Ponedeljak, 11.11.2019.

09:45

Legenda o Nikoli Jokiću

Izvor: A. Kovaèeviæ

Legenda o Nikoli Jokiæu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Milan Spanac

pre 4 godine

pa kad sam ja pisao da sam protiv njegov igranja za repku, lupani su mi minusi.. jer da se spremio ovo leto kako treba, sledece bi dobili jos dominantnijeg igraca i repka i denver.. ali dobro.. vidi se da je umoran, a nije ni pocela sezona..

Mladen

pre 4 godine

Jokic,KAT i Embid to su trenutno jedini kandidati za najboljeg centra na svetu. Svaki ima neke mane i prednosti pa ko sta vise voli. Dejvis centra ne zeli da igra u Lejkersima to obavljaju Hauard i Megi, njemu je konkurencija za najboljeg na poziciji Janis a ne centri. Razne "zastitnik obruca" vodonose su druga liga, oko njih se ne gradi igra i ne vuku svoje timove nego su samo igraci zadatka.

Bodibond

pre 4 godine

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji
(nista o nicemu, 11. novembar 2019 16:18)

Naibolji u konkurenciji centara Dalasa, Jute, Portlanda, Atlante, Detroita, Bruklina i Toronta.

nista o nicemu

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji

Nijah

pre 4 godine

Narode jel neko gleda denver uopste. Sinoc, Denver je prokockao +16. 6.5 minuta nisu dali kos. U tim momentima Jokic nije bio ni bolji ni losiji od ostalih, nije vola mogao da ubode. Sta za to vreme radi trener,to jest ne radi, necu ni da komentarisem nije predmet diskusije (izmene idu po nekoj matrici, vratio je po toj semi startnih 5 na parket 5 min do kraja i to je to. Svako normalan bi uzeo tajm kad ti protivnik napravi 7-0 ili 9-0, ako nista drugo da malu uzmu vazduh jer nisu ni otvorene suteve ubacivali a o glavinjanju necu ni da komentarisem).
Ovo sto je ubacio sinoc je bio cist hail mary(na srpskom APP), koji je pukom srecom usao. Ozbiljne ekipe ne igraju na taj nacin.
Tokom cele utakmice Jokic deluje nezainteresovano i tromo. Lako ulazi u probleme sa faulovima i stalno se svadja se sudijama. To znaci da se nije dobro fizicki pripremio i da nije skoncentrisan.
Joka je izuzetan igrac kad je spreman i skoncetrisan ovo ne izgleda dobro. U ovom momentu najbolji je Antony Davis (da znam da je inicajlno 4,ali u LA igra i 5 vrlo cesto)

nba fan

pre 4 godine

(Domagoj,

Svi nacionalno obojeni komentatori su isti nazavisno kojoj naciji pripadaju.
Njihov problem je sto ih u njihovoj sredini poznanici izbjegavaju,ignorisu
pa igraju na kartu 'nacionalizma'. Mene ponekad zbog ijekavice proglase za Hrvata pa me ispljuju a ja se smijem. Ista je situacija na HR i BiH portalima.

Domagoj

pre 4 godine

"ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase"..pročitam ovo u komentarima i ne vjerujem, pa kolko si ti dečko opterećen s Hrvatima da ih ubacuješ u priču o Jokiću. Za tvoju informaciju ja sam Hrvat i u životu nisam upoznao čovjeka koji pljuje vaše uspješne sportaše i u tome smo realniji od vas, jer čim npr. Jokić odigra dvije lošije utakmice Srbi su ti koji ga ispljuju gore od najzlonamjernijeg Hrvata. Tebi su očito odmalena ispirali mozak da je Hrvatima jedini smisao postojanja napakostit Srbinu, a dam se kladit da u životu nisi upoznao nijednog Hrvata

f57

pre 4 godine

@usa Jokic nije superstar, nego ko je?
(Neko,

Superstar je onaj igrac koji u teskim utakmicama vodi ekipu do
pobjede i kada se mec lomi on preuzima odgovornost i postize
prelomne poene kad je najpotrebnije. Jokicev problem je sto
forsira timsku igru umjesto da sam rjesava utakmice. On je
pokvario svoj sut zahvaljujuci 'timskoj igri' a da nije ne bi
utakmica ulazila u dramaticnu zavrsnicu nego bi imali sigurnu
razliku 2/3min prije kraja.

мики

pre 4 godine

Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.
(Gazda Dojkan, 11. novembar 2019 12:39)

не знам да ли је у Србији, али теби баш добро иде то лупетање

nosba

pre 4 godine

За ове што га прозивају за светско: замислите да селектор Португала гурне Роналда на левог бека и да после сви плачу јер није ништа урадио.

мики

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

неће се ни Дејвис прославити против Денвера.

Navijac

pre 4 godine

Zvanicno najbolji centar na svetu. Nije to bila neka internet anketa gde su se balkanci nadmetali ko moze vise puta da klikne na svog sunarodnika nego zvanican izbor NBA lige. A Nikola kao Nikola, igra za ekipu i samo pobeda ga interesuje, ako mora on da resi nece se uplasiti, a ako vidi da je neko u boljoj poziciji nece se ustrucavati da doda loptu. Uzivajte ljudi, gledate kosarkasko cudo.

ccc?

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sivan, 11. novembar 2019 11:13)


Ja sam o tome ranije i pisao. Denver je u proslom plej ofu ispao zbog Mareja jer je odigrao ocajno. Jokic nije imao pored sebe oslonac na njega a taj decko je hrpu koseva postigao zahvaljujuci Jokicevim asistencijama. U ovoj utakmici, Marej je dobro igrao u prvoj cetvrtini i od tada ga nigde nije bilo celu utakmicu a na kraju je pravio takve gluposti da su mogle da kostaju Denver poraza. Da potsetim, Marej je placeniji igrac od Jokica??

Pera Ždera

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.
(Moo, 11. novembar 2019 10:21)

Ne kapiram logiku i potrebu ljudi da lazu danas kada je sve tako dostupno i transparentno. Imformacije svuda oko nas.

Samlela ga oba centra?
index - Jokic +18 Embiid -10
Nikola bolji statisticki u tom mecu.
Odbranu razvalio na Embiidu (posebno za njegove standarde).
Embiid preko Jokica dao O poena i izgubio par lopti.
Kos za pobedu preko Embiida.

Protiv KATa jeste bio slabiji statisticki ali opet zato sto nije dovoljno agresivan i ne forsira, igra timski (na momente i previse). Ne zato sto ne moze. Pa toliko puta je KAT bio totalno nadigran od strane Nikole u prethodnim duelima. I statisticki i po uticaju na igru.

KAT sa druge strane nalozen, forsira, sutnuo 18 trojki, bez preterane timske igre. Naravno da ce da da vise poena sa takvim lozenjem i forsiranjem ALI gubi utakmicu u duelu sa direktnim rivalom na poziciji. Jeste u saleko boljoj formi od Nikole na pocetku sezone ali vidno, sustinski, kosarkasi nije bolji... samo stvar trenutne forme.

Jokic opet kos za pobedu preko KATa.
KAT se raspao u 4oj i produzetku, u kljucnim napadima.

O timskoj igri i uticaju na istu da ne pocinjemo. Asistencije, blokovi, urucenja, citanja itd. KAT svetlonsim godinama daleko pa i na ovom mecu.

Slazem se, Jokic daleko od svojih brojki i forme. Vidno debeo sa 10+ kg viska. Sporiji. nekako nezainteresovan cesto i iritantno neagresivan pored takvih napadackih mogucnosti. I mene kao i ostale to jako iritira ali opet ALI...

On takav nadigrava svoje direktne rivale i resava utakmice u zadnjim sekundama.
Sta ce biti kada opet nadje formu, sut, agresivnost... ZASTRASUJUCE.

rus

pre 4 godine

Za one koji tvrde da su gledali utakmicu i da je Towns razbio Jokića pod hitno da se jave oftamologu.
Jokić deluje neaktivno u odbrani jer ne skače na ulaze bekova zato što mu je trener to zabranio da se nebi desilo da skrati minutažu zbog 6 faulova. Iako se kroz +/- indeks ove utakmice to ne vidi (-2) sa Jokićem u igri i bez njega Denver nije ista ekipa. Uostalom Townsov indeks je -7 pa je i u toj kategoriji Jokić bolji.

Da bi bio u konkurenciji za najboljeg centra Towns treba da se ponaša kao centar. U ovoj sezoni ima veći broj pokušaja za 3 (65) nego za 2 (62) poena. Sinoć su i Towns i Jokić uputili 23 šuta na koš, stim da je Towns šutnuo 14 puta (!!!) za 3 poena. To ne rade ni bekovi.

Towns nadskakao Jokića?!? Towns je imao samo jedan skok više u napadu. Za razliku u skokovima u odbrani je zaslužan Towns ne zato što je bolji skakač već zbog pomenutog ispucavanja. Jokić je bio daleko od koša i nije mogao da skuplja promašaje Minesote.

Vasa vasa

pre 4 godine

Citam i neverujem,kako sve sami strucnjaci ovde kom.znaju bolje kosarku od samih trenera i igraca u NBA..ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase,i cim komentarisu znak je da je Jokic trn u oku sto znaci da je klasa,sto svi komentarisu po emisijama i bivsi igraci najjace lige tako i treneri,ljudi pogledajte sta ste napravili vi u bilo kom sportu pa onda tek komentatisite negativno nekog coveka koji je ostvario svoj san,a dali ste vi???

WillyWonka

pre 4 godine

Ma svaka čast za ova dva šuta, tos e ne viđa svaki dan. Međutim, da ih je promašio, isti bi ovaj novinar pisao o jako lošoj igri Jokića. Realno, Jokić može puno bolje, ove zadnje dvije utakmice je, za njegove standarde, odigrao jako loše. I nije rasturio ni Embida i Taunsa. Borba je bila strašna, ali niko nikoga nije rasturio.

