Sreda, 20.11.2019.

17:00

Srbija bez publike u baražu?

Fudbalskoj reprezentaciji Srbije preti nova kazna pošto je UEFA pokrenula disciplinski postupak.

Izvor: SN

Srbija bez publike u baražu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 4 godine

Ma pustite sad te nevažne igre pobedite ove norvežane i plasirajte se na prvenstvo nedozvolite,da padnemo onako bez borbe a bojim se upravo toga sve dok nam u odbrani igra milenkovič a do njega maksimovič 2 super velike spore rupe rupe mi sigurno možemo postiči 2.gola u napadu ali je problem u tome,da koliko god mi postignemo golova ova nespretna i jalova odbrana je u stanju da primi 1.više.Trener mora,da shvati,da neide sa ovom dvojicom a i bekovi nam nisu neznam šta dobre.

Vladan R

pre 4 godine

@ hipi
Zato što su to politički stavovi, bez obzira da li se vode pregovori ili je već odlučeno. UEFA ne želi kobajagi, da se politika upliće u sport. Sve bi to bilo u redu, da sama UEFA nije politizovala slučaj ns najgoroj mogući način. Primili su Kosovo, protivno svom statutu da kandidat za članstvo mora biti član UN, a Kosovo ne da nije to, nego ga ni polovina država u svetu ne priznaje, uključujući i dve stalne članice saveta bezbednosti UN. Da su ostali dosledni svom statutu i ideji da ne upliću politiku i sport, i da nisu primili Kosovo, i onda, im se ne bi moglo zameriti, na kažnjavanju. Ovako su krajnje licemerni. Sa druge strane koliko god da si oni takvi kakvi su, šut da rogatim ne može. Treba postaviti pitanje da li je veća korist od takvog skandiranja i prstećih parola, pre svega politička, ako je uopšte i ima, ili šteta kako finansijska tako i potencijalno rezultatska, a koje definitivno ima, pa na osnovu toga pametno odlučiti da li se i dalje ponašati na taj način.

mala nadopuna

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...
(Saša, 20. novembar 2019 20:31)

# Link komentara


10 000 E kazne, jedan bod minus i 2 utakmice bez publike.

MASCA

pre 4 godine

Zele nas na EP isto koliko i u EU.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Heroj, 20. novembar 2019 20:42)

Evo suštine problema kod srpskog razmišljanja.
Nije stvar dali neko želi Srbiju u nečemu, bila to EU ili E-prvenstvo, negoje suština koliko i dali sama Srbija želi biti dio nečega i koliko se tome posvećuje.
Kod EU treba ispuniti njhove uvijete, jasno su navedeni i niko nije bio primljen da ih nije ispunio, nema tamo preko reda ma kolikim se kiselim voćem neki tješili. Ali ako je ljepše dobivati neki E iz pristupnih fondova i praviti se da se poštuju pravila igre te sjediti na 2 stolice, to je druga stvar, samo,neće to još dugo tako moći.
E-prvenstvo? Pa tu su utakmice i ko skupi više bodova ide. Jednostavno.
A sad ako će se opravdanja tražiti u UEFI, FIFI brtstvu, prijateljstvu, imaginarnoj mržnji, nema tu prolaza.

Jako si realan

pre 4 godine

Uf što bih voleo da odemo i da osvojimo titulu u inat svima, iskreno mi nista ne bi bilo draže
(Realan, 20. novembar 2019 22:21

Evo šta se dobija kad se sve politizira. Ima još jedno 30 reprezentacija koje imaju istu želju. A sve su bolje.

Stvarnost je malo drugačija...

Sasa

pre 4 godine

Pa Kosovo jeste Srbija
(Ja, 20. novembar 2019 18:37)

Cemu onda toliki povici da je Kosovo Srbija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (castle.rs, 20. novembar 2019 21:18)

Povoci su ru i toliko radi indoktriniranog sveta od strane zapadnih sila na celu sa SAD, i kao sto vidis, povremeno uspevaju, neke zemlje povlace priznanja. Cule su povike, kroz sport, navijanje jer je i ono na neki nacin spoljnja politika. Samo nemoj pisati da secsport i politika ne mesaju. Isto je jedna od vrcih iluzija.

antiDebil

pre 4 godine

Partizan se kaznjava utakmicama bez publike, Srbija takodje, crvena zvezdana se kaznjava simbolicnim novcanim kaznama, nesyo poput nogometne reprezentacije hrvstske, stagod uradili zanto sledi novcana kazna i to minimalna... Interesantno, kaj ne?

Ivan

pre 4 godine

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda
(Srbenda, 20. novembar 2019 20:25)

Od kad to majstore? Si probao? Ja ne idem u "kafane" u kojima se dernjače primitivci, već gde izlazi i sav ostali pristojan svet i gde vike nema! A za tebe ako je kafana idealnije mesto za vikanje od stadiona, koji je projektovan za viku i navijanje jer mu je to "dužnost", u protivnom sve te silne tribine i ne bi bile potrebne, to je onda tvoj problem! Ja u kafane idem da proćaskam sa društvom i popijem piće a na stadione da navijam i šaljem poruke! :-)

hipi

pre 4 godine

Koliko sam ja u toku, još uvek se vode pregovori oko statusa " Kosova ".
Neko se bore za njegovu nezavisnost a neko za opstanak u Srbiji.
I ti navijači koji su izneli transparent verovatno spadaju u grupu ovih drugih.
Zašto nekoga kažnjavati zbog izmošenja svojih stavova o nečemu oko čega se vode pregovori?

BaneSO

pre 4 godine

Baš me interesuje, da li će ista UEFA, da pokrene disciplinski postupak protiv fudbalskog saveza Engleske i tzv. Kosova, zbog vređanje Srbije, u nedavno odigranoj utakmici u Prištini. Mislim, da će opet do izražaja doći zapadnjačko licemetstvo i dvostruki aršini.

Posmatrač

pre 4 godine

Tužite UEFA - u zbog rasizma !
Tužite ih zbog zabrane slobode govora i mišljenja !
Kakav bi to proces bio ... ali treba biti odlučan , duhovit i spreman na niske udarce !
Delujemo li mi kao neko ko ima taktiku , stav i moral za sukobljavanje sa administracijom nekoga ko ima i štap i šargarepu .

Libar

pre 4 godine

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!
(Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 19:32)

Jedino sto nije..

milke

pre 4 godine

UEFA se više bavi politikom nego fudbalom. Naravno sprovode se direktive Vašingtona, Londona i Berlina po principu „ko nije sa nama naš je neprijatelj“.

Srbenda

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)
(Ivan, 20. novembar 2019 19:36)

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda

>>dreams

pre 4 godine

radio sam taj dan kao OBEZBEDJENJE skupilo se njih jedva 100 JEDINO STO SU IMALI TAJ NATPIS (KOSOVO JE SRBIJA) i sto su to i vikali TO JE JEDINI SPORNI DETALJ.... AL STA SE OVO DESAVA ZAR KOSOVO NIJE SRBIJA kao da SPANAC KAZE KATALONIJA JE SPANIJA..... I MI NJIMA TREBAMO ZA UNIJU...SRAMOTA!!!!

mr.wolf

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom. 
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!
(Qqq, 20. novembar 2019 20:28)

Meni se cini da je tebi odavno "programiran um", stoga i zivis u iluziji da je Kosovo Srbija. Nije. Izgubili smo ga u ratu kao sto smo nekada dobili Vojvodinu, takodje u ratu. Prihvati stvarnost, teritorija se dobija ili gubi u ratu. NIJEDAN element nase drzave vise ne postoji na Kosovu. Vojska, policija, sudstvo, vlast, pozivni broj, granica. Ostalo je 100.000 Srba sa kojima se manipulise i koji se koriste za politiku u Srbiji, a ti ljudi jadni ne mogu nista. Kosovo vise nije Srbija i tacka. Sto pre shvatimo to zivecemo bolje, barem oni koji su ostali. Ali, sanse da prezivimo kao nacija vise ne postoje. Odose svi odavde, ostace vas 1.000.000 koji ce kao papagaji da ponavljaju "Kosovo je Srbija", a ostali ce postati vremenom druga nacija. Zalosno, ali zasluzeno, jer ipak u danaasnjem svetu je potreban malo IQ da bi se prezivelo. Mi to nemamo. Dokaz je tvoj komentar i jos ko zna koliko slicnih.

dusan87

pre 4 godine

Ako nas budu kažnjavali za parolu "Kosovo je Srbija" onda je bolje da ne skidaju kaznu sa naših utakmica posto ce ta parola uvek da se javlja. A sto se tice toga nije mi jasno kako im parola hrvata "za dom spremni" i ostalo što je u ratu bilo aktuelno nije uvredljivo i nije za kaznu a ovo jeste... Dvostruki aršini ja bi reko...

skblzzzz

pre 4 godine

1. Još nije odigrana ni utakmica protiv Norveške.
2. Ako Srbija prođe Norvešku, još se ne zna da li će biti domaćin finala baraža.
3. Uefa još nije donijela nikakvu odluku.

Što se ložite toliko?

Qqq

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom.
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!

