Četvrtak, 12.12.2019.

08:10

Bogdan kralj večeri, trojkom 13 sekundi pre kraja utišao "grmljavinu"!

Sakramento Kingsi su posle velike drame i trojke Bogdana Bogdanovića na 13.4 sekundi pre kraja meča pobedili Oklahomu sa 94:93.

Izvor: Z.K.

Bogdan kralj veèeri, trojkom 13 sekundi pre kraja utišao "grmljavinu"! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

bskfan

pre 4 godine

Jesu Bogi i Badi pogodili trojke na kraju utakmice ali kralj veceri je Holms. Umesto nekog niskog igraca, Volton stavlja Holmsa na Kris Pola a ovaj ga ustopovao da Pol nije znao sta ga je snaslo. Treba odgledati taj zadnji napad nekoliko puta i videti kako se igra vrhunska obrana. Kao dzinovska macka. Cudna je to stvar, Divac je letos doveo i skupo platio nekoliko igraca a ispalo je da mu je najvece pojacanje Holms za 5 miliona dolara; bez njega Kingsi tesko da bi dobili neku utakmicu.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 15:47)

Povratak Foksa može da smanji Bogijev uticaj na igru. Ja ne vidim njega, Foksa i Badija zajedno na terenu. Najbolje funkcionišu Badi i Bogi, pa Badi i Foks (kad Foks želi da proigrava), i najgore Bogi i Foks. A zajedno nikako, jer čim je Foks u igri Hildu se nešto prespoji u glavi i krenu da se takmiče ko ima više lopte u rukama, a Bogdan maše sa strane.

Tako je, Ariza je igrač zadatka i to su najčešće odbrambeni zadaci. To mu zapravo dobro ide.

Ja mislim da nije nimalo lako biti trener Kingsa. Oni imaju solidne igrače, prilično duboku klupu, ali tu je mnogo posla da se izbalansiraju vrline i mane igrača. Nemaju kompletne igrače (Bogdan je najbliže tome), ali svi oni mogu da zakrpe poneku rupu. Međutim tu nastupa trener koji mora da raspodeli zadatke za svaku utakmicu, da bude ful koncentrisan pri izmenama i sl. Bukvalno jedna pogrešna izmena ili pogrešna akcija i gube utakmicu. Ne postoji ekipa ni utakmica koju Sakramento može da "odradi", a Volton je neiskusan trener...

Pera

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

"Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?"
@nenad
Zato sto su kingsi dobili loptu 31.6 sekundi pre kraja, dakle protivnik je imao vodjstvo i poslednji napad, znaci vecu sansu da pobedi.

Muamer

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Zaboravio si jedno zrno na kraju rečenice.
(Žiža, 12. decembar 2019 15:40) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ili nije, jer postoje sajber pravopisni narcisi koji ce se javiti i potvrditi da upravo to jesu, iako nisu u mogucnosti da shvate da odredjeni citaoci, svesno, ostavljaju komentare bez nekih znakova interpunkcije. Razlozi za isto su raznovrsni. Dajte masti na volju.

јд123

pre 4 godine

Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza.
Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom.
a Hild je počeo da igra odbranu
(Aleks, 12. decembar 2019 14:33)

То потврђује моју претпоставку да још испробава са изменама и нормално да и греши. Важно је да се учи на грешкама ;).

Ако погледаш садашњу игру са Ферелом, који убрза игру као Фокс, видет ћеш да буде и са Богданом заједно на терену. Хилд је шутер и он ће сигурно играти. Што се тиче одбране још је слаб, јуче га је вадио на крају и Џозеф играо одбрану да би га за следећи напад враћао на паркет, нешто слично као што Мелоун ради са Јокићем и Пламлијем у последњим тренуцима меча.

Фокс, Хилд и Богдановић могу заједно бити на терену, као што су сада са Ферелом уместо Фокса, исто тако са Џозефом. Али никако не видим Фокса, Хилда и Џозефа заједно на паркету. Ко би ту играо уместо Барнса на 3.? Можда у неким моментима са изразито ниском поставом, али генерално не дуже време.
Тако да и даље мислим да то неће умањити минутажу Богдану. Наравно остаје да се види, како ће повратак Фокса утицати на игру. То може смањити утицај Богдана.

Колико сам приметио поред Холмса и Џозефа, Ариза је задужен за дефанзивне задатке, да чак чува и бекове када је Џозеф ван терена. Али опет тешко је замислити да би Ариза био стартер уместо Барнса.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 14:10)

Trebalo je pošteno da kažem da nisam odgledala celu utakmicu :D Verovatno si u pravu, primetila sam da i Holms i Beli znaju često da rano uđu u problem s faulovima. Međutim, mislim da će Beglijev definitivni povratak značiti smanjenu minutažu za Bjelicu. Osim ako Volton ne bude fer pa čim ovaj krene da se glupira i gubi utakmicu izvadi ga iz igre. Slažem se da nema šablonske izmene što se tiče igrača koje menja, ali ima šablon kada Bogdan igra recimo. Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza. Kao na primer taktika sa Belim kao jedinim visokim igračem, to je koristio i protiv Dalasa (čini mi se da je Beli bio na petici kad Holms nije bio u igri), to im je donelo pobedu. Moraju da nastave da koriste Holmsa kao do sada, mnogo energije donosi i među top defanivcima lige je trenutno.

Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom. Mnogo se toga promenilo u njegovom odsustvu, pre svega u odbrani. Džozef je uz Holmsa verovatno najbolji defanzivni igrač Kingsa, Bogdan je mnogo napredovao u tom segmentu a Hild je počeo da igra odbranu. Foks je tu "višak", rupa je u odbrani i interesuje ga samo napad. Mislim da će narušiti ritam koji su ova trojica uhvatila. Foks ne može da čuva Luku i Hardena kao Kori, ili Lebrona kao Bogdan. Videćemo, ne radujem se specijalno njegovom povratku, kako je Sakramento igrao ovih mesec dana interesantni su za gledanje. Niko ih nije lagano dobio.

nenad

pre 4 godine

"Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos."

Tako je, i to je poenta, u NBA tri od cetiri napada zavrsavaju poenima, tako da se nije cinilo da ce Oklahoma pobediti zato sto su vodili samo dva poena razlike a pritom Skaramneto je bio u napadu.
Da je bio fudbal i da su vodili gol razlike i da ovi drugi krenu u napad, moze se reci jer ovde svaki 20ti napad rezultira golom, a ne u kosarci, a narocito ne u NBA gde znamo kakve su odbrane.

Dex

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Verovatno misle da je rec o fudbalskoj utakmici.

