Utorak, 24.12.2019.

14:00

Zvezda dovela Pantera!

Američki bek Kevin Panter postao je novi član Crvene zvezde, prenosi Tanjug.

Izvor: SN

Zvezda dovela Pantera! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

adjep

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 24. decembar 2019 17:24)

hahahaha :Du odnosu na 15-tak godina posta i nesrecnog detinjstva ovo je prava sitnica..A u ostalom Buducnot se pobrinula da se taj niz brzo prekine...nema kontinuiteta...i corava koka ubode koju jadransku ligu :D pa i FMP izvorni ima jednu-dve titule...cesitamo

Napredni trokorak

pre 4 godine

Navijacima zvezde da osvezim pamcenje
Imamo vise tiula ,vise kupova ,vise Evropskih trofeja,vise Aba lige,bolji smo medjusobnim skoru od vas i to drasticno.
Sramota je da se vi javljate.

Valjkom na Krcuniju + Tenkic

pre 4 godine

100 Miliona skrkali u Fmp 2 ....Otkako je ova garnitura na vlasti ....Da ste bar usli u Final 4 ....Pa da vam skinem kapu ....Tolike pare bacene bolje da ste S 400 kupili nego onaj jadni Tenk .Bar bi se videla vajda neka .

baki

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ramones, 24. decembar 2019 20:00
Dobro de,kako nismo? Pa jel vi igrate? NE Eto vidis da smo dovoljno uradili a vi ne igrate a opet bacate pare u bunar za evrokup hahahaaha. Za 15 godina vasih u EL nemate ni toliko pobeda a mi smo imali toliko za samo jednu sezonu a po mnogo tezem sistemu i nema budiveljnika,bugarskih i poljskih klubova nego sama elita evrope. E sa njima kad budete (a necete skoro) igrali i udjete u top8 kao mi protiv cska e onda se javi a do tada idi strikaj ili gledaj u sunce,nije ovo za tebe!!

Užasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Ramones

KKP je imao u prvih 7 sezona ( igranja EL pod Magom) više poraza nego grupa Ramones koncerata na godišnjoj turneji !

Vlada

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)
Tipican komentar umisljenih navijaca samoproklamovane institucije.Do ovog trenutak Zvezdin odnos pobeda i poraza u ligaskom takmicenju Evrolige (ovaj i predhodna dva nastupa) je 33:42, ili 44% uspesnosti. Taj procenat ne mozete ni da sanjate ako ste igrali protiv nekih timova sa cudnim imenima tipa Pokom, Olimpija, itd.

Da ne budem lenj, iskopao sam vas broj pobeda i poraza u ligaskom delu od 2001 do 2014: 56 pobeda i 102 poraza, procenat uspesnosti 35.4%. Nijedna sezona sa vise pobeda od poraza… Kako te bre nije sramota?

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Ramones, Igramo vec sedmu godinu EL, za to vreme igrali sa CSK-a na loptu za F4, imamo vise pobeda u EL nego vi, na gostovanjima smo pobedjivali velikane...

Ramones

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.

Njaah

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)

Heheh dobra fora.
Imamo vise poraza od vas jer vi cesto niste prolazili takmicenje po grupama samim tim igrali ste manje utakmica.
O protivnicima po grupama necu ni da pricam...kakve su to sile svemirske bile...
;)

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Значи опет ЕЛ и тераса, Остоја их џабе ложи... нема титула за југосе, више ни куп!

Vlada

pre 4 godine

Ocigledno je ideja da se Jenkins upari sa njim i da zajedno izguraju taj nedostatak pleja u timu. Od sada ce verovatno pozicije 1-2 igledati ovako:

L. Brown - Baron
Punter - Jennkins
Covic - Lazic

Davidovac ce na trojku, pa cemo tu biti pokriveni za Perperogluom, Davidovcem i Dobricem.

Na poziciji 4 imamo previse igraca (D. Brown, Jagodic-Kuridza, Simanic, Faye). tu ocekujem da ce jedan od stranaca dobiti otkaz jer je previse igraca na rosteru koji su imali mali ili nikakav ucinak.

Centarska pozicija je najpopunjenija ali niko ne odskace i to je verovatno razlog sto Zvezda igra sa toliko oscilacija. Ako jos dodje Stime, onda ce biti prevelike guzve i moracemo da se oslobodimo barem jednog ako ne i dva igraca. Vrlo tezak izbor, s tim sto ce Stimac imati svoje zagarantovbano mesto ako dodje.

Treba ta pobeda protiv Zenita u petak vise nego 'leba...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Дај још појачања! Мало је 9 странаца! ЈОООШ!
(оће то, 24. decembar 2019 18:50)

Остоја, почеће ти утакмица...

SrbEUin

pre 4 godine

Pogledajte statistiku ABE. FČ je po Index Raitigu ispred Gordića, Waldena, Paigea, Jankovića, Moslleya i Novice. Što njih ne terate iz svog kluba nego terate Fiću iz Zvezde? Ili ga baš zbog toga terate iz Zvezde.

Pljujete Filipa, a najgori segment Zezdine igre je u reketu.

Najbolje partije ostvaruje niska petorka. Protiv Makabija čak samo sa Davidovcen na petici napravila veliki preokret. Poenterski učinak centara samo 12%. Više nego skromno.
Kuzmić ubedljivo najslabiji. Razloge znamo, ne treba od njega ništa očekivati pre marta. Bolje da pauzira tri-četiri nedelje i da za to vreme radi treninge snage i kondicije. To je propustio, a bez toga nema ni igre. Tek posle postepeno na teren.
Ojo bi mogao bolje, uz prave asistencje, i bolju organizaciju odbrane, ali ne značajno bolje. Ovo je njegov domet. Nedovoljno.
Gist igra samo da otaljava. Previše neozbiljnih i neodgovornih poteza, pogotovo u napadu. Vidi se da je totalno nezadovoljan i da samo čeka da ode. Možda se aktivira ako krenu bolji rezultati.
Derik i Faje neprimetni. Bez učinka.
Boriša prema inspiraciji. Nedovoljno samopuzdanja. Treba mu saigač da mu drži leđa. Uz Kuridžu, pokretne petice i dignutog Gista može stabilnije. Ima talenta.
Zato se pazare Kuridža i Štimac.
Dvojke i trojke su sasvim ok.
Panter je samo šlag na torti za šamponski roster (da odmenjuje Loreza).
Fića će u ABI I KLS da ima po 20 min, a u EL 7-8. Sasvim prihvatljivo.

Uzgred, treba sastaviti roster I za kup i KLS…

Grobar-España

pre 4 godine

Toliko ste naporni i jedni i drugi da me glava zaboli svaki put kad udjem da procitam neku sportsku vest. Te Panteri, Zeleznik, FMP...I slag na torti drzavni projekat. A sa druge strane, osnovani ste u zagrebu, Igokea, Mirko Marjanovic...I slag na tori, gle cuda, opet drzavni projekat.
Ja mislim da ste i jedni i drugi svesni da je 100% tacno samo ovo sa slaga na torti. Drzavni projekat smo i jedni i drugi od kad smo nastali, ali ajde da zagalamimo "Drzte Lopova"!!!
Da nije tako, drzava bi odavno resila problem privatizacije svih klubova (Ili bi postali akcionarska drustva sa pravedno rasporedjenim kapitalom medju clanovima kluba, prema starosti clanske karte i onih koji su spremni da uloze svoj novac)u srbiji, a narocito Partizana i Zvezde. Zasto se to ne resava svi vrlo dobro znamo, ali se jos bolje pravimo ludi.
To da se prepucavate i mrzite ide na ruku onima koji nisu ni dugogodisnji clanovi klubova, ni ulagaci svog novca, a to su sve uprave od raspada jugoslavije (nije ni onda bilo sjajno) pa do danas. Svasta bih ja tu jos napisao, ali nemam ni prostora ni pristojnih izraza za ono sto bih voleo da kazem.
Ipak mislim da sve moze da stane u jednu recenicu Brejkersa..." Mi smo jedna velika hipnotisana gomila".

Anakin

pre 4 godine

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.
(Milan Jovanovic, 24. decembar 2019 16:28)

Kako je tim ukomponovan Mandrak nam ne bi pomogao...

Hmm

pre 4 godine

Kuridžu su doveli za Delije,a Pantera za pantere.
(dejan, 24. decembar 2019 16:09)

Zato ste i vi doveli Zagorca.

Ha, ha, ha... Svaka čast na odgovoru!

