Nedelja, 08.12.2019.

11:00

Mijailović: Partizan je smanjio dug, dovodimo još jedno pojačanje

Ostoja Mijailović, predsednik košarkaškog kluba Partizan, najavio je bolje dane svog kluba i govorio o trenutnoj situaciji.

Izvor: SN

Mijailoviæ: Partizan je smanjio dug, dovodimo još jedno pojaèanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 4 godine

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 08. decembar 2019 12:51)
A koji su to igrači iz CZ?

Sub013

pre 4 godine

Sto vise pojacanja to manji dug, ako ovako nastave ubrzo ce drzava njima da duguje. Sta li bi bilo da igraju EL i da stvaraju i prodaju igrace kao Zvezda? Zar nas nije Dule ubedjivao da cela drzava mora da stane iza onog ko igra EL? Dok smo mi za vreme njihove dominacije igrali sa decom nad kojom su se sa zadovoljstvom izivljavali, oni za vreme nase smanjuju dugove tako sto dovode nove igrace i placaju najskuplje inostrane trenere. Ja samo jednu rec znam za ovako nesto - aparthejd!

vlado

pre 4 godine

@miskec
Druze zlonameran si jer konstantno navodis jsd, sto znaci da si pun mrznje prema ljudima koji nemaju nikakve veze sa tobom, kako li je tek prema onima koji ti se zamere. Sve ovo implicira da si neobjektivan i sklon iznosenju mitova stvorenih iz coviceve kuhjine, pri tom zaboravlja da su tvoju zvezdu stvorili krcun i udbaska kompanija

Neplivač

pre 4 godine

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima
(Neplivač, 08. decembar 2019 14:18)

Dobijem ovoliko minusa, a ceo život sam proveo u bankarstvu

kiza D.

pre 4 godine

Мишкец на плус 41 тренер је био Влада Јовановић и спустио је разлику.
Маљковић је држао прву петорку против Звезде иако је било 30 разлике.
Погледај састав из Париза са Ф4 и упореди га са вама у протеклих пар година.
Хоћеш да ми кажеш да си знао ко су Бо и Алекс Марић пре Партизана.Ја нисам ни чуо за њих до тад.
ЂекићМитровић С.Милошевић. Робертса сте отпустили као промашај.

Miskec

pre 4 godine

"Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 8. decembar 2019 14:39)"
Citiraj recenicu u kojoj sam poredio CZ i JSD! Vi ste decenijama imali pare kao niko u staroj YU, a posebno u Srbiji. Decenijama se znalo ko igra fudbal ili kosarku u JSDu ne sluzi vojsku, to jest vidi je samo na polaganju zakletve. Decenijama pod kapom i zastitim generalstaba vojske. Kada je FK JSD trebalo da ispadne iz prve lige, skocio je ceo generalstab i ispadne Rijeka, Moca Vukotic sam kaze:"I danas me je sramota kako smo ostali u ligi!" Kada je KK JSD ispao iz lige opet generalstab digne dreku i tada, samo tada i nikada vise KSJ u sred sezone promeni statut i osnuje letnju ligu, navuce tri bezvezna kluba KK JSDu i naravno ekspresno se vrati u prvu ligu. Odmah potom KSJ vrati statut na staro. Po raspadu YU, KK JSD postane cedo SPSa, novca ne zna se, tece rekama, uzima se koliko hoce, jos vise trosi. Sta god pricali moji zvezdasi postali ste prvaci Evrope, to stoji pa sta god ko mislio i umesto da dizete u nebesa Zoca vi dizete coveka koji nikada nista nije osvoji u Evropi, najveci mu je uspeh sto je razbio CZ decu sa cetrdeset razlike.

NY

pre 4 godine

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim
(Neplivač, 08. decembar 2019 15:35)

Kako to misliš sami napravili tim. Zvezda se zove od 1946 a FMP je promenio ime

Sub013

pre 4 godine

Ostoja vodi neku magicno obrnuto proporcionalnu ekonomiju, sto skuplja i veca pojavanja to dug manji? Dakle ako neko drzi pekaru i slabo je radio pa je napravio dugove, samo neka kupi sto vise masina i pecnica i dug ce jednostavno nestati.

NY

pre 4 godine

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.
(Nemanja, 08. decembar 2019 15:42)

Da li si hteo da kažeš da niko od petlića nije došao do prvog tima. Pa vi nikog ni iz omladinske ekipe niste doveli do seniora. Dovedete nekog mladjeg odmah u prvi tim

Slobodan

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 08. decembar 2019 11:24)

MilanChe strpi se dva do tri dana najdalje, ovo ih je malo docekalo nespremne jer nedelja je a botovodja Tegeltija se jos ne oglasava, cim on izda saopsenje lokalni botovi ce ti odgovoriti nasiroko nemoj da brines ...

Neplivač

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.
(Goran, 08. decembar 2019 14:36)

Pa pre će se Marfin banka ugasiti, ionako je pred gašenjem

RZ—CZ

pre 4 godine

Гробље каже више Звезда добила паре од партизана, што и јесте али нешто, не много. Замислите у некој држави за неки клуб навија око 70% становника даје се државни новац или тачније пореских обвезника исто. Па ко је питао нас већину да дамо некоме кога не желимо да видимо. Нека вам дају приватници ако хоће а државни никако исто јер нас има више.

vlado

pre 4 godine

@onako
Druze izfilozofirao si za sve pare,a nista rekao nisi.Avavav je dovoljno,kada je zvezda u pitanju sve moze u Srbiji,Fiba ne postoji vec duzi niz godina,a Uleb spominjes,kod njih je samo daj pare i mozes umesto kosarke i hrkljus igrati

Neplivač

pre 4 godine

Grobari su najhrabriji navijači na svetu ne zato što se ničega ne boje nego zato što se ničega ne stide.
(Poskok, 08. decembar 2019 14:27)

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim

Moje prezime

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Otišao je Parahovski. Klub je zaradio pet miliona evra. To je Čovićeva računica. Mnogo igrača je otišlo iz Partizana poslednjih godina, pa se ti sad snađi šta je i kako je s tom matematikom.

NY

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.
(Mladen, 08. decembar 2019 14:49)

ABA ne daje učešće u EL a do finaala EC teško. I šta ćete onda? Tolike pare skrckali i ništa. Opet sledeće swzone EC

Nemanja

pre 4 godine

Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 8. decembar 2019 12:51

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.

vlado

pre 4 godine

@miskec
Divac,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Dalipagic,Kicanovic,Bogdanovic,Beric....Svi oni su postali igraci u Partizanu,igraci vrhunski.E to je cinjenica.Samo nemoj da mi kazes kako su oni potekli iz blablabla.Tamo nisu postali igraci i pitanje da li bi ikada postali da su ostali u svojim maticnim klubovima,ali su u Partizanu postali svetske klase

Goran

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.

Neplivač

pre 4 godine

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug
(Zvezdaš, 08. decembar 2019 13:52)

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima

Mladen

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.

marko992

pre 4 godine

Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.

NY

pre 4 godine

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?
(as, 08. decembar 2019 13:03)

Izašao Vučič pre par godina i u paru izneo koliko ste primili, Nedavno to potvrdio i Siniša Mali. Čović nikada nije rekao da je Zvezda više primila. Čak je do detalja prikazao finansijsko stanje i za KK i za FK koje je radila rwvizorska kuća Deloite i na konferenciji za štampu podelio medijima

Miskec

pre 4 godine

"U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 8. decembar 2019 13:00)"
Nabroj nam pet kosarkasa, ne moras vise koji su dosli iz KK JSDa, samo pet, ali bas iz JSDa! U CZ ih nije bilo jer ste ih otimali kako ste hteli, recimo nocnim sastankom u KSSu u vezi Vujanica, deset kosarkasa ste oteli CZ "jer nam se tako moze i hoce" kako je govorio sakupljac umetnicih dela i ucitelj na casovima ljubavi!

vlado

pre 4 godine

Ne mogu da verujem o cemu se ovde prica.Zvezda preko noci ostane bez duga od skoro 20miliona,i nikom nista,samo puf,nemaaaa.A onda isti ti navijaci tog istog oslobodjenog ogromnog duga kluba polemisu o tome kako se smanji dug Partizana koji je uzgred vise od duplo manji od njihove zvezde.Kakvi ste vi licemeri,sram vas sve bilo

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.

jaa

pre 4 godine

Godinama ne igraju ozbiljno takmicenje, prodali marinkovica za 200 hiljada evra, trener od 800. 000 evra godisnje, 10 stranaca sa pozamasnim ugovorima, i kaze da.se.dug smanjuje. Jedino objasnjenje je sns,tj besomucno trosenje drzavnih para. Sad sto avangarda i dalje smatra da se nad njima vrsi aparthejd je samo dokaz da su svi kompletno tumbasi.

vlado

pre 4 godine

@mikeli
U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke

as

pre 4 godine

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas

as

pre 4 godine

(Trinkijeri, 08. decembar 2019 12:43)

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?

onako

pre 4 godine

@vlado
Vidi s'obzirom da verujete da Gosa plaća Željko, u neke sarmice... ne čude ovakve baljezgarije.
Kako je novoformirani klub počeo od najjačeg ranga takmičenja?
Ako je RS Srbija to dozvolila kako je FIBA to mogla da dozvoli?
Ako je FIBA "zažmurila" šta je sa ULEB?
Ako je i ULEB slep šta je sa ECA?
ABA, KLS... imaš neku ideju kako to da niko se nije setio toga?
KSS i OKS takođe ćute jel tako?
Na kraju nimalo beznačajno, SD CZ takođe ćuti jel da?

