Nedelja, 25.10.2020.

01:46

Orao

Izvor: Stefan Nikoliæ

Orao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

pejt

pre 3 godine

Super tekst, samo Al Jakinta nikada nije bio sampion. U taj mec upada kao rezerva dan prije meca, nakon otkazivanja Maksa Holoveja zbog rizinog skidanja kilograma (sam Maks je prihvatio mec 7 dana unazad, nakon povrede Tonija Fergusona).

drvobradi

pre 3 godine

Kakva se ekipa ološa okupi iza svakog uspešnog sportiste, pogotovo u ovim borilačkim sportovima (mada važi i za sve sirotinjske sportove).

4k4.Dex

pre 3 godine

@max
Šta ti dečko pričaš... Naravno da ga neće dobiti bokser kad ovaj radi parter. Ali bi u nekom klubu preko stola ili u nekom separeu leteo i on i njegov ceo tim od dobrog boksera. To je i poenta, neću da gledam valjanje po ringu jer to dozvoljavaju pravila nego pravu tuču bez davljenja koje ne postoji u realnoj borbi jer te neko drugi šutira nogom u glavu i bez udaranja ljudi dok su u nokdaunu. Neuporedivo je ovo sa K1 npr. Takođe smešne su kategorije popularne.

Boško

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi
(@Nikola, 25. oktobar 2020 15:51)

Stvarno su od Konorovih fanova gori samo Habibovi. Ako je Habib tolika faca zašto se celu karijeru skoro ubijao skidajući kilažu? Pa on u velter nije smeo da pređe jer su tamo ljudi njegovih gabarita. Kakav crni Rokhold, čovek bi ga samleo. Dajte ljudi malo realnosti.

Goran

pre 3 godine

Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Osim sto zivi u Rusiji, prica Ruski jezik i nastupa pod Ruskom zastavom !

Jel ti mislis da nije imao para da se odseli i predstavlja neku drzavu ?
Sta je sa vama ljudi...pa on je samo prosle godine zaradio 16 miliona dolara ;)

patriota

pre 3 godine

Covek zivi veoma skromno,nije razmetljiv kao pojedinci,uprkos smrti oca koji mu je bio velika podrska u zivotu i trener ostao je neporazen.Svaka cast.

Los Angeles

pre 3 godine

@ljubitelj rear naked bla bla: Hoćeš da kažeš sa svi treba da se odreknemo prava na mišljenje i slobodan govor IZ STRAHA da nam neki zatucani dagestanci, turci, bošnjaci, pakistanci ne bi prerezali vratove u državi u kojoj smo rodjeni? Druže u pogrešnoi si zemlji za takvo mišljenje, ma na pogrešnom si kontinentu. Upadate sve dublje u zamku, onako arogantno a glupo, uskoro će biti dovoljno argumenata da se neko sasvim legalno istera iz Evrope samo na osnovu ovakvih stavova. Ljudska prava vrlo brzo mogu da izgube smisao, na kraju krajeva ako neko nema ljudsko pravo da propagira slobodu govora, zašto bi imao pravo na nepovredivost državljanstva i pravo da živi gde hoće u EU?

Los Angeles

pre 3 godine

@o: Ma važi druže, ajde zdravo. Zna se ko gura ovaj svet i civilizaciju unapred, i tehnološki, i sociološki, kako god. A to sigurno nisu dagestanci, čečeni, i srboruski izdajnici koji se ponose kad ih neko stavi u istu grupu sa tim istim tadžicima, dagenstancima, uzbecima, i čečenima. Treba da te je sramota koje ideale imaš u glavi, da pokriješ kćerku neprovidnim ćebetom i da je prodaš dagestancu sa najoštrijim nožem. Sramoto srpskog roda.

@Nikola

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi

o

pre 3 godine

@marko
Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.

Nikola

pre 3 godine

U ovom sportu mi gledanje ovih kolibri kategorija jednostavno nije atraktivno. Tim mi je veca misterija od kuda toliki novac i interes publike za borbe nekog ko je visok metar i 70. Ja sam malo visi i tezi i sigurno bi me oba ova borca s lakocom izmlatila ali od kud da razvijem interes za gledanje borbe ova dva kad znam da postoji nekoliko stotina orijasa iz teskih kategorija koji nisu ni poznati borci, a koji bi ovog Kabiba u zubima nosili dok istovremeno mlate McGregora ili ovog danasnjeg kojem nisam ni ime upamtio. Kao da gledas borbe pijetlova dok pored traje borba bikova iako ne volim koride ali otprilike su tako atraktivni na spram teskih kategorija.

milos

pre 3 godine

Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Da da, bas cekaju priliku za nezavisnost, ne samo sto je ne mogu dočekati, nego im ne pada napamet da je i traže ier jer se zna sta im sledi Rusi imaju jednu od najacih armija tako da bi im se lose pisalo da ista pokušaju, a ako malo bolje pogledas popis u dagestanu iznenadices se koliko ima Rusa, a gde se lečio OTAC nurgamodeva pa u Moskvi naravni, kad im zabiberi odmah idu u Moskvu.

A zasto prosecni rus nece da ide u dagestan, pa ko je lud da pored Moskve, san peterburga, Kazana, Krima ide u dagestan, bili ti vise volio da ides u pariz ili pirot?

Los Angeles

pre 3 godine

ZATUCANi Habib. Imao sam priliku da budem u kontaktu preko raznih poslova sa raznim likovima iz tog dela sveta. To su sve zatucani likovi i kultura u kojoj se vadi nož i kolje i ubada za najmanju glupost. Ako im kažete nešto loše za brata, sestru, majku, oca, religiju, predsednika, bilo koga bliskog - oni vade nož i ubadaju, mučki i iza ledja ako treba. Nije bitno uopšte koliko ste u pravu za to što ste rekli, jednostavno čim povredite ponos tim ljudima u opasnosti ste da budete ubijeni. I ne, nemojte da skačete kako ste opasni momci beogradskog asfalta bla bla, to nije ni blizu njihovoj mentalnoj patologiji. I ovo što je rekao je i najveći problem islama kao religije, da mu je najvažnija religija. Svakom od njih je VAŽNIJE da je dobar musliman nego da je dobar gradjanin tamo gde živi. A to šta je “dobar musliman” odredjuje hodža i okruženje, koje može da bude veoma zlo, zadojeno, i protiv države.

BizmAr

pre 3 godine

Ko dobio rundu ? O cemu vi ? Dzastin koji je bjezao glavom bez obzira ? Khabib je imao vise znacajnih udaraca u glavu i jedno obaranje na kraju runde ? Kakva crna runda, momak nije znao dje udara... Mjesecima se prica kako je ovo pravi izazov za Khabiba jer ovaj ima rvacku pozadinu, a Khabib mu dva puta usao u full mount i to za par sekundi graplanja, Dzastin je izgledao kao predskolarac... Khabib jedan jedini !!! AND STILL !!!

Max

pre 3 godine

Kako su dosadni ovi sa - dosadan je, to nije to...
Ako ste hteli da gledate borbe samo rukama - boks, uglavnom nogama - tekvondo, rvanje - rvanje, rukama i nogama - imate sta god hocete...ali onda dodjete ovde, na vest o sportu gde moze sve i zalite se sto vasi omiljeni (pa stavite sta god hocete od malopre navedenog - bokseri, rvaci, muai...) budu razvaljeni kad udju u ring sa ovim covekom i zalite se? Nijedan bokser ga nije dobio, nijedan kikbokser ga nije dobio, nijedan rvac ga nije dobio, ni jedan jj ga nije dobio...a nijedan koji je dobar u svemu (a siguran sam da za vase mislite da su bar pomalo dobri u svemu) ga nije dobio i on vam je dosadan i nije za ovo - VASI NISU ZA OVO pored njega! Nisam voleo Mayweathera, ali znam koji sam sport gledao - odbrana je legitiman deo boksa i dok ne naucite da cenite i to, mozete da pricate o gledanju sporta, ali ga ocigledno ne (pre)poznajete - Khabib je zaista zasluzio postovanje svakog ko razume ovaj sport i prihvata ga kako je definisan. Vi ostali - idite na vase ne-MMA vesti. Ovo nije mesto za vas. "Dosadan" borac? Vi ne znate sta gledate.

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

@Los Angeles, pa zato sledeci put dobro razmislis pre nego sto im pomenes majku, sestru, religiju... za takve stvari i treba da sevaju pesnice, noz... postoji nesto, tebi je to garant strano, sto se zove obraz, karakter, doslednost...i postoje ljudi koji su za to spremni da umru. Ovde ne mislim na cecenske kriminalce i sl, nego upravo na ljude kao khabib. Covek praktikuje islam, zato mu je najvaznija religija i Bog/Alah, sve pocinje odatle, zato i kaze uvek Elhamdulilah, zahvalan za sve sto mu se desava.

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

'Habib Nurmagomedov je ruskog porekla (Avar)...' pre ce biti rus avarskog porekla

o

pre 3 godine

@Los Angeles
Ti za njih mislis da su zatucani, oni to isto misle za tebe, samo jos i gore.
Ako ti njima uvredis majku, sestru, oca, religiju, porodicu... prebice te ili ubiti. Ako tebi neko siluje sestru, majku ili cerku, ako ti ubije oca, ako te nasamara pred gomilom ljudi, ako ti uzme pare, ako ti uzme hranu... ti ces cutati, ulizivati mu se zato sto se plasis, promenices i veru i ime i drzavu, odreci ces se i oca i majke i deteta i naroda i drzave, samo da spases sopstvenu zadnjicu od batina, da ti bude lakse.
E vidis, njega se njegovi preci nikada ne bi odrekli, ti si sramota i za svoje pretke i potomke.

Mojo

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.
(Nick526, 25. oktobar 2020 13:31)

Tom logikom Veljko Ražnatović je najbolji bokser pošto je neporažen. Ne može da se poredi karijera Džonsa ili Sen Pjera kojima su sve borbe u UFC i Habiba koji ima samo 13 mečeva u UFC, ostalo u Rusiji protiv nekih kanti. Džons, Silva i Majti Maus imaju više borbi za pojas nego što Habib ima UFC mečeva. To nije uvreda za Habiba, samo činjenice.