Saša

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...

zest

pre 4 godine

A zasto se ta parola uzvikuje na fudbalskim utakmicama, ne kontam?? Zasto npr. ne za vreme pozorisne predstave ili da se organizuje miting 'podrske Kosovu' pa da se svi lepo izvicu...

1914

pre 4 godine

Kad igra crni jugoslovenski blizanac dovlači se 10-15 hiljada dece iz cele zemlje(umesto da se uče da navijaju za svoj klub u svom gradu) a kad igra Srbija nikome ne pada napamet da doveze decu.Dokle će jugoslovenski blizanci i satrapi srpskog sporta biti važniji od reprezentacije Srbije?

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.
(@Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 17:59)

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!

Ivan

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)

M. Radosavljevic

pre 4 godine

E sada neka politiziraju ispred prodavnica uz pivo i vicu cije je Kosovo. Ovo sto rade je cist mazohizam. Ako mislimo tako, sto ne napustite FIFA i UEFA i batalite sport?

Kalimero sindrom

pre 4 godine

skreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvekt, 20. novembar 2019 19:20)

Lepo ti je čovek objasnio ali izgleda ne razumeš. Kad već znaš da su prevejani i korumpirani, onda im nemoj ići na ruku svojim ponašanjem i davati municiju za neke buduće kazne. Za njih je KiM nezavisna država i taj stav neće promeniti pa da milion puta vikneš "Kosovo je Srbija". Nikad nismo bili u stanju da razmišljamo pragmatično i da izbegnemo nevolje već uvek emotivno, impulsivno i na sopstvenu štetu. Idi na neku od narednih utakmica pa viči "Kosovo je Srbija" a onda nas izvesti koliko si tim činom pribiližio Kosovo državno-pravnom sistemu Republike Srbije.

Daki

pre 4 godine

Ja nemogu da verujem kakav smo mi loš narod.
Ne zbog „Kosovo je Srbija“ nego zbog ovi Srbi koji nas uporno pljuju.

Kad nam ide dobro svi navijaju za nas , kad jednom ide loše svako pljuje. Ocekujete da pobedimo Brazil i Francusku. I ako bi ih pobedili uvek nesto traziti da pljujete.

Zvekt

pre 4 godine

Iskreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?

19JF99

pre 4 godine

Слажем се да је гледање фудбал у Србији чисто губљење времена, и овим путем још више подстичем и апелујем на људе да не прате селекцију, ја то већ одавно радим, али исто тако мора да кажем да су ови из УЕФЕ највећи лицемери који постоје...

goblin

pre 4 godine

Kosovo je član UEFE,i ista ta UEFA skandiranje "Kosovo je Srbija" smatra za političku provokaciju.Ma koliko to nama bilo bolno i izgledalo nepošteno,jednostavno to je činjenica.Svaki put kada to skandiramo oni nas za zadovoljstvom kazne,prazne nam stadion i teraju nas da plaćamo penale i taj novac verovatno završava u njihovom "korumpiranim džepovima".Nas niko ne tera da igramo Uefina takmičenja,a kad smo već pristali na to onda postoje neka pravila,njihova pravila.Ovima što traže kaznu za Engleze savetujem da se "probude",da život baš i nije uvek fer i pošten,i da ona pravila što važe za nas,Bugare i slične zemlje baš i ne važe za Engleze.

hm

pre 4 godine

UEFA ne tolerise politiku za vreme utakmice pa je tako kaznjavala i Barselonu zbog katalonskih zastava. Jeste, nije ista stvar, ali u oba slucaja se radi o politici. A "vi" ponovite to opet i opet ce da bude kazna.

Rajče

pre 4 godine

Sa ili bez publike svejedno fudbal nemamo pa nemamo i prvenstvo neće vidimo . Za razlike od nas komšije nogu biti ponosni na svoje momke jer je juče Nemački selektor izjavio da na EP jedino ne bi želeo Hrvatsku. Jasno je koliko se poštuje i ceni Hrvatski fudbal jer to za nas može izjaviti samo selektor Andore ili Lihtenštajna.

Block

pre 4 godine

Ok ajmo realno. Na svim, ali bukvalno na svim medjunarodnim utakmicama Zvezde i Partizana kao i reprezentacije se uzvikuje Kosovo je srce Srbije... Dakle, svesno idemo u inat UEFI. Oni su to precutkivali vise puta, pa onda usmeno opominjali, pa kaznili uslovno i cekali nekoliko utakmica i konacno ce jednom i da nas kazne igranjem bez publike. Dakle niti su reagovali na prvu loptu, na izolovani incident... vec na visegodisnje ponasanje dela publike.

Ako igra Srbija proti npr Norveske, cemu uzvikivanje Kosovu. To jeste mesanje politike u sport. Dakle moze i to da se radi, ali ne u okviru takmicenja pod Uefom.

Realno, smoriste vise sa Kosovom

Milorad

pre 4 godine

Nesto imam osecaj da su nasi izdejstvovali ovu kaznu da se ne bi opet brukali, da imaju izgovor za posecenost. A to da je bilo 5 hiljada protiv Ukrajine je fantazija. Ja sam bio 2016 na tom istom stadionu protiv Austrije, bilo nas je oko 8 hiljada i na snimcima izgleda kao da je 15x vise nego pre par dana. Ako je bilo 500 ljudi, mozda ni toliko.

dusan

pre 4 godine

nije mi krivo ...uefa je skup sumnjivih neostvarenih fudbalera I biznismena , ali nasi navijaci su u sustini , besposleni huligani koji pokusavaju od navijanja da zive.jedino u srbiji , navijaci na fudbalskim utakmicama ,vazniji su I od semih igraca ....jednom recju BANDA!

Roger

pre 4 godine

Kako mislite bez publike? Pa igramo najverovatnije samo jedan mec i to u Oslu. Ako kojim neverovatnim slucajem pobedimo, a necemo, finale se igra za par dana kasnije u Glazgovu.

programmer

pre 4 godine

Sa publikom, bez publike ista stvar. Nebitna vest. Vec smo navikli na ove stvari. Kao da ce publika nauciti da se ponasa posle ove kazne?! Bas me zanima koliko od tih svih koji su to uzvikivali su spremni da se bore za Kosovo ukoliko do toga nekad dodje. Ljudima koji su spremni za takvu potencijalnu borbu nije potrebno da idu na stadion i vicu takve gluposti. Nevoravatno je da ljudi neshvataju da takvo uzvikivanje je potpuno nepotrebno i beznacajno, nevodi nicemo, i cak sta vise nas pravi da izgledamo mnogo glupo - kаo dete koje place za necim sta mu roditelji svejdno nece dati. Gledas ga kako place, pa kad ti dojati kaznis sa necim da prestane.

voja

pre 4 godine

Nekoga u UEFI istina mnogo boli.
Kada uporedimo slicne incidente sa povicima na stadionima Evrope u Srbiji ih mere decibelima u visini sapata.

Геда

pre 4 godine

Нека забране и пренос, да нико не види бруку. У ствари, нека нас избаце из организације. Јефтиније за нас.

Cone

pre 4 godine

Sve je to politika, svete se zbog Kosova. Oni ne postuju ni medjunarodno pravo, povelju UN a postovace nekakve sportske propise. I Kosovo su ugurali mimo statuta UEFA. Za povike i vredjanje Engleza Albabaca nista naravno iza zvega stoje one sile koje su izvrsile agresiju

+MAKSIM

pre 4 godine

Eh, da imamo nacionalni stadion, ne bi oni smeli tako s nama.
Inače, zar onomad ne igrasmo bez publike, pa šta nam fali, umalo ne pobedismo...

dare slovenac

pre 4 godine

dali ima podatak koliko puta su srpski klubovi i reprezentacija igrali brez publike i neka lista najuspešnijih zemalja u tom segmentu...mislim da smo tu daleko prvi ispred verovatno hrvata

Stefan

pre 4 godine

Glupo je sto se u polufinalu igra samo jedna utakmica, bilo bi bolje da se polufinalne igraju i kod kuce i u gostima, a finale negde na neutralnom terenu, nesto slicno kao i u barazu za Premijer ligu.

klipak

pre 4 godine

Dokle bre, dupli aršini... Mi samo poštujemo rezoluciju 1244 UN gde je Kosovo sastavni deo Srbije... A oni sto prekrajaju svoj statut o to prime u svoje članstvo... Gde je sportski sud u Lozani... Gde naši predmeti stoje, kao da je sudstvo Srbije

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

А као дошао би неко да их гледа? 😃😃😃Којих "мање од 5 000" против Украјине, било и мање од 3 000 шта причате?!

Ivan

pre 4 godine

Sta je politicka pozadina u poviku Kosovo je Srbija? Potvrdna recenica iz ustava republike Srbije. Tom logikom oni mogu da nas kazne i za transparent koji bi glasio, Srbija je suverena i nezavisna drzava u Evropi.

sele

pre 4 godine

i treba tako voleo bih da nas izbace na tri cetiri godine ionako nismo za nista samo se mucimo i oni osto igraju i mi sto gledamo a za ove hrabre navijace iz publike sto vicu i pisu kosovo je srbija neka jos jace vicu posto mi nismo znali da je kosovo srbija jako su hrabri a ni neznaju gde se kosovo nalazi i jos nesta ako nam uefa kaze nesme se to to,to i to zasto uporno to neki hrabri junaci to rade sta mislis mnogo su pametni

got

pre 4 godine

Ja se divim ljudima koji bi inace isli da gledaju uzivo fudbalsku reprezentaciju Srbije, sve i da im neko pokloni besplatnu ulaznicu i ako zive na 500-600 metara od stadiona.
Volim fudbal, ali u to vreme inace bih gledao neki film ili seriju, na TV ili preko kompa.

