Ponedeljak, 06.07.2020.

15:05

Partizan želi Nemanju Dangubića

Košarkaški klub Partizan zainteresovan je za dovođenje srpskog košarkaša Nemanje Dangubića.

Izvor: MT

Partizan želi Nemanju Dangubiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ АЛЕКСА - Ниси укапирао. Наравно да не треба чекати да му се отвори мјесто у тиму који воли ал ако стварно воли тај тим онда не треба ни да игра за ривалски тим. У преводу, ја бих играо било гдје само не у ривалском Партизану. Ја то тако видим, заправо тако осјећам. Има ствари у животу које су за мене непроцјењиве, које нису на продају а Звезда, односно љубав према Звезди је непроцјењива и није на продају. А ја осјећам да бих ту љубав погазио и издао кад бих отишао играти за ривалски Партизан да се бавим професионално спортом. Код мене је тако па коме мило, коме криво.

Алекса

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 6. jul 2020 23:43)

На шта је спао? Дангубић је спортиста који има таленат, радну етику и физикалије да буде успешан спортиста. Да не би играо за 250 евра у Гоши из Смедеревске Паланке или за 1000 евра у Гдањску, док се не повреди, а онда на трафику, нормално је да искористи сваку шансу која му се пружи. Био глодар или циганин, то што му је Бог дао и за шта се спремао цео свој живот може да користи неких десетак година, ако ће да чека да му се отвори место у тиму који воли, играће за Вратник док чека....


Према томе, нек' иде момак где може да игра, да напредује и да заради паре и са срећом! А ми ћемо да му деремо тим кад год смо у могућности, био то Бајерн или КК Остојине кукумавке....

Rašo

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav
(zdravkogf, 07. jul 2020 00:54)

U kojoj si ti školi učio pravopis?

zdravkogf

pre 3 godine

Ajde nemojte sad izmišljati za dangubu daje bijo partizanovac. Takodje i da je bijo on je pošteno i borbeno igro tada za zvezdu. Pa i ako ode u partizan once ostati mnogim zvezdašima u srcu jer sa njegovim potezima dizoje halu na noge. Na kraju on je profesionalac i nije kriv on već jiudi iz zvezde kako sam čuo on je hteo u zvezdu ali rukovstvo nije htelo saga vrati u zvezdu znaci stoste tražili to sad gledajte. Dangubiću želim sve najbolje u nastavku karijere ma gde zavrsijo. Pozdrav

zdravkogf

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav

Lukina mama dama

pre 3 godine

Danguba je grobar. Svojevremeno je on hteo u Partizan ali mu Misko nije dozvolio. Razlog je prost i opravdan jer ovo je biznis. Igrao je EL, otisao u Bajern. Uzeo je solidan novac.

Danas gledajuci, u ovoj konstalaciji price na trojci je Rade jedina opcija a mladi Trifunovic moze da igra i 2 i 3. Sto veca rotacija, brzi ritam. Danguba moze da ozivi karijeru i nakon toga zabode jos jedan dobar ugovor.

Skocan je, atleta, igra dobru odbranu, los sut ali ume da pogodi.

Sustinska stvar je TRENER koji ce to sve da poslozi.
Centar je bitan i ostanak Gordica.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.

Gorki

pre 3 godine

Pa i neka potpise za njih. Nikada ga nisam voleo u Zvezdi pre svega sto je bio grobar. Ja to ne podrzavam. Nekako je najlepse kada u Zvezdi igraju pravi zvezdasi. I u partizanu pravi partizanovci. Nema lepse od toga.

Trojka iz bloka

pre 3 godine

Moraju limeni da iskomentarišu svaki prelazak pa makar bio i trač partija. Danguba je grobar koji je prvi put podbacio i posegnuo za parama a sada kad mu je karijera na klimavim nogama, normalno je da će da dođe u Partizan da je spašava. Iskreno, dečka ne bih doveo iz principa i za nauk drugim igračima koji su trebali mnogo veće karijere, ranije da naprave. Ako pak dođeš, bolje bi ti bilo da pevaš grobarsku himnu isto onako kao Vasa Micić nekada :)

Slobodan

pre 3 godine

Ni jedan Zvezdas ovom momku nece i nema sta da zameri ...
Veliki igrac i jos bolji momak, dao je sve od sebe da osvojimo sve sto smo mogli osvojiti u to vreme !!!
Veliki je novac u pitanju i treba da prihvati ponudu, sigurno mu niko nece ponuditi vise !!!
Danga bez straha i grize savesti prihvati ponudu !!!
Sve najbolje !!!

Hi

pre 3 godine

Neki sajtovi već preneli da je danguba kod komšija, pa i neka je neka mu je sa srećom, mora da se radi i živi, trenutno je nezaposlen. Želim mu sve najbolje u eurokupu, a sve najgore kad bude igrao protiv nas u ABA ligi 😁. Dobar dečko danguba.

SrbEUin

pre 3 godine

Čemu pljuvanje?
Danguba je sasvim korektan EL igrač. Kad je trebalo stegnuti odbranu, Radonja je uvek njega ubacivao. Može da igra odbranu i na playu i na trojci. Raspon ruku, skok, brzina, borbenost, radna etika. Dobar čovek.
Poslednje sezone, kod Alimpija je do povrede bio najbolji Zvezdin igrač, dobio je slobodu u igri i sampouzdanje, pa mu je proradio šut za 3. Da je ostao zdrav Zvezda ne bi izgubila titulu od Bud.
Sada je iskusniji i sigurno može da pruži stabilniju igru. Prevashodno u napadu. Obrana nikad nije bila sporna. Vrlo rado bih ga ponovo gledao u Zvezi.

Realno

pre 3 godine

detektiv kokni kol
Zaista koreltan komentar jedan od retkih na ovom sajtu
Ovo je decko koji nijednu mrlju nije ostvario u svojoj karijeri nikad nije pljuvao Partizan, i sasvim korektan kosarkas

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?
(ispran ti je mozak, 06. jul 2020 19:56)

Каква би то тек мрљетина била да је играо....

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Odbijao ih je 3x, prošle godine i za fine pare, za manje je igrao u Estudijantesu. Dovoljno, dečko je pokazao kakav je karakter.

Ako bude ipak potpisao, znači da mu ponovo nude dobru kintu i da više nema gde. Očigledno služi kao čip u partiji limarove "osvete". Sve oke, deci je jasno da moraju.

Neću mu zameriti. Znamo svi da je kao klinac bio grobar, ali nikad nije tražio ljubav cigana vređajući svoju prošlost.

Pošteno je oznojio crveno-beli dres, i učestvovao kao jako važan šraf u ogromnim uspesima kluba. Kulturno, dostojanstveno za čistu 10ku. Meni će Danguba ostati izuzetno drag momak, šta god odluči dalje.

Živ i zdrav bio Nemanja!

Mio

pre 3 godine

exper@
Apsolutno tačno!!!!! Ja to pišem od marta!!!! Ne zavrsiti sezonu a početi novu ,verovatno sa zakašnjenjem i sa nejasnom perspektivom!!!! = Besmisleno i pravno nedopustivo!!!!!

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂
(Штрумпфета, 6. jul 2020 18:56). Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?

Šojkr

pre 3 godine

Dečko je škart. Da vredi cigani bi ga potpisali. Nigde ništa nije pokazao, a pri tom je i loš karakter čim je igrao kod njih i hvalio se kako je pre bio grobar

Штрумпфета

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 6. jul 2020 17:02)

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂

Ljubitelj lepog tenisa

pre 3 godine

@Mare 026... Šta kažeš da nije Nolan SMIT dao onaj koš vi bi igrali EL a Danguba bi došao kod vas. Slažem se sa tim što si napisao sem sa jednom stvari. Vama koš nije dao Nolan Smit. Vama je koš dao VELIKI NOLAN SMIT!

eh

pre 3 godine

Danguba ako ode kod grobarije imaće više osvojenih titula od svih u timu zajedno.
(Spale, 06. jul 2020 17:18)
Posebno gordica, novice i birculjonisa.

dure

pre 3 godine

"mixeru"-smiri se,nikom nije jasno kako je kkcz postala mutant,fmp2,pa ne dramimo...od kad je vas vodja preuzeo vlast,samo prljavim politickim potezima satirete najveceg rivala...ne na sportskom terenu,prljavo..u fudbalu ne mozete da nam sutnete na gol,kosarka;Vujosevic proteran,cetvorokoraci,sudije,vaterpolo;gasite najtrofejniji sporski klub na svetu..i time se ponosite?

expert

pre 3 godine

Sezone neće biti. Nema je smisla počinjati, opet bi se prekinula. Bolje da se prethodna sezona završi za godinu, dve, tri, kad se stvore uslovi, pa tek onda da počne nova.

mixer

pre 3 godine

mio,
Zadnjih 20godina,niko živ u zemlji Srbiji,nije video finansijski izveštaj KK Partizan.tačka.
Ogromna dugovanja igračima,za plate, Pioniru,za zakup,državi za porez,trenerima,sve je to pokrivano relativno dobrim rezultatima.
Kad su rezultati pali,počela je priča o gašenju kluba od strane države,aparthejdu, favorizovanju zvezde i druge nebuloze.
Koliko je angažovano stranih igrača, zadnjih par godina?Od kojih para?Koliko je za to vreme,stvoreno mladih igrača iz Partizanove škole? Koliko je mladih i talentovanih igrača otišlo iz kluba,jer nikome nisu trebali?
To su prava pitanja za rukovodstvo kluba,a ne forsiranja teorije zavere.
i na kraju,danguba je dobar timski igrač,i ako je tako izabrao,neka mu je sa srećom!
Samo, posle nema vraćanja...

