Petak, 30.10.2020.

12:30

Sedam decenija "Boga fudbala"

Izvor: B92

Sedam decenija "Boga fudbala" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Markos

pre 3 godine

Zmaj
Znaci po tebi ako neko ima 60 godina,to znaci da je star sedam decenija?To sto je usao u sedmu deceniju,ne znaci da moze ovakav naslov da se stavi.Ako se napise da neko traje sedam decenija,to bi znacilo valda celih sedam, a ne 6 i jedan dan

Zmaj

pre 3 godine

@ivana

Malo ste glupi, pa će vam oprostiti.

Prva decenije je od 1. do 10. godine.

Maradona je napunio 60, što znači da je ušao u 61. godinu.

Od 61. do 70. godine je sedma decenija.

Nadam se da sam vam dobro nacrtao.

Vrg

pre 3 godine

Cekam nekog ko ima 110 godina da doda da ni maradona nije taj najbolji ikada, nego je jos pre njega ziveo pravi fudbalski bog. Ajde bre ljudi palite. Svaka generacija se lozila na nekog u neko njihovo vreme i taj neko joj je najbolji. Sledecoj nece, ko sto onaj tamo nece biti od prosle i tako u nedogled. Uzivajte i ne smarajte.

chevanton

pre 3 godine

Samo jedna stvar kada govorimo o najboljima na svijetu. Maradona ili Ronaldo debeli su umjetnici nogometa! Od njih se uvijek moglo očekivati neočekivano, nešto što nikad prije niste vidjeli, jednostavno genijalni potezi koje ostali poslije kopiraju. Uz to oni su i svjetski prvaci i višestruki sudionici finala svjetskih prvenstava, za mene najvećeg i najbitnije sportskog natjecanja. Postoji karakterna crta i ne može biti splet sretnih okolnosti da se predvodi do osvajanja SP-a. Ronalda i Messija cijenim, veliki su igrači bez pogovora. Statistički nenadmašni. Ali kad govorimo o ljepoti, lucidnosti, kreativnosti onda oni ne mogu biti najbolji. Njihovi golovi su često slični, njihovi potezi iako učinkoviti, mogu se uokviriti brojkama do nekih dvadesetak koji se uglavnom stalno ponavljaju. Divim se njihovoj brzini i atletici, ali ko je gledao desetak njihovih utakmica kao da je gledao sve. Maradonu ili debelog sad stavi na teren i možda ćeš vidjeti magiju koju nikad prije nisu vidio.

Cale

pre 3 godine

Secam se pre nekih desetak god sedi gosp.Sekularac na Bulevaru pije kafu i pitaju ga ko je bolji Messi ili Ronaldo ili Zidan a on onako opusteno i kulturno kakav je bio podelio komplimente za sva tri velika igraca ali licno sam cuo da je rekao da je Maradona najbolji i neponovljiv.Maradona je trajao preko deset godina u zenitu karijere bio jako dugo,odlucivao utakmice lomio protivnike sama njegova pojava na terenu bila je zastrašujuća,fudbaler sa druge planete.
Ovi što broje golove i lige sampiona neka se bave statistikom.
Pitajte Andreasa Bremea,Jirgena Kolera,Gerija Linekera i Lotara Mateusa ko je Maradona i dobicete odgovor VANZEMALJAC

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Kod maradone i messia postoji ta slicnost o kojoj nitko nikad nije rekao ni 'a': maradona je, kao i leo, bio slabasne konstitucije i tad su ga odveli kod lika koji mu je davao inekcije- za koje je sam dr rekao- 'kao trkacem konju'.
Leo i npr modric, kojeg spominjem jer mi/vam je najblizi, imaju karizmu vodokotlica.
Da nisu spaneri bili bi domari ili pastiri.
Maradona je nesto drugo.
U 'razgradnju' maradoninog mita moze posluziti- bolje od icega- sampdoria. I oni su bili prvaci ita u tom dobu, pa opet i mi i vi pamtimo ih radi boskova.
Ali u maradoninu korist- sp je nepremostivi jaz: za ove koji spominju pelea, ok, no problemo, ali prvo razmislimo ne o bra ligi koja je bila super jaka nego o tome da su jedno sp uzeli bez pelea, a ostala... pa nadji nogometnog fana koji uz ime 'pele' nece reci 'vava, didi, GARRRINCHA, zagallo'. To ne postoji.
A sto ces reci kad kazes 'maradona 86'? Hehe, ni to ne postoji.
Meni osobno, od onih koje sam gledao:
Zizou i dinho.
Dinho je u naponu snage bio jaci od bilo koga i bilo kad.
Zidane je otpisanu i ponizenu francusku odveo u finale sp, u svojoj seriji 'oprostajnih utakmica'. Razbio je spa, bra i portugal kad su bili jaci nego ikad. Najveci utjecaj na ekipu kojeg sam ikad vidio, i po tome moze stati uz bok maradoni jer te ekipe bez njih ne bi,zapravo, vrijedile nista.
Tko se ne sjeca nek gugla dezulovica i zidanea, 3 najbolja teksta koja sam u zivotu procitao.

Beks

pre 3 godine

@Arf poredi ultra defanzivni fudbal sa defanzivnim taktikama i sa malim brojem golova i fudbal koji forsira Barselona gde visis ispred protivnickog gola 70 minuta od ukupno 90. Bravo! @Neutralni Felsh okej i sta je osvojio i kako je igrao Napoli pre i posle Maradone? Znam da je Barsa osvojila LS kada je messi pocinjao i znam da je okosnica Barse harala evropom i svetom kao reprezentacija Spanije!

Dušan

pre 3 godine

Najveći fudbaler u istoriji. Niko mu nije ni blizu. Zbog svog života, načina na koji je igrao fudbal, harizme koja je neuporediva s bilo kim u sportu. Mlađa generacija koja ga nije gledala ne može to da razume,iz statistike to ne može da se razume.

neutralni felš

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.
(Gorki, 30. oktobar 2020 13:23)


gledao si maradonu? na tv? mozda 3 utakmice godisnje ukoliko nisi imao tada preskup sat tv... ne foliraj se molim te. da si zaista gledao i pratio tadasnji italijanskifudbal, znao bi da je tadasnji napoli bio sve samo ne drugoligaska ekipa. kamora je tada dosta ulozila u taj klub, napoli je prereča instant ekipa ko danasnji psg.

Bata

pre 3 godine

Molim vas, pola od vas tu sad gleda nekakve mutne snimke po youtubu pa ocenjujete jednu celu karijeru po tome. Trebalo je to cudo gledati uzivo. Mnogo finti i poteza kojih se secam nema na socijalnim medijima. Padali su oko njega kao kruske. On je s loptom mogao sve sto mogu i drugi, ali niko nije mogao da skine ono sto je on radio. Genije. Nacin na koji su ga respektovali igraci je bio neverovatan. Bio je bog. Tako se ponasao, i tako su se odnosili prema njemu. Iza zgrade ranih osamdesetih su deca vikala Maradona, Maradona, goooooool!

neutralni felš

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


a mi deca mislili da fudbal počinje sa mesijem i kad smo se mi rodili...

Dijego

pre 3 godine

Najveći uticaj na svetski fudbal je imao Rivelinjo, legenda Korintiansa i saigrač Pelea, on je bio uzor najboljima Maradoni i svih velikih zvezda posle njega Romario, Rivaldo, Ronaldinjo, Ronaldo pravi...

Niko nije dostigao tu eksplozivnost i raznolikost dan danas.

Za svetsku slavu Računa se SP, uticaj na mase na kraju, narodna radost (kako su Garinču zvali)

Postoje južno američki igrači velikani sa po preko 500 golova i more titula koji nisu igrali za evropski klub.

Mesi je možda najveći ikad ali nije uradio englezima kako jeste Dijego. Nema titulu SP.

Previše je “politike” nameštanja u sportu koju ne vidi prosečan gledalac, svako SP...

Klinci danas pa i ljudi koji su pratili fudbal pojma nemaju ko je bio Rivelinjo, Garinča, Dijego, Bobek, Puškaš, Di Stefano, Šeki, Galić, Čajkovski ...košarka isto...mediji su selektivni...sve politika...

kralj

pre 3 godine

sasha@
Procitaj sta sam napisao pa repliciraj,Maradona je doveo jednu raspalu Argentinu u finale,prosli su Jugoslaviju koja je imala vrhunskog selektora I u najmanju ruku odlican tim,dobili Brazil,genijalnim potezom Maradone,prosli Italiju,izgubili finale od Nemaca iz krajnje sumnjivog penala za to vreme su ga iskasapili,prebili od batina a nije bio ni pola igraca nego ranijih godina.Ako poredimo danas to ti je kao da Srbiju odvede jedan igrac u svetsko finale a drugi najbolji igrac Srbije bude recimo Radonjic I panjevi kalibra stopera Milunovica.

Arf

pre 3 godine

Maradona za Napoli u periodu od 1984-1991:
-188 utakmica, 81 golova (43.09%)

Mesi za Barselonu u periodu od 2011-2012:
-60 utakmica, 79 golova (131.67%)

Ljubo

pre 3 godine

Kakav Maradona,Mesi,Pele jedan jedini i neponovljivi je Dragan Stojković Piksi.Ono što je on radio sa loptom niko nikada niti je a niti će raditi.Jednostavno on je profesor fudbala.Od driblinga,centaršuteva sa 50 metara u trepavice,golova iz kornera,slobodnih udaraca ma imao je sve u malome prstu.Bilo ga je uživanje gledati.I još da dodam kao najvažniju stavku bio je uzor svakome dečaku kako treba da izgleda i da se ponaša jedan muškarac,bez tetovaža,uvek ošišan,obrijan,nije alkoholičar,narkoman,pušač u svakome slučaju čovek za uzor svakome čoveku a ne ovaj iz članka sve suprotno od njega,jedan od najgorih uzora svakome dečaku i ko zna možd

Beks

pre 3 godine

@deniro Maradona bi radio isto u danasnjem fudbalu sto i tada jer bi danas bio mnogo fizicki spremniji a tehniku i dar sa loptom je imao Bogovsku. Kazes Mesija cuvaju po 2,3 igraca. Covece Maradona nikada nije igrao za tim koji ima terensku inicijativu i igru kao Baeselona kroz citavu karijeru lopta je u Mesijevim nogama zahvaljujuci tome.

Realno

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

Tebra,on je čitavu karijeru bio na koki,kao što je i sada...i šta ćemo sada?