JPR24

pre 4 godine

Ovo je već žestoki cirkus. Ono sto rade englezi u Prištini je ok znaci ? Lepo reče Draža, da nema nemaca, englezi bi bili najgori narod na svetu, sad doduše toliko godina kasnije, i jesu, Nemci su daleko kulturniji.

Sekretar

pre 4 godine

odavno govorim da iz UEFA treba istupiti. Prednosti su višestruke.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 20. novembar 2019 17:04)

Ali niko te ne sluša....

Uefa mafia

pre 4 godine

Šarajte im grafite svuda po Evropi. Da se ulaže žalba, to je samo trošenje vremena i para. Šarajte im po vidljivim mestima u svim gradovima. Kada nepravda postane zakon, nešto se mora preduzeti.

Centralizacija lopte!

pre 4 godine

Publike u Beogradu inace i nema, sve manje ljudi ide na sportske dogadjaje.Da je sreca kao sto nije, pa kao u drugim drzavama, da reprezentacija igra i Van glavnog grada, ovako em ti dodje 30 ljudi em ti zavrsi kaznu,Genijalno🤣

momo brko

pre 4 godine

Konačno povucite članstvo pa neka ostanu oni koje UEFA nekažnjava igrajmo fudbal za našu dušu jer našim navijačima nije ništa što se kaže sveto uzalud se apeluje da budemo korektni! Samo i oni koji kontrolišu ulazak navijača treba sve smeniti jer navijači pronose sve i svašta za male pare!!!

OtacMakarije

pre 4 godine

Pa neka dokažu da nije , teret dokazivanja treba da je na njihovoj strani .Pola država na zemaljskoj kugli među kojima su par stalnih članica SB (Rusija Kina) nekoliko članica Eu među koja je Španija to nisu uradili.Suprotno kada Englezi viču Fuck Serbia onda tu nema mesta rasizmu i kazni za njih.

ssss

pre 4 godine

I poslije utakmice sa praznim tribinama fudbalski savez ce biti kaznjen jer su ljudi prilikom gledanja u svojim kucama i kaficima pomisljali, Kosovo je Srbija ili su eventualno sudiji govorili ruzne rijeci.
Misliiim stvarno, dokle vise pobogu.

milan

pre 4 godine

ljudi koji su vikali kosivo je srbija nije ih bilo vise od 20.


druga stvar, zastave koje su imali neko je morao da ih pusti.


treca stvar, meni su hteli da uzmu slusalice da ne gadjam nekoga tim istim, tipa kolarova.


mislim neverovatno

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Bezobrazluk UEFA i FIFA prema Srbiji jednostavno nema granice! Zašto povik "Kosovo je Srbija" treba nekome da smeta? Koga vređa taj povik? Koga diskriminiše taj povik? Pa zar to isto, pored dobrog dela zemljine kugle , ne viču i 5 država članica EU koje nisu priznale tzv "Kosovo"? O da, viču, i te kako viču, recimo jedna moćna Španija koja je ugledna i cenjena država, doslovce je zvanično izjavila da nikada neće priznati tzv "Kosovo" čak i ako Srbija to učini! Dakle i Španija viče "Kosovo je Srbija"! I šta je onda tu sporno? Hoće li i nju kazniti zbog tog čina? Sve dok se u UN ne odluči da je tako nešto nedopustivo, sve dotle u tom poviku nema ničeg diskriminišućeg ni prema kome! U tom se poviku ne diskriminiše niti jedna nacija niti grupacija! Dok u isto vreme par stotina kilometara južnije u Prištini Albanci i Englezi zajedno na utakmici skandiraju izuzetno uvredljive poruke na račun Srba pa se te FIFA i UEFA ne oglašavaju zbog tog groznog čina niti im to pada na pamet! Zaista sramota! Trebali bi sami da istupimo iz svih takmičenja! Vrednija je čast od nastupa na Evro! Sve sve i da imamo izuzetno kvalitetnu reprezentaciju opet preko ovih stvari ne bi trebali da prelazimo i trebali bi da istupimo!

@Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.

SRB

pre 4 godine

Sport, a pogotovu fudbal je izgubio smisao. Nevidjeno licemerstvo uefe. Sa druge strane nas fudbal je propao kroz dno odavno tako da bolji tretman i ne zasluzujemo.

Pa i Juda napravi bolji posao od našeg FSS...

pre 4 godine

I naravno Srbski nebeski narod će se časno i vrlinski opet prodati za lovu, ostati u UEFA, otići na utakmici... a svakako neće otići na EP.

Jer Bože kako mi smemo da prisvajamo naše i glorifikujemo naše!?

To se ne sme kod Ujka Orvela!

Mare

pre 4 godine

Sve sam vise ubedjen da su kazne i istrage UEFE koje "navijaci" izazivaju, zapravo narucene, kako bi kazne bile izgovor za prazne tribine, a ne blato i glib u kojem se nalazi i koje vodi srpski fudbal.

ssss

pre 4 godine

I poslije utakmice sa praznim tribinama fudbalski savez ce biti kaznjen jer su ljudi prilikom gledanja u svojim kucama i kaficima pomisljali, Kosovo je Srbija ili su eventualno sudiji govorili ruzne rijeci.
Misliiim stvarno, dokle vise pobogu.

JPR24

pre 4 godine

Ovo je već žestoki cirkus. Ono sto rade englezi u Prištini je ok znaci ? Lepo reče Draža, da nema nemaca, englezi bi bili najgori narod na svetu, sad doduše toliko godina kasnije, i jesu, Nemci su daleko kulturniji.

klipak

pre 4 godine

Dokle bre, dupli aršini... Mi samo poštujemo rezoluciju 1244 UN gde je Kosovo sastavni deo Srbije... A oni sto prekrajaju svoj statut o to prime u svoje članstvo... Gde je sportski sud u Lozani... Gde naši predmeti stoje, kao da je sudstvo Srbije

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Bezobrazluk UEFA i FIFA prema Srbiji jednostavno nema granice! Zašto povik "Kosovo je Srbija" treba nekome da smeta? Koga vređa taj povik? Koga diskriminiše taj povik? Pa zar to isto, pored dobrog dela zemljine kugle , ne viču i 5 država članica EU koje nisu priznale tzv "Kosovo"? O da, viču, i te kako viču, recimo jedna moćna Španija koja je ugledna i cenjena država, doslovce je zvanično izjavila da nikada neće priznati tzv "Kosovo" čak i ako Srbija to učini! Dakle i Španija viče "Kosovo je Srbija"! I šta je onda tu sporno? Hoće li i nju kazniti zbog tog čina? Sve dok se u UN ne odluči da je tako nešto nedopustivo, sve dotle u tom poviku nema ničeg diskriminišućeg ni prema kome! U tom se poviku ne diskriminiše niti jedna nacija niti grupacija! Dok u isto vreme par stotina kilometara južnije u Prištini Albanci i Englezi zajedno na utakmici skandiraju izuzetno uvredljive poruke na račun Srba pa se te FIFA i UEFA ne oglašavaju zbog tog groznog čina niti im to pada na pamet! Zaista sramota! Trebali bi sami da istupimo iz svih takmičenja! Vrednija je čast od nastupa na Evro! Sve sve i da imamo izuzetno kvalitetnu reprezentaciju opet preko ovih stvari ne bi trebali da prelazimo i trebali bi da istupimo!

voja

pre 4 godine

Nekoga u UEFI istina mnogo boli.
Kada uporedimo slicne incidente sa povicima na stadionima Evrope u Srbiji ih mere decibelima u visini sapata.

mr.wolf

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom. 
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!
(Qqq, 20. novembar 2019 20:28)

Meni se cini da je tebi odavno "programiran um", stoga i zivis u iluziji da je Kosovo Srbija. Nije. Izgubili smo ga u ratu kao sto smo nekada dobili Vojvodinu, takodje u ratu. Prihvati stvarnost, teritorija se dobija ili gubi u ratu. NIJEDAN element nase drzave vise ne postoji na Kosovu. Vojska, policija, sudstvo, vlast, pozivni broj, granica. Ostalo je 100.000 Srba sa kojima se manipulise i koji se koriste za politiku u Srbiji, a ti ljudi jadni ne mogu nista. Kosovo vise nije Srbija i tacka. Sto pre shvatimo to zivecemo bolje, barem oni koji su ostali. Ali, sanse da prezivimo kao nacija vise ne postoje. Odose svi odavde, ostace vas 1.000.000 koji ce kao papagaji da ponavljaju "Kosovo je Srbija", a ostali ce postati vremenom druga nacija. Zalosno, ali zasluzeno, jer ipak u danaasnjem svetu je potreban malo IQ da bi se prezivelo. Mi to nemamo. Dokaz je tvoj komentar i jos ko zna koliko slicnih.

@Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.

milan

pre 4 godine

ljudi koji su vikali kosivo je srbija nije ih bilo vise od 20.


druga stvar, zastave koje su imali neko je morao da ih pusti.


treca stvar, meni su hteli da uzmu slusalice da ne gadjam nekoga tim istim, tipa kolarova.


mislim neverovatno

got

pre 4 godine

Ja se divim ljudima koji bi inace isli da gledaju uzivo fudbalsku reprezentaciju Srbije, sve i da im neko pokloni besplatnu ulaznicu i ako zive na 500-600 metara od stadiona.
Volim fudbal, ali u to vreme inace bih gledao neki film ili seriju, na TV ili preko kompa.

BaneSO

pre 4 godine

Baš me interesuje, da li će ista UEFA, da pokrene disciplinski postupak protiv fudbalskog saveza Engleske i tzv. Kosova, zbog vređanje Srbije, u nedavno odigranoj utakmici u Prištini. Mislim, da će opet do izražaja doći zapadnjačko licemetstvo i dvostruki aršini.

Uefa mafia

pre 4 godine

Šarajte im grafite svuda po Evropi. Da se ulaže žalba, to je samo trošenje vremena i para. Šarajte im po vidljivim mestima u svim gradovima. Kada nepravda postane zakon, nešto se mora preduzeti.

SRB

pre 4 godine

Sport, a pogotovu fudbal je izgubio smisao. Nevidjeno licemerstvo uefe. Sa druge strane nas fudbal je propao kroz dno odavno tako da bolji tretman i ne zasluzujemo.

+MAKSIM

pre 4 godine

Eh, da imamo nacionalni stadion, ne bi oni smeli tako s nama.
Inače, zar onomad ne igrasmo bez publike, pa šta nam fali, umalo ne pobedismo...

Cone

pre 4 godine

Sve je to politika, svete se zbog Kosova. Oni ne postuju ni medjunarodno pravo, povelju UN a postovace nekakve sportske propise. I Kosovo su ugurali mimo statuta UEFA. Za povike i vredjanje Engleza Albabaca nista naravno iza zvega stoje one sile koje su izvrsile agresiju

Ivan

pre 4 godine

Sta je politicka pozadina u poviku Kosovo je Srbija? Potvrdna recenica iz ustava republike Srbije. Tom logikom oni mogu da nas kazne i za transparent koji bi glasio, Srbija je suverena i nezavisna drzava u Evropi.

Геда

pre 4 godine

Нека забране и пренос, да нико не види бруку. У ствари, нека нас избаце из организације. Јефтиније за нас.

Block

pre 4 godine

Ok ajmo realno. Na svim, ali bukvalno na svim medjunarodnim utakmicama Zvezde i Partizana kao i reprezentacije se uzvikuje Kosovo je srce Srbije... Dakle, svesno idemo u inat UEFI. Oni su to precutkivali vise puta, pa onda usmeno opominjali, pa kaznili uslovno i cekali nekoliko utakmica i konacno ce jednom i da nas kazne igranjem bez publike. Dakle niti su reagovali na prvu loptu, na izolovani incident... vec na visegodisnje ponasanje dela publike.

Ako igra Srbija proti npr Norveske, cemu uzvikivanje Kosovu. To jeste mesanje politike u sport. Dakle moze i to da se radi, ali ne u okviru takmicenja pod Uefom.

Realno, smoriste vise sa Kosovom

Saša

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...

goblin

pre 4 godine

Kosovo je član UEFE,i ista ta UEFA skandiranje "Kosovo je Srbija" smatra za političku provokaciju.Ma koliko to nama bilo bolno i izgledalo nepošteno,jednostavno to je činjenica.Svaki put kada to skandiramo oni nas za zadovoljstvom kazne,prazne nam stadion i teraju nas da plaćamo penale i taj novac verovatno završava u njihovom "korumpiranim džepovima".Nas niko ne tera da igramo Uefina takmičenja,a kad smo već pristali na to onda postoje neka pravila,njihova pravila.Ovima što traže kaznu za Engleze savetujem da se "probude",da život baš i nije uvek fer i pošten,i da ona pravila što važe za nas,Bugare i slične zemlje baš i ne važe za Engleze.

Rajče

pre 4 godine

Sa ili bez publike svejedno fudbal nemamo pa nemamo i prvenstvo neće vidimo . Za razlike od nas komšije nogu biti ponosni na svoje momke jer je juče Nemački selektor izjavio da na EP jedino ne bi želeo Hrvatsku. Jasno je koliko se poštuje i ceni Hrvatski fudbal jer to za nas može izjaviti samo selektor Andore ili Lihtenštajna.

sele

pre 4 godine

i treba tako voleo bih da nas izbace na tri cetiri godine ionako nismo za nista samo se mucimo i oni osto igraju i mi sto gledamo a za ove hrabre navijace iz publike sto vicu i pisu kosovo je srbija neka jos jace vicu posto mi nismo znali da je kosovo srbija jako su hrabri a ni neznaju gde se kosovo nalazi i jos nesta ako nam uefa kaze nesme se to to,to i to zasto uporno to neki hrabri junaci to rade sta mislis mnogo su pametni

Mare

pre 4 godine

Sve sam vise ubedjen da su kazne i istrage UEFE koje "navijaci" izazivaju, zapravo narucene, kako bi kazne bile izgovor za prazne tribine, a ne blato i glib u kojem se nalazi i koje vodi srpski fudbal.

OtacMakarije

pre 4 godine

Pa neka dokažu da nije , teret dokazivanja treba da je na njihovoj strani .Pola država na zemaljskoj kugli među kojima su par stalnih članica SB (Rusija Kina) nekoliko članica Eu među koja je Španija to nisu uradili.Suprotno kada Englezi viču Fuck Serbia onda tu nema mesta rasizmu i kazni za njih.

Centralizacija lopte!

pre 4 godine

Publike u Beogradu inace i nema, sve manje ljudi ide na sportske dogadjaje.Da je sreca kao sto nije, pa kao u drugim drzavama, da reprezentacija igra i Van glavnog grada, ovako em ti dodje 30 ljudi em ti zavrsi kaznu,Genijalno🤣

dare slovenac

pre 4 godine

dali ima podatak koliko puta su srpski klubovi i reprezentacija igrali brez publike i neka lista najuspešnijih zemalja u tom segmentu...mislim da smo tu daleko prvi ispred verovatno hrvata

Sekretar

pre 4 godine

odavno govorim da iz UEFA treba istupiti. Prednosti su višestruke.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 20. novembar 2019 17:04)

Ali niko te ne sluša....

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

А као дошао би неко да их гледа? 😃😃😃Којих "мање од 5 000" против Украјине, било и мање од 3 000 шта причате?!

>>dreams

pre 4 godine

radio sam taj dan kao OBEZBEDJENJE skupilo se njih jedva 100 JEDINO STO SU IMALI TAJ NATPIS (KOSOVO JE SRBIJA) i sto su to i vikali TO JE JEDINI SPORNI DETALJ.... AL STA SE OVO DESAVA ZAR KOSOVO NIJE SRBIJA kao da SPANAC KAZE KATALONIJA JE SPANIJA..... I MI NJIMA TREBAMO ZA UNIJU...SRAMOTA!!!!

dusan

pre 4 godine

nije mi krivo ...uefa je skup sumnjivih neostvarenih fudbalera I biznismena , ali nasi navijaci su u sustini , besposleni huligani koji pokusavaju od navijanja da zive.jedino u srbiji , navijaci na fudbalskim utakmicama ,vazniji su I od semih igraca ....jednom recju BANDA!

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.
(@Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 17:59)

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!

Pa i Juda napravi bolji posao od našeg FSS...

pre 4 godine

I naravno Srbski nebeski narod će se časno i vrlinski opet prodati za lovu, ostati u UEFA, otići na utakmici... a svakako neće otići na EP.

Jer Bože kako mi smemo da prisvajamo naše i glorifikujemo naše!?

To se ne sme kod Ujka Orvela!

Roger

pre 4 godine

Kako mislite bez publike? Pa igramo najverovatnije samo jedan mec i to u Oslu. Ako kojim neverovatnim slucajem pobedimo, a necemo, finale se igra za par dana kasnije u Glazgovu.

Kalimero sindrom

pre 4 godine

skreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvekt, 20. novembar 2019 19:20)

Lepo ti je čovek objasnio ali izgleda ne razumeš. Kad već znaš da su prevejani i korumpirani, onda im nemoj ići na ruku svojim ponašanjem i davati municiju za neke buduće kazne. Za njih je KiM nezavisna država i taj stav neće promeniti pa da milion puta vikneš "Kosovo je Srbija". Nikad nismo bili u stanju da razmišljamo pragmatično i da izbegnemo nevolje već uvek emotivno, impulsivno i na sopstvenu štetu. Idi na neku od narednih utakmica pa viči "Kosovo je Srbija" a onda nas izvesti koliko si tim činom pribiližio Kosovo državno-pravnom sistemu Republike Srbije.

