Sreda, 13.11.2019.

08:30

"Tim je bio bolji, udarao je svaku lopticu iz sve snage"

Novak Đoković je posle velike borbe u tri seta poražen u svom drugom meču na ATP tur finalu u Londonu od Dominika Tima.

Izvor: Z.K.

"Tim je bio bolji, udarao je svaku lopticu iz sve snage" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

komnen barjaktar

pre 4 godine

Ne znam sta bih ti rekao Novace! Imao si Austrijanca, zasto to nisi materijalizovao? Desava se! U cetvrtak cela 02 ce biti protiv tebe plus Rodja. Te hajd nije prvi put da igras u takvim uslovima kada je London u pitanju. A tamo nisi bas mnogo popularan.

nikol dz feimija

pre 4 godine

Petar, 13. novembar 2019 18:53)

upravo tako.

Što se mene tiče, tenis više nije isti, tenis je dostigao svoj vrhunac za mene posle Novakove pobede na AO protiv Nadala od 6 sati, to je bilo sve što može da se vidi vrhunsko u svakom smislu, sport na najvišim visinama, ne samo tenis nego sport između dva čoveka uopšte !!

Sve posle je samo ponavljanje i ponavljanje, dupliranje dupliranog itd itd

Kako reče Janica Kostelić kada su je pitali zašto odlazi tako rano - "sva sam osvojila i sada bi to samo bilo dupliranje istih titula a to me ne interesuje "- najbolja ikada skijašica

Večiti cigan

pre 4 godine

Jumko
Definitivno ili si šiptar ili imaš ozbiljnu psihičku dijagnozu, koja nema nikakve veze sa liftovima, prodavnicama, televizijom i saobraćajem. Ti care mrziš sve što je srpsko. Ni ja nisam navijač Novaka Đokovića ali ga ne mrzim. Ako nisi šiptar trebalo bi da potražiš pomoć stručnjaka neuropsihijatrijske struke

Petar

pre 4 godine

Stavite se u Timovu kožu. On je bio pun elana i energije.
Za njega je svaki meč protiv Novaka meč karijere.
Pobedom protiv RF podigao je samopouzdanje i igrao kao lud.
Sa druge strane Novak je ugašen. Igrao je milion puta ovaj
završni turnir, osvajao ga takođe, a ove sezone je igrao jedan
od najvećih mečeva u karijeri na najačem teniskom turniru, u finalu,
protiv najvećeg rivala, i pobedio je iako je morao da brani
DVE meč lopte na servis Rodzera!
Ispisao je istoriju u tom duelu i dao i deo svoje duše u tom epiku.
I zašto bi ginuo sad na kraju sezone? Prvo mesto? Ok,
ali ima vremena, vratiće se, a GS su prioriteti. Nisu više
ni mastersi bitni. On u narednih par godina treba samo da
se sprema za slemove, i postaće i zvanično GOAT.
Tako da ne razumem toliko razočarenje zbog ovog poraza.
Bolje da gubi od Tima u grupnoj fazi gde se prolazi i sa porazom,
na turniru čije pehare ima punu vitrinu; nego u finalu GS.
Što se mene tiče posle Wim je mogao da baci reket i da ne igra sve do AO 2020.

Konstatacija

pre 4 godine

@Konstatacija Sutra Novak biva počišćen, živi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Poz iz BG-a, 13. novembar 2019 12:45

Ajde bas da vidimo i to cudo.Siguran sam da ce razbiti dedu Federera i smeo bih kucu staviti u opkladu ali zivi bili pa videli.Komentarisacemo nakon meca,ako budes smeo da se javis.

Dejo Genije MJ

pre 4 godine

Stvarno vas moze biti stid da pisete ovakve komentare o covjeku koji je osvojio najvise velikih titula u istoriji tenisa,cak 55. Jednu vise od Federera,koji je 6g stariji,pa je imao cak 84 prilike vise(14 velikih turnira godusnje×6 godina) da ih osvoji! Ujedno Novak ima priliku da ga pretekne i po broju godina zavrsenih na 1.mjestu!
Sto se mene tice,nije mu potrebno da osvoji ni jednu titulu vise,da dobije nijedan mec,pa cak ni set ili gem.
Da zivim jos tri zivota ne bih mu mogao na nijedan nacin vratiti svu onu radost,veselje,pa cak i osjecaj srece,koje je on poklonio meni svojim pobjedama.
55 velikih pobjeda puta desetak dana lijepih osjecanja i zadovoljstva poslije njih,niko,ali bas niko,pa cak ni moji najmiliji,moja krv,mi nisu poklonili toliku kolicinu radosti...
Kao sto nekima od vas ocigledno jednaku kolicinu razocaranja i tuge.
Zato i pisete na takav nacin poslije jednog ili nekoliko poraza.
Za mene ce uvijek biti najveci teniser i jednako veliki covjek i beskrajno mu hvala do groba!!!

мики

pre 4 godine

свако ко прати тенис зна да је управо такав тенис претворен за Новака, тако су на добијали Вавринка и Дел Потро. ствар је само у томе да је то скоро немогуће радити цео меч.

đoka

pre 4 godine

77 kg tezine je malo Nole.
(milorad, 13. novembar 2019 09:48)

Za njegovu visinu nije.
(đoka, 13. novembar 2019 13:16)

Šta? BMI mu je u normalnom. Pa ajde vi stručnjaci recite, koliko treba da ima kg? 78, 80, 83, koliko?

sufnudle

pre 4 godine

Svale
Kad vec navijas, mogao bi i da pratis: Novak-Tim, 6:4. I to od poslednjih 5, Tim je dobio 4 meca, sto jasno govori o obrascu kojim se njihovi susreti krecu. Nema mesta kukanju, prirodno je da mladji dolaze.

kiza

pre 4 godine

Sve treneri i strucnjaci na B92.
Novak kao jedan of najboljih tenisera svih vremena sigurno zna bolje of svih nas. I sigurno zna zasto je ovako igrao. Cak I sa ovom igrom je laiku jasno da su bukvalno milimetri odlucivali. Jedna lopta je delila Novaka of Mec lopte, ko zna kako bi se onda zavrsio mec.
Ono sto sam primetio je da se po Novakovom ponasanju moze videti kakav mu je focus I kako ce igrati.
Ima ponekad taj pristup da mu je krivo sto je protivniku loptica usla za milimetar. Pa mu je neko drugi kriv sto je igubio poen.
To se obicno desava kada igra losije. Onda mu je krivo sto nema malo srece.
E sad, zasto igra losije, ili nema resenje za igru protivnika je druga stvar. Ja igram tenis rekreativno, I ima dana kada jednostavno sve ulazi, tacno kako si zamislio. Ima I onih drugih dana, kada ono sto bi pogodio zatvorenih ociju odigras lose.
Novak je imao lose izbore sinoc. Kada igra dobro, kada ga gledate, to izgleda kao da igrate igricu. Svi udarci su bas onakvi kakve bi I vi odigrali. Sinoc je bilo ocigledno da je Timu sve ulazilo. Samopouzdanje mu je bilo na najvisem nivou. Sa druge strane Novak se mucio I vracao veoma teske loptice. Neke jednostavno nije mogao da vrati.
Setite se Nadala od pre dva dana. Ista prica. Svi pricaju kako je bio povredjen. Ne, Nadal je imao isti problem kao I Novak. Ubitacne brze loptice na brzoj podlozi I nema resenja. Ko prvi napadne diktira poen.

srđan RS

pre 4 godine

Novak mi je uljepšao mladost, hvala ti Nole!
Sinoć Tim odigrao odlično, agresivno, ali Nole pobogu, pa dokle defanziva. Znači UDARI LOPTICU neka jauče i puca. Pa to si radio 2011! ok, stari se, opada fizička sprema, ali ne i tehnika i stil igre. Počeo si da čekaš greške protivnika, gdje su wineri, gdje su bar pokušaji? Pa nek ide loptica u publiku, ai udari je Nole dragi. Djeluje mi bojažljivo i ukočeno, ne kontam.
I sada da odeš u penziju niko ti ne može reći ni "zašto".

Drži se i UDARAJ, hoćemo winere.

Pozdrav iz Republike Srpske

gruzanin

pre 4 godine

Raska uvek Srbija, nikad sandjak, nikad bosna - nikad niko nije plakao kao turci, znas ono “nato heljp”, uz iskrene suze! Ali nije to lepo gledati, ipak ste svi vi poturceni Srbi!

-_-)

pre 4 godine

@(Jumko, 13. novembar 2019 09:43)

Hahahahahaha

Da si jedan promil vremena i snage potrosenog na dzabalebaroske komentare ulozio u bilo sta u zivotu mozda bi nesto i napravio od tog zivota.
Ali avaj...

purger

pre 4 godine

Nole je još uvijek na visokoj razini, ali snage više nema da udara lopticu kao prije, pa to je vidljivo iz aviona, iz sebe izvlači maksimum. protiv mlađih igrača iz vrha s kojima ide na duže izmjene nema šanse.
Ipak takvih poput Thiema i nema puno, zato će Nole i dalje puno pobjeđivati , ali i sve češće gubiti od mladih lavova, logično

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da ce te deda Rodja dobiti I da od polufinala nema nista.Voleo bih da gresim ali igras do zla boga dosadan I dekadentan tenis a da Rodju pobedis dva puta na istu foru(Wimbldon) tesko jedino da promenis da ti diktiras ritam ali ti to odavno ne radis.

majstor

pre 4 godine

"Mozda je trebalo da odigram agresivnije " ??? Ma jok covece...samo se ti brani i dalje. Svasta. Da si ga napao bar za 10% više pobedio bi .

Svale

pre 4 godine

Novakova igra je nadmudrivanje i cekanje greske,taktika je to koja prolazi gotovo uvjek i nema on sta u 33 oj mjenjati,on bi thiema dobio 8/10 puta takvom igraom,jucer je bio taj 2/10 i to je to..novak je spreman i dobro igra samo naravno da nece dobiti bas svaki mec

Cane

pre 4 godine

Objektivno jeste (Tim bio bolji). Novak je igrao ziheraški, u "safe" modu, omogućivši Timu da igra praktično iz mesta, čekajući njegove greške kojih je bilo obilato.
Mnogo puta mu se takva taktika isplatila, čak i ovog puta zamalo, ali ipak samo zamalo.

he he

pre 4 godine

Kad god ga neko odere vi se 'vatate za godine, Fed ima 38 i ništa, kod njega godine nisu faktor nego protivnik ga odro, isto i za Nadala...tipično nolovski.

RatkoTheBoy

pre 4 godine

Nije rame nego to sto je jako udarao po loptici? Pa videcemo da ti nadjemo nekog ko laganije udara kako bi mogao da ga pobedis. Ljubi te trener Goran.

slaviša šmigič

pre 4 godine

nole dobro je ali toliko si bio pasivan na forhendu i svaka loptica iz forhenda bila ti užasno kratka forhend jučer totalno zakazao a nisi ni jednom išao na mrežu dok je on sporo nekim polu slajzom iz bekenda jedva prebacivao mrežu a ti stojiš toliko pozadi odigraj bekend forhend i opet mu daš na bekend pa trk na mrežu više od pola poena dobio je tim nikakvim bekendom iz sporog slajza,da si išao par puta na mrežu stvar bi bila gotova istina jučer je udarao sa sve snage ali to može proči jednom i teško kad opet stvarno te nisam shvatao tim zna da nemože nikako stiči forhend ostaje na bekendu i ti baš šalješ tamo gde stoji a čitava strana ispraznjena nije ni mislio potrčati mnogo pogrešnih odluka si donosio a loptice na brejk šansama imao si jih u jednom mometu sedam i ti loptu šalješ u mrežu iako ti loptu stavio,da mirno udariš svaka tvoja iz forhenda jedva prelazi mrežu ili u mrežu nikako,da udariš dužu loptu iz forhenda sve pada na sredinu terena

Marko

pre 4 godine

Ovaj Tim će da te dere gde god te dohvati, samo ti toga nisi svestan. Dečko je snažniji od tebe i ima sve druge elemente bolje od tebe.Samo slep to ne vidi.

Charanko

pre 4 godine

(Conan, 13. novembar 2019 09:11)

Pasivan, užasno pasivan. Bukvalno kao da nema samopouzdanja. A ovi mlađi su sve opasniji i ne plaše se više, sad znaju da mogu da pobede veliku trojku i ne prezaju od agresivne igre.
2020. mora nešto da promeni, jer ovi će sve manje gubiti u prvim rundama, e onda će nastati pravi problemi.
Nema samopouzdanja Novak, evidentno. Ne sme da napada kao što to radi Tim. Mislim nije ovo loš Novak, ali ovo je Novak na 70% od Novaka 2011. Ono je bio lud Novak koji je grizao svaku loptu.
I POTPUNO se slažem sa Medvedevim kad je, čini mi se, ove godine izjavio da ovaj Novak nije isti kao Novak od pre nekoliko godina. Pobediv je i to se videlo na nekim mastersima.
Mislim da nedovoljno trenira.

Munja

pre 4 godine

Novak ovim porazom dize polufinalni zid za Nadalovu grupu. Procenio je da je Nadalu Tim tezi protivnik od Federera. Tako reci, Tim radi za Novaka koji planira da pobedi Federera i sam zauzme drugu polovinu tog zida.