јд123

pre 4 godine

Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.
(Aleks, 12. decembar 2019 09:31)

Играо би Вјелица више, изашао је због 4. фаула. Бегли је први пут ушао уместо Холмса и био је заједно са Бјелицом на паркету. Мени се чини да Волтон испорбава разне комбинације. Против Хјустона у једном моменту је Бјелица био једини високи играч на терену. За разлику од других екипа као што су Денвер, Сакраменто не мења толико шаблонски. Нпр. Вјелица изађе у 1. четвртини, уместо њега уђе Богдановић. Па се опет врати у 1. четвртини и игра заједно са Богдановићем. Дакле Волтон још није разрадио ”шаблон” измена као што је то случај у другим екипама.

Када се врати Фокс, мислим да ће се највише смањити минутажа Ферелу, јер су сличан тип играча и да ће Фокс бити стартер уместо Џозефа. Не би се повратак Фокса требао толико одразити на минутажу Богдана. Највећи проблем видим у игри против екипа као што су Хјустон и Далас када се Фокс врати. Ко ће чувати Хардена и Дончића? Тешко да ће Хилд на клупу уместо Џозефа или да ће почињати меч са три бека као Денвер.

Остаје питање зашто Бјелицу није вратио у 4. четвртини? Вероватно због Беглија коме требају минуте и што је Холмс био потребан на терену. На крају утакмице га није убацивао јер се ”охладио” на клупи.

Бјелица је одлично почео и да није зарадио тако брзо 4. фаул сигурно би играо више. Мислим да ће Волтон њега, Беглија и Холмса уклопити, извисит ће Дедмон. Већи проблем ће им бити у вези Џозефа и Фокса због дефанзиве.

ikac klisa

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Ariza je bivsi saigrac trenera Voltona. Ima 35 godina i vec prosle godine je propao ko zeton. Nije bas da je jos za penziju, ali zalosno da igra preko 30 min a Bjelicu kao sto rekoh pre neki dan potcenjuje. Posle onakve 2 partije ovako mu smanjiti minutazu na ustrb svog druga od 35 godina koji je u poluraspadu. Holms decko ubija, jedan od 10, 15 najboljih defanzivaca lige, a ovaj odmah Beglija vezaru gura na veliku minutazu. Begli osim atletike i solidne post igre nista drugo ne zna. Lose se postavlja u odbrani, trojka mu slabasna, bacanja lose, kreacija katastrofa, nikada ne odigra povratnu. Volton ce upropastiti sve ako bude Holmsa i Bjelicu skratio na ustrb matorog Arize i vezare klinca Beglija. Ovu su dobili srecno, ali Oklahoma je prosecna, sa 15 Beglijevih izolacija ne mogu jace dobijati.

platipus

pre 4 godine

Kingsi sasvim solidni ove sezone, pogotovo bez Foksa, jer ne samo da je Bogdan dobio više prostora nego i svi ostali. Biće oni tu oko poslednje plej-of pozicije, pa sad gore-dole jedna pozicija, to ćemo videti, tek je početak.

Fan

pre 4 godine

Jako važne 2 pobede za borbu za playoff. Nad direktnim konkurentom ovog puta, a plus Minesota i Finiks izgubili. Malo im se vraća za silne utakmice izgubljene u završnici ove sezone. Realno ne igraju lepu košarku, ali ih niko nije ozbiljno dobio ove godine, uvek igraju zanimljive završnice. Intrigantna ekipica.

sasha

pre 4 godine

Po meni,jedna od lošijih partija Sacramenta.Imaju odličnu ekipu i sve bolje i bolje igraju ali u ovom meču se pokazalo da prekomerna ispucavanja B.Hilda uništavaju duh kolektiva.

Mare

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....

komp

pre 4 godine

Ne znam samo sta je Bogiju sa bacanjima ove sezone. Posle ove utakmice procenat mu je pao ispod 70 posto. Prethodnih sezona je imao preko 80 posto.

Moje prezime

pre 4 godine

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bobo mk, 12. decembar 2019 10:05)

Ne računaju se neregularni koševi.

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam na pocetku SP da je Bogdan nas najbolji kosarkas u NBA.
Svaka cast Jokicu na postignutom u Denveru, on zbog godina ima status koji Bogdan tamo nikada nece imati, samim tim minutazu i ogroman kredit.
Bjelica, Bobi su dobri ali Bogdan je vrlo dobar.
Fali mu malo talenta da bude vrhunski bek, jer nema on to samopouzdanje kao Doncic, posto je u nekim segmentima igre tanak-ulaz, fadeaway, u odbrani. Tu nije na vrhunskom nivou.

Sacremento ima mladu ekipu punu talentovanih igraca, imaju lepu buducnost ako sve igrace razviju na pravi nacin.
Ocekujem da zaigraju playoff, jer zapad nikada nije bio izjednacen kao ove godine.
Clippersi, Lakersi su dve najkvalitetnije ekipe bez premca, Hjuston vreba iz prikrajka, ali nikako godinama da naprave taj zeljeni iskorak, a sa Westbrookom to ce biti jako tesko.
Sve druge ekipe su osrednjeg kvaliteta za NBA standarde, sa tim sto Sacremento i Dallas imaju najbolju bazu mladih igraca i veliki prostor za napredak. Denver je od pocetka sezone igrao najbolje sto moze i to je njihov max sa ovim sastavom, Portland moze daleko bolje ali su limitirani losom odbranom koju nikada nece popraviti, Juti preko fali PF.
Lakersi su na 70% snage, Clippersi na 60%. Kada oni podignu formu svi ce na zapadu biti lak zalogaj.
Kada sam pisao prosle sezone da ce Dallas biti bolji od Denvera koji ce biti na 5-6 mestu mnogi su me ovde ismejavali, isto kada sam rekao da je Toronto novi sampion. Ko se razume u NBA on lako vidi neke stvari.

kimi

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....
(Mare, 12. decembar 2019 11:45)

Vratio se Begli.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju
(Sch.., 12. decembar 2019 09:53)

Sva sreća pa je Kaminski oDkinuo. Ja mislio da je oTkinuo :)

Sibirac

pre 4 godine

Nešto razmišljam, NBA timovi imaju onu treću garnituru dresova - city edition, Mile High, Rip City itd.

Bila bi baš fora da Sakramento izbaci taj dres na kojem bi na srpskom pisalo KRALJEVI.

JPR24

pre 4 godine

Ovo postaje "Srpski specijalitet".Pogodak u zadnjem momentu.
(Srle, 12. decembar 2019 09:39)

Ne postaje. Već je. Odavno. Još os 91 !

petarczv

pre 4 godine

Ljudi, samo da vam javim da sam sada dobro, pozlilo mi je kad sam ovo procitao, ali sam brzo prikljucen na aparate. Proci ce i ovo, ne moze Bogdan stalno da pruza dobre partije.

bobo mk

pre 4 godine

Prošlu utakmicu Beli,nekada Kecman i Đorđević,večeras Bogi...Nije gotovo dok Srbin ne kaže..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 08:23)

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.

