Sreda, 20.11.2019.

17:35

Minimalac Zvezde za plasman u četvrtfinale Kupa

Fudbaleri Crvene zvezde plasirali su se u četvrtfinale Kupa Srbije pobedom nad Mačvom 1:0.

Izvor: PT

Minimalac Zvezde za plasman u èetvrtfinale Kupa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Nebojsa

pre 4 godine

Dve godine grupne faze LS i jedna LE gde se prezimilo u Evropi, a kad vidis tim koji imamo padneti mrak pred oci.
Osim Marina i golmana Borjana( i on ume da kiksne) , nemamo igrace za velike utakmice.
LS trazi ozbiljne i kvalitetne igrace od zadnje linije preko veznih do napadaca.
Dosta vise sa prosecnim i slabim domacim igracima i petorazrednim strancima.
Gledam igru Milojevica u oba ranga da ne vidis nesto lepo nemozes da se uhvatis za ono sto je dobro.
Jedna utakmica nije odigrana po ukusu navijaca ove godine.
Nemozete protiv najslabijih timova iz super lige da preko pas igre da iznesete loptu do sredine terena, samo ispucavanje to je pecat trenera.
Neznaju da iznesu loptu druga decenija XXI veka, halo ljudi???
Dovedeti trenera AZ Aklmara na mesec dana da vas nauci kako se lopta iz svog sesnesterca moze preneti na protvnicki deo terena bez durisanje lopte i ispucavanja. Mirno bez straha, pas igrom moze se stici do protivnickog gola.
Posto vidim da Milojevuc nezna to da ih nauci.
Publika hoce da vidi lep i dopadljiv fudbal i zato su nam stadioni prazni, jer sta da vide....

direwolf

pre 4 godine

Prvo, bio je penal jer je igrac Macve ocigledno igrao rukom u svom sesnaestercu. Drugo, golman Macve je izasao bar metar izvan gola pre suta i tako smanjio ugao a sudija nije ponovio penal. Inace Zvezda je kontrolisala igru, dok se Macva nabila u sesnaestercu cekajuci cudo, i pobedila bez i jedne sporne situacije. Trece, Zvezda je bar imala hrabrosti i obraza da odigra odlozenu utakmicu za razliku od vecitog rivala koji je to jednostavno odbio a posle se licemerno oglasava o regularnosti takmicenja pod okriljem FSS. Sledece sezone bi najbolje bilo da se nijednom nasem predstavniku u Evropi ne odlazu mecevi pa neka svi ispadnu jos u julu mesecu ako nisu sposobni da igraju na sva tri fronta. Inace, realni zvezdasi i ostali dusebriznici, kada ce trener probati i tumbati tim ako ne u kupu? Kada bi mladi Veljko Nikolic trebao da dobije sansu po vama, jer u Ligi Sampiona protiv Bajerna mozda?

NoName

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.
(Zuzinho, 20. novembar 2019 21:32)

Nemaš pojma sta je bilo sa Ofk-om, moj Grobare. Poslednje Terzine sezone u Ofk-i igrali su polufinale Intertoto kupa sa Atletikom iz Madrida. Propast OFK je počela tri godine posle Terze.

pedja

pre 4 godine

Sta hocete od Boacija covje 4/5 k ili povrijedjen ili pod pritiskom da ce biti prodat i da sledecu utakimcu nece igrati isto kao i Pavkov,ostavite ih na miru neka rade bez pritiska nemaju oni gdje ,produziti im ugovore a otjerati onu prevaru Tomanea ,La Paru ,Kanjasa i sl.Boaci i Pavkov imaju nase srce ,kud ce Kina Katar,UEA ne ne.Sve najvaznije golove i pores toga sto su stalno na tankom ledu su dali njih dva.Koga cemo dovesti koga umjesto njih.Neka ostanu dizivotno!Ne budalite.Traziti krila nove i bekove!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

У овој комбинацији дресова волио бих да стално играмо на нашем стадиону а и у гостима кад је то могуће зато што црвена боја доминира на дресу а ми смо Црвена Звезда, нисмо бела. Она комбинација што смо играли први пут против Јанг Бојса код нас је безвезе, заправо мени се не свиђа јер не доминира црвена боја него бијела.

Master

pre 4 godine

Ne znam kako svima promacinje trenutak kod penala za Zvezdu.. Sudija svira faul, a igrac Zvezde izvodi loptu sa mesta gde se lopta odbila a ne gde je bio prekrsaj a sudija ne prekida igru vec pusta da se nastavi jer je Zvezdin igrac u idealnoj prilici.. E to su te sitnice za koje pricamo da vas sudije guraju u svakom mogucem trenutku. Kao i kod gola protiv Napretka gde sudija, posle 2 upozorenja ipak dozvoljava igracu Zvezde da stoji u zivom zidu iako to po novim pravilima nije dozvoljeno.. iz te situacije Zvezda postize pobedonosni gol.. Da bi situacija bila jos smesnija, isti igrac u zivom zidu je markirao golmana.

slobinator

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdaaaa, 20. novembar 2019 20:50)
naravno.setimo se samo vanzemaljaca iz 1991.napamet znaš sastav.stojanović,radinović marović,jugovićć,belodedić,najdoski,prosinečki,mihajlović,pančev,savićević i binić.kao rezerve su još ulazili šabanadžović,stošić i ivić i gotovo.čak ne znam ni kako se zvao rezervni golman.verovatno je to bio milojević.od klasičnih centarfora je bio samo pančev,ali su protivnike golovima punili svi.sada od boaćija.pavkova i tomanea ne možeš da napraviš jednog pančeva,mada bi od pavkova i mogla da se napravi neka zver kada bi se sa njim radilo kako treba i nikada mu nećemo zaboraviti dva laka komada liverpulu. jednostavno zvezda mora da skreše ekipu na 18 igrača.šta će im više?na zimu se zahvaliti većini stranaca na prvom mestu la pari,tomaneu ,žanderu.ništa nije pokazao ni kanjas.ako stvarno nude 5 miliona za njegoša odmah prodati jer ne vredi ni 500 hiljada.utrapiti i rodića da se ne vuče po terenu,dovesti levog beka i još dva krštena pojačanja i uz povratak jovičića moglo bi to na nešto i da liči.

sir oliver

pre 4 godine

Jeste, priznajem, Partizan je guran tada, bio je povlascen! A ti sad @Ivane, iskreno reci da li je i Zvezda povlascena sada! Skupa sa vasim najvecim navijacem, na pitanje odgovarate sa kontra pitanjem! Oni su ranije! Koga briga, reci sta je sad! Penal je bio veceras, to stoji, napisao sam i zasto je tako, niko se ne buni za postojece penale! Ali da se Boaci nije izvadio, bio bi sviran jos jedan, kao protiv Indjije i da ne nabrajam sad sve! Do 10 penala je regularnih, a ostali penali i crveni kartoni i ofsajdi, znas i ti kako su dodudjeni, nisi ni slep ni glup, samo ne zelis da priznas!

Brat za brata

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Evo dokaza koliko Jugosloveni iz Humske brane svoju zagrebačku sabraću! "Pogle Dinamo koliko pošteno igra, pogle Dinama ovo, ono", bla, bla! Dobro prike moj, znamo mi koliko ste vi vezani za Dinamo, i koliko cenite Dinamo, znamo da vam je drag, ne moraš se toliko truditi da mi to pojasniš! Zar vas nije sramota? Obrni okreni, braću Dinama i Partizana ne mož odvojit! Isti ste! Blizanci! Bratski klubovi! Zato su Hajduk i Zvezda za vas oduvek bili prave institucije!

pedja

pre 4 godine

Gledao sam prvo poluvrijeme drugo nisam mogao zbog obaveza ,nevjerovatno kako smo nespretni u 16 ,1000 puta smo usli u 16 al nikako taj taj zavrsni pas,nevjerovatno
Vjerujem da je drugo poluvrijeme bilo losije po obicaju,ali u prvom Macva stvarno nije izasla iz 16,e.sad da imamo uigranih 11 dali bi 5 komada,ali sa ovim rotiranjem ne moze se bolje
Jos Gajic lijevo,pa gdje Ben zasto njega odmara,La Para je definitivno promasaj to.je veceras konacno jasno,moze li tetkica Marin odigrati 3 utakmice u nizu za redom ,od cega njega odmara?Opet vaskrsava Jevtovic itd .itd.Ove godine uzeti titulu a onda totalna rekontrukcija.Ne zanosimo se sa LS i proljecem u Evropi tu se zna da nema sta da trazimo.Nego na kraju sezone totalna cistka odovijiti zito od kukolja ove rapsale.strance ako treba i pokloniti i idemo dalje.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Zaslužena pobeda Zvezde protiv Mačve ali utakmica zaista ispod proseka. Sivilo. Još jedno sivo izdanje Zvezde ove sezone i to protiv Mačve koja je u srpskoj Ligi fenjeraš. Dobro je što je Boaći posle nekog vremena opet postigao gol i to posle promašenog penala. Odigrao požrtvovano Boaći i verujem da će nastaviti sa postizanjem golova i dalje u daljem toku sezone. Nadam se boljim partijama Zvezde u narednim utakmicama.