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...

here we go

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.
(aca, 06. jul 2020 16:34)

Momci, apsolutno ste u pravu! Uslovi ce do proleca biti nemoguci za igranje a pogotovo live gledanje sporta. Moj predlog je da se u martu/aprilu sl. godine nastavi sezona 19/20 i time od dve sakate dobijemo barem jednu kompletnu.

Lefty

pre 3 godine

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pARTizan, 6. jul 2020 15:25)

...isti onaj sto je predugovor i priznanicu potpisao na salveti...

i feel frustration

mich

pre 3 godine

Mrgud

POSEBNO ako su vec igrao EL, pa sada zelis da oseti kako je igrati u EK i Fibinoj LS... e svasta se ovde jos da procitati hahahaha...

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Ne bre! Jednom je izdao kad je sa tribine otišao kod njih... takvi nam stvarno ne trebaju... čovek je kao glumio nekakvog grobara velikog i busao se u grudi... samo zato bi mi smetalo...

Mare026

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.
(Zli, 6. jul 2020 15:26)

Sve si lepo napisao i opisao osim jedne stvari. Nisu bile nesrecne okolnosti nego karma :). U svakom slucaju, korektan komentar sa tvoje strane.

Ivan kg

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 6. jul 2020 15:09)

Ja cuo za 4 puta vece pare, kao sto ce Volden u Zvezdi da prima duplo manju platu. Zivo me zanima ko su ovi likovi koji ostavljaju ovakve komentare...

Nemojte trojanca

pre 3 godine

Sta ce nam taj trojanac???? Pokazao je ko je i sta je davno, kao igrac je promasaj a kao covek jos veci. Zar treba da na taster prodaje utakmice?

Jde

pre 3 godine

Prosto je neverovatno da gotovo svi nasi klubovi, treneri imaju iste boljke...gomilanje igraca na slicnim ili istim pozicijama a da ni oni verovatno ne znaju zasto. Neko moje misljenje je da je to povezano sa neznanjem i nedovoljnom strucnoscu. Ne ulazeci u kvalitete, dobre i lose stvari kod ND on je nepotreban igrac za partizan, ima ih dovoljno na mestu koje on pokriva

MILAN 1987

pre 3 godine

Iskreno, ovo bi bilo jako lose pojacanje. Prvo, Danguba je limitiran igrac, ima atleticizam u smisli skoka, ali nije prodoran i brz, i nije neki suter, a nama bas to treba na toj poziciji. Drugo, nije ni jeftin igrac, a za te pare moze da se dovede neki crnac, bolji i kompletniji igrac. Trece, bivsi je Zvezdin igrac i sto bi dovodio igraca koji bi imao taj pritisak ne znajuci kako bi se snasao. Jedino pozitivno je sto je domaci igrac, ali ako ce vec tako mogu za te pare da dovedu boljeg domaceg igraca na toj poziciji. I jos jedna stvar, ima sebe je imao slabu sezonu.
Bas bih se razocarao ako ga potpisu.

Алекса

pre 3 godine

Ако је играо за нас и навијао за њих, сасвим је у реду да сад, кад му каријера иде надоле, заигра мало
и за њих. Свако ко оствари сан и заигра за тим који воли, је заслужио поштовање....

Чак и да не навија за њих, ако ће му помоћи да му каријера опет крене, подржавам одлуку. Дангубић је коректан момак.

Sole

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 6. jul 2020 15:43)

Naravno. Ne postoji ni jedan sportista na kugli zemaljskoj koji nije od prvog udaha počeo da navija za Partizan i da jedini cilj u životu ima da zaigra za isti.

Штрумпфета

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrgud, 6. jul 2020 15:53)

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!

pop

pre 3 godine

Dangubic je poznata grobarska porodica u Pancevu. Svaki panceva na ovom svetu to zna. Igro je u zvezdi zbog evro lige i nba a sad kad nema sta vise da trazi vraca se svojoj kuci!!!!

Džoni

pre 3 godine

Dangubić je čovek koji ima za njega veoma originalno i do bola tačno prezime. Godinama sam se nadao da će da "eksplodira", da sruši sve barijere i pokaže klasu, ali sve osta na tom nadanju. Dečko je imao nekih solidnih utakmica, ali uglavnom je opravdavao svoje prezime.

Dejan CZ

pre 3 godine

Radonjiceva postava sa Dangubicem i Mitrovicem u prvoj petorci protiv svih ekipa u EL startovala je sa minus 10 i sve se posle navrat na nos stizalo...
Igrac poput Dangubica i Mitrovica bili su samo srafovi u lancu ekipe koji su pocesto bio odvrnuti ali ostatak lanca bio je homogen i uspevao je to da nadomesti...
Prelaskom u parizan bio bi to poduhvat vredan Grunfovog dostignuca...Kao kad ode petokraka na ponici tako bi funkcionisala crno bela zbornaja...

aca

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.

@skroz_nebitno

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.

Istina

pre 3 godine

Da znate Nemanja je grobar. Morao je u CZ zbog svog menadzera , koji je za uzvrat za svoj klub dve godine dobio besplatno treniranje u Zelezniku u udarnim terminima. Kod Radonjica je decko sluzio da u tri minuta napravi faulove na GMilosavljevicu i da ga izbaci iz ritme bez ikakvog drugog ucinka. Sto bi rekli domacim jezikom ovca za zrtvovanje. Radilo se o vrhunskom potencijalu izvarednih fizikalija Duletova zelja . Potrosen uludo. Voleo bih da ga vidim u svetinji. Mislim da bi i on sem finansija imao i te kako koristi ( igracke) u sistemu Partizana. Ako se odluci za nas dobro nam dosao.

Mio

pre 3 godine

Nije problem to sto je igrač u okviru zakonskih mogućnosti to uradio.
Problem i neprihvatljivo je to : sto je po raznim spekulacijama ove sezone KKP i KKCZ imali priblizne budzete. KKP je imao dobre rezultate i perspektivu igranja sl.sezone u EL. A KKCZ sa dosta slabim rezultatima.3 trenera i 4 u najavi bila u haosu... Korona menja situaciju. Potpuno nezasluzeno KKP gubi sve!!! Ekipa iz drzave zajedno sa Čovicem.pokusava da otera KKP u Fiba takmicenja i na taj nacin obezbedi Zvezdi dugorocno igranje u EL... takodje ne zasluzeno!!!
Posto na to nisu pristali svi u KKP i ostali u EC napravljen je fizicki pritisak smanjenjem budzeta KKP na 3-4 mil. a Zvezda je na proslogodisnjem 9-10 mil. i na taj nacin napravili nepravednu trku!!!
Normalno izbori su prosli!!! Prema tome svim navijacima i KK i FK Partizan,mi nemamo šanse nikakve dok ova ekipa deli novac i sreću u Srbiji. Ali glavno je da je igranje ovakve EL besmisleno i za Zvezdu i za Partizan. I sa budzetom od 10 mil sledi borba za 10-18 mesto. a za to vreme VK Partizan se gasi!!!!
Evropska kosarka je neprofitabilna i nasa drzava nije dovoljno bogata da bi mogla da se rasipa sa desetinama mil evra. Zvezdinih i Partizanovih 15 mil€ TREBA RASPOREDITI NA CITAVU SRBIJU I SVE KOSARKASKE CENTRE.IGRATI NACIONALNU LIGU OD SEPTEMBRA DO APRILA.PA TEK ONDA ABA PO SKRACENOM SISTEMU. OVAKO NASI NAJBOLJI KLUBOVI PODIZU NIVO KOSARKE U REGIONU A UNISTAVAJU KISARKU U SRBIJI!!!! NA KRAJU KRAJEVA KOSARKU TREBA DA IGRA ONAJ KO JE VOLI.PA MAKAR I ZA STIPENDIJU,I MI KOJI JE VOLIMO CEMO GLEDATI BEZ PROBLEMA!!!
DRZAVA NOVAC TREBA DA ULOZI U FIZKULTURU I AMATERSKI SPORT.A GOSPODA NČ i OM nega finansiraju od svojih i para svojih partnera!!!!

lux

pre 3 godine

kakve veze ima ko za koga navija. to su profesionalci i njihova je karijera u pitanju. ako neko navija za neki drugi klub to eventualno moze biti plus po njih jer ce igrati sa vecim zarom. sta sad neko sto je recimo prosao sve mladje kategorije npr u metalcu iz valjeva a pritom je zvezdas ne treba nikada da potpise za partizan iako ga ovi drugi nemaju u ozbiljnim planovima i obratno. ako je zvezdi stalo do njega i ako smatraju da trenutno zadovoljsva kvalitete sto ga ne jure?

Davle

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
(Mrgud, 06. jul 2020 15:53)

Verovatno je tako razmisljao i Vlade Divac :) ... A sto se tice Dange, taman da se vrati u formu i da ga razigrate, pa da predje u evroligasa... Kada ce te prihvatiti da ste postali kao ekipa npr Mege, FMPa, sluzite samo da razigrate igrace i to je to... Za trofej se dolazi na drugu stranu brda :)

pARTizan

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.
(sasa, 06. jul 2020 15:09)

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom

Zli

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone
(Jelenko, 06. jul 2020 15:18)

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja

aca

pre 3 godine

par puta je odbio Partizan jer se pricalo da ce ga Zvezda vratiti, sad je jasno da Zvezdi ne treba i u 27moj godini ce malo ozbiljnije razmisliti dal ce ponovo odbiti Partizan.

