Subota, 23.05.2020.

12:45

Srpski "globtroter" počinio samoubistvo

Miljan Mrdaković, nekadašnji srpski reprezentativac, preminuo je u Beogradu <a href="https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2020&mm=05&dd=23&nav_category=16&nav_id=1686970" class="text-link" target= "_blank">pošto je počinio samoubistvo.</a>

Izvor: SN

Srpski "globtroter" poèinio samoubistvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Bojan Stojkovic

pre 3 godine

rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.
(Masha, 24. maj 2020 08:04)

Jako lepo rečeno, svaka čast...

zvezdan

pre 3 godine

nsboy- druze sve sto si naveo je mozda tacno za tebe a za mene nije.Veruj mi tako je svugde u svetu nije samo u Srbiji pozdrav.

Masha

pre 3 godine

Saučešće njegovoj porodici.

A na komentar "Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje?"
rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.

Drogba

pre 3 godine

Kineska liga pre 10 godina... Prvenstva su bila nameštana da Šangaj uzme titulu, a uvek ju je uzimao Šandong, Tumba, Živković i Mrdaković... nisu im mogli ništa ... pocivaj u miru momče...

ns boy

pre 3 godine

Srbija je zemlja koja sve gura u depresiju.Toliko nepravde na svim nivoima da ti je muka od svega.Ti hoćeš pošteno,svojim radom da uspeš i dok se boriš gledaš kako neki tatini ili stranački sinovi prolaze gde hoće a nesposobni su do iznemoglosti.Dok se okreneš već preko 30 godina a ti se još boriš,tešiš sebe lažima.Kad dodješ do 40 imaš dve mogućnosti sendvič ili pasoš da spaseš svoj promašeni život boreći se sa vetrenjačama.

UF

pre 3 godine

Izbacio nas iz lige 24.maja 2003.godine golom u 90tom minutu na Banjici, OFK Beograd - FK RAD 2-2, Rad vodio 2-0 i sa pobedom ostajao u ligi. Na kraju kad je dao gol za 2-2 i sudija svirao kraj, poceli neredi na tribini, jedan policajac i pucao u vis iz vatrenog oruzja i ranio snimatelja Blagoja Toplicica.

JeRemija

pre 3 godine

@as

Stopa samoubistava u društvu nema ama baš nikakve veze sa "debljinom" novčanika, inače u Japanu i Švedskoj ne bi ni bilo samoubistava.
Stvarnost je drugačija.
Proguglajte malo.

Trebalo je da PAZIŠ na svoj IZBOR i šta je SUŠTINA!

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti.
(as, 23. maj 2020 12:58)

OD SIROMAŠTVA DUHOM!

Ja koliko sam pućen i bogati se samoubijaju, i to oni slavni, koji čak nisu ni lgbt ili neki drugi promašaj, već i porodicu imadoše.

Ne postoji siromaštvo materijalističkog tipa, to možda za vas bezbožne. Zato i jestepod stresom jer vijate satanine zmajeve, bilo da ste na drogama ili ne vijate ILUZIJE.

Jedino što se u grob nose su ODNOSI!

Ne ka novcu, već ka sebi i ljudima!

ODNOSI!

E, kakav si u srcu i psihi i zbirno u duši, a pritom i nivo osvešćenosti, mnogo toga donosi ili odnosi.

A na kraju balade, večnost blaženu donosi, ili je odnosi. A pakao je sam po sebi izgubiti večnost, a imao si potencijal, a gde je što kad izgubiš blaženu večnost dobijaš onu drugu, suprotnu ovoj. Makar da je kako neznabošci misle "umreš i nema te", ali nije tako. Bilo bi suviše lako, a život ne samo da nije lak, nego je i surov. Ali i to ima svoju svrhu, a ne kukanje.

I na kraju aporpo ODNOSA, možemo imati jednu jabuku, i možemo je podeliti, a možemo se i potući oko nje, ili i poubijati.

Možemo imati život, i SVE u njemu, i pustiti druge da grabe, podeliti sa njima pa makar oni sve uzeli, a možemo i mi otimati drugima. Ali svaka odluka, čovek ima samo slobodu ODLUKE I IZBORA, ali nema posle izbora slobodu za posledice!

Izbor ti na vrat dovodi đavola ili Boga!

A nažalost mnogi danas prave izbor ka đavolu, a očekuju Boga i onda kao "zašto nama ovo ili ono."

bolji zivot

pre 3 godine

Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje? Da li tehnologija ima uticaj, da li mediji i “vrednosti”, da li osećaj nebezbednosti, da li osećaj “nevažnosti” (ono kao nikom nisam važan ni potreban), osećaj napuštenosti, teška ekonomska situacija, dugovi, strah od budućnosti, da li težak život uopšte, da li razne teške bolesti, možda osećaj besmisla? Šta sve utiče na odluku i povećanje samoubistava? Velik je broj samoubistava u siromašnoj Africi ali i u bogatim zemljama npr. Japan, Finska, Belgija, Švajcarska. Kako pomoći ljudima? Šta je to šta pomaže?

Smuleco

pre 3 godine

..."Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." ....
Oliver, 23. maj 2020 16:00)

Ceo komentar ti je dobar, ali sam izvukao iz njega citat Frojda koji su naveo, а koji oslikava suštinu.

Hawaii

pre 3 godine

Na zalost u Srbiji mogu da opstanu samo oni ekstremno mentalno jaki.
Toliko nepravde na ocigled,kriminalci profitiraju I cere vam se u lice,normalan narod jedva sastavlja kraj sa krajem,mnogo napetosti i nepravde na svakom cosku.
Zemlja u kojoj vas kolju I lupaju po glavi da ne vristis glasno..

Oliver

pre 3 godine

Mogao je barem da se ubije sam. A ne pred devojkom. Jezivo koja agresija. Užas. Upropastio joj je život do kraja.
(Aleks,

U tome i jeste caka. Sta ako je to nesvesno i zeleo? Sta ako je zbog nje i izvrsio samoubistvo? Zasto su japanski samuraji vrsili sepuku(harakiri) na kucnom pragu svojih neprijatelja? Zato da bi im nabili osecaj krivice,da bi apelovali na njihovu savest,na njihov Super Ego,da moraju da zive do kraja zivota sa svescu da se neko ubio zbog njih. Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." Drugim recima,samoubica je besan na nekog iz svoje okoline ko je ucinio neku nepravdu(stvarnu ili zamisljenu) prema njemu,ali zbog specificne strukture licnosti taj bes i ta agresija se okrece,retroflektira,posuvracuje ka unutra,ka samom sebi,umesto ka spolja. Suicid je jedna vrsta opake osvete prezivelima iz okoline,jer oni sada moraju da zive sa tim strasnim saznanjem. Izvanredno ste primetili da tu postoji ogromna agresija. Kod svakog samoubistva postoji "jeziva agresija." I samoubistvo je ipak ubistvo jednog neduznog ljudskog bica - samog sebe.

56

pre 3 godine

Promenio je gomilu klubova. U nekima je ostao vrlo kratko vreme. To može da bude znak depresije i anksioznosti. U svakom slučaju tragično je završio. Pokoj mu duši.

Ivan

pre 3 godine

U vecini slucajeva samoubistvo izvrsavaju ljudi koji imaju lagodan zivot, barem sto se tice finansija. Dokaz da novac i status ne mogu da kupe srecu. Niko nije zasticen od ove bolesti.

ljubitelj planina

pre 3 godine

Depresija i anksioznost su jako zeznute stvare,covek se svo vreme bori sa tim..... trazi izlaz,trazi drugaciji zivot,salje alarm da mu je tesko.... apsolutno nema veze sa finansijama. Samoubistvo se priprema mesecima,nikad odjednom . Zato uvek saslusajte ljudi kojim je tesko,jel kroz pricu njima na trenutak bude lakse...

Ljubomir

pre 3 godine

O kakvoj depresiji,samoći vi pričate.Taj je izvršio samoubistvo zato što je potrošio sve pare,a pošto je fudbaler bio naravno nezna ništa da radi pa se udružio sa nekim mafijašima a oni koji se udruže sa mafijom ili izvrše samoubistvo ili budu ubijeni,retko koji ostane u životu.

ljubomilko

pre 3 godine

(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
Sve je to tačno, ali kako bog kažnjava zločince to objasni.
Nemoj samo priče da ih kažnjava u zagrobnom životu ili sa kolena na koleno.
Što se tiče crkve ima veliki broj slučajeva da su vršili opelo za samoubice, zašto.
Što se tiče oprosta Jasenovačkim i drugim krvnicima sa 20,, blagih marija... "to je već problem hrvata i katoličanstva.
Slava mu bio je veliki talenat, proživeo pošteno što niko od nas neće, doneo u afektu tešku odluku...

