Covek ima porodicu dvoje dece, ocigledno je da ih je sve finansiski obezbedio i njrgov zivot je potpuno ispunjen.

    Sa tako bogatom teniskom karijerom, po nekad je tesko pronaci motiv i to se ovog puta ocigledno desilo. Obezbedio je prvo mesto do kraja godine, sto mu je bilo bitno, a ovaj mec mu je bio potpuno nebitan da bi se previse cimao oko njega. Sto se tice toga da Federer i Nadal vise postuju navijace, pa oni se nisu ni pojavili na velikim turnirima gde nisu morali da brane poene zbog novih pravila. Normalno da je tri najveca igraca u istoriji karkulisu. Pogotivo u cetvrtoj deceniji zivota. A ovaj poraz ce se vrlo brzo zaboraviti, verujem vec posle Australijan Opena.
    (Kuki, 30. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  28. Nole obara rekorde gde god stigne.
    Sa obzirom da je GOAT propustenih prilika ne bi me cudilo da je doziveo ovakav debakl vec protiv Corica.
    Umesto da skuplja energiju u Bosni (U cemu je bio problem? Nije bio dovoljno dugo da bi skupio dovoljno energije?!), trebalo bi da zakaze termin kod psihijatra.
    Nole je bipolaran. Odatle ta njegova bizarna izdanja da ponekad leti po terenu i sve ulazi, a vec sledeceg dana mu se ne da nista i jedva ceka izadje sa terena. Nije prvi put da smo ovako nesto videli. Setite se zavrsnog turnira 2016. kad je unistio Nisikorija u polufinalu, da bi onda pop**** protiv Mareja u finalu bez ikakve sanse i izgubio prvo mesto (GOAT propustenih prilika). Ista situacija pre dve godine na zavrsnom: tuce sve redom, da bi opet doziveo debakl u finalu - ovaj put protiv Zvereva. Slicna situacija i prosle godine na zavrsnom turniru protiv Federera. Takvih meceva je bilo previse u njegovoj karijeri.
    Gde su tek krompiri? Dobio ga od Federera pre 7-8 godina u Sinsinatiju, dobio dva od Nadala (Rim prosle i RG ove godine). GOAT-u se to ne desava.
    Od titule GOAT-a mozemo da se oprostimo. Svaki novi Masters, a kamoli GS, je novi lepi dodatak jednoj bogatoj karijeri (sa obzirom na njegove silne nedostatke), ali Nadala on nece stici.
    Sto se mene licno tice, ove godine vise ne palim televizor zbog tenisa. Dovoljno mi je bilo nerviranja od US Open-a (ponasanje, drop-sotovi, krompiri).
    Nadam se najboljem u Australiji.
    Pozdrav realisticnim navijacima.
    (Lennox Lewis, 30. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  29. Navijam za tebe, Al nije sportski.
    (Nidžo Bosanac iz Zagreba, 30. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  30. Samo napred care, cepaj ,sve je OK!
    (Dragan, 30. oktobar 2020 21:02)

    # Link komentara

  31. Nisam gledao meč! Ovaj Novakov pogled u izveštaju kao i pogled koji je imao u finalu RG podseća me na njegov izraz lica iz nedavne prošlosti: neprisutnost u meču psihička, neka vrsta neobjašnjive ravnodušnosti.... Njegovo pravo na to, njegov problem ako je problem...
    (komnen barjaktar, 30. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  32. E moj Nole, sad te ni Srbi nevole😠
    (Bole, 30. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  33. Uvek navijam za njega, ali je ova izjava bas nesportska. Nije fer prema navijačima, publici i organizatorima koji su se potrudili da u jeku pandemije organizuju turnir. Razumem kalkulacije, ali ako si već osigurao prvo mesto onda pokaži igru broja jedan. Jadno!
    (City Girl, 30. oktobar 2020 20:59)

    # Link komentara

  34. Ha ha ha ha ha
    (Milos, 30. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  35. Znam mnogi su ogorceni vidi se po komentarima,ali ne da ga branim, ima smisla u ovom sto je izjavio,ali Novak nikad ne zeli da javno govori sta je u stvari bilo danas a i na finalu RG.Pre nedelju dana sam se cudio zasto je odlucio da dodje u Bec.Prvo zato sto je Rafa prijavio Pariz(veoma iskusno jer je saznao da Novak nece doci) i normalno da je Novak pomislio da mu je prvo mesto do kraja godine ugrozeno sto Rafa igra Pariz.Brzo je izracunao i dosao u Bec da uzme planiranih 90 poena i zadrzi mesto br.1. do kraja godine i osujeti pritisak za zavrsni turnir u Londonu.Pored toga niko se nije zapitao,zasto dolazi kad ocigledno nije spreman. a videlo se to u mecu sa Krajinovicem jos vise sa Coricem,jer je dosao posle odmora,posecujuci Bosanske piramide,setajuci kera i igrajuci se sa decom u Beogradu.Ako me secanje ne vara pre nekoliko meseci a i onomad na konferenciji za novinare,jasno je porucio,plan mi je biti prvi na kraju godine,zavrsni turnir u Londonu,sve u cilju da osvojim sto vise poena,kako bi lakse obario rekord po nedeljama na prvom mest.Za GOAT trku, odgovarajuci novinarima, rekao je prepustam drugima tu odluku.Fokusiran sam korak po korak da ostvarim zacrtano.E sad sto se nama njegovim fanovima ne svidja kad ovako igra,jer nas je navikao samo na pobede, druga slazem se nije trebao bas ovako da igra.Danas su igubili Medvedev i Tim i niko se ne pita zasto?Istina je jedna cuvaju se za London,nikom od njih nije vazan Bec,nek se drugi malo ovajde lovom,valja se.
    (bmiles, 30. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  36. Ovaj duel nisam ni gledao več sam rekao,da če sledeču utakmicu pustiti čim obezbedi prvo mesto i to je najvažnije a ne trošenje tela posebno zbog obnove ovrede lakta a niko nezna ništa o tome jer Nole neželi,da se pravda.Pametan potez.
    (slaviša šmigič, 30. oktobar 2020 20:57)

    # Link komentara

  37. Biće sve više matematike u nastavku Novakove karijere ! Makijavelistički gledano : " Cilj opravdava sredstvo" !
     (Boris Banović, 30. oktobar 2020 20:56)

