Utorak, 22.10.2019.

14:25

Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem

Predsednik KK Crvena zvezda Nebojša Čović saopštio je da je sa trenerom Milanom Tomićem sporazumno raskinuta saradnja.

Izvor: PT

Èoviæ: Pitaæu Pešiæa da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomiæem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

King

pre 4 godine

@King
a ajde ti meni reci koji je mentalni sklop braniti lopova drugim lopovlukom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragan, 22. oktobar 2019 15:13)

Ne branim nikoga, svi su lopovi...tu se valjda slažemo.

King

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nfl zaludjenik, 22. oktobar 2019 15:17)

Care sve su to ispušene muštikle...da nešto vrede igrali bi u većim klubovima za veće pare (ili u manjim klubovima, ali u svakom slučaju za veće pare)
ali nekako u našim klubovima proigraju dobro....i eto....

King in The North

pre 4 godine

@Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati

(SrbEUin, 22. oktobar 2019 18:51)
Čuj, Terzić uplatio Čoviću 300k?? Iz kojeg džepa je izvadio? A Vlade Đurović je bio stručnjak u vrijeme SFRJ, sad je na nivou kafanskog analitičara poslije šestog vinjaka, pitanje koliko je upoznat sa novim pravilima, a kamoli nekim drugim stvarima, žalosno sve u svemu.

Walldorf

pre 4 godine

Ono sto najvise zameram nasem, vec bivsem,treneru Tomicu je izbor prvog pleja,tj. dovodjenje L.Brauna.Dok se covek prilagodi evropskoj kosarci,proci ce pola sezone.Umesto toga,samo je bilo potrebno kontaktirati "Admirala" Nelsona, Koji je celo leto bio slobodan igrac.Taj covek je protekle sezone bio MVP doigravanja francuskog prvenstva! Covek Koji je doneo titulu prvaka Francuske Asvelu.Tomic ga je 'ladno iskulirao i doveo Brauna.Braun igra bez energije i herca.Braun nema 10-15.poena u rukama.Braun ne blista ni u odbranbenom segmentu igre.Braun na terenu ostavlja utisak coveka kome je "ravno sve do Srema".Slicna je situacija i sa D.Braunom.To su dva igraca koji ce tek naredne sezone biti fantasticni na terenu.Zasto smo ih onda dovodili?Ne vidim svrhu.Mislim da su ova dva promasaja i "dosla glave" Tomicu.Mi sebi vise ne mozemo dopustiti vec vidjenu situaciju sa "Bejbi Sekom" i Mekelom.I to je trenutno u prvom planu,na nivou kluba.Sto se novog trenera tice,porucujem Srbima,tj.braci Delijama,da je vec odabran.Radi se o ozbiljnom coveku i strucnjaku.Saopstenje mozemo ocekivati vec sutra ili prekosutra.G.Covic nista ne prepusta slucaju,pa je tako i u ovom slucaju.Toliko o tome.Sportski pozdrav!

Filozof

pre 4 godine

Ničija nije do zore gorela. Kreće raspad Zvezde. Posle kiše dodje sunce. Hvala dovidjenja.
(Miki, 22. oktobar 2019 17:47)

Samo se ti nadaj.Ko ce vama da da pare ako ne drzava.Drzava vas od 1990 drzi.Pogledaj samo ko vam.je bio predsednik.A pogledaj i sponzore.Imas na sajtu oba kluba.Nemate sponzore a jos ste u zivotu i pored velikog duga.Nema limarevog British motorsa

slobinator

pre 4 godine

Vratiti Dudu Ivkovića iz penzije.Još je u snazi,verovatno mu je malo i dosadno,a pristao bi sigurno da radi i za manje od 500 hiljada.On bi sve doveo u red pa bi f8 evro-lige bio realnost,a f4 dostižan san

deki

pre 4 godine

Sta reci kad pojedincima ovde moras da objasnjavas sarkazam Covica u vezi sa Karijem Pesicem. Nisam verovao da ce ovako da se zavrsi pre svega jer na trzistu nema adekvatnih zamena i kada je vec tako, drago mi je da se da sansa Andriji Gavrilovicu.Inace, stvarno smo lose igrali iako je sezona duga a vec su se desila mnoga iznenadjenja tako da verujem da bi sve "leglo " ali dobro, nije smak sveta. I dalje smatram da Zvezda ima najvise sansi da osvoji ABA ligu pre svega zbog najduzeg rostera

SrbEUin

pre 4 godine

Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati.

Tomić igra samo odbranu a tako se ne može dugročno i EL i ABA zbog velike potrošnje. Zato je prošle sezone žrtvovan EK. EL se ne može žrtvovati: čim izgube šanse za top 8 pada poseta i sledi finansijski krah i padaju izgledi za B licencu.
Mora se igrati mnogo bolji napad u ABI i odbrana i napad samo u EL.

Malo postovanja

pre 4 godine

Ne znam zasto cim se nesto desi u Zvezdi krivi se Filip Covic samo zato jer je sin Nebojse Covica. Filip je korektan igrac i on nije prvi plej, vec drugi, pa samim tim on ne treba da daje veliki broj poena i da dominira, vec da zameni prvog pleja, a u nekim situacijama je igrao bolje nego prvi plej. Mnogi zaboravljaju da je on bio najzasluzniji protiv Partizana u Aba ligi prosle sezone, i zasluzuje malo vise postovanja. Ove sezone sto se tice mozda je malo uplasen jer prvi put igra Evroligu, ali pokazao je protiv Makabija da i tu moze da igra, umalo nije doneo pobedu sa dve trojke i sa pasom za Berona gde mu je namestio cist sut za tri. Samo treba da mu se da malo vise slobode, uveren sam da ima kvalitet, samo mu je mali problem visina.

Panta SD

pre 4 godine

Da sam na tvom mestu prvo bi pitao gospodju Vesnu ... Nista manje saveta ne bi imala igracima da kaze od Tomica u * time out-u * a tada bi ovo postalo pravi porodicni biznis. Šta ćeš kada ti se može...

Red

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Da,znamo,kod vas se igra za kikiriki i semenke,oduvek bilo tako.

NoName

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Upravo ćeš ti kad porasteš shvatiti da pare kupuju 99,9 posto stvari, ljudi.... U tih 0,1 posto koje novac ne može da kupi svakako ne spada trener šarlatan.

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

primorska

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (od JUL-a do SNS-a, 22. oktobar 2019 16:35) # Link komentara

Dok je Zvezda vise od 50% svojih titula osvojila izmedju 1946-1955 kada nisu ni postojala sva pravila u kosarci. Nije bilo slobodnih bacanja, niti suta za 3 poena. Nije bilo ogranicenja napada, nije bilo hala, igraci su bili zaposljeni na drugim poslovima i jednom godisnje su se okupljali da bi odigrali turnir za prvaka Jugoslavije...vise je to licilo na basket ispred zgrade nego na kosarku kakva se danas igra...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Nije da branim Filipa Covica, al napadaju ga kao da je kosarka individualan sport, nama je timska igra katastrofa.
(..., 22. oktobar 2019 15:23)
Druze, napadaju ga jer zbog Filipovih minuta, nije doveden jos jedan plej. Ispod kosa imamo 4 petice i 3 cetvorke, a pored Filipa samo jednog pleja, koji kao da je pao sa Marsa. Za 5 utakmica nisam video ni p od pleja kod njega. Mozda zbog adaptacije na Evropu, ali za sada izgleda kao solidan basketas. I onda Fica "mora" da igra. Njima vise treba jedan Jovic nego trener.

komandant mark

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...
(Pera Lozac, 22. oktobar 2019 14:44)

A ko je i gde to rekao? Od kada su nasi mediji postali toliko tacni pa da se u sve veruje? Znaci da se u Srbiji zivi nikad bolje i da smo najbolji u regionu.. Eto, tako je pisalo neki dan

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ od Jula do Snsa
Drago mi je da si shvatio da navijas za fmp, za razliku od mnogih koji i dalje misle da je to zvezda
Da ga je napravio fmp on bi vec trenirao isti a ne bi mu bio san da trenira klub koji voli i u kome je igrao kosarku
Poz

Tenkovska Cetnicka Komunisticka Jedinica

pre 4 godine

To je tvoj privatni klub.....Imas pravo Bato Grega Popovica da dovedes ako imas lovu....A imas je isajder objasnio .....A evo i Sinisa Mali kaze da ti je davao lovu za KkFmpCzBgDiva.....Izaso covek sa cifrom....Naravno klinci ovde i ostrasceni kazu Drzavni klub.......Sto trazis onda od vlade RS 60 miliona e ...Kazes da si ulagao u klub ....Spojio si ga sa FMP .....Dao si mu mesto U ABA league... Koje je izborio FMP....Ovi su ispali .

Mornar Prejaki #

pre 4 godine

Derik Braun ima zdravstvenih problema, znaci ima rok od 20 dana da pokusa da povrati formu, ako ne on prvi odlazi, sto je po meni i bolje jer ce Borisa sad imati mnogo vecu minutazu, nadam se samo da ce Kuz sto pre na parket,i da povreda nije ostavila neki dublji trag u psiholoskom smislu, bice tesko ali gori od Oja ne moze biti

slobinator

pre 4 godine

Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu
(Ghost, 22. oktobar 2019 16:06)
kako bi reagovao? pa udarao bi se nogama u stražnjicu,ali on nije kalibar za Zvezdu

sin lovca na medvede

pre 4 godine

13,8 mio EUR, na godisnjem nivou,uloziti u KK CZ je jako slaba investicija.
Sa tim parama na ovim prostorima, u kosarci, niko nikad nije raspolagao.
Ocigledno je zatajila struka u izboru rostera a mozda i neka nepotrebna potrosnja para.
Treba napraviti strucne analize.

Admiral

pre 4 godine

@ Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10)

Jeste, zato smo mi sa neogranicenim budzetom doveli Tomasa iz Sasarija i Voldena iz Hapoela a vi sirotinja doveli Gista direktno iz Pao-a, Brauna iz Efesa i Kuzmica iz Reala. Znas, Sasari i Hapoel su mnogo poznatiji i jaci klubovi od Pao i Reala, pa ko normalan moze da padne na te vase beskrupulozne izmisljotine?!

