Ponedeljak, 20.01.2020.

14:45

Dončić: Iskreno, mislio sam da će me Kingsi birati

Prošlogodišnji najbolji ruki Luka Dončić prisetio se NBA drafta i rekao da je očekivao da ga izaberu Sakramento Kingsi.

Izvor: SN

Donèiæ: Iskreno, mislio sam da æe me Kingsi birati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

јд123

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.
Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
(kimi, 20. januar 2020 16:12)

То није тачно. Бегли је предао медицинску документацију. Тачно је да остали високи пикови као Ејтон, Џексон, Бо Мамба нису предали, за Тре Јанга не знам, од њега вероватно нису ни тражили, јер је сличан профил играча као Фокс.

Али су свеједно могли бирати Дончића или неког од осталих високих пикова. Мени само није јасно зашто сви нападају Дивца? Да ли стварно неко мисли да је он сам одлучивао после оног промашаја са Папајанисом?
Али хајде, да претпоставимо да је то била само одлука Дивца. Нека ми онда неко објасни зашто му је продужен уговор после тако катастрофалних одлука (Папајанис и Бегли уместо Дончића)? Зар не би било логичније да је добио отказ а не продужетак? Зашто је отпуштен Дивчев асистент Вилијамс који је јавно критиковао Јергера да не даје праву шансу Беглију? Очигледно јер је био за Беглија.

Али зашто онда није и Дивац отпуштен?

Плус је доведен Волтон, кога газда Вивек познаје од свог времена у ГСВ. Мени то личи на трговину у стилу ”ок Владе, био си у праву, требали смо бирати Дончића, Вилијамс и ја нисмо били у праву, зато ће бити отпуштен а ти добити дугорочни уговор. Услов је да доведеш мог пријатеља Волтона и да мом љубимцу Хилду продужиш уговор. За све остало ћеш имати одрешене руке”.

Да чујем од паметњаковића који овде нападају Дивца, зашто му је продужен уговор после Папајаниса и Дончића?

76er

pre 4 godine

A Finiks nista?
(Straight Outta München, 20. januar 2020 21:45)

Finiks ima Bukera, hteli su da ga upare sa Ejtonom koji ce takodje biti vrhunski igrac za koju godinu, ne vidim zasto si zbunjen.

Aleks

pre 4 godine

Mislio Divac da je Bogdanović klasa za Dončića ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bh, 20. januar 2020 19:15)

Mislio je da je Foks klasa za Dončića. Da je bio pametniji upario bi kao bekovski tandem Dončića i Bogdanovića, a ne dva košarkaški nepismena polutalenta kakvi su Hild i Foks.

Draftovanje Luke ne bi ni na koji način štetilo Bogdanu jer nisu ista pozicija, čak bi mu se otvorile neke mogućnosti kad bi igrao sa takvim saigračem, kao što vidimo da nedraftovanje Luke nije doprinelo da Bogdanu daju ulogu koju legit zaslužuje pored ovih nepismenih igrača. Divac je tu prednost dao Foksu i potpuno se ukanalio.

Počeo je jako da me iritira stav da Divac nešto specijalno pomaže našim igračima, nebitno da li neko to piše u omalovažavajućem tonu kao ti, ili piše hvalospeve kao ovaj Đole. Oba naša igrača koji igraju u Kingsima samo još nemaju ulogu ekonoma, koliko ih šetaju od pozicije do pozicije. Mi koji pratimo utakmice znamo koliko je frustrirajuće gledati pogrešno korišćenje takvih igrača.

Đole

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.

Aleks

pre 4 godine

@Đole, iskreno, tvoj komentar mi je malo uznemirujuć. Što se Divca tiče, nemoj da čuva mesto našim igračima ako planiraju da ih koriste kao Bogdana i Belog. Beli u poslednje vreme izigrava pomoćnog centra, dok Bogdana evo već treću sezonu guraju na poziciju 3.

Inače, nisam mislila da ću ikada ovo reći, ali slažem se sa svim što je @petarczv napisao u vezi (ne)draftovanja Luke. Samo sve je to sada naše šbbkbb, a znate kako kažu, taknuto-maknuto... Divac je povukao katastrofalan potez iz razloga što je verovao da je Foks bolji od Luke. A nije.

petarczv

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.
(Đole, 20. januar 2020 19:06)

O djole strucnjače!!! Mogao je zajon da ostane na djuku pa da sledece sezone izadje na draft! A kad izadjes na draft i ekipa te izabere nema vracanja u evropu niti selidbe nigde zato sto si clan te ekipe koja te draftovala a ako odbijes da igras za njih onda nikad neces ni moci da igras u nba! Jel kapiras nije to evropa pa da moze da se radi sta hoćeš! Nba je mulitimilijarderska organizacija i zatvoren sistem ili ces da postujes njihova pravila ili nećeš da igras kod njih! Mogo je luka da ostanu EL ali zauvek!

Firestarter

pre 4 godine

da su u Sakramentu Bogi, Donča i Joka borili bi se za titulu...u to sam ubedjen....šteta
(Oli, 20. januar 2020 17:56)

Ma sigurno. Mi Srbi uvek moramo da imamonekog Kraljevica Marka.

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. Pik

hajnehaj

pre 4 godine

Dalas je najbolja solucija koja je mogla ispasti za njega. Kuban ce mu zvijezde skinuti ako treba, obozava internacionalne igrace, jos kad su ovog tipa kao Luka, suoer zvijezde...

petarczv

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!
(vince carter, 20. januar 2020 17:28)


Hahahahaa fox bolji od doncica hahahahaha, sacramento bi bio losiji sa doncicem?! Pa gde moze gorr od ovog samo su trenutno bolji od gsw kojima ne igra cela prva petorka ali od marta se vraca stef pa ce biti najgori u ligi...

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je postavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

petarczv

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.
(bojan, 20. januar 2020 17:07)

Pa ko da je na kamenu zapisano da fox i hild moraju da igraju? Mogo je divac da uzme dončića, da trejduje ili hilda ili foxa za jednog odlicnog visokog igraca i imali bi super ekipu! Fox, doncic, +visoki all starr igrac ili doncic, hild +visoki all starr igrač! Uz holmsa, bjelicu, barnsa, Bogdanovica imali bi sigurni playoff sastav! Ali dzaba vama objasnjavati... Još da je umesto papajanisa uzet neki igrač koji danas predstavlja nesto u nba a biran je posle divcevog izbora a u oonudi su bili brogdon, paskal siakam, domantas sabonis, caris lavert, dejonte marej...

Svale

pre 4 godine

Atlanta je htjela younga i uz dogovor sa dallasom da dodju do koga zele i jedni i drugi obavili razmjenu,na kraju young nije luka ali je iza luke iduci najbolji, ima 29ppg sto po meni nije za bacit..sad problem je sto taj bagley nije ni priblizno dobar ni aytonu a kamoli ovoj dvojici..ni prvi ni zadnji promasaj na draftu..al moglo se pretpostaviti da ce luka bit bar priblizno dobar ko i taj

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani na draftu kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. pik.

bojan

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.

moler

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 20. januar 2020 16:12)

Znači da niko nije oduševljen igranjem u Sakramentu. Jel ti znaš koliki je to grad, kako izgleda npr. neposredna blizina hale u kojoj igraju? O marketinškim mogučnostima u odnosu na jedan grad kao što je Dalas ne treba ni polemisati.

Kobayashi

pre 4 godine

Ja ljudi jedva čekam vesti ujutru da vidim kako su odigrali neki igrači prethodne noći.
Prvo Jokića i naše, pa onda Luka šta je uradio.
Brate, dečko igra kao zmaj, priča Srpski, zove se Luka, ćale mu igrao ovde u Kraljevu u Slogi.....
Obožavam da ga gledam!

Dag Kristi

pre 4 godine

Alo, stručnjaci, jel čitate tekst? Dončić je pre drafta odbio da preda medicinska dokumenta Kingsima! Dakle, što bi Divac birao igrača koji je nezadovoljan?

petarczv

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

To je bio dogovor izmedju atlante i dalasa

vince carter

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Dončić: Iskreno, mislio sam da će me Kingsi birati...”
-I ceo svet osim Vlade Divca....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Ovakav komentar moze da ostavi samo osoba sa niskim IQ.

Beograd

pre 4 godine

Divac i menadzment mislim sta reci? E sad postoje i one druge stvari na primer. Ljubomora i zavist narocito je izrazena kod Divca i njegovog druga Djordjevica je izrazena kad su u pitanju Luka i Jokic jos nisu nastupali u njihovom Partizanu sve to ima svoju cenu. Jos sto je ovaj dvojac za dve klase ispred njih to oni ne mogu podneti. Ja to tako vidim. U redu sto se Divac bori za Bogdana i njegov status i ugovor u Sakramentu ali Bogdan je druga klada u odnosu na Luku. Ako si imao tu mogucnost da trejdujes Luku a to ne uradis onda stvarno ne znam to se granici sa maloumnjoscu.

Ostin A

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment...
(JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Dalje od naslova nisi čitao. Nije predao medicinsku dokumentaciju Sakramentu, ali je MISLIO (a ne želeo, hteo...) da će ga Sakramento bez obzira na to birati.

Nije razgovarao niti predao dokumentaciju i mnogim drugim. Tu su Hjuston, Portland, Klivlend, Bruklin, Oklahoma, Golden Stejt, Toronto... Jer je znao ne samo da neće biti prva zvezda, već je pitanje da li će biti u prvoj petorci.

Osim kod fanova Dončića, posle drafta je bilo pitanje zašto Sakramento nije izabrao Jaren Jacksona ili Wendel Cartera.

