Utorak, 02.06.2020.

21:40

"Rajko Mitić" četvrti "najstrastveniji" stadion na svetu

Francuski časopis "Frans Fudbal" napravio je listu od 30 svetskih stadiona sa najstrastvenijom atmosferom.

Izvor:

"Rajko Mitiæ" èetvrti "najstrastveniji" stadion na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Futre

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 2. jun 2020 21:53)

Ne znam koliko si svestan toga, ali postavio si savršenu dijagnozu za FK Partizan. Kome su Bota, Vučela i Ružić gospoda, taj je u jako ozbiljnom problemu.

Miskec

pre 3 godine

"A gde je da je zvanično uz Maksimir najružniji stadion u Evropi? To se ne objavljuje, heheh
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Salaso, 3. jun 2020 10:04)"
Ceka se da se ozvanici da je lavor arhitektonsko dostignuce veka!

neutralni felsh

pre 3 godine

Napred Zvezdo tebe volim ja, napred Zvezdo ti si najbolja, tebe volim ja, jer si najbolja, jer si mome srcu najdraža!
(Mihajlo, 02. jun 2020 23:03)


bravo Mihajlo, vidi se si rodjen za pesnika...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.
(NoName, 03. jun 2020 10:20)

Како то објаснити неком ко "партизаи вјесник" доживљава као врхунско информативно достигнуће у свету спорта?
Никако, не труди се узалуд!

sremac

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. jun 2020 10:28

Djokovic moze da navija za Zvezdu ali je igrao za teniski klub Partizan

Vitez Koja

pre 3 godine

Nisu mi jasne priče o Anfield-u. Atmosfera ništa specijalno. Prvih 5 minuta svi pevaju himnu, i to je to, posle kao u pozorištu, kao i na svakom drugom stadionu u Engleskoj. Ne pričamo o periodu pre 30 godina, tada su možda i bili jedni od najvatrenijih, ali sada nikako nisu. Možda su najverniji, jer im je na svakoj utakmici pun stadion, ali ako ćemo tako, onda je i Old Traford jedan od tih stadiona.

Vladan

pre 3 godine

Urugvajski Penarol ima fantasticnu atmosferu. Zvezda je do pre 10-15 godina imala odlicnu atmosferu, ali je sad sve svedeno na tuzbalice oko Kosova. Turski navijaci su "old school". Vrse stalan pritisak na protivnika i gledaju sta se desava na terenu. Liverpool sem "You'll Never Walk Alone" na pocetku ima pozorisnu atmosferu.

Vucko

pre 3 godine

Kakav Enfild, otpevaju himnu i toliko, smesna atmosfera, mada jedna od boljih u Engleskoj. Takodje ako gledamo utakmice u Evropi, sigurno da je na Marakani bolja atmosfera od one koju prave navijaci Dortmunda. Tako bih rekao da smo odmah iza Bombonjere, ali iskreno ima dosta stadiona sa boljim navijanjem u Juznoj Americi.

Vuja neznalica

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Bio sam na obe, na derbiju na Severu a protiv Bajerna na Zapadu... Možda zato što sam uspeo da budem na ''pravom'' mestu, jači utisak mi je bila atmosfera posle Lukićevog gola... Kad se upucalo, ugrmelo i udimilo, mogao sam da stvorim sliku kako je na frontu u jeku najžešće bitke! Trebalo je dva sata da mi se koliko-toliko vrate sva čula u normalu

One night in May

pre 3 godine

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?
(nisam ja, ja je, 3. jun 2020 08:54)


Ako se vec pravis pametan, onda napisi komplet poreklo.
Maracana je rec koju Brazilci koriste za vrstu malog makao papagaja, po njoj su ime dobili i lokalni vodotok i gradska cetvrt. A nadimak je stadiona u Riju...

Najveći Zvezdaš lkad

pre 3 godine

Slažem se sa listom, ali ne i sa redosledom......
UBEDLJIVO NA 1. Mestu je F. K. CRVENA ZVEZDA iz Beograda.
....... Ako hoćemo pošteno !

miško

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.

Običan građanin iz Pariza

pre 3 godine

Ja u tekstu na linku nigde nisam video da se pominje Rajko Mitic ni Zvezda ni Srbija.
(kauboj gnu, 03. jun 2020 05:57)


France Football

Le top 30 :
1. Bombonera, Boca Juniors (Argentine)
2. Anfield, Liverpool (Angleterre)
3. Signal Iduna Park, Borussia Dortmund (Allemagne)
4. Stade Rajko-Mitic, Étoile Rouge Belgrade (Serbie)

NoName

pre 3 godine

Kapitalno saznanje lokalnog lista.
(Dragan, 03. jun 2020 07:19)

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.

Jataganac

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Nije "Marakana"? Rajko Mitić?
(Sergio, 02. jun 2020

Званично име је промењено, није више стадион Црвене звезде већ стадион Рајко Митић, ово "Маракана" остаје....

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zar nisu kod nas stadioni prazni, osim kad igra Zvezda-Partizan???
(Apatrid, 03. jun 2020 07:18)

Јесу, посета готово да није вредна помена али.... Постоје и утакмице као што су Звезда-Спарта, Звезда-Краснодар, Звезда - Келн,Звезда-Арсенал, Звезда-ЦСКА, Звезда-Наполи, Звезда-Ливерпул, Звезда-ПСЖ, Звезда-Копенхаген, Звезда-Јанг Бојс,Звезда- Звезда-Олимпијакос, Звезда-Бајерн, Звезда-Тотенхем.... Вероватно је у обзир узето и готово свако гостовање звездиних навијача, поготово она Салцбургу, Келну, Олимпијакосу, Бајерну..
Е, сад, ако неко каже да овде није било добре атмосфере, која није уобичајена за већину фудбалских терена у свету, то значи само једно, да је завидни симпатизер једног малог југословенског клуба!

nisam ja, ja je

pre 3 godine

Kakav Rajko Mitic!!! To je samo Marakana!!!! (Igor, 2. jun 2020 22:55)

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

jedinni stadion na svetu koji I dalje ima petokraku))
(eKomentator, 03. jun 2020 05:36)

Даће Бог да је једног дана скинемо са свог штита и имена!

jedan od mnogih

pre 3 godine

ovi sto tvrde da je neki stadion iz juzne amerike iza nabrojanih
- da li uopste znate da se iza borce ide za Zrenjanin ? a moze i Pancevo?
- da li znate da se na naplatnoj rampi ne vadi pasos vec placa putarina?
- koliko roditelji daju mesecno za net da bi ste vi saznali te istine koje nama prenosite?
- Paralija je bila najdalje sto ste u proputovanju svetom dosegli?

mitovi su nas doveli ovde gde jesmo, a mitomanija ce nam doci glave...narocito jer se divimo divljastvu Argentine, Brazila, Alzira i slicno gde se pozdravljaju nozevima i sekli bi glave protivnicima da nema policije...to nije vatreno vec primitivno i cisto divljastvo
vatreno je kad klub volis i za isti navijas i stoga su i Anfield i Westfalen zavrsili u vrhu jer se tamo oseca pripadnost i ljubav prema klubu, isto kao na Rajku

marsovac

pre 3 godine

Glupost! Porediti atmosferu na utakmicama Zvezde sa onim Barselone, Borusije Dortmund ili juznoamerickim klubovima (cak i drugoligaskim) moze samo budala!!!

Max

pre 3 godine

Bio sam na "Bombonjeri" prošle godine na kup utakmici protiv Maradoninog Argentinos Juniorsa i atmosfera je bila veoma dobra, ali ni porediti sa punom srpskom "Marakanom", ali ne u ovih nekoliko poslednjih godina, gde na najveće utakmice dolaze uglavnom pozeri. Prednost Boke juniors je što su im svih oko 55.000 pretplatnih karata rasprodate i gde im je i na najnebitnijem meču u sezoni krcat stadion. Ne postoje klasične ulaznice u prodaji. Ja sam nabavio moju ulaznicu na "crno" gde sam morao da ostavim u zalog pasoš. Ono čega se ja sećam, a to je period kraj osamdesetih i sve do sredine devesetih gde je bila najvrelija atmosfera, posebno ću izdvojiti Zvezda - Bajern Minhen 1991 i 100-ti "Večiti derbi" 1995. koja ne može da se poredi ni sa jednom od onih bar koje sam video, a bilo ih je bezbroj. Kada je Partizan u pitanju, nešto najluđe je bila utakmica Partizan - Artmedija 2005., gde su navijači sa sve četiri tribine veoma glasno bodrili ekipu svih 120 minuta bez prestanka. To ni kod Zvezdinih navijača nisam video. Jedino bih mogao da poredim atmosferu sa naša dva najveća kluba na utakmicama kluba Kolo - Kolo iz Čilea, gde je atmosfera slična našem "Večitom derbiju" sa puno pirotehnike i veoma vatrenog navijanja. Ovo pišem kao neko neutralan i kao neko ko često posećuje utakmice Zvezde i Partizana kako u fudbalu, tako i u košarci. U poslednjih bar 35 godina je bilo: Zvezdini navijači prave najbolju atmosferu na fudbalskim utakmicama, dok Partizanovi navijači prave najbolju atmosferu na košarkaškim utakmicama. Pozdrav svima.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Sada se javljaju navijači Partizana da koliko je god jemoguće umanje ovo priznanje navijačima Zvezde. P.S. kompleksi su čudo.

kesi

pre 3 godine

Nisu samo Francuzi stavili Marakanu na 4-to mesto.Englezi su u istoj kategoriji dali isti skor,s tim što je drugačiji redosled.Još 2013-te.Pa opet istraživanje 2017-te.Isto mesto.Sledeće,Marakana je u 90-im i ranije bila još moćnija,duplo više navijača.E,sad,jeste Zvezda primila dosta golova,ali sve su to velikani evropskog fudbala koji i inače stalno toliko golova i postižu.Treće i najlepše,Zvezda je u dve godine sa tim timovima osvojila 7 boda,postoje neki naši klubovi koji su za isti period uboli 3 boda,igrajući sa drugim postavama protivnika.Ali primili su manje golova,očigledno neko i taj segment prati.A na atmosferi mogu samo da nam zavide.