MMAfacts

pre 3 godine

Lep članak, ali Habib je najhajpovaniji borac ikada. Čitam neke komentare pa pogledah statistiku:

1.Jones: 11 title defenses
2.DJ: 11 title defenses, fought up a weight class
3.Anderson Silva: 10 title defenses, fought up a weight class
4.GSP: 9 title defenses, 2 division champion
5.Aldo: 9 title defenses
6.Hughes: 7 title defenses
...
16.KHABIB: 3 title defenses

Nick526

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.

marko

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.
(Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)p

ovo je najveca glupost koju sam cuo, on je sportski heroj u Rusiji, gledao je i navijao za Rusku reprezentaciju na SP 2018, imao prijem kod Putina, kad je bio sampion nosio je Rusku zastavu.....rusi imaju jos jednog sampiona u ufc a to je Petr Yan u perolakoj, a najbolji svih vremena je naravno Fedor Emelianenko.

Dagestan je u Rusiji bio je i bice kao sto je Vojvodina deo Srbije ili Kalifornija Amerike, pa oni meksicki borcu nose i meksicku i americku zastavu, a Nurgamomedov uvek Rusku!

HanSolo

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.
(Zoks, 25. oktobar 2020 10:35)

Meni I pametnom čoveku niko sa 29 borbi može biti "legenda"..
Retko antipatićan mladić..

Goran Goranovic

pre 3 godine

@ (Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)

Khabib — a native of the Caucasian federal subject of Dagestan — sometimes dons a recognizable Caucasian sheepskin headwear, the papakha, post-fight and at press conferences. The fighter hit back at a reporter when asked why he does not enter the octagon with a Russian flag.

"I always do", he told the Russian news agency Ura.ru, explaining that the flag of Russia is displayed on the screens above the cage. "Everyone in America — those who don't know about Dagestan, Chechnya, and the Caucasus — calls me Russian."

"So, we are one nation for them", he added. "Most importantly, our people (Russians) should not divide [the nation into groups]. The ones like you, for example. And do not ask me such silly questions".

To ti je nesto slicno kao sto mi Srbi radimo sa nasim gradjanima druge vere, cesto za vecinu oni nisu Srbi i ako ne bi trebalo da se mesaju nacija i vera ;)
A kada neko kaze da je Ivo Andric hrvat odma skacemo ko pomahnitali jer on jeste bio Srbin, samo katolicke vere.
Ista prica je i za Mesu Selimovica, musliman, ali Srbin.

Nacija je jedno, vera je drugo.

Mozda Kabib nije hteo da nosi zastavu Rusije jer oseca da ga ta ista Rusija ne priznaje 100% kao njihovog, ali kao sto vidis, nije se odrekao zastave, i nastupao je kao Rus na svakoj borbi, i bice i ostace upamcen kao Rus, sto realno jeste.

Istok

pre 3 godine

"Dakle, "Rejdžing Al" Jakinta je bio šampion UFC lake kategorije kada je dobio ponudu da se bori sa Habibom Nurmagomedovim."

Ал Ајаквинта никада није био шампион. Био је замена у тој борби и то чак не ни прва замена. Додатно, због прихватања борбе у последњем тренутку није успео да довољно спусти килажу и чак и да је победио Хабиба не би добио титулу. Због овога је у то време Хабибу звање шампиона које је формално имао било често оспоравано, мада он није имао утицаја на целу ситуацију. Тека са одбранама титуле је ова прича постала небитна.

Simke_007

pre 3 godine

A tek se saznalo za njega u svijetu kad je pobjedio Mekregora,i zavrsava karijeru.Znaci da je ovaj covjek bio nepravedno zapostavljen.

први српски бек

pre 3 godine

@beks
Konor je možda lošiji borac od Habiba, ali ne možeš reći da je Konor loš borac, Čad Mendez, Hose Aldo, Nejt Dijaz, Dastin Porije, Šeroun, sve odlicni borci koje je Konor dobijao. Habib je jednostavno klasa iznad svih i ne možeš ga porediti ni sa kim.

Boško

pre 3 godine

Nikada ga nisam voleo jer se uvek ubijao od skidanja kilaže da bi bio u nižoj kategoriji. Pred meč sa Fergusonom mu je i jetra otkazala. Imaš 90 kila, a boriš se u lakoj? Sumanuto. Verovatno se zato i povlači, telo više ne može da istrpi to skidanje.

DC

pre 3 godine

Sta kaze ovaj, sport za one koji deevoluiraju, pa kako sad to kada se odavno tezi objedinjavanju borilackih vestina i pravljenju najsavrsenije. I dalje ce ljudi pratiti i trenirati boks, kik boks, rvanje, dzudo i ostale vestine ali je ovo vrhunac borbe, i tek ce evolucijom dostici svoje vrhove narednih decenija, mozda i vekova. Pa boks postoji vekovima, pa se cekalo do druge polovine 20. veka na najvece. MMA postoji od 1993. i jasno se moze videti razlika u tehnici i taktici danas i pre 7,8 godina, a da ne govorim o nekim starijim vremenima.

Ante

pre 3 godine

Čovjek je ispodprosječan borac u stand-up borbi, to je svima jasno.
Ali, u hrvanju je totalno dominantan, i zasluženo je največi prvak u svojoj kategoriji.
Ima izrazito "tvrdu bradu", tako da su svi imali prilike da ga pobijede dok on borbu ne odvede u parter, al opet niko nije to uspio, dakle, sve je jasno.
Ne bori se on u kick boxu, nego u MMA.
Dakle, izvoli, nađi mu slabu točku i iskoristi je. Nemožeš? E pa, onda je bolji.
Čovjek je izrazito snažan,otporan, s nevjerovatnom tehnikom disanja, jednostavno iscrpi svakog u prvim rundama, zalijepi se za protivnika i s tim je siguran od nekog jačeg udarca, jer im na da prostora. Poslije se sve svodi na to, ko će prije ostat bez zraka. Habib nikad nije.
Ta njegova tehnika je toliko jasna i prozirna, ali uz sve protivničke stručnjake i trenere, i strašne borce, nitko nije pronašao kako parirati toj strategiji. Povukao se ili ne, ne vidim ko bi ga ionako mogao ugroziti, jedino novi Habib. Al takvog nema.

Nikola

pre 3 godine

Pre nego što počnete da osporavate ono što je Habib uradio, setite se da je tri nedelje pre ovog meča slomio stopalo, i da ni u jednom momentu to nije rekao, niti je tražio alibi u tome. To vam dovoljno govori o njegovom šampionskom karakteru. Kapa dole majstore zadovoljstvo je bilo gledati te. Sigurno ću svojoj deci pričati o tome kakav si borac bio.

ubso

pre 3 godine

Odlican tekst al mala ispravka, Al Jakvinta nikad nije bio sampion cak ni blizu. Bio je tu izmedju petog i osmog mesta na rankingu. Upao je u borbu posto se Ferguson sapleo od kabl i povredio, a Holovej koji je uleteo kao zamena nije uspeo da sline kilograme. Ostali u top 10 nisu bili spremni samo Al posto je vec trebao da se bori taj event

Dule

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

Ne, Abdulmanapović mu je srednje ime, tj. ono što Rusi zovu "otečstvo", tj. ime od oca, a Nurmuhamedov mu je prezime, samo što Rusi vole te "h" da prebacuju na "g", tj. kažu "Gari Poter", "Adolf Gitler" i "prorok Magomed", i od tuda od "Nur Muhamed" ("Svetlost Muhameda" na arapskom) njemu ime zvanično na ruskom postaje "Nurmugamedov".

Rambo

pre 3 godine

Pa sto ne nadju nacin da nokautiraju Khabiba dok je na nogama?
Smesno bre da covek nije najbolji nebi imao ovakav rekord.
Kao dzudista znam licno lika koji nije imao najbolju tehniku ali je bio neverovatno dobar na podu citaj znao da je da gusi i postao je prvak SFRJ.Kukali ovi ostali pa kako bre on ne zna ovo ono ne zna ono rekoh brate on sto zna dovoljno za titulu a ti kukaj koliko hoces :)

x

pre 3 godine

"Za one tvrdokornije fanove, sudija na meču je bio čuveni Mario Jamasaki.
Ako ste se ismejali idemo dalje."


Može neko da pojasni ovo? Zašto je taj sudija (Brazilac japanskog porekla) toliko zanimljiv?
Nisam neki tvrdokorni fan :)

Beks

pre 3 godine

Konor Mcgregor je slika i prilika coveka koji ume da izmanipulise praznim glavama i nalozenim masama,to jest on je samo iskoristio zaglupljenost ljudi. Covek se kao prirodni Welteras najpre pojavio u dve kategorije nize gde je prvo napravio hajp sa Jose Aldom,njegov trash talk i javni nastupi privlace one koji ga vole i one koje zele da vide kako mu neko zatvara usta. Provociranjem Alda ulazi mu u glavu,dobija i postaje jos popularniji,zatim uzima meceve sa covekom koji vazi sa "Bad ass" a koji ima i dosta poraza ali i fanova sto obojici donosi najvise love u ufc. Svoju popularnost koristi pravljenjem spektakla sa Floydom u boksu gde zaradjuje najvecu lovu u zivotu a gde su obojica napravili Ovce za sisanje od neukih ljudi koji su se nalozili. Njegov trash talk je otisao predaleko sa Habibom pa je iz tog razloga i molio za zivot u oktagonu. Iz istog razloga ga Habib nije zavrsio odmah u prvoj rundi jer je zeleo da ga maltretira a on je jedini vrhunski borac sa kojim se Konor sreo a da je njegovih gabarita. Kada nekog kao sto je Habib tako prvociras ne ulazis nespreman u oktagon,to su samo prica za malu decu i za neuke ispranog mozga kao @Urke

D'Angelo Russell

pre 3 godine

Na opaske da je parter dosadan nemam riječi, fascinantno je šta sve ljudi mogu u parteru i kakva prepakivanja rade mijenjaju poziciju itd. Na početku je stojka zanimljivija ali mislim da ko god počne malo više pratiti MMA obožava parter. A ono što Habib radi je sva ljepota ovog sporta. GOAT

Serpico

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
(Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

To je zato sto se bez potrebe koristi anglo (engleska) verzija njegovog imena. Cinjenica je da ljudi kojima je Engleski maternji jezik ne mogu da izgovore slovo H na pocetku rijeci pa se onda stavlja slovo K ispred H kako bi ha izgovorili na nacin da postave usta i jezik kao da ce reci K a onda izgovore H.
Isto je, na primjer, s imenom Hruscova, bivsim vodjom SSSR-a. U Engleskom jeziku su njegovo prezime pisali Khruschov...