Molim te samo ako možeš smisleno mi objasni kako svi ni ćute oko KKCZ i njenog statusa?
Gde su predsednici drugih klubova ili vlasnici kojima realno nije u interesu da KKCZ ih gazi i igra umesto njih elitna takmičenja i uzima trofeje?

Da li uopšte imaš neko razložno objašnjenje kako niko, pa makar i Ti kao građanin, jer ti to Ustav dozvoljava, NIJE POKRENUO UPRAVNI POSTUPAK oko Zakonitosti odluka vezanih za KKCZ?
Da te edukujem, svako može pokrenuti postupak Zakonitosti, ako je Vaša Uprava nesposobna šta je sa Vama navijačima Partizana koji eto tvrdite da Zvezda ne postoji?

Ne trudi se, nivo vaš dozvoljava odgovore do nivoa CIA..., BIA..., Vatikan..., rekla mi šurnjaja od onog kelnera iz Madere..., Ja znam sigurno... to je plafon odgovora zar ne?
A da, zaboravih, rekao Tegetlija, ta je najizraženija.

Zvezdaš

pre 4 godine

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas
(as, 08. decembar 2019 13:16)

VI nemate mladje kategorije 30 godina što je potvrdio i vaš Grba. Kog igrača ste iz mladjih kategorija proizveli za prvi tim? Prošlo je vreme otimanja (Vujanić, Tomašević, Luka Bogdanović, Šilobad)

Zvezdaš

pre 4 godine

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.
(Luke Babbitt gravedigger, 08. decembar 2019 13:21

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug

Miskec

pre 4 godine

"Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"
Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!

as

pre 4 godine

(neki veliki dr, 08. decembar 2019 11:50)

Jos jedan preduzetnik u podne pise komentare?!
Jos malo ce te pisati danste vanzemaljci iz neke daleke galaksije i da ste dosli ovde da spasete nasu kosarku od Partizana.
Naravno u komentarima a gde bi drugo.

vlado

pre 4 godine

@sofronije
Nemoj da lazes,covic nije vratio ni dinara,nego je jednostavno ugasio klub i formirao novi sa dodatko imena grada.Suva istina i nepobitna!

Kimax

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...

petarczv

pre 4 godine

02

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 08. decembar 2019 12:22)

Ovaj prvi je pominjao, tomasevica, vujanica i stanojevića kao igrače koje je partizan napravio u fazonu gde su nam sad takvi igraci iz naše skole... Istina je da su svi nabrojani presli iz zvezde u partizan i istina je da su u tom trenutku bili najbolji igrači zvezde i da su u njoj postali igraci kakve ih pamtimo... Onda ni bogdan nije iz partizana nego iz zitka...

Trinkijeri

pre 4 godine

Imate više državnih para od Zvezde, a ne igrate EL skoro pa deceniju, a kukate kao... Sramota da vas je.
Vujošević u ono vreme imao platu koliko sada najskuplji igrač Zvezde, a vi samog kukate jer napad je najbolja odbrana, naročito kada znate da ste godinama, još u Tadićevo vreme, muzli javna preduzeća do maksimuma, e moj Partizane... Sramota da vas je.
Tradicija se nastavlja, Trinkijeri skuplji od najskupljeg igrača Zvezde.
Imate li obraza da pričate ko je povlašćen 20 godina unazad u Srbiji???

Sofronije

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pojedinci stvarno nemaju blama, 8. decembar 2019 11:42) # Link komentara


O koja dva miliona? Prebroj samo strance i troškove u poslednje dve godine? Landale Jock, Thomas Rashawn, Paige Marcus, Renfroe Alex, Gordić Nemanja, Sy Bandja, Redding Jr. Reginald Edward, Mosley William, Walden Corey, Nikolić Aleksej, Peiners Žanis, Parakhouski Artsiom, Gegić Amar, Brown Anthony LeJohn. Kad se u obzir uzmu troškovi ovi u proseku koštaju oko 2.378 evra, zar ne?* Dva miliona? A onda je došao mrmot i zamotao čokoladu.

A vaše spinovanje o Čovićiu i 16 miliona nema kraja. Vujošević je rekao da to nije po zakonu, a kad mag nešto kaže... Sa druge strane, sve je urađeno PO ZAKONU. Isti program je nuđen i Partizanu, to je i sam Vujošević priznao, ali ste ga ODBILI, verovatno i dalje računajući na besomučnu pomoć države. Pa kako tebe nije sramota više... A kad smo već kod pantera, kad ćete pobediti FMP bez pomoći sudija?

Nemanja

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.

nije lepo pričati neistinu

pre 4 godine

"Dobre rezultate su nekada pravili izdanci iz naših škola, pre svega srcem, koji su želeli da predstave zemlju u što boljem svetlu i kasnije postajali vrhunski košarkaši"????

Gospidine, znamo da baš i nemate veze sa sportom, da ste tu po partijskom zadatku, jer uvek je na čelu "institucije" bio neko iz vrha vlasti, ne bi li pimogao oko ostvarivanja sportskih rezultata kada to sportski nije moglo, ali samo da Vam pojasnimo da "vaše škole" nikada nisu postojale, ako ne ralunate jednog igrača za poslednjih 40 godina iz te vaše škole, ako, naravni, ne ralunate one silne igrače koje ste oteli, uglavnom ucenama da će jedino tako moći da predstavljaju zemlju!

Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….

Talicni

pre 4 godine

Ostoja zar jos jedan stranac ... to je u fazonu ako grof izgubi neku da imamo igraca odma da dovedemo ... u doba Duska Vujosevica imali smo 2-3 stranca i dominirali

Slobodan

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Nece ti odgovoriti Rajko a da ga pita neki novinar poceo bi da prica o bivsoj upravi koju bi nazvao zutom itd.
Ova prica je laka, covek je u vladajucoj stranci i moze im se, tipican sns kadar sa kupljenom diplomom, cuti ne talasa, slusa i podrzava vodju a usput ima privatni biznis ... preko KK se peru pare kao sto su radili i ovi pre njih kada su se ujedinili sa KK fabrika namestaja pa se zvali Partizan-trosed Igokea a u stvari umesto lopte preko Drine se prebacivale torbe sa parama ...
Nebi me iznenadilo da cujem da Partizan prodaje oruzje u Ukrajini a da se zovu Partizan-Krusik !!!

Stetocina

pre 4 godine

Ovaj prica kao Mali Perica sve sto vase usi vole da cuju ja cu vam reci. Pa onda malo otvaranje ociju u fazonu vremena su se promenila, ne mozemo i slicno. Sve tek da znate koliko nam je tesko, ali mi smo genijalci pa uspevamo. Cak eto pokusali smo i sa Smajlagicem, ali nije uspelo, pa sa Lebronom ali nije mogao zbog zene jer hoce da bude blizu Holivuda. Sve neke price na foru dece iz osnovne skole, a u stvari sipanje para iz drzavne kase ili duboko zaduzivanje trece opcije nema.

mikac678

pre 4 godine

Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!
(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)

To je više pitanje za Čovića, ipak je on mag da od 20 miliona duga napravi plus.

živela demagogija

pre 4 godine

Dule kao njegov idol Đilas od kluba u svoj džep milionče , a klub ostavio u dugovima. I naravno kasnije je najglasniji borac za "pravdu".

Tool Pneuma

pre 4 godine

Preterali ste i jedni i drugi sa strancima,sto ne mnogo,mnogo je.Mi smo kosarkaska zemlja,veoma talentovana za kosarku a ispada da smo kao recimo Britanci operisani za kosarku.

Nikola

pre 4 godine

Kako li ste spustili dug za toliko kada samo dovodite strane igrace i trenere koji primaju velike pare? Kojom magijom? Verovatno ste prepisivali od naseg Covketa. Recept je isti, samo se pojedini ostrasceni ovde prepucavaju i glume ludilo.

Mikeli

pre 4 godine

Iz naših škola dolazili igrači, a bukvalno ne postoje 3 igrača u njihovoj istoriji koje je njihova škola izbacila. Poslednji bio Mića Berić. Sve nakon toga kupovina i otimanje svakog igrača koji valja. A mnogo više ih je upropašćeno samo se o tome ne govori.

Nismo isti

pre 4 godine

Bankomat radi.
@idemo nis

Radi, radi ali za mutanta. Bankomat pokrio sve dugove jos 2011 mutant krenuo od nule.
Bankomat samo ove god natancovao 13,6 m za mutanta.
Partizan muci svoju muku vec pet god i ziv je.
Nismo isti panteru i ne daj Boze.

pfk

pre 4 godine

Ne volim te, ali te podržavam. Radiš dobro za klub, i to je za mene najbitnije. Nebitno gde su učlanjen, šta si, odakle si... Bitno mi je da ti radiš dobro za moj klub i to je to. Napred Partizan!!!

neki veliki dr

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)
Kao preduzetnik, kazem SVAKA CAST NA KOMENTARU! Ovo se odnosi i na Zvezdu. Voleo bih bas da nam ti poslovni magovi objasne na koji nacin preokrenu situaciju u tako kratkom periodu, kako je onda sve pre njih bilo toliko lose a nije se drasticno promenio nacin poslovanja? Da li su prethodni zaista toliko krali, ili su ovi novi mezimci vlasti koja besomucno upumpava pare nas poreskih obveznika u klubove koji se u evropi ne pitaju nista? (Mislim na fudbal prevashodno, a ni u kosarci nismo puno bolji... Zadnju titulu vrednu pomena Srpska klubska kosarka osvojila je 1992.). Voleo bih da nam Ostoja odrzi kliniku ekonomije, kako bismo i mi ostali naucili kako se od -120384902842 pravi pozitivna 0. Pozdrav

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..