Ghost

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)
Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu

xxx

pre 4 godine

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10). Paralelni univerzum je tvoj nik...

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.

svako dobro

pre 4 godine

Vi ste ljudi skrenuli s mozgom?! Je l’ uopste neko odgledao konferenciju uzivo?? Covic se smejao dok je pricao o Pesicu, ni promil neceg osim obicne zajebancije. Cuj kaze da ga vrati s aerodroma, ozbiljnog trenera u ozbiljnom klubu i jednom od ovogodisnjih favorita za osvajanje EL, s ozbiljnim ugovorom u dzepu... Sta je bre vama????

od JUL-a do SNS-a

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.

Ganci

pre 4 godine

Komsija mali niste dobro culi sta je DOKTOR rekao ko ce igrati sledece godine EL bez obzira na ABA. A rekao je... Slabo pratite na casovima, obnovite gradivo!

Imas li gram mozga

pre 4 godine

Hahaha pa nije lud čovek da ode iz Barselone gde ima nikad jači sastav. Jel se sprdaš ti Čovke?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. oktobar 2019 15:46)

Čekaj, ti ga ozbiljno shvatio za Pesica ?!
Izvini ali si.... ili ogranicen ili si dete od 10 god koje ne kapira sarkazam. Trece nema

Gazda

pre 4 godine

Gossa placa Zeljko, kakav poltron moze da cestita i voli ovakvog lika? Imas li ti ikoga?
(ljudmila guzina, 22. oktobar 2019 16:18)

Njega majka voli samo pred gostima!

анђео Земун

pre 4 godine

Др Човић јесте извукао ККЦЗ од гашења али јој је САДА КАМЕН ОКО ВРАТА! Већ 2 сезоне бира БЕЗВЕЗНЕ ТРЕНЕРЕ ВЕРОВАТНО ДА БИ ОН ОДЛУЧИВАО О СВЕМУ! Кад је довео оног несретника и неспретника Алимпија под изговором да тренутно нема слободних квалитетних тренера ИЗГОВОРИО ЈЕ НЕВИЂЕНУ ЛАЖ ЈЕР СУ ТОМ ТРЕНУТКУ БИЛИ СЛОБОДНИ БОЖА МАЉКОВИЋ, БОГДАН ТАЊЕВИЋ, итд. а они су само не аматери већ познати стручњаци, а колико знам и данас су на располагању, и то не за неке баслословне суме типа тринкијери, али др. Н.Ч. они не одговарају јер би тражили да им се НИКО НЕ МЕША У ПОСАО А ОН ТО НЕ БИ МОГАО ДА ДОЗВОЛИ И ЗАТО БИРА АМАТЕРСКЕ ТРЕНЕРЕ И ЗАТО ЈЕ И ПОСТАО КАМЕН ОКО ВРАТА ККЦЗ! Које лицемерје и будалаштина, велики пријатељ са Каријем и "замолиће га" да остане у Србији, па да понуди дупло висе него што добија тринки Кари би га одбио не због новца већ због самог др Н.Ч. јер човек жели независност у свом послу!!! Па кад је Човке сениор такав лаф што не пошаље понуду ВЕЛИКОМ ЗВЕЗДАШУ И ДОБРОМ ТРЕНЕРУ САШИ ОБРАДОВИЋУ? ПА ЗАТО ШТО БИ ГА О....О НЕ ЗБОГ ПАРА ВЕЋ УСЛОВА РАДА! П.С. Замолио бих ОНЕ ПРАВЕ НАВИЈАЧЕ ККЦЗ да не пљују Филипа Човића јер игра срцем и бори се до последње капи крви кад је на терену

Whitey Bulger

pre 4 godine

Из авиона се види да је прес у повоју темпиран да се надовеже на наступ Малог, тј. коначно објелодањена давања Владе Звезди и Партизану. Идеална прилика за Човића да још једном запуши уста црно-белом свету на њихова кукања како Звезда добија много више. Испало је да КК добија више, а ФК мање и ту је причи крај, а "драматично" већих издвајања за КК, како видимо, нема. Али у сву причу се уплиће нови моменат, Звезда губи пацерски од Крке, Томић одлази, па "види врага су седам бињишах" - конференција се у ходу трансформише у "ватрогасну", треба један playdown читаве ситуације у вези Томићевог одласка, спуштање лопте и "све је у реду" наступ. Тако и би, али у каквом је клуб заиста проблему не сазнасмо, јер ниједан новинар не упита барем нешто у стилу "Каква је атмосфера у екипи којој тренер у Новом Месту на тајм-ауту гласно каже 'Играјте шта хоћете!'..." Бог у помоћ, али не мирише на добро.

PARTIZAN '92.

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:4

Tačnije ste potpuno nebitni i zato Trinki nije došao. A što se plaćanja tiče, to vam već duže vreme nije problem. Država vam izdržava oba kluba u istom rangu. Koliko je tu spucano para na četrdesetak igrača, to ne zna ni Državna bezbeenost.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.
(Gazda, 22. oktobar 2019 15:55)

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!

radio moravski plicak

pre 4 godine

Ako Pesic ne pristane, alternativa je Greg Popovic. Greg je, ustv, vec pristao, ali ipak ceka Karijev odgovor, da ga ispostuje.

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Pesic je inace poznat da voli da radi za dzabe !
Pa on nije ispod milion na godinu , jedino da ti Sinisa Mali napravi novu 'matematiku' pa da dodje covek da 'pomogne', ja mislim da ti vise ne znas gde udaras , zasto ne pitas G.Mijailovica dok je C.Zvezda bila stvarno Zvezda koliko je kostao Pesic za tih godinu dana u projektu 'Evropska Zvezda ' koji se neslavno zavrsio potopom od Partizana ,a sipali su para i para na njega i tim te godine.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...

metalstorm

pre 4 godine

@Čoban

Lorenco je taman za Kinu, a Derik nije ni za Kinu, tako da se nadam da si u pravu. A da se maši mnogo ovih sezona sa plejevima, maši se. Valjda će jednom neko i za to da odgovara kad već ne može gazda.

King

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.
(Goran-Wien, 22. oktobar 2019 15:00)

A ajd mi molim te reci odakle pare partizanu da dovodi sva ova silna pojačanja i da plaća skupog trenera?

Sub013

pre 4 godine

“Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”...
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:04)

Ne znam, pretpostavljam da je iz istog izvora iz kog je doveden Trinkijeri, daleko najskuplji trener u ABA.

Goran-Wien

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.

Qqq

pre 4 godine

Pa reci lepo da je Alimpijevic bio zrtveno jagnje. Postaviti coveka sa vrlo malo iskustva na poziciju trenera koji je ocigledno imao manjak autoriteta mogu da shvatim samo kao prodaju mesta u Evroligi. Da ne bude sumnje,dva "gospodina" Bokan i Covic dizu narod na noz i niko nista ne vidi osim mrznje koju su gospoda izazvala... Drugari,cuda se ne desavaju osim ako nisu bogom dana,za sve ostalo samo pratite trag novca i trag interesa.

Goran

pre 4 godine

@Coban,i ti si pametniji i upuceniji od predsednika Covica? Svasta covek moze ovde da procita...
(Major, 22. oktobar 2019 14:55)
Nije on predsednik, on je "prvi čovek" :D

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je ironicno spomenuo Pesica zbog tekme u cetvrtak, kao moze da vodi i Barsu i Zvezdu 'istovremeno'. Nema tu prijateljstva, zna Kari tacno sta je problem u Zvezdi, tako da on tu nema sta da trazi po stare dane. Zna se Karijev nivo, Barsa, Real, CSK, a moze i Armani zbog velikih i sigurnih ulaganja.

Amazon

pre 4 godine

Ne verujem da ti imas priljatelja i druga.
(Bogdan, 22. oktobar 2019

A imas li ti? A zasto te toliko boli Nebojsa Covic? Da li zato sto je tvoj klub stavio na mesto koje zasluzuje?

Nfl zaludjenik

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.

Dejan CZ

pre 4 godine

Mene je iz celog mnologa zanimala samo jedna stvar...Novci,budzeti davanja klubovima to me ne zanima,to ovde experti kojih ima koliko hoces neka uporedjuju...ali reci selekcija igraca je dobra i nema potrebe za otkazima a ako bude trebalo ima odakle da crpimo... Pa da,najbolje da na pleja dovedemo Pota iz FMPA pa da kompletiramo cirkus...Derik Braun bolestan 20 dana...izgleda jako tes ka bolest...sad i Stratos i Gist upitni za Barselonu...Ovde stvari nisu debelo ciste.Problem trenera nije izgleda problem broj 1 u osnovi...Tomic je nagovestio da neke stvari treba da se menjaju ali mu izgleda nije dato da isprica o kojim stvarima se radi nego se odstranio na vreme...Ko se na Radonjica jednom opece i od dima zazire...Ocekivao sam konkretnije obracanje...umesto toga dobili smo nista ,nikakav konkretan odgovor vec zadovoljstvo postojecim stanjem...

branko

pre 4 godine

Са Марса се видело да је Томић значајан елемент Звездине кризе. Он је можда није изазвао, али је сасвим видљиво да он не би могао да је разреши. Не знам ко ће доћи али је мени потпуно прихватљиво Човићево размишљање о млађим, обавезно домаћим тренерима. Ово са Пешићем схватам као шалу.

King

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

Vala kako su se Braunovi pokazali i bolje da idu.

doktor

pre 4 godine

Juče: "Situacija u klubu je stabilna. Razgovarali smo sa Tomićem i saradnja se nastavlja."

Danas: "Nista neobično se nije dogodilo. Na obostranu inicijativu smo došli do ovoga."

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.

Gazda

pre 4 godine

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.