Deniro

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


Nebitno kada je fudbal poceo, ti kao fan Ronalda koji ne smes da se izjasnis nego pominjes neku decu a imas 15 godina i ti, moras da priznas sebi da je Mesi bolji i kompletniji igrac od Maradone, Maradona je veci zbog svetskog prvenstva, ali ono sto Mesi radi, asistencije golovi driblinzi slobodnjaci pasovi i to u kontinuitetu 15 godina to je Marsdona mogao samo da sanja, u danasnjem fudbalu Maradona ne bi mogao da se okrene kada bi ga cuvali non stop po trojica igraca...

MOCA

pre 3 godine

Vidim da je najvise komentara vezano za Maradona-Mesi. Vreme je razlicito, fudbal je razlicit, ali Mesi nikada nece imati ono sto je imao Maradona. To je harizma koju ima najbolji igrac tog doba. On je bio pravi i istinski vodja na terenu , neko u koga su i protivnicki igraci i saigraci gledali kao u boga.
Mesi je dobar igrac, a Maradona je bog.

Dragan-Borca

pre 3 godine

I Maradona i Pele i danas Mesi, pa i Ronaldinjo, Krojf, Euzebio, Platini, Zidan, Gulit, Mateus, Pixi, Dejo, Laudrup, Toti, Del Pjero, Roberto Badjo i jos mnogo genijalaca...
Maradona, Pele i Mesi na vrhu se izdvajaju
Ali ima jedan koga uopste i ne mogu porediti ni sa kim
Ronaldo Brazilac u svom prajmu je najbolji fudbaler koji je ikada hodao zemljom
Ronaldo Brazilac je kao sa igrice na edit da neko uzme i napravi igraca
Jednostavno takvu kombinaciju brzine, vestine, snage, gradje, golgeterskih sposobnosti, okretnosti i sta sve ne jos nikada niko nije imao
Mesi, Maradona, Pele, Ronaldinjo i jos neki imaju/ imali vanzemaljsku tehniku svako na svoj nacin
Ali Ronaldo Brazilac je na vanzemaljsku tehniku imao i strasnu brzinu i snagu
Ronaldo Brazilac je bukvalno promenio fudbal svojim fintama i potezima
Pre njega retko ko je koristio neke trikove
On je vec kao decko izmisljao nove finte i trikove
Posle su svi veliki igraci poceli da ga kopiraju u nekim stvarima
Covek je bio prvi atomski fudbaler
U vreme Ronalda Brazilca Brazil igra zaredom 3 finala svetskih prvenstava( dobro prvo '94 je bio premlad) ali generalno kada je bio u prajmu pobediti Ronalda je bilo djavolski tesko
Uspela je to najjaca Francuska i jos neki ali retko ko do povreda
I to realno Francuska kuci na svom terenu gde decko ima nekakav epi napad pred utakmicu. Pitanje je kako bi to bilo na neutralnom terenu
Nisam siguran da li cemo ikada vise videti toliko savrsenog fudbalera

Sub013

pre 3 godine

Najvise sam uživao gledajuci Ronadlinja, samo to znam....
(Sou Biznis, 30. oktobar 2020 12:46)

Zato sto nisi gledao Maradonu, potpisujem. Jer svako ko je gledao Maradonu nije mogao da uziva vise u igri nekog drugog, uz svo duzno postovanje Ronaldinju. Mozete da gledate klipove do sutra ali gledati Maradonu kako sa Napolijem osvaja Scudeto ispred Milana, Juventus, Intera, Rome... je bila ogromna privilegije i veliko uzivanje. Ronaldinjo je majstor fudbala, umetnik, doktor, kako god, ali Diego je bio Bog fudbala.

Toliko

pre 3 godine

6 decenija puni Maradona,dok najbolji na svetu ima 8 decenija.Budući najbolji svih vremena trenutno ima 33 godine,Maradonin zemljak.

Beks

pre 3 godine

@Veliki strumf. A pa znao sam da ce se pojaviti neko ovakav kao i ovi sto pricaju o Ligi Sampiona! Pa lepo ste rekli da bi osvajali ligu sampiona to jest kup sampiona u to vreme morali ste svake godine da osvajate svoju ligu da bi uopste ucestvovali,a Maradona je igrao u najjacoj ligi ubedljivo gde je dva puta bio prvak ispred tima koji je harao Evropom Sakijevim Milanom sa Van Bastenom,Gulitom,Rajkardom,Maldinijem,Barezijem i tako dalje. Sad ispada da je i on imao savrseno jak tim u Napulju? Pa gde je bio Napoli pre i posle njega? Lepo ste rekli danas u LS igraju 4 tima iz najjacih liga a tada je to bilo u Kupu Uefa,vicesampion,treci,cetvrti iz najjacih liga su igrali Kup Uefa koji je Napoli osvojio preko Juventusa,Bajerna,Stutgarta! U tekstu lepo pise "Gol rukom se desio u vreme najvece mrznje Argentinaca i Engleza" zato se to zove "Bozija" ruka a ne Anrijeva ili Mesijev gol rukom u kupu,zato sto su Englezi naneli zlo Argentincima i to je "Bozija" ruka jer im je Bog vratio na taj nacin. I otkud vi znate da Argentinci ne bi dobili i bez tog gola? Uostalom ima nesto "Bozije" u tome,polufinale je mozda najbolji performans u istoriji od strane jednog igraca protiv Belgije i bas pod tim nazivom postoji video na youtube. Messi deluje brzi jer koristi bolje treninge sto bi i Diego u ovo vreme a Maradona nije mogao da igra sa super saigracima i timovima zbog pravila o tri stranca,on je igrao protiv takvog tima..AC Milana!

Leti Vreme

pre 3 godine

U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasha, 30. oktobar 2020 15:18)

Jedno SP osvojili, u drugom izgubili finale. Sitnica!
P.S. Maradona je igrao na 4 SP 82,86,90 i diskvalifikovan je u grupnoj fazi 94

sasha

pre 3 godine

@kralj
U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.

kralj

pre 3 godine

Milos@
Nisi bas u pravu,te godine je Maradona bio toliko dominantan,da bi sigurno izmislio jos neki gol pored onog slaloma gde vas bukvalno cekaju mesari koji lome kosti.Na SP u Italiji je jednu osrednju ekipu doveo do finala,imao je Kanidju koji je bio jedan osrednji centarfor I ekipu koju bi sad klinci nazvali panjevima a on tada nije bio ni pola igraca koji je bio cetiri godine ranije.Tu genijalnost,pregled igre,osecaj za igru niko ali bas niko nije pokazao u zadnjih trideset I kusur godina,one starije Pelea,Garincu,Krojfa nisam gledao pa ne znam koliko su dobri bili.U to vreme su igrali neki neverovatni igraci kao sto su Enco Sifo,Laudrup,holandjani Van Bansten,Gulit I jos po neki,Nemci masine Breme,Feler,Klinsman,Mateus ali Maradona je tri koplja ispred njih.Covek sa viskom kilograma,nespreman a sa dva poteza resi utakmicu na cisti kvalitet,to do danas nije vidjeno.

Misa

pre 3 godine

Cuj ovog, kao marafona nije imao medijev dribling i lucidnost. Decko u pravu si ali ne na navin na koji ti mislis, nije imao mesijeve zato sto je imao svoju lucidnost i dribling koji su svetlosnim godinama ispred medijevih. Medi moze samo da sanja stvari koje je marafona rafio na terenu. E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.

Leti Vreme

pre 3 godine

Maradona je doneo u Napulj duplu krunu (druga ili treća njegova sezona) a tada je jedino Juventus u celoj italiji imao duplu krunu iz 60-tih. Juventus je ponovio 90-tih, Lazio jedinu ubo u šampionskoj sezoni sa Mihom i Dekijem a Inter prvu tek sredinom prve decenije 2000-tih kada je Juve izbačen iz lige a nekoliko timova kažnjeno oduzimanjem bodova. Grande Milan nema ni jednu duplu krunu u istoriji kao ni Roma, Fiorentina, nekada veliki timovi Torino i Verona... Iz siromašnog geta je došao neki kovrdzavi momak u siromašni Napulj i okrenuo naglavačke tada ubedljivo najaču ligu sveta.
P.S. Napoli nije bio tim Maradona+gomila amatera nego su imali štopera koji je bio u 3 najbolja u Evropi (sa Juventusom igrao 3 finala LŠ za redom), standardni reprezentativac Brazila Kareka je bio u špicu ali je dragi Dijego stvarno igrao tako dobro da je delovalo da je on sve u Napulju.

ljuljaj ljuljaj

pre 3 godine

Drugi gol pritiv Engleza gol karijere
(VanBasten, 30. oktobar 2020 12:36)

I to ne samo njegove karijere.
Gol veka, čoveče, zvanično.

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ronaldinho Youtube i to je to. Legende i bajke o ostalima pricaju se i pricace se. Naravno, nesporno je da su mnogi bili i jos jesu izvanredni. Svi nominovani i pomenuti su kamerom zabelezeni pa izvolite pogledati i uporediti. Njihovi najbolji potezi, njegovi i tako...

Gorki

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.

Dejan

pre 3 godine

Velicina nekog sportiste u savremeno vreme moze da se meri nekim parametrima, ko je dao vise golova, koseva, asistencija, tandara madara.
Ali za nas starije, velicina nije samo u statistici, vec u osecaju, u dozivljaju koji smo imali kao posmatraci nekih velikana.
Kada 100.000 ljudi na nasoj Marakani ustane i 5 minuta aplaudira nekom igracu koji daje gol Zvezdi, onda oni to ne rade zbog neke statistike, niti im je neko rekao da to tako treba, vec je to onaj iskonski osecaj divljenja.
Zbog tog osecaja divljenja, zbog tog smeka ili mangupluka, odnosno zbog neceg sto ne meri statistika, za mene je Maradona najveci igraca ikada.
Na slican nacin je i Drazen, za mene, najveci evropski kosarkas ikada.