    # Link komentara

  38. Presesce mu ovo tankovanje. Bacenih 410 bodova, kao da je to nista. Na zavrsnom Mastersu nece ni grupnu fazu da prodje.
     (Anksiozan_'91., 30. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  39. Novak uradio pametno i izgubio ionako ima probleme sa laktom inače iz Himalaja se videlo,da je ovo namerno aliuradio i netreba mu zamerati uostalom mora razmišljati a ne jurcati u trenutku kad je obezbedio 1.mesto po ovakvim turnirima gde se trošiš bolje,da udje spreman i odmoran na mastrese i grand slam ovo nema veze odradio tačno kolko treba.
    (slaviša šmigič, 30. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  40. Sramotno ponašanje, nepoštovanje protivnika, publike, organizatora, sponzora i same igre.
     (Shigman, 30. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  41. Nije bilo drugog rešenja osim da izgubi. U nedelju je sahrana!
     (pogled, 30. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  42. Колика је била квота? Само питам...
    (Dragi Ivić, 30. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  43. citizen,
    БРАВО ЗА КОМЕНТАР, БРАВО!!!
     (Драгивоје, 30. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  44. Hahaha skupili se mravići da pljuju. Kao da se jedan lav potrese kad ga 10 mravića ogovara u svom mravinjaku. Svaka čast na RACIONALNOM pristupu - nema potrebe da se umara više nego što mora. Odsad pa nadalje mu turniri kategorije 500 nisu ni potrebni, osim u slučaju da juri bodove, kao sad. Samo mastersi, GS i završni i toliko. Nema šta da dokazuje bilo kome. Uostalom, zar STVARNO mislite da organizatori nisu mogli da pretpostave da će ovo da se desi? Štaviše, prilično sam siguran da im je i Novak rekao "slušajte, ja dolazim ovde po dve pobede i posle palim da odmaram". Čak i tako im je njegovo prisustvo neizmerno značilo.
    (Runzo Objektivni, 30. oktobar 2020 20:48)

    # Link komentara

  45. To si mogao i pre meča da objaviš, da ljudi ne bacaju pare na karte, niti da pored TV-a gube vreme očekujući najbolji tenis. A ako si već igrao, priznaj protivniku da je bio mnooogo bolji od tebe i zasluženo pobedio, odrasti!
    (Vasilije, 30. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  46. Ljakse.
     (gisTro, 30. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  47. Bruka ! Ovo je isto kao i da je namestio meč.
    (Jovan, 30. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  48. Dakle, došao je da "otalja" ovaj turnir... OK, njegovo pravo, ali posle ide jaukanje kako ga ne vole i kako ga mrze...
    Pa, rođače, sam im daješ municiju.
    Imam utisak da je sve ispod 20 mesta na listi počeo da gleda sa vidine i da je jako uvređen što uopšte mora da igra sa njima... Pa, ne može stalno da se igra sa Federerom i Nadalom...
    (John, 30. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  49. Djokovica ovaj turnir i ne zanima.... Dosao da osigura prvo mesto,u tome uspeo i cao Beč
     (zoran, 30. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  50. Невероватно кол'ко ништарија покушава да омаловажи НАЈБОЉЕГ ИГРАЧА СВИХ ВРЕМЕНА и то одмах после ОБАРАЊА ЈОШ ЈЕДНОГ РЕКОРДА...
    П. Е. Т. А.
    К. О. Л. О. Н. А.
    пљује ал само мож' под прозор
    НОЛЕ, СРЕЋНО, ШТА ГОД РАДИО И ГДЕ ГОД БИО!!!
     (Драгивоје, 30. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  51. kad je umrla gencicka,osvojio je vimbldon, kad mu je deda umro, opet je nesto osvojio. e sad kad je umro amfilohije on nije mogao da igra i izgubio je namerno jer mora na sahranu!!! pa valjda su mu ovi ljudi bili bitniji od amfilohija pobogu!!!
    (ceca, 30. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  52. Slava našem patrijarhu. Noletu podrška iz Republike Srpske!
    (Rale, 30. oktobar 2020 20:24) 

    Rale, nije umro patrijarh
    (Ineos, 30. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  53. Ok, tebra, svima je jasno sta si uradio i zasto ali mnogo je jadno da to u sustini i priznajes?! Bas nesportski potez, iskreno...
    (Sabre, 30. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  54. Ocigledno je psiholoski preteska godina za sve,tako da je razumljivo sto svi jedva cekaju kraj.
    (Dusan, 30. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  55. Posle Australian open-a gubi prvo mesto i tone sve dublje. Ni jedan rekord nece da drzi. A u Parizu se vec Nadal izjednacuje po broju osvojenih Masters titula i sledece godine odlazi na broj 40 nakon sezone na sljaci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RafaNadal, 30. oktobar) Bajke su na drugom spratu.
    (Radoslav, 30. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  56. Sve sto mogu reci je....Novace sram te bilo
    (Marko, 30. oktobar 2020 20:43)

    # Link komentara

  57. to, Novače.... tako treba... samo šibaj
     (verovali ili ne, 30. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  58. Нормална реакција правог шампиона пљуваног, ниподаштаваног и игнорисаног од свакојаке ништарије. Дошао је да овери прво место и то је урадио. Неће да замара мишиће већ их спрема да сатре општеобожаване примадоне (пре свега ону швајцарску). Зар нисте приметили да је окренуо ћурак наопако од оне срамне дисквалификације у Њујорку? Сметало вам је што жели да га сви воле а сада вам смета што га баш брига? Потпуно сте неважни, величине опстају без обзира на вас.
    (c i t i z e n, 30. oktobar 2020 20:41)

    # Link komentara

  59. Nije Novak što je bio.
    Teško podnosi poraze pa daje pomalo smešna objašnjenja.
    Ako bude imao ovakav stav i u buduće neće još dugo biti br.1.
    Takve stvari nikada niste mogli da čujete od Federera i Nadala.
    (Alex, 30. oktobar 2020 20:41)

    # Link komentara

  60. Koliko ga postuju, i sta mu rade kroz karijeru ni ne zasluzuju bolji odnos... Bravo Novace samo gazi, kao i oni tebe
    (Jelena, 30. oktobar 2020 20:39)