EUFORIJA

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...

petarczv

pre 4 godine

Mislim da Panter nije plej, vise dvojka, ali nisam siguran da li moze u odredjenim periodima tekme da odmeni Lorenca.
(Demar Derosan, 24. decembar 2019 14:13)

Druže svako ko igra kosarku na bilo kojoj poziciji ce bolje da odmeni lorenza nego filip...

drvobradi

pre 4 godine

@Ika
Kombo bek sa 0,8 asistencija po mecu, isto kao i Kuzmic ove sezone. Srecom pa je odlican trojkas sa 17,9% za 3 u EL. Odlican KOMBO bek, niti dodaje niti sutira.

David

pre 4 godine

Dovedeno je ono što je moglo da se nađe trenutno slobodno, a još ima i neki potencijalni kvalitet. Ja tvrdim od početka da Zvezda ima glavni problem na poz.2 jer je Beron i najveća rupa u timu. Čovek koji ima samo šut, dok su mu odbrana, organizacija, čak i obično prevođenje lopte, katastrofa! Za igrača koji se toliko plaća i važi za "glavnog" to je velika mana, a kako se ni u njegov šut ne može puno pouzdati, pošto ceo tim treba da radi da mu samo stvori priliku da šutne, potreban je pouzdaniji igrač na dvojci. Uz to, i takav koji ume da doprinese timu ne samo šuterski. Kako je i Dženkins od početka sezone u kanalu, posebno napadački, a ni Dobrić ne može da se sastavi već duže vreme, logično je da se dovede ovakav profil igrača i nadam se da će značiti i u organizaciji igre. Ili bar u sigurnom i bržem prenošenju lopte na protivničku polovinu, što je veliki problem ovog tima protiv agresivnih odbrana. To se moglo najskorije videti baš protiv Primorke, a ponavlja se iz meča u meč. Nek je dobro došao, a videćemo u kakvoj je formi, koliko je motivisan i hoće li moći da se uklopi.

Milan Jovanovic

pre 4 godine

@Nik

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.

Блаф

pre 4 godine

Добродошао, имамо заједно много важних утакмица, биће и побједа, биће и пораза али биће Калемегдан у јуну. Вјерујем у вас, увијек уз вас.

marko

pre 4 godine

Nadam se ovoj postavi pa nek odmaraju trojica po zasluzi, potrebi:

Braun, Panter, Covic
Beron, Lazic, Dzenkins
Dobric, Davidovac, Perperoglu
Simanic, Kuridza, Faje
Kuzmic, Stimac, Jovanovic

Pera

pre 4 godine

Nekako sam skeptican u vezi ovog momka, nadam se da nisam u pravu, ali mi ponovo sve deluje kao stihijsko i nepromisljeno dovodjenje igraca koji su dostupni u tom trenutku. To je igrac koji igra uglavnom na poziciji 2, a tu vec imamo Berona tako da ne vidim prostor da, uz minutazu za specijalce za odbranu Lazica i Dzenkinsa, on dobije ozbiljnu minutazu, nego vise vidim prostor da se Beron izbaci iz ritma. On mozda jeste kombo, ali ne verujem da ima kvalitet da kao zamena Braunu igra plejmejkera na nekom zavidnom nivou, sto nam je jedna od najvecih boljki.

C i n i k

pre 4 godine

Ok, ali pola stranaca u CZ,i nisu bas kvalitetni.
Panter nije igrao vec nko vreme.
Nzn al,ja msm da treba malo vise nasih igraca da se forsiraju.

adjep

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha
(dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA, 24. decembar 2019 15:31)
Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D

Emulator

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/
(NBA simpatizer, 24. decembar 2019 14:16)

Nemoj Gagaru molim te,toliko je nas nervirao da ni u vasem klubu ne bi izdrzali da ga gledamo.

KK CZ. Velikan

pre 4 godine

Dobrodošao majstore! Igrati u svetom dresu je čast, privilegija i velika obaveza.Očejujemo od tebe prolivanje reke znoja,drugačije ne može.Srećno.

Kosaraks

pre 4 godine

Ovo neko iz FMP-a čim je Panter. Više stranaca u Zvezdi i Partizanu nego u Olimpiji Milano. Tako da za par godina od reprezentacije RS nece biti nista.Nema vodja ekipa.

triplem

pre 4 godine

a sve sto ste trebali je da dovedete KuZmica L.Brauna i jos jednog backup pleja i pustite nase momke da se prosetaju kroz Aba i udju u F8

PFC

pre 4 godine

Bio je jako dobar igrač a onda se nekako raspao u Oliju
Dobro pojačanje, ali ono što delije ne vide jeste da Zvezda menja pola tima na pola sezone što nikako ne može da prođe dobro
Očigledno je da će neko od centara morati da ide, pretpostavljam Faje i Odzo
Nenadić već otišao, a dovode se 3 igrača kojima normalno treba vremena da se priviknu
Zvezdi predstojećih mesec dana su najbitniji u sezoni i mogu lagano da izvise čak o z F4 Aba, u šta ne verujem jer im je glavni konkurent FMP

mike cg

pre 4 godine

milo barem posteno o drzavnom projektu...tamo kod vas luda kuca...
(asdf, 24. decembar 2019 14:56)

Nista kod mila nije posteno, crna Gora bi mogla da ima jos barem 3 kosarkaska centra i dobre ekipe, mornar je bljesnuo malo ali nedovoljno, ali lovcen, sutjeska.... Da se ravnomjerno ulagalo, razvijala bi se i sama kosaraka i konkurencija, ovako kroz crnogorsku reprezentaciju je proslo 10 stranaca ako ne i vise, zbog drzavmog projekta!

santa justa

pre 4 godine

Ovo kao da neko namerno radi. Dvovode se polu igraci sa koca i konopca, a od back up pleja ni traga. Treba ti sofersajbna a ti kupujes kuku za prikolicu. Ludilo!

Bili iz trokoraka

pre 4 godine

@Gossa placa Zeljko Sve je to lepo, ali sa kim ce Stimac da igra pik? Isto kao sto i Gista sada igra. Nama treba plejmerker, koji ce da razigrava ekipu, a ne jos jedan poenter poput Pantera. Ali boze moj, kad bi dosao jos jedan plej, onda bi neko imao manju minutazu, a cela ekipa je napravljena sa idejom da se to ne desi.

gg5+

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 24. decembar 2019 14:30)

Jeste, sjajan učinak. Ako je Euro Kup Cipiripi Kup onda je ta Liga Šampiona Vekiki Liga, čestitam od srca na dovođenju MVPa Vekiki Lige, borba za top 12 EL je osigurana.

dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha

trpaj Nebojsa, samo jako

pre 4 godine

Strah mi se uvukao u koske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarče, 24. decembar 2019 14:53)
I ne izlazi iz kostiju evo već sedma godina
HVALA TI BRATE RODJENI NOLANE SMITE, HVALA DO GROBA

Dare_cz

pre 4 godine

Polako franjevci opet cete plakati na kraju sezone.Panter je dobar igrac sa poenima u rukama.U Oliju se nije snasao a kod nas verujem da ce biti na nivou iz Aeka i Virtusa.Dobrodosao

Nik

pre 4 godine

Da se prebrojimo:

1. Čović
2. L.Braun
3. Panter
4. Dženkins
5. Beron
6. Lazić
7. Dobrić
8. Davidovac
9. Simanić
10. Faje
11. D.Braun
12. Jagodić-Kuridza
13. Gist
14. Jovanović
15. Kuzmić
16. Odzo
17. Štimac
18. Nenadić

Od svih njih samo je Nenadić planiran za van 12, eventualno Jovanović koji je uzgred potencijalni reprezentativac Srbije.

P.S.
Nisam siguran dal sam nekog zaboravio.

mu-lan

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlicanProsle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4Dobrodosao majstore
(cole, 24. decembar 2019 14:30)
Pa zar niste vi bese u fazonu da je ta liga sampiona “Cipiripi kup”?

NY

pre 4 godine

Kritičari "stručnjaci" pošto samo znate da kritikujete ajde kažite koga bi voleli i na klupi i u timu. Kritikovali bi kada bi Lebron ili Luka Dončić došli u Zvezdu

Johny

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.
(uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje, 24. decembar 2019 14:46)

Gledaš li ti NBA ili Efes? Sve se svodi na šut i skok igru. Zašto Teo nije prošao u NBA? Šta igra Bogdan, Jokić, Vestbruk, Hardavej, Dončić... Samo šut

Војвода Вук КНД

pre 4 godine

Опалаааа! Ево свеже и ватрене крви која нам је требала Пантер снајпер и Штимара сила, братина - САДА ПОД НОГЕ СВЕ! ГАЗИ ЗВЕЗДО СВЕТИЊО!