Djordje

pre 3 godine

Ko je sastavljao listu, radio je po sopstvenim kriterijumima i uopšte to nije bitno. Da li zbog mojih godina, jer kao sve što je prošlo bilo je bolje ali navijanje u celom svetu mnogo je bilo bolje 80tih i 90tih. Danas je nekako organizovanije, lepše su koreografije. Sve to izgleda kao da utakmica služi da se organizuje program na tribinama. Glupe su mi i poruke koje se ističu sve u stihu i potreba da se nešto kaže o klubu, suparnicima, politici. Ali nema tog ludila, nekad anarhije, kad krene pesma, urlanje, podrhatvanje tribina. Nikad nisi znao šta će biti i kako će ispasti sve do kraja. Igrači su bili svetinja, njima se pevalo, ne daj bože da je nekom palo na pamet da im zviždi a kamoli da preskače ogradu skida im dresove, trake ili lupa ćuške. Danas na tribinama su slike uglavnom preminulih vođa i njima se kliče. Podelama na frakcije ili međusobne tuče to je tek vrhunac ludila. Vođe su bile poštovane, svi smo navijali kao jedan. Za mene je nabolje bilo na jugu, protiv Rome 4-2. Mnogo pozitivne energije. Što se tiče severa nisam zapamtio nijednu koreografiju. Za mene najbolje su izgledali kad su nas dobili u rupi, negde 87, zastave Ultras, Zulu Warriors a zeleni dimovi prekrili su celu tribinu. Navijalo se za samo za svoj klub, vređao suparnik i sve je bilo podređeno tome.

Zvezdas

pre 3 godine

Sto se pesama tice, sve neke tugovanke i tezak nacionalizam... a ono"ko ne skace..." je prevazidjeno pre 5 ako ne i 10 godina. Jesam Zvezdas, al Partizani su jedno vreme imali jako dobre pesme. Najbolja atmosfera mi je Boka i San Lorenco (soy de san lorenzo si senor, dicen que estamos locos de la cabeza...)

Nocni vuk

pre 3 godine

Enfild nema sta da trazi ovde. Volim Liverpul, ali brate... Juzna Amerika bi trebalo da ima bar jos jednog predstavnika u prvih pet. O Africi da ne pricamo, tamo je tek ludnica. Italijani ili Grci mnogo ludji i od Enfilda i od Borusije. Krajnje nerealna lista.
Zvezda moze tu gde jeste ali pre ratova, eventualno ono kad smo se cupali iz provalije za vreme Lukica... Sad je navijanje zalosno, tugaljivo a stadion pun pozera. Stoti derbi je bio prava stvar i par utakmica pre i posle toga. Ostalo tanko.

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Dortmund zasluzuje prvo mesto samo zato sto je uvek pun stadion, nebitno koje se takmicenje igra, ali ako bi se gledalo ko pravi najbolju atmosferu sa punim stadionom onda nisu u top 5. Pa navijaci Olimpijakosa su im odrzali cas navijanja u sred Nemacke...

Durshluk

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani
jna\NEMA krova,ni deo njega,i nije ukopan u rupi,tako da ne moze ni konkurisati ovde.A,ako mislis na bucnost navijaca ili samo navijanje-sala ili hala ti je merilo,a tu ste slabi,bar za nas.Pamtim ja i fudbal,pamtim i one dane gde ste zurili u nas i to na vasem stadionu,kad ste niste culi od nas,nismo svi deca ovde na sajtu,pa ponesto i pamtimo...mada je zalosno bar za fudbal,sto ostaje samo secanje na to vreme.JNA nije problem,tu vas i onako desetkovani redovno deremo u svakom slucaju,i u svakom smislu.Inace ova vest je prilicno pausalna,i sasvim netacna,ali ajde....

Delije Čikago

pre 3 godine

Enfild nikako, tu su još i turci, grci, Nacional, ima tu desetak gde sigurno pripadamo i mi, kad smo u najboljem izdanju u top 3 sigurno...

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

jel ima neki drugi stadion na Balkanu?
izuzimajući Atinu.
prema tome,sve je jasno

moje do mojega

pre 3 godine

koliko strucnjaka za Enfild, redovno idu za Englesku pa videli ljudi. kazu pokazali su protiv Liverpula kako se navija, pa vi ste i dosli zbog Liverpula, sto ne napunite u domacem prvenstvu na svakom mecu Marakanu?

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Vidim mnogi misle da argentinci i ostali juznoamerikanci imaju bolje atmosfere od Zvezdine (kada je Marakana puna), sto apsolutno nije istina. Da imaju dobre navijace imaju, ali mnogi od njih se ne mogu porediti sa navijanjem na Marakani. Pa navijaci Napolija su bili odusevljeni atmosferom, mnogi su pisali i pricali da nikada nisu videli bolju atmosferu. A nije da Italija nema dobre derbije i buku...

bvb

pre 3 godine

Ali sa ovim ENfildom vise... Takvo prose...e da je to neverovatno. Otpevaju onu napornu pesmu pred pocetak utakmice i na kraju i kao VAU koja atmosfera. A navijanje manje vise ko i na svkaoj PL utakmici, dosadno.

Vas rodjak

pre 3 godine

To sve zavisi od toga kakva publika dolazi da gleda fudbal. U Engleskoj su to vecinom gospoda koja se klone urlanja i arlaukanja (do sredine osamdesetih bilo je dosta problema), dok je kod nas i u Juznoj Americi to zabava za poluljude koji su dosli da se deru i ponasaju kao zivotinje u kavezu. Zato nikad ne bih odveo svoje dete na "Rajka", dok bih na svaki mec u engleskoj poveo i babu i dedu.

PAOK

pre 3 godine

Paok na 19 mestu?Marokanci na 20 mestu?Ljudi koji ovi radili verovatno nisu ni odledali utakmice vecine timova.Marokanci deru kako navijaju.Kakva Valensije,Marselj.SMESNO!!!

cukce

pre 3 godine

Jedina razlika što su svi pomenuti stadioni strastveni svaku utakmicu koja se igra na njima bez obzira na protovnika, dok stadion Rajko Mitić je strastven nekoliko puta tokom sezone!

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 02. jun 2020 21:53)

Jadno.

Jumko

pre 3 godine

Pogledajte samo tu ljubav i strast kada dodju Cukaricki, Indjija, Radnicki, Spartak... Neverovatna ljubav i strast prema Zvezdi! Stvarno se ta Zvezda voli, cak se 7% kapaciteta stadiona ispuni ljubavlju i strascu prema Zvezdi i njenim igracima! Eto, pomenuti navijaci Liverpula uopste nemaju tu strast i ljubav prema svojim ljubimcima i klubu! Hvala, prijatno.

jerdnA

pre 3 godine

Lista je tendenciozna. Volim Zvezdu ali kod nas se samo pale baklje, navija se do iznemoglosti, dobro ima i tuce i po neki policajac zavrsi sa bakljom u ustima ali sve je to nista spram navijaca u Africi. Tamo se ubijaju pre, za vreme i posle utakmice. E to su pravi navijaci koji vole svoj klub i koje bi svaki grad na svetu pozeleo. Morate se ugledati na njih. Na dobrom ste putu. Nije vam ovo tenis.

Brane

pre 3 godine

Koliko je uzavrela atmosfera i koliko se plase, najbolje pokazuju evropske ekipe koje daju po 4-5 golova uz jos par 100% sansi..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (I_na_rajku.., 2. jun 2020 23:32)

Ma ajte...neka si nam rekao

Brane

pre 3 godine

A da li su se Francuska gospoda savetovali sa navijacima komsije malog?Valjda oni treba da se pitaju prvo, jer oni znaju najbolje i odlucuju o svemu. Evo po njima Zvezda nije bila ni sampion Evrope, niti jednom sampion drzave. To je sve bio Partizan.Mislim tako barem kaze sveti otac Pantic

Mihajlo

pre 3 godine

Španska Marca proglasila zvezdin tim iz Barija za treći najbolji tim u istoriji, "Frans Fudbal" nam sada odao ovo priznanje! Lepo je biti zvezdaš! Napredna Zvezda i živela Srbija!

нилан

pre 3 godine

И не само то. По мени је Ѕвеѕдин стадион један од најлепших стадиоан у свету. Онај у Рију ми је Најлепши. Штета што су им обена смањили капацитете. Ја бих почупао ту пластику и поново успоставио 110 хиљада. Ако се то уефи не свиђа, изашо би из њих и придружио се Аѕији, или Африци: ко год да је ближи.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@džepeto pinokijev čale

Slažem se, ali vremena i uslovi su neuporedivi. Ta tribina i ova danas su dva sveta. Ona je bila više opšte narodna, anarhična bez nekih strukturnih postavki.
Postbarijevska tribina je već profesionalna.

Kao i većina u Evropi, prosto navijački trend se promenio i evoluirao u ovo što je danas. Meni je draga i ona sa početka '00-ih. Pa i mobilizacija za vreme ludog Lukića je ipak donela nekog efekta i vratili smo epitet velike tribine i podigli masovne dolaske na stadion i utorkom, sredom na domaćici. Vratili ne samo sever, nego i istok i zapad.

Liga šampiona je posebna priča, naš osedeli Don i nosač skupih odela je pokušajem elitizacije publike napravio totalni rusvaj. Pa su ljudi bežali na sever zbog jeftinijih paketa a veze sa navijanjem nisu imali. Barem su evro gostovanja i dalje vrhunska, od Praga, Salcburga do Napulja, ima tu još uvek starih njuški. Zapanjio sam se i lično gde nas sve ima. Svuda samo ne u Srbiji, nažalost.

Pozdrav i svako dobro, brate ciganski.

Mihajlo

pre 3 godine

Ali interesantno je da nam priznanja daju prestižni spanski i francuski listovi, a grobari opet plaču!!! Željko Pantić na aparatima, Tegi plače unatoč evroligi! olee

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...
(m1k3, 02. jun 2020 22:42)

Апсолутно си у праву али овде је више реч о осталим странама стадиона које не учествују у навијању, једноставно их не занима, осим у изузетним ситуацијама...

FDG

pre 3 godine

"Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu..."

Zato sto je za Liverpul kad dodje Zvezda, kao sto je Zvezdi kad dodje Indjija. Pogeldaj nekad Liverpul-Siti bilo koji mec u zadnjih par sezona, atmosfera mnogo bolja nego na ijednoj Zvezdinoj utakmici.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Ovo sad nije ništa. Kakva je nekad atmosfera bila na našoj Marakani...
(cyborg, 02. jun 2020 21:55)

Не да није ништа већ уопште није за поређење!
Некада су људи долазили само из љубави према клубу, терен је био фокус, сваки потез изазивао реакцију... Данас много људи који дођу више времена проведе сликајући се, куцкајући поруке и зевајући у телефон него у гледању утакмице!
О политици клуба у креирању цене карата за ЛШ мислим исто што и о политици довођења појачања, требало би многи да заврше у затвору!

m1k3

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...