    # Link komentara

  61. Da nije na onoj piramidi mu Samir okrenuo plus i uzemljenje?
    (Aleksa Pufta, 30. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  62. @Bahato i nevaspitano, seljački potcenjivački, to je on, 30. oktobar 2020 20:24
    На основу твог nick-a заправо си говорио о себи.
    Гуглај мало, како је Федере променио своје понашање због укора спонзора, погледај снимке с почетка каријере и понашање, реакције. Сам је рекао да је морао да то коригује. То што видиш није он већ продукт мултинационалног капитала, не говорим о игри и резултатима.
    Новак је свакако несавршен, и такав треба да буде јер је човек, зато га и подржавам између осталог, чак и када се не слажем с његовом поступцима или сл.
    Поздрав
     (shofer, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  63. Ma ne, sad ce kao lud da igra ove manje turnire, dok ostali kalkulisu. Nije Novak vise u tim godinama, kao sto je bio, recimo, 2011. kada je osvajao sve turnire zaredom. Mora da se kalkulise i tempira forma za GS-ove.
    (g4, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  64. Novak je delovao bolesno , kao uveli cvet , i bez obzira na to ovakvu izjavu nije ni pod razno smeo da da.
    Ja licno sam hteo sebe da postedim nerviranja pa sam prestao da gledam posle prvod seta.
    (dst1956, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  65. Sud u Lozani da uzme ovu izjavu kao dokaz u postupku suspenzije...
     (Bro, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  66. @(RafaNadal, 30. oktobar 2020 20:22)

    Samo ide jedan mali problemčić u tvojoj računici. Poeni su zamrznuti do marta, tako da više sreće sledeći put. :)
    (Ridah, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  67. Kao isto veliki noletov navijac ovo je vrlo zabrinjavajuca i krajnje sramotna izjava nikad ga nisam video da se zadovoljava sa 2 pobede
    (Djuka, 30. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  68. Ovo zaslužuje osudu ne samo sportske javnosti, već i cele nacije.
    (vule, 30. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  69. Nole je najzad postao pravi srbin, bice obozavan u dva tri sela , bice car,kralj, srbenda i nista vise.
    (Slobodan pad, 30. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  70. Zadrti ,Djokovic’ ( Amfilohije ). Koji izgovor, zato ga ne vole.
    (Milan, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  71. Samo naprijed Novače, nemaš se ti razloga nekom pravdati.
    P. S. i bilo je jasno da je odradio posao i da želi ispasti.
     (gloria, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  72. E, zbog ovakvih "predstava" već dugo ne gledam uživo njegove mečeve... Kad se završi, kad saznam rezultat, ako izgubi ne gledam. Sačuvam živce, nisam ih našao na otpadu...
     (Bolesni skot, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  73. Po ovim komentarima bih pomislio da smo postali Svajcarci ili Skandinavci bar. Takvo moralisanje, pa da smo takvi u realnom životu sve bi bilo drugačije. Očigledno da je u nekoj blažoj (valjda) krizi u igri, pa jedva se izvukao pored Fiće i Borne. I sad je trebao da zapne protiv ovog napaljenog Italijana a sutra protiv Griše ili Evansa. Ma da, sigurno, da je drugačiji obukao bi džemper,, ovako nije zapanjio i to je to....
    (Platipus Pera, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  74. Sledeće godine napadati 4 GS i OI u Tokiu, sve ostalo je nebitno.
    (Metallica_moj_dobar_drugar, 30. oktobar 2020 20:03)

    Ti to nas...ono?
    (Srki, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  75. Ма боли те уво, после 1. јануара још само 3 месеца труда и пада рекорд. Надам се да ће се играти АО где је Новак неприкосновен где би могао да узме још један ГС и да осигура рекордне недеље на врху листе и уђе у вечност јер ће тешко ико стићи толики број недеља икада.
    (комша, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  76. U Londonu će ga iscrpsti kao svinja torbu.
     (Stanislav, 30. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  77. Strasno kolko je kladionicara iznervirao :D
    (2CRAZY, 30. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  78. Moj Nolo....posle se pitas sto te nigde sem u Srbiji ne cene i ne vole....sta si se prijavljivao na turnir ako si isao na 2 pobede ? Za cega si ovo odigrao, za kladionicu ? Sramotan odnos prema igri, turniru i protivniku. Znas kad bi se ovako ponasao i ovo sebi dozvolio jedan Nadal ili Federer !? Zato su oni cenjeni u celom svetu a ti samo kod nas i u Kini,
    (...., 30. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  79. Ovaj ce na kraju u Islam da predje...mnogo se vrzma po bosanskim piramidama...sumnjivo se ponasa..
     (med, 30. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  80. E moj krompirko ,ti sportista !?
     (zvezdoprc, 30. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  81. Дечко, пролупао си. Смучио си се данас целом свету, пре свега твојим најискренијим навијачима. И ово нећеш моћи никад да исправиш. Заборавио си главно. Ово функционише овако. Навијачи гледају, од тога највише користи имају спонзори и бизнис везан за спорт. А паре добијаш одатле. Дакле, без навијача нема пара. Јел ти сад јасно зашто бр. 2 и бр. 3 имају више пара и спонзора, а тек навијача. Ма само навали на пирамиде...
     (Црна стрела, 30. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  82. Pukli kladionicari,kockari i ostala gamad pa osuli paljbu u komentarima protiv legende
    (Markos, 30. oktobar 2020 20:30)

    # Link komentara

  83. Koji mu je rekord ove godine? Prvo džak krompira od Vamosa Rafe, sad tri gema u dva seta od "uvek neugodnog" Sonege. Smem da se kladim da će igrati u Sofiji, ako ne igra "uvek neugodni" Sonego.
    (Mali Budo, 30. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  84. Becker stavio poslednju kintu na 6:2 6:1
    (Nole drugarcina, 30. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  85. Novače, crni Novače... Nikad upravo zbog ovakvih stvari nećeš biti uvažavan i voljen kao Roger i Rafa neovisno koliko si velik...
    (CroFed, 30. oktobar 2020 20:13