323

pre 4 godine

Bogdan je u poslednjoj cetvrtini postigao 9 koseva, trojku kao poslednje poene Kingsa u utakmici koja je odlucila pobednika. U poslednjoj cetvrtini UVEK igra Bogdan i kod Voltona je to obavezno a nije starter u timu. Znaci da ima poverenje u njega. Jedino mi smeta sto Bogdan uvek krece sporije i to skoro svaku utakmicu a najbolje igra kako utakmica odmice. I jos nesto, mora da smanji razmisljanje jer u NBA se sve desava za par sekundi. Ako nema finte, odmah sut u suprotnom si izblokiran kao na 2 sekunde pred kraj poluvremena. Meni je licno draze kada igra sa Hildom nego sa Baglijem, o Foxu necu ni da pricam. I da..lici mi da ce dobiti 50 miliona..mozda i vise. Jer ako ovako igra nedovoljno oporavljen...Znate sta hocu da kazem.

palop

pre 4 godine

Holms je dobio ovu utakmicu. Kakva odbrana i pozrtvenost. Decko je pun pogodak za Kingse. Bogdan odlican kad treba!
(SOS, 12. decembar 2019 08:43)

Holms je neverovatno dobar potpis za male pare, covek je susta suprotnost Vili Koli Stajna kog su imali prosle godine.

zxzxzx

pre 4 godine

Zasto ovo radite panterima rano ujutru?
(Covke lovke, 12. decembar 2019 08:37)
Mislim da ne prati mnogo kompleksasa kao ti nba, ling long je za vas ???

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)
Je l’ još boli ona 123 poena?Kada ćete to zaboraviti da mi je samo znati?

Sch..

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju

Uporni baksuz

pre 4 godine

Vratio se Bagley pa Bjelica odmah dobio manje minuta. Nezasluzeno, ali tako se tamo radi. Kada se vrati Fox igrace opet divlju kosarku.

Aleks

pre 4 godine

Kakvo strpljenje! Primio je loptu, ali prvo finta, ono take your time, njegov divan skok šut i pogodak. Badi udvojen ali uspeo je da doda. Oni su dobar tandem, pre svega "buddies" van terena, imaju hemiju. Dodali jedan drugom za ključne šuteve u poslednje dve utakmice. Komentarišu na instagramu pobedili smo a Bogi je tužan, meni se čini da je ono rvanje sa Galom na kraju rezultiralo time što je nezgodno stao na bandažiranu nogu i prebrojao sve zvezde. Mnogo se troši ovako povređen, previše! Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.

JPR24

pre 4 godine

Bravo Bogi ! Ali ipak treba istaći i pozitivnu stvar kod Hilda, koji se pošteno našutirao, uz relativno slabe procente, ali na kraju se snašao kad je bio udvojen, proturio loptu do Bogdana i bam ! Nije šutnuo bezveze, kao sto bi to moglo biti... i često bude u NBA. A Holms je pak odigrao vrlo dobro, fajterski, odbrana odlična, daleko bolje od one utakmice pritiv Embiida gde ništa nije mogao da uradi ! Volton je izgleda skontao neke stvari, manje sablonizacije, manje Barnsa u završnici, iako bi mogao i manje tokom cele utakmice !

JPR24

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Da. Ali koka završi u loncu. Bogi on zaradi milione. A ti si pak filozof iza tastature...

Lex

pre 4 godine

Kakvu sansu sada imaju Kingsi! Odradilu su 3 fenomenalna meca protiv timova iz PO zone,i sada im slede mecevi protiv Golden State-a i Niksa.Must win mecevi.Idemo nasi,samo jako!

Carapan

pre 4 godine

Sacramento po prvi put izjednacen sa plej of zonom ove godine. Tim koji moze srusiti sampiona i izgubiti od najlosijih u ligi. Polako ulaze u formu, jesu dobili zadnjih 3-4 tekme bukvalno u zadnjim sekundama meca, ali takve utakmice daju samopouzdanje. Raduju i bolje partije nasih u odnosu na pocetak sezone, samo tako nek nastave. Po meni su bolji tim i od finixa, Oklahome, Minesote i ostalih, samo da hemija bude jos malo bolja i bice ovo sve kako treba.

nenad

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?

JPR24

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Da. Ali koka završi u loncu. Bogi on zaradi milione. A ti si pak filozof iza tastature...

Carapan

pre 4 godine

Sacramento po prvi put izjednacen sa plej of zonom ove godine. Tim koji moze srusiti sampiona i izgubiti od najlosijih u ligi. Polako ulaze u formu, jesu dobili zadnjih 3-4 tekme bukvalno u zadnjim sekundama meca, ali takve utakmice daju samopouzdanje. Raduju i bolje partije nasih u odnosu na pocetak sezone, samo tako nek nastave. Po meni su bolji tim i od finixa, Oklahome, Minesote i ostalih, samo da hemija bude jos malo bolja i bice ovo sve kako treba.

nenad

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?

Lex

pre 4 godine

Kakvu sansu sada imaju Kingsi! Odradilu su 3 fenomenalna meca protiv timova iz PO zone,i sada im slede mecevi protiv Golden State-a i Niksa.Must win mecevi.Idemo nasi,samo jako!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)
Je l’ još boli ona 123 poena?Kada ćete to zaboraviti da mi je samo znati?

Aleks

pre 4 godine

Kakvo strpljenje! Primio je loptu, ali prvo finta, ono take your time, njegov divan skok šut i pogodak. Badi udvojen ali uspeo je da doda. Oni su dobar tandem, pre svega "buddies" van terena, imaju hemiju. Dodali jedan drugom za ključne šuteve u poslednje dve utakmice. Komentarišu na instagramu pobedili smo a Bogi je tužan, meni se čini da je ono rvanje sa Galom na kraju rezultiralo time što je nezgodno stao na bandažiranu nogu i prebrojao sve zvezde. Mnogo se troši ovako povređen, previše! Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.

palop

pre 4 godine

Holms je dobio ovu utakmicu. Kakva odbrana i pozrtvenost. Decko je pun pogodak za Kingse. Bogdan odlican kad treba!
(SOS, 12. decembar 2019 08:43)

Holms je neverovatno dobar potpis za male pare, covek je susta suprotnost Vili Koli Stajna kog su imali prosle godine.

Uporni baksuz

pre 4 godine

Vratio se Bagley pa Bjelica odmah dobio manje minuta. Nezasluzeno, ali tako se tamo radi. Kada se vrati Fox igrace opet divlju kosarku.