CroFed

pre 4 godine

I sada ti slijedi stari drugar Roger... On neće lupati iz sve snage, već će puno mixati, htjeti te iznenaditi i izbaciti iz komfort zone... Ako ćeš samo stajati i čekati, možda nećeš ništa ni dočekati nego svoj poraz. A bilo bi neću reći sramotno, no pomalo čudno da te sredi "deda" u 39-oj koji te je zadnji put pobijedio upravo ovdje, davne 2015...

Konstatacija

pre 4 godine

To stoji da je udarao iz sve snage ali imao si 3:0 u tajm brejku i dva svoja servisa da odes na 5:0 i zeznuo jedan ali nedopustivo je da nakon toga on,pored dva svoja,oduzme i tebi tvoja dva i lagano stigne do mec lopte. Sutra moras da pocistis Federera i da ovom malom vratis sve u finale,jer ne sumnjam da ce on ovakvom igrom da dobije bilo koga iz one grupe.

neko

pre 4 godine

juce citam komentare i 90% ljudi vec je videlo noleta kao osvajaca turnira i prvo mesto na listi,danas sve drugacije,ljudi shvatite da vise nole ne igra kao nekada,polako dolazi nova generacija,covek ima trideset i kusur godina i nemoze da se nosi sa mnogo mladjima,tenis je tezak i fizicki zahtevan sport.

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

varga stevan

pre 4 godine

Nole, DOVEO SI IVANISEVICA A ZNAMO KO JE I STA JE IVANISEVIC NAJBOLJI SERVER I UDARAC ....A ZATO TREBA DA PORADIS SA GORANOM NA STO JACEM SERVISU... IZ JAKOG SERVISA ZAVRSAVAS POENE BRZE...I AGRESIVNIJE PRPTIV UDARACA DA KRENES....SNAGOM SADA SNAGOM SERVISA I UDARATI LOPTICU ....UDRI JACE MANIJACE....
POZDRAV

srbin

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Bravo za komentar, kljuc poraza los procenat iskoristenih brejk lopti dok je Tim imao 100%, takodje si tacno primetio da je to I u proslosti znalo da muci Novaka i neke od najvecih poraza je pretrpeo bas iz tog razloga.
Naravno kod brejk lopti se pitao i Tim koji je odlicno i hrabro igrao kljucne trenutke ali da je imao srece - jeste itekako. Kod 5:4 za Novaka u trecem, Tim je pogodio jedno 2-3 neca I isto toliko puta lopta je samo kacila liniju, kao I kod onog celendza na 40:40... ali ok Tim se kockao i hrabro igrao i dobio ovaj put. Mislim da je na Novaka citava ova prica oko broja jedan i pritiskla koji se stvorio, negativno delovala u smislu da je bio malo stegnut u pojedinim trenutcima….sto je i razumljivo posto se bori za istoriju.

sufnudle

pre 4 godine

Jaci utisak nego sam poraz, na mene je ostavilo nesportsko ponasanje miljenika nacije. To sto njegov boks trpi da ih onako kocijaski psuje i ponizava, njihov je problem, mada je doslovno jedini na turu koji to ovako, i to konstantno, radi. Ali ono podmuklo i jadno radovanje na svaku gresku protivnika, stvarno je bedno. I jos, na 30:30 Tim servira da ostane u mecu, a plemeniti Nole pokazuje aut od pola metra. Lopta je bila posred linije, covek je prosto probao da ukrade mec loptu! Nisam videla da je iko ovo pomenuo, a kamo li komentarisao, pravicemo se da se nije desilo???

Gde ja živim

pre 4 godine

Jednostavno, Tim je bio jači i sigurniji. Imao je odgovor na svaku situaciju i izgledalo je da može onako do sutra. Ravno, snažno, bez mnogo mudrovanja. Kad tako uđe u zonu malo ko može da ga isprati. Gusto je bilo i u prvom setu, ali je prevagnulo na Đoletovu stranu. Međutim, nije moglo tako doveka. Đole, sa druge strane, prilično mlak i delovalo je da će da se preturi. No dobro, biće bolje. Sad mora da reši Dedu, ali uz mnogo bolju igru. Idemo dalje Novače, nema posustajanja.

Uf

pre 4 godine

?!
Mozda nisi gledao previse meceva, mozda si vise slusao komentatora. Osim toga, u zadnjih 5 meceva, Tim je dobio 4, pa ovaj sinocnji mec nikako ne mozes nazvati slucajnost.

Totem

pre 4 godine

Ne piju mi vodu teza da ga stižu godine, jer da je bio onaj Novak sa AO2019 ili ovaj koji je pomeo Cicipasa u PArizu, Tim bi pao sa 2:0 bez problema. Ne može biti da je Novak ostario u godinu dana, ili pola mjeseca. Ima on svakako snage, ali je pitanje zašto mu je motiv bio takav kakav jeste juče da igra pasivno, ziheraški i da ne napada protivnika ni kad ima priliku. Možda mu se vrti u glavi da treba da se štedi za grenslemove pa jednom igra opušteno da se ne troši i onda bljesne kao u Parizu da bi ipak držau formu, možda ima neku ideju da treba malo i ove klince pustiti povremeno, možda mu se nije igralo iz nekog potpuno trećeg razloga.

Kako god, nadam se da u njemu ima želje jer stvarno ima dobar motiv da u narednih par godina igra i da to 35 godine završi posao i upiše se u istoriju kao najbolji sa najviše GS-a i provedenih nedljena na vrhu ATP-a.

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

mix

pre 4 godine

Realno,Novak nije imao snage da odigra agresivno,kad je trebalo.Treba biti posten i reci da je Tim odigrao odlicno,kao i protiv Federera,tako da nije bila slucajnost.Verujem da ce ovakvom igrom doci do finala,a mozda i uzeti pehar,jer igra i jako i zrelo.Masu je odradio odlican posao.

Staka Zulu

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?!, 13. novembar 2019 10:02)

Apsolutno se slažem sa tobom.
U celom meču mislim da je odigrao samo nekoliko lopti na pola metra i manje od aut linije po bokovima, i to sve u prvom setu! Sve lopte su mu išle po sredini i Timu nije bilo teško da ima onoliko vinera. Osim toga Nole je konstantno bio na tri metra iza osnovne linije. Takav tenis nije igrao ni Nadal nikada.
Turnir se neće osvojiti sam od sebe! Niko se više ne boji samo od imena, potrebna je i igra.

?!

pre 4 godine

Ostaje samo nejasno zbog cega mu je to dozvoljavano. Veoma netipicne greške Novaka u ovom mecu. Lopte plitke po sredini, veoma mlake, gotovo bez ijednog pravog forhenda, bez pritiskanja protivnika, bez želje za vinerom, potpunobpasivno. Svaki put kad sam ocekivao da mladji, neiskusniji igrac posle pretrpljenog brejka, seta, mini brejka padne, Novak je bio taj koji je psihicki padao. I to je ono sto zabrinjava, da Novak, mentalna gromada posrne tako protiv ovih klinaca. Mec malo podseca na onaj sa Medvedevim u Sinsinatiju kad je i Rus odjednom sve poceo kao lud da ubacuje a Novak nije imao ikakav odgovor. Oni su sada očigledno osetili ranjivost, videli da mogu da mu skinu skalp i igraju sa neverovatnim samopouzdanjem protiv njrga. Stoji to da je Djokovic sa izuzetno bledom igrom gotovo dosao do pobede nad protivnikom koji je igrao najbolji mec u godini, ali neverovatno mi je takvo prepustanje inicijative, dozvoljavanje da te nek napucava kao na treningu. Msm da nikada nisam video da je novak izgubio posle vodjstva od 3-0 u tajbrejku (sa duplim minibrejkom). Novak je kralj tajbrejka i njegovo jucerasnje ponasanje na terenu je veci razlog za brigu od jednig slabo odigranig meca.

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Wes

pre 4 godine

Noletova fizička pripremljenost je ranije bila jedan od najjačih aduta njegovih uspeha ali je primetan ozbiljan pad i njegove opšte idržljivosti, a o specifičnoj snazi ruku i ramenog pojasa i da ne govorimo. Pitanje je sada, posle svega što je postigao, koliko je on motivisan za naporne i dugotrajne treninge posle gotovo 30 godina od kako je uzeo reket u ruke i počeo da se bavi tenisom...

Jeremy

pre 4 godine

prava izjava

po meni je novak super odigrao I nije trebao nista agresivnije od ovoga da igra. tima je jednostavno ...... ovakav mec ne moze da ponovi.

KiMi

pre 4 godine

Svaka cast Timu! Moram nesto konstatovati a to je .. ne bi momak toliko mlatio po loptici i ne bi imao toliko vinera da sam Djokovic nije igrao letargicno i bez snage. Nije umor.. prosti bude onaj dan kad si sav mlohav i imas osecaj da si isrpljen i onda igras bez zara i bolje. Kratke lopte dajes sa kikom.. idealno onom drugom da mlati po njima ravnim udarcima a to znaci i da su udarci nedostizni

Dr Pop

pre 4 godine

Valjda je Novak sad shvatio da treba mnogo agresivnije da igra protiv ovih mladih nada.Ova prebacivacka igra i cekanje greske protivnika vise ne prolazi.Udri bre tu lopticu pa sta bude.Nole je pre to isto radio Federeru i Nadalu.Ako ne ide plan A,onda krene na plan B.Udara lopticu mnogo jace i u svakoj prilici ide na viner,a sad kao da nema vere u svoje udarce.Valjda ce podici svoj nivo igre protiv Federera,a onda u polufinalu i finalu pokazati pravu igru.

Malkom

pre 4 godine

Ko bi rekao da će Tim isprašiti ovu dvojicu veterana. Kakav čudan zaplet u ovoj grupi, a bilo je gotovo sigurno da će Rodžer i Nole ovo lako privesti kraju.

milke

pre 4 godine

Ponosan si na svoju kukavičku igru? Ako je tako vreme je da batališ tenis. Čoveče, pa u tvom udarcu, previše često, nema snage, loptica nema brzinu, vraćaš u sredinu polja Timu na zicer i ti se ponosiš. Ako te treneri ili neko drugi ne ubede da grešiš ništa od tebe. Ovi mladi te redovno deru.

CoA

pre 4 godine

Nista zato Nole, samo napred, verujemo u tebe. Sjajan si bio, ovog puta TIm je malo bio agresivniji i reseniji, ipak je imao motiv protiv tebe. Ali zapamtite, i Zverev je prosle godine gubio od Noleta u grupi pa ga pobedio u finalu. Bice prilike da mu se revansiras u finalu :-)

Plavi269

pre 4 godine

"Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."

E u tom grmu čuči zec...Tad kad ti se pružila prilika, umesto ti da budeš taj koji odlučuje, čekao si njega da pogreši. E sad, zašto je to tako, ko će ga znati...

Pianist

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!

krastavčević

pre 4 godine

Ćuti kukavico! Sve vreme si "lukavo" čekao da počne da više greši i samo si prebacivao lopticu! I malo je falilo da pobediš, što nisi nikako zaslužio.

bata gaja

pre 4 godine

dobro je što novak i sam zna da je trebalo agresivnije igrati, ali to više nije pitanje taktike u ovoj ili onoj fazi meča ili plana igre od meča do meča.

nadam se da sa svojim timom uveliko priprema prilagođavanje svoje igre, odnosno pronalaženje odgovora na igru mladih udarača, kao što je svojevremeno 'otključao' i rodžera i rafu.

uz čuvanje zdravlja i pažljivo planiranje rasporeda u sezoni - koje je već vidljivo - upravo to je ključ produžetka karijere i obezbeđivanja šansi da se ostane u trci za GOAT titulu.

Conan

pre 4 godine

Možda mi je promaklo, ali ni komentator (koji je realno najbolji teniski komentator) nije napravio paralelu između ovog i ostalih poraza u toku godine. Naime, kad god bi Novak nailazio na protivnika Top 10 kvaliteta u završnicama turnira (isključujem GS), on bi gubio po ustaljenom pravilu – osvoji (relativno lako) 1. set, a nakon toga izgubi preostala dva – Doha (Agut), Miami (ponovo Agut), Sinsinati (Medvedev), Šangaj (Cicipas) i juče protiv Tima. U MC (Medvedev) i Rimu (Nadal) osvojio je drugi set. Ostale mečeve koje je dobio a da su se igrala tri seta, su ipak bili protiv slabijih igrača – Fuksovič, Bazilašvili, Delbonis (dobro, tu su bili i Kolšrajber, Del potro i Švarcman). Znači, karakteristika Novaka v.2019 je pad (neshvatljiv) u drugom setu. I prosečan trener to može da vidi i recept protiv njega postaje jasan – pritisak u 2. setu. Gore od toga što kada meč uđe u treći set, Novak više nije favorit. Juče se vratio u meč tek krajem trećeg seta, ali je u odsudnim trenucima Tim bio agresivniji, hrabriji i pobedio. Kao da Novak ima problem sa samopouzdanjem, kao da ne veruje u svoje udarce. Juče nismo videli skraćene bekend (pa ni forhend) dijagonale, vraćao je užasno plitke lopte, pri tom spore i visoke, daleko od bočnih linija i samo na momente precizne. Znači klasična „a la Murray“ defanziva. Na taj način neće moći da igra protiv mlađih igrača, koji svi odreda snažno udaraju. Nadam se da će ga onaj bes od sinoć kada je izgubio držati i do kraja nedelje, pa ko zna…

Mik

pre 4 godine

Djokovic ce medju 3 u istoriji biti ako predje Agasija i njegovih 18 grend slemova, kakav Sampras bre, taj je odavno prevazidjen, igrao pre 100 godina!

is

pre 4 godine

Možda je ovako i bolje, ko zna. Novak je trenutno u boljoj formi od Federera, tako da će 90% da ode u polufinale. A pošto vidim da mnogi imaju nedoumice oko prvog mesta...Dakle, sada je ista situacija kao na početku turnira, sve je u rukama Nadala. Ukoliko Nadal izgubi bar još jedan meč, Novak osvajanjem turnira završava godinu kao prvi. Što uopšte nije toliko nerealno, Nadal najverovatnije i neće proći grupu.