CarloNS

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?
(Ronaldinjo, 20. januar 2020 15:47)

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.

Pozdrav iz Ljubljane

pre 4 godine

O cemu prica vecina komentatora ovde stvarno mi nije jasno.

Jednostavno:

- Doncic nije hteo u Kingse i zato njegova dokumentacija nije poslata.

- Doncic je bio siguran, da ce ga Kingsi birati jer su ipak imali to mogucnost.

- Divac odlucio da ga nece birati jer nije dostavljena Donciceva dokumentacija na vreme i to je vec vrlo snazan stejtment: Doncic nece u Kingse.

Pa stvar je vuse nego jasna. Ja dam pravo Divcu: zasto birati nekog koji nece u klub?

kimi

pre 4 godine

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.
(CarloNS, 20. januar 2020 16:20)

Luka se zasitio evrolige i da je ostao u Evropi to bi bila max jos jedna sezona i opet bi morao u NBA.

Alessandro NESTA#13#

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..
(neki veliki dr, 20. januar 2020 15:31)

10 pluseva od mene za ovaj komentar hahah... Bogdanovic je stariji od obojice, treba li uporedjivati nesto sem poziciju njegovog tima na tabeli (gde je pritom doveden 'preko veze' zbog Divca), i plasman Denvera i Dalasa, kamoli Jokicevu i Doncicevu licnu statistiku... stvari su i vise nego jasne :D

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je objavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

KLIPAN

pre 4 godine

@sash "Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada..."

Aha, prvak Španjolske, prvak Evrope sa Realom, prvak Evrope sa reprezentacijom, ruki godine u NBA, još bolje brojke u ovoj sezoni......i on je prevara od igrača????? Jedva čekam da dođe taj trenutak kada čemo saznati kakva je on prevara:) A dok to čekamo, molim te ljepo objasni mi malo ovu tvoju logiku, molim te.

Nemojte

pre 4 godine

Da zaboravite da i Dalas ima ipak kvalitetniju ekipu nego Skaramento .Kolkko toliko samo taj Porzingis vise vredi nego svi visoki igraci Sakramenta i vrci uticaj i znacaj ima na terenu .Mogao je Divac da ga bira al onda najvervatnije Doncic ne bi gaigtao te godine u Nba ostao bi u Evropi .Zbog toga bi onda morali da ga ubace u neki trejd , i drfinitivno bi zavrsio u nekoj drugoj ekipi .

Locutus

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.
(Alimpije, 20. januar 2020 15:14)

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?

Bero

pre 4 godine

Ljudi..sacramento ga je mogao izabrati,sad ako on nije htio kod njih to mu je jos 4 godine eurolige,pa nek izvoli,drugo da su ga izabrali i da je dosao nema mu druge nego igrati,e sad kingsi ga mogu drzati dva ugovora,prvi je rookie ugovor,drugi je onaj gdje mogu izjednaciti ponudu drugog tina..to je negdje 7-8 godina,pa sta ce on nego igrati,na kraju ako mu se bas ne svidja tamo za takvog igraca,kad svi vide kakav je mozes u tradeu pitat ama bas sto god hoces,svi bi stajali u redu za razmjenu...tako da mozemo mi pricati sto hocemo ali u Nba su pravila za sve ista,dok igrac ne zavrsi prva 2 ugovora,kasnije sam bira tim i kingsi s njim nisu mogli izgubiti nikako

dede putra

pre 4 godine

Po ovome oko Doncica i Divca se vidi gde smo kao nacija,strav koja nama apsolutno nije ni iz dzepa ni u dzep ali neki bukvalno jedva cekaju ovakve vesti da bi mogli pljuvati po Divcu,i Boga mole da ga menadzment Sakramenta otpusti,jer im je tako lakse kada niko ne odskoci od proseka,covek verovatno najuspeliji Srbin preko zadnjih dvadesetak godina ali sopstveni narod mu nista ne priznaje,trazi greske i izmislja afere,nebitno sto,da nije to istog Divca,mi ne bi gledali Belog i Bogdana u NBA

kimi

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.
(Kecman, 20. januar 2020 15:10)

Jedina vest o tome da Luka ostaje u Realu ako ga Kingsi biraju je bio samo nagadjanje, a mnogi veruju da je to izaslo iz kuhinje Dalas Maveriksa.

Larry

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Nije njega bog pogledao, dečko bi uspeo bilo gde jer ima kvalitet generacijski takav igrač dođe jednom u 20 godina. To su alibi priče. Možda ne bi ovom brzinom napredovao i možda u Sakramentu ne bi imao šanse za prsten kao što će u najkraćem roku u Dalasu imati,verujem za godinu, dve dečko će biti šampion NBA lige uz selekciju još par igrača uz njega i Porzingisa biće među favoritima. Nemojte te alibi priče, to je jedna teza po kojima bi Bogdan bio superstar da nije Hielda I Foxa, iako je Bogi dobar igrač i ako Sakramento više pobeđuje sa njim, on sam ako misli da bude relevantan u NBA mora bolje i konstantnije da igra. Divac je grdno pogrešio i tu nema priče,kakvi dokumenti, kakvi hteo ne hteo to je sve površna izgovor da se opravda ono što se ne može opravdati. Sa ovakvim menadžmentom Sakramentu budućnost je najdalje do plejofa jednom u 10 godina, znači nikakva.

kimi

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

Zato sto je Begli takav promasaj da ga ne bi birali ni u prvih deset.

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?
(Locutus, 20. januar 2020 16:23)

Svakako mi ne možemo znati da li su prijatelji ili ne jer se tako blizak odnos ne stvara lako. Ali da su dobri drugari - jesu, i ja lično mislim bliži jedan drugome nego što su Bogdanović i Bjelica, mada su saigrači. Kada god igraju Dalas i Sakramento, njih dvojica su zajedno, ćaskaju, zagrevaju se zajedno. Postoji čak i klip u kom je Luka izjavio "Bogdan je kralj, čujemo se non stop, voleo bih da igramo zajedno. Možda jednog dana".

krle

pre 4 godine

Da li bi ste vi biralin igraca koji odbije da vam preda medicinsku dokumentaciju ?

Pametovati sada kada igra kao zvezda Dalasa je jedno, odluciti se za dovodjenje igraca koji nece da vam preda medicinsku dokumentaciju (mozda ima nezalecene povrede tetive ili ko zna sta) je macka u dzaku.
I samim tim sto on nije hteo... mnogo govori, koj moj birati igraca koji ne zeli kod vas?!

CarloNS

pre 4 godine

Ova tema se prežvakava iz dana u dan bez potrebe, samo da bi se držao fokus javnosti.

Što se tiče Dončića, moram da kažem da dečko ovoga puta laže ili je samo tako preneto (naknadna pamet da ispadne "politički" korektan).

Nije želeo u Sakramento jer ovi nisu mogli da mu ponude to što mu je ponudio Dalas. Možda je želeo u početku, ali kada je Kjuban bacio karte na sto tu je bila gotova priča. Sakramento nije imao nikakve šanse protiv milijardera, zato Dončić nije poslao medicinsku dokumentaciju Sakramentu.

Realno, u tom momentu Sakramentu nije ni bio potreban, a i da je otišao tamo propao bi. U suštini, veću grešku je napravila Atlanta jer oni u tom momentu nisu imali rešeno pitanje bekova i mogli su da biraju pre Sakramenta.

Da se razumemo, ne branim Divca, Divac je loš GM. On menadžeriše "na foru" isto kao što je i igrao "na foru". Bitno mu je samo da legne plata i to je to.

U ovom klipu https://www.youtube.com/watch?v=HnhPtA76U74 Luka priča o prelasku (3:10-4:00). Ko ima malo mozga sve će mu biti jasno.

Petar

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje

dylandog

pre 4 godine

Prvi je birao Finiks prvog pika Ejtona, drugi je birao Sakramento drugog pika Beglija, rekao bih logican odabir. Doncic je bio treci pik na draftu, dakle trecerangirani igrac na draft listi. Pritom, Begli u tom trenutku kida na jednom od najjacih univerziteta DUKE, a da ne pricamo o tome kakva je NCAA koledz liga i koja je to organizacija i masinerija. Nije on bez razloga postavljen za drugog pika ispred Doncica. To sto pojma nema u NBA-u a Doncic ubija je druga prica, lako je sad praviti se pametan. :) Nije Divac birao pedesetog pika, nego drugog! Rekao bih samo veliki igrac, velika karijera, mnogo toga doneo Srbiji(ne znaju deca koja pisu ovde gluposti), cenjen u svetu i mega car. Pozdrav svim hejterima Divca i vanserijskim strucnjacima.

petarczv

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

A kako bi to bio trejd?! Kad si cuo da je bio trejdovan rookie koji nije želeo u neku ekipu? Sto sad ne trejduju ziona a on je javno govorio na drustvenim mrezama da ne zeli u NO! I gde je sad? A luka nikad nigde to nije izjavio niti napisao, ne postoji tako nešto. Tako da da je sacramento hteo dončića oni bi ga uzeli i on bi sad igrao za sacramento ali nisu ga zeleli, e sad dal zbog beglija ili da bi neko ko treba da da procenat od sledeceg ugovora igrao to je vec pitanje za divca

kimi

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.
(moler, 20. januar 2020 15:49)

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?

kimi

pre 4 godine

Daj Vlade izađi u javnost.Da čujemo i tebe šta imaš reći u vezi ovoga :)
(bl, 20. januar 2020 15:52)

Rekao je Divac vec da se plasio da bi Doncic uzeo loptu Foksu.
Bile su i izjave Foksa i njegovih menadzera pred draft gde su govorili da je on prvi plej i time pravili pritisak na Divca da ne uzme Doncica

mada ima i ono, da razume ono sto zeli da razume

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Da li znate sta znaci izraz funkcionalno nepismen? Kada neko ume da cita, ali ne uspeva da razume sadrzaj teksta.