    E, baš se potres'o..Rekao čovek istinu, pa koga boli, neka ga ne gleda više nikad.
     (Milan, 30. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  86. Prso.
    (trulex, 30. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  87. Pametno, to sam i pretpostavio.
     (ssss, 30. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  88. Ovakvo kalkulanstvo je uvreda za publiku i navijače.
    Posle se čudi zašto ga publika ne voli. Ovo mu neće zaboraviti i verujem da je danas izgubio mnogo navijača. Nadal ovo NIKADA ne bi uradio i da je 5000 bodova ispred broja 2.
    Ako će od sada samo kalkulisati kako da dostigne neki rekord - hvala Novače, dosta smo se družili. Ovo dalje radi sam.
     (Stanislav, 30. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  89. Ovo nije objasnjenje, vec pozivanje na istragu. Ako ovako Novak nastavi da se nonsalatno ponasa, nece on imati sansu da stigne do najvise slemova, jer ce da opterete stvari van terena. A njih ce biti i te kako ako ovako nastavi. Sto virus, sto pametovanje o stvarima za koje nije strucan (vakcina!), preko toga da je fakticki rekao da mu pobeda nije trebala. Nije problem izgubiti, ali je problem ako se to radi namerno.
    (Suk, 30. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  90. U žalosti je kao i svi srbi
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 30. oktobar 2020 20:

    Upravo tako Petre...ovi maloumni komentatori ne povezuju..Ne vide dalje od lopte i kladionice.Mitropolit Amfilohije je Novaku mnogo znacio
    (Je li, 30. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  91. Nakon pauze zbog korone covek je osvojio dva Mastersa (Sinsi, Rim), izbacen sa USO skroz nepravedno, igrao finale RG, zavrsio po 6 put kao broj jedan na kraju godine (rekord), oborio garantovano rekord od dzemperka po broju nedelja na broju jedan (prestize ga 8. marta) i onda kazu da Novak nije na svom nivou u prethodnom periodu??? LOL
    (placite, kmecite i budite nesrecni, luzeri jedni obicni!!!, 30. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  92. Kako bejaše ona pesmica:..On je jeo šta je hteo ...kakav lav strašan lav...
    Novače,da l si pijan il si lud?
     (zvezdoprc, 30. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  93. "Da, to što sam obezbedio mesto broj jedan na kraju godine je imao velikog uticaja na mene danas. Uradio sam šta sam hteo i zbog čega sam došao ovde, osigurao sam prvo mesto", rekao je Đoković neposredno posle meča.

    Zato te svet nikada neće prihvatiti za "najboljeg svih vremena", jer si šibicar, možeš sve liste da okačiš k'o vence leskovačke paprike o zid kuće u Marbelji, Imaz voli papriku, Amore kuva super, zahvalan sam ljudima koji su objavljivali moje tekstove u kojima sam pisao kako je Nadal prepuštao prvo mesto na listi baš njemu, dva puta, jednom zbog svadbe, dve nedelje spremao jelo i piće za zvanice a mogao je to da uradi za sedam dana, onda nije igrao neki Tokio jer je sa mladom išao na svadbeno, a Novak pojurio u Tokio da ispita teren, zbog OI, godinu dana ranije. Ima džambasko ponašanje, to svet ne voli. Najveći svih vremena mora da ima harizmu i vaspitanje, i blagu narav, a ne da ima pogled Azera, kukastog nosa. A što se Viškovića tiče i pominjanje smrti mitropolita Amfilohija, najniži nivo, osim ako mu to Đoković senior nije naredio da pomene, jednom ga je pre mnogo godina jurio po hodnicima javnog servisa, jer javno navijao za Federera, a onda je od "uprave" tražio da Viško dobije nogu, i dobio je.
    (Bahato i nevaspitano, seljački potcenjivački, to je on, 30. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  94. Slava našem patrijarhu. Noletu podrška iz Republike Srpske!
    (Rale, 30. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  95. Brate mili koliko autogolova!? Pa covece kko mozes ovajonnesto da izjavis, pa neki ljudi su platili karte, dosli da gledaju twnis, a ne izmotavanje na terenu.
    (sasa jokic, 30. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  96. Nije prvi put da je on namjerno izgubio kada ima veći cilj pred sobom i često puta se trudio da to bude baš očigledno. Razlika, ovaj put, je što ne igra u Parizu i tek za dve sedmice igra u Londonu. Njegova stvar, ali nefer prema navijačima, ljubiteljima tenisa širom sveta i organizatorima turnira. Ovaj put to čak nije obradovalo ni Federerove navijače, koji se uvek raduju Novakovom porazu. Barem je Sonego sretan.
    (Predo, 30. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  97. Posle Australian open-a gubi prvo mesto i tone sve dublje. Ni jedan rekord nece da drzi. A u Parizu se vec Nadal izjednacuje po broju osvojenih Masters titula i sledece godine odlazi na broj 40 nakon sezone na sljaci.
     (RafaNadal, 30. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  98. Čovek dolazi na sahranu Amfilohija. U suprotnom bi bio sprečen da dođe. U tome je suština njegovog poraza, nema potrebe nagađati. Čovek je pravoslavac.
    (Informacija za neupućene, 30. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  99. @ Макавели
    а)ниси узео терапију
    б)појавили се нежељени ефекти
    Ц)такав си од рођења
    (Гласај, 30. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  100. Ja nisam razumeo to kao vecina ljudi ovde. Mislim da prosto nije imao motiva vise. Nije GS, obezbedio je 1.mesto. Sad treba sa ovim mladim lavovima krlja... Uvek je bio racionalan. Zato ce ja mislim i sve rekorde ostvariti. A sta god uradio, vise ce voleti Federera i Nadala.
     (ja, 30. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  101. Razbucao ga Sonego ko svinja masan džak.
     (zvezdoprc, 30. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  102. Sramota. Veliko nepoštovanje i prema protivniku, organizatorima turnira, kao i prema navijačima i ljubiteljima tenisa uopšte. Kakvo je ovo ponašanje igrača koji želi da bude goat? Stvarno sramota. ..
     (panter pudlica, 30. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  103. Sramota i to velika! E moj Nolo...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  104. OK,namerno ,ali...Mogao si izgubiti i casnije,a ne ovako da rasprodajes ugled!
    (satelit, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  105. Veliki sam Novakov fan i pratim tenis od kraja osamdesetih... Uvek kritikujem ove botove koji ga mrze iz ličnih frustracija ili zarad nekog dinara od trolovanja, ali ako je ovo zaista rekao, u najmanju ruku nije fer.
    (dulle, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  106. Jos veca sramota izjava od igre.
     (branimir bjelica, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  107. Priznanje da je namerno izgubio moze snositi i posledice,kaznu...?
    (xxxl, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  108. Ne valja ti to, Novace!
     (Slobodan, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  109. "Da, to što sam obezbedio mesto broj jedan na kraju godine je imao velikog uticaja na mene danas. Uradio sam šta sam hteo i zbog čega sam došao ovde, osigurao sam prvo mesto" "Nastavljam dalje, skroz sam u redu sa današnjim rezultatom."
    Ovo se normalan i mentalno zdrav covek ne bi usudio da kaze. Bilo bi ga sramota! Coveku je potrebna strucna (psiholoska) pomoc ali ne onoga Pepe le Tvora i piramida u Visokom.
    ps. Neko je radio pola meseca da bi platio da te gleda. A sta si ti uradio? Sramota. Badava saljes "srca" praznim tribinama, ovo je tvoj pravi odnos prema ljudima. Zato te i ne vole.
    (vidoje, 30. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  110. Kakvo nepoštovanje publike!! I to u Beču, ako igde na svetu treba neki srbin da pokaže nešto pozitivno, kulturu i poštovanje, to je KONAČNO u Beču, gde nas požarevljani i ostali uništiše sa svojim ponašanjem svako poštovanje prema Srbiji. Unuci se žene sa rodjenim babama pred smrt da bi nasledili njihove penzije, i slične gluposti.
    (Los Angeles, 30. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  111. Bolje da nije nista rekao. Totalno nepostovanje publike. Postenije bi bilo da je predao mec.
    (Sasa, 30. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  112. Necu biti iznenadjen ako bude za vikend u crnoj gori...
    (dare slovenac, 30. oktobar 2020 20:18)

