Utorak, 21.01.2020.

02:10

Bjelica nesuđeni junak Kingsa, nije htelo ni Bogdanovića VIDEO

Sakramento Kingsi su zamalo učinili ono što je ove sezone uspeo samo jedan tim, da pobede Hit u Majamiju, ali su ipak poraženi 118:113 posle produžetka.

Izvor: AK

Bjelica nesuðeni junak Kingsa, nije htelo ni Bogdanoviæa VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 4 godine

bogdanoviča barnsa i baglija izbaciti iz sakramenta pa,da vidiš kad ovim podje otkako je doveden bogdanovič a ima najgori šut medju bekovima i igraju duplo gore nego pre njegovog dolaska pa ovi na klupi,da imaju minutažu bogdana sigurno bi dobili bar jednog kvalitetnog igrača.

Mustra

pre 4 godine

@NoName

U pravu si 100% za Aleks. Ja joj više puta savetujem da uzme loptu i ode da igra, naučiće nešto o košarci. Dok je ispisala onaj komentar i još one pod drugim nikovima, mogla je odraditi pola treninga.

stoler

pre 4 godine

@perica, mi smo botovi a ti ostavis 30 komentara minimum samo na vest o Bogdanu. Kao sto rekoh, ako ti je to prepisana terpaija onda se nadam da ce ti pomoci.

petarczv

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.
(stoler, 21. januar 2020 13:29)

Mora tako jer je vas bogdan botova isuviše...

stoler

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.

Dvokorak

pre 4 godine

Nisu Bogdanove statistike njegov najveći problem, već ono što su svi videli pre par nedelja kad mu je trener dao glavnu ulogu, ogroman kredit, veliku minutažu, baš kao nekad u Partizanu, a Bogi odigrao verovatno najgoru utakmicu u NBA karijeri. Niko neće čekati igrača od 28godina da sazre u vođu.
Bogi spada u igrače za potkusurivanje prilikom trejdova, baš kao i Beli i Bobi.
A navijači Partizana samo mu čine medeveđu uslugu veličajući njegove kvalitete.
To što je ubacio Zvezdi 130 poena očito nije impresioniralo trenere u NBA, pa čak ni Žoca.

Mladen

pre 4 godine

Sve je ovo normalno i njegov prosecan nivo. A cim se desi da jednom u 100 utakmica Bogi opet ubode preko 20p nekom levom timu odma ce opet da izadju spontano i 3 intervjua sa njim o tome kako percipira zivot od kolevke pa do groba itd. Tata Danilovic sve to placa.

Statističar

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?

petarczv

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.
(Davidovic, 21. januar 2020 11:46)

Stvarno je uzivanje gledati igraca koji opali 11 trojki i pogodi čak 3 hahahahahaha. I odakle vam ideja da je bogdan najbolji igrac koji je igrao u reprezentaciji u poslednjih 10godina?

A teodosic, jokic, bjelica, nenad krstic?! Stvarno bre niste normalni pravite od tog bogdana vestacki neku kosarkasku veličinu a decko je solidan kosarkas malo iznad proseka i to je prava istina. Na stranu sve navijačke stvari i prepucavanja? Da li ima iko ko se razume u kosarku a ko ce da kaze da je bogdan bolji igrac od teodosica ili jokica?! Naravno ne racuna se tast sasa danilovic...

petarczv

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?
(Statističar, 21. januar 2020 12:28)

Pa vidi se da si klasicni statisticar i da nemas veze sa kosarkom. Fox u proseku ima 8ass! I on je pre svega playmaker znaci glavni zadatak mu je da asistira sto on i radi i to vrlo dobro. Medju top 10 je asistenta lige! Bogdan je suter i on je uzasan u tome. A ovi sa klupe je normalno da imaju bolji procenat od startera jer uzimaju nekoliko puta manje suteva i onda naravno da je procenat bolji. Rezervni igrac sutne dva puta pogodi jedanput i ima prosek 50% sto nije realno ali je tako. A kad bi taj isti jogi ferel sutnuo desetak puta daj boze da bi ubo 3 x...

MYNX

pre 4 godine

Ove sezone u ovom raspalom Sakramentu niko veze nema....pocev od direktora kluba....menadzera....skautinga....preko trenera i igraca i Divac,i Walton i Fox i Barns i Hild i Begli i Bogdan....jedini koji tamo vrede su Kokoškov,Bjelica i onaj Holms....Smatramo da ce Bagley biti bolji od Doncica....jos pamtim tu izjavu....hahaha od ovog Beglija ima jedno 155 igraca u Evropi samo bolji trenutno....Reath iz Fmp za ovog Beglija klasa!

petarczv

pre 4 godine

Sve smo videli na svetskom prvenstvu,dok je Bogi cepao mreze i harao Belog su ucili da hoda,blage veze nije imao,zaboravili?,lol.
(Radoslav, 21. januar 2020 12:15)

Steta sto bogi ne može da igra cele godine sa filipinima i angolom stvarno je najjači u tim utakmicama

petarczv

pre 4 godine

A kad se setim prica kako sacramento gubi utakmice zato sto bogdan ne igra i evo sad je igrao dve i obe su izgubili... Znaci nema veze to sa igrom bogdana vec je sacramento leš od ekipe koju je napravio divac

niki

pre 4 godine

Pa ja ne znam koliko moze sve mrznja da vas pojede da ovako pricate. Ko je gledao utakmicu,2 stvari su bile jasne,Adebajo centar Majamija je radio sta je hteo u oba reketa (Begli u prevodu uzas),a o Foxu ne zelim ni da trosim reci. Tako da su to uzroci jos jedne uzasne utakmice Sakramenta,ekipe koja nema ni glavu ni rep trenutno. Nisam kriticar kao svi ostali Vlada ,ali mora priznati da je napravio gresku u odabiru i sada ili da pakuje kofere ili rebilding opet.

cole

pre 4 godine

Bogdan je morao sutnuti onu zadnju trojku,a ovako je foksu uvalio vruc krompir koji nije ocekivao pas jer su svi mislili da ce bogdan zavrsavati

123

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.
(Aca Đorđević, 21. januar 2020 10:37)


Nista ti nisi gledao niti video .

Davidovic

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.

Milan

pre 4 godine

"Bjelica nesudjeni junak Kingsa, nije htelo NI Bogdana". Napisano kao da Bjelicu nije htelo. A covek sutirao 8/13 iz igre, bio najefikasniji u svom timu sa 22 poena. Vrlo nekorektan naslov prema Bjelici.

111

pre 4 godine

BB dobija loptu na 0.8 sekundi do kraja i promasuje. Kada maše u toku utakmice da mu se ruke ukoce, niko mu ne dodaje. Tacno je da BB promasivao i otvoreni sut ali u tim situacijama oni koji mu ne doju a slobodan je promase napad. Takvi sutevi se u karijeri nabodu par puta, Jaramaz to nece nikada da ponovi u to sam siguran. Svi u sutu pogode ili promase ali BB ni u ovoj utakmici nije ostetio tim. Objasnicu. Pocinje produzetak i Fox upropasti dva napada za redom, Majami poentira, onda je upropastio jos jedan napad, ukupno znaci 3 u produzetku i na dodavanje BB lopta mu prolazi kroz ruke (?) i odlazi u aut. Sve su to Foxovi izgubljeni napadi i tesko je ostetio Kingse i to u bitnim momentima u produzetku? Ali je bitno da se BB doda lopta na 0.8 pobegne od odgovornosti a kada maše celu utakmicu , saigracima ne pada napamet nego hoce da nabiju svoju statistiku. Nabio 14 koseva kao BB i zamisli 8 asistencija a DIREKTNI KRIVAC za poraz? Jokic je svojom igrom podredio igru kolektiva i promenio mentalitet saigraca. U Kingsima Beli i BB mogu da igraju izvanredno , NIKADA nece promeniti mentalitet i shvatanje igre saigraca. Znaci NIKADA. Beli je odigrao ODLICNO ali je i promasivao suteve i imao izgubljene napade, lopte ali NIJE ostetio svoj tim. Moze igrac da bude talentovan i mlad ali ne moze da igra van tima i da sebi pravi statistiku a u ovoj utakmici je Fox odigrao ocajno i zbog njega su Kingsi izgubili. Saigraci koji su ulozili trud u toku utakmice treba da mu kazu hvala.

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Bogdan će da ima karijeru u NBA onakvu kakvi su mu i nastupi, solidnu. Ovde ima slobodu i ispuca 15 lopti, u većini timova sa superstarovima ništa od toga, Beli sjajan ove sezone.

petarczv

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.
(kimi, 21. januar 2020 10:47)

Kimi to je ironija nego kopiram bogdan botove oni posle svake utakmice Sakramenta ga savetuju da beži a igra po 30+min i sutira po 20+ puta pa gde ce to da dobije?! Jedino u partizanu!

www.com

pre 4 godine

Meni je drago da Beli igra odlicno i to jos od decembra ali Kingsi gube? To vi kazete , mizerni pljuvaci za igre BB u reprezentaciji? BB igra odlicno a reprezentacija gubi , tako?Ja kazem da Beli nije bio povredjen i ja mu od srca zelim da ovako nastavi a BB je bio, nije igrao 4 ili 5 vezanih utakmica i ovo mu je druga nakon povrede. Nije jos u formi i to svako normalan shvata. Ono sto vi ne vidite kod ociju je da od povratka Foxa Kingsi ne mogu da se sastave, Hild ne moze vola da ubode a dok je bio povredjen Kingsi sa Hildim i BB su pobedjivali? Produzetak i poraz su zasluga Foxa , sve je upropastio a ne BB. Odgledajte produzetak, valjda ce nesto da vam bude jasno. Ali sumnjam. I da, ja za razliku od vas Guduri zelim sve najbolje u NBA.