Permafrost

pre 3 godine

Ne znam zašto je to učinio ali znam da su anksioznost i depresija pakleno teške stvari a moje mišljenje je da su to lakše mentalne tegobe o ostalim mentalnim oboljenjima da i ne govorimo.

ajde

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
-------------------------------------------------------------

Ali vam ne smeta kada silujete decake i devojcice. To je u redu, imate tamna stakla pa vas nije stid.

Kako te, bre, nije sramota?

Predrag Zikic

pre 3 godine

(as, 23. maj 2020 12:58)
To sto kazes da se ne pise o samoubistvu prosecnog coveka, u pravu si.
Ali to se nigde u svetu ne pise i postoji razlog. Postoji neka vrste novinarskog kodeksa. Ima jedan termin koj se kod nas zove Verterov efekat, u Americi copycat suicide.
Da ljudi koji su psihicki bolesni odnosno slabi nebi citali te vesti i dosli na ideju da ih "kopiraju". Ne zeli se da se pravi od samoubistva svakodnevna tema. Dal je to ispravno ili ne, ne zelim da sudim.

Dok se kod poznatih licnosti pise o tome zbog javnog interesa, uz informacije na kraju teksta "ukoliko bolujete od....pozovitr broj....." itd.

Beograđanin

pre 3 godine

Van pameti je sada teoretisati ovde o tome šta je trebalo i šta nije trebalo da uradi. Lična odluka je sprovedena u delo, nema povratka.

Marko

pre 3 godine

Kakva tragedija. Na Svetskom kadetskom prvenstvu u Francuskoj Miljan Mrdakovic je za Zvezdanom Misimovicem, golmanom Stojkovicem, Lukovicem, Lovretom bio predvodnik te generacije. Brz, jak, hrabar, prodoran i lep ko Apolon. Al sta ces zivot ne pita? Neka Ti je laka zemlja Miljane i pocivaj u miru. Novinar Politike.

.

pre 3 godine

@Мисирац
Zasto je to drugacije? Zrtvovanje za druge je takodje svesno gubljenje zivota, za koje nije moguce opravdanje, dakle isto kao samoubistvo, resi covek da umre.
I zasto je samoubistvo greh, ako je sve Bozja volja? Zar nije i to Bozja volja?
Ili je Bozja volja samo ono sto odgovara popovima?

Damir 1965

pre 3 godine

As. Države u okruženju nisu prošle ekonomske sankcije. To razara više od bilo kog oružanog rata. Tek će da se vide posledice COVID 19.

Milica

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)

Pošto je Bog sveznajući, onda je znao da će neko učiniti samoubistvo, a to onda nije slobodna volja i za tako nešto se ne ide u pakao.

Мисирац

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.

hes

pre 3 godine

Ovde pola likova ne pali mozak apsolutno i povezuju samoubistvo fudbalera sa materijalnom oskudicom, a covek je za srpske prilike zaradio i vise nego lep novac.

Gde ja živim

pre 3 godine

Baš tužna vest. Ne treba raspredati o razlozima, on ih je sigurno imao i izgleda da nije mogao više da izdrži. Neka mu je laka zemlja. Saučešće porodici.

krle

pre 3 godine

Vala svakakvi gluposti sam se nasluso al da je za samoubistvo krivo stanje u državi to je najveća glupost koju sam čuo u životu,u kakvim smo samo država živeli i pod kakvom bedom,dečko je 82 godište što znači da je živeo u vreme dok su bili ratovi sankcije beda nemaštine itd pa smo pregurali sve,svašta ljudski mozak smisli al ovo je stvarno previše,saučešće porodici.

Dark

pre 3 godine

Moj pok. ujak je govorio kako ne poštuje ljude koji izvrše samoubistvo,da bi i sam posegao za istim "izlazom"! Stvarno niko ne smije razmišljati da se to desi samo slabim ljudima,jer svi možemo biti slabi u nekom trenutku. Ono što je bitno jeste da se više o tome piše,da se ljudima pruži pomoć,jer je to najgori mogući način da čovjek okonča. Ljudi su nekako prepušteni sami sebi. Znao sam nekoliko ljudi koji su tako završili,a svi su bili nekako dobri ljudi...

Marko

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!
(Falucco, 23. maj 2020 14:12)

Pamtim ga i ja, jer smo i igrali zajedno fudbal u školskom dvorištu škole 21. Maj a i tukli zbog devojaka. Tragedija.

Falucco

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!

Јабучило

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!
(Ccc, 23. maj 2020 13:09)

Кад човек од дрвета не види шуму... Ја увек подржавам бригу државе за Србе, где год да су. И то нема везе са овом или оном влашћу. А тих милион и по евра ти је испод 20 центи по глави становника Србије без окупираних земаља.

Delije Čikago

pre 3 godine

Samoća, praznina, odbačenost, su sve deca depresije koja nemaju baš veze sa materijalnom situacijom, ali itekako ima sa stanjem u državi i društvom u kojem živimo, biće nažalost ovoga sve više i više, Miljan je bio ok momak, saučešće porodici...

Back in Black

pre 3 godine

Ovde bre svi pisu o nekoj nemaštini,novac glavni razlog.Alo bre pa znate vi koliko se multimilionera ubilo.Koliko poznatih licnosti koji su imali para da kupe pola Srbije.

Petar

pre 3 godine

Ovi koji povezuju samoubistvo sa nemaštinom, ili još gore sa "životom u Srbiji" trebali bi malo da se obrazuju pre nego što počnu da pametuju na internetu.

Oliver

pre 3 godine

Javna je tajna da prilican procenat fudbalera ima problema sa depresijom. O tome su neki i javno pricali poput naseg Ergica.Suicid je kao avionska nesreca-nikada ne nastaje zbog jednog konkretnog razloga. Potrebno je da se sklopi vise faktora-dispozicija,uzroci,motivi i povod.Dispozicija je nasledna sklonost,uzroci su objektivni spoljni nepovoljni dogadjaji,motivi su unutrasnji nesvesni faktori kao autoagresija-autodestrukcija i apel-alarm fenomen kojim se upucuje vapaj,krik za pomoc prema okolini.To je fenomen koji nalazimo kod svakog samoubistva,vise kod pokusaja sucida nego kod realizovanog suicida. To je bilo veliko otkrice u suicidologiji,da covek u stvari i nece skroz da se ubije,nego hoce da zivi,ali na drugaciji nacin,drugim zivotom. U toj neizvesnoj borbi zelje za smrcu i zelje za drugacijim zivotom nalazi se ishod svakog pokusaja suicida. Navescu 2 cuvena primera depresije kod fudbalera,nijedan nema veze s novcem. Sebastijan Dajsler,cuveni fudbaler Bayerna,samo je jednog dana javio u klub da vise ne moze.Bio je 3 meseca u bolnici,jedva su ga spasili,nije bilo nikakvog spoljnog povoda,klasican slucaj endogene depresije,bez vidljivog spoljnog povoda.Robert Enke,cuveni golman,bacio se pod voz zato sto mu je umrla cerka od 2 godine zbog srcane mane.Enkeova zena i majka devojcice nije imala ni D od depresije. Depresija vam je metaforicki kao alergija - neki ljudi su hipersenzitivni,hiperosetljivi na uobicajene zivotne dogadjaje na koje drugi ljudi nisu preosetljivi.

skroman

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.
(zeka iz daleka, 23. maj 2020 13:32)

Ovo ponizni ti ne ide tu. To je vrlina.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

as@
Ma to je samo jedan od razloga, začudio bi se kada bi znao koliko situiranih ljudi ima ozbiljne psihičke probleme... problem jeste krajnje siromaštvo, jer toga ranije nije bilo toliko, da vam egzistencija u samom sledećem danu, bude neizvesna... postavljeni su i određeni standardi življenja koji nisu dostižni pogovoto mladim ljudima kod nas, a nemaju pravu vrednost, jer vode prostom dobro obezbeđenom životu, ne i ispunjenom života... maldi klinci koji vise po kafićima, visiće i za dvadeaet godina i život će proći pored njih... mnogi teški psihički oboleli ili sa teškim psihičkim problemima ljudi koji su ceo život jurili taj "zlatni standard" i kada su ga dostigli nisu znali šta dalje... novac je veoma bitan, ali šta znači ako nema toga što vas njim stvarno iapunjava... naravno ogroman je, pogotovo kod nas i broj ljudi sa drugog spektra, koje čista i stalna egzistencijalna pretnja vodi u slepe ulice života... teška tema i žao mi je čoveka...

JPR24

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...
(ivan_kg, 23. maj 2020 13:02)

Verovatno bi bilo bolje da ne pišeš spekulativne gluposti !