Zoki kaze

pre 3 godine

Imao sam priliku da budem na Enfildu. Lepo pozoriste. Jedino vredno spomena je pre pocetka uzakmice kada pevaju himnu. Tu se svaka strast zavrsava.

mich

pre 3 godine

Koji bre Enfild, pa oni samo pevaju himnu na pocetku i kraju utakmice, smesna atmosfera, istorija kluba je velika i to stoji, ali "paklena" atmosfera, to je vec skandal hahaha....

Dusan

pre 3 godine

Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani, 02. jun 2020 21:47)

На истом месту где и војска по чијем имену зову стадион.
Бестрага!

džepeto pinokijev čale

pre 3 godine

@detektiv kokni kol

druže, najbolji dani, ali najbolji dani severa su bili od polovine osamdesetih do barija. tada je bilo duplo više ljudi na severu, a svako je znao da peva sve zvedine pesme...grmelo je najjače, ikada...a posle su došle neke nove vođe, sa novih dvadeset pesama svake godine koje ljudi ne znaju da pevaju, pa se pojave nove vođe koje ne znaju da vode navijanje..i dolazimo do toga da je mene BLAM na severu kad čujem kako jadno zvući naše navijajne u ligi šampiona..a nekad smo bili najjači navijači...

Peca

pre 3 godine

Sto se tice Barse i Reala ocekivano. Bio na oba stadiona na po par utakmica, nekako pozorisna atmosfera, sto bi neko rekao, previse kulturna za nase pojmove.

Рајко Четник

pre 3 godine

Небо се отворило а код комшија на брду и региону неверица и мук.
Свет препознаје вредности али регион то увек омаловажава.
Звезда је вечна!

Mr_Melbourne

pre 3 godine

E cuj enfield i marakana, grohotom se smijem..Riverov i Bokin stadion su bez konkurencije..San Lorencov isto tako..Racingov i skoro svi stadioni u Argentini su ispred..Besiktasov i Galate isto tako.Ovo ko je pravio, zive veze nema.

"Procvetala bela lala..."

pre 3 godine

Žare Grobar se nikako ne slaže sa ovim. On misli da im je kao i uvek titula bespravno oteta i nečasno uskraćena!

"Parangal" iz Splita je svedok, samo ga treba naći gde je.

eKomentator

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....
(ja sam ja, 02. jun 2020 22:23)

@ti si ti
navijam za Zvezdu I stvarno ne mogu da verujem da smo u prvih 5 stadiona. nama je stadion prazan uvek kao da je covid. onih par sto dodju misle da navijaju za Gazprom, a ne Zvezdu.

Hvala ti Zvezdo

pre 3 godine

Nebo se otvorilo. Setite se samo te utakmice. Jes bilo malo srece ali prvu smo ih dobili u sred Minhena. U to vreme a i danas ekipa koja je tad igrala jedna od najnajjacih u sportu koji se zove fudbal.

Ostoja JSDP

pre 3 godine

Navijam za Partizan i čitam ovaj tekst, pa ne verujem, gde je moj voljeni JNA, možda ga nisu računali jer nema krov, ali kada se jednoga dana ujedine sve naše navijačke limarske frakcije, napravićemo mi našem JNA najlepši krov na svetu i to od lima, limeni krov, čak bi i ceo stadion po njemu mogao isto tako da se zove: stadion "Limenko Krović". To bi bio pravi hram, fudbalski hram limarije!

Jumko

pre 3 godine

Taman da pred sledecu Euro utakmicu prvo pitanje gostima bude kakvu atmosferu ocekuju i da li su culi za "cuvenu" atmosferu, kao sto se uvek i postavlja... A posle moze i neko pitanje sto se same igre tice. Hahahahaha...

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Kada je probrana ekipa arsenalovih navijača, mahom Engleza koji su obišli gotovo celu Evropu, posle naše utakmica zevala prepuna utisaka, kao tinejdžeri, onda je sve jasno.

Ljudi su isto veče javno na ArsenalTV-u apelovali na upravu da smanje cene karata, omoguće više stajanja i srčaniju podršku jer su posramljeni shvatili da je ovo naše suština svega. Fudbal je strast. Fudbal je emocija.

Marakana je srpska Bombonjera i to je podvučeno toliko puta. Nismo najbolji ali daleko smo iznad mnogih. Sam vrh svakako.

ja sam ja

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....

vlada

pre 3 godine

Koliko smo mi samozaljubljeni. Ja ne verujem da čitam ovde poređenja sa Anfieldom i Dortmundovim stadionom. To su 2 neverovatna mesta u svetu fudbala. Puno je i protiv Nortemptona i protiv Augzburga, a ne samo kada je derbi i Evropa. Nema dilera na tribinama. Većina jeste u čudu kada dođe zbog atmosfere, ali verujte da niko ne bi menjao to što ima za ovo naše.

lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.

Slobodan

pre 3 godine

Nista novo, treba isto pogledati snimke Arene i utakmice KK Crvena Zvezda u Evroligi ... nezapamceno u Evropi !!!
Zvezda je Srbija, Srbija zivi za Zvezdu !

Dušan Zvezdaš

pre 3 godine

kao član kluba, vlasnik godišnje karte, tvrdim da je ovo glupost.
Kada je stadion pun a to je retko, bolja je atmosfera nego u celoj zapadnoj Evropi jer tamo više pravog navijanja nema, na utakmice dolaze bogataši, sirotinja koja urla i navija nema više para za to.

Ali i odnosu na stadione Južne Amerike, Turske, Grčke, Maroka, Alžira, mi smo smešni jer na takvim utakmicama i je i kod nas pola stadiona pozera.

Stadion nam je uglavnom prazan, navijanje na severu nikad gore.

Isto važi i za grobare, oni su tek prsli.

Petar Jankovic

pre 3 godine

Monjumental iza Marakane..pa mislim smesno..Prva dva u svetu stadiona su Monmumental i Bombonjera..pa onda gomila mesta prazno..pa tek onda mozemo da pricamo o Enfildu.. Marakani..itd

Aztec Warrior

pre 3 godine

Budimo realni samo argentinska liga ima desetak klubova sa jacom atmosferom i puno boljim navijanjem i od Anfielda i od Westfalena i od Marakane...Newells Old Boys, Independiente, Racing, San Lorenzo, Estudiantes, Velez Sarsfield, Rosario Central uz naravno River i Bocu, a gdje su brazilski klubovi uz par urugvajskih, kolumbijskih i cileanskih bisera.

Jumko

pre 3 godine

Nevidjena strast i ljubav prema klubu samo kada dolaze velikani Euro fudbala, pa da se oni gledaju! Malo mi cudna ta strast i ljubav... O cemu se radi? 200 din. za gledanje voljene i strastvene Zvezde protiv Mladosti je puno? Hvala.

Dušan Zvezdaš

pre 3 godine

kao član kluba, vlasnik godišnje karte, tvrdim da je ovo glupost.
Kada je stadion pun a to je retko, bolja je atmosfera nego u celoj zapadnoj Evropi jer tamo više pravog navijanja nema, na utakmice dolaze bogataši, sirotinja koja urla i navija nema više para za to.

Ali i odnosu na stadione Južne Amerike, Turske, Grčke, Maroka, Alžira, mi smo smešni jer na takvim utakmicama i je i kod nas pola stadiona pozera.

Stadion nam je uglavnom prazan, navijanje na severu nikad gore.

Isto važi i za grobare, oni su tek prsli.

Aztec Warrior

pre 3 godine

Budimo realni samo argentinska liga ima desetak klubova sa jacom atmosferom i puno boljim navijanjem i od Anfielda i od Westfalena i od Marakane...Newells Old Boys, Independiente, Racing, San Lorenzo, Estudiantes, Velez Sarsfield, Rosario Central uz naravno River i Bocu, a gdje su brazilski klubovi uz par urugvajskih, kolumbijskih i cileanskih bisera.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Kada je probrana ekipa arsenalovih navijača, mahom Engleza koji su obišli gotovo celu Evropu, posle naše utakmica zevala prepuna utisaka, kao tinejdžeri, onda je sve jasno.

Ljudi su isto veče javno na ArsenalTV-u apelovali na upravu da smanje cene karata, omoguće više stajanja i srčaniju podršku jer su posramljeni shvatili da je ovo naše suština svega. Fudbal je strast. Fudbal je emocija.

Marakana je srpska Bombonjera i to je podvučeno toliko puta. Nismo najbolji ali daleko smo iznad mnogih. Sam vrh svakako.

Slobodan

pre 3 godine

Nista novo, treba isto pogledati snimke Arene i utakmice KK Crvena Zvezda u Evroligi ... nezapamceno u Evropi !!!
Zvezda je Srbija, Srbija zivi za Zvezdu !

Brane

pre 3 godine

Koliko je uzavrela atmosfera i koliko se plase, najbolje pokazuju evropske ekipe koje daju po 4-5 golova uz jos par 100% sansi..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (I_na_rajku.., 2. jun 2020 23:32)

Ma ajte...neka si nam rekao

Ostoja JSDP

pre 3 godine

Navijam za Partizan i čitam ovaj tekst, pa ne verujem, gde je moj voljeni JNA, možda ga nisu računali jer nema krov, ali kada se jednoga dana ujedine sve naše navijačke limarske frakcije, napravićemo mi našem JNA najlepši krov na svetu i to od lima, limeni krov, čak bi i ceo stadion po njemu mogao isto tako da se zove: stadion "Limenko Krović". To bi bio pravi hram, fudbalski hram limarije!

Brane

pre 3 godine

A da li su se Francuska gospoda savetovali sa navijacima komsije malog?Valjda oni treba da se pitaju prvo, jer oni znaju najbolje i odlucuju o svemu. Evo po njima Zvezda nije bila ni sampion Evrope, niti jednom sampion drzave. To je sve bio Partizan.Mislim tako barem kaze sveti otac Pantic

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 02. jun 2020 21:53)

Jadno.

Dusan

pre 3 godine

Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu...

Mihajlo

pre 3 godine

Španska Marca proglasila zvezdin tim iz Barija za treći najbolji tim u istoriji, "Frans Fudbal" nam sada odao ovo priznanje! Lepo je biti zvezdaš! Napredna Zvezda i živela Srbija!

džepeto pinokijev čale

pre 3 godine

@detektiv kokni kol

druže, najbolji dani, ali najbolji dani severa su bili od polovine osamdesetih do barija. tada je bilo duplo više ljudi na severu, a svako je znao da peva sve zvedine pesme...grmelo je najjače, ikada...a posle su došle neke nove vođe, sa novih dvadeset pesama svake godine koje ljudi ne znaju da pevaju, pa se pojave nove vođe koje ne znaju da vode navijanje..i dolazimo do toga da je mene BLAM na severu kad čujem kako jadno zvući naše navijajne u ligi šampiona..a nekad smo bili najjači navijači...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Ovo sad nije ništa. Kakva je nekad atmosfera bila na našoj Marakani...
(cyborg, 02. jun 2020 21:55)

Не да није ништа већ уопште није за поређење!
Некада су људи долазили само из љубави према клубу, терен је био фокус, сваки потез изазивао реакцију... Данас много људи који дођу више времена проведе сликајући се, куцкајући поруке и зевајући у телефон него у гледању утакмице!
О политици клуба у креирању цене карата за ЛШ мислим исто што и о политици довођења појачања, требало би многи да заврше у затвору!

mich

pre 3 godine

Koji bre Enfild, pa oni samo pevaju himnu na pocetku i kraju utakmice, smesna atmosfera, istorija kluba je velika i to stoji, ali "paklena" atmosfera, to je vec skandal hahaha....

