Nedelja, 17.11.2019.

08:55

(Ne)moguća misija

Fudbalerima Srbije predstoji (ne)moguća misija za direktan plasman na Evropsko prvenstvo 2020. godine.

Izvor: Luka Nikoliæ

(Ne)moguæa misija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 4 godine

da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...
(Sale, 17. novembar 2019 12:06)

Postoje dva nacina, jedan je da igraju najbolji pa onda dolazi do komicne situacije kao u ENG sto je bilo da su se Lampard i Gerrard bukvalno i sudarali po terenu jer su igrali identicnu poziciju u svojim klubovima i imali veoma slicna kretanja, pa je trpjela reprezentacija (selektor je probao da ih razdvoji ali nije islo, dakle nije do selektora), i imas opciju da napravis tim gdje ce neka zvijezda morati i da odsjedi na klupi malo i gdje ti nece igraci diktirati formaciju kao sto se desilo u Ukraniji da nas nabiju sa 6 komada. Ako imas 3 vrhunska napadaca a imas rupu od odbrane i jos vecu u veznom redu, pa ne mozes igrati svu trojicu. Pomjeranjem igraca na ono sto ne igra u svom klubu znaci da taj igrac u 90% situacija ne moze zadovoljiti na toj poziciji.

Plus mentalitet i stari igraci u odbrani - gol se mora primiti u zadnjih 10 min a ako se ne primi onda u tom periodu su stvorene bar 2-3 veoma izgledne prilike da nam daju gol.

Igru treba graditi oko Tadica...

Municipium

pre 4 godine

За велике познаваоце фудбала, Радомир Антић је између осталог био тренер "мало" познатих клубова у Шпанији Реал Мадрида, Барселоне, Атлетико Мадрида. Кад већ блатите и ниподаштавање човека чисто проверите његову радну биографију.

Darkko

pre 4 godine

Ljudi ja vam garantujem da ćete danas pročitati vest da je Srbija na EP! Pao je dogovor, Portugal neće pobediti Luks, Ukrajina pušta Srbiju i sve tri selekcije idu na EP, prosto i jednostavno, Ukrajina kao prva u grupi, Srbija kao druga, Portugal treći ali je pobednik Lige nacija i automatski ima kartu za EURO.. Zapamtite ovaj komentar!

Mozak operacije

pre 4 godine

Sanse su jako male, cak i ako Portugal odigra losu utakmicu sudije ce im pomoci da zavrse posao.
Da li ste svesni koliko novac se vrti oko Portugala i Ronalda? Pa oni su malog Felixa prodali za 120 miliona, da Zvezda prodaje takvog igraca dobili bi 10-15 puta manje...
Jedino ako je pao neki dogovor da se nama omoguci prolaz a Portugal da odradi playoff sa lakim protivnicima, oni bi to mnogo lakse resili nego mi.
Ali mi nismo u tim kombinacijama kao npr. Hrvati, ispali smo jos 1991. iz glavnih finansijskih tokova.

može da bude al ne mora da znači

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.
(jsx, 17. novembar 2019 12:19)

@jsx
Tačno, ali ima i faktor sreće ili nesreće. Nekad se naprosto desi nešto neočekivano ili bizarno i preusmeri utakmicu. Znam da se to profesionalcima dešava retko ali dešava se. Ne treba odustati dok postoje teoretske šanse. Ukrajina bi trebalo da dođe sa drugim postavom. Portugalija može da omane. Luksemburg nije naivan i mora da bude motivisan na domaćem terenu i protiv jakog protivnika. Srbija na svom terenu može da pobedi drugu postavu Ukrajine. Šanse su realno male ako Ukrajina dođe u najačem sastavu i ako Portugalija bude raspolozena u Luksamburgu.

xxxx

pre 4 godine

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milojka, 17. novembar 2019 12:30)
Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.

Sale

pre 4 godine

Nemamo mi kvalitet, mi kad 2010 na SP nismo ništa uradiki nećemo nikad, pa ta ekipa je od ove bila bolja za 2 klase, e tad smo imali kvalitet, sad nemamo ništa, jedini koliko toliko kvalitetan igrač je Tadić, Mitrovićev kvalitet je takodje diskutabilan, jer igrao bi u boljem klubu da ga poseduje, ali za zalaganje i požrtvovanost i reprezentaciji nema pravo iko išta da mu zameri, odbrana nam je smehotres, Nastasić više i ne igra u šalkeu, Aa Milenkovićeva Fiorentina na svakom meču u Italiji primi bar 2 3 gola, pitanje je koliko je inon kvalitetan, a ostale ne bih ni komentarisao, desnaog beka nemamo, a usjoro necemo imati ni levog, Kostić je igrač koji može da donese odredjeni kvalitet, ali i on tanko igra u reprezentaciji, sa Jovićem je veliko pitanje šta će biti, al obećava Vlahović u Fiorentini, Milinoović Sacić će kako stvari stoje ostati večiti talenat, nemamo kvaliteta više, ali da bar proba da se napravio zdrava atmosfera, da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...

Milojka

pre 4 godine

(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12) 

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.

Antic dobio Nemce a ti placi

pre 4 godine

@lol prokletstvo je samo u vasim glavama jer vas jos peru kompleksi jer smo vas izbacili a bili smo bolji, ako gledas prokletstva daleko vecu kaznu bi trebali da imate vi nakon onog starta nad Sulejmanijem

jsx

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.

Doprvak

pre 4 godine

Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.
(xxxx, 17. novembar 2019 12:39)


Ti sad kao Hrvati, trebalo je da pobedimo jer smo lepo igrali.
Samo krajnji rezultat se racuna....

Ford

pre 4 godine

Recimo da se danas desi nešto nemoguće i plasiramo se na Euro, ili u martu preko Norveške (inače igra se samo jedna tekma i to kod njih)... recimo da odemo na taj Euro, šta dalje..? Kakvu ekipu imamo za EP? Jel treba da se brukamo sa gol razlikom 1:12? Pitanje je da li uopšte treba da se radujemo čak i ako odemo na EP.

navijac

pre 4 godine

@Zabraniti zakonom fudbal u Srbiji !
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 17. novembar 2019 09:16)

Ne treba da se zakonom zabrani, treba samo da se privatizuju klubovi kako bi se ocistili od uticaja huligana, menadzera I muljatora, a kvalitet ce onda sam vremenom isplivati. Ali sta vredi kad ON nema snage...

nnidza

pre 4 godine

@Živa svirka
Ta igra je samo postojala u SRJ gde su protivnici bili i pet puta slabiji. Tada je Partizan pobeđivao sa 10:0 Napredak. A kvalitet igre je procenjen izlaskom u Evropu

irony man

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Bitno da ti vjeruješ i gledaš. Ja odavno ne verujem u ovu menadžer reprezentaciju a od skora je ni ne gledam, kao ni veći deo Srbije jer je prenosi novaS koju gleda 5%Srbije. Kao i u fudbalu i tu pare rade posao, ko j...narod!!!

nacionalni stadion

pre 4 godine

Utakmice nase selekcije prebaciti da se igraju na terenu gde je Vozdovac domacin.To je idealno mesto za nasu reprezentaciju.

only fools and horses

pre 4 godine

(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

(Skorpion, 17. novembar 2019 09:46)

Sunovrat srpskog fudbala je počeo kad je Miljan Miljanić preuzeo sve konce nekadašnjeg FSJ a eskalirao posle raspada države kad je ostao alfa i omega. Tako da su ostale republike povukle ono što je malo valjalo u tom sportu a nama ostalo ono najgore.
Sve posle se samo nadovezuju na to. I taj Antić koga toliko spominjete se više brukao nego što je doneo dobro. Od ucena za platu do bunkera sa igračem više protiv Francuske i Nemačke. Zar ste zaboravili i brukanje protiv velesila Gane i Australije.
Jedini period kad je reprezentacija dobro igrala je pod Petkovićem do odlaska na svetsko prvenstvo.

Broj21

pre 4 godine

Vidim da mnogi hejtuju reprezentaciju. Svi koji ostavljate negativne komentare verujem da ni nećete gledati, niti se radovati ako se eventualno desi čudo da se plasiraju.

Novi Sad Serbia

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Ova konstatacija uopste nije tacna. Da bi se desio sunovrat, moras ispuniti jedan uslov: Kontinuitet. Srbija ga sistemski i rezultatski nikada nije imala. Dakle, sunovrat se nije desio, jer da bi se desio, mora postojati uspeh, a kod nas ga nema....
Rezultatski, takodje, Jugoslavija je bila vise precenjena nego potcenjena, ako izuzmes medalje osvojene na OI, njih nigde nije bilo kako dolikuje, osim onog cetvrtog mesta u Cileu, koliko me secanje sluzi. Namestaljku u Urugvaju ne vredi ni komentarisati. Neretko se nisu ni kvalifikovali na SP. Uzevsi u obzir broj stanovnika, stepen ulaganja u sport, definitivno je Srbija sportska nacija, ali ne i fudbalska. Jugoslavija je, iako nema veze sa ovom temom jer se prica o Srbiji, samo primer u cilju isticanja iluzije fudbalske velesile, jer to doslovno, nikada nismo bili....

Skorpion

pre 4 godine

(only fools and horses, 17. novembar 2019 11:13)

Vidi se po komentaru da si ti treci brat Delboya i Rodnija, posveti se komediji to ti bolje ide od fudbalskih komentara.

Radan

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
Nova S nije otkupila nikakva prava, jer kada se to kupovalo, nije ni postojala. Uradio je to SBB, za svoje sportske kanale Sport klub, ali su kasnije iz komercijalnih razloga, to ekskluzivno preneli na tu Novu S. Da ne spominjem "rat" izmedju Telekoma i SBB, za prevlast, a naustrb gledalaca. Inace imam tu famoznu Novu S, i na njoj gledam iskljucivo reprezentaciju Srbije. Ostalo nije vredno pomena. Doduse, iskljucim ton, jer onoliku kolicinu neznanja medju takozvanim reporterima, nigde nisam video. Strajnic i RTS su za njih galaksija. Pa onda mozete da zamislite. A o gostima koji tu kao nesto strucno objasnjavaju, bolje da ne kazem nista. Sunovrat naseg fudbala prate razne svinjarije, ali ipak, za drugu reprezentaciju ne mogu da navijam, i da hocu, a pogotovu ne za strane klubove.