Qqq

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom.
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!

skblzzzz

pre 4 godine

1. Još nije odigrana ni utakmica protiv Norveške.
2. Ako Srbija prođe Norvešku, još se ne zna da li će biti domaćin finala baraža.
3. Uefa još nije donijela nikakvu odluku.

Što se ložite toliko?

Posmatrač

pre 4 godine

Tužite UEFA - u zbog rasizma !
Tužite ih zbog zabrane slobode govora i mišljenja !
Kakav bi to proces bio ... ali treba biti odlučan , duhovit i spreman na niske udarce !
Delujemo li mi kao neko ko ima taktiku , stav i moral za sukobljavanje sa administracijom nekoga ko ima i štap i šargarepu .

Milorad

pre 4 godine

Nesto imam osecaj da su nasi izdejstvovali ovu kaznu da se ne bi opet brukali, da imaju izgovor za posecenost. A to da je bilo 5 hiljada protiv Ukrajine je fantazija. Ja sam bio 2016 na tom istom stadionu protiv Austrije, bilo nas je oko 8 hiljada i na snimcima izgleda kao da je 15x vise nego pre par dana. Ako je bilo 500 ljudi, mozda ni toliko.

19JF99

pre 4 godine

Слажем се да је гледање фудбал у Србији чисто губљење времена, и овим путем још више подстичем и апелујем на људе да не прате селекцију, ја то већ одавно радим, али исто тако мора да кажем да су ови из УЕФЕ највећи лицемери који постоје...

Zvekt

pre 4 godine

Iskreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?

Ivan

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)

Libar

pre 4 godine

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!
(Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 19:32)

Jedino sto nije..

programmer

pre 4 godine

Sa publikom, bez publike ista stvar. Nebitna vest. Vec smo navikli na ove stvari. Kao da ce publika nauciti da se ponasa posle ove kazne?! Bas me zanima koliko od tih svih koji su to uzvikivali su spremni da se bore za Kosovo ukoliko do toga nekad dodje. Ljudima koji su spremni za takvu potencijalnu borbu nije potrebno da idu na stadion i vicu takve gluposti. Nevoravatno je da ljudi neshvataju da takvo uzvikivanje je potpuno nepotrebno i beznacajno, nevodi nicemo, i cak sta vise nas pravi da izgledamo mnogo glupo - kаo dete koje place za necim sta mu roditelji svejdno nece dati. Gledas ga kako place, pa kad ti dojati kaznis sa necim da prestane.

hipi

pre 4 godine

Koliko sam ja u toku, još uvek se vode pregovori oko statusa " Kosova ".
Neko se bore za njegovu nezavisnost a neko za opstanak u Srbiji.
I ti navijači koji su izneli transparent verovatno spadaju u grupu ovih drugih.
Zašto nekoga kažnjavati zbog izmošenja svojih stavova o nečemu oko čega se vode pregovori?

milke

pre 4 godine

UEFA se više bavi politikom nego fudbalom. Naravno sprovode se direktive Vašingtona, Londona i Berlina po principu „ko nije sa nama naš je neprijatelj“.

1914

pre 4 godine

Kad igra crni jugoslovenski blizanac dovlači se 10-15 hiljada dece iz cele zemlje(umesto da se uče da navijaju za svoj klub u svom gradu) a kad igra Srbija nikome ne pada napamet da doveze decu.Dokle će jugoslovenski blizanci i satrapi srpskog sporta biti važniji od reprezentacije Srbije?

dusan87

pre 4 godine

Ako nas budu kažnjavali za parolu "Kosovo je Srbija" onda je bolje da ne skidaju kaznu sa naših utakmica posto ce ta parola uvek da se javlja. A sto se tice toga nije mi jasno kako im parola hrvata "za dom spremni" i ostalo što je u ratu bilo aktuelno nije uvredljivo i nije za kaznu a ovo jeste... Dvostruki aršini ja bi reko...

zest

pre 4 godine

A zasto se ta parola uzvikuje na fudbalskim utakmicama, ne kontam?? Zasto npr. ne za vreme pozorisne predstave ili da se organizuje miting 'podrske Kosovu' pa da se svi lepo izvicu...

hm

pre 4 godine

UEFA ne tolerise politiku za vreme utakmice pa je tako kaznjavala i Barselonu zbog katalonskih zastava. Jeste, nije ista stvar, ali u oba slucaja se radi o politici. A "vi" ponovite to opet i opet ce da bude kazna.

M. Radosavljevic

pre 4 godine

E sada neka politiziraju ispred prodavnica uz pivo i vicu cije je Kosovo. Ovo sto rade je cist mazohizam. Ako mislimo tako, sto ne napustite FIFA i UEFA i batalite sport?

Stefan

pre 4 godine

Glupo je sto se u polufinalu igra samo jedna utakmica, bilo bi bolje da se polufinalne igraju i kod kuce i u gostima, a finale negde na neutralnom terenu, nesto slicno kao i u barazu za Premijer ligu.

momo brko

pre 4 godine

Konačno povucite članstvo pa neka ostanu oni koje UEFA nekažnjava igrajmo fudbal za našu dušu jer našim navijačima nije ništa što se kaže sveto uzalud se apeluje da budemo korektni! Samo i oni koji kontrolišu ulazak navijača treba sve smeniti jer navijači pronose sve i svašta za male pare!!!

antiDebil

pre 4 godine

Partizan se kaznjava utakmicama bez publike, Srbija takodje, crvena zvezdana se kaznjava simbolicnim novcanim kaznama, nesyo poput nogometne reprezentacije hrvstske, stagod uradili zanto sledi novcana kazna i to minimalna... Interesantno, kaj ne?

Ivan

pre 4 godine

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda
(Srbenda, 20. novembar 2019 20:25)

Od kad to majstore? Si probao? Ja ne idem u "kafane" u kojima se dernjače primitivci, već gde izlazi i sav ostali pristojan svet i gde vike nema! A za tebe ako je kafana idealnije mesto za vikanje od stadiona, koji je projektovan za viku i navijanje jer mu je to "dužnost", u protivnom sve te silne tribine i ne bi bile potrebne, to je onda tvoj problem! Ja u kafane idem da proćaskam sa društvom i popijem piće a na stadione da navijam i šaljem poruke! :-)

Srbenda

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)
(Ivan, 20. novembar 2019 19:36)

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda

Daki

pre 4 godine

Ja nemogu da verujem kakav smo mi loš narod.
Ne zbog „Kosovo je Srbija“ nego zbog ovi Srbi koji nas uporno pljuju.

Kad nam ide dobro svi navijaju za nas , kad jednom ide loše svako pljuje. Ocekujete da pobedimo Brazil i Francusku. I ako bi ih pobedili uvek nesto traziti da pljujete.

mala nadopuna

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...
(Saša, 20. novembar 2019 20:31)

# Link komentara


10 000 E kazne, jedan bod minus i 2 utakmice bez publike.

MASCA

pre 4 godine

Zele nas na EP isto koliko i u EU.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Heroj, 20. novembar 2019 20:42)

Evo suštine problema kod srpskog razmišljanja.
Nije stvar dali neko želi Srbiju u nečemu, bila to EU ili E-prvenstvo, negoje suština koliko i dali sama Srbija želi biti dio nečega i koliko se tome posvećuje.
Kod EU treba ispuniti njhove uvijete, jasno su navedeni i niko nije bio primljen da ih nije ispunio, nema tamo preko reda ma kolikim se kiselim voćem neki tješili. Ali ako je ljepše dobivati neki E iz pristupnih fondova i praviti se da se poštuju pravila igre te sjediti na 2 stolice, to je druga stvar, samo,neće to još dugo tako moći.
E-prvenstvo? Pa tu su utakmice i ko skupi više bodova ide. Jednostavno.
A sad ako će se opravdanja tražiti u UEFI, FIFI brtstvu, prijateljstvu, imaginarnoj mržnji, nema tu prolaza.

Jako si realan

pre 4 godine

Uf što bih voleo da odemo i da osvojimo titulu u inat svima, iskreno mi nista ne bi bilo draže
(Realan, 20. novembar 2019 22:21

Evo šta se dobija kad se sve politizira. Ima još jedno 30 reprezentacija koje imaju istu želju. A sve su bolje.

Stvarnost je malo drugačija...

Vladan R

pre 4 godine

@ hipi
Zato što su to politički stavovi, bez obzira da li se vode pregovori ili je već odlučeno. UEFA ne želi kobajagi, da se politika upliće u sport. Sve bi to bilo u redu, da sama UEFA nije politizovala slučaj ns najgoroj mogući način. Primili su Kosovo, protivno svom statutu da kandidat za članstvo mora biti član UN, a Kosovo ne da nije to, nego ga ni polovina država u svetu ne priznaje, uključujući i dve stalne članice saveta bezbednosti UN. Da su ostali dosledni svom statutu i ideji da ne upliću politiku i sport, i da nisu primili Kosovo, i onda, im se ne bi moglo zameriti, na kažnjavanju. Ovako su krajnje licemerni. Sa druge strane koliko god da si oni takvi kakvi su, šut da rogatim ne može. Treba postaviti pitanje da li je veća korist od takvog skandiranja i prstećih parola, pre svega politička, ako je uopšte i ima, ili šteta kako finansijska tako i potencijalno rezultatska, a koje definitivno ima, pa na osnovu toga pametno odlučiti da li se i dalje ponašati na taj način.