NY

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:03)

Sta bi mi bez tvojih "pametnih" komentara.Ko placa Trinkijerija?Limar Ostoja i njegov British Motors? Ko je placao tvoj klub kada je bio prvak Evrope? Miki Savicevic Genex i SIMOD a glavni u Partizanu bio Genexovac pok.Miketa Djuric.Ko je devedesetih placao tvoj klub? Predsednici bili Radojica Nikcevuc (JUL) Borisa Vukovic (JUL) Ivica Dacic (SPS) a onda Mladjan Dinkic cija partijska koleginica Suzana vam obecala halu za trening

veverac

pre 4 godine

@(Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

ja sam čuo da se Beron ne vraća, završava karijeru pošto je postao otac, možeš li nam reći da li je to istina?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.

Anakin

pre 4 godine

Zagovornici smo da se mladim trenerima pruzi sansa ali cemo zato mlade igrace da ubijemo na racun stranaca koji su vecinom macka u dzaku?! Pa gde je tu pamet i logika? Jedino posteno je pruziti sansu Vladi Vukoicicu i oduziti mu se zbog nacina na koji je oteran da bi Radonjic mogao da dodje. Vlada je tada ekipu vodio sjajno a i inace je izuzetno perspektivan trener. Inace mi se situacija u perspektivi ne svidja... Koliko za trenera ima para, ko je uopste slobodan, od tih koji su slobodni da li hoce uopste da saradjuju sa Covicem kad znaju da im "jedan" plej ima zagarantovanih 15-20 minuta hteli ne hteli...

max

pre 4 godine

Niko pametan nece da saradjuje sa Doktorom na duze staze. Morao je samo Radonjic jer mu je Zvezda bila odskocna daska u karijeri. Kada je letos. Nesa Ilic pitao Teodosica da ga poveze sa Covicem zbog pregovora, Teo je odgovorio da nedaje Domtoru njegov broj jer nema sanse da bi ikada ponovo igrao za njega.

sve je relativno

pre 4 godine

@King in The North

Ma jok, istina je. Pešić će biti trener za deset puta manje novca plus dobije gratis
pleja u petorci.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....

Pera Trta

pre 4 godine

Zvezdas sam, ne znam ko vodi KK i FK Partizan (ne pratim sport kao pre, a čudi me da se neko i dalje bavi tim kriminalnim organizacijama), ali znam da FK CZ vodi lice s tjeralice, što bi rekli AlanFordovci, lik koji je dokazani kriminalac i sa Zvezdom ima veze koliko i ja Batom Borisovim, a KK CZ vodi Nebojša Covic. Tu ne treba ni komentar dati, samo čovek da se najteži. A onda se vi prepucavate po komentarima, bude ih i po 1000, dok tekstove o Alekaandru Obradovicu ne čita skoro niko, većina i nema pojma ko je čovek, a njegova sudbina i ono što mu se dešava bitnija je 100 puta od ovih prevaranata...

Namestenetitule

pre 4 godine

Mi nemamo para da plaćamo 500 ili 600.000 evra. Mi te pare nemamo. Zagovornici smo da se mladim trenerima daje šansa. Kada se malo bolje pogleda, Srbija ostaje bez trenera", smatra Čović.



"Dogovorićemo se ko će vodeti ekipu. Imam nameru da ubedim Pešića da ostane ovde u Beogradu, a ne da se vraća tamo. Kari je moj veliki drug i prijatelj. Pitaćemo i Karija", poručio je Čović.


Cekaj, da li on sam sebe demantuje u istom intervjuu.

Koja

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.
(Gossa placa Zeljko, 22. oktobar 2019 15:10)
Kojih sedam godina uzimate fore od nas a šta je Vujošević vama radio trinaest hahaha

Gazda

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)

Odjavice vas kao Trinki,pitajte slobodno.
Citao sam intervju gde je rekao da ne bi nikada bio trener Zvezde.Mada probajte,mislim da vas Miloje vidi kao Fmp pa mozda i uspe.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”... 
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:

Вашим не сигурно, уосталом зашто је чудно то што држава даје свом највећем клубу а није чудно то што још више даје клубу једне нестале државе са анти- српском традицијом?

Mika Sumadinac

pre 4 godine

I opet mi krivi ??? Opet vi nemate para da plaćate trenera, aludiraš na Trinkijerija i laž o njegovoj plati...Dovodiš ti mladog trenera zato sto nijedan drugi neće da dozvoli da mu se ti mesas u posao...Pominjes neke gluposti o ciframa i ostalo, a spomenuo nisi to sto ste izgubili već četiri utakmice...Tako mi je drago sto si kod njih...Tek će oni da vide kakav si ti!! I da, jedan predlog od mene...Promeni opet imena i bicete prvi !! Znam da čitaš komentare ovde...Pozdrav od Grobara i ostani u Zvezdi sto duže !!!!

Djole 23

pre 4 godine

Obratite pažnju na rečenicu: "Imamo odakle da povučemo igrače ako nam bude negde zafalilo". Pametnom dosta o regularnosti takmičenja. Fali samo dodatak - "FMP je sada prvi u ABA ligi pa ako osvoje lako ćemo da se vratimo i sa FMP-om igramo Evroligu", dodao je Čović.

Čoban

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.

Pera Lozac

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...

Bard Živa

pre 4 godine

Klipa, Repeša, Jovanović iz FMP, Dulou Alimpijević ili Dragutin Ćošak Topić... Jedan od ovih gore navedenih će biti novi trener.

Ivan NS

pre 4 godine

Ma, da. Nije to ništa. Nemati trenera koji je insistirao na dovodjenju svih pojačanja po njegovom ukusu, i sada postaviti nekog novog gde će par njih odmah dobiti otkaze. Divota. Pritom, Tomić koji je očigledno sabotirao igru tima da bi imao alibi da ode i koji je već prihvatio ponudi Olimpijakosa. Svaka vam čast svima. Luzeri!

Pera Lozac

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...

Ivan NS

pre 4 godine

Ma, da. Nije to ništa. Nemati trenera koji je insistirao na dovodjenju svih pojačanja po njegovom ukusu, i sada postaviti nekog novog gde će par njih odmah dobiti otkaze. Divota. Pritom, Tomić koji je očigledno sabotirao igru tima da bi imao alibi da ode i koji je već prihvatio ponudi Olimpijakosa. Svaka vam čast svima. Luzeri!

Djole 23

pre 4 godine

Obratite pažnju na rečenicu: "Imamo odakle da povučemo igrače ako nam bude negde zafalilo". Pametnom dosta o regularnosti takmičenja. Fali samo dodatak - "FMP je sada prvi u ABA ligi pa ako osvoje lako ćemo da se vratimo i sa FMP-om igramo Evroligu", dodao je Čović.

Pera Trta

pre 4 godine

Zvezdas sam, ne znam ko vodi KK i FK Partizan (ne pratim sport kao pre, a čudi me da se neko i dalje bavi tim kriminalnim organizacijama), ali znam da FK CZ vodi lice s tjeralice, što bi rekli AlanFordovci, lik koji je dokazani kriminalac i sa Zvezdom ima veze koliko i ja Batom Borisovim, a KK CZ vodi Nebojša Covic. Tu ne treba ni komentar dati, samo čovek da se najteži. A onda se vi prepucavate po komentarima, bude ih i po 1000, dok tekstove o Alekaandru Obradovicu ne čita skoro niko, većina i nema pojma ko je čovek, a njegova sudbina i ono što mu se dešava bitnija je 100 puta od ovih prevaranata...

doktor

pre 4 godine

Juče: "Situacija u klubu je stabilna. Razgovarali smo sa Tomićem i saradnja se nastavlja."

Danas: "Nista neobično se nije dogodilo. Na obostranu inicijativu smo došli do ovoga."

King

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.
(Goran-Wien, 22. oktobar 2019 15:00)

A ajd mi molim te reci odakle pare partizanu da dovodi sva ova silna pojačanja i da plaća skupog trenera?

Mika Sumadinac

pre 4 godine

I opet mi krivi ??? Opet vi nemate para da plaćate trenera, aludiraš na Trinkijerija i laž o njegovoj plati...Dovodiš ti mladog trenera zato sto nijedan drugi neće da dozvoli da mu se ti mesas u posao...Pominjes neke gluposti o ciframa i ostalo, a spomenuo nisi to sto ste izgubili već četiri utakmice...Tako mi je drago sto si kod njih...Tek će oni da vide kakav si ti!! I da, jedan predlog od mene...Promeni opet imena i bicete prvi !! Znam da čitaš komentare ovde...Pozdrav od Grobara i ostani u Zvezdi sto duže !!!!

Čoban

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.

svako dobro

pre 4 godine

Vi ste ljudi skrenuli s mozgom?! Je l’ uopste neko odgledao konferenciju uzivo?? Covic se smejao dok je pricao o Pesicu, ni promil neceg osim obicne zajebancije. Cuj kaze da ga vrati s aerodroma, ozbiljnog trenera u ozbiljnom klubu i jednom od ovogodisnjih favorita za osvajanje EL, s ozbiljnim ugovorom u dzepu... Sta je bre vama????

PARTIZAN '92.

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:4

Tačnije ste potpuno nebitni i zato Trinki nije došao. A što se plaćanja tiče, to vam već duže vreme nije problem. Država vam izdržava oba kluba u istom rangu. Koliko je tu spucano para na četrdesetak igrača, to ne zna ni Državna bezbeenost.

Goran

pre 4 godine

@Coban,i ti si pametniji i upuceniji od predsednika Covica? Svasta covek moze ovde da procita...
(Major, 22. oktobar 2019 14:55)
Nije on predsednik, on je "prvi čovek" :D

max

pre 4 godine

Niko pametan nece da saradjuje sa Doktorom na duze staze. Morao je samo Radonjic jer mu je Zvezda bila odskocna daska u karijeri. Kada je letos. Nesa Ilic pitao Teodosica da ga poveze sa Covicem zbog pregovora, Teo je odgovorio da nedaje Domtoru njegov broj jer nema sanse da bi ikada ponovo igrao za njega.

Namestenetitule

pre 4 godine

Mi nemamo para da plaćamo 500 ili 600.000 evra. Mi te pare nemamo. Zagovornici smo da se mladim trenerima daje šansa. Kada se malo bolje pogleda, Srbija ostaje bez trenera", smatra Čović.