Samo kažem

pre 4 godine

šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!

pera kojot super genije

pre 4 godine

@lol

Srbi se secaju zadnjeg ucesca na EP,danas je to privatna svojina FSS.Ali se nijedan Rvat ne moze secati pobede u kosarci i odbojci jer ne znaju sta je to.

navijac

pre 4 godine

@šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!
(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12)

Tako je, odlican komentar! Nas narod voli da stvara mitove, pocev od kosovskog boja pa nadalje. Za sto godina pricace o Anticu kao o Marku Kraljevicu! A lik je bio zesca prevara, zvao sebe Mister I Radomir, pricao u trecem licu o sebi! Ucenio savez pred SP da mu daju ogromnu platu! A na kraju izgubio od Gane i Australije! A treba reci i da je imao dva puta kvalitetniji sastav nego sto je danasnji!

Kukur

pre 4 godine

Danas ako se desi čudo i odemo na Euro biću stvarno srećan, ali gotovo sam siguran da nemamo nikakve šanse. Već razmišljam o utakmici protiv Norveške. Brine me što se igra samo jedan meč i to u Oslu. Ajde recimo da ih izbacimo, nije kraj, čeka nas finale baraža protiv Škotske ili Bugarske. Nada postoji, ali biće mnogo, mnogo teško. Realne šanse su nam nekih 20%...

vlade

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.
(lol, 17. novembar 2019 09:11)i
ispravka, imam 34 godine, sećam se kao juče tog zadnjeg Eura 2000.. cirkus nad cirkusima je bio sa nama.. Pixi u 35 godina vuče ekipu, Drulović u 32 godini doživljava drugu mladost, Savo legenda zahvaljujući tom turniru šalje Parmalat u stečaj.. Komljenović opet daje gol i Govedarica pod prečku.. a onda, Nizozemska..

Darko

pre 4 godine

Kad god igra reprezentacija ja vidim da je igracima stalo,da se bore tako da se ne slazem sa komentarima tipa ugledajte se na Hrvate kako oni ginu na terenu za svoju zemlju i slicno,a nasima je samo do provoda I paze da se ne povrede.Jednostavno srpski fudbal nema kvalitet,fudbaleri su,osim jednog ili dva,druga ili cak treca liga po kvaliteti,evropska ne svetska liga.
Mislim da je ovo nas maksimum.Ukoliko se nekim cudom i plasiramo ne evropsko nikakav zapazeni rezultat necemo ostvariti.Srpska fudbalska reprezentacija je limitirana (ne)kvalitetom,ponekad joj se zalomi dobro odigrani mec,ali ne mogu da to ponavljaju u kontinuitetu.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Sledi jos jedna poucna lekcija za Tumbakoviceve pulene danas u prijatno posle podne od strane Ukrajinaca. Nepopravljive patrijote I oni koji jos veruju u fudbalsku reprezentaciju Srbije bice ili na stadionu ili ispred televizora. Bicu na poslu, ne bih gledao i da sam slobodan. Dajte barem prvi deo ove agonije da se resi danas oko 17 casova kad ce im konacno biti jasno da MORAJU da zaborave na Euro 2020. Drugi deo agonije bice razresen na prolece kad ce i posle utakmice sa Norveskom morati opet da zaborave na Euro 2020. Zbog svega loseg sto na terenu u kontinuitetu prikazuju unazad nekoliko godina. Tako stoje stvari. Cini mi se bez bitne promene i u skoroj buducnosti.

glhf

pre 4 godine

Dal nekog zanima ovo? Batalite ovaj mafijaško-menadžerski sport, posvetite vreme nečemu pametnijem. Sačuvaćete živce i razum.
Barem dok se stvari ne promene.

AlCapo

pre 4 godine

Plasman na EP je vec resen u direktnim utakmicama protiv Portugala. Oni su u tom dvomecu uzeli 4 boda, a mi 1. Sta vise mozemo da ocekujemo?

videćemo

pre 4 godine

Po uzoru na mali Šengen trebalo bi i neko prvenstvo za siromašne i netalentivane u fudbalu... :)
Danas su moguća iznenađenja je Ukrajini gubitak utakmice ne znači ništa jer se već plasirala a Srbiji znači sve, znači sastav i motovacija su sasvim u korist Srbije jer Ukrajina ne želi rizikovati ozlede i dovesti najbolje igrače.
Veći problem je utakmica Portugalija - Luksemburg jer Portugaliji je ta pobeda važna i teško da će da je izgubi. Ali i tu su moguća iznenađenja jer ponekad imperativ pobede potpuno paralizuje igrače, dok utakmica kojom se ništa važno ne dobiva a igra se protiv jakog protivnika može da motiviše igrače koji su uz to rasterećeni i bez grča pa je moguce da se i tu posreći.

lol

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)

Ne, nego vas prati prokletstvo zbog nepriznatog gola na Maksimiru. Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora. A vi ste na tom Euru primili cijelo tuce golova. Samo od Nizozemske 6 komada. Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma

realno

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.
(Skorpion, 17. novembar

mozda je sunovrat poceo posle antica ali za vreme prepostenog karadzica i njegove marionetske vlasti ipak smo se kvalifikovali na neki turnir i sada za vreme prepostenog doktora terzica i njegove marionetske vlast nemozemo da se plasiramo ni na turnir u marinkovoj bari a kamo li na nesto vece niti cemo dok su takve gromade na celu FSS ako gledas u partizan i njegovo dvoriste onda realno pogledaj i u svoje dvoriste

Ante

pre 4 godine

Primili ste više golova od Luksemburga u ovim kvalifikacijama.
Pa da barem igrate napadački nogomet, s rizikom, ko Hrvatska, pa da toliko primiš, nego upravo suprotno.
Ljudi moji, pa nešto stvarno nije u redu, to je i slijepcu jasno.
Možda Mitrović zabija, ali šta će vam to, ako je igra zbog toga loša. Jer ćeš zabiti jedan, a primiti dva gola.
Sljedeći problem, loša atmosfera. I u Hrvatskoj je rivalitet Hajduk-Dinamo isto kao CZ- Partizan, ali igrači i navijači to ostavljaju po strani kad je u pitanju repka.
Sinoć je bila utakmica gdje smo mogli izgubiti i ne otići na EP, pa ipak je trener ubacio 9 (!!) mladih igrača u vatru.
Imate igrače, ali dojam je kao da sve radite pogrešno, mijenjate trenere, ali one glavne probleme, ne. To je još gore.
Jedina pozitivna stvar je da je ovo stvarno dno. Gore od ovog Srbija ne može. Jer vi niste Luksemburg, mogli biste biti respektabilne momčad. Znači, može samo na bolje, ali potreban je ozbiljan restart. U glavama.
Možda treba jedan uspjeh, pobjeda, sreća, da to pokrene. Ali opet, za tako nešto, treba ići na završnice turnira..

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Sve je moguce. U fudbalu su se desavala i veca iznenadjenja! S verom u boga za kralja i otadzbinu i do pobede Srbije!

Dragan BL

pre 4 godine

Ne gledam reprezentaciju, jer to nije ekipa najboljih igrača...to su menadžerski igrači, koji koriste reprezentaciju da bi se prodali.
Po meni su politika i njihovi eksponenti Tole i Kokeza uništili srpski fudbal, i neka im je na čast.

Za večeras bih voleo da se ne skandira protiv Ukrajine, oni nisu priznali tzv Kosovo. I Ukrajina nisu samo banderaši fašisti. To što su banderaši i ustaše zajedno treba da UEFA sankcioniše, ali već znamo koji vetrovi duvaju. Tako da je nama najpametnije da se te teme na utakmicama manemo. Postoji mesto i funkcija za to.

Dz-abe

pre 4 godine

Srbija - Ukrajina x2 1,71 , a Lux- Portugal 2 i 3+ 1,53 , kvota 2,62 , nije lose za mali veci ulog , to su kvote u Mocartu, i ace je kec na Srbiju 2,1

прле

pre 4 godine

То братац, морамо створити бека кад га немамо. Говорио сам то о Живковићу пре али момак није у форми сада. Михајловић је такође био крило па је постао одбрабрени. Радоњић може и мислим да би био супер бек.

Sljokadzija

pre 4 godine

Da je ovo normalna drzava, ako ne prodjemo, Kokeza treba da se pakuje. Upropastio je Svetsko prvenstvo dovodjenjem selektora bez trenerskog iskustva i teranjem selektora koji nas je kvalifikovao tamo. Haos se nastavio u ovim kvalifikacijama i treba se zavrsiti odlaskom Kokeze.

sava

pre 4 godine

hejteri pucaju komentare..Ukrajina I Portugal su bolji od nas I ne znam sta tu nije jasno..kom se ne gleda ne mora da gleda.. idemo Srbija

HeadsUp

pre 4 godine

"Zanimljivo će biti da li će selektor Tumbaković promešati karte."

Jok, neće. Nama je Ustavom zabranjeno da igramo u istoj postavi češće od jednom u nikad.