CZ no.1

pre 4 godine

Ne vodi se ovako klub.Nama skupo placena pojacanja odmaraju posle reprezentativne pauze a nigde reprezentativca.Ovo postaje ozbiljno mesetarenje.Mora neko kome se veruje da preuzme klub,ovako vise ne ide.Raduju me LS i titule ali ne po svaku cenu,samo da ne prodjemo kao OFK BG.

yuslaven

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

A Tukujuki Suzuki (ili tako nešto)?

sir oliver

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!

Zuzinho

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.

SDCZ

pre 4 godine

Mislim da ovde Miloje gubi sve konce.Necu da ga razapinjem jer je doneo dosta dobrog ali on vise ne kontrolise svlaciomicu.Mislim da je problem izmedju njega i Terzica glavni krivac za ovakvu sramnu igru.Terzic dovodio sta je hteo a ne sta je Miloje trazio.

Ivan

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Jesi gledao večerašnju Zvezdinu utakmicu? Ako jesi i ako se bar malo razumeš u fudbal onda znaš da je postojao penal a u protivnom džaba da ti bilo šta objašnjavam! Šta treba po vama, da mlate igrače Zvezde non stop a da penal za Zvezdu ne sme da se svira? Jel to? Šta smo mi krivi što smo najbolji tim pa mogu samo prekršajima da nas lome čak čak i kada igramo sa 30% kapaciteta u ovoj našij Ligi? I sa 30% smo opet vrh u ovoj našoj Ligi! I nemoj da me teraš da ti navodim kako ste vi osvajali one silne vezane titule u ala Tole ligi! Ono je bilo sramota i za same partizanovce! Koliko ste tadas samo uz pomoć Toleta bodova pokupili, pa to je bilo strašno i sramno za gledati! Polovinu utakmica u sezoni ste dobijali golovima postignutim u 100. i 110. minutima, igralo se dok Partizan ne ugura silom gol! Toliko o vašem poštenju! I zaaato pssssst molim!

Cibe

pre 4 godine

Ova sezona će pokazati sve malverzacije u klubu. Dug nije vraćen uprkos velikom prilivu sredstava. Nijedan stanac doveden letos nije opravdao očekivanja. Mladi se ne uvode u tim. Prodaju se samo iz omladinske škole. Treneru vreme da ide jer je pokazao šta zna. Ekipa će zimu prezimiti pod jorganom, jer od Evrope nema ništa sa ovakvom igrom. Kriminal sa menadžerima, reketiranje drugorazerednih stranaca. Početak užasa. Pozdrav od Zvezdaša od 1960 godine.

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

Kako to, a Edson, Fibel, Mouce, Kelhar?

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Ideja sa rotacijom malte ne kompletnog tima je odavno propala, još je Manćini to poslednji radio u Interu , i izgledalo je tragično.Miloje je totalno anemičan bez ideja.Pojačanja su katastrofalna, sve gori od goreg, a odgovornosti za promašaje nema.Terzić jeste stavio klub na noge, ali 2019.godinu je totalno promašio.

Objektivno

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...

Sub013

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Okoreli sam zvezdas od rodjenja, ali nemojte da nam svirate penale cak i ako protivnici ocigledno igraju rukom u svom sesnaestercu lol. Grobari jesu svezi sendvici danas?

Pravnik

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...
(Objektivno, 20. novembar

On nije ni gledao utakmicu već samo pročitao tekst

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi

Ivan

pre 4 godine

Pobeda Zvezde sa minimalnih i teških 1:0 u Kupu protiv Mačve koja je inače ubedljivo najlošija ekipa u našoj ligi! I pored pobede sramotno loše izdanje šampiona Srbije! Penal je postojao, zasluženo smo pobedili ali morali smo mnogo bolje da odigramo ovu utakmicu! Jeste Mačva nije protivnik koji može da nas pobedi pa sve da odigramo i sa trećine gasa, ali brate, mora se taj dres oznojiti na svim utakmicama, mora se odigrati profesionalno, sramota je ovoliko se šegačiti! Znamo da Zvezda može mnogo bolje da odigra od ove večerašnje partije naravno!

Bili Kid

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.
(Davor, 20. novembar 2019 19:52)
To i ja kazem. Fudbal, kosarka, sudije nas kradu na svim frontovima, upravo zbog ovakvog pritiska.

Onokao..

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. ...
(zzbz, 20. novembar 2019 18:46)

Ti si ocigledno i Sapca, posto samo tu kruzi ta glupa prica o milion dolara za 100 godina postojanja. Te pare ne postoje, ni jedan klub ih nikada nije dobio, niti ce. I da, Macva je te godine usla i vise nego zasluzeno, a ako pod ekspresno ispadanje podrazumevas tri godine, onda je to mnogo duze nego sto vecina ekipa izdrzi u domacoj ligi, osim ako ih be drzi neki kriminalac. Sportski pozdrav...

Ivan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Pa nismo sa penala pobedili večeras! Promašio ga je Boaći ali se potom taj isti Boaći iskupio i postigao gol iz igre te smo pobedili! Šta onda oćeš? Penal je postojao! Naravno da Zvezdi treba suditi penale kao i svim drugom timovima kada penali postoje! Ovaj jeste postojao i prestanite da kukate više! Zar vam ne dosadi da kmečite! Plus nisi ti zvezdaš, providno je tvoje botovanje!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Једва. Не изгледа ово добро. Милоје све незадовољнији јер му се многи изгледа све више мијешају у састављање тима, због тога и нисмо уиграни а види се и нездовољство код доста играча. Ако се нешто не промијени тешко да га задржимо на љето. Против Бајерна ако и бод освојимо треба да славимо као да смо освојили титулу у Србији. Требало је играти са двојицом у нападу. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

POPE

pre 4 godine

Nije mi jasno da u zvezdi igraju ovoliko nepismenih igraca i neznalica. Toliko nepismeni da ne mogu da odigraju pas iz prve ni na tri metra. Da li je moguce da i to igrac ne savlada posle toliko godina treniranja i igranja. A za kretanje bez lopte nisu ni culi. Treba ih vecinu vratiti da treniraju sa pionirima da nauce osnove. A za neuigranost pored ovog neznanja kriv je Milojevic kome se jos nije desilo od kada je u zvezdi da dve utakmice pocne u istom sastavu. A Terza,Mrkela i Milojevic zadnjih godinu ipo nisu doveli krstenog igraca vec sve krs za krsom. Bice tesko nama.

Mirko

pre 4 godine

Uprava Zvezde je uspela da napravi katastrofu od prvog tima. Jer prvog tima nema. Postoji gomila neuigranih igrača uglavnom prosečnih ali i takvi su bolji od ostatka lige samo totalno neuigrani i van forme

sale

pre 4 godine

Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.
(Realno, 20. novembar 2019 19:57)

Nisam gledao, novinar kaze zvezda bila bolja kontrolisala igru, ti kazes da smo igrali bunker, kome da vjerujem?!

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Penal je bio čist kao suza
2) Zvezda je igrala loše, ali i pored toga bila je bolja od Mačve i zasluženo pobedila.
3) Ova igra je dovoljna za Mačvu, ali sa ovakvom igrom u L Š Zvezda nema šta da traži.
4) Milojević i igrači treba da pogledaju kako u LŠ igra ove godine Slavija iz Praga

ja

pre 4 godine

@ (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42)

Ajd na stranu to što je Boaći promašio penal, al jel nije bio penal?! Čovek isturio ruku, ko da igra rukomet, a nije penal??? E, Pantići, ko vas ne zna, skupo bi vas platio...

Laki

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42
Tako je pametnice, samo lom noge ili glave, ili kad Sadikaj padne u šesnaest.Moračeš malo više da gledaš utakmice da naučiš i shvatiš pravila.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЂЕНЕРАЛ - Нека иду они због страног клуба шта ме брига, имају право на то ал опет кажем они онда нису звездаши. Капираш?! Људи ми лично причали да су "ишли да виде Тотенхем", чак су се и кладили на њега а и на то имају право ал ни у том случају нису звездаши јер прави звездаш који стварно воли Звезду неће никада уложити паре против Звезде и због тога навијати против Звезде ту утакмицу јер онда више воли тих "шаку €" него Звезду. Љубав ако је права никад се не продаје за паре. Можда ја и нисам у праву ал код мене је то тако а ви како вам воља.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal.(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)





:)))))
uključim piplmetar da vidim šta gledaju vjesnikovi svedoci, kad ono niko od njih ne menja kanal ni u poluvremenu.

Ђенерал

pre 4 godine

 Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Има Мачва амбиције ал нема играче. Распад од екипе у овој полусезони.