Leti vreme

pre 3 godine

Mnogo ljudi dodje do odredjenog kapitala, probaju u Srbiji da otvore nesto ili da uloze u posao od kog ce moći normalno da žive sa porodicom i da im deca ostanu u Srbiji, birokratija ih uhvati u masinu "jos samo jedan papir", zbog oduglovlacenja ostanu bez sredstava, dobiju signal gde se mogu uzeti pare na kamatu, birokrate odugovlace, kamatari ugrozavaju familiju i sve se zavrsi tako sto kamatari na kraju uzmu sve i dobiju papire u roku od odmah. Neke zrtve ne mogu da podnesu torturu pa se ubiju, neko oduzme sebi zivot da bi steceno ostavio porodici (kamatari rade na silu ali nemaju papire na nepokretnosti) i na kraju dolazimo do cinjenice da u svakom gradu neko poznaje nekog ko se ubio zbog svega navedenog.

ivan_kg

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...

brm

pre 3 godine

Tužno je kako mnogi ljudi misle da je nemaština jedini razlog za samoubistvo. Zapravo, 95% samoubistava je vezano za neki psihički problem koji nije vezan za materijalno stanje. Kao nacija smo nesvesni toliko toga, a pravimo se da smo najpametniji.

Mare

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

U Japanu i Americi je procenat samoubistava drasticno veci u odnosu na Srbiju, a procenat samoubistava u siromasnim africkim drzavama je manji u odnosu na bogate zapadne zemlje. Teorija ti nije tacna.

alfabet

pre 3 godine

ja ga najviše pamtim po olimpijskim igrama u Pekingu 2008. bio je jedan od istaknutijih u tandemu sa Živkovićem, tada možda i dva najmanje zvučna imena u toj ekipi , a najbolje su odigrali.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Poslednji pozdrav od Firmasa,bilo nam je drago videti u dresu najveceg fudbalskog kluba u ovoj zemlji.

luki

pre 3 godine

"Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija"


60% planete bi po tvojoj logici ovog momenta izvrsilo samoubistvo. Ne znam da li si primetio ali samoubistvo uglavnom izvrse ljudi koji nisu loseg materijalnog stanja vec cesto bude potpuno suprotno. Niko se ne ubija jer nema platu 1000e vec ode iz Srbije pa zaradi 5000e ako su mu pare jedini motiv za zivot. Eno skoro cela Afrika je po nasim standardima beda da ne moze veca biti pa se ne ubijaju masovno i pored toga sto strahuju da li ce imati cašu čiste vode da popiju sutra.

Goran Loznica

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)
Nije tema ali moram da ti odgovorim.’80-ih godina je bila 1200 maraka(€).Tim tempom razvoje našeg društva trebala bi sad da bude 1500-2000€ posle 30 godina.Problem je korumpiranost,lopovluk političara,kriminalaca i takozvanih tajkuna.Mnogo su alavi i halapljivi,samoživi..Milijarde su oteli od naroda.Mi se nikada nećemo oporaviti zbog jednih te istih političara u zadnjih 30 godina.Nije bitno kolika je teritorija i koliko naroda na istoj živi već što su uništili sve velike fabrike,oteli pare na svoje privatne račune.Ni jedan ne robija od njih.0 njih robijaju zbog kriminala.Nadam se da sam ti objasnio.Neka je večna slava ovom čoveku...

dragan

pre 3 godine

Korona pa korona, a 4 ljudi dnevno u Srbiji podigne ruku na sebe. Gde je umiranje od raka, side, kardio oboljenja, saobraćaja. Sve su to smrti za koje može postojati prevencija.

Ccc

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!

ko-ometator

pre 3 godine

Muka ga je neka naterala-samoubistvo izvrse samo obraziti ljudi,kukavice nee
(brka, 23. maj 2020 13:22) o cemu pricas ti covece? Kakvu si generalizaciju napravio, sta je po tebi kukavica svako ko se ne ubije glup? Naprotiv samoubistvo najniza moguca moralna tacka i totalno odsustvo vere. Ko zna na kakvim je mukama bio covek, neka mu je prosto dusi!

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

On jadan dok je igrao toliko je klubova izmenjao da nekad ni sam nije znao za koji klub igra......steta za mladog coveka ......
(Dragana, 23. maj 2020 13:30)

Иди у кухињу и не филозофирај. Свако од нас би душу дао да има каријеру као што је он имао. Почивајте у миру, чика Миљане!

023ssa

pre 3 godine

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

Pa ako misliš da može super, izadji i reši problem. Lako je lupati po tastaturi.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.
(Freddy, 23. maj 2020 12:50) Ogromna tuga i ja kazem bajo moj. RIP

zeka iz daleka

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.

Strasno

pre 3 godine

Secam se jos kad je kao decak pikao fudbal,znam mu i oca,dobar covek,dugo ih nisam video.Miljana poslednji put pre 5-6 godina kad je bio u Nisu.Potice iz siromasne porodice i bilo mi je drago sto je postigao uspeh kao fudbaler ali ocigleno je imao neku svoju muku i probleme,mozda i sa mafijom jer ne cude njegove poslednje reci,"ne mogu vise da izdrzim"...velika tuga,mlad i uspesan covek.Saucesce porodici.Neka mu je laka zemlja.

as

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.

Freddy

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.

as

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.

Goran Loznica

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)
Nije tema ali moram da ti odgovorim.’80-ih godina je bila 1200 maraka(€).Tim tempom razvoje našeg društva trebala bi sad da bude 1500-2000€ posle 30 godina.Problem je korumpiranost,lopovluk političara,kriminalaca i takozvanih tajkuna.Mnogo su alavi i halapljivi,samoživi..Milijarde su oteli od naroda.Mi se nikada nećemo oporaviti zbog jednih te istih političara u zadnjih 30 godina.Nije bitno kolika je teritorija i koliko naroda na istoj živi već što su uništili sve velike fabrike,oteli pare na svoje privatne račune.Ni jedan ne robija od njih.0 njih robijaju zbog kriminala.Nadam se da sam ti objasnio.Neka je večna slava ovom čoveku...

Freddy

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.

luki

pre 3 godine

"Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija"


60% planete bi po tvojoj logici ovog momenta izvrsilo samoubistvo. Ne znam da li si primetio ali samoubistvo uglavnom izvrse ljudi koji nisu loseg materijalnog stanja vec cesto bude potpuno suprotno. Niko se ne ubija jer nema platu 1000e vec ode iz Srbije pa zaradi 5000e ako su mu pare jedini motiv za zivot. Eno skoro cela Afrika je po nasim standardima beda da ne moze veca biti pa se ne ubijaju masovno i pored toga sto strahuju da li ce imati cašu čiste vode da popiju sutra.

JPR24

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...
(ivan_kg, 23. maj 2020 13:02)

Verovatno bi bilo bolje da ne pišeš spekulativne gluposti !

Oliver

pre 3 godine

Javna je tajna da prilican procenat fudbalera ima problema sa depresijom. O tome su neki i javno pricali poput naseg Ergica.Suicid je kao avionska nesreca-nikada ne nastaje zbog jednog konkretnog razloga. Potrebno je da se sklopi vise faktora-dispozicija,uzroci,motivi i povod.Dispozicija je nasledna sklonost,uzroci su objektivni spoljni nepovoljni dogadjaji,motivi su unutrasnji nesvesni faktori kao autoagresija-autodestrukcija i apel-alarm fenomen kojim se upucuje vapaj,krik za pomoc prema okolini.To je fenomen koji nalazimo kod svakog samoubistva,vise kod pokusaja sucida nego kod realizovanog suicida. To je bilo veliko otkrice u suicidologiji,da covek u stvari i nece skroz da se ubije,nego hoce da zivi,ali na drugaciji nacin,drugim zivotom. U toj neizvesnoj borbi zelje za smrcu i zelje za drugacijim zivotom nalazi se ishod svakog pokusaja suicida. Navescu 2 cuvena primera depresije kod fudbalera,nijedan nema veze s novcem. Sebastijan Dajsler,cuveni fudbaler Bayerna,samo je jednog dana javio u klub da vise ne moze.Bio je 3 meseca u bolnici,jedva su ga spasili,nije bilo nikakvog spoljnog povoda,klasican slucaj endogene depresije,bez vidljivog spoljnog povoda.Robert Enke,cuveni golman,bacio se pod voz zato sto mu je umrla cerka od 2 godine zbog srcane mane.Enkeova zena i majka devojcice nije imala ni D od depresije. Depresija vam je metaforicki kao alergija - neki ljudi su hipersenzitivni,hiperosetljivi na uobicajene zivotne dogadjaje na koje drugi ljudi nisu preosetljivi.

dragan

pre 3 godine

Korona pa korona, a 4 ljudi dnevno u Srbiji podigne ruku na sebe. Gde je umiranje od raka, side, kardio oboljenja, saobraćaja. Sve su to smrti za koje može postojati prevencija.

Falucco

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!

brm

pre 3 godine

Tužno je kako mnogi ljudi misle da je nemaština jedini razlog za samoubistvo. Zapravo, 95% samoubistava je vezano za neki psihički problem koji nije vezan za materijalno stanje. Kao nacija smo nesvesni toliko toga, a pravimo se da smo najpametniji.