Ostin A

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.

U Khabibovom gnezdu

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Idi gledaj filmove Brus Lija.

urke

pre 3 godine

Ostace upamcen po tome sto je poularnost stekao pobedom nad Conorom koji nije ni trenirao vec je gledao sto bolje viski da izreklamira, da se Habib nije borio sa Conorom niko ne bi ni znao ko je on, jer toliko smara kao borac da to nije normalno

4k4.Dex

pre 3 godine

Odličan borac tj. jak kao bivo i strašan u parteru ako te dohvati kao piton je ali ipak nije atraktivan i uopšte MMA mi nije preterano zanimljiv. Ne gleda mi se davljenje i udaranje ljudi na zemlji. K-1 je za ovo bio super zanimljiv. OK jasno je da je ovo superiornije u smislu partera ali to je uglavnom zanimljivo samo onima koji se tim sportovima bave (rvaci, džudisti, džiudžice)... nama običnim ljudima je to prilično dosadno i neatraktivno. Donosi rezultat svakako ali je dosadno. Te akođe MMA ima problem "picopevaca". Najlakše kategorije su najpopularnije!? Nekad kad izađu Mirko Filipović ili Bade Hari, Alister, Šilt i ekipa govno ti se smrzne u gaćama odmah samo kad ih vidiš, o udarcima da i ne pričamo. Ja sam najviše voleo Glaubea Feitozu...koji su oni brazilski likovi bili majko moja.

barem po ovome sto tu pise

pre 3 godine

Ovaj tekst daje malo drugaciji uvid u odnose Khabiba i Konora. Izgleda da Khabib bas i nije takva cvecka i da nije Konor taj koji je zapoceo sa provokacijama.

Goran

pre 3 godine

Uvek cu pre izabrati fajtera poput Konora nego ovog koji nijedan mec nije dobio nokautom, fuj!
(Dr, 25. oktobar 2020 10:58)

E ovi Konorevci kad krenu da se javljaju i placu, Habib od 29 pobeda, 8 je pobedio nokautom, toliko o tvom komentaru !

ccc

pre 3 godine

Khabib, St Pier i Miocic najveci MMA borci, ostali dobrili ili odlicni ali su ovi iznad svih... Konor je odlican borac ali mu glava nije uvek na pravom mestu kada su borbe u pitanju ali je zato masina za pravljenje para.

Филипинац

pre 3 godine

Не сећам се добро али на коју фору је мекгрегор добио рунду против њега када га је овај тешко поразио

miki

pre 3 godine

@X
Mario Jamasaki je poznat kao sudija koji je dozvoljavao nevidjeno mlaćenje protivnika i kasnije je prestao da sudi UFC meceve jer nekoliko puta su borci ostajali bez svesti usled batina a on nije prekidao mec. Jedan od nadimaka mu je bio Mario "if he dies, he dies" Yamasaki

Mojo

pre 3 godine

nije neporazen. tibau ga je pobedio, ali protiv sudija ne mozes. ko ne veruje nek pogleda borbu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. oktobar 2020 10:15)

Lepo je videti nekog ko nije prošle nedelje počeo da prati sport. Ne samo da ga je dobio, već je potpuno dominirao, jedna od najgorih sudijskih odluka u UFC. Naravno, to niko ne pamti pa evo svaki drugi komentar kako čovek nije izgubio rundu u karijeri. Srećna mu penzija u svakom slučaju.

Zoks

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.

Momčilo

pre 3 godine

Odmah ide bacanje u noge,ruke su mu lošiji atribut.Na šake gubi većinu rundi,da ne kažem skoro sve.Svaki njegov meč je takav.Ali svaka čast, iako se za takav sport ne mora biti kompletan

Realan

pre 3 godine

Za one koji neznaju, 29/0, 29 pobjeda niti jedan izgubljen ili remiziran mec, u cijeloj UFC karijeri izgubio je samo jednu rundu! To je nesto sto ce netko tesko ponoviti!

Ljubo

pre 3 godine

Ne postoji niko ko je kompletan , pa cak ni u video igricama. Niko od najvecih sampiona nije uneo mec sa njim cak ni u neizvesnost,prema tome kapa dole za GOAT a

Vitezkoja

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.

Samo čovek

pre 3 godine

Covek je najzanimljiviji za gledanje, non stop ide napred non stop pritisak, udaraju ga u glavu on samo otrese i nastavi dalje i onda kad ih ubije psiho fizicki, ulece u noge i na zemlji ponizava. Zavrsnice mu mozda nisu najzaniljivije za peosecnog gledaoca kao nokauti, ali sve pre toga uzivanje.

Масарико

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?

Roker

pre 3 godine

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?
(Масарико, 25. oktobar 2020 10:17)

Gledao na you tube pre par godina i ogadio mi se.

Масарико

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?

Samo čovek

pre 3 godine

Covek je najzanimljiviji za gledanje, non stop ide napred non stop pritisak, udaraju ga u glavu on samo otrese i nastavi dalje i onda kad ih ubije psiho fizicki, ulece u noge i na zemlji ponizava. Zavrsnice mu mozda nisu najzaniljivije za peosecnog gledaoca kao nokauti, ali sve pre toga uzivanje.

Ljubo

pre 3 godine

Ne postoji niko ko je kompletan , pa cak ni u video igricama. Niko od najvecih sampiona nije uneo mec sa njim cak ni u neizvesnost,prema tome kapa dole za GOAT a

Zoks

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.

Realan

pre 3 godine

Za one koji neznaju, 29/0, 29 pobjeda niti jedan izgubljen ili remiziran mec, u cijeloj UFC karijeri izgubio je samo jednu rundu! To je nesto sto ce netko tesko ponoviti!

Rambo

pre 3 godine

Pa sto ne nadju nacin da nokautiraju Khabiba dok je na nogama?
Smesno bre da covek nije najbolji nebi imao ovakav rekord.
Kao dzudista znam licno lika koji nije imao najbolju tehniku ali je bio neverovatno dobar na podu citaj znao da je da gusi i postao je prvak SFRJ.Kukali ovi ostali pa kako bre on ne zna ovo ono ne zna ono rekoh brate on sto zna dovoljno za titulu a ti kukaj koliko hoces :)

Goran

pre 3 godine

Uvek cu pre izabrati fajtera poput Konora nego ovog koji nijedan mec nije dobio nokautom, fuj!
(Dr, 25. oktobar 2020 10:58)

E ovi Konorevci kad krenu da se javljaju i placu, Habib od 29 pobeda, 8 je pobedio nokautom, toliko o tvom komentaru !

Ante

pre 3 godine

Čovjek je ispodprosječan borac u stand-up borbi, to je svima jasno.
Ali, u hrvanju je totalno dominantan, i zasluženo je največi prvak u svojoj kategoriji.
Ima izrazito "tvrdu bradu", tako da su svi imali prilike da ga pobijede dok on borbu ne odvede u parter, al opet niko nije to uspio, dakle, sve je jasno.
Ne bori se on u kick boxu, nego u MMA.
Dakle, izvoli, nađi mu slabu točku i iskoristi je. Nemožeš? E pa, onda je bolji.
Čovjek je izrazito snažan,otporan, s nevjerovatnom tehnikom disanja, jednostavno iscrpi svakog u prvim rundama, zalijepi se za protivnika i s tim je siguran od nekog jačeg udarca, jer im na da prostora. Poslije se sve svodi na to, ko će prije ostat bez zraka. Habib nikad nije.
Ta njegova tehnika je toliko jasna i prozirna, ali uz sve protivničke stručnjake i trenere, i strašne borce, nitko nije pronašao kako parirati toj strategiji. Povukao se ili ne, ne vidim ko bi ga ionako mogao ugroziti, jedino novi Habib. Al takvog nema.

U Khabibovom gnezdu

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Idi gledaj filmove Brus Lija.

D'Angelo Russell

pre 3 godine

Na opaske da je parter dosadan nemam riječi, fascinantno je šta sve ljudi mogu u parteru i kakva prepakivanja rade mijenjaju poziciju itd. Na početku je stojka zanimljivija ali mislim da ko god počne malo više pratiti MMA obožava parter. A ono što Habib radi je sva ljepota ovog sporta. GOAT

Los Angeles

pre 3 godine

ZATUCANi Habib. Imao sam priliku da budem u kontaktu preko raznih poslova sa raznim likovima iz tog dela sveta. To su sve zatucani likovi i kultura u kojoj se vadi nož i kolje i ubada za najmanju glupost. Ako im kažete nešto loše za brata, sestru, majku, oca, religiju, predsednika, bilo koga bliskog - oni vade nož i ubadaju, mučki i iza ledja ako treba. Nije bitno uopšte koliko ste u pravu za to što ste rekli, jednostavno čim povredite ponos tim ljudima u opasnosti ste da budete ubijeni. I ne, nemojte da skačete kako ste opasni momci beogradskog asfalta bla bla, to nije ni blizu njihovoj mentalnoj patologiji. I ovo što je rekao je i najveći problem islama kao religije, da mu je najvažnija religija. Svakom od njih je VAŽNIJE da je dobar musliman nego da je dobar gradjanin tamo gde živi. A to šta je “dobar musliman” odredjuje hodža i okruženje, koje može da bude veoma zlo, zadojeno, i protiv države.