Ivan

pre 3 godine

Može slobodno, samo neka ide, sa srećom neka mu je. Svaka čast za fizikalije, odbranu, ali igrač bez šuta i ulaza danas nije koristan uopšte. Pogodi svaki 15-ti šut, na ulaz ide samo kad je kontra... Nažalost nije pokazao veliki napredak u odnosu na predviđanja dok je bio u Megi...

sasa

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.

Igor

pre 3 godine

Kada je igrao za Zvezdu dao je srce na terenu i hvala mu za to, ali ako ode u Partizan treba to prihvatiti i ne pljuvati i kritikovati ga zbog toga jer je od malena navijač Partizana.

fenomen

pre 3 godine

Ne bih me cudilo da reaktiviraju Kostu Perovica i vrate Tepica i Borovnjaka. A tek kad bi Urosa Tripkovica aktivirali srusili bi panteri internet.

Mrgud

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

hoce da vrate milo za drago...
ne spustajmo se na njihov nivo!
(1970, 06. jul 2020 15:11)

Kratka pamet ili nedostatak iste...?

Šilobad, Vujanic, Bogdanovic, Tomasevic, Ostojic, Stanojevic, Roberts, Vidačić, Milutinović, Janković...

Poštovalac igre

pre 3 godine

Danguba strašne fizikalije dosta unapredio šut uzgred on je dete Hemofarma koji igrao posle za seniore pa posle otišao u Megu na kraju bio u Zvezdi gde je ostavio trag. Nakon toga u Estudiantes otišao a pre toga u Filadelfiju bio draftovan gde nije zaigrao.

U svakom slučaju ukoliko se ovo obestini neće biti ni prvi ni posledji. Poznato je velik partizanovac takođe.

Jelenko

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 06. jul 2020 15:09)

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone

Kad

pre 3 godine

Могли би довести много бољег странца,али треба нам и домаћих...Мислим да би био добар потез иако није баш у форми...Јесте да је играо за Звезду па ће бити мало теже довести га али је гробар...Шансе 50/50

Moca NS

pre 3 godine

Ako se ovaj trend nastavi... Da li je na pomolu i transfer Nebojše u Partizan, odnosno Ostoje u Zvezdu?

Polako, polako...Samo pitam!

aca

pre 3 godine

jedini ozbiljan igrac koji nam je otisao je Volden i umesto njega je dovedena super zamena. Onaj Amer iz Zemuna i Dangubic sigurno nece biti nosioci igre ali ce biti bolja zamena u odnosu na Pejnersa, Angolu, Redinga..

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

"Ispusten" igrac. Odlicne fizikalije, malo sklon povredama. Posle Zvezde stagnirao. Nista sporno ako predje kod uplakanih. Steta da "propadne"

Cika Slave

pre 3 godine

Auuuuu kakvo pojacanje, kakva bomba...
E sad je vec Partizan 50% bolji tim nego sto je bio pre Dangube!
Ovaj Covic ih unisti, valja im razne Jankovice, Dangubice, Cvetkovice, Aranitovice... sve sama top klasa!
Salu na stranu, odlicne fizikalije i dobra odbrana, napad limitiran do bola...

Naša posla...

pre 3 godine

Zvezda i Partizan su slepi ako propuste Jeff Withey-a...
Još uvek mi je nejasno šta radi čovek u Izraelu...
Naravno, MVP je lige...

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.

alfista

pre 3 godine

Steta sto nije nesto vece napravio u karijeri, jer ima odlične predispozicije, jedino mu je šut malo tanak. Odlican u defanzivi, skočan, borben, daje uvek sve od sebe. Oduvek su kruzile price da je grobar, tako da iako predje u partizan, necu mu zameriti. Hvala mu za sve sto je uradio dok je igrao u Zvezdi, a bolje bi bilo da se vrati kod nas.

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja
(malo uplakano grobarče, 06. jul 2020 15:28)Pa dok je vrhovnog,nenadmasnog,prvovencanog medju srbima zvezdasima,nema zime za vas.

пе еф ка

pre 3 godine

Pre ce mu Megu nego u Mladost iz Zemuna A tim.
(GM, 06. jul 2020 15:11)

колико лоше... један бедан покушај човека да нама пребаци привилегију коју они имају... Навијају за клуб који у кошарци на постоји...

LorD

pre 3 godine

CZ se nije usrecila sa Voldenom, prosjecan igrac, apsolutno mi nije zao sto je otisao.
Ali ce se Partizan jos vise ukanaliti sa Dangubicem.
Covjek ima samo atletske sposobnosti, nista vise.

Millennium

pre 3 godine

Ako želi da pređe, ja mu želim sve najbolje. Hvala mu za sve što je dao za Zvezdu. Ako momak navija za Partizan, onda mi je još draže zbog njega. Nema lepšeg osećaja nego igrati za klub koji voliš.

sasa

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.

Igor

pre 3 godine

Kada je igrao za Zvezdu dao je srce na terenu i hvala mu za to, ali ako ode u Partizan treba to prihvatiti i ne pljuvati i kritikovati ga zbog toga jer je od malena navijač Partizana.

Zli

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

hoce da vrate milo za drago...
ne spustajmo se na njihov nivo!
(1970, 06. jul 2020 15:11)

Kratka pamet ili nedostatak iste...?

Šilobad, Vujanic, Bogdanovic, Tomasevic, Ostojic, Stanojevic, Roberts, Vidačić, Milutinović, Janković...

Millennium

pre 3 godine

Ako želi da pređe, ja mu želim sve najbolje. Hvala mu za sve što je dao za Zvezdu. Ako momak navija za Partizan, onda mi je još draže zbog njega. Nema lepšeg osećaja nego igrati za klub koji voliš.

Mrgud

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.

Jelenko

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 06. jul 2020 15:09)

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone
(Jelenko, 06. jul 2020 15:18)

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja

Davle

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
(Mrgud, 06. jul 2020 15:53)

Verovatno je tako razmisljao i Vlade Divac :) ... A sto se tice Dange, taman da se vrati u formu i da ga razigrate, pa da predje u evroligasa... Kada ce te prihvatiti da ste postali kao ekipa npr Mege, FMPa, sluzite samo da razigrate igrace i to je to... Za trofej se dolazi na drugu stranu brda :)

Moca NS

pre 3 godine

Ako se ovaj trend nastavi... Da li je na pomolu i transfer Nebojše u Partizan, odnosno Ostoje u Zvezdu?

Polako, polako...Samo pitam!

Cika Slave

pre 3 godine

Auuuuu kakvo pojacanje, kakva bomba...
E sad je vec Partizan 50% bolji tim nego sto je bio pre Dangube!
Ovaj Covic ih unisti, valja im razne Jankovice, Dangubice, Cvetkovice, Aranitovice... sve sama top klasa!
Salu na stranu, odlicne fizikalije i dobra odbrana, napad limitiran do bola...

Sole

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 6. jul 2020 15:43)

Naravno. Ne postoji ni jedan sportista na kugli zemaljskoj koji nije od prvog udaha počeo da navija za Partizan i da jedini cilj u životu ima da zaigra za isti.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Odbijao ih je 3x, prošle godine i za fine pare, za manje je igrao u Estudijantesu. Dovoljno, dečko je pokazao kakav je karakter.

Ako bude ipak potpisao, znači da mu ponovo nude dobru kintu i da više nema gde. Očigledno služi kao čip u partiji limarove "osvete". Sve oke, deci je jasno da moraju.

Neću mu zameriti. Znamo svi da je kao klinac bio grobar, ali nikad nije tražio ljubav cigana vređajući svoju prošlost.

Pošteno je oznojio crveno-beli dres, i učestvovao kao jako važan šraf u ogromnim uspesima kluba. Kulturno, dostojanstveno za čistu 10ku. Meni će Danguba ostati izuzetno drag momak, šta god odluči dalje.

Živ i zdrav bio Nemanja!

Mare026

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.
(Zli, 6. jul 2020 15:26)

Sve si lepo napisao i opisao osim jedne stvari. Nisu bile nesrecne okolnosti nego karma :). U svakom slucaju, korektan komentar sa tvoje strane.

Штрумпфета

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrgud, 6. jul 2020 15:53)

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!

пе еф ка

pre 3 godine

Pre ce mu Megu nego u Mladost iz Zemuna A tim.
(GM, 06. jul 2020 15:11)

колико лоше... један бедан покушај човека да нама пребаци привилегију коју они имају... Навијају за клуб који у кошарци на постоји...

Ivan

pre 3 godine

Može slobodno, samo neka ide, sa srećom neka mu je. Svaka čast za fizikalije, odbranu, ali igrač bez šuta i ulaza danas nije koristan uopšte. Pogodi svaki 15-ti šut, na ulaz ide samo kad je kontra... Nažalost nije pokazao veliki napredak u odnosu na predviđanja dok je bio u Megi...

SrbEUin

pre 3 godine

Čemu pljuvanje?
Danguba je sasvim korektan EL igrač. Kad je trebalo stegnuti odbranu, Radonja je uvek njega ubacivao. Može da igra odbranu i na playu i na trojci. Raspon ruku, skok, brzina, borbenost, radna etika. Dobar čovek.
Poslednje sezone, kod Alimpija je do povrede bio najbolji Zvezdin igrač, dobio je slobodu u igri i sampouzdanje, pa mu je proradio šut za 3. Da je ostao zdrav Zvezda ne bi izgubila titulu od Bud.
Sada je iskusniji i sigurno može da pruži stabilniju igru. Prevashodno u napadu. Obrana nikad nije bila sporna. Vrlo rado bih ga ponovo gledao u Zvezi.