Kosta

pre 3 godine

@(veliki strumf, 30. oktobar 2020 13:18)
Sine, udahni duboko, brže će proći. Radi na sebi, čitaj, gledaj, obrazuj se. Još nešto, ne pričaj o nečemu o čemu se ne razumeš. Kakav KŠ i Napoli, gubiš wi-fi. Aj, lep dan želim.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Sjecam se kad mi je 10-ak god stariji bratic pricao o TOJ TEKMI gdje je prvo uvalio gol rukom, pa predriblao cijeli teren.
Godinama sam cekao da uopce vidim to cudo, nije bilo yt...
Bilo kako bilo, da je zabio samo rukom bio bi obican lopov.
Da je 'samo' predriblao cijeli teren bio bi to samo jos jedan izuzetan gol.
Medjutim, kad u roku od 4 minute prvo prevaris smrtne neprijatelje, a potom ih jos provozas na ringispilu ...to je nesto izuzetno, nesto s onog svijeta.
Zato ga je i pokojni fanatik juznoamerickog nogometa amigo magdic prozvao 'mali zeleni'.
Cak je i poslao tekst u sportske novosti jos 1980 koji je isao optrilike:
'Maradona, jesi li ti mali zeleni?'
I tako 22 reda. To je bio tekst.
Naravno, nije objavljen, ali prica je ostala.
Inace, nesto sam bezveze brijao po netu i naletio na argentinske novine 'ole'. Kao i svagdje, postoje kategorije u meniju.
Domaca liga/reprezentacija/liga prvaka/kup uefa... i na samom kraju postoje 2 kategorije:
Maradona
Messi
:D
Zamisli to da imas 2 kategorije o 2 igraca i tu su tekstovi koji se ticu samo njih, nikog vise.
Ali argentinci si to mogu priustiti i nije bahato. Ta 2 lika su stvarno nesto posebno.
Messi je konstantniji, profesionalniji, trofejniji... ali prijatelju, maradonine 4 minute protiv engleza vrijede vise od necijih karijera. To je velicina maradone.
Ne ide? Nema veze, sad idem sam protiv svih i ne moze mi nitko nista.
To je izvan bilo koje statistike.

Kele

pre 3 godine

Čovek koji je dao gol rukom i koristio Kokain nikada ne može biti najbolji u istoriji. Maradona je bio čarobnjak sa loptom, možda i najveći ali nije bio gospodin kao Bekenbauer, Krojf, Ronaldo Zuba, Ronaldinjo, Mesi, Ronaldo, Platini, Zidan. I da nije postojao nista slabiji fudbaler od njega verovatno i bolji ali sa 3 osvojena svetska prvenstva i gospodin čovek Pele.

milos

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
(Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

zamisli da su mu poniistili onaj gol rukom, danas se ni upola ne bi toliko pricalo o njemu

veliki strumf

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.
(Cale, 30. oktobar 2020 12:44) Veze s mozgom nema! Niti je Maradona imao Mesijevu brzinu driblinga i lucidnost, niti je imao hitrinu i igru glavom Ronalda. Tri potpuno neuporediva igrača - to zna svako ko je gledao Maradonu. Drugo, taj Meksiko - pa on će čuven ostati po NEREGULARNOM GOLU, po SRAMOTI! Čovek je postigao gol rukom koji bi danas bio poništen a on dobio žuti. Sam izjavio da je to bila Božija ruka kako bi opravdao taj sramni potez, i posle svi to kao papagaji ponavljaju. A kod Anrija nije bila Božija ruka??? Sije mu ga Djura. Zahvaljujući tom golu uzeo je titulu prvaka sveta te godine, i svi se sada time odusevljavaju, umesto da to bude izloženo najtežoj porugi (kao sto je Anri zasluženo bio). Trece, Napoli je tada imao odličan tim i on je uzeo samo jednu titulu Kupa šampiona! U vreme kada je to bilo mnogo lakše bego danas, kada iz 5 najjačih liga LS igra po 3-4 kluba (u to vreme KŠ igrao samo sampion). Po čemu je manji uspeh Savićevića ili Prosineckog recimo? Ni po čemu. Ovo italijanski klub, iz tada najjace zemlje (par godina pre toga Italija bila sampion sveta), a Zvezda klub iz siromašne zemlje. Četvrto, Maradona je kratko trajao, duplo (ej duplo) krace nego Mesi i Ronaldo. Peto, čovek je bio narkoman i nikakav primer novim generacijama. Vodjena njegovim primerom, gomila dece iz Argentine i citavog sveta je počela da uzima drogu. Neki su i umrli zbog toga. Zato, kada se priča o Maradoni ne treba podleći propagandi osamdesetih, već biti objektivan. Sjajan igrač, top 5 svih vremena i to je to. Najbolji svakako ne.

Tema

pre 3 godine

Dobar igrac verovatno jedan od najvecih ikada ali po meni nije najbolji. Imao je aferu sa drogom kokainom vodio je nesportski zivot nije bio primer omladini u tom segmentu. Onaj gol Englezima rukom ga je digao na vrh zahvaljujuci njemu je postao to sto jeste. Jer ceo svet je tada navijao za gaucose i zbog onog rata izmedju kolonijalnih Engleza i Argentine na Oklanskim ostrvima. Zbog droge i nesportskog zivota nije pruzio vise i karijera mu je visila o koncu.

II

pre 3 godine

Izvanredan clanak o impresivnoj karijeri Maradone. Odrastao je u sirotinjskoj cetvrti gde su vecina decaka isla putem kriminala a njemu je, po sopstvenim recima u dokumentarnom filmu o njemu, lopta bila sve od najranijeg detinjstva od koje se nije odvajao nijednog trenutka. Mozda jos jedan podatak za njegov sudbinski kraj fudbalske karijere u Napoliju i Italiji je cinjenica sto je kao igrac Napolija igrao za reprezantaciju Argentine na svetskom prvenstvu i posle toga je doziveo nevidjeno proganjanje i mrznju u celoj Italiji.

Najveci ubedljivo!

pre 3 godine

Uvek kada vidim ovaj Live is Life video kako se Maradona zeza sa loptom pred mec, prodje me jeza po citavom telu!!! To nikada vise ni jedan igrac ne moze da izazove u ljudima sta je mogao Maradona!!!

Jah

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je

Kaiser Roger

pre 3 godine

Najbolji je Frantz Beckenbauer, kakav Maradona.Covek je sve zivo osvojio i kao igrac i kao trener On razume fudbal.Zato po meni ne moze biti najbolji Ronaldinjo,Ronaldo Zuba, Mesi i ostali zato sto oni znaju samo da igraju kad im das loptu i to je sve, ali neznaju kako funkcionise fudbal sta znaci tim kako povesti ekipu i dr.Oni su samo dobri izvodjaci radova i to je to.

Cale

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.

Jah

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Sjecam se kad mi je 10-ak god stariji bratic pricao o TOJ TEKMI gdje je prvo uvalio gol rukom, pa predriblao cijeli teren.
Godinama sam cekao da uopce vidim to cudo, nije bilo yt...
Bilo kako bilo, da je zabio samo rukom bio bi obican lopov.
Da je 'samo' predriblao cijeli teren bio bi to samo jos jedan izuzetan gol.
Medjutim, kad u roku od 4 minute prvo prevaris smrtne neprijatelje, a potom ih jos provozas na ringispilu ...to je nesto izuzetno, nesto s onog svijeta.
Zato ga je i pokojni fanatik juznoamerickog nogometa amigo magdic prozvao 'mali zeleni'.
Cak je i poslao tekst u sportske novosti jos 1980 koji je isao optrilike:
'Maradona, jesi li ti mali zeleni?'
I tako 22 reda. To je bio tekst.
Naravno, nije objavljen, ali prica je ostala.
Inace, nesto sam bezveze brijao po netu i naletio na argentinske novine 'ole'. Kao i svagdje, postoje kategorije u meniju.
Domaca liga/reprezentacija/liga prvaka/kup uefa... i na samom kraju postoje 2 kategorije:
Maradona
Messi
:D
Zamisli to da imas 2 kategorije o 2 igraca i tu su tekstovi koji se ticu samo njih, nikog vise.
Ali argentinci si to mogu priustiti i nije bahato. Ta 2 lika su stvarno nesto posebno.
Messi je konstantniji, profesionalniji, trofejniji... ali prijatelju, maradonine 4 minute protiv engleza vrijede vise od necijih karijera. To je velicina maradone.
Ne ide? Nema veze, sad idem sam protiv svih i ne moze mi nitko nista.
To je izvan bilo koje statistike.

Cale

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.

Najveci ubedljivo!

pre 3 godine

Uvek kada vidim ovaj Live is Life video kako se Maradona zeza sa loptom pred mec, prodje me jeza po citavom telu!!! To nikada vise ni jedan igrac ne moze da izazove u ljudima sta je mogao Maradona!!!

Dejan

pre 3 godine

Velicina nekog sportiste u savremeno vreme moze da se meri nekim parametrima, ko je dao vise golova, koseva, asistencija, tandara madara.
Ali za nas starije, velicina nije samo u statistici, vec u osecaju, u dozivljaju koji smo imali kao posmatraci nekih velikana.
Kada 100.000 ljudi na nasoj Marakani ustane i 5 minuta aplaudira nekom igracu koji daje gol Zvezdi, onda oni to ne rade zbog neke statistike, niti im je neko rekao da to tako treba, vec je to onaj iskonski osecaj divljenja.
Zbog tog osecaja divljenja, zbog tog smeka ili mangupluka, odnosno zbog neceg sto ne meri statistika, za mene je Maradona najveci igraca ikada.
Na slican nacin je i Drazen, za mene, najveci evropski kosarkas ikada.

MOCA

pre 3 godine

Vidim da je najvise komentara vezano za Maradona-Mesi. Vreme je razlicito, fudbal je razlicit, ali Mesi nikada nece imati ono sto je imao Maradona. To je harizma koju ima najbolji igrac tog doba. On je bio pravi i istinski vodja na terenu , neko u koga su i protivnicki igraci i saigraci gledali kao u boga.
Mesi je dobar igrac, a Maradona je bog.

ljuljaj ljuljaj

pre 3 godine

Drugi gol pritiv Engleza gol karijere
(VanBasten, 30. oktobar 2020 12:36)

I to ne samo njegove karijere.
Gol veka, čoveče, zvanično.

II

pre 3 godine

Izvanredan clanak o impresivnoj karijeri Maradone. Odrastao je u sirotinjskoj cetvrti gde su vecina decaka isla putem kriminala a njemu je, po sopstvenim recima u dokumentarnom filmu o njemu, lopta bila sve od najranijeg detinjstva od koje se nije odvajao nijednog trenutka. Mozda jos jedan podatak za njegov sudbinski kraj fudbalske karijere u Napoliju i Italiji je cinjenica sto je kao igrac Napolija igrao za reprezantaciju Argentine na svetskom prvenstvu i posle toga je doziveo nevidjeno proganjanje i mrznju u celoj Italiji.