Miroslav Vavic78

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
(Arch, 17. novembar 2019 08:57)

Druže, ti stvarno misliš da ljudi piju sedative i alkohol zbog neuspeha 11 manekena koji se dobacuju loptom? Hahaha. Evo ja imam kanal NovaS, gledao sam uživo 5:0 od Ukrajine, više sam se smejao nego sekirao..

dzabe kod babe

pre 4 godine

ovako...propustili smo ove kvalifikacije pa cemo u baraz na Norvezane...
Sa obzirom da cemo igrati na njihovom terenu oni ce imati lepu priliku da nas izbace jer po timskom kvalitetu su bolji a pojedinacno smo bolji mi, ipak fudbal je timska igra.
Trenutno zivim u toj zemlji pa znam po nesto o prilikama ovde.
Liga im nije jaka, tereni su im odlicni, stadioni mali, publika pristojna i mirna pa cak mislim da ce se nasi navijaci dobro cuti jer nas ima ovde dovoljno zaludjenih za nas propali fudbal a i mi smo bezobrazniji.
Najveci problem ce biti timski potencijal nasih jer je to nasa stara duboka rana i ambijent oko same rep koju kreira nas manipulatorski savez .
Ipak ako budemo imali srece mozda i prodjemo

Franjo Kluz

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:28) # Link komentara

Gle, svaka čast na prolazu prije 19 god. Međutim, niste nas vi izbacili, sa vama smo igrali nerješeno. Kiksali smo negdje drugdje, mislim da je bila u pitanju zadnja utakmica. Danas, stvarno nevažno. Ali ako te tješe nerealnosti i uspjeh kluba iz tadašnje Jugoslavije, dobro za tebe. Samo, to je mazanje očiju. Mislim da saznanje o osvajanju 3. i 2. mjesta na najvažnijem i najpopularnijem sportskom natjecanju na svijetu ipak pruža neko zadovoljstvo.

JKLM

pre 4 godine

Možda ću gledati ukoliko ne bude dobar film na drugom kanalu.Inače,duboko sam ubijeđen da ni igrači ni savez ne žele da gube ljetovanje zbog EP.Svi igrači u reprezentaciji su dobro "udani",valja sad udavati omladince ako iko upita!I u tom slučaju da se neko još smara sa tamo nekim EP?

Klinton

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora.
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21) 

E da si ti ziv i zdrav. Sunovrat naseg fudbala je poceo od kada se raspala bivsa SFRJ, mada ni pre toga nije bio na nekom specijalno visokom nivou.

Mile Dodik

pre 4 godine

Nasi fudbaleri ce pregaziti Ukrajinu,isto kao I braca Rusi,a Luksemburg je protiv nas pokazao da nije vise ekipa za gol razliku. Posto Luksemburg igra kuci ocekujem minimum nereseno. Vec je vreme da nasi fudbaleri osvoje neko veliko takmicenje.

Živa svirka

pre 4 godine

Ostaviti Tužbu još jedno 2-3 ciklusa dok ne uspe da inplementira u ekipu svoj glavni adut a to je prepoznatljiva igra kratkog pasa.. e onda će Evropa i Svet da vide šta je sila iz evropskog Brazil..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Meni je iskreno žao pravih srpskih sportista koji uz adekvatna primanja i pripreme bi mogli donositi medalje sa OI ali nemaju uslove ni za trening zbog nenormalnih ulaganja u ovaj propali sport za nas.Gasi nam se vaterpolo,gasi nam se i košarka,gasi se odbojka(uz po neki uspeh na Evropskom nivou).Nekada smo donosili olimpijska zlata u streljaštvu,nekada smo bili velesila u rukometu(2 puta olimpijski šampioni)...Rukomet reprezentativni ne postoji...Selektivno gasi se sport u ovoj zemlji.Pitanje je zbog čega?!

Nomad

pre 4 godine

Hajde, budimo realni - ako nama trebaju kalkulacije tipa "ako pobedimo ove, a oni ne prime više od tri gola, i ako je Merkur u drugoj kući Jupitera..." Ili zavređuju plasman igrom ili nek se više potrude drugi put. Otići na turnir da bi te tamo razvalili i posle postati predmet podsmeha je van svake pameti.

Papilon

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Verovao ili ne 95% ljudi u Srbiji nece gledati niti gledaju od kada menadzeri i marionete iz FSS postavljaju selektora i biraju igrace.

Neno

pre 4 godine

Pa vidite nam selektora.Gde se dokazao,sta je uradio znacajno kao trener?Samo nastavio isto posle Krstajica.Obecali mu mesto ako odbije da igra protiv kosova.Kad ga pogledam kao da vidim neku tetkicu.

b

pre 4 godine

Koga jos zanima fudbalska reprezentacija?!
Gomila preplacenih istetoviranih foliranata (cast mozda dvojici izuzetaka) koja nas samo sramoti i kida nan nerve?#

klm

pre 4 godine

Meni bi najdraze bilo da izgubimo od Ukrajine, a Luksemburg slavi. Taman da se vidi koliki ste, kako ono precednik rece... Kompletni...
U svakom slucaju, meni je srce puno svih ovih godina. Hvala vam za sav humor i smeh dozivljen sa vama. Makar pala i petarda.

mario

pre 4 godine

zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)
Dosadni ste sa tom titulom osvojila ju je CZ koja je još uvijek tada bila partijski klub, pa su u njoj morali igrati najbolji igrači ExYu.
Uostalom kakve veze ima klubski nogomet sa reprezentacijom??

lol

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.

Blue Betyars

pre 4 godine

Portugal se vec plasirao na Euro kao pobednik nacija, tako da je sve moguce. Pre svega verujem u dobre veze koje su ostvarili nasi igraci sa igracima portugala...sve je moguce.

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

Skorpion

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Mi cemo mozda i pobediti ali ce i Portugal rasturiti Luksemburg. Samo da smo u Beogradu sa Portugalom odigrali nereseno bili bi na EP.
(fenomen, 17. novembar 2019 08:57)

I onda bi se zavaravali i mislili da imamo neke šanse, a ustvari bi to bio prolaz kao i svaki u poslednjih 25 godina, gde nikada ne pobedimo nijedno zvučno ime, pa na prvenstvu popijemo 6 od Holandije, ili recimo šamarčinu od Gane, Australije, Švajcarske.

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

Kraken 89

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...

Arch

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.

Bad Spenser

pre 4 godine

Opet Radonjić mora da se proda čim on beka igra. Ajmo još Rodić i Gobeljić da odu u inostranstvo pa da budemo mirni par utakmica.

Arch

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.

Bad Spenser

pre 4 godine

Opet Radonjić mora da se proda čim on beka igra. Ajmo još Rodić i Gobeljić da odu u inostranstvo pa da budemo mirni par utakmica.

Papilon

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Verovao ili ne 95% ljudi u Srbiji nece gledati niti gledaju od kada menadzeri i marionete iz FSS postavljaju selektora i biraju igrace.

Nomad

pre 4 godine

Hajde, budimo realni - ako nama trebaju kalkulacije tipa "ako pobedimo ove, a oni ne prime više od tri gola, i ako je Merkur u drugoj kući Jupitera..." Ili zavređuju plasman igrom ili nek se više potrude drugi put. Otići na turnir da bi te tamo razvalili i posle postati predmet podsmeha je van svake pameti.

b

pre 4 godine

Koga jos zanima fudbalska reprezentacija?!
Gomila preplacenih istetoviranih foliranata (cast mozda dvojici izuzetaka) koja nas samo sramoti i kida nan nerve?#

Skorpion

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.

lol

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Meni je iskreno žao pravih srpskih sportista koji uz adekvatna primanja i pripreme bi mogli donositi medalje sa OI ali nemaju uslove ni za trening zbog nenormalnih ulaganja u ovaj propali sport za nas.Gasi nam se vaterpolo,gasi nam se i košarka,gasi se odbojka(uz po neki uspeh na Evropskom nivou).Nekada smo donosili olimpijska zlata u streljaštvu,nekada smo bili velesila u rukometu(2 puta olimpijski šampioni)...Rukomet reprezentativni ne postoji...Selektivno gasi se sport u ovoj zemlji.Pitanje je zbog čega?!

klm

pre 4 godine

Meni bi najdraze bilo da izgubimo od Ukrajine, a Luksemburg slavi. Taman da se vidi koliki ste, kako ono precednik rece... Kompletni...
U svakom slucaju, meni je srce puno svih ovih godina. Hvala vam za sav humor i smeh dozivljen sa vama. Makar pala i petarda.

Kraken 89

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Mi cemo mozda i pobediti ali ce i Portugal rasturiti Luksemburg. Samo da smo u Beogradu sa Portugalom odigrali nereseno bili bi na EP.
(fenomen, 17. novembar 2019 08:57)

I onda bi se zavaravali i mislili da imamo neke šanse, a ustvari bi to bio prolaz kao i svaki u poslednjih 25 godina, gde nikada ne pobedimo nijedno zvučno ime, pa na prvenstvu popijemo 6 od Holandije, ili recimo šamarčinu od Gane, Australije, Švajcarske.

sava

pre 4 godine

hejteri pucaju komentare..Ukrajina I Portugal su bolji od nas I ne znam sta tu nije jasno..kom se ne gleda ne mora da gleda.. idemo Srbija

navijac

pre 4 godine

@šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!
(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12)

Tako je, odlican komentar! Nas narod voli da stvara mitove, pocev od kosovskog boja pa nadalje. Za sto godina pricace o Anticu kao o Marku Kraljevicu! A lik je bio zesca prevara, zvao sebe Mister I Radomir, pricao u trecem licu o sebi! Ucenio savez pred SP da mu daju ogromnu platu! A na kraju izgubio od Gane i Australije! A treba reci i da je imao dva puta kvalitetniji sastav nego sto je danasnji!

Živa svirka

pre 4 godine

Ostaviti Tužbu još jedno 2-3 ciklusa dok ne uspe da inplementira u ekipu svoj glavni adut a to je prepoznatljiva igra kratkog pasa.. e onda će Evropa i Svet da vide šta je sila iz evropskog Brazil..

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

Ford

pre 4 godine

Recimo da se danas desi nešto nemoguće i plasiramo se na Euro, ili u martu preko Norveške (inače igra se samo jedna tekma i to kod njih)... recimo da odemo na taj Euro, šta dalje..? Kakvu ekipu imamo za EP? Jel treba da se brukamo sa gol razlikom 1:12? Pitanje je da li uopšte treba da se radujemo čak i ako odemo na EP.