Strasno

pre 3 godine

Secam se jos kad je kao decak pikao fudbal,znam mu i oca,dobar covek,dugo ih nisam video.Miljana poslednji put pre 5-6 godina kad je bio u Nisu.Potice iz siromasne porodice i bilo mi je drago sto je postigao uspeh kao fudbaler ali ocigleno je imao neku svoju muku i probleme,mozda i sa mafijom jer ne cude njegove poslednje reci,"ne mogu vise da izdrzim"...velika tuga,mlad i uspesan covek.Saucesce porodici.Neka mu je laka zemlja.

alfabet

pre 3 godine

ja ga najviše pamtim po olimpijskim igrama u Pekingu 2008. bio je jedan od istaknutijih u tandemu sa Živkovićem, tada možda i dva najmanje zvučna imena u toj ekipi , a najbolje su odigrali.

Mare

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

U Japanu i Americi je procenat samoubistava drasticno veci u odnosu na Srbiju, a procenat samoubistava u siromasnim africkim drzavama je manji u odnosu na bogate zapadne zemlje. Teorija ti nije tacna.

Dark

pre 3 godine

Moj pok. ujak je govorio kako ne poštuje ljude koji izvrše samoubistvo,da bi i sam posegao za istim "izlazom"! Stvarno niko ne smije razmišljati da se to desi samo slabim ljudima,jer svi možemo biti slabi u nekom trenutku. Ono što je bitno jeste da se više o tome piše,da se ljudima pruži pomoć,jer je to najgori mogući način da čovjek okonča. Ljudi su nekako prepušteni sami sebi. Znao sam nekoliko ljudi koji su tako završili,a svi su bili nekako dobri ljudi...

Leti vreme

pre 3 godine

Mnogo ljudi dodje do odredjenog kapitala, probaju u Srbiji da otvore nesto ili da uloze u posao od kog ce moći normalno da žive sa porodicom i da im deca ostanu u Srbiji, birokratija ih uhvati u masinu "jos samo jedan papir", zbog oduglovlacenja ostanu bez sredstava, dobiju signal gde se mogu uzeti pare na kamatu, birokrate odugovlace, kamatari ugrozavaju familiju i sve se zavrsi tako sto kamatari na kraju uzmu sve i dobiju papire u roku od odmah. Neke zrtve ne mogu da podnesu torturu pa se ubiju, neko oduzme sebi zivot da bi steceno ostavio porodici (kamatari rade na silu ali nemaju papire na nepokretnosti) i na kraju dolazimo do cinjenice da u svakom gradu neko poznaje nekog ko se ubio zbog svega navedenog.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

as@
Ma to je samo jedan od razloga, začudio bi se kada bi znao koliko situiranih ljudi ima ozbiljne psihičke probleme... problem jeste krajnje siromaštvo, jer toga ranije nije bilo toliko, da vam egzistencija u samom sledećem danu, bude neizvesna... postavljeni su i određeni standardi življenja koji nisu dostižni pogovoto mladim ljudima kod nas, a nemaju pravu vrednost, jer vode prostom dobro obezbeđenom životu, ne i ispunjenom života... maldi klinci koji vise po kafićima, visiće i za dvadeaet godina i život će proći pored njih... mnogi teški psihički oboleli ili sa teškim psihičkim problemima ljudi koji su ceo život jurili taj "zlatni standard" i kada su ga dostigli nisu znali šta dalje... novac je veoma bitan, ali šta znači ako nema toga što vas njim stvarno iapunjava... naravno ogroman je, pogotovo kod nas i broj ljudi sa drugog spektra, koje čista i stalna egzistencijalna pretnja vodi u slepe ulice života... teška tema i žao mi je čoveka...

Marko

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!
(Falucco, 23. maj 2020 14:12)

Pamtim ga i ja, jer smo i igrali zajedno fudbal u školskom dvorištu škole 21. Maj a i tukli zbog devojaka. Tragedija.

ajde

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
-------------------------------------------------------------

Ali vam ne smeta kada silujete decake i devojcice. To je u redu, imate tamna stakla pa vas nije stid.

Kako te, bre, nije sramota?

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

On jadan dok je igrao toliko je klubova izmenjao da nekad ni sam nije znao za koji klub igra......steta za mladog coveka ......
(Dragana, 23. maj 2020 13:30)

Иди у кухињу и не филозофирај. Свако од нас би душу дао да има каријеру као што је он имао. Почивајте у миру, чика Миљане!

Marko

pre 3 godine

Kakva tragedija. Na Svetskom kadetskom prvenstvu u Francuskoj Miljan Mrdakovic je za Zvezdanom Misimovicem, golmanom Stojkovicem, Lukovicem, Lovretom bio predvodnik te generacije. Brz, jak, hrabar, prodoran i lep ko Apolon. Al sta ces zivot ne pita? Neka Ti je laka zemlja Miljane i pocivaj u miru. Novinar Politike.

hes

pre 3 godine

Ovde pola likova ne pali mozak apsolutno i povezuju samoubistvo fudbalera sa materijalnom oskudicom, a covek je za srpske prilike zaradio i vise nego lep novac.

Gde ja živim

pre 3 godine

Baš tužna vest. Ne treba raspredati o razlozima, on ih je sigurno imao i izgleda da nije mogao više da izdrži. Neka mu je laka zemlja. Saučešće porodici.

Oliver

pre 3 godine

Mogao je barem da se ubije sam. A ne pred devojkom. Jezivo koja agresija. Užas. Upropastio joj je život do kraja.
(Aleks,

U tome i jeste caka. Sta ako je to nesvesno i zeleo? Sta ako je zbog nje i izvrsio samoubistvo? Zasto su japanski samuraji vrsili sepuku(harakiri) na kucnom pragu svojih neprijatelja? Zato da bi im nabili osecaj krivice,da bi apelovali na njihovu savest,na njihov Super Ego,da moraju da zive do kraja zivota sa svescu da se neko ubio zbog njih. Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." Drugim recima,samoubica je besan na nekog iz svoje okoline ko je ucinio neku nepravdu(stvarnu ili zamisljenu) prema njemu,ali zbog specificne strukture licnosti taj bes i ta agresija se okrece,retroflektira,posuvracuje ka unutra,ka samom sebi,umesto ka spolja. Suicid je jedna vrsta opake osvete prezivelima iz okoline,jer oni sada moraju da zive sa tim strasnim saznanjem. Izvanredno ste primetili da tu postoji ogromna agresija. Kod svakog samoubistva postoji "jeziva agresija." I samoubistvo je ipak ubistvo jednog neduznog ljudskog bica - samog sebe.

Petar

pre 3 godine

Ovi koji povezuju samoubistvo sa nemaštinom, ili još gore sa "životom u Srbiji" trebali bi malo da se obrazuju pre nego što počnu da pametuju na internetu.

ko-ometator

pre 3 godine

Muka ga je neka naterala-samoubistvo izvrse samo obraziti ljudi,kukavice nee
(brka, 23. maj 2020 13:22) o cemu pricas ti covece? Kakvu si generalizaciju napravio, sta je po tebi kukavica svako ko se ne ubije glup? Naprotiv samoubistvo najniza moguca moralna tacka i totalno odsustvo vere. Ko zna na kakvim je mukama bio covek, neka mu je prosto dusi!

Back in Black

pre 3 godine

Ovde bre svi pisu o nekoj nemaštini,novac glavni razlog.Alo bre pa znate vi koliko se multimilionera ubilo.Koliko poznatih licnosti koji su imali para da kupe pola Srbije.

krle

pre 3 godine

Vala svakakvi gluposti sam se nasluso al da je za samoubistvo krivo stanje u državi to je najveća glupost koju sam čuo u životu,u kakvim smo samo država živeli i pod kakvom bedom,dečko je 82 godište što znači da je živeo u vreme dok su bili ratovi sankcije beda nemaštine itd pa smo pregurali sve,svašta ljudski mozak smisli al ovo je stvarno previše,saučešće porodici.

023ssa

pre 3 godine

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

Pa ako misliš da može super, izadji i reši problem. Lako je lupati po tastaturi.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Poslednji pozdrav od Firmasa,bilo nam je drago videti u dresu najveceg fudbalskog kluba u ovoj zemlji.

zeka iz daleka

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.

Delije Čikago

pre 3 godine

Samoća, praznina, odbačenost, su sve deca depresije koja nemaju baš veze sa materijalnom situacijom, ali itekako ima sa stanjem u državi i društvom u kojem živimo, biće nažalost ovoga sve više i više, Miljan je bio ok momak, saučešće porodici...

ns boy

pre 3 godine

Srbija je zemlja koja sve gura u depresiju.Toliko nepravde na svim nivoima da ti je muka od svega.Ti hoćeš pošteno,svojim radom da uspeš i dok se boriš gledaš kako neki tatini ili stranački sinovi prolaze gde hoće a nesposobni su do iznemoglosti.Dok se okreneš već preko 30 godina a ti se još boriš,tešiš sebe lažima.Kad dodješ do 40 imaš dve mogućnosti sendvič ili pasoš da spaseš svoj promašeni život boreći se sa vetrenjačama.