JPR24

pre 4 godine

Bravo Bogi ! Ali ipak treba istaći i pozitivnu stvar kod Hilda, koji se pošteno našutirao, uz relativno slabe procente, ali na kraju se snašao kad je bio udvojen, proturio loptu do Bogdana i bam ! Nije šutnuo bezveze, kao sto bi to moglo biti... i često bude u NBA. A Holms je pak odigrao vrlo dobro, fajterski, odbrana odlična, daleko bolje od one utakmice pritiv Embiida gde ništa nije mogao da uradi ! Volton je izgleda skontao neke stvari, manje sablonizacije, manje Barnsa u završnici, iako bi mogao i manje tokom cele utakmice !

323

pre 4 godine

Bogdan je u poslednjoj cetvrtini postigao 9 koseva, trojku kao poslednje poene Kingsa u utakmici koja je odlucila pobednika. U poslednjoj cetvrtini UVEK igra Bogdan i kod Voltona je to obavezno a nije starter u timu. Znaci da ima poverenje u njega. Jedino mi smeta sto Bogdan uvek krece sporije i to skoro svaku utakmicu a najbolje igra kako utakmica odmice. I jos nesto, mora da smanji razmisljanje jer u NBA se sve desava za par sekundi. Ako nema finte, odmah sut u suprotnom si izblokiran kao na 2 sekunde pred kraj poluvremena. Meni je licno draze kada igra sa Hildom nego sa Baglijem, o Foxu necu ni da pricam. I da..lici mi da ce dobiti 50 miliona..mozda i vise. Jer ako ovako igra nedovoljno oporavljen...Znate sta hocu da kazem.

JPR24

pre 4 godine

Ovo postaje "Srpski specijalitet".Pogodak u zadnjem momentu.
(Srle, 12. decembar 2019 09:39)

Ne postaje. Već je. Odavno. Još os 91 !

Sibirac

pre 4 godine

Nešto razmišljam, NBA timovi imaju onu treću garnituru dresova - city edition, Mile High, Rip City itd.

Bila bi baš fora da Sakramento izbaci taj dres na kojem bi na srpskom pisalo KRALJEVI.

kimi

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....
(Mare, 12. decembar 2019 11:45)

Vratio se Begli.

Sch..

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju

zxzxzx

pre 4 godine

Zasto ovo radite panterima rano ujutru?
(Covke lovke, 12. decembar 2019 08:37)
Mislim da ne prati mnogo kompleksasa kao ti nba, ling long je za vas ???

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju
(Sch.., 12. decembar 2019 09:53)

Sva sreća pa je Kaminski oDkinuo. Ja mislio da je oTkinuo :)

Fan

pre 4 godine

Jako važne 2 pobede za borbu za playoff. Nad direktnim konkurentom ovog puta, a plus Minesota i Finiks izgubili. Malo im se vraća za silne utakmice izgubljene u završnici ove sezone. Realno ne igraju lepu košarku, ali ih niko nije ozbiljno dobio ove godine, uvek igraju zanimljive završnice. Intrigantna ekipica.

petarczv

pre 4 godine

Ljudi, samo da vam javim da sam sada dobro, pozlilo mi je kad sam ovo procitao, ali sam brzo prikljucen na aparate. Proci ce i ovo, ne moze Bogdan stalno da pruza dobre partije.

Mare

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....

platipus

pre 4 godine

Kingsi sasvim solidni ove sezone, pogotovo bez Foksa, jer ne samo da je Bogdan dobio više prostora nego i svi ostali. Biće oni tu oko poslednje plej-of pozicije, pa sad gore-dole jedna pozicija, to ćemo videti, tek je početak.

sasha

pre 4 godine

Po meni,jedna od lošijih partija Sacramenta.Imaju odličnu ekipu i sve bolje i bolje igraju ali u ovom meču se pokazalo da prekomerna ispucavanja B.Hilda uništavaju duh kolektiva.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 14:10)

Trebalo je pošteno da kažem da nisam odgledala celu utakmicu :D Verovatno si u pravu, primetila sam da i Holms i Beli znaju često da rano uđu u problem s faulovima. Međutim, mislim da će Beglijev definitivni povratak značiti smanjenu minutažu za Bjelicu. Osim ako Volton ne bude fer pa čim ovaj krene da se glupira i gubi utakmicu izvadi ga iz igre. Slažem se da nema šablonske izmene što se tiče igrača koje menja, ali ima šablon kada Bogdan igra recimo. Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza. Kao na primer taktika sa Belim kao jedinim visokim igračem, to je koristio i protiv Dalasa (čini mi se da je Beli bio na petici kad Holms nije bio u igri), to im je donelo pobedu. Moraju da nastave da koriste Holmsa kao do sada, mnogo energije donosi i među top defanivcima lige je trenutno.

Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom. Mnogo se toga promenilo u njegovom odsustvu, pre svega u odbrani. Džozef je uz Holmsa verovatno najbolji defanzivni igrač Kingsa, Bogdan je mnogo napredovao u tom segmentu a Hild je počeo da igra odbranu. Foks je tu "višak", rupa je u odbrani i interesuje ga samo napad. Mislim da će narušiti ritam koji su ova trojica uhvatila. Foks ne može da čuva Luku i Hardena kao Kori, ili Lebrona kao Bogdan. Videćemo, ne radujem se specijalno njegovom povratku, kako je Sakramento igrao ovih mesec dana interesantni su za gledanje. Niko ih nije lagano dobio.

komp

pre 4 godine

Ne znam samo sta je Bogiju sa bacanjima ove sezone. Posle ove utakmice procenat mu je pao ispod 70 posto. Prethodnih sezona je imao preko 80 posto.

јд123

pre 4 godine

Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.
(Aleks, 12. decembar 2019 09:31)

Играо би Вјелица више, изашао је због 4. фаула. Бегли је први пут ушао уместо Холмса и био је заједно са Бјелицом на паркету. Мени се чини да Волтон испорбава разне комбинације. Против Хјустона у једном моменту је Бјелица био једини високи играч на терену. За разлику од других екипа као што су Денвер, Сакраменто не мења толико шаблонски. Нпр. Вјелица изађе у 1. четвртини, уместо њега уђе Богдановић. Па се опет врати у 1. четвртини и игра заједно са Богдановићем. Дакле Волтон још није разрадио ”шаблон” измена као што је то случај у другим екипама.

Када се врати Фокс, мислим да ће се највише смањити минутажа Ферелу, јер су сличан тип играча и да ће Фокс бити стартер уместо Џозефа. Не би се повратак Фокса требао толико одразити на минутажу Богдана. Највећи проблем видим у игри против екипа као што су Хјустон и Далас када се Фокс врати. Ко ће чувати Хардена и Дончића? Тешко да ће Хилд на клупу уместо Џозефа или да ће почињати меч са три бека као Денвер.