Beks

pre 3 godine

@Veliki strumf. A pa znao sam da ce se pojaviti neko ovakav kao i ovi sto pricaju o Ligi Sampiona! Pa lepo ste rekli da bi osvajali ligu sampiona to jest kup sampiona u to vreme morali ste svake godine da osvajate svoju ligu da bi uopste ucestvovali,a Maradona je igrao u najjacoj ligi ubedljivo gde je dva puta bio prvak ispred tima koji je harao Evropom Sakijevim Milanom sa Van Bastenom,Gulitom,Rajkardom,Maldinijem,Barezijem i tako dalje. Sad ispada da je i on imao savrseno jak tim u Napulju? Pa gde je bio Napoli pre i posle njega? Lepo ste rekli danas u LS igraju 4 tima iz najjacih liga a tada je to bilo u Kupu Uefa,vicesampion,treci,cetvrti iz najjacih liga su igrali Kup Uefa koji je Napoli osvojio preko Juventusa,Bajerna,Stutgarta! U tekstu lepo pise "Gol rukom se desio u vreme najvece mrznje Argentinaca i Engleza" zato se to zove "Bozija" ruka a ne Anrijeva ili Mesijev gol rukom u kupu,zato sto su Englezi naneli zlo Argentincima i to je "Bozija" ruka jer im je Bog vratio na taj nacin. I otkud vi znate da Argentinci ne bi dobili i bez tog gola? Uostalom ima nesto "Bozije" u tome,polufinale je mozda najbolji performans u istoriji od strane jednog igraca protiv Belgije i bas pod tim nazivom postoji video na youtube. Messi deluje brzi jer koristi bolje treninge sto bi i Diego u ovo vreme a Maradona nije mogao da igra sa super saigracima i timovima zbog pravila o tri stranca,on je igrao protiv takvog tima..AC Milana!

Gorki

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.

Sub013

pre 3 godine

Najvise sam uživao gledajuci Ronadlinja, samo to znam....
(Sou Biznis, 30. oktobar 2020 12:46)

Zato sto nisi gledao Maradonu, potpisujem. Jer svako ko je gledao Maradonu nije mogao da uziva vise u igri nekog drugog, uz svo duzno postovanje Ronaldinju. Mozete da gledate klipove do sutra ali gledati Maradonu kako sa Napolijem osvaja Scudeto ispred Milana, Juventus, Intera, Rome... je bila ogromna privilegije i veliko uzivanje. Ronaldinjo je majstor fudbala, umetnik, doktor, kako god, ali Diego je bio Bog fudbala.

Bata

pre 3 godine

Molim vas, pola od vas tu sad gleda nekakve mutne snimke po youtubu pa ocenjujete jednu celu karijeru po tome. Trebalo je to cudo gledati uzivo. Mnogo finti i poteza kojih se secam nema na socijalnim medijima. Padali su oko njega kao kruske. On je s loptom mogao sve sto mogu i drugi, ali niko nije mogao da skine ono sto je on radio. Genije. Nacin na koji su ga respektovali igraci je bio neverovatan. Bio je bog. Tako se ponasao, i tako su se odnosili prema njemu. Iza zgrade ranih osamdesetih su deca vikala Maradona, Maradona, goooooool!

chevanton

pre 3 godine

Samo jedna stvar kada govorimo o najboljima na svijetu. Maradona ili Ronaldo debeli su umjetnici nogometa! Od njih se uvijek moglo očekivati neočekivano, nešto što nikad prije niste vidjeli, jednostavno genijalni potezi koje ostali poslije kopiraju. Uz to oni su i svjetski prvaci i višestruki sudionici finala svjetskih prvenstava, za mene najvećeg i najbitnije sportskog natjecanja. Postoji karakterna crta i ne može biti splet sretnih okolnosti da se predvodi do osvajanja SP-a. Ronalda i Messija cijenim, veliki su igrači bez pogovora. Statistički nenadmašni. Ali kad govorimo o ljepoti, lucidnosti, kreativnosti onda oni ne mogu biti najbolji. Njihovi golovi su često slični, njihovi potezi iako učinkoviti, mogu se uokviriti brojkama do nekih dvadesetak koji se uglavnom stalno ponavljaju. Divim se njihovoj brzini i atletici, ali ko je gledao desetak njihovih utakmica kao da je gledao sve. Maradonu ili debelog sad stavi na teren i možda ćeš vidjeti magiju koju nikad prije nisu vidio.

kralj

pre 3 godine

sasha@
Procitaj sta sam napisao pa repliciraj,Maradona je doveo jednu raspalu Argentinu u finale,prosli su Jugoslaviju koja je imala vrhunskog selektora I u najmanju ruku odlican tim,dobili Brazil,genijalnim potezom Maradone,prosli Italiju,izgubili finale od Nemaca iz krajnje sumnjivog penala za to vreme su ga iskasapili,prebili od batina a nije bio ni pola igraca nego ranijih godina.Ako poredimo danas to ti je kao da Srbiju odvede jedan igrac u svetsko finale a drugi najbolji igrac Srbije bude recimo Radonjic I panjevi kalibra stopera Milunovica.

Cale

pre 3 godine

Secam se pre nekih desetak god sedi gosp.Sekularac na Bulevaru pije kafu i pitaju ga ko je bolji Messi ili Ronaldo ili Zidan a on onako opusteno i kulturno kakav je bio podelio komplimente za sva tri velika igraca ali licno sam cuo da je rekao da je Maradona najbolji i neponovljiv.Maradona je trajao preko deset godina u zenitu karijere bio jako dugo,odlucivao utakmice lomio protivnike sama njegova pojava na terenu bila je zastrašujuća,fudbaler sa druge planete.
Ovi što broje golove i lige sampiona neka se bave statistikom.
Pitajte Andreasa Bremea,Jirgena Kolera,Gerija Linekera i Lotara Mateusa ko je Maradona i dobicete odgovor VANZEMALJAC

veliki strumf

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.
(Cale, 30. oktobar 2020 12:44) Veze s mozgom nema! Niti je Maradona imao Mesijevu brzinu driblinga i lucidnost, niti je imao hitrinu i igru glavom Ronalda. Tri potpuno neuporediva igrača - to zna svako ko je gledao Maradonu. Drugo, taj Meksiko - pa on će čuven ostati po NEREGULARNOM GOLU, po SRAMOTI! Čovek je postigao gol rukom koji bi danas bio poništen a on dobio žuti. Sam izjavio da je to bila Božija ruka kako bi opravdao taj sramni potez, i posle svi to kao papagaji ponavljaju. A kod Anrija nije bila Božija ruka??? Sije mu ga Djura. Zahvaljujući tom golu uzeo je titulu prvaka sveta te godine, i svi se sada time odusevljavaju, umesto da to bude izloženo najtežoj porugi (kao sto je Anri zasluženo bio). Trece, Napoli je tada imao odličan tim i on je uzeo samo jednu titulu Kupa šampiona! U vreme kada je to bilo mnogo lakše bego danas, kada iz 5 najjačih liga LS igra po 3-4 kluba (u to vreme KŠ igrao samo sampion). Po čemu je manji uspeh Savićevića ili Prosineckog recimo? Ni po čemu. Ovo italijanski klub, iz tada najjace zemlje (par godina pre toga Italija bila sampion sveta), a Zvezda klub iz siromašne zemlje. Četvrto, Maradona je kratko trajao, duplo (ej duplo) krace nego Mesi i Ronaldo. Peto, čovek je bio narkoman i nikakav primer novim generacijama. Vodjena njegovim primerom, gomila dece iz Argentine i citavog sveta je počela da uzima drogu. Neki su i umrli zbog toga. Zato, kada se priča o Maradoni ne treba podleći propagandi osamdesetih, već biti objektivan. Sjajan igrač, top 5 svih vremena i to je to. Najbolji svakako ne.

Leti Vreme

pre 3 godine

U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasha, 30. oktobar 2020 15:18)

Jedno SP osvojili, u drugom izgubili finale. Sitnica!
P.S. Maradona je igrao na 4 SP 82,86,90 i diskvalifikovan je u grupnoj fazi 94

Markos

pre 3 godine

Zmaj
Znaci po tebi ako neko ima 60 godina,to znaci da je star sedam decenija?To sto je usao u sedmu deceniju,ne znaci da moze ovakav naslov da se stavi.Ako se napise da neko traje sedam decenija,to bi znacilo valda celih sedam, a ne 6 i jedan dan

Kaiser Roger

pre 3 godine

Najbolji je Frantz Beckenbauer, kakav Maradona.Covek je sve zivo osvojio i kao igrac i kao trener On razume fudbal.Zato po meni ne moze biti najbolji Ronaldinjo,Ronaldo Zuba, Mesi i ostali zato sto oni znaju samo da igraju kad im das loptu i to je sve, ali neznaju kako funkcionise fudbal sta znaci tim kako povesti ekipu i dr.Oni su samo dobri izvodjaci radova i to je to.

milos

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
(Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

zamisli da su mu poniistili onaj gol rukom, danas se ni upola ne bi toliko pricalo o njemu

kralj

pre 3 godine

Milos@
Nisi bas u pravu,te godine je Maradona bio toliko dominantan,da bi sigurno izmislio jos neki gol pored onog slaloma gde vas bukvalno cekaju mesari koji lome kosti.Na SP u Italiji je jednu osrednju ekipu doveo do finala,imao je Kanidju koji je bio jedan osrednji centarfor I ekipu koju bi sad klinci nazvali panjevima a on tada nije bio ni pola igraca koji je bio cetiri godine ranije.Tu genijalnost,pregled igre,osecaj za igru niko ali bas niko nije pokazao u zadnjih trideset I kusur godina,one starije Pelea,Garincu,Krojfa nisam gledao pa ne znam koliko su dobri bili.U to vreme su igrali neki neverovatni igraci kao sto su Enco Sifo,Laudrup,holandjani Van Bansten,Gulit I jos po neki,Nemci masine Breme,Feler,Klinsman,Mateus ali Maradona je tri koplja ispred njih.Covek sa viskom kilograma,nespreman a sa dva poteza resi utakmicu na cisti kvalitet,to do danas nije vidjeno.

Realno

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

Tebra,on je čitavu karijeru bio na koki,kao što je i sada...i šta ćemo sada?