Dejan

pre 4 godine

Ajde ajde ljudi, ide Nole do titule videće te.
Pokušao juče sa tom taktikom i nije prošlo tj. zamalo. Da li mislite da će Tim koji je juče odigrao preko realnog uskoro ponoviti to, teško.

Igor

pre 4 godine

"Imao sam šansu u taj-brejku, 3:0, 4:1, 5:4... Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima"

Kljucna recenica,ali trebao si agresivnije i u mnogim drugim situacijama ali to je sto je.Nadam se revansu u finalu,jer ovakvog Tima nece dobiti niko u polufinalu,sad vidim zasto je Federer izgubio 2-0 ali po meni Tim je igrao i 3x bolje protiv Djokovica

Mladen

pre 4 godine

Nole, nisi koristio uopšte spin u forhendu sinoć, niti je ritern imao adekvatnu jačinu i dubinu, kojima bi lako neutralisao tu Timovu snagu i naterao ga na greške. A tebe upravo karakteriše takva igra da tokom meča primenjuješ igru kojom ćeš neutralisati oružja protivnika i dobiti ga na taj način. Plus, servis ti je zakazao nakon prvog seta i konstantno si vršio pogrešan izbor udaraca punih set ipo, nakon prvog. Npr. balon lopte i lobovi umesto otvorenih paralela i pasing šotova, kad god bi imao priliku. Kako je vreme prolazilo, nelogičnosti su postale sve očiglednije. Nijednom mu nisi testirao bekend napadom iz svog forhenda, kako bi ga odmakao od osnovne linije u stranu i naterao na grešku, već si samo prebacivao forhend, bez snage u udarcu, što je Timu omogućilo prednost u razmeni i ogroman broj vinera. A svi smo videli u Parizu protiv Cicipasa i Dimitrova koliko tvoj forhend može biti razoran. Ne može tek tako yaj udarac da nestane, nije logično. Tvoja izjava govori o tome kao da ti uopšte nemaš više odgovor na igru protivnika koji udara lopticu kao u transu tokom čitavog meča, što znamo da nije istina i da ti zapravo lako izlaziš na kraj sa "snagatorima", terajući ih na ogroman broj grešaka.

bozza

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.
(Aleksandar, 13. novembar 2019 08:53)

o kakvom razvaljivanju ti pricas, Tim je u celom mecu ukupno osvojio DVA POENA VISE od Novaka. Zasluzeno je pobedio, ali je igrao svoj najbolji tenis i opet bio blizu poraza. Komentari o Novakovoj sreci su tek van normale, pricamo o teniseru koji je osvojio najvise velikih titula (GS, Masters i ATP finale) u istoriji

Aco

pre 4 godine

Nije on uopste udarao iz SVE SNAGE nego ti nemas snage i udaras slabije i od nekih WTA igracica, tipa Naomi Osake. Serenin forhend je brzi jedno 10% u proseku. Brani se covek tri sata ne moze viner sa osnovne ljnije da napravi. Sva taktika se svela na suvo drzanje loptice u igri dok protivnik ne pogresi, a ako ne pogresi onda mu "svaka cast igrao je iz sve snage, sve pogadjao i zasluzeno pobedio". Nego sta nego je zasluzeno, oduvao te ko prasinu, kraj price.

Aleksandar

pre 4 godine

Ko priznaje pola mu se prašta.
Novak ima svoj intenzitet igre i kod većine igrača to prolazi.
Nažalost sve je više mladih igrača gde to nije dovoljno.

Milena

pre 4 godine

Ja, od sve drame pamtim samo začuđeni Timov pogled, kad mu Novak uzastono za 25 i 30 poena na njegov servis hladno pošalbd loptice u žestoki aut.

Vlada

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!
(Pianist, 13. novembar 2019 09:04)

Dace bog

Vela havle, vela kuvetile!?

pre 4 godine

Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.
(Bojan, 13. novembar 2019 08:58)

Tebi hođinica u selu rekla da si ti "ceo svet", pa nam se sad hvališ. Ako, ako. Mašala.

Janko

pre 4 godine

Postoje navijači koji uvek navijaju za Djokovića, navijači koji uvek navijaju protiv njega, ali i oni koji ga vole samo kada pobedjuje i pljuju uvek kada gubi. Ovi poslednji su mi najgori.

nišlija

pre 4 godine

A što ti nisi Novače, šta ti se desi pa onako loše igraš? Ovaj protivnik je dobar ali je imao toliko grešaka da jednostavno nisi smeo da ga ispustiš! Hoćmo li opet da potežemo lakat ili rame, ili možda nešto treće!

milutin

pre 4 godine

Dobro je da zna gdje je pogriješio. U cijela tri seta Nole je bio pasivan i neodlučan. Ako sam dobro brojao, u cijelom meču je izašao samo tri puta na mrežu. Tim devet puta.
To je i presudilo.
Protiv Rodžera biće bolje. Nemam sumnju.
Sa srećom Nole!

realan dxb zr

pre 4 godine

Ovo je prvi put da Novak posteno priznaje poraz i kaze da je protvnik bio bolji. Obicno su bili izgovori raznoraznih povreda i bolesti.
Svaka cast Nole, nastavi biti veliki u porazu, puno srece na iducim mecevima!

Пепе

pre 4 godine

Реално беда од меча. Онај Тим је класичан балван који тешко повеже 5 добрих удараца. Буквално је нудио Нолету победу, али Ноле јуче није прешао 60 посто игре ни у најбољим моментима...

Aleksandar

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.

sasa.r

pre 4 godine

Svaka čast Nole.To je sportista.Novak je igrao odlično, ništa slabije nego u Parizu ali nema spasa od onog ravnog behenda.Poslije ovog meča,nafam se, da je svakom jasno ko ima najbolji jednoručni behend.Svaka čast Fedu ali ovo je unaprijeđena verzija.Moja zamjerka je što nije koristio Timove, ne rijetko, spore behend slajzove da izađe na mrežu.Često je Novak insajd forhendom ,,izbacivao" Tima sa terena ali je uvijek čekao pozadi.To je osnovna greška.O smeču ne volim ni da pričam jer pretpostavljam da nikome nije jasno zašto lopticu koja leti 20m iznad glave ne sačeka da padne, namjesti se i smečuje već je hvata odmah.Novak igrom protiv Tima dobija Feda bez većih trzavica.I naravno sumnjam da Nadal može bilo koga dobiti u njegovoj grupi.

Kosta

pre 4 godine

Uz tebe smo Nole, samo ti znas kako ovakve meceve gde trebas da izgubis laganih 2-0 odvedes na jednu loptu, mislim da imas velike sanse da osvojis turnir samo malo da budes odlucniji i podignes nivo igre, imaces prilike da ispravis ovo ali kada bude bila borba za trofej. Reset i spremanje za Feda.

Bojan

pre 4 godine

Podmuklica koja pljuje svoj tim, vice na skupljace loptica i raduje se onako odvratno na svaku gresku protivnika jer samo tako dobija poene. Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.

Larry

pre 4 godine

Igrao je tako jer si mu ti to dozvolio. Zasto to je vec drugo pitanje. Slabe, plitke lopte, 2-3 m od osnovne linije, svako bi isao na vinere.

veliki strumf

pre 4 godine

Možda je trebalo da odigram MALO agresivnije u tim poenima??? Trebalo je da odigras MNOGO agresivnije i u tim poenima i u citavom meču! Budi muško, udri tu lopticu!

Tanjug

pre 4 godine

Tim uzeo recept od Vavrinke. Neverujem da će Tim ikada izgubiti od Noleta. Nole bi trebao razmisliti o povlaćenju na kraju iduće godine, ako stigne do još jednog GS dobro ako ne i ovako je fenomenalna karijera.

Slobo

pre 4 godine

Nije on udarao svaku iz sve snage, nego je napadao kad treba da se napadne, a ti si samo cekao da on pogresi. Tvoja igra je bila ziheraska,i zasluzeno si izgubio.

Conan

pre 4 godine

Možda mi je promaklo, ali ni komentator (koji je realno najbolji teniski komentator) nije napravio paralelu između ovog i ostalih poraza u toku godine. Naime, kad god bi Novak nailazio na protivnika Top 10 kvaliteta u završnicama turnira (isključujem GS), on bi gubio po ustaljenom pravilu – osvoji (relativno lako) 1. set, a nakon toga izgubi preostala dva – Doha (Agut), Miami (ponovo Agut), Sinsinati (Medvedev), Šangaj (Cicipas) i juče protiv Tima. U MC (Medvedev) i Rimu (Nadal) osvojio je drugi set. Ostale mečeve koje je dobio a da su se igrala tri seta, su ipak bili protiv slabijih igrača – Fuksovič, Bazilašvili, Delbonis (dobro, tu su bili i Kolšrajber, Del potro i Švarcman). Znači, karakteristika Novaka v.2019 je pad (neshvatljiv) u drugom setu. I prosečan trener to može da vidi i recept protiv njega postaje jasan – pritisak u 2. setu. Gore od toga što kada meč uđe u treći set, Novak više nije favorit. Juče se vratio u meč tek krajem trećeg seta, ali je u odsudnim trenucima Tim bio agresivniji, hrabriji i pobedio. Kao da Novak ima problem sa samopouzdanjem, kao da ne veruje u svoje udarce. Juče nismo videli skraćene bekend (pa ni forhend) dijagonale, vraćao je užasno plitke lopte, pri tom spore i visoke, daleko od bočnih linija i samo na momente precizne. Znači klasična „a la Murray“ defanziva. Na taj način neće moći da igra protiv mlađih igrača, koji svi odreda snažno udaraju. Nadam se da će ga onaj bes od sinoć kada je izgubio držati i do kraja nedelje, pa ko zna…

Pianist

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!

Janko

pre 4 godine

Postoje navijači koji uvek navijaju za Djokovića, navijači koji uvek navijaju protiv njega, ali i oni koji ga vole samo kada pobedjuje i pljuju uvek kada gubi. Ovi poslednji su mi najgori.

Plavi269

pre 4 godine

"Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."

E u tom grmu čuči zec...Tad kad ti se pružila prilika, umesto ti da budeš taj koji odlučuje, čekao si njega da pogreši. E sad, zašto je to tako, ko će ga znati...

Slobo

pre 4 godine

Nije on udarao svaku iz sve snage, nego je napadao kad treba da se napadne, a ti si samo cekao da on pogresi. Tvoja igra je bila ziheraska,i zasluzeno si izgubio.

Larry

pre 4 godine

Igrao je tako jer si mu ti to dozvolio. Zasto to je vec drugo pitanje. Slabe, plitke lopte, 2-3 m od osnovne linije, svako bi isao na vinere.

Aco

pre 4 godine

Nije on uopste udarao iz SVE SNAGE nego ti nemas snage i udaras slabije i od nekih WTA igracica, tipa Naomi Osake. Serenin forhend je brzi jedno 10% u proseku. Brani se covek tri sata ne moze viner sa osnovne ljnije da napravi. Sva taktika se svela na suvo drzanje loptice u igri dok protivnik ne pogresi, a ako ne pogresi onda mu "svaka cast igrao je iz sve snage, sve pogadjao i zasluzeno pobedio". Nego sta nego je zasluzeno, oduvao te ko prasinu, kraj price.

?!

pre 4 godine

Ostaje samo nejasno zbog cega mu je to dozvoljavano. Veoma netipicne greške Novaka u ovom mecu. Lopte plitke po sredini, veoma mlake, gotovo bez ijednog pravog forhenda, bez pritiskanja protivnika, bez želje za vinerom, potpunobpasivno. Svaki put kad sam ocekivao da mladji, neiskusniji igrac posle pretrpljenog brejka, seta, mini brejka padne, Novak je bio taj koji je psihicki padao. I to je ono sto zabrinjava, da Novak, mentalna gromada posrne tako protiv ovih klinaca. Mec malo podseca na onaj sa Medvedevim u Sinsinatiju kad je i Rus odjednom sve poceo kao lud da ubacuje a Novak nije imao ikakav odgovor. Oni su sada očigledno osetili ranjivost, videli da mogu da mu skinu skalp i igraju sa neverovatnim samopouzdanjem protiv njrga. Stoji to da je Djokovic sa izuzetno bledom igrom gotovo dosao do pobede nad protivnikom koji je igrao najbolji mec u godini, ali neverovatno mi je takvo prepustanje inicijative, dozvoljavanje da te nek napucava kao na treningu. Msm da nikada nisam video da je novak izgubio posle vodjstva od 3-0 u tajbrejku (sa duplim minibrejkom). Novak je kralj tajbrejka i njegovo jucerasnje ponasanje na terenu je veci razlog za brigu od jednig slabo odigranig meca.