    # Link komentara

  113. Šts ima loše u izjavi? Ostvario cilj i tačka. Ništa on ne radi neplanski
     (a što?, 30. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  114. Mnogo bolje bi bilo da je rekao nije bio moj dan, sve bi bilo u redu. Ovako ne zvuci dobro, ali barem iskreno i prava njegova lica.
    (Toleranti, Peje, 30. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  115. Daleko od toga da navijam za njega, ali dosta vise mi se svidja ova njegova verzija kad kaze iskreno kako jeste, nego da se uvlaci svima.
     (Tn, 30. oktobar 2020 20:16)

    # Link komentara

  116. Marko .., hahahaha..., koja izjava..., tip je folirant i treba da ga mrzi cijeli svijet.
     (delboy, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  117. A ne kaže da je dečko bio danas bolji? Sport je sport.
     (crna guja, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  118. malo load management..pa,dobro..pametno.konacno Srbin i pametan da bude.
    (macak lucifer, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  119. I dalje cu biti njegov fan ali posle ovakve igre i izjave,mnogo manje.Ovo je sramot o ponasanje i igra a jos vise ova bahata izjava.Jeste da su ga i organizatori provocirali ali ipak je on broj 1 i kandidat za najveceg ikada i zato bi trebao da pazi na svoje postupke.Vrlo neozbiljno i neodgovorno.Ovako se ni Rafa ni Rodzer nikad ne bi poneli.Sramota.
     (dfgx, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  120. Шта је толико шокантно у томе што је урадио? Ви поједете целу пицу на силу, иако сте сити после два парчета? Требало би лик некоме да се правда, доказује? Пуца му паја.
    (питам за друга, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  121. I posle se pita zašto ga ljudi manje vole u odnosu na Federera i Nadala. Ovakva ljigava izjava.
    (Al-Kapone, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  122. Koki 99..., ni ti sam ne vjeruješ u te gluposti.
     (delboy, 30. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  123. bravo...milose....svaka...cast..........na.........komentaru........fali ti tacka
     (0o0, 30. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  124. (mile)A je l može i Sonego ?
     (zvezdoprc, 30. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  125. Požuri, pa plati pirez u Srbiji..
     (delboy, 30. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  126. Prosto ne mogu da verujem šta je izjavio! Da li on to nama hoće da kaže da je namerno izgubio. Ovako se ne ponašaju veliki šampioni.Nije poštovao ni publiku ,ni protivnika,ni svoje navijače. Bacio je veliku mrlju na svoju ličnost i ugled.Sramota.
     (Đorđe, 30. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  127. Sram te bilo... , a gdje je sportski duh, viteštvo..nek ti ovo bude posljednji meč u karijeri, gubitniče
     (delboy, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  128. Najveći sam fan Federera u Srbiji i smatram da je Novak pametno odigrao...
    (Milan_PT, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  129. Jel vam sada konačno jasno zašto ga velika većina ne voli.Posle nam je stalno neko drugi kriv.
     (aaaauuuu breeee, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  130. Prolazi vreme velike trojke, godine cine svoje, dolaze mladje generacije ... ne mozemo ocekivati od Novaka da bude #1 do kraja zivota
     (bucine, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  131. Nole Nole,slabo pune bosanske piramide:),ajd ti opet kod onog svog sejfe da se malo dopunis :),mada te i ovaj danas lijepo napunio !!!
    (banjalukamen, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  132. šta tačno, prodao meč?
     (Samo pitam, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  133. Novače, crni Novače... Nikad upravo zbog ovakvih stvari nećeš biti uvažavan i voljen kao Roger i Rafa neovisno koliko si velik...
    (CroFed, 30. oktobar 2020 20:13)

    # Link komentara

  134. E ovo je jedna od stvari zbog koje ga nigdje ne postuju. I jedna od stvari zbog koje nikada u svetu nece biti priznat kao sampion, a ne zato sto je Srbin kako kod nas vole da ga pravdaju.
    (Dragan, 30. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  135. Ovakve kalkulacije su za mene sramotne. Krajnje ne profesionalno. Ima stvari koje broj jedan ne moze da dozvoli, to sam pisao vec. Ne mozes da dozvolis 0 u finalu bilo kog GS od bilo koga. Ne mozes da izgubis ovako od 42. igraca I da kazes da si uradio sta si hteo. Sram te bilo!! Steci renome koji se stekao nije bilo nimalo lako, ali zato mozes vrlo lako da ga srozas...izgleda da si poceo intenzivno da radis na tome.....verovatno si i to hteo....mogu da samo zamislim Nadala da je obezbedio prvo mesto!! Tamo gde bi igrao on bi gazio sa jos vise elana, mozda ne bi igrao ali kada bi izasao na teren to bi bilo tako....e moj novace, nekad si bio NOVAK a sada sve vise licis na novaka!
    (miodrag, 30. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  136. Sad mi je samo zao sto ga nisu dobili Fico ili Borna.
     (Stefan, 30. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  137. Gotov je :) Odrace ga Rafa ko Musa jarca
     (srbo, 30. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  138. @Nije mi jasno zasto dozvoljava da ga Nadal eventualnim osvajanjem titule u Parizu stigne po broju mastersa...Zasto nije prijavio Pariz i borio se za 37 masters titilu.
    (Simke_007, 30. oktobar 2020 19:51)