Beks

pre 3 godine

Konor Mcgregor je slika i prilika coveka koji ume da izmanipulise praznim glavama i nalozenim masama,to jest on je samo iskoristio zaglupljenost ljudi. Covek se kao prirodni Welteras najpre pojavio u dve kategorije nize gde je prvo napravio hajp sa Jose Aldom,njegov trash talk i javni nastupi privlace one koji ga vole i one koje zele da vide kako mu neko zatvara usta. Provociranjem Alda ulazi mu u glavu,dobija i postaje jos popularniji,zatim uzima meceve sa covekom koji vazi sa "Bad ass" a koji ima i dosta poraza ali i fanova sto obojici donosi najvise love u ufc. Svoju popularnost koristi pravljenjem spektakla sa Floydom u boksu gde zaradjuje najvecu lovu u zivotu a gde su obojica napravili Ovce za sisanje od neukih ljudi koji su se nalozili. Njegov trash talk je otisao predaleko sa Habibom pa je iz tog razloga i molio za zivot u oktagonu. Iz istog razloga ga Habib nije zavrsio odmah u prvoj rundi jer je zeleo da ga maltretira a on je jedini vrhunski borac sa kojim se Konor sreo a da je njegovih gabarita. Kada nekog kao sto je Habib tako prvociras ne ulazis nespreman u oktagon,to su samo prica za malu decu i za neuke ispranog mozga kao @Urke

BizmAr

pre 3 godine

Ko dobio rundu ? O cemu vi ? Dzastin koji je bjezao glavom bez obzira ? Khabib je imao vise znacajnih udaraca u glavu i jedno obaranje na kraju runde ? Kakva crna runda, momak nije znao dje udara... Mjesecima se prica kako je ovo pravi izazov za Khabiba jer ovaj ima rvacku pozadinu, a Khabib mu dva puta usao u full mount i to za par sekundi graplanja, Dzastin je izgledao kao predskolarac... Khabib jedan jedini !!! AND STILL !!!

Dule

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

Ne, Abdulmanapović mu je srednje ime, tj. ono što Rusi zovu "otečstvo", tj. ime od oca, a Nurmuhamedov mu je prezime, samo što Rusi vole te "h" da prebacuju na "g", tj. kažu "Gari Poter", "Adolf Gitler" i "prorok Magomed", i od tuda od "Nur Muhamed" ("Svetlost Muhameda" na arapskom) njemu ime zvanično na ruskom postaje "Nurmugamedov".

Goran Goranovic

pre 3 godine

@ (Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)

Khabib — a native of the Caucasian federal subject of Dagestan — sometimes dons a recognizable Caucasian sheepskin headwear, the papakha, post-fight and at press conferences. The fighter hit back at a reporter when asked why he does not enter the octagon with a Russian flag.

"I always do", he told the Russian news agency Ura.ru, explaining that the flag of Russia is displayed on the screens above the cage. "Everyone in America — those who don't know about Dagestan, Chechnya, and the Caucasus — calls me Russian."

"So, we are one nation for them", he added. "Most importantly, our people (Russians) should not divide [the nation into groups]. The ones like you, for example. And do not ask me such silly questions".

To ti je nesto slicno kao sto mi Srbi radimo sa nasim gradjanima druge vere, cesto za vecinu oni nisu Srbi i ako ne bi trebalo da se mesaju nacija i vera ;)
A kada neko kaze da je Ivo Andric hrvat odma skacemo ko pomahnitali jer on jeste bio Srbin, samo katolicke vere.
Ista prica je i za Mesu Selimovica, musliman, ali Srbin.

Nacija je jedno, vera je drugo.

Mozda Kabib nije hteo da nosi zastavu Rusije jer oseca da ga ta ista Rusija ne priznaje 100% kao njihovog, ali kao sto vidis, nije se odrekao zastave, i nastupao je kao Rus na svakoj borbi, i bice i ostace upamcen kao Rus, sto realno jeste.

први српски бек

pre 3 godine

@beks
Konor je možda lošiji borac od Habiba, ali ne možeš reći da je Konor loš borac, Čad Mendez, Hose Aldo, Nejt Dijaz, Dastin Porije, Šeroun, sve odlicni borci koje je Konor dobijao. Habib je jednostavno klasa iznad svih i ne možeš ga porediti ni sa kim.

barem po ovome sto tu pise

pre 3 godine

Ovaj tekst daje malo drugaciji uvid u odnose Khabiba i Konora. Izgleda da Khabib bas i nije takva cvecka i da nije Konor taj koji je zapoceo sa provokacijama.

miki

pre 3 godine

@X
Mario Jamasaki je poznat kao sudija koji je dozvoljavao nevidjeno mlaćenje protivnika i kasnije je prestao da sudi UFC meceve jer nekoliko puta su borci ostajali bez svesti usled batina a on nije prekidao mec. Jedan od nadimaka mu je bio Mario "if he dies, he dies" Yamasaki

x

pre 3 godine

"Za one tvrdokornije fanove, sudija na meču je bio čuveni Mario Jamasaki.
Ako ste se ismejali idemo dalje."


Može neko da pojasni ovo? Zašto je taj sudija (Brazilac japanskog porekla) toliko zanimljiv?
Nisam neki tvrdokorni fan :)

Vitezkoja

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.

Nikola

pre 3 godine

Pre nego što počnete da osporavate ono što je Habib uradio, setite se da je tri nedelje pre ovog meča slomio stopalo, i da ni u jednom momentu to nije rekao, niti je tražio alibi u tome. To vam dovoljno govori o njegovom šampionskom karakteru. Kapa dole majstore zadovoljstvo je bilo gledati te. Sigurno ću svojoj deci pričati o tome kakav si borac bio.

4k4.Dex

pre 3 godine

Odličan borac tj. jak kao bivo i strašan u parteru ako te dohvati kao piton je ali ipak nije atraktivan i uopšte MMA mi nije preterano zanimljiv. Ne gleda mi se davljenje i udaranje ljudi na zemlji. K-1 je za ovo bio super zanimljiv. OK jasno je da je ovo superiornije u smislu partera ali to je uglavnom zanimljivo samo onima koji se tim sportovima bave (rvaci, džudisti, džiudžice)... nama običnim ljudima je to prilično dosadno i neatraktivno. Donosi rezultat svakako ali je dosadno. Te akođe MMA ima problem "picopevaca". Najlakše kategorije su najpopularnije!? Nekad kad izađu Mirko Filipović ili Bade Hari, Alister, Šilt i ekipa govno ti se smrzne u gaćama odmah samo kad ih vidiš, o udarcima da i ne pričamo. Ja sam najviše voleo Glaubea Feitozu...koji su oni brazilski likovi bili majko moja.

Max

pre 3 godine

Kako su dosadni ovi sa - dosadan je, to nije to...
Ako ste hteli da gledate borbe samo rukama - boks, uglavnom nogama - tekvondo, rvanje - rvanje, rukama i nogama - imate sta god hocete...ali onda dodjete ovde, na vest o sportu gde moze sve i zalite se sto vasi omiljeni (pa stavite sta god hocete od malopre navedenog - bokseri, rvaci, muai...) budu razvaljeni kad udju u ring sa ovim covekom i zalite se? Nijedan bokser ga nije dobio, nijedan kikbokser ga nije dobio, nijedan rvac ga nije dobio, ni jedan jj ga nije dobio...a nijedan koji je dobar u svemu (a siguran sam da za vase mislite da su bar pomalo dobri u svemu) ga nije dobio i on vam je dosadan i nije za ovo - VASI NISU ZA OVO pored njega! Nisam voleo Mayweathera, ali znam koji sam sport gledao - odbrana je legitiman deo boksa i dok ne naucite da cenite i to, mozete da pricate o gledanju sporta, ali ga ocigledno ne (pre)poznajete - Khabib je zaista zasluzio postovanje svakog ko razume ovaj sport i prihvata ga kako je definisan. Vi ostali - idite na vase ne-MMA vesti. Ovo nije mesto za vas. "Dosadan" borac? Vi ne znate sta gledate.

milos

pre 3 godine

Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Da da, bas cekaju priliku za nezavisnost, ne samo sto je ne mogu dočekati, nego im ne pada napamet da je i traže ier jer se zna sta im sledi Rusi imaju jednu od najacih armija tako da bi im se lose pisalo da ista pokušaju, a ako malo bolje pogledas popis u dagestanu iznenadices se koliko ima Rusa, a gde se lečio OTAC nurgamodeva pa u Moskvi naravni, kad im zabiberi odmah idu u Moskvu.

A zasto prosecni rus nece da ide u dagestan, pa ko je lud da pored Moskve, san peterburga, Kazana, Krima ide u dagestan, bili ti vise volio da ides u pariz ili pirot?

Roker

pre 3 godine

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?
(Масарико, 25. oktobar 2020 10:17)

Gledao na you tube pre par godina i ogadio mi se.

Momčilo

pre 3 godine

Odmah ide bacanje u noge,ruke su mu lošiji atribut.Na šake gubi većinu rundi,da ne kažem skoro sve.Svaki njegov meč je takav.Ali svaka čast, iako se za takav sport ne mora biti kompletan

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

'Habib Nurmagomedov je ruskog porekla (Avar)...' pre ce biti rus avarskog porekla

Mojo

pre 3 godine

nije neporazen. tibau ga je pobedio, ali protiv sudija ne mozes. ko ne veruje nek pogleda borbu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. oktobar 2020 10:15)

Lepo je videti nekog ko nije prošle nedelje počeo da prati sport. Ne samo da ga je dobio, već je potpuno dominirao, jedna od najgorih sudijskih odluka u UFC. Naravno, to niko ne pamti pa evo svaki drugi komentar kako čovek nije izgubio rundu u karijeri. Srećna mu penzija u svakom slučaju.

Goran

pre 3 godine

Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Osim sto zivi u Rusiji, prica Ruski jezik i nastupa pod Ruskom zastavom !

Jel ti mislis da nije imao para da se odseli i predstavlja neku drzavu ?
Sta je sa vama ljudi...pa on je samo prosle godine zaradio 16 miliona dolara ;)

ubso

pre 3 godine

Odlican tekst al mala ispravka, Al Jakvinta nikad nije bio sampion cak ni blizu. Bio je tu izmedju petog i osmog mesta na rankingu. Upao je u borbu posto se Ferguson sapleo od kabl i povredio, a Holovej koji je uleteo kao zamena nije uspeo da sline kilograme. Ostali u top 10 nisu bili spremni samo Al posto je vec trebao da se bori taj event

marko

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.
(Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)p

ovo je najveca glupost koju sam cuo, on je sportski heroj u Rusiji, gledao je i navijao za Rusku reprezentaciju na SP 2018, imao prijem kod Putina, kad je bio sampion nosio je Rusku zastavu.....rusi imaju jos jednog sampiona u ufc a to je Petr Yan u perolakoj, a najbolji svih vremena je naravno Fedor Emelianenko.