Slobodan

pre 4 godine

Pravo pojacanje Panter kod pantera...
(Zoze, 24. decembar 2019 14:28)

Da, isto su pisali za Zagorca kada je potpisao za Partizan-Igokeu ... svako svom jatu ...

Ika

pre 4 godine

00
Nama treba PLEJ, a oni dovode KOMBO BEKA ?!?! Ne razumem ?!?!
(zvezdaš, 24. decembar 2019 14:17)

Da li ti je jasna reč combo guard, znaci igra i 1 i 2, kreira za druge i za sebe, što nama više i treba

srb

pre 4 godine

Ti si zvezdin panter čovkinse...
Jedan je panter, ostalo su blede kopije.
Aaaaand im done, nek mu je sa srecom, nadam se da sakota zna sta radi.

uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.

Milan

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?
(Toni Bandera, 24. decembar 2019 14:44)

Objasnili su mu.
Kažu da se vidno potresao zbog toga.

NBA simpatizer

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/

Toni Bandera

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Igrac vrlo slicnih karakteristika kao LB. Sjajan prodor i dribling ima. U odbrani je malo slabiji od LB-a. On takodje lagano pokriva pleja kao i LB a moze i da igra na 2. Verujem da je ideja Sakote da ih obojicu drzi u igri i da napada protivnika prodorom i tranzicijom na nepostavljenu odbranu. Stimac je doveden zbog Picka i skoka u napadu. Ovim igracem sigurno dobijamo sirinu u napadu, tako da ce Beron dobiti vise prostora da ostane sam na sutu. Odlicno pojacanje. Idemo dalje.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Odlično pojačanje na poziciji 2 gde su samo Beron, Lazić, Đenka, Dobrić i Davidovac. Još kad dođe Štimara pored Odža, Kuzmića, Jovanovića i Gista ima da bude šou, možemo odmah da prodamo Lorenca, da se uzmu pare za još kojeg centra ili krilnog centra, jer Zvezda je jedini tim na svetu koji će imati postavku igre - centar, krilni centar, krilo, bek i sin.
Gde ćeš više i bolje?

mohikanac

pre 4 godine

Ovo je već jadno, on je combo bek koji valjda treba sam sebi da kreira?
Mnogo stvari je upitno, forma, uvođenje u tim...
Gledah juče Kuridžu, pa Derik Braun je izmislio za njega košarku a teramo ga svi. Jel neko stvarno misli da je Kuridža pojačanje? Ili da je bolji od Simanića i Fayea?

Nikakav problem nemam sa otpuštanjem Radanova i Nenadića jer sam ih gledao, pod pritiskom CZ oni nisu igrači kao u FMP. Niti mislim da je FČ jedini i osnovni krivac za loše rezultate.
Ali ovo je već previše, umesto pleja još jedan "pomoćni", pa izgleda da će stalno na parketu biti dva beka i jedan plej ili dva beka i kreativno nisko krilo...
Valjda je lakše bilo naći iole pleja koji razigrava postojeće igrače?
Šakota ide ka igri 1na1, tako mi izgleda.
Beron, Panter, Lorenco... pa samo njima treba svakom po lopta da bi bili zadovoljni. Gde su igrači koji vole "da se nagrade" za dobru odbranu Đenka, Simanić, Faye, Gist... njihova motivacija direktno od toga zavisi. Neće da krvare da bi gledali prvu trojicu kako igraju simultanku.
Stvarno sam skeptičan.

cole

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore

vladavasa

pre 4 godine

Ne znam kako ce se sanci (Panter) i kako ce igrati ali se iskreno nadam da ce u potpinosti izbaciti Covica iz ekipe. Ne samo da nece dobijati minute (Covic) nego ni da u ekipi nece biti. Bar za Ligu samipona pa neka se poigrava i hiljade puta probacuje loptu kroz noge u ABA ligi.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Drugi Kevin Panter u timu.

Ne ozbiljno, atipičan je skroz, igrač van svakog šablona, ludačku prangija ima, preko 2 ruke sa 9 metara, iz driblinga, iz mesta, kako god. Ko zna možda baš on okrene sezonu. Kvinsi je sličan primer koji je poludeo totalno i ostao u istoriji.

Štime da pojača reket, sa Gistom, Kuzom bi to bilo to na petici. Četorke Boriša i MJK je skroz oke. Derik i Odžo višak.

I pored svih ludila još uvek može da se okrene aba sezona. Pobedom u Morači ulazimo ravnopravno u trku za prvo mesto. Porazom definitivno je plafon na 4. mestu i partizanski lovimo iz prikrajka.

Kure

pre 4 godine

I dobro, pošto se to pitanje već uobičajilo, interesuje me koliko košta angažovanje dvostrukog uzastopnog osvajača Lige šampiona i prošlogodišnjeg MVP iste?

Kontam da je jeftiniji od Bože Đumića...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Odlično pojačanje na poziciji 2 gde su samo Beron, Lazić, Đenka, Dobrić i Davidovac. Još kad dođe Štimara pored Odža, Kuzmića, Jovanovića i Gista ima da bude šou, možemo odmah da prodamo Lorenca, da se uzmu pare za još kojeg centra ili krilnog centra, jer Zvezda je jedini tim na svetu koji će imati postavku igre - centar, krilni centar, krilo, bek i sin.
Gde ćeš više i bolje?

Milan

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?
(Toni Bandera, 24. decembar 2019 14:44)

Objasnili su mu.
Kažu da se vidno potresao zbog toga.

Slobodan

pre 4 godine

Pravo pojacanje Panter kod pantera...
(Zoze, 24. decembar 2019 14:28)

Da, isto su pisali za Zagorca kada je potpisao za Partizan-Igokeu ... svako svom jatu ...

Hmm

pre 4 godine

Kuridžu su doveli za Delije,a Pantera za pantere.
(dejan, 24. decembar 2019 16:09)

Zato ste i vi doveli Zagorca.

Ha, ha, ha... Svaka čast na odgovoru!

cole

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore

petarczv

pre 4 godine

Mislim da Panter nije plej, vise dvojka, ali nisam siguran da li moze u odredjenim periodima tekme da odmeni Lorenca.
(Demar Derosan, 24. decembar 2019 14:13)

Druže svako ko igra kosarku na bilo kojoj poziciji ce bolje da odmeni lorenza nego filip...

drvobradi

pre 4 godine

@Ika
Kombo bek sa 0,8 asistencija po mecu, isto kao i Kuzmic ove sezone. Srecom pa je odlican trojkas sa 17,9% za 3 u EL. Odlican KOMBO bek, niti dodaje niti sutira.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Igrac vrlo slicnih karakteristika kao LB. Sjajan prodor i dribling ima. U odbrani je malo slabiji od LB-a. On takodje lagano pokriva pleja kao i LB a moze i da igra na 2. Verujem da je ideja Sakote da ih obojicu drzi u igri i da napada protivnika prodorom i tranzicijom na nepostavljenu odbranu. Stimac je doveden zbog Picka i skoka u napadu. Ovim igracem sigurno dobijamo sirinu u napadu, tako da ce Beron dobiti vise prostora da ostane sam na sutu. Odlicno pojacanje. Idemo dalje.

mohikanac

pre 4 godine

Ovo je već jadno, on je combo bek koji valjda treba sam sebi da kreira?
Mnogo stvari je upitno, forma, uvođenje u tim...
Gledah juče Kuridžu, pa Derik Braun je izmislio za njega košarku a teramo ga svi. Jel neko stvarno misli da je Kuridža pojačanje? Ili da je bolji od Simanića i Fayea?

Nikakav problem nemam sa otpuštanjem Radanova i Nenadića jer sam ih gledao, pod pritiskom CZ oni nisu igrači kao u FMP. Niti mislim da je FČ jedini i osnovni krivac za loše rezultate.
Ali ovo je već previše, umesto pleja još jedan "pomoćni", pa izgleda da će stalno na parketu biti dva beka i jedan plej ili dva beka i kreativno nisko krilo...
Valjda je lakše bilo naći iole pleja koji razigrava postojeće igrače?
Šakota ide ka igri 1na1, tako mi izgleda.
Beron, Panter, Lorenco... pa samo njima treba svakom po lopta da bi bili zadovoljni. Gde su igrači koji vole "da se nagrade" za dobru odbranu Đenka, Simanić, Faye, Gist... njihova motivacija direktno od toga zavisi. Neće da krvare da bi gledali prvu trojicu kako igraju simultanku.
Stvarno sam skeptičan.