Zoki kaze

pre 3 godine

Imao sam priliku da budem na Enfildu. Lepo pozoriste. Jedino vredno spomena je pre pocetka uzakmice kada pevaju himnu. Tu se svaka strast zavrsava.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani, 02. jun 2020 21:47)

На истом месту где и војска по чијем имену зову стадион.
Бестрага!

Рајко Четник

pre 3 godine

Небо се отворило а код комшија на брду и региону неверица и мук.
Свет препознаје вредности али регион то увек омаловажава.
Звезда је вечна!

Jumko

pre 3 godine

Nevidjena strast i ljubav prema klubu samo kada dolaze velikani Euro fudbala, pa da se oni gledaju! Malo mi cudna ta strast i ljubav... O cemu se radi? 200 din. za gledanje voljene i strastvene Zvezde protiv Mladosti je puno? Hvala.

Hvala ti Zvezdo

pre 3 godine

Nebo se otvorilo. Setite se samo te utakmice. Jes bilo malo srece ali prvu smo ih dobili u sred Minhena. U to vreme a i danas ekipa koja je tad igrala jedna od najnajjacih u sportu koji se zove fudbal.

"Procvetala bela lala..."

pre 3 godine

Žare Grobar se nikako ne slaže sa ovim. On misli da im je kao i uvek titula bespravno oteta i nečasno uskraćena!

"Parangal" iz Splita je svedok, samo ga treba naći gde je.

ja sam ja

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....

Jumko

pre 3 godine

Pogledajte samo tu ljubav i strast kada dodju Cukaricki, Indjija, Radnicki, Spartak... Neverovatna ljubav i strast prema Zvezdi! Stvarno se ta Zvezda voli, cak se 7% kapaciteta stadiona ispuni ljubavlju i strascu prema Zvezdi i njenim igracima! Eto, pomenuti navijaci Liverpula uopste nemaju tu strast i ljubav prema svojim ljubimcima i klubu! Hvala, prijatno.

Mihajlo

pre 3 godine

Ali interesantno je da nam priznanja daju prestižni spanski i francuski listovi, a grobari opet plaču!!! Željko Pantić na aparatima, Tegi plače unatoč evroligi! olee

vlada

pre 3 godine

Koliko smo mi samozaljubljeni. Ja ne verujem da čitam ovde poređenja sa Anfieldom i Dortmundovim stadionom. To su 2 neverovatna mesta u svetu fudbala. Puno je i protiv Nortemptona i protiv Augzburga, a ne samo kada je derbi i Evropa. Nema dilera na tribinama. Većina jeste u čudu kada dođe zbog atmosfere, ali verujte da niko ne bi menjao to što ima za ovo naše.

m1k3

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...

cukce

pre 3 godine

Jedina razlika što su svi pomenuti stadioni strastveni svaku utakmicu koja se igra na njima bez obzira na protovnika, dok stadion Rajko Mitić je strastven nekoliko puta tokom sezone!

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@džepeto pinokijev čale

Slažem se, ali vremena i uslovi su neuporedivi. Ta tribina i ova danas su dva sveta. Ona je bila više opšte narodna, anarhična bez nekih strukturnih postavki.
Postbarijevska tribina je već profesionalna.

Kao i većina u Evropi, prosto navijački trend se promenio i evoluirao u ovo što je danas. Meni je draga i ona sa početka '00-ih. Pa i mobilizacija za vreme ludog Lukića je ipak donela nekog efekta i vratili smo epitet velike tribine i podigli masovne dolaske na stadion i utorkom, sredom na domaćici. Vratili ne samo sever, nego i istok i zapad.

Liga šampiona je posebna priča, naš osedeli Don i nosač skupih odela je pokušajem elitizacije publike napravio totalni rusvaj. Pa su ljudi bežali na sever zbog jeftinijih paketa a veze sa navijanjem nisu imali. Barem su evro gostovanja i dalje vrhunska, od Praga, Salcburga do Napulja, ima tu još uvek starih njuški. Zapanjio sam se i lično gde nas sve ima. Svuda samo ne u Srbiji, nažalost.

Pozdrav i svako dobro, brate ciganski.

lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zar nisu kod nas stadioni prazni, osim kad igra Zvezda-Partizan???
(Apatrid, 03. jun 2020 07:18)

Јесу, посета готово да није вредна помена али.... Постоје и утакмице као што су Звезда-Спарта, Звезда-Краснодар, Звезда - Келн,Звезда-Арсенал, Звезда-ЦСКА, Звезда-Наполи, Звезда-Ливерпул, Звезда-ПСЖ, Звезда-Копенхаген, Звезда-Јанг Бојс,Звезда- Звезда-Олимпијакос, Звезда-Бајерн, Звезда-Тотенхем.... Вероватно је у обзир узето и готово свако гостовање звездиних навијача, поготово она Салцбургу, Келну, Олимпијакосу, Бајерну..
Е, сад, ако неко каже да овде није било добре атмосфере, која није уобичајена за већину фудбалских терена у свету, то значи само једно, да је завидни симпатизер једног малог југословенског клуба!

jedan od mnogih

pre 3 godine

ovi sto tvrde da je neki stadion iz juzne amerike iza nabrojanih
- da li uopste znate da se iza borce ide za Zrenjanin ? a moze i Pancevo?
- da li znate da se na naplatnoj rampi ne vadi pasos vec placa putarina?
- koliko roditelji daju mesecno za net da bi ste vi saznali te istine koje nama prenosite?
- Paralija je bila najdalje sto ste u proputovanju svetom dosegli?

mitovi su nas doveli ovde gde jesmo, a mitomanija ce nam doci glave...narocito jer se divimo divljastvu Argentine, Brazila, Alzira i slicno gde se pozdravljaju nozevima i sekli bi glave protivnicima da nema policije...to nije vatreno vec primitivno i cisto divljastvo
vatreno je kad klub volis i za isti navijas i stoga su i Anfield i Westfalen zavrsili u vrhu jer se tamo oseca pripadnost i ljubav prema klubu, isto kao na Rajku

eKomentator

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....
(ja sam ja, 02. jun 2020 22:23)

@ti si ti
navijam za Zvezdu I stvarno ne mogu da verujem da smo u prvih 5 stadiona. nama je stadion prazan uvek kao da je covid. onih par sto dodju misle da navijaju za Gazprom, a ne Zvezdu.

Peca

pre 3 godine

Sto se tice Barse i Reala ocekivano. Bio na oba stadiona na po par utakmica, nekako pozorisna atmosfera, sto bi neko rekao, previse kulturna za nase pojmove.

NoName

pre 3 godine

Kapitalno saznanje lokalnog lista.
(Dragan, 03. jun 2020 07:19)

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.

jerdnA

pre 3 godine

Lista je tendenciozna. Volim Zvezdu ali kod nas se samo pale baklje, navija se do iznemoglosti, dobro ima i tuce i po neki policajac zavrsi sa bakljom u ustima ali sve je to nista spram navijaca u Africi. Tamo se ubijaju pre, za vreme i posle utakmice. E to su pravi navijaci koji vole svoj klub i koje bi svaki grad na svetu pozeleo. Morate se ugledati na njih. Na dobrom ste putu. Nije vam ovo tenis.

Petar Jankovic

pre 3 godine

Monjumental iza Marakane..pa mislim smesno..Prva dva u svetu stadiona su Monmumental i Bombonjera..pa onda gomila mesta prazno..pa tek onda mozemo da pricamo o Enfildu.. Marakani..itd

Običan građanin iz Pariza

pre 3 godine

Ja u tekstu na linku nigde nisam video da se pominje Rajko Mitic ni Zvezda ni Srbija.
(kauboj gnu, 03. jun 2020 05:57)


France Football

Le top 30 :
1. Bombonera, Boca Juniors (Argentine)
2. Anfield, Liverpool (Angleterre)
3. Signal Iduna Park, Borussia Dortmund (Allemagne)
4. Stade Rajko-Mitic, Étoile Rouge Belgrade (Serbie)

Mr_Melbourne

pre 3 godine

E cuj enfield i marakana, grohotom se smijem..Riverov i Bokin stadion su bez konkurencije..San Lorencov isto tako..Racingov i skoro svi stadioni u Argentini su ispred..Besiktasov i Galate isto tako.Ovo ko je pravio, zive veze nema.

Max

pre 3 godine

Bio sam na "Bombonjeri" prošle godine na kup utakmici protiv Maradoninog Argentinos Juniorsa i atmosfera je bila veoma dobra, ali ni porediti sa punom srpskom "Marakanom", ali ne u ovih nekoliko poslednjih godina, gde na najveće utakmice dolaze uglavnom pozeri. Prednost Boke juniors je što su im svih oko 55.000 pretplatnih karata rasprodate i gde im je i na najnebitnijem meču u sezoni krcat stadion. Ne postoje klasične ulaznice u prodaji. Ja sam nabavio moju ulaznicu na "crno" gde sam morao da ostavim u zalog pasoš. Ono čega se ja sećam, a to je period kraj osamdesetih i sve do sredine devesetih gde je bila najvrelija atmosfera, posebno ću izdvojiti Zvezda - Bajern Minhen 1991 i 100-ti "Večiti derbi" 1995. koja ne može da se poredi ni sa jednom od onih bar koje sam video, a bilo ih je bezbroj. Kada je Partizan u pitanju, nešto najluđe je bila utakmica Partizan - Artmedija 2005., gde su navijači sa sve četiri tribine veoma glasno bodrili ekipu svih 120 minuta bez prestanka. To ni kod Zvezdinih navijača nisam video. Jedino bih mogao da poredim atmosferu sa naša dva najveća kluba na utakmicama kluba Kolo - Kolo iz Čilea, gde je atmosfera slična našem "Večitom derbiju" sa puno pirotehnike i veoma vatrenog navijanja. Ovo pišem kao neko neutralan i kao neko ko često posećuje utakmice Zvezde i Partizana kako u fudbalu, tako i u košarci. U poslednjih bar 35 godina je bilo: Zvezdini navijači prave najbolju atmosferu na fudbalskim utakmicama, dok Partizanovi navijači prave najbolju atmosferu na košarkaškim utakmicama. Pozdrav svima.