Sljokadzija

pre 4 godine

Da je ovo normalna drzava, ako ne prodjemo, Kokeza treba da se pakuje. Upropastio je Svetsko prvenstvo dovodjenjem selektora bez trenerskog iskustva i teranjem selektora koji nas je kvalifikovao tamo. Haos se nastavio u ovim kvalifikacijama i treba se zavrsiti odlaskom Kokeze.

Samo kažem

pre 4 godine

šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!

navijac

pre 4 godine

@Zabraniti zakonom fudbal u Srbiji !
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 17. novembar 2019 09:16)

Ne treba da se zakonom zabrani, treba samo da se privatizuju klubovi kako bi se ocistili od uticaja huligana, menadzera I muljatora, a kvalitet ce onda sam vremenom isplivati. Ali sta vredi kad ON nema snage...

only fools and horses

pre 4 godine

(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

(Skorpion, 17. novembar 2019 09:46)

Sunovrat srpskog fudbala je počeo kad je Miljan Miljanić preuzeo sve konce nekadašnjeg FSJ a eskalirao posle raspada države kad je ostao alfa i omega. Tako da su ostale republike povukle ono što je malo valjalo u tom sportu a nama ostalo ono najgore.
Sve posle se samo nadovezuju na to. I taj Antić koga toliko spominjete se više brukao nego što je doneo dobro. Od ucena za platu do bunkera sa igračem više protiv Francuske i Nemačke. Zar ste zaboravili i brukanje protiv velesila Gane i Australije.
Jedini period kad je reprezentacija dobro igrala je pod Petkovićem do odlaska na svetsko prvenstvo.

jsx

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

nacionalni stadion

pre 4 godine

Utakmice nase selekcije prebaciti da se igraju na terenu gde je Vozdovac domacin.To je idealno mesto za nasu reprezentaciju.

Miroslav Vavic78

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
(Arch, 17. novembar 2019 08:57)

Druže, ti stvarno misliš da ljudi piju sedative i alkohol zbog neuspeha 11 manekena koji se dobacuju loptom? Hahaha. Evo ja imam kanal NovaS, gledao sam uživo 5:0 od Ukrajine, više sam se smejao nego sekirao..

irony man

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Bitno da ti vjeruješ i gledaš. Ja odavno ne verujem u ovu menadžer reprezentaciju a od skora je ni ne gledam, kao ni veći deo Srbije jer je prenosi novaS koju gleda 5%Srbije. Kao i u fudbalu i tu pare rade posao, ko j...narod!!!

Ante

pre 4 godine

Primili ste više golova od Luksemburga u ovim kvalifikacijama.
Pa da barem igrate napadački nogomet, s rizikom, ko Hrvatska, pa da toliko primiš, nego upravo suprotno.
Ljudi moji, pa nešto stvarno nije u redu, to je i slijepcu jasno.
Možda Mitrović zabija, ali šta će vam to, ako je igra zbog toga loša. Jer ćeš zabiti jedan, a primiti dva gola.
Sljedeći problem, loša atmosfera. I u Hrvatskoj je rivalitet Hajduk-Dinamo isto kao CZ- Partizan, ali igrači i navijači to ostavljaju po strani kad je u pitanju repka.
Sinoć je bila utakmica gdje smo mogli izgubiti i ne otići na EP, pa ipak je trener ubacio 9 (!!) mladih igrača u vatru.
Imate igrače, ali dojam je kao da sve radite pogrešno, mijenjate trenere, ali one glavne probleme, ne. To je još gore.
Jedina pozitivna stvar je da je ovo stvarno dno. Gore od ovog Srbija ne može. Jer vi niste Luksemburg, mogli biste biti respektabilne momčad. Znači, može samo na bolje, ali potreban je ozbiljan restart. U glavama.
Možda treba jedan uspjeh, pobjeda, sreća, da to pokrene. Ali opet, za tako nešto, treba ići na završnice turnira..

JKLM

pre 4 godine

Možda ću gledati ukoliko ne bude dobar film na drugom kanalu.Inače,duboko sam ubijeđen da ni igrači ni savez ne žele da gube ljetovanje zbog EP.Svi igrači u reprezentaciji su dobro "udani",valja sad udavati omladince ako iko upita!I u tom slučaju da se neko još smara sa tamo nekim EP?

Novi Sad Serbia

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Ova konstatacija uopste nije tacna. Da bi se desio sunovrat, moras ispuniti jedan uslov: Kontinuitet. Srbija ga sistemski i rezultatski nikada nije imala. Dakle, sunovrat se nije desio, jer da bi se desio, mora postojati uspeh, a kod nas ga nema....
Rezultatski, takodje, Jugoslavija je bila vise precenjena nego potcenjena, ako izuzmes medalje osvojene na OI, njih nigde nije bilo kako dolikuje, osim onog cetvrtog mesta u Cileu, koliko me secanje sluzi. Namestaljku u Urugvaju ne vredi ni komentarisati. Neretko se nisu ni kvalifikovali na SP. Uzevsi u obzir broj stanovnika, stepen ulaganja u sport, definitivno je Srbija sportska nacija, ali ne i fudbalska. Jugoslavija je, iako nema veze sa ovom temom jer se prica o Srbiji, samo primer u cilju isticanja iluzije fudbalske velesile, jer to doslovno, nikada nismo bili....

lol

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)

Ne, nego vas prati prokletstvo zbog nepriznatog gola na Maksimiru. Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora. A vi ste na tom Euru primili cijelo tuce golova. Samo od Nizozemske 6 komada. Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma

Klinton

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora.
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21) 

E da si ti ziv i zdrav. Sunovrat naseg fudbala je poceo od kada se raspala bivsa SFRJ, mada ni pre toga nije bio na nekom specijalno visokom nivou.

Sale

pre 4 godine

Nemamo mi kvalitet, mi kad 2010 na SP nismo ništa uradiki nećemo nikad, pa ta ekipa je od ove bila bolja za 2 klase, e tad smo imali kvalitet, sad nemamo ništa, jedini koliko toliko kvalitetan igrač je Tadić, Mitrovićev kvalitet je takodje diskutabilan, jer igrao bi u boljem klubu da ga poseduje, ali za zalaganje i požrtvovanost i reprezentaciji nema pravo iko išta da mu zameri, odbrana nam je smehotres, Nastasić više i ne igra u šalkeu, Aa Milenkovićeva Fiorentina na svakom meču u Italiji primi bar 2 3 gola, pitanje je koliko je inon kvalitetan, a ostale ne bih ni komentarisao, desnaog beka nemamo, a usjoro necemo imati ni levog, Kostić je igrač koji može da donese odredjeni kvalitet, ali i on tanko igra u reprezentaciji, sa Jovićem je veliko pitanje šta će biti, al obećava Vlahović u Fiorentini, Milinoović Sacić će kako stvari stoje ostati večiti talenat, nemamo kvaliteta više, ali da bar proba da se napravio zdrava atmosfera, da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...

mario

pre 4 godine

zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)
Dosadni ste sa tom titulom osvojila ju je CZ koja je još uvijek tada bila partijski klub, pa su u njoj morali igrati najbolji igrači ExYu.
Uostalom kakve veze ima klubski nogomet sa reprezentacijom??

vlade

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.
(lol, 17. novembar 2019 09:11)i
ispravka, imam 34 godine, sećam se kao juče tog zadnjeg Eura 2000.. cirkus nad cirkusima je bio sa nama.. Pixi u 35 godina vuče ekipu, Drulović u 32 godini doživljava drugu mladost, Savo legenda zahvaljujući tom turniru šalje Parmalat u stečaj.. Komljenović opet daje gol i Govedarica pod prečku.. a onda, Nizozemska..

Darko

pre 4 godine

Kad god igra reprezentacija ja vidim da je igracima stalo,da se bore tako da se ne slazem sa komentarima tipa ugledajte se na Hrvate kako oni ginu na terenu za svoju zemlju i slicno,a nasima je samo do provoda I paze da se ne povrede.Jednostavno srpski fudbal nema kvalitet,fudbaleri su,osim jednog ili dva,druga ili cak treca liga po kvaliteti,evropska ne svetska liga.
Mislim da je ovo nas maksimum.Ukoliko se nekim cudom i plasiramo ne evropsko nikakav zapazeni rezultat necemo ostvariti.Srpska fudbalska reprezentacija je limitirana (ne)kvalitetom,ponekad joj se zalomi dobro odigrani mec,ali ne mogu da to ponavljaju u kontinuitetu.

Franjo Kluz

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:28) # Link komentara

Gle, svaka čast na prolazu prije 19 god. Međutim, niste nas vi izbacili, sa vama smo igrali nerješeno. Kiksali smo negdje drugdje, mislim da je bila u pitanju zadnja utakmica. Danas, stvarno nevažno. Ali ako te tješe nerealnosti i uspjeh kluba iz tadašnje Jugoslavije, dobro za tebe. Samo, to je mazanje očiju. Mislim da saznanje o osvajanju 3. i 2. mjesta na najvažnijem i najpopularnijem sportskom natjecanju na svijetu ipak pruža neko zadovoljstvo.

Milojka

pre 4 godine

(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12) 

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.

Radan

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
Nova S nije otkupila nikakva prava, jer kada se to kupovalo, nije ni postojala. Uradio je to SBB, za svoje sportske kanale Sport klub, ali su kasnije iz komercijalnih razloga, to ekskluzivno preneli na tu Novu S. Da ne spominjem "rat" izmedju Telekoma i SBB, za prevlast, a naustrb gledalaca. Inace imam tu famoznu Novu S, i na njoj gledam iskljucivo reprezentaciju Srbije. Ostalo nije vredno pomena. Doduse, iskljucim ton, jer onoliku kolicinu neznanja medju takozvanim reporterima, nigde nisam video. Strajnic i RTS su za njih galaksija. Pa onda mozete da zamislite. A o gostima koji tu kao nesto strucno objasnjavaju, bolje da ne kazem nista. Sunovrat naseg fudbala prate razne svinjarije, ali ipak, za drugu reprezentaciju ne mogu da navijam, i da hocu, a pogotovu ne za strane klubove.

