Ponedeljak, 19.08.2019.

16:42

Odbojkaši počinju pripreme za EP, Kovač pozvao 19 igrača

Novi selektor muške odbojkaške reprezentacije Srbije Slobodan Kovač objavio je spisak od 19 igrača koji će biti na pripremama za Evropsko prvenstvo.

Izvor: SN

Odbojkaši poèinju pripreme za EP, Kovaè pozvao 19 igraèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

Hahahaha

pre 4 godine

Znanje-imanje
Ne svidja se ljudima Batak, kazu da postoji i bolji tehnicar, da je preko veze upao u reprezentaciju. Posto i sam vidis da reprezentacija sluzi za prodaju igraca, ne bi me to iznenadilo. Dosta njih je tako pisalo za njega i nisu zadovoljni njegovim ulaskom u reprezentaciju. Za Todorovica nista posebno. Pominju nekog trecec tehnicara, kome nije ni data sansa, a kazu da je odlican. No, ne mogu suditi o Bataku, dok ne vidim kako igra. Nije vazno da li je preko veze, ako pod pritiskom odlicno igra. Mec protiv Italije nije relevantan,bar meni. Decko je mlad, ima 19 godina, ako se pozabave strucnjaci sa njim, mozda bude odlican. Treba mu dati sansu, a ne drzati ga u reprezentaciji, a onda posle 4 godine reci, on nije sposoban, nije se pokazao. Kao sto je to do sada bio slucaj. Igra samo Jovovic, ovi drugi samo ako je bas frka, udju na 10-ak minuta. Posle toga mi my way drzi predavanje kako se oni nisu pokazali. Sta da pokazu kada nisu ni igrali?!

Ovaj

pre 4 godine

Znanje-imanje
Dusan svako ima prednost u odnosu na Vucicevica, jer ima iskustva, ako tako gledamo. Luburic mi nije bas omiljeni korektor, ali dugo je u reprezentaciji i poznaju se svi. Tako da mi je logicno da on ima prednost u odnosu na Dusana. Opet mi je logicno sto je Vucicevic dobio poziv, jeste mlad, ali uz 2 iskusna korektora stice znanje. Tako da licno opravdavam ovo. Generalno, ne skripi to mesto, skripi mesto tehnicara, a to mora da se sredi. A to, da li ce biti Atanasijevic, Luburic, Vucicevic, ili ce doci Petkovic, ne cini neku veliku razliku. Kada im Jovovic onako nakaradno digne loptu, ni Leon ne bi mogao nista da uradi. Primaci su takvi kakvi jesu, ali u mecu protiv Italije, Jovovic je izgubio taj mec. On organizuje napade, on je srce ekipe. Dok ne nadju boljeg tehnicara, za koga ne postoji los prijem,koji zna sta radi, svi ce biti krivi, osim njega. Svi ce ovde pricati o Vanji i Goranu, koji nisu uvek imali idealan prijem, ali su imali dobrog tehnicara, pa se niko ne seca njihovih gresaka.

znanje-imanje

pre 4 godine

@Ovaj - nisi u pravu a @IvanaG0307 jeste.
Evo ga, sa brojem 12.
https://www.ossrb.org/selekcije/reprezentacije/seniori.html
https://www.ossrb.org/main/vesti/19/lns26.jpg
Drugo: igraš sa 2 i treba ti 3 blokera, eventualno 4. Ali ne pet.
Treće: Petković je sasvim izvesno pre Vučićevića, ako ne i Luburića (kojeg vrlo cenim kako pameću i tehnikom nadoknađuje visinu). Dražen se dokazao i jeste baš efikasan prrotiv bitnih a teških i smornih utakmica sa raznim reprezentacijama - ali ipak ne protiv ovakvih, vrhunskih i vrlo visokog bloka. Pogotovu, ma kako si u načelu u pravu da je to mesto manji problem, baš ti na ovakvom takmičenju treba razbijač, i baš pri ovakvoj drami ti treba da kad i ne ide, nema prijema, imaš nekog ko može da poludi.
Iznete su i ozbiljne primedbe na OSS, da su i oni FSS. Da su agenti (pre)prodaje igrača a reprezentacija pijačno sredstvo toga. Slične sumnje sam i sam iznosio dosta dugo spram ženske reprezentacije ranije. Bilo bi baš pogubno da je ispravna primedba Ivane još i sa time u sprezi.
Plus da je - gle isto kao FSS - i OSS zagađen a da se do daljnjeg, dok i oni ne ishlape, taj toksin zove i jeste SNS.
Prerani odlazak Stankovića je slično ono što sada ne valja, pogotovu pogotovu pri povredi Podraščanina. Isto (je) bi jako trebao baš sada.
@detektiv kokni kol - tačno sve!
@my way - dobro pišeš, pozitivan si, sve je to OK; ali si poodavno ispustio kritički aspekt. Bar koliko je prejak u tvog oponenta.
@Hahahaha - Batak negativno šta?