Dijego

pre 3 godine

Najveći uticaj na svetski fudbal je imao Rivelinjo, legenda Korintiansa i saigrač Pelea, on je bio uzor najboljima Maradoni i svih velikih zvezda posle njega Romario, Rivaldo, Ronaldinjo, Ronaldo pravi...

Niko nije dostigao tu eksplozivnost i raznolikost dan danas.

Za svetsku slavu Računa se SP, uticaj na mase na kraju, narodna radost (kako su Garinču zvali)

Postoje južno američki igrači velikani sa po preko 500 golova i more titula koji nisu igrali za evropski klub.

Mesi je možda najveći ikad ali nije uradio englezima kako jeste Dijego. Nema titulu SP.

Previše je “politike” nameštanja u sportu koju ne vidi prosečan gledalac, svako SP...

Klinci danas pa i ljudi koji su pratili fudbal pojma nemaju ko je bio Rivelinjo, Garinča, Dijego, Bobek, Puškaš, Di Stefano, Šeki, Galić, Čajkovski ...košarka isto...mediji su selektivni...sve politika...

Dušan

pre 3 godine

Najveći fudbaler u istoriji. Niko mu nije ni blizu. Zbog svog života, načina na koji je igrao fudbal, harizme koja je neuporediva s bilo kim u sportu. Mlađa generacija koja ga nije gledala ne može to da razume,iz statistike to ne može da se razume.

Leti Vreme

pre 3 godine

Maradona je doneo u Napulj duplu krunu (druga ili treća njegova sezona) a tada je jedino Juventus u celoj italiji imao duplu krunu iz 60-tih. Juventus je ponovio 90-tih, Lazio jedinu ubo u šampionskoj sezoni sa Mihom i Dekijem a Inter prvu tek sredinom prve decenije 2000-tih kada je Juve izbačen iz lige a nekoliko timova kažnjeno oduzimanjem bodova. Grande Milan nema ni jednu duplu krunu u istoriji kao ni Roma, Fiorentina, nekada veliki timovi Torino i Verona... Iz siromašnog geta je došao neki kovrdzavi momak u siromašni Napulj i okrenuo naglavačke tada ubedljivo najaču ligu sveta.
P.S. Napoli nije bio tim Maradona+gomila amatera nego su imali štopera koji je bio u 3 najbolja u Evropi (sa Juventusom igrao 3 finala LŠ za redom), standardni reprezentativac Brazila Kareka je bio u špicu ali je dragi Dijego stvarno igrao tako dobro da je delovalo da je on sve u Napulju.

Beks

pre 3 godine

@deniro Maradona bi radio isto u danasnjem fudbalu sto i tada jer bi danas bio mnogo fizicki spremniji a tehniku i dar sa loptom je imao Bogovsku. Kazes Mesija cuvaju po 2,3 igraca. Covece Maradona nikada nije igrao za tim koji ima terensku inicijativu i igru kao Baeselona kroz citavu karijeru lopta je u Mesijevim nogama zahvaljujuci tome.

Ljubo

pre 3 godine

Kakav Maradona,Mesi,Pele jedan jedini i neponovljivi je Dragan Stojković Piksi.Ono što je on radio sa loptom niko nikada niti je a niti će raditi.Jednostavno on je profesor fudbala.Od driblinga,centaršuteva sa 50 metara u trepavice,golova iz kornera,slobodnih udaraca ma imao je sve u malome prstu.Bilo ga je uživanje gledati.I još da dodam kao najvažniju stavku bio je uzor svakome dečaku kako treba da izgleda i da se ponaša jedan muškarac,bez tetovaža,uvek ošišan,obrijan,nije alkoholičar,narkoman,pušač u svakome slučaju čovek za uzor svakome čoveku a ne ovaj iz članka sve suprotno od njega,jedan od najgorih uzora svakome dečaku i ko zna možd

Misa

pre 3 godine

Cuj ovog, kao marafona nije imao medijev dribling i lucidnost. Decko u pravu si ali ne na navin na koji ti mislis, nije imao mesijeve zato sto je imao svoju lucidnost i dribling koji su svetlosnim godinama ispred medijevih. Medi moze samo da sanja stvari koje je marafona rafio na terenu. E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.

Dragan-Borca

pre 3 godine

I Maradona i Pele i danas Mesi, pa i Ronaldinjo, Krojf, Euzebio, Platini, Zidan, Gulit, Mateus, Pixi, Dejo, Laudrup, Toti, Del Pjero, Roberto Badjo i jos mnogo genijalaca...
Maradona, Pele i Mesi na vrhu se izdvajaju
Ali ima jedan koga uopste i ne mogu porediti ni sa kim
Ronaldo Brazilac u svom prajmu je najbolji fudbaler koji je ikada hodao zemljom
Ronaldo Brazilac je kao sa igrice na edit da neko uzme i napravi igraca
Jednostavno takvu kombinaciju brzine, vestine, snage, gradje, golgeterskih sposobnosti, okretnosti i sta sve ne jos nikada niko nije imao
Mesi, Maradona, Pele, Ronaldinjo i jos neki imaju/ imali vanzemaljsku tehniku svako na svoj nacin
Ali Ronaldo Brazilac je na vanzemaljsku tehniku imao i strasnu brzinu i snagu
Ronaldo Brazilac je bukvalno promenio fudbal svojim fintama i potezima
Pre njega retko ko je koristio neke trikove
On je vec kao decko izmisljao nove finte i trikove
Posle su svi veliki igraci poceli da ga kopiraju u nekim stvarima
Covek je bio prvi atomski fudbaler
U vreme Ronalda Brazilca Brazil igra zaredom 3 finala svetskih prvenstava( dobro prvo '94 je bio premlad) ali generalno kada je bio u prajmu pobediti Ronalda je bilo djavolski tesko
Uspela je to najjaca Francuska i jos neki ali retko ko do povreda
I to realno Francuska kuci na svom terenu gde decko ima nekakav epi napad pred utakmicu. Pitanje je kako bi to bilo na neutralnom terenu
Nisam siguran da li cemo ikada vise videti toliko savrsenog fudbalera

Toliko

pre 3 godine

6 decenija puni Maradona,dok najbolji na svetu ima 8 decenija.Budući najbolji svih vremena trenutno ima 33 godine,Maradonin zemljak.

Kele

pre 3 godine

Čovek koji je dao gol rukom i koristio Kokain nikada ne može biti najbolji u istoriji. Maradona je bio čarobnjak sa loptom, možda i najveći ali nije bio gospodin kao Bekenbauer, Krojf, Ronaldo Zuba, Ronaldinjo, Mesi, Ronaldo, Platini, Zidan. I da nije postojao nista slabiji fudbaler od njega verovatno i bolji ali sa 3 osvojena svetska prvenstva i gospodin čovek Pele.

Deniro

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


Nebitno kada je fudbal poceo, ti kao fan Ronalda koji ne smes da se izjasnis nego pominjes neku decu a imas 15 godina i ti, moras da priznas sebi da je Mesi bolji i kompletniji igrac od Maradone, Maradona je veci zbog svetskog prvenstva, ali ono sto Mesi radi, asistencije golovi driblinzi slobodnjaci pasovi i to u kontinuitetu 15 godina to je Marsdona mogao samo da sanja, u danasnjem fudbalu Maradona ne bi mogao da se okrene kada bi ga cuvali non stop po trojica igraca...

Arf

pre 3 godine

Maradona za Napoli u periodu od 1984-1991:
-188 utakmica, 81 golova (43.09%)

Mesi za Barselonu u periodu od 2011-2012:
-60 utakmica, 79 golova (131.67%)

sasha

pre 3 godine

@kralj
U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.

Tema

pre 3 godine

Dobar igrac verovatno jedan od najvecih ikada ali po meni nije najbolji. Imao je aferu sa drogom kokainom vodio je nesportski zivot nije bio primer omladini u tom segmentu. Onaj gol Englezima rukom ga je digao na vrh zahvaljujuci njemu je postao to sto jeste. Jer ceo svet je tada navijao za gaucose i zbog onog rata izmedju kolonijalnih Engleza i Argentine na Oklanskim ostrvima. Zbog droge i nesportskog zivota nije pruzio vise i karijera mu je visila o koncu.

Kosta

pre 3 godine

@(veliki strumf, 30. oktobar 2020 13:18)
Sine, udahni duboko, brže će proći. Radi na sebi, čitaj, gledaj, obrazuj se. Još nešto, ne pričaj o nečemu o čemu se ne razumeš. Kakav KŠ i Napoli, gubiš wi-fi. Aj, lep dan želim.

neutralni felš

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


a mi deca mislili da fudbal počinje sa mesijem i kad smo se mi rodili...

neutralni felš

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.
(Gorki, 30. oktobar 2020 13:23)


gledao si maradonu? na tv? mozda 3 utakmice godisnje ukoliko nisi imao tada preskup sat tv... ne foliraj se molim te. da si zaista gledao i pratio tadasnji italijanskifudbal, znao bi da je tadasnji napoli bio sve samo ne drugoligaska ekipa. kamora je tada dosta ulozila u taj klub, napoli je prereča instant ekipa ko danasnji psg.

Beks

pre 3 godine

@Arf poredi ultra defanzivni fudbal sa defanzivnim taktikama i sa malim brojem golova i fudbal koji forsira Barselona gde visis ispred protivnickog gola 70 minuta od ukupno 90. Bravo! @Neutralni Felsh okej i sta je osvojio i kako je igrao Napoli pre i posle Maradone? Znam da je Barsa osvojila LS kada je messi pocinjao i znam da je okosnica Barse harala evropom i svetom kao reprezentacija Spanije!

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ronaldinho Youtube i to je to. Legende i bajke o ostalima pricaju se i pricace se. Naravno, nesporno je da su mnogi bili i jos jesu izvanredni. Svi nominovani i pomenuti su kamerom zabelezeni pa izvolite pogledati i uporediti. Njihovi najbolji potezi, njegovi i tako...