Jumko

pre 3 godine

Taman da pred sledecu Euro utakmicu prvo pitanje gostima bude kakvu atmosferu ocekuju i da li su culi za "cuvenu" atmosferu, kao sto se uvek i postavlja... A posle moze i neko pitanje sto se same igre tice. Hahahahaha...

miško

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Nije "Marakana"? Rajko Mitić?
(Sergio, 02. jun 2020

Званично име је промењено, није више стадион Црвене звезде већ стадион Рајко Митић, ово "Маракана" остаје....

Vladan

pre 3 godine

Urugvajski Penarol ima fantasticnu atmosferu. Zvezda je do pre 10-15 godina imala odlicnu atmosferu, ali je sad sve svedeno na tuzbalice oko Kosova. Turski navijaci su "old school". Vrse stalan pritisak na protivnika i gledaju sta se desava na terenu. Liverpool sem "You'll Never Walk Alone" na pocetku ima pozorisnu atmosferu.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.
(NoName, 03. jun 2020 10:20)

Како то објаснити неком ко "партизаи вјесник" доживљава као врхунско информативно достигнуће у свету спорта?
Никако, не труди се узалуд!

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Sada se javljaju navijači Partizana da koliko je god jemoguće umanje ovo priznanje navijačima Zvezde. P.S. kompleksi su čudo.

FDG

pre 3 godine

"Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu..."

Zato sto je za Liverpul kad dodje Zvezda, kao sto je Zvezdi kad dodje Indjija. Pogeldaj nekad Liverpul-Siti bilo koji mec u zadnjih par sezona, atmosfera mnogo bolja nego na ijednoj Zvezdinoj utakmici.

Vitez Koja

pre 3 godine

Nisu mi jasne priče o Anfield-u. Atmosfera ništa specijalno. Prvih 5 minuta svi pevaju himnu, i to je to, posle kao u pozorištu, kao i na svakom drugom stadionu u Engleskoj. Ne pričamo o periodu pre 30 godina, tada su možda i bili jedni od najvatrenijih, ali sada nikako nisu. Možda su najverniji, jer im je na svakoj utakmici pun stadion, ali ako ćemo tako, onda je i Old Traford jedan od tih stadiona.

Miskec

pre 3 godine

"A gde je da je zvanično uz Maksimir najružniji stadion u Evropi? To se ne objavljuje, heheh
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Salaso, 3. jun 2020 10:04)"
Ceka se da se ozvanici da je lavor arhitektonsko dostignuce veka!

нилан

pre 3 godine

И не само то. По мени је Ѕвеѕдин стадион један од најлепших стадиоан у свету. Онај у Рију ми је Најлепши. Штета што су им обена смањили капацитете. Ја бих почупао ту пластику и поново успоставио 110 хиљада. Ако се то уефи не свиђа, изашо би из њих и придружио се Аѕији, или Африци: ко год да је ближи.

kesi

pre 3 godine

Nisu samo Francuzi stavili Marakanu na 4-to mesto.Englezi su u istoj kategoriji dali isti skor,s tim što je drugačiji redosled.Još 2013-te.Pa opet istraživanje 2017-te.Isto mesto.Sledeće,Marakana je u 90-im i ranije bila još moćnija,duplo više navijača.E,sad,jeste Zvezda primila dosta golova,ali sve su to velikani evropskog fudbala koji i inače stalno toliko golova i postižu.Treće i najlepše,Zvezda je u dve godine sa tim timovima osvojila 7 boda,postoje neki naši klubovi koji su za isti period uboli 3 boda,igrajući sa drugim postavama protivnika.Ali primili su manje golova,očigledno neko i taj segment prati.A na atmosferi mogu samo da nam zavide.

Vucko

pre 3 godine

Kakav Enfild, otpevaju himnu i toliko, smesna atmosfera, mada jedna od boljih u Engleskoj. Takodje ako gledamo utakmice u Evropi, sigurno da je na Marakani bolja atmosfera od one koju prave navijaci Dortmunda. Tako bih rekao da smo odmah iza Bombonjere, ali iskreno ima dosta stadiona sa boljim navijanjem u Juznoj Americi.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 3 godine

Slažem se sa listom, ali ne i sa redosledom......
UBEDLJIVO NA 1. Mestu je F. K. CRVENA ZVEZDA iz Beograda.
....... Ako hoćemo pošteno !

One night in May

pre 3 godine

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?
(nisam ja, ja je, 3. jun 2020 08:54)


Ako se vec pravis pametan, onda napisi komplet poreklo.
Maracana je rec koju Brazilci koriste za vrstu malog makao papagaja, po njoj su ime dobili i lokalni vodotok i gradska cetvrt. A nadimak je stadiona u Riju...

Vuja neznalica

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Bio sam na obe, na derbiju na Severu a protiv Bajerna na Zapadu... Možda zato što sam uspeo da budem na ''pravom'' mestu, jači utisak mi je bila atmosfera posle Lukićevog gola... Kad se upucalo, ugrmelo i udimilo, mogao sam da stvorim sliku kako je na frontu u jeku najžešće bitke! Trebalo je dva sata da mi se koliko-toliko vrate sva čula u normalu

marsovac

pre 3 godine

Glupost! Porediti atmosferu na utakmicama Zvezde sa onim Barselone, Borusije Dortmund ili juznoamerickim klubovima (cak i drugoligaskim) moze samo budala!!!

Jataganac

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Vidim mnogi misle da argentinci i ostali juznoamerikanci imaju bolje atmosfere od Zvezdine (kada je Marakana puna), sto apsolutno nije istina. Da imaju dobre navijace imaju, ali mnogi od njih se ne mogu porediti sa navijanjem na Marakani. Pa navijaci Napolija su bili odusevljeni atmosferom, mnogi su pisali i pricali da nikada nisu videli bolju atmosferu. A nije da Italija nema dobre derbije i buku...

nisam ja, ja je

pre 3 godine

Kakav Rajko Mitic!!! To je samo Marakana!!!! (Igor, 2. jun 2020 22:55)

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?

neutralni felsh

pre 3 godine

Napred Zvezdo tebe volim ja, napred Zvezdo ti si najbolja, tebe volim ja, jer si najbolja, jer si mome srcu najdraža!
(Mihajlo, 02. jun 2020 23:03)


bravo Mihajlo, vidi se si rodjen za pesnika...

Vas rodjak

pre 3 godine

To sve zavisi od toga kakva publika dolazi da gleda fudbal. U Engleskoj su to vecinom gospoda koja se klone urlanja i arlaukanja (do sredine osamdesetih bilo je dosta problema), dok je kod nas i u Juznoj Americi to zabava za poluljude koji su dosli da se deru i ponasaju kao zivotinje u kavezu. Zato nikad ne bih odveo svoje dete na "Rajka", dok bih na svaki mec u engleskoj poveo i babu i dedu.

Djordje

pre 3 godine

Ko je sastavljao listu, radio je po sopstvenim kriterijumima i uopšte to nije bitno. Da li zbog mojih godina, jer kao sve što je prošlo bilo je bolje ali navijanje u celom svetu mnogo je bilo bolje 80tih i 90tih. Danas je nekako organizovanije, lepše su koreografije. Sve to izgleda kao da utakmica služi da se organizuje program na tribinama. Glupe su mi i poruke koje se ističu sve u stihu i potreba da se nešto kaže o klubu, suparnicima, politici. Ali nema tog ludila, nekad anarhije, kad krene pesma, urlanje, podrhatvanje tribina. Nikad nisi znao šta će biti i kako će ispasti sve do kraja. Igrači su bili svetinja, njima se pevalo, ne daj bože da je nekom palo na pamet da im zviždi a kamoli da preskače ogradu skida im dresove, trake ili lupa ćuške. Danas na tribinama su slike uglavnom preminulih vođa i njima se kliče. Podelama na frakcije ili međusobne tuče to je tek vrhunac ludila. Vođe su bile poštovane, svi smo navijali kao jedan. Za mene je nabolje bilo na jugu, protiv Rome 4-2. Mnogo pozitivne energije. Što se tiče severa nisam zapamtio nijednu koreografiju. Za mene najbolje su izgledali kad su nas dobili u rupi, negde 87, zastave Ultras, Zulu Warriors a zeleni dimovi prekrili su celu tribinu. Navijalo se za samo za svoj klub, vređao suparnik i sve je bilo podređeno tome.

sremac

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. jun 2020 10:28

Djokovic moze da navija za Zvezdu ali je igrao za teniski klub Partizan

Nocni vuk

pre 3 godine

Enfild nema sta da trazi ovde. Volim Liverpul, ali brate... Juzna Amerika bi trebalo da ima bar jos jednog predstavnika u prvih pet. O Africi da ne pricamo, tamo je tek ludnica. Italijani ili Grci mnogo ludji i od Enfilda i od Borusije. Krajnje nerealna lista.
Zvezda moze tu gde jeste ali pre ratova, eventualno ono kad smo se cupali iz provalije za vreme Lukica... Sad je navijanje zalosno, tugaljivo a stadion pun pozera. Stoti derbi je bio prava stvar i par utakmica pre i posle toga. Ostalo tanko.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...
(m1k3, 02. jun 2020 22:42)

Апсолутно си у праву али овде је више реч о осталим странама стадиона које не учествују у навијању, једноставно их не занима, осим у изузетним ситуацијама...

bvb

pre 3 godine

Ali sa ovim ENfildom vise... Takvo prose...e da je to neverovatno. Otpevaju onu napornu pesmu pred pocetak utakmice i na kraju i kao VAU koja atmosfera. A navijanje manje vise ko i na svkaoj PL utakmici, dosadno.

moje do mojega

pre 3 godine

koliko strucnjaka za Enfild, redovno idu za Englesku pa videli ljudi. kazu pokazali su protiv Liverpula kako se navija, pa vi ste i dosli zbog Liverpula, sto ne napunite u domacem prvenstvu na svakom mecu Marakanu?

Delije Čikago

pre 3 godine

Enfild nikako, tu su još i turci, grci, Nacional, ima tu desetak gde sigurno pripadamo i mi, kad smo u najboljem izdanju u top 3 sigurno...

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

jel ima neki drugi stadion na Balkanu?
izuzimajući Atinu.
prema tome,sve je jasno

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Dortmund zasluzuje prvo mesto samo zato sto je uvek pun stadion, nebitno koje se takmicenje igra, ali ako bi se gledalo ko pravi najbolju atmosferu sa punim stadionom onda nisu u top 5. Pa navijaci Olimpijakosa su im odrzali cas navijanja u sred Nemacke...