Realno

pre 4 godine

Oni misle ovako da igraju i protiv Bajerna? Primiće 10 komada ovakvim pristupom i igrom a ja prvi put razmišljam da li uopšte da ih gledam u subotu na Čairu.Nisam propustio nijedno zvezdino gostovanje u Nišu,od kako je Radnički ponovo u prvoj ligi ali za u subotu nisam siguran jer je ovo antipropaganda fudbala.Zato uopšte ne čudi što je na tribinama 1000 ljudi.Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

‘El sudija dozvolio da se izvede slobodan udarac kod penala?!Vidim da je u tom momentu bio na tribinama...Ono kada protiv jedne Mačve sudija mora da navlači za veliki projekat države Srbije...

dragan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!

Milan

pre 4 godine

Kakva "trenerčina" takva i igra. Šta ih briga 4.mesto u grupi obezbeđeno u LŠ. Još 2. utakmice i sigurnih 0 bodova, ustvari, garantovanih.

Ђенерал

pre 4 godine

Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2019 19:28

Јок због кога ће долазе. Људи су жељни правог фудбала и квалитетних фудбалера а не пингпонг.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jedna katastrofalna partija Zvezde! Shvatam da je Kup i da igramo na svom terenu i da igramo protiv fenjeraša iz Lige i da igramo sa pola gasa, ali brate ovolika neozbiljnost i nezalaganje, ovoliko očajna partija, to je nedopustivo za šampiona Srbije! Ako ovako odigramo i protiv Bajerna u Ligi šampiona bojim se da će nas Bavarci demontirati sa 4-5 komada pa sve sve da dovedu i treći tim u Beograd pošto su obezbedili prolaz u osminu finala naravno! Pobedićemo Mačvu ali je sramota da ovoliko loše odigramo ovu utakmicu!

Severnjača

pre 4 godine

Igrači nemotivisani, Miloje prezasićen a igra nikakva i kilava! Ovakvim nastupima, ukoliko se ništa ne promeni, nećemo još dugo da dobijemo Partizan a kamoli neku veliku ekipu!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ АРТАС - У праву си мада то и сам знам да је тако ал ја да сам у кругу од 50км око Београда опет бих ишао гледати сваку утакмице кад ми обавезе дозволе јер стварно људи волим Звезду. Изгледа да су менаџери, на нашу жалост узели и Звезду под своје као и репрезентацију зато је често различит састав а и неки играју незаслужено пуно минута а да то нису игром заслужили, Ван Ла Пара први..., а отуда и летаргија и лоша игра осталих јер виде шта се ради. Против Бајерна ако буде и 40 000 то је "пуна капа" а више од пола их долази због страног клуба. Да, због страног клуба углавном долазе знам то јер има их овде код мене таквих много. Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.

Bodibond

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal. Dajte im odmah i titulu kupa, nema smisla ni svrhe ovo pratiti i takmiciti se.

Mile

pre 4 godine

@A Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Nije da nema ambiciju, nego Mačvi nedostaje 6 prvotimac večeras. Na klupi su omladinci. E sad, kad je najbolji tim Mačve ubedljivo poslednji, možeš misliti kakav kvalitet ima ovaj sastav. A najveći paradoks je da ih Zvezda jedva dobija.

Davor

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.

Ivan

pre 4 godine

Grobar nije navijacko opredeljenje, to je dijagnoza. Kada vide ljudi penal za zvezdu, njima je to neoboriv dokaz da sigurno nije penal, iako niko ni ne gleda utakmicu.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion

zzbz

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. A sa druge strane ocajna ekipa Zvezde, i pored silnih miliona, dovedu se istroseni evropski polovnjaci. Miloje odavno izgubio kompas, njegova igra vise ne lici ninasta...

miško

pre 4 godine

Treći minut penal za Zvezdu koji sudija ne svira. Boaći prvi do lopte a golman neoprezno startuje i ruši ga. Simulira povredu a posle 1' degažira srećan što nema penala.

Miroslav

pre 4 godine

koje sportsko drzanje a i umece ima ovaj Gobeljic da ponese kapitensku traku, kakav primer sportsmena daje ako polomi coveku nogu a ni ne pridje da vidi kako je ?! Milojevićev propust kome dao traku ovaj mec

Arthas

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. novembar 2019 17:56)

Mene stadion nece videti dok ova kvazi uprava nesto ne promeni. Bio sam protiv Suduve, Helsinkija i Bojsa zbog cega? Da nam odvale onakve cene karata pod izgovorom ambicija? Ok nema problema. Ali gde su te ambicije onda? Nikad vise para nije uslo u klub nego u zadnje dve godine a ekipa slabija nego pre dve godine, svaki mec kao i reprezentacija potpuno drugi tim, igraci letargicni, bezvoljni. Apsolutno ne treba podrzati ovakav rad i jedini nacin da im se stavi do znanja je na zalost bojkot utakmica.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!

RADAGAST

pre 4 godine

Zašto vam Marin igra samo ligu šampiona?Zar je još umoran od zadnjeg kola lige šampiona?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 20. novembar 2019 17:40)
Nije tebi lako, pastorče.

Arthas

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. novembar 2019 17:56)

Mene stadion nece videti dok ova kvazi uprava nesto ne promeni. Bio sam protiv Suduve, Helsinkija i Bojsa zbog cega? Da nam odvale onakve cene karata pod izgovorom ambicija? Ok nema problema. Ali gde su te ambicije onda? Nikad vise para nije uslo u klub nego u zadnje dve godine a ekipa slabija nego pre dve godine, svaki mec kao i reprezentacija potpuno drugi tim, igraci letargicni, bezvoljni. Apsolutno ne treba podrzati ovakav rad i jedini nacin da im se stavi do znanja je na zalost bojkot utakmica.

RADAGAST

pre 4 godine

Zašto vam Marin igra samo ligu šampiona?Zar je još umoran od zadnjeg kola lige šampiona?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 20. novembar 2019 17:40)
Nije tebi lako, pastorče.

Cibe

pre 4 godine

Ova sezona će pokazati sve malverzacije u klubu. Dug nije vraćen uprkos velikom prilivu sredstava. Nijedan stanac doveden letos nije opravdao očekivanja. Mladi se ne uvode u tim. Prodaju se samo iz omladinske škole. Treneru vreme da ide jer je pokazao šta zna. Ekipa će zimu prezimiti pod jorganom, jer od Evrope nema ništa sa ovakvom igrom. Kriminal sa menadžerima, reketiranje drugorazerednih stranaca. Početak užasa. Pozdrav od Zvezdaša od 1960 godine.

zzbz

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. A sa druge strane ocajna ekipa Zvezde, i pored silnih miliona, dovedu se istroseni evropski polovnjaci. Miloje odavno izgubio kompas, njegova igra vise ne lici ninasta...

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Penal je bio čist kao suza
2) Zvezda je igrala loše, ali i pored toga bila je bolja od Mačve i zasluženo pobedila.
3) Ova igra je dovoljna za Mačvu, ali sa ovakvom igrom u L Š Zvezda nema šta da traži.
4) Milojević i igrači treba da pogledaju kako u LŠ igra ove godine Slavija iz Praga

POPE

pre 4 godine

Nije mi jasno da u zvezdi igraju ovoliko nepismenih igraca i neznalica. Toliko nepismeni da ne mogu da odigraju pas iz prve ni na tri metra. Da li je moguce da i to igrac ne savlada posle toliko godina treniranja i igranja. A za kretanje bez lopte nisu ni culi. Treba ih vecinu vratiti da treniraju sa pionirima da nauce osnove. A za neuigranost pored ovog neznanja kriv je Milojevic kome se jos nije desilo od kada je u zvezdi da dve utakmice pocne u istom sastavu. A Terza,Mrkela i Milojevic zadnjih godinu ipo nisu doveli krstenog igraca vec sve krs za krsom. Bice tesko nama.

Sub013

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Okoreli sam zvezdas od rodjenja, ali nemojte da nam svirate penale cak i ako protivnici ocigledno igraju rukom u svom sesnaestercu lol. Grobari jesu svezi sendvici danas?

Onokao..

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. ...
(zzbz, 20. novembar 2019 18:46)

Ti si ocigledno i Sapca, posto samo tu kruzi ta glupa prica o milion dolara za 100 godina postojanja. Te pare ne postoje, ni jedan klub ih nikada nije dobio, niti ce. I da, Macva je te godine usla i vise nego zasluzeno, a ako pod ekspresno ispadanje podrazumevas tri godine, onda je to mnogo duze nego sto vecina ekipa izdrzi u domacoj ligi, osim ako ih be drzi neki kriminalac. Sportski pozdrav...

Miroslav

pre 4 godine

koje sportsko drzanje a i umece ima ovaj Gobeljic da ponese kapitensku traku, kakav primer sportsmena daje ako polomi coveku nogu a ni ne pridje da vidi kako je ?! Milojevićev propust kome dao traku ovaj mec

Mirko

pre 4 godine

Uprava Zvezde je uspela da napravi katastrofu od prvog tima. Jer prvog tima nema. Postoji gomila neuigranih igrača uglavnom prosečnih ali i takvi su bolji od ostatka lige samo totalno neuigrani i van forme

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal.(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)





:)))))
uključim piplmetar da vidim šta gledaju vjesnikovi svedoci, kad ono niko od njih ne menja kanal ni u poluvremenu.