Tex Willer

pre 4 godine

Niti je Luka želeo Kingse niti Kingsi(Divac) Luku.Luka je to jasno stavio do znanja ne dostavljanjem lekarske dokumentacije i nekim (polu) informacijama da neće ni ići u NBA ako mara u Kingse.Ali bez obzira na to na draftu se igrači ne pitaju ništa!Tako da je Divac mogao uzeti Luku,što i ova izjava potvrđuje i bez njegove volje.Ako ga nije želeo mogao ga je odmah trejdovati , kao što je učinila i valjda Atlanta i mnogo bolje proći nego što je prošao.Isključivi kiks Divca.Svaka čast Bogdanu ali mu dati za ruki ugovor valjda 27 ili 35.000.000usd a ne uzeti Luku za siću se graniči sa maloumnošću.Ipak nisu tu čista posla.

neki veliki dr

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..

Alimpije

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.

Sergio

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd

sash

pre 4 godine

Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada...

Powerslave

pre 4 godine

Kako je imao želju da igra u Sakramentu ako nije želeo da im pošalje medicinska dokumenta (a Dalasu npr. je poslao)?
Samo hoće da kaže da je mislio da će ga Sakramento ipak birati uprkos tome.

kimi

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

Nigde nema zvanicno o med. dokumentaciji, to su nagadjanja a i sam Luka je rekao da ne bi imao nista protiv Kingsa zato sto tamo ima nasih i bilo bi mu lakse privikavanje.
Jednostavno je, Divac je verovao Foksu i opekao se.
A i draft pre tog je uzeo Papajanisa kao 7 pika, a lik ne moze da igra ni u evroligi 15 min. i verovatno se plasio da opet bira evropskog igraca i zato se odlucio za domaceg Beglija.

neki veliki dr

pre 4 godine

I opet te ne bi birali. Secas se, Djordjevic je izjavio da ti ne bi mogao sa njima da igras u generaciji. Djordjevic koji je u Portlandu belezio 2.2 ppg hahahahahhaha. Jako ih boli tvoj i Jokicev uspeh. Toliko ih boli da je to nerealno. Po Djordjevicevoj logici ti bi trebalo da imas 1.1 ppg a ti imas skoro tripl dabl, to mora da mnogo boli

Slovenc

pre 4 godine

Kaksna dokumentacija. Divac ni zeleo Doncica. Joerger je insistiral na Doncicu, Divac je bio protiv toga i zbog toga oterao i Joergera.

Kecman

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.

La Brat Gospodin

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".

gogi

pre 4 godine

Luka...kako je bilo u Kraljevu?Cale ti je bio vrhunski kosarkas i uzivanje je bilo gledati ga dok je igrao za Slogu.Tebi svaka cast...samo guraj.Pozdrav iz KV

Ronaldinjo

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
"Podsetimo, pre tog drafta Dončić je imao veoma veliku želju da završi u Dalasu, pa je tako odbio da medicinska dokumenta preda nekim ekipama, između ostaloga i Sakramento Kingsima."

Jel ti znas da citas???

kimi

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Da je dosao u Kingse, Foksa bi trejdovali bas kao sto je to Dalas ucinio sa Smitom jr.
Luka bi delio lopte u Sakramentu kao i u Dalasu, Badiju i Bjelici za tri.
Badi bi ostao na ulozi sutera kao sto je to bio i prosle sezone kod Jegera.
Ove sezone Volton je dao Hildu da igra drugog pleja sto je katastrofa za Kingse.

jereseja

pre 4 godine

Konačno mogu svi da prestanu da pišu ko je kde hteo i nije hteo da ide i ko je napravio grešku pre 2 godine. Divac je napravio toliko velikih grešaka, da ako bi vodio normalnu firmu 100 puta bi bila u stečaju a tako se igra miljonima od miljardera kao da je monopoly pa kupuje hotel na Ohridu.

moler

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.

JeRemija

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.

JeRemija

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.

jereseja

pre 4 godine

Konačno mogu svi da prestanu da pišu ko je kde hteo i nije hteo da ide i ko je napravio grešku pre 2 godine. Divac je napravio toliko velikih grešaka, da ako bi vodio normalnu firmu 100 puta bi bila u stečaju a tako se igra miljonima od miljardera kao da je monopoly pa kupuje hotel na Ohridu.

La Brat Gospodin

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".

Kecman

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.

Ronaldinjo

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?

Tex Willer

pre 4 godine

Niti je Luka želeo Kingse niti Kingsi(Divac) Luku.Luka je to jasno stavio do znanja ne dostavljanjem lekarske dokumentacije i nekim (polu) informacijama da neće ni ići u NBA ako mara u Kingse.Ali bez obzira na to na draftu se igrači ne pitaju ništa!Tako da je Divac mogao uzeti Luku,što i ova izjava potvrđuje i bez njegove volje.Ako ga nije želeo mogao ga je odmah trejdovati , kao što je učinila i valjda Atlanta i mnogo bolje proći nego što je prošao.Isključivi kiks Divca.Svaka čast Bogdanu ali mu dati za ruki ugovor valjda 27 ili 35.000.000usd a ne uzeti Luku za siću se graniči sa maloumnošću.Ipak nisu tu čista posla.

neki veliki dr

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..

neki veliki dr

pre 4 godine

I opet te ne bi birali. Secas se, Djordjevic je izjavio da ti ne bi mogao sa njima da igras u generaciji. Djordjevic koji je u Portlandu belezio 2.2 ppg hahahahahhaha. Jako ih boli tvoj i Jokicev uspeh. Toliko ih boli da je to nerealno. Po Djordjevicevoj logici ti bi trebalo da imas 1.1 ppg a ti imas skoro tripl dabl, to mora da mnogo boli

Petar

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje

kimi

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

Nigde nema zvanicno o med. dokumentaciji, to su nagadjanja a i sam Luka je rekao da ne bi imao nista protiv Kingsa zato sto tamo ima nasih i bilo bi mu lakse privikavanje.
Jednostavno je, Divac je verovao Foksu i opekao se.
A i draft pre tog je uzeo Papajanisa kao 7 pika, a lik ne moze da igra ni u evroligi 15 min. i verovatno se plasio da opet bira evropskog igraca i zato se odlucio za domaceg Beglija.

Alimpije

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.

dylandog

pre 4 godine

Prvi je birao Finiks prvog pika Ejtona, drugi je birao Sakramento drugog pika Beglija, rekao bih logican odabir. Doncic je bio treci pik na draftu, dakle trecerangirani igrac na draft listi. Pritom, Begli u tom trenutku kida na jednom od najjacih univerziteta DUKE, a da ne pricamo o tome kakva je NCAA koledz liga i koja je to organizacija i masinerija. Nije on bez razloga postavljen za drugog pika ispred Doncica. To sto pojma nema u NBA-u a Doncic ubija je druga prica, lako je sad praviti se pametan. :) Nije Divac birao pedesetog pika, nego drugog! Rekao bih samo veliki igrac, velika karijera, mnogo toga doneo Srbiji(ne znaju deca koja pisu ovde gluposti), cenjen u svetu i mega car. Pozdrav svim hejterima Divca i vanserijskim strucnjacima.

Locutus

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.
(Alimpije, 20. januar 2020 15:14)

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?

kimi

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Da je dosao u Kingse, Foksa bi trejdovali bas kao sto je to Dalas ucinio sa Smitom jr.
Luka bi delio lopte u Sakramentu kao i u Dalasu, Badiju i Bjelici za tri.
Badi bi ostao na ulozi sutera kao sto je to bio i prosle sezone kod Jegera.
Ove sezone Volton je dao Hildu da igra drugog pleja sto je katastrofa za Kingse.

Slovenc

pre 4 godine

Kaksna dokumentacija. Divac ni zeleo Doncica. Joerger je insistiral na Doncicu, Divac je bio protiv toga i zbog toga oterao i Joergera.

gogi

pre 4 godine

Luka...kako je bilo u Kraljevu?Cale ti je bio vrhunski kosarkas i uzivanje je bilo gledati ga dok je igrao za Slogu.Tebi svaka cast...samo guraj.Pozdrav iz KV

KLIPAN

pre 4 godine

@sash "Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada..."

Aha, prvak Španjolske, prvak Evrope sa Realom, prvak Evrope sa reprezentacijom, ruki godine u NBA, još bolje brojke u ovoj sezoni......i on je prevara od igrača????? Jedva čekam da dođe taj trenutak kada čemo saznati kakva je on prevara:) A dok to čekamo, molim te ljepo objasni mi malo ovu tvoju logiku, molim te.

Powerslave

pre 4 godine

Kako je imao želju da igra u Sakramentu ako nije želeo da im pošalje medicinska dokumenta (a Dalasu npr. je poslao)?
Samo hoće da kaže da je mislio da će ga Sakramento ipak birati uprkos tome.

CarloNS

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?
(Ronaldinjo, 20. januar 2020 15:47)

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.

Pozdrav iz Ljubljane

pre 4 godine

O cemu prica vecina komentatora ovde stvarno mi nije jasno.

Jednostavno:

- Doncic nije hteo u Kingse i zato njegova dokumentacija nije poslata.

- Doncic je bio siguran, da ce ga Kingsi birati jer su ipak imali to mogucnost.

