1. Наравно треба бити опрезан - кесе с мокраћом, дрмање кошева, .. Мада то је чешће кад им игра први тим.
    (Паркет, 17. januar 2020 20:18)

    # Link komentara

  2. pa da znate treba vagnuti dobro ako pobedimo fmp moramo pobediti i zvezdu ako je necemo u plej ofu. sa oba coviceva tima smo bili na ivici protiv zvezde nas je pogurao covic a sa fmp om smo dobili na misice.najvise od svega bih voleo buducnost u plej ofu pre svega jer ne mogu da se povezu od druge polovine sezone.sve sto su dobili dobili su tesno a cesto su i gubili od slabijih ekipa.
     (nebitan srbin, 17. januar 2020 19:33)

    # Link komentara

  3. Pokusacu jos jednom.... Nadam se da gresim ali sutrasnja utakmica nosi sa sobom naboj.... Bez potrebe. Postoji velika sansa da se neko "slucajno" povredi. Jako bih voleo da gresim. I jos nesto
    .. Stvarno igraci i strucni stab FMP imaju stomak. Podneti takvo podcjenjivanje...Kako se oni uopste osecaju I kako pristaju na takvu blamazu. U kakvu to sredinu odlaze mladi igraci. Uzasno. Podrska instituciji i pozdrav GROBARIMA
    (Doktor, 17. januar 2020 19:30)

    # Link komentara

  4. U tom FMP igraju takentovani nasi mladi igraci.I naravno da cu za njih uvek da navijam.
    (Aleksandra, 17. januar 2020 13:12

    Ciji vasi, Zvezdini?
    (Realan, 17. januar 2020 18:21)

    # Link komentara

  5. Napravise
    Od trenta tofasa venecije ritasa
    Projektovane za Nba
    (Kalcokera, 17. januar 2020 17:44)

    # Link komentara

  6. Zanimljivo kako su grobari brzo zaboravili onu njihovu pricu o promociji mladih talenata, nakon sto su ove sezone doveli 15 amerikanaca.
    (Ivan, 17. januar 2020 16:54)

    # Link komentara

  7. petarczv
    Ti i dalje visiš na Partizanovim vestima?
    Vidiš li koliko si iskompleksiran. Kada si mene video da bilo šta komentarišem na zvezdinim vestima.
    A izgleda si smetnuo sa uma ko je prvi na tabeli. Bar toliko poštuj kad smišljaš ovako nebulozne komentare. Smaraš čoveče jako...
     (društvance iz predgrađa, 17. januar 2020 16:41)

    # Link komentara

  8. Imate srece sto FMP mora da izgubi inače bi vas oprali hahahahaha
    (petarczv, 17. januar 2020 13:11)

    Samo sam čekao neku tvoju glupavu pošalicu... Kada bi samo malo razmislio šta si napisao, blam bi te bio... Ali da, već smo shvatili da si operisan od blama... Ne mora fmp sad da izgubi uopšte i kladim se da će da grizu iz petnih žila da pobede. Dovoljno će biti da puste prvi tim u sledećem susretu. A oprali smo vam i tu prvu Evroligašku ekipu već , pa ne vidim zašto ne bi i ovu drugu po drugi put. Ili treći ako računaš sve zajedno, kako god.
     (bruka i sramota, 17. januar 2020 16:37)

    # Link komentara

  9. Petre cz u pravu si,oprali bi nam gace i carape posto za drugo i nisu.
    (Radoslav, 17. januar 2020 16:20)

    # Link komentara

  10. Prvu utakmicu je Fmp trebao da dobije, sledi karma sad
     (Kole, 17. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  11. blizi se F4, treba biti oprezan u polufinalu.
     (aca, 17. januar 2020 15:44)

    # Link komentara

  12. Potrazi me u predgradju !
    Since 2011
     (Alpina, 17. januar 2020 15:41)

    # Link komentara

  13. Zar FMP nije igrao proslo kolo sa Igokeom...
     (Dejan CZ, 17. januar 2020 14:54)

    # Link komentara

  14. Taj isti Todoric je isteran zbog finansijskih malverzacija pa se zataskalo i uz dogovor i sada je i dalje tu, a da se ne zna sta radi zasto.
    Ali znaju (vecina zaposlenih u JSD-u) To tvrdim kao jedan od njih.
    Ne kazem da je situacija bolja nego u Zvezdi ali ovde gazde nema...svi uzimaju i rade ko sta hoce.
    (aleksa, 17. januar 2020 14:31)

    # Link komentara

  15. Bas me zanima ako izgubi FMP da li će grobari pisati da su izgubili po direktivi ili su izgubili od kocnog Partizana. A ako dobije FMP - onda će biti u još većem rebusu. Onda će trolovati da su ih namerno pustili samo da Zvezda ne udje u plej of, makar oni izgubili prvo mesto. Kako god, gomila grobarskih botova je spremna, pripremljene su rečenice za svaki ishod!
    (veliki strumf, 17. januar 2020 14:28)

    # Link komentara

  16. ABA liga regularna?
    (Grr, 17. januar 2020 13:57)

    # Link komentara

  17. Teska utakmica? Pa pobedila ih Igokea, bore se za opstanak? Ili ce sada to da bude neki novi FMP? Naravno, sve je jasno.
    (ccc?, 17. januar 2020 13:20)

    # Link komentara

  18. Могуће приземљење, надам се без појаса.
    (Серби, народ најстарији!!!, 17. januar 2020 12:47)
    I ja kažem da bi bilo lepo da Partizan pusti mlađeg prsta iz predgrađa a starijeg da otrese nešto kasnije...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. januar 2020 13:18)

    # Link komentara

  19. @Aleksa,

    Zato što je Todorić legenda kluba.
    Kao igrač i funkcioner ima preko 40 trofeja, uključujući i one najveće evropske.
    Al razumem da ti to ne shvataš, pa ti je oprošteno.
     (Randy Marsh, 17. januar 2020 13:15)

    # Link komentara

  20. (aleksa, 17. januar 2020. 12:34)

    Htedoh da ti odgovorim, ali pošto si pomenuo gr I bare nisam se našao prozvanim...a
     (Grobar, 17. januar 2020 13:14)

    # Link komentara

  21. U tom FMP igraju takentovani nasi mladi igraci.I naravno da cu za njih uvek da navijam.
    (Aleksandra, 17. januar 2020 13:12)

    # Link komentara

  22. Imate srece sto FMP mora da izgubi inače bi vas oprali hahahahaha
     (petarczv, 17. januar 2020 13:11)

    # Link komentara

  23. Nece ne boj se, mor da izgube da zvezda udje u f4
    (Bob Sent Kler, 17. januar 2020 13:06)

    # Link komentara

  24. Могуће приземљење, надам се без појаса.
     (Серби, народ најстарији!!!, 17. januar 2020 12:47)

    # Link komentara

  25. Naslov je genijalan!!!!
    (Matija Micic Bucic, 17. januar 2020 12:37)

    # Link komentara

  26. Ma ako ne bude islo, tu su sudije.
    Jedno pitanje za gribare: Zasto vam je Todoric i dalje u klubu i ima sve klupske povlastice a nema funkciju ?
    (aleksa, 17. januar 2020 12:34)