"Dogovorićemo se ko će vodeti ekipu. Imam nameru da ubedim Pešića da ostane ovde u Beogradu, a ne da se vraća tamo. Kari je moj veliki drug i prijatelj. Pitaćemo i Karija", poručio je Čović.


Cekaj, da li on sam sebe demantuje u istom intervjuu.

Imas li gram mozga

pre 4 godine

Hahaha pa nije lud čovek da ode iz Barselone gde ima nikad jači sastav. Jel se sprdaš ti Čovke?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. oktobar 2019 15:46)

Čekaj, ti ga ozbiljno shvatio za Pesica ?!
Izvini ali si.... ili ogranicen ili si dete od 10 god koje ne kapira sarkazam. Trece nema

King

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

Vala kako su se Braunovi pokazali i bolje da idu.

Nfl zaludjenik

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je ironicno spomenuo Pesica zbog tekme u cetvrtak, kao moze da vodi i Barsu i Zvezdu 'istovremeno'. Nema tu prijateljstva, zna Kari tacno sta je problem u Zvezdi, tako da on tu nema sta da trazi po stare dane. Zna se Karijev nivo, Barsa, Real, CSK, a moze i Armani zbog velikih i sigurnih ulaganja.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.

Dejan CZ

pre 4 godine

Mene je iz celog mnologa zanimala samo jedna stvar...Novci,budzeti davanja klubovima to me ne zanima,to ovde experti kojih ima koliko hoces neka uporedjuju...ali reci selekcija igraca je dobra i nema potrebe za otkazima a ako bude trebalo ima odakle da crpimo... Pa da,najbolje da na pleja dovedemo Pota iz FMPA pa da kompletiramo cirkus...Derik Braun bolestan 20 dana...izgleda jako tes ka bolest...sad i Stratos i Gist upitni za Barselonu...Ovde stvari nisu debelo ciste.Problem trenera nije izgleda problem broj 1 u osnovi...Tomic je nagovestio da neke stvari treba da se menjaju ali mu izgleda nije dato da isprica o kojim stvarima se radi nego se odstranio na vreme...Ko se na Radonjica jednom opece i od dima zazire...Ocekivao sam konkretnije obracanje...umesto toga dobili smo nista ,nikakav konkretan odgovor vec zadovoljstvo postojecim stanjem...

Goran-Wien

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Pesic je inace poznat da voli da radi za dzabe !
Pa on nije ispod milion na godinu , jedino da ti Sinisa Mali napravi novu 'matematiku' pa da dodje covek da 'pomogne', ja mislim da ti vise ne znas gde udaras , zasto ne pitas G.Mijailovica dok je C.Zvezda bila stvarno Zvezda koliko je kostao Pesic za tih godinu dana u projektu 'Evropska Zvezda ' koji se neslavno zavrsio potopom od Partizana ,a sipali su para i para na njega i tim te godine.

Gazda

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)

Odjavice vas kao Trinki,pitajte slobodno.
Citao sam intervju gde je rekao da ne bi nikada bio trener Zvezde.Mada probajte,mislim da vas Miloje vidi kao Fmp pa mozda i uspe.

metalstorm

pre 4 godine

@Čoban

Lorenco je taman za Kinu, a Derik nije ni za Kinu, tako da se nadam da si u pravu. A da se maši mnogo ovih sezona sa plejevima, maši se. Valjda će jednom neko i za to da odgovara kad već ne može gazda.

Gazda

pre 4 godine

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.

Ghost

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)
Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu

Sub013

pre 4 godine

“Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”...
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:04)

Ne znam, pretpostavljam da je iz istog izvora iz kog je doveden Trinkijeri, daleko najskuplji trener u ABA.

sve je relativno

pre 4 godine

@King in The North

Ma jok, istina je. Pešić će biti trener za deset puta manje novca plus dobije gratis
pleja u petorci.

Qqq

pre 4 godine

Pa reci lepo da je Alimpijevic bio zrtveno jagnje. Postaviti coveka sa vrlo malo iskustva na poziciju trenera koji je ocigledno imao manjak autoriteta mogu da shvatim samo kao prodaju mesta u Evroligi. Da ne bude sumnje,dva "gospodina" Bokan i Covic dizu narod na noz i niko nista ne vidi osim mrznje koju su gospoda izazvala... Drugari,cuda se ne desavaju osim ako nisu bogom dana,za sve ostalo samo pratite trag novca i trag interesa.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....

od JUL-a do SNS-a

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.

Koja

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.
(Gossa placa Zeljko, 22. oktobar 2019 15:10)
Kojih sedam godina uzimate fore od nas a šta je Vujošević vama radio trinaest hahaha

Panta SD

pre 4 godine

Da sam na tvom mestu prvo bi pitao gospodju Vesnu ... Nista manje saveta ne bi imala igracima da kaze od Tomica u * time out-u * a tada bi ovo postalo pravi porodicni biznis. Šta ćeš kada ti se može...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...

Bard Živa

pre 4 godine

Klipa, Repeša, Jovanović iz FMP, Dulou Alimpijević ili Dragutin Ćošak Topić... Jedan od ovih gore navedenih će biti novi trener.

NY

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:03)

Sta bi mi bez tvojih "pametnih" komentara.Ko placa Trinkijerija?Limar Ostoja i njegov British Motors? Ko je placao tvoj klub kada je bio prvak Evrope? Miki Savicevic Genex i SIMOD a glavni u Partizanu bio Genexovac pok.Miketa Djuric.Ko je devedesetih placao tvoj klub? Predsednici bili Radojica Nikcevuc (JUL) Borisa Vukovic (JUL) Ivica Dacic (SPS) a onda Mladjan Dinkic cija partijska koleginica Suzana vam obecala halu za trening

NoName

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Upravo ćeš ti kad porasteš shvatiti da pare kupuju 99,9 posto stvari, ljudi.... U tih 0,1 posto koje novac ne može da kupi svakako ne spada trener šarlatan.

branko

pre 4 godine

Са Марса се видело да је Томић значајан елемент Звездине кризе. Он је можда није изазвао, али је сасвим видљиво да он не би могао да је разреши. Не знам ко ће доћи али је мени потпуно прихватљиво Човићево размишљање о млађим, обавезно домаћим тренерима. Ово са Пешићем схватам као шалу.

veverac

pre 4 godine

@(Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

ja sam čuo da se Beron ne vraća, završava karijeru pošto je postao otac, možeš li nam reći da li je to istina?

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”... 
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:

Вашим не сигурно, уосталом зашто је чудно то што држава даје свом највећем клубу а није чудно то што још више даје клубу једне нестале државе са анти- српском традицијом?

Amazon

pre 4 godine

Ne verujem da ti imas priljatelja i druga.
(Bogdan, 22. oktobar 2019

A imas li ti? A zasto te toliko boli Nebojsa Covic? Da li zato sto je tvoj klub stavio na mesto koje zasluzuje?

Malo postovanja

pre 4 godine

Ne znam zasto cim se nesto desi u Zvezdi krivi se Filip Covic samo zato jer je sin Nebojse Covica. Filip je korektan igrac i on nije prvi plej, vec drugi, pa samim tim on ne treba da daje veliki broj poena i da dominira, vec da zameni prvog pleja, a u nekim situacijama je igrao bolje nego prvi plej. Mnogi zaboravljaju da je on bio najzasluzniji protiv Partizana u Aba ligi prosle sezone, i zasluzuje malo vise postovanja. Ove sezone sto se tice mozda je malo uplasen jer prvi put igra Evroligu, ali pokazao je protiv Makabija da i tu moze da igra, umalo nije doneo pobedu sa dve trojke i sa pasom za Berona gde mu je namestio cist sut za tri. Samo treba da mu se da malo vise slobode, uveren sam da ima kvalitet, samo mu je mali problem visina.

komandant mark

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...
(Pera Lozac, 22. oktobar 2019 14:44)

A ko je i gde to rekao? Od kada su nasi mediji postali toliko tacni pa da se u sve veruje? Znaci da se u Srbiji zivi nikad bolje i da smo najbolji u regionu.. Eto, tako je pisalo neki dan

slobinator

pre 4 godine

Vratiti Dudu Ivkovića iz penzije.Još je u snazi,verovatno mu je malo i dosadno,a pristao bi sigurno da radi i za manje od 500 hiljada.On bi sve doveo u red pa bi f8 evro-lige bio realnost,a f4 dostižan san

Anakin

pre 4 godine

Zagovornici smo da se mladim trenerima pruzi sansa ali cemo zato mlade igrace da ubijemo na racun stranaca koji su vecinom macka u dzaku?! Pa gde je tu pamet i logika? Jedino posteno je pruziti sansu Vladi Vukoicicu i oduziti mu se zbog nacina na koji je oteran da bi Radonjic mogao da dodje. Vlada je tada ekipu vodio sjajno a i inace je izuzetno perspektivan trener. Inace mi se situacija u perspektivi ne svidja... Koliko za trenera ima para, ko je uopste slobodan, od tih koji su slobodni da li hoce uopste da saradjuju sa Covicem kad znaju da im "jedan" plej ima zagarantovanih 15-20 minuta hteli ne hteli...

King in The North

pre 4 godine

@Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati

(SrbEUin, 22. oktobar 2019 18:51)
Čuj, Terzić uplatio Čoviću 300k?? Iz kojeg džepa je izvadio? A Vlade Đurović je bio stručnjak u vrijeme SFRJ, sad je na nivou kafanskog analitičara poslije šestog vinjaka, pitanje koliko je upoznat sa novim pravilima, a kamoli nekim drugim stvarima, žalosno sve u svemu.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.
(Gazda, 22. oktobar 2019 15:55)

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!