- Divac odlucio da ga nece birati jer nije dostavljena Donciceva dokumentacija na vreme i to je vec vrlo snazan stejtment: Doncic nece u Kingse.

Pa stvar je vuse nego jasna. Ja dam pravo Divcu: zasto birati nekog koji nece u klub?

moler

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.

krle

pre 4 godine

Da li bi ste vi biralin igraca koji odbije da vam preda medicinsku dokumentaciju ?

Pametovati sada kada igra kao zvezda Dalasa je jedno, odluciti se za dovodjenje igraca koji nece da vam preda medicinsku dokumentaciju (mozda ima nezalecene povrede tetive ili ko zna sta) je macka u dzaku.
I samim tim sto on nije hteo... mnogo govori, koj moj birati igraca koji ne zeli kod vas?!

petarczv

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!
(vince carter, 20. januar 2020 17:28)


Hahahahaa fox bolji od doncica hahahahaha, sacramento bi bio losiji sa doncicem?! Pa gde moze gorr od ovog samo su trenutno bolji od gsw kojima ne igra cela prva petorka ali od marta se vraca stef pa ce biti najgori u ligi...

Sergio

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd

petarczv

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.
(bojan, 20. januar 2020 17:07)

Pa ko da je na kamenu zapisano da fox i hild moraju da igraju? Mogo je divac da uzme dončića, da trejduje ili hilda ili foxa za jednog odlicnog visokog igraca i imali bi super ekipu! Fox, doncic, +visoki all starr igrac ili doncic, hild +visoki all starr igrač! Uz holmsa, bjelicu, barnsa, Bogdanovica imali bi sigurni playoff sastav! Ali dzaba vama objasnjavati... Još da je umesto papajanisa uzet neki igrač koji danas predstavlja nesto u nba a biran je posle divcevog izbora a u oonudi su bili brogdon, paskal siakam, domantas sabonis, caris lavert, dejonte marej...

Larry

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Nije njega bog pogledao, dečko bi uspeo bilo gde jer ima kvalitet generacijski takav igrač dođe jednom u 20 godina. To su alibi priče. Možda ne bi ovom brzinom napredovao i možda u Sakramentu ne bi imao šanse za prsten kao što će u najkraćem roku u Dalasu imati,verujem za godinu, dve dečko će biti šampion NBA lige uz selekciju još par igrača uz njega i Porzingisa biće među favoritima. Nemojte te alibi priče, to je jedna teza po kojima bi Bogdan bio superstar da nije Hielda I Foxa, iako je Bogi dobar igrač i ako Sakramento više pobeđuje sa njim, on sam ako misli da bude relevantan u NBA mora bolje i konstantnije da igra. Divac je grdno pogrešio i tu nema priče,kakvi dokumenti, kakvi hteo ne hteo to je sve površna izgovor da se opravda ono što se ne može opravdati. Sa ovakvim menadžmentom Sakramentu budućnost je najdalje do plejofa jednom u 10 godina, znači nikakva.

kimi

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.
(moler, 20. januar 2020 15:49)

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?

Alessandro NESTA#13#

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..
(neki veliki dr, 20. januar 2020 15:31)

10 pluseva od mene za ovaj komentar hahah... Bogdanovic je stariji od obojice, treba li uporedjivati nesto sem poziciju njegovog tima na tabeli (gde je pritom doveden 'preko veze' zbog Divca), i plasman Denvera i Dalasa, kamoli Jokicevu i Doncicevu licnu statistiku... stvari su i vise nego jasne :D

kimi

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.
(Kecman, 20. januar 2020 15:10)

Jedina vest o tome da Luka ostaje u Realu ako ga Kingsi biraju je bio samo nagadjanje, a mnogi veruju da je to izaslo iz kuhinje Dalas Maveriksa.

hajnehaj

pre 4 godine

Dalas je najbolja solucija koja je mogla ispasti za njega. Kuban ce mu zvijezde skinuti ako treba, obozava internacionalne igrace, jos kad su ovog tipa kao Luka, suoer zvijezde...

petarczv

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.
(Đole, 20. januar 2020 19:06)

O djole strucnjače!!! Mogao je zajon da ostane na djuku pa da sledece sezone izadje na draft! A kad izadjes na draft i ekipa te izabere nema vracanja u evropu niti selidbe nigde zato sto si clan te ekipe koja te draftovala a ako odbijes da igras za njih onda nikad neces ni moci da igras u nba! Jel kapiras nije to evropa pa da moze da se radi sta hoćeš! Nba je mulitimilijarderska organizacija i zatvoren sistem ili ces da postujes njihova pravila ili nećeš da igras kod njih! Mogo je luka da ostanu EL ali zauvek!

Aleks

pre 4 godine

Mislio Divac da je Bogdanović klasa za Dončića ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bh, 20. januar 2020 19:15)

Mislio je da je Foks klasa za Dončića. Da je bio pametniji upario bi kao bekovski tandem Dončića i Bogdanovića, a ne dva košarkaški nepismena polutalenta kakvi su Hild i Foks.

Draftovanje Luke ne bi ni na koji način štetilo Bogdanu jer nisu ista pozicija, čak bi mu se otvorile neke mogućnosti kad bi igrao sa takvim saigračem, kao što vidimo da nedraftovanje Luke nije doprinelo da Bogdanu daju ulogu koju legit zaslužuje pored ovih nepismenih igrača. Divac je tu prednost dao Foksu i potpuno se ukanalio.

Počeo je jako da me iritira stav da Divac nešto specijalno pomaže našim igračima, nebitno da li neko to piše u omalovažavajućem tonu kao ti, ili piše hvalospeve kao ovaj Đole. Oba naša igrača koji igraju u Kingsima samo još nemaju ulogu ekonoma, koliko ih šetaju od pozicije do pozicije. Mi koji pratimo utakmice znamo koliko je frustrirajuće gledati pogrešno korišćenje takvih igrača.

kimi

pre 4 godine

Daj Vlade izađi u javnost.Da čujemo i tebe šta imaš reći u vezi ovoga :)
(bl, 20. januar 2020 15:52)

Rekao je Divac vec da se plasio da bi Doncic uzeo loptu Foksu.
Bile su i izjave Foksa i njegovih menadzera pred draft gde su govorili da je on prvi plej i time pravili pritisak na Divca da ne uzme Doncica

Firestarter

pre 4 godine

da su u Sakramentu Bogi, Donča i Joka borili bi se za titulu...u to sam ubedjen....šteta
(Oli, 20. januar 2020 17:56)

Ma sigurno. Mi Srbi uvek moramo da imamonekog Kraljevica Marka.

Beograd

pre 4 godine

Divac i menadzment mislim sta reci? E sad postoje i one druge stvari na primer. Ljubomora i zavist narocito je izrazena kod Divca i njegovog druga Djordjevica je izrazena kad su u pitanju Luka i Jokic jos nisu nastupali u njihovom Partizanu sve to ima svoju cenu. Jos sto je ovaj dvojac za dve klase ispred njih to oni ne mogu podneti. Ja to tako vidim. U redu sto se Divac bori za Bogdana i njegov status i ugovor u Sakramentu ali Bogdan je druga klada u odnosu na Luku. Ako si imao tu mogucnost da trejdujes Luku a to ne uradis onda stvarno ne znam to se granici sa maloumnjoscu.

Svale

pre 4 godine

Atlanta je htjela younga i uz dogovor sa dallasom da dodju do koga zele i jedni i drugi obavili razmjenu,na kraju young nije luka ali je iza luke iduci najbolji, ima 29ppg sto po meni nije za bacit..sad problem je sto taj bagley nije ni priblizno dobar ni aytonu a kamoli ovoj dvojici..ni prvi ni zadnji promasaj na draftu..al moglo se pretpostaviti da ce luka bit bar priblizno dobar ko i taj

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
"Podsetimo, pre tog drafta Dončić je imao veoma veliku želju da završi u Dalasu, pa je tako odbio da medicinska dokumenta preda nekim ekipama, između ostaloga i Sakramento Kingsima."

Jel ti znas da citas???

Ostin A

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment...
(JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Dalje od naslova nisi čitao. Nije predao medicinsku dokumentaciju Sakramentu, ali je MISLIO (a ne želeo, hteo...) da će ga Sakramento bez obzira na to birati.

Nije razgovarao niti predao dokumentaciju i mnogim drugim. Tu su Hjuston, Portland, Klivlend, Bruklin, Oklahoma, Golden Stejt, Toronto... Jer je znao ne samo da neće biti prva zvezda, već je pitanje da li će biti u prvoj petorci.

Osim kod fanova Dončića, posle drafta je bilo pitanje zašto Sakramento nije izabrao Jaren Jacksona ili Wendel Cartera.

Aleks

pre 4 godine

@Đole, iskreno, tvoj komentar mi je malo uznemirujuć. Što se Divca tiče, nemoj da čuva mesto našim igračima ako planiraju da ih koriste kao Bogdana i Belog. Beli u poslednje vreme izigrava pomoćnog centra, dok Bogdana evo već treću sezonu guraju na poziciju 3.

Inače, nisam mislila da ću ikada ovo reći, ali slažem se sa svim što je @petarczv napisao u vezi (ne)draftovanja Luke. Samo sve je to sada naše šbbkbb, a znate kako kažu, taknuto-maknuto... Divac je povukao katastrofalan potez iz razloga što je verovao da je Foks bolji od Luke. A nije.

CarloNS

pre 4 godine

Ova tema se prežvakava iz dana u dan bez potrebe, samo da bi se držao fokus javnosti.

Što se tiče Dončića, moram da kažem da dečko ovoga puta laže ili je samo tako preneto (naknadna pamet da ispadne "politički" korektan).