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

"Ispusten" igrac. Odlicne fizikalije, malo sklon povredama. Posle Zvezde stagnirao. Nista sporno ako predje kod uplakanih. Steta da "propadne"

Алекса

pre 3 godine

Ако је играо за нас и навијао за њих, сасвим је у реду да сад, кад му каријера иде надоле, заигра мало
и за њих. Свако ко оствари сан и заигра за тим који воли, је заслужио поштовање....

Чак и да не навија за њих, ако ће му помоћи да му каријера опет крене, подржавам одлуку. Дангубић је коректан момак.

Kad

pre 3 godine

Могли би довести много бољег странца,али треба нам и домаћих...Мислим да би био добар потез иако није баш у форми...Јесте да је играо за Звезду па ће бити мало теже довести га али је гробар...Шансе 50/50

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja
(malo uplakano grobarče, 06. jul 2020 15:28)Pa dok je vrhovnog,nenadmasnog,prvovencanog medju srbima zvezdasima,nema zime za vas.

alfista

pre 3 godine

Steta sto nije nesto vece napravio u karijeri, jer ima odlične predispozicije, jedino mu je šut malo tanak. Odlican u defanzivi, skočan, borben, daje uvek sve od sebe. Oduvek su kruzile price da je grobar, tako da iako predje u partizan, necu mu zameriti. Hvala mu za sve sto je uradio dok je igrao u Zvezdi, a bolje bi bilo da se vrati kod nas.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?
(ispran ti je mozak, 06. jul 2020 19:56)

Каква би то тек мрљетина била да је играо....

mixer

pre 3 godine

mio,
Zadnjih 20godina,niko živ u zemlji Srbiji,nije video finansijski izveštaj KK Partizan.tačka.
Ogromna dugovanja igračima,za plate, Pioniru,za zakup,državi za porez,trenerima,sve je to pokrivano relativno dobrim rezultatima.
Kad su rezultati pali,počela je priča o gašenju kluba od strane države,aparthejdu, favorizovanju zvezde i druge nebuloze.
Koliko je angažovano stranih igrača, zadnjih par godina?Od kojih para?Koliko je za to vreme,stvoreno mladih igrača iz Partizanove škole? Koliko je mladih i talentovanih igrača otišlo iz kluba,jer nikome nisu trebali?
To su prava pitanja za rukovodstvo kluba,a ne forsiranja teorije zavere.
i na kraju,danguba je dobar timski igrač,i ako je tako izabrao,neka mu je sa srećom!
Samo, posle nema vraćanja...

eh

pre 3 godine

Danguba ako ode kod grobarije imaće više osvojenih titula od svih u timu zajedno.
(Spale, 06. jul 2020 17:18)
Posebno gordica, novice i birculjonisa.

Naša posla...

pre 3 godine

Zvezda i Partizan su slepi ako propuste Jeff Withey-a...
Još uvek mi je nejasno šta radi čovek u Izraelu...
Naravno, MVP je lige...

Ivan kg

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 6. jul 2020 15:09)

Ja cuo za 4 puta vece pare, kao sto ce Volden u Zvezdi da prima duplo manju platu. Zivo me zanima ko su ovi likovi koji ostavljaju ovakve komentare...

Mio

pre 3 godine

Nije problem to sto je igrač u okviru zakonskih mogućnosti to uradio.
Problem i neprihvatljivo je to : sto je po raznim spekulacijama ove sezone KKP i KKCZ imali priblizne budzete. KKP je imao dobre rezultate i perspektivu igranja sl.sezone u EL. A KKCZ sa dosta slabim rezultatima.3 trenera i 4 u najavi bila u haosu... Korona menja situaciju. Potpuno nezasluzeno KKP gubi sve!!! Ekipa iz drzave zajedno sa Čovicem.pokusava da otera KKP u Fiba takmicenja i na taj nacin obezbedi Zvezdi dugorocno igranje u EL... takodje ne zasluzeno!!!
Posto na to nisu pristali svi u KKP i ostali u EC napravljen je fizicki pritisak smanjenjem budzeta KKP na 3-4 mil. a Zvezda je na proslogodisnjem 9-10 mil. i na taj nacin napravili nepravednu trku!!!
Normalno izbori su prosli!!! Prema tome svim navijacima i KK i FK Partizan,mi nemamo šanse nikakve dok ova ekipa deli novac i sreću u Srbiji. Ali glavno je da je igranje ovakve EL besmisleno i za Zvezdu i za Partizan. I sa budzetom od 10 mil sledi borba za 10-18 mesto. a za to vreme VK Partizan se gasi!!!!
Evropska kosarka je neprofitabilna i nasa drzava nije dovoljno bogata da bi mogla da se rasipa sa desetinama mil evra. Zvezdinih i Partizanovih 15 mil€ TREBA RASPOREDITI NA CITAVU SRBIJU I SVE KOSARKASKE CENTRE.IGRATI NACIONALNU LIGU OD SEPTEMBRA DO APRILA.PA TEK ONDA ABA PO SKRACENOM SISTEMU. OVAKO NASI NAJBOLJI KLUBOVI PODIZU NIVO KOSARKE U REGIONU A UNISTAVAJU KISARKU U SRBIJI!!!! NA KRAJU KRAJEVA KOSARKU TREBA DA IGRA ONAJ KO JE VOLI.PA MAKAR I ZA STIPENDIJU,I MI KOJI JE VOLIMO CEMO GLEDATI BEZ PROBLEMA!!!
DRZAVA NOVAC TREBA DA ULOZI U FIZKULTURU I AMATERSKI SPORT.A GOSPODA NČ i OM nega finansiraju od svojih i para svojih partnera!!!!

Džoni

pre 3 godine

Dangubić je čovek koji ima za njega veoma originalno i do bola tačno prezime. Godinama sam se nadao da će da "eksplodira", da sruši sve barijere i pokaže klasu, ali sve osta na tom nadanju. Dečko je imao nekih solidnih utakmica, ali uglavnom je opravdavao svoje prezime.

pARTizan

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.
(sasa, 06. jul 2020 15:09)

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom

Istina

pre 3 godine

Da znate Nemanja je grobar. Morao je u CZ zbog svog menadzera , koji je za uzvrat za svoj klub dve godine dobio besplatno treniranje u Zelezniku u udarnim terminima. Kod Radonjica je decko sluzio da u tri minuta napravi faulove na GMilosavljevicu i da ga izbaci iz ritme bez ikakvog drugog ucinka. Sto bi rekli domacim jezikom ovca za zrtvovanje. Radilo se o vrhunskom potencijalu izvarednih fizikalija Duletova zelja . Potrosen uludo. Voleo bih da ga vidim u svetinji. Mislim da bi i on sem finansija imao i te kako koristi ( igracke) u sistemu Partizana. Ako se odluci za nas dobro nam dosao.

Hi

pre 3 godine

Neki sajtovi već preneli da je danguba kod komšija, pa i neka je neka mu je sa srećom, mora da se radi i živi, trenutno je nezaposlen. Želim mu sve najbolje u eurokupu, a sve najgore kad bude igrao protiv nas u ABA ligi 😁. Dobar dečko danguba.

aca

pre 3 godine

jedini ozbiljan igrac koji nam je otisao je Volden i umesto njega je dovedena super zamena. Onaj Amer iz Zemuna i Dangubic sigurno nece biti nosioci igre ali ce biti bolja zamena u odnosu na Pejnersa, Angolu, Redinga..

Lefty

pre 3 godine

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pARTizan, 6. jul 2020 15:25)

...isti onaj sto je predugovor i priznanicu potpisao na salveti...

i feel frustration

LorD

pre 3 godine

CZ se nije usrecila sa Voldenom, prosjecan igrac, apsolutno mi nije zao sto je otisao.
Ali ce se Partizan jos vise ukanaliti sa Dangubicem.
Covjek ima samo atletske sposobnosti, nista vise.

fenomen

pre 3 godine

Ne bih me cudilo da reaktiviraju Kostu Perovica i vrate Tepica i Borovnjaka. A tek kad bi Urosa Tripkovica aktivirali srusili bi panteri internet.

here we go

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.
(aca, 06. jul 2020 16:34)

Momci, apsolutno ste u pravu! Uslovi ce do proleca biti nemoguci za igranje a pogotovo live gledanje sporta. Moj predlog je da se u martu/aprilu sl. godine nastavi sezona 19/20 i time od dve sakate dobijemo barem jednu kompletnu.

Realno

pre 3 godine

detektiv kokni kol
Zaista koreltan komentar jedan od retkih na ovom sajtu
Ovo je decko koji nijednu mrlju nije ostvario u svojoj karijeri nikad nije pljuvao Partizan, i sasvim korektan kosarkas

Slobodan

pre 3 godine

Ni jedan Zvezdas ovom momku nece i nema sta da zameri ...
Veliki igrac i jos bolji momak, dao je sve od sebe da osvojimo sve sto smo mogli osvojiti u to vreme !!!
Veliki je novac u pitanju i treba da prihvati ponudu, sigurno mu niko nece ponuditi vise !!!
Danga bez straha i grize savesti prihvati ponudu !!!
Sve najbolje !!!

@skroz_nebitno

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.

aca

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.

Ljubitelj lepog tenisa

pre 3 godine

@Mare 026... Šta kažeš da nije Nolan SMIT dao onaj koš vi bi igrali EL a Danguba bi došao kod vas. Slažem se sa tim što si napisao sem sa jednom stvari. Vama koš nije dao Nolan Smit. Vama je koš dao VELIKI NOLAN SMIT!