Filozof

pre 4 godine

Ničija nije do zore gorela. Kreće raspad Zvezde. Posle kiše dodje sunce. Hvala dovidjenja.
(Miki, 22. oktobar 2019 17:47)

Samo se ti nadaj.Ko ce vama da da pare ako ne drzava.Drzava vas od 1990 drzi.Pogledaj samo ko vam.je bio predsednik.A pogledaj i sponzore.Imas na sajtu oba kluba.Nemate sponzore a jos ste u zivotu i pored velikog duga.Nema limarevog British motorsa

primorska

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (od JUL-a do SNS-a, 22. oktobar 2019 16:35) # Link komentara

Dok je Zvezda vise od 50% svojih titula osvojila izmedju 1946-1955 kada nisu ni postojala sva pravila u kosarci. Nije bilo slobodnih bacanja, niti suta za 3 poena. Nije bilo ogranicenja napada, nije bilo hala, igraci su bili zaposljeni na drugim poslovima i jednom godisnje su se okupljali da bi odigrali turnir za prvaka Jugoslavije...vise je to licilo na basket ispred zgrade nego na kosarku kakva se danas igra...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Nije da branim Filipa Covica, al napadaju ga kao da je kosarka individualan sport, nama je timska igra katastrofa.
(..., 22. oktobar 2019 15:23)
Druze, napadaju ga jer zbog Filipovih minuta, nije doveden jos jedan plej. Ispod kosa imamo 4 petice i 3 cetvorke, a pored Filipa samo jednog pleja, koji kao da je pao sa Marsa. Za 5 utakmica nisam video ni p od pleja kod njega. Mozda zbog adaptacije na Evropu, ali za sada izgleda kao solidan basketas. I onda Fica "mora" da igra. Njima vise treba jedan Jovic nego trener.

slobinator

pre 4 godine

Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu
(Ghost, 22. oktobar 2019 16:06)
kako bi reagovao? pa udarao bi se nogama u stražnjicu,ali on nije kalibar za Zvezdu

deki

pre 4 godine

Sta reci kad pojedincima ovde moras da objasnjavas sarkazam Covica u vezi sa Karijem Pesicem. Nisam verovao da ce ovako da se zavrsi pre svega jer na trzistu nema adekvatnih zamena i kada je vec tako, drago mi je da se da sansa Andriji Gavrilovicu.Inace, stvarno smo lose igrali iako je sezona duga a vec su se desila mnoga iznenadjenja tako da verujem da bi sve "leglo " ali dobro, nije smak sveta. I dalje smatram da Zvezda ima najvise sansi da osvoji ABA ligu pre svega zbog najduzeg rostera

Ganci

pre 4 godine

Komsija mali niste dobro culi sta je DOKTOR rekao ko ce igrati sledece godine EL bez obzira na ABA. A rekao je... Slabo pratite na casovima, obnovite gradivo!

Tenkovska Cetnicka Komunisticka Jedinica

pre 4 godine

To je tvoj privatni klub.....Imas pravo Bato Grega Popovica da dovedes ako imas lovu....A imas je isajder objasnio .....A evo i Sinisa Mali kaze da ti je davao lovu za KkFmpCzBgDiva.....Izaso covek sa cifrom....Naravno klinci ovde i ostrasceni kazu Drzavni klub.......Sto trazis onda od vlade RS 60 miliona e ...Kazes da si ulagao u klub ....Spojio si ga sa FMP .....Dao si mu mesto U ABA league... Koje je izborio FMP....Ovi su ispali .

Walldorf

pre 4 godine

Ono sto najvise zameram nasem, vec bivsem,treneru Tomicu je izbor prvog pleja,tj. dovodjenje L.Brauna.Dok se covek prilagodi evropskoj kosarci,proci ce pola sezone.Umesto toga,samo je bilo potrebno kontaktirati "Admirala" Nelsona, Koji je celo leto bio slobodan igrac.Taj covek je protekle sezone bio MVP doigravanja francuskog prvenstva! Covek Koji je doneo titulu prvaka Francuske Asvelu.Tomic ga je 'ladno iskulirao i doveo Brauna.Braun igra bez energije i herca.Braun nema 10-15.poena u rukama.Braun ne blista ni u odbranbenom segmentu igre.Braun na terenu ostavlja utisak coveka kome je "ravno sve do Srema".Slicna je situacija i sa D.Braunom.To su dva igraca koji ce tek naredne sezone biti fantasticni na terenu.Zasto smo ih onda dovodili?Ne vidim svrhu.Mislim da su ova dva promasaja i "dosla glave" Tomicu.Mi sebi vise ne mozemo dopustiti vec vidjenu situaciju sa "Bejbi Sekom" i Mekelom.I to je trenutno u prvom planu,na nivou kluba.Sto se novog trenera tice,porucujem Srbima,tj.braci Delijama,da je vec odabran.Radi se o ozbiljnom coveku i strucnjaku.Saopstenje mozemo ocekivati vec sutra ili prekosutra.G.Covic nista ne prepusta slucaju,pa je tako i u ovom slucaju.Toliko o tome.Sportski pozdrav!

sin lovca na medvede

pre 4 godine

13,8 mio EUR, na godisnjem nivou,uloziti u KK CZ je jako slaba investicija.
Sa tim parama na ovim prostorima, u kosarci, niko nikad nije raspolagao.
Ocigledno je zatajila struka u izboru rostera a mozda i neka nepotrebna potrosnja para.
Treba napraviti strucne analize.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

Mornar Prejaki #

pre 4 godine

Derik Braun ima zdravstvenih problema, znaci ima rok od 20 dana da pokusa da povrati formu, ako ne on prvi odlazi, sto je po meni i bolje jer ce Borisa sad imati mnogo vecu minutazu, nadam se samo da ce Kuz sto pre na parket,i da povreda nije ostavila neki dublji trag u psiholoskom smislu, bice tesko ali gori od Oja ne moze biti

Red

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Da,znamo,kod vas se igra za kikiriki i semenke,oduvek bilo tako.

Admiral

pre 4 godine

@ Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10)

Jeste, zato smo mi sa neogranicenim budzetom doveli Tomasa iz Sasarija i Voldena iz Hapoela a vi sirotinja doveli Gista direktno iz Pao-a, Brauna iz Efesa i Kuzmica iz Reala. Znas, Sasari i Hapoel su mnogo poznatiji i jaci klubovi od Pao i Reala, pa ko normalan moze da padne na te vase beskrupulozne izmisljotine?!

анђео Земун

pre 4 godine

Др Човић јесте извукао ККЦЗ од гашења али јој је САДА КАМЕН ОКО ВРАТА! Већ 2 сезоне бира БЕЗВЕЗНЕ ТРЕНЕРЕ ВЕРОВАТНО ДА БИ ОН ОДЛУЧИВАО О СВЕМУ! Кад је довео оног несретника и неспретника Алимпија под изговором да тренутно нема слободних квалитетних тренера ИЗГОВОРИО ЈЕ НЕВИЂЕНУ ЛАЖ ЈЕР СУ ТОМ ТРЕНУТКУ БИЛИ СЛОБОДНИ БОЖА МАЉКОВИЋ, БОГДАН ТАЊЕВИЋ, итд. а они су само не аматери већ познати стручњаци, а колико знам и данас су на располагању, и то не за неке баслословне суме типа тринкијери, али др. Н.Ч. они не одговарају јер би тражили да им се НИКО НЕ МЕША У ПОСАО А ОН ТО НЕ БИ МОГАО ДА ДОЗВОЛИ И ЗАТО БИРА АМАТЕРСКЕ ТРЕНЕРЕ И ЗАТО ЈЕ И ПОСТАО КАМЕН ОКО ВРАТА ККЦЗ! Које лицемерје и будалаштина, велики пријатељ са Каријем и "замолиће га" да остане у Србији, па да понуди дупло висе него што добија тринки Кари би га одбио не због новца већ због самог др Н.Ч. јер човек жели независност у свом послу!!! Па кад је Човке сениор такав лаф што не пошаље понуду ВЕЛИКОМ ЗВЕЗДАШУ И ДОБРОМ ТРЕНЕРУ САШИ ОБРАДОВИЋУ? ПА ЗАТО ШТО БИ ГА О....О НЕ ЗБОГ ПАРА ВЕЋ УСЛОВА РАДА! П.С. Замолио бих ОНЕ ПРАВЕ НАВИЈАЧЕ ККЦЗ да не пљују Филипа Човића јер игра срцем и бори се до последње капи крви кад је на терену

radio moravski plicak

pre 4 godine

Ako Pesic ne pristane, alternativa je Greg Popovic. Greg je, ustv, vec pristao, ali ipak ceka Karijev odgovor, da ga ispostuje.

SrbEUin

pre 4 godine

Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati.

Tomić igra samo odbranu a tako se ne može dugročno i EL i ABA zbog velike potrošnje. Zato je prošle sezone žrtvovan EK. EL se ne može žrtvovati: čim izgube šanse za top 8 pada poseta i sledi finansijski krah i padaju izgledi za B licencu.
Mora se igrati mnogo bolji napad u ABI i odbrana i napad samo u EL.

Whitey Bulger

pre 4 godine

Из авиона се види да је прес у повоју темпиран да се надовеже на наступ Малог, тј. коначно објелодањена давања Владе Звезди и Партизану. Идеална прилика за Човића да још једном запуши уста црно-белом свету на њихова кукања како Звезда добија много више. Испало је да КК добија више, а ФК мање и ту је причи крај, а "драматично" већих издвајања за КК, како видимо, нема. Али у сву причу се уплиће нови моменат, Звезда губи пацерски од Крке, Томић одлази, па "види врага су седам бињишах" - конференција се у ходу трансформише у "ватрогасну", треба један playdown читаве ситуације у вези Томићевог одласка, спуштање лопте и "све је у реду" наступ. Тако и би, али у каквом је клуб заиста проблему не сазнасмо, јер ниједан новинар не упита барем нешто у стилу "Каква је атмосфера у екипи којој тренер у Новом Месту на тајм-ауту гласно каже 'Играјте шта хоћете!'..." Бог у помоћ, али не мирише на добро.

xxx

pre 4 godine

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10). Paralelni univerzum je tvoj nik...

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

Gazda

pre 4 godine

Gossa placa Zeljko, kakav poltron moze da cestita i voli ovakvog lika? Imas li ti ikoga?
(ljudmila guzina, 22. oktobar 2019 16:18)

Njega majka voli samo pred gostima!

