Subota, 19.10.2019.

12:12

Tomašević: U ovom trenutku ne bih prešao iz Zvezde u Partizan VIDEO

Dejan Tomašević, proslavljeni srpski košarkaš, pričao je o počecima, prelasku iz Zvezde u Partizan, reprezentaciji...

Izvor: PT

Tomaševiæ: U ovom trenutku ne bih prešao iz Zvezde u Partizan VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

pedja

pre 4 godine

Kada se kaze " bolje organizovan klub" to znaci klub koji daje vise novca.Da li neko navija za crno ili crveno bele pretaje da bude bitno, ukoliko su ti momci profesionalci od glave do pete. U slucaju Tomasevica istina je bila da je "otet" od Zvezde za, u to vreme ogromne pare od 600.000 maraka i stan u Bgd-u.Zbog tog transfera izbila je svadja u Partizanu, medju igracima jer je,mislim Drobnjak, sabotirao par utakmica uz obrazlozenje da Tomasevic ima 6 puta veci ugovor od njega pa je logicno da daje 6 puta vise koseva i da ima 6 puta vise skokova po utakmici. Posto je Drobnjak tada bio u odlicnoj formi to je bilo nemoguce postici, pa je za vreme tih nesuglasica u Partizanu, Partizan cak izgubio i jednu ili dve utakmice u Beogradu.

Zdravko

pre 4 godine

stose bre tako prepucavate a posebno oko evropski trofeja. pa posto ovi sto pisu komentare vidim dasu mladi pa neznaju o evropski im trofejima pa vako zvezda u fudbalu prvak evrope i sveta cetiri puta polu finalisti kup sampiona polu finalista tri puta kup kupova polu finalista kup uefa i finalista kup uefa. kosarka pobednic kup kupova prvi evropski trofej donet u bivsoj jugoslavije triput polu finalisti kup sampiona polu finalisti kup kupova fonalisti kup radivoja koraca nekoliko puta. zenski koskarski klub polu finalisti kup evropski sampiona osam puta i prvakinje evrope i fnslistkinje nekoliko puta.atleticari prvsci evrope . vaterpolisti prvaci evrope dvaput pobednic super kupevrope dva puta djudisti prvaci evrope eto grobari vidite sami koliko kolektiva bilo prvaci evrope a kod vas samo vaterpolisti i kosarkasi pa zato pogledajte pravu istinu a nemojte izmisjiati gluposti.

Aleksandar

pre 4 godine

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.
(King, 19. oktobar 2019 18:23)

To je tačno. I slobodna bacanja je pogađao bez greške. Uz Trifunovića je bio najbolji zvezdin korarkaš sezone 92/93 kad je zvezda uzela titulu.

Aleksandar

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.
(kostolomac, 19. oktobar 2019 16:37)

Nisu se ujedinili, nego je pre desetak godina potpisan sporazum o saradnji dva kluba, koji više i nije na snazi. Uostalom, poznati su vlasnici i Igokee i Partizana, a poznat je i VLASNIK zvezde i fmp-a

King

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.
(Марко, 19. oktobar 2019 14:30)

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.

Urke

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.


Zvezda prvak Sveta i Evrope u fudbalu, polufinale Kes-a u fudbalu, finale Kupa Uefe u fudbalu i jos par polufinala KPK i Kupa Uefe.
Kk Crvena Zvezda polufinale kesa 1972 sa Cska iz Moskve, osvajac Kupa Kupova 1974 ( prvi Evro trofej za neki kosarkaski tim iz Jugoslavije) i jos 4 finala Kupa Kupova i Kupa Koraca tada, tada evropskog yakmicenja.
Prema toma, Fk Crvena Zvezda mnooogo bolja od Partizana, KK Partizan malo bolji u kosarci.

nebojsa

pre 4 godine

 U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.
(Daba, 19. oktobar 2019 16:18)

Kao i u mnogim drugim sportovima, kolektivnim i pojedinacnim. Sportsko drustvo Partizan ima neuporedivo vise medjunarodnih uspeha ukupno gledano, to je prosto cinjenica koja se da lako proveriti

poskok

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Istorijska činjenica kaže da je 2015 završen UPPR i da ovo JESTE TA ZVEZDA dok pravi FMP više ne postoji,samo ti zbog kompleksa i mržnje odbijaš da pogledaš istinu u oči pa ostavljaš komentare koji nemaju veze sa realnim svetom.

киза Д

pre 4 godine

Skakacu u stomak.....? 60милиона дуга и 16 милиона дуга није урушавање него лоповлук...
У оба случаја кад је дуг вртоглаво растао један човек је био у Звезди.
Европска Звезда је прављена новцем...

Марко

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Добро је што не заборављаш, али је лоше што си погрешно научио.

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav

kostolomac

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.

as

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Ja postujem istoriju i vas taj trofej.
I smatram da ste zbog tog trofeja veci klub od nas u fudbalu.
Kao sto kazes da smo za vas mi veci klub u kosarci iz istog razloga.
Vi ste ti koji se stidite istorije i stalno se trudite da budete ono sto niste.

Daba

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.

xxx

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Nisi dobro informisan. Ovo jeste prava Zvezda, ona sto je ugasena i postala FMP je trajala nekoliko godina. Posle su stvari vracene na staro.

Skakac u stomak

pre 4 godine

@ Ne beri gajde*
Tebi je argument koji kompromituje Zvezdu to sto je Dzajic rekao "U to vreme sam mogao u Zvezdu da dovedem koga sam hteo"???
Sta je tu sporno? U to vreme 70/80 ih godina svaki krsten igrac ionako je hteo da igra pre u Zvezdi, nego u Partizanu, zbog vec izgradjenog imidza i rezultata u Evropi. Nama kada su sudije i kojim slucajem isle na ruku bilo je zbog velicine i imidza kluba, a ne zato sto ih je neko iz kluba korumpirao ili sa strane pritiskao. Da smo se time bavili nikad ne bismo bili uspesni u Evropi. Isti je slucaj i danas. Razlika izmedju nas i vas je velika. Drzava vam je sipala novac 25 godina, imali ste sansu da uradite nesto u Evropi, ali vama je bilo bitno samo da muckate u Srbiji i stignete Zvezdu u broju titula. Bedno.

Miodrag@

pre 4 godine

Mozete koliko hocete sledecih godina da umanjujete rezultate KKP..samo produzite i igrajte i EL stalno,i borite se da osvojite 8-9 mesto,slobodno..
Ali u narednih 50 i vise godina,ne da necete biti šampion,nego 4 puta F4 ,pa ja Vam zelim da bar jednom osetite F4 Bersi,to zadovoljstvo i adrenalin... Lad pljujete KKP prosto mi je smesno..
o jacini EL ili KES je besmisleno sporiti...
1988 se isto igralo po liga sistemu,
KKP je bio prvi ali je na F4 izgubio od Makabija. Taj Makabi je bio dva puta jaci od danasnjeg. I za one koji pricaju da je sada top a ranije slabo
pojma nemaju o kosarci. P vecini je Teodosic 3puta bolji od Delibasica..Ali malo sutra!!!!

Aleksandar

pre 4 godine

Sipano je i u Zvezdu tih godina, ali Zvezda je uvek bila bure bez dna. Samo par godina kasnije, Zvezda je imala jako skup tim. Igrali su za Zvezdu igrači kao na primer Milenko Topić, Topalović, Kuzmanović, Oliver Popović itd... Uzeli ste i titulu '98-me sa tom ekipom. Doveli ste i Divca na par utakmica, tokom lokauta u NBA... Nisu ti igrači igrali za kikiriki, nego za debele novce. Očekivalo se da ćete da napravite nešto u evropi, ali ste propali.
Opet, nekoliko godina kasnije dolazi Zmago Sagadin i projekat "evropske zvezde". Opet gomila para, skupi igrači, markentiški rat, tenzije veće nego danas (mnogi si zaboravili koliko je rizično bilo otići na derbi 2002/03/04)...