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂
(Штрумпфета, 6. jul 2020 18:56). Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Ne bre! Jednom je izdao kad je sa tribine otišao kod njih... takvi nam stvarno ne trebaju... čovek je kao glumio nekakvog grobara velikog i busao se u grudi... samo zato bi mi smetalo...

aca

pre 3 godine

par puta je odbio Partizan jer se pricalo da ce ga Zvezda vratiti, sad je jasno da Zvezdi ne treba i u 27moj godini ce malo ozbiljnije razmisliti dal ce ponovo odbiti Partizan.

Штрумпфета

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 6. jul 2020 17:02)

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂

Poštovalac igre

pre 3 godine

Danguba strašne fizikalije dosta unapredio šut uzgred on je dete Hemofarma koji igrao posle za seniore pa posle otišao u Megu na kraju bio u Zvezdi gde je ostavio trag. Nakon toga u Estudiantes otišao a pre toga u Filadelfiju bio draftovan gde nije zaigrao.

U svakom slučaju ukoliko se ovo obestini neće biti ni prvi ni posledji. Poznato je velik partizanovac takođe.

lux

pre 3 godine

kakve veze ima ko za koga navija. to su profesionalci i njihova je karijera u pitanju. ako neko navija za neki drugi klub to eventualno moze biti plus po njih jer ce igrati sa vecim zarom. sta sad neko sto je recimo prosao sve mladje kategorije npr u metalcu iz valjeva a pritom je zvezdas ne treba nikada da potpise za partizan iako ga ovi drugi nemaju u ozbiljnim planovima i obratno. ako je zvezdi stalo do njega i ako smatraju da trenutno zadovoljsva kvalitete sto ga ne jure?

dure

pre 3 godine

"mixeru"-smiri se,nikom nije jasno kako je kkcz postala mutant,fmp2,pa ne dramimo...od kad je vas vodja preuzeo vlast,samo prljavim politickim potezima satirete najveceg rivala...ne na sportskom terenu,prljavo..u fudbalu ne mozete da nam sutnete na gol,kosarka;Vujosevic proteran,cetvorokoraci,sudije,vaterpolo;gasite najtrofejniji sporski klub na svetu..i time se ponosite?

MILAN 1987

pre 3 godine

Iskreno, ovo bi bilo jako lose pojacanje. Prvo, Danguba je limitiran igrac, ima atleticizam u smisli skoka, ali nije prodoran i brz, i nije neki suter, a nama bas to treba na toj poziciji. Drugo, nije ni jeftin igrac, a za te pare moze da se dovede neki crnac, bolji i kompletniji igrac. Trece, bivsi je Zvezdin igrac i sto bi dovodio igraca koji bi imao taj pritisak ne znajuci kako bi se snasao. Jedino pozitivno je sto je domaci igrac, ali ako ce vec tako mogu za te pare da dovedu boljeg domaceg igraca na toj poziciji. I jos jedna stvar, ima sebe je imao slabu sezonu.
Bas bih se razocarao ako ga potpisu.

expert

pre 3 godine

Sezone neće biti. Nema je smisla počinjati, opet bi se prekinula. Bolje da se prethodna sezona završi za godinu, dve, tri, kad se stvore uslovi, pa tek onda da počne nova.

Lukina mama dama

pre 3 godine

Danguba je grobar. Svojevremeno je on hteo u Partizan ali mu Misko nije dozvolio. Razlog je prost i opravdan jer ovo je biznis. Igrao je EL, otisao u Bajern. Uzeo je solidan novac.

Danas gledajuci, u ovoj konstalaciji price na trojci je Rade jedina opcija a mladi Trifunovic moze da igra i 2 i 3. Sto veca rotacija, brzi ritam. Danguba moze da ozivi karijeru i nakon toga zabode jos jedan dobar ugovor.

Skocan je, atleta, igra dobru odbranu, los sut ali ume da pogodi.

Sustinska stvar je TRENER koji ce to sve da poslozi.
Centar je bitan i ostanak Gordica.

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...

pop

pre 3 godine

Dangubic je poznata grobarska porodica u Pancevu. Svaki panceva na ovom svetu to zna. Igro je u zvezdi zbog evro lige i nba a sad kad nema sta vise da trazi vraca se svojoj kuci!!!!

mich

pre 3 godine

Mrgud

POSEBNO ako su vec igrao EL, pa sada zelis da oseti kako je igrati u EK i Fibinoj LS... e svasta se ovde jos da procitati hahahaha...

Trojka iz bloka

pre 3 godine

Moraju limeni da iskomentarišu svaki prelazak pa makar bio i trač partija. Danguba je grobar koji je prvi put podbacio i posegnuo za parama a sada kad mu je karijera na klimavim nogama, normalno je da će da dođe u Partizan da je spašava. Iskreno, dečka ne bih doveo iz principa i za nauk drugim igračima koji su trebali mnogo veće karijere, ranije da naprave. Ako pak dođeš, bolje bi ti bilo da pevaš grobarsku himnu isto onako kao Vasa Micić nekada :)

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.

Dejan CZ

pre 3 godine

Radonjiceva postava sa Dangubicem i Mitrovicem u prvoj petorci protiv svih ekipa u EL startovala je sa minus 10 i sve se posle navrat na nos stizalo...
Igrac poput Dangubica i Mitrovica bili su samo srafovi u lancu ekipe koji su pocesto bio odvrnuti ali ostatak lanca bio je homogen i uspevao je to da nadomesti...
Prelaskom u parizan bio bi to poduhvat vredan Grunfovog dostignuca...Kao kad ode petokraka na ponici tako bi funkcionisala crno bela zbornaja...

Jde

pre 3 godine

Prosto je neverovatno da gotovo svi nasi klubovi, treneri imaju iste boljke...gomilanje igraca na slicnim ili istim pozicijama a da ni oni verovatno ne znaju zasto. Neko moje misljenje je da je to povezano sa neznanjem i nedovoljnom strucnoscu. Ne ulazeci u kvalitete, dobre i lose stvari kod ND on je nepotreban igrac za partizan, ima ih dovoljno na mestu koje on pokriva

Gorki

pre 3 godine

Pa i neka potpise za njih. Nikada ga nisam voleo u Zvezdi pre svega sto je bio grobar. Ja to ne podrzavam. Nekako je najlepse kada u Zvezdi igraju pravi zvezdasi. I u partizanu pravi partizanovci. Nema lepse od toga.

Mio

pre 3 godine

exper@
Apsolutno tačno!!!!! Ja to pišem od marta!!!! Ne zavrsiti sezonu a početi novu ,verovatno sa zakašnjenjem i sa nejasnom perspektivom!!!! = Besmisleno i pravno nedopustivo!!!!!

Nemojte trojanca

pre 3 godine

Sta ce nam taj trojanac???? Pokazao je ko je i sta je davno, kao igrac je promasaj a kao covek jos veci. Zar treba da na taster prodaje utakmice?

Rašo

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav
(zdravkogf, 07. jul 2020 00:54)

U kojoj si ti školi učio pravopis?

Šojkr

pre 3 godine

Dečko je škart. Da vredi cigani bi ga potpisali. Nigde ništa nije pokazao, a pri tom je i loš karakter čim je igrao kod njih i hvalio se kako je pre bio grobar

zdravkogf

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav

Алекса

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 6. jul 2020 23:43)

На шта је спао? Дангубић је спортиста који има таленат, радну етику и физикалије да буде успешан спортиста. Да не би играо за 250 евра у Гоши из Смедеревске Паланке или за 1000 евра у Гдањску, док се не повреди, а онда на трафику, нормално је да искористи сваку шансу која му се пружи. Био глодар или циганин, то што му је Бог дао и за шта се спремао цео свој живот може да користи неких десетак година, ако ће да чека да му се отвори место у тиму који воли, играће за Вратник док чека....


Према томе, нек' иде момак где може да игра, да напредује и да заради паре и са срећом! А ми ћемо да му деремо тим кад год смо у могућности, био то Бајерн или КК Остојине кукумавке....

zdravkogf

pre 3 godine

Ajde nemojte sad izmišljati za dangubu daje bijo partizanovac. Takodje i da je bijo on je pošteno i borbeno igro tada za zvezdu. Pa i ako ode u partizan once ostati mnogim zvezdašima u srcu jer sa njegovim potezima dizoje halu na noge. Na kraju on je profesionalac i nije kriv on već jiudi iz zvezde kako sam čuo on je hteo u zvezdu ali rukovstvo nije htelo saga vrati u zvezdu znaci stoste tražili to sad gledajte. Dangubiću želim sve najbolje u nastavku karijere ma gde zavrsijo. Pozdrav

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ АЛЕКСА - Ниси укапирао. Наравно да не треба чекати да му се отвори мјесто у тиму који воли ал ако стварно воли тај тим онда не треба ни да игра за ривалски тим. У преводу, ја бих играо било гдје само не у ривалском Партизану. Ја то тако видим, заправо тако осјећам. Има ствари у животу које су за мене непроцјењиве, које нису на продају а Звезда, односно љубав према Звезди је непроцјењива и није на продају. А ја осјећам да бих ту љубав погазио и издао кад бих отишао играти за ривалски Партизан да се бавим професионално спортом. Код мене је тако па коме мило, коме криво.

Mrgud

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.

sasa

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?
(ispran ti je mozak, 06. jul 2020 19:56)

Каква би то тек мрљетина била да је играо....

Zli

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.

Sole

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 6. jul 2020 15:43)

Naravno. Ne postoji ni jedan sportista na kugli zemaljskoj koji nije od prvog udaha počeo da navija za Partizan i da jedini cilj u životu ima da zaigra za isti.