Mladen

pre 4 godine

Nole, nisi koristio uopšte spin u forhendu sinoć, niti je ritern imao adekvatnu jačinu i dubinu, kojima bi lako neutralisao tu Timovu snagu i naterao ga na greške. A tebe upravo karakteriše takva igra da tokom meča primenjuješ igru kojom ćeš neutralisati oružja protivnika i dobiti ga na taj način. Plus, servis ti je zakazao nakon prvog seta i konstantno si vršio pogrešan izbor udaraca punih set ipo, nakon prvog. Npr. balon lopte i lobovi umesto otvorenih paralela i pasing šotova, kad god bi imao priliku. Kako je vreme prolazilo, nelogičnosti su postale sve očiglednije. Nijednom mu nisi testirao bekend napadom iz svog forhenda, kako bi ga odmakao od osnovne linije u stranu i naterao na grešku, već si samo prebacivao forhend, bez snage u udarcu, što je Timu omogućilo prednost u razmeni i ogroman broj vinera. A svi smo videli u Parizu protiv Cicipasa i Dimitrova koliko tvoj forhend može biti razoran. Ne može tek tako yaj udarac da nestane, nije logično. Tvoja izjava govori o tome kao da ti uopšte nemaš više odgovor na igru protivnika koji udara lopticu kao u transu tokom čitavog meča, što znamo da nije istina i da ti zapravo lako izlaziš na kraj sa "snagatorima", terajući ih na ogroman broj grešaka.

bata gaja

pre 4 godine

dobro je što novak i sam zna da je trebalo agresivnije igrati, ali to više nije pitanje taktike u ovoj ili onoj fazi meča ili plana igre od meča do meča.

nadam se da sa svojim timom uveliko priprema prilagođavanje svoje igre, odnosno pronalaženje odgovora na igru mladih udarača, kao što je svojevremeno 'otključao' i rodžera i rafu.

uz čuvanje zdravlja i pažljivo planiranje rasporeda u sezoni - koje je već vidljivo - upravo to je ključ produžetka karijere i obezbeđivanja šansi da se ostane u trci za GOAT titulu.

veliki strumf

pre 4 godine

Možda je trebalo da odigram MALO agresivnije u tim poenima??? Trebalo je da odigras MNOGO agresivnije i u tim poenima i u citavom meču! Budi muško, udri tu lopticu!

Igor

pre 4 godine

"Imao sam šansu u taj-brejku, 3:0, 4:1, 5:4... Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima"

Kljucna recenica,ali trebao si agresivnije i u mnogim drugim situacijama ali to je sto je.Nadam se revansu u finalu,jer ovakvog Tima nece dobiti niko u polufinalu,sad vidim zasto je Federer izgubio 2-0 ali po meni Tim je igrao i 3x bolje protiv Djokovica

Bojan

pre 4 godine

Podmuklica koja pljuje svoj tim, vice na skupljace loptica i raduje se onako odvratno na svaku gresku protivnika jer samo tako dobija poene. Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.

Vela havle, vela kuvetile!?

pre 4 godine

Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.
(Bojan, 13. novembar 2019 08:58)

Tebi hođinica u selu rekla da si ti "ceo svet", pa nam se sad hvališ. Ako, ako. Mašala.

milke

pre 4 godine

Ponosan si na svoju kukavičku igru? Ako je tako vreme je da batališ tenis. Čoveče, pa u tvom udarcu, previše često, nema snage, loptica nema brzinu, vraćaš u sredinu polja Timu na zicer i ti se ponosiš. Ako te treneri ili neko drugi ne ubede da grešiš ništa od tebe. Ovi mladi te redovno deru.

bozza

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.
(Aleksandar, 13. novembar 2019 08:53)

o kakvom razvaljivanju ti pricas, Tim je u celom mecu ukupno osvojio DVA POENA VISE od Novaka. Zasluzeno je pobedio, ali je igrao svoj najbolji tenis i opet bio blizu poraza. Komentari o Novakovoj sreci su tek van normale, pricamo o teniseru koji je osvojio najvise velikih titula (GS, Masters i ATP finale) u istoriji

neko

pre 4 godine

juce citam komentare i 90% ljudi vec je videlo noleta kao osvajaca turnira i prvo mesto na listi,danas sve drugacije,ljudi shvatite da vise nole ne igra kao nekada,polako dolazi nova generacija,covek ima trideset i kusur godina i nemoze da se nosi sa mnogo mladjima,tenis je tezak i fizicki zahtevan sport.

CroFed

pre 4 godine

I sada ti slijedi stari drugar Roger... On neće lupati iz sve snage, već će puno mixati, htjeti te iznenaditi i izbaciti iz komfort zone... Ako ćeš samo stajati i čekati, možda nećeš ništa ni dočekati nego svoj poraz. A bilo bi neću reći sramotno, no pomalo čudno da te sredi "deda" u 39-oj koji te je zadnji put pobijedio upravo ovdje, davne 2015...

krastavčević

pre 4 godine

Ćuti kukavico! Sve vreme si "lukavo" čekao da počne da više greši i samo si prebacivao lopticu! I malo je falilo da pobediš, što nisi nikako zaslužio.

Vlada

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!
(Pianist, 13. novembar 2019 09:04)

Dace bog

Charanko

pre 4 godine

(Conan, 13. novembar 2019 09:11)

Pasivan, užasno pasivan. Bukvalno kao da nema samopouzdanja. A ovi mlađi su sve opasniji i ne plaše se više, sad znaju da mogu da pobede veliku trojku i ne prezaju od agresivne igre.
2020. mora nešto da promeni, jer ovi će sve manje gubiti u prvim rundama, e onda će nastati pravi problemi.
Nema samopouzdanja Novak, evidentno. Ne sme da napada kao što to radi Tim. Mislim nije ovo loš Novak, ali ovo je Novak na 70% od Novaka 2011. Ono je bio lud Novak koji je grizao svaku loptu.
I POTPUNO se slažem sa Medvedevim kad je, čini mi se, ove godine izjavio da ovaj Novak nije isti kao Novak od pre nekoliko godina. Pobediv je i to se videlo na nekim mastersima.
Mislim da nedovoljno trenira.

Konstatacija

pre 4 godine

To stoji da je udarao iz sve snage ali imao si 3:0 u tajm brejku i dva svoja servisa da odes na 5:0 i zeznuo jedan ali nedopustivo je da nakon toga on,pored dva svoja,oduzme i tebi tvoja dva i lagano stigne do mec lopte. Sutra moras da pocistis Federera i da ovom malom vratis sve u finale,jer ne sumnjam da ce on ovakvom igrom da dobije bilo koga iz one grupe.

sasa.r

pre 4 godine

Svaka čast Nole.To je sportista.Novak je igrao odlično, ništa slabije nego u Parizu ali nema spasa od onog ravnog behenda.Poslije ovog meča,nafam se, da je svakom jasno ko ima najbolji jednoručni behend.Svaka čast Fedu ali ovo je unaprijeđena verzija.Moja zamjerka je što nije koristio Timove, ne rijetko, spore behend slajzove da izađe na mrežu.Često je Novak insajd forhendom ,,izbacivao" Tima sa terena ali je uvijek čekao pozadi.To je osnovna greška.O smeču ne volim ni da pričam jer pretpostavljam da nikome nije jasno zašto lopticu koja leti 20m iznad glave ne sačeka da padne, namjesti se i smečuje već je hvata odmah.Novak igrom protiv Tima dobija Feda bez većih trzavica.I naravno sumnjam da Nadal može bilo koga dobiti u njegovoj grupi.

Malkom

pre 4 godine

Ko bi rekao da će Tim isprašiti ovu dvojicu veterana. Kakav čudan zaplet u ovoj grupi, a bilo je gotovo sigurno da će Rodžer i Nole ovo lako privesti kraju.

majstor

pre 4 godine

"Mozda je trebalo da odigram agresivnije " ??? Ma jok covece...samo se ti brani i dalje. Svasta. Da si ga napao bar za 10% više pobedio bi .

milutin

pre 4 godine

Dobro je da zna gdje je pogriješio. U cijela tri seta Nole je bio pasivan i neodlučan. Ako sam dobro brojao, u cijelom meču je izašao samo tri puta na mrežu. Tim devet puta.
To je i presudilo.
Protiv Rodžera biće bolje. Nemam sumnju.
Sa srećom Nole!

srđan RS

pre 4 godine

Novak mi je uljepšao mladost, hvala ti Nole!
Sinoć Tim odigrao odlično, agresivno, ali Nole pobogu, pa dokle defanziva. Znači UDARI LOPTICU neka jauče i puca. Pa to si radio 2011! ok, stari se, opada fizička sprema, ali ne i tehnika i stil igre. Počeo si da čekaš greške protivnika, gdje su wineri, gdje su bar pokušaji? Pa nek ide loptica u publiku, ai udari je Nole dragi. Djeluje mi bojažljivo i ukočeno, ne kontam.
I sada da odeš u penziju niko ti ne može reći ni "zašto".

Drži se i UDARAJ, hoćemo winere.

Pozdrav iz Republike Srpske

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

Aleksandar

pre 4 godine

Ko priznaje pola mu se prašta.
Novak ima svoj intenzitet igre i kod većine igrača to prolazi.
Nažalost sve je više mladih igrača gde to nije dovoljno.

sufnudle

pre 4 godine

Jaci utisak nego sam poraz, na mene je ostavilo nesportsko ponasanje miljenika nacije. To sto njegov boks trpi da ih onako kocijaski psuje i ponizava, njihov je problem, mada je doslovno jedini na turu koji to ovako, i to konstantno, radi. Ali ono podmuklo i jadno radovanje na svaku gresku protivnika, stvarno je bedno. I jos, na 30:30 Tim servira da ostane u mecu, a plemeniti Nole pokazuje aut od pola metra. Lopta je bila posred linije, covek je prosto probao da ukrade mec loptu! Nisam videla da je iko ovo pomenuo, a kamo li komentarisao, pravicemo se da se nije desilo???

varga stevan

pre 4 godine

Nole, DOVEO SI IVANISEVICA A ZNAMO KO JE I STA JE IVANISEVIC NAJBOLJI SERVER I UDARAC ....A ZATO TREBA DA PORADIS SA GORANOM NA STO JACEM SERVISU... IZ JAKOG SERVISA ZAVRSAVAS POENE BRZE...I AGRESIVNIJE PRPTIV UDARACA DA KRENES....SNAGOM SADA SNAGOM SERVISA I UDARATI LOPTICU ....UDRI JACE MANIJACE....
POZDRAV

Svale

pre 4 godine

Novakova igra je nadmudrivanje i cekanje greske,taktika je to koja prolazi gotovo uvjek i nema on sta u 33 oj mjenjati,on bi thiema dobio 8/10 puta takvom igraom,jucer je bio taj 2/10 i to je to..novak je spreman i dobro igra samo naravno da nece dobiti bas svaki mec

Kosta

pre 4 godine

Uz tebe smo Nole, samo ti znas kako ovakve meceve gde trebas da izgubis laganih 2-0 odvedes na jednu loptu, mislim da imas velike sanse da osvojis turnir samo malo da budes odlucniji i podignes nivo igre, imaces prilike da ispravis ovo ali kada bude bila borba za trofej. Reset i spremanje za Feda.

is

pre 4 godine

Možda je ovako i bolje, ko zna. Novak je trenutno u boljoj formi od Federera, tako da će 90% da ode u polufinale. A pošto vidim da mnogi imaju nedoumice oko prvog mesta...Dakle, sada je ista situacija kao na početku turnira, sve je u rukama Nadala. Ukoliko Nadal izgubi bar još jedan meč, Novak osvajanjem turnira završava godinu kao prvi. Što uopšte nije toliko nerealno, Nadal najverovatnije i neće proći grupu.

Dejo Genije MJ

pre 4 godine

Stvarno vas moze biti stid da pisete ovakve komentare o covjeku koji je osvojio najvise velikih titula u istoriji tenisa,cak 55. Jednu vise od Federera,koji je 6g stariji,pa je imao cak 84 prilike vise(14 velikih turnira godusnje×6 godina) da ih osvoji! Ujedno Novak ima priliku da ga pretekne i po broju godina zavrsenih na 1.mjestu!
Sto se mene tice,nije mu potrebno da osvoji ni jednu titulu vise,da dobije nijedan mec,pa cak ni set ili gem.
Da zivim jos tri zivota ne bih mu mogao na nijedan nacin vratiti svu onu radost,veselje,pa cak i osjecaj srece,koje je on poklonio meni svojim pobjedama.
55 velikih pobjeda puta desetak dana lijepih osjecanja i zadovoljstva poslije njih,niko,ali bas niko,pa cak ni moji najmiliji,moja krv,mi nisu poklonili toliku kolicinu radosti...
Kao sto nekima od vas ocigledno jednaku kolicinu razocaranja i tuge.
Zato i pisete na takav nacin poslije jednog ili nekoliko poraza.
Za mene ce uvijek biti najveci teniser i jednako veliki covjek i beskrajno mu hvala do groba!!!

CoA

pre 4 godine

Nista zato Nole, samo napred, verujemo u tebe. Sjajan si bio, ovog puta TIm je malo bio agresivniji i reseniji, ipak je imao motiv protiv tebe. Ali zapamtite, i Zverev je prosle godine gubio od Noleta u grupi pa ga pobedio u finalu. Bice prilike da mu se revansiras u finalu :-)

Wes

pre 4 godine

Noletova fizička pripremljenost je ranije bila jedan od najjačih aduta njegovih uspeha ali je primetan ozbiljan pad i njegove opšte idržljivosti, a o specifičnoj snazi ruku i ramenog pojasa i da ne govorimo. Pitanje je sada, posle svega što je postigao, koliko je on motivisan za naporne i dugotrajne treninge posle gotovo 30 godina od kako je uzeo reket u ruke i počeo da se bavi tenisom...