Остаје питање зашто Бјелицу није вратио у 4. четвртини? Вероватно због Беглија коме требају минуте и што је Холмс био потребан на терену. На крају утакмице га није убацивао јер се ”охладио” на клупи.

Бјелица је одлично почео и да није зарадио тако брзо 4. фаул сигурно би играо више. Мислим да ће Волтон њега, Беглија и Холмса уклопити, извисит ће Дедмон. Већи проблем ће им бити у вези Џозефа и Фокса због дефанзиве.

Moje prezime

pre 4 godine

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bobo mk, 12. decembar 2019 10:05)

Ne računaju se neregularni koševi.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Ariza je bivsi saigrac trenera Voltona. Ima 35 godina i vec prosle godine je propao ko zeton. Nije bas da je jos za penziju, ali zalosno da igra preko 30 min a Bjelicu kao sto rekoh pre neki dan potcenjuje. Posle onakve 2 partije ovako mu smanjiti minutazu na ustrb svog druga od 35 godina koji je u poluraspadu. Holms decko ubija, jedan od 10, 15 najboljih defanzivaca lige, a ovaj odmah Beglija vezaru gura na veliku minutazu. Begli osim atletike i solidne post igre nista drugo ne zna. Lose se postavlja u odbrani, trojka mu slabasna, bacanja lose, kreacija katastrofa, nikada ne odigra povratnu. Volton ce upropastiti sve ako bude Holmsa i Bjelicu skratio na ustrb matorog Arize i vezare klinca Beglija. Ovu su dobili srecno, ali Oklahoma je prosecna, sa 15 Beglijevih izolacija ne mogu jace dobijati.

bobo mk

pre 4 godine

Prošlu utakmicu Beli,nekada Kecman i Đorđević,večeras Bogi...Nije gotovo dok Srbin ne kaže..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 08:23)

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.

ikac klisa

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos.

Dex

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Verovatno misle da je rec o fudbalskoj utakmici.

Pera

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

"Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?"
@nenad
Zato sto su kingsi dobili loptu 31.6 sekundi pre kraja, dakle protivnik je imao vodjstvo i poslednji napad, znaci vecu sansu da pobedi.

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam na pocetku SP da je Bogdan nas najbolji kosarkas u NBA.
Svaka cast Jokicu na postignutom u Denveru, on zbog godina ima status koji Bogdan tamo nikada nece imati, samim tim minutazu i ogroman kredit.
Bjelica, Bobi su dobri ali Bogdan je vrlo dobar.
Fali mu malo talenta da bude vrhunski bek, jer nema on to samopouzdanje kao Doncic, posto je u nekim segmentima igre tanak-ulaz, fadeaway, u odbrani. Tu nije na vrhunskom nivou.

Sacremento ima mladu ekipu punu talentovanih igraca, imaju lepu buducnost ako sve igrace razviju na pravi nacin.
Ocekujem da zaigraju playoff, jer zapad nikada nije bio izjednacen kao ove godine.
Clippersi, Lakersi su dve najkvalitetnije ekipe bez premca, Hjuston vreba iz prikrajka, ali nikako godinama da naprave taj zeljeni iskorak, a sa Westbrookom to ce biti jako tesko.
Sve druge ekipe su osrednjeg kvaliteta za NBA standarde, sa tim sto Sacremento i Dallas imaju najbolju bazu mladih igraca i veliki prostor za napredak. Denver je od pocetka sezone igrao najbolje sto moze i to je njihov max sa ovim sastavom, Portland moze daleko bolje ali su limitirani losom odbranom koju nikada nece popraviti, Juti preko fali PF.
Lakersi su na 70% snage, Clippersi na 60%. Kada oni podignu formu svi ce na zapadu biti lak zalogaj.
Kada sam pisao prosle sezone da ce Dallas biti bolji od Denvera koji ce biti na 5-6 mestu mnogi su me ovde ismejavali, isto kada sam rekao da je Toronto novi sampion. Ko se razume u NBA on lako vidi neke stvari.

nenad

pre 4 godine

"Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos."

Tako je, i to je poenta, u NBA tri od cetiri napada zavrsavaju poenima, tako da se nije cinilo da ce Oklahoma pobediti zato sto su vodili samo dva poena razlike a pritom Skaramneto je bio u napadu.
Da je bio fudbal i da su vodili gol razlike i da ovi drugi krenu u napad, moze se reci jer ovde svaki 20ti napad rezultira golom, a ne u kosarci, a narocito ne u NBA gde znamo kakve su odbrane.

јд123

pre 4 godine

Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza.
Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom.
a Hild je počeo da igra odbranu
(Aleks, 12. decembar 2019 14:33)

То потврђује моју претпоставку да још испробава са изменама и нормално да и греши. Важно је да се учи на грешкама ;).

Ако погледаш садашњу игру са Ферелом, који убрза игру као Фокс, видет ћеш да буде и са Богданом заједно на терену. Хилд је шутер и он ће сигурно играти. Што се тиче одбране још је слаб, јуче га је вадио на крају и Џозеф играо одбрану да би га за следећи напад враћао на паркет, нешто слично као што Мелоун ради са Јокићем и Пламлијем у последњим тренуцима меча.

Фокс, Хилд и Богдановић могу заједно бити на терену, као што су сада са Ферелом уместо Фокса, исто тако са Џозефом. Али никако не видим Фокса, Хилда и Џозефа заједно на паркету. Ко би ту играо уместо Барнса на 3.? Можда у неким моментима са изразито ниском поставом, али генерално не дуже време.
Тако да и даље мислим да то неће умањити минутажу Богдану. Наравно остаје да се види, како ће повратак Фокса утицати на игру. То може смањити утицај Богдана.

Колико сам приметио поред Холмса и Џозефа, Ариза је задужен за дефанзивне задатке, да чак чува и бекове када је Џозеф ван терена. Али опет тешко је замислити да би Ариза био стартер уместо Барнса.

bskfan

pre 4 godine

Jesu Bogi i Badi pogodili trojke na kraju utakmice ali kralj veceri je Holms. Umesto nekog niskog igraca, Volton stavlja Holmsa na Kris Pola a ovaj ga ustopovao da Pol nije znao sta ga je snaslo. Treba odgledati taj zadnji napad nekoliko puta i videti kako se igra vrhunska obrana. Kao dzinovska macka. Cudna je to stvar, Divac je letos doveo i skupo platio nekoliko igraca a ispalo je da mu je najvece pojacanje Holms za 5 miliona dolara; bez njega Kingsi tesko da bi dobili neku utakmicu.