Davle

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
(Mrgud, 06. jul 2020 15:53)

Verovatno je tako razmisljao i Vlade Divac :) ... A sto se tice Dange, taman da se vrati u formu i da ga razigrate, pa da predje u evroligasa... Kada ce te prihvatiti da ste postali kao ekipa npr Mege, FMPa, sluzite samo da razigrate igrace i to je to... Za trofej se dolazi na drugu stranu brda :)

Mio

pre 3 godine

Nije problem to sto je igrač u okviru zakonskih mogućnosti to uradio.
Problem i neprihvatljivo je to : sto je po raznim spekulacijama ove sezone KKP i KKCZ imali priblizne budzete. KKP je imao dobre rezultate i perspektivu igranja sl.sezone u EL. A KKCZ sa dosta slabim rezultatima.3 trenera i 4 u najavi bila u haosu... Korona menja situaciju. Potpuno nezasluzeno KKP gubi sve!!! Ekipa iz drzave zajedno sa Čovicem.pokusava da otera KKP u Fiba takmicenja i na taj nacin obezbedi Zvezdi dugorocno igranje u EL... takodje ne zasluzeno!!!
Posto na to nisu pristali svi u KKP i ostali u EC napravljen je fizicki pritisak smanjenjem budzeta KKP na 3-4 mil. a Zvezda je na proslogodisnjem 9-10 mil. i na taj nacin napravili nepravednu trku!!!
Normalno izbori su prosli!!! Prema tome svim navijacima i KK i FK Partizan,mi nemamo šanse nikakve dok ova ekipa deli novac i sreću u Srbiji. Ali glavno je da je igranje ovakve EL besmisleno i za Zvezdu i za Partizan. I sa budzetom od 10 mil sledi borba za 10-18 mesto. a za to vreme VK Partizan se gasi!!!!
Evropska kosarka je neprofitabilna i nasa drzava nije dovoljno bogata da bi mogla da se rasipa sa desetinama mil evra. Zvezdinih i Partizanovih 15 mil€ TREBA RASPOREDITI NA CITAVU SRBIJU I SVE KOSARKASKE CENTRE.IGRATI NACIONALNU LIGU OD SEPTEMBRA DO APRILA.PA TEK ONDA ABA PO SKRACENOM SISTEMU. OVAKO NASI NAJBOLJI KLUBOVI PODIZU NIVO KOSARKE U REGIONU A UNISTAVAJU KISARKU U SRBIJI!!!! NA KRAJU KRAJEVA KOSARKU TREBA DA IGRA ONAJ KO JE VOLI.PA MAKAR I ZA STIPENDIJU,I MI KOJI JE VOLIMO CEMO GLEDATI BEZ PROBLEMA!!!
DRZAVA NOVAC TREBA DA ULOZI U FIZKULTURU I AMATERSKI SPORT.A GOSPODA NČ i OM nega finansiraju od svojih i para svojih partnera!!!!

pARTizan

pre 3 godine

Malo je Volden koliko ovima treba uzeti igraca da se naplate sve otimacine.

Danguba je inace lik koji je trcao od kosa do kosa da bi lupio dandaru Cvetkovicu koji je isao da da kos u poslednjoj sekundi iako je mec bio resen. Ne verujem da ce preci kod ovih.
(sasa, 06. jul 2020 15:09)

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom

Istina

pre 3 godine

Da znate Nemanja je grobar. Morao je u CZ zbog svog menadzera , koji je za uzvrat za svoj klub dve godine dobio besplatno treniranje u Zelezniku u udarnim terminima. Kod Radonjica je decko sluzio da u tri minuta napravi faulove na GMilosavljevicu i da ga izbaci iz ritme bez ikakvog drugog ucinka. Sto bi rekli domacim jezikom ovca za zrtvovanje. Radilo se o vrhunskom potencijalu izvarednih fizikalija Duletova zelja . Potrosen uludo. Voleo bih da ga vidim u svetinji. Mislim da bi i on sem finansija imao i te kako koristi ( igracke) u sistemu Partizana. Ako se odluci za nas dobro nam dosao.

Jelenko

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 06. jul 2020 15:09)

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone

пе еф ка

pre 3 godine

Pre ce mu Megu nego u Mladost iz Zemuna A tim.
(GM, 06. jul 2020 15:11)

колико лоше... један бедан покушај човека да нама пребаци привилегију коју они имају... Навијају за клуб који у кошарци на постоји...

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

hoce da vrate milo za drago...
ne spustajmo se na njihov nivo!
(1970, 06. jul 2020 15:11)

Kratka pamet ili nedostatak iste...?

Šilobad, Vujanic, Bogdanovic, Tomasevic, Ostojic, Stanojevic, Roberts, Vidačić, Milutinović, Janković...

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

Neko iz Estudijantesa i Mladosti iz Zemuna, neko iz Valensije, Albe i Barselone
(Jelenko, 06. jul 2020 15:18)

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja

Штрумпфета

pre 3 godine

Svjestan je i sam Dangubic da ako si srpski kosarkas, ma kakvu karijeru da si imao, ako nisi igrao za KK Partizan to jednostavno nije potpuna karijera.Da bi stao uz rame srpskim kosarkaskil legendama, moras u nekom dijelu karijere igrati za KKP.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrgud, 6. jul 2020 15:53)

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!

ispran ti je mozak

pre 3 godine

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂
(Штрумпфета, 6. jul 2020 18:56). Bodiroga je svojevremeno izjavljivao da mu je jedina mrlja u karijeri što nije zaigrao za Partizan. Jeli kapiraš sad ili...?

fenomen

pre 3 godine

Ne bih me cudilo da reaktiviraju Kostu Perovica i vrate Tepica i Borovnjaka. A tek kad bi Urosa Tripkovica aktivirali srusili bi panteri internet.

mixer

pre 3 godine

mio,
Zadnjih 20godina,niko živ u zemlji Srbiji,nije video finansijski izveštaj KK Partizan.tačka.
Ogromna dugovanja igračima,za plate, Pioniru,za zakup,državi za porez,trenerima,sve je to pokrivano relativno dobrim rezultatima.
Kad su rezultati pali,počela je priča o gašenju kluba od strane države,aparthejdu, favorizovanju zvezde i druge nebuloze.
Koliko je angažovano stranih igrača, zadnjih par godina?Od kojih para?Koliko je za to vreme,stvoreno mladih igrača iz Partizanove škole? Koliko je mladih i talentovanih igrača otišlo iz kluba,jer nikome nisu trebali?
To su prava pitanja za rukovodstvo kluba,a ne forsiranja teorije zavere.
i na kraju,danguba je dobar timski igrač,i ako je tako izabrao,neka mu je sa srećom!
Samo, posle nema vraćanja...

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

Pa s obzirom na 3. sesir u Cipiripicu, adekvatna pojacanja
(malo uplakano grobarče, 06. jul 2020 15:28)Pa dok je vrhovnog,nenadmasnog,prvovencanog medju srbima zvezdasima,nema zime za vas.

pop

pre 3 godine

Dangubic je poznata grobarska porodica u Pancevu. Svaki panceva na ovom svetu to zna. Igro je u zvezdi zbog evro lige i nba a sad kad nema sta vise da trazi vraca se svojoj kuci!!!!

aca

pre 3 godine

jedini ozbiljan igrac koji nam je otisao je Volden i umesto njega je dovedena super zamena. Onaj Amer iz Zemuna i Dangubic sigurno nece biti nosioci igre ali ce biti bolja zamena u odnosu na Pejnersa, Angolu, Redinga..

Igor

pre 3 godine

Kada je igrao za Zvezdu dao je srce na terenu i hvala mu za to, ali ako ode u Partizan treba to prihvatiti i ne pljuvati i kritikovati ga zbog toga jer je od malena navijač Partizana.

Šojkr

pre 3 godine

Dečko je škart. Da vredi cigani bi ga potpisali. Nigde ništa nije pokazao, a pri tom je i loš karakter čim je igrao kod njih i hvalio se kako je pre bio grobar

Nemojte trojanca

pre 3 godine

Sta ce nam taj trojanac???? Pokazao je ko je i sta je davno, kao igrac je promasaj a kao covek jos veci. Zar treba da na taster prodaje utakmice?

malo uplakano grobarče

pre 3 godine

"Ispusten" igrac. Odlicne fizikalije, malo sklon povredama. Posle Zvezde stagnirao. Nista sporno ako predje kod uplakanih. Steta da "propadne"

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

Ne bre! Jednom je izdao kad je sa tribine otišao kod njih... takvi nam stvarno ne trebaju... čovek je kao glumio nekakvog grobara velikog i busao se u grudi... samo zato bi mi smetalo...

eh

pre 3 godine

Danguba ako ode kod grobarije imaće više osvojenih titula od svih u timu zajedno.
(Spale, 06. jul 2020 17:18)
Posebno gordica, novice i birculjonisa.

Mare026

pre 3 godine

Dečko je veliki grobar, odrastao je na Jugu. Samo su ga nesrećne okolnosti odvele u Crvenu zvezdu.

Da Nolan Smit nije dao onaj koš Partizan bi igrao Evroligu i Danga bi tog leta došao u Humsku.

Ali nikad nije kasno za istinskog grobara da obuče crno-beli dres.