Zvezdas

pre 3 godine

Sto se pesama tice, sve neke tugovanke i tezak nacionalizam... a ono"ko ne skace..." je prevazidjeno pre 5 ako ne i 10 godina. Jesam Zvezdas, al Partizani su jedno vreme imali jako dobre pesme. Najbolja atmosfera mi je Boka i San Lorenco (soy de san lorenzo si senor, dicen que estamos locos de la cabeza...)

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

jedinni stadion na svetu koji I dalje ima petokraku))
(eKomentator, 03. jun 2020 05:36)

Даће Бог да је једног дана скинемо са свог штита и имена!

PAOK

pre 3 godine

Paok na 19 mestu?Marokanci na 20 mestu?Ljudi koji ovi radili verovatno nisu ni odledali utakmice vecine timova.Marokanci deru kako navijaju.Kakva Valensije,Marselj.SMESNO!!!

Durshluk

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani
jna\NEMA krova,ni deo njega,i nije ukopan u rupi,tako da ne moze ni konkurisati ovde.A,ako mislis na bucnost navijaca ili samo navijanje-sala ili hala ti je merilo,a tu ste slabi,bar za nas.Pamtim ja i fudbal,pamtim i one dane gde ste zurili u nas i to na vasem stadionu,kad ste niste culi od nas,nismo svi deca ovde na sajtu,pa ponesto i pamtimo...mada je zalosno bar za fudbal,sto ostaje samo secanje na to vreme.JNA nije problem,tu vas i onako desetkovani redovno deremo u svakom slucaju,i u svakom smislu.Inace ova vest je prilicno pausalna,i sasvim netacna,ali ajde....

Futre

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 2. jun 2020 21:53)

Ne znam koliko si svestan toga, ali postavio si savršenu dijagnozu za FK Partizan. Kome su Bota, Vučela i Ružić gospoda, taj je u jako ozbiljnom problemu.

lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.

Slobodan

pre 3 godine

Nista novo, treba isto pogledati snimke Arene i utakmice KK Crvena Zvezda u Evroligi ... nezapamceno u Evropi !!!
Zvezda je Srbija, Srbija zivi za Zvezdu !

нилан

pre 3 godine

И не само то. По мени је Ѕвеѕдин стадион један од најлепших стадиоан у свету. Онај у Рију ми је Најлепши. Штета што су им обена смањили капацитете. Ја бих почупао ту пластику и поново успоставио 110 хиљада. Ако се то уефи не свиђа, изашо би из њих и придружио се Аѕији, или Африци: ко год да је ближи.

Dušan Zvezdaš

pre 3 godine

kao član kluba, vlasnik godišnje karte, tvrdim da je ovo glupost.
Kada je stadion pun a to je retko, bolja je atmosfera nego u celoj zapadnoj Evropi jer tamo više pravog navijanja nema, na utakmice dolaze bogataši, sirotinja koja urla i navija nema više para za to.

Ali i odnosu na stadione Južne Amerike, Turske, Grčke, Maroka, Alžira, mi smo smešni jer na takvim utakmicama i je i kod nas pola stadiona pozera.

Stadion nam je uglavnom prazan, navijanje na severu nikad gore.

Isto važi i za grobare, oni su tek prsli.

FDG

pre 3 godine

"Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu..."

Zato sto je za Liverpul kad dodje Zvezda, kao sto je Zvezdi kad dodje Indjija. Pogeldaj nekad Liverpul-Siti bilo koji mec u zadnjih par sezona, atmosfera mnogo bolja nego na ijednoj Zvezdinoj utakmici.

Petar Jankovic

pre 3 godine

Monjumental iza Marakane..pa mislim smesno..Prva dva u svetu stadiona su Monmumental i Bombonjera..pa onda gomila mesta prazno..pa tek onda mozemo da pricamo o Enfildu.. Marakani..itd

Jumko

pre 3 godine

Pogledajte samo tu ljubav i strast kada dodju Cukaricki, Indjija, Radnicki, Spartak... Neverovatna ljubav i strast prema Zvezdi! Stvarno se ta Zvezda voli, cak se 7% kapaciteta stadiona ispuni ljubavlju i strascu prema Zvezdi i njenim igracima! Eto, pomenuti navijaci Liverpula uopste nemaju tu strast i ljubav prema svojim ljubimcima i klubu! Hvala, prijatno.

Jumko

pre 3 godine

Nevidjena strast i ljubav prema klubu samo kada dolaze velikani Euro fudbala, pa da se oni gledaju! Malo mi cudna ta strast i ljubav... O cemu se radi? 200 din. za gledanje voljene i strastvene Zvezde protiv Mladosti je puno? Hvala.

Ostoja JSDP

pre 3 godine

Navijam za Partizan i čitam ovaj tekst, pa ne verujem, gde je moj voljeni JNA, možda ga nisu računali jer nema krov, ali kada se jednoga dana ujedine sve naše navijačke limarske frakcije, napravićemo mi našem JNA najlepši krov na svetu i to od lima, limeni krov, čak bi i ceo stadion po njemu mogao isto tako da se zove: stadion "Limenko Krović". To bi bio pravi hram, fudbalski hram limarije!

eKomentator

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....
(ja sam ja, 02. jun 2020 22:23)

@ti si ti
navijam za Zvezdu I stvarno ne mogu da verujem da smo u prvih 5 stadiona. nama je stadion prazan uvek kao da je covid. onih par sto dodju misle da navijaju za Gazprom, a ne Zvezdu.

marsovac

pre 3 godine

Glupost! Porediti atmosferu na utakmicama Zvezde sa onim Barselone, Borusije Dortmund ili juznoamerickim klubovima (cak i drugoligaskim) moze samo budala!!!

Mr_Melbourne

pre 3 godine

E cuj enfield i marakana, grohotom se smijem..Riverov i Bokin stadion su bez konkurencije..San Lorencov isto tako..Racingov i skoro svi stadioni u Argentini su ispred..Besiktasov i Galate isto tako.Ovo ko je pravio, zive veze nema.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Kada je probrana ekipa arsenalovih navijača, mahom Engleza koji su obišli gotovo celu Evropu, posle naše utakmica zevala prepuna utisaka, kao tinejdžeri, onda je sve jasno.

Ljudi su isto veče javno na ArsenalTV-u apelovali na upravu da smanje cene karata, omoguće više stajanja i srčaniju podršku jer su posramljeni shvatili da je ovo naše suština svega. Fudbal je strast. Fudbal je emocija.

Marakana je srpska Bombonjera i to je podvučeno toliko puta. Nismo najbolji ali daleko smo iznad mnogih. Sam vrh svakako.

Mihajlo

pre 3 godine

Španska Marca proglasila zvezdin tim iz Barija za treći najbolji tim u istoriji, "Frans Fudbal" nam sada odao ovo priznanje! Lepo je biti zvezdaš! Napredna Zvezda i živela Srbija!

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 02. jun 2020 21:53)

Jadno.

Aztec Warrior

pre 3 godine

Budimo realni samo argentinska liga ima desetak klubova sa jacom atmosferom i puno boljim navijanjem i od Anfielda i od Westfalena i od Marakane...Newells Old Boys, Independiente, Racing, San Lorenzo, Estudiantes, Velez Sarsfield, Rosario Central uz naravno River i Bocu, a gdje su brazilski klubovi uz par urugvajskih, kolumbijskih i cileanskih bisera.

Brane

pre 3 godine

A da li su se Francuska gospoda savetovali sa navijacima komsije malog?Valjda oni treba da se pitaju prvo, jer oni znaju najbolje i odlucuju o svemu. Evo po njima Zvezda nije bila ni sampion Evrope, niti jednom sampion drzave. To je sve bio Partizan.Mislim tako barem kaze sveti otac Pantic

Dusan

pre 3 godine

Kakav bre Enfild, kad su igrali protiv Zvezde molili su Boga posle utakmice samo da Delije prestanu sa navijanjem i napuste stadion da i njih puste da idu...

Jumko

pre 3 godine

Taman da pred sledecu Euro utakmicu prvo pitanje gostima bude kakvu atmosferu ocekuju i da li su culi za "cuvenu" atmosferu, kao sto se uvek i postavlja... A posle moze i neko pitanje sto se same igre tice. Hahahahaha...

Brane

pre 3 godine

Koliko je uzavrela atmosfera i koliko se plase, najbolje pokazuju evropske ekipe koje daju po 4-5 golova uz jos par 100% sansi..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (I_na_rajku.., 2. jun 2020 23:32)

Ma ajte...neka si nam rekao

ja sam ja

pre 3 godine

Navijam za Partizan ali je stvarno atmosfera na Marakani za nepoverovati, bukvalno se slažem sa ovim spiskom, mada mislim da su jedino Enfild malo stavili na veću poziciju nego sto zaslužuje, jer je opet to Engleska gde su zakoni toliko striktni da ni ne mogu navijači toliko da se pokažu kao u Argentini, Turskoj, Srbiji....

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani, 02. jun 2020 21:47)

На истом месту где и војска по чијем имену зову стадион.
Бестрага!

jerdnA

pre 3 godine

Lista je tendenciozna. Volim Zvezdu ali kod nas se samo pale baklje, navija se do iznemoglosti, dobro ima i tuce i po neki policajac zavrsi sa bakljom u ustima ali sve je to nista spram navijaca u Africi. Tamo se ubijaju pre, za vreme i posle utakmice. E to su pravi navijaci koji vole svoj klub i koje bi svaki grad na svetu pozeleo. Morate se ugledati na njih. Na dobrom ste putu. Nije vam ovo tenis.

nisam ja, ja je

pre 3 godine

Kakav Rajko Mitic!!! To je samo Marakana!!!! (Igor, 2. jun 2020 22:55)

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?

vlada

pre 3 godine

Koliko smo mi samozaljubljeni. Ja ne verujem da čitam ovde poređenja sa Anfieldom i Dortmundovim stadionom. To su 2 neverovatna mesta u svetu fudbala. Puno je i protiv Nortemptona i protiv Augzburga, a ne samo kada je derbi i Evropa. Nema dilera na tribinama. Većina jeste u čudu kada dođe zbog atmosfere, ali verujte da niko ne bi menjao to što ima za ovo naše.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

jedinni stadion na svetu koji I dalje ima petokraku))
(eKomentator, 03. jun 2020 05:36)

Даће Бог да је једног дана скинемо са свог штита и имена!

Рајко Четник

pre 3 godine

Небо се отворило а код комшија на брду и региону неверица и мук.
Свет препознаје вредности али регион то увек омаловажава.
Звезда је вечна!