Muamer

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Zaboravio si jedno zrno na kraju rečenice.
(Žiža, 12. decembar 2019 15:40) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ili nije, jer postoje sajber pravopisni narcisi koji ce se javiti i potvrditi da upravo to jesu, iako nisu u mogucnosti da shvate da odredjeni citaoci, svesno, ostavljaju komentare bez nekih znakova interpunkcije. Razlozi za isto su raznovrsni. Dajte masti na volju.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 15:47)

Povratak Foksa može da smanji Bogijev uticaj na igru. Ja ne vidim njega, Foksa i Badija zajedno na terenu. Najbolje funkcionišu Badi i Bogi, pa Badi i Foks (kad Foks želi da proigrava), i najgore Bogi i Foks. A zajedno nikako, jer čim je Foks u igri Hildu se nešto prespoji u glavi i krenu da se takmiče ko ima više lopte u rukama, a Bogdan maše sa strane.

Tako je, Ariza je igrač zadatka i to su najčešće odbrambeni zadaci. To mu zapravo dobro ide.

Ja mislim da nije nimalo lako biti trener Kingsa. Oni imaju solidne igrače, prilično duboku klupu, ali tu je mnogo posla da se izbalansiraju vrline i mane igrača. Nemaju kompletne igrače (Bogdan je najbliže tome), ali svi oni mogu da zakrpe poneku rupu. Međutim tu nastupa trener koji mora da raspodeli zadatke za svaku utakmicu, da bude ful koncentrisan pri izmenama i sl. Bukvalno jedna pogrešna izmena ili pogrešna akcija i gube utakmicu. Ne postoji ekipa ni utakmica koju Sakramento može da "odradi", a Volton je neiskusan trener...

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam na pocetku SP da je Bogdan nas najbolji kosarkas u NBA.
Svaka cast Jokicu na postignutom u Denveru, on zbog godina ima status koji Bogdan tamo nikada nece imati, samim tim minutazu i ogroman kredit.
Bjelica, Bobi su dobri ali Bogdan je vrlo dobar.
Fali mu malo talenta da bude vrhunski bek, jer nema on to samopouzdanje kao Doncic, posto je u nekim segmentima igre tanak-ulaz, fadeaway, u odbrani. Tu nije na vrhunskom nivou.

Sacremento ima mladu ekipu punu talentovanih igraca, imaju lepu buducnost ako sve igrace razviju na pravi nacin.
Ocekujem da zaigraju playoff, jer zapad nikada nije bio izjednacen kao ove godine.
Clippersi, Lakersi su dve najkvalitetnije ekipe bez premca, Hjuston vreba iz prikrajka, ali nikako godinama da naprave taj zeljeni iskorak, a sa Westbrookom to ce biti jako tesko.
Sve druge ekipe su osrednjeg kvaliteta za NBA standarde, sa tim sto Sacremento i Dallas imaju najbolju bazu mladih igraca i veliki prostor za napredak. Denver je od pocetka sezone igrao najbolje sto moze i to je njihov max sa ovim sastavom, Portland moze daleko bolje ali su limitirani losom odbranom koju nikada nece popraviti, Juti preko fali PF.
Lakersi su na 70% snage, Clippersi na 60%. Kada oni podignu formu svi ce na zapadu biti lak zalogaj.
Kada sam pisao prosle sezone da ce Dallas biti bolji od Denvera koji ce biti na 5-6 mestu mnogi su me ovde ismejavali, isto kada sam rekao da je Toronto novi sampion. Ko se razume u NBA on lako vidi neke stvari.

zxzxzx

pre 4 godine

Zasto ovo radite panterima rano ujutru?
(Covke lovke, 12. decembar 2019 08:37)
Mislim da ne prati mnogo kompleksasa kao ti nba, ling long je za vas ???

bobo mk

pre 4 godine

Prošlu utakmicu Beli,nekada Kecman i Đorđević,večeras Bogi...Nije gotovo dok Srbin ne kaže..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 08:23)

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)
Je l’ još boli ona 123 poena?Kada ćete to zaboraviti da mi je samo znati?

petarczv

pre 4 godine

Ljudi, samo da vam javim da sam sada dobro, pozlilo mi je kad sam ovo procitao, ali sam brzo prikljucen na aparate. Proci ce i ovo, ne moze Bogdan stalno da pruza dobre partije.

nenad

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?

Moje prezime

pre 4 godine

Da ne zaboravimo Gudurinu od table.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bobo mk, 12. decembar 2019 10:05)

Ne računaju se neregularni koševi.

Sch..

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Bravo bogi. Inače nije prokomentarisao meč u kome je Kaminski odkinuo kolko je dobro odigrao . Treba ga zvati Raduljica i onako ide u penziju
(Sch.., 12. decembar 2019 09:53)

Sva sreća pa je Kaminski oDkinuo. Ja mislio da je oTkinuo :)

Muamer

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Zaboravio si jedno zrno na kraju rečenice.
(Žiža, 12. decembar 2019 15:40) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ili nije, jer postoje sajber pravopisni narcisi koji ce se javiti i potvrditi da upravo to jesu, iako nisu u mogucnosti da shvate da odredjeni citaoci, svesno, ostavljaju komentare bez nekih znakova interpunkcije. Razlozi za isto su raznovrsni. Dajte masti na volju.

JPR24

pre 4 godine

I ćorava koka zrno ubode
(Ivan NS, 12. decembar 2019 08:42)

Da. Ali koka završi u loncu. Bogi on zaradi milione. A ti si pak filozof iza tastature...

Lex

pre 4 godine

Kakvu sansu sada imaju Kingsi! Odradilu su 3 fenomenalna meca protiv timova iz PO zone,i sada im slede mecevi protiv Golden State-a i Niksa.Must win mecevi.Idemo nasi,samo jako!

Sibirac

pre 4 godine

Nešto razmišljam, NBA timovi imaju onu treću garnituru dresova - city edition, Mile High, Rip City itd.

Bila bi baš fora da Sakramento izbaci taj dres na kojem bi na srpskom pisalo KRALJEVI.

Dex

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Verovatno misle da je rec o fudbalskoj utakmici.

ikac klisa

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?
(nenad, 12. decembar 2019 08:28)

Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos.

Carapan

pre 4 godine

Sacramento po prvi put izjednacen sa plej of zonom ove godine. Tim koji moze srusiti sampiona i izgubiti od najlosijih u ligi. Polako ulaze u formu, jesu dobili zadnjih 3-4 tekme bukvalno u zadnjim sekundama meca, ali takve utakmice daju samopouzdanje. Raduju i bolje partije nasih u odnosu na pocetak sezone, samo tako nek nastave. Po meni su bolji tim i od finixa, Oklahome, Minesote i ostalih, samo da hemija bude jos malo bolja i bice ovo sve kako treba.