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ od Jula do Snsa
Drago mi je da si shvatio da navijas za fmp, za razliku od mnogih koji i dalje misle da je to zvezda
Da ga je napravio fmp on bi vec trenirao isti a ne bi mu bio san da trenira klub koji voli i u kome je igrao kosarku
Poz

King

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nfl zaludjenik, 22. oktobar 2019 15:17)

Care sve su to ispušene muštikle...da nešto vrede igrali bi u većim klubovima za veće pare (ili u manjim klubovima, ali u svakom slučaju za veće pare)
ali nekako u našim klubovima proigraju dobro....i eto....

King

pre 4 godine

@King
a ajde ti meni reci koji je mentalni sklop braniti lopova drugim lopovlukom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragan, 22. oktobar 2019 15:13)

Ne branim nikoga, svi su lopovi...tu se valjda slažemo.

Čoban

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.

King

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.
(Goran-Wien, 22. oktobar 2019 15:00)

A ajd mi molim te reci odakle pare partizanu da dovodi sva ova silna pojačanja i da plaća skupog trenera?

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.

Pera Lozac

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...

Djole 23

pre 4 godine

Obratite pažnju na rečenicu: "Imamo odakle da povučemo igrače ako nam bude negde zafalilo". Pametnom dosta o regularnosti takmičenja. Fali samo dodatak - "FMP je sada prvi u ABA ligi pa ako osvoje lako ćemo da se vratimo i sa FMP-om igramo Evroligu", dodao je Čović.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....

Goran-Wien

pre 4 godine

Kaže imaju 8. Miliona za ovu god. A na Rang listi evro lige skoro 16. Svaka čast. Još sezona nije ni počela a neko Uzeo Pare. Ali to nije Problem za 2. Meseca je 2020. Opet novo-Nanovo. Strasno šta se radi.

Mika Sumadinac

pre 4 godine

I opet mi krivi ??? Opet vi nemate para da plaćate trenera, aludiraš na Trinkijerija i laž o njegovoj plati...Dovodiš ti mladog trenera zato sto nijedan drugi neće da dozvoli da mu se ti mesas u posao...Pominjes neke gluposti o ciframa i ostalo, a spomenuo nisi to sto ste izgubili već četiri utakmice...Tako mi je drago sto si kod njih...Tek će oni da vide kakav si ti!! I da, jedan predlog od mene...Promeni opet imena i bicete prvi !! Znam da čitaš komentare ovde...Pozdrav od Grobara i ostani u Zvezdi sto duže !!!!

Amazon

pre 4 godine

Ne verujem da ti imas priljatelja i druga.
(Bogdan, 22. oktobar 2019

A imas li ti? A zasto te toliko boli Nebojsa Covic? Da li zato sto je tvoj klub stavio na mesto koje zasluzuje?

Ivan NS

pre 4 godine

Ma, da. Nije to ništa. Nemati trenera koji je insistirao na dovodjenju svih pojačanja po njegovom ukusu, i sada postaviti nekog novog gde će par njih odmah dobiti otkaze. Divota. Pritom, Tomić koji je očigledno sabotirao igru tima da bi imao alibi da ode i koji je već prihvatio ponudi Olimpijakosa. Svaka vam čast svima. Luzeri!

Bard Živa

pre 4 godine

Klipa, Repeša, Jovanović iz FMP, Dulou Alimpijević ili Dragutin Ćošak Topić... Jedan od ovih gore navedenih će biti novi trener.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”... 
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:

Вашим не сигурно, уосталом зашто је чудно то што држава даје свом највећем клубу а није чудно то што још више даје клубу једне нестале државе са анти- српском традицијом?

od JUL-a do SNS-a

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.
(Gazda, 22. oktobar 2019 15:55)

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.

PARTIZAN '92.

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:4

Tačnije ste potpuno nebitni i zato Trinki nije došao. A što se plaćanja tiče, to vam već duže vreme nije problem. Država vam izdržava oba kluba u istom rangu. Koliko je tu spucano para na četrdesetak igrača, to ne zna ni Državna bezbeenost.

NoName

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Upravo ćeš ti kad porasteš shvatiti da pare kupuju 99,9 posto stvari, ljudi.... U tih 0,1 posto koje novac ne može da kupi svakako ne spada trener šarlatan.

max

pre 4 godine

Niko pametan nece da saradjuje sa Doktorom na duze staze. Morao je samo Radonjic jer mu je Zvezda bila odskocna daska u karijeri. Kada je letos. Nesa Ilic pitao Teodosica da ga poveze sa Covicem zbog pregovora, Teo je odgovorio da nedaje Domtoru njegov broj jer nema sanse da bi ikada ponovo igrao za njega.

slobinator

pre 4 godine

Vratiti Dudu Ivkovića iz penzije.Još je u snazi,verovatno mu je malo i dosadno,a pristao bi sigurno da radi i za manje od 500 hiljada.On bi sve doveo u red pa bi f8 evro-lige bio realnost,a f4 dostižan san

Sub013

pre 4 godine

“Čović: Pitaću Pešića da vodi Zvezdu, prijateljski razlaz s Tomićem”...
-Čijim parama dovodiš Pešića?
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:04)

Ne znam, pretpostavljam da je iz istog izvora iz kog je doveden Trinkijeri, daleko najskuplji trener u ABA.

Ganci

pre 4 godine

Komsija mali niste dobro culi sta je DOKTOR rekao ko ce igrati sledece godine EL bez obzira na ABA. A rekao je... Slabo pratite na casovima, obnovite gradivo!

Namestenetitule

pre 4 godine

Mi nemamo para da plaćamo 500 ili 600.000 evra. Mi te pare nemamo. Zagovornici smo da se mladim trenerima daje šansa. Kada se malo bolje pogleda, Srbija ostaje bez trenera", smatra Čović.



"Dogovorićemo se ko će vodeti ekipu. Imam nameru da ubedim Pešića da ostane ovde u Beogradu, a ne da se vraća tamo. Kari je moj veliki drug i prijatelj. Pitaćemo i Karija", poručio je Čović.


Cekaj, da li on sam sebe demantuje u istom intervjuu.

NY

pre 4 godine

Ko plaća Pešića?Ako ti iz sopstvenog džepa preko tvoje firme FMP a ko država nemoj molim te!Ionako nećete nikada biti prvaci Evrope bez obzira na 10-ine milione uložene u tvoj klub...Ništa sporno ako sopstvenim parama plaćaš Pešića....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. oktobar 2019 15:03)

Sta bi mi bez tvojih "pametnih" komentara.Ko placa Trinkijerija?Limar Ostoja i njegov British Motors? Ko je placao tvoj klub kada je bio prvak Evrope? Miki Savicevic Genex i SIMOD a glavni u Partizanu bio Genexovac pok.Miketa Djuric.Ko je devedesetih placao tvoj klub? Predsednici bili Radojica Nikcevuc (JUL) Borisa Vukovic (JUL) Ivica Dacic (SPS) a onda Mladjan Dinkic cija partijska koleginica Suzana vam obecala halu za trening

Filozof

pre 4 godine

Ničija nije do zore gorela. Kreće raspad Zvezde. Posle kiše dodje sunce. Hvala dovidjenja.
(Miki, 22. oktobar 2019 17:47)

Samo se ti nadaj.Ko ce vama da da pare ako ne drzava.Drzava vas od 1990 drzi.Pogledaj samo ko vam.je bio predsednik.A pogledaj i sponzore.Imas na sajtu oba kluba.Nemate sponzore a jos ste u zivotu i pored velikog duga.Nema limarevog British motorsa

Goran

pre 4 godine

@Coban,i ti si pametniji i upuceniji od predsednika Covica? Svasta covek moze ovde da procita...
(Major, 22. oktobar 2019 14:55)
Nije on predsednik, on je "prvi čovek" :D

Gazda

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)

Odjavice vas kao Trinki,pitajte slobodno.
Citao sam intervju gde je rekao da ne bi nikada bio trener Zvezde.Mada probajte,mislim da vas Miloje vidi kao Fmp pa mozda i uspe.

Djordje Stanojevic

pre 4 godine

Pesic je inace poznat da voli da radi za dzabe !
Pa on nije ispod milion na godinu , jedino da ti Sinisa Mali napravi novu 'matematiku' pa da dodje covek da 'pomogne', ja mislim da ti vise ne znas gde udaras , zasto ne pitas G.Mijailovica dok je C.Zvezda bila stvarno Zvezda koliko je kostao Pesic za tih godinu dana u projektu 'Evropska Zvezda ' koji se neslavno zavrsio potopom od Partizana ,a sipali su para i para na njega i tim te godine.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.

sin lovca na medvede

pre 4 godine

13,8 mio EUR, na godisnjem nivou,uloziti u KK CZ je jako slaba investicija.
Sa tim parama na ovim prostorima, u kosarci, niko nikad nije raspolagao.
Ocigledno je zatajila struka u izboru rostera a mozda i neka nepotrebna potrosnja para.
Treba napraviti strucne analize.

Walldorf

pre 4 godine

Ono sto najvise zameram nasem, vec bivsem,treneru Tomicu je izbor prvog pleja,tj. dovodjenje L.Brauna.Dok se covek prilagodi evropskoj kosarci,proci ce pola sezone.Umesto toga,samo je bilo potrebno kontaktirati "Admirala" Nelsona, Koji je celo leto bio slobodan igrac.Taj covek je protekle sezone bio MVP doigravanja francuskog prvenstva! Covek Koji je doneo titulu prvaka Francuske Asvelu.Tomic ga je 'ladno iskulirao i doveo Brauna.Braun igra bez energije i herca.Braun nema 10-15.poena u rukama.Braun ne blista ni u odbranbenom segmentu igre.Braun na terenu ostavlja utisak coveka kome je "ravno sve do Srema".Slicna je situacija i sa D.Braunom.To su dva igraca koji ce tek naredne sezone biti fantasticni na terenu.Zasto smo ih onda dovodili?Ne vidim svrhu.Mislim da su ova dva promasaja i "dosla glave" Tomicu.Mi sebi vise ne mozemo dopustiti vec vidjenu situaciju sa "Bejbi Sekom" i Mekelom.I to je trenutno u prvom planu,na nivou kluba.Sto se novog trenera tice,porucujem Srbima,tj.braci Delijama,da je vec odabran.Radi se o ozbiljnom coveku i strucnjaku.Saopstenje mozemo ocekivati vec sutra ili prekosutra.G.Covic nista ne prepusta slucaju,pa je tako i u ovom slucaju.Toliko o tome.Sportski pozdrav!