Ccc

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!

Hawaii

pre 3 godine

Na zalost u Srbiji mogu da opstanu samo oni ekstremno mentalno jaki.
Toliko nepravde na ocigled,kriminalci profitiraju I cere vam se u lice,normalan narod jedva sastavlja kraj sa krajem,mnogo napetosti i nepravde na svakom cosku.
Zemlja u kojoj vas kolju I lupaju po glavi da ne vristis glasno..

ljubitelj planina

pre 3 godine

Depresija i anksioznost su jako zeznute stvare,covek se svo vreme bori sa tim..... trazi izlaz,trazi drugaciji zivot,salje alarm da mu je tesko.... apsolutno nema veze sa finansijama. Samoubistvo se priprema mesecima,nikad odjednom . Zato uvek saslusajte ljudi kojim je tesko,jel kroz pricu njima na trenutak bude lakse...

Milica

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)

Pošto je Bog sveznajući, onda je znao da će neko učiniti samoubistvo, a to onda nije slobodna volja i za tako nešto se ne ide u pakao.

56

pre 3 godine

Promenio je gomilu klubova. U nekima je ostao vrlo kratko vreme. To može da bude znak depresije i anksioznosti. U svakom slučaju tragično je završio. Pokoj mu duši.

Permafrost

pre 3 godine

Ne znam zašto je to učinio ali znam da su anksioznost i depresija pakleno teške stvari a moje mišljenje je da su to lakše mentalne tegobe o ostalim mentalnim oboljenjima da i ne govorimo.

.

pre 3 godine

@Мисирац
Zasto je to drugacije? Zrtvovanje za druge je takodje svesno gubljenje zivota, za koje nije moguce opravdanje, dakle isto kao samoubistvo, resi covek da umre.
I zasto je samoubistvo greh, ako je sve Bozja volja? Zar nije i to Bozja volja?
Ili je Bozja volja samo ono sto odgovara popovima?

Јабучило

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!
(Ccc, 23. maj 2020 13:09)

Кад човек од дрвета не види шуму... Ја увек подржавам бригу државе за Србе, где год да су. И то нема везе са овом или оном влашћу. А тих милион и по евра ти је испод 20 центи по глави становника Србије без окупираних земаља.

Predrag Zikic

pre 3 godine

(as, 23. maj 2020 12:58)
To sto kazes da se ne pise o samoubistvu prosecnog coveka, u pravu si.
Ali to se nigde u svetu ne pise i postoji razlog. Postoji neka vrste novinarskog kodeksa. Ima jedan termin koj se kod nas zove Verterov efekat, u Americi copycat suicide.
Da ljudi koji su psihicki bolesni odnosno slabi nebi citali te vesti i dosli na ideju da ih "kopiraju". Ne zeli se da se pravi od samoubistva svakodnevna tema. Dal je to ispravno ili ne, ne zelim da sudim.

Dok se kod poznatih licnosti pise o tome zbog javnog interesa, uz informacije na kraju teksta "ukoliko bolujete od....pozovitr broj....." itd.

JeRemija

pre 3 godine

@as

Stopa samoubistava u društvu nema ama baš nikakve veze sa "debljinom" novčanika, inače u Japanu i Švedskoj ne bi ni bilo samoubistava.
Stvarnost je drugačija.
Proguglajte malo.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.
(Freddy, 23. maj 2020 12:50) Ogromna tuga i ja kazem bajo moj. RIP

skroman

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.
(zeka iz daleka, 23. maj 2020 13:32)

Ovo ponizni ti ne ide tu. To je vrlina.

Smuleco

pre 3 godine

..."Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." ....
Oliver, 23. maj 2020 16:00)

Ceo komentar ti je dobar, ali sam izvukao iz njega citat Frojda koji su naveo, а koji oslikava suštinu.

Beograđanin

pre 3 godine

Van pameti je sada teoretisati ovde o tome šta je trebalo i šta nije trebalo da uradi. Lična odluka je sprovedena u delo, nema povratka.

ivan_kg

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...

UF

pre 3 godine

Izbacio nas iz lige 24.maja 2003.godine golom u 90tom minutu na Banjici, OFK Beograd - FK RAD 2-2, Rad vodio 2-0 i sa pobedom ostajao u ligi. Na kraju kad je dao gol za 2-2 i sudija svirao kraj, poceli neredi na tribini, jedan policajac i pucao u vis iz vatrenog oruzja i ranio snimatelja Blagoja Toplicica.

bolji zivot

pre 3 godine

Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje? Da li tehnologija ima uticaj, da li mediji i “vrednosti”, da li osećaj nebezbednosti, da li osećaj “nevažnosti” (ono kao nikom nisam važan ni potreban), osećaj napuštenosti, teška ekonomska situacija, dugovi, strah od budućnosti, da li težak život uopšte, da li razne teške bolesti, možda osećaj besmisla? Šta sve utiče na odluku i povećanje samoubistava? Velik je broj samoubistava u siromašnoj Africi ali i u bogatim zemljama npr. Japan, Finska, Belgija, Švajcarska. Kako pomoći ljudima? Šta je to šta pomaže?

Trebalo je da PAZIŠ na svoj IZBOR i šta je SUŠTINA!

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti.
(as, 23. maj 2020 12:58)

OD SIROMAŠTVA DUHOM!

Ja koliko sam pućen i bogati se samoubijaju, i to oni slavni, koji čak nisu ni lgbt ili neki drugi promašaj, već i porodicu imadoše.

Ne postoji siromaštvo materijalističkog tipa, to možda za vas bezbožne. Zato i jestepod stresom jer vijate satanine zmajeve, bilo da ste na drogama ili ne vijate ILUZIJE.

Jedino što se u grob nose su ODNOSI!

Ne ka novcu, već ka sebi i ljudima!

ODNOSI!

E, kakav si u srcu i psihi i zbirno u duši, a pritom i nivo osvešćenosti, mnogo toga donosi ili odnosi.

A na kraju balade, večnost blaženu donosi, ili je odnosi. A pakao je sam po sebi izgubiti večnost, a imao si potencijal, a gde je što kad izgubiš blaženu večnost dobijaš onu drugu, suprotnu ovoj. Makar da je kako neznabošci misle "umreš i nema te", ali nije tako. Bilo bi suviše lako, a život ne samo da nije lak, nego je i surov. Ali i to ima svoju svrhu, a ne kukanje.

I na kraju aporpo ODNOSA, možemo imati jednu jabuku, i možemo je podeliti, a možemo se i potući oko nje, ili i poubijati.

Možemo imati život, i SVE u njemu, i pustiti druge da grabe, podeliti sa njima pa makar oni sve uzeli, a možemo i mi otimati drugima. Ali svaka odluka, čovek ima samo slobodu ODLUKE I IZBORA, ali nema posle izbora slobodu za posledice!

Izbor ti na vrat dovodi đavola ili Boga!

A nažalost mnogi danas prave izbor ka đavolu, a očekuju Boga i onda kao "zašto nama ovo ili ono."

Мисирац

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.

Drogba

pre 3 godine

Kineska liga pre 10 godina... Prvenstva su bila nameštana da Šangaj uzme titulu, a uvek ju je uzimao Šandong, Tumba, Živković i Mrdaković... nisu im mogli ništa ... pocivaj u miru momče...

Masha

pre 3 godine

Saučešće njegovoj porodici.

A na komentar "Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje?"
rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.

Damir 1965

pre 3 godine

As. Države u okruženju nisu prošle ekonomske sankcije. To razara više od bilo kog oružanog rata. Tek će da se vide posledice COVID 19.

Ljubomir

pre 3 godine

O kakvoj depresiji,samoći vi pričate.Taj je izvršio samoubistvo zato što je potrošio sve pare,a pošto je fudbaler bio naravno nezna ništa da radi pa se udružio sa nekim mafijašima a oni koji se udruže sa mafijom ili izvrše samoubistvo ili budu ubijeni,retko koji ostane u životu.

Ivan

pre 3 godine

U vecini slucajeva samoubistvo izvrsavaju ljudi koji imaju lagodan zivot, barem sto se tice finansija. Dokaz da novac i status ne mogu da kupe srecu. Niko nije zasticen od ove bolesti.

ljubomilko

pre 3 godine

(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
Sve je to tačno, ali kako bog kažnjava zločince to objasni.
Nemoj samo priče da ih kažnjava u zagrobnom životu ili sa kolena na koleno.
Što se tiče crkve ima veliki broj slučajeva da su vršili opelo za samoubice, zašto.
Što se tiče oprosta Jasenovačkim i drugim krvnicima sa 20,, blagih marija... "to je već problem hrvata i katoličanstva.
Slava mu bio je veliki talenat, proživeo pošteno što niko od nas neće, doneo u afektu tešku odluku...