Emulator

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/
(NBA simpatizer, 24. decembar 2019 14:16)

Nemoj Gagaru molim te,toliko je nas nervirao da ni u vasem klubu ne bi izdrzali da ga gledamo.

Војвода Вук КНД

pre 4 godine

Опалаааа! Ево свеже и ватрене крви која нам је требала Пантер снајпер и Штимара сила, братина - САДА ПОД НОГЕ СВЕ! ГАЗИ ЗВЕЗДО СВЕТИЊО!

trpaj Nebojsa, samo jako

pre 4 godine

Strah mi se uvukao u koske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarče, 24. decembar 2019 14:53)
I ne izlazi iz kostiju evo već sedma godina
HVALA TI BRATE RODJENI NOLANE SMITE, HVALA DO GROBA

Dare_cz

pre 4 godine

Polako franjevci opet cete plakati na kraju sezone.Panter je dobar igrac sa poenima u rukama.U Oliju se nije snasao a kod nas verujem da ce biti na nivou iz Aeka i Virtusa.Dobrodosao

Блаф

pre 4 godine

Добродошао, имамо заједно много важних утакмица, биће и побједа, биће и пораза али биће Калемегдан у јуну. Вјерујем у вас, увијек уз вас.

santa justa

pre 4 godine

Ovo kao da neko namerno radi. Dvovode se polu igraci sa koca i konopca, a od back up pleja ni traga. Treba ti sofersajbna a ti kupujes kuku za prikolicu. Ludilo!

Ika

pre 4 godine

00
Nama treba PLEJ, a oni dovode KOMBO BEKA ?!?! Ne razumem ?!?!
(zvezdaš, 24. decembar 2019 14:17)

Da li ti je jasna reč combo guard, znaci igra i 1 i 2, kreira za druge i za sebe, što nama više i treba

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Drugi Kevin Panter u timu.

Ne ozbiljno, atipičan je skroz, igrač van svakog šablona, ludačku prangija ima, preko 2 ruke sa 9 metara, iz driblinga, iz mesta, kako god. Ko zna možda baš on okrene sezonu. Kvinsi je sličan primer koji je poludeo totalno i ostao u istoriji.

Štime da pojača reket, sa Gistom, Kuzom bi to bilo to na petici. Četorke Boriša i MJK je skroz oke. Derik i Odžo višak.

I pored svih ludila još uvek može da se okrene aba sezona. Pobedom u Morači ulazimo ravnopravno u trku za prvo mesto. Porazom definitivno je plafon na 4. mestu i partizanski lovimo iz prikrajka.

Nik

pre 4 godine

Da se prebrojimo:

1. Čović
2. L.Braun
3. Panter
4. Dženkins
5. Beron
6. Lazić
7. Dobrić
8. Davidovac
9. Simanić
10. Faje
11. D.Braun
12. Jagodić-Kuridza
13. Gist
14. Jovanović
15. Kuzmić
16. Odzo
17. Štimac
18. Nenadić

Od svih njih samo je Nenadić planiran za van 12, eventualno Jovanović koji je uzgred potencijalni reprezentativac Srbije.

P.S.
Nisam siguran dal sam nekog zaboravio.

mike cg

pre 4 godine

milo barem posteno o drzavnom projektu...tamo kod vas luda kuca...
(asdf, 24. decembar 2019 14:56)

Nista kod mila nije posteno, crna Gora bi mogla da ima jos barem 3 kosarkaska centra i dobre ekipe, mornar je bljesnuo malo ali nedovoljno, ali lovcen, sutjeska.... Da se ravnomjerno ulagalo, razvijala bi se i sama kosaraka i konkurencija, ovako kroz crnogorsku reprezentaciju je proslo 10 stranaca ako ne i vise, zbog drzavmog projekta!

uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.

Vlada

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)
Tipican komentar umisljenih navijaca samoproklamovane institucije.Do ovog trenutak Zvezdin odnos pobeda i poraza u ligaskom takmicenju Evrolige (ovaj i predhodna dva nastupa) je 33:42, ili 44% uspesnosti. Taj procenat ne mozete ni da sanjate ako ste igrali protiv nekih timova sa cudnim imenima tipa Pokom, Olimpija, itd.

Da ne budem lenj, iskopao sam vas broj pobeda i poraza u ligaskom delu od 2001 do 2014: 56 pobeda i 102 poraza, procenat uspesnosti 35.4%. Nijedna sezona sa vise pobeda od poraza… Kako te bre nije sramota?

dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha

EUFORIJA

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...

triplem

pre 4 godine

a sve sto ste trebali je da dovedete KuZmica L.Brauna i jos jednog backup pleja i pustite nase momke da se prosetaju kroz Aba i udju u F8

Bili iz trokoraka

pre 4 godine

@Gossa placa Zeljko Sve je to lepo, ali sa kim ce Stimac da igra pik? Isto kao sto i Gista sada igra. Nama treba plejmerker, koji ce da razigrava ekipu, a ne jos jedan poenter poput Pantera. Ali boze moj, kad bi dosao jos jedan plej, onda bi neko imao manju minutazu, a cela ekipa je napravljena sa idejom da se to ne desi.

NBA simpatizer

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/

David

pre 4 godine

Dovedeno je ono što je moglo da se nađe trenutno slobodno, a još ima i neki potencijalni kvalitet. Ja tvrdim od početka da Zvezda ima glavni problem na poz.2 jer je Beron i najveća rupa u timu. Čovek koji ima samo šut, dok su mu odbrana, organizacija, čak i obično prevođenje lopte, katastrofa! Za igrača koji se toliko plaća i važi za "glavnog" to je velika mana, a kako se ni u njegov šut ne može puno pouzdati, pošto ceo tim treba da radi da mu samo stvori priliku da šutne, potreban je pouzdaniji igrač na dvojci. Uz to, i takav koji ume da doprinese timu ne samo šuterski. Kako je i Dženkins od početka sezone u kanalu, posebno napadački, a ni Dobrić ne može da se sastavi već duže vreme, logično je da se dovede ovakav profil igrača i nadam se da će značiti i u organizaciji igre. Ili bar u sigurnom i bržem prenošenju lopte na protivničku polovinu, što je veliki problem ovog tima protiv agresivnih odbrana. To se moglo najskorije videti baš protiv Primorke, a ponavlja se iz meča u meč. Nek je dobro došao, a videćemo u kakvoj je formi, koliko je motivisan i hoće li moći da se uklopi.

baki

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ramones, 24. decembar 2019 20:00
Dobro de,kako nismo? Pa jel vi igrate? NE Eto vidis da smo dovoljno uradili a vi ne igrate a opet bacate pare u bunar za evrokup hahahaaha. Za 15 godina vasih u EL nemate ni toliko pobeda a mi smo imali toliko za samo jednu sezonu a po mnogo tezem sistemu i nema budiveljnika,bugarskih i poljskih klubova nego sama elita evrope. E sa njima kad budete (a necete skoro) igrali i udjete u top8 kao mi protiv cska e onda se javi a do tada idi strikaj ili gledaj u sunce,nije ovo za tebe!!

adjep

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha
(dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA, 24. decembar 2019 15:31)
Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Дај још појачања! Мало је 9 странаца! ЈОООШ!
(оће то, 24. decembar 2019 18:50)

Остоја, почеће ти утакмица...

Johny

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.
(uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje, 24. decembar 2019 14:46)

Gledaš li ti NBA ili Efes? Sve se svodi na šut i skok igru. Zašto Teo nije prošao u NBA? Šta igra Bogdan, Jokić, Vestbruk, Hardavej, Dončić... Samo šut

mu-lan

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlicanProsle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4Dobrodosao majstore
(cole, 24. decembar 2019 14:30)
Pa zar niste vi bese u fazonu da je ta liga sampiona “Cipiripi kup”?