JPR24

pre 4 godine

Bravo Bogi ! Ali ipak treba istaći i pozitivnu stvar kod Hilda, koji se pošteno našutirao, uz relativno slabe procente, ali na kraju se snašao kad je bio udvojen, proturio loptu do Bogdana i bam ! Nije šutnuo bezveze, kao sto bi to moglo biti... i često bude u NBA. A Holms je pak odigrao vrlo dobro, fajterski, odbrana odlična, daleko bolje od one utakmice pritiv Embiida gde ništa nije mogao da uradi ! Volton je izgleda skontao neke stvari, manje sablonizacije, manje Barnsa u završnici, iako bi mogao i manje tokom cele utakmice !

Uporni baksuz

pre 4 godine

Vratio se Bagley pa Bjelica odmah dobio manje minuta. Nezasluzeno, ali tako se tamo radi. Kada se vrati Fox igrace opet divlju kosarku.

Aleks

pre 4 godine

Kakvo strpljenje! Primio je loptu, ali prvo finta, ono take your time, njegov divan skok šut i pogodak. Badi udvojen ali uspeo je da doda. Oni su dobar tandem, pre svega "buddies" van terena, imaju hemiju. Dodali jedan drugom za ključne šuteve u poslednje dve utakmice. Komentarišu na instagramu pobedili smo a Bogi je tužan, meni se čini da je ono rvanje sa Galom na kraju rezultiralo time što je nezgodno stao na bandažiranu nogu i prebrojao sve zvezde. Mnogo se troši ovako povređen, previše! Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.

nenad

pre 4 godine

"Jer je odbrana tvrdja u poslednjim sekundama. A i kingsi su posle Bogijeve trojke imali samo pola kosa prednosti a Oklahoma je imala 13,nesto sekundi za napad.
Poenta je da je bila klackalica i da je Bogi imao zavrsni pobednicki kos."

Tako je, i to je poenta, u NBA tri od cetiri napada zavrsavaju poenima, tako da se nije cinilo da ce Oklahoma pobediti zato sto su vodili samo dva poena razlike a pritom Skaramneto je bio u napadu.
Da je bio fudbal i da su vodili gol razlike i da ovi drugi krenu u napad, moze se reci jer ovde svaki 20ti napad rezultira golom, a ne u kosarci, a narocito ne u NBA gde znamo kakve su odbrane.

323

pre 4 godine

Bogdan je u poslednjoj cetvrtini postigao 9 koseva, trojku kao poslednje poene Kingsa u utakmici koja je odlucila pobednika. U poslednjoj cetvrtini UVEK igra Bogdan i kod Voltona je to obavezno a nije starter u timu. Znaci da ima poverenje u njega. Jedino mi smeta sto Bogdan uvek krece sporije i to skoro svaku utakmicu a najbolje igra kako utakmica odmice. I jos nesto, mora da smanji razmisljanje jer u NBA se sve desava za par sekundi. Ako nema finte, odmah sut u suprotnom si izblokiran kao na 2 sekunde pred kraj poluvremena. Meni je licno draze kada igra sa Hildom nego sa Baglijem, o Foxu necu ni da pricam. I da..lici mi da ce dobiti 50 miliona..mozda i vise. Jer ako ovako igra nedovoljno oporavljen...Znate sta hocu da kazem.

sasha

pre 4 godine

Po meni,jedna od lošijih partija Sacramenta.Imaju odličnu ekipu i sve bolje i bolje igraju ali u ovom meču se pokazalo da prekomerna ispucavanja B.Hilda uništavaju duh kolektiva.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Ariza je bivsi saigrac trenera Voltona. Ima 35 godina i vec prosle godine je propao ko zeton. Nije bas da je jos za penziju, ali zalosno da igra preko 30 min a Bjelicu kao sto rekoh pre neki dan potcenjuje. Posle onakve 2 partije ovako mu smanjiti minutazu na ustrb svog druga od 35 godina koji je u poluraspadu. Holms decko ubija, jedan od 10, 15 najboljih defanzivaca lige, a ovaj odmah Beglija vezaru gura na veliku minutazu. Begli osim atletike i solidne post igre nista drugo ne zna. Lose se postavlja u odbrani, trojka mu slabasna, bacanja lose, kreacija katastrofa, nikada ne odigra povratnu. Volton ce upropastiti sve ako bude Holmsa i Bjelicu skratio na ustrb matorog Arize i vezare klinca Beglija. Ovu su dobili srecno, ali Oklahoma je prosecna, sa 15 Beglijevih izolacija ne mogu jace dobijati.

palop

pre 4 godine

Holms je dobio ovu utakmicu. Kakva odbrana i pozrtvenost. Decko je pun pogodak za Kingse. Bogdan odlican kad treba!
(SOS, 12. decembar 2019 08:43)

Holms je neverovatno dobar potpis za male pare, covek je susta suprotnost Vili Koli Stajna kog su imali prosle godine.

Mare

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....

kimi

pre 4 godine

Ali Beli ni sekundu u poslednjoj cetvrtini. Zna li neko zbog cega? Gledao sam samo cetvrtu i malo se iznervirao... Resio im 2 utakmice za redom, vratio se ovaj Begli, pojma nema, gubi se po terenu, sudara sa saigracima i ne sme na klupu....
(Mare, 12. decembar 2019 11:45)

Vratio se Begli.

platipus

pre 4 godine

Kingsi sasvim solidni ove sezone, pogotovo bez Foksa, jer ne samo da je Bogdan dobio više prostora nego i svi ostali. Biće oni tu oko poslednje plej-of pozicije, pa sad gore-dole jedna pozicija, to ćemo videti, tek je početak.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 14:10)

Trebalo je pošteno da kažem da nisam odgledala celu utakmicu :D Verovatno si u pravu, primetila sam da i Holms i Beli znaju često da rano uđu u problem s faulovima. Međutim, mislim da će Beglijev definitivni povratak značiti smanjenu minutažu za Bjelicu. Osim ako Volton ne bude fer pa čim ovaj krene da se glupira i gubi utakmicu izvadi ga iz igre. Slažem se da nema šablonske izmene što se tiče igrača koje menja, ali ima šablon kada Bogdan igra recimo. Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza. Kao na primer taktika sa Belim kao jedinim visokim igračem, to je koristio i protiv Dalasa (čini mi se da je Beli bio na petici kad Holms nije bio u igri), to im je donelo pobedu. Moraju da nastave da koriste Holmsa kao do sada, mnogo energije donosi i među top defanivcima lige je trenutno.

Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom. Mnogo se toga promenilo u njegovom odsustvu, pre svega u odbrani. Džozef je uz Holmsa verovatno najbolji defanzivni igrač Kingsa, Bogdan je mnogo napredovao u tom segmentu a Hild je počeo da igra odbranu. Foks je tu "višak", rupa je u odbrani i interesuje ga samo napad. Mislim da će narušiti ritam koji su ova trojica uhvatila. Foks ne može da čuva Luku i Hardena kao Kori, ili Lebrona kao Bogdan. Videćemo, ne radujem se specijalno njegovom povratku, kako je Sakramento igrao ovih mesec dana interesantni su za gledanje. Niko ih nije lagano dobio.