Milos

pre 4 godine

Pozdrav za sve tkzv. strucnjake, nadam se da mirno spavate sada, cao i uzivajte naravno, okej?! Ajde i ucite jos, niste me bas neki strucnjaci, koliko se vidi, pa zbog toga samo, ok?! Cujemo se..... bar se nadam. Javite se, jel vazi ajd zdravo ups zbogom

znanje-imanje

pre 4 godine

Jadan Nikola. Postoje razne verzije one priče: neko ode daleko, pa izbegne ovo, i ono, i sve tako - kad ono međutim. Šta god radio na isto mu izađe. Zadnja rečenica priče je "od svoje se Sudbine ne može umaći". I tako hteo ili ne Jokić nasleđuje Đokovića u ulozi proxy-srpske-veličine-a-frustracije-tek. On, lenji letargični debeli gulanfer koji je pre podne mačak Garfild a doveče bik Ferdinand.
Pa je on eto i "najbolji centar na svetu". Što ne da nije nego je teško i u prvih 10. A kad bi se presabrali izuzetni centri ranije ni u prvih 50, 100... ko zna. Pa to što je OK centar u napadu i jedva prihvatljiv centar u odbrani jeste dovoljno, jedva, i to samo jer je sada ovakva NBA. U Evropi uopšte ne bi bio vrhunski koristan kao što je u NBA. Ali - jeste unikat, Unicorn. Jer igra 1-i-5 i takvog drugog nema. Nema toliki konj ni sa takvim rukama ni sa takvom glavom. I hop! čim je dovoljan odmah posle je i magičan što se vidi po hokus-pokus Denvera od još jednog tima vazda izvan PO u kandidata za titulu.
(Zato nisu u pravu ni turbo-hvalitelji ali još su manje prosti negatori tipa @ivan i @drago i sl.)
A inače upravo tako je i počelo, tako se igrala prva organizovana košarka još iza I svetskog rata. Logično: visok sporiji igrač sa dugim rukama i pregledom je play, ima pregled i dodaje, a brži zuje napred nazad levo desno. I Denver treba to da usavrši: ЏиАрЏи. JRJ, Joker, Runners & Jumpers. Ne da igraju ono što mi zovemo košarka ali ni ne anti-košarku GSW i Hjustona - već hibrid.

somm

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?
(Milanche, 11. novembar 2019 11:04)

Sve sve ali da zbog Plamlija nisu dali koš to je neistina. Ja sam za razliku od tebe očigledno gledao utakmicu sinoc. Plamli odigrao odlično u odbrani što mu je i posao. U tom periodu kad nisu dali koš 6 minuta a minestota se vratila i egal i wulfsi su promašili dosta inace bi dobili lagano. Ovamo marej i ekipa nisu mogli apsolutno ništa da ubodu. Pa i Jokic kad je ušao imali su 3-4 napada bez kosa. Nego je najlakše pogledati recap od 4 minuta pa onda lupiti komentar

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.
(Aleksandar, 11. novembar 2019 11:17)

Koje je to suteve za pobedu promasio Bogdanovic na SP? Usput, prosek mu je bio 22.9 poena po mecu, 59.5% za 2 i 53% za 3. Pa ga ti mrzi i dalje.
A Jokic ne igra nista drugo u NBA nego sto je igrao u na SP u reperezentaciji. Ali je za NBA psihofizicki spreman a na SP je otisao rekreativno. Tako je i odigrao.
Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kralj, 11. novembar 2019 10:19) # Link komentara
Preporučujem (+64)Ne preporučujem (-11)

Ma ne lupaj gluposti. Pa vise je na ovoj utakmici bilo lepih poteza nego u jednom celom kolu Evrolige.
Tauns 2 puta iza ledja dodaje, Jokic par nestvarnih asistencija, Milsap, Kulver i Vigins luda zakucavanja itd.
Utakmica je obilovala vrhunskim potezima.
Ali se igrale i jake odbrane, pogotovo na kraju.
Marej je nepotrebno pred kraj zakomplikovao.
Ne sudi o utakmici samo po zadnjih 5-6 minuta i po sutu Minesote za 3.
Bilo je pregrst lepih poteza i akcija.

KliftonToni

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan, 11. novembar 2019 10:20) #

Иако ја не волим Јокића претерано (не бих га ни звао на СП да сам се питао) рећи да је НБА циркус за глупе Американце, иако није потпуна неистина, потпуна је глупост. Циркус јесте, али су ти циркузанти бољи гимнастичари од свих осталих гимнастичара који нису циркузанти....
На светском првенству смо имали проблем као тим. АЂ се не сналази добро у улози фаворита и недостајао нам је вођа тима (Јокић то није, нити жели да буде). Тренер мора да постави екипу тако да се максимално искористе квалитети тима и појединаца. АЂ то, на нашу велику жалост, овај пут није успео да уради. Можда би било боље да смо га пустили да ради свој посао, и да сам селектује тим, па макар и без Јокића и Марјановића....а можда и није био дорастао задатку....сад је о томе глупо и касно расправљати. У сваком случају...циркузанти из НБА, укључујући Јокића, далеко надмашују све остале....

Bush

pre 4 godine

@drago
Dragi "drago" tvoji komentari nas interesuju kao prošli sneg
, tvoje mišljenje je važno kao mišljenje moje kokoške u rerni sa krompirom. Stvarno glupo sa tvoje strane. Jedan savet ću ti dati : šuti,ne piši ništa što neko može javno pročitati, izgledati ćeš puno pametnije.

deki

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako

Aleksandar

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.

Dragan

pre 4 godine

@drago

Uf bre, ala si se uzrujao, šta je, ljubomora? Hajde idi sada lepo, pa Amerikancima objasni da su budale, jer kuju Jokića u zvezde!

Ah da, pozdravilo te postolje ‘95.

sivan

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.

Sivi soko

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?
(sasa pg, 11. novembar 2019 10:10) Gde ga je razvalio? Samo je u prvoj četvrtini bio za nijansu bolji, kasnije se raspao...

winter is coming

pre 4 godine

Ako u rep. ne iskoristis ovakvog igraca koji je cele godine konstantan, a to je jos veca tema u rep. fudbalu, onda nisi ni trebao da ga zoves na SP ali isto tako gubis jakoooo puno bez njega. Nije klasican centar i nije za klasicnu postavku niti za klasicne trenere.

323

pre 4 godine

Minesota , 49 puta je sutirala za 3?? Pogodili su 7 puta?? Tauns je sutirao za 3, 14 puta a pogodio 3 puta? Jokic je za 3 sutirao 7 puta i pogodio jednom. Jeste lose sutirao kao ceo tim Denvera ali je pogodio sut za pobedu, tako da to potire lose stvari u utakmici. Nekih 5 min. pred kraj trece cetvrtine napravio je cetvrtu licnu tako da je bio na klupi CELU cetvrtinu. Usao je 5 min. pred kraj utakmice. Odigrao je 36 min. a Tauns 41. min.? Ljudi, to je 5 min. duze, puno za jednu kosarkasku utakmicu. 16 koseva prednosti su poceli da stizu kada Jokic nije igrao. Milsap se nije video od pocetka utakmice i tek u drugom poluvremenu je postigao 14 koseva ali generalno jako lose su sutirali i jedni i drugi. Marej je igrao odlicno u prvoj cetvrtini i onda NISTA nije pogodio do kraja utakmice, nista? Najgore je sto je pravio faulove , dva za redom i gubio lopte kada su ovi poceli da ih stizu. Vadio ih Barton koji je pogadjao ali u periodu kada su poceli da stizu razliku, mislim da 5 min. Denver nije kos mogao da postigne, mozda i 6 min. Generalno, losa utakmica, los sut ali zasluzena pobeda Denvera. To sto neko pise da su bekovi prolazili Jokica, mozda i jesu ali je imao 4 licne. I normalno da je Jokic nadigrao Taunsa, to se vidi po statistici i dao je pobedonosni kos upravo preko njega. Znaci, nije Tauns uspeo da ga spreci da postigne pobedonosni kos. Jokic zaradjuje ogromne pare ali kada vidim njegovu levu ruku, gotovo da ce krv da podje. Sta mu rade u reketu..

Milanche

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?

Sofronije

pre 4 godine

Kako je moguce da toliko ljudi u komentarima pise da Jokic nije atraktivan igrac??? Pa ko je onda atraktivan ako ne on? Kako igra u napadu,kao da je ispred zgrade. Poigrava se sa protivnicima kao sa malom decom. U odbrani ,stoji kao stub, sto je lose za njegov tim,ali atraktivno za kosarku, posto se toliko poeni njegovom krivicom postizu. Znaci ,stvarno je primer modernog NBA igraca. Samo napad i sto zanimljivije,vece vratolomije i neverovatni pasovi. Bas iz razloga sto je takav, mastovit igrac,ne uklapa se u reprezentaciju. Nasa skola kosarke ne tolerise salu i igra se timski,po komandi trenera. To je razlika izmedju NBA i nase kosarke. Zato se vecina nasih kosarkasa slabo snalazi u Americi.

gremlin

pre 4 godine

Nikola je na obe bio loš,pogodio zadnji šut i nije legenda jer ima još 70 i kusur utakmica i plej off da bi ušao u legendu...a nisam siguran da Nagetsi mogu preko LAC i LAL pa i da Jokić bude još bolji...jer po meni Nagetsi imaju kvalitet,Jokic jeste odličan ali najbolji nije...Košarka u USA ima i bolje...

sasa pg

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?

ivan

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.

kralj

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.

Rezon , da te Bog sacuca...

pre 4 godine

Jokic bio ocajan?!?Blago vama sa vasim rezonovanjem stvari.Za Mareja se to moze reci.Problem je sto vas pljuvacka vuce da je izbacite , a ili niste gledali mec ili niste u stanju da ga analizirate.

-16 razlike su prosuli u posljednih 5-6min.
-nisu postigli ni jedan poen u tom periodu.
-Marej izgubio 2 lopte + jos dvije u vidu 2 faula u napadu i promasio sva 4 pokusaja ka kosu , uz sramno uzimanje da zavrsava sutem za pobjedu , nakon takvog momentuma , takoreci iz kanala u kome se nalazio.Umislio da je Brajant , pa frljoknuo erbol.
-Sve iz tog perioda ide na dusu trenera , jer nije nasao nacin da smiri igrace , psihicki ih vrati u utakmicu i da zaustavi muvu bez glave kada se pogubio u vremenu i prostoru!