Grobar-España

pre 4 godine

Toliko ste naporni i jedni i drugi da me glava zaboli svaki put kad udjem da procitam neku sportsku vest. Te Panteri, Zeleznik, FMP...I slag na torti drzavni projekat. A sa druge strane, osnovani ste u zagrebu, Igokea, Mirko Marjanovic...I slag na tori, gle cuda, opet drzavni projekat.
Ja mislim da ste i jedni i drugi svesni da je 100% tacno samo ovo sa slaga na torti. Drzavni projekat smo i jedni i drugi od kad smo nastali, ali ajde da zagalamimo "Drzte Lopova"!!!
Da nije tako, drzava bi odavno resila problem privatizacije svih klubova (Ili bi postali akcionarska drustva sa pravedno rasporedjenim kapitalom medju clanovima kluba, prema starosti clanske karte i onih koji su spremni da uloze svoj novac)u srbiji, a narocito Partizana i Zvezde. Zasto se to ne resava svi vrlo dobro znamo, ali se jos bolje pravimo ludi.
To da se prepucavate i mrzite ide na ruku onima koji nisu ni dugogodisnji clanovi klubova, ni ulagaci svog novca, a to su sve uprave od raspada jugoslavije (nije ni onda bilo sjajno) pa do danas. Svasta bih ja tu jos napisao, ali nemam ni prostora ni pristojnih izraza za ono sto bih voleo da kazem.
Ipak mislim da sve moze da stane u jednu recenicu Brejkersa..." Mi smo jedna velika hipnotisana gomila".

KK CZ. Velikan

pre 4 godine

Dobrodošao majstore! Igrati u svetom dresu je čast, privilegija i velika obaveza.Očejujemo od tebe prolivanje reke znoja,drugačije ne može.Srećno.

srb

pre 4 godine

Ti si zvezdin panter čovkinse...
Jedan je panter, ostalo su blede kopije.
Aaaaand im done, nek mu je sa srecom, nadam se da sakota zna sta radi.

SrbEUin

pre 4 godine

Pogledajte statistiku ABE. FČ je po Index Raitigu ispred Gordića, Waldena, Paigea, Jankovića, Moslleya i Novice. Što njih ne terate iz svog kluba nego terate Fiću iz Zvezde? Ili ga baš zbog toga terate iz Zvezde.

Pljujete Filipa, a najgori segment Zezdine igre je u reketu.

Najbolje partije ostvaruje niska petorka. Protiv Makabija čak samo sa Davidovcen na petici napravila veliki preokret. Poenterski učinak centara samo 12%. Više nego skromno.
Kuzmić ubedljivo najslabiji. Razloge znamo, ne treba od njega ništa očekivati pre marta. Bolje da pauzira tri-četiri nedelje i da za to vreme radi treninge snage i kondicije. To je propustio, a bez toga nema ni igre. Tek posle postepeno na teren.
Ojo bi mogao bolje, uz prave asistencje, i bolju organizaciju odbrane, ali ne značajno bolje. Ovo je njegov domet. Nedovoljno.
Gist igra samo da otaljava. Previše neozbiljnih i neodgovornih poteza, pogotovo u napadu. Vidi se da je totalno nezadovoljan i da samo čeka da ode. Možda se aktivira ako krenu bolji rezultati.
Derik i Faje neprimetni. Bez učinka.
Boriša prema inspiraciji. Nedovoljno samopuzdanja. Treba mu saigač da mu drži leđa. Uz Kuridžu, pokretne petice i dignutog Gista može stabilnije. Ima talenta.
Zato se pazare Kuridža i Štimac.
Dvojke i trojke su sasvim ok.
Panter je samo šlag na torti za šamponski roster (da odmenjuje Loreza).
Fića će u ABI I KLS da ima po 20 min, a u EL 7-8. Sasvim prihvatljivo.

Uzgred, treba sastaviti roster I za kup i KLS…

Vlada

pre 4 godine

Ocigledno je ideja da se Jenkins upari sa njim i da zajedno izguraju taj nedostatak pleja u timu. Od sada ce verovatno pozicije 1-2 igledati ovako:

L. Brown - Baron
Punter - Jennkins
Covic - Lazic

Davidovac ce na trojku, pa cemo tu biti pokriveni za Perperogluom, Davidovcem i Dobricem.

Na poziciji 4 imamo previse igraca (D. Brown, Jagodic-Kuridza, Simanic, Faye). tu ocekujem da ce jedan od stranaca dobiti otkaz jer je previse igraca na rosteru koji su imali mali ili nikakav ucinak.

Centarska pozicija je najpopunjenija ali niko ne odskace i to je verovatno razlog sto Zvezda igra sa toliko oscilacija. Ako jos dodje Stime, onda ce biti prevelike guzve i moracemo da se oslobodimo barem jednog ako ne i dva igraca. Vrlo tezak izbor, s tim sto ce Stimac imati svoje zagarantovbano mesto ako dodje.

Treba ta pobeda protiv Zenita u petak vise nego 'leba...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Значи опет ЕЛ и тераса, Остоја их џабе ложи... нема титула за југосе, више ни куп!

Pera

pre 4 godine

Nekako sam skeptican u vezi ovog momka, nadam se da nisam u pravu, ali mi ponovo sve deluje kao stihijsko i nepromisljeno dovodjenje igraca koji su dostupni u tom trenutku. To je igrac koji igra uglavnom na poziciji 2, a tu vec imamo Berona tako da ne vidim prostor da, uz minutazu za specijalce za odbranu Lazica i Dzenkinsa, on dobije ozbiljnu minutazu, nego vise vidim prostor da se Beron izbaci iz ritma. On mozda jeste kombo, ali ne verujem da ima kvalitet da kao zamena Braunu igra plejmejkera na nekom zavidnom nivou, sto nam je jedna od najvecih boljki.

C i n i k

pre 4 godine

Ok, ali pola stranaca u CZ,i nisu bas kvalitetni.
Panter nije igrao vec nko vreme.
Nzn al,ja msm da treba malo vise nasih igraca da se forsiraju.

Toni Bandera

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?

NY

pre 4 godine

Kritičari "stručnjaci" pošto samo znate da kritikujete ajde kažite koga bi voleli i na klupi i u timu. Kritikovali bi kada bi Lebron ili Luka Dončić došli u Zvezdu

Užasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Ramones

KKP je imao u prvih 7 sezona ( igranja EL pod Magom) više poraza nego grupa Ramones koncerata na godišnjoj turneji !

PFC

pre 4 godine

Bio je jako dobar igrač a onda se nekako raspao u Oliju
Dobro pojačanje, ali ono što delije ne vide jeste da Zvezda menja pola tima na pola sezone što nikako ne može da prođe dobro
Očigledno je da će neko od centara morati da ide, pretpostavljam Faje i Odzo
Nenadić već otišao, a dovode se 3 igrača kojima normalno treba vremena da se priviknu
Zvezdi predstojećih mesec dana su najbitniji u sezoni i mogu lagano da izvise čak o z F4 Aba, u šta ne verujem jer im je glavni konkurent FMP

Milan Jovanovic

pre 4 godine

@Nik

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.

vladavasa

pre 4 godine

Ne znam kako ce se sanci (Panter) i kako ce igrati ali se iskreno nadam da ce u potpinosti izbaciti Covica iz ekipe. Ne samo da nece dobijati minute (Covic) nego ni da u ekipi nece biti. Bar za Ligu samipona pa neka se poigrava i hiljade puta probacuje loptu kroz noge u ABA ligi.

Kure

pre 4 godine

I dobro, pošto se to pitanje već uobičajilo, interesuje me koliko košta angažovanje dvostrukog uzastopnog osvajača Lige šampiona i prošlogodišnjeg MVP iste?

Kontam da je jeftiniji od Bože Đumića...

Napredni trokorak

pre 4 godine

Navijacima zvezde da osvezim pamcenje
Imamo vise tiula ,vise kupova ,vise Evropskih trofeja,vise Aba lige,bolji smo medjusobnim skoru od vas i to drasticno.
Sramota je da se vi javljate.

gg5+

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 24. decembar 2019 14:30)

Jeste, sjajan učinak. Ako je Euro Kup Cipiripi Kup onda je ta Liga Šampiona Vekiki Liga, čestitam od srca na dovođenju MVPa Vekiki Lige, borba za top 12 EL je osigurana.

Anakin

pre 4 godine

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.
(Milan Jovanovic, 24. decembar 2019 16:28)

Kako je tim ukomponovan Mandrak nam ne bi pomogao...

Ramones

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.

marko

pre 4 godine

Nadam se ovoj postavi pa nek odmaraju trojica po zasluzi, potrebi:

Braun, Panter, Covic
Beron, Lazic, Dzenkins
Dobric, Davidovac, Perperoglu
Simanic, Kuridza, Faje
Kuzmic, Stimac, Jovanovic

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Ramones, Igramo vec sedmu godinu EL, za to vreme igrali sa CSK-a na loptu za F4, imamo vise pobeda u EL nego vi, na gostovanjima smo pobedjivali velikane...