Dagestan je u Rusiji bio je i bice kao sto je Vojvodina deo Srbije ili Kalifornija Amerike, pa oni meksicki borcu nose i meksicku i americku zastavu, a Nurgamomedov uvek Rusku!

Mojo

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.
(Nick526, 25. oktobar 2020 13:31)

Tom logikom Veljko Ražnatović je najbolji bokser pošto je neporažen. Ne može da se poredi karijera Džonsa ili Sen Pjera kojima su sve borbe u UFC i Habiba koji ima samo 13 mečeva u UFC, ostalo u Rusiji protiv nekih kanti. Džons, Silva i Majti Maus imaju više borbi za pojas nego što Habib ima UFC mečeva. To nije uvreda za Habiba, samo činjenice.

Филипинац

pre 3 godine

Не сећам се добро али на коју фору је мекгрегор добио рунду против њега када га је овај тешко поразио

o

pre 3 godine

@Los Angeles
Ti za njih mislis da su zatucani, oni to isto misle za tebe, samo jos i gore.
Ako ti njima uvredis majku, sestru, oca, religiju, porodicu... prebice te ili ubiti. Ako tebi neko siluje sestru, majku ili cerku, ako ti ubije oca, ako te nasamara pred gomilom ljudi, ako ti uzme pare, ako ti uzme hranu... ti ces cutati, ulizivati mu se zato sto se plasis, promenices i veru i ime i drzavu, odreci ces se i oca i majke i deteta i naroda i drzave, samo da spases sopstvenu zadnjicu od batina, da ti bude lakse.
E vidis, njega se njegovi preci nikada ne bi odrekli, ti si sramota i za svoje pretke i potomke.

Nick526

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.

urke

pre 3 godine

Ostace upamcen po tome sto je poularnost stekao pobedom nad Conorom koji nije ni trenirao vec je gledao sto bolje viski da izreklamira, da se Habib nije borio sa Conorom niko ne bi ni znao ko je on, jer toliko smara kao borac da to nije normalno

Serpico

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
(Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

To je zato sto se bez potrebe koristi anglo (engleska) verzija njegovog imena. Cinjenica je da ljudi kojima je Engleski maternji jezik ne mogu da izgovore slovo H na pocetku rijeci pa se onda stavlja slovo K ispred H kako bi ha izgovorili na nacin da postave usta i jezik kao da ce reci K a onda izgovore H.
Isto je, na primjer, s imenom Hruscova, bivsim vodjom SSSR-a. U Engleskom jeziku su njegovo prezime pisali Khruschov...

Simke_007

pre 3 godine

A tek se saznalo za njega u svijetu kad je pobjedio Mekregora,i zavrsava karijeru.Znaci da je ovaj covjek bio nepravedno zapostavljen.

@Nikola

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi

patriota

pre 3 godine

Covek zivi veoma skromno,nije razmetljiv kao pojedinci,uprkos smrti oca koji mu je bio velika podrska u zivotu i trener ostao je neporazen.Svaka cast.

Istok

pre 3 godine

"Dakle, "Rejdžing Al" Jakinta je bio šampion UFC lake kategorije kada je dobio ponudu da se bori sa Habibom Nurmagomedovim."

Ал Ајаквинта никада није био шампион. Био је замена у тој борби и то чак не ни прва замена. Додатно, због прихватања борбе у последњем тренутку није успео да довољно спусти килажу и чак и да је победио Хабиба не би добио титулу. Због овога је у то време Хабибу звање шампиона које је формално имао било често оспоравано, мада он није имао утицаја на целу ситуацију. Тека са одбранама титуле је ова прича постала небитна.

o

pre 3 godine

@marko
Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.

Boško

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi
(@Nikola, 25. oktobar 2020 15:51)

Stvarno su od Konorovih fanova gori samo Habibovi. Ako je Habib tolika faca zašto se celu karijeru skoro ubijao skidajući kilažu? Pa on u velter nije smeo da pređe jer su tamo ljudi njegovih gabarita. Kakav crni Rokhold, čovek bi ga samleo. Dajte ljudi malo realnosti.

Boško

pre 3 godine

Nikada ga nisam voleo jer se uvek ubijao od skidanja kilaže da bi bio u nižoj kategoriji. Pred meč sa Fergusonom mu je i jetra otkazala. Imaš 90 kila, a boriš se u lakoj? Sumanuto. Verovatno se zato i povlači, telo više ne može da istrpi to skidanje.

Ostin A

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.

MMAfacts

pre 3 godine

Lep članak, ali Habib je najhajpovaniji borac ikada. Čitam neke komentare pa pogledah statistiku:

1.Jones: 11 title defenses
2.DJ: 11 title defenses, fought up a weight class
3.Anderson Silva: 10 title defenses, fought up a weight class
4.GSP: 9 title defenses, 2 division champion
5.Aldo: 9 title defenses
6.Hughes: 7 title defenses
...
16.KHABIB: 3 title defenses

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

@Los Angeles, pa zato sledeci put dobro razmislis pre nego sto im pomenes majku, sestru, religiju... za takve stvari i treba da sevaju pesnice, noz... postoji nesto, tebi je to garant strano, sto se zove obraz, karakter, doslednost...i postoje ljudi koji su za to spremni da umru. Ovde ne mislim na cecenske kriminalce i sl, nego upravo na ljude kao khabib. Covek praktikuje islam, zato mu je najvaznija religija i Bog/Alah, sve pocinje odatle, zato i kaze uvek Elhamdulilah, zahvalan za sve sto mu se desava.

DC

pre 3 godine

Sta kaze ovaj, sport za one koji deevoluiraju, pa kako sad to kada se odavno tezi objedinjavanju borilackih vestina i pravljenju najsavrsenije. I dalje ce ljudi pratiti i trenirati boks, kik boks, rvanje, dzudo i ostale vestine ali je ovo vrhunac borbe, i tek ce evolucijom dostici svoje vrhove narednih decenija, mozda i vekova. Pa boks postoji vekovima, pa se cekalo do druge polovine 20. veka na najvece. MMA postoji od 1993. i jasno se moze videti razlika u tehnici i taktici danas i pre 7,8 godina, a da ne govorim o nekim starijim vremenima.

drvobradi

pre 3 godine

Kakva se ekipa ološa okupi iza svakog uspešnog sportiste, pogotovo u ovim borilačkim sportovima (mada važi i za sve sirotinjske sportove).

Los Angeles

pre 3 godine

@o: Ma važi druže, ajde zdravo. Zna se ko gura ovaj svet i civilizaciju unapred, i tehnološki, i sociološki, kako god. A to sigurno nisu dagestanci, čečeni, i srboruski izdajnici koji se ponose kad ih neko stavi u istu grupu sa tim istim tadžicima, dagenstancima, uzbecima, i čečenima. Treba da te je sramota koje ideale imaš u glavi, da pokriješ kćerku neprovidnim ćebetom i da je prodaš dagestancu sa najoštrijim nožem. Sramoto srpskog roda.

pejt

pre 3 godine

Super tekst, samo Al Jakinta nikada nije bio sampion. U taj mec upada kao rezerva dan prije meca, nakon otkazivanja Maksa Holoveja zbog rizinog skidanja kilograma (sam Maks je prihvatio mec 7 dana unazad, nakon povrede Tonija Fergusona).

HanSolo

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.
(Zoks, 25. oktobar 2020 10:35)

Meni I pametnom čoveku niko sa 29 borbi može biti "legenda"..
Retko antipatićan mladić..

Los Angeles

pre 3 godine

@ljubitelj rear naked bla bla: Hoćeš da kažeš sa svi treba da se odreknemo prava na mišljenje i slobodan govor IZ STRAHA da nam neki zatucani dagestanci, turci, bošnjaci, pakistanci ne bi prerezali vratove u državi u kojoj smo rodjeni? Druže u pogrešnoi si zemlji za takvo mišljenje, ma na pogrešnom si kontinentu. Upadate sve dublje u zamku, onako arogantno a glupo, uskoro će biti dovoljno argumenata da se neko sasvim legalno istera iz Evrope samo na osnovu ovakvih stavova. Ljudska prava vrlo brzo mogu da izgube smisao, na kraju krajeva ako neko nema ljudsko pravo da propagira slobodu govora, zašto bi imao pravo na nepovredivost državljanstva i pravo da živi gde hoće u EU?

ccc

pre 3 godine

Khabib, St Pier i Miocic najveci MMA borci, ostali dobrili ili odlicni ali su ovi iznad svih... Konor je odlican borac ali mu glava nije uvek na pravom mestu kada su borbe u pitanju ali je zato masina za pravljenje para.

Nikola

pre 3 godine

U ovom sportu mi gledanje ovih kolibri kategorija jednostavno nije atraktivno. Tim mi je veca misterija od kuda toliki novac i interes publike za borbe nekog ko je visok metar i 70. Ja sam malo visi i tezi i sigurno bi me oba ova borca s lakocom izmlatila ali od kud da razvijem interes za gledanje borbe ova dva kad znam da postoji nekoliko stotina orijasa iz teskih kategorija koji nisu ni poznati borci, a koji bi ovog Kabiba u zubima nosili dok istovremeno mlate McGregora ili ovog danasnjeg kojem nisam ni ime upamtio. Kao da gledas borbe pijetlova dok pored traje borba bikova iako ne volim koride ali otprilike su tako atraktivni na spram teskih kategorija.

4k4.Dex

pre 3 godine

@max
Šta ti dečko pričaš... Naravno da ga neće dobiti bokser kad ovaj radi parter. Ali bi u nekom klubu preko stola ili u nekom separeu leteo i on i njegov ceo tim od dobrog boksera. To je i poenta, neću da gledam valjanje po ringu jer to dozvoljavaju pravila nego pravu tuču bez davljenja koje ne postoji u realnoj borbi jer te neko drugi šutira nogom u glavu i bez udaranja ljudi dok su u nokdaunu. Neuporedivo je ovo sa K1 npr. Takođe smešne su kategorije popularne.