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Ideja sa rotacijom malte ne kompletnog tima je odavno propala, još je Manćini to poslednji radio u Interu , i izgledalo je tragično.Miloje je totalno anemičan bez ideja.Pojačanja su katastrofalna, sve gori od goreg, a odgovornosti za promašaje nema.Terzić jeste stavio klub na noge, ali 2019.godinu je totalno promašio.

Pravnik

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...
(Objektivno, 20. novembar

On nije ni gledao utakmicu već samo pročitao tekst

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion

Objektivno

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Једва. Не изгледа ово добро. Милоје све незадовољнији јер му се многи изгледа све више мијешају у састављање тима, због тога и нисмо уиграни а види се и нездовољство код доста играча. Ако се нешто не промијени тешко да га задржимо на љето. Против Бајерна ако и бод освојимо треба да славимо као да смо освојили титулу у Србији. Требало је играти са двојицом у нападу. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Zuzinho

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.

ja

pre 4 godine

@ (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42)

Ajd na stranu to što je Boaći promašio penal, al jel nije bio penal?! Čovek isturio ruku, ko da igra rukomet, a nije penal??? E, Pantići, ko vas ne zna, skupo bi vas platio...

slobinator

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdaaaa, 20. novembar 2019 20:50)
naravno.setimo se samo vanzemaljaca iz 1991.napamet znaš sastav.stojanović,radinović marović,jugovićć,belodedić,najdoski,prosinečki,mihajlović,pančev,savićević i binić.kao rezerve su još ulazili šabanadžović,stošić i ivić i gotovo.čak ne znam ni kako se zvao rezervni golman.verovatno je to bio milojević.od klasičnih centarfora je bio samo pančev,ali su protivnike golovima punili svi.sada od boaćija.pavkova i tomanea ne možeš da napraviš jednog pančeva,mada bi od pavkova i mogla da se napravi neka zver kada bi se sa njim radilo kako treba i nikada mu nećemo zaboraviti dva laka komada liverpulu. jednostavno zvezda mora da skreše ekipu na 18 igrača.šta će im više?na zimu se zahvaliti većini stranaca na prvom mestu la pari,tomaneu ,žanderu.ništa nije pokazao ni kanjas.ako stvarno nude 5 miliona za njegoša odmah prodati jer ne vredi ni 500 hiljada.utrapiti i rodića da se ne vuče po terenu,dovesti levog beka i još dva krštena pojačanja i uz povratak jovičića moglo bi to na nešto i da liči.

Severnjača

pre 4 godine

Igrači nemotivisani, Miloje prezasićen a igra nikakva i kilava! Ovakvim nastupima, ukoliko se ništa ne promeni, nećemo još dugo da dobijemo Partizan a kamoli neku veliku ekipu!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

‘El sudija dozvolio da se izvede slobodan udarac kod penala?!Vidim da je u tom momentu bio na tribinama...Ono kada protiv jedne Mačve sudija mora da navlači za veliki projekat države Srbije...

Ђенерал

pre 4 godine

 Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Има Мачва амбиције ал нема играче. Распад од екипе у овој полусезони.

Realno

pre 4 godine

Oni misle ovako da igraju i protiv Bajerna? Primiće 10 komada ovakvim pristupom i igrom a ja prvi put razmišljam da li uopšte da ih gledam u subotu na Čairu.Nisam propustio nijedno zvezdino gostovanje u Nišu,od kako je Radnički ponovo u prvoj ligi ali za u subotu nisam siguran jer je ovo antipropaganda fudbala.Zato uopšte ne čudi što je na tribinama 1000 ljudi.Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.

sale

pre 4 godine

Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.
(Realno, 20. novembar 2019 19:57)

Nisam gledao, novinar kaze zvezda bila bolja kontrolisala igru, ti kazes da smo igrali bunker, kome da vjerujem?!

miško

pre 4 godine

Treći minut penal za Zvezdu koji sudija ne svira. Boaći prvi do lopte a golman neoprezno startuje i ruši ga. Simulira povredu a posle 1' degažira srećan što nema penala.

Ivan

pre 4 godine

Pobeda Zvezde sa minimalnih i teških 1:0 u Kupu protiv Mačve koja je inače ubedljivo najlošija ekipa u našoj ligi! I pored pobede sramotno loše izdanje šampiona Srbije! Penal je postojao, zasluženo smo pobedili ali morali smo mnogo bolje da odigramo ovu utakmicu! Jeste Mačva nije protivnik koji može da nas pobedi pa sve da odigramo i sa trećine gasa, ali brate, mora se taj dres oznojiti na svim utakmicama, mora se odigrati profesionalno, sramota je ovoliko se šegačiti! Znamo da Zvezda može mnogo bolje da odigra od ove večerašnje partije naravno!

CZ no.1

pre 4 godine

Ne vodi se ovako klub.Nama skupo placena pojacanja odmaraju posle reprezentativne pauze a nigde reprezentativca.Ovo postaje ozbiljno mesetarenje.Mora neko kome se veruje da preuzme klub,ovako vise ne ide.Raduju me LS i titule ali ne po svaku cenu,samo da ne prodjemo kao OFK BG.

Brat za brata

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Evo dokaza koliko Jugosloveni iz Humske brane svoju zagrebačku sabraću! "Pogle Dinamo koliko pošteno igra, pogle Dinama ovo, ono", bla, bla! Dobro prike moj, znamo mi koliko ste vi vezani za Dinamo, i koliko cenite Dinamo, znamo da vam je drag, ne moraš se toliko truditi da mi to pojasniš! Zar vas nije sramota? Obrni okreni, braću Dinama i Partizana ne mož odvojit! Isti ste! Blizanci! Bratski klubovi! Zato su Hajduk i Zvezda za vas oduvek bili prave institucije!

SDCZ

pre 4 godine

Mislim da ovde Miloje gubi sve konce.Necu da ga razapinjem jer je doneo dosta dobrog ali on vise ne kontrolise svlaciomicu.Mislim da je problem izmedju njega i Terzica glavni krivac za ovakvu sramnu igru.Terzic dovodio sta je hteo a ne sta je Miloje trazio.

Ivan

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Jesi gledao večerašnju Zvezdinu utakmicu? Ako jesi i ako se bar malo razumeš u fudbal onda znaš da je postojao penal a u protivnom džaba da ti bilo šta objašnjavam! Šta treba po vama, da mlate igrače Zvezde non stop a da penal za Zvezdu ne sme da se svira? Jel to? Šta smo mi krivi što smo najbolji tim pa mogu samo prekršajima da nas lome čak čak i kada igramo sa 30% kapaciteta u ovoj našij Ligi? I sa 30% smo opet vrh u ovoj našoj Ligi! I nemoj da me teraš da ti navodim kako ste vi osvajali one silne vezane titule u ala Tole ligi! Ono je bilo sramota i za same partizanovce! Koliko ste tadas samo uz pomoć Toleta bodova pokupili, pa to je bilo strašno i sramno za gledati! Polovinu utakmica u sezoni ste dobijali golovima postignutim u 100. i 110. minutima, igralo se dok Partizan ne ugura silom gol! Toliko o vašem poštenju! I zaaato pssssst molim!

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

Kako to, a Edson, Fibel, Mouce, Kelhar?

yuslaven

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

A Tukujuki Suzuki (ili tako nešto)?

Ivan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Pa nismo sa penala pobedili večeras! Promašio ga je Boaći ali se potom taj isti Boaći iskupio i postigao gol iz igre te smo pobedili! Šta onda oćeš? Penal je postojao! Naravno da Zvezdi treba suditi penale kao i svim drugom timovima kada penali postoje! Ovaj jeste postojao i prestanite da kukate više! Zar vam ne dosadi da kmečite! Plus nisi ti zvezdaš, providno je tvoje botovanje!

Bili Kid

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.
(Davor, 20. novembar 2019 19:52)
To i ja kazem. Fudbal, kosarka, sudije nas kradu na svim frontovima, upravo zbog ovakvog pritiska.