železničar

pre 4 godine

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...
(pitanja i odgovori, 19. oktobar 2019 14:31)

Gist je došao da igra EL... A do sada je nije igrao???
I to ni manje ni više nego u gigantu kakav je panatinaikos... I sasvim je sigurno da je tamo igrao za siću, takav profil igrača... Kao i Perperoglu. A vi i dalje lažite sebe da su obojica, plus ovih ostalih 6 crnaca tu samo zbog EL. Inače igraju za džabe...

Ne beri gajde*

pre 4 godine

*(Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)*

Slazem se da istorija najbolje pokazuje stvari od zaboravljenih siromasnih evropskih projekata, preko pp aparata, kradje pehara, exel tabela pa sve do neuspelih pokusaja dovodjenja igraca koji vama ne trebaju od Milutinova, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica, Marinkovica itd. A ako bi samo zagrabuckali malko dalje u istoriju svasta bi tu bilo ispod nokata.
Kada se vec osvrces na fudbal, da ne spominjem da je Dzaja koga izuzetno cenim i postujem) govoreci o Zlatnom vremenu Zvezde rekao: ,, Ja sam u to vreme u Zvezdu mogao da dovedem koga sam hteo...
I jos more slicnih desavanja.
Samo moras nauciti da istorija nije plastelin pa da ga oblikujes po zelji.

Cinik

pre 4 godine

Pročitao sam neke komentare navijača Zvezde i šta reći? Klasično prikrivanje istine koje je plasirano od rukovodstva Zvezde. Zvezda je od 1946 do 1955.godine bila deset puta prak Jugoslavije i to u onom momentu kada je košarka bila u povoju. Od 1955.godine do 1972.godine Zvezda je bila još dva puta prvak a primat su preuzeli OKK Beograd, Olimpija, Jugoplastika, Zadar, Kvarner. Rukovodstvo Srbije je u cilju jačanja srpske košarke pomoglo KK Partizan ali ne u cilju uniuštavanja Zvezde već jačanja srpske košarke. Sramne su uzjave navijača Zvezde da je od 1992.godine pa do 2000 godine država pomagala samo Partizan a urušavala Zvezdu jer su u tom period prvacio bili Partizan tri puta, Zvezda tri puta i Budućnost dva puta. Od 2000.godine država je jednako pomagala i Partizan i Zvezdu ali stom razlikom što je Partizan pametno radio a Zvezda je razbacivala tuđ novac. Svake godine Zvezda je pravila evropske projekte ( Zmago Sagadin, Dragan Šakota, Aleksanadar Trifunović, Svtislav Pešić kao treneri, svake godine po dva amrička igrača, Pero Antić, Nemanja Bjelica, Milko Bjelica, Gurović, Rakočević i da ne nabrajam dalje). Takva jaka Zvezda je uvek gubila od Partizana. Sam Vučić je 2014.godine javno priznao da je država davala gotovo identičan novac i Partizanu i Zvezdi. Tek kada su iz Partizana najureni Vujošević i Danilović i ukinut novac Partizanu Zvezda je uzela primat. Ko ne veruje od navijača Zvezde nek pogleda Vikipediju i nek pita Vučića da li je ovo istina što pričam.

zvezda pojam nebitnosti

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.

исправка

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (as, 19. oktobar 2019 13:32)

Нешто што раније није постојало не може да васкрсне.

Skakac u stomak

pre 4 godine

@Cinik
Ja ne znam koliko ti imas godina i gde si ziveo za vreme 90-ih i prvih 15 godina novog milenijuma, ali svejedno, za tebe informacija da je to period kada je citav sistem, pocev od politike, sponzora, FSS i KSS, sudija, bio u funkciji JSD Partizan, i istovremeno pokusalo se sa gasenjem SD CZ. Nikakva teorija zavere nije. Postoji obilje dokaza i cinjenica koji potkrepljuju ovo. Mrzi me da navodim, ionako mi ne bi objavili komentar.

mr.wolf

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Nije dva.... Tri trofeja imamo koje oni nece nikad....
Prvak Evrope, Prvak Sveta i Trofej pobednika 100tog derbja !!!

Profesor BG

pre 4 godine

Jedan od malobrojnih igraca koji je imao neverovatan osecaj za ofanzivan skok. Iako nije imao visinu klasicnog centra petice, u skoku je bio potpuno ravnopravan sa centrima koji su bili 5 i vise centimetra visi od njega. Imao je brzu reakciju skoka i snazne ruke. Vecinu koseva je davao iz reketa, posle ofanzivnih skokova i skupljanja "otpadaka". Sto se tice prelaska iz CZ u Partizna, kao zvezdas, objektivno mogu da kazem da je tek u Partizanu uspeo da pronađe svoju ulogu u igri. Dok je igrao u CZ, treneri su cak pokusavali da ga poziciniraju i van reketa, da sa krila (bezuspesno) sutira, cak da sutira i trojke iz uglova. Tek prelaskom u Partizan, definisana mu je pozicija na kojoj je i najvise pruzio u karijeri, igrajuci uspesno cak i za reprezentaciju dajuci kvalitet u ofanzivnom skoku sa par vaznih koseva po utakmici i korisnih odbrambenih faulova nad protivnickim centrima.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Marko
Sve ste tacno naveli, s trener te sampionske ekipe bio je Lale Lucic, koji mi je ostao u secanju po porazu u Beogradu u finalu Kupa Radivoja Koraca od jednog italijanskog tima iako smo prvu na gostovanju dobili. Tomasevic je bio dobar da kupi odbijene lopte u napadu jer se dobro postavljao, i zato ga je Zoc cenio i odveo u Panatenaikos.

pitanja i odgovori

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?
(www.com, 19

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...

Znate i vi da je tako

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33)

Sve te trofeje pomnozite sa 10 a vaterpolo mozete i sa 100, i opet ni blizu jednog jedinog gospodina Usketa!

Kontraš

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!

www.com

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?

Марко

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.

Back in Black

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33
Sta je to vaterpolo?Ej vaterpolo hahahahahahahaahaha da bog da uzmete jos 1000 u vaterpolu.Verovatno ste u finalu dobijali Ferencvaroš ili Ujpešt.

as

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.

as

pre 4 godine

(Strawdog, 19. oktobar 2019 12:28)

Sad ce bas zbog balavurdije sa portala koja u zivotu nisu 20 evra zaradili da daje ostavke.
Znas li koju ulogu ima sekretar i sta je on tu kriv?

Nefertiti

pre 4 godine

Mislio je, normalnije vreme gde vam tzv navijači ne "skidaju" glavu jer prelazite u omrazeni klub. Ranije je postojalo zdravo rivalstvo i postovanje. Ovo danaa je sve, samo ne normalno. Ovo danas je mulj i dno dna. Tada su svakako u klubovima sedeli posteniji ljudi nego danas. Sigurno se i tada kralo i i bilo je ljudi u foteljama koji mozda ne zaslužuju da budu tamo, a vidite danas ko je sve tu. Znate vec, da ne nabrajam. Ovo danas je sve samo nije normlano, ni među navijacima, ni među igracima nema vise poštovanja.