Sasa

pre 4 godine

Pa Kosovo jeste Srbija
(Ja, 20. novembar 2019 18:37)

Cemu onda toliki povici da je Kosovo Srbija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (castle.rs, 20. novembar 2019 21:18)

Povoci su ru i toliko radi indoktriniranog sveta od strane zapadnih sila na celu sa SAD, i kao sto vidis, povremeno uspevaju, neke zemlje povlace priznanja. Cule su povike, kroz sport, navijanje jer je i ono na neki nacin spoljnja politika. Samo nemoj pisati da secsport i politika ne mesaju. Isto je jedna od vrcih iluzija.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Ma pustite sad te nevažne igre pobedite ove norvežane i plasirajte se na prvenstvo nedozvolite,da padnemo onako bez borbe a bojim se upravo toga sve dok nam u odbrani igra milenkovič a do njega maksimovič 2 super velike spore rupe rupe mi sigurno možemo postiči 2.gola u napadu ali je problem u tome,da koliko god mi postignemo golova ova nespretna i jalova odbrana je u stanju da primi 1.više.Trener mora,da shvati,da neide sa ovom dvojicom a i bekovi nam nisu neznam šta dobre.

@Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Bezobrazluk UEFA i FIFA prema Srbiji jednostavno nema granice! Zašto povik "Kosovo je Srbija" treba nekome da smeta? Koga vređa taj povik? Koga diskriminiše taj povik? Pa zar to isto, pored dobrog dela zemljine kugle , ne viču i 5 država članica EU koje nisu priznale tzv "Kosovo"? O da, viču, i te kako viču, recimo jedna moćna Španija koja je ugledna i cenjena država, doslovce je zvanično izjavila da nikada neće priznati tzv "Kosovo" čak i ako Srbija to učini! Dakle i Španija viče "Kosovo je Srbija"! I šta je onda tu sporno? Hoće li i nju kazniti zbog tog čina? Sve dok se u UN ne odluči da je tako nešto nedopustivo, sve dotle u tom poviku nema ničeg diskriminišućeg ni prema kome! U tom se poviku ne diskriminiše niti jedna nacija niti grupacija! Dok u isto vreme par stotina kilometara južnije u Prištini Albanci i Englezi zajedno na utakmici skandiraju izuzetno uvredljive poruke na račun Srba pa se te FIFA i UEFA ne oglašavaju zbog tog groznog čina niti im to pada na pamet! Zaista sramota! Trebali bi sami da istupimo iz svih takmičenja! Vrednija je čast od nastupa na Evro! Sve sve i da imamo izuzetno kvalitetnu reprezentaciju opet preko ovih stvari ne bi trebali da prelazimo i trebali bi da istupimo!

mr.wolf

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom. 
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!
(Qqq, 20. novembar 2019 20:28)

Meni se cini da je tebi odavno "programiran um", stoga i zivis u iluziji da je Kosovo Srbija. Nije. Izgubili smo ga u ratu kao sto smo nekada dobili Vojvodinu, takodje u ratu. Prihvati stvarnost, teritorija se dobija ili gubi u ratu. NIJEDAN element nase drzave vise ne postoji na Kosovu. Vojska, policija, sudstvo, vlast, pozivni broj, granica. Ostalo je 100.000 Srba sa kojima se manipulise i koji se koriste za politiku u Srbiji, a ti ljudi jadni ne mogu nista. Kosovo vise nije Srbija i tacka. Sto pre shvatimo to zivecemo bolje, barem oni koji su ostali. Ali, sanse da prezivimo kao nacija vise ne postoje. Odose svi odavde, ostace vas 1.000.000 koji ce kao papagaji da ponavljaju "Kosovo je Srbija", a ostali ce postati vremenom druga nacija. Zalosno, ali zasluzeno, jer ipak u danaasnjem svetu je potreban malo IQ da bi se prezivelo. Mi to nemamo. Dokaz je tvoj komentar i jos ko zna koliko slicnih.

Block

pre 4 godine

Ok ajmo realno. Na svim, ali bukvalno na svim medjunarodnim utakmicama Zvezde i Partizana kao i reprezentacije se uzvikuje Kosovo je srce Srbije... Dakle, svesno idemo u inat UEFI. Oni su to precutkivali vise puta, pa onda usmeno opominjali, pa kaznili uslovno i cekali nekoliko utakmica i konacno ce jednom i da nas kazne igranjem bez publike. Dakle niti su reagovali na prvu loptu, na izolovani incident... vec na visegodisnje ponasanje dela publike.

Ako igra Srbija proti npr Norveske, cemu uzvikivanje Kosovu. To jeste mesanje politike u sport. Dakle moze i to da se radi, ali ne u okviru takmicenja pod Uefom.

Realno, smoriste vise sa Kosovom

Qqq

pre 4 godine

Gospodo draga,ponovite u sebi samo triput dnevno "Kosovo je Srbija" i tako svakog dana. U toku je operacija "programiranje uma",koja deluje tako da ljudski um polako prihvata "da je Kosovo davno izgubljeno". E pa nece moci,Kosovo nije izgubljeno dokle god mi to ne priznamo,zato nikada nemojte zaboraviti da je Kosovo srce Srbije i to jeste tako. Molim da mi objavite komentar,ovo nema veze sa politikom.
P.S. Kosovo je Srbija i tacka!

klipak

pre 4 godine

Dokle bre, dupli aršini... Mi samo poštujemo rezoluciju 1244 UN gde je Kosovo sastavni deo Srbije... A oni sto prekrajaju svoj statut o to prime u svoje članstvo... Gde je sportski sud u Lozani... Gde naši predmeti stoje, kao da je sudstvo Srbije

ssss

pre 4 godine

I poslije utakmice sa praznim tribinama fudbalski savez ce biti kaznjen jer su ljudi prilikom gledanja u svojim kucama i kaficima pomisljali, Kosovo je Srbija ili su eventualno sudiji govorili ruzne rijeci.
Misliiim stvarno, dokle vise pobogu.

Libar

pre 4 godine

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!
(Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 19:32)

Jedino sto nije..

antiDebil

pre 4 godine

Partizan se kaznjava utakmicama bez publike, Srbija takodje, crvena zvezdana se kaznjava simbolicnim novcanim kaznama, nesyo poput nogometne reprezentacije hrvstske, stagod uradili zanto sledi novcana kazna i to minimalna... Interesantno, kaj ne?

sele

pre 4 godine

i treba tako voleo bih da nas izbace na tri cetiri godine ionako nismo za nista samo se mucimo i oni osto igraju i mi sto gledamo a za ove hrabre navijace iz publike sto vicu i pisu kosovo je srbija neka jos jace vicu posto mi nismo znali da je kosovo srbija jako su hrabri a ni neznaju gde se kosovo nalazi i jos nesta ako nam uefa kaze nesme se to to,to i to zasto uporno to neki hrabri junaci to rade sta mislis mnogo su pametni

voja

pre 4 godine

Nekoga u UEFI istina mnogo boli.
Kada uporedimo slicne incidente sa povicima na stadionima Evrope u Srbiji ih mere decibelima u visini sapata.

Uefa mafia

pre 4 godine

Šarajte im grafite svuda po Evropi. Da se ulaže žalba, to je samo trošenje vremena i para. Šarajte im po vidljivim mestima u svim gradovima. Kada nepravda postane zakon, nešto se mora preduzeti.

Ivan

pre 4 godine

Sta je politicka pozadina u poviku Kosovo je Srbija? Potvrdna recenica iz ustava republike Srbije. Tom logikom oni mogu da nas kazne i za transparent koji bi glasio, Srbija je suverena i nezavisna drzava u Evropi.