Master

pre 4 godine

Ne znam kako svima promacinje trenutak kod penala za Zvezdu.. Sudija svira faul, a igrac Zvezde izvodi loptu sa mesta gde se lopta odbila a ne gde je bio prekrsaj a sudija ne prekida igru vec pusta da se nastavi jer je Zvezdin igrac u idealnoj prilici.. E to su te sitnice za koje pricamo da vas sudije guraju u svakom mogucem trenutku. Kao i kod gola protiv Napretka gde sudija, posle 2 upozorenja ipak dozvoljava igracu Zvezde da stoji u zivom zidu iako to po novim pravilima nije dozvoljeno.. iz te situacije Zvezda postize pobedonosni gol.. Da bi situacija bila jos smesnija, isti igrac u zivom zidu je markirao golmana.

dragan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!

sir oliver

pre 4 godine

Jeste, priznajem, Partizan je guran tada, bio je povlascen! A ti sad @Ivane, iskreno reci da li je i Zvezda povlascena sada! Skupa sa vasim najvecim navijacem, na pitanje odgovarate sa kontra pitanjem! Oni su ranije! Koga briga, reci sta je sad! Penal je bio veceras, to stoji, napisao sam i zasto je tako, niko se ne buni za postojece penale! Ali da se Boaci nije izvadio, bio bi sviran jos jedan, kao protiv Indjije i da ne nabrajam sad sve! Do 10 penala je regularnih, a ostali penali i crveni kartoni i ofsajdi, znas i ti kako su dodudjeni, nisi ni slep ni glup, samo ne zelis da priznas!

Ivan

pre 4 godine

Grobar nije navijacko opredeljenje, to je dijagnoza. Kada vide ljudi penal za zvezdu, njima je to neoboriv dokaz da sigurno nije penal, iako niko ni ne gleda utakmicu.

Ђенерал

pre 4 godine

Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2019 19:28

Јок због кога ће долазе. Људи су жељни правог фудбала и квалитетних фудбалера а не пингпонг.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЂЕНЕРАЛ - Нека иду они због страног клуба шта ме брига, имају право на то ал опет кажем они онда нису звездаши. Капираш?! Људи ми лично причали да су "ишли да виде Тотенхем", чак су се и кладили на њега а и на то имају право ал ни у том случају нису звездаши јер прави звездаш који стварно воли Звезду неће никада уложити паре против Звезде и због тога навијати против Звезде ту утакмицу јер онда више воли тих "шаку €" него Звезду. Љубав ако је права никад се не продаје за паре. Можда ја и нисам у праву ал код мене је то тако а ви како вам воља.

Mile

pre 4 godine

@A Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Nije da nema ambiciju, nego Mačvi nedostaje 6 prvotimac večeras. Na klupi su omladinci. E sad, kad je najbolji tim Mačve ubedljivo poslednji, možeš misliti kakav kvalitet ima ovaj sastav. A najveći paradoks je da ih Zvezda jedva dobija.

Davor

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jedna katastrofalna partija Zvezde! Shvatam da je Kup i da igramo na svom terenu i da igramo protiv fenjeraša iz Lige i da igramo sa pola gasa, ali brate ovolika neozbiljnost i nezalaganje, ovoliko očajna partija, to je nedopustivo za šampiona Srbije! Ako ovako odigramo i protiv Bajerna u Ligi šampiona bojim se da će nas Bavarci demontirati sa 4-5 komada pa sve sve da dovedu i treći tim u Beograd pošto su obezbedili prolaz u osminu finala naravno! Pobedićemo Mačvu ali je sramota da ovoliko loše odigramo ovu utakmicu!

pedja

pre 4 godine

Gledao sam prvo poluvrijeme drugo nisam mogao zbog obaveza ,nevjerovatno kako smo nespretni u 16 ,1000 puta smo usli u 16 al nikako taj taj zavrsni pas,nevjerovatno
Vjerujem da je drugo poluvrijeme bilo losije po obicaju,ali u prvom Macva stvarno nije izasla iz 16,e.sad da imamo uigranih 11 dali bi 5 komada,ali sa ovim rotiranjem ne moze se bolje
Jos Gajic lijevo,pa gdje Ben zasto njega odmara,La Para je definitivno promasaj to.je veceras konacno jasno,moze li tetkica Marin odigrati 3 utakmice u nizu za redom ,od cega njega odmara?Opet vaskrsava Jevtovic itd .itd.Ove godine uzeti titulu a onda totalna rekontrukcija.Ne zanosimo se sa LS i proljecem u Evropi tu se zna da nema sta da trazimo.Nego na kraju sezone totalna cistka odovijiti zito od kukolja ove rapsale.strance ako treba i pokloniti i idemo dalje.

Laki

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42
Tako je pametnice, samo lom noge ili glave, ili kad Sadikaj padne u šesnaest.Moračeš malo više da gledaš utakmice da naučiš i shvatiš pravila.

Milan

pre 4 godine

Kakva "trenerčina" takva i igra. Šta ih briga 4.mesto u grupi obezbeđeno u LŠ. Još 2. utakmice i sigurnih 0 bodova, ustvari, garantovanih.

Bodibond

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal. Dajte im odmah i titulu kupa, nema smisla ni svrhe ovo pratiti i takmiciti se.

sir oliver

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!

NoName

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.
(Zuzinho, 20. novembar 2019 21:32)

Nemaš pojma sta je bilo sa Ofk-om, moj Grobare. Poslednje Terzine sezone u Ofk-i igrali su polufinale Intertoto kupa sa Atletikom iz Madrida. Propast OFK je počela tri godine posle Terze.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ АРТАС - У праву си мада то и сам знам да је тако ал ја да сам у кругу од 50км око Београда опет бих ишао гледати сваку утакмице кад ми обавезе дозволе јер стварно људи волим Звезду. Изгледа да су менаџери, на нашу жалост узели и Звезду под своје као и репрезентацију зато је често различит састав а и неки играју незаслужено пуно минута а да то нису игром заслужили, Ван Ла Пара први..., а отуда и летаргија и лоша игра осталих јер виде шта се ради. Против Бајерна ако буде и 40 000 то је "пуна капа" а више од пола их долази због страног клуба. Да, због страног клуба углавном долазе знам то јер има их овде код мене таквих много. Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Zaslužena pobeda Zvezde protiv Mačve ali utakmica zaista ispod proseka. Sivilo. Još jedno sivo izdanje Zvezde ove sezone i to protiv Mačve koja je u srpskoj Ligi fenjeraš. Dobro je što je Boaći posle nekog vremena opet postigao gol i to posle promašenog penala. Odigrao požrtvovano Boaći i verujem da će nastaviti sa postizanjem golova i dalje u daljem toku sezone. Nadam se boljim partijama Zvezde u narednim utakmicama.

pedja

pre 4 godine

Sta hocete od Boacija covje 4/5 k ili povrijedjen ili pod pritiskom da ce biti prodat i da sledecu utakimcu nece igrati isto kao i Pavkov,ostavite ih na miru neka rade bez pritiska nemaju oni gdje ,produziti im ugovore a otjerati onu prevaru Tomanea ,La Paru ,Kanjasa i sl.Boaci i Pavkov imaju nase srce ,kud ce Kina Katar,UEA ne ne.Sve najvaznije golove i pores toga sto su stalno na tankom ledu su dali njih dva.Koga cemo dovesti koga umjesto njih.Neka ostanu dizivotno!Ne budalite.Traziti krila nove i bekove!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

У овој комбинацији дресова волио бих да стално играмо на нашем стадиону а и у гостима кад је то могуће зато што црвена боја доминира на дресу а ми смо Црвена Звезда, нисмо бела. Она комбинација што смо играли први пут против Јанг Бојса код нас је безвезе, заправо мени се не свиђа јер не доминира црвена боја него бијела.

Nebojsa

pre 4 godine

Dve godine grupne faze LS i jedna LE gde se prezimilo u Evropi, a kad vidis tim koji imamo padneti mrak pred oci.
Osim Marina i golmana Borjana( i on ume da kiksne) , nemamo igrace za velike utakmice.
LS trazi ozbiljne i kvalitetne igrace od zadnje linije preko veznih do napadaca.
Dosta vise sa prosecnim i slabim domacim igracima i petorazrednim strancima.
Gledam igru Milojevica u oba ranga da ne vidis nesto lepo nemozes da se uhvatis za ono sto je dobro.
Jedna utakmica nije odigrana po ukusu navijaca ove godine.
Nemozete protiv najslabijih timova iz super lige da preko pas igre da iznesete loptu do sredine terena, samo ispucavanje to je pecat trenera.
Neznaju da iznesu loptu druga decenija XXI veka, halo ljudi???
Dovedeti trenera AZ Aklmara na mesec dana da vas nauci kako se lopta iz svog sesnesterca moze preneti na protvnicki deo terena bez durisanje lopte i ispucavanja. Mirno bez straha, pas igrom moze se stici do protivnickog gola.
Posto vidim da Milojevuc nezna to da ih nauci.
Publika hoce da vidi lep i dopadljiv fudbal i zato su nam stadioni prazni, jer sta da vide....

direwolf

pre 4 godine

Prvo, bio je penal jer je igrac Macve ocigledno igrao rukom u svom sesnaestercu. Drugo, golman Macve je izasao bar metar izvan gola pre suta i tako smanjio ugao a sudija nije ponovio penal. Inace Zvezda je kontrolisala igru, dok se Macva nabila u sesnaestercu cekajuci cudo, i pobedila bez i jedne sporne situacije. Trece, Zvezda je bar imala hrabrosti i obraza da odigra odlozenu utakmicu za razliku od vecitog rivala koji je to jednostavno odbio a posle se licemerno oglasava o regularnosti takmicenja pod okriljem FSS. Sledece sezone bi najbolje bilo da se nijednom nasem predstavniku u Evropi ne odlazu mecevi pa neka svi ispadnu jos u julu mesecu ako nisu sposobni da igraju na sva tri fronta. Inace, realni zvezdasi i ostali dusebriznici, kada ce trener probati i tumbati tim ako ne u kupu? Kada bi mladi Veljko Nikolic trebao da dobije sansu po vama, jer u Ligi Sampiona protiv Bajerna mozda?