Doprvak

pre 4 godine

Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.
(xxxx, 17. novembar 2019 12:39)


Ti sad kao Hrvati, trebalo je da pobedimo jer smo lepo igrali.
Samo krajnji rezultat se racuna....

Neno

pre 4 godine

Pa vidite nam selektora.Gde se dokazao,sta je uradio znacajno kao trener?Samo nastavio isto posle Krstajica.Obecali mu mesto ako odbije da igra protiv kosova.Kad ga pogledam kao da vidim neku tetkicu.

HeadsUp

pre 4 godine

"Zanimljivo će biti da li će selektor Tumbaković promešati karte."

Jok, neće. Nama je Ustavom zabranjeno da igramo u istoj postavi češće od jednom u nikad.

pera kojot super genije

pre 4 godine

@lol

Srbi se secaju zadnjeg ucesca na EP,danas je to privatna svojina FSS.Ali se nijedan Rvat ne moze secati pobede u kosarci i odbojci jer ne znaju sta je to.

nnidza

pre 4 godine

@Živa svirka
Ta igra je samo postojala u SRJ gde su protivnici bili i pet puta slabiji. Tada je Partizan pobeđivao sa 10:0 Napredak. A kvalitet igre je procenjen izlaskom u Evropu

xxxx

pre 4 godine

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milojka, 17. novembar 2019 12:30)
Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Sledi jos jedna poucna lekcija za Tumbakoviceve pulene danas u prijatno posle podne od strane Ukrajinaca. Nepopravljive patrijote I oni koji jos veruju u fudbalsku reprezentaciju Srbije bice ili na stadionu ili ispred televizora. Bicu na poslu, ne bih gledao i da sam slobodan. Dajte barem prvi deo ove agonije da se resi danas oko 17 casova kad ce im konacno biti jasno da MORAJU da zaborave na Euro 2020. Drugi deo agonije bice razresen na prolece kad ce i posle utakmice sa Norveskom morati opet da zaborave na Euro 2020. Zbog svega loseg sto na terenu u kontinuitetu prikazuju unazad nekoliko godina. Tako stoje stvari. Cini mi se bez bitne promene i u skoroj buducnosti.

Kukur

pre 4 godine

Danas ako se desi čudo i odemo na Euro biću stvarno srećan, ali gotovo sam siguran da nemamo nikakve šanse. Već razmišljam o utakmici protiv Norveške. Brine me što se igra samo jedan meč i to u Oslu. Ajde recimo da ih izbacimo, nije kraj, čeka nas finale baraža protiv Škotske ili Bugarske. Nada postoji, ali biće mnogo, mnogo teško. Realne šanse su nam nekih 20%...

dzabe kod babe

pre 4 godine

ovako...propustili smo ove kvalifikacije pa cemo u baraz na Norvezane...
Sa obzirom da cemo igrati na njihovom terenu oni ce imati lepu priliku da nas izbace jer po timskom kvalitetu su bolji a pojedinacno smo bolji mi, ipak fudbal je timska igra.
Trenutno zivim u toj zemlji pa znam po nesto o prilikama ovde.
Liga im nije jaka, tereni su im odlicni, stadioni mali, publika pristojna i mirna pa cak mislim da ce se nasi navijaci dobro cuti jer nas ima ovde dovoljno zaludjenih za nas propali fudbal a i mi smo bezobrazniji.
Najveci problem ce biti timski potencijal nasih jer je to nasa stara duboka rana i ambijent oko same rep koju kreira nas manipulatorski savez .
Ipak ako budemo imali srece mozda i prodjemo

Dragan BL

pre 4 godine

Ne gledam reprezentaciju, jer to nije ekipa najboljih igrača...to su menadžerski igrači, koji koriste reprezentaciju da bi se prodali.
Po meni su politika i njihovi eksponenti Tole i Kokeza uništili srpski fudbal, i neka im je na čast.

Za večeras bih voleo da se ne skandira protiv Ukrajine, oni nisu priznali tzv Kosovo. I Ukrajina nisu samo banderaši fašisti. To što su banderaši i ustaše zajedno treba da UEFA sankcioniše, ali već znamo koji vetrovi duvaju. Tako da je nama najpametnije da se te teme na utakmicama manemo. Postoji mesto i funkcija za to.

Antic dobio Nemce a ti placi

pre 4 godine

@lol prokletstvo je samo u vasim glavama jer vas jos peru kompleksi jer smo vas izbacili a bili smo bolji, ako gledas prokletstva daleko vecu kaznu bi trebali da imate vi nakon onog starta nad Sulejmanijem

Municipium

pre 4 godine

За велике познаваоце фудбала, Радомир Антић је између осталог био тренер "мало" познатих клубова у Шпанији Реал Мадрида, Барселоне, Атлетико Мадрида. Кад већ блатите и ниподаштавање човека чисто проверите његову радну биографију.

AlCapo

pre 4 godine

Plasman na EP je vec resen u direktnim utakmicama protiv Portugala. Oni su u tom dvomecu uzeli 4 boda, a mi 1. Sta vise mozemo da ocekujemo?

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Sve je moguce. U fudbalu su se desavala i veca iznenadjenja! S verom u boga za kralja i otadzbinu i do pobede Srbije!

Dz-abe

pre 4 godine

Srbija - Ukrajina x2 1,71 , a Lux- Portugal 2 i 3+ 1,53 , kvota 2,62 , nije lose za mali veci ulog , to su kvote u Mocartu, i ace je kec na Srbiju 2,1

videćemo

pre 4 godine

Po uzoru na mali Šengen trebalo bi i neko prvenstvo za siromašne i netalentivane u fudbalu... :)
Danas su moguća iznenađenja je Ukrajini gubitak utakmice ne znači ništa jer se već plasirala a Srbiji znači sve, znači sastav i motovacija su sasvim u korist Srbije jer Ukrajina ne želi rizikovati ozlede i dovesti najbolje igrače.
Veći problem je utakmica Portugalija - Luksemburg jer Portugaliji je ta pobeda važna i teško da će da je izgubi. Ali i tu su moguća iznenađenja jer ponekad imperativ pobede potpuno paralizuje igrače, dok utakmica kojom se ništa važno ne dobiva a igra se protiv jakog protivnika može da motiviše igrače koji su uz to rasterećeni i bez grča pa je moguce da se i tu posreći.

Skorpion

pre 4 godine

(only fools and horses, 17. novembar 2019 11:13)

Vidi se po komentaru da si ti treci brat Delboya i Rodnija, posveti se komediji to ti bolje ide od fudbalskih komentara.

sale

pre 4 godine

da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...
(Sale, 17. novembar 2019 12:06)

Postoje dva nacina, jedan je da igraju najbolji pa onda dolazi do komicne situacije kao u ENG sto je bilo da su se Lampard i Gerrard bukvalno i sudarali po terenu jer su igrali identicnu poziciju u svojim klubovima i imali veoma slicna kretanja, pa je trpjela reprezentacija (selektor je probao da ih razdvoji ali nije islo, dakle nije do selektora), i imas opciju da napravis tim gdje ce neka zvijezda morati i da odsjedi na klupi malo i gdje ti nece igraci diktirati formaciju kao sto se desilo u Ukraniji da nas nabiju sa 6 komada. Ako imas 3 vrhunska napadaca a imas rupu od odbrane i jos vecu u veznom redu, pa ne mozes igrati svu trojicu. Pomjeranjem igraca na ono sto ne igra u svom klubu znaci da taj igrac u 90% situacija ne moze zadovoljiti na toj poziciji.

Plus mentalitet i stari igraci u odbrani - gol se mora primiti u zadnjih 10 min a ako se ne primi onda u tom periodu su stvorene bar 2-3 veoma izgledne prilike da nam daju gol.

Igru treba graditi oko Tadica...

glhf

pre 4 godine

Dal nekog zanima ovo? Batalite ovaj mafijaško-menadžerski sport, posvetite vreme nečemu pametnijem. Sačuvaćete živce i razum.
Barem dok se stvari ne promene.

realno

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.
(Skorpion, 17. novembar

mozda je sunovrat poceo posle antica ali za vreme prepostenog karadzica i njegove marionetske vlasti ipak smo se kvalifikovali na neki turnir i sada za vreme prepostenog doktora terzica i njegove marionetske vlast nemozemo da se plasiramo ni na turnir u marinkovoj bari a kamo li na nesto vece niti cemo dok su takve gromade na celu FSS ako gledas u partizan i njegovo dvoriste onda realno pogledaj i u svoje dvoriste

Mile Dodik

pre 4 godine

Nasi fudbaleri ce pregaziti Ukrajinu,isto kao I braca Rusi,a Luksemburg je protiv nas pokazao da nije vise ekipa za gol razliku. Posto Luksemburg igra kuci ocekujem minimum nereseno. Vec je vreme da nasi fudbaleri osvoje neko veliko takmicenje.

Darkko

pre 4 godine

Ljudi ja vam garantujem da ćete danas pročitati vest da je Srbija na EP! Pao je dogovor, Portugal neće pobediti Luks, Ukrajina pušta Srbiju i sve tri selekcije idu na EP, prosto i jednostavno, Ukrajina kao prva u grupi, Srbija kao druga, Portugal treći ali je pobednik Lige nacija i automatski ima kartu za EURO.. Zapamtite ovaj komentar!

Blue Betyars

pre 4 godine

Portugal se vec plasirao na Euro kao pobednik nacija, tako da je sve moguce. Pre svega verujem u dobre veze koje su ostvarili nasi igraci sa igracima portugala...sve je moguce.

прле

pre 4 godine

То братац, морамо створити бека кад га немамо. Говорио сам то о Живковићу пре али момак није у форми сада. Михајловић је такође био крило па је постао одбрабрени. Радоњић може и мислим да би био супер бек.

Broj21

pre 4 godine

Vidim da mnogi hejtuju reprezentaciju. Svi koji ostavljate negativne komentare verujem da ni nećete gledati, niti se radovati ako se eventualno desi čudo da se plasiraju.