U produzetku su sve poene dali Barton (2 trojke) i Jokic 2x za 2p , tako da , odakle vam obraz Jokica da prozivate??!Dobro je Barton dao preko granice 12.5 u Max Betu , pa nije popio net slajmacu ovdje.

Ne valja kada se izgubi.Ne valja ni kada se dobije.Bolje imati dobar procenat suta , nego pokusavati , a pokusavanje donese pobjedu.Ko vama udovolji...

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Opet se lozite da je lik neki dominantni igrač..
(expat, 11. novembar 2019 09:48)

Dominantni igrač nije, ali je zato dominantan igrač jeste.

Zvanicno najbolji

pre 4 godine

Dr Jokic zvanicno najbolji igrac (ne centar nego komplet igrac) najjace lige planeta. I to druga sezona za redom, znaci Srbi imamo najboljeg igraca na svetu.

drago

pre 4 godine

Hahaha kakva crna legenda. Nista nije osvojio u karijeri. Ni NBA, niti je bio kljucan za finala Srbije. Na SP odskolovao ga stari Scola, samo po vama najboljeg centra NBA. Da je najbolji, on bi to radio drugima. Nikad ni nece biti najbolji jer je ocajan u obrani. A ove sezone na samo 16 koseva u prosjeku. Pa nas Bogdanovic zabija 22, tim mu ima samo pobjedu manje od Denvera, i nikome ne pada na pamet pricati takve gluposti. Vi bi pisali da mora na All Star, da je za prvu petorku lige i ostale budalastine.
Jos gledam Jokic nikad losiji, nista ne zabija, ne otvaram odjeljak NBA na b92 doata dugo, sad ga otvorim i bidim oprt iste bajke i lazi.

Kako vi kujete u zvijezde te vase sportase. Kao i onog nesretnog Tadica, isto nista nije osvojio. Pa Jovica, Realovog klupasa. Pa Mitrovica, drugoligaskog igraca. Vi da imate ovu nasu generaciju u nogometu pisali bi da je najbolja svih vremena, bolja i od Peleove, jer kao svake godine osvoje LP a te brazilske generacije nije ni bilo u Evropi.

Povratak u realnost, Anthony Davis ima puno bolju statistiku (10 koseva vise, isto skokova i 2 asista manje) a igra u Lakersima sa Lebronom koji su sigurno bolji. Towns isto 10 koseva vise, 2 skoka vise i 2 asista manje).

Samo kažem

pre 4 godine

Tačno se vidi da će Jokic u regularnom delu vuci koliko treba. U ove dve utakmice je rasturio dva najveća konkurenta za titulu najboljeg centra. Zacepio usta kriticarima i to na kakav način. Zato će u PO da gledamo zver Jokica još boljeg nego prošle sezone kada ih je sam vukao. Ovog puta se nadam raspoloženijim kolegama na terenu.

Zvezda

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.
(Usa, 11. novembar 2019 09:58)
pa na koju foru onda udje Denver u polufinale zapada ? ne da je superstar nego takvo igranje sa protivnikom i pored fizickih nedostataka jos nije vidjeno u istoriji kosarke

Laki

pre 4 godine

Ne mogu Balkanci da podnesu nečiji uspeh, pa to ti je. Sve stručnjak do stručnjaka, te debeo, te svetsko prvenstvo...Na sreću, postoje oni koji se stvarno razumeju u basket, tamo, valjda gde se i igra najbolja košarka. Juče je utakmica bila rešena mnogo pre zadnjeg koša. E, sad, što je za naše prilike nepojmljivo, Marej, iako evidentno povređen, vuče nogu, greši i ne može ništa da pogodi, dobija poverenje trenera po cenu gubitka utakmice. To je neki drugi svet i tamo je Jokić car, tamo se igra košarkaški roman od 48 + 5 minuta, ne evropske pripoveteke i kao u romanu, dižeš se padaš i ponovo ustaješ, pa je i "najgora" utakmica događaj.

Moo

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.

coach

pre 4 godine

@Sasa: covek je centar, najbolja 5itca na svetu. A Sale ga je gurao na poziciju 4 sto mi bas i ne lezi. TAko da ne znam sta cam vise nije jasno i sta plujete vise decka. Za takve igrace treba praviti igru

Dunja Bg

pre 4 godine

Ne treba preterivati.Nikola je veliki talenat i dobar igrač ali da je već sada najbolji centar to nije ozbiljno izjaviti.Na osnovu dva, možda srećna šuta, u poslednjim sekundama meča koja su rešila utakmice može se reći da je košarka zaista uzbudljiv sport.Prija kada se kaže da naš čovek u toj džungli dobro igra ali sve ostalo je preterano.Daj Bože da jednoga dana bude najbolji.

Usa

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Možda jesu skočniji,atraktivniji,sa jačim marketingom ali Jokićev doprinos ekipi u odnosu na njih je fantastičan.Videli smo i sinoć.Jokić na klupi 8 min.Denver nije dao koša.Uđe Jokić odmah 2+ 1 na nerešeno....Jokić je najbolji centar sveta!Žalosno šta nismo iskoristili na zadnjem SP!!!Tuga!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Možda jesu skočniji,atraktivniji,sa jačim marketingom ali Jokićev doprinos ekipi u odnosu na njih je fantastičan.Videli smo i sinoć.Jokić na klupi 8 min.Denver nije dao koša.Uđe Jokić odmah 2+ 1 na nerešeno....Jokić je najbolji centar sveta!Žalosno šta nismo iskoristili na zadnjem SP!!!Tuga!

coach

pre 4 godine

@Sasa: covek je centar, najbolja 5itca na svetu. A Sale ga je gurao na poziciju 4 sto mi bas i ne lezi. TAko da ne znam sta cam vise nije jasno i sta plujete vise decka. Za takve igrace treba praviti igru

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Opet se lozite da je lik neki dominantni igrač..
(expat, 11. novembar 2019 09:48)

Dominantni igrač nije, ali je zato dominantan igrač jeste.

kralj

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.

Samo kažem

pre 4 godine

Tačno se vidi da će Jokic u regularnom delu vuci koliko treba. U ove dve utakmice je rasturio dva najveća konkurenta za titulu najboljeg centra. Zacepio usta kriticarima i to na kakav način. Zato će u PO da gledamo zver Jokica još boljeg nego prošle sezone kada ih je sam vukao. Ovog puta se nadam raspoloženijim kolegama na terenu.

Zvezda

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.
(Usa, 11. novembar 2019 09:58)
pa na koju foru onda udje Denver u polufinale zapada ? ne da je superstar nego takvo igranje sa protivnikom i pored fizickih nedostataka jos nije vidjeno u istoriji kosarke

Rezon , da te Bog sacuca...

pre 4 godine

Jokic bio ocajan?!?Blago vama sa vasim rezonovanjem stvari.Za Mareja se to moze reci.Problem je sto vas pljuvacka vuce da je izbacite , a ili niste gledali mec ili niste u stanju da ga analizirate.

-16 razlike su prosuli u posljednih 5-6min.
-nisu postigli ni jedan poen u tom periodu.
-Marej izgubio 2 lopte + jos dvije u vidu 2 faula u napadu i promasio sva 4 pokusaja ka kosu , uz sramno uzimanje da zavrsava sutem za pobjedu , nakon takvog momentuma , takoreci iz kanala u kome se nalazio.Umislio da je Brajant , pa frljoknuo erbol.
-Sve iz tog perioda ide na dusu trenera , jer nije nasao nacin da smiri igrace , psihicki ih vrati u utakmicu i da zaustavi muvu bez glave kada se pogubio u vremenu i prostoru!

U produzetku su sve poene dali Barton (2 trojke) i Jokic 2x za 2p , tako da , odakle vam obraz Jokica da prozivate??!Dobro je Barton dao preko granice 12.5 u Max Betu , pa nije popio net slajmacu ovdje.

Ne valja kada se izgubi.Ne valja ni kada se dobije.Bolje imati dobar procenat suta , nego pokusavati , a pokusavanje donese pobjedu.Ko vama udovolji...

Sivi soko

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?
(sasa pg, 11. novembar 2019 10:10) Gde ga je razvalio? Samo je u prvoj četvrtini bio za nijansu bolji, kasnije se raspao...

Pera Ždera

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.
(Moo, 11. novembar 2019 10:21)

Ne kapiram logiku i potrebu ljudi da lazu danas kada je sve tako dostupno i transparentno. Imformacije svuda oko nas.

Samlela ga oba centra?
index - Jokic +18 Embiid -10
Nikola bolji statisticki u tom mecu.
Odbranu razvalio na Embiidu (posebno za njegove standarde).
Embiid preko Jokica dao O poena i izgubio par lopti.
Kos za pobedu preko Embiida.

Protiv KATa jeste bio slabiji statisticki ali opet zato sto nije dovoljno agresivan i ne forsira, igra timski (na momente i previse). Ne zato sto ne moze. Pa toliko puta je KAT bio totalno nadigran od strane Nikole u prethodnim duelima. I statisticki i po uticaju na igru.

KAT sa druge strane nalozen, forsira, sutnuo 18 trojki, bez preterane timske igre. Naravno da ce da da vise poena sa takvim lozenjem i forsiranjem ALI gubi utakmicu u duelu sa direktnim rivalom na poziciji. Jeste u saleko boljoj formi od Nikole na pocetku sezone ali vidno, sustinski, kosarkasi nije bolji... samo stvar trenutne forme.

Jokic opet kos za pobedu preko KATa.
KAT se raspao u 4oj i produzetku, u kljucnim napadima.

O timskoj igri i uticaju na istu da ne pocinjemo. Asistencije, blokovi, urucenja, citanja itd. KAT svetlonsim godinama daleko pa i na ovom mecu.