Radoslav

pre 4 godine

Zamolio bih strucnjake i poznavaoce kosarke sa ovog sajta da prvo pogledaju utakmicu pa da onda komentarisu.Ovako mi to lici na onu pricu kad je neki komunjara za Vukov roman Noz rekao da nije citao knjigu ali je osudjuje.

4k4.Dex

pre 4 godine

Koga briga da li ce sakremento pobediti pa oni su prezaljena ekipa... bitno da nasi cepaju. Bravo za Bjelicu oper je pokidao. Neverobatno kako igra covek ove sezone. I Bogi solidan vraca se polako.

kimi

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.
(kiza iz ofsajda, 21. januar 2020 08:23)

Bogdan tako igra u NBA, on je suter ali nije cisti suter kao Pedja. Imace odlicne procente jednu ili dve utakmice ali zato vezuje sigurno 6 sa 25 posto iz igre.
Za razliku od Evrope ovde zbog nedostatka atleticizma ne moze da iznese ulaz, cesto ga blokiraju.

kimi

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.

Kukatilo

pre 4 godine

Kakve su sanse, da se Bogdana ubaci na alstar?

Pozdrav za sve citaoce, vas Djordje iz Bujanovca
(Djordje iz Bujanovca, 21. januar 2020 09:32)

Iste kao da cu ja zaigrati na allstaru.

Pozdrav za sve citaoce, vas cika Kuka iz Novog Beograda.

Aca Đorđević

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.

kimi

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.
(Radoslav, 21. januar 2020 04:31)

Ma jeste bojkotuju Bogdana a sutira 11 trojki, pricajte to nekome ko nije gledao mozda vam i poveruje.

Marinjo

pre 4 godine

Divcu svaka cast za sve sto je uradio za Sakramento dok je bio igrac, ali sad ih je u crno zavio... Toliko promasaja, toliko ugovora igracima koji ne zasluzuju da igraju ni razvojnu ligu i slag na torti ispustiti Doncica, katastrofa

психијатар

pre 4 godine

Najbolji igrac srbije po izboru tasta hahahahahahaha
(petarczv, 21. januar 2020 04:56)

Оно када се искидаш од смеха на сопствену фору...

Rade

pre 4 godine

Povratkom Foksa hemija i igra Sakramenta se potpuno raspala. Momak sebi napravi statistiku, ali ta to vreme Bogdanov i Hildov učinak padaju, a Barnsov najdrastičnije. Kingsi u dosadašnjem delu sezone imaju učinak pobeda i poraza 15:28, dok Foks igra je 6:19, a dok Bogdan igra 13:19, ozbiljna razlika, a Bogdan kad nije u ekipi 2:9. Valjalo bi kad bi neko mogao da iskopa učinak Kingsa u periodu bez Foksa kad su vezali pet pobeda, na gostovanju Boston. Tad su bili ozbiljna plej of ekipa. Rukovodstva nba klubova prave grešku kad mladim igračima, posebno amerima, koje projektuju da postanu zvezde daju bezgraničnu slobodu. Momci se izgube vijajući statistiku, a ne da učine saigrače boljima. Neuspeh ide na račun kluba. Primer je Minesota. Denver ne bi danas bio plej of ekipa, a ne kandidat za titulu da nema Jokića. Sloboda u odlučivanju bi bila kod Mareja i bili bi lošiji nego ovaj Sakramento.

NoName

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
(opančar, 21. januar 2020 02:43)

Nov si, oprošteno ti je. Nama koji smo ovde godinama uvek se prvo otvara NASLOVNA, verovao ili ne. I ako hoćemo na sportske vesti moramo da kliknemo na SPORT. Tako da probaj da klikneš na Western Conference, nije teško. A i ne boli. Inače, što se utakmice tiče, za mene je najveći utisak ostavila Aleks, u smislu koliko čovek može nisko da padne. Prvo ostavlja komentar kao Aleks, pa odgovara pod imenom sarkazam, ironija, cinizam i renesansa :-).... usput tvrdeći da je glavni krivac za poraz Fox sa promašenih 7 trojki. Naravno, Bogdan sa promašenih 8 trojki ne snosi nikakvu odgovornost. Ovaj put je kriv Fox. Sutra će Bjelica i tako u krug. Bogdan nikad.

Ivan

pre 4 godine

Mateja
gledaš li ti utakmice? Bogdan je skroz pogubljen, pasivan, neupotrebljiv. Već duže vreme, uz povremene bljeskove. Mani me tog klubaštva.

kratko pamtim, brzo zaboravljam

pre 4 godine

Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 21. januar 2020 03:33)
Naravno da nije tacno. Ne bih mu "oprostio" da je u timu partizana, sada ga gledam kako kosarkasa. I naravno, nikad narikaci necu da oprostim: ako ne sudite kako ja hocu, necu da igram za reprezentaciju!

Donato

pre 4 godine

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 21. januar 2020 05:07)

Jel sve u redu s tobom?

Иван

pre 4 godine

Страшно колико је лош Сакраменто. Бјелица је у НБА класа за Богдана. Интересантно је то колико су америчка и европска кошарка различите: Богдану сјајно лежи та друга, али НБА, тамо је он суви просек. Бјелица је био главни играч Кингса, доживели смо да Барнс рукометно улази да га мења у одбрани при крају. Међутим, примити онакав кош на секунду до краја, и уопште заобилазити најбољег на мечу у целој завршници, да би се испуцавали Хилд, Фокс, Богдан... Не могу ни да замислим шта је у главама управе Кингса: дао си читаво богатство за Хилда, Барнса, Дедмона, па и Џозеф те не кошта мало, пропустио Луку због Беглија, спуцао скоро 10 милиона на Богдана, и онда ти један од најјефтинијих играча, а уз то још ветеран, Немања Бјелица, решава мечеве и игра завршнице!? Наравно да он то заслужује квалитетом, и ово је сјајно кад се упореди с његовим играма у Минесоти, али Американци размишљају другачије; њима то делује као показатељ колико су промашили у инвестицијама.

Mateja

pre 4 godine

@Ivan Bjelica u NBA klasa za Bogdana? Bjelica, koji prvi put ove godine igra nesto u NBA, ima za celu NBA karijeru 7 i nesto poena prosek, za preko 20min provedenih na terenu? I covek dobije pluseve, izgleda da ekipa iz Zeleznika radi punom parom.

Crveno Beli

pre 4 godine

Bogdan na putu u razvojnu ligu. Tamo mu je mesto, ali stiti i gura ga Divac. On ubedjuje ljude u Sakramentu, da je njegov Bogi ipak kvalitet igraca koji zasluzuje da sedi na klupi Sakramenta.

maticeee

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi

kiza iz ofsajda

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.

Djenka

pre 4 godine

35 pokusaja za tri poena. Da su samo 5 spustili na dva ... Uzas. Sakramento kandidat za zlatni fenjer. Muka ih je gledati poslednjih 20ak utakmica. Greota za Belog, trudi se, ume ali nema sa kim. A Bogdan je u glavi vec otisao cini mi se.

Back in Black

pre 4 godine

Vidim ovde klinacko prepucavanje 90 posto verovatno nije ni gledalo utakmicu a realnost je da ih je Fox zakopao. Posebno u produzetku gde je on resio da bude junak a nista nije pogodio.Mislim nije mi jasno na koji fazon je on preuzeo odgovornost ako mu je bio katastrofalan procenat šuta.Mislim jasno mi je on se forsira na silu da bude nova zvezda i te americke fore.

Vukk

pre 4 godine

Bas je ovo postalo i vise nego trolovanje od strane ljudi koji komentarisu ovdje.Izfrustiranost,kompleksi samo dominiraju.Cudu se ne mogu nacuditi kako lik koji je drugi po plusevima to dobija kad prica nebuloze.Bogdanu je stigla lopta u ruke sekundi prije kraja pored dva CENTRA i Lwbron bi dobio bananu.Sutirao je par puta sa 10 metara jer je marao i zato losi procenti suta.Uopste nije bio los,naprotiv.Gledajte prvo mec pa komentarisite.Ni na ne mogu da dodjem sebi kad sam vidio da me je samo sakremento obalio.Foks ih na kraju ukopao

Dimitrijevic

pre 4 godine

Opet Bogdan vodio Kingse do poraza. Na 10 sekundi pred kraj produzetka baca loptu u aut, a posle popije i blokadu.
Beli je za Bogdana doktor, Majkl Dzordan licno. Imao vise poena, skokova, asistencija, bolji procenat suta. Kako to kaze Aleks, Bogdan je nula dimenzionalan igrac. U najgorem timu lige igra ispod proseka. Mozda je zaista vreme za povratak u Evropu.

bskfan

pre 4 godine

Sta uradi Volton to nije normalno. Stavlja Baglija na inbaund a na Adebaja stavlja Josefa :) Tuzno je kada odigras dobro celu utakmicu a onda je izgubis zbog trenerove gluposti. Treba reci da je Bagli odigrao dobro, malo je smanjio dozivlja, nije se ispucavao vec je isao na zicere i na ono sto mu je najbolje - skok. On sada samo to i treba da radi a ostalo polako da dodaje. Fox uradio dosta toga dobro ali mu onih 0/7 za tri poena nije trebalo. Beli odigrao dobro, par puta su mu uvalili kosku na par sekundi do kraja napada pa je morao isforsirano da sutira. Inace se i jedni i drugi takmicili ko ce da ima vise izgubljenih lopti.

Denver Dinosaurus

pre 4 godine

5/11 za dva, 3/11 za tri. Solidan? Za 34min.


Pre bih rekao van forme, zreo za klupu.