Srbija brale

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite kako ste uspeli.
Ja imam firmu i kredit...
@Milan che

Cime si odusevljen?
Partizan se gusi vec pet god u svojim dugovima i verovatno ce jos toliko.
Za privrednike ce biti bolje ako im vlada objasni kako su Covic i Djilas ondasnjoj cz uspeli potezom pera da izbrisu sve dugove 2011.
Njih zamoli za objasnjenje mozda i ti uspes.

Omg

pre 4 godine

@Rajko..odgovor na tvoje pitanje mozes na primer dobiti od Terzica...ili Covica...oni su veliki magovi ekonomije i poslovanja...znaju ljudi kako od jednog dinara da naprave pet...

sasa

pre 4 godine

A kako ste spustili dug i doveli 10 stranaca, tako sto je klub zaradio pare ili tako sto je drzava na koju grobari laju iskesirala? Taj aparthejd prema Partizanu je najveca laz srpskog sporta.

dusan

pre 4 godine

ok nas gura drzava, predsednik je nas navijac, imamo budzet sacinjen od blanko cekova na kojima bi fener pozavideo i sve ostalo sto smo utvrdili godinama unazad. zanima me samo kako vi grobari, makar onda kada ste sami sa sobom (npr u sos emisijama), sa sve najskupljim trenerom u istoriji kosarke na ovim prostorima, rosterom sastavljenim od 7-8 stranaca koliko vec (svi nakon odlicnih sezona u usponu karijere) , dopunjenim sa bivsim i potencijalnim reprezentativcima srbije, vracenim milionskim dugom bez realnih prihoda u kratkom roku i sa cuvenim poslusnikom vladajuce stranke na celu kluba, uspevate sebe da ubedite da ste odbaceni sin i da se i dalje borite sami protiv svih koji vas obasipaju milionima. najlicemerniji navijaci ikada.

MilanChe...Ge...

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite, kako ste to uspeli.
Ja imam firmu i kredit prema banci i otplacujem ga. Imam i radnike i svi redovno primaju platu. Imam i grupaciju prilicno redovnih klijenata i klijente koji se pojave sa vremena na vreme. Imam i dobavljace i troskove. Za sada radimo fino, i godinama je dobit u istom okviru, kao i u 90% firmi koje funkcionisu.
Partizan ima klijente, navijace i sponzore. Ima igrace, trenere radnike i troskove.
Skoro isto kao i mi, sa tom VELIKOM razlikom sto mi nismo krenuli iz teskog minusa kao vi, mi smo krenuli iz nule. Vas minus je bio preko 10 miliona eur.
Kako ste to uspeli da smanjite dug kada vam je baza klijenata-navijaca ista ( karte, dresovi, salovi...), baza sponzora nesto, ali ne epohalno, veca, ne vidim ja ovde deset novih sponzora, a plate radnika-igraca, trenera...daleko veca.
Gde ste to uspeli da napravite tu fenomenalnu razliku u poslovanju kada sve ovo servisirate, otplacujete stare dugove i jos prihodujete?
Ja sam odusevljen.
Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!

Rajko

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.

Jordan

pre 4 godine

Kakva covek lazov, to je strasno... kradete bezocno, igraci ne dobijaju plate, dugovi Samo rastu, ne dovodite srpsku decu i boli vas uvo Sta ce biti sa Partizanom za 2-3 godine. Ista prica je i u Zvezdi. Koga bre mi pratimo? To sto dovedemo 7 stranaca, sklonimo nasu decu, Jel ti znak da onda pratimo Real ? Alo alooooo, dal ste normalni vi ? Sve bi vas u zatvor...

MilanChe...Ge...

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite, kako ste to uspeli.
Ja imam firmu i kredit prema banci i otplacujem ga. Imam i radnike i svi redovno primaju platu. Imam i grupaciju prilicno redovnih klijenata i klijente koji se pojave sa vremena na vreme. Imam i dobavljace i troskove. Za sada radimo fino, i godinama je dobit u istom okviru, kao i u 90% firmi koje funkcionisu.
Partizan ima klijente, navijace i sponzore. Ima igrace, trenere radnike i troskove.
Skoro isto kao i mi, sa tom VELIKOM razlikom sto mi nismo krenuli iz teskog minusa kao vi, mi smo krenuli iz nule. Vas minus je bio preko 10 miliona eur.
Kako ste to uspeli da smanjite dug kada vam je baza klijenata-navijaca ista ( karte, dresovi, salovi...), baza sponzora nesto, ali ne epohalno, veca, ne vidim ja ovde deset novih sponzora, a plate radnika-igraca, trenera...daleko veca.
Gde ste to uspeli da napravite tu fenomenalnu razliku u poslovanju kada sve ovo servisirate, otplacujete stare dugove i jos prihodujete?
Ja sam odusevljen.
Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!

Nikola

pre 4 godine

Kako li ste spustili dug za toliko kada samo dovodite strane igrace i trenere koji primaju velike pare? Kojom magijom? Verovatno ste prepisivali od naseg Covketa. Recept je isti, samo se pojedini ostrasceni ovde prepucavaju i glume ludilo.

Rajko

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.

dusan

pre 4 godine

ok nas gura drzava, predsednik je nas navijac, imamo budzet sacinjen od blanko cekova na kojima bi fener pozavideo i sve ostalo sto smo utvrdili godinama unazad. zanima me samo kako vi grobari, makar onda kada ste sami sa sobom (npr u sos emisijama), sa sve najskupljim trenerom u istoriji kosarke na ovim prostorima, rosterom sastavljenim od 7-8 stranaca koliko vec (svi nakon odlicnih sezona u usponu karijere) , dopunjenim sa bivsim i potencijalnim reprezentativcima srbije, vracenim milionskim dugom bez realnih prihoda u kratkom roku i sa cuvenim poslusnikom vladajuce stranke na celu kluba, uspevate sebe da ubedite da ste odbaceni sin i da se i dalje borite sami protiv svih koji vas obasipaju milionima. najlicemerniji navijaci ikada.

sasa

pre 4 godine

A kako ste spustili dug i doveli 10 stranaca, tako sto je klub zaradio pare ili tako sto je drzava na koju grobari laju iskesirala? Taj aparthejd prema Partizanu je najveca laz srpskog sporta.

Slobodan

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Nece ti odgovoriti Rajko a da ga pita neki novinar poceo bi da prica o bivsoj upravi koju bi nazvao zutom itd.
Ova prica je laka, covek je u vladajucoj stranci i moze im se, tipican sns kadar sa kupljenom diplomom, cuti ne talasa, slusa i podrzava vodju a usput ima privatni biznis ... preko KK se peru pare kao sto su radili i ovi pre njih kada su se ujedinili sa KK fabrika namestaja pa se zvali Partizan-trosed Igokea a u stvari umesto lopte preko Drine se prebacivale torbe sa parama ...
Nebi me iznenadilo da cujem da Partizan prodaje oruzje u Ukrajini a da se zovu Partizan-Krusik !!!

Sofronije

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pojedinci stvarno nemaju blama, 8. decembar 2019 11:42) # Link komentara


O koja dva miliona? Prebroj samo strance i troškove u poslednje dve godine? Landale Jock, Thomas Rashawn, Paige Marcus, Renfroe Alex, Gordić Nemanja, Sy Bandja, Redding Jr. Reginald Edward, Mosley William, Walden Corey, Nikolić Aleksej, Peiners Žanis, Parakhouski Artsiom, Gegić Amar, Brown Anthony LeJohn. Kad se u obzir uzmu troškovi ovi u proseku koštaju oko 2.378 evra, zar ne?* Dva miliona? A onda je došao mrmot i zamotao čokoladu.

A vaše spinovanje o Čovićiu i 16 miliona nema kraja. Vujošević je rekao da to nije po zakonu, a kad mag nešto kaže... Sa druge strane, sve je urađeno PO ZAKONU. Isti program je nuđen i Partizanu, to je i sam Vujošević priznao, ali ste ga ODBILI, verovatno i dalje računajući na besomučnu pomoć države. Pa kako tebe nije sramota više... A kad smo već kod pantera, kad ćete pobediti FMP bez pomoći sudija?

Mikeli

pre 4 godine

Iz naših škola dolazili igrači, a bukvalno ne postoje 3 igrača u njihovoj istoriji koje je njihova škola izbacila. Poslednji bio Mića Berić. Sve nakon toga kupovina i otimanje svakog igrača koji valja. A mnogo više ih je upropašćeno samo se o tome ne govori.