Mozak operacije

pre 4 godine

Sanse su jako male, cak i ako Portugal odigra losu utakmicu sudije ce im pomoci da zavrse posao.
Da li ste svesni koliko novac se vrti oko Portugala i Ronalda? Pa oni su malog Felixa prodali za 120 miliona, da Zvezda prodaje takvog igraca dobili bi 10-15 puta manje...
Jedino ako je pao neki dogovor da se nama omoguci prolaz a Portugal da odradi playoff sa lakim protivnicima, oni bi to mnogo lakse resili nego mi.
Ali mi nismo u tim kombinacijama kao npr. Hrvati, ispali smo jos 1991. iz glavnih finansijskih tokova.

može da bude al ne mora da znači

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.
(jsx, 17. novembar 2019 12:19)

@jsx
Tačno, ali ima i faktor sreće ili nesreće. Nekad se naprosto desi nešto neočekivano ili bizarno i preusmeri utakmicu. Znam da se to profesionalcima dešava retko ali dešava se. Ne treba odustati dok postoje teoretske šanse. Ukrajina bi trebalo da dođe sa drugim postavom. Portugalija može da omane. Luksemburg nije naivan i mora da bude motivisan na domaćem terenu i protiv jakog protivnika. Srbija na svom terenu može da pobedi drugu postavu Ukrajine. Šanse su realno male ako Ukrajina dođe u najačem sastavu i ako Portugalija bude raspolozena u Luksamburgu.

lol

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

Ducic u pravu

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu

Skorpion

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.

only fools and horses

pre 4 godine

(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

(Skorpion, 17. novembar 2019 09:46)

Sunovrat srpskog fudbala je počeo kad je Miljan Miljanić preuzeo sve konce nekadašnjeg FSJ a eskalirao posle raspada države kad je ostao alfa i omega. Tako da su ostale republike povukle ono što je malo valjalo u tom sportu a nama ostalo ono najgore.
Sve posle se samo nadovezuju na to. I taj Antić koga toliko spominjete se više brukao nego što je doneo dobro. Od ucena za platu do bunkera sa igračem više protiv Francuske i Nemačke. Zar ste zaboravili i brukanje protiv velesila Gane i Australije.
Jedini period kad je reprezentacija dobro igrala je pod Petkovićem do odlaska na svetsko prvenstvo.

pera kojot super genije

pre 4 godine

@lol

Srbi se secaju zadnjeg ucesca na EP,danas je to privatna svojina FSS.Ali se nijedan Rvat ne moze secati pobede u kosarci i odbojci jer ne znaju sta je to.

Samo kažem

pre 4 godine

šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Meni je iskreno žao pravih srpskih sportista koji uz adekvatna primanja i pripreme bi mogli donositi medalje sa OI ali nemaju uslove ni za trening zbog nenormalnih ulaganja u ovaj propali sport za nas.Gasi nam se vaterpolo,gasi nam se i košarka,gasi se odbojka(uz po neki uspeh na Evropskom nivou).Nekada smo donosili olimpijska zlata u streljaštvu,nekada smo bili velesila u rukometu(2 puta olimpijski šampioni)...Rukomet reprezentativni ne postoji...Selektivno gasi se sport u ovoj zemlji.Pitanje je zbog čega?!

Mile Dodik

pre 4 godine

Nasi fudbaleri ce pregaziti Ukrajinu,isto kao I braca Rusi,a Luksemburg je protiv nas pokazao da nije vise ekipa za gol razliku. Posto Luksemburg igra kuci ocekujem minimum nereseno. Vec je vreme da nasi fudbaleri osvoje neko veliko takmicenje.

Antic dobio Nemce a ti placi

pre 4 godine

@lol prokletstvo je samo u vasim glavama jer vas jos peru kompleksi jer smo vas izbacili a bili smo bolji, ako gledas prokletstva daleko vecu kaznu bi trebali da imate vi nakon onog starta nad Sulejmanijem

lol

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)

Ne, nego vas prati prokletstvo zbog nepriznatog gola na Maksimiru. Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora. A vi ste na tom Euru primili cijelo tuce golova. Samo od Nizozemske 6 komada. Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma

Radan

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
Nova S nije otkupila nikakva prava, jer kada se to kupovalo, nije ni postojala. Uradio je to SBB, za svoje sportske kanale Sport klub, ali su kasnije iz komercijalnih razloga, to ekskluzivno preneli na tu Novu S. Da ne spominjem "rat" izmedju Telekoma i SBB, za prevlast, a naustrb gledalaca. Inace imam tu famoznu Novu S, i na njoj gledam iskljucivo reprezentaciju Srbije. Ostalo nije vredno pomena. Doduse, iskljucim ton, jer onoliku kolicinu neznanja medju takozvanim reporterima, nigde nisam video. Strajnic i RTS su za njih galaksija. Pa onda mozete da zamislite. A o gostima koji tu kao nesto strucno objasnjavaju, bolje da ne kazem nista. Sunovrat naseg fudbala prate razne svinjarije, ali ipak, za drugu reprezentaciju ne mogu da navijam, i da hocu, a pogotovu ne za strane klubove.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Sve je moguce. U fudbalu su se desavala i veca iznenadjenja! S verom u boga za kralja i otadzbinu i do pobede Srbije!

Milojka

pre 4 godine

(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12) 

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.

xxxx

pre 4 godine

Antić je imao laku grupu, pa su mu Gana i Australija tutnuli povratnu kartu. A protiv Nemaca je napravio taktiku po kojoj Nemci nisu mogli da pogadjaju gol, već stative i prečke, a i penal nisu dali zbog taktike.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milojka, 17. novembar 2019 12:30)
Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.

Darkko

pre 4 godine

Ljudi ja vam garantujem da ćete danas pročitati vest da je Srbija na EP! Pao je dogovor, Portugal neće pobediti Luks, Ukrajina pušta Srbiju i sve tri selekcije idu na EP, prosto i jednostavno, Ukrajina kao prva u grupi, Srbija kao druga, Portugal treći ali je pobednik Lige nacija i automatski ima kartu za EURO.. Zapamtite ovaj komentar!

Arch

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.

Bad Spenser

pre 4 godine

Opet Radonjić mora da se proda čim on beka igra. Ajmo još Rodić i Gobeljić da odu u inostranstvo pa da budemo mirni par utakmica.

Kraken 89

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...

b

pre 4 godine

Koga jos zanima fudbalska reprezentacija?!
Gomila preplacenih istetoviranih foliranata (cast mozda dvojici izuzetaka) koja nas samo sramoti i kida nan nerve?#

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Mi cemo mozda i pobediti ali ce i Portugal rasturiti Luksemburg. Samo da smo u Beogradu sa Portugalom odigrali nereseno bili bi na EP.
(fenomen, 17. novembar 2019 08:57)

I onda bi se zavaravali i mislili da imamo neke šanse, a ustvari bi to bio prolaz kao i svaki u poslednjih 25 godina, gde nikada ne pobedimo nijedno zvučno ime, pa na prvenstvu popijemo 6 od Holandije, ili recimo šamarčinu od Gane, Australije, Švajcarske.

Broj21

pre 4 godine

Vidim da mnogi hejtuju reprezentaciju. Svi koji ostavljate negativne komentare verujem da ni nećete gledati, niti se radovati ako se eventualno desi čudo da se plasiraju.

Doprvak

pre 4 godine

Ali protiv Gane je bila cista nesreca poraz, protiv Australije je trebalo na poluvremenu da bude 3 ili 4-0 za Srbiju, protiv Nemacke smo imali srece, ali i mi smo imali 2 stative.
(xxxx, 17. novembar 2019 12:39)


Ti sad kao Hrvati, trebalo je da pobedimo jer smo lepo igrali.
Samo krajnji rezultat se racuna....

klm

pre 4 godine

Meni bi najdraze bilo da izgubimo od Ukrajine, a Luksemburg slavi. Taman da se vidi koliki ste, kako ono precednik rece... Kompletni...
U svakom slucaju, meni je srce puno svih ovih godina. Hvala vam za sav humor i smeh dozivljen sa vama. Makar pala i petarda.

Živa svirka

pre 4 godine

Ostaviti Tužbu još jedno 2-3 ciklusa dok ne uspe da inplementira u ekipu svoj glavni adut a to je prepoznatljiva igra kratkog pasa.. e onda će Evropa i Svet da vide šta je sila iz evropskog Brazil..

Papilon

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Verovao ili ne 95% ljudi u Srbiji nece gledati niti gledaju od kada menadzeri i marionete iz FSS postavljaju selektora i biraju igrace.

sava

pre 4 godine

hejteri pucaju komentare..Ukrajina I Portugal su bolji od nas I ne znam sta tu nije jasno..kom se ne gleda ne mora da gleda.. idemo Srbija

navijac

pre 4 godine

@šta je to Antić uradio a ne Krstajić! Molim svakoga da mi objasni! Taj Antić imao u istoriji najbolju odbranu. Bane, Neven, Vida, Kolarov. U tom trenutku najskuplja odbrana sveta.. i? Reci te mi, molim vas šta je Antić uradio? Pre SP 10 godina nije nikog trenirao, posle nikoga. Ajd jedan ko simpatiše Antića da mi objasni. Jedan!
(Samo kažem, 17. novembar 2019 11:12)

Tako je, odlican komentar! Nas narod voli da stvara mitove, pocev od kosovskog boja pa nadalje. Za sto godina pricace o Anticu kao o Marku Kraljevicu! A lik je bio zesca prevara, zvao sebe Mister I Radomir, pricao u trecem licu o sebi! Ucenio savez pred SP da mu daju ogromnu platu! A na kraju izgubio od Gane i Australije! A treba reci i da je imao dva puta kvalitetniji sastav nego sto je danasnji!