Inace, volim Bogdana i uvek ga podrzavam.
(pticaLari, 21. januar 2020 02:45)

Imao je 2/4 za dva i 3/11 za tri.
Greška je u tekstu.
Inače, za ovo poslednje ti ne verujem.

petarczv

pre 4 godine

Gledao sam meč. Uvaljivali su mu koske 5 puta, a kada je bio sam niko neće da doda. Fox se ispucava kao lud.
(Migo, 21. januar 2020 03:33)

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme

Radoslav

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Vi sto gledate statistiku,a ne utakmicu,vama je Bogdan tragicar.
Nama,koji gledamo ko sta radi na terenu,nesto drugo smeta.
Sakraneto je daleko od ozbiljne ekipe.
Kada god gledam Denver i Kingse oni izgube. Ne secam se dal sam jednom odgledao krstenu utakmicu ove sezone. Tragedija.

Zoran

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (opančar, 21. januar 2020 02:4


Mi ovde godinama pa nismo ovo primetili!!!! Svaka¨cast ljudino!

Aleks

pre 4 godine

Svašta bih mogla da kažem o ovoj utakmici, svakako je bila interesantna. Beli izuzetan, stvarno šteta što izgubiše sa njegovom ovako odličnom partijom. Begli je bio dobar osim što se bije sa Belim za skokove. Hild je fino razigravao, šut mu odavno ne valja, ali on ne može biti combo bek. Što pre Volton shvati to, biće bolje i za Badija i za tim; posledica je da i od Bogdana pravi spot up šutera, što on takođe nije! Bogdan jeste bio izblokiran pri poslednjem šutu ali pre tih 0.8 s utakmica je već bila praktično izgubljena, a bili su u takvoj situaciji da je Badi morao da mu doda iako je bio udvojen, pa šta bude. Što se tiče "prodatog napada", Foksu je lopta bukvalno iskliznula kroz prste, čak komentatori Majamija rekoše izgubio je iz vida stanje na terenu na milisekund i Bogdan mu je baš tada dodao. Između njih dvojice kao da postoji tenzija (ova neuspela saradnja je verovatno posledica toga), jer nakon jednog napada u kom ga je ignorisao potpuno samog u ćošku Bogdan je prišao Foksu govoreći nešto uz oštre gestikulacije. Posle su se još jednom raspravljali, tj. Bogdan je nešto oštro govorio, a ne viđamo ga često takvog. Krivac za poraz je Foks, 0/7 za tri, 5 izgubljenih, gomila nerezonskih zaletanja u reket iako ima slobodne saigrače, tri napada pred kraj kad su imali prednost on je lično upropastio tim zaletanjima. P.S. Za sada nigde ne videh da navijači Kingsa krive Bogdana za poraz, već Voltona sa katastrofalnom odbranom u poslednjem napadu Majamija, i(li) Foksa. :)

Lex

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!
(Zoran, 21. januar 2020 02:47)

Sta je mogao da uradi u zadnjem napadu majke ti? Ajde pojasni mi strucnjace,da gadja vrh dvorane pa ako upadne upadne? Boze sacuvaj,koliki ste vi kompleksasi,Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BogiBomb, 21. januar 2020 02:43)

On izgubio loptu? Foksu je bukvalno iskliznula iz ruku, komentatori Majamija su čak rekli da je Foks samo na milisekund izgubio loptu iz vida i bilo je dovoljno. Što se poslednjeg šuta tiče, maltene svakom bi bio izblokiran, imali su 0.8 s a utakmica je još pre toga bila izgubljena. Bio je odlično udvojen.

Tragičar utakmice je Foks sa 0/7, 5 izgubljenih i konstantnim zaletanjem u reket ignorišući saigrače. Beli sjajan.

bg

pre 4 godine

Edin i kole navalili na foxa i njegove procente kako je sve promašio, sraman šut i tako to. Čovek imao za jedan i po posto, ej 1,5% lošiji procenat od bogdanovića za skoro istu mintuazu, uz 6 asistencija više, što uglavnom i treba da bude posao pleja. Tako se uhvate nekog i navale. Uglavnom posle odgledanih 8 utakmica večeras, još jednom se pokazuje da je rezultat u drugom planu, ni t od taktike, ni i od inteligencije većine igrača, necu bas na Martin Luterov dan da pričam o boji kože i frizurama tih igrača. Sve u svemu skandal. Kvalitet ni blizu kao pre 20-30 godina. Konstantno opada, jedino sto raste jesu fizikalije generalno igrača, ali to je rezultat modernijih vežbi i treninga. Najvažnije stvari su frizura, drecava jakna na donji deo pantalona ili tako neka modna kombinacija, biceps i statistika.

Zoran

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!

Nebojsa

pre 4 godine

Kako Sakramento neume da privede dobijenu utakmicu kraju.
Zbog ovog Foxsa prekinucu da gledam Sakramento. A i Bogdanovic umesto da ide resi on dodaje Foxsu loptu, koji je celu utakmicu u kontra ritmu ...
Bjelici svaka cast na mecu , na minute koje dobija najbolji je....

ikac klisa

pre 4 godine

1 minut pre regularnog kraja su imali 6 koseva prednosti. Majami je bio agresivniji u produzetku.
Tragican poraz s obzirom da su imali utakmicu u rukama.

BogiBomb

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.

opančar

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.

montoya

pre 4 godine

Bjelica odigrao doktorski ako se izuzmu 3 air ball za 3p. Bogi tragicar, prodao loptu u poslednjem napadu u produzetku a potom izblokiran na sutu za 3p. na 1s do kraja.Foxsa I Bagleya pod hitno u neki trade..unistise ekipu sebicnoscu!

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BogiBomb, 21. januar 2020 02:43)

On izgubio loptu? Foksu je bukvalno iskliznula iz ruku, komentatori Majamija su čak rekli da je Foks samo na milisekund izgubio loptu iz vida i bilo je dovoljno. Što se poslednjeg šuta tiče, maltene svakom bi bio izblokiran, imali su 0.8 s a utakmica je još pre toga bila izgubljena. Bio je odlično udvojen.

Tragičar utakmice je Foks sa 0/7, 5 izgubljenih i konstantnim zaletanjem u reket ignorišući saigrače. Beli sjajan.

ikac klisa

pre 4 godine

1 minut pre regularnog kraja su imali 6 koseva prednosti. Majami je bio agresivniji u produzetku.
Tragican poraz s obzirom da su imali utakmicu u rukama.

Lex

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!
(Zoran, 21. januar 2020 02:47)

Sta je mogao da uradi u zadnjem napadu majke ti? Ajde pojasni mi strucnjace,da gadja vrh dvorane pa ako upadne upadne? Boze sacuvaj,koliki ste vi kompleksasi,Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.

Aleks

pre 4 godine

Svašta bih mogla da kažem o ovoj utakmici, svakako je bila interesantna. Beli izuzetan, stvarno šteta što izgubiše sa njegovom ovako odličnom partijom. Begli je bio dobar osim što se bije sa Belim za skokove. Hild je fino razigravao, šut mu odavno ne valja, ali on ne može biti combo bek. Što pre Volton shvati to, biće bolje i za Badija i za tim; posledica je da i od Bogdana pravi spot up šutera, što on takođe nije! Bogdan jeste bio izblokiran pri poslednjem šutu ali pre tih 0.8 s utakmica je već bila praktično izgubljena, a bili su u takvoj situaciji da je Badi morao da mu doda iako je bio udvojen, pa šta bude. Što se tiče "prodatog napada", Foksu je lopta bukvalno iskliznula kroz prste, čak komentatori Majamija rekoše izgubio je iz vida stanje na terenu na milisekund i Bogdan mu je baš tada dodao. Između njih dvojice kao da postoji tenzija (ova neuspela saradnja je verovatno posledica toga), jer nakon jednog napada u kom ga je ignorisao potpuno samog u ćošku Bogdan je prišao Foksu govoreći nešto uz oštre gestikulacije. Posle su se još jednom raspravljali, tj. Bogdan je nešto oštro govorio, a ne viđamo ga često takvog. Krivac za poraz je Foks, 0/7 za tri, 5 izgubljenih, gomila nerezonskih zaletanja u reket iako ima slobodne saigrače, tri napada pred kraj kad su imali prednost on je lično upropastio tim zaletanjima. P.S. Za sada nigde ne videh da navijači Kingsa krive Bogdana za poraz, već Voltona sa katastrofalnom odbranom u poslednjem napadu Majamija, i(li) Foksa. :)

Zoran

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (opančar, 21. januar 2020 02:4


Mi ovde godinama pa nismo ovo primetili!!!! Svaka¨cast ljudino!

montoya

pre 4 godine

Bjelica odigrao doktorski ako se izuzmu 3 air ball za 3p. Bogi tragicar, prodao loptu u poslednjem napadu u produzetku a potom izblokiran na sutu za 3p. na 1s do kraja.Foxsa I Bagleya pod hitno u neki trade..unistise ekipu sebicnoscu!

Zoran

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!

maticeee

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi

Nebojsa

pre 4 godine

Kako Sakramento neume da privede dobijenu utakmicu kraju.
Zbog ovog Foxsa prekinucu da gledam Sakramento. A i Bogdanovic umesto da ide resi on dodaje Foxsu loptu, koji je celu utakmicu u kontra ritmu ...
Bjelici svaka cast na mecu , na minute koje dobija najbolji je....