Stetocina

pre 4 godine

Ovaj prica kao Mali Perica sve sto vase usi vole da cuju ja cu vam reci. Pa onda malo otvaranje ociju u fazonu vremena su se promenila, ne mozemo i slicno. Sve tek da znate koliko nam je tesko, ali mi smo genijalci pa uspevamo. Cak eto pokusali smo i sa Smajlagicem, ali nije uspelo, pa sa Lebronom ali nije mogao zbog zene jer hoce da bude blizu Holivuda. Sve neke price na foru dece iz osnovne skole, a u stvari sipanje para iz drzavne kase ili duboko zaduzivanje trece opcije nema.

Trinkijeri

pre 4 godine

Imate više državnih para od Zvezde, a ne igrate EL skoro pa deceniju, a kukate kao... Sramota da vas je.
Vujošević u ono vreme imao platu koliko sada najskuplji igrač Zvezde, a vi samog kukate jer napad je najbolja odbrana, naročito kada znate da ste godinama, još u Tadićevo vreme, muzli javna preduzeća do maksimuma, e moj Partizane... Sramota da vas je.
Tradicija se nastavlja, Trinkijeri skuplji od najskupljeg igrača Zvezde.
Imate li obraza da pričate ko je povlašćen 20 godina unazad u Srbiji???

Kimax

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...

Jordan

pre 4 godine

Kakva covek lazov, to je strasno... kradete bezocno, igraci ne dobijaju plate, dugovi Samo rastu, ne dovodite srpsku decu i boli vas uvo Sta ce biti sa Partizanom za 2-3 godine. Ista prica je i u Zvezdi. Koga bre mi pratimo? To sto dovedemo 7 stranaca, sklonimo nasu decu, Jel ti znak da onda pratimo Real ? Alo alooooo, dal ste normalni vi ? Sve bi vas u zatvor...

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..

Srbija brale

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite kako ste uspeli.
Ja imam firmu i kredit...
@Milan che

Cime si odusevljen?
Partizan se gusi vec pet god u svojim dugovima i verovatno ce jos toliko.
Za privrednike ce biti bolje ako im vlada objasni kako su Covic i Djilas ondasnjoj cz uspeli potezom pera da izbrisu sve dugove 2011.
Njih zamoli za objasnjenje mozda i ti uspes.

Zvezdaš

pre 4 godine

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas
(as, 08. decembar 2019 13:16)

VI nemate mladje kategorije 30 godina što je potvrdio i vaš Grba. Kog igrača ste iz mladjih kategorija proizveli za prvi tim? Prošlo je vreme otimanja (Vujanić, Tomašević, Luka Bogdanović, Šilobad)

jaa

pre 4 godine

Godinama ne igraju ozbiljno takmicenje, prodali marinkovica za 200 hiljada evra, trener od 800. 000 evra godisnje, 10 stranaca sa pozamasnim ugovorima, i kaze da.se.dug smanjuje. Jedino objasnjenje je sns,tj besomucno trosenje drzavnih para. Sad sto avangarda i dalje smatra da se nad njima vrsi aparthejd je samo dokaz da su svi kompletno tumbasi.

mikac678

pre 4 godine

Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!
(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)

To je više pitanje za Čovića, ipak je on mag da od 20 miliona duga napravi plus.

Nismo isti

pre 4 godine

Bankomat radi.
@idemo nis

Radi, radi ali za mutanta. Bankomat pokrio sve dugove jos 2011 mutant krenuo od nule.
Bankomat samo ove god natancovao 13,6 m za mutanta.
Partizan muci svoju muku vec pet god i ziv je.
Nismo isti panteru i ne daj Boze.

onako

pre 4 godine

@vlado
Vidi s'obzirom da verujete da Gosa plaća Željko, u neke sarmice... ne čude ovakve baljezgarije.
Kako je novoformirani klub počeo od najjačeg ranga takmičenja?
Ako je RS Srbija to dozvolila kako je FIBA to mogla da dozvoli?
Ako je FIBA "zažmurila" šta je sa ULEB?
Ako je i ULEB slep šta je sa ECA?
ABA, KLS... imaš neku ideju kako to da niko se nije setio toga?
KSS i OKS takođe ćute jel tako?
Na kraju nimalo beznačajno, SD CZ takođe ćuti jel da?

Molim te samo ako možeš smisleno mi objasni kako svi ni ćute oko KKCZ i njenog statusa?
Gde su predsednici drugih klubova ili vlasnici kojima realno nije u interesu da KKCZ ih gazi i igra umesto njih elitna takmičenja i uzima trofeje?

Da li uopšte imaš neko razložno objašnjenje kako niko, pa makar i Ti kao građanin, jer ti to Ustav dozvoljava, NIJE POKRENUO UPRAVNI POSTUPAK oko Zakonitosti odluka vezanih za KKCZ?
Da te edukujem, svako može pokrenuti postupak Zakonitosti, ako je Vaša Uprava nesposobna šta je sa Vama navijačima Partizana koji eto tvrdite da Zvezda ne postoji?

Ne trudi se, nivo vaš dozvoljava odgovore do nivoa CIA..., BIA..., Vatikan..., rekla mi šurnjaja od onog kelnera iz Madere..., Ja znam sigurno... to je plafon odgovora zar ne?
A da, zaboravih, rekao Tegetlija, ta je najizraženija.

petarczv

pre 4 godine

02

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 08. decembar 2019 12:22)

Ovaj prvi je pominjao, tomasevica, vujanica i stanojevića kao igrače koje je partizan napravio u fazonu gde su nam sad takvi igraci iz naše skole... Istina je da su svi nabrojani presli iz zvezde u partizan i istina je da su u tom trenutku bili najbolji igrači zvezde i da su u njoj postali igraci kakve ih pamtimo... Onda ni bogdan nije iz partizana nego iz zitka...

nije lepo pričati neistinu

pre 4 godine

"Dobre rezultate su nekada pravili izdanci iz naših škola, pre svega srcem, koji su želeli da predstave zemlju u što boljem svetlu i kasnije postajali vrhunski košarkaši"????

Gospidine, znamo da baš i nemate veze sa sportom, da ste tu po partijskom zadatku, jer uvek je na čelu "institucije" bio neko iz vrha vlasti, ne bi li pimogao oko ostvarivanja sportskih rezultata kada to sportski nije moglo, ali samo da Vam pojasnimo da "vaše škole" nikada nisu postojale, ako ne ralunate jednog igrača za poslednjih 40 godina iz te vaše škole, ako, naravni, ne ralunate one silne igrače koje ste oteli, uglavnom ucenama da će jedino tako moći da predstavljaju zemlju!

Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….

neki veliki dr

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)
Kao preduzetnik, kazem SVAKA CAST NA KOMENTARU! Ovo se odnosi i na Zvezdu. Voleo bih bas da nam ti poslovni magovi objasne na koji nacin preokrenu situaciju u tako kratkom periodu, kako je onda sve pre njih bilo toliko lose a nije se drasticno promenio nacin poslovanja? Da li su prethodni zaista toliko krali, ili su ovi novi mezimci vlasti koja besomucno upumpava pare nas poreskih obveznika u klubove koji se u evropi ne pitaju nista? (Mislim na fudbal prevashodno, a ni u kosarci nismo puno bolji... Zadnju titulu vrednu pomena Srpska klubska kosarka osvojila je 1992.). Voleo bih da nam Ostoja odrzi kliniku ekonomije, kako bismo i mi ostali naucili kako se od -120384902842 pravi pozitivna 0. Pozdrav

NY

pre 4 godine

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?
(as, 08. decembar 2019 13:03)

Izašao Vučič pre par godina i u paru izneo koliko ste primili, Nedavno to potvrdio i Siniša Mali. Čović nikada nije rekao da je Zvezda više primila. Čak je do detalja prikazao finansijsko stanje i za KK i za FK koje je radila rwvizorska kuća Deloite i na konferenciji za štampu podelio medijima

Tool Pneuma

pre 4 godine

Preterali ste i jedni i drugi sa strancima,sto ne mnogo,mnogo je.Mi smo kosarkaska zemlja,veoma talentovana za kosarku a ispada da smo kao recimo Britanci operisani za kosarku.

pfk

pre 4 godine

Ne volim te, ali te podržavam. Radiš dobro za klub, i to je za mene najbitnije. Nebitno gde su učlanjen, šta si, odakle si... Bitno mi je da ti radiš dobro za moj klub i to je to. Napred Partizan!!!

vlado

pre 4 godine

Ne mogu da verujem o cemu se ovde prica.Zvezda preko noci ostane bez duga od skoro 20miliona,i nikom nista,samo puf,nemaaaa.A onda isti ti navijaci tog istog oslobodjenog ogromnog duga kluba polemisu o tome kako se smanji dug Partizana koji je uzgred vise od duplo manji od njihove zvezde.Kakvi ste vi licemeri,sram vas sve bilo

Nemanja

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.