Bojan Stojkovic

pre 3 godine

rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.
(Masha, 24. maj 2020 08:04)

Jako lepo rečeno, svaka čast...

zvezdan

pre 3 godine

nsboy- druze sve sto si naveo je mozda tacno za tebe a za mene nije.Veruj mi tako je svugde u svetu nije samo u Srbiji pozdrav.

Мисирац

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.

ivan_kg

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...

Ccc

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!

as

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.

Јабучило

pre 3 godine

@as - moze naravno da vlast ne trosi nenamenski novac na gluposti! Pomaze Srbima u okruzenju a Srbe u Srbiji tretira kao Kim Dzong Un Severno Koreance! Na kasicicu! Pre neki dan su uputuli 1,64 miliona eura pomoci srpskim udruzenjima u CG i RS. Sramota!
(Ccc, 23. maj 2020 13:09)

Кад човек од дрвета не види шуму... Ја увек подржавам бригу државе за Србе, где год да су. И то нема везе са овом или оном влашћу. А тих милион и по евра ти је испод 20 центи по глави становника Србије без окупираних земаља.

Ljubomir

pre 3 godine

O kakvoj depresiji,samoći vi pričate.Taj je izvršio samoubistvo zato što je potrošio sve pare,a pošto je fudbaler bio naravno nezna ništa da radi pa se udružio sa nekim mafijašima a oni koji se udruže sa mafijom ili izvrše samoubistvo ili budu ubijeni,retko koji ostane u životu.

Milica

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)

Pošto je Bog sveznajući, onda je znao da će neko učiniti samoubistvo, a to onda nije slobodna volja i za tako nešto se ne ide u pakao.

ajde

pre 3 godine

Самоубиство је грех за који није могуће покајање пошто је покајање могуће само у овом свету и зато што самоубуца лишавајући се живота суди уместо Бога и због тога самоубице неће почивати у миру.
Сасвим другачије је жртвовање свог живота за друге.
(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
-------------------------------------------------------------

Ali vam ne smeta kada silujete decake i devojcice. To je u redu, imate tamna stakla pa vas nije stid.

Kako te, bre, nije sramota?

luki

pre 3 godine

"Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija"


60% planete bi po tvojoj logici ovog momenta izvrsilo samoubistvo. Ne znam da li si primetio ali samoubistvo uglavnom izvrse ljudi koji nisu loseg materijalnog stanja vec cesto bude potpuno suprotno. Niko se ne ubija jer nema platu 1000e vec ode iz Srbije pa zaradi 5000e ako su mu pare jedini motiv za zivot. Eno skoro cela Afrika je po nasim standardima beda da ne moze veca biti pa se ne ubijaju masovno i pored toga sto strahuju da li ce imati cašu čiste vode da popiju sutra.

Trebalo je da PAZIŠ na svoj IZBOR i šta je SUŠTINA!

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti.
(as, 23. maj 2020 12:58)

OD SIROMAŠTVA DUHOM!

Ja koliko sam pućen i bogati se samoubijaju, i to oni slavni, koji čak nisu ni lgbt ili neki drugi promašaj, već i porodicu imadoše.

Ne postoji siromaštvo materijalističkog tipa, to možda za vas bezbožne. Zato i jestepod stresom jer vijate satanine zmajeve, bilo da ste na drogama ili ne vijate ILUZIJE.

Jedino što se u grob nose su ODNOSI!

Ne ka novcu, već ka sebi i ljudima!

ODNOSI!

E, kakav si u srcu i psihi i zbirno u duši, a pritom i nivo osvešćenosti, mnogo toga donosi ili odnosi.

A na kraju balade, večnost blaženu donosi, ili je odnosi. A pakao je sam po sebi izgubiti večnost, a imao si potencijal, a gde je što kad izgubiš blaženu večnost dobijaš onu drugu, suprotnu ovoj. Makar da je kako neznabošci misle "umreš i nema te", ali nije tako. Bilo bi suviše lako, a život ne samo da nije lak, nego je i surov. Ali i to ima svoju svrhu, a ne kukanje.

I na kraju aporpo ODNOSA, možemo imati jednu jabuku, i možemo je podeliti, a možemo se i potući oko nje, ili i poubijati.

Možemo imati život, i SVE u njemu, i pustiti druge da grabe, podeliti sa njima pa makar oni sve uzeli, a možemo i mi otimati drugima. Ali svaka odluka, čovek ima samo slobodu ODLUKE I IZBORA, ali nema posle izbora slobodu za posledice!

Izbor ti na vrat dovodi đavola ili Boga!

A nažalost mnogi danas prave izbor ka đavolu, a očekuju Boga i onda kao "zašto nama ovo ili ono."

Goran Loznica

pre 3 godine

U Srbiji prosečno 4 čoveka dnevno izvrše samoubistvo.
O tome se skoro i ne piše, nikoga ne zanima.
Vladare ne zanimaju ljudski životi, oni izgleda baš vole kad patimo.

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)
Nije tema ali moram da ti odgovorim.’80-ih godina je bila 1200 maraka(€).Tim tempom razvoje našeg društva trebala bi sad da bude 1500-2000€ posle 30 godina.Problem je korumpiranost,lopovluk političara,kriminalaca i takozvanih tajkuna.Mnogo su alavi i halapljivi,samoživi..Milijarde su oteli od naroda.Mi se nikada nećemo oporaviti zbog jednih te istih političara u zadnjih 30 godina.Nije bitno kolika je teritorija i koliko naroda na istoj živi već što su uništili sve velike fabrike,oteli pare na svoje privatne račune.Ni jedan ne robija od njih.0 njih robijaju zbog kriminala.Nadam se da sam ti objasnio.Neka je večna slava ovom čoveku...

Ivan

pre 3 godine

U vecini slucajeva samoubistvo izvrsavaju ljudi koji imaju lagodan zivot, barem sto se tice finansija. Dokaz da novac i status ne mogu da kupe srecu. Niko nije zasticen od ove bolesti.

Bolesno sarkastičan

pre 3 godine

On jadan dok je igrao toliko je klubova izmenjao da nekad ni sam nije znao za koji klub igra......steta za mladog coveka ......
(Dragana, 23. maj 2020 13:30)

Иди у кухињу и не филозофирај. Свако од нас би душу дао да има каријеру као што је он имао. Почивајте у миру, чика Миљане!

023ssa

pre 3 godine

Zašto i zbog čega u Srbiji ne može minimalna plata biti 1000e?
Šta smo mi Srbi, nepismeni, glupi, nenormalni?
Kako mogu sve države u našem okruženju da imaju veći standard?

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

Pa ako misliš da može super, izadji i reši problem. Lako je lupati po tastaturi.

krle

pre 3 godine

Vala svakakvi gluposti sam se nasluso al da je za samoubistvo krivo stanje u državi to je najveća glupost koju sam čuo u životu,u kakvim smo samo država živeli i pod kakvom bedom,dečko je 82 godište što znači da je živeo u vreme dok su bili ratovi sankcije beda nemaštine itd pa smo pregurali sve,svašta ljudski mozak smisli al ovo je stvarno previše,saučešće porodici.

Damir 1965

pre 3 godine

As. Države u okruženju nisu prošle ekonomske sankcije. To razara više od bilo kog oružanog rata. Tek će da se vide posledice COVID 19.

ko-ometator

pre 3 godine

Muka ga je neka naterala-samoubistvo izvrse samo obraziti ljudi,kukavice nee
(brka, 23. maj 2020 13:22) o cemu pricas ti covece? Kakvu si generalizaciju napravio, sta je po tebi kukavica svako ko se ne ubije glup? Naprotiv samoubistvo najniza moguca moralna tacka i totalno odsustvo vere. Ko zna na kakvim je mukama bio covek, neka mu je prosto dusi!

.

pre 3 godine

@Мисирац
Zasto je to drugacije? Zrtvovanje za druge je takodje svesno gubljenje zivota, za koje nije moguce opravdanje, dakle isto kao samoubistvo, resi covek da umre.
I zasto je samoubistvo greh, ako je sve Bozja volja? Zar nije i to Bozja volja?
Ili je Bozja volja samo ono sto odgovara popovima?

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Poslednji pozdrav od Firmasa,bilo nam je drago videti u dresu najveceg fudbalskog kluba u ovoj zemlji.

Petar

pre 3 godine

Ovi koji povezuju samoubistvo sa nemaštinom, ili još gore sa "životom u Srbiji" trebali bi malo da se obrazuju pre nego što počnu da pametuju na internetu.

Goran Loznica

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.
(Freddy, 23. maj 2020 12:50) Ogromna tuga i ja kazem bajo moj. RIP

skroman

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.
(zeka iz daleka, 23. maj 2020 13:32)

Ovo ponizni ti ne ide tu. To je vrlina.

ns boy

pre 3 godine

Srbija je zemlja koja sve gura u depresiju.Toliko nepravde na svim nivoima da ti je muka od svega.Ti hoćeš pošteno,svojim radom da uspeš i dok se boriš gledaš kako neki tatini ili stranački sinovi prolaze gde hoće a nesposobni su do iznemoglosti.Dok se okreneš već preko 30 godina a ti se još boriš,tešiš sebe lažima.Kad dodješ do 40 imaš dve mogućnosti sendvič ili pasoš da spaseš svoj promašeni život boreći se sa vetrenjačama.

dragan

pre 3 godine

Korona pa korona, a 4 ljudi dnevno u Srbiji podigne ruku na sebe. Gde je umiranje od raka, side, kardio oboljenja, saobraćaja. Sve su to smrti za koje može postojati prevencija.