Иван

pre 4 godine

Страшно колико је лош Сакраменто. Бјелица је у НБА класа за Богдана. Интересантно је то колико су америчка и европска кошарка различите: Богдану сјајно лежи та друга, али НБА, тамо је он суви просек. Бјелица је био главни играч Кингса, доживели смо да Барнс рукометно улази да га мења у одбрани при крају. Међутим, примити онакав кош на секунду до краја, и уопште заобилазити најбољег на мечу у целој завршници, да би се испуцавали Хилд, Фокс, Богдан... Не могу ни да замислим шта је у главама управе Кингса: дао си читаво богатство за Хилда, Барнса, Дедмона, па и Џозеф те не кошта мало, пропустио Луку због Беглија, спуцао скоро 10 милиона на Богдана, и онда ти један од најјефтинијих играча, а уз то још ветеран, Немања Бјелица, решава мечеве и игра завршнице!? Наравно да он то заслужује квалитетом, и ово је сјајно кад се упореди с његовим играма у Минесоти, али Американци размишљају другачије; њима то делује као показатељ колико су промашили у инвестицијама.

bg

pre 4 godine

Edin i kole navalili na foxa i njegove procente kako je sve promašio, sraman šut i tako to. Čovek imao za jedan i po posto, ej 1,5% lošiji procenat od bogdanovića za skoro istu mintuazu, uz 6 asistencija više, što uglavnom i treba da bude posao pleja. Tako se uhvate nekog i navale. Uglavnom posle odgledanih 8 utakmica večeras, još jednom se pokazuje da je rezultat u drugom planu, ni t od taktike, ni i od inteligencije većine igrača, necu bas na Martin Luterov dan da pričam o boji kože i frizurama tih igrača. Sve u svemu skandal. Kvalitet ni blizu kao pre 20-30 godina. Konstantno opada, jedino sto raste jesu fizikalije generalno igrača, ali to je rezultat modernijih vežbi i treninga. Najvažnije stvari su frizura, drecava jakna na donji deo pantalona ili tako neka modna kombinacija, biceps i statistika.

BogiBomb

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.

Radoslav

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.

Dimitrijevic

pre 4 godine

Opet Bogdan vodio Kingse do poraza. Na 10 sekundi pred kraj produzetka baca loptu u aut, a posle popije i blokadu.
Beli je za Bogdana doktor, Majkl Dzordan licno. Imao vise poena, skokova, asistencija, bolji procenat suta. Kako to kaze Aleks, Bogdan je nula dimenzionalan igrac. U najgorem timu lige igra ispod proseka. Mozda je zaista vreme za povratak u Evropu.

petarczv

pre 4 godine

Gledao sam meč. Uvaljivali su mu koske 5 puta, a kada je bio sam niko neće da doda. Fox se ispucava kao lud.
(Migo, 21. januar 2020 03:33)

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme

Djenka

pre 4 godine

35 pokusaja za tri poena. Da su samo 5 spustili na dva ... Uzas. Sakramento kandidat za zlatni fenjer. Muka ih je gledati poslednjih 20ak utakmica. Greota za Belog, trudi se, ume ali nema sa kim. A Bogdan je u glavi vec otisao cini mi se.

Denver Dinosaurus

pre 4 godine

5/11 za dva, 3/11 za tri. Solidan? Za 34min.


Pre bih rekao van forme, zreo za klupu.


Inace, volim Bogdana i uvek ga podrzavam.
(pticaLari, 21. januar 2020 02:45)

Imao je 2/4 za dva i 3/11 za tri.
Greška je u tekstu.
Inače, za ovo poslednje ti ne verujem.

opančar

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.

Vukk

pre 4 godine

Bas je ovo postalo i vise nego trolovanje od strane ljudi koji komentarisu ovdje.Izfrustiranost,kompleksi samo dominiraju.Cudu se ne mogu nacuditi kako lik koji je drugi po plusevima to dobija kad prica nebuloze.Bogdanu je stigla lopta u ruke sekundi prije kraja pored dva CENTRA i Lwbron bi dobio bananu.Sutirao je par puta sa 10 metara jer je marao i zato losi procenti suta.Uopste nije bio los,naprotiv.Gledajte prvo mec pa komentarisite.Ni na ne mogu da dodjem sebi kad sam vidio da me je samo sakremento obalio.Foks ih na kraju ukopao

kiza iz ofsajda

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.

Marinjo

pre 4 godine

Divcu svaka cast za sve sto je uradio za Sakramento dok je bio igrac, ali sad ih je u crno zavio... Toliko promasaja, toliko ugovora igracima koji ne zasluzuju da igraju ni razvojnu ligu i slag na torti ispustiti Doncica, katastrofa

kimi

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.
(kiza iz ofsajda, 21. januar 2020 08:23)

Bogdan tako igra u NBA, on je suter ali nije cisti suter kao Pedja. Imace odlicne procente jednu ili dve utakmice ali zato vezuje sigurno 6 sa 25 posto iz igre.
Za razliku od Evrope ovde zbog nedostatka atleticizma ne moze da iznese ulaz, cesto ga blokiraju.

Milan

pre 4 godine

"Bjelica nesudjeni junak Kingsa, nije htelo NI Bogdana". Napisano kao da Bjelicu nije htelo. A covek sutirao 8/13 iz igre, bio najefikasniji u svom timu sa 22 poena. Vrlo nekorektan naslov prema Bjelici.

Back in Black

pre 4 godine

Vidim ovde klinacko prepucavanje 90 posto verovatno nije ni gledalo utakmicu a realnost je da ih je Fox zakopao. Posebno u produzetku gde je on resio da bude junak a nista nije pogodio.Mislim nije mi jasno na koji fazon je on preuzeo odgovornost ako mu je bio katastrofalan procenat šuta.Mislim jasno mi je on se forsira na silu da bude nova zvezda i te americke fore.

Rade

pre 4 godine

Povratkom Foksa hemija i igra Sakramenta se potpuno raspala. Momak sebi napravi statistiku, ali ta to vreme Bogdanov i Hildov učinak padaju, a Barnsov najdrastičnije. Kingsi u dosadašnjem delu sezone imaju učinak pobeda i poraza 15:28, dok Foks igra je 6:19, a dok Bogdan igra 13:19, ozbiljna razlika, a Bogdan kad nije u ekipi 2:9. Valjalo bi kad bi neko mogao da iskopa učinak Kingsa u periodu bez Foksa kad su vezali pet pobeda, na gostovanju Boston. Tad su bili ozbiljna plej of ekipa. Rukovodstva nba klubova prave grešku kad mladim igračima, posebno amerima, koje projektuju da postanu zvezde daju bezgraničnu slobodu. Momci se izgube vijajući statistiku, a ne da učine saigrače boljima. Neuspeh ide na račun kluba. Primer je Minesota. Denver ne bi danas bio plej of ekipa, a ne kandidat za titulu da nema Jokića. Sloboda u odlučivanju bi bila kod Mareja i bili bi lošiji nego ovaj Sakramento.

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Vi sto gledate statistiku,a ne utakmicu,vama je Bogdan tragicar.
Nama,koji gledamo ko sta radi na terenu,nesto drugo smeta.
Sakraneto je daleko od ozbiljne ekipe.
Kada god gledam Denver i Kingse oni izgube. Ne secam se dal sam jednom odgledao krstenu utakmicu ove sezone. Tragedija.

kimi

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.

petarczv

pre 4 godine

Sve smo videli na svetskom prvenstvu,dok je Bogi cepao mreze i harao Belog su ucili da hoda,blage veze nije imao,zaboravili?,lol.
(Radoslav, 21. januar 2020 12:15)

Steta sto bogi ne može da igra cele godine sa filipinima i angolom stvarno je najjači u tim utakmicama

Crveno Beli

pre 4 godine

Bogdan na putu u razvojnu ligu. Tamo mu je mesto, ali stiti i gura ga Divac. On ubedjuje ljude u Sakramentu, da je njegov Bogi ipak kvalitet igraca koji zasluzuje da sedi na klupi Sakramenta.

kimi

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.
(Radoslav, 21. januar 2020 04:31)

Ma jeste bojkotuju Bogdana a sutira 11 trojki, pricajte to nekome ko nije gledao mozda vam i poveruje.

Ivan

pre 4 godine

Mateja
gledaš li ti utakmice? Bogdan je skroz pogubljen, pasivan, neupotrebljiv. Već duže vreme, uz povremene bljeskove. Mani me tog klubaštva.

petarczv

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.
(kimi, 21. januar 2020 10:47)

Kimi to je ironija nego kopiram bogdan botove oni posle svake utakmice Sakramenta ga savetuju da beži a igra po 30+min i sutira po 20+ puta pa gde ce to da dobije?! Jedino u partizanu!

Aca Đorđević

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.

petarczv

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.
(Davidovic, 21. januar 2020 11:46)

Stvarno je uzivanje gledati igraca koji opali 11 trojki i pogodi čak 3 hahahahahaha. I odakle vam ideja da je bogdan najbolji igrac koji je igrao u reprezentaciji u poslednjih 10godina?

A teodosic, jokic, bjelica, nenad krstic?! Stvarno bre niste normalni pravite od tog bogdana vestacki neku kosarkasku veličinu a decko je solidan kosarkas malo iznad proseka i to je prava istina. Na stranu sve navijačke stvari i prepucavanja? Da li ima iko ko se razume u kosarku a ko ce da kaze da je bogdan bolji igrac od teodosica ili jokica?! Naravno ne racuna se tast sasa danilovic...

MYNX

pre 4 godine

Ove sezone u ovom raspalom Sakramentu niko veze nema....pocev od direktora kluba....menadzera....skautinga....preko trenera i igraca i Divac,i Walton i Fox i Barns i Hild i Begli i Bogdan....jedini koji tamo vrede su Kokoškov,Bjelica i onaj Holms....Smatramo da ce Bagley biti bolji od Doncica....jos pamtim tu izjavu....hahaha od ovog Beglija ima jedno 155 igraca u Evropi samo bolji trenutno....Reath iz Fmp za ovog Beglija klasa!

психијатар

pre 4 godine

Najbolji igrac srbije po izboru tasta hahahahahahaha
(petarczv, 21. januar 2020 04:56)

Оно када се искидаш од смеха на сопствену фору...

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Bogdan će da ima karijeru u NBA onakvu kakvi su mu i nastupi, solidnu. Ovde ima slobodu i ispuca 15 lopti, u većini timova sa superstarovima ništa od toga, Beli sjajan ove sezone.