Miskec

pre 4 godine

"Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 8. decembar 2019 14:39)"
Citiraj recenicu u kojoj sam poredio CZ i JSD! Vi ste decenijama imali pare kao niko u staroj YU, a posebno u Srbiji. Decenijama se znalo ko igra fudbal ili kosarku u JSDu ne sluzi vojsku, to jest vidi je samo na polaganju zakletve. Decenijama pod kapom i zastitim generalstaba vojske. Kada je FK JSD trebalo da ispadne iz prve lige, skocio je ceo generalstab i ispadne Rijeka, Moca Vukotic sam kaze:"I danas me je sramota kako smo ostali u ligi!" Kada je KK JSD ispao iz lige opet generalstab digne dreku i tada, samo tada i nikada vise KSJ u sred sezone promeni statut i osnuje letnju ligu, navuce tri bezvezna kluba KK JSDu i naravno ekspresno se vrati u prvu ligu. Odmah potom KSJ vrati statut na staro. Po raspadu YU, KK JSD postane cedo SPSa, novca ne zna se, tece rekama, uzima se koliko hoce, jos vise trosi. Sta god pricali moji zvezdasi postali ste prvaci Evrope, to stoji pa sta god ko mislio i umesto da dizete u nebesa Zoca vi dizete coveka koji nikada nista nije osvoji u Evropi, najveci mu je uspeh sto je razbio CZ decu sa cetrdeset razlike.

Miskec

pre 4 godine

"U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 8. decembar 2019 13:00)"
Nabroj nam pet kosarkasa, ne moras vise koji su dosli iz KK JSDa, samo pet, ali bas iz JSDa! U CZ ih nije bilo jer ste ih otimali kako ste hteli, recimo nocnim sastankom u KSSu u vezi Vujanica, deset kosarkasa ste oteli CZ "jer nam se tako moze i hoce" kako je govorio sakupljac umetnicih dela i ucitelj na casovima ljubavi!

Neplivač

pre 4 godine

Grobari su najhrabriji navijači na svetu ne zato što se ničega ne boje nego zato što se ničega ne stide.
(Poskok, 08. decembar 2019 14:27)

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim

Zvezdaš

pre 4 godine

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.
(Luke Babbitt gravedigger, 08. decembar 2019 13:21

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug

Moje prezime

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Otišao je Parahovski. Klub je zaradio pet miliona evra. To je Čovićeva računica. Mnogo igrača je otišlo iz Partizana poslednjih godina, pa se ti sad snađi šta je i kako je s tom matematikom.

kiza D.

pre 4 godine

Мишкец на плус 41 тренер је био Влада Јовановић и спустио је разлику.
Маљковић је држао прву петорку против Звезде иако је било 30 разлике.
Погледај састав из Париза са Ф4 и упореди га са вама у протеклих пар година.
Хоћеш да ми кажеш да си знао ко су Бо и Алекс Марић пре Партизана.Ја нисам ни чуо за њих до тад.
ЂекићМитровић С.Милошевић. Робертса сте отпустили као промашај.

Talicni

pre 4 godine

Ostoja zar jos jedan stranac ... to je u fazonu ako grof izgubi neku da imamo igraca odma da dovedemo ... u doba Duska Vujosevica imali smo 2-3 stranca i dominirali

vlado

pre 4 godine

@miskec
Druze zlonameran si jer konstantno navodis jsd, sto znaci da si pun mrznje prema ljudima koji nemaju nikakve veze sa tobom, kako li je tek prema onima koji ti se zamere. Sve ovo implicira da si neobjektivan i sklon iznosenju mitova stvorenih iz coviceve kuhjine, pri tom zaboravlja da su tvoju zvezdu stvorili krcun i udbaska kompanija

vlado

pre 4 godine

@sofronije
Nemoj da lazes,covic nije vratio ni dinara,nego je jednostavno ugasio klub i formirao novi sa dodatko imena grada.Suva istina i nepobitna!

as

pre 4 godine

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas

Sasa

pre 4 godine

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 08. decembar 2019 12:51)
A koji su to igrači iz CZ?

Omg

pre 4 godine

@Rajko..odgovor na tvoje pitanje mozes na primer dobiti od Terzica...ili Covica...oni su veliki magovi ekonomije i poslovanja...znaju ljudi kako od jednog dinara da naprave pet...

Miskec

pre 4 godine

"Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"
Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!

as

pre 4 godine

(Trinkijeri, 08. decembar 2019 12:43)

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?

Sub013

pre 4 godine

Ostoja vodi neku magicno obrnuto proporcionalnu ekonomiju, sto skuplja i veca pojavanja to dug manji? Dakle ako neko drzi pekaru i slabo je radio pa je napravio dugove, samo neka kupi sto vise masina i pecnica i dug ce jednostavno nestati.

vlado

pre 4 godine

@miskec
Divac,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Dalipagic,Kicanovic,Bogdanovic,Beric....Svi oni su postali igraci u Partizanu,igraci vrhunski.E to je cinjenica.Samo nemoj da mi kazes kako su oni potekli iz blablabla.Tamo nisu postali igraci i pitanje da li bi ikada postali da su ostali u svojim maticnim klubovima,ali su u Partizanu postali svetske klase

RZ—CZ

pre 4 godine

Гробље каже више Звезда добила паре од партизана, што и јесте али нешто, не много. Замислите у некој држави за неки клуб навија око 70% становника даје се државни новац или тачније пореских обвезника исто. Па ко је питао нас већину да дамо некоме кога не желимо да видимо. Нека вам дају приватници ако хоће а државни никако исто јер нас има више.

Sub013

pre 4 godine

Sto vise pojacanja to manji dug, ako ovako nastave ubrzo ce drzava njima da duguje. Sta li bi bilo da igraju EL i da stvaraju i prodaju igrace kao Zvezda? Zar nas nije Dule ubedjivao da cela drzava mora da stane iza onog ko igra EL? Dok smo mi za vreme njihove dominacije igrali sa decom nad kojom su se sa zadovoljstvom izivljavali, oni za vreme nase smanjuju dugove tako sto dovode nove igrace i placaju najskuplje inostrane trenere. Ja samo jednu rec znam za ovako nesto - aparthejd!

Goran

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.

Neplivač

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.
(Goran, 08. decembar 2019 14:36)

Pa pre će se Marfin banka ugasiti, ionako je pred gašenjem

NY

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.
(Mladen, 08. decembar 2019 14:49)

ABA ne daje učešće u EL a do finaala EC teško. I šta ćete onda? Tolike pare skrckali i ništa. Opet sledeće swzone EC

marko992

pre 4 godine

Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.

vlado

pre 4 godine

@onako
Druze izfilozofirao si za sve pare,a nista rekao nisi.Avavav je dovoljno,kada je zvezda u pitanju sve moze u Srbiji,Fiba ne postoji vec duzi niz godina,a Uleb spominjes,kod njih je samo daj pare i mozes umesto kosarke i hrkljus igrati

živela demagogija

pre 4 godine

Dule kao njegov idol Đilas od kluba u svoj džep milionče , a klub ostavio u dugovima. I naravno kasnije je najglasniji borac za "pravdu".

vlado

pre 4 godine

@mikeli
U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke

Nemanja

pre 4 godine

Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 8. decembar 2019 12:51

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.

Neplivač

pre 4 godine

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug
(Zvezdaš, 08. decembar 2019 13:52)

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima

NY

pre 4 godine

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.
(Nemanja, 08. decembar 2019 15:42)

Da li si hteo da kažeš da niko od petlića nije došao do prvog tima. Pa vi nikog ni iz omladinske ekipe niste doveli do seniora. Dovedete nekog mladjeg odmah u prvi tim

Neplivač

pre 4 godine

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima
(Neplivač, 08. decembar 2019 14:18)

Dobijem ovoliko minusa, a ceo život sam proveo u bankarstvu

Mladen

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.

as

pre 4 godine

(neki veliki dr, 08. decembar 2019 11:50)

Jos jedan preduzetnik u podne pise komentare?!
Jos malo ce te pisati danste vanzemaljci iz neke daleke galaksije i da ste dosli ovde da spasete nasu kosarku od Partizana.
Naravno u komentarima a gde bi drugo.

Slobodan

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 08. decembar 2019 11:24)

MilanChe strpi se dva do tri dana najdalje, ovo ih je malo docekalo nespremne jer nedelja je a botovodja Tegeltija se jos ne oglasava, cim on izda saopsenje lokalni botovi ce ti odgovoriti nasiroko nemoj da brines ...

NY

pre 4 godine

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim
(Neplivač, 08. decembar 2019 15:35)

Kako to misliš sami napravili tim. Zvezda se zove od 1946 a FMP je promenio ime

pfk

pre 4 godine

Ne volim te, ali te podržavam. Radiš dobro za klub, i to je za mene najbitnije. Nebitno gde su učlanjen, šta si, odakle si... Bitno mi je da ti radiš dobro za moj klub i to je to. Napred Partizan!!!

MilanChe...Ge...

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite, kako ste to uspeli.
Ja imam firmu i kredit prema banci i otplacujem ga. Imam i radnike i svi redovno primaju platu. Imam i grupaciju prilicno redovnih klijenata i klijente koji se pojave sa vremena na vreme. Imam i dobavljace i troskove. Za sada radimo fino, i godinama je dobit u istom okviru, kao i u 90% firmi koje funkcionisu.
Partizan ima klijente, navijace i sponzore. Ima igrace, trenere radnike i troskove.
Skoro isto kao i mi, sa tom VELIKOM razlikom sto mi nismo krenuli iz teskog minusa kao vi, mi smo krenuli iz nule. Vas minus je bio preko 10 miliona eur.
Kako ste to uspeli da smanjite dug kada vam je baza klijenata-navijaca ista ( karte, dresovi, salovi...), baza sponzora nesto, ali ne epohalno, veca, ne vidim ja ovde deset novih sponzora, a plate radnika-igraca, trenera...daleko veca.
Gde ste to uspeli da napravite tu fenomenalnu razliku u poslovanju kada sve ovo servisirate, otplacujete stare dugove i jos prihodujete?
Ja sam odusevljen.
Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!