Kosaraks

pre 4 godine

Ovo neko iz FMP-a čim je Panter. Više stranaca u Zvezdi i Partizanu nego u Olimpiji Milano. Tako da za par godina od reprezentacije RS nece biti nista.Nema vodja ekipa.

Njaah

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)

Heheh dobra fora.
Imamo vise poraza od vas jer vi cesto niste prolazili takmicenje po grupama samim tim igrali ste manje utakmica.
O protivnicima po grupama necu ni da pricam...kakve su to sile svemirske bile...
;)

Valjkom na Krcuniju + Tenkic

pre 4 godine

100 Miliona skrkali u Fmp 2 ....Otkako je ova garnitura na vlasti ....Da ste bar usli u Final 4 ....Pa da vam skinem kapu ....Tolike pare bacene bolje da ste S 400 kupili nego onaj jadni Tenk .Bar bi se videla vajda neka .

adjep

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 24. decembar 2019 17:24)

hahahaha :Du odnosu na 15-tak godina posta i nesrecnog detinjstva ovo je prava sitnica..A u ostalom Buducnot se pobrinula da se taj niz brzo prekine...nema kontinuiteta...i corava koka ubode koju jadransku ligu :D pa i FMP izvorni ima jednu-dve titule...cesitamo

Slobodan

pre 4 godine

Pravo pojacanje Panter kod pantera...
(Zoze, 24. decembar 2019 14:28)

Da, isto su pisali za Zagorca kada je potpisao za Partizan-Igokeu ... svako svom jatu ...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Odlično pojačanje na poziciji 2 gde su samo Beron, Lazić, Đenka, Dobrić i Davidovac. Još kad dođe Štimara pored Odža, Kuzmića, Jovanovića i Gista ima da bude šou, možemo odmah da prodamo Lorenca, da se uzmu pare za još kojeg centra ili krilnog centra, jer Zvezda je jedini tim na svetu koji će imati postavku igre - centar, krilni centar, krilo, bek i sin.
Gde ćeš više i bolje?

adjep

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha
(dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA, 24. decembar 2019 15:31)
Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D

Војвода Вук КНД

pre 4 godine

Опалаааа! Ево свеже и ватрене крви која нам је требала Пантер снајпер и Штимара сила, братина - САДА ПОД НОГЕ СВЕ! ГАЗИ ЗВЕЗДО СВЕТИЊО!

Ramones

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.

Dare_cz

pre 4 godine

Polako franjevci opet cete plakati na kraju sezone.Panter je dobar igrac sa poenima u rukama.U Oliju se nije snasao a kod nas verujem da ce biti na nivou iz Aeka i Virtusa.Dobrodosao

Kure

pre 4 godine

I dobro, pošto se to pitanje već uobičajilo, interesuje me koliko košta angažovanje dvostrukog uzastopnog osvajača Lige šampiona i prošlogodišnjeg MVP iste?

Kontam da je jeftiniji od Bože Đumića...

David

pre 4 godine

Dovedeno je ono što je moglo da se nađe trenutno slobodno, a još ima i neki potencijalni kvalitet. Ja tvrdim od početka da Zvezda ima glavni problem na poz.2 jer je Beron i najveća rupa u timu. Čovek koji ima samo šut, dok su mu odbrana, organizacija, čak i obično prevođenje lopte, katastrofa! Za igrača koji se toliko plaća i važi za "glavnog" to je velika mana, a kako se ni u njegov šut ne može puno pouzdati, pošto ceo tim treba da radi da mu samo stvori priliku da šutne, potreban je pouzdaniji igrač na dvojci. Uz to, i takav koji ume da doprinese timu ne samo šuterski. Kako je i Dženkins od početka sezone u kanalu, posebno napadački, a ni Dobrić ne može da se sastavi već duže vreme, logično je da se dovede ovakav profil igrača i nadam se da će značiti i u organizaciji igre. Ili bar u sigurnom i bržem prenošenju lopte na protivničku polovinu, što je veliki problem ovog tima protiv agresivnih odbrana. To se moglo najskorije videti baš protiv Primorke, a ponavlja se iz meča u meč. Nek je dobro došao, a videćemo u kakvoj je formi, koliko je motivisan i hoće li moći da se uklopi.

Napredni trokorak

pre 4 godine

Navijacima zvezde da osvezim pamcenje
Imamo vise tiula ,vise kupova ,vise Evropskih trofeja,vise Aba lige,bolji smo medjusobnim skoru od vas i to drasticno.
Sramota je da se vi javljate.

gg5+

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cole, 24. decembar 2019 14:30)

Jeste, sjajan učinak. Ako je Euro Kup Cipiripi Kup onda je ta Liga Šampiona Vekiki Liga, čestitam od srca na dovođenju MVPa Vekiki Lige, borba za top 12 EL je osigurana.

Блаф

pre 4 godine

Добродошао, имамо заједно много важних утакмица, биће и побједа, биће и пораза али биће Калемегдан у јуну. Вјерујем у вас, увијек уз вас.

drvobradi

pre 4 godine

@Ika
Kombo bek sa 0,8 asistencija po mecu, isto kao i Kuzmic ove sezone. Srecom pa je odlican trojkas sa 17,9% za 3 u EL. Odlican KOMBO bek, niti dodaje niti sutira.

Toni Bandera

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?

KK CZ. Velikan

pre 4 godine

Dobrodošao majstore! Igrati u svetom dresu je čast, privilegija i velika obaveza.Očejujemo od tebe prolivanje reke znoja,drugačije ne može.Srećno.

Hmm

pre 4 godine

Kuridžu su doveli za Delije,a Pantera za pantere.
(dejan, 24. decembar 2019 16:09)

Zato ste i vi doveli Zagorca.

Ha, ha, ha... Svaka čast na odgovoru!

mu-lan

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlicanProsle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4Dobrodosao majstore
(cole, 24. decembar 2019 14:30)
Pa zar niste vi bese u fazonu da je ta liga sampiona “Cipiripi kup”?

trpaj Nebojsa, samo jako

pre 4 godine

Strah mi se uvukao u koske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarče, 24. decembar 2019 14:53)
I ne izlazi iz kostiju evo već sedma godina
HVALA TI BRATE RODJENI NOLANE SMITE, HVALA DO GROBA

marko

pre 4 godine

Nadam se ovoj postavi pa nek odmaraju trojica po zasluzi, potrebi:

Braun, Panter, Covic
Beron, Lazic, Dzenkins
Dobric, Davidovac, Perperoglu
Simanic, Kuridza, Faje
Kuzmic, Stimac, Jovanovic

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Igrac vrlo slicnih karakteristika kao LB. Sjajan prodor i dribling ima. U odbrani je malo slabiji od LB-a. On takodje lagano pokriva pleja kao i LB a moze i da igra na 2. Verujem da je ideja Sakote da ih obojicu drzi u igri i da napada protivnika prodorom i tranzicijom na nepostavljenu odbranu. Stimac je doveden zbog Picka i skoka u napadu. Ovim igracem sigurno dobijamo sirinu u napadu, tako da ce Beron dobiti vise prostora da ostane sam na sutu. Odlicno pojacanje. Idemo dalje.

Johny

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.
(uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje, 24. decembar 2019 14:46)

Gledaš li ti NBA ili Efes? Sve se svodi na šut i skok igru. Zašto Teo nije prošao u NBA? Šta igra Bogdan, Jokić, Vestbruk, Hardavej, Dončić... Samo šut

uvek sam govorio da su zmajevi glupe životinje

pre 4 godine

Ne kapiraju izgleda ovi moji zvezdasi nista. Taktika je prosta. Dovedes sto vise moguce sutera za 3 poena da besomucno sutiraju, i sto vise visokih igraca da hvataju lopte kada ovi promase. A to ko ce da razigrava ekipu je manje bitna stvar.

Bili iz trokoraka

pre 4 godine

@Gossa placa Zeljko Sve je to lepo, ali sa kim ce Stimac da igra pik? Isto kao sto i Gista sada igra. Nama treba plejmerker, koji ce da razigrava ekipu, a ne jos jedan poenter poput Pantera. Ali boze moj, kad bi dosao jos jedan plej, onda bi neko imao manju minutazu, a cela ekipa je napravljena sa idejom da se to ne desi.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Drugi Kevin Panter u timu.

Ne ozbiljno, atipičan je skroz, igrač van svakog šablona, ludačku prangija ima, preko 2 ruke sa 9 metara, iz driblinga, iz mesta, kako god. Ko zna možda baš on okrene sezonu. Kvinsi je sličan primer koji je poludeo totalno i ostao u istoriji.