Cane

pre 4 godine

Objektivno jeste (Tim bio bolji). Novak je igrao ziheraški, u "safe" modu, omogućivši Timu da igra praktično iz mesta, čekajući njegove greške kojih je bilo obilato.
Mnogo puta mu se takva taktika isplatila, čak i ovog puta zamalo, ali ipak samo zamalo.

mix

pre 4 godine

Realno,Novak nije imao snage da odigra agresivno,kad je trebalo.Treba biti posten i reci da je Tim odigrao odlicno,kao i protiv Federera,tako da nije bila slucajnost.Verujem da ce ovakvom igrom doci do finala,a mozda i uzeti pehar,jer igra i jako i zrelo.Masu je odradio odlican posao.

Marko

pre 4 godine

Ovaj Tim će da te dere gde god te dohvati, samo ti toga nisi svestan. Dečko je snažniji od tebe i ima sve druge elemente bolje od tebe.Samo slep to ne vidi.

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da ce te deda Rodja dobiti I da od polufinala nema nista.Voleo bih da gresim ali igras do zla boga dosadan I dekadentan tenis a da Rodju pobedis dva puta na istu foru(Wimbldon) tesko jedino da promenis da ti diktiras ritam ali ti to odavno ne radis.

Aleksandar

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.

purger

pre 4 godine

Nole je još uvijek na visokoj razini, ali snage više nema da udara lopticu kao prije, pa to je vidljivo iz aviona, iz sebe izvlači maksimum. protiv mlađih igrača iz vrha s kojima ide na duže izmjene nema šanse.
Ipak takvih poput Thiema i nema puno, zato će Nole i dalje puno pobjeđivati , ali i sve češće gubiti od mladih lavova, logično

realan dxb zr

pre 4 godine

Ovo je prvi put da Novak posteno priznaje poraz i kaze da je protvnik bio bolji. Obicno su bili izgovori raznoraznih povreda i bolesti.
Svaka cast Nole, nastavi biti veliki u porazu, puno srece na iducim mecevima!

Uf

pre 4 godine

?!
Mozda nisi gledao previse meceva, mozda si vise slusao komentatora. Osim toga, u zadnjih 5 meceva, Tim je dobio 4, pa ovaj sinocnji mec nikako ne mozes nazvati slucajnost.

Пепе

pre 4 godine

Реално беда од меча. Онај Тим је класичан балван који тешко повеже 5 добрих удараца. Буквално је нудио Нолету победу, али Ноле јуче није прешао 60 посто игре ни у најбољим моментима...

srbin

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Bravo za komentar, kljuc poraza los procenat iskoristenih brejk lopti dok je Tim imao 100%, takodje si tacno primetio da je to I u proslosti znalo da muci Novaka i neke od najvecih poraza je pretrpeo bas iz tog razloga.
Naravno kod brejk lopti se pitao i Tim koji je odlicno i hrabro igrao kljucne trenutke ali da je imao srece - jeste itekako. Kod 5:4 za Novaka u trecem, Tim je pogodio jedno 2-3 neca I isto toliko puta lopta je samo kacila liniju, kao I kod onog celendza na 40:40... ali ok Tim se kockao i hrabro igrao i dobio ovaj put. Mislim da je na Novaka citava ova prica oko broja jedan i pritiskla koji se stvorio, negativno delovala u smislu da je bio malo stegnut u pojedinim trenutcima….sto je i razumljivo posto se bori za istoriju.

sufnudle

pre 4 godine

Svale
Kad vec navijas, mogao bi i da pratis: Novak-Tim, 6:4. I to od poslednjih 5, Tim je dobio 4 meca, sto jasno govori o obrascu kojim se njihovi susreti krecu. Nema mesta kukanju, prirodno je da mladji dolaze.

Staka Zulu

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?!, 13. novembar 2019 10:02)

Apsolutno se slažem sa tobom.
U celom meču mislim da je odigrao samo nekoliko lopti na pola metra i manje od aut linije po bokovima, i to sve u prvom setu! Sve lopte su mu išle po sredini i Timu nije bilo teško da ima onoliko vinera. Osim toga Nole je konstantno bio na tri metra iza osnovne linije. Takav tenis nije igrao ni Nadal nikada.
Turnir se neće osvojiti sam od sebe! Niko se više ne boji samo od imena, potrebna je i igra.

he he

pre 4 godine

Kad god ga neko odere vi se 'vatate za godine, Fed ima 38 i ništa, kod njega godine nisu faktor nego protivnik ga odro, isto i za Nadala...tipično nolovski.

Dejan

pre 4 godine

Ajde ajde ljudi, ide Nole do titule videće te.
Pokušao juče sa tom taktikom i nije prošlo tj. zamalo. Da li mislite da će Tim koji je juče odigrao preko realnog uskoro ponoviti to, teško.

KiMi

pre 4 godine

Svaka cast Timu! Moram nesto konstatovati a to je .. ne bi momak toliko mlatio po loptici i ne bi imao toliko vinera da sam Djokovic nije igrao letargicno i bez snage. Nije umor.. prosti bude onaj dan kad si sav mlohav i imas osecaj da si isrpljen i onda igras bez zara i bolje. Kratke lopte dajes sa kikom.. idealno onom drugom da mlati po njima ravnim udarcima a to znaci i da su udarci nedostizni

nišlija

pre 4 godine

A što ti nisi Novače, šta ti se desi pa onako loše igraš? Ovaj protivnik je dobar ali je imao toliko grešaka da jednostavno nisi smeo da ga ispustiš! Hoćmo li opet da potežemo lakat ili rame, ili možda nešto treće!

Dr Pop

pre 4 godine

Valjda je Novak sad shvatio da treba mnogo agresivnije da igra protiv ovih mladih nada.Ova prebacivacka igra i cekanje greske protivnika vise ne prolazi.Udri bre tu lopticu pa sta bude.Nole je pre to isto radio Federeru i Nadalu.Ako ne ide plan A,onda krene na plan B.Udara lopticu mnogo jace i u svakoj prilici ide na viner,a sad kao da nema vere u svoje udarce.Valjda ce podici svoj nivo igre protiv Federera,a onda u polufinalu i finalu pokazati pravu igru.

Totem

pre 4 godine

Ne piju mi vodu teza da ga stižu godine, jer da je bio onaj Novak sa AO2019 ili ovaj koji je pomeo Cicipasa u PArizu, Tim bi pao sa 2:0 bez problema. Ne može biti da je Novak ostario u godinu dana, ili pola mjeseca. Ima on svakako snage, ali je pitanje zašto mu je motiv bio takav kakav jeste juče da igra pasivno, ziheraški i da ne napada protivnika ni kad ima priliku. Možda mu se vrti u glavi da treba da se štedi za grenslemove pa jednom igra opušteno da se ne troši i onda bljesne kao u Parizu da bi ipak držau formu, možda ima neku ideju da treba malo i ove klince pustiti povremeno, možda mu se nije igralo iz nekog potpuno trećeg razloga.

Kako god, nadam se da u njemu ima želje jer stvarno ima dobar motiv da u narednih par godina igra i da to 35 godine završi posao i upiše se u istoriju kao najbolji sa najviše GS-a i provedenih nedljena na vrhu ATP-a.

kiza

pre 4 godine

Sve treneri i strucnjaci na B92.
Novak kao jedan of najboljih tenisera svih vremena sigurno zna bolje of svih nas. I sigurno zna zasto je ovako igrao. Cak I sa ovom igrom je laiku jasno da su bukvalno milimetri odlucivali. Jedna lopta je delila Novaka of Mec lopte, ko zna kako bi se onda zavrsio mec.
Ono sto sam primetio je da se po Novakovom ponasanju moze videti kakav mu je focus I kako ce igrati.
Ima ponekad taj pristup da mu je krivo sto je protivniku loptica usla za milimetar. Pa mu je neko drugi kriv sto je igubio poen.
To se obicno desava kada igra losije. Onda mu je krivo sto nema malo srece.
E sad, zasto igra losije, ili nema resenje za igru protivnika je druga stvar. Ja igram tenis rekreativno, I ima dana kada jednostavno sve ulazi, tacno kako si zamislio. Ima I onih drugih dana, kada ono sto bi pogodio zatvorenih ociju odigras lose.
Novak je imao lose izbore sinoc. Kada igra dobro, kada ga gledate, to izgleda kao da igrate igricu. Svi udarci su bas onakvi kakve bi I vi odigrali. Sinoc je bilo ocigledno da je Timu sve ulazilo. Samopouzdanje mu je bilo na najvisem nivou. Sa druge strane Novak se mucio I vracao veoma teske loptice. Neke jednostavno nije mogao da vrati.
Setite se Nadala od pre dva dana. Ista prica. Svi pricaju kako je bio povredjen. Ne, Nadal je imao isti problem kao I Novak. Ubitacne brze loptice na brzoj podlozi I nema resenja. Ko prvi napadne diktira poen.

gruzanin

pre 4 godine

Raska uvek Srbija, nikad sandjak, nikad bosna - nikad niko nije plakao kao turci, znas ono “nato heljp”, uz iskrene suze! Ali nije to lepo gledati, ipak ste svi vi poturceni Srbi!

slaviša šmigič

pre 4 godine

nole dobro je ali toliko si bio pasivan na forhendu i svaka loptica iz forhenda bila ti užasno kratka forhend jučer totalno zakazao a nisi ni jednom išao na mrežu dok je on sporo nekim polu slajzom iz bekenda jedva prebacivao mrežu a ti stojiš toliko pozadi odigraj bekend forhend i opet mu daš na bekend pa trk na mrežu više od pola poena dobio je tim nikakvim bekendom iz sporog slajza,da si išao par puta na mrežu stvar bi bila gotova istina jučer je udarao sa sve snage ali to može proči jednom i teško kad opet stvarno te nisam shvatao tim zna da nemože nikako stiči forhend ostaje na bekendu i ti baš šalješ tamo gde stoji a čitava strana ispraznjena nije ni mislio potrčati mnogo pogrešnih odluka si donosio a loptice na brejk šansama imao si jih u jednom mometu sedam i ti loptu šalješ u mrežu iako ti loptu stavio,da mirno udariš svaka tvoja iz forhenda jedva prelazi mrežu ili u mrežu nikako,da udariš dužu loptu iz forhenda sve pada na sredinu terena

Petar

pre 4 godine

Stavite se u Timovu kožu. On je bio pun elana i energije.
Za njega je svaki meč protiv Novaka meč karijere.
Pobedom protiv RF podigao je samopouzdanje i igrao kao lud.
Sa druge strane Novak je ugašen. Igrao je milion puta ovaj
završni turnir, osvajao ga takođe, a ove sezone je igrao jedan
od najvećih mečeva u karijeri na najačem teniskom turniru, u finalu,
protiv najvećeg rivala, i pobedio je iako je morao da brani
DVE meč lopte na servis Rodzera!
Ispisao je istoriju u tom duelu i dao i deo svoje duše u tom epiku.
I zašto bi ginuo sad na kraju sezone? Prvo mesto? Ok,
ali ima vremena, vratiće se, a GS su prioriteti. Nisu više
ni mastersi bitni. On u narednih par godina treba samo da
se sprema za slemove, i postaće i zvanično GOAT.
Tako da ne razumem toliko razočarenje zbog ovog poraza.
Bolje da gubi od Tima u grupnoj fazi gde se prolazi i sa porazom,
na turniru čije pehare ima punu vitrinu; nego u finalu GS.
Što se mene tiče posle Wim je mogao da baci reket i da ne igra sve do AO 2020.

Tanjug

pre 4 godine

Tim uzeo recept od Vavrinke. Neverujem da će Tim ikada izgubiti od Noleta. Nole bi trebao razmisliti o povlaćenju na kraju iduće godine, ako stigne do još jednog GS dobro ako ne i ovako je fenomenalna karijera.

RatkoTheBoy

pre 4 godine

Nije rame nego to sto je jako udarao po loptici? Pa videcemo da ti nadjemo nekog ko laganije udara kako bi mogao da ga pobedis. Ljubi te trener Goran.

Munja

pre 4 godine

Novak ovim porazom dize polufinalni zid za Nadalovu grupu. Procenio je da je Nadalu Tim tezi protivnik od Federera. Tako reci, Tim radi za Novaka koji planira da pobedi Federera i sam zauzme drugu polovinu tog zida.

мики

pre 4 godine

свако ко прати тенис зна да је управо такав тенис претворен за Новака, тако су на добијали Вавринка и Дел Потро. ствар је само у томе да је то скоро немогуће радити цео меч.

-_-)

pre 4 godine

@(Jumko, 13. novembar 2019 09:43)

Hahahahahaha

Da si jedan promil vremena i snage potrosenog na dzabalebaroske komentare ulozio u bilo sta u zivotu mozda bi nesto i napravio od tog zivota.
Ali avaj...