Koja

pre 4 godine

Covic prica o stanju u klubu, sezoni, treneru a na vestima grobarski kompleksasi i Ostojini botici. Au sta im uradi Dr. Nebojsa za ovih sedam godina da ovako cvile. Svaka cast i puna podrska.
(Gossa placa Zeljko, 22. oktobar 2019 15:10)
Kojih sedam godina uzimate fore od nas a šta je Vujošević vama radio trinaest hahaha

Red

pre 4 godine

Ima tu velika nepravda. Hteli smo Trinkijerija ali nije on hteo...
(Oskar Smit, 22. oktobar 2019 15:24)

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 15:46)

Kad porastes shvatices da pare ne mogu sve da kupe.
(Gazda Dojkan, 22. oktobar 2019 16:21)

Da,znamo,kod vas se igra za kikiriki i semenke,oduvek bilo tako.

doktor

pre 4 godine

Juče: "Situacija u klubu je stabilna. Razgovarali smo sa Tomićem i saradnja se nastavlja."

Danas: "Nista neobično se nije dogodilo. Na obostranu inicijativu smo došli do ovoga."

Pera Trta

pre 4 godine

Zvezdas sam, ne znam ko vodi KK i FK Partizan (ne pratim sport kao pre, a čudi me da se neko i dalje bavi tim kriminalnim organizacijama), ali znam da FK CZ vodi lice s tjeralice, što bi rekli AlanFordovci, lik koji je dokazani kriminalac i sa Zvezdom ima veze koliko i ja Batom Borisovim, a KK CZ vodi Nebojša Covic. Tu ne treba ni komentar dati, samo čovek da se najteži. A onda se vi prepucavate po komentarima, bude ih i po 1000, dok tekstove o Alekaandru Obradovicu ne čita skoro niko, većina i nema pojma ko je čovek, a njegova sudbina i ono što mu se dešava bitnija je 100 puta od ovih prevaranata...

Panta SD

pre 4 godine

Da sam na tvom mestu prvo bi pitao gospodju Vesnu ... Nista manje saveta ne bi imala igracima da kaze od Tomica u * time out-u * a tada bi ovo postalo pravi porodicni biznis. Šta ćeš kada ti se može...

King

pre 4 godine

Derik je uveliko u Americi i raskinuo je ugovor,vraća se u Lokomotivu, a u naredna dva,tri dana isto se očekuje i sa Lorencom koji će potpisati ugovor u Kini.
Počeo je raspad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

Vala kako su se Braunovi pokazali i bolje da idu.

King in The North

pre 4 godine

@Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati

(SrbEUin, 22. oktobar 2019 18:51)
Čuj, Terzić uplatio Čoviću 300k?? Iz kojeg džepa je izvadio? A Vlade Đurović je bio stručnjak u vrijeme SFRJ, sad je na nivou kafanskog analitičara poslije šestog vinjaka, pitanje koliko je upoznat sa novim pravilima, a kamoli nekim drugim stvarima, žalosno sve u svemu.

veverac

pre 4 godine

@(Čoban, 22. oktobar 2019 14:47)

ja sam čuo da se Beron ne vraća, završava karijeru pošto je postao otac, možeš li nam reći da li je to istina?

Gazda

pre 4 godine

Тачније нисмо могли довољно да платимо па је отишао тамо где је туђих пара колико хоћеш...
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019

Cak i Covic kaze da ste dobili vise ali izgleda da tvoj mozak jednostavno ne moze tu informaciju da prihvati.A poznat si ovde na portalu kao neko ko cinjenice ne prihvata vec ima neku svoju istinu.Ima u medicini i ime za to,guglaj.

Nfl zaludjenik

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.

Qqq

pre 4 godine

Pa reci lepo da je Alimpijevic bio zrtveno jagnje. Postaviti coveka sa vrlo malo iskustva na poziciju trenera koji je ocigledno imao manjak autoriteta mogu da shvatim samo kao prodaju mesta u Evroligi. Da ne bude sumnje,dva "gospodina" Bokan i Covic dizu narod na noz i niko nista ne vidi osim mrznje koju su gospoda izazvala... Drugari,cuda se ne desavaju osim ako nisu bogom dana,za sve ostalo samo pratite trag novca i trag interesa.

metalstorm

pre 4 godine

@Čoban

Lorenco je taman za Kinu, a Derik nije ni za Kinu, tako da se nadam da si u pravu. A da se maši mnogo ovih sezona sa plejevima, maši se. Valjda će jednom neko i za to da odgovara kad već ne može gazda.

branko

pre 4 godine

Са Марса се видело да је Томић значајан елемент Звездине кризе. Он је можда није изазвао, али је сасвим видљиво да он не би могао да је разреши. Не знам ко ће доћи али је мени потпуно прихватљиво Човићево размишљање о млађим, обавезно домаћим тренерима. Ово са Пешићем схватам као шалу.

Anakin

pre 4 godine

Zagovornici smo da se mladim trenerima pruzi sansa ali cemo zato mlade igrace da ubijemo na racun stranaca koji su vecinom macka u dzaku?! Pa gde je tu pamet i logika? Jedino posteno je pruziti sansu Vladi Vukoicicu i oduziti mu se zbog nacina na koji je oteran da bi Radonjic mogao da dodje. Vlada je tada ekipu vodio sjajno a i inace je izuzetno perspektivan trener. Inace mi se situacija u perspektivi ne svidja... Koliko za trenera ima para, ko je uopste slobodan, od tih koji su slobodni da li hoce uopste da saradjuju sa Covicem kad znaju da im "jedan" plej ima zagarantovanih 15-20 minuta hteli ne hteli...

SrbEUin

pre 4 godine

Čim sa pročitao vest da je Terzić uplatio 300k Čoviću pomislio sam da nešto debelo nije u redu, odnosno da se kasni sa platama. Naši su navikli, pa se ne bune i igraju svim srcem, ali Ameri...

Đurović je bio veliki trener i stručnjak, i dalje odlično zna posao, videlo se po analizi i komentarima mečeva u Kini. Međutim nije dugo na parketu, vrv je van kondicije i skautiga, pa je glupo očekivati da odmah može biti uspešan. Možda za dva-tri meseca rada, ali to niko ne može čekati.

Tomić igra samo odbranu a tako se ne može dugročno i EL i ABA zbog velike potrošnje. Zato je prošle sezone žrtvovan EK. EL se ne može žrtvovati: čim izgube šanse za top 8 pada poseta i sledi finansijski krah i padaju izgledi za B licencu.
Mora se igrati mnogo bolji napad u ABI i odbrana i napad samo u EL.

Malo postovanja

pre 4 godine

Ne znam zasto cim se nesto desi u Zvezdi krivi se Filip Covic samo zato jer je sin Nebojse Covica. Filip je korektan igrac i on nije prvi plej, vec drugi, pa samim tim on ne treba da daje veliki broj poena i da dominira, vec da zameni prvog pleja, a u nekim situacijama je igrao bolje nego prvi plej. Mnogi zaboravljaju da je on bio najzasluzniji protiv Partizana u Aba ligi prosle sezone, i zasluzuje malo vise postovanja. Ove sezone sto se tice mozda je malo uplasen jer prvi put igra Evroligu, ali pokazao je protiv Makabija da i tu moze da igra, umalo nije doneo pobedu sa dve trojke i sa pasom za Berona gde mu je namestio cist sut za tri. Samo treba da mu se da malo vise slobode, uveren sam da ima kvalitet, samo mu je mali problem visina.

slobinator

pre 4 godine

Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu
(Ghost, 22. oktobar 2019 16:06)
kako bi reagovao? pa udarao bi se nogama u stražnjicu,ali on nije kalibar za Zvezdu

komandant mark

pre 4 godine

Znao sam da ce neko sa strane da bude kriv. Jelte gosn Nebojsa a ko je kriv za to sto ste juce rekli da Tomic ostaje, a danas vozite drugu pricu ?? Mislim, vi ste poznati kao covek od reci pa mi malo cudno...
(Pera Lozac, 22. oktobar 2019 14:44)

A ko je i gde to rekao? Od kada su nasi mediji postali toliko tacni pa da se u sve veruje? Znaci da se u Srbiji zivi nikad bolje i da smo najbolji u regionu.. Eto, tako je pisalo neki dan

Imas li gram mozga

pre 4 godine

Hahaha pa nije lud čovek da ode iz Barselone gde ima nikad jači sastav. Jel se sprdaš ti Čovke?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. oktobar 2019 15:46)

Čekaj, ti ga ozbiljno shvatio za Pesica ?!
Izvini ali si.... ili ogranicen ili si dete od 10 god koje ne kapira sarkazam. Trece nema

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ od Jula do Snsa
Drago mi je da si shvatio da navijas za fmp, za razliku od mnogih koji i dalje misle da je to zvezda
Da ga je napravio fmp on bi vec trenirao isti a ne bi mu bio san da trenira klub koji voli i u kome je igrao kosarku
Poz

Dejan CZ

pre 4 godine

Mene je iz celog mnologa zanimala samo jedna stvar...Novci,budzeti davanja klubovima to me ne zanima,to ovde experti kojih ima koliko hoces neka uporedjuju...ali reci selekcija igraca je dobra i nema potrebe za otkazima a ako bude trebalo ima odakle da crpimo... Pa da,najbolje da na pleja dovedemo Pota iz FMPA pa da kompletiramo cirkus...Derik Braun bolestan 20 dana...izgleda jako tes ka bolest...sad i Stratos i Gist upitni za Barselonu...Ovde stvari nisu debelo ciste.Problem trenera nije izgleda problem broj 1 u osnovi...Tomic je nagovestio da neke stvari treba da se menjaju ali mu izgleda nije dato da isprica o kojim stvarima se radi nego se odstranio na vreme...Ko se na Radonjica jednom opece i od dima zazire...Ocekivao sam konkretnije obracanje...umesto toga dobili smo nista ,nikakav konkretan odgovor vec zadovoljstvo postojecim stanjem...