Nismo isti

pre 4 godine

Bankomat radi.
@idemo nis

Radi, radi ali za mutanta. Bankomat pokrio sve dugove jos 2011 mutant krenuo od nule.
Bankomat samo ove god natancovao 13,6 m za mutanta.
Partizan muci svoju muku vec pet god i ziv je.
Nismo isti panteru i ne daj Boze.

Sofronije

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pojedinci stvarno nemaju blama, 8. decembar 2019 11:42) # Link komentara


O koja dva miliona? Prebroj samo strance i troškove u poslednje dve godine? Landale Jock, Thomas Rashawn, Paige Marcus, Renfroe Alex, Gordić Nemanja, Sy Bandja, Redding Jr. Reginald Edward, Mosley William, Walden Corey, Nikolić Aleksej, Peiners Žanis, Parakhouski Artsiom, Gegić Amar, Brown Anthony LeJohn. Kad se u obzir uzmu troškovi ovi u proseku koštaju oko 2.378 evra, zar ne?* Dva miliona? A onda je došao mrmot i zamotao čokoladu.

A vaše spinovanje o Čovićiu i 16 miliona nema kraja. Vujošević je rekao da to nije po zakonu, a kad mag nešto kaže... Sa druge strane, sve je urađeno PO ZAKONU. Isti program je nuđen i Partizanu, to je i sam Vujošević priznao, ali ste ga ODBILI, verovatno i dalje računajući na besomučnu pomoć države. Pa kako tebe nije sramota više... A kad smo već kod pantera, kad ćete pobediti FMP bez pomoći sudija?

mikac678

pre 4 godine

Molim vas gospodine Ostojicu, otkrijte nam vasu tajnu uspeha. Treba je podeliti svim privrednicima ove napacene zemlje pa da zivimo kao bogovi!
(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)

To je više pitanje za Čovića, ipak je on mag da od 20 miliona duga napravi plus.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Rajko,covek ovde prica o 2.miliona a ti se toliko cudis,a vas mag Covke je "skinuo" skoro 17.miliona evra duga,ej 17.miliona i tad se niste cudili panteri kako je to izveo,pa kako vas bre nije sramota vise..

vlado

pre 4 godine

Ne mogu da verujem o cemu se ovde prica.Zvezda preko noci ostane bez duga od skoro 20miliona,i nikom nista,samo puf,nemaaaa.A onda isti ti navijaci tog istog oslobodjenog ogromnog duga kluba polemisu o tome kako se smanji dug Partizana koji je uzgred vise od duplo manji od njihove zvezde.Kakvi ste vi licemeri,sram vas sve bilo

Srbija brale

pre 4 godine

Ja sam odusevljen.
Voleo bih da nam objasnite kako ste uspeli.
Ja imam firmu i kredit...
@Milan che

Cime si odusevljen?
Partizan se gusi vec pet god u svojim dugovima i verovatno ce jos toliko.
Za privrednike ce biti bolje ako im vlada objasni kako su Covic i Djilas ondasnjoj cz uspeli potezom pera da izbrisu sve dugove 2011.
Njih zamoli za objasnjenje mozda i ti uspes.

Rajko

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.

Nemanja

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.

Mikeli

pre 4 godine

Iz naših škola dolazili igrači, a bukvalno ne postoje 3 igrača u njihovoj istoriji koje je njihova škola izbacila. Poslednji bio Mića Berić. Sve nakon toga kupovina i otimanje svakog igrača koji valja. A mnogo više ih je upropašćeno samo se o tome ne govori.

Omg

pre 4 godine

@Rajko..odgovor na tvoje pitanje mozes na primer dobiti od Terzica...ili Covica...oni su veliki magovi ekonomije i poslovanja...znaju ljudi kako od jednog dinara da naprave pet...

Trinkijeri

pre 4 godine

Imate više državnih para od Zvezde, a ne igrate EL skoro pa deceniju, a kukate kao... Sramota da vas je.
Vujošević u ono vreme imao platu koliko sada najskuplji igrač Zvezde, a vi samog kukate jer napad je najbolja odbrana, naročito kada znate da ste godinama, još u Tadićevo vreme, muzli javna preduzeća do maksimuma, e moj Partizane... Sramota da vas je.
Tradicija se nastavlja, Trinkijeri skuplji od najskupljeg igrača Zvezde.
Imate li obraza da pričate ko je povlašćen 20 godina unazad u Srbiji???

dusan

pre 4 godine

ok nas gura drzava, predsednik je nas navijac, imamo budzet sacinjen od blanko cekova na kojima bi fener pozavideo i sve ostalo sto smo utvrdili godinama unazad. zanima me samo kako vi grobari, makar onda kada ste sami sa sobom (npr u sos emisijama), sa sve najskupljim trenerom u istoriji kosarke na ovim prostorima, rosterom sastavljenim od 7-8 stranaca koliko vec (svi nakon odlicnih sezona u usponu karijere) , dopunjenim sa bivsim i potencijalnim reprezentativcima srbije, vracenim milionskim dugom bez realnih prihoda u kratkom roku i sa cuvenim poslusnikom vladajuce stranke na celu kluba, uspevate sebe da ubedite da ste odbaceni sin i da se i dalje borite sami protiv svih koji vas obasipaju milionima. najlicemerniji navijaci ikada.

vlado

pre 4 godine

@miskec
Divac,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Dalipagic,Kicanovic,Bogdanovic,Beric....Svi oni su postali igraci u Partizanu,igraci vrhunski.E to je cinjenica.Samo nemoj da mi kazes kako su oni potekli iz blablabla.Tamo nisu postali igraci i pitanje da li bi ikada postali da su ostali u svojim maticnim klubovima,ali su u Partizanu postali svetske klase

Moje prezime

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Otišao je Parahovski. Klub je zaradio pet miliona evra. To je Čovićeva računica. Mnogo igrača je otišlo iz Partizana poslednjih godina, pa se ti sad snađi šta je i kako je s tom matematikom.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.

RZ—CZ

pre 4 godine

Гробље каже више Звезда добила паре од партизана, што и јесте али нешто, не много. Замислите у некој држави за неки клуб навија око 70% становника даје се државни новац или тачније пореских обвезника исто. Па ко је питао нас већину да дамо некоме кога не желимо да видимо. Нека вам дају приватници ако хоће а државни никако исто јер нас има више.

sasa

pre 4 godine

A kako ste spustili dug i doveli 10 stranaca, tako sto je klub zaradio pare ili tako sto je drzava na koju grobari laju iskesirala? Taj aparthejd prema Partizanu je najveca laz srpskog sporta.

Miskec

pre 4 godine

"Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 8. decembar 2019 14:39)"
Citiraj recenicu u kojoj sam poredio CZ i JSD! Vi ste decenijama imali pare kao niko u staroj YU, a posebno u Srbiji. Decenijama se znalo ko igra fudbal ili kosarku u JSDu ne sluzi vojsku, to jest vidi je samo na polaganju zakletve. Decenijama pod kapom i zastitim generalstaba vojske. Kada je FK JSD trebalo da ispadne iz prve lige, skocio je ceo generalstab i ispadne Rijeka, Moca Vukotic sam kaze:"I danas me je sramota kako smo ostali u ligi!" Kada je KK JSD ispao iz lige opet generalstab digne dreku i tada, samo tada i nikada vise KSJ u sred sezone promeni statut i osnuje letnju ligu, navuce tri bezvezna kluba KK JSDu i naravno ekspresno se vrati u prvu ligu. Odmah potom KSJ vrati statut na staro. Po raspadu YU, KK JSD postane cedo SPSa, novca ne zna se, tece rekama, uzima se koliko hoce, jos vise trosi. Sta god pricali moji zvezdasi postali ste prvaci Evrope, to stoji pa sta god ko mislio i umesto da dizete u nebesa Zoca vi dizete coveka koji nikada nista nije osvoji u Evropi, najveci mu je uspeh sto je razbio CZ decu sa cetrdeset razlike.

Nikola

pre 4 godine

Kako li ste spustili dug za toliko kada samo dovodite strane igrace i trenere koji primaju velike pare? Kojom magijom? Verovatno ste prepisivali od naseg Covketa. Recept je isti, samo se pojedini ostrasceni ovde prepucavaju i glume ludilo.

Slobodan

pre 4 godine

Postovanje gosn Ostoja,mozete li nam objasniti kako ste smanjili dug?Osvojili kup,profitirali 2 miliona E? :) Unaprijed hvala na odgovoru.Srdacan pozdrav.
(Rajko, 08. decembar 2019 11:10)

Nece ti odgovoriti Rajko a da ga pita neki novinar poceo bi da prica o bivsoj upravi koju bi nazvao zutom itd.
Ova prica je laka, covek je u vladajucoj stranci i moze im se, tipican sns kadar sa kupljenom diplomom, cuti ne talasa, slusa i podrzava vodju a usput ima privatni biznis ... preko KK se peru pare kao sto su radili i ovi pre njih kada su se ujedinili sa KK fabrika namestaja pa se zvali Partizan-trosed Igokea a u stvari umesto lopte preko Drine se prebacivale torbe sa parama ...
Nebi me iznenadilo da cujem da Partizan prodaje oruzje u Ukrajini a da se zovu Partizan-Krusik !!!