Nije želeo u Sakramento jer ovi nisu mogli da mu ponude to što mu je ponudio Dalas. Možda je želeo u početku, ali kada je Kjuban bacio karte na sto tu je bila gotova priča. Sakramento nije imao nikakve šanse protiv milijardera, zato Dončić nije poslao medicinsku dokumentaciju Sakramentu.

Realno, u tom momentu Sakramentu nije ni bio potreban, a i da je otišao tamo propao bi. U suštini, veću grešku je napravila Atlanta jer oni u tom momentu nisu imali rešeno pitanje bekova i mogli su da biraju pre Sakramenta.

Da se razumemo, ne branim Divca, Divac je loš GM. On menadžeriše "na foru" isto kao što je i igrao "na foru". Bitno mu je samo da legne plata i to je to.

U ovom klipu https://www.youtube.com/watch?v=HnhPtA76U74 Luka priča o prelasku (3:10-4:00). Ko ima malo mozga sve će mu biti jasno.

76er

pre 4 godine

A Finiks nista?
(Straight Outta München, 20. januar 2020 21:45)

Finiks ima Bukera, hteli su da ga upare sa Ejtonom koji ce takodje biti vrhunski igrac za koju godinu, ne vidim zasto si zbunjen.

petarczv

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

A kako bi to bio trejd?! Kad si cuo da je bio trejdovan rookie koji nije želeo u neku ekipu? Sto sad ne trejduju ziona a on je javno govorio na drustvenim mrezama da ne zeli u NO! I gde je sad? A luka nikad nigde to nije izjavio niti napisao, ne postoji tako nešto. Tako da da je sacramento hteo dončića oni bi ga uzeli i on bi sad igrao za sacramento ali nisu ga zeleli, e sad dal zbog beglija ili da bi neko ko treba da da procenat od sledeceg ugovora igrao to je vec pitanje za divca

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani na draftu kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. pik.

mada ima i ono, da razume ono sto zeli da razume

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Da li znate sta znaci izraz funkcionalno nepismen? Kada neko ume da cita, ali ne uspeva da razume sadrzaj teksta.

Bero

pre 4 godine

Ljudi..sacramento ga je mogao izabrati,sad ako on nije htio kod njih to mu je jos 4 godine eurolige,pa nek izvoli,drugo da su ga izabrali i da je dosao nema mu druge nego igrati,e sad kingsi ga mogu drzati dva ugovora,prvi je rookie ugovor,drugi je onaj gdje mogu izjednaciti ponudu drugog tina..to je negdje 7-8 godina,pa sta ce on nego igrati,na kraju ako mu se bas ne svidja tamo za takvog igraca,kad svi vide kakav je mozes u tradeu pitat ama bas sto god hoces,svi bi stajali u redu za razmjenu...tako da mozemo mi pricati sto hocemo ali u Nba su pravila za sve ista,dok igrac ne zavrsi prva 2 ugovora,kasnije sam bira tim i kingsi s njim nisu mogli izgubiti nikako

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Dončić: Iskreno, mislio sam da će me Kingsi birati...”
-I ceo svet osim Vlade Divca....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Ovakav komentar moze da ostavi samo osoba sa niskim IQ.

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?
(Locutus, 20. januar 2020 16:23)

Svakako mi ne možemo znati da li su prijatelji ili ne jer se tako blizak odnos ne stvara lako. Ali da su dobri drugari - jesu, i ja lično mislim bliži jedan drugome nego što su Bogdanović i Bjelica, mada su saigrači. Kada god igraju Dalas i Sakramento, njih dvojica su zajedno, ćaskaju, zagrevaju se zajedno. Postoji čak i klip u kom je Luka izjavio "Bogdan je kralj, čujemo se non stop, voleo bih da igramo zajedno. Možda jednog dana".

dede putra

pre 4 godine

Po ovome oko Doncica i Divca se vidi gde smo kao nacija,strav koja nama apsolutno nije ni iz dzepa ni u dzep ali neki bukvalno jedva cekaju ovakve vesti da bi mogli pljuvati po Divcu,i Boga mole da ga menadzment Sakramenta otpusti,jer im je tako lakse kada niko ne odskoci od proseka,covek verovatno najuspeliji Srbin preko zadnjih dvadesetak godina ali sopstveni narod mu nista ne priznaje,trazi greske i izmislja afere,nebitno sto,da nije to istog Divca,mi ne bi gledali Belog i Bogdana u NBA

Kobayashi

pre 4 godine

Ja ljudi jedva čekam vesti ujutru da vidim kako su odigrali neki igrači prethodne noći.
Prvo Jokića i naše, pa onda Luka šta je uradio.
Brate, dečko igra kao zmaj, priča Srpski, zove se Luka, ćale mu igrao ovde u Kraljevu u Slogi.....
Obožavam da ga gledam!

sash

pre 4 godine

Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada...

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. Pik

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je postavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

Nemojte

pre 4 godine

Da zaboravite da i Dalas ima ipak kvalitetniju ekipu nego Skaramento .Kolkko toliko samo taj Porzingis vise vredi nego svi visoki igraci Sakramenta i vrci uticaj i znacaj ima na terenu .Mogao je Divac da ga bira al onda najvervatnije Doncic ne bi gaigtao te godine u Nba ostao bi u Evropi .Zbog toga bi onda morali da ga ubace u neki trejd , i drfinitivno bi zavrsio u nekoj drugoj ekipi .

kimi

pre 4 godine

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.
(CarloNS, 20. januar 2020 16:20)

Luka se zasitio evrolige i da je ostao u Evropi to bi bila max jos jedna sezona i opet bi morao u NBA.

petarczv

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

To je bio dogovor izmedju atlante i dalasa

kimi

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

Zato sto je Begli takav promasaj da ga ne bi birali ni u prvih deset.

Dag Kristi

pre 4 godine

Alo, stručnjaci, jel čitate tekst? Dončić je pre drafta odbio da preda medicinska dokumenta Kingsima! Dakle, što bi Divac birao igrača koji je nezadovoljan?

moler

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 20. januar 2020 16:12)

Znači da niko nije oduševljen igranjem u Sakramentu. Jel ti znaš koliki je to grad, kako izgleda npr. neposredna blizina hale u kojoj igraju? O marketinškim mogučnostima u odnosu na jedan grad kao što je Dalas ne treba ni polemisati.

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je objavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

Đole

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.

vince carter

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!

bojan

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.

јд123

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.
Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
(kimi, 20. januar 2020 16:12)

То није тачно. Бегли је предао медицинску документацију. Тачно је да остали високи пикови као Ејтон, Џексон, Бо Мамба нису предали, за Тре Јанга не знам, од њега вероватно нису ни тражили, јер је сличан профил играча као Фокс.

Али су свеједно могли бирати Дончића или неког од осталих високих пикова. Мени само није јасно зашто сви нападају Дивца? Да ли стварно неко мисли да је он сам одлучивао после оног промашаја са Папајанисом?
Али хајде, да претпоставимо да је то била само одлука Дивца. Нека ми онда неко објасни зашто му је продужен уговор после тако катастрофалних одлука (Папајанис и Бегли уместо Дончића)? Зар не би било логичније да је добио отказ а не продужетак? Зашто је отпуштен Дивчев асистент Вилијамс који је јавно критиковао Јергера да не даје праву шансу Беглију? Очигледно јер је био за Беглија.

Али зашто онда није и Дивац отпуштен?

Плус је доведен Волтон, кога газда Вивек познаје од свог времена у ГСВ. Мени то личи на трговину у стилу ”ок Владе, био си у праву, требали смо бирати Дончића, Вилијамс и ја нисмо били у праву, зато ће бити отпуштен а ти добити дугорочни уговор. Услов је да доведеш мог пријатеља Волтона и да мом љубимцу Хилду продужиш уговор. За све остало ћеш имати одрешене руке”.

Да чујем од паметњаковића који овде нападају Дивца, зашто му је продужен уговор после Папајаниса и Дончића?

Alimpije

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.

JeRemija

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.

neki veliki dr

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..

sash

pre 4 godine

Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada...

neki veliki dr

pre 4 godine

I opet te ne bi birali. Secas se, Djordjevic je izjavio da ti ne bi mogao sa njima da igras u generaciji. Djordjevic koji je u Portlandu belezio 2.2 ppg hahahahahhaha. Jako ih boli tvoj i Jokicev uspeh. Toliko ih boli da je to nerealno. Po Djordjevicevoj logici ti bi trebalo da imas 1.1 ppg a ti imas skoro tripl dabl, to mora da mnogo boli

jereseja

pre 4 godine

Konačno mogu svi da prestanu da pišu ko je kde hteo i nije hteo da ide i ko je napravio grešku pre 2 godine. Divac je napravio toliko velikih grešaka, da ako bi vodio normalnu firmu 100 puta bi bila u stečaju a tako se igra miljonima od miljardera kao da je monopoly pa kupuje hotel na Ohridu.

Kecman

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.

Đole

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.

La Brat Gospodin

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".

dylandog

pre 4 godine

Prvi je birao Finiks prvog pika Ejtona, drugi je birao Sakramento drugog pika Beglija, rekao bih logican odabir. Doncic je bio treci pik na draftu, dakle trecerangirani igrac na draft listi. Pritom, Begli u tom trenutku kida na jednom od najjacih univerziteta DUKE, a da ne pricamo o tome kakva je NCAA koledz liga i koja je to organizacija i masinerija. Nije on bez razloga postavljen za drugog pika ispred Doncica. To sto pojma nema u NBA-u a Doncic ubija je druga prica, lako je sad praviti se pametan. :) Nije Divac birao pedesetog pika, nego drugog! Rekao bih samo veliki igrac, velika karijera, mnogo toga doneo Srbiji(ne znaju deca koja pisu ovde gluposti), cenjen u svetu i mega car. Pozdrav svim hejterima Divca i vanserijskim strucnjacima.

vince carter

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!

krle

pre 4 godine

Da li bi ste vi biralin igraca koji odbije da vam preda medicinsku dokumentaciju ?