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je ironicno spomenuo Pesica zbog tekme u cetvrtak, kao moze da vodi i Barsu i Zvezdu 'istovremeno'. Nema tu prijateljstva, zna Kari tacno sta je problem u Zvezdi, tako da on tu nema sta da trazi po stare dane. Zna se Karijev nivo, Barsa, Real, CSK, a moze i Armani zbog velikih i sigurnih ulaganja.

Ghost

pre 4 godine

Ако Пешић не пристане онда питати Милојевића из Меге. Мислим да је добар тренер. Онда би имали двојицу Милојевића.
(ДЕЛИЈА??, 22. oktobar 2019 15:45)
Hahahhaha baš bih voleo da vidim kako bi Miloje reagovao na ponudu

sve je relativno

pre 4 godine

@King in The North

Ma jok, istina je. Pešić će biti trener za deset puta manje novca plus dobije gratis
pleja u petorci.

svako dobro

pre 4 godine

Vi ste ljudi skrenuli s mozgom?! Je l’ uopste neko odgledao konferenciju uzivo?? Covic se smejao dok je pricao o Pesicu, ni promil neceg osim obicne zajebancije. Cuj kaze da ga vrati s aerodroma, ozbiljnog trenera u ozbiljnom klubu i jednom od ovogodisnjih favorita za osvajanje EL, s ozbiljnim ugovorom u dzepu... Sta je bre vama????

Tenkovska Cetnicka Komunisticka Jedinica

pre 4 godine

To je tvoj privatni klub.....Imas pravo Bato Grega Popovica da dovedes ako imas lovu....A imas je isajder objasnio .....A evo i Sinisa Mali kaze da ti je davao lovu za KkFmpCzBgDiva.....Izaso covek sa cifrom....Naravno klinci ovde i ostrasceni kazu Drzavni klub.......Sto trazis onda od vlade RS 60 miliona e ...Kazes da si ulagao u klub ....Spojio si ga sa FMP .....Dao si mu mesto U ABA league... Koje je izborio FMP....Ovi su ispali .

анђео Земун

pre 4 godine

Др Човић јесте извукао ККЦЗ од гашења али јој је САДА КАМЕН ОКО ВРАТА! Већ 2 сезоне бира БЕЗВЕЗНЕ ТРЕНЕРЕ ВЕРОВАТНО ДА БИ ОН ОДЛУЧИВАО О СВЕМУ! Кад је довео оног несретника и неспретника Алимпија под изговором да тренутно нема слободних квалитетних тренера ИЗГОВОРИО ЈЕ НЕВИЂЕНУ ЛАЖ ЈЕР СУ ТОМ ТРЕНУТКУ БИЛИ СЛОБОДНИ БОЖА МАЉКОВИЋ, БОГДАН ТАЊЕВИЋ, итд. а они су само не аматери већ познати стручњаци, а колико знам и данас су на располагању, и то не за неке баслословне суме типа тринкијери, али др. Н.Ч. они не одговарају јер би тражили да им се НИКО НЕ МЕША У ПОСАО А ОН ТО НЕ БИ МОГАО ДА ДОЗВОЛИ И ЗАТО БИРА АМАТЕРСКЕ ТРЕНЕРЕ И ЗАТО ЈЕ И ПОСТАО КАМЕН ОКО ВРАТА ККЦЗ! Које лицемерје и будалаштина, велики пријатељ са Каријем и "замолиће га" да остане у Србији, па да понуди дупло висе него што добија тринки Кари би га одбио не због новца већ због самог др Н.Ч. јер човек жели независност у свом послу!!! Па кад је Човке сениор такав лаф што не пошаље понуду ВЕЛИКОМ ЗВЕЗДАШУ И ДОБРОМ ТРЕНЕРУ САШИ ОБРАДОВИЋУ? ПА ЗАТО ШТО БИ ГА О....О НЕ ЗБОГ ПАРА ВЕЋ УСЛОВА РАДА! П.С. Замолио бих ОНЕ ПРАВЕ НАВИЈАЧЕ ККЦЗ да не пљују Филипа Човића јер игра срцем и бори се до последње капи крви кад је на терену

primorska

pre 4 godine

@Stvarno mislis da ce milojevic da dodje u fmp? Haha
(moralni gmizavac, 22. oktobar 2019 15:53)

Pa taj FMP je i napravio Milojevića, a onda ga je, kao i mnoge druge, oteo klub koji je svoju prvu titulu čekao 29 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (od JUL-a do SNS-a, 22. oktobar 2019 16:35) # Link komentara

Dok je Zvezda vise od 50% svojih titula osvojila izmedju 1946-1955 kada nisu ni postojala sva pravila u kosarci. Nije bilo slobodnih bacanja, niti suta za 3 poena. Nije bilo ogranicenja napada, nije bilo hala, igraci su bili zaposljeni na drugim poslovima i jednom godisnje su se okupljali da bi odigrali turnir za prvaka Jugoslavije...vise je to licilo na basket ispred zgrade nego na kosarku kakva se danas igra...

deki

pre 4 godine

Sta reci kad pojedincima ovde moras da objasnjavas sarkazam Covica u vezi sa Karijem Pesicem. Nisam verovao da ce ovako da se zavrsi pre svega jer na trzistu nema adekvatnih zamena i kada je vec tako, drago mi je da se da sansa Andriji Gavrilovicu.Inace, stvarno smo lose igrali iako je sezona duga a vec su se desila mnoga iznenadjenja tako da verujem da bi sve "leglo " ali dobro, nije smak sveta. I dalje smatram da Zvezda ima najvise sansi da osvoji ABA ligu pre svega zbog najduzeg rostera

Admiral

pre 4 godine

@ Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10)

Jeste, zato smo mi sa neogranicenim budzetom doveli Tomasa iz Sasarija i Voldena iz Hapoela a vi sirotinja doveli Gista direktno iz Pao-a, Brauna iz Efesa i Kuzmica iz Reala. Znas, Sasari i Hapoel su mnogo poznatiji i jaci klubovi od Pao i Reala, pa ko normalan moze da padne na te vase beskrupulozne izmisljotine?!

radio moravski plicak

pre 4 godine

Ako Pesic ne pristane, alternativa je Greg Popovic. Greg je, ustv, vec pristao, ali ipak ceka Karijev odgovor, da ga ispostuje.

Whitey Bulger

pre 4 godine

Из авиона се види да је прес у повоју темпиран да се надовеже на наступ Малог, тј. коначно објелодањена давања Владе Звезди и Партизану. Идеална прилика за Човића да још једном запуши уста црно-белом свету на њихова кукања како Звезда добија много више. Испало је да КК добија више, а ФК мање и ту је причи крај, а "драматично" већих издвајања за КК, како видимо, нема. Али у сву причу се уплиће нови моменат, Звезда губи пацерски од Крке, Томић одлази, па "види врага су седам бињишах" - конференција се у ходу трансформише у "ватрогасну", треба један playdown читаве ситуације у вези Томићевог одласка, спуштање лопте и "све је у реду" наступ. Тако и би, али у каквом је клуб заиста проблему не сазнасмо, јер ниједан новинар не упита барем нешто у стилу "Каква је атмосфера у екипи којој тренер у Новом Месту на тајм-ауту гласно каже 'Играјте шта хоћете!'..." Бог у помоћ, али не мирише на добро.

Mornar Prejaki #

pre 4 godine

Derik Braun ima zdravstvenih problema, znaci ima rok od 20 dana da pokusa da povrati formu, ako ne on prvi odlazi, sto je po meni i bolje jer ce Borisa sad imati mnogo vecu minutazu, nadam se samo da ce Kuz sto pre na parket,i da povreda nije ostavila neki dublji trag u psiholoskom smislu, bice tesko ali gori od Oja ne moze biti

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Nije da branim Filipa Covica, al napadaju ga kao da je kosarka individualan sport, nama je timska igra katastrofa.
(..., 22. oktobar 2019 15:23)
Druze, napadaju ga jer zbog Filipovih minuta, nije doveden jos jedan plej. Ispod kosa imamo 4 petice i 3 cetvorke, a pored Filipa samo jednog pleja, koji kao da je pao sa Marsa. Za 5 utakmica nisam video ni p od pleja kod njega. Mozda zbog adaptacije na Evropu, ali za sada izgleda kao solidan basketas. I onda Fica "mora" da igra. Njima vise treba jedan Jovic nego trener.

Majk

pre 4 godine

Demagog svetskih razmera imao je od koga da uci. Tog trenera iz zvezde kao i svakog drugog si ti oterao a sto se tice trenera nje problem sto nema mladih, mnogo je veci problem sto nemas ni jednog mladog srpskog igraca

Gazda

pre 4 godine

Gossa placa Zeljko, kakav poltron moze da cestita i voli ovakvog lika? Imas li ti ikoga?
(ljudmila guzina, 22. oktobar 2019 16:18)

Njega majka voli samo pred gostima!

xxx

pre 4 godine

Шта није тачно?
Осим дебелог трансфера тражио је и много већи буџет у наредном периоду од онога што је Звезда могла да гарантује и отишао тамо где паре нису проблем!
Познати сте по томе што имате паралелни универзум!
(Црвена звезда 1913, 22. oktobar 2019 16:10). Paralelni univerzum je tvoj nik...

King

pre 4 godine

@King
a ajde ti meni reci koji je mentalni sklop braniti lopova drugim lopovlukom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragan, 22. oktobar 2019 15:13)

Ne branim nikoga, svi su lopovi...tu se valjda slažemo.

King

pre 4 godine

@King

Reci mi, jesi li ti cuo za Voldena, Tomasa i Mozlija pre nego sto su dosli u Partizan?

Vi ste doveli Gista i Brauna, legitimne EL igrace. Plus je ostao Stratos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nfl zaludjenik, 22. oktobar 2019 15:17)

Care sve su to ispušene muštikle...da nešto vrede igrali bi u većim klubovima za veće pare (ili u manjim klubovima, ali u svakom slučaju za veće pare)
ali nekako u našim klubovima proigraju dobro....i eto....