    Zato što mu mastersi nisu više bitni. Novak juri dva rekorda. Prvo broj nedelja na prvom mestu. I taj rekord dostiže u martu. A ako osvojo London, to je u principu već gotovo.
    Od sledeće godine Novak će se usredsredi samo na GS turnire.
    Igraće on i neke masterse, ali čisto kao pripremu za GS ili održavanje forme. I juri najveći rekord u tenisu - GS titule.
     (Bili boj, 30. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  139. Auuuu, Nole se uobrazio...
     (mile, 30. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  140. bravo Noël,stizes n'a sahranu.jebo tenis u ovom momentu
     (ziko, 30. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  141. U prevodu - Namerno sam izgubio, vidimo se u Londonu
    (GOAT, 30. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  142. kad je ispao tiem nema više sa kim da igra
     (Hikikomori, 30. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  143. Opet pljuvacina... ljudi ovde brzo zaboravljaju Murray-ov slucaj, pokidao decko da igra svaki turnir u drugom delu sezone da bi zavrsio kao broj 1 na kraju godine, to je i uspeo onom pobedom protiv Djokovica na zavrsnom Mastersu... i odose coveku kukovi i zajedno sa njima karijera. Nema potrebe za tolikim rizikom da se osvoji sve i svaki put. Idemo dalje.
     (pfc1970, 30. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  144. Po 3 gema došao
     (LL, 30. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  145. znaci namesteno , ajd na robiju :)
     (kladzom do bola, 30. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  146. Uradio si, zgadio si mi se gledajući te kako se prenemažeš po terenu, voleo bih da te kladionice tuže zbog svesne opstrukcije igre i posrednog nameštanja rezultata. Ne mogu da zamislim Nadala i Federera sa ovakvim stavom prema igri i odnosom prema navijačima. Kako se blamira i onda se čudimo što ga neki ne vole.
    (a je l' tako? Ni izvinite!, 30. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  147. Srbima je Mesi neponovljiv i najveci a Ronaldo je fizikalac, ali zato u tenisu Federer je najgori i prevarant a Nolo fizikalac i krompirko najveci!?
     (Padinjak voli Partizan!, 30. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  148. da da nije fer prema navijacima,ma boli te bre,koliko su puta ti isti navijaci bili protiv tebe a ti sad njih treba da postujes,igraj svoju igru i teraj dalje po planu,izgorese hejteri
     (mile, 30. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  149. 0 od coveka. Zapamtite, uvek se vidi pravo lice, kad tad. Ovaj covek je mnogo puta pokazao da ne poštuje sport, navijače da je to neverovatno. Za njega samo srbi i mogu da navijaju, zbog nadaleko poznate kratke pameti.
    (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 19:55)

    Ne lupaj
     (petarczv, 30. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  150. Ovo je neopisiva sramota! Siguran sam da će biti pod istragom posle ove bruke i njegovih reči posle meča. I laiku je jasno da je ovo teška bruka ili teška nameštaljka.
     (veteran, 30. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  151. U tom slučaju, bivši ase, se džentlmenski preda meč (sve izgovore od žuljeva do šuljeva dobro znaš) i ne izlazi na teren...
    Uvredio je sve ostale, od protivnika, organizatora, do vernih navijača.
    Želim mu svako dobro, da se malo koriguje i opamete, pa da konačno obori i taj konačni rekord sa GS.
     (Bajkoviti Imaginarijum, 30. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  152. U žalosti je kao i svi srbi
     (petarczv, 30. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  153. Koliko je ovo jadan način razmišljanja. Ako si došao na turnir onda ti je valjda cilj titula a ne kalkulisanje. I čestitaj lepo protivniku koji te je danas rasturio.
     (Dior, 30. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  154. Ovo ga je naucio njegov novi guru Dr Osmanagic. Pogledajte molim vas video na youtube-u "Semirovih 5 pitanja Novaku Djokovicu" i obratite paznju na ponasanje vaseg laznog GOATA koji ne sme da iznese nijedan stav koji je suprotan Semirovom. Kao da se plasi ukora. Izgleda da mu IQ nije jaca strana.
    (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  155. Ovo ga je naucio njegov novi guru Dr Osmanagic. Pogledajte molim vas video na youtube-u "Semirovih 5 pitanja Novaku Djokovicu" i obratite paznju na ponasanje vaseg laznog GOATA koji ne sme da iznese nijedan stav koji je suprotan Semirovom. Kao da se plasi ukora. Izgleda da mu IQ nije jaca strana.
    (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  156. U ovo samo nolomani veruju.Da li ce tako reci i na zavrsnom ili na AO.Ajde Rafo prijavi Sofiju i pokvari planove laznom Goatu17.
    (Kaiser Roger, 30. oktobar 2020 19:51)

    Hahhhahah, pojede ti Nole Dzigericu??
    Samo se jedi i dalje..
     (flex, 30. oktobar 2020 20:07)

    # Link komentara

  157. Podseti me ovo na mečeve Ane Ivanović kad je stalno menjala trenere, a samo trebala da ode kod psihologa...
     (Pilipenda, 30. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  158. @ Kaiser Roger ... jel si platio porez za ovu godinu, SRBINE? a?
     (0o0, 30. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  159. Upravo to sam i pisao pre par minuta.
    Ali, uredništvo cenzuriše moj broj i moje komentare.
     (Duka, 30. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  160. Od danas imas jednog navijaca manje. Sramotna izjava
    (bivsi noleov navijac, 30. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  161. Veliko nepostovanje navijaca koju su dosli zbog tebe Novace,a ono sirenje ljubavi prema publici,sad ne vazi!
     (Brajan, 30. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  162. U redu je da namerno izgubi, ali ovo je sramota. Barem precuti
    (stef, 30. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  163. Sram te bilo
     (...., 30. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  164. Covek nije priznao da je namerno izgubi, vec je samo rekao da je ostvario cilj koji je imao, pa se shodno tome malo vise opustio, sto je doprinelo tome da izgubi mec.