Pametovati sada kada igra kao zvezda Dalasa je jedno, odluciti se za dovodjenje igraca koji nece da vam preda medicinsku dokumentaciju (mozda ima nezalecene povrede tetive ili ko zna sta) je macka u dzaku.
I samim tim sto on nije hteo... mnogo govori, koj moj birati igraca koji ne zeli kod vas?!

Sergio

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd

Tex Willer

pre 4 godine

Niti je Luka želeo Kingse niti Kingsi(Divac) Luku.Luka je to jasno stavio do znanja ne dostavljanjem lekarske dokumentacije i nekim (polu) informacijama da neće ni ići u NBA ako mara u Kingse.Ali bez obzira na to na draftu se igrači ne pitaju ništa!Tako da je Divac mogao uzeti Luku,što i ova izjava potvrđuje i bez njegove volje.Ako ga nije želeo mogao ga je odmah trejdovati , kao što je učinila i valjda Atlanta i mnogo bolje proći nego što je prošao.Isključivi kiks Divca.Svaka čast Bogdanu ali mu dati za ruki ugovor valjda 27 ili 35.000.000usd a ne uzeti Luku za siću se graniči sa maloumnošću.Ipak nisu tu čista posla.

Beograd

pre 4 godine

Divac i menadzment mislim sta reci? E sad postoje i one druge stvari na primer. Ljubomora i zavist narocito je izrazena kod Divca i njegovog druga Djordjevica je izrazena kad su u pitanju Luka i Jokic jos nisu nastupali u njihovom Partizanu sve to ima svoju cenu. Jos sto je ovaj dvojac za dve klase ispred njih to oni ne mogu podneti. Ja to tako vidim. U redu sto se Divac bori za Bogdana i njegov status i ugovor u Sakramentu ali Bogdan je druga klada u odnosu na Luku. Ako si imao tu mogucnost da trejdujes Luku a to ne uradis onda stvarno ne znam to se granici sa maloumnjoscu.

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Dončić: Iskreno, mislio sam da će me Kingsi birati...”
-I ceo svet osim Vlade Divca....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Ovakav komentar moze da ostavi samo osoba sa niskim IQ.

Alessandro NESTA#13#

pre 4 godine

Ni Zajon nije hteo u New Orleans pa eto, pravila su pravila. Divca je pojela sujeta koja krasi celu njegovu generaciju Danilovica, Djordjevica, itd... Ogromnu kolicinu kompleksa nabili su im Doncic i Jokic, ali ogromnu. Zato i forsiraju Bogdana toliko, kao eto on je njihov pulen... Forsiraju ga jer je Bogdan dobar igrac, ali nije svetska all star klasa kao ova dvojica, bas su im ogromne komplekse nabili..
(neki veliki dr, 20. januar 2020 15:31)

10 pluseva od mene za ovaj komentar hahah... Bogdanovic je stariji od obojice, treba li uporedjivati nesto sem poziciju njegovog tima na tabeli (gde je pritom doveden 'preko veze' zbog Divca), i plasman Denvera i Dalasa, kamoli Jokicevu i Doncicevu licnu statistiku... stvari su i vise nego jasne :D

Pozdrav iz Ljubljane

pre 4 godine

O cemu prica vecina komentatora ovde stvarno mi nije jasno.

Jednostavno:

- Doncic nije hteo u Kingse i zato njegova dokumentacija nije poslata.

- Doncic je bio siguran, da ce ga Kingsi birati jer su ipak imali to mogucnost.

- Divac odlucio da ga nece birati jer nije dostavljena Donciceva dokumentacija na vreme i to je vec vrlo snazan stejtment: Doncic nece u Kingse.

Pa stvar je vuse nego jasna. Ja dam pravo Divcu: zasto birati nekog koji nece u klub?

Petar

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje

Ronaldinjo

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?

Locutus

pre 4 godine

Doncic je vec davno izjavio, da bi volelo da igra sa prijateljem Bogdanom u Sakramentu. Sada je opet izjavio, da je imao iskrenu zelju da ga biraju Kingsi. Sve je to Divac uprskao licno iz samo njemu poznatih razloga.
(Alimpije, 20. januar 2020 15:14)

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
"Podsetimo, pre tog drafta Dončić je imao veoma veliku želju da završi u Dalasu, pa je tako odbio da medicinska dokumenta preda nekim ekipama, između ostaloga i Sakramento Kingsima."

Jel ti znas da citas???

CarloNS

pre 4 godine

Ova tema se prežvakava iz dana u dan bez potrebe, samo da bi se držao fokus javnosti.

Što se tiče Dončića, moram da kažem da dečko ovoga puta laže ili je samo tako preneto (naknadna pamet da ispadne "politički" korektan).

Nije želeo u Sakramento jer ovi nisu mogli da mu ponude to što mu je ponudio Dalas. Možda je želeo u početku, ali kada je Kjuban bacio karte na sto tu je bila gotova priča. Sakramento nije imao nikakve šanse protiv milijardera, zato Dončić nije poslao medicinsku dokumentaciju Sakramentu.

Realno, u tom momentu Sakramentu nije ni bio potreban, a i da je otišao tamo propao bi. U suštini, veću grešku je napravila Atlanta jer oni u tom momentu nisu imali rešeno pitanje bekova i mogli su da biraju pre Sakramenta.

Da se razumemo, ne branim Divca, Divac je loš GM. On menadžeriše "na foru" isto kao što je i igrao "na foru". Bitno mu je samo da legne plata i to je to.

U ovom klipu https://www.youtube.com/watch?v=HnhPtA76U74 Luka priča o prelasku (3:10-4:00). Ko ima malo mozga sve će mu biti jasno.

Dag Kristi

pre 4 godine

Alo, stručnjaci, jel čitate tekst? Dončić je pre drafta odbio da preda medicinska dokumenta Kingsima! Dakle, što bi Divac birao igrača koji je nezadovoljan?

moler

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.

petarczv

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

A kako bi to bio trejd?! Kad si cuo da je bio trejdovan rookie koji nije želeo u neku ekipu? Sto sad ne trejduju ziona a on je javno govorio na drustvenim mrezama da ne zeli u NO! I gde je sad? A luka nikad nigde to nije izjavio niti napisao, ne postoji tako nešto. Tako da da je sacramento hteo dončića oni bi ga uzeli i on bi sad igrao za sacramento ali nisu ga zeleli, e sad dal zbog beglija ili da bi neko ko treba da da procenat od sledeceg ugovora igrao to je vec pitanje za divca

Powerslave

pre 4 godine

Kako je imao želju da igra u Sakramentu ako nije želeo da im pošalje medicinska dokumenta (a Dalasu npr. je poslao)?
Samo hoće da kaže da je mislio da će ga Sakramento ipak birati uprkos tome.

CarloNS

pre 4 godine

Ljudi na draftu ne postoji "ocu vamo, necu
tamo". Ako neki tim odabere igraca, jednostavno tamo ide. Ne znam odakle vam price da igraci mogu da biraju.
Zar mislite da je Zajon stvarno hteo u Pelikanse?
(Ronaldinjo, 20. januar 2020 15:47)

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.

Nemojte

pre 4 godine

Da zaboravite da i Dalas ima ipak kvalitetniju ekipu nego Skaramento .Kolkko toliko samo taj Porzingis vise vredi nego svi visoki igraci Sakramenta i vrci uticaj i znacaj ima na terenu .Mogao je Divac da ga bira al onda najvervatnije Doncic ne bi gaigtao te godine u Nba ostao bi u Evropi .Zbog toga bi onda morali da ga ubace u neki trejd , i drfinitivno bi zavrsio u nekoj drugoj ekipi .

bojan

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.

Slovenc

pre 4 godine

Kaksna dokumentacija. Divac ni zeleo Doncica. Joerger je insistiral na Doncicu, Divac je bio protiv toga i zbog toga oterao i Joergera.

kimi

pre 4 godine

Alo ljudi čitajte tekst pa tek onda komentarišite. Naravno da nije hteo u Kingse, zato i nije predao medicinsku dokumentaciju. To naravno ne znači da Sakramento nije mogao da ga draftuje, mogao je, ali bi time verovatno napravio i sebi i njemu samo probleme. Završena priča.
(moler, 20. januar 2020 15:49)

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?

moler

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.

Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 20. januar 2020 16:12)

Znači da niko nije oduševljen igranjem u Sakramentu. Jel ti znaš koliki je to grad, kako izgleda npr. neposredna blizina hale u kojoj igraju? O marketinškim mogučnostima u odnosu na jedan grad kao što je Dalas ne treba ni polemisati.

kimi

pre 4 godine

Čovek nije poslao medicinsku dokumentaciju kingsima. On nije hteo u Sakramento, kraj svake priče. Jel vi ljudi znate da čitate. Sve i da su ga kjngsi izabrali bio bi trejd
(Sergio, 20. januar 2020 15:37)

Nigde nema zvanicno o med. dokumentaciji, to su nagadjanja a i sam Luka je rekao da ne bi imao nista protiv Kingsa zato sto tamo ima nasih i bilo bi mu lakse privikavanje.
Jednostavno je, Divac je verovao Foksu i opekao se.
A i draft pre tog je uzeo Papajanisa kao 7 pika, a lik ne moze da igra ni u evroligi 15 min. i verovatno se plasio da opet bira evropskog igraca i zato se odlucio za domaceg Beglija.