111

pre 4 godine

BB dobija loptu na 0.8 sekundi do kraja i promasuje. Kada maše u toku utakmice da mu se ruke ukoce, niko mu ne dodaje. Tacno je da BB promasivao i otvoreni sut ali u tim situacijama oni koji mu ne doju a slobodan je promase napad. Takvi sutevi se u karijeri nabodu par puta, Jaramaz to nece nikada da ponovi u to sam siguran. Svi u sutu pogode ili promase ali BB ni u ovoj utakmici nije ostetio tim. Objasnicu. Pocinje produzetak i Fox upropasti dva napada za redom, Majami poentira, onda je upropastio jos jedan napad, ukupno znaci 3 u produzetku i na dodavanje BB lopta mu prolazi kroz ruke (?) i odlazi u aut. Sve su to Foxovi izgubljeni napadi i tesko je ostetio Kingse i to u bitnim momentima u produzetku? Ali je bitno da se BB doda lopta na 0.8 pobegne od odgovornosti a kada maše celu utakmicu , saigracima ne pada napamet nego hoce da nabiju svoju statistiku. Nabio 14 koseva kao BB i zamisli 8 asistencija a DIREKTNI KRIVAC za poraz? Jokic je svojom igrom podredio igru kolektiva i promenio mentalitet saigraca. U Kingsima Beli i BB mogu da igraju izvanredno , NIKADA nece promeniti mentalitet i shvatanje igre saigraca. Znaci NIKADA. Beli je odigrao ODLICNO ali je i promasivao suteve i imao izgubljene napade, lopte ali NIJE ostetio svoj tim. Moze igrac da bude talentovan i mlad ali ne moze da igra van tima i da sebi pravi statistiku a u ovoj utakmici je Fox odigrao ocajno i zbog njega su Kingsi izgubili. Saigraci koji su ulozili trud u toku utakmice treba da mu kazu hvala.

Dvokorak

pre 4 godine

Nisu Bogdanove statistike njegov najveći problem, već ono što su svi videli pre par nedelja kad mu je trener dao glavnu ulogu, ogroman kredit, veliku minutažu, baš kao nekad u Partizanu, a Bogi odigrao verovatno najgoru utakmicu u NBA karijeri. Niko neće čekati igrača od 28godina da sazre u vođu.
Bogi spada u igrače za potkusurivanje prilikom trejdova, baš kao i Beli i Bobi.
A navijači Partizana samo mu čine medeveđu uslugu veličajući njegove kvalitete.
To što je ubacio Zvezdi 130 poena očito nije impresioniralo trenere u NBA, pa čak ni Žoca.

bskfan

pre 4 godine

Sta uradi Volton to nije normalno. Stavlja Baglija na inbaund a na Adebaja stavlja Josefa :) Tuzno je kada odigras dobro celu utakmicu a onda je izgubis zbog trenerove gluposti. Treba reci da je Bagli odigrao dobro, malo je smanjio dozivlja, nije se ispucavao vec je isao na zicere i na ono sto mu je najbolje - skok. On sada samo to i treba da radi a ostalo polako da dodaje. Fox uradio dosta toga dobro ali mu onih 0/7 za tri poena nije trebalo. Beli odigrao dobro, par puta su mu uvalili kosku na par sekundi do kraja napada pa je morao isforsirano da sutira. Inace se i jedni i drugi takmicili ko ce da ima vise izgubljenih lopti.

Mladen

pre 4 godine

Sve je ovo normalno i njegov prosecan nivo. A cim se desi da jednom u 100 utakmica Bogi opet ubode preko 20p nekom levom timu odma ce opet da izadju spontano i 3 intervjua sa njim o tome kako percipira zivot od kolevke pa do groba itd. Tata Danilovic sve to placa.

Mateja

pre 4 godine

@Ivan Bjelica u NBA klasa za Bogdana? Bjelica, koji prvi put ove godine igra nesto u NBA, ima za celu NBA karijeru 7 i nesto poena prosek, za preko 20min provedenih na terenu? I covek dobije pluseve, izgleda da ekipa iz Zeleznika radi punom parom.

Donato

pre 4 godine

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 21. januar 2020 05:07)

Jel sve u redu s tobom?

123

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.
(Aca Đorđević, 21. januar 2020 10:37)


Nista ti nisi gledao niti video .

cole

pre 4 godine

Bogdan je morao sutnuti onu zadnju trojku,a ovako je foksu uvalio vruc krompir koji nije ocekivao pas jer su svi mislili da ce bogdan zavrsavati

kratko pamtim, brzo zaboravljam

pre 4 godine

Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 21. januar 2020 03:33)
Naravno da nije tacno. Ne bih mu "oprostio" da je u timu partizana, sada ga gledam kako kosarkasa. I naravno, nikad narikaci necu da oprostim: ako ne sudite kako ja hocu, necu da igram za reprezentaciju!

petarczv

pre 4 godine

A kad se setim prica kako sacramento gubi utakmice zato sto bogdan ne igra i evo sad je igrao dve i obe su izgubili... Znaci nema veze to sa igrom bogdana vec je sacramento leš od ekipe koju je napravio divac

NoName

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
(opančar, 21. januar 2020 02:43)

Nov si, oprošteno ti je. Nama koji smo ovde godinama uvek se prvo otvara NASLOVNA, verovao ili ne. I ako hoćemo na sportske vesti moramo da kliknemo na SPORT. Tako da probaj da klikneš na Western Conference, nije teško. A i ne boli. Inače, što se utakmice tiče, za mene je najveći utisak ostavila Aleks, u smislu koliko čovek može nisko da padne. Prvo ostavlja komentar kao Aleks, pa odgovara pod imenom sarkazam, ironija, cinizam i renesansa :-).... usput tvrdeći da je glavni krivac za poraz Fox sa promašenih 7 trojki. Naravno, Bogdan sa promašenih 8 trojki ne snosi nikakvu odgovornost. Ovaj put je kriv Fox. Sutra će Bjelica i tako u krug. Bogdan nikad.

Kukatilo

pre 4 godine

Kakve su sanse, da se Bogdana ubaci na alstar?

Pozdrav za sve citaoce, vas Djordje iz Bujanovca
(Djordje iz Bujanovca, 21. januar 2020 09:32)

Iste kao da cu ja zaigrati na allstaru.

Pozdrav za sve citaoce, vas cika Kuka iz Novog Beograda.

niki

pre 4 godine

Pa ja ne znam koliko moze sve mrznja da vas pojede da ovako pricate. Ko je gledao utakmicu,2 stvari su bile jasne,Adebajo centar Majamija je radio sta je hteo u oba reketa (Begli u prevodu uzas),a o Foxu ne zelim ni da trosim reci. Tako da su to uzroci jos jedne uzasne utakmice Sakramenta,ekipe koja nema ni glavu ni rep trenutno. Nisam kriticar kao svi ostali Vlada ,ali mora priznati da je napravio gresku u odabiru i sada ili da pakuje kofere ili rebilding opet.

4k4.Dex

pre 4 godine

Koga briga da li ce sakremento pobediti pa oni su prezaljena ekipa... bitno da nasi cepaju. Bravo za Bjelicu oper je pokidao. Neverobatno kako igra covek ove sezone. I Bogi solidan vraca se polako.

petarczv

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.
(stoler, 21. januar 2020 13:29)

Mora tako jer je vas bogdan botova isuviše...

www.com

pre 4 godine

Meni je drago da Beli igra odlicno i to jos od decembra ali Kingsi gube? To vi kazete , mizerni pljuvaci za igre BB u reprezentaciji? BB igra odlicno a reprezentacija gubi , tako?Ja kazem da Beli nije bio povredjen i ja mu od srca zelim da ovako nastavi a BB je bio, nije igrao 4 ili 5 vezanih utakmica i ovo mu je druga nakon povrede. Nije jos u formi i to svako normalan shvata. Ono sto vi ne vidite kod ociju je da od povratka Foxa Kingsi ne mogu da se sastave, Hild ne moze vola da ubode a dok je bio povredjen Kingsi sa Hildim i BB su pobedjivali? Produzetak i poraz su zasluga Foxa , sve je upropastio a ne BB. Odgledajte produzetak, valjda ce nesto da vam bude jasno. Ali sumnjam. I da, ja za razliku od vas Guduri zelim sve najbolje u NBA.

Davidovic

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.

stoler

pre 4 godine

@perica, mi smo botovi a ti ostavis 30 komentara minimum samo na vest o Bogdanu. Kao sto rekoh, ako ti je to prepisana terpaija onda se nadam da ce ti pomoci.

stoler

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.

Radoslav

pre 4 godine

Zamolio bih strucnjake i poznavaoce kosarke sa ovog sajta da prvo pogledaju utakmicu pa da onda komentarisu.Ovako mi to lici na onu pricu kad je neki komunjara za Vukov roman Noz rekao da nije citao knjigu ali je osudjuje.

Statističar

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?

Mustra

pre 4 godine

@NoName

U pravu si 100% za Aleks. Ja joj više puta savetujem da uzme loptu i ode da igra, naučiće nešto o košarci. Dok je ispisala onaj komentar i još one pod drugim nikovima, mogla je odraditi pola treninga.

petarczv

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?
(Statističar, 21. januar 2020 12:28)

Pa vidi se da si klasicni statisticar i da nemas veze sa kosarkom. Fox u proseku ima 8ass! I on je pre svega playmaker znaci glavni zadatak mu je da asistira sto on i radi i to vrlo dobro. Medju top 10 je asistenta lige! Bogdan je suter i on je uzasan u tome. A ovi sa klupe je normalno da imaju bolji procenat od startera jer uzimaju nekoliko puta manje suteva i onda naravno da je procenat bolji. Rezervni igrac sutne dva puta pogodi jedanput i ima prosek 50% sto nije realno ali je tako. A kad bi taj isti jogi ferel sutnuo desetak puta daj boze da bi ubo 3 x...

slaviša šmigič

pre 4 godine

bogdanoviča barnsa i baglija izbaciti iz sakramenta pa,da vidiš kad ovim podje otkako je doveden bogdanovič a ima najgori šut medju bekovima i igraju duplo gore nego pre njegovog dolaska pa ovi na klupi,da imaju minutažu bogdana sigurno bi dobili bar jednog kvalitetnog igrača.