Vrg

pre 3 godine

Cekam nekog ko ima 110 godina da doda da ni maradona nije taj najbolji ikada, nego je jos pre njega ziveo pravi fudbalski bog. Ajde bre ljudi palite. Svaka generacija se lozila na nekog u neko njihovo vreme i taj neko joj je najbolji. Sledecoj nece, ko sto onaj tamo nece biti od prosle i tako u nedogled. Uzivajte i ne smarajte.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Kod maradone i messia postoji ta slicnost o kojoj nitko nikad nije rekao ni 'a': maradona je, kao i leo, bio slabasne konstitucije i tad su ga odveli kod lika koji mu je davao inekcije- za koje je sam dr rekao- 'kao trkacem konju'.
Leo i npr modric, kojeg spominjem jer mi/vam je najblizi, imaju karizmu vodokotlica.
Da nisu spaneri bili bi domari ili pastiri.
Maradona je nesto drugo.
U 'razgradnju' maradoninog mita moze posluziti- bolje od icega- sampdoria. I oni su bili prvaci ita u tom dobu, pa opet i mi i vi pamtimo ih radi boskova.
Ali u maradoninu korist- sp je nepremostivi jaz: za ove koji spominju pelea, ok, no problemo, ali prvo razmislimo ne o bra ligi koja je bila super jaka nego o tome da su jedno sp uzeli bez pelea, a ostala... pa nadji nogometnog fana koji uz ime 'pele' nece reci 'vava, didi, GARRRINCHA, zagallo'. To ne postoji.
A sto ces reci kad kazes 'maradona 86'? Hehe, ni to ne postoji.
Meni osobno, od onih koje sam gledao:
Zizou i dinho.
Dinho je u naponu snage bio jaci od bilo koga i bilo kad.
Zidane je otpisanu i ponizenu francusku odveo u finale sp, u svojoj seriji 'oprostajnih utakmica'. Razbio je spa, bra i portugal kad su bili jaci nego ikad. Najveci utjecaj na ekipu kojeg sam ikad vidio, i po tome moze stati uz bok maradoni jer te ekipe bez njih ne bi,zapravo, vrijedile nista.
Tko se ne sjeca nek gugla dezulovica i zidanea, 3 najbolja teksta koja sam u zivotu procitao.

Zmaj

pre 3 godine

@ivana

Malo ste glupi, pa će vam oprostiti.

Prva decenije je od 1. do 10. godine.

Maradona je napunio 60, što znači da je ušao u 61. godinu.

Od 61. do 70. godine je sedma decenija.

Nadam se da sam vam dobro nacrtao.

Kaiser Roger

pre 3 godine

Najbolji je Frantz Beckenbauer, kakav Maradona.Covek je sve zivo osvojio i kao igrac i kao trener On razume fudbal.Zato po meni ne moze biti najbolji Ronaldinjo,Ronaldo Zuba, Mesi i ostali zato sto oni znaju samo da igraju kad im das loptu i to je sve, ali neznaju kako funkcionise fudbal sta znaci tim kako povesti ekipu i dr.Oni su samo dobri izvodjaci radova i to je to.

veliki strumf

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.
(Cale, 30. oktobar 2020 12:44) Veze s mozgom nema! Niti je Maradona imao Mesijevu brzinu driblinga i lucidnost, niti je imao hitrinu i igru glavom Ronalda. Tri potpuno neuporediva igrača - to zna svako ko je gledao Maradonu. Drugo, taj Meksiko - pa on će čuven ostati po NEREGULARNOM GOLU, po SRAMOTI! Čovek je postigao gol rukom koji bi danas bio poništen a on dobio žuti. Sam izjavio da je to bila Božija ruka kako bi opravdao taj sramni potez, i posle svi to kao papagaji ponavljaju. A kod Anrija nije bila Božija ruka??? Sije mu ga Djura. Zahvaljujući tom golu uzeo je titulu prvaka sveta te godine, i svi se sada time odusevljavaju, umesto da to bude izloženo najtežoj porugi (kao sto je Anri zasluženo bio). Trece, Napoli je tada imao odličan tim i on je uzeo samo jednu titulu Kupa šampiona! U vreme kada je to bilo mnogo lakše bego danas, kada iz 5 najjačih liga LS igra po 3-4 kluba (u to vreme KŠ igrao samo sampion). Po čemu je manji uspeh Savićevića ili Prosineckog recimo? Ni po čemu. Ovo italijanski klub, iz tada najjace zemlje (par godina pre toga Italija bila sampion sveta), a Zvezda klub iz siromašne zemlje. Četvrto, Maradona je kratko trajao, duplo (ej duplo) krace nego Mesi i Ronaldo. Peto, čovek je bio narkoman i nikakav primer novim generacijama. Vodjena njegovim primerom, gomila dece iz Argentine i citavog sveta je počela da uzima drogu. Neki su i umrli zbog toga. Zato, kada se priča o Maradoni ne treba podleći propagandi osamdesetih, već biti objektivan. Sjajan igrač, top 5 svih vremena i to je to. Najbolji svakako ne.

milos

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
(Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

zamisli da su mu poniistili onaj gol rukom, danas se ni upola ne bi toliko pricalo o njemu

Jah

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je

Deniro

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


Nebitno kada je fudbal poceo, ti kao fan Ronalda koji ne smes da se izjasnis nego pominjes neku decu a imas 15 godina i ti, moras da priznas sebi da je Mesi bolji i kompletniji igrac od Maradone, Maradona je veci zbog svetskog prvenstva, ali ono sto Mesi radi, asistencije golovi driblinzi slobodnjaci pasovi i to u kontinuitetu 15 godina to je Marsdona mogao samo da sanja, u danasnjem fudbalu Maradona ne bi mogao da se okrene kada bi ga cuvali non stop po trojica igraca...

Kele

pre 3 godine

Čovek koji je dao gol rukom i koristio Kokain nikada ne može biti najbolji u istoriji. Maradona je bio čarobnjak sa loptom, možda i najveći ali nije bio gospodin kao Bekenbauer, Krojf, Ronaldo Zuba, Ronaldinjo, Mesi, Ronaldo, Platini, Zidan. I da nije postojao nista slabiji fudbaler od njega verovatno i bolji ali sa 3 osvojena svetska prvenstva i gospodin čovek Pele.

Arf

pre 3 godine

Maradona za Napoli u periodu od 1984-1991:
-188 utakmica, 81 golova (43.09%)

Mesi za Barselonu u periodu od 2011-2012:
-60 utakmica, 79 golova (131.67%)

Ljubo

pre 3 godine

Kakav Maradona,Mesi,Pele jedan jedini i neponovljivi je Dragan Stojković Piksi.Ono što je on radio sa loptom niko nikada niti je a niti će raditi.Jednostavno on je profesor fudbala.Od driblinga,centaršuteva sa 50 metara u trepavice,golova iz kornera,slobodnih udaraca ma imao je sve u malome prstu.Bilo ga je uživanje gledati.I još da dodam kao najvažniju stavku bio je uzor svakome dečaku kako treba da izgleda i da se ponaša jedan muškarac,bez tetovaža,uvek ošišan,obrijan,nije alkoholičar,narkoman,pušač u svakome slučaju čovek za uzor svakome čoveku a ne ovaj iz članka sve suprotno od njega,jedan od najgorih uzora svakome dečaku i ko zna možd

neutralni felš

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.
(Gorki, 30. oktobar 2020 13:23)


gledao si maradonu? na tv? mozda 3 utakmice godisnje ukoliko nisi imao tada preskup sat tv... ne foliraj se molim te. da si zaista gledao i pratio tadasnji italijanskifudbal, znao bi da je tadasnji napoli bio sve samo ne drugoligaska ekipa. kamora je tada dosta ulozila u taj klub, napoli je prereča instant ekipa ko danasnji psg.

Tema

pre 3 godine

Dobar igrac verovatno jedan od najvecih ikada ali po meni nije najbolji. Imao je aferu sa drogom kokainom vodio je nesportski zivot nije bio primer omladini u tom segmentu. Onaj gol Englezima rukom ga je digao na vrh zahvaljujuci njemu je postao to sto jeste. Jer ceo svet je tada navijao za gaucose i zbog onog rata izmedju kolonijalnih Engleza i Argentine na Oklanskim ostrvima. Zbog droge i nesportskog zivota nije pruzio vise i karijera mu je visila o koncu.

Cale

pre 3 godine

Ubedljivo najveci,Mesi i Ronaldo u jednom igraču,čovek tim čija je pojava i igra 1986 god u Meksiku spasila fudbal i utrla put ovakvom fudbalu kakav danas poznajemo.U celoj karijeri nezaštićen,udarali su ga kako su stigli u Italiji osamdesetih i naravno Jirgen Kohler.
Danas to vise nije moguce.

sasha

pre 3 godine

@kralj
U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.

Toliko

pre 3 godine

6 decenija puni Maradona,dok najbolji na svetu ima 8 decenija.Budući najbolji svih vremena trenutno ima 33 godine,Maradonin zemljak.

neutralni felš

pre 3 godine

E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.
(Misa, 30. oktobar 2020 14:48)


a mi deca mislili da fudbal počinje sa mesijem i kad smo se mi rodili...

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Kod maradone i messia postoji ta slicnost o kojoj nitko nikad nije rekao ni 'a': maradona je, kao i leo, bio slabasne konstitucije i tad su ga odveli kod lika koji mu je davao inekcije- za koje je sam dr rekao- 'kao trkacem konju'.
Leo i npr modric, kojeg spominjem jer mi/vam je najblizi, imaju karizmu vodokotlica.
Da nisu spaneri bili bi domari ili pastiri.
Maradona je nesto drugo.
U 'razgradnju' maradoninog mita moze posluziti- bolje od icega- sampdoria. I oni su bili prvaci ita u tom dobu, pa opet i mi i vi pamtimo ih radi boskova.
Ali u maradoninu korist- sp je nepremostivi jaz: za ove koji spominju pelea, ok, no problemo, ali prvo razmislimo ne o bra ligi koja je bila super jaka nego o tome da su jedno sp uzeli bez pelea, a ostala... pa nadji nogometnog fana koji uz ime 'pele' nece reci 'vava, didi, GARRRINCHA, zagallo'. To ne postoji.
A sto ces reci kad kazes 'maradona 86'? Hehe, ni to ne postoji.
Meni osobno, od onih koje sam gledao:
Zizou i dinho.
Dinho je u naponu snage bio jaci od bilo koga i bilo kad.
Zidane je otpisanu i ponizenu francusku odveo u finale sp, u svojoj seriji 'oprostajnih utakmica'. Razbio je spa, bra i portugal kad su bili jaci nego ikad. Najveci utjecaj na ekipu kojeg sam ikad vidio, i po tome moze stati uz bok maradoni jer te ekipe bez njih ne bi,zapravo, vrijedile nista.
Tko se ne sjeca nek gugla dezulovica i zidanea, 3 najbolja teksta koja sam u zivotu procitao.