Slazem se, Jokic daleko od svojih brojki i forme. Vidno debeo sa 10+ kg viska. Sporiji. nekako nezainteresovan cesto i iritantno neagresivan pored takvih napadackih mogucnosti. I mene kao i ostale to jako iritira ali opet ALI...

On takav nadigrava svoje direktne rivale i resava utakmice u zadnjim sekundama.
Sta ce biti kada opet nadje formu, sut, agresivnost... ZASTRASUJUCE.

Milanche

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?

rus

pre 4 godine

Za one koji tvrde da su gledali utakmicu i da je Towns razbio Jokića pod hitno da se jave oftamologu.
Jokić deluje neaktivno u odbrani jer ne skače na ulaze bekova zato što mu je trener to zabranio da se nebi desilo da skrati minutažu zbog 6 faulova. Iako se kroz +/- indeks ove utakmice to ne vidi (-2) sa Jokićem u igri i bez njega Denver nije ista ekipa. Uostalom Townsov indeks je -7 pa je i u toj kategoriji Jokić bolji.

Da bi bio u konkurenciji za najboljeg centra Towns treba da se ponaša kao centar. U ovoj sezoni ima veći broj pokušaja za 3 (65) nego za 2 (62) poena. Sinoć su i Towns i Jokić uputili 23 šuta na koš, stim da je Towns šutnuo 14 puta (!!!) za 3 poena. To ne rade ni bekovi.

Towns nadskakao Jokića?!? Towns je imao samo jedan skok više u napadu. Za razliku u skokovima u odbrani je zaslužan Towns ne zato što je bolji skakač već zbog pomenutog ispucavanja. Jokić je bio daleko od koša i nije mogao da skuplja promašaje Minesote.

Navijac

pre 4 godine

Zvanicno najbolji centar na svetu. Nije to bila neka internet anketa gde su se balkanci nadmetali ko moze vise puta da klikne na svog sunarodnika nego zvanican izbor NBA lige. A Nikola kao Nikola, igra za ekipu i samo pobeda ga interesuje, ako mora on da resi nece se uplasiti, a ako vidi da je neko u boljoj poziciji nece se ustrucavati da doda loptu. Uzivajte ljudi, gledate kosarkasko cudo.

nosba

pre 4 godine

За ове што га прозивају за светско: замислите да селектор Португала гурне Роналда на левог бека и да после сви плачу јер није ништа урадио.

Aleksandar

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.

Bush

pre 4 godine

@drago
Dragi "drago" tvoji komentari nas interesuju kao prošli sneg
, tvoje mišljenje je važno kao mišljenje moje kokoške u rerni sa krompirom. Stvarno glupo sa tvoje strane. Jedan savet ću ti dati : šuti,ne piši ništa što neko može javno pročitati, izgledati ćeš puno pametnije.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kralj, 11. novembar 2019 10:19) # Link komentara
Preporučujem (+64)Ne preporučujem (-11)

Ma ne lupaj gluposti. Pa vise je na ovoj utakmici bilo lepih poteza nego u jednom celom kolu Evrolige.
Tauns 2 puta iza ledja dodaje, Jokic par nestvarnih asistencija, Milsap, Kulver i Vigins luda zakucavanja itd.
Utakmica je obilovala vrhunskim potezima.
Ali se igrale i jake odbrane, pogotovo na kraju.
Marej je nepotrebno pred kraj zakomplikovao.
Ne sudi o utakmici samo po zadnjih 5-6 minuta i po sutu Minesote za 3.
Bilo je pregrst lepih poteza i akcija.

Laki

pre 4 godine

Ne mogu Balkanci da podnesu nečiji uspeh, pa to ti je. Sve stručnjak do stručnjaka, te debeo, te svetsko prvenstvo...Na sreću, postoje oni koji se stvarno razumeju u basket, tamo, valjda gde se i igra najbolja košarka. Juče je utakmica bila rešena mnogo pre zadnjeg koša. E, sad, što je za naše prilike nepojmljivo, Marej, iako evidentno povređen, vuče nogu, greši i ne može ništa da pogodi, dobija poverenje trenera po cenu gubitka utakmice. To je neki drugi svet i tamo je Jokić car, tamo se igra košarkaški roman od 48 + 5 minuta, ne evropske pripoveteke i kao u romanu, dižeš se padaš i ponovo ustaješ, pa je i "najgora" utakmica događaj.

KliftonToni

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan, 11. novembar 2019 10:20) #

Иако ја не волим Јокића претерано (не бих га ни звао на СП да сам се питао) рећи да је НБА циркус за глупе Американце, иако није потпуна неистина, потпуна је глупост. Циркус јесте, али су ти циркузанти бољи гимнастичари од свих осталих гимнастичара који нису циркузанти....
На светском првенству смо имали проблем као тим. АЂ се не сналази добро у улози фаворита и недостајао нам је вођа тима (Јокић то није, нити жели да буде). Тренер мора да постави екипу тако да се максимално искористе квалитети тима и појединаца. АЂ то, на нашу велику жалост, овај пут није успео да уради. Можда би било боље да смо га пустили да ради свој посао, и да сам селектује тим, па макар и без Јокића и Марјановића....а можда и није био дорастао задатку....сад је о томе глупо и касно расправљати. У сваком случају...циркузанти из НБА, укључујући Јокића, далеко надмашују све остале....

Zvanicno najbolji

pre 4 godine

Dr Jokic zvanicno najbolji igrac (ne centar nego komplet igrac) najjace lige planeta. I to druga sezona za redom, znaci Srbi imamo najboljeg igraca na svetu.

nista o nicemu

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji

sivan

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.
(Aleksandar, 11. novembar 2019 11:17)

Koje je to suteve za pobedu promasio Bogdanovic na SP? Usput, prosek mu je bio 22.9 poena po mecu, 59.5% za 2 i 53% za 3. Pa ga ti mrzi i dalje.
A Jokic ne igra nista drugo u NBA nego sto je igrao u na SP u reperezentaciji. Ali je za NBA psihofizicki spreman a na SP je otisao rekreativno. Tako je i odigrao.
Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.

Vasa vasa

pre 4 godine

Citam i neverujem,kako sve sami strucnjaci ovde kom.znaju bolje kosarku od samih trenera i igraca u NBA..ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase,i cim komentarisu znak je da je Jokic trn u oku sto znaci da je klasa,sto svi komentarisu po emisijama i bivsi igraci najjace lige tako i treneri,ljudi pogledajte sta ste napravili vi u bilo kom sportu pa onda tek komentatisite negativno nekog coveka koji je ostvario svoj san,a dali ste vi???

gremlin

pre 4 godine

Nikola je na obe bio loš,pogodio zadnji šut i nije legenda jer ima još 70 i kusur utakmica i plej off da bi ušao u legendu...a nisam siguran da Nagetsi mogu preko LAC i LAL pa i da Jokić bude još bolji...jer po meni Nagetsi imaju kvalitet,Jokic jeste odličan ali najbolji nije...Košarka u USA ima i bolje...

мики

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

неће се ни Дејвис прославити против Денвера.

Dragan

pre 4 godine

@drago

Uf bre, ala si se uzrujao, šta je, ljubomora? Hajde idi sada lepo, pa Amerikancima objasni da su budale, jer kuju Jokića u zvezde!

Ah da, pozdravilo te postolje ‘95.

Usa

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.

sasa pg

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?

323

pre 4 godine

Minesota , 49 puta je sutirala za 3?? Pogodili su 7 puta?? Tauns je sutirao za 3, 14 puta a pogodio 3 puta? Jokic je za 3 sutirao 7 puta i pogodio jednom. Jeste lose sutirao kao ceo tim Denvera ali je pogodio sut za pobedu, tako da to potire lose stvari u utakmici. Nekih 5 min. pred kraj trece cetvrtine napravio je cetvrtu licnu tako da je bio na klupi CELU cetvrtinu. Usao je 5 min. pred kraj utakmice. Odigrao je 36 min. a Tauns 41. min.? Ljudi, to je 5 min. duze, puno za jednu kosarkasku utakmicu. 16 koseva prednosti su poceli da stizu kada Jokic nije igrao. Milsap se nije video od pocetka utakmice i tek u drugom poluvremenu je postigao 14 koseva ali generalno jako lose su sutirali i jedni i drugi. Marej je igrao odlicno u prvoj cetvrtini i onda NISTA nije pogodio do kraja utakmice, nista? Najgore je sto je pravio faulove , dva za redom i gubio lopte kada su ovi poceli da ih stizu. Vadio ih Barton koji je pogadjao ali u periodu kada su poceli da stizu razliku, mislim da 5 min. Denver nije kos mogao da postigne, mozda i 6 min. Generalno, losa utakmica, los sut ali zasluzena pobeda Denvera. To sto neko pise da su bekovi prolazili Jokica, mozda i jesu ali je imao 4 licne. I normalno da je Jokic nadigrao Taunsa, to se vidi po statistici i dao je pobedonosni kos upravo preko njega. Znaci, nije Tauns uspeo da ga spreci da postigne pobedonosni kos. Jokic zaradjuje ogromne pare ali kada vidim njegovu levu ruku, gotovo da ce krv da podje. Sta mu rade u reketu..

Dunja Bg

pre 4 godine

Ne treba preterivati.Nikola je veliki talenat i dobar igrač ali da je već sada najbolji centar to nije ozbiljno izjaviti.Na osnovu dva, možda srećna šuta, u poslednjim sekundama meča koja su rešila utakmice može se reći da je košarka zaista uzbudljiv sport.Prija kada se kaže da naš čovek u toj džungli dobro igra ali sve ostalo je preterano.Daj Bože da jednoga dana bude najbolji.