јд123

pre 4 godine

Generalno, koliko je grešio u izmenama, bilo je tu i odličnih poteza.
Najveći problem će biti uklopiti Foksa sa Bogdanom, Badijem i Džozefom.
a Hild je počeo da igra odbranu
(Aleks, 12. decembar 2019 14:33)

То потврђује моју претпоставку да још испробава са изменама и нормално да и греши. Важно је да се учи на грешкама ;).

Ако погледаш садашњу игру са Ферелом, који убрза игру као Фокс, видет ћеш да буде и са Богданом заједно на терену. Хилд је шутер и он ће сигурно играти. Што се тиче одбране још је слаб, јуче га је вадио на крају и Џозеф играо одбрану да би га за следећи напад враћао на паркет, нешто слично као што Мелоун ради са Јокићем и Пламлијем у последњим тренуцима меча.

Фокс, Хилд и Богдановић могу заједно бити на терену, као што су сада са Ферелом уместо Фокса, исто тако са Џозефом. Али никако не видим Фокса, Хилда и Џозефа заједно на паркету. Ко би ту играо уместо Барнса на 3.? Можда у неким моментима са изразито ниском поставом, али генерално не дуже време.
Тако да и даље мислим да то неће умањити минутажу Богдану. Наравно остаје да се види, како ће повратак Фокса утицати на игру. То може смањити утицај Богдана.

Колико сам приметио поред Холмса и Џозефа, Ариза је задужен за дефанзивне задатке, да чак чува и бекове када је Џозеф ван терена. Али опет тешко је замислити да би Ариза био стартер уместо Барнса.

komp

pre 4 godine

Ne znam samo sta je Bogiju sa bacanjima ove sezone. Posle ove utakmice procenat mu je pao ispod 70 posto. Prethodnih sezona je imao preko 80 posto.

JPR24

pre 4 godine

Ovo postaje "Srpski specijalitet".Pogodak u zadnjem momentu.
(Srle, 12. decembar 2019 09:39)

Ne postaje. Već je. Odavno. Još os 91 !

Fan

pre 4 godine

Jako važne 2 pobede za borbu za playoff. Nad direktnim konkurentom ovog puta, a plus Minesota i Finiks izgubili. Malo im se vraća za silne utakmice izgubljene u završnici ove sezone. Realno ne igraju lepu košarku, ali ih niko nije ozbiljno dobio ove godine, uvek igraju zanimljive završnice. Intrigantna ekipica.

јд123

pre 4 godine

Begli se vratio i odmah manje minuta za Belog, a taman je krenuo.
(Aleks, 12. decembar 2019 09:31)

Играо би Вјелица више, изашао је због 4. фаула. Бегли је први пут ушао уместо Холмса и био је заједно са Бјелицом на паркету. Мени се чини да Волтон испорбава разне комбинације. Против Хјустона у једном моменту је Бјелица био једини високи играч на терену. За разлику од других екипа као што су Денвер, Сакраменто не мења толико шаблонски. Нпр. Вјелица изађе у 1. четвртини, уместо њега уђе Богдановић. Па се опет врати у 1. четвртини и игра заједно са Богдановићем. Дакле Волтон још није разрадио ”шаблон” измена као што је то случај у другим екипама.

Када се врати Фокс, мислим да ће се највише смањити минутажа Ферелу, јер су сличан тип играча и да ће Фокс бити стартер уместо Џозефа. Не би се повратак Фокса требао толико одразити на минутажу Богдана. Највећи проблем видим у игри против екипа као што су Хјустон и Далас када се Фокс врати. Ко ће чувати Хардена и Дончића? Тешко да ће Хилд на клупу уместо Џозефа или да ће почињати меч са три бека као Денвер.

Остаје питање зашто Бјелицу није вратио у 4. четвртини? Вероватно због Беглија коме требају минуте и што је Холмс био потребан на терену. На крају утакмице га није убацивао јер се ”охладио” на клупи.

Бјелица је одлично почео и да није зарадио тако брзо 4. фаул сигурно би играо више. Мислим да ће Волтон њега, Беглија и Холмса уклопити, извисит ће Дедмон. Већи проблем ће им бити у вези Џозефа и Фокса због дефанзиве.

Pera

pre 4 godine

"Činilo se da će Oklahoma trijumfovati kada je Sakramento na 20 sekundi pre kraja krenuo u napad"

"Oklahoma vodi samo dva poena razlike, Sakramento ima ceo napad. Zasto vam se cinilo da ce Oklahoma trijumfovati?"
@nenad
Zato sto su kingsi dobili loptu 31.6 sekundi pre kraja, dakle protivnik je imao vodjstvo i poslednji napad, znaci vecu sansu da pobedi.

Aleks

pre 4 godine

(јд123, 12. decembar 2019 15:47)

Povratak Foksa može da smanji Bogijev uticaj na igru. Ja ne vidim njega, Foksa i Badija zajedno na terenu. Najbolje funkcionišu Badi i Bogi, pa Badi i Foks (kad Foks želi da proigrava), i najgore Bogi i Foks. A zajedno nikako, jer čim je Foks u igri Hildu se nešto prespoji u glavi i krenu da se takmiče ko ima više lopte u rukama, a Bogdan maše sa strane.

Tako je, Ariza je igrač zadatka i to su najčešće odbrambeni zadaci. To mu zapravo dobro ide.

Ja mislim da nije nimalo lako biti trener Kingsa. Oni imaju solidne igrače, prilično duboku klupu, ali tu je mnogo posla da se izbalansiraju vrline i mane igrača. Nemaju kompletne igrače (Bogdan je najbliže tome), ali svi oni mogu da zakrpe poneku rupu. Međutim tu nastupa trener koji mora da raspodeli zadatke za svaku utakmicu, da bude ful koncentrisan pri izmenama i sl. Bukvalno jedna pogrešna izmena ili pogrešna akcija i gube utakmicu. Ne postoji ekipa ni utakmica koju Sakramento može da "odradi", a Volton je neiskusan trener...

bskfan

pre 4 godine

Jesu Bogi i Badi pogodili trojke na kraju utakmice ali kralj veceri je Holms. Umesto nekog niskog igraca, Volton stavlja Holmsa na Kris Pola a ovaj ga ustopovao da Pol nije znao sta ga je snaslo. Treba odgledati taj zadnji napad nekoliko puta i videti kako se igra vrhunska obrana. Kao dzinovska macka. Cudna je to stvar, Divac je letos doveo i skupo platio nekoliko igraca a ispalo je da mu je najvece pojacanje Holms za 5 miliona dolara; bez njega Kingsi tesko da bi dobili neku utakmicu.