    Ocito ga taj poraz nije puno potresao, iz prethodno navedenog razloga. Zato, manje hejta i pustite coveka da radi sta i kako hoce.
     (Dejan, 30. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  165. Bruko jedna,do danas bih krv dao za tebe,posle ovakve izjave i ponasanja na terenu...nikada vise!!!
     (Markoni, 30. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  166. U ovo samo nolomani veruju.Da li ce tako reci i na zavrsnom ili na AO.Ajde Rafo prijavi Sofiju i pokvari planove laznom Goatu17.
    (Kaiser Roger, 30. oktobar 2020 19:51)

    Covece da li si bolestan vise sa brojem toksicnih komentara koje ostavljas na dnevnom nivou...
     (domacalobanja. com, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  167. Овај наслов све говори - Ноле је урадио шта је хтео, није се ту Сонего много питао.
     (Kralj mača, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  168. Ubuduce javi kada ces da igras, a kada ces da vegetiras na terenu. Da znaju ljudi da li da te gledaju, da ne navijaju i ne nerviraju se. Sto se mene tice i ne moras. Branio sam te, a tesko da cu te vise gledati. Sramno za nekoga ko je broj 1.
    (dza ili bu?, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  169. ajde brzo kod jece u monako na brokoli i kelj
     (lega, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  170. ne znam nisam pametan
     (Rejdn, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  171. Nije možda baš u sportskom duhu ali sad je u godinama kad mora početi kalkulisati.
    Sačuvao je snagu i može da se skoncentriše za završni turnir, koga briga za Beč.
    Sledeće godine napadati 4 GS i OI u Tokiu, sve ostalo je nebitno.
     (Metallica_moj_dobar_drugar, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  172. Pošteno. Cilj turnira ispunjen. Odradio danas lakši trening i spremio kofere za London.
     (Bili boj, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  173. a) kladio se da nece dobiti vise od 3 gema u celom mecu
    b) mnogo ga potresla smrt Amfilohija
    c) zuri u Visoko

    Glasajte.
    (Makaveli, 30. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  174. Znači ovaj poraz posvećujem mitropolitu...
     (Danko, 30. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  175. Svaka čast za to što si obezbedio prvo mesto,ali današnja igra,i namerno izgubiti je sramota!
     (K a r a dj o r dj e, 30. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  176. Postovanje iz Crne Gore sampione. Cekamo te u nedelju u Podgorici. Slava mitropolitu.
    (njegos, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  177. Nedaj se legendo. Mogu da ti pljunu pod prozor.
    (107-66, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  178. Ćaća
     (penzija, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  179. To nije lepo ponasanje!
     (djj, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  180. Pusti ti nas Nole,mi smo ipak eksperti i svakog dana treniramo, prvi smo u nasim poslovima, najbolji na poslu i radu, šampioni svih hobija.
    Čega god se dohvatimo mi osvojimo.

    Zato sve nas koji znamo bolje od tebe, zašto si ovo, kako možeš ovako, zbog čega, sigurno je ovo ili ono u pitanju,možeš pozvati za savetnike. Prosto znamo tenis, takmičenje, taktiku, kako se kreće, drži reket, zašto se drugačije ne servira,zbog čega odigraš slabije, i slična pitanja,svinsmonti mi neophodni da bi uspeo u tenisu i životu.
    Postigao eto malo bolje rezultate u svetu tenisayjer eto baš nam smeta ova partija, koja je čini minse drugi poraz ove godine, stvarno si ga pretera, čak dva poraza, a tebe sramota od uspešnih, ma najuspešnijih Srba u svemiru ni malo nije.
    Zato kad sledeći put odlučih da budeš prvi do kraja godine,da srušiš, rekord bilo koji,kontaktiraj nas da ti objasnimo kako se to u stvari radi, jer eto, ti Novače to ne znaš.
     (legolas, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  181. Ne znam, ali ovo mi je jako cudno da je izjavio. Ne prilici mi za Novaka i u najmanju ruku nije fer ni prema protivniku ni publici. OK kontam ja kalkulaciju i mentalno praznjenje ostvarenjem velikog uspega i izjednacavanjem sa Samprasom, ali nesto mi ovo nije bas u Noletovom maniru..ali dobro..
    Ko sam ja da to komentarisem, samo mi malo eto cudno.
    Nadam se dobrom Londonu (ako ga i Bude) jer mu poeni trebaju zbog svima iscekivanog 8.3.2021. Idemo Nole!
    (Nenad, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  182. Čista kalkulacija s bodovima za sledecu sezonu. Borba za GS i rekorde je ucinila svoje sto je vec standard zadnjih godina.
     (Koki 99, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  183. mogu svi da ti dunu u cunak
     (mile, 30. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  184. U prevodu - Ljudi ne ložite se, boli me k.... da se smaram po Beču više. Ovaj turnir me N E Z A N I M A.
    (Marko, 30. oktobar 2020 20:00)

    # Link komentara

  185. Nole, bolje da nisi ovo rekao..zvuci nesportski, nadmeno, a i omalovazavajuce prema organizatorima turnira i tvojim navijacima.
     (dzaba ti piramide, 30. oktobar 2020 20:00)

    # Link komentara

  186. mentalno posrće posle korone,ona je imala poguban uticaj na njegovo mentalno zdravlje
     (zole, 30. oktobar 2020 20:00)

    # Link komentara

  187. Bezobrazan gest.
    (Amos, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  188. Uradio si sta si hteo, UZEO SI TRI GEMA SONEGU... No comment!
    (italijan u prevari, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  189. Super za ostvaren cilj. Mi koji smo platili ulaznicu 400 € , zahvalni smo mu na odlicnom tenisu!
    Hvala Nole i srecno u Londonu !
    (Dado, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  190. Volim Noleta,ali ovo je SRAMOTA
    pristup,držanje...
     (drćl, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  191. Treba da skapirate vec jednom,covek ne moze da igra bez motiva.Kad je osvojio Roland Garos isto je ostao bez motiva dok se nije sabrao da moze da juri G.O.A.T. poziciju.Sad je obezbedio prvo mesto,posle ce da juri slemove i to je to.Covek ima svoje ciljeve i planove i svoje motive,svidjalo se to nekom ili ne! Pita li ko vas sta vas motivise i imate li cilj? Pustite vi Novakaa zna on sta radi..
     (Zverka, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  192. Sram te.. Bilo..
    (Milos, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  193. Veoma nesportska izjava. Svi kalkulisu ali radi to diskretno, uvij malo u ukrasni papir.
    Ovakvim izjavama jos vise gubis podrsku navijava.
     (sasha, 30. oktobar 2020 19:59)