Zmaj

pre 3 godine

@ivana

Malo ste glupi, pa će vam oprostiti.

Prva decenije je od 1. do 10. godine.

Maradona je napunio 60, što znači da je ušao u 61. godinu.

Od 61. do 70. godine je sedma decenija.

Nadam se da sam vam dobro nacrtao.

Gorki

pre 3 godine

Pelea nisam gledao "uzivo", jer sam kasnije rodjen. Maradonu sam gledao kao dete. Igrac koji je bio ceo tim. Sa drugoligaskom ekipom je osvojio prvenstvo koje je u ono vreme bilo daleko najbolje na svetu, i sa njim osvojio drugo po jacini evropsko takmicrnje. Doneo Argentini titulu prvaka sveta. Mesi ne bi smeo biti u istoj recenici sa ova dva igraca. Nedonosce u kojeg je Barsa ubacila razne hormone rasta, ne bi li mogao prohodati, i kojem je tokom cele njegove karijere obezbedjivala daleko najbolje vezne igrace da igraju za njega.

Najveci ubedljivo!

pre 3 godine

Uvek kada vidim ovaj Live is Life video kako se Maradona zeza sa loptom pred mec, prodje me jeza po citavom telu!!! To nikada vise ni jedan igrac ne moze da izazove u ljudima sta je mogao Maradona!!!

Kosta

pre 3 godine

@(veliki strumf, 30. oktobar 2020 13:18)
Sine, udahni duboko, brže će proći. Radi na sebi, čitaj, gledaj, obrazuj se. Još nešto, ne pričaj o nečemu o čemu se ne razumeš. Kakav KŠ i Napoli, gubiš wi-fi. Aj, lep dan želim.

Dejan

pre 3 godine

Velicina nekog sportiste u savremeno vreme moze da se meri nekim parametrima, ko je dao vise golova, koseva, asistencija, tandara madara.
Ali za nas starije, velicina nije samo u statistici, vec u osecaju, u dozivljaju koji smo imali kao posmatraci nekih velikana.
Kada 100.000 ljudi na nasoj Marakani ustane i 5 minuta aplaudira nekom igracu koji daje gol Zvezdi, onda oni to ne rade zbog neke statistike, niti im je neko rekao da to tako treba, vec je to onaj iskonski osecaj divljenja.
Zbog tog osecaja divljenja, zbog tog smeka ili mangupluka, odnosno zbog neceg sto ne meri statistika, za mene je Maradona najveci igraca ikada.
Na slican nacin je i Drazen, za mene, najveci evropski kosarkas ikada.

Misa

pre 3 godine

Cuj ovog, kao marafona nije imao medijev dribling i lucidnost. Decko u pravu si ali ne na navin na koji ti mislis, nije imao mesijeve zato sto je imao svoju lucidnost i dribling koji su svetlosnim godinama ispred medijevih. Medi moze samo da sanja stvari koje je marafona rafio na terenu. E deco deco, nije fudbal poceo sa mesijem i kad ste se vi rodili.

Sub013

pre 3 godine

Najvise sam uživao gledajuci Ronadlinja, samo to znam....
(Sou Biznis, 30. oktobar 2020 12:46)

Zato sto nisi gledao Maradonu, potpisujem. Jer svako ko je gledao Maradonu nije mogao da uziva vise u igri nekog drugog, uz svo duzno postovanje Ronaldinju. Mozete da gledate klipove do sutra ali gledati Maradonu kako sa Napolijem osvaja Scudeto ispred Milana, Juventus, Intera, Rome... je bila ogromna privilegije i veliko uzivanje. Ronaldinjo je majstor fudbala, umetnik, doktor, kako god, ali Diego je bio Bog fudbala.

Beks

pre 3 godine

@deniro Maradona bi radio isto u danasnjem fudbalu sto i tada jer bi danas bio mnogo fizicki spremniji a tehniku i dar sa loptom je imao Bogovsku. Kazes Mesija cuvaju po 2,3 igraca. Covece Maradona nikada nije igrao za tim koji ima terensku inicijativu i igru kao Baeselona kroz citavu karijeru lopta je u Mesijevim nogama zahvaljujuci tome.

Realno

pre 3 godine

Zamislite samo da je imao hormone ko sto je imao Mesi, steroide ko Ronaldo ili barem uslove ko današnje fudbaleri.
Čovek je od prosečnog tima napravio svetski u to vreme. Danas okupe armiju superzvezda i ceo tim igra za jednu mega zvezdu i kao najbolji je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 30. oktobar 2020 12:49)

Tebra,on je čitavu karijeru bio na koki,kao što je i sada...i šta ćemo sada?

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Sjecam se kad mi je 10-ak god stariji bratic pricao o TOJ TEKMI gdje je prvo uvalio gol rukom, pa predriblao cijeli teren.
Godinama sam cekao da uopce vidim to cudo, nije bilo yt...
Bilo kako bilo, da je zabio samo rukom bio bi obican lopov.
Da je 'samo' predriblao cijeli teren bio bi to samo jos jedan izuzetan gol.
Medjutim, kad u roku od 4 minute prvo prevaris smrtne neprijatelje, a potom ih jos provozas na ringispilu ...to je nesto izuzetno, nesto s onog svijeta.
Zato ga je i pokojni fanatik juznoamerickog nogometa amigo magdic prozvao 'mali zeleni'.
Cak je i poslao tekst u sportske novosti jos 1980 koji je isao optrilike:
'Maradona, jesi li ti mali zeleni?'
I tako 22 reda. To je bio tekst.
Naravno, nije objavljen, ali prica je ostala.
Inace, nesto sam bezveze brijao po netu i naletio na argentinske novine 'ole'. Kao i svagdje, postoje kategorije u meniju.
Domaca liga/reprezentacija/liga prvaka/kup uefa... i na samom kraju postoje 2 kategorije:
Maradona
Messi
:D
Zamisli to da imas 2 kategorije o 2 igraca i tu su tekstovi koji se ticu samo njih, nikog vise.
Ali argentinci si to mogu priustiti i nije bahato. Ta 2 lika su stvarno nesto posebno.
Messi je konstantniji, profesionalniji, trofejniji... ali prijatelju, maradonine 4 minute protiv engleza vrijede vise od necijih karijera. To je velicina maradone.
Ne ide? Nema veze, sad idem sam protiv svih i ne moze mi nitko nista.
To je izvan bilo koje statistike.

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ronaldinho Youtube i to je to. Legende i bajke o ostalima pricaju se i pricace se. Naravno, nesporno je da su mnogi bili i jos jesu izvanredni. Svi nominovani i pomenuti su kamerom zabelezeni pa izvolite pogledati i uporediti. Njihovi najbolji potezi, njegovi i tako...

Leti Vreme

pre 3 godine

U Italiji ni Maradona ni Argentina nisu pokazali nista. Izgubili od Kameruna, nereseno sa Rumunima, srecno prosli Brazil, a nas i Italijane dobili na penale.
Sa tog prvenstva ga pamtim po valjanju po zemlji protiv Kameruna i promasenog penala protiv nas. A golmana su imali vrhunskog, najvise zahvaljujuci njemu su dosli do finala.
Ne sporim Maradonine kvalitete, ali na dva od tri SP nije pokazao nista.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasha, 30. oktobar 2020 15:18)

Jedno SP osvojili, u drugom izgubili finale. Sitnica!
P.S. Maradona je igrao na 4 SP 82,86,90 i diskvalifikovan je u grupnoj fazi 94

MOCA

pre 3 godine

Vidim da je najvise komentara vezano za Maradona-Mesi. Vreme je razlicito, fudbal je razlicit, ali Mesi nikada nece imati ono sto je imao Maradona. To je harizma koju ima najbolji igrac tog doba. On je bio pravi i istinski vodja na terenu , neko u koga su i protivnicki igraci i saigraci gledali kao u boga.
Mesi je dobar igrac, a Maradona je bog.

Beks

pre 3 godine

@Arf poredi ultra defanzivni fudbal sa defanzivnim taktikama i sa malim brojem golova i fudbal koji forsira Barselona gde visis ispred protivnickog gola 70 minuta od ukupno 90. Bravo! @Neutralni Felsh okej i sta je osvojio i kako je igrao Napoli pre i posle Maradone? Znam da je Barsa osvojila LS kada je messi pocinjao i znam da je okosnica Barse harala evropom i svetom kao reprezentacija Spanije!

Dušan

pre 3 godine

Najveći fudbaler u istoriji. Niko mu nije ni blizu. Zbog svog života, načina na koji je igrao fudbal, harizme koja je neuporediva s bilo kim u sportu. Mlađa generacija koja ga nije gledala ne može to da razume,iz statistike to ne može da se razume.

Cale

pre 3 godine

Secam se pre nekih desetak god sedi gosp.Sekularac na Bulevaru pije kafu i pitaju ga ko je bolji Messi ili Ronaldo ili Zidan a on onako opusteno i kulturno kakav je bio podelio komplimente za sva tri velika igraca ali licno sam cuo da je rekao da je Maradona najbolji i neponovljiv.Maradona je trajao preko deset godina u zenitu karijere bio jako dugo,odlucivao utakmice lomio protivnike sama njegova pojava na terenu bila je zastrašujuća,fudbaler sa druge planete.
Ovi što broje golove i lige sampiona neka se bave statistikom.
Pitajte Andreasa Bremea,Jirgena Kolera,Gerija Linekera i Lotara Mateusa ko je Maradona i dobicete odgovor VANZEMALJAC

II

pre 3 godine

Izvanredan clanak o impresivnoj karijeri Maradone. Odrastao je u sirotinjskoj cetvrti gde su vecina decaka isla putem kriminala a njemu je, po sopstvenim recima u dokumentarnom filmu o njemu, lopta bila sve od najranijeg detinjstva od koje se nije odvajao nijednog trenutka. Mozda jos jedan podatak za njegov sudbinski kraj fudbalske karijere u Napoliju i Italiji je cinjenica sto je kao igrac Napolija igrao za reprezantaciju Argentine na svetskom prvenstvu i posle toga je doziveo nevidjeno proganjanje i mrznju u celoj Italiji.

ljuljaj ljuljaj

pre 3 godine

Drugi gol pritiv Engleza gol karijere
(VanBasten, 30. oktobar 2020 12:36)

I to ne samo njegove karijere.
Gol veka, čoveče, zvanično.

kralj

pre 3 godine

Milos@
Nisi bas u pravu,te godine je Maradona bio toliko dominantan,da bi sigurno izmislio jos neki gol pored onog slaloma gde vas bukvalno cekaju mesari koji lome kosti.Na SP u Italiji je jednu osrednju ekipu doveo do finala,imao je Kanidju koji je bio jedan osrednji centarfor I ekipu koju bi sad klinci nazvali panjevima a on tada nije bio ni pola igraca koji je bio cetiri godine ranije.Tu genijalnost,pregled igre,osecaj za igru niko ali bas niko nije pokazao u zadnjih trideset I kusur godina,one starije Pelea,Garincu,Krojfa nisam gledao pa ne znam koliko su dobri bili.U to vreme su igrali neki neverovatni igraci kao sto su Enco Sifo,Laudrup,holandjani Van Bansten,Gulit I jos po neki,Nemci masine Breme,Feler,Klinsman,Mateus ali Maradona je tri koplja ispred njih.Covek sa viskom kilograma,nespreman a sa dva poteza resi utakmicu na cisti kvalitet,to do danas nije vidjeno.