Roker

pre 3 godine

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?
(Масарико, 25. oktobar 2020 10:17)

Gledao na you tube pre par godina i ogadio mi se.

Momčilo

pre 3 godine

Odmah ide bacanje u noge,ruke su mu lošiji atribut.Na šake gubi većinu rundi,da ne kažem skoro sve.Svaki njegov meč je takav.Ali svaka čast, iako se za takav sport ne mora biti kompletan

urke

pre 3 godine

Ostace upamcen po tome sto je poularnost stekao pobedom nad Conorom koji nije ni trenirao vec je gledao sto bolje viski da izreklamira, da se Habib nije borio sa Conorom niko ne bi ni znao ko je on, jer toliko smara kao borac da to nije normalno

Los Angeles

pre 3 godine

ZATUCANi Habib. Imao sam priliku da budem u kontaktu preko raznih poslova sa raznim likovima iz tog dela sveta. To su sve zatucani likovi i kultura u kojoj se vadi nož i kolje i ubada za najmanju glupost. Ako im kažete nešto loše za brata, sestru, majku, oca, religiju, predsednika, bilo koga bliskog - oni vade nož i ubadaju, mučki i iza ledja ako treba. Nije bitno uopšte koliko ste u pravu za to što ste rekli, jednostavno čim povredite ponos tim ljudima u opasnosti ste da budete ubijeni. I ne, nemojte da skačete kako ste opasni momci beogradskog asfalta bla bla, to nije ni blizu njihovoj mentalnoj patologiji. I ovo što je rekao je i najveći problem islama kao religije, da mu je najvažnija religija. Svakom od njih je VAŽNIJE da je dobar musliman nego da je dobar gradjanin tamo gde živi. A to šta je “dobar musliman” odredjuje hodža i okruženje, koje može da bude veoma zlo, zadojeno, i protiv države.

Ostin A

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.

HanSolo

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.
(Zoks, 25. oktobar 2020 10:35)

Meni I pametnom čoveku niko sa 29 borbi može biti "legenda"..
Retko antipatićan mladić..

Nikola

pre 3 godine

U ovom sportu mi gledanje ovih kolibri kategorija jednostavno nije atraktivno. Tim mi je veca misterija od kuda toliki novac i interes publike za borbe nekog ko je visok metar i 70. Ja sam malo visi i tezi i sigurno bi me oba ova borca s lakocom izmlatila ali od kud da razvijem interes za gledanje borbe ova dva kad znam da postoji nekoliko stotina orijasa iz teskih kategorija koji nisu ni poznati borci, a koji bi ovog Kabiba u zubima nosili dok istovremeno mlate McGregora ili ovog danasnjeg kojem nisam ni ime upamtio. Kao da gledas borbe pijetlova dok pored traje borba bikova iako ne volim koride ali otprilike su tako atraktivni na spram teskih kategorija.

4k4.Dex

pre 3 godine

@max
Šta ti dečko pričaš... Naravno da ga neće dobiti bokser kad ovaj radi parter. Ali bi u nekom klubu preko stola ili u nekom separeu leteo i on i njegov ceo tim od dobrog boksera. To je i poenta, neću da gledam valjanje po ringu jer to dozvoljavaju pravila nego pravu tuču bez davljenja koje ne postoji u realnoj borbi jer te neko drugi šutira nogom u glavu i bez udaranja ljudi dok su u nokdaunu. Neuporedivo je ovo sa K1 npr. Takođe smešne su kategorije popularne.

Mojo

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.
(Nick526, 25. oktobar 2020 13:31)

Tom logikom Veljko Ražnatović je najbolji bokser pošto je neporažen. Ne može da se poredi karijera Džonsa ili Sen Pjera kojima su sve borbe u UFC i Habiba koji ima samo 13 mečeva u UFC, ostalo u Rusiji protiv nekih kanti. Džons, Silva i Majti Maus imaju više borbi za pojas nego što Habib ima UFC mečeva. To nije uvreda za Habiba, samo činjenice.

o

pre 3 godine

@marko
Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.

Realan

pre 3 godine

Za one koji neznaju, 29/0, 29 pobjeda niti jedan izgubljen ili remiziran mec, u cijeloj UFC karijeri izgubio je samo jednu rundu! To je nesto sto ce netko tesko ponoviti!

barem po ovome sto tu pise

pre 3 godine

Ovaj tekst daje malo drugaciji uvid u odnose Khabiba i Konora. Izgleda da Khabib bas i nije takva cvecka i da nije Konor taj koji je zapoceo sa provokacijama.

Boško

pre 3 godine

Nikada ga nisam voleo jer se uvek ubijao od skidanja kilaže da bi bio u nižoj kategoriji. Pred meč sa Fergusonom mu je i jetra otkazala. Imaš 90 kila, a boriš se u lakoj? Sumanuto. Verovatno se zato i povlači, telo više ne može da istrpi to skidanje.

Масарико

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Pa kako onda znaš da je najdosadniji ako mu nijednu borbu nisi pogledao?

Boško

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi
(@Nikola, 25. oktobar 2020 15:51)

Stvarno su od Konorovih fanova gori samo Habibovi. Ako je Habib tolika faca zašto se celu karijeru skoro ubijao skidajući kilažu? Pa on u velter nije smeo da pređe jer su tamo ljudi njegovih gabarita. Kakav crni Rokhold, čovek bi ga samleo. Dajte ljudi malo realnosti.

MMAfacts

pre 3 godine

Lep članak, ali Habib je najhajpovaniji borac ikada. Čitam neke komentare pa pogledah statistiku:

1.Jones: 11 title defenses
2.DJ: 11 title defenses, fought up a weight class
3.Anderson Silva: 10 title defenses, fought up a weight class
4.GSP: 9 title defenses, 2 division champion
5.Aldo: 9 title defenses
6.Hughes: 7 title defenses
...
16.KHABIB: 3 title defenses

Ljubo

pre 3 godine

Ne postoji niko ko je kompletan , pa cak ni u video igricama. Niko od najvecih sampiona nije uneo mec sa njim cak ni u neizvesnost,prema tome kapa dole za GOAT a

ccc

pre 3 godine

Khabib, St Pier i Miocic najveci MMA borci, ostali dobrili ili odlicni ali su ovi iznad svih... Konor je odlican borac ali mu glava nije uvek na pravom mestu kada su borbe u pitanju ali je zato masina za pravljenje para.

Vitezkoja

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.

Mojo

pre 3 godine

nije neporazen. tibau ga je pobedio, ali protiv sudija ne mozes. ko ne veruje nek pogleda borbu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. oktobar 2020 10:15)

Lepo je videti nekog ko nije prošle nedelje počeo da prati sport. Ne samo da ga je dobio, već je potpuno dominirao, jedna od najgorih sudijskih odluka u UFC. Naravno, to niko ne pamti pa evo svaki drugi komentar kako čovek nije izgubio rundu u karijeri. Srećna mu penzija u svakom slučaju.

Samo čovek

pre 3 godine

Covek je najzanimljiviji za gledanje, non stop ide napred non stop pritisak, udaraju ga u glavu on samo otrese i nastavi dalje i onda kad ih ubije psiho fizicki, ulece u noge i na zemlji ponizava. Zavrsnice mu mozda nisu najzaniljivije za peosecnog gledaoca kao nokauti, ali sve pre toga uzivanje.

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

@Los Angeles, pa zato sledeci put dobro razmislis pre nego sto im pomenes majku, sestru, religiju... za takve stvari i treba da sevaju pesnice, noz... postoji nesto, tebi je to garant strano, sto se zove obraz, karakter, doslednost...i postoje ljudi koji su za to spremni da umru. Ovde ne mislim na cecenske kriminalce i sl, nego upravo na ljude kao khabib. Covek praktikuje islam, zato mu je najvaznija religija i Bog/Alah, sve pocinje odatle, zato i kaze uvek Elhamdulilah, zahvalan za sve sto mu se desava.

Los Angeles

pre 3 godine

@o: Ma važi druže, ajde zdravo. Zna se ko gura ovaj svet i civilizaciju unapred, i tehnološki, i sociološki, kako god. A to sigurno nisu dagestanci, čečeni, i srboruski izdajnici koji se ponose kad ih neko stavi u istu grupu sa tim istim tadžicima, dagenstancima, uzbecima, i čečenima. Treba da te je sramota koje ideale imaš u glavi, da pokriješ kćerku neprovidnim ćebetom i da je prodaš dagestancu sa najoštrijim nožem. Sramoto srpskog roda.

Los Angeles

pre 3 godine

@ljubitelj rear naked bla bla: Hoćeš da kažeš sa svi treba da se odreknemo prava na mišljenje i slobodan govor IZ STRAHA da nam neki zatucani dagestanci, turci, bošnjaci, pakistanci ne bi prerezali vratove u državi u kojoj smo rodjeni? Druže u pogrešnoi si zemlji za takvo mišljenje, ma na pogrešnom si kontinentu. Upadate sve dublje u zamku, onako arogantno a glupo, uskoro će biti dovoljno argumenata da se neko sasvim legalno istera iz Evrope samo na osnovu ovakvih stavova. Ljudska prava vrlo brzo mogu da izgube smisao, na kraju krajeva ako neko nema ljudsko pravo da propagira slobodu govora, zašto bi imao pravo na nepovredivost državljanstva i pravo da živi gde hoće u EU?

o

pre 3 godine

@Los Angeles
Ti za njih mislis da su zatucani, oni to isto misle za tebe, samo jos i gore.
Ako ti njima uvredis majku, sestru, oca, religiju, porodicu... prebice te ili ubiti. Ako tebi neko siluje sestru, majku ili cerku, ako ti ubije oca, ako te nasamara pred gomilom ljudi, ako ti uzme pare, ako ti uzme hranu... ti ces cutati, ulizivati mu se zato sto se plasis, promenices i veru i ime i drzavu, odreci ces se i oca i majke i deteta i naroda i drzave, samo da spases sopstvenu zadnjicu od batina, da ti bude lakse.
E vidis, njega se njegovi preci nikada ne bi odrekli, ti si sramota i za svoje pretke i potomke.