Leti vreme

pre 3 godine

Mnogo ljudi dodje do odredjenog kapitala, probaju u Srbiji da otvore nesto ili da uloze u posao od kog ce moći normalno da žive sa porodicom i da im deca ostanu u Srbiji, birokratija ih uhvati u masinu "jos samo jedan papir", zbog oduglovlacenja ostanu bez sredstava, dobiju signal gde se mogu uzeti pare na kamatu, birokrate odugovlace, kamatari ugrozavaju familiju i sve se zavrsi tako sto kamatari na kraju uzmu sve i dobiju papire u roku od odmah. Neke zrtve ne mogu da podnesu torturu pa se ubiju, neko oduzme sebi zivot da bi steceno ostavio porodici (kamatari rade na silu ali nemaju papire na nepokretnosti) i na kraju dolazimo do cinjenice da u svakom gradu neko poznaje nekog ko se ubio zbog svega navedenog.

zeka iz daleka

pre 3 godine

Nije tema ali moram da progovorim. Razlog za neimanje tih plata i spokoja o kome se pise jeste u nama jer smo postali zli, pokvareni, ponizni, neempaticni oportunisti... Vlast je posledica toga, nas zivot je posledica vlasti. Decku pokoj dusi,bio je korektan fudbaler ali nije uspeo da pobedi sebe.

Mare

pre 3 godine

Od siromaštva nastaje većina psihofizičkih bolesti. Stres ubija.
(as, 23. maj 2020 12:58)

U Japanu i Americi je procenat samoubistava drasticno veci u odnosu na Srbiju, a procenat samoubistava u siromasnim africkim drzavama je manji u odnosu na bogate zapadne zemlje. Teorija ti nije tacna.

ljubomilko

pre 3 godine

(Мисирац, 23. maj 2020 14:56)
Sve je to tačno, ali kako bog kažnjava zločince to objasni.
Nemoj samo priče da ih kažnjava u zagrobnom životu ili sa kolena na koleno.
Što se tiče crkve ima veliki broj slučajeva da su vršili opelo za samoubice, zašto.
Što se tiče oprosta Jasenovačkim i drugim krvnicima sa 20,, blagih marija... "to je već problem hrvata i katoličanstva.
Slava mu bio je veliki talenat, proživeo pošteno što niko od nas neće, doneo u afektu tešku odluku...

Delije Čikago

pre 3 godine

Samoća, praznina, odbačenost, su sve deca depresije koja nemaju baš veze sa materijalnom situacijom, ali itekako ima sa stanjem u državi i društvom u kojem živimo, biće nažalost ovoga sve više i više, Miljan je bio ok momak, saučešće porodici...

Oliver

pre 3 godine

Mogao je barem da se ubije sam. A ne pred devojkom. Jezivo koja agresija. Užas. Upropastio joj je život do kraja.
(Aleks,

U tome i jeste caka. Sta ako je to nesvesno i zeleo? Sta ako je zbog nje i izvrsio samoubistvo? Zasto su japanski samuraji vrsili sepuku(harakiri) na kucnom pragu svojih neprijatelja? Zato da bi im nabili osecaj krivice,da bi apelovali na njihovu savest,na njihov Super Ego,da moraju da zive do kraja zivota sa svescu da se neko ubio zbog njih. Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." Drugim recima,samoubica je besan na nekog iz svoje okoline ko je ucinio neku nepravdu(stvarnu ili zamisljenu) prema njemu,ali zbog specificne strukture licnosti taj bes i ta agresija se okrece,retroflektira,posuvracuje ka unutra,ka samom sebi,umesto ka spolja. Suicid je jedna vrsta opake osvete prezivelima iz okoline,jer oni sada moraju da zive sa tim strasnim saznanjem. Izvanredno ste primetili da tu postoji ogromna agresija. Kod svakog samoubistva postoji "jeziva agresija." I samoubistvo je ipak ubistvo jednog neduznog ljudskog bica - samog sebe.

Hawaii

pre 3 godine

Na zalost u Srbiji mogu da opstanu samo oni ekstremno mentalno jaki.
Toliko nepravde na ocigled,kriminalci profitiraju I cere vam se u lice,normalan narod jedva sastavlja kraj sa krajem,mnogo napetosti i nepravde na svakom cosku.
Zemlja u kojoj vas kolju I lupaju po glavi da ne vristis glasno..

JPR24

pre 3 godine

verovatno je potrosio sav novac koji je zaradio a nije mogao da se snadje negde nesto da radi...
teska odluka..
tuzno do neba mogu da zamislim kako je roditeljima...
(ivan_kg, 23. maj 2020 13:02)

Verovatno bi bilo bolje da ne pišeš spekulativne gluposti !

Smuleco

pre 3 godine

..."Genijalni Frojd je rekao: "Svako samoubistvo je jedno spreceno ubistvo." ....
Oliver, 23. maj 2020 16:00)

Ceo komentar ti je dobar, ali sam izvukao iz njega citat Frojda koji su naveo, а koji oslikava suštinu.

JeRemija

pre 3 godine

@as

Stopa samoubistava u društvu nema ama baš nikakve veze sa "debljinom" novčanika, inače u Japanu i Švedskoj ne bi ni bilo samoubistava.
Stvarnost je drugačija.
Proguglajte malo.

brm

pre 3 godine

Tužno je kako mnogi ljudi misle da je nemaština jedini razlog za samoubistvo. Zapravo, 95% samoubistava je vezano za neki psihički problem koji nije vezan za materijalno stanje. Kao nacija smo nesvesni toliko toga, a pravimo se da smo najpametniji.

Dark

pre 3 godine

Moj pok. ujak je govorio kako ne poštuje ljude koji izvrše samoubistvo,da bi i sam posegao za istim "izlazom"! Stvarno niko ne smije razmišljati da se to desi samo slabim ljudima,jer svi možemo biti slabi u nekom trenutku. Ono što je bitno jeste da se više o tome piše,da se ljudima pruži pomoć,jer je to najgori mogući način da čovjek okonča. Ljudi su nekako prepušteni sami sebi. Znao sam nekoliko ljudi koji su tako završili,a svi su bili nekako dobri ljudi...

Back in Black

pre 3 godine

Ovde bre svi pisu o nekoj nemaštini,novac glavni razlog.Alo bre pa znate vi koliko se multimilionera ubilo.Koliko poznatih licnosti koji su imali para da kupe pola Srbije.

Freddy

pre 3 godine

Ogromna tuga! Secam ga se kao sasvim dobrog napadaca koji je u nekom periodu zasluzio da bude deo i A reprezentacije ali kako to kod nas ide, nije dobio sansu. Mogu misliti kakva muka ga je naterala kad je tako kvrcnulo da ne moze vise. Neka pociva u miru.

Marko

pre 3 godine

Kakva tragedija. Na Svetskom kadetskom prvenstvu u Francuskoj Miljan Mrdakovic je za Zvezdanom Misimovicem, golmanom Stojkovicem, Lukovicem, Lovretom bio predvodnik te generacije. Brz, jak, hrabar, prodoran i lep ko Apolon. Al sta ces zivot ne pita? Neka Ti je laka zemlja Miljane i pocivaj u miru. Novinar Politike.

Strasno

pre 3 godine

Secam se jos kad je kao decak pikao fudbal,znam mu i oca,dobar covek,dugo ih nisam video.Miljana poslednji put pre 5-6 godina kad je bio u Nisu.Potice iz siromasne porodice i bilo mi je drago sto je postigao uspeh kao fudbaler ali ocigleno je imao neku svoju muku i probleme,mozda i sa mafijom jer ne cude njegove poslednje reci,"ne mogu vise da izdrzim"...velika tuga,mlad i uspesan covek.Saucesce porodici.Neka mu je laka zemlja.