KLIPAN

pre 4 godine

@sash "Kakva patetika ("mislio sam, ali nisam nigdje predao dokumenta (u prevodu: i ja i moj menadzer smo im vec ranije podobro stavili do znanja da sad jedino mogu u belacki klub"). Dzabe marketing, doci ce vrijeme kad ce svi govoriti kako si najveca prevara od igraca ikada..."

Aha, prvak Španjolske, prvak Evrope sa Realom, prvak Evrope sa reprezentacijom, ruki godine u NBA, još bolje brojke u ovoj sezoni......i on je prevara od igrača????? Jedva čekam da dođe taj trenutak kada čemo saznati kakva je on prevara:) A dok to čekamo, molim te ljepo objasni mi malo ovu tvoju logiku, molim te.

Firestarter

pre 4 godine

da su u Sakramentu Bogi, Donča i Joka borili bi se za titulu...u to sam ubedjen....šteta
(Oli, 20. januar 2020 17:56)

Ma sigurno. Mi Srbi uvek moramo da imamonekog Kraljevica Marka.

Aleks

pre 4 godine

Mislio Divac da je Bogdanović klasa za Dončića ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bh, 20. januar 2020 19:15)

Mislio je da je Foks klasa za Dončića. Da je bio pametniji upario bi kao bekovski tandem Dončića i Bogdanovića, a ne dva košarkaški nepismena polutalenta kakvi su Hild i Foks.

Draftovanje Luke ne bi ni na koji način štetilo Bogdanu jer nisu ista pozicija, čak bi mu se otvorile neke mogućnosti kad bi igrao sa takvim saigračem, kao što vidimo da nedraftovanje Luke nije doprinelo da Bogdanu daju ulogu koju legit zaslužuje pored ovih nepismenih igrača. Divac je tu prednost dao Foksu i potpuno se ukanalio.

Počeo je jako da me iritira stav da Divac nešto specijalno pomaže našim igračima, nebitno da li neko to piše u omalovažavajućem tonu kao ti, ili piše hvalospeve kao ovaj Đole. Oba naša igrača koji igraju u Kingsima samo još nemaju ulogu ekonoma, koliko ih šetaju od pozicije do pozicije. Mi koji pratimo utakmice znamo koliko je frustrirajuće gledati pogrešno korišćenje takvih igrača.

mada ima i ono, da razume ono sto zeli da razume

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment. Vlade je pogrešio sve što se moglo pogrešiti. Bio je odličan košarkaš ali je kao GM nula.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Da li znate sta znaci izraz funkcionalno nepismen? Kada neko ume da cita, ali ne uspeva da razume sadrzaj teksta.

kimi

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Da je dosao u Kingse, Foksa bi trejdovali bas kao sto je to Dalas ucinio sa Smitom jr.
Luka bi delio lopte u Sakramentu kao i u Dalasu, Badiju i Bjelici za tri.
Badi bi ostao na ulozi sutera kao sto je to bio i prosle sezone kod Jegera.
Ove sezone Volton je dao Hildu da igra drugog pleja sto je katastrofa za Kingse.

kimi

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

Zato sto je Begli takav promasaj da ga ne bi birali ni u prvih deset.

gogi

pre 4 godine

Luka...kako je bilo u Kraljevu?Cale ti je bio vrhunski kosarkas i uzivanje je bilo gledati ga dok je igrao za Slogu.Tebi svaka cast...samo guraj.Pozdrav iz KV

Larry

pre 4 godine

Ono kad te Bog pogleda u pravi trenutak u životu i kad je sve gotovo rešeno da budeš biran u Kingse i propadnes ko štetan u onoj okolini.. tebe Bog 'vata za ramena i ubacuje u tim gde ni kriv ni dužan postaješ legenda sporta..znači nema dalje :) Mogli je biti 160 stepeni drugacije..da se ne lazemo Luka bi puko pored onog Hielda..Foxa i ostalih "Indijanaca".
(La Brat Gospodin, 20. januar 2020 15:21)

Nije njega bog pogledao, dečko bi uspeo bilo gde jer ima kvalitet generacijski takav igrač dođe jednom u 20 godina. To su alibi priče. Možda ne bi ovom brzinom napredovao i možda u Sakramentu ne bi imao šanse za prsten kao što će u najkraćem roku u Dalasu imati,verujem za godinu, dve dečko će biti šampion NBA lige uz selekciju još par igrača uz njega i Porzingisa biće među favoritima. Nemojte te alibi priče, to je jedna teza po kojima bi Bogdan bio superstar da nije Hielda I Foxa, iako je Bogi dobar igrač i ako Sakramento više pobeđuje sa njim, on sam ako misli da bude relevantan u NBA mora bolje i konstantnije da igra. Divac je grdno pogrešio i tu nema priče,kakvi dokumenti, kakvi hteo ne hteo to je sve površna izgovor da se opravda ono što se ne može opravdati. Sa ovakvim menadžmentom Sakramentu budućnost je najdalje do plejofa jednom u 10 godina, znači nikakva.

Kobayashi

pre 4 godine

Ja ljudi jedva čekam vesti ujutru da vidim kako su odigrali neki igrači prethodne noći.
Prvo Jokića i naše, pa onda Luka šta je uradio.
Brate, dečko igra kao zmaj, priča Srpski, zove se Luka, ćale mu igrao ovde u Kraljevu u Slogi.....
Obožavam da ga gledam!

petarczv

pre 4 godine

Nije mi jasno zasto napadate i vredjate Divca! Zasto bi birao Luku kada imaju Foksa na pleju? Foks se vec uklopio u sistem i samo bi smetali jedan drugom. Videcete da nece imati losiju karijeru od Luke. Doncic je isuvise hajpovan, Kingsi bi bili jos losiji s njim umesto Foksa. A Begli nije promasaj, samo nije imao srece sa povredama. Evo vec ulazi u ritam, igra sve bolje. Divac zna sta radi, ima viziju, vec sledece godine bice bolji od Doncicevog Dalasa, garantujem!
(vince carter, 20. januar 2020 17:28)


Hahahahaa fox bolji od doncica hahahahaha, sacramento bi bio losiji sa doncicem?! Pa gde moze gorr od ovog samo su trenutno bolji od gsw kojima ne igra cela prva petorka ali od marta se vraca stef pa ce biti najgori u ligi...

petarczv

pre 4 godine

Ooooooo STRUČNJACI. Kakve veze sa ovom pričom ima Zajonom?!?! Evropski igrači, pogotovo oni vrhunsku sa dobrim ugovorima u dobrim klubovima imaju mogućnost da ostanu u Evropi još godinu, dve ili više ako im se ne sviđa klub koji ih je draftovao - a šta da radi Zajon? Koji bi ga evropski velikan stavio u startnu petorku??? Za koje pare??? Uostalom Bogdan Bogdanović nije trejdovan od Kingsa nego je tek kasnije u razmeni dobio mogućnost da na njega polaže pravo Sakramento. Opšte je poznato da Luka skoro ni ne govori sa ocem a da su Divac i Lukin otac u odličnim odnosima. Cela priča je mnogo komplikovanija - Divac neće da razigrava igrače koji su konkurencija srpskoj reprezentaciji. Letos je mogao za manje para da kupi Bojana Bogdanovića od Barnsa ali neće da pomaže hrvatsku reprezentaciju!!! A Bojan je ove sezone daleko bolji od Barnsa. Celo leto se pričalo o dolasku Vučevića u Kingse, čak je i sam Vučević izjavio da neki kontakti postoje. Nije bio problem u parama jer su Kingsi ponudili više za Krisa Midltona. Divac čuva mesta za srpske igrače u Kingisima, a ne za Slovence, Hrvate i Crnogorce.
(Đole, 20. januar 2020 19:06)

O djole strucnjače!!! Mogao je zajon da ostane na djuku pa da sledece sezone izadje na draft! A kad izadjes na draft i ekipa te izabere nema vracanja u evropu niti selidbe nigde zato sto si clan te ekipe koja te draftovala a ako odbijes da igras za njih onda nikad neces ni moci da igras u nba! Jel kapiras nije to evropa pa da moze da se radi sta hoćeš! Nba je mulitimilijarderska organizacija i zatvoren sistem ili ces da postujes njihova pravila ili nećeš da igras kod njih! Mogo je luka da ostanu EL ali zauvek!

Ostin A

pre 4 godine

Ova Dončićeva izjava pokopava sve tvrdnje ovdašnjih vrlih stručnjaka koji znaju da Luka nije zeleo u Sakramento, time valjda želeći da opravdaju Divčev katastrofalni menadžment...
(JeRemija, 20. januar 2020 14:59)

Dalje od naslova nisi čitao. Nije predao medicinsku dokumentaciju Sakramentu, ali je MISLIO (a ne želeo, hteo...) da će ga Sakramento bez obzira na to birati.

Nije razgovarao niti predao dokumentaciju i mnogim drugim. Tu su Hjuston, Portland, Klivlend, Bruklin, Oklahoma, Golden Stejt, Toronto... Jer je znao ne samo da neće biti prva zvezda, već je pitanje da li će biti u prvoj petorci.

Osim kod fanova Dončića, posle drafta je bilo pitanje zašto Sakramento nije izabrao Jaren Jacksona ili Wendel Cartera.