4k4.Dex

pre 3 godine

Odličan borac tj. jak kao bivo i strašan u parteru ako te dohvati kao piton je ali ipak nije atraktivan i uopšte MMA mi nije preterano zanimljiv. Ne gleda mi se davljenje i udaranje ljudi na zemlji. K-1 je za ovo bio super zanimljiv. OK jasno je da je ovo superiornije u smislu partera ali to je uglavnom zanimljivo samo onima koji se tim sportovima bave (rvaci, džudisti, džiudžice)... nama običnim ljudima je to prilično dosadno i neatraktivno. Donosi rezultat svakako ali je dosadno. Te akođe MMA ima problem "picopevaca". Najlakše kategorije su najpopularnije!? Nekad kad izađu Mirko Filipović ili Bade Hari, Alister, Šilt i ekipa govno ti se smrzne u gaćama odmah samo kad ih vidiš, o udarcima da i ne pričamo. Ja sam najviše voleo Glaubea Feitozu...koji su oni brazilski likovi bili majko moja.

U Khabibovom gnezdu

pre 3 godine

Najdosadniji borac u istoriji! Drago mi je sto nijednu njegovu borbu nisam pogledao.
(Roker, 25. oktobar 2020 10:03)

Idi gledaj filmove Brus Lija.

@Nikola

pre 3 godine

Ti se u borbe bas nimalo ne razumes. Pa taj Habib je bacao jednog Danijela Kormijea kao da je dzak brasna, a ne teskas od 100+ kilograma. Pritom, pogledaj u tekstu video snimak kada Habib u greplingu rastura Luka Rokholda, bivseg sampiona srednje kategorije. To da sve ispod teskasa nema smisla, a jos kad onog Crocopa citiraju kosa mi se dize na glavi

milos

pre 3 godine

Vidi se da o Dagestancima pojma nemas.
Pre Habiba, Putina je upoznao i Konor Mekregor.
Imao je prijem kod Putina, tacno, a Naser Oric bio je clan obezbedjenja Slobodana Milosevica, a znamo i da je Franjo Tudjman bio general JNA, dok se Hasim Taci zakleo da ce braniti Jugoslaviju.
Takvi kao ti su do juce pricali kako Albanci s Kosova vole Srbiju i kako ce je braniti ako zatreba.
Pa i Fadilj Vokri je nosio jugoslovensku zastavu, i to s ponosom!

Prijem kod Putina imao je Konor, a onaj Habibov, gde mu Putin objasnjava kako je pravilno izveo gusenje protivnika je za transfer blama.
Medijska propaganda je jedno,realnost nesto drugo.
Rusi ne vole Habiba, jer je Dagestanac.
Ne postoji Dagestanac koji ne mrzi Ruse. Kao sto ne postoji Cecen koji voli Ruse.
Predsednik Cecenije je covek koji je devedesetih ubijao Ruse i borio se za nezavisnost Cecenije. I opet ce, kad se ukaze prilika.
Dagestanci mrze Ruse, Rusi ne zalaze u Dagestan, jer se boje. Dagestanci cekaju trenutak da sa ostalim muslimanskim republikama krenu u konacni rat za nezavisnost.
U Dagestanu i dan danas ubijaju ruske vojnike i policajce.
Habib nosi rusku zastavu jer pod dagestanskom ne moze da nastupa, a tudje drzavojanstvo nece, jer bi mu bio zabranjen povratak u Dagestan.
Ona "subara" koju nosi je simbol otpora prema Rusima.
Putina hvali jer mu Putin obezbedjuje pare, isto kao i Kadirov.
Mekregor je tu u pravu, usli su u pakt sa neprijateljima, zbog novca.
Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Da da, bas cekaju priliku za nezavisnost, ne samo sto je ne mogu dočekati, nego im ne pada napamet da je i traže ier jer se zna sta im sledi Rusi imaju jednu od najacih armija tako da bi im se lose pisalo da ista pokušaju, a ako malo bolje pogledas popis u dagestanu iznenadices se koliko ima Rusa, a gde se lečio OTAC nurgamodeva pa u Moskvi naravni, kad im zabiberi odmah idu u Moskvu.

A zasto prosecni rus nece da ide u dagestan, pa ko je lud da pored Moskve, san peterburga, Kazana, Krima ide u dagestan, bili ti vise volio da ides u pariz ili pirot?

D'Angelo Russell

pre 3 godine

Na opaske da je parter dosadan nemam riječi, fascinantno je šta sve ljudi mogu u parteru i kakva prepakivanja rade mijenjaju poziciju itd. Na početku je stojka zanimljivija ali mislim da ko god počne malo više pratiti MMA obožava parter. A ono što Habib radi je sva ljepota ovog sporta. GOAT

Goran

pre 3 godine

Uvek cu pre izabrati fajtera poput Konora nego ovog koji nijedan mec nije dobio nokautom, fuj!
(Dr, 25. oktobar 2020 10:58)

E ovi Konorevci kad krenu da se javljaju i placu, Habib od 29 pobeda, 8 je pobedio nokautom, toliko o tvom komentaru !

marko

pre 3 godine

Napisali sta "Rus". Da se napisali Dagestanac ili Avar imalo bi smisla. Čovek nosi Dagestansku zastavu svuda, nosi avarsku kapu, musliman.

Da se po želji stanovnika Dagestana, Dagestan proglasi referendum, Nurmagedov bi prvi glasao za nezavistni Dagestan. A koliko ga vole Rusi, govori podatak, da 86% Rusa je navijalo za MekGregora u borbi između njih dvojice.
(Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)p

ovo je najveca glupost koju sam cuo, on je sportski heroj u Rusiji, gledao je i navijao za Rusku reprezentaciju na SP 2018, imao prijem kod Putina, kad je bio sampion nosio je Rusku zastavu.....rusi imaju jos jednog sampiona u ufc a to je Petr Yan u perolakoj, a najbolji svih vremena je naravno Fedor Emelianenko.

Dagestan je u Rusiji bio je i bice kao sto je Vojvodina deo Srbije ili Kalifornija Amerike, pa oni meksicki borcu nose i meksicku i americku zastavu, a Nurgamomedov uvek Rusku!

Zoks

pre 3 godine

Khabib je legenda,miran stalozen nema lozenja al zna covjek svoj posao.
Ljudi vole da vide sibanje ali dokazano je kroz godine UFC da ipak moras imati znanje na podu da dominiras.Mozda nije fino za oko ali je efektivno.
Drago mi je kad ovakvi borci razbiju likove kao Konora i Ferguson bi isto ovako zavrsio da je doslo do borbe.
Ovaj mali Justin izgleda kao ok momak takodje.

ljubitelj rear-naked i triangle choke-a, kimure i tornado kick-a!!!!

pre 3 godine

'Habib Nurmagomedov je ruskog porekla (Avar)...' pre ce biti rus avarskog porekla

Goran

pre 3 godine

Habib je tvrdokorni musliman, Dagestanac i neko ko nema nikakve veze s Rusima.
(o, 25. oktobar 2020 15:04)

Osim sto zivi u Rusiji, prica Ruski jezik i nastupa pod Ruskom zastavom !

Jel ti mislis da nije imao para da se odseli i predstavlja neku drzavu ?
Sta je sa vama ljudi...pa on je samo prosle godine zaradio 16 miliona dolara ;)

Serpico

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
(Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

To je zato sto se bez potrebe koristi anglo (engleska) verzija njegovog imena. Cinjenica je da ljudi kojima je Engleski maternji jezik ne mogu da izgovore slovo H na pocetku rijeci pa se onda stavlja slovo K ispred H kako bi ha izgovorili na nacin da postave usta i jezik kao da ce reci K a onda izgovore H.
Isto je, na primjer, s imenom Hruscova, bivsim vodjom SSSR-a. U Engleskom jeziku su njegovo prezime pisali Khruschov...

Филипинац

pre 3 godine

Не сећам се добро али на коју фору је мекгрегор добио рунду против њега када га је овај тешко поразио

DC

pre 3 godine

Sta kaze ovaj, sport za one koji deevoluiraju, pa kako sad to kada se odavno tezi objedinjavanju borilackih vestina i pravljenju najsavrsenije. I dalje ce ljudi pratiti i trenirati boks, kik boks, rvanje, dzudo i ostale vestine ali je ovo vrhunac borbe, i tek ce evolucijom dostici svoje vrhove narednih decenija, mozda i vekova. Pa boks postoji vekovima, pa se cekalo do druge polovine 20. veka na najvece. MMA postoji od 1993. i jasno se moze videti razlika u tehnici i taktici danas i pre 7,8 godina, a da ne govorim o nekim starijim vremenima.

Nikola

pre 3 godine

Pre nego što počnete da osporavate ono što je Habib uradio, setite se da je tri nedelje pre ovog meča slomio stopalo, i da ni u jednom momentu to nije rekao, niti je tražio alibi u tome. To vam dovoljno govori o njegovom šampionskom karakteru. Kapa dole majstore zadovoljstvo je bilo gledati te. Sigurno ću svojoj deci pričati o tome kakav si borac bio.

Simke_007

pre 3 godine

A tek se saznalo za njega u svijetu kad je pobjedio Mekregora,i zavrsava karijeru.Znaci da je ovaj covjek bio nepravedno zapostavljen.

Goran Goranovic

pre 3 godine

@ (Ostin A, 25. oktobar 2020 11:31)

Khabib — a native of the Caucasian federal subject of Dagestan — sometimes dons a recognizable Caucasian sheepskin headwear, the papakha, post-fight and at press conferences. The fighter hit back at a reporter when asked why he does not enter the octagon with a Russian flag.

"I always do", he told the Russian news agency Ura.ru, explaining that the flag of Russia is displayed on the screens above the cage. "Everyone in America — those who don't know about Dagestan, Chechnya, and the Caucasus — calls me Russian."

"So, we are one nation for them", he added. "Most importantly, our people (Russians) should not divide [the nation into groups]. The ones like you, for example. And do not ask me such silly questions".