Štime da pojača reket, sa Gistom, Kuzom bi to bilo to na petici. Četorke Boriša i MJK je skroz oke. Derik i Odžo višak.

I pored svih ludila još uvek može da se okrene aba sezona. Pobedom u Morači ulazimo ravnopravno u trku za prvo mesto. Porazom definitivno je plafon na 4. mestu i partizanski lovimo iz prikrajka.

petarczv

pre 4 godine

Mislim da Panter nije plej, vise dvojka, ali nisam siguran da li moze u odredjenim periodima tekme da odmeni Lorenca.
(Demar Derosan, 24. decembar 2019 14:13)

Druže svako ko igra kosarku na bilo kojoj poziciji ce bolje da odmeni lorenza nego filip...

Milan

pre 4 godine

Jel pre potpisivanja objasnio neko ovom nesretniku foru sa njegovim prezimenom, čovek će generisati ogromnu količinu sprdnje na sopstveni račun, taborskog trolovanja i još dublje podele među zaraćenom pešadijom?
(Toni Bandera, 24. decembar 2019 14:44)

Objasnili su mu.
Kažu da se vidno potresao zbog toga.

Valjkom na Krcuniju + Tenkic

pre 4 godine

100 Miliona skrkali u Fmp 2 ....Otkako je ova garnitura na vlasti ....Da ste bar usli u Final 4 ....Pa da vam skinem kapu ....Tolike pare bacene bolje da ste S 400 kupili nego onaj jadni Tenk .Bar bi se videla vajda neka .

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Значи опет ЕЛ и тераса, Остоја их џабе ложи... нема титула за југосе, више ни куп!

cole

pre 4 godine

Jeste u olimpijakosu bio ocajan ali je u aeku i virtusu bio odlican
Prosle sezone u polufinalu lige sampiona 21 poen a u finalu 26,mvp f4
Dobrodosao majstore

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Дај још појачања! Мало је 9 странаца! ЈОООШ!
(оће то, 24. decembar 2019 18:50)

Остоја, почеће ти утакмица...

baki

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ramones, 24. decembar 2019 20:00
Dobro de,kako nismo? Pa jel vi igrate? NE Eto vidis da smo dovoljno uradili a vi ne igrate a opet bacate pare u bunar za evrokup hahahaaha. Za 15 godina vasih u EL nemate ni toliko pobeda a mi smo imali toliko za samo jednu sezonu a po mnogo tezem sistemu i nema budiveljnika,bugarskih i poljskih klubova nego sama elita evrope. E sa njima kad budete (a necete skoro) igrali i udjete u top8 kao mi protiv cska e onda se javi a do tada idi strikaj ili gledaj u sunce,nije ovo za tebe!!

Ika

pre 4 godine

00
Nama treba PLEJ, a oni dovode KOMBO BEKA ?!?! Ne razumem ?!?!
(zvezdaš, 24. decembar 2019 14:17)

Da li ti je jasna reč combo guard, znaci igra i 1 i 2, kreira za druge i za sebe, što nama više i treba

Nik

pre 4 godine

Da se prebrojimo:

1. Čović
2. L.Braun
3. Panter
4. Dženkins
5. Beron
6. Lazić
7. Dobrić
8. Davidovac
9. Simanić
10. Faje
11. D.Braun
12. Jagodić-Kuridza
13. Gist
14. Jovanović
15. Kuzmić
16. Odzo
17. Štimac
18. Nenadić

Od svih njih samo je Nenadić planiran za van 12, eventualno Jovanović koji je uzgred potencijalni reprezentativac Srbije.

P.S.
Nisam siguran dal sam nekog zaboravio.

dete krenulo u srednju čoveče-NOLAN SMIT BRATINA

pre 4 godine

Panter za pantere iz zeleznika...nije to slucajnost :D
Nek se pokaze kao jagodic-Kuridza na debiju hahahaha
(adjep, 24. decembar 2019 15:18)
Opa, znaci pratis zvezdu i kad igra u gostima, bravo. Nego jel znas podatak koliko već godina niste uzeli titulu ahahaha

Vlada

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)
Tipican komentar umisljenih navijaca samoproklamovane institucije.Do ovog trenutak Zvezdin odnos pobeda i poraza u ligaskom takmicenju Evrolige (ovaj i predhodna dva nastupa) je 33:42, ili 44% uspesnosti. Taj procenat ne mozete ni da sanjate ako ste igrali protiv nekih timova sa cudnim imenima tipa Pokom, Olimpija, itd.

Da ne budem lenj, iskopao sam vas broj pobeda i poraza u ligaskom delu od 2001 do 2014: 56 pobeda i 102 poraza, procenat uspesnosti 35.4%. Nijedna sezona sa vise pobeda od poraza… Kako te bre nije sramota?

santa justa

pre 4 godine

Ovo kao da neko namerno radi. Dvovode se polu igraci sa koca i konopca, a od back up pleja ni traga. Treba ti sofersajbna a ti kupujes kuku za prikolicu. Ludilo!

srb

pre 4 godine

Ti si zvezdin panter čovkinse...
Jedan je panter, ostalo su blede kopije.
Aaaaand im done, nek mu je sa srecom, nadam se da sakota zna sta radi.

triplem

pre 4 godine

a sve sto ste trebali je da dovedete KuZmica L.Brauna i jos jednog backup pleja i pustite nase momke da se prosetaju kroz Aba i udju u F8

vladavasa

pre 4 godine

Ne znam kako ce se sanci (Panter) i kako ce igrati ali se iskreno nadam da ce u potpinosti izbaciti Covica iz ekipe. Ne samo da nece dobijati minute (Covic) nego ni da u ekipi nece biti. Bar za Ligu samipona pa neka se poigrava i hiljade puta probacuje loptu kroz noge u ABA ligi.

NBA simpatizer

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/

Kosaraks

pre 4 godine

Ovo neko iz FMP-a čim je Panter. Više stranaca u Zvezdi i Partizanu nego u Olimpiji Milano. Tako da za par godina od reprezentacije RS nece biti nista.Nema vodja ekipa.

SrbEUin

pre 4 godine

Pogledajte statistiku ABE. FČ je po Index Raitigu ispred Gordića, Waldena, Paigea, Jankovića, Moslleya i Novice. Što njih ne terate iz svog kluba nego terate Fiću iz Zvezde? Ili ga baš zbog toga terate iz Zvezde.

Pljujete Filipa, a najgori segment Zezdine igre je u reketu.

Najbolje partije ostvaruje niska petorka. Protiv Makabija čak samo sa Davidovcen na petici napravila veliki preokret. Poenterski učinak centara samo 12%. Više nego skromno.
Kuzmić ubedljivo najslabiji. Razloge znamo, ne treba od njega ništa očekivati pre marta. Bolje da pauzira tri-četiri nedelje i da za to vreme radi treninge snage i kondicije. To je propustio, a bez toga nema ni igre. Tek posle postepeno na teren.
Ojo bi mogao bolje, uz prave asistencje, i bolju organizaciju odbrane, ali ne značajno bolje. Ovo je njegov domet. Nedovoljno.
Gist igra samo da otaljava. Previše neozbiljnih i neodgovornih poteza, pogotovo u napadu. Vidi se da je totalno nezadovoljan i da samo čeka da ode. Možda se aktivira ako krenu bolji rezultati.
Derik i Faje neprimetni. Bez učinka.
Boriša prema inspiraciji. Nedovoljno samopuzdanja. Treba mu saigač da mu drži leđa. Uz Kuridžu, pokretne petice i dignutog Gista može stabilnije. Ima talenta.
Zato se pazare Kuridža i Štimac.
Dvojke i trojke su sasvim ok.
Panter je samo šlag na torti za šamponski roster (da odmenjuje Loreza).
Fića će u ABI I KLS da ima po 20 min, a u EL 7-8. Sasvim prihvatljivo.

Uzgred, treba sastaviti roster I za kup i KLS…

PFC

pre 4 godine

Bio je jako dobar igrač a onda se nekako raspao u Oliju
Dobro pojačanje, ali ono što delije ne vide jeste da Zvezda menja pola tima na pola sezone što nikako ne može da prođe dobro
Očigledno je da će neko od centara morati da ide, pretpostavljam Faje i Odzo
Nenadić već otišao, a dovode se 3 igrača kojima normalno treba vremena da se priviknu
Zvezdi predstojećih mesec dana su najbitniji u sezoni i mogu lagano da izvise čak o z F4 Aba, u šta ne verujem jer im je glavni konkurent FMP

Pera

pre 4 godine

Nekako sam skeptican u vezi ovog momka, nadam se da nisam u pravu, ali mi ponovo sve deluje kao stihijsko i nepromisljeno dovodjenje igraca koji su dostupni u tom trenutku. To je igrac koji igra uglavnom na poziciji 2, a tu vec imamo Berona tako da ne vidim prostor da, uz minutazu za specijalce za odbranu Lazica i Dzenkinsa, on dobije ozbiljnu minutazu, nego vise vidim prostor da se Beron izbaci iz ritma. On mozda jeste kombo, ali ne verujem da ima kvalitet da kao zamena Braunu igra plejmejkera na nekom zavidnom nivou, sto nam je jedna od najvecih boljki.