Hahahaha

pre 4 godine

My way
Pogresno vidis prijatelju, pogresno. Nije Nikola oformio prvi tim, dobio ga je u nasledje od Kolakovica, oni su reprezentaciji pre nego sto je on postao selektor. Nikola je kao selektor oterao Nikica, Starovica, Mitica... Tako da nemoj da preuvelicavas neke stvari, niti Nikoli da dajes na znacaju vise nego sto zasluzuje. Da to prvo rascistimo. Idemo dalje. Sto se Bataka tice, o njemu ne znam nista, ali neces verovati sta sve nadjes na netu kada se malo potrudis. Jos uvek nemam misljenje o njemu, mada je ocigledno da ljudi nemaju bas pozitivno misljenje. Tek kada vidim kako igra, onda cu ti reci sta mislim o njemu. Ne mogu na osnovu kraja 3 seta protiv Italije donositi sud o njemu, niti da je dobar, niti los. Ide EP, on je na spisku, pa se tada cujemo. Mislim da se ne treba vracati na staro i da treba nove tehnicare da brusi, da budu bolji. Tako da ti je ta pretpostavka skroz pogresna. Cinjenica je, slozices se, da kada su tehnicari u pitanju, u nasoj reprezentaciji,za vreme Nikole,niko osim Jovovica nije imao pravu sansu. To je ono sto ja pokusavam da ti kazem, a ne ono sto ti mislis. Jos jedna stvar, ja u svom zivotu, od prijatelja i ljudi koji me vole, ocekujem istinu. Ocekujem da mi kazu kada gresim, da mi ukazu na propuste, a ne da me tetose i opravdaju svaki moj postupak, a to pravdaju time sto me cene i vole. Ocigledno je da se po tom pitanju razlikujemo. Ti neces reci da je Nikola pogresio, cak i kada jeste, a ja cu to reci.

IvanaG0307

pre 4 godine

Peković, libero, je na spisku, ovde je greškom izostavljen. I stvarno mi nije jasno da najbolji poenter italijanskog prvenstva, i čovek koji je ušao u istoriju najjače lige sveta sa najviše ikada osvojenih poena u ligaškom delu sezone, nije na spisku. Pa ako to nije merilo kvaliteta, ja ne znam šta je. To je kao da neki fudbaler da 30 golova u Premijer ligi i selektor zovne 4 druga napadača, kao ovaj nam ne treba, zvaću špica Vojvodine.

Ovaj

pre 4 godine

Ivana...
Dejan nikada nije igrao u reprezentaciji, tako da ne znam zasto se cudis. To je bio jedan deo sezone, njegov tim nije cak igrao ni finala, nisu se borili ni za sta. Sta ste zapeli sa tim kao da je osvojio sve sto se moze osvojiti, pa sada sto njega nema. On, Luburic,nije velika razlika, osim sto je Luburic vec naviknut na tim. Korektor ti je najmanja briga, to mesto je dobro pokriveno. Da je pozvao amatere, a njega izostavio, pa da se ovde sada digne graja, ovako, sve je pod kontrolom. Bolje da on vidi, da ove mlade tehnicare sredi, nastimuje i da ih uvezba do perfekcije. To mesto skripi, a ne mesto korektora.

my way

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.
(Hahahaha, 19. avgust 2019 20:21)

Nisam ja zaljubljen, ja cenim Nikolu. Sve sto sam rekao je da se Kovac oslonio sa punim pravom na Nikolin rad. U tvom komentaru vidim da ti to vec kod Bobe smeta i da bi vracao Brdjovica i Mitica da si na njegovom mestu. Ne govori to koliko je neko proveo u nekom klubu samo po sebi, ali kada neko promeni mnogo klubova, nigde se ne zadrzi duze od sezone, cesto i krace, pa ga ta putanja dovede do libanske lige u najboljim igrackim godinama to govori mnogo, ali onome ko zeli da slusa. Kazes da se Jovovic sto se toga tice nije proslavio, a on od odlaska iz Vojvodine igrao u 2 kluba po 3 godine i od 2017. je clan treceg. Sta si hteo da kazes sa Batakom i osporavanjem cinjenice da ga je Nikola uveo u reprezentaciju to samo ti znas. Dobio je dobre minute u LN sa mesovitom ekipom, a i pristojnu priliku sa prvom postavom na kvalifikacionom turniru, koliko je bilo moguce, pa mozda i vise od toga.

Da

pre 4 godine

Po meni bi najispravnije bilo, SP, EP, pobednik direktno ide na OI. Onda jedne i druge kvalifikacije. Ovako imaju samo 2 takmicenja, a previse jakih ekipa. Nije posteno, u januaru svakako 3 dobre ekipe nece otici, jer moze samo 1.

Hahahaha

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Takva su pravila,sistem nenormalan,moze da se desi da recimo Srbija bude prvak Evrope a da se ne kvalifikuje na OI,jer se igra poseban kvalifikacioni turnir tamo mislim pocetkom sledece godine januara meseca!.

vlasta

pre 4 godine

Zanimljivo koliko disproporcije u vestima o kosarci i odbojci. Jesmo mi zemlja kosarke, ali i odbojka je nas trofejni sport. Nadam se da ce ova promena trenera biti blagotvorna. Ako nista Kovac ima vise iskustva..

остали само дугмићи

pre 4 godine

Пуно среће Б. Ковачу и нашој селекцији на ЕП а надам се и на ОИ.

Bio

pre 4 godine

Može li se preko EP izboriti plasman na OI..?
(gru.. buu, 19. avgust 2019 17:14)

Ne. Po tome i jeste odbojka najtezi sport za kvalifikovati se od svih sportova na OI. Nijedan kontinentalni prvak ne ide direktno, vec svi moraju u izuzetno teske kvalifikacije. Mesta malo, a timova puno

некле

pre 4 godine

Каква глупост.
Уместо да се преко европског првенства добије та задња европска виза за олимпијаду, они праве неко мини квалификационо првенство у јануару?!
Све због лове.
Што се тиче тима, Ковач је проверен стручњак, није као Грбић, тако да са њим можда и одемо на олимпијаду.
Без дилеме тренутно један од 3-4 најбољих светских тренера.
Само да изротира на месту техничара Батка и Јововића и то је то.
Батак, ја сам се одушевио како клиња диже лопте, за мене нема дилеме нова звезда светске одбојке.
Још кад се навикну примачи и атанасијевић на његове високе лопте , то ће да пршти на све стране.
Кад имаш врхунског техничара, екипа плеше.
Јововић је онако, солидан, али није за прву поставу.
Као бек-ап техничар таман.
Без обзира што европско није квалификационо за олимпијаду, треба га схватити озбиљно и ићи на злато.
Све се то пише негде, свако злато, и екипа добија на ауторитету и самопоуздању.
Жртвовао је Грбић ово лето лигу нација па смо видели како смо прошли на квалификационом турниру.
Према томе на европско по злато.

my way

pre 4 godine

Nema se sta zameriti Bobi na spisku. Uz Jovovica 2 mlada tehnicara koje je Nikola uveo u ekipu i koji imaju potencijal da postanu odlicni, pogotovo Batak. Bolje Srbija nema, koliko god neko vadio iz malog mozga Brdjovica kojeg se cekalo i cekalo, ali nije vredelo. Mitic decko nije uspeo od odlaska iz Zvezde 2 sezone nigde da sastavi i pogodio je u Liban gde igra tamosnju ligu. Upadljivo je odsustvo Petkovica sa spiska, ali i Boba je odlucio, posto je kvalitet ujednacen, da ispostuje kredit Luburica u reprezentaciji i da pozove mladog Vucicevica kojeg je Nikola ubacio u repezentaciju. To je zalog za buducnost srpske odbojke i to se mora raditi. Nema tu nikakvog drugog izbora.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Svi pominju tehničare kao ključ našeg pada odbojkaša a zaboravljaju šta je osnova igre u polju. Prijem. Mi smo bili svetska supersila sa zlatnim duom na liniji Kvisko-Vanja i to je bio osnov te kompletne dominante generacije. Pa Boškan-Janić-Nikić-Nikola Kovačević su bili skroz dobri pa nismo previše trpeli i držali taj kontinuitet. Sada imamo Uroša koji je suv talenat i majstor ali nestabilan i u klubu ide od 2 sjajne pa 3 prosek partije. Ivović i Petrić godinama bledi u reprezentaciji, a mogu i moraju bolje, tako da eto posla za Bobu i štab. Kad prijem dignemo na nivo, eto lakšeg dizanja i dominacije Bate Atanasijevića i Lisinca koju čekamo. Spojeni sudovi.

aufiderzen

pre 4 godine

Servis nam je ostao u 90tim godinama prošlog veka. Na prethodnom turniru Jovović srednje očajan, a selektor bio najbolji tehničar godinama. Protiv Italijana smo igrali bez prvog tempa. Jel nam to škola odbojke u Srbiji zatvorena?

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Svi pominju tehničare kao ključ našeg pada odbojkaša a zaboravljaju šta je osnova igre u polju. Prijem. Mi smo bili svetska supersila sa zlatnim duom na liniji Kvisko-Vanja i to je bio osnov te kompletne dominante generacije. Pa Boškan-Janić-Nikić-Nikola Kovačević su bili skroz dobri pa nismo previše trpeli i držali taj kontinuitet. Sada imamo Uroša koji je suv talenat i majstor ali nestabilan i u klubu ide od 2 sjajne pa 3 prosek partije. Ivović i Petrić godinama bledi u reprezentaciji, a mogu i moraju bolje, tako da eto posla za Bobu i štab. Kad prijem dignemo na nivo, eto lakšeg dizanja i dominacije Bate Atanasijevića i Lisinca koju čekamo. Spojeni sudovi.

vlasta

pre 4 godine

Zanimljivo koliko disproporcije u vestima o kosarci i odbojci. Jesmo mi zemlja kosarke, ali i odbojka je nas trofejni sport. Nadam se da ce ova promena trenera biti blagotvorna. Ako nista Kovac ima vise iskustva..

остали само дугмићи

pre 4 godine

Пуно среће Б. Ковачу и нашој селекцији на ЕП а надам се и на ОИ.

aufiderzen

pre 4 godine

Servis nam je ostao u 90tim godinama prošlog veka. Na prethodnom turniru Jovović srednje očajan, a selektor bio najbolji tehničar godinama. Protiv Italijana smo igrali bez prvog tempa. Jel nam to škola odbojke u Srbiji zatvorena?

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Takva su pravila,sistem nenormalan,moze da se desi da recimo Srbija bude prvak Evrope a da se ne kvalifikuje na OI,jer se igra poseban kvalifikacioni turnir tamo mislim pocetkom sledece godine januara meseca!.

Bio

pre 4 godine

Može li se preko EP izboriti plasman na OI..?
(gru.. buu, 19. avgust 2019 17:14)

Ne. Po tome i jeste odbojka najtezi sport za kvalifikovati se od svih sportova na OI. Nijedan kontinentalni prvak ne ide direktno, vec svi moraju u izuzetno teske kvalifikacije. Mesta malo, a timova puno

my way

pre 4 godine

Nema se sta zameriti Bobi na spisku. Uz Jovovica 2 mlada tehnicara koje je Nikola uveo u ekipu i koji imaju potencijal da postanu odlicni, pogotovo Batak. Bolje Srbija nema, koliko god neko vadio iz malog mozga Brdjovica kojeg se cekalo i cekalo, ali nije vredelo. Mitic decko nije uspeo od odlaska iz Zvezde 2 sezone nigde da sastavi i pogodio je u Liban gde igra tamosnju ligu. Upadljivo je odsustvo Petkovica sa spiska, ali i Boba je odlucio, posto je kvalitet ujednacen, da ispostuje kredit Luburica u reprezentaciji i da pozove mladog Vucicevica kojeg je Nikola ubacio u repezentaciju. To je zalog za buducnost srpske odbojke i to se mora raditi. Nema tu nikakvog drugog izbora.

некле

pre 4 godine

Каква глупост.
Уместо да се преко европског првенства добије та задња европска виза за олимпијаду, они праве неко мини квалификационо првенство у јануару?!
Све због лове.
Што се тиче тима, Ковач је проверен стручњак, није као Грбић, тако да са њим можда и одемо на олимпијаду.
Без дилеме тренутно један од 3-4 најбољих светских тренера.
Само да изротира на месту техничара Батка и Јововића и то је то.
Батак, ја сам се одушевио како клиња диже лопте, за мене нема дилеме нова звезда светске одбојке.
Још кад се навикну примачи и атанасијевић на његове високе лопте , то ће да пршти на све стране.
Кад имаш врхунског техничара, екипа плеше.
Јововић је онако, солидан, али није за прву поставу.
Као бек-ап техничар таман.
Без обзира што европско није квалификационо за олимпијаду, треба га схватити озбиљно и ићи на злато.
Све се то пише негде, свако злато, и екипа добија на ауторитету и самопоуздању.
Жртвовао је Грбић ово лето лигу нација па смо видели како смо прошли на квалификационом турниру.
Према томе на европско по злато.

Hahahaha

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.

Ovaj

pre 4 godine

Ivana...
Dejan nikada nije igrao u reprezentaciji, tako da ne znam zasto se cudis. To je bio jedan deo sezone, njegov tim nije cak igrao ni finala, nisu se borili ni za sta. Sta ste zapeli sa tim kao da je osvojio sve sto se moze osvojiti, pa sada sto njega nema. On, Luburic,nije velika razlika, osim sto je Luburic vec naviknut na tim. Korektor ti je najmanja briga, to mesto je dobro pokriveno. Da je pozvao amatere, a njega izostavio, pa da se ovde sada digne graja, ovako, sve je pod kontrolom. Bolje da on vidi, da ove mlade tehnicare sredi, nastimuje i da ih uvezba do perfekcije. To mesto skripi, a ne mesto korektora.

Da

pre 4 godine

Po meni bi najispravnije bilo, SP, EP, pobednik direktno ide na OI. Onda jedne i druge kvalifikacije. Ovako imaju samo 2 takmicenja, a previse jakih ekipa. Nije posteno, u januaru svakako 3 dobre ekipe nece otici, jer moze samo 1.

IvanaG0307

pre 4 godine

Peković, libero, je na spisku, ovde je greškom izostavljen. I stvarno mi nije jasno da najbolji poenter italijanskog prvenstva, i čovek koji je ušao u istoriju najjače lige sveta sa najviše ikada osvojenih poena u ligaškom delu sezone, nije na spisku. Pa ako to nije merilo kvaliteta, ja ne znam šta je. To je kao da neki fudbaler da 30 golova u Premijer ligi i selektor zovne 4 druga napadača, kao ovaj nam ne treba, zvaću špica Vojvodine.

Ovaj

pre 4 godine

Znanje-imanje
Dusan svako ima prednost u odnosu na Vucicevica, jer ima iskustva, ako tako gledamo. Luburic mi nije bas omiljeni korektor, ali dugo je u reprezentaciji i poznaju se svi. Tako da mi je logicno da on ima prednost u odnosu na Dusana. Opet mi je logicno sto je Vucicevic dobio poziv, jeste mlad, ali uz 2 iskusna korektora stice znanje. Tako da licno opravdavam ovo. Generalno, ne skripi to mesto, skripi mesto tehnicara, a to mora da se sredi. A to, da li ce biti Atanasijevic, Luburic, Vucicevic, ili ce doci Petkovic, ne cini neku veliku razliku. Kada im Jovovic onako nakaradno digne loptu, ni Leon ne bi mogao nista da uradi. Primaci su takvi kakvi jesu, ali u mecu protiv Italije, Jovovic je izgubio taj mec. On organizuje napade, on je srce ekipe. Dok ne nadju boljeg tehnicara, za koga ne postoji los prijem,koji zna sta radi, svi ce biti krivi, osim njega. Svi ce ovde pricati o Vanji i Goranu, koji nisu uvek imali idealan prijem, ali su imali dobrog tehnicara, pa se niko ne seca njihovih gresaka.

Hahahaha

pre 4 godine

My way
Pogresno vidis prijatelju, pogresno. Nije Nikola oformio prvi tim, dobio ga je u nasledje od Kolakovica, oni su reprezentaciji pre nego sto je on postao selektor. Nikola je kao selektor oterao Nikica, Starovica, Mitica... Tako da nemoj da preuvelicavas neke stvari, niti Nikoli da dajes na znacaju vise nego sto zasluzuje. Da to prvo rascistimo. Idemo dalje. Sto se Bataka tice, o njemu ne znam nista, ali neces verovati sta sve nadjes na netu kada se malo potrudis. Jos uvek nemam misljenje o njemu, mada je ocigledno da ljudi nemaju bas pozitivno misljenje. Tek kada vidim kako igra, onda cu ti reci sta mislim o njemu. Ne mogu na osnovu kraja 3 seta protiv Italije donositi sud o njemu, niti da je dobar, niti los. Ide EP, on je na spisku, pa se tada cujemo. Mislim da se ne treba vracati na staro i da treba nove tehnicare da brusi, da budu bolji. Tako da ti je ta pretpostavka skroz pogresna. Cinjenica je, slozices se, da kada su tehnicari u pitanju, u nasoj reprezentaciji,za vreme Nikole,niko osim Jovovica nije imao pravu sansu. To je ono sto ja pokusavam da ti kazem, a ne ono sto ti mislis. Jos jedna stvar, ja u svom zivotu, od prijatelja i ljudi koji me vole, ocekujem istinu. Ocekujem da mi kazu kada gresim, da mi ukazu na propuste, a ne da me tetose i opravdaju svaki moj postupak, a to pravdaju time sto me cene i vole. Ocigledno je da se po tom pitanju razlikujemo. Ti neces reci da je Nikola pogresio, cak i kada jeste, a ja cu to reci.

my way

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.
(Hahahaha, 19. avgust 2019 20:21)

Nisam ja zaljubljen, ja cenim Nikolu. Sve sto sam rekao je da se Kovac oslonio sa punim pravom na Nikolin rad. U tvom komentaru vidim da ti to vec kod Bobe smeta i da bi vracao Brdjovica i Mitica da si na njegovom mestu. Ne govori to koliko je neko proveo u nekom klubu samo po sebi, ali kada neko promeni mnogo klubova, nigde se ne zadrzi duze od sezone, cesto i krace, pa ga ta putanja dovede do libanske lige u najboljim igrackim godinama to govori mnogo, ali onome ko zeli da slusa. Kazes da se Jovovic sto se toga tice nije proslavio, a on od odlaska iz Vojvodine igrao u 2 kluba po 3 godine i od 2017. je clan treceg. Sta si hteo da kazes sa Batakom i osporavanjem cinjenice da ga je Nikola uveo u reprezentaciju to samo ti znas. Dobio je dobre minute u LN sa mesovitom ekipom, a i pristojnu priliku sa prvom postavom na kvalifikacionom turniru, koliko je bilo moguce, pa mozda i vise od toga.

Hahahaha

pre 4 godine

Znanje-imanje
Ne svidja se ljudima Batak, kazu da postoji i bolji tehnicar, da je preko veze upao u reprezentaciju. Posto i sam vidis da reprezentacija sluzi za prodaju igraca, ne bi me to iznenadilo. Dosta njih je tako pisalo za njega i nisu zadovoljni njegovim ulaskom u reprezentaciju. Za Todorovica nista posebno. Pominju nekog trecec tehnicara, kome nije ni data sansa, a kazu da je odlican. No, ne mogu suditi o Bataku, dok ne vidim kako igra. Nije vazno da li je preko veze, ako pod pritiskom odlicno igra. Mec protiv Italije nije relevantan,bar meni. Decko je mlad, ima 19 godina, ako se pozabave strucnjaci sa njim, mozda bude odlican. Treba mu dati sansu, a ne drzati ga u reprezentaciji, a onda posle 4 godine reci, on nije sposoban, nije se pokazao. Kao sto je to do sada bio slucaj. Igra samo Jovovic, ovi drugi samo ako je bas frka, udju na 10-ak minuta. Posle toga mi my way drzi predavanje kako se oni nisu pokazali. Sta da pokazu kada nisu ni igrali?!

znanje-imanje

pre 4 godine

@Ovaj - nisi u pravu a @IvanaG0307 jeste.
Evo ga, sa brojem 12.
https://www.ossrb.org/selekcije/reprezentacije/seniori.html
https://www.ossrb.org/main/vesti/19/lns26.jpg
Drugo: igraš sa 2 i treba ti 3 blokera, eventualno 4. Ali ne pet.
Treće: Petković je sasvim izvesno pre Vučićevića, ako ne i Luburića (kojeg vrlo cenim kako pameću i tehnikom nadoknađuje visinu). Dražen se dokazao i jeste baš efikasan prrotiv bitnih a teških i smornih utakmica sa raznim reprezentacijama - ali ipak ne protiv ovakvih, vrhunskih i vrlo visokog bloka. Pogotovu, ma kako si u načelu u pravu da je to mesto manji problem, baš ti na ovakvom takmičenju treba razbijač, i baš pri ovakvoj drami ti treba da kad i ne ide, nema prijema, imaš nekog ko može da poludi.
Iznete su i ozbiljne primedbe na OSS, da su i oni FSS. Da su agenti (pre)prodaje igrača a reprezentacija pijačno sredstvo toga. Slične sumnje sam i sam iznosio dosta dugo spram ženske reprezentacije ranije. Bilo bi baš pogubno da je ispravna primedba Ivane još i sa time u sprezi.
Plus da je - gle isto kao FSS - i OSS zagađen a da se do daljnjeg, dok i oni ne ishlape, taj toksin zove i jeste SNS.
Prerani odlazak Stankovića je slično ono što sada ne valja, pogotovu pogotovu pri povredi Podraščanina. Isto (je) bi jako trebao baš sada.
@detektiv kokni kol - tačno sve!
@my way - dobro pišeš, pozitivan si, sve je to OK; ali si poodavno ispustio kritički aspekt. Bar koliko je prejak u tvog oponenta.
@Hahahaha - Batak negativno šta?

Hahahaha

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.

IvanaG0307

pre 4 godine

Peković, libero, je na spisku, ovde je greškom izostavljen. I stvarno mi nije jasno da najbolji poenter italijanskog prvenstva, i čovek koji je ušao u istoriju najjače lige sveta sa najviše ikada osvojenih poena u ligaškom delu sezone, nije na spisku. Pa ako to nije merilo kvaliteta, ja ne znam šta je. To je kao da neki fudbaler da 30 golova u Premijer ligi i selektor zovne 4 druga napadača, kao ovaj nam ne treba, zvaću špica Vojvodine.

некле

pre 4 godine

Каква глупост.
Уместо да се преко европског првенства добије та задња европска виза за олимпијаду, они праве неко мини квалификационо првенство у јануару?!
Све због лове.
Што се тиче тима, Ковач је проверен стручњак, није као Грбић, тако да са њим можда и одемо на олимпијаду.
Без дилеме тренутно један од 3-4 најбољих светских тренера.
Само да изротира на месту техничара Батка и Јововића и то је то.
Батак, ја сам се одушевио како клиња диже лопте, за мене нема дилеме нова звезда светске одбојке.
Још кад се навикну примачи и атанасијевић на његове високе лопте , то ће да пршти на све стране.
Кад имаш врхунског техничара, екипа плеше.
Јововић је онако, солидан, али није за прву поставу.
Као бек-ап техничар таман.
Без обзира што европско није квалификационо за олимпијаду, треба га схватити озбиљно и ићи на злато.
Све се то пише негде, свако злато, и екипа добија на ауторитету и самопоуздању.
Жртвовао је Грбић ово лето лигу нација па смо видели како смо прошли на квалификационом турниру.
Према томе на европско по злато.

my way

pre 4 godine

Ma way
Da te pitam nesto, jesi li ti zaljubljen u Nikolu? Kada je on Bataka uveo u tim? Koliko dugo je on proveo na terenu? Dodao ga je na spisak, jeste, ali koliko je ukupno Batak igrao sa prvom postavom? Brdjovica da ne pominjem, ni on nije igrao, cak i one nevazne utakmice, Jovovic je uglavnom igrao. Kolika je zapravo data sansa Brdjovicu? Vucicevic, neka uci i treba, a moze ujedno da uci da bude i primac, kao sto su Anderson, Zajcev, Mihajlov. Jos nesto, gde si ti zapravo video, da kada se menjaju treneri, menja se citava postava? Evo Rusi promenise trenera, ali svi koji su igrali kod prethodnog igraju i sada. Lube u sred sezone promeni trenera, igraci ostadose. Da ne navodimo dalje. Pa da sada cestitas Kovacu, sto je zadrzao iste igrace, koje je Nikola vodio. To sto se Nikola lako odrekao nekih, ne znaci da ce i drugi. To oko toga koliko je neko dugo u nekom klubu, pa ni Jovovic se nije bas proslavio, ako ces iskreno.
(Hahahaha, 19. avgust 2019 20:21)

Nisam ja zaljubljen, ja cenim Nikolu. Sve sto sam rekao je da se Kovac oslonio sa punim pravom na Nikolin rad. U tvom komentaru vidim da ti to vec kod Bobe smeta i da bi vracao Brdjovica i Mitica da si na njegovom mestu. Ne govori to koliko je neko proveo u nekom klubu samo po sebi, ali kada neko promeni mnogo klubova, nigde se ne zadrzi duze od sezone, cesto i krace, pa ga ta putanja dovede do libanske lige u najboljim igrackim godinama to govori mnogo, ali onome ko zeli da slusa. Kazes da se Jovovic sto se toga tice nije proslavio, a on od odlaska iz Vojvodine igrao u 2 kluba po 3 godine i od 2017. je clan treceg. Sta si hteo da kazes sa Batakom i osporavanjem cinjenice da ga je Nikola uveo u reprezentaciju to samo ti znas. Dobio je dobre minute u LN sa mesovitom ekipom, a i pristojnu priliku sa prvom postavom na kvalifikacionom turniru, koliko je bilo moguce, pa mozda i vise od toga.

my way

pre 4 godine

Nema se sta zameriti Bobi na spisku. Uz Jovovica 2 mlada tehnicara koje je Nikola uveo u ekipu i koji imaju potencijal da postanu odlicni, pogotovo Batak. Bolje Srbija nema, koliko god neko vadio iz malog mozga Brdjovica kojeg se cekalo i cekalo, ali nije vredelo. Mitic decko nije uspeo od odlaska iz Zvezde 2 sezone nigde da sastavi i pogodio je u Liban gde igra tamosnju ligu. Upadljivo je odsustvo Petkovica sa spiska, ali i Boba je odlucio, posto je kvalitet ujednacen, da ispostuje kredit Luburica u reprezentaciji i da pozove mladog Vucicevica kojeg je Nikola ubacio u repezentaciju. To je zalog za buducnost srpske odbojke i to se mora raditi. Nema tu nikakvog drugog izbora.

aufiderzen

pre 4 godine

Servis nam je ostao u 90tim godinama prošlog veka. Na prethodnom turniru Jovović srednje očajan, a selektor bio najbolji tehničar godinama. Protiv Italijana smo igrali bez prvog tempa. Jel nam to škola odbojke u Srbiji zatvorena?

Hahahaha

pre 4 godine

My way
Pogresno vidis prijatelju, pogresno. Nije Nikola oformio prvi tim, dobio ga je u nasledje od Kolakovica, oni su reprezentaciji pre nego sto je on postao selektor. Nikola je kao selektor oterao Nikica, Starovica, Mitica... Tako da nemoj da preuvelicavas neke stvari, niti Nikoli da dajes na znacaju vise nego sto zasluzuje. Da to prvo rascistimo. Idemo dalje. Sto se Bataka tice, o njemu ne znam nista, ali neces verovati sta sve nadjes na netu kada se malo potrudis. Jos uvek nemam misljenje o njemu, mada je ocigledno da ljudi nemaju bas pozitivno misljenje. Tek kada vidim kako igra, onda cu ti reci sta mislim o njemu. Ne mogu na osnovu kraja 3 seta protiv Italije donositi sud o njemu, niti da je dobar, niti los. Ide EP, on je na spisku, pa se tada cujemo. Mislim da se ne treba vracati na staro i da treba nove tehnicare da brusi, da budu bolji. Tako da ti je ta pretpostavka skroz pogresna. Cinjenica je, slozices se, da kada su tehnicari u pitanju, u nasoj reprezentaciji,za vreme Nikole,niko osim Jovovica nije imao pravu sansu. To je ono sto ja pokusavam da ti kazem, a ne ono sto ti mislis. Jos jedna stvar, ja u svom zivotu, od prijatelja i ljudi koji me vole, ocekujem istinu. Ocekujem da mi kazu kada gresim, da mi ukazu na propuste, a ne da me tetose i opravdaju svaki moj postupak, a to pravdaju time sto me cene i vole. Ocigledno je da se po tom pitanju razlikujemo. Ti neces reci da je Nikola pogresio, cak i kada jeste, a ja cu to reci.

Bio

pre 4 godine

Može li se preko EP izboriti plasman na OI..?
(gru.. buu, 19. avgust 2019 17:14)

Ne. Po tome i jeste odbojka najtezi sport za kvalifikovati se od svih sportova na OI. Nijedan kontinentalni prvak ne ide direktno, vec svi moraju u izuzetno teske kvalifikacije. Mesta malo, a timova puno

остали само дугмићи

pre 4 godine

Пуно среће Б. Ковачу и нашој селекцији на ЕП а надам се и на ОИ.

vlasta

pre 4 godine

Zanimljivo koliko disproporcije u vestima o kosarci i odbojci. Jesmo mi zemlja kosarke, ali i odbojka je nas trofejni sport. Nadam se da ce ova promena trenera biti blagotvorna. Ako nista Kovac ima vise iskustva..

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Takva su pravila,sistem nenormalan,moze da se desi da recimo Srbija bude prvak Evrope a da se ne kvalifikuje na OI,jer se igra poseban kvalifikacioni turnir tamo mislim pocetkom sledece godine januara meseca!.

Da

pre 4 godine

Po meni bi najispravnije bilo, SP, EP, pobednik direktno ide na OI. Onda jedne i druge kvalifikacije. Ovako imaju samo 2 takmicenja, a previse jakih ekipa. Nije posteno, u januaru svakako 3 dobre ekipe nece otici, jer moze samo 1.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Svi pominju tehničare kao ključ našeg pada odbojkaša a zaboravljaju šta je osnova igre u polju. Prijem. Mi smo bili svetska supersila sa zlatnim duom na liniji Kvisko-Vanja i to je bio osnov te kompletne dominante generacije. Pa Boškan-Janić-Nikić-Nikola Kovačević su bili skroz dobri pa nismo previše trpeli i držali taj kontinuitet. Sada imamo Uroša koji je suv talenat i majstor ali nestabilan i u klubu ide od 2 sjajne pa 3 prosek partije. Ivović i Petrić godinama bledi u reprezentaciji, a mogu i moraju bolje, tako da eto posla za Bobu i štab. Kad prijem dignemo na nivo, eto lakšeg dizanja i dominacije Bate Atanasijevića i Lisinca koju čekamo. Spojeni sudovi.

Ovaj

pre 4 godine

Ivana...
Dejan nikada nije igrao u reprezentaciji, tako da ne znam zasto se cudis. To je bio jedan deo sezone, njegov tim nije cak igrao ni finala, nisu se borili ni za sta. Sta ste zapeli sa tim kao da je osvojio sve sto se moze osvojiti, pa sada sto njega nema. On, Luburic,nije velika razlika, osim sto je Luburic vec naviknut na tim. Korektor ti je najmanja briga, to mesto je dobro pokriveno. Da je pozvao amatere, a njega izostavio, pa da se ovde sada digne graja, ovako, sve je pod kontrolom. Bolje da on vidi, da ove mlade tehnicare sredi, nastimuje i da ih uvezba do perfekcije. To mesto skripi, a ne mesto korektora.

znanje-imanje

pre 4 godine

@Ovaj - nisi u pravu a @IvanaG0307 jeste.
Evo ga, sa brojem 12.
https://www.ossrb.org/selekcije/reprezentacije/seniori.html
https://www.ossrb.org/main/vesti/19/lns26.jpg
Drugo: igraš sa 2 i treba ti 3 blokera, eventualno 4. Ali ne pet.
Treće: Petković je sasvim izvesno pre Vučićevića, ako ne i Luburića (kojeg vrlo cenim kako pameću i tehnikom nadoknađuje visinu). Dražen se dokazao i jeste baš efikasan prrotiv bitnih a teških i smornih utakmica sa raznim reprezentacijama - ali ipak ne protiv ovakvih, vrhunskih i vrlo visokog bloka. Pogotovu, ma kako si u načelu u pravu da je to mesto manji problem, baš ti na ovakvom takmičenju treba razbijač, i baš pri ovakvoj drami ti treba da kad i ne ide, nema prijema, imaš nekog ko može da poludi.
Iznete su i ozbiljne primedbe na OSS, da su i oni FSS. Da su agenti (pre)prodaje igrača a reprezentacija pijačno sredstvo toga. Slične sumnje sam i sam iznosio dosta dugo spram ženske reprezentacije ranije. Bilo bi baš pogubno da je ispravna primedba Ivane još i sa time u sprezi.
Plus da je - gle isto kao FSS - i OSS zagađen a da se do daljnjeg, dok i oni ne ishlape, taj toksin zove i jeste SNS.
Prerani odlazak Stankovića je slično ono što sada ne valja, pogotovu pogotovu pri povredi Podraščanina. Isto (je) bi jako trebao baš sada.
@detektiv kokni kol - tačno sve!
@my way - dobro pišeš, pozitivan si, sve je to OK; ali si poodavno ispustio kritički aspekt. Bar koliko je prejak u tvog oponenta.
@Hahahaha - Batak negativno šta?

Hahahaha

pre 4 godine

Znanje-imanje
Ne svidja se ljudima Batak, kazu da postoji i bolji tehnicar, da je preko veze upao u reprezentaciju. Posto i sam vidis da reprezentacija sluzi za prodaju igraca, ne bi me to iznenadilo. Dosta njih je tako pisalo za njega i nisu zadovoljni njegovim ulaskom u reprezentaciju. Za Todorovica nista posebno. Pominju nekog trecec tehnicara, kome nije ni data sansa, a kazu da je odlican. No, ne mogu suditi o Bataku, dok ne vidim kako igra. Nije vazno da li je preko veze, ako pod pritiskom odlicno igra. Mec protiv Italije nije relevantan,bar meni. Decko je mlad, ima 19 godina, ako se pozabave strucnjaci sa njim, mozda bude odlican. Treba mu dati sansu, a ne drzati ga u reprezentaciji, a onda posle 4 godine reci, on nije sposoban, nije se pokazao. Kao sto je to do sada bio slucaj. Igra samo Jovovic, ovi drugi samo ako je bas frka, udju na 10-ak minuta. Posle toga mi my way drzi predavanje kako se oni nisu pokazali. Sta da pokazu kada nisu ni igrali?!

Ovaj

pre 4 godine

Znanje-imanje
Dusan svako ima prednost u odnosu na Vucicevica, jer ima iskustva, ako tako gledamo. Luburic mi nije bas omiljeni korektor, ali dugo je u reprezentaciji i poznaju se svi. Tako da mi je logicno da on ima prednost u odnosu na Dusana. Opet mi je logicno sto je Vucicevic dobio poziv, jeste mlad, ali uz 2 iskusna korektora stice znanje. Tako da licno opravdavam ovo. Generalno, ne skripi to mesto, skripi mesto tehnicara, a to mora da se sredi. A to, da li ce biti Atanasijevic, Luburic, Vucicevic, ili ce doci Petkovic, ne cini neku veliku razliku. Kada im Jovovic onako nakaradno digne loptu, ni Leon ne bi mogao nista da uradi. Primaci su takvi kakvi jesu, ali u mecu protiv Italije, Jovovic je izgubio taj mec. On organizuje napade, on je srce ekipe. Dok ne nadju boljeg tehnicara, za koga ne postoji los prijem,koji zna sta radi, svi ce biti krivi, osim njega. Svi ce ovde pricati o Vanji i Goranu, koji nisu uvek imali idealan prijem, ali su imali dobrog tehnicara, pa se niko ne seca njihovih gresaka.