To ti je nesto slicno kao sto mi Srbi radimo sa nasim gradjanima druge vere, cesto za vecinu oni nisu Srbi i ako ne bi trebalo da se mesaju nacija i vera ;)
A kada neko kaze da je Ivo Andric hrvat odma skacemo ko pomahnitali jer on jeste bio Srbin, samo katolicke vere.
Ista prica je i za Mesu Selimovica, musliman, ali Srbin.

Nacija je jedno, vera je drugo.

Mozda Kabib nije hteo da nosi zastavu Rusije jer oseca da ga ta ista Rusija ne priznaje 100% kao njihovog, ali kao sto vidis, nije se odrekao zastave, i nastupao je kao Rus na svakoj borbi, i bice i ostace upamcen kao Rus, sto realno jeste.

BizmAr

pre 3 godine

Ko dobio rundu ? O cemu vi ? Dzastin koji je bjezao glavom bez obzira ? Khabib je imao vise znacajnih udaraca u glavu i jedno obaranje na kraju runde ? Kakva crna runda, momak nije znao dje udara... Mjesecima se prica kako je ovo pravi izazov za Khabiba jer ovaj ima rvacku pozadinu, a Khabib mu dva puta usao u full mount i to za par sekundi graplanja, Dzastin je izgledao kao predskolarac... Khabib jedan jedini !!! AND STILL !!!

Max

pre 3 godine

Kako su dosadni ovi sa - dosadan je, to nije to...
Ako ste hteli da gledate borbe samo rukama - boks, uglavnom nogama - tekvondo, rvanje - rvanje, rukama i nogama - imate sta god hocete...ali onda dodjete ovde, na vest o sportu gde moze sve i zalite se sto vasi omiljeni (pa stavite sta god hocete od malopre navedenog - bokseri, rvaci, muai...) budu razvaljeni kad udju u ring sa ovim covekom i zalite se? Nijedan bokser ga nije dobio, nijedan kikbokser ga nije dobio, nijedan rvac ga nije dobio, ni jedan jj ga nije dobio...a nijedan koji je dobar u svemu (a siguran sam da za vase mislite da su bar pomalo dobri u svemu) ga nije dobio i on vam je dosadan i nije za ovo - VASI NISU ZA OVO pored njega! Nisam voleo Mayweathera, ali znam koji sam sport gledao - odbrana je legitiman deo boksa i dok ne naucite da cenite i to, mozete da pricate o gledanju sporta, ali ga ocigledno ne (pre)poznajete - Khabib je zaista zasluzio postovanje svakog ko razume ovaj sport i prihvata ga kako je definisan. Vi ostali - idite na vase ne-MMA vesti. Ovo nije mesto za vas. "Dosadan" borac? Vi ne znate sta gledate.

Rambo

pre 3 godine

Pa sto ne nadju nacin da nokautiraju Khabiba dok je na nogama?
Smesno bre da covek nije najbolji nebi imao ovakav rekord.
Kao dzudista znam licno lika koji nije imao najbolju tehniku ali je bio neverovatno dobar na podu citaj znao da je da gusi i postao je prvak SFRJ.Kukali ovi ostali pa kako bre on ne zna ovo ono ne zna ono rekoh brate on sto zna dovoljno za titulu a ti kukaj koliko hoces :)

Ante

pre 3 godine

Čovjek je ispodprosječan borac u stand-up borbi, to je svima jasno.
Ali, u hrvanju je totalno dominantan, i zasluženo je največi prvak u svojoj kategoriji.
Ima izrazito "tvrdu bradu", tako da su svi imali prilike da ga pobijede dok on borbu ne odvede u parter, al opet niko nije to uspio, dakle, sve je jasno.
Ne bori se on u kick boxu, nego u MMA.
Dakle, izvoli, nađi mu slabu točku i iskoristi je. Nemožeš? E pa, onda je bolji.
Čovjek je izrazito snažan,otporan, s nevjerovatnom tehnikom disanja, jednostavno iscrpi svakog u prvim rundama, zalijepi se za protivnika i s tim je siguran od nekog jačeg udarca, jer im na da prostora. Poslije se sve svodi na to, ko će prije ostat bez zraka. Habib nikad nije.
Ta njegova tehnika je toliko jasna i prozirna, ali uz sve protivničke stručnjake i trenere, i strašne borce, nitko nije pronašao kako parirati toj strategiji. Povukao se ili ne, ne vidim ko bi ga ionako mogao ugroziti, jedino novi Habib. Al takvog nema.

Beks

pre 3 godine

Konor Mcgregor je slika i prilika coveka koji ume da izmanipulise praznim glavama i nalozenim masama,to jest on je samo iskoristio zaglupljenost ljudi. Covek se kao prirodni Welteras najpre pojavio u dve kategorije nize gde je prvo napravio hajp sa Jose Aldom,njegov trash talk i javni nastupi privlace one koji ga vole i one koje zele da vide kako mu neko zatvara usta. Provociranjem Alda ulazi mu u glavu,dobija i postaje jos popularniji,zatim uzima meceve sa covekom koji vazi sa "Bad ass" a koji ima i dosta poraza ali i fanova sto obojici donosi najvise love u ufc. Svoju popularnost koristi pravljenjem spektakla sa Floydom u boksu gde zaradjuje najvecu lovu u zivotu a gde su obojica napravili Ovce za sisanje od neukih ljudi koji su se nalozili. Njegov trash talk je otisao predaleko sa Habibom pa je iz tog razloga i molio za zivot u oktagonu. Iz istog razloga ga Habib nije zavrsio odmah u prvoj rundi jer je zeleo da ga maltretira a on je jedini vrhunski borac sa kojim se Konor sreo a da je njegovih gabarita. Kada nekog kao sto je Habib tako prvociras ne ulazis nespreman u oktagon,to su samo prica za malu decu i za neuke ispranog mozga kao @Urke

x

pre 3 godine

"Za one tvrdokornije fanove, sudija na meču je bio čuveni Mario Jamasaki.
Ako ste se ismejali idemo dalje."


Može neko da pojasni ovo? Zašto je taj sudija (Brazilac japanskog porekla) toliko zanimljiv?
Nisam neki tvrdokorni fan :)

Istok

pre 3 godine

"Dakle, "Rejdžing Al" Jakinta je bio šampion UFC lake kategorije kada je dobio ponudu da se bori sa Habibom Nurmagomedovim."

Ал Ајаквинта никада није био шампион. Био је замена у тој борби и то чак не ни прва замена. Додатно, због прихватања борбе у последњем тренутку није успео да довољно спусти килажу и чак и да је победио Хабиба не би добио титулу. Због овога је у то време Хабибу звање шампиона које је формално имао било често оспоравано, мада он није имао утицаја на целу ситуацију. Тека са одбранама титуле је ова прича постала небитна.

први српски бек

pre 3 godine

@beks
Konor je možda lošiji borac od Habiba, ali ne možeš reći da je Konor loš borac, Čad Mendez, Hose Aldo, Nejt Dijaz, Dastin Porije, Šeroun, sve odlicni borci koje je Konor dobijao. Habib je jednostavno klasa iznad svih i ne možeš ga porediti ni sa kim.

Nick526

pre 3 godine

@HanSolo

Konor- 22-4 ukupno 26 borbi
GSP- 26-2 ukupno 28 borbi
JJ- 26-1-1 ukupno 28 borbi
Habib- 29-0 ukupno 29 borbi

Pratim UFC od ekipe Hughes, Penn, Carlos, Trigg, Serra, GSP.
Tvoj komentar je za podsmevanje iskreno,i tvoj i ovih sto im nije zanjimljivo da gledaju borbe bez KO, TKO. Gledajte boks ili kucajte 'brutal street knockouts' na YT pa hranite krvoločnost.Ovaj sport se zove 'kombinovane borilačke veštine' a ne 'daj protivniku Parkinsona'.

patriota

pre 3 godine

Covek zivi veoma skromno,nije razmetljiv kao pojedinci,uprkos smrti oca koji mu je bio velika podrska u zivotu i trener ostao je neporazen.Svaka cast.

ubso

pre 3 godine

Odlican tekst al mala ispravka, Al Jakvinta nikad nije bio sampion cak ni blizu. Bio je tu izmedju petog i osmog mesta na rankingu. Upao je u borbu posto se Ferguson sapleo od kabl i povredio, a Holovej koji je uleteo kao zamena nije uspeo da sline kilograme. Ostali u top 10 nisu bili spremni samo Al posto je vec trebao da se bori taj event

Dule

pre 3 godine

Covek se zove, Habib Nurmagamadov Abulmanapovič. Odakle to Khabib i prezime pogresno napisano pojma nemam.
PS: Habib je sam rekao kako se zove i preziva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vitezkoja, 25. oktobar 2020 10:46)

Ne, Abdulmanapović mu je srednje ime, tj. ono što Rusi zovu "otečstvo", tj. ime od oca, a Nurmuhamedov mu je prezime, samo što Rusi vole te "h" da prebacuju na "g", tj. kažu "Gari Poter", "Adolf Gitler" i "prorok Magomed", i od tuda od "Nur Muhamed" ("Svetlost Muhameda" na arapskom) njemu ime zvanično na ruskom postaje "Nurmugamedov".

drvobradi

pre 3 godine

Kakva se ekipa ološa okupi iza svakog uspešnog sportiste, pogotovo u ovim borilačkim sportovima (mada važi i za sve sirotinjske sportove).

miki

pre 3 godine

@X
Mario Jamasaki je poznat kao sudija koji je dozvoljavao nevidjeno mlaćenje protivnika i kasnije je prestao da sudi UFC meceve jer nekoliko puta su borci ostajali bez svesti usled batina a on nije prekidao mec. Jedan od nadimaka mu je bio Mario "if he dies, he dies" Yamasaki

pejt

pre 3 godine

Super tekst, samo Al Jakinta nikada nije bio sampion. U taj mec upada kao rezerva dan prije meca, nakon otkazivanja Maksa Holoveja zbog rizinog skidanja kilograma (sam Maks je prihvatio mec 7 dana unazad, nakon povrede Tonija Fergusona).