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Gde ja živim

pre 4 godine

Jednostavno, Tim je bio jači i sigurniji. Imao je odgovor na svaku situaciju i izgledalo je da može onako do sutra. Ravno, snažno, bez mnogo mudrovanja. Kad tako uđe u zonu malo ko može da ga isprati. Gusto je bilo i u prvom setu, ali je prevagnulo na Đoletovu stranu. Međutim, nije moglo tako doveka. Đole, sa druge strane, prilično mlak i delovalo je da će da se preturi. No dobro, biće bolje. Sad mora da reši Dedu, ali uz mnogo bolju igru. Idemo dalje Novače, nema posustajanja.

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

Milena

pre 4 godine

Ja, od sve drame pamtim samo začuđeni Timov pogled, kad mu Novak uzastono za 25 i 30 poena na njegov servis hladno pošalbd loptice u žestoki aut.

Mik

pre 4 godine

Djokovic ce medju 3 u istoriji biti ako predje Agasija i njegovih 18 grend slemova, kakav Sampras bre, taj je odavno prevazidjen, igrao pre 100 godina!

Jeremy

pre 4 godine

prava izjava

po meni je novak super odigrao I nije trebao nista agresivnije od ovoga da igra. tima je jednostavno ...... ovakav mec ne moze da ponovi.

Konstatacija

pre 4 godine

@Konstatacija Sutra Novak biva počišćen, živi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Poz iz BG-a, 13. novembar 2019 12:45

Ajde bas da vidimo i to cudo.Siguran sam da ce razbiti dedu Federera i smeo bih kucu staviti u opkladu ali zivi bili pa videli.Komentarisacemo nakon meca,ako budes smeo da se javis.

đoka

pre 4 godine

77 kg tezine je malo Nole.
(milorad, 13. novembar 2019 09:48)

Za njegovu visinu nije.
(đoka, 13. novembar 2019 13:16)

Šta? BMI mu je u normalnom. Pa ajde vi stručnjaci recite, koliko treba da ima kg? 78, 80, 83, koliko?

komnen barjaktar

pre 4 godine

Ne znam sta bih ti rekao Novace! Imao si Austrijanca, zasto to nisi materijalizovao? Desava se! U cetvrtak cela 02 ce biti protiv tebe plus Rodja. Te hajd nije prvi put da igras u takvim uslovima kada je London u pitanju. A tamo nisi bas mnogo popularan.

Večiti cigan

pre 4 godine

Jumko
Definitivno ili si šiptar ili imaš ozbiljnu psihičku dijagnozu, koja nema nikakve veze sa liftovima, prodavnicama, televizijom i saobraćajem. Ti care mrziš sve što je srpsko. Ni ja nisam navijač Novaka Đokovića ali ga ne mrzim. Ako nisi šiptar trebalo bi da potražiš pomoć stručnjaka neuropsihijatrijske struke

nikol dz feimija

pre 4 godine

Petar, 13. novembar 2019 18:53)

upravo tako.

Što se mene tiče, tenis više nije isti, tenis je dostigao svoj vrhunac za mene posle Novakove pobede na AO protiv Nadala od 6 sati, to je bilo sve što može da se vidi vrhunsko u svakom smislu, sport na najvišim visinama, ne samo tenis nego sport između dva čoveka uopšte !!

Sve posle je samo ponavljanje i ponavljanje, dupliranje dupliranog itd itd

Kako reče Janica Kostelić kada su je pitali zašto odlazi tako rano - "sva sam osvojila i sada bi to samo bilo dupliranje istih titula a to me ne interesuje "- najbolja ikada skijašica

Bojan

pre 4 godine

Podmuklica koja pljuje svoj tim, vice na skupljace loptica i raduje se onako odvratno na svaku gresku protivnika jer samo tako dobija poene. Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.

Mik

pre 4 godine

Djokovic ce medju 3 u istoriji biti ako predje Agasija i njegovih 18 grend slemova, kakav Sampras bre, taj je odavno prevazidjen, igrao pre 100 godina!

Пепе

pre 4 godine

Реално беда од меча. Онај Тим је класичан балван који тешко повеже 5 добрих удараца. Буквално је нудио Нолету победу, али Ноле јуче није прешао 60 посто игре ни у најбољим моментима...

milke

pre 4 godine

Ponosan si na svoju kukavičku igru? Ako je tako vreme je da batališ tenis. Čoveče, pa u tvom udarcu, previše često, nema snage, loptica nema brzinu, vraćaš u sredinu polja Timu na zicer i ti se ponosiš. Ako te treneri ili neko drugi ne ubede da grešiš ništa od tebe. Ovi mladi te redovno deru.

Aco

pre 4 godine

Nije on uopste udarao iz SVE SNAGE nego ti nemas snage i udaras slabije i od nekih WTA igracica, tipa Naomi Osake. Serenin forhend je brzi jedno 10% u proseku. Brani se covek tri sata ne moze viner sa osnovne ljnije da napravi. Sva taktika se svela na suvo drzanje loptice u igri dok protivnik ne pogresi, a ako ne pogresi onda mu "svaka cast igrao je iz sve snage, sve pogadjao i zasluzeno pobedio". Nego sta nego je zasluzeno, oduvao te ko prasinu, kraj price.

Aleksandar

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.

Tanjug

pre 4 godine

Tim uzeo recept od Vavrinke. Neverujem da će Tim ikada izgubiti od Noleta. Nole bi trebao razmisliti o povlaćenju na kraju iduće godine, ako stigne do još jednog GS dobro ako ne i ovako je fenomenalna karijera.

Vela havle, vela kuvetile!?

pre 4 godine

Federer i Nadal su oduvek bili gospoda za njega zato ih ceo svet voli a ovog niko.
(Bojan, 13. novembar 2019 08:58)

Tebi hođinica u selu rekla da si ti "ceo svet", pa nam se sad hvališ. Ako, ako. Mašala.

krastavčević

pre 4 godine

Ćuti kukavico! Sve vreme si "lukavo" čekao da počne da više greši i samo si prebacivao lopticu! I malo je falilo da pobediš, što nisi nikako zaslužio.

Janko

pre 4 godine

Postoje navijači koji uvek navijaju za Djokovića, navijači koji uvek navijaju protiv njega, ali i oni koji ga vole samo kada pobedjuje i pljuju uvek kada gubi. Ovi poslednji su mi najgori.

Marko

pre 4 godine

Ovaj Tim će da te dere gde god te dohvati, samo ti toga nisi svestan. Dečko je snažniji od tebe i ima sve druge elemente bolje od tebe.Samo slep to ne vidi.

Dejo Genije MJ

pre 4 godine

Stvarno vas moze biti stid da pisete ovakve komentare o covjeku koji je osvojio najvise velikih titula u istoriji tenisa,cak 55. Jednu vise od Federera,koji je 6g stariji,pa je imao cak 84 prilike vise(14 velikih turnira godusnje×6 godina) da ih osvoji! Ujedno Novak ima priliku da ga pretekne i po broju godina zavrsenih na 1.mjestu!
Sto se mene tice,nije mu potrebno da osvoji ni jednu titulu vise,da dobije nijedan mec,pa cak ni set ili gem.
Da zivim jos tri zivota ne bih mu mogao na nijedan nacin vratiti svu onu radost,veselje,pa cak i osjecaj srece,koje je on poklonio meni svojim pobjedama.
55 velikih pobjeda puta desetak dana lijepih osjecanja i zadovoljstva poslije njih,niko,ali bas niko,pa cak ni moji najmiliji,moja krv,mi nisu poklonili toliku kolicinu radosti...
Kao sto nekima od vas ocigledno jednaku kolicinu razocaranja i tuge.
Zato i pisete na takav nacin poslije jednog ili nekoliko poraza.
Za mene ce uvijek biti najveci teniser i jednako veliki covjek i beskrajno mu hvala do groba!!!

sasa.r

pre 4 godine

Svaka čast Nole.To je sportista.Novak je igrao odlično, ništa slabije nego u Parizu ali nema spasa od onog ravnog behenda.Poslije ovog meča,nafam se, da je svakom jasno ko ima najbolji jednoručni behend.Svaka čast Fedu ali ovo je unaprijeđena verzija.Moja zamjerka je što nije koristio Timove, ne rijetko, spore behend slajzove da izađe na mrežu.Često je Novak insajd forhendom ,,izbacivao" Tima sa terena ali je uvijek čekao pozadi.To je osnovna greška.O smeču ne volim ni da pričam jer pretpostavljam da nikome nije jasno zašto lopticu koja leti 20m iznad glave ne sačeka da padne, namjesti se i smečuje već je hvata odmah.Novak igrom protiv Tima dobija Feda bez većih trzavica.I naravno sumnjam da Nadal može bilo koga dobiti u njegovoj grupi.

Dejan

pre 4 godine

Ajde ajde ljudi, ide Nole do titule videće te.
Pokušao juče sa tom taktikom i nije prošlo tj. zamalo. Da li mislite da će Tim koji je juče odigrao preko realnog uskoro ponoviti to, teško.

sufnudle

pre 4 godine

Jaci utisak nego sam poraz, na mene je ostavilo nesportsko ponasanje miljenika nacije. To sto njegov boks trpi da ih onako kocijaski psuje i ponizava, njihov je problem, mada je doslovno jedini na turu koji to ovako, i to konstantno, radi. Ali ono podmuklo i jadno radovanje na svaku gresku protivnika, stvarno je bedno. I jos, na 30:30 Tim servira da ostane u mecu, a plemeniti Nole pokazuje aut od pola metra. Lopta je bila posred linije, covek je prosto probao da ukrade mec loptu! Nisam videla da je iko ovo pomenuo, a kamo li komentarisao, pravicemo se da se nije desilo???

realan dxb zr

pre 4 godine

Ovo je prvi put da Novak posteno priznaje poraz i kaze da je protvnik bio bolji. Obicno su bili izgovori raznoraznih povreda i bolesti.
Svaka cast Nole, nastavi biti veliki u porazu, puno srece na iducim mecevima!

Munja

pre 4 godine

Novak ovim porazom dize polufinalni zid za Nadalovu grupu. Procenio je da je Nadalu Tim tezi protivnik od Federera. Tako reci, Tim radi za Novaka koji planira da pobedi Federera i sam zauzme drugu polovinu tog zida.

bozza

pre 4 godine

Novak ni ne zasluzuje da bude prvi na kraju godine. Realno Dominik ga je razvalio, Novak vecito ima mnogo srece sa njegovom prebacivackom igrom. Nisu mi cisti udarci, sve nesto igra iz nekog polucucnja, nepravilno. Uz mnogo srece je i Vimbldon osvojio i provukao se krzo mnogo meceva, celendzi su uvek za kilimetar na strani Novaka itd. Zato je Federer klasa bio i ostao sa njegovom igrom.
(Aleksandar, 13. novembar 2019 08:53)

o kakvom razvaljivanju ti pricas, Tim je u celom mecu ukupno osvojio DVA POENA VISE od Novaka. Zasluzeno je pobedio, ali je igrao svoj najbolji tenis i opet bio blizu poraza. Komentari o Novakovoj sreci su tek van normale, pricamo o teniseru koji je osvojio najvise velikih titula (GS, Masters i ATP finale) u istoriji

neko

pre 4 godine

juce citam komentare i 90% ljudi vec je videlo noleta kao osvajaca turnira i prvo mesto na listi,danas sve drugacije,ljudi shvatite da vise nole ne igra kao nekada,polako dolazi nova generacija,covek ima trideset i kusur godina i nemoze da se nosi sa mnogo mladjima,tenis je tezak i fizicki zahtevan sport.

Vlada

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!
(Pianist, 13. novembar 2019 09:04)

Dace bog

nišlija

pre 4 godine

A što ti nisi Novače, šta ti se desi pa onako loše igraš? Ovaj protivnik je dobar ali je imao toliko grešaka da jednostavno nisi smeo da ga ispustiš! Hoćmo li opet da potežemo lakat ili rame, ili možda nešto treće!

CoA

pre 4 godine

Nista zato Nole, samo napred, verujemo u tebe. Sjajan si bio, ovog puta TIm je malo bio agresivniji i reseniji, ipak je imao motiv protiv tebe. Ali zapamtite, i Zverev je prosle godine gubio od Noleta u grupi pa ga pobedio u finalu. Bice prilike da mu se revansiras u finalu :-)

gruzanin

pre 4 godine

Raska uvek Srbija, nikad sandjak, nikad bosna - nikad niko nije plakao kao turci, znas ono “nato heljp”, uz iskrene suze! Ali nije to lepo gledati, ipak ste svi vi poturceni Srbi!

Pianist

pre 4 godine

Stvar je u tome sto Djokovic ovakve istorijske meceve gubi ali retko kad u finalu, gotovo sam ubedjen da ce se Tim i Djokovic jos jednom sastati na ovom turniru, srecno Novace!