Major

pre 4 godine

Postujem svaciji stav o pitanju igranja za jedan i za drugi klub,ali ja kao Zvezdas od rodjenja, ne bi mogao nikada ni po koju cenu igrati za Partizan!

as

pre 4 godine

(Pssssst it is Leclerc, 19. oktobar 2019 12:31)

Lepo ti je covek rekao,presao sam u bolji i organizovaniji klub.A ti pisi scfi romane i pominji skupe ekipe a danas klub za koji navijas ima ekipu koja je makar duplo skuplja od najskuplje ikada na ovim prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Gde je pogresio? Ovo danas je dno dna. Tada je bar bilo nade da ce jednom biti bolje. Al povampirise se isti oni koji su zagadili 90-te i napravise jos dublje blato u svim sferama.

Salaso

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
Nemam dalji komentar o njemu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)
Misli covek na odnos navijaca, sada vlast orgaizuje navijace tako da jednima razbuca tribinu zbog prozivanja9(Partizan), a drugima otvara firme kojima daje unosne poslove i da cute. Na to je covek mislio

Dejan CZ

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...

Spale

pre 4 godine

Sve sto valja su tada uzimali. Tomasevic, Luka Bogdanovic, Stanojević, Vujanić, čak i Djuro Ostojić, sve su otimali...a dobro, bili su u mogućnosti, sreća pa je to mračno vreme proslo.

d r

pre 4 godine

kako se to "otimaju" igraci u profesionalnom sportu????? cini mi se da tomasevic nije rekao da ga je neko "oteo", vec da je svoljom voljom presao u BOLJI KLUB....

Strawdog

pre 4 godine

Da li ste u slobodno vreme, izmedju dva razmišljanja, pomislili da date ostavku na mesto Generalnog sekretara KSS zbog neuspeha reprezentacije Srbije na svetskom prvenstvu u Kini? Mislim da bi to bio lep gest sa Vaše strane i druga vrsta pomoći(prva pomoć je bila što se reprezentacija otarasila šarlatana trenera) srpskoj košarci na njenom putu oporavka.

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Је ли он то нама каже : "Звездаш сам у срцу али посао је посао" 😂 Мајсторе,да си ти остао у Звезди уз неколико добрих појачања ми би владали овдашњом кошарком а не Партизан...Па би данас говорио како ти је останак у Звезди,а не одлазак у Партизан, био најбољи потез у каријери.Но не само да си прешао у Партизан него си био дио оног Миловог супер скупог пројекта што говори да си ишао тамо гдје те најбоље плаћају а не гдје је "најбоља организација" .Немам ништа против тога,само назови ствари правим именом и без правдања на силу...

Marko

pre 4 godine

Preletach.... Njemu i Grbi SNS podelio uloge, pa udri...prijatna fotelja , pa mu se ne izlazi..Nema veze sto je doveo trenera neznalicu za reprezentaciju...Vec zaboravljeno..E, Srbijo, Srbijo...

peki

pre 4 godine

Imajuci u vidu navode iz teksta, naslov treba da glasi - Najbolja odluka u mojoj karijeri je prelazak u Partizan.
(Tea, 19. oktobar 2019 12:27)

Ili, voleo sam Zvezdu, ali sam zbog lične koristi prešao u Partizan.

protektor

pre 4 godine

Secam se da je svojevremeno izjavio da u fudbalu navija za Zvezdu a u kosarci za Partizan. Mozda neka '97. godina. Stara YU skola cetvorke. Neverovatan osecaj za ofanzivni skok je imao i uvek je hvatao te otpatke i nicije lopte (ono pogledas statistiku na kraju utakmice, lik ima bez po muke 5 defanzivnih + 10 ofanzivnih skokova). Zato smo se zezali da je Dejan srpski Rodman :) Bacanja je izvodio uzasavajuce lose, a ispodprosecan mu je bio i sut sa (polu)distance koji je istina retko koristio. Ali je zato imao dobar pivot i polu horog. Imao je i .... da se pokaci sa likovima od 130 kg. Sve u svemu jako dobar krilni centar u to vreme sa pomalo nezgodnom naravi.

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Је ли он то нама каже : "Звездаш сам у срцу али посао је посао" 😂 Мајсторе,да си ти остао у Звезди уз неколико добрих појачања ми би владали овдашњом кошарком а не Партизан...Па би данас говорио како ти је останак у Звезди,а не одлазак у Партизан, био најбољи потез у каријери.Но не само да си прешао у Партизан него си био дио оног Миловог супер скупог пројекта што говори да си ишао тамо гдје те најбоље плаћају а не гдје је "најбоља организација" .Немам ништа против тога,само назови ствари правим именом и без правдања на силу...

peki

pre 4 godine

Imajuci u vidu navode iz teksta, naslov treba da glasi - Najbolja odluka u mojoj karijeri je prelazak u Partizan.
(Tea, 19. oktobar 2019 12:27)

Ili, voleo sam Zvezdu, ali sam zbog lične koristi prešao u Partizan.

Strawdog

pre 4 godine

Da li ste u slobodno vreme, izmedju dva razmišljanja, pomislili da date ostavku na mesto Generalnog sekretara KSS zbog neuspeha reprezentacije Srbije na svetskom prvenstvu u Kini? Mislim da bi to bio lep gest sa Vaše strane i druga vrsta pomoći(prva pomoć je bila što se reprezentacija otarasila šarlatana trenera) srpskoj košarci na njenom putu oporavka.

protektor

pre 4 godine

Secam se da je svojevremeno izjavio da u fudbalu navija za Zvezdu a u kosarci za Partizan. Mozda neka '97. godina. Stara YU skola cetvorke. Neverovatan osecaj za ofanzivni skok je imao i uvek je hvatao te otpatke i nicije lopte (ono pogledas statistiku na kraju utakmice, lik ima bez po muke 5 defanzivnih + 10 ofanzivnih skokova). Zato smo se zezali da je Dejan srpski Rodman :) Bacanja je izvodio uzasavajuce lose, a ispodprosecan mu je bio i sut sa (polu)distance koji je istina retko koristio. Ali je zato imao dobar pivot i polu horog. Imao je i .... da se pokaci sa likovima od 130 kg. Sve u svemu jako dobar krilni centar u to vreme sa pomalo nezgodnom naravi.

Spale

pre 4 godine

Sve sto valja su tada uzimali. Tomasevic, Luka Bogdanovic, Stanojević, Vujanić, čak i Djuro Ostojić, sve su otimali...a dobro, bili su u mogućnosti, sreća pa je to mračno vreme proslo.

Marko

pre 4 godine

Preletach.... Njemu i Grbi SNS podelio uloge, pa udri...prijatna fotelja , pa mu se ne izlazi..Nema veze sto je doveo trenera neznalicu za reprezentaciju...Vec zaboravljeno..E, Srbijo, Srbijo...

Salaso

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
Nemam dalji komentar o njemu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)
Misli covek na odnos navijaca, sada vlast orgaizuje navijace tako da jednima razbuca tribinu zbog prozivanja9(Partizan), a drugima otvara firme kojima daje unosne poslove i da cute. Na to je covek mislio

Gazda Dojkan

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Gde je pogresio? Ovo danas je dno dna. Tada je bar bilo nade da ce jednom biti bolje. Al povampirise se isti oni koji su zagadili 90-te i napravise jos dublje blato u svim sferama.

Nefertiti

pre 4 godine

Mislio je, normalnije vreme gde vam tzv navijači ne "skidaju" glavu jer prelazite u omrazeni klub. Ranije je postojalo zdravo rivalstvo i postovanje. Ovo danaa je sve, samo ne normalno. Ovo danas je mulj i dno dna. Tada su svakako u klubovima sedeli posteniji ljudi nego danas. Sigurno se i tada kralo i i bilo je ljudi u foteljama koji mozda ne zaslužuju da budu tamo, a vidite danas ko je sve tu. Znate vec, da ne nabrajam. Ovo danas je sve samo nije normlano, ni među navijacima, ni među igracima nema vise poštovanja.

Znate i vi da je tako

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33)

Sve te trofeje pomnozite sa 10 a vaterpolo mozete i sa 100, i opet ni blizu jednog jedinog gospodina Usketa!

Dejan CZ

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...

Skakac u stomak

pre 4 godine

@Cinik
Ja ne znam koliko ti imas godina i gde si ziveo za vreme 90-ih i prvih 15 godina novog milenijuma, ali svejedno, za tebe informacija da je to period kada je citav sistem, pocev od politike, sponzora, FSS i KSS, sudija, bio u funkciji JSD Partizan, i istovremeno pokusalo se sa gasenjem SD CZ. Nikakva teorija zavere nije. Postoji obilje dokaza i cinjenica koji potkrepljuju ovo. Mrzi me da navodim, ionako mi ne bi objavili komentar.

as

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.

Aleksandar

pre 4 godine

Sipano je i u Zvezdu tih godina, ali Zvezda je uvek bila bure bez dna. Samo par godina kasnije, Zvezda je imala jako skup tim. Igrali su za Zvezdu igrači kao na primer Milenko Topić, Topalović, Kuzmanović, Oliver Popović itd... Uzeli ste i titulu '98-me sa tom ekipom. Doveli ste i Divca na par utakmica, tokom lokauta u NBA... Nisu ti igrači igrali za kikiriki, nego za debele novce. Očekivalo se da ćete da napravite nešto u evropi, ali ste propali.
Opet, nekoliko godina kasnije dolazi Zmago Sagadin i projekat "evropske zvezde". Opet gomila para, skupi igrači, markentiški rat, tenzije veće nego danas (mnogi si zaboravili koliko je rizično bilo otići na derbi 2002/03/04)...

Skakac u stomak

pre 4 godine

@ Ne beri gajde*
Tebi je argument koji kompromituje Zvezdu to sto je Dzajic rekao "U to vreme sam mogao u Zvezdu da dovedem koga sam hteo"???
Sta je tu sporno? U to vreme 70/80 ih godina svaki krsten igrac ionako je hteo da igra pre u Zvezdi, nego u Partizanu, zbog vec izgradjenog imidza i rezultata u Evropi. Nama kada su sudije i kojim slucajem isle na ruku bilo je zbog velicine i imidza kluba, a ne zato sto ih je neko iz kluba korumpirao ili sa strane pritiskao. Da smo se time bavili nikad ne bismo bili uspesni u Evropi. Isti je slucaj i danas. Razlika izmedju nas i vas je velika. Drzava vam je sipala novac 25 godina, imali ste sansu da uradite nesto u Evropi, ali vama je bilo bitno samo da muckate u Srbiji i stignete Zvezdu u broju titula. Bedno.

Major

pre 4 godine

Postujem svaciji stav o pitanju igranja za jedan i za drugi klub,ali ja kao Zvezdas od rodjenja, ne bi mogao nikada ni po koju cenu igrati za Partizan!

as

pre 4 godine

(Pssssst it is Leclerc, 19. oktobar 2019 12:31)

Lepo ti je covek rekao,presao sam u bolji i organizovaniji klub.A ti pisi scfi romane i pominji skupe ekipe a danas klub za koji navijas ima ekipu koja je makar duplo skuplja od najskuplje ikada na ovim prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.

Profesor BG

pre 4 godine

Jedan od malobrojnih igraca koji je imao neverovatan osecaj za ofanzivan skok. Iako nije imao visinu klasicnog centra petice, u skoku je bio potpuno ravnopravan sa centrima koji su bili 5 i vise centimetra visi od njega. Imao je brzu reakciju skoka i snazne ruke. Vecinu koseva je davao iz reketa, posle ofanzivnih skokova i skupljanja "otpadaka". Sto se tice prelaska iz CZ u Partizna, kao zvezdas, objektivno mogu da kazem da je tek u Partizanu uspeo da pronađe svoju ulogu u igri. Dok je igrao u CZ, treneri su cak pokusavali da ga poziciniraju i van reketa, da sa krila (bezuspesno) sutira, cak da sutira i trojke iz uglova. Tek prelaskom u Partizan, definisana mu je pozicija na kojoj je i najvise pruzio u karijeri, igrajuci uspesno cak i za reprezentaciju dajuci kvalitet u ofanzivnom skoku sa par vaznih koseva po utakmici i korisnih odbrambenih faulova nad protivnickim centrima.

železničar

pre 4 godine

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...
(pitanja i odgovori, 19. oktobar 2019 14:31)

Gist je došao da igra EL... A do sada je nije igrao???
I to ni manje ni više nego u gigantu kakav je panatinaikos... I sasvim je sigurno da je tamo igrao za siću, takav profil igrača... Kao i Perperoglu. A vi i dalje lažite sebe da su obojica, plus ovih ostalih 6 crnaca tu samo zbog EL. Inače igraju za džabe...

Cinik

pre 4 godine

Pročitao sam neke komentare navijača Zvezde i šta reći? Klasično prikrivanje istine koje je plasirano od rukovodstva Zvezde. Zvezda je od 1946 do 1955.godine bila deset puta prak Jugoslavije i to u onom momentu kada je košarka bila u povoju. Od 1955.godine do 1972.godine Zvezda je bila još dva puta prvak a primat su preuzeli OKK Beograd, Olimpija, Jugoplastika, Zadar, Kvarner. Rukovodstvo Srbije je u cilju jačanja srpske košarke pomoglo KK Partizan ali ne u cilju uniuštavanja Zvezde već jačanja srpske košarke. Sramne su uzjave navijača Zvezde da je od 1992.godine pa do 2000 godine država pomagala samo Partizan a urušavala Zvezdu jer su u tom period prvacio bili Partizan tri puta, Zvezda tri puta i Budućnost dva puta. Od 2000.godine država je jednako pomagala i Partizan i Zvezdu ali stom razlikom što je Partizan pametno radio a Zvezda je razbacivala tuđ novac. Svake godine Zvezda je pravila evropske projekte ( Zmago Sagadin, Dragan Šakota, Aleksanadar Trifunović, Svtislav Pešić kao treneri, svake godine po dva amrička igrača, Pero Antić, Nemanja Bjelica, Milko Bjelica, Gurović, Rakočević i da ne nabrajam dalje). Takva jaka Zvezda je uvek gubila od Partizana. Sam Vučić je 2014.godine javno priznao da je država davala gotovo identičan novac i Partizanu i Zvezdi. Tek kada su iz Partizana najureni Vujošević i Danilović i ukinut novac Partizanu Zvezda je uzela primat. Ko ne veruje od navijača Zvezde nek pogleda Vikipediju i nek pita Vučića da li je ovo istina što pričam.

Miodrag@

pre 4 godine

Mozete koliko hocete sledecih godina da umanjujete rezultate KKP..samo produzite i igrajte i EL stalno,i borite se da osvojite 8-9 mesto,slobodno..
Ali u narednih 50 i vise godina,ne da necete biti šampion,nego 4 puta F4 ,pa ja Vam zelim da bar jednom osetite F4 Bersi,to zadovoljstvo i adrenalin... Lad pljujete KKP prosto mi je smesno..
o jacini EL ili KES je besmisleno sporiti...
1988 se isto igralo po liga sistemu,
KKP je bio prvi ali je na F4 izgubio od Makabija. Taj Makabi je bio dva puta jaci od danasnjeg. I za one koji pricaju da je sada top a ranije slabo
pojma nemaju o kosarci. P vecini je Teodosic 3puta bolji od Delibasica..Ali malo sutra!!!!

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav

Daba

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.

Марко

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.

Urke

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.


Zvezda prvak Sveta i Evrope u fudbalu, polufinale Kes-a u fudbalu, finale Kupa Uefe u fudbalu i jos par polufinala KPK i Kupa Uefe.
Kk Crvena Zvezda polufinale kesa 1972 sa Cska iz Moskve, osvajac Kupa Kupova 1974 ( prvi Evro trofej za neki kosarkaski tim iz Jugoslavije) i jos 4 finala Kupa Kupova i Kupa Koraca tada, tada evropskog yakmicenja.
Prema toma, Fk Crvena Zvezda mnooogo bolja od Partizana, KK Partizan malo bolji u kosarci.

Back in Black

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33
Sta je to vaterpolo?Ej vaterpolo hahahahahahahaahaha da bog da uzmete jos 1000 u vaterpolu.Verovatno ste u finalu dobijali Ferencvaroš ili Ujpešt.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Marko
Sve ste tacno naveli, s trener te sampionske ekipe bio je Lale Lucic, koji mi je ostao u secanju po porazu u Beogradu u finalu Kupa Radivoja Koraca od jednog italijanskog tima iako smo prvu na gostovanju dobili. Tomasevic je bio dobar da kupi odbijene lopte u napadu jer se dobro postavljao, i zato ga je Zoc cenio i odveo u Panatenaikos.

as

pre 4 godine

(Strawdog, 19. oktobar 2019 12:28)

Sad ce bas zbog balavurdije sa portala koja u zivotu nisu 20 evra zaradili da daje ostavke.
Znas li koju ulogu ima sekretar i sta je on tu kriv?

d r

pre 4 godine

kako se to "otimaju" igraci u profesionalnom sportu????? cini mi se da tomasevic nije rekao da ga je neko "oteo", vec da je svoljom voljom presao u BOLJI KLUB....

киза Д

pre 4 godine

Skakacu u stomak.....? 60милиона дуга и 16 милиона дуга није урушавање него лоповлук...
У оба случаја кад је дуг вртоглаво растао један човек је био у Звезди.
Европска Звезда је прављена новцем...

zvezda pojam nebitnosti

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.

Ne beri gajde*

pre 4 godine

*(Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)*

Slazem se da istorija najbolje pokazuje stvari od zaboravljenih siromasnih evropskih projekata, preko pp aparata, kradje pehara, exel tabela pa sve do neuspelih pokusaja dovodjenja igraca koji vama ne trebaju od Milutinova, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica, Marinkovica itd. A ako bi samo zagrabuckali malko dalje u istoriju svasta bi tu bilo ispod nokata.
Kada se vec osvrces na fudbal, da ne spominjem da je Dzaja koga izuzetno cenim i postujem) govoreci o Zlatnom vremenu Zvezde rekao: ,, Ja sam u to vreme u Zvezdu mogao da dovedem koga sam hteo...
I jos more slicnih desavanja.
Samo moras nauciti da istorija nije plastelin pa da ga oblikujes po zelji.

kostolomac

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.

Kontraš

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!

as

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Ja postujem istoriju i vas taj trofej.
I smatram da ste zbog tog trofeja veci klub od nas u fudbalu.
Kao sto kazes da smo za vas mi veci klub u kosarci iz istog razloga.
Vi ste ti koji se stidite istorije i stalno se trudite da budete ono sto niste.

Марко

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Добро је што не заборављаш, али је лоше што си погрешно научио.

poskok

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Istorijska činjenica kaže da je 2015 završen UPPR i da ovo JESTE TA ZVEZDA dok pravi FMP više ne postoji,samo ti zbog kompleksa i mržnje odbijaš da pogledaš istinu u oči pa ostavljaš komentare koji nemaju veze sa realnim svetom.

King

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.
(Марко, 19. oktobar 2019 14:30)

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.

www.com

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?

nebojsa

pre 4 godine

 U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.
(Daba, 19. oktobar 2019 16:18)

Kao i u mnogim drugim sportovima, kolektivnim i pojedinacnim. Sportsko drustvo Partizan ima neuporedivo vise medjunarodnih uspeha ukupno gledano, to je prosto cinjenica koja se da lako proveriti

pitanja i odgovori

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?
(www.com, 19

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...

mr.wolf

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Nije dva.... Tri trofeja imamo koje oni nece nikad....
Prvak Evrope, Prvak Sveta i Trofej pobednika 100tog derbja !!!

xxx

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Nisi dobro informisan. Ovo jeste prava Zvezda, ona sto je ugasena i postala FMP je trajala nekoliko godina. Posle su stvari vracene na staro.

Aleksandar

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.
(kostolomac, 19. oktobar 2019 16:37)

Nisu se ujedinili, nego je pre desetak godina potpisan sporazum o saradnji dva kluba, koji više i nije na snazi. Uostalom, poznati su vlasnici i Igokee i Partizana, a poznat je i VLASNIK zvezde i fmp-a

Aleksandar

pre 4 godine

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.
(King, 19. oktobar 2019 18:23)

To je tačno. I slobodna bacanja je pogađao bez greške. Uz Trifunovića je bio najbolji zvezdin korarkaš sezone 92/93 kad je zvezda uzela titulu.

исправка

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (as, 19. oktobar 2019 13:32)

Нешто што раније није постојало не може да васкрсне.

Zdravko

pre 4 godine

stose bre tako prepucavate a posebno oko evropski trofeja. pa posto ovi sto pisu komentare vidim dasu mladi pa neznaju o evropski im trofejima pa vako zvezda u fudbalu prvak evrope i sveta cetiri puta polu finalisti kup sampiona polu finalista tri puta kup kupova polu finalista kup uefa i finalista kup uefa. kosarka pobednic kup kupova prvi evropski trofej donet u bivsoj jugoslavije triput polu finalisti kup sampiona polu finalisti kup kupova fonalisti kup radivoja koraca nekoliko puta. zenski koskarski klub polu finalisti kup evropski sampiona osam puta i prvakinje evrope i fnslistkinje nekoliko puta.atleticari prvsci evrope . vaterpolisti prvaci evrope dvaput pobednic super kupevrope dva puta djudisti prvaci evrope eto grobari vidite sami koliko kolektiva bilo prvaci evrope a kod vas samo vaterpolisti i kosarkasi pa zato pogledajte pravu istinu a nemojte izmisjiati gluposti.

pedja

pre 4 godine

Kada se kaze " bolje organizovan klub" to znaci klub koji daje vise novca.Da li neko navija za crno ili crveno bele pretaje da bude bitno, ukoliko su ti momci profesionalci od glave do pete. U slucaju Tomasevica istina je bila da je "otet" od Zvezde za, u to vreme ogromne pare od 600.000 maraka i stan u Bgd-u.Zbog tog transfera izbila je svadja u Partizanu, medju igracima jer je,mislim Drobnjak, sabotirao par utakmica uz obrazlozenje da Tomasevic ima 6 puta veci ugovor od njega pa je logicno da daje 6 puta vise koseva i da ima 6 puta vise skokova po utakmici. Posto je Drobnjak tada bio u odlicnoj formi to je bilo nemoguce postici, pa je za vreme tih nesuglasica u Partizanu, Partizan cak izgubio i jednu ili dve utakmice u Beogradu.

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Је ли он то нама каже : "Звездаш сам у срцу али посао је посао" 😂 Мајсторе,да си ти остао у Звезди уз неколико добрих појачања ми би владали овдашњом кошарком а не Партизан...Па би данас говорио како ти је останак у Звезди,а не одлазак у Партизан, био најбољи потез у каријери.Но не само да си прешао у Партизан него си био дио оног Миловог супер скупог пројекта што говори да си ишао тамо гдје те најбоље плаћају а не гдје је "најбоља организација" .Немам ништа против тога,само назови ствари правим именом и без правдања на силу...

Spale

pre 4 godine

Sve sto valja su tada uzimali. Tomasevic, Luka Bogdanovic, Stanojević, Vujanić, čak i Djuro Ostojić, sve su otimali...a dobro, bili su u mogućnosti, sreća pa je to mračno vreme proslo.

Strawdog

pre 4 godine

Da li ste u slobodno vreme, izmedju dva razmišljanja, pomislili da date ostavku na mesto Generalnog sekretara KSS zbog neuspeha reprezentacije Srbije na svetskom prvenstvu u Kini? Mislim da bi to bio lep gest sa Vaše strane i druga vrsta pomoći(prva pomoć je bila što se reprezentacija otarasila šarlatana trenera) srpskoj košarci na njenom putu oporavka.

Dejan CZ

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...

Marko

pre 4 godine

Preletach.... Njemu i Grbi SNS podelio uloge, pa udri...prijatna fotelja , pa mu se ne izlazi..Nema veze sto je doveo trenera neznalicu za reprezentaciju...Vec zaboravljeno..E, Srbijo, Srbijo...

peki

pre 4 godine

Imajuci u vidu navode iz teksta, naslov treba da glasi - Najbolja odluka u mojoj karijeri je prelazak u Partizan.
(Tea, 19. oktobar 2019 12:27)

Ili, voleo sam Zvezdu, ali sam zbog lične koristi prešao u Partizan.

Cinik

pre 4 godine

Pročitao sam neke komentare navijača Zvezde i šta reći? Klasično prikrivanje istine koje je plasirano od rukovodstva Zvezde. Zvezda je od 1946 do 1955.godine bila deset puta prak Jugoslavije i to u onom momentu kada je košarka bila u povoju. Od 1955.godine do 1972.godine Zvezda je bila još dva puta prvak a primat su preuzeli OKK Beograd, Olimpija, Jugoplastika, Zadar, Kvarner. Rukovodstvo Srbije je u cilju jačanja srpske košarke pomoglo KK Partizan ali ne u cilju uniuštavanja Zvezde već jačanja srpske košarke. Sramne su uzjave navijača Zvezde da je od 1992.godine pa do 2000 godine država pomagala samo Partizan a urušavala Zvezdu jer su u tom period prvacio bili Partizan tri puta, Zvezda tri puta i Budućnost dva puta. Od 2000.godine država je jednako pomagala i Partizan i Zvezdu ali stom razlikom što je Partizan pametno radio a Zvezda je razbacivala tuđ novac. Svake godine Zvezda je pravila evropske projekte ( Zmago Sagadin, Dragan Šakota, Aleksanadar Trifunović, Svtislav Pešić kao treneri, svake godine po dva amrička igrača, Pero Antić, Nemanja Bjelica, Milko Bjelica, Gurović, Rakočević i da ne nabrajam dalje). Takva jaka Zvezda je uvek gubila od Partizana. Sam Vučić je 2014.godine javno priznao da je država davala gotovo identičan novac i Partizanu i Zvezdi. Tek kada su iz Partizana najureni Vujošević i Danilović i ukinut novac Partizanu Zvezda je uzela primat. Ko ne veruje od navijača Zvezde nek pogleda Vikipediju i nek pita Vučića da li je ovo istina što pričam.

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav

Back in Black

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33
Sta je to vaterpolo?Ej vaterpolo hahahahahahahaahaha da bog da uzmete jos 1000 u vaterpolu.Verovatno ste u finalu dobijali Ferencvaroš ili Ujpešt.

Daba

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.

zvezda pojam nebitnosti

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.

Skakac u stomak

pre 4 godine

@Cinik
Ja ne znam koliko ti imas godina i gde si ziveo za vreme 90-ih i prvih 15 godina novog milenijuma, ali svejedno, za tebe informacija da je to period kada je citav sistem, pocev od politike, sponzora, FSS i KSS, sudija, bio u funkciji JSD Partizan, i istovremeno pokusalo se sa gasenjem SD CZ. Nikakva teorija zavere nije. Postoji obilje dokaza i cinjenica koji potkrepljuju ovo. Mrzi me da navodim, ionako mi ne bi objavili komentar.

Znate i vi da je tako

pre 4 godine

Svratite i vi do nas da vidite pehar sampiona evrope, 7 pehara sampiona evrope u vaterpolu, 3 pehara Kupa Radivoja Koraca i srednjeevropski kup. Ima tu jos neka finala, final fourovi, sta ja znam... Slikajte se i uzivajte.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda pojam nebitnosti, 19. oktobar 2019 14:33)

Sve te trofeje pomnozite sa 10 a vaterpolo mozete i sa 100, i opet ni blizu jednog jedinog gospodina Usketa!

as

pre 4 godine

(Pssssst it is Leclerc, 19. oktobar 2019 12:31)

Lepo ti je covek rekao,presao sam u bolji i organizovaniji klub.A ti pisi scfi romane i pominji skupe ekipe a danas klub za koji navijas ima ekipu koja je makar duplo skuplja od najskuplje ikada na ovim prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.

Aleksandar

pre 4 godine

Sipano je i u Zvezdu tih godina, ali Zvezda je uvek bila bure bez dna. Samo par godina kasnije, Zvezda je imala jako skup tim. Igrali su za Zvezdu igrači kao na primer Milenko Topić, Topalović, Kuzmanović, Oliver Popović itd... Uzeli ste i titulu '98-me sa tom ekipom. Doveli ste i Divca na par utakmica, tokom lokauta u NBA... Nisu ti igrači igrali za kikiriki, nego za debele novce. Očekivalo se da ćete da napravite nešto u evropi, ali ste propali.
Opet, nekoliko godina kasnije dolazi Zmago Sagadin i projekat "evropske zvezde". Opet gomila para, skupi igrači, markentiški rat, tenzije veće nego danas (mnogi si zaboravili koliko je rizično bilo otići na derbi 2002/03/04)...

Skakac u stomak

pre 4 godine

@ Ne beri gajde*
Tebi je argument koji kompromituje Zvezdu to sto je Dzajic rekao "U to vreme sam mogao u Zvezdu da dovedem koga sam hteo"???
Sta je tu sporno? U to vreme 70/80 ih godina svaki krsten igrac ionako je hteo da igra pre u Zvezdi, nego u Partizanu, zbog vec izgradjenog imidza i rezultata u Evropi. Nama kada su sudije i kojim slucajem isle na ruku bilo je zbog velicine i imidza kluba, a ne zato sto ih je neko iz kluba korumpirao ili sa strane pritiskao. Da smo se time bavili nikad ne bismo bili uspesni u Evropi. Isti je slucaj i danas. Razlika izmedju nas i vas je velika. Drzava vam je sipala novac 25 godina, imali ste sansu da uradite nesto u Evropi, ali vama je bilo bitno samo da muckate u Srbiji i stignete Zvezdu u broju titula. Bedno.

Miodrag@

pre 4 godine

Mozete koliko hocete sledecih godina da umanjujete rezultate KKP..samo produzite i igrajte i EL stalno,i borite se da osvojite 8-9 mesto,slobodno..
Ali u narednih 50 i vise godina,ne da necete biti šampion,nego 4 puta F4 ,pa ja Vam zelim da bar jednom osetite F4 Bersi,to zadovoljstvo i adrenalin... Lad pljujete KKP prosto mi je smesno..
o jacini EL ili KES je besmisleno sporiti...
1988 se isto igralo po liga sistemu,
KKP je bio prvi ali je na F4 izgubio od Makabija. Taj Makabi je bio dva puta jaci od danasnjeg. I za one koji pricaju da je sada top a ranije slabo
pojma nemaju o kosarci. P vecini je Teodosic 3puta bolji od Delibasica..Ali malo sutra!!!!

Major

pre 4 godine

Postujem svaciji stav o pitanju igranja za jedan i za drugi klub,ali ja kao Zvezdas od rodjenja, ne bi mogao nikada ni po koju cenu igrati za Partizan!

www.com

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?

pitanja i odgovori

pre 4 godine

Pokusaj pranja istorije u poznom vremenu...Presao si u partizan zato sto taj klub bolje placa jer je oduvek imao neogranicen pristup trezoru i stavku u rebalansu budzeta drzave...Nije to samo kosarka vec i fudbal gde su vrbovani igraci Zvezde...Mali broj primera je u kontra smeru jer Zvezdi takvi igraci ne trebaju...u njoj se igra iz ubedjenja od malih nogu na prvom mestu a tek onda zbog novca.Istorija je uvek najpouzdaniji svedok a naknadna opravdanja pojedinaca samo jos vise u prilog govore o ljudima koji prodaju veru za veceru...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)


A sada idu u CZFMP jer se manje placa? Koliki vam je budzet? Gist i gomila stranaca su dosli jer manje placate?
(www.com, 19

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...

železničar

pre 4 godine

Gist je dosao da igra zbog EL i ne mesaj babe i zabe...osecaj stranca za pripadnost jednom ili drugom klubu ne postoji...
(pitanja i odgovori, 19. oktobar 2019 14:31)

Gist je došao da igra EL... A do sada je nije igrao???
I to ni manje ni više nego u gigantu kakav je panatinaikos... I sasvim je sigurno da je tamo igrao za siću, takav profil igrača... Kao i Perperoglu. A vi i dalje lažite sebe da su obojica, plus ovih ostalih 6 crnaca tu samo zbog EL. Inače igraju za džabe...

nebojsa

pre 4 godine

 U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.
(Daba, 19. oktobar 2019 16:18)

Kao i u mnogim drugim sportovima, kolektivnim i pojedinacnim. Sportsko drustvo Partizan ima neuporedivo vise medjunarodnih uspeha ukupno gledano, to je prosto cinjenica koja se da lako proveriti

Gazda Dojkan

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Gde je pogresio? Ovo danas je dno dna. Tada je bar bilo nade da ce jednom biti bolje. Al povampirise se isti oni koji su zagadili 90-te i napravise jos dublje blato u svim sferama.

d r

pre 4 godine

kako se to "otimaju" igraci u profesionalnom sportu????? cini mi se da tomasevic nije rekao da ga je neko "oteo", vec da je svoljom voljom presao u BOLJI KLUB....

mr.wolf

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Nije dva.... Tri trofeja imamo koje oni nece nikad....
Prvak Evrope, Prvak Sveta i Trofej pobednika 100tog derbja !!!

Urke

pre 4 godine

Zvezda je bila prvak Evrope u fudbalu a Partizan je bio blizu izgubio je finale sa Realom. I dalje je jedini srpski klub koji je postigao gol u finalu. U kosarci je Partizan bio prvak Evrope a Zvezda nikada nije bila blizu ni fajnal fora gde je Partizan bio cetiri puta. U fudbalu je Zvezda malo uspesnija a u kosarci je daleko iza Partizana.


Zvezda prvak Sveta i Evrope u fudbalu, polufinale Kes-a u fudbalu, finale Kupa Uefe u fudbalu i jos par polufinala KPK i Kupa Uefe.
Kk Crvena Zvezda polufinale kesa 1972 sa Cska iz Moskve, osvajac Kupa Kupova 1974 ( prvi Evro trofej za neki kosarkaski tim iz Jugoslavije) i jos 4 finala Kupa Kupova i Kupa Koraca tada, tada evropskog yakmicenja.
Prema toma, Fk Crvena Zvezda mnooogo bolja od Partizana, KK Partizan malo bolji u kosarci.

Salaso

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
Nemam dalji komentar o njemu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)
Misli covek na odnos navijaca, sada vlast orgaizuje navijace tako da jednima razbuca tribinu zbog prozivanja9(Partizan), a drugima otvara firme kojima daje unosne poslove i da cute. Na to je covek mislio

as

pre 4 godine

(Strawdog, 19. oktobar 2019 12:28)

Sad ce bas zbog balavurdije sa portala koja u zivotu nisu 20 evra zaradili da daje ostavke.
Znas li koju ulogu ima sekretar i sta je on tu kriv?

Марко

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Добро је што не заборављаш, али је лоше што си погрешно научио.

poskok

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Istorijska činjenica kaže da je 2015 završen UPPR i da ovo JESTE TA ZVEZDA dok pravi FMP više ne postoji,samo ti zbog kompleksa i mržnje odbijaš da pogledaš istinu u oči pa ostavljaš komentare koji nemaju veze sa realnim svetom.

Kontraš

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades.
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!

as

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.

Ne beri gajde*

pre 4 godine

*(Dejan CZ, 19. oktobar 2019 13:32)*

Slazem se da istorija najbolje pokazuje stvari od zaboravljenih siromasnih evropskih projekata, preko pp aparata, kradje pehara, exel tabela pa sve do neuspelih pokusaja dovodjenja igraca koji vama ne trebaju od Milutinova, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica, Marinkovica itd. A ako bi samo zagrabuckali malko dalje u istoriju svasta bi tu bilo ispod nokata.
Kada se vec osvrces na fudbal, da ne spominjem da je Dzaja koga izuzetno cenim i postujem) govoreci o Zlatnom vremenu Zvezde rekao: ,, Ja sam u to vreme u Zvezdu mogao da dovedem koga sam hteo...
I jos more slicnih desavanja.
Samo moras nauciti da istorija nije plastelin pa da ga oblikujes po zelji.

as

pre 4 godine

prostorima.I da,svrati.da pogledas pehar prvaka Evrope al nemoj da ga krades. 
(as, 19. oktobar 2019 13:07) Svrati ti do “Rajka” da vidiš jedan još vredniji trofej, pardon, dva!
(Kontraš, 19. oktobar 2019 14:09)

Ja postujem istoriju i vas taj trofej.
I smatram da ste zbog tog trofeja veci klub od nas u fudbalu.
Kao sto kazes da smo za vas mi veci klub u kosarci iz istog razloga.
Vi ste ti koji se stidite istorije i stalno se trudite da budete ono sto niste.

kostolomac

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.

xxx

pre 4 godine

Ovo sada nije ta ista zvezda, ovo je fmp koji koristi ime czv beograd, prava zvezda je otisla u stecaj tj ugasena je. To su istorijske cinjenice. Ovo je privatni klub u koji se sipaju drzavni milioni. Ne zaboravljamo svi tako brzo. Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (moralni gmizavac, 19. oktobar 2019 16:20)

Nisi dobro informisan. Ovo jeste prava Zvezda, ona sto je ugasena i postala FMP je trajala nekoliko godina. Posle su stvari vracene na staro.

киза Д

pre 4 godine

Skakacu u stomak.....? 60милиона дуга и 16 милиона дуга није урушавање него лоповлук...
У оба случаја кад је дуг вртоглаво растао један човек је био у Звезди.
Европска Звезда је прављена новцем...

protektor

pre 4 godine

Secam se da je svojevremeno izjavio da u fudbalu navija za Zvezdu a u kosarci za Partizan. Mozda neka '97. godina. Stara YU skola cetvorke. Neverovatan osecaj za ofanzivni skok je imao i uvek je hvatao te otpatke i nicije lopte (ono pogledas statistiku na kraju utakmice, lik ima bez po muke 5 defanzivnih + 10 ofanzivnih skokova). Zato smo se zezali da je Dejan srpski Rodman :) Bacanja je izvodio uzasavajuce lose, a ispodprosecan mu je bio i sut sa (polu)distance koji je istina retko koristio. Ali je zato imao dobar pivot i polu horog. Imao je i .... da se pokaci sa likovima od 130 kg. Sve u svemu jako dobar krilni centar u to vreme sa pomalo nezgodnom naravi.

Марко

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.

исправка

pre 4 godine

90-te...kaze čovjek "Bilo je normalnije vreme"
(Mladen, 19. oktobar 2019 13:05)

Da,bas tako je rekao.Inace na vlasti isti oni kao i tada,upravo ovi ciji se dolazak na vlast kao slucajno podudara sa vasim vaskrsnucem.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (as, 19. oktobar 2019 13:32)

Нешто што раније није постојало не може да васкрсне.

Zdravko

pre 4 godine

stose bre tako prepucavate a posebno oko evropski trofeja. pa posto ovi sto pisu komentare vidim dasu mladi pa neznaju o evropski im trofejima pa vako zvezda u fudbalu prvak evrope i sveta cetiri puta polu finalisti kup sampiona polu finalista tri puta kup kupova polu finalista kup uefa i finalista kup uefa. kosarka pobednic kup kupova prvi evropski trofej donet u bivsoj jugoslavije triput polu finalisti kup sampiona polu finalisti kup kupova fonalisti kup radivoja koraca nekoliko puta. zenski koskarski klub polu finalisti kup evropski sampiona osam puta i prvakinje evrope i fnslistkinje nekoliko puta.atleticari prvsci evrope . vaterpolisti prvaci evrope dvaput pobednic super kupevrope dva puta djudisti prvaci evrope eto grobari vidite sami koliko kolektiva bilo prvaci evrope a kod vas samo vaterpolisti i kosarkasi pa zato pogledajte pravu istinu a nemojte izmisjiati gluposti.

King

pre 4 godine

Не могу да верујем шта говори. Каже: "Вратио сам трофеј на Мали Калемегдан". У тиму, који је вратио титулу на Мали Калемегдан у сезони 1992/93, Томашевић је играо веома мало. Први центар је био Зоран Јовановић, а други Растко Цветковић. Томашевић је улазио кад је Звезда водила са више од 20 разлике. У наредној сезони је имао значајнију улогу у одбрани титуле, али је први центар био Александар Гилић. У обе те сезоне мозак тима је био Саша Обрадовић, одличан је био и Милета Лисица на позицији крилног центра, Александар Трифуновић је играо одлично, а у првој сезони је Небојша Илић био главни шутер. Томашевић је био један од главних играча у сезони 1994/95. То је сезона у којој је Звезда изгубила титулу, тако да ја Томашевића у Звезди више памтим по поразима него по победама.
(Марко, 19. oktobar 2019 14:30)

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.

Aleksandar

pre 4 godine

Hteo bih da podsetim da su se KKP i Igokea ujedinili u jedan klub, koji se zove Partizan Igokea ili Igokea Partizan. Kao što reče Predrag Danilović zvani Saša, mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu.
(kostolomac, 19. oktobar 2019 16:37)

Nisu se ujedinili, nego je pre desetak godina potpisan sporazum o saradnji dva kluba, koji više i nije na snazi. Uostalom, poznati su vlasnici i Igokee i Partizana, a poznat je i VLASNIK zvezde i fmp-a

Nefertiti

pre 4 godine

Mislio je, normalnije vreme gde vam tzv navijači ne "skidaju" glavu jer prelazite u omrazeni klub. Ranije je postojalo zdravo rivalstvo i postovanje. Ovo danaa je sve, samo ne normalno. Ovo danas je mulj i dno dna. Tada su svakako u klubovima sedeli posteniji ljudi nego danas. Sigurno se i tada kralo i i bilo je ljudi u foteljama koji mozda ne zaslužuju da budu tamo, a vidite danas ko je sve tu. Znate vec, da ne nabrajam. Ovo danas je sve samo nije normlano, ni među navijacima, ni među igracima nema vise poštovanja.

pedja

pre 4 godine

Kada se kaze " bolje organizovan klub" to znaci klub koji daje vise novca.Da li neko navija za crno ili crveno bele pretaje da bude bitno, ukoliko su ti momci profesionalci od glave do pete. U slucaju Tomasevica istina je bila da je "otet" od Zvezde za, u to vreme ogromne pare od 600.000 maraka i stan u Bgd-u.Zbog tog transfera izbila je svadja u Partizanu, medju igracima jer je,mislim Drobnjak, sabotirao par utakmica uz obrazlozenje da Tomasevic ima 6 puta veci ugovor od njega pa je logicno da daje 6 puta vise koseva i da ima 6 puta vise skokova po utakmici. Posto je Drobnjak tada bio u odlicnoj formi to je bilo nemoguce postici, pa je za vreme tih nesuglasica u Partizanu, Partizan cak izgubio i jednu ili dve utakmice u Beogradu.

Profesor BG

pre 4 godine

Jedan od malobrojnih igraca koji je imao neverovatan osecaj za ofanzivan skok. Iako nije imao visinu klasicnog centra petice, u skoku je bio potpuno ravnopravan sa centrima koji su bili 5 i vise centimetra visi od njega. Imao je brzu reakciju skoka i snazne ruke. Vecinu koseva je davao iz reketa, posle ofanzivnih skokova i skupljanja "otpadaka". Sto se tice prelaska iz CZ u Partizna, kao zvezdas, objektivno mogu da kazem da je tek u Partizanu uspeo da pronađe svoju ulogu u igri. Dok je igrao u CZ, treneri su cak pokusavali da ga poziciniraju i van reketa, da sa krila (bezuspesno) sutira, cak da sutira i trojke iz uglova. Tek prelaskom u Partizan, definisana mu je pozicija na kojoj je i najvise pruzio u karijeri, igrajuci uspesno cak i za reprezentaciju dajuci kvalitet u ofanzivnom skoku sa par vaznih koseva po utakmici i korisnih odbrambenih faulova nad protivnickim centrima.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Marko
Sve ste tacno naveli, s trener te sampionske ekipe bio je Lale Lucic, koji mi je ostao u secanju po porazu u Beogradu u finalu Kupa Radivoja Koraca od jednog italijanskog tima iako smo prvu na gostovanju dobili. Tomasevic je bio dobar da kupi odbijene lopte u napadu jer se dobro postavljao, i zato ga je Zoc cenio i odveo u Panatenaikos.

Aleksandar

pre 4 godine

Tomašević u Zvezdi nije igrao centra već neku trojku, bio je čak vrlo precizan za tri poena. Posle kad je nabacio kilažu I raširio ramena izgubio je šut skroz, ali je postao centar i to kakav.
(King, 19. oktobar 2019 18:23)

To je tačno. I slobodna bacanja je pogađao bez greške. Uz Trifunovića je bio najbolji zvezdin korarkaš sezone 92/93 kad je zvezda uzela titulu.