Zoran

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!

opančar

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.

BogiBomb

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.

petarczv

pre 4 godine

Gledao sam meč. Uvaljivali su mu koske 5 puta, a kada je bio sam niko neće da doda. Fox se ispucava kao lud.
(Migo, 21. januar 2020 03:33)

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme

Lex

pre 4 godine

Bogdanovic solidan!!!! Pa bio bi mozda i solidniji da nije u zadnjem napadu pobio bananu.Covek ga zalepi sa parketom.Strasno¨da takvog igraca neko pokusava porediti sa Jokicem!
(Zoran, 21. januar 2020 02:47)

Sta je mogao da uradi u zadnjem napadu majke ti? Ajde pojasni mi strucnjace,da gadja vrh dvorane pa ako upadne upadne? Boze sacuvaj,koliki ste vi kompleksasi,Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.

Mateja

pre 4 godine

@Ivan Bjelica u NBA klasa za Bogdana? Bjelica, koji prvi put ove godine igra nesto u NBA, ima za celu NBA karijeru 7 i nesto poena prosek, za preko 20min provedenih na terenu? I covek dobije pluseve, izgleda da ekipa iz Zeleznika radi punom parom.

maticeee

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi

Dimitrijevic

pre 4 godine

Opet Bogdan vodio Kingse do poraza. Na 10 sekundi pred kraj produzetka baca loptu u aut, a posle popije i blokadu.
Beli je za Bogdana doktor, Majkl Dzordan licno. Imao vise poena, skokova, asistencija, bolji procenat suta. Kako to kaze Aleks, Bogdan je nula dimenzionalan igrac. U najgorem timu lige igra ispod proseka. Mozda je zaista vreme za povratak u Evropu.

Crveno Beli

pre 4 godine

Bogdan na putu u razvojnu ligu. Tamo mu je mesto, ali stiti i gura ga Divac. On ubedjuje ljude u Sakramentu, da je njegov Bogi ipak kvalitet igraca koji zasluzuje da sedi na klupi Sakramenta.

montoya

pre 4 godine

Bjelica odigrao doktorski ako se izuzmu 3 air ball za 3p. Bogi tragicar, prodao loptu u poslednjem napadu u produzetku a potom izblokiran na sutu za 3p. na 1s do kraja.Foxsa I Bagleya pod hitno u neki trade..unistise ekipu sebicnoscu!

123

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.
(Aca Đorđević, 21. januar 2020 10:37)


Nista ti nisi gledao niti video .

психијатар

pre 4 godine

Najbolji igrac srbije po izboru tasta hahahahahahaha
(petarczv, 21. januar 2020 04:56)

Оно када се искидаш од смеха на сопствену фору...

Davidovic

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.

petarczv

pre 4 godine

Sve smo videli na svetskom prvenstvu,dok je Bogi cepao mreze i harao Belog su ucili da hoda,blage veze nije imao,zaboravili?,lol.
(Radoslav, 21. januar 2020 12:15)

Steta sto bogi ne može da igra cele godine sa filipinima i angolom stvarno je najjači u tim utakmicama

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Bogdanović nije više ni za ABA ligu. Tragičar utakmice,sa izgubljenom loptom u zadnjem napadu i blokiranim šutem za 3 u zadnjoj sekundi OT. A što se tiće njegovog šuta,to su procenti za najboljeg igrača Srbije. Jadna li si Srbijo kad ti je takav igrač nosilac igre. Nek peva što mu je Divac GM inaće bi kao Gudura grejao klupu i skupljao autograme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BogiBomb, 21. januar 2020 02:43)

On izgubio loptu? Foksu je bukvalno iskliznula iz ruku, komentatori Majamija su čak rekli da je Foks samo na milisekund izgubio loptu iz vida i bilo je dovoljno. Što se poslednjeg šuta tiče, maltene svakom bi bio izblokiran, imali su 0.8 s a utakmica je još pre toga bila izgubljena. Bio je odlično udvojen.

Tragičar utakmice je Foks sa 0/7, 5 izgubljenih i konstantnim zaletanjem u reket ignorišući saigrače. Beli sjajan.

petarczv

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?
(Statističar, 21. januar 2020 12:28)

Pa vidi se da si klasicni statisticar i da nemas veze sa kosarkom. Fox u proseku ima 8ass! I on je pre svega playmaker znaci glavni zadatak mu je da asistira sto on i radi i to vrlo dobro. Medju top 10 je asistenta lige! Bogdan je suter i on je uzasan u tome. A ovi sa klupe je normalno da imaju bolji procenat od startera jer uzimaju nekoliko puta manje suteva i onda naravno da je procenat bolji. Rezervni igrac sutne dva puta pogodi jedanput i ima prosek 50% sto nije realno ali je tako. A kad bi taj isti jogi ferel sutnuo desetak puta daj boze da bi ubo 3 x...

Donato

pre 4 godine

Jao jadan bogi uvaljuju mu koske kme kme gledao sam kme kme... Nikad nije on kriv sve mu uvaljuju kme kme
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 21. januar 2020 05:07)

Jel sve u redu s tobom?

petarczv

pre 4 godine

koliko ljudi jedva čekaju da pljuju čoveka koji gine za našu reprezentaciju i koji je njen najkonstantniji i najbolji igrač već skoro deceniju.. i to zlonamerno, neopravdano. mi smo ozbiljno zatrovani ljudi
(maticeee, 21. januar 2020 08:24) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-31)

Budi uveren da ti sto pljuju su najveci sljam sa severa zvezdinog stadiona.
Svaki normalan navijac Zvezde ce uzivati u Bogdanovim igrama.
(Davidovic, 21. januar 2020 11:46)

Stvarno je uzivanje gledati igraca koji opali 11 trojki i pogodi čak 3 hahahahahaha. I odakle vam ideja da je bogdan najbolji igrac koji je igrao u reprezentaciji u poslednjih 10godina?

A teodosic, jokic, bjelica, nenad krstic?! Stvarno bre niste normalni pravite od tog bogdana vestacki neku kosarkasku veličinu a decko je solidan kosarkas malo iznad proseka i to je prava istina. Na stranu sve navijačke stvari i prepucavanja? Da li ima iko ko se razume u kosarku a ko ce da kaze da je bogdan bolji igrac od teodosica ili jokica?! Naravno ne racuna se tast sasa danilovic...

Denver Dinosaurus

pre 4 godine

5/11 za dva, 3/11 za tri. Solidan? Za 34min.


Pre bih rekao van forme, zreo za klupu.


Inace, volim Bogdana i uvek ga podrzavam.
(pticaLari, 21. januar 2020 02:45)

Imao je 2/4 za dva i 3/11 za tri.
Greška je u tekstu.
Inače, za ovo poslednje ti ne verujem.

kiza iz ofsajda

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.

petarczv

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.
(stoler, 21. januar 2020 13:29)

Mora tako jer je vas bogdan botova isuviše...

Statističar

pre 4 godine

Bjelica: FG 8/13, 3PT 2/6, poena 22.

Fox: FG 7/22, 3PT 0/7, poena 14. Fox je sebičan jer juri All Star.

Barns: FG 3/11, 3PT 2/6, poena 11.

Hild: FG 7/19, 3PT 5/17, poena 20.

Bogdanović: FG 5/15, 3PT 3/11, poena 14.

Panteri samo napred - svađajte se sa statistikom - sa brojevima. Ili možda iz ovih podataka niste sposobni da itvučete procente statistike??? Kao što sam rekao pre nedelju dana Fox nikako ne sme biti zaštitno lice franšize sa ovogodišnjim prosekom za 3 poena od 30.1 odsto!!! Bogdanović je ako se gleda cela sezona i dalje BOLJI šuter od Badija Hilda! A od Foksa su bolji skoro svi - Jogi, Džozef, Džastin Džejms (ruki) i još petorica. Dedmon je doveden u Kingse kao streč petica jer je prošle sezone šutirao 38,8 odsto za 3 poena, a ove sezone dok je Bagli bio povređen i poslednjih nekoliko utakmica - ukupan prosek za 3 poena mu je smešnih 21,1 odsto. Da li treba reći da su Bogdana i Bjelice bolje plaćeni Bagli, Dedmon, Ariza (KOJI JE TREJDOVAN), Barns i od sledeće sezone Badi Hild sa neverovatnom platom od 26 miliona dolara?!?!?

Aleks

pre 4 godine

Svašta bih mogla da kažem o ovoj utakmici, svakako je bila interesantna. Beli izuzetan, stvarno šteta što izgubiše sa njegovom ovako odličnom partijom. Begli je bio dobar osim što se bije sa Belim za skokove. Hild je fino razigravao, šut mu odavno ne valja, ali on ne može biti combo bek. Što pre Volton shvati to, biće bolje i za Badija i za tim; posledica je da i od Bogdana pravi spot up šutera, što on takođe nije! Bogdan jeste bio izblokiran pri poslednjem šutu ali pre tih 0.8 s utakmica je već bila praktično izgubljena, a bili su u takvoj situaciji da je Badi morao da mu doda iako je bio udvojen, pa šta bude. Što se tiče "prodatog napada", Foksu je lopta bukvalno iskliznula kroz prste, čak komentatori Majamija rekoše izgubio je iz vida stanje na terenu na milisekund i Bogdan mu je baš tada dodao. Između njih dvojice kao da postoji tenzija (ova neuspela saradnja je verovatno posledica toga), jer nakon jednog napada u kom ga je ignorisao potpuno samog u ćošku Bogdan je prišao Foksu govoreći nešto uz oštre gestikulacije. Posle su se još jednom raspravljali, tj. Bogdan je nešto oštro govorio, a ne viđamo ga često takvog. Krivac za poraz je Foks, 0/7 za tri, 5 izgubljenih, gomila nerezonskih zaletanja u reket iako ima slobodne saigrače, tri napada pred kraj kad su imali prednost on je lično upropastio tim zaletanjima. P.S. Za sada nigde ne videh da navijači Kingsa krive Bogdana za poraz, već Voltona sa katastrofalnom odbranom u poslednjem napadu Majamija, i(li) Foksa. :)

Radoslav

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.