RADAGAST

pre 4 godine

Zašto vam Marin igra samo ligu šampiona?Zar je još umoran od zadnjeg kola lige šampiona?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 20. novembar 2019 17:40)
Nije tebi lako, pastorče.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion

miško

pre 4 godine

Treći minut penal za Zvezdu koji sudija ne svira. Boaći prvi do lopte a golman neoprezno startuje i ruši ga. Simulira povredu a posle 1' degažira srećan što nema penala.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!

Master

pre 4 godine

Ne znam kako svima promacinje trenutak kod penala za Zvezdu.. Sudija svira faul, a igrac Zvezde izvodi loptu sa mesta gde se lopta odbila a ne gde je bio prekrsaj a sudija ne prekida igru vec pusta da se nastavi jer je Zvezdin igrac u idealnoj prilici.. E to su te sitnice za koje pricamo da vas sudije guraju u svakom mogucem trenutku. Kao i kod gola protiv Napretka gde sudija, posle 2 upozorenja ipak dozvoljava igracu Zvezde da stoji u zivom zidu iako to po novim pravilima nije dozvoljeno.. iz te situacije Zvezda postize pobedonosni gol.. Da bi situacija bila jos smesnija, isti igrac u zivom zidu je markirao golmana.

Brat za brata

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Evo dokaza koliko Jugosloveni iz Humske brane svoju zagrebačku sabraću! "Pogle Dinamo koliko pošteno igra, pogle Dinama ovo, ono", bla, bla! Dobro prike moj, znamo mi koliko ste vi vezani za Dinamo, i koliko cenite Dinamo, znamo da vam je drag, ne moraš se toliko truditi da mi to pojasniš! Zar vas nije sramota? Obrni okreni, braću Dinama i Partizana ne mož odvojit! Isti ste! Blizanci! Bratski klubovi! Zato su Hajduk i Zvezda za vas oduvek bili prave institucije!

Miroslav

pre 4 godine

koje sportsko drzanje a i umece ima ovaj Gobeljic da ponese kapitensku traku, kakav primer sportsmena daje ako polomi coveku nogu a ni ne pridje da vidi kako je ?! Milojevićev propust kome dao traku ovaj mec

Milan

pre 4 godine

Kakva "trenerčina" takva i igra. Šta ih briga 4.mesto u grupi obezbeđeno u LŠ. Još 2. utakmice i sigurnih 0 bodova, ustvari, garantovanih.

sir oliver

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

‘El sudija dozvolio da se izvede slobodan udarac kod penala?!Vidim da je u tom momentu bio na tribinama...Ono kada protiv jedne Mačve sudija mora da navlači za veliki projekat države Srbije...

Ivan

pre 4 godine

@Ivan, ma sve je to u redu, igrate napadacki fudbal, stalno ste u protivnickom sesnaestercu i u sansi i normalno je da imate najvise penala! Pri tome ste ubedljivo jaci od svih ostalih timova u ligi, pa je i to razlog zasto vam se svira toliki broj penala! A onda se zapitaj, zasto Dinamo, koji isto tako hara po hrvatskoj ligi, ima samo 6-9 penala po sezoni u poslednje 3 godine! A Zvezda 15-17! Ove cete oboriti rekord!
(sir oliver, 20. novembar 2019 21:07)

Jesi gledao večerašnju Zvezdinu utakmicu? Ako jesi i ako se bar malo razumeš u fudbal onda znaš da je postojao penal a u protivnom džaba da ti bilo šta objašnjavam! Šta treba po vama, da mlate igrače Zvezde non stop a da penal za Zvezdu ne sme da se svira? Jel to? Šta smo mi krivi što smo najbolji tim pa mogu samo prekršajima da nas lome čak čak i kada igramo sa 30% kapaciteta u ovoj našij Ligi? I sa 30% smo opet vrh u ovoj našoj Ligi! I nemoj da me teraš da ti navodim kako ste vi osvajali one silne vezane titule u ala Tole ligi! Ono je bilo sramota i za same partizanovce! Koliko ste tadas samo uz pomoć Toleta bodova pokupili, pa to je bilo strašno i sramno za gledati! Polovinu utakmica u sezoni ste dobijali golovima postignutim u 100. i 110. minutima, igralo se dok Partizan ne ugura silom gol! Toliko o vašem poštenju! I zaaato pssssst molim!

dragan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!

Sub013

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Okoreli sam zvezdas od rodjenja, ali nemojte da nam svirate penale cak i ako protivnici ocigledno igraju rukom u svom sesnaestercu lol. Grobari jesu svezi sendvici danas?

zzbz

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. A sa druge strane ocajna ekipa Zvezde, i pored silnih miliona, dovedu se istroseni evropski polovnjaci. Miloje odavno izgubio kompas, njegova igra vise ne lici ninasta...

sir oliver

pre 4 godine

Jeste, priznajem, Partizan je guran tada, bio je povlascen! A ti sad @Ivane, iskreno reci da li je i Zvezda povlascena sada! Skupa sa vasim najvecim navijacem, na pitanje odgovarate sa kontra pitanjem! Oni su ranije! Koga briga, reci sta je sad! Penal je bio veceras, to stoji, napisao sam i zasto je tako, niko se ne buni za postojece penale! Ali da se Boaci nije izvadio, bio bi sviran jos jedan, kao protiv Indjije i da ne nabrajam sad sve! Do 10 penala je regularnih, a ostali penali i crveni kartoni i ofsajdi, znas i ti kako su dodudjeni, nisi ni slep ni glup, samo ne zelis da priznas!

Bodibond

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal. Dajte im odmah i titulu kupa, nema smisla ni svrhe ovo pratiti i takmiciti se.

Davor

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Prebacim kabal da malo pogledam utakmicu kad imam sta i da vidim, penal.(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)





:)))))
uključim piplmetar da vidim šta gledaju vjesnikovi svedoci, kad ono niko od njih ne menja kanal ni u poluvremenu.

Cibe

pre 4 godine

Ova sezona će pokazati sve malverzacije u klubu. Dug nije vraćen uprkos velikom prilivu sredstava. Nijedan stanac doveden letos nije opravdao očekivanja. Mladi se ne uvode u tim. Prodaju se samo iz omladinske škole. Treneru vreme da ide jer je pokazao šta zna. Ekipa će zimu prezimiti pod jorganom, jer od Evrope nema ništa sa ovakvom igrom. Kriminal sa menadžerima, reketiranje drugorazerednih stranaca. Početak užasa. Pozdrav od Zvezdaša od 1960 godine.

Arthas

pre 4 godine

Ни "коп" није пун... страшно. Београдске Делије велики минус за вас, срам да вас буде 👎👎👎! ИДЕМО ❤ЗВЕЗДО❤!
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. novembar 2019 17:56)

Mene stadion nece videti dok ova kvazi uprava nesto ne promeni. Bio sam protiv Suduve, Helsinkija i Bojsa zbog cega? Da nam odvale onakve cene karata pod izgovorom ambicija? Ok nema problema. Ali gde su te ambicije onda? Nikad vise para nije uslo u klub nego u zadnje dve godine a ekipa slabija nego pre dve godine, svaki mec kao i reprezentacija potpuno drugi tim, igraci letargicni, bezvoljni. Apsolutno ne treba podrzati ovakav rad i jedini nacin da im se stavi do znanja je na zalost bojkot utakmica.

Ivan

pre 4 godine

Grobar nije navijacko opredeljenje, to je dijagnoza. Kada vide ljudi penal za zvezdu, njima je to neoboriv dokaz da sigurno nije penal, iako niko ni ne gleda utakmicu.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Penal je bio čist kao suza
2) Zvezda je igrala loše, ali i pored toga bila je bolja od Mačve i zasluženo pobedila.
3) Ova igra je dovoljna za Mačvu, ali sa ovakvom igrom u L Š Zvezda nema šta da traži.
4) Milojević i igrači treba da pogledaju kako u LŠ igra ove godine Slavija iz Praga

Bili Kid

pre 4 godine

80 %komentara na Zvezdine vijesti ostavljaju grobari . Sta su ti kompleksi :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 20. novembar 2019 19:34)

Nisu to komleksi nego pare. Partizan placa botove koji ceo dan seju gluposti po sajtovima i drustvenim mrezama. I imaju rezultat. Setite se sudjenja protiv Zvezde u proslom kolu.
(Davor, 20. novembar 2019 19:52)
To i ja kazem. Fudbal, kosarka, sudije nas kradu na svim frontovima, upravo zbog ovakvog pritiska.