Nijednom nije provocirao dok je igrao za CZ, uvek korektan i pošten na parketu.
(Zli, 6. jul 2020 15:26)

Sve si lepo napisao i opisao osim jedne stvari. Nisu bile nesrecne okolnosti nego karma :). U svakom slucaju, korektan komentar sa tvoje strane.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 3 godine

Dangubić je Grobar i to se znalo dok je igrao za Zvezdu. Sad koliko nam igrački može pomoći to je upitno, ali više bih volio njega nego nekog stranca.

dure

pre 3 godine

"mixeru"-smiri se,nikom nije jasno kako je kkcz postala mutant,fmp2,pa ne dramimo...od kad je vas vodja preuzeo vlast,samo prljavim politickim potezima satirete najveceg rivala...ne na sportskom terenu,prljavo..u fudbalu ne mozete da nam sutnete na gol,kosarka;Vujosevic proteran,cetvorokoraci,sudije,vaterpolo;gasite najtrofejniji sporski klub na svetu..i time se ponosite?

aca

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.

expert

pre 3 godine

Sezone neće biti. Nema je smisla počinjati, opet bi se prekinula. Bolje da se prethodna sezona završi za godinu, dve, tri, kad se stvore uslovi, pa tek onda da počne nova.

Ljubitelj lepog tenisa

pre 3 godine

@Mare 026... Šta kažeš da nije Nolan SMIT dao onaj koš vi bi igrali EL a Danguba bi došao kod vas. Slažem se sa tim što si napisao sem sa jednom stvari. Vama koš nije dao Nolan Smit. Vama je koš dao VELIKI NOLAN SMIT!

@skroz_nebitno

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.

Cika Slave

pre 3 godine

Auuuuu kakvo pojacanje, kakva bomba...
E sad je vec Partizan 50% bolji tim nego sto je bio pre Dangube!
Ovaj Covic ih unisti, valja im razne Jankovice, Dangubice, Cvetkovice, Aranitovice... sve sama top klasa!
Salu na stranu, odlicne fizikalije i dobra odbrana, napad limitiran do bola...

Dejan CZ

pre 3 godine

Radonjiceva postava sa Dangubicem i Mitrovicem u prvoj petorci protiv svih ekipa u EL startovala je sa minus 10 i sve se posle navrat na nos stizalo...
Igrac poput Dangubica i Mitrovica bili su samo srafovi u lancu ekipe koji su pocesto bio odvrnuti ali ostatak lanca bio je homogen i uspevao je to da nadomesti...
Prelaskom u parizan bio bi to poduhvat vredan Grunfovog dostignuca...Kao kad ode petokraka na ponici tako bi funkcionisala crno bela zbornaja...

here we go

pre 3 godine

Sve su prognoze da kosarke u sledecoj sezoni nece biti, potpuno je besmisleno kupovati i davati pare na skupe igrace kada se to nece moci vratiti. Ako i kojim slucajem bude utakmica, publike sigurno nece biti. Predvidjanja su ni da se NBA nece igrati.
(@skroz_nebitno, 06. jul 2020 16:24)

upravo tako! Kad god isto to napisem dobijem brdo minusa. Ne znam sta ljudi misle, da ce virus nestati kad pocne sportska sezona :-) Propale OI, gase se avio kompanije, bukvalno kao da je ratno stanje u svetu. Bas me zanima ko bi sad dosao u Srbiju da igra kad je ovakva situacija sa gripom ili ko ce tek doci u novembru ili decembru kad bude jos gore nego sad.
(aca, 06. jul 2020 16:34)

Momci, apsolutno ste u pravu! Uslovi ce do proleca biti nemoguci za igranje a pogotovo live gledanje sporta. Moj predlog je da se u martu/aprilu sl. godine nastavi sezona 19/20 i time od dve sakate dobijemo barem jednu kompletnu.

Ivan kg

pre 3 godine

Prelazi za 3x vece pare nego sto je placen u Estundijantesu, bankomat radi punom parom.
(6556, 6. jul 2020 15:09)

Ja cuo za 4 puta vece pare, kao sto ce Volden u Zvezdi da prima duplo manju platu. Zivo me zanima ko su ovi likovi koji ostavljaju ovakve komentare...

Gorki

pre 3 godine

Pa i neka potpise za njih. Nikada ga nisam voleo u Zvezdi pre svega sto je bio grobar. Ja to ne podrzavam. Nekako je najlepse kada u Zvezdi igraju pravi zvezdasi. I u partizanu pravi partizanovci. Nema lepse od toga.

Jde

pre 3 godine

Prosto je neverovatno da gotovo svi nasi klubovi, treneri imaju iste boljke...gomilanje igraca na slicnim ili istim pozicijama a da ni oni verovatno ne znaju zasto. Neko moje misljenje je da je to povezano sa neznanjem i nedovoljnom strucnoscu. Ne ulazeci u kvalitete, dobre i lose stvari kod ND on je nepotreban igrac za partizan, ima ih dovoljno na mestu koje on pokriva

Штрумпфета

pre 3 godine

Мда.. Стојаковић, Влада Радмановић, Бодирога, Теодосић, Васа Мицић, Јокић неће моћи да спавају јер нису играли у ККП и немају потпуну каријеру. Битно да је Бирча има.
Аплауз!
(Штрумпфета, 06. jul 2020 16:03). Bodiroga i Jokić su grobari, neka te malo Veliki Štrumf uputi u tematiku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispran ti je mozak, 6. jul 2020 17:02)

Што волЕм вас паметне којима мозак није испран 🙂 Ок, Бодирога и Јокић су гробари..и? Шта онда? Лик је написао да Дангуба долази у ККП јер (парафразирам) сваки играч жели бар некад у каријери да игра за ККП како би имао потпуну каријеру. Објасни ми молим те - где се ту тачно уклапа твоја констатација да су Бодорига и Јокић гробари? Какве везе има навијачка опредељеност кад никад нису играли у ККП? Јел мислиш да због тога имају непотпуне каријере? 🙂 Хвала унапред на одговору, врло му се радујем 🙂

Ivan

pre 3 godine

Može slobodno, samo neka ide, sa srećom neka mu je. Svaka čast za fizikalije, odbranu, ali igrač bez šuta i ulaza danas nije koristan uopšte. Pogodi svaki 15-ti šut, na ulaz ide samo kad je kontra... Nažalost nije pokazao veliki napredak u odnosu na predviđanja dok je bio u Megi...

aca

pre 3 godine

par puta je odbio Partizan jer se pricalo da ce ga Zvezda vratiti, sad je jasno da Zvezdi ne treba i u 27moj godini ce malo ozbiljnije razmisliti dal ce ponovo odbiti Partizan.

Lefty

pre 3 godine

Sve te 'otimacine' tvrde da im je prelazak u Partizan najbolji potez u karijeri....a sto se otimacina tice, ne znam ciji se ono bese igraci na ugovoru 'potpisuju sa strane' ili stranackom olovkom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pARTizan, 6. jul 2020 15:25)

...isti onaj sto je predugovor i priznanicu potpisao na salveti...

i feel frustration

Kad

pre 3 godine

Могли би довести много бољег странца,али треба нам и домаћих...Мислим да би био добар потез иако није баш у форми...Јесте да је играо за Звезду па ће бити мало теже довести га али је гробар...Шансе 50/50

LorD

pre 3 godine

CZ se nije usrecila sa Voldenom, prosjecan igrac, apsolutno mi nije zao sto je otisao.
Ali ce se Partizan jos vise ukanaliti sa Dangubicem.
Covjek ima samo atletske sposobnosti, nista vise.

Hi

pre 3 godine

Neki sajtovi već preneli da je danguba kod komšija, pa i neka je neka mu je sa srećom, mora da se radi i živi, trenutno je nezaposlen. Želim mu sve najbolje u eurokupu, a sve najgore kad bude igrao protiv nas u ABA ligi 😁. Dobar dečko danguba.

Slobodan

pre 3 godine

Ni jedan Zvezdas ovom momku nece i nema sta da zameri ...
Veliki igrac i jos bolji momak, dao je sve od sebe da osvojimo sve sto smo mogli osvojiti u to vreme !!!
Veliki je novac u pitanju i treba da prihvati ponudu, sigurno mu niko nece ponuditi vise !!!
Danga bez straha i grize savesti prihvati ponudu !!!
Sve najbolje !!!

zdravkogf

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav

Džoni

pre 3 godine

Dangubić je čovek koji ima za njega veoma originalno i do bola tačno prezime. Godinama sam se nadao da će da "eksplodira", da sruši sve barijere i pokaže klasu, ali sve osta na tom nadanju. Dečko je imao nekih solidnih utakmica, ali uglavnom je opravdavao svoje prezime.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Odbijao ih je 3x, prošle godine i za fine pare, za manje je igrao u Estudijantesu. Dovoljno, dečko je pokazao kakav je karakter.

Ako bude ipak potpisao, znači da mu ponovo nude dobru kintu i da više nema gde. Očigledno služi kao čip u partiji limarove "osvete". Sve oke, deci je jasno da moraju.

Neću mu zameriti. Znamo svi da je kao klinac bio grobar, ali nikad nije tražio ljubav cigana vređajući svoju prošlost.

Pošteno je oznojio crveno-beli dres, i učestvovao kao jako važan šraf u ogromnim uspesima kluba. Kulturno, dostojanstveno za čistu 10ku. Meni će Danguba ostati izuzetno drag momak, šta god odluči dalje.