Bero

pre 4 godine

Ljudi..sacramento ga je mogao izabrati,sad ako on nije htio kod njih to mu je jos 4 godine eurolige,pa nek izvoli,drugo da su ga izabrali i da je dosao nema mu druge nego igrati,e sad kingsi ga mogu drzati dva ugovora,prvi je rookie ugovor,drugi je onaj gdje mogu izjednaciti ponudu drugog tina..to je negdje 7-8 godina,pa sta ce on nego igrati,na kraju ako mu se bas ne svidja tamo za takvog igraca,kad svi vide kakav je mozes u tradeu pitat ama bas sto god hoces,svi bi stajali u redu za razmjenu...tako da mozemo mi pricati sto hocemo ali u Nba su pravila za sve ista,dok igrac ne zavrsi prva 2 ugovora,kasnije sam bira tim i kingsi s njim nisu mogli izgubiti nikako

petarczv

pre 4 godine

Sta samo ovaj Sacramento i Divca oko Doncica ne kapiram?? A sta Atlanta koja ga je imala a trejdovala?? Pa to je jos gore!! Ili Feniks koji je birao prvi...Sakramento pa Sakramento pa Sakramento, pa dva tima pre Sakramenta su propustila Doncica pa ih niko nikad ne pominje
(Petar, 20. januar 2020 16:46)

To je bio dogovor izmedju atlante i dalasa

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani na draftu kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. pik.

Aleks

pre 4 godine

@Đole, iskreno, tvoj komentar mi je malo uznemirujuć. Što se Divca tiče, nemoj da čuva mesto našim igračima ako planiraju da ih koriste kao Bogdana i Belog. Beli u poslednje vreme izigrava pomoćnog centra, dok Bogdana evo već treću sezonu guraju na poziciju 3.

Inače, nisam mislila da ću ikada ovo reći, ali slažem se sa svim što je @petarczv napisao u vezi (ne)draftovanja Luke. Samo sve je to sada naše šbbkbb, a znate kako kažu, taknuto-maknuto... Divac je povukao katastrofalan potez iz razloga što je verovao da je Foks bolji od Luke. A nije.

kimi

pre 4 godine

Daj Vlade izađi u javnost.Da čujemo i tebe šta imaš reći u vezi ovoga :)
(bl, 20. januar 2020 15:52)

Rekao je Divac vec da se plasio da bi Doncic uzeo loptu Foksu.
Bile su i izjave Foksa i njegovih menadzera pred draft gde su govorili da je on prvi plej i time pravili pritisak na Divca da ne uzme Doncica

dede putra

pre 4 godine

Po ovome oko Doncica i Divca se vidi gde smo kao nacija,strav koja nama apsolutno nije ni iz dzepa ni u dzep ali neki bukvalno jedva cekaju ovakve vesti da bi mogli pljuvati po Divcu,i Boga mole da ga menadzment Sakramenta otpusti,jer im je tako lakse kada niko ne odskoci od proseka,covek verovatno najuspeliji Srbin preko zadnjih dvadesetak godina ali sopstveni narod mu nista ne priznaje,trazi greske i izmislja afere,nebitno sto,da nije to istog Divca,mi ne bi gledali Belog i Bogdana u NBA

ides

pre 4 godine

(dylandog, 20. januar 2020 16:44) 

Nisu igraci unapred pozicionirani kao pikovi. Da je Divac birao prvi koga god izabrao bi bio prvi pik. Da je Doncica propustilo 10 ekipa i uzela ga sledeca bio bi 11. Pik

hajnehaj

pre 4 godine

Dalas je najbolja solucija koja je mogla ispasti za njega. Kuban ce mu zvijezde skinuti ako treba, obozava internacionalne igrace, jos kad su ovog tipa kao Luka, suoer zvijezde...

76er

pre 4 godine

A Finiks nista?
(Straight Outta München, 20. januar 2020 21:45)

Finiks ima Bukera, hteli su da ga upare sa Ejtonom koji ce takodje biti vrhunski igrac za koju godinu, ne vidim zasto si zbunjen.

kimi

pre 4 godine

Nije to baš tako, zašto je odbio da preda medicinska dokumenta onda? Čak je bila vest da, ako ga biraju Kingsi, da neće otići to leto u NBA, ne znam koliko je to istina, ali je o tome bilo mnogo reči. Nije Divac sjajan, ali za ovo konkretno nisam siguran da je kriv, daleko od toga da je sve crno belo. Ali da ga je mogao birati, mogao je.
(Kecman, 20. januar 2020 15:10)

Jedina vest o tome da Luka ostaje u Realu ako ga Kingsi biraju je bio samo nagadjanje, a mnogi veruju da je to izaslo iz kuhinje Dalas Maveriksa.

kimi

pre 4 godine

To važi za Amerikance, jer oni nemaju baš mnogo izbora. Evropski igrači (ako su vrhunski) mogu da pregovaraju jer niko neće da baci visokog pika ako se ovaj zainati da ostane u Evropi. U velikoj si zabludi ako misliš da se NBA timovi pre drafta detaljno ne dogovaraju o tome ko će koga da uzme.
(CarloNS, 20. januar 2020 16:20)

Luka se zasitio evrolige i da je ostao u Evropi to bi bila max jos jedna sezona i opet bi morao u NBA.

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je objavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

Alimpije

pre 4 godine

@Locutus
Pogledaj pocetak videa kojeg je postavio CarloNS. Luka za Bogdana kaze "I know him, He's my Friend" pa sada objasni Luku stvari oko njegovog prijateljstva sa Bogdanom.

petarczv

pre 4 godine

da je divac uzeo doncica ovaj bi propao pored hilda i foxa kao i bogdan sto polako propada.
umjesto da se zahvalite divcu svi, doncic prvi, sto mu je omogucio da igra u nekoj drugoj ekipi, vi ovdje pljujete po njemu.
a razlika izmedju dalasa i sakramenta i nije neka sto se tice atraktivnosti.
mislim da bi svako prije izabrao da zivi u kaliforniji a ne u teksasu.
(bojan, 20. januar 2020 17:07)

Pa ko da je na kamenu zapisano da fox i hild moraju da igraju? Mogo je divac da uzme dončića, da trejduje ili hilda ili foxa za jednog odlicnog visokog igraca i imali bi super ekipu! Fox, doncic, +visoki all starr igrac ili doncic, hild +visoki all starr igrač! Uz holmsa, bjelicu, barnsa, Bogdanovica imali bi sigurni playoff sastav! Ali dzaba vama objasnjavati... Još da je umesto papajanisa uzet neki igrač koji danas predstavlja nesto u nba a biran je posle divcevog izbora a u oonudi su bili brogdon, paskal siakam, domantas sabonis, caris lavert, dejonte marej...

Sarkazam, ironija i cinizam

pre 4 godine

Kakvi prijatelji kakvi bakrači.

Pitanje je da li su Luka i Bogdan u životu i kafu popili, a kamo li nešto više. Lično ne verujem da se i Bogdan i Bjelica privatno druže osim na treningu.

Znaš li ti uopšte šta znači biti prijatelj?
(Locutus, 20. januar 2020 16:23)

Svakako mi ne možemo znati da li su prijatelji ili ne jer se tako blizak odnos ne stvara lako. Ali da su dobri drugari - jesu, i ja lično mislim bliži jedan drugome nego što su Bogdanović i Bjelica, mada su saigrači. Kada god igraju Dalas i Sakramento, njih dvojica su zajedno, ćaskaju, zagrevaju se zajedno. Postoji čak i klip u kom je Luka izjavio "Bogdan je kralj, čujemo se non stop, voleo bih da igramo zajedno. Možda jednog dana".

Svale

pre 4 godine

Atlanta je htjela younga i uz dogovor sa dallasom da dodju do koga zele i jedni i drugi obavili razmjenu,na kraju young nije luka ali je iza luke iduci najbolji, ima 29ppg sto po meni nije za bacit..sad problem je sto taj bagley nije ni priblizno dobar ni aytonu a kamoli ovoj dvojici..ni prvi ni zadnji promasaj na draftu..al moglo se pretpostaviti da ce luka bit bar priblizno dobar ko i taj

јд123

pre 4 godine

Kingsima ni jedan igrac nije poslao medicinsku dokumentaciju.
Da li to znaci da je trebalo da se povuku sa drafta?
(kimi, 20. januar 2020 16:12)

То није тачно. Бегли је предао медицинску документацију. Тачно је да остали високи пикови као Ејтон, Џексон, Бо Мамба нису предали, за Тре Јанга не знам, од њега вероватно нису ни тражили, јер је сличан профил играча као Фокс.

Али су свеједно могли бирати Дончића или неког од осталих високих пикова. Мени само није јасно зашто сви нападају Дивца? Да ли стварно неко мисли да је он сам одлучивао после оног промашаја са Папајанисом?
Али хајде, да претпоставимо да је то била само одлука Дивца. Нека ми онда неко објасни зашто му је продужен уговор после тако катастрофалних одлука (Папајанис и Бегли уместо Дончића)? Зар не би било логичније да је добио отказ а не продужетак? Зашто је отпуштен Дивчев асистент Вилијамс који је јавно критиковао Јергера да не даје праву шансу Беглију? Очигледно јер је био за Беглија.

Али зашто онда није и Дивац отпуштен?

Плус је доведен Волтон, кога газда Вивек познаје од свог времена у ГСВ. Мени то личи на трговину у стилу ”ок Владе, био си у праву, требали смо бирати Дончића, Вилијамс и ја нисмо били у праву, зато ће бити отпуштен а ти добити дугорочни уговор. Услов је да доведеш мог пријатеља Волтона и да мом љубимцу Хилду продужиш уговор. За све остало ћеш имати одрешене руке”.

Да чујем од паметњаковића који овде нападају Дивца, зашто му је продужен уговор после Папајаниса и Дончића?