Kimax

pre 4 godine

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...

vlado

pre 4 godine

@mikeli
U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke

as

pre 4 godine

(Trinkijeri, 08. decembar 2019 12:43)

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?

Miskec

pre 4 godine

"U pravu si druze,zato sto sve vredi dolazi iz Partizana,najveci igraci koje je imala Srbija su dosli iz Partizana,a iz Zvezde tesko da se moze nabrojati na prst jedne ruke
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 8. decembar 2019 13:00)"
Nabroj nam pet kosarkasa, ne moras vise koji su dosli iz KK JSDa, samo pet, ali bas iz JSDa! U CZ ih nije bilo jer ste ih otimali kako ste hteli, recimo nocnim sastankom u KSSu u vezi Vujanica, deset kosarkasa ste oteli CZ "jer nam se tako moze i hoce" kako je govorio sakupljac umetnicih dela i ucitelj na casovima ljubavi!

as

pre 4 godine

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas

jaa

pre 4 godine

Godinama ne igraju ozbiljno takmicenje, prodali marinkovica za 200 hiljada evra, trener od 800. 000 evra godisnje, 10 stranaca sa pozamasnim ugovorima, i kaze da.se.dug smanjuje. Jedino objasnjenje je sns,tj besomucno trosenje drzavnih para. Sad sto avangarda i dalje smatra da se nad njima vrsi aparthejd je samo dokaz da su svi kompletno tumbasi.

Neplivač

pre 4 godine

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug
(Zvezdaš, 08. decembar 2019 13:52)

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima

Sasa

pre 4 godine

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 08. decembar 2019 12:51)
A koji su to igrači iz CZ?

Goran

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.

marko992

pre 4 godine

Miskec@,da li to stvarno poredis Partizan i Zvezdu kada su legende u pitanju.Zvezda je dalekoooo od tog poredjenja,ako ces da gledas gde je ko stasao u vrhunskog igraca.Kod tebe,ocigledno,nije to u ptanju-ti gledas ko se u kom porodilistu rodio.
To se zovu kompleksi.

živela demagogija

pre 4 godine

Dule kao njegov idol Đilas od kluba u svoj džep milionče , a klub ostavio u dugovima. I naravno kasnije je najglasniji borac za "pravdu".

vlado

pre 4 godine

@sofronije
Nemoj da lazes,covic nije vratio ni dinara,nego je jednostavno ugasio klub i formirao novi sa dodatko imena grada.Suva istina i nepobitna!

Zvezdaš

pre 4 godine

Znaci mi treba da stvaramo igrace a vi da dovodite proverene El igrace i da sve osvajte i igrate El stalno?
Pa rodjeni ne kopca se Ostoja od pozadi,nek se donese pravilo najvise dva stranca u Aba pa ajd da pravimo igrace i mi i vi.
Pustite vi te vase fore gde su Partizanu mladi igraci u timu,kada ih bude imala konkurencija onda i mi mozemo.A inace svi ti igraci Vujanic,Tomasevic... koje ste nabrojali nisu kalibar igraca da budu nase legende,imamo mi vecih igraca od tih koje smo mi odskolovali.I naravno da smo ih mi stvorili ako u 16 godina kao anonimusi dodju u nas klub i onda postanu Evropske i NBA zvezde.Il mozda mislite da treba da se rode po mogucnosti na tribinama na nekoj nasoj utakmici pa tek tada da imamo pravo da kazemo da su ponikli kod nas
(as, 08. decembar 2019 13:16)

VI nemate mladje kategorije 30 godina što je potvrdio i vaš Grba. Kog igrača ste iz mladjih kategorija proizveli za prvi tim? Prošlo je vreme otimanja (Vujanić, Tomašević, Luka Bogdanović, Šilobad)

Sub013

pre 4 godine

Sto vise pojacanja to manji dug, ako ovako nastave ubrzo ce drzava njima da duguje. Sta li bi bilo da igraju EL i da stvaraju i prodaju igrace kao Zvezda? Zar nas nije Dule ubedjivao da cela drzava mora da stane iza onog ko igra EL? Dok smo mi za vreme njihove dominacije igrali sa decom nad kojom su se sa zadovoljstvom izivljavali, oni za vreme nase smanjuju dugove tako sto dovode nove igrace i placaju najskuplje inostrane trenere. Ja samo jednu rec znam za ovako nesto - aparthejd!

Jordan

pre 4 godine

Kakva covek lazov, to je strasno... kradete bezocno, igraci ne dobijaju plate, dugovi Samo rastu, ne dovodite srpsku decu i boli vas uvo Sta ce biti sa Partizanom za 2-3 godine. Ista prica je i u Zvezdi. Koga bre mi pratimo? To sto dovedemo 7 stranaca, sklonimo nasu decu, Jel ti znak da onda pratimo Real ? Alo alooooo, dal ste normalni vi ? Sve bi vas u zatvor...

Talicni

pre 4 godine

Ostoja zar jos jedan stranac ... to je u fazonu ako grof izgubi neku da imamo igraca odma da dovedemo ... u doba Duska Vujosevica imali smo 2-3 stranca i dominirali

as

pre 4 godine

(neki veliki dr, 08. decembar 2019 11:50)

Jos jedan preduzetnik u podne pise komentare?!
Jos malo ce te pisati danste vanzemaljci iz neke daleke galaksije i da ste dosli ovde da spasete nasu kosarku od Partizana.
Naravno u komentarima a gde bi drugo.

Zvezdaš

pre 4 godine

Ostoja je spreman je na to da objasni kako je smanjen dug, čim crvena zvezda objasni kako je od 16 miliona duga i ispadanja iz ABA lige stigla do Euroleague i milionskih budžeta, kao i to kako je taj dug saniran. Srdačan pozdrav.
(Luke Babbitt gravedigger, 08. decembar 2019 13:21

Evo ja ću da ti objasnim pošto ne umeš da izguglaš bilans Zvezde na APR i da vidiš da deo duga i dalje postoji i da postoji knjigovodstvena stavka u kojoj je cifra od 130 miliona dinara za servisiranje dugova što je oko 1 milion evra. Drugo. Svoj ulog u Zvezdu su oprostili Zoran Drakulić (East point), Slobodan Vučićević (Grand kafa, Stark, Centroproizvod), Jevrosimović(Comtrade), Marfin banka koja je i tvom klubu oprostila dug

Neplivač

pre 4 godine

Grobari su najhrabriji navijači na svetu ne zato što se ničega ne boje nego zato što se ničega ne stide.
(Poskok, 08. decembar 2019 14:27)

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim

NY

pre 4 godine

Vama niko ne može zabraniti kako ćete da se zovete, a kada vi budete sami napravili klub onda možete i da sastavljate tim
(Neplivač, 08. decembar 2019 15:35)

Kako to misliš sami napravili tim. Zvezda se zove od 1946 a FMP je promenio ime

nije lepo pričati neistinu

pre 4 godine

"Dobre rezultate su nekada pravili izdanci iz naših škola, pre svega srcem, koji su želeli da predstave zemlju u što boljem svetlu i kasnije postajali vrhunski košarkaši"????

Gospidine, znamo da baš i nemate veze sa sportom, da ste tu po partijskom zadatku, jer uvek je na čelu "institucije" bio neko iz vrha vlasti, ne bi li pimogao oko ostvarivanja sportskih rezultata kada to sportski nije moglo, ali samo da Vam pojasnimo da "vaše škole" nikada nisu postojale, ako ne ralunate jednog igrača za poslednjih 40 godina iz te vaše škole, ako, naravni, ne ralunate one silne igrače koje ste oteli, uglavnom ucenama da će jedino tako moći da predstavljaju zemlju!

Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….

NY

pre 4 godine

Izasao i Covic i drzava na konferenciju za stampu i jasno rekli da je KK CZ dobila 3 miliona evra vise nego Partizan od drzave.
A ti i dalje laprdas suprotno.
Koga pokusavas da slazes nas ili sebe?
(as, 08. decembar 2019 13:03)

Izašao Vučič pre par godina i u paru izneo koliko ste primili, Nedavno to potvrdio i Siniša Mali. Čović nikada nije rekao da je Zvezda više primila. Čak je do detalja prikazao finansijsko stanje i za KK i za FK koje je radila rwvizorska kuća Deloite i na konferenciji za štampu podelio medijima

Mladen

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.

onako

pre 4 godine

@vlado
Vidi s'obzirom da verujete da Gosa plaća Željko, u neke sarmice... ne čude ovakve baljezgarije.
Kako je novoformirani klub počeo od najjačeg ranga takmičenja?
Ako je RS Srbija to dozvolila kako je FIBA to mogla da dozvoli?
Ako je FIBA "zažmurila" šta je sa ULEB?
Ako je i ULEB slep šta je sa ECA?
ABA, KLS... imaš neku ideju kako to da niko se nije setio toga?
KSS i OKS takođe ćute jel tako?
Na kraju nimalo beznačajno, SD CZ takođe ćuti jel da?