Oliver

pre 3 godine

Javna je tajna da prilican procenat fudbalera ima problema sa depresijom. O tome su neki i javno pricali poput naseg Ergica.Suicid je kao avionska nesreca-nikada ne nastaje zbog jednog konkretnog razloga. Potrebno je da se sklopi vise faktora-dispozicija,uzroci,motivi i povod.Dispozicija je nasledna sklonost,uzroci su objektivni spoljni nepovoljni dogadjaji,motivi su unutrasnji nesvesni faktori kao autoagresija-autodestrukcija i apel-alarm fenomen kojim se upucuje vapaj,krik za pomoc prema okolini.To je fenomen koji nalazimo kod svakog samoubistva,vise kod pokusaja sucida nego kod realizovanog suicida. To je bilo veliko otkrice u suicidologiji,da covek u stvari i nece skroz da se ubije,nego hoce da zivi,ali na drugaciji nacin,drugim zivotom. U toj neizvesnoj borbi zelje za smrcu i zelje za drugacijim zivotom nalazi se ishod svakog pokusaja suicida. Navescu 2 cuvena primera depresije kod fudbalera,nijedan nema veze s novcem. Sebastijan Dajsler,cuveni fudbaler Bayerna,samo je jednog dana javio u klub da vise ne moze.Bio je 3 meseca u bolnici,jedva su ga spasili,nije bilo nikakvog spoljnog povoda,klasican slucaj endogene depresije,bez vidljivog spoljnog povoda.Robert Enke,cuveni golman,bacio se pod voz zato sto mu je umrla cerka od 2 godine zbog srcane mane.Enkeova zena i majka devojcice nije imala ni D od depresije. Depresija vam je metaforicki kao alergija - neki ljudi su hipersenzitivni,hiperosetljivi na uobicajene zivotne dogadjaje na koje drugi ljudi nisu preosetljivi.

Predrag Zikic

pre 3 godine

(as, 23. maj 2020 12:58)
To sto kazes da se ne pise o samoubistvu prosecnog coveka, u pravu si.
Ali to se nigde u svetu ne pise i postoji razlog. Postoji neka vrste novinarskog kodeksa. Ima jedan termin koj se kod nas zove Verterov efekat, u Americi copycat suicide.
Da ljudi koji su psihicki bolesni odnosno slabi nebi citali te vesti i dosli na ideju da ih "kopiraju". Ne zeli se da se pravi od samoubistva svakodnevna tema. Dal je to ispravno ili ne, ne zelim da sudim.

Dok se kod poznatih licnosti pise o tome zbog javnog interesa, uz informacije na kraju teksta "ukoliko bolujete od....pozovitr broj....." itd.

ljubitelj planina

pre 3 godine

Depresija i anksioznost su jako zeznute stvare,covek se svo vreme bori sa tim..... trazi izlaz,trazi drugaciji zivot,salje alarm da mu je tesko.... apsolutno nema veze sa finansijama. Samoubistvo se priprema mesecima,nikad odjednom . Zato uvek saslusajte ljudi kojim je tesko,jel kroz pricu njima na trenutak bude lakse...

56

pre 3 godine

Promenio je gomilu klubova. U nekima je ostao vrlo kratko vreme. To može da bude znak depresije i anksioznosti. U svakom slučaju tragično je završio. Pokoj mu duši.

Drogba

pre 3 godine

Kineska liga pre 10 godina... Prvenstva su bila nameštana da Šangaj uzme titulu, a uvek ju je uzimao Šandong, Tumba, Živković i Mrdaković... nisu im mogli ništa ... pocivaj u miru momče...

Marko

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!
(Falucco, 23. maj 2020 14:12)

Pamtim ga i ja, jer smo i igrali zajedno fudbal u školskom dvorištu škole 21. Maj a i tukli zbog devojaka. Tragedija.

Srđa Zlopogleđa

pre 3 godine

as@
Ma to je samo jedan od razloga, začudio bi se kada bi znao koliko situiranih ljudi ima ozbiljne psihičke probleme... problem jeste krajnje siromaštvo, jer toga ranije nije bilo toliko, da vam egzistencija u samom sledećem danu, bude neizvesna... postavljeni su i određeni standardi življenja koji nisu dostižni pogovoto mladim ljudima kod nas, a nemaju pravu vrednost, jer vode prostom dobro obezbeđenom životu, ne i ispunjenom života... maldi klinci koji vise po kafićima, visiće i za dvadeaet godina i život će proći pored njih... mnogi teški psihički oboleli ili sa teškim psihičkim problemima ljudi koji su ceo život jurili taj "zlatni standard" i kada su ga dostigli nisu znali šta dalje... novac je veoma bitan, ali šta znači ako nema toga što vas njim stvarno iapunjava... naravno ogroman je, pogotovo kod nas i broj ljudi sa drugog spektra, koje čista i stalna egzistencijalna pretnja vodi u slepe ulice života... teška tema i žao mi je čoveka...

hes

pre 3 godine

Ovde pola likova ne pali mozak apsolutno i povezuju samoubistvo fudbalera sa materijalnom oskudicom, a covek je za srpske prilike zaradio i vise nego lep novac.

Permafrost

pre 3 godine

Ne znam zašto je to učinio ali znam da su anksioznost i depresija pakleno teške stvari a moje mišljenje je da su to lakše mentalne tegobe o ostalim mentalnim oboljenjima da i ne govorimo.

bolji zivot

pre 3 godine

Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje? Da li tehnologija ima uticaj, da li mediji i “vrednosti”, da li osećaj nebezbednosti, da li osećaj “nevažnosti” (ono kao nikom nisam važan ni potreban), osećaj napuštenosti, teška ekonomska situacija, dugovi, strah od budućnosti, da li težak život uopšte, da li razne teške bolesti, možda osećaj besmisla? Šta sve utiče na odluku i povećanje samoubistava? Velik je broj samoubistava u siromašnoj Africi ali i u bogatim zemljama npr. Japan, Finska, Belgija, Švajcarska. Kako pomoći ljudima? Šta je to šta pomaže?

Gde ja živim

pre 3 godine

Baš tužna vest. Ne treba raspredati o razlozima, on ih je sigurno imao i izgleda da nije mogao više da izdrži. Neka mu je laka zemlja. Saučešće porodici.

Beograđanin

pre 3 godine

Van pameti je sada teoretisati ovde o tome šta je trebalo i šta nije trebalo da uradi. Lična odluka je sprovedena u delo, nema povratka.

alfabet

pre 3 godine

ja ga najviše pamtim po olimpijskim igrama u Pekingu 2008. bio je jedan od istaknutijih u tandemu sa Živkovićem, tada možda i dva najmanje zvučna imena u toj ekipi , a najbolje su odigrali.

Falucco

pre 3 godine

Svi mi koji smo imali čast da te gledamo 92.,93.,94. godine u školskom 21.Maja kako se igraš fudbala kao klinac pamtićemo te zauvek. Ti, klinja, primiš loptu, svi stanu, ukoče se i gledaju eleganciju i magiju....cela Stambolka prestane da diše!
Počivaj u miru!!!!

UF

pre 3 godine

Izbacio nas iz lige 24.maja 2003.godine golom u 90tom minutu na Banjici, OFK Beograd - FK RAD 2-2, Rad vodio 2-0 i sa pobedom ostajao u ligi. Na kraju kad je dao gol za 2-2 i sudija svirao kraj, poceli neredi na tribini, jedan policajac i pucao u vis iz vatrenog oruzja i ranio snimatelja Blagoja Toplicica.

Masha

pre 3 godine

Saučešće njegovoj porodici.

A na komentar "Imam utisak da broj samoubistava na 100 hiljada (tako se meri) u svetu raste. Da li ima neko objašnjenje?"
rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.

zvezdan

pre 3 godine

nsboy- druze sve sto si naveo je mozda tacno za tebe a za mene nije.Veruj mi tako je svugde u svetu nije samo u Srbiji pozdrav.

Bojan Stojkovic

pre 3 godine

rekla bih da nema mnogo veze sa materijalnom situacijom, već više sa otuđenošću ljudi. Možeš imati mnogo ljudi oko sebe, ali opet da se osećaš usamljeno. Nekada su se ljudi borili da imaju više, da žive bolje. Živeli su po starim kućama sa puno bubašvaba, radili su na poljima po ceo dan, ili su tražili neku sreću na Zapadu, ili se borili da steknu bolje obrazovanje, bolji posao. Dogod se čovek bori i ima neke ciljeve to ga drži živim. Plus naravno jedan iskren odnos sa drugima. Ja sam lično imala jaku depresivnu epizodu koja je trajala par godina praćenu velikom anksioznošću, rečeno mi je da je to bila reakcija na događaje iz mog života. Sledila sam savete psihoterapeuta šta sve da izbacim iz svog života, šta da dodam, kako bih krenula drugim putem. Put oporavka je naporan, traži strpljenje, ali i veliku iskrenost i hrabrost. Nema mesta sujeti. Dobila sam savet da pustim korenje medju ljudima, jer je teza bila da sam dosta usamljena. Potrebni su nam ljudi u životu sa kojima nema glume, kvalitetni ljudi koji te prihvataju takvog kakav si. Treba učiti decu od malena koje prijatelje da gaje. Na kraju, virtuelna stvarnost, internet, druženja na daljinu, sve to naš mozak negde percipira kao lažno. Rekla bih možda otrcano ali da ljubav, nada prema sebi, ljudima, životinjama, neko i prema Bogu, daje stabilnost.
(Masha, 24. maj 2020 08:04)

Jako lepo rečeno, svaka čast...