C i n i k

pre 4 godine

Ok, ali pola stranaca u CZ,i nisu bas kvalitetni.
Panter nije igrao vec nko vreme.
Nzn al,ja msm da treba malo vise nasih igraca da se forsiraju.

Užasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Ramones

KKP je imao u prvih 7 sezona ( igranja EL pod Magom) više poraza nego grupa Ramones koncerata na godišnjoj turneji !

Milan Jovanovic

pre 4 godine

@Nik

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.

EUFORIJA

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...

mohikanac

pre 4 godine

Ovo je već jadno, on je combo bek koji valjda treba sam sebi da kreira?
Mnogo stvari je upitno, forma, uvođenje u tim...
Gledah juče Kuridžu, pa Derik Braun je izmislio za njega košarku a teramo ga svi. Jel neko stvarno misli da je Kuridža pojačanje? Ili da je bolji od Simanića i Fayea?

Nikakav problem nemam sa otpuštanjem Radanova i Nenadića jer sam ih gledao, pod pritiskom CZ oni nisu igrači kao u FMP. Niti mislim da je FČ jedini i osnovni krivac za loše rezultate.
Ali ovo je već previše, umesto pleja još jedan "pomoćni", pa izgleda da će stalno na parketu biti dva beka i jedan plej ili dva beka i kreativno nisko krilo...
Valjda je lakše bilo naći iole pleja koji razigrava postojeće igrače?
Šakota ide ka igri 1na1, tako mi izgleda.
Beron, Panter, Lorenco... pa samo njima treba svakom po lopta da bi bili zadovoljni. Gde su igrači koji vole "da se nagrade" za dobru odbranu Đenka, Simanić, Faye, Gist... njihova motivacija direktno od toga zavisi. Neće da krvare da bi gledali prvu trojicu kako igraju simultanku.
Stvarno sam skeptičan.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Ramones, Igramo vec sedmu godinu EL, za to vreme igrali sa CSK-a na loptu za F4, imamo vise pobeda u EL nego vi, na gostovanjima smo pobedjivali velikane...

adjep

pre 4 godine

Pratim nego sta...ja nisam od onih koji prate kosarku zadnjih 5 god.,kad je fabrika pocela da pravi rezultate...
pa ako je neko postio vi ste....nekih 10-15 god..a bilo je projekata evropska zvezda :) ali dzaba....Sakota,Kari,Zmago....Sigurno si odrastao za tih 15-tak godina i skole i fakultete zavrsio..pa si docekao koju titulu...razumem te sine :D
(adjep, 24. decembar 2019 16:20)

Trecinu si vec odradio...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 24. decembar 2019 17:24)

hahahaha :Du odnosu na 15-tak godina posta i nesrecnog detinjstva ovo je prava sitnica..A u ostalom Buducnot se pobrinula da se taj niz brzo prekine...nema kontinuiteta...i corava koka ubode koju jadransku ligu :D pa i FMP izvorni ima jednu-dve titule...cesitamo

Anakin

pre 4 godine

Zaboravio si najboljeg, Perperogla. Ali treba ukomponovati sve te nesumnjivo dobre igrace u tim, a to nas opet dovodi do cinjenice da ovoj ekipi nedostaje trener u skladu sa sastavom tima.
(Milan Jovanovic, 24. decembar 2019 16:28)

Kako je tim ukomponovan Mandrak nam ne bi pomogao...

Vlada

pre 4 godine

Ocigledno je ideja da se Jenkins upari sa njim i da zajedno izguraju taj nedostatak pleja u timu. Od sada ce verovatno pozicije 1-2 igledati ovako:

L. Brown - Baron
Punter - Jennkins
Covic - Lazic

Davidovac ce na trojku, pa cemo tu biti pokriveni za Perperogluom, Davidovcem i Dobricem.

Na poziciji 4 imamo previse igraca (D. Brown, Jagodic-Kuridza, Simanic, Faye). tu ocekujem da ce jedan od stranaca dobiti otkaz jer je previse igraca na rosteru koji su imali mali ili nikakav ucinak.

Centarska pozicija je najpopunjenija ali niko ne odskace i to je verovatno razlog sto Zvezda igra sa toliko oscilacija. Ako jos dodje Stime, onda ce biti prevelike guzve i moracemo da se oslobodimo barem jednog ako ne i dva igraca. Vrlo tezak izbor, s tim sto ce Stimac imati svoje zagarantovbano mesto ako dodje.

Treba ta pobeda protiv Zenita u petak vise nego 'leba...

Njaah

pre 4 godine

"Dzaba vam novci moji sinovci"
Pet godina igrate EL,nista niste uradili Imate vise poraza nego Partizan za 15g igranja.Tolike pare ste bacili u bunar,borba za Top-9 vam je san.Gubitnici ostaju gubitnici.
(Ramones, 24. decembar 2019 20:00)

Heheh dobra fora.
Imamo vise poraza od vas jer vi cesto niste prolazili takmicenje po grupama samim tim igrali ste manje utakmica.
O protivnicima po grupama necu ni da pricam...kakve su to sile svemirske bile...
;)

NY

pre 4 godine

Kritičari "stručnjaci" pošto samo znate da kritikujete ajde kažite koga bi voleli i na klupi i u timu. Kritikovali bi kada bi Lebron ili Luka Dončić došli u Zvezdu

mike cg

pre 4 godine

milo barem posteno o drzavnom projektu...tamo kod vas luda kuca...
(asdf, 24. decembar 2019 14:56)

Nista kod mila nije posteno, crna Gora bi mogla da ima jos barem 3 kosarkaska centra i dobre ekipe, mornar je bljesnuo malo ali nedovoljno, ali lovcen, sutjeska.... Da se ravnomjerno ulagalo, razvijala bi se i sama kosaraka i konkurencija, ovako kroz crnogorsku reprezentaciju je proslo 10 stranaca ako ne i vise, zbog drzavmog projekta!

Grobar-España

pre 4 godine

Toliko ste naporni i jedni i drugi da me glava zaboli svaki put kad udjem da procitam neku sportsku vest. Te Panteri, Zeleznik, FMP...I slag na torti drzavni projekat. A sa druge strane, osnovani ste u zagrebu, Igokea, Mirko Marjanovic...I slag na tori, gle cuda, opet drzavni projekat.
Ja mislim da ste i jedni i drugi svesni da je 100% tacno samo ovo sa slaga na torti. Drzavni projekat smo i jedni i drugi od kad smo nastali, ali ajde da zagalamimo "Drzte Lopova"!!!
Da nije tako, drzava bi odavno resila problem privatizacije svih klubova (Ili bi postali akcionarska drustva sa pravedno rasporedjenim kapitalom medju clanovima kluba, prema starosti clanske karte i onih koji su spremni da uloze svoj novac)u srbiji, a narocito Partizana i Zvezde. Zasto se to ne resava svi vrlo dobro znamo, ali se jos bolje pravimo ludi.
To da se prepucavate i mrzite ide na ruku onima koji nisu ni dugogodisnji clanovi klubova, ni ulagaci svog novca, a to su sve uprave od raspada jugoslavije (nije ni onda bilo sjajno) pa do danas. Svasta bih ja tu jos napisao, ali nemam ni prostora ni pristojnih izraza za ono sto bih voleo da kazem.
Ipak mislim da sve moze da stane u jednu recenicu Brejkersa..." Mi smo jedna velika hipnotisana gomila".

Emulator

pre 4 godine

ako bude Panter i na terenu biće dobro :-) u Olympiakosu je znao bljesnuti ove seznone, ali nije bilo kontinuiteta.. još da dovedemo Gagića iz Igokee, malo nam je 4-5 visokih igrača koji ne znaju ništa :/
(NBA simpatizer, 24. decembar 2019 14:16)

Nemoj Gagaru molim te,toliko je nas nervirao da ni u vasem klubu ne bi izdrzali da ga gledamo.