Molim te samo ako možeš smisleno mi objasni kako svi ni ćute oko KKCZ i njenog statusa?
Gde su predsednici drugih klubova ili vlasnici kojima realno nije u interesu da KKCZ ih gazi i igra umesto njih elitna takmičenja i uzima trofeje?

Da li uopšte imaš neko razložno objašnjenje kako niko, pa makar i Ti kao građanin, jer ti to Ustav dozvoljava, NIJE POKRENUO UPRAVNI POSTUPAK oko Zakonitosti odluka vezanih za KKCZ?
Da te edukujem, svako može pokrenuti postupak Zakonitosti, ako je Vaša Uprava nesposobna šta je sa Vama navijačima Partizana koji eto tvrdite da Zvezda ne postoji?

Ne trudi se, nivo vaš dozvoljava odgovore do nivoa CIA..., BIA..., Vatikan..., rekla mi šurnjaja od onog kelnera iz Madere..., Ja znam sigurno... to je plafon odgovora zar ne?
A da, zaboravih, rekao Tegetlija, ta je najizraženija.

Nemanja

pre 4 godine

Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!
(Miskec, 8. decembar 2019 12:51

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.

petarczv

pre 4 godine

02

"Gospodine, šta se desilo sa školom? Gde su sada neki novi Tomaševići, Vujaniči, Milojevići, Stanojeviči………. ?

Šta vas sprečava da ih stvarate ponovo? Ako je u Partizanu ikada postojao neko ko zna kako se to radi…….
(nije lepo pričati neistinu, 08. decembar 2019 11:38)"

lepo sumirano kako je Partizan stvarao igrace.. od 5 nabrojanih cetiri su iz Zvezde dosli, jedan iz FMPa i sve kao najbolji igraci svojih klubova u tom trenutku...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kimax, 8. decembar 2019 12:05)

Kao prvo, gde ti vidis 5 igraca?

Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 08. decembar 2019 12:22)

Ovaj prvi je pominjao, tomasevica, vujanica i stanojevića kao igrače koje je partizan napravio u fazonu gde su nam sad takvi igraci iz naše skole... Istina je da su svi nabrojani presli iz zvezde u partizan i istina je da su u tom trenutku bili najbolji igrači zvezde i da su u njoj postali igraci kakve ih pamtimo... Onda ni bogdan nije iz partizana nego iz zitka...

NY

pre 4 godine

Treba nam jedan rasni centar sada, da se priključi najkasnije između prve i druge faze Evrokupa i još jedno ubitačno krilo pre proleća umesto Pejnersa, za odlučujuće bitke u ABA ligi i plej of fazi Evrokupa (ako prođemo drugu fazu, a sa dobrim centrom hoćemo). Kasnije, sa tim dodatnim krilom moći ćemo do željenog finala Evrokupa i titule u ABA ligi i eto Evrolige sledeće godine! Ovako, ako Pejners ostane, biće neupotrebljiv kao i Parahovski, tako da je to isto kao da igramo sa igračem manje u rosteru. Hvala Bogu da je stigao Reding, pa smo upotpunili koliko toliko spoljnu liniju. Sada samo treba ispraviti evidentne promašaje napravljene sa Parahovskim i Pejnersom i to je to.
(Mladen, 08. decembar 2019 14:49)

ABA ne daje učešće u EL a do finaala EC teško. I šta ćete onda? Tolike pare skrckali i ništa. Opet sledeće swzone EC

Miskec

pre 4 godine

"Kao drugo, Tomasevic je u zvezdu dosao is borca, Stanojevic iz vojvodine, ista prica I za Vujanica I Milojevica. To sto lazes sebe je ok, ali nemoj I druge.
(Nemanja, 8. decembar 2019 12:22)"
Covek je odgovorio na lazno pitanje gde su novi Tomasevici, Stanojevici, ...! Neko ko ne zna pomislio bi da su oni stvoreni kao igraci u KK JSDu, a tamo osim Bogdana Bogdanovica decenijama nema stvorenog kosarkasa, za to vreme deca u CZ nekoliko puta, od toga dvaput za redom evropski prvaci!

Sub013

pre 4 godine

Ostoja vodi neku magicno obrnuto proporcionalnu ekonomiju, sto skuplja i veca pojavanja to dug manji? Dakle ako neko drzi pekaru i slabo je radio pa je napravio dugove, samo neka kupi sto vise masina i pecnica i dug ce jednostavno nestati.

kiza D.

pre 4 godine

Мишкец на плус 41 тренер је био Влада Јовановић и спустио је разлику.
Маљковић је држао прву петорку против Звезде иако је било 30 разлике.
Погледај састав из Париза са Ф4 и упореди га са вама у протеклих пар година.
Хоћеш да ми кажеш да си знао ко су Бо и Алекс Марић пре Партизана.Ја нисам ни чуо за њих до тад.
ЂекићМитровић С.Милошевић. Робертса сте отпустили као промашај.

vlado

pre 4 godine

@miskec
Druze zlonameran si jer konstantno navodis jsd, sto znaci da si pun mrznje prema ljudima koji nemaju nikakve veze sa tobom, kako li je tek prema onima koji ti se zamere. Sve ovo implicira da si neobjektivan i sklon iznosenju mitova stvorenih iz coviceve kuhjine, pri tom zaboravlja da su tvoju zvezdu stvorili krcun i udbaska kompanija

Stetocina

pre 4 godine

Ovaj prica kao Mali Perica sve sto vase usi vole da cuju ja cu vam reci. Pa onda malo otvaranje ociju u fazonu vremena su se promenila, ne mozemo i slicno. Sve tek da znate koliko nam je tesko, ali mi smo genijalci pa uspevamo. Cak eto pokusali smo i sa Smajlagicem, ali nije uspelo, pa sa Lebronom ali nije mogao zbog zene jer hoce da bude blizu Holivuda. Sve neke price na foru dece iz osnovne skole, a u stvari sipanje para iz drzavne kase ili duboko zaduzivanje trece opcije nema.

NY

pre 4 godine

Pa gde su ta deca sada? Evo ja cu da ti kazem. Nema ih. I sva ta deca koju pominjes nisu ponikla u zvezdi nego u manjim klubovima iz unutrasnjosti. Isto vazi I za partizan, samo sto oni na kraju of barem jednog deteta naprave igraca. Jedino ako ne racunate fmp Kao svoj maticni klub. U tom slucaju imate tea, radmana i gudurica.
(Nemanja, 08. decembar 2019 15:42)

Da li si hteo da kažeš da niko od petlića nije došao do prvog tima. Pa vi nikog ni iz omladinske ekipe niste doveli do seniora. Dovedete nekog mladjeg odmah u prvi tim

vlado

pre 4 godine

@onako
Druze izfilozofirao si za sve pare,a nista rekao nisi.Avavav je dovoljno,kada je zvezda u pitanju sve moze u Srbiji,Fiba ne postoji vec duzi niz godina,a Uleb spominjes,kod njih je samo daj pare i mozes umesto kosarke i hrkljus igrati

Slobodan

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 08. decembar 2019 11:24)

MilanChe strpi se dva do tri dana najdalje, ovo ih je malo docekalo nespremne jer nedelja je a botovodja Tegeltija se jos ne oglasava, cim on izda saopsenje lokalni botovi ce ti odgovoriti nasiroko nemoj da brines ...

neki veliki dr

pre 4 godine

(MilanChe...Ge..., 8. decembar 2019 11:24)
Kao preduzetnik, kazem SVAKA CAST NA KOMENTARU! Ovo se odnosi i na Zvezdu. Voleo bih bas da nam ti poslovni magovi objasne na koji nacin preokrenu situaciju u tako kratkom periodu, kako je onda sve pre njih bilo toliko lose a nije se drasticno promenio nacin poslovanja? Da li su prethodni zaista toliko krali, ili su ovi novi mezimci vlasti koja besomucno upumpava pare nas poreskih obveznika u klubove koji se u evropi ne pitaju nista? (Mislim na fudbal prevashodno, a ni u kosarci nismo puno bolji... Zadnju titulu vrednu pomena Srpska klubska kosarka osvojila je 1992.). Voleo bih da nam Ostoja odrzi kliniku ekonomije, kako bismo i mi ostali naucili kako se od -120384902842 pravi pozitivna 0. Pozdrav

Neplivač

pre 4 godine

Ostoja u dug ne racuna obaveze prema marfi banci od 5 miliona eura,proces je na sudu ako Partizan izgubi sa kamatama i troskovima moze da dodje do gasenja Partizana.
(Goran, 08. decembar 2019 14:36)

Pa pre će se Marfin banka ugasiti, ionako je pred gašenjem

Neplivač

pre 4 godine

Na svetu ne postoji firma koja prikazuje realno stanje u knjigovodstvenim izveštajima
(Neplivač, 08. decembar 2019 14:18)

Dobijem ovoliko minusa, a ceo život sam proveo u bankarstvu

Tool Pneuma

pre 4 godine

Preterali ste i jedni i drugi sa strancima,sto ne mnogo,mnogo je.Mi smo kosarkaska zemlja,veoma talentovana za kosarku a ispada da smo kao recimo Britanci operisani za kosarku.