Ante

pre 4 godine

Primili ste više golova od Luksemburga u ovim kvalifikacijama.
Pa da barem igrate napadački nogomet, s rizikom, ko Hrvatska, pa da toliko primiš, nego upravo suprotno.
Ljudi moji, pa nešto stvarno nije u redu, to je i slijepcu jasno.
Možda Mitrović zabija, ali šta će vam to, ako je igra zbog toga loša. Jer ćeš zabiti jedan, a primiti dva gola.
Sljedeći problem, loša atmosfera. I u Hrvatskoj je rivalitet Hajduk-Dinamo isto kao CZ- Partizan, ali igrači i navijači to ostavljaju po strani kad je u pitanju repka.
Sinoć je bila utakmica gdje smo mogli izgubiti i ne otići na EP, pa ipak je trener ubacio 9 (!!) mladih igrača u vatru.
Imate igrače, ali dojam je kao da sve radite pogrešno, mijenjate trenere, ali one glavne probleme, ne. To je još gore.
Jedina pozitivna stvar je da je ovo stvarno dno. Gore od ovog Srbija ne može. Jer vi niste Luksemburg, mogli biste biti respektabilne momčad. Znači, može samo na bolje, ali potreban je ozbiljan restart. U glavama.
Možda treba jedan uspjeh, pobjeda, sreća, da to pokrene. Ali opet, za tako nešto, treba ići na završnice turnira..

Franjo Kluz

pre 4 godine

@lol zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:28) # Link komentara

Gle, svaka čast na prolazu prije 19 god. Međutim, niste nas vi izbacili, sa vama smo igrali nerješeno. Kiksali smo negdje drugdje, mislim da je bila u pitanju zadnja utakmica. Danas, stvarno nevažno. Ali ako te tješe nerealnosti i uspjeh kluba iz tadašnje Jugoslavije, dobro za tebe. Samo, to je mazanje očiju. Mislim da saznanje o osvajanju 3. i 2. mjesta na najvažnijem i najpopularnijem sportskom natjecanju na svijetu ipak pruža neko zadovoljstvo.

Nomad

pre 4 godine

Hajde, budimo realni - ako nama trebaju kalkulacije tipa "ako pobedimo ove, a oni ne prime više od tri gola, i ako je Merkur u drugoj kući Jupitera..." Ili zavređuju plasman igrom ili nek se više potrude drugi put. Otići na turnir da bi te tamo razvalili i posle postati predmet podsmeha je van svake pameti.

Mozak operacije

pre 4 godine

Sanse su jako male, cak i ako Portugal odigra losu utakmicu sudije ce im pomoci da zavrse posao.
Da li ste svesni koliko novac se vrti oko Portugala i Ronalda? Pa oni su malog Felixa prodali za 120 miliona, da Zvezda prodaje takvog igraca dobili bi 10-15 puta manje...
Jedino ako je pao neki dogovor da se nama omoguci prolaz a Portugal da odradi playoff sa lakim protivnicima, oni bi to mnogo lakse resili nego mi.
Ali mi nismo u tim kombinacijama kao npr. Hrvati, ispali smo jos 1991. iz glavnih finansijskih tokova.

mario

pre 4 godine

zasto bi se secali s mucninom EP 2000 ? Izbacili smo vas u kvalifikacijama,bli uverljivo bolji a vecina nas se seca Zvezdine titule jos uvek, vasi gradjani nemaju nikakvo znanje kako je to osvojiti titulu
(Ducic u pravu, 17. novembar 2019 09:26)
Dosadni ste sa tom titulom osvojila ju je CZ koja je još uvijek tada bila partijski klub, pa su u njoj morali igrati najbolji igrači ExYu.
Uostalom kakve veze ima klubski nogomet sa reprezentacijom??

Blue Betyars

pre 4 godine

Portugal se vec plasirao na Euro kao pobednik nacija, tako da je sve moguce. Pre svega verujem u dobre veze koje su ostvarili nasi igraci sa igracima portugala...sve je moguce.

Darko

pre 4 godine

Kad god igra reprezentacija ja vidim da je igracima stalo,da se bore tako da se ne slazem sa komentarima tipa ugledajte se na Hrvate kako oni ginu na terenu za svoju zemlju i slicno,a nasima je samo do provoda I paze da se ne povrede.Jednostavno srpski fudbal nema kvalitet,fudbaleri su,osim jednog ili dva,druga ili cak treca liga po kvaliteti,evropska ne svetska liga.
Mislim da je ovo nas maksimum.Ukoliko se nekim cudom i plasiramo ne evropsko nikakav zapazeni rezultat necemo ostvariti.Srpska fudbalska reprezentacija je limitirana (ne)kvalitetom,ponekad joj se zalomi dobro odigrani mec,ali ne mogu da to ponavljaju u kontinuitetu.

Ford

pre 4 godine

Recimo da se danas desi nešto nemoguće i plasiramo se na Euro, ili u martu preko Norveške (inače igra se samo jedna tekma i to kod njih)... recimo da odemo na taj Euro, šta dalje..? Kakvu ekipu imamo za EP? Jel treba da se brukamo sa gol razlikom 1:12? Pitanje je da li uopšte treba da se radujemo čak i ako odemo na EP.

irony man

pre 4 godine

ko ne vjeruje nek ne gleda utakmicu..
(miso, 17. novembar 2019 08:55)

Bitno da ti vjeruješ i gledaš. Ja odavno ne verujem u ovu menadžer reprezentaciju a od skora je ni ne gledam, kao ni veći deo Srbije jer je prenosi novaS koju gleda 5%Srbije. Kao i u fudbalu i tu pare rade posao, ko j...narod!!!

Novi Sad Serbia

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Ova konstatacija uopste nije tacna. Da bi se desio sunovrat, moras ispuniti jedan uslov: Kontinuitet. Srbija ga sistemski i rezultatski nikada nije imala. Dakle, sunovrat se nije desio, jer da bi se desio, mora postojati uspeh, a kod nas ga nema....
Rezultatski, takodje, Jugoslavija je bila vise precenjena nego potcenjena, ako izuzmes medalje osvojene na OI, njih nigde nije bilo kako dolikuje, osim onog cetvrtog mesta u Cileu, koliko me secanje sluzi. Namestaljku u Urugvaju ne vredi ni komentarisati. Neretko se nisu ni kvalifikovali na SP. Uzevsi u obzir broj stanovnika, stepen ulaganja u sport, definitivno je Srbija sportska nacija, ali ne i fudbalska. Jugoslavija je, iako nema veze sa ovom temom jer se prica o Srbiji, samo primer u cilju isticanja iluzije fudbalske velesile, jer to doslovno, nikada nismo bili....

Skorpion

pre 4 godine

(only fools and horses, 17. novembar 2019 11:13)

Vidi se po komentaru da si ti treci brat Delboya i Rodnija, posveti se komediji to ti bolje ide od fudbalskih komentara.

прле

pre 4 godine

То братац, морамо створити бека кад га немамо. Говорио сам то о Живковићу пре али момак није у форми сада. Михајловић је такође био крило па је постао одбрабрени. Радоњић може и мислим да би био супер бек.

Kukur

pre 4 godine

Danas ako se desi čudo i odemo na Euro biću stvarno srećan, ali gotovo sam siguran da nemamo nikakve šanse. Već razmišljam o utakmici protiv Norveške. Brine me što se igra samo jedan meč i to u Oslu. Ajde recimo da ih izbacimo, nije kraj, čeka nas finale baraža protiv Škotske ili Bugarske. Nada postoji, ali biće mnogo, mnogo teško. Realne šanse su nam nekih 20%...

AlCapo

pre 4 godine

Plasman na EP je vec resen u direktnim utakmicama protiv Portugala. Oni su u tom dvomecu uzeli 4 boda, a mi 1. Sta vise mozemo da ocekujemo?

realno

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora. Jos tada je on uvideo, sta je u stvari nas fudbal i ko tu vodi glavnu rec. A da ne pricam tek, koliko smo se ogresili o Muslinu ...
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21)

Komentar na mestu jedino sto bih dodao je to da se sunovrat srpskog fudbala poklapa sa dolaskom "prepopstenog" Toleta i njegovih marioneta na vlast.
(Skorpion, 17. novembar

mozda je sunovrat poceo posle antica ali za vreme prepostenog karadzica i njegove marionetske vlasti ipak smo se kvalifikovali na neki turnir i sada za vreme prepostenog doktora terzica i njegove marionetske vlast nemozemo da se plasiramo ni na turnir u marinkovoj bari a kamo li na nesto vece niti cemo dok su takve gromade na celu FSS ako gledas u partizan i njegovo dvoriste onda realno pogledaj i u svoje dvoriste

videćemo

pre 4 godine

Po uzoru na mali Šengen trebalo bi i neko prvenstvo za siromašne i netalentivane u fudbalu... :)
Danas su moguća iznenađenja je Ukrajini gubitak utakmice ne znači ništa jer se već plasirala a Srbiji znači sve, znači sastav i motovacija su sasvim u korist Srbije jer Ukrajina ne želi rizikovati ozlede i dovesti najbolje igrače.
Veći problem je utakmica Portugalija - Luksemburg jer Portugaliji je ta pobeda važna i teško da će da je izgubi. Ali i tu su moguća iznenađenja jer ponekad imperativ pobede potpuno paralizuje igrače, dok utakmica kojom se ništa važno ne dobiva a igra se protiv jakog protivnika može da motiviše igrače koji su uz to rasterećeni i bez grča pa je moguce da se i tu posreći.

Klinton

pre 4 godine

Sunovrat naseg fudbala i reprezentacije je poceo od onog trenutka, kada je Radomir Antic otisao sa mesta selektora.
(Kraken 89, 17. novembar 2019 09:21) 

E da si ti ziv i zdrav. Sunovrat naseg fudbala je poceo od kada se raspala bivsa SFRJ, mada ni pre toga nije bio na nekom specijalno visokom nivou.

navijac

pre 4 godine

@Zabraniti zakonom fudbal u Srbiji !
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 17. novembar 2019 09:16)

Ne treba da se zakonom zabrani, treba samo da se privatizuju klubovi kako bi se ocistili od uticaja huligana, menadzera I muljatora, a kvalitet ce onda sam vremenom isplivati. Ali sta vredi kad ON nema snage...