Sofronije

pre 4 godine

Kako je moguce da toliko ljudi u komentarima pise da Jokic nije atraktivan igrac??? Pa ko je onda atraktivan ako ne on? Kako igra u napadu,kao da je ispred zgrade. Poigrava se sa protivnicima kao sa malom decom. U odbrani ,stoji kao stub, sto je lose za njegov tim,ali atraktivno za kosarku, posto se toliko poeni njegovom krivicom postizu. Znaci ,stvarno je primer modernog NBA igraca. Samo napad i sto zanimljivije,vece vratolomije i neverovatni pasovi. Bas iz razloga sto je takav, mastovit igrac,ne uklapa se u reprezentaciju. Nasa skola kosarke ne tolerise salu i igra se timski,po komandi trenera. To je razlika izmedju NBA i nase kosarke. Zato se vecina nasih kosarkasa slabo snalazi u Americi.

ccc?

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sivan, 11. novembar 2019 11:13)


Ja sam o tome ranije i pisao. Denver je u proslom plej ofu ispao zbog Mareja jer je odigrao ocajno. Jokic nije imao pored sebe oslonac na njega a taj decko je hrpu koseva postigao zahvaljujuci Jokicevim asistencijama. U ovoj utakmici, Marej je dobro igrao u prvoj cetvrtini i od tada ga nigde nije bilo celu utakmicu a na kraju je pravio takve gluposti da su mogle da kostaju Denver poraza. Da potsetim, Marej je placeniji igrac od Jokica??

Domagoj

pre 4 godine

"ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase"..pročitam ovo u komentarima i ne vjerujem, pa kolko si ti dečko opterećen s Hrvatima da ih ubacuješ u priču o Jokiću. Za tvoju informaciju ja sam Hrvat i u životu nisam upoznao čovjeka koji pljuje vaše uspješne sportaše i u tome smo realniji od vas, jer čim npr. Jokić odigra dvije lošije utakmice Srbi su ti koji ga ispljuju gore od najzlonamjernijeg Hrvata. Tebi su očito odmalena ispirali mozak da je Hrvatima jedini smisao postojanja napakostit Srbinu, a dam se kladit da u životu nisi upoznao nijednog Hrvata

ivan

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.

winter is coming

pre 4 godine

Ako u rep. ne iskoristis ovakvog igraca koji je cele godine konstantan, a to je jos veca tema u rep. fudbalu, onda nisi ni trebao da ga zoves na SP ali isto tako gubis jakoooo puno bez njega. Nije klasican centar i nije za klasicnu postavku niti za klasicne trenere.

drago

pre 4 godine

Hahaha kakva crna legenda. Nista nije osvojio u karijeri. Ni NBA, niti je bio kljucan za finala Srbije. Na SP odskolovao ga stari Scola, samo po vama najboljeg centra NBA. Da je najbolji, on bi to radio drugima. Nikad ni nece biti najbolji jer je ocajan u obrani. A ove sezone na samo 16 koseva u prosjeku. Pa nas Bogdanovic zabija 22, tim mu ima samo pobjedu manje od Denvera, i nikome ne pada na pamet pricati takve gluposti. Vi bi pisali da mora na All Star, da je za prvu petorku lige i ostale budalastine.
Jos gledam Jokic nikad losiji, nista ne zabija, ne otvaram odjeljak NBA na b92 doata dugo, sad ga otvorim i bidim oprt iste bajke i lazi.

Kako vi kujete u zvijezde te vase sportase. Kao i onog nesretnog Tadica, isto nista nije osvojio. Pa Jovica, Realovog klupasa. Pa Mitrovica, drugoligaskog igraca. Vi da imate ovu nasu generaciju u nogometu pisali bi da je najbolja svih vremena, bolja i od Peleove, jer kao svake godine osvoje LP a te brazilske generacije nije ni bilo u Evropi.

Povratak u realnost, Anthony Davis ima puno bolju statistiku (10 koseva vise, isto skokova i 2 asista manje) a igra u Lakersima sa Lebronom koji su sigurno bolji. Towns isto 10 koseva vise, 2 skoka vise i 2 asista manje).

nba fan

pre 4 godine

(Domagoj,

Svi nacionalno obojeni komentatori su isti nazavisno kojoj naciji pripadaju.
Njihov problem je sto ih u njihovoj sredini poznanici izbjegavaju,ignorisu
pa igraju na kartu 'nacionalizma'. Mene ponekad zbog ijekavice proglase za Hrvata pa me ispljuju a ja se smijem. Ista je situacija na HR i BiH portalima.

somm

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?
(Milanche, 11. novembar 2019 11:04)

Sve sve ali da zbog Plamlija nisu dali koš to je neistina. Ja sam za razliku od tebe očigledno gledao utakmicu sinoc. Plamli odigrao odlično u odbrani što mu je i posao. U tom periodu kad nisu dali koš 6 minuta a minestota se vratila i egal i wulfsi su promašili dosta inace bi dobili lagano. Ovamo marej i ekipa nisu mogli apsolutno ništa da ubodu. Pa i Jokic kad je ušao imali su 3-4 napada bez kosa. Nego je najlakše pogledati recap od 4 minuta pa onda lupiti komentar

мики

pre 4 godine

Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.
(Gazda Dojkan, 11. novembar 2019 12:39)

не знам да ли је у Србији, али теби баш добро иде то лупетање

WillyWonka

pre 4 godine

Ma svaka čast za ova dva šuta, tos e ne viđa svaki dan. Međutim, da ih je promašio, isti bi ovaj novinar pisao o jako lošoj igri Jokića. Realno, Jokić može puno bolje, ove zadnje dvije utakmice je, za njegove standarde, odigrao jako loše. I nije rasturio ni Embida i Taunsa. Borba je bila strašna, ali niko nikoga nije rasturio.

Moo

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.

Nijah

pre 4 godine

Narode jel neko gleda denver uopste. Sinoc, Denver je prokockao +16. 6.5 minuta nisu dali kos. U tim momentima Jokic nije bio ni bolji ni losiji od ostalih, nije vola mogao da ubode. Sta za to vreme radi trener,to jest ne radi, necu ni da komentarisem nije predmet diskusije (izmene idu po nekoj matrici, vratio je po toj semi startnih 5 na parket 5 min do kraja i to je to. Svako normalan bi uzeo tajm kad ti protivnik napravi 7-0 ili 9-0, ako nista drugo da malu uzmu vazduh jer nisu ni otvorene suteve ubacivali a o glavinjanju necu ni da komentarisem).
Ovo sto je ubacio sinoc je bio cist hail mary(na srpskom APP), koji je pukom srecom usao. Ozbiljne ekipe ne igraju na taj nacin.
Tokom cele utakmice Jokic deluje nezainteresovano i tromo. Lako ulazi u probleme sa faulovima i stalno se svadja se sudijama. To znaci da se nije dobro fizicki pripremio i da nije skoncentrisan.
Joka je izuzetan igrac kad je spreman i skoncetrisan ovo ne izgleda dobro. U ovom momentu najbolji je Antony Davis (da znam da je inicajlno 4,ali u LA igra i 5 vrlo cesto)

Mladen

pre 4 godine

Jokic,KAT i Embid to su trenutno jedini kandidati za najboljeg centra na svetu. Svaki ima neke mane i prednosti pa ko sta vise voli. Dejvis centra ne zeli da igra u Lejkersima to obavljaju Hauard i Megi, njemu je konkurencija za najboljeg na poziciji Janis a ne centri. Razne "zastitnik obruca" vodonose su druga liga, oko njih se ne gradi igra i ne vuku svoje timove nego su samo igraci zadatka.

f57

pre 4 godine

@usa Jokic nije superstar, nego ko je?
(Neko,

Superstar je onaj igrac koji u teskim utakmicama vodi ekipu do
pobjede i kada se mec lomi on preuzima odgovornost i postize
prelomne poene kad je najpotrebnije. Jokicev problem je sto
forsira timsku igru umjesto da sam rjesava utakmice. On je
pokvario svoj sut zahvaljujuci 'timskoj igri' a da nije ne bi
utakmica ulazila u dramaticnu zavrsnicu nego bi imali sigurnu
razliku 2/3min prije kraja.

znanje-imanje

pre 4 godine

Jadan Nikola. Postoje razne verzije one priče: neko ode daleko, pa izbegne ovo, i ono, i sve tako - kad ono međutim. Šta god radio na isto mu izađe. Zadnja rečenica priče je "od svoje se Sudbine ne može umaći". I tako hteo ili ne Jokić nasleđuje Đokovića u ulozi proxy-srpske-veličine-a-frustracije-tek. On, lenji letargični debeli gulanfer koji je pre podne mačak Garfild a doveče bik Ferdinand.
Pa je on eto i "najbolji centar na svetu". Što ne da nije nego je teško i u prvih 10. A kad bi se presabrali izuzetni centri ranije ni u prvih 50, 100... ko zna. Pa to što je OK centar u napadu i jedva prihvatljiv centar u odbrani jeste dovoljno, jedva, i to samo jer je sada ovakva NBA. U Evropi uopšte ne bi bio vrhunski koristan kao što je u NBA. Ali - jeste unikat, Unicorn. Jer igra 1-i-5 i takvog drugog nema. Nema toliki konj ni sa takvim rukama ni sa takvom glavom. I hop! čim je dovoljan odmah posle je i magičan što se vidi po hokus-pokus Denvera od još jednog tima vazda izvan PO u kandidata za titulu.
(Zato nisu u pravu ni turbo-hvalitelji ali još su manje prosti negatori tipa @ivan i @drago i sl.)
A inače upravo tako je i počelo, tako se igrala prva organizovana košarka još iza I svetskog rata. Logično: visok sporiji igrač sa dugim rukama i pregledom je play, ima pregled i dodaje, a brži zuje napred nazad levo desno. I Denver treba to da usavrši: ЏиАрЏи. JRJ, Joker, Runners & Jumpers. Ne da igraju ono što mi zovemo košarka ali ni ne anti-košarku GSW i Hjustona - već hibrid.