NoName

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.
(Zuzinho, 20. novembar 2019 21:32)

Nemaš pojma sta je bilo sa Ofk-om, moj Grobare. Poslednje Terzine sezone u Ofk-i igrali su polufinale Intertoto kupa sa Atletikom iz Madrida. Propast OFK je počela tri godine posle Terze.

sale

pre 4 godine

Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.
(Realno, 20. novembar 2019 19:57)

Nisam gledao, novinar kaze zvezda bila bolja kontrolisala igru, ti kazes da smo igrali bunker, kome da vjerujem?!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Једва. Не изгледа ово добро. Милоје све незадовољнији јер му се многи изгледа све више мијешају у састављање тима, због тога и нисмо уиграни а види се и нездовољство код доста играча. Ако се нешто не промијени тешко да га задржимо на љето. Против Бајерна ако и бод освојимо треба да славимо као да смо освојили титулу у Србији. Требало је играти са двојицом у нападу. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

Kako to, a Edson, Fibel, Mouce, Kelhar?

Pravnik

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...
(Objektivno, 20. novembar

On nije ni gledao utakmicu već samo pročitao tekst

Ivan Veljković

pre 4 godine

Zaslužena pobeda Zvezde protiv Mačve ali utakmica zaista ispod proseka. Sivilo. Još jedno sivo izdanje Zvezde ove sezone i to protiv Mačve koja je u srpskoj Ligi fenjeraš. Dobro je što je Boaći posle nekog vremena opet postigao gol i to posle promašenog penala. Odigrao požrtvovano Boaći i verujem da će nastaviti sa postizanjem golova i dalje u daljem toku sezone. Nadam se boljim partijama Zvezde u narednim utakmicama.

slobinator

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdaaaa, 20. novembar 2019 20:50)
naravno.setimo se samo vanzemaljaca iz 1991.napamet znaš sastav.stojanović,radinović marović,jugovićć,belodedić,najdoski,prosinečki,mihajlović,pančev,savićević i binić.kao rezerve su još ulazili šabanadžović,stošić i ivić i gotovo.čak ne znam ni kako se zvao rezervni golman.verovatno je to bio milojević.od klasičnih centarfora je bio samo pančev,ali su protivnike golovima punili svi.sada od boaćija.pavkova i tomanea ne možeš da napraviš jednog pančeva,mada bi od pavkova i mogla da se napravi neka zver kada bi se sa njim radilo kako treba i nikada mu nećemo zaboraviti dva laka komada liverpulu. jednostavno zvezda mora da skreše ekipu na 18 igrača.šta će im više?na zimu se zahvaliti većini stranaca na prvom mestu la pari,tomaneu ,žanderu.ništa nije pokazao ni kanjas.ako stvarno nude 5 miliona za njegoša odmah prodati jer ne vredi ni 500 hiljada.utrapiti i rodića da se ne vuče po terenu,dovesti levog beka i još dva krštena pojačanja i uz povratak jovičića moglo bi to na nešto i da liči.

Severnjača

pre 4 godine

Igrači nemotivisani, Miloje prezasićen a igra nikakva i kilava! Ovakvim nastupima, ukoliko se ništa ne promeni, nećemo još dugo da dobijemo Partizan a kamoli neku veliku ekipu!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ АРТАС - У праву си мада то и сам знам да је тако ал ја да сам у кругу од 50км око Београда опет бих ишао гледати сваку утакмице кад ми обавезе дозволе јер стварно људи волим Звезду. Изгледа да су менаџери, на нашу жалост узели и Звезду под своје као и репрезентацију зато је често различит састав а и неки играју незаслужено пуно минута а да то нису игром заслужили, Ван Ла Пара први..., а отуда и летаргија и лоша игра осталих јер виде шта се ради. Против Бајерна ако буде и 40 000 то је "пуна капа" а више од пола их долази због страног клуба. Да, због страног клуба углавном долазе знам то јер има их овде код мене таквих много. Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.

ja

pre 4 godine

@ (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42)

Ajd na stranu to što je Boaći promašio penal, al jel nije bio penal?! Čovek isturio ruku, ko da igra rukomet, a nije penal??? E, Pantići, ko vas ne zna, skupo bi vas platio...

Ivan

pre 4 godine

Ne suditi Zvezdi penale do kraja sezone!!!
Ako ne mogu da pobedjuju bez penala ne moraju ni da pobedjuju!
Zvedas sam ali dosta vise,igra je sve gora,ceka se pomoc sudija u skoro svakoj utakmici!
Zato u LS sluzimo za nabijanje gol razlike!
(dragan, 20. novembar 2019 19:32)

Pa nismo sa penala pobedili večeras! Promašio ga je Boaći ali se potom taj isti Boaći iskupio i postigao gol iz igre te smo pobedili! Šta onda oćeš? Penal je postojao! Naravno da Zvezdi treba suditi penale kao i svim drugom timovima kada penali postoje! Ovaj jeste postojao i prestanite da kukate više! Zar vam ne dosadi da kmečite! Plus nisi ti zvezdaš, providno je tvoje botovanje!

CZ no.1

pre 4 godine

Ne vodi se ovako klub.Nama skupo placena pojacanja odmaraju posle reprezentativne pauze a nigde reprezentativca.Ovo postaje ozbiljno mesetarenje.Mora neko kome se veruje da preuzme klub,ovako vise ne ide.Raduju me LS i titule ali ne po svaku cenu,samo da ne prodjemo kao OFK BG.

yuslaven

pre 4 godine

Ovaj Van la Para je najgori stranac koji je igrao u Zvezdi, ko njega dovede taj treba da dobije otkaz momentalni.
(skoba, 20. novembar 2019 19:33)

A Tukujuki Suzuki (ili tako nešto)?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЂЕНЕРАЛ - Нека иду они због страног клуба шта ме брига, имају право на то ал опет кажем они онда нису звездаши. Капираш?! Људи ми лично причали да су "ишли да виде Тотенхем", чак су се и кладили на њега а и на то имају право ал ни у том случају нису звездаши јер прави звездаш који стварно воли Звезду неће никада уложити паре против Звезде и због тога навијати против Звезде ту утакмицу јер онда више воли тих "шаку €" него Звезду. Љубав ако је права никад се не продаје за паре. Можда ја и нисам у праву ал код мене је то тако а ви како вам воља.

Laki

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42
Tako je pametnice, samo lom noge ili glave, ili kad Sadikaj padne u šesnaest.Moračeš malo više da gledaš utakmice da naučiš i shvatiš pravila.

Onokao..

pre 4 godine

Da li je tuznija igra Macve ili je ocajnija Zvezdina? Sa jedne strane klub koji je silom usao u superligu kako bi se Kralj i kompanija oparila milionom od UEFE na osnovu stogodisnjice postojanja, i koji ce se ekspresno vratiti u srpsku ligu. ...
(zzbz, 20. novembar 2019 18:46)

Ti si ocigledno i Sapca, posto samo tu kruzi ta glupa prica o milion dolara za 100 godina postojanja. Te pare ne postoje, ni jedan klub ih nikada nije dobio, niti ce. I da, Macva je te godine usla i vise nego zasluzeno, a ako pod ekspresno ispadanje podrazumevas tri godine, onda je to mnogo duze nego sto vecina ekipa izdrzi u domacoj ligi, osim ako ih be drzi neki kriminalac. Sportski pozdrav...

Zuzinho

pre 4 godine

A da mi pricamo o Terzicu i njegovim uspesima tek kad ode iz Zvezde.Koliko god se radovao svemu uvek me kopka da li smo zaista toliko smanjili dugove jer i on sam daje kontradiktorne izjave.Da je tu neko tipa Jugovic pa i da budem siguran u to sto prica.Ovako,znam sta je bilo sa OFK Beogradom i samo se plasim slicne sudbine.Da Miloje ima drugu upravu verujem da bi ekipa igrala mnogo bolje.

Realno

pre 4 godine

Oni misle ovako da igraju i protiv Bajerna? Primiće 10 komada ovakvim pristupom i igrom a ja prvi put razmišljam da li uopšte da ih gledam u subotu na Čairu.Nisam propustio nijedno zvezdino gostovanje u Nišu,od kako je Radnički ponovo u prvoj ligi ali za u subotu nisam siguran jer je ovo antipropaganda fudbala.Zato uopšte ne čudi što je na tribinama 1000 ljudi.Ovo je već do trenera,neka priča ko šta hoće i neka ga brani koliko hoće ali on ne zna da napravi ofanzivnu igru.

SDCZ

pre 4 godine

Mislim da ovde Miloje gubi sve konce.Necu da ga razapinjem jer je doneo dosta dobrog ali on vise ne kontrolise svlaciomicu.Mislim da je problem izmedju njega i Terzica glavni krivac za ovakvu sramnu igru.Terzic dovodio sta je hteo a ne sta je Miloje trazio.

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Ideja sa rotacijom malte ne kompletnog tima je odavno propala, još je Manćini to poslednji radio u Interu , i izgledalo je tragično.Miloje je totalno anemičan bez ideja.Pojačanja su katastrofalna, sve gori od goreg, a odgovornosti za promašaje nema.Terzić jeste stavio klub na noge, ali 2019.godinu je totalno promašio.

POPE

pre 4 godine

Nije mi jasno da u zvezdi igraju ovoliko nepismenih igraca i neznalica. Toliko nepismeni da ne mogu da odigraju pas iz prve ni na tri metra. Da li je moguce da i to igrac ne savlada posle toliko godina treniranja i igranja. A za kretanje bez lopte nisu ni culi. Treba ih vecinu vratiti da treniraju sa pionirima da nauce osnove. A za neuigranost pored ovog neznanja kriv je Milojevic kome se jos nije desilo od kada je u zvezdi da dve utakmice pocne u istom sastavu. A Terza,Mrkela i Milojevic zadnjih godinu ipo nisu doveli krstenog igraca vec sve krs za krsom. Bice tesko nama.

pedja

pre 4 godine

Gledao sam prvo poluvrijeme drugo nisam mogao zbog obaveza ,nevjerovatno kako smo nespretni u 16 ,1000 puta smo usli u 16 al nikako taj taj zavrsni pas,nevjerovatno
Vjerujem da je drugo poluvrijeme bilo losije po obicaju,ali u prvom Macva stvarno nije izasla iz 16,e.sad da imamo uigranih 11 dali bi 5 komada,ali sa ovim rotiranjem ne moze se bolje
Jos Gajic lijevo,pa gdje Ben zasto njega odmara,La Para je definitivno promasaj to.je veceras konacno jasno,moze li tetkica Marin odigrati 3 utakmice u nizu za redom ,od cega njega odmara?Opet vaskrsava Jevtovic itd .itd.Ove godine uzeti titulu a onda totalna rekontrukcija.Ne zanosimo se sa LS i proljecem u Evropi tu se zna da nema sta da trazimo.Nego na kraju sezone totalna cistka odovijiti zito od kukolja ove rapsale.strance ako treba i pokloniti i idemo dalje.

Ђенерал

pre 4 godine

Никакви то навијачи(звездаши) нису кад иду због страног клуба.
(ДЕЛИЈА??, 20. novembar 2019 19:28

Јок због кога ће долазе. Људи су жељни правог фудбала и квалитетних фудбалера а не пингпонг.

Mirko

pre 4 godine

Uprava Zvezde je uspela da napravi katastrofu od prvog tima. Jer prvog tima nema. Postoji gomila neuigranih igrača uglavnom prosečnih ali i takvi su bolji od ostatka lige samo totalno neuigrani i van forme

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Miloje radi isto što i selektor sa reprezentacijom. Stalno tumba tim. Nikada dve vezane utakmice sa istim sastavom. Imali su pauzu dve nedelje. I opet tumbanje. U subotu u Nišu drugi tim pa protiv Bajerna opet drugi

Mile

pre 4 godine

@A Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Nije da nema ambiciju, nego Mačvi nedostaje 6 prvotimac večeras. Na klupi su omladinci. E sad, kad je najbolji tim Mačve ubedljivo poslednji, možeš misliti kakav kvalitet ima ovaj sastav. A najveći paradoks je da ih Zvezda jedva dobija.

Objektivno

pre 4 godine

hahahahahhaha PENAL za zvezduu... pa dobro bre ljudi,zar svaki put mora penal kad se utakmica lomi ili kad zvezda ima 2 sanse za sat vremena ???? Dno dnaa,zato ljudi ni ne dolaze na stadion
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mercedes Petronas F1, 20. novembar 2019 19:42

Izvini druze ali jedno pitanje za tebe...koju dioptriju nosis? Jesi li corav ili ne znas pravila fudbalske igre?Kad lopta udari u ruku odbrambenog igraca u 16 metara,svira se penal i sta je ovde sporno!? Iz aviona se videla ruka...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

У овој комбинацији дресова волио бих да стално играмо на нашем стадиону а и у гостима кад је то могуће зато што црвена боја доминира на дресу а ми смо Црвена Звезда, нисмо бела. Она комбинација што смо играли први пут против Јанг Бојса код нас је безвезе, заправо мени се не свиђа јер не доминира црвена боја него бијела.

pedja

pre 4 godine

Sta hocete od Boacija covje 4/5 k ili povrijedjen ili pod pritiskom da ce biti prodat i da sledecu utakimcu nece igrati isto kao i Pavkov,ostavite ih na miru neka rade bez pritiska nemaju oni gdje ,produziti im ugovore a otjerati onu prevaru Tomanea ,La Paru ,Kanjasa i sl.Boaci i Pavkov imaju nase srce ,kud ce Kina Katar,UEA ne ne.Sve najvaznije golove i pores toga sto su stalno na tankom ledu su dali njih dva.Koga cemo dovesti koga umjesto njih.Neka ostanu dizivotno!Ne budalite.Traziti krila nove i bekove!

Ђенерал

pre 4 godine

 Macva nema ambicije da kreira neku akciju.
(Bodibond, 20. novembar 2019 19:24)

Има Мачва амбиције ал нема играче. Распад од екипе у овој полусезони.

direwolf

pre 4 godine

Prvo, bio je penal jer je igrac Macve ocigledno igrao rukom u svom sesnaestercu. Drugo, golman Macve je izasao bar metar izvan gola pre suta i tako smanjio ugao a sudija nije ponovio penal. Inace Zvezda je kontrolisala igru, dok se Macva nabila u sesnaestercu cekajuci cudo, i pobedila bez i jedne sporne situacije. Trece, Zvezda je bar imala hrabrosti i obraza da odigra odlozenu utakmicu za razliku od vecitog rivala koji je to jednostavno odbio a posle se licemerno oglasava o regularnosti takmicenja pod okriljem FSS. Sledece sezone bi najbolje bilo da se nijednom nasem predstavniku u Evropi ne odlazu mecevi pa neka svi ispadnu jos u julu mesecu ako nisu sposobni da igraju na sva tri fronta. Inace, realni zvezdasi i ostali dusebriznici, kada ce trener probati i tumbati tim ako ne u kupu? Kada bi mladi Veljko Nikolic trebao da dobije sansu po vama, jer u Ligi Sampiona protiv Bajerna mozda?

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jedna katastrofalna partija Zvezde! Shvatam da je Kup i da igramo na svom terenu i da igramo protiv fenjeraša iz Lige i da igramo sa pola gasa, ali brate ovolika neozbiljnost i nezalaganje, ovoliko očajna partija, to je nedopustivo za šampiona Srbije! Ako ovako odigramo i protiv Bajerna u Ligi šampiona bojim se da će nas Bavarci demontirati sa 4-5 komada pa sve sve da dovedu i treći tim u Beograd pošto su obezbedili prolaz u osminu finala naravno! Pobedićemo Mačvu ali je sramota da ovoliko loše odigramo ovu utakmicu!

Ivan

pre 4 godine

Pobeda Zvezde sa minimalnih i teških 1:0 u Kupu protiv Mačve koja je inače ubedljivo najlošija ekipa u našoj ligi! I pored pobede sramotno loše izdanje šampiona Srbije! Penal je postojao, zasluženo smo pobedili ali morali smo mnogo bolje da odigramo ovu utakmicu! Jeste Mačva nije protivnik koji može da nas pobedi pa sve da odigramo i sa trećine gasa, ali brate, mora se taj dres oznojiti na svim utakmicama, mora se odigrati profesionalno, sramota je ovoliko se šegačiti! Znamo da Zvezda može mnogo bolje da odigra od ove večerašnje partije naravno!

Nebojsa

pre 4 godine

Dve godine grupne faze LS i jedna LE gde se prezimilo u Evropi, a kad vidis tim koji imamo padneti mrak pred oci.
Osim Marina i golmana Borjana( i on ume da kiksne) , nemamo igrace za velike utakmice.
LS trazi ozbiljne i kvalitetne igrace od zadnje linije preko veznih do napadaca.
Dosta vise sa prosecnim i slabim domacim igracima i petorazrednim strancima.
Gledam igru Milojevica u oba ranga da ne vidis nesto lepo nemozes da se uhvatis za ono sto je dobro.
Jedna utakmica nije odigrana po ukusu navijaca ove godine.
Nemozete protiv najslabijih timova iz super lige da preko pas igre da iznesete loptu do sredine terena, samo ispucavanje to je pecat trenera.
Neznaju da iznesu loptu druga decenija XXI veka, halo ljudi???
Dovedeti trenera AZ Aklmara na mesec dana da vas nauci kako se lopta iz svog sesnesterca moze preneti na protvnicki deo terena bez durisanje lopte i ispucavanja. Mirno bez straha, pas igrom moze se stici do protivnickog gola.
Posto vidim da Milojevuc nezna to da ih nauci.
Publika hoce da vidi lep i dopadljiv fudbal i zato su nam stadioni prazni, jer sta da vide....