Conan

pre 4 godine

Možda mi je promaklo, ali ni komentator (koji je realno najbolji teniski komentator) nije napravio paralelu između ovog i ostalih poraza u toku godine. Naime, kad god bi Novak nailazio na protivnika Top 10 kvaliteta u završnicama turnira (isključujem GS), on bi gubio po ustaljenom pravilu – osvoji (relativno lako) 1. set, a nakon toga izgubi preostala dva – Doha (Agut), Miami (ponovo Agut), Sinsinati (Medvedev), Šangaj (Cicipas) i juče protiv Tima. U MC (Medvedev) i Rimu (Nadal) osvojio je drugi set. Ostale mečeve koje je dobio a da su se igrala tri seta, su ipak bili protiv slabijih igrača – Fuksovič, Bazilašvili, Delbonis (dobro, tu su bili i Kolšrajber, Del potro i Švarcman). Znači, karakteristika Novaka v.2019 je pad (neshvatljiv) u drugom setu. I prosečan trener to može da vidi i recept protiv njega postaje jasan – pritisak u 2. setu. Gore od toga što kada meč uđe u treći set, Novak više nije favorit. Juče se vratio u meč tek krajem trećeg seta, ali je u odsudnim trenucima Tim bio agresivniji, hrabriji i pobedio. Kao da Novak ima problem sa samopouzdanjem, kao da ne veruje u svoje udarce. Juče nismo videli skraćene bekend (pa ni forhend) dijagonale, vraćao je užasno plitke lopte, pri tom spore i visoke, daleko od bočnih linija i samo na momente precizne. Znači klasična „a la Murray“ defanziva. Na taj način neće moći da igra protiv mlađih igrača, koji svi odreda snažno udaraju. Nadam se da će ga onaj bes od sinoć kada je izgubio držati i do kraja nedelje, pa ko zna…

Milena

pre 4 godine

Ja, od sve drame pamtim samo začuđeni Timov pogled, kad mu Novak uzastono za 25 i 30 poena na njegov servis hladno pošalbd loptice u žestoki aut.

Svale

pre 4 godine

Novakova igra je nadmudrivanje i cekanje greske,taktika je to koja prolazi gotovo uvjek i nema on sta u 33 oj mjenjati,on bi thiema dobio 8/10 puta takvom igraom,jucer je bio taj 2/10 i to je to..novak je spreman i dobro igra samo naravno da nece dobiti bas svaki mec

is

pre 4 godine

Možda je ovako i bolje, ko zna. Novak je trenutno u boljoj formi od Federera, tako da će 90% da ode u polufinale. A pošto vidim da mnogi imaju nedoumice oko prvog mesta...Dakle, sada je ista situacija kao na početku turnira, sve je u rukama Nadala. Ukoliko Nadal izgubi bar još jedan meč, Novak osvajanjem turnira završava godinu kao prvi. Što uopšte nije toliko nerealno, Nadal najverovatnije i neće proći grupu.

Malkom

pre 4 godine

Ko bi rekao da će Tim isprašiti ovu dvojicu veterana. Kakav čudan zaplet u ovoj grupi, a bilo je gotovo sigurno da će Rodžer i Nole ovo lako privesti kraju.

Jeremy

pre 4 godine

prava izjava

po meni je novak super odigrao I nije trebao nista agresivnije od ovoga da igra. tima je jednostavno ...... ovakav mec ne moze da ponovi.

Totem

pre 4 godine

Ne piju mi vodu teza da ga stižu godine, jer da je bio onaj Novak sa AO2019 ili ovaj koji je pomeo Cicipasa u PArizu, Tim bi pao sa 2:0 bez problema. Ne može biti da je Novak ostario u godinu dana, ili pola mjeseca. Ima on svakako snage, ali je pitanje zašto mu je motiv bio takav kakav jeste juče da igra pasivno, ziheraški i da ne napada protivnika ni kad ima priliku. Možda mu se vrti u glavi da treba da se štedi za grenslemove pa jednom igra opušteno da se ne troši i onda bljesne kao u Parizu da bi ipak držau formu, možda ima neku ideju da treba malo i ove klince pustiti povremeno, možda mu se nije igralo iz nekog potpuno trećeg razloga.

Kako god, nadam se da u njemu ima želje jer stvarno ima dobar motiv da u narednih par godina igra i da to 35 godine završi posao i upiše se u istoriju kao najbolji sa najviše GS-a i provedenih nedljena na vrhu ATP-a.

srđan RS

pre 4 godine

Novak mi je uljepšao mladost, hvala ti Nole!
Sinoć Tim odigrao odlično, agresivno, ali Nole pobogu, pa dokle defanziva. Znači UDARI LOPTICU neka jauče i puca. Pa to si radio 2011! ok, stari se, opada fizička sprema, ali ne i tehnika i stil igre. Počeo si da čekaš greške protivnika, gdje su wineri, gdje su bar pokušaji? Pa nek ide loptica u publiku, ai udari je Nole dragi. Djeluje mi bojažljivo i ukočeno, ne kontam.
I sada da odeš u penziju niko ti ne može reći ni "zašto".

Drži se i UDARAJ, hoćemo winere.

Pozdrav iz Republike Srpske

Konstatacija

pre 4 godine

@Konstatacija Sutra Novak biva počišćen, živi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Poz iz BG-a, 13. novembar 2019 12:45

Ajde bas da vidimo i to cudo.Siguran sam da ce razbiti dedu Federera i smeo bih kucu staviti u opkladu ali zivi bili pa videli.Komentarisacemo nakon meca,ako budes smeo da se javis.

Slobo

pre 4 godine

Nije on udarao svaku iz sve snage, nego je napadao kad treba da se napadne, a ti si samo cekao da on pogresi. Tvoja igra je bila ziheraska,i zasluzeno si izgubio.

Kosta

pre 4 godine

Uz tebe smo Nole, samo ti znas kako ovakve meceve gde trebas da izgubis laganih 2-0 odvedes na jednu loptu, mislim da imas velike sanse da osvojis turnir samo malo da budes odlucniji i podignes nivo igre, imaces prilike da ispravis ovo ali kada bude bila borba za trofej. Reset i spremanje za Feda.

varga stevan

pre 4 godine

Nole, DOVEO SI IVANISEVICA A ZNAMO KO JE I STA JE IVANISEVIC NAJBOLJI SERVER I UDARAC ....A ZATO TREBA DA PORADIS SA GORANOM NA STO JACEM SERVISU... IZ JAKOG SERVISA ZAVRSAVAS POENE BRZE...I AGRESIVNIJE PRPTIV UDARACA DA KRENES....SNAGOM SADA SNAGOM SERVISA I UDARATI LOPTICU ....UDRI JACE MANIJACE....
POZDRAV

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da ce te deda Rodja dobiti I da od polufinala nema nista.Voleo bih da gresim ali igras do zla boga dosadan I dekadentan tenis a da Rodju pobedis dva puta na istu foru(Wimbldon) tesko jedino da promenis da ti diktiras ritam ali ti to odavno ne radis.

-_-)

pre 4 godine

@(Jumko, 13. novembar 2019 09:43)

Hahahahahaha

Da si jedan promil vremena i snage potrosenog na dzabalebaroske komentare ulozio u bilo sta u zivotu mozda bi nesto i napravio od tog zivota.
Ali avaj...

đoka

pre 4 godine

77 kg tezine je malo Nole.
(milorad, 13. novembar 2019 09:48)

Za njegovu visinu nije.
(đoka, 13. novembar 2019 13:16)

Šta? BMI mu je u normalnom. Pa ajde vi stručnjaci recite, koliko treba da ima kg? 78, 80, 83, koliko?

milutin

pre 4 godine

Dobro je da zna gdje je pogriješio. U cijela tri seta Nole je bio pasivan i neodlučan. Ako sam dobro brojao, u cijelom meču je izašao samo tri puta na mrežu. Tim devet puta.
To je i presudilo.
Protiv Rodžera biće bolje. Nemam sumnju.
Sa srećom Nole!

Konstatacija

pre 4 godine

To stoji da je udarao iz sve snage ali imao si 3:0 u tajm brejku i dva svoja servisa da odes na 5:0 i zeznuo jedan ali nedopustivo je da nakon toga on,pored dva svoja,oduzme i tebi tvoja dva i lagano stigne do mec lopte. Sutra moras da pocistis Federera i da ovom malom vratis sve u finale,jer ne sumnjam da ce on ovakvom igrom da dobije bilo koga iz one grupe.

CroFed

pre 4 godine

I sada ti slijedi stari drugar Roger... On neće lupati iz sve snage, već će puno mixati, htjeti te iznenaditi i izbaciti iz komfort zone... Ako ćeš samo stajati i čekati, možda nećeš ništa ni dočekati nego svoj poraz. A bilo bi neću reći sramotno, no pomalo čudno da te sredi "deda" u 39-oj koji te je zadnji put pobijedio upravo ovdje, davne 2015...

Igor

pre 4 godine

"Imao sam šansu u taj-brejku, 3:0, 4:1, 5:4... Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima"

Kljucna recenica,ali trebao si agresivnije i u mnogim drugim situacijama ali to je sto je.Nadam se revansu u finalu,jer ovakvog Tima nece dobiti niko u polufinalu,sad vidim zasto je Federer izgubio 2-0 ali po meni Tim je igrao i 3x bolje protiv Djokovica

Mladen

pre 4 godine

Nole, nisi koristio uopšte spin u forhendu sinoć, niti je ritern imao adekvatnu jačinu i dubinu, kojima bi lako neutralisao tu Timovu snagu i naterao ga na greške. A tebe upravo karakteriše takva igra da tokom meča primenjuješ igru kojom ćeš neutralisati oružja protivnika i dobiti ga na taj način. Plus, servis ti je zakazao nakon prvog seta i konstantno si vršio pogrešan izbor udaraca punih set ipo, nakon prvog. Npr. balon lopte i lobovi umesto otvorenih paralela i pasing šotova, kad god bi imao priliku. Kako je vreme prolazilo, nelogičnosti su postale sve očiglednije. Nijednom mu nisi testirao bekend napadom iz svog forhenda, kako bi ga odmakao od osnovne linije u stranu i naterao na grešku, već si samo prebacivao forhend, bez snage u udarcu, što je Timu omogućilo prednost u razmeni i ogroman broj vinera. A svi smo videli u Parizu protiv Cicipasa i Dimitrova koliko tvoj forhend može biti razoran. Ne može tek tako yaj udarac da nestane, nije logično. Tvoja izjava govori o tome kao da ti uopšte nemaš više odgovor na igru protivnika koji udara lopticu kao u transu tokom čitavog meča, što znamo da nije istina i da ti zapravo lako izlaziš na kraj sa "snagatorima", terajući ih na ogroman broj grešaka.

?!

pre 4 godine

Ostaje samo nejasno zbog cega mu je to dozvoljavano. Veoma netipicne greške Novaka u ovom mecu. Lopte plitke po sredini, veoma mlake, gotovo bez ijednog pravog forhenda, bez pritiskanja protivnika, bez želje za vinerom, potpunobpasivno. Svaki put kad sam ocekivao da mladji, neiskusniji igrac posle pretrpljenog brejka, seta, mini brejka padne, Novak je bio taj koji je psihicki padao. I to je ono sto zabrinjava, da Novak, mentalna gromada posrne tako protiv ovih klinaca. Mec malo podseca na onaj sa Medvedevim u Sinsinatiju kad je i Rus odjednom sve poceo kao lud da ubacuje a Novak nije imao ikakav odgovor. Oni su sada očigledno osetili ranjivost, videli da mogu da mu skinu skalp i igraju sa neverovatnim samopouzdanjem protiv njrga. Stoji to da je Djokovic sa izuzetno bledom igrom gotovo dosao do pobede nad protivnikom koji je igrao najbolji mec u godini, ali neverovatno mi je takvo prepustanje inicijative, dozvoljavanje da te nek napucava kao na treningu. Msm da nikada nisam video da je novak izgubio posle vodjstva od 3-0 u tajbrejku (sa duplim minibrejkom). Novak je kralj tajbrejka i njegovo jucerasnje ponasanje na terenu je veci razlog za brigu od jednig slabo odigranig meca.

Gde ja živim

pre 4 godine

Jednostavno, Tim je bio jači i sigurniji. Imao je odgovor na svaku situaciju i izgledalo je da može onako do sutra. Ravno, snažno, bez mnogo mudrovanja. Kad tako uđe u zonu malo ko može da ga isprati. Gusto je bilo i u prvom setu, ali je prevagnulo na Đoletovu stranu. Međutim, nije moglo tako doveka. Đole, sa druge strane, prilično mlak i delovalo je da će da se preturi. No dobro, biće bolje. Sad mora da reši Dedu, ali uz mnogo bolju igru. Idemo dalje Novače, nema posustajanja.

srbin

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Bravo za komentar, kljuc poraza los procenat iskoristenih brejk lopti dok je Tim imao 100%, takodje si tacno primetio da je to I u proslosti znalo da muci Novaka i neke od najvecih poraza je pretrpeo bas iz tog razloga.
Naravno kod brejk lopti se pitao i Tim koji je odlicno i hrabro igrao kljucne trenutke ali da je imao srece - jeste itekako. Kod 5:4 za Novaka u trecem, Tim je pogodio jedno 2-3 neca I isto toliko puta lopta je samo kacila liniju, kao I kod onog celendza na 40:40... ali ok Tim se kockao i hrabro igrao i dobio ovaj put. Mislim da je na Novaka citava ova prica oko broja jedan i pritiskla koji se stvorio, negativno delovala u smislu da je bio malo stegnut u pojedinim trenutcima….sto je i razumljivo posto se bori za istoriju.

he he

pre 4 godine

Kad god ga neko odere vi se 'vatate za godine, Fed ima 38 i ništa, kod njega godine nisu faktor nego protivnik ga odro, isto i za Nadala...tipično nolovski.