Sale

pre 4 godine

Nemamo mi kvalitet, mi kad 2010 na SP nismo ništa uradiki nećemo nikad, pa ta ekipa je od ove bila bolja za 2 klase, e tad smo imali kvalitet, sad nemamo ništa, jedini koliko toliko kvalitetan igrač je Tadić, Mitrovićev kvalitet je takodje diskutabilan, jer igrao bi u boljem klubu da ga poseduje, ali za zalaganje i požrtvovanost i reprezentaciji nema pravo iko išta da mu zameri, odbrana nam je smehotres, Nastasić više i ne igra u šalkeu, Aa Milenkovićeva Fiorentina na svakom meču u Italiji primi bar 2 3 gola, pitanje je koliko je inon kvalitetan, a ostale ne bih ni komentarisao, desnaog beka nemamo, a usjoro necemo imati ni levog, Kostić je igrač koji može da donese odredjeni kvalitet, ali i on tanko igra u reprezentaciji, sa Jovićem je veliko pitanje šta će biti, al obećava Vlahović u Fiorentini, Milinoović Sacić će kako stvari stoje ostati večiti talenat, nemamo kvaliteta više, ali da bar proba da se napravio zdrava atmosfera, da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...

Neno

pre 4 godine

Pa vidite nam selektora.Gde se dokazao,sta je uradio znacajno kao trener?Samo nastavio isto posle Krstajica.Obecali mu mesto ako odbije da igra protiv kosova.Kad ga pogledam kao da vidim neku tetkicu.

glhf

pre 4 godine

Dal nekog zanima ovo? Batalite ovaj mafijaško-menadžerski sport, posvetite vreme nečemu pametnijem. Sačuvaćete živce i razum.
Barem dok se stvari ne promene.

Dragan BL

pre 4 godine

Ne gledam reprezentaciju, jer to nije ekipa najboljih igrača...to su menadžerski igrači, koji koriste reprezentaciju da bi se prodali.
Po meni su politika i njihovi eksponenti Tole i Kokeza uništili srpski fudbal, i neka im je na čast.

Za večeras bih voleo da se ne skandira protiv Ukrajine, oni nisu priznali tzv Kosovo. I Ukrajina nisu samo banderaši fašisti. To što su banderaši i ustaše zajedno treba da UEFA sankcioniše, ali već znamo koji vetrovi duvaju. Tako da je nama najpametnije da se te teme na utakmicama manemo. Postoji mesto i funkcija za to.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Sledi jos jedna poucna lekcija za Tumbakoviceve pulene danas u prijatno posle podne od strane Ukrajinaca. Nepopravljive patrijote I oni koji jos veruju u fudbalsku reprezentaciju Srbije bice ili na stadionu ili ispred televizora. Bicu na poslu, ne bih gledao i da sam slobodan. Dajte barem prvi deo ove agonije da se resi danas oko 17 casova kad ce im konacno biti jasno da MORAJU da zaborave na Euro 2020. Drugi deo agonije bice razresen na prolece kad ce i posle utakmice sa Norveskom morati opet da zaborave na Euro 2020. Zbog svega loseg sto na terenu u kontinuitetu prikazuju unazad nekoliko godina. Tako stoje stvari. Cini mi se bez bitne promene i u skoroj buducnosti.

HeadsUp

pre 4 godine

"Zanimljivo će biti da li će selektor Tumbaković promešati karte."

Jok, neće. Nama je Ustavom zabranjeno da igramo u istoj postavi češće od jednom u nikad.

Dz-abe

pre 4 godine

Srbija - Ukrajina x2 1,71 , a Lux- Portugal 2 i 3+ 1,53 , kvota 2,62 , nije lose za mali veci ulog , to su kvote u Mocartu, i ace je kec na Srbiju 2,1

dzabe kod babe

pre 4 godine

ovako...propustili smo ove kvalifikacije pa cemo u baraz na Norvezane...
Sa obzirom da cemo igrati na njihovom terenu oni ce imati lepu priliku da nas izbace jer po timskom kvalitetu su bolji a pojedinacno smo bolji mi, ipak fudbal je timska igra.
Trenutno zivim u toj zemlji pa znam po nesto o prilikama ovde.
Liga im nije jaka, tereni su im odlicni, stadioni mali, publika pristojna i mirna pa cak mislim da ce se nasi navijaci dobro cuti jer nas ima ovde dovoljno zaludjenih za nas propali fudbal a i mi smo bezobrazniji.
Najveci problem ce biti timski potencijal nasih jer je to nasa stara duboka rana i ambijent oko same rep koju kreira nas manipulatorski savez .
Ipak ako budemo imali srece mozda i prodjemo

vlade

pre 4 godine

Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad srpska reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. Srbi u nogometu ganjaju četvrti kvalifikacijski ciklus za EP samostalne Srbija.
(lol, 17. novembar 2019 09:11)i
ispravka, imam 34 godine, sećam se kao juče tog zadnjeg Eura 2000.. cirkus nad cirkusima je bio sa nama.. Pixi u 35 godina vuče ekipu, Drulović u 32 godini doživljava drugu mladost, Savo legenda zahvaljujući tom turniru šalje Parmalat u stečaj.. Komljenović opet daje gol i Govedarica pod prečku.. a onda, Nizozemska..

Miroslav Vavic78

pre 4 godine

Da li ste svesni koliku je uslugu učinila Nova S kada je otkupila prava za reprezentaciju? 3/4 građana ne može da prati tu agoniju te se na taj način čuva zdravlje nacije i smanjuje potrošnja sedativa, alkohola i cigareta. Nadam se da će FSS i UEFA sledeći put prodati prava nekoj lokalnoj TV sa Kosova.
(Arch, 17. novembar 2019 08:57)

Druže, ti stvarno misliš da ljudi piju sedative i alkohol zbog neuspeha 11 manekena koji se dobacuju loptom? Hahaha. Evo ja imam kanal NovaS, gledao sam uživo 5:0 od Ukrajine, više sam se smejao nego sekirao..

Sljokadzija

pre 4 godine

Da je ovo normalna drzava, ako ne prodjemo, Kokeza treba da se pakuje. Upropastio je Svetsko prvenstvo dovodjenjem selektora bez trenerskog iskustva i teranjem selektora koji nas je kvalifikovao tamo. Haos se nastavio u ovim kvalifikacijama i treba se zavrsiti odlaskom Kokeze.

JKLM

pre 4 godine

Možda ću gledati ukoliko ne bude dobar film na drugom kanalu.Inače,duboko sam ubijeđen da ni igrači ni savez ne žele da gube ljetovanje zbog EP.Svi igrači u reprezentaciji su dobro "udani",valja sad udavati omladince ako iko upita!I u tom slučaju da se neko još smara sa tamo nekim EP?

nnidza

pre 4 godine

@Živa svirka
Ta igra je samo postojala u SRJ gde su protivnici bili i pet puta slabiji. Tada je Partizan pobeđivao sa 10:0 Napredak. A kvalitet igre je procenjen izlaskom u Evropu

nacionalni stadion

pre 4 godine

Utakmice nase selekcije prebaciti da se igraju na terenu gde je Vozdovac domacin.To je idealno mesto za nasu reprezentaciju.

jsx

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.

može da bude al ne mora da znači

pre 4 godine

videćemo
Sve je moguce, ali tesko ce se aktuelni prvak Evrope paralisati. Pa oni su bas i osvojili zato sto su imali hladniju glavu od Francuza i Hrvata, a ne sto su bolji.
(jsx, 17. novembar 2019 12:19)

@jsx
Tačno, ali ima i faktor sreće ili nesreće. Nekad se naprosto desi nešto neočekivano ili bizarno i preusmeri utakmicu. Znam da se to profesionalcima dešava retko ali dešava se. Ne treba odustati dok postoje teoretske šanse. Ukrajina bi trebalo da dođe sa drugim postavom. Portugalija može da omane. Luksemburg nije naivan i mora da bude motivisan na domaćem terenu i protiv jakog protivnika. Srbija na svom terenu može da pobedi drugu postavu Ukrajine. Šanse su realno male ako Ukrajina dođe u najačem sastavu i ako Portugalija bude raspolozena u Luksamburgu.

Municipium

pre 4 godine

За велике познаваоце фудбала, Радомир Антић је између осталог био тренер "мало" познатих клубова у Шпанији Реал Мадрида, Барселоне, Атлетико Мадрида. Кад већ блатите и ниподаштавање човека чисто проверите његову радну биографију.

sale

pre 4 godine

da igraju oni koji su najbolji koje imamo da se uigrava jedan tim, da se napravi hemija neka u ekipi, i možda bi i koglo da se dodje do nekih rezultata, nedostatak kvaliteta može da se nadoknadi drugim stvarima, ali kod nas izgleda ni to nije moguće...
(Sale, 17. novembar 2019 12:06)

Postoje dva nacina, jedan je da igraju najbolji pa onda dolazi do komicne situacije kao u ENG sto je bilo da su se Lampard i Gerrard bukvalno i sudarali po terenu jer su igrali identicnu poziciju u svojim klubovima i imali veoma slicna kretanja, pa je trpjela reprezentacija (selektor je probao da ih razdvoji ali nije islo, dakle nije do selektora), i imas opciju da napravis tim gdje ce neka zvijezda morati i da odsjedi na klupi malo i gdje ti nece igraci diktirati formaciju kao sto se desilo u Ukraniji da nas nabiju sa 6 komada. Ako imas 3 vrhunska napadaca a imas rupu od odbrane i jos vecu u veznom redu, pa ne mozes igrati svu trojicu. Pomjeranjem igraca na ono sto ne igra u svom klubu znaci da taj igrac u 90% situacija ne moze zadovoljiti na toj poziciji.

Plus mentalitet i stari igraci u odbrani - gol se mora primiti u zadnjih 10 min a ako se ne primi onda u tom periodu su stvorene bar 2-3 veoma izgledne prilike da nam daju gol.

Igru treba graditi oko Tadica...