Milan Spanac

pre 4 godine

pa kad sam ja pisao da sam protiv njegov igranja za repku, lupani su mi minusi.. jer da se spremio ovo leto kako treba, sledece bi dobili jos dominantnijeg igraca i repka i denver.. ali dobro.. vidi se da je umoran, a nije ni pocela sezona..

deki

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako

Milos

pre 4 godine

Pozdrav za sve tkzv. strucnjake, nadam se da mirno spavate sada, cao i uzivajte naravno, okej?! Ajde i ucite jos, niste me bas neki strucnjaci, koliko se vidi, pa zbog toga samo, ok?! Cujemo se..... bar se nadam. Javite se, jel vazi ajd zdravo ups zbogom

Bodibond

pre 4 godine

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji
(nista o nicemu, 11. novembar 2019 16:18)

Naibolji u konkurenciji centara Dalasa, Jute, Portlanda, Atlante, Detroita, Bruklina i Toronta.

ivan

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.

sasa pg

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?

drago

pre 4 godine

Hahaha kakva crna legenda. Nista nije osvojio u karijeri. Ni NBA, niti je bio kljucan za finala Srbije. Na SP odskolovao ga stari Scola, samo po vama najboljeg centra NBA. Da je najbolji, on bi to radio drugima. Nikad ni nece biti najbolji jer je ocajan u obrani. A ove sezone na samo 16 koseva u prosjeku. Pa nas Bogdanovic zabija 22, tim mu ima samo pobjedu manje od Denvera, i nikome ne pada na pamet pricati takve gluposti. Vi bi pisali da mora na All Star, da je za prvu petorku lige i ostale budalastine.
Jos gledam Jokic nikad losiji, nista ne zabija, ne otvaram odjeljak NBA na b92 doata dugo, sad ga otvorim i bidim oprt iste bajke i lazi.

Kako vi kujete u zvijezde te vase sportase. Kao i onog nesretnog Tadica, isto nista nije osvojio. Pa Jovica, Realovog klupasa. Pa Mitrovica, drugoligaskog igraca. Vi da imate ovu nasu generaciju u nogometu pisali bi da je najbolja svih vremena, bolja i od Peleove, jer kao svake godine osvoje LP a te brazilske generacije nije ni bilo u Evropi.

Povratak u realnost, Anthony Davis ima puno bolju statistiku (10 koseva vise, isto skokova i 2 asista manje) a igra u Lakersima sa Lebronom koji su sigurno bolji. Towns isto 10 koseva vise, 2 skoka vise i 2 asista manje).

Usa

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.

gremlin

pre 4 godine

Nikola je na obe bio loš,pogodio zadnji šut i nije legenda jer ima još 70 i kusur utakmica i plej off da bi ušao u legendu...a nisam siguran da Nagetsi mogu preko LAC i LAL pa i da Jokić bude još bolji...jer po meni Nagetsi imaju kvalitet,Jokic jeste odličan ali najbolji nije...Košarka u USA ima i bolje...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Možda jesu skočniji,atraktivniji,sa jačim marketingom ali Jokićev doprinos ekipi u odnosu na njih je fantastičan.Videli smo i sinoć.Jokić na klupi 8 min.Denver nije dao koša.Uđe Jokić odmah 2+ 1 na nerešeno....Jokić je najbolji centar sveta!Žalosno šta nismo iskoristili na zadnjem SP!!!Tuga!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.
(Aleksandar, 11. novembar 2019 11:17)

Koje je to suteve za pobedu promasio Bogdanovic na SP? Usput, prosek mu je bio 22.9 poena po mecu, 59.5% za 2 i 53% za 3. Pa ga ti mrzi i dalje.
A Jokic ne igra nista drugo u NBA nego sto je igrao u na SP u reperezentaciji. Ali je za NBA psihofizicki spreman a na SP je otisao rekreativno. Tako je i odigrao.
Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.

Moo

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.

f57

pre 4 godine

@usa Jokic nije superstar, nego ko je?
(Neko,

Superstar je onaj igrac koji u teskim utakmicama vodi ekipu do
pobjede i kada se mec lomi on preuzima odgovornost i postize
prelomne poene kad je najpotrebnije. Jokicev problem je sto
forsira timsku igru umjesto da sam rjesava utakmice. On je
pokvario svoj sut zahvaljujuci 'timskoj igri' a da nije ne bi
utakmica ulazila u dramaticnu zavrsnicu nego bi imali sigurnu
razliku 2/3min prije kraja.

coach

pre 4 godine

@Sasa: covek je centar, najbolja 5itca na svetu. A Sale ga je gurao na poziciju 4 sto mi bas i ne lezi. TAko da ne znam sta cam vise nije jasno i sta plujete vise decka. Za takve igrace treba praviti igru

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Opet se lozite da je lik neki dominantni igrač..
(expat, 11. novembar 2019 09:48)

Dominantni igrač nije, ali je zato dominantan igrač jeste.

KliftonToni

pre 4 godine

Pokazao je da je NBA jedan veliki cirkus za glupe amerikance,cast izuzecima.Na svetskom prvenstvu se nije video..ni blizu Gasola ili Novickog koji su isto bili zvezde u NBA,ali to dokazali i u reprezentaciji...Nikola je klasa ispod njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan, 11. novembar 2019 10:20) #

Иако ја не волим Јокића претерано (не бих га ни звао на СП да сам се питао) рећи да је НБА циркус за глупе Американце, иако није потпуна неистина, потпуна је глупост. Циркус јесте, али су ти циркузанти бољи гимнастичари од свих осталих гимнастичара који нису циркузанти....
На светском првенству смо имали проблем као тим. АЂ се не сналази добро у улози фаворита и недостајао нам је вођа тима (Јокић то није, нити жели да буде). Тренер мора да постави екипу тако да се максимално искористе квалитети тима и појединаца. АЂ то, на нашу велику жалост, овај пут није успео да уради. Можда би било боље да смо га пустили да ради свој посао, и да сам селектује тим, па макар и без Јокића и Марјановића....а можда и није био дорастао задатку....сад је о томе глупо и касно расправљати. У сваком случају...циркузанти из НБА, укључујући Јокића, далеко надмашују све остале....

kralj

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.

Aleksandar

pre 4 godine

Umesto da se u Kini zna ko je gazda(Jokara)nas bivsi sujetni selektor ga je tumbao na cetvorci a Bogdan mu je bio prvi igrac.Da se razumemo Bogdan je fenomenalan igrac ali in nista u reprezentaciji nije resio promasio je svaki sut za pobedu.Za njega mora da se odigra izolacija da bi on mogao da odigra jedan na jedan da resava a ne das mu loptu 24 sekunde da on kreira ipak je on bek suter koji nema tu lucidnost kao Teo ili Jokic.Da se razumemo odlican igrac ali da se rade akcije za njega I izolacije tu je najbolji.

Dunja Bg

pre 4 godine

Ne treba preterivati.Nikola je veliki talenat i dobar igrač ali da je već sada najbolji centar to nije ozbiljno izjaviti.Na osnovu dva, možda srećna šuta, u poslednjim sekundama meča koja su rešila utakmice može se reći da je košarka zaista uzbudljiv sport.Prija kada se kaže da naš čovek u toj džungli dobro igra ali sve ostalo je preterano.Daj Bože da jednoga dana bude najbolji.

Domagoj

pre 4 godine

"ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase"..pročitam ovo u komentarima i ne vjerujem, pa kolko si ti dečko opterećen s Hrvatima da ih ubacuješ u priču o Jokiću. Za tvoju informaciju ja sam Hrvat i u životu nisam upoznao čovjeka koji pljuje vaše uspješne sportaše i u tome smo realniji od vas, jer čim npr. Jokić odigra dvije lošije utakmice Srbi su ti koji ga ispljuju gore od najzlonamjernijeg Hrvata. Tebi su očito odmalena ispirali mozak da je Hrvatima jedini smisao postojanja napakostit Srbinu, a dam se kladit da u životu nisi upoznao nijednog Hrvata

deki

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako

Bodibond

pre 4 godine

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji
(nista o nicemu, 11. novembar 2019 16:18)

Naibolji u konkurenciji centara Dalasa, Jute, Portlanda, Atlante, Detroita, Bruklina i Toronta.

znanje-imanje

pre 4 godine

Jadan Nikola. Postoje razne verzije one priče: neko ode daleko, pa izbegne ovo, i ono, i sve tako - kad ono međutim. Šta god radio na isto mu izađe. Zadnja rečenica priče je "od svoje se Sudbine ne može umaći". I tako hteo ili ne Jokić nasleđuje Đokovića u ulozi proxy-srpske-veličine-a-frustracije-tek. On, lenji letargični debeli gulanfer koji je pre podne mačak Garfild a doveče bik Ferdinand.
Pa je on eto i "najbolji centar na svetu". Što ne da nije nego je teško i u prvih 10. A kad bi se presabrali izuzetni centri ranije ni u prvih 50, 100... ko zna. Pa to što je OK centar u napadu i jedva prihvatljiv centar u odbrani jeste dovoljno, jedva, i to samo jer je sada ovakva NBA. U Evropi uopšte ne bi bio vrhunski koristan kao što je u NBA. Ali - jeste unikat, Unicorn. Jer igra 1-i-5 i takvog drugog nema. Nema toliki konj ni sa takvim rukama ni sa takvom glavom. I hop! čim je dovoljan odmah posle je i magičan što se vidi po hokus-pokus Denvera od još jednog tima vazda izvan PO u kandidata za titulu.
(Zato nisu u pravu ni turbo-hvalitelji ali još su manje prosti negatori tipa @ivan i @drago i sl.)
A inače upravo tako je i počelo, tako se igrala prva organizovana košarka još iza I svetskog rata. Logično: visok sporiji igrač sa dugim rukama i pregledom je play, ima pregled i dodaje, a brži zuje napred nazad levo desno. I Denver treba to da usavrši: ЏиАрЏи. JRJ, Joker, Runners & Jumpers. Ne da igraju ono što mi zovemo košarka ali ni ne anti-košarku GSW i Hjustona - već hibrid.

Zvezda

pre 4 godine

Svaka cast za poslesnji sut, ali cela utakmica mu je bila ocajna. Opet 1/7 trojke, malo skokova, odbrana suplja skroz. Gledao sam celu utakmicu, bekovi Minesote idu na ulaz pored njega dok on cak i ne pokusava da ih izblokira, jer je spor i nema odraz. Ako je on najbolji centar lige jasno je kakva je ovo liga postala. Da ne bude zabune, postujem ga, ali on za mene ne moze biti superstar, nikada, ovako fizicki ocajan.
(Usa, 11. novembar 2019 09:58)
pa na koju foru onda udje Denver u polufinale zapada ? ne da je superstar nego takvo igranje sa protivnikom i pored fizickih nedostataka jos nije vidjeno u istoriji kosarke

Samo kažem

pre 4 godine

Tačno se vidi da će Jokic u regularnom delu vuci koliko treba. U ove dve utakmice je rasturio dva najveća konkurenta za titulu najboljeg centra. Zacepio usta kriticarima i to na kakav način. Zato će u PO da gledamo zver Jokica još boljeg nego prošle sezone kada ih je sam vukao. Ovog puta se nadam raspoloženijim kolegama na terenu.

Nijah

pre 4 godine

Narode jel neko gleda denver uopste. Sinoc, Denver je prokockao +16. 6.5 minuta nisu dali kos. U tim momentima Jokic nije bio ni bolji ni losiji od ostalih, nije vola mogao da ubode. Sta za to vreme radi trener,to jest ne radi, necu ni da komentarisem nije predmet diskusije (izmene idu po nekoj matrici, vratio je po toj semi startnih 5 na parket 5 min do kraja i to je to. Svako normalan bi uzeo tajm kad ti protivnik napravi 7-0 ili 9-0, ako nista drugo da malu uzmu vazduh jer nisu ni otvorene suteve ubacivali a o glavinjanju necu ni da komentarisem).
Ovo sto je ubacio sinoc je bio cist hail mary(na srpskom APP), koji je pukom srecom usao. Ozbiljne ekipe ne igraju na taj nacin.
Tokom cele utakmice Jokic deluje nezainteresovano i tromo. Lako ulazi u probleme sa faulovima i stalno se svadja se sudijama. To znaci da se nije dobro fizicki pripremio i da nije skoncentrisan.
Joka je izuzetan igrac kad je spreman i skoncetrisan ovo ne izgleda dobro. U ovom momentu najbolji je Antony Davis (da znam da je inicajlno 4,ali u LA igra i 5 vrlo cesto)

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sinoc je bila toliko losa utakmica,verovatno najgora koju sam ikada gledao.U moru losih rola svih igraca,sut uzasan,divljanje kod obe ekipe,Jokic zasluzuje svaki dolar koji zaradjuje.Da se razumemo,Jokic je takodje lose igrao ali opet je bio daleko najbolji igrac na terenu a nije pokazao ni delic umeca.Jokic je za onog Mareja a slicno zaradjuju,licno Dzordan a ol star igrac Tauns ne moze ni da mu pridje po znanju.Jokic jedino nije atraktivan igrac ali da je Amer a ne Srbin vec sad bi ga proglasili za najboljeg belog igraca iako po meni I dalje je Novicki neprevazidjen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kralj, 11. novembar 2019 10:19) # Link komentara
Preporučujem (+64)Ne preporučujem (-11)

Ma ne lupaj gluposti. Pa vise je na ovoj utakmici bilo lepih poteza nego u jednom celom kolu Evrolige.
Tauns 2 puta iza ledja dodaje, Jokic par nestvarnih asistencija, Milsap, Kulver i Vigins luda zakucavanja itd.
Utakmica je obilovala vrhunskim potezima.
Ali se igrale i jake odbrane, pogotovo na kraju.
Marej je nepotrebno pred kraj zakomplikovao.
Ne sudi o utakmici samo po zadnjih 5-6 minuta i po sutu Minesote za 3.
Bilo je pregrst lepih poteza i akcija.

мики

pre 4 godine

Lupetanje je izgleda nacionalni sport u Srbiji.
(Gazda Dojkan, 11. novembar 2019 12:39)

не знам да ли је у Србији, али теби баш добро иде то лупетање

nosba

pre 4 godine

За ове што га прозивају за светско: замислите да селектор Португала гурне Роналда на левог бека и да после сви плачу јер није ништа урадио.

WillyWonka

pre 4 godine

Ma svaka čast za ova dva šuta, tos e ne viđa svaki dan. Međutim, da ih je promašio, isti bi ovaj novinar pisao o jako lošoj igri Jokića. Realno, Jokić može puno bolje, ove zadnje dvije utakmice je, za njegove standarde, odigrao jako loše. I nije rasturio ni Embida i Taunsa. Borba je bila strašna, ali niko nikoga nije rasturio.

Zvanicno najbolji

pre 4 godine

Dr Jokic zvanicno najbolji igrac (ne centar nego komplet igrac) najjace lige planeta. I to druga sezona za redom, znaci Srbi imamo najboljeg igraca na svetu.

nista o nicemu

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

Zvanično je najbolji centar u NBA, dakle jeste najbolji

Milan Spanac

pre 4 godine

pa kad sam ja pisao da sam protiv njegov igranja za repku, lupani su mi minusi.. jer da se spremio ovo leto kako treba, sledece bi dobili jos dominantnijeg igraca i repka i denver.. ali dobro.. vidi se da je umoran, a nije ni pocela sezona..

Vasa vasa

pre 4 godine

Citam i neverujem,kako sve sami strucnjaci ovde kom.znaju bolje kosarku od samih trenera i igraca u NBA..ajde ovi hrvati kompleksasi sto pisu lose,sve im smeta sto je nase,i cim komentarisu znak je da je Jokic trn u oku sto znaci da je klasa,sto svi komentarisu po emisijama i bivsi igraci najjace lige tako i treneri,ljudi pogledajte sta ste napravili vi u bilo kom sportu pa onda tek komentatisite negativno nekog coveka koji je ostvario svoj san,a dali ste vi???

rus

pre 4 godine

Za one koji tvrde da su gledali utakmicu i da je Towns razbio Jokića pod hitno da se jave oftamologu.
Jokić deluje neaktivno u odbrani jer ne skače na ulaze bekova zato što mu je trener to zabranio da se nebi desilo da skrati minutažu zbog 6 faulova. Iako se kroz +/- indeks ove utakmice to ne vidi (-2) sa Jokićem u igri i bez njega Denver nije ista ekipa. Uostalom Townsov indeks je -7 pa je i u toj kategoriji Jokić bolji.

Da bi bio u konkurenciji za najboljeg centra Towns treba da se ponaša kao centar. U ovoj sezoni ima veći broj pokušaja za 3 (65) nego za 2 (62) poena. Sinoć su i Towns i Jokić uputili 23 šuta na koš, stim da je Towns šutnuo 14 puta (!!!) za 3 poena. To ne rade ni bekovi.

Towns nadskakao Jokića?!? Towns je imao samo jedan skok više u napadu. Za razliku u skokovima u odbrani je zaslužan Towns ne zato što je bolji skakač već zbog pomenutog ispucavanja. Jokić je bio daleko od koša i nije mogao da skuplja promašaje Minesote.

Sivi soko

pre 4 godine

Da nema prenosa utakmica ova prica bi mozda i mogla da prodje. Sprdate li se, pa Tauns je sinoc razvalio Jokica. A i ostali centri u direktnim duelima su ubacili preko njega silu koseva. Tauns sinoc pokupio 15 skokova. Gdje je bio Jokic?
(sasa pg, 11. novembar 2019 10:10) Gde ga je razvalio? Samo je u prvoj četvrtini bio za nijansu bolji, kasnije se raspao...

Sofronije

pre 4 godine

Kako je moguce da toliko ljudi u komentarima pise da Jokic nije atraktivan igrac??? Pa ko je onda atraktivan ako ne on? Kako igra u napadu,kao da je ispred zgrade. Poigrava se sa protivnicima kao sa malom decom. U odbrani ,stoji kao stub, sto je lose za njegov tim,ali atraktivno za kosarku, posto se toliko poeni njegovom krivicom postizu. Znaci ,stvarno je primer modernog NBA igraca. Samo napad i sto zanimljivije,vece vratolomije i neverovatni pasovi. Bas iz razloga sto je takav, mastovit igrac,ne uklapa se u reprezentaciju. Nasa skola kosarke ne tolerise salu i igra se timski,po komandi trenera. To je razlika izmedju NBA i nase kosarke. Zato se vecina nasih kosarkasa slabo snalazi u Americi.

Navijac

pre 4 godine

Zvanicno najbolji centar na svetu. Nije to bila neka internet anketa gde su se balkanci nadmetali ko moze vise puta da klikne na svog sunarodnika nego zvanican izbor NBA lige. A Nikola kao Nikola, igra za ekipu i samo pobeda ga interesuje, ako mora on da resi nece se uplasiti, a ako vidi da je neko u boljoj poziciji nece se ustrucavati da doda loptu. Uzivajte ljudi, gledate kosarkasko cudo.

мики

pre 4 godine

Svaka cast nasem Jokari. Dobar pregled igre, mekana ruka, ali porediti ga npr sa Entonijem Dejvisom je stvarno nemoguce. Nas je, ali da je tamo najbolji centar to nikako
(deki, 11. novembar 2019 11:56)

неће се ни Дејвис прославити против Денвера.

Milanche

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?

Bush

pre 4 godine

@drago
Dragi "drago" tvoji komentari nas interesuju kao prošli sneg
, tvoje mišljenje je važno kao mišljenje moje kokoške u rerni sa krompirom. Stvarno glupo sa tvoje strane. Jedan savet ću ti dati : šuti,ne piši ništa što neko može javno pročitati, izgledati ćeš puno pametnije.

Milos

pre 4 godine

Pozdrav za sve tkzv. strucnjake, nadam se da mirno spavate sada, cao i uzivajte naravno, okej?! Ajde i ucite jos, niste me bas neki strucnjaci, koliko se vidi, pa zbog toga samo, ok?! Cujemo se..... bar se nadam. Javite se, jel vazi ajd zdravo ups zbogom

Laki

pre 4 godine

Ne mogu Balkanci da podnesu nečiji uspeh, pa to ti je. Sve stručnjak do stručnjaka, te debeo, te svetsko prvenstvo...Na sreću, postoje oni koji se stvarno razumeju u basket, tamo, valjda gde se i igra najbolja košarka. Juče je utakmica bila rešena mnogo pre zadnjeg koša. E, sad, što je za naše prilike nepojmljivo, Marej, iako evidentno povređen, vuče nogu, greši i ne može ništa da pogodi, dobija poverenje trenera po cenu gubitka utakmice. To je neki drugi svet i tamo je Jokić car, tamo se igra košarkaški roman od 48 + 5 minuta, ne evropske pripoveteke i kao u romanu, dižeš se padaš i ponovo ustaješ, pa je i "najgora" utakmica događaj.

somm

pre 4 godine

Siguran sam da Jokic ima zabranu od strane trenera da igra previse agresivnu odbranu da ne bi pravio faulove i time ugrozio citavu utakmicu, posto je onaj Plamli decko zalutao u svemiru. Skor 7-2 sa ovakvom igrom Denvera gde 6 min do kraja nisu kos dali i imali seriju 0-16 je fantastican. Pa oni treba jos 90 utakmica da odigraju, o cemu pricamo ovde?
(Milanche, 11. novembar 2019 11:04)

Sve sve ali da zbog Plamlija nisu dali koš to je neistina. Ja sam za razliku od tebe očigledno gledao utakmicu sinoc. Plamli odigrao odlično u odbrani što mu je i posao. U tom periodu kad nisu dali koš 6 minuta a minestota se vratila i egal i wulfsi su promašili dosta inace bi dobili lagano. Ovamo marej i ekipa nisu mogli apsolutno ništa da ubodu. Pa i Jokic kad je ušao imali su 3-4 napada bez kosa. Nego je najlakše pogledati recap od 4 minuta pa onda lupiti komentar

Mladen

pre 4 godine

Jokic,KAT i Embid to su trenutno jedini kandidati za najboljeg centra na svetu. Svaki ima neke mane i prednosti pa ko sta vise voli. Dejvis centra ne zeli da igra u Lejkersima to obavljaju Hauard i Megi, njemu je konkurencija za najboljeg na poziciji Janis a ne centri. Razne "zastitnik obruca" vodonose su druga liga, oko njih se ne gradi igra i ne vuku svoje timove nego su samo igraci zadatka.

Dragan

pre 4 godine

@drago

Uf bre, ala si se uzrujao, šta je, ljubomora? Hajde idi sada lepo, pa Amerikancima objasni da su budale, jer kuju Jokića u zvezde!

Ah da, pozdravilo te postolje ‘95.

Rezon , da te Bog sacuca...

pre 4 godine

Jokic bio ocajan?!?Blago vama sa vasim rezonovanjem stvari.Za Mareja se to moze reci.Problem je sto vas pljuvacka vuce da je izbacite , a ili niste gledali mec ili niste u stanju da ga analizirate.

-16 razlike su prosuli u posljednih 5-6min.
-nisu postigli ni jedan poen u tom periodu.
-Marej izgubio 2 lopte + jos dvije u vidu 2 faula u napadu i promasio sva 4 pokusaja ka kosu , uz sramno uzimanje da zavrsava sutem za pobjedu , nakon takvog momentuma , takoreci iz kanala u kome se nalazio.Umislio da je Brajant , pa frljoknuo erbol.
-Sve iz tog perioda ide na dusu trenera , jer nije nasao nacin da smiri igrace , psihicki ih vrati u utakmicu i da zaustavi muvu bez glave kada se pogubio u vremenu i prostoru!

U produzetku su sve poene dali Barton (2 trojke) i Jokic 2x za 2p , tako da , odakle vam obraz Jokica da prozivate??!Dobro je Barton dao preko granice 12.5 u Max Betu , pa nije popio net slajmacu ovdje.

Ne valja kada se izgubi.Ne valja ni kada se dobije.Bolje imati dobar procenat suta , nego pokusavati , a pokusavanje donese pobjedu.Ko vama udovolji...

sivan

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.

winter is coming

pre 4 godine

Ako u rep. ne iskoristis ovakvog igraca koji je cele godine konstantan, a to je jos veca tema u rep. fudbalu, onda nisi ni trebao da ga zoves na SP ali isto tako gubis jakoooo puno bez njega. Nije klasican centar i nije za klasicnu postavku niti za klasicne trenere.

Pera Ždera

pre 4 godine

Jokic nije pokazao nista! Samlela su ga oba centra. Imao je partije u kojima mu je +/- bio negativan. Covek je u svemu pao u odnosu na proslu sezonu. Ali kontam da je to nebitno kad u obe utakmice pogodis kos za pobedu.
(Moo, 11. novembar 2019 10:21)

Ne kapiram logiku i potrebu ljudi da lazu danas kada je sve tako dostupno i transparentno. Imformacije svuda oko nas.

Samlela ga oba centra?
index - Jokic +18 Embiid -10
Nikola bolji statisticki u tom mecu.
Odbranu razvalio na Embiidu (posebno za njegove standarde).
Embiid preko Jokica dao O poena i izgubio par lopti.
Kos za pobedu preko Embiida.

Protiv KATa jeste bio slabiji statisticki ali opet zato sto nije dovoljno agresivan i ne forsira, igra timski (na momente i previse). Ne zato sto ne moze. Pa toliko puta je KAT bio totalno nadigran od strane Nikole u prethodnim duelima. I statisticki i po uticaju na igru.

KAT sa druge strane nalozen, forsira, sutnuo 18 trojki, bez preterane timske igre. Naravno da ce da da vise poena sa takvim lozenjem i forsiranjem ALI gubi utakmicu u duelu sa direktnim rivalom na poziciji. Jeste u saleko boljoj formi od Nikole na pocetku sezone ali vidno, sustinski, kosarkasi nije bolji... samo stvar trenutne forme.

Jokic opet kos za pobedu preko KATa.
KAT se raspao u 4oj i produzetku, u kljucnim napadima.

O timskoj igri i uticaju na istu da ne pocinjemo. Asistencije, blokovi, urucenja, citanja itd. KAT svetlonsim godinama daleko pa i na ovom mecu.

Slazem se, Jokic daleko od svojih brojki i forme. Vidno debeo sa 10+ kg viska. Sporiji. nekako nezainteresovan cesto i iritantno neagresivan pored takvih napadackih mogucnosti. I mene kao i ostale to jako iritira ali opet ALI...

On takav nadigrava svoje direktne rivale i resava utakmice u zadnjim sekundama.
Sta ce biti kada opet nadje formu, sut, agresivnost... ZASTRASUJUCE.

nba fan

pre 4 godine

(Domagoj,

Svi nacionalno obojeni komentatori su isti nazavisno kojoj naciji pripadaju.
Njihov problem je sto ih u njihovoj sredini poznanici izbjegavaju,ignorisu
pa igraju na kartu 'nacionalizma'. Mene ponekad zbog ijekavice proglase za Hrvata pa me ispljuju a ja se smijem. Ista je situacija na HR i BiH portalima.

ccc?

pre 4 godine

Gledao poslednju utakmicu. Jokić možda nije odigrao fantastično ove dve zadnje utakmice, ali je imao petlju da ih završi kako dolikuje šampionu.
Niko ne pominje njegovog saigrača Mareja. Dečko ima prevelike oscilacije u igri. Pogubio se, ispromasivao, davao paseve u patiku i izgubio lopti u poslednjem delu utakmice da je to za rekord! Zbog njega je i igran produžetak. Nije mi jasan Meloun, zašto odlučujući šut ide na Mareja koji deluje ko da je deprikoran kada ima Jokića u timu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sivan, 11. novembar 2019 11:13)


Ja sam o tome ranije i pisao. Denver je u proslom plej ofu ispao zbog Mareja jer je odigrao ocajno. Jokic nije imao pored sebe oslonac na njega a taj decko je hrpu koseva postigao zahvaljujuci Jokicevim asistencijama. U ovoj utakmici, Marej je dobro igrao u prvoj cetvrtini i od tada ga nigde nije bilo celu utakmicu a na kraju je pravio takve gluposti da su mogle da kostaju Denver poraza. Da potsetim, Marej je placeniji igrac od Jokica??

323

pre 4 godine

Minesota , 49 puta je sutirala za 3?? Pogodili su 7 puta?? Tauns je sutirao za 3, 14 puta a pogodio 3 puta? Jokic je za 3 sutirao 7 puta i pogodio jednom. Jeste lose sutirao kao ceo tim Denvera ali je pogodio sut za pobedu, tako da to potire lose stvari u utakmici. Nekih 5 min. pred kraj trece cetvrtine napravio je cetvrtu licnu tako da je bio na klupi CELU cetvrtinu. Usao je 5 min. pred kraj utakmice. Odigrao je 36 min. a Tauns 41. min.? Ljudi, to je 5 min. duze, puno za jednu kosarkasku utakmicu. 16 koseva prednosti su poceli da stizu kada Jokic nije igrao. Milsap se nije video od pocetka utakmice i tek u drugom poluvremenu je postigao 14 koseva ali generalno jako lose su sutirali i jedni i drugi. Marej je igrao odlicno u prvoj cetvrtini i onda NISTA nije pogodio do kraja utakmice, nista? Najgore je sto je pravio faulove , dva za redom i gubio lopte kada su ovi poceli da ih stizu. Vadio ih Barton koji je pogadjao ali u periodu kada su poceli da stizu razliku, mislim da 5 min. Denver nije kos mogao da postigne, mozda i 6 min. Generalno, losa utakmica, los sut ali zasluzena pobeda Denvera. To sto neko pise da su bekovi prolazili Jokica, mozda i jesu ali je imao 4 licne. I normalno da je Jokic nadigrao Taunsa, to se vidi po statistici i dao je pobedonosni kos upravo preko njega. Znaci, nije Tauns uspeo da ga spreci da postigne pobedonosni kos. Jokic zaradjuje ogromne pare ali kada vidim njegovu levu ruku, gotovo da ce krv da podje. Sta mu rade u reketu..