Cone

pre 4 godine

Sve je to politika, svete se zbog Kosova. Oni ne postuju ni medjunarodno pravo, povelju UN a postovace nekakve sportske propise. I Kosovo su ugurali mimo statuta UEFA. Za povike i vredjanje Engleza Albabaca nista naravno iza zvega stoje one sile koje su izvrsile agresiju

JPR24

pre 4 godine

Ovo je već žestoki cirkus. Ono sto rade englezi u Prištini je ok znaci ? Lepo reče Draža, da nema nemaca, englezi bi bili najgori narod na svetu, sad doduše toliko godina kasnije, i jesu, Nemci su daleko kulturniji.

hm

pre 4 godine

UEFA ne tolerise politiku za vreme utakmice pa je tako kaznjavala i Barselonu zbog katalonskih zastava. Jeste, nije ista stvar, ali u oba slucaja se radi o politici. A "vi" ponovite to opet i opet ce da bude kazna.

goblin

pre 4 godine

Kosovo je član UEFE,i ista ta UEFA skandiranje "Kosovo je Srbija" smatra za političku provokaciju.Ma koliko to nama bilo bolno i izgledalo nepošteno,jednostavno to je činjenica.Svaki put kada to skandiramo oni nas za zadovoljstvom kazne,prazne nam stadion i teraju nas da plaćamo penale i taj novac verovatno završava u njihovom "korumpiranim džepovima".Nas niko ne tera da igramo Uefina takmičenja,a kad smo već pristali na to onda postoje neka pravila,njihova pravila.Ovima što traže kaznu za Engleze savetujem da se "probude",da život baš i nije uvek fer i pošten,i da ona pravila što važe za nas,Bugare i slične zemlje baš i ne važe za Engleze.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

NE! Spanija ne vice "Kosovo je Srbija", nego igra futbal. Tako bi i trebalo da bude! Srbija moze do mile volje pisati po portalima tzv.Kosovo ili kako god, ali vikati ne sme jer je Kosovo ipak isto clan UEFA i FIFE kao i Srbija.
Eto, kratko i jasno!
Ajd sada, VOLJNO.
(@Oposum, divna životinjica, 20. novembar 2019 17:59)

Da, ta Španija viče da je Kosovo Srbija jer NE priznaje za državu tu pokrajinu! I nikada je neće priznati, sama je to rekla i ja joj verujem! Kosovo i jeste Srbija! Eto, kratko i jasno! Ajd sada, VOLJNO!

Ivan

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)

Mare

pre 4 godine

Sve sam vise ubedjen da su kazne i istrage UEFE koje "navijaci" izazivaju, zapravo narucene, kako bi kazne bile izgovor za prazne tribine, a ne blato i glib u kojem se nalazi i koje vodi srpski fudbal.

programmer

pre 4 godine

Sa publikom, bez publike ista stvar. Nebitna vest. Vec smo navikli na ove stvari. Kao da ce publika nauciti da se ponasa posle ove kazne?! Bas me zanima koliko od tih svih koji su to uzvikivali su spremni da se bore za Kosovo ukoliko do toga nekad dodje. Ljudima koji su spremni za takvu potencijalnu borbu nije potrebno da idu na stadion i vicu takve gluposti. Nevoravatno je da ljudi neshvataju da takvo uzvikivanje je potpuno nepotrebno i beznacajno, nevodi nicemo, i cak sta vise nas pravi da izgledamo mnogo glupo - kаo dete koje place za necim sta mu roditelji svejdno nece dati. Gledas ga kako place, pa kad ti dojati kaznis sa necim da prestane.

Srbenda

pre 4 godine

Koliko "kosovskih" advokata u komentarima hahahaha! :-) Ludilo brate, naprosto se utrkuju ko će više i jače da brani tzv "Kosovo" i da pljuje na srpske navijače koji su vikali "Kosovo je Srbija" a niđe ih nema kada Albanci i Englezi sramotno vređaju Srbe u Prištini hahahahaha! Ajmo advokati, horski, nastavite da zastupate svoje miljenike! :-)
(Ivan, 20. novembar 2019 19:36)

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda

momo brko

pre 4 godine

Konačno povucite članstvo pa neka ostanu oni koje UEFA nekažnjava igrajmo fudbal za našu dušu jer našim navijačima nije ništa što se kaže sveto uzalud se apeluje da budemo korektni! Samo i oni koji kontrolišu ulazak navijača treba sve smeniti jer navijači pronose sve i svašta za male pare!!!

>>dreams

pre 4 godine

radio sam taj dan kao OBEZBEDJENJE skupilo se njih jedva 100 JEDINO STO SU IMALI TAJ NATPIS (KOSOVO JE SRBIJA) i sto su to i vikali TO JE JEDINI SPORNI DETALJ.... AL STA SE OVO DESAVA ZAR KOSOVO NIJE SRBIJA kao da SPANAC KAZE KATALONIJA JE SPANIJA..... I MI NJIMA TREBAMO ZA UNIJU...SRAMOTA!!!!

Pa i Juda napravi bolji posao od našeg FSS...

pre 4 godine

I naravno Srbski nebeski narod će se časno i vrlinski opet prodati za lovu, ostati u UEFA, otići na utakmici... a svakako neće otići na EP.

Jer Bože kako mi smemo da prisvajamo naše i glorifikujemo naše!?

To se ne sme kod Ujka Orvela!

OtacMakarije

pre 4 godine

Pa neka dokažu da nije , teret dokazivanja treba da je na njihovoj strani .Pola država na zemaljskoj kugli među kojima su par stalnih članica SB (Rusija Kina) nekoliko članica Eu među koja je Španija to nisu uradili.Suprotno kada Englezi viču Fuck Serbia onda tu nema mesta rasizmu i kazni za njih.

milke

pre 4 godine

UEFA se više bavi politikom nego fudbalom. Naravno sprovode se direktive Vašingtona, Londona i Berlina po principu „ko nije sa nama naš je neprijatelj“.

dusan87

pre 4 godine

Ako nas budu kažnjavali za parolu "Kosovo je Srbija" onda je bolje da ne skidaju kaznu sa naših utakmica posto ce ta parola uvek da se javlja. A sto se tice toga nije mi jasno kako im parola hrvata "za dom spremni" i ostalo što je u ratu bilo aktuelno nije uvredljivo i nije za kaznu a ovo jeste... Dvostruki aršini ja bi reko...

BaneSO

pre 4 godine

Baš me interesuje, da li će ista UEFA, da pokrene disciplinski postupak protiv fudbalskog saveza Engleske i tzv. Kosova, zbog vređanje Srbije, u nedavno odigranoj utakmici u Prištini. Mislim, da će opet do izražaja doći zapadnjačko licemetstvo i dvostruki aršini.

hipi

pre 4 godine

Koliko sam ja u toku, još uvek se vode pregovori oko statusa " Kosova ".
Neko se bore za njegovu nezavisnost a neko za opstanak u Srbiji.
I ti navijači koji su izneli transparent verovatno spadaju u grupu ovih drugih.
Zašto nekoga kažnjavati zbog izmošenja svojih stavova o nečemu oko čega se vode pregovori?

zest

pre 4 godine

A zasto se ta parola uzvikuje na fudbalskim utakmicama, ne kontam?? Zasto npr. ne za vreme pozorisne predstave ili da se organizuje miting 'podrske Kosovu' pa da se svi lepo izvicu...

Zvekt

pre 4 godine

Iskreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?

Daki

pre 4 godine

Ja nemogu da verujem kakav smo mi loš narod.
Ne zbog „Kosovo je Srbija“ nego zbog ovi Srbi koji nas uporno pljuju.

Kad nam ide dobro svi navijaju za nas , kad jednom ide loše svako pljuje. Ocekujete da pobedimo Brazil i Francusku. I ako bi ih pobedili uvek nesto traziti da pljujete.

SRB

pre 4 godine

Sport, a pogotovu fudbal je izgubio smisao. Nevidjeno licemerstvo uefe. Sa druge strane nas fudbal je propao kroz dno odavno tako da bolji tretman i ne zasluzujemo.

Posmatrač

pre 4 godine

Tužite UEFA - u zbog rasizma !
Tužite ih zbog zabrane slobode govora i mišljenja !
Kakav bi to proces bio ... ali treba biti odlučan , duhovit i spreman na niske udarce !
Delujemo li mi kao neko ko ima taktiku , stav i moral za sukobljavanje sa administracijom nekoga ko ima i štap i šargarepu .

Геда

pre 4 godine

Нека забране и пренос, да нико не види бруку. У ствари, нека нас избаце из организације. Јефтиније за нас.

milan

pre 4 godine

ljudi koji su vikali kosivo je srbija nije ih bilo vise od 20.


druga stvar, zastave koje su imali neko je morao da ih pusti.


treca stvar, meni su hteli da uzmu slusalice da ne gadjam nekoga tim istim, tipa kolarova.


mislim neverovatno

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

А као дошао би неко да их гледа? 😃😃😃Којих "мање од 5 000" против Украјине, било и мање од 3 000 шта причате?!

got

pre 4 godine

Ja se divim ljudima koji bi inace isli da gledaju uzivo fudbalsku reprezentaciju Srbije, sve i da im neko pokloni besplatnu ulaznicu i ako zive na 500-600 metara od stadiona.
Volim fudbal, ali u to vreme inace bih gledao neki film ili seriju, na TV ili preko kompa.

dusan

pre 4 godine

nije mi krivo ...uefa je skup sumnjivih neostvarenih fudbalera I biznismena , ali nasi navijaci su u sustini , besposleni huligani koji pokusavaju od navijanja da zive.jedino u srbiji , navijaci na fudbalskim utakmicama ,vazniji su I od semih igraca ....jednom recju BANDA!

Milorad

pre 4 godine

Nesto imam osecaj da su nasi izdejstvovali ovu kaznu da se ne bi opet brukali, da imaju izgovor za posecenost. A to da je bilo 5 hiljada protiv Ukrajine je fantazija. Ja sam bio 2016 na tom istom stadionu protiv Austrije, bilo nas je oko 8 hiljada i na snimcima izgleda kao da je 15x vise nego pre par dana. Ako je bilo 500 ljudi, mozda ni toliko.