    # Link komentara

  194. Fuj.
     (., 30. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  195. E zato ti zviždi publika moj Nole, a ne zato što više voli Rafu i Federera. Pa im opet onako šlihtarski šalji srca na tribine.
    Najbolji si naš sportista svih vremena, i volim te, ali ovo se ne radi.
     (Branko, 30. oktobar 2020 19:58)

    # Link komentara

  196. meni ovo sramotna igra i ophodjenje prema protivniku
    (uuuu boli me ki... da budem ko marioneta, 30. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  197. Tako li se postuju gledaoci? Sramota.
    (Rade, 30. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  198. Jeste.. Uzeo si.. 3.. Gema..
    (Milos, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  199. Naslov za pecanje...
    (Toma, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  200. nova bruka, 1 6 , 2 6 .
     (Sandzak, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  201. nula
     (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  202. Zar je moguce da botovi ne kapiraju da je ovo namerno uradio i da sada kada je obezbedio prvo mesto zeli odmor? :D Hahahaha samo polivaj Noki!
     (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  203. Čovek došao da osvoji 2 pobede što su mu bile potrebne da overi prvog mesta. A ovaj turnir nije GS nivoa pa da se stresa...
    (Goran Loznica, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  204. Znaci indirektno priznao da je namerno izgubio, takticki jeste ocekivano ali...
    (Dacha, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  205. Ma pametno
    (goxy, 30. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  206. Kako jadan i truo covek, au.
     (Pa, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  207. pa da,samo napred noleeeee
     (mile, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  208. Znate ono kad Barsa osvoji u prvih 5 kola u LS 15 bodova i onda zadnje kolo izvede na teren B ekipu..E to je to..
    (Maksa, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  209. 0 od coveka. Zapamtite, uvek se vidi pravo lice, kad tad. Ovaj covek je mnogo puta pokazao da ne poštuje sport, navijače da je to neverovatno. Za njega samo srbi i mogu da navijaju, zbog nadaleko poznate kratke pameti.
     (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  210. 0 od coveka. Zapamtite, uvek se vidi pravo lice, kad tad. Ovaj covek je mnogo puta pokazao da ne poštuje sport, navijače da je to neverovatno. Za njega samo srbi i mogu da navijaju, zbog nadaleko poznate kratke pameti.
     (neki veliki dr, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  211. na svu sreću nisam imao vremena da gledam ovo....
     (matori, 30. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  212. Volio ga jesam, posle ovakve izjave necu vise da cujem za njega. Ja ovo ne mogu da vjerujem da je izjavio. Ne kontam.
    (Svrdlan, 30. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  213. Ajmooo hejt breeeee za 3 2 1...
     (PsyTrance., 30. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  214. Meni ovo liči na sukob sa organizatorima turnira. Kako i zašto, to je već drugo pitanje...
    (1kch4, 30. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  215. Za mene kao navijača skandalizna izjava.
    (Ipak nije smrt Amfilohija, 30. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  216. I posle trazis da te vole...
     (Vlada, 30. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  217. Novak u svakom momentu zna sta radi.Ovo je sve jedna velika partija saha u pohodu ka najvecem svih vremena...Pozdrav za Jumka i ostalu boraniju...
     (miki, 30. oktobar 2020 19:53)

    # Link komentara

  218. Od danas imas bar jednog navijaca manje
    (Ljubomir, 30. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  219. Nepodnošljivo ljigava izjava.
    (Gromada od Monaka, 30. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  220. U ovo samo nolomani veruju.Da li ce tako reci i na zavrsnom ili na AO.Ajde Rafo prijavi Sofiju i pokvari planove laznom Goatu17.
     (Kaiser Roger, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  221. (Сораб, 30. oktobar 2020 19:18)


    TAKO JE NOVAČE, BRAVO-

    TRAŽILI SU I DOBILI SU, odgovor, tačaj i jasan. Precizan. To je to.

    KOME SE SVIĐA SVIĐA A KOME SE NE SVIĐA, ŠIROKO MU POLJE, TOLIKO MNOGO IGRAČA IMA KOJE MOGU DA PODRŽAVAJU I ZA KOJE MOGU DA NAVIJAJU, PA NEKA IZVOLE, ODLIČNO, BRAVO.

    Promena u nastupima, vidljiva, odlična. KOnačno.

    SREĆNO NOVAKU ZA PRVO MESTO I SVE NAJBOLJE NADALJE.
    (nikol dz femija, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  222. nikad od ovoga goat, pa makar oborio sve moguce rekorde...
     (stanoje glavas, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  223. Ovo nije u redu prema organizatorima i ostalim igračima. Ok, kapiram, došao je po ono što je hteo, ali nije trebalo to da iznosi ovako. Trebalo je da ćuti i nikom ništa. Bolje da nije izlazio na teren uopšte i to pripiše nekoj povredi ili istegnuću.
     (Marko, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  224. Ma da, opušteno...
    Sada napad na London.
    Idemooo
     (Žikica-prva puška Srbije, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  225. Tako je bre.
     (zex, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  226. Nevezano za ovaj mec, cinjenica je da novak nije na svom nivou u prethodnom periodu, mislim na ovaj posle korone. A nisam bas siguran da novak isto misli.
     (krtola, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  227. Nije mi jasno zasto dozvoljava da ga Nadal eventualnim osvajanjem titule u Parizu stigne po broju mastersa...Zasto nije prijavio Pariz i borio se za 37 masters titilu.
     (Simke_007, 30. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  228. namestio, neverovatno...
     (magla svuda oko nas, 30. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  229. Ti si jedan krompirko i to je to
    (krompirko, 30. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  230. Najveci moguci fan sam Novaka. Volim ga kao clana porodice,ali ovo je sramotno.
     (Draza_Olmajti, 30. oktobar 2020 19:50)

    # Link komentara

  231. Bravo legendo,pametan potez.Odmaraj sad malo.
     (komrenac, 30. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  232. A tako znači...Ovo je kao da je priznao da je namerno izgubio.
    (Srki, 30. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara