Petak, 04.10.2019.

09:00

Jadranski spektakl

Izvor: Stefan Nikoliæ

Jadranski spektakl IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Boris

pre 4 godine

(mohikanac, 4. oktobar 2019 14:00)

Cenim ja Dobrića, Davidovca i Jaramaza, ali oni su trenutno bliži karijeri jednog Brace Miloševića ili Marka Čakarevića nego Tepića ili Rašića, koji su za njih institucije, što u stvari pokazuje tužno stanje naše klupske košarke trenutno.

Keynes

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)
(Sub013, 04. oktobar 2019 17:06)

Evo da ti jedan Partizanovac kaze da je ono sasvim korektno bilo. Skupo prodata koza u Atini i vrebala se sansa za pobedu koja se nazalost po Zvezdine navijace nije dogodila. Zvezda je napravila odličnu ekipu, ali niko nije favorit protiv PAO u Atini. Ocekujem pobedu u Beogradu... Ni to nije katastrofa ako se izgubi, ali su daleko vece sanse, svakako. Realno je da budete u kombinaciji za top8, e sad, da li ce se to i desiti, zavisi od mnogo faktora, pre svega od uklapanja pojačanja sa postojecim kosturom iz prosle godine. U kom stepenu budu kompatibilni, u tom stepenu ce CZ biti jaca. Partizan mi deluje odlicno uklopljeno i sa jasnom strategijom igre, ali je individualno slabiji od Zvezde. No, sezona je duga i videcemo kako ce se stvari odvijati...

ValterNBG

pre 4 godine

Ipak ABA nije jaca nego proteklih godina.Samo nam se cini.Razlika je u tome sto se malo ujednacila.Partizan je jaci I odmah se stvara utisak guzve. Sada deluje kao jos jedan konkurent Zvezdi za titulu pored Buducnosti I Cedevite.Ostali su skoro isti,mozda Mornar odskace malo ali nista znacajno,realno peto mesto.Ostali su manje vise isti po snazi ali drugaciji po rosteru.Od nasih Mega je u najvecem problemu I ako se ove godine izvuku da ne ispadnu-svaka cast.Mora se sacekati da Zvezda uradi nesto sa pozicijom pleya I da se malo uigra,pa tek onda da ih komentarisemo.Raspored nam je katastofalan u EL,ne bi me cudilo 8-0,ali ok,lagano.Partizan sa prepoznatljivom energijom,kao nekad,da li ce im to biti dovoljno,videcemo.FMP,kao uvek,nekog ce u Zelezniku sigurno "skalpirati".Pitanje je trenera u Zvezdi.Najvise bi' voleo neko brdo poraza ne bi li Tomic nekako otisao.Da se razumemo,nisam "mrzitelj" ali covek koji ne zna pravilno da razgovara po meni ne moze biti trener.Doduse,kad se setim Radonje,ufff.Mozda gresim,sticuci utisak iz konferencija I time outa,ali akcije mi govore vise od toga.Valjda cemo docekati da S.Obradovic dodje I tu ostane 10-ak godina.

Sub013

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)

Smogovci

pre 4 godine

Juju al se napalili KK sledeća sezona, čuj "smešno je pretiti Partizanu" xaxaxa....
Kakvi levati ovde komentarišu, kakav bre Partizan obična boranija koja će dobiti još 2 utakmice i posle počinje kuknjava i dovođenje još 3 igrača, na kraju sezone katanac.
I da moglo bi i poželjno je iz trokoraka ili tako nečeg staviti tačku da mjauču još jače.

17. novembra je derbi posle koga ćemo čitati da ipak tim vredi 20mil evra i da ubogi i jadni ne mogu protiv Vatikana(iako je bliži njima), CIA, BIA, sudija ma svih.
Napalili su se za sve pare a prvi poraz ih vodi u kanal. Pitanje da li će i drugi biti u ABA ako ne pokradu Mornar eto ih opet na penalu za tamburanje, 35min Čovke pokazuje Tomiću "daj nemoj..." e to je poniženje, kad znaš da mogu da te gazim a neću.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Lepo je rekao Dr Nebojsa kada ce Partizan da osvoji titulu. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-10 godina. Strpljen-spasen moji grobari.

Dax

pre 4 godine

Može li malo bez prepucavanja! Istinski sam ljubitelj košarke( i aba lige, naravno) i jako se radujem sto su se većina ekipa, a be samo Zvezda i Partizan, pojačale kao nikad do sad. Još da su se Cibona i Zadar pojačali valjano, pa ovo bi bila medju top 3 lige u Evropi, mada je i ovako medju 5! Neka počne...neka bude i tenzije, ali nikako van granica normale, kao prošle godine, pa neka pobedi najbolji!

Podsetnik

pre 4 godine

Covi i Odzo ???? Hahahaha
(Sasa, 4. oktobar 2019 15:32)

Da li ti je bilo smesno i pre par meseci kada su vas pocistili sa parketa,izmedju ostalih i ovaj dvojac?!

Sasa

pre 4 godine

Sale, 4. oktobar 2019 12:37)Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 04. oktobar 2019 13:19)
Sve si lepo objasnio , osim jedne stvari . Zlu krv nije uneo Vujosevic ne Covic . Bio je Dule trener i pre Covica ali nije bilo zle krvi .

Nevera

pre 4 godine

Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 4. oktobar 2019 13:19)

Koliko mrzis Vujosevica. Nije ni cudo kada ti je ugasio klub i primorao te da navijas za Coviceve "pantere". Ustvari nije te ni primorao, sam si to izabrao. To ipak govori o tebi, a ne o tvojim prijateljima grobarima, Vujosevicu ili nekom desetom.

Sasa

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...(ja, 04. oktobar 2019 10:30)Prijatelju, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
(železničar, 04. oktobar 2019 12:57)
Covi i Odzo ???? Hahahaha

u čemu je problem sa mojim komentarima?

pre 4 godine

Uskoro će ova iluzija o najjačem "Zvezdinom" rosteru da pukne kao mehur. Ako ono sa Primorskom ili ovo sa PAOm nije dovoljno za shvatanje, brzo će biti. U svakom slučaju, Partizanu je smešno pretiti. Ne tvrdim da će uzeti sve trofeje ali će biti na dobrom putu. Već sam napisao da će osim jake postave, podjednako važna činjenica biti i znanje trenera. Tu protiv Trinkijerija niko nema šta da traži. Još prošle sezone sa tri puta slabijom ekipom, niko (pa ni "Zvezda") nije uspeo da dominira, već je većina utakmica bila na "jednu loptu" ili na četvorokorak. Partizan već sada ima jak roster, a naknadnim dovodjenjem beka-šutera biće to mašinerija. Nama domaći igrači igraju priličnu ulogu, što se ne bi moglo reći za ostale kandidate.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mislim da je Dr Nebojsa lepo objasnio kada ce Partizan biti sampion ABA. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-7 godina.

mohikanac

pre 4 godine

Liga jeste jaka odnosno jače nego prošle a verovatno i pre. Vidim neko pominje 2010., pa realno ne vidim da su Rašić, Tepić, ... bolji ili da neće Davidovac, Dobrić, Simanić, Jaramaz imati bolju karijeru... ali otom potom.
Bilo je tad škarta i među "reprezentativcima" što su uostalom dokazali igrajući za Srbiju, Hrvatsku i tek ostalu regionalnu boraniju među reprezentacijama.
Sve se ubrzalo, EL je tad imala 24 tima, grupe, išlo je 3 iz ABA... danas je druga priča. Jedan ide iz ABA jer format je surov a i konkurencija. Danas imaš talente, decu, strance, bivše zvezde... samo ponesi kantar da izmeriš ima da se kupi.
Ono što danas nema je struka ili je ostao po neki mohikanac. Nema ko da radi sa decom, neznanje, korupcija, usluge, interesi... to su problemi još od najmlađih pa eto do A timova. Ovo što pišem se ogleda u rezultatima, nisam pametan nego okrenite se videte ko su treneri sa decom.
Tu gubi bitku region, nema više YU škole igra se run n gun, na više poseda a u takvoj igri može momak sa Zeleantorskih ostrva da nabije 30pts, jeste nije taktički obrazovan ali šta ga briga igra se brzo.
Liga će da raste ali region će stagnirati, nema ko da radi sa talentima.

Gorki

pre 4 godine

Shotry, koliko nikova imas ? Ostavio si POTPUNO ISTI KOMENTAR jao i onaj "morem plovi jedna barka"!!! Ili bolje receno ti si isti covek sano se potpisujes sa vise umena !!!!

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Sale, 4. oktobar 2019 12:37)

Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?
Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.

železničar

pre 4 godine

Nece pomoci Partizanu ni 4 Amerikanca u prvoj postavi
(Hidra, 04. oktobar 2019 12:26)

Vama nije ni svih 5 protiv Primorske. I šta ćemo sad?

železničar

pre 4 godine

Covke ima da gazi Partizai do 2030. godine
(Zarko, 04. oktobar 2019 12:28)

Možda će taj Partizai, ali Partizan teško... Pa i ona Primorska je zaebana, a kamo li Partizan...

Хаџи

pre 4 godine

Звезда прва, а остали нек се поређају како им воља...
Партизан јачи него претходних сезона, али кад се гледа читав ростер, доста слабији од Звезде..

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (železničar, 4. oktobar 2019 12:57)

Ma vi ste bre NBA ! Vrh vrhova...Boston Wildcard`s-i ! Nema vam ravnih...kao ni tebi u pisanju smešnih komentara

Losmi

pre 4 godine

1423

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 04. oktobar 2019 11:36)

Evo Reala u Beogradu sledece nedelje, pa cemo videti.

Gorki

pre 4 godine

Nadam se da ove godine nece biti kao predhodnih kada je Zvezda bila toliko dominantna da je obarala svoje rekorde po pitanju izgubljenih utakmica u sezoni. Nadam se da ce joj ove nekoliko ekipe pruziti jaci otpor Zvezdi. Sto se tice partizana,, voleo bih da se ne nadju medju prve cetiri ekipe.

Aragorn

pre 4 godine

Evo iskreno mišljenje grobara... Moj Partizan lepo popunjen prvi put posle četiri godine, sa jasno podeljeni ulogama, sa igračima gladnim dokazivanja i odličnim trenerom. Postoji već hemija između igrača, ali i navijači su se povezali sa timom. Po meni CZv najjača pojedinačno gledano po svim pozicijama. Mene raduje što još nemaju hemiju u ekipi, što uloge nisu još jasno podeljene, i što su izgubili prve dve utakmice. Ali, to ne znači ništa, jer je tek početak sezone i postepeno će to moći da se menja. Nije Tomić toliko loš trener koliko ga navijači CZv ovde predstavljaju, ali nije ni nekakav trenerski mag. Moja želja je da Partizan raste kroz sezonu i bori se u svakoj za pobedu. CedOli ima tim koji za razliku od Par i CZv nema navijače iza sebe iako su fuziju radili da bi dobili taj aspekt, iskusna ekipa koja može da pravi problem svima. Budućnost je smešna ove godine. FMP jači nego prošle, kao i Mornar i Igokea... Primorska ekipa najuigranija u ovoj ligi. Cibona i Zadar tanko, kao i Krka i Mega. O pobedniku je još rano pričati. Ja mislim da je za ispadanje kandidat Krka, ali i Mega pa čak i Cibona. Mada bih ja voleo da to bude FMP... Zbog regularnosti, a ne jedna ekipa da unapred upisuje dve pobede na startu sezone. Nije nikad jača ABA. Najjača je bila 2010. onoliko domaćih odličnih igrača ne sećam se da je bilo u ABA, a stranci nisu bili škart iz G lige i igrači nisu išli u Kinu i čekali da dobiju ugovor za razvojnu, plus mladi odlični u Evropi nisu odma išli preko bare.

Sergej

pre 4 godine

@znalac...Ti da si znalac video bi sinoc da PAO nije imao gori tim u zadnjih 10 godina. Zvezda ocajna sinoc. Jedino je igrao Gist dok se nije umorio, a obzirom na godine i broj utakmica sve je jasno, i Beron kome su frljoke ulazile. Bez ijedne osmisljene akcije, sve individualno. Loše, jako loše.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 4. oktobar 2019 11:36)

Istom takvom igrom su zamalo dobili i Primorsku. A bice jos dosta takvih utakmica jer su Brauni nezainteresovani za ozbiljnu kosarku. Doduse, nije im za zameriti, goreg trenera nisu imali u karijeri.

železničar

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...
(ja, 04. oktobar 2019 10:30)

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...

Gorki

pre 4 godine

@morem plovi jedna barka@ Vidim volis da pevusis pesmice sa hrvatske rivijere. Nije n cudo jer je vama ionako himna, pesma Dubrovackih trubadura " kad vjetar njise grane"!!!! Matica se nikada ne zaboravlja. Sto se tice tvog komentara da ce partizan sigurno osvojiti ABA ligu, u samom komentaru se vidi da si nezreo decacic ili da ti mozaj radi na tom nivou.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Prvo ABA ove sezone za ranije izgleda kao EL. Kao takva biće atraktivna za gledanje i vrv neizvesna bar oko plasmana u 4 a i pozicija. Ne mora da znači ali miriše na rovovsku borbu skoro svako kolo za sve timove.
Precenjene su malo mogućnosti Igokee, Primorske bez obzira na izdanje, jest biće po koje iznenađenje zbog obaveza CZ i KKP u Evro kupovima ali više od toga bila bi senzacija. Tu mislim na 4 tima za playoff. Pored Bg klubova realno Olimpija cedevita figurira kao neko kome plasman u 4 ne bi trebao da bude problem.
Četvrti putnik uz dosta problema biće Budućnost, ako ne eto senzacije bez obzira na Mornar ili Megu koja zna da startuje jako dobro i maltene sebe rastereti opstanka još u prvih 5,6 kola. Što bih voleo jer srpski je klub i MEGI opstanak zavisi od starta i te energije.
Zadar, Cibona, Krka i FMP uz pohvaljenu Primorsku su realno kandidati za ispadanje. Dodati i Igokeu, rekoh uz dužno poštovanje precenjeni su u tekstu. Ko se tu bude bolje snašao međusobno ili skinuo neki skalp neplanirano ostaje u Ligi.
Menjaće se i rosteri, leteće glave na klupi... biće uzbudljivo. Kako stvari stoje CZ Par bi bilo finale po meri ali videćemo daleko je april.

ivkovic zoran

pre 4 godine

predsezona i Aba kup pokazali da je trenutno Partizan prvi favorit ....velika ocekivanja su bila od Zvezde jer ima mnogo kvalitetnih igraca ali tu skripi na poziciji pleja i uprkos velikom kvalitetu ne izgleda tim dobro ...
-Partizan isto mnogo kvalitetnih, Tomas sjajan a Gordic lako uklopio i deluju mocno
-Cedevita izgleda dobro a stigao i Cirbes ..
- Buducnost mi nekako nije delovala dovoljno dobro za titulu.
-SVASTA SE TU MOZE DESITI IZMENI EKIPA PAR AMERA I SVE IZGLEDA DRUGACIJE

Borba

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee
(bel, 04. oktobar 2019 11:30)

Verovatno si zaboravio na staru CZ koja jos nije vaskrsla i koja jos nije osvojila titulu?

Sale

pre 4 godine

(sassicaia, 04. oktobar 2019 11:16)

Kao što rekoh, Zvezda je ubedljivo najjača po sastavu tima, budžetu i td. Ubedljivo! Kao i obično, argumente nemate za ozbiljnu košarkašku raspravu, već samo lupate ko Maksim po diviziji. Tako ste pričali i da vam je budžet 4 miliona, kad ono 14...
I Partizan je svakako jedan od favorita, ali tek u grupi timova koji se bore za najbolje četiri ekipe. Za titulu je favorit samo Zvezda, i to zbog nestvarno velikog budžeta za naše uslove koji joj je na raspolaganju već godinama.

Ilija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
(Ogi PFC, 04. oktobar 2019 10:53)

Ma tako je, samo kad vi osvojite onda je posteno.

Sergej

pre 4 godine

Jedina dva konkurenta za titulu Zvezda i Partizan. Zvezda jača po imenima, Partizan mladji, timski bolji, ima boljeg trenera i možda najvažnije želja za vraćanjem titule posle dugo godina. Prednost Partizanu.

asdf

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar


Druze ako Zvezda nema najjaci sastav ja stvarno ne znam... I sta pricas posle par sezona, pa prosle sezone je Buducnost po imenima imala jaci sastav od Zvezde.

sassicaia

pre 4 godine

(Sale, 04. oktobar 2019 10:59)


Kako se odma trazi alibi za neuspjeh. Ako Zvezda osvoji onda kao ma nikada
jaci sastav. Ajde sta pricas, pa niste nista igrali zadnjih par sezona a doveli ste vrhunske igrace. Imate bolji tim nego kada ste igrali Evroligu. Imate trenera koji kosta kao prva petorka Zvezde. Sve sem ulaska partizana u finale Aba lige bilo bi ravno karastrofi sa ovakvim timom

Znalac

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.

Masi

pre 4 godine

Pass first" plejmejker koji ne spava u odbrani i pametno napada obruč je neko ko će dirigovati napadom crveno-belih, baš kao što je to nekada činio za "Vukove" NC State univerziteta ili u razvojnoj ligi kada je bio proglašen za najkorisnijeg igrača.
Sta si ti gledao sine u prve dve utakmice u sezoni?
No pass,no defence

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Da, da to je taj "mozak". Evo , ovo je posledica sektaškog delovanja ovih iz Zagreba. Pomućen mozak

Nn

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Ja ne znam sto se onda i igra.

Davidoff

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?
(Nebojša, 04. oktobar 2019 10:26)


Pratim sport na prostoru bivše Juge , pogotovo košarku, unazad 20 godina , Marka Tomasa dok je još igrao za Zagreb.Ovo što si ti napisao , prvi put čujem. Možeš li molim te da ostaviš link ili neki dokaz , ili je ovo još jedan mit ? Ako je dokaz Kurir ili Telegraf i šampion Informer , onda nemoj ništa, sve je jasno.

bel

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee

KatCZinsky

pre 4 godine

Lorenco Braun je krš od igrača. Ima dobre fizikalije ali to mu mnogo ne vredi jer šutira trojke sa 20% uspešnosti. Dovoljno je da se odbrambeni igrač udalji metar ipo od njega i ako Braun odluči da šutira slobdno, ako krene u prodor teško da može da prođe.

Bogi

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!
(Реални чика Алекса, 04. oktobar 2019 10:55)

Ja nisam zapamtio ja sam zapisao za svaki slucaj da imam ako zaboravim jer ipak tvoje misljenje je nesto posebno :)

LorD

pre 4 godine

ja, Partizan ima odlicnu klupu, ni za jednog igraca se ne moze reci da je neupotrebljiv.
Sto se titule tice Partizan ili cz, tu nema sta dalje da se prica.
Olimpija i Buducnost,
Mornar i Igokea. Oni ce se boriti za 3 i 4.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....

ja

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...

Реални чика Алекса

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!

Nebojša

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?

gremlin

pre 4 godine

Edin Avdic i Kole PREJAKA ABA...i moje je da gledam i uživam...i navijam za KKP...pritom sa Igokeom će biti vrlo teško jaki su,žao mi zbog Trife...živela košarka!!!

Sale

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 4. oktobar 2019 10:11)

Zvezda nema najjači sastav? Zvezda ima ubedljivo najjaču, najskuplju i najiskusniju ekipu(kada je reč o učešću tih igrača u evropskim takmičenjima). Zvezda je apsolutni favorit i bilo koji ishod osim osvajanja prvog mesta u regularnom delu ABA lige i titule na kraju bilo bi prvoklasno iznenađenje.
Partizan je takođe među favoritima, ali evo interesantnog poređenja: najbolje pojačanje Partizana je Rašon Tomas, igrač koji je stigao iz Dinamo Sasarija, a najbolje pojačanje Zvezde je prekaljeni evroligaški majstor Džejms Gist. Dovoljno rečeno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....

Nebojša

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?

gremlin

pre 4 godine

Edin Avdic i Kole PREJAKA ABA...i moje je da gledam i uživam...i navijam za KKP...pritom sa Igokeom će biti vrlo teško jaki su,žao mi zbog Trife...živela košarka!!!

Davidoff

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?
(Nebojša, 04. oktobar 2019 10:26)


Pratim sport na prostoru bivše Juge , pogotovo košarku, unazad 20 godina , Marka Tomasa dok je još igrao za Zagreb.Ovo što si ti napisao , prvi put čujem. Možeš li molim te da ostaviš link ili neki dokaz , ili je ovo još jedan mit ? Ako je dokaz Kurir ili Telegraf i šampion Informer , onda nemoj ništa, sve je jasno.

Sale

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 4. oktobar 2019 10:11)

Zvezda nema najjači sastav? Zvezda ima ubedljivo najjaču, najskuplju i najiskusniju ekipu(kada je reč o učešću tih igrača u evropskim takmičenjima). Zvezda je apsolutni favorit i bilo koji ishod osim osvajanja prvog mesta u regularnom delu ABA lige i titule na kraju bilo bi prvoklasno iznenađenje.
Partizan je takođe među favoritima, ali evo interesantnog poređenja: najbolje pojačanje Partizana je Rašon Tomas, igrač koji je stigao iz Dinamo Sasarija, a najbolje pojačanje Zvezde je prekaljeni evroligaški majstor Džejms Gist. Dovoljno rečeno.

Bogi

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!
(Реални чика Алекса, 04. oktobar 2019 10:55)

Ja nisam zapamtio ja sam zapisao za svaki slucaj da imam ako zaboravim jer ipak tvoje misljenje je nesto posebno :)

ja

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...

Nn

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Ja ne znam sto se onda i igra.

Znalac

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.

Aragorn

pre 4 godine

Evo iskreno mišljenje grobara... Moj Partizan lepo popunjen prvi put posle četiri godine, sa jasno podeljeni ulogama, sa igračima gladnim dokazivanja i odličnim trenerom. Postoji već hemija između igrača, ali i navijači su se povezali sa timom. Po meni CZv najjača pojedinačno gledano po svim pozicijama. Mene raduje što još nemaju hemiju u ekipi, što uloge nisu još jasno podeljene, i što su izgubili prve dve utakmice. Ali, to ne znači ništa, jer je tek početak sezone i postepeno će to moći da se menja. Nije Tomić toliko loš trener koliko ga navijači CZv ovde predstavljaju, ali nije ni nekakav trenerski mag. Moja želja je da Partizan raste kroz sezonu i bori se u svakoj za pobedu. CedOli ima tim koji za razliku od Par i CZv nema navijače iza sebe iako su fuziju radili da bi dobili taj aspekt, iskusna ekipa koja može da pravi problem svima. Budućnost je smešna ove godine. FMP jači nego prošle, kao i Mornar i Igokea... Primorska ekipa najuigranija u ovoj ligi. Cibona i Zadar tanko, kao i Krka i Mega. O pobedniku je još rano pričati. Ja mislim da je za ispadanje kandidat Krka, ali i Mega pa čak i Cibona. Mada bih ja voleo da to bude FMP... Zbog regularnosti, a ne jedna ekipa da unapred upisuje dve pobede na startu sezone. Nije nikad jača ABA. Najjača je bila 2010. onoliko domaćih odličnih igrača ne sećam se da je bilo u ABA, a stranci nisu bili škart iz G lige i igrači nisu išli u Kinu i čekali da dobiju ugovor za razvojnu, plus mladi odlični u Evropi nisu odma išli preko bare.

Хаџи

pre 4 godine

Звезда прва, а остали нек се поређају како им воља...
Партизан јачи него претходних сезона, али кад се гледа читав ростер, доста слабији од Звезде..

Реални чика Алекса

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!

Masi

pre 4 godine

Pass first" plejmejker koji ne spava u odbrani i pametno napada obruč je neko ko će dirigovati napadom crveno-belih, baš kao što je to nekada činio za "Vukove" NC State univerziteta ili u razvojnoj ligi kada je bio proglašen za najkorisnijeg igrača.
Sta si ti gledao sine u prve dve utakmice u sezoni?
No pass,no defence

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Sale, 4. oktobar 2019 12:37)

Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?
Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.

Ilija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
(Ogi PFC, 04. oktobar 2019 10:53)

Ma tako je, samo kad vi osvojite onda je posteno.

sassicaia

pre 4 godine

(Sale, 04. oktobar 2019 10:59)


Kako se odma trazi alibi za neuspjeh. Ako Zvezda osvoji onda kao ma nikada
jaci sastav. Ajde sta pricas, pa niste nista igrali zadnjih par sezona a doveli ste vrhunske igrace. Imate bolji tim nego kada ste igrali Evroligu. Imate trenera koji kosta kao prva petorka Zvezde. Sve sem ulaska partizana u finale Aba lige bilo bi ravno karastrofi sa ovakvim timom

železničar

pre 4 godine

Covke ima da gazi Partizai do 2030. godine
(Zarko, 04. oktobar 2019 12:28)

Možda će taj Partizai, ali Partizan teško... Pa i ona Primorska je zaebana, a kamo li Partizan...

KatCZinsky

pre 4 godine

Lorenco Braun je krš od igrača. Ima dobre fizikalije ali to mu mnogo ne vredi jer šutira trojke sa 20% uspešnosti. Dovoljno je da se odbrambeni igrač udalji metar ipo od njega i ako Braun odluči da šutira slobdno, ako krene u prodor teško da može da prođe.

bel

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Da, da to je taj "mozak". Evo , ovo je posledica sektaškog delovanja ovih iz Zagreba. Pomućen mozak

železničar

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...
(ja, 04. oktobar 2019 10:30)

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...

Sergej

pre 4 godine

Jedina dva konkurenta za titulu Zvezda i Partizan. Zvezda jača po imenima, Partizan mladji, timski bolji, ima boljeg trenera i možda najvažnije želja za vraćanjem titule posle dugo godina. Prednost Partizanu.

železničar

pre 4 godine

Nece pomoci Partizanu ni 4 Amerikanca u prvoj postavi
(Hidra, 04. oktobar 2019 12:26)

Vama nije ni svih 5 protiv Primorske. I šta ćemo sad?

Sale

pre 4 godine

(sassicaia, 04. oktobar 2019 11:16)

Kao što rekoh, Zvezda je ubedljivo najjača po sastavu tima, budžetu i td. Ubedljivo! Kao i obično, argumente nemate za ozbiljnu košarkašku raspravu, već samo lupate ko Maksim po diviziji. Tako ste pričali i da vam je budžet 4 miliona, kad ono 14...
I Partizan je svakako jedan od favorita, ali tek u grupi timova koji se bore za najbolje četiri ekipe. Za titulu je favorit samo Zvezda, i to zbog nestvarno velikog budžeta za naše uslove koji joj je na raspolaganju već godinama.

Keynes

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)
(Sub013, 04. oktobar 2019 17:06)

Evo da ti jedan Partizanovac kaze da je ono sasvim korektno bilo. Skupo prodata koza u Atini i vrebala se sansa za pobedu koja se nazalost po Zvezdine navijace nije dogodila. Zvezda je napravila odličnu ekipu, ali niko nije favorit protiv PAO u Atini. Ocekujem pobedu u Beogradu... Ni to nije katastrofa ako se izgubi, ali su daleko vece sanse, svakako. Realno je da budete u kombinaciji za top8, e sad, da li ce se to i desiti, zavisi od mnogo faktora, pre svega od uklapanja pojačanja sa postojecim kosturom iz prosle godine. U kom stepenu budu kompatibilni, u tom stepenu ce CZ biti jaca. Partizan mi deluje odlicno uklopljeno i sa jasnom strategijom igre, ali je individualno slabiji od Zvezde. No, sezona je duga i videcemo kako ce se stvari odvijati...

LorD

pre 4 godine

ja, Partizan ima odlicnu klupu, ni za jednog igraca se ne moze reci da je neupotrebljiv.
Sto se titule tice Partizan ili cz, tu nema sta dalje da se prica.
Olimpija i Buducnost,
Mornar i Igokea. Oni ce se boriti za 3 i 4.

Losmi

pre 4 godine

1423

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 04. oktobar 2019 11:36)

Evo Reala u Beogradu sledece nedelje, pa cemo videti.

Nevera

pre 4 godine

Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 4. oktobar 2019 13:19)

Koliko mrzis Vujosevica. Nije ni cudo kada ti je ugasio klub i primorao te da navijas za Coviceve "pantere". Ustvari nije te ni primorao, sam si to izabrao. To ipak govori o tebi, a ne o tvojim prijateljima grobarima, Vujosevicu ili nekom desetom.

Gorki

pre 4 godine

Nadam se da ove godine nece biti kao predhodnih kada je Zvezda bila toliko dominantna da je obarala svoje rekorde po pitanju izgubljenih utakmica u sezoni. Nadam se da ce joj ove nekoliko ekipe pruziti jaci otpor Zvezdi. Sto se tice partizana,, voleo bih da se ne nadju medju prve cetiri ekipe.

Dax

pre 4 godine

Može li malo bez prepucavanja! Istinski sam ljubitelj košarke( i aba lige, naravno) i jako se radujem sto su se većina ekipa, a be samo Zvezda i Partizan, pojačale kao nikad do sad. Još da su se Cibona i Zadar pojačali valjano, pa ovo bi bila medju top 3 lige u Evropi, mada je i ovako medju 5! Neka počne...neka bude i tenzije, ali nikako van granica normale, kao prošle godine, pa neka pobedi najbolji!

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (železničar, 4. oktobar 2019 12:57)

Ma vi ste bre NBA ! Vrh vrhova...Boston Wildcard`s-i ! Nema vam ravnih...kao ni tebi u pisanju smešnih komentara

Podsetnik

pre 4 godine

Covi i Odzo ???? Hahahaha
(Sasa, 4. oktobar 2019 15:32)

Da li ti je bilo smesno i pre par meseci kada su vas pocistili sa parketa,izmedju ostalih i ovaj dvojac?!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 4. oktobar 2019 11:36)

Istom takvom igrom su zamalo dobili i Primorsku. A bice jos dosta takvih utakmica jer su Brauni nezainteresovani za ozbiljnu kosarku. Doduse, nije im za zameriti, goreg trenera nisu imali u karijeri.

Sergej

pre 4 godine

@znalac...Ti da si znalac video bi sinoc da PAO nije imao gori tim u zadnjih 10 godina. Zvezda ocajna sinoc. Jedino je igrao Gist dok se nije umorio, a obzirom na godine i broj utakmica sve je jasno, i Beron kome su frljoke ulazile. Bez ijedne osmisljene akcije, sve individualno. Loše, jako loše.

mohikanac

pre 4 godine

Liga jeste jaka odnosno jače nego prošle a verovatno i pre. Vidim neko pominje 2010., pa realno ne vidim da su Rašić, Tepić, ... bolji ili da neće Davidovac, Dobrić, Simanić, Jaramaz imati bolju karijeru... ali otom potom.
Bilo je tad škarta i među "reprezentativcima" što su uostalom dokazali igrajući za Srbiju, Hrvatsku i tek ostalu regionalnu boraniju među reprezentacijama.
Sve se ubrzalo, EL je tad imala 24 tima, grupe, išlo je 3 iz ABA... danas je druga priča. Jedan ide iz ABA jer format je surov a i konkurencija. Danas imaš talente, decu, strance, bivše zvezde... samo ponesi kantar da izmeriš ima da se kupi.
Ono što danas nema je struka ili je ostao po neki mohikanac. Nema ko da radi sa decom, neznanje, korupcija, usluge, interesi... to su problemi još od najmlađih pa eto do A timova. Ovo što pišem se ogleda u rezultatima, nisam pametan nego okrenite se videte ko su treneri sa decom.
Tu gubi bitku region, nema više YU škole igra se run n gun, na više poseda a u takvoj igri može momak sa Zeleantorskih ostrva da nabije 30pts, jeste nije taktički obrazovan ali šta ga briga igra se brzo.
Liga će da raste ali region će stagnirati, nema ko da radi sa talentima.

Sasa

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...(ja, 04. oktobar 2019 10:30)Prijatelju, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
(železničar, 04. oktobar 2019 12:57)
Covi i Odzo ???? Hahahaha

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Lepo je rekao Dr Nebojsa kada ce Partizan da osvoji titulu. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-10 godina. Strpljen-spasen moji grobari.

Sub013

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)

ivkovic zoran

pre 4 godine

predsezona i Aba kup pokazali da je trenutno Partizan prvi favorit ....velika ocekivanja su bila od Zvezde jer ima mnogo kvalitetnih igraca ali tu skripi na poziciji pleja i uprkos velikom kvalitetu ne izgleda tim dobro ...
-Partizan isto mnogo kvalitetnih, Tomas sjajan a Gordic lako uklopio i deluju mocno
-Cedevita izgleda dobro a stigao i Cirbes ..
- Buducnost mi nekako nije delovala dovoljno dobro za titulu.
-SVASTA SE TU MOZE DESITI IZMENI EKIPA PAR AMERA I SVE IZGLEDA DRUGACIJE

asdf

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar


Druze ako Zvezda nema najjaci sastav ja stvarno ne znam... I sta pricas posle par sezona, pa prosle sezone je Buducnost po imenima imala jaci sastav od Zvezde.

Borba

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee
(bel, 04. oktobar 2019 11:30)

Verovatno si zaboravio na staru CZ koja jos nije vaskrsla i koja jos nije osvojila titulu?

u čemu je problem sa mojim komentarima?

pre 4 godine

Uskoro će ova iluzija o najjačem "Zvezdinom" rosteru da pukne kao mehur. Ako ono sa Primorskom ili ovo sa PAOm nije dovoljno za shvatanje, brzo će biti. U svakom slučaju, Partizanu je smešno pretiti. Ne tvrdim da će uzeti sve trofeje ali će biti na dobrom putu. Već sam napisao da će osim jake postave, podjednako važna činjenica biti i znanje trenera. Tu protiv Trinkijerija niko nema šta da traži. Još prošle sezone sa tri puta slabijom ekipom, niko (pa ni "Zvezda") nije uspeo da dominira, već je većina utakmica bila na "jednu loptu" ili na četvorokorak. Partizan već sada ima jak roster, a naknadnim dovodjenjem beka-šutera biće to mašinerija. Nama domaći igrači igraju priličnu ulogu, što se ne bi moglo reći za ostale kandidate.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mislim da je Dr Nebojsa lepo objasnio kada ce Partizan biti sampion ABA. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-7 godina.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Prvo ABA ove sezone za ranije izgleda kao EL. Kao takva biće atraktivna za gledanje i vrv neizvesna bar oko plasmana u 4 a i pozicija. Ne mora da znači ali miriše na rovovsku borbu skoro svako kolo za sve timove.
Precenjene su malo mogućnosti Igokee, Primorske bez obzira na izdanje, jest biće po koje iznenađenje zbog obaveza CZ i KKP u Evro kupovima ali više od toga bila bi senzacija. Tu mislim na 4 tima za playoff. Pored Bg klubova realno Olimpija cedevita figurira kao neko kome plasman u 4 ne bi trebao da bude problem.
Četvrti putnik uz dosta problema biće Budućnost, ako ne eto senzacije bez obzira na Mornar ili Megu koja zna da startuje jako dobro i maltene sebe rastereti opstanka još u prvih 5,6 kola. Što bih voleo jer srpski je klub i MEGI opstanak zavisi od starta i te energije.
Zadar, Cibona, Krka i FMP uz pohvaljenu Primorsku su realno kandidati za ispadanje. Dodati i Igokeu, rekoh uz dužno poštovanje precenjeni su u tekstu. Ko se tu bude bolje snašao međusobno ili skinuo neki skalp neplanirano ostaje u Ligi.
Menjaće se i rosteri, leteće glave na klupi... biće uzbudljivo. Kako stvari stoje CZ Par bi bilo finale po meri ali videćemo daleko je april.

Sasa

pre 4 godine

Sale, 4. oktobar 2019 12:37)Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 04. oktobar 2019 13:19)
Sve si lepo objasnio , osim jedne stvari . Zlu krv nije uneo Vujosevic ne Covic . Bio je Dule trener i pre Covica ali nije bilo zle krvi .

Smogovci

pre 4 godine

Juju al se napalili KK sledeća sezona, čuj "smešno je pretiti Partizanu" xaxaxa....
Kakvi levati ovde komentarišu, kakav bre Partizan obična boranija koja će dobiti još 2 utakmice i posle počinje kuknjava i dovođenje još 3 igrača, na kraju sezone katanac.
I da moglo bi i poželjno je iz trokoraka ili tako nečeg staviti tačku da mjauču još jače.

17. novembra je derbi posle koga ćemo čitati da ipak tim vredi 20mil evra i da ubogi i jadni ne mogu protiv Vatikana(iako je bliži njima), CIA, BIA, sudija ma svih.
Napalili su se za sve pare a prvi poraz ih vodi u kanal. Pitanje da li će i drugi biti u ABA ako ne pokradu Mornar eto ih opet na penalu za tamburanje, 35min Čovke pokazuje Tomiću "daj nemoj..." e to je poniženje, kad znaš da mogu da te gazim a neću.

Gorki

pre 4 godine

@morem plovi jedna barka@ Vidim volis da pevusis pesmice sa hrvatske rivijere. Nije n cudo jer je vama ionako himna, pesma Dubrovackih trubadura " kad vjetar njise grane"!!!! Matica se nikada ne zaboravlja. Sto se tice tvog komentara da ce partizan sigurno osvojiti ABA ligu, u samom komentaru se vidi da si nezreo decacic ili da ti mozaj radi na tom nivou.

Gorki

pre 4 godine

Shotry, koliko nikova imas ? Ostavio si POTPUNO ISTI KOMENTAR jao i onaj "morem plovi jedna barka"!!! Ili bolje receno ti si isti covek sano se potpisujes sa vise umena !!!!

ValterNBG

pre 4 godine

Ipak ABA nije jaca nego proteklih godina.Samo nam se cini.Razlika je u tome sto se malo ujednacila.Partizan je jaci I odmah se stvara utisak guzve. Sada deluje kao jos jedan konkurent Zvezdi za titulu pored Buducnosti I Cedevite.Ostali su skoro isti,mozda Mornar odskace malo ali nista znacajno,realno peto mesto.Ostali su manje vise isti po snazi ali drugaciji po rosteru.Od nasih Mega je u najvecem problemu I ako se ove godine izvuku da ne ispadnu-svaka cast.Mora se sacekati da Zvezda uradi nesto sa pozicijom pleya I da se malo uigra,pa tek onda da ih komentarisemo.Raspored nam je katastofalan u EL,ne bi me cudilo 8-0,ali ok,lagano.Partizan sa prepoznatljivom energijom,kao nekad,da li ce im to biti dovoljno,videcemo.FMP,kao uvek,nekog ce u Zelezniku sigurno "skalpirati".Pitanje je trenera u Zvezdi.Najvise bi' voleo neko brdo poraza ne bi li Tomic nekako otisao.Da se razumemo,nisam "mrzitelj" ali covek koji ne zna pravilno da razgovara po meni ne moze biti trener.Doduse,kad se setim Radonje,ufff.Mozda gresim,sticuci utisak iz konferencija I time outa,ali akcije mi govore vise od toga.Valjda cemo docekati da S.Obradovic dodje I tu ostane 10-ak godina.

Boris

pre 4 godine

(mohikanac, 4. oktobar 2019 14:00)

Cenim ja Dobrića, Davidovca i Jaramaza, ali oni su trenutno bliži karijeri jednog Brace Miloševića ili Marka Čakarevića nego Tepića ili Rašića, koji su za njih institucije, što u stvari pokazuje tužno stanje naše klupske košarke trenutno.

Реални чика Алекса

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!

ja

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....

Sale

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 4. oktobar 2019 10:11)

Zvezda nema najjači sastav? Zvezda ima ubedljivo najjaču, najskuplju i najiskusniju ekipu(kada je reč o učešću tih igrača u evropskim takmičenjima). Zvezda je apsolutni favorit i bilo koji ishod osim osvajanja prvog mesta u regularnom delu ABA lige i titule na kraju bilo bi prvoklasno iznenađenje.
Partizan je takođe među favoritima, ali evo interesantnog poređenja: najbolje pojačanje Partizana je Rašon Tomas, igrač koji je stigao iz Dinamo Sasarija, a najbolje pojačanje Zvezde je prekaljeni evroligaški majstor Džejms Gist. Dovoljno rečeno.

Znalac

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.

KatCZinsky

pre 4 godine

Lorenco Braun je krš od igrača. Ima dobre fizikalije ali to mu mnogo ne vredi jer šutira trojke sa 20% uspešnosti. Dovoljno je da se odbrambeni igrač udalji metar ipo od njega i ako Braun odluči da šutira slobdno, ako krene u prodor teško da može da prođe.

Sale

pre 4 godine

(sassicaia, 04. oktobar 2019 11:16)

Kao što rekoh, Zvezda je ubedljivo najjača po sastavu tima, budžetu i td. Ubedljivo! Kao i obično, argumente nemate za ozbiljnu košarkašku raspravu, već samo lupate ko Maksim po diviziji. Tako ste pričali i da vam je budžet 4 miliona, kad ono 14...
I Partizan je svakako jedan od favorita, ali tek u grupi timova koji se bore za najbolje četiri ekipe. Za titulu je favorit samo Zvezda, i to zbog nestvarno velikog budžeta za naše uslove koji joj je na raspolaganju već godinama.

Nebojša

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?

sassicaia

pre 4 godine

(Sale, 04. oktobar 2019 10:59)


Kako se odma trazi alibi za neuspjeh. Ako Zvezda osvoji onda kao ma nikada
jaci sastav. Ajde sta pricas, pa niste nista igrali zadnjih par sezona a doveli ste vrhunske igrace. Imate bolji tim nego kada ste igrali Evroligu. Imate trenera koji kosta kao prva petorka Zvezde. Sve sem ulaska partizana u finale Aba lige bilo bi ravno karastrofi sa ovakvim timom

gremlin

pre 4 godine

Edin Avdic i Kole PREJAKA ABA...i moje je da gledam i uživam...i navijam za KKP...pritom sa Igokeom će biti vrlo teško jaki su,žao mi zbog Trife...živela košarka!!!

železničar

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...
(ja, 04. oktobar 2019 10:30)

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Da, da to je taj "mozak". Evo , ovo je posledica sektaškog delovanja ovih iz Zagreba. Pomućen mozak

železničar

pre 4 godine

Covke ima da gazi Partizai do 2030. godine
(Zarko, 04. oktobar 2019 12:28)

Možda će taj Partizai, ali Partizan teško... Pa i ona Primorska je zaebana, a kamo li Partizan...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Prijatelju, šta lupetaš, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (železničar, 4. oktobar 2019 12:57)

Ma vi ste bre NBA ! Vrh vrhova...Boston Wildcard`s-i ! Nema vam ravnih...kao ni tebi u pisanju smešnih komentara

Gorki

pre 4 godine

Nadam se da ove godine nece biti kao predhodnih kada je Zvezda bila toliko dominantna da je obarala svoje rekorde po pitanju izgubljenih utakmica u sezoni. Nadam se da ce joj ove nekoliko ekipe pruziti jaci otpor Zvezdi. Sto se tice partizana,, voleo bih da se ne nadju medju prve cetiri ekipe.

Хаџи

pre 4 godine

Звезда прва, а остали нек се поређају како им воља...
Партизан јачи него претходних сезона, али кад се гледа читав ростер, доста слабији од Звезде..

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Lepo je rekao Dr Nebojsa kada ce Partizan da osvoji titulu. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-10 godina. Strpljen-spasen moji grobari.

bel

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee

Sasa

pre 4 godine

Sale, 4. oktobar 2019 12:37)Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 04. oktobar 2019 13:19)
Sve si lepo objasnio , osim jedne stvari . Zlu krv nije uneo Vujosevic ne Covic . Bio je Dule trener i pre Covica ali nije bilo zle krvi .

Sergej

pre 4 godine

@znalac...Ti da si znalac video bi sinoc da PAO nije imao gori tim u zadnjih 10 godina. Zvezda ocajna sinoc. Jedino je igrao Gist dok se nije umorio, a obzirom na godine i broj utakmica sve je jasno, i Beron kome su frljoke ulazile. Bez ijedne osmisljene akcije, sve individualno. Loše, jako loše.

Sub013

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)

Gorki

pre 4 godine

@morem plovi jedna barka@ Vidim volis da pevusis pesmice sa hrvatske rivijere. Nije n cudo jer je vama ionako himna, pesma Dubrovackih trubadura " kad vjetar njise grane"!!!! Matica se nikada ne zaboravlja. Sto se tice tvog komentara da ce partizan sigurno osvojiti ABA ligu, u samom komentaru se vidi da si nezreo decacic ili da ti mozaj radi na tom nivou.

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Sale, 4. oktobar 2019 12:37)

Prekinite više ta lupetanja o budžetu i idiotske mantre o igranju za stipendije, kikiriki, bus-plus kartice i druge gluposti. Ljudi igraju svuda za pare, jedino što je grobarima onaj folirant popio mozak svojim idiotizmima dok ih nije tužio za 400.000. Čega? Kikirikija? Časova ljubavi?
Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.

Sergej

pre 4 godine

Jedina dva konkurenta za titulu Zvezda i Partizan. Zvezda jača po imenima, Partizan mladji, timski bolji, ima boljeg trenera i možda najvažnije želja za vraćanjem titule posle dugo godina. Prednost Partizanu.

Nevera

pre 4 godine

Naravno da Zvezda ima veći budžet, igra jače takmičenje i to je u redu, kao što se niko normalan ne bi bunio i da je suprotno. Koliki moron bez mozga treba da budeš a da poveruješ u toliko debilnu priču o 13 miliona Zvezdi, a svega 400-500.000 Partizanu?? Zar neko ZAISTA može da poveruje da se sa 400-500.000 godišnje plaća 7 stranaca, putovanja, troškovi i sve ostalo??? Takav idiotizam može da izvali samo teški prevarant kao Vujošević i gomila zombija bez mozga da poveruje u to. Kao i u Vesićeve laži da je Zvezda dobila 16 miliona, a dovodila krševe, penzionere, nepoznate igrače i imala tim koji ne vredi ni milion sveukupno. I neko veruje tom liku?? Naravno, opet oni isti bez dve spojene moždane ćelije koji veruju u priče o kockama i betonu.
Mojih par najboljih ortaka su grobari, navijali smo jedni za druge u Evropi, ali od vremena Vujoševića dešava se potpuno suprotno. A ja za to nisam ni najmanje kriv, već oni koji veruju u njegove idiotizme, a čak ni ne pokušavaju da promisle o tome.
(Lajavi krelac, 4. oktobar 2019 13:19)

Koliko mrzis Vujosevica. Nije ni cudo kada ti je ugasio klub i primorao te da navijas za Coviceve "pantere". Ustvari nije te ni primorao, sam si to izabrao. To ipak govori o tebi, a ne o tvojim prijateljima grobarima, Vujosevicu ili nekom desetom.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 4. oktobar 2019 11:36)

Istom takvom igrom su zamalo dobili i Primorsku. A bice jos dosta takvih utakmica jer su Brauni nezainteresovani za ozbiljnu kosarku. Doduse, nije im za zameriti, goreg trenera nisu imali u karijeri.

u čemu je problem sa mojim komentarima?

pre 4 godine

Uskoro će ova iluzija o najjačem "Zvezdinom" rosteru da pukne kao mehur. Ako ono sa Primorskom ili ovo sa PAOm nije dovoljno za shvatanje, brzo će biti. U svakom slučaju, Partizanu je smešno pretiti. Ne tvrdim da će uzeti sve trofeje ali će biti na dobrom putu. Već sam napisao da će osim jake postave, podjednako važna činjenica biti i znanje trenera. Tu protiv Trinkijerija niko nema šta da traži. Još prošle sezone sa tri puta slabijom ekipom, niko (pa ni "Zvezda") nije uspeo da dominira, već je većina utakmica bila na "jednu loptu" ili na četvorokorak. Partizan već sada ima jak roster, a naknadnim dovodjenjem beka-šutera biće to mašinerija. Nama domaći igrači igraju priličnu ulogu, što se ne bi moglo reći za ostale kandidate.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mislim da je Dr Nebojsa lepo objasnio kada ce Partizan biti sampion ABA. Kada Dr Nebojsa ode u penziju. Znaci, za nekih 6-7 godina.

Podsetnik

pre 4 godine

Covi i Odzo ???? Hahahaha
(Sasa, 4. oktobar 2019 15:32)

Da li ti je bilo smesno i pre par meseci kada su vas pocistili sa parketa,izmedju ostalih i ovaj dvojac?!

Smogovci

pre 4 godine

Juju al se napalili KK sledeća sezona, čuj "smešno je pretiti Partizanu" xaxaxa....
Kakvi levati ovde komentarišu, kakav bre Partizan obična boranija koja će dobiti još 2 utakmice i posle počinje kuknjava i dovođenje još 3 igrača, na kraju sezone katanac.
I da moglo bi i poželjno je iz trokoraka ili tako nečeg staviti tačku da mjauču još jače.

17. novembra je derbi posle koga ćemo čitati da ipak tim vredi 20mil evra i da ubogi i jadni ne mogu protiv Vatikana(iako je bliži njima), CIA, BIA, sudija ma svih.
Napalili su se za sve pare a prvi poraz ih vodi u kanal. Pitanje da li će i drugi biti u ABA ako ne pokradu Mornar eto ih opet na penalu za tamburanje, 35min Čovke pokazuje Tomiću "daj nemoj..." e to je poniženje, kad znaš da mogu da te gazim a neću.

železničar

pre 4 godine

Nece pomoci Partizanu ni 4 Amerikanca u prvoj postavi
(Hidra, 04. oktobar 2019 12:26)

Vama nije ni svih 5 protiv Primorske. I šta ćemo sad?

Borba

pre 4 godine

I kao i svake godine, laki start za Partizan onda malo čupanja u sezoni, onda ulazak u fajnal for a onda se pali mašina, dolazi plej i... Kmeeee
(bel, 04. oktobar 2019 11:30)

Verovatno si zaboravio na staru CZ koja jos nije vaskrsla i koja jos nije osvojila titulu?

Losmi

pre 4 godine

1423

Zvezda daleko najjaca ove sezone. Juče je sa traljavom i neuigranom igrom umalo dobila PAO u gostima. Zvezda je jaka kao beton a još se čeka Kuzmic.
(Znalac, 04. oktobar 2019 11:36)

Evo Reala u Beogradu sledece nedelje, pa cemo videti.

Boris

pre 4 godine

(mohikanac, 4. oktobar 2019 14:00)

Cenim ja Dobrića, Davidovca i Jaramaza, ali oni su trenutno bliži karijeri jednog Brace Miloševića ili Marka Čakarevića nego Tepića ili Rašića, koji su za njih institucije, što u stvari pokazuje tužno stanje naše klupske košarke trenutno.

LorD

pre 4 godine

ja, Partizan ima odlicnu klupu, ni za jednog igraca se ne moze reci da je neupotrebljiv.
Sto se titule tice Partizan ili cz, tu nema sta dalje da se prica.
Olimpija i Buducnost,
Mornar i Igokea. Oni ce se boriti za 3 i 4.

Sasa

pre 4 godine

Partizan jeste skockao dobru ekipu, ali ima jako tanak roster, jer ima svega 8 kvalitetnih igrača u rotaciji. Sezona je jako duga, igraće se više od 80 utakmica, a to 8 igrača ne može da iznese. Ja najveću prednost dajem Zvezdi i Budućnosti, jer je njihov roster (pogotovo Zvezdin) izuzetno ozbiljan. Budućnost ima 15 igrača u rotaciji, a Zvezda će, kad se Kuzmić vrati u igru, imati čak 16 igrača koji ravnopravno konkurišu za mesto na terenu...(ja, 04. oktobar 2019 10:30)Prijatelju, kakav tanak roster? Pa Partizan ima najjači roster, jer čak 11 igrača podjednako konkuriše za prvu postavu. Baš tim ubitačnim tempom i izmenama i dobijamo utakmice, jer ko god da uđe u igru ne oseti se razlika. A navedi mi tih 16 zvezdin ih života ti. Pa oni ne mogu ni petorku da uigraju a kamo li svih 16...
(železničar, 04. oktobar 2019 12:57)
Covi i Odzo ???? Hahahaha

Nn

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ogi PFC, 4. oktobar 2019 10:53)

Ja ne znam sto se onda i igra.

Bogi

pre 4 godine

Звезда шампион са пола гаса, буквално са пола гаса! Није битно за кога навијате, добро запамтите шта сам написао. Поздрав!
(Реални чика Алекса, 04. oktobar 2019 10:55)

Ja nisam zapamtio ja sam zapisao za svaki slucaj da imam ako zaboravim jer ipak tvoje misljenje je nesto posebno :)

Aragorn

pre 4 godine

Evo iskreno mišljenje grobara... Moj Partizan lepo popunjen prvi put posle četiri godine, sa jasno podeljeni ulogama, sa igračima gladnim dokazivanja i odličnim trenerom. Postoji već hemija između igrača, ali i navijači su se povezali sa timom. Po meni CZv najjača pojedinačno gledano po svim pozicijama. Mene raduje što još nemaju hemiju u ekipi, što uloge nisu još jasno podeljene, i što su izgubili prve dve utakmice. Ali, to ne znači ništa, jer je tek početak sezone i postepeno će to moći da se menja. Nije Tomić toliko loš trener koliko ga navijači CZv ovde predstavljaju, ali nije ni nekakav trenerski mag. Moja želja je da Partizan raste kroz sezonu i bori se u svakoj za pobedu. CedOli ima tim koji za razliku od Par i CZv nema navijače iza sebe iako su fuziju radili da bi dobili taj aspekt, iskusna ekipa koja može da pravi problem svima. Budućnost je smešna ove godine. FMP jači nego prošle, kao i Mornar i Igokea... Primorska ekipa najuigranija u ovoj ligi. Cibona i Zadar tanko, kao i Krka i Mega. O pobedniku je još rano pričati. Ja mislim da je za ispadanje kandidat Krka, ali i Mega pa čak i Cibona. Mada bih ja voleo da to bude FMP... Zbog regularnosti, a ne jedna ekipa da unapred upisuje dve pobede na startu sezone. Nije nikad jača ABA. Najjača je bila 2010. onoliko domaćih odličnih igrača ne sećam se da je bilo u ABA, a stranci nisu bili škart iz G lige i igrači nisu išli u Kinu i čekali da dobiju ugovor za razvojnu, plus mladi odlični u Evropi nisu odma išli preko bare.

Ilija

pre 4 godine

Ako sve bude posteno, Partizan osvaja. U suprotnom cemo znati da se radi o namestaljki.
(Ogi PFC, 04. oktobar 2019 10:53)

Ma tako je, samo kad vi osvojite onda je posteno.

Masi

pre 4 godine

Pass first" plejmejker koji ne spava u odbrani i pametno napada obruč je neko ko će dirigovati napadom crveno-belih, baš kao što je to nekada činio za "Vukove" NC State univerziteta ili u razvojnoj ligi kada je bio proglašen za najkorisnijeg igrača.
Sta si ti gledao sine u prve dve utakmice u sezoni?
No pass,no defence

Davidoff

pre 4 godine

Marko Tomas u Igokei? Igrač koji se napio od sreće i nije došao na trening Cedevite kada su u Hagu oslobodjeni Gotovina i ekipa za pokolj Srba. Pa je zbog toga Boža Maljković dao otkaz. Zar on u Igokei?
(Nebojša, 04. oktobar 2019 10:26)


Pratim sport na prostoru bivše Juge , pogotovo košarku, unazad 20 godina , Marka Tomasa dok je još igrao za Zagreb.Ovo što si ti napisao , prvi put čujem. Možeš li molim te da ostaviš link ili neki dokaz , ili je ovo još jedan mit ? Ako je dokaz Kurir ili Telegraf i šampion Informer , onda nemoj ništa, sve je jasno.

asdf

pre 4 godine

Boga mi ove godine nikada jača ABA liga.Čak bi se reklo da posle par sezona Zvezda i nema najjači sastav što ne znači da neće biti prvak.Od osnivanja nije boljih igrača igralo u njoj.Biće fenomenalnih utakmica.....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 04. oktobar


Druze ako Zvezda nema najjaci sastav ja stvarno ne znam... I sta pricas posle par sezona, pa prosle sezone je Buducnost po imenima imala jaci sastav od Zvezde.

ValterNBG

pre 4 godine

Ipak ABA nije jaca nego proteklih godina.Samo nam se cini.Razlika je u tome sto se malo ujednacila.Partizan je jaci I odmah se stvara utisak guzve. Sada deluje kao jos jedan konkurent Zvezdi za titulu pored Buducnosti I Cedevite.Ostali su skoro isti,mozda Mornar odskace malo ali nista znacajno,realno peto mesto.Ostali su manje vise isti po snazi ali drugaciji po rosteru.Od nasih Mega je u najvecem problemu I ako se ove godine izvuku da ne ispadnu-svaka cast.Mora se sacekati da Zvezda uradi nesto sa pozicijom pleya I da se malo uigra,pa tek onda da ih komentarisemo.Raspored nam je katastofalan u EL,ne bi me cudilo 8-0,ali ok,lagano.Partizan sa prepoznatljivom energijom,kao nekad,da li ce im to biti dovoljno,videcemo.FMP,kao uvek,nekog ce u Zelezniku sigurno "skalpirati".Pitanje je trenera u Zvezdi.Najvise bi' voleo neko brdo poraza ne bi li Tomic nekako otisao.Da se razumemo,nisam "mrzitelj" ali covek koji ne zna pravilno da razgovara po meni ne moze biti trener.Doduse,kad se setim Radonje,ufff.Mozda gresim,sticuci utisak iz konferencija I time outa,ali akcije mi govore vise od toga.Valjda cemo docekati da S.Obradovic dodje I tu ostane 10-ak godina.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Prvo ABA ove sezone za ranije izgleda kao EL. Kao takva biće atraktivna za gledanje i vrv neizvesna bar oko plasmana u 4 a i pozicija. Ne mora da znači ali miriše na rovovsku borbu skoro svako kolo za sve timove.
Precenjene su malo mogućnosti Igokee, Primorske bez obzira na izdanje, jest biće po koje iznenađenje zbog obaveza CZ i KKP u Evro kupovima ali više od toga bila bi senzacija. Tu mislim na 4 tima za playoff. Pored Bg klubova realno Olimpija cedevita figurira kao neko kome plasman u 4 ne bi trebao da bude problem.
Četvrti putnik uz dosta problema biće Budućnost, ako ne eto senzacije bez obzira na Mornar ili Megu koja zna da startuje jako dobro i maltene sebe rastereti opstanka još u prvih 5,6 kola. Što bih voleo jer srpski je klub i MEGI opstanak zavisi od starta i te energije.
Zadar, Cibona, Krka i FMP uz pohvaljenu Primorsku su realno kandidati za ispadanje. Dodati i Igokeu, rekoh uz dužno poštovanje precenjeni su u tekstu. Ko se tu bude bolje snašao međusobno ili skinuo neki skalp neplanirano ostaje u Ligi.
Menjaće se i rosteri, leteće glave na klupi... biće uzbudljivo. Kako stvari stoje CZ Par bi bilo finale po meri ali videćemo daleko je april.

Keynes

pre 4 godine

Najjaci grobari sto pokusavaju da predstave da je tesan poraz od Panatanaikosa u sred Atine neka bruka, cirkus sa njima :) Ja nisam znao da smo toliko mocni da smo bili favoriti protiv Panatanaikosa i da se ocekivala lagana pobeda, lepo od vas Grobari sto nas toliko cenite ali nisno bas toliko jaki kao sto izgledamo u vasim ocima ili sto bi se reklo u straju su velike oci ;)
(Sub013, 04. oktobar 2019 17:06)

Evo da ti jedan Partizanovac kaze da je ono sasvim korektno bilo. Skupo prodata koza u Atini i vrebala se sansa za pobedu koja se nazalost po Zvezdine navijace nije dogodila. Zvezda je napravila odličnu ekipu, ali niko nije favorit protiv PAO u Atini. Ocekujem pobedu u Beogradu... Ni to nije katastrofa ako se izgubi, ali su daleko vece sanse, svakako. Realno je da budete u kombinaciji za top8, e sad, da li ce se to i desiti, zavisi od mnogo faktora, pre svega od uklapanja pojačanja sa postojecim kosturom iz prosle godine. U kom stepenu budu kompatibilni, u tom stepenu ce CZ biti jaca. Partizan mi deluje odlicno uklopljeno i sa jasnom strategijom igre, ali je individualno slabiji od Zvezde. No, sezona je duga i videcemo kako ce se stvari odvijati...

ivkovic zoran

pre 4 godine

predsezona i Aba kup pokazali da je trenutno Partizan prvi favorit ....velika ocekivanja su bila od Zvezde jer ima mnogo kvalitetnih igraca ali tu skripi na poziciji pleja i uprkos velikom kvalitetu ne izgleda tim dobro ...
-Partizan isto mnogo kvalitetnih, Tomas sjajan a Gordic lako uklopio i deluju mocno
-Cedevita izgleda dobro a stigao i Cirbes ..
- Buducnost mi nekako nije delovala dovoljno dobro za titulu.
-SVASTA SE TU MOZE DESITI IZMENI EKIPA PAR AMERA I SVE IZGLEDA DRUGACIJE

Gorki

pre 4 godine

Shotry, koliko nikova imas ? Ostavio si POTPUNO ISTI KOMENTAR jao i onaj "morem plovi jedna barka"!!! Ili bolje receno ti si isti covek sano se potpisujes sa vise umena !!!!

mohikanac

pre 4 godine

Liga jeste jaka odnosno jače nego prošle a verovatno i pre. Vidim neko pominje 2010., pa realno ne vidim da su Rašić, Tepić, ... bolji ili da neće Davidovac, Dobrić, Simanić, Jaramaz imati bolju karijeru... ali otom potom.
Bilo je tad škarta i među "reprezentativcima" što su uostalom dokazali igrajući za Srbiju, Hrvatsku i tek ostalu regionalnu boraniju među reprezentacijama.
Sve se ubrzalo, EL je tad imala 24 tima, grupe, išlo je 3 iz ABA... danas je druga priča. Jedan ide iz ABA jer format je surov a i konkurencija. Danas imaš talente, decu, strance, bivše zvezde... samo ponesi kantar da izmeriš ima da se kupi.
Ono što danas nema je struka ili je ostao po neki mohikanac. Nema ko da radi sa decom, neznanje, korupcija, usluge, interesi... to su problemi još od najmlađih pa eto do A timova. Ovo što pišem se ogleda u rezultatima, nisam pametan nego okrenite se videte ko su treneri sa decom.
Tu gubi bitku region, nema više YU škole igra se run n gun, na više poseda a u takvoj igri može momak sa Zeleantorskih ostrva da nabije 30pts, jeste nije taktički obrazovan ali šta ga briga igra se brzo.
Liga će da raste ali region će stagnirati, nema ko da radi sa talentima.

Dax

pre 4 godine

Može li malo bez prepucavanja! Istinski sam ljubitelj košarke( i aba lige, naravno) i jako se radujem sto su se većina ekipa, a be samo Zvezda i Partizan, pojačale kao nikad do sad. Još da su se Cibona i Zadar pojačali valjano, pa ovo bi bila medju top 3 lige u Evropi, mada je i ovako medju 5! Neka počne...neka bude i tenzije, ali nikako van granica normale, kao prošle godine, pa neka pobedi najbolji!