Vukk

pre 4 godine

Bas je ovo postalo i vise nego trolovanje od strane ljudi koji komentarisu ovdje.Izfrustiranost,kompleksi samo dominiraju.Cudu se ne mogu nacuditi kako lik koji je drugi po plusevima to dobija kad prica nebuloze.Bogdanu je stigla lopta u ruke sekundi prije kraja pored dva CENTRA i Lwbron bi dobio bananu.Sutirao je par puta sa 10 metara jer je marao i zato losi procenti suta.Uopste nije bio los,naprotiv.Gledajte prvo mec pa komentarisite.Ni na ne mogu da dodjem sebi kad sam vidio da me je samo sakremento obalio.Foks ih na kraju ukopao

Иван

pre 4 godine

Страшно колико је лош Сакраменто. Бјелица је у НБА класа за Богдана. Интересантно је то колико су америчка и европска кошарка различите: Богдану сјајно лежи та друга, али НБА, тамо је он суви просек. Бјелица је био главни играч Кингса, доживели смо да Барнс рукометно улази да га мења у одбрани при крају. Међутим, примити онакав кош на секунду до краја, и уопште заобилазити најбољег на мечу у целој завршници, да би се испуцавали Хилд, Фокс, Богдан... Не могу ни да замислим шта је у главама управе Кингса: дао си читаво богатство за Хилда, Барнса, Дедмона, па и Џозеф те не кошта мало, пропустио Луку због Беглија, спуцао скоро 10 милиона на Богдана, и онда ти један од најјефтинијих играча, а уз то још ветеран, Немања Бјелица, решава мечеве и игра завршнице!? Наравно да он то заслужује квалитетом, и ово је сјајно кад се упореди с његовим играма у Минесоти, али Американци размишљају другачије; њима то делује као показатељ колико су промашили у инвестицијама.

petarczv

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.
(kimi, 21. januar 2020 10:47)

Kimi to je ironija nego kopiram bogdan botove oni posle svake utakmice Sakramenta ga savetuju da beži a igra po 30+min i sutira po 20+ puta pa gde ce to da dobije?! Jedino u partizanu!

bg

pre 4 godine

Edin i kole navalili na foxa i njegove procente kako je sve promašio, sraman šut i tako to. Čovek imao za jedan i po posto, ej 1,5% lošiji procenat od bogdanovića za skoro istu mintuazu, uz 6 asistencija više, što uglavnom i treba da bude posao pleja. Tako se uhvate nekog i navale. Uglavnom posle odgledanih 8 utakmica večeras, još jednom se pokazuje da je rezultat u drugom planu, ni t od taktike, ni i od inteligencije većine igrača, necu bas na Martin Luterov dan da pričam o boji kože i frizurama tih igrača. Sve u svemu skandal. Kvalitet ni blizu kao pre 20-30 godina. Konstantno opada, jedino sto raste jesu fizikalije generalno igrača, ali to je rezultat modernijih vežbi i treninga. Najvažnije stvari su frizura, drecava jakna na donji deo pantalona ili tako neka modna kombinacija, biceps i statistika.

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Vi sto gledate statistiku,a ne utakmicu,vama je Bogdan tragicar.
Nama,koji gledamo ko sta radi na terenu,nesto drugo smeta.
Sakraneto je daleko od ozbiljne ekipe.
Kada god gledam Denver i Kingse oni izgube. Ne secam se dal sam jednom odgledao krstenu utakmicu ove sezone. Tragedija.

stoler

pre 4 godine

Da li je realno da admini objave 20 komentara ovog napacenog perice, 10 kukavca a da druge ljude seku i guse. Deckic je ozbiljno poremecen, o kosarci zna onoliko koliko mu internet omoguci, ako mu je doktor prepisao ovo kao neku terapiju za godine frustracija, kompleksa, gubitnistva da i razumem. Ali ljudi aman vise.

111

pre 4 godine

BB dobija loptu na 0.8 sekundi do kraja i promasuje. Kada maše u toku utakmice da mu se ruke ukoce, niko mu ne dodaje. Tacno je da BB promasivao i otvoreni sut ali u tim situacijama oni koji mu ne doju a slobodan je promase napad. Takvi sutevi se u karijeri nabodu par puta, Jaramaz to nece nikada da ponovi u to sam siguran. Svi u sutu pogode ili promase ali BB ni u ovoj utakmici nije ostetio tim. Objasnicu. Pocinje produzetak i Fox upropasti dva napada za redom, Majami poentira, onda je upropastio jos jedan napad, ukupno znaci 3 u produzetku i na dodavanje BB lopta mu prolazi kroz ruke (?) i odlazi u aut. Sve su to Foxovi izgubljeni napadi i tesko je ostetio Kingse i to u bitnim momentima u produzetku? Ali je bitno da se BB doda lopta na 0.8 pobegne od odgovornosti a kada maše celu utakmicu , saigracima ne pada napamet nego hoce da nabiju svoju statistiku. Nabio 14 koseva kao BB i zamisli 8 asistencija a DIREKTNI KRIVAC za poraz? Jokic je svojom igrom podredio igru kolektiva i promenio mentalitet saigraca. U Kingsima Beli i BB mogu da igraju izvanredno , NIKADA nece promeniti mentalitet i shvatanje igre saigraca. Znaci NIKADA. Beli je odigrao ODLICNO ali je i promasivao suteve i imao izgubljene napade, lopte ali NIJE ostetio svoj tim. Moze igrac da bude talentovan i mlad ali ne moze da igra van tima i da sebi pravi statistiku a u ovoj utakmici je Fox odigrao ocajno i zbog njega su Kingsi izgubili. Saigraci koji su ulozili trud u toku utakmice treba da mu kazu hvala.

Dvokorak

pre 4 godine

Nisu Bogdanove statistike njegov najveći problem, već ono što su svi videli pre par nedelja kad mu je trener dao glavnu ulogu, ogroman kredit, veliku minutažu, baš kao nekad u Partizanu, a Bogi odigrao verovatno najgoru utakmicu u NBA karijeri. Niko neće čekati igrača od 28godina da sazre u vođu.
Bogi spada u igrače za potkusurivanje prilikom trejdova, baš kao i Beli i Bobi.
A navijači Partizana samo mu čine medeveđu uslugu veličajući njegove kvalitete.
To što je ubacio Zvezdi 130 poena očito nije impresioniralo trenere u NBA, pa čak ni Žoca.

Aca Đorđević

pre 4 godine

Za Bogi botove: gledao tekmu posle duugo vremena. Svaki bitan šut je promašio, o procentu neću. Ista je priča i kad je bitno u reprezentaciji. Mali igrač, bio i biće. Za odazivanje reprezentaciji svaka čast.

www.com

pre 4 godine

Meni je drago da Beli igra odlicno i to jos od decembra ali Kingsi gube? To vi kazete , mizerni pljuvaci za igre BB u reprezentaciji? BB igra odlicno a reprezentacija gubi , tako?Ja kazem da Beli nije bio povredjen i ja mu od srca zelim da ovako nastavi a BB je bio, nije igrao 4 ili 5 vezanih utakmica i ovo mu je druga nakon povrede. Nije jos u formi i to svako normalan shvata. Ono sto vi ne vidite kod ociju je da od povratka Foxa Kingsi ne mogu da se sastave, Hild ne moze vola da ubode a dok je bio povredjen Kingsi sa Hildim i BB su pobedjivali? Produzetak i poraz su zasluga Foxa , sve je upropastio a ne BB. Odgledajte produzetak, valjda ce nesto da vam bude jasno. Ali sumnjam. I da, ja za razliku od vas Guduri zelim sve najbolje u NBA.

petarczv

pre 4 godine

A kad se setim prica kako sacramento gubi utakmice zato sto bogdan ne igra i evo sad je igrao dve i obe su izgubili... Znaci nema veze to sa igrom bogdana vec je sacramento leš od ekipe koju je napravio divac

Radoslav

pre 4 godine

Zamolio bih strucnjake i poznavaoce kosarke sa ovog sajta da prvo pogledaju utakmicu pa da onda komentarisu.Ovako mi to lici na onu pricu kad je neki komunjara za Vukov roman Noz rekao da nije citao knjigu ali je osudjuje.

kratko pamtim, brzo zaboravljam

pre 4 godine

Bogdane nikada ti nece oprostiti sto si Grobar,nikad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 21. januar 2020 03:33)
Naravno da nije tacno. Ne bih mu "oprostio" da je u timu partizana, sada ga gledam kako kosarkasa. I naravno, nikad narikaci necu da oprostim: ako ne sudite kako ja hocu, necu da igram za reprezentaciju!

Rade

pre 4 godine

Povratkom Foksa hemija i igra Sakramenta se potpuno raspala. Momak sebi napravi statistiku, ali ta to vreme Bogdanov i Hildov učinak padaju, a Barnsov najdrastičnije. Kingsi u dosadašnjem delu sezone imaju učinak pobeda i poraza 15:28, dok Foks igra je 6:19, a dok Bogdan igra 13:19, ozbiljna razlika, a Bogdan kad nije u ekipi 2:9. Valjalo bi kad bi neko mogao da iskopa učinak Kingsa u periodu bez Foksa kad su vezali pet pobeda, na gostovanju Boston. Tad su bili ozbiljna plej of ekipa. Rukovodstva nba klubova prave grešku kad mladim igračima, posebno amerima, koje projektuju da postanu zvezde daju bezgraničnu slobodu. Momci se izgube vijajući statistiku, a ne da učine saigrače boljima. Neuspeh ide na račun kluba. Primer je Minesota. Denver ne bi danas bio plej of ekipa, a ne kandidat za titulu da nema Jokića. Sloboda u odlučivanju bi bila kod Mareja i bili bi lošiji nego ovaj Sakramento.

stoler

pre 4 godine

@perica, mi smo botovi a ti ostavis 30 komentara minimum samo na vest o Bogdanu. Kao sto rekoh, ako ti je to prepisana terpaija onda se nadam da ce ti pomoci.