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Problem u meču kao i zadnjih godinu dana je realizacija brejk lopti.Tim je napadao svaku i sve je dobio a Novak od 10 samo dve.Nekad je to resavao ladno.Međutim ima jos jedan tu problem a to je publika.Neverovatno sta je sve sudija dopustao bez ijedne opomene.Kraj prvog seta a publika zviždi jer zamislitr loptica na čelendžu bila u autu.Kakvi su to smradovi.
Zato me ni ne cudi reakcija Noleta u tajbrejku na 4 1.Na kraju ce se ispostaviti da je bas taj momenat i odlucio meč.Bilo kako bilo Tim je rizikovao i ovaj put dobio.Bilo je tu pregrst linija u mm ali to je tenis.Sad sledi Roćko koji nema sanse ni u klikerima a da ne govorim o tenisu.Bice to u dva seta malo neizvesno.
Sve u svemu zna Novak sta radi

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

RatkoTheBoy

pre 4 godine

Nije rame nego to sto je jako udarao po loptici? Pa videcemo da ti nadjemo nekog ko laganije udara kako bi mogao da ga pobedis. Ljubi te trener Goran.

bata gaja

pre 4 godine

dobro je što novak i sam zna da je trebalo agresivnije igrati, ali to više nije pitanje taktike u ovoj ili onoj fazi meča ili plana igre od meča do meča.

nadam se da sa svojim timom uveliko priprema prilagođavanje svoje igre, odnosno pronalaženje odgovora na igru mladih udarača, kao što je svojevremeno 'otključao' i rodžera i rafu.

uz čuvanje zdravlja i pažljivo planiranje rasporeda u sezoni - koje je već vidljivo - upravo to je ključ produžetka karijere i obezbeđivanja šansi da se ostane u trci za GOAT titulu.

kiza

pre 4 godine

Sve treneri i strucnjaci na B92.
Novak kao jedan of najboljih tenisera svih vremena sigurno zna bolje of svih nas. I sigurno zna zasto je ovako igrao. Cak I sa ovom igrom je laiku jasno da su bukvalno milimetri odlucivali. Jedna lopta je delila Novaka of Mec lopte, ko zna kako bi se onda zavrsio mec.
Ono sto sam primetio je da se po Novakovom ponasanju moze videti kakav mu je focus I kako ce igrati.
Ima ponekad taj pristup da mu je krivo sto je protivniku loptica usla za milimetar. Pa mu je neko drugi kriv sto je igubio poen.
To se obicno desava kada igra losije. Onda mu je krivo sto nema malo srece.
E sad, zasto igra losije, ili nema resenje za igru protivnika je druga stvar. Ja igram tenis rekreativno, I ima dana kada jednostavno sve ulazi, tacno kako si zamislio. Ima I onih drugih dana, kada ono sto bi pogodio zatvorenih ociju odigras lose.
Novak je imao lose izbore sinoc. Kada igra dobro, kada ga gledate, to izgleda kao da igrate igricu. Svi udarci su bas onakvi kakve bi I vi odigrali. Sinoc je bilo ocigledno da je Timu sve ulazilo. Samopouzdanje mu je bilo na najvisem nivou. Sa druge strane Novak se mucio I vracao veoma teske loptice. Neke jednostavno nije mogao da vrati.
Setite se Nadala od pre dva dana. Ista prica. Svi pricaju kako je bio povredjen. Ne, Nadal je imao isti problem kao I Novak. Ubitacne brze loptice na brzoj podlozi I nema resenja. Ko prvi napadne diktira poen.

veliki strumf

pre 4 godine

Možda je trebalo da odigram MALO agresivnije u tim poenima??? Trebalo je da odigras MNOGO agresivnije i u tim poenima i u citavom meču! Budi muško, udri tu lopticu!

Wes

pre 4 godine

Noletova fizička pripremljenost je ranije bila jedan od najjačih aduta njegovih uspeha ali je primetan ozbiljan pad i njegove opšte idržljivosti, a o specifičnoj snazi ruku i ramenog pojasa i da ne govorimo. Pitanje je sada, posle svega što je postigao, koliko je on motivisan za naporne i dugotrajne treninge posle gotovo 30 godina od kako je uzeo reket u ruke i počeo da se bavi tenisom...

purger

pre 4 godine

Nole je još uvijek na visokoj razini, ali snage više nema da udara lopticu kao prije, pa to je vidljivo iz aviona, iz sebe izvlači maksimum. protiv mlađih igrača iz vrha s kojima ide na duže izmjene nema šanse.
Ipak takvih poput Thiema i nema puno, zato će Nole i dalje puno pobjeđivati , ali i sve češće gubiti od mladih lavova, logično

Larry

pre 4 godine

Igrao je tako jer si mu ti to dozvolio. Zasto to je vec drugo pitanje. Slabe, plitke lopte, 2-3 m od osnovne linije, svako bi isao na vinere.

Plavi269

pre 4 godine

"Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."

E u tom grmu čuči zec...Tad kad ti se pružila prilika, umesto ti da budeš taj koji odlučuje, čekao si njega da pogreši. E sad, zašto je to tako, ko će ga znati...

Staka Zulu

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (?!, 13. novembar 2019 10:02)

Apsolutno se slažem sa tobom.
U celom meču mislim da je odigrao samo nekoliko lopti na pola metra i manje od aut linije po bokovima, i to sve u prvom setu! Sve lopte su mu išle po sredini i Timu nije bilo teško da ima onoliko vinera. Osim toga Nole je konstantno bio na tri metra iza osnovne linije. Takav tenis nije igrao ni Nadal nikada.
Turnir se neće osvojiti sam od sebe! Niko se više ne boji samo od imena, potrebna je i igra.

slaviša šmigič

pre 4 godine

nole dobro je ali toliko si bio pasivan na forhendu i svaka loptica iz forhenda bila ti užasno kratka forhend jučer totalno zakazao a nisi ni jednom išao na mrežu dok je on sporo nekim polu slajzom iz bekenda jedva prebacivao mrežu a ti stojiš toliko pozadi odigraj bekend forhend i opet mu daš na bekend pa trk na mrežu više od pola poena dobio je tim nikakvim bekendom iz sporog slajza,da si išao par puta na mrežu stvar bi bila gotova istina jučer je udarao sa sve snage ali to može proči jednom i teško kad opet stvarno te nisam shvatao tim zna da nemože nikako stiči forhend ostaje na bekendu i ti baš šalješ tamo gde stoji a čitava strana ispraznjena nije ni mislio potrčati mnogo pogrešnih odluka si donosio a loptice na brejk šansama imao si jih u jednom mometu sedam i ti loptu šalješ u mrežu iako ti loptu stavio,da mirno udariš svaka tvoja iz forhenda jedva prelazi mrežu ili u mrežu nikako,da udariš dužu loptu iz forhenda sve pada na sredinu terena

Aleksandar

pre 4 godine

Ko priznaje pola mu se prašta.
Novak ima svoj intenzitet igre i kod većine igrača to prolazi.
Nažalost sve je više mladih igrača gde to nije dovoljno.

Uf

pre 4 godine

?!
Mozda nisi gledao previse meceva, mozda si vise slusao komentatora. Osim toga, u zadnjih 5 meceva, Tim je dobio 4, pa ovaj sinocnji mec nikako ne mozes nazvati slucajnost.

KiMi

pre 4 godine

Svaka cast Timu! Moram nesto konstatovati a to je .. ne bi momak toliko mlatio po loptici i ne bi imao toliko vinera da sam Djokovic nije igrao letargicno i bez snage. Nije umor.. prosti bude onaj dan kad si sav mlohav i imas osecaj da si isrpljen i onda igras bez zara i bolje. Kratke lopte dajes sa kikom.. idealno onom drugom da mlati po njima ravnim udarcima a to znaci i da su udarci nedostizni

Dr Pop

pre 4 godine

Valjda je Novak sad shvatio da treba mnogo agresivnije da igra protiv ovih mladih nada.Ova prebacivacka igra i cekanje greske protivnika vise ne prolazi.Udri bre tu lopticu pa sta bude.Nole je pre to isto radio Federeru i Nadalu.Ako ne ide plan A,onda krene na plan B.Udara lopticu mnogo jace i u svakoj prilici ide na viner,a sad kao da nema vere u svoje udarce.Valjda ce podici svoj nivo igre protiv Federera,a onda u polufinalu i finalu pokazati pravu igru.

Novak

pre 4 godine

"...Možda je trebalo da odigram malo agresivnije u tim momentima..."
Bas tako, isto sam pomislio u tim trenutcima. Igrao si previse ziheraski. Ipak, svaka cast na odlicnoj igri!

majstor

pre 4 godine

"Mozda je trebalo da odigram agresivnije " ??? Ma jok covece...samo se ti brani i dalje. Svasta. Da si ga napao bar za 10% više pobedio bi .

Večiti cigan

pre 4 godine

Jumko
Definitivno ili si šiptar ili imaš ozbiljnu psihičku dijagnozu, koja nema nikakve veze sa liftovima, prodavnicama, televizijom i saobraćajem. Ti care mrziš sve što je srpsko. Ni ja nisam navijač Novaka Đokovića ali ga ne mrzim. Ako nisi šiptar trebalo bi da potražiš pomoć stručnjaka neuropsihijatrijske struke

Charanko

pre 4 godine

(Conan, 13. novembar 2019 09:11)

Pasivan, užasno pasivan. Bukvalno kao da nema samopouzdanja. A ovi mlađi su sve opasniji i ne plaše se više, sad znaju da mogu da pobede veliku trojku i ne prezaju od agresivne igre.
2020. mora nešto da promeni, jer ovi će sve manje gubiti u prvim rundama, e onda će nastati pravi problemi.
Nema samopouzdanja Novak, evidentno. Ne sme da napada kao što to radi Tim. Mislim nije ovo loš Novak, ali ovo je Novak na 70% od Novaka 2011. Ono je bio lud Novak koji je grizao svaku loptu.
I POTPUNO se slažem sa Medvedevim kad je, čini mi se, ove godine izjavio da ovaj Novak nije isti kao Novak od pre nekoliko godina. Pobediv je i to se videlo na nekim mastersima.
Mislim da nedovoljno trenira.

Cane

pre 4 godine

Objektivno jeste (Tim bio bolji). Novak je igrao ziheraški, u "safe" modu, omogućivši Timu da igra praktično iz mesta, čekajući njegove greške kojih je bilo obilato.
Mnogo puta mu se takva taktika isplatila, čak i ovog puta zamalo, ali ipak samo zamalo.

sufnudle

pre 4 godine

Svale
Kad vec navijas, mogao bi i da pratis: Novak-Tim, 6:4. I to od poslednjih 5, Tim je dobio 4 meca, sto jasno govori o obrascu kojim se njihovi susreti krecu. Nema mesta kukanju, prirodno je da mladji dolaze.

Petar

pre 4 godine

Stavite se u Timovu kožu. On je bio pun elana i energije.
Za njega je svaki meč protiv Novaka meč karijere.
Pobedom protiv RF podigao je samopouzdanje i igrao kao lud.
Sa druge strane Novak je ugašen. Igrao je milion puta ovaj
završni turnir, osvajao ga takođe, a ove sezone je igrao jedan
od najvećih mečeva u karijeri na najačem teniskom turniru, u finalu,
protiv najvećeg rivala, i pobedio je iako je morao da brani
DVE meč lopte na servis Rodzera!
Ispisao je istoriju u tom duelu i dao i deo svoje duše u tom epiku.
I zašto bi ginuo sad na kraju sezone? Prvo mesto? Ok,
ali ima vremena, vratiće se, a GS su prioriteti. Nisu više
ni mastersi bitni. On u narednih par godina treba samo da
se sprema za slemove, i postaće i zvanično GOAT.
Tako da ne razumem toliko razočarenje zbog ovog poraza.
Bolje da gubi od Tima u grupnoj fazi gde se prolazi i sa porazom,
na turniru čije pehare ima punu vitrinu; nego u finalu GS.
Što se mene tiče posle Wim je mogao da baci reket i da ne igra sve do AO 2020.

nikol dz feimija

pre 4 godine

Petar, 13. novembar 2019 18:53)

upravo tako.

Što se mene tiče, tenis više nije isti, tenis je dostigao svoj vrhunac za mene posle Novakove pobede na AO protiv Nadala od 6 sati, to je bilo sve što može da se vidi vrhunsko u svakom smislu, sport na najvišim visinama, ne samo tenis nego sport između dva čoveka uopšte !!

Sve posle je samo ponavljanje i ponavljanje, dupliranje dupliranog itd itd

Kako reče Janica Kostelić kada su je pitali zašto odlazi tako rano - "sva sam osvojila i sada bi to samo bilo dupliranje istih titula a to me ne interesuje "- najbolja ikada skijašica

mix

pre 4 godine

Realno,Novak nije imao snage da odigra agresivno,kad je trebalo.Treba biti posten i reci da je Tim odigrao odlicno,kao i protiv Federera,tako da nije bila slucajnost.Verujem da ce ovakvom igrom doci do finala,a mozda i uzeti pehar,jer igra i jako i zrelo.Masu je odradio odlican posao.

мики

pre 4 godine

свако ко прати тенис зна да је управо такав тенис претворен за Новака, тако су на добијали Вавринка и Дел Потро. ствар је само у томе да је то скоро немогуће радити цео меч.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Ne znam sta bih ti rekao Novace! Imao si Austrijanca, zasto to nisi materijalizovao? Desava se! U cetvrtak cela 02 ce biti protiv tebe plus Rodja. Te hajd nije prvi put da igras u takvim uslovima kada je London u pitanju. A tamo nisi bas mnogo popularan.