Živ i zdrav bio Nemanja!

zdravkogf

pre 3 godine

Ajde nemojte sad izmišljati za dangubu daje bijo partizanovac. Takodje i da je bijo on je pošteno i borbeno igro tada za zvezdu. Pa i ako ode u partizan once ostati mnogim zvezdašima u srcu jer sa njegovim potezima dizoje halu na noge. Na kraju on je profesionalac i nije kriv on već jiudi iz zvezde kako sam čuo on je hteo u zvezdu ali rukovstvo nije htelo saga vrati u zvezdu znaci stoste tražili to sad gledajte. Dangubiću želim sve najbolje u nastavku karijere ma gde zavrsijo. Pozdrav

Millennium

pre 3 godine

Ako želi da pređe, ja mu želim sve najbolje. Hvala mu za sve što je dao za Zvezdu. Ako momak navija za Partizan, onda mi je još draže zbog njega. Nema lepšeg osećaja nego igrati za klub koji voliš.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Danguba strašne fizikalije dosta unapredio šut uzgred on je dete Hemofarma koji igrao posle za seniore pa posle otišao u Megu na kraju bio u Zvezdi gde je ostavio trag. Nakon toga u Estudiantes otišao a pre toga u Filadelfiju bio draftovan gde nije zaigrao.

U svakom slučaju ukoliko se ovo obestini neće biti ni prvi ni posledji. Poznato je velik partizanovac takođe.

Rašo

pre 3 godine

Vasa micic nikad nije bijo navijac partizana. Akoje i bijo sad vise nije jer je izjavijo da ce karijeru završiti u zvezdi. Posto grobari su ne obavešteni ko pre kostunica. Pa evo da im kažem kosu zvezdaši a igralisu u partizanu a Tosu dalipagic kicanovic divac pesic Petrović maric pokojni Brkić Katić beravs latific vidacic Bogdanović stanojevic vujanic Tomašević beric krstić pecarski cvetkovic Lešić milosevic Radivojević lisica bakic Majstorović.Takodje i sadašnji igrači arnitovic Marinković tarlac Trifunović imaju jos samo cu posetiti grobare da posle košarkaške utakmice partizana pola i vise igraca partizana odu na Marakanu i gledaju zvezdu u fudbalu jer su navijači zvezde. Takodje molio bi navijače zvezde da ne jiagaju dangubu ako predje u partizan jer on je u zvezdinom dresu izgaro. Pa bi molio navijače zvezde daga ne vredjaju kad bude derbij mec sa partizanom on je samo profesionalac i on živi od košarke on nije kriv već jiudi iz zvezde on je hteo dase vrati u svoju zvezdu ali nije hteo Obradović koje mogu reci da mi ne uliva poverenje sa njegovim postupkom ali vidicemo ima vremena. Pozdrav
(zdravkogf, 07. jul 2020 00:54)

U kojoj si ti školi učio pravopis?

Moca NS

pre 3 godine

Ako se ovaj trend nastavi... Da li je na pomolu i transfer Nebojše u Partizan, odnosno Ostoje u Zvezdu?

Polako, polako...Samo pitam!

MILAN 1987

pre 3 godine

Iskreno, ovo bi bilo jako lose pojacanje. Prvo, Danguba je limitiran igrac, ima atleticizam u smisli skoka, ali nije prodoran i brz, i nije neki suter, a nama bas to treba na toj poziciji. Drugo, nije ni jeftin igrac, a za te pare moze da se dovede neki crnac, bolji i kompletniji igrac. Trece, bivsi je Zvezdin igrac i sto bi dovodio igraca koji bi imao taj pritisak ne znajuci kako bi se snasao. Jedino pozitivno je sto je domaci igrac, ali ako ce vec tako mogu za te pare da dovedu boljeg domaceg igraca na toj poziciji. I jos jedna stvar, ima sebe je imao slabu sezonu.
Bas bih se razocarao ako ga potpisu.

mich

pre 3 godine

Mrgud

POSEBNO ako su vec igrao EL, pa sada zelis da oseti kako je igrati u EK i Fibinoj LS... e svasta se ovde jos da procitati hahahaha...

SrbEUin

pre 3 godine

Čemu pljuvanje?
Danguba je sasvim korektan EL igrač. Kad je trebalo stegnuti odbranu, Radonja je uvek njega ubacivao. Može da igra odbranu i na playu i na trojci. Raspon ruku, skok, brzina, borbenost, radna etika. Dobar čovek.
Poslednje sezone, kod Alimpija je do povrede bio najbolji Zvezdin igrač, dobio je slobodu u igri i sampouzdanje, pa mu je proradio šut za 3. Da je ostao zdrav Zvezda ne bi izgubila titulu od Bud.
Sada je iskusniji i sigurno može da pruži stabilniju igru. Prevashodno u napadu. Obrana nikad nije bila sporna. Vrlo rado bih ga ponovo gledao u Zvezi.

Trojka iz bloka

pre 3 godine

Moraju limeni da iskomentarišu svaki prelazak pa makar bio i trač partija. Danguba je grobar koji je prvi put podbacio i posegnuo za parama a sada kad mu je karijera na klimavim nogama, normalno je da će da dođe u Partizan da je spašava. Iskreno, dečka ne bih doveo iz principa i za nauk drugim igračima koji su trebali mnogo veće karijere, ranije da naprave. Ako pak dođeš, bolje bi ti bilo da pevaš grobarsku himnu isto onako kao Vasa Micić nekada :)

Naša posla...

pre 3 godine

Zvezda i Partizan su slepi ako propuste Jeff Withey-a...
Još uvek mi je nejasno šta radi čovek u Izraelu...
Naravno, MVP je lige...

alfista

pre 3 godine

Steta sto nije nesto vece napravio u karijeri, jer ima odlične predispozicije, jedino mu je šut malo tanak. Odlican u defanzivi, skočan, borben, daje uvek sve od sebe. Oduvek su kruzile price da je grobar, tako da iako predje u partizan, necu mu zameriti. Hvala mu za sve sto je uradio dok je igrao u Zvezdi, a bolje bi bilo da se vrati kod nas.

Алекса

pre 3 godine

На шта је спао ако оде код њих, цццц... А ако је толики гробар као што кажете, зашто је уопште долазио у Звезду? Нема тих пара за које бих ја да сам сопртиста играо у Партизану. Значи, не постоје те паре за које бих носио тај дрес.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 6. jul 2020 23:43)

На шта је спао? Дангубић је спортиста који има таленат, радну етику и физикалије да буде успешан спортиста. Да не би играо за 250 евра у Гоши из Смедеревске Паланке или за 1000 евра у Гдањску, док се не повреди, а онда на трафику, нормално је да искористи сваку шансу која му се пружи. Био глодар или циганин, то што му је Бог дао и за шта се спремао цео свој живот може да користи неких десетак година, ако ће да чека да му се отвори место у тиму који воли, играће за Вратник док чека....


Према томе, нек' иде момак где може да игра, да напредује и да заради паре и са срећом! А ми ћемо да му деремо тим кад год смо у могућности, био то Бајерн или КК Остојине кукумавке....

Алекса

pre 3 godine

Ако је играо за нас и навијао за њих, сасвим је у реду да сад, кад му каријера иде надоле, заигра мало
и за њих. Свако ко оствари сан и заигра за тим који воли, је заслужио поштовање....

Чак и да не навија за њих, ако ће му помоћи да му каријера опет крене, подржавам одлуку. Дангубић је коректан момак.

Mio

pre 3 godine

exper@
Apsolutno tačno!!!!! Ja to pišem od marta!!!! Ne zavrsiti sezonu a početi novu ,verovatno sa zakašnjenjem i sa nejasnom perspektivom!!!! = Besmisleno i pravno nedopustivo!!!!!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ АЛЕКСА - Ниси укапирао. Наравно да не треба чекати да му се отвори мјесто у тиму који воли ал ако стварно воли тај тим онда не треба ни да игра за ривалски тим. У преводу, ја бих играо било гдје само не у ривалском Партизану. Ја то тако видим, заправо тако осјећам. Има ствари у животу које су за мене непроцјењиве, које нису на продају а Звезда, односно љубав према Звезди је непроцјењива и није на продају. А ја осјећам да бих ту љубав погазио и издао кад бих отишао играти за ривалски Партизан да се бавим професионално спортом. Код мене је тако па коме мило, коме криво.

Realno

pre 3 godine

detektiv kokni kol
Zaista koreltan komentar jedan od retkih na ovom sajtu
Ovo je decko koji nijednu mrlju nije ostvario u svojoj karijeri nikad nije pljuvao Partizan, i sasvim korektan kosarkas

Lukina mama dama

pre 3 godine

Danguba je grobar. Svojevremeno je on hteo u Partizan ali mu Misko nije dozvolio. Razlog je prost i opravdan jer ovo je biznis. Igrao je EL, otisao u Bajern. Uzeo je solidan novac.

Danas gledajuci, u ovoj konstalaciji price na trojci je Rade jedina opcija a mladi Trifunovic moze da igra i 2 i 3. Sto veca rotacija, brzi ritam. Danguba moze da ozivi karijeru i nakon toga zabode jos jedan dobar ugovor.

Skocan je, atleta, igra dobru odbranu, los sut ali ume da pogodi.

Sustinska stvar je TRENER koji ce to sve da poslozi.
Centar je bitan i ostanak Gordica.

lux

pre 3 godine

kakve veze ima ko za koga navija. to su profesionalci i njihova je karijera u pitanju. ako neko navija za neki drugi klub to eventualno moze biti plus po njih jer ce igrati sa vecim zarom. sta sad neko sto je recimo prosao sve mladje kategorije npr u metalcu iz valjeva a pritom je zvezdas ne treba nikada da potpise za partizan iako ga ovi drugi nemaju u ozbiljnim planovima i obratno. ako je zvezdi stalo do njega i ako smatraju da trenutno zadovoljsva kvalitete sto ga ne jure?