Nebojsa

pre 4 godine

Kako Sakramento neume da privede dobijenu utakmicu kraju.
Zbog ovog Foxsa prekinucu da gledam Sakramento. A i Bogdanovic umesto da ide resi on dodaje Foxsu loptu, koji je celu utakmicu u kontra ritmu ...
Bjelici svaka cast na mecu , na minute koje dobija najbolji je....

kimi

pre 4 godine

Zmaju od Sopota,pa Bogdan i nije igrao ovu utakmicu,Fox i Hild ga zesce bojkotuju,vise statira,dodaje a Fox i Hild su katastrofa bazen ne mogu da pogode a stalno sutiraju,e zato Sakramento gubi,losa hemija.
(Radoslav, 21. januar 2020 04:31)

Ma jeste bojkotuju Bogdana a sutira 11 trojki, pricajte to nekome ko nije gledao mozda vam i poveruje.

Mladen

pre 4 godine

Sve je ovo normalno i njegov prosecan nivo. A cim se desi da jednom u 100 utakmica Bogi opet ubode preko 20p nekom levom timu odma ce opet da izadju spontano i 3 intervjua sa njim o tome kako percipira zivot od kolevke pa do groba itd. Tata Danilovic sve to placa.

Kukatilo

pre 4 godine

Kakve su sanse, da se Bogdana ubaci na alstar?

Pozdrav za sve citaoce, vas Djordje iz Bujanovca
(Djordje iz Bujanovca, 21. januar 2020 09:32)

Iste kao da cu ja zaigrati na allstaru.

Pozdrav za sve citaoce, vas cika Kuka iz Novog Beograda.

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Bogdan će da ima karijeru u NBA onakvu kakvi su mu i nastupi, solidnu. Ovde ima slobodu i ispuca 15 lopti, u većini timova sa superstarovima ništa od toga, Beli sjajan ove sezone.

Zoran

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (opančar, 21. januar 2020 02:4


Mi ovde godinama pa nismo ovo primetili!!!! Svaka¨cast ljudino!

kimi

pre 4 godine

Ne pljujte Bogdana bez veze. Nešto tamo očigledno ne funkcioniše među igračima. Otkad se Foks vratio ne mogu da se sastave.
(kiza iz ofsajda, 21. januar 2020 08:23)

Bogdan tako igra u NBA, on je suter ali nije cisti suter kao Pedja. Imace odlicne procente jednu ili dve utakmice ali zato vezuje sigurno 6 sa 25 posto iz igre.
Za razliku od Evrope ovde zbog nedostatka atleticizma ne moze da iznese ulaz, cesto ga blokiraju.

Back in Black

pre 4 godine

Vidim ovde klinacko prepucavanje 90 posto verovatno nije ni gledalo utakmicu a realnost je da ih je Fox zakopao. Posebno u produzetku gde je on resio da bude junak a nista nije pogodio.Mislim nije mi jasno na koji fazon je on preuzeo odgovornost ako mu je bio katastrofalan procenat šuta.Mislim jasno mi je on se forsira na silu da bude nova zvezda i te americke fore.

Ivan

pre 4 godine

Mateja
gledaš li ti utakmice? Bogdan je skroz pogubljen, pasivan, neupotrebljiv. Već duže vreme, uz povremene bljeskove. Mani me tog klubaštva.

Milan

pre 4 godine

"Bjelica nesudjeni junak Kingsa, nije htelo NI Bogdana". Napisano kao da Bjelicu nije htelo. A covek sutirao 8/13 iz igre, bio najefikasniji u svom timu sa 22 poena. Vrlo nekorektan naslov prema Bjelici.

niki

pre 4 godine

Pa ja ne znam koliko moze sve mrznja da vas pojede da ovako pricate. Ko je gledao utakmicu,2 stvari su bile jasne,Adebajo centar Majamija je radio sta je hteo u oba reketa (Begli u prevodu uzas),a o Foxu ne zelim ni da trosim reci. Tako da su to uzroci jos jedne uzasne utakmice Sakramenta,ekipe koja nema ni glavu ni rep trenutno. Nisam kriticar kao svi ostali Vlada ,ali mora priznati da je napravio gresku u odabiru i sada ili da pakuje kofere ili rebilding opet.

cole

pre 4 godine

Bogdan je morao sutnuti onu zadnju trojku,a ovako je foksu uvalio vruc krompir koji nije ocekivao pas jer su svi mislili da ce bogdan zavrsavati

MYNX

pre 4 godine

Ove sezone u ovom raspalom Sakramentu niko veze nema....pocev od direktora kluba....menadzera....skautinga....preko trenera i igraca i Divac,i Walton i Fox i Barns i Hild i Begli i Bogdan....jedini koji tamo vrede su Kokoškov,Bjelica i onaj Holms....Smatramo da ce Bagley biti bolji od Doncica....jos pamtim tu izjavu....hahaha od ovog Beglija ima jedno 155 igraca u Evropi samo bolji trenutno....Reath iz Fmp za ovog Beglija klasa!

bskfan

pre 4 godine

Sta uradi Volton to nije normalno. Stavlja Baglija na inbaund a na Adebaja stavlja Josefa :) Tuzno je kada odigras dobro celu utakmicu a onda je izgubis zbog trenerove gluposti. Treba reci da je Bagli odigrao dobro, malo je smanjio dozivlja, nije se ispucavao vec je isao na zicere i na ono sto mu je najbolje - skok. On sada samo to i treba da radi a ostalo polako da dodaje. Fox uradio dosta toga dobro ali mu onih 0/7 za tri poena nije trebalo. Beli odigrao dobro, par puta su mu uvalili kosku na par sekundi do kraja napada pa je morao isforsirano da sutira. Inace se i jedni i drugi takmicili ko ce da ima vise izgubljenih lopti.

Djenka

pre 4 godine

35 pokusaja za tri poena. Da su samo 5 spustili na dva ... Uzas. Sakramento kandidat za zlatni fenjer. Muka ih je gledati poslednjih 20ak utakmica. Greota za Belog, trudi se, ume ali nema sa kim. A Bogdan je u glavi vec otisao cini mi se.

ikac klisa

pre 4 godine

1 minut pre regularnog kraja su imali 6 koseva prednosti. Majami je bio agresivniji u produzetku.
Tragican poraz s obzirom da su imali utakmicu u rukama.

NoName

pre 4 godine

Nov sam na ovom portalu I moram priznati da je krajnje neprofesionalno da kada igra jedan tim iz zapadne konferencije, vi stavite samo tabelu istocne, jer je taj tim pobedio.
(opančar, 21. januar 2020 02:43)

Nov si, oprošteno ti je. Nama koji smo ovde godinama uvek se prvo otvara NASLOVNA, verovao ili ne. I ako hoćemo na sportske vesti moramo da kliknemo na SPORT. Tako da probaj da klikneš na Western Conference, nije teško. A i ne boli. Inače, što se utakmice tiče, za mene je najveći utisak ostavila Aleks, u smislu koliko čovek može nisko da padne. Prvo ostavlja komentar kao Aleks, pa odgovara pod imenom sarkazam, ironija, cinizam i renesansa :-).... usput tvrdeći da je glavni krivac za poraz Fox sa promašenih 7 trojki. Naravno, Bogdan sa promašenih 8 trojki ne snosi nikakvu odgovornost. Ovaj put je kriv Fox. Sutra će Bjelica i tako u krug. Bogdan nikad.

Marinjo

pre 4 godine

Divcu svaka cast za sve sto je uradio za Sakramento dok je bio igrac, ali sad ih je u crno zavio... Toliko promasaja, toliko ugovora igracima koji ne zasluzuju da igraju ni razvojnu ligu i slag na torti ispustiti Doncica, katastrofa

kimi

pre 4 godine

Beli bezi iz tog sacramenta od tih divljaka bogdana, foxa i hilda...
(petarczv, 21. januar 2020 04:54)

Zasto bi Bjelica bezao, konacno se pronasao u NBA, nigde ovakvu slobodu i ulogu ne bi imao.
Volton je uzasan trener, ali Bjelica kod njega igra najbolju sezonu u NBA.
Prosle godine kod Jegera je odigrao solidan prvi deo sezone, dok se u drugom delu raspao. U ovoj sezoni Beli vezuje dobre partije, a i procenti suta mu ne padaju.

4k4.Dex

pre 4 godine

Koga briga da li ce sakremento pobediti pa oni su prezaljena ekipa... bitno da nasi cepaju. Bravo za Bjelicu oper je pokidao. Neverobatno kako igra covek ove sezone. I Bogi solidan vraca se polako.

Mustra

pre 4 godine

@NoName

U pravu si 100% za Aleks. Ja joj više puta savetujem da uzme loptu i ode da igra, naučiće nešto o košarci. Dok je ispisala onaj komentar i još one pod drugim nikovima, mogla je odraditi pola treninga.

slaviša šmigič

pre 4 godine

bogdanoviča barnsa i baglija izbaciti iz sakramenta pa,da vidiš kad ovim podje otkako je doveden bogdanovič a ima najgori šut medju bekovima i igraju duplo gore nego pre njegovog dolaska pa ovi na klupi,da imaju minutažu bogdana sigurno bi dobili bar jednog kvalitetnog igrača.