1914

pre 4 godine

Kad igra crni jugoslovenski blizanac dovlači se 10-15 hiljada dece iz cele zemlje(umesto da se uče da navijaju za svoj klub u svom gradu) a kad igra Srbija nikome ne pada napamet da doveze decu.Dokle će jugoslovenski blizanci i satrapi srpskog sporta biti važniji od reprezentacije Srbije?

Sekretar

pre 4 godine

odavno govorim da iz UEFA treba istupiti. Prednosti su višestruke.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 20. novembar 2019 17:04)

Ali niko te ne sluša....

Centralizacija lopte!

pre 4 godine

Publike u Beogradu inace i nema, sve manje ljudi ide na sportske dogadjaje.Da je sreca kao sto nije, pa kao u drugim drzavama, da reprezentacija igra i Van glavnog grada, ovako em ti dodje 30 ljudi em ti zavrsi kaznu,Genijalno🤣

Kalimero sindrom

pre 4 godine

skreno, sta ta politika ima da trazi na utakmicama?
Kad znas, da ce te kazniti, zasto to radimo???
(zoran, 20. novembar 2019 17:25)
kakva politika?
Kosovo i Metohija nemaju veze sa politikom,politika je u sportu,uefa je politicka organizacija,a Kosovo i Metohija jesu Srbija

engleze naravno nece kazniti
a i zasto drzava Srbija i FSS ćute,i dokle vise!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvekt, 20. novembar 2019 19:20)

Lepo ti je čovek objasnio ali izgleda ne razumeš. Kad već znaš da su prevejani i korumpirani, onda im nemoj ići na ruku svojim ponašanjem i davati municiju za neke buduće kazne. Za njih je KiM nezavisna država i taj stav neće promeniti pa da milion puta vikneš "Kosovo je Srbija". Nikad nismo bili u stanju da razmišljamo pragmatično i da izbegnemo nevolje već uvek emotivno, impulsivno i na sopstvenu štetu. Idi na neku od narednih utakmica pa viči "Kosovo je Srbija" a onda nas izvesti koliko si tim činom pribiližio Kosovo državno-pravnom sistemu Republike Srbije.

Rajče

pre 4 godine

Sa ili bez publike svejedno fudbal nemamo pa nemamo i prvenstvo neće vidimo . Za razlike od nas komšije nogu biti ponosni na svoje momke jer je juče Nemački selektor izjavio da na EP jedino ne bi želeo Hrvatsku. Jasno je koliko se poštuje i ceni Hrvatski fudbal jer to za nas može izjaviti samo selektor Andore ili Lihtenštajna.

skblzzzz

pre 4 godine

1. Još nije odigrana ni utakmica protiv Norveške.
2. Ako Srbija prođe Norvešku, još se ne zna da li će biti domaćin finala baraža.
3. Uefa još nije donijela nikakvu odluku.

Što se ložite toliko?

Ivan

pre 4 godine

U Kafani možeš da vičeš šta hoćeš ako nema nereda
(Srbenda, 20. novembar 2019 20:25)

Od kad to majstore? Si probao? Ja ne idem u "kafane" u kojima se dernjače primitivci, već gde izlazi i sav ostali pristojan svet i gde vike nema! A za tebe ako je kafana idealnije mesto za vikanje od stadiona, koji je projektovan za viku i navijanje jer mu je to "dužnost", u protivnom sve te silne tribine i ne bi bile potrebne, to je onda tvoj problem! Ja u kafane idem da proćaskam sa društvom i popijem piće a na stadione da navijam i šaljem poruke! :-)

dare slovenac

pre 4 godine

dali ima podatak koliko puta su srpski klubovi i reprezentacija igrali brez publike i neka lista najuspešnijih zemalja u tom segmentu...mislim da smo tu daleko prvi ispred verovatno hrvata

19JF99

pre 4 godine

Слажем се да је гледање фудбал у Србији чисто губљење времена, и овим путем још више подстичем и апелујем на људе да не прате селекцију, ја то већ одавно радим, али исто тако мора да кажем да су ови из УЕФЕ највећи лицемери који постоје...

Stefan

pre 4 godine

Glupo je sto se u polufinalu igra samo jedna utakmica, bilo bi bolje da se polufinalne igraju i kod kuce i u gostima, a finale negde na neutralnom terenu, nesto slicno kao i u barazu za Premijer ligu.

Roger

pre 4 godine

Kako mislite bez publike? Pa igramo najverovatnije samo jedan mec i to u Oslu. Ako kojim neverovatnim slucajem pobedimo, a necemo, finale se igra za par dana kasnije u Glazgovu.

M. Radosavljevic

pre 4 godine

E sada neka politiziraju ispred prodavnica uz pivo i vicu cije je Kosovo. Ovo sto rade je cist mazohizam. Ako mislimo tako, sto ne napustite FIFA i UEFA i batalite sport?

+MAKSIM

pre 4 godine

Eh, da imamo nacionalni stadion, ne bi oni smeli tako s nama.
Inače, zar onomad ne igrasmo bez publike, pa šta nam fali, umalo ne pobedismo...

Saša

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...

MASCA

pre 4 godine

Zele nas na EP isto koliko i u EU.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Heroj, 20. novembar 2019 20:42)

Evo suštine problema kod srpskog razmišljanja.
Nije stvar dali neko želi Srbiju u nečemu, bila to EU ili E-prvenstvo, negoje suština koliko i dali sama Srbija želi biti dio nečega i koliko se tome posvećuje.
Kod EU treba ispuniti njhove uvijete, jasno su navedeni i niko nije bio primljen da ih nije ispunio, nema tamo preko reda ma kolikim se kiselim voćem neki tješili. Ali ako je ljepše dobivati neki E iz pristupnih fondova i praviti se da se poštuju pravila igre te sjediti na 2 stolice, to je druga stvar, samo,neće to još dugo tako moći.
E-prvenstvo? Pa tu su utakmice i ko skupi više bodova ide. Jednostavno.
A sad ako će se opravdanja tražiti u UEFI, FIFI brtstvu, prijateljstvu, imaginarnoj mržnji, nema tu prolaza.

Sasa

pre 4 godine

Pa Kosovo jeste Srbija
(Ja, 20. novembar 2019 18:37)

Cemu onda toliki povici da je Kosovo Srbija?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (castle.rs, 20. novembar 2019 21:18)

Povoci su ru i toliko radi indoktriniranog sveta od strane zapadnih sila na celu sa SAD, i kao sto vidis, povremeno uspevaju, neke zemlje povlace priznanja. Cule su povike, kroz sport, navijanje jer je i ono na neki nacin spoljnja politika. Samo nemoj pisati da secsport i politika ne mesaju. Isto je jedna od vrcih iluzija.

mala nadopuna

pre 4 godine

Sećam se da je Hrvatska bila surovo kažnjena zbog ogromnog kukastog krsta preko samog terena (!) prilikom neke reprezentativne utakmice. UEFA je bila neumoljiva - 10.000 evra. Ako grešim ispravite me ali mislim da se dobro sećam te brutalne kazne...
(Saša, 20. novembar 2019 20:31)

# Link komentara


10 000 E kazne, jedan bod minus i 2 utakmice bez publike.

Vladan R

pre 4 godine

@ hipi
Zato što su to politički stavovi, bez obzira da li se vode pregovori ili je već odlučeno. UEFA ne želi kobajagi, da se politika upliće u sport. Sve bi to bilo u redu, da sama UEFA nije politizovala slučaj ns najgoroj mogući način. Primili su Kosovo, protivno svom statutu da kandidat za članstvo mora biti član UN, a Kosovo ne da nije to, nego ga ni polovina država u svetu ne priznaje, uključujući i dve stalne članice saveta bezbednosti UN. Da su ostali dosledni svom statutu i ideji da ne upliću politiku i sport, i da nisu primili Kosovo, i onda, im se ne bi moglo zameriti, na kažnjavanju. Ovako su krajnje licemerni. Sa druge strane koliko god da si oni takvi kakvi su, šut da rogatim ne može. Treba postaviti pitanje da li je veća korist od takvog skandiranja i prstećih parola, pre svega politička, ako je uopšte i ima, ili šteta kako finansijska tako i potencijalno rezultatska, a koje definitivno ima, pa na osnovu toga pametno odlučiti da li se i dalje ponašati na taj način.

Jako si realan

pre 4 godine

Uf što bih voleo da odemo i da osvojimo titulu u inat svima, iskreno mi nista ne bi bilo draže
(Realan, 20. novembar 2019 22:21

Evo šta se dobija kad se sve politizira. Ima još jedno 30 reprezentacija koje imaju istu želju. A sve su bolje.

Stvarnost je malo drugačija...

slaviša šmigič

pre 4 godine

Ma pustite sad te nevažne igre pobedite ove norvežane i plasirajte se na prvenstvo nedozvolite,da padnemo onako bez borbe a bojim se upravo toga sve dok nam u odbrani igra milenkovič a do njega maksimovič 2 super velike spore rupe rupe mi sigurno možemo postiči 2.gola u napadu ali je problem u tome,da koliko god mi postignemo golova ova nespretna i jalova odbrana je u stanju da primi 1.više.Trener mora,da shvati,da neide sa ovom dvojicom a i bekovi nam nisu neznam šta dobre.