Hvala ti Zvezdo

pre 3 godine

Nebo se otvorilo. Setite se samo te utakmice. Jes bilo malo srece ali prvu smo ih dobili u sred Minhena. U to vreme a i danas ekipa koja je tad igrala jedna od najnajjacih u sportu koji se zove fudbal.

Mihajlo

pre 3 godine

Ali interesantno je da nam priznanja daju prestižni spanski i francuski listovi, a grobari opet plaču!!! Željko Pantić na aparatima, Tegi plače unatoč evroligi! olee

sremac

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. jun 2020 10:28

Djokovic moze da navija za Zvezdu ali je igrao za teniski klub Partizan

mich

pre 3 godine

Koji bre Enfild, pa oni samo pevaju himnu na pocetku i kraju utakmice, smesna atmosfera, istorija kluba je velika i to stoji, ali "paklena" atmosfera, to je vec skandal hahaha....

Zoki kaze

pre 3 godine

Imao sam priliku da budem na Enfildu. Lepo pozoriste. Jedino vredno spomena je pre pocetka uzakmice kada pevaju himnu. Tu se svaka strast zavrsava.

džepeto pinokijev čale

pre 3 godine

@detektiv kokni kol

druže, najbolji dani, ali najbolji dani severa su bili od polovine osamdesetih do barija. tada je bilo duplo više ljudi na severu, a svako je znao da peva sve zvedine pesme...grmelo je najjače, ikada...a posle su došle neke nove vođe, sa novih dvadeset pesama svake godine koje ljudi ne znaju da pevaju, pa se pojave nove vođe koje ne znaju da vode navijanje..i dolazimo do toga da je mene BLAM na severu kad čujem kako jadno zvući naše navijajne u ligi šampiona..a nekad smo bili najjači navijači...

cukce

pre 3 godine

Jedina razlika što su svi pomenuti stadioni strastveni svaku utakmicu koja se igra na njima bez obzira na protovnika, dok stadion Rajko Mitić je strastven nekoliko puta tokom sezone!

Durshluk

pre 3 godine

Mene zanima na kom mestu je JNA???
(frakcija uplakani
jna\NEMA krova,ni deo njega,i nije ukopan u rupi,tako da ne moze ni konkurisati ovde.A,ako mislis na bucnost navijaca ili samo navijanje-sala ili hala ti je merilo,a tu ste slabi,bar za nas.Pamtim ja i fudbal,pamtim i one dane gde ste zurili u nas i to na vasem stadionu,kad ste niste culi od nas,nismo svi deca ovde na sajtu,pa ponesto i pamtimo...mada je zalosno bar za fudbal,sto ostaje samo secanje na to vreme.JNA nije problem,tu vas i onako desetkovani redovno deremo u svakom slucaju,i u svakom smislu.Inace ova vest je prilicno pausalna,i sasvim netacna,ali ajde....

Najveći Zvezdaš lkad

pre 3 godine

Slažem se sa listom, ali ne i sa redosledom......
UBEDLJIVO NA 1. Mestu je F. K. CRVENA ZVEZDA iz Beograda.
....... Ako hoćemo pošteno !

neutralni felsh

pre 3 godine

Napred Zvezdo tebe volim ja, napred Zvezdo ti si najbolja, tebe volim ja, jer si najbolja, jer si mome srcu najdraža!
(Mihajlo, 02. jun 2020 23:03)


bravo Mihajlo, vidi se si rodjen za pesnika...

"Procvetala bela lala..."

pre 3 godine

Žare Grobar se nikako ne slaže sa ovim. On misli da im je kao i uvek titula bespravno oteta i nečasno uskraćena!

"Parangal" iz Splita je svedok, samo ga treba naći gde je.

PAOK

pre 3 godine

Paok na 19 mestu?Marokanci na 20 mestu?Ljudi koji ovi radili verovatno nisu ni odledali utakmice vecine timova.Marokanci deru kako navijaju.Kakva Valensije,Marselj.SMESNO!!!

Zvezdas

pre 3 godine

Sto se pesama tice, sve neke tugovanke i tezak nacionalizam... a ono"ko ne skace..." je prevazidjeno pre 5 ako ne i 10 godina. Jesam Zvezdas, al Partizani su jedno vreme imali jako dobre pesme. Najbolja atmosfera mi je Boka i San Lorenco (soy de san lorenzo si senor, dicen que estamos locos de la cabeza...)

jedan od mnogih

pre 3 godine

ovi sto tvrde da je neki stadion iz juzne amerike iza nabrojanih
- da li uopste znate da se iza borce ide za Zrenjanin ? a moze i Pancevo?
- da li znate da se na naplatnoj rampi ne vadi pasos vec placa putarina?
- koliko roditelji daju mesecno za net da bi ste vi saznali te istine koje nama prenosite?
- Paralija je bila najdalje sto ste u proputovanju svetom dosegli?

mitovi su nas doveli ovde gde jesmo, a mitomanija ce nam doci glave...narocito jer se divimo divljastvu Argentine, Brazila, Alzira i slicno gde se pozdravljaju nozevima i sekli bi glave protivnicima da nema policije...to nije vatreno vec primitivno i cisto divljastvo
vatreno je kad klub volis i za isti navijas i stoga su i Anfield i Westfalen zavrsili u vrhu jer se tamo oseca pripadnost i ljubav prema klubu, isto kao na Rajku

m1k3

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

@Црвена звезда 1913
Teren bio fokus???
Nisam siguran da sam za 3-4 godine sa severa video vise od 10 golova...
Kakav teren, mi smo dolazili da navijamo, golove smo gledali nocu u sportskom pregledu...
(m1k3, 02. jun 2020 22:42)

Апсолутно си у праву али овде је више реч о осталим странама стадиона које не учествују у навијању, једноставно их не занима, осим у изузетним ситуацијама...

Vas rodjak

pre 3 godine

To sve zavisi od toga kakva publika dolazi da gleda fudbal. U Engleskoj su to vecinom gospoda koja se klone urlanja i arlaukanja (do sredine osamdesetih bilo je dosta problema), dok je kod nas i u Juznoj Americi to zabava za poluljude koji su dosli da se deru i ponasaju kao zivotinje u kavezu. Zato nikad ne bih odveo svoje dete na "Rajka", dok bih na svaki mec u engleskoj poveo i babu i dedu.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

jel ima neki drugi stadion na Balkanu?
izuzimajući Atinu.
prema tome,sve je jasno

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Sada se javljaju navijači Partizana da koliko je god jemoguće umanje ovo priznanje navijačima Zvezde. P.S. kompleksi su čudo.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Ovo sad nije ništa. Kakva je nekad atmosfera bila na našoj Marakani...
(cyborg, 02. jun 2020 21:55)

Не да није ништа већ уопште није за поређење!
Некада су људи долазили само из љубави према клубу, терен је био фокус, сваки потез изазивао реакцију... Данас много људи који дођу више времена проведе сликајући се, куцкајући поруке и зевајући у телефон него у гледању утакмице!
О политици клуба у креирању цене карата за ЛШ мислим исто што и о политици довођења појачања, требало би многи да заврше у затвору!

Vladan

pre 3 godine

Urugvajski Penarol ima fantasticnu atmosferu. Zvezda je do pre 10-15 godina imala odlicnu atmosferu, ali je sad sve svedeno na tuzbalice oko Kosova. Turski navijaci su "old school". Vrse stalan pritisak na protivnika i gledaju sta se desava na terenu. Liverpool sem "You'll Never Walk Alone" na pocetku ima pozorisnu atmosferu.

Miskec

pre 3 godine

"A gde je da je zvanično uz Maksimir najružniji stadion u Evropi? To se ne objavljuje, heheh
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Salaso, 3. jun 2020 10:04)"
Ceka se da se ozvanici da je lavor arhitektonsko dostignuce veka!

Max

pre 3 godine

Bio sam na "Bombonjeri" prošle godine na kup utakmici protiv Maradoninog Argentinos Juniorsa i atmosfera je bila veoma dobra, ali ni porediti sa punom srpskom "Marakanom", ali ne u ovih nekoliko poslednjih godina, gde na najveće utakmice dolaze uglavnom pozeri. Prednost Boke juniors je što su im svih oko 55.000 pretplatnih karata rasprodate i gde im je i na najnebitnijem meču u sezoni krcat stadion. Ne postoje klasične ulaznice u prodaji. Ja sam nabavio moju ulaznicu na "crno" gde sam morao da ostavim u zalog pasoš. Ono čega se ja sećam, a to je period kraj osamdesetih i sve do sredine devesetih gde je bila najvrelija atmosfera, posebno ću izdvojiti Zvezda - Bajern Minhen 1991 i 100-ti "Večiti derbi" 1995. koja ne može da se poredi ni sa jednom od onih bar koje sam video, a bilo ih je bezbroj. Kada je Partizan u pitanju, nešto najluđe je bila utakmica Partizan - Artmedija 2005., gde su navijači sa sve četiri tribine veoma glasno bodrili ekipu svih 120 minuta bez prestanka. To ni kod Zvezdinih navijača nisam video. Jedino bih mogao da poredim atmosferu sa naša dva najveća kluba na utakmicama kluba Kolo - Kolo iz Čilea, gde je atmosfera slična našem "Večitom derbiju" sa puno pirotehnike i veoma vatrenog navijanja. Ovo pišem kao neko neutralan i kao neko ko često posećuje utakmice Zvezde i Partizana kako u fudbalu, tako i u košarci. U poslednjih bar 35 godina je bilo: Zvezdini navijači prave najbolju atmosferu na fudbalskim utakmicama, dok Partizanovi navijači prave najbolju atmosferu na košarkaškim utakmicama. Pozdrav svima.

miško

pre 3 godine

Zvezda prvak Evrope, Sveta, 31 puta šampion Srbije, kupova bezbroj, medju najgledanijima, medju najboljima svih vremena, medju najbučnijima, medju najboljim atmosverama. U Srbiji nije bilo niti će biti ništa bolje od Crvene Zvezde i zvezdaša. Đoković end compani.

Vitez Koja

pre 3 godine

Nisu mi jasne priče o Anfield-u. Atmosfera ništa specijalno. Prvih 5 minuta svi pevaju himnu, i to je to, posle kao u pozorištu, kao i na svakom drugom stadionu u Engleskoj. Ne pričamo o periodu pre 30 godina, tada su možda i bili jedni od najvatrenijih, ali sada nikako nisu. Možda su najverniji, jer im je na svakoj utakmici pun stadion, ali ako ćemo tako, onda je i Old Traford jedan od tih stadiona.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

@džepeto pinokijev čale

Slažem se, ali vremena i uslovi su neuporedivi. Ta tribina i ova danas su dva sveta. Ona je bila više opšte narodna, anarhična bez nekih strukturnih postavki.
Postbarijevska tribina je već profesionalna.