Dragan-Borca

pre 3 godine

I Maradona i Pele i danas Mesi, pa i Ronaldinjo, Krojf, Euzebio, Platini, Zidan, Gulit, Mateus, Pixi, Dejo, Laudrup, Toti, Del Pjero, Roberto Badjo i jos mnogo genijalaca...
Maradona, Pele i Mesi na vrhu se izdvajaju
Ali ima jedan koga uopste i ne mogu porediti ni sa kim
Ronaldo Brazilac u svom prajmu je najbolji fudbaler koji je ikada hodao zemljom
Ronaldo Brazilac je kao sa igrice na edit da neko uzme i napravi igraca
Jednostavno takvu kombinaciju brzine, vestine, snage, gradje, golgeterskih sposobnosti, okretnosti i sta sve ne jos nikada niko nije imao
Mesi, Maradona, Pele, Ronaldinjo i jos neki imaju/ imali vanzemaljsku tehniku svako na svoj nacin
Ali Ronaldo Brazilac je na vanzemaljsku tehniku imao i strasnu brzinu i snagu
Ronaldo Brazilac je bukvalno promenio fudbal svojim fintama i potezima
Pre njega retko ko je koristio neke trikove
On je vec kao decko izmisljao nove finte i trikove
Posle su svi veliki igraci poceli da ga kopiraju u nekim stvarima
Covek je bio prvi atomski fudbaler
U vreme Ronalda Brazilca Brazil igra zaredom 3 finala svetskih prvenstava( dobro prvo '94 je bio premlad) ali generalno kada je bio u prajmu pobediti Ronalda je bilo djavolski tesko
Uspela je to najjaca Francuska i jos neki ali retko ko do povreda
I to realno Francuska kuci na svom terenu gde decko ima nekakav epi napad pred utakmicu. Pitanje je kako bi to bilo na neutralnom terenu
Nisam siguran da li cemo ikada vise videti toliko savrsenog fudbalera

Beks

pre 3 godine

@Veliki strumf. A pa znao sam da ce se pojaviti neko ovakav kao i ovi sto pricaju o Ligi Sampiona! Pa lepo ste rekli da bi osvajali ligu sampiona to jest kup sampiona u to vreme morali ste svake godine da osvajate svoju ligu da bi uopste ucestvovali,a Maradona je igrao u najjacoj ligi ubedljivo gde je dva puta bio prvak ispred tima koji je harao Evropom Sakijevim Milanom sa Van Bastenom,Gulitom,Rajkardom,Maldinijem,Barezijem i tako dalje. Sad ispada da je i on imao savrseno jak tim u Napulju? Pa gde je bio Napoli pre i posle njega? Lepo ste rekli danas u LS igraju 4 tima iz najjacih liga a tada je to bilo u Kupu Uefa,vicesampion,treci,cetvrti iz najjacih liga su igrali Kup Uefa koji je Napoli osvojio preko Juventusa,Bajerna,Stutgarta! U tekstu lepo pise "Gol rukom se desio u vreme najvece mrznje Argentinaca i Engleza" zato se to zove "Bozija" ruka a ne Anrijeva ili Mesijev gol rukom u kupu,zato sto su Englezi naneli zlo Argentincima i to je "Bozija" ruka jer im je Bog vratio na taj nacin. I otkud vi znate da Argentinci ne bi dobili i bez tog gola? Uostalom ima nesto "Bozije" u tome,polufinale je mozda najbolji performans u istoriji od strane jednog igraca protiv Belgije i bas pod tim nazivom postoji video na youtube. Messi deluje brzi jer koristi bolje treninge sto bi i Diego u ovo vreme a Maradona nije mogao da igra sa super saigracima i timovima zbog pravila o tri stranca,on je igrao protiv takvog tima..AC Milana!

kralj

pre 3 godine

sasha@
Procitaj sta sam napisao pa repliciraj,Maradona je doveo jednu raspalu Argentinu u finale,prosli su Jugoslaviju koja je imala vrhunskog selektora I u najmanju ruku odlican tim,dobili Brazil,genijalnim potezom Maradone,prosli Italiju,izgubili finale od Nemaca iz krajnje sumnjivog penala za to vreme su ga iskasapili,prebili od batina a nije bio ni pola igraca nego ranijih godina.Ako poredimo danas to ti je kao da Srbiju odvede jedan igrac u svetsko finale a drugi najbolji igrac Srbije bude recimo Radonjic I panjevi kalibra stopera Milunovica.

Bata

pre 3 godine

Molim vas, pola od vas tu sad gleda nekakve mutne snimke po youtubu pa ocenjujete jednu celu karijeru po tome. Trebalo je to cudo gledati uzivo. Mnogo finti i poteza kojih se secam nema na socijalnim medijima. Padali su oko njega kao kruske. On je s loptom mogao sve sto mogu i drugi, ali niko nije mogao da skine ono sto je on radio. Genije. Nacin na koji su ga respektovali igraci je bio neverovatan. Bio je bog. Tako se ponasao, i tako su se odnosili prema njemu. Iza zgrade ranih osamdesetih su deca vikala Maradona, Maradona, goooooool!

Vrg

pre 3 godine

Cekam nekog ko ima 110 godina da doda da ni maradona nije taj najbolji ikada, nego je jos pre njega ziveo pravi fudbalski bog. Ajde bre ljudi palite. Svaka generacija se lozila na nekog u neko njihovo vreme i taj neko joj je najbolji. Sledecoj nece, ko sto onaj tamo nece biti od prosle i tako u nedogled. Uzivajte i ne smarajte.

Dijego

pre 3 godine

Najveći uticaj na svetski fudbal je imao Rivelinjo, legenda Korintiansa i saigrač Pelea, on je bio uzor najboljima Maradoni i svih velikih zvezda posle njega Romario, Rivaldo, Ronaldinjo, Ronaldo pravi...

Niko nije dostigao tu eksplozivnost i raznolikost dan danas.

Za svetsku slavu Računa se SP, uticaj na mase na kraju, narodna radost (kako su Garinču zvali)

Postoje južno američki igrači velikani sa po preko 500 golova i more titula koji nisu igrali za evropski klub.

Mesi je možda najveći ikad ali nije uradio englezima kako jeste Dijego. Nema titulu SP.

Previše je “politike” nameštanja u sportu koju ne vidi prosečan gledalac, svako SP...

Klinci danas pa i ljudi koji su pratili fudbal pojma nemaju ko je bio Rivelinjo, Garinča, Dijego, Bobek, Puškaš, Di Stefano, Šeki, Galić, Čajkovski ...košarka isto...mediji su selektivni...sve politika...

chevanton

pre 3 godine

Samo jedna stvar kada govorimo o najboljima na svijetu. Maradona ili Ronaldo debeli su umjetnici nogometa! Od njih se uvijek moglo očekivati neočekivano, nešto što nikad prije niste vidjeli, jednostavno genijalni potezi koje ostali poslije kopiraju. Uz to oni su i svjetski prvaci i višestruki sudionici finala svjetskih prvenstava, za mene najvećeg i najbitnije sportskog natjecanja. Postoji karakterna crta i ne može biti splet sretnih okolnosti da se predvodi do osvajanja SP-a. Ronalda i Messija cijenim, veliki su igrači bez pogovora. Statistički nenadmašni. Ali kad govorimo o ljepoti, lucidnosti, kreativnosti onda oni ne mogu biti najbolji. Njihovi golovi su često slični, njihovi potezi iako učinkoviti, mogu se uokviriti brojkama do nekih dvadesetak koji se uglavnom stalno ponavljaju. Divim se njihovoj brzini i atletici, ali ko je gledao desetak njihovih utakmica kao da je gledao sve. Maradonu ili debelog sad stavi na teren i možda ćeš vidjeti magiju koju nikad prije nisu vidio.

Markos

pre 3 godine

Zmaj
Znaci po tebi ako neko ima 60 godina,to znaci da je star sedam decenija?To sto je usao u sedmu deceniju,ne znaci da moze ovakav naslov da se stavi.Ako se napise da neko traje sedam decenija,to bi znacilo valda celih sedam, a ne 6 i jedan dan

Leti Vreme

pre 3 godine

Maradona je doneo u Napulj duplu krunu (druga ili treća njegova sezona) a tada je jedino Juventus u celoj italiji imao duplu krunu iz 60-tih. Juventus je ponovio 90-tih, Lazio jedinu ubo u šampionskoj sezoni sa Mihom i Dekijem a Inter prvu tek sredinom prve decenije 2000-tih kada je Juve izbačen iz lige a nekoliko timova kažnjeno oduzimanjem bodova. Grande Milan nema ni jednu duplu krunu u istoriji kao ni Roma, Fiorentina, nekada veliki timovi Torino i Verona... Iz siromašnog geta je došao neki kovrdzavi momak u siromašni Napulj i okrenuo naglavačke tada ubedljivo najaču ligu sveta.
P.S. Napoli nije bio tim Maradona+gomila amatera nego su imali štopera koji je bio u 3 najbolja u Evropi (sa Juventusom igrao 3 finala LŠ za redom), standardni reprezentativac Brazila Kareka je bio u špicu ali je dragi Dijego stvarno igrao tako dobro da je delovalo da je on sve u Napulju.