Kao i većina u Evropi, prosto navijački trend se promenio i evoluirao u ovo što je danas. Meni je draga i ona sa početka '00-ih. Pa i mobilizacija za vreme ludog Lukića je ipak donela nekog efekta i vratili smo epitet velike tribine i podigli masovne dolaske na stadion i utorkom, sredom na domaćici. Vratili ne samo sever, nego i istok i zapad.

Liga šampiona je posebna priča, naš osedeli Don i nosač skupih odela je pokušajem elitizacije publike napravio totalni rusvaj. Pa su ljudi bežali na sever zbog jeftinijih paketa a veze sa navijanjem nisu imali. Barem su evro gostovanja i dalje vrhunska, od Praga, Salcburga do Napulja, ima tu još uvek starih njuški. Zapanjio sam se i lično gde nas sve ima. Svuda samo ne u Srbiji, nažalost.

Pozdrav i svako dobro, brate ciganski.

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Vidim mnogi misle da argentinci i ostali juznoamerikanci imaju bolje atmosfere od Zvezdine (kada je Marakana puna), sto apsolutno nije istina. Da imaju dobre navijace imaju, ali mnogi od njih se ne mogu porediti sa navijanjem na Marakani. Pa navijaci Napolija su bili odusevljeni atmosferom, mnogi su pisali i pricali da nikada nisu videli bolju atmosferu. A nije da Italija nema dobre derbije i buku...

Nocni vuk

pre 3 godine

Enfild nema sta da trazi ovde. Volim Liverpul, ali brate... Juzna Amerika bi trebalo da ima bar jos jednog predstavnika u prvih pet. O Africi da ne pricamo, tamo je tek ludnica. Italijani ili Grci mnogo ludji i od Enfilda i od Borusije. Krajnje nerealna lista.
Zvezda moze tu gde jeste ali pre ratova, eventualno ono kad smo se cupali iz provalije za vreme Lukica... Sad je navijanje zalosno, tugaljivo a stadion pun pozera. Stoti derbi je bio prava stvar i par utakmica pre i posle toga. Ostalo tanko.

Djordje

pre 3 godine

Ko je sastavljao listu, radio je po sopstvenim kriterijumima i uopšte to nije bitno. Da li zbog mojih godina, jer kao sve što je prošlo bilo je bolje ali navijanje u celom svetu mnogo je bilo bolje 80tih i 90tih. Danas je nekako organizovanije, lepše su koreografije. Sve to izgleda kao da utakmica služi da se organizuje program na tribinama. Glupe su mi i poruke koje se ističu sve u stihu i potreba da se nešto kaže o klubu, suparnicima, politici. Ali nema tog ludila, nekad anarhije, kad krene pesma, urlanje, podrhatvanje tribina. Nikad nisi znao šta će biti i kako će ispasti sve do kraja. Igrači su bili svetinja, njima se pevalo, ne daj bože da je nekom palo na pamet da im zviždi a kamoli da preskače ogradu skida im dresove, trake ili lupa ćuške. Danas na tribinama su slike uglavnom preminulih vođa i njima se kliče. Podelama na frakcije ili međusobne tuče to je tek vrhunac ludila. Vođe su bile poštovane, svi smo navijali kao jedan. Za mene je nabolje bilo na jugu, protiv Rome 4-2. Mnogo pozitivne energije. Što se tiče severa nisam zapamtio nijednu koreografiju. Za mene najbolje su izgledali kad su nas dobili u rupi, negde 87, zastave Ultras, Zulu Warriors a zeleni dimovi prekrili su celu tribinu. Navijalo se za samo za svoj klub, vređao suparnik i sve je bilo podređeno tome.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Zar nisu kod nas stadioni prazni, osim kad igra Zvezda-Partizan???
(Apatrid, 03. jun 2020 07:18)

Јесу, посета готово да није вредна помена али.... Постоје и утакмице као што су Звезда-Спарта, Звезда-Краснодар, Звезда - Келн,Звезда-Арсенал, Звезда-ЦСКА, Звезда-Наполи, Звезда-Ливерпул, Звезда-ПСЖ, Звезда-Копенхаген, Звезда-Јанг Бојс,Звезда- Звезда-Олимпијакос, Звезда-Бајерн, Звезда-Тотенхем.... Вероватно је у обзир узето и готово свако гостовање звездиних навијача, поготово она Салцбургу, Келну, Олимпијакосу, Бајерну..
Е, сад, ако неко каже да овде није било добре атмосфере, која није уобичајена за већину фудбалских терена у свету, то значи само једно, да је завидни симпатизер једног малог југословенског клуба!

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.
(NoName, 03. jun 2020 10:20)

Како то објаснити неком ко "партизаи вјесник" доживљава као врхунско информативно достигнуће у свету спорта?
Никако, не труди се узалуд!

Peca

pre 3 godine

Sto se tice Barse i Reala ocekivano. Bio na oba stadiona na po par utakmica, nekako pozorisna atmosfera, sto bi neko rekao, previse kulturna za nase pojmove.

moje do mojega

pre 3 godine

koliko strucnjaka za Enfild, redovno idu za Englesku pa videli ljudi. kazu pokazali su protiv Liverpula kako se navija, pa vi ste i dosli zbog Liverpula, sto ne napunite u domacem prvenstvu na svakom mecu Marakanu?

kesi

pre 3 godine

Nisu samo Francuzi stavili Marakanu na 4-to mesto.Englezi su u istoj kategoriji dali isti skor,s tim što je drugačiji redosled.Još 2013-te.Pa opet istraživanje 2017-te.Isto mesto.Sledeće,Marakana je u 90-im i ranije bila još moćnija,duplo više navijača.E,sad,jeste Zvezda primila dosta golova,ali sve su to velikani evropskog fudbala koji i inače stalno toliko golova i postižu.Treće i najlepše,Zvezda je u dve godine sa tim timovima osvojila 7 boda,postoje neki naši klubovi koji su za isti period uboli 3 boda,igrajući sa drugim postavama protivnika.Ali primili su manje golova,očigledno neko i taj segment prati.A na atmosferi mogu samo da nam zavide.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Nije "Marakana"? Rajko Mitić?
(Sergio, 02. jun 2020

Званично име је промењено, није више стадион Црвене звезде већ стадион Рајко Митић, ово "Маракана" остаје....

bvb

pre 3 godine

Ali sa ovim ENfildom vise... Takvo prose...e da je to neverovatno. Otpevaju onu napornu pesmu pred pocetak utakmice i na kraju i kao VAU koja atmosfera. A navijanje manje vise ko i na svkaoj PL utakmici, dosadno.

Delije Čikago

pre 3 godine

Enfild nikako, tu su još i turci, grci, Nacional, ima tu desetak gde sigurno pripadamo i mi, kad smo u najboljem izdanju u top 3 sigurno...

Jataganac

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

Dortmund zasluzuje prvo mesto samo zato sto je uvek pun stadion, nebitno koje se takmicenje igra, ali ako bi se gledalo ko pravi najbolju atmosferu sa punim stadionom onda nisu u top 5. Pa navijaci Olimpijakosa su im odrzali cas navijanja u sred Nemacke...

One night in May

pre 3 godine

Maracana je gradska cetvrt Rio de Janaira u kojoj se nalazi stadion. Zasto se stidis Autokomande, potkovana zabo?
(nisam ja, ja je, 3. jun 2020 08:54)


Ako se vec pravis pametan, onda napisi komplet poreklo.
Maracana je rec koju Brazilci koriste za vrstu malog makao papagaja, po njoj su ime dobili i lokalni vodotok i gradska cetvrt. A nadimak je stadiona u Riju...

NoName

pre 3 godine

Kapitalno saznanje lokalnog lista.
(Dragan, 03. jun 2020 07:19)

Hahaha Frans fudbal lokalni list, ljudi 50 godina dodeljivali Zlatnu loptu. I dan danas u saradnji sa Uefom.

Običan građanin iz Pariza

pre 3 godine

Ja u tekstu na linku nigde nisam video da se pominje Rajko Mitic ni Zvezda ni Srbija.
(kauboj gnu, 03. jun 2020 05:57)


France Football

Le top 30 :
1. Bombonera, Boca Juniors (Argentine)
2. Anfield, Liverpool (Angleterre)
3. Signal Iduna Park, Borussia Dortmund (Allemagne)
4. Stade Rajko-Mitic, Étoile Rouge Belgrade (Serbie)

Vuja neznalica

pre 3 godine

Ne racunajuci zvezda - bajern (jer je van konkurencije), najbolje atmosfera je bila na derbiju gde je Vladan Lukic dao gol u poslednjem minutu.. ne secam se koji je derbi bio po redu, ali ljudi moji kakva paklena atmosfera taj dan.. ko je bio zna o cemu pricam.. a bilo je preko 100.000 ljudi

Bio sam na obe, na derbiju na Severu a protiv Bajerna na Zapadu... Možda zato što sam uspeo da budem na ''pravom'' mestu, jači utisak mi je bila atmosfera posle Lukićevog gola... Kad se upucalo, ugrmelo i udimilo, mogao sam da stvorim sliku kako je na frontu u jeku najžešće bitke! Trebalo je dva sata da mi se koliko-toliko vrate sva čula u normalu

Vucko

pre 3 godine

Kakav Enfild, otpevaju himnu i toliko, smesna atmosfera, mada jedna od boljih u Engleskoj. Takodje ako gledamo utakmice u Evropi, sigurno da je na Marakani bolja atmosfera od one koju prave navijaci Dortmunda. Tako bih rekao da smo odmah iza Bombonjere, ali iskreno ima dosta stadiona sa boljim navijanjem u Juznoj Americi.

Futre

pre 3 godine

Zna se da je zvezda oduvek imala jak lobi u Francuskoj, pa otuda ovakva vest i ne cudi. Uostalom na utakmicama Partizana je tesko napraviti atmosferu jer dolaze istaknuti glumci, slikari i ostali umetnici, gospoda poput Borisa Tadica i kulturnijeg dela SPS poput Vucelica, Ruzica i Karadzica koji nemaju potrebu da galame kako bi se dokazali kao vec ostvareni i edukovani ljudi. Neka panterima atmosfere i rulje, a istinski velikom klubu ostavite avangardu naseg drustva.
(lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 2. jun 2020 21:53)

Ne znam koliko si svestan toga, ali postavio si savršenu dijagnozu za FK Partizan. Kome su Bota, Vučela i Ružić gospoda, taj je u jako ozbiljnom problemu.